Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 632 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2019-07-15

Linus B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och bra uppföljning genom hela processen.
    Köpte min första bostadsrätt med hjälp av Maxine och hon var superhjälpsam under hela köpet och kunde svara på alla frågor jag kunde komma på.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-07-16 Maxine M svarar Linus B
    Stort tack för betyget och de värmande orden Linus. Grattis till en underbar lägenhet, och jag är övertygad om att du kommer stortrivas i den! Vi ses på tillträdet.

• Lisa S

2019-07-14

Lisa S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en lägenhet på 37kvm i orminge.
    Jag blev trevligt bemött redan från start och allt gick smidigt!
    Super trevlig mäklare och medgörlig och vill underlätta för sina kunder!
    Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-07-15 Maxine M svarar Lisa S
    Hej Lisa, tack för din fina rekommendation och det höga betyget! Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet.

• 2019-07-12

Mustafe M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Innan jag köpte lägenheten så hade jag en dålig bild av mäklare men oj vad Staffan motbevisade alla fördomar som jag hade!

Extra + för Staffans tillgänglighet spelade inte någon roll om det var måndag kväll eller söndag kväll man kunde alltid nå honom, med hans samtycke naturligtvis. Läs mer
  • 2019-07-11

Domenico P skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Great Seller, exceptional service, really suggested. Läs mer
    2019-07-12 Maxine M svarar Domenico P
    Thanks for a second recommendation, you really have to be happy;) It was a nice collaboration! Take care and have a nice summer in Italy.

All well, Maxine
  • 2019-07-11

Kjell J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en brf. på Kantatvägen i Nacka och sålde vår egen på Klyvarevägen i Nacka.
    Staffan John på Svensk fastighetsförmedling
    har gjort ett jättebra jobb med både den lägenheten vi köpte och senare försäljningen av vår egen .

Vår egen försäljning gick snabbt och smidigt, vi fick tydlig info. om hur det skulle gå till och bra kommunikation.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-09

Domenico P skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professional, prepared and nice seller. Excellent experience! Läs mer
    2019-07-12 Maxine M svarar Domenico P
    Hi Domenico, Thank you very much for your nice recommendation, it makes me very happy! Say hello to Sylivia from me and hope you will have a nice summer.

All well, Maxine
  • 2019-07-08

Sabina Ö skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte min första bostadsrätt med hjälp av Maxine. Jag blev bra bemött, hon är väldigt professionell och Maxine fick mig att känna mig trygg hela vägen. Läs mer
    2019-07-09 Maxine M svarar Sabina Ö
    Hej Sabina! Vad roligt att du uppskattade mitt arbete och stort tack för dom fina orden och ett bra betyg. Vi ses på tillträdesdagen!

Johan M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt en 3:a i Nacka.
    Trevlig, seriös, kunnig och serviceinriktad.
    Motsvarade alla förväntningar enligt ovan.
    En mäklare som motsvarar de krav en köpare kan ställa. Läs mer

Karin H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från första kontakt i samband med försäljning av våran lägenhet visade Staffan stort engagemang och fick oss att känna oss trygga med vår affär. Vi är mycket nöjda helt enkelt och kan rekommendera Staffan John på Svensk Fastighetsförmedling i Nacka! Läs mer

Luciano K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt trevlig, snabb att ta samtal och svara på våra frågor.
    Väldigt smidigt att göra en affär Läs mer
    2019-07-08 Maxine M svarar Luciano K
    Hej Luciano, vad glad jag blir att ni är nöjda med bemötandet och hanteringen av ert köp! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i er fina nya lägenhet. Vi ses när det är dags för tillträde.

Allt gott,, Maxine
  • 2019-06-27

Filip S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en bostad och fick riktigt bra service! Läs mer
  • Charlotte K

2019-06-25

Charlotte K skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    mäklaren är uthållig och vänlig.
    Alltid proffsig Läs mer
  • 2019-06-25

Maria I skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt min lägenhet med Svensk Fastighets förmedling , Maxine Mazy. En mycket professionell mäklare !
    Lyhörd, engagerad, ödmjuk . En person som alltid är i tid , återkopplar och skapar stort förtroende och lugn i en så viktig affär i livet.
    Ett stort tack till Maxine ! Läs mer
    2019-07-08 Maxine M svarar Maria I
    Tusen tack Maria för den fina rekommendationen! Det var verkligen kul att få hjälpa dig med försäljningen! Nu får du ha en härlig sommar och lycka till med renoveringen av din nya lägenhet så ses vi när det är dags för tillträde!

• Oscar C

2019-06-24

Oscar C skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min sämsta mäklarupplevlse någonsin, känner mig riktigt lurad. Läs mer

Pedram D skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med hjälp av Said Said sålde vi vår bostad med rätt förväntningar. Under hela sälj processen kände vi oss trygga och fick ordentliga genomgångar vid varje steg. Han gjorde oss tillgänglig vid varje tillfälle och glatt svarade på alla frågor vi hade. 10 av 10! Läs mer

Pär G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Mäklaren var professionell och kunnig och hade alltid ett leende. Allt gick smidigt och servicen var topp Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Pär G
    Tack för rekommendationen. Känns extra kul att sälja till er då ni flyttar tillbaka till föreningen efter många år. Hoppas ni kommer att trivas igen. Trevlig sommar till familjen

Anders S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick hjälp av Caroline att sälja vårt radhus. Hon agerade mycket professionellt, och överträffade våra (höga) förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Caroline och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Anders S
    Hej Anders, tack för rekommendationen och kul att jag kunde överträffa era höga förväntningar. Önskar er all lycka till i nya bostaden
  • 2019-06-21

Jan S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi både köpte och sålde med Caroline på svensk fastighetsförmedling och är supernöjd. Ett sant nöje att samarbeta med, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Jan S
    Tack Jan för din rekommendation. Har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig/er också! Önskar er en fantastiskt sommar
  • 2019-06-19

Åsa T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en mycket kunnig, tillmötesgående och trygg mäklare som arbetar hårt för både säljare och köpare. Jag är väldigt nöjd med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
    2019-06-24 Staffan J svarar Åsa T
    Tack Åsa för fina ord och ett bra betyg. Grattis till en riktigt bra försäljning. Önskar dig en glad sommar!
  • Tommie W

2019-06-18

Tommie W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan mäklade vår lägenhet i Finntorp. Proffsigt bemötande från början till slut. Levde gott och väl upp till våra högt ställda krav på mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Staffan J svarar Tommie W
    Tack Tommie för det fina betyget och grattis till en riktigt bra försäljning. Önskar dig en glad sommar!
  • 2019-06-17

Astrid H skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Supersnabb och smidig affär. Said var grym och gjorde ett fantastiskt jobb :) Läs mer
  • 2019-06-15

Alexander A skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt proffsig och trevligt bemötande. Rekommenderar varmt Martin Adolfsson som mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Martin A svarar Alexander A
    Tack för en riktigt fin rekommendation, Se till att ha en toppen sommar nu!
  • 2019-06-13

ADEL Z skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi använde Said när vi sålde vår lägenhet, vi är mer än nöjda. I en osäker marknad där vi haft flera mäklare tidigare, så lyckades Said sälja vår lägenhet snabbt och med ett pris över förväntan. Driven, engagerad och tillgänglig. Kan varmt rekommendera Said, bästa mäklaren hittills som vi har haft kontakt med. Läs mer
  • Oscar C

2019-06-07

Oscar C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt dåligt på alla sätt , var bara intresserad av att sälja pga sin fasta provision så priset blev långt under vad vi hade blivit informerade om. Min sämsta mäklarupplevelse någonsin , aldrig mer Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-06-10 Ina O svarar Oscar C
    Hej Oscar,

Tack för att du har tagit dig tid att ge oss feedback, det är väldigt värdefullt för oss att få ta del av din upplevelse och utifrån den ständigt förbättra oss.

Vi har tittat igenom din försäljningsprocess och ser att det har varit både budgivning och flertalet extravisningar, så vi är mycket besvikna över att engagemanget och arbetet som lagts ner för att nå det slutpris mäklaren efter avstannad budgivning förhandlade upp inte känts tydligt hela vägen fram till dig. Vi ser att vi kanske skulle kunnat vara ännu tydligare i kommunikationen kring värderingen och stämt av att dina förväntningar och värderingen var i linje med varandra.

När man väljer mäklare och förhandlar om provision så är grundprincipen att man har ett så stort förtroende för mäklaren som man väljer att man litar på att den gör sitt yttersta för att verka för ett så högt slutpris som möjligt, oavsett provisionsmodell. Vi är trygga i att din mäklare gjorde just det när det gällde att förhandla med dina spekulanter så att de till slut la budet som ni valde att sälja er bostad för.

Kontakta mig gärna om du vill diskutera vidare eller har några frågor!
    Med vänlig hälsning Ina
    2019-06-10 Oscar C svarar Ina O
    Nej det gjorde han inte (som svar på ditt påstående när det gäller att er mäklare gjorde rätt ) , dina svar känns helt oseriösa. Han var oengagerad , gjorde fel på en massa punkter , han lurade mig helt enkelt , riktigt lurad känner jag mig. Det handlar inte om vad priset blev , det avgör marknaden i slutändan. Det är hur han agerade från början till slut , gjorde tvärtemot det jag ville och det blev då ett uselt resultat. Så svara inte som nån politiker om att ni alltid gör rätt , för denna gången blev det väldigt fel.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anna Christina H

2019-06-03

Anna Christina H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra som sjutton, fick den lägenhet jag ville utan att buda. Carolina skötte hela affären snabbt och geschwindt. Inga tomma floskler, bara fakta. Och humor! Läs mer
    2019-06-04 Carolina R svarar Anna Christina H
    Tack Christina, underbart att höra det glädjer mig verkligen! Vänligen Carolina
  • 2019-06-03

Marcus E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande. Tydlig kommunikation. OK pris ungefärligen enligt förväntan (men ej över). Läs mer
    2019-06-24 Staffan J svarar Marcus E
    Stort tack för fina ord och en bra rekommendation. Vi ses på tillträdesdagen.
    Glad sommar!
  • 2019-06-03

Ida-Maria H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med Christopher! Läs mer
  • 2019-06-01

Birgitta S skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Effektiv drivande artig trevlig kunnig Läs mer
  • 2019-05-31

Per Hugo Lars L skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Carolina är väldigt kunnig och engagerad. Försäljningen fungerade toppenbra! Läs mer
    2019-05-31 Carolina R svarar Per Hugo Lars L
    Tack Mattias för ett bra samarbete. Trevlig sommar!

Linda H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har både sålt lägenhet med och köpt en lägenhet av Maxine Mazy. En fantastisk och professionell mäklare som ger det lilla extra för dig som säljare. Hon räds inte för att lyfta luren och höra av sig i alla lägen. Rekommenderar varmt till alla som går i säljtankar. Läs mer
    2019-06-25 Maxine M svarar Linda H
    Hej Linda,
    Tack för din otroligt fina rekommendation, det värmer och gjorde min dag! Grattis till en fantastik fin lägenhet, vi ses på tillträdet.

Mats O skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde vår lägenhet och Christopher var engagerad och kunnig. Professionell, trygg och pålitlig. Rekommenderas. Läs mer
  • Walter M

2019-05-30

Walter M skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine Mazy från Svensk Fastighetsförmedling har hjälpt oss på ett fantastiskt sätt med försäljningen av vår vackra 3:a på Finnbergsvägen i Nacka.
    Hon har varit lättillgänglig, vänlig och professionell genom hela affären. Vi rekommendar henne gärna. Läs mer
    2019-05-31 Maxine M svarar Walter M
    Tack för de värmande orden Walter. Jag är glad att ni är nöjda och hoppas att ni kommer trivas lika bra i er nya lägenhet. Hälsa Ylva-Li och så ses vi när det är dags för tillträde.

Mathias A skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har fått hjälp av Caroline att både köpa och sälja bostad. Professionellt agerande i båda fallen och vi har fullt förtroende för henne. Ska vi göra fler bostadsaffärer i framtiden, kommer vi garanterat att anlita Caroline. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Mathias A
    Hej Mathias, hoppas ni har haft en härlig midsommar! Tack för din fina rekommendation :) Ses efter sommaren

Deqa B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är fantastisk. Hon är noggran och förstående för kundens behov. Har bred kompetens inom mäklaryrket och svarade på alla mina frågor. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-05-31 Maxine M svarar Deqa B
    Hej Deqa, Tack för de fina orden. Grattis till en underbar lägenhet och jag hoppas och tror att du kommer att trivas utmärkt. Vi ses på tillträdet!

Ulrika L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick förstklassig hjälp med att köpa min första lägenhet! Supernöjd!! Läs mer
    2019-05-31 Maxine M svarar Ulrika L
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ulrika!

Sugandh C skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    The experience was really good. The broker was very professional and honest with dealing.

I hoping that i will get required help for my loan application for the help as well. Läs mer
    2019-05-29 Carolina R svarar Sugandh C
    Dear Sugandh and Ankit
    It was a pleasure to have contact with you and ofcourse I will help you through the whole process. // Carolina

Martin G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och lättillgänglig. Snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-05-31 Maxine M svarar Martin G
    Tack för de fina orden Martin! Jag är glad att ni är nöjda med affären och stort grattis till er fina nya lägenhet, vi ses på tillträdet!

• 2019-05-29

Charlotte J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte radhus i nacka via Christopher. Bad om en visning i sista stund, vilket han ordnade på mindre än en timme. Mäklaren kändes påläst och ärlig, både vad gäller husets bra och mindre bra sidor. Läs mer

Karl G skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt lägenhet. Martin var professionell, fixade ett bra säljpris, och viktigaste av allt; snabba och ärliga svar.

Knakig engelska men fortfarande värd maxbetyget! Läs mer
    2019-06-24 Martin A svarar Karl G
    Tack Kalle för en fin rekommendation! Hälsa hem, och ha det fint i sommar!

Michael S skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en två på 46 kvm i Saltsjö-Boo, fick ett förtroende direkt för Carolina och kännt mig trygg under hela processen. Läs mer
    2019-05-29 Carolina R svarar Michael S
    Tack Michael det var verkligen roligt att få förmedla din fina bostad. All lycka till med det nya. Vänligen Carolina
  • 2019-05-28

Petra S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är en professionell, lyhörd och trevlig mäklare,. Hon är även uppvuxen i Nacka och kan kommunen bra.
    Hon återkopplar hela tiden för att hålla oss som säljer informerad Vi är mycket nöjda med Maxine från första kontakt till genomförande till avslut. Vi rekommenderar Maxine varmt som mäklare. Läs mer
    2019-05-29 Maxine M svarar Petra S
    Detta gjorde mig glad att läsa Petra! Stort tack för er fina rekommendation och ett bra samarbete. Hälsa Peter så gott och så ses vi när det är dags för tillträde.

• 2019-05-28

Ann T skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nacka.
    Jag har blivit väldigt trevligt bemött av er mäklare Maxine Mazy. Hon är enligt min mening intresserad, kunnig, påläst, hjälpsam, effektiv och juste. Snabb på att återkoppla och lätt att få tag på. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-29 Maxine M svarar Ann T
    Hej Ann,
    Tusen tack för det fina omdömet och återigen grattis till din fina nya lägenhet. Vi ses på tillträdet i Augusti!

• 2019-05-23

Lars G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är RIKTIGT nöjda efter att Caroline sålt vår villa i Nacka - proffsig :-) Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Lars G
    Tack för fina ord. Värmer verkligen att ni är nöjda när ni har en annan mäklare i familjen :)
  • 2019-05-22

Pia J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Supernöjda med köpet av våran nya bostad på Finnberget i Nacka
    Trevligt bemötande och ordning och reda på allt.
    Stort Tack till dig Maxine

vänliga hälsningar Pia Läs mer
    2019-05-23 Maxine M svarar Pia J
    Hej Pia och tack för att du tog dig tiden att lämna en så fin rekommendation, jag är helt säker på att du och Stefan kommer stormtrivas i er fina nya lägenhet! Lycka till med er försäljning nu och så ses vi igen på tillträdet.

• 2019-05-21

Senada H skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från första mötet med Said så visste vi att han skulle göra allt för att tillgodose våra behov. Hans driv och engangemang såg till att vi på väldigt kort tid fick vår lägenhet såld till det priset vi önskade. Han fick oss alltid känna oss trygga och involverade från start. Vi vill VARMT rekommendera Said. En otroligt bra mäklare som alltid har hans kunder som första prioritet! Läs mer
    2019-05-29 Said S svarar Senada H
    Detta gjorde mig glad att läsa Senada! Stort tack för er fina rekommendation och ett bra samarbete. Vi se när det är dags för tillträde.

Allt gott, Said
  • Nathalie T

2019-05-16

Nathalie T skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har just sålt en lägenhet med Maxine Mazy. En superengagerad och duktig mäklare. Läs mer
    2019-05-16 Maxine M svarar Nathalie T
    Tack snälla Nathalie! Tack för förtroende och för ett fint samarbete. Vi syns när det är dags för tillträde, njut nu det sista av Spanien.

• 2019-05-15

Stefan L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine maze mycket proffisionell supertrevlig.vi köpte lght av henne👌 Läs mer
    2019-05-15 Maxine M svarar Stefan L
    Tack Stefan för de snälla orden! Jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya fina lägenhet och lycka till med försäljningen av ert egna nu!

• 2019-05-12

Sandra F skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med tanke på dagens låga marknaden, så lyckades Said ändå sälja min bostad till ett schyst pris!
    Han svarar snabbt på eventuella funderingar och håller det han lovar. Läs mer
    2019-05-29 Said S svarar Sandra F
    Tack snälla Sandra! Tack för förtroende och för ett fint samarbete. Vi syns när det är dags för tillträde.

Allt gott, Said
  • Johan S

2019-05-09

Johan S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine var hjölpsam, gav mycket bra information och tillmötesgående rakt igenom hela affären. Läs mer
    2019-05-09 Maxine M svarar Johan S
    Hej Johan och tack för ditt fina omdöme, det gör mig verkligen jätte glad att du är nöjd!
    Vi ses på måndag när det är dags för tillträde!

• 2019-05-08

Erik L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Både köp och sälj
    Maxine är extremt professionell och hjälpsam Läs mer
    2019-05-08 Maxine M svarar Erik L
    Hej Erik, tack snälla för att du tog dig tid och ge mig ett sådant fint omdöme! Nu hoppas jag att du och Linda kommer trivas fantastik bra i er nya drömbostad och så ses vi igen när det är dags för tillträde.

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka