Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 4 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 1233 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta 2

• köpte sitt hus med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-01-17
    Trevlig, bra bemötande och tillgänglig för frågor. Kan starkt rekommendera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-01-17
    Mycket trevlig och professionell!
    Stort tack för förtroendet och fint omdöme Tatiana! Emil Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-01-14
    Trevlig, lugn och metodiskt.

Lyssnar in och förstående.

Kändes enkelt och tryggt att göra affär med Jimmy som mäklare.
    Tack Joacim för bra Reco. Stort grattis till en fin bostad Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-01-14
    Jag är nöjd med Jimmy, han kändes skärpt och kunnig överlag, skulle definitivt rekommendera honom om du skall sälja.
    Tack Fadi för fina ord och bra RECO. Grattis till en bra försäljning Jimmy Rossetti
  • Newal Hashim H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Enskede
    2022-01-13
    Proffsig mäklare med god bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Årsta Park - Östberga
    2022-01-13
    Marie är genom trevlig och yrkeskunnig inom sitt område.
    Hon låter ingenting falla åt slumpen. Lite tråkigt var att hon glömde meddela att Svensk Fastighetsförmedling inte står för fakturan från Hemnet, det borde ha nämnts då Hemnet kom på tal.
    Annars är hon väldigt snabb när hon börjar vädra försäljning och då går det kanske lite för snabbt.
    • Älvsjö Centrum
    2022-01-13
    Väldigt bra bemötande, allting gick så smidigt till!
    Tack Lara för bra Reco och stort grattis till en fin bostad Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Årsta Park - Östberga
    2022-01-13
    Bra bemötande och över mina förväntningar. Väldigt nöjd!
    Hej Philip,
    Vad kul att få hjälpa dig till en mycket fin lägenhet.
    Jag är säker på att du kommer stortrivas.
    • Västerhaninge
    2022-01-12
    Det var ett professionellt, trevligt och tryggt bemötande hela vägen.
    Tack Sansuk för bra Reco. Kul att du fick bra intryck från mig Jimmy Rossetti
    • Västerhaninge
    2022-01-12
    Väldigt trevligt bemötande, professionell och tydlig.
    Tack Mattias för bra reco. Stort grattis till ett fint hus Jimmy Rossetti
    2022-01-10
    Då detta var mitt första lägenhetsköp så hade jag inte jättebra koll på saker, och visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig.

Hur som helst så var Marie väldigt trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon förklarade saker på ett sätt som gjorde det enkelt att förstå, samt svarade på alla frågor jag hade.

En väldigt trevlig och bra mäklare helt enkelt!
    Hej Marcus,
    Stort tack för fina ord och grattis till en mycket fin lägenhet där jag är säker på att du kommer stortrivas.
    2022-01-08
    Bästa mäklaren som ser efter kunden på bästa sätt
    Tack för fin Reco Alexanthra. Stort grattis till både köp och sälj Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-01-07
    Inlyssnande, professionell, kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-01-07
    Björn är mycket duktig och lugn mäklare, vi är mycket nöjda med honom 😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-01-02
    Är super nöjd! Proffsig och tillmötesgående. Gav mig alla senaste uppdateringar kring lägenhetsresan innan jag själv behövde fråga.
    Tack för ett fint omdöme! Det gör mig superglad att du har känt dig uppdaterad och är nöjd med både affären och kommunikationen! Nu kan du i lugn och ro förbereda flytten och se fram emot tillträdesdagen! Hälsningar Jessica Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
  • köpte sin stuga med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • VÄSTERHANINGE
    2021-12-29
    Proffsig, trevlig, lugn. Lämnade fint utrymme till diskussioner om stort och smått mellan oss och köparen under kontraktsskrivning.
    Tack Sandra för fin Reco. Kul att ni är nöjda med mitt arbete Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-12-20
    Inget att klaga på. Lättillgänglig och bra uppdateringar angående processen. Jag fick vad jag ville ha och är nöjd med affären i det stora hela.
    Tusen tack för ett fint omdöme Daniel! Det gör mig så glad att du är nöjd med både slutpriset och min hjälp! Din försäljning är ett ypperligt exempel på hur vi jobbar med Läge+ under en längre tid för att hitta rätt köpare, istället för försäljning vid en specifik tidpunkt.
    Ha nu en riktigt fin jul och gott nytt! Hälsningar Jessica
    • VÄSTERHANINGE
    2021-12-18
    Ger snabb och tydlig återkoppling. Håller kontakten på en ”försynt” sätt, jag menar verkar se kundens behov före sitt eget dvs typ insisterar o tjatar inte. Lyhörd för önskemål, fixar snabbt möten etc efter kundens behov. Mycket lättsam att ha att göra med.
    Tack Birgitta för väldigt fin Reco. Stort grattis till er fina stuga Jimmy Rossetti
  • PER V
    skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-12-16
    Jimmy är väldigt professionell vi kände oss trygga under hela processen med att sälja vårat sommarhus.
    Jimmy har ett lugnt och ett behagligt bemötande som smittar av sig både till säljare och köpare. Jimmy har ett brett kunnande och stort kontaktnät.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Kommer anlita honom igen om det kommer till framtida försäljningar.
    Tack för mycket fina ord och bra RECO. Kul att ni är nöjda och att resultatet blev mer än lyckat Jimmy Rossetti
  • EVA-LOTTE B
    2021-12-16
    Trevlig, kunnig, förekommande då jag ville köpa osedd lägenhet (hade redan sett grannlägenhet). Hjälpsam då jag strulade mellan bouppteckning och arvskifte.
    Bra kontaktnät (kunde få direkt backup av mäklaren som sålde mitt hus).
    Skickade över bouppteckningen direkt till mig så avtal kunde skrivas omgående. Energisk och arbetsam.
    Mycket bra sammanfattningsvis!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Norrby
    2021-12-15
    Proffsigt bemötande. Hjälpte till med allt som behövde göras med all pappersexercis mm.m. Lugn, trevlig och svarade på de frågor som dök upp. Kan varmt rekommendera Jimmy.
    Tack Anna för bra Reco. Kul att du är nöjd och vill rekommendera mig Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-12-14
    Väldigt bra bemötande och smidig affär. Har stort förtroende för Kajsa Rekommenderar!
    2021-12-13
    Superproffsig, effektiv mäklare som sålde vår lägenhet i rekordfart! Kände oss trygga genom hela processen och fick det priset vi ville ha. Varma rekommendationer och kommer definitivt anlita Jimmy igen!
    Tack Jennifer för fin Reco. Stort grattis till en magisk försäljning Jimmy Rossetti
    2021-12-12
    Bra bemötande;lätt att kommunicera med henne,
    Hennes förklaringen är väldigt tydlig,kunlig och ärli.
    Hej,
    Alltid så roligt att hjälpa kunder till nya boenden, och stort grattis till er nya lägenhet.
    2021-12-10
    Trevligt bemötande, kunnig mäklare, levererade över förväntan. Vi som säljare är jättenöjda!
    Tack Tove för fin Reco. Grattis till en grym försäljning Jimmy Rossetti
    2021-12-09
    Jimmy hade ett proffsigt bemötande. Han levererade bra utefter våra förväntningar, var inlyssnande och vi kände oss trygga med honom som mäklare. Rekommenderar starkt att anlita Jimmy Rossetti!
    Tack Jonathan för bra Reco. Stort grattis till en lyckad försäljning Jimmy Rossetti
    2021-12-08
    Vi kan inte med ord beskriva hur nöjda vi är med Jimmy! Han såg till att vi kände oss trygga genom hela sälj processen och sålde vårt hem till rekordpris i föreningen. Rekommenderar Jimmy till alla!
    Tack för fin Reco och stort grattis till en grym försäljning Jimmy Rossetti
    2021-12-08
    Jag ville sälja dyrt, snabbt och smidigt och detta gjorde Jimmy till verklighet. Han är otroligt professionell, erfaren och duktig. Fanns tillgänglig i princip 24/7 och höll en otroligt bra kommunikation från start till slut.
    Tack Jessica för mycket fin RECO. Stort grattis till en magisk försäljning Jimmy Rossetti
  • Roland G
    • VEGA
    2021-12-08
    He works very fast and gets it done
    Thank you Roland for a good Reco. Congratulations to a good buy and sell Jimmy Rossetti
    2021-12-06
    Jimmy är väldigt professionell i sitt yrke. Vi kände oss väldigt trygga med att ge honom uppdraget att sälja vår bostad. Vi var noga med våra förväntningar och han levererade till max. Plus poäng är att han sålde vår bostad väldigt snabbt!
    Tack Christian för bra Reco. Stort grattis till en bra försäljning Jimmy Rossetti
    professionellt
    empatiskt
    förtroendeingivande

Jimmy har mycket väl levt upp till våra förväntningar

En sammantagen mycket god upplevelse. Det kändes tryggt att sälja vårt hus med Jimmy som stöd!
    Stort tack för fina ord och bra Reco. Grattis till en fantastisk försäljning Jimmy Rossetti
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-12-06
    Proffsig, påläst och serviceminded.
    Tack Åsa för bra Reco. Stort grattis till fin bostad Jimmy Rossetti
    2021-12-06
    Lovade och höll vad han sagt om tilltänkt slutpris och vad han skulle kunna sälja det för.
    Tack Kurt för bra RECO. Grattis till en lyckad försäljning Jimmy Rossetti
    2021-12-05
    Riktigt bra ! Sålde för rekordpris så Haninges bästa mäklare !
    Tack Simon och stort grattis till en magisk försäljning Jimmy Rossetti
    • Centrala Haninge
    2021-12-04
    Jimmy hade en trevlig bemötande och han tog reda på alla frågor som jag hade angående lägenheten. Snabb återkoppling.
    Tack Sirpa för bra Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
    2021-12-04
    Jättetrevlig, professionell och lättsam.
    Tack Anna-Lena för bra Reco. Kul att ni är nöjda med mig Jimmy Rossetti
    2021-12-04
    Mycket nöjd med Svensk fastighetsförmedling, och mäklaren Jimmy Rossetti . Proffsigt och kompetent bemötande.
    Tack Marie för fin Reco. Kul att du är nöjd med både mig och Svensk Fastighetsförmedling Jimmy Rossetti
    2021-12-04
    Har ej haft en personlig kontakt med Jimmy Rossetti men vad jag hört från min syster Anna-Lena så är allt som det ska vara👍👍
    Tack Agneta för bra RECO. Kul att ni är nöjda Jimmy Rossetti
    2021-12-04
    Vi blev väl bemötta och fick bra info om lägenheten. Vi är nöjda.
    Tack Kirsti för bra RECO. Stort grattis till en fin lägenhet Jimmy Rossetti
    2021-12-04
    Detta var vår tredje affär tillsammans, bara det säger ett och annat. Jimmy är ett självklart val, vänlig, snabb återkoppling och grym på sitt jobb
    Tack Miguel för bra Reco och grattis än en gång till din bostadsaffär Jimmy Rossetti
    2021-12-03
    Marie var trygg, stöttande och mycket kunnig och hjälpsam. Vi är supernöjda med hennes hjälp vid försäljningen av vår lägenhet.
    Hej Linda och Atoi,
    Stort tack för fina ord och förtroendet och härligt att få hjälpa er vid försäljningen.
    Lycka till med nya huset och flytten dit.
    Trevlig :)
    Lättillgänglig, snabba svar på frågor, samt att jag lyckades få till 2 snabba privata visningar av objektet på Spannarpsgränd 8, samt att Marie på kort tid lyckades sälja min nuvarande lägenhet till en intressent i porten inom 48 timmar. Går inte att lämna ngt annat än toppbetyg 👍👍👍
    Tack Christopher för fina ord.
    Det var verkligen härligt att kunna hjälpa till med både nytt köp samt även försäljning av din egen bostad.
  • Marie Helén B
    • Johanneshov
    2021-12-03
    Mycket trevlig o med driv.
    Vi blev lovade stort men det höll inte, men berodde inte bara på mäklaren.
    Vi blev mycket bra bemötta, och fick bra med hjälp och återkopplingen var utmärkt.
    Hej Helen,
    Härligt att få hjälpa er med er flytt till Blekinge genom försäljningen.
    Lycka till framöver så hoppas jag att våra vägar korsas någon gång i framtiden.
    Marie Bertilsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Långbro Park/Älvsjö
    2021-12-02
    Kajsa har ett proffesionellt bemötande och var snabb att besvara våra frågor. Hon var lätt att få tag på. Vi fick en ordentlig genomgång av vårt objekt som vi köpt. Toppen mäklare!
    2021-11-30
    Jimmy är tillmötesgående, klipsk och en skicklig mäklare som verkligen kan sin sak. Honom kommer jag definitivt att rekommendera till vänner och bekanta! Du är grym Jimmy!
    Tack Berivan för fina ord och bra Reco. Jimmy Rossetti
  • Mikaela R
    2021-11-30
    Jimmy är som alltid professionell i alla led. Lugn, trygg och saklig. Både i vårt samarbete som säljare och köpare har Jimmy vart tillgänglig och förmedlat bra affärer.

Med fötterna på jorden och med ett förtroendeingivande intryck är Jimmy i särklass den bästa mäklaren jag och min sambo fått hjälp av.

Tack Jimmy!
    Tack Mikaela för väldigt fina ord. Stort, stort tack Jimmy Rossetti
    • Hammarbyhöjden
    2021-11-29
    Det gick så där vårt försäljning, många beslut som gick fel, jag tycker att Björn som har erfarenhet kunde ha förutsett några.
    • ÅRSTA
    2021-11-28
    En väldigt kompetent mäklare som kan sin sak!
    Stort tack för förtroendet och fint omdöme Zaid! Emil Siönäs
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Örby
    2021-11-27
    Jag tycker att Stefan är en erfaren, seriös med bra inblick i marknaden. Han har ett trevligt bemötande.
    • Blåsut
    2021-11-27
    Blev trevligt bemött, fick alltid hjälp fort och svarade på min frågor tydligt och bra.
    Tack Klara för bra RECO. Viktigt för mig att kund får rätt info och fort Jimmy Rossetti