Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 194 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• Fredrik A
    Fredrik A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    En effektiv och resultatinriktad mäklare som för oss gjorde det lilla extra, vilket gav oss en bättre affär.
  • Klara N
    Klara N skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är nöjda med affären och lägenheten.
  • Glayol R
    Glayol R skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah sätter kunden i fokus och jag känner mig helt trygg med att sälja med Noah.
  • Johan K
    Johan K skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hade ett trevligt och professionellt bemötande och ett genuint intresse av försäljningsobjektet inför vårt lägenhetsköp.
  • Mourad T
    Mourad T skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah ordnade ett högt slutpris genom att visa min bostad till en av hans gamla spekulanter. Så det gick snabbt och bra!
  • Linda H
    Linda H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevligt bemötande samt proffsig i sitt uppdrag ut mot kund.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
  • Anna H
    Anna H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig och kunnig mäklare som dessutom är väldigt trevlig!!
  • Simon H
    Simon H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra service och snabb försäljning!
  • Hans W
    Hans W skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah är framåt, positiv och utstrålar kunnande och kundvänlighet.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah är mycket driven och ambitiös. Han hade koll på läget hela tiden och informerade hela tiden om hur läget var. Alla förslag och beslut blev rimligt motiverade. Supernöjd!
  • Maria W
    Maria W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Snabb, bra service, vänlig, tydlig, professionell
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah satte upp realistiska mål och arbetade efter dem hela tiden. Han var den drivande kraften hela vägen. Det kändes som jag kunde lita på Noah och han levde upp till sina högt ställda krav. Jag blev faktiskt imponerad av hans driv för att lyckas nå våra uppsatta mål - hela vägen!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att ta kontakt med mäklaren och är mycket nöjd att jag valde svensk fastighetsförmedling som mitt mäklarkontor.
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Super nöjd med Sanna! Lätt att ha och göra med!😃
  • Mathias Å
    Mathias Å skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Otroligt driven. Gör allt man kan förvänta sig plus det lilla extra. Kan starkt rekommendera Noah.
  • Stina C
    Stina C skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah hjälpte mej att få ett bra pris för min bostad och var genom hela affären trevlig, effektiv och tillgänglig
  • ulf n
    ulf n skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är bra på läst och snabb jag är väldigt nöjd med Sanna
  • Karolina W
    Karolina W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hon var både personlig och professionell. Hon hade bra koll och var till mycket hjälp då hon hade svar på de flesta frågor om inte annat så kollade hon upp svaren.
  • Susanna F
    Susanna F skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra service, trevlig och pålitlig!
    Noah W gillar detta
  • Fatima M
    Fatima M skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi upplevde bra och trygg service under hela processen.
    2017-05-15 Noah W svarar Fatima M
    Tack så mycket för dem fina orden hoppas att ni kommer trivas i ert nyrenoverade radhus. Jag är övertygad om att det kommer blir riktigt snyggt.
  • Brf Ursholmen
    Brf Ursholmen skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra bemötande och kompetent handhavande av affären.
    2017-05-15 Noah W svarar Brf Ursholmen
    Tack så hemskt mycket det är alltid kul att få jobba med er.
    Noah W gillar detta
  • Tilda Y
    Tilda Y skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är väldigt nöjda med Sanna som våran mäklare! Hon är mycket bra på sitt jobb, hjälpsam och rolig!
  • Carina W
    Carina W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Fick en suverän service från första kontakt till kontraktskrivning. Vår mäklare agerade snabbt o professionellt och var hur tillmötesgående som helst.
    Kan inrw vara mer nöjda .våra 2 mäklare var helt enkelt helt suveräna.
    Carina Wahlund Järvi
  • My L
    My L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Varken bättre eller sämre än förväntat
  • Eddie W
    Eddie W skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsigt, serviceinriktat och tillgängligt.
    2017-05-15 Noah W svarar Eddie W
    Tack så mycket Eddie. Det samma till dig.
  • Carin K
    Carin K skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var proffsig, tydlig och vänlig !
  • Melissa P
    Melissa P skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah var inte bara professionell utan också simpatisk. Han har verkligen koll på bostadsmarknaden i omrödet. Han backade inte när det blir lite tuff med försäljningen tvärtom, fortsätt han så gott han kunde och hittade rätt köpare åt oss. Vi var väldigt njöda med hela processen från första mötet till försäljningen.
    2017-05-15 Noah W svarar Melissa P
    Tack så hemskt mycket och tack för förtroendet. Det var kul att få hjälpa er hälsa så gott till Edouard och ta hand om er.
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah Werede är mycket kompetent, hederlig, tillmötesgående och trevlig! Jag är övertygad om att hans arbetsinsats var avgörande för slutpriset.
  • Lucas L
    Lucas L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte hos dem, skön mäklare som inte kändes "pushig". Viktig för mig att säljarn Upplevd saklig och sansad. En konflikt i köpet uppstod som reddes ut, mäklaren tog sitt ansvar. Det är först när ett köp gått igenom och när problem uppstår i efterhand man ser den sanna kvalitén hos säljaren. Svensk fastighetsförmedling i Hammarbyhöjden rekommenderas.
  • Fabian A
    Fabian A skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi var nöjda med mäklaren och hur affären sköttes
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra det har känts tryggt vid en omfattande affär.
  • Eve M
    Eve M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad och kunnig mäklare som arbetade snabbt och effektivt!
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra och profisionell,
    nära verkligheten i sin initiala bedömning
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah var väldigt bra från början till slut och jag skulle inte tveka på att använda honom igen. Jag hade väldigt höga förväntningar på honom och försäljningen och allt gick bättre än jag hade kunnat drömma om.

Rekommenderar Noah till alla som vill få ut max av försäljningen.
  • Anders S
    Anders S skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    bra proffsig och engagerad mäklare !
  • Petra M
    Petra M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en lyhörd och målmedveten mäklare som hjälper dig nå dina mål med försäljningen. Hon har en stor kunskap om området, hammarbyhöjden och hennes känsla för människor gör att hon inger ett stort förtroende. Jag rekommendera Sanna som din mäklare i Hammarbyhöjden!
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har varit jättenöjda med Sanna som mäklare. Vi har känt oss helt trygga med hennes arbete genom hela försäljningsprocessen. Hon har varit drivande, kompetent och snabb i sin respons när vi haft frågor under vägen. Skulle definitivt rekommendera Sanna!
  • Pär S
    Pär S skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Duktig och ambitiös mäklare. Bra service
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Härlig humor och lätt i kontakten
  • Anna L
    Anna L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var väldigt proffsig och lyhörd, och hon jobbade stenhårt för att jag skulle bli nöjd. Hennes engagemang och lokalkännedom gjorde min försäljning till en positiv upplevelse. Rekommenderar starkt!
    2016-12-20 Sanna P svarar Anna L
    Stort tack Anna, nöjet var helt på min sida! Superkul att få hjälpa dig med din försäljning =)
  • Line L
    Line L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lyhörd och stöttande i säljstressen. Ser möjligheter men är ärlig. Väldigt bra mäklare!
    2016-12-20 Sanna P svarar Line L
    Tack Line =) Det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad, tillmötesgående, kunnig, professionell, flexibel, mänsklig, trevlig.
    2016-12-20 Sanna P svarar Lisa M
    Stort tack =) =) Var ett nöje att hjälpa till =)
  • Moa J
    Moa J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är otroligt duktig på sitt jobb. Från första stund kände jag stort förtroende för henne. Hon visar verkligen sin kompetens hela tiden. Tack för all hjälp.
    2016-12-05 Sanna P svarar Moa J
    Stort tack för de fina orden. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    Allt gick smidigt. Levde upp till mina förväntningar.
    2016-12-05 Sanna P svarar Patrik N
    Tack för den fina rekommendationen. Det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning.
  • Therese D
    Therese D skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mkt bra bemötande. Trevlig, proffsig och hjälpsam.
    2016-12-01 Sanna P svarar Therese D
    Tack, hoppas du kommer trivas kanon i din nya bostad =)
  • Eva B
    Eva B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag kände mig väl omhändertagen och fick allt tydligt förklarat för mig. Allt gick väldigt lätt och smidigt
    2016-12-01 Sanna P svarar Eva B
    Var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Tack för dina fina ord =)
  • Peter J
    Peter J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en väldigt vaken och tydlig mäklare . Hon kan marknaden och hjälpte mej väldigt bra med min försäljning .
    2016-12-01 Sanna P svarar Peter J
    Tack Peter, var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionell mäklare med koll på läget.
    2016-12-01 Sanna P svarar Peter Ö
    Tack för era fina ord. Hoppas ni kommer trivas kanon i ert nya hem. All lycka till =)

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov