Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 987 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2020-07-14

Johan H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt lgh 5 rum
    Louise är kunnig och trevlig!

Snabb och bra process från Louise och Sv Fast nacka´s sida Läs mer
  • 2020-07-12

Patricia K skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde mitt radhus i Saltsjöbaden och det var en effektiv process Louise ledde. Då vi beslutade oss för att prova marknaden 3 veckor in i pandemin uteblev resultatet direkt. Men Louise har hållit i försäljningen väl under en osäker period och vi kunde gå i mål snabbt på slutet med rätt prisbild. Läs mer
  • 2020-07-11

Karl Lennart A skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ställt upp fint och varit inlyssnande. Snabb affär. Läs mer

Michael G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise svarade snabbt och var till hjälp när vi hade frågor. Läs mer
  • 2020-07-09

Alexander L skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Jawid. Han gjorde ett utmärkt arbete och vi kunde inte vara mer nöjd med hans jobb. Läs mer

Johan L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en bostadsrätt, Louise var behjälplig på alla sätt, med att ta fram dokument etc på fastighet samt ritningar. Läs mer
  • 2020-07-07

Max W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är genuin, tydlig, proaktiv och alltid väldigt lätt att få tag på. Som köpare av min första lägenhet är jag mycket nöjd över hennes insats som mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-08 Maxine M svarar Max W
    Stort tack Max för en jättefin Reco! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!

• 2020-07-07

Martin B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine sålde vår bostad och gjorde ett fantastiskt jobb, vi kommer utan tvekan vända oss till henne vid nästa försäljning. Läs mer
    2020-07-08 Maxine M svarar Martin B
    Tack Martin för en fin rekommendation och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er magiska lägenhet!

• 2020-07-06

Gabriella N skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Carolina har sålt vår villa. Hennes engagemang var enastående! Likadant hennes tillgänglighet, hon har alltid svarat snarast möjligt, även utanför arbetstider. Mycket fint samarbete!
    Budgivningen hade vi förväntat oss gå bättre, vi tycker att vi har börjat för lågt. Där hade vi önskat en dialog om strategin innan.
    I sin helhet är vi väldigt nöjda! Läs mer
    2020-07-07 Carolina R svarar Gabriella N
    Tack Gabriella och Bruno. Jag kan bara instämma och tacka för vårt fina samarbete. Jag önskar er båda nu en riktigt härlig sommar. Med vänliga hälsningar Carolina
  • 2020-07-05

Karin L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och pålitlig, samtidigt som hon har glimten i ögat och skapar en personlig relation. Vi kommer definitivt använda Maxine vid nästa bostadsbyte. Läs mer
    2020-07-07 Maxine M svarar Karin L
    Tack snälla Lena för ett fantastiskt härligt omdöme, och framförallt förtroendet att få sälja er fantastiska lägenhet!

• 2020-07-04

Anette S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine har bistått på bästa sätt i att sälja vår bostadsrätt. Hon har varit trevlig, snabb, pålitlig och lyhörd för våra behov. Läs mer
    2020-07-04 Maxine M svarar Anette S
    Tack Anette för en fin rekommendation och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med renoveringen av ditt barndomshem så ses vi snart igen!

• 2020-07-04

Peter Rasmus W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte nyligen en bostad och fick ett bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2020-07-04 Maxine M svarar Peter Rasmus W
    Tack för en fin rekommendation Peter. Du har köpt en superfin lägenhet och jag är säker på att du kommer stortrivas!

Pia W skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Positiv, korrekt, ärlig, målmedveten, kommunikativ, mycket nöjd
    Sålt lgh, 3:a, Saltängen, Nacka Läs mer

Fredrik G skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har sålt en del objekt genom åren och således haft med flertalet mäklare att göra. Jawid är i särklass!! Svårt att förstå att han ”bara” mäklat i sex månader. Otroligt engagemang och proffsighet utöver det vanliga. Ska varmt rekommendera honom!! Läs mer

Rickard H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, kunnig. Förstod våra önskemål Läs mer
    2020-07-03 Carolina R svarar Rickard H
    Tack Rickard och jag önskar er all lycka till i nya huset och en trevlig sommar. Med vänliga hälsningar Carolina
  • 2020-07-02

Helena S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine har hjälpt till med att sälja våra bostadsrättslägenhet. Maxine har uppträtt proffesionellt och trevligt. Jag skulle med glädje rekommendera Maxine till mina vänner. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Helena S
    Tack snälla Helena för dessa fina ord, det värmer. Lycka till med husrenoveringen nu!

• Ann-Marie B

2020-07-01

Ann-Marie B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är professionell, ambitiös och serviceminded. Hon är lyhörd för dom önskemål och krav som finns, har mycket energi och kommer med bra förslag. Dessutom har jag känt mig som en "exklusiv" kund, bland alla andra kunder.
    Jag kan varmt rekommendera Maxine! Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Ann-Marie B
    Tack Ann-Marie för den fina rekommendationen! Kul att du är nöjd med min insats och tack själv för ett fint samarbete!

• 2020-07-01

Miguel S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    .............................................. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Miguel S
    Stort tack för det fina betyget Miguel!

• Jacob W

2020-07-01

Jacob W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Var på visning av en trerummare i Nacka. Två dagar senare skrev vi kontrakt. Maxine var professionell i genomförandet och tillgänglig så att affären snabbt kunde genomföras. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Jacob W
    Tack Jacob för din fina recension av mitt arbete.
    Alltid kul att hör att du som köpare är nöjd med köpet samt genomförandet!

• 2020-06-30

Victor S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en lägenhet med hjälp av Paul. Otroligt kompetent mäklare som hjälpte oss med allt från början till slut på ett föredömligt sätt. Jag som säljare har genom hela processen känt mig lugn och fått bra information från Paul. Jag rekommenderar Paul och hela Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Sylvia J

2020-06-30

Sylvia J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej! jag Sylvia Jahns har sålt lägenheten på serenad v.22 via min Syster Elke.L och Maxime. Maxime var tillmötes gående. Då jag pratade med henne. Men min syster Elke har haft mest Kontakt med mäklaren. Hon tyckte att det var lätt att få kontakt med mäklaren Maxime. Vilket är bra med brådskande affärer. Så nu är bostads rätten såld. Vänliga hälsningar Sylvia. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Sylvia J
    Hej Sylvia och tack för att du tog dig tid att skriva denna Reco!
    Både du och Elke har varit delaktiga och smidiga att jobba med, därav ett lyckat resultat!

• 2020-06-24

Marius D skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra på alla sätt! Enkelt, trevligt och tydligt! Läs mer
  • 2020-06-23

Agneta W skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Allt har funkat bra trots covid-19 mm och +55 boende. Mycket lättsam och trevlig tjej Carolina Läs mer
    2020-06-26 Carolina R svarar Agneta W
    Tack Agneta för de vänliga orden och jag önskar dig och Björn en härlig sommar! Vänligen Carolina
  • 2020-06-23

Oskar J skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul var väldigt tillmötesgående, trevlig och tydlig genom hela processen, och tog på sig att ta reda på svar på alla möjliga frågor som jag kom med. Som köpare kändes det tryggt från början till slut, och väldigt tacksamt att ha någon att bolla mina tankar med längst vägen! Läs mer
  • Pär D

2020-06-22

Pär D skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har uppfyllt våra förväntningar på en mäklare. Dessutom var han mycket trevlig och positiv. Läs mer

Anja D skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Jawid har hela tiden varit glad, optimistisk och lugnande inför försäljningen. Svarat på alla frågor på tfn och mail även på tider långt över kontorstider. Ställt upp med inredningshjälp. Han har varit otroligt serviceinriktad och hjälpsam. Läs mer

Sara T skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare när vi köpte radhus. Varit tillgänglig och återkommit som överenskommet vid frågor. Läs mer
  • 2020-06-22

Anna-carin M skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    * Köpt lägenhet
    * Bra bemötande, snabb och smidig trevlig och tillmötesgående.
    * Förväntningarna lika med ovanstående, dvs mäklaren levde upp till mina förväntningar.

En positiv upplevelse av att göra en snabb affär och att hitta ett boende som jag kommer att trivas med. Läs mer
    2020-06-22 Caroline H svarar Anna-carin M
    Tack för din rekommendation. Glädjer mig att jag uppfyllde dina förväntningar och att du hade en positiv upplevelse av att göra affär med mig. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad. Trevlig dag

Kevin Y skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt min första lägenhet, allt gick bra och smidigt tack vare maxines goda service.

Tack för ett väl bemötande arbete! Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Kevin Y
    Hej Kevin, tack för att du har tagit dig tid att skriva en rekommendation. Härligt att du är nöjd och grattis till en fin lägenhet! Vi ses i Augusti på tillträdet.

Ebba T skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt villa ute i Nacka. Tydlig kommunikation, förstående och trevlig!! Läs mer
    2020-06-22 Louise S svarar Ebba T
    Tack för de orden Ebba, hoppas ni kommer trivs riktigt bra i ert fina hus sen och att ni får en härlig sommar!

Henrik J skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt en lägenhet i Nacka med Louise som mäklare. Jag mycket nöjd över hennes bemötande och engagemang. De förväntningar jag hade levde hon verkligen upp till. Det krävdes lite extra för att lyckas med just denna försäljning och det gjorde Louise. Jag skulle verkligen rekommendera Louise som mäklare till andra. Läs mer
    2020-06-22 Louise S svarar Henrik J
    Hej Henrik, tack för att du har tagit dig tid att skriva en rekommendation. Fint att vi lyckades genomföra försäljningen och vad härligt att ni är nöjda med resultatet. Önskar er lycka till nu och en härlig sommar!

Ismail M skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul har varit fantastisk som mäklare. Han är lyhörd och vill säkerställa att önskemålen uppfylls. Väldigt snabb affär trots Corona tider. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Victor G

2020-06-16

Victor G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig och engagerad mäklare som verkligen ger en trygg och fin kontakt genom hela processen. Hennes genuina engagemang för objekten hon förmedlar syns, vilket smittar av sig. Läs mer
    2020-06-22 Louise S svarar Victor G
    Tack för ert fina omdöme Victor! Hoppas att ni kommer trivas fint i huset nu! :)
  • 2020-06-14

Carolina W skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en bostadsrätt i Finntorp som förmedlades av Jawid. Ett stort tack för ett enormt engagemang! Jawid har varit otroligt serviceinriktad och lösningsorienterad genom hela processen vilket har varit väldigt betydelsefullt för mig. Läs mer
  • 2020-06-13

Carolina T skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt lägenhet. Trevlig och serviceinriktad mäklare. Inger förtroende. Läs mer
    2020-06-15 Johan M svarar Carolina T
    Tack Carolina, hoppas på att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.
  • 2020-06-13

Theo C skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte en tvåa i Saltsjöbaden, blev väl bemötta av Staffan. När kontraktet skulle skrivas var han snabb och professionell. Läs mer
  • 2020-06-12

Oskar J skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde min lägenhet. Paul var kunnig och engagerad. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-11

Federico R skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I bought an apartment and as an expat it was the first time doing it so in Sweden. Paul was super helpful and cleared all my doubts.
    He even translated me all the documents that I signed into english. Läs mer
  • 2020-06-10

Anette E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Försäljningen av min bostadsrätt har hanterats snabbt och smidigt under dessa coronatider. Staffan John har har genomfört affären på ett utmärkt sätt både mot säljare och köpare. Men som säljare vill man ju alltid har lite mer. Läs mer
  • 2020-06-10

Sammy C skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har tillsammans med Staffan både köpt och sålt vår bostad. Vi fick vår drömbostad och lyckades sälja vår bostad snabbt och smärtfritt innan visning. Staffan var både proffesionell och jordnära och mötte alla våra frågor och funderingar på ett mycket proffessionellt och tydligt sätt. Vi skulle rekomendera Staffan till alla som vill sälja eller köpa en bostad i Nacka. Läs mer
  • Lena S

2020-06-10

Lena S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Seriös smidig snabb försäljning av min brf! Mäklaren kunnig & lyhörd . Gav ett tillitsfullt & personligt intryck för att skapa gemensamt bästa mål. Tydlig & korrekt. Allra bästa nöjdhet! Proffsig! Vänligen Lena Sjödin Läs mer
  • 2020-06-09

Raoul William S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    She got us a good price, in the end in line with what she had told us was realistic. That shows competence.

There were a couple of things she could improve on
    - Responsivness - in my opinion key in this line of job is to always be on. Too much time passed between emails, etc...which made us also wonder if she acts similarly towards potential buyers, which would be detrimental for the main outcome.
    - Caroline did act on the feedback given and improved - towards the end, speed picked up.

Overall, would recommend Carolina & SF again Läs mer
    2020-06-22 Caroline H svarar Raoul William S
    Hi Raoul,
    Thank you for your recommendation and for your feedback regarding your expectation on my responsiveness to you. It’s important to me that my clients and I see eye to eye regarding what to expect in the selling process. So, your feedback I take to my heart going forward with other clients.
    I’m glad that you were satisfied with your price on your beautiful house and will recommend me to your friends and neighbors. Wish you a pleasant summer.

Jo Anna D skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt och professionellt bemötande. Mycket kunnig. Läs mer
    2020-06-09 Caroline H svarar Jo Anna D
    Tack för din rekommendation. Har varit ett nöje att få arbeta med er under denna period. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya område och livets nya skeden. Trevlig sommar

Fredrik P skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jawid har varit toppen för oss när vi sålde vår bostad. Han var engagerad och ambitiös. Vi är väldigt nöjda med hans bemötande. Läs mer

Emma S skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En riktigt bra mäklare, trevlig och pålitlig! Läs mer

Berit B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och bra bemötande och har varit tillgänglig vid köpande av bostad. Snabbt aggerande mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-06

Hsb B skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig i alla lägen!
    Hade svar på alla köparens frågor. Läs mer
    2020-06-07 Carolina R svarar Hsb B
    Stort tack till hela styrelsen för förtroendet. Ser fram emot att få hjälpa er vid behov igen. Vänliga hälsningar Carolina
  • 2020-06-06

Nadia H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte bostadsrätt med mycket belåtenhet av min fina mäklare som jag varmt rekommendera Carolina Ramsten på svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-06-07 Carolina R svarar Nadia H
    Tack rara Nadia. Så glad att allt gick i lås och jag hoppas och tror att du kommer trivas fint i Nacka. Vänligen Carolina
  • 2020-06-04

Golabshah R skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt bostad av svensk fastighetsförmedling Maxie, hon har hjälp mig väldigt mycket med banken, och allt annat och att hon är väldigt snäll och respektfull. Jag tackar henne Läs mer
    2020-06-16 Maxine M svarar Golabshah R
    Tack Golabshah för rekommendationen och grattis till er nya bostad!

• 2020-06-03

Per H skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul sålde min lägenhet på rekordkort tid, till ett bra pris under rådande kristider. Hans bemötande och arbete översteg mina högt ställda förväntingar gällande kunskap, ytygghet och tillgänglighet.
    Kan bara varmt rekommendera Paul Karlström som part vid bostadsaffärer. Läs mer

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka