Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, 131 55 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hammarby Sjöstad och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 495 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

• Helena U
    Helena U skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Therese tycker jag är trevlig kunnig omtänksam och proffsig
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin är väldigt proffsig och trevlig. Han har hög tillgänglighet, och ett stort engagemang. Bra tips inför fotografering och visning. Det var helt klart en smidig försäljning med honom och vi är nöjda med det vi fick betalt för lägenheten.
  • Jerry E
    Jerry E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket bra och proffesionellt bemötande som inger förtroende!
  • Jerry E
    Jerry E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket bra och proffesionellt bemötande som inger förtroende!
    2017-06-12 Lena K svarar Jerry E
    Stort tack Jerry, roligt att du är nöjd.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag är supernöjd med Thérèse försäljning av min lägenhet. Hon är professionell, har utstrålning och är genuint intresserad av både människor och försäljning. Thérèse är duktig på att kommunicera, ärlig och driven. Hon har ett kunnigt team med sig med en fantastisk fotograf och stylist. Tillsammans med ett starkt varumärke är det framgångsfaktorer som gör att hon sålde min lägenhet till det högsta kvadratmeterpriset i Hammarby Sjöstad.

Stort tack Thérèse för ett strålande arbete!
  • Lisbeth W
    Lisbeth W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Proffsig, bra och ärligt bemötande .
    Hjälpsa/anträffbar och jag kan verkligen rekkomendera denna mäklare.
  • Katerina H
    Katerina H skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jätte trevlig och professionel.
  • Isabel E
    Isabel E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Levererade över förväntan!
    Thérèse är väldigt trevlig, kunnig och engagerad. Hon sålde min pärla till ett riktigt bra pris. Stort tack!
    Rekommenderar henne starkt om ni ska sälja/köpa i Sjöstaden.
  • Fredrik Svensson F
    Fredrik Svensson F skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Thérèse Lennefalk var mycket professionell och levde upp till alla mina förväntningar.
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kunnig, ödmjuk, hög servicenivå och trevlig.
  • Carina E
    Carina E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag tycker att Lena var mycket trevlig och professionell i sin roll som mäklare. Jag fick genast förtroende för henne. Det var lätt att få en bra kontakt med henne. Hon var helt enkelt en trygg person som lotsade mig igenom mitt köp av lägenhet.
    Hon levde verkligen upp till min förväntan
    2017-06-12 Lena K svarar Carina E
    Stort tack Carina för ditt fina utlåtande.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag fick stort förtroende för Martin. Det gick alltid att nå honom och jag fick svar på mina funderingar .Han skötte allt, dvs det som en lägenhetsköpare resp försäljare önskar för att en bra uppgörelse ska kunna göras. Jag kommer att rekommendera Martin till mina bekanta.
  • Karoline M
    Karoline M skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sara har med sitt professionella, vänliga bemötande varit en suverän mäklare under hela affären. Jag upplevde mig väldigt trygg och kunde när som vända mig till henne för frågor och funderingar gällande köpet. Hela processen från visning till kontraktsskrivning har flutit på smidigt med tydlig struktur. Känner mig otroligt tacksam och nöjd!
  • Mahesh K
    Mahesh K skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    It was a good experience. He was professional and informative and helpful.
  • Lovisa P
    Lovisa P skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    kunnig om Sjöstan och marknaden där, Fick ett tydligt och trevligt bemötande.
    Hade en tendens att vilja skynda på och fick bromsa upp henne lite.
  • Christer E
    Christer E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Engagerad, kunnig med en social och serviceinriktad kompetens.
  • en _
    en _ skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Helt ok till en början, men måste erkänna att jag upplevde mig jagad då vi endast önskat en värdering inför framtida försäljning.
    Det skulle bokas fotograf, lägenheten skulle fotas och läggas ut, viktigt att vi sålde snarast och då erbjöds vi att flytta ut och bosätta oss på ett hotell för 10.000 kr/månad. Nöjdast är vi med det fastighetsmäkleri vi köpte via och som endast arbetar på rekommendation samt - utan dessa säljtaktiker
    2017-06-08 Marcus P svarar en _
    Hej, vi ber om ursäkt för att vår rådgivning uppfattats som säljtaktik. Det har inte varit vår avsikt. När man äger en bostad och ska köpa ny står man inför två val. Att sälja eller köpa först? De olika valen erbjuder både för- och nackdelar. Väljer man att köpa först kan man hamna i en situation där man inte får vad man tänkt sig eller behöver för att slutföra köpet. I den marknad vi har nu är det stora variationer över vad man får för sin bostad. Marknaden är lite instabil och svår att förutse priset med större precision. Det är i regel lättare att hantera ett mellanboende än att ekonomin inte går ihop.
  • Paul Y
    Paul Y skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vårt helhetsintryck av Lena är att hon är mycket professionell, saklig och noggrann. Vi har under processen känt oss mycket trygga med Lena som mäklare och rekommenderar henne till andra som ska göra en bostadsaffär.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Professionell och kunnig, uppfyllde helt enkelt de förväntningar jag hade som säljare.
  • Monika R
    Monika R skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig, professionell och effektiv. Kan varmt rekommendera Therese!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kan inte annat än ge högsta betyg då Therese varit väldigt engagerad och alltid anträffbar i försäljningen av vår bostadsrätt. Att hon dessutom lyckades sälja till ett pris som låg högt över både våra och hennes förväntningar är även det ett tecken på hennes driv.
  • Mats N
    Mats N skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket engagerad och kunnig mäklare. Tar sig verkligen tid, man känner sig trygg som köpare att köpa via Sara. Rekommenderas varmt!
  • Johann S
    Johann S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vilken mäklare! Mycket bra och proffsigt bemötande, hon kan sin stadsdel!
    Jobbar tillsammans med sin assistent Anna Skärfstad på ett trevligt sätt med sina objekt. Jag fick ett mycket gott intryck av Therese när jag köpte min bostad.
  • Eva S
    Eva S skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sara Wennertorp var mycket professionell under hela köpprocessen, jag är som köpare 100 % nöjd med hennes arbete.
    Eva
  • Charlott E
    Charlott E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Professionell, prestigelös och noggrann. Har koll på marknaden och kommer med seriösa tips. Therese sätter alltid kunden i fokus. Supertrevlig dessutom.
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Engagerad och driven. Levererade över förväntan.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Min upplevelse av att köpa bostad via Thérèse är att hon är en lyhörd och tillgänglig mäklare. Inget krångel utan allt gick snabbt och smidigt. En bonus är att hon även är mycket trevlig och man blir bemött av ett stort leende.
  • Martin S
    Martin S skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Väldigt bra bemötande. Avslappnat möte trots att säljaren bara pratade engelska.
  • Nadja R
    Nadja R skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi är mycket nöjda med Thérèse som sålde vår lägenhet. Affären gick snabbt och väldigt smidigt. Hon fanns alltid tillgänglig på både telefon och mail. Några av hennes styrkor är att hon kan området runt Hammarby Sjöstad och har ett stort kontaktnät.
  • Matilda P
    Matilda P skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag är mycket nöjd med Sara Wennertorps bemötande och engagemang. Hon tipsade mig om lägenheten jag nu har köpt. Det var "spot-on" på mitt önskemål. Jag har också fått snabba svar vid frågor och blivit mycket vänligt mött. Rekommenderar Sara å det varmaste.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag är såååå nöjd med allt som har med lägenhetsaffärer att göra!
  • Ivana B
    Ivana B skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jättetrevlig mäklare som hjälpte oss hitta vår bostad.
  • Eva P
    Eva P skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande och effektiv vid försäljningen.
  • Hans J
    Hans J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Positiv, glad och aktiv i sitt agerande. Utför sitt arbete med en viss smarthet, duktig.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kunnig, påläst och lugn. Trevlig och lätt att samarbeta med.
  • Madeleine J
    Madeleine J skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sara var engagerad och gjorde allt i sin makt för att få vår lägenhet såld. Positiv, glad, korrekt och pålitlig. Rekommenderar varmt Sara som mäklare.
  • Maria K
    Maria K skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket gott och trevligt bemötande! Alltid hjälpsam och med fylld med bra idéer för att hjälpa till!
  • Ramin W
    Ramin W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jättebra. Snabbt och vänligt bemötande, och en bra affär.
  • Sara R
    Sara R skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sara är en väldigt nogrann, kunnig och dedikerad mäklare som jag är glad att jag valde för försäljningen av min lägenhet. Jag kan varmt rekommendera henne för ditt säljuppdrag i Hammarby sjöstad
  • Lena B
    Lena B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mkt bra bemötande, pigg och energisk, jobbar på ett trevligt sätt på sina objekt och kunder.
  • Maria J
    Maria J skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Proffesionellt bemötande och gör alltid det lilla extra.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Detta var vår andra försäljning med Thérèse Lennefalk och precis som förra gången levererade hon över förväntan. Hög service, professionell, tydlig och rak. Ett självklart val av mäklare om du ska sälja/köpa i Hammarby Sjöstad! /Viktor och Maja Ljung
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    En väldigt snabb och smidig affär.
  • David W
    David W skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och ödmjuk grabb som fick affären att gå smidigt och lätt.
    Fick en känsla av genuinitet vid bemötande.
  • Cui W
    Cui W skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin är perfekt. Bästa Martin.
  • Jianyiru Z
    Jianyiru Z skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin är snygg och duktig. Vi älskar Martin.
  • Sandra Å
    Sandra Å skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och ordningsam. Bra kundservice
  • Marisol B
    Marisol B skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin var trevlig och tillmötesgående genom hela köpprocessen. Snabb återkoppling och hjälpsam, vi är mycket nöjda!
  • Richard H
    Richard H skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och tillmötesgående genom hela affären, professionell och kunnig.

Henriksdalsallén 35, 131 55 Stockholm