Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.

Läs vad 726 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-05-15
    Vi köpte vår lägenhet och tyckte att Josefin var mycket hjälpsam. Sammantaget var det en trevlig upplevelse och vi rekommenderar henne absolut.
    Tusen tack för den varma rekommendationen och för ett fint bemötande. Stort lycka till med flytten nu. Hörs snart igen och ni vet vart jag sitter! :) Josefin Ericson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    • Stockholm
    2021-05-13
    Jonna helped us in every step of the way of buying our first apartment. Very professional, experienced and helpful, we highly recommend her!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-05-13
    Kan rekommendera Josefin å det varmaste. Höll kontakten med oss hela tiden och vi kunde kontakta henne när vi kände att vi behövde det. Kanske hennes rekommendation om stylist inte blev någon hit för oss så är vi ändå väldigt nöjda.

Pär och Penny
    Tack Pär och Penny för att otroligt fint samarbete och för att jag fick ert förtroende. Kommer sakna er som våra grannar. Glad att ni blev nöjda. Allt gott! Josefin Ericson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-05-13
    Christian visade stor förståelse för vår situation och anpassade försäljningen därefter på ett förtjänstfullt sätt.
    2021-05-12
    Tack för en smidig & snabb affär
    Tack själv Patrik och tack för din rekommendation. Allt gott! Josefin Ericson
    2021-05-10
    Superbra service och väldigt tillmötesgående!
    Tack för din rekommendation Filip, det var en ära att få hjälpa er att hitta rätt bostad. Vi ses snart igen, ha en jättefin sommar! :) Josefin Ericson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-05-10
    En lägenhet på vid Nytorget. Snabba svar och serviceinriktad. Trevligt bemötande och uppriktighet. Elin var noggrann och la sig vinn om att vi förstått vad som gäller.
    Har under letandet av ny lägenhet mött många olika mäklare och Elin hör till dem som jag absolut skulle rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-05-10
    Sålde precis våran BR på SOFO till högt pris. Våran upplevelse av Elin som mäklare var mycket bra! Vi Kan varmt rekommendera henne. Hon är trevlig, proffsig och kunnig.
  • Bahar K
    2021-05-10
    Elin är en fantastik proffsig och kunnig mäklare. Svarade på alla mina frågor och mötte mig hela vägen även stöttade mig i min osäkerhet. Rekommenderar henne varmt.
    2021-05-10
    Elin Bellinder helt enkelt ett superproffs! Rekommendera varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-05-10
    Smidig och flexibel mäklare med bra koll på området och marknaden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-05-10
    Valet föll på Jonna för att hon direkt visade engagemang och kom med goda råd längs med vägen, vilket gjorde försäljningen väldigt enkel. Hon är också inredningsarkitekt, vilket gjorde att hon kunde bidra med inredningen på ett fantastiskt sätt. För att inte nämna att hon gjorde en bra affär. Bästa mäklaren jag jobbat med.
    2021-05-09
    Vi köpte en lägenhet genom Jonna och är väldigt nöjda med bemötandet och hela processen. Jonna känns proffsig och genuin. Vi rekommenderar henne starkt!
    2021-05-08
    Enkel och smidig affär. Josefin kontaktade oss som lovat, hade koll och svar på våra frågor.
    Om/när det är dags för bostadsbyte igen letar jag på Josefin.
    Tack Erik för ett fint bemötande och den fina rekommendationen, så glad att ni snart får flytta tillbaka till Södermalm. Vi ses snart igen. Josefin Ericson
    2021-05-07
    Stor engagemang och lyhörd kring våra behov vid försäljningen av vår lägenhet på Södermalm
    Tusen tack för din fina rekommendation och för ett gott samarbete Jennifer. Så spänd på vad framtiden tar er på Södermalm. Vi ses snart igen! :) Josefin Ericson
  • Patrik E
    2021-05-07
    Vi har sålt på Kvarngatan. Anna Steen är verkligen en toppenmäklare och vi kommer alltid bara anlita henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-05-07
    Jag har sålt lgh och gjort det tidigare! Hon är absolut bäst! Hon är noggrann, arbetar hårt och tydlig. I alla moment. Så så nöjd!
    2021-05-07
    Vi köpte en lägenhet på Södermalm, och är otroligt nöjda med kontakten med Jonna. Hon var engagerad, tydlig och informativ under hela processen. Det gick enkelt att få tag på henne och få svar på alla möjliga frågor. Kanonjobb!
    2021-05-06
    Anna hjälpte oss att köpa en bostad och skötte allt mycket professionellt, snabbt och smidigt.
    2021-05-05
    Josefin är en toppmäklare! Trevlig, kunnig, proaktiv, alltid tillgänglig och trygghetsingivande. Kunde inte varit mer nöjd!
    Tack för ert förtroende och ett grymt samarbete! Så kul att jag fick hjälpa er i er försäljning, vi ses snart! :) Josefin Ericson
  • skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-05-05
    Vi är supernöjda med Jonnas arbete med vår lägenhet. Hon var så engagerad, kunnig och trevlig. Vi fick ett toppenpris för vår lägenhet innan offentlig visning. Allt kändes väldigt smidigt och vi kände oss helt trygga med Jonna under hela processen. Rekommenderas varmt!
    2021-05-04
    Vi har köpt lägenhet på Södermalm och har bara positiva erfarenheter.
    Om vi skall sälja i framtiden är Josefin en mäklare vi kommer att kontakta
    Hej Anita. Tack för din fina rekommendation och trevligt bemötande från visning till avslut. Glad att jag kunde hjälpa er hitta hem till Södermalm igen. Vi ses snart igen! :) Josefin Ericson
    2021-05-04
    Elin är utan tvekan Södermalms bästa mäklare. Driven, kompetent, med mycket positiv energi. Det kändes tryggt i hennes händer under hela processen. Vi hade väldigt bra kommunikation och hon var alltid nära till hands med svaren eller tips. Varmt rekommenderad!
    Magdalena
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-05-04
    Trevlig, uppriktig mäklare som var hjälpsam med att arrangera privat visning på kort varsel och lägga om i sitt schema för kontraktsskrivning. A breath of fresh air!
    Vilka ord Gustav! Innerligt tack för det och stort grattis till din nya fina bostad som du snart får flytta in i! =) //Christian da Costa Christian Da Costa
    2021-05-04
    Dedikerad och med ett engagemang som överträffade mina förväntningar!
    Sålt en 45 kvm lägenhet.
    Trevlig och lugn bemötande.
    Mäklaren var troligtvis mer optimistisk om försäljningspris än jag men vi fick ungefär vad jag hade förväntat mig.
    Snabb process dock jag fick ta tiden som jag behövde.
    Inredning/design - förstår att det är meningen att designa om är att hjälpa sälja lägenheten men den delen upplevde jag som väldigt opersonligt. Man upplevde lite grann att man var tvungen att ta detta paket dock det ingick i arvodet.
    Överallt en bra och behagligt erfarenhet som har gått smidigt och enkelt hitills.
    2021-05-04
    Sålde min tvåa på Söder med Elin. Hon var fantastisk att jobba med - lyhörd och engagerad! Hon ser till att allt flyter på bra under hela processen. Uppstår det något problem så löser hon det snabbt och effektivt. Kan varmt rekommendera Elin som mäklare!
    2021-05-04
    Trevlig och kunnig. Kan varmt rekommendera Elin!
    2021-05-04
    Christian har på ett föredömligt sätt agerat mäklare vid vårt lägenhetsköp.
    2021-05-04
    Elin har skött hela försäljningen smidigt och tryggt, vi som noviser fick processen tydligt förklarat och kunde lugnt luta oss tillbaka. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera henne alla dagar i veckan! A&S
    2021-05-04
    När man ska göra en så stor och viktig affär som att sälja och köpa ett hem så vill man ha Jonna vid sin sida. Hon är engagerad, hängiven, omtänksam och hon är genuin hela vägen genom processen. Hon har våra varmaste rekommendationer ♡
    2021-05-03
    Jag har sålt min bostadsrätt. Min mäklare ärbart i världen. Han värderade, han planerade, gav mig råd, åkte förbi mig 15 mil från Stockholm så jag fick skriva på handlingar. Han är fantastiskt!!!
    Vilket sätt att få starta morgonen på. Varmt tack för dom orden Lotte och för det förtroende du gav mig i att få sälja din fina lägenhet åt dig! Må så gott! //Christian da Costa Christian Da Costa
    2021-05-03
    Anna levererade precis det jag ville ha när jag sålde min 4:a i Hammarby Sjöstad! Hon är mycket kunnig, trovärdig, professionell och lagom "på" gentemot spekulanterna. Anna lämnar spekulanterna utrymme att fundera och själva komma på att de vill köpa istället för att som mäklare forcera fram ett beslut. Jag har själv både köpt och sålt lägenhet med Anna som mäklare och jag har uppskattat henne oerhört i både rollen som köpare och som säljare. Det finns bara gott att säga om Annas insats :-)
    2021-05-03
    Sammanfattningsvis en positiv upplevelse.
    2021-05-01
    Vänlig o proffsigt bemötande.
    En lägenhet på Södermalm.
    Hade ett stort förtroende för honom.
    Kan varmt rekommendera honom.
    Vilka fina ord Lisa, stort tack för det! Och ännu stort grattis till er nya fantastiska lägenhet! =) //Christian da Costa Christian Da Costa
    2021-05-01
    Elin hjälpte mig att sälja min etta under utmanande korona tider. Hon var väldigt positiv under hela resan och hade många idéer vad vi kan göra att få in spekulanter och att ha ett plan B. Hon lyckades att få in nya potentiella köpare efter officiella visningar vilket resulterade i ett snabb sälj.
    2021-04-30
    Vänligt, sakligt och professionelt bemötande gjorde vårt köp av lägenheten på Södermalm till en trygg och positiv upplevelse.
    Stort varmt tack för dom fina orden, och grattis ännu en gång =) Ha en fantastisk måndag! //Christian da Costa Christian Da Costa
    2021-04-30
    Grym mäklare! Snabb i återkoppling, engagerad i mig som köpare, ärlig och mån om en bra affär för alla parter. Kommer garanterat anlita Jonna när det är dags att sälja!
    2021-04-30
    Jonna är noggrann med alla detaljer, och mån om att kunden/säljaren är med hela vägen i processen. Brinner för bästa presentationen av lägenheten med tydlig styling.

Vår lägenhet såldes efter bara fyra dagar på Hemnet med bästa priset i hela kvarteret.
    2021-04-30
    Elin Bellander var väldigt proffsig, detaljerad och fullkomligt transparent genom hela processen. Kändes verkligen trovärdig samt behaglig att ha att göra med.

Rekommenderar varmt Elin till kommande säljare / köpare.
    2021-04-27
    Vi sålde en 3:a på Söder i Stockholm för några dagar sedan.
    Vår mäklare Elin Belander har varit otroligt positiv att ha att göra med och tillgänglig för oss både tidigt och sent. Hon har varit snabb på att svara på mail och sms och också visat på en fantastisk handlingskraft!
    • Stockholm
    2021-04-22
    Mycket trevligt bemötande, professionell, kunnig om objektet.
    Köp av 2r lgh Hammarby Sjöstad
    Hälsar Michael & Pia till Christan da Costa
    Vilket fantastiskt sätt att få starta upp sin morgon på! Att få läsa så otroligt fina ord från er gjorde min dag verkligen. Stort grattis till er nya bostad och välkommen till Hammarby Sjöstad! =) //Christian da Costa Christian Da Costa
    2021-04-21
    Elin sålde vår lägenhet på Mariatorget. Elin är supertrevlig och har genom hela affären varit lätt att nå, helg som kväll. Priset hamnade i den nivå som hon värderade den till och vi är jättenöjda!
  • Emelie Anna Marie S
    2021-04-21
    Jonna sålde vår lägenhet på Södermalm, och var superproffsig hela vägen! Hon är trevlig, engagerad och driven, och gör verkligen det bästa för säljarna. Vi kände oss väldigt trygga med Jonna. Jonna har något extra i och med bakgrund inom inred/styling. Kan varmt rekommendera och hade med nöje anlitat Jonna igen!!!
    2021-04-19
    Elin hjälpte mig sälja min 2:a på söder. Supertrevlig, tydlig med förväntningarna och tillgänglig för frågor under processen.
    2021-04-13
    Jag och min partner köpte lägenhet av Anna och är mycket nöjda. Hon har varit mycket bra med återkoppling och gav snabba besked under hela processen. Vi rekommenderar absolut Anna och kan tänka oss att sälja med henne i framtiden!
    2021-04-13
    Elin, är snabb och proffsig och vi fick ett fint bemötande och guidning hela vägen. Toppen Mäklare helt enkelt !
    2021-04-12
    Anna är driven, professionell, ser till kundens bästa och kommer med dom rätta råden.
    2021-04-09
    Anna Steen sålde min enrumslägenhet på Södermalm. Hon gjorde ett utmärkt arbete. Trevlig, tillgänglig och serviceinriktad. Jag skulle rekommendera Anna till andra säljare.
    2021-04-06
    Elin var mycket trevlig och tillgänglig genom hela processen och bidrog till en mycket positiv köpupplevelse!