Anna Steen
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 125 Läs vad Anna Steen

• Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-02-29

Hammarby Sjöstad
    Sålt en bostadsrätt, mycket bra strategi och bemötande från Anna, leverans/försäljning över förväntan.

Trevlig och enormt proffsig! Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Shadé J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-02-27

Katarina
    Som fastighetsmäklare är Anna professionell, kompetent och erfaren . Jag har lämnat två lägenheter i hennes händer (med några års mellanrum) och hon har skött det med bravur varje gång och i alla steg.
    Det är tryggt och ha en mäklare som Anna som är kunnig på bostadsmarknaden samtidigt som hon har ett trevligt och respektfullt bemötande .
    Jag kan rekommendera Anna alla dagar i veckan och till alla! Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Margareta L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-02-24

Hammarby Sjöstad
    Engagerad på ett proffsigt sätt, utan att bli för "på".
    Kunnig inom yrket, bostadsrättsföreningarna och området. Använder en fotograf som lyfter lägenheten men inte förskönar så man blir besviken för att den inte stämmer med verkligheten.
    Vi valde Anna efter att ha undersökt vilka mäklare som fick till bra avslut, och med facit i hand, så var det rätt val. Mer än väl godkänt! Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-02-21

Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad med Anna som mäklare. Innan vi valde henne hade vi kollat de som fått de bästa avsluten i vårt område och Anna var en av två som var bäst. Hon var snabb, proffsig och orädd och hade bra "driv". Vi fick ut mer vid försäljningen än vi hade förväntat. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Anders L
    Stort tack Anders för din rekommendation! Det var ett nöje att göra affärer med er och att få förtroendet att sälja er fantastiska bostad.
    Allt gott! / Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Fredrik Q köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-02-15

Katarina
    Kanon, bra bemötande och service. Kan varmt rekommendera till andra. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Fredrik Q
    Stort tack Fredrik för ditt omdöme! Det var roligt att hjälpa er att hitta ert nya fina hem :)
    Vi hörs & ses framåt. Allt gott! //Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Jessica B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-02-03

Hammarby Sjöstad
    Sålde vår tvåa i sjöstan med Anna. Hon är en professionell mäklaren jag varmt kan rekommendera. Om vi i framtiden ska sälja så kommer vi med största sannolikhet anlita henne igen helt klart. De finns många mäklare men få som henne!

//Jessica och Johan Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Jessica B
    Stort tack Jessica och Johan för era värmande ord och rekommendation.Tack för ert förtroende och trevliga samarbete.
    Allt gott/ Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Markus O köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-01-30

Sofia
    Anna är en väldigt professionell mäklare som är lätt att ha att göra med.
    Från en köpares synpunkt var hon lätt att diskutera med, hade mycket kunskap om lägenheten och var lättillgänglig under hela budgivningsprocessen (och så klart även efter).

Anna får min varmaste rekommendation. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Markus O
    Hej Markus & tack för din rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa dig att köpa ditt nya hem.
    Vi ses och hörs framåt. Allt gott /Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Michael P sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-01-28

Hammarby Sjöstad
    Sålt min trea i Hammarby sjöstad.
    Proffsigt och mycket bra hanterat genom hela processen.
    Lägenheten blev såld före visning och jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Michael P
    Stort tack Micke för din rekommendation! Tack för ditt förtroende!
    Allt gott. Vi hörs och ses! / Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Fanny R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-01-27

Sofia
    Anna är otroligt proffsig och engagerad. Hon gör det lilla extra vilket resulterade i att jag blev mer än nöjd med min försäljning.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Fanny R
    Stort tack Fanny för ditt fina omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja din pärla på Söder!
    Allt gott /Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Anders E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-18

Hammarby Sjöstad
    Anna är en kunnig och kommunikativ fastighetsmäklare, som klarar av balans och effektivitet i affären, där köpare och säljare möts. Anna lyckades få ihop affären både snabbt och korrekt, vi rekommenderar henne.
    Hälsningar
    Anders Läs mer
    2019-12-18 Anna S svarar Anders E
    Stort tack för ditt omdöme Anders! :)
    Det var roligt att få hjälpa er att köpa den fina lägenheten.
    Allt gott! / Anna Steen

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad