Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 1106 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2020-10-29

Kaija C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en trea i nacka, fick mkt bra bemötande av Louise . Läs mer

Olov F skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra upplevelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer

Helene P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en lägenhet på 4 rok i Nacka och upplevde dessvärre inte att Staffan levererade vad han utlovat, vare sig gällande transparens i kommunikationen med oss eller engagemang och uppföljning med potentiella köpare. Tråkigt och en besvikelse. Läs mer

Anette P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en fyrarummare, jag känner inte att Staffan levererat vad han utlovat gällande transparens i kommunikation, engagemang och uppföljning. Läs mer
  • 2020-10-26

Anders Ö skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxines roll faller henne så naturligt. Professionell, välinformerad, kommunikativ och korrekt.
    En person som verkar för sin kunds bästa intressen samtidigt som hon är lyhörd inför köparen behov. En Deal-Maker av rang helt enkelt! Läs mer

Nilofar M skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt professionellt bemötande! Läs mer

Elisabeth Å skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde min lägenhet. Jag fick kontinuerliga uppdateringar och information under hela processen så jag behövde aldrig undra vad det är som händer. Hon hade en jättehärlig attityd och gjorde att jag kände att jag var i väldigt goda händer. Ska jag sälja igen kommer Maxine vara den första jag ringer. Läs mer

Julian M skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig mäklare som får saker gjort, har bra kontakt med kund och förstår vad hen vill. Läs mer
  • 2020-10-23

Irene M skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt 3 rok på Norrholmsvägen.
    Jag uppledvde Paul som trygg, en mäklare som är bra på sitt jobb och kunnig på området. Jag fick återkoppling hela tiden och bra råd. Försäljningen gick smidigt och uppfyllde mina förväntningar. Tack! Läs mer
  • 2020-10-22

Marcus L skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    1) Sålt en lgh på Kvarnholmen

2) Ja han levde upp till alla förväntningar

3) Han var snabb, responsiv och allmänt service inriktad.

Marcus L Läs mer
  • 2020-10-21

Erik G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine var väldigt proffsig och var en hjälpande hand genom hela processen. Läs mer

Marit S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, saklig, kunnig, korrekt. Köpt bostadsrätt. Fick bra svar på frågor som jag ställde kring försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-20

Pablo Enrique C skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, ambitiös. Väldigt bra bemötande.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-22 Carolina R svarar Pablo Enrique C
    Tack Pablo och Roxana för ert förtroende, önskar er all lycka i jakten på ert nästa drömboende.

Jennie H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en bostadsrätt i Nacka. Blev bemött på ett professionellt sätt. Trevlig och påläst mäklare. Läs mer
  • 2020-10-19

Isabella L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är hjälpsam, engagerad och proffsig. Läs mer
  • 2020-10-19

Maria S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine kontaktade mig då hon visste vad för typ av lgh (en 3:a i Sickla/Ekudden, öppen planlösning, utsikt etc) jag letade efter. Objektet levde upp till alla mina önskemål/förväntningar samt Maxines beskrivning. Maxine har agerat oerhört professionellt och varit väldigt tillmötesgående under hela processen som inte kunde ha gått smidigare. Jag är oerhört tacksam! Läs mer

Gustav C skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher är kunnig och har hög trovärdighet. Han har gott omdöme, är lugn och inger stort förtroende. Läs mer

Emanuel G skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra omhändertagande genom köpet och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-15

Anastasios S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul var både proffsig, lyhörd, och hjälpsam. Skulle absolut rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2020-10-14

Elin J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han levererar alltid det han lovar! Otroligt proffsig mäklare som bidrar till en trygg och bekväm process att sälja/köpa sig ett hem.
    Riktigt, riktigt bra! Läs mer
  • 2020-10-11

Dilbar P skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Såld min lägenhet.
    Positiv, med engagemang
    Hans bemötande blev högre än mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-08

Jeanette L skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa mäklaren, med Johan kan man känna sig trygg genom hela försäljningen
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Sickla
    Jeanette och Bengt Läs mer

Johan A skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul hjälpte oss på ett mycket förtjänstfullt sätt under hela processen. Som förstagångsköpare av hus är man alltid lite extra nervös men Paul gjorde ett kanonjobb med att svara på våra frågor och funderingar och se till att det blev en smidig och effektiv köpeprocess. All in all mycket nöjda med bemötandet och servicen från Paul Läs mer

Daniel F skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte en lägenhet av Christopher där det var uttalat att det fanns en festvåning. Föreningen hade dock sedan långt innan avskaffat den ytan som festvåning men Christopher valde att ändå att sälja lägenheten med falsk information.

Även påhittade budgivare var konstant på tal.

Inget jag skulle rekommendera om ni inte vill sälja/köpa med en mäklare som väljer att luras. Läs mer
    2020-10-09 Christopher S svarar Daniel F
    Hej Daniel,

Jag kan bara beklaga att dina känslor efter köpet inte har varit positiva, men jag är samtidigt mycket tacksam över att du väljer att berätta om det för mig. Jag förstår besvikelsen över att styrelsen valt att ta bort möjligheten att använda gemensamhetslokalen för fest och det är tråkigt att den informationen inte hade nått fram till mig innan försäljningen.

Vad det gäller budgivning så är det ett moment som många känner oro kring, det är därför vi har kvalitetssäkrade budgivningar. Jag är som mäklare skyldig att löpande hålla dig informerad om sådant som har betydelse för dig som köpare, så även om det kan kännas stressande att få höra om andra spekulanter och deras tidigare bud så lämnar jag den informationen för att du ska kunna ha koll på läget. Jag hoppas att resten av köpprocessen kommer att göra dig nöjd, och jag sätter mig gärna ner med er och pratar igenom eventuella frågor eller funderingar ni har inför tillträdet.

Vänliga hälsningar Christopher
  • 2020-10-07

Per Erik Anders C skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt Serenadvägen 16 i Nacka. Mycket kunnig och trevlig mäklare som jag rekommenderar på fet varmaste Läs mer

Ioannis D skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej, vi har köpt en lägenhet i Nacka. När vi ringde första gång och pratade med Jawid vi fick ett jätte trevligt/tydligt och flexibelt samtal. På samma sätt fortsätt hela processen tills vi blev klart med kontrakten. Jag skulle lätt kunna rekomentera till andra personer som letar efter mäklare. Mvh Jannis Läs mer
  • 2020-10-05

Torbjörn S skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en förberedd tomt med 2 mindre hus där området nu blir kommunalt.

Mycket bra bemötande, kändes lugnt och tryggt.

Motsvarar mina förväntningar.

Totalt sett är jag hittills nöjd med hanteringen av affären. Läs mer
    2020-10-06 Carolina R svarar Torbjörn S
    Tack Torbjörn för förtroendet och de vänliga orden!

Gustav J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en bostad genom Maxine. Väldigt trevlig, var bemött med förståelse och kunde alltid ge bra svar. Har inga negativa saker att skriva. Läs mer
  • Robert P

2020-10-04

Robert P skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher är väldigt trevlig och kunnig, från första bemötandet på visning till avslut har han gjort ett riktigt bra jobb. Läs mer
  • 2020-10-04

Jenny A skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig upplevelse att köpa hus av Paul. Hjälpsam och var mån om att vi skulle få en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-10-04

Katarina G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick hjälp att sälja vår bostad. Kunnig och proffesionellt bemötande. Läs mer

Oscar H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en 1a i Nacka.

Jag fick ett trovärdigt och engagerande intryck av Christopher. Han var väldigt driven.

Christopher var professionell och kunnig. Han var också driven och lätt att kommunicera med. Läs mer

Emelie W skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med hjälp av Christopher bor vi nu i vårat dröm hus. I en process där vi både köpte och sålde bostad, fanns han där hela vägen och kom med smarta lösningar och idéer. Vi är så tacksamma att vi haft just Christopher vid vår sida. Läs mer

Tomas J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en trea på Kantatvägen och Staffan skötte det på ett utmärkt sätt. Fick ett trevligt proffsigt bemötande, kunnig och snabbtänkt mäklare. Kan varmt rekommendera honom och skulle anlita honom vid nästa affär utan att tveka. Läs mer
  • 2020-10-01

My C skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte en bostad av Caroline Ramsten. Hon är professionell och ödmjuk. Vi upplevde att kontakten med oss var snabb och hon höll oss uppdaterade under hela processen. Vi kände oss trygga med henne genom hela affären. Läs mer
    2020-10-01 Carolina R svarar My C
    Så roligt My och Richard att få vara med er väg tillbaka till Nacka Kyrkby. :-) Allt gott! Vänligen Carolina
  • 2020-10-01

Lars H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig, rak med bra momentum genom hela processen! Mycket trevlig! Läs mer
    2020-10-05 Louise S svarar Lars H
    Tack för din rekommendation Lars vad härligt att du är nöjd med mitt arbete! Önskar dig en fin dag Mvh Louise

Love H skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En hårt arbetande och strategiskt tänkande mäklare som aldrig ger sig förrän kunden är nöjd! Läs mer

Marika H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig och proffsig! Maxine mötte upp på kontoret och höll alltigenom en mycket vänlig, hjälpsam och proffsig inställning till oss. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-10-02 Maxine M svarar Marika H
    Tack Marika för den fina Recon. Jag hoppas och tror att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus!

Åke T skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte i september 2020 en fastighet i Vilingshill, Nacka, som Carolina förmedlade. Carolina var mycket professionell i sitt bemötande och gav ypperlig service i form av inhämtade av uppgifter vi behövde inför köpet, från såväl lokala tomtägarföreningen som Nacka kommun. Ordning och reda inför och under kontraktsskriving, gjorde att affären löpte smidigt. Vi kan varmt rekommender hennes tjänster. Läs mer
    2020-10-01 Carolina R svarar Åke T
    Tack så hjärtligt Åke och Helen. Det ska bli fantastiskt roligt att så småningom få se ert slutresultat. All lycka till! Vänligen Carolina
  • Mona S

2020-09-30

Mona S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Informativ, tydlig, realistisk, proffsig och personlig med känsla. Känt oss i trygga händer under hela processen. Läs mer
    2020-10-02 Maxine M svarar Mona S
    Stort tack för de fina omdömet Mona!

• 2020-09-29

MONICA S skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en bostadsrätt i Nacka med hjälp av Carolina. Det var en lycklig slump att det blev just Carolina som hjälpte oss med affären, egentligen skulle en av hennes kolleger bistå oss - men praktiska omständigheter gjorde att det inte blev så.
    Carolina har hela vägen bemött oss säljare med respekt, lyssnat in våra behov och byggt strategin i samförstånd med oss. Därtill har hon varit tillgänglig. Det är så här man bygger förtroende som mäklare!
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Carolinas insats och rekommenderar henne å det varmaste! Läs mer
    2020-09-30 Carolina R svarar MONICA S
    Tack Monica & Ove för förtroendet och den fina dialog vi har haft. Nu hoppas jag att ni kommer trivas väl norröver. All lycka till! Vänliga hälsningar Carolina
  • 2020-09-28

Mats H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vid köp av lägenhet på Finnbergsvägen är jag helt nöjd med Staffan J.bemötande och kontakt fram och åter inför, under och efter budgivning. Kontrakt skrivningen sköttes också på ett professionellt sätt. Så jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-09-28

Olivia S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde lägenhet. Maxine levererade över förväntan! Rekommenderar verkligen henne! Läs mer
    2020-10-02 Maxine M svarar Olivia S
    Stort tack för de fina orden och att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Olivia.

• 2020-09-27

Ordning och reda
    Lugn Läs mer
  • 2020-09-27

Erik L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Saklig, ordningssam, professionell, lyhörd och tålmodig Läs mer
  • 2020-09-25

Carl Alexander F skrev om Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en bostad i jarlaberg.
    Jawid levererade så att allt gick snabbt och smärtfritt. Väldigt trevlig och ambitiös.
    Rekomenderas starkt Läs mer

Ylva H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt drömlägenheten med hjälp av Staffan! Läs mer

Sofie R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Seriös mäklare som försöker se till både köpare och säljares bästa. Läs mer
  • 2020-09-24

Pyret P skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Blev rekommenderad Maxine och hon har varit toppen i samband med försäljningen av Ugglevägen 17D Läs mer
    2020-10-02 Maxine M svarar Pyret P
    Hej Pyret,
    Stort tack för förtroendet samt de fina omdömet. Nu hoppas jag att husbygget blir klart snart!

• 2020-09-24

Erika S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka