Christopher Storm
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 47 kunder tycker om Christopher Storm

• Marianne R
    Marianne R skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-10

Jag har hattat fram och tillbaka i två år och hela tiden mötts av hjälp och någon som lyssnar. När jag sedan väl sålde så arbetade Christopher snabbt, målmedvetet och vänligt utan att vara stressad. Jag hade med andra ord inte kunnat vara mer nöjd. Läs mer
  • Susanne Azziza Tamara E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-03

Jag har både köpt och sålt lägenhet via Christopher. Båda erfarenheterna har varit utmärkta. Christopher hjälpte mig sälja min etta på Sickla Allé 13. Han gjorde ett utmärkt jobb från början till slut och arbetade effektivt och proffesionellt. Varje steg i försäljningsprocessen var väl planerad och genomförd. Jag är mycket nöjd med slutpriset av bostaden. Jag kan varmt rekommendera Christopher som mäklare. Läs mer
  • Maria H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-15

Vi har sålt vår lägenhet i Nacka och Christoffer har varit mycket professionell, kunnig och tillgänglig under hela processen. Då vi drabbades av ett dödsfall i familjen under processen , assisterade Christoffer oss under denna tid långt utöver vad vi kunnat förvänta oss, ex med att koordinera städning och elektrikerbesök och lösa problem som dök upp. Han hade vårt fulla förtroende under hela processen och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Jörgen T skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-12

Bra jobb från början till slut! Lyhörd, tillgänglig och flexibel mäklare Läs mer
  • Joel K skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-12

Smidig, enkel och mycket bra försäljning.
    Christoper är mycket kompetent, professionell och väldigt trevligt. Christopher får gärna sälja vår nästa bostad! Tack för insatsen, vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Serhat E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-11

Jag sålde en trea i Nacka.

Christoffer var väldigt proffesionell och förtroendeingivande från start. Vidare hade han en god kunskap om den lokala marknaden vilket underlättade processen.

Christoffer var responsiv, tillgänglig och engagerad. Allt gick enligt förväntan och jag hade gjort samma val av mäklare igen. Läs mer
  • Yevgeniy S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-10

Duktig och driven mäklare, försäljningen gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Josefine W skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-10

Sålt bostadsrätt. Mäklaren lugn och saklig och realistiskt/pessimistisk ang marknaden. Han var tydlig med att kunden inte ska bli negativt överraskad utan istället positivt överraskad. Läs mer
  • Ida-Maria H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Jätte nöjd med Christopher. Ärlig, tillgänglig och kompetent. Läs mer
  • Arzu E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-11-02

Bostadsrätt
    Bästa sätt och god intryck
    Service och mäklarens kunnande och levde upp mina förväntningar
    God och yrkeskunnande Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka