Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

912 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2023-01-31 Verifierad kund
    Som första gångs köpare var Jessica väldigt stöttande och enkel att jobba med.
    Grattis till köpet av din första lägenhet! Vad roligt att höra att du kände dig trygg under resan gång! Välkommen till Hägersten! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2023-01-29 Verifierad kund
    Mäklaren gav bra information om affären, var tillgänglig för frågor om bostaden, och det kändes tryggt att skriva på kontraktet. Väldigt nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2023-01-26 Verifierad kund
    Bra struktur och trevligt bemötande genom hela processen. Vi är väldigt nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2023-01-24 Verifierad kund
    Ninos är mycket sympatisk, engagerad ,tillmötesgående samt kunnig! Navigerar genom marknadens osäkra vindar med finkänsla och lyhördhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Örnsberg/Axelsberg
    2023-01-22 Verifierad kund
    Jessica bjuder på ett superproffsigt bemötande!
    Jag har känt mig trygg och omhändertagen från första mötet fram till försäljning. Hon håller en hög nivå i allt som vi säljare behöver ha av en mäklare.
    Tusen tack Marie för ditt fina omdöme! Det har varit superkul att hjälpa dig med försäljningen och det har varit ett väldigt bra teamwork! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    • Liljeholmskajen
    2023-01-21 Verifierad kund
    ......................................................................
    Stort tack Ariane för ett fint betyg! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2023-01-17 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och kunnig!
    2023-01-10 Verifierad kund
    Serviceminded, trevlig och mycket hjälpsam och informativ i processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2023-01-07 Verifierad kund
    Proffsigt och smidigt hela vägen från första kontakten till försäljning.
  • Josefin M
    2023-01-04 Verifierad kund
    Anders var snabb, pålitlig och sålde vår lägenhet till ett pris över förväntan och skötte budgivning och visningar trots att det var dagen innan julafton och mellandagar. Rekommenderar Anders starkt, BÄST!
    2023-01-02 Verifierad kund
    Vi köpte vår lägenhet genom Anders och valde att även låta honom få förtroendet att sälja den åt oss.
    Anders är professionell, trevlig och mycket kompetent på sitt arbete.Trots att vi valde att sälja under sämsta tänkbara tillfälle med tanke på inflationen och rasande bostadspriser så gick det bra.
    Vi är med andra ord väldigt nöjda.
    2022-12-30 Verifierad kund
    Det har känts tryggt att ha Jessica som mäklare. Hon håller en rak och öppen dialog längs vägen och hennes kunskap och noggrannhet har verkligen bidragit till en bra försäljning och god upplevelse av den.
    Stort tack Lena för ett fint omdöme!! Det glädjer mig att du både har känt dig trygg under resans gång och är nöjd med slutresultatet! Hoppas du fått en fin start på 2023 så ses vi på tillträdet om några veckor! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    2022-12-26 Verifierad kund
    En mycket trevlig mäklare med en härlig energi, tydlig kommunikation och stort engagemang som ger trygghet vilket betyder mycket när man bestämt sig för att sälja/köpa sitt boende. Vi rekommenderar Jessica Skogman varmt och är mer än nöjd med vår försäljning.
    Tusen tack för era fina ord! Det har verkligen varit superkul att hjälpa er med försäljningen! Tänk att allt med köp och sälj föll på plats till slut! Önskar er ett gott nytt 2023 och så ses på på det nya året! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    2022-12-24 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Jessica.
    Väldigt tydlig och snabb på att återkoppla.
    Stort tack för ert fina omdöme! Och grattis till köpa av er nya bostad! Vi ses på tillträdet! Hälsningar Jessica Skogman Jessica Skogman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-12-24 Verifierad kund
    Niklas jobbar snyggt och professionellt. Rak och ärlig kommunikation genom hela processen. Svarar snabbt på alla frågor.
    Rekommenderar starkt.
    Tack Björn för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Niklas Hedbeck
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-12-22 Verifierad kund
    Grym mäklare. Hela affären gick snabbt och smidigt. Väldigt hjälpsam.
    Rekommenderas.
    Tack snälla George för det fina omdömet och grattis till din nya lägenhet.
    Önskar dig en god jul!
    Niklas Hedbeck
    2022-12-21 Verifierad kund
    Jag fick snabbt svar på mina frågor och mäklaren var lätt att komma i kontakt med.
    Stort tack för ett fint omdöme! Och grattis till köpet av din nya lägenheten, den var värd att vänta på! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
  • köpte sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-12-21 Verifierad kund
    Duktig mäklare och jättetrevlig.
    2022-12-15 Verifierad kund
    Proffsig och ett sjävklart val om man ska sälja i området.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-12-13 Verifierad kund
    Henrik är trevlig, snabb men ändå noggrann med stor kunskap om sitt område!
    2022-12-13 Verifierad kund
    Henrik är erfaren, effektiv och ger bra råd
    2022-12-13 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsig, tack!
    2022-12-08 Verifierad kund
    Vi blev proffsigt och trvligt bemött av Ninos Sonesson. Han har gjort ett förstklassigt och sna bbt jobb. Vi är mycket nöjda.
    Berit&Rune Andersson
    • Hägerstensåsen
    2022-12-07 Verifierad kund
    Snabb, rak, effektiv, realistiska förväntningar!
    Tack för omdömet! Tycker du beskriver hur jag jobbar på ett korrekt sätt:) Henrik Persson
    2022-11-29 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande.
    Tydlig kommunikation och mycket bra hjälp vid frågor. Jätte bra upplevelse av hela processen.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Anders är professionell och trevlig. Känd bra att göra bostadsaffärer med honom.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Anders är en otroligt proffsig mäklare. Bra dialog från början till slut. Alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt!
    • Mälarhöjden
    2022-11-24 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabb återkoppling gällande budgivning och andra frågor.
    Tack Marie för ditt fina omdöme! Stort grattis till köpet av din nya lägenhet! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    2022-11-19 Verifierad kund
    Mycket professionell, lyhörd och effektiv. Skulle absolut rekommendera Jessica till vänner!
    Tack för ett superfint omdöme Erik! Och tack för ett fint samarbete! Hälsningar Jessica Skogman Jessica Skogman
    2022-11-16 Verifierad kund
    Professionell handläggning och gott bemötande.
    Stort tack för din rekommendation! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman Jessica Skogman
    2022-11-16 Verifierad kund
    Tycker verkligen Jessica är en fantastisk, lyhörd och trovärdig mäklare som man direkt får tillit till. Det kunde inte ha blivit en bättre affär till min livs första lägenhet!
    Stort grattis till köpet av din första lägenhet! Det är alltid lite extra roligt att få vara med när någon köper sin första bostad! Det gör mig också glad att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare. Bästa hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    Anders levererade enligt förväntan
    2022-11-15 Verifierad kund
    Nöjda med köp men inte med mäklaren. Nedan kommer några exempel på varför mäklaren får ett lågt betyg;

- påstod att föreningen äger marken vilket inte stämmer

- Vi frågade om månadsavgiften skulle höjas. Mäklaren svarade nej. På föreningens sida stod det att månadsavgiften skulle höjas med 5%

- Stod och läste objektbeskrivningen när vi ställde frågor om bostaden

- En budgivare var närstående till säljaren (bekräftat från skatteverket). Detta fick vi ingen info om.

- Vi kände oss pressade av mäklaren att skriva köpekontrakt samma dag som undersökning av bostaden och frågade om vi istället kunde skriva på dagen efter. Detta var okej för säljaren varpå mäklaren frågar ”döljer ni nåt eller?”

- Slutade vara behjälplig så fort tillträdet var klart. Vi fick hjälp och svar på funderingar från en annan mäklare på en annan mäklarbyrå istället
    Hej Carina och Yafet!
    Jag har aldrig sagt att föreningen äger marken. Har haft många i försäjningar i denna förening så jag känner till den väll. I annonsen stod det att dem skulle höja avgifterna. Ang spekulanten som var släkt till säljaren, det är svårt av mig att veta om dem är släkt eller inte speciellt om personen i fråga är någon säljaren inte vet vem det är. Att man ska skriva kontrakt så fort som möjligt efter avslutad budgivning är en självklarhet för en mäklare och säljare för att ''säkra affären'', jag är ledsen för att ni upplevde en obehaglig stress där.
    Jag tycker det är tråkigt att ni känner på detta sätt och önskar er all lycka i er nya lägenhet.

Mvh, Ninos
    Ninos Simonsson
    2022-11-05 Verifierad kund
    He is very professional, trustworthy and he also runs the extra mile. He is honest (not overpromising) and gets the job done.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Henrik var trygg och gav realistiska förväntningar på en osäker marknad. Slutresultatet blev dessutom över förväntan! Rekommenderar Henrik starkt.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Har brytt sig, respektfull och blivit väl bemött. Lättsam och engagerad.
    Tack Anders🙂
    2022-10-30 Verifierad kund
    Anders är ett superproffs. Bra bemötande, tydlig med all information och vad man kan förvänta sig. När det blev dags för budgivning tog han kommando och vi och köparna var trygga hela vägen. Rekommenderas stark.
    • Bredäng
    2022-10-24 Verifierad kund
    En mäklare som bryr sig i kunden, kunnig och ger de lilla extra. 5/5!
    2022-10-22 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Aspudden, Örnsberg och Hägersten. Rekommenderas varmt! Mycket kunnig. Kan allt om alla föreningar och området. Renoveringar, stambyten, närmaste café, gym, skola, visar på möjligheter för köpare och säljare. Självklara valet om du ska sälja eller köpa i Aspudden.
    • Bredäng
    2022-10-20 Verifierad kund
    Mycket bra och professionell mäklare som gjorde att jag kände mig trygg i hela processen. Trevlig, lugn, tydlig, ordning och reda.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig, och mycket hjälpsam! Rekommenderas!
    2022-10-17 Verifierad kund
    Trovärdig och bra att ha å göra med. Proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-10-17 Verifierad kund
    Alltid väl bemött och snabba svar, tar sig tid och känns mycket proffsig.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Kompetent och trevlig! Ett bra och tryggt val.
    2022-10-15 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande!
    2022-10-15 Verifierad kund
    Andra gången Anders förmedlar en affär där jag är en part.

Gick alldeles förträffligt även denna gång, tack Anders för all hjälp!
    2022-10-14 Verifierad kund
    Mycket duktig, professionell och tydlig kommunikation!
    2022-10-13 Verifierad kund
    Anders was super efficient and positive!
    2022-10-12 Verifierad kund
    Skicklig, trevlig och kunnig. En mäklare jag tänker på direkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-10-02 Verifierad kund
    Sofia har lett processen på ett professionellt och tydligt sätt. Hon har varit engagerad, inlyssnande och har hanterat hela situationen väl. För mig, som sålt på distans, har det har känts tryggt. Jag rekommenderar henne gärna till andra.