Kajsa Bergklint

Kajsa Bergklint

Kajsa Bergklint är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Kajsa Bergklint har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Kajsa Bergklint har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.9. Kajsa Bergklint har haft 36 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 53 Läs vad Kajsa Bergklint

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Älvsjö
    2021-09-13
    Kajsa utförde uppdraget galant, rak i kommunikationen och hon informerade kontinuerligt mig under pågående försäljning. Det är alltid läskigt med en försäljning och som säljare hoppas man att det det ska gå bra! Kajsa har en kombination av lyhördhet, effektivitet och drivkraft som skapar ett lugnt förtroende hos mig som säljare.
    • Liseberg/Älvsjö
    2021-09-12
    Mycket vänligt och kunnigt. Stort tålamod då säljprocessen försenades av min hälsa. Fick installera pacemaker och opererades för colon cancer.

Jag hade hoppats på bättre försäljningspris.

Mycket vänlig och kunnig.
    • Ormkärr
    2021-09-10
    Bra och tydlig information.
    Lyssnade och anpassade sig utifrån våra önskemål.
    Vi fick lite dålig respons på visning med få besökare trots en rätt unik lgh så där saknades något i kundkontakten. Kan ha att göra med marknaden nen förväntade oss lite mer besök.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Ormkärr
    2021-09-10
    Positiv och härlig attityd, behjälplig och tillmötesgående. Trots stress med bankkontakt och liknande kändes det tryggt och smidigt
    • Hagsätra
    2021-08-16
    Jag trycker Kajsa jätte bra mäklare. Bra jobbat. Tack. Gullzaib
    • Hagsätra
    2021-08-14
    Tillgänglighet, bra bemötande, komm8nikativ
    • Bandhagen
    2021-06-28
    Jag var väldigt nöjd med Kajsa Bergklint!
    Hon hanterade mitt ärende på ett professionelt sätt. Alla mina frågor var viktiga och jag fick all information som jag behövde. Hon alltid informerade mig om nästa steget, och vad som händer med försaljningen, det skapade en trygg känsla i mig. Tack för det Kajsa!
    • Högdalen
    2021-06-16
    Lätt att få kontakt med. Återkommer som utlovat. Har ett trevligt och varmt bemötande.
    • Rågsved
    2021-05-04
    Excellent service and communication right from the first viewing. It made the process of purchasing my first property in Sweden so simple, knowing that I had someone experienced and reliable helping me each step of the way.
    Could not recommend her guidance and professionalism enough.
    • Högdalen
    2021-04-08
    Jag anlitade Kajsa när jag skulle sälja min 1:a i Högdalen.
    Kajsas bemötande som mäklare är väldigt förtroendeingivande och gav en känsla av trygghet. Hennes proffesionella förhållningssätt visades genom att vara väldigt kunnig, närvarande och också förstående för vad en sådan här stor affär innebör för en kund som ej vet något om att sälja sin bostad. Sammanfattande ord är.

Kajsa, en otroligt serviceminded och proffesionell mäklare från början till slut på samtliga plan och levde upp till vad jag sökte.