Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 388 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2019-06-25

Frida H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde med Albins hjälp min tvåa i Hammarbyhöjden. Affären gick snabbt och med gott resultat och Albin var lyhörd för mina frågor och önskemål. Trevlig och kunnig service, enkel och snabb kommunikation och förtroendeväckande bemötande. Jag kan absolut rekommendera Albin som mäklare! Läs mer
  • 2019-06-24

Linnea C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket proffsig och engagerad! Läs mer
  • Christin L

2019-06-24

Christin L skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en lägenhet. Tog väl hand om oss när vi kom dit. Eftersom den blev såld innan visning så har mäklaren gjort ett väldigt bra arbete, vilket var ett bra jobb.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Mattias W

2019-06-19

Mattias W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin Wennerström har varit professionell och kunnig hela resan från första kontakt till kontraktskrivning. Han har varit kommunikativ och lyhörd och jag kan rekommendera honom till både säljare och köpare då han är genuint intresserad av veta som händer på marknaden och guidar dig med sina bästa erfarenheter och tips. Läs mer
  • 2019-05-29

Camilla Sofia H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lilla tvåa i Hammarbyhöjden. Med stort engagemang, mycket energi, positivitet och höga mål såldes den för ett pris som översteg min förväntan. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-05-26

Adrian R skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ruggigt trevlig, snabb, hjälpsam. Läs mer
    2019-06-04 Benjamin F svarar Adrian R
    Tack Adrian! Du kommer trivas grymt bra i området!
  • 2019-05-23

Annika S skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår tvåa i Hammarbyhöjden med hjälp av Benjamin. Allting gick supersmidigt och vi blev mycket trevligt bemötta. Härligt med en mäklare som faktiskt bor i området han förmedlar. Det fick oss att känna oss trygga med att han kan marknaden här. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-23 Benjamin F svarar Annika S
    Tack för det fina betyget och förtroendet att få hjälpa er att sälja lägenheten :)
  • 2019-05-22

Maja H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en väldigt trevlig, glad men också serös och hårt arbetande mäklare. Han är flitig och lämnar inget åt slumpen.
    Jag är imponerad av hans engagemang och stora uthållighet. Utan hans egenskaper hade min bostadsförsäljning fått ett sämre slutresultat, det är jag övertygad om.
    Cesar är respektfull och inkännande mot alla parter. Han har gott omdöme, är strategisk och har ett brett kunskapsfält.
    Det kändes mycket tryggt att arbeta med Cesar genom hela processen. Han höll löpande kontakt och hade hela tiden en plan för hur vi skulle agera härnäst.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
  • 2019-05-21

Daniel T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en lägenhet i Hammarbyhöjden av Cesar. Han fixade en förhandsvisning snabbt och var behjälplig hela vägen från första titt till kontraktskrivningen. En toppenmäklare! Läs mer
  • 2019-05-20

Anne B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noggrann och förtroendeväckande. Läs mer
  • Åsa S

2019-05-18

Åsa S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har köpt en 2:a i Hammarbyhöjden, Stockholm.
    Snabb och smidig affär.
    Positiv, förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2019-05-16

Sophia N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar har varit kunnig och trevlig. Återkopplat snabbt och haft ett litet skratt på lut när det har passat. Läs mer
  • 2019-05-16

Eva B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en bostadsrätt. Mäklare med känsla, finess o stort engagemang. Mycket trevlig o kunnig. Mycket bättre än mina förväntningar. Läs mer
  • LUDVIG S

2019-05-15

LUDVIG S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt lgh med Cesar som mäklare! Cesar hade ett professionellt bemötande, snabb och bra återkoppling och hade bra koll på området vilket gjorde oss som köpare trygga. Jätte nöjd helt enkelt. Läs mer
  • 2019-05-13

Johan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra bemötande
    Bra engagemang
    Har sålt lägenhet Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Johan B
    Tack för din rekommendation Johan!
  • Hilda B

2019-05-12

Hilda B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en tvåa i Hammarbyhöjden. Cesar var väldigt tillmötesgående, var lätt att få tag på och gav regelbunden återkoppling. Hans erfarenhet av området gjorde att jag som kund kände mig trygg och jag skulle absolut rekommendera Cesar till andra. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Hilda B
    Hej Hilda,
    Tack för din fina rekommendation! Det gör mig så glad att du känt dig trygg genom hela processen! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-11

Farbod F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en lägenhet i Hammarbyhöjden då jag flyttar från Umeå till Stockholm. Tycker hela affären gått smidigt till från början till slut. Jag jobbar själv som säljare och har träffat många olika säljare men Cesar sticker ut med sin vilja och fokus på affären. Jag skulle anlita Cesar själv om / när jag ska sälja eftersom han ger ett seriöst och förtroendeingivande intryck och är väldigt saklig och noggrann att informera och vägleda genom hela köpet. Jag upplever honom som en engagerad och driven mäklare. Han gör det lilla extra för att få saker löst och i tid. Då jag var på distans så var det svårt för mig att vara på plats men Cesar åkte (två gånger) fram och tillbaka till Solna för att göra klart affären med min fullmaktstagare. Förutom det fanns han tillgänglig under hela dagen och även sent på kvällarna. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Farbod F
    Hej Farbod,
    Vilka fina ord och tack för en riktigt bra rekommendation! Det är så roligt att höra att du som köpare uppfattar affären på ett så bra sätt. Tydlighet och flexibilitet är viktiga egenskaper hos en mäklare och att kunna göra både säljare och köpare mer än nöjda är precis det jag önskar göra.
    Vi ses på tillträdet!
  • Patrik N

2019-05-11

Patrik N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar fick förtroendet att förmedla vår 2:a i Hammarbyhöjden. Han hade alltid ett professionellt men ändå personligt bemötande som ingav förtroende. Han levde upptill och till del även överträffade våra högt ställda förväntningar. Han delade ständigt med sig av sina tankar och la fram välgrundade argument till de beslut som vi tog. Vi kan verkligen rekommendera att anlita Caesar. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Patrik N
    Hej Patrik,
    Stort tack för er fina rekommendation och för det stora förtroendet! Det har varit mycket roligt att få hjälpa er till en bra affär och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbetssätt och det fina resultat vi uppnådde!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Jenny K

2019-05-08

Jenny K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi både köpte och sålde med Cesar. Han har vart ett bra stöd i hela processen och bryr sig om båda parter på ett fint sätt. Alltid glad, kunnig och gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Jenny K
    Tusen tack Jenny för så fina ord, det värmer verkligen!
    Jag blir så glad att du kände dig trygg genom hela processen, det är det jag vill att både köpare och säljare ska uppleva. Och gillar man det man gör och har roligt på jobbet så är det lätt att vara glad och göra det lilla extra för alla mina kunder! :)
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-08

Peter K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt och sålt samtidigt och Cesar var mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Peter K
    Hej Peter,
    Vad roligt att du känner dig nöjd som både köpare och säljare! Det var superkul att få hjälpa er med försäljningen! Och tack för en fin rekommendation!
  • 2019-05-07

Chun Yin L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Me and my girlfriend are foreigners and we never have an apartment before.So buying apartment totally is a new thing for us. We met Cesar through the public viewing.and Cesar was super helpful and patient to answer all our questions. He would also proactively provided suggestions and able to think out of the box to provide solutions for our concerns. All in all, it was a great experience and I would highly recommend him as broker in the future. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Chun Yin L
    Hi Chun,
    Thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good first time buying experience! Hope you will enjoy your new apartment!
  • 2019-05-07

Anders E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt lägenhet 2 rok björkhagen. Otroligt proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Kunnig ,pålitlig och helt enkelt riktigt riktigt bra mäklare. Hysenklass på honom må jag säga. Läs mer
  • 2019-05-06

Linn Marlene E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    En otroligt duktig mäklare som man känner sig trygg med. Han lyckades få upp en riktigt bra budgivning trots relativt dålig marknad. Albin rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-05

Kerstin L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har nyligen sålt min bostad genom Cesar Fuentes och är mycket nöjd. Cesar är professionell och kunnig på alla sätt. Han är trevlig och noga med att det ska bli en bra affär både för säljaren och köparen. Jag ger Cesar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Kerstin L
    Hej Kerstin,
    Stort tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du är nöjd med mitt arbete! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-05-05

Christina O skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin gav ett proffsigt bemötande och var lyhörd och engagerad! Läs mer
    2019-05-16 Benjamin F svarar Christina O
    Tack för det fina betyget och förtroendet att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen!
  • 2019-05-05

Karin M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har sålt min lägenhet i Hammarbyhöjden och använde mig av Svensk Fastighetsförmedling och Cesar Fuentes. Cesar har varit ett bra stöd genom hela processen och visade stort intresse och engagemang. Han var alltid snabb på att svara och noga med att reda ut alla frågetecken och funderingar. Jag är väldigt nöjd med valet av mäklare! Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Karin M
    Hej Karin
    Tack så mycket för din fina och utförliga rekommendation. Det gläder mig att du är nöjd med vårt samarbete och att du känt dig trygg under processen. Önskar er stort lycka till nu med flytten till er nya lägenhet och hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2019-05-03

Lillebill B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Man känner sig trygg med Albin! Läs mer
    2019-06-07 Albin W svarar Lillebill B
    Tack snälla Lillebill, och kul att ni kände så!
  • 2019-04-04

REBECCA W skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är mycket nöjd med Benjamins arbete under vårt samarbete. Han är trevlig, förtroendeingivande och inger ett varmt bemötande. Han har gjort det lilla extra för oss inför visningar, visat tillgänglighet och är snabb med återkoppling. Kan varmt rekommendera Benjamin som mäklare! Läs mer
    2019-04-04 Benjamin F svarar REBECCA W
    Stort tack för dom fina orden Rebecca!
  • Fredrik C

2019-04-03

Fredrik C skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en väldigt öppen och glad mäklare. Han verkar ha ett genuint intresse för både bostadsrätter och människorna som köper & säljer dom. Jag känner mig trygg med att ha honom och hans rutin som stöd i mitt livs hittills största affär.
    Nöjd köpare Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Fredrik C
    Hej Fredrik,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad att du upplevde processen så bra som köpare. VI ses snart igen!
  • 2019-04-03

Stefan Å skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    - Köpt lägenhet
    -Bra och tydligt bemötande! Läs mer
    2019-05-22 Benjamin F svarar Stefan Å
    Tack för det fina betyget Stefan!
  • 2019-04-01

Maria Rosella T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    I bought a 40 sqm apartment in the lovely Hammarbyhöjden. When I went to the showings I fell in love with the apartment. The broker did a great job while showing it, and I appreciated the professionalism of the service during the bidding process and in the phase of signing the contract. Moreover, the broker's friendliness made me feel comfortable during the whole process. Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Maria Rosella T
    Thank you for your kind words Rosella! I think you will be really happy in your new apartment!
  • 2019-03-29

Olof N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar var superproffsig och vi är väldigt nöjda med hans arbete som vår mäklare när vi sålde vår lägenhet i Hammarbyhöjden. Snabba besked och trevligt bemötande, rekommenderas. Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Olof N
    Hej Olof,
    Tack för din rekommendation! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-03-29

Emma N skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår lägenhet i Blåsut med Albin och är supernöjda med hans professionella bemötande. Hans positivitet och tålamod har varit guld för oss och jag kan varmt rekommendera Albin vidare! Läs mer
    2019-06-07 Albin W svarar Emma N
    Tack för din trevliga rekommendation Emma och kul att det slutade lyckligt till slut!
  • 2019-03-22

Dan E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi anlitade Albin för försäljning av vår bostad, han gav ett förtroende ingivande intryck från första stund och var behjälplig genom alla steg i processen. Marknaden kan vara rätt tuff i dagsläget men Albin är en kreativ mäklare som tänker utanför boxen och som ser till att alla parter är nöjda. Läs mer
    2019-06-07 Albin W svarar Dan E
    Tack att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme Dan. Det glädjer!
  • 2019-03-21

Jonas B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Lätt att samarbeta med, lyhörd, omtänksam. Han gör verkligen det där lilla extra som gör stor skillnad! Läs mer
    2019-03-21 Cesar F svarar Jonas B
    Hej Jonas,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
    Vi ses snart igen!
  • Brittmarie P

2019-03-21

Brittmarie P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostadsrätt på 41 kvadratmeter i Björkhagen. Vid första telefonsamtalet fick jag ett trevligt bemötande från Cesar Fuentes. Han var öppen, lyssnande och gav oss bra förslag. Han var lika glad och trevlig som fotot visade. Vid visningen tog han sig tid och gav oss väldigt bra information om föreningen och lägenheten. Efter visningen följde han upp och lyssnade på våra intryck. Han ger ett väldigt trovärdigt och seriöst intryck. Man litar på det han säger. Det går att resonera med honom och tillsammans kom vi fram till en bra lösning. Han infriade verkligen våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. God mäklarsed. Han är värd det allra högsta betyget.
    Brittmarie Porselius Läs mer
    2019-03-21 Cesar F svarar Brittmarie P
    Hej Brittmarie,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag!
    Vilket bra betyg att ni som köpare är nöjda med mitt bemötande i er köpprocess och att ni kände er trygga med bostadsaffären, det var min målsättning!
    Vi ses på tillträdet om några veckor!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Carl-Martin M

2019-03-17

Carl-Martin M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jättenöjd, rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Carl-Martin M
    Tack för din rekommendation Carl-Martin och vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2019-03-17

Emilia N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en lägenhet. Lyhörd, förstående och duktig säljare som såg till att det blev en väldigt smidig affär. Bra att diskutera strategi med och har en bra förståelse för affären. Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Emilia N
    Hej Emilia,
    Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni tyckt att samarbetet med mig fungerade bra. Önskar er stort lycka till nu med flytten till er nya hus och hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2019-03-15

BRF H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Stort tack Cesar för ännu en mycket väl genomförd försäljning av en av vår bostadsrättsförenings lägenheter. Vi anlitar dig gärna igen vid nästa försäljning.
    Styrelsen i Brf Humlan 4 Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar BRF H
    Hej!!!
    Tack så jätte mycket för era fina ord! Jag är så tacksam att jag har fått förtroendet att hjälpa er med tre försäljningar! TACK!!!!
  • 2019-03-07

Cecilia S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Kanonbra Mycket vänlig och tålmodig. Läs mer
    2019-06-07 Albin W svarar Cecilia S
    Tack för ditt snälla omdöme Cecilia och kul att du är så nöjd med din nya bostad.
  • 2019-03-07

Ebba W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hej, jag fick förtroende för Albin från första stund och trots motgångar under resans gång var han alltid posiriv och hittade bra lösningar från början till slut
    Från att få noll bud vid första visningen till att få ett rekord avslut på den andra visningen, när tiden var knapp , blev kontraktet skrivet på 3 dagar , inte illa
    Vilken thriller
    Kan varmt rekomendera denna man :)
    Vänligen ebba Läs mer
    2019-05-22 Albin W svarar Ebba W
    Hej Ebba! Det var en skakig resa och otroligt kul att allt slutade så bra. Tack för ditt förtroende och att du hela tiden trodde på min taktik!
  • 2019-02-28

Jan J skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag anlitade Svensk fastighetsförmedling och mäklaren Albin Wennerström när jag skulle sälja min trea i Kärrtorp. Albin var exemplarisk i sin roll som mäklare och uppfyllde alla mina förväntningar. Jag kommer absolut kontakta Albin nästa gång jag är i behov av en mäklare. /Jan Läs mer
    2019-05-22 Albin W svarar Jan J
    Tack Jan för ditt fina betyg! Det var väldigt kul att få hjälpa till vid försäljning av er fina bostad!
  • 2019-02-24

Hanna H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig, rakt på sak och svarade på alla frågor, kändes ärlig. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-22 Albin W svarar Hanna H
    Tack snälla Hanna för ditt omdöme!
  • 2019-02-12

Petra B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en stor etagelägenhet i Kärrtorp. Albin och jag samarbetade väldigt bra, både innan och under försäljningsprocessen. Albin är tillmötesgående, professionell, trevlig och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt av mig! Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar Petra B
    Tack snälla Petra! Hoppas du har hittat något nytt att flytta till nu. Det var väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen av Kärrtorps finaste lägenhet!
  • 2019-02-08

Robin K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en 2a på 40 kvm.
    Mäklaren gav ett vänligt och kunnande intryck vilket han levde upp till genom hela processen.
    Vi hade ganska höga förväntningar på försäljningen med tanke på rådande marknadssituation, mäklaren gav oss råd med alltifrån fotografering till visningar. Så tillslut kom vi upp i de siffrorna vi ville. Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Robin K
    Tack för din rekommendation Robin och det gläder mig att höra att ni kände er trygga under processen samt att jag gjort allt jag kunde för att möta era förväntningar. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-02-07

David L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Grymt bra jobbat!
    Snabb och smidig affär Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar David L
    Tack för din rekommendation David den uppskattas!
  • 2019-01-21

João C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Easy to reach. Able to explain and answer questions. Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar João C
    Thank you Joao for your kind recommendation!
  • 2019-01-18

Staffan B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin har gjort ett utmärkt jobb! Professionell, balanserad och kompetent. Precis vad vi behövde i vår affär. mvh Staffan Bjessmo Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar Staffan B
    Man tackar för snälla ord Staffan! Jättekul att jag fått hjälpa till med er försäljning.
  • 2019-01-17

Marika F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en större lägenhet i Hammarbyhöjden där Albin Wennerström guidade mig väldigt bra både inför och under försäljningprocessen. Albin har mycket god lokalkännedom, är drivande och tillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-07 Albin W svarar Marika F
    Tack Marika för din rekommendation. Väldigt kul att försäljningen gick så pass bra :-)
  • 2019-01-17

Cesar hjälpte till med försäljningen av vår lägenhet. Han hade väldigt bra koll på området och vad man kunde förvänta sig för slutpris och vilka typ av insatser som potentiellt kunde löna sig när det gäller renovering/styling av lägenheten.
    Är väldigt nöjd med dialogen från dag ett, han redogjorde tydligt för hur försäljningen rörde sig framåt och vad vi kunde förvänta oss.
    Sammanfattningsvis kan man säga att vi är supernöjda med Cesar :-) Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Johan B
    Hej Johan!
    Tack så mycket för din fina och utförliga rekommendation och vad härligt att få hjälpa dig med försäljningen och att du är nöjd med både resultat och service!

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov