Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 387 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• Eli F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi hade kontakt med Cesar under längre tid ang ett hus vi var intresserade av. När vi väl ville köpa så var han väldigt tillmötesgående och inläsande av våra behov som köpare. Levde mer än väl upp till förväntningarna vi hade. Vi är verkligen supernöjda med allt! Läs mer
  • Maja F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar sålde en fastighet vi köpte. Han var kunnig, trygg, tydlig, proffsig och ödmjuk inför både säljare och köpares behov. Han var också väldigt mån om att et skulle bli rätt för båda partner och var flexibel och extremt proffsig i kommunikationen. Vi skulle starka rekommendera att välja honom som mäklare! Läs mer
  • Hanna S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en mycket engagerad och professionell mäklare, väldigt hjälpsam och alltid trevlig. Vi är supernöjda med allt kring köpet av vår lägenhet. Varmaste rekommendationer! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Janne P skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin är ihärdig, strategisk och snabb. Vi ville sälja på kort tid under en period där marknaden inte var den bästa. Trots det så lyckades vi ändå få en bra affär där vi har mycket att tacka Albin för. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Mikael S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vid mitt köp av lägenhet i Hammarbyhöjden uppfattade jag Sanna som snabbfotad, lättillgänglig, flexibel och trevlig. Jag är väldigt nöjd över det bemötande jag fick. Läs mer
  • Maria M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har köpt en lägenhet , och Cesar ställde upp och ordnade en snabb visning . Cesar var påläst och "trygg" , något som känns viktigt vid stora och viktiga affärer.
    Varmaste rekommendationer! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Elin S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Både köpt och sålt genom Ceasar! Han var skicklig, sympatisk och superbra att ha göra med! Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Albert R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jättebra mäklare, allt gick supersmidigt. Har både köpt och sålt via denna mäklare och det var aldrig något problem. Läs mer
  • Conny L
    Conny L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en lägenhet i Hammarbyhöjden 3 rum och kök. När våran mäklare skulle komma tänkte man ja här är personen som skall sälja våran lägenhet man tänkte inte så mycket mer.
    Men när mäklaren kom in och satte satte sig ner hos oss i vårt kök fattade man snabbt ett annat beslut om honom. Han var rolig, trevlig ödmjuk och förstod våran situation och varför vi sålde lägenheten. Man insåg redan då att detta var en person jag kunde lita på och att han hade en känsla för att ta folk och det var absolut inte ett skådespel utan en äkta person som förstod andra människor. Mina förväntningar var inte så stora eftersom vi lever i ett samhälle där ekonomi går upp och det går ner men jag är mycket nöjd med mäklarens insats. Jag kan bara säga en sak denna mäklaren är en människokännare och behandlar människor med respekt det gör att han får högsta poäng och jag tror att jag har nog inte mer att tillägga mer än att önska honom lycka till i andra affärer. Kör hårt ceasar bra jobbat 👍. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Conny L
    Hej Conny,
    Jag blir så glad av att läsa din rekommendation, dina ord värmer otroligt mycket! Det är ni mina kunder som gör mitt jobb så fantastiskt roligt och det är jag som ska tacka er för att jag fick förtroendet att hjälpa er!

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord.
  • Karin S
    Karin S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt bostad i Hammarbyhöjden, mäklaren har under hela kontakten varit engagerad och kunnig i att bemöta våra behov och önskningar, lyhörd och bra koll på hur man möter människor på bästa sätt!
    Precis som en stjärna eller en artist kan man säga att Cesar har ”det” lilla extra.
    Är du en kräsen person som vill få ut det bästa av allt så är Detta mäklaren för dig!

/Karin Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Karin S
    Vilka fantastiska ord Karin TACK!!!! Dina ord värmer väldigt mycket och det gör mig så glad att ni upplevde allt så positivt och tryggt, det är det jag alltid strävar efter!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Margaretha W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostad, proffsig o trevlig Läs mer
  • Nadja G skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är supernöjd med Sanna som mäklare. Detta var vårt första lägenhetsköp och hon fick oss att känna oss trygga och var jättebra på att svara på alla frågor och funderingar vi hade. Pålitlig, proffessionel och engagerad är hon. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Nadja G
    Vad roligt Nadja, tack för fina ord :) Tror ni kommer trivas kanon i lägenheten.
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Almog H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi var supernöjda med Sanna! Hon mötte alla våra förväntningar och var väldigt snabb på att återkoppla, tydlig och superhjälpsam. Hon hade vårt fulla förtroende som mäklare. Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Almog H
    Stort tack Almog för fina ord. Tror ni kommer trivas jättebra :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Viktor M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har nyligen sålt vår 2a i Hammarbyhöjden.
    Jag ringde till Sanna Pickelner på Svensk Fastighetsförmedling då hon på pappret var bäst i området. Vi blev otroligt väl bemötta från första stund. Det var proffsigt och ärligt med en fin balans av ödmjukhet. Vi kände verkligen att Sanna jobbade för att vi skulle må bra genom hela processen.

Svensk Fastighetsförmedling hade även bra sammarbeten med både designers som kom och gav oss råd inför fotografering och visning samt fotograf som verkligen lyckades fånga känslan i lägenheten.

Vi är jättenöjda och rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling och Sanna Pickelner. Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Viktor M
    Stort tack Viktor för fina ord och roligt att det blev så bra :) Är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er i denna stora affär. :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Alex Rasmus Oskar T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Överlag väldigt nöjd med hela upplevelsen. Stor förståelse och engagemang från Cesar. Skulle varmt rekommendera honom då han överträffade mina förväntningar på samtliga plan. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Alex Rasmus Oskar T
    Hej Alex, tack för din fina rekommendation nu hoppas jag att ni hittar en superfin lägenhet! vi ses på tillträdet!
  • Malin W
    Malin W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde vår lägenhet på Bildhuggarvägen i Globen-området. Såldes till ett pris som blev högt över vår förväntan trots den tröga bostadsmarknaden. Albin Wennerström på Svensk Fastighetsförmedling var vår mäklare. Han har ett trevligt och professionellt bemötande, är engagerad och har stor kunskap om området. Kommer med bra råd och ärliga åsikter. Vi har haft fullt förtroende för honom under hela säljprocessen. Rekommenderas starkt! /Malin & Robin Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Robin H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevligt bemötande och maximalt engagemang under hela processen. Albin gjorde skillnad. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Kristoffer S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsigt bemötande rakt igenom hela försäljningen. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Kristoffer S
    Tack för dina ord Kristoffer! Ha en fin helg!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Janina O skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    köpt trerummare i Johanneshov, med balkong och öppen spis. Mäklaren var kunnig flexibel och tillmötesgående. Snabb hantering utan onödiga krusiduller. På det hela taget utmärkt Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Janina O
    Tack Janina och välkommen till området. Tror att du kommer trivas kanon i din nya otroligt fina bostad :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Johan W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    bostadsrätts radhus, bra information, radhuset såldes snabbt via en förhandsvisning som var en målsättning. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Johan W
    Hej Johan! tack för din rekommendation. Ja, det gick väldigt snabbt den här gången då vi hade en köpare i vår kundregister, precis som ni önskade! :) Tack för att jag fick förtroendet och vi ses när det är dags att frånträda!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Julia Alexandra A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne gav oss proffsig handledning och praktisk hjälp under hela processen att sälja vår lägenhet. Hennes varma och vänliga bemötande fick oss lugna och trygga i denna (för oss) stora affär. Hennes inkännande förmåga och lugna, trygga personlighet var viktigt för oss. Läs mer
  • Lisa H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte ny lägenhet som förmedlades av Sanna, och valde att även sälja den gamla lägenheten med hennes hjälp. Vi har upplevt Sanna som en mycket engagerad mäklare, och hon jobbade in i det sista för att vi skulle sälja till ett pris vi var nöjda med (vilket vi gjorde). Både som köpare och säljare har Sanna varit väldigt tillgänglig, snabb på att återkoppla och guidat oss på ett tryggt sätt genom båda processerna. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Lisa H
    Stort tack för förtroendet både vid köpet och försäljningen. Tack för fina ord :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Fredric E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte
    Bra bemötande och trevlig! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Fredric E
    Tack Fredric :) Tror ni kommer trivas jättebra i lägenheten :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Sylvie K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    We bought an appartement on Garagevägen .

Ceasar was very professional, understanding and willing to help out.
    I would recommend him definitely ! Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Sylvie K
    Hi Sylvie, thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good buying experience! Hope you will enjoy your new apartment and have a nice weekend!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Sylvie K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    He sold our appartement Petrejusvägen 28. 3a.

Albin is the best !
    I would recommend him definitely ! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Theresa A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    1. Sålt en tvåa i hammarbyhöjden
    2. Professionellt bemötande, personligt engagerad och genuint intresserad i oss och vår affär.
    3. Jag hade höga förväntningar på Sanna och hon levde verkligen upp till dom. Hon hade kunskap om branschen, människokännedom samt en trygghet.
    4. Smidigt hanterat av Sanna som både har kunskap, affärsmannaskapet och hjärtat på rätt plats. Tack Sanna! Läs mer
    2018-10-15 Sanna P svarar Theresa A
    Stort tack för fina ord. Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning. All lycka till :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Lukas R
    Lukas R skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en 34 kvm etta i Gullmarsplan genom Albin. Proffsigt, enkelt och vi fick ett riktigt bra slutpris på lägenheten.

5/5 Albin - väl genomfört på alla punkter! Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ärlig, pålitlig, hjälpsam och proffesionell
    så uppfattar jag Cesar Fuentes efter att vi sålt radhuset i Hammarbyhöjden.
    Tack! Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Susanne S
    Hej Susanne,
    Det var en glädje att hjälpa er att sälja er fina radhus. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! Och tack för dina fina ord, det värmer.
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Sara P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bästa mäklaren i stan. Duktig engagerad och påläst. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Sara P
    Tack Sara!! Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa er med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Vi ses på tillträdet!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna sålde vår 3a i Enskededalen. Enormt nöjda är vi. Det roliga var att både jag och min fru föreslog Sanna för varandra efter vi gjort var sin research, och det är vi glada för. Hon var med oss genom varje steg i hela processen, kopplade ihop oss med en mycket bra Stylist. Sen att hon slog alla rekord i området var en bonus men nog tack vare att vi lät henne styra allt med hur många visningar och när vi skulle ut på Hemnet. Bästa mäklaren vi haft! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Daniel M
    Stort stort tack Daniel för era fina ord. Uppskattar förtroendet enormt :) Lycka till med allt.
    Daniel M, Sanna P, Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Ola E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en fyra i Hammarbyhöjden och är nöjd med Cesars arbete hittills. Med spekulantregister från tidigare budgivningar i samma förening såldes vår lägenhet före ordinarie visning trots skakig marknad. Flera liknande objekt hos andra mäklare hade haft svårt att sälja i samma förening närmaste månaderna. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Ola E
    Tack för din rekommendation Ola!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Kajsa B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde en 4:a i Hammarbyhöjden. Cesar hade ett proffsigt men personligt bemötande och kändes engagerad. Priset vi fick var långt över våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Kajsa B
    Hej Kajsa,
    Vilken försäljning! Tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er. Vi ses på tillträdet!!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Helga A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde tvåa i Björkhagen. Sanna var proffsig och försäljningen kändes trygg och bra. Hade mycket god kännedom om område och förening. Rekommenderas! Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Eugenia K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mäklaren lämnade ett professionellt och trevligt intryck. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Kristine Marion J skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Solgte høsten 2018 min leilighet med beste hjelpen av Albin. Fra begynnelse til slutt gjorde han en jobb som var over mine forventninger. Han fikk meg til å føle meg trygg i dagens bostadsmarked og sista bud blev større enn jag hade vågat hoppas på. Ett pluss var den gode lokalkunnskapen i området og engasjementet han gjorde for att nettopp min leilighet skulle sticka ut blant alla konkurrenter. Vill anbefala Albin till alla som skall selga sin bostad. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Leon Richard S skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin Frejvall var super bra! Läs mer
  • Malin P skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en lägenhet av Sanna. Superhjälpsam under visningen och hade svar på nästa alla mina frågor. De frågor hon inte hade svar på återkom hon med svar på. Kunnig i området och återkopplade fort och känns genuin. Levde upp till alla mina förväntningar. Riktigt bra mäklare! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Malin P
    Tack Malin och varmt välkommen till området :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Charlotta S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har både köpt o sålt en bostad. Upplevde att mäklaren såg mig som kund och mina behov vid både köp och försäljning. Uppfattade mäklaren som personlig, intresserad och proffesionell. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Charlotta S
    Hej Lotta,
    Vilka fina ord! Jag är så glad att du som har varit både min köpare och säljare upplevt mig som personlig och professionell! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt! Vi ses snart igen!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Mats L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var alltid trevlig och hade ett professionellt bemötande. Hon fanns alltid tillgänglig och återkopplade ofta under försäljningen. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Maria L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig sälja min lilla etta vilket också var min första försäljning, var supernervös innan men hela processen gick skitbra och kändes jättetrygg tack vare henne. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Sara W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde tvåa i Hammarbyhöjden.
    Snabb och tydlig kommunikation, påläst med tydliga åsikter, gav bra råd. Mycket nöjd med min försäljning och med Sannas insats Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Martin H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var alltid glad och trevlig och återkopplade bra.
    Dock nådde vi inte riktigt upp till vad lgh var värderad till. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Martin H
    Hej Martin, Tack för din rekommendation!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Marita M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ödmjuk. Sprudlar av energi. Positiv . Kunnig. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Marita M
    Wow Marita tack! vilka fina ord!
    Vi ses snart på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Zozan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har använt mig av olika mäklare och Cesar är den duktigaste jag stött på. Professionell, omhändertagande, ärlig och ambitiös. Han gör sitt jobb bra, kan sitt område och är engagerad. Jag kan varmt rekommendera Cesar. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Zozan B
    Hej Zozan, Vilka fina ord! Tack!
    Det värmer att höra att du upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter! Hoppas nu att du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!
  • Doria S
    Doria S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Från början till slut har jag fått all hjälp jag kan önska med letandet efter min drömlägenhet. Tusen tack Cesar för alla tips, snabba svar och din proffessionalitet. Du är en pärla! Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Doria S
    Hej Doria,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Det har tagit lite tid att hitta rätt hem men vilken fantastik lägenhet du fick!!! Jag är så glad att vi träffades på så många visningar och jag kunde hjälpa dig att hitta din drömlägenhet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Marcus J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner är en otroligt professionell och duktig mäklare som "ticks all the boxes" i kategorin toppmäklare. Egenskaper som särskilt utmärker henne är hennes höga grad av professionalism och integritet. Vidare har hon ett starkt driv och en djup marknadsförståelse.

Jag skulle tryggt rekommendera henne till alla jag känner och alla andra som letar efter en mäklare av toppklass. Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Marcus J
    Stort tack för förtroendet och tack för dina väldigt fina ord :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Oscar H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en tvåa på 41kvm
    - Mäklaren var mycket duktig och väldigt lätt att kontakta vilket underlättade. Hon svarade på alla frågor vänligt och hade mycket kunskap om objektet och saker runt omkring Läs mer
    2018-09-12 Sanna P svarar Oscar H
    Tack Oscar för fin rekommendation :) Välkommen till området :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • David S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en bostad 2rok 51kvm i Hammarbyhöjden där Cesar var mäklare. En väldigt tydlig och hårt arbetande mäklare som jag högst rekommenderar för försäljning.
    Duktig på att förmedla information till budgivarna och sedan till oss. Har bara positiva saker att skriva om. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar David S
    Hej David,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme.
    Vi ses på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Johanna H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte bostadsrätt. Super trevligt och behagligt bemötande av mäklaren. Pålitlig. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Johanna H
    Stort tack Johanna, var ett nöje att få hjälpa er köpa denna fina bostad :)
    Sanna P gillar detta
  • Mikaela S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar Fuentes hjälpte oss att sälja en lägenhet. Mycket bra, snabbt och kunnigt bemötande. Alltid trevlig, vi fick det vi ville för lägenheten och är nöjda. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Mikaela S
    Tack för dina ord Mikaela!
    Jag hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov