Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 345 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2019-01-21

João C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Easy to reach. Able to explain and answer questions. Läs mer
  • 2019-01-18

Staffan B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin har gjort ett utmärkt jobb! Professionell, balanserad och kompetent. Precis vad vi behövde i vår affär. mvh Staffan Bjessmo Läs mer
  • 2019-01-17

Marika F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en större lägenhet i Hammarbyhöjden där Albin Wennerström guidade mig väldigt bra både inför och under försäljningprocessen. Albin har mycket god lokalkännedom, är drivande och tillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-01-17

Johan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte till med försäljningen av vår lägenhet. Han hade väldigt bra koll på området och vad man kunde förvänta sig för slutpris och vilka typ av insatser som potentiellt kunde löna sig när det gäller renovering/styling av lägenheten.
    Är väldigt nöjd med dialogen från dag ett, han redogjorde tydligt för hur försäljningen rörde sig framåt och vad vi kunde förvänta oss.
    Sammanfattningsvis kan man säga att vi är supernöjda med Cesar :-) Läs mer
  • 2019-01-14

Johan M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Efter att ha letat i flera månader har vi äntligen köpt vår drömlägenhet i Hammarbyhöjden. Cesar har från början bemött oss med stor glädje och professionalitet och det är ingen slump att vi i slutändan hittar en lägenhet som sträcker sig över våra förväntningar. När budgivningen kom i sitt slutskede så agerade Cesar med tydlighet och känslighet för både vår och säljarens situation och behov vilket möjliggjorde ett trevligt möte och en tillfredställande affär. Vi skulle verkligen rekommendera Cesar som mäklare. Läs mer
  • Anna F

2019-01-10

Anna F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en lägenhet i Johanneshov mha Albin. Vi är mycket nöjda. Albin känns genuin och proffsig. Från kontakt till försäljning gick snabbt. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Anna F
    Tack Anna för ditt omdöme. Det känns jätteskönt att allt gick så snabbt och smidigt så att ni iaf kan lägga lägenheten bakom er!
    Suzanne F, Albin W gillar detta
  • Fredrik F

2018-12-20

Fredrik F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Otroligt hängiven. Gjorde allt för att få till en lyckad försäljning. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Fredrik F
    Tack Fredrik och stort grattis till en lyckad försäljning. Hoppas att stylingfirman har tömt lägenheten som du köpte :-)
  • 2018-12-19

Moa A skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Med hjälp av Benjamin Frejvall genomfördes min familjs lägenhetsköp på ett smidigt och professionellt sätt. Benjamin gav oss ett mycket trevligt bemötande och var även mycket väl insatt i alla de detaljer som fastighetsaffären innebar. Det bidrog till en positiv och trygg köpupplevelse. Jag kan varmt rekommendera Benjamin Frejvall. Läs mer
  • 2018-12-18

Mirjam A skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sympatisk, snabb återkoppling. Läs mer
  • 2018-12-18

Sofia A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar sålde vår lägenhet på 2 rok i Hammarbyhöjden. Vi är mer än nöjda med Cesars insats och stöd. Vi kände oss trygga genom hela processen då vi fick snabb återkoppling och kontinuerlig information.
    Sammanfattningsvis är Cesar en positiv, ärlig och påläst person som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att vi hittade rätt köpare med Läge+ och att du kände dig trygg genom hela processen!
  • 2018-12-17

Johannes G skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har hjälpt till mycket med att ordna extra visningar m.m. allt för att ordna med försäljningen så smidigt som möjligt. väldigt duktig! Läs mer
    2019-01-16 Benjamin F svarar Johannes G
    Tack så mycket Johannes! Hoppas ni får det bra i nya lägenheten!
  • Louise Ä

2018-12-07

Louise Ä skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin sålde vår bostadsrätt - ett genomtrevligt, professionellt bemötande. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Louise Ä
    Stort tack för ditt fina betyg Louise! Hoppas att ni har eller snart hittar en ny bostad!
  • Thomas C

2018-12-06

Thomas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår tvåa med Sanna som mäklare. Sanna var proffsig, tillgänglig duktig.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2018-12-03

Michael L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en 4:a i Hammarbyhöjden genom att lägga ett direkt bud efter första visningen. Cesar handlade allt snabbt, pålitligt, och transparent. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Michael L
    Hej Michel,

Tack för din rekommendation! Så kul att ni hittade en stor lägenhet i Hammarbyhöjden och att ni stannar i området! Vi ses på tillträdet!
  • 2018-12-02

Måns E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Svarade alltid och tog reda på allt man undrade. Trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Måns E
    Hej Måns,
    Tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation! och vilken fin lägenhet ni fick! Vi ses på tillträdet!
  • 2018-12-01

Margareta O skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra råd och upplysningar. Snabba svar. Bästa stödet Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Margareta O
    Tack för din rekommendation Margareta!
  • 2018-11-30

Gunilla B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en tre i Hammarbyhöjden: Jag blev väldigt bra och trevligt bemött. Jag är glad att det var Albin som var min mäklare efter att ha träffat många mäklare under min sökning av lägenhet. Toppen-mäklare! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Gunilla B
    Stort tack för ditt fina omdöme Gunilla! Snart är det dags för inflytt och då bor du äntligen precis intill Nackareservatet.
  • 2018-11-30

Margareta M skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde en två och en halva i Hammarbyhöjden och var mycket nöjd med min mäklare. Bra råd, trevligt bemötande och bra kommunikation. Att det blev rekordpris för lägenhet av den storleken i vår förening gjorde inte saken sämre. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Margareta M
    Tack för fint omdömmer Margareta och skönt att vi äntligen är klara med båda försäljningarna. Nu väntar en fantastisk utsikt för er på Kvarnholmen!
  • 2018-11-24

John Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en tvåa av Sanna i Hammarbyhöjden. Hon är förutom trevlig väldigt kunnig, tillgänglig, förtroendeingivande och duktig. Ett bra val av mäklare! Läs mer
  • Maj-Lis Vilhelmina H

2018-11-22

Maj-Lis Vilhelmina H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevligt och förtroendeingivande mäklare.
    Tvekade inte en sekund att Cesar skulle bli vår mäklare för denna försäljning. Allt har fungerat och all planering har gått som det skulle.
    Kontraktsskrivningen gick alldeles utmärkt och smärtfritt.
    Vi är mycket nöjda och vill verkligen rekommendera Cesar! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maj-Lis Vilhelmina H
    Hej!!!
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja huset!

• 2018-11-20

Maj P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt lägenhet i Hammarbyhöjden. Jättenöjd med Cesar! Han är lyhörd och trovärdig. Ser till att affären blir så bra som möjligt för alla parter. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maj P
    Hej Maja,
    Tack för din rekommendation. Jag är tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet i Hammarbyhöjden.
  • 2018-11-18

Eli F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi hade kontakt med Cesar under längre tid ang ett hus vi var intresserade av. När vi väl ville köpa så var han väldigt tillmötesgående och inläsande av våra behov som köpare. Levde mer än väl upp till förväntningarna vi hade. Vi är verkligen supernöjda med allt! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Eli F
    Hej Eli,
    Tack för dina fina ord. Så roligt att höra att ni är nöjda!
  • 2018-11-18

Maja F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar sålde en fastighet vi köpte. Han var kunnig, trygg, tydlig, proffsig och ödmjuk inför både säljare och köpares behov. Han var också väldigt mån om att et skulle bli rätt för båda partner och var flexibel och extremt proffsig i kommunikationen. Vi skulle starka rekommendera att välja honom som mäklare! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maja F
    Hej Maja,
    Tack för din fina rekommendation! Jag är så glad att ni är så nöjda med köpet av er fina fastighet. Och tack för de fina blommorna jag fick från er!
  • 2018-11-16

Hanna S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en mycket engagerad och professionell mäklare, väldigt hjälpsam och alltid trevlig. Vi är supernöjda med allt kring köpet av vår lägenhet. Varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Hanna S
    Hej Hanna,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Blir så glad att du upplevde processen så bra som köpare!
  • 2018-11-16

Janne P skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin är ihärdig, strategisk och snabb. Vi ville sälja på kort tid under en period där marknaden inte var den bästa. Trots det så lyckades vi ändå få en bra affär där vi har mycket att tacka Albin för. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Janne P
    Tack Janne! Hoppas flytten har gått bra för dig och Julia!
  • 2018-11-11

Maria M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har köpt en lägenhet , och Cesar ställde upp och ordnade en snabb visning . Cesar var påläst och "trygg" , något som känns viktigt vid stora och viktiga affärer.
    Varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maria M
    Hej Maria!
    Tack för dina ord. Det värmer att du upplevde trygghet genom affären! Det är min målsättning att du som köpare ska känna dig så trygg som möjligt!
  • 2018-11-09

Elin S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Både köpt och sålt genom Ceasar! Han var skicklig, sympatisk och superbra att ha göra med! Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Elin S
    Hej Elin,
    Tack för dina ord! Jag är så glad att ni upplevde allt så bra och att jag kunde hjälpa er att hitta ett fint radhus!

Vi ses snart!
  • 2018-11-09

Albert R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jättebra mäklare, allt gick supersmidigt. Har både köpt och sålt via denna mäklare och det var aldrig något problem. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Albert R
    Hej Albert!
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme.
  • Conny L

2018-11-08

Conny L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en lägenhet i Hammarbyhöjden 3 rum och kök. När våran mäklare skulle komma tänkte man ja här är personen som skall sälja våran lägenhet man tänkte inte så mycket mer.
    Men när mäklaren kom in och satte satte sig ner hos oss i vårt kök fattade man snabbt ett annat beslut om honom. Han var rolig, trevlig ödmjuk och förstod våran situation och varför vi sålde lägenheten. Man insåg redan då att detta var en person jag kunde lita på och att han hade en känsla för att ta folk och det var absolut inte ett skådespel utan en äkta person som förstod andra människor. Mina förväntningar var inte så stora eftersom vi lever i ett samhälle där ekonomi går upp och det går ner men jag är mycket nöjd med mäklarens insats. Jag kan bara säga en sak denna mäklaren är en människokännare och behandlar människor med respekt det gör att han får högsta poäng och jag tror att jag har nog inte mer att tillägga mer än att önska honom lycka till i andra affärer. Kör hårt ceasar bra jobbat 👍. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Conny L
    Hej Conny,
    Jag blir så glad av att läsa din rekommendation, dina ord värmer otroligt mycket! Det är ni mina kunder som gör mitt jobb så fantastiskt roligt och det är jag som ska tacka er för att jag fick förtroendet att hjälpa er!

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord.
  • Karin S

2018-11-08

Karin S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt bostad i Hammarbyhöjden, mäklaren har under hela kontakten varit engagerad och kunnig i att bemöta våra behov och önskningar, lyhörd och bra koll på hur man möter människor på bästa sätt!
    Precis som en stjärna eller en artist kan man säga att Cesar har ”det” lilla extra.
    Är du en kräsen person som vill få ut det bästa av allt så är Detta mäklaren för dig!

/Karin Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Karin S
    Vilka fantastiska ord Karin TACK!!!! Dina ord värmer väldigt mycket och det gör mig så glad att ni upplevde allt så positivt och tryggt, det är det jag alltid strävar efter!
  • 2018-11-05

Margaretha W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostad, proffsig o trevlig Läs mer
  • 2018-10-27

Alex Rasmus Oskar T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Överlag väldigt nöjd med hela upplevelsen. Stor förståelse och engagemang från Cesar. Skulle varmt rekommendera honom då han överträffade mina förväntningar på samtliga plan. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Alex Rasmus Oskar T
    Hej Alex, tack för din fina rekommendation nu hoppas jag att ni hittar en superfin lägenhet! vi ses på tillträdet!
  • Malin W

2018-10-27

Malin W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde vår lägenhet på Bildhuggarvägen i Globen-området. Såldes till ett pris som blev högt över vår förväntan trots den tröga bostadsmarknaden. Albin Wennerström på Svensk Fastighetsförmedling var vår mäklare. Han har ett trevligt och professionellt bemötande, är engagerad och har stor kunskap om området. Kommer med bra råd och ärliga åsikter. Vi har haft fullt förtroende för honom under hela säljprocessen. Rekommenderas starkt! /Malin & Robin Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Malin W
    Stort tack Malin för era fina rekommendationer, och kul att allt gick så snabbt och smidigt!
  • 2018-10-26

Robin H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevligt bemötande och maximalt engagemang under hela processen. Albin gjorde skillnad. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Robin H
    Stort tack Robin, och kul att ni kände så!
  • 2018-10-25

Kristoffer S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsigt bemötande rakt igenom hela försäljningen. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Kristoffer S
    Tack för dina ord Kristoffer! Ha en fin helg!
  • 2018-10-25

Janina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    köpt trerummare i Johanneshov, med balkong och öppen spis. Mäklaren var kunnig flexibel och tillmötesgående. Snabb hantering utan onödiga krusiduller. På det hela taget utmärkt Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden svarar Janina O
    Tack Janina och välkommen till området. Tror att du kommer trivas kanon i din nya otroligt fina bostad :)
    Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden, Suzanne F gillar detta
  • 2018-10-19

Johan W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    bostadsrätts radhus, bra information, radhuset såldes snabbt via en förhandsvisning som var en målsättning. Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Johan W
    Hej Johan! tack för din rekommendation. Ja, det gick väldigt snabbt den här gången då vi hade en köpare i vår kundregister, precis som ni önskade! :) Tack för att jag fick förtroendet och vi ses när det är dags att frånträda!
  • 2018-10-17

Julia Alexandra A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne gav oss proffsig handledning och praktisk hjälp under hela processen att sälja vår lägenhet. Hennes varma och vänliga bemötande fick oss lugna och trygga i denna (för oss) stora affär. Hennes inkännande förmåga och lugna, trygga personlighet var viktigt för oss. Läs mer
  • 2018-10-16

Fredric E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte
    Bra bemötande och trevlig! Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden svarar Fredric E
    Tack Fredric :) Tror ni kommer trivas jättebra i lägenheten :)
    Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden, Suzanne F gillar detta
  • 2018-10-12

Sylvie K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    We bought an appartement on Garagevägen .

Ceasar was very professional, understanding and willing to help out.
    I would recommend him definitely ! Läs mer
    2018-11-09 Cesar F svarar Sylvie K
    Hi Sylvie, thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good buying experience! Hope you will enjoy your new apartment and have a nice weekend!
  • 2018-10-12

Sylvie K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    He sold our appartement Petrejusvägen 28. 3a.

Albin is the best !
    I would recommend him definitely ! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Sylvie K
    Many thanks Sylvie! I´m glad that everyting went so well for you and Morgan!
  • Lukas R

2018-10-10

Lukas R skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en 34 kvm etta i Gullmarsplan genom Albin. Proffsigt, enkelt och vi fick ett riktigt bra slutpris på lägenheten.

5/5 Albin - väl genomfört på alla punkter! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Lukas R
    Stort tack Lukas, och kul att allt gick så himla bra och snabbt!
  • Susanne S

2018-10-07

Susanne S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ärlig, pålitlig, hjälpsam och proffesionell
    så uppfattar jag Cesar Fuentes efter att vi sålt radhuset i Hammarbyhöjden.
    Tack! Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Susanne S
    Hej Susanne,
    Det var en glädje att hjälpa er att sälja er fina radhus. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! Och tack för dina fina ord, det värmer.
  • 2018-10-06

Sara P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bästa mäklaren i stan. Duktig engagerad och påläst. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Sara P
    Tack Sara!! Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa er med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Vi ses på tillträdet!
  • 2018-09-27

Ola E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en fyra i Hammarbyhöjden och är nöjd med Cesars arbete hittills. Med spekulantregister från tidigare budgivningar i samma förening såldes vår lägenhet före ordinarie visning trots skakig marknad. Flera liknande objekt hos andra mäklare hade haft svårt att sälja i samma förening närmaste månaderna. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Ola E
    Tack för din rekommendation Ola!
  • 2018-09-27

Kajsa B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde en 4:a i Hammarbyhöjden. Cesar hade ett proffsigt men personligt bemötande och kändes engagerad. Priset vi fick var långt över våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Kajsa B
    Hej Kajsa,
    Vilken försäljning! Tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er. Vi ses på tillträdet!!
  • 2018-09-26

Eugenia K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mäklaren lämnade ett professionellt och trevligt intryck. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Eugenia K
    Stort tack Eugenia! Snart är det äntligen dags för tillträde!
  • 2018-09-26

Kristine Marion J skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Solgte høsten 2018 min leilighet med beste hjelpen av Albin. Fra begynnelse til slutt gjorde han en jobb som var over mine forventninger. Han fikk meg til å føle meg trygg i dagens bostadsmarked og sista bud blev større enn jag hade vågat hoppas på. Ett pluss var den gode lokalkunnskapen i området og engasjementet han gjorde for att nettopp min leilighet skulle sticka ut blant alla konkurrenter. Vill anbefala Albin till alla som skall selga sin bostad. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Kristine Marion J
    Tack snälla Marion för ditt fina omdöme!
  • 2018-09-25

Leon Richard S skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin Frejvall var super bra! Läs mer
    2019-01-16 Benjamin F svarar Leon Richard S
    Stort tack för det fina betyget och förtroendet att sälja din lägenhet!
  • Charlotta S

2018-09-23

Charlotta S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har både köpt o sålt en bostad. Upplevde att mäklaren såg mig som kund och mina behov vid både köp och försäljning. Uppfattade mäklaren som personlig, intresserad och proffesionell. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Charlotta S
    Hej Lotta,
    Vilka fina ord! Jag är så glad att du som har varit både min köpare och säljare upplevt mig som personlig och professionell! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt! Vi ses snart igen!

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov