38 rekommendationer

Anna Steen
en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43
120 65 Stockholm — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Anna Steen

• Laila R
    Trevligt bemötande. Rak och konkret.
    2017-06-07 Anna S svarar Laila R
    Tack för ditt omdöme Laila, det glädjer mig! Ha en fin sommar//Anna
  • Sten D
    Bra förberedd och mycket revlig!
    2017-06-07 Anna S svarar Sten D
    Tack för ditt omdöme Sten!
    Ha en fin sommar, allt gott//Anna
  • Camilla W
    Gör sitt jobb på ett formellt sätt men jag måste säga att min upplevelse är att hon är alltför korrekt på ett opersonligt sätt. Jag saknar känslan och charmen. Hon är för stel. Dessutom lämnades frågor till hennes assistent/kontoret som hamnade mellan stolarna. Summa sunmarum är att jag inte skulle anlita henne vid försäljning
  • Henrik S
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med min lägenhetsförsäljning. Hon lade ner mycket tid och engagemang och är effektiv i sitt arbete. Stark rekommendation!
    2017-06-07 Anna S svarar Henrik S
    Tack snälla Henrik för din rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa dig med din stora affär och väldigt roligt att nå ett sådan fint slutresultat.
    Ha en fin sommar! Allt gott//Anna
  • Saman S
    Hon är proffs i sitt yrke ,mycket trevlig !
  • Rita P
    Anna var trevlig ,men jag tycker närman börjar med en affär dås skallman sluta med det också .
    2017-06-07 Anna S svarar Rita P
    Tack för din feedback Rita! Jätte tråkigt att jag inte kunde närvara vid tillträdet och avsluta affären tillsammans med er, tyvärr gick det inte att lösa på annat sätt just denna gång. Hoppas ni skall trivas i nya lägenheten, ha en härlig sommar! Allt gott. /Anna
  • Maria S
    Jag är jättenöjd med Annas insatser, hon är hungrig och på hugget och sålde vår lägenhet till ett pris vi aldrig vågade drömma om.
    2017-05-31 Anna S svarar Maria S
    Stort tack för din rekommendation Maria! Det var ett nöje att hjälpa er genom den stora affären och otroligt roligt lyckas nå ett nytt rekordpris! Hoppas allt är bra med dig. Ha en fin sommar, allt gott // Anna Steen
  • Anders W
    Anna var proffesionell ut i fingerspetsarna! När vi hade frågor hade Anna svaren :)
    2017-05-31 Anna S svarar Anders W
    Stort tack för din fina rekommendation Anders! :) Hoppas ni trivs i Sjöstaden. Ha en härlig sommar!Allt gott//Anna Steen
  • Cecilia B
    Säljaren var extremt komplicerad och jag blev ombedd att kontakta honom direkt då han inte svarade. Svårt att säga hur mäklaren skulle agerat annorlunda, men som köpare var det extremt ångestfyllt.
    2017-05-31 Anna S svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,
    Detta var en väldigt svår situation, jättebra att vi nu har kunnat reda ut detta sinsemellan.
    Vi har tagit till oss din feedback! Hoppas du trivs i nya lägenheten, trevlig sommar! /Anna Steen
  • Ida J
    Jag upplevde Anna som väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi fick all den hjälp vi behövde och var mycket nöjda.
    2017-05-29 Anna S svarar Ida J
    Tack snälla Ida för det trevliga omdömet! :) Det var roligt att hjälpa er till köp av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs i Sjöstaden!
    Allt gott/ Anna
  • Anders Ö
    En mycket hängiven och kunnig mäklare.
    2017-05-29 Anna S svarar Anders Ö
    Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas allt är bra :) Vi hörs och ses framåt!
    Allt gott/ Anna Steen
  • Sofia E
    Anna var otroligt tydlig och trygg som mäklare. Detta var vårt första lägenhetsköp och hon gjorde att vi kände oss trygga och hjälpte oss genom hela processen utmärkt!
    2017-05-29 Anna S svarar Sofia E
    Tack för ditt fina omdöme Sofia! Det var ett nöje att få hjälpa er med lägenhetsköpet :)
    Vi hörs och ses framåt. Allt gott/Anna
  • Andreas B
    Superproffsig och lyhörd. Lyssnade in alla våra önskemål och jobbade sedan strategiskt och målmedvetet fram till en lyckad försäljning. Supernöjda.
    2017-05-29 Anna S svarar Andreas B
    Tack snälla Anders för ditt omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Hoppas ni stormtrivs med ert nya boende!
    Allt gott// Anna
  • Åsa D
    Öppen, vänlig, klar och tydlig med ett stort engagemang. Lyhörd för frågor och snabb att återkomma.
    2017-05-25 Anna S svarar Åsa D
    Tack Åsa för ditt fina omdöme!
    Vi hörs och ses framåt. Ha en härlig sommar så länge! //Anna
  • Ulf H
    Kunnig o korrekt, seriöst intryck
    2017-05-24 Anna S svarar Ulf H
    Tack Ulf för ditt omdöme! Hoppas allt är bra//Anna Steen
  • Niclas H
    Anna Steen är superproffsig och jag är mycket nöjd
    2017-05-24 Anna S svarar Niclas H
    Hej Niclas och stort tack för din rekommendation! Hoppas allt är bra. Allt gott//Anna Steen
  • Göran L
    Konstig skala, 2= inte alls bra o 3 helt ok, ingen känns riktigt rätt dvs en svag 3:a. Trevlig men en del missar med datum och beskrivningar. Slutpris in det förväntade.
    2017-05-24 Anna S svarar Göran L
    Hej Göran, tack för att du tog dig tid att ge mig feedback. Det var oturligt att det blev en miss med fototiden, vi har tagit till oss detta! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Allt gott /Anna Steen
    ---------------------------------------
  • My D
    Super fin och trevlig! Hon lyssnade på mina önskemål, var väldigt mån om att förklara processen och göra den klar för mig, samt hjälpte mig på traven.
    Tycker hon var oerhört professionell och skulle definitivt rekommendera henne!
    2017-05-24 Anna S svarar My D
    Tack snälla My för ditt fina omdöme! Hoppas du stormtrivs i lägenheten :)
    Vi hörs och syns framåt. Allt gott! Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Annica E
    Proffsig, fokuserad och målinriktad.
    Tack för ett bra arbete Anna!
    2017-05-23 Anna S svarar Annica E
    Tack för er rekommendation Annica! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär!
    Vi hörs och ses framåt/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Martin P
    Trevlig och bra person som gjorde köpet till en enkel process
    2017-05-23 Anna S svarar Martin P
    Tack för din reco Martin! Hoppas du trivs bra i din lya :)
    Allt gott/ Med vänliga hälsningar Anna
  • Matilda W
    Anna är väldigt påläst om sina objekt hon säljer. Hon ligger steget före och är väldigt lyhörd som mäklare. Jag har själv jobbat i mäklarbranschen flera år och Anna är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara gentemot både köpare och säljare.
    2017-05-23 Anna S svarar Matilda W
    Tack för dina fina ord Matilda :) Hoppas allt är bra med dig! Med vänliga hälsningar Anna
  • Mariann N
    Allt fungerade smidigt med visningar och hjälp med deklarationen.
    2017-05-19 Anna S svarar Mariann N
    Tack Mariann för ditt omdöme!
    Hoppas du ska trivas i Luma, vi ses i krokarna :)
    /Anna
  • Lars A
    Anna är en toppenmäklare. Rekommenderas oavsett om man ska köpa eller sälja lägenhet. Seriös, kunnig och trevlig att ha att göra med. 5 av 5.
    2017-05-08 Anna S svarar Lars A
    Tack för fina omdömet och trevligt samarbete! Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Mvh Anna Steen
  • Hannes L
    Otroligt duktig Mäklare med stora ambitioner och fokus på kundnöjdhet.
    2017-05-03 Anna S svarar Hannes L
    Tack Hannes för dina fina ord! =) Det var ett nöje att få hjälpa dig och Angelika med att sälja er fina pärla. Vi hörs och ses! //Anna Steen
  • ulf n
    Anna Steen på Svenk fastighetsförmedling genomförde försäljningen av vår lägenhet på Södermalm mycket proffsigt och snabbt.Alla delar i processen fungerade mycket väl.Jag kan verkligen rekommendera Anna Steen på Svensk fastighetsförmedling till alla som går i försäljningstankar. Anne-maj /Södermalm/Stockholm
    2017-05-03 Anna S svarar ulf n
    Tack snälla Anne-maj & Ulf för er fina rekommendation! Det var ett nöje att få förtroendet att hjälpa till med er stora affär och fina lägenhet.
    Hoppas ni ska trivas i Fredriksdal nu. Vi hörs och ses framöver hoppas jag! Varma hälsningar Anna Steen
  • Eva S
    Bra kunnig mäklare ! Hade hela tiden koll och gjorde sitt bästa för mig som kund
    2017-04-30 Anna S svarar Eva S
    Tack för det fina samarbetet Eva och tack för din rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
    Mvh Anna Steen
  • Elias B
    Genom att följa Annas råd fick jag ut maximalt av försäljningen och nådde till och med över andra mäklares värdering. Mycket nöjd med försäljningen. Helt fantastiskt service under hela processen. Snabb med att svara på frågor med utförliga och konkreta svar. Lätt att nås både per mail och telefon.
    2017-04-21 Anna S svarar Elias B
    Stort tack för din reko Elias och tack för ditt förtroende att anlita mig! Det var ett nöje att få hjälpa dig att nå en rekordförsäljning:)
    //Anna Steen
  • Sebastian W
    Anna skötte hela processen att sälja min lägenhet exemplariskt. Anna agerade proffsigt och var väldigt duktig på att hålla mig som säljare informerad.

Jag skulle definitivt anlita Anna igen, och vill ge henne mina varma rekommendationer.
    2017-04-21 Anna S svarar Sebastian W
    Tack Sebastian för din fina reko! :) Det var ett nöje att få hjälpa dig! Vi hörs och ses framåt. Ha det fint! /Anna Steen
  • Karin
    Vi var väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling samt mäklare Anna Steen vid försäljningen av vår lägenhet. Anna skötte allt väldigt bra och var mkt professionell och trevlig, vi kände oss trygga med henne som mäklare.
    2017-04-20 Eddy L svarar Karin
    Tack snälla Karin för din rekommendation och tack för ert förtroende, det var ett nöje att få hjälpa er med er stora affär. All lycka med ert nya fina hus!
    Mvh Anna Steen
  • Marcus T
    Anna är en väldigt duktig mäklare som inger förtroende och agerar proffsigt. Jag kan både rekommendera och tänka mig att anlita henne igen.
    2017-02-22 Tobias D svarar Marcus T
    Hej Marcus och stort tack för förtroendet och din fina rekommendation, det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din stora affär :)
    Hoppas ni trivs bra i den nya lägenheten. Vi hörs och ses framöver!
    Bästa hälsningar Anna Steen
  • Tomas Mikael K
    Anna var engagerad och jobbade jättehårt genom hela processen. Jag har sålt flera bostäder och har haft olika mäklare. Anna är den som har haft mest tålamod och varit mest engagerad. Helt klart över förväntan!
    2017-01-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas Mikael K
    Hej Tomas! Tusen tack för din fina rekommendation. Det var riktigt roligt att få hjälpa till med er stora affär:) Vi hörs och ses.
    Med vänliga hälsningar
    Anna
  • em m
    Anna är en härlig person som är väldigt mån om sina kunder och detta speglas i hur hon sköter sina relationer och affärer. Rekommenderar Anna varmt som val av mäklare!
    2016-10-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar em m
    Tack snälla för dina fina ord och rekommendation! :) det var otroligt roligt att få hjälpa till med er stora affär!

Med vänliga hälsningar
    Anna Steen, Svensk Fastighetsförmedling
  • Elisabeth
    Jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling och Anna Steen i våras för att sälja min lägenhet i Sjöstaden. Jag är supernöjd med allt och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedlingen.
    2016-10-03 Tobias D svarar Elisabeth
    Hej Elisabeth och tack för din rekommendation :) Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten!
  • Karin N
    Proffsigt bemötande och smidigt genomförd försäljning av mäklare Anna Steen. Den extra hjälpen hon ordnade med att fixa till lägenheten innan visningen var pricken över i:et. Jag är inget annat än nöjd.
    2016-09-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär :)
  • caroline d
    Hej,
    Jag har haft förmån att sälja mina bägge lägenheter av mäklaren Anna Steen på Svensk fastighetsförmedling. Hon och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad har verkligen varit toppen! De är proffsiga, flexibla, snabba på svar och supertrevliga. Vill du ha en bra mäklare rekommenderar jag verkligen Anna Steen. Hon får 10/ av 10 stjärnor!!
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar caroline d
    Hej Caroline! Tack snälla för din rekommendation och fina ord :) Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad är väldigt glada att du valt att anlita oss i dina två stora affärer. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med två lyckade försäljningar :)
  • Bojan
    Min erfarenhet med Svensk Fastighetsförmedling Södermalm, eller mer konkret med Anna Steen var riktigt bra. Försäljningen gick klockrent - från början till slut. Anna är en genuint trevlig, hårt arbetande och smart tjej och jag är oerhört glad att jag hade turen att samarbeta med henne.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bojan
    Tusen tack Bojan för dina fina ord! :) Det var väldigt roligt att få hjälpa dig till en lyckad affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
  • Dan H
    Anna Steen sköte sitt uppdrag exemplariskt. Mycket proffsigt och kunnigt agerande från värdering till försäljning. Jag rekommenderar Anna till vänner och bekanta, och kommer att anlita henne igen om jag ska sälja.
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Dan! :) Det var ett nöje att få hjälpa till med er stora affär. Med vänliga hälsningar Anna Steen
Anna Steen
Tobias Darnell