Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 414 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• 2019-12-13

Rikard S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köp av lägenhet.
    Jessica besvarade alla våra frågor på ett informativt sätt vid både visning och kontraktskrivning.

Proffesionellt, snabbt och okomplicerat! Läs mer
  • 2019-12-12

Lena H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålt lägenhet
    Mycket professionell mäklare med ett bra kundbemötande.
    Medelhöga förväntningar där jag under någon vecka var orolig. Det behövde jag inte alls ha varit. Elin Bellander levde mer än väl upp till given uppgift.
    Jag är mycket positiv så här långt till Svensk Fastighetsförmedling och så länge som firman har så proffsiga mäklare. Läs mer
    2019-12-12 Elin B svarar Lena H
    Tusen tack Lena, blev ju hur bra som helst :-) Mycket trevligt samarbete och vi hörs och ses snart igen! God Jul! //MVH Elin Bellander
  • 2019-12-11

David F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Lugn, trevlig, erfaren! Jessica kan sin marknad väl och hjälper en ta bra beslut. Läs mer
    2019-12-12 Jessica S svarar David F
    Tusen tack David för dina fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Det gör mig verkligen jätteglad att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Nöjda kunder är det absolut bästa betyget man kan få som mäklare! Ha en fin jul och ett gott nytt så ses vi på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman
  • Martin P

2019-12-09

Martin P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Noggrann och professionell i varje steg gör en köpare glad. Precis så var Elin i processen när vi köpte vår lägenhet. Läs mer
    2019-12-09 Elin B svarar Martin P
    Tusen tack Martin, härligt att höra! Även mäklaren är glad :-) Vi hörs och ses igen inför tillträdet. //MVH Elin Bellander
  • 2019-12-09

Marco T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en 2.5a på Söder genom Elin, och möttes av en ärlig kompetent person. Hon var även vänlig, tillmötesgående och flexibel, och svarade snabbt på frågor. Efter att ha besökt en del visningar med andra mäklare, upplevde vi mötet med Elin som mer uppriktigt och professionellt. Även hennes kollegor som assisterade vid köp ger vi högsta betyg. Läs mer
    2019-12-09 Elin B svarar Marco T
    Tusen tack för dessa vänliga ord, så glad att ni uppskattade min hjälp i ert viktiga köp! Allt gott och jag hoppas vi ses ute på Södermalm framöver :-) // MVH Elin Bellander
  • 2019-12-09

Gustav J skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag förlorade en budgivning av en lägenhet på håret innan kontraktsskrivning. Josefin var snabb och tipsade om ett annat objekt som blev affär! Snabb, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar Gustav J
    Hej Gustav! Jag är så glad för din skull att det löste sig och att du tillslut fick en superfin lägenhet, stort tack för din rekommendation. Vi hörs och ses fram till tillträdet! :)
  • 2019-12-06

Hans B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt min mors bo-rätt, trevligt bemött av Anna Sten. Hon är proffsig – en förtjusande flicka på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2019-12-06

Anders N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna sålde vår trea i Hammarby Sjöstad.
    Hon skötte affären utmärkt. Läs mer
  • 2019-12-05

David S skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    - Sålde1a Södermalm.
    - Charmigt positivt bemötande.
    - Levererade klart över förväntan.
    - Effektiv men kan bli lite bättre på ordning och reda. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar David S
    Hej David! Tack för din rekommendation, vi rivstartade verkligen marknaden i augusti när din lägenhet blev såld! Ha det fint!
    Mvh Josefin Ericson
  • 2019-12-04

Mikael S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Rekommenderar verkligen! Sålde via läge+ som ”kommande” på svenskfast.se. Anna skötte allt superbra och resultatet blev över förväntan. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-12-02

Göran S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica på en rekommendation för att sälja min lägenhet på Södermalm. Jessica var från första stund proffsig och engagerad och har gjort ett mycket bra jobb med försäljningen av lägenheten. Trevligt bemötande och hjälpsam är hennes signum. Rekommenderar henne till alla som skall sälja sin lägenhet på Södermalm. Läs mer
    2019-12-03 Jessica S svarar Göran S
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det gör mig alltid så glad att höra att mina säljare känner sig nöjda med min mäklarinsats! Roligt också att du fick mig på rekommendation och att jag levde upp till förväntningarna! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-12-02

Bertil C skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har sålt min bostad två dagar innan visningen! Har bara positiva saker att ge Anna Steen. Anna genomförde affären väldigt proffsigt från första dagen vi träffades. Anna visade klart och tydligt hur försäljningen kommer gå till.
    Anna utstrålar ett lugn och mycket stort självförtroende som är mycket viktigt i lägenhetens affärer .
    Kan bara avsluta med att ge Anna Steen högsta betyg!
    Med vänlig hälsning,
    Bertil Läs mer
  • 2019-12-01

Catarina N skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Josefin är professionell, snabb och tillmötesgående genom hela din försäljning. Hon håller dig hela tiden underrättad om processen och finns även till hands för råd inför köp av bostad. Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Catarina N
    Tusen tack Catarina för din fina rekommendation och roligt samarbete!
    Så himla glad att det vi fick ett grymt slutresultat och att du är nöjd! :) Vi ses!! / Josefin
  • 2019-12-01

Catrin H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    4a på 108kvm. Mkt bra och engagerat bemötande. Professionell gentemot budgivare. Tog vara på sin klients intressen. Läs mer
  • 2019-12-01

Sören O skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Påläst och kunnig dessutom trevlig Läs mer
  • 2019-11-29

Moa Sophia Felica R skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Snäll och proffesionell tjej som hjälpt mig jättemycket vid mitt köp av lägenhet! Hon har haft svar på alla mina frågor och fått mig att känna mig trygg i mitt köp! Toppentjej!

Mvh Sophia Reyes Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Moa Sophia Felica R
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendation Sophia! Så glad att du är nöjd med ditt köp, snart får du äntligen flytta in!
    Vi ses på tillträdet! :)

Lisa A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde min lägenhet. Elin var saklig och kunnig och fick mig att känna att hon hade koll på läget. Kändes tryggt att låta henne vara ansiktet utåt mot köpare. Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Lisa A
    Tack för fina ord Lisa! Ett sant nöje att samarbeta och vi hörs och ses igen! //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-29

Ola B skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig och vänlig i kombination med ett driv och en vilja att göra ett bra jobb. Hela tiden snabb återkoppling och processen gick otroligt smidigt. Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Ola B
    Stort tack för din fina rekommendation Ola och att du är nöjd med ditt köp! Vi ses i vår! :)

Björn K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har varit tålmodig och stöttande under vår långa besluts- och säljprocess. Det gick också fort och proffsigt till när vi väl satte igång. Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Björn K
    Tusen tack Björn! Vissa beslut behöver få ta tid och mogna, och när man väl bestämt sig så kan det gå av bara farten om man gör saker rätt :-) Vi hörs igen, ha det så fint! //MVH Elin Bellander

Odd R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, rakt igenom. Mycket driven.
    Värd all framgång. Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Odd R
    Tack Odd - jag uppskattar verkligen din rekommendation! Det blev en riktigt bra affär med fint teamwork oss emellan :-) Ha det fint så ses vi när det blir dags för tillträde/frånträde //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-28

Chalak A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en kompetent och driven mäklare som gör sitt yttersta för att tillgodose både säljarens och köparens behov. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-11-22

Nadia B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en lägenhet av Elin Bellander och Daniel Ah-King som var till fantastisk hjälp genom hela processen. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Nadia B
    Hej Nadia! Stort tack från oss båda, vad roligt att det blev ni som köpte bostaden :-) Vi hörs och ses igen! //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-21

Erik N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kanoninsats från början till slut! Engagerad, kunnig och pålitlig! Läs mer
  • 2019-11-19

Emma S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt lägenhet i hammarby sjöstad. Jonna är mycket trevlig, tar sig tid att förklara och ge information. Jonna var ett stöd under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-19

Matilda S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en bostad vid Skanstull. Elin var väldigt trevlig och hjälpsam när vi bokade förhandsvisning och köpte lägenheten innan visning. Väldigt proffsig och härligt bemötande! Läs mer
    2019-11-19 Elin B svarar Matilda S
    Hej och tack Matilda! Hoppas ni ska trivas, det är verkligen en fin bostad ni köpt! Vi hörs inom kort igen :-) MVH //Elin Bellander
  • 2019-11-18

Marisol B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna vad väldigt hjälpsam hela vägen när vi ville sälja vår lägenhet. Hon hade mycket tålamod och gav oss tid och utrymme att fundera på när vi ville sätta igång med försäljningen. Fick bra tips av henne att lägga ut vår lägenhet på Läge + vilket gjorde att hon enkelt kunde matcha oss med en köpare och allt gick väldigt smidigt till när det väl var dags. Läs mer
  • 2019-11-18

Aida Z skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Josefin gjorde ett jättebra jobb med att sälja min lägenhet. Hon är snabb, trevlig och gör det lilla extra för att hjälpa mig som säljare (och köpare av ny lgh). Rekommenderar Josefin starkt! Läs mer
    2019-11-20 Josefin E svarar Aida Z
    Tusen tack för din fina rekommendation Aida, så roligt att få hjälpa dig och att vi fick ett sånt fint slutresultat! Vi ses snart igen! :) kram!

Sara S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Duktig mäklare. Elin är trevlig, tillmötesgående, kompetent och noggrann. Ger bra och snabba uppdateringar. Ger snabb respons vid ev frågor.
    Har sett till att allt flutit på smidigt, alltifrån budgivning till kontraktsskrivande. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-11-19 Elin B svarar Sara S
    Tusen tack Sara för dina vänliga ord, uppskattas massor! Det var ett nöje att få ha dig som köpare, hoppas verkligen du ska trivas i din nya (fantastiska) bostad :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-17

Levent B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålt 42 kvm. Trevlig och superbra mäklare. Läs mer
    2019-11-19 Elin B svarar Levent B
    Tack Levent! Vad roligt att ni är så nöjda! Vi hörs snart igen och lycka till med letandet av ny bostad :-) MVH //Elin Bellander
  • 2019-11-17

Alberto N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi ville ha en snabb försäljning och uppmanade Elin att "gasa"! Det blev en försäljning som gick över förväntan. En intensiv kort period som detsutom sköttes exemplariskt, med dagliga uppdateringar om vad som hände. När allt var klart och vi reflekterat vad som hände, så är vi mer än nöjda och vill verkligen rekomendera Elin. Läs mer
    2019-11-19 Elin B svarar Alberto N
    Hej och tack för fin rekommendation! Ja, det gick både snabbt och blev kanonbra - härlig kombo :-) Tack för förtroendet, vi hörs snart igen! MVH//Elin Bellander
  • malin k

2019-11-13

malin k skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi fick både snabb, väldigt professionell och bra hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jonna som vägledde oss vid försäljning av vår lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och enkelt med hennes hjälp och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-11-13

Tindra N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en trea i Hammarby Sjöstad och hade träffat Anna tidigare på visningar i området. Vi är jättenöjda med Annas arbete! Anna är alltid glad, peppad och tillgänglig vid frågor. Läs mer
  • 2019-11-11

Johan P skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har sålt en tvåa på 45 m2 vid Mariatorget och fick ett väldigt professionellt bemötande av Jonna, från första möte till genomförandet av affären. Det som utmärker Jonna specifikt är ett genuint bemötande och kommunikativ approach, både proaktiv och med uppföljning hela vägen. Som extra bonus har hon även lång erfarenhet och öga för inredning vilket hjälpte med flera bra tips inför fotografering och visning. Min varmaste rekommendation för kommande säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-11-11

Rebecka A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bestämde mig rätt tidigt för att det var Elin jag ville skulle sköta försäljningen av min lägenhet. Hon är en sån mäklare som gör allt för att du som kund ska få ut maximalt av din försäljning. Kan inte vara nöjdare! Läs mer
    2019-11-11 Elin B svarar Rebecka A
    Tack snälla du! Jag ger verkligen allt i mitt jobb och blir väldigt glad när det märks :-) Tack för mycket gott samarbete som gjorde en så fin försäljning möjlig! Hörs snart igen//MVH Elin Bellander
  • 2019-11-08

Hanna S skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har känt mig supertrygg med Josefin som min mäklare. Jag har varit uppdaterad och informerad genom hela säljprocessen. Då jag inte har sålt själv förut har jag verkligen uppskattat att Josefin varit väldigt tydlig med vad som förväntats av mig, och att jag har kunnat bolla allting med henne.

Jag tyckte också att hon var grym i budgivningen, höll mig uppdaterad och fick upp priset till den nivån hon visste jag ville.

Summasummarum, supernöjd och happy :) Läs mer
    2019-11-11 Josefin E svarar Hanna S
    Vad glad jag blir när jag läser din rekommendation, Stort tack!! Så himla kul att samarbeta med dig och att det blev ett jättefint slutresultat. Vi ses igen på tillträdet :) / Hälsningar Josefin
  • 2019-11-08

Ellen A skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt min etta på södermalm, Stockholm med Josefine Eriksson.

Josefine var otroligt förtroendeingivande från första mötet, ärlig och väldigt hjälpsam. Jag kände mig väldigt trygg med Josefine och uppfattade att hon lyssnade och förstod mina behov och önskemål. Läs mer
    2019-11-11 Josefin E svarar Ellen A
    Tack för dina fina rekommendationer Ellen, jag blir så glad! :) Så kul att få samarbeta med dig, vi ses snart igen på tillträdet! - ha det bäst så länge / Hälsningar Josefin!!
  • 2019-11-07

Lisa A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket tillmötesgående och flexibel. Vi köpte en lägenhet i Hammarby sjöstad. Läs mer
  • 2019-11-04

Louise B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är peppande och lugnande. Sålde min 1:a i Hornstull med lite oro då andra lägenheter i huset gått segt. Men budgivningen blev intensiv och priset kom upp i vad jag hoppats på, mycket tack vare Elins ihärdiga påringningar av alla intressanter och bra förarbete! Läs mer
    2019-11-04 Elin B svarar Louise B
    Tack snälla Louise! Försäljningen gick ju kanonbra och det var härligt att se både köpare och säljare så nöjd och glada på kontraktet. Vi hörs snart igen :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-04

Brf Pennan 22 skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica sålde en bostad på uppdrag av föreningen vilket hon gjorde snabbt och smidigt till en peng som vart bättre än förväntningarna. Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Brf Pennan 22
    Tack för ert fina omdöme! Roligt att höra att ni känner er nöjda med min hjälp vid försäljningen av er förenings hyresrätt! Och väldigt roligt att vi överträffade era förväntningar! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-11-03

Stefanie H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Det var helt fantastiskt att jobba med Elin! Hon var engagerad, lyssnade och gav god råd, hon var mycket professionell och trevlig. Jag kan absolut rekommendera henne till andra säljare! Läs mer
    2019-11-04 Elin B svarar Stefanie H
    Vad glad jag blir när jag läser din rekommendation, jättetack! Det var riktigt trevligt att samarbeta och blev ett fin slutresultat - vi hörs igen inför tillträdet :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-03

Sandra H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Engagerad och väldigt kunnig. Alltid lätt att komma i kontakt med. Det märks att hon gillar sitt jobb! Läs mer
    2019-11-04 Elin B svarar Sandra H
    Tack snälla ni för fin rekommendation, ett sant nöje att samarbeta! Lycka till med letandet av ny bostad nu :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-11-02

Kerstin L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi upplevde Jessica som lugn, säker och erfaren under processen med att sälja vår lägenhet.
    Hon arbetade snabbt och effektivt och det var lätt att ha kontakt med henne.
    På sluttampen tyckte vi dock att det gick lite fort och att kommunikationen blev otydligare.
    Trots det rekommenderar vi henne varmt som mäklare.
    Vänliga hälsningar
    Kerstin och Peter Lindström Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Kerstin L
    Tack Kerstin och Peter för ert fina omdöme! Det värmer jättemycket att höra att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare och vår försäljningsmetod Läge+. Från att ha haft en ganska lugnt och behagligt tempo i försäljningen så håller jag med er om att det gick lite fortare på slutet. Det är viktigt för mig att få även konstruktiv feedback och jag har ska verkligen tänka på att bli ännu bättre på kommunikationen även när det blir lite snabba puckar. Hoppas att ni trivs bra nere på Österlen och kanske springer vi på varandra där nere! Ha det fint! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Edda d skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en tvåa på söder! Processen var snabb och okomplicerad, allt var tydligt och genomarbetat! Tack Jessica!!! Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Edda d
    Stort tack själv för dina fina ord! Vad roligt att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare, det gör mig alltid lite extra glad när mina köpare ger högsta betyg! Hoppas att du trivs bra i den nya lägenheten! Ha en fin vecka! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-11-02

Thomas H skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är lugn och korrekt och inger förtroende. Jag köpte en liten lgh på söder.
    Nyligen hjälpte jag min systerdotter att köpa lgh och stötte på en mäklare som var totala motsatsen. Dryg, arrogant och okunnig. Jag kunde inte låta bli att med skärpa fråga om hon verkligen var mäklare.
    All heder åt Jessica Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Thomas H
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var verkligen roligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya boende! Jag hoppas att du kommer trivas bra både i lägenheten och här på Söder! Allt gott! Hälsningar Jessica
  • 2019-11-01

Inger A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Liten etta i Stockholms innerstad.
    Mäklaren kunde hantverket men var oengagerad. Hade inte sett källarförrådet och tyckte att det var normalt att hela taket i lägenheten var sprucket och flagnade. Tyckte också att hon kunde ha varit mer informerad om föreningen och styrelsen.
    Sammanfattningsvis en mäklare som kunde pappersjobbet och gången men var oengagerad och inte så trevlig. Läs mer
    2019-11-01 Jessica S svarar Inger A
    Hej Inger,

Stort tack för din feedback, det är viktigt för mig så jag uppskattar att du tog dig tiden!
    Vid denna försäljning hade jag svårt att få svar på frågor från föreningens styrelse, vilket tyvärr gjorde att jag inte kunde ge er svar på alla de frågor ni hade. Som mäklare är jag en medlande part och jag kan inte informera om mer än det jag vet eller fått information om.

Det stämmer att jag tyvärr inte hade sett källarförrådet då säljaren inte hade någon möjlighet att visa det för mig och jag inte hade fått någon nyckel till källaren. Dock så hade säljaren mätt upp förrådet och information om detta stod med i prospektet.

En bostadsrätt säljs i befintligt skick och det är inte helt ovanligt att färg kan ha flagnat eller att ett golv kan vara lite slitet. Många tror att flagnande färg har med fuktskador att göra, men det är normalt att det lossnar lite färg med åren.

Jag har tagit till mig av din feedback och hoppas att din son trivs bra i den nya bostaden!

Önskar er en fin helg!
    Allt gott! Jessica
  • 2019-10-31

Magnus K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt lägenhet. Allt fungerade smidigt och vi blev väldigt nöjda. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-01 Jessica S svarar Magnus K
    Tusen tack Magnus för ditt omdöme! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare när ni köpte er lägenhet här på Södermalm! Ha en riktigt fin helg! Hälsningar Jessica

Lina A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår bostad på Södermalm med Jessica. Hon var över all förväntan.
    Otroligt noggrann, jobbar hårt och med värme. Hon visar att mäklaryrket är så mycket mer komplext än att bara bjuda in till visning.

Vi kommer absolut anlita Jessica nästa gång vi flyttar. Läs mer
    2019-10-30 Jessica S svarar Lina A
    Tusen tack Lina för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen, stort tack för det förtroendet! Precis som jag nämnde på vårt första möte så är mitt mål inte att sälja flest lägenheter, utan målet är att ha de nöjdaste kunderna och att kunna pyssla om mina köpare och säljare på ett bra sätt! Så det känns verkligen kul att höra att ni känner er nöjda! Ha en fortsatt fin höst och så ses vi på tillträdet lite längre fram. Hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-10-29

Martin L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En ytterst kompetent och förtroendeingivande mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-30 Jessica S svarar Martin L
    Tack Martin för dina fina ord! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er kanonfina lägenhet och det gör mig väldigt glad att ni känner er nöjda med min hjälp! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman

Jonas S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig och snabb på att återkoppla! Tillfredsställande bemötande och erbjöd relevant information. Läs mer
    2019-10-29 Elin B svarar Jonas S
    Tusen tack Jonas, tack för gott samarbete inför köpet av din bostad. Ha det bra! //MVH Elin Bellander

Fanny S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte och sålde lägenhet på Södermalm med hjälp av Elin. Rakt igenom proffsig och positiv upplevelse! Läs mer
    2019-10-29 Elin B svarar Fanny S
    Hej och tack för rekommendationen! Ett sant nöje att göra affärer, både med er som säljare ena dagen och som köpare andra dagen :-) Hörs snart igen! //MVH Elin Bellander

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm