Ida Helmerius

Ida Helmerius

Ida Helmerius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Ida Helmerius har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Ida Helmerius har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Helmerius har haft 14 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

31 omdömen om Ida Helmerius

Sofia G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Helmerius en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Midsommarkransen

Som köpare så uppskattade jag de kontakter som jag hade med Ida. Hon var lätt att kommunicera med och snabb på att återkoppla. Jag kände mig trygg med henne genom hela köpet.

Annica E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Helmerius en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Midsommarkransen

Ida är en otrolig mäklare! Extremt dedikerad och skapar både trygghet och förtroende. Skulle anlita Ida direkt om jag ska sälja igen.

Niklas E
Midsommarkransen

Nu har vi både köpt och sålt genom Ida och vi är fantastiskt nöjda! Ida gav oss en stor trygghet genom hela försäljningsprocessen. Väldigt professionell, litar på sin strategi och alltid tillgänglig!

Niklas E
Midsommarkransen

Otroligt engagerat, proffsigt och varmt bemötande. Vi var väldigt nöjda med att köpa med Ida som mäklare. Förtroendeingivande på alla sätt vilket gjorde oss väldigt trygga i processen!

Fanny N
Midsommarkransen

Lätt, smidig och trygg affär vid försäljning av vår lägenhet! Hade inte kunnat önska en bättre mäklare

Caroline B
Aspudden/Örnsberg

Jättebra på alla sätt, proffsig hjälpsam och engagerad.

Louise B
Aspudden/Örnsberg

Jag tyckte att Ida var duktig, trevlig, tydlig och hjälpsam.

Ingrid B
Aspudden/Örnsberg

Vänlig, inlyssnande, var alltid tillgänglig. Bra bemötande, kunnig. Rekommenderar Ida varmt.

Karl E
Aspudden

Lugn, tydlig och mycket trevlig

Per-Olof G
Aspudden

Ida var såväl kunnig som engagerad och tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.