Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Romansvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 175 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Eva H
    Eva H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket bra bemötande inför att Staffan fick uppdraget och under hela säljprocessen. Priset för lägenheten blev vi väldigt nöjda med men det har inte påverkat omdömet om Staffan utan han är professionell och trevlig att ha att göra med, både mot oss som sålde och mot de som är potentiella köpare.

Eva & Bill
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket nöjd! God service med hög kvalitet och gott omhändertagande. Tryggt.
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise tog hand om vår bostadsrättsförsäljning under hösten 2016. Vi fick redan ett positivt intryck av Louise när vi själva var ute och letade efter en ny bostad då hon var mäklare på ett objekt vi var intresserade av. Som potentiella köpare fick vi ett väldigt gott första intryck då hon var väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig. Valet av mäklare blev då självklart när det var dags för oss att sälja vår bostad.

Louise skötte vår bostadsaffär professionellt från början till slut och fanns alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med hela processen och kände oss trygga med Louise. Vi kan inget annat än att ge Louise vår bästa rekommendation!
    2017-01-23 Louise S svarar Caroline O
    Hej Caroline, tack för en superfin rekommendation och för att du tagit dig tid att beskriva er upplevelse. Alltid roligt att få feedback på sina visningar och självklart roligt att ni fick ett så pass stort förtroende för mig efter det att jag fick hjälpa er med er egen försäljning :) Önskar er båda en fortsatt fin dag / Louise
  • Araz Z
    Araz Z skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander visste vad vi hade för förväntningar från start och såg till att utmana sig själv och ge oss bättre pris än vad vi hade förväntat oss att få. Han återkopplar väl och såg till att jag inte kände oro för försäljningen någon gång under processen. Vi har köpt och såld via Alexander med fullt förtroende och kommer att anlita honom på nytt i framtiden om en bostadsförsäljning skulle vara aktuell. Rekommenderas starkt.
    2017-01-19 Alexander W svarar Araz Z
    Hej Araz!
    Tack så jättemycket för de fina orden och omdömet. Hoppas ni har haft en bra jul och att ni bott in er i nya lägenheten. Önskar er en god fortsättning!
  • Ilija Z
    Ilija Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I denna affär var jag köpare och med det som utgångspunkt var Louise den absolut bästa mäklaren jag haft att göra med. All kontakt sköttes klanderfritt med rak kommunikation, bra information och bra uppföljning under resans gång.
    2017-01-20 Louise S svarar Ilija Z
    Hej Ilija, tack för feedback på din köpupplevelse. För mig är mina köpare är precis lika viktiga som mina säljare och det gläder mig att du känt dig trygg i affären. Att köpa bostad är trots allt en av de största affärerna man gör i livet och då är det viktigt att de känns bra för alla iblandade parter. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad och kunnig! Vi kan starkt rekommendera Louise!!
    2017-01-11 Louise S svarar Mikael H
    Hej Mikael! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen och att få inspireras av er fina lägenhet! Mvh Louise :)
  • Maria P
    Maria P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar är väldigt professionell samtidigt som han är varm och personlig. Han är flexibel, svarar alltid snabbt såväl på mail som på telefon/sms, något som uppskattas av mig som säljare. Han förstår att varje affär är viktig för både köpare och säljare och engagerar sig i att jag som uppdragsgivare ska känna mig trygg och att det inte ska finnas några frågetecken eller osäkerhet.
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och smidig att ha och göra med. Snabb på att ge svar kring frågor och funderingar. Jag som köpare har bara bra erfarenheter efter denna smidiga affär med Staffan John!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och min mäklare Staffan. Allt har gått väldigt smidigt, från det första värderingsmötet till den slutgiltiga överlämningen. Jag har känt mig lugn och trygg genom hela processen.
    2016-12-22 Staffan J svarar Jenny L
    Hej Jenny! Tusen tack för förtroendet. Det var roligt att få vara delaktig i försäljningen av din fina lägenhet. Jag hoppas ni får det riktigt bra i er nya bostad. Stort lycka till i framtiden. Vänliga hälsningar Staffan John.
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenbra! Professionellt arbete, bra kommunikation och trevligt bemötande!
    Hälsningar Yvonne
    2016-12-20 Staffan J svarar Yvonne H
    Hej Yvonne! Stort tack för dina fina ord. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Vänliga hälsningar Staffan John
  • Marcoleta C
    Marcoleta C skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit mycket behjälplig från första början till slut. Allt har gått mycket snabbt & smidigt. Kan verkligen rekommendera Staffan som mäklare!
    2016-12-18 Staffan J svarar Marcoleta C
    Hej Marcoleta. Tack för att du visar din uppskattning. Jag önskar dig all lycka och hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad. Vänliga hälsningar, Staffan John
  • Anders E
    Anders E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och kunnig mäklare
    Trevlig och hjälpsam
    2017-01-19 Alexander W svarar Anders E
    Hej Anders,

Tack för det fina omdömet och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en god fortsättning.
  • Johannes I
    Johannes I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Att ha Alexander som mäklare var en mycket smidig och bra upplevelse. Han var både proaktiv och mycket engagerad i sitt arbete. Därtill är han en mycket trevlig person och levererade resultat över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera Alexander!
    2017-01-19 Alexander W svarar Johannes I
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och dom vänliga orden Johannes. Önskar dig en god fortsättning! :)
  • Malin L
    Malin L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker han varit bra både Vänlig o proffsig
    2017-01-19 Alexander W svarar Malin L
    Tack Malin för det fina omdömet och hoppas ni trivs bra i nya huset. Önskar er en god fortsättning!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig. Tillmötesgående. Duktig.
    2017-01-19 Alexander W svarar Magnus E
    Tack Magnus för de fina omdömet. Önskar dig en god fortsättning!
  • Matilda I
    Matilda I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt professionell med ett bra bemötande. Otroligt stöttande i hela processen, från första mötet till fotografering, visningar och avslut.
    2016-12-16 Alexander W svarar Matilda I
    Tack så jättemycket Matilda för de fina orden! Hoppas att ni trivs bra i huset uppe i norr. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var verkligen superba och stöttade oss genom hela försäljningen. Han var alltid nåbar och kunde alltid svara på frågor oavsett ämne!
    2016-12-16 Alexander W svarar Ulf C
    Tack Ulf för det fina omdömet! Hälsa familjen och hoppas att ni trivs i ert fina hus! Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Abdi G
    Abdi G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ihärdig, noga med detaljer som gör det lilla extra, jättetrevlig, och hans engagemang var orsaken till ett försäljningspris som jag var mycket nöjd med.
    2016-12-15 Alexander W svarar Abdi G
    Tack så mycket för det fina omdömet Abdi! Hoppas att allt är bra med familjen och att ni trivs bra i ert nya boende. Önskar er en god jul och ett gott nytt år.
  • Raimo G
    Raimo G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander!
    Han är en vänlig positiv jordnära mäklare som arbetar på ett enkelt sätt men mycket tydligt enligt regelverket runt mäklandet.
    Han krånglar inte till saker och ting.
    Jag rekommenderar honom till mina närmaste vänner om de behöver en mäklare i framtiden.

MVH Raimo Granfors
    2016-12-15 Alexander W svarar Raimo G
    Tack så mycket för de fina orden Raimo. Det värmer! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Sune M
    Sune M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall mycket trevlig man som mäklare bra att ha att göra med.
    Har ingenting att klaga på honom allt ok.
    2016-12-15 Alexander W svarar Sune M
    Tack Sune! Var väldigt trevligt att lära känna dig och sälja din stuga. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt sympatisk och trevlig. Lugnt bemötande. Tydliga svar.
    2016-12-09 Cesar F svarar Cecilia H
    Hej Cecilia!
    Tack för din rekommendation!

Vi ses på tillträdet!

MVH
  • Malin K
    Malin K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Extremt driven och engagerad mäklare
    2016-12-09 Cesar F svarar Malin K
    Hej Malin!

Vad kul att du är nöjd med försäljningen och tack för dom fina orden.

MVH
  • Carina A
    Carina A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En helt fantastisk mäklare. Energisk , snabb, mycket kunnig, otroligt serviceinriktad. Är verkligen nöjd med min försäljning genom Cesar. Har rekommenderat honom till flera vänner . Mvh Carina Andersson
    2016-12-08 Cesar F svarar Carina A
    Hej Carina,
    Det värmer att höra dina fina ord och tack för att du rekommenderar mig till dina vänner! Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
  • Brian J
    Brian J skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I am very pleased to say that Alexander did an incredible job from my first call through to the closing signatures on the contracts. Alexander's knowledge, confidence and professionalism made the process of selling my apartment a stress free and enjoyable experience.
    2016-11-22 Alexander R svarar Brian J
    Hi Brian,

Thanks for your kind words. I’m glad to hear that you satisfied with my work. It was a pleasure to help you sell your apartment. Good luck with everything in the future.

Regards,
  • Sitna F
    Sitna F skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, god lyssnare och seriös
    2016-11-22 Alexander R svarar Sitna F
    Hej Stina,

Vad kul att du är nöjd med köpet av din bostad och mitt arbete. Hoppas du trivs i lägenheten.

Mvh,
  • Christina L
    Christina L skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick ett bra bemötande och Alexander levererade över förväntan.
    2016-11-22 Alexander R svarar Christina L
    Hej Christina,

Roligt att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Lycka till i din nya bostad.

Mvh,
  • Louise S
    Louise S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Tydligt, engagerat, professionellt.
    2016-11-01 Louise S svarar Louise S
    Hej Louise, tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Louise
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Gör verkligen ett bra jobb och är engagerad!
    2016-11-01 Alexander R svarar Patrik B
    Hej Patrik!

Vad kul att du är nöjd med försäljningen och tack för dom fina orden.

• Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och mån om att det blir en bra försäljning för säljaren men även ett bra köp för köparen.
  • Jan W
    Jan W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Nu tre år sedan vi anlitade henne. Lite sent att komma med denna propå.
    Språkbehandlingen i frågan tycker jag är undermålig ("på CB").
    2016-11-08 Caroline B svarar Jan W
    Hej Jan, värmer i hjärtat att du tre år efter vårt samarbete har tagit dig tid att rekommendera mig vidare till framtida kunder. Jag beklagar dock att du upplever språkbehandlingen som undermålig. Tar till mig detta och ska se över framtida utskick. Tack
  • Nils-georg A
    Nils-georg A skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej
    Vi är helt nöjda med Caroline😃😃
    2016-11-08 Caroline B svarar Nils-georg A
    Tack för rekommendationen. Er köpare är även mycket nöjd med affären.
  • Peter H
    Peter H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är mycket nöjd med Caroline Baarsen när hon sålde mitt radhus. Ytterst profisionell mäklare.
    2016-11-08 Caroline B svarar Peter H
    Hej Peter. Tack för rekommendationen. Hoppas ni har kommit på plats i huset. Ska bli roligt att se hur huset har tagit form efter er renovering.
  • Lena B
    Lena B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Endast gott att säga! Noggrannhet, vänligt bemötande och tydlighet !!
    2016-11-08 Caroline B svarar Lena B
    Hej Lena, Tack för fina ord. Hoppas du trivs i nya bostaden.
  • N
    N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan var oerhört trevlig och positiv och jag fick snabbt förtroende för honom. Då jag sålde en fastighet som gått i arv i min släkt i väldigt många år var det viktigt för mig att ha förtroende för min mäklare och det fick jag verkligen.
    2016-10-24 Staffan J svarar N
    Tack för det fina omdömet. Ett förtroende är viktigt, roligt att du uppskattar mitt arbete med försäljningen av din fastighet. Stort lycka till med allt framöver.
  • Martin J
    Martin J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Det började med att hon fick sälja min lägenhet, sedan köpte vi vårat nya boende genom henne samt att hon sålde min sambos lägenhet.
    2016-10-20 Caroline B svarar Martin J
    Hej Martin, ja jag har verkligen gått och blivit er familjemäklare. Det tackar jag för ni är en fin familj! När din bror är redo att ta nästa steg i livet får han gärna höra av sig.

Hoppas ni njuter av huset och bubbelkoppen :) Vi hörs
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och överträffade mina förväntningar.
    2016-10-20 Caroline B svarar Mikael N
    Tack Mikael för rekommendationen. Hoppas du trivs i lägenheten och nya området.
  • Davidsson C
    Davidsson C skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är otroligt proffsig och har gjort ett fantastiskt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Hon inger ett stort förtroende och är en mycket kunnig mäklare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Davidsson C
    Hej Caroline, tack för dina varma ord.
    I ert fall kan jag inte ta åt mig all ära att ni fick bäst betalt. Ni har i båda era försäljningar med mig gjort väldigt bra renoveringar och har en otrolig inredningssmak! Ni gjorde mitt arbete enklare :) All lycka till med huset och ni vet att ni alltid kan höra av er
  • Pyret P
    Pyret P skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenmäklare.
    Kunnig och lyhörd men inte då bra medarbetare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Pyret P
    Tack för rekommendationen. Tråkigt att du var missnöjd med min kollega på grannkontoret. Du får försöka hålla dig i Nacka helt enkelt för här har jag bara toppenkollegor :)

Hör av dig när du är klar med inredningen i lägenheten så kommer jag gärna förbi på en kaffe. Ser fram emot att se hur allt har blivit.
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket skicklig mäklare. Förstår kundens prioteringar och ger en bra vinst
    2016-10-20 Caroline B svarar Katarina M
    Alltid extra kul när jag lyckats ge mina kunder väldigt bra betalt :) Önskar dig all lycka till i framtiden och du kan alltid höra av dig för bostadstips om du längtar tillbaka till Nacka.
  • Ann Charlotte M
    Ann Charlotte M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag var mycket nöjd med min mäklare. Hon var professionell, kunnig, tillgänglig och mycket hjälpsam. Flera gånger gick hon utanför sitt uppdrag för att hjälpa mig med allt kring köp och försäljning.
    2016-10-20 Caroline B svarar Ann Charlotte M
    Hej Lotta. Tack för dina fina ord. Det värmer!
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, kommunikativ,proffsig, social och seriös! Grymt bra intryck!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika W
    Tack. Nu ska vi se till att jag säljer bostaden dyrt igen! Vi hörs :)
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är en fantastisk mäklare! Bra service och god kontakt! Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika K
    Tack för dina fina ord! Var extra givande att få vara både er säljmäklare och köpmäklare. Hoppas ni trivs bra i radhuset och att din försäljning med min kollega nere i landet även gick bra.
  • Palmberg T
    Palmberg T skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare med lokal kunskap och bra bemötande
    2016-10-20 Caroline B svarar Palmberg T
    Hej Thomas, tack för din rekommendation. Kul att höra att jag sköter mig i kontakten med dig som köpare. Önskar dig all lycka till i nya boendet på Älgö.
  • Helén D
    Helén D skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, lyssnar bra o stämmer av, bra driv - får saker att hända.
    2016-10-20 Caroline B svarar Helén D
    Hej Helén, roligt att höra från dig. Tackar för rekommendationen och hoppas att du trivs bra i ditt nya bostadsområde.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell att köpa av. Vi har endast köpt via Louise och är nöjd med att köpa av Louise.
    2016-10-18 Louise S svarar Hanna L
    Tack för ert omdöme Hanna, köpsidan av en förmedling är minst lika viktigt som säljsidan och jag är glad över att ni är nöjda med er upplevelse :) Mvh, Louise
  • Lina S
    Lina S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lättsam, tillgänglig och professionell. "Det fixar jag" inställning till allt. Vi kan varmt rekommendera Louise Klingborg.
    2016-10-18 Louise S svarar Lina S
    Tack för din rekommendation Lina! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus :) Mvh Louise
  • Anita L
    Anita L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En fantastisk mäklare med stort engagemang som jag varmt rekommenderar.
    2016-10-18 Staffan J svarar Anita L
    Tack så mycket Anita för den fina rekommendationen. Stort lycka till med allt framöver!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    strålande på alla sätt..... -korrekt -informativ-återkopplade alltid -kändes tryggt
    2016-10-17 Louise S svarar Sofia B
    Tack Sofia, återkoppling är jätteviktigt för mig och likaså att ni ska känna er 100 % trygga. Att sälja ett hus är väldigt stort - på måndag olika sätt. Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Björn E
    Björn E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En kompetent och duktig mäklare.
  • Julia M
    Julia M skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kände mig trygg genom hela processen med Louise. Valde henne för att hon kändes ärlig och pålitlig, helt ovetandes om att hon hade hand om mina föräldrars försäljning några år tidigare. De var precis lika nöjda som jag. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
    2016-10-17 Louise S svarar Julia M
    Tack för rekommendationen Julia! Det var verkligen roligt när vi upptäckte att jag även hade hjälpt dina föräldrar med husförsäljningen tidigare och det känns självklart bra att vara er familjemäklare :) :) Hoppas att ni trivs bra i huset och kom ihåg att ni alltid är välkomna att vända er till mig om det är något :) / Louise

Romansvägen 12, 131 53 Nacka