Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Snittbetyg
4.8
Ring 08-716 17 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka! Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt...

2476 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 2476 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Elizabeth L
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Lännersta

Trevlig och kunnig. Pris-diskussionen blev dock inte helt bra.

Svar från Carolina Ramsten

Tack Liz och Crister bra feedback får jag till mig. Önskar er en fin sommar! Vänligen Carolina

Ove F
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Boo

Lugn saklig, och seriös. Trevligt bemötande.

Adrian M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ljuskärrsberget

How were you treated by the broker? Broker was prompt and accommodating. I personally greatly appreciated the extra effort on coms in English to ensure I have visibility on the details. What expectations did you have and how did the broker live up to them? While the bidding dragged on for a bit, it's ultimately on the seller to accept the deal which is completely understandable, so all in all I think it was a bit more of a difficult bidding than we expected but I'm satisfied with it and the broker's attempts at expediting it in retrospect.

Gus S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ektorp

Supersmidig, supertrevlig och mycket kunnig. Allt var väldigt enkelt vilket ledde till en snabb och smidig affär. Jag är mer än nöjd och kommer garanterat att vända mig till Maxine i framtiden när det är dags för ett nytt boende!

Janni Elisabeth D
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Vikingshill

Väldigt nöjd! Snabba svar, lösningsorienterad och väldigt proffisionell.

Max F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ektorp

Försäljningen gick väldigt smidigt. Maxine hjälpte oss genom varje steg med klar och tydlig kommunikation. Både köpare och säljare var väldigt nöjda efter försäljningen. Kan rekommendera henne varmt :)

Elias F
Saltängen

Christopher har vart hjälpsam och tydlig. Trevlog person att möta. Pushade inte hårt för lägenheten och berättade ärligt och tydligt vad som erbjuds. Nöjd med honom som mäklare. Kände att vissa saker gick fort så lite svårt att hänga med allt. Men är också en del av mitt ansvar att säga till. Nöjd

Carl T
Köpte sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Lännersta

Staffan var trevlig, kunnig och saklig! Rekommenderar!

Hayashi T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Forum

Han var personlig och hjälpsam när han guidade mig genom processen för köp av lägenhet. När jag skrev under kontraktet förklarade de noggrant detaljerna i kontraktet för mig och fick mig att känna mig bekväm med att skriva under det.

Emma F
Ekudden

Mycket trevlig o inte påstridig. Saklig. Hjälpsam. Tydlig. Svarar bra på frågor.

Henric D
Sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Lännersta

Gedigen insikt om fastighetenhetsmarknaden, speciellt vad gäller i Nacka. Mycket lyhörd vad vi som kund önskar men även rådgivande och stöttande under hela försäljningsprocessen. Stort tack Staffan!

Faruk M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ekudden

Lyhörd och målinriktad mäklare som är tillgänglig och inte ger sig i första taget. Väldigt nöjda med hans insats.

Tommy H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Strand

Har funkar felfritt. Bra bemötande och engagerad i sitt arbete.

Roxana Daniela S
Nacka Strand

Under vår sökning efter en lägenhet utförde Christopher sitt jobb på ett föredömligt sätt. Från första steget till det sista presenterade han alla detaljer och var så transparent som möjligt, och erbjöd oss mycket information om lägenheten. Under signeringen av alla papper var han vänlig nog att förklara stegen på engelska, eftersom min sambo inte är flytande i svenska. Jag uppskattade verkligen dessa detaljer och han var vänlig nog att gå igenom processen med oss steg för steg och säkerställde att allt var klart...

Peter F
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Boo

Henrik var driven och entusiastisk redan vid första mötet. En liten dipp när det tog längre tid att sälja än förväntat, men i slutändan så sa han aldrig nej till extra visningar, komma över och diskutera strategier mm

Michaela A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Lovisedalsområdet

Johan är mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda, det märks i hans strategi. Lugn och trevlig men även realistisk och förtroendeingivande. Vill gärna komma tillbaka!

Pär B
Kummelnäs

Allt har funkat jätte bra och återkopplingen har varit super

Svar från Carolina Ramsten

Tack Pär och Christina för en fin dialog och ett gott samarbete. Vänligen Carolina

Christina T
Kummelnäs

Mycket trevlig, kunnig och engagerad. Återkopplar alltid. Rekommenderas varmt.

Mikael K
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Kummelnäs

Sympatisk, in lyssnade och trevlig mäklare som jag skulle rekommendera.

Olov S
Finnberget - Saltsjöhöjden

Bra och lyhörd och har både haft tålamod och varit beredd att ställa krav. Väldigt bra och kommunikativ mäklare. Rekommenderar varmt.

Olov S
Saltängen

Christopher är tillmötesgående och trevlig och jag upplevde honom som lyhörd för mina behov. Mycket bra!

Susanne K
Kummelnäs

Otroligt trevlig och gav ett bra och trovärdigt intryck under våra samtal med Carolina. Bra på att återkoppla till oss och allt kändes smidigt i vår dialog med henne.

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla Susanne och Mikael, ni är varmt välkomna till Nacka och det ska bli spännande att följa ert bygge. Vänligen Carolina

Magdalena M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Björknäs

Mycket väl bemött, kunnig, sympatisk mäklare. Allt har gått smidigt

Almira G

Trevligt bemötande 🙂 Tack och vi ses igen

Rickard S
Ljuskärrsberget

Jättenöjda med Christopher! Bäst när det gäller!

Simon W
Gustavsvik

Henrik agerar mycket professionellt och med uppenbart god kännedom om marknaden. Säljprocessen har varit drabbad av den största nedgången på länge men Henrik har manövrerat processen skickligt med stort och kontinuerligt engagement och bra löpande återkoppling. Jag hade höga förväntningar som vi hanterade på ett pragmatiskt sätt. Hade dessa infriats vore betyget Exceptionellt! I sin helhet har ett starkt långsiktigt förtroende byggts upp och jag är mycket nöjd med vårt samarbete och fortsätter därför att engagera samma mäklare för nya uppdrag. Tack Henrik.

Caroline B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eriksvik

Lugn, stabil, vänlig och målmedveten mäklare! Inger förtroende och realistisk i i prissättning. Även fungerat som rådgivare kring nya objekt. Lyckades sälja på kort tid trots ”trög” marknad och tror erfarenhet och god kännedom om Nacka spelar stor roll.

Anton J
Insjön

Christopher levde upp till alla våra förväntningar och var en trygg partner i hela försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Christopher till alla som söker efter en kompetent, pålitlig och driven mäklare.

Ellen A
Nacka

Proffsig och engagerad. Rekommenderar verkligen att anlita Christopher som mäklare.

Pia H
Ljuskärrsberget

Jätte trevligt första bemötande Bra information

Uerda H
Orminge

Han var väldigt förtroendeingivande och tillgänglig. Vi är väldigt nöjda!

Adrian M
Nacka

Väldigt proffsigt men framförallt ärligt.

Natalia W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Finntorp - Nacka Kyrkby

Bra kontakt genom försäljningen, tydlig och professionell.

Claudia L
Nacka

Vi har bara bra saker att säga om Christopher. Han var både tydlig och engagerad från början. Gav snabb återkoppling och effektiv.

Björn L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Finntorp - Nacka Kyrkby

Saklig och korrekt. Professionell och konstant mycket lugn och vänlig. En mäklare som var trevlig och trygg att ha att göra med.

Patrik J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eriksvik

Proffsig och tydlig kommunikation

Jakob F
Sickla Strand

Lyhörd, tillgänglig och engagerad.

Maciej S
Tollare

Väldigt trevlig, professionell och tilllgänglig!

Maria Teresa M
Stensö

Aila Brunnberg är väldig trevlig, effektiv, kunnig och hjälpsam.Har löst vårt problem på bästa sätt och jag har bara lovord att ge henne.Önskar henne lycka till

Majken F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Orminge

Trevlig och hjälpte till med en smidig försäljning!

Emilia Saphira S
Skvaltan

Staffan är väldigt ihärdig och effektiv och har hjälpt att underlätta hela processen!

Ankit M
Skvaltan

Mycket varmt bemötande och fick lägenheten sålt inom 15 dagar utan annons på hemnet! Vi behövde sälja snabbt och han gjorde mycket bättre än våra förväntningar.

Aumed N M
Skogalund

Vällbemöttande och hjälpsam och jag är mycket nöjd med honom.

Daniel B
Skuru

Daniel var mycket tevlig och kunnig och var angagerad i mäklaruppdraget. Han lyckades snabbt hitta intressenter innan visning och vi lyckades sälja innan visningen. Så han lyckades med en snabb försäljning, precis som vi önskade. Så vi är MYCKET nöjda med Daniel. Rekommenderas varmt.

Jenni W
Skuru

Noggrann och återkopplar snabbt på frågor. Rådgör med sina kollegor så stor förmåga att ta in fler perspektiv vilket jag tycker är en styrka. Lyckades få till en bra och snabb försäljning i ett läge då det inte för andra varit lätt att sälja. Rekommenderar varmt!

Markus G
Sickla Strand

Gjorde ett bra jobb med att hålla tät kontakt under en intensiv process.

Lisa S
Saltsjö-Duvnäs

Carolina var engagerad, pålitlig och kunnig. Hon var väldigt positiv och trevlig. Återkopplade efter visningar och gav besked. Hon ingav oss kanske lite för höga förväntningar om slutpriset, där var vi mer realistiska. Vi blev väldigt nöjda till slut.

Svar från Carolina Ramsten

Hej Lisa och Jesper, tack själva för ett fint samarbete - det har varit en stor glädje att få jobba med er. Önskar er en skön sommar. Vänligen Carolina

Benita J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Forum

Aila Brunnberg är kunnig, effektiv och fick till en snabb affär..Hon visade också ett trevligt bemötande och jag är så nöjd.

Natalia W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Kvarnholmen

Proffsig bemötande. Vänlig. Lätt tillgänglig om behovet finns. Vi kan rekommendera Henrik för köp och försäljning av bostaden.

Hashim J
Stensö

Hon var trevlig, smart. Hon sålde lägenheten med ett högre pris en jag trodde.

Filtrera omdömen