Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Om du vill bo i en stadsdel med marina miljöer och skärgårdskänsla, är Hammarby Sjöstad något för dig. Här bor du med promenadavstånd till både Södermalm och Sickla och massor av parker, bryggor, restauranger och kajer i närheten. Om detta är ett område för dig, ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån.

Vi har lång erfarenhet av branschen och god koll på alla boendemöjligheter i Hammarby Sjöstad. Här kan du välja och vraka mellan massor av exklusiva och charmiga bostadsrätter, vissa helt nybyggda. Varmt välkommen!

Läs vad 547 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

• 2020-12-03

Karl R skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt bostad och allt sköttes ytters proffsigt och bra av Lena . Vi är helnöjda Läs mer
  • 2020-12-01

Cecilia A skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Tillgänglig och pådrivande. Trevlig! Läs mer
  • 2020-12-01

Marcus O skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag är nöjd med Sofias bemötande och proffsighet då jag köpte min nya bostad Läs mer
  • 2020-11-28

Niklas P skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har köpt en lgh i Hammarby sjöstad av Lena Kofoed på Fastighetsbyrån och är mycket nöjd. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar med ett trevligt bemötande och väldigt proffsigt utförd affär. Dessutom var det roligt! Läs mer
    2020-11-30 Lena K svarar Niklas P
    Tack Niklas!
    Underbart att du dessutom tycker det var roligt.

Ulrika E skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer

Jonas S skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Marcus är mycket kompetent, energisk och trevlig. Läs mer

Beata M skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har sålt en bostadsrätt i Hammarby sjöstad. Lena besitter mycket stor erfarenhet och kompetens. Jag kände mig trygg som säljare och allt sköttes proffsigt och effektivt. Jag skulle anlita henne igen, utan tvekan. Läs mer
    2020-11-30 Lena K svarar Beata M
    Tack snälla Beata!
    Återkom om ni vill tilbaka till Sjöstaden någon gång.
  • 2020-11-23

Vivianne V skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålde vår 4:a på Sickla udde. Vi fick omedelbart en bra och okomplicerad kontakt med Lena och bemötandet var både väldigt proffsigt och trevligt. Samarbetet fungerade utmärkt och allting gick otroligt smidigt. Dessutom blev försäljningssumman över förväntan. Vi är väldigt nöjda och har ingenting att klaga på! Läs mer
    2020-11-30 Lena K svarar Vivianne V
    Tack själv för ett utmärkt samarbete.
  • 2020-11-05

Amanda S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi fick hjälp av Lena när vi köpte bostadsrätt i Hammarby Sjöstad. Hon gjorde det till en väldigt smidig process och var tillgänglig med snabb återkoppling vid behov.

Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-11-30 Lena K svarar Amanda S
    Härligt att ni är nöjda.
    Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra.
  • Christer M

2020-11-03

Christer M skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket bra förmedlad försäljning. Lyhörd och aktiv. Mycket nöjd Läs mer
    2020-11-30 Lena K svarar Christer M
    Tack för ett gott samarbete.
    Om ni längtar tillbaka får ni säga till så fixar vi något fint till er .

Reinhard K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket proffsig och erfaren mäklare, kan allt om Hammarby Sjöstad. Läs mer
    2020-10-27 Lena K svarar Reinhard K
    Stort tack för den fina recensionen Reinhard.

Katarina K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålde en trea i Sjöstan. Jag blev mycket väl bemött. Lena är en varm, personlig och väldigt schysst mäklare. Hon finns alltid tillgänglig när man har frågor och funderingar och jag var nöjd med summan vår lgh såldes för. Läs mer
    2020-10-27 Lena K svarar Katarina K
    Tack snälla Katarina för ett roligt samarbete. Det gör jag gärna om.

Vivi W skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena Kofoed kan jag varmt rekommendera. En kunnig mäklare med gedigen lokalkännedom. Positiv, lyhörd och hjälpsam. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2020-10-27 Lena K svarar Vivi W
    Härligt att du är nöjd. Tack Vivi !
  • 2020-10-22

Peter T skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålde vår lägenhet i Hammarby Sjöstad via Sofia. Driven och ärlig mäklare som verkligen gjorde allt för vår försäljning. Marknaden var lite avvaktande, men hon lyckades få ett rättvist slutpris som vi blev nöjda med. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-10-09

Lars Stefan W skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lägenheten såldes innan visning, till ett pris jag var helt nöjd med. Att använda lokala mäklare med god kännedom om området lönar sig. Tack Lena, för en snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2020-10-15 Lena K svarar Lars Stefan W
    Tack snälla Lars för din fina recension. Det var ett sant nöje att samarbeta med er.
  • 2020-09-26

Johanna Samola W skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi sålde lägenhet via Fastighetsbyrån. Vi blev vänligt och professionellt bemötta. Hela säljprocessen var smidig och sköttes i god och trevlig ton. Fotona på lägenheten blev mycket fina och texten var bra (dock med några grammatiska invändningar, såsom särskrivningar som fick rättas till). Vi uppskattade särskilt att vår mäklare tycktes ha skött kommunikationen med köparna mycket väl, då de föreföll nöjda och trygga med affären. Läs mer
  • 2020-09-15

Alona L skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    We were selling our apartment with Sofia. It took for us less than a week to have a good proposition and sell apartment.
    Sofia was motivated to do private visiting and show apartments to persons who can not attend main visiting, but interested in property. Also she was always on the line and answering our questions quickly. We would love to spend with her more time on discussing selling scenarios to set price expectations for different cases, like buying without main visitings.

We like her attitude and would recommend to hire her to sell your property. Läs mer
  • 2020-09-07

Therese B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Professionell, lösningsorienterad, snabb samt lång erfarenhet och kunskap av fastighetsmarknaden i Hammarby Sjöstad. Rekommenderar Lena varmt som mäklare. Läs mer
    2020-09-17 Lena K svarar Therese B
    Tack snälla Therese, jag blir så glad.

Det var väldigt roligt att du både köpte an lägenhet av mig och att jag fick sälja din lägenhet.
    Jag tackar ödmjukt.
  • 2020-08-31

Sebastian E skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sofia är supertrevlig, hjälpsam och är alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-08-31

Patrik A skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kort och gott så blev vårt boende sålt, men vi har inte upplevt att Fastighetsbyrån gjort någonting utöver vad man minst kan förvänta sig. Läs mer
    2020-09-17 Lena K svarar Patrik A
    Tack Patrik
    för återkopplingen.
  • Pernilla B

2020-08-30

Pernilla B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är väldigt erfaren och har ett stort nätverk av potentiella köpare. Vi sålde vår fyra i Hammarby sjöstad och fick mycket bra pris för den. Lena är dessutom alltid tillgänglig för att svara på frågor mm. Och trevlig! Läs mer
    2020-09-17 Lena K svarar Pernilla B
    Tack snälla ni. Jag blir så glad av att ni är nöjda.
  • 2020-08-19

Helena F skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena helped us sell our apartment quickly and at the price we had hoped for. She is experienced, professional, approachable and kind. She genuinely enjoys the work and went out of her way to help us with our buying as well as selling. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Helena F
    Thank you for your recommendation. It's fun to work with you.
  • 2020-08-17

Pier Z skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sofia var proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med. Tycker hon gjorde ett toppen jobb med vår lgh försäljning på Hammarby allé 53B. Läs mer
  • 2020-08-06

Urban N skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sickla Kanalgata 91, bostadsrätt.

Trevlig och mycket serviceminded. Hjälpte till med hantera en komplex situation där säljarna bodde utomlands. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Urban N
    Härligt Urban att ni är nöjda även om det var lite krångligt.
  • 2020-07-15

Tuija L skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena visade stor tålamod i en tid som var krävande. Hon lyckades med min försäljning så att jag blev nöjd med resultatet. Lena är flexibel och lätt att kommunicera med. Kan rekommendera henne. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Tuija L
    Tack Tuija, Hoppas det blir bra med ditt nya boende.
  • 2020-07-06

Esther H skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    She is a great agent! Driven, fast & supportive!
    Simplicity to make things happen! Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Esther H
    Thank you Esther for your recommendation. It was fun working with you.
  • 2020-07-06

Robert H skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lätt att jobba med, tydlig med vad hon tyckte, och man får en känsla att man kan lita på henne. Läs mer
  • 2020-07-03

K M skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är väldigt bra! Vi fick snabba svar och en snabb affär, vilket var perfekt för oss. Kan verkligen rekommendera Lena. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar K M
    Härligt att ni är nöjda och ger mig feedback. Tack!
  • 2020-06-04

Patrik A skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Slutpriset blev ungefär som förväntat. Läs mer
  • 2020-04-27

Helen K skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet genom fastighetsbyrån i Sjöstan , vår mäklare Fanny Edlund Asfour har tagit hand om försäljningen på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2020-04-27 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Helen K
    Tack Helen för din fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, annars är ni alltid välkomna tillbaka till Sjöstan :)
  • Claes Olof P

2020-04-19

Claes Olof P skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en lägenhet i Sjöstan.
    Lena har varit professionell och tjänstvillig, och uppfyllt våra förväntningar! Läs mer
    2020-04-28 Lena K svarar Claes Olof P
    Härligt att ni är nöjda Claes!
    Ni kommer säkert att trivas riktigt bra.
  • Agneta E

2020-04-09

Agneta E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena hjälpte oss på bästa sätt med att förmedla vår drömbostad i Hammarby Sjöstad!
    På ett professionellt och omtänksamt sätt ombesörjde hon hela affären, från visning till inflyttning!
    Kan varmt rekommendera Lena som mäklare, en engagerad part i en av livets viktigaste affärer! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Agneta E
    Tack Agneta för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er drömbostad. Trevlig helg!
  • 2020-04-05

Per E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en trea på Jan Inghes torg 50, Lena var mäklaren för bostaden. Hon var noggrann, tydlig, trevlig och hade alltid ett professionellt bemötande. Hon hjälpte oss också med en ändring i kontraktet med ett positivt bemötande.
    Lena lever upp till alla våra förväntningar, och vi kan varmt rekommendera henna som mäklare om du ska sälja i Sjöstan. Tack Lena! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Per E
    Tack!
    Härligt att ni är nöjda. Det var mycket trevligt att samarbeta med er.
  • 2020-04-05

Mattias S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt med Lena, som på rekordtid tog fram objektsbeskrivning, anlitade fotograf, fotade och hela tiden med en positiv och bra dialog. Vi fick lägenheten såld innan visning till ett bra pris.

Lena har varit professionell med stor humor, och vi har känt oss trygga genom hela processen, och kan därför varmt rekommendera att anlita henne.

Mattias & Camilla Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Mattias S
    Tack snälla ni!
    Ja det gick undan. Tack för bra samarbete.
  • 2020-04-03

Andreas S skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
  • 2020-03-19

Thomas S skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och saklig. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-24

Michael W skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket korrekt och tydlig mäklare bästa mäklaren vi har träffat.Lena ser bara möjligheter förträfflig person Läs mer
    2020-02-26 Lena K svarar Michael W
    Tack snälla ni!
    Det har varit så roligt att samarbeta med er.
  • Janine F

2020-02-17

Janine F skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt lgh i henriksdalshamnen ,
    Mycket trevligt och lugnt , proffsigt bemötande . Lena var alltid tillgänglig, svarade snabbt på frågor och funderingar ,
    Det gjorde att vi kände oss säkrare på vår flytt.
    Vi är helt nöjda . Läs mer
    2020-02-17 Lena K svarar Janine F
    Tack snälla Janine. Härligt att nöjda. Säg bara till om jag kan hjälpa till med något.
  • 2020-02-11

Helena C skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Är snabb och återkoppla och hjälper en under hela affären. Vi sålde vår lägenhet med Lena och kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Lena K svarar Helena C
    Tack snälla Helena,
    Härligt att ni är nöjda.
  • 2020-01-23

Katarina B skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Har sålt en bostadsrätt (4:a) i Hammarby Sjöstad.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Alltid tillgänglig. Enkel kommunikation.
    Hade förväntat mig mer budgivning och högre tryck på budgivning då det pratades mycket om vilken efterfrågan det var på 4:or i Hammarby Sjöstad. Svårt veta faktorer till detta såklart. Läs mer
  • 2019-12-22

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en nybyggd hyresrätt.
    Blev bra bemött men han var inte påläst om många saker vi ville ha svar på. Läs mer
  • 2019-12-17

Jennifer K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är bäst! Vi är så nöjda med henne. Hon har stöttat oss hela vägen och verkligen gjort allt för att få igenom affären. Och till slut lyckades det :) Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Jennifer K
    Tack snälla ni för er fina rekommendation. Ni är bäst! Vi fixar dubbel uppsättning kartonger.
  • 2019-12-13

Mona S skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet. Trevligt o bra bemötande. Vi fick det som vi förväntade, bra info, snabb på återkoppling. Vi är sammantaget nöjda! Läs mer
    2019-12-13 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Mona S
    Tack för fint omdöme! Hoppas ni trivs i lägenheten :)
  • 2019-12-11

Anna B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    en tvåa i Sjöstaden. Väldigt trevligt bemött, ställde upp med visning på annan tid utan problem. Prof och trevligt hanterat. Ordning och reda Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anna B
    Härligt Anna att du är nöjd. God Jul!
  • 2019-11-22

Anders Å skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och lätt att prata med. Stor erfarenhet. Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anders Å
    Bra att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs.
    God Jul!
  • Kai H

2019-11-18

Kai H skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Tobias.
    Snabb på att återkoppla och professionellt bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2019-11-15

Diana A skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag och min man sålde vår lägenhet och Tobias vår märklare som hjälpte oss med försäljning var mycket professional och trevlig.

Det var trevlig och tryggt att jobba med Tobias Läs mer
  • 2019-11-07

Gunilla O skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har både köpt och sålt bostad med Lena som mäklare och vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-11-20 Lena K svarar Gunilla O
    Tack snälla du för er fina rekommendation.
    Lena K gillar detta
  • 2019-10-31

Marta D skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har såld flera lägenheter med Fastighetsbyrån i Sjöstaden, och har höra förväntningar av mäklarna, eftersom alla har varit så professionella, engagerade och måldrivna. Och Sofia tillhör teamet: stark rekommenderas för sin engagemang, ödmjukhet och effektivitet. Läs mer
    2019-10-31 Sofia K svarar Marta D
    Tack snälla Marta för ditt fina omdöme.
  • 2019-10-30

Viktor K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Supertrevligt och lättsamt bemötande. Snabb affär och avslut! Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-10-30 Lena K svarar Viktor K
    Härligt att höra. Tack!
    Hoppas ni kommer att trivas väldigt bra.
    Lena K gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte