Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Om du vill bo i en stadsdel med marina miljöer och skärgårdskänsla, är Hammarby Sjöstad något för dig. Här bor du med promenadavstånd till både Södermalm och Sickla och massor av parker, bryggor, restauranger och kajer i närheten. Om detta är ett område för dig, ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån.

Vi har lång erfarenhet av branschen och god koll på alla boendemöjligheter i Hammarby Sjöstad. Här kan du välja och vraka mellan massor av exklusiva och charmiga bostadsrätter, vissa helt nybyggda. Varmt välkommen!

Läs vad 633 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2022-05-31 Verifierad kund
    Har anlitat Lena Kofoed vid två försäljningar och varit lika nöjd båda gångerna. Lena är en utmärkt mäklare med stor kunskap, klokhet och suverän på skapa trygga och bra relationer/processer med säljare och köpare.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Tydlig och bra kommunikation. Tillgänglig och svarade alltid snabbt på alla frågor och funderingar. Enkelt att kommunicera med sms och att allt gick att följa digitalt. Tack Lena för ett bra samarbete!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2022-05-19 Verifierad kund
    Lena är en väldigt dedikerad mäklare, svarar alltid snabbt och är otroligt tillmötesgående. Jag rekommenderar alla att anlita Lena
    2022-05-17 Verifierad kund
    Väldigt dedikerad för både säljare & köpare
    2022-05-11 Verifierad kund
    Lena va väldigt proffsig och bemötande. Kunde allting om bostaden och området.
    Från visning till kontrakt skrivning gick allt väldigt lätt och smidigt!
    2022-05-10 Verifierad kund
    Glad, trevlig och flexibel.
    Hjälpsam.
    Allt är inte klart än men än så länge mycket positivt.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Lena är väldigt förtroendeingivande och kunde svara på alla våra frågor.
    Härligt att ni är nöjda. Glad Påsk! Lena Kofoed
    2022-03-15 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande.
    Allt gick som förväntat och det var inga konstigheter.
    Fick lite bilder som visar hur man kan göra om till en mini 3 a.
    Bra att du är nöjd Stefan.

Lena Kofoed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    2022-03-02 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket bra bemötande av Emma. När vi började titta på bostad, blev det väldigt bråttom att hinna fota innan körsbärsblommorna blommat ut, vilket Emma löste snabbt och bra. Sedan tog det nästan ett år innan vi bestämt oss för en bostad och Emma var hela tiden mycket hjälpsam, vänlig, förstående och tålmodig medan vi letade vidare. Hon var "lagom på" och tjatade inte.

När vi väl hittat en lägenhet fick vi bråttom att få hjälp med försäljningen. Tyvärr hade vi lite otur då med omständigheterna eftersom Emma var på semester och vi fick därför kanske inte riktigt den snabba hjälp vi önskade. Dessutom hade Emma beslutat sig för att gå vidare till en annan mäklarfirma i en annan del av landet och det kändes som om hon gärna ville få ett snabbt avslut på affären.

Ett litet minus var att vi kände en viss bristande förståelse från Emma för värdet på vår lägenhet och dess fina läge vid Lumaparken.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Emma som mäklare och kan rekommendera andra att anlita henne.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Kontakten var smidig, lösningen snabb i både köp och försäljning. Lena överträffade alla förväntningar.
    Högsta betyg till Lena!
    Vad glad jag blir. Tack!

2022-02-28 Verifierad kund
    Jag med mina vuxna barn blev mycket väl omhändertagna!!!

Det ledde till ett avtal.
    Härligt Staffan! Ni kommer säkert trivas utmärkt i Sjöstaden.

2022-02-09 Verifierad kund
    Emma was very friendly and helpful. She made the whole process of selling our apartment very straightforward and really listened to what we wanted.
    Thank you for your recommendation! It has been a pleasure working with you! I hope you enjoy it in Malmö and that everything with your new apartment will work out fine! Take care! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2022-02-08 Verifierad kund
    Working with Emma was excellent. She was always proactive and helpful, guiding us through the process of selling our first home smartly and with empathy. We're really happy with how everything turned out as well as her dedication and professionalism.
    Thank you for your nice words! It has been a pleasure working with you and I wish you all the best in Malmö! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2022-01-28 Verifierad kund
    Hej
    Jag har gjort tre köp/sälj bostadsaffärer
    med Lena
    Lena är alltid vänlig, kunnig, återkommer snabbt med svar när jag är osäker på något
    Jag rekommenderar Lena på det varmaste
    Det blir full poäng
    💥💥💥💥💥 stjärnor samt en💐
    Med vänlig hälsning Lars Arvidsson
    Stort tack Lars för det fina omdömet.

• Helena A
    2022-01-27 Verifierad kund
    Lena känns som effektiv & seriös i sitt arbete. Är mycket nöjd med hennes sätt att sälja vår lägenhet. Kan varmt rekommenderas!
    Tack Helena! Härligt att du är nöjd.

2021-11-23 Verifierad kund
    Jag hade ingen personlig kontakt med mäklaren men tycker att hon ha gjort ett jättebra jobb och varit snabb och effektiv.
    Tack Jan för rekommendationen! Dåligt med kontakt blev det iochmed ägarfördelningen, tråkigt, men jag hoppas du kände dig delaktig och informerad under resans gång ändå! Jag är iallafall glad att allt löste sig på ett smidigt sätt och att förväntningarna överträffades! Ha en underbar jul, Hälsningar Emma Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-11-23 Verifierad kund
    Lugn, saklig och kunnig, vilket passade oss utmärkt Vi är helt till freds den hjälp vi fått.
    Bra att ni är nöjda.

2021-11-23 Verifierad kund
    Vi hade en utmärkt dialog kring försäljningen vilket gjorde att vi tillsammans uppnådde de högt ställda förväntningarna på en bra affär.
    Tack för det fina omdömet.

2021-11-22 Verifierad kund
    Hon var jätte vänlig och hade mycket förståelse för vara önskemål.
    Tack Lucas för rekommendationen! Nu får vi invänta tillträdet av er underbara lägenhet, låt tiden gå fort! Hälsningar, Emma Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-11-22 Verifierad kund
    Emma är professionell, kommunikativ, tydlig och jordnära på samma gång. Precis det man önskar av en mäklare. Rekommenderas verkligen!
    Vilken härlig rekommendationen, stort tack!! Det var ett rent nöje att få samarbeta med er, jag är så glad att allt gick över förväntan! Nu håller jag tummarna för att ni hittar ett lika härligt, lite större, boende att trivas i! Hälsningar, Emma Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-11-22 Verifierad kund
    Superbra erfarenhet av Emma! Mycket professionell och ger ett varmt och genuint intryck!
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Jag är så glad att jag fick hjälpa er, även om hela processen gick väldigt fort så var det ändå väldigt kul att få samarbeta med er! Bästa hälsningar, Emma Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-11-22 Verifierad kund
    Emma var den perfekta mäklaren för oss. Hon var lätt att kontakta, alltid vänlig, professionell och hjälpsam. Efter att vi inte vunnit budgivning hos henne hittade hon en ännu finare lägenhet som precis motsvarade våra förväntningar och ordnade snabbt en privat visning.
    Bostadssökningen har äntligen slutförts framgångsrikt och vi är mycket tacksamma för att vi fick Emmas hjälp. Vi kommer definitivt att rekommendera Emma till våra vänner!
    Stort tack för den underbara rekommendationen, vad glad jag blir! Ännu gladare är jag såklart över den fantastiska lägenheten vi hittade till er, jag tror och hoppas ni kommer trivas jättebra! Alla lycko-önskningar från mig! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-11-08 Verifierad kund
    Lena har hjälpt oss både med att köpa och sälja i Sjöstan. Hon är väldigt förtroendeingivande och lugn, hon vill verkligen att bägge parter ska ha en bra upplevelse av affären. Engagerar sig till hundra procent, håller tät kontakt och har lotsat oss med säker hand hela vägen fram. Inte lika hetsig som vissa andra mäklare kan vara, vilket passat oss jättebra och vi är otroligt nöjda med slutpriset nu när vi sålde. Vi kan verkligen rekommendera Lena och skulle inte tveka att anlita henne igen framöver.
    Anna, vilket fantastiskt RECO ni gav mig. Stort tack! Det var ett sant nöje att samarbeta med er. Lena Kofoed
    2021-11-07 Verifierad kund
    Emma är en mycket kompetent mäklare. Bra bemött och snabba återkopplingar. Sedan är hon engagerad, kunnig, lyhörd och inte minst trevlig.
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Det har varit en rolig resa som jag är glad över att jag fick vara med på! Nu hoppas jag allt blir bra med nästa boende även om det är ett tag kvar! Vi ses! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-11-03 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Emma! Hon har varit otroligt professionell från vårt första möte till försäljning. Lägenheten såldes till ett pris över förväntan och allt gick väldigt smidigt. Rekommenderar varmt vidare!
    Stort Tack för den fina rekommendationen Rebecka! Jag är så glad att ni känner er nöjda och att försäljningen gick över förväntan! Nu gäller det bara att hitta nästa drömboende, jag håller tummarna och håller ögonen öppna! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-10-28 Verifierad kund
    En väldigt bra mäklare som fick ut det vi ville ha av försäljning. Enkel att ha att göra med.
    Vad roligt att ni är nöjda. Tack snälla för att ni tog er tid för feedback. Lena Kofoed
    2021-10-27 Verifierad kund
    Bra bemötande och professionellt intryck!

Använder gärna Lena vid framtida försäljningar.
    Det var ett mycket fint betyg att få från en köpare. Återkom gärna när det är dags att flytta någon dag. Stort tack! Lena Kofoed
    2021-10-21 Verifierad kund
    Lena har genom hela säljprocessen uppträtt professionellt men samtidigt personligt.
    Lena var hela tiden tillgänglig för frågor och vi kände att vi fick en bra kontakt.
    Strategin för försäljningen uppskattar vi.
    Återkoppling fick vi under hela processen.
    Resultatet blev mycket bra och vi är supernöjda.
    Det gör mig så glad att ni är nöjda. Ni har varit fantastiska hela säljprocessen.
    Kommer att sakna er här i Sjöstaden. Men ni vet var vi ses :)
    2021-10-20 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande, stöd och service.
    Tack snälla Emil för ditt fina RECO. Lena Kofoed
    2021-10-19 Verifierad kund
    Det var jättebra affär med Emma, vi köpte den lägenhet vi ville, snabbt och enkelt!
    Tack Kamila för rekommendationen! Så himla kul att vi lyckades hitta er drömlägenhet, jag håller tummarna för att ni ska stormtrivas, så ser vi även till att er försäljning går smidigt och tryggt till! Bästa hälsningar, Emma Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-10-19 Verifierad kund
    Emma är väldigt engagerad och kunnig. Anlitar gärna Emma igen
    Tack snälla för rekommendationen! Det har varit roligt hela vägen, hoppas nu allt blir bra framåt och att vi hörs igen! Ska bli spännande att höra vart ni hittar ert nästa drömboende!
    Ha det bäst!
    2021-10-18 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Att hon var ärlig, det uppskattar vi.

Positivt och kunskap och vilja.
    Hej Hans, vad tråkigt att du inte kände dig helt nöjd med affären (3/5). Jag vet inte riktigt vad som kunde ha gått bättre och ni verkade så nöjda när vi lyckades sälja lägenheten utan fotografering, för ett kanonpris på mindre än en vecka från första mötet och med endast 1 visning. Du får gärna återkoppla till mig och berätta vad som hade kunnat ändra betyget till högsta möjliga eftersom jag eftersträvar helt nöjda kunder.
    Bästa hälsningar, Emma
    2021-10-14 Verifierad kund
    Emma är en lyhörd och en väldigt kunnig mäklare i Hammarby sjöstad. Emma är ärlig och ser till allas bästa vilket ger en lyckad affär för alla parter. Vi sålde med Emma och både vi och säljarna var mycket nöjda med Emmas insats. Nu ska vi bara hitta nästa boende och vi hoppas det blir via Emma 🤩
    Stort tack Carolina för både rekommendationen och förtroendet! Att hjälpa er med försäljningen har varit ett rent nöje, och att vi även fick rekordpris var extra roligt! Jag håller tummarna för att ni hittar ert nästa drömboende snart! Ha det bäst! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-10-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemött, fick snabbt återkoppling när det efterfrågades något.
    Hade tid för en, inget som bara snabbt skulle avklaras utan gav en rätt uppmärksamhet.
    Tack för en fin rekommendation Micael! Jag hoppas att allt ska gå fortsatt bra med renoveringen och att ni ska trivas bra! Jag ser även fram emot att få komma upp och kika sen!
    Bästa hälsningar, Emma
    2021-09-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och stort engagemang.
    Mina förväntningar infriades mer än väl.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Emma är en mycket kompetent mäklare. Hon är saklig, trevlig och engagerad. Emma skötte försäljningen av bostaden på ett utmärkt sätt. Hennes beskrivning av objektet var mycket bra och viktig del av processen. Vi ger gärna Emma det bästa betyget!
    Stort Tack Urban för den fina rekommendationen! Det har varit ett sant nöje att jobba med er från första lunchen till målgång! Ha det så fint! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Högalid
    2021-09-08 Verifierad kund
    Väldigt personlig och stöttande. Tydligt att hon har lång och gedigen erfarenhet vilket kändes tryggt.
    Tack snälla Julia. Härligt att du är nöjd. Hoppas vi ses igen i framtiden. Lena Kofoed
    2021-07-26 Verifierad kund
    Emma var mäklaren som kändes rätt dirket när vi träffades. Hon. gav ett förtroendeingivande intryck. Under säljprocessen har Emma levererat i toppklass med återkopplingar, vart lyhörd för vi själva tycker och kommit med egna förslag på hur vi bör agera. Försäljningen nådde vi våra mål innan utsatt tidsram. Vi kan verkligen rekommendera Emma som mäklare!
    Wow vilken härlig rekommendation att läsa, vad glad jag blir! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas verkligen ni ska trivas bra på nästa ställe, vi kommer väl säkert springa in i varandra =) Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-07-19 Verifierad kund
    All was fine. We were happy with the process and support we had.
    2021-06-17 Verifierad kund
    Lena är supertrevlig och duktig! Var alltid lätt att få tag på och höll oss alltid uppdaterade genom processen. Rekommenderar varmt!
    Tack snälla Tove för att du tog dig tid att rekommendera mig.
    Hoppas ni ska trivas riktigt bra i Sjöstaden.
    Trevlig sommar!
    2021-06-14 Verifierad kund
    Lena är ett proffs - har både köpt och sålt med hennes hjälp med väldigt bra resultat.
    Hon är påläst, kan området, erfaren och brinner verkligen för sitt arbete.
    Ger henne mina allra bästa rekommendationer.
    Supertack för det :) Hoppas ni får en bra sommar och att du kommer njuta i ditt nästa boende vi havet.
    Trevlig sommar!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Lena är supertrevlig, rutinerad, påläst och erfaren. Vi kan varmt rekommendera Lena!
    Tack snälla för er fina rekommendation. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    2021-06-07 Verifierad kund
    Emma var väldigt lättsam, kunnig och superbra! Kan varmt rekommendera!
    Stort tack för rekommendationen Emma! Hoppas allt ska gå bra med renovering och flytt nu! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-06-06 Verifierad kund
    Köpte bostad via Sofia.
    Fick ett väldigt trevligt och bra bemötande, och svar på alla frågor och funderingar kring bostaden. Sofia är lugn och professionell, och alltid tillgänglig. Hela köpprocessen kändes väldigt smidig och trygg.
    2021-06-04 Verifierad kund
    Tydlig och snabb kommunikation, professionell, och trevlig. Kan rekommendera!
    Stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att allt ska gå bra med inflytten och att du ska trivas bra! Trevlig sommar! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-06-04 Verifierad kund
    Jag och min man har köpt en lägenhet i Hammarby Sjöstad av Lena. Vi blev mycket bra bemötta av Lena. Hon var intresserad av vad vi ville ha och genomförde affären på ett snabbt smidigt och proffsigt sett
    Vad bra att ni är nöjda. Tack för att ni tog er tid att skriva så fin referens. Lena Kofoed
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    2021-06-03 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Glad, pigg och proffsig. Kan verkligen rekommendera henne.
    Tack snälla ni för den fina referensen. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    2021-06-02 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd och professionell. God ordning och reda på alla avtal och bra kommunikation med både mig som köpare och säljarna.
    Härligt Emma att du är nöjd. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra. Tack för fina referensen. Lena Kofoed
    2021-06-01 Verifierad kund
    Sålde min bostad nyligen och fick mycket hjälp och Emma fanns hela tiden tillgänglig
    Tack för omdömet Patrick! Hoppas renoveringen går bra och att ni ska trivas i er nya lägenhet! Ha en fin sommar! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-06-01 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare, rekommenderas starkt!
    Stort tack Johan! Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten och hinner nyttja takterrassen massor! Trevlig sommar! Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad