Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 1773 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-01-20 Verifierad kund
    Anas gav ett avslappnat men väldigt målmedvetet intryck. Man märker direkt att han brinner för sitt yrke och sitter på väldigt mycket kunskap. Vi kunde inte vara mer nöjda över att ha anställt honom i samband med försäljningen av vår lägenhet! Han lyckades genom sitt breda kontaktnät överträffa våra förväntningar på vad vi trodde att vi kunde få för lägenheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjö-Boo
    2022-01-19 Verifierad kund
    Anas his a nice and helpful guy and I appreciate what he done to me 😀
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-01-17 Verifierad kund
    High appreciation goes to Staffan for his elevated professionalism, customer centric approach and smooth transaction skills. We highly recommend Staffan for his real estate knowledge, market insights and fluency in communication!
    • Saltsjö-Boo
    2022-01-17 Verifierad kund
    Professionell, trevlig, mycket kompetent och engagerad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-01-16 Verifierad kund
    Paul var seriös, duktig och levererade resultat över förväntan! Är otroligt nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2022-01-16 Verifierad kund
    Bra bemötande. Gav bra info om lägenheten. Och va trevlig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Älta
    2022-01-13 Verifierad kund
    Toppservice rakt igenom! Proffsigt, snabbt och vänligt. Dessutom väldigt tillmötesgående med att lösa det praktiska runt fullmakt osv.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Staffan John som är väldigt professionell, engagerad, kunnig och fokuserad! Smidig och väldigt proffsig försäljning!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Madelene var väldigt pedagogisk med mig och mitt köp vilket behövdes då jag var nyfiken och inte visste särskilt mycket. Hon tog sin tid och beskrev varje punkt noga, svarade på alla mina frågar så enkelt som möjligt. Madelene påminde mig om att ta min tid och inte stressa sig in i något vilket jag är väldigt tacksam över, hon är mycket förstående! Väldigt nöjd med mitt samarbete med Madelen!
    • Saltsjöbaden
    2022-01-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snyggt skött affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-12-22 Verifierad kund
    Jag hade helt lagt detta med försäljningen på hyllan, men så ringer Madelene mi och frågar om hon ev skulle kunna få ha en privat visning. Hon har visning och dagen efter så skriver vi papper. En smidig och enkel försäljning och med Madelene var väldigt duktig på att förklara alla steg så att jag förstod vad som skulle ske =)
    Alltid trevlig och hjälpsam
    Helt enkelt bästa mäklare jag har träffat !!
    2021-12-18 Verifierad kund
    Supersnällt och professionellt! Alla rekommendationer!
    Xbra bemötande. Korrekt.
    $xxxxxxxxxx
    2021-12-16 Verifierad kund
    Professionell och tydlig genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    2021-12-16 Verifierad kund
    Madelene har varit professionell i alla led: rak, hjälpsam, saklig och neutral. Även om hon representerade säljarna så var hon ändå mån om att det skulle bli bra för mig, vilket jag uppskattar. Jag hade en (orealistisk enligt mig) förväntning om att hitta en lägenhet under min budget, på högsta våningen och inte för nära centrum innan jul, vilket hon kunde trolla fram.
    Tusen tack för återkoppling och för omdömet Malin! Så kul att vi lyckades hitta en bostad som uppfyllde alla kriterier. Det glädje mig att du haft en fin kundupplevelse, det är väldigt viktigt för mig!

Stort lycka till i nya lägenheten. Hör gärna av dig om det finns något annat jag skulle kunna hjälpa till med.
    Madelene Bigl
    2021-12-16 Verifierad kund
    Hon var en bra mäklare som informerade vad som hände hela vägen från start till mål. Det gick snabbt & smidigt.
    Stort lycka till i ert nya boende! Madelene Bigl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-12-15 Verifierad kund
    Mycket saklig! Hade svar på allt vi frågade om.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Nacka Centrum
    2021-12-14 Verifierad kund
    Henrik var trevlig, påläst och hade en hög grad av tillgänglighet (lätt att få tag i).

David S
    2021-12-14 Verifierad kund
    Staffan är mäklaren som ger det lilla extra som inger trygghet för både säljare och köpare. Han är kunnig, professionell, tydlig och närvarande och ger alltid ett trevlig bemötande. Hans engagemang gav mig mitt nya hem i en snabb, smidig och trygg affär.
    • Kvarnholmen
    2021-12-13 Verifierad kund
    Har varit lyhörd, hjälpsam och haft återkopplande samtal under budgivnings tiden så man vet vad som händer med andra intressenter mm.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-12-12 Verifierad kund
    Duktig mäklare, bra bemötande.
    Allt fungerade perfekt.
    Mvh younes
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevlig och förklara väldigt bra
    • Saltängen
    2021-12-11 Verifierad kund
    Vi var länge osäkra på när vi skulle sälja, Staffan har kontinuerligt varit ett enormt bra stöd som kommit med bra input. Jag upplever Staffan som väldigt professionell och kunnig. När vi sedan bestämde oss för att sälja så blev resultatet över förväntan.

Jag kan varmt rekommendera Staffan som mäklare!
    • Sickla
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig, duktig och engagerad mäklare som bidrog stort till att det kändes väldigt smidigt.
    Snabb, snabbare, Staffan!
    Såld på en vecka till önskat mycket bra pris på 1:a förhandsvisningen. Jag hann knappt städa bostaden. Minimal egen ansträngning! Lägenheten fotades aldrig, inget hemnet och aldrig ut på öppen försäljning eller visning. Minimal Corona risk! Så jättenöjd på alla sätt!
    Han vet allt och håller vad han lovar.
    • Saltängen
    2021-12-09 Verifierad kund
    Staffan är en mycket professionell, kunnig och lyhörd mäklare. Med mycket engagemang och empati är han den absolut bästa mäklare jag varit i kontakt med. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Björknäs
    2021-12-08 Verifierad kund
    Jag känner att jag fick ett gott bemötande av Carolina samt en bra och trygg upplevelse genom hela bostadsaffären.
    Det gör mig väldigt glad Kristoffer och jag hoppas och tror att ni kommer få fina år framöver i nya huset. Allt gott Carolina Ramsten
  • Janne H
    • Lillängen
    2021-12-08 Verifierad kund
    Carolina är väldigt trevlig, kompetent och drivande. Det kändes tryggt att ha henne genom hela säljprocessen. Vi skulle absolut anlita Carolina igen om det skulle bli aktuellt.
    Tack Janne och Mia för förtroendet och ett mycket fint samarbete. Allt gott! Carolina Ramsten
    • Lillängen
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevlig och trygg. Förstående och lugn. Glad.
    Tack snälla Mette för de fina orden. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas fint i nya huset. Carolina Ramsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Sickla
    2021-12-07 Verifierad kund
    Hela processen gick snabbt och väldigt smidigt. Maxine har varit både lyhörd och snabb med återkoppling.
    Stort tack Erik för omdömet samt förtroende. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya hus :)

• Ljuskärrsberget
    2021-12-07 Verifierad kund
    Vi blev trevligt och professionellt bemötta. Förväntningarna överträffades och vi är mycket nöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Ljuskärrsberget
    2021-12-07 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Var lätt att prata med , hanterade försäljningen på ett bra noga sätt.
    Trevligt, är nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-12-06 Verifierad kund
    Hittills har Jawid uppfyllt våra förväntningar till fullo. Bra bemötande och med god kännedom om marknaden i Nacka. Men eftersom affären ännu inte är avslutad kan jag inte ge slutbetyget än.
    Birgitta
    • Björknäs
    2021-12-06 Verifierad kund
    Sympatisk, påläst, engagerad. Skulle rekommendera.
    Tack snälla Sofia för de vänliga orden. God Jul & Gott Nytt år! Carolina Ramsten
  • Niclas A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-12-04 Verifierad kund
    Påläst och kunnig mäklare om säljprojektet.
  • skrev om Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-12-03 Spontant omdöme
    Anas är entusiastisk, snabb, noggrann, tydlig och fantastiskt trevlig! Han sålde min lägenhet på ett mycket smidigt sätt, som passade både mig och köparen perfekt. Jag skulle lätt välja Anas igen.
    2021-11-30 Verifierad kund
    En väldigt duktig mäklare med is i magen!
    Byggde upp ett förtroende för Staffan väldigt snabbt, rekommenderar Staffan starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Västra Orminge
    2021-11-28 Verifierad kund
    Kunnig, aktiv och vänlig lätt att komma i kontakt med. Sålde min lägenhet inom en vecka.
    • Finntorp
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare som levde upp till våra förväntningar för en lyckad bostadsförsäljningen. Tack Paul och lycka till med dina framtida försäljningar!

Alexander Luciani
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Norra Lännersta
    2021-11-26 Verifierad kund
    Vi blev väldigt professionellt och bra bemött av Carolina. Hon var tydlig och rak i sin kommunikation och återkopplade hela tiden hur det gick i processen. Mycket uppskattat!
    Stort tack Sophie och Magnus för ert förtroende och jag önskar er all lycka i nya huset. Vänligen Carolina Carolina Ramsten
    Snabb, tillmötesgående och professionell
    Tack Jonas och grattis till er nya bostad!

2021-11-24 Verifierad kund
    Professionell, förtroendeingivande och väldigt trevlig i sitt bemötande. Snabb och tydlig återkoppling under processen. Kan varmt rekommendera Maxine!
    Tack snälla Maria för den fina rekommendationen.
    Jag hoppas och tror att ni kommer trivas lika bra i Saltsjöbaden som i Järla sjö!

• Kvarnholmen
    2021-11-22 Verifierad kund
    Hej!

Allting funkade väldigt bra!

Mvh Elias
    Tack Elias, vad fint att läsa! Grattis till ett fint köp!

• Alphyddan
    2021-11-19 Verifierad kund
    Maxine gav oss ett väldigt seriöst och proffsigt första intryck.
    Hon hade en väldigt bra upplagd plan på hur hon ville att försäljningen skulle genomföras och med det så fick hon typ fria händer.
    Vi är supernöjda med henne och skulle varmt rekommendera henne till bekanta.
    Hej Micke, tack snälla det glädjer mig att läsa. Stort tack för ett trevligt och bra samarbete såväl som för det stora förtroendet att få hjälpa er med förmedlingen. Hälsa Lisa så gott!

• Älta
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och bra på att hitta lösningar.
    • Finnberget
    2021-11-18 Verifierad kund
    Anas var glad och trevlig och hjälpte oss på bästa sätt. Stort tålamod då det pga olika omständigheter drog ut på tiden. Prisbilden han gav oss var rimlig och stämde bra med slutpriset.
    • Finnberget
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevlig, ärlig och lätt att kommunicera med.
    Han är också mycket serviceinriktad.
    • Ektorp - Saltängen
    2021-11-18 Verifierad kund
    Det har varit en minst sagt spännande försäljning som Paul har hanterat på ett utmärkt sätt. Professionell, systematisk och otroligt trygg i sin roll! Det är egenskaper som man som säljare uppskattar i en av de största affärerna man gör som privatperson.

Kommer inte tveka att ta kontakt med Paul inför framtida köp och -säljtankar!
    2021-11-18 Verifierad kund
    Otroligt engagerad och pålitlig.