Läs vad 61 Läs vad Stefan Disefjord

• 2020-09-21
    Stefan har skött affären mycket bra. Mycket noggrann och tydligt i sin kommunikation med mig och min fru. Kan bara säga att det har varit mycket trevligt att få använda Stefan som mäklare.
    Johan Y
    Johan Y
    • 98.0 m²
    • Älvsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Trevligt med fina ord, det uppskattas. Jag önskar er lycka till.

• 2020-09-10
    Vi köpte en lägenhet i Älvsjö.
    Mycket professionellt och bra bemötande och kunnig mäklare.
    Kristian N
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Älvsjö Gamla Älvsjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Tack Kristian, hoppas ni kommer trivas närmare Älvsjö C.

• 2020-09-10
    En erfaren och lugn mäklare som tryggt leder dig genom affären.
    Maria B
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Älvsjö Gamla Älvsjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Tack Maria, hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Stefan

• 2020-08-22
    Bra bemötande och lätt att kommunicera med. Kan absolut rekommendera honom för framtida försäljningar! Sålt villa i Örby på våren 2020.
    Olle C
    Olle C
    • 129.0 m²
    • Örby
    Tack Olle, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen.

• 2020-07-10
    Vi har sålt vårt hus i Älvsjö. Den diskussion vi har haft med Stefan gällande processerna och de förväntningar vi kunde ha gällande försäljningspris har varit utmärkta och stämt till 100%. Stefan har även varit behjälplig och givit oss goda råd i den köpprocess vi var i innan vår försäljning. Om vi skulle hamna i en liknande situation i framtiden skulle vi inte tveka att använda oss av Stefan igen. Stefan har ett trevligt, lugnt sätt och återkommer snabbt när man sökt honom vilket vi har uppskattat.
    Christos G
    • 141.0 m²
    • Älvsjö
    Tack för era fina ord. Önskar lycka till med lägenheten ni flyttar till, och hoppas ni kommer att trivas riktigt bra med sjöutsikten...

• 2020-06-29
    Lugn och säker. Skapar trygghet genom köpresan.
    Catta H
    • 165.0 m²
    • Älvsjö
    Stort tack för vänliga ord, jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. /Stefan

• 2020-06-04
    Sålt en villa.
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande, Stefan känns naturlig och ärlig och jag kan rekommendera honom som mäklare.
    Jag är mycket nöjd!
    Göran C
    • 129.0 m²
    • Örby
    Tack för din Reco Göran, känns bra att ni är nöjda. /Stefan

• 2020-06-03
    Köpt hus och sålt lägenhet. Trevligt och proffesionellt mött.
    Sami S
    • 4:a
    • 94.5 m²
    • Älvsjö-Långbro Park
    Tack för fina ord. Det har bara varit trevligt att få hjälpa er med köp och sälj. /Stefan

• 2020-05-23
    Jag och min kille har köpt en bostadsrätt i Älvsjö. Stefan har varit väldigt trevlig och hjälpsam, det har inte varit några konstigheter alls. Han är mycket lugn och tydlig, vid kontraktsskrivningen hjälpte han oss köpare med att ta in ett villkor i kontraktet.
    Sofia L
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Örby Slott - Älvsjö
    Tack för era fina ord. Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten och får njuta av uteplatsen i sommar. /Stefan

• 2020-05-23
    Jag fick i uppdrag att sälja min svärmors nyrenoverade tvåa, och begav mig ut på nätet och leta efter en bra mäklare. Och där hittar jag Stefan Disefjord, den bästa mäklaren jag nånsin stött på. Jag är supernöjd med allt ifrån första möte, till kontakt under resan håller oss underättade hela tiden, och nöjd med slutresultat i dessa märkliga coronatider. Kändes tryggt. Rekommenderas varmt. En riktigt trevlig prick. Enda minus är att han inte ville vara med och flyttstäda. ;) /Jonny
    Tack för er Reco, det har varit ett nöje att hjälpa till med er försäljning. /Stefan

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte