Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Läs vad 158 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• Olle S
    Olle S skrev om Vadar Nasberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vadar var mycket trevlig och hjälpte till med allt jag behövde hjälp med. Varma rekommendationer!
    2016-12-05 Vadar N svarar Olle S
    Tack Olle för dina fina kommentarer och stort lycka till i din nya bostad! =)
  • Johan G
    Johan G skrev om Vadar Nasberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är väldigt nöjda över hur Vadar hanterade försäljningen av vår lägenhet. Han gav ett ärligt och professionellt intryck och vi kände att vi var i trygga händer redan efter första mötet.
    2016-12-05 Vadar N svarar Johan G
    Hej Johan! Tackar allra ödmjukast för dina kommentarer och hoppas att ni trivs i ert nya boende.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Vadar Nasberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra. Vadar känns väldigt pålitlig och lyssnar på både säljare och köpare. Rätade ut alla frågetecken vi hade.
    2016-12-05 Vadar N svarar Daniel Ö
    Vad roligt att höra Daniel, tack! Stort grattis till er för den fina lägenheten och lycka till med det nya boendet! =)
  • Moa J
    Moa J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är otroligt duktig på sitt jobb. Från första stund kände jag stort förtroende för henne. Hon visar verkligen sin kompetens hela tiden. Tack för all hjälp.
    2016-12-05 Sanna P svarar Moa J
    Stort tack för de fina orden. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    Allt gick smidigt. Levde upp till mina förväntningar.
    2016-12-05 Sanna P svarar Patrik N
    Tack för den fina rekommendationen. Det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning.
  • Therese D
    Therese D skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mkt bra bemötande. Trevlig, proffsig och hjälpsam.
    2016-12-01 Sanna P svarar Therese D
    Tack, hoppas du kommer trivas kanon i din nya bostad =)
  • Eva B
    Eva B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag kände mig väl omhändertagen och fick allt tydligt förklarat för mig. Allt gick väldigt lätt och smidigt
    2016-12-01 Sanna P svarar Eva B
    Var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Tack för dina fina ord =)
  • Peter J
    Peter J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en väldigt vaken och tydlig mäklare . Hon kan marknaden och hjälpte mej väldigt bra med min försäljning .
    2016-12-01 Sanna P svarar Peter J
    Tack Peter, var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionell mäklare med koll på läget.
    2016-12-01 Sanna P svarar Peter Ö
    Tack för era fina ord. Hoppas ni kommer trivas kanon i ert nya hem. All lycka till =)
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Vadar Nasberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Stort engagemang från mäklare och proffsigt genomförd affär.
    2016-12-01 Vadar N svarar Åsa W
    Hej Åsa! Tack snälla för dom fina orden och tack för förtroendet. Önskar er all lycka i er nya bostad!
  • Petri A
    Petri A skrev om Vadar Nasberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra mötande proffs mäklare😄😄🏆🏆🏆
    2016-12-01 Vadar N svarar Petri A
    Tusen tack Petri! Jätteroligt att vi fick till en bra försäljning. Ser fram emot att samarbeta med er i framtiden igen.
  • Leo G
    Leo G skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en toppen mäklare. Hon är pålitlig, driven och är tillgänglig när man behöver henne! Efter att ha anlitat Sanna som mäklare har jag även rekommenderat henne till vänner och bekanta. Har bara positiva saker att säga om henne.
    2016-11-28 Sanna P svarar Leo G
    Stort tack för dina fina ord, det värmer. Lycka till!
  • Milischia R
    Milischia R skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har bara positiva saker att säga! Sanna överträffade mina högt ställda förväntningar, var tillmötesgående och driven under hela processen och levererade dessutom ett rekordhögt försäljningspris. Kan klart rekommendera henne!
    2016-10-02 Sanna P svarar Milischia R
    Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Tack för din fina rekommendation och lycka till med det nya boendet :)
  • David L
    David L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt trevlig och professionell! Rekommenderas starkt!
    2016-12-05 Sanna P svarar David L
    Stort tack, det var ett nöje att kunna hjälpa till.
  • Ann B
    Ann B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag tyckte att Sanna var mycket duktig och professionell. Hon återkom snabbt med svar på alla frågor, hon var kunnig och trevlig. Jag skulle absolut anlita henne igen om jag ville sälja min lägenhet!
    2016-12-05 Sanna P svarar Ann B
    Stort tack, det var ett stort nöje att få hjälpa till med er försäljning.
  • therese g
    therese g skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Är väldigt nöjd med hjälpen jag fick av Noah Werede när jag sålde min lägenhet!
    2016-11-28 Noah W svarar therese g
    Hej Therese tack så mycket för dem fina orden. Det var ett rent nöje att få hjälpa dig. Tack!
  • Victor Ö
    Victor Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Över all förväntan. Vår andra erfarenhet av denna mäklare. Vi gjorde även vårt lägenhetsköp med samma mäklare
  • Lia M
    Lia M skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionell och engagerad mäklare!
    2016-11-28 Noah W svarar Lia M
    Tack så mycket Lia och Eddie för förtroendet och kul att ni har gjort er nya lägenhet så fin.
  • Lillulla Ö
    Lillulla Ö skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig och med bra idéer inför visning
    2016-09-27 Sanna P svarar Lillulla Ö
    Tack och lycka till med allt =)
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Det har varit ett utmärkt arbete från början. Jag har känt ett starkt förtroende och behandlas mycket professionellt. Min mäklare, Noah Werede, och verkligen levt upp till mina förväntningar. Mycket nöjd och rekommenderar gärna Noah.
    2016-11-28 Noah W svarar Mikael H
    Hallå Champ, tack så mycket för rekommendationen. Det har varit en ära att få ha dig som kund 2 gånger dessutom. Tack Mikael!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah Whrede är en toppenmäklare.
  • Maria R
    Maria R skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket proffsigt bemötande och väldigt kunnig inom området. Mycket nöjd med min affär!
    2016-09-27 Sanna P svarar Maria R
    Hej, vad roligt att höra! Hoppas du trivs kanon med ditt nya boende.
  • Michael U
    Michael U skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig och engagerad hela vägen. Kändes tryggt.
    2016-09-28 Sanna P svarar Michael U
    Tack för den fina rekommendationen! Lycka till med ditt nya boende =)
  • Ada V
    Ada V skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är mer än nöjd! Hjärtligt, proffsigt bemötande och extra ansträngning av mäklaren. Och priset blev det jag hoppats, men inte vågat tro.
    2016-09-27 Sanna P svarar Ada V
    Stort tack för den fina rekommendationen. Det var ett sant nöje att få vara din mäklare! Stort lycka till med din nya bostad =)
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah Werede genomförde försäljningen av min bostadsrätt, han gav ett mycket professionellt intryck genom hela försäljningen och gjorde det där lilla extra. Jag rekommenderar varmt Noah för andra som är i säljtankar. Jag har ingenting att klaga på.
  • Raili M
    Raili M skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Som tidigare köpare hos Svensk fastighetsförmedling var förväntningarna höga när vi nu skulle sälja en Lgh.
    Förväntningarna infriades med råge och bemötandet från
    Noah var exemplarisk.
    Seriöst och välorganiserat företag med tydliga presentationer av tjänster och mål.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Effektiv, rak, snabb service och vänligt men även rättframt bemötande. Mycket uppskattade kvaliteer hos en mäklare!
  • Kent L
    Kent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig och bra bemötande. Svarade på alla frågor och höll oss uppdaterad hela tiden
  • Tigist G
    Tigist G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffessionell, God bemötande. Seriös i sitt yrke, punktlig. Rolig och härlig personlighet.
  • Ingela P
    Ingela P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Otroligt nöjd. Jag fick ett betydligt bättre pris än vad jag vågade hoppas på. Proffsig, trevlig och tillmötesgående. Jag har inget negativt att säga.
  • Christina L
    Christina L skrev om Madeleine Eklöf en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag kan verkligen rekommendera denna mäklare!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Fantastisk bra mäklare :)Gör sitt bästa för köpare och säljare
  • Hans T
    Hans T skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra och pålitlig mäklare. Kan varmt rekommendera Noah Werde om ni ska köpa eller sälja bostad. Allt gick enkelt och smidigt från första början tills försäljningen var klar.
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah har varit mycket hjälpsam, trevlig och professionell. Jag kommer rekommendera honom till andra.
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Svensk Fastighetsförening har känts seriöst och varit enkla att ha att göra med. Jag har fått bra information om den pågående affären.
  • Peo H
    Peo H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jätte bra service och kompetens. Jag sålde min lägenhet väldigt snabbt och till ett utomordentligt pris.
  • Ekaterina I
    Ekaterina I skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag fick ett professionellt mottagande av mäklaren Noah Werede. Trevlig, öppen, hjälpsam.
  • Anders L
    Anders L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt lägenhet. Grymt bra bemötande och handläggning över försäljningen. Världsklass !
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lätt att få tag på.
    Trevlig och tillmötesgående.
    Såg till att jag blev nöjd fast försäljning gic trögt.
    Är väldigt nöjd med val av mäklare och om jag skulle kunna använda hans tjänster igen, så kommer jag göra det.

Daniel Hägerstrand
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Svensk Fastighetsförmedling och Noah Werede hjälpte mig att sälja min lägenhet. Noah och hans team gjorde ett helgjutet arbete och var till stor hjälp vid frågor och funderingar. Ett starkt engagemang och väldigt bra arbete, även efter avslutad försäljning. Stort tack!

Jag och min familj tycker Svensk Fastighetsförmedling är reco och Noah rekommenderas starkt!
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Från det första mötet med Noah Werede till avslutande kontraktskrivning kände jag hela tiden att försäljningen av min lägenhet låg i trygga händer. Noah har gjort sitt yttersta för att jag som säljare ska känna mig trygg och bli nöjd med affären. Det har löpt på smidigt med fotografering, visningar, budgivning och slutligen kontraktskrivning. Jag vill starkt rekommendera Noah om du ska sälja din lägenhet.
  • Ylva O
    Ylva O skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag och min sambo har väldigt bra erfarenheter av Svensk fastighetsförtmedling. Mäklaren Noah Werede som vi anlitade var mycket hjälpsam, kunnig och proffsig gällande försäljningen av vår bostad, liksom frågor rörande köpet av en ny och dylikt. Kan starkt rekommendera andra som går i säljtankar beträffande sin bostad, att ta hjälp av den här mäklarbyrån!
  • Emma B
    Emma B skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah Werede har varit en extremt bra mäklare för oss, han har lyssnat på vad vi hade för mål och krav, följt dem men även sagt sin mening i det. Jag kände ett väldigt förtroende till honom som mäklare. Jag är ganska ung och aldrig sålt en lägenhet förut så uppskattar jag att han fanns alltid tillgänglig på telefonen och mailen för stora som små frågor. Det var väldigt betryggande för mig som säljare.

I det stora hela är vi väldigt nöjd med hela affären, och slutresultatet blev bättre än vad vi vågat hoppas. Svensk fast höll en väldigt hög nivå, med i detta fall Noah som chaufför. Han jobbade hårt och det märks nu med resultatet i våra händer!
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Det visade sig att planritningen inte stämde samt att "nya fönster" enl beskrivningen visade sig var några bytta fönsterrutor.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah och Sv Fast har kundfokus, proffsigt och bra bemötande vid försäljning av BRF.
  • Sheida K
    Sheida K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hjälpsam, informerade bra om objektet. Hörde av sig vid problem. Hjälpsam efter köp med frågor om lägenhet etc.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Madeleine Eklöf en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Försäljning av lägenhet. Fungerade bra. Bra bemötande. Rutinerad.
  • Ann-Marie E
    Ann-Marie E skrev om Madeleine Eklöf en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionellt och vänligt bemötande vid köp av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med den service vi fått och nöjda med vårt lägenhetsköp.
  • Johan A
    Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket proffsigt bemötande och bra information.
  • Maarit H
    Maarit H skrev om Madeleine Eklöf en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra och pålitligt bemötande. Kändes som om vår mäklare gjorde vad hon kunde för att vi skulle känna att vi gjorde en bra affär.

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov