Anders Ångström
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 143 Läs vad Anders Ångström

• Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-28

Aspudden
    Svår och otillgänglig kommunikation då vi inte fick inte svar på flertalet frågor som vi ställde, utan var tvungna att kolla upp själva. Läs mer
  • Lisa B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-26

Aspudden
    Vi fick utmärkt hjälp med att sälja vår lägenhet i Aspudden. Snabb och rak kommunikation. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Ivan S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-22

Aspudden
    Anders hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt på ett föredömligt sätt. I ett läge där marknaden plötsligt hamnade i enorm turbulens pga Coronakrisen så var det väldigt tryggt att ha en så lugn, effektiv och kompetent mäklare som trots vikande marginaler tog sig tid och gjorde det allra bästa av situationen. Läs mer
  • Rasmus R sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Aspudden
    Anders hjälpe oss att sälja vår bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande.
    Direkt återkoppling och alltid möjligt att nå.
    Vi hade stora förväntningar och de uppfylldes till fullo.
    Allt som allt, väldigt nöjda. Genomomgående, från första kontakt till påskrivet kontrakt. Läs mer
  • Anna L köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Aspudden
    Vi köpte en lägenhet som Anders mäklade och är nöjda på alla plan! Anders är proffsig, kompetent och flexibel. Som köpare kände vi oss trygga inför detta stora beslut och fick alltid svar på våra frågor. På det hela så kunde det inte ha varit en bättre upplevelse. Läs mer
  • Sandra R sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Aspudden
    Sålt en lägenhet i Aspudden. Upplever Anders som en kunnig, tillgänglig, effektiv och schysst mäklare! Läs mer
  • Viktor H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-07

Aspudden
    Gjorde hela säljprocessen trygg och behaglig. Expert på Hägersten vilket märktes redan från första sekund och resulterade i en lyckad försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ingrid F
    Ingrid F sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-05

Aspudden
    Jag fick från första stund ett grundmurat förtroende för Anders Ångström och hans gedigna kompetens, när jag hade bestämt mig för att sälja min lägenhet.
    Anders är som skapad för sitt yrke: kunnig, ärlig, öppen, engagerad och tillgänglig. Alltid med kundens bästa för ögonen och alltid lösningsorienterad.
    Det är en stor trygghet med en sådan mäklare när viktiga beslut i livet ska tas. Läs mer
  • Elin A köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-05

Aspudden
    Anders skötte försäljningen av en lägenhet som vi köpte. I all kommunikation var han tydlig och påläst. Också väldigt trevlig! Läs mer
  • Ismail B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-02

Fruängen