Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 499 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Peter G skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en lägenhet i Nacka med Maxine.
    Proffsigt genomfört, lätt att få tag på och bra resultat. Läs mer
  • Pavlo V
    Pavlo V skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    To whom it may concern,

I'm extremely positive with my experience of buying an apartment with Maxine. She was very kind to arrange an extra apartment showing in a very short time and explained me the whole process, as well as supported me with all the successive documents and steps.

I'd like to thanks her and Svensk Fastighetsförmedling employees for a really great experience and in case I'll start looking for a new place I know the company I'll go to do so.

Bests,

Pavlo Velychko Läs mer
  • Cal O skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köp av fritidshus. Isabelle var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick en egen visning trots att det hade varit lättare för Isabelle att säga nej och hänvisa oss till den reguljära visningen. Hon har lagt ner mycket tid på försäljningen, tagit reda på massor av fakta kring huset och varit behjälplig på många olika sätt, trots att detta i jämförelse med exempelvis försäljning av bostadsrätt eller villa var en mycket liten affär för henne. Läs mer
    2018-10-19 Isabelle R svarar Cal O
    Cal, Stort tack för dina värmande ord. Det gör mig så glad att ni upplevde det som jag alltid strävar efter - att varje affär är lika viktig oavsett storlek och prisklass. Nu hoppas vi att besiktningen på måndag går bra och att ni äntligen snart får nyttja stugan!

Med vänlig hälsning
  • Veronica J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt och punktligt bemötandet vid vårt köp av vår första bostadsrätt. Läs mer
  • Thomas C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt ett villa i Nacka.
    Mäklaren var alltid mycket trevlig och professionell.
    Louise var alltid väldigt informativt och hade mycket bra kommunikation. Hon gav bra råd och sköt alla frågor som jag hade. Läs mer
  • Henrik Leonard S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra kontakt och hjälp i hela köpprocessen. Mycket nöjd. Läs mer
  • Björn C skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt vår bostadsrätt på Ljuskärrsvägen i Saltsjöbaden. Vår fastighetsmäklare, Maxine Mazy, har varit en fantastiskt trevlig och professionell mäklare. Vi har känt oss trygga under hela affären Har vi haft frågor har hon alltid funnits till hands. Vi är tacksamma att ha fått göra hennes bekantskap. Läs mer
  • Eva M skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var väldigt professionell från första till sista dialog i processen. Det kändes tryggt att hon var den som förmedlade mitt nya boende. Läs mer
    2018-10-17 Louise S svarar Eva M
    Hej Eva, Tack för din rekommendation och vad bra att du kände dig trygg genom processen - de tär väldigt viktigt för mig! Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra! Mvh Louise
  • Per Martin P skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick stor hjälp av Martin. Han var både flexibel och bra på att hjälpa mig att hitta det jag sökte, på rätt plats.
    Grymt nöjd med Martins insats. Läs mer
    2018-10-17 Martin A svarar Per Martin P
    Tack för en fin rekommendation Martin! Riktigt kul att vi hittade rätt till slut, och stort lycka till med nya lägenheten!
    Med vänlig hälsning Martin
  • Maria E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Caroline för en värdering o hon tog uppdraget lika seriöst som om det vore en försäljning. Snabb återkoppling o bra synpunkter. Kan absolut rekommendera henne vidare! Läs mer
  • Per R skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En trea i Nacka...inom en månad var allt klart.
    Fixat av en mäklare med energi, intensitet, raka rör.
    Professionell. Läs mer
  • Barbro E skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    vi har köpt en bostadsrätt
    vi bemöttes på ett mycket trevligt personligt sätt, samt mycket proffsig och hon utstrålade kunnighet, en mäklare som kan sin sak och inger förtroende. Läs mer
  • Sofia L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina är den bästa mäklare som jag haft kontakt med! Mycket ambitiös och driven, trevlig och pedagogisk. Hon har hjälpt mig och min familj med olika försäljningar och vi har varje gång känt oss trygga, trots en ibland orolig marknad. Jag rekommenderar Ina varmt! Läs mer
    2018-10-18 Ina O svarar Sofia L
    Tack för din fina rekommendation Sofia! Återkommande kunder är det finaste betyget man kan få som mäklare, och att få förnyat förtroende för tredje gången från er är väldigt speciellt för mig. Jag hoppas att ni kommer att trivas lagom bra i ert nya boende så att ni kommer tillbaka till Nacka snart igen :)
    Mvh Ina
  • Mona F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig bemötande han återkopplade ofta snabb Läs mer
  • Anders A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra balanserad personlighet
    Dock var utgångspriset väl lågt Läs mer
  • Erik T skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är supertrevlig, noggrann och proffsig. Läs mer
    2018-10-12 Louise S svarar Erik T
    Tack för din rekommendation Erik och vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas ni får en trevlig helg så ses vi på tillträdet i januari. Hälsa så gott!
  • Jonas N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och tydligt stöd under hela försäljningsprocessen av vår bostadsrätt. Läs mer
    2018-10-10 Staffan J svarar Jonas N
    Tack så mycket Jonas för det fina betyget och din beskrivning av försäljningsprocessen. Vi ses på tillträdet!
  • Linn L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bostadsrätt. Bra bemötande, svarade snabbt på frågor, kunnig, lugn och proffesionell. Läs mer
    2018-10-10 Staffan J svarar Linn L
    Stort tack Linn för att du tog dig tid att ge mig betyg på mitt arbete! Tack för fina ord. Lycka till och vi ses på tillträdet!
  • Mathias L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en trea, och det var bråttom då vi hade köpt hus. Staffan skötte det utmärkt och sålde innan visning!
    Han är ärlig, skruvar aldrig upp förväntningarna för mycket och ger ett lugnt och tryggt intryck.

Toppenmäklare! Läs mer
    2018-10-10 Staffan J svarar Mathias L
    Tack Mathias för det fina betyget! Vad roligt att allt gick som planerat och grattis till ert nya hus! Stort lycka till, vi ses på tillträdesdagen. Mvh Staffan John
  • Johan B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt lägenhet!
    Mäklare (Caroline) som hade väldigt bra service och kunnig. Väldigt förtroendegivande och känns som hon jobbade både för mig och säljaren. Läs mer
    2018-10-10 Caroline H svarar Johan B
    Tack Johan för rekommendationen och de fina orden. Värmer att ni känner förtroende för mig i er bostadsaffär.
  • Ulrika J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Killen har ett fantastiskt kontaktnät och är otroligt proffsig och lätt att ha att göra med. Vi hade tänkt att jämföra några mäklare, men kände inte att det behövdes efter vårt första möte. Läs mer
  • Minna F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde min 3:a med hjälp av Alexander Wall. Han levde upp till förväntningarna, bästa mäklaren i Nacka. Läs mer
  • Marie W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Isabelle var väldigt öppen, serviceminded vid första besöket, gick igenom allt vad som händer vid ett avtal mellan Svensk fastighetsförm och mig. ringde och kollade av hela tiden hur det gick. När vi väl bestämde oss för att sälja, gick det på 3 veckor, från annons till kontraktsskrivning. Isabelle höll oss hela tiden uppdaterad vad som hände. Läs mer
    2018-09-30 Isabelle R svarar Marie W
    Hej Marie,
    Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Tror att ni kommer att trivas minst lika bra i Gustavsberg sen!

Hörs snart när det närmar sig tillträde!

• B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan var och hängde runt ca 300 lappar runt om Orminges 4 olika föreningar där det stod.
    Just nu har jag flera spekulanter som är intresserade av en etta på 37kvm just i DIN förening.
    Eftersom jag vid det tillfället var i läget att sälja min lägh så var detta passande att han skulle då ha flera stycken som var intresserade, då tänkte jag att detta kanske kunde gå lite snabbare.
    Jag ringde då upp Staffan som kom dagen efter och lovade guld och gröna skogar, han gjorde en värdering av fastigheten och vi skrev ensamrättsavtal.
    En vecka går och han är dålig på att höra av sig så jag får ringa han varje gång och fråga vad som händer.
    Jag frågade vart är alla dom som han påstår var intresserade av just en etta i min förening?
    Han svarar då att han har en som är intresserad och vill komma och kolla.
    Vi bokar in en tid för visning, men hon var inte intresserad för hon snart ska få barn och bostaden var för liten samt att hon inte ville ha lägh som låg på bottenbv. Är inte dessa detaljer inte viktigt att meddela spekulanten innan visning?

Andra veckan!
    Han säger att det finns en som är intresserad som vill komma och titta, han återkommer sedan efter en dag och säger att denna person måste åka iväg till Norrland och inte har tid 10 minuter för att komma och kolla.

Han lägger då förslag om att lägga ut bostaden på hemmnet, tycker givetvis detta är mycket märkligt eftersom han hade sagt att han hade flera stycken som var intresserade!! Menmen jag vill ändå sälja bostaden så vi kommer överens om att lägga ut bostaden med första visning ca tre veckor efter utlägget.

Hör inget från han åter igen under dessa veckor och kontaktar han då och då för att se om någon har skrivit upp sig för kommande visningar, han säger då några dar innan visningen att två personer har skrivit upp sig med sina person nummer att dom vill komma.
    Efter visningen så hade inte en enda person dykt upp.
    Visningen dagen efter kom inte heller en enda person.
    Frågar då vad som händer, varför inte dom som skrivit upp sig inte dykt upp.
    Då svarar han att dom "kanske" fått förhinder?? Då tycker jag ändå att nån av dom två borde hört av sig, mycket märkligt! Tror självklart inte ett dugg på detta!

Staffan tycker då att vi borde sänka utgångspriset från 1,750 000 till under 1.300 000.
    Bara för att locka mer folk säger han samt att det finns en annan bostad som ligger i samma förening som har utgången för 1.5.

Frågar om han driver med mig men han svarar då att bostadsrätterna faller ner snabbare än vad "alla" trott.
    Han menar på att vårt utgångspris ligger helt fel att det är därför det inte kommer någon.
    Han vill då att jag ska gå ner 450 000 för att locka folk!! rena skämtet tycker jag så jag bestämmer för att ha kvar mitt utgångspris som det är då JAG vet att bostäderna inte alls har gått ner i den utsträckningen han påpekar.

Han säger då att då kommer jag inte få den sålt och då kommer jag bara förlora mycket mer senare, den risken tar jag svarar jag! Nu har det gått mer en en månad och jag väljer att avsluta avtalet med denna mäklare......

Samma dag kontaktar jag Jesper Lindgren från Svenska Mäklarhuset som då kommer samma dag och skriver ett nytt avtal med mig. 5 dagar senare innan vi ens har haft första visningen så ringer han och har en som vill komma och titta på bostaden. Samma kväll säljer vi bostaden för 1.750.000, på 5 dagar!!!!!

1 månad har jag nu slösat med denna mäklare som lovade hit och dit utan att något hände - 1500 kr till hemnet.
    5 dagar med en mäklare som är uppväxt i området - 1500 kr men 1.750.000 +..

Grymt besviken på hur Svensk Fastighetsförmedling utbildar sina mäklare, försöka skrämma kunderna att bostäderna går ner mycket mer än räknat bara för att ni inte kan sälja! Läs mer
    2018-09-27 Staffan J svarar B
    Hej B,
    Stort grattis till att din försäljning gick bra till slut. Jag delar inte riktigt din bild av hur vår process tillsammans gått till men jag är tacksam över att du har tagit dig tid att dela med dig av hur du har uppfattat situationen. Jag tar med mig dina synpunkter och tittar på om vi kan se över rutiner om liknande situationer skulle uppstå i framtiden.

Med vänlig hälsning Staffan John
  • Helena N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Positiv och drivande mäklare.
    Har sålt vår bostadsrätt och fick en bra budgivning trots lågt utgångspris. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Helena N
    Grattis till den fina försäljningen! Vad roligt att jag fick förtroendet att förmedla er fantastiska bostad! Stort lycka till med allt framöver! Mvh Staffan John!
  • Ludwig T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan gjorde allt man förväntar sig av en mäklare och lite till. Trevligt bemötande varje gång och var mycket flexibel gällande visningar och möten.
    Vi rekommenderar varmt Staffan och svensk fast till folk som vill sälja. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Ludwig T
    Tack Ludwig för den fina rekommendationen! Vad roligt att allt gick så bra med er försäljning och tack för ett fint samarbete!
  • Fredrik N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi blev positivt bemötta av vår mäklare som tog hand om hela affären på ett korekt sätt vid försäljning av vår bostadsrätt.
    Från början och till slutet. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Fredrik N
    Hej Fredrik! Tack för ett toppenbetyg och fina ord. Grattis till en riktigt bra försäljning! Stort lycka till med allt framöver!
  • Olof K skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt och sålt fastighet/villa med hjälp av Caroline.
    Vi har på ett professionellt och personligt sätt fått hjälp i denna process.
    Kommer självklart att rekommendera Caroline till andra personer som behöver hjälp i fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-09-20 Caroline H svarar Olof K
    Ja det blev snabba och lyckade fastighetsaffärer för er del. Kul att ni är nöjda med min service och tack för rekommendationen
  • Anders A
    Anders A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad
    1:a Saltis.

På vilket sätt blev du bemött av mäklaren
    Tydlig kommunikation och lyhörd för frågor.

Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem:
    Förväntade mig tydlig info vilket jag fick av mäklaren. Enda minuset var att hon inte hade nyckel till tvättstuga och förråd.

Sammanfatta gärna din upplevelse:
    Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-09-20 Louise S svarar Anders A
    Hej Anders, tack för en fin och utförlig recension/rekommendation det uppskattas! Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten och tack för feedback ang. nyckel till tvättstuga och förråd, jag ska tänka på det i framtiden! Mvh Louise
  • Cecilia V skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    We bought and apartment in Nacka some weeks ago. Isabelle was really nice all the time and helpful! She make sure we understood everything and guide us in every step of this new experience. Läs mer
    2018-09-18 Isabelle R svarar Cecilia V
    Thank you for your kind words! I think you will be really happy in your new appartment! See you on the access-day in a few weeks.

/Isabelle
  • Emir K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och mycket hjälpsam när vi köpte lägenhet. Hjälpte även till att förmedla kontakt med kollega som skötte vår försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Emir K
    Hej Emir! Grattis till köpet av er nya fina bostad och roligt att min kollega fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Tack för alla fina ord och toppenbetyget! Mvh Staffan John
  • Susanna S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt bostad i nacka. Mycket proffsig i alla avseenden! Trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-09-18 Isabelle R svarar Susanna S
    Hej Susanna,
    Det var en glädje att hjälpa er och skönt att det gick så fort. Tack för fina ord. Det gör mig glad!

• Katarina P
    Katarina P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt en bostadsrättsradhus i Orminge. Isabella var genom hela processen vänlig och hjälpsam. Hon fanns alltid på telefonen och svarade på frågor och ställde upp med en extra visning. Hon guidade oss proffsigt genom diskutioner med bank och säljaren. Hon bidrog helt klart till att vi köpte bostaden. Läs mer
    2018-09-18 Isabelle R svarar Katarina P
    Hej Katarina,
    Åh vilka fina ord. Stort tack för det. Vi blev ett team i budgivningen, skönt att allt löste sig så bra. Tror ni kommer att trivas utmärkt!

Ses på tillträdet!

• Malin Z skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi hade Staffan John som vår mäklare när vi skulle sälja. Proffsig, inte för ”på” utan lyssnade verkligen på det vi ville.
    Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Malin Z
    Hej Malin! Stort tack för den fina rekommendationen. Kul att ni uppskattar mitt arbete. Grattis till en fin försäljning och stort lycka till!
  • Minna F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John har förmedlat en lägenhet som jag precis skrivit köpekontrakt på. Han är noggran och pålitlig. Rekommenderar honom som en bra mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Minna F
    Hej Minna! Tusen tack för rekommendationen och din beskrivning av mig som mäklare. Grattis till din nya bostad!
  • Martin P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig och professionell. Mycket nöjda med Staffans arbete. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Martin P
    Hej Martin! Stort tack för det fina betyget och att du tog dig tid att beskriva din upplevelse med mig som er mäklare! Grattis till en bra affär och stort lycka till framöver!
    Mvh Staffan John
  • John Göran G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John har sålt vår lägenhet.
    Vår upplevelse att han såg ur säljarens perspektiv.
    Hittils har han uppfyllt våra förväntningar.
    Känns tryggt. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar John Göran G
    Tack Göran för det fina betyget och en trevlig beskrivning. Grattis till en riktigt bra försäljning och stort lycka till med allt framöver!
  • Geza B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lyhörd, extremt hårt arbetande och vill se till hela affärens intresse och inte enbart en part! Riktigt bra lokalkännedom och kunskap om process samt avtal. Rekommenderar starkt Alexander som mäklare och skulle absolut anlita han igen! Läs mer
  • Kia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldig nöjd .Super bra upplevelse . Läs mer
  • Jan H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Gäller köp av Tellusvägen 27b, Älta.
    Ett smidigt köp efter budgivning. Som köpare ville vi avsluta affären kvällstid något Staffan löste snabbt o bra.
    Känns som en trygg affär och stödet från mäklarkontoret har varit bra/proffsigt i efterhand. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Jan H
    Hej Jan! Tack för det fina betyget och att du tog dig tid att rekommendera mig. Grattis till köpet av er nya bostad!
    Vad bra att ni upplevde processen som trygg och proffsig. Stort Lycka till med allt!
  • Lisa P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt ett hus med Staffan.
    Mkt bra bemött, tydlig och informativ. Proffesionell och kunnig. Duktig på att klargöra förväntningar och att återkoppla under säljprocessen.
    Supernöjd och kan varmt rekommendera Staffan! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Lisa P
    Hej Lisa! Tack för det fina betyget och grattis till den fina försäljningen. Vad roligt att ni är så nöjda med mitt arbete! Stort lycka till med allt.
  • Suhad A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt , bostadsrätt parhus .
    Trevlig bemötande
    Bra upplevelse i totalt , att grannen sålde samma bostad med 2000 t kr mer va lite surt . Men så blev det Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Suhad A
    Hej Suhad!
    Tack för det fina betyget och att du tog dig tid att rekommendera mig! Önskar dig all lycka framöver!
  • Magnus K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John sålde min lägenhet på Edinsvägen i Nacka och jag kan inte säga annat än att jag är super nöjd med hela försäljningen! Allt från första kontakten till att lägenheten såldes gick jätte smidigt! Kan varmt rekommendera Staffan John! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Magnus K
    Hej Magnus!
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till en riktigt fin försäljning! Stort lycka till framöver.
    Mvh Staffan John
  • Malin E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte av honom. Han var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline sålde mitt hus och skötte allt galant. Från start till mål. Kan verkligen rekommendera Caroline då hon är mkt professionell och har ett bra klientel. Läs mer
    2018-09-20 Caroline H svarar Emma E
    Tack Emma för rekommendationen.
  • Emma M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en trerumslägenhet i Nacka. Jag är mycket nöjd med min mäklare. Han hade bra koll på marknaden och vidtog åtgärder när det behövdes. Det kändes tryggt och proffesionellt. Dessutom är jag nöjd med det vi fick betalt för lägenheten. Läs mer
    2018-08-22 Staffan J svarar Emma M
    Hej Emma!
    Stort tack för fina ord och den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdet!
    Mvh Staffan John
  • Carl-Johan C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt lägenhet. Proffsigt bemötande, smidig kontraktsskrivning Läs mer
    2018-08-17 Louise S svarar Carl-Johan C
    Tack Carl-Johan! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert ny hem. Trevlig helg, mvh Louise
  • Camilla C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har köpt lägenhet. Kunnig och tillmötesgående för oss som köpare. Väldigt trevligt intryck. Läs mer
    2018-08-17 Louise S svarar Camilla C
    Tack för dina ord Camilla, hoppas att ni kommer trivas i lägenheten och lycka till med den egna försäljningen nu! :) Mvh Louise
  • Jonathan skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde i Tollare och anlitade denna fantastiska mäklare. Med glädje tog hon oss igenom försäljningsprocessen och höll oss ständigt informerade och hade alltid en plan. Slutet gott, allting gott! Läs mer
    2018-08-20 Isabelle R svarar Jonathan
    Tja Jonathan,
    Stort tack för dina fina ord. Det värmer enormt! Vi ses på tillträdet i november :)

Med vänlig hälsning
  • Marie E
    Marie E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Använde Louise för andra gången vid lägenhetsförsäljning och är mycket nöjd. Louise är alltid väldigt proffsig, väldigt påläst och tillgänglig, både för säljare och köpare. Oerhört trevlig att ha att göra med och följer upp på daglig basis. Kan starkt rekommendera Louise och kommer att använda henne igen vid behov. Läs mer
    2018-08-17 Louise S svarar Marie E
    Hej Marie, Tack för din fina och utförliga rekommendation och vad härligt att du känner du nöjd även denna gång :) Hoppas nu att du kommer att trivs riktigt bra i din nya lägenhet och så syns vi igen när det blir dags för tillträde! Mvh Louise

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka