Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 321 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Hanna M
    Hanna M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tycker inte att Staffan var hjälpsam och flexibel. Han anpassade sig tex inte alls till våra arbetstider och behov.
  • Hans R
    Hans R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    saklig trevlig och bra hanterings tider
    2017-09-19 Staffan J svarar Hans R
    Hej Hans!
    Tack för den fina rekommendationen, uppskattas verkligen. Vänliga hälsningar Staffan John
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket trevlig, seriös och lättsam mäklare. Bra dialog om hur försäljningen skulle gå till. Lyhörd för mina önskemål, särskilt i läget när jag trots allt ville avvakta. Kloka råd om hur situationen skulle bedömas. Viktigt med mäklare som inte är för pushiga och heta på att göra affärer. Lönar sig säkert i längden.
    2017-09-19 Staffan J svarar Gunnar E
    Hej Gunnar! Stort tack för den fina rekommendationen och den utförliga beskrivningen av mig som mäklare. Det var roligt att få förtroendet att förmedla din fina lägenhet och kul att du vände dig till mig igen när det väl blev aktuellt att sälja. All lycka till er framöver.
  • Malin B
    Malin B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och drivkraftig,men lovar mer än vad han tyvärr kan stå för!!
    2017-09-19 Staffan J svarar Malin B
    Hej Malin! Tack för din rekommendation och din feedback. Jag inser att jag behöver bli bättre i kommunikationen. För mig är det viktigt att mina uppdragsgivare vet att jag har höga ambitioner med att alltid överträffa marknaden och nå ett så högt slutpris som möjligt. Jag förstår nu att jag behöver vara tydligare så att dessa ambitioner inte uppfattas som löften och att det lätt går att skilja på realistiska förväntningar och högt ställda mål. Stort tack för er återkoppling.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan gjorde ett mycket gott intryck på mig. Han är proffsig, trevlig och alltid tillgänglig.
    2017-09-18 Staffan J svarar Eva Å
    Hej Eva!
    Tack för din jättefina rekommendation. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet. All lycka i framtiden.
    Staffan J gillar detta
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt professionell mäklare, noggrann och med ett gott öga både för detaljer och helhet. Rekommenderas!
    2017-09-18 Louise S svarar Magnus S
    Tack för din rekommendation Magnus! Önskar dig en fortsatt bra dag och hälsa Andrea så gott :) Mvh Louise
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt, kompetent och väldigt serviceorienterat. Precis som jag önskar mig att en mäklare ska vara.
    2017-09-12 Louise S svarar Cecilia H
    Hej Cecilia, tack för de orden det gläder mig att ni är nöjda och att ni vill rekommendera mig. Mvh Louise
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig. Kompetent. Vänlig. Hjälpsam.
    2017-09-11 Caroline B svarar Jonas L
    Tack för värmande ord och din rekommendation!!
  • Em L
    Em L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Christopher när vi i början på 2017 skulle sälja vår lägenhet i Finnboda hamn. Vi hade mer eller mindre beslutat oss för en annan mäklare men efter vårt möte med Christopher så tänkte vi om. Vilket vi i efterhand är väldigt glada över att vi gjorde.
    Det vi föll för hos Christopher var hans lugn och ödmjukhet. Något som även säljare påpekade och uppskattade när affären var avslutad.
    Christopher var hela tiden tillgänglig under processen och vi kände oss väldigt trygga med honom.
    Christopher är en fantastisk mäklare som är angelägen om att göra sitt yttersta för kunden, är "hungrig" och kunnig.
    Vi önskar honom all framgång då han verkligen förtjänar det.

// Emilie
  • Joel H
    Joel H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket bra och personligt bemötande, professionell och satte verkligen oss som kunder i centrum.
    2017-09-04 Ina O svarar Joel H
    Tack Joel! Jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni trivs riktigt bra ute på Värmdö!
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, rak dialog, vill göra saker korrekt. Bra!
    2017-08-28 Caroline B svarar Pernilla W
    Tack för din rekommendation Pernilla. Hoppas att ni kommer få till ert drömhus på tomten
  • Lena W
    Lena W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Enkelt, snabbt och smidigt. Funkade utmärkt
    2017-09-18 Staffan J svarar Lena W
    Hej Lena!
    Tack för den fina rekommendationen. Roligt att få hjälpa till med både köp och försäljning av dina bostäder. Hoppas du kommer att stormtrivas i din nya lägenhet. Vänliga hälsningar Staffan John.
    Staffan J gillar detta
  • Sofie Marguerite S
    Sofie Marguerite S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline var väldigt hjälpsam och lättsam. Många andra mäklare kan jag uppfatta som falska och alldeles för säljinriktade. Jag tycker det kändes väldigt bra att få genomföra mitt köp med Caroline.
    2017-08-28 Caroline B svarar Sofie Marguerite S
    Hej Sofie. Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta.
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Så nöjd att jag valde Caroline som mäklare! Fick mig att känna mig trygg i hela processen och informerad om allt som hände. Så trevlig och positiv! Rekommenderar henne (och svensk fast) starkt!
    2017-08-24 Caroline B svarar Paulina S
    Hej Paulina, tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Längtar du tillbaka till Nacka i framtiden är du alltid välkommen att höra av dig
  • Eva B
    Eva B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lyhörd, kunnig, erfaren, förtroendeingivande, vänlig och kommunikativ. Den bästa mäklaren jag någonsin haft kontakt med.
    2017-08-24 Caroline B svarar Eva B
    Jag tackar ödmjukast för dina värmande ord Eva!
  • Linda G
    Linda G skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och kunnig, snabb och bra kommunikation.
    2017-08-24 Caroline B svarar Linda G
    Hej Linda, Tack för rekommendationen. Vi ses snart igen
  • Monica T
    Monica T skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är alltid trevlig, tillmötesgående och lätt att nå.

Hon är noggrann och följer upp alla kundkontakter på ett föredömligt sätt.

Jag är mycket nöjd med Caroline Baarsen
    2017-08-23 Caroline B svarar Monica T
    Hej Monica,
    Tack för dina varma ord och din rekommendation. Hoppas ni tillsammans med era köpare kommer få det fantastiskt nere vid vattnet :)
    All lycka!
  • Annika N
    Annika N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt duktig säljare - skulle vara bäst på att sälja mitt hus.
    Mycket entusiastisk.
    När sedan försäljningen var igång så var det mer stelbent.
    Många intressenter av mittt hus men svårt att hitta en köpare.
    Jag ville göra en "aktualisering" av annonsen - vilket jag sett man gjort på bl a Hemnet; "mäklare rekommenderar" etc, då huset kommer överst på listan för ett kort tag. Men det skulle vara krångigt, enligt Caroline; man skulle behöva "börja om" och det innebär fler kostnader på Hemnet etc. Hon rekommenderade det inte och hävdade att då skulle vi inte kunna sälja huset på ytterligare längre tid. Kände att hon snabbt ville komma till avslut oavsett prisläget för huset. Otålig på slutet och känsla av en viss forcering.
    Vi avslutade köpet med trevliga köpare men jag har fortfarande en knut i magen att jag gått med på för lågt pris, för snabb hantering. Huset är speciellt - inte de vanliga fyrkantiga rummen och med mer tålamod kanske vi hittat en ännu mer passande köpare och fått ut mer i pris.
    Om ersättningen mäklaren relaterar till priset istället för att det är fast så kanske inte slutet blivit så forcerat.
    Känner besvikelse.
    Caroline hade två inbokade resor; tjänsteresa resp semester under vår period av försäljning vilket kanske också påverkade utgången.
    Caroline är samtidigt en duktig mäklare med bra kunskap och många bra rekommendationer och kontakter fram till själva försäljningstillfället. Har säkert det engagemang som väl behövs i mer vanliga hus.
    2017-08-23 Caroline B svarar Annika N
    Hej Annika,
    Tack för dina tankar. Det är beklagligt att du uppfattat vårt samarbete på det här viset. Jag värdesätter dig och vårt samarbete och skulle inte föra dig bakom ljuset. Jag ska försöka sammanfatta hur mina tankar har gått gällande mitt tillvägagångssätt och hoppas det kan bringa ljus över eventuella missförstånd och lugna din oro.

Hemsidan Hemnet har som regel att om man som mäklare och säljare vill ta bort en annons från deras hemsida kan man göra detta utan att objektet är sålt. Dessvärre kan man inte direkt publicera annonsen igen utan man måste vänta 23 arbetsdagar innan annonsen hamnar till salu högst upp igen (dvs som en nyutlagd annons). Ibland väljer vi mäklare tillsammans med våra säljare att använda oss av denna metod, men då vi i ditt fall haft över 54 sällskap på visningarna och flera aktiva budgivare rekommenderade jag dig att inte vänta ytterligare en månad med försäljningen. Framförallt då du också i denna veva redan börjat flytta till västkusten. Ber om ursäkt om jag inte förklarade detta tillräckligt tydligt för dig och ska i framtiden tänka på det.

Om det nu i efterhand är någon tröst är jag helt säker på att vi hittade den köparen som var beredd att ge dig bäst betalt! Framförallt med tanke på att de extra veckornas arbete jag lade ner med både flertalet öppna- och privata visningar på huset, nya tidningsannonser etc. Jag bjöd dig även på en extra marknadsföringstjänst som hette Mäklartipset på hemsidan hemnet.se i syfte att vi skulle nå ut till alla potentiella köpare. Som du själv skrivit var ditt hus väldigt speciellt då det under flera år har blivit ombyggt i etapper.

Vill du tala närmre om detta är alltid varmt välkommen att kontakta mig. Önskar dig all lycka nere på Västkusten!
  • Ademir S
    Ademir S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Det är få människor idag som levererar det de lovar men Cesar lyckades gallant! Saklig, tillgänglig, strukturerad och väldigt trevlig. Kan varmt rekommendera Cesar till alla som funderar på att sälja sina bostäder.
    2017-09-14 Cesar F svarar Ademir S
    Tack för dina ord Ademir, vi ses på tillträdet!
  • Johan S
    Johan S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Helnöjd!
    2017-09-05 Louise S svarar Johan S
    Tack Johan! Stort lycka till med nya boendet och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad även denna gång :) Mvh Louise
  • Pirjo R
    Pirjo R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett lätttillgängligt och trevligt bemötande. En smidig hantering av försäljningen av vår lägenhet.
    2017-08-16 Cesar F svarar Pirjo R
    Tack för dina ord Pirjo. Hoppas jag får hjälpa er igen i framtiden!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar är engagerad och kunnig. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb med att sälja vår lägenhet
  • Eva M
    Eva M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är mycket professionell och kunnig. Det märks tydligt att hon behärskar sitt yrke. Hon är snabb, trevlig och omtänksam och tar sig tid att lyssna och att svara på frågor utan att någonsin verka stressad. Bättre mäklare kan man inte ha. Isabelle är verkligen rätt person på rätt plats!
    2017-08-12 Isabelle R svarar Eva M
    Hej Eva,
    Stort tack för din varma rekommendation och goda betygssättning. Det gör mig mycket glad. Hoppas att det går bra med flytten och garderobsbyggande. Tror att du kommer att trivas fantastisk bra i Nacka. Huddinge är fortfarande nära att besöka (tips från en som gjort samma resa).

• Mona B
    Mona B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra, engagerad, snabb o flexibel.
  • Anne J
    Anne J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christophers bemötande var positivt och korrekt. Han kollade upp och återkom med svar på frågor. Det var lätt att få kontakt med C. Han var påläst och hade god kännedom om mitt område. Det gick lätt att diskutera strategier och tankar kring försäljningen som blev lyckad.
    C. Fungerade mycket bra för mig han var personlig, inte för pushig och ändå framåt.
    2017-08-21 Christopher S svarar Anne J
    Tack för de fina orden Anne! Jag är glad att du är nöjd med affären och stort grattis till ditt nya boende !
    Christopher S gillar detta
  • Ledander B
    Ledander B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var 100 procent nöjda genom hela försäljningen. Louise brinner för sitt jobb och levererar utöver det vanliga. Hon höll us updaterad och svarade snabbt på alla frågor som vi hade. Vi kan absolut rekommendera henne.
    2017-08-07 Louise S svarar Ledander B
    Stort tack för er fina rekommendation Leander! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni börjar komma iordning :) Hälsa så gott från mig! Mvh Louise
  • Erik M
    Erik M skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Högsta betyg! Bra service och proffsigt bemötande. Han har varit tillgänglig och hjälpsam över högt ställda förväntningar.
    2017-07-18 Christopher S svarar Erik M
    Tack för de värmande orden Erik. Jag är glad att du är nöjd, förhoppningsvis ses vi framöver när/om du flyttar tillbaka till Nacka :) ! Lycka till med det nya projektet!
  • Berit E
    Berit E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle var säljande, drivande och uthållig under budgivningen. Skulle gärna ha haft Isabelle som mäklare när vi sålde vårt hus. Kontraktsskrivning och tillträde sköttes professionellt och personligt.
    2017-07-12 Isabelle R svarar Berit E
    Hej Berit,
    Stort tack för värmande ord och fin rekommendation. Vill skicka tillbaka ett tack till er som var minst lika uthålliga som mig i budgivningen. Önskar er stort lycka till med husrenoveringen. När allt är klart kommer ni att stormtrivas (precis som alla andra på Bergliden).

Trevlig sommar!

• Helena F
    Helena F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och trevligt bemötande. Ärlig och genuin.
    2017-08-23 Caroline B svarar Helena F
    Tack för din rekommendation Helena. Hoppas flytten har gått bra och att du trivs i din nya bostad.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lovisa Ljung var fantastisk hjälp när vi skulle sälja vårt hus - 100%🤗 Väldigt tydlig och grundlig genomgång vid första träffen och även fortsättningsvis. Vi kände oss i väldigt goda händer - trygga💕Allt gick snabbt och effektivt men samtidigt också ödmjuk och inlyssnande - lyhörd. Tack Lovisa 👍🌸💕
  • Annica L
    Annica L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig och engagerad och mycket påläst på området
    2017-07-03 Louise S svarar Annica L
    Hej Annica, tack för din rekommendation :) Hoppas att du börjar att komma i ordning i huset nu och att du får en riktigt härlig sommar! Mvh Louise
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt och köpt flera bostäder under de senaste åren och Alexander överträffar alla mäklare vi varit i kontakt med! Påläst, lugn och oerhört kommunikativ.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag pratade med Cesar på en tisdag, fredag nästa vecka var min lägenhet såld till ett pris jag endast hade hoppas på.
    2017-09-14 Cesar F svarar Ulla L
    Hej Ulla! Tusen tack för det fina omdömet, Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har använt Isabelle vid flera försäljningar och har alltid varit lika nöjda. Hon ger ett mycket proffsigt bemötande med en personlig känsla och har alltid levererat en kanonbra affär.
    Rekommenderas varmt!
    2017-06-16 Isabelle R svarar Matilda S
    Hej Matilda!
    Alltid lika kul att sälja med er och få förtroendet flera gånger. Tusen tack för värmande ord och för blombudet idag. De står på mitt skrivbord och ger extra motivation. Önskar er en trevlig (och visningsfri) helg!

• Anna K
    Anna K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastisk mäklare! Otroligt hjälpsam och stöttande när vi fick problem.
    Den bästa jag mött!
  • Gary V
    Gary V skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, ordning en bra mäklare som har koll på läget som är så viktigt.
    2017-06-09 Isabelle R svarar Gary V
    Hej Gary.
    Stort tack för värmande ord och champagneflaskan! Den ska jag öppna vid fint tillfälle! 😃

• EwaLena S
    EwaLena S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John är snabb, effektiv och lyhörd! Jag är sjukt nöjd :)
    2017-05-26 Staffan J svarar EwaLena S
    Hej EwaLena! Tack för fina ord. Lycka till med nya bostaden, vi ses på tillträdet. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare .vi är inget annat än väldigt nöjda
    2017-05-26 Staffan J svarar Gustav S
    Hej Gustav! Stort tack för den fina rekommendationen och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Britt N
    Britt N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är mycket nöjda med hur Staffan John har skött försäljningen av vår bostadsrätt. Proffsigt och snabbt. Trevlig och omtänksam. Vi rekommenderar honom varmt.
    Britt och Paul Nyman
    2017-05-26 Staffan J svarar Britt N
    Hej Britt och Paul. Tack för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Björn L
    Björn L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John skötte vår försäljning utmärkt genom hela processen och slutpriset blev över förväntan. Kan varmt rekommendera Staffan!
    2017-05-26 Staffan J svarar Björn L
    Hej Björn! Stort tack för den fina rekommendationen, jag önkar er all lycka med er nya bostad.
    Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Eva B
    Eva B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker att vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Louise var kunnig på de delar vi behövde hjälp med. Exakt vad man förväntar sig av en mäklare.
    2017-05-22 Louise S svarar Eva B
    Hej Eva! Vad härligt att jag leve upp till era förväntningar och att ni är nöjda med bemötandet. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och stort lycka till i framtiden! Hälsa så gott, Mvh Louise
  • Ragnar L
    Ragnar L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise gjorde ett fantastiskt fint arbete. Hon höll sig väl informerad (både om fastigheten och om våra behov som kund). Hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor och hade ett trevlig bemötande. Jag upplever också att Louise håller en hög yrkeskompetens som vi hade stor nytta av.
    2017-05-22 Louise S svarar Ragnar L
    Tack för den fina rekommendationen Ragnar. För mig som mäklare är det superviktigt att vara så insatt jag bara kan i det hus jag säljer samt att ni känner er trygga och uppdaterade under hela processen. Tack för kommentaren om min yrkeskompetens, det var roligt att höra eftersom jag jobbar aktivt med att försöka vara så påläst som möjligt samt bredda kompetensen. Ta hand om er och tveka inte att höra av er om det är något ni undrar över :) Mvh Louise
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldig trevlig och kompetent. Tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Jag är jättenöjd med Ina, hon inger förtroende och hennes tips och råd hjälpte mig väldigt mycket med min försäljning. Min upplevelse är odelad positiv.
    2017-09-04 Ina O svarar Fredrik M
    Hej Fredrik! Tusen tack för den här fina rekommendationen! Hoppas att ni inte slitit ihjäl er ute i nya huset och att ni trivs riktigt bra!
  • Torbjörn G
    Torbjörn G skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina håller den absolut högsta kvalitet jag någonsin träffat på i mäklarbranschen. Påläst, korrekt och perfekt balans mellan sälj/push och lugn/avvaktande!
    2017-09-04 Ina O svarar Torbjörn G
    Hej Torbjörn! tack för den här fina rekommendationen, och tack för att jag fick förnyat förtroende från er. Återkommande kunder är verkligen det finaste betyget en mäklare kan få, och jag blev superglad av att få höra från Caroline att ni äntligen är på plats i det nya boendet!
  • Anna L
    Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, effektiv och kunnig mäklare
    2017-09-04 Ina O svarar Anna L
    Tack Anna, jag blir jätteglad att höra att du är nöjd med mig som mäklare!
  • Marie M
    Marie M skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, vänlig och kunnig! Levde helt upp till mina förväntningar och skötte sitt uppdrag till 100% Jag kunde inte vara nöjdare.
    2017-09-04 Ina O svarar Marie M
    Hej Marie! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen!
  • Anna L
    Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jättebra: tydlig, effektiv och förtroendeingivande.
    2017-09-04 Ina O svarar Anna L
    Hej Anna! Tack för din rekommendation, det uppskattas att du tar dig tid!
  • Josefina S
    Josefina S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, professionell och påläst. Det kändes tryggt att ha Louise som mäklare och kan varmt rekommendera henne till fortsatta uppdrag!
    2017-05-16 Louise S svarar Josefina S
    Tack för rekommendationen Josefina! Gläder mig att du känns dig trygg under processen, något som är oerhört viktigt. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Serviceminded, tydlig och gjorde ett mkt bra jobb!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte vårt nya boende via Staffan och SvenskFast. Staffan är både proffsig och kunnig. Bra kommunikation med snabb återkoppling vid frågor och trevligt bemötande. Mycket nöjd med allt. Rekommenderas varmt!
    2017-05-23 Staffan J svarar Susanne E
    Hej Susanne! Stort tack för den fina rekommendationen. Glad sommar! Mvh Staffan