Henrik Persson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 58 Läs vad Henrik Persson

• Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-04-04

Västertorp
    Jag sålde en lägenhet i Västertorp. Fick hjälp med styling. Henrik har haft ett mycket metodiskt och proffesionellt bemötande och arbetssätt. Lyckades även få många att titta på lägenheten mitt under Corona tider genom att ställa upp på extra visningar. Fick ett bra pris och en snabb process. Mycket nöjd. Läs mer
  • Carl Felix Tobias Ros P sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-13

Aspudden
    Sålde min trea i Aspudden som jag köpt genom samma mäklare. Kändes som en trygg och bra affär den gången och valde därför samma nu när jag skulle sälja. Verkligen superbra på alla sätt. Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • Isabella L köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-11

Aspudden
    Köp av lägenhet i Aspudden.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • Linnea L köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-08

Aspudden
    Köpt en 2a på 46,5 kvm. Henrik har varit lyhörd på mina frågor och haft en snabb och ärlig återkoppling. Trevlig och professionell. Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • Christina E sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-07

Hägerstensåsen
    Henrik hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Stockholm. Det var en smidig och enkel försäljningsprocess i alla steg. Henrik hade stor erfarenhet av området och visade stor professionalitet i alla steg, vilket gjorde att jag kunde slappna av och luta mig tillbaka. Jag är mycket nöjd med både process och resultat. Läs mer
  • Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-03

Aspudden
    Henrik är proffsig. Strukturerad och metodisk. Trevlig att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel D köpte sitt hus med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-06

Telefonplan
    Allt var bra förutom att vi upplever att utgångspriset inte var rätt. Att den far iväg 24% tycker jag påvisar ett lockpris. Läs mer
  • Richard B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-04

Mycket nöjd med Henrik under hela processen Läs mer
  • Henrik U köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-02

Aspudden
    Köpte en bostadsrätt tillsammans med min sambo. Förväntade mig en medgörlig mäklare som såg till kundens bästa.

Jag önskade skriva kontrakt samma dag som budgivningen var klar men ångrade mig då det blev för stressigt på jobbet och jag mottog kontraktet på eftermiddagen och hade inte hunnit läsa igenom kontraktet i lugn och ro. Pratade med Henrik och förklarade att jag önskade skjuta på det en dag för att ordentligt kunna gå igenom kontraktet som saknade relevant information som t.ex min sambos namn och personnummer samt att jag ville få bekräftat av banken att vårt lånelöfte håller.

Jag upplevde det som att Henrik var väldigt hetsig och stressig då han missat viktiga detaljer i kontraktet och ville skriva på samma kväll. Jag hade istället önskat att han var mer medgörlig och förstående i min situation att det är ett väldigt stort beslut att köpa en bostad. I slutändan löste det sig och vi skrev på kontraktet dagen efter. Läs mer
  • Ingrid N köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-11-25

Aspudden
    Henrik är saklig, kunnig och vänlig. Han hör av sig när han säger att han ska och tar sig tiden att förklara sådant som en förstagångsköpare inte riktigt förstår. Han är en bra säljare. Läs mer
    2019-11-25 Henrik P svarar Ingrid N
    Stort tack för de orden Ingrid! Hoppas ni kommer trivas. Mvh/Henrik