Henrik Persson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 34 Läs vad Henrik Persson

• Martin H skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2019-03-08

Sålde trea i Liljeholmen med Henrik Persson som mäklare.
    Vi var överlag väldigt nöjda.
    Lägenheten såldes inom 1% av värderingen.
    Vi eftersökte en mäklare som är förtroendeingivande och tycker att Svensk Fastighetförmedling i allmänhet och Henrik i synnerhet lever upp till det.
    Vi uppskattade flera saker, t.ex. snabb affär, bra råd från både Henrik och inredningsstylist och bra fotografering. Läs mer
    2019-03-11 Henrik P svarar Martin H
    Stort tack för din Reco Martin:)
  • Anna T skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2019-02-24

Jag har köpt min första bostad och hade en mycket trevlig upplevelse med Henrik Persson som mäklare. Han var trevlig, tillmötesgående och följde upp intresse noga och uppmuntrade mig till att ställa alla frågor jag kunde tänkas komma på. Läs mer
  • Peter B skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2019-02-23

Har sålt en trea på Hägerstensåsen med Henrik Persson som mäklare. Han har varit ytterst professionell i sitt bemötande och har alltid varit tillgänglig för frågor. Har haft med honom att göra tidigare, då som köpare, och vet att han gör allt för kunden. Läs mer
  • Josefina F skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-11-26

Sålt lägenhet

Fantastiskt bemötande. Otroligt engagemang!
    Kände oss trygga och blev ständigt uppdaterade.

Suveränt jobb! Läs mer
  • Emir I skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-11-19

Duktig och trevlig mäklare! Anledningen till att det inte blev fullt betyg är p.g.a. att mäklaren hade skrivit vissa saker i annonsen som man sedan vid kontraktsskrivning inte kunde garantera. Däremot hittade mäklaren en lösning som funkade både för oss köpare och för säljaren. Men situationen hade undvikits om rätt information funnits tillgänglig från start. Läs mer

2018-10-27

Henrik har varit vänlig, proffsig och effektiv, och med hans hjälp gick försäljningen snabbt och enkelt på alla sätt! Läs mer
  • Iréne S skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-10-22

Henrik var toppen. Mycket trevlig och lyhörd. Bra med telefonkontakt varje dag vid budgivningen.
    Bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Stort tack! Läs mer
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-08-24

Anlitade Henrik vid försäljning av vår bostadsrätt, allt gick väldigt smidigt från start till slut. Henrik får både köpare och säljare att känna sig lugna inför alla beslut och har ett väldigt professionellt förhållningssätt. Läs mer
  • Britt C skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-06-16

Sålt en Bostadsrätt.
    Förväntningarna var höga och Mäklaren levde upp till dem 110%
    Mycket skicklig Mäklare och dessutom mycket trevlig!!!! Läs mer
  • Sofia J skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-06-04

Tydlig i processbeskrivning, hjälp att planera nästa steg och bra med tips inför styling Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Anders Ångström