Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Öppet just nu
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• Katharina H
    Katharina H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En professionell, kunnig och trevlig mäklare.
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen är superproffsig och jag är mycket nöjd
    2017-05-24 Anna S svarar Niclas H
    Hej Niclas och stort tack för din rekommendation! Hoppas allt är bra. Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är en mycket proffessionell och trevlig mäklare som inte lämnar något åt slumpen.
  • Göran L
    Göran L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Konstig skala, 2= inte alls bra o 3 helt ok, ingen känns riktigt rätt dvs en svag 3:a. Trevlig men en del missar med datum och beskrivningar. Slutpris in det förväntade.
  • Jyrki P
    Jyrki P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    ---------------------------------------
  • My D
    My D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Super fin och trevlig! Hon lyssnade på mina önskemål, var väldigt mån om att förklara processen och göra den klar för mig, samt hjälpte mig på traven.
    Tycker hon var oerhört professionell och skulle definitivt rekommendera henne!
    2017-05-24 Anna S svarar My D
    Tack snälla My för ditt fina omdöme! Hoppas du stormtrivs i lägenheten :)
    Vi hörs och syns framåt. Allt gott! Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Annica E
    Annica E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig, fokuserad och målinriktad.
    Tack för ett bra arbete Anna!
    2017-05-23 Anna S svarar Annica E
    Tack för er rekommendation Annica! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär!
    Vi hörs och ses framåt/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Martin P
    Martin P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig och bra person som gjorde köpet till en enkel process
    2017-05-23 Anna S svarar Martin P
    Tack för din reco Martin! Hoppas du trivs bra i din lya :)
    Allt gott/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Lena H
    Lena H skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kunnig, engagerad, innovativ, helhetssyn och lätt att förstå kundperspektivet.
    2017-05-24 Caroline S svarar Lena H
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att allt är bra med er och att det nya boendet är bra!

Varma hälsningar / Caroline
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är väldigt påläst om sina objekt hon säljer. Hon ligger steget före och är väldigt lyhörd som mäklare. Jag har själv jobbat i mäklarbranschen flera år och Anna är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara gentemot både köpare och säljare.
    2017-05-23 Anna S svarar Matilda W
    Tack för dina fina ord Matilda :) Hoppas allt är bra med dig! Med vänliga hälsningar Anna
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Snabb med svar, nästan alltid tillgänglig och väldigt rak och pragmatisk
    2017-05-22 Tobias D svarar Stefan H
    Stort tack Stefan, hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar!
  • Mariann N
    Mariann N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Allt fungerade smidigt med visningar och hjälp med deklarationen.
    2017-05-19 Anna S svarar Mariann N
    Tack Mariann för ditt omdöme!
    Hoppas du ska trivas i Luma, vi ses i krokarna :)
    /Anna
  • Mahnoush H
    Mahnoush H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En mycket ambitiös och driven mäklare som både lyssnar till kund och säljare. Bästa mäklaren i Stockholm!
    2017-05-24 Tobias D svarar Mahnoush H
    Hej Mahnoush, Stor tack för en fin rekommendation :)
  • Peter H
    Peter H skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har inga tidigare erfarenheter av mäklare men min upplevelse var odelat positiv!
    2017-05-17 Caroline S svarar Peter H
    Vad roligt att höra Peter! Hoppas att du och barnen trivs bra i lägenheten.

Allt gott! / Caroline
  • Maja O
    Maja O skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra och pålitlig. Uppfattar dem som transparenta och ärliga.
    2017-05-17 Caroline S svarar Maja O
    Tack Maja för den fina rekommendationen! Jättekul att få jobba med er. Hoppas att ni trivs i ert nya boende!

Ha det fint! / Caroline
  • Lars A
    Lars A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en toppenmäklare. Rekommenderas oavsett om man ska köpa eller sälja lägenhet. Seriös, kunnig och trevlig att ha att göra med. 5 av 5.
    2017-05-08 Anna S svarar Lars A
    Tack för fina omdömet och trevligt samarbete! Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Mvh Anna Steen
  • Sarah  S
    Sarah S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har nyligen köpt bostad genom Svensk fastighetsförmedling och Tobias Darnell och är väldigt nöjda. Vi upplevde affären enkel och smidig. En mycket trevlig och noggrann mäklare vi varmt kan rekommendera!
    2017-05-22 Tobias D svarar Sarah S
    Hej Sarah
    Stort tack för en fin rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten och att ni får många fina soltimmmar på balkongen.
  • Hannes L
    Hannes L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Otroligt duktig Mäklare med stora ambitioner och fokus på kundnöjdhet.
    2017-05-03 Anna S svarar Hannes L
    Tack Hannes för dina fina ord! =) Det var ett nöje att få hjälpa dig och Angelika med att sälja er fina pärla. Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • ulf n
    ulf n skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen på Svenk fastighetsförmedling genomförde försäljningen av vår lägenhet på Södermalm mycket proffsigt och snabbt.Alla delar i processen fungerade mycket väl.Jag kan verkligen rekommendera Anna Steen på Svensk fastighetsförmedling till alla som går i försäljningstankar. Anne-maj /Södermalm/Stockholm
    2017-05-03 Anna S svarar ulf n
    Tack snälla Anne-maj & Ulf för er fina rekommendation! Det var ett nöje att få förtroendet att hjälpa till med er stora affär och fina lägenhet.
    Hoppas ni ska trivas i Fredriksdal nu. Vi hörs och ses framöver hoppas jag! Varma hälsningar Anna Steen
  • Eva S
    Eva S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra kunnig mäklare ! Hade hela tiden koll och gjorde sitt bästa för mig som kund
    2017-04-30 Anna S svarar Eva S
    Tack för det fina samarbetet Eva och tack för din rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
    Mvh Anna Steen
  • Erik N
    Erik N skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är en mycket kompetent mäklare som skiljer sig från mängden. Det är tydligt att Tobias gillar att planera, diskutera och genomföra affärer där han är mån om båda parter. Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Tobias och har alltid varit mycket nöjd. Tobias inger stort förtroende och är alltid enkel att sammarbeta med. Sammantaget kan Tobias rekommenderas varmt för mäklaruppdrag.
    2017-05-03 Tobias D svarar Erik N
    Hej Erik, stort tack för en fin rekommendation! Hör av er så snart väggen är uppsatt i nya lägenheten så tittar jag förbi. Ha det så bra så hörs och ses vi snart igen!
    //Tobias
  • Elias B
    Elias B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Genom att följa Annas råd fick jag ut maximalt av försäljningen och nådde till och med över andra mäklares värdering. Mycket nöjd med försäljningen. Helt fantastiskt service under hela processen. Snabb med att svara på frågor med utförliga och konkreta svar. Lätt att nås både per mail och telefon.
    2017-04-21 Anna S svarar Elias B
    Stort tack för din reko Elias och tack för ditt förtroende att anlita mig! Det var ett nöje att få hjälpa dig att nå en rekordförsäljning:)
    //Anna Steen
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna skötte hela processen att sälja min lägenhet exemplariskt. Anna agerade proffsigt och var väldigt duktig på att hålla mig som säljare informerad.

Jag skulle definitivt anlita Anna igen, och vill ge henne mina varma rekommendationer.
    2017-04-21 Anna S svarar Sebastian W
    Tack Sebastian för din fina reko! :) Det var ett nöje att få hjälpa dig! Vi hörs och ses framåt. Ha det fint! /Anna Steen
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort flertalet affärer med Tobias sedan 2010. Tobias är mån om att det ska bli en bra affär för både köpare och säljare. Han är tydlig och transparent i de objekt han förmedlar, dvs. inga överraskningar för någon av parterna. Han är påläst och kan svara på allt från självklara till komplexa frågor. Detta borde vara en självklarhet, men tyvärr är inte fallet så bland mäklare generellt. Dessutom har han Svensk Fastighetsförmedling i ryggen som backar upp honom i hela affären, vilket du inte får från en mindre mäklarbyrå. Svensk Fastighetsförmedling har även ett fantastiskt spekulantregister och en bra kanal ut för att synas brett i sociala medier. Kort och gott, full pott för Tobias Darnell och Svensk Fastighetsförmedling!!!
    2017-04-21 Tobias D svarar Henrik E
    Hej Henrik, stort tack för de fina orden! Alltid roligt att göra affärer med er och även ta del av ert stora engagemang som ni lägger ner i alla förslag som jag kommer med. Nu blir det hus så vi får se när nästa gång blir som vi får göra affärer igen...:)
  • Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket nöjd! Personlig och trevlig service, mån om att det blir en bra affär både för köpare och säljare. Tobias får mina varmaste rekommendationer.
    2017-05-22 Tobias D svarar Buffy Ö
    Hej Buffy
    Stort tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Du får återkomma när det är dags att vända in till stan igen :)
    Ha en riktigt fin sommar!
  • Karin
    Karin skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi var väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling samt mäklare Anna Steen vid försäljningen av vår lägenhet. Anna skötte allt väldigt bra och var mkt professionell och trevlig, vi kände oss trygga med henne som mäklare.
    2017-04-20 Eddy L svarar Karin
    Tack snälla Karin för din rekommendation och tack för ert förtroende, det var ett nöje att få hjälpa er med er stora affär. All lycka med ert nya fina hus!
    Mvh Anna Steen
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en väldigt duktig mäklare som inger förtroende och agerar proffsigt. Jag kan både rekommendera och tänka mig att anlita henne igen.
    2017-02-22 Tobias D svarar Marcus T
    Hej Marcus och stort tack för förtroendet och din fina rekommendation, det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din stora affär :)
    Hoppas ni trivs bra i den nya lägenheten. Vi hörs och ses framöver!
    Bästa hälsningar Anna Steen
  • Tomas Mikael K
    Tomas Mikael K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var engagerad och jobbade jättehårt genom hela processen. Jag har sålt flera bostäder och har haft olika mäklare. Anna är den som har haft mest tålamod och varit mest engagerad. Helt klart över förväntan!
    2017-01-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas Mikael K
    Hej Tomas! Tusen tack för din fina rekommendation. Det var riktigt roligt att få hjälpa till med er stora affär:) Vi hörs och ses.
    Med vänliga hälsningar
    Anna
  • Anders C
    Anders C skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Haft med Tobias att göra vid två olika tillfällen och är väldigt nöjd med honom.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders C
    Tack Anders, alltid roligt att jobba med er och hoppas ni trivs fantastiskt i ert nya hus!
  • em m
    em m skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en härlig person som är väldigt mån om sina kunder och detta speglas i hur hon sköter sina relationer och affärer. Rekommenderar Anna varmt som val av mäklare!
    2016-10-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar em m
    Tack snälla för dina fina ord och rekommendation! :) det var otroligt roligt att få hjälpa till med er stora affär!

Med vänliga hälsningar
    Anna Steen, Svensk Fastighetsförmedling
  • malin k
    malin k skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi hade förmånen att få sälja vår lägenhet med hjälp av Caroline Stavrén på Svensk Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Vi var verkligen nöjda med hela processen som var mycket professionellt utförd. Vi kommer absolut att använda oss av samma mäklare vid nästa affär och rekommenderar företaget till alla som ska göra affär i området.
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar malin k
    Tack så mycket Malin, var jättekul att få hjälpa er! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!

Med vänlig hälsning,
    Caroline Stavrén
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling och Anna Steen i våras för att sälja min lägenhet i Sjöstaden. Jag är supernöjd med allt och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedlingen.
    2016-10-03 Tobias D svarar Elisabeth
    Hej Elisabeth och tack för din rekommendation :) Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten!
  • Erika W
    Erika W skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hej,

Jag har sålt min lägenhet via Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Jag är fantastisk nöjd med min mäklare som är Caroline Stavrén.

Jag fastnade för Carolines engagemang och kunnighet vid en visning på en annan lägenhet. Första intrycket vsade sig stämma. Carline har varit mycket proffisionell och kunnig genom hela affären. Hon har visat stort engagemang både var gäller förberedelse inför försäljning, försäljning och visning samt efter att kontraktet var påskrivet. Jag har även rådfrågat Caroline vid köp av ny bostad.

Jag litar 100% på Caroline och rekommenderar henne och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad
    till alla som vill göra en trygg och riktigt bra affär.

Mvh Erika Wirde
    2016-09-21 Tobias D svarar Erika W
    Hej Erika,

Tack snälla för rekommendationen och de fina orden! Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er att sälja er pärla och även agera bollplank för ditt nya boende. Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad hoppas att ni ska trivas i ert nya hem!

Med vänlig hälsning,
    Caroline Stavrén
  • Karin N
    Karin N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsigt bemötande och smidigt genomförd försäljning av mäklare Anna Steen. Den extra hjälpen hon ordnade med att fixa till lägenheten innan visningen var pricken över i:et. Jag är inget annat än nöjd.
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär :)
  • caroline d
    caroline d skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hej,
    Jag har haft förmån att sälja mina bägge lägenheter av mäklaren Anna Steen på Svensk fastighetsförmedling. Hon och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad har verkligen varit toppen! De är proffsiga, flexibla, snabba på svar och supertrevliga. Vill du ha en bra mäklare rekommenderar jag verkligen Anna Steen. Hon får 10/ av 10 stjärnor!!
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar caroline d
    Hej Caroline! Tack snälla för din rekommendation och fina ord :) Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad är väldigt glada att du valt att anlita oss i dina två stora affärer. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med två lyckade försäljningar :)
  • Bojan
    Bojan skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Min erfarenhet med Svensk Fastighetsförmedling Södermalm, eller mer konkret med Anna Steen var riktigt bra. Försäljningen gick klockrent - från början till slut. Anna är en genuint trevlig, hårt arbetande och smart tjej och jag är oerhört glad att jag hade turen att samarbeta med henne.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bojan
    Tusen tack Bojan för dina fina ord! :) Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Dan H
    Dan H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen sköte sitt uppdrag exemplariskt. Mycket proffsigt och kunnigt agerande från värdering till försäljning. Jag rekommenderar Anna till vänner och bekanta, och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Dan! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Leif H
    Leif H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har ju god erfarenhet av Tobias från tidigare engagemang. Även fick jag en mycket bra kontakt. Vad som kännetecknar Tobias är att han fokuserar på ärendet och är mycket kunnig och erfaren.
    2016-09-21 Tobias D svarar Leif H
    Hej Leif
    Tack för din rekommendation och tack för att du valde mig och Svensk fastighetsförmedling. Det är alltid roligt att hjälpa dig med frågor, funderingar och affärer. Hoppas allt är bra i nya lägenheten och du är alltid välkommen in när du har vägarna förbi.

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm