Maxine Mazy
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 119 Läs vad Maxine Mazy

• Alf Roger S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Eknäs
    Väldigt kunnig mäklare
    Väldigt trevlig Läs mer
    2020-03-29 Maxine M svarar Alf Roger S
    Hej Roger!
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses på tillträdet.

Allt gott, Maxine
  • Johanna Betty S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Eknäs
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Jag har köpt en lägenhet och fick en privat visning. Maxine berätta om allt och jag behövde i stort sätt inte ställa en massa frågor.
    Kommer anlita henne när vi ska sälja vårat hus. Läs mer
    2020-03-29 Maxine M svarar Johanna Betty S
    Tack för din rekommendation Johanna och gratulerar till en ny fin bostad! Ser fram emot att få hjälpa till vid framtida bostadsaffärer igen.

Allt gott, Maxine
  • Ann-britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Jarlaberg
    Vi har sålt en bostadsrätt och söker nu en mindre bostadsrätt som vi hoppas Maxine hittar åt oss. Snabb och effektiv alltid tillgänglig när vi har haft frågor. Vi är mycket nöjda Ann Britt och Bengt Läs mer
    2020-03-29 Maxine M svarar Ann-britt S
    Tusen tack Ann-Britt det värmer verkligen att ni är nöjda. Nu ska vi som sagt hitta en ny fantastisk bostad till er!

Allt gott, Maxine
  • Bengt S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-26

Jarlaberg
    Trevligt bemötande tycker att allt var ok Läs mer
    2020-03-26 Maxine M svarar Bengt S
    Tack Bengt för din Reco! Nu ska vi hitta en ny bostad till dig och Ann-Britt.

Allt gott, Maxine
  • Britt-marie G köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-23

Har köpt bostadsrätt
    Trevlig bemötande Läs mer
    2020-03-23 Maxine M svarar Britt-marie G
    Tack Britt-Marie för rekommendationen och gratulera till en magisk lägenhet. Jag är säker på att du och Richard kommer trivas fantastiskt bra!

Allt gott, Maxine
  • Kristina B sålde sitt hus med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-18

Södra Lännersta
    Maxine har hjälpt oss sälja en tomt.
    Hon har varit lätt att kommunicera med, lyhörd och vänlig.
    Förstått vår situation. Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Kristina B
    Tusen tack för den här fina rekommendationen Stina! Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda.

Allt gott, Maxine
  • Carolin B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-12

Sickla
    Trevlig och proffsig mäklare! Tillgänglig obekväma tider och kunde skriva kontrakt sent på kvällen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Carolin B
    Tusen tack Carolin för din fina reco och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen!

Allt gott, Maxine
  • Jonatan W köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-10

Jarlaberg
    Köp av lägenhet. Maxine var mycket kunnig och påläst om både lägenheten och området. Snabb på att ta fram svar på alla frågor. Även snabb vid kontraktsskrivning, kanske lite väl effektiv då en verkligen får skärpa sina öron för att hänga med i svängarna! Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Jonatan W
    Hej Jonatan, vad glad jag blir att höra att du känner dig nöjd med min hjälp i ditt köp. Jag är säker på att du kommer stortrivas i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet och då lovar jag att dra ner tempot ett steg ;)

Allt gott, Maxine
  • Lisa K köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-08

Sickla
    Köpte en 2a i sickla. Fick ett mycket proffsigt och bra bemötande. Känner mig helt trygg med Maxine som mäklare. Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Lisa K
    Hej Lisa och tack för du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Och ett stort grattis igen till köp av en jättefin lägenhet som jag tror du kommer stormtrivas i!

Allt gott, Maxine
  • Peter K sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-06

Sålt 2a i Nacka.
    Effektiv och kompetent.
    Affären gick fort och smidigt utan problem.
    Mycket nöjd Läs mer
    2020-03-19 Maxine M svarar Peter K
    Stort tack för rekommendationen Peter, vi ses på tillträdesdagen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John