Carolina Ramsten

Carolina Ramsten

Carolina Ramsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Carolina Ramsten har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Carolina Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Ramsten har haft 29 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

154 omdömen om Carolina Ramsten

Sedan starten hos Reco 2018
Oscar H
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjöbaden

Carolina har på ett strukturerat, ödmjukt och tydligt sätt uppnått resultat långt över vår förväntan. Carolina är lyhörd, erfaren, professionell i alla aktiviteter med oss. Jag är övertygad om att köparen har samma omdöme om Carolina som jag har. Carolina skulle vara det självklara valet om vi skulle ha behov av att sälja en fastighet i Nacka igen.

Svar från Carolina Ramsten

Ett stort och hjärtligt tack. Det är ömsesidigt det har varit bra och trevliga samtal hela vägen. Allt gott! Vänligen Carolina

Peter W
Storängen

Vi vill ge Carolina våra bästa rekommendationer. Hon har alltid varit professionell och lyhörd för våra önskemål, bland annat har hon alltid låtit oss hålla i taktpinnen. Hon har varit lätt att få tag på och har alltid agerat med hög prioritet för oss. Hon har visat stor erfarenhet och varit kunnig och lösningsorienterad i alla typer av situationer vi har haft att hantera, såväl juridiska som andra komplicerade frågor. Hon har varit ett stort stöd. Vi har känt oss som en del i ett team och har upplevt att Carolina har haft...

Svar från Carolina Ramsten

Bästa Peter och Agneta, Tusen tack för dem fantastiska orden. Det har varit så trevligt att samarbeta med er och jag önskar er all lycka framåt. Vänligen Carolina

Mimmi W
Skuru

Jag uppfattade Carolina som kompetent, erfaren och väldigt sansad trots en stormig och oförutsägbar marknad. Under hela processen så kände jag mig helt trygg med att hon gjorde allt hon kunde för att försäljningen skulle gå bra, inte bara att vi skulle få så bra pris som möjligt utan även att det skulle kännas bra för oss som säljare. Väldigt omtänksamt.

Svar från Carolina Ramsten

Tack för ett mycket fint samarbete och en god dialog hela vägen. Önskar er nu båda all lycka. Vänligen Carolina

Alena J
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Båthöjden

Carolina är kompetent och rutinerad. Hon svarade informativt på alla våra frågor och var väldigt tillgänglig under hela processen.

Tack Alena 🙏 önskar er all lycka som nya husägare. Allt gott! Vänligen Carolina

Britt-Marie E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Björknäs

Mycket kunnig och trevligt bemötande.

Annica R
Båthöjden

Svarar snabbt och är väldigt hjälpsam och tydlig med all information.

Tack Annica och välkommen hem till Sverige! Vänligen Carolina

Bengt Olov L
Båthöjden

Carolina var mycket lätt att kommunicera med och mån om god tillgänglighet. Hon var kunnig om bostadsområdet, hela processen och hade professionellt perspektiv på marknaden. Förtroendet etablerades snabbt och kontakten kändes genuin och varm, vilket jag som säljare uppskattade mycket. Jag upplevde att även köparen tagits väl omhand. Affären är ännu inte avslutad, men jag har stark känsla av att den slutförs korrekt.

Svar från Carolina Ramsten

Tack för dem fina orden och vi hörs och ses igen. Vänligen Carolina

Sven L
Skogalund

Bra hanterad försäljning. Matchningen fungerade och vi slapp ordna större allmänna visningar vilket var väldigt skönt

Svar från Carolina Ramsten

Tack till er båda för fint samarbete. Önskar er en underbar sommar!

Lareb M
Saltsjöbaden

Tacksamma över att ha Carolina som mäklare som var stöttande och informativ under hela köpet och otroligt hjälpsam! TACK!

Svar från Carolina Ramsten

Tack till er! Så roligt att kunna hjälpa er och jag hoppas och tror att ni alla kommer trivas fint i nya huset. Trevlig sommar!

Shuh Hwa L
Saltsjöbaden

She is fantastic. She has been working very hard in helping us to sell the house during this tough period. All the best to her and big thanks.

Svar från Carolina Ramsten

Thank you Shannon and Bill, it has been great to work with you. Wish you all the best!