Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Romansvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Läs vad 154 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Malin K
    Malin K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Extremt driven och engagerad mäklare
  • Carina A
    Carina A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En helt fantastisk mäklare. Energisk , snabb, mycket kunnig, otroligt serviceinriktad. Är verkligen nöjd med min försäljning genom Cesar. Har rekommenderat honom till flera vänner . Mvh Carina Andersson
    2016-12-08 Cesar F svarar Carina A
    Hej Carina,
    Det värmer att höra dina fina ord och tack för att du rekommenderar mig till dina vänner! Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
    Cesar
  • Brian J
    Brian J skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I am very pleased to say that Alexander did an incredible job from my first call through to the closing signatures on the contracts. Alexander's knowledge, confidence and professionalism made the process of selling my apartment a stress free and enjoyable experience.
    2016-11-22 Alexander R svarar Brian J
    Hi Brian,

Thanks for your kind words. I’m glad to hear that you satisfied with my work. It was a pleasure to help you sell your apartment. Good luck with everything in the future.

Regards,
  • Sitna F
    Sitna F skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, god lyssnare och seriös
    2016-11-22 Alexander R svarar Sitna F
    Hej Stina,

Vad kul att du är nöjd med köpet av din bostad och mitt arbete. Hoppas du trivs i lägenheten.

Mvh,
  • Christina L
    Christina L skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick ett bra bemötande och Alexander levererade över förväntan.
    2016-11-22 Alexander R svarar Christina L
    Hej Christina,

Roligt att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Lycka till i din nya bostad.

Mvh,
  • Louise S
    Louise S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Tydligt, engagerat, professionellt.
    2016-11-01 Louise K svarar Louise S
    Hej Louise, tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Louise
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Gör verkligen ett bra jobb och är engagerad!
    2016-11-01 Alexander R svarar Patrik B
    Hej Patrik!

Vad kul att du är nöjd med försäljningen och tack för dom fina orden.

• Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och mån om att det blir en bra försäljning för säljaren men även ett bra köp för köparen.
  • Jan W
    Jan W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Nu tre år sedan vi anlitade henne. Lite sent att komma med denna propå.
    Språkbehandlingen i frågan tycker jag är undermålig ("på CB").
    2016-11-08 Caroline B svarar Jan W
    Hej Jan, värmer i hjärtat att du tre år efter vårt samarbete har tagit dig tid att rekommendera mig vidare till framtida kunder. Jag beklagar dock att du upplever språkbehandlingen som undermålig. Tar till mig detta och ska se över framtida utskick. Tack
  • Nils-georg A
    Nils-georg A skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej
    Vi är helt nöjda med Caroline😃😃
    2016-11-08 Caroline B svarar Nils-georg A
    Tack för rekommendationen. Er köpare är även mycket nöjd med affären.
  • Peter H
    Peter H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är mycket nöjd med Caroline Baarsen när hon sålde mitt radhus. Ytterst profisionell mäklare.
    2016-11-08 Caroline B svarar Peter H
    Hej Peter. Tack för rekommendationen. Hoppas ni har kommit på plats i huset. Ska bli roligt att se hur huset har tagit form efter er renovering.
  • Lena B
    Lena B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Endast gott att säga! Noggrannhet, vänligt bemötande och tydlighet !!
    2016-11-08 Caroline B svarar Lena B
    Hej Lena, Tack för fina ord. Hoppas du trivs i nya bostaden.
  • N
    N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan var oerhört trevlig och positiv och jag fick snabbt förtroende för honom. Då jag sålde en fastighet som gått i arv i min släkt i väldigt många år var det viktigt för mig att ha förtroende för min mäklare och det fick jag verkligen.
    2016-10-24 Staffan J svarar N
    Tack för det fina omdömet. Ett förtroende är viktigt, roligt att du uppskattar mitt arbete med försäljningen av din fastighet. Stort lycka till med allt framöver.
  • Martin J
    Martin J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Det började med att hon fick sälja min lägenhet, sedan köpte vi vårat nya boende genom henne samt att hon sålde min sambos lägenhet.
    2016-10-20 Caroline B svarar Martin J
    Hej Martin, ja jag har verkligen gått och blivit er familjemäklare. Det tackar jag för ni är en fin familj! När din bror är redo att ta nästa steg i livet får han gärna höra av sig.

Hoppas ni njuter av huset och bubbelkoppen :) Vi hörs
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och överträffade mina förväntningar.
    2016-10-20 Caroline B svarar Mikael N
    Tack Mikael för rekommendationen. Hoppas du trivs i lägenheten och nya området.
  • Davidsson C
    Davidsson C skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är otroligt proffsig och har gjort ett fantastiskt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Hon inger ett stort förtroende och är en mycket kunnig mäklare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Davidsson C
    Hej Caroline, tack för dina varma ord.
    I ert fall kan jag inte ta åt mig all ära att ni fick bäst betalt. Ni har i båda era försäljningar med mig gjort väldigt bra renoveringar och har en otrolig inredningssmak! Ni gjorde mitt arbete enklare :) All lycka till med huset och ni vet att ni alltid kan höra av er
  • Pyret P
    Pyret P skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenmäklare.
    Kunnig och lyhörd men inte då bra medarbetare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Pyret P
    Tack för rekommendationen. Tråkigt att du var missnöjd med min kollega på grannkontoret. Du får försöka hålla dig i Nacka helt enkelt för här har jag bara toppenkollegor :)

Hör av dig när du är klar med inredningen i lägenheten så kommer jag gärna förbi på en kaffe. Ser fram emot att se hur allt har blivit.
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket skicklig mäklare. Förstår kundens prioteringar och ger en bra vinst
    2016-10-20 Caroline B svarar Katarina M
    Alltid extra kul när jag lyckats ge mina kunder väldigt bra betalt :) Önskar dig all lycka till i framtiden och du kan alltid höra av dig för bostadstips om du längtar tillbaka till Nacka.
  • Ann Charlotte M
    Ann Charlotte M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag var mycket nöjd med min mäklare. Hon var professionell, kunnig, tillgänglig och mycket hjälpsam. Flera gånger gick hon utanför sitt uppdrag för att hjälpa mig med allt kring köp och försäljning.
    2016-10-20 Caroline B svarar Ann Charlotte M
    Hej Lotta. Tack för dina fina ord. Det värmer!
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, kommunikativ,proffsig, social och seriös! Grymt bra intryck!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika W
    Tack. Nu ska vi se till att jag säljer bostaden dyrt igen! Vi hörs :)
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är en fantastisk mäklare! Bra service och god kontakt! Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika K
    Tack för dina fina ord! Var extra givande att få vara både er säljmäklare och köpmäklare. Hoppas ni trivs bra i radhuset och att din försäljning med min kollega nere i landet även gick bra.
  • Palmberg T
    Palmberg T skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare med lokal kunskap och bra bemötande
    2016-10-20 Caroline B svarar Palmberg T
    Hej Thomas, tack för din rekommendation. Kul att höra att jag sköter mig i kontakten med dig som köpare. Önskar dig all lycka till i nya boendet på Älgö.
  • Helén D
    Helén D skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, lyssnar bra o stämmer av, bra driv - får saker att hända.
    2016-10-20 Caroline B svarar Helén D
    Hej Helén, roligt att höra från dig. Tackar för rekommendationen och hoppas att du trivs bra i ditt nya bostadsområde.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell att köpa av. Vi har endast köpt via Louise och är nöjd med att köpa av Louise.
    2016-10-18 Louise K svarar Hanna L
    Tack för ert omdöme Hanna, köpsidan av en förmedling är minst lika viktigt som säljsidan och jag är glad över att ni är nöjda med er upplevelse :) Mvh, Louise
  • Lina S
    Lina S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lättsam, tillgänglig och professionell. "Det fixar jag" inställning till allt. Vi kan varmt rekommendera Louise Klingborg.
    2016-10-18 Louise K svarar Lina S
    Tack för din rekommendation Lina! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus :) Mvh Louise
  • Anita L
    Anita L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En fantastisk mäklare med stort engagemang som jag varmt rekommenderar.
    2016-10-18 Staffan J svarar Anita L
    Tack så mycket Anita för den fina rekommendationen. Stort lycka till med allt framöver!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    strålande på alla sätt..... -korrekt -informativ-återkopplade alltid -kändes tryggt
    2016-10-17 Louise K svarar Sofia B
    Tack Sofia, återkoppling är jätteviktigt för mig och likaså att ni ska känna er 100 % trygga. Att sälja ett hus är väldigt stort - på måndag olika sätt. Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Björn E
    Björn E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En kompetent och duktig mäklare.
  • Julia M
    Julia M skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kände mig trygg genom hela processen med Louise. Valde henne för att hon kändes ärlig och pålitlig, helt ovetandes om att hon hade hand om mina föräldrars försäljning några år tidigare. De var precis lika nöjda som jag. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
    2016-10-17 Louise K svarar Julia M
    Tack för rekommendationen Julia! Det var verkligen roligt när vi upptäckte att jag även hade hjälpt dina föräldrar med husförsäljningen tidigare och det känns självklart bra att vara er familjemäklare :) :) Hoppas att ni trivs bra i huset och kom ihåg att ni alltid är välkomna att vända er till mig om det är något :) / Louise
  • Peter J
    Peter J skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var trevlig och proffsig. Mycket bra mäklare i mina ögon.
    2016-10-17 Louise K svarar Peter J
    Tack Peter, hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus! :) Mvh Louise
  • Bibi P
    Bibi P skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är den bästa tänkbara mäklare! Hon har ordning på precis allting och vi kände oss mycket väl bemötta och omhändertagna av henne från början till slut i denna affär.
    Vänliga hälsningar
    Kjell Petersson
    2016-10-17 Louise K svarar Bibi P
    Tack snälla Kjell och Bibbi för er rekommendation! Mitt mål är självklart att alltid vara ett stöd från början till slut så era fina ord värmer. Stock lycka till i framtiden :) Bästa hälsningar Louise
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan gjorde ett professionellt intryck/jobb. Han uppträdde vänligt och var tillmötesgående. Affären sköttes bra. / Bengt
    2016-10-17 Staffan J svarar Bengt L
    Tack Bengt för bra betyg och fina ord. Lycka till med allt som är på gång!
  • Alice B
    Alice B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag uppfattade Louise som en kunnig, vänlig, tillmötesgående och lyssnande person, såsom man önskar att en mäklare skall vara.

(Jag är inte med i Facebook, därför blir det i gula rutan. Vet inte om det har någon betydelse för er del.)
    2016-10-17 Louise K svarar Alice B
    Tack Alice, roligt att få höra från dig som båda köpt och sålt genom min förmedling! Önskar dig all lycka och en trevlig resa till Kalifornien. Mvh Louise
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit precis så kunnig, närvarade, lyssnande som jag förväntar mig av en mäklare.
    Mina Frågor besvarade han så fort han hade möjlighet.

Han är dessutom trevlig
    2016-10-17 Staffan J svarar Kerstin J
    Tack Kerstin för bra betyg och fina ord. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad och kunnig.
    Full av idéer och väldigt rak I kommunikationen.
    2016-10-17 Staffan J svarar Rolf L
    Tack Rolf för bra betyg och fin rekommendation. Lycka till med allt framöver!
  • Titti B
    Titti B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är mkt saklig,korrekt
    Lätt att få tag på. Mycket tydlig i sin kommunikation
    Kan rekommenderas till det bästa
    2016-10-17 Louise K svarar Titti B
    Tack Titti! Det värmer och tack själv för ett fint samarbete, är övertygad om att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! :) Mvh Louise
  • Leif B
    Leif B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar Fuentes har mer än väl levt upp till mina förväntningar vad gäller bemötande, korrekthet, initiativtagande och att hålla mig informerad. Han vägleder fötroendefullt steg för steg. Hans väghållning gör att både säljare och köpare kan känna sig trygga, en person jag kan lita på och rekommenderar som mäklare.
    2016-10-17 Cesar F svarar Leif B
    Hej Leif!
    Vilka värmande ord. Stort tack! Jag är väldigt glad över att ni gav mig förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
    Cesar
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han är en väldigt ödmjuk och hjälpsam mäklare som lägger ner mycket tid och energi på sina kunder och objekt.
    2016-10-17 Staffan J svarar Nathalie T
    Tack Nathalie för den fina rekommendationen och för det maximala betyget. Ta hand om er och lycka till med allt framöver!
  • Lars L
    Lars L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, kunnig och effektiv............................................................................................................................................................................................................................................................................................
    2016-10-24 Staffan J svarar Lars L
    Tack Lars för ett fint omdöme. Stort lycka till med allt framöver!
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg är den mest professionella mäklare jag haft att göra med. Hon är dessutom mycket trevlig. Hon skapade en fin kontakt under hela den tid jag sökte efter bostad. Hon tipsade så snart hon hade ett objekt som hon trodde kunde tilltala mig. I jämförelse med andra mäklare jag haft kontakt med är hon outstanding.
    2016-10-17 Louise K svarar Lilian B
    Tack för ditt superfina omdöme Lilian! Roligt att höra att bilden stämde från start till mål eftersom vi hade kontakt så pass länge :) Lycka till med boken nu! Mvh Louise
  • Marie S
    Marie S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louis var en fantastisk mäklare. Mycket påläst , kunnig i sitt yrke , kändes trovärdig och ärlig. Följde även upp efter avslutad äffär.
    2016-10-17 Louise K svarar Marie S
    Tack för ditt fina omdöme Marie och vad fint att du uppskattade uppföljningen. Det är självklart viktigt för mig att få höra att allt har gått bra :) Mvh Louise
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg utförde hela försäljningsprocessen mycket väl. Från ett första möte tillsammans med Louise där hon värderade min bostad. Min upplevelse av Louise var att hon besitter hög kompetens inom sitt område, tillit och med glimten i ögat!

Fick alltid återkoppling och kände mig trygg under hela processen.
    2016-10-14 Louise K svarar Jonas H
    Tack för den fina rekommendationen Jonas och vad härligt att ni känt er trygga och är nöjda med både mitt arbete och resultatet :) Enkelt att ha glimten i ögat när man tycker om sitt jobb :) Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas att ni trivs i Sjöstan. Mvh Louise
  • Robin H
    Robin H skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt hjälpsam! Vi fick stort förtroende för Louise i samband med vår försäljning.
    När vi ett halvår senare skulle köpa ny bostad var Lousie förtfarande mycket hjälpsam och gav oss råd...även fast vi inte längre hade något "ärende" hos svensk fastighetsförmedling.
    2016-10-14 Louise K svarar Robin H
    Hej Robin! Vilket fint omdöme och jag är självklart bara glad över att ha kunna hjälpa er även i köpet :) För mig är det naturligt att vara en stöttepelare oavsett hur lång tid som går och ni är alltid välkomna att kontakta mig om ni har någon fråga eller fundering. Önskar er en trevlig helg :) Mvh Louise
    Cesar F gillar detta
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, intresserad och professionell.
    2016-10-14 Louise K svarar Eva Z
    Tack Eva, hoppas att allt är bra med dig och att det går bra med lägenhetsjakten till dottern! Lovar att tipsa er om jag får in något som kan passa :) Mvh Louise
  • Jan Åke L
    Jan Åke L skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon gjorde ett väldigt bra och professionellt jobb.
    2016-10-14 Louise K svarar Jan Åke L
    Hej Jan-Åke! Tack för ditt fina omdöme och att du är nöjd med både mitt engagemang och resultatet. Önskar dig en trevlig helg :) Mvh Louise
  • Eva S
    Eva S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig noggrann tog reda på saker som hon inte kände till.Mycket lätt att komma i kontakt med svarade alltid Höll oss informerade hela tiden.
    2016-10-13 Louise K svarar Eva S
    Tack för ditt fina betyg, det uppskattas och jag blir självklart glad över att höra att ni är nöjda med säljupplevelsen :) Mvh Louise
  • Åke N
    Åke N skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra, trevlig saklig och påläst.
    2016-10-13 Louise K svarar Åke N
    Tack Åke! Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Allt blev bra till sist. Louise accepterade att jag inte alltid hade mobilen på, när budgivningen började. Jag meddelade alltid när den var avstängd. Så jag är nöjd.
    2016-10-13 Louise K svarar Magnus F
    Vad härligt att du är nöjd Magnus och att du trivs i lägenheten. Tack för den fina rekommendationen, mvh Louise
  • Peyman T
    Peyman T skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi träffade några mäklare och bestämde oss för Louis då hon gjorde ett gott intryck. Vi värderade hennes personlighet och professionella sätt framför kronor.
    Resultatet av försäljningen gick över förväntan och därför får hon högsta betyg av oss.
    2016-10-12 Louise K svarar Peyman T
    Hej Peyman! Vilket fint omdöme och även jag vill passa på och tacka för ett fint samarbete. Väldigt roligt att det gick så bra och tack för högsta betyg. Ta hand om er och hälsa Maria så gott från mig :) / Louise
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt engagerad och professionell! Skulle rekordets Louise till alla.
    2016-10-12 Louise K svarar Victoria S
    Tack Victoria, det har varit en ära att få vara familjens mäklare och jag är väldigt glad över att ha fått hjälpa er i detta stora steg i livet. Hoppas att ni trivs bra i ert fina hus & hälsa så gott från mig :) Mvh Louise

Romansvägen 12, 131 53 Nacka