Christopher Storm
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 87 Läs vad Christopher Storm

• Amanda Jennifer Katrin A sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-30

Nacka Strand
    Christopher gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet! Vi kunde inte vara mer nöjda med försäljningsprocessen.
    Rak, ärlig och enkel kommunikation från början till slut. Läs mer
  • Sammy G sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-24

Grym person och mäklare.
    Sålt många bostäder och träffat få mäklare som har en sån bra kommunikation tillsammans med service och säljkänsla.

Kommer använda honom igen Läs mer
  • Birgitta E sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-18

Stensö
    Bra möte och korrekt utförande Mycket nöjd Läs mer
  • Mikaela G köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-03

Västra Orminge
    Christopher har på ett mycket professionellt guidat mig som köpare genom processen och finns alltid tillgänglig när man söker honom.
    Han är mycket noggrann och åtgärdar genast fel om sådant uppstår. Läs mer
  • Zora B sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-03

Västra Orminge
    Vi har sålt vår bostadsrätt och fått hjälp av christoffer med det! Han har varit fantastiskt, noggrann och omtänksam i hela den processen. Han har varit snabb med att svara på våra frågor och jag tycker han är den perfekta mäklaren. Vi kommer välja honom igen nästa gång vi ska sälja.

Min upplevelse av christoffer var jätte bra! Han kan sin sak och gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen! Kan varmt rekommendera han! Läs mer
  • Anneli J sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-19

Kvarnholmen
    Sålt lägenhet på Kvarnholmen. Proffsigt och personligt bemötande. Smidig kommunikation med snabb återkoppling.
    Nöjda med resultatet Läs mer
  • Åsa J köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-19

Kvarnholmen
    Christoffer ger ett väldigt professionellt men ändå personligt intryck.
    Vi har köpt lägenhet. Mycket nöjda med bemötandet på alla sätt.
    Högsta betyg. När och om det blir dags för en försäljning anlitar vi gärna Christoffer. Läs mer
  • Simon A sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-17

Nacka Forum
    Mycket bra mäklare, med bra kontakter. Engagerad och bra. Läs mer
  • Berit S sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-11

Västra Orminge
    Har sålt en bostadsrätt lägenhet. Jag fattade förtroende för Christoffer redan vid min första kontakt med honom för mer än ett år sedan. Försäljningen gick jag inte vidare med då men tack vare hans bemötande kontaktade honom igen då jag bestämt mig att sälja.
    Jag tycker att Christopher är mycket trevlig och sympatisk som person! Han tar sig tid, gav mig tid, han ”pushade” inte på. Dialogen med honom upplevdes som konstruktiv.
    Jag är med andra ord mer än nöjd! Läs mer
  • Michael M köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-30

Apartment

In our experience brokers can be somewhat reserved, impersonal and unfriendly. With Mr. Storm this was not the case. We would describe him as:
    Polite and willingness to help and clarify things
    Patient
    Great personal skills Läs mer