Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 542 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Irina G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kan varmt rekommendera Staffan John. Var tillgänglig 24/7 både under försäljningen av vår bostad och under köpet av nya bostaden. Otroligt proffsig, trevlig och tillmötesgående. Vi hade vår bostad på ”läge plus” och när vi fick en köpare hjälpte Staffan oss att hitta ny bostad, som uppfyller våra krav och förväntningar bara på några dagar! Läs mer
  • Melissa R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Glad och proffsigt bemötande! Sålde bra trots den knakiga marknaden!! Mycket nöjd med Staffan! Läs mer
  • Lucas R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en tvåa i Nacka, vi hade kontakt med Staffan i två år innan vi äntligen hittade något nytt. Han har under denna tid varit väldigt hjälpsam med att svara på frågor och tipsa om lägenheter enligt våra önskemål. Kan varmt rekommendera Staffan! Läs mer
  • Jörgen T skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra jobb från början till slut! Lyhörd, tillgänglig och flexibel mäklare Läs mer
  • Joel K skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Smidig, enkel och mycket bra försäljning.
    Christoper är mycket kompetent, professionell och väldigt trevligt. Christopher får gärna sälja vår nästa bostad! Tack för insatsen, vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Serhat E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en trea i Nacka.

Christoffer var väldigt proffesionell och förtroendeingivande från start. Vidare hade han en god kunskap om den lokala marknaden vilket underlättade processen.

Christoffer var responsiv, tillgänglig och engagerad. Allt gick enligt förväntan och jag hade gjort samma val av mäklare igen. Läs mer
  • Robin W skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var i process att sälja vår 2:a och valet av mäklare föll till Louise då hon påvisade professionalism och entusiasm inför uppgiften. Kommunikationen var konstant och vi kände genomgående en trygghet i processen och att det yttersta gjordes för att möta våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Louise S svarar Robin W
    Tack för din rekommendation Robin och det gläder mig att höra att ni kände er trygga under processen samt att jag gjort allt jag kunde för att möta era förväntningar. Hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus nu! Mvh Louise
  • Yevgeniy S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig och driven mäklare, försäljningen gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Josefine W skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren lugn och saklig och realistiskt/pessimistisk ang marknaden. Han var tydlig med att kunden inte ska bli negativt överraskad utan istället positivt överraskad. Läs mer
  • Ida-Maria H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jätte nöjd med Christopher. Ärlig, tillgänglig och kompetent. Läs mer
  • Alexandra L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en lägenhet på 81 kvm på Henriksdalsringen. Fastighetsmäklaren levde upp till alla våra förväntningar gällande såväl objektivitet, kunnigt och trevligt bemötande och tillgänglighet. Hela affären sköttes både snyggt och proffsigt.
    Kan varmt rekommendera Maxine Mazy som fastighetsmäklare! Läs mer
    2018-12-10 Maxine M svarar Alexandra L
    Hej Alexandra! Tack snälla för att du tagit dig tiden att skriva en sådan fin rekommendation, det värmer verkligen! God jul och gott nytt år, hälsa familjen så ses vi på tillträdet i vår.

Allt gott, Maxine
  • Gabriella N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en lägenhet. Jag tycker att mäklaren var självsäker och otroligt trevlig. Hon hade ett bra bemötande och var pedagogisk med kunden. Läs mer
    2018-12-10 Caroline H svarar Gabriella N
    Hej Gabriella, tack för rekommendationen. Hoppas du har haft en fantastisk helg i nya bostaden och kommer att trivas i huset.
  • Joel E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John är otroligt passionerad i sitt arbete. Han har otroligt bra kommunikation med både köpare och säljare. Han lyssnar på vad man säger och gör allt för att leva upp till kundens önskemål. Jag ger staffan betyget 10av10 och vill hälsa att dem som vill känna sig trygg med sin försäljning eller köp av bostad bör välja Staffan John! Läs mer
    2018-12-03 Staffan J svarar Joel E
    Hej Joel!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vilket bra betyg, kul! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du, det blev verkligen toppenbra alltihop!
    Mvh Staffan John
  • Antonia B
    Antonia B skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med kompetens och ett stort engagemang och förtroende sålde Said Said vår lägenhet i Älta.

Genom att vara öppen, tillgänglig och lyhörd kände vi en trygghet genom hela processen. Said är väldigt serviceinriktad, målinriktad och professionell i alla led. Said har stor kännedom inom området och har alltid ett bra bemötande gentemot alla parter. Said levde upp till alla våra förväntningar.

Vi är supernöjda och rekommenderar starkt Said Said.

Hälsningar Antonia och Santiago Läs mer
  • Julia R skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte tillsammans med min sambo en lägenhet i Järla sjö med hjälp av Maxine Mazy som mäklare och vi är både supernöjda. Maxine var under hela processen mycket proffsig, trevlig och till stor hjälp när det kom till frågor och information! Vi kände oss säkra som förstaköpare genom hela processen :) Läs mer
    2018-11-30 Maxine M svarar Julia R
    Tack för dom fina orden Julia. Det värmer att höra att ni upplevde allt så positivt och tryggt! Vi ses på tillträdet i januari!

• Emma L skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt ett bostadsrättsparhus och är väldigt nöjd med hur allt kring köpet har hanterats. Väldigt tillgänglig och förstående mäklare, kändes tryggt och personligt. Läs mer
    2018-11-27 Martin A svarar Emma L
    Tack snälla Emma för den fina rekommendationen! Hälsa hem, så ses vi när det närmar sig tillträde. Med vänlig hälsning Martin
  • Marit M skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    köpte en 3a på Finnberget i Stockholm.
    väldigt bra bemötande från mäklaren. hon var kunning, trevlig och uppmärksam.
    i budgivningen höll hon mig upprättad under tiden vad som hände vilken gav mig mer trygghet. Läs mer
    2018-11-30 Maxine M svarar Marit M
    Hej Marit. Tack för de fina orden. Grattis till en underbar lägenhet och jag hoppas att du och dottern kommer att trivas utmärkt. Vi ses på tillträdet!

• Simon L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt bostad. Mäklaren var mycket kompetent och framförallt alltid tillgänglig och hade alltid svar på alla de frågor vi ställde! Läs mer
    2018-11-30 Maxine M svarar Simon L
    Tack snälla Simon för den fina rekommendationen! Hälsa Julia, så ses vi när det närmar sig tillträde.

• Sven V skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare Johan Markelius sålde en tomt åt mig på ett professionellt sätt som gör att jag kan rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-11-20 Johan M svarar Sven V
    Hej Sven

Tack för de fina orden.
  • Eva F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vår upplevelse av Alexander Wall (som hjälpt oss sälja vår lägenhet) är att han är seriös, trevlig, inkännande och respektfull gentemot alla parter i sälj processen. Vi är jättenöjda och rekommenderar honom varmt.
    Björn och Eva Friedman Läs mer
  • Sten-Christer S skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt vår villa i Upplands Väsby och blev rekommenderade Carolina av en vän. Hela affären har gått smidigt även om marknaden varit trög nu på hösten. Tyvärr fick vi inte ut vårt acceptpris rekommenderat av mäklaren men marknaden har ju blivit mer trög. Baserat på 1,86 K/T från mäklarstatistiken 16 oktober 2018 så hamnade vi dock rätt. Försäljningen tog ca 6 veckor och har varit smidig. Läs mer
    2018-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sten-Christer S
    Tack Christer och Heléne för ett fint samarbete och de vänliga orden. Jag hoppas att ni nu ska trivas i er nya lägenhet.
    Vänligen Carolina Ramsten
  • Camilla Adriana R skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Said Said hjälpte mig att sälja min lägenhet. Vi träffades redan i somras för att värdera och fotografera lägenheten. Lägenheten lades sedan ut i oktober och såldes på mindre än en vecka efter visningen. Redan från första mötet kände jag ett stort förtroende till Said. Vi hade en bra och öppen dialog, och jag kände tillit till Said i att han skulle göra ett bra jobb, vilket han också gjorde. Läs mer
    2018-11-19 Said S svarar Camilla Adriana R
    Hej Camilla,
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet. Dina fina ord värmer väldigt mycket.

• Daniel P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle hjälpte oss att sälja lägenheten som vi tidigare köpt genom henne. Hon har skött allting exemplariskt, lyssnat till våra önskemål och givit sina rekommendationer. Hon har hållit en tät kontakt med oss och sett till att vi är uppdaterade, men utan att stressa. Vi tycker också att Isabelle varit supertrevlig och bidragit till att vi och spekulanter hela tiden känt oss trygga.
    Proffsigt, trevlig och tryggt! Läs mer
    2018-11-12 Isabelle R svarar Daniel P
    Hej Daniel och Sandra,
    Wow, stort tack för fin rekommendation. Både era fina ord och det faktum att ni kontaktade mig 4 år efter att ni köpte lägenheten av mig, gör mig mycket varm i hjärtat. Det var ett teamwork rakt igenom och väldigt kul att processen gick så smidigt och bra. Vi ses om några månader på tillträdet!

• Eivor J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde min mors lägenhet då hon blivit sjuk. Mäklaren var informativ, inkännande, glad och prestigelös. Jag kunde ställa alla frågor jag hade utan att det kändes besvärande. Mäklaren hade mycket bra kännedom om marknaden och sättet att arbeta med 55 + boenden. Affären gick mycket bra och ordnades exemplariskt. Läs mer
  • Kaniz F
    Kaniz F skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte en lägenhet förra veckan. Mäklaren jag träffade heter Said . Han är en super bra mäklare. Han är trevlig, tydlig och mycket hjälpsam. Jag har fått all information om bostaden från honom, vilket gjorde mig att känna trygg och väckte mitt intresse att köpa denna lägenhet. Jag vill verkligen rekomendera honom. Läs mer
    2018-11-13 Said S svarar Kaniz F
    Hej Kaniz,

• Sofia F
    Sofia F skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kontaktade Said och berättade att jag ville sälja min lgh och att jag ville att han skulle ta hand om allt. Han fick fria händer ang annons, visning och allt.
    Han har styrt upp allt på absoluta bästa sätt. Hört av sig vid varje steg för att meddela processen och lyckades dessutom sälja min lgh innan visning. Han är inte påtryckande på ngt sätt utan är väldigt lyhörd och bra i sitt sätt att vara. Jag får känslan av att han bryr sig om att affären ska kännas bra för alla parter. Kan verkligen rekommendera Said. Läs mer
    2018-11-13 Said S svarar Sofia F
    Hej Sofia,
    Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom.

Said
  • Jenny Christine S skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Said hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Ekuddsvägen, nacka. Vi fick ett fantastiskt bemötande och kontakt från dag 1. Det har varit ett mycket bra sammarbete mellan oss där Said alltid återkopplat och funnits tillgänglig, där kände vi ett stort stöd och förtroende från Said. Vi uppskattar Saids otroligt härliga energi, hårda arbete med att jobba med lägenheten och en stor erfarenhet av marknaden och försäljning. Vi vill gärna rekomendera Said till alla som vill sälja sin lägenhet. Vill vi sälja eller köpa igen då är det Said Said vi ringer först! Läs mer
    2018-11-13 Said S svarar Jenny Christine S
    Hej Jenny,

Hoppas att du kommer att trivas i Malmö!

• Marjan D skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Super bra servic jag är riktig nöjd Kan rekommendera Said . Läs mer
    2018-11-13 Said S svarar Marjan D
    Hej Marjan! Vad roligt att höra. Tack för värmande ord!

• Maria K skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en lägenhet om 5 rok. Said var duktig o strukturerad. Vi visste precis vad som skulle hända och när det skulle hända. I o med att vi inte gjort någon sådan affär tidigare så hade vi inte så höga förväntningar mer än att vi skulle få ett så högt pris som möjligt. Vår upplevelse är mycket god, allt har gått hur smidigt o snabbt som helst Läs mer
    2018-11-13 Said S svarar Maria K
    Hej Maria,
    Stort tack för dina fina ord. Det värmer enormt! Vi ses på tillträdet :)

• Niklas H skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Superproffsig mäklare, jättehjälpsam, fick mig att öppna mig och att känna mig bekväm. Läs mer
    2018-11-13 Said S svarar Niklas H
    Hej Niklas,

Said S gillar detta
  • Barbro I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall hjälpte mig att sälja min 3-rummare på Finnbergsvägen.
    Han lyssnade och tog till sig mina sy punkter och önskningar kring processen och skötte försäljningen på ett mycket proffsigt och seriöst sätt! Läs mer
  • Arzu E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bostadsrätt
    Bästa sätt och god intryck
    Service och mäklarens kunnande och levde upp mina förväntningar
    God och yrkeskunnande Läs mer
  • Veronica G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har både köpt och sålt samma bostadsrättsradhus i Nacka m.h.a. Louise. Vi valde alltså att ha henne som mäklare vid vår försäljning då vi fått ett sådant gott intryck av henne vid vårt tidigare köp. Louise är otroligt kunnig, seriös, tydlig och hjälpsam. Jag kan inte nog rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-05 Louise S svarar Veronica G
    Tack för din fina och utförliga rekommendation Veronica och att ni varit nöjda med både köp och säljprocessen via mig. Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert fina hus nu och om det är något är ni alltid välkomna att vända er till mig. Mvh Louise
  • Alexander M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och engagerad. Ser till att båda parterna blir nöjda utifrån goda förutsättningar Läs mer
    2018-10-31 Isabelle R svarar Alexander M
    Hej Alexander,

• Emma L skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra å snabb affär, mäklaren kändes pålitlig och tro värdig Läs mer
    2018-10-29 Martin A svarar Emma L
    Tack Emma för en fin rekommendation, och stort lycka till med det nya boendet! Vi ses snart när det är dags för tillträde :)
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lägenhet i Nacka, +55 som inte i dag är lätt att sälja, Isabella har varit arbetsam, löpande kontakt med mig och min bror.

Har haft mäklare tidigare som sålt ett antal lägenheter och villor under åren, Isabelle har nr. 1, av de kontakter jag har haft tidigare. Läs mer
    2018-10-26 Isabelle R svarar Stefan C
    Hej Stefan,
    Tålamod, men äntligen står vi här idag. Det värmer att höra att ni är så nöjda :)

• Henning H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och min fru köpte en bostadsrätt Nacka. Maxine var tillmötesgående och alltid tillgänglig för att svara på frågor, hade även bra koll på marknaden vilket kändes tryggt. Läs mer
    2018-12-10 Maxine M svarar Henning H
    Tack för din fina rekommendation Henning. Hälsa Emelie och hoppas ni kommer trivas bra i er fina nya bostad!

• Christer C
    Christer C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde en Lgh, 55+ som jag och min bror ärvde
    på Fyrspannsvägen Nacka
    och som inte var så lättsåld som vi trodde
    så våran mäklare Isabelle Rosing fick i uppdrag att sälja
    hon kämpade med ca, 10 st visningar innan det kom
    ett par som gav ett bud utan att pruta
    så vi är så tacksamma att det gick till sist att sälja den
    Mvh Christer Läs mer
    2018-10-26 Isabelle R svarar Christer C
    Hej Christer,
    Tack för dina värmande ord. Det gör mig glad! Nu står vi här med mycket nöjda köpare!

• Helena N skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande, inget att klaga på. Läs mer
    2018-10-25 Louise S svarar Helena N
    Tack för ditt omdöme Helena, hoppas att du kommer att trivas i lägenheten! Mvh Louise
  • Johnny Christer S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan hjälpte oss hela vägen till försäljning och även efter det med deklationen osv Läs mer
    2018-11-07 Staffan J svarar Johnny Christer S
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Vi ses på tillträdesdagen!
    Mvh Staffan
  • Björn S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, inlyssnande. Vidsynt. Exekutiv Läs mer
    2018-10-24 Louise S svarar Björn S
    Tack för din rekommendation Björn den uppskattas! Mvh Louise
  • Leif G
    Leif G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vid försäljning av vår villa i Saltsjö-Boo anlitades, via rekommendation, Svensk Fastighetsförmedling AB i Nacka via deras mycket kunnige mäklare Louice Samsioe.
    Allt fungerade mycket bra hela vägen från visning till slutförd försäljning. Läs mer
    2018-10-24 Louise S svarar Leif G
    Hej Leif! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni är nöjda med den rekommendation nu fick och att ni tyckt att samarbetet med mig fungerade bra. Önskar er stort lycka till nu med flytten till er nya lägenhet och hoppas att ni kommer att trivas! Mvh Louise
  • Solveig G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en villa. Blev bra bemött av mäklaren. Hade höga förväntningar, som blev svårt för mäklaren att infria, när bostadsmarknaden ändrades till det sämre för säljaren.
    I det stora hela så fungerade allt bra. Läs mer
    2018-10-22 Louise S svarar Solveig G
    Hej Solveig! Tack för ditt omdöme och vad bra att ni känner att ni fått ett bra bemötande, och att det hela fungerade bra. Självklart är det tråkigt när marknaden förändras och när målbilden satts utifrån ett annat marknadsläge. Hoppas att ni ändå är nöjda med priset om ni jämför med den senaste försäljningen på er gata och ta med er att jag gjort precis allt jag har kunnat! Hoppas nu att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya boende. Ta hand om er! Mvh Louise
  • Martin C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    All kontakt med mäklaren både under och efter köpet fungerade väldigt smidigt. Läs mer
    2018-10-22 Louise S svarar Martin C
    Tack för din rekommendation Martin! Önskar dig en fortsatt fin dag, Mvh Louise
  • Emelie Å skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte en bostadsrätt utav Maxine som jag upplevde kunnig, agerande och förtroendegivande.
    Väldigt lyhörd och proffisionell mäklare som jag absolut kan rekommendera.
    /Emelie Läs mer
    2018-11-30 Maxine M svarar Emelie Å
    Hej Emelie,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Tack för dina fina ord och det värmer att du upplevde processen så bra som köpare. Vi ses på tillträdet!

• Peter G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en lägenhet i Nacka med Maxine.
    Proffsigt genomfört, lätt att få tag på och bra resultat. Läs mer
    2018-11-30 Maxine M svarar Peter G
    Hej Peter,
    Tack för att du tog dig tid att lämna en sån fin rekommendation! Jag blir jätteglad att höra att du är nöjd. Vi ses på tillträdet!

• Pavlo V
    Pavlo V skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    To whom it may concern,

I'm extremely positive with my experience of buying an apartment with Maxine. She was very kind to arrange an extra apartment showing in a very short time and explained me the whole process, as well as supported me with all the successive documents and steps.

I'd like to thanks her and Svensk Fastighetsförmedling employees for a really great experience and in case I'll start looking for a new place I know the company I'll go to do so.

Bests,

Pavlo Velychko Läs mer
    2018-11-30 Maxine M svarar Pavlo V
    Thank you Pavlo for your kind words! I think you will be really happy in your new appartment! See you on the access-day in january.

Best regards, Maxine
  • Cal O skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köp av fritidshus. Isabelle var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick en egen visning trots att det hade varit lättare för Isabelle att säga nej och hänvisa oss till den reguljära visningen. Hon har lagt ner mycket tid på försäljningen, tagit reda på massor av fakta kring huset och varit behjälplig på många olika sätt, trots att detta i jämförelse med exempelvis försäljning av bostadsrätt eller villa var en mycket liten affär för henne. Läs mer
    2018-10-19 Isabelle R svarar Cal O
    Cal, Stort tack för dina värmande ord. Det gör mig så glad att ni upplevde det som jag alltid strävar efter - att varje affär är lika viktig oavsett storlek och prisklass. Nu hoppas vi att besiktningen på måndag går bra och att ni äntligen snart får nyttja stugan!

• Veronica J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt och punktligt bemötandet vid vårt köp av vår första bostadsrätt. Läs mer
    2018-11-30 Maxine M svarar Veronica J
    Stort tack för de fina orden Veronica. Skönt att det kändes bra med ert första bostadsköp!
    Hoppas golven i lägenheten blev fina och hälsa Mattias så gott.

• Thomas C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt ett villa i Nacka.
    Mäklaren var alltid mycket trevlig och professionell.
    Louise var alltid väldigt informativt och hade mycket bra kommunikation. Hon gav bra råd och sköt alla frågor som jag hade. Läs mer
    2018-10-22 Louise S svarar Thomas C
    Hej Thomas! Tack för att du beskriver din köpupplevelse och vad roligt att ni känner er nöjda med vår kommunikation. Hoppas ni att ni kommer trivas riktigt bra under måndag år i ert fina hus! Mvh Louise

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka