Läs vad 32 Läs vad Kajsa Bergklint

• 2021-01-19
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Kajsa. Kajsa uppfyllde de förväntningar vi hade, Mycket professionell, kunnig med kunskap om området, ett trevligt bemötande. Ett snabbt, precist agerande i alla frågeställningar som kom upp under vägen. Vi är mycket nöjda med resultatet
    Tomas I
    • 4:a
    • 86.0 m²
    • Bandhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
  • 2020-12-10
    Köpte i Högdalen, och vi hade tur som fick Kajsa hon är väldig social och mycket effektiv. Stort tack till dig Kajsa om du läsa detta. Vi är jätte glad.
    Rekommendera om ni vill sälja eller köpta bostad då ska ni kontakta Kajsa för att få det bästa Hjälp.!!!
    Thuy An N
    • 50.0 m²
    • Högdalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
  • 2020-11-29
    -köpt en lägenhet.
    -Snabba och raka svar, inga utsvängningar när hon pratar vilket uppskattas
    Jan Krister E
    • 2.5:a
    • 84.0 m²
    • Solberga
  • 2020-11-21
    Sålt en bostadsrätt i Stureby.
    Kajsa är väldigt trevlig och professionell, snabb kommunikation och hjälpsam
    Emma K
    • 58.0 m²
    • Stureby
  • 2020-11-09
    Vi sålde en villa i älvsjö/Örby. Mkt turbulent pga covid men Kajsa räddade upp det hela!
    Erika W
    • 141.0 m²
    • Älvsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
  • 2020-11-08
    Jag sålde en tvåa i Högdalen i femtiotalsstil. Blev väldigt bra bemött, mycket positivitet och konceptet kändes tryggt. Jag var väldigt nöjd med det pris Kajsa värderade den till och när slutpriset landade strax däröver fanns inget att klaga på. Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd.
    Anders Ö
    • 61.0 m²
  • 2020-11-02
    Jag är nöjd med mäklare. Jag har köpt en bostad. Jag fick hjälp och alla nödventigt nformation. Professionell och skickligt. Jag kan rekommemdera hene.
    Karolina Zofia C
    • 68.5 m²
  • 2020-10-21
    Jag har sålt min avlidna mammas bostad i Hagsätra. 3 rum o kök.
    Kajsa ( mäklaren) träffade jag redan i våras och sedan har jag och syskon haft fullt upp med att tömma lägenheten.
    Jag förväntade mig en proffsig mäklare och det var vad som inträffade.
    Kajsa , kunnig, hjälpsam, trevligt bemötande och har tålmodigt väntat på att lägenheten kunde utannonseras.
    Sedan gick det fort - annons ut på fredagen och kontrakt skrevs följande tisdag.
    Efter kort dialog med köparen kunde Kajsa ( med sin erfarenhet) och jag hitta rätt pris och allt OK.
    Hoppas att fler mäklare har samma GO och vilja och kan lyssna på kunden ( i mitt fall som säljare)
    Kan bara rekommendera henne för fortsatta uppdrag.
    Med vänlig hälsning Kent Norin
    Kent N
    • 68.5 m²
  • 2020-09-19
    Köpte vår första lägenhet i Stockholm. Kajsa var från start trevlig i sitt bemötande och tillmötesgående i vår vilja att se lägenheten utanför visningstider. Kommunikationen var utmärkt såväl innan som under budgivning. I helhet en snabb och enkel affär.
    Carl-william E
    • 61.5 m²
  • 2020-09-05
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar om hur en bra mäklare skulle vara.
    Marcus P
    • 1:a