58 rekommendationer

Anna Steen
en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43
120 65 Stockholm — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 58 kunder tycker om Anna Steen

• Charlie W
    Jag valde Anna Steen via en rekommendation och jag kunde inte varit mer nöjd.

Sålde lägenhet nu i Juni bara några månader efter nya amorteringskraven och den låga bomarknaden och visste de var lite utav en uppförsbacke då jag köpte lägenheten då marknaden var som högst (2015-2016). Fick lägenheten såld utan problem och allt gick hur enkelt som helst.

Anna är, pålitlig, effektiv, rakfam, informativ och bra på återkoppla. Låter dig vara med i hela processen och gör det en säljare ska vara bäst på att skapa förtroende!

/ Charlie W Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Charlie W
    Tack snälla Charlie för alla dina fina ord, det värmer! :)
    Det var roligt att få hjälpa dig nå en lyckad försäljning.
    Vi hörs och ses framåt/Anna
  • Janina G
    Bra kommunikation och vår affär blev på det sättet vi önskat. Läs mer
    2018-06-11 Anna S svarar Janina G
    Tack snälla Janina för er feedback!
    Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta rätt köpare och få ihop en försäljning på det sättet ni önskat:) vi hörs och ses framåt!
  • Dibo K
    Superproffsig med ett grymt engagemang. Kommer definitivt rekommendera till vänner och bekanta som vill sälja sin bostad Läs mer
    2018-05-25 Anna S svarar Dibo K
    Tack snälla Dibo för fin rekommendation :) det var ett nöje att hjälpa er! Vi hörs och ses// Anna
  • Sandra E
    Sålt en tvåa i Hammarby Sjöstad och är jättenöjd med Anna som mäklare! Proffsig och tydlig.
    Gav ständigt uppdateringar och fick mig som säljare att känna mig trygg och informerad. Skulle gärna jobba med henne igen. Läs mer
    2018-05-02 Anna S svarar Sandra E
    Tack snälla Sandra för din feedback och för ditt förtroende :)
    Det var ett nöje att få jobba med dig också! Vi hörs och ses.//Anna
  • Caroline D
    Jag har anlitat Anna 3 gånger. Bättte mäklare går inte att få. Hon ör snabb, trevlig och lätt att kommunicera med. Hon får högsta betyg från mig! Läs mer
    2018-04-19 Anna S svarar Caroline D
    Tack snälla Caroline för din reco:) Det är alltid ett nöje att samarbeta med dig.
    Vi hörs och ses. /Anna
  • Martin O
    Mycket bra bemötande. Kunnig och påläst. Läs mer
    2018-04-10 Anna S svarar Martin O
    Tack för er feedback Martin! Det var ett nöje att få hjälpa er med hitta drömlyan =)
    Vi hörs och ses// Anna
  • Hans M
    Anna uppträdde professionellt och kunnigt vid vårt lägenhetsköp. Läs mer
    2018-04-03 Anna S svarar Hans M
    Tack för feedback Hans! Det var roligt att få hjälpa er att hitta er nya fina bostad =) Vi hörs och ses framåt!
  • David F
    Bra på alla sätt. Aktiv i försäljningsarbetet på tuff marknad och bra bollplank Läs mer
    2018-03-12 Anna S svarar David F
    Tack snälla David för din reco! Det var roligt att få hjälpa er hitta rätt köpare och sy ihop affären till slut. Stort grattis till husköpet parallellt!
    Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • Anders R
    Anna sålde vår lägenhet i en rätt så tuff marknadssituation.

Anna är en driven, noggrann och kompetent mäklare som också har en fenomenal förmåga till att återkoppla. Vi kände oss alltid helt uppdaterade kring situationen.

När vi flyttar tillbaka till sjöstaden kommer vi helt säkert se om Anna finns kvar.

