Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 452 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2019-10-15

Magnus J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde en lägenhet i Johanneshov med hjälp av Cesar. Jag fick ett väldigt gott bemötande. Han är lugn, lösingsfokuserad och förtroendeingivande. Jag förväntade mig en god kontakt och mycket återkoppling under försäljningsperioden och det var precis det jag fick. Jag fick inga falska förhoppningar och slutresultat var precis det som Cesar förutspått och förmedlat till mig. Bra mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    Tack!

Magnus Läs mer
  • AUGUST S

2019-10-09

AUGUST S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar gjorde ett fantastiskt jobb åt oss med en försäljning. Det fanns mycket oro och ångest hos oss, men Cesar hanterade det på ett väldigt tryggt, lyhört och professionellt sätt.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Cesar Läs mer
    2019-10-10 Cesar F svarar AUGUST S
    Hej August,
    Jag vill att alla parter ska uppleva processen trygg och tydlig och att kunna göra både säljare och köpare nöjda är precis det jag önskar göra.Tack för dina fina ord!

Vi ses imorgon!
    Cesar F gillar detta
  • Sophie R

2019-10-09

Sophie R skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har anlitat Albin flertalet gånger och han lever alltid upp till förväntningarna! Läs mer
  • 2019-10-03

Daniel K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Super trevlig och duktiga mäklare. Skönt att ha en bra kontakt när det är dax att köpa/sälja lägenhet. Läs mer
  • Anna H

2019-10-03

Anna H skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi valde att sälja med Svensk Fast Hammarbyhöjden pga deras lokalkännedom. Benjamin verkade vara säljfokuserad, vilket tilltalade oss. Benjamin gav ett trevligt bemötande genom hela processen, var tillgänglig och okomplicerad. Han gjorde ett mycket bra jobb med att hitta spekulanter till vår lägenhet, vilket var avgörande för resultatet. Tack för affären! Läs mer
  • 2019-10-02

Peter K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin är positiv och proffsig. Arbetar hårt och vill verkligen lyckas med sina försäljningar. Köpte genom Albin och valde honom sen för efterföljande försäljning. Mycket nöjd med Albin, både vid köpet och försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-02

Maja Z skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde en 4a i Hammarbyhöjden. Albin beskrev tidigt vilka förväntningar vi kunde ha och levererade utifrån dem.
    För mig var det viktigt att både vi och köpare skulle känna förtroende får vår mäklare vilket jag verkligen fick känslan av att även köparna hade.
    Vi är mycket nöjda med Albin vid försäljningen av vår bostad! Läs mer
  • 2019-10-02

Robin E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt bostad. Bemötandet av Albin var superbra, inte för på men svara mer än gärna på alla frågor vi hade. Kunnig om bostaden och bra på att framföra information.

Jag rekommenderar stark Albin som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-01

Hampus L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar Fuentes var mycket behaglig att ha och göra med. Som första gångs köpare så är vi supernöjda. Pedagogiskt, struktuerat och tryggt.

Toppen kille! Läs mer
    2019-10-02 Cesar F svarar Hampus L
    Hej Hampus!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vilket bra betyg att du som första gångs köpare känt dig trygg och vill rekommendera mig. Hoppas ni kommer trivas bra i Hammarbyhöjden!
    Cesar F gillar detta
  • 2019-10-01

Maria W skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mäklaren i fråga är Benjamin Frykvall.
    Köpt: bostadsrätt i Hammarbyhöjden.
    Bemötande av mäklare: nonchalant, okunnigt och otrevligt. Gav rent felaktiga svar vad gäller lån och ägandeförhållanden.
    Förväntningarna på mäklare är naturligtvis att de ska vara professionella och vänliga, detta hände inte.
    Sammanfattningsvis: en trist upplevelse. Läs mer
    2019-10-07 Benjamin F svarar Maria W
    Hej Maria,
    Tack för din Reco. Jag beklagar verkligen att du inte är nöjd med mitt bemötande i samband med er dotters bostadsköp. Jag gjorde verkligen allt jag kunde för att ni skulle vara nöjda, hjälpte er att få banklån, hade flera extravisningar för er och såg till att ni till och med kunde tidigarelägga flytten. Jag ser allvarligt på er synpunkt då jag alltid sätter kunden i fokus och vill att mina kunder alltid ska känna att jag är en trygg och bra partner i samband med ett bostadsbyte. Jag delar inte riktigt din bild av hur vår process tillsammans gått till men jag är tacksam över att du har tagit dig tid att dela med dig av hur du har uppfattat situationen. Mitt erbjudande om ett möte för att gå igenom detta punkt för punkt så vi kan se vad som har känts fel från er sida finns naturligtvis kvar.
  • 2019-10-01

Sebastian B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra! Sålde vår lägenhet Läs mer
  • 2019-10-01

Patrick C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lgh i Hammarbyhöjden. Mycket bra bemötande och arbete! Stort tack! Läs mer
  • 2019-09-30

Sara V skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en större lägenhet i samma område. Vi fick ett seriöst intryck av mäklaren på visningen. Han informerad om kommande bygge i närheten vilket kändes seriöst. Bra i övrigt i kontakten vid budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-09-30

Erik M skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte bostadsrätt i Kärrtorp, 1:a.
    Jag fick ett bra bemötande och god service. Det problem som uppstod var att mäklaren inte nämde en fasadrenovering som har gjort lägenheten när inpå obeboelig i över ett år. En enklare putsning av fasaden stod med i prospektet men ingenting mer presenterades i varken prospekt eller på någon av visningarna som jag och mina föräldrar var på. Detta anser jag vara om inte felaktigt, väldigt taffligt då det uppdagades först efter inflyttning. Läs mer
  • 2019-09-30

Giuseppe C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt BRF i Hammarbyhöjden
    Positiv och proffsig bemötande
    Bra förväntningar Läs mer
    2019-10-03 Albin W svarar Giuseppe C
    Tack Giuseppe för ditt omdöme och skönt att det gick vägen till slut!
  • Andrés S

2019-09-30

Andrés S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Hade god kännedom av området och var överlag väldigt bra. Vi är nöjda och rekommenderar mäklaren. Läs mer
    2019-10-03 Albin W svarar Andrés S
    Tack Andrés för ditt snälla omdöme!
  • 2019-09-30

Martin M skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Allting gick väldigt smidigt med Albin. Bra kommunikation, lugn, proffsig och vi var nöjda med slutpriset vi fick. Skulle utan tvekan rekommendera Albin. Läs mer
    2019-10-03 Albin W svarar Martin M
    Tack Martin för att ni vill rekommendera mig och det glädjer mig att ni kände er nöjda med allt.
  • 2019-09-30

Angelica Å skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt min lägenhet och fått proffsig hjälp av Albin. Som
    Är mycket Trevlig o tillmötesgående. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-10-03 Albin W svarar Angelica Å
    Tack Angelica för ditt omdöme och synd att du missade tillträdet, men köparna verkade väldigt nöjda och glada.
  • 2019-09-30

Anna H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Oerhört personlig, hjälpsam och förstående mäklare som både fått säljare och köpare att känna sig trygga genom processen. Läs mer
  • Jutte J

2019-09-30

Jutte J skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt nöjd med köpet av lägenheten och hur det hela sköttes. Läs mer
  • 2019-09-30

Christer N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Kan varmt rekommendera Cesar Fuentes med kollegor på Svensk Fastighetsförmedling om du/ni vill få bästa service och en försäljning utöver det vanliga....

Mvh Christer Nodby Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Christer N
    Hej Christer
    Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Hoppas du trivs i din nya bostad!
  • 2019-09-29

Karin P skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra bemötande, har bra koll på allt han behöver veta. Har både köpt (en trea) och sålt (en tvåa) via honom. Gav ett påläst och trevligt intryck på visningen. Anstränger sig lite extra för en bra affär. Läs mer
  • 2019-09-29

Eva H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Den bostad jag köpte ville inte mäklaren sälja till mig eftersom jag inte kom till visningen och inte var från Stockholm.
    Kändes konstigt att inte bli betrodd bara för att du ej är från samma stad. Läs mer
    2019-09-29 Albin W svarar Eva H
    Hej Eva! Tack snälla för att du delar med dig av hur du upplevde ditt bostadsköp.
    Det är alltid väldigt osäkert för en säljare att sälja till någon som inte har varit på visning då det har visat sig att det är vanligt att köpare som inte tar sig till visning hoppar av i slutändan. Det är även osäkert för en säljare att låta en person vara med i budgivning som säger att hen vill titta på lägenheten efter att budgivningen är klar först. Om lägenheten inte lever upp till bilderna så är risken stor att en sådan köpare hoppar av.
    Jag ville gärna ha med dig i budgivningen men jag ansåg att det var ärligast att förklara för dig att det finns risker med att köpa på detta sätt då det kan vara svårare att bli betrodd hos en säljare.
    Nu visade det sig ju i efterhand att din dotter hade bott i lägenheten tidigare och det önskar jag givetvis att jag hade fått redan på tidigare.
    Ledsen att du uppfattade situationen på det här sättet och jag tar till mig av din syn på situationen.
  • 2019-09-29

Xin Y skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en lägenhet via honom. Han var vänlig och ansvarsfull. Han förklarade allt på mötet. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Xin Y
    Hej Xin,
    Tack för din rekommendation! hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet!
  • 2019-09-29

Pia H skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt! Jättebra bemötande, vänlig, konkret, drivande och enkel att få kontakt med! Läs mer
  • 2019-09-29

Stefan Å skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Tydlig, punktlig, trevlig och kunnig! Läs mer
  • 2019-09-29

Lena B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ingav stort förtoende, kunnig och socialt kompetent. Läs mer
  • 2019-09-28

Madelene K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bästa mäklaren, allt perfekt!
    Proffsig, kunnig , charmig , trevlig!
    Allt tipp topp!
    Rekommenderas 10 av 10 Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Madelene K
    Hej Madelene!
    Tack snälla för dina ord! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du! Jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet!
  • Chloé M

2019-09-28

Chloé M skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Fantastisk jobbat!! Albin var väldigt professionellt och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-28

Josefine F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde en etta vid gullmarsplan /globen. Vi fick ut ett bra pris och Albin var strålande i allt. Läs mer
    2019-10-03 Albin W svarar Josefine F
    Tack snälla Josefine för att du ville ge mig ett fint omdöme!
  • 2019-09-28

Joel E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Det funkade bra. Ett smidigt förfarande utan krångel. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Joel E
    Hej Joel
    Tack för din fina rekommendation! Det gick både snabbt, smidigt och ett bra pris på det.
    Vi ses snart igen!
  • 2019-09-28

Erica J skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en bostadsrätt (lägenhet). Mäklaren var trevlig i alla direktkontakter, men jag upplevde att jag inte fick tillräckligt med information under processen för att jag skulle känna mig trygg som köpare. Dessutom visade sig en del av den information jag fick gällande bostadsföreningen/säljarna sedan inte stämma, inga stora grejer men ändå. Alla papper och så blev rätt, men jag värdesätter starkt trygghet och fingertoppskänsla vilket jag saknade i detta fall. Jag kände mig ofta i underläge till henne, vilket säkert någon annan kan uppleva annorlunda, men just jag klickade inte med henne. Läs mer
    2019-09-30 Suzanne F svarar Erica J
    Hej Erica! Hoppas att du trivs i din nya fina lägenhet. Tråkigt att du uppfattade att du fått fel information. Jag strävar alltid efter att ha god kontakt med föreningen och ha korekta uppgifter. Jag ringer dig under dagen så kan vi gå igenom vad du upplevde inte stämma.
    Tack för att du tog dig tid att svara.
  • 2019-09-27

Illich T skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt : 3100 000
    Såld: 4 000 000
    Bra bemötande
    Förväntingarna var stora på grund av att mäklaren kände till objektet bra.
    Sälj skede:
    Lite mer initativ, kanske extra visning, lite mer hungrig, mest chockerande är att grannen under säljer en vecka efter för 3 950 000, inte lika bra standard, mindre balkong, ingen bra ljusinsläpp, dålig inredning. Kanske våran fel att vi tog fast pris....... Läs mer
  • 2019-09-26

Björn Krister Ture E skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt en bostad på Kalmgatan och blev bra bemötta av mäklaren. Vi var lite veliga och var där flera gånger vilket han hade tålamod med.
    Det var bra!

Utrymmen som gästlägenhet, tvättstuga och förråd visades dock inte vilket man skulle ha önskat. Men det verkar vara det allmängiltiga i alla lägenheter vi tittat på. Tyvärr. Läs mer
  • 2019-09-26

Victor G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde en 2:a i Skärmarbrink. Cesar har levt upp till förväntningarna. Hans beteende var mycket bra både mot mig och spekulanterna. Lyhörd och öppen. Jobbar hårt för att dra in spekulanter och är mycket aktiv i området vilket är ett plus. Kan definitivt rekommendera honom om ni vill sälja bostad i Hammarbyhöjden eller Blåsut. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Victor G
    Hej Victor
    Tack för dina ord och rekommendation! Jag vill verkligen att alla parter i en affär ska vara nöjda så detta värmer gott!
  • 2019-09-26

Anette E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ärligt intresserad.
    Superbra återkoppling.
    Rekommenderar Cesar alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Anette E
    Hej Anette,
    Tack för dina ord!!! de värmer verkligen! Att även köparna är nöjda med mitt jobb som mäklare är för mig jätteviktigt, tack för att du tog dig tid att skriva detta.
  • 2019-09-26

Frida N skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en bostadsrätt i Hammarbyhöjden.
    Jag tycker att mäklaren var väldigt serviceinriktad och erbjöd bättre service än jag hade förväntat mig.
    Det var också väldigt bra att jag, som flyttat till en annan stad, kunde gå till mäklarkontoret i min nya stad och få hjälp med logistiken av pappersarbetet. Detta gjorde att jag sparade mycket tid då jag slapp resa till Stockholm.
    Jag är mycket nöjd med mitt mäklarkontor och min mäklare! Läs mer
  • Eva H

2019-09-26

Eva H skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en bostadsrätt, mkt bra bemötande (jag blev inte kallad för ”ni” - tack och lov), fint prospekt, bra bilder, höll avtal. Läs mer
  • 2019-09-26

Erik G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en bostadsrätt med två rum. Mycket väl bemött av mäklare. Vi nådde dom förväntningar vi hade med pris och samarbete.
    Mycket nöjd med försäljningen som helhet Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Erik G
    Hej Erik
    Jätteglad för er rekommendation och tack för ett trevligt och bra samarbete! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-26

Matilda P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en lägenhet i Björkhagen av Cesar. Han skötte allt på ett trevligt och professionellt sätt. På visningen bemötte han oss på ett vänligt och personligt sätt, vilket jag uppskattar. Han kunde svara på alla frågor och gav alla spekulanter samma tid och utrymme. På tillträdesdagen var han tydlig och såg till att allt sköttes på rätt sätt. Jag låter gärna Cesar sälja min lägenhet längre fram. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Matilda P
    Tack för dina fina ord Matilda!
    Det gör mig jätteglad att du känner dig nöjd med mitt bemötande som mäklare när du köpte din fina lägenhet! Jag hoppas att du trivs bra!
  • 2019-09-24

BRF Humlan 4 skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar Fuentes har gjort ytterligare en mycket lyckad försäljning av en av Brf Humlan 4:s tidigare hyreslägenheter. Han är mycket professionell och omsorgsfull i sitt mäklaruppdrag. Vi anlitar honom gärna igen.

Robin Schoug
    Ordförande Brf Humlan 4 Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar BRF Humlan 4
    Hej Robin,
    Tack för ditt fina betyg och för ert förtroende med att sälja ytterligare en lägenhet i er fina förening! Ser framemot att få hjälpa er nästa gång och hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-09-23

Brf A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi som BRF sålde en lägenhet och allt gick fort och smidigt. Vi är mycket nöjda med Cesars jobb, priset och försäljningsprocessen. Han jobbar med passion och älskar sitt jobb, han lätt att nå, gav oss jättebra råd, och visade mycket erfarenhet. Tack för allt! Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Brf A
    Hej!!!
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Det är extra roligt att få förtroendet från en förening att överlåta en bostadsrätt och jag blir så glad över att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta! Tack för förtroendet och för de fina orden!
  • 2019-09-21

Lars-Göran G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffisionell, engagerad,lyhörd, stor förmåga att hitta lösningar vid problem . Alltid ett trevligt bemötande och villig att svara på alla typer av frågor. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Lars-Göran G
    Hej Lars-Göran,
    Det har varit en ära för mig att få vara med på hela din resa från fundering på att sälja ditt fina hus till att huset faktiskt blev såld! Mitt mål som mäklare är att alltid vara lyhörd för mina kunders behov och att säljare och köpare ska känna sig trygga genom hela processen! Jag hoppas nu att du hittar en fin lägenhet i Kalmar och tack för att du skrev en sån fin rekommendation!
  • 2019-09-20

Jonas P skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin är oerhört professionell och samtidigt lättsam. Man riktigt känner hur han taggar till inför visningar och att han gör allt för att göra en så bra affär som möjligt. Den perfekta mäklaren! Läs mer
    2019-10-03 Albin W svarar Jonas P
    Kul att höra Jonas och stort tack för ditt omdöme!
  • 2019-09-18

Paola H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, snabbt och utan krångel. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Paola H
    Hej Paola,
    Tack för din rekommendation, det glädjer mig alltid lite extra när även mina köpare ger högsta betyg! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende!
  • 2019-09-11

Xinyin Z skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min lägenhet med Cesar och är super nöjd med hans tjänst. Han är professionell för sitt jobb och fick det pris vi ville ha. Jag rekommenderar honom för din lägenhet försäljning i Hammarbyhöjden! This guy knows his job well and I highly recommend you to sell with him! Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Xinyin Z
    Hej Xinyin,
    Tack för dina ord, vad glad jag blir att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Vi ses på tillträdet!
  • Emma v

2019-09-08

Emma v skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har nog träffat varenda mäklare i hela Hammarbyhöjden men Albin är bäst! Har både köpt och sålt lägenhet och han är otroligt trevlig, pålitlig och proffsig både mot köpare och säljare. Alltid superlätt att få tag i och hör av sig ofta med uppdateringar. Mycket erfarenhet och små knep att ta till, han kommer göra allt och lite till för att få till en lyckad försäljning och kommer självklart få sälja alla våra framtida lägenheter! Läs mer
    2019-09-10 Albin W svarar Emma v
    Tack snälla Emma för bland de finaste rekommendationerna jag har fått! Det värmer!
  • 2019-09-05

Alexander P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hade ett jättebra upplägg hur just min lägenhet skulle säljas. Bra kommunikation. Öppen. Skulle välja honom igen om en ny försäljning skulle ske i framtiden. Läs mer
    2019-09-11 Cesar F svarar Alexander P
    Hej Alexander,
    Tack för dina ord! vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-04

Sandra P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en bostadsrätt och det var väldigt snabb och smidig kommunikation med mäklaren. Läs mer
    2019-09-11 Cesar F svarar Sandra P
    Hej Sandra!
    Tack för din rekommendation!
  • 2019-09-02

Anneli N skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Smidig och snabb försäljning och jag fick sålt för utlovat pris. Läs mer
    Suzanne F, Benjamin F gillar detta

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov