Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 737 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Telefonplan
    2022-01-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och enkel att kommunicera med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-01-26 Verifierad kund
    Henrik är en seriös och bra mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-01-24 Verifierad kund
    Vill börja med att tacka Henrik för hans jobb!
    Jag är supernöjd med allt.
    Väldigt tillmötesgående och lyssnar in vad du som säljare vill och känner.
    Precis lagom pushande framåt och låter dig få fatta beslut i lugn och ro.

Jag är toppen nöjd och kan varmt rekommendera en kunnig mäklare på sitt jobb och området!
    Tack så hemskt mycket Filippa för denna värmande reco! Försöker alltid göra mitt bästa:) Henrik Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Sätra
    2022-01-19 Verifierad kund
    Engagerad, trevlig och proffsig mäklare.
    Man känner sig mycket trygg med Ninos.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Sätra
    2022-01-16 Verifierad kund
    Behöver jobba på kommunikation men i övrigt trevlig. Tydlig vid kontraktskrivningen. Lätt att få tag på. Inte så påläst till visningen, är bra om mäklaren kollar upp mer saker om exempelvis föreningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-12-16 Verifierad kund
    Med sin proffsighet och långa erfarenhet kände vi oss trygga
    genom hela processen.
    Han rodde affären i hamn och vi är såå nöjda.
    Vi rekommenderar Anders varmt!
    Eva & Tom
    2021-12-11 Verifierad kund
    Proffsig. Jobbar hårt för att få till en bra försäljning. Lätt att ha att göra med.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trygg och bra! Smidigt hela vägen
    2021-12-08 Verifierad kund
    Anders är en mycket kunnig och proffsig mäklare. Det här är andra gången vi säljer med honom och vi är mycket nöjda igen. Det har gått snabbt och smidigt och vi fick ett riktigt bra pris. Jag kan utan tvekan rekommendera Anders!
    • Aspudden/Örnsberg
    2021-12-07 Verifierad kund
    Kompetent och snabb i sitt arbete. Enträget och vill hitta en bra lösning för både säljare och köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-12-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och vi blev uppgraderade och informerade hela tiden under försäljningen gång.
    Proffsit utfört arbete vi blev mycket nöjda.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl och proffsigt bemötta av mäklaren Michael Johansson.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Toppen! Trevlig och proffsig. Bra erfarenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-11-29 Verifierad kund
    Öppen visning, mycket folk, mäklaren lugn och saklig. Vi fick svar på alla våra frågor.
    Vid köpet av bostad var mäklaren klar, informativt och glad.
    Tack Irja och Sverker.
    Grattis till er nya lägenhet och välkomna till Aspudden.
    Niklas Hedbeck
    2021-11-27 Verifierad kund
    Smidig försäljning! Proffsig, trevlig och kunnig utan att vara alltför snackig och ”säljig”.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-11-27 Verifierad kund
    Anders gav mig ett trevligt och genuint bemötande redan från start. Han var väldigt rak och tydlig, hjälpsam, tillgänglig, och rutinerad. Detta gjorde att jag kände mig tryggare genom hela köpprocessen.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Trovärdig, ärlig och det märks att han vill göra ett bra jobb!
    Stort tack Angelica! Du beskrev bra det jag strävar efter:) Henrik Persson
    2021-11-22 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Anders. Han är en proffsig och erfaren mäklare samt lyhörd till mina önskemål i säljprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-11-21 Verifierad kund
    Detta var andra gången jag anlitade Malin som mäklare vid en försäljning. Jag har varit lika nöjd båda gångerna. Malin är trevlig, proffsig, tydlig och lätt att kommunicera med. Jag är supernöjd med såväl kontakten med Malin som med slutpriset! Jag ger Malin mina varmaste rekommendationer :)
    2021-11-15 Verifierad kund
    Malin är både mycket professionell och samtidigt inkännande och anpassningsbar. Start rekommendation!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Fruängen
    2021-11-12 Verifierad kund
    Jag är mycket tacksam av Malin för att ha förklarat alla detaljer i lägenheten. Tack.
  • ELEONOR H
    • Midsommarkransen
    2021-11-10 Verifierad kund
    Saker som var fel med lägenheten och som jag kontaktade mäklaren om gjorde inget år. Och det var uppenbara fel. Som säljaren absolut inte råkat missa. Så jag är väldigt missnöjd.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Smidig försäljning och väldigt bra mäklare!
    2021-11-08 Verifierad kund
    Henrik är driven, påläst och proffsig. Vi uppskattade Henriks raka, positiva och tydliga kommunikation och kan varmt rekommendera honom vidare.
    Stort tack för de orden och kul att ni är nöjda! Henrik Persson
    2021-11-07 Verifierad kund
    Anders har mycket att göra men är väldigt proffsig och resonerade i möten och samtal. Anders är resultatinriktad och jobbar hårt för att man som kund ska bli nöjd.
    2021-11-07 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Hade önskat bättre kommunikation och återkoppling!
  • Kristoffer F
    2021-11-05 Verifierad kund
    Perfekt, snabbt, trevligt bemötande. Väldigt tydligt på säljarens sida vilket en mäklare skall vara men mycket bra bemötande som en köpare. Inga problem någonstans i processen och vi är mycket nöjda!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Anders gjorde affären smidig och är en bra mäklare!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Hela processen från visning till avslut var hanterat på högsta nivå!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Anders är noggrann och effektiv. Väldigt kunnig. Säljare ut i fingerspetsarna definitivt men på ett bra sätt! Trevligt bemötande och tydlig kommunikation.
    • Midsommarkransen/Telefonplan
    2021-10-30 Verifierad kund
    Trevligt o proffsigt bemötande. Lämnade snabb o tydlig information.
    Hej Maria, Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin reco. Kul att höra att ni är nöjda med processen. Vi ses i december :) Malin Malmgren
    2021-10-30 Verifierad kund
    Mycket proffesionellt bemötande och tydlig kommunikation. God
    och snabb återkoppling!
    2021-10-29 Verifierad kund
    Effektiv, kunnig och proffsig……………………..
    2021-10-29 Verifierad kund
    Anders levde mer än väl upp till förväntningarna och vi har känt oss mycket trygga genom hela försäljningsprocessen
    • Midsommarkransen/Telefonplan
    2021-10-28 Verifierad kund
    Snabbt, proffsigt.
    Servicemånaderna.
    Vi är mycket nöjda.
    Hej Carl Axel, Tack för din fina rekommendation och att du tog dig tid att skriva. Vad kul att höra att ni är nöjda. Blir kul att träffa er i december. Allt gott tills dess! Malin Malmgren
    2021-10-28 Verifierad kund
    Malin är rakt igenom professionell, tydlig och strukturerad samt har en bra energi som smittar av sig. Kan varmt rekommendera!
    Hej Albin.
    Stort tack för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation. Har varit jättekul att få hjälpa er med försäljning av er pärla och jag är glad att ni gav mig förtroendet :) Må så gott så ses vi i januari!
    Malin Malmgren
    2021-10-26 Verifierad kund
    My broker was professional and came back to me on all questions asked.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Henrik var oerhört professionell hela vägen från första mötet till såld bostad. Han var flexibel och alltid anträffbar, vilket var väldigt uppskattat av oss som säljare.
    Hej! Kul att höra att ni är så nöjda! Man försöker ju;) Henrik Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Skärholmen
    2021-10-25 Verifierad kund
    Lugn och trevlig .
    Tydlig och saklig
    Goda
    2021-10-24 Verifierad kund
    Ninos är trevlig, tydlig och flexibel! Han hade alltid svar på mina frågor och var en bra guide i mitt första bostadsköp. Rekommenderas starkt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Skärholmen
    2021-10-20 Verifierad kund
    Väldigt trevlig , duktig med informatin och fick en väldig otrolig trygg känsla
    Väldig kunnig i sitt jobb ooch han var alltid tillgänglig hela tiden även på helger och kvällar
    Han kämpade verkligen med att få sälja radhuset till oss genom att informera oss om säljarens önskemål
    Svarade alltid trevligt och gav ett positiv service
    Kände mig väldigt trygg med kontakten
    Mäklaren var väldigt proffsig vid skrivade om köpkontraktet vid kontoret
    Läste upp viktiga informatiner både för köpare och säljare och förklarade vid frågor
    Mäklaren var grym
    Mvh selma och Ramazan
    2021-10-20 Verifierad kund
    Anders skötte försäljningen av vår lägenhet med bravur. Vi är supernöjda och skulle utan att tveka rekommendera honom till alla vi känner.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjd med Michael Johansson bemötande under hela vår sälj process.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Man kände sig trygg med Anders. Allt gick fort och smidigt. Det var ordning och reda. Han visste vad han gjorde från början till slut. En Mäklare med erfarenhet. Dock är han en upptagen man med många kunder samtidigt.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Jag är helnöjd! Anders (mäklaren) var hela tiden lätt att komma i kontakt med och hade svar på allt man hade frågor om. Försäljningen gick snabbt och smidigt och jag har inget annat än gott att säga om hur Anders skötte allt - och tog hand om oss vid kontraktsskrivningen.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Smidig, tydlig och okomplicerad process med utmärkt resultat!
    2021-10-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som tog hand om en, var vänlig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt!
    2021-10-15 Verifierad kund
    Anders är toppen, vi har både köpt och sålt med honom. Han är tydlig, effektiv och tillmötesgående!
    2021-10-14 Verifierad kund
    Mycket proffsig! Anders skötte processen på ett mycket effektivt, sympatiskt och professionellt sätt. Vi hade höga förväntning och de möttes till fullo.
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Mälarhöjden
    2021-10-10 Verifierad kund
    Henrik var tillgänglig, tydlig med processen