Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 424 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Love H
    Love H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, serviceminded, korrekt, saklig. Läs mer
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra information, trevlig och snabb Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har varit i kontakt med Isabelle flera gånger angående värderingar. Tycker hon är en trevlig tjej med kunskap och driv för sitt yrke.
    Har hus i Nacka och man märker att hon kan området och vet vad hon talar om.
    Har alltid varit nöjd med henne och därför är jag också en återkommande.
    Kommer inte ens fundera på att anlita någon annan vid kommande försäljning! Läs mer
    2018-05-26 Isabelle R svarar Maria C
    Hej Maria,
    Stort tack för fina ord. Det gör mig så glad! Ha en fin sommar i ert fina nya hus nu! :)

• Fritzika D
    Fritzika D skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag ville sälja min lägenhet i Nacka. Caroline tog sig an ärendet med en gång, och förstod min situation och mina önskemål. Jag hade fullt förtroende för Caroline, eftersom jag kände att hon visste vad hon gjorde och hade självförtroende att uträtta försäljningen. Att utgången blev så bra som det blev hade jag inte förväntat mig med tanke på nuvarande marknad. Jag är mycket tacksam för hennes insats. Läs mer
  • Katsiaryna K
    Katsiaryna K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Snabb och smidig affär, inga konstigheter. Läs mer
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gjorde ett toppenjobb! Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig kontakt, allting i bra ordning. Läs mer
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John en mycket bra mäklare , han visade mig lägenheten för mig , då jag önskade ! Han förklarade alla banketter på ett bra sätt ! Rekommenderar honom 😊Han är en mycket mjuk person . Mvh Kerstin Läs mer
  • Karin Kerstin Olivia M
    Karin Kerstin Olivia M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Till Staffan John Svensk fastighetsförmedling Nacka.
    Staffan har bemött oss mycket bra och är jättetrevlig.
    Han är mycket noggrann och kunnig och vi känner oss väldigt nöjda med att försäljningen av våran lägenhet gick så bra.
    Vi vill ge Staffan bästa rekommendationer.
    Hälsningar Lillemor med syskon. Läs mer
    2018-05-22 Staffan J svarar Karin Kerstin Olivia M
    Hej Lillemor med syskon!
    Tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att det gick så bra med er lägenhetsförsäljning och tack för att jag fick förtroendet att vara er mäklare. Önskar alla er en riktigt glad sommar! Hälsningar Staffan John
  • Pär A
    Pär A skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Martin sålde min bostadsrätt i Nacka. Han är mycket professionell och skötte affären prickfritt från första möte till avslut. Alltid kontaktbar, alltid vänlig och alltid värdefull feedback. Jag kan varmt rekommendera Martin!
    /Pär Läs mer
    2018-05-14 Martin A svarar Pär A
    Tack Pär för den fina rekommendationen! Jag hoppas du har det bra i spanien, och du är varmt välkommen att kika förbi kontoret på en kaffe när du är här! Trevlig sommar!
  • Mats L
    Mats L skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde vår mors lägenhet i Ektorp
    Vi blev mycket väl bemötta av Martin som var realist i sin prisbedömning, men sen levererade han köpare på klart bättre nivåer än vi faktiskt trodde från början
    Allt igenom en bra upplevelse Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Mats L
    Tack Mats för en fantastisk rekommendation, ha en riktigt skön sommar nu! Hälsa!
  • Jamal J
    Jamal J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min mäklare har genomfört ett professionellt arbete med goda kunskaper och lång erfarenhet inom bostadsmarknaden. Han bemöter kunden harmoniskt vid ett möte eller via telefon. Läs mer
  • Inga Maria B
    Inga Maria B skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    stor villa.

vi ville sälja till barnfamilj
    vi ville sälja för 12,5

och så blev det, Kanon!!

TACK! Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Inga Maria B
    Tack så mycket för förtroendet att sälja eran fina villa! Ha nu en riktigt fin sommar, och vila upp er ordentligt!
  • Tove Ä
    Tove Ä skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har köpt 3 rum och kök
    Allt gick bra, mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Tove Ä
    Hej Tove och tack för de fina orden. Lycka till med lägenheten !
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har både köpt och sålt med Martin som mäklare och kan inte ge honom annat än högsta betyg.
    Martin är mycket professionell, ödmjuk och inger ett bra förtroende.
    Han har lyssnat till våra behov, har alltid återkopplat och varit tillgänglig för våra frågor.

/Daniel Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Daniel T
    Tack Daniel för de fina orden! Det var ett sant nöje att hjälpa er vidare till större samt försäljningen av er lägenhet. Ha en bra sommar nu och lycka till med renoveringen!
  • Elise Claesdotter A
    Elise Claesdotter A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är i världsklass och det har jag berättat för hans chef!!!!Med vänlig hälsning Liz Annerstedt Läs mer
  • Ann Margareta Y
    Ann Margareta Y skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt vår villa i Nacka
    Mycket bra bemötande, personlig och engagerad
    Mäklaren levde upp till förväntningarna
    Vi kom bra överens och kunde få till stånd en affär innan vi behövde gå ut på Hemnet och vi är mycket nöjda med köpare och priset. Behöver inte känna stress med visning och budgivning eftersom vi redan köpt den fastighet vi ska flytta in i. Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Ann Margareta Y
    Tack Amy och Håkan för att jag fick möjligheten att sälja er fina villa, samt den fina rekommendationen! Jag hoppas verkligen ni kommer förbi kontoret på en kaffe om ni har vägarna förbi i framtiden, Lycka till med nya fastigheten!
  • Greta N
    Greta N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en bostadsrätt vid Nacka forum +55 boende. Fick ett mycket bra bemötande av Caroline. Hon har varit mycket proffsig och levt upp till mina förväntningar på en utmärkt mäklare. Kan varmt rekommenderas om du vill ha en topp bland mäklare . Läs mer
    2018-04-23 Caroline B svarar Greta N
    Tack för den varma rekommendationen. Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Trevlig dag
  • Guang Sonny Y
    Guang Sonny Y skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jätte snäll och mycket trevlig ! Alltid perfekt ! Läs mer
    2018-04-19 Isabelle R svarar Guang Sonny Y
    Stort tack för fina ord Sonny! Det gjorde min dag!

• Henrik K
    Henrik K skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander har haft ett lugnt och sympatiskt uppträdande som är precis det man eftersöker både som köpare och säljare.
    Jag kan inte se annat än att denna unga mäklare kommer att dominera marknaden om ett par år, då 90% av mäklarkåren inte har hans egenskaper. Läs mer
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick ett väldigt professionellt och fint bemötande. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Erik Ö
    Tack för ditt omdöme Erik, hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten! Mvh Louise
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är en kunnig, strategisk och mycket trevlig mäklare. Hon gör det lilla extra som gör att man kan lyckas även i en trög marknad. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Margareta P
    Tack för ett fint utlåtande Margareta och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete samt att ni vill rekommendera mig! Mvh Louise
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har skött vår försäljning exemplariskt, bra bemötande både mot oss som säljare och gentemot intressenterna. Hög servicenivå utan att vara för pushig och duktig på att hålla samtliga inblandade uppdaterade i processen. Vi kan varmt rekommendera Louise! Läs mer
    2018-04-11 Louise S svarar Daniel R
    Tack för en fin och utförlig rekommendation och vad härligt att ni känt er uppdaterade under processen det är viktigt för mig. Stort tack för förtroendet och lycka till med nästa boende jag är övertygad om att ni kommer trivas superbra! Mvh Louise
  • Anne
    Anne skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklaren Staffan John använde skrämseltaktik och pressade oss att sälja till en nivå som vi inte alls fann komfortabel! Han tog mer hand om köparen och lät köparen styra utan att prata ihop sig med oss som säljare på ett vettigt sätt. Vi är absolut inte nöjda med Staffans agerande och rekommenderar inte Staffan tyvärr! Läs mer
    2018-04-25 Johan M svarar Anne
    Hej Anne,
    Det är väldigt tråkigt att höra hur du har upplevt din bostadsaffär och att du är besviken. Vi har försökt nå dig för att se om vi kan få träffa dig för att få höra mer om hur du upplevde processen, och vi har pratat med mäklaren för att lära oss av vad som har hänt och bli bättre på att få dig som säljare att känna att du är trygg i ditt beslut att sälja. Vår intention är naturligtvis att båda parter alltid förstår att vi agerar i deras bästa intresse och att vi är lika måna om att hjälpa dig som säljer att ta rätt beslut som att hjälpa köpare och säljare att förhandla kring de villkor de kan tänkas ha. När det är nedåtgående marknad är det extra viktigt att vi som mäklare är modiga nog att ge våra kunder en korrekt bild av hur prisläget ser ut för att de ska kunna fatta beslut innan marknaden hinner gå ner ytterligare. Jag beklagar att du har känt dig stressad och skrämd i din försäljningsprocess. Vi är mycket tacksamma över att du tar dig tid att ge oss feedback så att vi kan förbättra kundupplevelsen.
    Ina
  • Ingo D
    Ingo D skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen från början till slut! Kunde inte ha varit mer nöjd med mitt val av mäklare, på alla sätt. Mina varmaste rekommendationer till Staffan! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ingo D
    Hej Ingo! Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka framöver! Mvh Staffan John
  • Robert H
    Robert H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan kändes väldigt erfaren, lugn och trygg i sitt bemötande. Under hela försäljningsprocessen var han mycket noggrann och allt kändes genomtänkt. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Robert H
    Hej Robert! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen!
    Mvh Staffan
  • Hans Erik E
    Hans Erik E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vår mäklare, Louise är mycket kunnig och tydlig. Trevlig dessutom.
    Vi kan bara rekommendera henne.
    Vår husförsäljning är nu i mål. Tack Louise Läs mer
    2018-03-29 Louise S svarar Hans Erik E
    Tack för ditt dina omdöme Hans det värmer! Glad att allt gick vägen och att ni är nöjda med resultatet samt med mig som mäklare. Mvh Louise
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenmäklare, mycket proffsig, förstående, aktiv, trevlig, bästa mäklare vi haft. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Stefan W
    Hej Stefan och Lena. Tack för de fina orden och tack själva för ett trevligt samarbete. Hoppas ni kommer trivas i Hammarbyhöjden !
  • Sara B
    Sara B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Man fick ärliga svar på frågor man ställde. Läs mer
    2018-03-22 Isabelle R svarar Sara B
    Hej Sara,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Snart dags för tillträde, vi hörs och ses snart!

• Mikael S
    Mikael S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig mäklare med bra koll på läget. Läs mer
    2018-03-22 Caroline B svarar Mikael S
    Tack för din feedback. Varmt välkommen att höra av dig framöver om er situation förändras.
  • Anders O
    Anders O skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande på ett ödmjukt sätt. Uppskattas! Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi valde Louise dels genom rekommendationer o dels genom det intryck hon gav när vi träffades.
    Louise är påläst och noggrann. Hon ger ett väldigt säkert och stabilt intryck.
    Vi har sålt i en tid med stor osäkerhet och där har Louise varit ett fantastiskt stöd genom hela processen.
    Vi ger Louise bästa tänkbara rekommendationer. Vi är supernöjda med Louise! Läs mer
    2018-03-19 Louise S svarar Daniel B
    Tack för en superfin rekommendation Daniel! Alltid lika roligt att bli rekommenderad och kul att även ni är nöjda och vill rekommendera mig nu! Glad att jag kunna förmedla stabilitet och trygghet i en turbulent marknad och att ni känt er lugna/trygga under processen. Önskar er stort lycka till med huset nu. Bästa hälsningar Louise
  • Per W
    Per W skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har genom hela vår affär gett oss råd som visat sig utmärkta. Hon är noggrann och kompetent. Hon verkar dessutom mån om att både köpare och säljare skall vara nöjda. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
    2018-03-16 Louise S svarar Per W
    Tack Per för en fin och utförlig rekommendation. Är givetvis jätteglad över att jag kunna råda er under försäljningen (och i ert köp) och att ni känner att det varit värdefullt för er. Stort tack och trevlig helg! Mvh Louise
  • Ingela F
    Ingela F skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min bror har haft kontakt med Louise tidigare och var mycket nöjd !!!!!!!! Läs mer
    2018-03-15 Louise S svarar Ingela F
    Tack för din kommentar Ingela det uppskattas. Härligt att höra att ni är nöjda! Mvh Louise
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket trevligt bemötande. Fick ett stort förtroende vid första blicken. Ordning och reda. Toppen. Läs mer
    2018-03-15 Louise S svarar Gunilla H
    Hej Gunilla! Tack för din fina kommentar och lycka till med lägenheten! Mvh Louise
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt och tillmötesgående bemötande. Dock höjdes både det officiella priset samt det som sades vara acceptabelt för säljaren att godta efter att vi lagt vårt första bud(innan låg ett bud som var under utgångspriset) som trots allt översteg utgångspriset om än marginellt, utgångspriset som då hade sagts vara ett pris som säljaren skulle kunna göra affär på. Det förändrade priset kan såklart bero enbart på säljaren, men det sänker ändå omdömet då jag anser att mäklaren har ett ansvar att tydliggöra marknadsläge samt god affärsetik för säljaren. Läs mer
  • Felix W
    Felix W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt positivt bemötande, trevlig och framåt!
    Otrolig proffsig, tydlig då jag och sambon köpte våran lägenhet tillsammans. Läs mer
    2018-03-08 Isabelle R svarar Felix W
    Tja Felix!
    Vilka fina ord. De tar jag med mig framöver. Gör mig väldigt glad. En lite annorlunda försäljning, men jättekul att allt gick i lås och att det är ni som får flytta in i lägenheten i juni!

• Håkan B
    Håkan B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket tydlig och lättförståelig. Effektiv och trevlig dessutom! Läs mer
    2018-03-08 Isabelle R svarar Håkan B
    Stort tack för värmande ord Håkan! Kul att ni fick en bra upplevelse :) Det gör mig glad!
    Vi ses på tillträdet om några veckor!

• Johan Axel Martin R
    Johan Axel Martin R skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gav ett intryck av erfarenhet och lugn. Självförtroende utan att det blev för mycket. Det hon så innan och när vi ev. Skulle ge henne uppdraget gjorde att vi kände oss trygga i att vi skulle få acceptera
    Vilket vi i slutänden fick och mer därtill.
    Hon var aktiv i att hitta spekulanter och kom till snabbt avslut. Läs mer
    2018-03-05 Caroline B svarar Johan Axel Martin R
    Hej, tacksam för er feedback gällande min tydlighet innan försäljningsuppdraget ingåtts. I mina affärer är det viktigt att uppdragsgivaren fått tydlig och korrekt information så kul att höra att detta tydligt framgått i vår affär. Även kul att vi kunde slå förväntningarna på slutpriset! :)
  • Bassam F
    Bassam F skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa mäklare vi någonsin har haft Läs mer
    2018-03-01 Louise S svarar Bassam F
    Vilket fantastisk utlåtande, stort tack för rekommendationen! Mvh Louise
    Cesar F gillar detta
  • Carin Elisabeth W
    Carin Elisabeth W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket trevligt bemötande. Informativ och tydlig. Hade bra koll på huset. Läs mer
    2018-02-26 Isabelle R svarar Carin Elisabeth W
    Stort tack Carin. Fina och värmande ord! Ni kommer att trivas så bra i huset när det är dags! Nacka är minst lika bra som Huddinge, lovar :)

• Lena B
    Lena B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, snabb, alla papper i ordning, håller vad hon lovar. Läs mer
    2018-02-28 Caroline B svarar Lena B
    Tack för din rekommendation! Två försäljningar och förhoppningsvis snart ett köp som förmedlas genom mig. Vi hörs :)
  • Malin Birgitta A
    Malin Birgitta A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick en bra känsla av Louise direkt. Hon är proffsig och väldigt kunnig på sitt jobb. Jag fick min lägenhet såld snabbare och samtidigt bättre betalt än förväntat, vilket är fantastiskt!
    Jag rekommenderar Louise starkt. Guldstjärna :). Läs mer
    2018-02-26 Louise S svarar Malin Birgitta A
    Hej Malin! Stort tack för de fina orden och för guldstjärnan :) Mvh Louise
  • Jean Christian J
    Jean Christian J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra. Positiv. Direkt. Snabb. Vänlig. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Jean Christian J
    Hej Jean Christian och tack för de fina orden. Lycka till med skidåkandet och den fantastiska lägenheten !
  • Anna G
    Anna G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har enbart mycket positiva intryck av Christopher som uppträtt engagerat och seriöst i alla steg av mitt bostadsrättsköp. Trots några gupp på vägen dit så har han varit mån om att jag som köpare kunnat känna förtroende och trygghet. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Anna G
    Hej Anna. Som du säger, trots några gupp på vägen så nådde vi fram och jag är väldigt glad för din skull! Jag är övertygad om att du kommer trivas i din magiska lägenhet på Kvarnholmen. Trevlig sommar !
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Effektiv och kunnig. Förklarar bra. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Samsioe sålde min lägenhet snabbt och smidigt i en nervös marknad. Louise var mycket professionell, kunnig, trevlig och serviceinriktad genom hela processen. Hon ledsagade, gav goda och realistiska råd. Hon levererade på alla löften och var alltid tillgänglig. Sammantaget gjorde det att jag kände mig trygg genom hela processen, vilket var viktigt för mig. Jag vill därför ge henne de bästa rekommendationerna. Läs mer
    2018-02-12 Louise S svarar Hans L
    Hej Hans! Stort tack för en utförlig rekommendation och för att du beskriver hur du upplevt försäljningen. Vad glad jag blir av att höra att du känner att jag levererat och att du känt dig trygg genom hela processen det betyder mycket och är viktigt för mig! Önskar er stort lycka till i jakten på ert nya hus och glöm inte att ni alltid är välkomna att höra av er till mig om ni behöver hjälp eller stöd. Bästa hälsningar Louise
  • Susanna Åsa H
    Susanna Åsa H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander levererade från början till slut. Jag kände direkt ett förtroende och han uppdaterade hela tiden vad som pågick och var alltid anträffbar. Förtroendeingivande, trevlig och skicklig. Läs mer
  • Rezan A
    Rezan A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt duktig mäklare, professionell! Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Rezan A
    Hej Rezan. Stort tack för orden. Jag är övertygad om att ni kommer trivas på Kvarnholmen, lycka till med ert nya boende, hälsa Carla!
  • Nina A
    Nina A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte lägenhet genom Christopher och är väldigt nöjda med hans arbete! Han svarade snabbt, bra återkoppling under processen och var professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Nina A
    Hej Nina. Tack för de fina orden. Hoppas ni trivs i den fina lägenheten på Alphyddan. Hälsa familjen och trevlig sommar !

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka