Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• BadgeNineYears
2 528

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka! Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt...

2528 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Emelie Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Sickla

Super trevlig, tillmötesgående och som fanns där när det uppkom frågetecken. Mitt första bostadsköp och Maxine har skött allt så tydligt och varit stötande och funnits där. Grym mäklare! 😃

Christian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Orminge

Proffsigt, trevligt och väldigt omhändertagande! Aila är mycket noggrann och man känner sig väldigt trygg i en så pass viktig affär med henne. Stort tack och mina varmaste rekommendationer!

Essi T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Orminge

Aila är trevlig, professionell och snabb. Hon tar verkligen hand om dig på alla möjliga sätt. Varma rekommendationer.

Anna Ulrika Shimone W
Ljuskärrsberget

Mäklaren var mycket påläst om aktuell BRF, och området. Vi fick bra bemötande och snabb återkoppling på våra frågor. Var väldigt transparant och försökte inte ge några förskönande omdömen som inte stämde. Vi har träffat flera mäklare i samma område och Maxine var den som kunde ge bäst svar på våra frågor. Hon var inte för pushig, men ändå väldigt tillgänglig och trevlig. Ett plus att hon var väldigt flexibel när det gällde tidpunkt för avtalsskrivning.

Lina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Sickla

Maxine är väldigt proffsig, kommunikativ och hjälpsam. Sålde min lägenhet off-market via Aktiv matchning på väldigt kort tid.

Oskar W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Strand

Daniel var tydlig i hur han ville marknadsföra bostaden men var även mottaglig för önskemål från mig som säljare. Vi önskade en så snabb affär som möjligt och det levererade Daniel med bravur! Under hela processen höll han god kontakt med mig så det alltid kändes säkert. Han var även bra på att förmedla information och önskemål mellan mig som säljare och de många intressenterna. Med hjälp av ett stort kontaktnät kunde Daniel snabbt samla många spekulanter vilket gynnade affären som helhet. Jag kan verkligen rekommendera...

Charlotte Z
Järla Sjö

Trevlig bemötande och hjälpsam vid visningen och samtalen efter.

Benny W
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Krokhöjden

Bra känsla även för oss som köpare. Förtroendeingivande och gav ett lugnt och tryggt intryck.

Elfriede K
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Boo

Snabb och kunnig Vill inte författa något mer. Vi har fått det hjälp vi behöver

Svar från Carolina Ramsten

Tack Elfride och Viola för en fin dialog och ert förtroende. Önskar er allt gott. Hälsningar Carolina

Martin N
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eriksvik

Hade Christopher som mäklare vid ett köp. Trevlig och väldigt tillmötesgående under visningarna, bra och informativ gällande objektet/området. Bra uppföljning och kommunikation genom hela efterföljande processen, med ett professionellt förhållningssätt mellan säljare och köpare. Christopher stack helt klart ut som en av det bästa mäklarna under vår bostadsjakt.

Dzmitry C
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Östra Orminge

Professionellt! Han gör eget jobb på hundra 💯 !

Emilia Mia Anneli S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Centrum

Carolina är lika proffsig som hon är hjärtlig och trevlig. Med ett riktigt affärssinne och engagemang styr hon försäljningen smart och smidigt. Hon håller en ständigt upprättad och finns tillgänglig vilket bygger förtroende och trygghet. Vi fick till och med se Carolinas skicklighet från både ett köpar- och säljarperspektiv - hon är grym!

Svar från Carolina Ramsten

Tack tack tack! Ska bli så spännande att följa er med ert nya boende! 🩷

Victoria M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Tollare

Trevligt bemötande och förtroendeingivande! Professionell. Kändes bra att Alex ville veta om oss som köpare för att skapa sig en förståelse om hur det ser ut för oss och vår situation för att få till en bra och smidig affär. Hade bra koll på läget! Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse!

Carola A

Mycket nöjd! Rekommenderar henne varmt

Henrik B
Tollare

Alex gjorde ett fantastiskt jobb. Han var tydlig, rak och kommunikativ igenom hela processen. Han är väldigt kunnig, driven och hjälpsam vilket gjorde att affären kändes trygg och gick smidigt till. Toppklass från start till slut.

Kerstin P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Centrum

Mkt hjälpsam och vänlig ! Verkar också mkt erfaren och kan ge praktiska råd till köparen.

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla Kerstin och jag hoppas att du ska trivas väl i Nacka :-)

Daniela S
Björknäs

Christopher har varit hjälpsam, professionell, och engagerad. Han var flexibel och svarade snabbt. Vi kan varmt rekommendera honom.

Robert H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Tollare

Bra engagemang och gott bemötande. Kunde ha varit lite mer lyhörd i de första kontakterna kring utformningen av annonsen. Var till stor hjälp med att hålla kontakt med köparens bank efter att affären avslutats.

Ilija Z
Nacka Forum

Maxine är en väldigt lyhörd, tålmodig och duktig mäklare. Vi är mycket nöjda med hur hon skött vår försäljning

Anette E
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eknäs

Som köpare har Henrik gett bra återkoppling på våra frågor. Han har varit flexibel och inlyssnande. Han har varit hjälpsam och nogrann och sett till att jag som köpare känner mig trygg kring min bostadsaffär.

Niclas D
Nacka

Bra mäklare som hjälpte mig genom mitt sälj.

Robert F
Nacka Forum

Bara gott att säga om Aila Brunnberg! Proffsig, vänlig, kunnig!

Jennifer L
Nacka

Trevlig och kunnig. Snabb återkoppling. Mycket nöjd!

Ann-Marie O
Ekängen

Bra bemötande, effektiv process som hanterades på ett lugnt och proffsigt sätt.

Richard L
Ektorp

Tydlig med återkoppling och jobbade hårt för att få till ett bra avslut.

Svar från Carolina Ramsten

Stort tack för en fin dialog Richard - önskar er all lycka i nya huset.

Vladas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Kvarnholmen

Han var professionell och gjorde hela processen enkelt

Dzmitry C
Lännersta

Professionellt! Han svarade på alla frågor som vi hade. Han får 10 av 10 poäng .

Mohammad Ali A
Jarlaberg

Carolina informerade oss mycket bra. Hon var tillgängligt alltid. Hennes bemötande var mycket bra. Fick hjälp hela vägen. 👍

Svar från Carolina Ramsten

Tack Arya och Mina för ert förtroende och trevliga samtal. Jag önskar er all lycka framåt. Vänligen Carolina

Edward L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltängen

Allt bra, inga problem rekommenderas.

Maria P
Saltsjöbaden

Aila har varit ett fantastisk genom hela processen kring försäljningen av min lägenhet. Hon är professionell, kunnig och väldigt trevlig! Jag rekommenderar Aila varmt!

Svar från Aila Brunnberg

Maria, det har varit så kul att få hjälpa dig i försäljningen av din fantastiska bostad. Nu ser vi fram emot tillträde och ditt nya charmiga hus! Tack snälla för så fina fina ord! :)

Veronica J
Ljuskärrsberget

Proffsig, tydlig och superb service!

Matea K
Kvarnholmen

Otroligt proffsigt bemötande från start till slut! Maxine har en perfekt balans av det som många mäklare saknar, en lagom dos av "push" och att hon alltid ger utrymme för den hon företräder vilket ger ett väldigt förtroendeingivande intryck. Hade absolut valt Maxine som mäklare vid nästa tillfälle!

Elin K
Sickla

Jag rekommenderar varmt Maxine Mazy på Svensk Fastighetsförmedling Nacka. Kände mig trygg genom hela processen. Bemötandet var alltid trevligt och professionellt. Väldigt nöjd!

Marko V
Kvarnholmen

Proffsig, lyhörd, kunnig! Tack Maxine!!

Hanna J
Kvarnholmen

Professionell, trevlig och transparent i dialog under säljprocessen!

Emil L
Ältadalen

Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabba svar på frågor angående fastigheten.

Roman H
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Boo

Christopher hjälpte oss att sälja vårt hus. Otroligt duktig mäklare som samarbetade och höll oss uppdaterade under hela processen. Rekommenderas starkt!

Rafel J
Saltsjö-Boo

Christopher sålde vårt hus i Nacka och vi kan varmt rekommendera honom till alla som önskar en seriös och noggrann mäklar! Stort tack till dig Christopher 🌟

Jeremy E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alicia Borggren en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka

Engagerad, god kännedom om området alltid snabb och bra återkoppling

Angela H
Ektorp

I was searching for a broker that was reliable, knowledgable, and genuinely invested in my interests. That is exactly what I found in Alicia, who not only met, but exceeded all my expectations. I found her to be the epitome of what a real estate agent should be. From start to finish, her expertise, dedication, and personalized approach made my home buying experience seamless and stress-free. She navigated the market with a keen eye, negotiated with skill, and communicated every step with clarity, kindness, and understanding....

Emma M
Ektorp

Carolina är både tydlig och informerande, vilket jag har uppskattat mycket. Hon lyssnar och kommer med bra input. Jag kände förtroende för Carolina under hela köpprocessen och kan verkligen rekommendera henne!

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla Emma det ska bli så roligt att få följa och se när ni skapar ert nya fina hem.

Susanne Ö
Kvarnholmen

Jag tycker Maxine var väldigt hjälpsam och ansvarsfull när vi köpte vår lägenhet, även påläst om objektet och svarade väldigt snabbt både på mess och tel samtal

Zoran S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Skogalund

Jag är mycket nöjd med min upplevelse med Staffan].Han var otroligt kunnig och tog sig tid att förklara allt på ett tydligt sätt. Dessutom höll han alla sina löften, vilket gjorde hela processen smidig och stressfri. Jag kan varmt rekommendera honom till alla som söker en pålitlig mäklare

Anna P
Nacka Strand

Christoffer är kunnig och serös. Han lyssnar och ger bra råd. Man känner sig trygg och han är effektiv. Kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd!! 😊

Lars P
Nacka Strand

Väldigt bra bemötande från start till mål och med ett stort engagemang

Mattias L
Björknäs

Trevlig, rättfram och proaktiv.

Ida B
Ektorp

Vi har nu haft nöjet att samarbeta med Carolina vid två tillfällen - när vi köpte och sedan sålde samma lägenhet. Kunnig och detaljerad med personlig service och fokus är Carolina en otrolig mäklare som man kan lita på till 100%. Hon tar sig tid för frågor och diskussion och gör ett fantastiskt jobb.

Svar från Carolina Ramsten

Hej Ida och Joseph, jag är så tacksam för att fått följa er och önskar er nu all lycka till med ert nya boende. Ni är alltid välkomna tillbaka. Allt gott! Vänligen Carolina

Paul C
Kummelnäs

Henrik was fantastic throughout the whole purchase process. We could not recommend him more.

Marie S
Sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ektorp

Staffan är mycket trevlig, kunnig, trygg och inkännande. Han lät oss tidigt förstå att vi äger hela processen vilket kändes väldigt bra. Vi hade ingen brådska med försäljning till att börja med eftersom vi ville ha ett nytt boende klart först. När vi till slut hittade ett nytt boende vi kände oss nöjda med hade Staffan samlat flera intresserade köpare på förhand. Försäljningen av huset gick genom det väldigt fort och smidigt. Vi ger högsta betyg till Staffan!

Martina M
Saltsjöbaden

Aila is very nice and hard working, and takes her time to explain everything. The whole process was super easy and fast! Thank you so much!

Svar från Aila Brunnberg

Martina, thank you soooo much for your kind words!!