Vi lämnar våra bästa rekommendation! Läs mer
    2018-02-19 Anna S svarar Anders R
    Tack snälla Anders för dina ord, det värmer!
    Det har varit ett nöje att ha er som kunder, tack för ert förtroendet!
    Vi hörs och ses på tillträdet! Ha det fint :) //Anna
  • Johan
    Anna hjälpte oss att sälja vår lägenhet när marknaden svajade som mest.

Vi hade otur med att liknande objekt i samma hus kom ut på marknaden inte bara 1 utan 2 gånger under tiden vi skulle sälja.
    Anna vände de negativa i det till något positivt. Hon hade en god kontakt med båda de mäklarna som sålde lägenheterna och gav oss bra feedback vad som hände med dem försäljningarna.
    När det väl var dags för oss att sälja så syddes affären ihop innan vi hann gå ut på marknaden. Så vi som säljare slapp våndan inför budgivning och köparen slapp hamna i en budhets som lätt kan dra iväg.

Tillgänglighet, återkoppling, kunnande, oblyghet och förmåga att anpassa sig efter hur marknaden utvecklas och agerar är några av Annas styrkor som fick vår försäljning att bli precis så bra som vi önskat. När vi tröttnat på huslivet och vill tillbaka till Sjöstan vet vi vem vi kommer kontakta! Läs mer
    2018-02-19 Anna S svarar Johan
    Tack snälla Johan för ditt omdöme, det värmer :)
    Tack för ert förtroende, det var ett nöje att få hjälpa er.
    Vi hörs och ses framåt. //Anna
  • Cecilia N
    En modern, smart och ambitiös mäklare som har kunskaperna för en genuint trygg process från första mötet till avslut! En mäklare som har en bred kundkrets och kan anpassa sig och tänka utanför ramarna när det krävs.
    Ett självklart val, Anna är en riktig pärla! Läs mer
    2018-01-30 Anna S svarar Cecilia N
    Tack snälla Cicci för alla fina ord, det värmer :) Tack även till er för ett mycket härligt samarbete, det var ett nöje att få hjälpa till. Stort lycka till med ert. Ha boendet. Vi hörs och ses framåt!
  • Johan B
    Anna, tack för en smidig och effektiv lägenhetsförsäljning! Vi är super nöjda med den hjälp vi fått under processen som varit.

/Johan & Michaela Läs mer
    2018-01-30 Anna S svarar Johan B
    Tack snälla Johan för dina fina ord, det värmer! Det var ett nöje att få ha er som kunder. Stort lycka till med ert nya boende.
  • Michaela B
    Anna är en väldigt duktig och engagerad mäklare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-01-30 Anna S svarar Michaela B
    Tack snälla Michaela för dina ord :)
    Var ett nöje att få samarbeta.
    Stort lycka till med nya boendet. /Anna
  • Nils M
    Anna är proffsig och kunnig. Väldigt bra på beskriva vad som händer och återkoppla. Jag kände mig väldigt trygg med henne som mäklare. Läs mer
    2018-01-26 Anna S svarar Nils M
    Hej Nils,
    Tack för ditt förtroende och ditt fina omdöme. Ha ett underbart 2018!
    Mvh Anna, Svensk Fastighetsförmedling
  • Shamon H
    Trevlig, noggrann och påläst är ord jag tycker beskriver Anna bäst som mäklare. Skötte försäljningen väldigt bra från start till avslut. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-01-17 Anna S svarar Shamon H
    Tack snälla Shamon för dina fina ord, det värmer!
    Det var ett nöje att samarbeta med dig och att få äran att sälja en av Söders finaste 1:or :)
    Vi hörs och ses/ Anna
  • Veronica C
    Jag är mycket nöjd som kund. Anna var engagerad, kunnig och mycket bra på att återkoppla gällande läget kring min dåvarande lägenhet. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-12-21 Anna S svarar Veronica C
    Tack snälla Veronica för din reco! :)
    Vi hörs och ses framåt. Ha en fin jul. Mvh Anna Steen, Svensk Fastighetsförmedling
  • Birgitta F
    Anna Steen hade ett väldigt fint bemötande. Hon återkopplade i rätt tid.
    Jag är mycket nöjd som kund Läs mer
    2017-12-01 Anna S svarar Birgitta F
    Tack Birgitta för dina fina ord! Det var till ett nöje att få göra dig nöjd. Vi hörs och ses framöver
    Vänliga hälsningar Anna Steen
  • Mai-Mai B
    Jag fick ett proffsigt bemötande av Anna första gången vi träffades och bestämde oss för att hon skulle värdera min lägenhet och därefter även sälja den. Under rådande förhållanden på marknaden och den försiktighet som många köpare har, så har Anna trots det alltid varit proffsig, ihållande, envis och kämpat med försäljningen av lägenheten och samtidigt hållit mig underrättad och informerad om allt som sker och vilka kontakter som hon har haft med potentiella köpare. Jag kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
    2017-11-06 Anna S svarar Mai-Mai B
    Tack snälla Mai-mai för ditt fina omdöme och ditt förtroende!
  • Anna K
    Mycket proffsig och engagerad mäklare. Vi kan verkligen varmt rekommendera Anna Steen! Läs mer
    2017-11-06 Anna S svarar Anna K
    Tack snälla Anna för fint omdöme och tack till er för förtroendet.
  • David T
    Anna hjälpte oss sälja vår lägenhet i Hammarby Sjöstad i ett något trögt läge. Vi är supernöjda med allt! Anna är proffsig, kunnig och gör det där extra som behövs för en bra affär. Vi tekkomnferar Anna varmt! Läs mer
    2017-08-31 Anna S svarar David T
    Tack snälla för er rekommendation David! Det var ett nöje att få hjälpa er till en riktigt lyckad försäljning.
    Lycka till med ert ny boende så ses vi i krokarna :) ha det fint!
  • Laila R
    Trevligt bemötande. Rak och konkret. Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Laila R
    Tack för ditt omdöme Laila, det glädjer mig! Ha en fin sommar//Anna
  • Sten D
    Bra förberedd och mycket revlig! Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Sten D
    Tack för ditt omdöme Sten!
    Ha en fin sommar, allt gott//Anna
  • Camilla W
    Gör sitt jobb på ett formellt sätt men jag måste säga att min upplevelse är att hon är alltför korrekt på ett opersonligt sätt. Jag saknar känslan och charmen. Hon är för stel. Dessutom lämnades frågor till hennes assistent/kontoret som hamnade mellan stolarna. Summa sunmarum är att jag inte skulle anlita henne vid försäljning Läs mer
  • Henrik S
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med min lägenhetsförsäljning. Hon lade ner mycket tid och engagemang och är effektiv i sitt arbete. Stark rekommendation! Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Henrik S
    Tack snälla Henrik för din rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa dig med din stora affär och väldigt roligt att nå ett sådan fint slutresultat.
    Ha en fin sommar! Allt gott//Anna
  • Saman S
    Hon är proffs i sitt yrke ,mycket trevlig ! Läs mer
  • Rita P
    Anna var trevlig ,men jag tycker närman börjar med en affär dås skallman sluta med det också . Läs mer
    2017-06-07 Anna S svarar Rita P
    Tack för din feedback Rita! Jätte tråkigt att jag inte kunde närvara vid tillträdet och avsluta affären tillsammans med er, tyvärr gick det inte att lösa på annat sätt just denna gång. Hoppas ni skall trivas i nya lägenheten, ha en härlig sommar! Allt gott. /Anna
  • Maria S
    Jag är jättenöjd med Annas insatser, hon är hungrig och på hugget och sålde vår lägenhet till ett pris vi aldrig vågade drömma om. Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Maria S
    Stort tack för din rekommendation Maria! Det var ett nöje att hjälpa er genom den stora affären och otroligt roligt lyckas nå ett nytt rekordpris! Hoppas allt är bra med dig. Ha en fin sommar, allt gott // Anna Steen
  • Anders W
    Anna var proffesionell ut i fingerspetsarna! När vi hade frågor hade Anna svaren :) Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Anders W
    Stort tack för din fina rekommendation Anders! :) Hoppas ni trivs i Sjöstaden. Ha en härlig sommar!Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia B
    Säljaren var extremt komplicerad och jag blev ombedd att kontakta honom direkt då han inte svarade. Svårt att säga hur mäklaren skulle agerat annorlunda, men som köpare var det extremt ångestfyllt. Läs mer
    2017-05-31 Anna S svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,
    Detta var en väldigt svår situation, jättebra att vi nu har kunnat reda ut detta sinsemellan.
    Vi har tagit till oss din feedback! Hoppas du trivs i nya lägenheten, trevlig sommar! /Anna Steen
  • Ida J
    Jag upplevde Anna som väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi fick all den hjälp vi behövde och var mycket nöjda. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Ida J
    Tack snälla Ida för det trevliga omdömet! :) Det var roligt att hjälpa er till köp av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs i Sjöstaden!
    Allt gott/ Anna
  • Anders Ö
    En mycket hängiven och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Anders Ö
    Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas allt är bra :) Vi hörs och ses framåt!
    Allt gott/ Anna Steen
  • Sofia E
    Anna var otroligt tydlig och trygg som mäklare. Detta var vårt första lägenhetsköp och hon gjorde att vi kände oss trygga och hjälpte oss genom hela processen utmärkt! Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Sofia E
    Tack för ditt fina omdöme Sofia! Det var ett nöje att få hjälpa er med lägenhetsköpet :)
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott/Anna
  • Andreas B
    Superproffsig och lyhörd. Lyssnade in alla våra önskemål och jobbade sedan strategiskt och målmedvetet fram till en lyckad försäljning. Supernöjda. Läs mer
    2017-05-29 Anna S svarar Andreas B
    Tack snälla Anders för ditt omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Hoppas ni stormtrivs med ert nya boende!
    Allt gott// Anna
  • Åsa D
    Öppen, vänlig, klar och tydlig med ett stort engagemang. Lyhörd för frågor och snabb att återkomma. Läs mer
    2017-05-25 Anna S svarar Åsa D
    Tack Åsa för ditt fina omdöme!
    Vi hörs och ses framåt. Ha en härlig sommar så länge! //Anna
  • Ulf H
    Kunnig o korrekt, seriöst intryck Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar Ulf H
    Tack Ulf för ditt omdöme! Hoppas allt är bra//Anna Steen
  • Niclas H
    Anna Steen är superproffsig och jag är mycket nöjd Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar Niclas H
    Hej Niclas och stort tack för din rekommendation! Hoppas allt är bra. Allt gott//Anna Steen
  • Göran L
    Konstig skala, 2= inte alls bra o 3 helt ok, ingen känns riktigt rätt dvs en svag 3:a. Trevlig men en del missar med datum och beskrivningar. Slutpris in det förväntade. Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar Göran L
    Hej Göran, tack för att du tog dig tid att ge mig feedback. Det var oturligt att det blev en miss med fototiden, vi har tagit till oss detta! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Allt gott /Anna Steen
  • Jyrki P
  • My D
    Super fin och trevlig! Hon lyssnade på mina önskemål, var väldigt mån om att förklara processen och göra den klar för mig, samt hjälpte mig på traven.
    Tycker hon var oerhört professionell och skulle definitivt rekommendera henne! Läs mer
    2017-05-24 Anna S svarar My D
    Tack snälla My för ditt fina omdöme! Hoppas du stormtrivs i lägenheten :)
    Vi hörs och syns framåt. Allt gott! Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Annica E
    Proffsig, fokuserad och målinriktad.
    Tack för ett bra arbete Anna! Läs mer
    2017-05-23 Anna S svarar Annica E
    Tack för er rekommendation Annica! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär!
    Vi hörs och ses framåt/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Martin P
    Trevlig och bra person som gjorde köpet till en enkel process Läs mer
    2017-05-23 Anna S svarar Martin P
    Tack för din reco Martin! Hoppas du trivs bra i din lya :)
    Allt gott/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Matilda W
    Anna är väldigt påläst om sina objekt hon säljer. Hon ligger steget före och är väldigt lyhörd som mäklare. Jag har själv jobbat i mäklarbranschen flera år och Anna är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara gentemot både köpare och säljare. Läs mer
    2017-05-23 Anna S svarar Matilda W
    Tack för dina fina ord Matilda :) Hoppas allt är bra med dig! Med vänliga hälsningar Anna
  • Mariann N
    Allt fungerade smidigt med visningar och hjälp med deklarationen. Läs mer
    2017-05-19 Anna S svarar Mariann N
    Tack Mariann för ditt omdöme!
    Hoppas du ska trivas i Luma, vi ses i krokarna :)
  • Lars A
    Anna är en toppenmäklare. Rekommenderas oavsett om man ska köpa eller sälja lägenhet. Seriös, kunnig och trevlig att ha att göra med. 5 av 5. Läs mer
    2017-05-08 Anna S svarar Lars A
    Tack för fina omdömet och trevligt samarbete! Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Mvh Anna Steen
  • Hannes L
    Otroligt duktig Mäklare med stora ambitioner och fokus på kundnöjdhet. Läs mer
    2017-05-03 Anna S svarar Hannes L
    Tack Hannes för dina fina ord! =) Det var ett nöje att få hjälpa dig och Angelika med att sälja er fina pärla. Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • ulf n
    Anna Steen på Svenk fastighetsförmedling genomförde försäljningen av vår lägenhet på Södermalm mycket proffsigt och snabbt.Alla delar i processen fungerade mycket väl.Jag kan verkligen rekommendera Anna Steen på Svensk fastighetsförmedling till alla som går i försäljningstankar. Anne-maj /Södermalm/Stockholm Läs mer
    2017-05-03 Anna S svarar ulf n
    Tack snälla Anne-maj & Ulf för er fina rekommendation! Det var ett nöje att få förtroendet att hjälpa till med er stora affär och fina lägenhet.
    Hoppas ni ska trivas i Fredriksdal nu. Vi hörs och ses framöver hoppas jag! Varma hälsningar Anna Steen
  • Eva S
    Bra kunnig mäklare ! Hade hela tiden koll och gjorde sitt bästa för mig som kund Läs mer
    2017-04-30 Anna S svarar Eva S
    Tack för det fina samarbetet Eva och tack för din rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
  • Elias B
    Genom att följa Annas råd fick jag ut maximalt av försäljningen och nådde till och med över andra mäklares värdering. Mycket nöjd med försäljningen. Helt fantastiskt service under hela processen. Snabb med att svara på frågor med utförliga och konkreta svar. Lätt att nås både per mail och telefon. Läs mer
    2017-04-21 Anna S svarar Elias B
    Stort tack för din reko Elias och tack för ditt förtroende att anlita mig! Det var ett nöje att få hjälpa dig att nå en rekordförsäljning:)
    //Anna Steen
  • Sebastian W
    Anna skötte hela processen att sälja min lägenhet exemplariskt. Anna agerade proffsigt och var väldigt duktig på att hålla mig som säljare informerad.

Jag skulle definitivt anlita Anna igen, och vill ge henne mina varma rekommendationer. Läs mer
    2017-04-21 Anna S svarar Sebastian W
    Tack Sebastian för din fina reko! :) Det var ett nöje att få hjälpa dig! Vi hörs och ses framåt. Ha det fint! /Anna Steen
  • Karin
    Vi var väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling samt mäklare Anna Steen vid försäljningen av vår lägenhet. Anna skötte allt väldigt bra och var mkt professionell och trevlig, vi kände oss trygga med henne som mäklare. Läs mer
    2017-04-20 Eddy L svarar Karin
    Tack snälla Karin för din rekommendation och tack för ert förtroende, det var ett nöje att få hjälpa er med er stora affär. All lycka med ert nya fina hus!
Anna Steen
Tobias Darnell