Läs vad 73 Läs vad Carolina Ramsten

• 2021-01-12
    Proffsig och serviceminded. Carolina har gjort ett riktigt bra jobb.
    Anna-karin A
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Tollare
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tack snälla Anna-Karin för dem vänliga orden och för ett fint samarbete. Vänligen Carolina

• 2021-01-09
    Sålde vår bostadsrätt. Bra och rimliga förväntningar på utfallet. Bra energi och seriös i sitt sätt att agera. Kommunikativt tillgänglig.

Många ++

//Daniel
    Daniel J
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Tollare
    Tack Daniel för ett fint samarbete. Vänliga hälsningar Carolina

• 2020-12-21
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Carolina.
    Carolina har tydligt bevakat våra intressen på ett seriöst sätt. Vi är mycket nöjda
    skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2020-12-06
    Köpt hus av Carolina och uppskattade mkt att hon var snabb, trevlig och tydlig i kommunikationen. Kändes som att hon företrädde både oss som köpare och säljaren väl.
    Nina M
    Nina M
    • 172.0 m²
    • Rensättra
    köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tack Nina och Manfred för de trevliga vitsorden och jag hoppas och tror att ni och barnen kommer få en härlig framtid i huset. All lycka till! vänligen Carolina

• 2020-11-20
    Vi valde Carolina som mäklare vid försäljning av vår villa. Avgörande vid valet av henne var hennes bemötande som sen också visade sig vara världsklass. Lyhörd, proffsig, kunnig, trovärdig, serviceminded och snabb att återkoppla. Vi önskade en mycket snabb process vilket vi tack vare Carolina lyckades med. Det tog en månad från vårt första möte där vi tog beslut att jobba ihop till villan var såld för ett pris vi var mycket nöjda med. Det var definitivt ett teamwork men hade aldrig gått utan Carolinas effektivitet, raka kommunikation, proffsighet, säljdriv och varma personlighet. Supernöjda och lätt 5 av 5 möjliga👌.
    Marit S
    • 121.0 m²
    • Saltsjö-Duvnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag kan bara bocka, buga och tacka för dem fina orden. Det var ett sant nöje från start till mål att samarbeta med er och jag önskar er all lycka till framöver. Vänliga hälsningar Carolina

• 2020-11-13
    Köpt lägenhet i Sickla via Caroline. Proffsigt, tryggt och vänligt bemötande rakt igenom, och var inte påstridig när jag behövde mer tid att tänka efter förhandsvisning.
    Erik B
    • 1:a
    • 38.5 m²
    • Alphyddan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tack Erik för dem vänliga orden och jag hoppas och tror att du kommer att stormtrivas där. Vänliga hälsningar Carolina

• 2020-11-12
    Vi har köpt vårt nya hus via Carolina Ramsten. Carolina tog väl hand om oss från 1:a mötet där hon arrangerade en privat visning. Gav snabba svar på de frågor vi hade eller om hon inte hade svaret tog hon reda på det omgående.
    Jan E
    • 130.0 m²
    • Saltsjö-Boo
    Tack själva för fin dialog och roligt att ni nu kommer nära barn och barnbarn.

• 2020-11-10
    Vi sålde vårt hus i Tollare och Carolina har verkligen agerat proffsigt, jordnära och hon har hjärtat på rätt ställe :) Tack för ditt tålamod, Carolina!
    Jessica H
    • 130.0 m²
    • Saltsjö-Boo
    Tack snälla rara Jessica och Mathias jag är sååå glad för er skull! Lycka till med husbygget nu.

• 2020-10-31
    Jag har köpt en bostad via Carolina. Hon är proffsig, tydlig och trevlig att ha att göra med. Jag upplever affären som väldigt smidig. Säljer jag i framtiden skulle jag anlita henne.
    Sofia S
    • 121.0 m²
    • Saltsjö-Duvnäs
    Tusen tack Sofia och jag hoppas och tror att du och barnen får ett härligt hus och jag ser fram emot att få se växthuset så småningom :-). Vänligen Carolina

• 2020-10-30
    Sålt en lägenhet. Carolina gjorde bra intryck från första samtal. Vi har haft en bra dialog om olika beslut och jag har känt att Carolina har varit engagerad hela tiden.
    Jag är väldigt nöjd och kommer rekommendera Carolina.
    Pia H
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Orminge
    Tack Pia och jag kan bara instämma att vi har haft en fin dialog - full fart från början till slut. Vänliga hälsningar Carolina

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte