Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 1399 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka 2

• VIVI S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-06
    Staffan John är en mycket kunnig och ambitiös mäklare. Han är mån om både säljare och köpare. Under en turbulent tid navigerade han oss genom hela processen. Kommer anlita Svensk Fastighetsförmedling nästa gång vi ska sälja. Kan varmt rekommendera Staffan John
  • sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-06
    Från första stund har vi fått bra hjälp med vår försäljning
    av vår villa i Saltsjö-Boo
    kan verkligen rekommendera Staffan John
    med försäljning av er bostad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Nacka Forum
    2021-05-06
    Allt bra. Effektiv and vet hur funkar inom försäljning av lägenheten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Ekudden
    2021-05-05
    Hon har varit mycket trevlig och hjälpsam vid vår försäljning av lägenhet.
    Tack Gunilla och Gösta för förtroendet och även Matilda som varit med hela vägen. Allt gott och vi ses i juni. Vänligen Carolina Carolina Ramsten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Jarlaberg
    2021-05-04
    Mycket trevlig i sitt bemötande.
    Snabb återkoppling.
    Noggrann.
    Pålitlig.
    En väldigt trevlig och kompetent mäklare med andra ord!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-04
    Vi har sålt en lägenhet i Nacka Strand. Louise har varit mycket kunnig, professionell och engagerad.
    Vi är mycket nöjda med Louise hjälp av försäljningenoch kan varmt rekommendera henne.
    Tack för din rekommendation Célestine! Vad härligt att höra att ni är nöjda med affären! Mvh Louise Louise Samsioe
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Ekudden
    2021-05-04
    Honestly couldn't have had a better experience buying my first apartment! Very helpful, understanding and friendly. Really guide me well through everything. Thank you Carolina!
    Thank you Lieke, it was a pleasure and I think this area will suit you very well :-) all the best. //Carolina Carolina Ramsten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-04
    Köpt bostadsrätt i Finntorp. Fint bemötande och god kommunikation från Anas. Tack!
    Hej Louise, Betyder jättemycket för mig att du tagit dig tiden att recensera mig, så tack! Jag är superglad att jag fick hjälpa er med erat nya hem! Allt gott/ Anas Anas Taba
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-04
    Madelene har varit professionell och tillgänglig genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-04
    Väldigt bra mäklare. Maxine hjälpte verkligen att göra hela processen lättare och trevligare. Varmt rekommenderad!
    2021-05-04
    Köpt en lägenhet i Finntorp Nacka med min Sambo.

Ändå från vårt första möte på visningen fick vi en bra känsla av Anas. Han gav ett professionallt intryck och med en personlig genuin framtoning, en perfekt kombo.

Nu var det inte vi som sålde lägenheten men när det är dags vet vi vem vi ska kontakta ;)
    Hej Thor, Tack så jättemycket för din fina rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er köpa denna bostad och tror ni kommer stormtrivas i området! Helt rätt! Jag är alltid redo :) Allt gott / Anas Anas Taba
  • Lars A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-04
    Trevlig, kompetent och seriös, mycket effektiv.
  • Lars L
    • Stensö
    2021-05-04
    Proffsig, flexibel och tydlig. Mycket bra!
    Tack Lars för de fina orden och rekommendationen! Vänligen, Sandra Sandra Snäll
    • Marinstaden
    2021-05-04
    Vi anlitade Carolina för att sälja vårt hem i Marinstaden. Vi har varit super nöjda från början till slut. Carolina är ett fullblodsproffs och den typen av mäklare som jag önskar alla både när de säljer och köper.
    Stort och varmt tack Susann och Conny för dem vänliga orden, det har rakt igenom varit väldigt trevligt att få hjälpa er. vänliga hälsningar Carolina Carolina Ramsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Snäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Stensö
    2021-05-04
    Sandra är en mycket duktig mäklare. Hon är proffsig och man känner sig trygg och väldig trevligt bemött. Varmt rekommendera Sandra Snäll.
    Tack Ying för rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Vänligen, Sandra Snäll Sandra Snäll
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Järla Sjö
    2021-05-04
    Supertrevlig, hjälpsam och proffsig!
    2021-05-03
    Bra mäklare, informativ och snabbt återkopplande.
    Tack så jättemycket för att du tog dig tiden att bedöma mig Marie! Är glad att vi fick ihop allting och hoppas dottern trivs jättebra sen! Tack Anas Taba
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Skogalund
    2021-05-03
    Sålt ett radhus för min mammas räkning.

Jag är enormt nöjd med CR, från första kontakt till avslut. Hon har varit tillgänglig, positiv, proffsig och vänlig alla tider på dan.
    Jag rekommenderar gärna henne.
    Tack Solveig för all fin dialog och ert stora tillmötesgående. Allt gott! // Carolina Carolina Ramsten
    • Saltängen
    2021-05-03
    Bra med både säljare och köpare.
    Kvalitet och service både på visning och vid skrivning.
  • Marie B
    2021-05-03
    Staffan John har sålt vårt hus.
    Har inte mycket att skriva utom att han har skött allt på ett proffsigt sätt,precis som man vill ha det.
    Vi rekommenderar honom å det varmaste och ska vi sälja igen,vet vi var/vem vi ska vända oss till. Det känns tryggt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Sickla
    2021-05-03
    Lättillgänglig, trevlig och hjälpsam mäklare! Allt gick enkelt och smidigt och över förväntan i försäljningen av vår 3a! Vi är super nöjda och har redan rekommenderat vår mäklare till flera andra som går i säljtankar!
    2021-05-03
    Sålt liten lägen het. Madelein bemötte oss bra och genom hennes nätverk blev det snabb försäljning till bra pris
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-03
    Anas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt till rekordpris i föreningen, redan efter första visningen.
    Han var även ett bra stöd vid köp av vår nya bostad, då han var behjälplig med att gå igenom prospekt och ekonomi för föreningen, trots att vi köpte av annan fastighetsmäklare.

Som osäkra förstagångssäljare ringde vi säkert mer än brukligt, men bemöttes alltid på ett lugnande och professionellt sätt.

Rekommendera definitivt både Anas och svenskfastighetsförmedling.
    Hej Aje, Tack så jättemycket för rekommendationen! Är så glad att kunna ha hjälpt till hela vägen och vara den helhetslösningen som jag förespråkat. Så himla kul att du är nöjd Aje! Tack så jättemycket! Anas Anas Taba
    • Igelbodaplatån
    2021-05-03
    Maxine är en fantastiskt bra mäklare och ställde upp otroligt mycket och vi kan verkligen rekommendera henne, otroligt proffsig!
    Tord & Rosie
    2021-05-02
    Vi tycker att hela processen med Louise i spetsen blev lyckad även om vi hade en aningen högre ekonomisk förväntan. Vi har sålt en 4:a i Nacka Strand.
    Tack för ditt omdöme Leif och vad härligt att att ni tycker processen och försäljningen var lyckad trots att det förstås hade varit roligare att få ännu bättre betalt. Tack igen för förtroendet och hoppas du får en fin dag, Mvh Louise Louise Samsioe
    2021-05-02
    Anas är en mycket kompetent mäklare. Jag är väldigt nöjd att jag anlitade honom för att sälja min lägenhet. Han har svarat blixtsnabbt på de frågor jag haft och varit väldigt professionell. Jag kan varmt rekommendera Anas och Svensk fastighetsförmedling Nacka till den som vill sälja sin lägenhet.
    Tack Markus för de fina orden och att du tog dig tiden! Är så glad att du blev nöjd av försäljningen! Anas Anas Taba
    2021-05-01
    Madelene hjälpte mig sälja min 1:a på Edingsvägen i Ektorp. Jag kände mig trygg med Madelene från start, hon gav ett förtroendeingivande och trevligt intryck. Vilket hon fortsatt vara genom hela affären. Tack vare att hon har bra koll på området och en etablerad kundkrets kunde vi få till en snabb försäljning, vilket var viktigt för mig. Jag skulle utan tvekan kontakta Madelene igen i en framtida försäljning!
    Hej Sophia! tack för dina fina ord, det värmer! Jag hjälper dig gärna i framtiden med kommande försäljningar. Stort lycka till med ert nästa boende! Madelene Bigl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-01
    Louise har ett trevligt bemötande samt är väldigt professionell och duktig på det hon gör. Hade gärna anlitat henne i framtiden
    Hej Karl vad roligt att höra och ni är givetvis varmt välkomna att höra av er i framtiden :) Nu hoppas jag dock att ni först och främst kommer att trivas riktigt bra i er nya lägenhet under många år! framöver Hälsa gott / Louise Louise Samsioe
    2021-05-01
    Vi har sålt och köpt flera bostäder via Svensk Fastighetsförmedling med hjälp av Louise.
    Mycket trevligt bemötande, oerhört proffsig och med stor lokalkännedom och engagemang. Jag kan verkligen varmt rekommendera Louise....

Amadeus
    Tack för din rekommendation Amadeus det värmer! Mvh Louise Louise Samsioe
    2021-05-01
    Jättebra, ger personliga och snabba svar!
    Tack Michaela för att du tog dig tiden! Betyder jättemycket för mig! Vad kul att ni blev nöjda! Anas Anas Taba
    2021-04-30
    Vi har anlitat Louise för såväl fastighet/tomt resp. lägenhetsförsäljningar under senaste åren. Vi har fått ett fantastiskt bemötande av Louise vid alla våra försäljningar. Louise är lyhörd och ytterst kompetent och hon inger ett genuint förtroende vilket vi värdesatt högt i samband med våra försäljningar. Vi kan varm rekommendera Louise för er bostadsaffär.
    Tack för ditt omdöme Alexander och vad härligt att ni känner er nöjda med resultatet även denna gång. Önskar dig en fortsatt fin dag / Louise Louise Samsioe
  • köpte sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-04-30
    Staffan var tillgänglig och erbjuder sig proffsig kunskaper gäller villasköp vilken är mer komplicerat än bostadsrätt. Han är en erfaren mäklar och vi skulle rekommendera honom starkt.
  • Niklas L
    • Nacka Forum
    2021-04-14
    Maxine hjälpte till att sälja vår lägenheten i Nacka och var ett stöd på vägen genom hela processen. Då vi började som kommande via deras Läge+ för över 1 år sedan till snabb försäljning via öppen visning och budgivning efter vi köpt ett hus. Kontakten löpande med Maxine var toppen kring intresset för vår lägenhet. Och som sagt snabbt avslut när vi väl vara redo för det. Försäljningen överträffade även våra förväntningar. Maxine kan sin sak.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • 1:a
    • 28.0 m²
    2021-04-14
    Förtroendeingivande, proffsig, lugn. Återkopplade hela tiden vad som hände och stressade inte på försäljningen.
    Jag hade ingen brådska att sälja, utan gick ut tidigt för att kunna göra en sådan bra affär som möjligt, vilket Paul gjorde.

I det hela taget så är jag mycket nöjd med Paul och hans jobb.

Ektorpsvägen 1, Nacka
  • Michelle A
    • Finnboda
    2021-04-13
    Genuint intresserad av att få ett bra pris för vår bostad! Personligt och ärligt hela vägen med god kommunikation. Att sälja är alltid nervös men Anas var alltid positiv och lugnande! Toppen upplevelse och vi fick ett jättebra pris :)
    Tack så himla mycket för de fina orden Michelle. Är jätteglad att ni är nöjda med upplevelsen. Som du säger så är det väldigt nervöst när man säljer men vi har lyckats sköta det bra ihop! Bra kommunikation är lösningen! Tack så jättemycket att du tog dig tiden och lycka till nu i huset! :) Anas Taba
  • sålde sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-04-10
    Kristopher hjälpte oss att sälja vårat radhus. Det gick över våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera denna erfarna, trygga och pålitliga mäklare. Ni kan inte vara i bättre händer.
    2021-04-06
    Vi sålt vårt Radhus i Nacka.

Carolina har varit grym från början till slut.

Levde helt upp till våra förväntningar.

Det som var viktigt för oss som Carolina gjorde hela tiden var att hon hela tiden informerade och höll oss uppdaterade under vår försäljning.
    Tack rara Marie och Fredrick det har varit så roligt att få hjälpa er. All lycka till med nya boendet. Carolina Ramsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Mensättra
    2021-04-06
    En lugn och trygg mäklare som vet vad hon gör. Jag är bara ombud åt min syster. Hon överlämnade en blomma till Louise när de skrev köpekontrakt med andra ord hittills väldigt nöjd. Tyvärr kommer hon att vara barnledig snart, men när hon kommer till bakas kan jag varmt rekommendera henne. Det var Jan Bergström som rekommenderade henne till mig, hon hade sålt 3 objekt i hans familj.
    Tack för ditt fina och utförliga omdöme Kjell! Jättefint av Kerstin att köpa en blomma till mig det var väldigt gullig av henne och vad roligt att ni är nöjda med hanteringen av försäljningen. Önskar dig en fortsatt fin dag, Mvh Louise Louise Samsioe
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Mensättra
    2021-04-06
    Skapar utmärkta förutsättningar för en trygg bostadsaffär.
    Tack Anna vad fint att höra! Hoppas att ni haft en bra påsk! Mvh Louise Louise Samsioe
    2021-04-06
    Great experience and was very helpful with the whole process. We are first time buyers and he has made the experience pleasant and easy.
    Hi Werner, Thank you for taking the time to review me. Im so happy that we found your future home together. Älta is awesome! Good luck! Anas Taba
    2021-04-02
    Vi köpte hus och bemötande med mäklaren var super bra.
    Tack så mycket vad fint att höra! Hoppas ni att ni kommer att trivas riktigt bra! Mvh Louise Louise Samsioe
    2021-03-31
    Louise var väldigt kunnig och hjälpsam under hela processen. Stressade inga val eller beslut. Väldigt högt helhets intryck
    Tack för din rekommendation Kambiz och för att du tagit dig tid att beskriva er köpupplevelse. Hoppas att ni kommer att trivas i huset nu och vill även passa på och önska en Glas Påsk! / Louise Louise Samsioe
    2021-03-31
    Maxine hjälpte mig med en försäljning av en lägenhet i Ektorp, och vi är väldigt imponerade av hennes insats. Hon är trevlig, professionell och lätt att föra en dialog med.

Vi träffade dagen efter en ny mäklare vid köp utan vår nya lägenhet och då kände man direkt skillnaden mellan mäklare och mäklare. Vi kommer definitivt att välja Maxine igen nästa gång vi har möjligheten.
    2021-03-31
    Lugn, trevlig och trygg mäklare, uppskattas då det var första lägenhetsköpet för mig!
    Tack för ditt omdöme Nadjwan! Hoppas att du kommer trivs riktigt bra i din fina lägenhet. Önskar en Glad påsk! / Louise Louise Samsioe
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-03-31
    Vi köpte ett radhus som förmedlades av Carolina. Trevligt proffsigt och tryggt bemötande. Lätt att prata med få återkoppling ifrån och en fantastik dialog mellan oss och Carolina, proffsigt. Vi kände oss jätte trygga med vårt köp.
    Tack själva för en fin dialog, ska bli så roligt att se hur ni förvaltar huset. Vänliga hälsningar Carolina Carolina Ramsten
    2021-03-31
    Köpte ett radhus i Nacka som Carolina förmedlade.
    Ett fantastiskt tillmötesgående sätt redan vid första samtalet tills att vi skrev avtal! Något som verkar saknas på marknaden generellt. Stor eloge för detta!
    Daniel och Hanna så roligt att få hjälpa er och tack för dem vänliga orden! Jag önskar er all lycka i ert nya hus! Carolina Ramsten
    2021-03-31
    Sålt vår villa i Nacka. Har under hela processen upplevt att Louise var drivande på ett positivt sätt och kändes trygg i sitt agerande utifrån en god kunskap inom sitt yrke. Skulle absolut rekommendera Louise till andra presumtiva kunder
    Tack för ditt omdöme Arne och för att du så fint beskriver er upplevelse. Glad över att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen och att resultatet blev gott. Önskar er lycka till med letandet efter er nya bostad nu! Glad påsk! / Louise Louise Samsioe
    2021-03-31
    Engagerad, tillgänglig och trevlig är egenskaper som utmärker Maxines arbete!
  • Elena B
    2021-03-30
    Paul Karlström är underbar!
    Han hjälpte mig att köpa en bra lägenhet i Nacka.
    • Lännersta
    2021-03-30
    Vi har sålt en fastighet som en tomt med ett rivningsobjekt på. Ganska många avvikande delar med villkor i kontrakt mm men Carolina gjorde att inget kändes som ett problem eller besvärligt. Carolina var hela tiden tillmötesgående och tillgänglig och månade om att både köpare och säljare skulle vara informerade och nöjda. Svarade upp mot allt man kan önska sig från en mäklare och mer därtill. Vi är jättenöjda.
    Tack snälla Malin och André för dem fina vitsorden och ert förtroende. Önskar er en fin vår. Vänliga hälsningar, Carolina Carolina Ramsten