Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 627 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-06-14
    Jag har blivit bra och trevligt bemött. Det har rått en bra stämning. Ninos är lyhörd och har tagit hänsyn till mina synpunkter så långt det varit möjligt.
    Ninos lyssnade på mig och jag upplever att på ett bra sätt förmedlade mina tankar till de potentiella köparna.
    Jag träffade tre olika mäklare innan jag bestämde mig, och Ninos var den som kändes mest engagerad och uppmärksam.
    Mina förväntningar var att få hjälp med försäljningen och kontakten med intressenter och de slutliga köparna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-06-14
    Ninos var väldigt trevlig och hade ett korrekt bemötande.
    Vid kontraktsskrivningen fick vi svar på alla frågor vi hade och han var väldigt tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-06-11
    Malin var trevlig, proffsig, strukturerad och hade en bra plan för min försäljning, vilket gjorde mig väldigt lugn och trygg. Lätt att kommunicera med och höll mig uppdaterad om processen hela vägen. Hon såg verkligen till att min första försäljning kändes bra och resultatet var över förväntan. Jag kan inte vara mer nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Aspudden/Midsommarkransen
    2021-06-11
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kan starkt rekommendera Anders.
    2021-06-09
    Sålt det radhus
    Trevlig o bra bemött
    Tog tyvärr ett initiativ själv utan att ha kontaktat oss som gav ett sämre resultat
    2021-06-09
    Har sålt ett radhus. Ninos är engagerad och alltid tillgänglig.
  • Zeinab B
    2021-06-07
    Jag Sålde min lägenhet på Ålgryte vägen 33. Jag anlitade Niños Simonsson som mäklare.Han hade trevlig bemötande , lyhörd och var proffsig i sitt arbete.Han var lätt tillgänglig vid frågor och funderingar.Jag skulle gott rekommendera honom.
  • Anne Imbi F
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-06-01
    Går ni i tankar att sälja er bostad och ska anlita en mäklare, se till att inte ge uppdraget till Ninos Simonsson på Svensk Fastighetsförmedling, Hägersten. Han är arrogant och helt ointresserad av dig som säljare. Han har ingen koll på marknadspriserna i Fruängen och vill bara diska av uppdraget fort, trots att det fanns fler intressenter innan officiella visningen (vilka han inte såg till att locka till budgivning, eller orkade svara på i mobilen), bara för att slippa hålla öppen visning sön o mån. Snabba 55tkr med minimal insats. Har aldrig varit med om en så usel mäklare som är helt odiplomatisk och ointresserad av mig som ändå gett vederbörande uppdraget.
    Ninos chefer har inte heller visat större intresse av att lösa konflikten trots mail o telefonsamtal. Strutsbeteende?
    Aldrig mer Svensk Fastighetsförmedling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Telefonplan/Hökmossen
    2021-05-28
    Jag har inte varit direkt inblandad i köpet och har inte haft mycket kontakt med mäklaren.
    2021-05-26
    Anders hjälpte oss att sälja vår pappas 1,5a i Västertorp/Åsen.

Egentligen en ganska pressad period, men från start till försäljningsdagen kändes allt väldigt smidigt och genomtryggt.

Trevligt även med den lokala dimensionen Anders bidrar med,
    ex kontakt med inredningsfirmor samt hur väl han själv känner till underbara Hägersten!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-05-26
    jättebra! god kontakt, snabb återkoppling och positiv
    2021-05-25
    Inför försäljningen av vår bostadsrätt i Aspudden hade vi besök av en mäklare som vi blivit rekommenderade. Den mäklaren gav ett ok intryck, hen gjorde en ganska ytlig inspektion av objektet för att sedan ge oss indikationer på hur mycket vi skulle kunna sälja för... Vi tog därför samma dag kontakt med Anders Ångström på Svensk Fastighetsförmedling (som vi också blivit rekommenderade), han dök upp på kort varsel och var mycket grundligare och sakligare i sin första inspektion.
    Anders har genom förloppet varit ytterst lyhörd för våra behov och framför allt varit förstående över vår situation. Lägenheten förbereddes för att läggas upp som kommande... men vi "råkade" plötsligt köpa ett nytt boende. Sedan gick det riktigt fort. Tack vare Anders insats så besparade han oss hela processen med omfotografering, visningar, budgivningar och allt det där som skapar stress. (Vilket är guld värt!). Glömde jag säga att vi fick ett bud som var över förväntan? ...episkt!
    Bästa mäklaren och en fantastisk person! AÅ for president!
    2021-05-24
    God service vid köp av lägenhet till min dotter
    2021-05-24
    Anders sålde vår trea i Aspudden. Han var allt igenom väldigt proffsig med stor lyhördhet för våra behov och önskemål. Vi blev mer än nöjda med affären!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-05-21
    Väldigt seriös, engagerad och noggrann
    2021-05-21
    Anders hjälpte oss med att sälja vårt radhus i Mälarhöjden och vi är så nöjda. Allt gick snabbt och väldigt smidigt, alltid snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Anders.
    2021-05-20
    Sålde en trea. Ninos är professionell, trevlig och glad! Vi är nöjda med allt, från början till slut! det blev den bästa försäljningen (per kvadratmeter räknat) genom tiderna för detta område.
    2021-05-17
    Vi sålde vår lägenhet i Aspudden med hjälp av Anders och vi är supernöjda med allt från planering till kontraktsskrivning. Anders kan området och är toppen att arbeta tillsammans med. Vi kan varmt rekommendera honom!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-05-14
    Paul är en trevlig och ambitiös mäklare! Han var mån om att lösa allting väldigt smidigt och tryggt!
    2021-05-14
    Malin var snabbfotad och lätt att kontakta, med utmärkt problemhantering i kluriga situationer. Tack!
    2021-05-13
    Anders är verkligen en mäklare att lita på. Kan rekommendera Anders som mäklare då har lyssnar in och har gott samarbete.
    2021-05-10
    Jag sålde min tvåa på Hägerstensåsen med Malins hjälp. Malin är kunnig, positiv, kommunikativ och höll mig väl uppdaterad. Rekommendras varmt.
    2021-05-10
    Jag tillsammans med min pojkvän har köpt en 2:a i Hägerstensåsen.
    Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt av vår mäklare Malin, som har varit otroligt tillmötesgående och hjälpsam med allt ifrån visning till alla frågor vi haft som förstagångsköpare av lägenhet.
    Det var en helt ny upplevelse och allt gick väldigt fort, Malin hjälpte oss mycket för att förstå hela processen, det uppskattar vi supermycket!
    • Telefonplan/Hökmossen
    2021-05-09
    Köpte lägenhet där Anders var mäklare. Informativ, tydlig, snabb. Ett proffs helt enkelt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-05-08
    En bättre samarbetspartner än Paul får man leta efter. Han hjälpte mig sälja min 2:a i Telefonplan. Inför mitt val av mäklare var jag i kontakt med tre olika mäklare. Kommunikativ, förtroendeingivande och engagerad var de viktigaste egenskaperna jag letade efter. Paul triumfade de andra två i alla aspekter. Paul inger förtroende från första stund. Han har en vänlig, samt rak och tydlig kommunikation. Framför allt kände jag att han hade mitt, dvs. säljarens, intresse i fokus genom hela processen. Om du läser detta, tveka inte att anlita Paul. Han kommer inte göra besviken.
    2021-05-07
    sålt en trea i Aspudden
    mäklaren var energisk drivkraftig resultatorienterad

inspirerande och kul att samarbeta

mycket positiv upplevelse och resultat
    2021-05-07
    Kvick, rolig och informativ! Kändes tryggt
    2021-05-06
    Vi har sålt en lägenhet med Paul nyligen. Jag upplevde Paul som en trevlig person men hade nu med facit i hand valt någon annan som mäklare. Han var slarvig i text med mycket felstavningar, ofta stressad på telefon, återkom inte alltid när det var sagt och uttryckte sig klumpigt till köpare genom att använda ord så som tex. att vi var stressade med vår försäljning(vilket vi var, men att säga så var inte direkt till vår fördel). Upplevde inte heller att han ansträngde sig för att pusha upp priset för vår fördel utan var mer på köparens sida.
    Jag hade valt en annan mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-05-05
    Ninos Simonsson var toppen! Vi köpte en lägenhet i Bredäng och Ninos var både trevlig, professionell och tillmötesgående.
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-05-04
    Vi har sålt en äldre villa och vi fick ett stort förtroende för Henrik på en gång. Han är kunnig, intresserad, engagerad, strukturerad och noggrann. Han var noga med att all dokumentation var korrekt för en trygg försäljning. Han hade en noga uttänkt tidplan med annonsering och visning som utmynnade i ett mycket gott resultat. Henrik är dessutom mycket trevlig och alltid tillgänglig. Vi rekommenderar honom varmt för villaförsäljning i Mälarhöjden.
    2021-05-04
    Anders hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han var träffsäker kring vad den skulle gå för, och snabb på att allt i rullning.
    • Fruängen
    2021-05-04
    Sålt en etta i Fruängen. Ninos har gett ett snabbt och professionellt bemötande. Har alltid återkopplat enligt ö.k.
    2021-05-04
    Jag sålde min lägenhet med Ninos och priset blev över förväntan! Upplevde att han har stor koll på området och verkligen kunde marknadsföra lägenheten och lyfta fram dess bästa sidor till rätt målgrupp, vilket resulterade i en bra budgivning och ett utmärkt slutpris.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Aspudden/Örnsberg
    2021-05-04
    Sålde 4 ROK i Örnsberg/Aspudden.

Henrik jobbade hårt och drivande längs med hela processen samtidigt som han var tydlig, stöttande och informativ.

Hade höga förväntningar samt högt uppsatta mål. Båda dessa överträffades......med råge! Extremt kunnig över området där det märks att han har mångårig erfarenhet, av såväl yrke som området.

Trygg från start till mål. Rekommenderar Henrik P STARKT!
    2021-04-30
    Hela processen med att köpa lägenheten gick snabbt och smidigt. Anders var till stor hjälp under hela processen.
    • Hägerstenshamnen
    2021-04-30
    Henrik är mycket proffsig och inger verkligen förtroende. Det enda lilla jag skulle kunna klaga på är att han underskattade värdet på vår lägenhet lite väl mycket. Men det var han inte ensam om att göra.
  • Erik S
    2021-04-30
    Mycket bra och enkel process när jag sålde min lägenhet. Malin känns påläst om området och med stort kundnätverk gick försäljningen snabbt och enkelt.
    • Midsommarkransen
    2021-04-26
    Snabb, engagerad och väldigt professionell
    2021-04-20
    Ninos är en toppenmäklare- alltid tillgänglig för frågor, kunnig och positiv men utan att vara orealistisk. Gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet och trots struliga spekulanter löste han det på bästa möjliga sätt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-04-11
    Sålde vår lägenhet på Hägerstensåsen med Andreas med fantastiskt resultat. Enkel att få tag på och snabb på återkoppling. Rak och ärlig kommunikation. Rekommenderar Andreas starkt och vi hade gärna anlitat honom igen!
    Tack för förtroendet, riktigt roligt att få vara med er i resen och jag hoppas ni hittar den perfekta nya bostaden! Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Telefonplan
    2021-04-09
    Snabb och lätt att kontakta! Löste allt på bästa sätt.
    Tack Oskar det var roligt att höra. Niklas Hedbeck
    • Midsommarkransen
    2021-04-08
    Proffsigt bemötande och bra stöd i processen.
    Stort tack, snart klar med er deklaration:) Henrik Persson
    • Gröndal
    2021-04-04
    Vi har köpt en lägenhet i Gröndal som Malin förmedlade. Allt fungerande jättebra, Malin var lyhörd och mycket hjälpsam med de frågor vi hade under affärens gång. Kan definitivt rekommendera henne till framtida säljare och spekulanter.
    Sålde våran radhus.
    Skicklig duktig. duktig att lyssna på sin kund
    Kommer med bra förslag.
    Mkt nöjd
  • Raziur R
    • Bredäng
    2021-04-04
    Fantastisk bra . Tidligt och bra kommunikation mellan sina kunder.
    Tack för förtroendet och att jag fått hjälpa er till ett ännu bättre nästa steg! Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-04-03
    Vi har precis köpt ett radhus.

En tillmötesgående mäklare som var tydlig och strukturerad.

Ninos attityd mot oss köpare gav oss trygghet, det var över förväntningarna.

Proffsigt uppträdande.
    2021-04-03
    Jätte smidigt hela försäljningen, skapade annons på rekordtid och lyckades säljare för rekordpris innan visning
    2021-04-03
    Mycket driven mäklare! Rekommenderar starkt!!!
    2021-04-02
    Vi sålde en lägenhet i Hägersten. Andreas gav oss en känsla av trygghet genom hela processen och fick oss som säljare att känna oss bekväma. Väldigt smoooth process fick vi, var väldigt nöjda med hans hjälp 😉
    Tack Sylwia och Topias att jag fick vara med och hjälpa er vidare till nästa äventyr! Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-04-01
    Sålde en tvåa och fick ett mycket bra pris!
    Bra bemötande och inget strul.
    Tack för förtroendet Ola och lycka till i Malmö! Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen