Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Hammarby Sjöstad i Stockholm
Kontakta oss om du vill du sälja eller köpa bostad i Hammarby Sjöstad med omnejd
Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt i Hammarby Sjöstad i Stockholm? Eftersom våra mäklare finns på flera platser i Stockholm och runt om i landet kan vi våra områden i detalj. Som mäklare vet vi vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad är mäklare med koll på hela processen, från att hitta köpare och vad du ska tänka på inför en visning till värdering och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• Erik N
    Erik N skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är en mycket kompetent mäklare som skiljer sig från mängden. Det är tydligt att Tobias gillar att planera, diskutera och genomföra affärer där han är mån om båda parter. Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Tobias och har alltid varit mycket nöjd. Tobias inger stort förtroende och är alltid enkel att sammarbeta med. Sammantaget kan Tobias rekommenderas varmt för mäklaruppdrag.
  • Elias B
    Elias B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Genom att följa Annas råd fick jag ut maximalt av försäljningen och nådde till och med över andra mäklares värdering. Mycket nöjd med försäljningen. Helt fantastiskt service under hela processen. Snabb med att svara på frågor med utförliga och konkreta svar. Lätt att nås både per mail och telefon.
    2017-04-21 Anna S svarar Elias B
    Stort tack för din reko Elias och tack för ditt förtroende att anlita mig! Det var ett nöje att få hjälpa dig att nå en rekordförsäljning:)
    //Anna Steen
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna skötte hela processen att sälja min lägenhet exemplariskt. Anna agerade proffsigt och var väldigt duktig på att hålla mig som säljare informerad.

Jag skulle definitivt anlita Anna igen, och vill ge henne mina varma rekommendationer.
    2017-04-21 Anna S svarar Sebastian W
    Tack Sebastian för din fina reko! :) Det var ett nöje att få hjälpa dig! Vi hörs och ses framåt. Ha det fint! /Anna Steen
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort flertalet affärer med Tobias sedan 2010. Tobias är mån om att det ska bli en bra affär för både köpare och säljare. Han är tydlig och transparent i de objekt han förmedlar, dvs. inga överraskningar för någon av parterna. Han är påläst och kan svara på allt från självklara till komplexa frågor. Detta borde vara en självklarhet, men tyvärr är inte fallet så bland mäklare generellt. Dessutom har han Svensk Fastighetsförmedling i ryggen som backar upp honom i hela affären, vilket du inte får från en mindre mäklarbyrå. Svensk Fastighetsförmedling har även ett fantastiskt spekulantregister och en bra kanal ut för att synas brett i sociala medier. Kort och gott, full pott för Tobias Darnell och Svensk Fastighetsförmedling!!!
    2017-04-21 Tobias D svarar Henrik E
    Hej Henrik, stort tack för de fina orden! Alltid roligt att göra affärer med er och även ta del av ert stora engagemang som ni lägger ner i alla förslag som jag kommer med. Nu blir det hus så vi får se när nästa gång blir som vi får göra affärer igen...:)
  • Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket nöjd! Personlig och trevlig service, mån om att det blir en bra affär både för köpare och säljare. Tobias får mina varmaste rekommendationer.
  • Karin
    Karin skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi var väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling samt mäklare Anna Steen vid försäljningen av vår lägenhet. Anna skötte allt väldigt bra och var mkt professionell och trevlig, vi kände oss trygga med henne som mäklare.
    2017-04-20 Eddy L svarar Karin
    Tack snälla Karin för din rekommendation och tack för ert förtroende, det var ett nöje att få hjälpa er med er stora affär. All lycka med ert nya fina hus!
    Mvh Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en väldigt duktig mäklare som inger förtroende och agerar proffsigt. Jag kan både rekommendera och tänka mig att anlita henne igen.
    2017-02-22 Tobias D svarar Marcus T
    Hej Marcus och stort tack för förtroendet och din fina rekommendation, det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din stora affär :)
    Hoppas ni trivs bra i den nya lägenheten. Vi hörs och ses framöver!
    Bästa hälsningar Anna Steen
  • Tomas Mikael K
    Tomas Mikael K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna var engagerad och jobbade jättehårt genom hela processen. Jag har sålt flera bostäder och har haft olika mäklare. Anna är den som har haft mest tålamod och varit mest engagerad. Helt klart över förväntan!
    2017-01-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas Mikael K
    Hej Tomas! Tusen tack för din fina rekommendation. Det var riktigt roligt att få hjälpa till med er stora affär:) Vi hörs och ses.
    Med vänliga hälsningar
    Anna
  • Anders C
    Anders C skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Haft med Tobias att göra vid två olika tillfällen och är väldigt nöjd med honom.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders C
    Tack Anders, alltid roligt att jobba med er och hoppas ni trivs fantastiskt i ert nya hus!
  • em m
    em m skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en härlig person som är väldigt mån om sina kunder och detta speglas i hur hon sköter sina relationer och affärer. Rekommenderar Anna varmt som val av mäklare!
    2016-10-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar em m
    Tack snälla för dina fina ord och rekommendation! :) det var otroligt roligt att få hjälpa till med er stora affär!

Med vänliga hälsningar
    Anna Steen, Svensk Fastighetsförmedling
  • malin k
    malin k skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi hade förmånen att få sälja vår lägenhet med hjälp av Caroline Stavrén på Svensk Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Vi var verkligen nöjda med hela processen som var mycket professionellt utförd. Vi kommer absolut att använda oss av samma mäklare vid nästa affär och rekommenderar företaget till alla som ska göra affär i området.
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar malin k
    Tack så mycket Malin, var jättekul att få hjälpa er! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!

Med vänlig hälsning,
    Caroline Stavrén
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling och Anna Steen i våras för att sälja min lägenhet i Sjöstaden. Jag är supernöjd med allt och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedlingen.
    2016-10-03 Tobias D svarar Elisabeth
    Hej Elisabeth och tack för din rekommendation :) Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten!
  • Erika W
    Erika W skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hej,

Jag har sålt min lägenhet via Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Jag är fantastisk nöjd med min mäklare som är Caroline Stavrén.

Jag fastnade för Carolines engagemang och kunnighet vid en visning på en annan lägenhet. Första intrycket vsade sig stämma. Carline har varit mycket proffisionell och kunnig genom hela affären. Hon har visat stort engagemang både var gäller förberedelse inför försäljning, försäljning och visning samt efter att kontraktet var påskrivet. Jag har även rådfrågat Caroline vid köp av ny bostad.

Jag litar 100% på Caroline och rekommenderar henne och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad
    till alla som vill göra en trygg och riktigt bra affär.

Mvh Erika Wirde
    2016-09-21 Tobias D svarar Erika W
    Hej Erika,

Tack snälla för rekommendationen och de fina orden! Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er att sälja er pärla och även agera bollplank för ditt nya boende. Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad hoppas att ni ska trivas i ert nya hem!

Med vänlig hälsning,
    Caroline Stavrén
  • Karin N
    Karin N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsigt bemötande och smidigt genomförd försäljning av mäklare Anna Steen. Den extra hjälpen hon ordnade med att fixa till lägenheten innan visningen var pricken över i:et. Jag är inget annat än nöjd.
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär :)
  • caroline d
    caroline d skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Hej,
    Jag har haft förmån att sälja mina bägge lägenheter av mäklaren Anna Steen på Svensk fastighetsförmedling. Hon och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad har verkligen varit toppen! De är proffsiga, flexibla, snabba på svar och supertrevliga. Vill du ha en bra mäklare rekommenderar jag verkligen Anna Steen. Hon får 10/ av 10 stjärnor!!
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar caroline d
    Hej Caroline! Tack snälla för din rekommendation och fina ord :) Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad är väldigt glada att du valt att anlita oss i dina två stora affärer. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med två lyckade försäljningar :)
  • Bojan
    Bojan skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Min erfarenhet med Svensk Fastighetsförmedling Södermalm, eller mer konkret med Anna Steen var riktigt bra. Försäljningen gick klockrent - från början till slut. Anna är en genuint trevlig, hårt arbetande och smart tjej och jag är oerhört glad att jag hade turen att samarbeta med henne.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bojan
    Tusen tack Bojan för dina fina ord! :) Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Dan H
    Dan H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna Steen sköte sitt uppdrag exemplariskt. Mycket proffsigt och kunnigt agerande från värdering till försäljning. Jag rekommenderar Anna till vänner och bekanta, och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Dan! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Leif H
    Leif H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har ju god erfarenhet av Tobias från tidigare engagemang. Även fick jag en mycket bra kontakt. Vad som kännetecknar Tobias är att han fokuserar på ärendet och är mycket kunnig och erfaren.
    2016-09-21 Tobias D svarar Leif H
    Hej Leif
    Tack för din rekommendation och tack för att du valde mig och Svensk fastighetsförmedling. Det är alltid roligt att hjälpa dig med frågor, funderingar och affärer. Hoppas allt är bra i nya lägenheten och du är alltid välkommen in när du har vägarna förbi.

Lugnets allé 43, 120 65 Stockholm