Anders Ångström
Registrerad mäklare sedan 2003-06-16
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 163 Läs vad Anders Ångström

• Salla W sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-07-03

Aspudden/Örnsberg
    Jag sålde en trea i Örnsberg. Anders har också sålt min första tvåa i Aspudden. Anders är en riktig duktig mäklare. Han är engagerad, pålitlig och trevlig! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva K sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-22

2.5:a
    Hägerstensåsen
    Anders är en fantastiskt duktig mäklare. Han är trevlig, lyhörd, snabb på att svara, ger mycket bra information och kan verkligen sitt jobb. Läs mer
  • Paulina E sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-22

Blommensbergsvägen 157
    Anders är proffsig, pålitlig och ger snabb respons. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Rikard P köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-11

Hägersten
    Jag köpte en lägenhet för första gången och kände mig säker med Anders som mäklare, han bemötte mig professionellt och såg till så att jag förstod alla punkter av köpet. Läs mer
  • Robert L sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-11

Hägersten
    Sveriges bästa mäklare by far! Läs mer
  • moa m köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-10

Aspudden
    Anders är fantastisk och lätt att ha att göra med. Är inte förvånad att han är Aspuddens mest anlitade mäklare! Läs mer
  • Helena W sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-06

4:a
    Aspudden
    Vi är jättenöjda med Anders som hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Han är väldigt trevlig, proffsig och har en säljapproach som vi skulle uppskatta även som köpare.
    Anders har sålt två lägenheter åt oss och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Felix K köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-26

2:a
    Aspudden/Örnsberg
    Vi köpte en tvåa i Aspudden. Anders är otroligt avslappnad i sitt sätt samtidigt som han fokuserar på att ge den bästa upplevelsen till säljare/köpare. Det kändes som att vi var i goda händer från första kontakt med honom. Läs mer
  • Masoud M sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-22

Aspudden
    Köpte lägenheten av Anders och valde att sälja med Anders. Once you go Anders, you never go back. Proffsig och väldigt kunnig mäklare som ser efter ens behov. Starkt reco-menderad! Läs mer
  • Maria J köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-21

2:a
    Aspudden
    Köpt en ljus och rymlig tvåa i fantastiskt läge med grönområden inpå knuten.

Mäklaren gav intryck av att vara seriös och erfaren. Svarade sakligt och ärligt på mina frågor och var inte alltför "på", vilket jag uppskattar. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström