Julius Lindberg

Julius Lindberg

Julius Lindberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Julius Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Julius Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Julius Lindberg har haft 13 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 33 Läs vad Julius Lindberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-22
    Sålde en bostadsrätt och bemötandet be utmärkt under hela processen. Rekommenderas varmt!
    Tack fina ni! Hoppas ni kommer stortrivs nu i ert nya boende på motsatta sidan stan! Julius Lindberg
    2021-05-21
    Lyhörd, trevlig och utstrålar både självförtroende och en känsla för hur saker och ting ska hanteras. Var även tillmötesgående med våra personliga behov.
    Stort tack till er för förtroendet! Nu ska vi se till att hitta en ny bostad för hela fina familjen! Julius Lindberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-20
    Jag har köpt en bostadsrätt där Julius var mäklare. Han har varit oerhört tillmötesgående och trevlig. Jag kände ett stort förtroende för Julius!
    Tack för fina ord Elin! Stort grattis till en fantastisk lägenhet! Ses vid tillträdet. Hälsa brorsan så gott👍 Julius Lindberg
    2021-05-20
    Trevligt, proffsigt och smidigt bemötande och hantering av min lägenhetsförsäljning.
    Tack Stina! Tänk att det gått 10 år sedan jag förmedlade denna pärla till dig:) En ren ära att får hjälpa till med försäljningen! Finns här om du vill tillbaka till Årsta! Njut nu av sommar och allt därtill! Julius Lindberg
    2021-05-02
    Har sålt vår pärla i Årsta med hjälp av Julius. Han har skött affären på ett oerhört proffsigt sett från start till mål. Rekommenderar honom varmt. Är imponerad av hans proffsiga bemötande men framför allt av hans oerhörda kunskap och erfarenhet som i detta fall ledde till en lyckad affär för alla tre parter.
    Vilka fina ord! Tack till er för förtroendet att få förmedla er ljuvliga pärla till hem! En ren ära! Allt gott! Julius Lindberg
    2021-03-27
    Mycket nöjd med köpet! Bemötande vi fick av Julius var väldigt bra och svarade alltid snabbt på alla frågor!
    Tack Christer! Snart är det dags för er att flytta in denna underbara lägenhet ni köpt! Ses snart igen! Allt gott ! Julius Lindberg
    2021-01-24
    Vi har flera års erfarenhet av Julius under den tid vi hade vår lägenhet på Läge+. Julius hörde av sig då och då för att kolla läget och berätta hur intresset varit på vår lägenhet.

Under försäljningen av lägenheten var Julius alltid lätt att få tag på, och hade svar på frågor som vi hade. Julius har ett stort register potentiella köpare och kunde snabbt hitta en köpare som ville köpa vår lägenhet, vilket gjorde att vi fick vår lägenhet såld ett par dagar innan visning!

Julius, och teamet på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta, överträffade verkligen våra förväntningar och hjälpte oss till en snabb och smidig försäljning!
    Tack Jonas! Tack för förtroendet och de fina orden! Allt gott! Julius Lindberg
    2021-01-19
    Julius har i samband med det lägenhetsköp vi gjorde enbart uppvisat proffessionalitet och vänligt bemötande, en mycket bra kombo. Vi vill tacka honom särskilt för att ge oss tid för en extra visning då vi inte kunde gå på någon av de ordinarie visningarna.
    Tack för fina ord Gunnar! Hoppas ni njuter i er nya fina bostad! Allt gott! Julius Lindberg
    2020-09-28
    Väldigt lätt att ha & göra med. Proffsig, lätt att få tag på och han återkopplade löpande under processen. Skötte affären med bravur och jag fick vad jag ville ha för min lägenhet.
    Tack Lotta! Varit en ära att får hjälpa till! Bara att hojta till då drömhuset dyker upp! Julius Lindberg
    2020-09-26
    Jag har köpt en tvåa i Årsta.
    Upplever Julius som trevlig, kunnig och med mycket god lokalkännedom baserat på många års erfarenhet av stadsdelen.

Proffsigt från början till slut.
    Tack för fina ord! Hoppas du kommer trivas bra i din nyköpta lägga. Välkommen till Årsta! Julius Lindberg