Oscar Lindberg

Oscar Lindberg

Oscar Lindberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Oscar Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Oscar Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Lindberg har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Oscar Lindberg

Sedan starten hos Reco 2020
Riccardo M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

The broker was very kind and available from the beginning. He was supportive during the purchase procedure giving us important tips. Our experience with Oscar Lindberge was super positive!

Alexander C
Älvsjö

Proffsig, lugn och kunnig. Besitter stor kompetens inom sitt område.

MARTIN G
Älvsjö

Väldigt kunnig, proffsig och vänlig.

Deborah S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Vi behövde sälja lägenheten snabbt och marknaden är inte god men Oscar var väldigt professionell och samtidigt mycket vänlig i sitt bemötande. Vi hade många frågor och han svarade på alla. Vi samarbetade bra och till sist sålde lägenheten till ett bra pris. Kommer att rekommendera Oscar till alla mina bekanta.

Margit K
Älvsjö

Jag kan verkligen varmt rekommendera Oscar. Han har lyssnat in och förstått våra behov. Han känns lugn och genuin samt mycket förtroendeingivande och kunnig. Vi har haft en god kommunikation och han har följt upp alla steg i processen och gett snar återkoppling. Han överträffade våra förväntningar, och de var höra från början.

Monika Desirée M
Älvsjö

Oscar har gjort sitt yttersta för att affären ska vara så smidig som möjligt för båda parter. Han har hålls tät kontakt under hela processen. Vi kan bara rekommendera honom som en engagerad och trevlig mäklare.

Joakim B
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Kan enbart rekommendera Oscar Lindberg å det varmaste. Närvarande, kunnig, lugn och saklig. Nyttjar sina nätverk av potentiella köpare som resulterade i en mycket smidig försäljning av vårt hus. Definitivt i toppskiktet av de mäklare som jag har haft att göra med. Välj Oscar!

Kristoffer L
Köpte sitt hus med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Vi köpte av Oscar och han var hela tiden informativ och hjälpsam under köpprocessen. Kommunikativ och gav hela tiden snabba svar.

Martin P
Älvsjö

Oscar får toppbetyg från oss för att han är trygg, lugn, engagerad, pålitlig och proffsig. Allt man vill ha en mäklare!

Joakim B
Älvsjö

Är väldigt nöjd med Oscar Lindberg som jag mötte i samband med lägenhetsköp. Oscar är lugn, förtroendeingivande och kunnig. Kan svara på allt om lägenheten och området kring lägenheten.