Anna Steen
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 86 Läs vad Anna Steen

• Alexandra S
    Alexandra S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-07-08

Jag kan av djupet från mitt hjärta rekommendera Anna Steen som mäklare om du går i tankar att att sälja ditt hem! Jag lade ut min lägenhet till försäljning precis innan midsommar och var orolig över att det skulle vara för sent. Anna såg till att processen gick blixtsnabb, från homestyling till visningar - som slutade i försäljningsrekord! Anna är kompetent, klok i sina råd som jag fick fullt förtroende för. Jag är jättenöjd över att jag valde Anna och kommer definitivt använda mig av Anna igen! Läs mer
  • Leif E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-07-04

Mäklaren har under hela säljprocessen varit mycket professionell, tillgänglig och i mötegående gällande stora och små frågor! Läs mer
    2019-07-04 Anna S svarar Leif E
    Tack Leif för din rekommendation och ert förtroende! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Ha en fin sommar!
    Anna S gillar detta
  • Niklas S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-07-03

Anna var kanon på alla sätt. Jag är supernöjd med hur hon skötte försäljningen. Läs mer
    2019-07-04 Anna S svarar Niklas S
    Stort tack för din rekommendation Niklas, och tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet:)
    Vi hörs och ses framåt! Ha en fin sommar
  • Viviana W
    Viviana W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-06-24

Har köpt lägenhet i Hammarby Sjöstad av Anna Steen. Hon är en fantastisk mäklare, man har en så bra kommunikation med Anna med all återkoppling under hela processen, hon gav all information så tydligt, så himla trevlig, blev fantastisk trevligt bemött. Hon är så proffsig på alla sätt i sitt agerande under hela processen. Jag är så glad att jag köpte en lägenhet som hon förmedlade. Det finns inga ord till den trevliga, fantastiska, proffsiga, sympatiska mäklare. Ett Stort Tack allt känns så bra med dig,/VW Läs mer
    2019-06-24 Anna S svarar Viviana W
    Tack snälla Vivi för ditt fina omdöme :) Det var väldigt roligt att få hjälpa dig att få köpa lägenheten tillslut.
    Vi hörs och ses framåt. Ha en fin sommar tills dess!
    Anna S gillar detta
  • Elin M skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-06-24

Sålt bostadsrätt (2:a) i Hammarby Sjöstad.
    Anna är väldigt proffsig, nogrann och ambitiös och vi är väldigt nöjda med henne som mäklare. Hon har mycket bra kännedom om området och även vår bostadsrättsförening. Läs mer
    2019-06-24 Anna S svarar Elin M
    Stort tack Elin för ert förtroende och fina samarbete! :) det var kul att få hjälpa er att hitta rätt köpare. Vi hörs och ses framåt. Önskar er en fin sommar!
  • Madelene S
    Madelene S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-05-16

Anna Steen var vår mäklare och hon överträffade våra redan högt satta förväntningar.

På en nu tuff bostadsmarknad vågade hon tydligt lyfta rimliga förväntningar där många andra mäklare lockar med guld och gröna skogar utan att i slutändan leverera. Hon jobbade hårt och målinriktat för att hitta rätt köpare till vår lght i Hammarby sjöstad och lyckades låsa ned en försäljning åt oss på bra nivå trots rådande läge på bostadsmarknaden.

Hon var rak, ärlig och ständigt tillgänglig och flexibel. Även väldigt bra på att löpande återkoppla till oss med uppdateringar under försäljningsprocessen, och vi kände verkligen att hon aktivt arbetade för att hitta intressenter.

Rekommenderar henne varmt och skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2019-05-16 Anna S svarar Madelene S
    Tack snälla Madde för fina och glädjande ord! Har varit mycket trevligt att få samarbeta och hjälpa er försäljningen. Vi hörs och ses framåt!
    /Anna
  • 2019-04-03

Anna både hjälpte mig med att sälja & köpa ny bostad. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-05 Anna S svarar Simon Petrus Johannes I P
    Stort tack för din feedback Simon!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig med både försäljning och köp :)
    Anna S gillar detta
  • Alina G skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-03-25

Fantastisk mäklare! Kändes både supertrevligt och tryggt att köpa min lägenhet genom Anna Läs mer
    2019-03-28 Anna S svarar Alina G
    Tack Alina för dina värmande ord :) det var väldigt roligt att få sälja en så fin lägenhet till er. Vi hörs och ses i maj. Allt gott
  • Helene F
    Helene F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-03-15

Vi sålde vår lgh i Sjöstaden. Anna ger ett pålitligt och ärligt intryck, vilket visade sig stämde bra. Hon var snabb på att respondera och höll oss hela tiden a jour med vad som hände under budgivningens gång. Vi förväntade oss en lång och seg försäljningsprocess (som Anna hade varit tydlig med att det kunde bli) men vi fick vår lgh såld till vårt uppskattade värde efter bara en visningshelg. Tack Anna! Läs mer
    2019-03-17 Anna S svarar Helene F
    Stort tack för ert förtroende och trevligt samarbete! :) det var roligt att få hjälpa er att hitta rätt köpare.
    Ha det fint! Vi hörs och ses // Anna
    Anna S gillar detta
  • Margareta W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-02-15

Jag har sålt en 2:a på Lugnets Allé 65 och jag kan bara säga att Anna är bäst. Hon har engagerat sig 110 % och jobbat jättehårt, ringt runt och uppdaterat hela tiden. Tror att det var tack vare hennes kundregister som lägenheten blev såld. Hon är välinformerad om bostadssituationen i Sjöstan och jag fick ett mycket trevligt bemötande. Om jag ska sammanfatta min upplevelse så är det att jag kände mig trygg och kände hela tiden att hon gjorde allt hon kunde för att få lägenheten såld. Hon ska helt enkelt ha en stjärna i himlen! Läs mer
    2019-02-18 Anna S svarar Margareta W
    Tack snälla Margareta för dina fina ord, blir otroligt glad! Det har varit roligt att få jobba med dig och hjälpa dig hitta rätt kund för din fina lägenhet. Nu kan du äntligen börja fokusera på ditt nya boende.
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott!
    //Anna Steen

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad