Maxine Mazy
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 70 Läs vad Maxine Mazy

• Ekaterina K sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-20

Nacka
    Vi har haft jätte svårt med att sälja vår lägenhet. Vi har haft tre olika uppdrag med andra mäklare, men bara Maxine Mazy kunde analysera varför var lägenheten svårsåld och kunde lägga upp både marknadsföringen och visningar på ett lyckat sätt. Vi är super nöjda och tacksamma för hennes insats! Läs mer
  • Maria W köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-16

Köpt bostadsrätt 64 kvm Jarlaberg

Jag är mycket glad och nöjd med den snabba och smidiga lägenhetsaffären med Maxine som mäklare!

Maxine är en mycket proffsig, extremt hjälpsam och väldigt trevlig mäklare som ser till både köparens och säljarens intressen. Jag rekommenderar starkt denna mäklare om man letar efter en engagerad och tillmötesgående mäklare i Nacka. Läs mer
  • Tomas K köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-10

Köpt lgh i Orminge.
    Maxine gav ett lättsamt men ändå seriöst intryck.
    En proffsig mäklare som tydligt och lugnt gick igenom köpehandlingarna med mig och säljaren. Även om kontraktsmötet kom till med kort varsel så var det inget som kändes slafsigt.
    Under budgivningen har Maxine skött kontakten bra och med seriositet. Läs mer
    2019-09-13 Maxine M svarar Tomas K
    Tack Tomas för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att du är nöjd! Jag är säker på att du kommer stormtrivas i din nya fina lägenhet.

• CHRISTINA B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-02

Maxine Macy sålde min bostadsrätt. Jag träffade henne första gången på en visning och kände direkt att det var hon som skulle sälja min lägenhet. Hon är proffessionell, pålitlig, framåt, driftig och extremt tillgänglig. Dessutom väldigt trevlig och inbjöd till ett fint samarbete vilket kändes väldigt tryggt. Jag kan varmt rekommendera Maxine och har redan gjort det till de som jag känner som ska sälja sin lägenhet. Min lägenhet blev såld innan visning dessutom vilket också visar på ett engagemang. Läs mer
    2019-09-03 Maxine M svarar CHRISTINA B
    Hej Christina! Vilken otroligt fin rekommendation och betyg du tagit dig tid att skriva, det uppskattas enormt mycket. Tack själv för ett bra och fungerade samarbetet, vi ses på tillträdesdagen!

Allt gott, Maxine
  • Susanne E sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-26

Nacka
    Vi anlitade Maxine när vi skulle sälja vår lägenhet efter vi fått rekommendationer om att hon skulle vara mycket bra. Och vi är mycket glada att vi gjorde det. Maxine är mycket kunnig och engagerad. Hon är tillgänglig och ger snabb återkoppling oavsett om det är tidig morgon eller kväll. Vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen och vart väldigt nöjda med hela försäljningen. Läs mer
    2019-09-03 Maxine M svarar Susanne E
    Tack en jättefin rekommendation och för förtroendet Susanne! Vi ses på tillträdesdagen.

Allt gott, Maxine
  • Karin Å köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-26

Nacka
    Jag köpte av Maxine, och hon var professionell, kunskapsrik och tillgänglig. Läs mer
    2019-09-03 Maxine M svarar Karin Å
    Tack för din omdömet Karin, det är en fantastik lägenhet du köpt och jag är helt säker på att du kommer stormtrivas! Vi ses på tillträdet.

Allt gott, Maxine
  • Ali Z sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-22

Nacka
    Maxine är väldigt kompetent, initiativrik och säker i sin roll som mäklare, vilket skapar tillit och förtroende om en säker och trygg affär hos både säljare och köpare. Hon har en bubblande personlighet som sprider glädje i rummet, hon är trevlig och har ett respektfullt bemötande. 13 augusti träffades vi och Maxine fick uppdraget att sälja vår lägenhet, 21 augusti var lägenheten såld och vi skrev på ett avtal med köparen. Det gick otroligt fort och vi är nöjda med försäljning. Vi kommer definitivt kontakta henne igen inför framtida bostadsaffärer. Stort tack. Läs mer
    2019-08-23 Maxine M svarar Ali Z
    Vilken fin rekommendation Ali, det gjorde min dag och tack snälla för det.
    Det var ett snabbt och bra samarbete. Hälsa familjen så gott och så ses vi när det är dags för tillträdet.

Allt gott, Maxine
  • Ywonne L sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-14

Nacka
    Sålt Sickla allé. Mäklaren var väldigt kompetent, pålitlig och dessutom ett väldigt trevligt bemötande. Kommer utan tvekan välja samarbete med henne i framtida bostadsaffärer.
    Stort tack från nöjda kunder Läs mer
    2019-08-15 Maxine M svarar Ywonne L
    Hej Ywonne, tack för det otroligt fina omdömet och förtroendet! Nu hoppas jag att Amanda, Jocke och bebisen kommer stortrivas på Alphyddan.

Allt gott, Maxine
  • SangHyeok L köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-13

Nacka
    I bought an apartment and the broker always kindly gave the right information in a quick manner. Also answer for all the questions promptly. I was very satisfied with the support. Läs mer
    2019-08-13 Maxine M svarar SangHyeok L
    Hi SangHyeok, Thanks for the kind words, it makes me very happy. Hope you and the family will enjoy your nice and new apartment!

All well, Maxine
  • Navid D sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-13

Nacka
    Maxine har sålt vår lägenhet och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon är strategisk och initiativrik. Vi har inte hållit med henne om vad som är rätt strategi alla gånger, men hon har varit duktig på att förankra sina idéer hos oss, vi har litat på henne och hon har visat sig få rätt varje gång. Under hela försäljningen har hon dessutom lagt mycket tid på att hålla oss uppdaterade om vad som händer i säljprocessen. Vi rekommenderar henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-08-13 Maxine M svarar Navid D
    WOW vilken fin kommentar Navid, detta gjorde min kväll! Tack för ert förtroende i försäljningen av er lägenhet och hoppas att ni kommer trivas lika bra i er nya. Vi ses när det är dags för tillträde!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John