Marie Bertilsson

Marie Bertilsson

Marie Bertilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Marie Bertilsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Marie Bertilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Bertilsson har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

101 omdömen om Marie Bertilsson

Sedan starten hos Reco 2021
Maria T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Marie gav ett professionellt intryck redan från start och gav alltid det där lilla extra! Hon gjorde att man kände sig trygg genom hela affären. Rekommenderar henne starkt!

John R
Årsta

Marie ger en sådan trygg känsla i denna process. Redan från start fick hon oss att känna oss välkomna. Hon gav tips och idéer på bostaden och stärkte vårt intryck av lägenheten. I själva processen av köpet var hon super pedagogisk och hjälpte till med allt vi önska. Marie har verkligen gjort vårat köp av bostad till något spännande och tryggt. Kan inte annat än att rekommendera!!

Yuju S
Årsta

Hon är väldigt snälla och trevlig. Vi fick nog information på visningen och vi kunde tydligt skriva kontrakt genom Marie.

Pernilla C
Gullmarsplan

Allt var toppen, tydlig och engagerad

Theodor L
Stureby

Blev bemött på ett superbra sätt! Lätt den bästa mäklaren jag har haft att göra med. Trevlig, enkel, bra kommunikation och lagomt på! Alla förväntningar jag hade på en mäklare blev solklara med Marie, hon checkade alla boxar! Ärlig, tillmötesgående, gav en tid att fundera och förklarade kontrakten mm enastående pedagogiskt.

Veronica M
Älvsjö

Trevlig och serviceminded i köpprocessen. Jag fick en fin köpupplevelse.

Nahida I
Farsta

Jag fick en jättetrevligt bemötande. Det är första gången jag gör en bostadsköp. Jag tyckte Marie var jätteduktig på att förklara hela kontraktet. Hon svarade alla frågor som vi hade vilket jag uppskattar mycket.

Pär R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Hon är ett proffs, kan inte bli bättre.

Rohini S
Gullmarsplan

It was great experience dealing with Marie, she was always transparent and willing to help, polite and overall a great experience.

Daniel K
Gullmarsplan

Fantastiskt bra, synd att marknaden styrde ned värdet på min lägenhet men så är det. Annars super nöjd med hela processen med Marie