Försäljningar

Läs vad 86 Läs vad Isabelle Rosing

• Isabelle hjälpte oss att sälja lägenheten som vi tidigare köpt genom henne. Hon har skött allting exemplariskt, lyssnat till våra önskemål och givit sina rekommendationer. Hon har hållit en tät kontakt med oss och sett till att vi är uppdaterade, men utan att stressa. Vi tycker också att Isabelle varit supertrevlig och bidragit till att vi och spekulanter hela tiden känt oss trygga. Proffsigt, trevlig och tryggt!
    Daniel P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-11-12
    2018-11-12
    Hej Daniel och Sandra, Wow, stort tack för fin rekommendation. Både era fina ord och det faktum att ni kontaktade mig 4 år efter att ni köpte lägenheten av mig, gör mig mycket varm i hjärtat. Det var ett teamwork rakt igenom och väldigt kul att processen gick så smidigt och bra. Vi ses om några månader på tillträdet! Med vänlig hälsning Isabelle

Visa svar
  • Proffsig och engagerad. Ser till att båda parterna blir nöjda utifrån goda förutsättningar
    2018-10-31
    Hej Alexander, Tack för fina ord. Det gör mig glad. Grattis till nya lägenheten! Mvh Isabelle

Visa svar
  • Lägenhet i Nacka, +55 som inte i dag är lätt att sälja, Isabella har varit arbetsam, löpande kontakt med mig och min bror. Har haft mäklare tidigare som sålt ett antal lägenheter och villor under åren, Isabelle har nr. 1, av de kontakter jag har haft tidigare.
    Stefan C
    Stefan C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-10-25
    Hej Stefan, Tålamod, men äntligen står vi här idag. Det värmer att höra att ni är så nöjda :) Med vänlig hälsning Isabelle

Visa svar
  • Vi sålde en Lgh, 55+ som jag och min bror ärvde på Fyrspannsvägen Nacka och som inte var så lättsåld som vi trodde så våran mäklare Isabelle Rosing fick i uppdrag att sälja hon kämpade med ca, 10 st visningar innan det kom ett par som gav ett bud utan att pruta så vi är så tacksamma att det gick till sist att sälja den Mvh Christer
    Christer C
    Christer C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-10-25
    Hej Christer, Tack för dina värmande ord. Det gör mig glad! Nu står vi här med mycket nöjda köpare! Med vänlig hälsning Isabelle

Visa svar
  • Köp av fritidshus. Isabelle var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick en egen visning trots att det hade varit lättare för Isabelle att säga nej och hänvisa oss till den reguljära visningen. Hon har lagt ner mycket tid på försäljningen, tagit reda på massor av fakta kring huset och varit behjälplig på många olika sätt, trots att detta i jämförelse med exempelvis försäljning av bostadsrätt eller villa var en mycket liten affär för henne.
    Cal O skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-10-19
    2018-10-19
    Cal, Stort tack för dina värmande ord. Det gör mig så glad att ni upplevde det som jag alltid strävar efter - att varje affär är lika viktig oavsett storlek och prisklass. Nu hoppas vi att besiktningen på måndag går bra och att ni äntligen snart får nyttja stugan! Med vänlig hälsning Isabelle

Visa svar
  • Har sålt ett bostadsrättsradhus. Isabelle var väldigt öppen, serviceminded vid första besöket, gick igenom allt vad som händer vid ett avtal mellan Svensk fastighetsförm och mig. ringde och kollade av hela tiden hur det gick. När vi väl bestämde oss för att sälja, gick det på 3 veckor, från annons till kontraktsskrivning. Isabelle höll oss hela tiden uppdaterad vad som hände.
    Marie W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-09-30
    2018-09-30
    Hej Marie, Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Tror att ni kommer att trivas minst lika bra i Gustavsberg sen! Hörs snart när det närmar sig tillträde! Mvh Isabelle

Visa svar
  • We bought and apartment in Nacka some weeks ago. Isabelle was really nice all the time and helpful! She make sure we understood everything and guide us in every step of this new experience.
    Cecilia V skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-09-18
    Thank you for your kind words! I think you will be really happy in your new appartment! See you on the access-day in a few weeks. /Isabelle

Visa svar
  • Sålt bostad i nacka. Mycket proffsig i alla avseenden! Trevlig och lätt att ha att göra med.
    Susanna S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-09-18
    Hej Susanna, Det var en glädje att hjälpa er och skönt att det gick så fort. Tack för fina ord. Det gör mig glad! Mvh Isabelle

Visa svar
  • Vi har köpt en bostadsrättsradhus i Orminge. Isabella var genom hela processen vänlig och hjälpsam. Hon fanns alltid på telefonen och svarade på frågor och ställde upp med en extra visning. Hon guidade oss proffsigt genom diskutioner med bank och säljaren. Hon bidrog helt klart till att vi köpte bostaden.
    Katarina P
    Katarina P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-09-18
    Hej Katarina, Åh vilka fina ord. Stort tack för det. Vi blev ett team i budgivningen, skönt att allt löste sig så bra. Tror ni kommer att trivas utmärkt! Ses på tillträdet! Mvh Isabelle

Visa svar
  • Vi sålde i Tollare och anlitade denna fantastiska mäklare. Med glädje tog hon oss igenom försäljningsprocessen och höll oss ständigt informerade och hade alltid en plan. Slutet gott, allting gott!
    Jonathan skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2018-08-17
    2018-08-17
    Tja Jonathan, Stort tack för dina fina ord. Det värmer enormt! Vi ses på tillträdet i november :) Med vänlig hälsning Isabelle