Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 268 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• Elin W
    Elin W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är trevlig, förtroendeingivande och stöttande, det har varit jätteskönt att ha henne som mäklare! Läs mer
  • Inga Lill Margareta R
    Inga Lill Margareta R skrev om Mikael Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hjälpsam ,trevligt bemötande.
    Kommer att kontakta Svensk Fastighetsförmedling
    vid försäljning nästa gång. Läs mer
    2017-12-22 Mikael B svarar Inga Lill Margareta R
    Tack för din reco! :-) God jul och gott nytt år!
    Mikael B gillar detta
  • Aron W
    Aron W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionellt, förtroendeingivande bemötande Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Aron W
    Stort tack Aron och hoppas ni kommer trivas kanon i er (snart) nya bostad.
  • Mats S
    Mats S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad allt från första mötet till avslutad försäljning. Lätt att samarbeta med. Drivande, men hela tiden i takt med oss säljare. Möjliggjorde med strukturerat arbetssätt kort tid mellan första kontakten och första visning. Tog fram snyggt presentationsmaterial. Läs mer
    2017-12-27 Albin W svarar Mats S
    Stort tack för din fina rekommendation Mats!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket proffsigt utfört arbete och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-12-27 Albin W svarar Susanne B
    Tack för dina fina ord Susanne!
  • Tamara M
    Tamara M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig och naturlig. Tog hand om de frågetecken som dök upp på ett smidigt sätt. Inge stress. Mycket bra bemötande! Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Tamara M
    Tack Tamara för fin rekommendation. God jul :)
  • Jacqueline B
    Jacqueline B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jätte trevlig, duktig och enkel att ha och göra med! Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Jacqueline B
    Tack, det glädjer mig. Hoppas ni kommer trivas kanon med ert nya boende.
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Som köpare upplevde jag Sanna som väldigt serviceminded och hjälpsam! Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Åsa M
    Tack Åsa, var trevligt att samarbeta med dig också. Vi ses på tillträdet =)
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Naturligt, trevligt bemötande utan att vara fjäskigt. Kändes seriös och kunnig. Läs mer
    2017-12-11 Suzanne F svarar Barbro T
    Tack snälla! Det var roligt att höra och jag vet att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna gav ett väldigt proffesionellt intryck, och man kände sig trygg genom hela affären. Under visning svarade hon korrekt och koncist på de frågor utan att för den delen vara för "säljig". Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Fredrik M
    Stort tack Fredrik och välkommen till området :)
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna gav ett lugnt bra intryck , såg till både säljaren och köparens intresse och avslutade affären så båda blev nöjda. Hon hjälpte även oss med en bankkontakt som la upp ett lån på några timmar då våran bank som gett ok till lånet ej såg det på samma vis när det var dax att skriva kontrakt. Läs mer
    2017-12-06 Sanna P svarar Thomas L
    Hej, stort tack för fina rekommendationen och hoppas ni kommer trivas kanon i er nya bostad =) Välkommen till området.
  • Markus Z
    Markus Z skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är nöjd med bemötningen.
    Snabb återkoppling och svar vid frågor! Läs mer
    2017-12-27 Albin W svarar Markus Z
    Tack för ett trevligt omdöme Markus!
    Albin W gillar detta
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lyhörd och lätt att jobba med. Läs mer
    2017-12-27 Albin W svarar Daniel E
    Tack för ditt fina betyg Daniel!
    Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Malin H
    Malin H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Kunnig, trevligt bemötande, tydlig i kommunikation, tillmötesgående Läs mer
    2017-12-27 Albin W svarar Malin H
    Tack för ett trevligt omdöme Malin!
    Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag skulle alla gånger rekommendera Sanna. Sanna är proffsig, men framförallt ger hon ett trovärdigt intryck. Läs mer
    2017-12-06 Sanna P svarar Tobias L
    Stort tack, var trevligt att samarbeta med dig! :)
  • Rasmus E
    Rasmus E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna gav intrycket av att också jobba för mig som köpare utöver säljaren. Hon var inte påträngande utan respekterade mina val. Det är något jag verkligen uppskattar hos en mäklare. Läs mer
    2017-11-23 Sanna P svarar Rasmus E
    Hej Rasmus, tackar, det glädjer mig. Hoppas du kommer trivas kanon här i området =)
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Mikael Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Smart, snabb och klok. Det kändes mycket tryggt att sälja med Mikael. Verkligen på riktigt min varmaste rekommendationer. Läs mer
    2017-11-27 Mikael B svarar Josefine H
    Hej Josefine!
    Tack för din rekommendation och tack för ett gott samarbete och en lyckad försäljning. :)
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi valde Sanna för hennes pigga och förtroende givande sätt, det var lätt att sammarbeta med Sanna och hon är en bra säljare. Läs mer
    2017-11-23 Sanna P svarar Cecilia S
    Tack Cecilia, det var ett nöje att få samarbeta med er också :)
  • Karin Ingalill B
    Karin Ingalill B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar har förmågan att förena hög professionalitet med ett personligt och lyhört bemötande av såväl säljare som presumtiva köpare. Han är lätt att ha kontakt med och har en ödmjuk framtoning som inger förtroende och trygghet. Som säljare är vi mycket glada för den tid och det arbete som Cesar lade ned för att allt skulle bli så bra som möjligt för oss och köparna. Vi kan varmt rekommendera Cesar och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Karin Ingalill B
    Hej!
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten! Vi ses på tillträdet!
  • David N
    David N skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna uppfyller alla mina förväntningar och har hanterat försäljningen klanderfritt. Hon har agerat proffesionell samtidigt som hon varit personlig genom hela affären.

Jag får ett otroligt strukturerat intryck och är helt säker på att inget skulle falla mellan stolarna. Dessutom har Sanna varit bra på att hålla mig uppdaterad med information som varit av intresse.

Är väldigt nöjd med min försäljning. Läs mer
    2017-11-23 Sanna P svarar David N
    Tack David för de fina orden, är glad att du känner som du gör då det du beskriver alltid är mitt mål att lyckats uppnå i mina försäljningar. :)
  • Markus S
    Markus S skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt bra bemötande. Proffsig, trevlig och lyhörd. Läs mer
    2017-11-02 Suzanne F svarar Markus S
    Det var roligt att höra :-) Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig. Charmig. Behöver mer rutin. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Tommy F
    Hej Tommy,
    Tack för din Feedback! För att jag ska kunna bli bättre skulle jag gärna vilja få lite mer information kring din upplevelse. Maila mig gärna på cesar.fuentes@svenskfast.se

Hoppas du trivs i ditt nya hus!
  • Joel S
    Joel S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra mäklare, slutade ca 2% under ursprungliga värderingen, men läget är skakigt nu och jag vet att hon gjorde det bästa av en osäker marknad med ett avtagande intresse på visningar överlag. Hon lyckades pressa upp priset med ytterligare 8% från personen som vann budgivningen trots att han var ensam kvar, vilket är imponerande i sig. Läs mer
    2017-11-23 Sanna P svarar Joel S
    Hej Joel, tack för din fina rekommendation och lycka till nu framöver =)
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda ned bemötande, information och rekommendationer om hur vi gick vidare i varje steg i processen! Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Ulrika W
    Hej Ulrika,
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva den här fina rekommendationen, den värmer!
  • Esma M
    Esma M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är väldigt professionell, trevlig, tillmötesgående och tydlig i hur hela köpprocessen går till. Han var väldigt lätt att få tag på när jag ville ställa frågor och han kändes alltid trygg och väldigt kunnig i sitt arbete. För mig är ett bostadsköp en stor och viktig händelse och det var skönt att ha en mäklare som Cesar som hjälpte till längst vägen och ordnade med allt pappersarbete. Jag skulle rekommendera Cesar till både nära och kära. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Esma M
    Hej Esma,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, jag uppskattar det enormt! Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet!
  • Matilda C
    Matilda C skrev om Mikael Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har bara positiva erfarenheter. Fick ett seriöst och proffsigt första intryck. Bra bemötande och bra service under hela förloppet. Läs mer
    2017-11-27 Mikael B svarar Matilda C
    Hej Matilda,
    Tack för din reco och hoppas du trivs i din nya bostad! =)
  • Fredrika S
    Fredrika S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var både proffsig och extremt mån om att jag som säljare kände mig trygg och välinformerad under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Sanna! Läs mer
    2017-11-23 Sanna P svarar Fredrika S
    Hej Fredrika, stort tack för dina fina ord. Var ett nöje att få samarbeta med dig :) lycka till med allt nu :)
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Mikael Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mikael levde upp till förväntningarna jag hade. Hela försäljningen gick lätt och smidigt och jag är nöjd med bemötandet. Läs mer
    2017-11-27 Mikael B svarar Åsa H
    Hej Åsa,
    Tack för din rekommendation och tack för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdesdagen. =)
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Mikael Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mikael svarade kompetent och ärligt på mina frågor. Han återkom snabbt med svar och gjorde processen snabb och smidig. Mikael var väldigt trevlig Läs mer
    2017-11-27 Mikael B svarar Charlotte F
    Hej Charlotte!
    Tack för din reco, vi ses på tillträdesdagen. =)
  • Odd S
    Odd S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag Tycker att jag fick ett bra bemötande , tycker dock att utropspriset på lägenheten var något lågt, då säljaren ej var villig att sälja lägenheten för det pris som budgivningen stannade på Läs mer
    2017-11-23 Sanna P svarar Odd S
    Hej Odd, hoppas du kommer trivas kanon här i Hammarbyhöjden :) hör av dig vid frågor och funderingar.
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lugn och avslappnad, förklarade allt väl. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-10-02 Suzanne F svarar Mathilda L
    Hej! det gläder mig att du tycker vi ett bra jobb! Tack!
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Världsklass! Skulle jag behöva en mäklare i framtiden skulle jag definitivt anlita Cesar igen. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Niklas A
    Hej Niklas,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du! Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
  • Kjell M
    Kjell M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra bemötande och resultat av försäljning.
    Är toppennöjd med detta uppdrag som har skötts fantastiskt bra av Fastighetsmäklare Noah Werede.
    Kommer att rekommmendera Noah till andra. Läs mer
  • Shadé J
    Shadé J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är proffsig och trevlig. En bra försäljare och trevlig person helt enkelt! Skulle lätt anlita henne igen! Läs mer
    2017-09-13 Sanna P svarar Shadé J
    Stort tack för ett gott samarbete :) :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Inger S
    Inger S skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har fått ett mycket bra bemötande av Susanne. Hon har på allra bästa sätt levt upp till mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-09-10 Suzanne F svarar Inger S
    Tack snälla Inger för de fina orden! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i ditt nya boende i Björkarnas stad!
  • Organisationen B
    Organisationen B skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Smidigt och mycket trevligt. Rekommenderar Suzanne varmt Läs mer
    2017-09-08 Suzanne F svarar Organisationen B
    Tack snälla! Det är alltid så proffsigt och trevligt att ha och göra med er!
  • Adrian H
    Adrian H skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och professionell!! Läs mer
    2017-09-08 Suzanne F svarar Adrian H
    Vad härligt att höra! Tusen tack Adrian!
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Helt ok bemötande på visningen. Dålig kommunikation därefter. Läs mer
    2017-09-08 Suzanne F svarar Matilda B
    Hej! Det var tråkigt att höra men jag är glad att du tog dig tid att svara och ska naturligtvis ta detta åt mig. Hör gärna av dig om du vill fråga något. Jag finns på 08-556 811 61.
  • Margot F
    Margot F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah tycker jag är effektiv, snabbtänkt och tillmötesgående. Har inte träffat honom personligen men har haft kontakt både per telefon och via mail. Läs mer
  • Scott B
    Scott B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket duktig och skicklig mäklare. Gjorde ett mycket bra intryck och fick med sig oss som säljare väldigt bra. Seriös och alltid i tid. Lite svårt att förstå honom ibland då han pratar fort och lite otydligt. Läs mer
    2017-09-12 Suzanne F svarar Scott B
    Det var roligt att höra att vi är skickliga och ger ett mycket bra intryck. Det ska vi fortsätta med :-) Tack för att du tog dig tid att svar!
  • Anton E
    Anton E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ett proffsigt och välkomnande bemötande. Sanna var alltid tillgänglig via antingen telefon, mejl eller på plats på kontoret. Som helhet är jag helt klart nöjd med Sanna som mäklare. Läs mer
    2017-08-24 Sanna P svarar Anton E
    Tack så mycket och varmt välkommen till området =)
  • Stina V
    Stina V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt bra bemötande. Jag fick svar på mina frågor och jag kände mig trygg och nöjd Läs mer
    2017-09-12 Suzanne F svarar Stina V
    Oj vad roligt att höra! Trygghet och kundnöjdhet är några av våra ledord och att varje affär är en stor för våra kunder!
    TACK!!
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt professionell. Känner mig väldigt nöjd med hela processen från annons till försäljning. En mäklare som ger det lilla extra i alla aspekter. Läs mer
    2017-08-23 Suzanne F svarar Mattias K
    Tack! Väldigt roligt att höra 😀
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig, tillgänglig och lyhörd Läs mer
    2017-08-24 Sanna P svarar Ulrika E
    Tack, det var otroligt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din superfina bostad =)
  • Johan E
    Johan E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vänlig, professionell och snabb. Läs mer
    2017-08-24 Sanna P svarar Johan E
    Tack Johan och välkommen till området =)
  • Erik P
    Erik P skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    En mycket bra mäklare som verkligen har koll på marknaden och som skötte hela försäljningen på bästa möjliga sätt. Toppklass. Läs mer
    2017-08-24 Sanna P svarar Erik P
    Åh vad snällt sagt =) Stort tack =)
  • Ademir S
    Ademir S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Det är få människor idag som levererar det de lovar men Cesar lyckades gallant! Saklig, tillgänglig, strukturerad och väldigt trevlig. Kan varmt rekommendera Cesar till alla som funderar på att sälja sina bostäder. Läs mer
    2017-09-14 Cesar F svarar Ademir S
    Tack för dina ord Ademir, vi ses på tillträdet!
  • Pirjo R
    Pirjo R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ett lätttillgängligt och trevligt bemötande. En smidig hantering av försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2017-08-16 Cesar F svarar Pirjo R
    Tack för dina ord Pirjo. Hoppas jag får hjälpa er igen i framtiden!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är engagerad och kunnig. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb med att sälja vår lägenhet Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Tommy H
    Hej Tommy,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen.
  • Mona B
    Mona B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra, engagerad, snabb o flexibel. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Mona B
    Stort tack för värmande ord Mona. Hoppas du trivs i din nya lägenhet!

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov