Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Öppet just nu
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 70 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• David T
    David T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss sälja vår lägenhet i Hammarby Sjöstad i ett något trögt läge. Vi är supernöjda med allt! Anna är proffsig, kunnig och gör det där extra som behövs för en bra affär. Vi tekkomnferar Anna varmt!
    2017-08-31 Anna S svarar David T
    Tack snälla för er rekommendation David! Det var ett nöje att få hjälpa er till en riktigt lyckad försäljning.
    Lycka till med ert ny boende så ses vi i krokarna :) ha det fint!
  • Anders E
    Anders E skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är mycket professionell, resultatorienterad, förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Utöver detta är Tobias kreativ och inte rädd att tänka utanför boxen för att ge en bra upplevelse för både säljare och köpare. Foto och prospekt har hållt hög klass.

Under uppdraget har vi hela tiden fått en förstklassig och professionell avrapportering och kunnat känna oss trygga med att uppdraget hanteras på bästa sätt.

Vi har använt Tobias vid försäljning vid två tillfällen och varit väldigt nöjda med resultatet. Detta är en premiummäklare helt klart, som vi varmt kan rekommendera!
    2017-08-14 Tobias D svarar Anders E
    Stort tack för en fin rekommendation!! Nu får ni njuta av huslivet några år så får vi se om ni kommer tillbaka sen :)

Ha en riktigt fin sommar så hörs och ses vi framöver!!
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Toppbetyg på alla punkter, den dag jag säljer ska jag kontakta Tobias!
    2017-08-14 Tobias D svarar Suzanne F
    Hej Suzanne
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas du får en fortsatt fin sommar.
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En duktig och driftig mäklare som gav mig ett intryck av att vara kompetent inom sitt yrkesområde.

Ett väldigt problemfritt och smidigt samarbete. Är mycket nöjd med Caroline.
    2017-06-13 Caroline S svarar Rebecka B
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Rebecka! Jättekul att kunna få hjälpa er att hitta ert nya hem här i Sjöstan. Ha en fantastisk sommar!

Ha det fint! /Caroline
  • Stig R
    Stig R skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Seriöst och professionellt bemötande.
    2017-06-13 Caroline S svarar Stig R
    Tack så jättemycket för det fina omdömet Stig! Hoppas att ni och hunden trivs här i Sjöstan och att ni får en fin sommar!

Allt gott /Caroline
  • Laila R
    Laila R skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande. Rak och konkret.
    2017-06-07 Anna S svarar Laila R
    Tack för ditt omdöme Laila, det glädjer mig! Ha en fin sommar//Anna
  • Sten D
    Sten D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra förberedd och mycket revlig!
    2017-06-07 Anna S svarar Sten D
    Tack för ditt omdöme Sten!
    Ha en fin sommar, allt gott//Anna
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hjälpsam och trevlig!
    2017-08-14 Tobias D svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Gör sitt jobb på ett formellt sätt men jag måste säga att min upplevelse är att hon är alltför korrekt på ett opersonligt sätt. Jag saknar känslan och charmen. Hon är för stel. Dessutom lämnades frågor till hennes assistent/kontoret som hamnade mellan stolarna. Summa sunmarum är att jag inte skulle anlita henne vid försäljning
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med min lägenhetsförsäljning. Hon lade ner mycket tid och engagemang och är effektiv i sitt arbete. Stark rekommendation!
    2017-06-07 Anna S svarar Henrik S
    Tack snälla Henrik för din rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa dig med din stora affär och väldigt roligt att nå ett sådan fint slutresultat.
    Ha en fin sommar! Allt gott//Anna
  • Rita P
    Rita P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Han var trevlig ok.Kunde sin sak.
    2017-08-14 Tobias D svarar Rita P
    Hej Rita, stort tack för en fin rekommendation, hoppas allt är bra i ditt nya boende. Fortsatt fin sommar.
  • Saman S
    Saman S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hon är proffs i sitt yrke ,mycket trevlig !
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Väldigt tillmötesgående, profisionell och snabb att återkomma. Kunde inte önska mig en bättre mäklare. Är supernöjd!
    2017-06-07 Caroline S svarar Hanna D
    Vad glad jag blir, tack för det fina omdömet Hanna! Hoppas att du trivs i nya bostaden och att du får en härlig sommar!

Allt gott!/ Caroline
  • Rita P
    Rita P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var trevlig ,men jag tycker närman börjar med en affär dås skallman sluta med det också .
    2017-06-07 Anna S svarar Rita P
    Tack för din feedback Rita! Jätte tråkigt att jag inte kunde närvara vid tillträdet och avsluta affären tillsammans med er, tyvärr gick det inte att lösa på annat sätt just denna gång. Hoppas ni skall trivas i nya lägenheten, ha en härlig sommar! Allt gott. /Anna
  • Lena L
    Lena L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias var och kändes mycket förtroendeingivande. Jag är toppennöjd att ha köpt en bostad med Tobias som mäklare. Allt var positivt från visning av lägenhet till att knyta ihop hela affären med säljarna.
    2017-08-14 Tobias D svarar Lena L
    Hej Lena, stort tack för fin feedback! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket noggrann och kunnig. Tydlig med hela processsen och bra koll på potentiella köpare.
    2017-08-14 Tobias D svarar Jacob L
    Hej Jacob, stort tack för en fin rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! ha en fortsatt fin sommar!
  • Alina N
    Alina N skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig, hjälpsam, ansvarsfull
    2017-08-14 Tobias D svarar Alina N
    Hej Alina, hoppas allt är bra i nya lägenheten och att du känner dig hemma i området. Fortsatt trevlig sommar!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig, proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som tar sig tid.
    2017-05-31 Tobias D svarar Emelie L
    Hej Emelie, tackar för en riktigt fin rekommendation. Hoppas allt är bra med er?! Trevlig sommar.
  • Maria S
    Maria S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag är jättenöjd med Annas insatser, hon är hungrig och på hugget och sålde vår lägenhet till ett pris vi aldrig vågade drömma om.
    2017-05-31 Anna S svarar Maria S
    Stort tack för din rekommendation Maria! Det var ett nöje att hjälpa er genom den stora affären och otroligt roligt lyckas nå ett nytt rekordpris! Hoppas allt är bra med dig. Ha en fin sommar, allt gott // Anna Steen
  • Anders W
    Anders W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var proffesionell ut i fingerspetsarna! När vi hade frågor hade Anna svaren :)
    2017-05-31 Anna S svarar Anders W
    Stort tack för din fina rekommendation Anders! :) Hoppas ni trivs i Sjöstaden. Ha en härlig sommar!Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Säljaren var extremt komplicerad och jag blev ombedd att kontakta honom direkt då han inte svarade. Svårt att säga hur mäklaren skulle agerat annorlunda, men som köpare var det extremt ångestfyllt.
    2017-05-31 Anna S svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,
    Detta var en väldigt svår situation, jättebra att vi nu har kunnat reda ut detta sinsemellan.
    Vi har tagit till oss din feedback! Hoppas du trivs i nya lägenheten, trevlig sommar! /Anna Steen
  • Bodil M
    Bodil M skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig o kunnig. Kommer med tips o känns realistisk. Skulle anlita honom igen!
    2017-05-31 Tobias D svarar Bodil M
    Hej Bodil, stort tack för rekommendation. Hoppas allt är bra i Nyköping med närhet till skärgården.
  • Nico  P
    Nico P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffisionell uti finger spetsarna. Självsäker och kan sitt arbete. Snabba avslut, i vårt fall med mycket bra pris innan visning.
    Kan området.
    2017-05-31 Tobias D svarar Nico P
    Hej Nico, riktigt kul att arbeta med er under lång tid och tack för en fin rekommendation. Hoppas allt är bra i huset och att ni trivs. Trevlig sommar!!
  • Ida J
    Ida J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag upplevde Anna som väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi fick all den hjälp vi behövde och var mycket nöjda.
    2017-05-29 Anna S svarar Ida J
    Tack snälla Ida för det trevliga omdömet! :) Det var roligt att hjälpa er till köp av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs i Sjöstaden!
    Allt gott/ Anna
  • Chalak A
    Chalak A skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra, kunnig och driven mäklare! Rekommenderas starkt!
    2017-05-31 Tobias D svarar Chalak A
    Hej Chalak, stort tack för rekommendation. Bara komma förbi kontoret om det är något framöver. Trevlig sommar!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En mycket hängiven och kunnig mäklare.
    2017-05-29 Anna S svarar Anders Ö
    Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas allt är bra :) Vi hörs och ses framåt!
    Allt gott/ Anna Steen
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra jobb, enkel att arbeta med.
    2017-05-31 Tobias D svarar Patrik J
    Hej Patrik, stort tack för en fin rekommendation!! Hör av er om ni behöver någon hjälp i framtiden! Trevlig sommar.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var otroligt tydlig och trygg som mäklare. Detta var vårt första lägenhetsköp och hon gjorde att vi kände oss trygga och hjälpte oss genom hela processen utmärkt!
    2017-05-29 Anna S svarar Sofia E
    Tack för ditt fina omdöme Sofia! Det var ett nöje att få hjälpa er med lägenhetsköpet :)
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott/Anna
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Superproffsig och lyhörd. Lyssnade in alla våra önskemål och jobbade sedan strategiskt och målmedvetet fram till en lyckad försäljning. Supernöjda.
    2017-05-29 Anna S svarar Andreas B
    Tack snälla Anders för ditt omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Hoppas ni stormtrivs med ert nya boende!
    Allt gott// Anna
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Öppen, vänlig, klar och tydlig med ett stort engagemang. Lyhörd för frågor och snabb att återkomma.
    2017-05-25 Anna S svarar Åsa D
    Tack Åsa för ditt fina omdöme!
    Vi hörs och ses framåt. Ha en härlig sommar så länge! //Anna
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Caroline var en mycket duktig och engagerad mäklare med mycket positiv energi och driv.

Jag hade två ganska komplicerade försäljningar, en nyproducerad innan inflytt, samt min tvåa som var uthyrd i andra hand eftersom jag flyttat in hos pojkvän.

Det var tryggt att sälja med Caroline och svensk fastighetsförmedling. Caroline hjälpte till att lösa alla praktiska saker kring försäljningen tillsammans med sina kolleger så så att det blev möjligt att få försäljningen genomfört på ett bra och professionellt sätt.
    2017-05-29 Caroline S svarar Sofia L
    Tack snälla Sofia för den fina rekommendationen! Alltid kul att få hjälpa till med försäljningar där allt inte är en dans på rosor, så man utvecklas och lär sig nya saker. Hoppas att du och pojkvännen trivs och att ni får en fin sommar!

Allt gott! /Caroline
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kunnig o korrekt, seriöst intryck
    2017-05-24 Anna S svarar Ulf H
    Tack Ulf för ditt omdöme! Hoppas allt är bra//Anna Steen
  • Katharina H
    Katharina H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En professionell, kunnig och trevlig mäklare.
    2017-05-31 Tobias D svarar Katharina H
    Hej Katharina, tack för rekommendationen och riktigt roligt att arbeta med er! Ha en fin sommar.
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen är superproffsig och jag är mycket nöjd
    2017-05-24 Anna S svarar Niclas H
    Hej Niclas och stort tack för din rekommendation! Hoppas allt är bra. Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är en mycket proffessionell och trevlig mäklare som inte lämnar något åt slumpen.
    2017-05-31 Tobias D svarar Cecilia S
    Hej Cecilia, stort tack för en fin rekommendation. Nu skall vi bara sköta tillträdet riktigt bra så fortsätter vi på en trygg och professionell linje.
  • Göran L
    Göran L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Konstig skala, 2= inte alls bra o 3 helt ok, ingen känns riktigt rätt dvs en svag 3:a. Trevlig men en del missar med datum och beskrivningar. Slutpris in det förväntade.
    2017-05-24 Anna S svarar Göran L
    Hej Göran, tack för att du tog dig tid att ge mig feedback. Det var oturligt att det blev en miss med fototiden, vi har tagit till oss detta! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Allt gott /Anna Steen
  • Jyrki P
    Jyrki P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    ---------------------------------------
  • My D
    My D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Super fin och trevlig! Hon lyssnade på mina önskemål, var väldigt mån om att förklara processen och göra den klar för mig, samt hjälpte mig på traven.
    Tycker hon var oerhört professionell och skulle definitivt rekommendera henne!
    2017-05-24 Anna S svarar My D
    Tack snälla My för ditt fina omdöme! Hoppas du stormtrivs i lägenheten :)
    Vi hörs och syns framåt. Allt gott! Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Annica E
    Annica E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig, fokuserad och målinriktad.
    Tack för ett bra arbete Anna!
    2017-05-23 Anna S svarar Annica E
    Tack för er rekommendation Annica! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär!
    Vi hörs och ses framåt/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Martin P
    Martin P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig och bra person som gjorde köpet till en enkel process
    2017-05-23 Anna S svarar Martin P
    Tack för din reco Martin! Hoppas du trivs bra i din lya :)
    Allt gott/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Lena H
    Lena H skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kunnig, engagerad, innovativ, helhetssyn och lätt att förstå kundperspektivet.
    2017-05-24 Caroline S svarar Lena H
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att allt är bra med er och att det nya boendet är bra!

Varma hälsningar / Caroline
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är väldigt påläst om sina objekt hon säljer. Hon ligger steget före och är väldigt lyhörd som mäklare. Jag har själv jobbat i mäklarbranschen flera år och Anna är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara gentemot både köpare och säljare.
    2017-05-23 Anna S svarar Matilda W
    Tack för dina fina ord Matilda :) Hoppas allt är bra med dig! Med vänliga hälsningar Anna
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Snabb med svar, nästan alltid tillgänglig och väldigt rak och pragmatisk
    2017-05-22 Tobias D svarar Stefan H
    Stort tack Stefan, hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar!
  • Mariann N
    Mariann N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Allt fungerade smidigt med visningar och hjälp med deklarationen.
    2017-05-19 Anna S svarar Mariann N
    Tack Mariann för ditt omdöme!
    Hoppas du ska trivas i Luma, vi ses i krokarna :)
    /Anna
  • Mahnoush H
    Mahnoush H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En mycket ambitiös och driven mäklare som både lyssnar till kund och säljare. Bästa mäklaren i Stockholm!
    2017-05-24 Tobias D svarar Mahnoush H
    Hej Mahnoush, Stor tack för en fin rekommendation :)
  • Peter H
    Peter H skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har inga tidigare erfarenheter av mäklare men min upplevelse var odelat positiv!
    2017-05-17 Caroline S svarar Peter H
    Vad roligt att höra Peter! Hoppas att du och barnen trivs bra i lägenheten.

Allt gott! / Caroline
  • Maja O
    Maja O skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra och pålitlig. Uppfattar dem som transparenta och ärliga.
    2017-05-17 Caroline S svarar Maja O
    Tack Maja för den fina rekommendationen! Jättekul att få jobba med er. Hoppas att ni trivs i ert nya boende!

Ha det fint! / Caroline
  • Lars A
    Lars A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en toppenmäklare. Rekommenderas oavsett om man ska köpa eller sälja lägenhet. Seriös, kunnig och trevlig att ha att göra med. 5 av 5.
    2017-05-08 Anna S svarar Lars A
    Tack för fina omdömet och trevligt samarbete! Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Mvh Anna Steen
  • Sarah  S
    Sarah S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har nyligen köpt bostad genom Svensk fastighetsförmedling och Tobias Darnell och är väldigt nöjda. Vi upplevde affären enkel och smidig. En mycket trevlig och noggrann mäklare vi varmt kan rekommendera!
    2017-05-22 Tobias D svarar Sarah S
    Hej Sarah
    Stort tack för en fin rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten och att ni får många fina soltimmmar på balkongen.
  • Hannes L
    Hannes L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Otroligt duktig Mäklare med stora ambitioner och fokus på kundnöjdhet.
    2017-05-03 Anna S svarar Hannes L
    Tack Hannes för dina fina ord! =) Det var ett nöje att få hjälpa dig och Angelika med att sälja er fina pärla. Vi hörs och ses! //Anna Steen

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm