Henrik Hallquist

Henrik Hallquist

Henrik Hallquist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Henrik Hallquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Hallquist har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 37 Läs vad Henrik Hallquist

• köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Skvaltan
    2022-07-23 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sätt. Han var väldigt trevlig och hjälpsam. Önskar fler mäklare som honom. Gjorde allt snabbt och tog inte långt tid alls samt tog hjälp om andra saker som han kunde hjälpa mig med. 10/10
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Skvaltan
    2022-07-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra att ha att göra med. Jag är väldigt nöjd med samarbetet med Henrik och slutpriset vi landade i 😊
    2022-07-06 Verifierad kund
    Vi tycker att han är väldigt kompetent, bra och enkelt att prata med. Han är väldigt förberedd mäklare. Henrik gav oss riktigt bra råd i alla våra frågor. Väsentligt för oss var att vi kände oss trygga och i goda händer. Hos Henrik var det ingen tvekan.
  • Lotta O
    • Nacka Forum
    2022-06-30 Verifierad kund
    Henrik är en toppensäljare - lugn, inlyssnande och respektfull. Vi har haft avstämningar med lagom mellanrum.
    I en tid då marknaden "gick" ur har Henrik hela tiden föreslagit nya vägar som han stämt av med mig. Tillslut kom vi i mål!
    Jag rekommenderar varmt Henrik - han brinner för sitt jobb och är lyhörd och lätt att ha och göra med.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket god - uppfyllde alla mina förväntningar.
    Mina första kontakter med Svensk Fastighetsförmedling skedde redan 1975 - alltså för nästan 50 år sedan.
    När vi sedan skulle sälja vår villa i Lännersta Brygga år 2000 fick vi utmärkt hjälp av SvF mäklare Jens Larsson. Därför kändes det naturligt att i första hand kontakta SvF när det blev dags att sälja vår brf i Saltsjöqvarn.
    Henrik Hallquist har gett mig utmärkt professionell service i en mycket turbolent tid med krig och boräntehöjningar. Tack vare hans lugn och kunskap kunde avslut göras till utgångspris.
    • Nacka Strand
    2022-05-31 Verifierad kund
    Det gick fort och smidigt, fanns ändå rum för att lösa saker som behövdes. Trevligt bemötande. Proffsigt men ändå personligt
    2022-05-31 Verifierad kund
    Hela affären inte ännu är genomförd, men fram tills signering av kontrakt har Henrik varit exemplarisk. Personlig, driven och kunnig om sitt objekt och området bidrog till att vi inte tvekade att slå till. Och vi känner oss glada även dagen efter!
    • Saltängen
    2022-04-27 Verifierad kund
    Henrik var en fantastisk mäklare. Han var lätt att ha att göra med och svarade snabbt när men kontaktade honom. Han hjälpte oss få till smidiga visningar och en bra försäljning. Jag skulle starkt rekommendera honom som mäklare.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och hörde av sig som han skulle. Kändes bra i genom affären.
    • Nacka Strand
    2022-04-25 Verifierad kund
    Henrik är en närvarande och kompetent mäklare, alltid lättillgänglig och påläst.

Med Henrik som mäklare kände jag mig trygg hela resan, där jag som uppdragsgivare alltid kändes prioriterad.

Rekommenderar Henrik alla dagar i veckan!