Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 75 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• Shamon H
    Shamon H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, noggrann och påläst är ord jag tycker beskriver Anna bäst som mäklare. Skötte försäljningen väldigt bra från start till avslut. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-01-17 Anna S svarar Shamon H
    Tack snälla Shamon för dina fina ord, det värmer!
    Det var ett nöje att samarbeta med dig och att få äran att sälja en av Söders finaste 1:or :)
    Vi hörs och ses/ Anna
  • Veronica C
    Veronica C skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag är mycket nöjd som kund. Anna var engagerad, kunnig och mycket bra på att återkoppla gällande läget kring min dåvarande lägenhet. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-12-21 Anna S svarar Veronica C
    Tack snälla Veronica för din reco! :)
    Vi hörs och ses framåt. Ha en fin jul. Mvh Anna Steen, Svensk Fastighetsförmedling
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen hade ett väldigt fint bemötande. Hon återkopplade i rätt tid.
    Jag är mycket nöjd som kund Läs mer
    2017-12-01 Anna S svarar Birgitta F
    Tack Birgitta för dina fina ord! Det var till ett nöje att få göra dig nöjd. Vi hörs och ses framöver
    Vänliga hälsningar Anna Steen
  • Mai-Mai B
    Mai-Mai B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett proffsigt bemötande av Anna första gången vi träffades och bestämde oss för att hon skulle värdera min lägenhet och därefter även sälja den. Under rådande förhållanden på marknaden och den försiktighet som många köpare har, så har Anna trots det alltid varit proffsig, ihållande, envis och kämpat med försäljningen av lägenheten och samtidigt hållit mig underrättad och informerad om allt som sker och vilka kontakter som hon har haft med potentiella köpare. Jag kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
    2017-11-06 Anna S svarar Mai-Mai B
    Tack snälla Mai-mai för ditt fina omdöme och ditt förtroende!
    Mvh Anna Steen
  • Anna K
    Anna K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket proffsig och engagerad mäklare. Vi kan verkligen varmt rekommendera Anna Steen! Läs mer
    2017-11-06 Anna S svarar Anna K
    Tack snälla Anna för fint omdöme och tack till er för förtroendet.
    Mvh Anna Steen
  • David T
    David T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss sälja vår lägenhet i Hammarby Sjöstad i ett något trögt läge. Vi är supernöjda med allt! Anna är proffsig, kunnig och gör det där extra som behövs för en bra affär. Vi tekkomnferar Anna varmt! Läs mer
    2017-08-31 Anna S svarar David T
    Tack snälla för er rekommendation David! Det var ett nöje att få hjälpa er till en riktigt lyckad försäljning.
    Lycka till med ert ny boende så ses vi i krokarna :) ha det fint!
  • Anders E
    Anders E skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är mycket professionell, resultatorienterad, förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Utöver detta är Tobias kreativ och inte rädd att tänka utanför boxen för att ge en bra upplevelse för både säljare och köpare. Foto och prospekt har hållt hög klass.

Under uppdraget har vi hela tiden fått en förstklassig och professionell avrapportering och kunnat känna oss trygga med att uppdraget hanteras på bästa sätt.

Vi har använt Tobias vid försäljning vid två tillfällen och varit väldigt nöjda med resultatet. Detta är en premiummäklare helt klart, som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Anders E
    Stort tack för en fin rekommendation!! Nu får ni njuta av huslivet några år så får vi se om ni kommer tillbaka sen :)

Ha en riktigt fin sommar så hörs och ses vi framöver!!
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Toppbetyg på alla punkter, den dag jag säljer ska jag kontakta Tobias! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Suzanne F
    Hej Suzanne
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas du får en fortsatt fin sommar.
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En duktig och driftig mäklare som gav mig ett intryck av att vara kompetent inom sitt yrkesområde.

Ett väldigt problemfritt och smidigt samarbete. Är mycket nöjd med Caroline. Läs mer
    2017-06-13 Caroline S svarar Rebecka B
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Rebecka! Jättekul att kunna få hjälpa er att hitta ert nya hem här i Sjöstan. Ha en fantastisk sommar!

Ha det fint! /Caroline
  • Stig R
    Stig R skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Seriöst och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-06-13 Caroline S svarar Stig R
    Tack så jättemycket för det fina omdömet Stig! Hoppas att ni och hunden trivs här i Sjöstan och att ni får en fin sommar!

Allt gott /Caroline
  • Laila R
    Laila R skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande. Rak och konkret. Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Laila R
    Tack för ditt omdöme Laila, det glädjer mig! Ha en fin sommar//Anna
  • Sten D
    Sten D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra förberedd och mycket revlig! Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Sten D
    Tack för ditt omdöme Sten!
    Ha en fin sommar, allt gott//Anna
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Gör sitt jobb på ett formellt sätt men jag måste säga att min upplevelse är att hon är alltför korrekt på ett opersonligt sätt. Jag saknar känslan och charmen. Hon är för stel. Dessutom lämnades frågor till hennes assistent/kontoret som hamnade mellan stolarna. Summa sunmarum är att jag inte skulle anlita henne vid försäljning Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med min lägenhetsförsäljning. Hon lade ner mycket tid och engagemang och är effektiv i sitt arbete. Stark rekommendation! Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Henrik S
    Tack snälla Henrik för din rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa dig med din stora affär och väldigt roligt att nå ett sådan fint slutresultat.
    Ha en fin sommar! Allt gott//Anna
  • Rita P
    Rita P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Han var trevlig ok.Kunde sin sak. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Rita P
    Hej Rita, stort tack för en fin rekommendation, hoppas allt är bra i ditt nya boende. Fortsatt fin sommar.
  • Saman S
    Saman S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hon är proffs i sitt yrke ,mycket trevlig ! Läs mer
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Väldigt tillmötesgående, profisionell och snabb att återkomma. Kunde inte önska mig en bättre mäklare. Är supernöjd! Läs mer
    2017-06-07 Caroline S svarar Hanna D
    Vad glad jag blir, tack för det fina omdömet Hanna! Hoppas att du trivs i nya bostaden och att du får en härlig sommar!

Allt gott!/ Caroline
  • Rita P
    Rita P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var trevlig ,men jag tycker närman börjar med en affär dås skallman sluta med det också . Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Rita P
    Tack för din feedback Rita! Jätte tråkigt att jag inte kunde närvara vid tillträdet och avsluta affären tillsammans med er, tyvärr gick det inte att lösa på annat sätt just denna gång. Hoppas ni skall trivas i nya lägenheten, ha en härlig sommar! Allt gott. /Anna
  • Lena L
    Lena L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias var och kändes mycket förtroendeingivande. Jag är toppennöjd att ha köpt en bostad med Tobias som mäklare. Allt var positivt från visning av lägenhet till att knyta ihop hela affären med säljarna. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Lena L
    Hej Lena, stort tack för fin feedback! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket noggrann och kunnig. Tydlig med hela processsen och bra koll på potentiella köpare. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Jacob L
    Hej Jacob, stort tack för en fin rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! ha en fortsatt fin sommar!
  • Alina N
    Alina N skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig, hjälpsam, ansvarsfull Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Alina N
    Hej Alina, hoppas allt är bra i nya lägenheten och att du känner dig hemma i området. Fortsatt trevlig sommar!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig, proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som tar sig tid. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Emelie L
    Hej Emelie, tackar för en riktigt fin rekommendation. Hoppas allt är bra med er?! Trevlig sommar.
  • Maria S
    Maria S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag är jättenöjd med Annas insatser, hon är hungrig och på hugget och sålde vår lägenhet till ett pris vi aldrig vågade drömma om. Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Maria S
    Stort tack för din rekommendation Maria! Det var ett nöje att hjälpa er genom den stora affären och otroligt roligt lyckas nå ett nytt rekordpris! Hoppas allt är bra med dig. Ha en fin sommar, allt gott // Anna Steen
  • Anders W
    Anders W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var proffesionell ut i fingerspetsarna! När vi hade frågor hade Anna svaren :) Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Anders W
    Stort tack för din fina rekommendation Anders! :) Hoppas ni trivs i Sjöstaden. Ha en härlig sommar!Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Säljaren var extremt komplicerad och jag blev ombedd att kontakta honom direkt då han inte svarade. Svårt att säga hur mäklaren skulle agerat annorlunda, men som köpare var det extremt ångestfyllt. Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,
    Detta var en väldigt svår situation, jättebra att vi nu har kunnat reda ut detta sinsemellan.
    Vi har tagit till oss din feedback! Hoppas du trivs i nya lägenheten, trevlig sommar! /Anna Steen
  • Bodil M
    Bodil M skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig o kunnig. Kommer med tips o känns realistisk. Skulle anlita honom igen! Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Bodil M
    Hej Bodil, stort tack för rekommendation. Hoppas allt är bra i Nyköping med närhet till skärgården.
  • Nico  P
    Nico P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffisionell uti finger spetsarna. Självsäker och kan sitt arbete. Snabba avslut, i vårt fall med mycket bra pris innan visning.
    Kan området. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Nico P
    Hej Nico, riktigt kul att arbeta med er under lång tid och tack för en fin rekommendation. Hoppas allt är bra i huset och att ni trivs. Trevlig sommar!!
  • Ida J
    Ida J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag upplevde Anna som väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi fick all den hjälp vi behövde och var mycket nöjda. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Ida J
    Tack snälla Ida för det trevliga omdömet! :) Det var roligt att hjälpa er till köp av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs i Sjöstaden!
    Allt gott/ Anna
  • Chalak A
    Chalak A skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra, kunnig och driven mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Chalak A
    Hej Chalak, stort tack för rekommendation. Bara komma förbi kontoret om det är något framöver. Trevlig sommar!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En mycket hängiven och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Anders Ö
    Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas allt är bra :) Vi hörs och ses framåt!
    Allt gott/ Anna Steen
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra jobb, enkel att arbeta med. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Patrik J
    Hej Patrik, stort tack för en fin rekommendation!! Hör av er om ni behöver någon hjälp i framtiden! Trevlig sommar.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var otroligt tydlig och trygg som mäklare. Detta var vårt första lägenhetsköp och hon gjorde att vi kände oss trygga och hjälpte oss genom hela processen utmärkt! Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Sofia E
    Tack för ditt fina omdöme Sofia! Det var ett nöje att få hjälpa er med lägenhetsköpet :)
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott/Anna
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Superproffsig och lyhörd. Lyssnade in alla våra önskemål och jobbade sedan strategiskt och målmedvetet fram till en lyckad försäljning. Supernöjda. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Andreas B
    Tack snälla Anders för ditt omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Hoppas ni stormtrivs med ert nya boende!
    Allt gott// Anna
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Öppen, vänlig, klar och tydlig med ett stort engagemang. Lyhörd för frågor och snabb att återkomma. Läs mer
    2017-05-25 Anna S svarar Åsa D
    Tack Åsa för ditt fina omdöme!
    Vi hörs och ses framåt. Ha en härlig sommar så länge! //Anna
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Caroline var en mycket duktig och engagerad mäklare med mycket positiv energi och driv.

Jag hade två ganska komplicerade försäljningar, en nyproducerad innan inflytt, samt min tvåa som var uthyrd i andra hand eftersom jag flyttat in hos pojkvän.

Det var tryggt att sälja med Caroline och svensk fastighetsförmedling. Caroline hjälpte till att lösa alla praktiska saker kring försäljningen tillsammans med sina kolleger så så att det blev möjligt att få försäljningen genomfört på ett bra och professionellt sätt. Läs mer
    2017-05-29 Caroline S svarar Sofia L
    Tack snälla Sofia för den fina rekommendationen! Alltid kul att få hjälpa till med försäljningar där allt inte är en dans på rosor, så man utvecklas och lär sig nya saker. Hoppas att du och pojkvännen trivs och att ni får en fin sommar!

Allt gott! /Caroline
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kunnig o korrekt, seriöst intryck Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar Ulf H
    Tack Ulf för ditt omdöme! Hoppas allt är bra//Anna Steen
  • Katharina H
    Katharina H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En professionell, kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Katharina H
    Hej Katharina, tack för rekommendationen och riktigt roligt att arbeta med er! Ha en fin sommar.
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen är superproffsig och jag är mycket nöjd Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar Niclas H
    Hej Niclas och stort tack för din rekommendation! Hoppas allt är bra. Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är en mycket proffessionell och trevlig mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Cecilia S
    Hej Cecilia, stort tack för en fin rekommendation. Nu skall vi bara sköta tillträdet riktigt bra så fortsätter vi på en trygg och professionell linje.
  • Göran L
    Göran L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Konstig skala, 2= inte alls bra o 3 helt ok, ingen känns riktigt rätt dvs en svag 3:a. Trevlig men en del missar med datum och beskrivningar. Slutpris in det förväntade. Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar Göran L
    Hej Göran, tack för att du tog dig tid att ge mig feedback. Det var oturligt att det blev en miss med fototiden, vi har tagit till oss detta! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Allt gott /Anna Steen
  • Jyrki P
    Jyrki P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
  • My D
    My D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Super fin och trevlig! Hon lyssnade på mina önskemål, var väldigt mån om att förklara processen och göra den klar för mig, samt hjälpte mig på traven.
    Tycker hon var oerhört professionell och skulle definitivt rekommendera henne! Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar My D
    Tack snälla My för ditt fina omdöme! Hoppas du stormtrivs i lägenheten :)
    Vi hörs och syns framåt. Allt gott! Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Annica E
    Annica E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig, fokuserad och målinriktad.
    Tack för ett bra arbete Anna! Läs mer
    2017-05-23 Anna S svarar Annica E
    Tack för er rekommendation Annica! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär!
    Vi hörs och ses framåt/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Martin P
    Martin P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig och bra person som gjorde köpet till en enkel process Läs mer
    2017-05-23 Anna S svarar Martin P
    Tack för din reco Martin! Hoppas du trivs bra i din lya :)
    Allt gott/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Lena H
    Lena H skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kunnig, engagerad, innovativ, helhetssyn och lätt att förstå kundperspektivet. Läs mer
    2017-05-24 Caroline S svarar Lena H
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att allt är bra med er och att det nya boendet är bra!

Varma hälsningar / Caroline
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är väldigt påläst om sina objekt hon säljer. Hon ligger steget före och är väldigt lyhörd som mäklare. Jag har själv jobbat i mäklarbranschen flera år och Anna är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara gentemot både köpare och säljare. Läs mer
    2017-05-23 Anna S svarar Matilda W
    Tack för dina fina ord Matilda :) Hoppas allt är bra med dig! Med vänliga hälsningar Anna
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Snabb med svar, nästan alltid tillgänglig och väldigt rak och pragmatisk Läs mer
    2017-05-22 Tobias D svarar Stefan H
    Stort tack Stefan, hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar!
  • Mariann N
    Mariann N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Allt fungerade smidigt med visningar och hjälp med deklarationen. Läs mer
    2017-05-19 Anna S svarar Mariann N
    Tack Mariann för ditt omdöme!
    Hoppas du ska trivas i Luma, vi ses i krokarna :)
    /Anna
  • Mahnoush H
    Mahnoush H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En mycket ambitiös och driven mäklare som både lyssnar till kund och säljare. Bästa mäklaren i Stockholm! Läs mer
    2017-05-24 Tobias D svarar Mahnoush H
    Hej Mahnoush, Stor tack för en fin rekommendation :)

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm