Läs vad 179 Läs vad Maxine Mazy

• 2021-01-15
    Jättetrevligt bemötande och professionellt. Jag är så nöjd!
    Åsa A
    • 55.0 m²
    • Saltsjöqvarn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2021-01-13
    Maxine kändes kunnig samt lugn, beskrev det man undrade över i detalj och gav ett mycket professionellt intryck!
    Lennar K
    • 57.0 m²
    • Nacka Forum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2020-12-06
    Sålde en en 2:a Nacka. En snabb och smidig affär där Maxine skötte det på ett oklanderligt och proffsigt sätt.
    Ulla K
    • 48.0 m²
    • Finntorp - Nacka Kyrkby
  • 2020-11-26
    Trevligt bemötande och god kommunikation. Maxine är en person med bred kunskap och som besvarar alla ens frågor, stora som små, med ett varmt leende. Jag är jättenöjd och kommer definitivt kontakta Maxine nästa gång jag har ett köp/sälj-ärende.
    Alma B
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Finntorp
  • 2020-11-25
    Maxine har varit trevlig, professionell och kunnig. Haft kontirnuelig kontakt och varit mycket hjälpsam med alla frågor man haft. Känner att man haft förtroende. En fin och proffsig tjej att göra affärer med!
    Aija H
    • 54.0 m²
    • Saltängen
  • 2020-11-21
    * Köpt lgh på Semaforvägen 55
    * Mycket trevligt och proffsigt bemötande
    * Maxine har tagit hand om affären (och oss :-) ) på ett mycket bra sätt, och vi känner oss 110% komfortabla med att ha Maxine som vår mäklare.
    Hans Sigvard F
    • 102.5 m²
    • Saltsjö-Boo
  • 2020-11-21
    Vi har köpt en bostadsrätt på Telegrafberget som i våra ögon är helt underbar. Maxine har en härlig personlighet som inger förtroende, trygghet och kompetens. Vi fick känslan av att hon gjorde sitt yttersta för att vi skulle nå vårt mål med att köpa objektet.
    Susanne F
    Susanne F
    • 102.5 m²
    • Saltsjö-Boo
  • 2020-11-11
    Jag har sålt en 3:a i Jarlaberg.
    Väldigt gott, professionellt bemötande och
    saklig beskrivande information om hur försäljningen skulle genomföras. Fick också snabb löpande information under hela processen.
    Positiv, snabb och professionell upplevelse.
    Lena H
    • 75.0 m²
    • Jarlaberg
    Tack Lena för det fina omdömet och stort tack för ditt och Elisabeths förtroende. Allt gott, Maxine

• 2020-11-10
    Köpte riktigt snabbt en 2: på Serenadvägen , Maxine var väldigt hjälpsam och snabb - jättenöjd
    Thomas R
    Thomas R
    • 69.0 m²
    • Nacka Forum
    Hej Thomas, Tack för din rekommendation! Jag hoppas och tror att du kommer trivas i ditt fina nya hem. Allt gott, Maxine

• 2020-11-08
    Har köpt en lgh genom Maxine. Hon var mycket hjälpsam, tillgänlig och svarade snabbt på frågor.
    Ulrika Ö
    • 4:a
    • 108.5 m²
    • Saltängen
    Tack för din rekommendation Ulrika! Vi ses på tillträdet! Allt gott, Maxine

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte