Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 503 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2020-02-15

Pontus H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Utmärkt mäklare! Lugn och tydlig. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-12

Johanna F skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en fyra i Björkhagen. Kontakten med Suzanne var jättebra. Hon var trevlig, ärlig, och flexibel. Läs mer
    2020-02-17 Suzanne F svarar Johanna F
    Tack snälla Johanna! Det var så kul att ni hamnade rätt till slut. Stort grattis!
  • 2020-02-12

Bijan V skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin gjorde ett jättebra jobb med att vara lyhörd och hitta rätt lägenhet för mig. Alltid nåbar och professionell. Läs mer
    2020-02-12 Benjamin F svarar Bijan V
    Tackar Bijan! Så roligt att det blev rätt lägenhet för er! Lycka till med er försäljning!
  • 2020-02-07

Nikolina S skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin var proffsig, effektiv och inkännande, super på alla sätt! Läs mer
    2020-02-12 Benjamin F svarar Nikolina S
    Tack för det fina betyget! Det var superkul att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Och grattis till köpet av den fina nya lägenheten!
  • 2020-02-04

Ann-katrin D skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bostadsrättsköp
    Mycket bra och förtroendeingivande bemötande.
    Trevlig och kunnig.
    Seviceminded
    Mycket nöjd med hela förfarandet vid köpet
    Stort tack och lycka till Läs mer
    2020-02-06 Jessie J svarar Ann-katrin D
    Hej Ann-Katrin, tusen tack för din fina reco! Jag är glad att jag kunde hjälpa till vid ert bostadsköp, vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-04

Per W skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noggrann, serviceminded, trevlig Läs mer
    2020-02-06 Jessie J svarar Per W
    Hej Per! Tack för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete och tack för dom fina orden! Ni kommer trivas toppenbra i den fina lägenheten, vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-31

Sebastian H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad och tydlig i sin information innan, under och efter försäljningen! Läs mer
  • 2020-01-29

Michael L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde min lägenhet genom Cesar som visade på ett gott engagemang och höll regelbunden kontakt med återkopplingar genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-01-26

Lina J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi kontaktade Cesar efter rekommendation när vi skulle lägga ut vår lägenhet som en kommande försäljning. Cesar är mycket trevlig, hjälpsam, erfaren och tillgänglig. Även efter avslutat uppdrag har Cesar varit otroligt hjälpsam med frågor och funderingar kring köp av ny bostad. Läs mer
  • 2020-01-25

Carina W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss att hitta en lägenhet och han var väldigt lyhörd för vad vi hade för önskemål och behov. Cesar är väldigt förtroendeingivande och trevlig och vi upplevde hela tiden att han hade full koll på läget. Läs mer
  • 2020-01-23

Frida E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Använda Cesar vid försäljning av vår 3a i Blåsut och är mycket nöjda. Cesar är snabb, lyhörd och personlig. Vi sålde på förhandsvisning 3 veckor efter vårt första möte till önskat pris. Rekommenderar varmt Cesar! Läs mer
  • 2020-01-23

Caroline A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrätt, 3a på 82 kvm i Blåsut Sthlm.
    Mäklaren har varit trevlig och enkel i sitt bemötande. Bra service då han varit bra på att hålla kontakten och ge snabba uppdateringar om lägesbild mellan intressenter. Han har också varit tillgänglig genom att vara snabb på att svara på olika frågor. I sin helhet en bra upplevelse, informativ och enkel att ha och göra med, känns pålitlig och bra. Läs mer
  • 2020-01-22

Tobias E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde vår lägenhet, allt gick smärtfritt och smidigt Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Tobias E
    Hej Tobias,
    Tack för din rekommendation! Tänk vilket resultat vi lyckades nå endast via Läge+!

Tack för förtroendet och vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-20

Kristian A skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jessie Jatala är vädigt proffsig. Hon sköte vår försäljning snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-01-22 Jessie J svarar Kristian A
    Hej Kristian!
    Tack för din rekommendation! Superkul att vi lyckades få till en så bra försäljning utan att gå ut på öppen marknad :)

• 2020-01-14

Rolf T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar tog hand om försäljningen av min 2.a i Blåsut på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Han har mycket god lokalkännedom och vet vad spekulanter vill ha. Mycket nöjd med resultatet, som blev över förväntat. Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Rolf T
    Hej Rolf,
    Tack för dina ord. Det värmer att höra att du är så nöjd!
  • 2020-01-13

Malin S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och lyhörd mäklare som är väldigt tillmötesgående! Cesar lyckades hitta den perfekta tvåan till mig efter mina önskemål! Super nöjd med affären. Kan varmt rekommendera Cesar, han lyssnar och hjälper dig! Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Malin S
    Hej Malin!

Tack för dina ord, det värmer att du är så nöjd! så kul att jag lyckades hitta en lägenhet som hade allt du önskade! Där kommer du att trivas! :)
  • 2020-01-11

Susanne H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mitt första intryck då vi tittade på just vår blivande lägenhet var helt rätt. Lägenheten föll oss i smaken och mötet med Cesar passade väl i sammanhanget. Därefter följde en budgivning och inget att klaga på i den hanteringen. Vi hade ju höga förväntningar på hela affären och var lite spända förstås. Cesar lotsade oss fint hela vägen fram till signering.
    Både jag och min man Kalle är nöjda med arbetet. Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Susanne H
    Hej Susanne.
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Snart dags för tillträde, vi hörs och ses snart!
  • 2020-01-09

Victoria E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en bostadsrätt i Skärmabrink.
    Mäklaren bemötte mig professionellt och tryggt. Han vad noga med att uppdatera mig under processen och när vi skrev kontrakten var han noga med att jag förstod allt. Det var min första lägenhet så jag var lite nervös men Cesar tydlig och lugn under hela processen. Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Victoria E
    Hej Victoria,
    Vad trevligt att höra så fina ord av dig som köpare av din första lägenhet.

• 2020-01-06

Mina F skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrättslägenhet i Stockholm. Levde upp till förväntningarna och gav en god service. Läs mer
  • 2020-01-04

Caroline S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    "Det gick över förväntan med mitt lägenhetssälj och jag är mycket nöjd med Cesars insats. Han är ärlig, lyhörd och mycket påläst och får en att känna sig trygg genom hela säljproceessen. Han ger verkligen även det lilla extra så man känner sig ännu nöjdare än vad man förväntar sig. Jag rekommenderar Cesar till alla som ska sälja sin bostad." Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Caroline S
    Wow Tack för din fina rekommendation!!!! Det gör mig så glad! :)
  • 2020-01-04

Clas S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldig trevlig
    Påläst säljer på ett mjukt o fint sätt Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Clas S
    Hej Clas
    Tack för dina fina ord!
  • 2020-01-04

Charlotte L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar har på ett mycket professionellt och kompetent sätt lotsat oss genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Han visar ett uppriktigt intresse för och en genuin glädje över sitt arbete, vilket inger trygghet. Jag rekommenderar Cesar varmt och önskar honom lycka till! Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Charlotte L
    Stort tack för fina ord Charlotte. Skönt att du kände dig trygg med bostadsaffären. Det var min målsättning.
  • 2019-12-19

Karin V skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin helped to sell our apartment in Hammarbyhöjden. This was our first time in selling. Albin was very professional, easy to talk to and gave us good and honest advice. He was also very supportive and answered all of our questions and worries that we had along the way.
    We were very impressed and would absolutely recommend him to others. Läs mer
    2020-01-13 Albin W svarar Karin V
    Stort tack för er rekommendation Karin! Hoppas ni har en underbar resa och välkomna hem snart. Hälsa Rory så mycket.
  • 2019-12-18

Carl R skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en lägenhet på Per Lindeströms Väg 74.

Sammanfattningsvis så tycker jag att bemötandet var positivt och professionellt. Jag uppskattade att Benjamin inte uppfattades som påträngande som vissa andra mäklare jag har haft erfarenhet av. Läs mer
    2019-12-18 Benjamin F svarar Carl R
    Hej Carl!

Stort tack för dom fina orden! Och grattis till lägenhetsköpet. Vi ses på tillträdet i mars!
  • 2019-12-16

Mikael N skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag och min sambo köpte bostadsrätt, och Jessie hade stor del i att vi hittade vårt perfekta boende. Hon var väldigt proffsig, hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Läs mer
    2019-12-17 Jessie J svarar Mikael N
    Hej Mikael! Tack för att du tagit dig tid att ge mig en rekommendation och för de fina orden. Tycker att det är otroligt roligt att vi lyckades hitta ert nya drömboende. Ha det fint så ses vi på tillträdet!

• 2019-12-13

Manfred H skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jessie ingav ett professionellt intryck redan vid första mötet och hade sedan full koll under hela försäljningsperioden.
    Hon är en seriös och duktig mäklare som jag definitivt rekommenderar Läs mer
    2019-12-17 Jessie J svarar Manfred H
    Hej Manfred! Stort tack för de fina orden, det har varit otroligt roligt att hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet. Lycka till med slutspurten inför julledigheten så ses vi på tillträdet!

• 2019-12-13

Ante N skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Fint bemötande och snabb och bra service. Flexibel! Duktig på att möta människor under visningen. Tack! Läs mer
    2019-12-17 Jessie J svarar Ante N
    Hej Ante! Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att ge mig en rekommendation. Är helt övertygad om att ni kommer trivas jättebra i lägenheten och kul att vi kunde lösa kontraktsskrivningen så smidigt. Vi ses på tillträdet!

• 2019-12-12

Johan S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i Björkhagen. Jag tycker att Albin gav ett professionellt och trevligt intryck. Han var snabb med svar och var pedagogisk i sitt förhållande till oss som gick igenom ett fastighetsköp för första gången. Läs mer
    2020-01-13 Albin W svarar Johan S
    Tack snälla Johan och grattis till er nya fina bostad. Hörs lite längre fram.
  • 2019-12-10

Victor M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Snäll och trevlig hela tiden, gav oss en extra visning. Kändes uppriktig, inte störigt säljig, inte hetsig. Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Victor M
    Hej Victor
    Tack för din fina rekommendation. Är glad att du uppfattat mig på det sätt som jag själv vill framstå!
  • 2019-12-10

Christoffer B skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevligt och professionellt bemötande när jag köpte min lägenhet i Hammarbyhöjden! Läs mer
    2019-12-10 Benjamin F svarar Christoffer B
    Hej Christoffer,
    Tack för betyget! Och stort grattis till köpet av lägenheten, hoppas du trivs!
  • 2019-12-09

Martin A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar gav oss inte bara en service i världsklass, utan också ett riktigt bra slutresultat!
    Cesar är det självklara valet av mäklare för alla som bor i Hammarbyhöjden/Gamla enskede! Får vi chansen att sälja med dig igen så kommer vi såklart göra det! 10/10! Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Martin A
    Hej Martin

Tack för din rekommendation! Det värmer att du är nöjd!!! :)
  • 2019-12-09

Hans R skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin har hjälpt mej med köp av en lägenhet på ett korrekt samt mycket vänligt sätt , han har även tålmodigt svarat på alla mina en del kanske dumma frågor, jag är mycket tacksam.
    Ha så trevligt i Riga. MVH Hasse Läs mer
    2019-12-09 Benjamin F svarar Hans R
    Hej Hasse! Stort tack för den fina rekommendationen och grattis till köpet av en fantastisk lägenhet!
    Suzanne F, Benjamin F gillar detta
  • 2019-12-07

Kristina U skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt en lägenhet där Cesar var mäklare. Vi upplever att Cesar har varit mycket hjälpsam som t ex har bokat in extravisning åt oss med kort varsel samt att vi gillar hans ärlighet i att t ex inte använda vidvinkelobjektiv vid fotografering av lägenheten.;) Supertrevlig och pedagogisk vid själva köpet! Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Kristina U
    Hej Kristina,

Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen!
  • 2019-12-06

Carolina H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig, kompetent mäklare som hjälpt oss med vår bostadsaffär. Mycket nöjda. Läs mer
    2020-01-15 Cesar F svarar Carolina H
    Tack för din fina rekommendation Carolina! Hoppas ni hittar ett fint hus snart! :)
  • 2019-12-06

Maria I skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar ger mig intrycket av att vara vänlig, genuin, ärlig och pålitlig. Han har svarat på alla mina frågor och är snabb på att svara på sms, telefon och mejl. Jag tycker att han är kunnig och påläst.

Det känns tryggt att ha Cesar som mäklare vid köp av bostad.

Cesar har levt upp till mina förväntningar. Jag har positiv upplevelse av Cesar och av Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Maria I
    Hej Maria,

Stort tack för dina fina ord! Kul och höra att ni kände er trygga, det är väldigt viktigt för mig. Grattis till en fin lägenhet, jag är säker på att ni kommer stortrivas.
  • 2019-12-03

Per W skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne Frejvall gjorde ett enastående jobb när jag skulle sälja min lägenhet. Hon var tålmodig, hela tiden vänlig och affären slutfördes på ett skickligt sätt. Jag kan å det varmaste rekommendera Suzanne. Läs mer
    2020-01-07 Suzanne F svarar Per W
    Tack snälla Per! Det var jätteroligt att hjälpa dig med att sälja din fina lägenhet :-) Vi ses nästa vecka!
  • Nicole H

2019-11-24

Nicole H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    If you are selling or buying, I hope you can have the good fortune to have Albin as your agent. We sold our apartment with Albin. In every step of the process his advice and help was accurate and excellent. I highly highly recommend Albin to sell or buy with. His expert knowledge and trustworthy approach is outstanding and the support we received was wonderful. Albin was consistent and correct in all his decisions made for selling our apartment for the right price. Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Nicole H
    Tack snälla snälla Nicole för ditt omdöme. Det värmer verkligen!!!
    Suzanne F, Albin W gillar detta
  • 2019-11-22

Joel H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en 5:a i Björkhagen.
    Albin är superbra mäklare. Trevlig, kunnig & professionell!
    Vi är så glada att vi valde honom.
    🥳 Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Joel H
    Tack Joel för ditt fina omdöme. Det var riktigt kul att få hjälpa till med försäljningen av er extremt fina bostad.
  • 2019-11-22

Carl-Johan P skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt lägenhet, proffesionellt bemötande av mäklaren. Inga konstigheter och lätt att ha med o göra. Läs mer
    2019-12-06 Benjamin F svarar Carl-Johan P
    Hej Carl-Johan, Stort tack för det fina betyget!
  • 2019-11-20

Eva O skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin gav goda råd inför försäljningen av min orenoverade etta. Han var hjälpsam, förtroendeingivande och höll mig hela tiden uppdaterad.

Som säljare är jag mycket nöjd - då slutpriset blev över förväntan,- och vid kontraktsskrivningen verkade köparen också nöjd eftersom hen nog var helt rätt person att ta itu med ett renoveringsobjekt. Läs mer
    2019-12-06 Benjamin F svarar Eva O
    Hej Eva, tack för det fina betyget och grattis till en bra försäljning!
  • 2019-11-16

Riitta W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en tvåa.Blev vänligt bemött , saklig , tydlig mäklare. Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Riitta W
    Hej Riita
    Tack för din rekommendation!
  • Kristian K

2019-11-13

Kristian K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en lägenhet och bemöttes av mäklare, på ett vänligt och lyssnande sätt, kände förtroende, mvh kristian Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Kristian K
    Tack Kristian för ditt förtroende. Det är en riktigt fin bostad du har köpt och jag tror du kommer trivas alldeles utmärkt där.
  • Carin G

2019-11-13

Carin G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar sålde en lägenhet i Hammarbyhöjden som vi köpte. Han erbjöd service i form av enskilda visningar när vi hade svårt med våra kalendrar och var tillgänglig. Vi uppfattade Cesar som engagerad och professionell. Läs mer
    2020-01-22 Cesar F svarar Carin G
    Hej Carin,
    Tack för din rekommendation! Hoppas att ni kommer att trivas i Hammarbyhöjden! och lycka till med försäljningen av huset!
  • 2019-11-13

Lovisa L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss att sälja vår lägenhet och han var proffsig, trevlig och mån om att vi skulle få ett bra pris. Marknaden var osäkrare än när vi köpte men Cesar guidade oss lugnt genom alla steg och var väldigt kommunikativ genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Cesar som mäklare. Läs mer
    2020-01-15 Cesar F svarar Lovisa L
    Hej Lovisa,
    Tack för din rekommendation! Det är en tuff marknad men jag är glad att våra förberedelser och goda samarbete gjorde att vi nådde bästa möjliga resultat!
    Vi ses snart på tillträdet!
  • 2019-11-04

Chaoran F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    såld min lgh med hjälp från Cesar, riktig bra jobb under så kort tid som jag önskar. Jag tryck att Cesar är duktig med sin jobb och riktig engagerad att sälja min lgh. Vill rekommendera ni alla som vill sälja sin lgh i området. Läs mer
    2019-11-12 Cesar F svarar Chaoran F
    Vad glad jag blir när jag läser din rekommendation Chaoran, tack! Det var riktigt trevligt att samarbeta med dig!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • 2019-11-03

Emilia G skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin hjälpte mig när jag för första gången skulle sälja en lägenhet. Han coachade mig strålande genom hela processen på ett tryggt och förtroendeingivande sätt och jag är övertygad om att han hade en stor del i att det i slutändan blev en riktigt bra affär. Jag kan rekommendera honom varmt. Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Emilia G
    Tack snälla Emilia och kul att allt med försäljningen gick så snabbt och smärtfritt.
  • 2019-10-31

Anton S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrätt. Jag blev trevligt bemött av mäklaren. Jag upplevde mäklaren som ärlig, uppriktig och återkom snabbt med de frågor han inte kunde svara på direkt. Läs mer
    2020-01-13 Albin W svarar Anton S
    Stort tack Anton och hoppas du är nöjd med köpet av ny bostad.
  • Mirjam B

2019-10-29

Mirjam B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Strålande från början till slut! Vi kände oss trygga genom hela processen. Tack Albin! Läs mer
    2019-11-12 Albin W svarar Mirjam B
    Tack snälla Mirjam för din rekommendation och kul att även alla intressenter tyckte att er bostad var så unik och fin.
  • 2019-10-29

Sven T skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin skötte sitt uppdrag exemplariskt. Lyhörd, kunnig och professionell – som en bra mäklare ska vara. Med kunskap och engagemang lotsade han oss igenom vår försäljning. Vi är helt nöjda och rekommenderar honom till 100% till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2019-11-12 Albin W svarar Sven T
    Tack snälla Sven för ditt omdöme. Måste medge att jag är lite avundsjuk på ert nya liv som väntar på den Skånska landsbygden.
  • 2019-10-17

Mathilda K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte min första bostadsrätt via Cesar och han har varit till fantastisk hjälp. Alltid snabb på att svara på frågor och alltid med ett leende på läpparna. Jag skulle inte tveka en sekund att rekommendera honom som mäklare till någon annan. Läs mer
    2019-11-12 Cesar F svarar Mathilda K
    Hej Mathilda,
    Tack för dina ord. Jag blir superglad att höra att du som köpare upplevde processen väl fungerande och proffsigt när du köpte din första bostad! Vi ses snart!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov