Elin Bellander
Registrerad mäklare sedan 2012-08-17
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-01
2019-09 - 2020-08

Läs vad 236 Läs vad Elin Bellander

• Lina D köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-23

4:a
    Högalid
    Lugn, trygg och kunnig mäklare! Läs mer
  • DANIEL F
    DANIEL F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-23

Elin genomförde hela förmedlingen med bravur. Hon lyssnade in våra behov och baserade sina rekommendationer på sin gedigna erfarenhet och kompetens. Kan gratulera de som väljer Elin som sin mäklare, det är sannolikt att deras försäljning blir så bra den kan bli! Läs mer
  • Saman T sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-21

Högalid
    Elin är magisk och tar sitt jobb utan tvekan till en helt annan nivå!! Tillgänglig och grym kommunikatör . Kommer absolut anlita igen. Läs mer
  • Irena K sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-19

Högalid
    Har sålt vår lgh på Södermalm med hjälp av Elin! Supernöjda, då hon är flexibel, hjälpsam, realistisk med hur marknaden ser ut. Lyssnar och vet hur vi blir nöjda! Rekommenderar! Läs mer
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-19

Högalid
    Lyhörd, tillgänglig och skicklig! Läs mer
  • Lisa W köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-17

Högalid
    Elin var vår mäklare när vi köpte vår bostad och hon var trevlig, professionell och engagerad. Kan bara rekommendera :) Läs mer
  • Annie B sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-15

3:a
    Katarina
    Elin är definitivt mäklaren du ska anlita om du ska sälja din bostad! Hon sålde vår lägenhet på noll tid för ett pris som var långt över förväntan. Har aldrig träffat en mer engagerad och lyhörd mäklare. Hade vi kunnat ge 6/5 stjärnor så hade vi gjort så. Läs mer
  • Simon S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-15

3:a
    Katarina
    Jag och min sambo köpte en lägenhet av Elin och hela processen var supersmidig, vi fick kolla på lägenheten innan visning och allt gick väldigt snabbt, från att vi fick kolla till att vi skrev på. Elin var väldigt hjälpsam och trevlig. Allt gick över förväntningarna och vi är supernöjda. Läs mer
  • Conny H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-14

5:a
    Katarina
    Sålde en 5:a på Södermalm med hjälp av Elin. Hon är trevlig och energisk utöver det vanliga. Snabb och dessutom jättebra på att informera ofta så att man känner sig uppdaterad och delaktig under hela processen. Kan absolut rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
  • Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-09-04

Katarina
    När jag köpte lägenhet genom Elin vad hon väldigt tydlig, trevlig och lätt att kommunicera med. Jag uppskattade att hon under visningen kom med tips inför renovering som jag aldrig hade kommit på själv men garanterat kommer att följa. Jag kan verkligen rekommendera Elin som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander