Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 4 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 739 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

• 2020-10-22

Paul G skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Köpare av lägenhet som Orshina sålde. Mycket nöjd med henne! Rekommenderar Orshina! Läs mer
  • 2020-10-21

Kent N skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Jag har sålt min avlidna mammas bostad i Hagsätra. 3 rum o kök.
    Kajsa ( mäklaren) träffade jag redan i våras och sedan har jag och syskon haft fullt upp med att tömma lägenheten.
    Jag förväntade mig en proffsig mäklare och det var vad som inträffade.
    Kajsa , kunnig, hjälpsam, trevligt bemötande och har tålmodigt väntat på att lägenheten kunde utannonseras.
    Sedan gick det fort - annons ut på fredagen och kontrakt skrevs följande tisdag.
    Efter kort dialog med köparen kunde Kajsa ( med sin erfarenhet) och jag hitta rätt pris och allt OK.
    Hoppas att fler mäklare har samma GO och vilja och kan lyssna på kunden ( i mitt fall som säljare)
    Kan bara rekommendera henne för fortsatta uppdrag.
    Med vänlig hälsning Kent Norin Läs mer
  • 2020-10-21

Alexander S skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Sålde min lägenhet väldigt smidigt genom Orshina på Svensk Fastighetsförmedling och är väldigt nöjd. Hon är väldigt driven i sitt uppdrag samtidigt som hon stöttade mig som säljare genom hela processen med sin professionalitet och trygghet. Läs mer
  • 2020-10-19

Marita L skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Jag sålde min bostadsrätt och Orshina var min mäklare.
    Hon var trevlig, lätt att jobba med, positiv, stöttande och ärlig. Hörde av sig hela tiden och lätt att få tag i.
    Hon gjorde ett toppenjobb! Läs mer
  • Pernilla L

2020-10-16

Pernilla L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har fått utmärkt hjälp av Jimmy i vår säljprocess och har fullt förtroende för honom. Läs mer
  • Robin J

2020-10-15

Robin J skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Proffsig, tydlig och flexibel! Läs mer
  • 2020-10-15

Pernilla M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är lugn, trygg och trevlig. Lättillgänglig och känns mycket proffsig. Han höll extravisningar för oss och svarade tålmodigt på frågor och funderingar. En riktigt bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • 2020-10-15

Berry M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en villa i Vendelsö. Jimmy var
    Tillgänglig, påläst och proffsigt! Läs mer
  • 2020-10-14

Sudip M skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    We bought home from Orshina. She was very cordial and very enthusiastic. She arranged private viewing on our request on a very short notice. She helped us view the house twice on our request and she was very cheerful and helpful during the viewing. She resolved all our queries about the house and all process went smooth because of her.
    We really loved the way Orshina helped us finalizing the house.
    She patiently translated the contract in English so that we know what we are signing on.
    Big Thumbs up to her! Läs mer
  • 2020-10-13

Domenico L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har fått hjälp att sälja en tomt med ett fritidshus. Jimmy har varit professionell och även hjälpt till med försäljningsstrategin. Läs mer
  • 2020-10-09

Maryam F skrev om Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Väldigt trevlig mäklare som tog sig tid för att svara på frågor. Hade kontakt med Oskar under en längre tid då huset vi köpte va ute som kommande. Ringde och fick uppdatering om hur läget va. Läs mer
  • 2020-10-09

Sarah H skrev om Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Väldigt tillmötesgående och har under hela processen informerat oss om våra valmöjligheter samt sett till att vi hela tiden känt oss säkra och trygga med att sälja vår bostad. Läs mer
  • 2020-10-09

Simon T skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Orshina var kanon och hjälpte mig att köpa min första lägenhet. Alltid glad och hade svar på alla mina frågor. Hon gjorde hela affären enkel och smidig! Läs mer
  • 2020-10-06

Mikael N skrev om Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Oscar hjälpte mig att sälja en bostadsrätt.
    Jag upplevde Oscar som mycket kunnig och seriös. Han höll mig informerad under hela processen. Han var väl insatt i området och utbudet. Om ni vill ha tag på en bra och seriös mäklare så kan jag verkligen rekommendera Oscar. Läs mer
  • Mikael S

2020-10-04

Mikael S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy Rossetti överträffade mina förväntningar. Han är kunnig, snabb och verkligen levererar.
    Om jag någon gång ska göra en fastighetsaffär så är det med Jimmy.
    Jag rekommenderar Jimmy till alla jag känner när det gäller bostadsfrågor. Läs mer
  • 2020-09-28

Lotta M skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Väldigt lätt att ha & göra med. Proffsig, lätt att få tag på och han återkopplade löpande under processen. Skötte affären med bravur och jag fick vad jag ville ha för min lägenhet. Läs mer
    2020-09-28 Julius L svarar Lotta M
    Tack Lotta! Varit en ära att får hjälpa till! Bara att hojta till då drömhuset dyker upp!
  • 2020-09-26

Sebastian L skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Jag har köpt en tvåa i Årsta.
    Upplever Julius som trevlig, kunnig och med mycket god lokalkännedom baserat på många års erfarenhet av stadsdelen.

Proffsigt från början till slut. Läs mer
    2020-09-26 Julius L svarar Sebastian L
    Tack för fina ord! Hoppas du kommer trivas bra i din nyköpta lägga. Välkommen till Årsta!
  • 2020-09-24

Olov M skrev om Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Sålt en bostadsrätt i Årsta.
    Blev väldigt bra bemött.
    Resultatet blev mycket bättre än jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2020-09-24

Jafar M skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Orshina är en otroligt professionell, engagerad och driven mäklare! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-09-24

Annette L skrev om Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    * Försäljning av en bostadsrätt på 77 m2 i Årsta
    * Jag blev bemött på bästa tänkbara sätt.
    Han var så effektiv, han besvarade alla mina frågor direkt med
    vändande mail/sms. Alltid glad och vänlig.
    Han ordnade snabbt hjälp med bortforsling/städning av
    lägenheten.
    * Mitt önskemål/förväntning var att så snabbt som möjligt få
    lägenheten såld och till ett bra pris.
    Detta levde han verkligen upp till. Försäljningsuppdraget skrevs
    25/8 och försäljningskontraktet skrevs 22/9 till ett pris som jag
    är jättenöjd med.
    * Jag ger högsta betyg till min mäklare och rekommenderar
    honom gärna till vänner och bekanta. Även för egen del om jag
    behöver anlita en mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2020-09-24

Mikaela N skrev om Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Köpte en 3:a i årsta av Casper, smidig budgivning! Proffsig mäklare med koll på lägenheten ! Läs mer
  • 2020-09-22

Anna L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en lägenhet. Vi är väldigt nöjda med mäklarens bemötande och kunskaper. Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Anna L
    Tack Anna för fin RECO och kul att nöjda
  • 2020-09-22

Mikael L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Brf Parhus

Jimmy är en mycket skicklig och professionell mäklare. Han är trevlig och lyssnar på ens förväntningar.
    Vi upplevde att han förstod vad vi ville få ut av försäljningen och han levererade det.

Vi är mycket nöjda!! Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Mikael L
    Tack Mikael och kul att du är nöjd. Smidigt och bra köpare
  • Johan Y

2020-09-21

Johan Y skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Stefan har skött affären mycket bra. Mycket noggrann och tydligt i sin kommunikation med mig och min fru. Kan bara säga att det har varit mycket trevligt att få använda Stefan som mäklare. Läs mer
    2020-09-25 Stefan D svarar Johan Y
    Trevligt med fina ord, det uppskattas. Jag önskar er lycka till.
  • 2020-09-21

Daniel L skrev om Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Lugn, inlyssnande och engagerad. Toppen! Läs mer
  • 2020-09-19

Michael F skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy hjälpte mig sälja min lägenhet till rekordpris i Haninge Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Michael F
    Kul att få levera och tack för fin RECO
  • 2020-09-19

Carl-william E skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Köpte vår första lägenhet i Stockholm. Kajsa var från start trevlig i sitt bemötande och tillmötesgående i vår vilja att se lägenheten utanför visningstider. Kommunikationen var utmärkt såväl innan som under budgivning. I helhet en snabb och enkel affär. Läs mer
  • 2020-09-18

Helén Kristina N skrev om Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Vi har köpt en lägenhet. Vi har fått ett mycket bra och proffsigt bemötande av Oscar och dessutom vände han vårt första intryck av Svensk fastighetsförmedling från mindre bra ,vilket inte berodde på Oscar, till mycket bra och positivt. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera Oscar till andra och själva anlita honom om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2020-09-17

Mikael J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har sålt lägenhet.
    Blev helt fantastiskt bemött av Jimmy.
    Han e lugn trevlig o hör av sig när han säger så.
    Mina Förväntningar va som ovan.

Mycket bra upplevelse, allt va 👍 Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Mikael J
    Tack för bra RECO. Viktigt för mig mig att ni är nöjda
  • 2020-09-15

Nebojsa J skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Det har varit jätte smidigt med hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-14

Elin L skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Orshina hjälpte mig sälja min lägenhet i Fruängen. Hon kom in med superhärlig energi, lyssnade på mina rädslor och förväntningar och gjorde sen ett snabbt och effektivt jobb.
    Jag kände mig hörd och trygg genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja! Läs mer
    2020-09-15 Orshina Z svarar Elin L
    Tack Elin för dina fina ord!
    Kul att du är nöjd med mitt arbete :)
    Orshina Z gillar detta
  • 2020-09-14

Lise-lotte E skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Väldigt proffesionellt bemötande.Lugn och mycket hjälpsam. Hittade lösningar. Lyssnade till våra behov.Vi kände att vi hade stort stöd i vår försäljning av vår villa. Vi kan varmt rekommendera Ingemar Ahlberg! Läs mer
  • BO JOHAN PATRIK J

2020-09-13

BO JOHAN PATRIK J skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Väldigt proffsig, snabb och hjälpsam på alla sätt och vis. Tack vare henne hittade jag en lägenhet som jag gillade och köpte. Stort tack! Läs mer
    2020-09-15 Orshina Z svarar BO JOHAN PATRIK J
    Tack så mycket för din rekommendation Patrik.

Stort grattis till ditt köp och ha det så bra!
    Orshina Z gillar detta
  • 2020-09-13

Inger D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en bostadsrätt på 4 r o k. Mycket bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Inger D
    Tack Inger och kul att ni är nöjda. Snart får ni flytta
  • 2020-09-12

Andreas O skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, rakt på sak, duktig och trevlig. Kändes pålitlig. Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Andreas O
    Kul att ni fick en bra känsla av mig och tack för fin RECO
  • 2020-09-12

Carl M skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Vi köpte ett hus genom Svensk Fastighetsförmedling Årsta.

Vi, jag och min sambo är väldigt nöjda med Mäklaren Ingemar Ahlberg.

Jag har för första gången träffat den perfekta länken mellan säljare och köpare.

/Thomas Läs mer
  • 2020-09-11

Pontus J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vår Villa med hjälp av Rosetti. Han har hela tiden varit korrekt och proffesionell, vi har fått en bra känsla för honom. Vi fick ett bra pris för huset till stor del tror jag pga hans kontaktnät med potentiella kunder Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Pontus J
    Kul att ni är nöjda och att vi hittade en fin familj som köpte ert hus
  • 2020-09-11

Ayse A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi valde att sälja vår lägenhet i Vega med Jimmy. Trots mycket tuffare coronapandemi lyckades Jimmy sälja vår lägenhet till ett väldigt bra slutpris!

Kan intyga att Jimmy är en engagerad, målmedveten och mycket skicklig mäklare. Otroligt nöjd, rekommenderas starkt.
    Tack JImmy, du är guld! Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Ayse A
    Tack för bra RECO och att ni är nöjda

Anna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har nyligen köpt ett rådhus. Vad kan vi säga om mäklarens bemötande? Saklig och tydlig, kommunikativ, lätt att samtala med. Väldigt öppen. Han har besvarat alla våra frågor, även de konstiga. Tillgänglig! Hjälpsam och framförallt väldigt trevlig! Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Anna K
    Tack för fin RECO och att vi äntligen hittade det perfekta huset till er
  • 2020-09-10

Kristian N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Vi köpte en lägenhet i Älvsjö.
    Mycket professionellt och bra bemötande och kunnig mäklare. Läs mer
    2020-09-25 Stefan D svarar Kristian N
    Tack Kristian, hoppas ni kommer trivas närmare Älvsjö C.
  • 2020-09-10

Maria B skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    En erfaren och lugn mäklare som tryggt leder dig genom affären. Läs mer
    2020-09-25 Stefan D svarar Maria B
    Tack Maria, hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
    Stefan
  • 2020-09-10

Ann Rosé-marie S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi tog kontakt med Jimmy Rossetti då han höll på att sälja en bostadsrätt i samma område som vår och frågade om han var intresserad och åta sig detta.
    Jimmy har ett väldigt trevligt bemötande och är otroligt effektiv Inom en vecka satt vi på ert kontor och skrev under handlingarna.
    Vi är jätte nöjda!! Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Ann Rosé-marie S
    Smidigt och bra. Tack för fin RECO
  • 2020-09-09

Ann S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han brinner för sitt jobb. Det märks att han gör allt för kunden. Alltid glad och possitiv. Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Ann S
    Jag tycker verkligen att det är kul och bra att det märks. Tack för bra RECO
  • 2020-09-09

Mahmood K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Otroligt stark tro på vad han gör och vart allt ska landa. Tog ett steg tillbaka ut mitt kontrollbehov och lät Jimmy styra hela vägen. Det funkade bra och fick bra resultat.

Super nöjd med Jimmys insats! Otroligt engagerad, lyhörd , professionell och alltid KONTAKTBAR.

Känns aldrig stressad trots att han jobbar mycket, tar sig tid och är flexibel.

2020-09-28 Jimmy R svarar Mahmood K
    Tack för bra RECO. Ett nöje att jobba med dig
  • 2020-09-07

Zakaria F skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är utan tvekan den bästa mäklaren jag haft med att göra. Han är punktlig, professionell och ser alltid till att återkoppla. Ska du sälja din lägenhet och vill säkerställa att du får de bästa förutsättningarna? Då finns det ingen annan än Jimmy. Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Zakaria F
    Tack för bra RECO och kul att få leverera
  • 2020-09-07

Julia S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt i Vega. Allt har gått snabbt och smidigt! Läs mer
    2020-09-28 Jimmy R svarar Julia S
    Tack för fin RECO. Nu längtar vi tills ni får flytta in
  • 2020-09-05

Marcus P skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar om hur en bra mäklare skulle vara. Läs mer
  • 2020-09-03

Birgitta T skrev om Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Trevlig proffsig och lugn mäklare.
    Trots att jag ringde och frågade om mycket fick jag snabb återkoppling och svar på mina frågor.

Samtidigt upplever jag mäklaren
    som trevlig och lättsam.
    Tack Casper! Läs mer
  • 2020-09-03

Magnus O skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Sålt bostadsrätt. Trevlig och snabb på återkoppling när man frågat saker. Bra resultat av försäljningen Läs mer
  • 2020-08-31

Linda Jackline Namugga M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt en bostad genom Jimmy.
    Allt har fungerat smidigt och bra under hela processen. Resultaten blev över min förväntan! Jimmy är driven, kunnig och inkännande! Tack för allt! Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Linda Jackline Namugga M
    Tack själv för fin RECO. Kul att det gick smidigt med och fina köpare

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta