Jessica Skogman

Jessica Skogman

Jessica Skogman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Jessica Skogman har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Jessica Skogman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Skogman har haft 6 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer få en trygg hantering av din bostadsaffär och känna dig delaktig! Jag sätter alltid kvalité framför kvantitet och med det sagt så är jag inte den mäklare som säljer flest bostäder i mitt område, men jag har då tid att verkligen pyssla om mina säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag om att vara aktiv tillsammans med min familj där långpromenader, vandring och odling tillhör favoriterna. 2021 förverkligade jag och sambon en dröm och byggde ett litet fritidshus på Muskö. Och när tid finns besöker jag gärna släktgården i Härjedalen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 158 Läs vad Jessica Skogman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2022-05-22 Verifierad kund
    Lyfter på alla stenar för att hitta rätt köpare
    Tack Mikael för ett fint omdöme! Vi hade ett mycket gott samarbete där du har varit oerhört snabbfotad och följt mina råd och tips! Du hjälpte mig att kunna hjälpa er på bästa sätt! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    • Liljeholmskajen
    2022-05-17 Verifierad kund
    Överträffade våra förväntningar på alla sätt. Mycket nöjda!
    Tack Karin för ert fina omdöme!! Glad att ni känner er nöjda!! Hoppas ni kommer trivas bra i ett nya boende! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • Hägersten
    2022-05-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande redan från start och skötte allting proffsigt och smidigt.
    Stort tack Johan för ditt fina omdöme! Kul att ni känner er nöjda med min hjälp vid köpet av er nya lägenhet! Välkommen till Aspudden! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    • Telefonplan
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Jessica var mycket kunnig i att bedöma underhåll, skick av lägenheten samt detaljer. Fick en tydlig beskrivning av hela säljprocessen. Jag kände mig väldigt trygg under hela resan. Stort tack till Jessica!
    Tack snälla Anne för ditt fina omdöme! Det gör mig superglad att du känt dig trygg under resans gång. Stort tack till dig för förtroendet! Vi hörs framöver! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    • Liljeholmskajen
    2022-04-10 Verifierad kund
    Trevligt, snabbt och bra resultat
    Stort tack för ett fint omdöme! Kul att höra att ni känner er nöjda! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    • Gröndal
    2022-03-29 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta, fick hjälpsamma svar på alla våra frågor och pratade väldigt lättsamt med Jessica.
    Grattis till köpa av din första lägenhet!!! Det gör mig glad att du känner att du fått ett fint bemötande. Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    • Hägersten
    2022-03-26 Verifierad kund
    Ett bra första intryck vilker har hålli i sig. Trevli och tillmötesgående och gjorde ett bra jobb.
    Stort tack snälla Julia för ditt fina omdöme! Det har varit ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen! Hälsningar Jessica S Jessica Skogman
    • Mälarhöjden
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevligt och tryggt bemötande utav Jessica!
    Tack snälla Cornelia för ditt fina omdöme! Stort grattis till din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet nästa vecka! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
    2022-02-28 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Min erfarenhet är att Jessica arbetar snabbt och smidigt för att få till en bra bostadsaffär.
    Tusen tack Mikael för ett fint omdöme! Så roligt att få hjälpa dig med köp av din nya bostad, jag hoppas du kommer trivas bra! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bemötandet blev bara positivt. Jessica informerade oss bra och har hållit oss underrättade om vad som händer. Har känt trygghet i samarbetet.
    Tack snälla Britt-Marie för ditt fina omdöme! Det glädjer mig så att ni är nöjda med min hjälp och att ni har känt er trygga under resans gång! Bästa hälsningar Jessica Jessica Skogman