Stefan Disefjord

Stefan Disefjord

Stefan Disefjord är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Stefan Disefjord har varit registrerad mäklare sedan 1991-06. Stefan Disefjord har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.6. Stefan Disefjord har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Stefan Disefjord

Sedan starten hos Reco 2017
Björn A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Är mycket proffsig och erfaren . Allt gick snabbt och smidigt vid min affär .

Svar från Stefan Disefjord

Tack för fina ord och att du satte av tiden att skriva, övertygad om att du kommer trivas med barnen i lägenheten.

Jete K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Hagsätra

Det var bra samarbete och mäklaren lyssnade på våra önskemål.

Theodor B
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö Liseberg

Stefan var en uppmärksam och lyhörd mäklare som ansträngde sig för att ta reda på information både innan och efter försäljning. Han ingav ett lugnt intryck och var korrekt på alla sätt och vis, samt ansträngde sig för att bistå oss med all hjälp kring bostadsaffären.

Svar från Stefan Disefjord

Stort tack för de fina orden, och jag uppskattar att ni tagit er tid att skriva.

Karin Anita S
Örby

Mycket bra! Trevlig och väldigt tillmötesgående. Inte alls så där "gåpåig" som en del mäklare kan vara. Jag kunde i lugn och ro titta på lägenheten och fick svar på alla mina frågor. Ett stor tack!! 🌞 Hälsningar Karin

Svar från Stefan Disefjord

Tack för att du tagit dig tid och skrivit vänliga ord, jag hoppas att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten och njuter av den fina balkongen.

Helena G
Hägersten

Vänlig, tålmodig och rätt entusiastisk trots månader innan mål. Snabb återkoppling i vår dialog, noggrann och kunnig yrkesman. En professionell mäklare.

Svar från Stefan Disefjord

Tack så mycket för vänliga ord.

Ingemar L
Högdalen

Stefan är lyhörd utifrån mina önskningar, trevlig och kunnig. Fick min lägenhet snabbt såld till ett rimligt pris. Har bara gott att säga om Stefan Disefjord. Anlita honom, han LEVERERAR, hatten av!

Svar från Stefan Disefjord

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva dessa fina rader. Önskar dig all lycka med din nya bostad. /Stefan

Tone N
Ormkärr

Effektiv, pålitlig och flexibel! Tacksam för att Stefan kunde hjälpa till med att ro i land köpet med så kort varsel.

Svar från Stefan Disefjord

Det blev en smidig lösning för alla, uppskattar att du tog dig tid att svara och kul att du är nöjd. Hoppas du kommer att trivas. /Stefan

Matias I
Ormkärr/Hagsätra

Trevlig, social och professionell med mycket god lokalkännedom om området.

Svar från Stefan Disefjord

Jag hoppas att er far trivs med sitt nya boende, tack för de fina orden.

Olayinka K
Ormkärr/Hagsätra

Stefan har varit helt underbart genom hela processen. Han är alltid tillgänglig, proffsig, och hjälpsam, och han har givit allt att hjälper oss köpa och säljer vår lägenheter. Mina förväntningar har överträffat och jag skulle rekommendera Stefan till alla mina vänner.

Svar från Stefan Disefjord

Kul att få hjälpa er, så ni kan flytta till större bostad då ni väntar tillökning i familjen. Lycka till! /Stefan

Niko K
Ormkärr

Stefan gjorde ett fantastiskt jobb med allt från hjälp med köp till att ordna visning och hjälpa oss med att sälja vårt ställe, hela processen gick på en vecka, rekommenderar starkt!