Anna Steen
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 68 kunder tycker om Anna Steen

• Eva Schough T
    Sammantaget ett mycket professionellt arbete och bemötande vid försäljningen av min lägenhet. Andra gången jag säljer bostad och jag är lika nöjd nu som när vårt hus såldes. Jag har känt mig trygg och välinformerad hela vägen. Läs mer
    2018-12-14 Anna S svarar Eva Schough T
    Tack för ditt förtroende Eva! :) Det var roligt att få hjälpa dig att hitta rätt köpare till slut för din fina lägenhet. Vi hörs och ses framåt. Ha det fint!
    /Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Vår mäklare Anna på svensk fastighetsförmedling är den mest proffsiga vi har mött😊 Läs mer
  • Matthias E
    Anna var grym! Behjälplig, bra uppföljning under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-10-24 Anna S svarar Matthias E
    Tack för din reko Matthias! :) det var super roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Ha det bäst! //Anna
    Anna S gillar detta
  • Jag köpte nyligen en 3:a i Hammarby Sjöstad.
    Anna var väldig proffsig och tillmötesgående och var bra på att återkoppla hur diskussionen med säljarna gick. På så vis kunde vi snabbt göra klart affären med respekt för allas önskemål.
    Lis K Läs mer
    2018-10-23 Anna S svarar Lis K
    Tack för ditt omdöme Lis! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig att köpa ditt nya drömboende.
    Vi hörs och ses framåt. Ha det fint! / Anna
    Anna S gillar detta
  • Anna hjälpe mig sälja min 2:a i Hammarby Sjöstad. Toppen bemötande redan från början. Hon visade hela tiden på att hon ville göra den bästa affären för mig och att hon inte var nöjd förrän jag var nöjd. Hon jobbade stenhårt dagens alla timmar för att få till den bästa affären. Hon uppfyllde alla mina förväntningar och jag skulle utan tvekan anlita henne för framtida försäljingar. Läs mer
    2018-09-28 Anna S svarar Joakim S
    Stort tack Joakim!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) Vi hörs och ses framåt! //Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • köpt bostadsrätt i Stockholm .
    trevligt och bra bemötande,lätt att få kontakt med.

att få tag i en bostad och det lyckades ju förträffligt. Läs mer
    2018-09-20 Anna S svarar Peter L
    Tack själv Peter! Det var trevligt att få hjälpa er med köpet av fina lägenheten :) Vi hörs och ses!
    //Anna
    Anna S gillar detta
  • Jag köpte en bostadsrätt av Anna och hon gjorde ett mycket bra jobb. Hon var professionell och tydlig och väldigt kommunikativ genom hela processen. /Mikael Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Mikael K
    Tack Mikael! Det var roligt att få hjälpa dig att hitta ett nytt boende.
    Vi ses!
  • Anja J
    Anna hjälpte oss att sälja vår 4:a i Hammarby Sjöstad under en svajig period. Hon var alltid tillgänglig på telefon, mån om att vi skulle vara nöjda med vår affär, insatt i föreningen och området och framför allt, alltid trevlig. Läs mer
    2018-09-06 Anna S svarar Anja J
    Tack snälla Anja för dina ord och för ert förtroende! :) Så glad att vi tillslut hitta Vi hörs och ses!
    Anna S gillar detta
  • Sold our apartment with Anna in Hammarby Sjöstad. We are so happy with Anna - she is extremely professional and kept us updated and informed throughout the whole process. Highly recommend Anna and hope to work with her again. Läs mer
    2018-08-27 Anna S svarar Andrea L
    Thank you Andie for lovely words =) It was nice to help you find the right buyer for your apartment.
    //Anna
  • Mycket professionell, hängiven, noggrann, dedikerad och målmedveten. Läs mer
    2018-07-26 Anna S svarar
    Tack snälla för fina ord!
    Mvh Anna, Svensk Fastighetsförmedling

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad