Stefan Disefjord

Stefan Disefjord

Stefan Disefjord är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

och har varit registrerad mäklare sedan 1991. Stefan Disefjord har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 61 omdömen sedan 2017-05-25. Stefan Disefjord har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

61 omdömen om Stefan Disefjord

• Stefan har skött affären mycket bra. Mycket noggrann och tydligt i sin kommunikation med mig och min fru. Kan bara säga att det har varit mycket trevligt att få använda Stefan som mäklare.
    Johan Y
    Johan Y sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-09-21
    • 98.0 m²
    2020-09-21
    Trevligt med fina ord, det uppskattas. Jag önskar er lycka till.

Stefan D

• Vi köpte en lägenhet i Älvsjö. Mycket professionellt och bra bemötande och kunnig mäklare.
    Kristian N köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Älvsjö Gamla Älvsjö
    2020-09-10
    Tack Kristian, hoppas ni kommer trivas närmare Älvsjö C.

Stefan D

• En erfaren och lugn mäklare som tryggt leder dig genom affären.
    Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Älvsjö Gamla Älvsjö
    2020-09-10
    Tack Maria, hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Stefan

Stefan D

• Bra bemötande och lätt att kommunicera med. Kan absolut rekommendera honom för framtida försäljningar! Sålt villa i Örby på våren 2020.
    Olle C
    Olle C sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-08-22
    • 129.0 m²
    • Örby
    2020-08-22
    Tack Olle, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen.

Stefan D

• Vi har sålt vårt hus i Älvsjö. Den diskussion vi har haft med Stefan gällande processerna och de förväntningar vi kunde ha gällande försäljningspris har varit utmärkta och stämt till 100%. Stefan har även varit behjälplig och givit oss goda råd i den köpprocess vi var i innan vår försäljning. Om vi skulle hamna i en liknande situation i framtiden skulle vi inte tveka att använda oss av Stefan igen. Stefan har ett trevligt, lugnt sätt och återkommer snabbt när man sökt honom vilket vi har uppskattat.
    Christos G sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-07-10
    • 141.0 m²
    2020-07-10
    Tack för era fina ord. Önskar lycka till med lägenheten ni flyttar till, och hoppas ni kommer att trivas riktigt bra med sjöutsikten...

Stefan D

• Lugn och säker. Skapar trygghet genom köpresan.
    Catta H sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-06-29
    • 165.0 m²
    2020-06-29
    Stort tack för vänliga ord, jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. /Stefan

Stefan D

• Sålt en villa. Mycket trevligt och kunnigt bemötande, Stefan känns naturlig och ärlig och jag kan rekommendera honom som mäklare. Jag är mycket nöjd!
    Göran C sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-06-04
    • 129.0 m²
    • Örby
    2020-06-04
    Tack för din Reco Göran, känns bra att ni är nöjda. /Stefan

Stefan D

• Köpt hus och sålt lägenhet. Trevligt och proffesionellt mött.
    Sami S sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-06-03
    • 4:a
    • 94.5 m²
    • Älvsjö-Långbro Park
    2020-06-03
    Tack för fina ord. Det har bara varit trevligt att få hjälpa er med köp och sälj. /Stefan

Stefan D

• Jag och min kille har köpt en bostadsrätt i Älvsjö. Stefan har varit väldigt trevlig och hjälpsam, det har inte varit några konstigheter alls. Han är mycket lugn och tydlig, vid kontraktsskrivningen hjälpte han oss köpare med att ta in ett villkor i kontraktet.
    Sofia L köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Örby Slott - Älvsjö
    2020-05-23
    Tack för era fina ord. Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten och får njuta av uteplatsen i sommar. /Stefan

Stefan D

• Jag fick i uppdrag att sälja min svärmors nyrenoverade tvåa, och begav mig ut på nätet och leta efter en bra mäklare. Och där hittar jag Stefan Disefjord, den bästa mäklaren jag nånsin stött på. Jag är supernöjd med allt ifrån första möte, till kontakt under resan håller oss underättade hela tiden, och nöjd med slutresultat i dessa märkliga coronatider. Kändes tryggt. Rekommenderas varmt. En riktigt trevlig prick. Enda minus är att han inte ville vara med och flyttstäda. ;) /Jonny
    2020-05-23
    Tack för er Reco, det har varit ett nöje att hjälpa till med er försäljning. /Stefan