Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 367 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• Anna S
    Anna S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander sålde vår lägenhet. Elin är genuin och väldigt professionell. Hon gjorde ett superbrajobb och allt fungerade utomordentligt! Vi kan varmt rekommendera Elin till andra som ska sälja. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt genom Elin Bellander och upplever att hon höll hög kvalité under både visning och budgivning. Processen gick snabbt och smidigt med gott bemötande.
    Under mötet på kontoret upplevde jag henne tydlig, transparent och väldigt trevlig. Jag skulle rekommendera henne till andra som går i tankarna att sälja från en köpares perspektiv. Läs mer
  • Adam T
    Adam T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En väldigt duktig mäklare och fick alla mina krav på ett högt bra pris och snabb affär igenom! Läs mer
  • Krister W skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min mors bostad i Hammarby Sjöstad och tog kontakt med 4st olika mäklare.
    Mattias Izgin var inbokad på mitt andra möte och jag bestämde mig direkt för att prova honom.
    Han var väldigt informativ, förklarade noggrant hur processen skulle bli och var noga med att lyssna på kunden.
    Jag har viss erfarenhet av mäklare och tycker ibland de är lite för säljande och inte så intresserade av mig som kund.
    När han sedan började visa lgh så fick han dit väldigt många personer på dagar där det inte var en öppen visning vilket resulterade i en snabb försäljning.

Jag blev imponerad att det endast tog en vecka från första visning till försäljning i dessa tider.....stort tack. Läs mer
    2018-10-12 Mattias I svarar Krister W
    Tusen tack Krister för förtroendet, samarbetet, och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! 🙏🏽
  • Linda S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn har varit mycket tillmötesgående och engagerad! Han har även varit ett stöd i hela den process det innebär att flytta med beräkning av vinstskatt, råd inför köp etc. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Gabriella K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är en superproffsig mäklare. Alltid tydlig i sin kommunikation, driven och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Hälsningar Gabriella Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Gabriella K
    Tusen tack Gabriella för ett jättebra samarbete och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Weifeng L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt för en lägenhet, och för först gång i mitt liv. Jessica är professionell och tålamod, en jätte bra upplevelse. Stort tack! Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Weifeng L
    Thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good first time buying experience! Hope you will enjoy your new apartment!!! Have a nice week! Best Regards Jessica Skogman
  • Annika D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Elin Bellander. Allt har fungerat jättesmidigt med Elin. Hon är rak och tydlig och hon har varit väldigt bra på att hålla mig uppdaterad genom hela processen och alltid varit tillgänglig för frågor. Hon är även mkt påläst, professionell och engagerad. Läs mer
  • Göran H skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en bostadsrätt som Mattias förmedlade på ett lyhört och mycket smidigt sätt. Tack! Läs mer
  • Mikael S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte mig sälja min lägenhet på Hallandsgatan och hon gjorde det med bravur. Hon nådde upp till mina förväntningar och sålde min lägenhet till ett pris som alla inblandade parter tyckte var bra.

Jag rekommenderar Jessica varmt! Läs mer
    2018-10-04 Jessica S svarar Mikael S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med både slutpriset och den hjälp du har fått av mig! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!!! Tack för en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Ha en fortsatt fin vecka! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Ethel Lillemor N skrev om Admira Parlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag är nöjd efter att ha sålt min etta i innerstan via Er. Vi har varit överens om prissättning och jag har alltid haft lätt för att få kontakt Läs mer
  • Joakim S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpe mig sälja min 2:a i Hammarby Sjöstad. Toppen bemötande redan från början. Hon visade hela tiden på att hon ville göra den bästa affären för mig och att hon inte var nöjd förrän jag var nöjd. Hon jobbade stenhårt dagens alla timmar för att få till den bästa affären. Hon uppfyllde alla mina förväntningar och jag skulle utan tvekan anlita henne för framtida försäljingar. Läs mer
    2018-09-28 Anna S svarar Joakim S
    Stort tack Joakim!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) Vi hörs och ses framåt! //Anna Steen
  • Martin C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ulf har gjort en insats i absolut toppklass! Läs mer
  • Nikki K
    Nikki K skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Mattias Izgin att sälja vår trea i Skogås efter att ha träffat ett flertal mäklare som är verksamma i området. Vi valde Mattias eftersom att han hade en tydlig strategi redan från början och god kunskap om området. Han förklarade hela processen på ett bra sätt och vi kände oss mycket väl omhändertagna. Han visade stort engagemang och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Vi är övertygade om att vi fick bästa möjliga pris för vår lägenhet och han fick igång och underhöll en bra budgivning trots att det har varit svårare tider att sälja. Vi kommer utan att tveka att välja Mattias igen vid en eventuell försäljning och ger honom våra varmaste rekommendationer. Här har ni en hungrig mäklare som ger det lilla extra! Läs mer
    2018-09-24 Mattias I svarar Nikki K
    Tack så jätte mycket för dina fina ord Nikki, de värmer verkligen! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er bostad!
    Lycka till med ert nya boende 🙏🏽
    Allt gott!
  • Peter L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    köpt bostadsrätt i Stockholm .
    trevligt och bra bemötande,lätt att få kontakt med.

