Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00

Eva E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin drog ut på processen för försäljning - den pågick i 4 dagar! Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mattias sålde en 4 rums lägenhet på Södermalm. Han tog över uppdraget precis innan semestrarna och genomförde det med en underbar smidighet, humor, lätthet och stort kunnande. Jag kände mig hela tiden trygg, fast jag var långt borta och var imponerad och tacksam över den passion och beslutsamhet han arbetar med. Varje steg i processen tog han hand om med förtroendeingivande och lösningsinriktad kompetens. Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar Marie S
    Tack så jätte mycket för dina fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Mattias I gillar detta
  • David Per Harald M
    David Per Harald M skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Riktigt bra Mäklare. Jag är mer än nöjd. Lyssnar på de önskemål jag hade kring försäljningen och svarar kompetent. Alltid lätt att få tag på vid behov och hjälpsam med allt som jag behövde kring min försäljning. Kan helt klart rekomendera att anlita honom. Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar David Per Harald M
    Tack för dina fina ord David. Det har varit kul att få samarbeta med dig 😄/ Mattias Izgin
    Mattias I gillar detta
  • skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hängiven, noggrann, dedikerad och målmedveten. Läs mer
    2018-07-26 Anna S svarar
    Tack snälla för fina ord!
    Mvh Anna, Svensk Fastighetsförmedling
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Admira har varit väldigt professionell genom hela processen, lyhörd, tillgänglig och kunnig. Min försäljning blev lyckad tack vare svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Erik G
    Erik G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren och det finns ingen jag hellre skulle rekommendera till en vän inför en försäljning än Elin.
    Hon är oerhört driven och kunnig samt hjälper dig som säljare igenom hela processen på ett perfekt sätt. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin tog från en kollega över en försäljningsprocess som hade kört fast. Hon lyckades till slut få vår lägenhet såld på en trög marknad. Elin har bra driv och energi och har varit lyhörd och hjälpsam vad avser våra frågor. Elin rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jolanta M
    Jolanta M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är väldig proffsig och noggrann. Jag sålde min bostadsrätt snabbare än förväntat tack vare henne. Jag blev supernöjd från första kontakt till försäljningen. Kommunikationen var väldigt bra, hon var snabb på att återkoppla och var tydlig med alla stegen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • John P
    John P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har genomfört en kontraktsskrivning för att köpa en bostadsrätt via Elin, och är mycket nöjd med hennes arbete. Hon visade vilja att få till ett avslut som både jag som köpare och säljaren kunde vara nöjda med. Hon var saklig, driven och visade omtanke om parterna. Jag kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Elin Bellander vid min viktiga försäljning och hon överträffade alla mina förväntningar! Påläst och proffsig med tydliga och goda råd vilket resulterade i ett toppenresultat. Jag kommer garanterat anlita henne och Svensk Fastighetsförmedling Södermalm igen när jag ska sälja nästa gång - utan tvekan. Tycker ni borde göra detsamma, hon kan sin sak! Läs mer
  • Jim E
    Jim E skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi har fått väldigt många goda råd längs vägen och bra guidning på en lurig marknad. Kan varmt rekommendera Fredrik som jag upplevde som ärlig, rakt på sak och lätt att ha och göra med! Läs mer
    2018-06-21 Fredrik H svarar Jim E
    Tack Jim för det fina omdömet och förtroendet vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Vestigia D
    Vestigia D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra, påläst, informativ och rak i kommunikation samt driven för att komma till avslut för mig som köpare. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har varit oerhört hjälpsam, tydlig och aktiv i försäljningen av vår lägenhet på Södermalm i Stockholm. Jag som säljare och min köpare är väldigt nöjda och tacksamma för den snabba och välordnade affären. Blir definitivt Elin som får uppdraget även nästa gång! Tack! Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese sålde min lägenhet på Södermalm. Jag fick genast ett stort förtroende för henne. Kunnig, lugn, trygg och trevlig. Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris jag var nöjd med. Hin var alltid noga med att hålla mig uppdaterad. Kan varmt rekommendera henne till andra för er bostadsaffär! Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Johanna H
    Tack Johanna! Jag är glad för er skull & hoppas ni hittar er drömbostad snart, Allt gott! VH Therese
  • Marie
    Marie skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Väldigt nöjd! Elin skötte allt på bästa sätt och vi hade en smidig och bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • Charlie W
    Charlie W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag valde Anna Steen via en rekommendation och jag kunde inte varit mer nöjd.

Sålde lägenhet nu i Juni bara några månader efter nya amorteringskraven och den låga bomarknaden och visste de var lite utav en uppförsbacke då jag köpte lägenheten då marknaden var som högst (2015-2016). Fick lägenheten såld utan problem och allt gick hur enkelt som helst.

Anna är, pålitlig, effektiv, rakfam, informativ och bra på återkoppla. Låter dig vara med i hela processen och gör det en säljare ska vara bäst på att skapa förtroende!

/ Charlie W Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Charlie W
    Tack snälla Charlie för alla dina fina ord, det värmer! :)
    Det var roligt att få hjälpa dig nå en lyckad försäljning.
    Vi hörs och ses framåt/Anna
  • Joel E
    Joel E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kan verkligen rekommendera Elin!!

Hon är informativ och kompetent utan att vara typiskt mäklar-säljig.
    Hon tog in våra önskemål och tankar på ett bra sätt så att vi kände oss trygga inför försäljning.

Hela försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt då Elin skötte kontakten med föreningen och tog fram all info och hade även kontakt med bra fotograf och stylist, så det enda vi behövde göra var att städa undan inför styling och visning.

Om ni tvekar på vem ni ska välja borde ni bara boka ett möte, så fattar ni:) Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Välj henne! En mäklare som säljer sina objekt. Seriös och trevlig, ingen skojare. Kan inte säga annat än en toppen mäklare! Läs mer
  • Janina G
    Janina G skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra kommunikation och vår affär blev på det sättet vi önskat. Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Janina G
    Tack snälla Janina för er feedback!
    Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta rätt köpare och få ihop en försäljning på det sättet ni önskat:) vi hörs och ses framåt!
  • Gun J
    Gun J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica var vänlig, lätt att få tag på och proffsig. När vi trodde försäljningen gått åt skogen vände hon situationen till en lyckad affär för alla. Läs mer
    2018-05-28 Jessica S svarar Gun J
    Hejsan Gun och Calle!! Tusen tack för er fina rekommendation, vad glad jag blir att ni känner er nöjda med den hjälp ni har fått!! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Stort grattis till er nya lägenhet, hoppas ni kommer trivas kanonbra! Ha nu en fin sommar! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik sålde en lägenhet till oss våren 2018.
    Mycket professionell visning och all information man rimligen kunde förvänta sig fanns tillgänglig.
    Trevligt och proffsigt bemötande och lätt att få allt papers arbete gjort. Läs mer
    2018-05-31 Fredrik H svarar Jakob W
    Hej Jakob, tack för det fina omdömet. Jag hoppas ni kommer stor trivas i ert nya boende och ser fram emot och komma på återbesök när allt står klart! Med vänlig hälsning, Fredrik Hellman
  • Dibo K
    Dibo K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Superproffsig med ett grymt engagemang. Kommer definitivt rekommendera till vänner och bekanta som vill sälja sin bostad Läs mer
    2018-05-25 Anna S svarar Dibo K
    Tack snälla Dibo för fin rekommendation :) det var ett nöje att hjälpa er! Vi hörs och ses// Anna
  • Roland Fridner O
    Roland Fridner O skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde en trea på Södermalm Therese skötte allt mycket bra
    2 visningar sedan var allt klart.Jag förväntade mig ingenting så som bostadsmarknaden ser ut idag,men jag är helt klart nöjd. Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Roland Fridner O
    Tack Roland! Det glädjer mig att det gått så bra för er skull, Allt gott! VH Therese
  • Leo F
    Leo F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi träffade 5 olika mäklare inför valet av Elin Bellander. Hon framstod som mest professionell och villig att lägga ned tiden för en lyckad försäljning. Hon var väl förberedd före, under och efter försäljningen. Vi rekommenderar Elin.

Varma hälsningar

Leo & Chantel Läs mer
  • Jens B
    Jens B skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra och professionellt, tydlig uppfattning om vad som funkar. Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min bostad på Södermalm och är jättenöjd med Therese. Mycket professionell, tillgänglig och trevlig att ha att göra med. Hon tog hand om allt på bästa sätt, från början till slut, jag kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Sofie H
    Tack Sofie! Önskar er all lycka till framöver! VH Therese
  • Simon P
    Simon P skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde nyligen min 2:a med hjälp av Fredrik. Fredrik är en skicklig och seriös mäklare med ett mycket proffesionellt och kundorienterat bemötande. Med hjälp av Fredriks goda bemötande fick vi en väldigt bra budgivning. Läs mer
    2018-05-07 Fredrik H svarar Simon P
    Hej Simon, tack för den fina rekommendation och att jag fick förtroendet för din försäljning. Hoppas ni kommer trivas bra i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Anne-charlotte A
    Anne-charlotte A skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Inköp av mysig lägenhet i lugnt område på Söder. Mäklaren var professionell och erfaren. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte vår lägenhet via Elin och när vi nu skulle sälja kändes det självklart att ta kontakt med henne igen för att be om hjälp med försäljningen. Elin är mycket professionell och affärsmässig men kan också på ett förtroligt sätt ge råd och rekommendationer när det behövs. Vi kan varmt rekommendera Elin och skulle vi sälja någon gång framöver är det garanterat till henne vi skulle vända oss igen! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese gjorde ett mycket proffsigt intryck när jag köpte genom henne. Hon var trevlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt en tvåa i Hammarby Sjöstad och är jättenöjd med Anna som mäklare! Proffsig och tydlig.
    Gav ständigt uppdateringar och fick mig som säljare att känna mig trygg och informerad. Skulle gärna jobba med henne igen. Läs mer
    2018-05-02 Anna S svarar Sandra E
    Tack snälla Sandra för din feedback och för ditt förtroende :)
    Det var ett nöje att få jobba med dig också! Vi hörs och ses.//Anna
  • Hans T
    Hans T skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en två på Södermalm. Saklig korrekt och vänligt bemötande. Mäklaren levde fullt ut upp till förväntningarna. Mäklaren gjorde det en bra mäklare skall göra och jag fick förtroende för honom och litade på det han sa. Således en bra mäklare, som klanderfritt skötte sitt jobb och det finns inget att anmärka på. Kan varmt rekommendera honom. Gav dock betyget rekommenderas, då jag reserverar betyget utmärkt till något alldeles extra, som det är svårt att sätta fingret på vad det är. Läs mer
    2018-04-24 Fredrik H svarar Hans T
    Tack Hans för den fina rekommendation. Hoppas du kommer trivas mycket bra i den nya lägenheten. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Oliver C
    Oliver C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    We have experienced Ulf both as buyers and sellers of two flats in Vasastan during February and March this year. Both times, Ulf was friendly and professional at the same time and always available when we needed to contact him. He has many years of experience and in depth knowledge of Vasastan and we would warmly recommend him. J & O Läs mer
  • Elizabeth W
    Elizabeth W skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Han är trevligt och trovärdigt och det är värd mycket Läs mer
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har anlitat Anna 3 gånger. Bättte mäklare går inte att få. Hon ör snabb, trevlig och lätt att kommunicera med. Hon får högsta betyg från mig! Läs mer
    2018-04-19 Anna S svarar Caroline D
    Tack snälla Caroline för din reco:) Det är alltid ett nöje att samarbeta med dig.
    Vi hörs och ses. /Anna
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Snabb och bra information hela tiden Läs mer
  • Rikard E
    Rikard E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig kunnig snabb och professionell Läs mer
    2018-04-16 Jessica S svarar Rikard E
    Hejsan Rikard! Det glädjer mig att du känner att du fått ett bra bemötande, tusen tack för en fin rekommendation!! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Fatou H
    Fatou H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Rekommenderar varmt Elin. Hon fick mig att känna mig trygg under hela säljprocessen med sitt proffsiga och förtroendeingivande sätt. Kommunikationen med henne var smidig, snabb återkoppling och svar på frågor Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Fatou H
    Tusen tack för fin rekommendation, så glad att du upplevt vårt samarbete så positivt! Ha en fin sommar!
  • Lise-Lotte T
    Lise-Lotte T skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ulf Friberg är en mycket kompetent mäklare! Han lyssnar in både säljare och köpare så det blir en bra affär. Handfast och erfaren - tydlig när det gäller och med mycket "drive". Jag rekommenderar honom mer än gärna till alla er som vill få en trygg och bra försäljning. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell, transparent och driven. Elin driver affären självsäkert med sin erfarenhet och kunskap, vågade ge råd och ta beslut när jag som säljare kände mig osäker kring marknad och strategi. I en skakig marknad levererade hon fantastiskt resultat långt över min förväntan. Rekommenderar varmt Elin till din försäljning! Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Daniel L
    Tack Daniel, ett sant nöje att få hjälpa till vid er försäljning! En tydlig och rak kommunikation med goda råd är mycket viktigt vid en bostadsaffär på skakig marknad - sådant är jag inte rädd för och det är det som ger resultat :-) Ha en fin sommar!
  • Johan D
    Johan D skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Anledningen till att Fredrik fick uppdraget från början var att vi uppfattade honom som sympatisk, lyhörd och trovärdig. Längs affären har den bilden bara förstärkts. Vi uppskattade dessutom att Fredrik är lätt att sammarbeta med, en viktig del som gör det både effektivare och roligare. Kan verkligen rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-04-12 Fredrik H svarar Johan D
    Tack Johan för den fina rekommendationen! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Alexander Peter D
    Alexander Peter D skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Väldigt professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra! Läs mer
  • Martin O
    Martin O skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra bemötande. Kunnig och påläst. Läs mer
    2018-04-10 Anna S svarar Martin O
    Tack för er feedback Martin! Det var ett nöje att få hjälpa er med hitta drömlyan =)
    Vi hörs och ses// Anna
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har blivit vänligt och professionellt bemött! Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Ylva B
    Tack Ylva, hoppas ni ska trivas i bostaden ni just köpte av mig. Vi ses igen hoppas jag!
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ulf är en alldeles strålande mäklare som vi varmt rekommenderar. Kompetent, ärlig, oerhört erfaren, lyhörd och därtill mycket trevlig. En utmärkt partner för såväl säljare som köpare, vi har känt oss helt trygga med Ulf vid vår sida under försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Rune T
    Rune T skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ulf Friberg är en utomordentligt professionell och kompetent mäklare; dessutom med lång erfarenhet som kommer väl till pass i nuvarande marknadsläge våren 2018.

Vi har under åren erfarit Ulf från både köpar- och säljarsidan som mäklare. Han har med stort engagemang, ett ödmjukt bemötande och påtaglig fingertoppskänsla hjälpt oss nu senast att fatta rätt beslut gällande försäljningen av vår lägenhet, som sedan resulterade i ett fantastiskt avslut.

Vi vill varmt rekommendera honom till er som vill ha den bästa av mäklare. Läs mer
  • Karl-Johan D
    Karl-Johan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Engagerade, ärliga och pedagogiska. Inte alltid vad jag ville höra men bra att inte gå runt med illusioner. Lägenheten är såld och jag är nöjd efter läget på marknaden och i livet. Läs mer
  • Mattias  C
    Mattias C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Väldigt nöjd med både bemötande, kommunikation, foto, annons! Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt med Elins stora kontaktnät. Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Mattias C
    Tackar för förtroendet! Hoppas vi möts igen!
  • Anna F
    Anna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Strålande mäklare som varit väldigt tillgänglig och aldrig gett upp trots extremt trög bostadsmarknad. Känns otroligt kunnig med bra strategier. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Lena I
    Lena I skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag fick ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-03 Jessica S svarar Lena I
    Hejsan Lena! Hoppas påsken varit fin! Vad roligt att höra att du känner att du fått ett trevligt bemötande vid köpet av din nya lägenhet, det glädjer mig! Grattis igen till köp av en fin lägenhet! Vänliga hälsningar Jessica Skogman

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm