Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 317 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

• 2019-11-11

Zana H skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har sålt vår bostadsrätt för rekordpris i området med hjälp av Ninos som mäklare.

Ninos är en engagrad mäklare som förbereder sig inför visning på alla vis och håller dig som säljare uppdaterad om allt som sker löpande. Likaså inför fotografering av lägenhet ville han delta för att gå igenom saker och ting igen. Ninos är en social och pratsam mäklare som man gärna pratar lite utöver det vanliga med.

Vi hade önskemål att få bra stöd och få en mäklare som självklart skulle sälja vår lägehet för en bra peng men även en personlighet och ärlighet bakom mäkaryrket. Tack för ditt engagemang Ninos :) Vi är jätte glada! Läs mer
  • 2019-11-11

Agnes Å skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har köpt en bostadsrätt.

Malin var både trevlig och förtroendeingivande. Allt gick smidigt inför kontraktsskrivningen och hon svarade sakligt och påläst på de frågor vi hade. Vi var väldigt nöjda! Läs mer
  • Ellinor N

2019-11-08

Ellinor N skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har köpt en mindre bostad av Henrik Persson som extra boende till vår stora familj. Henrik var tillmötesgående, förtroendeingivande och effektiv. Jag hade egentligen inga förväntningar på service för mig som köpare så blev glatt överraskad av ett proffsigt bemötande hela vägen. Om jag ska sammanfatta min upplevelse så har det fungerat okomplicerat och tryggt med Henrik så som man vill ha det när man har andra saker i livet som tar fokus. Läs mer
  • 2019-11-01

Amanda P skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi köpte en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Vi fick mycket information. Allt gick bra och vi har haft en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-31

Lisa C skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Tydlig och rak kommunikation i samband med köp av lägenhet Läs mer
  • 2019-10-31

Lina A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders är en otroligt duktig mäklare. Kändes tryggt från början till slut av bostadsförsäljningen. Ärligt och bra bemötande. Väldigt nöjd med Anders som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-31

Joakim H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpte en lägenhet i Midsommarkransen där Anders var mäklare. Mycket bra bemötande av Anders som med trygg hand guidade igenom processen. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-30

Leonardo A skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Bemött med glädje och entusiasm, var det frågor så svarade han de väldigt förklarande och vi är jättenöjda Läs mer
  • 2019-10-30

Finn H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Seriös mäklare, som gjorde en värdering och sålde för exakt den summan han utgett. Läs mer
  • 2019-10-30

Niklas K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsig, personlig och stor områdeskunskap. Läs mer
  • 2019-10-29

Elenora A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Kan området mycket bra och gav bra vägledning
    Tydlig kommunikation Läs mer
  • 2019-10-29

Maria A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har först för två år sedan köpt en lägenhet av Anders som nu två år senare han sålde, Hägerstensvägen.
    Dottern har bott där med sambo och har stormtrivts, nu ska de bli föräldrar och behöver lite större bostad.
    Anders är super mäklare i mina ögon, han är glad, tillmötesgående, positiv men går inte över gränsen, realistisk i sina uttalanden. Tänk om fler vore som Anders! Läs mer
  • 2019-10-27

Erik Samuel B skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag köpte en 2:a i Hägersten-området på 50 kvm. Jag blev väl bemött av mäklaren, trevlig och tillmötesgående. Mina förväntningar på fastighetsmäklare är mycket höga då en affär av detta slag är mycket viktig för både säljare och köpare, mentalt och ekonomiskt. Jag hade gärna sett att mäklaren hade klivit in när jag som köpare upptäckte att lägenheten inte var ordentligt städad vid inflytt. Den diskussionen tycker jag absolut att mäklaren kan ta på sig. Nu löste sig allt ändå, så att uttrycka ett direkt missnöje hade varit en överdrift. Allt som allt är jag nöjd! Läs mer
  • 2019-10-24

Viktor A skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Pålitlig och seriös mäklare som vill både säljare och köpare väl. Läs mer
  • 2019-10-24

Amanda S skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har köpt min första bostadsrätt, en etta i mitt favoritområde Aspudden, och är väldigt nöjd med både lägenheten och hela köpprocessen. Missade tyvärr visningarna och ringde och anmälde intresse i senaste laget - men blev ändå mycket väl bemött. Fick komma på en extra visning och gjorde en snabb och smidig affär! Henrik känns som en pålitlig och ärlig mäklare. Upplevelsen var över mina förväntningar och jag skulle helt klart rekommendera både Svensk fastighetsförmedling och Henrik till vänner! Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • 2019-10-23

Dag F skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mkt proffsig och transparent ! Läs mer
  • 2019-10-21

Linus J skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Kanonbra! Jättetrevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-21

Maria Joan G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin hjälpte mig köpa en lägenhet i Hägersten. Helt otroligt trevlig mäklare! Alltid superglad och trevlig, nåbar hela tiden och hon kändes engagerad i mitt köp, som att jag var hennes enda kund. Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2019-10-21

Nicolas J skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt en 2:a i Hägersten med gott reslutat och härligt bemötande av mäklaren.

Totalt på det hela sammantaget ett proffsigt och snabbfotat bemötande.

Rekommenderar gärna Malin. Läs mer
  • 2019-10-18

Eleonora S skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Toppen bra mäklare! Kan verkligen rekommendera honom och företaget. Läs mer
    2019-10-24 Ninos Simonsson svarar Eleonora S
    Tack Eleonora! Hoppas du kommer trivas i Hägerstensåsen nu.
  • 2019-10-15

Sofie K skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Ninos är en engagerad, målinriktad och mycket sympatisk mäklare. Läs mer
    2019-10-24 Ninos Simonsson svarar Sofie K
    Tack Sofie för ett gott samarbete och det fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas i er framtida bostad.
  • 2019-10-15

Andrew A skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Väldigt snabba och bra svar. Bra bemötande! Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • 2019-10-14

Josephine S skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Nöjda med lägenheten vi köpte, men inte med Ninos som mäklare då han inte kändes vidare förtroendeingivande eller proffsig.

Nedan följer några exempel som är anledningar till detta.

*Han sa att det inte var någon kö till föreningens garage eller är parkeringsplatser "sist han kollade." Stort plus! kände vi.
    -Det visade sig vara 14st i kö till både garage och parkeringsplats. "Och det går sakta" sa ansvariga SBC, när vi i somras ringde dem för att hyra garage alt. parkeringsplats.

*Datum för inflytt var en viktig punkt för vår del. Ninos sa det var extremt liten chans att justera detta. Det visade sig sedan att säljarna var väldigt flexibla gällande inflyttningsdatum.

*Ninos refererade priset till annan motsvarande lgh i samma hus som också sålts under 2019. Den sista lgh var när vi sedan dubbelkollade såld i okt 2018. Ingen stor sak men onödigt att använda som argument när det är så lätt att kolla upp att ref.objektet inte såldes 2019 enligt utsago.

*Under signeringen sa han upprepade gånger att det bara var att höra av sig till honom vid några som helst frågor eller funderingar. När allt var signat säger han "från och med nu går all kommunikation via min assistent." Vilket är helt rimligt men motsägelsefullt med tanke på hur han uttryckt sig innan.

*Innan vi ens hunnit flytta in fick vi ett mail från Svensk Fastighetsförmedling Hägersten att vår lägenhet Sjunkit i värde med 0,8% och att vi gärna fick höra av oss om vi gick i säljtankar..
    För det första är ju chansen att vilja sälja veckan efter att nycklar överlämnats inte överhängande. För det andra känns det ju sådär att få ett mail om att ens nya lägenhet då skulle sjunkit i värde redan. Och detta utan att likvärdig lgh i området sålts under perioden. Mailet var garanterat ett automatutskick, men kanske avvakta med att aktivera sådana som informerar de nya ägarna om att en dålig affär är gjord, åtminstone första månaderna?

*En annan notering, ej viktig men ändå oproffsig. Vid nyckelöverlämning fanns ett stort blädderblock med noteringar från tidigare personalmöte(?) som talade för en inte så trivsam arbetsmiljö, lämnat framme för allmän åskådning i rummet där vi satt. Flertalet punkter som bl.a beskrev hur man inte/borde bete sig mot sina kollegor.
    Hoppas att de fått en lite trevligare och gemytligare stämning efter detta mötet, för baserat på nivån på punkterna såg det inte ut som en arbetsplats man skulle se fram emot att få gå till på morgonen. Läs mer
    2019-10-24 Ninos Simonsson svarar Josephine S
    Hej Josephine,

Tack för att du tagit dig tiden att bedöma mig i samband med er bostadsrättsaffär. Jag är uppriktigt ledsen över att du upplevt mig som mäklare på ett icke tillfredsställande sätt, mitt mål i alla mina kundkontakter är att man ska känna sig väl informerad och i goda händer när man gör en av sitt livs största affärer. Det är något jag lägger stor vikt vid, och jag förstår av ditt reco att jag inte lyckats fullt ut i kontakten med er. Vad det gäller din synpunkt kring försäljningen av en likvärdig bostad under våren 2019 så är det så att det såldes en bostad av oss i fastigheten till ett högt pris, dock valde kunden att priset inte skulle vara officiellt, därav syns det inte i de sökningar man kan göra. Jag tar verkligen till mig dina ord och ska tänka på hur jag förmedlar information till mina kunder framöver.

Vänligen
    Ninos Simonsson,
    Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
  • 2019-10-14

Gustaf R skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Hej Malin,
    Vill bara skriva några rader efter helgen och tacka dig för en bra försäljning av vår lägenhet på Hägerstensåsen.
    Mycket bra på alla sätt: försäljningsstrategi, presentation/annonsering, kundgrupp-intresseverkan och positivt engagemang gav ett resultat över förväntan. En rekommendation vi naturligtvis kommer att skicka vidare :)
    Mvh/Gustaf Rosell, Lund Läs mer
  • 2019-10-14

Helena Å skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt en trerummare på Hägerstenåsen.
    Proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-13

Anna-Lena A skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har anlitat Michael Johansson vid två försäljningar och ett köp av lägenhet under de senaste åren. Vi har blivit bemötta på ett utmärkt och proffsigt sätt av Michael. Han hjälpte oss genom den mödosamma vägen som det innebär att sälja en lägenhet på ett mycket tillits- och förtroendefullt sätt.

Vi kan varmt rekommendera Michael till den den som går i bostadsbytartankar.

Anna-Lena & Christer Läs mer
  • 2019-10-13

Greger N skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt bostadsrätt
    Bra, trevlig och kunnig.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Allt fungerade bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Erik H skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Professionell. Tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-10-12

Eva Ethel Birgitta D skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Bra dialog och kunde diskutera olika scenarion under resans gång. Vi kom överens till det mest lämpliga. Läs mer
    2019-11-08 Michael J svarar Eva Ethel Birgitta D
    Tack för det, det var en trevlig försäljning.
  • Christine G

2019-10-12

Christine G skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Han var trevlig och vi sålde snabbt. Läs mer
    2019-10-24 Ninos Simonsson svarar Christine G
    Tack Christine. Önskar dig all lycka i framtiden.
  • 2019-10-11

Henrik A skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Allt gick väldigt bra och smidigt! Läs mer
  • Sofia N

2019-10-10

Sofia N skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpte en bostad, tyckte Malin var supertrevlig. Läs mer
  • 2019-10-07

Ted M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt lägenhet. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande från start till mål. Läs mer
  • 2019-10-06

Björn P skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik var smidig att kommunicera med i samband med mitt köp på Bandyvägen 46, Hägersten Läs mer
  • 2019-10-06

Tomas W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi fick goda rekommendationer av bekanta. Anders skötte sin roll med gott omdöme och gav oss flera alternativ för hur affären kunde läggas upp utifrån de faktorer som rådde på bostadsmarknaden. Tack vare att han var uppriktigt till köparen över våra förväntningar av affären så uppnåddes ett slutpris, som vi kan känna oss nöjda med trots den tillfälliga svackan på bostadsmarknaden. Läs mer
  • 2019-10-06

Anders J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Bra engagemang och kännedom om området. Proffsigt rakt igenom. Läs mer
  • 2019-10-05

Inger W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders Ångström på Svensk fastighetsförmedling har varit ett bra stöd under hela processen när jag först köpte en ny lägenhet och sedan sålde min. Det var mest för enkelhetens skull jag valde att anlita samma mäklare, men det visade sig vara ett riktigt bra val. Att han varit lugn, kunnig och dessutom kan området och har kunnat ge råd i allt praktiskt man behöver tänka på vid både bostadsköp och -försäljning gör att jag gärna rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-10-04

Caroline S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Anders. Han är mycket professionell, har bra fingertopskänsla för marknaden och är rak och ärlig. Vi har fått mycket god service - och ett bra pris vid vår försäljning! Läs mer
  • 2019-10-04

Leif V skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Lägenhet 3 rum och kök sålt. Anders skötte allt på ett mycket bra sätt och såg till att både säljare och köpare var nöjda.
    Jag skulle gärna använda Anders tjänster igen, rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-10-03

Mattias Å skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders arbeta dedikerat för att få vår lägenhet såld till ett så bra pris som möjligt! Han hanterade en stor grupp med budgivare på ett väldigt professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-10-03

Elin S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt en 2a på 55 kvm.
    Mäklaren var alltid trevlig, ärlig och serviceminded. Är väldigt nöjd med bemötandet och skulle rekommendera honom för andra. Läs mer
  • 2019-10-03

Annika K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde vår 4,5 i midsommarkransen med hjälp av Anders Ångström! stort engagemang! grym service och snabbfotat!

från första kontakt till försäljning har allting gått extremt smidigt, snabb återkoppling och affären har känts trygg från A till B, både jag och min sambo känner stort förtroende för Anders och skulle alla dagar i veckan rekomendera vidare! Läs mer
  • 2019-10-03

Micael A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Erfaren, med god självförtroende. Innebär att vi som säljare kan lägga fokus på åtgärder innan visning.

Vi har ett antal ggr nyttjat samma mäklare, och det har gjort oss trygga i process och resultat. Läs mer
  • 2019-10-03

Ulla-Britt E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Trevlig, hjälpsam och kunnig!
    Tack Läs mer
  • 2019-10-03

Anders L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Kunnig, påläst och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-10-03

Åsa V skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anlitade Anders när vi sålde vår tvåa i Aspudden. Kunde inte va nöjdare. Superproffsig, tydlig kommunikation. Höll vad han lovade, återkopplade regelbundet och allt var väldigt smidigt. Var även behjälplig efter försäljningen med lite tips med deklaration, samt köp av ny lägenhet (trots det var en annan mäklare som sålde). Grym! Läs mer
  • Nonna N

2019-10-02

Nonna N skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag sålde en fyrarummare i Fruängen i september 2019. Ninos gjorde ett jättebra jobb: hans värdering av lägenheten var korrekt, han gjorde en bra tidsplan som höll hela vägen samt var han alltid tillgänglig och höll mig informerad.
    Ninos har ett väldigt gott bemötande! Jag kände mig trygg att låta Ninos ta hand om min försäljning. Skulle jag behöva mäklare i framtiden då skulle jag kontakta Ninos igen. Jag kommer även att rekommendera honom till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2019-10-24 Ninos Simonsson svarar Nonna N
    Tack trevliga Nonna. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Hoppas ni kommer trivas i nya huset nu!
  • 2019-09-28

Kristoffer P skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde en tvåa i Aspudden med Anders. Vi fick ett professionellt bemötande och slutresultatet var över vår förväntan. Ska du sälja en lägenhet i Hägersten är valet av mäklare inte speciellt svårt. Läs mer
  • 2019-09-26

Fanny A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt lägenhet med hjälp av Anders ett antal gånger nu, alltid bra bemötande, snabb återkoppling, proffsig hjälp hela försäljningen igenom! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Klara A

2019-09-16

Klara A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde en lägenhet. Kände förtroende för Anders genom hela processen. Han är väldigt kunnig och erfaren och lätt att prata med. Läs mer

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten