Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Romansvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 210 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Jan J
    Jan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall ingav förtroende från första stund. Både min fru och jag fick ett gott intryck av honom. Han var lugn, vänlig, saklig och kompetent och skötte försäljningen av vår bostad på ett diskret och fackkunnigt sätt. Vi är både mycket nöjda med Alexander Wall, och han har lovat att även hjälpa oss med våra deklarationer angående försäljningen. Nu har han även hjälpt mig att köpa en annan lägenhet och även detta sköttes kompetent, snabbt och vänligt!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var fantastiskt professionell och trevlig genom hela processen, och gav en stark känska av trygghet och förtroende genom sin kunskap och frekventa kommunikation.
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mkt bra.
    Mycket positiva erfarenheter och ett personligt bemötande.
  • Björn W
    Björn W skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt bra mäklare som når alla mål. Väldigt nöjd.
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander levererade enligt värdering.
    Lite oerfaren i vissa lägen, därav 4/5.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en fantastisk skicklig mäklare, som med känsla, professionalism och erfarenhet ser till att både säljare och köpare känner sig nöjda. Alexander har fokus på att hålla liv i kundkontakter och arbetar nätverksmässigt. Som säljare kände jag mig fullständigt trygg och visste att han fokuserade på rätt saker. Det vill säga inte på ovesäntliga saker om citronskålar, amaryllisar och typ av soffa. Jag rekommenderar honom varmt!
  • Allan J
    Allan J skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Eftersom säljaren bytte mäklare så fick vi inte mer kontakt med Alexander Roussakoff än den tid, två gånger, på kontoret. Informationen och kontaktuppbyggnad mellan säljare och oss var perfekt.
    Saklig och effektiv.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket proffsigt omhändertagande från första möte till avslutad affär. Rekommenderas starkt!
  • Susanne U
    Susanne U skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John och sv. fastighetsförmedling gjorde arbetet mkt bra och proffsigt!
    Allt kändes tryggt och omhändertagande med köpet av lägenheten /tillträdet

Varmt tack
    /Susanne
    2017-02-21 Staffan J svarar Susanne U
    Hej Susanne!
    Tack för den fina rekommendationen. Roligt att du tillslut fann din efterlängtade lägenhet! Hoppas du kommer att stormtrivas. All lycka till dig framöver.

Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker att Caroline ingav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck.
    Dock dalande efter att uppdragskontraktet var skrivet.
    Vid ett flertal telefonsamtal bemöttes jag av djupa gäspningar vilket iofs inte störde mig men som jag då hoppades inte skulle irritera husspekulanterna.
    2017-02-17 Caroline B svarar Jonas H
    Tack Jonas för din rekommendation och feedback. Beklagar verkligen om du upplevt att jag gäspat i telefonsamtal med dig. Kommer inte upprepas igen, varken med dig eller andra kunder! Hoppas i alla fall att du blev nöjd med det höga slutpriset. Trevlig helg
  • Maria K
    Maria K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt från dag 1. Har haft kontakt med Staffan John sedan mars 2015 och är mycket nöjd. Kompetent och med hög servicenivå. Sarah Hasselgren har hållit i administrationen på ett föredömligt sätt.

Stort TACK!
    2017-02-21 Staffan J svarar Maria K
    Hej Maria!
    Tack för fina ord. Det var glädjande att få vara delaktig i försäljningen av er fantastiskt fina lägenhet. All lycka framöver!
    Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Maud E
    Maud E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Personlig inkännande och mycket serviceinriktad. Mycket bra mäklare!
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt nöjd med Alexander Wall, sympatisk, kunnig och håller det han lovar. Perfekt!
  • Maarit P
    Maarit P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket proffsig mäklare som gillar sitt jobb. Hon ordnade allt smidigt, sakligt och välordnat med ett mycket trevligt bemötande.
    2017-02-10 Isabelle R svarar Maarit P
    Hej Maarit,
    Stort tack för värmande ord. Det gör mig så glad. Hälsa familjen!

• Maria F
    Maria F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Vi är så nöjda. Alexander är en trevlig, duktig och mycket proffsig mäklare. Skulle helt säkert vilja ha honom till hjälp igen vid eventuell försäljning. Han får toppbetyg ++++++
  • Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell. Inget att klaga på. Rekommenderas.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Anna-karin L
    Hej Anna-Karin,
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord om hur du upplevde affären som köpare. Värmer att höra.

Hoppas familjen har kryat på sig sedan tillträdet!

• Rebecca R
    Rebecca R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har mycket stort förtroende för Isabell, hon har skött hela processen på proffsigt och personligt. nästa gång jag själv behöver mäklare kommer jag med all säkerhet att anlita Isabell.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Rebecca R
    Hej Rebecca,
    Stort tack för fina ord och rekommendation. Hoppas att ni trivs i huset och får många fina sommardagar på bryggan!

Hälsa familjen!

• Emma
    Emma skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och proffsig. Gav ett väldigt lugnt och säkert intryck, vi kände oss helt trygga som köpare.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Emma
    Hej Emma!
    Det värmer att höra att ni upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter! Nu börjar det att närma sig tillträde och inflytt. Vi hörs dagarna innan och stämmer av :-)

Hälsa Micke och grattis till fina försäljningen av lägenheten.

• Anna R
    Anna R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing skötte sitt försäljningsuppdrag av min villa i Lillängen på ett väldigt professionellt och förtroendeingivande sätt. Under hela resan före, under och efter försäljning har hon funnits där som bollplank och snabbt löst frågor som jag haft. Det har varit väldigt tryggt att ha henne som mäklare och hav kan varmt rekommendera henne.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Anna R
    Stort tack för värmande ord Anna! Det har varit ett teamwork från början till mål - tänk vad bra resultatet blev!

Vi hörs i veckan angående deklarationen.

Återigen stort tack för fin rekommendation och trevlig försäljning.

• Olle R
    Olle R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en alldeles utmärkt mäklare. Han är:
    - Påläst vad gäller 'objektinformation'
    - Saklig
    - Och har en ödmjuk och balanserad inställning där
    han, i motsats till många andra mäklare inte-pratar-ihjäl köparen...

M.a.o - Alexander har gjort ett väldigt bra jobb för oss och vi är mycket nöjda i alla avseenden.
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han agerar mycket proffsigt och hjalpsamt eftersom vi varit bortresta flera manader i NZ. Allt har gatt efter forvantan
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var fantastiskt professionell och hjälpsam rakt igenom hela processen!
  • Hadija S
    Hadija S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ja var glad att jag just kontaktad dena mäklare jag fåt rekomentation av en granne..allt hick som man önskat sig snabt smidig o nöjd kund / tack
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing är professionell, kunnig och lätt att jobba med. Jag fick förtroende för henne direkt och hon såg till att jag hölls uppdaterad under hela processen, att alla papper var i ordning i tid och att spekulanterna på min lägenhet bemöttes trevligt och proffsigt. Dessutom slog vi rekord med försäljningspriset och det är till största del tack vare Isabelles varma och erfarna sätt att bemöta spekulanterna på visningen, och hennes säljförmåga under budgivningen. Jag rekommenderar henne verkligen till alla som söker en kunnig och trevlig mäklare.
    2017-02-07 Isabelle R svarar Jennie W
    Vilka fantastiska ord Jennie! Det värmer otroligt mycket. Tänk vad LÄGE+ kan göra för slutpriset - Rekord! Hoppas att du snart hittar nytt boende. Hör av dig om du behöver min hjälp med tips och råd i budgivning, eller om jag kan hjälpa till på annat vis.

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord.

• Elis E
    Elis E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick ett utmärkt bemötande som köpare under hela processen.
    Allt från första samtal, till visning, till genomförandet av själva köpet.

Allt kändes väldigt professionellt!
    2017-02-07 Isabelle R svarar Elis E
    Elis, vilka värmande ord. Tack för trevligt samarbete och hoppas att flytten gått bra. Tror den inglasade balkongen kommer användas flitigt under våren nu :)

Ta hand om dig.

Med vänliga hälsningar
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt kunnig mäklare som kunde svara på alla frågor man hade under visningen. Hon hade god kännedom om området och var otroligt trevlig.
    2017-02-07 Isabelle R svarar Tommy M
    Stort tack Tommy för värmande ord. Hoppas verkligen att du kommer trivas i lägenheten och att det går bra med väggen som ska byggas :)

• Peter B
    Peter B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    bra & kompetent samt kunnig för Nacka området
    2017-02-07 Isabelle R svarar Peter B
    Hej Peter,
    Stort tack för fina ord och presenten efter avslutad försäljning :)

• Robin J
    Robin J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline har varit en helt fantastisk mäklare till oss vid vår försäljning! Serviceminded, snabb respons och otroligt driven. Säljer jag igen så är Caroline den enda jag vill anlita.
    2017-02-10 Caroline B svarar Robin J
    Tack Robin för din rekommendation. Du är alltid välkommen att höra av dig nästa gång :)
  • Eleanor F
    Eleanor F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar har varit enastående. En underbar och engagerad mäklare som gjorde en snabb och trygg affär. Vi är supernöjda och kommer att rekommendera honom till alla våra vänner.
    Toppbetyg!
    2017-02-13 Cesar F svarar Eleanor F
    Tack Eleanor för dina fina ord!
    /Cesar
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon hjälpte oss till en snabb och smidig affär!:)
    2017-02-10 Caroline B svarar Linnea S
    Hej Linnea, ja i ert fall gick det väldigt fort. För detta tackar jag min kollegor från grannkontoret på Södermalm som hjälpte oss hitta rätt köpare
  • Karin R
    Karin R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt seriös och ambitiös, mötte oss på fantastiskt sätt vad vi än tog upp under vår försäljning. Tog sig tid, lyssnade på oss, hade alltid lösningar och lätt att få tag på. Något av det som imponerat mest på mig med Staffan är att jag vet att vi inte alltid var lätta kunder, eller vi hade en del önskemål och ändrade våra planer flera gånger, och varenda gång mötte Staffan upp till hundra procent med flexibilitet och lösningsinriktad inställning. En supervärdefull egenskap som mäklare i mina ögon. Självklart också inriktad på att få till en så bra försäljning som möjligt! Tack!
    2017-02-10 Staffan J svarar Karin R
    Stort tack Karin för den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen och jag önskar er all lycka i ert nya framtida hus!
    Vänliga hälsningar Staffan John
  • Carl L
    Carl L skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi valde Johan Markelius och Svensk fastighetsförmedling i Nacka efter en fördefinierad urvalsprocess med krav på försäljningsprocess, kundbemötande, värdering samt kunskap då vi skulle genomföra vår säljprocess av bostadsrätten i Nacka.
    Johan tillsammans med Alexander Roussakoff visade vara en träffsäker kombination med genomförandet av affären i centrum.
    Vi är mycket nöjda med bemötande, kundservice och professionalismen.
    Svensk fastighetsförmedling i Nacka med Johan och Alexander i spetsen kan vi varmt rekommendera om du funderar på att flytta.
    2017-01-30 Johan M svarar Carl L
    Hej Carl!
    Stort tack för de fina orden, det värmer. Alexander hälsar och tackar. Lycka till i nya huset nu!

Johan och Alexander
  • Madelein A
    Madelein A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Seriös ambitiös inlännande respekt
    2017-01-26 Staffan J svarar Madelein A
    Hej Madelein tack för den fina rekommendationen, det uppskattas verkligen. Önskar dig ett riktigt bra 2017. Vänliga hälsningar Staffan John
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling, noga genomgång av kontraktinformationen. Jag är väldigt nöjd.
    2017-01-23 Cesar F svarar Charlotta S
    Tack Charlotta, jag är jätteglad att höra att du var nöjd med allt.
    Hoppas att du trivs riktigt bra i din nya lägenhet!

MVH
    Cesar
  • Eva H
    Eva H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket bra bemötande inför att Staffan fick uppdraget och under hela säljprocessen. Priset för lägenheten blev vi väldigt nöjda med men det har inte påverkat omdömet om Staffan utan han är professionell och trevlig att ha att göra med, både mot oss som sålde och mot de som är potentiella köpare.

Eva & Bill
    2017-01-23 Staffan J svarar Eva H
    Tack så mycket Eva och Bill. Kul att ni uppskattar mitt arbete. Det var roligt att få vara delaktig vid försäljningen av er fina lägenhet. Ha ett fortsatt härligt 2017. Bästa hälsningar Staffan John.
    Cesar F gillar detta
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket nöjd! God service med hög kvalitet och gott omhändertagande. Tryggt.
    2017-01-23 Staffan J svarar Hannah S
    Tack så mycket Hannah för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina radhus. Jag önskar er all lycka framöver. Vänliga hälsningar Staffan John
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise tog hand om vår bostadsrättsförsäljning under hösten 2016. Vi fick redan ett positivt intryck av Louise när vi själva var ute och letade efter en ny bostad då hon var mäklare på ett objekt vi var intresserade av. Som potentiella köpare fick vi ett väldigt gott första intryck då hon var väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig. Valet av mäklare blev då självklart när det var dags för oss att sälja vår bostad.

Louise skötte vår bostadsaffär professionellt från början till slut och fanns alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med hela processen och kände oss trygga med Louise. Vi kan inget annat än att ge Louise vår bästa rekommendation!
    2017-01-23 Louise S svarar Caroline O
    Hej Caroline, tack för en superfin rekommendation och för att du tagit dig tid att beskriva er upplevelse. Alltid roligt att få feedback på sina visningar och självklart roligt att ni fick ett så pass stort förtroende för mig efter det att jag fick hjälpa er med er egen försäljning :) Önskar er båda en fortsatt fin dag / Louise
  • Jerry S
    Jerry S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenkille! Gav allt för att göra både mig och köparen nöjda och glada, vilket han lyckades med!
    / Jerry
    2017-02-02 Cesar F svarar Jerry S
    Tack så mycket Jerry för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet!
    /Cesar
  • Araz Z
    Araz Z skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander visste vad vi hade för förväntningar från start och såg till att utmana sig själv och ge oss bättre pris än vad vi hade förväntat oss att få. Han återkopplar väl och såg till att jag inte kände oro för försäljningen någon gång under processen. Vi har köpt och såld via Alexander med fullt förtroende och kommer att anlita honom på nytt i framtiden om en bostadsförsäljning skulle vara aktuell. Rekommenderas starkt.
    2017-01-19 Alexander W svarar Araz Z
    Hej Araz!
    Tack så jättemycket för de fina orden och omdömet. Hoppas ni har haft en bra jul och att ni bott in er i nya lägenheten. Önskar er en god fortsättning!
  • Ilija Z
    Ilija Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I denna affär var jag köpare och med det som utgångspunkt var Louise den absolut bästa mäklaren jag haft att göra med. All kontakt sköttes klanderfritt med rak kommunikation, bra information och bra uppföljning under resans gång.
    2017-01-20 Louise S svarar Ilija Z
    Hej Ilija, tack för feedback på din köpupplevelse. För mig är mina köpare är precis lika viktiga som mina säljare och det gläder mig att du känt dig trygg i affären. Att köpa bostad är trots allt en av de största affärerna man gör i livet och då är det viktigt att de känns bra för alla iblandade parter. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad och kunnig! Vi kan starkt rekommendera Louise!!
    2017-01-11 Louise S svarar Mikael H
    Hej Mikael! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen och att få inspireras av er fina lägenhet! Mvh Louise :)
  • Maria P
    Maria P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cesar är väldigt professionell samtidigt som han är varm och personlig. Han är flexibel, svarar alltid snabbt såväl på mail som på telefon/sms, något som uppskattas av mig som säljare. Han förstår att varje affär är viktig för både köpare och säljare och engagerar sig i att jag som uppdragsgivare ska känna mig trygg och att det inte ska finnas några frågetecken eller osäkerhet.
    2017-01-23 Cesar F svarar Maria P
    Hej Maria,

Vad kul att du är nöjd med försäljningen och tack för dom fina orden.

MVH
    Cesar
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och smidig att ha och göra med. Snabb på att ge svar kring frågor och funderingar. Jag som köpare har bara bra erfarenheter efter denna smidiga affär med Staffan John!
    2017-01-23 Staffan J svarar Alexander E
    Tack Alexander för fina ord. Hoppas du kommer att trivas i din fina nya bostad! All lycka till dig. Vänliga hälsningar Staffan
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och min mäklare Staffan. Allt har gått väldigt smidigt, från det första värderingsmötet till den slutgiltiga överlämningen. Jag har känt mig lugn och trygg genom hela processen.
    2016-12-22 Staffan J svarar Jenny L
    Hej Jenny! Tusen tack för förtroendet. Det var roligt att få vara delaktig i försäljningen av din fina lägenhet. Jag hoppas ni får det riktigt bra i er nya bostad. Stort lycka till i framtiden. Vänliga hälsningar Staffan John.
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenbra! Professionellt arbete, bra kommunikation och trevligt bemötande!
    Hälsningar Yvonne
    2016-12-20 Staffan J svarar Yvonne H
    Hej Yvonne! Stort tack för dina fina ord. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Vänliga hälsningar Staffan John
  • Marcoleta C
    Marcoleta C skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit mycket behjälplig från första början till slut. Allt har gått mycket snabbt & smidigt. Kan verkligen rekommendera Staffan som mäklare!
    2016-12-18 Staffan J svarar Marcoleta C
    Hej Marcoleta. Tack för att du visar din uppskattning. Jag önskar dig all lycka och hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad. Vänliga hälsningar, Staffan John
  • Anders E
    Anders E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och kunnig mäklare
    Trevlig och hjälpsam
    2017-01-19 Alexander W svarar Anders E
    Hej Anders,

Tack för det fina omdömet och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en god fortsättning.
  • Johannes I
    Johannes I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Att ha Alexander som mäklare var en mycket smidig och bra upplevelse. Han var både proaktiv och mycket engagerad i sitt arbete. Därtill är han en mycket trevlig person och levererade resultat över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera Alexander!
    2017-01-19 Alexander W svarar Johannes I
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och dom vänliga orden Johannes. Önskar dig en god fortsättning! :)
  • Malin L
    Malin L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker han varit bra både Vänlig o proffsig
    2017-01-19 Alexander W svarar Malin L
    Tack Malin för det fina omdömet och hoppas ni trivs bra i nya huset. Önskar er en god fortsättning!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig. Tillmötesgående. Duktig.
    2017-01-19 Alexander W svarar Magnus E
    Tack Magnus för de fina omdömet. Önskar dig en god fortsättning!

Romansvägen 12, 131 53 Nacka