Anna Steen
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 141 Läs vad Anna Steen

• Ingela Marie R köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-22

Hammarby Sjöstad
    Jag köpte en lägenhet av Anna. Upplevde Anna som en ödmjuk och kunnig person. Tar tid att lyssna och vill åstadkomma ett bra resultat Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Frida H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-13

Stockholm
    Jag har köpt en bostad av Anna. Hon var kunnig om området och föreningen och hade svar på alla frågor. Vid förhandling om priset var hon proffsig genom hela affären. Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Kim V sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-01

Hammarby Sjöstad
    Sålt via Anna, så otrolig positiv energi och erfarenhet. Kändes oss trygga hela vägen och var super duktigt på att ge oss uppdatering under hela processen. Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Lovisa G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-05-02

Sofia
    Anna var driven och motiverad som, trots det osäkra läget på marknaden, lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris.

Hon känns genuin och smart och jag skulle rekommendera henne varm till min omgivning Läs mer
  • Ruy R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-17

Katarina
    Anna är härlig. Hon hjälpte mig efter flera års kontakt.
    Alltid tillgänglig och hjälpsam. Tack Anna Läs mer
  • Adam T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-16

Högalid
    Sålde våran lägenhet med hjälp av Anna. Trevlig, professionell och kunnig. Mycket nöjd Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Agrin R köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-10

Katarina
    Jag har köpt en 2:a nära slussen. Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Gustav C sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-10

Hammarby Sjöstad
    Tydliga och rak process genom hela försäljningen. Läs mer
    Anna S gillar detta
  • Paola E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-07

Sålde min 2a i sjöstan.
    Annas bemötande är proffsigt , hon är även snabb och engagerad.
    Jag hade höga förväntningar på Anna och dom överträffade hon,
    Anna fick mig att känna mig trygg och lugn genom hela processen.
    Kort sagt, supernöjd med Anna och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Anna S, Anna S gillar detta
  • Caroline T köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-30

Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt vår lägenhet via Anna. Hon har en behaglig säljapproach och noggrann i sin kommunikation. Läs mer
    Anna S, Anna S gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad