Isabelle Rosing
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c
131 54 Nacka — Visa karta

Vad tror Isabelle att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 81 kunder tycker om Isabelle Rosing

• Marie W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Isabelle var väldigt öppen, serviceminded vid första besöket, gick igenom allt vad som händer vid ett avtal mellan Svensk fastighetsförm och mig. ringde och kollade av hela tiden hur det gick. När vi väl bestämde oss för att sälja, gick det på 3 veckor, från annons till kontraktsskrivning. Isabelle höll oss hela tiden uppdaterad vad som hände. Läs mer
    2018-09-30 Isabelle R svarar Marie W
    Hej Marie,
    Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Tror att ni kommer att trivas minst lika bra i Gustavsberg sen!

Hörs snart när det närmar sig tillträde!

Isabelle
  • Cecilia V skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    We bought and apartment in Nacka some weeks ago. Isabelle was really nice all the time and helpful! She make sure we understood everything and guide us in every step of this new experience. Läs mer
    2018-09-18 Isabelle R svarar Cecilia V
    Thank you for your kind words! I think you will be really happy in your new appartment! See you on the access-day in a few weeks.

/Isabelle
  • Susanna S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt bostad i nacka. Mycket proffsig i alla avseenden! Trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-09-18 Isabelle R svarar Susanna S
    Hej Susanna,
    Det var en glädje att hjälpa er och skönt att det gick så fort. Tack för fina ord. Det gör mig glad!

• Katarina P
    Katarina P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt en bostadsrättsradhus i Orminge. Isabella var genom hela processen vänlig och hjälpsam. Hon fanns alltid på telefonen och svarade på frågor och ställde upp med en extra visning. Hon guidade oss proffsigt genom diskutioner med bank och säljaren. Hon bidrog helt klart till att vi köpte bostaden. Läs mer
    2018-09-18 Isabelle R svarar Katarina P
    Hej Katarina,
    Åh vilka fina ord. Stort tack för det. Vi blev ett team i budgivningen, skönt att allt löste sig så bra. Tror ni kommer att trivas utmärkt!

Ses på tillträdet!

• Jonathan skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde i Tollare och anlitade denna fantastiska mäklare. Med glädje tog hon oss igenom försäljningsprocessen och höll oss ständigt informerade och hade alltid en plan. Slutet gott, allting gott! Läs mer
    2018-08-20 Isabelle R svarar Jonathan
    Tja Jonathan,
    Stort tack för dina fina ord. Det värmer enormt! Vi ses på tillträdet i november :)

Isabelle
  • Mattias P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing har återigen visat oss att service, engagemang och återkoppling gör skillnad. Genuin, smart och ambitiös mäklare. Ett självklart val! Läs mer
    2018-06-07 Isabelle R svarar Mattias P
    Stort tack för dina fina ord Mattias! Alltid kul med återkommande kunder. Ni är alltid välkomna att kontakta mig :-)

• Yves Z skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing måste vara Sveriges mest hårt arbetande mäklare! Hon är målmedveten, kommunikativ, kunnig, proffsig och trevlig. Hon ger sig aldrig! Vi är så tacksamma att vi valde henne och för allt hennes arbete för att få affären i hamn. Läs mer
    2018-06-27 Isabelle R svarar Yves Z
    Hej Tina & Yves,
    Det var en glädje att hjälpa till med försäljningen av ert hus i Vikdalen. En försäljning och ett fantastiskt hus som jag aldrig kommer att glömma. Vi blev ett riktigt bra team, även om jag var i Sverige och ni i Australien. Tack för alla fina ord, det värmer. Önskar er all lycka till i letandet efter drömhuset i Australien :-)

Isabelle
  • Therese E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Supertrevlig tjej som vi valt att kontakta igen! Hon levde verkligen upp till våra förväntningar! Läs mer
    2018-05-31 Isabelle R svarar Therese E
    Åh, tack för fina ord Therese. Det värmer mig att ni återkom efter 3 år. Ni är alltid välkomna tillbaka. Ha en trevlig sommar i huset nu :)

• Maria C skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har varit i kontakt med Isabelle flera gånger angående värderingar. Tycker hon är en trevlig tjej med kunskap och driv för sitt yrke.
    Har hus i Nacka och man märker att hon kan området och vet vad hon talar om.
    Har alltid varit nöjd med henne och därför är jag också en återkommande.
    Kommer inte ens fundera på att anlita någon annan vid kommande försäljning! Läs mer
    2018-05-26 Isabelle R svarar Maria C
    Hej Maria,
    Stort tack för fina ord. Det gör mig så glad! Ha en fin sommar i ert fina nya hus nu! :)

• Guang Sonny Y
    Guang Sonny Y skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jätte snäll och mycket trevlig ! Alltid perfekt ! Läs mer
    2018-04-19 Isabelle R svarar Guang Sonny Y
    Stort tack för fina ord Sonny! Det gjorde min dag!

• Sara B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Man fick ärliga svar på frågor man ställde. Läs mer
    2018-03-22 Isabelle R svarar Sara B
    Hej Sara,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Snart dags för tillträde, vi hörs och ses snart!

• Felix W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt positivt bemötande, trevlig och framåt!
    Otrolig proffsig, tydlig då jag och sambon köpte våran lägenhet tillsammans. Läs mer
    2018-03-08 Isabelle R svarar Felix W
    Tja Felix!
    Vilka fina ord. De tar jag med mig framöver. Gör mig väldigt glad. En lite annorlunda försäljning, men jättekul att allt gick i lås och att det är ni som får flytta in i lägenheten i juni!

• Håkan B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket tydlig och lättförståelig. Effektiv och trevlig dessutom! Läs mer
    2018-03-08 Isabelle R svarar Håkan B
    Stort tack för värmande ord Håkan! Kul att ni fick en bra upplevelse :) Det gör mig glad!
    Vi ses på tillträdet om några veckor!

Isabelle
  • Carin Elisabeth W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket trevligt bemötande. Informativ och tydlig. Hade bra koll på huset. Läs mer
    2018-02-26 Isabelle R svarar Carin Elisabeth W
    Stort tack Carin. Fina och värmande ord! Ni kommer att trivas så bra i huset när det är dags! Nacka är minst lika bra som Huddinge, lovar :)

• Ashour K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och jätte trevlig.
    Vi fick jätte snabb återkoppling och kunde slutföra våran första bostadsköp snabbt och smidigt.
    Tack för Allt! Läs mer
    2018-01-28 Isabelle R svarar Ashour K
    Hej Ashour,
    Stort tack för fina ord och chokladen. Gör mig så glad ska du veta. Vi ses snart på tillträdet. Ta hand om er tills dess!

• Nils Z skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon lyssnade till mina krav och framförde dem till säljaren
    Då jag inte sett lägenheten innan jag började bjuda, var det viktigt att bilderna speglade objektet på ett bra sätt. Efter avslutad affär har vi nu verifierat att så var fallet.
    Affären så här långt har varit mycket smidig. Läs mer
    2017-12-18 Isabelle R svarar Nils Z
    Hej Nisse,
    Stort tack för varm rekommendation. Det gör mig glad. Trots villkorade bud och att ni missat visningarna blev det ett smidigt avslut med privatvisning innan kontraktsskrivning. Kul att det gick att lösa så bra som det blev!

• Nikkie Z skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, påläst och förklarade bra för mig som aldrig har köpt bostad förr. Läs mer
    2017-12-18 Isabelle R svarar Nikkie Z
    Stort tack för fina ord Nikkie. Skönt att du kände dig trygg med första bostadsaffären. Det var min målsättning. Vi ses på tillträdet i januari :-)

Isabelle
  • Jessica E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är mycket nöjd med Isabelle som mäklare. Hon är trevlig och proffsig. Jag har känt mig trygg hela processen. Läs mer
    2017-12-08 Isabelle R svarar Jessica E
    Hej Jessica,
    Tack för dina fina ord. Det värmer att höra och gör mig väldigt glad.

• Reijo M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med Isabelle mycke duktig Mäklare Läs mer
    2017-12-01 Isabelle R svarar Reijo M
    Stort tack Reijo! Det värmer :-) Trevlig helg!

Isabelle
  • Farinaz H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt enkel och pedagogiskt som mäklare. Hon förklarat hela processen på ett enkelt sätt och oavsett vilka problem man kan stöta på under vägen så ser hon till att de löser sig. Har känts väldigt tryggt att ha Isabelle som mäklare! Läs mer
    2017-10-31 Isabelle R svarar Farinaz H
    Hej Farinaz,
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet sedan så många år tillbaka. Dina fina ord värmer väldigt mycket. Vi hörs angående deklarationen, så hjälper jag er med den.

Hoppas att du kommer att trivas i Solna och i närheten av Savis!

• Susie H
    Susie H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är väldigt proffsig, trevlig, inkännande och empatisk utan att vara det minsta pushig. Samtidigt är hon snabb, drivande och förutseende och gör allt i rätt ordning. Jag fick förtroende för henne från vårt första möte för knappt ett år sedan. Och under processen kände jag hela tiden att hon hade koll över olika scenarier.

Isabelle är tydlig och noga med att man är med hela vägen och förstår vilket som är nästa steg. Hon fattar vad som är kundens behov, lyssnar och hör alltid av sig på överenskommen tid. Jag uppfattar att hon har ett stort kunnande och kontaktnät, samt stor erfarenhet av att matcha säljare med köpare. Hon är smidig och glad och avslutade min affär med elegans. Jag är mycket nöjd. Tack. Läs mer
    2017-10-26 Isabelle R svarar Susie H
    Hej Susie,
    Vilket år det varit och vilket fantastiskt slutresultat vi fick. Är så glad över att det blev som det blev. Dina ord värmer lite extra en sen kväll på kontoret. Jag är väldigt nöjd och stolt över att du är min kund! Tack för din fina rekommendation. Det gör mig så glad! :)

• Ann O skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med den kontakt vi haft med Isabelle. Läs mer
    2017-10-16 Isabelle R svarar Ann O
    Hej Ann,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad att ni upplevde processen så bra som köpare. Hoppas att Daniel kommer att trivas i lägenheten :)

• Alexis B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är en nöjd kund som fick det priset jag begärde. Läs mer
    2017-10-02 Isabelle R svarar Alexis B
    Tack för fina ord Alexis! :)

• Jonas L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle har ett otroligt driv och är påläst om exakt alla frågor jag som kund har haft.
    Hon tar sig alltid tid och hon är glad och trevlig!
    Det jag fastnade för var att hon kändes jordnära (inte alla mäklare som gör det) och ärlig.

Jag kommer varmt rekommendera henne till alla som ska flytta! Läs mer
    2017-09-29 Isabelle R svarar Jonas L
    Hej Jonas,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen. Blir så glad att du upplevde mig som jordnära och ärlig, väldigt viktigt eftersom du både köpte och sålde lägenheterna av mig.

Nu ska jag hjälpa din syster att sälja deras lägenhet. All in!

Isabelle
  • Sunantha D skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, glad, positivt och väldigt proffesionellt! Läs mer
    2017-09-28 Isabelle R svarar Sunantha D
    Stort tack för värmande ord Sam. Hoppas att ni kommer att trivas på Finnberget! :)

• Payam H skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vill man sälja och nå fantastiska resultat så väljer man Isabelle. Redan från första kontakt till avslut så erbjöd hon service på toppnivå.

Extremt professionell och kunnig,samtidigt som hon var väldigt personlig och jordnär. Fastän hon hade flera objekt än enbart mitt så fick man känslan den motsatta känslan. Hade man någon fundering eller behövde man hjälp med något så fanns hon alltid där och löste allt.

Det fantastiska med Isabelle var att hon även fick jättemycket beröm från budgivarna som var extremt nöjda med hennes bemötande. Dvs att hon skapar en väldigt bra relation med både säljare och ev. köpare som gör att man verkligen litar på henne och känner sig trygg. Om något så är det extremt positivt och det var beviset på att jag hade valt helt rätt mäklare. Läs mer
    2017-09-28 Isabelle R svarar Payam H
    Hej Payam,
    Vilket resultat vi nådde med rekord i området. Jag är så glad att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat.

Dina fina ord och varma rekommendation gör mitt jobb mycket roligare. Vi slet som djur med försäljningen, båda två, men det var värt varje sekund. Att du är så nöjd värmer verkligen. Vi ses igen på tillträdet.

Stort tack igen för presenterna jag fick. Alla kollegor blev så avundsjuka! :)

Isabelle
  • Matilda S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har använt oss av Isabelle vid ett flertal gånger och supernöjda. Hon är noggrann, otroligt proffsig och fantastisk bra mäklare. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2017-09-26 Isabelle R svarar Matilda S
    Hej Matilda!
    Blir så glad av att läsa din rekommendation. Värmer verkligen. Det var ett bra samarbete, som vanligt :-) Om du vill flytta tillbaka till Nacka så vet du var jag finns. Vi hörs om ni vill ha hjälp med deklarationen. Ta hand om dig nu!

• Daniel B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, strukturerad med all information. Trevlig och riktigt bra erfarenhet! Läs mer
    2017-09-26 Isabelle R svarar Daniel B
    Stort tack Daniel! Värmer att ni upplevde det så som köpare. Ni kommer att trivas fantastiskt på Kvarnholmen. Ses på tillträdet!

• Ulrika L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är en mycket trevlig, positiv och driven mäklare. Hon är proffsig, kompetent och har hjälpt mig till en fantastisk affär. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-09-25 Isabelle R svarar Ulrika L
    Hej Ulrika!
    Vilken trevlig start på min måndag förmiddag att läsa din varma rekommendation. Uppskattas mycket! Det här gjorde vi bra. Ses på tillträdet. Ta hand om dig så länge!

• Eva M skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle är mycket professionell och kunnig. Det märks tydligt att hon behärskar sitt yrke. Hon är snabb, trevlig och omtänksam och tar sig tid att lyssna och att svara på frågor utan att någonsin verka stressad. Bättre mäklare kan man inte ha. Isabelle är verkligen rätt person på rätt plats! Läs mer
    2017-08-12 Isabelle R svarar Eva M
    Hej Eva,
    Stort tack för din varma rekommendation och goda betygssättning. Det gör mig mycket glad. Hoppas att det går bra med flytten och garderobsbyggande. Tror att du kommer att trivas fantastisk bra i Nacka. Huddinge är fortfarande nära att besöka (tips från en som gjort samma resa).

• Berit E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle var säljande, drivande och uthållig under budgivningen. Skulle gärna ha haft Isabelle som mäklare när vi sålde vårt hus. Kontraktsskrivning och tillträde sköttes professionellt och personligt. Läs mer
    2017-07-12 Isabelle R svarar Berit E
    Hej Berit,
    Stort tack för värmande ord och fin rekommendation. Vill skicka tillbaka ett tack till er som var minst lika uthålliga som mig i budgivningen. Önskar er stort lycka till med husrenoveringen. När allt är klart kommer ni att stormtrivas (precis som alla andra på Bergliden).

Trevlig sommar!

Isabelle
    Vi har använt Isabelle vid flera försäljningar och har alltid varit lika nöjda. Hon ger ett mycket proffsigt bemötande med en personlig känsla och har alltid levererat en kanonbra affär.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-06-16 Isabelle R svarar Matilda S
    Hej Matilda!
    Alltid lika kul att sälja med er och få förtroendet flera gånger. Tusen tack för värmande ord och för blombudet idag. De står på mitt skrivbord och ger extra motivation. Önskar er en trevlig (och visningsfri) helg!

• Gary V
    Gary V skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, ordning en bra mäklare som har koll på läget som är så viktigt. Läs mer
    2017-06-09 Isabelle R svarar Gary V
    Hej Gary.
    Stort tack för värmande ord och champagneflaskan! Den ska jag öppna vid fint tillfälle! 😃

• Maud T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker hon gav ett bra intryck från första mötet. Är proffsig i sitt Yrke och vet vad hon pratar om. Visar intresse för kunden och jag kan verkligen ge henne minna varmaste rekommendationer till andra som behöver en bra mäklare. Läs mer
    2017-04-27 Isabelle R svarar Maud T
    Hej Maud,
    Tusen tack för fin rekommendation. Det glädjer mig så mycket att vi fick så bra betalt. Hoppas att Laila är nöjd och glad :)

• Anders T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra kunde sin sak bra framförande Läs mer
    2017-04-27 Isabelle R svarar Anders T
    Hej Anders,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Bra teamwork mellan oss alla lönade sig! :)

Isabelle
  • Per Petter Ö skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kompetent, tydlig, tillmötesgående Läs mer
    2017-03-16 Isabelle R svarar Per Petter Ö
    Tack för fina och värmande ord Petter. Hoppas att hela familjen trivs i nya huset. Snart sommar och bad i sjön!

• Pajak K skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastisk, vänlig och noggran! Jag fick all hjälp jag behövde av Isabelle. Läs mer
    2017-03-15 Isabelle R svarar Pajak K
    Hej!
    Stort tack för värmande ord! Hoppas att du trivs bra i lägenheten och i området :-)

• Ingeli J skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och tydlig. Serviceminded. Läs mer
    2017-03-15 Isabelle R svarar Ingeli J
    Tusen tack Ingeli! Tänk att båda försäljningarna gick så pass bra. Hälsa sönerna och hoppas att de trivs i sina nya och lite större lägenheter.

Isabelle
  • Karolina B skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har fått ett mycket bra intryck av Svensk fastighetsförmedling. Både jag och min mamma har valt att vända oss till dem vid försäljning samt köp av bostad. När det kommer till mäklaren Isabelle Rosing fick jag en bra upplevelse som förstagångsköpare. Hon gav ett seriöst och professionellt intryck. Jag kände mig därmed trygg som köpare och kunde lätt få information samt svar vid frågor. Jag skulle varmt kunna rekommendera henne till bekanta och tar gärna kontakt med henne i framtiden om det blir aktuellt att lägga ut min lägenhet till försäljning. Läs mer
    2017-03-15 Isabelle R svarar Karolina B
    Hej Karolina,
    Stort tack för värmande ord och att du tog tid att skriva en sån fin rekommendation. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten på Alphyddan. Hoppas att vi ses eller hörs snart. Önskar dig en trevlig och solig vårdag!

• Ted E skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt möte med Isabelle Rosing och allting gick smidigt och snabbt till. Alltså, en mycket nöjd kund! Läs mer
    2017-03-14 Isabelle R svarar Ted E
    Hej Ted!
    Kul att höra att du är nöjd. Ring om du har fler frågor kring deklarationen. Hoppas att vi ses snart igen :)

• Oskar S skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och ovanligt mån om kunderna (dvs vi!) Läs mer
    2017-03-13 Isabelle R svarar Oskar S
    Det var med glädje att hjälpa er Oskar. Hoppas bygget har rullat på bra. Har åkt utanför och försökt att kika när jag sålt i området. Hoppas familjen mår bra!

Isabelle
  • Anne-marie T skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa strategin gav bästa pris. Proffsigt! Läs mer
    2017-03-14 Isabelle R svarar Anne-marie T
    Tänk vilket resultat vi lyckades nå endast via Läge+! Tack för värmande ord Anne-Marie! Hälsa Ted!

• Maria L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var mycket nöjda. Kunnig och ingav förtroende både för säljare och köpare. Läs mer
    2017-03-13 Isabelle R svarar Maria L
    Stort tack för värmande ord Maria! Hoppas att ni trivs i stan :-)

Isabelle
  • Johannes N skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kanonbra service och snabba svar, fick mer än vad jag räkna med för lägenheten! Läs mer
    2017-03-13 Isabelle R svarar Johannes N
    Tusen tack Joey! Alltid kul att slå rekord :) Hoppas allt är bra och att ni trivs i nya lägenheten!

Med Vänlig hälsning
  • Maarit P skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket proffsig mäklare som gillar sitt jobb. Hon ordnade allt smidigt, sakligt och välordnat med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2017-02-10 Isabelle R svarar Maarit P
    Hej Maarit,
    Stort tack för värmande ord. Det gör mig så glad. Hälsa familjen!

Isabelle
  • Anna-karin L skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell. Inget att klaga på. Rekommenderas. Läs mer
    2017-02-09 Isabelle R svarar Anna-karin L
    Hej Anna-Karin,
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord om hur du upplevde affären som köpare. Värmer att höra.

Hoppas familjen har kryat på sig sedan tillträdet!

Isabelle
  • Rebecca R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har mycket stort förtroende för Isabell, hon har skött hela processen på proffsigt och personligt. nästa gång jag själv behöver mäklare kommer jag med all säkerhet att anlita Isabell. Läs mer
    2017-02-09 Isabelle R svarar Rebecca R
    Hej Rebecca,
    Stort tack för fina ord och rekommendation. Hoppas att ni trivs i huset och får många fina sommardagar på bryggan!

Hälsa familjen!

• Emma skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och proffsig. Gav ett väldigt lugnt och säkert intryck, vi kände oss helt trygga som köpare. Läs mer
    2017-02-09 Isabelle R svarar Emma
    Hej Emma!
    Det värmer att höra att ni upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter! Nu börjar det att närma sig tillträde och inflytt. Vi hörs dagarna innan och stämmer av :-)

Hälsa Micke och grattis till fina försäljningen av lägenheten.

• Anna R
    Anna R skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing skötte sitt försäljningsuppdrag av min villa i Lillängen på ett väldigt professionellt och förtroendeingivande sätt. Under hela resan före, under och efter försäljning har hon funnits där som bollplank och snabbt löst frågor som jag haft. Det har varit väldigt tryggt att ha henne som mäklare och hav kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-02-09 Isabelle R svarar Anna R
    Stort tack för värmande ord Anna! Det har varit ett teamwork från början till mål - tänk vad bra resultatet blev!

Vi hörs i veckan angående deklarationen.

Återigen stort tack för fin rekommendation och trevlig försäljning.

• Jennie W
    Jennie W skrev om Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Isabelle Rosing är professionell, kunnig och lätt att jobba med. Jag fick förtroende för henne direkt och hon såg till att jag hölls uppdaterad under hela processen, att alla papper var i ordning i tid och att spekulanterna på min lägenhet bemöttes trevligt och proffsigt. Dessutom slog vi rekord med försäljningspriset och det är till största del tack vare Isabelles varma och erfarna sätt att bemöta spekulanterna på visningen, och hennes säljförmåga under budgivningen. Jag rekommenderar henne verkligen till alla som söker en kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
    2017-02-07 Isabelle R svarar Jennie W
    Vilka fantastiska ord Jennie! Det värmer otroligt mycket. Tänk vad LÄGE+ kan göra för slutpriset - Rekord! Hoppas att du snart hittar nytt boende. Hör av dig om du behöver min hjälp med tips och råd i budgivning, eller om jag kan hjälpa till på annat vis.

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord.

Staffan John
Isabelle Rosing