Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.

Läs vad 869 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2022-01-16 Verifierad kund
    Anna hjälpte verkligen till under processen! Följde upp och svarade snabbt med enkel kommunikation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2022-01-14 Verifierad kund
    Elin var glad, engagerad och hade kunden i fokus. Våra förväntningar blev uppfyllda. Även innan, under och efter budgivningen fick vi anvisningar och snabb respons på våra frågor och sms. Elin har även en humor som gjorde kontakten avslappnad och trevlig. Jag skulle kunna tänka mig att själv anlita Elin som mäklare vid framtida bostadsaffärer.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Jag kände mig välkommen,o fick en bra bild av köpet.
    Kul med en mäklare med glimten i ögat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2022-01-13 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Elin - kunnig, trevlig, personlig och mycket proffsig. Vi är mycket nöjda med hennes agerande i alla faser av köp/försäljning. Vi vill verkligen rekommendera Elin Bellander. Hon får 11 poäng av 10 möjliga.
    Karin Hansson/Bengt Erikson
    2022-01-07 Verifierad kund
    Elin var alltid tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor. Det blev en smidig affär vi är nöjda och glada över! Rekommenderar starkt!
    2022-01-05 Verifierad kund
    Vi blev väl bemöta av Elin. Hon var snabb och altid tillgänglig. Därför kände vi oss trygga som förstagångsköpare.

Skulle absolut kunna rekommendera Elin Bellander, och kommer säkert att anlita henne vid framtida försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-12-31 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket proffsigt och trevligt bemötande av Anna Steen. Hon gav oss goda råd, som vi följde, och hela försäljningen gick snabbt och bra. Nu skall hon få hjälpa oss att hitta en ny bostad
    Marietta och Börje Axelsson
    2021-12-20 Verifierad kund
    Elin är proffsig, lugn och förtroendeingivande. Jag var först på en annan visning där hon var mäklare, men den budgivningen vann jag inte. Hon hörde sedan av sig om ett annat objekt hon trodde skulle passa mig, där det blev affär. Rekommenderar henne varmt :-)
  • Malin S
    2021-12-17 Verifierad kund
    Har fått väldigt bra bemötande och snabb återkoppling. Väldigt nöjd :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-12-16 Verifierad kund
    Så tacksamt att vi köpte vår drömlägenhet med just Jonna som mäklare. Det var ett professionellt, trevligt och tryggt bemötande hela vägen. Kommer absolut ta hjälp av Jonna vid framtida försäljning!
    2021-12-16 Verifierad kund
    Vi som köpare uppskattade kontakten med Jonna enormt, ett väldigt trevligt och genuint bemötande, hon är väldigt rak och tydlig i sin kommunikation och fanns alltid tillgänglig. Hon överträffade förväntningarna för oss i hur bra det kan kännas att ha kontakt med mäklare som köpare.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Vi upplevde Anna som väldigt engagerad och professionell; hon höll sina ord och återkopplade till oss kontinuerligt genom hela processen av vårt bostadsköp. Jag skulle vilja säga att det verkligen inte att ta för givet hos en mäklare man nyss mött. Uppskattas starkt !
    2021-12-14 Verifierad kund
    Trevlig, professionell, trygg.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Hon var trevlig, tog sig tid att lyssna och komma med tips för att maximera försäljningen. Var i stort sett alltid anträffbar på mobil eller mail om man hade ytterligare frågor som man ville ha snabba svar på. Jag kan varmt rekommendera henne för de som går i säljtankar.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Elin har funnits med vid två av mina bostadsaffärer. Hon är snabb, kunnig, tydlig o pålitlig. Hon är smidig att samarbeta med och jag kan varmt rekommendera Elin.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Elin är mycket effektiv, uthållig och alert. Kunnig och professionell på alla sätt. Samtidigt lyhörd och mycket trevlig att samarbeta med. Vi hade roligt ihop. Jag kan varmt rekommendera henne som fastighetsmäklare!
    //Lasse
    2021-12-09 Verifierad kund
    Det blir inte bättre än såhär! Att sälja med Anna är enkelt, smidigt och tryggt. Kommunikationen är rakt igenom toppklass.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevligt och genuint bemötande samt smidig kontraktskrivning.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevligt och avspänt. Förklarade processen pedagogiskt och lugnt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-12-08 Verifierad kund
    Christian har varit en klippa genom hela försäljningen! Fantastiskt skönt att ha en så kompetent mäklare som verkligen lägger sin tid och hjälper till. Ett riktigt proffs!
    Vad innerligt glad jag blir Susanne över de fina ord du skriver om mig! Det har varit ett sant nöje från min sida att få hjälpa dig med både köp och försäljning av bostad!

//Christian da Costa
    Christian Da Costa
  • KENNETH A
    skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-12-01 Spontant omdöme
    Elin Bellander har varit till stor hjälp i vårt sökande efter lägenhet på Södermalm. Med hennes kunskap och överblick över marknaden kunde vi hitta en mycket attraktiv bostadsrätt i en solid förening. På ett professionellt och serviceinriktat sätt har hon varit ett tryggt stöd för att slutföra affären.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Fick ett väldigt bra känsla och intryck redan från början utav Elin. Trevlig och påläst/kompetent. Inte den klassiskt ”översäljande” mäklaren, utan snarare inkännande och socialt kompetent!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Christian var professionell genom hela processen och såg till att vi hittade det hem vi ville ha.

Kan varmt rekommendera honom.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Hon var jättetydligt under visningen, svarade snabbt på mina meddelanden under budgivningen med korrekt information och var också väldigt snäll när jag gick till kontoret för att skriva på kontraktet

Jag rekommenderar henne!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Jag skulle beskriva Elin som professionell, saklig och mycket kunnig. Hon var ett stort stöd i vår snabba process och var mycket flexibel vilket vi uppskattade.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocess
    med Anna som mäklare. Hon är professionell, lyhörd och engagerad.

Vi vill varmt rekommendera henne!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Tålmodig och lyhörd för våra behov. Det slutade med en bra affär när tiden var rätt.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Christian har varit lyhörd, hjälpsam och alltid trevlig genom hela vår försäljningsprocess. Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-11-09 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande. Proffsigt och hjälpsamt då affären skedde på distans.
    Hej Bo! Tack för din fina rekommendation och äran att få hjälpa er hitta rätt bostad i Stockholm. Så glad för er skull, ha en jättefin vecka så ses vi till tillträdet! :)

Varma hälsningar,
    2021-11-09 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och lösningsorienterad.
    Tack för din fina rekommendation Maria, så glad att jag kunde vara med och hjälpa er med köp av bostad. Stort lycka till! :)

Varma hälsningar.
  • Louisa E
    2021-11-09 Verifierad kund
    Min upplevelse med Josefin som mäklare var fantastisk! Redan från första mötet visade hon stor professionalism och gav hundra procent från dag ett. Det resulterade i att min etta på Södermalm såldes redan innan visning. Mycket nöjd! Rekommenderar henne varmt.
    Tack för din fina rekommendation och lovord Louisa! Jag vill också tacka för ditt förtroende och samarbete under hela processen. Vi ses snart igen! :)

Varma hälsningar!
    2021-11-08 Verifierad kund
    Elin är trevlig, hjälpsam och effektiv! Levde upp till alla förväntningar och gjorde processen enkel.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Elin Bellander är mycket kunnig och tillmötesgående och ger ett professionellt intryck och ett väldigt vänligt bemötande! Med Elin som mäklare känns bostadsaffären trygg och säker! Mina varmaste rekommendationer!
  • skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-11-03 Spontant omdöme
    We are an international couple, and we were looking to buy an apartment in October of this year, we met Anna and she seemed nice enough from the outset. we eventually outbid everyone because we were pushed to even though were not able to run our own due diligence into the apartment. but due to the uncollaborative and unfriendly nature of Anna, we lost the dream house for ourselves. It was a very frustrating experience. We are quite unhappy about it. She was pushy and unable to slow down and understand the cultural differences that we faced in a new market. i would not recommend her. Very disappointing...
    2021-11-03 Verifierad kund
    Det här var andra gången vi anlitade Anna, hon var ett självklart val nu eftersom vi var så nöjda med den tidigare försäljningen.
    Anna är mycket professionell, är lugn, positiv och närvarande genom hela processen.
    Som säljare uppskattar jag också att Anna har skött försäljningen på ett sätt att det framgår att även köparen verkar nöjd med affären.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Elin har haft tålamod och gjorde lägenhetsaffären smidig. Jag är nöjd!
    2021-11-02 Verifierad kund
    Elin var väldigt tillmötesgående och var lätt att ha o göra med. Hon var snabb och effektiv och gjorde mitt köp väldigt smidigt.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Elin gav ett mycket proffsigt intryck och var väldigt snabb på att svara på och reda ut eventuella frågetecken från vår sida.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Josefin va rakt igenom effektiv att få igenom affären på ett väldigt bra sätt. Är mycket nöjd med allt stöd.
    Tack för din rekommendation Björn och stort grattis till köpet. Så glad att jag fick vara med och hjälpa dig köp av bostad. Vi ses snart igen! :) Josefin Ericson
    2021-10-30 Verifierad kund
    Trevliga och professionella i all kontakt
    2021-10-29 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Elin starkt!
    Lugn och tydlig och fantastisk att samarbeta med.
    Hon ledde oss på ett fint sätt genom hela köpeprocessen av vår lägenhet.
    Vi är supernöjda!!
    👍👍Kristina
    2021-10-29 Verifierad kund
    Jag är väldigt glad för att Elin var ansvarig mäklare när min bostad skulle säljas. Elin har hållit en väldigt hög servicenivå genom hela affären och har varit väldigt lyhörd gentemot mig som säljare. Elin överträffade mina förväntningar, sett till såväl insats som resultat.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Duktig mäklare med en otrolig energi som inger ett inre lugn . Proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-10-29 Verifierad kund
    Otroligt proffisionell och förtroendeingivande mäklare. Lugn och lyhörd. Viktiga egenskaper som gör att man känner sig trygg som säljare.
    Rekommenderas starkt!👍
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendation Kristina, vill även tacka för ert förtroende och fantastiska samarbete! Det har vart en ära att få hjälpa er, vi ses snart. Varma hälsningar! Josefin Ericson
    2021-10-29 Verifierad kund
    Christian va målmedveten och ambitiös i sitt arbete, han är trovärdig samt vi har haft en god kontakt under affären, genom information, uppdateringar, god planering och men inte minst framförhållning har varit väldigt bra.
    Måste avsluta med o tacka Christian för en god samarbete.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Super trevligt och proffsigt bemötande.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Anna som mäklare, hela processen flöt på väldigt smidigt och snabbare än förväntat, med jättebra resultat.. Väldigt proffsigt bemötande och fanns alltid nära till hands
    2021-10-27 Verifierad kund
    Trevlig och bra kommunikation , processen gick väldigt smidigt.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och kunnig! Bra på att återkoppla och hålla oss uppdaterade under hela processen. Hon gjorde en tydlig plan ifrån början som levererade ett bra resultat.
    Vi är supernöjda med vårat val av mäklare. Samarbetar med en riktigt duktig fotograf.
  • skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-10-26 Spontant omdöme
    Fick hjälp av Elin att sälja min lägenhet. Trevligt, smidigt, enkelt. Superproffs! Rekommenderas varmt!