Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär på Södermalm? Då har du kommit helt rätt! Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden och har koll på hela försäljningsprocessen från värdering och vad du ska tänka på inför visning till att hitta köpare och avslutad affär.

Vi trivs på Södermalm och brinner för att göra bostadsaffären trygg och smidig för dig som bor här, eller vill flytta hit. Vi vet hur du enklast tar dig till jobb eller skola och var de trevligaste restaurangerna ligger. Så, har du frågor eller funderingar kring ditt nuvarande eller framtida boende på Södermalm? Välkommen in!

Läs vad 898 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södermalm 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-09-22
    Vi fick ett superbra intryck av Elin!
    På första visningen vi var hos henne kändes hon direkt väldigt kunnig och aktiv. Sedan fick vi ytterligare kontakt med henne genom att hon tipsade oss om en lägenhet, det visade på att hon var intresserad av att hitta något som skulle passa våra önskemål (vilket det också gjorde). Genom hela processen kände vi oss väldigt trygga med Elin vilket gjorde lägenhetsköpet till något som kändes både enkelt och roligt! Rekommenderar henne starkt till både köp och sälj av bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-09-20
    Rekommenderar varmt Christian som mäklare!
    Jättetrevlig och professionell!
    Skulle absolut ta hjälp av Christian igen vid framtida försäljning.
    Vad snällt av dig Clara! Stort innerligt tack för det fina samarbetet och speciellt för det förtroende du gav mig när du lät mig hjälpa dig i din bostadsförsäljning! Må så gott och stort lycka till i nya bostaden!

• Aaron M
    2021-09-16
    Supertrevlig bemötande och genomgående proffsigt genomförd försäljning med ett slutresultat långt över förväntningarna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-09-16
    Anna gav ett varmt och samtidigt proffsigt intryck från första stund hela vägen till avslutad affär. Hon svarar snabbt och jobbar noggrant med uppföljning av intressenter. Vi gillade hennes genuina engagemang och glöd för mäklaryrket, vi är mycket nöjda med hennes insats och rekommenderar henne varmt!
    2021-09-16
    Trevligt bemötande och snabba svar på alla frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-09-14
    Det har känts tryggt att ha fått hjälp av Elin med försäljningen av min lägenhet. Elin är professionell, lyhörd och effektiv. Rekommenderas varmt!
    2021-09-13
    Elin är väldigt professionell och sätter upp tydliga ramar vilket gör att man känner trygghet. Jag hade höga förväntningar och de infriades. Med kort varsel tvingades vi styra om tidsplanen och jag upplevde inte att det var något problem alls från Elins sida. Hon är snabbfotad och lösningsorienterad. Försäljningen gick bra och jag känner mig nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-09-13
    Josefin skötte försäljningen på ett utmärkt sätt.
    Tack för ert förtroende Tony och för ett fint samarbete. Så glad att jag kunde hjälpa er att sälja er bostad. Ta hand om er så ses vi snart igen! :) Josefin Ericson
    2021-09-13
    Elin Bellander was proffessional, effecient and kind during all the process of buying my apartment through her agency.
    The day after I didn't beleive how smooth and fast everything went.
    Thanks Elin and see you in the next Buying or selling :)
    Dost
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-09-08
    Christian was very friendly and welcoming at the showing.

Thereafter, he was super responsive. The signing went very quickly and Christian was detailed about the agreements and signing of them.

All great!
    Thank you so very much for those kind words Jasmin and congratulations on your new apartment =)

2021-09-08
    Christian är lyhörd och engagerad och var väldigt mån om att alla våra önskningar skulle tas tillvara.
    Stort tack Josefin för dom fina orden, och ett ännu större tack för det förtroende jag fick till att få hjälpa er med försäljningen av er bostad. Stort grattis till er för en så lyckad försäljning och lycka till i framtiden!

• Maria
    2021-09-06
    Anna var föredömlig vad gäller hennes lyhördhet till våra behov samt frekventa återkoppling. Kan helt ärligt säga att vi från initial dialog känt oss extremt trygga med hennes arbete. Hennes förtroendeingivande lugn och erfarenhet resulterade i en mycket lyckad affär där hon överträffade våra förväntningar med råge. Anna är i särklass den bästa mäklaren vi någonsin varit i kontakt med och rekommenderar henne varmt till alla som behöver hjälp med sin bostadsaffär. Tack Anna för din insats, vi är extremt nöjda och kommer utan tvekan vända oss till dig i framtida sammanhang!
    2021-09-05
    Elin’s patience, kindness and willingness to help us is what made our deal happen. We're really super appreciative for all the help and support she gvw us through this process.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-09-04
    Kunnig och bra bemötande. Snabb att svara vid frågor och förtroendeingivande.
    2021-09-04
    Alltid tillgänglig, informerade tydligt processen under vägens gång och hörde av sig löpande. Dessutom fantastiskt trevligt och proffsig! Rekommenderar henne till exakt alla som ska sälja i sjöstad.
    2021-09-03
    Proffsigt genomfört uppdrag med snabb och tydlig kommunikation och mycket god tillgänglighet för mig och kunderna.
    2021-09-03
    Mäklare som går att lita på. Snabb och smidig affär. Trevligt bemötande så väl som på visning som under kontraktsskrivningen på kontoret. Både proffesionellt och personlig, gav förtroende och är hjälpsam. Visningen var anpassad efter corona restriktionerna och lägenheten uppfyllde de förväntningarna som bilder och prospekt visade.
    Men vad snällt av dig Sofia, innerligt varmt tack för dom otroligt fina orden. Det värmer ska du veta! Stort grattis till er nya drömbostad och tack för att just jag fick hjälpa er med ert bostadsköp =)

2021-09-02
    Anna var mycket lyhörd för våra önskemål och skötte försäljningen perfekt.
    2021-08-30
    Bästa mäklaren helt enkelt. Punkt.
    2021-08-30
    Väldigt professionell och flexibel mäklare, med både köpare och säljare i fokus!
    2021-08-23
    Elin är bra på att höra av sig och snabb på att svara, hon har alltid fått mig att känna mig trygg och att hon har mitt bästa som sin högsta prio.
    2021-08-21
    Elin har varit ett så bra stöd genom hela affären. Kan verkligen rekommendera henne!
    2021-08-17
    Christian överträffade mina förväntningar vad gäller professionellt bemötande, informerade sakligt och effektivt om ekonomiska förutsättningar. Han visade lägenhetens förtjänster utan att vara påflugen, påtalade även några brister som ägaren skulle åtgärda. C tog direkt nödvändiga bankkontakter så köpet kunde genomföras snabbt till alls belåtenhet.
    Vad glad jag blir Helga! Stort tack för det fina möte vi hade i bostaden och ett ännu större grattis till din nya fina bostad. Varmt välkommen till Södermalm!

2021-08-16
    Vi är otroligt nöjda med hur Anna hanterade försäljningen av vår lägenhet. Hon mötte både oss som säljare men även vår kund på ett mycket bra och professionellt sätt. Vi hade högt ställda krav på vår försäljning och Anna levererade och överträffade förväntningarna. Vi är väldigt glada att vi valde Anna som vår fastighetsmäklare!
    2021-08-13
    Det funkade fint hela vägen.
    Christian var omedelbart förtroendegivande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-07-29
    Jag är extremt nöjd med utfallet av försäljningen av min lägenhet på Södermalm och kommer anlita Jonna vid nästa försäljning också.
    Jag upplevde att Jonna var genuint intresserad och engagerad i försäljningen från början till slut.
    2021-07-26
    Väldigt trevligt bemötande. Anna kunde svara på alla frågor vi hade på ett ärligt och tillfredställande sätt. Vi fick den information vi behövde och fick den återkoppling vi önskade av henne som mäklare.
  • MIKAEL PREBEN L
    skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-07-24
    Vi köpte av Jonna och hon var väldigt duktig! Skulle garanterat höra av oss om vi säljer i framtiden
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2021-07-20
    Eftersom jag inte känner någon mäklare som heter Jesper Carlsson har jag svårt att sätta betyg.
    Nu borde ha bättre koll!!!!
    Bengt Swerlander
    2021-07-14
    Vi är så nöjda med hela processen kring försäljningen av vår bostad på Södermalm. Elin var proffsig, lyhörd, och återkopplingen under alla steg i processen var kanon!

Spekulanter som var intresserade av tidigare visningar kunde Elin tillmötesgå nästan direkt efter ett samtal till oss om visningen var okej.

Slutpris och upptakten till den skötte hon galant!

Rekommenderar verkligen!
    2021-07-12
    Ett väldigt trevligt och professionellt bemötande! Jonna levde helt upp till våra förväntningar, som ledde till en smidig och enkel försäljning av vår lägenhet. Jonna arbetade flexibelt och metodiskt. Det kändes väldigt tryggt att arbeta med Jonna genom hela försäljningscykeln. Rekommenderas varmt!
    2021-07-08
    Bra och kontinuerlig kontakt genom hela försäljningen!
    2021-07-07
    Elin gave us the impression of being a very professional and positive energetic person. She seem to know what she was talking about, and had a very clear plan on how to make this sale very successful. She did deliver exactly on everything she promised us. She definitely makes you feel appreciated as client. We can strongly recommend her as your broker!
    2021-07-02
    Proffsig och bra hjälp i samband med vår försäljning.
    2021-06-28
    Professionell, tillmötesgående och trygg.
    Anna hanterade vår försäljning och vi var nöjda från start till slut.
    En smidig bostadsaffär med en av Sjöstans bästa mäklare som har en gedigen intressentbas.
    2021-06-27
    Vi är supernöjda med Anna!
    Bra och tydlig kommunikation hela vägen samt stort engagemang vid försäljningen av våran lägenheten.
    Vi rekommenderar Anna varmt till er som ska sälja er bostad!
    2021-06-27
    Trevligt och professionellt bemötande och bra utfall.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-06-25
    Vi är väldigt nöjda med det potisiva bemötandet och fick ihop en väldigt snabb och smidig affär. Vi kan bara ge det bästa betyget!
    Tusen tack för din fina rekommendation Stefan, så glad att jag fick möjligheten att hitta er nya bostad på Södermalm. Allt gott! Josefin Ericson
    2021-06-23
    Bra bemötande och rådgivning.
    Tack för ett otroligt fint samarbete och för ditt förtroende Johnny. Glad att vi kunde sy ihop affären så smidigt. Tack för din rekommendation. Ha en fin sommar! Josefin Ericson
    2021-06-23
    Ett proffsigt och samtidigt personligt bemötande. Köpet kändes väldigt tryggt och Elin fanns tillgänglig för alla mina frågor!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-06-23
    Lugn och bra kommunikation rakt igenom.
    2021-06-23
    Vi kan varmt rekommendera Josefin, då vi upplevde ett mycket proffsigt och trevligt bemötande både på visning och kontraktsskrivning. Vi är mycket nöjda med hela processen som gick snabbt och smidigt.
    Tusen tack Sandra. Så glad att jag fick möjligheten att träffa er och hjälpa er i ert sökande av ny bostad på Södermalm. Ser fram emot fortsatt kontakt och samarbete framöver, ha en fantastisk sommar så ses vi snart till tillträdet. Allt gott! Josefin Ericson
    2021-06-22
    Elin hjälpte oss att sälja vår trea på Södermalm. Av olika anledningar dröjde det länge från fotografering/första kontakt mellan oss och Elin tills dess att vi gick ut för en skarp försäljning. Elin var under hela denna tid lyhörd, tillmötesgående och pragmatisk för våra önskemål och skötte kontakt med spekulanter som dök upp. När försäljning väl blev aktuellt syddes en affär ihop på en vecka till ett bra pris. Under försäljningsprocessen var Elin hela tiden tillgänglig och svarade på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Elin som mäklare!
    2021-06-21
    Bra och pedagogisk genom hela processen. Kände oss mycket trygga med Jonna.
    2021-06-21
    Har både köpt och sålt med Jonna och är jättenöjda! Trevligt och engagerat bemötande genom hela processen.
    2021-06-18
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hela processen har gått snabbt och smidigt. Vi har fått all hjälp man kan förvänta sig av en mäklare.
    Rekommenderas varmt
    / Gunnar o Helen
    2021-06-18
    Anna har varit toppen på alla vis.
    Återkommit med besked under hela processen.
    En stor fördel att Anna känner till området mycket.
    2021-06-18
    Proffsig, förtroendeingivande, målinriktad och vi kände oss väldigt trygga med att Anna skulle lösa affären på bästa sätt för alla parter.
    2021-06-18
    Vi köpte bostad av Elin som är en genuin och tillmötesgående märklare. Hon finns där för alla inblandade parter och får en att känna sig trygg i hela processen. Vi kan varmt rekommendera att både köpa och sälja bostad av Elin.
    2021-06-18
    Trevligt bemötande av Elin som snabbt snappade upp att vi var intresserade av lägenheten och ordnade privat visning. Snabb återkoppling hela tiden som höll oss uppdaterade om lägenheten och säljarnas läge.

Allt som allt - mycket positivt intryck av Elin som mäklare och vi använder gärna henne igen när vi väl själva ska sälja.