Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 558 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2020-05-29

Jessica S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte mig med försäljning av min lägenhet i Hammarbyhöjden. Jag hade pratat med flera mäklare men jag fastnade för Cesar professionalism och hans varma och trevliga bemötande. Jag kände mig väldigt omhändertagen under processen med tydlig återkoppling och uppdatering. Jag upplevde att han gav mig en ärlig uppskattning av vilket pris jag kunde förvänta mig och hur marknaden fungerade. Det var även han som tipsade om den bostad som jag köpte istället. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-05-28

Tord E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Martin Adolfsson var snabb och lyhörd. Vi kände stort förtroende och kan rekommendera honom till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-05-25

Olle L skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Min sambo och jag har köpt vår första lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling och Suzanne Frejvall. Har haft ett bra intryck av mäklaren redan från visningen. Hon erbjöd extravisning av lägenheten då jag själv inte kunde närvara på den ordinarie. Suzanne har varit lätt att få tag på, hon har svarat snabbt och fått oss att känna oss trygga under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-22

Gabriel P skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt lägenhet av Jessie. Hon är fötroendegivande, proffsig, flexibel och ärlig. Läs mer
    2020-05-25 Jessie J svarar Gabriel P
    Hej Gabriel! Tack för att du tagit dig tiden att lämna en recension och tack för de fina orden, jag är helt övertygad om att du kommer trivas i lägenheten.
  • 2020-05-18

Erika N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vid försäljningen av vår villa fick vi hjälp av Cesar. Alltid vänlig, tillmötesgående och tålmodig. Läs mer
  • 2020-05-18

Sven N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar har kämpat bra med att sälja vårat hus. Läs mer
  • 2020-05-15

Andreas S skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket erfaren fastighetsmäklare med ett utmärkt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-15

Karin A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en 3:a i söderort, jättebra bemötande av mäklaren. Lugn, svarade bra på alla frågor, tog sig tid. Seriöst intryck. Hade inga förvöntningar innan, det är ju primärt bostaden det handlar om.
    Supernöjd med Suzanne både gällande visning, vidare kontakt och kontraktsskrivningen. Avslappnat och inte ”så säljigt” Läs mer
  • 2020-05-13

Britt P skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne Frejvall har nyligen sålt min lägenhet - allt på ett mycket rutinerat och proffsigt sätt. Suzanne är mycket engagerad och man får snabbt kontakt med henne och svar på frågor - hon är hela tiden nåbar. Dessutom är hon så trevlig att det nästan känns lite tråkigt när affären är över! Läs mer
    2020-05-14 Suzanne F svarar Britt P
    Tack snälla Britt. Det var jätteroligt att hitta bra köpare till din fina lägenhet. Saknar även jag din samtal och du måste hålla mig underrättad hur det går med ditt sökande. Lycka till!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • 2020-05-13

Erik E skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    3a Båstadsvägen 21

Suzanne tog sig odistraherad tid med var och en av spekulanterna på visningsdagen.

Jag upplevde Suzanne som en lugn och trygg medlare av bostadsaffären, hon har mitt förtroende. //Erik Läs mer
    2020-05-13 Suzanne F svarar Erik E
    Tack snälla. Ni kommer att trivas kanonbra i er nya fina lägenhet :-) Känns så kul när mina kunder hittar rätt.
  • 2020-05-12

Mathilde R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde lägenhet såhär i början av coronakrisen (var tvungna, då vi köpte nytt innan det slog till). Cesar var tydlig och positiv hela vägen. Han lyssnade och gav genomtänkta svar på vår oro, och lät oss tänka igenom våra val. I slutändan gick försäljningen mycket fort efter visning och vi fick ett bra pris. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-05-10

Emma La skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Med Cesar kan man verkligen känna sig trygg genom hela affären både som säljare och köpare. Vi sålde med Cesar i Blåsut och med hans kännedom om området och nyproduktion var det ett lätt val. Cesar guidade oss lugnt, tryggt och självsäkert genom hela försäljningen från första mötet. När man som säljare kanske får stresspåslag av alla moment en bostadsaffär innebär så fick man alltid goda råd. Vi kände att vi blev lyssnade på och fick vara delaktiga i allt, samtidigt som Cesar hade allt under kontroll och gav oss återkoppling under hela processen.

Överlag tycker jag att allt varit strukturerat från början. Har sålt och köpt en del med andra mäklare och byråer, men här var det genomtänkt kvalitet från början, inte bara en massa prat. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-10

Peter L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår lägenhet i Blåsut. Allt gick lätt och smidigt. Cesar är ett proffs ut i fingerspetsarna. En mäklare vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-05-04

Gabriella D skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket kompetent mäklare! Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-05-05 Jessie J svarar Gabriella D
    Hej Gabriella! Stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation, vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-30

Jennie D skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som tog väl hand om mig som köpare! Läs mer
  • Gunnel S

2020-04-29

Gunnel S skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt bostad.
    Trevligt bemötande
    Mina förväntningar sälja lägenheten
    jag fick bra hjälp och bra kontakt. Läs mer
  • 2020-04-29

Stefan M skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jessie är kunnig o lyhörd . Trevlig och effektiv. Lätt att kommunicera med.
    Våra varmaste rekommendationer . Läs mer
    2020-05-05 Jessie J svarar Stefan M
    Hej Stefan! Tusen tack för dom fina orden, vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-27

Annika Å skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket proffsig mäklare som ger ett härligt och glatt intryck. Vid kontraktskrivningen imponeras jag av att Cesar tar ögonkontakt och enkelt läser utantill och förklarar lättsamt alla punkter. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-08 Cesar F svarar Annika Å
    Hej Annika,
    Uppskattar verkligen det fina omdömet ni gett mig! Alltid kul att få hjälpa till med både försäljning av er nuvarande bostad samt att hitta ert nya hem!

• 2020-04-26

Linnéa S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig mäklare med ett superbt bemötande. Tack för en bra affär! Läs mer
    2020-05-08 Cesar F svarar Linnéa S
    Hej Linnea,

Tack för det fina omdömet! Ni har verkligen köpt en superfin lägenhet, där kommer ni att trivas! :)

• 2020-04-25

Jenna A skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mäklare som lyckades sälja vår lägenhet trots coronatider och gjorde det där lilla extra för att slutföra affären. Rekommenderar! Läs mer
    2020-04-27 Benjamin F svarar Jenna A
    Tack så mycket! Riktigt kul att hjälpa er med försäljningen! Och grattis till radhusköpet! :D
    Suzanne F, Benjamin F gillar detta
  • 2020-04-16

Julia Carolina Margareta B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi träffade tre mäklare innan vi bestämde oss för Cesar. Samtliga tre gav ett väldigt bra intryck men Cesar stack ut och vi valde att gå vidare med honom. Det som gjorde vår försäljning speciell var att vi bestämde oss att sälja, sen kom corona och läget blev helt annorlunda. Förutom att Cesar är mycket kompetent och proffsig är han dessutom jättetrevlig och engagerad.

I hela processen var Cesar klockren. Han var tydlig och kommunikativ redan vid första mötet, vi behövde aldrig vänta på att få återkoppling vilket var skönt i en rörig och osäker tid.

Vi var tydliga med vad vi var tvungna att få för lägenheten och Cesar levde upp till dessa mycket högt ställda förväntningar. Med tanke på att corona kom är det för oss osannolikt hur bra Cesar har levererat.
    De säger att det bästa betyget är återvändande kunder. Vi skulle alla dagar i veckan anlita Cesar igen och vi kommer rekommendera alla vi känner att göra detsamma. Det går helt enkelt inte att hitta en bättre mäklare! Läs mer
    2020-05-08 Cesar F svarar Julia Carolina Margareta B
    Hej Julia,
    Wow vilka fina ord! TACK!!!! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er och att ni är nöjda med mitt arbete!
    Vi ses på tillträdet.
  • 2020-04-09

John N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Det var framförallt på mötet vid kontrakten som Cesar visade sig vara en toppenmäklare. Koll på detaljer och en välvilja att alla involverade skulle vara bekväma med köpet/försäljningen. Läs mer
    2020-05-08 Cesar F svarar John N
    Hej John,
    Tack för din rekommendation! Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-04-07

Rikard K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar sålde min 2a på Bildhuggarvägen vid Globen. Jag har under tiden jag bott i lägenheten blivit kontaktad av flera mäklare men efter Cesar varit här och presenterat sig så kändes det direkt som rätt person för jobbet.
    Jag är väldigt nöjd med försäljningen och skulle inte tveka på att anlita Cesar igen.
    En proffsig mäklare med koll på läget som gjorde allt för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
  • 2020-04-04

Alireza S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hjälpsam, flexibel och väldigt lösningsorienterad under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-04-05 Cesar F svarar Alireza S
    Hej Ali,
    Tack för din rekommendation, att du är så nöjd gör mig jätteglad!

Vi ses på tillträdet.
  • 2020-04-03

Susanne Z skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har bara positiv erfarenhet av Jessie och framför allt Martin Adolfsson som samarbetade med Jessie vid mitt köp av bostadsrätt i Hammarbyhöjden. Jessie var endast med vid visningarna och Martin skötte resten av affären. Läs mer
    2020-04-23 Jessie J svarar Susanne Z
    Hej Susanne! Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och för de fina orden, vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-02

Kristian K skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Tack Benjamin och som hjälpte mig att sälja min 2 rummare.

Benjamin har hela tiden varit tålmodig och tillgänglig. Svarar oftast direkt eller återkommer inom kort när jag sökt honom.

Jag var väldigt nöjd med objektsbeskrivning och bilder på bostaden
    Min bostad blev veckans mest klickade bostad på Hemnet (i det aktuella området) under perioden den låg ute för försäljning.

Utöver detta fick jag även annan praktisk hjälp av Benjamin under tiden då jag själv hade svårt att ta mig till bostaden.

Under hela försäljningsprocessen har jag känt mig trygg med Benjamin och Svensk fastighetsförmedling !

Vänligen Kristian Läs mer
    2020-04-06 Benjamin F svarar Kristian K
    Hej Kristian,
    Stort tack för det fina betyget! Riktigt kul att hjälpa dig med förmedlingen!
  • 2020-04-01

Gabriel U skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en 2:a i Hammarbyhöjden, kan stark rekommendera Benjamin! Läs mer
    2020-04-06 Benjamin F svarar Gabriel U
    Tack Gabriel! Kul att hjälpa dig
  • 2020-03-28

Fredrik W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag tog hjälp av Cesar för att sälja min lägenhet och jag är super nöjd med hela processen. Cesar gjorde ett bra intryck från start, visade att han hade väldigt god lokal kännedom samt stöttade mig genom hela processen. Läs mer
    2020-03-30 Cesar F svarar Fredrik W
    Hej Fredrik,
    Tack för din Reco och för förtroendet du gett mig! Vi ses på tillträdet!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • 2020-03-26

Clara J skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en lägenhet på Hammarby höjden. Jessie är väldigt professionnel, hjälpsam och alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-04-03 Jessie J svarar Clara J
    Hej Clara och Anders, tack för att ni tagit er tiden att ge mig en rekommendation! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet, vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-03-26

Tobias Y skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag och sambon gav oss ut och letade efter en bostadsrätt att köpa. Vi riktade in oss på områdena kring Blåsut, Hammarbyhöjden och Björkhagen och det tog inte lång tid innan vi stötte på Jessie.

Vi fick från första visningen med Jessie ett väldigt bra intryck och det ändrades aldrig under samtliga visningar hon ansvarade för. Hon var professionell och kunnig om objekten, men ännu viktigare så kände vi kände att vi fick en mer öppen kontakt än enbart "mäklare och köpare". Hon visade stort intresse och vi kände att hon brydde sig. Som första-gången-köpare kändes det väldigt bra att ha en mäklare som vi kunde ha en öppen dialog med. Att känna att man alltid kunde höra av sig för att bolla tankar eller få svar på diverse frågor har varit mycket värdefullt under resans gång. Läs mer
    2020-04-03 Jessie J svarar Tobias Y
    Hej Tobias och Ida, tusen tack för den här fina rekommendationen! Det har varit väldigt kul att ha fått följa er resa och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas toppenbra i lägenheten. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-03-20

Maria B skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Allt har funkat bra, är mycket nöjd med att hittat en perfekt lägenhet för mig Läs mer
    2020-03-20 Jessie J svarar Maria B
    Hej Maria och tack för att du tagit dig tid att ge mig en rekommendation! Superkul att vi hittade den perfekta lägenheten för dig, jag är helt övertygad om att du kommer trivas :)
  • Jonathan S

2020-03-19

Jonathan S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar var mäklaren när vi köpte vår nya lägenhet. Väldigt tillmötesgående, snabb på att svara, rak och ärlig samt fick hela affären att gå väldigt smidigt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2020-03-26 Cesar F svarar Jonathan S
    Hej Jonathan,

Tack för ör dessa varma ord, så roligt att ni upplevt det på detta vis! Jag är övertygad om att ni kommer älska er nya, fina bostad!

• 2020-03-17

Martin T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Positiv energi, driven, kreativ och noggrann. Cesar överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2020-03-26 Cesar F svarar Martin T
    Hej Martin,
    Tack för en mycket fin rekommendation, att du är så nöjd gör mig jätteglad! och du vet var du hittar mig om det är något annat jag kan hjälpa dig med :)

• 2020-03-17

Emelie K skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår lägenhet tillsammans med Jessie på svensk fastighetsförmedling. Vi hade från blrjan anlitat en annan mäklare som inte alls levde upp till förväntningarna vi hade och som agerade oproffsigt. Vi hörde då av oss till Jessie som tog emot oss med öppna armar och fick oss lugna och trygga igen. Att hon sedan sålde lägenheten till ett jättebra pris är bara ännu ett plus i kanten till henne! Kan varmt rekommendera denna proffsiga och engagerade mäklaren! Läs mer
    2020-03-20 Jessie J svarar Emelie K
    Hej Emelie och tusen tack för den här fina rekommendationen! Jag är väldigt glad att ni valde att kontakta mig och att vi fick till en så bra försäljning, vi ses på tillträdet!
  • Joakim S

2020-03-15

Joakim S skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket engagerad, effektiv, tillmötesgående och trevlig. Det blev en snabb och bra försäljning som resultat av ett bra samarbete. Läs mer
    2020-03-16 Jessie J svarar Joakim S
    Hej Joakim! Stort tack för att du tagit dig tiden att ge mig ett omdöme här på Reco och för dom fina orden, vi lyckades verkligen få till en toppenförsäljning. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-13

Anna Maria S skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin var positiv, trevlig och gav ett proffesionellt bemötande i samband med vårt lägenhetsköp! Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Anna Maria S
    Hej Anna Maria!
    Stort tack för det fina betyget. Och grattis till köpet av en fantastisk lägenhet!
  • 2020-03-12

Susanne G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar gav mig en trygghet och professionell hantering av försäljning av min lägenhet! Läs mer
    2020-03-26 Cesar F svarar Susanne G
    Hej Susanne,
    Tack för de värmande orden, uppskattas verkligen! Och tack för förtroendet du gett mig! Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-12

Marianne M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    köpt, mycket trevligt och proffsigt. Läs mer
    2020-03-26 Cesar F svarar Marianne M
    Hej Marianne,
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Uppskattas verkligen :-) Grattis till en superfin bostad och jag hoppas verkligen att du ska trivas i den.
  • 2020-03-12

Mats L skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jessie hjälpte oss med försäljning under en stressad tid. Allt sköttes exemplariskt och hela tiden med ett leende och på ett sätt så att alla blev nöjda och glada; både säljare och köpare. Läs mer
    2020-03-16 Jessie J svarar Mats L
    Hej Mats och tusen tack för den fina rekommendationen! Verkligen superkul att vi lyckades få till en så bra försäljning under rådande omständigheter, vi ses på tillträdet!
  • Sjir B

2020-03-05

Sjir B skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    I think I was lucky to have Benjamin sell my apartment, he was very clear about all the details and always available for questions. He clearly explained everything during the whole process even translated when certain papers were only available in Swedish.

I would really recommend you to have a talk with him if you are trying to sell your apartment or house! Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Sjir B
    Hi Sjir!

Thanks a lot! Congratulations on the sale and I hope you have a good time in Canada!
    Cesar F, Benjamin F gillar detta
  • 2020-03-05

Per Göran Emmanuel K skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Smidig process som köpare, inget att klaga på! Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Per Göran Emmanuel K
    Hej Per!

Stort tack för betyget! Vi ses i juni för tillträdet :)
    Benjamin F gillar detta
  • 2020-03-01

Björn N skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jessie är proffsig - snabb på återkoppla, rak och tydlig i sin kommunikation - vilket jag också önskade. Köpte lägenhet i detta fall - och kommer anlita Jessie nästa gång vi säljer. Läs mer
    2020-03-06 Jessie J svarar Björn N
    Hej Björn! Tack för att du tagit dig tiden att recensera mitt arbete och tack för de fina orden, vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-29

Juan Carlos A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Anlitade Cesar för att hjälpa mig sälja min bostad. Han gav mig ett väldigt bra intryck, var trevlig och fick mig att känna mig trygg under hela säljprocessen. Fick ett väldigt bra pris för min bostad och den slog rekord på gatan. Utöver att ha hjälp mig att sälja bostaden så har Cesar varit där när jag haft frågor kring att köpa nytt och han hjälper mig även med att deklarera vinsten vilket verkligen visar att han gör det lilla extra för sina kunder. Vill ni ha en pålitlig mäklare med kunskap inom sin bransch så ska ni anlita Cesar! Läs mer
    2020-03-26 Cesar F svarar Juan Carlos A
    Hej Juan Carlos

Tack för fin beskrivning av din upplevelse. Jag blir glad över att du kände dig trygg med bostadsaffären, det var min målsättning. Och du vet var jag finns om du behöver hjälp med något! :)
  • 2020-02-29

Mahyar G skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte för några dagar sedan mitt första boende via Benjamin.
    Förutom att medla och agera mellanhand mellan mig och säljaren var Benjamin hjälpsam, tydlig och ärlig. Men också att enkel och avslappnad.

Rekommenderar er att köra med honom. Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Mahyar G
    Hej Mahyar, stort tack för betyget! Du kommer trivas bra i området! :)
  • 2020-02-29

Hanna L skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Utmärkt mäklare! Höll mig informerad hela tiden och gav mig en trygg känsla när jag sålde min lägenhet. Kan varmt rekommendera Jessie! Läs mer
    2020-03-06 Jessie J svarar Hanna L
    Hej Hanna! Stort tack för den fina rekommendationen, så roligt att vi fick till ett så bra slutpris. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-27

Hampus J skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin har hanterat affären på ett exemplariskt sätt. Trevlig, trovärdig och bra koll på området. Tack vare Benjamin blev det en snabb och lyckad försäljning till ett bra pris. Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Hampus J
    Tack Hampus! Lycka till med den andra försäljningen också :)
  • 2020-02-23

Bo S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad. BRF
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren. Utmärkt.
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem. Motsvarade mina förväntningar.
    Sammanfatta gärna din upplevelse. Mycket bra. Läs mer
  • 2020-02-22

Marie W skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Fick hjälp av Suzanne Frejvall med försäljningen av vår lägenhet i Hammarbyhöjden.

Blev otroligt väl bemött, snabb återkoppling, dessutom så proffsig och kunnig mäklare.
    Är vi behov av mäklare i framtiden så finns det ingen tvekan om att vi vänder oss till Suzanne Frejvall igen. Läs mer
    2020-02-24 Suzanne F svarar Marie W
    Men tack snälla Marie. Det har varit jätteroligt att vara "din" mäklare. Er flytt till ett nytt område kommer bli ett lyft för er!
  • 2020-02-20

Erik E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Tillgänglig och serviceminded. Läs mer
    2020-03-26 Cesar F svarar Erik E
    Hej Eric
    Tack för din Reco. Kul att ni fick en bra upplevelse. Det gör mig glad!
  • 2020-02-20

Joakim J skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    - Sålde en lägenhet i Johanneshov
    - proffsig! jobbar aktivt med uppföljning och återkoppling. Svarar alltid på telefon. ringer löpande och ger uppdateringar och status. man gick aldrig och undrade status.
    - Han levde helt klart upp till våra förväntningar
    - i helhet en bra upplevelse och vi är väldigt nöjda med Benjamin. Läs mer
    2020-02-20 Benjamin F svarar Joakim J
    Hej Joakim! Stort tack för det fina betyget! Lycka till med husjakten nu :)

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov