Carolina Ramsten
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 17 Läs vad Carolina Ramsten

• Tobias W sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-12

Nacka
    Vi fick hjälpa att sälja ett hus i Nacka. Vi är nöjda med mäklarens arbete. Hon var engagerad och bemötte oss väldigt bra. Hon var kunnig och stöttade oss hela vägen.
    Så vi känner oss nöjda med mäklaren, Carolinas arbete. Läs mer
    2019-09-13 Carolina R svarar Tobias W
    Stort tack Tobias även för ditt engagemang genom hela processen. Lycka till i Skåne! Vänliga hälsningar Carolina
  • Therese H sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-12

Nacka
    Carolina har hjälpt oss att sälja vårt hus i Nacka området. Vi visste att det skulle vara en utmaning att sälja huset i och med att vi är bosatta utomlands. Carolina var mycket hjälpsam och proaktiv genom hela processen och tog sig tid att förklara allt vi behövde tänka på samt gav oss insikt genom varje del av försäljningen. Skulle vi behöva en mäklare i framtiden så är det definitivt Carolina vi hör av oss till. Läs mer
    2019-09-13 Carolina R svarar Therese H
    Hej Therese och Joe, det har varit ett fantastiskt fint samarbete och ett sant nöje att få hjälpa er. Kommer ni tillbaka till Sverige hoppas jag få hjälpa er i att hitta ert nästa boende. Ha det fint. Vänliga hälsningar Carolina
  • Roberto T köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-10

Nacka
    Mäklare utöver det vanliga. Behjälplig, lätt att samtala med, snällt för att hon väntade på oss även när hon hade många kunder intresserade av objektet och ändå mycket trevligt. Läs mer
    2019-09-11 Carolina R svarar Roberto T
    Tack Roberto för dina vänliga ord och det ska bli spännande att se hur ni så småningom förädlar fastigheten. All lycka till! //Carolina
  • Fredrik A köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-10

Nacka
    Vi köpte ett kedjehus där Carolina var mäklare.
    på väg till skrivningen får vi information om att tillträde ska ändras samt att i prospectet stod det att luftvärmepumpen var från 2014 när den egentligen var från 2004.
    lite kompensation fick vi för luftvärmepumpen men inte det vi önskade.

Fråga till säljarna ligger endast som bilaga i prospectet och inte på deras hemsida tycker jag är synd. den hade missats från vårat håll då den inte fans på nätet. Där stod det bland annat att värmegolvet i uterummet inte fungerade vilket var lite tråkigt.

Trevligt bemötande och bra förmedlare. Läs mer
    2019-09-10 Carolina R svarar Fredrik A
    Tack Fredrik för att du tog dig tid för att ge mig feedback, det är mycket värdefullt. Jag förstår verkligen er avseende felskrivningen och hade givetvis önskat att allt hade varit korrekt och att vi hade kunnat göra er fullt ut helt nöjda. Jag hoppas att allt blir bra till slut och att ni kommer att trivas fint i huset när det blir dags. Med vänliga hälsningar Carolina
  • Anna Christina H
    Anna Christina H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-06-03

Bra som sjutton, fick den lägenhet jag ville utan att buda. Carolina skötte hela affären snabbt och geschwindt. Inga tomma floskler, bara fakta. Och humor! Läs mer
    2019-06-04 Carolina R svarar Anna Christina H
    Tack Christina, underbart att höra det glädjer mig verkligen! Vänligen Carolina
  • Per Hugo Lars L sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-31

Nacka
    Carolina är väldigt kunnig och engagerad. Försäljningen fungerade toppenbra! Läs mer
    2019-05-31 Carolina R svarar Per Hugo Lars L
    Tack Mattias för ett bra samarbete. Trevlig sommar!
  • Sugandh C köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-29

Nacka
    The experience was really good. The broker was very professional and honest with dealing.

I hoping that i will get required help for my loan application for the help as well. Läs mer
    2019-05-29 Carolina R svarar Sugandh C
    Dear Sugandh and Ankit
    It was a pleasure to have contact with you and ofcourse I will help you through the whole process. // Carolina
  • Michael S skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-29

Sålt en två på 46 kvm i Saltsjö-Boo, fick ett förtroende direkt för Carolina och kännt mig trygg under hela processen. Läs mer
    2019-05-29 Carolina R svarar Michael S
    Tack Michael det var verkligen roligt att få förmedla din fina bostad. All lycka till med det nya. Vänligen Carolina
  • Daniel S köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-04-11

Nacka
    Köpt en lägenhet. Fick bra bemötande och bra service från mäklaren Läs mer
    2019-04-12 Carolina R svarar Daniel S
    Vad roligt att höra Daniel. Jag önskar dig och Amanda all lycka till framöver i er nya bostad. Hälsningar Carolina
  • Rabéeh N sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-04-03

Nacka
    Jag hittade Carolina Ramsten via reco För att sälja min lägenhet i Nacka/Järla. Hon var professionell, tydlig i kommunikationen mellan mig och köpare och serviceinriktad.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-04-10 Carolina R svarar Rabéeh N
    Tack Rabéeh och jag önskar dig all lycka till i ditt nästa drömboende! Vänligen Carolina

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John