Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Romansvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 243 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Dmytro S
    Dmytro S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Superduktig och väldigt professionell mäklare , starkt rekommenderas !
    2017-03-27 Caroline B svarar Dmytro S
    Tack så mycket för det fina omdömet och rekommendationen. Hoppas du kommer trivas inne i stan annars är du alltid välkommen tillbaka till Nacka
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tycker att Alexander Wall är en toppen mäklare!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Förtroendeingivande, professionell, tillgänglig.
    2017-03-24 Alexander W svarar Hanna H
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet :) Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Ses framåt!
  • Lars I
    Lars I skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och bra handläggning, kunnig
    2017-03-24 Caroline B svarar Lars I
    Hej Lars, tack för fina ord. Hälsa Allan från mig
  • Leo B
    Leo B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och enkel att arbeta med.
    2017-03-24 Caroline B svarar Leo B
    Tack Leo för rekommendationen. Önskar all lycka till i fortsättningen.
  • Claes B
    Claes B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Glad och pigg och lyssnade på spekulanterna. Tror alla kände sig sedda!
    2017-03-24 Caroline B svarar Claes B
    Hej Claes, alltid uppskattat att ni som köpare gillade min visning. Värmer extra mycket att ni även tror att övriga spekulanter var nöjda med visningen.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och bra kontakt under försäljningsförfarandet.
    2017-03-24 Caroline B svarar Stefan G
    Hej Stefan, kul att höra att du är nöjd med kontakten vi haft under försäljningsförfarandet.
  • Sune L
    Sune L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt, lyhörd och otroligt närvarande i hela processen. Rekommenderas starkt!
    2017-03-24 Alexander W svarar Sune L
    Hej Sune,
    Tack så jättemycket för rekommendationen och de fina omdömet. Vart väldigt kul att samarbeta med er. Hälsa Britt-marie!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har stor erfarenhet av olika mäklare. Det som utmärker Alexander är att han tillgänglig och tillitsfull. Vi är mycket nöjda med Alexander.
    2017-03-24 Alexander W svarar Stefan B
    Hej Stefan!
    Vad kul att ni är nöjda! Tack så jättemycket för de fina orden! :) Vi ses framåt!
  • Kenth G
    Kenth G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar uppfyllde alla krav som jag ställer på en bra mäklare.
  • Zanna S
    Zanna S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är jättenöjda med vår försäljningen av vår bostad. Allt gick snabbt, smidigt, proffsigt. Precis som vi ville.
  • Hans L
    Hans L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och trevligt bemötande. Väl förtrogen med den marknad jag befann mig i. Hon genomförde försäljningen på ett föredömligt sätt så jag kan bara ge henne rosor för ett väl genomförd försäljning.
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig, proffsig, såg behoven och värdet i bostaden. Hade brett kundnät och bedrev aktiv uppsökande verksamhet hos potentiella kunder. Väldigt nöjd med mäklaren och utfallet av affären.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min familj valde Ina att sköta försäljning av ett dödsbo efter att ha träffat tre olika mäklare. Ina var väldigt professionell att ha att göra med, allt gick smidigt och kommunikationen var mycket bra. Jag var så nöjd med samarbetet att jag kontaktade Ina direkt när jag själv skulle sälja en tid senare. Jag rekommenderar henne verkligen!
  • Per Petter Ö
    Per Petter Ö skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kompetent, tydlig, tillmötesgående
    2017-03-16 Isabelle R svarar Per Petter Ö
    Tack för fina och värmande ord Petter. Hoppas att hela familjen trivs i nya huset. Snart sommar och bad i sjön!

• Pajak K
    Pajak K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastisk, vänlig och noggran! Jag fick all hjälp jag behövde av Isabelle.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Pajak K
    Hej!
    Stort tack för värmande ord! Hoppas att du trivs bra i lägenheten och i området :-)

• Ingeli J
    Ingeli J skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och tydlig. Serviceminded.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Ingeli J
    Tusen tack Ingeli! Tänk att båda försäljningarna gick så pass bra. Hälsa sönerna och hoppas att de trivs i sina nya och lite större lägenheter.

• Karolina B
    Karolina B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har fått ett mycket bra intryck av Svensk fastighetsförmedling. Både jag och min mamma har valt att vända oss till dem vid försäljning samt köp av bostad. När det kommer till mäklaren Isabelle Rosing fick jag en bra upplevelse som förstagångsköpare. Hon gav ett seriöst och professionellt intryck. Jag kände mig därmed trygg som köpare och kunde lätt få information samt svar vid frågor. Jag skulle varmt kunna rekommendera henne till bekanta och tar gärna kontakt med henne i framtiden om det blir aktuellt att lägga ut min lägenhet till försäljning.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Karolina B
    Hej Karolina,
    Stort tack för värmande ord och att du tog tid att skriva en sån fin rekommendation. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten på Alphyddan. Hoppas att vi ses eller hörs snart. Önskar dig en trevlig och solig vårdag!

• Ted E
    Ted E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt möte med Isabelle Rosing och allting gick smidigt och snabbt till. Alltså, en mycket nöjd kund!
    2017-03-14 Isabelle R svarar Ted E
    Hej Ted!
    Kul att höra att du är nöjd. Ring om du har fler frågor kring deklarationen. Hoppas att vi ses snart igen :)

• Oskar S
    Oskar S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och ovanligt mån om kunderna (dvs vi!)
    2017-03-13 Isabelle R svarar Oskar S
    Det var med glädje att hjälpa er Oskar. Hoppas bygget har rullat på bra. Har åkt utanför och försökt att kika när jag sålt i området. Hoppas familjen mår bra!

• Anne-marie T
    Anne-marie T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa strategin gav bästa pris. Proffsigt!
    2017-03-14 Isabelle R svarar Anne-marie T
    Tänk vilket resultat vi lyckades nå endast via Läge+! Tack för värmande ord Anne-Marie! Hälsa Ted!

• Malena L
    Malena L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och engagerat bemötande. Tillgänglig och ringde alltid tillbaks då vi behövde hjälp.
  • Maria L
    Maria L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var mycket nöjda. Kunnig och ingav förtroende både för säljare och köpare.
    2017-03-13 Isabelle R svarar Maria L
    Stort tack för värmande ord Maria! Hoppas att ni trivs i stan :-)

• Leia H
    Leia H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket proffsig och påläst. Affären med Ina kändes väldigt trygg. Både jag och min sambo är otroligt nöjda!
    2017-03-13 Ina O svarar Leia H
    Hej Leia!
    Vad roligt att höra att ni var nöjda, det värmer! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna en rekommendation!
    Mvh Ina
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kanonbra service och snabba svar, fick mer än vad jag räkna med för lägenheten!
    2017-03-13 Isabelle R svarar Johannes N
    Tusen tack Joey! Alltid kul att slå rekord :) Hoppas allt är bra och att ni trivs i nya lägenheten!

Med Vänlig hälsning
  • Anna L
    Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Allt fungerade perfekt! Snabb och smidig återkoppling
    2017-03-13 Ina O svarar Anna L
    Hej Anna!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du trivs riktigt bra i din nya lägenhet!
    Mvh Ina
    Anna L gillar detta
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen bemötande, upplevde positivt kontakten med Louise, mycket nöjda. Jag kommer att rekommenderar Louise med nöje till alla som jag känner . Mycket fin och trevlig tjej och mäklare . A i betyg !!!
    2017-03-20 Louise S svarar Mohammed A
    Hej Mohammed! Tack för er fina rekommendation och vad roligt att ni är så nöjda :) Alltid kul med feedback från någon som både köpt och sålt via mig och i och med det sett "båda sidorna". Hoppas att ni trivs riktigt bra i er nya lägenhet och njuter ordentligt av båtarna på farleden :) Mvh Louise
  • Cornelia R
    Cornelia R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt engagerad och driven. Snabb återkoppling och alltid tillgänglig.
    2017-03-21 Cesar F svarar Cornelia R
    Tack för dina ord!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är jättenöjd med Cesar och hur han skötte vår försäljning. Trevlig, kunnig och lyhörd för vad vi behövde. Skulle rekommendera honom varmt!
    2017-03-21 Cesar F svarar Matilda L
    Tack Matilda! Jag är så glad att jag fick möjlighet att hjälpa er med förmedlingen av er bostad!
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och maken har under åren gått igenom flertalet lägenhets och hus försäljningar i och med att livet förändrats med barn och arbete osv. Vi har träffat en mäklare som "stuckit ut" i positiv mening och det är Alexander Wall från Svensk Fastighetsförmedling. Alexander Wall är en fantastiskt duktig mäklare. Han inger tillit och sköter affären mycket professionellt. Han återkopplade regelbundet och var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick väldigt bra betalt och köparna var även dom väldigt nöjda. Om vi någon gång i framtiden ska sälja så blir han vår mäklare, garanterat! Rekommenderas starkt!
    2017-03-24 Alexander W svarar Kristin A
    Hej Kristin!
    Ert fina omdöme värmer! Tack! Ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden!
  • Karin K
    Karin K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett proffesionellt bemötande. Engagerad. En fantastisk förmåga att fånga det jag, som köpare är ute efter.
    Min uppfattning om Cesar överträffade mina förväntningar.
  • Johan M
    Johan M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lugn, saklig och trovärdig. Mycket nöjd med bemötandet som köpare.
    2017-03-21 Cesar F svarar Johan M
    Hej Johan! tack för dina ord!
  • Johan K
    Johan K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall på Svensk Fastighetsförmedling har i uppdraget som mäklare vid försäljning av vår fastighet agerat på ett mycket professionellt, affärsmässigt och hänsynstagande sätt, vilket överträffade mina förväntningar. Jag fick kontinuerlig information, bra rådgivning och stöd i allt som var kopplat till försäljningen. Jag har mycket stort förtroende för Alexander Wall och Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera Alexander. Vi låg tidigare ute till försäljning med en annan mäklare på som vi inte alls var nöjda med och inte fick det pris vi önskade. Alexander sålde sedan vår fastighet till ett chockerande pris och visade hur stor skillnad det är mellan mäklare och mäklare. 10 plus!!!
    2017-03-24 Alexander W svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och det var väldigt kul att få samarbeta med er. Hoppas ni trivs i ert nya boende!
    /Alexander Wall
  • Jan J
    Jan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall ingav förtroende från första stund. Både min fru och jag fick ett gott intryck av honom. Han var lugn, vänlig, saklig och kompetent och skötte försäljningen av vår bostad på ett diskret och fackkunnigt sätt. Vi är både mycket nöjda med Alexander Wall, och han har lovat att även hjälpa oss med våra deklarationer angående försäljningen. Nu har han även hjälpt mig att köpa en annan lägenhet och även detta sköttes kompetent, snabbt och vänligt!
    2017-03-09 Alexander W svarar Jan J
    Hej Jan,
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och de fina orden. Värmer att höra att ni är nöjda med allt.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var fantastiskt professionell och trevlig genom hela processen, och gav en stark känska av trygghet och förtroende genom sin kunskap och frekventa kommunikation.
    2017-03-09 Alexander W svarar Susanne E
    Hej Sussi!
    Tack så jätte mycket för de fina orden och betyget! Vi ses nästa vecka för tillträde av din nya fina lägenhet! :)
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mkt bra.
    Mycket positiva erfarenheter och ett personligt bemötande.
    2017-03-01 Cesar F svarar Cecilia P
    Hej Cecilia,
    Det har varit en ära för mig att hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! Jag hoppas jag kan komma ner och hälsa på er i Spanien!
  • Björn W
    Björn W skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt bra mäklare som når alla mål. Väldigt nöjd.
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander levererade enligt värdering.
    Lite oerfaren i vissa lägen, därav 4/5.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en fantastisk skicklig mäklare, som med känsla, professionalism och erfarenhet ser till att både säljare och köpare känner sig nöjda. Alexander har fokus på att hålla liv i kundkontakter och arbetar nätverksmässigt. Som säljare kände jag mig fullständigt trygg och visste att han fokuserade på rätt saker. Det vill säga inte på ovesäntliga saker om citronskålar, amaryllisar och typ av soffa. Jag rekommenderar honom varmt!
    2017-03-09 Alexander W svarar Sofia S
    Hej Sofia!
    Tack så himla mycket för fina rekommendationen och omdömet.
  • Allan J
    Allan J skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Eftersom säljaren bytte mäklare så fick vi inte mer kontakt med Alexander Roussakoff än den tid, två gånger, på kontoret. Informationen och kontaktuppbyggnad mellan säljare och oss var perfekt.
    Saklig och effektiv.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket proffsigt omhändertagande från första möte till avslutad affär. Rekommenderas starkt!
  • Susanne U
    Susanne U skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John och sv. fastighetsförmedling gjorde arbetet mkt bra och proffsigt!
    Allt kändes tryggt och omhändertagande med köpet av lägenheten /tillträdet

Varmt tack
    /Susanne
    2017-02-21 Staffan J svarar Susanne U
    Hej Susanne!
    Tack för den fina rekommendationen. Roligt att du tillslut fann din efterlängtade lägenhet! Hoppas du kommer att stormtrivas. All lycka till dig framöver.

Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker att Caroline ingav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck.
    Dock dalande efter att uppdragskontraktet var skrivet.
    Vid ett flertal telefonsamtal bemöttes jag av djupa gäspningar vilket iofs inte störde mig men som jag då hoppades inte skulle irritera husspekulanterna.
    2017-02-17 Caroline B svarar Jonas H
    Tack Jonas för din rekommendation och feedback. Beklagar verkligen om du upplevt att jag gäspat i telefonsamtal med dig. Kommer inte upprepas igen, varken med dig eller andra kunder! Hoppas i alla fall att du blev nöjd med det höga slutpriset. Trevlig helg
  • Maria K
    Maria K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt från dag 1. Har haft kontakt med Staffan John sedan mars 2015 och är mycket nöjd. Kompetent och med hög servicenivå. Sarah Hasselgren har hållit i administrationen på ett föredömligt sätt.

Stort TACK!
    2017-02-21 Staffan J svarar Maria K
    Hej Maria!
    Tack för fina ord. Det var glädjande att få vara delaktig i försäljningen av er fantastiskt fina lägenhet. All lycka framöver!
    Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Maud E
    Maud E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Personlig inkännande och mycket serviceinriktad. Mycket bra mäklare!
    2017-03-01 Cesar F svarar Maud E
    Hej Maud!
    Tack för dina fina ord! hoppas du trivs i din nya lägenhet!

• Camilla K
    Camilla K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt nöjd med Alexander Wall, sympatisk, kunnig och håller det han lovar. Perfekt!
    2017-03-09 Alexander W svarar Camilla K
    Hej Camilla!
    Tack för de fina orden! Det värmer!
  • Maarit P
    Maarit P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket proffsig mäklare som gillar sitt jobb. Hon ordnade allt smidigt, sakligt och välordnat med ett mycket trevligt bemötande.
    2017-02-10 Isabelle R svarar Maarit P
    Hej Maarit,
    Stort tack för värmande ord. Det gör mig så glad. Hälsa familjen!

• Maria F
    Maria F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Vi är så nöjda. Alexander är en trevlig, duktig och mycket proffsig mäklare. Skulle helt säkert vilja ha honom till hjälp igen vid eventuell försäljning. Han får toppbetyg ++++++
    2017-03-09 Alexander W svarar Maria F
    Hej Maria!
    Tack så jättemycket för fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende till sommaren. VI hörs framåt!/Mvh Alexander Wall
  • Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell. Inget att klaga på. Rekommenderas.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Anna-karin L
    Hej Anna-Karin,
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord om hur du upplevde affären som köpare. Värmer att höra.

Hoppas familjen har kryat på sig sedan tillträdet!

• Rebecca R
    Rebecca R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har mycket stort förtroende för Isabell, hon har skött hela processen på proffsigt och personligt. nästa gång jag själv behöver mäklare kommer jag med all säkerhet att anlita Isabell.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Rebecca R
    Hej Rebecca,
    Stort tack för fina ord och rekommendation. Hoppas att ni trivs i huset och får många fina sommardagar på bryggan!

Hälsa familjen!

Romansvägen 12, 131 53 Nacka