Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 897 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Theodor Maric Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2022-05-06 Verifierad kund
    Theo är riktigt grym på sitt jobb och levde utan tvekan upp till mina förväntningar och lite därtill. Är helnöjd med hela processen som gick både snabbt och smidigt. Kommer garanterat att använda mig utav honom vid nästa försäljning!

Stort tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Theodor Maric Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2022-05-02 Verifierad kund
    Theo was helpful for us from the initial call till the signing, The home viewing was very professional and he encouraged us to ask more questions since it's our fist home purchase in Sweden.
    Always available to answer the concerns too.

He has met the expectations we had and will definitely recommend him.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Marie som mäklare. Från första mötet till genomförd försäljning kände jag mig trygg och prioriterad. Hon visade på stort engagemang, lyhördhet och seriositet. Och så är hon himla trevlig!
    2022-05-01 Verifierad kund
    Theo was very professional and very well did the entire process from showing the home till the contract signing. He was very patient in answering all the questions and concerns that we had. He did meet our expectations during the entire period. Was very easy to communicate with him. Would recommend him for sure.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Det var min syster som hade kontakt.
    Men jag upplever att det har varit en snabb och smidig försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2022-04-27 Verifierad kund
    Hon uppdaterade oss under hela köpet. Öppen och kunnig när vi ställde frågor. Förklarade och var tydlig när vi skrev på papperna. Vi blev väldigt nöjda med Marie som mäklare och rekommenderar henne.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Marie ör en fantastiskt trevlig och kunnig mäklare
    Hon tar hand om sna kunder på ett mycket trevligt sätt.
    Kan starkt rekommendera henne, en riktig klippa.
    Mvh Lena Starkenberg
  • Jonas F
    2022-04-27 Verifierad kund
    Den mest proffsiga och personliga mäklare jag mött! Inkännande, proaktiv, snabb och dessutom oerhört trevlig. Rekommenderas varmt!
    Stort tack för de fina orden, har verkligen varit kul att hjälpa dig med både att sälja din egen lägenhet samt hjälpa dig köpa en ny.
    Må gott och hör av dig
    2022-04-27 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med hennes proffessionalitet. Trevlig, kunnig och tillgänglig.
    Tack Lena för jättefina ord. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen. Marie Bertilsson
    • Enskede
    2022-04-27 Verifierad kund
    Noggrann, ärlig, hjälpsam och positiv. Upplevelsen med Marie var jättebra och vi är supernöjda.
    Hej Elin, Så roligt att få vara med vid ditt och Alis första bostadsköp, väldigt glad för er skull.
    Vi syns och hörs framåt tillträdet.
    Må gott
    2022-04-26 Verifierad kund
    Bra lyssnande person, återkopplade bra och ”jobbade på” under budgivningen.
    Bra på att tydligt förklara - pedagogisk.
    Samt trevlig att prata med.
    Gjorde ett bra jobb.
    Hej Anne, Vilka fina ord, tack så mycket. Det har verkligen varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Flytt till annan stad kommer bli härligt men innan dess så syns vi på tillträdet. Marie Bertilsson
    2022-04-20 Verifierad kund
    Theo var väldigt kommunikativ och fixade saker och ting utan problem.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Vi hade ett trevligt och sakligt möte med Marie.Hon förklarade tydligt säljar /Köpe kontraktet,tog sig tid och lyssnade på oss.
    Hej Nina,
    Har varit en stor ära att hjälpa dig och Lena vid försäljningen. Tack snälla för fina ord.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Med god människokännedom
    Lugna visningar med gott om tid att ställa frågor
    Kunnig om föreningen
    Hej Molly, Stort tack för fina ord och grattis till en jättefin bostad där ni kommer trivas toppen. Marie Bertilsson
    • Kärrtorp
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket ödmjuk,förstående, lyhörd vänligt bemött på alla vis. Våra förväntningar uppfylldes till fullo.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Theodor made the process very clear and smooth for us who are first-time home buyers and foreigners as well. He was always available to answer any questions and made sure to simplify the process.
    It was great doing business with him!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och tydlig kommunikation. Höll ett tvåspråkiga möte där vi signerad avtalet och det gick mycket bra.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och proffsig.
    Tack Robert, så kul att hjälpa dig och Katarina till den nya lägenheten, ni kommer trivas toppen. Vi syns på tillträdet. Marie Bertilsson
    2022-04-06 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som levde upp till våra förväntningar och var flexibel då vi bestämde oss för att sälja mycket tidigare än tänkt. Bra slutpris och såld innan visning 👍
    2022-04-06 Verifierad kund
    Marie var guld! Vi sålde till och med innan fotografering och Marie var helt med på ett okonventionellt upplägg, som passade en stressad småbarnsfamilj! Och snabbt gick det. Fr att vi la upp den som kommande, tills att den var såld tog det tre dagar(!) Och till ett pris vi var nöjda med. När Marie sa att hon hade en lista med tänkbara köpare stämde verkligen det.
    Men åh, tack snälla Klara, det var så kul att hjälpa er med försäljningen och ibland så går det snabbt :) Vi syns på tillträdet. Marie Bertilsson
    2022-04-04 Verifierad kund
    Bra bemötande, hjälpsam och snabb
    Hej Stefan, Härligt att kunna hjälpa till och stort tack för fint omdöme. Ni kommer trivas toppen i den härliga lägenheten. Marie Bertilsson
    2022-04-04 Verifierad kund
    Mycket nöjda, kan varmt rekommendera Marie
    Tack snälla Johannes, härligt att ni är nöjda. Vi syns vid frånträdet av lägenheten. Marie Bertilsson
  • Fredrik S
    2022-04-02 Verifierad kund
    Marie var engagerad och mån om att ta hänsyn till mina önskemål som kund. Kändes bra genom hela processen!
    Hej Fredrik, Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig och Jenny vid försäljningen. Har varit kul att följa er resa till ny bostad. Vi syns på frånträdet. Marie Bertilsson
    2022-03-31 Verifierad kund
    Theo har varit en riktig klippa under hela försäljningsprocessen. Han har verkligen guidat oss på ett föredömligt sätt och varit tydlig och transparent från start med vad vi skulle förvänta oss. Hans tillgänglighet, lugn och lyhördhet har dessutom varit oerhört viktigt för oss i skakiga tider som dessa.

Ett stort plus är också att han har mycket hög kännedom om området. Vi är mycket glada för att vi anlitade Theo till våran första bostadsförsäljning. Högsta betyg med plus i kanten.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Theo är grym! Du blir inte besviken!
    2022-03-30 Verifierad kund
    Theo är tillmötesgående och lyhörd! Han har funnits tillgänglig för oss under hela försäljningen för stora och små frågor. Han har hela tiden hållit oss uppdaterade kring vad som händer. Rekommenderar verkligen!
    2022-03-30 Verifierad kund
    Theodor var superb som mäklare. Jag var själv sen till visningen men han tog sig tid ändå och hade god kännedom om området och fastigheten.

Vid kontraktsskrivningen fanns stor flexibilitet för tid och själva signeringen gick ovanligt smidigt.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Theodor är en trevlig, lugn, positiv och engagerad mäklare. Det kändes tryggt att han fanns med från början till slut. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2022-03-25 Verifierad kund
    Professionell
    Kompetent
    Lyhörd
    Engagerad
    Tillvaratogs mina intressen.
    Tack så mycket Anne-li! :) Robin Sjöberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2022-03-22 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande med bra information och snabb återkoppling vid frågor som vi hade under perioden! Toppklass!
    Tack för de fina orden Joar! Robin Sjöberg
    2022-03-22 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande! Känns tryggt att ställa ”dumma frågor”!
    Stort grattis till ert köp och tack så mycket! Robin Sjöberg
    2022-03-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande hela väg igenom.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Marie kändes riktigt proffsig och sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med valet av henne som mäklare.
    Hej Felix, Stort tack för fina ord, var riktigt kul att hjälpa dig att sälja din fina bostad. Må gott så syns vi på frånträdet. Marie Bertilsson
    2022-03-04 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Vänlig, personlig, snabb, tydlig. Kände mig otroligt väl omhändertagen.
    Agnes, så glad för din skull, stort grattis till din nya bostad och jättetack för fina ord. Marie Bertilsson
    2022-03-04 Verifierad kund
    Bra bemötande. Uppskattade även att hon tog sig tiden att förklara alla delar i processen.
    Therese, stort grattis till er nya fina bostad och tack för fina ord. Nu hoppa vi att tiden fram till tillträdet går snabbt. Marie Bertilsson
    2022-03-03 Verifierad kund
    Theo är mycket tillgänglig, lyhörd, vänlig och lugn. Omsätter ideer och frågor i handling, är tydlig och lösningsinriktad.
    2022-03-02 Verifierad kund
    När vi visade intresse för lägenheten tog det bara en kort stund innan Marie kontaktade oss. Det viktigaste för mig som kund är att återkopplingen är bra och snabb samt att kommunikationen fungera på ett bra sätt. Vilket Marie verkligen levde upp till! Hon är en mäklare som har kunden i fokus!
    Hej Isa, gud så glad jag blir, stort tack för fina ord. Ni kommer trivas suveränt i er nya lägenhet och nu hoppas vi att tiden går snabbt fram till det är dags för er att flytta in. Må gott Marie Bertilsson
    2022-02-27 Verifierad kund
    Bara gott att säga om Robin! Vi är mycket nöjda med sättet han tog hand om oss vid visningen och hur själva affären genomförts.
    Vi rekommenderar honom varmt!
    Tar så mycket Pär!
    Vi ses på tillträdet 😃.
    Robin Sjöberg
    2022-02-25 Verifierad kund
    Robin kändes proffsig, lugn och positiv i bemötandet - med glimten i ögat. Vi kände oss trygga när vi köpte bostaden, extra viktigt när det blev en snabb affär.
    Stort tack Sara😃 Robin Sjöberg
    2022-02-17 Verifierad kund
    Jag upplevde bemötandet trevligt och tydligt. Tyckte det brast ganska mycket vad gällde hjälp och information när det kom till avtal och handpenning mm. Jag förstår om dessa grejer är vardagsmat för någon som jobbar med det, men att inte få information och dokument som lovat när det handlar om så pass viktiga saker som flera miljoner och ens bostad så är bristande information och dröjande leveranser en ganska vig deal. Det var egentligen enda problemet, annars tillgängligt, empatiskt och vänligt bemötande (:
    Hej Maja,
    Ja det var tråkigt med de tekniska problemen för din digitala kopia av avtalet men skönt att vi kunde lösa det!
    Nu ser vi fram emot tillträdet! :)
    Theodor Maric Larsson
    2022-02-16 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande, får en att känna sig avslappnad och i trygga händer. En mäklare som verkligen gör det där extra när det krävs! Rekommenderas varmt!
    Hej Linnea,
    Så glad för att jag kunde hjälpa dig med ditt första egna köp :-)
    Vi syns på tillträdet.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Trevlig mäklare! Snabb på att svara.
    2022-02-14 Verifierad kund
    - Jag blev väldigt bra bemöt av mäklaren
    - Theo levde upp till mina förväntningar
    - Theo var väldigt bra på att ge mig den informationen jag behövde och svarade snabbt på mina frågor. Köpet var proffsigt genomfört. Jag är väldigt nöjd.

Hiba
    Korrekt
    Trevlig
    Kunnig
    Smidig
    Vi har fått hjälp av ett proffs vid försäljningen av vår lägenhet!
    Han rekommenderas varmt!
    2022-02-14 Verifierad kund
    Theo var väldigt trevlig och lätt att ha att göra med.
    2022-02-05 Verifierad kund
    En professionel, kunnig och trevlig mäklare! Lätt att samarbeta med och få kontakt med vid behov. Kan rekommenderas varmt!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Theo har varit toppen från mål till start! Ödmjuk, lyhörd och otroligt tillgänglig i hela processen. Dessutom proffsig och mycket målmedveten och har jobbat hårt med att få till en bra och smidig försäljning. Vi kan varmt rekommendera Theo!
    2022-01-31 Verifierad kund
    Theo var under hela processen lyhörd och engagerad och var väldigt mån om att alla våra önskningar skulle tas tillvara. Vi fick alltid ett kunnigt och förtroendeingivande bemötande.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Vi upplevde att fastighetsmäklaren Marie Bertilsson var tydlig, vänlig och professionell och respektfull.
    Marie motsvarade våra förväntningar på kompetens och erfarenhet hos en seniorfastighetsförmedlare på ett välrenommerat företag.

Vi rekommenderar gärna MarieBertilsson och Svensk Fastighetsförmedling till våra vänner.

Olle Göthner
    Hej Olle och Ylva,
    Så härligt att få hjälpa er med köpet av den fina lägenheten på Hjälmarsvägen, där kommer ni trivas helt fantastiskt.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Intresserad och proffsig, motsvarade våra förväntningar, eftersom vi har anlitat svensk fastighetsförmedling tidigare var förväntningarna positivt höga.
    Smidig och snabb affär.
    Tack snälla Lena för det fina omdömet, det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen. Marie Bertilsson