Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, 131 55 Stockholm — Visa karta

Om du vill bo i en stadsdel med marina miljöer och skärgårdskänsla, är Hammarby Sjöstad något för dig. Här bor du med promenadavstånd till både Södermalm och Sickla och massor av parker, bryggor, restauranger och kajer i närheten. Om detta är ett område för dig, ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån.

Vi har lång erfarenhet av branschen och god koll på alla boendemöjligheter i Hammarby Sjöstad. Här kan du välja och vraka mellan massor av exklusiva och charmiga bostadsrätter, vissa helt nybyggda. Varmt välkommen!

Läs vad 504 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

• 2020-04-27

Helen K skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet genom fastighetsbyrån i Sjöstan , vår mäklare Fanny Edlund Asfour har tagit hand om försäljningen på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2020-04-27 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Helen K
    Tack Helen för din fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, annars är ni alltid välkomna tillbaka till Sjöstan :)
  • Claes Olof P

2020-04-19

Claes Olof P skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en lägenhet i Sjöstan.
    Lena har varit professionell och tjänstvillig, och uppfyllt våra förväntningar! Läs mer
    2020-04-28 Lena K svarar Claes Olof P
    Härligt att ni är nöjda Claes!
    Ni kommer säkert att trivas riktigt bra.
  • Agneta E

2020-04-09

Agneta E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena hjälpte oss på bästa sätt med att förmedla vår drömbostad i Hammarby Sjöstad!
    På ett professionellt och omtänksamt sätt ombesörjde hon hela affären, från visning till inflyttning!
    Kan varmt rekommendera Lena som mäklare, en engagerad part i en av livets viktigaste affärer! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Agneta E
    Tack Agneta för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er drömbostad. Trevlig helg!
  • 2020-04-05

Per E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en trea på Jan Inghes torg 50, Lena var mäklaren för bostaden. Hon var noggrann, tydlig, trevlig och hade alltid ett professionellt bemötande. Hon hjälpte oss också med en ändring i kontraktet med ett positivt bemötande.
    Lena lever upp till alla våra förväntningar, och vi kan varmt rekommendera henna som mäklare om du ska sälja i Sjöstan. Tack Lena! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Per E
    Tack!
    Härligt att ni är nöjda. Det var mycket trevligt att samarbeta med er.
  • 2020-04-05

Mattias S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt med Lena, som på rekordtid tog fram objektsbeskrivning, anlitade fotograf, fotade och hela tiden med en positiv och bra dialog. Vi fick lägenheten såld innan visning till ett bra pris.

Lena har varit professionell med stor humor, och vi har känt oss trygga genom hela processen, och kan därför varmt rekommendera att anlita henne.

Mattias & Camilla Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Mattias S
    Tack snälla ni!
    Ja det gick undan. Tack för bra samarbete.
  • 2020-04-03

Andreas S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
  • 2020-03-19

Thomas S skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och saklig. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-24

Michael W skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket korrekt och tydlig mäklare bästa mäklaren vi har träffat.Lena ser bara möjligheter förträfflig person Läs mer
    2020-02-26 Lena K svarar Michael W
    Tack snälla ni!
    Det har varit så roligt att samarbeta med er.
  • Janine F

2020-02-17

Janine F skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt lgh i henriksdalshamnen ,
    Mycket trevligt och lugnt , proffsigt bemötande . Lena var alltid tillgänglig, svarade snabbt på frågor och funderingar ,
    Det gjorde att vi kände oss säkrare på vår flytt.
    Vi är helt nöjda . Läs mer
    2020-02-17 Lena K svarar Janine F
    Tack snälla Janine. Härligt att nöjda. Säg bara till om jag kan hjälpa till med något.
  • 2020-02-11

Helena C skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Är snabb och återkoppla och hjälper en under hela affären. Vi sålde vår lägenhet med Lena och kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Lena K svarar Helena C
    Tack snälla Helena,
    Härligt att ni är nöjda.
  • 2020-01-23

Katarina B skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Har sålt en bostadsrätt (4:a) i Hammarby Sjöstad.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Alltid tillgänglig. Enkel kommunikation.
    Hade förväntat mig mer budgivning och högre tryck på budgivning då det pratades mycket om vilken efterfrågan det var på 4:or i Hammarby Sjöstad. Svårt veta faktorer till detta såklart. Läs mer
  • 2020-01-22

Sebastian N skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hampus kontaktade oss tidigt för att ge en prisuppskattning och höra om vårt intresse av att sälja vår lägenhet. Med jämna intervaller följde Hampus upp utan att vara påstridig och vi fick direkt en mycket bra känsla för honom.
    När processen med visningar drog igång sköttes detta mycket bra. Snabba uppdateringar från Hampus och våra önskemål möttes. Han uppdaterade också oss flitigt med att visa andra objekt ute på marknaden som kunde vara av intresse.
    Hampus är en behaglig, serviceinriktad och mycket professionell mäklare som överträffade våra förväntningar i uppdraget av att sälja vår lägenhet. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-01-02

Eva K skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hampus är en engagerad mäklare i alla avseenden.
    Vi är helt nöjda med hur han hanterat försäljningen. Läs mer
  • 2019-12-22

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en nybyggd hyresrätt.
    Blev bra bemött men han var inte påläst om många saker vi ville ha svar på. Läs mer
  • 2019-12-17

Jennifer K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är bäst! Vi är så nöjda med henne. Hon har stöttat oss hela vägen och verkligen gjort allt för att få igenom affären. Och till slut lyckades det :) Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Jennifer K
    Tack snälla ni för er fina rekommendation. Ni är bäst! Vi fixar dubbel uppsättning kartonger.
  • 2019-12-13

Mona S skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet. Trevligt o bra bemötande. Vi fick det som vi förväntade, bra info, snabb på återkoppling. Vi är sammantaget nöjda! Läs mer
    2019-12-13 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Mona S
    Tack för fint omdöme! Hoppas ni trivs i lägenheten :)
  • 2019-12-11

Anna B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    en tvåa i Sjöstaden. Väldigt trevligt bemött, ställde upp med visning på annan tid utan problem. Prof och trevligt hanterat. Ordning och reda Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anna B
    Härligt Anna att du är nöjd. God Jul!
  • 2019-11-22

Anders Å skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och lätt att prata med. Stor erfarenhet. Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anders Å
    Bra att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs.
    God Jul!
  • Kai H

2019-11-18

Kai H skrev om Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Tobias.
    Snabb på att återkoppla och professionellt bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2019-11-15

Diana A skrev om Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag och min man sålde vår lägenhet och Tobias vår märklare som hjälpte oss med försäljning var mycket professional och trevlig.

Det var trevlig och tryggt att jobba med Tobias Läs mer
  • 2019-11-07

Gunilla O skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har både köpt och sålt bostad med Lena som mäklare och vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-11-20 Lena K svarar Gunilla O
    Tack snälla du för er fina rekommendation.
    Lena K gillar detta
  • 2019-10-31

Marta D skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har såld flera lägenheter med Fastighetsbyrån i Sjöstaden, och har höra förväntningar av mäklarna, eftersom alla har varit så professionella, engagerade och måldrivna. Och Sofia tillhör teamet: stark rekommenderas för sin engagemang, ödmjukhet och effektivitet. Läs mer
    2019-10-31 Sofia K svarar Marta D
    Tack snälla Marta för ditt fina omdöme.
  • 2019-10-30

Viktor K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Supertrevligt och lättsamt bemötande. Snabb affär och avslut! Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-10-30 Lena K svarar Viktor K
    Härligt att höra. Tack!
    Hoppas ni kommer att trivas väldigt bra.
    Lena K gillar detta
  • 2019-10-19

Scott K skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Fantastiskt bemötande professionell ödmjuk och lyhörd Läs mer
  • 2019-10-19

Erik L skrev om Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Tobias var väldigt trevlig, lätt att få tag på samt Mkt påläst på fastigheten och området. Läs mer
  • 2019-10-15

Anna N skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi köpte en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Lena var trevlig, lugn, lätt att få tag på, gjorde ett väldigt bra jobb. Rekommenderar henne varmt! Mvh Anna. Läs mer
    2019-10-30 Lena K svarar Anna N
    Underbart, vad glad jag blir. Tack !
  • 2019-10-14

Karin S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har via Lena Kofoed sålt en lägenhet i Hammarby Sjöstad och är mycket nöjd. Allt gick mycket fort och bra. Anledningen till att jag valde Lena är att jag varit på många visningar där Lena varit mäklare och det har alltid varit proffsigt. Hon är ärlig och korrekt. Läs mer
    2019-10-31 Lena K svarar Karin S
    Tack snälla Karin för ditt fina omdöme.
  • 2019-10-07

Vanessa Z skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpte en bodstadsrätt i Hammarby Sjöstad, fick ett utmärkt bemötande av Fanny. Proffsig, snabb och stöttande. Den dagen jag skall sälja kontaktar jag Fanny.

/Vanessa Läs mer
    2019-10-07 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Vanessa Z
    Tack för din fina kommentar Vanessa! Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • 2019-10-02

Stig S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemött.
    Förväntningarna överträffades med råge.
    Stort engagemang och kompetens hos mäklaren. Läs mer
    2019-10-31 Lena K svarar Stig S
    Härligt Stig att ni är nöjda. Det är jag med.
  • 2019-09-26

Anna-Lena L skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålt 3 rum och kök. Utmärkt service. Mer än nöjd med resultatet. Överträffade mina redan höga förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-25

Charlotte N skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena var mkt driven och hjälpte oss på ett utmärkt och engagerat sätt. Var hela tiden ärlig, öppen och transparent i sitt arbetssätt. Hon levererade i slutändan ”det lilla extra” och vi är mkt nöjda Läs mer
    2019-09-26 Lena K svarar Charlotte N
    Tack snälla Charlotte för ert fina omdöme.
  • 2019-09-23

Thomas K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena hjälpte oss att hitta den lägenhet som vi letat efter under en lång tid.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Både vi som köpare och säljare blev nöjda. Läs mer
    2019-09-26 Lena K svarar Thomas K
    Härligt att ni blev nöjda. Fantastisk fin lägenhet ni köpte.
  • 2019-09-11

Sandra J skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena har varit väldigt lätt att sammarbeta med och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-16 Lena K svarar Sandra J
    Tack snälla Sandra för ditt fina omdöme.
  • 2019-09-01

Gunilla B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålt en lägenhet. Lena K visade stort engagemang och gjorde jobbet. Läs mer
    2019-09-16 Lena K svarar Gunilla B
    Vad glad jag blir Gunilla att ni är nöjda.
  • 2019-09-01

Henrik T skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Social, förtroendeingivande och effektiv. Läs mer
    2019-09-16 Lena K svarar Henrik T
    Härligt Henrik att du är nöjd.
  • 2019-08-14

Adrian M skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Proffsigt bemötande och superb service. Var väldigt behjälplig kring tillträddestiden på inköpt bostad och alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar. Läs mer
    2019-10-31 Sofia K svarar Adrian M
    Tack snälla för omdömet Adrian! Och grattis än en gång till din fina lägenhet!
  • 2019-08-09

Britt-Inger H skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena hade bra koll på vad som gällde för den lägenhet jag var intresserad av. I budgivningen var hon professionell och förstående i att jag var seriös spekulant samtidigt som jag inte var tillgänglig för budgivning ”7/24”. Lena var snabb i att återkomma vid de tillfällen jag sökte henne.
    Jag upplevde alltid att Lena litade på mig vilket gjorde att jag hade full tillit till henne.
    Dessutom lyckades hon kombinera rollen som professionell mäklare med att vara en trevlig människa. Lätt att ha att göra med helt enkelt. Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Britt-Inger H
    Tack snälla Britt-Inger för ditt engagemang med att skriva så mycket fint. Jag blir verkligen glad.
  • 2019-07-19

Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande, bra jobb och flexibel.
    Tack för fint jobb Läs mer
  • Niklas L

2019-07-08

Niklas L skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket smidigt köp genom Hampus, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-21

Bertil Å skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt en trea i sjöstan. Lena har skött affären på ett korrekt och lättsamt sätt. Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Bertil Å
    Stort tack för er trevliga feedback.
  • 2019-06-07

Roger M skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi köpte Ljusslingan 32 i Sjöstan, Hampus var mäklare, och var mycket trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-06-07

Elisabeth M skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Tydlig med info kring bostaden när vi köpte den Läs mer
  • 2019-05-29

Anita H skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena var engagerad och kunnig - vi kände oss helt trygga med henne som mäklare. Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Anita H
    Härligt att ni är nöjda. Tack för ert engagemang att skriva på RECO.
  • 2019-05-26

Björn L skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Smidigt, lättsamt och trevligt samarbete. Snabb i processens olika steg och återkoppling. Balanserad i överväganden och dialog. Seriös och pålitlig. Läs mer
  • 2019-05-24

Johan P skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hampus har inte bara professionellt, snabbt och smärtfritt sålt vår lägenhet på mindre än 3 dagar efter att vi köpte en ny lägenhet. Han har också under över ett års tid varit ett tillgängligt och stabilt bollplank i alla våra planerade men fruktlösa lägenhetsköp. Hampus har gått utanför hans ordinarie arbetsuppgifter för att hjälpa oss vilket har varit mycket uppskattat.

Jag kan varmt rekommendera Hampus om du vill sälja eller köpa ny bostad. Läs mer
  • 2019-05-22

Samuel S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket bra, erfaren och professionellt.
    Tack! Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Samuel S
    Tack snälla Samuel för det fina RECO ni gav mig.
  • Charlotte A

2019-05-17

Charlotte A skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sofia är en proffsig mäklare som har god kontakt med både köpare och säljare. Supernöjd med försäljningen av min lägenhet med visning, budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-10-31 Sofia K svarar Charlotte A
    Tack för fina rekommendationen! Lycka till med allt i nya huset :)
    Sofia K gillar detta
  • 2019-05-17

Anna I skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi köpte en lägenhet i Hammarby Sjöstad som av olika anledningar behövde få ett snabbt tillträde och med väldigt specifika önskemål om frånträde.

Lenas personliga engagemang och omsorg för en proffsig affärsuppgörelse som tillgodosåg alla parters önskemål var imponerande. Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Anna I
    Tack Anna för RECO. Toppen att ni är nöjda och tack för ett superbra samarbete.
  • Tove L

2019-05-13

Tove L skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är en mycket seriös och förtroendeingivande fastighetsmäklare. Hon har bemött oss som säljare och även köparna med stor respekt. Kort sagt jag är supernöjd med det jobb Lena har lagt ned och jag kan verkligen varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Tove L
    Tack Tove för ditt fina RECO. Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra på Gotland.
  • 2019-05-06

Eva P skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad