Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 92 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• Dibo K
    Dibo K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Superproffsig med ett grymt engagemang. Kommer definitivt rekommendera till vänner och bekanta som vill sälja sin bostad Läs mer
    2018-05-25 Anna S svarar Dibo K
    Tack snälla Dibo för fin rekommendation :) det var ett nöje att hjälpa er! Vi hörs och ses// Anna
  • Jens B
    Jens B skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra och professionellt, tydlig uppfattning om vad som funkar. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt en tvåa i Hammarby Sjöstad och är jättenöjd med Anna som mäklare! Proffsig och tydlig.
    Gav ständigt uppdateringar och fick mig som säljare att känna mig trygg och informerad. Skulle gärna jobba med henne igen. Läs mer
    2018-05-02 Anna S svarar Sandra E
    Tack snälla Sandra för din feedback och för ditt förtroende :)
    Det var ett nöje att få jobba med dig också! Vi hörs och ses.//Anna
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har anlitat Anna 3 gånger. Bättte mäklare går inte att få. Hon ör snabb, trevlig och lätt att kommunicera med. Hon får högsta betyg från mig! Läs mer
    2018-04-19 Anna S svarar Caroline D
    Tack snälla Caroline för din reco:) Det är alltid ett nöje att samarbeta med dig.
    Vi hörs och ses. /Anna
  • Martin O
    Martin O skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra bemötande. Kunnig och påläst. Läs mer
    2018-04-10 Anna S svarar Martin O
    Tack för er feedback Martin! Det var ett nöje att få hjälpa er med hitta drömlyan =)
    Vi hörs och ses// Anna
  • Karl-Johan D
    Karl-Johan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Engagerade, ärliga och pedagogiska. Inte alltid vad jag ville höra men bra att inte gå runt med illusioner. Lägenheten är såld och jag är nöjd efter läget på marknaden och i livet. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Strålande mäklare som varit väldigt tillgänglig och aldrig gett upp trots extremt trög bostadsmarknad. Känns otroligt kunnig med bra strategier. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Hans M
    Hans M skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna uppträdde professionellt och kunnigt vid vårt lägenhetsköp. Läs mer
    2018-04-03 Anna S svarar Hans M
    Tack för feedback Hans! Det var roligt att få hjälpa er att hitta er nya fina bostad =) Vi hörs och ses framåt!
  • David F
    David F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra på alla sätt. Aktiv i försäljningsarbetet på tuff marknad och bra bollplank Läs mer
    2018-03-12 Anna S svarar David F
    Tack snälla David för din reco! Det var roligt att få hjälpa er hitta rätt köpare och sy ihop affären till slut. Stort grattis till husköpet parallellt!
    Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • Karin B
    Karin B skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias har varit mycket proffsig. Bra upplägg kloka råd och smart tänk.
    Det känns verkligen som jag som kund fått stöd och hjälp under hela processen.
    Tack Tobias! Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna sålde vår lägenhet i en rätt så tuff marknadssituation.

Anna är en driven, noggrann och kompetent mäklare som också har en fenomenal förmåga till att återkoppla. Vi kände oss alltid helt uppdaterade kring situationen.

När vi flyttar tillbaka till sjöstaden kommer vi helt säkert se om Anna finns kvar.

Vi lämnar våra bästa rekommendation! Läs mer
    2018-02-19 Anna S svarar Anders R
    Tack snälla Anders för dina ord, det värmer!
    Det har varit ett nöje att ha er som kunder, tack för ert förtroendet!
    Vi hörs och ses på tillträdet! Ha det fint :) //Anna
  • Susan Ö
    Susan Ö skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Både bemötande samt kontakt och återkoppling under budgivning har varit perfekt. Likaså upplägg vid kontraktsskrivning och uppföljning av detta. Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss att sälja vår lägenhet när marknaden svajade som mest.

Vi hade otur med att liknande objekt i samma hus kom ut på marknaden inte bara 1 utan 2 gånger under tiden vi skulle sälja.
    Anna vände de negativa i det till något positivt. Hon hade en god kontakt med båda de mäklarna som sålde lägenheterna och gav oss bra feedback vad som hände med dem försäljningarna.
    När det väl var dags för oss att sälja så syddes affären ihop innan vi hann gå ut på marknaden. Så vi som säljare slapp våndan inför budgivning och köparen slapp hamna i en budhets som lätt kan dra iväg.

Tillgänglighet, återkoppling, kunnande, oblyghet och förmåga att anpassa sig efter hur marknaden utvecklas och agerar är några av Annas styrkor som fick vår försäljning att bli precis så bra som vi önskat. När vi tröttnat på huslivet och vill tillbaka till Sjöstan vet vi vem vi kommer kontakta! Läs mer
    2018-02-19 Anna S svarar Johan
    Tack snälla Johan för ditt omdöme, det värmer :)
    Tack för ert förtroende, det var ett nöje att få hjälpa er.
    Vi hörs och ses framåt. //Anna
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En modern, smart och ambitiös mäklare som har kunskaperna för en genuint trygg process från första mötet till avslut! En mäklare som har en bred kundkrets och kan anpassa sig och tänka utanför ramarna när det krävs.
    Ett självklart val, Anna är en riktig pärla! Läs mer
    2018-01-30 Anna S svarar Cecilia N
    Tack snälla Cicci för alla fina ord, det värmer :) Tack även till er för ett mycket härligt samarbete, det var ett nöje att få hjälpa till. Stort lycka till med ert. Ha boendet. Vi hörs och ses framåt!
    /Anna
  • Johan B
    Johan B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna, tack för en smidig och effektiv lägenhetsförsäljning! Vi är super nöjda med den hjälp vi fått under processen som varit.

/Johan & Michaela Läs mer
    2018-01-30 Anna S svarar Johan B
    Tack snälla Johan för dina fina ord, det värmer! Det var ett nöje att få ha er som kunder. Stort lycka till med ert nya boende.
    /Anna
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en väldigt duktig och engagerad mäklare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-01-30 Anna S svarar Michaela B
    Tack snälla Michaela för dina ord :)
    Var ett nöje att få samarbeta.
    Stort lycka till med nya boendet. /Anna
  • Nils M
    Nils M skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är proffsig och kunnig. Väldigt bra på beskriva vad som händer och återkoppla. Jag kände mig väldigt trygg med henne som mäklare. Läs mer
    2018-01-26 Anna S svarar Nils M
    Hej Nils,
    Tack för ditt förtroende och ditt fina omdöme. Ha ett underbart 2018!
    Mvh Anna, Svensk Fastighetsförmedling
  • Shamon H
    Shamon H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, noggrann och påläst är ord jag tycker beskriver Anna bäst som mäklare. Skötte försäljningen väldigt bra från start till avslut. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-01-17 Anna S svarar Shamon H
    Tack snälla Shamon för dina fina ord, det värmer!
    Det var ett nöje att samarbeta med dig och att få äran att sälja en av Söders finaste 1:or :)
    Vi hörs och ses/ Anna
  • Veronica C
    Veronica C skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag är mycket nöjd som kund. Anna var engagerad, kunnig och mycket bra på att återkoppla gällande läget kring min dåvarande lägenhet. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-12-21 Anna S svarar Veronica C
    Tack snälla Veronica för din reco! :)
    Vi hörs och ses framåt. Ha en fin jul. Mvh Anna Steen, Svensk Fastighetsförmedling
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen hade ett väldigt fint bemötande. Hon återkopplade i rätt tid.
    Jag är mycket nöjd som kund Läs mer
    2017-12-01 Anna S svarar Birgitta F
    Tack Birgitta för dina fina ord! Det var till ett nöje att få göra dig nöjd. Vi hörs och ses framöver
    Vänliga hälsningar Anna Steen
  • Mai-Mai B
    Mai-Mai B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett proffsigt bemötande av Anna första gången vi träffades och bestämde oss för att hon skulle värdera min lägenhet och därefter även sälja den. Under rådande förhållanden på marknaden och den försiktighet som många köpare har, så har Anna trots det alltid varit proffsig, ihållande, envis och kämpat med försäljningen av lägenheten och samtidigt hållit mig underrättad och informerad om allt som sker och vilka kontakter som hon har haft med potentiella köpare. Jag kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
    2017-11-06 Anna S svarar Mai-Mai B
    Tack snälla Mai-mai för ditt fina omdöme och ditt förtroende!
    Mvh Anna Steen
  • Anna K
    Anna K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket proffsig och engagerad mäklare. Vi kan verkligen varmt rekommendera Anna Steen! Läs mer
    2017-11-06 Anna S svarar Anna K
    Tack snälla Anna för fint omdöme och tack till er för förtroendet.
    Mvh Anna Steen
  • David T
    David T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss sälja vår lägenhet i Hammarby Sjöstad i ett något trögt läge. Vi är supernöjda med allt! Anna är proffsig, kunnig och gör det där extra som behövs för en bra affär. Vi tekkomnferar Anna varmt! Läs mer
    2017-08-31 Anna S svarar David T
    Tack snälla för er rekommendation David! Det var ett nöje att få hjälpa er till en riktigt lyckad försäljning.
    Lycka till med ert ny boende så ses vi i krokarna :) ha det fint!
  • Anders E
    Anders E skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är mycket professionell, resultatorienterad, förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Utöver detta är Tobias kreativ och inte rädd att tänka utanför boxen för att ge en bra upplevelse för både säljare och köpare. Foto och prospekt har hållt hög klass.

Under uppdraget har vi hela tiden fått en förstklassig och professionell avrapportering och kunnat känna oss trygga med att uppdraget hanteras på bästa sätt.

Vi har använt Tobias vid försäljning vid två tillfällen och varit väldigt nöjda med resultatet. Detta är en premiummäklare helt klart, som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Anders E
    Stort tack för en fin rekommendation!! Nu får ni njuta av huslivet några år så får vi se om ni kommer tillbaka sen :)

Ha en riktigt fin sommar så hörs och ses vi framöver!!
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Toppbetyg på alla punkter, den dag jag säljer ska jag kontakta Tobias! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Suzanne F
    Hej Suzanne
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas du får en fortsatt fin sommar.
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En duktig och driftig mäklare som gav mig ett intryck av att vara kompetent inom sitt yrkesområde.

Ett väldigt problemfritt och smidigt samarbete. Är mycket nöjd med Caroline. Läs mer
    2017-06-13 Caroline S svarar Rebecka B
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Rebecka! Jättekul att kunna få hjälpa er att hitta ert nya hem här i Sjöstan. Ha en fantastisk sommar!

Ha det fint! /Caroline
  • Stig R
    Stig R skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Seriöst och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-06-13 Caroline S svarar Stig R
    Tack så jättemycket för det fina omdömet Stig! Hoppas att ni och hunden trivs här i Sjöstan och att ni får en fin sommar!

Allt gott /Caroline
  • Laila R
    Laila R skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande. Rak och konkret. Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Laila R
    Tack för ditt omdöme Laila, det glädjer mig! Ha en fin sommar//Anna
  • Sten D
    Sten D skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra förberedd och mycket revlig! Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Sten D
    Tack för ditt omdöme Sten!
    Ha en fin sommar, allt gott//Anna
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Gör sitt jobb på ett formellt sätt men jag måste säga att min upplevelse är att hon är alltför korrekt på ett opersonligt sätt. Jag saknar känslan och charmen. Hon är för stel. Dessutom lämnades frågor till hennes assistent/kontoret som hamnade mellan stolarna. Summa sunmarum är att jag inte skulle anlita henne vid försäljning Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med min lägenhetsförsäljning. Hon lade ner mycket tid och engagemang och är effektiv i sitt arbete. Stark rekommendation! Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Henrik S
    Tack snälla Henrik för din rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa dig med din stora affär och väldigt roligt att nå ett sådan fint slutresultat.
    Ha en fin sommar! Allt gott//Anna
  • Rita P
    Rita P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Han var trevlig ok.Kunde sin sak. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Rita P
    Hej Rita, stort tack för en fin rekommendation, hoppas allt är bra i ditt nya boende. Fortsatt fin sommar.
  • Saman S
    Saman S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hon är proffs i sitt yrke ,mycket trevlig ! Läs mer
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Väldigt tillmötesgående, profisionell och snabb att återkomma. Kunde inte önska mig en bättre mäklare. Är supernöjd! Läs mer
    2017-06-07 Caroline S svarar Hanna D
    Vad glad jag blir, tack för det fina omdömet Hanna! Hoppas att du trivs i nya bostaden och att du får en härlig sommar!

Allt gott!/ Caroline
  • Rita P
    Rita P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var trevlig ,men jag tycker närman börjar med en affär dås skallman sluta med det också . Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Rita P
    Tack för din feedback Rita! Jätte tråkigt att jag inte kunde närvara vid tillträdet och avsluta affären tillsammans med er, tyvärr gick det inte att lösa på annat sätt just denna gång. Hoppas ni skall trivas i nya lägenheten, ha en härlig sommar! Allt gott. /Anna
  • Lena L
    Lena L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias var och kändes mycket förtroendeingivande. Jag är toppennöjd att ha köpt en bostad med Tobias som mäklare. Allt var positivt från visning av lägenhet till att knyta ihop hela affären med säljarna. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Lena L
    Hej Lena, stort tack för fin feedback! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket noggrann och kunnig. Tydlig med hela processsen och bra koll på potentiella köpare. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Jacob L
    Hej Jacob, stort tack för en fin rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! ha en fortsatt fin sommar!
  • Alina N
    Alina N skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig, hjälpsam, ansvarsfull Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Alina N
    Hej Alina, hoppas allt är bra i nya lägenheten och att du känner dig hemma i området. Fortsatt trevlig sommar!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig, proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som tar sig tid. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Emelie L
    Hej Emelie, tackar för en riktigt fin rekommendation. Hoppas allt är bra med er?! Trevlig sommar.
  • Maria S
    Maria S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag är jättenöjd med Annas insatser, hon är hungrig och på hugget och sålde vår lägenhet till ett pris vi aldrig vågade drömma om. Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Maria S
    Stort tack för din rekommendation Maria! Det var ett nöje att hjälpa er genom den stora affären och otroligt roligt lyckas nå ett nytt rekordpris! Hoppas allt är bra med dig. Ha en fin sommar, allt gott // Anna Steen
  • Anders W
    Anders W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var proffesionell ut i fingerspetsarna! När vi hade frågor hade Anna svaren :) Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Anders W
    Stort tack för din fina rekommendation Anders! :) Hoppas ni trivs i Sjöstaden. Ha en härlig sommar!Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Säljaren var extremt komplicerad och jag blev ombedd att kontakta honom direkt då han inte svarade. Svårt att säga hur mäklaren skulle agerat annorlunda, men som köpare var det extremt ångestfyllt. Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,
    Detta var en väldigt svår situation, jättebra att vi nu har kunnat reda ut detta sinsemellan.
    Vi har tagit till oss din feedback! Hoppas du trivs i nya lägenheten, trevlig sommar! /Anna Steen
  • Bodil M
    Bodil M skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig o kunnig. Kommer med tips o känns realistisk. Skulle anlita honom igen! Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Bodil M
    Hej Bodil, stort tack för rekommendation. Hoppas allt är bra i Nyköping med närhet till skärgården.
  • Nico  P
    Nico P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffisionell uti finger spetsarna. Självsäker och kan sitt arbete. Snabba avslut, i vårt fall med mycket bra pris innan visning.
    Kan området. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Nico P
    Hej Nico, riktigt kul att arbeta med er under lång tid och tack för en fin rekommendation. Hoppas allt är bra i huset och att ni trivs. Trevlig sommar!!
  • Ida J
    Ida J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag upplevde Anna som väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi fick all den hjälp vi behövde och var mycket nöjda. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Ida J
    Tack snälla Ida för det trevliga omdömet! :) Det var roligt att hjälpa er till köp av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs i Sjöstaden!
    Allt gott/ Anna
  • Chalak A
    Chalak A skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra, kunnig och driven mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Chalak A
    Hej Chalak, stort tack för rekommendation. Bara komma förbi kontoret om det är något framöver. Trevlig sommar!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    En mycket hängiven och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Anders Ö
    Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas allt är bra :) Vi hörs och ses framåt!
    Allt gott/ Anna Steen
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra jobb, enkel att arbeta med. Läs mer
    2017-05-31 Tobias D svarar Patrik J
    Hej Patrik, stort tack för en fin rekommendation!! Hör av er om ni behöver någon hjälp i framtiden! Trevlig sommar.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var otroligt tydlig och trygg som mäklare. Detta var vårt första lägenhetsköp och hon gjorde att vi kände oss trygga och hjälpte oss genom hela processen utmärkt! Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Sofia E
    Tack för ditt fina omdöme Sofia! Det var ett nöje att få hjälpa er med lägenhetsköpet :)
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott/Anna

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm