Carolina Ramsten

Carolina Ramsten

Carolina Ramsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Carolina Ramsten har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Carolina Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Ramsten har haft 49 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 104 Läs vad Carolina Ramsten

• köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjö-Boo
    2021-07-22
    Fantastiskt bemötande där hon med en trygg och kompetent hand vägledde oss hela vägen in i mål.
    Tack och det har varit så trevligt att möta er, varmt välkomna till Nacka! Och ha en fortsatt fin sommar. Carolina Ramsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Ektorp
    2021-07-07
    Fantastisk service och tillgänglighet!
    Jag skulle verkligen rekommendera Carolina !
    Tack för allt !
    Stort tack för förtroendet och all fin dialog. Allt gott! Vänligen Carolina Carolina Ramsten
    2021-07-02
    Professionellt bemötande genom hela processen
    Samt bra feedback och uppdateringar
    Stort tack för fin dialog - trevlig sommar! Carolina Ramsten
    2021-06-30
    Seriös, informativ. Bra visning av objekt och insatta.
    Tack och all lycka till i nya huset! Carolina Ramsten
    2021-06-30
    Professionellt. Det är min mamma som har sålt sin villa. Hon har en synnedsättning och kan inte längre läsa. Caroline har alltid först ringt mamma och gett information och därefter på ett mycket bra sätt gett oss tre barn kontinuerlig information om det som händer och sker med utförliga och informativa mail.
    Stort tack själva för fint samarbete. Trevlig sommar! Carolina Ramsten
    • Hjortängen/Björknäs
    2021-06-19
    Vi blev väl bemötta vid första mötena och telefonkontakter.
    Men senare så upplevde vi henne stressad fick påpeka rättelse några gånger angående annonskorrektur. Sen när det blev dax att skriva kontrakt med köparna så ville vi senarelägga datum men det var hon inte pigg på utan sa vi bör tänka på köparna och dumma nog så rättade vi oss efter henne.
    Hej Inger och Pelle, ledsen att ni upplevde mig stressad och icke lyhörd för era önskemål. Då får vi hoppas att vi kan korrigera datum till er önskan. Carolina Ramsten
  • Ebba A
    • Hjortängen/Björknäs
    2021-06-17
    Carolina var mycket professionell och snabb på återkoppling.
    Vad roligt att höra Ebba tack själva! Carolina Ramsten
    • Skogalund
    2021-06-16
    Carolina är GRYM! Otroligt rak, ärlig och återkopplar på kontakt och frågor otroligt fort! Informativ och kändes otroligt tryggt att köpa via Carolina! Kommer definitivt anlita henne i framtiden!
    Tack Jessica för de värmande och fina orden! Carolina Ramsten
    • Båthöjden
    2021-06-16
    Carolina är en lysande bra mäklare. Kunnig, aktiv och engagerad, lyhörd och flexibel, drivig utan att vara ”pushig”. För oss var Carolina perfekt!
    Jobbet blir smidigt när man får så mycket understöd och ha en sådan bra dialog genom hela resan. Jag som tackar för förtroendet. Carolina Ramsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Marinstaden
    . bemötande med respekt

vi fick bestämma och planera utifrån våra enga önskemål och fick hjälp på vägen.

Lyhörd mäklare med fina förslag på vägen till försäljning

snabb kontakt och alltid till hands.
    Jag är så glad att det gick vägen och att ni kan få en fin sommar nu! Allt gott! Vänligen Carolina Carolina Ramsten