Läs vad 705 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm 2

• 2021-01-22
    Köpt bostadsrätt på Södermalm i Stockholm. Christian var mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam.
    Magnus U
    • 74.0 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Innerligt tack för det Magnus! Och tack för det genuint fina bemötande du gav mig tillbaka. Stort grattis till er nya fina bostad! //Christian da Costa

• 2021-01-22
    Jättebra bemötande och väldigt vänlig och enkel i kontakten!
    Julia H
    • 74.0 m²
    • Högalid
    Innerligt varmt tack för dina fina ord Julia! Jag är djupt glad för er skull och för att ni alldeles snart ska få flytta in i er nya söderpärla. //Christian da Costa

• 2021-01-22
    Elin är en bra noggrann och trevlig mäklare som verkligen gör vad hon kan för att få sina kunder nöjda.
    Elisabeth L
    • 69.0 m²
    • Katarina
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2021-01-20
    Då detta var mitt allra första bostadsköp och därmed min första helt egna lägenhet var detta ett speciellt tillfälle för mig som köpare. Jag ansåg att Jonna hade ett trevligt bemötande och var tillmötesgående. Hon var väldigt kunnig och förmedlade mycket information vilket jag som ny köpare behövde. Jag uppskattade den bra dialogen vi hade och det trevliga bemötandet av just Jonna.
    Wictoria P
    • 32.0 m²
    • Södermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
  • 2021-01-20
    Alltid proffsig, lyhörd och snabb med återkoppling.
    Magdalena T
    • 76.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
  • 2021-01-20
    Jonna har hjälpt mig med försäljningen av min mini 2:a på Södermalm. Jonna har varit en stjärna genom hela försäljningprocessen; hon har visat stort engagemang, lyhördhet och professionalism. Detta i kombination med ett personligt och positivt bemötande där såväl kompetens och transparens genomsyrat kundresan för både mig som säljare och för köparen.

Jag är oerhört nöjd med Jonna och kan starkt rekommendera henne till alla som går i säljtankar!
    Julia L
    • 32.0 m²
    • Södermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
  • 2021-01-19
    Vi är otroligt nöjda med Anna och försäljningen av vår lägenhet, och vi kommer absolut att rekommendera vänner och bekanta att anlita Anna.
    Kim N
    • 49.0 m²
  • 2021-01-15
    Grym mäklare! Proffesionell och väldigt enkel att ha dialoger med.🎉
    Yasin G
    • 28.0 m²
  • 2021-01-14
    Mycket kunnig och professionell. Sålt bostad på Södermalm. Nöjd med slutpriset.
    Per K
    • 28.0 m²
    • Sofia
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2021-01-13
    Vi köpte en lägenhet på distans. Vår dotter fick fullmakt och skrev på kontraktet. Mäklaren var mycket trevlig, kunnig, flexibel och tillmötesgående. Trots att vi inte kunde närvara själva tyckte vi och vår dotter att processen sköttes professionellt och problemfritt. Bara positiv upplevelse.
    Sassan E
    • 30.0 m²
  • 2021-01-13
    Topp service!!! Bästa mäklare :)
    Tuukka K
    • 77.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
  • 2021-01-13
    Kan varmt rekommendera Anna. Allt har gått väldigt smidigt, vi är väldigt nöjda 🙂
    Li G
    Li G
    • 77.0 m²
  • 2021-01-13
    Vi har köpt en lägenhet på Södermalm som förmedlades via Elin. Elin är väldigt trevlig och har varit hjälpsam genom hela köpprocessen.
    Patrik H
    Per A
    • 3.5:a
    • 101.0 m²
    • Katarina
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2021-01-05
    Jesper gjorde ett mycket bra arbete med vår lägenhetsförsäljning på Söder. Vår visning var när pandemin slog till som värst och bostadsmarknaden dog över en natt. Jespers uthållighet gjorde att vi till slut kunde sälja under senvåren för ett pris som var helt enligt våra förväntningar. Tack Jesper!
    Jan-erik T
    • 84.5 m²
    • Stockholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2021-01-04
    Anna hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Södermalm. Vi valde att lägga ut denna med deras tjänst Läge+ på grund av att vi ville vara förberedda inför vårt husköp.
    Anna har under hela den processen varit snabb på att återkoppla och även varit behjälplig med vårt framtida husköp genom att kontrollera prisbild i områdena vi letar i och även undersökt förväntad prisbild på specifika belopp.
    Vår lägenhetsförsäljning slutade med en försäljning innan annonsering på Hemnet och vi fick även mer betalt än vad vi hoppats på. Så att sammanfatta det så fick vi superbra hjälp och skulle absolut använda oss av Anna igen.
    Fredrik L
    • 50.0 m²
  • 2020-12-15
    We bought an apartment in Hammarby Sjöstad and Jonna was extremely helpful and professional in everything she did. She met us at the property at the time we wanted and allowed us to have plenty of time to view the apartment and then extra time alone as a couple to discuss things before making a bid. She kept us informed of exactly what was happening and we were able to sign the contract the same afternoon. We knew we were very interested in the apartment before viewing it and with Jonna's help we had time to make the right decision and close the deal so the property was taken off the market before the Sunday viewings that had been scheduled. We're delighted with the level of service she provided and the end result!
    Robin J
  • 2020-12-14
    Lugn, genomtrevlig, effektiv och tydlig!
    Alltid glad och hjälpsam.
    Bra från första mötet till påskrivet kontrakt.
    Sålde en charmig tvåa på Södermalm.
    Stefan E
  • 2020-12-14
    Köpte lägenhet efter förhandsvisning, Elin gav bra intryck och visade bra bemötande och stort engagemang i försäljningsprocessen. Elin var alltid nåbar och svarade upp mot våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjd med agerandet från Elin som mäklare och företaget hon representerar.
    Peter A
  • 2020-12-14
    Jonna uppvisade ett stort tålamod och var enormt hjälpsam gällande försäljningen av vår bostad.
    Henrik K
  • 2020-12-14
    Elin Bellander gav ett utomordentligt bra intryck i början och har under hela försäljningsprocessen uppfyllt samtliga av mina förväntningar. För mig var det skönt att slippa gå ut på hemnet och tack vare hennes stora kundkrets kunde jag få till budgivning och försäljning på ett smidigt vis ändå.
    Bellander visade sig vara mycket kunnig, professionell samt lyhörd och jag har känt mig trygg med henne som mäklare. Jag kan därför varmt rekommendera henne.
    Emilia H
  • 2020-12-14
    Elin tipsade om en kommande lägenheten som jag med hjälp av Elin kunde köpa på förhandsvisning. Kände förtroende och glatt engagemang av Elin genom hela processen vilket kändes extra viktigt för mig som köpte bostad för första gången.
    Kim A
  • 2020-12-12
    Jonna sålde en bostad till oss och hela processen gick jätte smidigt med en super professionell service. Hon var någon som kändes ärlig men samtidigt säljig och gör sitt ytterst för både säljare och köparen.
    Yifei L
    Yifei L
  • 2020-12-09
    Engagerad o tillmötesgående.
    Nöjd med hur affären hittills har genomförts.
    Anna K
    • 96.0 m²
  • 2020-12-08
    Sålt en 2a på Södermalm, blev såld på en privatvisning efter en dag på Hemnet. Trevlig, lugn och proffsig!
    Nils N
    • 40.5 m²
    • Högalid
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tack för ditt förtroende och fina rekommendation, så roligt samarbete! :) Ha nu en fin jul så ses och hörs vi!

• 2020-12-07
    Josefin är en engagerad mäklare, och höll oss hela tiden uppdaterade om alla förberedelser inför och händelser under försäljningen. Lätt att samarbeta med!
    Selma G
    • Sofia
    Hej Selma, tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha en fin jul!

• 2020-12-07
    Fantastiska Elin! Driven, ödmjuk och ser till både säljarens och köparens bästa! Vi kan varmt rekommendera henne!
    Johanna F
    • 96.0 m²
  • 2020-12-07
    Elin Bellander är Södermalms mest energirika mäklare med spetskompetens på området. Redan givna spekulanter innan visning som hon kontaktar ur sitt personliga kontaktnät av köpare.
    Proffsigt skött från start till mål mot mig som säljare samt öppen, ärlig dialog mot köpare.
    Detta är min andra lägenhet Elin har fått sälja och jag rekommenderar henne varmt till alla som går i säljtankar.
    Thomas C
    Thomas C
    • 75.0 m²
  • 2020-12-03
    Jag har just genomfört försäljning nummer två med Jonna vid rodret. Även denna gång med grymt resultat! Jonna är närvarande, kommunikativ, inkännande och väldigt hjälpsam. Mina varmaste rekommendationer! /Frida
    skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-03
    Ankie hjälpte oss med att sälja vår lägenhet. Hon var mycket proffsig, engagerad och gedigen. Alltid tillgänglig och väldigt mån om sina kontakter med oss och andra.
    Johannes F
    • 87.5 m²
    • Sofia
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Varmt tack för omdömet. Det är ett nöje att få samarbeta med er. Tack för ert förtroende. Allt gott. Hälsningar Ankie
    Ankie Björk Harris

Ankie Björk Harris

• 2020-12-03
    Vi är väldigt glada att Anna var vår mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Proffsig, engagerad, lyhörd och positiv utan att ge fel förväntningar. Teamet runt Anna är också proffs, framförallt fotografen som fotade vår lägenhet.
    Therese W
    • 94.0 m²
  • 2020-12-02
    Josefin hjälpte mig att sälja en lägenhet på Södermalm. Hon gjorde ett utmärkt jobb och var mycket trevlig att ha att göra med. Det skadade naturligtvis heller inte att priset blev högre än jag vågat hoppas på. Jag kan varmt rekommendera Josefin som mäklare.
    Carl H
    • 22.5 m²
    • Högalid
    Tack för den fina rekommendationen och för ett roligt samarbete, så glad att du är nöjd och att vi överträffade över förväntan! Ha en fin jul nu! :)

• 2020-12-02
    - köpt Lundagatan 44
    - mycket bra bemötande
    - förklarade allt jättebra
    Oscar T
    • 22.5 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Grattis till köpet och tack för ett trevligt bemötande och fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen, ha en fantastisk jul och nyår!

• 2020-11-29
    Anna ordnade en förhandsvisning av lägenheten vi var intresserade av och sedan köpte. Snabbt och proffsigt hanterat där processen från visning till att skriva avtal gick på ca 3 timmar.
    Leif N
    • 75.5 m²
  • 2020-11-29
    Jonna hjälpte till att förmedla min 2:a på söder i Stockholm; hon var hjälpsam, ärlig och upplevde att både jag som säljare och köparen fick korrekt information längs hela vägen. Processen gick tack vare Jonna mycket snabbt och smidigt.

Rekommenderas!
    Gustaf B
    • 48.0 m²
  • 2020-11-28
    Anna har sålt en trea på Södermalm åt mig till ett pris som jag är väldigt nöjd med. Hon har varit alltigenom proffsig. Väldigt engagerad, tillgänglig, seriös och kunnig. Hon har hela tiden haft ett lugnt och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Nina O
    • 83.5 m²
    • Maria
  • 2020-11-28
    Elin är flexibel, trevlig och proffsig - hon överträffade våra förväntningar!
    Sandra Å
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
  • 2020-11-28
    Elin var otroligt trevlig, proffsig och lätt att ha att göra med. Hon såg också till att vår lägenhet blev såld till ett högre pris än vi väntar oss samma dag som annonsen lades upp, vilket var toppen!
    Johan P
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
  • 2020-11-27
    Proffsig, trevlig och väldigt lyhörd inför våra funderingar kring försäljningen av vår lägenhet. Vi hade egentligen tänkt att köpa först och sälja sen men Elin fick oss att, utan att vara det minsta påstridig, tänka om när hon sålt en av grannarnas lägenheter. Vi kan varmt rekommendera Elin!
    Moa K
    • 75.0 m²
  • 2020-11-27
    Kände stort förtroende för Elin genom hela processen! Extra viktigt för mig som köpte bostad för första gången.
    Christian V
  • 2020-11-27
    Lyhörd mäklare som när objektet jag var intresserad av blev sålt snabbt ordnade visning på liknande objekt som ännu inte kommit ut på marknaden.
    Edward A
    • 80.0 m²
  • 2020-11-25
    Köpte en lägenhet och var väldigt nöjd med Elins bemötande. Glad, lättsam och hade alltid bra svar på alla våra frågor. Kändes tryggt att köpa genom Elin!
    Evelina Pettersson B
  • 2020-11-25
    I vårt val av mäklare träffade vi tre byråer, men Elin stack ut redan från början. Jag träffade henne då hon var mäklare på en visning och jag fick ett mycket gott intryck av hennes personlighet och hur hon bemötte oss spekulanter. Och det visade sig vara rätt beslut i vårt val av mäklare!

Vi stod i ett utmanande läge när vi akut behövde sälja vår lägenhet. Vi var mitt uppe i en omfattande köksrenovering där bänkskivor, kakel etc väntade på sin leverans. Via sitt nätverk av spekulanter (utan fotning och Hemnet) ordnade Elin förhandsvisning och försäljningspriset landade över vår förväntan! Det gick otroligt snabbt.

Elin är lyhörd, engagerad, kunnig och precis lagom pushig! Snabb på återkoppling och transparent i sin dialog. Tack Elin för ett härligt teamwork!
    Alice H
    • 80.0 m²
  • 2020-11-25
    Blev rekommenderad av en vän att anlita Elin vid min försäljning och har själv redan rekommenderat vidare henne! Smidigt, snabbt, tydligt och trevligt! Supernöjd med både processen och slutpriset.
    Maria P
  • 2020-11-24
    Jag sålde min bostad på Södermalm och ville ha en mäklare som kändes ödmjuk och kunnig om marknaden. Jag tycker att Elin levde upp till den förväntansbilden och levererade en tjänst jag är nöjd med. Bostaden såldes snabbt och jag upplever att Elin tog såväl säljarens som köparens perspektiv på ett bra sätt.

Vi träffades väldigt lite fysiskt under processen och hade mest kontakt via sms och telefon. Något som överlag fungerade bra
    Erik P
    • 59.0 m²
    • Maria
  • 2020-11-22
    Jag bor själv utomlands, men Joanna skötte försäljningen av vår lägenhet på söder utmärkt och kommunicerade med min bror under hela förloppet. Jag har uppfattningen att hon har ett brett kontaktnät och hade fler än en intresserad köpare innan visning vilket resulterade i att vi sålde lägenheten innan aviserad visning.
    Pernilla A
  • 2020-11-22
    Vi sålde vår bostad på Södermalm med hjälp av Jonna. Vi fastnade för henne på grund av hennes engagemang och vi fick känslan av att hon var proffsig och en duktig mäklare, vilket vi tycker att hon var. Hon höll oss uppdaterade under hela processen och tog sig tid att vägleda oss under tiden. Vi uppskattade också de råd vi fick angående styling inför fotograferingen. Vi är väldigt nöjda med Jonna och kommer absolut kontakta henne igen när det är dags att sälja nästa gång.
    Lena Johanna N
  • 2020-11-21
    Elin hjälpte oss vid ett köp av en lägenhet på Söder. Redan på visningen fick vi ett gott intryck av Elin. Hon var vänligt & engagerad men samtidigt inte för på. Hon hade svar på de flesta av våra frågor och de hon inte kunde svara på direkt, tog hon reda på i efterhand. Hon respekterade även Coronarestriktionerna. vilket få mäklare har gjort under hösten.

Kort sagt, en väldigt trevlig mäklare!
    Leo B
    • 82.0 m²
  • 2020-11-21
    Jag och min sambo köpte en lägenhet på Södermalm med Elin. Hon är otroligt förtroendeingivande och tillmötesgående. Elin fick oss att känna oss trygg genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Elin Ö
    Elin Ö