Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 734 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2019-11-18

Christine N skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine gjorde ett mycket bra arbete när hon hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning. Hon var mycket tillmötesgående, hjälpsam, driven och ordentlig.
    Hon hjälpte oss att göra en bra affär genom att vara självsäker i prissättningen, något som vi själv inte alls hade väntat oss. Jag har gjort 2 försäljningar innan och Maxine är klart den bästa av de mäklare jag anlitat och jag rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Fredrik M

2019-11-18

Fredrik M skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt en 2a på 74kvm i Nacka. Redan vid första mötet med Maxine så kändes det klockrent. Hon förstod vårt behov och hade bra ideer samt tillvägagångsätt för en lyckad försäljning. Vi hade förhoppningar om en försäljning efter ca 1-2 månader men Maxine hade redan en potentiell kund i åtanke och lägenheten var såld redan innan visning. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • 2019-11-15

Anna D skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt bostadsrätt
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt.
    Caroline som mäklare levde upp till våra förväntningar. Ordning och reda, lugn och ärlig. Läs mer
  • 2019-11-14

Pontus B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt hus med sämre försäljningspris än vi väntat/önskat men tuff marknad Läs mer
  • 2019-11-10

JASMINE P skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt med hjälp av Maxine, som på ett superbra sätt bemötte oss och våra önskemål, var snabb och flexibel samt påläst när det kom till alla våra frågor. Hon gjorde verkligen allt som behövdes och mer för att vi skulle bli nöjda med vårt köp. Ingenting att klaga på, bara bra saker! Läs mer
    2019-11-15 Maxine M svarar JASMINE P
    WOW Jasmine vilken rekommendation, tack snälla för de vänliga orden och att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Gratulerar till en fantastik lägenhet, jag är säker på att ni kommer stortrivas.

• Johan B

2019-11-10

Johan B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydligt, trevligt och effektivt! Läs mer
    2019-11-10 Maxine M svarar Johan B
    Hej Johan, tack för omdömet! Det blev en snabb och smidig försäljning. Ta hand om dig så ses vi på tillträdesdagen.

• 2019-11-08

Jane K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och kanon hela vägen! Kan varmt rekommendera Läs mer
    2019-11-08 Maxine M svarar Jane K
    Stort tack Jane, det värmer att du känner dig nöjd och det har varit ett bra samarbete i försäljningen av er fantastiska lägenhet!

• 2019-11-08

Andreas L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra! Har sålt till bra pris! Trevlig mäklare Läs mer
    2019-11-08 Maxine M svarar Andreas L
    Tack snälla för rekommendationen Andreas! Nu ska vi bara se till att hitta ett nytt och fint hem till dig och familjen :)

Jonas N skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydligt, enkelt och trovärdigt! Läs mer
    2019-11-07 Carolina R svarar Jonas N
    Tack Jonas jag hoppas att du och din dotter ska trivas och läsa många böcker där. Vänligen Carolina

Karin G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket tillmötesgående och förstående för min situation (att jag behöver sälja min egen lägenhet för att hela affären ska gå i lås).

Ingav förtroende.

Nu är ju min lägenhet ännu inte såld, så jag hoppas att processen vidare fungerar lika bra. Läs mer

Anders G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, kunnig och bra service. Läs mer
  • 2019-11-06

Mohammad A skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en lägenhet via Maxine Mazy på svensk fastighetsförmedling. Maxine är en mycket trevlig tjej som brinner för sitt jobb och jag märkte det genom hennes engagemang . Hon är en kämpe och ger sig inte så lätt , försöker sitt bästa att få det bästa resultat. Hon jobbade intensivt och var ständigt i kontakt med oss .
    Väldigt artigt och trevlig , duktig och hade full kontroll . Jag har sålt många lägenheter under åren och jag aldrig träffat en sån ung och engagerad mäklare . Du har all min respekt💐
    Mohammad Abdollahnezhad Läs mer
    2019-11-08 Maxine M svarar Mohammad A
    Tack så mycket för rekommendationen Mohammad, det betyder väldigt mycket för mig! Vad kul att du upplevde den service som jag strävar efter i mina affärer! Önskar dig all lycka och tveka inte att höra av er om något som jag kan hjälpa till med! :) Stort tack för blommor och vin!

• 2019-11-05

Håkan N skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christoffer uppfyllde alla förväntningar vid köp av bostadsrätt på
    Gamla Värmdövägen 12. Utmärkt skött Läs mer
  • Maja N

2019-11-02

Maja N skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde ett bostadsrättsparhus på en tuff marknad. Christopher kämpade på med ständig uppmuntran! Till slut fick vi det sålt, till ett bra pris.
    Christophers bemötande var alltid uppmuntrande och ärligt. Vi var såklart besvikna att det inte såldes snabbare men Christopher delade vår upplevelse och hade alltid nya planer. Vi är mycket tacksamma för hans arbete och vi är mycket glada att vi behöll en så trevlig och professionell mäklare genom hela processen! Läs mer
  • 2019-11-01

Monica A skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en lägenhet. Mycket proffsigt och bra bemötande. Snabbt från första kontakt till avtal. Kunde inte bli bättre. Läs mer
  • 2019-11-01

Ulrika E skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt o köpt lägenhet. Okunnig mäklare. Dyrt arvode för noll service Läs mer
  • 2019-10-29

Malin W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt ett radhus, med världens bästa bemötande av vår mäklare. Hon är kanon på alla sätt! Driven, snabb, professionell, förstående och så duktig! Allt gick så smidigt & snabbt! Läs mer
    2019-11-08 Maxine M svarar Malin W
    Tack snälla Malin för fantastiskt fina ord, det värmer i hjärtat! Vi ses på tillträdesdagen.

• 2019-10-26

Evanna Ingrid Elle H skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick det pris som jag trodde och önskade för bostaden vilket känns jätteskönt. Sålde även på en privatvisning så det gick snabbt och smidigt.

Har hela tiden blivit väl bemött och fått ta saker i min takt utan att ha känt mig stressad vilket har varit otroligt viktigt för mig.

Överlag är jag jättenöjd. Det enda jag har att påpeka för var en del slarvfel i första utkastet av annonsen vilka rättades till snabbt. Läs mer
    2019-10-31 Caroline H svarar Evanna Ingrid Elle H
    Hej, tack för din rekommendation. Ja vi hade dialog under lång tid, så när du väl valde att sälja din bostad kunde jag ordna en bra köpare snabbt. Vilket gav ett bra resultat! Tackar dig även för din feedback gällande annonsen. Ska i framtiden läsa igenom annonstexten en extra gång för att undvika slarvfel. Önskar dig en härlig helg.
  • 2019-10-26

Artem T skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    We were buying an apartment, our agent represented sellers. Everything went very good, we got answers on all our questions. Läs mer
  • Ellinor L

2019-10-22

Ellinor L skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde bostadsrätt i Upplands Väsby medan Carolina arbetade kvar där.
    Det var en utdragen process. Hon visade stort tålamod, engagemang och ingav förtroende. Proffsig.
    Kände mig trygg hela vägen. Läs mer
    2019-10-23 Carolina R svarar Ellinor L
    Hej Ellinor, Tack det var fint att höra och jag hoppas allt är bra med dig och pappa. Ha en fin höst! Vänliga hälsningar
    Carolina
  • 2019-10-21

Maria R skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har köpt lhg. Har endast det honom två ggr kort o har inte kunnat få en riktig uppfattning om honom. Läs mer
  • 2019-10-19

Leif G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är tacksamma för att det var Christopher Storm som svarade i telefon när sökte en mäklare för att sälja vår villa i Saltsjö-Boo. Han kom snabbt hem till oss och gick igenom rutinerna på ett proffsigt sätt. Inför första visningen blev jag inlagd på sjukhus. Christopher ställde upp på ett fantastiskt sätt tillsammans med min fru. Försäljningen var klar efter andra visningen.
    Tusen tack Christopher. Läs mer
  • 2019-10-18

Sebastian T skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en lägenhet i Nacka Strand via Christopher. Han agerade genomgående proffsigt, svarade snabbt i telefon och gav besked om att återkomma när han satt upptagen, vilket han också gjorde.

Christpåher var även väldigt trevlig vilket aldrig kan underskattas. Läs mer
  • 2019-10-18

Anne-marie T skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gjorde en ”perfect match” ! Läs mer
    2019-10-21 Caroline H svarar Anne-marie T
    Ja det var verkligen en "perfect match" med Läge+, privatvisning och sedan ny bostad samma dag. Extra plus med en trevlig köpare dessutom :)

Du får bjuda hem mig till din nya bostad i Finnboda när du har hunnit installera dig ordentligt. Trevlig dag

Tord R skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande, professionell, bra information om hanteringen, mycket bra kontakt under budgivningen. Läs mer
    2019-10-21 Johan M svarar Tord R
    Hej Tord, stort tack för ditt omdöme. Hoppas på att ni kommer att trivas bra nu i er nya lägenhet.
  • 2019-10-18

Viktoria A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde vår lägenhet på Nacka Strand. Dagen efter att vi skrivit på avtal hade han intresserade spekulanter som gick på privatvisning innan vi hade fotat lägenheten, några dagar senare skrev vi på kontraktet med en mycket större vinst än vad vi förväntat oss. Grannen med samma storlek hade försökt sälja i flera månader. Duktig och målinriktad, rekommenderar varmt! Läs mer

Anna J skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt min lägenhet på 28 kvm med Carolina Ramsten som mäklare. Jag kände mig trygg med Carolina. Hon var trevlig, kompetent och mycket lätt att samarbeta med. Jag tycker hon infriade mina förväntningar av en mäklare som vägledande och stöttande. Jag kan varmt rekommendera Carolina.
    /Anna Läs mer
    2019-10-18 Carolina R svarar Anna J
    Tack Anna för dina vänliga ord. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig. All lycka till nu med nya bostaden och varmt välkommen tillbaka om du återvänder till Nacka och Stockholm i framtiden. Vänliga hälsningar Carolina
  • 2019-10-17

Axel Willian L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en lägenhet i Orminge .
    Jag och min syster blev välvilligt bemött.
    Hon hjälpte oss med allting och hon var där när vi hade olika frågor om bostaden. Läs mer
    2019-10-27 Maxine M svarar Axel Willian L
    Hej Axel, tack för den fina rekommendationen! Jag är säker på att du kommer stortrivas i din nya fina lägenhet.

• 2019-10-17

Kjell J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra jobb under lång tid snabbt avslut! Läs mer
  • 2019-10-15

HANS D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan Markelius (franchisetagare & mäklare Sv Fastf Nacka) - seriös, engagerad, kunnig - har anlitat honom vid tre tillfällen: försäljning bostadsrätt; försäljning villa; konsultation/rådgivning framtida försäljning villa. Riktigt bra på affärsprocessen t ex vilka renoveringar o dyl som bör göras för att maximera det ekonomiska utfallet.
    /Hans Läs mer
  • Kristina W

2019-10-11

Kristina W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine har sålt vår lägenhet, snabbt och smidigt. Visning söndag o tisdag samma vecka. Kontraktsskrivning på fredagen!
    Glad och positiv ung mäklare som återkopplade till oss hela tiden. Toppen !
    Bra genomgång av alla papper vid kontraktsskrivningen.
    Vi rekommenderar henne å det varmaste!
    Känner oss väldigt nöjda på alla sätt. Läs mer
    2019-10-27 Maxine M svarar Kristina W
    Tack Kristina för era vänliga ord, det gör mig jätteglad! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och Hans. All lycka till nu med nya bostaden så ses vi på tillträdet!

• 2019-10-11

Anette E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt bostadsrätt. Fick komma på en extravisning. Fick svar på frågor och hjälp med att mäta. Hjälpte mig kontakta föreningen för mer information. Min mäklare gav ett bra och professionellt intryck. Jag är nöjd. Läs mer
    2019-10-21 Caroline H svarar Anette E
    Hej Anette, tack för rekommendationen. Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten! Vi ses om någon månad
  • 2019-10-10

Per L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vill egentligen inte ge ett omdöme nu då Maxines arbete inte är klart. Nästa gång ni skickar ut en förfrågan om omdöme av en person se till att den personens arbetet är klart. OM Maxine inte utför de kvarvarande åtagandena på ett bra och korrekt sätt skulle mitt "betyg" bli något helt annat.

MVH

Hussäljare Läs mer
    2019-10-27 Maxine M svarar Per L
    Hej Krister, tack för feedback och att jag fick hjälpa er att sälja ert fantastiska barndomshem. Vi ses på tillträdesdagen!

• 2019-10-09

Robert R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en 1a. Blev väldigt bra bemött av en mäklare som också gjorde ett riktigt bra jobb Läs mer
  • 2019-10-09

Frida S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en lgh i Saltängen. Trevlig och engagerad mäklare som gjorde det där lilla extra. Läs mer
    2019-10-09 Caroline H svarar Frida S
    Hej Frida, tack för din rekommendation. Kul att jag kunde få hjälpa er till en lyckad försäljning samtidigt som ni köpte er nya drömbostad. Trevlig dag
  • 2019-10-04

Anna J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    sålt lgh, trevligt bemötande dock för mycket ”gått i kurs för att lära sig sälja ” ex att nämna mitt namn i varje mening är bara irriterande.
    Jag fattar att ålder och pp erfarenhet spelar in. Väldigt ambitiös och duktig tjej. Läs mer
    2019-11-02 Maxine M svarar Anna J
    Hej Anna, tack för ditt omdöme och feedback. Kul att vi även kunde hjälpa dig att hitta din nästa bostad som jag är säker på att du kommer stormtrivas i.

• 2019-10-01

Inga M skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    -Saklig & engagerad.
    Eftersom just saklig & engagerad är de egenskaper som jag söker så kan det inte bli 30 ord.... Läs mer
  • 2019-09-26

Evangelos P skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och duktig mäklare. Rekommenderas Läs mer
    2019-10-21 Johan M svarar Evangelos P
    Hej Evangelos. Stort tack för den fina rekommendationen. Hoppas på att ni har hunnit njuta lite av er nya altaner innan hösten kom.
  • 2019-09-25

Britt P skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har med hjälp av Paul sålt vår lägenhet i Nacka.
    Paul är en mycket trevlig och professionell mäklare som ingav stort förtroende. Tidsplanen och målsättningen uppfylldes till 100%.
    Paul var också tillgänglig på telefon udda tider vilket vi uppskattade. Läs mer
    2019-10-16 Paul K svarar Britt P
    Stort tack för de fina orden Britt.
  • 2019-09-24

Miguel S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt min bostadsrätt i Nacka. Paul Karlström var den mäklaren som hjälpte mig. Men ett mycket seriöst och proffsigt bemötande fick vi lägenheten såld innan visning!

Upplevelsen var att Paul gjorde mer än vad jag som kund förväntade mig från honom. Jag har känt mig delaktig i hela processen och tid för diskussion i svåra beslutsfrågor har funnits även om det gått fort!

Stort tack! Läs mer
    2019-10-16 Paul K svarar Miguel S
    Stort tack! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-09-23

Andrea Ö skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt sympatisk och trevlig att ha att göra med. Vi köpte av henne och hon var väldigt bra och kompetent. Kunde svara på alla våra frågor. Läs mer
    2019-09-24 Carolina R svarar Andrea Ö
    Tack Andrea och Frederic. Jag hoppas att ni ska trivas i huset och få många härliga år och njuta av goda middagar tillsammans med nära och kära. Vänligen Carolina
  • 2019-09-23

Mats T skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en nyproducerad bostadsrätt.
    Fick ett vänligt och sakligt bemötande. Läs mer
    2019-10-21 Johan M svarar Mats T
    Hej Mats, stort tack.
    Kul att du trivs bra i din nya lägenhet.
  • 2019-09-22

Maria U skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt bostad. Vi blev utmärkt bemött proffsigt pedagogiskt. Förväntningar på att huset skulle bli sålt, dock kanske till något högre pris,kanske att man skulle gått ut med ett högre pris från början. Läs mer
    2019-09-23 Carolina R svarar Maria U
    Hej Maria och Staffan, det har varit oerhört trevligt att samarbeta med er och få hjälpa er med er villaförsäljningen. Jag önskar er all lycka till och hoppas att ni ska trivas i den nya lägenheten.

Robert D skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon är krass, smart och fokuserar på det som är viktigt. Läs mer
    2019-10-01 Caroline H svarar Robert D
    Hej Robert, tack för rekommendationen och för förtroendet att få sälja ert hus. Alltid extra kul att få sälja ett hus i mitt egna bostadsområde :) Önskar er all lycka till på Gotland

Ekaterina K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har haft jätte svårt med att sälja vår lägenhet. Vi har haft tre olika uppdrag med andra mäklare, men bara Maxine Mazy kunde analysera varför var lägenheten svårsåld och kunde lägga upp både marknadsföringen och visningar på ett lyckat sätt. Vi är super nöjda och tacksamma för hennes insats! Läs mer
    2019-09-24 Maxine M svarar Ekaterina K
    Tusen tack Katja för den fina recensionen och stort tack för förtroendet! Kul att vi hittade en familj som kommer uppskatta er lägenhet till dess fullo. Hälsa Same så ses vi på tillträdet.

Ricard C skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en fin 2:a i nacka med sjöutsikt och stor balkong. På en annan visning stötte vi på Caroline och fattade direkt tycke.

Vi kontaktade henne kort därefter för att fråga om hon kunde sälja vår lägenhet.

Under hela processen agerade hon personligt men samtidigt väldigt professionellt och med mycket positivt driv.

Vi var även positivt överraskade över hur bra bilderna och presentationsmaterialet blev. Långt över andra liknande lägenheter som låg ute samtidigt som inte fick bud, medans vi hade 5 budgivare.

Det märktes också tydligt att hon hade mycket erfarenhet vilket kom väl till användning i slutet av budgivningen där hennes energiska arbete gav oss en värdering över våra förväntningar.

Vi ser fram emot att använda Caroline i vår nästa försäljning när det nu blir dags för det.

Sammanfattningsvis väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-24 Caroline H svarar Ricard C
    TACK Ricard för denna fantastiska rekommendation.

Visste inte att ni valde mig som er mäklare för att ni sett hur jag arbetar på visning. Extra kul att höra då visningar är mitt fönster utåt och en väldigt viktigt del i försäljningsprocessen.

Tack, ni är alltid varmt välkomna att höra av er om ni inte trivs i Skuru :)
  • Robin J

2019-09-17

Robin J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi hade försökt att sälja vår bostad vid två tillfällen innan vi träffade Christoffer. Ingen av de andra mäklarna lyckades med det Christoffer gjorde. Han är oerhört noggrann i sitt arbete och uppträder alltid professionellt. Vi som säljare kände verkligen att han representerade oss i denna affär. Vi kommer definitivt anlita Christoffer för framtida uppdrag.

Man kan sammanfatta vår upplevelse med att man får vad man betalar för! Vi kommer verkligen att rekommendera Christoffer till andra säljare som vill anlita en mäklare. Läs mer

Tove G skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och tillgänglig mäklare! Läs mer

Maria W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt bostadsrätt 64 kvm Jarlaberg

Jag är mycket glad och nöjd med den snabba och smidiga lägenhetsaffären med Maxine som mäklare!

Maxine är en mycket proffsig, extremt hjälpsam och väldigt trevlig mäklare som ser till både köparens och säljarens intressen. Jag rekommenderar starkt denna mäklare om man letar efter en engagerad och tillmötesgående mäklare i Nacka. Läs mer
    2019-09-24 Maxine M svarar Maria W
    Hej Maria! Tack snälla för de värmande orden, jag blir jätteglad över att läsa ditt fina omdöme. Nu ska vi se till och hitta en bostad till Åke också! Vi ses på tillträdet.

Josef S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt grym mäklare som levererar. Rekommenderar starkt att ni anlitar han. Läs mer

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka