Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och sedan dess har vi förmedlat bostäder i nästan varje bostadsrättsförening här. Vi känner varje kvarter och har koll på både bostadsmarknadens prisläge och hur det är att bo i Hammarbyhöjden.

Välkommen in till oss med dina frågor om boende och bostad i Hammarbyhöjden!

Läs vad 400 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• 2019-08-22

Pontus H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Snabb kommunikation och väldigt trevlig! Jag köpte lägenhet via Cesar och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • ANA C

2019-08-20

ANA C skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Benjamin Frejvall i samband med försäljningen av vår lägenhet i Björkhagen. En mycket kompetent fastighetsmäklare med vårt bästa i fokus men samtidigt ödmjuk med förståelse för alla involverade, både säljare och köpare. Alltid lättsam och tillmötesgående. Tack för ditt engagemang! Läs mer
    Cesar F, Suzanne F, Benjamin F gillar detta
  • 2019-08-12

Cecilia Å skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ärligt och tryggt bemötande vid försäljning av min lägenhet. Höll mig välinformerad genom hela processen. Proffsig! Läs mer
  • Anna Å

2019-08-08

Anna Å skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt en 2:a i Björkhagen. Cesar har vi träffat på flera visningar i området och han har gjort ett mycket gott och kunnigt intryck.
    Vi är mycket glada att C hjälpte oss att komma överens med köparen om ett pris före visning, det var helt rätt prisnivå på lgh.
    Vi kan verkligen rekommendera C till andra kunder hos er. Han är en mycket kompetent, rättrådig och dessutom mycket trevlig mäklare som visar ansvar och omsorg såväl mot säljare som köpare. Läs mer
  • 2019-08-03

FREDRIK S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår lägenhet med Cesar och försäljningen gick mycket bra. Cesar var professionell, kunning och kom med possitv glad energi. Under försälgningen kunde Cesar vägledar och svara på alla av våra frågor.
    Kan varmt rekomendera Cesar.
    Tusen Tack! Läs mer
  • 2019-07-10

Sofia H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Försäljningen av vår trea gick snabbt och smidigt med Albin vid rodret. Tack! Läs mer
  • 2019-07-07

Johanna W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt lägenhet i Hammarbyhöjden som Cesar förmedlat.
    Han har väldigt positiv energi och är kunnig och noggrann.
    Jag fick svar på alla mina frågor om lägenheten och det märktes att han har bra koll på objektet och på området. Han engagerar sig lite extra, till exempel för att få till ett snabbt tillträde.
    Väldigt nöjd:) Läs mer
  • 2019-07-07

My P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min bostad nyligen och fick den såld för ett högre pris än förväntat pga att lägenheten har legat ute som Läge+ i några månader då jag inte har haft bråttom att sälja den. Cesar har vart väldigt engagerad och positiv samt snabb på att svara på mina funderingar. Dock skrevs annonsen med väldigt många faktafel som jag har vart tvungen att korrigera. Men med hans positiva energi och hans inställning så rekommenderar jag honom varmt! Läs mer
  • 2019-07-04

Rebecka A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevligt och bra bemötande. En mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Rebecka A
    Hej Rebecka,
    Tack för din rekommendation!!
    Ha en fin sommar!
  • Catherine Elisabeth G

2019-07-03

Catherine Elisabeth G skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en bostadsrätt i Stockholm.
    Mäklarens bemötande har varit trevlig, påläst, driven, mycket proffesionellt erfaren och lugn. Har svarat på frågor från oss på ett pedagogiskt och informativt sätt.
    Förväntningarna vi hade var att sälja till en person som tar hand om lägenheten och gör den till ett fint hem att bo och leva i. Samt sälja till ett pris som gynnar alla parter. Detta levde mäklaren upp till.
    Vi är väldigt nöjda med Benjamin Frejvall där vi kände oss trygga hela vägen genom försäljningen. Våra förväntningar har blivit uppfyllda. Därför ger vi högsta betyg!! Läs mer
    2019-07-26 Benjamin F svarar Catherine Elisabeth G
    Tack så mycket Catherine! Det var jätteroligt att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen.
  • 2019-07-02

Eva-Lisa Maria E skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    RAKT OCH REDIGT -Det är mycket att tänka på
    Hälsningar Björn och Eva-Lisa Ed Läs mer
    2019-07-26 Benjamin F svarar Eva-Lisa Maria E
    Tackså mycket för det fina betyget!
  • 2019-06-29

HILLARY B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är väldigt nöjd! Cesar sålde min lägenhet i Björkhagen. Han är en varm, trevlig person men även en väldigt duktig mäklare!! Han känner området väl. Man får en "vi" känsla och känner sig trygg från första början. Jag rekommenderar Cesar varmt. Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar HILLARY B
    Hej Hillary,
    Tack för din rekommendation! Jag är glad att du kontaktade mig och att jag fick hjälpa dig med din försäljning! Och tack för de goda chokladen!!! :)
  • 2019-06-25

Frida H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde med Albins hjälp min tvåa i Hammarbyhöjden. Affären gick snabbt och med gott resultat och Albin var lyhörd för mina frågor och önskemål. Trevlig och kunnig service, enkel och snabb kommunikation och förtroendeväckande bemötande. Jag kan absolut rekommendera Albin som mäklare! Läs mer
  • 2019-06-24

Linnea C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket proffsig och engagerad! Läs mer
  • Christin L

2019-06-24

Christin L skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en lägenhet. Tog väl hand om oss när vi kom dit. Eftersom den blev såld innan visning så har mäklaren gjort ett väldigt bra arbete, vilket var ett bra jobb.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Mattias W

2019-06-19

Mattias W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin Wennerström har varit professionell och kunnig hela resan från första kontakt till kontraktskrivning. Han har varit kommunikativ och lyhörd och jag kan rekommendera honom till både säljare och köpare då han är genuint intresserad av veta som händer på marknaden och guidar dig med sina bästa erfarenheter och tips. Läs mer
  • 2019-05-29

Camilla Sofia H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lilla tvåa i Hammarbyhöjden. Med stort engagemang, mycket energi, positivitet och höga mål såldes den för ett pris som översteg min förväntan. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Camilla Sofia H
    Hej Camilla,
    Tack för dina ord och lycka till med flytten till Skåne!
  • 2019-05-26

Adrian R skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ruggigt trevlig, snabb, hjälpsam. Läs mer
    2019-06-04 Benjamin F svarar Adrian R
    Tack Adrian! Du kommer trivas grymt bra i området!
  • 2019-05-23

Annika S skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår tvåa i Hammarbyhöjden med hjälp av Benjamin. Allting gick supersmidigt och vi blev mycket trevligt bemötta. Härligt med en mäklare som faktiskt bor i området han förmedlar. Det fick oss att känna oss trygga med att han kan marknaden här. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-23 Benjamin F svarar Annika S
    Tack för det fina betyget och förtroendet att få hjälpa er att sälja lägenheten :)
  • 2019-05-22

Maja H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en väldigt trevlig, glad men också serös och hårt arbetande mäklare. Han är flitig och lämnar inget åt slumpen.
    Jag är imponerad av hans engagemang och stora uthållighet. Utan hans egenskaper hade min bostadsförsäljning fått ett sämre slutresultat, det är jag övertygad om.
    Cesar är respektfull och inkännande mot alla parter. Han har gott omdöme, är strategisk och har ett brett kunskapsfält.
    Det kändes mycket tryggt att arbeta med Cesar genom hela processen. Han höll löpande kontakt och hade hela tiden en plan för hur vi skulle agera härnäst.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Maja H
    WOW Maja vilka fina ord!

Jag tackar för att du tog dig tiden att skriva en sådan fin rekommendation! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig och att du har känt dig trygg med mig! Ha en fin sommar!
  • 2019-05-21

Daniel T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en lägenhet i Hammarbyhöjden av Cesar. Han fixade en förhandsvisning snabbt och var behjälplig hela vägen från första titt till kontraktskrivningen. En toppenmäklare! Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Daniel T
    Hej Daniel!
    Tack för din rekommendation! Hoppas det går bra med er försäljning så ses vi på tillträdesdagen! Ha en fin sommar!
  • 2019-05-20

Anne B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noggrann och förtroendeväckande. Läs mer
  • Åsa S

2019-05-18

Åsa S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har köpt en 2:a i Hammarbyhöjden, Stockholm.
    Snabb och smidig affär.
    Positiv, förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Åsa S
    Hej Åsa,
    Tack för dina ord! Hoppas det går bra med renoveringen och att du trivs i din nya lägenhet! Ha en fin sommar!
  • 2019-05-16

Sophia N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar har varit kunnig och trevlig. Återkopplat snabbt och haft ett litet skratt på lut när det har passat. Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Sophia N
    Hej Sophia,
    Tack för din rekommendation! Ha en fin sommar!
  • 2019-05-16

Eva B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en bostadsrätt. Mäklare med känsla, finess o stort engagemang. Mycket trevlig o kunnig. Mycket bättre än mina förväntningar. Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Eva B
    Hej Eva!
    Tack igen för dina fina ord! Jag är så glad att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen av dina föräldrars hem! Och tack igen för alla fina ord!
  • LUDVIG S

2019-05-15

LUDVIG S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt lgh med Cesar som mäklare! Cesar hade ett professionellt bemötande, snabb och bra återkoppling och hade bra koll på området vilket gjorde oss som köpare trygga. Jätte nöjd helt enkelt. Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar LUDVIG S
    Hej Ludvig,
    Tack för din rekommendation! Ha en fin sommar!
  • 2019-05-13

Johan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra bemötande
    Bra engagemang
    Har sålt lägenhet Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Johan B
    Tack för din rekommendation Johan!
  • Hilda B

2019-05-12

Hilda B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en tvåa i Hammarbyhöjden. Cesar var väldigt tillmötesgående, var lätt att få tag på och gav regelbunden återkoppling. Hans erfarenhet av området gjorde att jag som kund kände mig trygg och jag skulle absolut rekommendera Cesar till andra. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Hilda B
    Hej Hilda,
    Tack för din fina rekommendation! Det gör mig så glad att du känt dig trygg genom hela processen! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-11

Farbod F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en lägenhet i Hammarbyhöjden då jag flyttar från Umeå till Stockholm. Tycker hela affären gått smidigt till från början till slut. Jag jobbar själv som säljare och har träffat många olika säljare men Cesar sticker ut med sin vilja och fokus på affären. Jag skulle anlita Cesar själv om / när jag ska sälja eftersom han ger ett seriöst och förtroendeingivande intryck och är väldigt saklig och noggrann att informera och vägleda genom hela köpet. Jag upplever honom som en engagerad och driven mäklare. Han gör det lilla extra för att få saker löst och i tid. Då jag var på distans så var det svårt för mig att vara på plats men Cesar åkte (två gånger) fram och tillbaka till Solna för att göra klart affären med min fullmaktstagare. Förutom det fanns han tillgänglig under hela dagen och även sent på kvällarna. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Farbod F
    Hej Farbod,
    Vilka fina ord och tack för en riktigt bra rekommendation! Det är så roligt att höra att du som köpare uppfattar affären på ett så bra sätt. Tydlighet och flexibilitet är viktiga egenskaper hos en mäklare och att kunna göra både säljare och köpare mer än nöjda är precis det jag önskar göra.
    Vi ses på tillträdet!
  • Patrik N

2019-05-11

Patrik N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar fick förtroendet att förmedla vår 2:a i Hammarbyhöjden. Han hade alltid ett professionellt men ändå personligt bemötande som ingav förtroende. Han levde upptill och till del även överträffade våra högt ställda förväntningar. Han delade ständigt med sig av sina tankar och la fram välgrundade argument till de beslut som vi tog. Vi kan verkligen rekommendera att anlita Caesar. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Patrik N
    Hej Patrik,
    Stort tack för er fina rekommendation och för det stora förtroendet! Det har varit mycket roligt att få hjälpa er till en bra affär och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbetssätt och det fina resultat vi uppnådde!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Jenny K

2019-05-08

Jenny K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi både köpte och sålde med Cesar. Han har vart ett bra stöd i hela processen och bryr sig om båda parter på ett fint sätt. Alltid glad, kunnig och gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Jenny K
    Tusen tack Jenny för så fina ord, det värmer verkligen!
    Jag blir så glad att du kände dig trygg genom hela processen, det är det jag vill att både köpare och säljare ska uppleva. Och gillar man det man gör och har roligt på jobbet så är det lätt att vara glad och göra det lilla extra för alla mina kunder! :)
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-08

Peter K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt och sålt samtidigt och Cesar var mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Peter K
    Hej Peter,
    Vad roligt att du känner dig nöjd som både köpare och säljare! Det var superkul att få hjälpa er med försäljningen! Och tack för en fin rekommendation!
  • 2019-05-07

Chun Yin L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Me and my girlfriend are foreigners and we never have an apartment before.So buying apartment totally is a new thing for us. We met Cesar through the public viewing.and Cesar was super helpful and patient to answer all our questions. He would also proactively provided suggestions and able to think out of the box to provide solutions for our concerns. All in all, it was a great experience and I would highly recommend him as broker in the future. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Chun Yin L
    Hi Chun,
    Thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good first time buying experience! Hope you will enjoy your new apartment!
  • 2019-05-07

Anders E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt lägenhet 2 rok björkhagen. Otroligt proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Kunnig ,pålitlig och helt enkelt riktigt riktigt bra mäklare. Hysenklass på honom må jag säga. Läs mer
  • 2019-05-06

Linn Marlene E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    En otroligt duktig mäklare som man känner sig trygg med. Han lyckades få upp en riktigt bra budgivning trots relativt dålig marknad. Albin rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-05

Kerstin L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har nyligen sålt min bostad genom Cesar Fuentes och är mycket nöjd. Cesar är professionell och kunnig på alla sätt. Han är trevlig och noga med att det ska bli en bra affär både för säljaren och köparen. Jag ger Cesar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Kerstin L
    Hej Kerstin,
    Stort tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du är nöjd med mitt arbete! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-05-05

Christina O skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Benjamin gav ett proffsigt bemötande och var lyhörd och engagerad! Läs mer
    2019-05-16 Benjamin F svarar Christina O
    Tack för det fina betyget och förtroendet att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen!
  • 2019-05-05

Karin M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har sålt min lägenhet i Hammarbyhöjden och använde mig av Svensk Fastighetsförmedling och Cesar Fuentes. Cesar har varit ett bra stöd genom hela processen och visade stort intresse och engagemang. Han var alltid snabb på att svara och noga med att reda ut alla frågetecken och funderingar. Jag är väldigt nöjd med valet av mäklare! Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Karin M
    Hej Karin
    Tack så mycket för din fina och utförliga rekommendation. Det gläder mig att du är nöjd med vårt samarbete och att du känt dig trygg under processen. Önskar er stort lycka till nu med flytten till er nya lägenhet och hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2019-05-03

Lillebill B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Man känner sig trygg med Albin! Läs mer
    2019-06-07 Albin W svarar Lillebill B
    Tack snälla Lillebill, och kul att ni kände så!
  • 2019-04-04

REBECCA W skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är mycket nöjd med Benjamins arbete under vårt samarbete. Han är trevlig, förtroendeingivande och inger ett varmt bemötande. Han har gjort det lilla extra för oss inför visningar, visat tillgänglighet och är snabb med återkoppling. Kan varmt rekommendera Benjamin som mäklare! Läs mer
    2019-04-04 Benjamin F svarar REBECCA W
    Stort tack för dom fina orden Rebecca!
  • Fredrik C

2019-04-03

Fredrik C skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en väldigt öppen och glad mäklare. Han verkar ha ett genuint intresse för både bostadsrätter och människorna som köper & säljer dom. Jag känner mig trygg med att ha honom och hans rutin som stöd i mitt livs hittills största affär.
    Nöjd köpare Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Fredrik C
    Hej Fredrik,
    Tack för fina ord. Det gör mig glad att du upplevde processen så bra som köpare. VI ses snart igen!
  • 2019-04-03

Stefan Å skrev om Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    - Köpt lägenhet
    -Bra och tydligt bemötande! Läs mer
    2019-05-22 Benjamin F svarar Stefan Å
    Tack för det fina betyget Stefan!
  • 2019-04-01

Maria Rosella T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    I bought a 40 sqm apartment in the lovely Hammarbyhöjden. When I went to the showings I fell in love with the apartment. The broker did a great job while showing it, and I appreciated the professionalism of the service during the bidding process and in the phase of signing the contract. Moreover, the broker's friendliness made me feel comfortable during the whole process. Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Maria Rosella T
    Thank you for your kind words Rosella! I think you will be really happy in your new apartment!
  • 2019-03-29

Olof N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar var superproffsig och vi är väldigt nöjda med hans arbete som vår mäklare när vi sålde vår lägenhet i Hammarbyhöjden. Snabba besked och trevligt bemötande, rekommenderas. Läs mer
    2019-05-05 Cesar F svarar Olof N
    Hej Olof,
    Tack för din rekommendation! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-03-29

Emma N skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår lägenhet i Blåsut med Albin och är supernöjda med hans professionella bemötande. Hans positivitet och tålamod har varit guld för oss och jag kan varmt rekommendera Albin vidare! Läs mer
    2019-06-07 Albin W svarar Emma N
    Tack för din trevliga rekommendation Emma och kul att det slutade lyckligt till slut!
  • 2019-03-22

Dan E skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi anlitade Albin för försäljning av vår bostad, han gav ett förtroende ingivande intryck från första stund och var behjälplig genom alla steg i processen. Marknaden kan vara rätt tuff i dagsläget men Albin är en kreativ mäklare som tänker utanför boxen och som ser till att alla parter är nöjda. Läs mer
    2019-06-07 Albin W svarar Dan E
    Tack att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme Dan. Det glädjer!
  • 2019-03-21

Jonas B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Lätt att samarbeta med, lyhörd, omtänksam. Han gör verkligen det där lilla extra som gör stor skillnad! Läs mer
    2019-03-21 Cesar F svarar Jonas B
    Hej Jonas,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
    Vi ses snart igen!
  • Brittmarie P

2019-03-21

Brittmarie P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostadsrätt på 41 kvadratmeter i Björkhagen. Vid första telefonsamtalet fick jag ett trevligt bemötande från Cesar Fuentes. Han var öppen, lyssnande och gav oss bra förslag. Han var lika glad och trevlig som fotot visade. Vid visningen tog han sig tid och gav oss väldigt bra information om föreningen och lägenheten. Efter visningen följde han upp och lyssnade på våra intryck. Han ger ett väldigt trovärdigt och seriöst intryck. Man litar på det han säger. Det går att resonera med honom och tillsammans kom vi fram till en bra lösning. Han infriade verkligen våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. God mäklarsed. Han är värd det allra högsta betyget.
    Brittmarie Porselius Läs mer
    2019-03-21 Cesar F svarar Brittmarie P
    Hej Brittmarie,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag!
    Vilket bra betyg att ni som köpare är nöjda med mitt bemötande i er köpprocess och att ni kände er trygga med bostadsaffären, det var min målsättning!
    Vi ses på tillträdet om några veckor!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Carl-Martin M

2019-03-17

Carl-Martin M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jättenöjd, rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Carl-Martin M
    Tack för din rekommendation Carl-Martin och vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2019-03-17

Emilia N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en lägenhet. Lyhörd, förstående och duktig säljare som såg till att det blev en väldigt smidig affär. Bra att diskutera strategi med och har en bra förståelse för affären. Läs mer
    2019-03-20 Cesar F svarar Emilia N
    Hej Emilia,
    Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni tyckt att samarbetet med mig fungerade bra. Önskar er stort lycka till nu med flytten till er nya hus och hoppas att ni kommer att trivas!

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov