9 rekommendationer

Christopher Storm
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Christopher att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Christopher Storm

• Em L
    Em L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Christopher när vi i början på 2017 skulle sälja vår lägenhet i Finnboda hamn. Vi hade mer eller mindre beslutat oss för en annan mäklare men efter vårt möte med Christopher så tänkte vi om. Vilket vi i efterhand är väldigt glada över att vi gjorde.
    Det vi föll för hos Christopher var hans lugn och ödmjukhet. Något som även säljare påpekade och uppskattade när affären var avslutad.
    Christopher var hela tiden tillgänglig under processen och vi kände oss väldigt trygga med honom.
    Christopher är en fantastisk mäklare som är angelägen om att göra sitt yttersta för kunden, är "hungrig" och kunnig.
    Vi önskar honom all framgång då han verkligen förtjänar det.

// Emilie
  • Anne J
    Anne J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christophers bemötande var positivt och korrekt. Han kollade upp och återkom med svar på frågor. Det var lätt att få kontakt med C. Han var påläst och hade god kännedom om mitt område. Det gick lätt att diskutera strategier och tankar kring försäljningen som blev lyckad.
    C. Fungerade mycket bra för mig han var personlig, inte för pushig och ändå framåt.
    2017-08-21 Christopher S svarar Anne J
    Tack för de fina orden Anne! Jag är glad att du är nöjd med affären och stort grattis till ditt nya boende !
    Christopher S gillar detta
  • Erik M
    Erik M skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Högsta betyg! Bra service och proffsigt bemötande. Han har varit tillgänglig och hjälpsam över högt ställda förväntningar.
    2017-07-18 Christopher S svarar Erik M
    Tack för de värmande orden Erik. Jag är glad att du är nöjd, förhoppningsvis ses vi framöver när/om du flyttar tillbaka till Nacka :) ! Lycka till med det nya projektet!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Serviceminded, tydlig och gjorde ett mkt bra jobb!
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är så glad att vi kontaktade svenskfast och just Christopher Storm. Han har vart en trygghet i både sälj och köp av bostad. Vart tillgänglig dygnet runt med vilken fråga man än har. En sån ödmjukhet och proffsighet som vi fått av Christopher tror jag är helt unik. Vi rekommenderar alla att anlita Christopher!
    2017-05-05 Christopher S svarar Ebba L
    Hej Ebba och Johan. Det värmer att höra de fina orden. Jag är glad att ni är nöjda och jag är glad att jag kunde hjälpa er med både ert köp och sälj :) ! Vi ses på tillträdet!
  • Manne E
    Manne E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Det var bra jag fick mer pengar än jag trodde innan försäljningen. Proffsig mäklare och det kändes att han brydde sig och gjorde sitt bästa.
    2017-05-03 Christopher S svarar Manne E
    Tack för de fina orden och grattis till rekordpriset :) ! Lycka till med det nya tillskottet och radhuset !
    Christopher S gillar detta
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher sålde min lägenhet på finnbergsvägen 16 i nacka den 11 april.

Jag har sålt lägenheter vid flera tillfällen och Christopher har hittills varit den bästa. Då baserar jag inte det på slutpriser utan för hur Christopher är som person. Man får snabbt en bild av honom som hungrig, engagerad och en riktig vinnare.
    Tillgänglig nästan när som helst under dygnet och det märks att han vill utveckla sig själv och pressa sig lite till hela tiden.
    Hans bakgrund som elitidrottare märks och detta slutade i vårt fall i ett högt slutpris.
    Jag kommer att rekommendera Christopher till alla jag känner och skulle glädjas åt hans framgångar som mäklare, jag gillar folk som vill framåt och nå resultat då är Christopher rätt person att anlita.
    2017-04-13 Christopher S svarar Christoffer E
    Tack för de fantastiska orden och ett fantastiskt samarbete. Det faktum att ni var så lätta att samarbeta med gjorde allt väldigt enkelt och smidigt. Stort lycka till uppe i Umeå med allt ni åtar er!
  • Hampus Å
    Hampus Å skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher Storm är en professionell mäklare med stort tålamod och mycket hög integritet. Kan verkligen varmt rekommendera Christopher!
    2017-04-12 Christopher S svarar Hampus Å
    Tack för de värmande orden Hampus. Jag är att glad att jag fick förtroende att hjälpa dig med din försäljning!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cristopher är driven och kundorienterad mäklare vi hade stort förtroende för under vår försäljning.
    2017-04-04 Christopher S svarar Jesper S
    Hej Jesper och tack för de fina orden. Det var trevligt att arbeta med er och jag är glad att försäljningen gick såpass bra som den gjorde! Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende! Ha det gott och hälsa familjen :) !

Mvh Christopher
Ina Olehed