Julius Lindberg

Julius Lindberg

Julius Lindberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Julius Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Julius Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Julius Lindberg har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Julius Lindberg

Sedan starten hos Reco 2018
Per H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Årsta

Bra och tydlig information. Lätt att kommunicera med.

Marcus I
Sålde sitt hus med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Bandhagen

Väldigt effektivt. Från första kontakt till signerat kontrakt på 3 veckor. Bra återkoppling från mäklaren om vad som skedde i processen. Komplett lösning med styling och fix av trädgård mm. Kan starkt rekommendera Julius Lindberg / Svensk Fast.

Maria A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Årsta

Jag träffade inte Julius själv men min dotter uppskattade väldigt mycket att han sa positiva saker om deras lägenhet som skulle säljas, inte klankade ned osv. De hade en mäklare där innan som ratade allt i lägenheten, det var fult, ta bort osv. Det känns inte respektfullt.

Jakob G
Årsta

Jag är väldigt glad och nöjd över valet av mäklare! Julius Lindberg är supertrevlig, får saker att hända, går alltid att nå och är framför allt oerhört kunnig. På så sätt har det känts väldigt tryggt och lyxigt att hela tiden kunnat få hans hjälp och råd genom processen av att både köpa min nya bostadsrätt, samt att sälja min nuvarande. Julius har varit lyhörd och tillmötesgående för de önskemål jag och min sambo har haft. Han tog fram ett anpassat upplägg i tidigt skede som vi sen har följt och allt har gått enligt plan...

Niklas R
Årsta

Mycket bra bemötande. Höga förväntningar som han levde upp till. Väldigt tydlig hur han ville jobba och vad han förväntade sig av försäljningen.

Veronica N
Årsta

Julius gav ett väldigt professionellt och personligt bemötande från dag ett. Han är lättillgänglig och ger sina tips och delar med sig av sin kunskap och råd vid behov. Vi har ett stort förtroende för honom och vill gärna rekommendera honom till alla. Vi kommer att sälja med honom vid nästa försäljning. Vi blev rekommenderade att sälja med Julius och kan bara säga att ni också ska göra det!

Katharina M
Brommaplan

Super bra bemötande. Otroligt hjälpsam och helt fantastiskt.

Dordane D
Årsta

Trevlig, lättillgänglig, professionell och grym service!

Henning L
Årsta

Har haft Julius i tidigare sammanhang. Alltid effektiv, trevlig och vill allas väl. Tänker både på köparen och säljaren.

Johannes A
Årsta

Bästa mäklaren, kunnig, lyhörd och behjälplig man känner sig trygg under hela affären