att få tag i en bostad och det lyckades ju förträffligt. Läs mer
    2018-09-20 Anna S svarar Peter L
    Tack själv Peter! Det var trevligt att få hjälpa er med köpet av fina lägenheten :) Vi hörs och ses!
    //Anna
    Anna S gillar detta
  • Lars - Anders H skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har sålt vår lägenhet. Vi kontaktade några mäklare gör att lyssna på deras tankar har omkring försäljningen.
    Mattias gav ett upplägg som vi tyckte lät bra. Han var klar och tydlig i din presentation på ett mycket trevligt sätt. Han var väldigt lyhörd för våra synpunkter och hade mycket bra kontakt med oss under hela processen.
    Våra förväntningar uppfylldes med råge.
    Sammanfattningsvis en mycket trevlig och kompetent mäklare som på ett snabbt och effektivt sätt hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2018-09-21 Mattias I svarar Lars - Anders H
    Tack så jätte mycket för dina fina ord.. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er bostad!
    Lycka till med allt i framtiden
  • Maria skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin upplever jag efter vårt korta samarbete (pga snabb försäljning!) som en engagerad, kunnig, tydlig, positiv och driven vinnarskalle. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Jessica Ö skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander skötte vår bostadsrättsförsäljning som ett sant proffs från början till slut. Hon har lång erfarenhet som mäklare, vilket vi hade stor nytta av både när det gällde att sätta rätt utgångspris och när det var dags att avsluta budgivningen och skriva kontrakt. I slutskedet sydde hon ihop affären på ett föredömligt sätt för alla parter. Bra och tydlig information genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
  • Emir K skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt kunnig och driven, men viktigast av allt så lyssnade Mattias på våra önskemål och kom även med egna tips när vi frågade vad han tyckte i olika lägen.

Alltid tillgänglig och oerhört professionell under hela affärens gång.

Vi kan inte rekommendera Mattias nog! Läs mer
    2018-09-18 Mattias I svarar Emir K
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det har varit super kul att få hjälpa er med försäljning av er bostad!
    Lycka till ☺️
    Emir K gillar detta
  • Per R skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Rak, snabb, tydlig, informativ, positiv kommunikation -
    empatiskt professionell, betyg som ovan: Utmärkt! Läs mer
  • Torbjörn S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har snabbt, enkelt och med fullt tillfredställande utfall sålt en lägenhet i Stockholm via Elin Bellander, Sv Fast. förmedling. Utomordentlig kontakt och med allt det stöd en säljare, och förmodligen köpare, behöver. Betyg 6/5 (!!). Läs mer
  • Mikael K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en bostadsrätt av Anna och hon gjorde ett mycket bra jobb. Hon var professionell och tydlig och väldigt kommunikativ genom hela processen. /Mikael Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Mikael K
    Tack Mikael! Det var roligt att få hjälpa dig att hitta ett nytt boende.
    Vi ses!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Jessica Skogman! Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen, Jessica är mycket kunnig, tydlig och förtroendeingivande. Dessutom är Jessica väldigt trevlig att samarbeta med. Tack Jessica! Läs mer
    2018-09-05 Jessica S svarar Johanna S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var väldigt trevligt att samarbeta med er i föreningen också och jag är övertygad om att er nya medlem kommer att trivas kanonfint i sin nya bostad! Ha en fortsatt fin vecka och hälsa övriga styrelsen så gott och tacka för förtroendet!! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Ida S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Elin som mäklare. Vi kan absolut rekommendera henne. Hon är väldigt trevlig och professionell. Allt fungerade felfritt 👍 Läs mer
  • Jose E skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag och min sambo köpte en lgh via Therese och allt gick smärtfritt och bra!
    Therese var lyhörd och rätade ut frågetecknen snabbt och effektivt! Läs mer
  • Martina K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är helt enkelt den bästa mäklare på Södermalm! Hon är kunnig och man känner sig trygg med henne under hela försäljningsprocessen!/I can only warmly recommend Jessica to anyone who is thinking about selling their apartment on Södermalm! Jessica is extremely professional and knowledgeable about the whole selling process and one can really trust her to make the best recommendations! Do not look any further, she is the best real estate agent on Södermalm! Läs mer
    2018-09-03 Jessica S svarar Martina K
    Thank you so much Martina!!! It has been a pleasure to help you sell twice now! It makes me really happy that you are pleased with the the help and advice that I have given you, and it has been so fun to cooperate with you! I wish you the best of luck and hope you will feel at home at your new place!! Have a great week!!! Best wishes Jessica Skogman
  • Linda E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är en mäklare med stor kompetens, engagemang och en härlig energi. Allting flöt på bra efter att vi startat processen. Från insamlande av information, utformning av annons, fotografering, till visning och budgivning. Jag är glad att jag anlitade Elin och skulle rekommendera henne varmt till dig som ska sälja din bostad! Läs mer
  • Anja J
    Anja J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss att sälja vår 4:a i Hammarby Sjöstad under en svajig period. Hon var alltid tillgänglig på telefon, mån om att vi skulle vara nöjda med vår affär, insatt i föreningen och området och framför allt, alltid trevlig. Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Anja J
    Tack snälla Anja för dina ord och för ert förtroende! :) Så glad att vi tillslut hitta Vi hörs och ses!
  • Sofia skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vill verkligen rekommendera alla som ska sälja sin bostad att välja Elin Bellander. Proffessionell, trevlig, serviceintriktad och snabb. Affären gick otroligt smidigt och vi fick mycket mer för lägenheten än vad vi någonsin hade vågats hoppas på. Abslout fem av fem möjliga! Läs mer
  • Andrea L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sold our apartment with Anna in Hammarby Sjöstad. We are so happy with Anna - she is extremely professional and kept us updated and informed throughout the whole process. Highly recommend Anna and hope to work with her again. Läs mer
    2018-08-27 Anna S svarar Andrea L
    Thank you Andie for lovely words =) It was nice to help you find the right buyer for your apartment.
    //Anna
    Anna S gillar detta
  • Oskar W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Superproffsig och enkel att ha att göra med. Vi missade de schemalagda visningarna men Elin löste en extravisning inom 2h och 2h senare hade vi skrivit kontrakt.

Toppenmäklare! Läs mer
  • Eva E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin drog ut på processen för försäljning - den pågick i 4 dagar! Läs mer
  • Marie S skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mattias sålde en 4 rums lägenhet på Södermalm. Han tog över uppdraget precis innan semestrarna och genomförde det med en underbar smidighet, humor, lätthet och stort kunnande. Jag kände mig hela tiden trygg, fast jag var långt borta och var imponerad och tacksam över den passion och beslutsamhet han arbetar med. Varje steg i processen tog han hand om med förtroendeingivande och lösningsinriktad kompetens. Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar Marie S
    Tack så jätte mycket för dina fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Mattias I gillar detta
  • David Per Harald M
    David Per Harald M skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Riktigt bra Mäklare. Jag är mer än nöjd. Lyssnar på de önskemål jag hade kring försäljningen och svarar kompetent. Alltid lätt att få tag på vid behov och hjälpsam med allt som jag behövde kring min försäljning. Kan helt klart rekomendera att anlita honom. Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar David Per Harald M
    Tack för dina fina ord David. Det har varit kul att få samarbeta med dig 😄/ Mattias Izgin
    Mattias I gillar detta
  • skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hängiven, noggrann, dedikerad och målmedveten. Läs mer
    2018-07-26 Anna S svarar
    Tack snälla för fina ord!
    Mvh Anna, Svensk Fastighetsförmedling
    Anna S gillar detta
  • Thomas R skrev om Admira Parlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Admira har varit väldigt professionell genom hela processen, lyhörd, tillgänglig och kunnig. Min försäljning blev lyckad tack vare svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Erik G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren och det finns ingen jag hellre skulle rekommendera till en vän inför en försäljning än Elin.
    Hon är oerhört driven och kunnig samt hjälper dig som säljare igenom hela processen på ett perfekt sätt. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin tog från en kollega över en försäljningsprocess som hade kört fast. Hon lyckades till slut få vår lägenhet såld på en trög marknad. Elin har bra driv och energi och har varit lyhörd och hjälpsam vad avser våra frågor. Elin rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Johan N
    Hej Johan, tack för fin rekommendation! Det gäller att vara envis och aldrig ge sig när man är mäklare ;-). Och lite nytänkande kan ibland vara på sin plats. Allt gott till er!
  • Jolanta M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är väldig proffsig och noggrann. Jag sålde min bostadsrätt snabbare än förväntat tack vare henne. Jag blev supernöjd från första kontakt till försäljningen. Kommunikationen var väldigt bra, hon var snabb på att återkoppla och var tydlig med alla stegen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Jolanta M
    Tack så mycket Jolanta! Vårt samarbete gick verkligen bra, så roligt att du är nöjd :-) Ha det så fint i Nice!
  • John P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har genomfört en kontraktsskrivning för att köpa en bostadsrätt via Elin, och är mycket nöjd med hennes arbete. Hon visade vilja att få till ett avslut som både jag som köpare och säljaren kunde vara nöjda med. Hon var saklig, driven och visade omtanke om parterna. Jag kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar John P
    Tackar John! Värmande ord och det är just så här jag vill att både köpare och säljare ska uppleva samarbetet med mig, hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Elin Bellander vid min viktiga försäljning och hon överträffade alla mina förväntningar! Påläst och proffsig med tydliga och goda råd vilket resulterade i ett toppenresultat. Jag kommer garanterat anlita henne och Svensk Fastighetsförmedling Södermalm igen när jag ska sälja nästa gång - utan tvekan. Tycker ni borde göra detsamma, hon kan sin sak! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Lisa W
    Tack Lisa! Ser fram emot att göra lyckade affärer ihop igen i framtiden! De egenskaper du beskriver är viktiga ingredienser för att en försäljning ska bli riktigt bra.
  • Jim E
    Jim E skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi har fått väldigt många goda råd längs vägen och bra guidning på en lurig marknad. Kan varmt rekommendera Fredrik som jag upplevde som ärlig, rakt på sak och lätt att ha och göra med! Läs mer
    2018-06-21 Fredrik H svarar Jim E
    Tack Jim för det fina omdömet och förtroendet vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Vestigia D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra, påläst, informativ och rak i kommunikation samt driven för att komma till avslut för mig som köpare. Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Vestigia D
    Tack för rekommendationen! Så kul med nöjda köpare! Ha det bra :-)
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har varit oerhört hjälpsam, tydlig och aktiv i försäljningen av vår lägenhet på Södermalm i Stockholm. Jag som säljare och min köpare är väldigt nöjda och tacksamma för den snabba och välordnade affären. Blir definitivt Elin som får uppdraget även nästa gång! Tack! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Fredrik N
    Vi ses i framtiden när det är dags för försäljning igen :-) Ett sant nöje att arbeta ihop! Tusen tack för att du anlitade mig i en så viktig affär!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese sålde min lägenhet på Södermalm. Jag fick genast ett stort förtroende för henne. Kunnig, lugn, trygg och trevlig. Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris jag var nöjd med. Hin var alltid noga med att hålla mig uppdaterad. Kan varmt rekommendera henne till andra för er bostadsaffär! Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Johanna H
    Tack Johanna! Jag är glad för er skull & hoppas ni hittar er drömbostad snart, Allt gott! VH Therese
  • Marie skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Väldigt nöjd! Elin skötte allt på bästa sätt och vi hade en smidig och bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Marie
    Tackar, tackar Marie! Önskar er allt gott!
  • Charlie W
    Charlie W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag valde Anna Steen via en rekommendation och jag kunde inte varit mer nöjd.

Sålde lägenhet nu i Juni bara några månader efter nya amorteringskraven och den låga bomarknaden och visste de var lite utav en uppförsbacke då jag köpte lägenheten då marknaden var som högst (2015-2016). Fick lägenheten såld utan problem och allt gick hur enkelt som helst.

Anna är, pålitlig, effektiv, rakfam, informativ och bra på återkoppla. Låter dig vara med i hela processen och gör det en säljare ska vara bäst på att skapa förtroende!

/ Charlie W Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Charlie W
    Tack snälla Charlie för alla dina fina ord, det värmer! :)
    Det var roligt att få hjälpa dig nå en lyckad försäljning.
    Vi hörs och ses framåt/Anna
    Anna S gillar detta
  • Joel E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kan verkligen rekommendera Elin!!

Hon är informativ och kompetent utan att vara typiskt mäklar-säljig.
    Hon tog in våra önskemål och tankar på ett bra sätt så att vi kände oss trygga inför försäljning.

Hela försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt då Elin skötte kontakten med föreningen och tog fram all info och hade även kontakt med bra fotograf och stylist, så det enda vi behövde göra var att städa undan inför styling och visning.

Om ni tvekar på vem ni ska välja borde ni bara boka ett möte, så fattar ni:) Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Joel E
    Vad glad jag blir när jag läser detta, alltid roligt med kunder som upplever processen både proffsig, smidig och riktigt bra. Verkligen roligt att jobba ihop! Tusen tack för förtroendet!
  • Peter M
    Peter M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Välj henne! En mäklare som säljer sina objekt. Seriös och trevlig, ingen skojare. Kan inte säga annat än en toppen mäklare! Läs mer
    2018-09-14 Elin B svarar Peter M
    Tack Peter! Här görs allt med finess ;-) Ha det fint!
  • Janina G skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra kommunikation och vår affär blev på det sättet vi önskat. Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Janina G
    Tack snälla Janina för er feedback!
    Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta rätt köpare och få ihop en försäljning på det sättet ni önskat:) vi hörs och ses framåt!

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm