Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 404 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

• 2020-05-29

Natalie N skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi köpte en 4a via Michael. Han var väldigt professionell, snabb på att svara och lätt att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-05-29 Michael J svarar Natalie N
    Tack för svaret, roligt att höra!
  • 2020-05-28

Bertil B skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Michael hjälpte oss att sälja vår 4: a i Liljeholmen, det tog sin lilla tid pga av omständigheterna i Sverige och resten av världen. Mikael är en oerhört proffsig mäklare som la ner mycket tid på visningar, mm. Han höll kontakt med oss hela tiden med uppdateringar under försäljningens gång. Vi kan varmt rekommendera Mikael om ni går i säljtankar.
    Bertil och Mahnaz Läs mer
    2020-05-28 Michael J svarar Bertil B
    Hej Tack för det varma omdömet.
  • 2020-05-26

Felix K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi köpte en tvåa i Aspudden. Anders är otroligt avslappnad i sitt sätt samtidigt som han fokuserar på att ge den bästa upplevelsen till säljare/köpare. Det kändes som att vi var i goda händer från första kontakt med honom. Läs mer
  • 2020-05-25

Johan H skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Rakt igenom ett väldigt bra jobb av Malin. Vi lyckades få väldigt många intressenter till bostaden och Malin följde personligen upp med dem alla på ett föredömligt sätt. Proffsig och lyhörd rakt igenom hela processen och utfallet blev därefter. Kan varmt rekommendera att sälja med Malin. Läs mer
  • 2020-05-25

Josefine H skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Väldigt proffsig! Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • 2020-05-22

Masoud M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpte lägenheten av Anders och valde att sälja med Anders. Once you go Anders, you never go back. Proffsig och väldigt kunnig mäklare som ser efter ens behov. Starkt reco-menderad! Läs mer
  • 2020-05-21

Maria J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt en ljus och rymlig tvåa i fantastiskt läge med grönområden inpå knuten.

Mäklaren gav intryck av att vara seriös och erfaren. Svarade sakligt och ärligt på mina frågor och var inte alltför "på", vilket jag uppskattar. Läs mer
  • 2020-05-20

Ayse A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi valde att sälja vår lägenhet i Fruängen med Anders efter två tidigare försök på marknaden. Trots mycket tuffare coronapandemi tider denna gång, lyckades Anders sälja vår lägenhet till ett väldigt bra slutpris!

Kan intyga att Anders är en engagerad, målmedveten och mycket skicklig mäklare. Otroligt nöjd, rekommenderas starkt.
    Tack Anders! Läs mer
  • 2020-05-15

Paula E skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Paul hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Professionell och hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-11

Erik H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Blommensbergsvägen 151, 3a på 56 kvm. Anders har levererat det han sa på vårt första möte. Läs mer
  • 2020-05-07

Kurt L skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsigt uppträdande både mot Säljare och Köpare, precis som man kan förvänta sig av en fastighetsmäklare Läs mer
  • MARIKA H

2020-05-06

MARIKA H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag skulle definitivt inte anlita Anders för att sälja min lägenhet. Möjligt att han är trevlig mot säljare, men när man som köpare försöker kontakta honom bemödar han sig inte ens med att svara. Har sökt kontakt för att få svar på grundläggande frågor vid ett par försäljningar där han är ansvarig mäklare, men han är konsekvent otillgänlig. Det är ett mysterium att han har utsetts till Mest rekommenderad mäklare i Aspudden. I egenskap av köpare tycker jag att han är en riktigt trist typ. Läs mer
  • 2020-05-05

Martin F skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin hjälpte till med lägenhetsförsäljning av en 1:a i Skärholmen, Proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Jakub T

2020-05-04

Jakub T skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Första gången jag anlitat en mäklare som säljare.Michael utstrålar erfarenhet och är inte alls lika på som många branschkollegor.Väldigt nöjd hittills så nu är det bara tillträde och K5:an kvar Läs mer
  • 2020-05-04

Henrik N skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har sålt min 2:a i Aspudden och jag har genom hela processen varit mycket nöjd och känt mig trygg med Henrik som mäklare med sin breda kunskap och stora engagemang. I denna försäljning kom det många fler till visningarna än jag först hade räknat med och det var många budgivare vilket gjorde att lägenheten sedan såldes till ett pris som var mycket bra utifrån hur marknaden ser ut. Jag kan varmt rekommendera Henrik som mäklare då jag som säljare känt mig otroligt trygg under hela processen. Läs mer
  • 2020-04-30

Kaj W skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde en bostadsrätt 4:a på åsen.
    Mäklaren Henrik gav ett seriöst och kunnigt intryck från dag 1 vid offertförfrågan till påskrift av kontrakt.
    Vi hoppades på och räknade med något mer än vi slutligen fick för lägenheten, skulle egentligen inte sålt för det pris vi gjorde då vi inte hade någon brådska att flytta.
    Vi vann en budgivning på en villa under samma tid lägenheten var ute till salu, ett ok pris där gjorde att vi kunde anta köparens pris. Henrik hade bra koll på vart priset borde hamnat, blev 100k under vad vi egentligen ville ha men inom Henriks prisområde.. Vi är mkt nöjda med Henriks prestation och skulle varmt rekommendera honom.

En undran vi har är varför inte lägenheten lades ut som kommande på hemnet utan bara på Svensk fastighetsförmedling?
    Vitsen med kommande är ju just att den ska synas, enligt oss så bör ni införa det.
    Vi själva tittar aldrig på mäklarnas sidor utan bara på hemnet - hur ska vi då kunna se kommande?

MVH kajan Läs mer
  • 2020-04-30

Birgitta L skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Trevlig hjälpsamma . Man kände sig väl omhändertagen Läs mer
  • 2020-04-27

Sophia M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde vår lägenhet med Anders och kunde inte vara mer nöjda! Processen kändes genomgående trygg och proffsig. Anders är lätt att kommunicera med och vi har alltid känt oss väl omhändertagna. Läs mer
  • 2020-04-27

Anna V skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders är den bästa mäklare jag tänka mig. Jag har både köpt och sålt via honom. Han är proffsig, ger goda råd och guidade mig mycket bra i processen av lägenhetsförsäljning. Jag kan inte nog rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-04-27

Susanna S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde en trerummare i Hägersten och fick fin hjälp av Malin hela vägen från värdering av lägenheten till hjälp med deklaration. Malin bemötte oss professionellt men visade också en personlig sida. Hon kunde snabbt och säkert svara på våra frågor, var flexibel och lätt att nå via telefon eller mejl. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-04-27

Sofia C skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Det har varit min sambo som huvudsakligen har haft kontakt med Malin men jag har fått ett väldigt gott intryck av henne. Hon känns proffsig och trevlig! Läs mer
  • 2020-04-25

Johan S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Informerande, seriös, påläst och professionell. Väldigt bra helhetsintryck! Läs mer
  • 2020-04-22

Linda S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mycket kunnig, erfaren och lyhörd mäklare. Jag kunde inte vara nöjdare med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • 2020-04-13

Linnéa B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi köpte en 35kmv lägenhet i midsommarkransen. Anders var trevlig och informativ, det kändes inte som att han försökte pracka på oss lägenheten.
    Det var bra att han skickade ut kontrakt innan vi skulle skriva på så vi hade gott om tid att läsa igenom, även att han tog sig tiden att gå igenom hela kontraktet grundligt med oss. Läs mer
  • 2020-04-13

Åsa Ö skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Trevlig och tillmötesgående. Missade att vidarebefordra lite information ibland (bland annat när det skulle vara visning) men på det stora hela bra och tydlig. Läs mer
  • Filippa W

2020-04-10

Filippa W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Förtroendeingivande med gedigen kunskap om Hägersten. Effektiv, rak och tydlig och väldigt smidig att jobba med! Läs mer
  • 2020-04-06

Pontus M skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mycket nöjd med Henrik som sålt min bostad i Aspudden. Gav bra tips och råd gällande försäljningen och var själv aktiv under visningarna och hade sedan tidigare ett brett utbud av intressenter som kontaktades inför försäljningen. Läs mer
  • 2020-04-04

Jan-phillip H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    - Sålt 4 rok i Midsommarkransen
    - Kände mig trygg i att dialogen med spekulanter sköttes på ett proffsigt sätt
    - Gjorde det bästa av en relativt svår situation (pga Covid 19) Läs mer
  • 2020-04-04

Hanna S skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag sålde en lägenhet i Västertorp. Fick hjälp med styling. Henrik har haft ett mycket metodiskt och proffesionellt bemötande och arbetssätt. Lyckades även få många att titta på lägenheten mitt under Corona tider genom att ställa upp på extra visningar. Fick ett bra pris och en snabb process. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-04-03

Siri O skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin var en fantastisk och kompetent mäklare! Med lugn rodde hon vår försäljning i hamn med gott resultat! Det har känts tryggt och roligt att få sälja vår bostad med henne. En riktig stjärna, vi hade inte kunnat vara nöjdare! Läs mer
  • 2020-04-02

Claes C skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har köpt en Lgt i Västertorp. Malin Malmgren har under hela processen varit profisionell, tillmötesgående och trevlig. En glad och possitiv tjej med koll på läget är mitt helhetsintryck av Malin. Läs mer
  • 2020-03-28

Minna B skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Paul hjälpte mig att sälja en lägenhet i Hägersten. Han var mycket kunnig och ingav förtroende och hjälpte mig bolla beslut kring försäljningen.
    Han var även mycket trevlig.
    Jag kan absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2020-03-28

Johanna H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Svår och otillgänglig kommunikation då vi inte fick inte svar på flertalet frågor som vi ställde, utan var tvungna att kolla upp själva. Läs mer
  • 2020-03-26

Lisa B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi fick utmärkt hjälp med att sälja vår lägenhet i Aspudden. Snabb och rak kommunikation. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Marcus P

2020-03-24

Marcus P skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpte bostad i Sätra, nöjd med mäklaren som gav ett gott och riktigt intryck Läs mer
  • 2020-03-22

Ivan S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt på ett föredömligt sätt. I ett läge där marknaden plötsligt hamnade i enorm turbulens pga Coronakrisen så var det väldigt tryggt att ha en så lugn, effektiv och kompetent mäklare som trots vikande marginaler tog sig tid och gjorde det allra bästa av situationen. Läs mer
  • 2020-03-18

Rasmus R skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders hjälpe oss att sälja vår bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande.
    Direkt återkoppling och alltid möjligt att nå.
    Vi hade stora förväntningar och de uppfylldes till fullo.
    Allt som allt, väldigt nöjda. Genomomgående, från första kontakt till påskrivet kontrakt. Läs mer
  • 2020-03-18

Anna L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi köpte en lägenhet som Anders mäklade och är nöjda på alla plan! Anders är proffsig, kompetent och flexibel. Som köpare kände vi oss trygga inför detta stora beslut och fick alltid svar på våra frågor. På det hela så kunde det inte ha varit en bättre upplevelse. Läs mer
  • 2020-03-18

Sandra R skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt en lägenhet i Aspudden. Upplever Anders som en kunnig, tillgänglig, effektiv och schysst mäklare! Läs mer
  • 2020-03-13

Carl Felix Tobias Ros P skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde min trea i Aspudden som jag köpt genom samma mäklare. Kändes som en trygg och bra affär den gången och valde därför samma nu när jag skulle sälja. Verkligen superbra på alla sätt. Läs mer
  • 2020-03-13

Ann-charlotte T skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har sålt en bostad. Bemötandet har varit professionellt och trevligt. Allt gick snabbt med fotografering och visningsdatum, som vi önskade. Kändes som om kontraktsskrivningen gick väldigt fort, kanske vi kunde väntat någon dag så att alla intresserade hade fått säga sitt. Inte helt nöjda med att det ska ta två månader innan nya ägaren tillträder. Vi fick dock den lägsta försäljningssumman vi kommit överens om. I det stora hela nöjda fast några funderingar som sagt. Läs mer
  • 2020-03-11

Isabella L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köp av lägenhet i Aspudden.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-09

Mats J skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Har med mäklarens fantastiska hjälp sålt en lägenhet i Nybohov!
    Bemötande, förväntningar och allt annat kan bara sammanfattas med nästan samma ord som ovan, fantastiskt! 🙂 Läs mer
  • 2020-03-08

Ellinor P skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi är så glada att vi valde Paul som vår mäklare. Lyhörd, proffesionellt och närvarande under hela processen. Läs mer
  • 2020-03-08

Linnea L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt en 2a på 46,5 kvm. Henrik har varit lyhörd på mina frågor och haft en snabb och ärlig återkoppling. Trevlig och professionell. Läs mer
  • 2020-03-08

Monica L skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har skaffat en bostad vid Liljeholmen. Trevligt, sakligt och hjälpsamt bemötande. Professionell. Läs mer
  • 2020-03-07

Viktor H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Gjorde hela säljprocessen trygg och behaglig. Expert på Hägersten vilket märktes redan från första sekund och resulterade i en lyckad försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-07

Christina E skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Stockholm. Det var en smidig och enkel försäljningsprocess i alla steg. Henrik hade stor erfarenhet av området och visade stor professionalitet i alla steg, vilket gjorde att jag kunde slappna av och luta mig tillbaka. Jag är mycket nöjd med både process och resultat. Läs mer
  • 2020-03-06

Johan S skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Paul gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenheten i Aspudden och mötte upp våra förväntningar på ett exemplariskt sätt.

Vi är supernöjda med Paul och arbetet han la ner för att göra oss nöjda!

Paul är ett givet val! Läs mer
  • Ingrid F

2020-03-05

Ingrid F skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag fick från första stund ett grundmurat förtroende för Anders Ångström och hans gedigna kompetens, när jag hade bestämt mig för att sälja min lägenhet.
    Anders är som skapad för sitt yrke: kunnig, ärlig, öppen, engagerad och tillgänglig. Alltid med kundens bästa för ögonen och alltid lösningsorienterad.
    Det är en stor trygghet med en sådan mäklare när viktiga beslut i livet ska tas. Läs mer

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten