Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 407 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Greta N
    Greta N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en bostadsrätt vid Nacka forum +55 boende. Fick ett mycket bra bemötande av Caroline. Hon har varit mycket proffsig och levt upp till mina förväntningar på en utmärkt mäklare. Kan varmt rekommenderas om du vill ha en topp bland mäklare . Läs mer
  • Guang Sonny Y
    Guang Sonny Y skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jätte snäll och mycket trevlig ! Alltid perfekt ! Läs mer
    2018-04-19 Isabelle R svarar Guang Sonny Y
    Stort tack för fina ord Sonny! Det gjorde min dag!

• Henrik K
    Henrik K skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander har haft ett lugnt och sympatiskt uppträdande som är precis det man eftersöker både som köpare och säljare.
    Jag kan inte se annat än att denna unga mäklare kommer att dominera marknaden om ett par år, då 90% av mäklarkåren inte har hans egenskaper. Läs mer
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick ett väldigt professionellt och fint bemötande. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Erik Ö
    Tack för ditt omdöme Erik, hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten! Mvh Louise
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är en kunnig, strategisk och mycket trevlig mäklare. Hon gör det lilla extra som gör att man kan lyckas även i en trög marknad. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Margareta P
    Tack för ett fint utlåtande Margareta och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete samt att ni vill rekommendera mig! Mvh Louise
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har skött vår försäljning exemplariskt, bra bemötande både mot oss som säljare och gentemot intressenterna. Hög servicenivå utan att vara för pushig och duktig på att hålla samtliga inblandade uppdaterade i processen. Vi kan varmt rekommendera Louise! Läs mer
    2018-04-11 Louise S svarar Daniel R
    Tack för en fin och utförlig rekommendation och vad härligt att ni känt er uppdaterade under processen det är viktigt för mig. Stort tack för förtroendet och lycka till med nästa boende jag är övertygad om att ni kommer trivas superbra! Mvh Louise
  • Anne
    Anne skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklaren Staffan John använde skrämseltaktik och pressade oss att sälja till en nivå som vi inte alls fann komfortabel! Han tog mer hand om köparen och lät köparen styra utan att prata ihop sig med oss som säljare på ett vettigt sätt. Vi är absolut inte nöjda med Staffans agerande och rekommenderar inte Staffan tyvärr! Läs mer
  • Ingo D
    Ingo D skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen från början till slut! Kunde inte ha varit mer nöjd med mitt val av mäklare, på alla sätt. Mina varmaste rekommendationer till Staffan! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ingo D
    Hej Ingo! Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka framöver! Mvh Staffan John
  • Robert H
    Robert H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan kändes väldigt erfaren, lugn och trygg i sitt bemötande. Under hela försäljningsprocessen var han mycket noggrann och allt kändes genomtänkt. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Robert H
    Hej Robert! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen!
    Mvh Staffan
  • Hans Erik E
    Hans Erik E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vår mäklare, Louise är mycket kunnig och tydlig. Trevlig dessutom.
    Vi kan bara rekommendera henne.
    Vår husförsäljning är nu i mål. Tack Louise Läs mer
    2018-03-29 Louise S svarar Hans Erik E
    Tack för ditt dina omdöme Hans det värmer! Glad att allt gick vägen och att ni är nöjda med resultatet samt med mig som mäklare. Mvh Louise
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenmäklare, mycket proffsig, förstående, aktiv, trevlig, bästa mäklare vi haft. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Man fick ärliga svar på frågor man ställde. Läs mer
    2018-03-22 Isabelle R svarar Sara B
    Hej Sara,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Snart dags för tillträde, vi hörs och ses snart!

Med vänlig hälsning
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig mäklare med bra koll på läget. Läs mer
    2018-03-22 Caroline B svarar Mikael S
    Tack för din feedback. Varmt välkommen att höra av dig framöver om er situation förändras.
  • Anders O
    Anders O skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande på ett ödmjukt sätt. Uppskattas! Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi valde Louise dels genom rekommendationer o dels genom det intryck hon gav när vi träffades.
    Louise är påläst och noggrann. Hon ger ett väldigt säkert och stabilt intryck.
    Vi har sålt i en tid med stor osäkerhet och där har Louise varit ett fantastiskt stöd genom hela processen.
    Vi ger Louise bästa tänkbara rekommendationer. Vi är supernöjda med Louise! Läs mer
    2018-03-19 Louise S svarar Daniel B
    Tack för en superfin rekommendation Daniel! Alltid lika roligt att bli rekommenderad och kul att även ni är nöjda och vill rekommendera mig nu! Glad att jag kunna förmedla stabilitet och trygghet i en turbulent marknad och att ni känt er lugna/trygga under processen. Önskar er stort lycka till med huset nu. Bästa hälsningar Louise
  • Per W
    Per W skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har genom hela vår affär gett oss råd som visat sig utmärkta. Hon är noggrann och kompetent. Hon verkar dessutom mån om att både köpare och säljare skall vara nöjda. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
    2018-03-16 Louise S svarar Per W
    Tack Per för en fin och utförlig rekommendation. Är givetvis jätteglad över att jag kunna råda er under försäljningen (och i ert köp) och att ni känner att det varit värdefullt för er. Stort tack och trevlig helg! Mvh Louise
  • Ingela F
    Ingela F skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min bror har haft kontakt med Louise tidigare och var mycket nöjd !!!!!!!! Läs mer
    2018-03-15 Louise S svarar Ingela F
    Tack för din kommentar Ingela det uppskattas. Härligt att höra att ni är nöjda! Mvh Louise
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket trevligt bemötande. Fick ett stort förtroende vid första blicken. Ordning och reda. Toppen. Läs mer
    2018-03-15 Louise S svarar Gunilla H
    Hej Gunilla! Tack för din fina kommentar och lycka till med lägenheten! Mvh Louise
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt och tillmötesgående bemötande. Dock höjdes både det officiella priset samt det som sades vara acceptabelt för säljaren att godta efter att vi lagt vårt första bud(innan låg ett bud som var under utgångspriset) som trots allt översteg utgångspriset om än marginellt, utgångspriset som då hade sagts vara ett pris som säljaren skulle kunna göra affär på. Det förändrade priset kan såklart bero enbart på säljaren, men det sänker ändå omdömet då jag anser att mäklaren har ett ansvar att tydliggöra marknadsläge samt god affärsetik för säljaren. Läs mer
  • Felix W
    Felix W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt positivt bemötande, trevlig och framåt!
    Otrolig proffsig, tydlig då jag och sambon köpte våran lägenhet tillsammans. Läs mer
    2018-03-08 Isabelle R svarar Felix W
    Tja Felix!
    Vilka fina ord. De tar jag med mig framöver. Gör mig väldigt glad. En lite annorlunda försäljning, men jättekul att allt gick i lås och att det är ni som får flytta in i lägenheten i juni!

• Håkan B
    Håkan B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket tydlig och lättförståelig. Effektiv och trevlig dessutom! Läs mer
    2018-03-08 Isabelle R svarar Håkan B
    Stort tack för värmande ord Håkan! Kul att ni fick en bra upplevelse :) Det gör mig glad!
    Vi ses på tillträdet om några veckor!

Med vänlig hälsning
  • Johan Axel Martin R
    Johan Axel Martin R skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gav ett intryck av erfarenhet och lugn. Självförtroende utan att det blev för mycket. Det hon så innan och när vi ev. Skulle ge henne uppdraget gjorde att vi kände oss trygga i att vi skulle få acceptera
    Vilket vi i slutänden fick och mer därtill.
    Hon var aktiv i att hitta spekulanter och kom till snabbt avslut. Läs mer
    2018-03-05 Caroline B svarar Johan Axel Martin R
    Hej, tacksam för er feedback gällande min tydlighet innan försäljningsuppdraget ingåtts. I mina affärer är det viktigt att uppdragsgivaren fått tydlig och korrekt information så kul att höra att detta tydligt framgått i vår affär. Även kul att vi kunde slå förväntningarna på slutpriset! :)
  • Bassam F
    Bassam F skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa mäklare vi någonsin har haft Läs mer
    2018-03-01 Louise S svarar Bassam F
    Vilket fantastisk utlåtande, stort tack för rekommendationen! Mvh Louise
    Cesar F gillar detta
  • Carin Elisabeth W
    Carin Elisabeth W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket trevligt bemötande. Informativ och tydlig. Hade bra koll på huset. Läs mer
    2018-02-26 Isabelle R svarar Carin Elisabeth W
    Stort tack Carin. Fina och värmande ord! Ni kommer att trivas så bra i huset när det är dags! Nacka är minst lika bra som Huddinge, lovar :)

• Lena B
    Lena B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, snabb, alla papper i ordning, håller vad hon lovar. Läs mer
    2018-02-28 Caroline B svarar Lena B
    Tack för din rekommendation! Två försäljningar och förhoppningsvis snart ett köp som förmedlas genom mig. Vi hörs :)
  • Malin Birgitta A
    Malin Birgitta A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick en bra känsla av Louise direkt. Hon är proffsig och väldigt kunnig på sitt jobb. Jag fick min lägenhet såld snabbare och samtidigt bättre betalt än förväntat, vilket är fantastiskt!
    Jag rekommenderar Louise starkt. Guldstjärna :). Läs mer
    2018-02-26 Louise S svarar Malin Birgitta A
    Hej Malin! Stort tack för de fina orden och för guldstjärnan :) Mvh Louise
  • Jean Christian J
    Jean Christian J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra. Positiv. Direkt. Snabb. Vänlig. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har enbart mycket positiva intryck av Christopher som uppträtt engagerat och seriöst i alla steg av mitt bostadsrättsköp. Trots några gupp på vägen dit så har han varit mån om att jag som köpare kunnat känna förtroende och trygghet. Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Effektiv och kunnig. Förklarar bra. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Samsioe sålde min lägenhet snabbt och smidigt i en nervös marknad. Louise var mycket professionell, kunnig, trevlig och serviceinriktad genom hela processen. Hon ledsagade, gav goda och realistiska råd. Hon levererade på alla löften och var alltid tillgänglig. Sammantaget gjorde det att jag kände mig trygg genom hela processen, vilket var viktigt för mig. Jag vill därför ge henne de bästa rekommendationerna. Läs mer
    2018-02-12 Louise S svarar Hans L
    Hej Hans! Stort tack för en utförlig rekommendation och för att du beskriver hur du upplevt försäljningen. Vad glad jag blir av att höra att du känner att jag levererat och att du känt dig trygg genom hela processen det betyder mycket och är viktigt för mig! Önskar er stort lycka till i jakten på ert nya hus och glöm inte att ni alltid är välkomna att höra av er till mig om ni behöver hjälp eller stöd. Bästa hälsningar Louise
  • Susanna Åsa H
    Susanna Åsa H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander levererade från början till slut. Jag kände direkt ett förtroende och han uppdaterade hela tiden vad som pågick och var alltid anträffbar. Förtroendeingivande, trevlig och skicklig. Läs mer
  • Rezan A
    Rezan A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt duktig mäklare, professionell! Läs mer
  • Nina A
    Nina A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte lägenhet genom Christopher och är väldigt nöjda med hans arbete! Han svarade snabbt, bra återkoppling under processen och var professionell. Rekommenderas! Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt bemötande.Förtroendingivande. Trevlig och ödmjuk men samtidigt kunnig och proffsig. Vi kände oss helt trygga med att Alexander skulle göra ett bra jobb, och vi kunde fråga allt vi ville. Över förväntan. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Adina P
    Adina P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en väldigt förtroendeingivande, lugn och kreativ mäklare som förstår säljarens behov. Vi kände oss lugna och litade på honom genom hela processen. Bra uppföljning under pågående försäljning och en kunskap hur lägenhetens goda egenskaper ska framhävas. Otroligt nöjda med resultatet på alla sätt! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Adina P
    Hej Adina, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Amjed H
    Amjed H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher var enormt engagerad och professionell. Han var alltid tillgänglig under hela processen vilket kändes tryggt. Trots den ostabila marknaden fick han min lägenhet såld. Jag är jättenöjd med Christopher. Läs mer
  • Pär L
    Pär L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi hade nöjet att få ha Christopher som vår mäklar. Det som utmärker honom allra mest är hans professionalitet, outtröttliga engagemang och förmåga att hitta nya lösningar och idéer i lägen där andra hade givit upp. Han jobbar hårt och vi är mycket nöjda med hans insats i ett relativt trögt rådanande marknadsläge.

Tack!

/Pär och Anna Sophia Läs mer
  • Risto P
    Risto P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och förtroendeingivande framtoning som mäklare, lägger orden rätt vid kontakter med säljare/köpare, diskret och samtidigt personlig. Allt sammantaget ledde till försäljning som både säljare och köpare kan vara nöjda med.

Betyg:Utmärkt Läs mer
  • Kim Johan R
    Kim Johan R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Det man söker hos en mäklare, levererar Alexander Wall. Läs mer
  • Ashour K
    Ashour K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och jätte trevlig.
    Vi fick jätte snabb återkoppling och kunde slutföra våran första bostadsköp snabbt och smidigt.
    Tack för Allt! Läs mer
    2018-01-28 Isabelle R svarar Ashour K
    Hej Ashour,
    Stort tack för fina ord och chokladen. Gör mig så glad ska du veta. Vi ses snart på tillträdet. Ta hand om er tills dess!

• Teodor Love Gustav B
    Teodor Love Gustav B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kände mig trygg och säker under hela processen Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Teodor Love Gustav B
    Hej Teodor, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Björn S
    Björn S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cristopher är en mycket duktig mäklare som helt levde upp till våra förväntningar. Han hade en klar strategi för hela försäljningsprocessen, gav kloka råd och hade ordning och reda i besked och dokumentation. Han gav alltid snabba svar på våra frågor. Vi ger Christopher de allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte bostad av Christopher och har ingenting att anmärka på. Han är trygg, säker och tillmötesgående. Christopher är väldigt trevlig och jag känner stort förtroende till honom som mäklare. Läs mer
  • Robert R
    Robert R skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Till vår försäljning valde vi en mäklare som vi själva hade velat köpa motsvarande objekt av. Vi är mycket nöjda med valet av Christopher!
    Engagerad, entusiastisk och alltid anträffbar. Anstränger sig för att hålla löften och ge ärliga besked. Återkopplar, undersöker och är mån om att ge tydliga besked.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag känner mig nöjd och har blivit bemött på ett kunnigt och professionellt sätt med en personlig kontakt. Försäljningen har gått igenom många faser under en längre tid och jag har känt mig trygg med att vi hållt kontakten kontinuerligt.
    Min mäklare har visat att hon kan sin sak utan att "gå efter läroboken". Kunskapen har suttit vilket gjorde att jag valde henne för uppdraget. Läs mer
    2018-01-24 Caroline B svarar Maria G
    Tack Maria för dina värmande ord. Trevligt att höra att du har varit nöjd med tjänsten Läge+ och vår kontinuerliga kontakt. Önskar dig all lycka till i framtiden med nytt boende längre ner i vårt avlånga land. Trevlig dag
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från början till slut vid vår fastighetsförsäljning har Johan Markelius skött hela affären otroligt proffsigt
    Vi rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-01-23 Johan M svarar Bengt E
    Stort tack Bengt för de fina orden och rekommendationen.
  • Ninni J
    Ninni J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket bra bemötande med tydlig information, tips och idéer. Det var enkelt att samarbeta. John är kunnig och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ninni J
    Hej Ninni!
    Tack för den fina rekommendationen och det fina betyget. Grattis till en fin försäljning.
  • Wafiullah K
    Wafiullah K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra service. Mäklaren höll alltid mig uppdaterad. Rekommenderar varmt Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Wafiullah K
    Hej Wafiullah, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Amelle  B
    Amelle B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Smidig och bra hjälp.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vad jag förstår fick vi ett topp-pris vid försäljningen, och allt det administrativa bakom kulisserna rullade ju på utan mankemang genom hela processen.
    Louise måste verkligen ha hållit ångan uppe på just vårt objekt, trots att det varken var det enda eller det häftigaste som var ute till försäljning just då. Go Louise! Läs mer
    2017-12-20 Louise S svarar Gunnar L
    Tack för en superfin och utförlig rekommendation Gunnar det uppskattas! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag blir förstås väldigt glad av att höra att ni blev så nöjda med resultatet. Ta hand om dig, Mvh Louise :)

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka