Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Romansvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 258 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Maud T
    Maud T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker hon gav ett bra intryck från första mötet. Är proffsig i sitt Yrke och vet vad hon pratar om. Visar intresse för kunden och jag kan verkligen ge henne minna varmaste rekommendationer till andra som behöver en bra mäklare.
    2017-04-27 Isabelle R svarar Maud T
    Hej Maud,
    Tusen tack för fin rekommendation. Det glädjer mig så mycket att vi fick så bra betalt. Hoppas att Laila är nöjd och glad :)

• Anders T
    Anders T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra kunde sin sak bra framförande
    2017-04-27 Isabelle R svarar Anders T
    Hej Anders,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Bra teamwork mellan oss alla lönade sig! :)

• Jan Erik B
    Jan Erik B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander gav ett mycket förtroendefullt bemötande. Lugn och gav realistiska förhoppningar om försäljningen.
    Goda kunskaper.
    Trevlig
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher sålde min lägenhet på finnbergsvägen 16 i nacka den 11 april.

Jag har sålt lägenheter vid flera tillfällen och Christopher har hittills varit den bästa. Då baserar jag inte det på slutpriser utan för hur Christopher är som person. Man får snabbt en bild av honom som hungrig, engagerad och en riktig vinnare.
    Tillgänglig nästan när som helst under dygnet och det märks att han vill utveckla sig själv och pressa sig lite till hela tiden.
    Hans bakgrund som elitidrottare märks och detta slutade i vårt fall i ett högt slutpris.
    Jag kommer att rekommendera Christopher till alla jag känner och skulle glädjas åt hans framgångar som mäklare, jag gillar folk som vill framåt och nå resultat då är Christopher rätt person att anlita.
    2017-04-13 Christopher S svarar Christoffer E
    Tack för de fantastiska orden och ett fantastiskt samarbete. Det faktum att ni var så lätta att samarbeta med gjorde allt väldigt enkelt och smidigt. Stort lycka till uppe i Umeå med allt ni åtar er!
  • Hampus Å
    Hampus Å skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher Storm är en professionell mäklare med stort tålamod och mycket hög integritet. Kan verkligen varmt rekommendera Christopher!
    2017-04-12 Christopher S svarar Hampus Å
    Tack för de värmande orden Hampus. Jag är att glad att jag fick förtroende att hjälpa dig med din försäljning!
  • Francesca P
    Francesca P skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi had inga problem med Ina. Det var en bra cooperation
    2017-04-24 Ina O svarar Francesca P
    Hej Francesca! Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet!

• Uyanga G
    Uyanga G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick super trevlig bemötande. Vi fick intryck av Cesar Fuentes att han är en skicklig mäklare och är mycket säker, bekväm inom sin områd. Kommer varmt rekommendera till andra.
    Hälsningar Uyanga Gantumur
  • Hampus Å
    Hampus Å skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina Olehed är en sympatisk och förtroendeingivande mäklare med stort tålamod och stort engagemang. Alltid vänlig, alltid positiv, alltid lyssnande till mina önskemål. Kan varmt rekommendera Ina!
    2017-04-24 Ina O svarar Hampus Å
    Tusen tack Hampus, vilken fin rekommendation! Jag använder prospekt från din fina lägenhet när jag vill visa andra säljare hur man verkligen gör en lyckad styling, känslan i bilderna vi tog hos dig är oöverträffad!
  • Jonas  H
    Jonas H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag valde att anlita Caroline för att sälja min fastighet därför att hon ingav mig förtroende och tog uppdraget på stort allvar.

Vi hade ett väldigt bra samarbete och med gemensam kraft genomförde vi försäljningen strålande.

Caroline har en förmåga som enligt mig inte alla mäklare har, nämligen att balansera mellan att dels göra säljaren så nöjd som det går samtidigt som köparen vill göra en bra affär.

Jag kan härmed rekommendera Caroline oberoende om ni står i köp eller säljtankar till en fastighet.
    2017-04-19 Caroline B svarar Jonas H
    Tack Jonas för din rekommendation och din fina förklaring, det värmer verkligen! Önskar dig all lycka till framöver och om du vill åter till Nacka är du alltid välkommen att ringa mig.
  • Eva H
    Eva H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt, trevligt och förtroendeingivande.
    2017-04-28 Staffan J svarar Eva H
    Hej Eva! Stort tack för den fina rekommendationen. Lycka till med allt framöver! Mvh Staffan John
  • Victor L
    Victor L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt bemötande, både mot mig och köpare, skyhög arbetsmoral och självklart även ett extraordinärt resultat! Det tog Ina ca 3 år (och en hel del charm) innan hon till slut fick mig som kund, och jag kommer aldrig att sälja med någon annan mäklare. Rekommenderas varmt!
    2017-04-10 Ina O svarar Victor L
    Wow, vilken fin rekommendation Victor! Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Du får toppbetyg som säljare du med, bra piffat och stort tålamod vid privatvisningar utan särskilt mycket framförhållning :)!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cristopher är driven och kundorienterad mäklare vi hade stort förtroende för under vår försäljning.
    2017-04-04 Christopher S svarar Jesper S
    Hej Jesper och tack för de fina orden. Det var trevligt att arbeta med er och jag är glad att försäljningen gick såpass bra som den gjorde! Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende! Ha det gott och hälsa familjen :) !

Mvh Christopher
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag kan verkligen rekommendera Caroline Baarsen! Hon hade bra förslag och lite annorlunda tag runt styling, fotografering och visningsförfarande och har koll på det hon gör! Proffsig och fokuserad. Som sagt, kan verkligen rekommendera!
    2017-04-03 Caroline B svarar Ulrika M
    Hej Ulrika, tack för din rekommendation och dina fina ord. Värmer att höra. Även kul att du gillade mitt annorlunda sett att arbeta. Ni får ha det fortsatt underbart i Kenya.
  • Frida-Maria F
    Frida-Maria F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenservice. Staffan är en toppenmäklare.
    2017-04-28 Staffan J svarar Frida-Maria F
    Hej Frida! Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka framöver! Mvh Staffan John
  • Ann-sofie Z
    Ann-sofie Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt, professionellt bemötande. Vänlig, omtänksam och tydlig.
    2017-03-29 Louise S svarar Ann-sofie Z
    Hej Ann-Sofie! Tack för dem orden, det värmer. Att köpa bostad är en utav de största affärerna man gör i livet, både ekonomiskt och känslomässigt och då är upplevelsen otroligt viktig. Hoppas ni att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten :) Mvh Louise
  • Mert A
    Mert A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise lever upp till alla mina förväntningar. Som säljare är det inte alltid helt klar hur en försäljning går till men med Lousie tydliga gör det lätt för mig som säljare att förstå.

Hon agerar proffsigt och får mig som säljare att känna mig trygg i min försäljning.

Annars är hon trevlig och alltid positiv.
    2017-03-29 Louise S svarar Mert A
    Hej Mert, tack för rekommendationen. Vad härligt att höra att du kände dig insatt i försäljningsprocessen, något som jag tror bidrar väldigt mycket till att man som säljare känner sig trygg och att du har koll på läget som du beskriver ovan. Är väldigt glad att försäljningen fick ett så fint utfall och jag önskar er nu all lycka i den nya lägenheten när det är dags för flytten :) Mvh Louise
  • Dmytro S
    Dmytro S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Superduktig och väldigt professionell mäklare , starkt rekommenderas !
    2017-03-27 Caroline B svarar Dmytro S
    Tack så mycket för det fina omdömet och rekommendationen. Hoppas du kommer trivas inne i stan annars är du alltid välkommen tillbaka till Nacka
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tycker att Alexander Wall är en toppen mäklare!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Förtroendeingivande, professionell, tillgänglig.
    2017-03-24 Alexander W svarar Hanna H
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet :) Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Ses framåt!
  • Lars I
    Lars I skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och bra handläggning, kunnig
    2017-03-24 Caroline B svarar Lars I
    Hej Lars, tack för fina ord. Hälsa Allan från mig
  • Leo B
    Leo B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och enkel att arbeta med.
    2017-03-24 Caroline B svarar Leo B
    Tack Leo för rekommendationen. Önskar all lycka till i fortsättningen.
  • Claes B
    Claes B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Glad och pigg och lyssnade på spekulanterna. Tror alla kände sig sedda!
    2017-03-24 Caroline B svarar Claes B
    Hej Claes, alltid uppskattat att ni som köpare gillade min visning. Värmer extra mycket att ni även tror att övriga spekulanter var nöjda med visningen.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och bra kontakt under försäljningsförfarandet.
    2017-03-24 Caroline B svarar Stefan G
    Hej Stefan, kul att höra att du är nöjd med kontakten vi haft under försäljningsförfarandet.
  • Sune L
    Sune L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt, lyhörd och otroligt närvarande i hela processen. Rekommenderas starkt!
    2017-03-24 Alexander W svarar Sune L
    Hej Sune,
    Tack så jättemycket för rekommendationen och de fina omdömet. Vart väldigt kul att samarbeta med er. Hälsa Britt-marie!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har stor erfarenhet av olika mäklare. Det som utmärker Alexander är att han tillgänglig och tillitsfull. Vi är mycket nöjda med Alexander.
    2017-03-24 Alexander W svarar Stefan B
    Hej Stefan!
    Vad kul att ni är nöjda! Tack så jättemycket för de fina orden! :) Vi ses framåt!
  • Kenth G
    Kenth G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar uppfyllde alla krav som jag ställer på en bra mäklare.
  • Zanna S
    Zanna S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är jättenöjda med vår försäljningen av vår bostad. Allt gick snabbt, smidigt, proffsigt. Precis som vi ville.
    2017-03-29 Staffan J svarar Zanna S
    Tack Zanna för den fina rekommendationen! Jag önskar er all lycka med era nya bostäder! Vänligen Staffan
  • Hans L
    Hans L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och trevligt bemötande. Väl förtrogen med den marknad jag befann mig i. Hon genomförde försäljningen på ett föredömligt sätt så jag kan bara ge henne rosor för ett väl genomförd försäljning.
    2017-04-10 Ina O svarar Hans L
    Tack Hans, vilken fin rekommendation! Hoppas att du och din lilla vovve trivs riktigt bra i huset!
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig, proffsig, såg behoven och värdet i bostaden. Hade brett kundnät och bedrev aktiv uppsökande verksamhet hos potentiella kunder. Väldigt nöjd med mäklaren och utfallet av affären.
    2017-04-10 Ina O svarar Linnéa T
    Hej Linnéa! Tack för att du lämnar ett omdöme, det värmer! Med din fina lägenhet var det självklart att det skulle gå bra, men jag är väldigt nöjd över att du är nöjd med mig!
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min familj valde Ina att sköta försäljning av ett dödsbo efter att ha träffat tre olika mäklare. Ina var väldigt professionell att ha att göra med, allt gick smidigt och kommunikationen var mycket bra. Jag var så nöjd med samarbetet att jag kontaktade Ina direkt när jag själv skulle sälja en tid senare. Jag rekommenderar henne verkligen!
    2017-04-10 Ina O svarar Anneli L
    Tusen tack för det här fina omdömet Anneli! Jag blir lite extra glad av återkommande kunder som är så härliga som du, och så tacksam över att du tar dig tid att dela med dig med en rekommendation!
  • Per Petter Ö
    Per Petter Ö skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kompetent, tydlig, tillmötesgående
    2017-03-16 Isabelle R svarar Per Petter Ö
    Tack för fina och värmande ord Petter. Hoppas att hela familjen trivs i nya huset. Snart sommar och bad i sjön!

• Pajak K
    Pajak K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastisk, vänlig och noggran! Jag fick all hjälp jag behövde av Isabelle.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Pajak K
    Hej!
    Stort tack för värmande ord! Hoppas att du trivs bra i lägenheten och i området :-)

• Ingeli J
    Ingeli J skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och tydlig. Serviceminded.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Ingeli J
    Tusen tack Ingeli! Tänk att båda försäljningarna gick så pass bra. Hälsa sönerna och hoppas att de trivs i sina nya och lite större lägenheter.

• Karolina B
    Karolina B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har fått ett mycket bra intryck av Svensk fastighetsförmedling. Både jag och min mamma har valt att vända oss till dem vid försäljning samt köp av bostad. När det kommer till mäklaren Isabelle Rosing fick jag en bra upplevelse som förstagångsköpare. Hon gav ett seriöst och professionellt intryck. Jag kände mig därmed trygg som köpare och kunde lätt få information samt svar vid frågor. Jag skulle varmt kunna rekommendera henne till bekanta och tar gärna kontakt med henne i framtiden om det blir aktuellt att lägga ut min lägenhet till försäljning.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Karolina B
    Hej Karolina,
    Stort tack för värmande ord och att du tog tid att skriva en sån fin rekommendation. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten på Alphyddan. Hoppas att vi ses eller hörs snart. Önskar dig en trevlig och solig vårdag!

• Ted E
    Ted E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt möte med Isabelle Rosing och allting gick smidigt och snabbt till. Alltså, en mycket nöjd kund!
    2017-03-14 Isabelle R svarar Ted E
    Hej Ted!
    Kul att höra att du är nöjd. Ring om du har fler frågor kring deklarationen. Hoppas att vi ses snart igen :)

• Oskar S
    Oskar S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och ovanligt mån om kunderna (dvs vi!)
    2017-03-13 Isabelle R svarar Oskar S
    Det var med glädje att hjälpa er Oskar. Hoppas bygget har rullat på bra. Har åkt utanför och försökt att kika när jag sålt i området. Hoppas familjen mår bra!

• Anne-marie T
    Anne-marie T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa strategin gav bästa pris. Proffsigt!
    2017-03-14 Isabelle R svarar Anne-marie T
    Tänk vilket resultat vi lyckades nå endast via Läge+! Tack för värmande ord Anne-Marie! Hälsa Ted!

• Malena L
    Malena L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och engagerat bemötande. Tillgänglig och ringde alltid tillbaks då vi behövde hjälp.
    2017-04-10 Ina O svarar Malena L
    Tack Malena, det gör mig jätteglad att höra att du är nöjd! Tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!
  • Maria L
    Maria L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var mycket nöjda. Kunnig och ingav förtroende både för säljare och köpare.
    2017-03-13 Isabelle R svarar Maria L
    Stort tack för värmande ord Maria! Hoppas att ni trivs i stan :-)

• Leia H
    Leia H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket proffsig och påläst. Affären med Ina kändes väldigt trygg. Både jag och min sambo är otroligt nöjda!
    2017-03-13 Ina O svarar Leia H
    Hej Leia!
    Vad roligt att höra att ni var nöjda, det värmer! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna en rekommendation!
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kanonbra service och snabba svar, fick mer än vad jag räkna med för lägenheten!
    2017-03-13 Isabelle R svarar Johannes N
    Tusen tack Joey! Alltid kul att slå rekord :) Hoppas allt är bra och att ni trivs i nya lägenheten!

Med Vänlig hälsning
  • Anna L
    Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Allt fungerade perfekt! Snabb och smidig återkoppling
    2017-03-13 Ina O svarar Anna L
    Hej Anna!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du trivs riktigt bra i din nya lägenhet!
    Anna L gillar detta
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen bemötande, upplevde positivt kontakten med Louise, mycket nöjda. Jag kommer att rekommenderar Louise med nöje till alla som jag känner . Mycket fin och trevlig tjej och mäklare . A i betyg !!!
    2017-03-20 Louise S svarar Mohammed A
    Hej Mohammed! Tack för er fina rekommendation och vad roligt att ni är så nöjda :) Alltid kul med feedback från någon som både köpt och sålt via mig och i och med det sett "båda sidorna". Hoppas att ni trivs riktigt bra i er nya lägenhet och njuter ordentligt av båtarna på farleden :) Mvh Louise
  • Cornelia R
    Cornelia R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt engagerad och driven. Snabb återkoppling och alltid tillgänglig.
    2017-03-21 Cesar F svarar Cornelia R
    Tack för dina ord!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är jättenöjd med Cesar och hur han skötte vår försäljning. Trevlig, kunnig och lyhörd för vad vi behövde. Skulle rekommendera honom varmt!
    2017-03-21 Cesar F svarar Matilda L
    Tack Matilda! Jag är så glad att jag fick möjlighet att hjälpa er med förmedlingen av er bostad!
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och maken har under åren gått igenom flertalet lägenhets och hus försäljningar i och med att livet förändrats med barn och arbete osv. Vi har träffat en mäklare som "stuckit ut" i positiv mening och det är Alexander Wall från Svensk Fastighetsförmedling. Alexander Wall är en fantastiskt duktig mäklare. Han inger tillit och sköter affären mycket professionellt. Han återkopplade regelbundet och var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick väldigt bra betalt och köparna var även dom väldigt nöjda. Om vi någon gång i framtiden ska sälja så blir han vår mäklare, garanterat! Rekommenderas starkt!
    2017-03-24 Alexander W svarar Kristin A
    Hej Kristin!
    Ert fina omdöme värmer! Tack! Ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden!
    /Mvh Alexander Wall
  • Karin K
    Karin K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett proffesionellt bemötande. Engagerad. En fantastisk förmåga att fånga det jag, som köpare är ute efter.
    Min uppfattning om Cesar överträffade mina förväntningar.
  • Johan M
    Johan M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lugn, saklig och trovärdig. Mycket nöjd med bemötandet som köpare.
    2017-03-21 Cesar F svarar Johan M
    Hej Johan! tack för dina ord!
  • Johan K
    Johan K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall på Svensk Fastighetsförmedling har i uppdraget som mäklare vid försäljning av vår fastighet agerat på ett mycket professionellt, affärsmässigt och hänsynstagande sätt, vilket överträffade mina förväntningar. Jag fick kontinuerlig information, bra rådgivning och stöd i allt som var kopplat till försäljningen. Jag har mycket stort förtroende för Alexander Wall och Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera Alexander. Vi låg tidigare ute till försäljning med en annan mäklare på som vi inte alls var nöjda med och inte fick det pris vi önskade. Alexander sålde sedan vår fastighet till ett chockerande pris och visade hur stor skillnad det är mellan mäklare och mäklare. 10 plus!!!
    2017-03-24 Alexander W svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och det var väldigt kul att få samarbeta med er. Hoppas ni trivs i ert nya boende!
    /Alexander Wall
  • Jan J
    Jan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall ingav förtroende från första stund. Både min fru och jag fick ett gott intryck av honom. Han var lugn, vänlig, saklig och kompetent och skötte försäljningen av vår bostad på ett diskret och fackkunnigt sätt. Vi är både mycket nöjda med Alexander Wall, och han har lovat att även hjälpa oss med våra deklarationer angående försäljningen. Nu har han även hjälpt mig att köpa en annan lägenhet och även detta sköttes kompetent, snabbt och vänligt!
    2017-03-09 Alexander W svarar Jan J
    Hej Jan,
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och de fina orden. Värmer att höra att ni är nöjda med allt.
    /Mvh Alexander Wall

Romansvägen 12, 131 53 Nacka