Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 585 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2019-02-16

Arturo A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    He was nice, professional and really helpful Läs mer
  • 2019-02-15

Roland Ole Levi J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi säger bara topp betyg för Maxine som hjälpte oss i vått och torrt. Hon slutade aldrig tro på att vi skulle nå vårt mål. Hon stöttade oss och förmedlade på ett utmärkt sätt alla önskemål mellan säljare och köpare. Hon var väldigt tydlig med vart vi var på väg med affären vilket underlättade för köpare och säljare. En sann Mäklare. Läs mer
  • Margareta O

2019-02-14

Margareta O skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Said hjälpte mig att hitta just den lägenhet jag ville ha till rätt pris. Jag bor tillfälligt utomlands och skötte hela affären via mail och WhatsApp och med fullmakt. Fantastiskt smidigt. Said var otroligt kunnig, tillmötesgående och hjälpte till på alla sätt för att affären skulle gå i lås. Han skjutsade till och med min mamma till och från visning och kontraktsskrivande. Så omtänksamt. Rekommenderar verkligen Said. Läs mer
  • 2019-02-13

Normarelis G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    We bought an apartment and our realtor was very helpful, knowledgeable and professional. Overall me and my husband were very pleased with everything. Läs mer
  • 2019-02-10

Dalair K skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Said hjälpte mig vid försäljningen av min bostad och jag upplevde att han var trevlig, lugn,stabil, tillmötesgående och lydhörd, var inget problem att komma i kontakt med honom vid behov.
    Toppen mäklare som sålde snabbt

Väldigt nöjd och kan rekommendera honom
    Henriksdalsringen nacka
    KD Läs mer
  • Marianne R

2019-02-10

Marianne R skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har hattat fram och tillbaka i två år och hela tiden mötts av hjälp och någon som lyssnar. När jag sedan väl sålde så arbetade Christopher snabbt, målmedvetet och vänligt utan att vara stressad. Jag hade med andra ord inte kunnat vara mer nöjd. Läs mer
  • Lars Hilding H

2019-02-08

Lars Hilding H skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett utmärkt samarbete emellan mig och Martin Adolfsson/mäklaren som fick affären att snabbt gå i hamn. Alla nöjda 👍
    Anders Hillert Läs mer
    2019-02-14 Martin A svarar Lars Hilding H
    Tack Anders för den fina rekommendationen! Det är alltid lika roligt när vi träffar gamla trogna kunder, ha en riktigt fin dag!
  • 2019-02-07

Carl L skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-02-14 Martin A svarar Carl L
    Tack Calle för att jag fick hjälpa er sälja erat fina hus! Nu ska jag hjälpa er hitta ett nytt hus, vi hörs inom kort! Tack för fin rekommendation
  • 2019-02-06

Marie N skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt en bostadsrätt och har även köpt en större bostadsrätt av Maxine.
    Jag tycker att hon är mycket tillmötesgående och proffsig. Hon är tydlig och hon var alltid tillgänglig när jag ville fråga något angående försäljning/köp. Meddelade sig ofta om förändringar. Mycket bra!
    Över förväntan att hon hittade en köpare som ville köpa min lägenhet med renoveringsbehov.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-08 Maxine M svarar Marie N
    Vilken fin rekommendation Marie! Stort tack för ditt förtroende att jag har fått hjälpa dig med försäljningen, det har varit ett fint samarbete! Och grattis till din fina nya bostad, vi ses när det är dags för tillträde!

• 2019-02-05

Charlie B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine var kanon under hela processen. Från värdering till försäljning och hjälp med efterarbete. Lyhörd och alltid tillgänglig. Kommer definitivt höra av mig till henne för framtida jobb och rekommendera henne till andra! Läs mer
    2019-02-05 Maxine M svarar Charlie B
    Vilken fin rekommendation Charlie! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Och ett stort tack för ditt förtroende.

• Peter a

2019-02-05

Peter a skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har återigen haft nöjet att anlita Louise som mäklare när jag sålde min lägenhet. Noggrann, proffsig, trevlig och mycket duktig på att återkoppla under processen. Väldigt nöjd. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne vid försäljning av er bostad. Läs mer
  • 2019-02-04

Anna B skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en bostadsrätt i Nacka. Blev väldigt vänligt och professionellt bemött från första träffen och kände mig alltid välinformerad under hela säljprocessen.
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar och lyckades med bravur sälja bostaden i denna något tuffa marknad tack vare sitt hårda slit!
    Kan inte annat än varmt rekommendera Said! Läs mer
  • 2019-02-03

Susanne Azziza Tamara E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Christopher. Båda erfarenheterna har varit utmärkta. Christopher hjälpte mig sälja min etta på Sickla Allé 13. Han gjorde ett utmärkt jobb från början till slut och arbetade effektivt och proffesionellt. Varje steg i försäljningsprocessen var väl planerad och genomförd. Jag är mycket nöjd med slutpriset av bostaden. Jag kan varmt rekommendera Christopher som mäklare. Läs mer
  • Peter A

2019-01-31

Peter A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har återigen anlitat Louise för att denna gång sälja min lägenhet i Skuru, Nacka. Som mäklare är hon noggrann, kunnig samt har en enormt hög servicekänsla. Hela tiden återkopplingar under försäljningen men även efter. Dessutom väldigt trevlig och mån om både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne nästa gång ni ska sälja er bostad. Läs mer
    2019-02-05 Louise S svarar Peter A
    Hej Peter, stort tack för din rekommendation och vad härligt att få hjälpa dig med försäljning ännu en gång och att du är nöjd med både resultat och service! Hoppas nu att du kommer hitta en ny bostad som du trivs ännu bättre i än den förra :) Mvh Louise
  • 2019-01-31

Sigtrygg S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig och erfaren och ett trevligt och korrekt bemötande av säljare och köpare. Kunde agera snabbt när det behövdes. Läs mer
    2019-02-06 Caroline H svarar Sigtrygg S
    Hej Sigtrygg,
    Tack för rekommendationen och dina fina ord. Behöver du hjälp i sökande av ny bostad hjälper jag dig gärna.
  • 2019-01-30

Peter B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har återigen haft nöjet att anlita Louise som är en enormt kompetent, noggrann och trevlig mäklare. Alltid mån om att återkoppla under tiden fram till försäljning och efter. Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet i Skuru. Rekommenderar att ni gör detsamma vid försäljning av ert boende. Allt som allt mycket nöjd! Läs mer
  • Katarina B

2019-01-30

Katarina B skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett fantastiskt engagemang från mäklarens sida. Rörande alla viktiga steg i ledet kring ett bostadsköp. I detta fall en bostadsrätts lägenhet i Nacka.
    Snabb återkoppling vid initierad kontakt som spekulant på lägenheten, förtroende ingivande och mycket kompetent både per telefonkontakt samt under visning och i efterföljande steg, i detta fall, ledde till ett köp av bostadsrätten.
    Mycket engagerad i kund som köpare och säljare.
    Viktigt för mig att få förtroende i alla steg vid kontakt av mäklare, och jag kan bara starkt rekommendera mäklare Said Said vid köp av fastighet. Läs mer
  • 2019-01-28

Peter F skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine Mazy hjälpte mig att sälja min lägenhet. Maxine var mycket proffesionell och hade kontinuerliga uppdareringar under hela processen. Då försäljningsprocessen gick trögt till en början så kom Maxine upp med olika lösningar och förslag för att snabba på processen vilket uppskattades. Mycket nöjd med hanteringen.
    Peter Läs mer
    2019-01-30 Maxine M svarar Peter F
    Tack snälla Peter för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme! Det värmer verkligen, och stort tack för ditt förtroende, det har varit ett fint samarbete! Vi ses när det är dags för tillträde.

• 2019-01-26

Oscar N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt bostadsrätt. Caroline var mycket professionell och tillmötesgående vid visning samt budgivning. Ständigt på hugget och flexibel i kommunikationen. Affären sköttes friktionsfritt. Läs mer
    2019-01-28 Caroline H svarar Oscar N
    Tack Oscar för vänliga ord. Kul att du är nöjd med mitt arbete på visning och i kommunikationen kring budgivningen. Trevlig eftermiddag
  • 2019-01-26

Niloofar K skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var välinformerad om lägenheten och föreningens ekonomi. Hon var vänlig och tålmodig. Läs mer
    2019-01-28 Caroline H svarar Niloofar K
    Hej Niloofar, tack för rekommendationen. Hoppas att ni kommer trivas bra i Sickla och er nya bostad! Ses i vår :)
  • Joanna T

2019-01-24

Joanna T skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde min bostad på Kvarnholmen med Alexander Wall. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare på alla punkter. Från första mötet, återkoppling, bearbetning av spekulanter till förhandsvisning till ett snabbt avslut med nöjd säljare och köpare :-) När inget ska lämnas åt slumpen - Välj Alexander Wall!! Stort tack! Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Joanna T
    Vilken fin rekommendation Joanna! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Hoppas ni hittar en ny fin lägenhet :)
  • 2019-01-24

Lars G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Efter att ha varit på flera visningar med olika mäklare under 1 års tid märkte vi direkt att Alexander Wall stack ut från mängden och var väldigt påläst och kunnig om både område och byggnadsteknik m.m. Fick alltid bra och snabb återkoppling och mäklaren har erkänt bra rykte i området av både bekanta som köpt och sålt med Alexander. Därför var valet enkelt när vi själva skulle sälja. Förväntningarna var höga men ändå blev vi postivt överraskade av att oavsett tid på dygnet var Alexander tillgänglig och återkopplade oss ständigt. Trots en skakig marknad lyckades Alexander sälja vårt hus till rekordpris och det är vi evigt tacksamma för. Kan starkt rekommendera Alexander Wall. Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Lars G
    Wow, vilken fin rekommendation Lars! Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Du får toppbetyg som säljare du med :)
  • 2019-01-23

Linda V skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är kunnig, flexibel och lätt att kommunicera med. Hennes erfarenhet och kloka tankar gjorde oss lugna i hela processen. Louise är tydlig och återkopplar vid frågor eller funderingar. Hennes noggrannhet och timing i varje del gör att vi ger våra varmaste rekommendationer gällande val av mäklare. Läs mer
    2019-01-25 Louise S svarar Linda V
    Stort tack Linda för er fina rekommendation. Det gläder mig att ni är nöjda med vårt samarbete och att ni kännt er lugna och trygga under processen. Önskar er en fin helg! Mvh Louise
  • 2019-01-23

Kristian S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och med högsta tänkbara service. Förmedlade det nödvändiga på ett intressant sätt som förenklade affären. Läs mer
    2019-01-25 Louise S svarar Kristian S
    Stort tack för ditt omdömme Kristian. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet. Mvh Louise
  • Susanne F

2019-01-21

Susanne F skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Oengagerad mäklare, hänvisade till sin assistent för vidare frågor. Jag drog igång budgivningen, tidigt på tredje dagens morgon las sista budet (långt över utgångspriset). Trodde allt var klart, 12 timmar(!) senare kommer ytterligare ett bud. Mig hade mäklaren inte ens kontaktat under tiden (jag drev ju budgivningen och skötte mig själv, var tydligen inte värd ett samtal). På förmiddagen den fjärde dagen skriver han att ett avslut snart är nära, "han ska bara kolla med två till först". Då brann det i skallen på mig, jag skrev att alla som ville hade haft gott om tid att lägga bud och att jag ville ha ett omedelbart besked. Han svarar: "Ja precis, som jag skrev är ett avslut nära, jag ska bara få tag på säljaren". Nej, du skrev att du skulle försöka få tag på två till och om vi inte avslutar nu så måste jag tänka över mitt beslut" svarade jag. Då plötsligt gick det tydligen bra att avsluta affären! Så jävla nonchalant beteende, senare samma dag tog hans chef hand om kontraktsskrivningen och hon talade till mig och säljaren ungefär som om vi hade någon mental funktionsnedsättning. Sämsta mäklarfirma jag varit med om tror jag. Läs mer
    2019-02-11 Martin A svarar Susanne F
    Hej Susanne,

Tack för att du tagit dig tid att lämna feedback till oss. Om vi får den här typen av synpunkter tycker vi att det är viktigt att se om det finns saker vi kan förbättra och förändra utifrån situationen ifråga för att se om det kan användas för att förbättra kundupplevelsen vid liknande situationer.

Det vi kommit fram till här är att kommunikationen mellan dig och Martin kunde varit bättre, vi ser tydligt att Martin inte insett att dina förväntningar på budgivningsprocessen inte motsvarade hur det faktiskt ser ut i dagens marknad. Med de nya kraven från bankerna och den allmänna försiktigheten hos spekulanterna så har tiden från visning till kontrakt tredubblats det senaste året, så även om vi förstår din frustration kring budgivningsprocessen så är fyra dagar från visning till kontrakt i det närmsta rekordsnabbt i dagsläget. Mäklare arbetar för att tillvarata säljarens intresse vad det gäller slutpris, så i det fall det finns möjlighet för en säljare att få in fler bud om man har tålamod i ett extra dygn är det inom vår omsorgs- och rådgivningsplikt att rådge säljaren att vänta. Det är dock upp till säljaren att ta beslut om när vi ska vänta in spekulanter och när vi ska avsluta budgivning.

Vad det gäller hanteringen vid kontraktsskrivning så är vi mycket bekymrade över att du haft en så negativ upplevelse av kontraktsgenomgången. Vi vet i allmänhet relativt lite om våra kunders tidigare kunskaper och erfarenheter av att skriva under köpehandlingar och det är en av våra viktigaste skyldigheter att tillse att de vi skriver kontrakt med till fullo förstår avtalets innebörd och skyldigheterna det medför. Vi ber om ursäkt för att vi gått igenom kontrakten så grundligt att du tagit illa upp, det var inte alls vår avsikt med kontraktsgenomgången.

Med vänlig hälsning
    Ina & Martin
  • 2019-01-21

Stefano G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en lägenhet i Nacka tillsammans med min tjej. Innan vi hittade rätt var vi på flera visiningar och mött flera mäklare. Man förväntar sig att en mäklare ska vara lättsam att prata med, vara påläst och ha en god ton. Dessa egenskaper hade våran mäklare, jag är väldigt nöjd med hur hon hanterade vårat bostadsköp. Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Stefano G
    Hej Stefano!
    Tack för ditt omdöme och vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande i er köpprocess, speciellt då ni varit på flertal visningar och träffat flertalet fastighetsmäklare :) Vi ses på tillträdesdagen.
  • 2019-01-21

Louise E skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt bostadsrätt 2 rum och kök.
    Proffsig mäklare, alltid tillgänglig och svara på frågor. Återkoppling löpande. Positiv. Inget att invända emot, levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-01-22 Maxine M svarar Louise E
    Hej Louise,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Jag blir jätteglad att höra att du är nöjd och tack för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!

• 2019-01-20

Marianne L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Gav Caroline på Svensk Fastighetsförmedling i uppdrag att försöka sälja min tvåa i Nacka.

Kom genast för att se lägenheten och tipsade om att en anställd kunde komma o tipsa mig, hur den skulle se ut inför fotograferingen. Maria kom o stannade i drygt en timma. Fotografen kom.
    Sen blev det visning ett par gånger och budgivningen kom igång.
    Jag är helt nöjd med alla.
    Det har aldrig varit omöjligt att nå Caroline trots jul- och nyårshelg
    Jag trodde ett tag att det skulle vara svårt att få något bud över huvud taget, men Caroline har varit lugn o sansad, vilket jag uppskattar mycket
    Sammantaget är jag helt nöjd Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Marianne L
    Tack Marianne för ditt omdöme och vad härligt att du känt att jag varit ett värdefullt stöd och alltid fanns tillgänglig.
  • 2019-01-19

Moa S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline var otroligt proffsig och trevlig under hela processen när vi köpte vår bostad på Finntorpsvägen. Vi kände att vi var i trygga händer under hela processen. Jag kommer rekommendera henne till andra och kommer självklart vilja ha henne som mäklare när vi i framtiden ska sälja. Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Moa S
    Hej Moa,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vilket bra betyg att du som köpare även vill sälja med mig i framtiden och vill rekommendera mig till andra. Hoppas ni kommer trivas bra i Finntorp
  • 2019-01-18

Elin P skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Said anstränger sig så att alla parter är nöjda. Om du vill känna dig trygg i din bostadsaffär hör av dig till Said. Läs mer
  • 2019-01-17

Madeleine Ö skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Seriös, inkännande och professionell mäklare som hjälpte oss att köpa en förstalägenhet. Vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2019-01-23 Martin A svarar Madeleine Ö
    Tack för en fin rekommendation Madeleine! Tillträdesdagen närmar sig med stormsteg, spännande för Minna!
  • 2019-01-15

Maria H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt vår lägenhet i Nacka och Christoffer har varit mycket professionell, kunnig och tillgänglig under hela processen. Då vi drabbades av ett dödsfall i familjen under processen , assisterade Christoffer oss under denna tid långt utöver vad vi kunnat förvänta oss, ex med att koordinera städning och elektrikerbesök och lösa problem som dök upp. Han hade vårt fulla förtroende under hela processen och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-01-14

Margareta W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt ett litet radhus och känner mig helt nöjd med mäklarens arbete. Trots massor med folk på visningen tog han sig tid och svarade så gott han kunde på mina frågor. Han levde helt upp till mina förväntningar på hur en mäklare ska uppträda och jag kommer att ge Svensk Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad uppdraget att sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2019-01-13

Camilla Birgitta S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    sålt bostadsrätt
    Snabb , arbetssam och kunnig
    Kan läsa av situationer och personer väldigt bra Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Camilla Birgitta S
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet igen! Stort tack för den fina rekommendationen.
  • 2019-01-10

Karin Margareta S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utan anmärkningar. Mycket bra jobb av Staffan! Läs mer
  • 2019-01-10

Thomas H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en 2a i nacka. Louise Samsioe har varit mycket hjälpsam och trevlig. Fått väldigt bra service och proffsigt bemötande. Är mer än nöjd med allt. Läs mer
    2019-01-11 Louise S svarar Thomas H
    Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni känner er nöjda med både försäljning och bemötande. Hoppas du får en fin helg, Mvh Louise
  • 2018-12-26

Leif B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline får våra absolut bästa rekommendationer. Caroline genomförde försäljningen av vårt hus på ett mycket rutinerat och välplanerat sätt. Med en klar bild över hur processen skulle genomföras. Vi hade även själva en uppfattning kring vissa delar i utformningen och där visade Caroline lyhördhet. Verkligen proffesionellt.
    Dessutom är Caroline trevlig att arbete med.
    Stort tack Caroline för ett mycket väl genomfört försäljningsuppdrag av vår villa. Läs mer
    2019-01-09 Caroline H svarar Leif B
    Hej Leif,

Stort tack för rekommendationen och de vackra blommorna jag fick! Värmer att ni är nöjda med vårt samarbete och tycker att jag är trevlig :) Känner likadant för er. Önskar er all lycka till i nya området så ses vi igen om några månader.
  • André W

2018-12-20

André W skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Redan vid första mötet fick jag en väldigt bra uppfattning av Martin. Han gav ett seriöst intryck och fick mig att känna god tillit.

Under processens gång fick jag kontinuerliga uppdateringar om hur det låg till med försäljningen och kunde därmed känna att han gjorde allt för att det skulle bli så bra som möjligt för samtliga parter.

Martin gjorde ett väldigt bra jobb överträffade mina förväntningar. Skulle därmed starkt rekommendera honom som mäklare.

God jul!
    André Läs mer
    2018-12-20 Martin A svarar André W
    Hej André, Det var väldigt kul att hjälpa dig sälja din fina lägenhet på Ektorpsvägen! Tack för en riktigt fin rekommendation, Hälsa hela familjen nu och ha en riktigt fin jul!
  • 2018-12-20

Mattias Ö skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt lägenhet. Mycket bra mäklare Läs mer
    2018-12-20 Martin A svarar Mattias Ö
    Tack Mattias för den fina rekommendationen, Ha en riktigt fin jul med familjen!
  • 2018-12-20

Leif L skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra kund lyssnare. Vi är mycket nöjda kunder Läs mer
    2018-12-20 Martin A svarar Leif L
    Tack så mycket Leif! Det var väldigt roligt att hjälpa er sälja lägenheten på Edinsvägen! Ha en riktigt god jul!
  • Amen S

2018-12-20

Amen S skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Snabbt, korrekt, tydligt och bra attityd👌😁 Läs mer
  • 2018-12-15

Dmitri G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en tvåa till bra pris i Nacka genom tjänsten Läge+. Allting gick smidigt och enkelt. Vi fick även hjälp att hitta ny lägenhet till oss som uppfyller våra förväntningar. Staffan är mycket professionell och var alltid tillgänglig. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-15

Lars P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har varit ett stöd genom hela affären. Hennes kompetens, erfarenhet och trevliga sätt var värdefullt nu när bostadsmarknaden är svajig. Läs mer
    2018-12-18 Louise S svarar Lars P
    Tack för ditt omdöme Lars och vad härligt att ni känt att jag varit ett värdefullt stöd under denna turbulenta marknad och att ni är nöjda med försäljningen. Önskar er båda en riktigt god jul & ett gott år!
  • 2018-12-13

Irina G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kan varmt rekommendera Staffan John. Var tillgänglig 24/7 både under försäljningen av vår bostad och under köpet av nya bostaden. Otroligt proffsig, trevlig och tillmötesgående. Vi hade vår bostad på ”läge plus” och när vi fick en köpare hjälpte Staffan oss att hitta ny bostad, som uppfyller våra krav och förväntningar bara på några dagar! Läs mer
  • 2018-12-13

Melissa R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Glad och proffsigt bemötande! Sålde bra trots den knakiga marknaden!! Mycket nöjd med Staffan! Läs mer

Lucas R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en tvåa i Nacka, vi hade kontakt med Staffan i två år innan vi äntligen hittade något nytt. Han har under denna tid varit väldigt hjälpsam med att svara på frågor och tipsa om lägenheter enligt våra önskemål. Kan varmt rekommendera Staffan! Läs mer

Jörgen T skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra jobb från början till slut! Lyhörd, tillgänglig och flexibel mäklare Läs mer

Joel K skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Smidig, enkel och mycket bra försäljning.
    Christoper är mycket kompetent, professionell och väldigt trevligt. Christopher får gärna sälja vår nästa bostad! Tack för insatsen, vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2018-12-11

Serhat E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en trea i Nacka.

Christoffer var väldigt proffesionell och förtroendeingivande från start. Vidare hade han en god kunskap om den lokala marknaden vilket underlättade processen.

Christoffer var responsiv, tillgänglig och engagerad. Allt gick enligt förväntan och jag hade gjort samma val av mäklare igen. Läs mer
  • 2018-12-11

Robin W skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var i process att sälja vår 2:a och valet av mäklare föll till Louise då hon påvisade professionalism och entusiasm inför uppgiften. Kommunikationen var konstant och vi kände genomgående en trygghet i processen och att det yttersta gjordes för att möta våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Louise S svarar Robin W
    Tack för din rekommendation Robin och det gläder mig att höra att ni kände er trygga under processen samt att jag gjort allt jag kunde för att möta era förväntningar. Hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus nu! Mvh Louise

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka