Johan Markelius

Johan Markelius

Johan Markelius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Johan Markelius har varit registrerad mäklare sedan 1992-07. Johan Markelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Markelius har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

48 omdömen om Johan Markelius

Ellinor E
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eknäs

Johan var trevlig och proffsig och lätt att ha att göra med. Det som han kan förbättra är sin återkoppling per sms. Fick inte alltid svar på mina sms, men det löste sig ändå.

Abdul Zahor A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Strand

Super bra bemötande, kunnig och snabb. Rekommenderar honom starkt.

Svar från Johan Markelius

Stort tack för de fina orden. Jag tror att lägenheten kommer att bli perfekt för er.

Johanna H
Björknäs

Väldigt trevlig och genuin mäklare! Ärlig, tydlig och väldigt hjälpsam. Han var alltid tillgänglig och väldigt lösningsorienterad. Tog våra frågor på allvar och tog reda på svar på en del extra kluriga frågor. Han var också tålmodig med oss då vi var lite extra krävande. :) Framför allt var han inte för ihärdig och påtryckande som mäklare kan vara, utan vi fick ta det i vår takt. Vi har varit väldigt nöjda med Johan!

Svar från Johan Markelius

Stort tack Johanna! Så kul att du köpte, tror det kommer att bli toppen för dig i din nya bostad.

Susanne T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Lovisedalsområdet

Johan är en kunnig, förtroendeingivande och mycket trevlig mäklare. Han har på ett lugnt och proffsigt sätt lotsat oss igenom affären. Jag har dessutom haft förmånen av att köpa av honom tidigare och därför var valet självklart att välja Johan till min mäklare när jag nu skulle sälja. Johan får mina varmaste rekommendationer.

Svar från Johan Markelius

Stort tack Susanne! Lycka till med din nya bostad nu.

Michael L
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Älta

I sin helhet gjorde Johan ett bra jobb, dock borde han informerat oss om utgångspriset.

Sören L
Kvarnholmen

Ett mycket proffsigt bemötande allt gick mycket bättre än förväntat. En mäklare i världsklass gäller även dom jag träffa på byrån.

Klas F
Nacka Forum

Sakligt, tydligt, enkelt, snabbt och utan krusiduller. Trevlig att ha att göra med!

Ulla S
Nacka Forum

Utmärkt bemötande och öppen o positiv dialog från första kontakt till avslut! Suveränt resultat!

Eva B
Lännersta

Johan hjälpte oss att sälja vårt hus. Han känns proffsig och ger ett lugnt och tryggt intryck.

Max N
Vikingshill

Vi har köpt vårt drömboende via Johan, en bostadsrätt i en gammal villa vid havet i Saltsjö boo. Johan var lätt att få kontakt med, och var mycket hjälpsam med de frågor vi hade. Han gav ett mycket professionellt och samtidigt ärligt intryck, och levde mer än väl upp till förväntningarna!