en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

4.8 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Johan Markelius

• Gunnel H
    Gunnel H skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan är mycket vänlig,tålmodig, kunnig och hjälpsam. Han ger ett förtroendefullt intryck. Han var mycket mån om mig som kund, både före, under och efter försäljningen. Jag kände mig väl bemött och trygg och vet att jag kan höra av mig igen om jag skulle behöva.
    2016-10-04 Johan M svarar Gunnel H
    Hej Gunnel, stort tack för fina ord. Vi syns förhoppningsvis snart igen ute på "marknaden".
  • Markus I
    Markus I skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan är mycket professionell och hjälpsam. Uppskattar hans vilja att snabbt komma med lösningar och förslag.
    2016-10-04 Johan M svarar Markus I
    Stort tack Marcus! Det skall bli spännande att fortsätta att följa er ombyggnation av ert fina hus. Hälsa familjen.
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och seriös. Pålitlig.
    2016-09-30 Johan M svarar Charlotte B
    Hej Charlotte, stort tack för de fina orden. Hoppas på att ni trivs bra i det nya huset.
  • Kaj V
    Kaj V skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan utförde sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Han visade att han hade långvarig erfarenhet och professionalitet som mäklare. Objektet visades på ett utmärkt sätt på Hemnet och i lokalpressen.
    2016-09-29 Johan M svarar Kaj V
    Hej Kaj, Tack för de fina orden. Alltid kul att få förtroendet att sälja en fastighet som varit så länge i familjens ägo.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, proffsig och pålitlig.
    2016-09-29 Johan M svarar Madeleine A
    Hej Madeleine. Stort tack för ditt fina omdömet!
  • Jaime C
    Jaime C skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag anser att Johan ar en verkligen professionell maklare!
    2016-09-29 Johan M svarar Jaime C
    Tack för det fina omdömet Jamie! Hoppas på att du nu har det bra i värmen!
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och förtroendegivande person med perfekt känsla för vad som var möjligt i säljögonblicket
    2016-09-29 Johan M svarar Bengt E
    Hej Bengt. Tack för de fina orden. Vi ses i Forum.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan Markelius var en mycket bra mäklare. Enkel och tydlig i kontakter.
    Ulrika
    2016-09-29 Johan M svarar Ulrika L
    Hej Ulrika. Tack för det fina omdömet. Jag är glad för att du har fått det så fint i huset med renoveringen och tillbyggnad..
  • Ann Margareta M
    Ann Margareta M skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har gjort affärer med Johan Markelius i tio år.
    Min betyg: Toppen!
    2016-09-29 Johan M svarar Ann Margareta M
    Hej Ann, stort tack för betyget! Välkommen förbi på en kaffe, dörren är alltid öppen.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan har hög proffessionalitet och har stor kunskap och kompetens i sitt yrke och agerande.
    2016-09-29 Johan M svarar Ulrika N
    Hej Ulrika. Tack för de fina orden. Det har alltid varit lika kul att få hjälpa till med era olika bostadsaffärer.
  • Bo E
    Bo E skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han har sålt två fastigheter åt mig och var mycket proffsig, engagerad och affärsmässig i sitt sätt att agera både mot mig som säljare och mot köpare upplever jag det som.
    2016-09-29 Johan M svarar Bo E
    Hej Bo, stort tack för det fina omdömet. Det är alltid lätt att vara korrekt när man har proffsiga uppdragsgivare.
  • Jana A
    Jana A skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag rekommenderar mycket gärna Johsn Markelius. Han är kunnig, informativ och mycket vänlig och medkännande. Jag kände mig helt trygg med att lämna över alla handlingar. Han är att lita på.
    2016-09-29 Johan M svarar Jana A
    Hej Jana, stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Det var så roligt att få vara med och hjälpa er.
  • Ilija Z
    Ilija Z skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket duktig och engagerad mäklare
    2016-09-29 Johan M svarar Ilija Z
    Hej Ilija, stort tack för rekommendationen. Jag hoppas att ni alla trivs bra i det nya huset.
  • Anna W
    Anna W skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och tillgänglighet. Alltid trevlig och hjälpsam i kontakten.
    2016-09-29 Johan M svarar Anna W
    Hej Anna, stort tack för den fina rekommendationen. Hoppas på att ni har haft en underbar sommar i huset.
  • Gabriella P
    Gabriella P skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande. Påläst och kunnig. Helt enligt förväntningarna.
    2016-09-06 Johan M svarar Gabriella P
    Stort tack Gabriella för det fina omdömet. Hoppas på att ni kommer att trivas bra i er nya bostad nu.
    Bästa hälsningar, Johan.
  • Eva G
    Eva G skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt bemötande, både i egenskap som säljare och köpare!
    2016-09-06 Johan M svarar Eva G
    Hej Eva, stort tack för det fina omdömet. Vi kommer att sakna er på visningarna nu framöver. Hoppas att det blir bra nu med era nya planer med lägenhet och fritidshus.
    Bästa hälsningar, Johan.
Ina Olehed