Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

4.8 / 5 baserat på 2070 omdömen
Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

2070 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Igelbodaplatån
    2023-01-25 Verifierad kund
    Fick väldigt bra bemötande av Maxine!
    Hade jag frågor och funderingar över lägenheten så svarade maxine alltid och hjälpte till med de jag funderade över.
    De gjorde mycket för mig att jag vart trygg i mitt köp av lägenheten, så de uppskattades väldigt mycket!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Igelbodaplatån
    2023-01-25 Verifierad kund
    Maxine är superproffsig och jag är nöjd över mitt mäklarval. Jag skulle säga att det som gör Maxine så proffsig är att hon är hållfast, ärlig, strukturerad och effektiv. Och så är hon en grym säljare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Ekudden/Järla Sjö
    2023-01-19 Verifierad kund
    Bra bemötande och en trygg och smidig process. Rekommenderar Staffan till alla som ska sälja!
    • Saltsjö-Boo
    2023-01-11 Verifierad kund
    Han är duktig och kunnig noggrann
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-12-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig. Alltid snabb återkoppling, mycket hjälpsam och lätt att kommunicera med. Kanonmäklare helt enkelt!
    Tack Marie och jag hoppas att ni alla tre ska trivas. vänligen Carolina Carolina Ramsten
    2022-12-23 Verifierad kund
    Hjälpsam, tydlig och bra bemötande från början till slut genom hela lägenhetsköpet. Mycket nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-12-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och leverans enligt våra förväntningar.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Tryggt och proffsigt och trevligt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-12-06 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Carolina som mäklare. Från första stund blev vi bemötta på ett vänligt och omsorgsfullt sätt och fick god uppföljning genom hela processen. Carolina var väldigt professionell och effektiv och försäljningen av lägenheten gick över förväntan.
    Tack för dem vänliga orden och jag önskar er all lycka framåt och hoppas att allt går väl. Vänliga hälsningar Carolina Carolina Ramsten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Södra Lännersta
    2022-12-03 Verifierad kund
    Not a great experience. Extremely pushy, he definitely cared more about his fee than looking after his clients. Advices us poorly, we ended up loosing an apartment we won the bid on and he took double fee. I would not recommend him or ever use him again.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Västra Orminge
    2022-11-30 Verifierad kund
    Henrik har bra tillgänglighet och enligt mej är han en bra mäklare.
    Jag kan rekommendera honom till försäljning
    • Finntorp
    2022-11-24 Verifierad kund
    Gav ett proffsigt intryck, var lyhörd och flexibel.
    Tack Alexander för de vänliga orden och stort grattis till en jättefin lägenhet! Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    • Neglinge
    2022-11-21 Verifierad kund
    Maxine gjorde ett bra jobb och jag fick huset sålt snabbt trots en svår marknad. Jag är mycket nöjd med Maxine och Svensk fastighetsförmedling Nacka.
    Tack för förtroendet Charlotte och den fina Recon! :) Allt gott, Maxine Maxine Mazy
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Duvnäs Utskog
    2022-11-20 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig. Bra kommunikation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-11-17 Verifierad kund
    Supertrevlig och ärlig. Kändes som någon man kan lita på till skillnad från många andra i branschen.
    • Jarlaberg
    2022-11-16 Verifierad kund
    Allt motsvarade mina förväntningar.
    • Ljuskärrsberget
    2022-11-13 Verifierad kund
    Maxine gjorde ett superbra jobb att sälja vår lägenhet. Proffsig, tydlig och noggrann. Vi kommer absolut anlita Maxine igen vid försäljning:)
    Tack för dom fina orden Marie! Allt gott, Maxine Maxine Mazy
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-11-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och höll kontakten bra. I övrigt tydlig och trevlig
    2022-11-08 Verifierad kund
    Lättillgänglig, tydlig och trevlig!
    2022-11-06 Verifierad kund
    Maxine är proffsig, trevlig och lätt att ha och göra med!
    Tack för din fina rekommendation Anna och stort grattis till er fina nya bostad, jag är säker på att du och sonen kommer stortrivas! :)

Allt gott, Maxine
    Maxine Mazy
    2022-11-01 Verifierad kund
    Maxine var professionell, trevlig och kunnig. Vi köpte lgh av henne och fick en väldigt bra bild då, så det kändes naturligt att hon sålde den åt oss. Vi hade en bra dialog genom hela säljprocessen och fick ett väldigt bra pris vid försäljningen.
    Stort tack för förtroendet Fredrik. Extra kul att ni är lika lika nöjda vid köp som försäljning. Hälsa Charlotte så mycket! Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    2022-11-01 Verifierad kund
    Maxine var otroligt proffsig, lyhörd och trevlig. Hon var flexibel och engagerad och vi är väldigt nöjda med hennes jobb med att att sälja vår lägenhet!
    Stort tack Caroline och kul att ni blev kvar i området :) Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    2022-10-31 Verifierad kund
    Maxine var väldigt professionell och tydlig. Alltid snabb på att svara på frågor och höll oss uppdaterade frekvent under hela säljprocessen. Bra hanterade visningar med två personer på plats från mäklaren som tog hand om besökarna. Försäljningen gick smidigt och slutpriset landade över förväntat, så väldigt nöjda med hela processen.
    Tack för förtroendet Peter och stort tack för den fina rekommendationen! Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    2022-10-30 Verifierad kund
    utmärkt och kunnig. vi fick komma på en extravisning,då vi bor i Falun och inte kunde komma på den ordinarie.
    Tack! Och grattis till en jättefin bostad :) Hälsa Ingrid så mycket ifrån mig. Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    2022-10-30 Verifierad kund
    Engagerad mäklare som vi kände oss mycket trygga med genom hela försäljningsprocessen!
    Det gör mig glad att höra Jenny :) Grattis till en bra försäljning och tack för ditt och Peters förtroende. Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Levde upp till och överträffade förväntningarna.
    Tack Faiz och kul att ni blev kvar i området! :) Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    2022-10-25 Verifierad kund
    Toppklass från vi satte fötterna innanför tröskeln tills vi hade köpt och uppfräschad inför vår visning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjöqvarn
    2022-10-25 Verifierad kund
    Christopher är trevlig, tillgänglig och levererar på sina löften. Han ligger på för att få till affären på bästa sätt.
    • Kvarnholmen
    2022-10-24 Verifierad kund
    Madelene is met us professionally and helpful. From showing the apartment at the viewing until contract sign, all communication was quick and transparent. That helped us so much in this process and gave a good feeling all the way.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Kvarnholmen
    2022-10-21 Verifierad kund
    Proffsig och alltid korrekt. Gav inte upp och kom med förslag som ledde till försäljning trots tuffa tider.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Anas Taba är allt som du behöver från en mäklare. Ärlig, trevlig, professionell, kunnig, genuin, hjälpsam och informativ.
    Han behandlar mig på samma sättet inan och efter jag bestämde mig att köpa lagenheten.
    Högsta poäng i mäklaren skala!
    2022-10-18 Verifierad kund
    Trevlig, charmig, känns äkta. Nån som är intresserad och genuin. Den enda av 30 mäklare som faktiskt lyckades få in foten och få oss att vara intresserade.

Förväntade mig proffsigt och uppstyrd visning och kontraktskrivning. Tycker det levererade bra och på visningen fick jag den information jag kände att jag behövde.

Överlag väldigt bra upplevelse!
    2022-10-15 Verifierad kund
    Carolina är jätteduktig! Otroligt trevlig, kunnig, påläst och noggrann. Det var smidigt att kommunicera med henne och hon återkopplade snabbt på diverse frågor som man hade. Jag upplevde att köpprocessen var snabb och smidig tack vare henne.
    Tack snälla Caroline för dem fina orden och jag tror att du får ett härligt boende där :-). All lycka till! Carolina Ramsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket personligt bemött.
    Anas gjorde allt rätt. Inte hans fel att marknaden gick ner precis när vi skulle sälja...
    • Finnberget - Saltsjöhöjden
    2022-10-15 Verifierad kund
    Published the final price, when we clearly asked her not to.
    We did not even signed the doc allowing it
    Hi Viktor,
    I am glad that we solved this misunderstanding after our contact today. We always care about our relationship with our customers. If you as a customer wish that a final price should not be marketed in our aftersale, we are careful that it should not be posted in our after-marketing and in the channels that we are responsible for and work with.

Thank you for a good cooperation and hope you enjoy your beautiful new home! 😊

Hej Viktor,
    Jag är glad att vi löst detta missförstånd efter vår kontakt idag. Vi är alltid måna om relationen till våra kunder. Önskar man som kund att ett slutpris inte ska marknadsföras, så är vi noggranna med att det inte ska skyltas i vår eftermarknadsföring och i de kanaler som vi är ansvariga för och arbetar med.

Tack för ett gott samarbete och hoppas ni ska trivas i er nya fina bostad! :)
    Maxine Mazy
    2022-10-12 Verifierad kund
    Carolina har under hela processen varit mycket hjälpsam och lyhörd. Hon har varit otroligt tillmötesgående och verkligen gjort det lilla extra. Vi är väldigt tacksamma för Carolina och vi vill varmt rekommendera henne till alla som är i tankarna för bostadsköp.
    Tack rara ni ett sant nöje och en fin dialog. Hoppas att ni ska trivas bra! Vänligen Carolina Carolina Ramsten
    2022-10-12 Verifierad kund
    Jag har väldigt bra erfarenhet av henne, duktig och lätt att vara i kontakt med. Jag känner mig mycket nöjd med hennes insats.
    Tack Pirjo för många goda samarbeten önskar dig all lycka med nya utmaningar. Hälsningar Carolina Carolina Ramsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjö-Boo
    2022-10-11 Verifierad kund
    Trevlig
    Koncist
    Tillmötesgående
    2022-10-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på alla frågor.

Mycket proffsig visning med goda kunskaper runt alla funderingar.

Extra plus, hade både tumstock och kompass!
    2022-10-09 Verifierad kund
    Trevlig och erfaren. Lätt att få tag på per telefon.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Ett bra arbete trotts tuffa tider. Enkel att få kontakt med. Proffig i sitt arbete.
  • Anders K
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket lugn samlad och förstående. Dessutom mycket kunnig i det hon gör.

Vill varmt rekommendera henne för andra uppdrag.
    Tack Anders jag är så glad för er skull hoppas att allt bara blir bra nu. Bästa hälsningar Carolina Carolina Ramsten
    2022-10-04 Verifierad kund
    Trevlig och tydlig kring vad säljaren ville och vilka andra som var intresserade av lägenheten. Superbra!
    2022-10-04 Verifierad kund
    Carolina har hjälpt mig att hitta en ny lägenhet och hon har hållit mig uppdaterad om allt som händer och återkopplat tillräckligt snabbt. Som köpare har det känts tryggt att få hjälp av henne.
    Tack Kerstin och jag är glad att du känner dig nöjd och ser fram emot ert nya boende. Allt gott! Vänligen Carolina Carolina Ramsten
    • Lännersta
    2022-10-03 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och bra kommunikation!
    2022-10-02 Verifierad kund
    Bra områdeskännedom och lösningsorienterad
    Hej Kajsa och tack för rekommendationen samt att jag fick hjälpa dig och Gustav i båda försäljning och köp. Allt gott, Maxine Maxine Mazy
  • sålde sitt hus med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Östra Orminge
    2022-10-02 Verifierad kund
    Är super nöjd med försäljningen. Maxine var alltid anträffbar, hade tålamod, var trevligt och professionellt. Rekommenderar henne varmt.
    Tack så mycket Christina för den fina rekommendationen! Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    • Finntorp
    2022-10-01 Verifierad kund
    Han fanns där för oss under hela försäljningen. Efter den första visningen drog han på sig en rejäl förkylning men fortsatte ändå jobba hemifrån.
    Tack Alexander för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Varit ett gott samarbete och en ära att få sälja er bostad. Otur med hälsan men vi lyckades lösa det bra ändå. Tack för förtroendet !
    Nu hoppas jag att ni får till huset riktigt bra och trivs där en massa!
    Allt gott
    Anas
    Anas Taba
    2022-09-30 Verifierad kund
    Maxine är en fantastisk mäklare. Hon är snabb på svar och vill alltid det bästa.
    Tack Gabriella! Kul att höra att ni är nöjda. Stort grattis till er nya fina bostad! Allt gott, Maxine Maxine Mazy
    • Saltsjöbaden
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jätteduktig & proffsig! Informativ & smidig
    Tack för omdömet Emma :) Hoppas du trivs i din nya bostad! Allt gott, Maxine Maxine Mazy