Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 147 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppenmäklare. Professionell, trevlig och bra resultat Läs mer
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra hjälpte oss att sälja vår gavel 4:a i Aspudden. Zandra var lugn, stabil, professionell och trevlig! Tack Zandra, vi kan varmt rekommendera dig. Hälsningar Emelie & Phil Läs mer
    2018-04-20 Zandra K svarar Emelie J
    Jättetack för att ni tog er tid till att recensera mig här! Det värmer att ni är nöjda med min insats. Bra jobb även från er!
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Ett naturligt och proffsigt bemötande som fick oss att känna oss trygga direkt.
    Vilket enligt oss är det viktigaste när man ska välja sin mäklare,
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Mattias Ö
    Mattias Ö skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är en väldigt karismatisk och driven mäklare. Jag är supernöjd med hans insats i bostadsaffären! Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders har skött två lägenhetsförsäljningar för oss. Ett proffs på sitt yrke ut i fingerspetsarna. Vi kunde inte vara mer nöjda. Rekommenderar. Läs mer
  • Filip F
    Filip F skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Både köpte och sålde lägenhet med Malin Malmgren och det är precis som man vill att det ska vara.

Snabb, trevlig och tydlig kontakt. Mycket proffesionellt men ändå tillräckligt personligt. Fick känslan att hon vet vad hon håller på med och inger förtroende. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Serviceinriktad och snabb med återkoppling. Läs mer
    2018-03-20 Zandra K svarar Per E
    Tusen tack Per för att du tog dig tid att skriva här, jätteglad över att höra att du är nöjd!
  • Pär K
    Pär K skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin var superproffsig och gav ett bra intryck under hela processen. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin är en mycket engagerad mäklare . Jag kände direkt ett förtroende. Mycket bra kommunikation under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig , kunnig och tillmötesgående Läs mer
  • Anna-Maria C
    Anna-Maria C skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    En tydlig, serviceinriktad och hårt arbetande mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-03-02 Zandra K svarar Anna-Maria C
    Tack Anna-Maria för din respons här och tack för ett mycket gott samarbete! En solglimt i dagen att få denna feedback!
  • Emma Margareta F
    Emma Margareta F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Professionell, rak och realistisk, driven och snabb. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-02 Zandra K svarar Emma Margareta F
    Tusen tack Emma för att du tog dig tid att skriva här och tack för ett gott samarbete! Uppskattar detta verkligen och är jätteglad att du är nöjd med min insats!
  • Siri P
    Siri P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Fantastiskt trevlig och kunnig, behaglig att ha med att göra och snabb på att svara och återkoppla. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-03-01 Zandra K svarar Siri P
    Tusen tack Siri för att du tog dig tid och skrev ett par rader här! Jättekul att höra att du är nöjd med min service kring ditt köp också, det uppskattas! Hoppas du kommer trivas!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var trevlig, saklig och hjälpfull utan att vara för "säljig". Uppskattas! Läs mer
    2018-02-27 Zandra K svarar Jonathan H
    Tack Jonathan för att du tog dig tid att utvärdera min service i samband med ditt bostadsköp. Uppskattar det verkligen! Hoppas du kommer trivas i lägenheten!
  • Sara H
    Sara H skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin är en mycket kompetent, professionell och kunnig mäklare. Jättetrevlig, engagerad och pålitlig. Vi är mycket nöjda med det jobb Malin gjort! Läs mer
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders var snabb med att ordna min försäljning, vilket var viktigt för mig. Han gav även ett professionellt intryck och var rimlig i sina uppskattningar av vad jag kunde förvänta mig för pris för min lägenhet. Det som var på den lite negativa sidan var att han var lite slarvig med uppgifter om min lägenhet och även planritningen över den när dessa skulle tas fram till prospektet, så man behöver läsa igenom de handlingar man får ordentligt. När jag påpekade felaktigheterna var han dock snabb med att justera dessa. Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande från Malin och jag känner mej trygg i mitt köp och kommer varmt att rekommendera henne framöver.

MVH Kerstin Magnusson Läs mer
  • B M
    B M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi sålde vår lägenhet på Liljeholmskajen nyligen och anlitade Svensk Fastighetsförmedling efter att ha träffat och tagit in offerter från 3 olika mäklare i området.
    Vi sålde förvissa i tider när marknaden verkligen inte var särskilt god och nådde inte riktigt upp till den förväntade nivån. Vi är dock väldigt nöjda med Henrik som mäklare och det känns för andra gången väldigt tryggt att anlita Svensk Fastighetsförmedling för försäljning. Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra gav ett mycket ärligt och kunnigt intryck. Hon hjälpte oss att förstå marknaden och marknadskrafterna. Råden var öppna och vi fick hjälp att förstå helheten innan vi fattade beslut i processen. Vi skulle anlita Zandra igen alla dagar i veckan och två gånger på söndagen, hon är verkligen toppen. Läs mer
    2018-02-22 Zandra K svarar Mattias B
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att skriva ett par rader här. Otroligt glad och rörd över att få så fina lovord. Tack för ett gott samarbete! Mvh Zandra
  • Helena P
    Helena P skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin Malmgren var strålande som mäklare när jag sålde min lägenhet. Proffsigt bemötande, samtidigt som hon kändes personlig och äkta. Hon var även mycket mån om mig och mina tankar kring försäljningen. Läs mer
  • Weronika Julia P
    Weronika Julia P skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är väldigt nöjda över hela processen med Anders, allt gick smidigt och vi kände att vi fick en bra information och lätt kontakt från hans sida. Supertrevligt:) Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsigt bemötande gentemot både oss (säljare) och köpare. Resultatet blev bättre än vad vi hade vågat hoppas på och överlag en mycket enkel och smidig process. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Axel N
    Axel N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi har varit supernöjda med Anders arbete. Han är tydlig och noggrann och framför allt en väldigt förtroendeingivande mäklare. Bra kommunikation genom hela processen och resultatet blev bättre än vad vi hade hoppats på.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsigt bemötande från början till slut. Malin är en driven mäklare, som gör det som krävs för att du som säljare får ut det som förväntas av din bostad. Läs mer
  • Veronika T
    Veronika T skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket lätt att ha och göra med, behjälplig, lätt att få tag på. Kände mig trygg och lugn genom hela försäljningen. Läs mer
  • Nadia J
    Nadia J skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra tjej med rätt "anda". Effektiv och tydlig. Läs mer
  • Linda D
    Linda D skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Malin är noggrann och kunnig och har ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och engagerad! Lätt att nå och öppen för mina egna förslag. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Oerhört proffsig och hjälpsam genom hela processen. Jag hade redan innan höga förväntningar och Anders levde upp till dem och mer därtill. Lyckades på en snabbt och väldigt bra sätt snabbt få min bostadsaffär att gå i lås. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket positivt och informativt. Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjda med hur försäljningen av vår lägenhet utfördes.
    Nicklas har en positiv inställning och ser möjligheter i en affär trots att marknaden backat något. Det märks tydligt att han varit med om både upp och nergångar i branschen.
    Vi vill därför varmt rekommendera Nicklas att ta hand om era uppdrag. Läs mer
    2017-12-20 Niklas H svarar Tomas H
    Tack Tomas. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet.

God Jul!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjda med Anders! Han är väldigt noggrann och professionell. Påläst och kunnig mäklare som kommer med med raka och snabba besked och svar på eventuella funderingar. Läs mer
  • Alan D
    Alan D skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Hon är professionel och mycket trovärdig Läs mer
  • Mia Ö
    Mia Ö skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Henrik är en toppen mäklare som erbjuder bästa service på alla sätt och vis. Vi köpte en lägenhet som Henrik förmedlade, vi upplevde honom som mycket kunnig och alltid tillgänglig vid behov. Vi skulle absolut rekommendera Henrik vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Hrefna B
    Hrefna B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt bra mötande från Anders. Han gör sitt jobb med högt engagemang och vi har känt oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • Anna-Maria E
    Anna-Maria E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi var mycket nöjda med Anders när han sålde vår lägenhet. Han är en seriös mäklare med bra kunskap om området. Vi kände oss trygga med honom och han hade också ett mycket bra bemötande mot oss. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Seriöst, personligt och vänligt. Jag valde att anlita Maja till försäljningen av min egen lägenhet. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra och vänlig mäklare! Rekommenderas! Läs mer
  • Ludvig Ö
    Ludvig Ö skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra och lyhörd. Realistisk. Bra återkoppling. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders var professionel hela vägen och bibehöll en positiv inställning trots ett tufft säljläge. Vi hade många frågor och hade många kontakter, från start till slut kände vi oss välkomna att ringa för att diskutera våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Hans E
    Hans E skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Hela processen från första möte med värdering via offert, visning till kontraktsskrivning gick väldigt smidigt och det var tydligt hela vägen. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders tog sig an vår försäljning med stort engagemang från början till slut. Rekommenderas! Läs mer
  • Helin P
    Helin P skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag upplevde mäklaren som informativ och kunnig, han förklarade hur hela processen skulle gå till på ett enkelt sätt. Kändes stabil. Läs mer
  • Melina S
    Melina S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders Ångström var super från början till slut. Kan varmt rekommendera honom, då jag är otroligt nöjd. Läs mer
  • Zoran G
    Zoran G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Perfekt, mera kan man inte begera, tidligt, sakligt, kunnig, helt rekomendabelt, Nästa gång jag behöver en mäklare vet jag vem ska jag anlita, Läs mer
  • Ulla-Maija J
    Ulla-Maija J skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag kom i kontakt med Henrik i samband med min lägenhetsköp. Efter en pålitlig uppfattning av honom gav jag honom i uppdrag att sälja min lägenhet. Allt flöt smidigt och snabbt trots det knepiga läget på marknaden. Han har kunskap i sitt yrke och den använder han på ett proffsigt sätt. Jag kan varmt rekommendera Henrik. Läs mer
  • DB Rune R
    DB Rune R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    ger henne de bästa rekommendationer, duktig, jobbade på till långt efter 17.00 när det väl brann till. Dessutom en mycket trevlig och positiv tjej. Läs mer
    2017-09-28 Zandra K svarar DB Rune R
    Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid och skrev samt så fin feedback, det betyder mycket för mig! Sköt om dig!
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Det är tydligt att Anders är erfaren och mycket förtroendeingivande. Han gav oss initierade råd genom hela processen. Läs mer
  • Ali K
    Ali K skrev om Maja Håkansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    We asked her to sell our apartment. She refused to answer our questions and she did not sell our apartment with a good price. There was a bad communication between us and buyers and she did not try to give all necessary information to the buyer. After 1 month the buyer called me regarding all information in the apartment and asked for help. We did not have a good experience from her because we had to do all things ourselves. When we complain from her to her manager, they called us rude people because we were not happy with their work. Her manager was shouting on me he called me a rude person because I was not happy with their way of working. Their behavior towards customer was not acceptable when her boss was yelling at me and told me a rude person because I just asked him if it is possible to give us some discount because they sold our apartment before visning and they did not put it on hemnet.se or other activites for sale. When I asked them for possible discount on their fee because they did not put any advertisement on any webpage and not visning. They called me a rude person (because I asked a possibility of having discount) and they stopped communicating with us. Her manager shouted at me and called me a rude person which it was not acceptable behavior from her manager!!! Läs mer
    2017-09-08 Niklas H svarar Ali K
    Hej Ali,
    Vi väljer att svara dig på svenska så det inte blir några missförstånd i våra formuleringar.

Vi är verkligen ledsna över att ni inte är nöjda med hur uppdraget genomfördes. Vi är väldigt mån om att våra kunder ska göra en så trygg och bra bostadsaffär som möjligt, så också i försäljningen av er lägenhet.

Ni hade anlitat en annan mäklarfirma som ni var väldigt missnöjda med, då ni inte fick några bud på er bostad. Ni avbröt ert samarbete och ville att vi skulle hjälpa er, eftersom vi haft en liknande försäljning som gick väldigt bra och att ni inom väldigt kort skulle tillträda ert nya hus. Vi kollade av med budgivarna från den andra försäljningen om intresse kunde finnas för er bostad, och fick en spekulant att lägga samma bud som den andra bostaden såldes för. Vilket var ett bra slutpris jämfört med tidigare försäljningar i området.

Vad ni fick göra själva förstår vi inte riktigt, då vi lyckades få dit en fotograf på bara någon dag, vi visade lägenheten, vi upprättade handlingar och vi hjälpte till med tillträdet. Att sen köparen hör av sig och har frågor är inte helt ovanligt. Även om de fått utförlig information i objektsbeskrivningen samt att föreningen i det här fallet har en otroligt bra och informationsrik hemsida.

Att det var slutpriset och vår service som du inte var nöjd med framkom aldrig, då ni valde att sälja och underteckna överlåtelseavtalen. Däremot så ville du förhandla om arvodet så fort försäljningen var klar, vilket vi inte gick med på. Vi ingick ett avtal inför försäljningen av din lägenhet, där bland annat mäklararvode var överenskommet.

Du ringer, sms:ar, mailar och till slut kommer in på kontoret med höjd röst och kräver ett annat arvode.

Med vänlig hälsning
    Niklas Hedbeck
    Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Hägersten/Liljeholmen
    2017-09-09 Ali K svarar Niklas H
    Hi, I see now you answer my question here politely and do not threatening me to call your lawyer because I asked a possible discount. You were not allowed to insult me in the email and call me a rude person. I just asked for a discount and you could explain it as you did here calmly without calling me a rude person. When you called me rude I got very sad and came to your office and told you that you are not allowed to insult your customer. Did I call you rude or insult you? Why then you let yourself to call me rude in email when I asked you for possible discount why you shouted at me in your office? I wish you could behave better to me as you politely answered me here.
    2017-09-11 Niklas H svarar Ali K
    Hej,
    Vi har tyvärr lite olika uppfattning om vad som sagts och i vilken ton, men jag tar inte ifrån dig hur du upplevt det och kan inte annat än be om ursäkt.

Vänligen
    Niklas Hedbeck
    Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Hägersten/Liljeholmen
    Läs mer genom att expandera tråden +

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten