Björn Olsson

Björn Olsson

Björn Olsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Björn Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2001-09. Björn Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.4. Björn Olsson har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Björn Olsson

Sedan starten hos Reco 2018
Ann-Sofi A
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Saklig, lugn och förtroendeingivande. Snabb att svara på mejl och sms.

Bengt P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Årsta

Rak, saklig information. Mycket bra kommunikation under processen

Markus F
Årsta

Björn la ner ett mycket stort arbete på att få en försäljning när marknaden var som sämst.

PETER R
Årsta

Björn var alltid artig och korrekt. Höll tider och verkade ha bra kontakt med kunderna. Han hade alltid initierade kunskaper om bostaden, Brf och Årsta i allmänhet. Priserna är just nu lite vikande men Björns analys av marknaden verkade vara korrekta och till stöd för mig i mina beslut.

Mikael C
Årsta

Proffsigt och vänligt bemötande och tydlig kommunikation samt lyhördhet inför säljaren. Relevant värdering utifrån marknadsläget och mkt proffsig i samband med budgivning och kontraktsskrivning.

Heydi Susanne K
Älvsjö

Vid genomgång av huset sa Björn att prisbilden låg på ca 9.200000 + eller - 200000. Efter en för visning drog han plötsligt ner priset med 350.000 utan att meddela oss. Mycket märkligt. Vid den senare allmänna visningen gick han då ut med det priset. Han hade då kunder han redan kände sen tidigare som kom. Då gav han ett pris utan visning av kund på 9.7500000. Men vi ville ha visning. Kommunikationen mellan oss var dålig. Det kändes inte seriöst för oss. Med vänlig hälsning Heydi och Leif Krusberg

Ulrika I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Inlyssnande, professionell, kunnig.

Lars N
Årsta

Björn är mycket duktig och lugn mäklare, vi är mycket nöjda med honom 😊

Sabina R
Hammarbyhöjden

Det gick så där vårt försäljning, många beslut som gick fel, jag tycker att Björn som har erfarenhet kunde ha förutsett några.

Christina S
Årsta

Vi fick som köpare titta i lugn och ro på lägenheten. Mäklaren kunde svara på våra frågor. Inga oklarheter.