Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Katarina Bangata 26, 116 39 Stockholm — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 619 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Fred R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Affären sköttes noggrant och transparent, snabbt och enkelt.
    Bra jobb! Läs mer

Siw G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har tillsammans med min dotter köpt en bostad och mäklarkontakten har främst varit mellan dottern och mäklaren.
    Men jag kan bara säga att min erfarenhet av Elin Bellander har bara varit positivt. Elins bemötande kändes proffsigt och genuint. Läs mer
  • 2020-10-28

Jennie G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en lägenhet genom Elin Bellander på Södermalm. Allting var superenkelt och smidigt rakt igenom. Superbra kommunikation med svar direkt på sms och samtal. Om det blir aktuellt att sälja igen så kommer jag definitivt höra av mig till Elin igen. Supernöjd! Läs mer

Adam T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra energi i alla moment i säljprocessen.
    Svarar snabbt och med bra kvalitet på alla frågor.
    Noggrann och seriös i alla viktiga moment.
    Trevlig och tillmötesgående.
    Kunnig om området samt visar prov på en omfattnde erfarenhet av budprocessen. Läs mer
  • 2020-10-26

Helen G skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Virkesvägen. Anna är en väldigt kompetent, kunnig och engagerad mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Samuel V

2020-10-24

Samuel V skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår bostad vid Södra Station. Elin bemötte oss alltid vänligt, proffsigt och kunnigt. Hon var alltid tillgänglig och tycktes arbeta utan paus. Vi kände oss trygga och förhoppningsfulla i valet av henne. Ett litet oavsiktligt misstag, man nu kan bostad från, la lite smolk i bägaren men till slut blev allt riktigt och rätt och i enlighet med våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Elin Läs mer
  • 2020-10-23

Jonah J skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Som köpare känner man att Jonna gör sitt absolut bästa för att båda parter ska vara så nöjda, vilket andra mäklare inte gett intryck av. Strålande jobb och skulle både rekommendera och anlita Jonna när jag själv ska sälja. Läs mer
  • 2020-10-21

Silvia S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    She was very kind and she understood our needs immediately. She was also good in negotiation. I truly recommend her! Läs mer
  • 2020-10-21

Stefano S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bought bostadsrätt in Södermalm.
    She has been very good, patient and fast at the same time.
    She led the deal in a very smooth way.
    Very good broker. Läs mer
  • 2020-10-15

Julia H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-10-12

Elin M skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Supertrevligt bemötande och rak och öppen kommunikation genom hela processen. Är jättenöjd med mitt lägenhetsköp! Läs mer
  • 2020-10-12

Peter L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Allt gick jättesmidigt och Anna såg hela tiden till att hålla mig uppdaterad genom hela processen. Väldigt nöjd med hanteringen och slutpriset. Läs mer
  • 2020-10-11

Jennie R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En proffsig, trevlig och duktig mäklare! Läs mer

Anca C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är en fantastiskt professionell mäklare att köpa från men speciellt vid en försäljning. Hon involverade oss hela vägen och hon kan verkligen söder. Läs mer
  • 2020-10-11

Jacob E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna sålde vår lägenhet till pris som vi ville ha och utan problem Läs mer
  • 2020-10-10

Robert K skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Fick ett bra bemötande vid första besöket och det fortsatte så Läs mer
  • 2020-10-09

Stefan O skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en 4:a. Jag blev bra bemött av Josefin, hon var resolut, handfast och driven. Jag var dessutom i en speciell situation där jag egentligen inte ville sälja, men var tvungen. Jag kände att Josefin var inkännande där inför min situation, utan att släppa sitt fokus och försöka göra det bästa av det hela. Läs mer
    2020-10-13 Josefin E svarar Stefan O
    Hej Stefan!
    Tack för ert förtroende och möjligheten att få hjälpa er med försäljningen. Jag tackar innerligt för dina fina lovord. Vi hörs och syns snart! :)
    Josefin E gillar detta
  • Malin B

2020-10-08

Malin B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet med ett väldigt personligt och professionellt bemötande. Innan vi hittade en lägenhet vi ville ha skickade Anna ut personliga tips på bostäder till försäljning eller kommande försäljning. Tack vare kommunikationen med Anna gick affären väldigt smidigt till. Bara nöjd! Läs mer
  • 2020-10-08

Ann-christine T skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Daniel har sålt min etta på Södermalm och han lotsade mig smidigt och skickligt genom försäljningsprocessen. Han är lyhörd, engagerad och målmedveten och såg på ett kreativt sätt hur lägenhetens planlösning kan förbättras, vilket fick betydelse för försäljningen. Daniel är dessutom lätt att samarbeta med och har ett hjärta av guld samtidigt som han är klok. Jag fick goda råd, han svarade snabbt på mina frågor och uppdaterade mig kontinuerligt. Jag är nöjd med försäljningen som skedde redan efter en förhandsvisning och jag tycker att Daniel är en utmärkt mäklare som jag kan rekommendera varmt. Läs mer
  • 2020-10-07

Pauline H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde precis våran tvåa på söder via Elin och är väldigt nöjda.
    Proffsigt från start till slut, snabb affär men inte stressigt. Läs mer
  • 2020-10-07

Matilda M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra! Snabbt och smidigt och bra bemötande. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-10-06

Gabriella V skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde en trea i Hammarby sjöstad.
    Anna är proffsig trevlig, kompetent och förtroendeingivande.
    Mycket nöjd! Läs mer
    Anna S gillar detta

Anna P skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en fyra i Hammarby Sjöstad. Vi har varit mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
  • 2020-10-05

Elin J skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    När det var dags för mig att sälja min lägenhet på Södermalm fick jag en rekommendation från en vän om Jonna, vilket var ett väldigt gott råd! Jonna är oerhört proffsig och engagerad, hon är lyhörd och lägger stor vikt vid kommunikation vilket gör att man känner sig trygg genom hela processen. Jag för gärna rekommendationen vidare! Läs mer
  • 2020-10-05

Caroline B skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket hjälpsam och skarp mäklare! Läs mer
    2020-10-05 Ankie B svarar Caroline B
    Varmt tack Caroline för ditt omdöme. Varit ett nöje att få samarbeta med dig. Allt gott!
  • 2020-10-04

Per Håkan M skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra service, återkommer mycket bra med besked och info. Rätt person på rätt plats! Läs mer
  • 2020-10-04

Anna E skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Anki har varit kanon i vår försäljning. Följsam, lyhörd och stöttande. Jag är toppennöjd med hennes insats. Läs mer
    2020-10-04 Ankie B svarar Anna E
    Tack för varma ord Anna och ett trevligt samarbete. Vi ses och hörs snart igen. Allt gott!

Kari N skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår lägenhet i Hammarby Sjöstad. Vi är jättenöjda med Daniel. Han var engagerad och höll oss uppdaterade under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-03

Eva T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse i samband med vår försäljning. En mäklare med stor kompetens och grundad i verkligheten. Enbart hennes förtjänst att vår försäljning kunde ske så snabbt och ”smärtfritt” som blev fallet. Läs mer
  • 2020-10-02

Sebastian S skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte en bostad i hammarbysjöstad. Vi tycker att Daniel var trevlig och professionell! Läs mer
  • 2020-10-02

Josefine S skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig, hjälpsam och lösningsorienterad!
    Jag har fått oerhört bra hjälp med att lyckas köpa den bostad jag ville ha! Läs mer
  • 2020-10-02

Kalle S skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Friliggande villa.
    Blev bemött seriöst och med god service. Anki ger ett förtroendegivande intryck och arbetar för både säljare och köpare. Läs mer
    2020-10-02 Ankie B svarar Kalle S
    Varmt tack för ditt omdöme. Vi ses snart igen och ser fram emot nästa steg. Allt gott! Hälsningar Ankie
  • 2020-10-02

Sandra S skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt hus genom Ankie.

Ankie är lätt att få tag på, alltid vänlig och ett bra bollplank i köpeprocessen. Hon är professionell och tydlig. Läs mer
    2020-10-02 Ankie B svarar Sandra S
  • 2020-10-02

Aidine S skrev om Daniel Ah-King en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Daniel var exemplarisk under hela processen och fick oss att känna stark tilltro till hans kompetens samt informationen han gav oss under denna affär. Vi rekommenderar Daniel varmt för alla som vill ha en okomplicerad process med en engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-10-01

Caroline V skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Rak, ärlig och trevlig. Vill du snabbt hitta de finaste objekten i stan? Kolla med Elin först! Läs mer
  • 2020-09-30

Åsa Ö skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt lägenhet på Södermalm. Kontaktade Elin, som återkopplade snabbt. Lugn och trevlig i bemötande. Kunde visa extra ytor i föreningen. Informativ och tydlig vid kontraktsskrivning.
    En mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • 2020-09-29

Anette S skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna lyssnade på mig som säljare, mina behov och mina önskemål. Ihop med hennes erfarenhet och känsla blev det en bra kombo. Läs mer
    Anna S gillar detta
  • 2020-09-28

Magnus F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Superbra! Trevligt och bra bemötande! Läs mer
  • 2020-09-23

Lina D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Lugn, trygg och kunnig mäklare! Läs mer
  • DANIEL F

2020-09-23

DANIEL F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin genomförde hela förmedlingen med bravur. Hon lyssnade in våra behov och baserade sina rekommendationer på sin gedigna erfarenhet och kompetens. Kan gratulera de som väljer Elin som sin mäklare, det är sannolikt att deras försäljning blir så bra den kan bli! Läs mer
  • 2020-09-21

Saman T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är magisk och tar sitt jobb utan tvekan till en helt annan nivå!! Tillgänglig och grym kommunikatör . Kommer absolut anlita igen. Läs mer

Irena K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Har sålt vår lgh på Södermalm med hjälp av Elin! Supernöjda, då hon är flexibel, hjälpsam, realistisk med hur marknaden ser ut. Lyssnar och vet hur vi blir nöjda! Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-09-19

Birgitta L skrev om Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Christian Da Costa var mycket seriös och engagerad när han förmedlade en 3-rumslägenhet på Söder i Stockholm. Som köpare upplevde jag att han skapade en trygghet för både oss som köpare och för säljaren. Han uppträdde korrekt och vänligt. Läs mer
    2020-09-21 Christian DaCosta svarar Birgitta L
    Vilket sätt att starta upp en måndag på Birgitta, att få lyckan av att läsa så vänliga ord från dig! Innerligt tack för dom orden och för förtroendet jag fått utav både dig och Bengt. Det uppskattas väldigt mycket från min sida!

Malin W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Lyhörd, tillgänglig och skicklig! Läs mer
  • 2020-09-17

Lisa W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var vår mäklare när vi köpte vår bostad och hon var trevlig, professionell och engagerad. Kan bara rekommendera :) Läs mer
  • 2020-09-17

Lina L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig mäklare! Bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-09-16

Magnus H skrev om Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig, professionell, målinriktad. Hjälpte oss sälja vår bostadsrätt på Söder Läs mer
    2020-09-16 Christian DaCosta svarar Magnus H
    Varmt tack för dom orden Magnus, det uppskattar jag innerligt! Stort tack för förtroendet ni gav mig!
  • 2020-09-16

Laila Ö skrev om Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Försäljning av släktings villa i Järvsö. Är mycket nöjd med hantering och bemötande. Läs mer
    2020-09-16 Christian DaCosta svarar Laila Ö
    Stort varmt tack för förtroendet ni gav mig Laila! Är samtidigt även innerligt glad över att det blev just den familjen det blev som köpte bostaden, och som kan fortsätta förvalta huset på bästa tänkbara sätt. Stort lycka till i framtiden och tack ännu en gång!
    //Christian
    Christian DaCosta gillar detta
  • 2020-09-15

Annie B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är definitivt mäklaren du ska anlita om du ska sälja din bostad! Hon sålde vår lägenhet på noll tid för ett pris som var långt över förväntan. Har aldrig träffat en mer engagerad och lyhörd mäklare. Hade vi kunnat ge 6/5 stjärnor så hade vi gjort så. Läs mer
  • 2020-09-15

Simon S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag och min sambo köpte en lägenhet av Elin och hela processen var supersmidig, vi fick kolla på lägenheten innan visning och allt gick väldigt snabbt, från att vi fick kolla till att vi skrev på. Elin var väldigt hjälpsam och trevlig. Allt gick över förväntningarna och vi är supernöjda. Läs mer

Katarina Bangata 26, 116 39 Stockholm