Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 494 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

• Nillan B

2020-11-24

Nillan B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Hej! Jag har precis sålt min 3:a i Aspudden och är så nöjd med Anders som mäklare. Redan vid första mötet gav han ett säkert intryck och det fick mej som säljare att känna mej trygg. Hela försäljningen har flutit på snabbt och smidigt och det har bara känts bra att lägga försäljningen i Anders händer. Läs mer
  • 2020-11-23

Markus D skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt en nyproducerad lägenhet.
    Väldigt bra, trevlig och hjälpsam.
    Kändes trygg med fötterna på jorden och väldigt kunnig. Läs mer
  • 2020-11-19

Kristofer W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mycket nöjda med Anders arbete genom hela processen. Läs mer
  • 2020-11-18

Andreas B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Starkt engagemang och bra uppföljning genom hela processen. Läs mer
  • 2020-11-12

Maria S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Från flyttankar till att få lägenheten såld gick på tre veckor. Det gick fort och vi är så nöjda. Anders är otroligt kunnig på området, bostäderna och processen. Anders var också transparent under hela processen och vi visste alltid vad vi hade för möjligheter och han var tydlig med det. Vi är så glada att vi valde Anders som vår mäklare. Läs mer
  • 2020-11-11

Alexandra C skrev om Andreas Sivelöv Stensåsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Har köpt en 2rummare, blev väl bemött och fick bra information. Allt gick smidigt och snabbt med bra stöd från Andreas Läs mer
  • 2020-11-09

Emil L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt bostadsrätt i Hägersten. Anders är rak på sak och enkel att ha att göra med vilket skapar förtroende som köpare. Läs mer
  • 2020-11-06

Göran E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders är en positiv och flink mäklare och väldigt lätt att ha att göra med. Vi hade höga förväntningar som vi tyckte Anders i stort sett levde upp till. Vi hade hoppats på lite högre försäljningspris med det kanske vi inte kan klandra Anders för Läs mer
  • 2020-11-06

Maria Elisabeth H skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik har hjälpt oss sälja två lägenheter och kommer att få förtroendet igen om/när det blir dags nästa gång. Läs mer
  • 2020-11-02

Markus R skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik är mycket kompetent och trevlig. Han är skicklig på sitt arbete och jag känner mig som kund trygg med att anlita Henrik. Jag kan bara rekommendera Henrik till andra som står i färd med att sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2020-10-30

Susanna G skrev om Andreas Sivelöv Stensåsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har sålt min bostad, en etta.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Lyssnade in våra tankar och viljor.
    Var tydlig med processen.
    Detta levde upp till mina förväntningar kring processen att sälja lägenheten. Läs mer
    2020-10-30 Andreas S svarar Susanna G
    Tack för de fina orden och förtroendet att hjälpa er vidare!
  • 2020-10-26

Nikolina I skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag valde att sälja min lägenhet i Aspudden med Anders som mäklare, från början till slut har allt vart proffsigt och haft ett stort förtrodde för Anders.
    Anders var helt rätt för uppdraget då han har super koll på marknaden och känner väl till området!
    Rekommenderar starkt att välja Anders som din mäklare! Läs mer
  • 2020-10-25

Jonas L skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    - Sålt 2a i Aspudden.
    - Gott bemötande, flexibel, tillgänglig och snabb på återkoppling
    - Mäklaren mötte våra krav på tillgänglighet och sålde till önskat pris Läs mer
  • 2020-10-24

Christina S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har sålt två lägenheter med Malin som mäklare och blivit lika nöjda båda gångerna. Hon är effektiv, lätt att kommunicera med och väldigt engagerad. Vi rekommenderar Malin Läs mer
  • 2020-10-16

Tim G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde min lägenhet och Malin har varit fantastisk under hela resan! Alltid hjälpsam, positiv och lätt att nå. Kan inte rekommendera henne nog! Läs mer
  • 2020-10-16

Johannes Olof N skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Paul. Tycker att han från första mötet till skrivande stund var proffsig, driven, trevlig och ödmjuk.
    Jag hade förväntningar på någon som skulle vara aktiv och ta ansvar genom hela försäljningen vilket han motsvarade. Han lyckades även sälja lägenheten till ett pris som vi var nöjda med.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och skulle varmt rekommendera Paul Nashat till någon som ska sälja bostad i framtiden. Läs mer
  • Therese N

2020-10-15

Therese N skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Paul Nashat har från vårt första möte till slutförd affär vid min försäljning av bostadsrätt agerat proffesionellt och har med sin yrkesskicklighet och lyhördhet genomfört en smidig affär där jag som säljare har känt mig trygg. Paul har snabbt och effektivt svarat på mina frågor och funderingar, hans positivitet och kunnande var en bidragande faktor till att jag som säljare inte kunnat vara nöjdare med slutresultatet och hela processen. Paul har varit transparant och ödmjuk för mina önskemål och inte pådrivande vilket skapade ett stort förtroende.
    Om jag ska sälja en bostad i framtiden så kommer Paul Nashat vara en solklart val av mäklare! Kudos! Läs mer
  • 2020-10-15

Ellen G skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsig, effektiv och kunnig. Trevligt bemötande och snabb att svara på frågor, kändes tryggt att sälja mha Anders. Jag hade höga förväntningar innan och han levde upp till dem. Sålde en tvåa. Läs mer
  • 2020-10-15

Karl H skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Har precis köpt en lägenhet i fruängen där Ninos var min mäklare. Är helnöjd med både köpet och mäklaren. Professionell, trevlig, naturlig, flexibel och all fakta med sig, Ninos är enligt mig en exemplarisk mäklare! Läs mer
  • 2020-10-13

Elif W skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsig och bra bemötande. Inget att anmärka på. Läs mer
    2020-10-19 Henrik P svarar Elif W
    Stort tack för de orden, ha en trevlig höst!
  • 2020-10-12

Johanna K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Efter att man har anlitat Anders förstår man verkligen varför han är områdets mest rekommenderade mäklare.
    Det är inga tvivel på att han älskar sitt jobb. Han är proffsig, jobbar hårt och gör allt för att man som kund ska bli nöjd. Läs mer
  • 2020-10-12

Sarah T skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde lägenhet med Henrik. Väldigt proffsig och snabbt! Vi sålde under fasadrenovering och han gav bra råd som underlättade. Läs mer
    2020-10-19 Henrik P svarar Sarah T
    Tack Sarah, kul att höra att ni är nöjda!
  • 2020-10-10

James C skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Trött på mellanmjölks mäklare? Välj då Anders! Han har stenkoll på marknaden och gör allt han kan för att få till en riktig bra affär. Proffsig, flexibel, kunnig och överlag trevlig. Var även bra på att få oss att känna oss bekväma med själva försäljningen och hade alltid bra råd när vi vinglade lite. Läs mer
  • 2020-10-08

Bernhard B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    - Köpt en 3:a i Aspudden
    - Blev väl bemött av mäklaren
    - Förväntade mig proffesionellt och engagerat bemötande. Tycker att Anders levde upp till dem
    - Högt betyg. Det ända som drog aningen ner på betyget var vissa svårigheter att få respons via telefon Läs mer
  • Per F

2020-10-05

Per F skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin är en väldigt kunnig och proffsig mäklare. Hon höll oss väl informerade och kom med goda råd genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-04

David L skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpte bostadsrätt samt sålde bostadsrätt. Allt gick smidigt. Fick relevant information under hela processen. Mäklaren var lugn och gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • 2020-10-01

Cecilia K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt radhus sålt 3:a. Förberedde försäljningen genom ”kommande” vilket gav möjlighet till givande dialog och tips från Anders även vid köp av radhuset. Detta var ett viktigt stöd och gav en stark känsla av ”value for money” (avseende arvode). Tydlig, kunnig, erfaren. I början av processen lite långa svarstider i kommunikationen men detta förbättrades avsevärt ju närmare ”mål” vi kom. Läs mer
  • 2020-09-30

Hans N skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Snabbt och bra arbete! Bra bemött , ngt lägre värde än önskat men ok. Läs mer
  • 2020-09-28

Kerstin J skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vänligt och kunnigt bemötande. Även om jag uppfattade utgångsbudet som lågt så fick jag det bud som jag förväntade mig. Så jag är mycket nöjd med hela försäljningsprocessn. Läs mer
  • 2020-09-27

Sören H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har sålt vår drömvåning i Gröndal.
    Anders har varit helt rätt mäklare för uppdraget med sitt strategiska sinne för vad som är rätt åtgärd vid rätt tillfälle under processen. Ett bra bollplank för oss säljare med balanserade svar på svåra frågor kring vad som är rätt eller fel i olika scenarier, baserat på lång erfarenhet.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-09-25

Lambis A skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    hen gjorde ett bra jobb med goda resultat Läs mer
  • 2020-09-24

Mia S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi hade väldigt höga förväntningar på Anders då han har så fina rekommendationer. Han levde verkligen upp till våra förväntningar från första kontakten tills kontraktsskrivning. Trevlig, professionell, full av energi och engagemang.
    Rekommenderar honom varmt.
    Mia Läs mer
  • 2020-09-24

Marc L skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har både köpt och sålt via Malin Malmgren och kan varmt rekommendera henne. Mycket professionell och trevlig! Läs mer
  • 2020-09-22

Emelie T skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag anlitade Anders när jag sålde min etta på 32 kvadrat i Aspudden för att han är otroligt kunnig inom området han arbetar inom. Efter 2 min i min lägenhet kunde han berätta mer om min lägenhet och förening än jag själv visste! Anders är även rak, ärlig och lätt att arbeta med! Ger mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Erik A

2020-09-21

Erik A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders sålde vår 2a i Liljeholmen hösten 2020. Han är en väldigt duktig mäklare som jobbade hårt för att det skulle bli smidigt för alla parter. Rekommenderas :) Läs mer
  • 2020-09-21

Cecilia N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsigt skött vid köpet av min lägenhet från visning till genomförd affär. Min färväntningar motsvarades till fullo. Läs mer
  • Robert B

2020-09-20

Robert B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålt en 2:a i Aspudden där Anders var mäklare. Tycker försäljningen som helhet gått väldigt smidigt och är mer än nöjd med resultatet. Lägenheten lyftes fram på ett bra och sakligt sätt i både bilder och text. Anders är trevlig, engagerad och det har har varit tryggt med honom som mäklare i och med hans långa erfarenhet. Läs mer
  • 2020-09-20

Jimmy E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde en 4:a på 90 m2 i Aspudden och är mycket nöjda med Anders Ångströms bemötande samt professionella hanterande av vår försäljning.
    Han motsvarade de förväntningar vi hade samt gjorde en "realistisk värdering" av vår bostad och i slutändan fick vi även ett högre pris än det när affären var klar.
    Sammantaget så kan vi varmt rekommendera Anders som Mäklare. Läs mer
  • KARL L

2020-09-18

KARL L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde min lägenhet under osäkra förhållanden under pandemin. Henrik ingav snabbt ett stort förtroende med sin lugna, pragmatiska framtoning och visade stor erfarenhet och kunskap i hanteringen av affären. Kan inte annat än att varmt rekommendera Henrik! Läs mer
  • 2020-09-17

Niklas Dan Anders H skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mycket smidig och professionell service! Läs mer
  • 2020-09-16

John H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    sålt 2a i Västertorp. Professionelt och kompetent bemötande.
    Tryggt och hjälpsamt Läs mer
  • 2020-09-16

Kenneth T skrev om Andreas Sivelöv Stensåsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Snabbt och smidigt agerat vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-09-16

Cecilia Ö skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsig, kunnig, alert, trevlig, lätt att ha att göra med - bättre kan det inte bli! Läs mer
  • 2020-09-16

Sven Erik R skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag och min fru har sålt vår bostadsrättslägenhet.
    Henrik Persson har gjort ett förträffligt arbete.
    "Best in town" Läs mer
  • Susanne C

2020-09-13

Susanne C skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik är en trevlig mäklare som har varit väldigt behjälplig i hela min process. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jens Peter D

2020-09-10

Jens Peter D skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde vår trea i Aspudden på distans eftersom vi bor i USA. Det gick smidigt och snabbt vi behövde inte i ens prata i telefon! Allt sköttes via ombud och BankID. Läs mer
  • 2020-09-10

Camilla W skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Niklas Hedbeck har hela vägen från första mötet i lägenheten vi sålt till avslutad försäljning gjort att vi haft stort förtroende för honom som mäklare. Han har varit tydlig, effektiv och besvarat alla våra frågor kring försäljningen på bästa sätt. Rekommenderar honom varmt som en kunnig, erfaren mäklare att anlita. Läs mer
    2020-09-10 Niklas H svarar Camilla W
    Tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet.
  • 2020-09-10

Kenneth T skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Snabbt och smidigt skött vid lägenhetsköp! Läs mer
    2020-09-10 Niklas H svarar Kenneth T
    Tack Kenneth, det var fint att höra!
  • 2020-09-09

Nina S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Jag är mycket nöjd. Tydligt, tryggt och trevligt! Läs mer
  • 2020-09-08

Hazel Pamela M skrev om Andreas Sivelöv Stensåsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Andreas was an excellent agent for my apartment sale. I chose him for his personal, friendly and knowledgeable approach with a non-pushy style and the feeling he would go the extra mile. Which he did! The whole process was very smooth and Andreas kept me very well updated at every step, something you need when it can be a nervous time! Professional, calm and guided and advised very well whilst making me feel at the centre of the decision making and in control. I would not hesitate to recommend him and feel incredibly impressed and satisfied with his service - he went over and beyond and secured a very happy sale for me. Thank you! Läs mer
    2020-09-08 Andreas S svarar Hazel Pamela M
    Thank you for your kind words and trust in letting me help you with your sale! I hope this is the first of many successful deals together!
    Andreas S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte