Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Hammarby Sjöstad i Stockholm
Kontakta oss om du vill du sälja eller köpa bostad i Hammarby Sjöstad med omnejd
Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt i Hammarby Sjöstad i Stockholm? Eftersom våra mäklare finns på flera platser i Stockholm och runt om i landet kan vi våra områden i detalj. Som mäklare vet vi vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad är mäklare med koll på hela processen, från att hitta köpare och vad du ska tänka på inför en visning till värdering och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• Tommy A
    Tommy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    När jag skulle sälja min bostad valde jag mäklare med stor omsorg och anlitade Elin Bellander i min viktiga affär. Det samarbetet visade sig vara helt rätt då hon med bravur sålde min bostad, dessutom kände jag mig väl omhändertagen och trygg som säljare. Driven och proffsig med fokus på helt rätt saker. Mina varmaste rekommendationer!
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy A
    Tusen tack Tommy! Det var ett nöje att få hjälpa till med din affär, tack för att du valde mig för det viktiga jobbet! På återseende och lycka till med allt framöver! //MVH Elin Bellander
  • em m
    em m skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en härlig person som är väldigt mån om sina kunder och detta speglas i hur hon sköter sina relationer och affärer. Rekommenderar Anna varmt som val av mäklare!
    2016-10-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar em m
    Tack snälla för dina fina ord och rekommendation! :) det var otroligt roligt att få hjälpa till med er stora affär!

Med vänliga hälsningar
    Anna Steen, Svensk Fastighetsförmedling
  • malin k
    malin k skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi hade förmånen att få sälja vår lägenhet med hjälp av Caroline Stavrén på Svensk Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Vi var verkligen nöjda med hela processen som var mycket professionellt utförd. Vi kommer absolut att använda oss av samma mäklare vid nästa affär och rekommenderar företaget till alla som ska göra affär i området.
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar malin k
    Tack så mycket Malin, var jättekul att få hjälpa er! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!

Med vänlig hälsning,
    Caroline Stavrén
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling och Anna Steen i våras för att sälja min lägenhet i Sjöstaden. Jag är supernöjd med allt och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedlingen.
    2016-10-03 Tobias D svarar Elisabeth
    Hej Elisabeth och tack för din rekommendation :) Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten!
    Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Erika W
    Erika W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hej,

Jag har sålt min lägenhet via Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Jag är fantastisk nöjd med min mäklare som är Caroline Stavrén.

Jag fastnade för Carolines engagemang och kunnighet vid en visning på en annan lägenhet. Första intrycket vsade sig stämma. Carline har varit mycket proffisionell och kunnig genom hela affären. Hon har visat stort engagemang både var gäller förberedelse inför försäljning, försäljning och visning samt efter att kontraktet var påskrivet. Jag har även rådfrågat Caroline vid köp av ny bostad.

Jag litar 100% på Caroline och rekommenderar henne och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad
    till alla som vill göra en trygg och riktigt bra affär.

Mvh Erika Wirde
    2016-09-21 Tobias D svarar Erika W
    Hej Erika,

Tack snälla för rekommendationen och de fina orden! Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er att sälja er pärla och även agera bollplank för ditt nya boende. Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad hoppas att ni ska trivas i ert nya hem!

Med vänlig hälsning,
    Caroline Stavrén
  • caroline d
    caroline d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hej,
    Jag har haft förmån att sälja mina bägge lägenheter av mäklaren Anna Steen på Svensk fastighetsförmedling. Hon och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad har verkligen varit toppen! De är proffsiga, flexibla, snabba på svar och supertrevliga. Vill du ha en bra mäklare rekommenderar jag verkligen Anna Steen. Hon får 10/ av 10 stjärnor!!
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar caroline d
    Hej Caroline! Tack snälla för din rekommendation och fina ord :) Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad är väldigt glada att du valt att anlita oss i dina två stora affärer. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med två lyckade försäljningar :)
    Med vänliga hälsningar Anna Steen
    Svensk Fastighetsförmedling, Anna S gillar detta
  • Leif H
    Leif H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har ju god erfarenhet av Tobias från tidigare engagemang. Även fick jag en mycket bra kontakt. Vad som kännetecknar Tobias är att han fokuserar på ärendet och är mycket kunnig och erfaren.
    2016-09-21 Tobias D svarar Leif H
    Hej Leif
    Tack för din rekommendation och tack för att du valde mig och Svensk fastighetsförmedling. Det är alltid roligt att hjälpa dig med frågor, funderingar och affärer. Hoppas allt är bra i nya lägenheten och du är alltid välkommen in när du har vägarna förbi.
    Svensk Fastighetsförmedling, Anna S gillar detta

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm