Anna Steen
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 77 kunder tycker om Anna Steen

• Margareta W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-02-15

Jag har sålt en 2:a på Lugnets Allé 65 och jag kan bara säga att Anna är bäst. Hon har engagerat sig 110 % och jobbat jättehårt, ringt runt och uppdaterat hela tiden. Tror att det var tack vare hennes kundregister som lägenheten blev såld. Hon är välinformerad om bostadssituationen i Sjöstan och jag fick ett mycket trevligt bemötande. Om jag ska sammanfatta min upplevelse så är det att jag kände mig trygg och kände hela tiden att hon gjorde allt hon kunde för att få lägenheten såld. Hon ska helt enkelt ha en stjärna i himlen! Läs mer
  • Lillemor L
    Lillemor L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-02-11

Jag har sålt en 1:a i Hammarby Sjöstad och det gick rasande fort.
    Min mäklare Anna har varit en tillgång med sin personlighet och proffesionella egenskap. Hon har med sina goda råd lotsat mig på ett tryggt sätt och jag bara känt mig lugn.
    Jag hade en likadan känsla som vid köpet av lägenheten från en professionell mäklare från Svensk Fastighetsförmedling för 9 år sedan. Därför blev mitt val av mäklare naturligt och jag har inte blivit besviken, tvärt om jag är så nöjd.
    Jag känner mig så trygg i fortsättningen av det som ska hända innan allt är klart. Läs mer
    2019-02-11 Anna S svarar Lillemor L
    Stort tack Lillemor för din fina rekommendation och ditt förtroende! Det var ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig att sälja din lilla pärla :) Vi hörs och ses framåt. Allt gott! / Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Julia F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-02-07

Anna är oerhört driven, engagerad, omtänksam och duktig!
    Kände mig trygg genom hela processen trots att marknaden i nuläget inte är den bästa att sälja i!

Kan verkligen varmt rekommendera Anna Steen om ni söker en erfaren, duktig, skarp och vänlig mäklare med koll på läget! Läs mer
    2019-02-08 Anna S svarar Julia F
    Tack snälla Julia för ditt förtroende och för bra samarbete. Det har varit väldigt trevligt att ha dig som kund :) Så glad att jag både kunde hjälpa dig att sälja och köpa nytt samtidigt.
    Vi hörs och ses! //Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Linnea K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-02-04

Anna är en jättebra mäklare.
    Professionell, tevlig och kunnig. Läs mer
    2019-02-04 Anna S svarar Linnea K
    Tack snälla Linnea! :)
    Det var roligt att få hjälpa er med ett nytt bostadsköp. Vi hörs och ses framåt.
    Ha det fint! //Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Magnus F skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-01-31

Sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad i "svåra" tid för säljare. Anna gjorde ett jättebra jobb och såg till att vi fick ut det vi begärde. Enkel och snabb i kommunikationen. Rekommenderas. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Magnus F
    Stort tack för ditt förtroende Magnus!
    Det var roligt att få hjälpa er att nå en lyckad försäljning :)

//Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Eva A skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-01-30

Vi har sålt en lägenhet 5:a i Hammarby Sjöstad.
    Anna var proffsig och driven och alltid glad och trevlig. Ordning och reda och bra på att följa upp eventuella köpare efter visning. Vi kände oss trygga genom hela affären och är mycket nöjda med utfallet. Läs mer
    2019-01-31 Anna S svarar Eva A
    Tack Eva för ert förtroende! Det har varit väldigt trevligt att ha er som kunder och få hjälpa er att få er fina bostad såld :)
    Vi hörs och ses framåt. //Anna Steen
    Anna S gillar detta
  • Caroline B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2018-12-20

Anna Steen hjälpte oss att sälja vår lgh i Hammarby Sjöstad.

Hon har varit väldigt professionell genom hela processen och har hela tiden stämt av vad vi som säljare förväntat oss så att det ska motsvara köparens förväntningar.

Anna håller alltid vad hon lovar och är noga med att inte ge några falska förhoppningar. Hon är en duktig säljare utan att vara för ”på”. Hon är seriös och mån om att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Hon jobbar hela tiden med att hitta potentiella kunder och är duktig på att underhålla dessa kontakter.

Vi är otroligt nöjda med Anna och kan varmt rekommendera henne vidare. Läs mer
    2018-12-21 Anna S svarar Caroline B
    Tack snälla ni för allt, det har varit ett nöje att ha er som kunder och så härligt att få ihop en så smidig och lyckad affär.
    Vi hörs och ses framåt! //Anna
    Anna S gillar detta
  • Tage N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2018-12-19

Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren uppträdde på ett bra sätt mot oss. Gjorde vad hon kunde för att "sy ihop" affären. Läs mer
    2018-12-21 Anna S svarar Tage N
    Tack Tage! Det var roligt att få hjälpa er att köpa lägenheten.
    //Anna
  • Ebba W skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2018-12-13

Köpet gick snabbt och smidigt gällande Hammarby Alle 105

Den information som inte mäklaren kunde ge mig fick jag vidare information från bl.a ordförande och säljaren som jag får träffa vid behov

Jag kan varmt rekommendera Anna Steen

vänligen,
    Ebba wendt Läs mer
    2019-01-15 Anna S svarar Ebba W
    Stort tack Ebba! Det var roligt att få hjälpa dig med att hitta din nya fina bostad :)
    Vi hörs och sen framåt våren. Ha det fint!
    Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Eva Schough T
    Eva Schough T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2018-12-13

Sammantaget ett mycket professionellt arbete och bemötande vid försäljningen av min lägenhet. Andra gången jag säljer bostad och jag är lika nöjd nu som när vårt hus såldes. Jag har känt mig trygg och välinformerad hela vägen. Läs mer
    2018-12-14 Anna S svarar Eva Schough T
    Tack för ditt förtroende Eva! :) Det var roligt att få hjälpa dig att hitta rätt köpare till slut för din fina lägenhet. Vi hörs och ses framåt. Ha det fint!
    /Anna Steen

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad