Carolina Ramsten
Registrerad mäklare sedan 2018-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 51 Läs vad Carolina Ramsten

• Karl Lennart A sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-11

Kummelnäs
    Ställt upp fint och varit inlyssnande. Snabb affär. Läs mer
  • Gabriella N sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-06

Lännersta
    Carolina har sålt vår villa. Hennes engagemang var enastående! Likadant hennes tillgänglighet, hon har alltid svarat snarast möjligt, även utanför arbetstider. Mycket fint samarbete!
    Budgivningen hade vi förväntat oss gå bättre, vi tycker att vi har börjat för lågt. Där hade vi önskat en dialog om strategin innan.
    I sin helhet är vi väldigt nöjda! Läs mer
    2020-07-07 Carolina R svarar Gabriella N
    Tack Gabriella och Bruno. Jag kan bara instämma och tacka för vårt fina samarbete. Jag önskar er båda nu en riktigt härlig sommar. Med vänliga hälsningar Carolina
  • Rickard H köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-03

Lännersta
    Trevlig, kunnig. Förstod våra önskemål Läs mer
    2020-07-03 Carolina R svarar Rickard H
    Tack Rickard och jag önskar er all lycka till i nya huset och en trevlig sommar. Med vänliga hälsningar Carolina
  • Agneta W sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-23

Nacka Forum
    Allt har funkat bra trots covid-19 mm och +55 boende. Mycket lättsam och trevlig tjej Carolina Läs mer
    2020-06-26 Carolina R svarar Agneta W
    Tack Agneta för de vänliga orden och jag önskar dig och Björn en härlig sommar! Vänligen Carolina
  • Hsb B sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-06

Skvaltan
    Proffsig i alla lägen!
    Hade svar på alla köparens frågor. Läs mer
    2020-06-07 Carolina R svarar Hsb B
    Stort tack till hela styrelsen för förtroendet. Ser fram emot att få hjälpa er vid behov igen. Vänliga hälsningar Carolina
  • Nadia H köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-06

Skvaltan
    Köpte bostadsrätt med mycket belåtenhet av min fina mäklare som jag varmt rekommendera Carolina Ramsten på svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-06-07 Carolina R svarar Nadia H
    Tack rara Nadia. Så glad att allt gick i lås och jag hoppas och tror att du kommer trivas fint i Nacka. Vänligen Carolina
  • Anil Z köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-25

Nacka
    Förtroendeingivande, proffessionell mäklare. Väldigt hjälpsam och bra att ha att göra med! Läs mer
    2020-05-28 Carolina R svarar Anil Z
    Tack snälla Anil för de vänliga orden. Jag hoppas att du ska stormtrivas i din nya lägenhet. vänligen Carolina
  • Nazrin M sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-21

4:a
    Stensö
    Vi sålde vår 4-an i Älta. Otroligt proffsigt, fantastiskt bemötande!
    100% nöjd Läs mer
    2020-05-24 Carolina R svarar Nazrin M
    Glädjer mig så! All lycka till nu! Vänligen Carolina
  • Samir M sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-21

4:a
    Stensö
    Strålande jobb av mäklare!
    På hög nivå!
    Vi tackar för det! Läs mer
    2020-05-24 Carolina R svarar Samir M
    Tack för förtroendet Samir och Nazrin! Vänligen Carolina
  • Anna D sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-10

5:a
    Björknäs
    Carolina har gjort ett strålande jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Trots osäkerheten på marknaden, i och med Coronakrisen så genomfördes en bra affär för både mig och köparen.
    Stort tack till Carolina för ditt engagemang och flexibilitet - som jag är övertygad om att möjliggjorde affären! Läs mer
    2020-05-11 Carolina R svarar Anna D
    Tack Anna för de vänliga orden och kommer ni tillbaka till Nacka hoppas jag att ni hör av er till mig. All lycka till i nya huset. Vänligen Carolina

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John