Johan Markelius
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 20 kunder tycker om Johan Markelius

• Sven V skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare Johan Markelius sålde en tomt åt mig på ett professionellt sätt som gör att jag kan rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-11-20 Johan M svarar Sven V
    Hej Sven

Tack för de fina orden.
  • Bengt E skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från början till slut vid vår fastighetsförsäljning har Johan Markelius skött hela affären otroligt proffsigt
    Vi rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-01-23 Johan M svarar Bengt E
    Stort tack Bengt för de fina orden och rekommendationen.
  • Sylvia J skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick bra stöd vid försäljningen av villan och ett mycket vänligt bemötande. Fick även all information som jag bad om. Läs mer
    2018-01-23 Johan M svarar Sylvia J
    Tack Sylvia, stort tack för de fina orden. Hoppas på att det blir bra i din nya lägenhet när det blir dags.
  • Carl L skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi valde Johan Markelius och Svensk fastighetsförmedling i Nacka efter en fördefinierad urvalsprocess med krav på försäljningsprocess, kundbemötande, värdering samt kunskap då vi skulle genomföra vår säljprocess av bostadsrätten i Nacka.
    Johan tillsammans med Alexander Roussakoff visade vara en träffsäker kombination med genomförandet av affären i centrum.
    Vi är mycket nöjda med bemötande, kundservice och professionalismen.
    Svensk fastighetsförmedling i Nacka med Johan och Alexander i spetsen kan vi varmt rekommendera om du funderar på att flytta. Läs mer
    2017-01-30 Johan M svarar Carl L
    Hej Carl!
    Stort tack för de fina orden, det värmer. Alexander hälsar och tackar. Lycka till i nya huset nu!

Johan och Alexander
  • Gunnel H skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan är mycket vänlig,tålmodig, kunnig och hjälpsam. Han ger ett förtroendefullt intryck. Han var mycket mån om mig som kund, både före, under och efter försäljningen. Jag kände mig väl bemött och trygg och vet att jag kan höra av mig igen om jag skulle behöva. Läs mer
    2016-10-04 Johan M svarar Gunnel H
    Hej Gunnel, stort tack för fina ord. Vi syns förhoppningsvis snart igen ute på "marknaden".
  • Markus I skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan är mycket professionell och hjälpsam. Uppskattar hans vilja att snabbt komma med lösningar och förslag. Läs mer
    2016-10-04 Johan M svarar Markus I
    Stort tack Marcus! Det skall bli spännande att fortsätta att följa er ombyggnation av ert fina hus. Hälsa familjen.
  • Charlotte B skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och seriös. Pålitlig. Läs mer
    2016-09-30 Johan M svarar Charlotte B
    Hej Charlotte, stort tack för de fina orden. Hoppas på att ni trivs bra i det nya huset.
  • Kaj V skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Johan utförde sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Han visade att han hade långvarig erfarenhet och professionalitet som mäklare. Objektet visades på ett utmärkt sätt på Hemnet och i lokalpressen. Läs mer
    2016-09-29 Johan M svarar Kaj V
    Hej Kaj, Tack för de fina orden. Alltid kul att få förtroendet att sälja en fastighet som varit så länge i familjens ägo.
  • Madeleine A skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, proffsig och pålitlig. Läs mer
    2016-09-29 Johan M svarar Madeleine A
    Hej Madeleine. Stort tack för ditt fina omdömet!
  • Jaime C
    Jaime C skrev om Johan Markelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag anser att Johan ar en verkligen professionell maklare! Läs mer
    2016-09-29 Johan M svarar Jaime C
    Tack för det fina omdömet Jamie! Hoppas på att du nu har det bra i värmen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John