Läs vad 115 Läs vad Christopher Storm

• 2021-01-15
    Ändrade livsförhållanden gjorde att jag sålde min nyproducerade lägenhet innan inflyttning. Att sälja en bostadsrätt på ritning är inte det enklaste, men Christopher lyckades med bravur...

Jag är extremt nöjd med resultatet. Det blev huggsexa om lägenheten och det kom in hela 37 bud.

Detta blev den bästa bostadsaffären jag gjort i mitt liv.
    Robert A
    Robert A
    • 74.0 m²
    • Kvarnholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2021-01-11
    Bra känsla för marknadsläget och höll vad han lovade. Ställde dessutom upp med svar på frågor samt kontraktskrivning utför kontorstid. Rekommenderar Christopher som mäklare
    David S
    • 86.0 m²
  • 2020-12-20
    Har såld mitt lägenhet (111kvm) i Nacka. Christopher haft en bra marknadsstrategi . Hjälpsam under hela processen och även efter. Fick kontakter med banker , andra av sina kollegor för att hitta en annan bostad.
    Monica Liana D
    • 111.0 m²
  • 2020-12-14
    Vi köpte en bostadsrätt i Nacka Strand, Fabrikörvägen. Christopher agerade mycket professionellt under hela processen och visade prov på stor lyhördhet för våra specifika önskemål, ordnade bl a två privata visningar. Under budgivningsprocessen kommunicerade Christopher snabbt och kommunikativt vilket skapade tillit. Dessutom ett snabbt avslut vilket var viktigt för oss. Vi är mycket nöjda med såväl köpt lägenhet som Christophers arbets- och förhållningssätt.
    Staffan S
    • 83.0 m²
    • Nacka Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2020-12-07
    Christopher är personlig, tillgänglig och lyhörd samtidigt som han är mycket professionell. Hans erfarenhet, kunskap och driv hjälpte oss att sälja vår lägenhet över förväntan.
    Richard A
    • 2:a
    • 70.0 m²
  • 2020-12-01
    Professionell på alla sätt! Vi köpte vår första lägenhet av Christopher på Kvarnholmen. Han var hjälpsam och responsiv under hela processen, och var alltid tillgänglig för våra frågor. Om ni vill ha en kompetent och förtroendeingivande mäklare är Christopher det självklara valet.
    Yingying C
    Göran L
    • 92.0 m²
    • Nacka
  • 2020-10-15
    Christopher är kunnig och har hög trovärdighet. Han har gott omdöme, är lugn och inger stort förtroende.
    Gustav C
    • 5:a
    • 108.0 m²
    • Ekudden
  • 2020-10-14
    Han levererar alltid det han lovar! Otroligt proffsig mäklare som bidrar till en trygg och bekväm process att sälja/köpa sig ett hem.
    Riktigt, riktigt bra!
    Elin J
    • 75.0 m²
    • Nacka Strand

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte