Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 443 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• 2019-04-19

Florean P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Fick från första kontakt en engagerad och erfaren hjälp av Tobias Darnell i att genomföra försäljningen av min härliga tvårumslägenhet på Söder på ett tryggt, snabbt, smidigt och förutsägbart sätt.

Stort tack Läs mer
  • Fanny I

2019-04-18

Fanny I skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Träffade Elin första gången på en visning 2018. Fick direkt ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck av henne. När jag väl skulle sälja min lägenhet var det inget tvivel om vem jag skulle anförtro uppdraget. Elin är en väldigt driven, positiv och duktig tjej som jag definitivt skulle anlita igen! Läs mer
    2019-04-22 Elin B svarar Fanny I
    Hej Fanny! Tack snälla du för en fin rekommendation, det värmer gott! Vi hörs och ses igen inför överlämnandet av bostaden till de nya ägarna. Hoppas även att vi ses på visning snart för ny är det dags för er att köpa något också ;-) MVH//Elin Bellander
  • 2019-04-15

Michael S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Professionell och trevlig höll en konstant uppdaterad i processen som köpare. Läs mer
  • Lars B

2019-04-14

Lars B skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår 172 kvm sekelskiftes lgh på Hornsgatan.
    Vi fick väldigt bra känslan direkt. Snabba puckar men hela tiden med kvalité. Det gillar jag! Läs mer
  • Henrik S

2019-04-13

Henrik S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Positiv upplevelse som köpare, tydlig kommunikation Läs mer
  • Åsa P

2019-04-12

Åsa P skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Betraktar mig som en medveten kund, träffade därför ett antal mäklare innan jag slutligen valde att anlita Mattias Izgin. Mattias sålde lägenheten jag köpte, en mycket smidig affär! Försäljningen av min lägenhet blev däremot en betydligt mer tidskrävande process. Mattias ”vände på varenda sten” och gjorde sitt yttersta under hela arbetets gång...och vips så var lägenheten såld och alla inblandade parter nöjda! Mattias får därför mina varmaste rekommendationer och jag kommer med nöje att anlita honom igen! Läs mer
  • CHARLOTTE E

2019-04-08

CHARLOTTE E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Alltså Anna Steen! 👍🏼 Wow! Vi är så nöjda! Ett proffs ut i fingerspetsarna. Rak, ärlig, supertrevlig (utan att vara för trevlig) men framförallt en väldigt duktig mäklare. Vi kände oss så trygga med Anna genom hela processen. Alltid tillgänglig, snabb att svara, hade full kontroll på föreningen, lägenheten och området. Väldigt mån om oss men även mån om att köparen skulle känna sig nöjd. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-04-03

Simon Petrus Johannes I P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna både hjälpte mig med att sälja & köpa ny bostad. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-05 Anna S svarar Simon Petrus Johannes I P
    Stort tack för din feedback Simon!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig med både försäljning och köp :)
  • 2019-04-03

MARKUS H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet på Åsögatan. Elin var mycket trevlig och professionell med ett kunnigt bemötande under hela processen. Trots att marknaden vid försäljningstillfället var lite osäker, så lyckades Elin sälja vår lägenhet till önskat pris inom en vecka. Vi vill därför ge Elin Bellander våra allra bästa rekommendationer!
    Vänligen
    Markus & Maria Läs mer
    2019-04-03 Elin B svarar MARKUS H
    Tusen tack för fin rekommendation! Det var ett nöje att samarbeta och dessutom gick det snabbt och smidigt med bra resultat. Vi hörs igen inför tillträdet :-) Ha det fint! //MVH Elin Bellander
  • 2019-03-31

Johan W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår fyra vid Zinkensdamm.

Elin hittade innan visning en köpare till vår lägenhet som gav oss ett bud vi tog. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-03-25

Alina G skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Fantastisk mäklare! Kändes både supertrevligt och tryggt att köpa min lägenhet genom Anna Läs mer
    2019-03-28 Anna S svarar Alina G
    Tack Alina för dina värmande ord :) det var väldigt roligt att få sälja en så fin lägenhet till er. Vi hörs och ses i maj. Allt gott
  • 2019-03-25

Charlotte M skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera mäklare Jessica Skogman på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm! Jag både köpte min nya lägenhet och sålde min gamla med Jessica och jag är mycket nöjd med hela processen. Jessica är uppmärksam, närvarande, kunnig, vänlig och professionell. Läs mer
    2019-03-29 Jessica S svarar Charlotte M
    Tusen tack för dina fina ord!!! Det var verkligen superroligt att först få hjälpa er vid köpet av er nya lägenhet och sedan även få förtroendet att förmedla din fina sekelskifteslägenhet! Det glädjer mig mycket att du känner dig nöjd med min hjälp! Vi ses på tillträdet lite längre fram. Ha en fin helg! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-03-22

Emmy L skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jonna var enormt proffsig, driven, engagerad och trevlig under hela processen då vi sålde vår tvåa på söder. Kände trygghet från början till slut! Läs mer
  • 2019-03-22

Pamela C skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jonna was the broker for an apartment that I just bought. Going through the process is very stressful. I thought that having Jonna as a counterpart made everything much less stressful and easier, since she's very competent and extremely easy to connect to - both of which are important to conduct a good transparent transaction. If I sell the apartment that I just bought I would definitely want to have Jonna as my broker Läs mer
  • Mikael G

2019-03-21

Mikael G skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi anlitade Jessica som mäklare för att sälja en av föreningens hyresrätter och är mycket nöjda. Försäljningen gick snabbt och priset blev över förväntan. Jessica var hela tiden tillgänglig och var kommunikativ under hela processen. Läs mer
    2019-03-22 Jessica S svarar Mikael G
    Stort tack Mikael och Brf Pennan 22 för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Roligt att höra att ni är nöjda med min insats som mäklare och givetvis även försäljningspriset! Ha en fin helg! Med vänliga hälsningar Jessica
  • 2019-03-21

Martin H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander hjälpte mig att värdera och sälja min bostad på Mariatorget. Elin var pålitlig och trovärdig och mycket lösningsorienterad. Lägenheten sålde innan visning för ett pris jag var tydligt nöjd med. Elin kan sitt hantverk och kommer leverera på förväntningarna. Läs mer
    2019-03-21 Elin B svarar Martin H
    Tusen tack Martin! Det gick både riktigt bra och snabbt :-) Hoppas nu att ni hittar en riktig kalaslägenhet att köpa! Hörs snart igen// mvh Elin Bellander
  • PER H

2019-03-20

PER H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade turen och fick kontakt med ElinBellander på svensk fastighetsförmedling. Hon var verkligen påläst och lätt tillgänglig under hela fastighetsaffären. Hon gjorde ett väldigt gott intryck på vår familj och kan verkligen rekommenderas både till säljare och köpare. Läs mer
    2019-03-21 Elin B svarar PER H
    Tusen tack för denna varma rekommendation! Det var verkligen både trevligt och roligt att genomföra den här köpprocessen med er familj :-) Vi hörs igen inför tillträdet// VH Elin Bellander
  • 2019-03-18

Linn L skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt nöjd med Ulfs insats under försäljningsprocessen, samt hur allt hanterades när lägenheten väl sålts. Försäljningen gick fort från de att vi började till det att den sålts, och gick enligt förväntan från min sida. Läs mer
  • 2019-03-17

Yvonne H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har sålt en bostadsrätt där mäklaren levde upp till mina förväntningar, försäljningen sköttes på ett professionellt, engagerat och mycket trevligt sätt. Läs mer
  • Markus S

2019-03-16

Markus S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag sålde min bostadsrätt på Södermalm, mäklaren ringde upp mig om en eventuell värdering och på första mötet fick jag väldigt stort förtroende för henne, det kändes så bra att jag inte försökte anlita någon annan mäklare.

Jonna (mäklaren) överträffade mina förväntningar både på vad jag förväntar mig i form av bemötande och personligt engagemang utav en mäklare

Jag har aldrig varit med om ett så personligt och genuint bemötande tidigare från en mäklare.

Jag rekommenderar starkt att anlita Jonna för framtida försäljningar, jag är mer än nöjd med henne och hennes resultat under min försäljning. Läs mer
  • Helene F

2019-03-15

Helene F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lgh i Sjöstaden. Anna ger ett pålitligt och ärligt intryck, vilket visade sig stämde bra. Hon var snabb på att respondera och höll oss hela tiden a jour med vad som hände under budgivningens gång. Vi förväntade oss en lång och seg försäljningsprocess (som Anna hade varit tydlig med att det kunde bli) men vi fick vår lgh såld till vårt uppskattade värde efter bara en visningshelg. Tack Anna! Läs mer
    2019-03-17 Anna S svarar Helene F
    Stort tack för ert förtroende och trevligt samarbete! :) det var roligt att få hjälpa er att hitta rätt köpare.
    Ha det fint! Vi hörs och ses // Anna
  • 2019-03-11

Oscar K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin bistod vid försäljningen av min lägenhet i Hornstull. Hon gav ett mycket påläst intryck, var väldigt tillgänglig samt tydlig i kommunikationen, vilket gav en trygg känsla under hela processen. Läs mer
    2019-03-12 Elin B svarar Oscar K
    Tack Oscar! Så glad att höra att du är nöjd med processen kring försäljningen av din bostad. Nu har du ju både köpt och sålt genom mig och jag ser fram emot att höras när det är dags igen i framtiden ;-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-03-10

Jeanette Steinsland skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälp mig sälja när marknaden var som mest svårtolkad och svajig. Hon var realistisk, rak, trygg och ärlig igenom hela processen. vi fick gå ut med lägenheten två gånger men under hela processen hade vi en pågående dialog om hur vi skulle tänka och göra. Jag är mycket nöjd och imponerad av Jessica Skogman, och skulle inte tveka med att anlita henne igen. Jeanette Läs mer
    2019-03-11 Jessica S svarar Jeanette Steinsland
    Tusen tack för den fina rekommendationen Jeanette! Det glädjer mig verkligen att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare även om det inte gick vägen vid första försäljningsförsöket. Ha en fortsatt fin vecka och hälsa så gott! Mvh Jessica Skogman
  • Maria-Therése K

2019-03-01

Maria-Therése K skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde vår 1:a i Vasastan genom Ulf som var mycket förtroendegivande med lång erfarenhet av försäljningar i Vasastan. Varken pushig eller stressad utan mycket lugn genom hela processen vilket vi tyckte skulle skapa förtroende för intressenter. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-03-01

Angela N skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket kompenent och duktig mäklare som sålde vår lägenhet i Vasastan. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-02-28

Sofia Nordström skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde vår lägenhet via Tobias feb19 och upplevde honom som professionell, flitig och kommunikativ. Tobias var duktig på att se både säljare och köpare. Under processen kände vi oss trygga och i goda händer. Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-02-22

Isadora L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde en lägenhet på ringvägen som tidigare varit ute till försäljning men utan någon som helst framgång.
    Jag blev tipsad om Elin och hon överträffade mina förväntningar både på tidsplanen och slutpriset.
    Skulle absolut använda mig av henne igen och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-03-12 Elin B svarar Isadora L
    Tack Isadora! Försäljningen gick verkligen kanonbra och flöt på väldigt snabbt :-) Så tacksam för att du gav mig uppdraget att sälja er bostad. Vi ses och hörs igen! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-18

JianQin H skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Med kompetens och ett stort engagemang och förtroende sålde Mattias Izgin min lägenhet på Södermalm. Genom att vara öppen, tillgänglig (under alla tider) och lyhörd kände vi en stor trygghet genom hela processen. Mattias är väldigt serviceinriktad, målinriktad och professionell. Mattias har stor kännedom inom området. Jag är supernöjd och vill rekommendera Mattias till alla som ska sälja sin bostad. Hälsningar L Läs mer
  • 2019-02-18

Lisa L skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mattias hjälpte mig att sälja min bostad. Överlag mycket nöjd med Mattias tjänster - han var mycket responsiv och hade bra input. Läs mer
  • 2019-02-15

Margareta W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 2:a på Lugnets Allé 65 och jag kan bara säga att Anna är bäst. Hon har engagerat sig 110 % och jobbat jättehårt, ringt runt och uppdaterat hela tiden. Tror att det var tack vare hennes kundregister som lägenheten blev såld. Hon är välinformerad om bostadssituationen i Sjöstan och jag fick ett mycket trevligt bemötande. Om jag ska sammanfatta min upplevelse så är det att jag kände mig trygg och kände hela tiden att hon gjorde allt hon kunde för att få lägenheten såld. Hon ska helt enkelt ha en stjärna i himlen! Läs mer
    2019-02-18 Anna S svarar Margareta W
    Tack snälla Margareta för dina fina ord, blir otroligt glad! Det har varit roligt att få jobba med dig och hjälpa dig hitta rätt kund för din fina lägenhet. Nu kan du äntligen börja fokusera på ditt nya boende.
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott!
    //Anna Steen
  • 2019-02-14

Hugo Bergström skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander bistod mig i köpandet av min lägenhet på söder. Hon var genomgående i processen väldigt enkelt och tydlig vilket gjort att det hela gick smärtfritt. Jag kan absolut rekommendera Elin som mäklare för en enkel och bra process! Läs mer
    2019-02-14 Elin B svarar Hugo Bergström
    Tackar Hugo, roligt att göra affärer med dig med :-) Mycket glad för din rekommendation! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-13

Lotta S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppbetyg. Bästa mäklaren jag nånsin stött på och jag har även stött på en del via mitt jobb. Rapp, tydlig, påläst, förekommande om alla saker man kan undra om, och ärlig. Även ärlig om sådant man som köpare kanske inte vill höra men, det underlättade enormt och hela processen från början till slut gick tack vare Elins rapphet och kunskap mycket smidigare än jag trott var möjligt. Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Lotta S
    Tusen tack Lotta, ett nöje att samarbeta! Så tacksam för din varma rekommendation, rapp och påläst är viktiga ingredienser i mitt dagliga arbete som mäklare :-). Vi hörs och ses igen! MVH Elin Bellander
  • Lillemor L

2019-02-11

Lillemor L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 1:a i Hammarby Sjöstad och det gick rasande fort.
    Min mäklare Anna har varit en tillgång med sin personlighet och proffesionella egenskap. Hon har med sina goda råd lotsat mig på ett tryggt sätt och jag bara känt mig lugn.
    Jag hade en likadan känsla som vid köpet av lägenheten från en professionell mäklare från Svensk Fastighetsförmedling för 9 år sedan. Därför blev mitt val av mäklare naturligt och jag har inte blivit besviken, tvärt om jag är så nöjd.
    Jag känner mig så trygg i fortsättningen av det som ska hända innan allt är klart. Läs mer
    2019-02-11 Anna S svarar Lillemor L
    Stort tack Lillemor för din fina rekommendation och ditt förtroende! Det var ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig att sälja din lilla pärla :) Vi hörs och ses framåt. Allt gott! / Anna Steen
  • 2019-02-08

Jakob Larsson skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag köpte lägenhet på Söder med Elin som mäklare och hon var väldigt trevlig och professionell genom hela processen. Allt gick smidigt och lätt ända från visningen till kontraktskrivandet. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Jakob Larsson
    Tackar Jakob! Jag blir superglad att höra att även du som köpare upplever processen väl fungerande och proffsigt utförd :-) Nöjda kunder (både köpare och säljare) är precis det jag önskar mig! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-07

Morris Halling skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var från början till slut mycket professionell, lyhörd och engagerad. Vilket ledde till en fantastiskt snabb och smidig försäljningsprocess. Stort tack Elin! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Morris Halling
    Tusen tack Morris! Roligt att göra affärer ihop! Vi hörs och ses :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-07

Julia F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är oerhört driven, engagerad, omtänksam och duktig!
    Kände mig trygg genom hela processen trots att marknaden i nuläget inte är den bästa att sälja i!

Kan verkligen varmt rekommendera Anna Steen om ni söker en erfaren, duktig, skarp och vänlig mäklare med koll på läget! Läs mer
    2019-02-08 Anna S svarar Julia F
    Tack snälla Julia för ditt förtroende och för bra samarbete. Det har varit väldigt trevligt att ha dig som kund :) Så glad att jag både kunde hjälpa dig att sälja och köpa nytt samtidigt.
    Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • Christian M

2019-02-05

Christian M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde en fastighet med två hus ute på Brevik, Tyresö. Upplevde kontakten med Torbjörn som enkel och glad under hela processen. Nedgången på bomarknaden gjorde att tiden för att sälja huset blev längre än tänkt, men Torbjörn lade verkligen ned tid och kraft för att allt skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt. Läs mer
  • 2019-02-05

Carolina B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag köpte bostadsrätt via Torbjörn Andersson och uppskattade mycket hans flexibilitet, tillgänglighet, och mycket trevligt bemötande genom visning, budgivningsporcess liksom efter kontraktsskrivning. T.ex. tog Torbjörn sig tid att innan tillträdet visa lägenheten för min syster som var på tillfälligt besök i Stockholm, fastän det var mitt i mellandagarna runt jul/nyår. När det blev aktuellt att ändra tillträdesdatum såg han till att detta gjordes på smidigt sätt. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Torbjörn Andersson. Läs mer
  • 2019-02-05

Frida GJ skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hon har genom hela processen varit ett tryggt stöd och alltid bistått med information och råd, vilket känts bra för oss som förstagångssäljare. Hon har varit engagerad och alltid tydlig i sin kommunikation. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne det varmaste. Läs mer
    2019-02-05 Jessica S svarar Frida GJ
    Tusen tack för era fina ord Frida! Vad glad jag blir att höra att ni är nöjda med min hjälp vid försäljningen av er fina lägenhet! Ha det fortsatt bra så ses vi på tillträdet om några veckor!! Hälsa så gott! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-02-04

Linnea K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en jättebra mäklare.
    Professionell, tevlig och kunnig. Läs mer
    2019-02-04 Anna S svarar Linnea K
    Tack snälla Linnea! :)
    Det var roligt att få hjälpa er med ett nytt bostadsköp. Vi hörs och ses framåt.
    Ha det fint! //Anna Steen
  • Christer T

2019-02-03

Christer T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en lägenhet där Elin Bellander var mäklare och Annie Gustavsson var mäklarassistent. Dessa två personer gjorde köpet till en enkel sak. Visning, förhandling och genomförande fungerade för oss mycket bra. Även om Elin var den ”synlige” var Annie fantastisk och genomföra delarna så alla papper blev rätt. Snabb och rak kommunikation med ett gediget bakgrundsarbete. Allt detta gör att vi varmt kan rekommendera denna duo. Läs mer
    2019-02-04 Elin B svarar Christer T
    Tusen tack Christer! Vilken fin rekommendation, jag och Annie är jätteglada för att ni upplevde samarbetet med oss så bra :-) Jag och Annie kompletterar varandra och behövs båda i processen kring att köpa och sälja bostad så det ska bli så smidigt och tydligt som möjligt mot alla inblandade. Hoppas ni ska trivas i den nya bostaden som ni just köpte genom oss! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-02

Louise B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är mycket trevlig och professionell, det märks att hon gillar sitt jobb! Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Louise B
    Tack så mycket Louise! Vad roligt att det blev ni som köpte bostaden :-) Vi hörs igen inför ert tillträde! //Mvh Elin Bellander
  • Tom B

2019-02-01

Tom B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår 2:a med Elin som från början till slut agerade mycket professionellt samt uppvisade en stor kunskap i alla moment av försäljningen. Elin var väldigt närvarande under hela vår process vilket uppskattades väldigt mycket och gav en bra trygg känsla under försäljningen.

Vi kommer absolut använda oss av Elin i framtiden. Vi skulle utan tvekan rekommendera Elin till andra potentiella säljare. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Tom B
    Tack för fin rekommendation! På dagens marknad gäller det att vara på tå :-) Jag ser fram emot att göra detta tillsammans med er i framtiden igen! Ha det fint, vi hörs framöver inför frånträdet på er bostad. //MVH Elin Bellander
  • 2019-01-31

Magnus F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad i "svåra" tid för säljare. Anna gjorde ett jättebra jobb och såg till att vi fick ut det vi begärde. Enkel och snabb i kommunikationen. Rekommenderas. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Magnus F
    Stort tack för ditt förtroende Magnus!
    Det var roligt att få hjälpa er att nå en lyckad försäljning :)

//Anna Steen
  • 2019-01-30

Eva A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt en lägenhet 5:a i Hammarby Sjöstad.
    Anna var proffsig och driven och alltid glad och trevlig. Ordning och reda och bra på att följa upp eventuella köpare efter visning. Vi kände oss trygga genom hela affären och är mycket nöjda med utfallet. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Eva A
    Tack Eva för ert förtroende! Det har varit väldigt trevligt att ha er som kunder och få hjälpa er att få er fina bostad såld :)
    Vi hörs och ses framåt. //Anna Steen
  • Magnus P

2019-01-30

Magnus P skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm via Mattias Izgin och han var fantastisk. Väldigt ödmjuk som person, inlyssnande och professionell. Han hade stenkoll på området och en bra bas med kunder som var intresserade av min typ av lägenhet. Dessutom gav han mig bra information under hela processen. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Mattias alla som vill sälja sin bostad på Söder. Läs mer
  • 2019-01-28

Hans B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt tvåa på Södermalm. Väldigt vänligt, klart och kompetent bemötande och handhavande från början till slut. Alltid snabb på svar och hjälpsam med alla frågor jag hade. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Hans B
    Tackar Hans! Att även ha nöjda köpare är viktigt för mig så din rekommendation värmer gott! Hoppas verkligen du ska trivas i din nya kalaslägenhet :-) //Mvh Elin Bellander
  • 2019-01-28

Anne Kääramees skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevligt bemötande, proffesionell, kunnig, påläst. Allt man kan önska sig av en mäklare, både som säljare o köpare. Inget fattades! Varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Anne Kääramees
    Tack Anne! Ett sant nöje att samarbeta och tack så mycket för rekommendationen! Vi ses och hörs längre fram :-) //Elin Bellander
  • 2019-01-24

Camilla B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell och kunnig, gjort mer än vad mäklare brukar göra, väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-01-23

Monica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt en lägenhet i Hammarby Sjöstad.
    En mäklare med enorm proffsighet från visning till kontraktsskrivning.
    Kommer varmt rekomendera Eva-Karin Lasu till många av mina vänner.
    Stort tack!
    Monica Läs mer
    2019-01-29 Eddy L svarar Monica P
    Tusen tack Monica! Varmt välkommen till Sjöstan!
    Eddy L gillar detta

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm