Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 449 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Rikard B
    Rikard B skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christoffer mäklade försäljning av vår lägenhet på Kvarnholmen. Han överträffade alla våra förväntningar. Christoffers känsla och hårda arbete gjorde skillnad i vår plånbok. Tack. Läs mer
  • Anders Rikard L
    Anders Rikard L skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt 70-tals villa (190 m2) trots att marknaden nu är besvärlig ur säljarens synvinkel. Mycket trevlig, kunnig och erfaren mäklare. Hon skötte visningarna professionellt och lyckades locka till sig ett antal spekulanter som senare kontaktades för budgivning och försäljning. Våra förväntningar uppfylldes med råge! Läs mer
    2018-08-14 Caroline B svarar Anders Rikard L
    Hej Anders, trevligt att höra att ni är nöjda med min arbetsinsats och att era förväntningar uppfylldes med råge :) Trevlig dag
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra engagemang. Trevlig affär. Ärligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-08-05 Martin A svarar Katarina R
    Tack för den fina rekommendationen Katarina!
    Lycka till med tomten & bygget av huset :) Ha en fortsatt trevlig semester,
    Mvh Martin
  • Ramona Charlotte Marie M
    Ramona Charlotte Marie M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander sålde min bostadsrätt en 4:a i Saltsjöbaden. Han var från första stund förtroendeingivande, erfaren och trygg!
    Samtidigt väldigt ödmjuk och lyhörd inför mina specifika önskemål. Jag rekommenderar Alexander varmt och har redan tipsat mina grannar som ”högg” honom direkt! Läs mer
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har både köpt och sålt bostad via Caroline och i båda fallen tycker jag att hon varit en klippa. Korrekt, proffsig och mån om både köpare och säljare. Har känt mig otroligt trygg i hennes händer. Läs mer
    2018-08-06 Caroline B svarar Camilla F
    Hej Camilla, Tack för dina fina ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och inte sakna huset alltför mycket
  • Emmanuel  d
    Emmanuel d skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher came on top of my list when I did my due diligence to select a local agent to sell my apartment in Stockholm.
    His pro-active and problem solving approach associated with a clear and structured plan differentiated him big time compared to others in the market.
    And once he got into action, it was real stuff with solid personal commitment and drive. The way he keeps you informed about how, what etc is also outstanding.
    Highly recommended. And if I transact again in Stockholm, I’d try to do it with/thru him. Läs mer
  • Safira F
    Safira F skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och min sambo har köpte en lägenhet i Nacka och Christopher hjälpte oss att göra en snabb och lätt köp. Christopher var flexible och bemötttade våra behövde av möte och svarat alla frågorna gällande den objekt.
    Det vara våra första upplevelse att köpa en lägenhet och det var super positiv.
    /safira Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Safira F
    Hej Safira och Pontus. Stort tack själva och grattis till en fantastisk lägenhet! Ha en trevlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Petra R
    Petra R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Louise Samsioe på Svensk Fastighetsförening i Nacka för att hjälpa oss sälja vårt radhus. Tiden för försäljning var inte den lättaste men Louise så lyckades!!

Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Louise. Hon kunde sitt arbete och var mycket tydlig. Louise la ner mycket tid med vårt hus och hon tog sig verkligen tid med oss som kunder. Hon var snabb med sin kommunikation med att ringa och mail oss.

Vi är verkligen supernöjd med Louise Samsioe och hennes professionella arbete. Vi rekommenderar Louise varmt. Läs mer
    2018-07-23 Louise S svarar Petra R
    Tack för en fin och utförlig rekommendation! När marknaden är tuff krävs det att man lägger mycket tid på varje affär och det gläder mig att ni känt er trygga och uppdaterade under hela processen då det tog lite tid. Önskar er en fortsatt fin sommar! Mvh Louise
  • Johan R
    Johan R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har gjort ett fantastiskt jobb. Vi sålde vårt radhus och är supernöjda med hennes insats! Kan starkt rekommendera henne.

/Johan R Läs mer
    2018-06-27 Louise S svarar Johan R
    Tack för er fina rekommendation Johan! Önskar er en härlig sommar! Mvh Louise
  • Tom Olav B
    Tom Olav B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John är en mäklare med driv. Han fick min lägenhet såld mycket snabbt till ett pris jag är helt nöjd med.

Staffan är väldigt duktig på att lotsa säljaren. Jag fick tydliga och klara råd genom hela processen. Läs mer
  • Helene E
    Helene E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Smidigt, enkelt...utan problem. Tryggt. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Helene E
    Hej Helene. Tack för de fina orden och för ett bra samarbete! Lycka till med huset och de stundande renoveringarna :) !
  • Linda E
    Linda E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, väldigt kunnig och professionell. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Linda E
    Hej Linda. Tack för de fina orden och stort grattis till en fantastisk bostad! Trevlig sommar!
  • Lars H
    Lars H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt brf 3:a i Nacka.
    Korrekt, seriöst bemött med en strukturerad arbetsmodell. Absolut ej skönmålande vad gäller värdet/möjligt försäljningspris, snarare kanske lite defensiv, vilket gav mig känslan av att mäklaren lite tvekade på sin egen förmåga att sälja in och generera ett gott resultat. Mer självförtroende och go i inställningen mot ett högt slutpris skulle känts lugnare för mig.
    Mina förväntningarna var MSEK 2,7 medan mäklaren nog trodde att 2,5 var mer realistiskt. Slutpris blev 2,670, vilket är bra.
    Enda mindre bra var beskrivningen, i text, i prospekt/annons där lite mer kreativitet, målande beskrivning varit bra för att framställa/lyfta fram lgh som ett attraktivt objekt.
    Man måste jobba hårt och ha lite tur att hitta rätt köpare, vilket "vi" gjorde. Bra pris efter snabb budgivning och avslut på 2 dagar kändes fantastiskt bra.
    Mäklaren kändes mycket engagerad, följde upp hela tiden vilket kändes tryggt. Med ytterligare några års rutin kommer det bli en klar 5:a i betyg. Lycka till och stort tack! Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Lars H
    Hej Lars. Tack för de fina orden! Jag är oerhört glad att vi lyckades sälja in din lägenhet såpass bra och nå den näst högsta nivån hittills under rådande marknad. Tack för gott samarbete, vi ses på tillträdet !
  • Anne D
    Anne D skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher har hjälpt oss att sälja en 3:a in Finnboda i en tuff marknad med lång säljtid och många visningar. Han har under hela processen varit engagerad, tillgänglig och alltid återkopplat snabbt. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Anne D
    Hej Anne. Trots lång process under en oerhört tuff marknad är jag glad att vi tillsammans lyckades sälja bostaden. Tack för de fina orden och de goda samarbetet. Ha en underbar sommar så ses vi på tillträdet !
  • Ramona M
    Ramona M skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher ansvarade för mitt nya köp av bostadsrätt på ett mycket seröst sätt, det gick snabbt och smidigt! Han är lättsam trevlig och tillgänglig, är mycket nöjd och rekommenderar honom varmt!
    // Ramona Mubarak Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Ramona M
    Hej Ramona. Tack för de fina orden. Grattis till en underbar lägenhet och jag hoppas och tror du och barnen kommer att trivas utmärkt. Vi ses på tillträdet !
  • Pelle E
    Pelle E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde 50+-lägenhet i Lillängen,Nacka.

Engagerad och tillgänglig. Förklarade redigt. Svarade på frågor snabbt och korrekt. Tog reda på "regler" beträffande samtycke när en part (i ett äktenskap) lider av kraftig demens.

Vi förväntade oss minst 4 mkr och Cristoffer "gissade" på 4-4,5 mkr. Vi fick 4,5...Bra alltså.

Gav bra och balanserat råd i samband med det bud som kom in i förväg...vilket vi, med lite eftertanke, tog. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Pelle E
    Tjena Pelle! Stort tack för de fina orden. Tack för ett väldigt gott samarbete och ha en underbar sommar!
  • Petra
    Petra skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt duktig och ambitiös mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Petra
    Hej Petra! Stort tack för betyget och de fina orden. Lycka till med husköpet och ha en underbar sommar!
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Efter första mötet blev jag mycket övertygad om att jag valt rätt ”fighter” som mäklare till min lägenhet, men när arbetet väl påbörjades tappade jag snabbt förtroendet. Fotograferingen blev inte alls som förväntat, fotografen råkade välta ner saker som gick sönder i lägenheten och bilderna blev mycket suddiga. När min sambo bad fotografen ta om en bild så viftade mäklaren bort önskemålet, fotograferingen tog endast 10 minuter inkl. städning av fotografen.
    När jag fick bilderna och annonstexten blev jag mycket orolig, texten var så dåligt skriven, det var så mycket stavfel och upprepningar igenom hela texten. Mycket dålig svenska! Jag blev tvungen att rätt stava och skriva om texten åt mäklaren.
    Mäklaren valde också att lägga ut annonsen med ett pris som inte var förankrat med mig. Han visste vad jag ville få ut för lägenheten och valde att lägga ut den för 1 210 000 kr under mitt pris. Till hans försvar var att det skulle locka köpare vilket det också gjorde, men fel personer kom.
    Efter visningen hörde mäklaren av sig och berättade hur det gått, men sen blev det tyst från hans sida. Det var jag som fick messa eller ringa för att få info. Dock svarade han varje gång eller ringde snabbt tillbaka.
    Jag tappade snabbt förtroende och kände mig inte alls trygg med mäklaren och hans arbete. Jag kände att jag bar tvungen att kontrollera och påminna honom om allt. Jag fick tillslut ut vad jag begärde efter att jag bad mäklaren att gå ut med ett fastpris vilket var min önskan från början, även då blev jag tvungen att kontrollera texten och såg att han missat skriva accept pris i annonsen….
    Jag kan inte rekommendera honom som mäklare! Det märks att han är en ung oerfaren mäklare med lite för kaxig attityd som inte lyssna på sina säljare. Han kanske kan bli bra med tiden, men det är ingen jag kommer vända mig till nästa gång jag ska köpa eller sälja. Läs mer
  • Johan Petter D
    Johan Petter D skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt en lägenhet i en liten Brf.
    Louise har skött affären på ett mycket professionellt och trevligt sätt.
    Vi har fått det stöd man hoppas på och känt oss trygga i affären.
    Louise har varit tillgänglig och tillmötesgående och det har varit lätt att vända sig till henne med allehanda frågor och eventuella problem.
    Vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-06-12 Louise S svarar Johan Petter D
    Hej Petter, tack för din utförliga kommentar och för er rekommendation. Härligt att hör att ni är nöjda och att ni känt er trygga och sedda under processen! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i er fina lägenhet. Mvh Louise
  • Anna D
    Anna D skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt vårt hus på Kristinedalsvägen 12 och vi är väldigt nöjda med hela processen. Louise har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2018-06-07 Louise S svarar Anna D
    Tack Anna vad roligt att ni är nöjda och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Ha en härlig resa nu! Mvh Louise
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en 2a i Nacka strand !! Mäklaren mkt trevlig ! Höll på att gå åt pepparn , men hon,löste det så jag fick min lgh såld ! Hurra ! Mvh Kerstin 👍🏻🚴🏼 Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing har återigen visat oss att service, engagemang och återkoppling gör skillnad. Genuin, smart och ambitiös mäklare. Ett självklart val! Läs mer
    2018-06-07 Isabelle R svarar Mattias P
    Stort tack för dina fina ord Mattias! Alltid kul med återkommande kunder. Ni är alltid välkomna att kontakta mig :-)

• Yves Z
    Yves Z skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing måste vara Sveriges mest hårt arbetande mäklare! Hon är målmedveten, kommunikativ, kunnig, proffsig och trevlig. Hon ger sig aldrig! Vi är så tacksamma att vi valde henne och för allt hennes arbete för att få affären i hamn. Läs mer
    2018-06-27 Isabelle R svarar Yves Z
    Hej Tina & Yves,
    Det var en glädje att hjälpa till med försäljningen av ert hus i Vikdalen. En försäljning och ett fantastiskt hus som jag aldrig kommer att glömma. Vi blev ett riktigt bra team, även om jag var i Sverige och ni i Australien. Tack för alla fina ord, det värmer. Önskar er all lycka till i letandet efter drömhuset i Australien :-)

• Joakim D
    Joakim D skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde min etta.
    Kontaktade Louise eftersom hon har bra rykte och är riktigt proffesionell och seriös.
    Mycket nöjd med hennes insats. Kunde inte blivit bättre.
    Tack Louise! Läs mer
    2018-05-31 Louise S svarar Joakim D
    Stort tack för ditt fina omdöme Joakim och vad härligt att ni är nöjda! :) Mvh Louise
  • Therese E
    Therese E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Supertrevlig tjej som vi valt att kontakta igen! Hon levde verkligen upp till våra förväntningar! Läs mer
    2018-05-31 Isabelle R svarar Therese E
    Åh, tack för fina ord Therese. Det värmer mig att ni återkom efter 3 år. Ni är alltid välkomna tillbaka. Ha en trevlig sommar i huset nu :)

Med vänlig hälsning
  • Love H
    Love H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, serviceminded, korrekt, saklig. Läs mer
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra information, trevlig och snabb Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har varit i kontakt med Isabelle flera gånger angående värderingar. Tycker hon är en trevlig tjej med kunskap och driv för sitt yrke.
    Har hus i Nacka och man märker att hon kan området och vet vad hon talar om.
    Har alltid varit nöjd med henne och därför är jag också en återkommande.
    Kommer inte ens fundera på att anlita någon annan vid kommande försäljning! Läs mer
    2018-05-26 Isabelle R svarar Maria C
    Hej Maria,
    Stort tack för fina ord. Det gör mig så glad! Ha en fin sommar i ert fina nya hus nu! :)

• Fritzika D
    Fritzika D skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag ville sälja min lägenhet i Nacka. Caroline tog sig an ärendet med en gång, och förstod min situation och mina önskemål. Jag hade fullt förtroende för Caroline, eftersom jag kände att hon visste vad hon gjorde och hade självförtroende att uträtta försäljningen. Att utgången blev så bra som det blev hade jag inte förväntat mig med tanke på nuvarande marknad. Jag är mycket tacksam för hennes insats. Läs mer
  • Katsiaryna K
    Katsiaryna K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Snabb och smidig affär, inga konstigheter. Läs mer
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gjorde ett toppenjobb! Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig kontakt, allting i bra ordning. Läs mer
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John en mycket bra mäklare , han visade mig lägenheten för mig , då jag önskade ! Han förklarade alla banketter på ett bra sätt ! Rekommenderar honom 😊Han är en mycket mjuk person . Mvh Kerstin Läs mer
  • Karin Kerstin Olivia M
    Karin Kerstin Olivia M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Till Staffan John Svensk fastighetsförmedling Nacka.
    Staffan har bemött oss mycket bra och är jättetrevlig.
    Han är mycket noggrann och kunnig och vi känner oss väldigt nöjda med att försäljningen av våran lägenhet gick så bra.
    Vi vill ge Staffan bästa rekommendationer.
    Hälsningar Lillemor med syskon. Läs mer
    2018-05-22 Staffan J svarar Karin Kerstin Olivia M
    Hej Lillemor med syskon!
    Tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att det gick så bra med er lägenhetsförsäljning och tack för att jag fick förtroendet att vara er mäklare. Önskar alla er en riktigt glad sommar! Hälsningar Staffan John
  • Pär A
    Pär A skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Martin sålde min bostadsrätt i Nacka. Han är mycket professionell och skötte affären prickfritt från första möte till avslut. Alltid kontaktbar, alltid vänlig och alltid värdefull feedback. Jag kan varmt rekommendera Martin!
    /Pär Läs mer
    2018-05-14 Martin A svarar Pär A
    Tack Pär för den fina rekommendationen! Jag hoppas du har det bra i spanien, och du är varmt välkommen att kika förbi kontoret på en kaffe när du är här! Trevlig sommar!
  • Mats L
    Mats L skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde vår mors lägenhet i Ektorp
    Vi blev mycket väl bemötta av Martin som var realist i sin prisbedömning, men sen levererade han köpare på klart bättre nivåer än vi faktiskt trodde från början
    Allt igenom en bra upplevelse Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Mats L
    Tack Mats för en fantastisk rekommendation, ha en riktigt skön sommar nu! Hälsa!
  • Jamal J
    Jamal J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min mäklare har genomfört ett professionellt arbete med goda kunskaper och lång erfarenhet inom bostadsmarknaden. Han bemöter kunden harmoniskt vid ett möte eller via telefon. Läs mer
  • Inga Maria B
    Inga Maria B skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    stor villa.

vi ville sälja till barnfamilj
    vi ville sälja för 12,5

och så blev det, Kanon!!

TACK! Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Inga Maria B
    Tack så mycket för förtroendet att sälja eran fina villa! Ha nu en riktigt fin sommar, och vila upp er ordentligt!
  • Tove Ä
    Tove Ä skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har köpt 3 rum och kök
    Allt gick bra, mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Tove Ä
    Hej Tove och tack för de fina orden. Lycka till med lägenheten !
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har både köpt och sålt med Martin som mäklare och kan inte ge honom annat än högsta betyg.
    Martin är mycket professionell, ödmjuk och inger ett bra förtroende.
    Han har lyssnat till våra behov, har alltid återkopplat och varit tillgänglig för våra frågor.

/Daniel Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Daniel T
    Tack Daniel för de fina orden! Det var ett sant nöje att hjälpa er vidare till större samt försäljningen av er lägenhet. Ha en bra sommar nu och lycka till med renoveringen!
  • Elise Claesdotter A
    Elise Claesdotter A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är i världsklass och det har jag berättat för hans chef!!!!Med vänlig hälsning Liz Annerstedt Läs mer
  • Ann Margareta Y
    Ann Margareta Y skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt vår villa i Nacka
    Mycket bra bemötande, personlig och engagerad
    Mäklaren levde upp till förväntningarna
    Vi kom bra överens och kunde få till stånd en affär innan vi behövde gå ut på Hemnet och vi är mycket nöjda med köpare och priset. Behöver inte känna stress med visning och budgivning eftersom vi redan köpt den fastighet vi ska flytta in i. Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Ann Margareta Y
    Tack Amy och Håkan för att jag fick möjligheten att sälja er fina villa, samt den fina rekommendationen! Jag hoppas verkligen ni kommer förbi kontoret på en kaffe om ni har vägarna förbi i framtiden, Lycka till med nya fastigheten!
  • Greta N
    Greta N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en bostadsrätt vid Nacka forum +55 boende. Fick ett mycket bra bemötande av Caroline. Hon har varit mycket proffsig och levt upp till mina förväntningar på en utmärkt mäklare. Kan varmt rekommenderas om du vill ha en topp bland mäklare . Läs mer
    2018-04-23 Caroline B svarar Greta N
    Tack för den varma rekommendationen. Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Trevlig dag
  • Guang Sonny Y
    Guang Sonny Y skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jätte snäll och mycket trevlig ! Alltid perfekt ! Läs mer
    2018-04-19 Isabelle R svarar Guang Sonny Y
    Stort tack för fina ord Sonny! Det gjorde min dag!

• Henrik K
    Henrik K skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander har haft ett lugnt och sympatiskt uppträdande som är precis det man eftersöker både som köpare och säljare.
    Jag kan inte se annat än att denna unga mäklare kommer att dominera marknaden om ett par år, då 90% av mäklarkåren inte har hans egenskaper. Läs mer
    2018-06-05 Alexander R svarar Henrik K
    Hej Henrik,

Vad kul att du är nöjd med mig som mäklare och köpet av er nya lägenhet. Jag hoppas att ni kommer trivas och njuta i sommar av uteplatsen.

Mvh,
    Alexander
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick ett väldigt professionellt och fint bemötande. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Erik Ö
    Tack för ditt omdöme Erik, hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten! Mvh Louise
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är en kunnig, strategisk och mycket trevlig mäklare. Hon gör det lilla extra som gör att man kan lyckas även i en trög marknad. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Margareta P
    Tack för ett fint utlåtande Margareta och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete samt att ni vill rekommendera mig! Mvh Louise
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har skött vår försäljning exemplariskt, bra bemötande både mot oss som säljare och gentemot intressenterna. Hög servicenivå utan att vara för pushig och duktig på att hålla samtliga inblandade uppdaterade i processen. Vi kan varmt rekommendera Louise! Läs mer
    2018-04-11 Louise S svarar Daniel R
    Tack för en fin och utförlig rekommendation och vad härligt att ni känt er uppdaterade under processen det är viktigt för mig. Stort tack för förtroendet och lycka till med nästa boende jag är övertygad om att ni kommer trivas superbra! Mvh Louise
  • Anne
    Anne skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklaren Staffan John använde skrämseltaktik och pressade oss att sälja till en nivå som vi inte alls fann komfortabel! Han tog mer hand om köparen och lät köparen styra utan att prata ihop sig med oss som säljare på ett vettigt sätt. Vi är absolut inte nöjda med Staffans agerande och rekommenderar inte Staffan tyvärr! Läs mer
    2018-04-25 Johan M svarar Anne
    Hej Anne,
    Det är väldigt tråkigt att höra hur du har upplevt din bostadsaffär och att du är besviken. Vi har försökt nå dig för att se om vi kan få träffa dig för att få höra mer om hur du upplevde processen, och vi har pratat med mäklaren för att lära oss av vad som har hänt och bli bättre på att få dig som säljare att känna att du är trygg i ditt beslut att sälja. Vår intention är naturligtvis att båda parter alltid förstår att vi agerar i deras bästa intresse och att vi är lika måna om att hjälpa dig som säljer att ta rätt beslut som att hjälpa köpare och säljare att förhandla kring de villkor de kan tänkas ha. När det är nedåtgående marknad är det extra viktigt att vi som mäklare är modiga nog att ge våra kunder en korrekt bild av hur prisläget ser ut för att de ska kunna fatta beslut innan marknaden hinner gå ner ytterligare. Jag beklagar att du har känt dig stressad och skrämd i din försäljningsprocess. Vi är mycket tacksamma över att du tar dig tid att ge oss feedback så att vi kan förbättra kundupplevelsen.
    Med vänlig hälsning
    Ina
  • Ingo D
    Ingo D skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen från början till slut! Kunde inte ha varit mer nöjd med mitt val av mäklare, på alla sätt. Mina varmaste rekommendationer till Staffan! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ingo D
    Hej Ingo! Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka framöver! Mvh Staffan John

Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka