Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.

1083 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2023-01-30 Verifierad kund
    Jonna var tydlig och kändes väldigt proffsig genom hela affären
    2023-01-27 Verifierad kund
    Bemötande: Mycket bra, snabb respons, tydlig information och bra bollplank.

Förväntningar: Efter att ha träffat många olika mäklare är Jonna den bästa på grund av mängden information hon delade med sig av, kändes otroligt tryggt att köpa utav henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2023-01-27 Verifierad kund
    Driven och kundfokuserad mäklare som går extra milen och lite till. Rekommenderar Jonna starkt!
    Jag har känt mig väl informerade om vad som händer i processen, och försäljningen gick snabbt och väldigt smidigt.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Tydlig i sin kommunikation och hjälpsam.
  • Ida S
    2023-01-19 Verifierad kund
    Elin är verkligen en duktig, kunnig och härlig mäklare, rekommenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2023-01-16 Verifierad kund
    Elin va en mycket trevlig mäklare.
    Jag kunde inte närvara på de öppna visningarna av lägenheten. Men med snabb respons lyckades vi boka in en tid för en privat visning istället. Vilket gör att det blir ett bra samspelet mellan köpare och mäklare.
    Jag rekommenderar Elin 5/5
  • skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2023-01-15 Spontant omdöme
    Är du spekulant på en bostad som Elin Bellander förmedlar måste du undersöka den extremt noga, kontrollera den information hon lämnar liksom den hon inte ger. Jag har en dyrköpt, mycket tråkig erfarenhet av att ha köpt en bostad via henne.
    Jag beklagar att du inte är 100% nöjd, det är för mig väldigt viktigt och jag gör alltid mitt yttersta för att ge alla mina kunder en bra upplevelse och process. Jag tar gärna en privat diskussion om vad du upplevde som mindre bra. Elin Bellander
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2023-01-06 Verifierad kund
    Som köpare är jag otroligt nöjd med Christian. Han fick mig att känna mig trygg genom hela processen från start till slut. Skulle definitivt rekommendera honom vidare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2023-01-06 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Christian!

Han får verkligen köpare och säljare att känna sig trygga genom hela affären. Han är ett proffs inom branschen som ser människan till 100%. 🤩
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2023-01-04 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt och respektfullt bemötta på ett professionellt sätt. Elin gav oss relevant information i en skakig tid, där både vi som säljare var oroliga och köpare var försiktiga. Vilket efter en tid resulterade i en försäljning som vi blev mycket nöjda med.
    Under hela processen fick vi löpande information och det var alltid lätt att få svår på eventuella frågor. Om vi ringde och Elin inte kunde svara så ringde hon alltid upp när hon blev tillgänglig alternativt så sände hon SMS och meddelade när hon skulle bli tillgänglig. Vi vill också tillägga att vi var mycket nöjda med mäklarens anlitade fotograf!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2023-01-03 Verifierad kund
    Hon sålde min lägenhet 4a i Sjöstan hösten 22 under en tid med stigande räntor och gjorde ändå ett gediget jobb. Så jag tackar Josefin som är super duktig, ambitiös, lösnings fokuserad och possitiv att jobba med.

Stina
    2022-12-16 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Elin och ger henne 5/5 stjärnor! Vi sålde vår lägenhet på Söder i en svår marknad men Elin navigerade det mycket bra. Utöver detta är hon fantastiskt trevlig att ha och göra med och kommunikationen var rak och tydlig genom hela processen! Vi rekommenderar Elin varmt!
    2022-12-16 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som hjälpte snabbt med att få svar på frågor.
    2022-12-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig, tillgänglig, kunnig och engagerad.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Av 5⭐️Vill jag ge Christian Da Costa ett " ⭐️regn " för uppdraget att sälja ! Med sitt oerhörda lugn och tillgänglighet hela vägen på upp o nergångar kom vi in i mål ! Så Tacksam !
    Även stort Tack och 5 ⭐️till Eddy Löjdkvist på SF Södermalm . Rekommenderas varmt !
    2022-12-12 Verifierad kund
    Elin hjälpte mig att sälja en lägenhet på Södermalm. Professionell hantering, tydlig vad som ska göras och vilken process som hällde. Lösningsorienterad hantering av en tight tidsplan gav en snabb försäljning till ett bra pris
    2022-12-12 Verifierad kund
    Elin är väldigt varm, inkännande, lungn, proffsig, tydlig och håller en fin kontakt genom hela processen från start till slut. Vi är väldigt nöjda med samarbetet med Elin. Vi fick en bra känsla utav henne redan vid första mötet. Jag rekommenderar starkt att samarbeta med Elin Bellander.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • Stockholm
    2022-12-11 Verifierad kund
    Vi köpte vår bostad via Cecilia och hon var fantastisk under hela processen. Utöver de ordinarie visningarna fick vi chansen att komma på en extra privat visning där vi hade med oss en hantverkare för att diskutera renoveringsmöjligheter. Efter köpet var klart ordnade hon även så vi fick komma dit och ta mått. Väldigt kommunikativ och höll oss hela tiden uppdaterade under den något utdragna budgivningen. En supertrevlig mäklare som vi lätt hade kunnat ta en fika med efter avslutad affär bara för att det var så trevligt. :)

/Erik och Erica
    2022-12-10 Verifierad kund
    Elin har en stor erfarenhet av att vara mäklare, hon har ett mycket trevligt bemötande med de som söker ny lägenhet. Hon har sålt många lägenheter i vår BRF och har gjort ett mycket bra jobb. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2022-12-07 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande med effektiv hantering av budgivning och avtalsskrivande.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Som säljare kändes det tryggt att ha Elin som mäklare. Proffsig rakt igenom och helhjärtat engagemang för att få till en bra affär i en svår marknad.
    2022-12-04 Verifierad kund
    Jonna var väldigt tillmötesgående och proffsig. Tydlig och rak, alla frågor kunde besvaras. Jonnas positiva bemötande och tillgänglighet betydde mycket vid detta köp. En toppmäklare!
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jonna var väldigt tillmötesgående och trevlig! Vid första visning gav hon mycket utrymme för oss att ta in lägenheten utan att vara ivägen eller försöka köra säljpitch på säljpitch. Eventuella frågor och information gav hon istället utrymme för utanför lägenhet så det inte skulle störa andra personer på visningen.

Budgivningen började utan större bekymmer men blev sedan lite konstig, något som även lämnade mäklaren i en svår sits eftersom säljarna eventuellt ville sälja utanför budgivning. Jonna var transparent mot oss och informerade under processen och tillslut löste det sig bra.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Vi har både köpt och såld lägenhet med Elin. Hon är en förstklassig mäklare som kombinerar envishet och idogt arbete med en behaglig social kompass. En vinnarskalle som samtidigt är lyhörd och inkännande efter kundens önskemål och situation.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jätte trevlig och glad, gjorde bra och snabb försäljning innan ens visningar sattes igång!
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jonna handled the purchase process in a very professional way.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jonna gav ett seriöst och proffsigt bemötande.
    Hon gav bra rekommendationer om bland annat styling och erbjöd bra hjälp vid försäljning i en svikande marknad.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Hon är väldigt engagerad och blev bemött på ett positivt sätt. På grund av nuvarande marknad, hade jag som säljare lite lägre förväntningarna. Elin levde upp till förväntningarna med råge och gjorde både köpare och säljare nöjda. Skulle aldrig sälja med någon annan mäklare på Södermalm.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Elin är en mycket erfaren och service inriktad mäklare som kunde hitta vägen för att affären kunde slutföras. Kan rekommendera henne med bästa rekommendationer.
    2022-11-26 Verifierad kund
    Elin är en extremt kunnig mäklare. Hon vägledde oss genom hela processen som slutade i bostadsförsäljning enligt våra förväntningar.
    Dessutom är hon närvarande och redo att svara alla typer av frågor. Mycket trevligt bemötande.
    2022-11-25 Verifierad kund
    Hon skötte visningarna och kontakterna med oss på ett utomordentligt professionellt sätt. Hon överträffade faktiskt våra förväntningar. Vi fick all hjälp vid budgivningen och själva mötet mellan oss som köpare och säljaren. Bätrre kan dt inte bli.
    2022-11-25 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig service.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Saklig, trevlig, effektiv. Processen gick väldigt fort, men vi kände oss ändå trygga med Jonna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2022-11-24 Verifierad kund
    She is friendly personable and does what she says she will.
    Thank you so much for your feedback Michael and I´m happy I could help you to find your new apartment in Södermalm! I wish you all the best! Josefin Ericson
    2022-11-22 Verifierad kund
    Josefin genomförde försäljningen snabbt och på ett professionellt sätt. Alltid nåbar, trevlig och kunnig!
    Tack för din fina rekommendation Pernilla och tack för ert förtroende. Grattis till en lyckad försäljning!
    Vi ses snart igen, allt gott!

Varma hälsningar!
    Josefin Ericson
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mäklaren var kunnig, vänlig, hjälpsam och gav tips om styling etc. Vi fick ett bra pris som vi är jättenöjda med.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Driven och med en plan. Informativ och målinriktad
  • skrev om Cecilia Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2022-11-18 Spontant omdöme
    Bra bemötande, engagerad och duktig mäklare!
    Stort Tack Miguel! Dina ord betyder mycket för mig och jag är så glad att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet! Cecilia Lind
    2022-11-18 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande som är proffsigt och personligt! Allt från deras sida har flutit på smidigt och Elin har förklarat allt som behövs på ett bra sätt.
  • Sebastian T
    2022-11-18 Verifierad kund
    Trots en skakig bostadsmarknad så sålde Elin lägenheten fort och med ett bra slutpris. Med kompetens, engagemang, ett lugn och ett alltid trevligt bemötande gjorde Elin försäljningsprocessen trygg för både säljare och köpare.

Kan varmt rekommendera Elin som mäklare alla dagar i veckan.
  • Anna B
    2022-11-17 Verifierad kund
    Elin har ett lugnt, fint och professionellt intryck. Hon är oerhört ihärdig och engagerad som person och lyckas leverera över förväntan. Jag kan varmt rekommendera henne både vad gäller sälj men också köp av bostad. Noggrannhet och tydlig ät något som speglar Elin som person.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Trevlig i bemötandet och återkopplade väl efter visningar.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Otroligt positiv, engagerad, motiverad och bra mäklare. Tyvärr är marknaden i nuläget inte vad man vill att den ska vara vid försäljning men Jonna gjorde ett fantastiskt jobb i att försöka situ bästa, ge råd och att ligga i. Man kan ha fullt förtroende för att Jonna kommer ge sitt allt vid försäljning.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Jonna var trevlig och engagerad. Ibland fick vi känslan av att vi var de enda hon hade att "ta hand om" Självfallet var det inte så, men det är ju positivt att få kunden att känna så. Med tanke på marknadsläget gick försäljningen över förväntan både vad gäller slutpris och tid som försäljningen tog.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Jonna är fantastisk! Otroligt engagerad, kunnig och trevlig. Hon förstår marknaden och hur att gå till väga för att få en sådan bra affär som möjligt. Kan varmt rekommendera Jonna!
    2022-10-24 Verifierad kund
    Jonna är en väldigt engagerad och trygg mäklare som vet vad hon gör. Processen blev lite kämpig på en minst sagt trög marknad men Jonna var positiv och stöttande hela vägen till försäljning.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Tydlig, snabb och smidig affär.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Vårt lägenhetsköp var spontant och gick väldigt snabbt. Detta var också vårt första bostadsköp vilket gjorde det än mer läskigt. Men Jonna guidade oss och hade hela tiden ett vänligt och professionellt bemötande. Tack!
    2022-10-21 Verifierad kund
    Jonna fick mig och min partner att känna oss trygga under vårt allra första bostadsköp. Allting gick väldigt snabbt då vi egentligen mest gick till visningen för att kika, men vi blev blixtförälskade i lägenheten och väl omhändertagna fram tills att kontraktet var skrivet. Jonna var tillgänglig för samtal och validerade oss i den nervositet vi kände inför det stora beslut som det ändå är att köpa bostad. Vi kunde inte vara mer nöjda.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Jonna är verkligen kanon! Jag kände mig trygg med henne från dag 1 och skulle gärna ta hjälp från henne om det blev aktuellt att sälja eller köpa igen. Trevlig, duktig, välkomnande och tydlig!