Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 685 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2020-09-18

Gustav S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig och driven, har koll på allt Läs mer
  • 2020-09-16

Hugo T skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt en tvåa i Blåsut av Jessie. Bemötande vi fick av henne var superbra!

Alla frågor vi hade fick vi besvarade och hon levde verkligen upp till förväntningarna. Tack för en trevlig affär Jessie! Läs mer
  • 2020-09-16

Åsa T skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    * Vi har köpt en bostadsrätt genom Jessie.
    * Under hela processen har vi fått ett mycket vänligt, engagerat, serviceinriktat och kunnigt bemötande, där Jessie varit insatt i samtliga frågor vi haft. Vi har även fått noggranna instruktioner, med snabb återkoppling under alla steg i processen.
    * Vi har fått ett bemötande långt över förväntan och hela processen har fungerat supersmidigt! Läs mer
  • 2020-09-10

Eilon Y skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar really took the time to make us feel comfortable, the experience was smooth Läs mer
  • 2020-09-09

Ida R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss att sälja vår fyra i Björkhagen under hösten 2020. Han har hela tiden varit lyhörd för våra önskemål och drivit processen framåt med fingertoppskänsla. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera honom till andra i området! Läs mer
  • 2020-09-03

Hanna A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Otroligt trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2020-09-02

Axel S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar Fuentes är en otrolig mäklare!

När vi skulle sälja våran tvåa i Hammarbyhöjden träffade vi flera mäklare, men fastnade för Cesar eftersom han gav ett både kompetent och varmt intryck.

Med den största fingertoppskänsla valde Cesar både fotograf och stylist, något som vi tror verkligen hjälpte oss i försäljningen.

Redan innan visning hade Cesar tagit fram flera spekulanter, och priset vi fick översteg våra högsta förväntningar.

Genom skickligt mäkleri kunde vi sälja till rekordpris, innan visning!

Betyg: 5/5 mäklare Läs mer
  • 2020-09-01

Elsa K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Glad och positiv och mycket fint bemötande, närvarande för både mig och min sambo vid köp av våran framtida lägenhet. Skulle starkt rekommendera ! Läs mer
  • 2020-08-29

Peter L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad och trevlig mäklare.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-08-24

Jörgen A skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en lägenhet genom Benjamin. Benjamin var alltid lätt att få tag på och gav ett seriöst och lugnt intryck - förtroendeingivande. Läs mer
    2020-09-11 Benjamin F svarar Jörgen A
    Stort tack för det fina betygen Jörgen! Och grattis till lägenhetsköpet!
  • 2020-08-17

Tuwa S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och professionell! Kommer absolut anlita Ceasar vid försäljning av lägenhet! Läs mer
  • 2020-08-16

Åke W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köp av bostadsrätt. Mycket god personlig kommunikation mäklare-spekulant. Tydliga besked om vad som gällde beträffande visning, budgivning och ambition om tid för avslut. Bra information från koordinatorn för affären. Läs mer
  • 2020-08-14

Agnes B skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Fick ett bättre pris än väntat för vår lägenhet! Läs mer
    2020-09-11 Benjamin F svarar Agnes B
    Kul att höra Agnes! Och tack för det fina betyget!
  • 2020-08-13

Giovanni V skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en trea i Blåsut av Cesar och var mycket nöjd med bemötandet och proffsigheten. Läs mer
  • Alma T

2020-08-13

Alma T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    jag har nu köpt en två i hammarbyhöjden av cesar fuentes.
    bemötandethar varit helt fantastisk. cesar har visat sig vara flexibel, ambitiös och extremt empatisk. jag hade väldigt höga förväntningar på upplevelsen runt mitt första lägenhetsköp, och jag kan inte vara annat än nöjd. hela processen, som inte gått helt spikrakt, så har cesar alltid hat full koll på läget och kunnat hjälpa till med 100 procent.

om jag ska sälja någon gång så hade jag velat ha cesar som mäklare :) Läs mer
    2020-08-14 Cesar F svarar Alma T
    Hej Alma,
    Tusen tack för dessa fantastiska ord om mig och mitt arbete. Det värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket! Att du som köpare upplevt allt så bra gör mig så glad! Gratulerar till en helt fantastik lägenhet, jag är säker på att du kommer stormtrivas.
  • 2020-08-13

Oskar S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar var mycket mån om att allt skulle bli så som vi ville. Då vi inte var nöjda med första fotografen var det inget problem att ta in en ny fotograf och göra om fotograferingen om vi ville. Cesar jobbade aktivt och målmedvetet för att vi skulle nå vårt önskade försäljningspris. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Oskar S
    Hej Oskar,
    Tack för din rekommendation, det värmer att ni är så nöjda!
  • 2020-08-12

Daniel K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt en bostadsrätt via Cesar.

Han bemötta mig och min familj med vänlighet och respekt. Alla bud vi framförde presenterade han för köparna och ständigt återkoppla till mig och min familj med svar.

Han fanns tillgänglig 07.00 - 21.00 vilket kunde underlätta ev frågor vi haft med objektet osv.

Vi är mycket nöjda med bostaden och önskar sälja/köpa vår nästa bostad via Cesar eller hans byrå. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Daniel K
    Hej Daniel,
    Tack för din rekommendation. Det värmer att höra att ni upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter!
  • Peter R

2020-08-11

Peter R skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en bostadsrätt i Hammarbyhöjden där Jessie var ansvarig mäklare. Jessie är proffsig, hon är bra på att höra av sig och svarar bra på de frågor man har, vet hon inte svaret så kollar hon upp och återkopplar. Jag upplevde henne som dels väldigt engagerad men även öppen och ärlig mot alla inblandade, vilket är väldigt viktigt vid en bostadsrättsaffär.

Det hela ledde till att jag nu även använder Jessie för att sälja min befintliga lägenhet då jag fått väldigt bra förtroende för henne. Läs mer
    2020-08-24 Jessie J svarar Peter R
    Hej Peter! Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen och så himla kul att du köpt en så fin lägenhet. Nu ser vi till att få ett riktigt bra slutpris för din superfina lägenhet! Ha det så bra nu så hörs vi i dagarna :)
  • 2020-08-11

Lina B skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin var proffesionell och lättillgänglig. Fick bra information och ett trevligt bemötande i vårt bostadsköp. Läs mer
  • 2020-08-10

Natalia V skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Superduktig och proffsig! Rekommenderar verkligen då han är trevlig och lyssnar in och stressar inte och försöker göra alla parter nöjda! Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Natalia V
    Hej Natalia,
    Tack för att du tog dig tid att skriva några ord om hur du upplevde affären som köpare. Värmer att höra.
  • 2020-08-10

Teodor A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en tvåa i hammarbyhöjden med Cesar. Han var ett bra och tillgängligt stöd under hela processen. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Teodor A
    Hej Teodor,
    Tack för din rekommendation. Tänk vilket resultat vi lyckades nå endast via Läge+!

• 2020-08-10

Maja E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss att sälja vår 2:a i Hammarbyhöjden. Cesar har under hela processen varit väldigt professionell, från första mötet till kontraktsskrivning med köparen. Vi fick Cesar rekommenderad av en kompis som nyligen sålt med honom och han levde verkligen upp till förväntningarna, Cesar gav en realistisk bild av slutpriset för vår lägenhet och vi kände oss ständigt uppdaterade om strategin. Sammantaget är vi mycket nöjda och skulle varmt rekommendera Cesar! Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Maja E
    Hej Maja,
    Stort tack för din fina rekommendation. Dina ord gör mig mycket varm i hjärtat och det gör mig så glad att ni upplevde det på de sätt som jag alltid strävar efter.

Nu ska vi se till att hitta en ny bostad till er också! Vi ses snart!
  • 2020-08-08

Sophie E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår 3:a i Blåsut. Vi är mycket nöjd med Cesar's bemötande gentemot oss som kunder och av hantering av vår bostadsaffär. På en oförutsägbar marknad är vi också väldigt nöjd med slutresultatet av försäljningen. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Sophie E
    Hej Sophie,
    Tack för dina ord. Vi ses snart på tillträdet!
  • 2020-08-08

Ebba Ö skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte mig att sälja min tvåa i Hammarbyhöjden. Jag fick förtroende för honom redan vid första mötet. Han har stenkoll på området, var väl insatt i min bostadsrättsförening och presenterade en bra plan. Jag förväntade mig inte att försäljningen skulle gå så snabbt och smärtfritt som det gjorde, men Cesar höll flera förhandsvisningar och lägenheten såldes redan innan någon annons lades ut på Hemnet. I varje steg under processen har Cesar funnits tillgänglig och det har jag uppskattat mycket. Som jag förstått det är köparen lika nöjd med Cesars insats och med lägenheten, vilket också känns väldigt skönt. Jag vill verkligen rekommendera Cesar till andra som ska sälja och köpa lägenhet. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Ebba Ö
    Tack Ebba, vilken fin rekommendation!
    Jag är så glad att vi kunde hitta en köpare i vår kundregister som älskade din fina lägenhet. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning.

Vi ses om några veckor!
  • 2020-08-08

Alexandra S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en bostad på 41 kvm i Hammarbyhöjden. Mäklaren har bemött mig på ett trevligt och inkännande sätt och gett mig relevant information. Efter en budgivning tipsade mäklaren mig om ett liknande objekt på samma gata, vilket motsvarade mina förväntningar och blev senare ett köp. Mäklaren mötte mina förväntningar i bemötande, information, snabb hantering och smidighet. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Alexandra S
    Hej Alexandra,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
    Så kul att jag kunde hjälpa dig att hitta en lägenhet som inte fanns ute på Hemnet och att du är så nöjd!

• 2020-08-08

Anders K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket nöjd med Caesar. Vi fick vad önskade för lägenheten och det kändes proffesionellt hela vägen. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Anders K
    Hej Anders,
    Tack för din rekommendation!
  • 2020-08-03

Yanyan L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig, alltid med ett leende på läpparna, snabb och duktig. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Yanyan L
    Hej Yanyan,
    Tack för din rekommendation och kul och höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete, det är väldigt viktigt för mig.
  • 2020-07-31

Josefin V skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte mig att köpa en lägenhet på Ronnebyvägen. Han har från början till slut varit väldigt kommunikativ, snabb på att svara, professionell och har haft ett mycket trevligt bemötande. Jag har känt mig mycket trygg under hela köpprocessen! Jag har bara positivt att säga om Cesar. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Josefin V
    Tack för en fin rekommendation Josefin!!
    Du har köpt en superfin lägenhet och jag är säker på att du kommer stortrivas.
  • 2020-07-29

Aleksandar M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte mig köpa min första lägenhet, en 2:A i Hammarbyhöjden.
    Jag fick allt hjälp jag behövde till och med ordnade en privatvisning under kort notis, svarade till alla mina frågor med råd och tips. Försälning gick rätt snabbt och smidigt och han hade koll på att båda parter var nöjda under hela processen.
    Jag tycker Cesar har bemött alla de förväntningar jag kunnat ha från en mäklare. Varmt rekommenderat! Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Aleksandar M
    Hej Aleksandar,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad. Grattis till nya lägenheten!
    Aleksandar M, Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • 2020-07-23

Jonathan H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag och min sambo köpte vår första bostadsrätt via Cesar. Vi mötte honom på flera visningar och han hade alltid ett väldigt trevligt bemötande. Han besitter en god kunskap inom sitt yrke och han gav oss goda tips och råd inför vårt första lägenhetsköp. Att han på eget initiativ kontaktade en bank som sedan hjälpte oss med bolån uppskattade vi extra mycket. Om ni inte redan har förstått det så ger jag Cesar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Jonathan H
    Hej Jonathan,
    Tack för din fina rekommendation. Det betyder mycket för mig att ni är så nöjda och lägenheten ni har köpt kommer att bli så fint när ni har renoverat klart! Vi ses imorgon på tillträdet!
  • 2020-07-23

Ilir F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar var otroligt proffsig i hela försäljnings processen från start till försäljning. Cesar var noggrann i sitt arbete och var tydlig med sin strategi om försäljningen samt att han konstant återkopplade till mig avseende försäljning. Har inte stött på en mäklare som är så proffsig, duktig och hårt arbetande som Cesar. Kan varmt rekommendera Cesar.

//Ilir Läs mer
    2020-07-29 Cesar F svarar Ilir F
    Tack snälla Ilir för ett fantastiskt omdöme och framförallt förtroendet att få sälja din fina lägenhet!
  • 2020-07-14

Francesca G skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    We needed to sell our apartment quickly, during summer and during the COVID period and Jessie has been great. Always kind, available and on top of everything she handled the situation in a very professional way and with a smile on her face. We have been more than satisfied with her work and glad to have her as our broker, thanks Jessie! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Francesca G
    Hi Francesca! Thank you so much for these kind words. It's been so much fun being your realtor and I'm so glad that we sold the apartment for the price you wanted. I hope that you have a great summer and that you get some time to relax, talk soon!
  • 2020-07-13

Lisa H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar var otroligt proffsig genom hela säljprocessen. Han uppdaterade oss löpande, gav och tips och råd och slutligen blev både vi och köpare väldigt nöjda med priset och affären. Skulle rekommendera till vänner och bekanta! Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Lisa H
    Hej Lisa,
    Tack för din reco. Det värmer att ni är så nöjda med mitt arbete!
  • 2020-07-13

Joachim C skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bostadsrättköpet som vi genomförde via Cesar gick snabbt och smidigt utan några problem. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Joachim C
    Hej Joachim,
    Tack för din rekommendation!
  • 2020-07-11

Valerio A skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Our experience with Jessie was fantastic.
    She's hard-working, super polite, always available and has a lot of patience (we texted her several times/day while we were abroad).
    At the end, thanks to her tremendous work we sold our apartment as we wanted.
    If you want a top mäklare, Jessie is highly recommended! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Valerio A
    Hi Valerio! Thank you so so much for the kind words, I'm so glad that we got your apartment sold for the price you wanted and that you're happy with my work. It's been great being your realtor during this time. I hope that you have a wonderful summer, talk soon!
  • 2020-07-08

Per L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt 2:a i Hammarbyhöjden. Mäklaren var trevlig och satte realistiska förväntningar för försäljningspris. Upplevde att han låg på för att kunna genomföra en snabb försäljning. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Per L
    Hej Per,
    Tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att vi kunde genomföra en snabb och lyckad försäljning precis som du önskade!
  • 2020-07-08

Maria S skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jessie var väldigt tillmötesgående gällande att ordna visningar för oss och ordnade affären snabbt. Jessie var tydlig i kontakten Vilket var jättebra.

Vi tycker att att det var tråkigt att lägenheterna ligger ute för priser som säljarna inte accepterar. Skulle vara trevligare med raka rör. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Maria S
    Hej Maria! Stort tack för dom fina orden. Det är verkligen superkul att ni köpt en så himla fin lägenhet, som jag dessutom är övertygad om att ni kommer trivas i.

Tyvärr är marknadsläget som så att en försäljning bygger mycket på en budgivning. Hade det varit på ett annat vis hade det såklart underlättat för alla parter. Men detta är något jag tar med mig och jag ska försöka vara ännu tydligare i min framtida kommunikation om vad säljarna kan tänka sig att sälja för. Hoppas ni får en fantastisk sommar, vi ses på tillträdet!
  • My B

2020-07-04

My B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte mig och min sambo att köpa våran första bostadsrätt. Efter en första visning för ett objekt Cesar ansvarade för fick vi snabbt god kontakt. Vi fick där chans att förklara vad vi sökte efter och fick redan dagen efter tips på ett nytt objekt som senare blev vårt nya hem. Cesar är inte bara påläst och duktig på sitt jobb utan även otroligt ödmjuk och bjuder på många skratt. Affären gick även i hamn hos SF’s lyxiga kontor i Hammarbyhöjden som väcker mycket inspiration till hur en själv kan möblera och renovera hemma. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar My B
    Hej My,
    Wow, stort tack för fin rekommendation. Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa lägenheten och hoppas att ni ska trivas bra!
  • 2020-07-03

Peter B skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Peter B
    Hej Peter! Tusen tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Jag är helt övertygad om att du kommer stormtrivas i den fina lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-07-03

Melker A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en ny fräsch 1a i Stockholm! Snabb, effektiv, ärlig och väldigt bra service!

5/5 Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Melker A
    Hej Melker,
    Tack för din reco. Hoppas att du trivs bra i din lägenhet!
  • 2020-07-03

Charbel M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra mäklare med bred kompetens inom området. Läs mer
    2020-08-13 Cesar F svarar Charbel M
    Hej Charbel,
    Stort tack för värmande ord från dig som köpare. VI ses snart på tillträdet!
  • 2020-06-30

Ibrahim W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Grym service. Rekommenderas starkt Läs mer
    2020-07-29 Cesar F svarar Ibrahim W
    Hej Ibrahim,
    Tack för din rekommendation, jag blir jätteglad att höra att du är nöjd med mig som mäklare!
  • 2020-06-29

Ulrika T skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt 2a i Hammarbyhöjden. Bra bemötande, snabba svar. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Ulrika T
    Hej Ulrika! Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation och för de fina orden. Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2020-06-28

Sanna H skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är väldigt nöjda med Suzanne, som hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Björkhagen. Genom hela processen har hon varit proffsig, hjälpsam, trevlig och pålitlig. Mycket smidig kommunikation och det kändes väldigt tryggt att sälja med Suzanne som mäklare. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-28

Christopher G skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hej

Min fru Karin har redan svarat vad vi tycker.

Jessie var väldigt trevligt, bra och otroligt hjälpsam och professionellt. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Christopher G
    Hej Chris! Stort tack för att du lämnade ett omdöme trots att Karin hann före, och tack för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att vara er mäklare i det här köpet. Ha en superfin sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2020-06-27

Agnes E skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en lägenhet i Hammarbyhöjden. Blev bemött väldigt fint, hon var otroligt tydlig och trevlig direkt från start. Skulle rekommendera henne!! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Agnes E
    Hej Agnes! Tack så jättemycket för dom fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation! Jag är övertygad om att du kommer trivas i den fina lägenheten. Ha det så fint så ses vi på tillträdet!
  • 2020-06-26

Jonas S skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsigt och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Jonas S
    Hej Jonas! Stort tack för dom fina orden, superkul att vi fick till en så smidig affär. Ha en fin sommar!
  • 2020-06-26

Karin G skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en en lägenhet där Jessie var mäklare.
    Min förväntan var att få svar på mina frågor, att få förklarat hur processen går till. Att få hjälp och tips om jag är osäker på något.
    Jessie var väldigt lyhörd under hela processen. Återkopplade snabbt och hade kontinuerlig kontakt. Var bra att förklara de olika stegen och hon hade tålamod när vi tvekade lite.
    Jag var väldigt nöjd med Jessies arbete. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Karin G
    Hej Karin! Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen! Så kul att allting löste sig så smidigt, ni har verkligen köpt en helt fantastisk lägenhet. Ha en superfin sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2020-06-25

Sanna E skrev om Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jessie var mycket tillmötesgående och enkel att få kontakt med. Köpet gick oerhört smidigt och vi är så nöjda med mäklarens insats! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Sanna E
    Hej Sanna! Stort tack för dom fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Superkul att vi fick till en sån smidig affär, jag är helt övertygad om att Agnes kommer trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-06-24

Jacob W skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jäääääääääääääääääääääääääbra! Läs mer
    2020-06-25 Benjamin F svarar Jacob W
    Taaaaaaaaaaaaaaaaaack! Lycka till med husletandet!

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov