Christopher Storm

Christopher Storm

Christopher Storm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Christopher Storm har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Christopher Storm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.8. Christopher Storm har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

211 omdömen om Christopher Storm

Sedan starten hos Reco 2017
Hanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eriksvik

Jättebra hjälp från Christopher när vi sålde vårt hus. Kan varmt rekommenderas!

Jörgen L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Strand

Christopher har vart mycket hjälpsam och flexibel under hela processen. Var mycket smidigt att både få till en visning till att skriva kontrakt.

Frederique P
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Duvnäs

Christopher hjälpte oss att gå genom hela processen för att köpa den här bostad och var en fantastisk mäklare att jobba med. Lätt att prata och bra insikter.

Frederique P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Strand

Christopher lyssnar på båda spekulanter och säljare. Han gode flera förslag om ändringen (små och ibland lite större) som bidrar till att höga försäljningsmöjligheten och priset. Kommunikationen var alltid rak och tydlig, men också med humor, som är uppskattad. Det finns saker i försäljningsprocessen som ligger utanför Christopher’s kontroll, men dom som finns inom kontrollen, sköter han utmärkt bra.

Birgitta B
Saltsjö-Duvnäs

Vi kan å det varmaste rekommendera Christoffer. Han är lyhörd, flexibel, förstående och kompetent. Vi hade stort förtroende för honom under processens gång och han fick till en bra affär där både säljare och köpare var nöjda. Full pott.

Torgny B
Saltsjö-Duvnäs

Redan vid första mötet gjorde Christopher ett trevligt, professionellt och kunnigt intryck. Han presenterade en trovärdig strategi för försäljning av vårt hus som han också kunde motivera på ett trovärdigt sätt. Vi hade pratat med flera olika mäklare och hade därför högt ställda förväntningar av Christopher. Kort sagt, Christopher överträffade alla våra förväntningar.

Anne Catherine N
Kummelnäs

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Christopher alltsedan första samtalet. Han har på ett professionellt och trevligt sätt genom hela processen tillhandahållit all den information som jag bett om som köpare samt återkopplat enligt överenskommelse. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare, i vart fall från en köpares perspektiv.

David S
Nacka Centrum

Det är andra gången jag tar hjälp av Christopher och det säger väl det mesta. Att jag tycker att han gör ett bra jobb och är proffsig. Men jag är kritisk till att jag blev rekommenderad att inte använda Hemnet. Tror det drog ner intresset samt att det även drog ut på tiden rejält. När jag bad om att lägga ut den på Hemnet så blev den såld ganska snabbt

Daniel C
Saltsjö-Boo

Smidig kontakt längs med affären och fick våra frågor besvarade snabbt. Vi är väldigt nöjda med Christophers del i affären.

Jim H
Saltsjö-Boo

Proffsig och trevlig, svarar och återkopplar precis lagom, kanske fick upp vår förhoppning aningen mycket, men med marknaden som motvind fick han fastigheten såld med alla nöjda parter rekommenderar absolut Christopher!