Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 414 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• 2019-02-15

Margareta W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 2:a på Lugnets Allé 65 och jag kan bara säga att Anna är bäst. Hon har engagerat sig 110 % och jobbat jättehårt, ringt runt och uppdaterat hela tiden. Tror att det var tack vare hennes kundregister som lägenheten blev såld. Hon är välinformerad om bostadssituationen i Sjöstan och jag fick ett mycket trevligt bemötande. Om jag ska sammanfatta min upplevelse så är det att jag kände mig trygg och kände hela tiden att hon gjorde allt hon kunde för att få lägenheten såld. Hon ska helt enkelt ha en stjärna i himlen! Läs mer
  • 2019-02-14

Hugo Bergström skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander bistod mig i köpandet av min lägenhet på söder. Hon var genomgående i processen väldigt enkelt och tydlig vilket gjort att det hela gick smärtfritt. Jag kan absolut rekommendera Elin som mäklare för en enkel och bra process! Läs mer
    2019-02-14 Elin B svarar Hugo Bergström
    Tackar Hugo, roligt att göra affärer med dig med :-) Mycket glad för din rekommendation! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-13

Lotta S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppbetyg. Bästa mäklaren jag nånsin stött på och jag har även stött på en del via mitt jobb. Rapp, tydlig, påläst, förekommande om alla saker man kan undra om, och ärlig. Även ärlig om sådant man som köpare kanske inte vill höra men, det underlättade enormt och hela processen från början till slut gick tack vare Elins rapphet och kunskap mycket smidigare än jag trott var möjligt. Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Lotta S
    Tusen tack Lotta, ett nöje att samarbeta! Så tacksam för din varma rekommendation, rapp och påläst är viktiga ingredienser i mitt dagliga arbete som mäklare :-). Vi hörs och ses igen! MVH Elin Bellander
  • Lillemor L

2019-02-11

Lillemor L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 1:a i Hammarby Sjöstad och det gick rasande fort.
    Min mäklare Anna har varit en tillgång med sin personlighet och proffesionella egenskap. Hon har med sina goda råd lotsat mig på ett tryggt sätt och jag bara känt mig lugn.
    Jag hade en likadan känsla som vid köpet av lägenheten från en professionell mäklare från Svensk Fastighetsförmedling för 9 år sedan. Därför blev mitt val av mäklare naturligt och jag har inte blivit besviken, tvärt om jag är så nöjd.
    Jag känner mig så trygg i fortsättningen av det som ska hända innan allt är klart. Läs mer
    2019-02-11 Anna S svarar Lillemor L
    Stort tack Lillemor för din fina rekommendation och ditt förtroende! Det var ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig att sälja din lilla pärla :) Vi hörs och ses framåt. Allt gott! / Anna Steen
  • 2019-02-08

Jakob Larsson skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag köpte lägenhet på Söder med Elin som mäklare och hon var väldigt trevlig och professionell genom hela processen. Allt gick smidigt och lätt ända från visningen till kontraktskrivandet. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Jakob Larsson
    Tackar Jakob! Jag blir superglad att höra att även du som köpare upplever processen väl fungerande och proffsigt utförd :-) Nöjda kunder (både köpare och säljare) är precis det jag önskar mig! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-07

Morris Halling skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var från början till slut mycket professionell, lyhörd och engagerad. Vilket ledde till en fantastiskt snabb och smidig försäljningsprocess. Stort tack Elin! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Morris Halling
    Tusen tack Morris! Roligt att göra affärer ihop! Vi hörs och ses :-) //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-07

Julia F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är oerhört driven, engagerad, omtänksam och duktig!
    Kände mig trygg genom hela processen trots att marknaden i nuläget inte är den bästa att sälja i!

Kan verkligen varmt rekommendera Anna Steen om ni söker en erfaren, duktig, skarp och vänlig mäklare med koll på läget! Läs mer
    2019-02-08 Anna S svarar Julia F
    Tack snälla Julia för ditt förtroende och för bra samarbete. Det har varit väldigt trevligt att ha dig som kund :) Så glad att jag både kunde hjälpa dig att sälja och köpa nytt samtidigt.
    Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • Christian M

2019-02-05

Christian M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde en fastighet med två hus ute på Brevik, Tyresö. Upplevde kontakten med Torbjörn som enkel och glad under hela processen. Nedgången på bomarknaden gjorde att tiden för att sälja huset blev längre än tänkt, men Torbjörn lade verkligen ned tid och kraft för att allt skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt. Läs mer
  • 2019-02-05

Carolina B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag köpte bostadsrätt via Torbjörn Andersson och uppskattade mycket hans flexibilitet, tillgänglighet, och mycket trevligt bemötande genom visning, budgivningsporcess liksom efter kontraktsskrivning. T.ex. tog Torbjörn sig tid att innan tillträdet visa lägenheten för min syster som var på tillfälligt besök i Stockholm, fastän det var mitt i mellandagarna runt jul/nyår. När det blev aktuellt att ändra tillträdesdatum såg han till att detta gjordes på smidigt sätt. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Torbjörn Andersson. Läs mer
  • 2019-02-05

Frida GJ skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hon har genom hela processen varit ett tryggt stöd och alltid bistått med information och råd, vilket känts bra för oss som förstagångssäljare. Hon har varit engagerad och alltid tydlig i sin kommunikation. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne det varmaste. Läs mer
    2019-02-05 Jessica S svarar Frida GJ
    Tusen tack för era fina ord Frida! Vad glad jag blir att höra att ni är nöjda med min hjälp vid försäljningen av er fina lägenhet! Ha det fortsatt bra så ses vi på tillträdet om några veckor!! Hälsa så gott! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-02-04

Linnea K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en jättebra mäklare.
    Professionell, tevlig och kunnig. Läs mer
    2019-02-04 Anna S svarar Linnea K
    Tack snälla Linnea! :)
    Det var roligt att få hjälpa er med ett nytt bostadsköp. Vi hörs och ses framåt.
    Ha det fint! //Anna Steen
  • Christer T

2019-02-03

Christer T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en lägenhet där Elin Bellander var mäklare och Annie Gustavsson var mäklarassistent. Dessa två personer gjorde köpet till en enkel sak. Visning, förhandling och genomförande fungerade för oss mycket bra. Även om Elin var den ”synlige” var Annie fantastisk och genomföra delarna så alla papper blev rätt. Snabb och rak kommunikation med ett gediget bakgrundsarbete. Allt detta gör att vi varmt kan rekommendera denna duo. Läs mer
    2019-02-04 Elin B svarar Christer T
    Tusen tack Christer! Vilken fin rekommendation, jag och Annie är jätteglada för att ni upplevde samarbetet med oss så bra :-) Jag och Annie kompletterar varandra och behövs båda i processen kring att köpa och sälja bostad så det ska bli så smidigt och tydligt som möjligt mot alla inblandade. Hoppas ni ska trivas i den nya bostaden som ni just köpte genom oss! //MVH Elin Bellander
  • 2019-02-02

Louise B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är mycket trevlig och professionell, det märks att hon gillar sitt jobb! Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Louise B
    Tack så mycket Louise! Vad roligt att det blev ni som köpte bostaden :-) Vi hörs igen inför ert tillträde! //Mvh Elin Bellander
  • Tom B

2019-02-01

Tom B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår 2:a med Elin som från början till slut agerade mycket professionellt samt uppvisade en stor kunskap i alla moment av försäljningen. Elin var väldigt närvarande under hela vår process vilket uppskattades väldigt mycket och gav en bra trygg känsla under försäljningen.

Vi kommer absolut använda oss av Elin i framtiden. Vi skulle utan tvekan rekommendera Elin till andra potentiella säljare. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Tom B
    Tack för fin rekommendation! På dagens marknad gäller det att vara på tå :-) Jag ser fram emot att göra detta tillsammans med er i framtiden igen! Ha det fint, vi hörs framöver inför frånträdet på er bostad. //MVH Elin Bellander
  • 2019-01-31

Magnus F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad i "svåra" tid för säljare. Anna gjorde ett jättebra jobb och såg till att vi fick ut det vi begärde. Enkel och snabb i kommunikationen. Rekommenderas. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Magnus F
    Stort tack för ditt förtroende Magnus!
    Det var roligt att få hjälpa er att nå en lyckad försäljning :)

//Anna Steen
  • 2019-01-30

Eva A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt en lägenhet 5:a i Hammarby Sjöstad.
    Anna var proffsig och driven och alltid glad och trevlig. Ordning och reda och bra på att följa upp eventuella köpare efter visning. Vi kände oss trygga genom hela affären och är mycket nöjda med utfallet. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Eva A
    Tack Eva för ert förtroende! Det har varit väldigt trevligt att ha er som kunder och få hjälpa er att få er fina bostad såld :)
    Vi hörs och ses framåt. //Anna Steen
  • Magnus P

2019-01-30

Magnus P skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm via Mattias Izgin och han var fantastisk. Väldigt ödmjuk som person, inlyssnande och professionell. Han hade stenkoll på området och en bra bas med kunder som var intresserade av min typ av lägenhet. Dessutom gav han mig bra information under hela processen. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Mattias alla som vill sälja sin bostad på Söder. Läs mer
  • 2019-01-28

Hans B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt tvåa på Södermalm. Väldigt vänligt, klart och kompetent bemötande och handhavande från början till slut. Alltid snabb på svar och hjälpsam med alla frågor jag hade. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Hans B
    Tackar Hans! Att även ha nöjda köpare är viktigt för mig så din rekommendation värmer gott! Hoppas verkligen du ska trivas i din nya kalaslägenhet :-) //Mvh Elin Bellander
  • 2019-01-28

Anne Kääramees skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevligt bemötande, proffesionell, kunnig, påläst. Allt man kan önska sig av en mäklare, både som säljare o köpare. Inget fattades! Varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Anne Kääramees
    Tack Anne! Ett sant nöje att samarbeta och tack så mycket för rekommendationen! Vi ses och hörs längre fram :-) //Elin Bellander
  • 2019-01-24

Camilla B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell och kunnig, gjort mer än vad mäklare brukar göra, väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-01-23

Monica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt en lägenhet i Hammarby Sjöstad.
    En mäklare med enorm proffsighet från visning till kontraktsskrivning.
    Kommer varmt rekomendera Eva-Karin Lasu till många av mina vänner.
    Stort tack!
    Monica Läs mer
    2019-01-29 Eddy L svarar Monica P
    Tusen tack Monica! Varmt välkommen till Sjöstan!
    Eddy L gillar detta
  • Madeleine L

2019-01-22

Madeleine L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare, Elin Bellander, som ansvarade att sälja vår bostadsrätt i Hornstull. Vi kom i kontakt med Elin via andras rekommendationer och vi blev inte besvikna. Elin har en väldig stark och positiv energi med sig och hon gjorde hela processen från start till slut enkel och trygg för oss som säljare. Elin är en skarp förhandlare och hon sköter sitt arbete snyggt med hänsyn till både säljare och köpare. Vi är mer än nöjda och tacksam för allt Elin har gjort i samband med vår försäljning. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Madeleine L
    Tack så mycket Madeleine, blir verkligen glad av att läsa detta och det värmer gott att höra att man är uppskattad! Vi hörs framöver :-) //Mvh Elin Bellander
  • 2019-01-20

Camilla D skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en minitvåa på 39kvm på wollmar yxkullsgatan 52B. Mäklaren ordnade en privat visning och bemötte oss på utmärkt sett, påläst, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-01-21 Jessica S svarar Camilla D
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare när ni köpte ny bostad! Och stort grattis igen till en kanonfin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-01-17

Peter S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Dedikerad och tålmodig och envis som i slutändan gjorde att det blev ett ok slutbud Läs mer
  • 2019-01-17

Anna S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte lgh genom Elin i december-18 och sålde genom Elin nu i januari. Både köp och försäljning med hjälp av Elin gick väldigt smidigt och Elin är en engagerad mäklare som jobbar hårt för att få både nöjda säljare och köpare. Hon fanns tillgänglig för frågor och funderingar och det var enkelt att följa budgivning. Jag rekommenderar Elin varmt. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Anna S
    Tack för rekommendationen Anna! Verkligen superkul att få hjälpa er med både köp- och säljprocess! Roligt att mitt engagemang märks tydligt, jag är verkligen mån om alla inblandade. Hörs snart igen :-) //Mvh Elin Bellander
  • 2019-01-06

Kjell-Ove S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kvarngatan 12 Södermalm köpt med tillträde 18/3
    Bra info och svarade bra på våra frågor.
    Hon var alltid kontaktbar och levde upp till vår förväntningar!
    Trevlig och kunnig mäklare!
    Kjell-Ove Sällström Läs mer
    2019-01-09 Jessica S svarar Kjell-Ove S
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med köpet av Kvarngatan 12 och jag hoppas och tror att ni kommer trivas kanonbra!! Mvh Jessica Skogman
  • Helen S

2019-01-05

Helen S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mäklaren som sålde till oss på Kvarngatan. Jättetoppen. Hjälpsam kunnig ordning och reda. Hjälpte oss fast hon var ledig över jul och nyår. Fantastiskt duktig❤️ Läs mer
    2019-01-09 Jessica S svarar Helen S
    Tusen tack för en fin rekommendation Helen! Det gör mig verkligen glad att höra att ni känner er nöjda med den hjälp och det bemötande ni har fått av mig! Hoppas att ni kommer att trivas bra! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • 2018-12-20

Caroline B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen hjälpte oss att sälja vår lgh i Hammarby Sjöstad.

Hon har varit väldigt professionell genom hela processen och har hela tiden stämt av vad vi som säljare förväntat oss så att det ska motsvara köparens förväntningar.

Anna håller alltid vad hon lovar och är noga med att inte ge några falska förhoppningar. Hon är en duktig säljare utan att vara för ”på”. Hon är seriös och mån om att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Hon jobbar hela tiden med att hitta potentiella kunder och är duktig på att underhålla dessa kontakter.

Vi är otroligt nöjda med Anna och kan varmt rekommendera henne vidare. Läs mer
    2018-12-21 Anna S svarar Caroline B
    Tack snälla ni för allt, det har varit ett nöje att ha er som kunder och så härligt att få ihop en så smidig och lyckad affär.
    Vi hörs och ses framåt! //Anna
  • 2018-12-19

Tage N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren uppträdde på ett bra sätt mot oss. Gjorde vad hon kunde för att "sy ihop" affären. Läs mer
    2018-12-21 Anna S svarar Tage N
    Tack Tage! Det var roligt att få hjälpa er att köpa lägenheten.
    //Anna
  • 2018-12-13

Ebba W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpet gick snabbt och smidigt gällande Hammarby Alle 105

Den information som inte mäklaren kunde ge mig fick jag vidare information från bl.a ordförande och säljaren som jag får träffa vid behov

Jag kan varmt rekommendera Anna Steen

vänligen,
    Ebba wendt Läs mer
    2019-01-15 Anna S svarar Ebba W
    Stort tack Ebba! Det var roligt att få hjälpa dig med att hitta din nya fina bostad :)
    Vi hörs och sen framåt våren. Ha det fint!
    Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Eva Schough T

2018-12-13

Eva Schough T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sammantaget ett mycket professionellt arbete och bemötande vid försäljningen av min lägenhet. Andra gången jag säljer bostad och jag är lika nöjd nu som när vårt hus såldes. Jag har känt mig trygg och välinformerad hela vägen. Läs mer
    2018-12-14 Anna S svarar Eva Schough T
    Tack för ditt förtroende Eva! :) Det var roligt att få hjälpa dig att hitta rätt köpare till slut för din fina lägenhet. Vi hörs och ses framåt. Ha det fint!
    /Anna Steen
  • Hermes H

2018-12-12

Hermes H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Det kändes väldigt tryggt och bra att gå igenom bostadsaffären med Elin vid min sida. Engagerad och professionell mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-12-12 Elin B svarar Hermes H
    Tack Hermes! Helt klart en rolig resa och trevligt samarbete :-) Vi hörs igen inför tillträde/frånträde. //MVH Elin Bellander
  • 2018-12-01

Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att sälja min fyra på Södermalm. Jag är enormt imponerad av hennes kunskaper och personliga engagemang. Jag har haft kontakt med andra mäklare när jag köpt och sålt lägenheter tidigare, men aldrig blivit så proffesionellt bemött. Jag skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-12-02 Jessica S svarar Johanna S
    Tusen tack Johanna!! Både för att jag fick förtroende att sälja din härliga lägenhet och för den fina rekommendationen!! Det har varit mycket roligt att få hjälpa dig!! Önskar dig en fin första advent och så ses vi på tillträdet lite längre fram! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Anni A

2018-11-23

Anni A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är glad, trevlig och lyhörd!
    Var alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen.
    Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2018-11-27 Elin B svarar Anni A
    Tack Anni för rekommendationen! Ett mycket trevligt samarbete med bra resultat! Vi hörs och ses snart igen :-)! //MVH Elin Bellander
  • 2018-11-22

Paula G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Elin var jättepositiv, lugn och professionell hela vägen. Snabb på återkoppling och flexibel gällande tider, visningar mm. Var aldrig några problem med någonting. Lyssnade på oss och våra önskemål vilket va jätteskönt. Rekommendera verkligen Elin om man vill ha en trygg, ödmjuk och hårt arbetande mäklare. Tack Elin! Läs mer
    2018-11-22 Elin B svarar Paula G
    Tack Paula! Vilken härlig rekommendation! Måste säga att det varit ett ytterst trevligt samarbete med ett kanonpris som belöning :-) Vi hörs och ses igen inför tillträdet! //MVH Elin Bellander
  • 2018-11-18

Ann-Charlotte J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vår mäklare Anna på svensk fastighetsförmedling är den mest proffsiga vi har mött😊 Läs mer
  • Anna F

2018-11-15

Anna F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Min mamma köpte lägenhet på Södermalm där Jessica var mäklaren. Vi fick bra hjälp genom hela affären och var mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-15 Jessica S svarar Anna F
    Hejsan Anna och Gia!! Vad härligt att höra att ni är nöjda med både köpet och med den hjälp ni har fått av mig! Jag önskar er stort lycka till i nya bostaden! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • 2018-11-13

Victor K skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Som köpare var Tobias mycket proffsig, kunnig och tillmötesgående under visningen och hela köpeprocessen.
    Har både sålt och köpt några bostadsrätter tidigare och kan tänka mig att anlita Tobias vid en ev. försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-11-15 Tobias D svarar Victor K
    Hej Victor
    Stort tack för en fin rekommendation och grattis till nya lägenheten.
  • Anna G

2018-11-13

Anna G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte häromveckan lägenhet via Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm. Processen gick snabbt och smidigt, och jag upplevde Elin som tydlig, trevlig att ha att göra med och mån om att både säljarna och vi som köpare skulle bli nöjda med affären. Läs mer
    2018-11-15 Elin B svarar Anna G
    Tusen tack för fina ord Anna! Jag vill verkligen att alla parter i en affär ska vara trygga, nöjda och glada så detta värmer gott! Vi hörs snart igen! //MVH Elin Bellander
  • 2018-10-26

Hannah skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling företrädde mig som köpare i samband med mitt bostadsköp och skötte uppgiften exemplariskt. Hon var tydlig, transparent och tillgänglig under budprocessen och generellt förtroendeingivande och lätt att ha att göra med. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-10-25

Daniel Larsson L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Engagerad och professionell till 100%. Bästa mäklaren jag har anlitat någonsin (flera gånger). Kan inget annat än att ge full pott! Läs mer
  • 2018-10-25

Josefine B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Från första rådgivningen och genom hela försäljningsprocessen har Elin varit mycket professionell. Utifrån vårt perspektiv är Elin en skicklig säljare, lösningsorienterad, har en genuin allt-är-möjligt-attityd och vårdar sannerligen samarbetet kund-mäklare emellan. Dessutom är Elin är enkel person att ha att göra med, lyssnar, är noga med att hålla kunderna uppdaterade och är alltid kontaktbar - kanske lite för kontaktbar! Skämt åsido, för oss var detta en trevlig upplevelse mitt i all stress och oro som kommer med att sälja en bostad. Kan varmt rekommendera Elin. Läs mer
  • 2018-10-25

Johanna D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn både hjälpte mig med köp och sälj av bostad och jag kunde inte vara med nöjd.
    Torbjörn har en fingertoppskänsla utöver det vanliga och är otroligt duktig mäklare.
    Vi är toppennöjda med vårt köp och vår försäljning!! Läs mer
  • Niklas J

2018-10-24

Niklas J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Har köpt bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedlig / Elin Bellander hösten 2018.

Mäklaren var ointresserad, dålig på att återkomma men framför allt okunnig och lovade mig som köpare saker som inte var förankrade med säljaren. När detta uppdagades tog hon väldigt lite ansvar för att lösa situationen utan detta fick lösas direkt mellan säljare och köpare.

När sen kontraktet väl var påskrivet upphörde allt engagemeng och hon svarade inte ens på frågor.

Den sämsta mäklaren jag mött under 30 år på Stockholms bostadsmarknad! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Niklas J
    Hej Niklas! Vad tråkigt att du upplever ditt köp så som du beskriver, jag är alltid intresserad av mina köpare och säljares synpunkter och vill veta om något inte upplevs på bästa sätt. Jag är mycket engagerad i mina kunder under hela processen och är alltid snabb på att svara på frågor som dyker upp per samtal, mail och sms. Om fördjupning krävs inom någon fråga ser jag till att ta reda på svaret eller se till att kunden kommer i kontakt med rätt personer som är extra kunniga inom området - det skedde även vid denna försäljning för att du skulle få extra hjälp. Mitt jobb som mäklare/förmedlare av en bostad är just att medla mellan köpare och säljare så att en överenskommelse kan komma till stånd - den vägen är inte alltid spikrak utan ibland krävs förhandlingar fram och tillbaka mellan parterna. Jag förmedlar fakta, önskemål och bud och sådant som ni själva uttrycker, ingenting utanför dessa ramar.
    Efter kontrakt är skrivet så hjälper en kompetent assistent till med medlemskapsansökningar till föreningen och bokningar inför tillträde med bank, allt för att det ska vara god ordning och reda genom hela processen för både köpare, säljare och mäklare. Men både köpare och säljare är alltid välkomna att höra av sig vid funderingar till mig som är ansvarig mäklare, precis som du gjorde och fick kontaktuppgifter för mer hjälp i ditt ärende. Hoppas att din dotter ska trivas i den fina bostaden och önskar allt gott! // Mvh Elin Bellander
  • Matthias E

2018-10-23

Matthias E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var grym! Behjälplig, bra uppföljning under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-10-24 Anna S svarar Matthias E
    Tack för din reko Matthias! :) det var super roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Ha det bäst! //Anna
  • 2018-10-23

Lis K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag köpte nyligen en 3:a i Hammarby Sjöstad.
    Anna var väldig proffsig och tillmötesgående och var bra på att återkoppla hur diskussionen med säljarna gick. På så vis kunde vi snabbt göra klart affären med respekt för allas önskemål.
    Lis K Läs mer
    2018-10-23 Anna S svarar Lis K
    Tack för ditt omdöme Lis! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig att köpa ditt nya drömboende.
    Vi hörs och ses framåt. Ha det fint! / Anna
  • 2018-10-23

Björn E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Med största proffessionalitet och entusiasm genomförde Elin Bellander, och hennes assistent Annie Gustafsson, vår försäljning på Söder. Lyhörda, snabba, korrekta och alltid med ett leende!.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Björn E
    Tusen tack Björn för så fina ord, värmer verkligen! Annie hälsar och tackar så gott hon med. Det är viktigt att både vara lyhörd och kunna agera snabbt i försäljningsprocessen och vi är så glada att detta uppskattas, dessutom finner vi våra arbetsuppgifter roliga så då är det lätt att vara glad :-). Ha det bra så hörs vi snart igen! // Mvh Elin Bellander och Annie Gustafsson
  • Anna S

2018-10-19

Anna S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander sålde vår lägenhet. Elin är genuin och väldigt professionell. Hon gjorde ett superbrajobb och allt fungerade utomordentligt! Vi kan varmt rekommendera Elin till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Anna S
    Tackar Anna! Vilken härlig och spännande affär! Varma fina ord som jag tackar gott för, skulle gärna samarbeta igen. Ha det bra, vi hörs inför tillträdet/frånträdet. //Mvh Elin Bellander
  • Erik P

2018-10-18

Erik P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt genom Elin Bellander och upplever att hon höll hög kvalité under både visning och budgivning. Processen gick snabbt och smidigt med gott bemötande.
    Under mötet på kontoret upplevde jag henne tydlig, transparent och väldigt trevlig. Jag skulle rekommendera henne till andra som går i tankarna att sälja från en köpares perspektiv. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Erik P
    Tack Erik! En nöjd köpare är alltid mycket värt och jag hoppas att du kommer trivas utmärkt i din nya, fina bostad. Jag vill att alla parter ska uppleva processen positiv och tydlig så denna feedback är viktig för mig. Jag suger åt mig av dina vänliga ord och vi hörs snart igen! Ha det så bra! //Mvh Elin Bellander
  • Adam T

2018-10-15

Adam T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En väldigt duktig mäklare och fick alla mina krav på ett högt bra pris och snabb affär igenom! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Adam T
    Tack Adam! Det gick både snabbt och smidigt och ett bra pris på det :-) Vi ses igen! Tack för din fina rekommendation! //Mvh Elin Bellander

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm