Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 588 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2019-05-21

Senada H skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från första mötet med Said så visste vi att han skulle göra allt för att tillgodose våra behov. Hans driv och engangemang såg till att vi på väldigt kort tid fick vår lägenhet såld till det priset vi önskade. Han fick oss alltid känna oss trygga och involverade från start. Vi vill VARMT rekommendera Said. En otroligt bra mäklare som alltid har hans kunder som första prioritet! Läs mer
  • Nathalie T

2019-05-16

Nathalie T skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har just sålt en lägenhet med Maxine Mazy. En superengagerad och duktig mäklare. Läs mer
    2019-05-16 Maxine M svarar Nathalie T
    Tack snälla Nathalie! Tack för förtroende och för ett fint samarbete. Vi syns när det är dags för tillträde, njut nu det sista av Spanien.

• 2019-05-15

Stefan L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine maze mycket proffisionell supertrevlig.vi köpte lght av henne👌 Läs mer
    2019-05-15 Maxine M svarar Stefan L
    Tack Stefan för de snälla orden! Jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya fina lägenhet och lycka till med försäljningen av ert egna nu!

• 2019-05-12

Sandra F skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med tanke på dagens låga marknaden, så lyckades Said ändå sälja min bostad till ett schyst pris!
    Han svarar snabbt på eventuella funderingar och håller det han lovar. Läs mer
  • Johan S

2019-05-09

Johan S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine var hjölpsam, gav mycket bra information och tillmötesgående rakt igenom hela affären. Läs mer
    2019-05-09 Maxine M svarar Johan S
    Hej Johan och tack för ditt fina omdöme, det gör mig verkligen jätte glad att du är nöjd!
    Vi ses på måndag när det är dags för tillträde!

• 2019-05-08

Erik L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Både köp och sälj
    Maxine är extremt professionell och hjälpsam Läs mer
    2019-05-08 Maxine M svarar Erik L
    Hej Erik, tack snälla för att du tog dig tid och ge mig ett sådant fint omdöme! Nu hoppas jag att du och Linda kommer trivas fantastik bra i er nya drömbostad och så ses vi igen när det är dags för tillträde.

• 2019-05-08

Carola Susanne Ö skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Villa
    Trevlig kunnig och svarade alltid direkt. Läs mer
  • 2019-05-07

Carina M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt mitt radhus. Staffan har varit ett perfekt bollplank och gett goda råd. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-04

Robert L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt bostadsrätt i Nacka. Caroline har varit proffsig, hjälpsam och bra på att återkoppla genom hela processen. Läs mer
  • Peter A

2019-05-04

Peter A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en liten villa med ganska stort renoveringsbehov. Jag har hela tiden blivit väldigt professionellt bemött. Resultatet blev över förväntan och Staffan gjorde ett mycket bra jobb med budgivningen. Han gav också bra rekommendationer till mig och kunde uttrycka sig bra mot köparna. Läs mer
  • 2019-04-29

Otto S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick hjälp av Caroline att sälja vår lägenhet och hon skötte det proffsigt och vi är super nöjda. Kan helt klart rekommendera Caroline! Läs mer
    2019-05-07 Caroline H svarar Otto S
    Tack Otto för rekommendationen. Önskar er all lycka i framtiden :)
  • 2019-04-29

Benjamin B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en 3a i Saltsjöbaden. Fick väldigt fint bemötande, bra vägledning genom hela processen. Väldigt proffsigt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-03 Maxine M svarar Benjamin B
    Hej Benjamin, tack för det fina omdömet! Det gör mig verkligen jätte glad att ni är nöjda med mitt arbete. Jag hoppas att ni kommer stormtrivas i Schweiz, hälsa familjen och så ses vi i sommar när det är dags för tillträde.

• 2019-04-26

Olle N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lägenhet på 118 kvm.
    Mycket proffsig mäklare. Hon körde ända in i kaklet och igenom kaklet.
    Hade höga förväntningar då mäklaren sålt åt mig tidigare.
    Allt gick finemang till slut trots krångel i början.
    Heja mäklaren ! Läs mer
    2019-05-07 Caroline H svarar Olle N
    Hej Olle, tack för fina ord och din rekommendation. Var roligt att få samarbeta med dig återigen och riktigt kul att vi lyckades uppnå fina slutpriser på både huset och lägenheten. Hoppas nu att du hittat din nya drömbostad och kommer trivas bra där. Annars vet du vart jag finns :) Vi ses om några veckor
  • 2019-04-25

Malin B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig och professionell. Det känns som hon har koll på läget åt mig, då jag själv känner mig mest förvirrad i hela situationen.... Läs mer
    2019-04-25 Caroline H svarar Malin B
    Hej Malin, det är många känslor inblandade i så här stora affärer, så inte konstigt att du känner dig förvirrad :)

I slutet av en budgivning går det oftast ganska fort då både du och säljaren vill göra affären bindande. Att du väljer att lita på mig och Svensk Fasthetsförmedling i detta läge värmer mig i hjärtat. Tack för din rekommendation.
  • 2019-04-24

Thomas B skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig och korrekt. Inga konstigheter att köpa av denna mäklare. Läs mer
  • Ragnhild H

2019-04-16

Ragnhild H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxime är tydlig, supersnabb och har ett professionellt bemötande.
    Kontakten och försäljningen av vår lägenhet har gått över förväntan.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-17 Maxine M svarar Ragnhild H
    Hej Ragnhild,
    Det var en glädje att hjälpa er och skönt att det gick så fort. Tack för de fina orden, det gör mig verkligen jätte glad!

• 2019-04-16

Christer G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra engagerad fastighetsmäklare. Läs mer
  • Christopher H

2019-04-15

Christopher H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpare av bostadsrätt.

Det hela gick så enkelt och följsamt. Från intresse till kontraktskrivning gick så himla fort. Fick allt möjligt stöd jag kunde tänka mig. Kan inte vara annat än supernöjd. Läs mer
    2019-04-15 Maxine M svarar Christopher H
    Hej Christopher,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad och grattis till din nya fina lägenheten!
    Vi ses när det är dags för tillträde!

• 2019-04-15

Alexander E skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte en 1:a i Nacka. Maxine var tillmötesgående och svarade snabbt på mail och telefonsamtal.

Maxine har följt upp köpet och försäkrat sig om att allt gått bra. Läs mer
    2019-04-15 Maxine M svarar Alexander E
    Tack Alexander, vilken fin rekommendation! Hoppas att du fortfarande trivs bra i din fina lägenhet!

• 2019-04-14

Julius S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, tydlig och ärlig i sitt bemötande. Mer kam jag inte begära. Jag är mycket nöjd med Maxine. Läs mer
    2019-04-15 Maxine M svarar Julius S
    Hej Julius! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen!

• 2019-04-14

Nina G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare Maxine Mazy är engagerad, kunnig och har ett mycket bra bemötande. Hon är tillgänglig och hör av sig snabbt om man sökt henne. Vid köp och försäljning av bostad har hon varit tydlig, snabb och haft daglig kontakt med oss. Vi har ett stort förtroende för Maxine och kan ge henne de allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-04-15 Maxine M svarar Nina G
    Tack för din enormt fina rekommendation Nina! Att ni både köpt och sålt via mig och att ni är lika nöjda med båda är det finaste betyget man kan få som mäklare. Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i er fina nya bostad!

• 2019-04-13

HENRIK A skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jättetrevlig fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-04-15 Maxine M svarar HENRIK A
    Hej Henrik,
    Vad roligt att höra! Hoppas du trivs bra i din nya fina lägenhet.

• 2019-04-13

Maria S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Det blev en snabb och smidig försäljning. Ett utmärkt samarbete och professionellt bemötande. Vi är supernöjda. Läs mer
    2019-04-15 Maxine M svarar Maria S
    Hej Maria,
    Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig och Sebastian med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom! Hoppas ni hittar ert drömhus snart. Vi ses när det är dags för tillträde.

Svante T skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag träffade flera mäklare innan jag bestämde mig för att Maxine Mazy skulle få uppdraget att sälja min lägenhet!
    Maxine gjorde ett seriöst och ett förtroendeingivande intryck från första stund. Det skulle visa sig att min känsla var rätt. Maxine skötte hela försäljningen bra hela vägen till kontraktsskrivning.
    Jag kan varmt rekommendera Maxine!
    Svante Läs mer
    2019-04-15 Maxine M svarar Svante T
    Hej Svante,
    Stort tack för dina värmande ord. Det gör mig så glad att du upplevde det som jag alltid strävar efter. Snart är det dags för tillträde, vi ses då!

Jeanette A skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är proffsig , engagerad och enkel att samarbeta med .Hon var väl förberedd och kommunicerade ofta och snabbt Läs mer
    2019-04-12 Maxine M svarar Jeanette A
    Hej Jeanette! Vad roligt att du uppskattade mitt arbete och stort tack för dom fina orden och ett bra betyg.Vi ses på tillträdet!

Pamela T skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde lägenhet med Christopher Storm som är grym inom service. Christopher är väldigt engagerad i allt han gör och har enorm kunskap inom marknaden vilket gör att man känner sig trygg genom hela processen. Han är väldigt pålitlig och har helt klart 'de lilla extra'. Tack!! Läs mer
  • 2019-04-11

Daniel S skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt en lägenhet. Fick bra bemötande och bra service från mäklaren Läs mer
    2019-04-12 Carolina R svarar Daniel S
    Vad roligt att höra Daniel. Jag önskar dig och Amanda all lycka till framöver i er nya bostad. Hälsningar Carolina
  • 2019-04-11

Anders G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Klara besked och tydlig återkoppling. Nöjd helt klart. Sålt bostadsrätt. Läs mer
    2019-04-12 Maxine M svarar Anders G
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet Anders! Och stort tack för den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdet!

• Michael G

2019-04-11

Michael G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt bostadsrätt med Maxine som mäklare. Maxine var professionell och mycket engagerad. Hon var alltid tillgänglig att svara på mina frågor och ge förslag. Läs mer
    2019-04-12 Maxine M svarar Michael G
    Hej Michael!
    Tack för det fina omdömet och för de fina blommorna. Grattis till en fantastisk fin lägenhet, hälsa din fru och så ses vi när det är dags för tillträde!

• 2019-04-10

Marvin P skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket duktig och målinriktad mäklare som vid två försäljningar inom ett halvår lyckats få upp lägenheterna till ovanligt höga nivåer. Christopher är konsekvent, närvarande och gör det där lilla extra! Läs mer
  • Peter A

2019-04-07

Peter A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nacka. Allt vid mötet med säljaren genomfördes på ett mycket professionellt sätt. Viktigt var också att jag upplevde att han hade säljarnas förtroende. Läs mer
  • Rickard S

2019-04-04

Rickard S skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tryggt och enkelt från början till slut Läs mer
    2019-04-05 Martin A svarar Rickard S
    Tack Rickard att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten, Trevlig Vår/sommar!
  • Martin E

2019-04-04

Martin E skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt ett bostadsrättsradhus och sålt en trea.
    Radhuset var en långdragen affär och det kändes mycket bra att kunna bolla idéer och få råd och tips av vår mäklare.
    Hjälpen och stödet var ovärderligt och hjälpte oss att göra en bra affär.
    Försäljningen av vår lägenhet gick undan, vilket var bra!
    Vi känner att vi uppnådde det vi hade hoppats på och skulle absolut anlita Svensk Fastighetsförmedling på nytt. Läs mer
  • 2019-04-04

Anette L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Strukturerad, konkret gällande tips vid försäljningen, tydlig, smidig kontakt, återkopplade snabbt.
    Såld lägenhet på Ekudden, Nacka. Läs mer
  • 2019-04-03

Ann Christina L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde mitt hus genom Caroline.
    Caroline ger ett väldigt tryggt och pålitligt intryck. Hon lovade att jag skulle kunna få till och med lite över 7 milj för mitt hus två veckor innan visning. Under budgivningen sa hon att jag skulle absolut minst få 6,5 milj. slutpriset hamnade tillslut på 6,2 milj. Jag blev otroligt besviken på hennes alla löften. Caroline sa att hon hade trott mitt hus skulle gå för mer eftersom jag hade sålt in huset så bra på henne. Caroline har sålt flera lika dana kedjehus i mitt område. Jag är otroligt besviken att jag litade på hennes profession. Dock har hon hanterat min kritik på henne bra och erkänt att hon har gjort ett stort misstag. Läs mer
    2019-04-25 Caroline H svarar Ann Christina L
    Hej Ann Christina,
    Som du själv har skrivit har jag sålt många hus i ditt område, alla med olika storlekar och lägen, men jag anser att ditt hus är ett av de finaste jag fått förtroendet att sälja. Därav är det mycket tråkigt att vi efter ett bearbetat kundregister, bra marknadsföring och all den tid vi lagt ner inte lyckades uppnå både dina och mina förväntningar. Rådande marknadsläge är knepigt även för oss rutinerade mäklare. Jag önskar dig allt gott i framtiden i din nya bostad.
  • 2019-04-03

Rabéeh N skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag hittade Carolina Ramsten via reco För att sälja min lägenhet i Nacka/Järla. Hon var professionell, tydlig i kommunikationen mellan mig och köpare och serviceinriktad.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-04-10 Carolina R svarar Rabéeh N
    Tack Rabéeh och jag önskar dig all lycka till i ditt nästa drömboende! Vänligen Carolina
  • Lars T

2019-04-03

Lars T skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Försäljning Boo Strandväg 84
    Trevligt bemötande, bra kommunikation.
    Mycket väl utförda visningar, allt proffsigt genomfört.
    Förväntningarna uppfyllda Läs mer
    2019-04-25 Caroline H svarar Lars T
    Tack Lars för dina välvalda ord och tack själv för ett bra samarbete som ledde till en riktigt bra försäljning.
  • 2019-04-02

Ingemar H skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt i Nacka Strand. Mäklaren Maxine är trevlig och mycket seriös. Hon är dessutom kunnig och egagerad. Läs mer
    2019-04-03 Maxine M svarar Ingemar H
    Hej Ingemar,
    Tack för de fina orden, det gör mig glad att ni är nöjda. Vi ses i maj när det är dags för tillträde!

• 2019-03-29

Emma Maria T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde vår lägenhet och har varit i kontakt med Staffan ett bra tag om försäljningen. Han är effektiv, proffsig och allt har gått snabbt och superbra! Läs mer
  • 2019-03-28

Maria P skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine Mazy har varit en klippa för oss i samband med köpet av vår lägenhet. Exceptionellt bemötande, trevligt och proffsigt. Varit lätt att nå, gett tydliga svar, alltid haft något roligt att lägga till.
    När stressen varit på toppen under budgivningen, kunde hon svara proffsigt på våra frågor på ett mycket lugnt sätt som gett oss ro och viljan att fortsätta kämpa.
    Tack Maxine :) Läs mer
    2019-03-29 Maxine M svarar Maria P
    Hej Maria,
    Åh vilka fina ord, det är viktigt för mig att upplevelsen är bra och att man känner sig trygg i hela processen. Stort tack för det. Jag tror att ni kommer trivas alldeles utmärkt i er fina nya bostad. Vi ses på tillträdet i juni.

• 2019-03-28

Konstantinos S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Best broker ever! Always available on the phone and really honest in her answers. We were lucky that we had Maxine in our first apartment purchase. Läs mer
    2019-03-29 Maxine M svarar Konstantinos S
    Hi Kostas!
    Congratulations to your nice new apartment.
    It makes me so happy to hear that you are happy with our cooperation.
    Take care and we will see each other in June on the access-day!

Best regards, Maxine
  • Stephan W

2019-03-28

Stephan W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan hjälpte oss att sälja vår 3-rums-lägenhet i Nacka. Han är engagred och informativ. Man känner sig helt trygg med att han gör sitt bästa och sköter sin mäklarroll på bästa. Vi ger honom de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Renata A

2019-03-27

Renata A skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte en tvåa i Saltsjö-Boo. Blev bemött av en väldigt professionell, trevlig, hjälpsam mäklare Maxine. Tack våre henne så har jag en finn lägenhet i en trevlig område. Läs mer
    2019-03-29 Maxine M svarar Renata A
    Tusen tack för dina ord Renata, uppskattas! Du har köpt en fin lägenhet som jag tror att du kommer stormtrivas i. Vi ses i april när det är dags för tillträde!

• 2019-03-26

Jenny N skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt bemötande och hjälpsam efter behov. Försökt sälja tidigare med annan mäklarbyrå men ej lyckats få priset jag ville ha. Vilket jag fick nu på grund av strukturerad taktik från mäklare. Toppen nöjd! Läs mer
  • 2019-03-25

Zahra L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han är tydlig, pålitlig, trevlig, jobbar hårt . Läs mer
  • 2019-03-21

Anna Z skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en bostadsrätt av Staffan som kunnat svara på min frågor och funderingar kring affären. Han har gett ett lugnt intryck vid visning och kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-03-20

Patrik K skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket duktig mäklare, rekomenderas starkt!

Sålde nyligen min lägenhet med Said. Kunnig mäklare med ständigt kund i fokus. Stort tack! Läs mer
  • Mattias V

2019-03-18

Mattias V skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt duktig mäklare, ser till att allt blir rätt och är väldigt noga med att ta hand om både köpare och säljare. Vi kunde inte varit mer nöjda med vårat bostadsköp och den hjälpen vi fått och är mycket glada att Staffan även ska sälja våran bostad. Läs mer
  • 2019-03-17

Emelie G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Det har varit en smidig affär från dag ett. Vår mäklare har varit lätt att få tag, engagerad i vår försäljning samt i att försöka hitta en ny bostad som passar oss. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-03-15

Enbacka D skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine gick verkligen hela vägen för att göra det bästa av en utmannande marknad. Ruggit ödmjuk i branch som speglas av nonchalans.

/Daniel Läs mer
    2019-03-15 Maxine M svarar Enbacka D
    Tack snälla Daniel och Hanna för er fina rekommendation, det värmer! Stort lycka till i letade av er nya bostad och så ses vi när det är dags för tillträde!

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka