Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 542 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• 2020-10-30

Louise O skrev om Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Christian och jag är så nöjd! Proffsig, trevlig och framförallt ödmjuk. Tack! Säljrekord per kvm blev det på min lägenhet också, ett extra plus. Läs mer
  • 2020-10-30

Jean Philippe C skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Thobias managed very well along the selling process.and reached beyond our expectations.
    He has been a very good support to sell our appartment in Hammarby Sjostad. Läs mer

Frida S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kanon! Jättetrevlig och snabb kommunikation. Läs mer

Ewa M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är ett proffs ut i fingerspetsarna. Försäljningsprocessen av min lägenhet på 135 kvm på Södermalm var ett nöje tack vare Elins kompetens förenat med hennes lyhördhet och trevliga bemötande. Och slutresultatet blev pricken över
    i:et. Rekommenderar Elin å det varmaste! Läs mer
  • 2020-10-29

Fredrik S skrev om Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bostadsrätt
    Genuint trevlig
    Blev nöjd med försäljningen
    Bra Läs mer
    2020-10-29 Christian DaCosta svarar Fredrik S
    Stort varmt tack Fredrik för dom fina orden. Tack återigen för förtroendet du gav mig i att förmedla din bostad.

//Christian da Costa
  • 2020-10-29

Gabriella M skrev om Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Supernöjd med mäklare Christian Da Costa på Svensk Fastighetsförmedling vid mitt köp av ny bostad.

Från första stund har jag kännt mig trygg genom hela köpprocessen ända tills slutet.

Proffsig hantering och jag kan varmt rekomendera Christian Da Costa på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-10-29 Christian DaCosta svarar Gabriella M
    Vilka fina ord jag får läsa Gabriella, stort varmt tack för det! Jag är djupt tacksam över att ha fått förtroendet till att lyckas förmedla denna fina bostad till dig. En bostad jag tror du kommer stortrivas i framöver! Varmt grattis!

//Christian da Costa

Wilma B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En bra mäklare som har koll och har tagit reda på det mesta om det hon säljer (kollade på en lägenhet förr och där mäklaren inte visste varför lampan inne på toan och i duschen fungerade, verkade som att han inte ens hade tänkt tanken..), hon kommer med bra svar och var väldigt väldigt trevlig, det var lagom nivå på ”säljandet och fjeskigheten” ;) Läs mer
  • 2020-10-29

Jesper A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde en lägenhet på 24 kvm på södermalm. Elin var trevlig, kommunikativ och tillmötesgående. Det är ju ganska vanligt att man råkar ut för rätt stöddiga och sliskiga karaktärer bland mäklarkåren. Då var det skönt att Elin istället stod för ett lagom trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Fred R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Affären sköttes noggrant och transparent, snabbt och enkelt.
    Bra jobb! Läs mer

Siw G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har tillsammans med min dotter köpt en bostad och mäklarkontakten har främst varit mellan dottern och mäklaren.
    Men jag kan bara säga att min erfarenhet av Elin Bellander har bara varit positivt. Elins bemötande kändes proffsigt och genuint. Läs mer
  • 2020-10-28

Jennie G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en lägenhet genom Elin Bellander på Södermalm. Allting var superenkelt och smidigt rakt igenom. Superbra kommunikation med svar direkt på sms och samtal. Om det blir aktuellt att sälja igen så kommer jag definitivt höra av mig till Elin igen. Supernöjd! Läs mer

Adam T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra energi i alla moment i säljprocessen.
    Svarar snabbt och med bra kvalitet på alla frågor.
    Noggrann och seriös i alla viktiga moment.
    Trevlig och tillmötesgående.
    Kunnig om området samt visar prov på en omfattnde erfarenhet av budprocessen. Läs mer
  • 2020-10-26

Helen G skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Virkesvägen. Anna är en väldigt kompetent, kunnig och engagerad mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Samuel V

2020-10-24

Samuel V skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår bostad vid Södra Station. Elin bemötte oss alltid vänligt, proffsigt och kunnigt. Hon var alltid tillgänglig och tycktes arbeta utan paus. Vi kände oss trygga och förhoppningsfulla i valet av henne. Ett litet oavsiktligt misstag, man nu kan bostad från, la lite smolk i bägaren men till slut blev allt riktigt och rätt och i enlighet med våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Elin Läs mer
  • 2020-10-23

Jonah J skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Som köpare känner man att Jonna gör sitt absolut bästa för att båda parter ska vara så nöjda, vilket andra mäklare inte gett intryck av. Strålande jobb och skulle både rekommendera och anlita Jonna när jag själv ska sälja. Läs mer
  • 2020-10-21

Silvia S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    She was very kind and she understood our needs immediately. She was also good in negotiation. I truly recommend her! Läs mer
  • 2020-10-21

Stefano S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bought bostadsrätt in Södermalm.
    She has been very good, patient and fast at the same time.
    She led the deal in a very smooth way.
    Very good broker. Läs mer
  • 2020-10-19

Julia D skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har varit väldigt nöjda med Tobias, han har varit hjälpsam och snäll! Läs mer
  • 2020-10-19

Andreas H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt lägenhet i Hammarby Sjöstad. Professionellt intryck och påläst på objektet. Skapar trygghet för alla parter genom hela processen. Läs mer
  • 2020-10-18

Maria G skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi är supernöjda med den hjälp vi fått av Tobias - han är proffsig, kunnig och tillgänglig! Läs mer
  • 2020-10-15

Julia H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-10-12

Elin M skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Supertrevligt bemötande och rak och öppen kommunikation genom hela processen. Är jättenöjd med mitt lägenhetsköp! Läs mer
  • 2020-10-12

Peter L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Allt gick jättesmidigt och Anna såg hela tiden till att hålla mig uppdaterad genom hela processen. Väldigt nöjd med hanteringen och slutpriset. Läs mer
  • 2020-10-11

Jennie R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En proffsig, trevlig och duktig mäklare! Läs mer

Anca C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är en fantastiskt professionell mäklare att köpa från men speciellt vid en försäljning. Hon involverade oss hela vägen och hon kan verkligen söder. Läs mer
  • 2020-10-11

Jacob E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna sålde vår lägenhet till pris som vi ville ha och utan problem Läs mer
  • 2020-10-10

Robert K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Fick ett bra bemötande vid första besöket och det fortsatte så Läs mer
  • 2020-10-09

Stefan O skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 4:a. Jag blev bra bemött av Josefin, hon var resolut, handfast och driven. Jag var dessutom i en speciell situation där jag egentligen inte ville sälja, men var tvungen. Jag kände att Josefin var inkännande där inför min situation, utan att släppa sitt fokus och försöka göra det bästa av det hela. Läs mer
    2020-10-13 Josefin E svarar Stefan O
    Hej Stefan!
    Tack för ert förtroende och möjligheten att få hjälpa er med försäljningen. Jag tackar innerligt för dina fina lovord. Vi hörs och syns snart! :)
    Josefin E gillar detta
  • Malin B

2020-10-08

Malin B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet med ett väldigt personligt och professionellt bemötande. Innan vi hittade en lägenhet vi ville ha skickade Anna ut personliga tips på bostäder till försäljning eller kommande försäljning. Tack vare kommunikationen med Anna gick affären väldigt smidigt till. Bara nöjd! Läs mer
  • 2020-10-08

Ann-christine T skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Daniel har sålt min etta på Södermalm och han lotsade mig smidigt och skickligt genom försäljningsprocessen. Han är lyhörd, engagerad och målmedveten och såg på ett kreativt sätt hur lägenhetens planlösning kan förbättras, vilket fick betydelse för försäljningen. Daniel är dessutom lätt att samarbeta med och har ett hjärta av guld samtidigt som han är klok. Jag fick goda råd, han svarade snabbt på mina frågor och uppdaterade mig kontinuerligt. Jag är nöjd med försäljningen som skedde redan efter en förhandsvisning och jag tycker att Daniel är en utmärkt mäklare som jag kan rekommendera varmt. Läs mer
  • 2020-10-07

Pauline H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde precis våran tvåa på söder via Elin och är väldigt nöjda.
    Proffsigt från start till slut, snabb affär men inte stressigt. Läs mer
  • 2020-10-07

Matilda M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra! Snabbt och smidigt och bra bemötande. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-10-06

Gabriella V skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde en trea i Hammarby sjöstad.
    Anna är proffsig trevlig, kompetent och förtroendeingivande.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-10-05

Anna P skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en fyra i Hammarby Sjöstad. Vi har varit mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
  • 2020-10-05

Elin J skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    När det var dags för mig att sälja min lägenhet på Södermalm fick jag en rekommendation från en vän om Jonna, vilket var ett väldigt gott råd! Jonna är oerhört proffsig och engagerad, hon är lyhörd och lägger stor vikt vid kommunikation vilket gör att man känner sig trygg genom hela processen. Jag för gärna rekommendationen vidare! Läs mer
  • 2020-10-04

Per Håkan M skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra service, återkommer mycket bra med besked och info. Rätt person på rätt plats! Läs mer
  • 2020-10-04

Kari N skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår lägenhet i Hammarby Sjöstad. Vi är jättenöjda med Daniel. Han var engagerad och höll oss uppdaterade under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-03

Eva T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse i samband med vår försäljning. En mäklare med stor kompetens och grundad i verkligheten. Enbart hennes förtjänst att vår försäljning kunde ske så snabbt och ”smärtfritt” som blev fallet. Läs mer
  • 2020-10-02

Sebastian S skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en bostad i hammarbysjöstad. Vi tycker att Daniel var trevlig och professionell! Läs mer
  • 2020-10-02

Josefine S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig, hjälpsam och lösningsorienterad!
    Jag har fått oerhört bra hjälp med att lyckas köpa den bostad jag ville ha! Läs mer
  • 2020-10-02

Aidine S skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Daniel var exemplarisk under hela processen och fick oss att känna stark tilltro till hans kompetens samt informationen han gav oss under denna affär. Vi rekommenderar Daniel varmt för alla som vill ha en okomplicerad process med en engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-10-01

Caroline V skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Rak, ärlig och trevlig. Vill du snabbt hitta de finaste objekten i stan? Kolla med Elin först! Läs mer
  • 2020-09-30

Åsa Ö skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt lägenhet på Södermalm. Kontaktade Elin, som återkopplade snabbt. Lugn och trevlig i bemötande. Kunde visa extra ytor i föreningen. Informativ och tydlig vid kontraktsskrivning.
    En mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • 2020-09-29

Anette S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna lyssnade på mig som säljare, mina behov och mina önskemål. Ihop med hennes erfarenhet och känsla blev det en bra kombo. Läs mer
  • 2020-09-28

Magnus F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Superbra! Trevligt och bra bemötande! Läs mer
  • 2020-09-23

Lina D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Lugn, trygg och kunnig mäklare! Läs mer
  • DANIEL F

2020-09-23

DANIEL F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin genomförde hela förmedlingen med bravur. Hon lyssnade in våra behov och baserade sina rekommendationer på sin gedigna erfarenhet och kompetens. Kan gratulera de som väljer Elin som sin mäklare, det är sannolikt att deras försäljning blir så bra den kan bli! Läs mer
  • 2020-09-21

Saman T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är magisk och tar sitt jobb utan tvekan till en helt annan nivå!! Tillgänglig och grym kommunikatör . Kommer absolut anlita igen. Läs mer
  • 2020-09-19

Irena K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Har sålt vår lgh på Södermalm med hjälp av Elin! Supernöjda, då hon är flexibel, hjälpsam, realistisk med hur marknaden ser ut. Lyssnar och vet hur vi blir nöjda! Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-09-19

Birgitta L skrev om Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Christian Da Costa var mycket seriös och engagerad när han förmedlade en 3-rumslägenhet på Söder i Stockholm. Som köpare upplevde jag att han skapade en trygghet för både oss som köpare och för säljaren. Han uppträdde korrekt och vänligt. Läs mer
    2020-09-21 Christian DaCosta svarar Birgitta L
    Vilket sätt att starta upp en måndag på Birgitta, att få lyckan av att läsa så vänliga ord från dig! Innerligt tack för dom orden och för förtroendet jag fått utav både dig och Bengt. Det uppskattas väldigt mycket från min sida!

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte