62 rekommendationer

en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Isabelle att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 62 kunder tycker om Isabelle Rosing

• Farinaz H
    Farinaz H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt enkel och pedagogiskt som mäklare. Hon förklarat hela processen på ett enkelt sätt och oavsett vilka problem man kan stöta på under vägen så ser hon till att de löser sig. Har känts väldigt tryggt att ha Isabelle som mäklare!
    2017-10-31 Isabelle R svarar Farinaz H
    Hej Farinaz,
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet sedan så många år tillbaka. Dina fina ord värmer väldigt mycket. Vi hörs angående deklarationen, så hjälper jag er med den.

Hoppas att du kommer att trivas i Solna och i närheten av Savis!

• Susie H
    Susie H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt proffsig, trevlig, inkännande och empatisk utan att vara det minsta pushig. Samtidigt är hon snabb, drivande och förutseende och gör allt i rätt ordning. Jag fick förtroende för henne från vårt första möte för knappt ett år sedan. Och under processen kände jag hela tiden att hon hade koll över olika scenarier.

Isabelle är tydlig och noga med att man är med hela vägen och förstår vilket som är nästa steg. Hon fattar vad som är kundens behov, lyssnar och hör alltid av sig på överenskommen tid. Jag uppfattar att hon har ett stort kunnande och kontaktnät, samt stor erfarenhet av att matcha säljare med köpare. Hon är smidig och glad och avslutade min affär med elegans. Jag är mycket nöjd. Tack.
    2017-10-26 Isabelle R svarar Susie H
    Hej Susie,
    Vilket år det varit och vilket fantastiskt slutresultat vi fick. Är så glad över att det blev som det blev. Dina ord värmer lite extra en sen kväll på kontoret. Jag är väldigt nöjd och stolt över att du är min kund! Tack för din fina rekommendation. Det gör mig så glad! :)

• Ann O
    Ann O skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med den kontakt vi haft med Isabelle.
    2017-10-16 Isabelle R svarar Ann O
    Hej Ann,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad att ni upplevde processen så bra som köpare. Hoppas att Daniel kommer att trivas i lägenheten :)

• Alexis B
    Alexis B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är en nöjd kund som fick det priset jag begärde.
    2017-10-02 Isabelle R svarar Alexis B
    Tack för fina ord Alexis! :)

• Jonas L
    Jonas L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle har ett otroligt driv och är påläst om exakt alla frågor jag som kund har haft.
    Hon tar sig alltid tid och hon är glad och trevlig!
    Det jag fastnade för var att hon kändes jordnära (inte alla mäklare som gör det) och ärlig.

Jag kommer varmt rekommendera henne till alla som ska flytta!
    2017-09-29 Isabelle R svarar Jonas L
    Hej Jonas,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen. Blir så glad att du upplevde mig som jordnära och ärlig, väldigt viktigt eftersom du både köpte och sålde lägenheterna av mig.

Nu ska jag hjälpa din syster att sälja deras lägenhet. All in!

• Sunantha D
    Sunantha D skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, glad, positivt och väldigt proffesionellt!
    2017-09-28 Isabelle R svarar Sunantha D
    Stort tack för värmande ord Sam. Hoppas att ni kommer att trivas på Finnberget! :)

• Payam H
    Payam H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vill man sälja och nå fantastiska resultat så väljer man Isabelle. Redan från första kontakt till avslut så erbjöd hon service på toppnivå.

Extremt professionell och kunnig,samtidigt som hon var väldigt personlig och jordnär. Fastän hon hade flera objekt än enbart mitt så fick man känslan den motsatta känslan. Hade man någon fundering eller behövde man hjälp med något så fanns hon alltid där och löste allt.

Det fantastiska med Isabelle var att hon även fick jättemycket beröm från budgivarna som var extremt nöjda med hennes bemötande. Dvs att hon skapar en väldigt bra relation med både säljare och ev. köpare som gör att man verkligen litar på henne och känner sig trygg. Om något så är det extremt positivt och det var beviset på att jag hade valt helt rätt mäklare.
    2017-09-28 Isabelle R svarar Payam H
    Hej Payam,
    Vilket resultat vi nådde med rekord i området. Jag är så glad att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat.

Dina fina ord och varma rekommendation gör mitt jobb mycket roligare. Vi slet som djur med försäljningen, båda två, men det var värt varje sekund. Att du är så nöjd värmer verkligen. Vi ses igen på tillträdet.

Stort tack igen för presenterna jag fick. Alla kollegor blev så avundsjuka! :)

• Matilda S
    Matilda S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har använt oss av Isabelle vid ett flertal gånger och supernöjda. Hon är noggrann, otroligt proffsig och fantastisk bra mäklare. Rekomenderas varmt!
    2017-09-26 Isabelle R svarar Matilda S
    Hej Matilda!
    Blir så glad av att läsa din rekommendation. Värmer verkligen. Det var ett bra samarbete, som vanligt :-) Om du vill flytta tillbaka till Nacka så vet du var jag finns. Vi hörs om ni vill ha hjälp med deklarationen. Ta hand om dig nu!

• Daniel B
    Daniel B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, strukturerad med all information. Trevlig och riktigt bra erfarenhet!
    2017-09-26 Isabelle R svarar Daniel B
    Stort tack Daniel! Värmer att ni upplevde det så som köpare. Ni kommer att trivas fantastiskt på Kvarnholmen. Ses på tillträdet!

• Ulrika L
    Ulrika L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är en mycket trevlig, positiv och driven mäklare. Hon är proffsig, kompetent och har hjälpt mig till en fantastisk affär. Jag rekommenderar henne varmt!
    2017-09-25 Isabelle R svarar Ulrika L
    Hej Ulrika!
    Vilken trevlig start på min måndag förmiddag att läsa din varma rekommendation. Uppskattas mycket! Det här gjorde vi bra. Ses på tillträdet. Ta hand om dig så länge!

• Eva M
    Eva M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är mycket professionell och kunnig. Det märks tydligt att hon behärskar sitt yrke. Hon är snabb, trevlig och omtänksam och tar sig tid att lyssna och att svara på frågor utan att någonsin verka stressad. Bättre mäklare kan man inte ha. Isabelle är verkligen rätt person på rätt plats!
    2017-08-12 Isabelle R svarar Eva M
    Hej Eva,
    Stort tack för din varma rekommendation och goda betygssättning. Det gör mig mycket glad. Hoppas att det går bra med flytten och garderobsbyggande. Tror att du kommer att trivas fantastisk bra i Nacka. Huddinge är fortfarande nära att besöka (tips från en som gjort samma resa).

• Berit E
    Berit E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle var säljande, drivande och uthållig under budgivningen. Skulle gärna ha haft Isabelle som mäklare när vi sålde vårt hus. Kontraktsskrivning och tillträde sköttes professionellt och personligt.
    2017-07-12 Isabelle R svarar Berit E
    Hej Berit,
    Stort tack för värmande ord och fin rekommendation. Vill skicka tillbaka ett tack till er som var minst lika uthålliga som mig i budgivningen. Önskar er stort lycka till med husrenoveringen. När allt är klart kommer ni att stormtrivas (precis som alla andra på Bergliden).

Trevlig sommar!

• Matilda S
    Matilda S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har använt Isabelle vid flera försäljningar och har alltid varit lika nöjda. Hon ger ett mycket proffsigt bemötande med en personlig känsla och har alltid levererat en kanonbra affär.
    Rekommenderas varmt!
    2017-06-16 Isabelle R svarar Matilda S
    Hej Matilda!
    Alltid lika kul att sälja med er och få förtroendet flera gånger. Tusen tack för värmande ord och för blombudet idag. De står på mitt skrivbord och ger extra motivation. Önskar er en trevlig (och visningsfri) helg!

• Gary V
    Gary V skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, ordning en bra mäklare som har koll på läget som är så viktigt.
    2017-06-09 Isabelle R svarar Gary V
    Hej Gary.
    Stort tack för värmande ord och champagneflaskan! Den ska jag öppna vid fint tillfälle! 😃

• Maud T
    Maud T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker hon gav ett bra intryck från första mötet. Är proffsig i sitt Yrke och vet vad hon pratar om. Visar intresse för kunden och jag kan verkligen ge henne minna varmaste rekommendationer till andra som behöver en bra mäklare.
    2017-04-27 Isabelle R svarar Maud T
    Hej Maud,
    Tusen tack för fin rekommendation. Det glädjer mig så mycket att vi fick så bra betalt. Hoppas att Laila är nöjd och glad :)

• Anders T
    Anders T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra kunde sin sak bra framförande
    2017-04-27 Isabelle R svarar Anders T
    Hej Anders,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Bra teamwork mellan oss alla lönade sig! :)

• Per Petter Ö
    Per Petter Ö skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kompetent, tydlig, tillmötesgående
    2017-03-16 Isabelle R svarar Per Petter Ö
    Tack för fina och värmande ord Petter. Hoppas att hela familjen trivs i nya huset. Snart sommar och bad i sjön!

• Pajak K
    Pajak K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastisk, vänlig och noggran! Jag fick all hjälp jag behövde av Isabelle.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Pajak K
    Hej!
    Stort tack för värmande ord! Hoppas att du trivs bra i lägenheten och i området :-)

• Ingeli J
    Ingeli J skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och tydlig. Serviceminded.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Ingeli J
    Tusen tack Ingeli! Tänk att båda försäljningarna gick så pass bra. Hälsa sönerna och hoppas att de trivs i sina nya och lite större lägenheter.

• Karolina B
    Karolina B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har fått ett mycket bra intryck av Svensk fastighetsförmedling. Både jag och min mamma har valt att vända oss till dem vid försäljning samt köp av bostad. När det kommer till mäklaren Isabelle Rosing fick jag en bra upplevelse som förstagångsköpare. Hon gav ett seriöst och professionellt intryck. Jag kände mig därmed trygg som köpare och kunde lätt få information samt svar vid frågor. Jag skulle varmt kunna rekommendera henne till bekanta och tar gärna kontakt med henne i framtiden om det blir aktuellt att lägga ut min lägenhet till försäljning.
    2017-03-15 Isabelle R svarar Karolina B
    Hej Karolina,
    Stort tack för värmande ord och att du tog tid att skriva en sån fin rekommendation. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten på Alphyddan. Hoppas att vi ses eller hörs snart. Önskar dig en trevlig och solig vårdag!

• Ted E
    Ted E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt möte med Isabelle Rosing och allting gick smidigt och snabbt till. Alltså, en mycket nöjd kund!
    2017-03-14 Isabelle R svarar Ted E
    Hej Ted!
    Kul att höra att du är nöjd. Ring om du har fler frågor kring deklarationen. Hoppas att vi ses snart igen :)

• Oskar S
    Oskar S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och ovanligt mån om kunderna (dvs vi!)
    2017-03-13 Isabelle R svarar Oskar S
    Det var med glädje att hjälpa er Oskar. Hoppas bygget har rullat på bra. Har åkt utanför och försökt att kika när jag sålt i området. Hoppas familjen mår bra!

• Anne-marie T
    Anne-marie T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa strategin gav bästa pris. Proffsigt!
    2017-03-14 Isabelle R svarar Anne-marie T
    Tänk vilket resultat vi lyckades nå endast via Läge+! Tack för värmande ord Anne-Marie! Hälsa Ted!

• Maria L
    Maria L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var mycket nöjda. Kunnig och ingav förtroende både för säljare och köpare.
    2017-03-13 Isabelle R svarar Maria L
    Stort tack för värmande ord Maria! Hoppas att ni trivs i stan :-)

• Johannes N
    Johannes N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kanonbra service och snabba svar, fick mer än vad jag räkna med för lägenheten!
    2017-03-13 Isabelle R svarar Johannes N
    Tusen tack Joey! Alltid kul att slå rekord :) Hoppas allt är bra och att ni trivs i nya lägenheten!

Med Vänlig hälsning
  • Maarit P
    Maarit P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket proffsig mäklare som gillar sitt jobb. Hon ordnade allt smidigt, sakligt och välordnat med ett mycket trevligt bemötande.
    2017-02-10 Isabelle R svarar Maarit P
    Hej Maarit,
    Stort tack för värmande ord. Det gör mig så glad. Hälsa familjen!

• Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell. Inget att klaga på. Rekommenderas.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Anna-karin L
    Hej Anna-Karin,
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord om hur du upplevde affären som köpare. Värmer att höra.

Hoppas familjen har kryat på sig sedan tillträdet!

• Rebecca R
    Rebecca R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har mycket stort förtroende för Isabell, hon har skött hela processen på proffsigt och personligt. nästa gång jag själv behöver mäklare kommer jag med all säkerhet att anlita Isabell.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Rebecca R
    Hej Rebecca,
    Stort tack för fina ord och rekommendation. Hoppas att ni trivs i huset och får många fina sommardagar på bryggan!

Hälsa familjen!

• Emma
    Emma skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och proffsig. Gav ett väldigt lugnt och säkert intryck, vi kände oss helt trygga som köpare.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Emma
    Hej Emma!
    Det värmer att höra att ni upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter! Nu börjar det att närma sig tillträde och inflytt. Vi hörs dagarna innan och stämmer av :-)

Hälsa Micke och grattis till fina försäljningen av lägenheten.

• Anna R
    Anna R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing skötte sitt försäljningsuppdrag av min villa i Lillängen på ett väldigt professionellt och förtroendeingivande sätt. Under hela resan före, under och efter försäljning har hon funnits där som bollplank och snabbt löst frågor som jag haft. Det har varit väldigt tryggt att ha henne som mäklare och hav kan varmt rekommendera henne.
    2017-02-09 Isabelle R svarar Anna R
    Stort tack för värmande ord Anna! Det har varit ett teamwork från början till mål - tänk vad bra resultatet blev!

Vi hörs i veckan angående deklarationen.

Återigen stort tack för fin rekommendation och trevlig försäljning.

• Jennie W
    Jennie W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing är professionell, kunnig och lätt att jobba med. Jag fick förtroende för henne direkt och hon såg till att jag hölls uppdaterad under hela processen, att alla papper var i ordning i tid och att spekulanterna på min lägenhet bemöttes trevligt och proffsigt. Dessutom slog vi rekord med försäljningspriset och det är till största del tack vare Isabelles varma och erfarna sätt att bemöta spekulanterna på visningen, och hennes säljförmåga under budgivningen. Jag rekommenderar henne verkligen till alla som söker en kunnig och trevlig mäklare.
    2017-02-07 Isabelle R svarar Jennie W
    Vilka fantastiska ord Jennie! Det värmer otroligt mycket. Tänk vad LÄGE+ kan göra för slutpriset - Rekord! Hoppas att du snart hittar nytt boende. Hör av dig om du behöver min hjälp med tips och råd i budgivning, eller om jag kan hjälpa till på annat vis.

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord.

• Elis E
    Elis E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick ett utmärkt bemötande som köpare under hela processen.
    Allt från första samtal, till visning, till genomförandet av själva köpet.

Allt kändes väldigt professionellt!
    2017-02-07 Isabelle R svarar Elis E
    Elis, vilka värmande ord. Tack för trevligt samarbete och hoppas att flytten gått bra. Tror den inglasade balkongen kommer användas flitigt under våren nu :)

Ta hand om dig.

Med vänliga hälsningar
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt kunnig mäklare som kunde svara på alla frågor man hade under visningen. Hon hade god kännedom om området och var otroligt trevlig.
    2017-02-07 Isabelle R svarar Tommy M
    Stort tack Tommy för värmande ord. Hoppas verkligen att du kommer trivas i lägenheten och att det går bra med väggen som ska byggas :)

• Peter B
    Peter B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    bra & kompetent samt kunnig för Nacka området
    2017-02-07 Isabelle R svarar Peter B
    Hej Peter,
    Stort tack för fina ord och presenten efter avslutad försäljning :)

• Madeleine H
    Madeleine H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Snabb,hjälpsam, tydlig, positiv
    2016-10-03 Isabelle R svarar Madeleine H
    Hej Madeleine,
    Tack för dina värmande ord. Hoppas på fler samarbeten i framtiden, vi har redan hunnit med två försäljningar ihop :-)

Hälsa familjen!

• Kristian K
    Kristian K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle genomförde en bra affär för mig.
    2016-10-03 Isabelle R svarar Kristian K
    Hej Kristian,
    Tack så mycket. Hoppas att du och Angeliqa trivs på Kvarnholmen!

• Mats S
    Mats S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, personligt, professionellt.
    2016-10-01 Isabelle R svarar Mats S
    Hej Mats!
    Roligt att höra ifrån dig. Tack för fin rekommendation. Hoppas att ni trivs bra i huset!

• My N
    My N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra mäklare med personlig service! Rekommenderas självklart!
    2016-10-01 Isabelle R svarar My N
    Hej My!
    Stort tack för värmande ord från er som köpare. Hoppas att ni trivs bra i lägenheten och området!

• Fredrik W
    Fredrik W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och mycket trevlig. Kan varmt rekommendera Isabelle!!
    2016-10-01 Isabelle R svarar Fredrik W
    Hej Fredrik!
    Stort tack. Värmer extra mycket att få så fin rekommendation när du anlitat mig vid två lägenhetsförsäljningar. Hoppas att ni trivs bra uppe på Finnberget!

• Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Föredömligt hanterande av försäljningen från början till slut!!!
    Högsta möjliga beröm, personligt och proffsigt....
    2016-10-12 Isabelle R svarar Torbjörn S
    Tusen tack för värmande ord Torbjörn. Kul att du hälsade på i måndags. Alltid lika roligt när du kommer förbi mig här i Nacka!

• Albin L
    Albin L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande, i alla led av köpet.
    2016-10-01 Isabelle R svarar Albin L
    Hej Albin,
    Vad trevligt att höra så fina ord av dig som köpare av din första lägenhet. Det var några år sedan du köpte lägenheten, hoppas att du trivs riktigt bra!

• André W
    André W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick känslan av att hon försökte trissa upp budet och mer eller mindre "tvingade mig att höja mitt laggda bud för att få igenom en affär" trots att jag lagt accepterat pris genom att säga "säljaren har inte bråttom att sälja", "Får inte säljaren ungefär vad denne har önskat får vi ha fler visningar för att få in fler intressanter". Att det accepterade priset var ett pris säljaren kan tänka sig sälja för var något hon var noga med att poängtera på visningen mer än en gång, dock gällde inte det under budgivningen då jag var tvungen att öka mitt bud med 50000 för att få skriva kontrakt trots att ingen annan budade. Detta kändes inte som ett bra och ärligt bemötande. Fick känslan av att hon ville få upp priset för egen vinning och inte att det var säljaren som var girig. Kommer ej rekomendera henne som mäklare varesig till personer som ska köpa eller sälja då ärlighet är något jag uppskattar som kund.
    2016-10-03 Isabelle R svarar André W
    Hej André,
    Det var tråkigt att höra att du är besviken, det visste jag inte om. Tack för att du lämnar din synpunkt, det är väldigt värdefullt för mig att få ta del av din upplevelse.

Jag förstår att det kan upplevas som konstigt att buda mot sig själv i en budgivning. I detta fall hade säljaren bostaden som en övernattningslägenhet och inte var i behov av en snabb försäljning. Eftersom du önskade en snabb affär var säljaren beredd att möta ditt önskemål om att inte ha fler visningar, mot att de fick en högre köpeskilling. Precis som du skriver är det vanligt att säljaren vill ha fler visningar och avvakta vid liknande situationer. Min funktion som mäklare är att få dig som köpare och den som säljer bostaden att mötas i denna förhandling.

Trots detta är min förhoppning att du trivs väldigt bra i lägenheten.

• Alexandra F
    Alexandra F skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    allt var tipp topp från början till slut! Jag är supernöjd!
    2016-09-30 Isabelle R svarar Alexandra F
    Hej Alexandra,
    Fantastiskt roligt att höra. Det var ett mycket trevligt samarbete redan från första mötet till slutet i affären. Rekord blev det också! Hoppas att du trivs i nya lägenheten :-)

• Alexander D
    Alexander D skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen betyg! Supernöjd med hela affären.
    2016-09-30 Isabelle R svarar Alexander D
    Tja Alex,
    Kul att höra ifrån dig. Roligt att du var så nöjd. Hoppas att allt löste sig med deklarationen som vi kämpade med. Hälsa Huddinge från mig!

• Sofia M
    Sofia M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag upplevde Isabelle Rosing mycket kompetent och professionell. Hon var alltid tillgänglig, fick snabbt ut annons och gav mycket bra råd.
    2016-09-30 Isabelle R svarar Sofia M
    Hej Sofia!
    Stort tack för värmande ord. Det gjorde min fredag :-) Jag var nyligen på Blomstervägen och passade då på att kika förbi lägenheten utvändigt. Allt såg fint ut! Önskar dig en trevlig helg!

• Bodil L
    Bodil L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har ingenting att anmärka på. Affären sköttes proffsigt och på ett trevligt sätt. Isabelle rekommenderas varmt.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Bodil L
    Hej Bodil!
    Skickar varmaste hälsningar tillbaka till er. Stort tack för att du tog dig tid att skicka en kommentar. Hoppas att ni trivs i Kalmar och att ni har mer sol än Nacka idag!

Isabelle från höstrusket Nacka
  • Karolin F
    Karolin F skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt trevlig, sakkunnig och tillmötesgående. Affären kändes trygg med henne.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Karolin F
    Hej Karolin,
    Det värmer att höra dina fina ord. Jag pratade med köparen av er lägenhet nyligen, ska hjälpa honom med en ny värdering inom kort.

Hoppas att ni trivs i er nya bostad. Hälsa familjen så gott!

• Lovisa A
    Lovisa A skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är kunnig och ger ett professionellt intryck. Hon känns inte alls som en "typisk säljare", utan är pålitlig och skippar klyschorna, vilket vi uppskattade. Isabelle höll i försäljningen av en lägenhet som vi köpte. Vi bestämde redan då att låta henne sälja åt oss när det blir dags. Hon rekommenderas varmt!
    2016-09-29 Isabelle R svarar Lovisa A
    Hej Lovisa!
    Blir superglad av att läsa din fina kommentar om hur ni upplevde köpet av er lägenhet i Järla Sjö. Ser fram emot att höra från er den dag ni är redo att ta nästa steg kring er bostadssituation. Jag kommer fortfarande ihåg denna försäljning som den vore igår, även om det redan gått mer än 3 år. Hälsa Max! :-)

• Margit N
    Margit N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle var kunnig, trevlig och hjälpsam under hela hela processen och även efter. Jag är väldigt nöjd med henne och kan starkt rekommendera henne!
    2016-09-29 Isabelle R svarar Margit N
    Hej Margit,
    Stort tack för din varma rekommendation. Nu var det ett tag sedan du köpte lägenheten av mig, tiden går så snabbt. Hoppas att du och familjen trivs bra och extra stort tack att du tog dig tid att skriva så fina ord. Uppskattas enormt!

• Victoria L
    Victoria L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle.nacka@svenskfast.se är mycket professionell. Trevlig och tillmötesgående. Tålamod med mina frågor och tydlig i informationen.
    2016-09-29 Isabelle R svarar Victoria L
    Hej Victoria,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation om mig. Stort nöje för mig att hjälpa dig vid försäljningen av lägenheten på Ljuskärrsberget. Kul att se dig på visningen i våras dessutom. Hoppas att vi ses snart igen framöver!

Ina Olehed
Staffan John