Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 4 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 937 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-14
    Jessica överträffade våra förväntningar och levererade vårt drömpris! Hennes sätt att bearbeta förmarknaden passade oss perfekt och gav oss en smidig och snabb affär över förväntan. Kan varmt rekommendera Jessica och ingen tvekan om att vi kommer vilja samarbeta igen vid eventuella framtida bostadsaffärer, tack för allt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-14
    Vi är jättenöjda med Casper. Hjälpsam och duktig!
    2021-05-12
    Jessica är fantastiskt tillmötesgående, flexibel och enkel att ha att göra med. Jessica var proffsig och fick oss att känna oss trygga. Vi hade ett fint samarbete genom hela försäljningsprocessen. Rekommenderar Jessica varmt!
    Tack snälla Jennifer för ert fina omdöme! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen, som när ni väl bestämde er för att flytta gick väldigt fort! Bra att ni var förberedda med vår tjänst Läge+ Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
  • Fredrick A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Bandhagen
    2021-05-12
    Oscar gjorde ett kanon jobb och hade bra instinkter, fick lägenheten såld för ett rekord pris.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-06
    Emil var en utmärkt mäklare vid köpet av vår nya lägenhet. Vi fick se lägenheten med kort varsel vilket resulterade i att vi köpte innan visning och kunde skriva redan dagen efter. Snabbt och smidigt!
    Tack Pauline och Sebastian för fina ord! Nu ser vi fram emot tillträdet så ni får skapa ert nya drömboende! Emil Siönäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-05-05
    Jimmy hjälpte oss att sälja våran lägenhet till ett pris vi var väldigt nöjda med. Han var väldigt tydlig och proffsig från början till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Rågsved
    2021-05-04
    Excellent service and communication right from the first viewing. It made the process of purchasing my first property in Sweden so simple, knowing that I had someone experienced and reliable helping me each step of the way.
    Could not recommend her guidance and professionalism enough.
  • Joni K
    2021-05-04
    Jimmy was really transparent throughout the process on the market realities, how long the process takes and what to expect, so it was rather smooth ride for us. We have small child so it's not easy to arrange apartment viewings for potential buyers and we got to show only twice before we got great buyer with whome we had match with theirs and ours expectations, so the process was really easy on us.

I'm also not Swedish speaker and Jimmy saw extra efforts to make sure that everything is understood by us.
    2021-05-04
    Jimmy Rossetti har sålt min 2a i Vega på 43 kvadratmeter, allt utefter mina förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-05-04
    Saklig och påläst och gällande dem frågor vi ställde ang fastighet lägenhet och området fick vi mycket bra svar på
    Jag är mycket nöjd 👍
    2021-05-04
    Jag har köpt lägenhet och allt har gått superbra man har fått all hjälp man kan tänkta sig att få! Fantastiskt jobb!
    2021-05-03
    Mycket kompetent och bra mäklare genom hela processen.
    Stort tack Martina för ett fint omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig att sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
  • skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-03
    Kan varmt rekommendera Joanna, har fått väldigt bra hjälp både under och efter köpet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-03
    Sålt en 2:a med Emils hjälp. Snabb återkoppling, alltid anträffbar, pedagogisk och tydlig - allt bara bra.

Valet av Emil ångrar vi inte!
    Tack Eva och Anders för fina ord! Alltid kul att kunna hjälpa till! Emil Siönäs
    Köpte bostadsrätt,
    Bemöttes professionellt .
    Jag såg direkt att han är grymt bra och blev inte besviken. Upplevelsen måste jag säga att Jimmy är The best of the best .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-02
    Har sålt vår pärla i Årsta med hjälp av Julius. Han har skött affären på ett oerhört proffsigt sett från start till mål. Rekommenderar honom varmt. Är imponerad av hans proffsiga bemötande men framför allt av hans oerhörda kunskap och erfarenhet som i detta fall ledde till en lyckad affär för alla tre parter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-01
    Trovärdig, tålmodig och kunnig.
    2021-04-30
    Vänligt, naturligt och ärligt bemötande.
    Informativa och tydliga svar på våra frågor ang bostaden och området.
    Snabb återkoppling när vi mailat eller ringt eller sms:at.
    Vi är mycket nöjda med Jimmy Rossetti!
    Med vänlig hälsning, Kerstin o Michael
    2021-04-30
    Vi har köpt en lägenhet med Jimmy som mäklare. Det var vår första lägenhet för oss båda och vi kunde inte vara med glada och tacksamma för hjälpen av Jimmy. Vi hade egentligen inga förväntningar men Jimmy har verkligen varit proffsig och hjälpt oss med allt vi kunnat tänka oss behöva hjälp med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-04-29
    Hej - har redan svarat på denna undersökning men säger det gärna igen. Är jättenöjd med Jessicas insats som mäklare :-)
    Tusen tack Maria!! Reco har gjort vissa uppdateringar och i den skarven råkad några kunder få mailet två gånger. Men det glädjer mig att du känner dig nöjd! Ha en fin Valborg! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
    2021-04-28
    Jag och min sambo sålde våran bostad men hjälp av Jessica i Årsta, kan varmt rekommendera henne. Vi fick snabbt en bra kommunikation. Redan från start har vi fått ett härligt och proffsigt bemötande, lyhörd och funnits tillgänglig när vi behövt. Hon får än att känna sig trygg i säljprocessen.
    Stort tack Maria och Viktor för ert fina omdöme! Det har varit superroligt att få hjälpa er med försäljningen! Det gör mig jätteglad att höra att ni har känt er både nöjda och trygga! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
    2021-04-28
    Jag är jättenöjd - han har haft ett proffsigt, tryggt och kunnigt bemötande genom hela processen med försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Östberga - Älvsjö
    2021-04-27
    Sålt lägenhet på 5 rum.
    Stefan var lugn och saklig, tog själv fram information från föreningen, höll en bra kontakt löpande med händelseförloppet samt höll bra punktlighet på utfästelser o möten. Jag kunde inte vara mer nöjd med hans proffsiga attityd och blev mycket nöjd med affärens genomförande.

Reinhold Schweiger
  • Paula T
    2021-04-21
    Vi sålde en 2:a på Marviksvägen, 8 tr, med hjälp av Jessica. Vi hade exceptionellt höga krav på den mäklare som vi valde genom omdömen. Jessica har synnerligen motsvarat våra höga förväntningar. Hon är som gjord för att vara mäklare: hon är charmig, har ett vänligt och positivt sätt, hon är kunnig, mycket effektiv och grundlig. Hon lyssnar in i våra krav och önskemål så att det blir rätt för både säljaren och köparen. Vi skulle inte tveka en sekund att välja henne igen när vi behöver en mäklar nästa gång.
    Stort tack Paula och Rickard för er fina rekommendation, kan vara den finast jag någonsin har fått! Det har varit ett bra samarbete oss emellan där ni har varit mycket engagerade i er försäljning, vilket jag har uppskattat! Det är trots allt ni som bor i bostaden som känner den och området allra bäst. Jag är genuint glad för er skull och att ni fick ett så bra försäljningspris! Nu kan ni börja planera för flytt och ert nästa boende! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Bästa hälsningar Jessica Jessica Skogman
  • skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-04-21
    Vi sålde en 3a i Årsta och valde Jessica för hennes höga betyg. Vi kände oss trygga med Jessica direkt och hon har återkopplat och informerat oss hela tiden och för varje steg. Jessica är lätt att ha att göra med, otroligt engagerad och förtroendeingivande. Finns inget att anmärka på, kan ge Jessica våra varmaste rekommendationer.
    Tusen tack Julia för er fina rekommendation! Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet i Gavelhusen! Nu kan ni börja planera flytt och se fram emot ert nästa boende! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
  • skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-04-21
    Hej - har köpt en tvåa i Årsta och Jessica tog kontakt med mig efter en visning på en annan lgh. Hon har från början till slut varit jätteproffsig och man får den info man vill ha och jag har kunnat få tag på henne om jag har velat
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation! Så roligt att få hjälpa dig att hitta er nya bostad i Årsta! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas bra! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
    2021-04-19
    Jimmy Rossetti gav oss ett mycket professionellt bemötande genom hela köpprocessen. Vi är mycket nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Bandhagen
    2021-04-16
    Väldigt trevlig, ärlig och uppriktig. En noggrann och kunnig mäklare som inte inger några falska förhoppningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-04-14
    Jimmy är professionell, engagerad, tillgänglig och kunnig. Vi är mycket nöjda med all hjälp och kontakt som vi har haft gällande vårt husköp. Jimmy får mina varmaste rekommendationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-04-12
    Jag köpte ett objekt som Casper sålde och jag tyckte att han va väldigt tillmötesgående, enkel och effektiv att ha att göra med. Inget krångel överhuvudtaget och han var snabb på att svara vid kontakt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-04-12
    En hjälpsam säljare med bra fokus på oss som kund.
    2021-04-12
    Från bemötandet på visningen till signeringen har Jimmy känts pålitlig, kunnig och tillgänglig.
  • Nino J
    2021-04-12
    Jimmy hjälpte oss att hitta vårt drömboende. Han hjälpte oss med allt från kontakt med bank och besiktning.

Jag kan varmt rekommendera Jimmy Rosetti till alla som letar efter sitt drömhus
    2021-04-10
    Jimmy har varit lyhörd, professionell, och fantastisk genom hela processen kring vår försäljning av huset.
    2021-04-08
    Jag fick hjälp av Jessica att sälja min bostadsrätt. Hon hade ett trevligt bemötande, var väldigt lyhörd för mina önskemål, och gav ett professionellt intryck. Jag rekommenderar verkligen henne!
    Tusen tack Johanna för dina fina ord! Vad glad jag blir att höra att du känner dig nöjd! Stort grattis igen till en fin försäljning. Nu kan ni börja planera flytten! Hälsningar Jessica Jessica Skogman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Högdalen
    2021-04-08
    Jag anlitade Kajsa när jag skulle sälja min 1:a i Högdalen.
    Kajsas bemötande som mäklare är väldigt förtroendeingivande och gav en känsla av trygghet. Hennes proffesionella förhållningssätt visades genom att vara väldigt kunnig, närvarande och också förstående för vad en sådan här stor affär innebör för en kund som ej vet något om att sälja sin bostad. Sammanfattande ord är.

Kajsa, en otroligt serviceminded och proffesionell mäklare från början till slut på samtliga plan och levde upp till vad jag sökte.
    2021-04-08
    Vi sålde vår bostadsrätt i Vega.

Jimmy var lyhörd för våra tankar och önskemål, samtidigt var han tydlig i sin profession.

Han var mycket professionell i sitt bemötande och i sitt arbete, men samtidigt personlig på ett sätt som var bra och lagom.

Han sålde lägenheten på ett mycket snabbt och smidigt sätt. Han levde upp till alla våra förväntningar och lite till.

Vi kan verkligen rekommendera Jimmy till andra blivande säljare och köpare. Bra jobbat!
    Tack Susanne för fin RECO. Ett nöje att få hjälpa er till en lyckad affär Jimmy Rossetti
    2021-04-07
    Trevlig mäklare med bra koll i det område jag sökte bostad!
    Tack för bra RECO. Kul att vi hittade så fin lägenhet till dig Jimmy Rossetti
    2021-04-07
    Varmt rekommendera Jimmy. Jag va köpare och tycka Jimmy ha hanterat processen väldigt väl.
    Tack Paul för bra RECO. Kul att vi hittade ett fint hem åt dig och din familj Jimmy Rossetti
    2021-04-06
    allt funkade utmärk. bra bemött. mycket bra förklaringar.
    Bra att du fick tydlig information. Det är viktigt för mig Tack så mycket för bra RECO Jimmy Rossetti
    2021-04-03
    Köpt bostadsrättslägenhet. Blev bemött på ett trevligt sätt och i tid. Förväntningarna var bättre än jag tänkt mej. Sammanfattningsvis var det positivt, pyttesmå detaljer som var lite oklara, exakt väderstreck ,ventilation och vad som var tillval utan kostnad. Men tror det var jag som inte förstod riktigt. Men som sagt jättenöjd.
    Tack för fin RECO Jag hoppas att vi kan redo ut väderstrecken när byggnaden är på plats. Det kommer bli ett fint hem för dig Jimmy Rossetti
    2021-04-01
    Köpt Radhus.
    Bemötande var väldigt vänligt och trevligt.
    Tack för bra RECO Kul att ni är nöjda med mig Jimmy Rossetti
  • Rita S
    2021-03-31
    Casper Har hjälpt mig att sälja i Årsta, Stockholm. Mycket duktig. Spar ingen möda!
    2021-03-31
    Emil hjälpte mig att sälja min etta i Årsta till gatans bästa kvadratmeterpris. Från första mötet var han professionell, kunnig och personlig. Ständigt tillgänglig att svara på frågor och funderingar. Skulle ta hjälp av Emil vid ytterligare försäljning.
    Tack Jennifer för fina ord! Jag önskar er all lycka med nya boendet, det kommer bli kanon! Emil Siönäs
    2021-03-30
    Professionell och tillmötesgående. Hjälpte oss igenom avtalsprocessen vid köp av nyproduktion.
    Tack Pierre för bra Reco Nu längtar vi tills ert fina hus är klart Jimmy Rossetti
    Fklllcsddfglöp7ffxcjji77tfcjkoddd
    Jag tackar för RECO. Lite svårt att tyda men jag hoppas du är nöjd. annars är det bara att höra av dig Jimmy Rossetti
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Remnert en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Älvsjö
    2021-03-29
    Erik är lugn, trevlig och kunnig. Han är hjälpsam och var mycket mån om att vi som köpare skulle känna oss informerade och trygga. Bara gott att säga om Erik!
    Tack för din fina reco Anton. Hoppas er försäljning går bra nu. Erik Remnert
    2021-03-29
    Utmärkt service, tydlig i sin kommunikation och kunnig.
    Tack för fin Reco och att ni uppskattar mitt jobb Jimmy Rossetti
    2021-03-28
    Jimmy Rossetti levde upp till mina förväntningar till 110%, han gjorde min dröm till verklighet, han tog till sig mitt önkemål och förverkligade det.
    Tack Jimmy!
    Tack för fina ord och bra Reco. ert hem kommer att bli fantastiskt Jimmy Rossetti
  • Jaspreet S
    2021-03-28
    Hej , Vi köpte radhus Parklyckan via Jimmy Rossetti på svensk fastighetsförmedling. Tack för en riktigt trevlig bemötande och god service.
    Vi rekommendera honom starkt.

Väldigt bra och trevlig, snabb och bra bemötande! Toppenmäklare!👍👍
    Tack för bra Reco. Nu längtar vi till ert nya fina hem Jimmy Rossetti