Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 360 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Håkan F
    Håkan F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket kunnig och påläst mäklare. Mycket bra genomförande vid snabb affär.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är mycket korrekt och saklig i alla avseenden. Håller vad hon lovar och levererar.
    Jag kan rekommendera Caroline.
  • Sackarias H
    Sackarias H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som hjälper till på hela vägen!
  • Martin P
    Martin P skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklaren är förtroendeingivande, tydlig och påläst. Alltid snabb att återkoppla när jag hade frågor. Supernöjd att jag valde honom. Rekommenderar honom starkt.
  • Karin Ingalill B
    Karin Ingalill B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar har förmågan att förena hög professionalitet med ett personligt och lyhört bemötande av såväl säljare som presumtiva köpare. Han är lätt att ha kontakt med och har en ödmjuk framtoning som inger förtroende och trygghet. Som säljare är vi mycket glada för den tid och det arbete som Cesar lade ned för att allt skulle bli så bra som möjligt för oss och köparna. Vi kan varmt rekommendera Cesar och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka.
  • Claes V
    Claes V skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och snabba återkopplingar
  • Erica M
    Erica M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är väldigt professionell och en duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera Caroline Baarsen.
    2017-11-06 Caroline B svarar Erica M
    Tack Erica för din rekommendation.
  • Anne D
    Anne D skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Grym insats och extremt driven!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Seriös och lättsam och tillgänglig, trevlig och kunnig. Har varit super nöjd med Alexander som mäklare!
  • Ann-sofi S
    Ann-sofi S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är supertrevlig och finns alltid tillgänglig!
  • Farinaz H
    Farinaz H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt enkel och pedagogiskt som mäklare. Hon förklarat hela processen på ett enkelt sätt och oavsett vilka problem man kan stöta på under vägen så ser hon till att de löser sig. Har känts väldigt tryggt att ha Isabelle som mäklare!
    2017-10-31 Isabelle R svarar Farinaz H
    Hej Farinaz,
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet sedan så många år tillbaka. Dina fina ord värmer väldigt mycket. Vi hörs angående deklarationen, så hjälper jag er med den.

Hoppas att du kommer att trivas i Solna och i närheten av Savis!

• Svante E
    Svante E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    korrekt och trevlig, gjorde som han sa,
    hade svar på alla frågor , det kändes tryggt och säkert
    ordning och reda på allt.
    aldrig några ändringar eller bortförklaringar
    allt som han sa och gjorde stämde
  • Susie H
    Susie H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt proffsig, trevlig, inkännande och empatisk utan att vara det minsta pushig. Samtidigt är hon snabb, drivande och förutseende och gör allt i rätt ordning. Jag fick förtroende för henne från vårt första möte för knappt ett år sedan. Och under processen kände jag hela tiden att hon hade koll över olika scenarier.

Isabelle är tydlig och noga med att man är med hela vägen och förstår vilket som är nästa steg. Hon fattar vad som är kundens behov, lyssnar och hör alltid av sig på överenskommen tid. Jag uppfattar att hon har ett stort kunnande och kontaktnät, samt stor erfarenhet av att matcha säljare med köpare. Hon är smidig och glad och avslutade min affär med elegans. Jag är mycket nöjd. Tack.
    2017-10-26 Isabelle R svarar Susie H
    Hej Susie,
    Vilket år det varit och vilket fantastiskt slutresultat vi fick. Är så glad över att det blev som det blev. Dina ord värmer lite extra en sen kväll på kontoret. Jag är väldigt nöjd och stolt över att du är min kund! Tack för din fina rekommendation. Det gör mig så glad! :)

Med vänlig hälsning
  • Christina N
    Christina N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen hela vägen. Trygghet att alltid kunna nå Staffan.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en väldigt professionell, trevlig och duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera honom.
  • Ann O
    Ann O skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med den kontakt vi haft med Isabelle.
    2017-10-16 Isabelle R svarar Ann O
    Hej Ann,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad att ni upplevde processen så bra som köpare. Hoppas att Daniel kommer att trivas i lägenheten :)

• Niklas F
    Niklas F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, lugn och saklig! Kändes tryggt att göra affär med Staffan som.mäklare.
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig. Charmig. Behöver mer rutin.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är jättenöjda ned bemötande, information och rekommendationer om hur vi gick vidare i varje steg i processen!
  • Esma M
    Esma M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar är väldigt professionell, trevlig, tillmötesgående och tydlig i hur hela köpprocessen går till. Han var väldigt lätt att få tag på när jag ville ställa frågor och han kändes alltid trygg och väldigt kunnig i sitt arbete. För mig är ett bostadsköp en stor och viktig händelse och det var skönt att ha en mäklare som Cesar som hjälpte till längst vägen och ordnade med allt pappersarbete. Jag skulle rekommendera Cesar till både nära och kära.
  • Alexis B
    Alexis B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är en nöjd kund som fick det priset jag begärde.
    2017-10-02 Isabelle R svarar Alexis B
    Tack för fina ord Alexis! :)

• Niklas A
    Niklas A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Världsklass! Skulle jag behöva en mäklare i framtiden skulle jag definitivt anlita Cesar igen.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle har ett otroligt driv och är påläst om exakt alla frågor jag som kund har haft.
    Hon tar sig alltid tid och hon är glad och trevlig!
    Det jag fastnade för var att hon kändes jordnära (inte alla mäklare som gör det) och ärlig.

Jag kommer varmt rekommendera henne till alla som ska flytta!
    2017-09-29 Isabelle R svarar Jonas L
    Hej Jonas,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen. Blir så glad att du upplevde mig som jordnära och ärlig, väldigt viktigt eftersom du både köpte och sålde lägenheterna av mig.

Nu ska jag hjälpa din syster att sälja deras lägenhet. All in!

• Sunantha D
    Sunantha D skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, glad, positivt och väldigt proffesionellt!
    2017-09-28 Isabelle R svarar Sunantha D
    Stort tack för värmande ord Sam. Hoppas att ni kommer att trivas på Finnberget! :)

• Payam H
    Payam H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vill man sälja och nå fantastiska resultat så väljer man Isabelle. Redan från första kontakt till avslut så erbjöd hon service på toppnivå.

Extremt professionell och kunnig,samtidigt som hon var väldigt personlig och jordnär. Fastän hon hade flera objekt än enbart mitt så fick man känslan den motsatta känslan. Hade man någon fundering eller behövde man hjälp med något så fanns hon alltid där och löste allt.

Det fantastiska med Isabelle var att hon även fick jättemycket beröm från budgivarna som var extremt nöjda med hennes bemötande. Dvs att hon skapar en väldigt bra relation med både säljare och ev. köpare som gör att man verkligen litar på henne och känner sig trygg. Om något så är det extremt positivt och det var beviset på att jag hade valt helt rätt mäklare.
    2017-09-28 Isabelle R svarar Payam H
    Hej Payam,
    Vilket resultat vi nådde med rekord i området. Jag är så glad att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat.

Dina fina ord och varma rekommendation gör mitt jobb mycket roligare. Vi slet som djur med försäljningen, båda två, men det var värt varje sekund. Att du är så nöjd värmer verkligen. Vi ses igen på tillträdet.

Stort tack igen för presenterna jag fick. Alla kollegor blev så avundsjuka! :)

• Maria A
    Maria A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med hur Staffan John på Svensk Fastighetsförmedling tog hand om försäljningen av min bostad. Allt kändes proffessionellt och tillmötesgående. Jag fick snabbt svar på de frågor jag hade och har under hela processen känner tillit till att både mina och köparnas rättigheter och intressen har tillgodosetts. Jag ger Staffan John och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka Forum mina varmaste rekommendationer.
  • Jan T
    Jan T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Säljande part:
    Vår sammanfattning av aktuell mäklare är mycket positiv. Detta baseras på:
    Saklig information, utlovade överenskommelse hölls, god information under säljprocessen, lätt att nå.
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har använt oss av Isabelle vid ett flertal gånger och supernöjda. Hon är noggrann, otroligt proffsig och fantastisk bra mäklare. Rekomenderas varmt!
    2017-09-26 Isabelle R svarar Matilda S
    Hej Matilda!
    Blir så glad av att läsa din rekommendation. Värmer verkligen. Det var ett bra samarbete, som vanligt :-) Om du vill flytta tillbaka till Nacka så vet du var jag finns. Vi hörs om ni vill ha hjälp med deklarationen. Ta hand om dig nu!

• Daniel B
    Daniel B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, strukturerad med all information. Trevlig och riktigt bra erfarenhet!
    2017-09-26 Isabelle R svarar Daniel B
    Stort tack Daniel! Värmer att ni upplevde det så som köpare. Ni kommer att trivas fantastiskt på Kvarnholmen. Ses på tillträdet!

• Isabel R
    Isabel R skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gav ett seriöst och professionellt intryck. Hon känns engagerad och driven samtidigt som hon hanterade vår försäljning på ett betryggande sätt. Vi kände att vi lämnade försäljningen i rätt händer med ett bra slutresultat.
    2017-09-26 Caroline B svarar Isabel R
    Hej Isabel. Tack för din rekommendation. Er villa är fantastisk och det gläder mig att vi fick till ett bra slutresultat. Jag önskar dig all lycka i framtiden
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är en mycket trevlig, positiv och driven mäklare. Hon är proffsig, kompetent och har hjälpt mig till en fantastisk affär. Jag rekommenderar henne varmt!
    2017-09-25 Isabelle R svarar Ulrika L
    Hej Ulrika!
    Vilken trevlig start på min måndag förmiddag att läsa din varma rekommendation. Uppskattas mycket! Det här gjorde vi bra. Ses på tillträdet. Ta hand om dig så länge!

• Victor S
    Victor S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt samlat och lugnt bemötande som gör att man känner sig trygg som köpare. Rekommenderas varmt!
  • Roland P
    Roland P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har bara positivt att säga.Korrekt o sakligt bemötande
    Trevlig person.
  • Priyanka A
    Priyanka A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I think the overall experience was OK. It was our first time buying the house in Sweden so I would say it was ok experience. The availability he had shown before signing contract was good but after that it was us trying to get answers.
  • Miki T
    Miki T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Stilig trevlig bekväm och mänsklig varelse, 😘
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en person jag fick förtroende för direkt och som har skött försäljningen av min bostadsrätt på ett utomordentligt sätt! Jag rekommenderar verkligen honom!
  • Lil S
    Lil S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    vänligt, kunnigt och korrekt bemötande
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Relativt okunnig, hade inte 100% koll på lagar och regler vid visning vilket gjorde oss + flera spekulanter lite förvirrade.
  • Sara V
    Sara V skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit den absolut bästa mäklare vi har anlitat. Proffsig, påläst och alltid med ett leende på läpparna. Vi kan varmt rekommendera honom!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tycker inte att Staffan var hjälpsam och flexibel. Han anpassade sig tex inte alls till våra arbetstider och behov.
    2017-09-20 Staffan J svarar Hanna M
    Hej Hanna. Tack för din feedback. Jag har förstått att ni fick göra avsteg från era arbetstider i samband med köpet av er fastighet. Jag beklagar om vi inte lyckades med att anpassa alla parters arbetstider med varandra. Jag tar med mig era synpunkter och hoppas jag kan bli ännu bättre på detta i framtiden. Jag vill passa på att gratulera till ert fina hus. Hoppas ni kommer att trivas. Stort tack för er återkoppling.
  • Hans R
    Hans R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    saklig trevlig och bra hanterings tider
    2017-09-19 Staffan J svarar Hans R
    Hej Hans!
    Tack för den fina rekommendationen, uppskattas verkligen. Vänliga hälsningar Staffan John
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket trevlig, seriös och lättsam mäklare. Bra dialog om hur försäljningen skulle gå till. Lyhörd för mina önskemål, särskilt i läget när jag trots allt ville avvakta. Kloka råd om hur situationen skulle bedömas. Viktigt med mäklare som inte är för pushiga och heta på att göra affärer. Lönar sig säkert i längden.
    2017-09-19 Staffan J svarar Gunnar E
    Hej Gunnar! Stort tack för den fina rekommendationen och den utförliga beskrivningen av mig som mäklare. Det var roligt att få förtroendet att förmedla din fina lägenhet och kul att du vände dig till mig igen när det väl blev aktuellt att sälja. All lycka till er framöver.
  • Malin B
    Malin B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och drivkraftig,men lovar mer än vad han tyvärr kan stå för!!
    2017-09-19 Staffan J svarar Malin B
    Hej Malin! Tack för din rekommendation och din feedback. Jag inser att jag behöver bli bättre i kommunikationen. För mig är det viktigt att mina uppdragsgivare vet att jag har höga ambitioner med att alltid överträffa marknaden och nå ett så högt slutpris som möjligt. Jag förstår nu att jag behöver vara tydligare så att dessa ambitioner inte uppfattas som löften och att det lätt går att skilja på realistiska förväntningar och högt ställda mål. Stort tack för er återkoppling.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan gjorde ett mycket gott intryck på mig. Han är proffsig, trevlig och alltid tillgänglig.
    2017-09-18 Staffan J svarar Eva Å
    Hej Eva!
    Tack för din jättefina rekommendation. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet. All lycka i framtiden.
    Staffan J gillar detta
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt professionell mäklare, noggrann och med ett gott öga både för detaljer och helhet. Rekommenderas!
    2017-09-18 Louise S svarar Magnus S
    Tack för din rekommendation Magnus! Önskar dig en fortsatt bra dag och hälsa Andrea så gott :) Mvh Louise
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt, kompetent och väldigt serviceorienterat. Precis som jag önskar mig att en mäklare ska vara.
    2017-09-12 Louise S svarar Cecilia H
    Hej Cecilia, tack för de orden det gläder mig att ni är nöjda och att ni vill rekommendera mig. Mvh Louise
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig. Kompetent. Vänlig. Hjälpsam.
    2017-09-11 Caroline B svarar Jonas L
    Tack för värmande ord och din rekommendation!!
  • Em L
    Em L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Christopher när vi i början på 2017 skulle sälja vår lägenhet i Finnboda hamn. Vi hade mer eller mindre beslutat oss för en annan mäklare men efter vårt möte med Christopher så tänkte vi om. Vilket vi i efterhand är väldigt glada över att vi gjorde.
    Det vi föll för hos Christopher var hans lugn och ödmjukhet. Något som även säljare påpekade och uppskattade när affären var avslutad.
    Christopher var hela tiden tillgänglig under processen och vi kände oss väldigt trygga med honom.
    Christopher är en fantastisk mäklare som är angelägen om att göra sitt yttersta för kunden, är "hungrig" och kunnig.
    Vi önskar honom all framgång då han verkligen förtjänar det.

// Emilie
  • Joel H
    Joel H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket bra och personligt bemötande, professionell och satte verkligen oss som kunder i centrum.
    2017-09-04 Ina O svarar Joel H
    Tack Joel! Jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni trivs riktigt bra ute på Värmdö!
    Mvh Ina
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, rak dialog, vill göra saker korrekt. Bra!
    2017-08-28 Caroline B svarar Pernilla W
    Tack för din rekommendation Pernilla. Hoppas att ni kommer få till ert drömhus på tomten

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka