Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 349 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• Charlotta S
    Charlotta S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har både köpt o sålt en bostad. Upplevde att mäklaren såg mig som kund och mina behov vid både köp och försäljning. Uppfattade mäklaren som personlig, intresserad och proffesionell. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var alltid trevlig och hade ett professionellt bemötande. Hon fanns alltid tillgänglig och återkopplade ofta under försäljningen. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig sälja min lilla etta vilket också var min första försäljning, var supernervös innan men hela processen gick skitbra och kändes jättetrygg tack vare henne. Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde tvåa i Hammarbyhöjden.
    Snabb och tydlig kommunikation, påläst med tydliga åsikter, gav bra råd. Mycket nöjd med min försäljning och med Sannas insats Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var alltid glad och trevlig och återkopplade bra.
    Dock nådde vi inte riktigt upp till vad lgh var värderad till. Läs mer
  • Marita M
    Marita M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ödmjuk. Sprudlar av energi. Positiv . Kunnig. Läs mer
  • Zozan B
    Zozan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har använt mig av olika mäklare och Cesar är den duktigaste jag stött på. Professionell, omhändertagande, ärlig och ambitiös. Han gör sitt jobb bra, kan sitt område och är engagerad. Jag kan varmt rekommendera Cesar. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Zozan B
    Hej Zozan, Vilka fina ord! Tack!
    Det värmer att höra att du upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter! Hoppas nu att du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!
  • Doria S
    Doria S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Från början till slut har jag fått all hjälp jag kan önska med letandet efter min drömlägenhet. Tusen tack Cesar för alla tips, snabba svar och din proffessionalitet. Du är en pärla! Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Doria S
    Hej Doria,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Det har tagit lite tid att hitta rätt hem men vilken fantastik lägenhet du fick!!! Jag är så glad att vi träffades på så många visningar och jag kunde hjälpa dig att hitta din drömlägenhet!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner är en otroligt professionell och duktig mäklare som "ticks all the boxes" i kategorin toppmäklare. Egenskaper som särskilt utmärker henne är hennes höga grad av professionalism och integritet. Vidare har hon ett starkt driv och en djup marknadsförståelse.

Jag skulle tryggt rekommendera henne till alla jag känner och alla andra som letar efter en mäklare av toppklass. Läs mer
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en tvåa på 41kvm
    - Mäklaren var mycket duktig och väldigt lätt att kontakta vilket underlättade. Hon svarade på alla frågor vänligt och hade mycket kunskap om objektet och saker runt omkring Läs mer
    2018-09-12 Sanna P svarar Oscar H
    Tack Oscar för fin rekommendation :) Välkommen till området :)
  • David S
    David S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en bostad 2rok 51kvm i Hammarbyhöjden där Cesar var mäklare. En väldigt tydlig och hårt arbetande mäklare som jag högst rekommenderar för försäljning.
    Duktig på att förmedla information till budgivarna och sedan till oss. Har bara positiva saker att skriva om. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar David S
    Hej David,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte bostadsrätt. Super trevligt och behagligt bemötande av mäklaren. Pålitlig. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Johanna H
    Stort tack Johanna, var ett nöje att få hjälpa er köpa denna fina bostad :)
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar Fuentes hjälpte oss att sälja en lägenhet. Mycket bra, snabbt och kunnigt bemötande. Alltid trevlig, vi fick det vi ville för lägenheten och är nöjda. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Mikaela S
    Tack för dina ord Mikaela!
    Jag hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!
  • Camilla Maria T
    Camilla Maria T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde min lägenhet i Hammarbyhöjden med hjälp av Cesar.
    Jag är otroligt nöjd över att ha valt Cesar som mäklare, han har stor kunskap om området och har varit väldigt flexibel för att lösa försäljningen på bästa sätt.
    Cesar har ett ärligt och trevligt sätt vilket gjorde att jag kände mig trygg med honom. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Camilla Maria T
    Tack för en superfin rekommendation Camilla!
    Vad glad jag blir av att höra att du känner att jag levererat och att du känt dig trygg genom hela processen det betyder mycket och är viktigt för mig!
  • Vera G
    Vera G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket lugn och hjälpsam med konkreta uppgifter kring lägenheten i en stressad situation! Hands on och spackel i kostym:)! Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Vera G
    Hej Vera, Tack för din fina rekommendation.
    Att spackla är ingenting jag är expert på men att göra det för att du skulle få de bästa bilderna och underlätta för dig var en självklarhet för mig! Och vilket fantastiskt slutresultat vi fick!
  • Erik Johan K
    Erik Johan K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Med erfarenhet av området, ett outtröttligt engagemang och alltid med ett leende på läpparna fick jag precis det jag önskade av Cesar. Värdering och slutpris överensstämde väl och trots en svag marknad gav han mig precis det jag önskade i pris. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Erik Johan K
    Hej Erik, tack för dina ord!
    Jag är väldigt glad över att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat! Det här gjorde vi bra.

Ses på tillträdet. Ta hand om dig så länge!
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var mycket proffsig, trygg och duktig på sitt arbete. Jag skulle verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Sofia E
    Tack Sofia, var ett nöje att samarbeta med dig :)
  • Otto J
    Otto J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket professionell och duktig! Extremt tillgänglig och bra på att sätta rätt förväntningar. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-09-03 Cesar F svarar Otto J
    Hej Otto,
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet och för din rekommendation! Jag är så glad att allt gick så bra!
  • Ida M
    Ida M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostad och supernöjd med Sanna! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Ida M
    Tack Ida och välkommen till området :)
  • Alicia B
    Alicia B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var snabb med återkoppling och lyhörd. Vi är mycket nöjda med Sannas professionella bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Alicia B
    Tack, var ett stort nöje att få hjälpa er med er försäljning :)
  • Azar S
    Azar S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    En bra mäklare. Smart. Kunnig .bra erfarenhet. Läs mer
    2018-09-04 Albin W svarar Azar S
    Tack för ditt förtroende Azar och kul att allt gick så smidigt!
  • Ellen D
    Ellen D skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag var sen till första visningen, ringde mäklaren som var vänlig att stanna kvar en stund så att jag hann se lägenheten. Jag har fått ett trevligt bemötande genom hela processen. Kan rekommendera! Läs mer
    2018-09-04 Albin W svarar Ellen D
    Tack för rekommendationen Ellen! Jag är säker på att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • Anastasios S
    Anastasios S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig att sälja min etta. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Stort plus för hennes arbetsmoral, skicklighet och tillgänglighet. Hon får en att känna sig trygg och erbjuder sig att hjälpa till så fort det behövs. Nästa gång jag ska sälja är det henne jag kommer ringa, utan tvekan.
    Sanna är ett fullblodsproffs. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Anastasios S
    Stort tack för de fina orden Stasse :) Var kul att ha möjligheten att få hjälpa dig med försäljningen :)
  • Lina B
    Lina B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Riktig nöjd med Sanna som var tydlig och klart från början till slut. Hon hjälpte oss med alla behov och var mycket lättillgänglig. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Lina B
    Tack Lina, nöjet var på min sida :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har sålt en lägenhet i Johanneshov med hjälp av mäklaren Cesar Fuentes. Mycket nöjd med valet av mäklare, tydlig, förstående och driftig. La ned mycket tid och engagemang för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Fredrik K
    Hej Fredrik,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen. Vi ses snart på tillträdet!
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar förmedlade min bostadsrätt. Han drev affären från början till start på ett engagerat vis. Han har ständigt hållt mig informerat, besvarat frågor och kommit med goda råd. En mycket trevlig person. Läs mer
    2018-08-09 Cesar F svarar Jacob E
    Tack för dina ord Jacob! Det glädjer mig att jag fick förtroendet att hjälpa dig och att vårt sammarbete resulterade i ett fantastiskt resultat! Vi ses om några veckor!
  • Emy W
    Emy W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en bostadsrätt och fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Cesar som var tillgänglig och flexibel hela vägen från förhandsvisning till kontraktskrivning i semestertider! Tryggt och smidigt helt enkelt. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Emy W
    Hej Emy,
    Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta och det var så trevligt att ni kunde vara med via Facetime! Vi ses på tillträdet!
  • Magnus Z
    Magnus Z skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min borätt. Jag intervjuade fyra mäklare innan jag beslöt mig för Cesar. Enligt min uppfattning är han noggrann, korrekt, ger bra input, lyhörd och skicklig strateg. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Magnus Z
    Hej Magnus,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du!
  • Mia A
    Mia A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en två i Hammarbyhöjden. Mäklaren var vänlig och professionell. Jag förväntar mig en kunnig och tillgänglig mäklare. Jag vill också att hen ska ha en proffsig attityd och inte vara inställsam eller för mycket kompis. Denna mäklare levde upp till detta. Hen var bra helt enkelt! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Mia A
    Tack Mia, tror din dotter komma trivas kanon i området :)
  • Maria E
    Maria E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en 1:a i Stockholm. Vi hade inga förväntningar på mäklaren och tycker att han gjort ett mycket bra jobb. Vi fick bra tips av honom som gjorde att vi kunde sälja vår lägenhet snabbt och till ett bra pris. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Maria E
    Tack för dina fina ord och för att jag fick förtroende att hjälpa er!
  • Tove E
    Tove E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Caesar sålde vår lgh innan visning. Vi är mkt nöjda med hans insats.
    Han gjorde det lila extra och vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Tove E
    Hej Tove!
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att vi hittade rätt köpare med Läge+! Vi ses på tillträdet.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    För en vecka sen sålde jag min tvåa i Hammarbyhöjden. Jag är mycket nöjd med försäljningen.
    Suzanne kändes kompetent och förtroendeingivande.
    Fotona av lägenheten blev jättefina och jag fick många bra tips ifrån stylisten Maria innan fotograferingen.

Det enda som jag har att anmärka på var att det märktes att jag sålde precis innan och under min mäklares semester. Det blev några missar i beskrivningen av lägenheten och det var flera mäklare inblandade i försäljningen. Budgivningen skedde under min mäklares semester och kontraktsskrivningen sköttes av en annan mäklare. Han var jättetrevlig så allt sköttes på ett bra sätt men det hade kanske varit bra att ha en och samma person under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Suzanne som mäklare. Läs mer
    2018-08-16 Suzanne F svarar Johanna B
    Tack snälla för fina ord! Lycka till med allt nytt nu :-)
  • Li Evelina Olivia S
    Li Evelina Olivia S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en 2:a på 40kvm i Johanneshov.
    Bemöttes på bästa sätt av Cesar. Väldigt kunnig, målinriktad och genuint intresserad av att alla parter skulle bli nöjda. Kommer rekommendera Cesar till alla jag känner. Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Li Evelina Olivia S
    Tack för dina fina ord Evelina!!! Jag blir så glad att ni är nöjda med mig och försäljningen av er bostadsrätt! Vi ses om några månader på tillträdet!
    Ha en fin sommar!
  • Ida J
    Ida J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt vår första bostadsrätt och fått väldigt bra hjälp av Cesar i alla moment som ett köp innebär. Väldigt bra bemötande från första kontakten. Han var snabb på återkoppling och gett tydlig information rakt igenom. Vi kände en trygghet att ha Cesar som mäklare vilket vi värderar högt vid ett första kliv in på bostadsmarknaden. Totalt sett är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Ida J
    Hej Ida!
    Tack för dina fina ord! Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta!
  • Niklas U
    Niklas U skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2:a, 41 kvm2, köp. Bra möte! Fick privat visning. Inga påtryckningar. Öppen inställning. Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Niklas U
    Tack för din rekommendation Niklas!
    Det glädjer mig att du upplevde allt så bra. Vi ses igen på tillträdet!
    Ha en fin sommar
  • Moa A
    Moa A skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mitt första bostadsköp vilket gjort att jag varit nervös och på helspänn, men Albin är en lugn, engagerad och kunnig mäklare. Han hade en otroligt pedagogisk genomgång av kontraktet och hela affären har genomsyrats av proffessionalitet. Skulle kunna vräka på med superlativ men den yttersta känslan är ändå tacksamhet inför en klippa i när hela bostadsmarknaden stormar. Läs mer
    2018-09-04 Albin W svarar Moa A
    Tack snälla Moa för din rekommendation, och Stort grattis till en jättefin lägenhet!!!!
  • Per E
    Per E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss med köpet av vår första bostadsrätt, kan starkt rekommendera honom som mäklare då han var snabb på att svara på frågor, ordnade med visning på kort varsel och var det bollplanket vi behövde Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Per E
    Tusen tack för det fina omdömet Per! Det värmer!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min 3:a i Hammarbyhöjden genom Cesar och allt kändes lungt och tryggt trots en något svajig marknad. Han återkopplade ofta och gjorde ett fint jobb som resulterade i att jag fick ett bra pris för min lägenhet.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare i det området. Läs mer
    2018-06-25 Cesar F svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för dina fina ord!
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldig proffsig och noggrann. Kändes väldigt bra! Läs mer
  • Anders Gunnar Vilhelm L
    Anders Gunnar Vilhelm L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss med försäljningen av lägenhet på Glasmålarvägen i Stockholm. Han lade ned mycket energi på uppdraget och resultatet blev över våra förväntningar. Stor professionalitet och högt engagemang.
    (Anders Lundström) Läs mer
    2018-06-11 Cesar F svarar Anders Gunnar Vilhelm L
    Hej Anders, Tack för din rekommendation! Det gör mig glad att ni är så nöjda med försäljningen!
    //Cesar
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Anlitade Sanna för att sälja min tvåa. Hon agerade mycket professionellt och är väldigt förtroendeingivande. Ni kommer inte bli besvikna om ni anlitar henne! Läs mer
  • Cicci B
    Cicci B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en tvåa i markplan i Hammarbyhöjden.
    Upplever mäklaren som positiv och vänlig. Gillade det personliga bemötandet.
    Några smådetaljer i prospektet var inte helt korrekta och vilket hade höjt betyget i topp: dörrplacering till sovrummet och uteplatsens storlek. Tror dessutom att information om de nylagda askparkettgolven hade varit fördelaktig för säljaren. Läs mer
  • Freja J
    Freja J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda med valet av Sanna som vår mäklare! När vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet tog vi kontakt med flera mäklarkontor. Sanna var väldigt snabb på att kontakta oss och när vi träffade henne gav hon oss ett väldigt tryggt intryck, vilket hon levererade genom hela säljprocessen. Hon motsvarade verkligen våra förväntningar, då hon var tillgänglig, snabb på att svara och höll oss uppdaterade. Både stylisten och fotografen som hon samarbetade med var väldigt professionella. Vi är jätteglada att vi valde Sanna med försäljningen av vår lägenhet och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Anna-Karin K
    Anna-Karin K skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag hade turen att då Sanna som mäklare och är så tacksam för det! Hon var otroligt tillmötesgående och hjälpsam, och utan henne hade jag inte fått min drömlägenhet. Verkligen snabb återkoppling och kändes som att hon verkligen hjälpte både sälj- och köp-parten för att bli nöjda! Supertrevlig och härlig energi, gjorde att jag kände mig säkrare än någonsin på mitt beslut om att byta sida av stan, då hon själv hade stor kunskap och kunde ge en tydlig bild om området. Om jag kommer sälja min nya lägenhet i framtiden kommer jag hålla tummarna för att få anlita Sanna igen! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Anna-Karin K
    Stort tack för dina fina ord :) Det värmer :) Det är bara höra av dig till mig om du vill ha fler tips gällande området så hjälper jag dig mer än gärna med det :) Tror verkligen du kommer trivas kanon i lägenheten :)
  • Newal Hashim H
    Newal Hashim H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag och mina familj köpte en lägenhet och är super nöjda! Mäklaren är på topp nivå och vi kunde inte förvänta oss något bättre! Rekommenderar! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Newal Hashim H
    Stort tack för de fina orden Newal, glad att jag fick vara med och hjälpa till vid köpet av er dotters första egna bostad :) Det är stort och tror hon kommer trivas fantastiskt bra där :)
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt bostadsrätt. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han var hjälpsam och det kändes tryggt. Han levde upp till mina föväntningar och hjälpte mig också med mer än jag förväntat mig. När jag i ett senare skede kommer sälja min bostadsrätt kommer jag definitivt att överväga att anlita den här mäklaren. Stort förtroende för honom. Läs mer
    2018-05-30 Cesar F svarar Emelie E
    Hej Emelie, Tack så mycket för dina fina ord!
    Det värmer att du som köpare kände dig trygg och jag är säker på att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet!
  • BRF Humlan 4
    BRF Humlan 4 skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bostadsrättsföreningen sålde en två-rummare och upplevde Cesar som mycket trevlig, kunnig och strukturerad. Han är skicklig I sitt mäklarutövande och vi har stort förtroende för honom. Han kommer att få ytterligare uppdrag från föreningen framöver. Läs mer
    2018-05-25 Cesar F svarar BRF Humlan 4
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Jag ser fram emot att hjälpa er med nästa lägenhet!
    Cesar
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Hannes K
    Hannes K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lägenhetsaffär. Bra och professionellt bemötande, en smärtfri affär som gick i lås på kort tid. Läs mer
    2018-09-04 Albin W svarar Hannes K
    Tack Hannes för trevligt omdöme!
  • Petter W
    Petter W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Personlig och proffsig hantering av försäljningen av vår funkistvåa! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Petter W
    Tack Petter, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet :) Lycka till med nya boendet.
  • Maud Q
    Maud Q skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner agerade förtroendeingivande, professionellt och trevligt i samband med vårt köp av en 2a i Hammarbyhöjden, vilket gjorde att affären gick i hamn på ett smidigt och tryggt sätt. Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Maud Q
    Tack Maud och jag hoppas samt tror att er dotter kommer trivas kanon i området :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov