Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 439 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• 2020-02-21

Anders L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad med Anna som mäklare. Innan vi valde henne hade vi kollat de som fått de bästa avsluten i vårt område och Anna var en av två som var bäst. Hon var snabb, proffsig och orädd och hade bra "driv". Vi fick ut mer vid försäljningen än vi hade förväntat. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Anders L
    Stort tack Anders för din rekommendation! Det var ett nöje att göra affärer med er och att få förtroendet att sälja er fantastiska bostad.
    Allt gott! / Anna Steen
  • 2020-02-19

Mats H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är mycket nöjda med Elin. Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Mats H
    Tack Mats, det var mycket trevligt att göra affärer med er! Jag är övertygad om att ni kommer älska er nya, fina bostad :-) Ha det fint så länge så hörs vi igen när ni är tillbaka i landet. //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-15

Fredrik Q skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kanon, bra bemötande och service. Kan varmt rekommendera till andra. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Fredrik Q
    Stort tack Fredrik för ditt omdöme! Det var roligt att hjälpa er att hitta ert nya fina hem :)
    Vi hörs & ses framåt. Allt gott! //Anna Steen
  • 2020-02-11

Antonia R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en bostadsrätt på Södermalm som Elin rekommenderade då vi tittat på likande lägenheter. En lgh som inte hade kommit ut på marknaden ännu och som då ledde till en snabbaffär; vi kunde inte vara mer nöjda.

Superbra bemötande från Elin och service utöver det förväntade. Rekommenderar att båda att köpa och sälja via Elin. Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Antonia R
    Tack snälla Antonia för dessa varma ord, så roligt att ni upplevt det på detta vis! Vi ses och hörs igen när det närmar sig tillträde för er del :-) Hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya, fina bostad. //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-11

Carl N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell och välorganiserad! Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Carl N
    Tusen tack Carl! Det är viktiga egenskaper hos en mäklare så jag tackar ödmjukast för dessa ord :-) Hörs igen inför tillträdet! //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-10

LINDA B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har köpt en lägenhet på Södermalm med Elin som mäklare och vi är väldigt nöjda med hennes proffsiga och ödmjuka bemötande. Känns som en trygg affär när man har med Elin att göra :) Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar LINDA B
    Tack Linda för en väldigt fin rekommendation, så glad att ni upplevt köpet av bostad som en trygg och fin affär tillsammans med mig. Vi hörs inom kort igen :-) //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-03

Jessica B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde vår tvåa i sjöstan med Anna. Hon är en professionell mäklaren jag varmt kan rekommendera. Om vi i framtiden ska sälja så kommer vi med största sannolikhet anlita henne igen helt klart. De finns många mäklare men få som henne!

//Jessica och Johan Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Jessica B
    Stort tack Jessica och Johan för era värmande ord och rekommendation.Tack för ert förtroende och trevliga samarbete.
    Allt gott/ Anna Steen
  • 2020-01-31

Caroline L skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde lägenhet med Jonna, snabbt och enkelt. Bra kommunikation och väldigt informativ och trygg mäklare vid en så stor händelse som bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2020-01-31

Karin G skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Jonna när vi skulle sälja vår 2:a för att köpa något större.
    Jonna hade vårt förtroende från dag 1 när hon la upp planeringen utefter våra förutsättningar och vad hon trodde skulle fungera bäst utifrån hennes erfarenhet. Dessutom fick vi väldigt bra stylingråd för lägenheten. Resultatet blev över våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Jonna till alla som går i säljtankar (eller köptankar) för Jonna är mycket kunnig, serviceinriktad, professionell, transparent i kommunikationen och så har hon ett bra öga för detaljer.
    //Karin & Oliver Läs mer

Linda L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde sekelskiftes-trea på Södermalm. Jag tycker att Elin hjälpte oss att lyfta fram lägenhetens potential samt att marknadsföra den på bästa möjliga vis. Hon arbetade hårt, var väldigt tillgänglig och engagerad. Jag skulle absolut rekommendera Elin som mäklare! Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Linda L
    Tusen tack för en fin rekommendation! Och tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla er otroligt fina bostad :-) Vi hörs och ses igen! //MVH Elin Bellander
  • 2020-01-30

Markus O skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en väldigt professionell mäklare som är lätt att ha att göra med.
    Från en köpares synpunkt var hon lätt att diskutera med, hade mycket kunskap om lägenheten och var lättillgänglig under hela budgivningsprocessen (och så klart även efter).

Anna får min varmaste rekommendation. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Markus O
    Hej Markus & tack för din rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa dig att köpa ditt nya hem.
    Vi ses och hörs framåt. Allt gott /Anna Steen

Linda L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har anlitat Elin vid flera tillfällen och varenda gång har hon överträffat mina förväntningar. Jag har verkligen uppskattat hennes lugn, positiva inställning, snabbhet och professionalism och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-01-29 Elin B svarar Linda L
    Tack Linda, alltid ett sant nöje att göra affärer med dig! Ett härligt samarbete oss emellan som åter igen blev kanonbra :-) Vi hörs och ses snart igen//MVH Elin Bellander
  • 2020-01-28

Michael P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt min trea i Hammarby sjöstad.
    Proffsigt och mycket bra hanterat genom hela processen.
    Lägenheten blev såld före visning och jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Michael P
    Stort tack Micke för din rekommendation! Tack för ditt förtroende!
    Allt gott. Vi hörs och ses! / Anna Steen
  • 2020-01-28

Victor F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålt lya på 58 kvm. Mycket proffsigt hanterat. Effektiv och snabb gällande återkoppling på frågor och funderingar m.m. Smidigt rakt igenom. Rekommenderar! Läs mer
    2020-01-29 Elin B svarar Victor F
    Tack Victor, så roligt att du är nöjd! Tack för fint samarbete också :-) Ha det fint så hörs vi inför tillträdet// MVH Elin Bellander
  • 2020-01-27

Fanny R skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är otroligt proffsig och engagerad. Hon gör det lilla extra vilket resulterade i att jag blev mer än nöjd med min försäljning.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Fanny R
    Stort tack Fanny för ditt fina omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja din pärla på Söder!
    Allt gott /Anna Steen
  • 2020-01-24

Lillemor E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt en 3:a på Södermalm via Jessica Skogman och en snabb process - visning söndag och måndag och kontraktsskrivning på onsdag. Jag gjorde en utvärdering av olika mäklare och valet föll på Jessica som också var/är väl förtrogen med området ifråga och Södermalm generellt. Jag är över förväntan nöjd med Jessicas integritet, bemötande och proffsighet som såväl fastighetsmäklare som ekonom. Jessica mötte mig i min önskan om att skriva en intressant beskrivning blandat med fakta - det jag som köpare vill se i en annons. Hon gjorde det till en lång berättelse vilken såväl jag som köparna uppskattade stort. Hon uppskattade ett realistiskt slutpris vilket ingav mig hopp om en bra affär. Hon prickade så rätt och jag är mer än nöjd. Jessica och jag hade en kort relation där hon med sin vänlighet, glimt i ögat och proffsighet från början till slut gjorde affären till en mycket positiv upplevelse för mig som säljare. Jag vill verkligen rekommendera Jessica Skogman som fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-01-27 Jessica S svarar Lillemor E
    Tusen tack Lillemor för dina fina ord!! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det värmer verkligen att du känner dig nöjd med min insats som mäklare! För mig som mäklare är det viktigt att tillgodose mina säljares, och spekulanters, behov på alla sätt och det glädjer mig att du blev nöjd med objektsbeskrivningen. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Edwin B

2020-01-21

Edwin B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har precis köpt en lägenhet genom Elin Bellander som varit professionell, tillgänglig och som med bra bemötande tagit oss genom en väldigt snabb men trygg köpprocess! Läs mer
    2020-01-29 Elin B svarar Edwin B
    Tusen tack för fin rekommendation Edwin! Ibland går det undan att köpa bostad :-) Stort grattis! Vi hörs och ses igen//MVH Elin Bellander
  • 2019-12-30

Frida K skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har både sålt och köpt (på Södermalm) med Jonna och jag har varit lika nöjd vid varje tillfälle!
    En försäljning är ofta pirrigt och nervöst, men med Jonna kändes det tryggt! Hon är närvarande, inlyssnande, tydlig och oerhört proffsig! Jag kommer definitivt sälja med Jonna igen och hon får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-12-19

Lena J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hon är en lyhörd och inkännande person som inte skyndar på beslut men envis och tydlig. Sålde min 4:a på mindre än 24 tim utan att vi annonserat och till belåtenhet för alla parter.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-12-20 Jessica S svarar Lena J
    Tusen tack Lena för dina fina ord! Det gör mig verkligen glad att höra att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Väldigt roligt att du gillade vår försäljningsmetod Läge+ och lät mig göra ett försök trots att det var så nära inpå julen. Ha en fin jul och gott nytt, så hörs vi när det börjar närma sig tillträdet! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-12-18

Anders E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en kunnig och kommunikativ fastighetsmäklare, som klarar av balans och effektivitet i affären, där köpare och säljare möts. Anna lyckades få ihop affären både snabbt och korrekt, vi rekommenderar henne.
    Hälsningar
    Anders Läs mer
    2019-12-18 Anna S svarar Anders E
    Stort tack för ditt omdöme Anders! :)
    Det var roligt att få hjälpa er att köpa den fina lägenheten.
    Allt gott! / Anna Steen
  • 2019-12-16

Louise Z skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är väldigt proffsig och tillmötesgående, hon hjälpte oss att göra två snabba och bra affärer på kort tid, hur smidigt som helst. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-12-17 Elin B svarar Louise Z
    Tusen tack Louise! Så kul att ha er både som köpare och säljare på kort tid :-) God jul och gott nytt år, vi hörs och ses framöver! MVH// Elin Bellander
  • 2019-12-16

Mikael L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Effektiv, proffsig och trevlig. Och försäljningen av min lägenhet gick riktigt bra. :) Läs mer
    2019-12-16 Elin B svarar Mikael L
    Tusen tack! Mycket roligt att göra affärer ihop och tack för förtroendet än en gång :-) Vi hörs och ses //MVH Elin Bellander
  • 2019-12-15

Lena S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en bostadsrätt på Södermalm.
    Blev bra bemött! Läs mer
    2019-12-16 Elin B svarar Lena S
    Tusen tack för din rekommendation, hoppas ni ska trivas i den nya bostaden! //MVH Elin Bellander
  • 2019-12-15

Max L skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jonna hjälpte oss att sälja vår lägenhet och levererade verkligen långt över våra förväntningar! Hon gjorde alltid det lilla extra för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt. Vi kommer garanterat låta Jonna sälja nästa lägenhet också! Läs mer
  • 2019-12-13

Rikard S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köp av lägenhet.
    Jessica besvarade alla våra frågor på ett informativt sätt vid både visning och kontraktskrivning.

Proffesionellt, snabbt och okomplicerat! Läs mer
    2019-12-16 Jessica S svarar Rikard S
    Vad glad jag blir att höra att ni känner er nöjda med min hjälp när ni köpte er nya lägenhet! Att både mina säljare och köpare känner sig nöjda, informerade och delaktiga i förmedlingen är superviktigt för mig! Stort grattis igen till köp av en fin lägenhet, jag hoppas att ni kommer trivas bra! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-12-12

Lena H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålt lägenhet
    Mycket professionell mäklare med ett bra kundbemötande.
    Medelhöga förväntningar där jag under någon vecka var orolig. Det behövde jag inte alls ha varit. Elin Bellander levde mer än väl upp till given uppgift.
    Jag är mycket positiv så här långt till Svensk Fastighetsförmedling och så länge som firman har så proffsiga mäklare. Läs mer
    2019-12-12 Elin B svarar Lena H
    Tusen tack Lena, blev ju hur bra som helst :-) Mycket trevligt samarbete och vi hörs och ses snart igen! God Jul! //MVH Elin Bellander
  • 2019-12-11

David F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn, trevlig, erfaren! Jessica kan sin marknad väl och hjälper en ta bra beslut. Läs mer
    2019-12-12 Jessica S svarar David F
    Tusen tack David för dina fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Det gör mig verkligen jätteglad att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Nöjda kunder är det absolut bästa betyget man kan få som mäklare! Ha en fin jul och ett gott nytt så ses vi på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman
  • Martin P

2019-12-09

Martin P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Noggrann och professionell i varje steg gör en köpare glad. Precis så var Elin i processen när vi köpte vår lägenhet. Läs mer
    2019-12-09 Elin B svarar Martin P
    Tusen tack Martin, härligt att höra! Även mäklaren är glad :-) Vi hörs och ses igen inför tillträdet. //MVH Elin Bellander
  • 2019-12-09

Marco T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en 2.5a på Söder genom Elin, och möttes av en ärlig kompetent person. Hon var även vänlig, tillmötesgående och flexibel, och svarade snabbt på frågor. Efter att ha besökt en del visningar med andra mäklare, upplevde vi mötet med Elin som mer uppriktigt och professionellt. Även hennes kollegor som assisterade vid köp ger vi högsta betyg. Läs mer
    2019-12-09 Elin B svarar Marco T
    Tusen tack för dessa vänliga ord, så glad att ni uppskattade min hjälp i ert viktiga köp! Allt gott och jag hoppas vi ses ute på Södermalm framöver :-) // MVH Elin Bellander
  • 2019-12-09

Gustav J skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag förlorade en budgivning av en lägenhet på håret innan kontraktsskrivning. Josefin var snabb och tipsade om ett annat objekt som blev affär! Snabb, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar Gustav J
    Hej Gustav! Jag är så glad för din skull att det löste sig och att du tillslut fick en superfin lägenhet, stort tack för din rekommendation. Vi hörs och ses fram till tillträdet! :)
  • 2019-12-06

Hans B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt min mors bo-rätt, trevligt bemött av Anna Sten. Hon är proffsig – en förtjusande flicka på alla sätt och vis! Läs mer
    2019-12-17 Anna S svarar Hans B
    Stort tack för ert fina omdöme, förtroende och trevliga samarbete!
    Allt gott/ Anna Steen
  • 2019-12-06

Anders N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna sålde vår trea i Hammarby Sjöstad.
    Hon skötte affären utmärkt. Läs mer
    2019-12-17 Anna S svarar Anders N
    Stort tack för ert fina omdöme, förtroende och trevliga samarbete!
    Vi ses, allt gott!
    /Anna, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-12-05

David S skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    - Sålde1a Södermalm.
    - Charmigt positivt bemötande.
    - Levererade klart över förväntan.
    - Effektiv men kan bli lite bättre på ordning och reda. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar David S
    Hej David! Tack för din rekommendation, vi rivstartade verkligen marknaden i augusti när din lägenhet blev såld! Ha det fint!
    Mvh Josefin Ericson
  • 2019-12-04

Mikael S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rekommenderar verkligen! Sålde via läge+ som ”kommande” på svenskfast.se. Anna skötte allt superbra och resultatet blev över förväntan. Supernöjd! Läs mer
    2019-12-17 Anna S svarar Mikael S
    Stort tack för din rekommendation Micke! Det var ett nöje att få hjälpa dig att hitta rätt köpare till slut :)
    Allt gott! /Anna Steen
  • 2019-12-02

Göran S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag anlitade Jessica på en rekommendation för att sälja min lägenhet på Södermalm. Jessica var från första stund proffsig och engagerad och har gjort ett mycket bra jobb med försäljningen av lägenheten. Trevligt bemötande och hjälpsam är hennes signum. Rekommenderar henne till alla som skall sälja sin lägenhet på Södermalm. Läs mer
    2019-12-03 Jessica S svarar Göran S
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det gör mig alltid så glad att höra att mina säljare känner sig nöjda med min mäklarinsats! Roligt också att du fick mig på rekommendation och att jag levde upp till förväntningarna! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-12-02

Bertil C skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har sålt min bostad två dagar innan visningen! Har bara positiva saker att ge Anna Steen. Anna genomförde affären väldigt proffsigt från första dagen vi träffades. Anna visade klart och tydligt hur försäljningen kommer gå till.
    Anna utstrålar ett lugn och mycket stort självförtroende som är mycket viktigt i lägenhetens affärer .
    Kan bara avsluta med att ge Anna Steen högsta betyg!
    Med vänlig hälsning,
    Bertil Läs mer
    2019-12-17 Anna S svarar Bertil C
    Stort tack Bertil för ditt topp betyg :)
    Det var ett nöje att få samarbeta med dig. Tack för ditt förtroende och trevliga bemötande. Allt gott!
  • 2019-12-01

Catarina N skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Josefin är professionell, snabb och tillmötesgående genom hela din försäljning. Hon håller dig hela tiden underrättad om processen och finns även till hands för råd inför köp av bostad. Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Catarina N
    Tusen tack Catarina för din fina rekommendation och roligt samarbete!
    Så himla glad att det vi fick ett grymt slutresultat och att du är nöjd! :) Vi ses!! / Josefin
  • 2019-12-01

Catrin H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    4a på 108kvm. Mkt bra och engagerat bemötande. Professionell gentemot budgivare. Tog vara på sin klients intressen. Läs mer
    2019-12-17 Anna S svarar Catrin H
    Tack Catrin för din rekommendation! Det var roligt att få hjälpa er med nya bostadsköpet. Nu ska jag åta mig uppdraget att få sälja er bostad. Tack för förtroendet! Allt gott
  • 2019-12-01

Sören O skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Påläst och kunnig dessutom trevlig Läs mer
    2019-12-18 Anna S svarar Sören O
    Tack Sören för ditt toppbetyg! =) Vi ses! Allt gott / Anna Steen
  • 2019-11-29

Moa Sophia Felica R skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Snäll och proffesionell tjej som hjälpt mig jättemycket vid mitt köp av lägenhet! Hon har haft svar på alla mina frågor och fått mig att känna mig trygg i mitt köp! Toppentjej!

Mvh Sophia Reyes Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Moa Sophia Felica R
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendation Sophia! Så glad att du är nöjd med ditt köp, snart får du äntligen flytta in!
    Vi ses på tillträdet! :)

Lisa A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde min lägenhet. Elin var saklig och kunnig och fick mig att känna att hon hade koll på läget. Kändes tryggt att låta henne vara ansiktet utåt mot köpare. Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Lisa A
    Tack för fina ord Lisa! Ett sant nöje att samarbeta och vi hörs och ses igen! //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-29

Ola B skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig och vänlig i kombination med ett driv och en vilja att göra ett bra jobb. Hela tiden snabb återkoppling och processen gick otroligt smidigt. Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Ola B
    Stort tack för din fina rekommendation Ola och att du är nöjd med ditt köp! Vi ses i vår! :)

Björn K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har varit tålmodig och stöttande under vår långa besluts- och säljprocess. Det gick också fort och proffsigt till när vi väl satte igång. Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Björn K
    Tusen tack Björn! Vissa beslut behöver få ta tid och mogna, och när man väl bestämt sig så kan det gå av bara farten om man gör saker rätt :-) Vi hörs igen, ha det så fint! //MVH Elin Bellander

Odd R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, rakt igenom. Mycket driven.
    Värd all framgång. Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Odd R
    Tack Odd - jag uppskattar verkligen din rekommendation! Det blev en riktigt bra affär med fint teamwork oss emellan :-) Ha det fint så ses vi när det blir dags för tillträde/frånträde //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-28

Chalak A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en kompetent och driven mäklare som gör sitt yttersta för att tillgodose både säljarens och köparens behov. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-12-18 Anna S svarar Chalak A
    Stort tack Chalak för er rekommendation, det värmer! Tack för ert förtroende, det var ett nöje att få samarbeta med er =)
    Allt gott! /Anna Steen
  • 2019-11-22

Nadia B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en lägenhet av Elin Bellander och Daniel Ah-King som var till fantastisk hjälp genom hela processen. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Nadia B
    Hej Nadia! Stort tack från oss båda, vad roligt att det blev ni som köpte bostaden :-) Vi hörs och ses igen! //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-21

Erik N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kanoninsats från början till slut! Engagerad, kunnig och pålitlig! Läs mer
    2019-12-18 Anna S svarar Erik N
    Tack Erik för din rekommendation! Det var ett nöje att få samarbeta med er. Vi ses! Allt gott =)
    /Anna Steen
  • 2019-11-19

Emma S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt lägenhet i hammarby sjöstad. Jonna är mycket trevlig, tar sig tid att förklara och ge information. Jonna var ett stöd under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-19

Matilda S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en bostad vid Skanstull. Elin var väldigt trevlig och hjälpsam när vi bokade förhandsvisning och köpte lägenheten innan visning. Väldigt proffsig och härligt bemötande! Läs mer
    2019-11-19 Elin B svarar Matilda S
    Hej och tack Matilda! Hoppas ni ska trivas, det är verkligen en fin bostad ni köpt! Vi hörs inom kort igen :-) MVH //Elin Bellander
  • 2019-11-18

Marisol B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna vad väldigt hjälpsam hela vägen när vi ville sälja vår lägenhet. Hon hade mycket tålamod och gav oss tid och utrymme att fundera på när vi ville sätta igång med försäljningen. Fick bra tips av henne att lägga ut vår lägenhet på Läge + vilket gjorde att hon enkelt kunde matcha oss med en köpare och allt gick väldigt smidigt till när det väl var dags. Läs mer
    2019-12-18 Anna S svarar Marisol B
    Tusen tack Marisol för ditt fina omdöme! =)
    Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta rätt köpare och nå ett riktigt bra slutresultat.
    Vi ses framåt, allt gott! /Anna Steen

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm