Maxine Mazy
Registrerad mäklare sedan 2018-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 139 Läs vad Maxine Mazy

• Max W köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-07

1.5:a
    Ektorp
    Maxine är genuin, tydlig, proaktiv och alltid väldigt lätt att få tag på. Som köpare av min första lägenhet är jag mycket nöjd över hennes insats som mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-08 Maxine M svarar Max W
    Stort tack Max för en jättefin Reco! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!

Allt gott, Maxine
  • Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-07

Järla Sjö
    Maxine sålde vår bostad och gjorde ett fantastiskt jobb, vi kommer utan tvekan vända oss till henne vid nästa försäljning. Läs mer
    2020-07-08 Maxine M svarar Martin B
    Tack Martin för en fin rekommendation och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er magiska lägenhet!

Allt gott, Maxine
  • Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-05

Järla Sjö
    Proffsig och pålitlig, samtidigt som hon har glimten i ögat och skapar en personlig relation. Vi kommer definitivt använda Maxine vid nästa bostadsbyte. Läs mer
    2020-07-07 Maxine M svarar Karin L
    Tack snälla Lena för ett fantastiskt härligt omdöme, och framförallt förtroendet att få sälja er fantastiska lägenhet!

Allt gott, Maxine
  • Anette S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-04

Finnberget - Saltsjöhöjden
    Maxine har bistått på bästa sätt i att sälja vår bostadsrätt. Hon har varit trevlig, snabb, pålitlig och lyhörd för våra behov. Läs mer
    2020-07-04 Maxine M svarar Anette S
    Tack Anette för en fin rekommendation och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med renoveringen av ditt barndomshem så ses vi snart igen!

Allt gott, Maxine
  • Peter Rasmus W köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-04

Finnberget - Saltsjöhöjden
    Köpte nyligen en bostad och fick ett bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2020-07-04 Maxine M svarar Peter Rasmus W
    Tack för en fin rekommendation Peter. Du har köpt en superfin lägenhet och jag är säker på att du kommer stortrivas!

Allt gott, Maxine
  • Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-02

Finnberget - Saltsjöhöjden
    Maxine har hjälpt till med att sälja våra bostadsrättslägenhet. Maxine har uppträtt proffesionellt och trevligt. Jag skulle med glädje rekommendera Maxine till mina vänner. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Helena S
    Tack snälla Helena för dessa fina ord, det värmer. Lycka till med husrenoveringen nu!

• Ann-Marie B
    Ann-Marie B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Ekudden
    Maxine är professionell, ambitiös och serviceminded. Hon är lyhörd för dom önskemål och krav som finns, har mycket energi och kommer med bra förslag. Dessutom har jag känt mig som en "exklusiv" kund, bland alla andra kunder.
    Jag kan varmt rekommendera Maxine! Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Ann-Marie B
    Tack Ann-Marie för den fina rekommendationen! Kul att du är nöjd med min insats och tack själv för ett fint samarbete!

Allt gott, Maxine
  • Miguel S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Sickla
    .............................................. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Miguel S
    Stort tack för det fina betyget Miguel!

• Jacob W
    Jacob W köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Sickla
    Var på visning av en trerummare i Nacka. Två dagar senare skrev vi kontrakt. Maxine var professionell i genomförandet och tillgänglig så att affären snabbt kunde genomföras. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Jacob W
    Tack Jacob för din fina recension av mitt arbete.
    Alltid kul att hör att du som köpare är nöjd med köpet samt genomförandet!

• Sylvia J
    Sylvia J sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-30

Nacka
    Hej! jag Sylvia Jahns har sålt lägenheten på serenad v.22 via min Syster Elke.L och Maxime. Maxime var tillmötes gående. Då jag pratade med henne. Men min syster Elke har haft mest Kontakt med mäklaren. Hon tyckte att det var lätt att få kontakt med mäklaren Maxime. Vilket är bra med brådskande affärer. Så nu är bostads rätten såld. Vänliga hälsningar Sylvia. Läs mer
    2020-07-03 Maxine M svarar Sylvia J
    Hej Sylvia och tack för att du tog dig tid att skriva denna Reco!
    Både du och Elke har varit delaktiga och smidiga att jobba med, därav ett lyckat resultat!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John