Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 363 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Maria G
    Maria G skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag känner mig nöjd och har blivit bemött på ett kunnigt och professionellt sätt med en personlig kontakt. Försäljningen har gått igenom många faser under en längre tid och jag har känt mig trygg med att vi hållt kontakten kontinuerligt.
    Min mäklare har visat att hon kan sin sak utan att "gå efter läroboken". Kunskapen har suttit vilket gjorde att jag valde henne för uppdraget. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från början till slut vid vår fastighetsförsäljning har Johan Markelius skött hela affären otroligt proffsigt
    Vi rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-01-23 Johan M svarar Bengt E
    Stort tack Bengt för de fina orden och rekommendationen.
  • Ninni J
    Ninni J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket bra bemötande med tydlig information, tips och idéer. Det var enkelt att samarbeta. John är kunnig och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Wafiullah K
    Wafiullah K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra service. Mäklaren höll alltid mig uppdaterad. Rekommenderar varmt Läs mer
  • Amelle  B
    Amelle B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Smidig och bra hjälp.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vad jag förstår fick vi ett topp-pris vid försäljningen, och allt det administrativa bakom kulisserna rullade ju på utan mankemang genom hela processen.
    Louise måste verkligen ha hållit ångan uppe på just vårt objekt, trots att det varken var det enda eller det häftigaste som var ute till försäljning just då. Go Louise! Läs mer
    2017-12-20 Louise S svarar Gunnar L
    Tack för en superfin och utförlig rekommendation Gunnar det uppskattas! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag blir förstås väldigt glad av att höra att ni blev så nöjda med resultatet. Ta hand om dig, Mvh Louise :)
  • Martha P
    Martha P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trovärdig
    Inlyssnande
    Serviceinriktad
    Relationsbyggande / matchade objekt utifrån efterfrågan
    Ser helheten Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har anlitat Alexander Roussakoff totalt tre ggr när vi har sålt våra bostäder. Alltid till ett strålande resultat. I synnerhet lyckades han i sämsta möjliga marknadsläge nu i december ro ihop en utmärkt affär. Detta när inga konkurrerande lägenheter i kvarteret lyckades bli sålda.

Alexander är en lugn, trevlig och allt igenom proffessionell mäklare som vi varmt rekommenderar.

Robert & Linda. Läs mer
  • Nils Z
    Nils Z skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon lyssnade till mina krav och framförde dem till säljaren
    Då jag inte sett lägenheten innan jag började bjuda, var det viktigt att bilderna speglade objektet på ett bra sätt. Efter avslutad affär har vi nu verifierat att så var fallet.
    Affären så här långt har varit mycket smidig. Läs mer
    2017-12-18 Isabelle R svarar Nils Z
    Hej Nisse,
    Stort tack för varm rekommendation. Det gör mig glad. Trots villkorade bud och att ni missat visningarna blev det ett smidigt avslut med privatvisning innan kontraktsskrivning. Kul att det gick att lösa så bra som det blev!

• Nikkie Z
    Nikkie Z skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, påläst och förklarade bra för mig som aldrig har köpt bostad förr. Läs mer
    2017-12-18 Isabelle R svarar Nikkie Z
    Stort tack för fina ord Nikkie. Skönt att du kände dig trygg med första bostadsaffären. Det var min målsättning. Vi ses på tillträdet i januari :-)

• Ebba K
    Ebba K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trots vårt velande tröttnade han aldrig.
    Kände att han ville vårt allra bästa och kämpade på trots en vikande marknad. Positiv när vi var pessimistiska. Proffsig.
    Vi är mkt nöjda med Staffans insats.
    Känner oss mkt väl omhändertagna. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En riktigt proffsig mäklare. Som överträffa alla mina förväntningar Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Peter H
    Tack för de fina orden Peter. Lycka till med ert nya boende i Årsta !
  • Therese L
    Therese L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Pålitlig och trygg. Känns bra att ha Ina i sådana affärer. Kunnig och saklig! Läs mer
    2017-12-14 Ina O svarar Therese L
    Tack Therese! Jag är väldigt stolt över att fått förtroendet att hjälpa er med ännu en bostadsaffär och jätteglad att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas lika bra på Värmdö!
  • Zandra W
    Zandra W skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina var verkligen fantastisk!
    Hon förklarade för oss vanliga dödliga hur allt fungerade och berättade vad allt betydde etc. Läs mer
    2017-12-14 Ina O svarar Zandra W
    Vilken fin rekommendation Zandra! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände att ni hängde med i svängarna även fast det gick rekordfort, grattis till en superfin lägenhet.
  • Marielle J
    Marielle J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Super nöjd! Snabb och smidig försäljning, lgh såld innan visning tack vare Alexanders engagemang, kontakter och kännedomar över området! Bra kontakt och tillmötesgående! Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt proffsig bemötande o trevlig mäklare. Kan sitt område på väldigt högnivå! Läs mer
    2017-12-13 Ina O svarar Tomas E
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni ska trivas lika bra som säljarna har gjort i er fina lägenhet!
  • Johan B
    Johan B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från början till slut av vår bostadsförsäljning har Staffan John varit fantastiskt bra. Proffsigt bemötande, snabb att återkoppla, lyhörd och initiativrik. Vi kommer definitivt att anlita honom igen om det blir aktuellt för oss att sälja igen. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Roussakoff har ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jag upplever honom kunnig, påläst och energisk. En mycket bra mäklare. Läs mer
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är mycket nöjd med Isabelle som mäklare. Hon är trevlig och proffsig. Jag har känt mig trygg hela processen. Läs mer
    2017-12-08 Isabelle R svarar Jessica E
    Hej Jessica,
    Tack för dina fina ord. Det värmer att höra och gör mig väldigt glad.

• Sylvia J
    Sylvia J skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick bra stöd vid försäljningen av villan och ett mycket vänligt bemötande. Fick även all information som jag bad om. Läs mer
    2018-01-23 Johan M svarar Sylvia J
    Tack Sylvia, stort tack för de fina orden. Hoppas på att det blir bra i din nya lägenhet när det blir dags.
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    När vi köpte hus var Johan Markelius mäklaren. Vi kände ett stort förtroende för honom. Han var mycket påläst om huset och området. Han återkopplade snabbt och vi kände oss mycket trygga. Pålitlig och mycket trevlig!! Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och informativ. Vi är nöjda med hennes jobb så här långt. Läs mer
    2017-12-07 Caroline B svarar Sara L
    Hej Sara, kul att ni är nöjda med mig så här långt. Jag hoppas ni blir ännu nöjdare efter att ni både har köpt och sålt med mig som er mäklare :)
  • Eva F
    Eva F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från allra första kontakten och genom hela försäljningsproceduren var Caroline Baarsen allt igenom proffsig. Vi har litat helt och fullt på henne, hon har varit kunnig i stort och smått och hjälpt oss med allt vi behövde. Entusiastisk, tålmodig och vänlig dessutom! Vi är mycket tacksamma att Caroline gjorde att försäljningen gick smidigt och snabbt och slutade med att alla är nöjda! Läs mer
    2017-12-07 Caroline B svarar Eva F
    Tack Eva för mycket vackra ord. Är glad att ni är nöjda med mig och med affären.
  • Reijo M
    Reijo M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med Isabelle mycke duktig Mäklare Läs mer
    2017-12-01 Isabelle R svarar Reijo M
    Stort tack Reijo! Det värmer :-) Trevlig helg!

• Andreas N
    Andreas N skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander har ett väldigt proffsigt och tryggt bemötande! Han har väldigt bra koll på marknaden och jag fick förtroende för honom redan från första sekunden. Enkel att kommunicera med och få tag på.
    Skulle starkt rekommendera Alexander! Läs mer
  • Sigrid Agneta Herlin
    Sigrid Agneta Herlin skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är kunnig, service orienterad och mycket driven. Vi valde honom efter att ha träffat flera andra mäklare på grund av hans kunskaper, hans trevliga sätt och tro på sig själv på ett alltigenom bra sätt. Åt oss skötte han dessutom en lite känslomässigt svårare försäljning då vi var 3 syskon som sålde vårt föräldrahem. Detta gjorde Alexander på bästa sätt och i nära dialog med oss alla tre. Vi skulle inte tveka att använda honom igen för en försäljning i Nacka. Läs mer
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander gjorde ett jättebra arbete med min försäljning. Han överträffade marknadsförväntningarna. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt nöjda med försäljningen av vår bostad Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Rebecca E
    Hej Rebecca! Tack för de fina orden och grattis till en fantastisk affär. Lycka till med allt framöver :) !
  • Nicolas L
    Nicolas L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var lyhörd och ihärdig. Trots en sviktande bostadsmarknad under hösten 2017 gav han inte upp utan jobbade på oförtrutet och lyckades till slut med försäljningen av min villa. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander visade stor professionalism och följsamhet. Tack vare lugn och pedagogik fick vi till en smidig och trygg försäljning. Jag anlitar gärna Alexander nästa gång vi ska sälja. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett utmärkt bemötande, han var behjälplig och var snabb att visa fastigheten. Läs mer
  • Timothy S
    Timothy S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, artig och påläst om objektet. Vi träffade honom i egenskap av köpare och blev väldigt bra bemötta och bra information och svar på våra frågor Läs mer
  • ROLF J
    ROLF J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande, hjälpsam, kunnig, kundförståelse., glad/positiv.

Vi har bara positivt att säga om Staffan´s sätt att sköta försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket kunnig och påläst mäklare. Mycket bra genomförande vid snabb affär. Läs mer
    2017-11-22 Caroline B svarar Håkan F
    Tack Håkan. Alltid kul när allt går i lås vid snabba affär och köpare och säljare är lika nöjda!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är mycket korrekt och saklig i alla avseenden. Håller vad hon lovar och levererar.
    Jag kan rekommendera Caroline. Läs mer
    2017-11-29 Caroline B svarar Jonas S
    Hej Jonas, tack för din rekommendation och tack för att du uppskattar min tjänst.
  • Sackarias H
    Sackarias H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som hjälper till på hela vägen! Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklaren är förtroendeingivande, tydlig och påläst. Alltid snabb att återkoppla när jag hade frågor. Supernöjd att jag valde honom. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Martin P
    Tjena Martin. Grattis till en fin affär. Ha det gott nere i Norrköping!
  • Claes V
    Claes V skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och snabba återkopplingar Läs mer
  • Erica M
    Erica M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är väldigt professionell och en duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera Caroline Baarsen. Läs mer
    2017-11-06 Caroline B svarar Erica M
    Tack Erica för din rekommendation.
  • Anne D
    Anne D skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Grym insats och extremt driven! Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Anne D
    Tack Anna för de fina orden. Lätt att arbeta med er och jag är väldigt glad för er skull. Lycka till med huset !
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Seriös och lättsam och tillgänglig, trevlig och kunnig. Har varit super nöjd med Alexander som mäklare! Läs mer
  • Ann-sofi S
    Ann-sofi S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är supertrevlig och finns alltid tillgänglig! Läs mer
  • Farinaz H
    Farinaz H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt enkel och pedagogiskt som mäklare. Hon förklarat hela processen på ett enkelt sätt och oavsett vilka problem man kan stöta på under vägen så ser hon till att de löser sig. Har känts väldigt tryggt att ha Isabelle som mäklare! Läs mer
    2017-10-31 Isabelle R svarar Farinaz H
    Hej Farinaz,
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet sedan så många år tillbaka. Dina fina ord värmer väldigt mycket. Vi hörs angående deklarationen, så hjälper jag er med den.

Hoppas att du kommer att trivas i Solna och i närheten av Savis!

• Svante E
    Svante E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    korrekt och trevlig, gjorde som han sa,
    hade svar på alla frågor , det kändes tryggt och säkert
    ordning och reda på allt.
    aldrig några ändringar eller bortförklaringar
    allt som han sa och gjorde stämde Läs mer
  • Susie H
    Susie H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt proffsig, trevlig, inkännande och empatisk utan att vara det minsta pushig. Samtidigt är hon snabb, drivande och förutseende och gör allt i rätt ordning. Jag fick förtroende för henne från vårt första möte för knappt ett år sedan. Och under processen kände jag hela tiden att hon hade koll över olika scenarier.

Isabelle är tydlig och noga med att man är med hela vägen och förstår vilket som är nästa steg. Hon fattar vad som är kundens behov, lyssnar och hör alltid av sig på överenskommen tid. Jag uppfattar att hon har ett stort kunnande och kontaktnät, samt stor erfarenhet av att matcha säljare med köpare. Hon är smidig och glad och avslutade min affär med elegans. Jag är mycket nöjd. Tack. Läs mer
    2017-10-26 Isabelle R svarar Susie H
    Hej Susie,
    Vilket år det varit och vilket fantastiskt slutresultat vi fick. Är så glad över att det blev som det blev. Dina ord värmer lite extra en sen kväll på kontoret. Jag är väldigt nöjd och stolt över att du är min kund! Tack för din fina rekommendation. Det gör mig så glad! :)

• Christina N
    Christina N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen hela vägen. Trygghet att alltid kunna nå Staffan. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en väldigt professionell, trevlig och duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ann O
    Ann O skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med den kontakt vi haft med Isabelle. Läs mer
    2017-10-16 Isabelle R svarar Ann O
    Hej Ann,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad att ni upplevde processen så bra som köpare. Hoppas att Daniel kommer att trivas i lägenheten :)

• Niklas F
    Niklas F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, lugn och saklig! Kändes tryggt att göra affär med Staffan som.mäklare. Läs mer
  • Alexis B
    Alexis B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är en nöjd kund som fick det priset jag begärde. Läs mer
    2017-10-02 Isabelle R svarar Alexis B
    Tack för fina ord Alexis! :)

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka