en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Romansvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 28 rekommendationer

Läs vad 28 användare tycker om Isabelle Rosing

• Madeleine H
    Madeleine H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Snabb,hjälpsam, tydlig, positiv
    2016-10-03 Isabelle R svarar Madeleine H
    Hej Madeleine,
    Tack för dina värmande ord. Hoppas på fler samarbeten i framtiden, vi har redan hunnit med två försäljningar ihop :-)

Hälsa familjen!

• Kristian K
    Kristian K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle genomförde en bra affär för mig.
    2016-10-03 Isabelle R svarar Kristian K
    Hej Kristian,
    Tack så mycket. Hoppas att du och Angeliqa trivs på Kvarnholmen!

• Mats S
    Mats S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, personligt, professionellt.
    2016-10-01 Isabelle R svarar Mats S
    Hej Mats!
    Roligt att höra ifrån dig. Tack för fin rekommendation. Hoppas att ni trivs bra i huset!

• My N
    My N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra mäklare med personlig service! Rekommenderas självklart!
    2016-10-01 Isabelle R svarar My N
    Hej My!
    Stort tack för värmande ord från er som köpare. Hoppas att ni trivs bra i lägenheten och området!

• Fredrik W
    Fredrik W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och mycket trevlig. Kan varmt rekommendera Isabelle!!
    2016-10-01 Isabelle R svarar Fredrik W
    Hej Fredrik!
    Stort tack. Värmer extra mycket att få så fin rekommendation när du anlitat mig vid två lägenhetsförsäljningar. Hoppas att ni trivs bra uppe på Finnberget!

• Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Föredömligt hanterande av försäljningen från början till slut!!!
    Högsta möjliga beröm, personligt och proffsigt....
    2016-10-12 Isabelle R svarar Torbjörn S
    Tusen tack för värmande ord Torbjörn. Kul att du hälsade på i måndags. Alltid lika roligt när du kommer förbi mig här i Nacka!

• Albin L
    Albin L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande, i alla led av köpet.
    2016-10-01 Isabelle R svarar Albin L
    Hej Albin,
    Vad trevligt att höra så fina ord av dig som köpare av din första lägenhet. Det var några år sedan du köpte lägenheten, hoppas att du trivs riktigt bra!

• André W
    André W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick känslan av att hon försökte trissa upp budet och mer eller mindre "tvingade mig att höja mitt laggda bud för att få igenom en affär" trots att jag lagt accepterat pris genom att säga "säljaren har inte bråttom att sälja", "Får inte säljaren ungefär vad denne har önskat får vi ha fler visningar för att få in fler intressanter". Att det accepterade priset var ett pris säljaren kan tänka sig sälja för var något hon var noga med att poängtera på visningen mer än en gång, dock gällde inte det under budgivningen då jag var tvungen att öka mitt bud med 50000 för att få skriva kontrakt trots att ingen annan budade. Detta kändes inte som ett bra och ärligt bemötande. Fick känslan av att hon ville få upp priset för egen vinning och inte att det var säljaren som var girig. Kommer ej rekomendera henne som mäklare varesig till personer som ska köpa eller sälja då ärlighet är något jag uppskattar som kund.
    2016-10-03 Isabelle R svarar André W
    Hej André,
    Det var tråkigt att höra att du är besviken, det visste jag inte om. Tack för att du lämnar din synpunkt, det är väldigt värdefullt för mig att få ta del av din upplevelse.

Jag förstår att det kan upplevas som konstigt att buda mot sig själv i en budgivning. I detta fall hade säljaren bostaden som en övernattningslägenhet och inte var i behov av en snabb försäljning. Eftersom du önskade en snabb affär var säljaren beredd att möta ditt önskemål om att inte ha fler visningar, mot att de fick en högre köpeskilling. Precis som du skriver är det vanligt att säljaren vill ha fler visningar och avvakta vid liknande situationer. Min funktion som mäklare är att få dig som köpare och den som säljer bostaden att mötas i denna förhandling.

Trots detta är min förhoppning att du trivs väldigt bra i lägenheten.

• Alexandra F
    Alexandra F skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    allt var tipp topp från början till slut! Jag är supernöjd!
    2016-09-30 Isabelle R svarar Alexandra F
    Hej Alexandra,
    Fantastiskt roligt att höra. Det var ett mycket trevligt samarbete redan från första mötet till slutet i affären. Rekord blev det också! Hoppas att du trivs i nya lägenheten :-)

• Alexander D
    Alexander D skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen betyg! Supernöjd med hela affären.
    2016-09-30 Isabelle R svarar Alexander D
    Tja Alex,
    Kul att höra ifrån dig. Roligt att du var så nöjd. Hoppas att allt löste sig med deklarationen som vi kämpade med. Hälsa Huddinge från mig!

• Sofia M
    Sofia M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag upplevde Isabelle Rosing mycket kompetent och professionell. Hon var alltid tillgänglig, fick snabbt ut annons och gav mycket bra råd.
    2016-09-30 Isabelle R svarar Sofia M
    Hej Sofia!
    Stort tack för värmande ord. Det gjorde min fredag :-) Jag var nyligen på Blomstervägen och passade då på att kika förbi lägenheten utvändigt. Allt såg fint ut! Önskar dig en trevlig helg!

• Bodil L
    Bodil L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har ingenting att anmärka på. Affären sköttes proffsigt och på ett trevligt sätt. Isabelle rekommenderas varmt.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Bodil L
    Hej Bodil!
    Skickar varmaste hälsningar tillbaka till er. Stort tack för att du tog dig tid att skicka en kommentar. Hoppas att ni trivs i Kalmar och att ni har mer sol än Nacka idag!

Isabelle från höstrusket Nacka
  • Karolin F
    Karolin F skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt trevlig, sakkunnig och tillmötesgående. Affären kändes trygg med henne.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Karolin F
    Hej Karolin,
    Det värmer att höra dina fina ord. Jag pratade med köparen av er lägenhet nyligen, ska hjälpa honom med en ny värdering inom kort.

Hoppas att ni trivs i er nya bostad. Hälsa familjen så gott!

• Lovisa A
    Lovisa A skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är kunnig och ger ett professionellt intryck. Hon känns inte alls som en "typisk säljare", utan är pålitlig och skippar klyschorna, vilket vi uppskattade. Isabelle höll i försäljningen av en lägenhet som vi köpte. Vi bestämde redan då att låta henne sälja åt oss när det blir dags. Hon rekommenderas varmt!
    2016-09-29 Isabelle R svarar Lovisa A
    Hej Lovisa!
    Blir superglad av att läsa din fina kommentar om hur ni upplevde köpet av er lägenhet i Järla Sjö. Ser fram emot att höra från er den dag ni är redo att ta nästa steg kring er bostadssituation. Jag kommer fortfarande ihåg denna försäljning som den vore igår, även om det redan gått mer än 3 år. Hälsa Max! :-)

• Margit N
    Margit N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle var kunnig, trevlig och hjälpsam under hela hela processen och även efter. Jag är väldigt nöjd med henne och kan starkt rekommendera henne!
    2016-09-29 Isabelle R svarar Margit N
    Hej Margit,
    Stort tack för din varma rekommendation. Nu var det ett tag sedan du köpte lägenheten av mig, tiden går så snabbt. Hoppas att du och familjen trivs bra och extra stort tack att du tog dig tid att skriva så fina ord. Uppskattas enormt!

• Victoria L
    Victoria L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle.nacka@svenskfast.se är mycket professionell. Trevlig och tillmötesgående. Tålamod med mina frågor och tydlig i informationen.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Victoria L
    Hej Victoria,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation om mig. Stort nöje för mig att hjälpa dig vid försäljningen av lägenheten på Ljuskärrsberget. Kul att se dig på visningen i våras dessutom. Hoppas att vi ses snart igen framöver!

• Ingegerd E
    Ingegerd E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande.
    En duktig tjej , har koll på läget.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Ingegerd E
    Hej Ingegerd,
    Det var inte igår. Vad roligt att höra från dig. Vår försäljning blev lite annorlunda när en granne ville köpa innan visning, men det löste vi bra. Tack för värmande ord, det betyder mycket för mig.

• Johanna C
    Johanna C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket proffsig och trevlig mäklare. Vi både sålde och köpte med henne och kände oss trygga genom hela processen.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Johanna C
    Hej Johanna,
    Åh vad roligt att höra. Det var ett nöje att samarbeta med er både vid köp och försäljning. Hälsa barnen och Neil! :)

• Lisa S
    Lisa S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon gjorde mycket bra jobb. Hade fortlöpande kommunikation med mig som säljare. Saklig, kunnig och trevlig. Hon får bästa rekommendationer från mig!
    2016-09-28 Isabelle R svarar Lisa S
    Hej Lisa!
    Dina värmande ord gör mig superglad. Det var ett trevlig samarbete som visade sig i ett gott slutresultat! Hoppas att du trivs i din nya bostad!

• Lars Tomas H
    Lars Tomas H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket gott bemötande. Uppfylde förvänta mer än väl.
    2016-09-28 Isabelle R svarar Lars Tomas H
    Hej Lars Tomas,
    Vad trevligt att höra. Hoppas att ni trivs i stan. Hälsa Mia-Maria!

• Magnus S
    Magnus S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    mycket bra å trevig till mötesgående kan sin sak
    2016-09-28 Isabelle R svarar Magnus S
    Hej Magnus,
    Vilka värmande ord. Stort tack! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet.

• Joakim L
    Joakim L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle var fantastisk som mäklare, full av energi och ambition! Vi var lite krångliga kunder och var inte på plats under själva visningen eller försäljningen men Isabelle såg till att vara förbi lägenheten innan och kolla att inget hänt när vi varit borta.
    Fantasiskt nöjda!
    2016-09-28 Isabelle R svarar Joakim L
    Hej Joakim!
    Vilken fantastisk rekommendation. Värmer verkligen att höra. Det var en intensiv period med jul -och nyårs ledighet och semester, men resultatet blev fantastiskt. Jag har i efterhand varit och värderat lägenheten på nytt till köparna. Ska hälsa att de trivs superbra!

Hoppas att ni fortfarande trivs i Jarlaberg.

• Anna P
    Anna P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle gav ett professionellt men fortfarande varmt intryck redan vid första mötet. Hon behandlade vårt objekt (en liten bostadsrätt) som att det var lika viktigt för henne att sälja till högsta pris som en exklusiv villa. Hon är snabb med återkoppling och jag som säljare kände en trygghet genom hela försäljningsprocessen.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och lät oss kolla på lägenheten trots att vi var lite ute i sista stund på visningstiden. Kunde svara på alla frågor, om inte så bad hon att få återkomma vilket hon gjorde väldigt snabbt. Trevlig, personlig och tillmötesgående
    2016-09-28 Isabelle R svarar Sandra R
    Hej Sandra,
    Vad roligt att höra från er. Hoppas att ni trivs bra i lägenheten och gillar området Järla Sjö. Jag sålde nyligen i samma port, då tänkte jag faktiskt på er.
    Stort tack för värmande ord!

• Olle A
    Olle A skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi hade en bra kontakt med mäklaren genom hela säljprocessen och då det blev lite extra att lösa på slutet fick vi bra support och allt löste sig så vi tillslut gjorde en toppenbra försäljning tillsammans. Professionellt och förtroendeingivande.
    2016-09-08 Isabelle R svarar Olle A
    Hej Olle! Tack för värmande ord. Hoppas att ni trivs i huset! :-)

• Christina F
    Christina F skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Personlig, effektiv service, bästa möjliga
    2016-09-07 Isabelle R svarar Christina F
    Vad kul att höra Tina! Tack för värmande ord. Vi ses på tillträdet :-)

• Anette W
    Anette W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt bemötande med omtanke, över förväntan.
    2016-09-06 Isabelle R svarar Anette W
    Hej Anette! Vad roligt att höra. Tack för värmande ord!

• Peter D
    Peter D skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trög marknad, men Isabelle kämpade på och lyckades till slut sälja. Kunde blivit en roligare peng, men marknaden styr
Ina Olehed
Louise Klingborg