Carolina Ramsten

Carolina Ramsten

Carolina Ramsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Carolina Ramsten har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Carolina Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Ramsten har haft 34 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

182 omdömen om Carolina Ramsten

Sedan starten hos Reco 2018
Elizabeth L
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Lännersta

Trevlig och kunnig. Pris-diskussionen blev dock inte helt bra.

Svar från Carolina Ramsten

Tack Liz och Crister bra feedback får jag till mig. Önskar er en fin sommar! Vänligen Carolina

Pär B
Kummelnäs

Allt har funkat jätte bra och återkopplingen har varit super

Svar från Carolina Ramsten

Tack Pär och Christina för en fin dialog och ett gott samarbete. Vänligen Carolina

Christina T
Kummelnäs

Mycket trevlig, kunnig och engagerad. Återkopplar alltid. Rekommenderas varmt.

Mikael K
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Kummelnäs

Sympatisk, in lyssnade och trevlig mäklare som jag skulle rekommendera.

Susanne K
Kummelnäs

Otroligt trevlig och gav ett bra och trovärdigt intryck under våra samtal med Carolina. Bra på att återkoppla till oss och allt kändes smidigt i vår dialog med henne.

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla Susanne och Mikael, ni är varmt välkomna till Nacka och det ska bli spännande att följa ert bygge. Vänligen Carolina

Magdalena M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Björknäs

Mycket väl bemött, kunnig, sympatisk mäklare. Allt har gått smidigt

Lisa S
Saltsjö-Duvnäs

Carolina var engagerad, pålitlig och kunnig. Hon var väldigt positiv och trevlig. Återkopplade efter visningar och gav besked. Hon ingav oss kanske lite för höga förväntningar om slutpriset, där var vi mer realistiska. Vi blev väldigt nöjda till slut.

Svar från Carolina Ramsten

Hej Lisa och Jesper, tack själva för ett fint samarbete - det har varit en stor glädje att få jobba med er. Önskar er en skön sommar. Vänligen Carolina

Therese H
Saltsjö-Duvnäs

Carolina har på ett kunnigt och professionellt sätt sålt vårt hus och varit flexibel och vänlig i sitt bemötande med oss.

Svar från Carolina Ramsten

Tack Therese ni är så rara och så glad att allt löste sig. Allt gott

Martin S

Uthållig, tålmodig och proffsig

Svar från Carolina Ramsten

Tack Martin vi jobbade som ett lag. Nu hoppas jag att du får landa i en ny härlig bostad. Tack för allt. vänligen Carolina

Deniz K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ljuskärrsberget

Carolina var väldigt lyhörd på vad vi hade för förväntningar. Jag upplever att hon var väldigt engagerad och aktiv i sin roll som mäklare, och känslan var att hon verkligen ville hitta den perfekta matchen mellan köpare och säljare där alla skulle känna sig lika nöjda. Vilket vi också blev!

Tack Deniz och Niklas önskar er all lycka nu i nya bostäder. Vänligen Carolina