Christopher Storm

Christopher Storm

Christopher Storm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Christopher Storm har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Christopher Storm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Christopher Storm har haft 72 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 132 Läs vad Christopher Storm

• Kerstin F
    2021-07-09
    Christopher är helt enkelt en mäklare i toppklass som gör allt och lite till för att få nöjda kunder och leverera service utöver det vanliga. Han är väldigt engagerad, kompetent och skicklig men också karismatisk, glad och trevlig att ha att göra med. Vi är SÅ nöjda! Han får toppbetyg rakt igenom och vi kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Finnboda Hamn
    2021-06-24
    Christer var väl förberedd inför vår privata visning och tog emot oss exakt på utsatt tid med mycket trevligt bemötande. Visningen var toppen och även kontakterna efteråt var mycket snabba och smidiga vilket resulterade i underhandsaffär som vi är mycket glada för.
    Med vänlig hälsning
    Gunilla & Claes
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Finnboda Hamn
    2021-06-22
    Christopher var lyhörd och tillvaratog våra intressen på ett mycket bra sätt.
    Han har mycket goda kunskaper om området, vår förening och har sålt flertalet bostäder i området. Detta gjorde att valet av mäklare blev enkelt att ha träffat Christopher.
    Han återkopplade regelbundet och berättade hur försäljningen gick och frågade om vi som säljare hade några funderingar.
    Kan starkt rekommendera Christopher!
    • Västra Orminge
    2021-06-17
    Fantastiska Christopher! Ställer upp i ur och skur med att besvara alla frågor vi hade, flexibel, professionell och otroligt ÄRLIG! Vilket är så viktigt med en mäklare. Vi har sålt med Christopher 2 gånger nu och han blir en självklar del av processen igen om vi flyttar.

Fantastiskt enkelt och smidigt är det att sälja sin lägenhet när man har denna mäklare vid sin sida! Rekommenderas STARKT!
    • Nacka Strand
    2021-06-11
    Christopher är en oerhört professionell och lyhörd mäklare med humor. Han är driven och framåt utan att vara för på. Han lämnar utrymme om man vill tänka ett tag.

Han samlar in fakta, önskemål och slutför sin arbetsuppgift på ett seriöst sätt.

Jag kan varmt rekommendera honom till de som går i tankar på att sälja sin bostad!
    • Skvaltan
    2021-06-08
    Är nöjd med objekt och pris.
    Kunnat vara lite bättre information inför kontraktskrivning.
    Annars bra.
    • Nacka Strand
    2021-06-07
    Christopher arbetar i det dolda och hör av sig när det händer något. Marknaden har uppfört sig lite ovanligt det senaste halvåret vilket kan ha medfört svårigheter att skapa rätt strategier men han levererade och vi är nöjda med det.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjö-Boo
    2021-04-10
    Kristopher hjälpte oss att sälja vårat radhus. Det gick över våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera denna erfarna, trygga och pålitliga mäklare. Ni kan inte vara i bättre händer.
    2021-03-28
    Christopher har varit oerhört hjälpsam och professionell när han hjälpte oss med bostadsförsäljning. Vi kan varmt rekommendera honom!
    2021-03-24
    Köpt bostad
    Trevlig mäklare, snabb på att återkoppla