Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 267 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

• 2019-09-13

Sara G skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mäklaren var väldigt trevlig, tillmötesgående och effektiv. Han sålde en bostadsrätt till mig och var väldigt informativ om hela processen. Han verkade mycket kunnig och hade svar på alla frågor vi ställde. Har träffat både bra och giriga mäklare förut och Anders var över förväntan.
    Mycket tacksam över att få ha haft att göra med en mäklare som honom. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Frank D

2019-09-13

Frank D skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde en 2a på Hägerstensåsen.

Ninos var mycket kunnig och hjälpte till på alla sätt han kunde hjälpa till. Mycket nöjd med både hans bemötande och svar på alla frågor man hade under förloppet. Samt satte nytt pris rekord på oerhört kort tid efter att lägenheten kommit ut på marknaden 🤗 + + + 🤙 Läs mer
  • 2019-09-12

Stellan S skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Seriös, hjälpsam och snabb mäklare till ett konkurrenskraftigt pris. Läs mer
  • 2019-09-11

Emma L skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin är mycket noggrann, har god lokalkännedom och inlyssnande. Vänligt bemötande och serviceminded. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-06

Marcus L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sveriges bästa mäklare. Nöjda kunder genom flera köp senaste 10 åren. Rekommenderas varmt. Marcus, Anna, Ivar och Axel Läs mer
  • 2019-09-04

Kjell N skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    GoDagens till alla som behöver en toppenmäklare. Andra gången vi fått äran att att ha Michael som mäklare.
    Nu flyttar vi till Lissabon så börjar Michael att jobba där är det självskrivet vem som får framtida jobb
    Fam Norling Läs mer
  • 2019-08-29

Lars R skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Bra och duktig mäklare som gjorde bostadsaffären smidig! Läs mer
  • 2019-08-27

Elisabeth F skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag sålde min lilla pärla i Aspudden, mkt snabbt, med Ninos hjälp. Han är proffsig, trevlig o mkt kunnig. Han är rak o tydlig o lätt att få tag på.
    Lägenheten såldes för mkt mer än jag först trodde var möjligt😃
    Dom bästa rekommendationer från mig!! Läs mer
    2019-08-28 Ninos Simonsson svarar Elisabeth F
    Tack snälla Elisabeth för dem orden :)
  • 2019-08-25

Karin H skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsig och kunnig. Lyhörd för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-08-16

Anders K skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Bra, seriös och kunnig mäklare som väger in både köpare och säljares perspektiv. Läs mer
  • 2019-07-09

Pia R skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Ninos är en otroligt noggrann och vänlig mäklare som är mån om både säljare och köpare. Han är lätt att få tag på och håller vad han lovat! Läs mer
    2019-07-19 Ninos Simonsson svarar Pia R
    Tack Pia! Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • 2019-07-06

Ramona H skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Både köpt och sålt av samma mäklare, bara + och rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-07-04

Marie P skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Trevligt bemötande, professionalism, ständig återkoppling som för mej är viktigt. Snabba, raka och förstående.
    Rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling ! Läs mer
    2019-07-09 Ninos Simonsson svarar Marie P
    Tack för dem fina orden Marie! Önskar dig all lycka i framtiden.
  • 2019-07-01

Henrik B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde min fina trea i Aspudden med Anders hjälp och är riktigt nöjd! Anders är tydlig och guidar vägen i något som är sällsynt och stort för mig som säljare, men som han gör till vardags (och det är en konst få klarar). Han var samtidigt ett klokt bollplank då vägskäl uppstod och en person det var lätt att diskutera höga och låga alterantiv med.

Jag skulle varmt vilja rekommendera Anders till vem som nu framåt kan tänkas behöva hans hjälp. Lugn, tydlig, kunnig och jobbar hårt för att du ska få bästa förutsättningar i just din affär! Läs mer
  • Edvard P

2019-07-01

Edvard P skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Har sålt en bostadsrätt i Hägerstenshamnen. Vi valde Henrik då han är väl insatt gällande marknaden i området. Henrik är lugn, förtroendeingivande och effektiv. Han återkopplade varje dag under budgivningen, som gick över förväntan!
    Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Henrik! Läs mer
  • Simon H

2019-06-25

Simon H skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Fick ett jättebra bemötande av Ninos när han sålde min lägenhet. Han är väldigt kunnig och professionell i sitt arbete. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-06-25 Ninos Simonsson svarar Simon H
    Tack för dem fina orden Simon :)
  • 2019-06-25

Alexander L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Tack Anders för ett riktigt bra jobb när du sålde bostaden!

* Förtroendeingivande
    * Snabbt
    * Korrekt
    * Tryggt

Kort och gott så skulle jag utan tvekan kunna rekommendera dig till vem som helst. Du både levde upp till och överträffade de förväntningarna som jag hade! Tack! Läs mer
  • 2019-06-24

Lars H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mkt bra .snabbt agerande och lyssnade på vad kunden ville ha.
    Kort klar och konsis information.
    Proffsigt agerande på ett trevligt sätt.
    Tack. Läs mer
  • 2019-06-24

Lotta Alva K skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Målin was pleasant and professional. We are happy with our purchase. Läs mer
  • 2019-06-24

Alice R skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin har hjälpt oss med flera lägenhetsköp och är mycket duktig och professionell.

Vi har köpt en etta och en tvåa med Malins hjälp och vi har varit väldigt nöjda båda gångerna. Läs mer
  • Johan D

2019-06-22

Johan D skrev om Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Väldigt bra och snabb återkoppling. Effektivt arbete! Läs mer
  • 2019-06-19

Nezmi A skrev om Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    JAG REKOMENDERAR STARK JULIA ACKERMANN Läs mer
  • 2019-06-17

Sven N skrev om Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt lägenhet
    Bra och trevligt bemötande
    Proffsigt och snabb återkoppling Läs mer
  • 2019-06-17

Jag tog kontakt med några olika mäklarfirmor för att sälja min 1,5a i Hägersten. Efter ett väldigt bra bemötande av Ninos Simonsson från Svensk Fastighetsförmedling bestämde jag mig för att ge honom uppdraget - vilket jag absolut inte ångrar. Allt från fotografering, styling, visning och budgivning sköttes väldigt professionellt och smidigt och slutpriset blev dessutom högre än vad jag hade hoppats på. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-25 Ninos Simonsson svarar Simon H
    Tack för dem fina orden och ett bra samarbete. Önskar dig all lycka i Lund!
  • 2019-06-17

Viktor A skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Ninos sålde min lägenhet på Vårholmsbackarna 54 för några månader sedan. Han är en mycket professionell, trevlig, kunnig och driven mäklare. Sålde vår lägenhet för rekordpris och jag kan inget annat säga än att jag är supernöjd med hans insats. Det var första gången jag använde mig utav Ninos men definitivt inte den sista! Läs mer
    2019-06-25 Ninos Simonsson svarar Viktor A
    Tack Viktor! Och grattis ännu en gång till rekord slutpriset! :)
  • 2019-06-02

Babak A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Tillsammans med min partner köpte vi en bostadsrätt som också blev min första.

Mäklaren bemötte oss väl under visningen och svarade på samtliga frågor med tålamod och kompetens. Efter budgivningen var mäklaren snabb och smidig med att få till kontraktkskrivning.

Min upplevelse av mäklaren är positiv, allt gick smidigt till och jag fick därför en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-31

Lars Erik Wille L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2 rok i Hägersten.

Mäklaren har gett korrekt information och svarat på frågor. Han har strukturerat planen framåt via e-post på ett tacksamt sätt. Läs mer
  • 2019-05-27

Alfred Rolf Peter V skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag är mycket nöjd med Malin Malmgren. Hon hjälpte mig att sälja en mindre bostadsrätt och var proffsig, smidig och snabb i alla kontakter. Hon återkopplade snabbt och kunde området där lägenheten ligger bra.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Nils Arne K

2019-05-26

Nils Arne K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi bor utomlands och har köpt en lägenhet i Stockholm. På mindre än 5 dagar var köpet klart och kontrakt skrivet. Vi lämnade fullmakt till vår son som undertecknade kontraktet. Mäklaren Anders Ångström har hanterat hela affären ytterst smidigt och snabbt. Inga dröjsmål eller väntetider, snabba svar och utförliga instruktioner för de papper som skulle skrivas under. Ett stort tack Anders. Läs mer
  • 2019-05-23

Siv D skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt bostadsrätt.
    Trevlig och förekommande.
    Snabb fösäljning till bra pris.
    Mäklaren hade förplanerat det mesta redan innan hon fått uppdraget varför allt gick snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-05-20

Marie J skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt min light, bra support och service inför fotografering. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-19

Hjalmar L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt bostadsrätt genom Anders Åström
    Väldigt kunnig om området och lägenheten.
    Rak och ärlig i kommunikationen och gav bra råd och tips under hela försäljningsproceduren.
    Svarar snabbt när vi hade frågor eller funderingar. Läs mer
  • 2019-05-18

Fredrik F skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt min lght, Proffesionellt och trevligt bemötande med bra service runt förberedelserna inför visningen. Läs mer
  • Sophie Annette S

2019-05-16

Sophie Annette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders Ångström sålde vår 59 kvm lägenhet i västertorp. Lägenheten såldes innan visning och vi vart väldigt nöjda med slutsiffran. Ordentlig och duktig mäklare med glimten i ögat, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anna K

2019-05-10

Anna K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Har sålt min 55 plus lägenhet i Västertorp till önskat slutpris.
    Anders bistod mig väl, var alltid tillgänglig och höll mig hela tiden uppdaterad.
    Rekommenderar varmt
    Anders Ångström, en erfaren duktig mäklare i alla faser av försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-04

Bengt W skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mäklaren gjorde ett gediget och bra jobb med väl avvägda
    beslut och utmärkt vägledning genom processen och vid den slutliga budgivningen. Läs mer
  • 2019-04-30

Björn O skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt lägenhet genom Anders Ångström.
    Kunnig och visade stort intresse både mot mig som säljare, men även gentemot köpare. Tydlig och rak kommunikation.
    Arbetar snabbt, och vi fick lägenheten såld.
    Allt gick smidigt och enkelt med Anders. Läs mer
  • 2019-04-29

Christian B skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande av mäklaren, som var huvudkontakt och förmedlade både inredare och fotograf. Snabbt, korrekt och problemfritt avslut affären i sig. Alla rätt. Högsta betyg till samtliga inblandade. Läs mer
  • Monica K

2019-04-22

Monica K skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt med Henriks hjälp en 3:a i Hägersten.
    Allt gick enligt planerna och Henrik är verkligen trygg i sin mäklarroll som betyder mycket för mig som säljare.
    Henrik är både kunnig o effektiv,återkopplar till mig som säljare vid varje moment i försäljningsstadierna.
    Vi är mycket nöjda.
    Tack!
    //Monica Läs mer
  • 2019-04-19

Sven N skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt bostadsrätt i Hägerstenshamnen.
    Bra och professionellt bemötande samt väl insatt i marknaden och området.
    Mina förväntningar på en seriös säljprocess som inte drog ut alltför mycket på tiden infriades. Nådde också önskad prisnivå utifrån våra förväntningar och dialog.med mäklaren.
    Sammanfattning: mycket nöjda med valet både av mäklarbyrån och mäklare. Läs mer
  • 2019-04-16

ANTON S skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mycket nöjd med min försäljning av min bostadsrätt. både med processen och priset. Ninos visade god vilja och högt engagemang. Läs mer
    2019-04-17 Ninos Simonsson svarar ANTON S
    Tack Anton! Och grattis ännu en gång till rekord slutpriset! :)
  • 2019-04-10

Jonia skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Ninos Simonsson sålde min lägenhet 2019, jag blev tipsad om honom av folk som har haft honom som mäklare. Han är en duktig mäklare och jag var nöjd med honom. Rekommenderar honom starkt!! Läs mer
    2019-04-11 Ninos Simonsson svarar Jonia
    Tack snälla Jonia. Önskar er all lycka!
  • 2019-04-07

Peter G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin gjorde ett bra jobb när hon sålde vår lägenhet. Vi fick en bra fotograf och bra texter till annonsen. Jag hade tre mäklare att värdera lägenheten och Även om det i efterhand blev tydligt att Malin värderade lägenheten lite lågt så var hon ändå klart närmast sanningen av de tre. Upplever också att hon var lyhörd för våra behov och önskemål. Läs mer
  • Magdalena S

2019-04-05

Magdalena S skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag sålde min lägenhet via Ninos Simonsson. Han är kunnig och väldigt driven från början. Han är engagerad och professionel samt höll mig uppdaterad under hela försäljnings processen.
    Jag kommer att rekommenderar honom till mina vänner. Läs mer
    2019-04-11 Ninos Simonsson svarar Magdalena S
    Tack snälla Magdalena! Och grattis ännu en gång till rekord slutpriset! :)
  • 2019-04-03

Susanna R skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mkt hjälpsam och bra kontakt. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-04-03

Jörgen J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde lägenhet I Västertorp.
    Blev bemött jättebra direkt. Proffsigt men utan någon "säljarattityd". Hela tiden haft en bra kontakt och fått svar på alla frågor.
    Förväntade oss att få ett bra pris på vår lägenhet och det fick vi. Allt har fungerat 100% prefekt!
    Finns ingenting alls att klaga på utan detta var en klockren 5/5 upplevelse Läs mer
  • Josefin L

2019-03-30

Josefin L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag sålde bostad via Anders, han var väldigt professionell genom hela processen. Fantastiskt bemötande & väldigt kunnig! Läs mer
  • 2019-03-30

Brf Mälareken skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Allt bra från början till (förhoppningsvis) slut Läs mer
  • 2019-03-29

Mats W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har sålt vår lägenhet och Anders har skött det på ett mycket bra sätt. och jag kommer att rekommendera honom om jag får tillfälle till det Läs mer
  • 2019-03-26

Marius H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde en lägenhet i Aspudden. Ångström var professionell, tydlig och väl informerad om marknaden och vilka möjligheter som fanns.
    Vi köpte även samma lägenhet via honom sju år tidigare och vi är mycket nöjda både som köpare och säljare.
    Vi rekommenderar att anlita hans tjänster. Läs mer

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten