Christopher Storm
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 100 Läs vad Christopher Storm

• Alexandra A
    Alexandra A sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-08-11

Saltsjöbaden
    Hej,
    Vi har fått hjälp av Christopher med att sälja vår lägenhet på 4-rum. Han är väldigt profesionell och duktig. Han levde verkligen upp till våra förväntningar och levererade de han hade lovat.
    Vi rekommenderar honom varmt. Trygg och ärlig.
    Älskar det han gör och det återspeglas i det han levererar. Läs mer
  • Richard U sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-08-10

Västra Orminge
    Bästa mäklaren i Nacka!
    Snabb, noggrann samt duktig mäklare som sätter kunden i fokus. Läs mer
  • Kerstin Ann-sofie T sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-22

2:a
    Saltsjöbaden
    Ska sälja en lägenhet.
    Trevligt bemötande
    Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar.
    Mäklaren är trevligt, proffsig och vi känner oss i goda händer. Läs mer
  • Torbjörn B sålde sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-10

Saltsjö-Boo
    Christoffer har hjälpt oss sälja vårt hus på ett proffsigt sätt. Han är lyhörd, lättsam att prata med och har ett ödmjukt sätt.Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Tobbe & Maggan Läs mer
  • Christian B sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-07

Skvaltan
    Christopher gjorde ett riktigt bra jobb under visningar och budgivning. Hade önskat lite tätare kommunikation tidigare i processen, men är överlag mycket nöjd med hans jobb. Läs mer
  • David R köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-02

Nacka Forum
    Blev bemött otroligt proffsigt men samtidigt med en varm och trevlig inställning. Snabb på svar på frågor samt väldigt tydligt med allt. Läs mer
  • Ofelia D
    Ofelia D köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-04-29

3:a
    Järla Sjö
    Tack vare Christophers hjälp och expertis kunde vi snabbt och smidigt bli ägare till vår drömlägenhet! Himla trevligt och professionellt bemötande också, rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Åke B
    Åke B sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-04-28

Nacka Forum
    Christopher är väldigt seriös och proffsig.
    Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt,kanske mer köparens bedrift men hursom så lyckades Christopher få upp priset över förväntan. Läs mer
  • Charlotte Francis R sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-04-27

3:a
    Järla Sjö
    Christopher har hjälpt oss att sälja vår lgh i Järla sjö och vi kan rekommendera honom varmt. Han är proffsig, lyhörd och inte minst förtroendeingivande för både säljare och köpare. /Charlotte och Olof Läs mer
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-04-14

5:a
    Nysätra
    Christoffer sålde vårt radhus mitt under rådande Coronakris.
    Under hela processen fick vi bra uppdateringar och korrekta bedömningar.
    Christoffer är mycket insatt och ger ett väldigt seriöst intryck samtidigt som han är lättsam att kommunicera med. Kan inte annat än att rekommendera honom om ni går i säljtankar! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John