Läs vad 288 Läs vad Elin Bellander

• 2021-01-15
    Grym mäklare! Proffesionell och väldigt enkel att ha dialoger med.🎉
    Yasin G
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Sofia
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2021-01-14
    Mycket kunnig och professionell. Sålt bostad på Södermalm. Nöjd med slutpriset.
    Per K
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Sofia
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2021-01-13
    Vi köpte en lägenhet på distans. Vår dotter fick fullmakt och skrev på kontraktet. Mäklaren var mycket trevlig, kunnig, flexibel och tillmötesgående. Trots att vi inte kunde närvara själva tyckte vi och vår dotter att processen sköttes professionellt och problemfritt. Bara positiv upplevelse.
    Sassan E
    • 30.0 m²
    • Högalid
  • 2021-01-13
    Vi har köpt en lägenhet på Södermalm som förmedlades via Elin. Elin är väldigt trevlig och har varit hjälpsam genom hela köpprocessen.
    Patrik H
    • 103.5 m²
    • Högalid
  • 2020-12-14
    Lugn, genomtrevlig, effektiv och tydlig!
    Alltid glad och hjälpsam.
    Bra från första mötet till påskrivet kontrakt.
    Sålde en charmig tvåa på Södermalm.
    Stefan E
    • 42.0 m²
  • 2020-12-14
    Köpte lägenhet efter förhandsvisning, Elin gav bra intryck och visade bra bemötande och stort engagemang i försäljningsprocessen. Elin var alltid nåbar och svarade upp mot våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjd med agerandet från Elin som mäklare och företaget hon representerar.
    Peter A
  • 2020-12-14
    Elin Bellander gav ett utomordentligt bra intryck i början och har under hela försäljningsprocessen uppfyllt samtliga av mina förväntningar. För mig var det skönt att slippa gå ut på hemnet och tack vare hennes stora kundkrets kunde jag få till budgivning och försäljning på ett smidigt vis ändå.
    Bellander visade sig vara mycket kunnig, professionell samt lyhörd och jag har känt mig trygg med henne som mäklare. Jag kan därför varmt rekommendera henne.
    Emilia H
  • 2020-12-14
    Elin tipsade om en kommande lägenheten som jag med hjälp av Elin kunde köpa på förhandsvisning. Kände förtroende och glatt engagemang av Elin genom hela processen vilket kändes extra viktigt för mig som köpte bostad för första gången.
    Kim A
  • 2020-12-09
    Engagerad o tillmötesgående.
    Nöjd med hur affären hittills har genomförts.
    Anna K
    • 96.0 m²
  • 2020-12-07
    Fantastiska Elin! Driven, ödmjuk och ser till både säljarens och köparens bästa! Vi kan varmt rekommendera henne!
    Johanna F
    • 96.0 m²
    • Katarina

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte