Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 4 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

1665 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Ormkärr
    2023-01-27 Verifierad kund
    Andy är mycket serviceinriktad och ställde upp på de vis jag behövde. Lugn, sansat och en bra dialog.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2023-01-26 Verifierad kund
    Vi hade ett bra samarbete och jag kände mig trygg med att det skulle gå bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2023-01-26 Verifierad kund
    Marie har varit väldigt kunnig och trevlig, generös med tips och råd. Väldigt professionell och samtligt personlig.
    Rutinerad, rapp och effektiv.
    Det har varit tryggt med henne som mäklare. Vi är jättenöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2023-01-25 Verifierad kund
    Oscar är väldigt bra mäklare , han är väldigt hjälpsam och förklarar på väldigt bra sätt saker och ting han är väldigt trevlig och respektfull. Han är grym och har väldigt fint bemötande. Heja heja Oscar .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2023-01-23 Verifierad kund
    Snabb försäljning av bostad
    Professionell och utmärkt kännedom av området för bostaden
    Hela försäljningsprocessen var smidig och enkel
    10/10
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2023-01-19 Verifierad kund
    Jimmy är det självklara valet av mäklare i Vega. Genom hans professionella bemötande, lyckades han med att få oss att känna oss trygga i försäljningsprocessen. Viktigast av allt så lyckades han att sälja vår lägenhet trots en betydligt sämre bostadsmarknad. Vi fick uppleva personligen varför han har en överlägsen försäljningsstatistik i området,
    Tack Robert för otroligt fina ord och bra Reco. Väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete Jimmy Rossetti
  • sålde en tomt med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2023-01-19 Verifierad kund
    Jimmy är proffsig och hjälpte oss både med försäljning av vår gamla bostad och med köp av vår nya bostad.
    Både vid försäljning och vid köp av bostad så dyker det upp många frågor och funderingar och Jimmy återkopplade alltid snabbt till oss.

Vi är väldigt nöjda och rekommenderar gärna Jimmy och Svensk fastighetsförmedling.
    Tack Tobbe för fin Reco. Stort grattis till fint köp och smidiga försäljningar Jimmy Rossetti
  • köpte en tomt med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2023-01-19 Verifierad kund
    Professionellt och lugnt bemötande i en orolig marknad, både köpare (jag) och säljare nöjda.
    Tack Kim för bra Reco. Jag är nöjd om alla är nöjda Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2023-01-18 Verifierad kund
    Han är väldigt snäll, han svarar på frågorna som ställs i tid och med vänlighet
    Tack Johana för bra Reco. Kul att ni är nöjda med mitt arbete Jimmy Rossetti
  • JIMMY T
    skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2023-01-18 Spontant omdöme
    Proffsigt bemötande, snabb i sin återkoppling. Vi är supernöjda, Tack Jimmy!
    Tack för bra Reco och grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
    2023-01-18 Verifierad kund
    Otroligt hjälpsam samt trevlig kände mig alltid säker med jimmy som min mäklare
    Tack Peter för mycket bra Reco. Lycka till med allt Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2023-01-17 Verifierad kund
    Har köpt och sålt via Casper Burenby. Den erfarenheten hade jag gärna varit utan. I bostaden som jag köpte via honom är
    en kvinna felaktigt folkbokförd sedan många år tillbaka.

Nu ska jag som konsument reda ut detta. Skatteverket har varken tillräckligt med resurser eller befogenheter för att komma tillrätta med en felaktig folkbokföring.

Efter anmälan tar det cirka 6-12 månader innan ett ärende tilldelas en handläggare. Har man otur skrivs ärendet av utan att någon åtgärd vidtas.

Jag förväntar mig mer av en mäklare än att jag som konsument ska försättas i denna situation.
    2023-01-15 Verifierad kund
    Otroligt kompetent och kunnig. Levererade enligt överenskommelse.
    Tack Gabriel för en grym Reco. Stort grattis till en smidig försäljning Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2023-01-15 Verifierad kund
    He was very cooperative explaining all parts of the contract.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2023-01-08 Verifierad kund
    Alltid tillmötesgående och förstående. Mycket tålamod med 3 syskon bosatta i olika delar av värden och olika syn på försäljningen.
    Bra hantering av "komplikationer" - ny info som dök upp under resans gång.
    Objektspresentationen lite väl schablonmässig och inte så vass, men det hjälptes vi åt med att omformulera.
    Kunnig och gav korrekta bra råd.
    2023-01-07 Verifierad kund
    Jimmy är proffesionell, tillmötesgående och engagerad mäklare.
    Tack Amelia för en fina ord och en bra Reco. Grattis till en bra försäljning Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2023-01-03 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, proffsig och tillmötesgående!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Hagsätra
    2022-12-29 Verifierad kund
    Trevlig och proffsigt bemötande,

De förväntningar jag hade uppfylldes

Mycket snabb affär, han var lyhörd och höll vad han lovat.

Han rekommenderar jag gärna
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-12-28 Verifierad kund
    Andy är mycket trevlig och lyssnar på sin kund.
    Tillmötesgående och lyckades bra med att få intressenter till visning.
    Dock kan objektbeskrivningen och undersökningen gentemot föreningen vara bättre. Det blev mycket fel i början och Andy bör läsa på lite mer om föreningen och hur det fungerar.
    Bra kontakt under försäljningen och även om vi tappade 40ksek i slutändan så var det en okej hantering.
    Hej Niklas!

Vad kul att du lämnat ett omdöme, tusen tack! Tråkigt att det blev lite missförstånd där i början med informationen. Bostaden råkade läggas in som fastighet när det var en BRF och därav vart de lite tokigt med informationen. Huvudsaken är att det löste sig i slutändan :)

Tack för ett bra samarbete!
    Andy Shabo
    • Stureby
    2022-12-28 Verifierad kund
    Andy has been extremely helpful in dealing with my apartment selling. I chose him immediately after talking to a handful of brokers. My impression was that he had a realistic plan for the procedure, knowing where the market is heading. I also appreciated his working style of always trying his best to listen and respond to my concerns. He
    and his team are extremely efficient and professional. Choosing him was the best decision I made in the year.
    Thank you very much for you kind words Gloria, I would be glad to help you any time you would need my
    expertise again, I wish you and your wife the best future and luck in your new home :)

Best regards!
    Andy Shabo
    2022-12-28 Verifierad kund
    Trevlig och professionell som tog hänsyn till mina önskemål och skötte hela processen utomordentlig
    Tack för ditt fina omdöme Martin! Andy Shabo
    • Östberga
    2022-12-28 Verifierad kund
    Andy has the perfect mix of professional yet friendly. He explained the process and has answered any questions in a clear, concise and timely manner. His English is also excellent! I would definitely use Andy’s services again. Highly recommend.
    Thank you John, its been a pleasure to help you guys with your first purchase here in Sweden :) Andy Shabo
    2022-12-21 Verifierad kund
    Mäklaren var professionell och tog hand om både köpares och säljares intressen.
    Tack Kenneth för fin Reco. Stort grattis till en fin bostad Jimmy Rossetti
    2022-12-21 Verifierad kund
    Väldigt professionell, trevlig, lättsam och närvarande. Kunde inte önska mig en bättre mäklare när jag köpte min första bostad. Tack Jimmy!
    Tack Josefin för mycket bra Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
  • skrev om Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-12-20 Spontant omdöme
    Allt var i princip perfekt. Från dag 1 kände jag att Andy hade helt rätt personlighet, driven och mycket vänlig, för att sälja min bostad. Att jag kunde kontakta honom lite när som helst vid frågor var ett stort plus. Ett fåtal gånger kunde det bli lite rörigt men det löstes i sådana fall både snabbt och elegant. Han gjorde sitt yttersta under försäljningstiden vilket gav ett helt ok slutpris trots den mycket svåra marknad vi just nu är i. Det går säkert att hitta mäklare med något lägre arvoden men jag tvivlar på att man skulle få en jämförbar mäklare då, och jag känner att jag fått bra valuta jämfört med insatsen.

Kortfattat så känner jag mig helnöjd med att ha anlitat Andy för försäljningen, och jag är säker på att andra också kommer bli det.
    Tack för ditt otroligt fina omdöme Niklas, man blir otroligt glad när man läser det du skrivit och jag är väldigt glad över att du vart nöjd med allting. Önskar dig all fortsatt lycka i Hällefors så kanske vi ses i framtiden igen! Andy Shabo
    2022-12-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och förtroendeingivande! Kändes bra att ha Andy som mäklare vid mitt första bostadsköp.
    Tusen tack för ditt omdöme Katja, vart en ära att får hjälpa dig med din första bostad! Andy Shabo
    2022-12-19 Verifierad kund
    Otroligt förberedd mäklare som tar sitt jobb på största alvar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-12-18 Verifierad kund
    Vi är i det stora hela nöjd med mäklarens handlande o kunskap. Nu var omständigheterna lite speciella, ränte läge mm. Man kanske skulle varit lite mer förberedd/ andra vinklar, bredda ännu mera.
    Hannu Ann britt
  • Klaramaria P
    • Johanneshov
    2022-12-18 Verifierad kund
    Marie var mycket ambitiös genom hela processen och följde mina preferenser och önskemål på ett önskvärt sätt. Jag skulle varmt rekommendera att välja Marie som mäklare om du ska sälja din bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-12-16 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande lika bra som när han hjälpte oss med försäljningen av vårat hus
    2022-12-16 Verifierad kund
    Jag fick rekommendationer från många olika vänner och bekanta att välja Jimmy Rossetti som mäklare. Han har verkligen levt upp till sitt goda rykte och har agerat både mänskligt och proffsigt och han gör det där lilla extra. Han har motsvarat alla våra förväntningar.
    Tack Anita för fantastisk Reco. Kul att få leverera på bästa sätt Jimmy Rossetti
    2022-12-15 Verifierad kund
    Lugn och trygg trots en stökig marknad.
    Tack Tove för en bra Reco. Grattis till en bra försäljning och all lycka Jimmy Rossetti
    2022-12-15 Verifierad kund
    Kan starkt rekommendera Jimmy för att sälja sin bostad. Hittade flera spekulanter i en svår bostadsmarknad när det tidigare stått still helt i min försäljning. Professionell, trevlig och snabb att återkoppla kring frågor etc.
    Tack Kajsa för fin Reco. Valet av mäklare är väldigt viktig i dagens marknad Jimmy Rossetti
    • Östbergahöjden
    2022-12-14 Verifierad kund
    Den bästa sättet jag blev bemötten av Andy shabo. Alla frågor och förväntningar som vi har haft vi fick för svar den bästa sätt. Jag skulle vara så glad att alla mäklare bli lika mycket bra som är Andy. Med kort fattning jättetrevlig Och Unique med sin jobb.👌👌👌
    Tack bästa Amalya, vi lär ses igen i framtiden och jag hoppas att ni skall trivas i den nya bostaden :) Andy Shabo
    • Handen
    2022-12-14 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Jimmy! Han är oerhört professionell, trevlig och driven. Gör ett riktigt bra jobb.
    Tack Sanja för fina ord och bra Reco. Grattis till försäljningen Jimmy Rossetti
    2022-12-12 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Lätt att få tag på och svarade snabbt på frågor
    • Östbergahöjden
    2022-12-10 Verifierad kund
    Jättetrevlig alltid närvarande vad behöver han svarar direkt. Han gör utmärkt jobb.
    Tack för omdömet Armen, önskar dig stort lycka till i din nya bostad. Andy Shabo
    2022-12-10 Verifierad kund
    Har bara hört bra saker om Jimmy och att han är den bästa mäklaren så därför valde vi att anlita honom. Han har varit så bra genomen hela försäljningen. Kan verkligen rekommendera honom till andra.
    Tack Maria för fina ord och bra Reco. Grattis till en lyckad försäljning Jimmy Rossetti
    2022-12-10 Verifierad kund
    Jimmy är tydlig och trevlig i sitt arbete. Han gör det som förväntas av en mäklare på ett smidigt sätt.
    Tack Henrik för bra Reco. Grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
    2022-12-10 Verifierad kund
    Marie var helt fantastisk! Så omtänksam, vänlig och jag kände mig trygg med henne från start till mål. Inte som andra mäklare som bara vill sälja och tjäna pengar.
    Jag upplevde att hon ser individerna och vill allas bästa och hade en tydlig och bra kommunikation.
    2022-12-07 Verifierad kund
    Tydlig, enkel och bra balans mellan att lyssna in och driva
    2022-12-07 Verifierad kund
    Jimmy var snabb i sin återkoppling och när han inte visste svaret på en fråga tog han reda på den genom kontakt med föreningen och hade svaret inom en timme. En helt smärtfri process för mig och min fru som köpare
    Tack David för en mycket fin Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jag uppskattar en snabb affär, Jimmy var tillgänglig från start och gjorde ett väldigt bra jobb!
    Tack Caroline för en bra Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jimmy hade fått fina rekommendationer från andra & därför valde vi att anlita honom. Jimmy infriade dom högt ställda förväntningarna & har varit jättebra att ha att göra med genom hela försäljningsprocessen.
    Väldigt kunnig & förtroendeingivande. Kan starkt rekommendera Jimmy om man går i tankarna att sälja eller köpa en bostad.

Mvh.
    Andreas Gustafsson
    Tack Andreas för en fantastisk RECO. Kul att få leverera på bästa sätt. Stort grattis till en bra försäljning Jimmy Rossetti
    • Hagsätra
    2022-12-06 Verifierad kund
    Kunnig och lyhörd mäklare som hjälper till med allt som behövs inför en försäljning. Lätt att komma i kontakt med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Tungelsta
    2022-12-04 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Kändes genuin och intresserad av att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda!
    Tack Emil för bra Reco. Grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-12-03 Verifierad kund
    Inger bra förtroende, transparant i processen, snabb återkoppling och kunnig på de frågor vi hade.

Rakt igenom en bra upplevelse.
    2022-12-02 Verifierad kund
    Väldig duktig och professionell mäklare
    Jag rekommenderar honom och skulle absolut anlita honom igen
    Tack Maurizio för en bra Reco. Kul att vi äntligen kom i mål. All lycka Jimmy Rossetti
    • Liljeholmskajen
    2022-12-01 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och kunnig. Gör jobbet med ett leende på läpparna, superflexibel och guidar en fint genom resan av att sälja sin lägenhet
    2022-12-01 Verifierad kund
    Han är den bästa mäklaren som jag har träffat. Han är bäst.
    Tack Navid för en bra Reco och grattis till bostadsaffären Jimmy Rossetti