Christopher Storm
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c
131 54 Nacka — Visa karta

Vad tror Christopher att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 36 kunder tycker om Christopher Storm

• Malin E
    Malin E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte av honom. Han var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Rikard B
    Rikard B skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christoffer mäklade försäljning av vår lägenhet på Kvarnholmen. Han överträffade alla våra förväntningar. Christoffers känsla och hårda arbete gjorde skillnad i vår plånbok. Tack. Läs mer
  • Emmanuel  d
    Emmanuel d skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher came on top of my list when I did my due diligence to select a local agent to sell my apartment in Stockholm.
    His pro-active and problem solving approach associated with a clear and structured plan differentiated him big time compared to others in the market.
    And once he got into action, it was real stuff with solid personal commitment and drive. The way he keeps you informed about how, what etc is also outstanding.
    Highly recommended. And if I transact again in Stockholm, I’d try to do it with/thru him. Läs mer
  • Safira F
    Safira F skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och min sambo har köpte en lägenhet i Nacka och Christopher hjälpte oss att göra en snabb och lätt köp. Christopher var flexible och bemötttade våra behövde av möte och svarat alla frågorna gällande den objekt.
    Det vara våra första upplevelse att köpa en lägenhet och det var super positiv.
    /safira Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Safira F
    Hej Safira och Pontus. Stort tack själva och grattis till en fantastisk lägenhet! Ha en trevlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Helene E
    Helene E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Smidigt, enkelt...utan problem. Tryggt. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Helene E
    Hej Helene. Tack för de fina orden och för ett bra samarbete! Lycka till med huset och de stundande renoveringarna :) !
  • Linda E
    Linda E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, väldigt kunnig och professionell. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Linda E
    Hej Linda. Tack för de fina orden och stort grattis till en fantastisk bostad! Trevlig sommar!
  • Lars H
    Lars H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt brf 3:a i Nacka.
    Korrekt, seriöst bemött med en strukturerad arbetsmodell. Absolut ej skönmålande vad gäller värdet/möjligt försäljningspris, snarare kanske lite defensiv, vilket gav mig känslan av att mäklaren lite tvekade på sin egen förmåga att sälja in och generera ett gott resultat. Mer självförtroende och go i inställningen mot ett högt slutpris skulle känts lugnare för mig.
    Mina förväntningarna var MSEK 2,7 medan mäklaren nog trodde att 2,5 var mer realistiskt. Slutpris blev 2,670, vilket är bra.
    Enda mindre bra var beskrivningen, i text, i prospekt/annons där lite mer kreativitet, målande beskrivning varit bra för att framställa/lyfta fram lgh som ett attraktivt objekt.
    Man måste jobba hårt och ha lite tur att hitta rätt köpare, vilket "vi" gjorde. Bra pris efter snabb budgivning och avslut på 2 dagar kändes fantastiskt bra.
    Mäklaren kändes mycket engagerad, följde upp hela tiden vilket kändes tryggt. Med ytterligare några års rutin kommer det bli en klar 5:a i betyg. Lycka till och stort tack! Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Lars H
    Hej Lars. Tack för de fina orden! Jag är oerhört glad att vi lyckades sälja in din lägenhet såpass bra och nå den näst högsta nivån hittills under rådande marknad. Tack för gott samarbete, vi ses på tillträdet !
  • Anne D
    Anne D skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher har hjälpt oss att sälja en 3:a in Finnboda i en tuff marknad med lång säljtid och många visningar. Han har under hela processen varit engagerad, tillgänglig och alltid återkopplat snabbt. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Anne D
    Hej Anne. Trots lång process under en oerhört tuff marknad är jag glad att vi tillsammans lyckades sälja bostaden. Tack för de fina orden och de goda samarbetet. Ha en underbar sommar så ses vi på tillträdet !
  • Ramona M
    Ramona M skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher ansvarade för mitt nya köp av bostadsrätt på ett mycket seröst sätt, det gick snabbt och smidigt! Han är lättsam trevlig och tillgänglig, är mycket nöjd och rekommenderar honom varmt!
    // Ramona Mubarak Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Ramona M
    Hej Ramona. Tack för de fina orden. Grattis till en underbar lägenhet och jag hoppas och tror du och barnen kommer att trivas utmärkt. Vi ses på tillträdet !
  • Pelle E
    Pelle E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde 50+-lägenhet i Lillängen,Nacka.

Engagerad och tillgänglig. Förklarade redigt. Svarade på frågor snabbt och korrekt. Tog reda på "regler" beträffande samtycke när en part (i ett äktenskap) lider av kraftig demens.

Vi förväntade oss minst 4 mkr och Cristoffer "gissade" på 4-4,5 mkr. Vi fick 4,5...Bra alltså.

Gav bra och balanserat råd i samband med det bud som kom in i förväg...vilket vi, med lite eftertanke, tog. Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Pelle E
    Tjena Pelle! Stort tack för de fina orden. Tack för ett väldigt gott samarbete och ha en underbar sommar!
  • Petra
    Petra skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt duktig och ambitiös mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-07-23 Christopher S svarar Petra
    Hej Petra! Stort tack för betyget och de fina orden. Lycka till med husköpet och ha en underbar sommar!
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Efter första mötet blev jag mycket övertygad om att jag valt rätt ”fighter” som mäklare till min lägenhet, men när arbetet väl påbörjades tappade jag snabbt förtroendet. Fotograferingen blev inte alls som förväntat, fotografen råkade välta ner saker som gick sönder i lägenheten och bilderna blev mycket suddiga. När min sambo bad fotografen ta om en bild så viftade mäklaren bort önskemålet, fotograferingen tog endast 10 minuter inkl. städning av fotografen.
    När jag fick bilderna och annonstexten blev jag mycket orolig, texten var så dåligt skriven, det var så mycket stavfel och upprepningar igenom hela texten. Mycket dålig svenska! Jag blev tvungen att rätt stava och skriva om texten åt mäklaren.
    Mäklaren valde också att lägga ut annonsen med ett pris som inte var förankrat med mig. Han visste vad jag ville få ut för lägenheten och valde att lägga ut den för 1 210 000 kr under mitt pris. Till hans försvar var att det skulle locka köpare vilket det också gjorde, men fel personer kom.
    Efter visningen hörde mäklaren av sig och berättade hur det gått, men sen blev det tyst från hans sida. Det var jag som fick messa eller ringa för att få info. Dock svarade han varje gång eller ringde snabbt tillbaka.
    Jag tappade snabbt förtroende och kände mig inte alls trygg med mäklaren och hans arbete. Jag kände att jag bar tvungen att kontrollera och påminna honom om allt. Jag fick tillslut ut vad jag begärde efter att jag bad mäklaren att gå ut med ett fastpris vilket var min önskan från början, även då blev jag tvungen att kontrollera texten och såg att han missat skriva accept pris i annonsen….
    Jag kan inte rekommendera honom som mäklare! Det märks att han är en ung oerfaren mäklare med lite för kaxig attityd som inte lyssna på sina säljare. Han kanske kan bli bra med tiden, men det är ingen jag kommer vända mig till nästa gång jag ska köpa eller sälja. Läs mer
  • Tove Ä
    Tove Ä skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har köpt 3 rum och kök
    Allt gick bra, mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Tove Ä
    Hej Tove och tack för de fina orden. Lycka till med lägenheten !
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenmäklare, mycket proffsig, förstående, aktiv, trevlig, bästa mäklare vi haft. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Stefan W
    Hej Stefan och Lena. Tack för de fina orden och tack själva för ett trevligt samarbete. Hoppas ni kommer trivas i Hammarbyhöjden !
  • Jean Christian J
    Jean Christian J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra. Positiv. Direkt. Snabb. Vänlig. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Jean Christian J
    Hej Jean Christian och tack för de fina orden. Lycka till med skidåkandet och den fantastiska lägenheten !
  • Anna G
    Anna G skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har enbart mycket positiva intryck av Christopher som uppträtt engagerat och seriöst i alla steg av mitt bostadsrättsköp. Trots några gupp på vägen dit så har han varit mån om att jag som köpare kunnat känna förtroende och trygghet. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Anna G
    Hej Anna. Som du säger, trots några gupp på vägen så nådde vi fram och jag är väldigt glad för din skull! Jag är övertygad om att du kommer trivas i din magiska lägenhet på Kvarnholmen. Trevlig sommar !
  • Rezan A
    Rezan A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt duktig mäklare, professionell! Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Rezan A
    Hej Rezan. Stort tack för orden. Jag är övertygad om att ni kommer trivas på Kvarnholmen, lycka till med ert nya boende, hälsa Carla!
  • Nina A
    Nina A skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte lägenhet genom Christopher och är väldigt nöjda med hans arbete! Han svarade snabbt, bra återkoppling under processen och var professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Nina A
    Hej Nina. Tack för de fina orden. Hoppas ni trivs i den fina lägenheten på Alphyddan. Hälsa familjen och trevlig sommar !
  • Amjed H
    Amjed H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher var enormt engagerad och professionell. Han var alltid tillgänglig under hela processen vilket kändes tryggt. Trots den ostabila marknaden fick han min lägenhet såld. Jag är jättenöjd med Christopher. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Amjed H
    Tack Amjed för orden. Tack själv för ett bra samarbete, trots den tuffa marknaden nådde vi en riktigt bra nivå och det är jag väldigt glad för. Trevlig sommar så hörs vi !
  • Pär L
    Pär L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi hade nöjet att få ha Christopher som vår mäklar. Det som utmärker honom allra mest är hans professionalitet, outtröttliga engagemang och förmåga att hitta nya lösningar och idéer i lägen där andra hade givit upp. Han jobbar hårt och vi är mycket nöjda med hans insats i ett relativt trögt rådanande marknadsläge.

Tack!

/Pär och Anna Sophia Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Pär L
    Hej Pär och Anna Sophia. Jag är väldigt glad för er skull, en fantastisk solskenshistoria där vi aldrig gav upp utan fortsatte att kriga på. Hoppas ni trivs i nya lägenheten på Kvarnholmen och lycka till med valpen och allt ni åtar er :) ! Trevlig sommar
  • Björn S
    Björn S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cristopher är en mycket duktig mäklare som helt levde upp till våra förväntningar. Han hade en klar strategi för hela försäljningsprocessen, gav kloka råd och hade ordning och reda i besked och dokumentation. Han gav alltid snabba svar på våra frågor. Vi ger Christopher de allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Björn S
    Hej Björn. Tack för de betyget och de fina orden. Det uppskattas verkligen. Tack för ett trevligt samarbete och det glädjer mig att du är nöjd. Ha en trevlig sommar !
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte bostad av Christopher och har ingenting att anmärka på. Han är trygg, säker och tillmötesgående. Christopher är väldigt trevlig och jag känner stort förtroende till honom som mäklare. Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Jessica E
    Hej Jessica. Tack för betyget och de fina orden. Grattis till en underbar lägenhet, jag hoppas ni stortrivs! Trevlig sommar
  • Robert R
    Robert R skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Till vår försäljning valde vi en mäklare som vi själva hade velat köpa motsvarande objekt av. Vi är mycket nöjda med valet av Christopher!
    Engagerad, entusiastisk och alltid anträffbar. Anstränger sig för att hålla löften och ge ärliga besked. Återkopplar, undersöker och är mån om att ge tydliga besked.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-18 Christopher S svarar Robert R
    Hej Robert! Stort tack för betyget och de värmande orden. Underbar familj att jobba med, jag är väldigt glad för er skull. Lycka till med nya huset och allt ni åtar er. Trevlig sommar!
  • Peter H
    Peter H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En riktigt proffsig mäklare. Som överträffa alla mina förväntningar Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Peter H
    Tack för de fina orden Peter. Lycka till med ert nya boende i Årsta !
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt nöjda med försäljningen av vår bostad Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Rebecca E
    Hej Rebecca! Tack för de fina orden och grattis till en fantastisk affär. Lycka till med allt framöver :) !
  • Martin P
    Martin P skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklaren är förtroendeingivande, tydlig och påläst. Alltid snabb att återkoppla när jag hade frågor. Supernöjd att jag valde honom. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Martin P
    Tjena Martin. Grattis till en fin affär. Ha det gott nere i Norrköping!
  • Anne D
    Anne D skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Grym insats och extremt driven! Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Anne D
    Tack Anna för de fina orden. Lätt att arbeta med er och jag är väldigt glad för er skull. Lycka till med huset !
  • Em L
    Em L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Christopher när vi i början på 2017 skulle sälja vår lägenhet i Finnboda hamn. Vi hade mer eller mindre beslutat oss för en annan mäklare men efter vårt möte med Christopher så tänkte vi om. Vilket vi i efterhand är väldigt glada över att vi gjorde.
    Det vi föll för hos Christopher var hans lugn och ödmjukhet. Något som även säljare påpekade och uppskattade när affären var avslutad.
    Christopher var hela tiden tillgänglig under processen och vi kände oss väldigt trygga med honom.
    Christopher är en fantastisk mäklare som är angelägen om att göra sitt yttersta för kunden, är "hungrig" och kunnig.
    Vi önskar honom all framgång då han verkligen förtjänar det.

// Emilie Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Em L
    Hej Emilie. Uppskattar de fina orden, det värmer! Jag hoppas ni kommer trivas i huset i Huddinge. Hälsa familjen !
  • Anne J
    Anne J skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christophers bemötande var positivt och korrekt. Han kollade upp och återkom med svar på frågor. Det var lätt att få kontakt med C. Han var påläst och hade god kännedom om mitt område. Det gick lätt att diskutera strategier och tankar kring försäljningen som blev lyckad.
    C. Fungerade mycket bra för mig han var personlig, inte för pushig och ändå framåt. Läs mer
    2017-08-21 Christopher S svarar Anne J
    Tack för de fina orden Anne! Jag är glad att du är nöjd med affären och stort grattis till ditt nya boende !
    Christopher S gillar detta
  • Erik M
    Erik M skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Högsta betyg! Bra service och proffsigt bemötande. Han har varit tillgänglig och hjälpsam över högt ställda förväntningar. Läs mer
    2017-07-18 Christopher S svarar Erik M
    Tack för de värmande orden Erik. Jag är glad att du är nöjd, förhoppningsvis ses vi framöver när/om du flyttar tillbaka till Nacka :) ! Lycka till med det nya projektet!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Serviceminded, tydlig och gjorde ett mkt bra jobb! Läs mer
    2017-12-22 Christopher S svarar Hanna H
    Hej Hanna. Tack för de fina orden och lycka till med nya lägenheten. Vi lär troligen stöta på varandra i Finnboda :) !
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är så glad att vi kontaktade svenskfast och just Christopher Storm. Han har vart en trygghet i både sälj och köp av bostad. Vart tillgänglig dygnet runt med vilken fråga man än har. En sån ödmjukhet och proffsighet som vi fått av Christopher tror jag är helt unik. Vi rekommenderar alla att anlita Christopher! Läs mer
    2017-05-05 Christopher S svarar Ebba L
    Hej Ebba och Johan. Det värmer att höra de fina orden. Jag är glad att ni är nöjda och jag är glad att jag kunde hjälpa er med både ert köp och sälj :) ! Vi ses på tillträdet!
  • Manne E
    Manne E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Det var bra jag fick mer pengar än jag trodde innan försäljningen. Proffsig mäklare och det kändes att han brydde sig och gjorde sitt bästa. Läs mer
    2017-05-03 Christopher S svarar Manne E
    Tack för de fina orden och grattis till rekordpriset :) ! Lycka till med det nya tillskottet och radhuset !
    Christopher S gillar detta
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher sålde min lägenhet på finnbergsvägen 16 i nacka den 11 april.

Jag har sålt lägenheter vid flera tillfällen och Christopher har hittills varit den bästa. Då baserar jag inte det på slutpriser utan för hur Christopher är som person. Man får snabbt en bild av honom som hungrig, engagerad och en riktig vinnare.
    Tillgänglig nästan när som helst under dygnet och det märks att han vill utveckla sig själv och pressa sig lite till hela tiden.
    Hans bakgrund som elitidrottare märks och detta slutade i vårt fall i ett högt slutpris.
    Jag kommer att rekommendera Christopher till alla jag känner och skulle glädjas åt hans framgångar som mäklare, jag gillar folk som vill framåt och nå resultat då är Christopher rätt person att anlita. Läs mer
    2017-04-13 Christopher S svarar Christoffer E
    Tack för de fantastiska orden och ett fantastiskt samarbete. Det faktum att ni var så lätta att samarbeta med gjorde allt väldigt enkelt och smidigt. Stort lycka till uppe i Umeå med allt ni åtar er!
  • Hampus Å
    Hampus Å skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christopher Storm är en professionell mäklare med stort tålamod och mycket hög integritet. Kan verkligen varmt rekommendera Christopher! Läs mer
    2017-04-12 Christopher S svarar Hampus Å
    Tack för de värmande orden Hampus. Jag är att glad att jag fick förtroende att hjälpa dig med din försäljning!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Cristopher är driven och kundorienterad mäklare vi hade stort förtroende för under vår försäljning. Läs mer
    2017-04-04 Christopher S svarar Jesper S
    Hej Jesper och tack för de fina orden. Det var trevligt att arbeta med er och jag är glad att försäljningen gick såpass bra som den gjorde! Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende! Ha det gott och hälsa familjen :) !

Mvh Christopher
Staffan John