Anders Ångström

Anders Ångström

4.8 i betyg av 183 omdömen

Anders Ångström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

och har varit registrerad mäklare sedan 2003. Anders Ångström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 183 omdömen sedan 2016-09-05. Anders Ångström har haft 88 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 183 Läs vad Anders Ångström

• Proffsig, effektiv och kunnig. Trevligt bemötande och snabb att svara på frågor, kändes tryggt att sälja mha Anders. Jag hade höga förväntningar innan och han levde upp till dem. Sålde en tvåa.
    Ellen G sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-10-15
    • 2:a
    • 60.0 m²
    2020-10-15
  • Efter att man har anlitat Anders förstår man verkligen varför han är områdets mest rekommenderade mäklare. Det är inga tvivel på att han älskar sitt jobb. Han är proffsig, jobbar hårt och gör allt för att man som kund ska bli nöjd.
    Johanna K sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-10-12
    • 73.0 m²
    2020-10-12
  • Trött på mellanmjölks mäklare? Välj då Anders! Han har stenkoll på marknaden och gör allt han kan för att få till en riktig bra affär. Proffsig, flexibel, kunnig och överlag trevlig. Var även bra på att få oss att känna oss bekväma med själva försäljningen och hade alltid bra råd när vi vinglade lite.
    James C sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-10-10
    • 73.0 m²
    2020-10-10
  • - Köpt en 3:a i Aspudden - Blev väl bemött av mäklaren - Förväntade mig proffesionellt och engagerat bemötande. Tycker att Anders levde upp till dem - Högt betyg. Det ända som drog aningen ner på betyget var vissa svårigheter att få respons via telefon
    Bernhard B köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-10-08
    • 68.0 m²
    • Hägersten
    2020-10-08
  • Köpt radhus sålt 3:a. Förberedde försäljningen genom ”kommande” vilket gav möjlighet till givande dialog och tips från Anders även vid köp av radhuset. Detta var ett viktigt stöd och gav en stark känsla av ”value for money” (avseende arvode). Tydlig, kunnig, erfaren. I början av processen lite långa svarstider i kommunikationen men detta förbättrades avsevärt ju närmare ”mål” vi kom.
    Cecilia K sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-10-01
    • 78.0 m²
    2020-10-01
  • Vi har sålt vår drömvåning i Gröndal. Anders har varit helt rätt mäklare för uppdraget med sitt strategiska sinne för vad som är rätt åtgärd vid rätt tillfälle under processen. Ett bra bollplank för oss säljare med balanserade svar på svåra frågor kring vad som är rätt eller fel i olika scenarier, baserat på lång erfarenhet. Rekommenderas varmt.
    Sören H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-09-27
    • 4.5:a
    • 131.0 m²
    • Gröndal
    2020-09-27
  • Vi hade väldigt höga förväntningar på Anders då han har så fina rekommendationer. Han levde verkligen upp till våra förväntningar från första kontakten tills kontraktsskrivning. Trevlig, professionell, full av energi och engagemang. Rekommenderar honom varmt. Mia
    Mia S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-09-24
    • 4.5:a
    • 131.0 m²
    • Gröndal
    2020-09-24
  • Jag anlitade Anders när jag sålde min etta på 32 kvadrat i Aspudden för att han är otroligt kunnig inom området han arbetar inom. Efter 2 min i min lägenhet kunde han berätta mer om min lägenhet och förening än jag själv visste! Anders är även rak, ärlig och lätt att arbeta med! Ger mina varmaste rekommendationer.
    Emelie T sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2020-09-22
    • 1:a
    • 32.0 m²
    2020-09-22
  • Anders sålde vår 2a i Liljeholmen hösten 2020. Han är en väldigt duktig mäklare som jobbade hårt för att det skulle bli smidigt för alla parter. Rekommenderas :)
    Erik A
    Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Liljeholmen
    2020-09-21
  • Proffsigt skött vid köpet av min lägenhet från visning till genomförd affär. Min färväntningar motsvarades till fullo.
    Cecilia N köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    • 4:a
    • 90.0 m²