Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 364 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2019-04-04

REBECCA W skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är mycket nöjd med Benjamins arbete under vårt samarbete. Han är trevlig, förtroendeingivande och inger ett varmt bemötande. Han har gjort det lilla extra för oss inför visningar, visat tillgänglighet och är snabb med återkoppling. Kan varmt rekommendera Benjamin som mäklare! Läs mer
    2019-04-04 Benjamin F svarar REBECCA W
    Stort tack för dom fina orden Rebecca!
  • Fredrik C

2019-04-03

Fredrik C skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en väldigt öppen och glad mäklare. Han verkar ha ett genuint intresse för både bostadsrätter och människorna som köper & säljer dom. Jag känner mig trygg med att ha honom och hans rutin som stöd i mitt livs hittills största affär.
    Nöjd köpare Läs mer
  • 2019-04-03

Stefan Å skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    - Köpt lägenhet
    -Bra och tydligt bemötande! Läs mer
  • 2019-04-01

Maria Rosella T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    I bought a 40 sqm apartment in the lovely Hammarbyhöjden. When I went to the showings I fell in love with the apartment. The broker did a great job while showing it, and I appreciated the professionalism of the service during the bidding process and in the phase of signing the contract. Moreover, the broker's friendliness made me feel comfortable during the whole process. Läs mer
  • 2019-03-29

Olof N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar var superproffsig och vi är väldigt nöjda med hans arbete som vår mäklare när vi sålde vår lägenhet i Hammarbyhöjden. Snabba besked och trevligt bemötande, rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-29

Emma N skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår lägenhet i Blåsut med Albin och är supernöjda med hans professionella bemötande. Hans positivitet och tålamod har varit guld för oss och jag kan varmt rekommendera Albin vidare! Läs mer
  • 2019-03-22

Dan E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi anlitade Albin för försäljning av vår bostad, han gav ett förtroende ingivande intryck från första stund och var behjälplig genom alla steg i processen. Marknaden kan vara rätt tuff i dagsläget men Albin är en kreativ mäklare som tänker utanför boxen och som ser till att alla parter är nöjda. Läs mer
  • 2019-03-21

Jonas B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Lätt att samarbeta med, lyhörd, omtänksam. Han gör verkligen det där lilla extra som gör stor skillnad! Läs mer
    2019-03-21 Cesar F svarar Jonas B
    Hej Jonas,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
    Vi ses snart igen!
  • Brittmarie P

2019-03-21

Brittmarie P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostadsrätt på 41 kvadratmeter i Björkhagen. Vid första telefonsamtalet fick jag ett trevligt bemötande från Cesar Fuentes. Han var öppen, lyssnande och gav oss bra förslag. Han var lika glad och trevlig som fotot visade. Vid visningen tog han sig tid och gav oss väldigt bra information om föreningen och lägenheten. Efter visningen följde han upp och lyssnade på våra intryck. Han ger ett väldigt trovärdigt och seriöst intryck. Man litar på det han säger. Det går att resonera med honom och tillsammans kom vi fram till en bra lösning. Han infriade verkligen våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. God mäklarsed. Han är värd det allra högsta betyget.
    Brittmarie Porselius Läs mer
    2019-03-21 Cesar F svarar Brittmarie P
    Hej Brittmarie,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag!
    Vilket bra betyg att ni som köpare är nöjda med mitt bemötande i er köpprocess och att ni kände er trygga med bostadsaffären, det var min målsättning!
    Vi ses på tillträdet om några veckor!
    Cesar F gillar detta
  • Carl-Martin M

2019-03-17

Carl-Martin M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jättenöjd, rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Carl-Martin M
    Tack för din rekommendation Carl-Martin och vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2019-03-17

Emilia N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en lägenhet. Lyhörd, förstående och duktig säljare som såg till att det blev en väldigt smidig affär. Bra att diskutera strategi med och har en bra förståelse för affären. Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Emilia N
    Hej Emilia,
    Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni tyckt att samarbetet med mig fungerade bra. Önskar er stort lycka till nu med flytten till er nya hus och hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2019-03-15

BRF H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Stort tack Cesar för ännu en mycket väl genomförd försäljning av en av vår bostadsrättsförenings lägenheter. Vi anlitar dig gärna igen vid nästa försäljning.
    Styrelsen i Brf Humlan 4 Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar BRF H
    Hej!!!
    Tack så jätte mycket för era fina ord! Jag är så tacksam att jag har fått förtroendet att hjälpa er med tre försäljningar! TACK!!!!
  • 2019-03-07

Cecilia S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Kanonbra Mycket vänlig och tålmodig. Läs mer
  • 2019-03-07

Ebba W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hej, jag fick förtroende för Albin från första stund och trots motgångar under resans gång var han alltid posiriv och hittade bra lösningar från början till slut
    Från att få noll bud vid första visningen till att få ett rekord avslut på den andra visningen, när tiden var knapp , blev kontraktet skrivet på 3 dagar , inte illa
    Vilken thriller
    Kan varmt rekomendera denna man :)
    Vänligen ebba Läs mer
  • 2019-02-28

Jan J skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag anlitade Svensk fastighetsförmedling och mäklaren Albin Wennerström när jag skulle sälja min trea i Kärrtorp. Albin var exemplarisk i sin roll som mäklare och uppfyllde alla mina förväntningar. Jag kommer absolut kontakta Albin nästa gång jag är i behov av en mäklare. /Jan Läs mer
  • 2019-02-24

Hanna H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig, rakt på sak och svarade på alla frågor, kändes ärlig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-12

Petra B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en stor etagelägenhet i Kärrtorp. Albin och jag samarbetade väldigt bra, både innan och under försäljningsprocessen. Albin är tillmötesgående, professionell, trevlig och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt av mig! Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar Petra B
    Tack snälla Petra! Hoppas du har hittat något nytt att flytta till nu. Det var väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen av Kärrtorps finaste lägenhet!
  • 2019-02-08

Robin K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en 2a på 40 kvm.
    Mäklaren gav ett vänligt och kunnande intryck vilket han levde upp till genom hela processen.
    Vi hade ganska höga förväntningar på försäljningen med tanke på rådande marknadssituation, mäklaren gav oss råd med alltifrån fotografering till visningar. Så tillslut kom vi upp i de siffrorna vi ville. Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Robin K
    Tack för din rekommendation Robin och det gläder mig att höra att ni kände er trygga under processen samt att jag gjort allt jag kunde för att möta era förväntningar. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-02-07

David L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Grymt bra jobbat!
    Snabb och smidig affär Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar David L
    Tack för din rekommendation David den uppskattas!
  • 2019-01-21

João C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Easy to reach. Able to explain and answer questions. Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar João C
    Thank you Joao for your kind recommendation!
  • 2019-01-18

Staffan B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin har gjort ett utmärkt jobb! Professionell, balanserad och kompetent. Precis vad vi behövde i vår affär. mvh Staffan Bjessmo Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar Staffan B
    Man tackar för snälla ord Staffan! Jättekul att jag fått hjälpa till med er försäljning.
    Suzanne F gillar detta
  • 2019-01-17

Marika F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en större lägenhet i Hammarbyhöjden där Albin Wennerström guidade mig väldigt bra både inför och under försäljningprocessen. Albin har mycket god lokalkännedom, är drivande och tillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar Marika F
    Tack Marika för din rekommendation. Väldigt kul att försäljningen gick så pass bra :-)
    Suzanne F gillar detta
  • 2019-01-17

Johan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte till med försäljningen av vår lägenhet. Han hade väldigt bra koll på området och vad man kunde förvänta sig för slutpris och vilka typ av insatser som potentiellt kunde löna sig när det gäller renovering/styling av lägenheten.
    Är väldigt nöjd med dialogen från dag ett, han redogjorde tydligt för hur försäljningen rörde sig framåt och vad vi kunde förvänta oss.
    Sammanfattningsvis kan man säga att vi är supernöjda med Cesar :-) Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Johan B
    Hej Johan!
    Tack så mycket för din fina och utförliga rekommendation och vad härligt att få hjälpa dig med försäljningen och att du är nöjd med både resultat och service!
  • 2019-01-14

Johan M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Efter att ha letat i flera månader har vi äntligen köpt vår drömlägenhet i Hammarbyhöjden. Cesar har från början bemött oss med stor glädje och professionalitet och det är ingen slump att vi i slutändan hittar en lägenhet som sträcker sig över våra förväntningar. När budgivningen kom i sitt slutskede så agerade Cesar med tydlighet och känslighet för både vår och säljarens situation och behov vilket möjliggjorde ett trevligt möte och en tillfredställande affär. Vi skulle verkligen rekommendera Cesar som mäklare. Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Johan M
    Hej Johan,
    Tack för dina fina ord och din rekommendation! jag är jätteglad att efter så många visningar ni har hittat er drömlägenhet!!! Vi ses snart på tillträdet!!!!
  • Anna F

2019-01-10

Anna F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en lägenhet i Johanneshov mha Albin. Vi är mycket nöjda. Albin känns genuin och proffsig. Från kontakt till försäljning gick snabbt. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Anna F
    Tack Anna för ditt omdöme. Det känns jätteskönt att allt gick så snabbt och smidigt så att ni iaf kan lägga lägenheten bakom er!
    Suzanne F, Albin W gillar detta
  • Fredrik F

2018-12-20

Fredrik F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Otroligt hängiven. Gjorde allt för att få till en lyckad försäljning. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Fredrik F
    Tack Fredrik och stort grattis till en lyckad försäljning. Hoppas att stylingfirman har tömt lägenheten som du köpte :-)
  • 2018-12-19

Moa A skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Med hjälp av Benjamin Frejvall genomfördes min familjs lägenhetsköp på ett smidigt och professionellt sätt. Benjamin gav oss ett mycket trevligt bemötande och var även mycket väl insatt i alla de detaljer som fastighetsaffären innebar. Det bidrog till en positiv och trygg köpupplevelse. Jag kan varmt rekommendera Benjamin Frejvall. Läs mer
  • 2018-12-18

Mirjam A skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sympatisk, snabb återkoppling. Läs mer
  • 2018-12-18

Sofia A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar sålde vår lägenhet på 2 rok i Hammarbyhöjden. Vi är mer än nöjda med Cesars insats och stöd. Vi kände oss trygga genom hela processen då vi fick snabb återkoppling och kontinuerlig information.
    Sammanfattningsvis är Cesar en positiv, ärlig och påläst person som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att vi hittade rätt köpare med Läge+ och att du kände dig trygg genom hela processen!
  • 2018-12-17

Johannes G skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har hjälpt till mycket med att ordna extra visningar m.m. allt för att ordna med försäljningen så smidigt som möjligt. väldigt duktig! Läs mer
    2019-01-16 Benjamin F svarar Johannes G
    Tack så mycket Johannes! Hoppas ni får det bra i nya lägenheten!
  • Louise Ä

2018-12-07

Louise Ä skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin sålde vår bostadsrätt - ett genomtrevligt, professionellt bemötande. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Louise Ä
    Stort tack för ditt fina betyg Louise! Hoppas att ni har eller snart hittar en ny bostad!
  • Thomas C

2018-12-06

Thomas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår tvåa med Sanna som mäklare. Sanna var proffsig, tillgänglig duktig.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2018-12-03

Michael L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en 4:a i Hammarbyhöjden genom att lägga ett direkt bud efter första visningen. Cesar handlade allt snabbt, pålitligt, och transparent. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Michael L
    Hej Michel,

Tack för din rekommendation! Så kul att ni hittade en stor lägenhet i Hammarbyhöjden och att ni stannar i området! Vi ses på tillträdet!
  • 2018-12-02

Måns E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Svarade alltid och tog reda på allt man undrade. Trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Måns E
    Hej Måns,
    Tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation! och vilken fin lägenhet ni fick! Vi ses på tillträdet!
  • 2018-12-01

Margareta O skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra råd och upplysningar. Snabba svar. Bästa stödet Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Margareta O
    Tack för din rekommendation Margareta!
  • Gunilla B

2018-11-30

Gunilla B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en tre i Hammarbyhöjden: Jag blev väldigt bra och trevligt bemött. Jag är glad att det var Albin som var min mäklare efter att ha träffat många mäklare under min sökning av lägenhet. Toppen-mäklare! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Gunilla B
    Stort tack för ditt fina omdöme Gunilla! Snart är det dags för inflytt och då bor du äntligen precis intill Nackareservatet.
  • 2018-11-30

Margareta M skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde en två och en halva i Hammarbyhöjden och var mycket nöjd med min mäklare. Bra råd, trevligt bemötande och bra kommunikation. Att det blev rekordpris för lägenhet av den storleken i vår förening gjorde inte saken sämre. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Margareta M
    Tack för fint omdömmer Margareta och skönt att vi äntligen är klara med båda försäljningarna. Nu väntar en fantastisk utsikt för er på Kvarnholmen!
  • Joakim B

2018-11-28

Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en 5:a vid Gullmarsplan. Allt funkade bra med kommunikationen med mäklaren och allt det praktiska. Läs mer
  • 2018-11-24

John Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en tvåa av Sanna i Hammarbyhöjden. Hon är förutom trevlig väldigt kunnig, tillgänglig, förtroendeingivande och duktig. Ett bra val av mäklare! Läs mer
  • Maj-Lis Vilhelmina H

2018-11-22

Maj-Lis Vilhelmina H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevligt och förtroendeingivande mäklare.
    Tvekade inte en sekund att Cesar skulle bli vår mäklare för denna försäljning. Allt har fungerat och all planering har gått som det skulle.
    Kontraktsskrivningen gick alldeles utmärkt och smärtfritt.
    Vi är mycket nöjda och vill verkligen rekommendera Cesar! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maj-Lis Vilhelmina H
    Hej!!!
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja huset!

• 2018-11-20

Maj P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt lägenhet i Hammarbyhöjden. Jättenöjd med Cesar! Han är lyhörd och trovärdig. Ser till att affären blir så bra som möjligt för alla parter. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maj P
    Hej Maja,
    Tack för din rekommendation. Jag är tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet i Hammarbyhöjden.
  • 2018-11-20

Henrik V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Johanneshov. Hela processen gick smidigt och vi fick ut det pris vi hade hoppats på. Vi har inga som helst klagomål! Läs mer
  • Dan G

2018-11-19

Dan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hej, jag anlitade Sanna för att sälja en tvåa i Hammarbyhöjden. Jag fick ett bra bemötande och fick ett stort förtroende för henne. Hon var informativ och bra på att kommunicera genom hela processen. Jag kände mig trygg och fick goda råd. Läs mer
  • 2018-11-18

Eli F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi hade kontakt med Cesar under längre tid ang ett hus vi var intresserade av. När vi väl ville köpa så var han väldigt tillmötesgående och inläsande av våra behov som köpare. Levde mer än väl upp till förväntningarna vi hade. Vi är verkligen supernöjda med allt! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Eli F
    Hej Eli,
    Tack för dina fina ord. Så roligt att höra att ni är nöjda!
  • 2018-11-18

Maja F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar sålde en fastighet vi köpte. Han var kunnig, trygg, tydlig, proffsig och ödmjuk inför både säljare och köpares behov. Han var också väldigt mån om att et skulle bli rätt för båda partner och var flexibel och extremt proffsig i kommunikationen. Vi skulle starka rekommendera att välja honom som mäklare! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maja F
    Hej Maja,
    Tack för din fina rekommendation! Jag är så glad att ni är så nöjda med köpet av er fina fastighet. Och tack för de fina blommorna jag fick från er!
  • 2018-11-16

Hanna S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en mycket engagerad och professionell mäklare, väldigt hjälpsam och alltid trevlig. Vi är supernöjda med allt kring köpet av vår lägenhet. Varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Hanna S
    Hej Hanna,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Blir så glad att du upplevde processen så bra som köpare!
  • 2018-11-16

Janne P skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin är ihärdig, strategisk och snabb. Vi ville sälja på kort tid under en period där marknaden inte var den bästa. Trots det så lyckades vi ändå få en bra affär där vi har mycket att tacka Albin för. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Janne P
    Tack Janne! Hoppas flytten har gått bra för dig och Julia!
  • 2018-11-15

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vid mitt köp av lägenhet i Hammarbyhöjden uppfattade jag Sanna som snabbfotad, lättillgänglig, flexibel och trevlig. Jag är väldigt nöjd över det bemötande jag fick. Läs mer
  • 2018-11-11

Maria M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har köpt en lägenhet , och Cesar ställde upp och ordnade en snabb visning . Cesar var påläst och "trygg" , något som känns viktigt vid stora och viktiga affärer.
    Varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maria M
    Hej Maria!
    Tack för dina ord. Det värmer att du upplevde trygghet genom affären! Det är min målsättning att du som köpare ska känna dig så trygg som möjligt!
  • 2018-11-09

Elin S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Både köpt och sålt genom Ceasar! Han var skicklig, sympatisk och superbra att ha göra med! Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Elin S
    Hej Elin,
    Tack för dina ord! Jag är så glad att ni upplevde allt så bra och att jag kunde hjälpa er att hitta ett fint radhus!

Vi ses snart!

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov