Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Om du vill bo i en stadsdel med marina miljöer och skärgårdskänsla, är Hammarby Sjöstad något för dig. Här bor du med promenadavstånd till både Södermalm och Sickla och massor av parker, bryggor, restauranger och kajer i närheten. Om detta är ett område för dig, ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån.

Vi har lång erfarenhet av branschen och god koll på alla boendemöjligheter i Hammarby Sjöstad. Här kan du välja och vraka mellan massor av exklusiva och charmiga bostadsrätter, vissa helt nybyggda. Varmt välkommen!

Läs vad 596 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-07-19
    All was fine. We were happy with the process and support we had.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-06-17
    Lena är supertrevlig och duktig! Var alltid lätt att få tag på och höll oss alltid uppdaterade genom processen. Rekommenderar varmt!
    Tack snälla Tove för att du tog dig tid att rekommendera mig. Hoppas ni ska trivas riktigt bra i Sjöstaden. Trevlig sommar! Lena Kofoed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-06-14
    Lena är ett proffs - har både köpt och sålt med hennes hjälp med väldigt bra resultat.
    Hon är påläst, kan området, erfaren och brinner verkligen för sitt arbete.
    Ger henne mina allra bästa rekommendationer.
    Supertack för det :) Hoppas ni får en bra sommar och att du kommer njuta i ditt nästa boende vi havet. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    2021-06-07
    Lena är supertrevlig, rutinerad, påläst och erfaren. Vi kan varmt rekommendera Lena!
    Tack snälla för er fina rekommendation. Trevlig sommar! Lena Kofoed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-06-07
    Emma var väldigt lättsam, kunnig och superbra! Kan varmt rekommendera!
    Stort tack för rekommendationen Emma! Hoppas allt ska gå bra med renovering och flytt nu! Emma Maurin
    2021-06-06
    Köpte bostad via Sofia.
    Fick ett väldigt trevligt och bra bemötande, och svar på alla frågor och funderingar kring bostaden. Sofia är lugn och professionell, och alltid tillgänglig. Hela köpprocessen kändes väldigt smidig och trygg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-06-04
    Tydlig och snabb kommunikation, professionell, och trevlig. Kan rekommendera!
    Stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att allt ska gå bra med inflytten och att du ska trivas bra! Trevlig sommar! Emma Maurin
    2021-06-04
    Jag och min man har köpt en lägenhet i Hammarby Sjöstad av Lena. Vi blev mycket bra bemötta av Lena. Hon var intresserad av vad vi ville ha och genomförde affären på ett snabbt smidigt och proffsigt sett
    Vad bra att ni är nöjda. Tack för att ni tog er tid att skriva så fin referens. Lena Kofoed
    2021-06-03
    Trevligt och bra bemötande. Glad, pigg och proffsig. Kan verkligen rekommendera henne.
    Tack snälla ni för den fina referensen. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    2021-06-02
    Trevlig, lyhörd och professionell. God ordning och reda på alla avtal och bra kommunikation med både mig som köpare och säljarna.
    Härligt Emma att du är nöjd. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra. Tack för fina referensen. Lena Kofoed
    2021-06-01
    Sålde min bostad nyligen och fick mycket hjälp och Emma fanns hela tiden tillgänglig
    Tack för omdömet Patrick! Hoppas renoveringen går bra och att ni ska trivas i er nya lägenhet! Ha en fin sommar! Emma Maurin
    2021-06-01
    Super trevlig mäklare, rekommenderas starkt!
    Stort tack Johan! Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten och hinner nyttja takterrassen massor! Trevlig sommar! Emma Maurin
    2021-05-12
    Saklig. Engagerad. Tydlig kommunikation.
    Tack snälla Camilla för den fina referensen. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    2021-05-05
    Köpte lägenhet av en kund med Emma som mäklare.

Emma höll mycket god kommunikation under hela processen. Köpet strulade lite för säljarna.

Emma var lätt att få tag på och återkopplade till oss regelbundet.
    Tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas allt gick bra med utflyttar och inflytt trots lite tajt med tid. Lycka till med den nya bostaden och hör av er om jag kan hjälpa er med något! Emma Maurin
    2021-05-03
    Köpte lgh. Har stort förtroende for Lena. Hon är proffs, seriös och rolig! Allt gick snabbt, rätt och bra.
    Basta rek +++++++++
    Mvh och tack!
    Ole
    Stort tack snälla för rekommendationen. Härligt att ni är nöjda.. Trevlig helg! Lena Kofoed
    2021-04-13
    Hon var riktigt professionellt och aktivt, vi är verkligen glada
    2021-04-09
    Sålt bostadsrätt.
    Fick direkt fullt förtroende för Lena. Samarbetet gick helt perfekt och uppskattade Lenas proffsiga sätt sköta försäljningen på. Förväntningarna infriades med råge. Fick direkt kontakt om något var oklart. Så nöjd på alla sätt.
    Stort tack Barbro, Känns så bra att du är nöjd. Det var verkligen roligt att arbeta med dig. Lena Kofoed
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-04-01
    Ett trevligt bemötande när vi sålde vårat hus.
    Över alla förväntningar
    Tack för rekommendationen! Hoppas allt är bra med er! Hälsningar Emma Emma Maurin
    2021-04-01
    Jag är såå nöjd o glad för att jag träffat Lena o valde henne att sälja vår lgh. Lena är mycket proffsig o ffa skyndade inte på försäljningen utan lät det gå i min takt. Jag kan varmt rekommendera henne för en trygg försäljning.
    Tack snälla Ulla för din recension. Jag är så glad att det känns bra för dig. Lena Kofoed
    2021-03-21
    Koll på läget och erfaren. Trevligt bemötande. Snabb hantering.
    Tack Daniel, Hoppas du kommer att trivas riktigt bra. Lena Kofoed
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Rälla
    2021-03-12
    Emma hjälpte oss på ett mycket bra sätt när vi köpte vårt hus på Öland. Emmas lugna, sakliga och professionella personlighet blev en trygghet för oss som köpare. Under hela processen kände vi oss väl informerade, uppmärksammade och viktiga.
    Våra förväntningar på Fastighetsbyrån var sedan tidigare höga. Emma både bekräftade och överträffade våra förväntningar.
    När det blir tid för nästa husaffär kommer Fastighetsbyrån att vara det självklara förstahandsvalet.

Birgitta & Mats Åhlin
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen! Hoppas att infirandet av det nya huset och året blev bra och att ni ska fortsätta trivas! Emma Maurin
    2021-03-12
    Perfekt från början till slut.
    Bara positivt
    Tack Tobbe, både för rekommendation och förtroendet! Jag är glad över att allt gick så smidigt och bra! Sköt om er! Emma Maurin
    2021-03-11
    När vi köpte stuga på Öland var det Emma som tog hand om detta. Det jag främst tänker på är att hon var tillgänglig. Svarade på frågor och hörde av sig tillbaka. Hon hade också alltid ett positivt bemötande.
    Tack för rekommendationen Magnus! Jag hoppas ni ska trivas bra och få många fina somrar i Kårehamn! Emma Maurin
    Är jättenöjd med Emma. Inget och klaga på. Stuga på Öland. Kårehamn
    Tack för förtroendet och rekommendationen! Sköt om er! Emma Maurin
    Hej
    Köpte ett fritidshus i somras.
    Det blev en snabb affär, som var positivt för oss. Vill ha tillträde så snabbt som möjligt.
    Utan mäklarens hjälp och även bankens, hade det inte varit möjligt.
    Vi fick hjälp när vi behövde och vi stortrivs med fritidshuset. Det känns verkligen rätt:)
    Mäklaren var bra och ville att det skulle kännas rätt, gjorde så det blev smidigt med hela affären.
    Så himla kul att vi hittade rätt ställe till er, det ska kännas rätt! Önskar er många fina somrar på Öland! Emma Maurin
    • Kolstad
    2021-03-11
    Vi har sålt en fastighet i Borgholm på Öland. Vårt val var Fastighetsbyrån och mötet med mäklare Emma Maurin ingav stort förtroende.
    Våra förväntningar var tillgänglighet, service samt rådgivning vilket till fullo infriades av Emma.
    Hela försäljningen genomfördes ovanligt snabbt mycket beroende på Emmas kunskaper och förmågan att "läsa" säljare och kund.
    Tack snälla för det fina omdömet men framförallt för förtroendet och den trevliga kontakten! Självklart kul att affären gick så smidigt men på något sätt tråkigt att det gick så fort. Ha det bra tills vi möts igen Emma Maurin
    2021-03-10
    Fritidshus Öland. Vi fick ett bra bemötande av Emma, hon informerade kontinuerligt och vi uppfattar att hon följde upp alla spekulanter på ett korrekt sätt. Möjligen gav hennes kollega som var med vid första kontakten, lite för höga förväntningar.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda med Emmas arbete.
    Stort tack för rekommendationen och förtroendet! Emma Maurin
    • Sjöstugan
    2021-03-10
    Emma var aktiv och engagerad vid försäljningen av vår stuga, vilket ledde till ett snabbt avslut med minimalt arbete från vår sida.
    Tack för förtroendet och rekommendationen! Emma Maurin
    • Köpingsvik
    2021-03-09
    Emma sålde ett nybyggt fritidshus med en attefallshus.

Jag blev väldigt bra och välkomnade bemöt.

Förväntningar var att det skulle bli en smidig affär och få bra betalt för fastigheten och det blev en lyckad försäljning med en snabb och smidig affär.

Jag tyckte Emma är en väldigt proffsig och duktig mäklare som alltid är trevlig och glad. Hon stajlade även jätte snyggt och kom med bra tips inför fotografering och visning. Jag är helnöjd
    Tack Daniel! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till framåt! Emma Maurin
    • Långlöt
    2021-03-09
    Köpte sommarhus på Öland.Emma Maurin är mycket tillmötesgående och kompetent mäklare.Hon vill gärna hjälpa till och få fram den information man undrar över.Vi är mycket nöjda med Emma Maurin och den nya sommarstugan.

Mvh familjen Åhsberg
    Tack för rekommendationen, jag hoppas ni ska trivas bra! Emma Maurin
    2021-03-09
    Fick hjälp av Emma att sälja en sommarstuga på Öland.
    det gick snabbt och smidigt trots dessa Corona tider.
    Emma var alltid snabb att svara så affären gick smidigt.
    skulle lätt kunna tänka mig att vända mig till Emma igen.
    MVH//Peter
    Tack Peter för rekommendationen och lycka till framåt! Emma Maurin
  • Karl Jörgen F
    2021-03-09
    Emma anlitades vid försäljningen av vårt sommarboende med året runt standard på östra sidan av Öland våren 2020. Det omedelbara intrycket var mycket positivt och lade grunden till den fortsatta processen. En process som präglades av hennes drivkraft, arbetskapacitet och känsla för löpande återkoppling.
    Våra förväntningar på en snabb och transparent avyttring av fastigheten överträffades med marginal, liksom det ekonomiska utfallet.
    Återigen stort tack för förtroendet och den roliga försäljningsprocessen! Den fina rekommendationen värmer, är ni nöjda är jag nöjd! Tusen tack, sköt om er! Emma Maurin
    • Föra
    2021-03-09
    Emma var mäklare när vi köpte sommarställe på Öland. Emma är mycket engagerad och har koll på detaljerna. Hon återkommer med svar på frågor. Balanserad och positiv men inte för säljig. Vi är mycket glada över att Emma stöttade oss och skötte hela processen så klanderfritt. Tack Emma, och lycka till!
    Tack för de fina orden, det gläder mig att ni trivs så bra! Hoppas ni får många underbara somrar på Öland! Emma Maurin
    • Löttorp
    2021-03-09
    Hela säljprocessen var otrolig smidig med Emmas professionella hjälp. Tack vare henne är jag oerhört nöjd med min försäljning och rekommenderar henne varmt till andra som går i försäljnings eller köptankar. 10/10 alla dagar i veckan!
    Tack igen Felicia för förtroendet, det trevliga samarbetet och den fina rekommendationen! Emma Maurin
  • skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-03-05
    Köpte lägenhet av Lena 2017 och fick nu även hjälp vid försäljning av samma lägenhet. Mycket professionellt och snyggt genom hela försäljningen. Trevligt och varmt bemötande. Är väldigt nöjd!
    Tack snälla ni för er fina recension. Det känns så bra att ni är nöjda. Lena Kofoed
    2021-03-04
    Intresserad, hittade snabbt köpare som hon sålde in lägenheten till på ett föredömligt sätt.
    Tack för ett trevligt samarbete och ett fint omdöme! Hoppas ni ska trivas bra i villan! Emma Maurin
    2021-03-03
    Har köpt en lgh genom Fastighetsbyrån Hammaby Sjöstad.
    Kan varmt rekommendera
    Lena Kofoed som har varit ett stort och tryggt stöd under hela processen.
    Alltid med ett vänlig bemötande!!
    Tack Ulla, Det var så trevligt att få sälja till dig. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra. Lena Kofoed
    2021-02-19
    Lena har skött sitt uppdrag på ett servicemässigt bra sätt med den professionalitet jag har förväntat mig.

Lycka till i fortsättningen Lena
    Tack Per för att du tog dig tid att svara och tack för fin referens. Lena Kofoed
    2021-02-18
    Tillgänglig och tillmötesgående. Inga problem vid köp.
    Tack Erik! Hoppas verkligen att du kommer trivas riktigt bra. Lena Kofoed
  • skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2021-02-17
    Sofia hjälpte oss med försäljning av vår mammas Lght i Hby Sjöstad. Hon ingav förtroende från start genom sitt lugn och sitt professionella förhållningssätt. Budgivningen drog ut på tiden och Sofia höll i den på ett sätt så vi involverade kände oss lugna och nöjda också med slutresultatet.
    Vi rekommenderar henne varmt.
    2021-02-12
    Köpt och sålt bostadsrätt
    Trevligt och med hela tiden ett positivt bemötande.
    Hoppades på ett snabbt avslut och det levde mäklaren upp till med ett utmärkt resultat
    Allt har varit mycket bra, bara positivt
    Tack snälla, vilken fin referens. Det var ett sant nöje att samarbeta med er. Tack! Lena Kofoed
    2021-02-12
    Toppenmäklare. Trevlig, kunnig, serviceminded, kundfokuserat bemötande, vi är supernöjda.
    Tack Maria, vad glad jag blir. Det var verkligen roligt att samarbeta mer er. Vi ses i april! Lena Kofoed
    • Maria
    2021-02-04
    Härlig, lugn mäklare, utan en massa dumt snack. Vi fick en bra start på vårt nya boende.
    Tack Mattias! Underbart att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas som fisken :) Lena Kofoed
    2021-01-20
    Lena hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Den tredje affären hon hjälpt oss med. Proffsig och kunnig och lätt att ha att göra med.
    Väldigt smidigt att göra affärer med Lena, de har också en duktig fotograf som hjälper till att beskriva lägenheten på ett väldigt bra sätt.
    Tack snälla ni för er rekommendation. Jag kommer att sakna er ! Lena Kofoed
  • David A
    2021-01-15
    Köpt lägenhet i Hammarby sjöstad. Alltid fantastiskt bemötande från Sofia Kofoed mäklaren, hon är väldig duktig och professionell, har dessutom mycket kunskap om området och även föreningen. Jag kände mig trygg från början till slut då det är första gång för mig att köpa bostad. Hon är trevlig och jätte glad person, ska definitiv varmt rekommendera henne.
    2021-01-11
    Väldigt professionellt och gjorde inköp väldigt enkelt för oss
    Härligt att ni är nöjda. Säg bara till om ni funderar på något som jag kan hjälpa till med. Lena Kofoed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2020-12-26
    Vi har med hjälp av Fastighetsbyråns sålt vår lägenhet i Hammarby Sjöstad och vi är mycket nöjda med den snabba och proffsiga servicen!
    2020-12-19
    Köpt kanonfin lägenhet i Luma.
    Lena var lugn o saklig samt betydande hjälpsam med Allt! Kan bara rekommendera å det varmaste.
    Tack snälla för din recension. God fortsättning på det nya året. Lena Kofoed
    2020-12-07
    Lena var mycket kompetent, trevlig och professionell under processen där vi köpte vår lägenhet.
    God fortsättning på det nya året. Härligt att ni är nöjda. Ha det så bra! Lena Kofoed
    2020-12-03
    Köpt bostad och allt sköttes ytters proffsigt och bra av Lena . Vi är helnöjda