Henrik Persson
Registrerad mäklare sedan 2010-02-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 65 Läs vad Henrik Persson

• Hobbe E köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-07-06

Liljeholmen
    Henrik var trevlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Jari R sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-07-03

Aspudden
    Henrik skötte försäljningen av min lägenhet väldigt bra. Han är dessutom både snabb, grundlig och jättetrevlig. Läs mer
    2020-07-03 Henrik P svarar Jari R
    Tack Jari! Hoppas du får en trevlig sommar!
  • Stellan L sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-29

Aspudden
    Vi har både köpt och sålt bostäder via Henrik och är mycket nöjda. Henrik är en mycket kunnig mäklare, lätt att kommunicera med och väldigt trevlig. Läs mer
    2020-07-03 Henrik P svarar Stellan L
    Tack för era ord, det värmer! Ha en trevlig sommar!
  • LISA L
    LISA L skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-08

Jag anlitade Henrik när jag sålde min lägenhet vid Telefonplan. Henrik är väldigt kunnig om området, professionell och trevlig. Trots att jag sålde i början av Covid-19-pandemin kände jag mig aldrig orolig. Jag är väldigt nöjd med hur Henrik och svensk fastighetsförmedling skötte hela affären, inklusive budgivningen. Rekommenderar varmt Henrik och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • Henrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-04

Aspudden
    Jag har sålt min 2:a i Aspudden och jag har genom hela processen varit mycket nöjd och känt mig trygg med Henrik som mäklare med sin breda kunskap och stora engagemang. I denna försäljning kom det många fler till visningarna än jag först hade räknat med och det var många budgivare vilket gjorde att lägenheten sedan såldes till ett pris som var mycket bra utifrån hur marknaden ser ut. Jag kan varmt rekommendera Henrik som mäklare då jag som säljare känt mig otroligt trygg under hela processen. Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • Kaj W sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-04-30

4:a
    Hägerstensåsen
    Sålde en bostadsrätt 4:a på åsen.
    Mäklaren Henrik gav ett seriöst och kunnigt intryck från dag 1 vid offertförfrågan till påskrift av kontrakt.
    Vi hoppades på och räknade med något mer än vi slutligen fick för lägenheten, skulle egentligen inte sålt för det pris vi gjorde då vi inte hade någon brådska att flytta.
    Vi vann en budgivning på en villa under samma tid lägenheten var ute till salu, ett ok pris där gjorde att vi kunde anta köparens pris. Henrik hade bra koll på vart priset borde hamnat, blev 100k under vad vi egentligen ville ha men inom Henriks prisområde.. Vi är mkt nöjda med Henriks prestation och skulle varmt rekommendera honom.

En undran vi har är varför inte lägenheten lades ut som kommande på hemnet utan bara på Svensk fastighetsförmedling?
    Vitsen med kommande är ju just att den ska synas, enligt oss så bör ni införa det.
    Vi själva tittar aldrig på mäklarnas sidor utan bara på hemnet - hur ska vi då kunna se kommande?

MVH kajan Läs mer
  • Pontus M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-04-06

Aspudden
    Mycket nöjd med Henrik som sålt min bostad i Aspudden. Gav bra tips och råd gällande försäljningen och var själv aktiv under visningarna och hade sedan tidigare ett brett utbud av intressenter som kontaktades inför försäljningen. Läs mer
  • Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-04-04

4:a
    Västertorp
    Jag sålde en lägenhet i Västertorp. Fick hjälp med styling. Henrik har haft ett mycket metodiskt och proffesionellt bemötande och arbetssätt. Lyckades även få många att titta på lägenheten mitt under Corona tider genom att ställa upp på extra visningar. Fick ett bra pris och en snabb process. Mycket nöjd. Läs mer
  • Carl Felix Tobias Ros P sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-13

Aspudden
    Sålde min trea i Aspudden som jag köpt genom samma mäklare. Kändes som en trygg och bra affär den gången och valde därför samma nu när jag skulle sälja. Verkligen superbra på alla sätt. Läs mer
    Henrik P gillar detta
  • Isabella L köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-11

Aspudden
    Köp av lägenhet i Aspudden.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström