Carolina Ramsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Carolina Ramsten har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Carolina Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Ramsten har haft 26 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 128 Läs vad Carolina Ramsten

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Skvaltan
    2022-07-12 Verifierad kund
    Carolina Ramsten var lyhörd, engagerad, flexibel och fantastisk trevlig. Lätt att samarbeta med. Vi hade höga förväntningar och det levde Carolina mer än väl upp till. Vi rekommenderar varmt andra att vända sig till Carolina vid försäljning. Fem stjärnor av fem.
    Tack Anneli och Christer det var så roligt att få hjälpa er och hoppas att ni får njuta av en fin sommar på landet. Vänliga hälsningar Carolina Carolina Ramsten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Ektorp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Carolina Ramsten är proffesionell. Hjälpsam och bra kommunikation jag känner mig jätte trygg borstadköp 👌👌
    Tack Teklit för dina fina ord och jag hälsar er välkomna till Nacka. Vänligen Carolina Carolina Ramsten
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad.
    Ger ett härligt positivt intryck från första stund.
    Tack Anders och Jessica. Så roligt att få hjälpa er och all lycka till i er nya bostad. Carolina Ramsten
  • Mattias Henning G
    köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Lännersta
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och tålmodig.

Kändes bra att hon skötte vår första husaffär på 15 år.
    Tack Mattias det var verkligen trevligt att få hjälpa er och jag önskar er all lycka till! Carolina Ramsten
    2022-04-06 Verifierad kund
    Carolina gav oss ett professionellt, tillmötesgående bemötande under visningen och hon var väl insatt i boendet, föreningen och området. Hon kunde svara på alla ens frågor angående lägenheten och vad säljaren önskade. Carolina var engagerad och gav en tryggkänsla genom hela köpprocessen. Kan väldigt starkt rekommendera henne, hon tog alla ens frågor och funderingar seriöst under processen, vilket var väldigt skönt som förstagångs köpare. Hon var snäll, trevlig och förstående, alla skulle ha en mäklare som henne.
    Tack snälla My för dem fina och vänliga orden och jag tror att ni kommer trivas fint i er nya bostad. Jag önskar er all lycka till. Carolina Ramsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjö-Boo
    2022-03-08 Verifierad kund
    Carolina Ramsten är proffesionell, varm och vänlig.
    Förklarar och har koll på allt snabb på att återkoppla vid frågor kändes tryggt att överlåta försäljningen av mitt hus till Carolina.
    Jag kan inte annat än rekommendera Carolina till andra som letar efter en seriös och helt fantastisk mäklare.
    Tack Pia, det är så roligt att få hjälpa dig. Du är kvick och flexibel vilket gör allt väldigt lätt för mig. All lycka till med kommande framtidsplaner. Carolina Ramsten
    2022-03-02 Verifierad kund
    Hjälpsam och ödmjuk bemötande. Bra kommunikation, jag upplevde att jag var uppdaterad. Hennes arbetssätt uppmuntrade och hjälpte till att behålla lugnet i den hektiska budgivningsprocessen.
    Vad fint Kristel stort tack och jag tror att ni får det bra där! vänligen Carolina Carolina Ramsten
    2022-03-02 Verifierad kund
    Carolina gjorde att vi kände oss trygga med affären och hon var tillgänglig genom hela processen. Väldigt bra bemötande och vänlig. Rekommenderas varmt!
    Tack själva för en fin dialog och jag önskar er all lycka till i nya bostaden. Vänligen
    Carolina
    2022-01-28 Verifierad kund
    Carolina är proffsig, jordnära och lyssnar verkligen in vad jag som säljare önskar och behöver. Detta är andra gången vi säljer med hjälp av Carolina och igen är vi imponerade av hennes arbete.
    Jag rekommenderar henne alla dagar i veckan!
    Tack så hjärtligt för förtroendet - igen - och de värmande orden. Varma hälsningar Carolina Carolina Ramsten
    2022-01-27 Verifierad kund
    Hjälpsam, entusiastisk och överlag angenäm att ha och göra med.
    Tack Sam för de vänliga orden och verkligen detsamma - en mycket trevlig dialog. Önskar dig all lycka i nya bostaden. Carolina Ramsten