Läs vad 738 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden 2

• 2021-01-27
    Köpte en br via Benjamin. Professionellt bemötande, snabb återkoppling och generellt mycket bra service.
    David F
    • Hammarbyhöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2021-01-26
    Jag har inte speciellt många mäklare att jämföra med, men Cesar kändes mycket proffsig! Av alla mäklare jag träffade innan försäljningen av min bostad så kändes han mest som en människa, väldigt trevlig och relativt avslappnad till skillnad från övriga, som man nästan behövde duscha efter att ha träffat. Rekommenderas varmt!
    Simon F
    • 28.0 m²
    • Johanneshov
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2021-01-26
    Benjamin hjälpte mig att göra en jättebra affär, han uppvisade ett professionellt bemötande tillsammans med välmotiverade strategiska beslut och var alltid där när jag hade en fråga. Jag kan varmt rekommendera Benjamin och skulle utan tvekan anlita honom på nytt.
    Andreas B
    • Hammarbyhöjden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2021-01-21
    Benjamin var rak och tydlig och hjälpte oss med alla frågor på ett bra och professionellt sätt när vi köpte bostad.
    Jörgen J
    • 69.0 m²
  • 2021-01-21
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet via Jessie Jatala och är väldigt nöjda med både bemötande likväl som praktisk hantering kring hela affären. Vi förväntade oss ett proffsigt men likväl ödmjukt bemötande, vilket var vad vi fick. De frågetecken som uppstod längs vägen tog Jessie hand om och redde ut, även de många ingående och specifika frågor vi hade gjorde hon efterforskningar kring och ordnade fram svar på.

Sammanfattningsvis skulle vi rekommendera Jessie, som vi upplever är en mycket noggrann, kunnig och trevlig mäklare.
    Paulina E
    • Kärrtorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hej Paulina! Stort tack för den fina rekommendationen. Det har varit roligt att ha fått vara delaktig i ert lägenhetsköp och att ni hittat helt rätt bostad för er. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs! :)

• 2021-01-20
    Jag upplevde Cesar som kunnig, kommunikativ och flexibel - rekommenderar honom definitivt!
    Jacob K
    • 28.0 m²
    • Johanneshov
    köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2021-01-20
    Sålde nyligen vår lägenhet i Hammarbyhöjden, Benjamin sköte affären proffsigt och drev på för att få en bra försäljning och många klienter till visningen. Fick ett bra pris i slutändan och är nöjda med affären.
    Jonas E
    • 46.0 m²
  • 2021-01-19
    Cesar är en trovärdig mäklare som skötte försäljningen av min 2:a galant!
    /Caroline
    Caroline S
  • 2021-01-12
    Cesar sålde min 2:a i Johanneshov . Mycket nöjd med hela processen. Cesar är professionell, duktigt och bra att lyssna och förklara. Jag kände att jag kunde lita på honom, kunnig och trevlig. Jag rekommenderar Cesar.
    Lili G
    • 50.0 m²
  • 2021-01-11
    It's been very helpful during all the process and helping me a lot with the Swedish translations into English and Spanish.
    Andrea B
    • 45.0 m²
  • 2021-01-09
    Bytte mäklare till Cesar efter en misslyckad försäljning. Bästa jag gjort då han fick fram ett kanonpris på min lägenhet!

Otroligt duktig mäklare, bra minne och extremt hjälpsam!
    Peter S
    • 45.0 m²
  • 2021-01-05
    Göran S
    • 102.0 m²
    • Enskededalen
    sålde sitt hus med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-12-18
    Hjälpsam
    Toppen alltså!
    Ulrik L
    • Hammarbyhöjden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-12-17
    Sålde min lägenhet och fick rekordpris för lägenheter i samma storlek på adressen den låg på. Engagerad och kunnig som gör det lilla extra. Supernöjd!
    Pernilla A
    • Johanneshov
    Tack för det fina betyget! Superkul att hjälpa er med försäljningen! :D

• 2020-12-16
    Suzanne Frejvall bemötte mig på bästa tänkbara sätt. Hon överträffade de förväntningar jag hade innan med råge. Hon är kunnig, varm och informativ. Hon har det lilla extra som gör att jag blev väldigt nöjd.
    Birgitta A
    • Hammarbyhöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-12-15
    Sålt min 2a i Hammarbyhöjden med Cesar. Under hela försäljningen har Cesar varit extremt professionell, hjälpsam och anpassade sig hela tiden efter mina önskemål och behov. Jag hade hört mycket gott om Cesar och har själv varit på hans visningar innan. När jag träffade Cesar för ett första möte kändes det rätt direkt då han är väldigt kunnig i området och var noggrann. Cesar fick flera personer till en förhandsvisning och lägenheten såldes innan den gick ut på hemnet. Jag är extremt nöjd med Cesar och rekomenderar honom varmt.
    Linnea B
    • 42.0 m²
  • 2020-12-15
    Cesar sålde min lägenhet i Hammarbyhöjden och gjorde allt som man kan förvänta sig av en mäklare. Flexibel, enkel att kommunicera med och höll sig till väsentligheter. Skicklig på sitt värv helt enkelt. Jag skulle rekommendera honom som mäklare.
    skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-12-11
    Jag fick från första kontakten en bra kontakt med Cesar, där han var hjälpsam och gav en hög service och fick mig som kund känna mig sedd och lyssnad till. Då jag sökte en bostad på kort varsel med snabb inflyttning, upplevde jag att Cesar kunde förstå och matcha rätt bostadsobjekt efter mina önskemål.
    Då jag gick på flera visningar på kort tid, utmärkte sig Cesar jämfört med andra mäklare, som var endera för ”på” eller helt oengagerade och passiva, då Cesar istället fanns tillgänglig och engagerad som mäklare.
    Om jag och mina vänner/bekanta behöver en mäklare, då kommer jag att kontakta Cesar då han verkligen lyssnar in till sina kunders behov och ger ett förtroende som är viktigt vid en stor bostadsaffär.
    Camilla T
  • 2020-12-06
    Gick väldigt snabbt och smidigt! Cesar svarade på alla mina tusen frågor med ett leende på läpparna, rekommenderar starkt!
    Ivana M
    • 68.0 m²
  • 2020-12-04
    Mycket bra och hängiven mäklare. Rekommenderas.
    Anders M
    • 74.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-12-03
    Att köpa en lägenhet i Hammarbyhöjden när man bor i Skåne är inte så enkelt men Benjamin gjorde det enkelt för mig. Han besvarade min intresseranmälan snabbt och höll en tät dialog med mig hela tiden. Han var lätt att få tag i och mycket sympatisk och hjälpsam. Jag är otroligt tacksam att jag nu, efter 10 år i Skåne, kan flytta till Stockholm igen. :)
    Jessica B
    Jessica B
  • 2020-12-01
    Vi sålde våran 2,5:a på läge+ och sålde över förväntan. Benjamin har ett stort nätverk vilket gjorde affären möjlig.
    Benjamin var alltid där om vi hade frågor och han levde upp till förväntningarna vi hade.
    Stark mäklarrekommendation.
    Tobias N
  • 2020-11-28
    Efter noggrann jämförelse mellan flera mäklare valde jag Cesar p.g.a. hans entusiasm och tidigare rekordförsäljningar.

Med hjälp av en klok och långsiktig plan lyckades vi sälja min lägenhet till rekordpris. Kan varmt rekommendera Cesar till alla som behöver en skicklig mäklare och till de som vill få sina förväntningar överträffade!
    Mehdi R
    • 42.0 m²
  • 2020-11-26
    Fick väldigt bra bemötande av Cesar.
    Väldigt kunnig och trevlig mäklare.
    Kan varmt rekommendera honom!
    Elin Johanna E
  • 2020-11-24
    Jag har köpt en andel i en Br tillsammans med min dotter.
    Cesar har skött hela överlåtelsen på ett mycket professionellt sätt, han kan rekommenderas.

Sture Eng
    Sture Jan Mikael E
  • 2020-11-06
    Jessie was very reliable, thorough, enthusiastic, flexible and communicative. She surpassed our expectations of a good real estate agent and we would definitely recommend her to others!
    Katie K
    • 64.5 m²
    • Kärrtorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hi Kate and thank you so much for the kind words! It has been so much fun being yor realtor and I'm glad that we got such a good price for your aparment as well. I hope that everything is great with you! :)

• 2020-11-03
    Very good experience with Cesar. He is kind and thorough. We won the bid on a home that is perfect for our needs and Cesar set the tone for the signing, which felt very comfortable.
    William A
  • 2020-11-02
    "Cesar hjälpte oss att sälja vår 2a på Båstadsvägen, vi fastnade verkligen för honom då han var engagerad, jordnära och professionell.
    Hela säljprocessen gick otroligt smidigt, detta tack vare Cesars goda lokalkännedom och kontaktnät.
    Vi rekommenderar verkligen Cesar till alla där ute som är intresserade av att sälja/köpa bostad."
    David A
  • 2020-10-31
    Helt underbar mäklare som fick hos att känna oss trygga med köpet från första start! Varm, ärlig och charmig!
    Linda A
  • 2020-10-31
    Vi sålde en brf i Hammarbyhöjden. Cecar är enkel och tydlig i sin dialog. Dessutom en mycket glad och positiv attityd som inger stort förtroende.
    Cesar var hela tiden uppriktig, delgav vad han själv ansåg och var alltid på en rimlig nivå i samtliga typer av frågor. Dessutom hittade han köpare som vi båda ville se som köpare som troligtvis kommer trivas alldeles utmärkt i området såväl som i huset och fungera bra ihop med befintliga grannar.
    Jag kan starkt rekommendera Cesar som fastighetsmäklare.
    Thomas K
    • 57.5 m²
  • 2020-10-29
    Trevlig, men bristfällig info i prospekt ex bilder och att vissa kostnader inte var med
    Markus A
    • 106.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-10-27
    Cesar är ett sådant proffs! Jag har blivit så väl bemött och omhändertagen i min jakt på boende. Hade inte kunnat få bättre hjälp!
    Victoria M
  • 2020-10-21
    Mäklaren kändes trygg och pålitlig att ha att göra med i köpet av min bostadsrätt. Det är viktigt för mig i en så här stor affär som det är att köpa en ny lägenhet.
    Helena Ö
    • 47.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-10-20
    Har köpt en lägenhet i Skärmabrink mha Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden. Cesar har varit tillmötesgående och serviceminded genom hela köpet. Ser fram emot att flytta in i den nya lägenheten!
    Gabrielle C
    • 43.0 m²
    • Skärmarbrink
  • 2020-10-16
    Jag har sålt en lägenhet genom mäklaren.
    Paula H
    • 80.0 m²
    • Blåsut
  • 2020-10-15
    Bra bemötande och trygg affär!
    Emil T
    • 49.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    Stort tack för det fina betyget! Och grattis till lägenhetsköpet!

• 2020-10-15
    Vi köpte en 3a i blåsut och är jättenöjda med Jessie. Trevlig, professionell och kunnig. Återkopplar snabbt!
    Malin P
    • 86.0 m²
    • Stockholm
    Hej Malin! Tusen tack för den fina rekommendationen, det var superkul att få vara en del i ert bostadsköp och jag hoppas att ni trivs!

• 2020-10-14
    Förtroendeingivande, lugn och kompetent!
    Petra S
    • Hammarbyhöjden
    Hej Petra! Tack för dom fina orden och för att du ville lämna en rekommendation, hoppas att allt är bra med dig och att du trivs i din fina lägenhet! :)

• 2020-10-13
    Cesar Fuentes är en mycket proffsig, kunnig och pålitlig, och dessutom trevlig, mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
    Marlã¨ne S
    • 75.0 m²
  • 2020-10-13
    Cesar ger ett proffsigt intryck genom sitt lugn och sin lyhördhet.
    Köpprocessen gick i den takt jag som köpare ville och Cesar fanns snarare som ett köpstöd än en säljare.
    Max R
    • 52.0 m²
    • Globen
  • 2020-10-12
    Vi har sålt en lägenhet i Enskededalen. Vi är nöjda med Benjamin.
    Dick L
    • 101.0 m²
    • Enskededalen
    Hej Dick! Tack så mycket! Grattis till försäljningen!

• 2020-10-11
    Sålt bostadsrätt. Proffsig och trevlig mäklare som bryr sig om både köpare och säljare.
    Magnus A
  • 2020-10-09
    Köpte min första lägenhet. Min samlade upplevelse av Cesar präglas av trevligt bemötande, hjälpsamhet, flexibilitet och ärlighet.
    Erik H
  • 2020-10-05
    Jag har precis sålt 2rok i Hammarbyhöjden med Suzanne. Jag valde Suzanne eftersom hon tidigare gjort försäljningar i vår förening som hon skött väldigt bra och proffsigt. Jag blev inte besviken den här gången heller. Så kunnig och rutinerad samtidigt som jag kände mig väldigt trygg genom hela processen! Suzanne erbjud flera extravisningar och vi landade på ett försäljningspris som överträffade mina förväntningar. Jag skulle utan tvekan anlita henne igen, och rekommenderar henne gärna!
    Inga-lena P
    Inga-lena P
    • Hammarbyhöjden
    Det var såå roligt att allt gick så bra. Glad för din skull och roligt att få göra affär igen.:-)

• 2020-10-01
    Köpt bostadsrätt, 33 kvm.
    Vänlig och tryggt bemötande!
    Carina J
    • 33.0 m²
    • Johanneshov
    Tack Carina för de fina orden. Detta blir kanon för sonen :-)

• 2020-09-30
    Mycket bra bemötande !!
    Vänlig och sympatisk !!
    noggrann och mycket kunnig!!

MBH/Gunnar Nyman
    Gunnar N
    • 33.0 m²
    • Johanneshov
    Tack snälla Gunnar. Det var så roligt att allt gick bra till slut :-)

• 2020-09-29
    Vi är jättenöjda med Benjamin. Vi sålde en 4 RoK via honom och från start hade han ett proffisigt bemötande och han har varit ett stort stöd undet hela processen kring försäljningen.
    Erik Jesper L
    • 102.0 m²
    • Enskededalen
    Stort tack för det fina betyget! Och grattis till försäljningen!

• 2020-09-26
    Lösningsorienterad, flexibel o väldigt snabb på att återkoppla när jag köpte min lägenhet!
    Sara J
    • Blåsut
    Hej Sara! Stort tack för dom fina orden, hoppas att du trivs bra i lägenheten! :)

• 2020-09-24
    Jessie har varit engagerad, snabb, trevlig och kunnig mycket tillmötesgående och uthållig.
    Christina A
    • 5:a
    • 138.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    Hej Christina! Stort tack för dom fina orden, det var verkligen roligt att få hjälpa dig med din försäljning och att vi fick ett så bra resultat. Hoppas allt är bra med dig! :)

• 2020-09-24
    Snabb och bra service vid köp av bostadsrätt i Johanneshov. Påläst.
    Hampus S
    • 43.0 m²