Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 788 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2020-01-17

Carlos Manuel S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en lägenhet i Nacka och Staffan John är oerhört trevlig och professionell. Allt gick väldigt snabbt och effektivt. Staffan var alltid lätt att få tag på. Han är väldigt metodisk och skicklig på att hitta de potentiella köpare som kan tänkas vara intresserade av en specifik lägenhet. Läs mer

Patrik E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har sålt en lägenhet på 18 kvm.
    Mäklaren är trevlig och tillmötesgående. Flexibel och lyhörd.
    Lite för stressad över att göra en snabb affär. I stora hela positiv men hade hoppats på en bättre affär. Läs mer

Lars-Olof S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en rejäl person att ha att göra med och som samtidigt inger stort förtroende Läs mer

Pontus J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en bostad i Älta. När jag var på visning så var Maxine direkt framme och svarade på alla mina frågor och mer därtill utan att jag ens behövde öppna munnen. Under budgivningens gång så var jag konstant uppdaterad av Maxine på telefon då det tog mig lite tid att få lånelöfte från banken. Maxine har alltid varit där och pushat och hållt mig uppdaterad helt enkelt.
    Mycket uppskattat! Läs mer
    2020-01-17 Maxine M svarar Pontus J
    Hej Pontus!
    Tusen tack för dessa fantastiska ord om mig och mitt arbete. Det värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Gratulerar till en helt fantastik lägenhet!

• 2020-01-16

Mia Adrianne K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en lägenhet i nacka, Staffan John var väldigt lyhörd och intresserad av att hjälpa oss. Oerhört trevlig, och kunnig på sin sak. Super nöjd! Läs mer
  • 2020-01-15

Jaak K skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väl bemött, saklig, tydlig och rak. Var tillgänglig. Återkopplade snabbt och besvarade eventuella frågor utförligt när vi var intresserade och beslöt oss för att köpa en trerumslägenhet på Blomstervägen. Är mycket nöjd och kan rekommendera henne till de som är intresserade av fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-01-16 Carolina R svarar Jaak K
    Tack så hjärtligt Jaak och Inger för de fina orden. Jag önskar er all lycka i er framtida, nya bostad. Vänligen Carolina
  • Adam K

2020-01-13

Adam K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Serviceinriktad och alltid rak med det han säger. Återkopplar alltid. Rekommenderar han starkt. Bra jobbat Läs mer
  • Camilla A

2020-01-13

Camilla A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag upplevde Staffan John klar, tydlig och mån om mig som köpare och även såg till säljarens önskan. Informerande och svarade på alla frågor jag hade . Mycket trevligt att ha gjort en trygg lägenhetsaffär med hjälp av Staffan John .
    Med vänlig hälsning, Camilla Arbenius Läs mer
  • 2020-01-12

IRENE J skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har genomfört en försäljning av vår mammas lägenhet med hjälp av Paul Karlström på Svensk Fastighetsförmedling Nacka. Första känslan var att det blev en rivstart med allt kring försäljningen, vi fick lite andan i halsen men det var nog vad vi behövde vi den tidpunkten.
    Vi har haft ett kort men bra samarbete vi har kunnat byta tankar om för/nackdelar osv. Det har varit lätt att ha kontakt och kommunicera med Paul, det har vi uppskattat! Läs mer
    2020-01-15 Paul K svarar IRENE J
    Stort tack för det fina omdömet. Vi ses på tillträdet.
  • 2020-01-10

Pia-maria L skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick väldigt bra bemötande av Paul. Snabb och enkel bostadsaffär. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-01-15 Paul K svarar Pia-maria L
    Stort tack själva.

Hoppas att ni kommer stortrivas.
  • 2020-01-09

Elin L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine hjälpte oss på ett jättefint sätt att få till en smidig och bra försäljning av vår bostadsrätt. Med stort och genuint engagemang har hon lotsat oss genom processen. Det har varit skönt och tryggt att ha en mäklare som är så väl insatt i marknaden i vårt område och det märks att hon verkligen bryr sig om att det blir bra för alla parter. Tillgängligheten och den positiva energin får man på köpet! Läs mer
    2020-01-10 Maxine M svarar Elin L
    Hej Elin!
    Tack för dessa fina ord du skriver om mig och mitt arbete. Jag tackar ödmjukast för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet.

• 2019-12-30

Oleksandr K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I have bought an apartment at Nacka, Trillans väg 4. It was a pleasure to work with Staffan John as a broker and Isabelle Rosing who was consulting me via email. Everything went fast and easy. Läs mer
  • 2019-12-28

Rolf S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt lägenhet, Paul är både lugn och sansad och verkar stå med båda fötterna på jorden.
    Mycket vänligt bemötande och hjälpsam Läs mer
    2019-12-28 Paul K svarar Rolf S
    Tack för ditt fina omdöme och grattis till nya lägenheten. God fortsättning!
  • 2019-12-27

Maria Elisabeth K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemött, snabbt arbete. Lever definitivt upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-12-27

Veronica K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Förstagångsköpare av lägenhet, hade därför inga speciella förväntningar men är mycket nöjd. Under hela processen var kontakten med Maxine bra och man fick veta vad som hände i budgivningen vilket gjorde att man kände sig trygg. Maxine visade även en bra förståelse för när saker hände utan att tappa den professionella sidan. Under avtalsskrivningen uppträdde hon professionellt och tydligt, är mycket nöjd, skulle rekommendera. Läs mer
    2019-12-27 Maxine M svarar Veronica K
    Stort tack för fina ord Veronica! Kul och höra att ni kände er trygga, det är väldigt viktigt för mig. Grattis till en fin lägenhet, jag är säker på att ni kommer stortrivas. Hälsa pojkvännen och familjen så gott!

• 2019-12-21

Johannes N skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt nöjd med Maxine och Svensk Fastighetsförmedling
    Det är min andra bostad jag säljer med dom och det kunde inte ha gått bättra båda gångerna, Maxine är extremt serviceminded och väldigt trevlig och lätt att ha att göra med
    Rekommenderar henne varmt!! Läs mer
    2019-12-27 Maxine M svarar Johannes N
    Hej Joey,
    Stort tack, det gör mig väldigt glad och höra. Det värmer extra mycket att få en så fin rekommendation från en återkommande kund som du!
    Gott nytt år, hälsa frugan och kissen!

• 2019-12-21

Sannamari B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt i Nacka.
    Fått ett oerhört professionellt intryck.
    Förväntningarna var låga då jag inte haft så bra intryck tidigare av mäklare i allmänhet. Läs mer
  • 2019-12-20

Ulla V skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är fantastik bra på alla sätt. Kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2019-12-22 Maxine M svarar Ulla V
    Tack Ulla för din fina rekommendation!

• 2019-12-19

Karolina W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine kan sitt område, är professionell och effektiv! Läs mer
    2019-12-20 Maxine M svarar Karolina W
    Hej Karolina, tack för att du lämnat en Reco och för förtroendet att sälja din fina lägenhet!

• 2019-12-19

Fredrick L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John var en otroligt tillgänglig mäklare som alltid hade svar på våra krångliga frågor. Staffan mötte oss alltid med ett trevligt leende och hade en rak kommunikation som vi som köpare uppskattade mycket. Jag kan varmt rekommendera Staffan till framtida Säljare/köpare. Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Fredrick L
    Stort tack Fredrick för ett toppenbetyg och en jättefin rekommendation! Uppskattas verkligen. Önskar er en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Christoffer S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En trevlig mäklare som hade stor sakkunskap. Gav ett bra lugn i affären både för säljaren och oss som köpare. Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Christoffer S
    Tusen tack Christoffer för att du tog dig tid att rekommendera mig på Reco.se. Det uppskattas verkligen. Önskar er en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Albin F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tyckte Staffan var mycket bra för han hjälpte mig mycket vid mitt första lägenhets köp Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Albin F
    Härligt Albin! Tack för fina ord och grattis till en riktigt fin lägenhet!
    Önskar dig en God Jul och Gott nytt år! Vi ses på tillträdesdagen.

Elin O skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt min etta på Skogalundsklippan.
    Staffan gjorde ett bra jobb genom ordna en snabb och bra affär för båda parter.
    Känt mig trygg med Staffan från start. Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Elin O
    Många många tack för bra betyg och fina ord! Önskar dig en riktigt God Jul och Gott nytt År!
    Vi ses på tillträdesdagen.
  • Dick T

2019-12-18

Dick T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Extremt hjälpsam och proaktiv i sitt arbete, hjälpte både mig och min exfru i våra separata bostadsaffärer. Supernöjd med Staffans instats! Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Dick T
    Hej Dick! Stort tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att det blev så bra för er båda.
    Önskar er en riktigt God Jul och Gott nytt år!

Per S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Både jag och min fru har all anledning att vara nöjda med Staffan John. Han skötte försäljningen av en större lägenhet i Nacka, som vi köpte i oktober, på ett föredömligt sätt. Den hade legat ute som en kommande försäljning under lång tid, men han höll oss ”in the loop” så vi kände oss ihågkomna och lyckades hålla intresset vid liv ända fram i mål. Nu ser vi fram emot att flytta in i januari 2020. Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Per S
    Tusen tack för den fina rekommendationen och fina ord. Önskar er en riktigt God Jul och gott nytt år! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-12-18

Ann-Kathrine L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte en stor lägenhet i Nacka i oktober. Staffan skötte försäljningen på ett utmärkt bra och diplomatiskt vis, både köpare och säljare var i fokus under processen och har all anledning att känna sig nöjda. Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Ann-Kathrine L

Stefan L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kan rekommenderas, mycket smidig affär. Läs mer
    2019-12-19 Staffan J svarar Stefan L
    Stort tack Stefan för att du tog dig tid att rekommendera mig på Reco.se
    Det uppskattas verkligen. Önskar dig en riktigt God Jul!
  • 2019-12-17

Gustav O skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är sjukt nöjd med Maxine
    jag har både köpt och sålt bostad via henne i samma veva och hon fanns alltid tillgänglig för mina frågor samt skötte hela min bostads affär fläckfritt tidigare mäklare jag haft att göra med har inte gett mig lika mycket uppmärksamhet då jag fortfarande är ganska ung om man är ute efter en mäklare som kommer göra allt för att man ska va nöjd då är Maxine helt rätt person!
    Jag kommer absolut inte tveka att kontakta Maxine vid mitt nästa bostads försäljning/köp Läs mer
    2019-12-20 Maxine M svarar Gustav O
    Tusen tusen tack Gustav!!
    Det har varit jättekul att hjälpa till, både i ditt köp och i din försäljning. Ser fram emot framtida samarbeten!

• 2019-12-17

Peter F skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig och välorganiserad. Påläst, kunnig. och intresserad. Tydlig och korrekt. Levererar resultat. Sålde snabbt vår bostadsrätt. Upplever Carolina Ramsten som en professionell fastighetsmäklare på allra bästa vis.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-18 Carolina R svarar Peter F
    Tusen tack Peter för de vänliga orden. Jag tackar också för ett fint, trevligt och smidigt samarbete. Önskar er nu en riktigt God Jul & Gott Nytt år! Vänliga hälsningar Carolina
  • 2019-12-16

Birgitta S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde bostadsrätt. Hon var otroligt effektiv och snabb. Hittade köpare innan annons lades ut. Otroligt proffsigt. Hon överraskade på ett positivt sätt. Högsta betyg. Läs mer
    2019-12-20 Maxine M svarar Birgitta S
    Tusen tack Birgitta för fina ord och gott samarbete! Hoppas du kommer trivas lika bra i Enköping som du gjort på Finnberget.

• 2019-12-14

Pia S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är en jätteduktig mäklare, Informativ engagerad. Höll mig informerad under hela köpet. Dessutom är Maxine trevlig och naturlig. Var rädd om Maxine hon är en pärla Läs mer
    2019-12-20 Maxine M svarar Pia S
    Tusen tack för dina ord Pia, detta gjorde mig glad att läsa! Du har köpt en fin lägenhet så jag tror att ni kommer trivas riktigt bra där. Lycka till med din egna försäljning så ses vi på tillträdet.

Lars-Erik L skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej
    Sålde en lgh i Nacka 1rok
    Er mäklare va både saklig o noggranna
    Fick bra info om under hela processen från första till sist dagen .
    Kan bara säga klockrent duktig kille

MVH Lars Erik Lindholm Läs mer
    2019-12-28 Paul K svarar Lars-Erik L
    Tack Lars-Erik!

Härligt att du är nöjd. Hoppas du stortrivs i nya lägenheten.
  • 2019-12-13

Anna Kristina B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en lägenhet via Caroline. Hon har enträget jobbat för att få till ett avslut i en marknad i motvind. Caroline har varit mycket bra på att återkoppla och hålla oss informerade i de olika stegen. Det har känts tryggt och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-12-16 Caroline H svarar Anna Kristina B
    God morgon Anna. Tack för rekommendationen och kul att ni är nöjda med resultatet.
    Hoppas Börje kommer uppskatta att äntligen få en granne mitt emot ;)

Önskar dig och familjen en fin jul!

Johanna H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig och trevlig.
    Kände att jag fick ett bra förtroende för henne och hon levde upp till de förväntningarna också. Läs mer
    2019-12-14 Maxine M svarar Johanna H
    Tack Johanna för din rekommendation och ditt förtroende för mig.
    Vi hörs och ses framåt!

• 2019-12-11

Andreas B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har fått hjälp att sälja min bostad.
    Maxine på svensk fast Nacka, var helt fantastisk!
    Engagerad kändes tryggt.
    Kommer absolut att kontakta maxine i framtiden!
    10/10 Läs mer
    2019-12-14 Maxine M svarar Andreas B
    Tack snälla Andreas för dina värmande ord och rekommendation!
    Det var ett nöje från min sida att få hjälpa dig och Malin med försäljningen av ert fina hus.

• 2019-12-11

Annika N skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    mycket trevligt och professionellt bemötande

jag har köpt en lägenhet

jag hade inga direkta förväntningar så bemötandet var över förväntningarna Läs mer
    2019-12-11 Maxine M svarar Annika N
    Tack så mycket Annika för din fina rekommendation, det värmer. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad!

Philip W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Great experience selling my apartment even when the market wasn't what it has been in the past. Was made simple streamlined and effective, the place was even sold before the first viewing at the price I was hoping for! Couldn't have imagined anything else being done to make it easier. Läs mer
    2019-12-11 Maxine M svarar Philip W
    Thanks for a nice recommendation Philip! Yes, it went both fast and became great - lovely combo. Thanks for the trust, and we will see each other again on the access-day!

Best regards, Maxine

Hans K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tillmötesgående, proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-12-11 Maxine M svarar Hans K
    Tack för de fina orden och gratulerar till en helt fantastik lägenhet!

Amanda L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine var oerhört hjälpsam i samband med försäljningen av vår lägenhet och gjorde ett toppenjobb under hela processen. Hon var alltid tillgänglig och det kändes som att hon verkligen tog sig tid för oss under hela processen, från första mötet till och med överlämningen av nycklar till nya ägaren. Jag kan starkt rekommendera Maxine och Svensk Fastighetsförmedling till alla som letar efter en kunnig, kompetent och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-12-11 Maxine M svarar Amanda L
    Hej Amanda och tack för en mycket fin rekommendation, den värmer!! Det blev ett bra samarbete som även jag uppskattat! Hälsa familjen och hoppas ni fortsätter stortrivas i er nya lägenhet.

• 2019-12-09

Eva-Lotta G skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Intresserad och kunnig mäklare.
    Lätt att nå både på telefon och mejl.
    Snabba svar på mina frågor
    Trevlig och seriös.
    Ett mycket bra samarbete. Läs mer
    2019-12-28 Paul K svarar Eva-Lotta G
    Tack Eva-Lotta för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme. God fortsättning!
  • 2019-12-08

Victoria D skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig bemötande och återkopplar snabbt. Upplevs inte för säljig utan ärlig i informationen som lämnas. Läs mer
    2019-12-16 Caroline H svarar Victoria D
    Tack Victoria för rekommendationen. Är glad att ni uppfattat mig på det sätt som jag själv vill framstå. Hoppas ni kommer trivas i området och önskar er en fantastisk god jul.
  • 2019-12-06

Anders S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fungerade utmärkt. Tyckte dock att utgångspriset var för lågt satt. Slutpriset blev 27 % högre. Läs mer
    2019-12-29 Paul K svarar Anders S
    Tack för ett bra samarbete och din recension. God fortsättning!

Kjerstin S skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en bostadsrätt i Finntorp, Nacka. Vi valde en mäklare som gav ett mkt gott intryck på oss. Vi hade bra kommunikation, han gav oss fortlöpande information om annonsering, visning och kunder.
    Vi var mycket nöjda med det sätt mäklaren skötte försäljningen på. Läs mer
    2019-12-29 Paul K svarar Kjerstin S
    Stort tack för ditt fina omdöme!

God fortsättning.

Martina B skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har köpt en lägenhet, jag upplevde mötet med Mäklaren lättsamt, trevligt och ett fint bemötande. Läs mer
    2019-12-29 Paul K svarar Martina B
    Tack och grattis till den nya fina bostaden!

Johannes D skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en bostad som Paul förmedlade.

Vi var nöjda med hela processen. Paul var väldigt kunnig och ställde alltid upp ifall man hade frågor eller funderingar.

Vi är supernöjda med köpet! Läs mer
    2019-12-29 Paul K svarar Johannes D
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Lycka till med nya lägenheten.
  • 2019-11-30

Alexander R skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och känner att jag kan lita på henne, men gillade inte att hon försökte få mig att sänka priset. Hon lyckades hursomhelst sälja den för det pris som jag hade begärt. Läs mer
    2019-12-05 Maxine M svarar Alexander R
    Hej Alexander, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme det är viktigt för mig att ta del av din upplevelse! Det var ett långt och bra samarbete vi hade.

• 2019-11-28

Monica B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt lägenhet.

Har blivit väl bemött är mycket nöjd med kontakten. Läs mer
    2019-11-28 Maxine M svarar Monica B
    Hej Monica, tack så mycket för det fina omdömet och gratulerar till en fantastisk bostad. Du får ta och bjuda hem mig sen när du renoverat klart så jag går se hur det blir :)

Anna B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en lägenhet i Nacka. Blev mycket bra och vänligt bemött direkt och fick värdefull information under visningen. Hölls kontinuerligt underrättad under hela budgivningen som var en smärtfri och snabb process. Mycket nöjd med min upplevelse som kund! Läs mer
    2019-11-29 Staffan J svarar Anna B
    Tack Anna för att du tog dig tid att rekommendera mig som mäklare. Det är verkligen uppskattat!

Eva B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte bostadsrätt tillsammans med min dotter. Snabbt och smidigt agerande från mäklaren vilket ledde till ett snabbt avslut. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-11-25 Staffan J svarar Eva B
    Tusen tack för den fina rekommendationen, uppskattas verkligen!

Gustav M skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en premium och unik 4a.
    Mycket proffsigt bemötande, kunnig och man känner sig trygg genom hela processen.
    Infriade våra förväntningar på resultatet. Läs mer
    2019-11-25 Caroline H svarar Gustav M
    Tack Gustav för ditt fina omdöme. Ni har verkligen haft en premiumlägenhet, så ska bli spännande att se er nya bostad som lockat iväg er :)

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka