Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 854 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Jacek C

2020-03-28

Jacek C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    We had contact with several brokers before, but none of them was as professional as Jawid.
    Thanks to his work, we were able to sell the flat for a very good price.
    We are very pleased with his work - he is the best! Läs mer

Alf Roger S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt kunnig mäklare
    Väldigt trevlig Läs mer
    2020-03-29 Maxine M svarar Alf Roger S
    Hej Roger!
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses på tillträdet.

• 2020-03-28

Johanna Betty S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Jag har köpt en lägenhet och fick en privat visning. Maxine berätta om allt och jag behövde i stort sätt inte ställa en massa frågor.
    Kommer anlita henne när vi ska sälja vårat hus. Läs mer
    2020-03-29 Maxine M svarar Johanna Betty S
    Tack för din rekommendation Johanna och gratulerar till en ny fin bostad! Ser fram emot att få hjälpa till vid framtida bostadsaffärer igen.

Ann-britt S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt en bostadsrätt och söker nu en mindre bostadsrätt som vi hoppas Maxine hittar åt oss. Snabb och effektiv alltid tillgänglig när vi har haft frågor. Vi är mycket nöjda Ann Britt och Bengt Läs mer
    2020-03-29 Maxine M svarar Ann-britt S
    Tusen tack Ann-Britt det värmer verkligen att ni är nöjda. Nu ska vi som sagt hitta en ny fantastisk bostad till er!

Pernilla I skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte ett hus i saltsjö duvnäs. Staffan skötte det helt superbra, snabb i sin kommunikation & tydlig. Läs mer

Kevin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En riktig trevlig mäklare som vet vad han säljer, blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Hade inga större förväntningar men kändes bra när jag lämnade både visningen och kontraktsskrivningen. Blev lite flummigt när han försökte ta det på engelska pga säljaren men gick bra oavsett. Läs mer
    2020-03-26 Jawid M svarar Kevin H
    Tack Kevin för din rekommendation och den positiva feedbacken om själva upplevelsen. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.

Allt gott, Jawid

Ellen B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt en bostad av Louise. Sammanfattat är vi väldigt nöjda och det bästa var hur mån hon var om att få till en så bra affär som möjligt för både köpare och säljare, med allt vad det innebär! Läs mer

Bengt S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande tycker att allt var ok Läs mer
    2020-03-26 Maxine M svarar Bengt S
    Tack Bengt för din Reco! Nu ska vi hitta en ny bostad till dig och Ann-Britt.

• 2020-03-24

Sammy G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Grym person och mäklare.
    Sålt många bostäder och träffat få mäklare som har en sån bra kommunikation tillsammans med service och säljkänsla.

Kommer använda honom igen Läs mer
  • 2020-03-23

Britt-marie G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har köpt bostadsrätt
    Trevlig bemötande Läs mer
    2020-03-23 Maxine M svarar Britt-marie G
    Tack Britt-Marie för rekommendationen och gratulera till en magisk lägenhet. Jag är säker på att du och Richard kommer trivas fantastiskt bra!

• 2020-03-21

Sara N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte ett underbart hus och mäklaren var väldigt tillgänglig samt budgivningen var öppen, tydlig och mycket pålitlig! Att rekommendera! Läs mer
  • 2020-03-20

Åsa W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har nu sålt vår villa och hade Staffan som vår mäklare. Försäljningen gick bra; Staffan var tillgänglig, strukturerad och trevlig. Allt gick smidigt till.
    Vi är nöjda och kan rekommendera Staffan John som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-18

Lena Katrin J skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt genom Paul Karlström vårat älskade hus i
    Saltsjöbaden. Ha n har visat intresse och har varit lyhörd
    för våra funderingar. En behaglig person, kanske lite för
    optimistisk när det gäller priset. Jag rekommenderar
    honom. Vänligen

Lena och Bo Janheim Läs mer

Kristina B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine har hjälpt oss sälja en tomt.
    Hon har varit lätt att kommunicera med, lyhörd och vänlig.
    Förstått vår situation. Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Kristina B
    Tusen tack för den här fina rekommendationen Stina! Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda.

• 2020-03-18

Birgitta E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra möte och korrekt utförande Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-03-15

Gustaf H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt hus och ska sälja hus via Carolina, mycket proffsig och noggrann i sitt arbete. Läs mer
    2020-03-17 Carolina R svarar Gustaf H
    Tack Gustaf hoppas att ni kommer att njuta av er nya fastighet!
  • 2020-03-13

Therese H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Carolina är mäklare för försäljning av vår bostad. Hon är pålitligt, oerhört proffessionell och det märks att hon har erfarenhet.
    Vi har just köpt ett hus där hon även var mäklare. Rakt igenom fantastisk Läs mer
    2020-03-17 Carolina R svarar Therese H
    Tack snälla Therese för de fina vitsorden. Vänligen Carolina
  • 2020-03-13

Viktor B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte lägenhet genom Caroline hon var mycket påläst om bostad / bostadsrättsförening och även bra kommunikation under budgivningsprocessen Läs mer
    2020-03-13 Caroline H svarar Viktor B
    Tack för din rekommendation och den positiva feedbacken om visningen. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • 2020-03-12

Therese Ö skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och kunnig. Vänligt och ärligt bemötande... Läs mer
  • 2020-03-12

Carolin B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och proffsig mäklare! Tillgänglig obekväma tider och kunde skriva kontrakt sent på kvällen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Carolin B
    Tusen tack Carolin för din fina reco och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen!

• 2020-03-11

Karin A skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket rak och informativ. Inger trygghet och lugn. Läs mer
    2020-03-13 Caroline H svarar Karin A
    Hej, tack för att du tagit dig tiden att recensera mig. Värmer att du upplevt mig som trygg och lugn. Önskar dig en trevlig helg
  • 2020-03-11

Theo B skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul var proffsig och hjälpsam när vi skulle köpa vår drömlägenhet. Han hjälpte även till med att ordna kontakt med bank.
    Tack Paul! Läs mer
  • 2020-03-10

Britt-marie H skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt en lgh på Musikgatan 3 i Nacka. Paul var serviceinriktad klar och tydlig och gjorde vår affär enkel. Han var bra och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-03-10

Jonatan W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köp av lägenhet. Maxine var mycket kunnig och påläst om både lägenheten och området. Snabb på att ta fram svar på alla frågor. Även snabb vid kontraktsskrivning, kanske lite väl effektiv då en verkligen får skärpa sina öron för att hänga med i svängarna! Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Jonatan W
    Hej Jonatan, vad glad jag blir att höra att du känner dig nöjd med min hjälp i ditt köp. Jag är säker på att du kommer stortrivas i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet och då lovar jag att dra ner tempot ett steg ;)

• 2020-03-09

Nina R skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina hjälpte oss hela vägen, från att vi började tänka på att flytta till nytt hus och till försäljning av vårt hus. Hon svarar alltid fort, genomtänkt och noggrant - även innan man ens ingått avtal - och jobbar intensivt för att hjälpa sin kund. Vill man känna sig trygg med att få den mäklare som lever sig in i ens situation förr sitt yttersta för att hjälpa en som kund, utifrån det som är viktigast för just mig/oss - då ska man välja Ina. Ni kommer inte ångra er. Läs mer
    2020-03-09 Ina O svarar Nina R
    Tusen tack för den här fina rekommendationen Nina! Det värmer verkligen att höra att ni är så nöjda, stort tack för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni ska trivas lika bra i ert nya fina hus som ni har gjort i det här huset!
    Mvh Ina
  • 2020-03-09

Oscar P skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde min lägenhet med Caroline, det var en väldigt snabb & smidig process, Caroline är väldigt professionell. Läs mer
    2020-03-10 Caroline H svarar Oscar P
    Hej Oscar. Tack för din rekommendation. Ja Läge+ var effektivt då vi endast på några veckor lyckades hitta rätt köpare med rätt pris :) Önskar dig lycka till i framtida letande av ny bostad.

Simon S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lägenhet i Saltsjöbaden
    Han va trevlig från start
    Inga direkt förväntningar då det var kanske min tredje visning så förväntade mig väl bara att han skulle vara informerad och trevlig. Vilket han var.
    Även om han inte kunde nån information så tog han snabbt reda på det och meddelade mig inom väldigt kort tid.
    Allmänt bra och inga klagomål från min sida, väldigt informell o driven för det han gör! Läs mer
    2020-03-08 Staffan J svarar Simon S
    Tusen tack Simon för den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen. Mvh, Staffan John
  • 2020-03-08

Alexandra H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell med erfarenhet och kunskap inom området, precis vad vi ville ha.
    Kan starkt rekommendera Carolina Ramsten till kunder som söker mäklare för utmärkt service och känsla för bemötande. Läs mer
    2020-03-09 Carolina R svarar Alexandra H
    Tack Alexandra och David för ert förtroende. Jag hoppas att ni hittar ett härligt hus snart. Vänligen Carolina

Lisa K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en 2a i sickla. Fick ett mycket proffsigt och bra bemötande. Känner mig helt trygg med Maxine som mäklare. Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Lisa K
    Hej Lisa och tack för du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Och ett stort grattis igen till köp av en jättefin lägenhet som jag tror du kommer stormtrivas i!

• 2020-03-07

Tuula S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde min lägenhet. Caroline har varit väldig BRA !!! Jag kommer att rekommendera henne till mina bekanta om de vill sälja sina hus eller bostäder. Mvh Tuula Shaaban Läs mer
    2020-03-10 Caroline H svarar Tuula S
    Tack för dina fina ord och att du rekommenderar mig till dina nära och kära. Hoppas att du kommer trivas med familjen i nya huset.
  • 2020-03-06

Roshan Aidan R skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bought an apartment in Nacka at a fixed price.

Paul was a lovely guy! He was extremely accommodating to our needs, quick to respond and an efficient broker.

He treated us well and made sure our needs were met throughout the process. Läs mer
    2020-03-11 Paul K svarar Roshan Aidan R
    Thanks for the fine recommendation. Looking forward to a barbecue on your terrace;)

Olga N skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul hade en svår försäljning - sälja lägenhet med begränsad tillgång till den pga uthyrning. Han klarade galant och jag sålde den 2 veckor efter vi tecknade avtalet för ett pris som jag är nöjd med. Riktigt proffsigt och trevligt mäklare. Kan rekommendera varmt! Läs mer
    2020-03-11 Paul K svarar Olga N
    Tack Olga! Vi ses på tillträdet :)

Peter K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt 2a i Nacka.
    Effektiv och kompetent.
    Affären gick fort och smidigt utan problem.
    Mycket nöjd Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Peter K
    Stort tack för rekommendationen Peter, vi ses på tillträdesdagen.

• Margot N

2020-03-05

Margot N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har haft sporadisk kontakt med Staffan John sedan några år. Bl.a har vi gjort en radonmätning med hans hjälp. Han har nu hjälpt oss att sälja vår villa.
    I december 2019 bestämde vi oss för att sälja villan.
    Vi förväntade oss att den vi anlitade skulle vara kunnig i mäklarjobbet. Vi förväntade oss också att mäklaren skulle vara lyhörd, sympatisk och att vi skulle få stöd och känna tillit.
    Vi tycker att Staffan på bästa sätt har motsvarat våra förväntningar.
    Han har varit lätt att nå på telefon, besvarat frågor och gett lugnande besked. Han har på ett gott pedagogiskt sätt gjort försäljningsprocessen begriplig för oss. Vi tycker att det har varit trevligt och givande att arbeta tillsammans med honom.
    Resultatet av Staffans arbete är vi mycket nöjda med.
    Margot Nordström och Ingemar Edling Läs mer
    2020-03-08 Staffan J svarar Margot N
    Stort tack Margot och Ingemar för fina ord. Grattis till en kanonvisning och en riktigt bra försäljning.
  • 2020-03-03

Mikaela G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher har på ett mycket professionellt guidat mig som köpare genom processen och finns alltid tillgänglig när man söker honom.
    Han är mycket noggrann och åtgärdar genast fel om sådant uppstår. Läs mer
  • 2020-03-03

Zora B skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt vår bostadsrätt och fått hjälp av christoffer med det! Han har varit fantastiskt, noggrann och omtänksam i hela den processen. Han har varit snabb med att svara på våra frågor och jag tycker han är den perfekta mäklaren. Vi kommer välja honom igen nästa gång vi ska sälja.

Min upplevelse av christoffer var jätte bra! Han kan sin sak och gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen! Kan varmt rekommendera han! Läs mer
  • 2020-03-02

Leif A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt bemötande. Snabb affär utan krusiduller. Läs mer
    2020-03-08 Staffan J svarar Leif A
    Stort tack för en fin rekommendation. Mvh, Staffan John
  • 2020-02-29

Johan V skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt professionell, lugn och informativ. Inte krängande på något sätt. Precis vad jag önskar av en mäklare. Läs mer
    2020-03-08 Staffan J svarar Johan V
    Stort tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Uppskattas verkligen. Hoppas ni kommer att trivas.
    Mvh, Staffan John
  • 2020-02-29

John Y skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    A great broker that I completely trusted. We will definitely use Staffan in the future. Läs mer
    2020-03-08 Staffan J svarar John Y
    Thanks a lot for nice words and a good recommendation. Best regards Staffan John
  • 2020-02-28

Anna L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Äldre hus i Vikingshill. Caroline kom in i andra omgångensom mäklare efter att vi sagt upp uppdrag med Bjurfors som hade uppdraget aug-dec.
    Lugn, rationell och tydlig med hur hon hanterar frågor löpande. Caroline har agerat på ett mycket professionellt och vasst sätt.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-02 Caroline H svarar Anna L
    Tack för de fina orden. Är alltid en rolig utmaning att få komma in i andra omgången och denna gång var det extra kul då vi lyckades få till ett högre slutpris än ni fått från den tidigare mäklaren ni anlitat.

Tackar för ett bra samarbete och hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • 2020-02-28

Lars M skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt en villa
    Trevligt bemötande. Dock brist /slarv med faktakontroll Läs mer
    2020-03-02 Caroline H svarar Lars M
    Tack för att du tagit dig tiden att recensera mig. Jag tar till mig av din upplevelse och ska se till att förbättra detta framöver. Önskar dig en trevlig dag

Emma L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt våran 3a i jarlaberg, nacka. Efter att vi haft möten med olika mäklarfirmor. Valde vi att gå vidare med svensk fastighetsförmedling! Det vi fastnade för var Maxines personlighet och hennes sätt att arbeta. Vi visste att hon skulle göra ett bra jobb! Affären gick snabbt och vi fick ett bra pris. Vi skulle varmt rekomendera Maxine till alla vi känner. Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Emma L
    Tusen tack Emma för din fina rekommendation. Tycker vi hade ett gott samarbete och det var ett nöje att få hjälpa dig och Eric mer er bostadsaffär.

Ulf A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Glad och trevlig. Kvicktänkt och snabb i handling. Enkel och smidig försäljning av bostadsrätt i Ektorp. Läs mer
    2020-03-08 Staffan J svarar Ulf A
    Tack så mycket för en fin beskrivning av mig som mäklare. Kul att allt gick så bra och smidigt. Mvh, Staffan John

Maria E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt en bostadsrätt. Sammanfattningsvis:
    Snabbt svar från mäklaren på vår kontakt, snabb bokning och smidig återkoppling samt avtalsavslut.
    Vi uppskattar särskilt den snabba och smidiga hanteringen. Läs mer
    2020-02-27 Staffan J svarar Maria E
    Hej Maria!
    Tusen tack för fina ord och att du tog dig tid att rekommendera mig. Uppskattas verkligen. Mvh Staffan

Jan A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    mycket proffsig å raka besked, dess utom väldigt trevlig, när han sålde min bostadsrätt, därför kommer jag att ge honom mera uppdrag, å rekomendera till mina vänner. mvh jan adolfsson Läs mer
    2020-02-26 Staffan J svarar Jan A
    Grattis till en bra försäljning. Vad roligt att du uppskattar mitt arbete och stort tack för rekommendationen till din vän och hans framtida husförsäljning. Vi ses på tillträdesdagen. Mvh Staffan

Catarina D skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt lägenhet. Jag har blivit väl bemött av Maxine och Svensk Fastighetsförmedling. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-03-02 Maxine M svarar Catarina D
    Hej Catarina, tack ska du ha för den fina rekommendation!

• 2020-02-22

Clara Del Carmen C skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en tvåa i Orminge. Staffan har varit väldigt trevlig från första stund. Otroligt hjälpsam och stor tålamod med alla mina frågor. Jag kommer rekommendera honom till de jag känner som behöver en mäklare i området. Läs mer
    2020-02-26 Staffan J svarar Clara Del Carmen C
    Hej Clara, stort grattis till köpet av en fin ny bostad. Hoppas du kommer att trivas. Vi ses på tillträdesdagen! Tusen tack för rekommendationen. Mvh Staffan
  • 2020-02-20

Eric N skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Brf lgh i Alphyddan, såld.
    På ett trevligt positivt sätt.
    Mer än förväntat.
    Mötena med Carolina Ramsten har varit glada och positiva samt förtroendeingivande. Läs mer
    2020-02-20 Carolina R svarar Eric N
    Hej Eric & Marja. Tack själva för ett trevligt och smidigt samarbete. Nu önskar jag er en fin bostad i Norrtälje. Vänligen Carolina
  • 2020-02-20

Anneli J skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nacka Strand och ska sälja ett radhus på norrholmsvägen. Jag blev bemött väl hade kanske hoppats på lite senare tillträde i det nya boendet för att hinna med allt. Det var det enda som kanske inte känns jätte bra. Paul är en trevlig och bra mäklare. Läs mer
    2020-02-25 Paul K svarar Anneli J
    Hej! tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tror verkligen att du kommer stortrivas i din nya fina lägenhet.Ha det bra så ses vi.
  • 2020-02-19

Anneli J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt lägenhet på Kvarnholmen. Proffsigt och personligt bemötande. Smidig kommunikation med snabb återkoppling.
    Nöjda med resultatet Läs mer

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka