Christopher Storm
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 66 Läs vad Christopher Storm

• Robin J
    Robin J sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-17

Nacka
    Vi hade försökt att sälja vår bostad vid två tillfällen innan vi träffade Christoffer. Ingen av de andra mäklarna lyckades med det Christoffer gjorde. Han är oerhört noggrann i sitt arbete och uppträder alltid professionellt. Vi som säljare kände verkligen att han representerade oss i denna affär. Vi kommer definitivt anlita Christoffer för framtida uppdrag.

Man kan sammanfatta vår upplevelse med att man får vad man betalar för! Vi kommer verkligen att rekommendera Christoffer till andra säljare som vill anlita en mäklare. Läs mer
  • Ann D sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-13

Nacka
    Vi sålde vår bostadsrätt. Mäklaren var positiv, trevlig och informativ. Bra återkoppling på intressenter. Lyckades finna nya köpare när de signade inte fick sina lån. Läs mer
  • Malin L köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-12

Nacka
    Det som drar ner betyget är seb återkoppling under budgivningen. Vi har inte heller mottagit alla nycklar som tillhör lägenheten. I övrigt ett gott bemötande Läs mer
  • Fannie W köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-12

Nacka
    Trevlig och genuin mäklare, skulle rekommendera honom alt anställa honom när jag ska sälja min lägenhet. Läs mer
  • Antonio V sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-10

Sålde lägenhet med gott resultat. Proffsigt hela vägen! Läs mer
  • Åsa E köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-27

Nacka
    Christoffer var väldigt tillmötesgående och snabb att svara när man undrade över något. Visningen, köpet och kontrakt-skrivningen gick snabbt och lätt. Han ställde t.o.m upp på semestern för att göra både säljare och köpare nöjda.
    Bra jobbat!
    Åsa Läs mer
  • Charlotte K
    Charlotte K sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-06-25

Nacka
    mäklaren är uthållig och vänlig.
    Alltid proffsig Läs mer
  • Ida-Maria H sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-06-03

Jag är väldigt nöjd med Christopher! Läs mer
  • Mats O sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-31

Nacka
    Vi sålde vår lägenhet och Christopher var engagerad och kunnig. Professionell, trygg och pålitlig. Rekommenderas. Läs mer
  • Charlotte J köpte sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-29

Nacka
    Köpte radhus i nacka via Christopher. Bad om en visning i sista stund, vilket han ordnade på mindre än en timme. Mäklaren kändes påläst och ärlig, både vad gäller husets bra och mindre bra sidor. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John