Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Romansvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 296 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Ledander B
    Ledander B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var 100 procent nöjda genom hela försäljningen. Louise brinner för sitt jobb och levererar utöver det vanliga. Hon höll us updaterad och svarade snabbt på alla frågor som vi hade. Vi kan absolut rekommendera henne.
  • Erik M
    Erik M skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Högsta betyg! Bra service och proffsigt bemötande. Han har varit tillgänglig och hjälpsam över högt ställda förväntningar.
    2017-07-18 Christopher S svarar Erik M
    Tack för de värmande orden Erik. Jag är glad att du är nöjd, förhoppningsvis ses vi framöver när/om du flyttar tillbaka till Nacka :) ! Lycka till med det nya projektet!
  • Berit E
    Berit E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle var säljande, drivande och uthållig under budgivningen. Skulle gärna ha haft Isabelle som mäklare när vi sålde vårt hus. Kontraktsskrivning och tillträde sköttes professionellt och personligt.
    2017-07-12 Isabelle R svarar Berit E
    Hej Berit,
    Stort tack för värmande ord och fin rekommendation. Vill skicka tillbaka ett tack till er som var minst lika uthålliga som mig i budgivningen. Önskar er stort lycka till med husrenoveringen. När allt är klart kommer ni att stormtrivas (precis som alla andra på Bergliden).

Trevlig sommar!

• Helena F
    Helena F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och trevligt bemötande. Ärlig och genuin.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lovisa Ljung var fantastisk hjälp när vi skulle sälja vårt hus - 100%🤗 Väldigt tydlig och grundlig genomgång vid första träffen och även fortsättningsvis. Vi kände oss i väldigt goda händer - trygga💕Allt gick snabbt och effektivt men samtidigt också ödmjuk och inlyssnande - lyhörd. Tack Lovisa 👍🌸💕
  • Annica L
    Annica L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig och engagerad och mycket påläst på området
    2017-07-03 Louise S svarar Annica L
    Hej Annica, tack för din rekommendation :) Hoppas att du börjar att komma i ordning i huset nu och att du får en riktigt härlig sommar! Mvh Louise
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt och köpt flera bostäder under de senaste åren och Alexander överträffar alla mäklare vi varit i kontakt med! Påläst, lugn och oerhört kommunikativ.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag pratade med Cesar på en tisdag, fredag nästa vecka var min lägenhet såld till ett pris jag endast hade hoppas på.
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har använt Isabelle vid flera försäljningar och har alltid varit lika nöjda. Hon ger ett mycket proffsigt bemötande med en personlig känsla och har alltid levererat en kanonbra affär.
    Rekommenderas varmt!
    2017-06-16 Isabelle R svarar Matilda S
    Hej Matilda!
    Alltid lika kul att sälja med er och få förtroendet flera gånger. Tusen tack för värmande ord och för blombudet idag. De står på mitt skrivbord och ger extra motivation. Önskar er en trevlig (och visningsfri) helg!

• Anna K
    Anna K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastisk mäklare! Otroligt hjälpsam och stöttande när vi fick problem.
    Den bästa jag mött!
  • Gary V
    Gary V skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, ordning en bra mäklare som har koll på läget som är så viktigt.
    2017-06-09 Isabelle R svarar Gary V
    Hej Gary.
    Stort tack för värmande ord och champagneflaskan! Den ska jag öppna vid fint tillfälle! 😃

• EwaLena S
    EwaLena S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John är snabb, effektiv och lyhörd! Jag är sjukt nöjd :)
    2017-05-26 Staffan J svarar EwaLena S
    Hej EwaLena! Tack för fina ord. Lycka till med nya bostaden, vi ses på tillträdet. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare .vi är inget annat än väldigt nöjda
    2017-05-26 Staffan J svarar Gustav S
    Hej Gustav! Stort tack för den fina rekommendationen och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Britt N
    Britt N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är mycket nöjda med hur Staffan John har skött försäljningen av vår bostadsrätt. Proffsigt och snabbt. Trevlig och omtänksam. Vi rekommenderar honom varmt.
    Britt och Paul Nyman
    2017-05-26 Staffan J svarar Britt N
    Hej Britt och Paul. Tack för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Björn L
    Björn L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John skötte vår försäljning utmärkt genom hela processen och slutpriset blev över förväntan. Kan varmt rekommendera Staffan!
    2017-05-26 Staffan J svarar Björn L
    Hej Björn! Stort tack för den fina rekommendationen, jag önkar er all lycka med er nya bostad.
    Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Eva B
    Eva B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker att vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Louise var kunnig på de delar vi behövde hjälp med. Exakt vad man förväntar sig av en mäklare.
    2017-05-22 Louise S svarar Eva B
    Hej Eva! Vad härligt att jag leve upp till era förväntningar och att ni är nöjda med bemötandet. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och stort lycka till i framtiden! Hälsa så gott, Mvh Louise
  • Ragnar L
    Ragnar L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise gjorde ett fantastiskt fint arbete. Hon höll sig väl informerad (både om fastigheten och om våra behov som kund). Hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor och hade ett trevlig bemötande. Jag upplever också att Louise håller en hög yrkeskompetens som vi hade stor nytta av.
    2017-05-22 Louise S svarar Ragnar L
    Tack för den fina rekommendationen Ragnar. För mig som mäklare är det superviktigt att vara så insatt jag bara kan i det hus jag säljer samt att ni känner er trygga och uppdaterade under hela processen. Tack för kommentaren om min yrkeskompetens, det var roligt att höra eftersom jag jobbar aktivt med att försöka vara så påläst som möjligt samt bredda kompetensen. Ta hand om er och tveka inte att höra av er om det är något ni undrar över :) Mvh Louise
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldig trevlig och kompetent. Tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Jag är jättenöjd med Ina, hon inger förtroende och hennes tips och råd hjälpte mig väldigt mycket med min försäljning. Min upplevelse är odelad positiv.
  • Torbjörn G
    Torbjörn G skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina håller den absolut högsta kvalitet jag någonsin träffat på i mäklarbranschen. Påläst, korrekt och perfekt balans mellan sälj/push och lugn/avvaktande!
  • Anna L
    Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, effektiv och kunnig mäklare
  • Marie M
    Marie M skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, vänlig och kunnig! Levde helt upp till mina förväntningar och skötte sitt uppdrag till 100% Jag kunde inte vara nöjdare.
  • Anna L
    Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jättebra: tydlig, effektiv och förtroendeingivande.
  • Josefina S
    Josefina S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, professionell och påläst. Det kändes tryggt att ha Louise som mäklare och kan varmt rekommendera henne till fortsatta uppdrag!
    2017-05-16 Louise S svarar Josefina S
    Tack för rekommendationen Josefina! Gläder mig att du känns dig trygg under processen, något som är oerhört viktigt. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Serviceminded, tydlig och gjorde ett mkt bra jobb!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte vårt nya boende via Staffan och SvenskFast. Staffan är både proffsig och kunnig. Bra kommunikation med snabb återkoppling vid frågor och trevligt bemötande. Mycket nöjd med allt. Rekommenderas varmt!
    2017-05-23 Staffan J svarar Susanne E
    Hej Susanne! Stort tack för den fina rekommendationen. Glad sommar! Mvh Staffan
  • Maria A
    Maria A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag rekommenderar varmt Staffan John och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka. Proffessionellt och trevligt bemötande!
    2017-05-23 Staffan J svarar Maria A
    Hej Maria! Stort tack för den fina rekommendationen. Glad sommar! Mvh Staffan
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var från första kontakt mycket hjälpsam och tillmötesgående. Hon hjälpte oss att lägga upp en plan för vår kommande försäljning.
    Hon hjälpte till med bra tips inför fotografering och visning och var väldigt lyhörd då vi ville ändra på ett par bilder samt korrigera texten i annonsen.
    Under försäljningsprocessen var Louise mycket lättillgänglig på både telefon och mail. Hon höll oss uppdaterade om visat intresse på ett bra sätt.
    Louise har även varit behjälplig i samband med vårt köp av nytt boende. Hon har bl.a. hjälpt till att gå igenom besiktningsprotokoll för objekt där vi varit spekulanter.

Vi är mycket nöjda med vårt val av Louise som mäklare.
    2017-05-12 Louise S svarar Mikael L
    Hej Mikael! Tack för ett fina och utförliga omdöme. Det glädjer mig att jag har kunnat vara en stöttepelare för er under hela processen både vad gäller försäljningen men även köpet av er nya fastighet. Roligt att ni är nöjda med vårt samarbete och tack för rekommendationen. Hälsa så gott & trevlig helg!
  • Jan B
    Jan B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Påläst och den som var mest förberedd av de mäklare som lämnade förslag. Bra genomgång av hur affären skulle genomföras samt bra koll genom hela processen.
    2017-05-08 Louise S svarar Jan B
    Tack för ert fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med er försäljning. Kul med feedback ang. vårt första möte det uppskattas. Önskar er lycka till och hälsa så gott :) Mvh Louise
  • Petra J
    Petra J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I helhet fick vi ett väldigt gott intryck av Caroline och hon har skött vår bostadsaffär mycket bra. Det enda minus vi tänkte på var att det tog lite lång tid innan vi fick första kontakt efter vi hade visat intresse.
    2017-05-09 Caroline B svarar Petra J
    Hej Petra, tack för er rekommendation och er feedback. Jag ska försöka att snabbare återkoppla till spekulanter igen efter visat intresse. Önskar er allt gott i nya bostaden.
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är så glad att vi kontaktade svenskfast och just Christopher Storm. Han har vart en trygghet i både sälj och köp av bostad. Vart tillgänglig dygnet runt med vilken fråga man än har. En sån ödmjukhet och proffsighet som vi fått av Christopher tror jag är helt unik. Vi rekommenderar alla att anlita Christopher!
    2017-05-05 Christopher S svarar Ebba L
    Hej Ebba och Johan. Det värmer att höra de fina orden. Jag är glad att ni är nöjda och jag är glad att jag kunde hjälpa er med både ert köp och sälj :) ! Vi ses på tillträdet!
  • Sigtrygg S
    Sigtrygg S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon arbetade snabbt och professionellt
    2017-05-03 Caroline B svarar Sigtrygg S
    Tack för rekommendationen. Fira nu ordentligt ikväll. Trevlig dag
  • Erik E
    Erik E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket bra och professionellt bemötande. Lousie är uppenbart en mycket kompetent mäklare. Hon har varit lyhörd för våra behov och lyckats sälja vår lägenhet till det pris hon från början ansåg vara det rimliga.
    2017-05-03 Louise S svarar Erik E
    Hej Erik! Tack för ert omdöme. Det glädjer mig att ni haft en bra upplevelse och att ni är nöjda med resultatet. Önskar er lycka till i framtiden. Mvh Louise
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande, proffsig med stort kontaktnät. Vi fick vår lägenhet såld innan visning till bra pris så vi är väldigt nöjda.
    2017-05-12 Staffan J svarar Josefin A
    Tack Josefin för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Lollo A
    Lollo A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket nöjd med att ha valt Staffan som mäklare. Han är proffissionell, tillgänglig och ger snabba svar. Skötte försäljningen utmärkt och över förväntan. Rekommenderas starkt.
    2017-05-12 Staffan J svarar Lollo A
    Tack Lollo för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Manne E
    Manne E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Det var bra jag fick mer pengar än jag trodde innan försäljningen. Proffsig mäklare och det kändes att han brydde sig och gjorde sitt bästa.
    2017-05-03 Christopher S svarar Manne E
    Tack för de fina orden och grattis till rekordpriset :) ! Lycka till med det nya tillskottet och radhuset !
    Christopher S gillar detta
  • Klara D
    Klara D skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig och trevlig och mycket engagerad i hela processen. Rekommenderas varmt!
    2017-05-12 Staffan J svarar Klara D
    Tack Klara för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Mandana A
    Mandana A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med mycket kompetenc,ansvarfult,snab och bra kontakt med kunder!
    2017-05-02 Louise S svarar Mandana A
    Hej Mandana, tack för er fina rekommendation och vad roligt att ni känner er nöjda med affären :) Mvh Louise
  • Sven J
    Sven J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lugn lyssnande personlig informerande saklig inget tjafs proffsig med enkla ord en bra mäklare.
    2017-05-12 Staffan J svarar Sven J
    Tack Sven för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Maud T
    Maud T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker hon gav ett bra intryck från första mötet. Är proffsig i sitt Yrke och vet vad hon pratar om. Visar intresse för kunden och jag kan verkligen ge henne minna varmaste rekommendationer till andra som behöver en bra mäklare.
    2017-04-27 Isabelle R svarar Maud T
    Hej Maud,
    Tusen tack för fin rekommendation. Det glädjer mig så mycket att vi fick så bra betalt. Hoppas att Laila är nöjd och glad :)

• Anders T
    Anders T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra kunde sin sak bra framförande
    2017-04-27 Isabelle R svarar Anders T
    Hej Anders,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Bra teamwork mellan oss alla lönade sig! :)

• Jan Erik B
    Jan Erik B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander gav ett mycket förtroendefullt bemötande. Lugn och gav realistiska förhoppningar om försäljningen.
    Goda kunskaper.
    Trevlig
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher sålde min lägenhet på finnbergsvägen 16 i nacka den 11 april.

Jag har sålt lägenheter vid flera tillfällen och Christopher har hittills varit den bästa. Då baserar jag inte det på slutpriser utan för hur Christopher är som person. Man får snabbt en bild av honom som hungrig, engagerad och en riktig vinnare.
    Tillgänglig nästan när som helst under dygnet och det märks att han vill utveckla sig själv och pressa sig lite till hela tiden.
    Hans bakgrund som elitidrottare märks och detta slutade i vårt fall i ett högt slutpris.
    Jag kommer att rekommendera Christopher till alla jag känner och skulle glädjas åt hans framgångar som mäklare, jag gillar folk som vill framåt och nå resultat då är Christopher rätt person att anlita.
    2017-04-13 Christopher S svarar Christoffer E
    Tack för de fantastiska orden och ett fantastiskt samarbete. Det faktum att ni var så lätta att samarbeta med gjorde allt väldigt enkelt och smidigt. Stort lycka till uppe i Umeå med allt ni åtar er!
  • Hampus Å
    Hampus Å skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher Storm är en professionell mäklare med stort tålamod och mycket hög integritet. Kan verkligen varmt rekommendera Christopher!
    2017-04-12 Christopher S svarar Hampus Å
    Tack för de värmande orden Hampus. Jag är att glad att jag fick förtroende att hjälpa dig med din försäljning!
  • Francesca P
    Francesca P skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi had inga problem med Ina. Det var en bra cooperation
    2017-04-24 Ina O svarar Francesca P
    Hej Francesca! Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet!

Mvh Ina
  • Uyanga G
    Uyanga G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick super trevlig bemötande. Vi fick intryck av Cesar Fuentes att han är en skicklig mäklare och är mycket säker, bekväm inom sin områd. Kommer varmt rekommendera till andra.
    Hälsningar Uyanga Gantumur
  • Hampus Å
    Hampus Å skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina Olehed är en sympatisk och förtroendeingivande mäklare med stort tålamod och stort engagemang. Alltid vänlig, alltid positiv, alltid lyssnande till mina önskemål. Kan varmt rekommendera Ina!
    2017-04-24 Ina O svarar Hampus Å
    Tusen tack Hampus, vilken fin rekommendation! Jag använder prospekt från din fina lägenhet när jag vill visa andra säljare hur man verkligen gör en lyckad styling, känslan i bilderna vi tog hos dig är oöverträffad!
    Mvh Ina
  • Jonas  H
    Jonas H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag valde att anlita Caroline för att sälja min fastighet därför att hon ingav mig förtroende och tog uppdraget på stort allvar.

Vi hade ett väldigt bra samarbete och med gemensam kraft genomförde vi försäljningen strålande.

Caroline har en förmåga som enligt mig inte alla mäklare har, nämligen att balansera mellan att dels göra säljaren så nöjd som det går samtidigt som köparen vill göra en bra affär.

Jag kan härmed rekommendera Caroline oberoende om ni står i köp eller säljtankar till en fastighet.
    2017-04-19 Caroline B svarar Jonas H
    Tack Jonas för din rekommendation och din fina förklaring, det värmer verkligen! Önskar dig all lycka till framöver och om du vill åter till Nacka är du alltid välkommen att ringa mig.
  • Eva H
    Eva H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt, trevligt och förtroendeingivande.
    2017-04-28 Staffan J svarar Eva H
    Hej Eva! Stort tack för den fina rekommendationen. Lycka till med allt framöver! Mvh Staffan John
  • Victor L
    Victor L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt bemötande, både mot mig och köpare, skyhög arbetsmoral och självklart även ett extraordinärt resultat! Det tog Ina ca 3 år (och en hel del charm) innan hon till slut fick mig som kund, och jag kommer aldrig att sälja med någon annan mäklare. Rekommenderas varmt!
    2017-04-10 Ina O svarar Victor L
    Wow, vilken fin rekommendation Victor! Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Du får toppbetyg som säljare du med, bra piffat och stort tålamod vid privatvisningar utan särskilt mycket framförhållning :)!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cristopher är driven och kundorienterad mäklare vi hade stort förtroende för under vår försäljning.
    2017-04-04 Christopher S svarar Jesper S
    Hej Jesper och tack för de fina orden. Det var trevligt att arbeta med er och jag är glad att försäljningen gick såpass bra som den gjorde! Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende! Ha det gott och hälsa familjen :) !

Mvh Christopher

Romansvägen 12, 131 53 Nacka