Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, 131 55 Stockholm — Visa karta

Om du vill bo i en stadsdel med marina miljöer och skärgårdskänsla, är Hammarby Sjöstad något för dig. Här bor du med promenadavstånd till både Södermalm och Sickla och massor av parker, bryggor, restauranger och kajer i närheten. Om detta är ett område för dig, ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån.

Vi har lång erfarenhet av branschen och god koll på alla boendemöjligheter i Hammarby Sjöstad. Här kan du välja och vraka mellan massor av exklusiva och charmiga bostadsrätter, vissa helt nybyggda. Varmt välkommen!

Läs vad 520 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

• Anna-Sofia S
    Anna-Sofia S skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Allt gick bra och smidigt. Tack!
  • Emir N
    Emir N skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sara tog på sig uppdraget fullt ut och uppfyllde alla önskemål jag hade. Mycket trevlig och återkopplade alltid så att man har full koll på vad som hände!
  • Sara A
    Sara A skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett sms tips om bostaden som jag köpt,vilket jag är tackSam för .
    Jag är glad att hon kom ihåg mig efter mitt senast visning som hon hade .
    Hon var snabb att ordna ett möte , kunna få utförligt info. om bostaden .
    Vänligt och mötesgående.
    Sara
  • Soran A
    Soran A skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin är trevlig och duktig mäklare som tar sitt uppdrag på största allvar. Han har varit alltid tillgänglig under försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda med honom. Jag rekommenderar honom starkt.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Min upplevelse i samband med vår försäljning är att Martin tar sitt uppdrag på största allvar. Han är noggrann, tydlig och otroligt tillgänglig. Dessutom väldigt trevlig!
  • Adela F
    Adela F skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi är mycket nöjda med Sara, efter köpet av vår nya lägenhet!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Förtroendeingivande och äkta bemötande.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin var väldigt hjälpsam och gav svar på alla frågor och funderingar vi som köpare hade.
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Alltid bra att ha att göra med. Har både köpt av och sålt med Therese. Proffsig och snabb på att återkoppla gör processen smidig.
  • Johan B
    Johan B skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin har ett inkännande och lyhört sätt som i kombination med hög tillgänglighet och engagemang ger en trygg bostadsaffärer. Vi är nöjda med både pris och bemötande!
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kompetent och trevlig mäklare som ingav stort förtroende.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Enkelt, smidigt, god service och återkoppling, professionellt.
  • Gregor L
    Gregor L skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Engagerad snabb i tanken och allmänt trevlig
  • Marie V
    Marie V skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin Sundelin är på alla sett en kunnig, trevlig mäklare som verkligen sätter sin kund i första rummet. Han är hjälpsam och tar väl hand om sin kund.
  • Sara G
    Sara G skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag är nöjd och har inget att anmärka på utan allt var professionellt och smidigt.
  • Joacim E
    Joacim E skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hej mitt namn är joacim eriksson och jag har köpt lägenhet på fartygsgatan 6.
    Jag tycker att Martin har gjort ett väldigt bra jobb och vi har fått ett väldigt tydligt och bra bemötande. Har alltid fått svar snabbt och väldigt lätt att prata med. Vi är jätte nöjda över vårat köp. Mvh joacim eriksson
  • Eden H
    Eden H skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Duktig, professionell och hjälpsam.
  • Bashtin N
    Bashtin N skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket bra bemötande och alltid tillgänglig. Snabba svar. Undervärderade dock vår lägenhet något. Annars jättenöjd
  • Fanny P
    Fanny P skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Therese var en bra och kunnig mäklare som gjorde sitt jobb bra! Vi var mycket nöjda kunder.

Fanny och Narcis
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    trevligt bemötande av Martin.
    har varit tillgängligt för frågor och har hjälpt med rekomendationer.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Thérèse är mycket kunnig, professionell, engagerad och hjälpsam genom hela säljprocessen, hon kommer i tid, återkopplar snabbt, smidighet på alla sätt, vilket uppskattades av mig då det var lite ont om tid. Stort tack!
  • Emmi J
    Emmi J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kunnig, proffessionalitet, trevlig
  • Sara W
    Sara W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Professionell, saklig och trevlig.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som är hjälpsam och drivande.
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vår kontakt med mäklare Terese Lennefalk då vi köpte lägenhet var positiv. Hon gav ett pålitligt och lugnt intryck. Lätt och snabb kommunikation.
  • Helena U
    Helena U skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Therese tycker jag är trevlig kunnig omtänksam och proffsig
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin är väldigt proffsig och trevlig. Han har hög tillgänglighet, och ett stort engagemang. Bra tips inför fotografering och visning. Det var helt klart en smidig försäljning med honom och vi är nöjda med det vi fick betalt för lägenheten.
  • Jerry E
    Jerry E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket bra och proffesionellt bemötande som inger förtroende!
  • Jerry E
    Jerry E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket bra och proffesionellt bemötande som inger förtroende!
    2017-06-12 Lena K svarar Jerry E
    Stort tack Jerry, roligt att du är nöjd.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag är supernöjd med Thérèse försäljning av min lägenhet. Hon är professionell, har utstrålning och är genuint intresserad av både människor och försäljning. Thérèse är duktig på att kommunicera, ärlig och driven. Hon har ett kunnigt team med sig med en fantastisk fotograf och stylist. Tillsammans med ett starkt varumärke är det framgångsfaktorer som gör att hon sålde min lägenhet till det högsta kvadratmeterpriset i Hammarby Sjöstad.

Stort tack Thérèse för ett strålande arbete!
  • Lisbeth W
    Lisbeth W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Proffsig, bra och ärligt bemötande .
    Hjälpsa/anträffbar och jag kan verkligen rekkomendera denna mäklare.
  • Katerina H
    Katerina H skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jätte trevlig och professionel.
  • Isabel E
    Isabel E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Levererade över förväntan!
    Thérèse är väldigt trevlig, kunnig och engagerad. Hon sålde min pärla till ett riktigt bra pris. Stort tack!
    Rekommenderar henne starkt om ni ska sälja/köpa i Sjöstaden.
  • Fredrik Svensson F
    Fredrik Svensson F skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Thérèse Lennefalk var mycket professionell och levde upp till alla mina förväntningar.
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kunnig, ödmjuk, hög servicenivå och trevlig.
  • Carina E
    Carina E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag tycker att Lena var mycket trevlig och professionell i sin roll som mäklare. Jag fick genast förtroende för henne. Det var lätt att få en bra kontakt med henne. Hon var helt enkelt en trygg person som lotsade mig igenom mitt köp av lägenhet.
    Hon levde verkligen upp till min förväntan
    2017-06-12 Lena K svarar Carina E
    Stort tack Carina för ditt fina utlåtande.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag fick stort förtroende för Martin. Det gick alltid att nå honom och jag fick svar på mina funderingar .Han skötte allt, dvs det som en lägenhetsköpare resp försäljare önskar för att en bra uppgörelse ska kunna göras. Jag kommer att rekommendera Martin till mina bekanta.
  • Karoline M
    Karoline M skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sara har med sitt professionella, vänliga bemötande varit en suverän mäklare under hela affären. Jag upplevde mig väldigt trygg och kunde när som vända mig till henne för frågor och funderingar gällande köpet. Hela processen från visning till kontraktsskrivning har flutit på smidigt med tydlig struktur. Känner mig otroligt tacksam och nöjd!
  • Mahesh K
    Mahesh K skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    It was a good experience. He was professional and informative and helpful.
  • Lovisa P
    Lovisa P skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    kunnig om Sjöstan och marknaden där, Fick ett tydligt och trevligt bemötande.
    Hade en tendens att vilja skynda på och fick bromsa upp henne lite.
  • Christer E
    Christer E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Engagerad, kunnig med en social och serviceinriktad kompetens.
  • en _
    en _ skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Helt ok till en början, men måste erkänna att jag upplevde mig jagad då vi endast önskat en värdering inför framtida försäljning.
    Det skulle bokas fotograf, lägenheten skulle fotas och läggas ut, viktigt att vi sålde snarast och då erbjöds vi att flytta ut och bosätta oss på ett hotell för 10.000 kr/månad. Nöjdast är vi med det fastighetsmäkleri vi köpte via och som endast arbetar på rekommendation samt - utan dessa säljtaktiker
    2017-06-08 Marcus P svarar en _
    Hej, vi ber om ursäkt för att vår rådgivning uppfattats som säljtaktik. Det har inte varit vår avsikt. När man äger en bostad och ska köpa ny står man inför två val. Att sälja eller köpa först? De olika valen erbjuder både för- och nackdelar. Väljer man att köpa först kan man hamna i en situation där man inte får vad man tänkt sig eller behöver för att slutföra köpet. I den marknad vi har nu är det stora variationer över vad man får för sin bostad. Marknaden är lite instabil och svår att förutse priset med större precision. Det är i regel lättare att hantera ett mellanboende än att ekonomin inte går ihop.
  • Paul Y
    Paul Y skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vårt helhetsintryck av Lena är att hon är mycket professionell, saklig och noggrann. Vi har under processen känt oss mycket trygga med Lena som mäklare och rekommenderar henne till andra som ska göra en bostadsaffär.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Professionell och kunnig, uppfyllde helt enkelt de förväntningar jag hade som säljare.
  • Monika R
    Monika R skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig, professionell och effektiv. Kan varmt rekommendera Therese!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kan inte annat än ge högsta betyg då Therese varit väldigt engagerad och alltid anträffbar i försäljningen av vår bostadsrätt. Att hon dessutom lyckades sälja till ett pris som låg högt över både våra och hennes förväntningar är även det ett tecken på hennes driv.
  • Mats N
    Mats N skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket engagerad och kunnig mäklare. Tar sig verkligen tid, man känner sig trygg som köpare att köpa via Sara. Rekommenderas varmt!
  • Johann S
    Johann S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vilken mäklare! Mycket bra och proffsigt bemötande, hon kan sin stadsdel!
    Jobbar tillsammans med sin assistent Anna Skärfstad på ett trevligt sätt med sina objekt. Jag fick ett mycket gott intryck av Therese när jag köpte min bostad.
  • Eva S
    Eva S skrev om Sara Wennertorp en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sara Wennertorp var mycket professionell under hela köpprocessen, jag är som köpare 100 % nöjd med hennes arbete.
    Eva
  • Charlott E
    Charlott E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Professionell, prestigelös och noggrann. Har koll på marknaden och kommer med seriösa tips. Therese sätter alltid kunden i fokus. Supertrevlig dessutom.

Henriksdalsallén 35, 131 55 Stockholm