Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• BadgeNineYears
2 281

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge! Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta. Vårt...

2281 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Alejandro S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö Centrum

Andy has been very professional through the entire process of getting my first apartment. He was very straightforward, fair, patient, clear, and responsive through all the stages of the process. He has responded to all my inquiries clearly. Communication through e-mail can improve, but he is always responsive through phone calls. Overall, I am quite satisfied and pleased as a customer!

Benjamin Andreas D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Professionell, hjälpsam och tydlig.

Svar från Jimmy Rossetti

Tack Benjamin för en mycket bra Reco. Grattis till en fin bostad och smidig affär

Jan-Olof S
Vendelsömalm

Jimmy ordnade en visning samma dag vi ringde till honom vilket vi är tacksamma för. Jimmy var lätt att nå och var mycket kunnig och professionell. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare. /Olle och Marie

Tack Olle för en väldigt fin Reco. Grattis till ett fint hem

Alexanthra G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Bästa mäklaren, alltid lyhörd och ärlig

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en väldigt fin Reco.

Jonas D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Oscar var lyhörd, satte rätt förväntningar och var väl påläst om både område samt försäljningsobjekt. Oscar är väldigt behaglig att ha att göra med genom hela processen. Vår process var även en längre process där ett kontinuerligt utbyte och kontakt skedde med Oscar.

Joel D
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Handen

Professionell och mycket trevlig mäklare. Trygg och smidig process.

Tack Joel för en mycket bra Reco. Grattis till ett fint hem

Helena K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Långbro/Älvsjö

Mycket bra och förtroendefullt samarbete som pågick i drygt två år. Jag puffar Andy som drivande och pålitlig.

Sejad J
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Ribby

Sålde mitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti Jag är supernöjd! Stort tack 🤩

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en grym Reco och fint samarbete

Ayub A
Långbro/Älvsjö

Professionell, tillmötesgående och flexibel.

Anna A
Hammarbyhöjden

Andy är kunnig och inkännande. Han anpassar sina tjänster efter kundens behov. Han jobbar hårt och ör alltid tillgänglig. Det har känts tryggt hela vägen att ha anlitat honom.

Svar från Andy Shabo

Hej Anna, Stort tack för ditt fina omdöme, har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av Hasselquistvägen :) Vi ses på tillträdet!

Patricia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Årsta

Mycket Professionell, tillmötesgående och kommunikativ.

Sebastian L
Söderby

Jag fick ett mycket bra intryck av Jimmy. Han är väldigt kunnig, tillgänglig och svarar snabbt på frågor. Genom hela processen har Jimmy varit trevlig och enkel att göra med.

Tack Sebastian för en mycket bra Reco. Kul att du är nöjd med mitt arbete

Sergey S
Hammarbyhöjden

Andy gjorde allt som det skulle ha gjorts.

Svar från Andy Shabo

Stor tack för ditt omdöme, uppskattar att du tagit dig tiden och skriva ett!

Irene Kristina N
Dalarö

Trevlig tillmötesgående snabb och effektiv. Fyllde helt upp till våra förväntningar

Tack lena för en mycket fin Reco. Grattis till försäljningen

Lovisa B
Hagsätra

Mycket proffsig och tillmötesgående mäklare som gjorde allt han kunde för att vi skulle bli nöjda med vårt köp. Han var informativ, tydlig och rak vilket även underlättade allt. Rekommenderar verkligen Andy!

Svar från Andy Shabo

Vad kul med ditt fina omdöme Lovisa, jag hoppas att du och William skall trivas i er nya bostad! Vi ses på tillträdet.

Ryan Christopher M
Vendelsö

Jimmy was a great help in selling our home. We had to sell in a difficult time and Jimmy showed the confidence and market knowledge you want from a broker when the market is tough, He had a well laid out plan, and helped us all the way through. Jimmy was able to get our home sold in just a few weeks and we felt supported the whole time. I was also very impressed with the care Jimmy showed for the buyers, he supported them through the process and ensured they were comfortable the whole way through. Overall I was greatly...

Svar från Jimmy Rossetti

Thanks Ryan for a great Reco. So happy for you and that the selling process went good

Margareta S
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Positivt bemötande och lätt att ha kontakt med. Vi hade ett bra samarbete och jag fick svar på frågor och den hjälp jag behövde med försäljningen.

Shahla S
Älvsjö Solberga

Andy var bestämd och kunnig i sitt arbete och genomförde utförsäljning av min bostad på ett professionellt sätt. Egentligen förväntade jag mig ett högre pris på min lägenhet men Andy förklarade bostadsmarknadens aktuella läge för mig och övertygade mig att priset jag fick på min bostad var rätt.

Svar från Andy Shabo

Hej Shahla, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett fint omdöme, jag förstår att man som säljare alltid vill ha så mycket som möjligt. Tittar du däremot på dom senaste slutpriserna så har dom 3 senaste som är identiska till din bostad sålts för exakt samma pris, dvs 3,3 mkr. Vi kan därför konstatera att du fått ett marknadsmässigt pris för den rådande marknad som vi har i dagsläget. Stort tack för förtroendet så ses vi på tillträdet!

Dag T
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Trevligt bemötande samt väldigt smidig process och tydligt. Tillmötesgående

Sara H
VEGA

Vi är supernöjda med Jimmy och har sålt 2 bostadsrätter för oss. Kommer garanterat anlita honom igen.

Tack Sara för en mycket bra Reco. Grattis till försäljningen

Mattias M
Vega

Hade ett bra bemötande och svarade snabbt vid frågor.

Tack Mattias för en mycket bra Reco. All lycka till er

Busra D
VEGA

Kompetent, tydlig, otroligt lugn och professionell. God kännedom om område och bred kundkrets. Ärlig, trygg och otroligt ödmjuk. Överträffade alla förväntningar. Försäljningen gick fort. Heja Jimmy!

Svar från Jimmy Rossetti

Stort tack för en väldigt bra Reco och fina ord. Grattis till försäljningen

Arvid S
VEGA

Smidig och lätt att ha kontakt med. Rekommenderar.

Stort tack för en bra Reco. Grattis till försäljning

Busra D
Skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Tack för en superbra Reco. Grattis till försäljningen

Veronica H
Östberga/Älvsjö

Bra bemötande, trevlig mäklare och försäljningen gick smidigt.

Svar från Andy Shabo

Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme Veronica!

Suzanne H
Katarina

Fantastiskt mäklare som hjälpte oss med lägenheten vi verkligen önskade! Trevlig, tillgänglig och flexibel på alla sätt. Tack Andy för att du hjälpte oss köpa vårt drömboende!

Samane H
Vårberg

Jag blev väl bemött av mäklaren som var professionell och lyhörd under hela processen. Mäklaren överträffade mina förväntningar genom att ge kvalificerad rådgivning och säkerställa en smidig affärsprocess. Min upplevelse av mäklaren vid köpet av bostaden på Vårbergsvägen 179 var mycket positiv. Mäklaren visade sig vara kompetent, engagerad och tillmötesgående, vilket gjorde hela processen både enkel och framgångsrik för oss. Tack!

Kellie R
Liseberg

Jag rekommenderar Andy på svensk fastighetsförmedling till alla som söker en pålitlig, kunnig och engagerad mäklare. Allt har fungerat smidigt och Andy är lättillgänglig.

Johan L
Vega

Det går alltid att lita på Jimmy. Han har en engagerad och ödmjuk mäklare som har mycket bra kännedom om området. Rekommenderar honom varmt till alla vi känner!

Tack Johan för en grym Reco. Grattis till försäljningen

Amir A
Älvsjö Solberga

Andys engagemang och professionalism gjorde hela processen smidig, all eloge till honom.

Ditte B
Älvsjö Solberga

Proffsig, smidig och snabb! Hjälpte oss att köpa bostaden vi ville ha på bara några dagar!

Peter B
Älvsjö Centrum

Andy är en kunnig och engagerad mäklare som är tillgänglig och hjälpsam med det som behövs för säljare och köpare. Han visar professionalitet i hela försäljnings processen och är lyhörd för kundens önskemål.

Tomas L
Skarpnäck - Sköndal

Engagerad och lätt att kommunicera med.

Petter C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Kajsa var ansvarig mäklare för min lägenhet i Långbro Park. Vädligt effektiv och tydlig, precis som jag vill ha det.

Kirsty M
Kolartorp

Jimmy from Svensk Fastighetsförmedling Haninge has been fantastic! We really loved the Haninge area and Jimmy suggested a lovely house for us to look at. Viewings were organised quickly and kindly around our schedule. Jimmy ensured the bidding and sale process was very smooth, ensuring everything was very clear at every stage and offering support and explanations whenever needed. The sales meetings have all been very professional and we're excited to have bought our dream home. We would highly recommend Jimmy and his team.

Svar från Jimmy Rossetti

Thank you Kirsty for a great Reco and wonderful words. Happy to help you find your dream home

Gashaw H
Östbergahöjden

Andy är en stjärna som alltid va tillgänglig. Han är driven och ärlig. Vi uppskattade hans hjälp och ärlighet. Tack Andy för att du alltid va tillgänglig och för att du va rak och ärlig, du är bevis på att det finns bra och mänskliga mäklare.

Aleks P
Älvsjö Centrum

Tillmötesgående, tillgänglig, trevlig. Inga klagomål!

Maria K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Johanneshov

Marie levde upp till mina förväntningar, hon fick mig att känna mig trygg. Har fått bra information hela vägen.

Martin H
Skarpnäck - Sköndal

Snabb, tydlig & inlyssnande. Uppfyllde alla kriterier som jag behövde för en smidig lägenhetsaffär. / Martin

Anton O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Supertrevlig och vill både säljaren och köparen det bästa!

Nina Silke S
Årsta

Jag var jättenöjd! Trevlig och en smidig process, stort tack!

Catrin B
Kolartorp

Jimmy är mycket trevlig och påläst. Han är duktig på att argumentera och motivera. Han lägger manken till och jobbar hårt samt ger ett allmänt proffesionellt intryck! Rekommenderar verkligen!

Tack Catrin för en väldigt bra Reco. Grattis till försäljningen

Sara D
Östbergahöjden

Andy var alltid professionell, tillgänglig och flexibel och under hela försäljningen av vår lägenhet så var han otroligt lyhörd till våra önskemål. Skulle vi sälja eller köpa igen så kommer vi definitivt använda oss av Andy igen. Rekommenderar honom varmt!

Leif O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Johanneshov

Trevlig mäklare. Mkn charm o kunnig 💪🏻👍🏻vänligen Leffe O

John R
Vega

Väldigt bra och rutinerat bemötande av Jimmy. Gjorde bostadsaffären väldigt smidig för oss

Tack för väldigt bra Reco. Kul att ni är nöjda

Maria Gina Heleni M
Östbergahöjden

Först och främst är han jätte trevlig, hjälpsam, mänsklig, super duktig, talar klart och tydligt helt enkelt bäst!!

Preetha R
Vega

Jimmy has been extremely professional during his interaction with us and we are happy to have mediate this house between us and have a successful closure of the contract. Thanks for adapting to our schedules so that we could complete this sale. Definitely recommend him if you're looking for a reliable real estate leader!

Thank you so much for a great Reco. Congratulations

Andreas G
Vega

Kan inget annat än att ge högsta betyg. Det är andra gången som jag anlitar Jimmy vid försäljning av en bostad. Han är alltid tillgänglig, tillmötesgående & hittar alltid lösningar för att alla parter ska känna sig nöjda. Kan varmt rekommendera honom till alla som ska köpa eller sälja sin bostad.

Tack Andreas för en otrolig Reco. Grattis till ännu en smidig försäljning

Andrea K
Rågsved

He sold my apartment in a short period We got the price that we wanted He is very good at his job

Benjamin Harley J
Kolartorp

Fantastic, measured and helpful. Jimmy is calm, approachable and knowledgeable. He helped us navigate the sales process and provided excellent insight into the property, neighborhood and sellers expectations. Jimmy was prompt at communicating and turned a viewing into a signed sale within 48hrs, without ever feeling rushed. Top quality and look forward to having him as a point of contact as we get closer to moving-in date.

Svar från Jimmy Rossetti

Thanks for a great Reco. So happy to help you find a beautiful home