Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 456 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

• 2020-09-18

Karl L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde min lägenhet under osäkra förhållanden under pandemin. Henrik ingav snabbt ett stort förtroende med sin lugna, pragmatiska framtoning och visade stor erfarenhet och kunskap i hanteringen av affären. Kan inte annat än att varmt rekommendera Henrik! Läs mer
  • 2020-09-17

Niklas Dan Anders H skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Mycket smidig och professionell service! Läs mer
  • 2020-09-16

John H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    sålt 2a i Västertorp. Professionelt och kompetent bemötande.
    Tryggt och hjälpsamt Läs mer
  • 2020-09-16

Kenneth T skrev om Andreas Sivelöv Stensåsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Snabbt och smidigt agerat vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-09-16

Cecilia Ö skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Proffsig, kunnig, alert, trevlig, lätt att ha att göra med - bättre kan det inte bli! Läs mer
  • 2020-09-16

Sven Erik R skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag och min fru har sålt vår bostadsrättslägenhet.
    Henrik Persson har gjort ett förträffligt arbete.
    "Best in town" Läs mer
  • Susanne C

2020-09-13

Susanne C skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik är en trevlig mäklare som har varit väldigt behjälplig i hela min process. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jens Peter D

2020-09-10

Jens Peter D skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde vår trea i Aspudden på distans eftersom vi bor i USA. Det gick smidigt och snabbt vi behövde inte i ens prata i telefon! Allt sköttes via ombud och BankID. Läs mer
  • 2020-09-10

Camilla W skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Niklas Hedbeck har hela vägen från första mötet i lägenheten vi sålt till avslutad försäljning gjort att vi haft stort förtroende för honom som mäklare. Han har varit tydlig, effektiv och besvarat alla våra frågor kring försäljningen på bästa sätt. Rekommenderar honom varmt som en kunnig, erfaren mäklare att anlita. Läs mer
    2020-09-10 Niklas H svarar Camilla W
    Tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet.
  • 2020-09-10

Kenneth T skrev om Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Snabbt och smidigt skött vid lägenhetsköp! Läs mer
    2020-09-10 Niklas H svarar Kenneth T
    Tack Kenneth, det var fint att höra!
  • 2020-09-09

Nina S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Jag är mycket nöjd. Tydligt, tryggt och trevligt! Läs mer
  • 2020-09-08

Hazel Pamela M skrev om Andreas Sivelöv Stensåsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Andreas was an excellent agent for my apartment sale. I chose him for his personal, friendly and knowledgeable approach with a non-pushy style and the feeling he would go the extra mile. Which he did! The whole process was very smooth and Andreas kept me very well updated at every step, something you need when it can be a nervous time! Professional, calm and guided and advised very well whilst making me feel at the centre of the decision making and in control. I would not hesitate to recommend him and feel incredibly impressed and satisfied with his service - he went over and beyond and secured a very happy sale for me. Thank you! Läs mer
    2020-09-08 Andreas S svarar Hazel Pamela M
    Thank you for your kind words and trust in letting me help you with your sale! I hope this is the first of many successful deals together!
    Andreas S gillar detta
  • 2020-09-07

Sanna M skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Försäljningen av min lägenhet gick smidigt. Värdering och upplägget kändes trovärdigt och bra. Dagliga avstämningar för att summera dagen kändes tryggt. Läs mer
    2020-09-11 Henrik P svarar Sanna M
    Tack Sanna, kul att du är nöjd!
  • Radha M

2020-09-04

Radha M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders sålde min tvåa i gamla Midsommarkransen. Det attraktiva objektet och läget lockade spekulanter i olika åldrar. Då kändes det tryggt att ha en erfaren mäklare som kunde möta spekulanternas behov och förväntningar, alltid med ett leende. Läs mer
  • 2020-09-04

Raad S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Väldigt trevlig, hjälpsam, och kunnig person som jag rekommenderar henne för de som tänker sälja. Läs mer
  • 2020-09-02

Annie G skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin gav mig en trygg och snabb försäljning av min lägenhet. Hon återkopplar alltid och gav ett proffsigt bemötande på alla sätt! Kan verkligen rekommendera Malin till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • 2020-09-01

Paul S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Malin var underbar och entusiastisk! Jättesmidig och bra affär! 😊 win win! Läs mer
  • 2020-08-31

Eva Margareta W skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi är jättenöjda med Malin. Lätt att samarbeta Läs mer
  • 2020-08-29

Kay E skrev om Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag sålde en 2:a i Hägersten. Jag har anlitat Svenskt fastighetsförmedling tidigare och blivit mycket nöjd, så jag hade höga förväntningar.
    Paul var väldigt trevlig, ödmjuk och inlyssnande. Jag hade önskemål om att köparen skulle vara någon som uppskattade den väl bevarade 50-talsstilen i lgh och Paul lyckades sälja min lgh snabbt, till ett mycket bra pris och dessutom till helt rätt människor! Jag är ännu en gång mycket nöjd med hjälpen jag fått av Svensk fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera Paul som mäklare! Läs mer
    Paul N gillar detta
  • 2020-08-22

Rita C skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Ninos till rekordpris i området innan visning! Grymt duktig mäklare! Tillgänglig, lyssnar och kunnig. Han överträffade våra förväntningar på alla plan och vi kan inte vara mer nöjda. Tack Ninos! Med vänlig hälsning, Vasse och Rita Läs mer
  • 2020-08-17

Mathias F skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi är väldigt nöjda med hur Henrik skötte försäljningen av vår lägenhet. Han är trevlig, snabb, driven och enkel att ha att göra med. Läs mer
    2020-08-31 Henrik P svarar Mathias F
    Tack för fin sammanfattning av hur jag jobbar:)
  • 2020-08-15

Peter Rasmus W skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Bra, proffsig och snabb med återkoppling under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-08-15

Mi M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Väldigt trevlig, duktig och effektiv. Kändes tryggt. Läs mer
  • Mariana G

2020-08-14

Mariana G skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Ninos was very professional, kind, and treated us amazingly well.

He helped us sell our apartment at exactly the asking price we were looking for.

He lived up to and went above and beyond our expectations and we are very pleased with the whole interaction. Läs mer
  • 2020-08-12

Malin T skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Har än så länge sålt en lägenhet med Malin och vi är väldigt nöjda, hon är glad, trevlig och väldigt service-minded! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-08-10

Ayanle I skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Det var en snabb och smidig affär. Ninos gav ett professionellt men trevligt intryck. Både säljare och köpare kände sig trygga. Läs mer
  • 2020-08-07

Daniel L skrev om Andreas Sivelöv Stensåsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde min etta. Andreas var entusiastisk för affären och väldigt tillmötesgående. Förväntning och resultat stämde bra överens. Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • 2020-07-23

Armend S skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpt bostadsrätt i Sätra. Mycket kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare. Topp service. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-12

Daniel Joseph V skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Great broker, with fantastic knowledge of the area.
    Committed to get the best result for both parties Läs mer
  • 2020-07-12

Carl N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi köpte vår lägenhet via Anders och han sålde den åt oss 5 år senare. Han är mycket trevlig, personlig och proffsig samt kunnig om sina områden. Finns många anledningar att välja Anders. Vi är riktigt nöjda med hans arbete, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-12

Sarah Elizabeth D skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Direct and efficient, Anders is understanding and empathetic of all party’s needs during the buying and selling process Läs mer
  • 2020-07-06

Hobbe E skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik var trevlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2020-07-03

Jari R skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Henrik skötte försäljningen av min lägenhet väldigt bra. Han är dessutom både snabb, grundlig och jättetrevlig. Läs mer
    2020-07-03 Henrik P svarar Jari R
    Tack Jari! Hoppas du får en trevlig sommar!
  • 2020-07-03

Salla W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag sålde en trea i Örnsberg. Anders har också sålt min första tvåa i Aspudden. Anders är en riktig duktig mäklare. Han är engagerad, pålitlig och trevlig! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-07-02

Susanne P skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sålde vår fars lägenhet och från annons till försäljning har det varit snabbt o effektivt. Mäklaren har svarat snabbt o varit tillgänglig. Läs mer
  • 2020-07-02

Gabriel H skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Köpte en bostad. Han va riktigt serviceminded och pålitlig. Jag kände mig trygg att genomföra köpet. Läs mer
  • 2020-06-29

Stellan L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi har både köpt och sålt bostäder via Henrik och är mycket nöjda. Henrik är en mycket kunnig mäklare, lätt att kommunicera med och väldigt trevlig. Läs mer
    2020-07-03 Henrik P svarar Stellan L
    Tack för era ord, det värmer! Ha en trevlig sommar!
  • 2020-06-29

Danny B skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Vårby. Ninos var väldigt trygg och ledde oss genom processen på ett önskvärt sätt. Att köpa vår första bostad var både nervöst och stressande, det var därför skönt att kunna luta sig mot Ninos.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-28

Osman P skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Otrolig duktig mäklare som utför sitt arbete helhjärtat samtidigt som han medför en otrolig trygghetskänsla.
    Denna man kan verkligen sitt yrke! Läs mer
  • 2020-06-22

Eva K skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders är en fantastiskt duktig mäklare. Han är trevlig, lyhörd, snabb på att svara, ger mycket bra information och kan verkligen sitt jobb. Läs mer
  • 2020-06-22

Paulina E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Blommensbergsvägen 157
    Anders är proffsig, pålitlig och ger snabb respons. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-06-22

Silvia I skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Påläst, genuin, trevlig och trygg Läs mer
  • 2020-06-15

Liselott S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag har köpt en lägenhet i gröndal . Malins bemötande har varit mycket bra .Har gett bra information om lägenheten och lätt att nå henne och hon har gett snabb återkoppling till mig .
    Med vänlig hälsning,
    Liselotte Läs mer
  • 2020-06-11

Rikard P skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag köpte en lägenhet för första gången och kände mig säker med Anders som mäklare, han bemötte mig professionellt och såg till så att jag förstod alla punkter av köpet. Läs mer
  • 2020-06-11

Robert L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Sveriges bästa mäklare by far! Läs mer
  • 2020-06-10

moa m skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Anders är fantastisk och lätt att ha att göra med. Är inte förvånad att han är Aspuddens mest anlitade mäklare! Läs mer
  • Diana A

2020-06-09

Diana A skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Ninos hjälpte oss med försäljning av vårt hus till rekordpris i området. Han är en mycket lyhörd och driven mäklaren som agerar professionellt i sin yrkesroll. Vi är mycket nöjda över Ninos insats och rekommenderar han starkt. Läs mer
  • LISA L

2020-06-08

LISA L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Jag anlitade Henrik när jag sålde min lägenhet vid Telefonplan. Henrik är väldigt kunnig om området, professionell och trevlig. Trots att jag sålde i början av Covid-19-pandemin kände jag mig aldrig orolig. Jag är väldigt nöjd med hur Henrik och svensk fastighetsförmedling skötte hela affären, inklusive budgivningen. Rekommenderar varmt Henrik och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-06-06

Helena W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Vi är jättenöjda med Anders som hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Han är väldigt trevlig, proffsig och har en säljapproach som vi skulle uppskatta även som köpare.
    Anders har sålt två lägenheter åt oss och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-05

Hadir A skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    Hej!
    Vi blev jätte nöjda med Ninos Simonsson som mäklare och han får 5 stjärnor som omdöme från oss. Verkligen en mäklare att rekommendera vidare. Han var inte alls stressad och pushade inte oss till att sälja om vi ej var nöjda med priset. Vi kände oss lugna och trygga i Ninos bemötande sedan dag 1 han var hemma hos oss. Vi är jätte nöjde och glada för vår försäljning av huset :).

Hadir Anton Läs mer

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten