Carolina Ramsten
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 35 Läs vad Carolina Ramsten

• Engin A sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-04-03

Nacka Forum
    Toppbetyg!
    Trevlig, återkopplar hela tiden, alltid tillgänglig. Visar stort intresse. Vad mer önskas av en mäklare. Supernöjd! Läs mer
    2020-04-03 Carolina R svarar Engin A
    Tack Engin och jag önskar er båda all lycka i nya huset. Vänligen Carolina
  • Gustaf H sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-15

Eriksvik
    Vi har köpt hus och ska sälja hus via Carolina, mycket proffsig och noggrann i sitt arbete. Läs mer
    2020-03-17 Carolina R svarar Gustaf H
    Tack Gustaf hoppas att ni kommer att njuta av er nya fastighet!
  • Therese H sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-13

Eriksvik
    Carolina är mäklare för försäljning av vår bostad. Hon är pålitligt, oerhört proffessionell och det märks att hon har erfarenhet.
    Vi har just köpt ett hus där hon även var mäklare. Rakt igenom fantastisk Läs mer
    2020-03-17 Carolina R svarar Therese H
    Tack snälla Therese för de fina vitsorden. Vänligen Carolina
  • Alexandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-08

Ekudden
    Professionell med erfarenhet och kunskap inom området, precis vad vi ville ha.
    Kan starkt rekommendera Carolina Ramsten till kunder som söker mäklare för utmärkt service och känsla för bemötande. Läs mer
    2020-03-09 Carolina R svarar Alexandra H
    Tack Alexandra och David för ert förtroende. Jag hoppas att ni hittar ett härligt hus snart. Vänligen Carolina
  • Eric N sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-20

Alphyddan
    Brf lgh i Alphyddan, såld.
    På ett trevligt positivt sätt.
    Mer än förväntat.
    Mötena med Carolina Ramsten har varit glada och positiva samt förtroendeingivande. Läs mer
    2020-02-20 Carolina R svarar Eric N
    Hej Eric & Marja. Tack själva för ett trevligt och smidigt samarbete. Nu önskar jag er en fin bostad i Norrtälje. Vänligen Carolina
  • Alexander R köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-18

Ekudden
    Carolina är fantastisk. Supersnabb och trevlig service. Jag känner ett stort förtroende för henne och rekommenderar henne till alla jag träffar. Mvh, Alexander Rosenberg Läs mer
    2020-02-18 Carolina R svarar Alexander R
    Tack Alexander för de oerhört vänliga orden. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas på Ekudden. All gott!
    Vänligen Carolina
  • Birgit S köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-18

Ektorp
    När det väl kom till avslut gick allt väldigt smidigt och snsbbt och det märktes att Carolina kan sitt jobb. Läs mer
    2020-02-18 Carolina R svarar Birgit S
    Tusen tack Birgit och lycka till med din försäljning i stan nu och välkommen ut till Nacka! Vänligen Carolina
  • Rolf S sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-17

Saltsjöbaden
    Sålt hus.
    Bemötandet mycket bra
    Kan mycket väl rekommendera Carolina Läs mer
    2020-02-17 Carolina R svarar Rolf S
    Tack Rolf och Lena för ert förtroende. Jag önskar er all lycka till med flytt till er nya bostad. Vi hörs och ses. Vänligen
    Carolina
  • Carina B sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-30

Saltsjö-Boo
    Allt fungerade utmärkt vid försäljningen av vår villa. Läs mer
    2020-01-31 Carolina R svarar Carina B
    Tack Irma, Carina och Regina för ett fint samarbete. Nu önskar jag Irma all lycka till i nya bostaden. Må så gott. Vänliga hälsningar Carolina
  • Anna köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-27

Saltsjö-Boo
    Köpt hus och väldigt nöjd med bemötandet! Läs mer
    2020-01-27 Carolina R svarar Anna
    Tack Anna och jag hoppas och tror att ni kommer få fina år framåt med familjen i huset. All lycka till! Vänligen
    Carolina

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka