Niklas Mårtensson

Niklas Mårtensson

Niklas Mårtensson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Niklas Mårtensson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Niklas Mårtensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Mårtensson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

19 omdömen om Niklas Mårtensson

Sima Sakine D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Jag tycker att allt har gått bra.

Tove R
Älvsjö

Hittills visat engagemang, kunnighet och vänlighet. Fortsättning med Niklas kommer pågå.

Sven R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Niklas gav mig och min syster ett mycket bra och ödmjukt bemötande. Ingav ett stort förtroende och han ger inte upp i första taget. Niklas lyckades förhandla med köparen att gå över det bud som dom lagt vilket vi inte förväntade oss, mycket bra. Vi är mycket nöjda med Niklas insats.

Niklas J
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Gamla Älvsjö

Vid vårat köp av bostad har vi genom hela processen fått ett bra och schysst bemötande från Niklas. Vi upplever honom vara pålitlig, allmänt schysst, hjälpsam och kunnig. // Niklas & Hanna

Ola S
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
ÄLVSJÖ

Åaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaqqqqqqqqqqqqqqaq

Petra P
Bandhagen

Snabb försäljning av bostad Professionell och utmärkt kännedom av området för bostaden Hela försäljningsprocessen var smidig och enkel 10/10

Roberto G
Bandhagen

He was very cooperative explaining all parts of the contract.

Håkan S
Älvsjö

Fantastiskt bemötande, rolig tydlig och kunnig. Niklas har varit lätt att nå och har haft en otrolig energi och engagemang vid vår försäljning av huset. Han har alltid kommit med snabba besked och har varit smidig att arbeta med och har en stor servicekänsla.

Sara W
Årsta

Niklas är kunnig och lätt att samarbeta med. Han har ett stort kontaktnät vilket gjorde att jag fick till en snabb försäljning.

Jonas A
Gamla Älvsjö

Mycket rutinerad, bra upplägg vid försäljning, har därutöver gett kloka råd vid vår budgivning och köp av nästa boende.