Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, 131 55 Stockholm — Visa karta

Om du vill bo i en stadsdel med marina miljöer och skärgårdskänsla, är Hammarby Sjöstad något för dig. Här bor du med promenadavstånd till både Södermalm och Sickla och massor av parker, bryggor, restauranger och kajer i närheten. Om detta är ett område för dig, ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån.

Vi har lång erfarenhet av branschen och god koll på alla boendemöjligheter i Hammarby Sjöstad. Här kan du välja och vraka mellan massor av exklusiva och charmiga bostadsrätter, vissa helt nybyggda. Varmt välkommen!

Läs vad 531 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

• 2020-09-15

Alona L skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    We were selling our apartment with Sofia. It took for us less than a week to have a good proposition and sell apartment.
    Sofia was motivated to do private visiting and show apartments to persons who can not attend main visiting, but interested in property. Also she was always on the line and answering our questions quickly. We would love to spend with her more time on discussing selling scenarios to set price expectations for different cases, like buying without main visitings.

We like her attitude and would recommend to hire her to sell your property. Läs mer
  • 2020-09-07

Therese B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Professionell, lösningsorienterad, snabb samt lång erfarenhet och kunskap av fastighetsmarknaden i Hammarby Sjöstad. Rekommenderar Lena varmt som mäklare. Läs mer
    2020-09-17 Lena K svarar Therese B
    Tack snälla Therese, jag blir så glad.

Det var väldigt roligt att du både köpte an lägenhet av mig och att jag fick sälja din lägenhet.
    Jag tackar ödmjukt.
  • 2020-08-31

Sebastian E skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sofia är supertrevlig, hjälpsam och är alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-08-31

Patrik A skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Kort och gott så blev vårt boende sålt, men vi har inte upplevt att Fastighetsbyrån gjort någonting utöver vad man minst kan förvänta sig. Läs mer
    2020-09-17 Lena K svarar Patrik A
    Tack Patrik
    för återkopplingen.
  • Pernilla B

2020-08-30

Pernilla B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är väldigt erfaren och har ett stort nätverk av potentiella köpare. Vi sålde vår fyra i Hammarby sjöstad och fick mycket bra pris för den. Lena är dessutom alltid tillgänglig för att svara på frågor mm. Och trevlig! Läs mer
    2020-09-17 Lena K svarar Pernilla B
    Tack snälla ni. Jag blir så glad av att ni är nöjda.
  • 2020-08-19

Helena F skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena helped us sell our apartment quickly and at the price we had hoped for. She is experienced, professional, approachable and kind. She genuinely enjoys the work and went out of her way to help us with our buying as well as selling. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Helena F
    Thank you for your recommendation. It's fun to work with you.
  • 2020-08-17

Pier Z skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sofia var proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med. Tycker hon gjorde ett toppen jobb med vår lgh försäljning på Hammarby allé 53B. Läs mer
  • 2020-08-06

Urban N skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sickla Kanalgata 91, bostadsrätt.

Trevlig och mycket serviceminded. Hjälpte till med hantera en komplex situation där säljarna bodde utomlands. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Urban N
    Härligt Urban att ni är nöjda även om det var lite krångligt.
  • 2020-07-15

Tuija L skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena visade stor tålamod i en tid som var krävande. Hon lyckades med min försäljning så att jag blev nöjd med resultatet. Lena är flexibel och lätt att kommunicera med. Kan rekommendera henne. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Tuija L
    Tack Tuija, Hoppas det blir bra med ditt nya boende.
  • 2020-07-06

Esther H skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    She is a great agent! Driven, fast & supportive!
    Simplicity to make things happen! Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar Esther H
    Thank you Esther for your recommendation. It was fun working with you.
  • 2020-07-06

Robert H skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lätt att jobba med, tydlig med vad hon tyckte, och man får en känsla att man kan lita på henne. Läs mer
  • 2020-07-03

K M skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är väldigt bra! Vi fick snabba svar och en snabb affär, vilket var perfekt för oss. Kan verkligen rekommendera Lena. Läs mer
    2020-08-22 Lena K svarar K M
    Härligt att ni är nöjda och ger mig feedback. Tack!
  • 2020-06-04

Patrik A skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Slutpriset blev ungefär som förväntat. Läs mer
  • 2020-04-27

Helen K skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet genom fastighetsbyrån i Sjöstan , vår mäklare Fanny Edlund Asfour har tagit hand om försäljningen på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2020-04-27 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Helen K
    Tack Helen för din fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, annars är ni alltid välkomna tillbaka till Sjöstan :)
  • Claes Olof P

2020-04-19

Claes Olof P skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en lägenhet i Sjöstan.
    Lena har varit professionell och tjänstvillig, och uppfyllt våra förväntningar! Läs mer
    2020-04-28 Lena K svarar Claes Olof P
    Härligt att ni är nöjda Claes!
    Ni kommer säkert att trivas riktigt bra.
  • Agneta E

2020-04-09

Agneta E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena hjälpte oss på bästa sätt med att förmedla vår drömbostad i Hammarby Sjöstad!
    På ett professionellt och omtänksamt sätt ombesörjde hon hela affären, från visning till inflyttning!
    Kan varmt rekommendera Lena som mäklare, en engagerad part i en av livets viktigaste affärer! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Agneta E
    Tack Agneta för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er drömbostad. Trevlig helg!
  • 2020-04-05

Per E skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en trea på Jan Inghes torg 50, Lena var mäklaren för bostaden. Hon var noggrann, tydlig, trevlig och hade alltid ett professionellt bemötande. Hon hjälpte oss också med en ändring i kontraktet med ett positivt bemötande.
    Lena lever upp till alla våra förväntningar, och vi kan varmt rekommendera henna som mäklare om du ska sälja i Sjöstan. Tack Lena! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Per E
    Tack!
    Härligt att ni är nöjda. Det var mycket trevligt att samarbeta med er.
  • 2020-04-05

Mattias S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har sålt med Lena, som på rekordtid tog fram objektsbeskrivning, anlitade fotograf, fotade och hela tiden med en positiv och bra dialog. Vi fick lägenheten såld innan visning till ett bra pris.

Lena har varit professionell med stor humor, och vi har känt oss trygga genom hela processen, och kan därför varmt rekommendera att anlita henne.

Mattias & Camilla Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Mattias S
    Tack snälla ni!
    Ja det gick undan. Tack för bra samarbete.
  • 2020-04-03

Andreas S skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
  • 2020-03-19

Thomas S skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och saklig. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-24

Michael W skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket korrekt och tydlig mäklare bästa mäklaren vi har träffat.Lena ser bara möjligheter förträfflig person Läs mer
    2020-02-26 Lena K svarar Michael W
    Tack snälla ni!
    Det har varit så roligt att samarbeta med er.
  • Janine F

2020-02-17

Janine F skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt lgh i henriksdalshamnen ,
    Mycket trevligt och lugnt , proffsigt bemötande . Lena var alltid tillgänglig, svarade snabbt på frågor och funderingar ,
    Det gjorde att vi kände oss säkrare på vår flytt.
    Vi är helt nöjda . Läs mer
    2020-02-17 Lena K svarar Janine F
    Tack snälla Janine. Härligt att nöjda. Säg bara till om jag kan hjälpa till med något.
  • 2020-02-11

Helena C skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Är snabb och återkoppla och hjälper en under hela affären. Vi sålde vår lägenhet med Lena och kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Lena K svarar Helena C
    Tack snälla Helena,
    Härligt att ni är nöjda.
  • 2020-01-23

Katarina B skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Har sålt en bostadsrätt (4:a) i Hammarby Sjöstad.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Alltid tillgänglig. Enkel kommunikation.
    Hade förväntat mig mer budgivning och högre tryck på budgivning då det pratades mycket om vilken efterfrågan det var på 4:or i Hammarby Sjöstad. Svårt veta faktorer till detta såklart. Läs mer
  • 2019-12-22

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt en nybyggd hyresrätt.
    Blev bra bemött men han var inte påläst om många saker vi ville ha svar på. Läs mer
  • 2019-12-17

Jennifer K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena är bäst! Vi är så nöjda med henne. Hon har stöttat oss hela vägen och verkligen gjort allt för att få igenom affären. Och till slut lyckades det :) Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Jennifer K
    Tack snälla ni för er fina rekommendation. Ni är bäst! Vi fixar dubbel uppsättning kartonger.
  • 2019-12-13

Mona S skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpt lägenhet. Trevligt o bra bemötande. Vi fick det som vi förväntade, bra info, snabb på återkoppling. Vi är sammantaget nöjda! Läs mer
    2019-12-13 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Mona S
    Tack för fint omdöme! Hoppas ni trivs i lägenheten :)
  • 2019-12-11

Anna B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    en tvåa i Sjöstaden. Väldigt trevligt bemött, ställde upp med visning på annan tid utan problem. Prof och trevligt hanterat. Ordning och reda Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anna B
    Härligt Anna att du är nöjd. God Jul!
  • 2019-11-22

Anders Å skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevlig och lätt att prata med. Stor erfarenhet. Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anders Å
    Bra att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs.
    God Jul!
  • Kai H

2019-11-18

Kai H skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Tobias.
    Snabb på att återkoppla och professionellt bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2019-11-15

Diana A skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag och min man sålde vår lägenhet och Tobias vår märklare som hjälpte oss med försäljning var mycket professional och trevlig.

Det var trevlig och tryggt att jobba med Tobias Läs mer
  • 2019-11-07

Gunilla O skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har både köpt och sålt bostad med Lena som mäklare och vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-11-20 Lena K svarar Gunilla O
    Tack snälla du för er fina rekommendation.
    Lena K gillar detta
  • 2019-10-31

Marta D skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har såld flera lägenheter med Fastighetsbyrån i Sjöstaden, och har höra förväntningar av mäklarna, eftersom alla har varit så professionella, engagerade och måldrivna. Och Sofia tillhör teamet: stark rekommenderas för sin engagemang, ödmjukhet och effektivitet. Läs mer
    2019-10-31 Sofia K svarar Marta D
    Tack snälla Marta för ditt fina omdöme.
  • 2019-10-30

Viktor K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Supertrevligt och lättsamt bemötande. Snabb affär och avslut! Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-10-30 Lena K svarar Viktor K
    Härligt att höra. Tack!
    Hoppas ni kommer att trivas väldigt bra.
    Lena K gillar detta
  • 2019-10-19

Scott K skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Fantastiskt bemötande professionell ödmjuk och lyhörd Läs mer
  • 2019-10-19

Erik L skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Tobias var väldigt trevlig, lätt att få tag på samt Mkt påläst på fastigheten och området. Läs mer
  • 2019-10-15

Anna N skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi köpte en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Lena var trevlig, lugn, lätt att få tag på, gjorde ett väldigt bra jobb. Rekommenderar henne varmt! Mvh Anna. Läs mer
    2019-10-30 Lena K svarar Anna N
    Underbart, vad glad jag blir. Tack !
  • 2019-10-14

Karin S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har via Lena Kofoed sålt en lägenhet i Hammarby Sjöstad och är mycket nöjd. Allt gick mycket fort och bra. Anledningen till att jag valde Lena är att jag varit på många visningar där Lena varit mäklare och det har alltid varit proffsigt. Hon är ärlig och korrekt. Läs mer
    2019-10-31 Lena K svarar Karin S
    Tack snälla Karin för ditt fina omdöme.
  • 2019-10-07

Vanessa Z skrev om Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Köpte en bodstadsrätt i Hammarby Sjöstad, fick ett utmärkt bemötande av Fanny. Proffsig, snabb och stöttande. Den dagen jag skall sälja kontaktar jag Fanny.

/Vanessa Läs mer
    2019-10-07 fanny.asfour@fastighetsbyran.se svarar Vanessa Z
    Tack för din fina kommentar Vanessa! Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • 2019-10-02

Stig S skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemött.
    Förväntningarna överträffades med råge.
    Stort engagemang och kompetens hos mäklaren. Läs mer
    2019-10-31 Lena K svarar Stig S
    Härligt Stig att ni är nöjda. Det är jag med.
  • 2019-09-26

Anna-Lena L skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålt 3 rum och kök. Utmärkt service. Mer än nöjd med resultatet. Överträffade mina redan höga förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-25

Charlotte N skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena var mkt driven och hjälpte oss på ett utmärkt och engagerat sätt. Var hela tiden ärlig, öppen och transparent i sitt arbetssätt. Hon levererade i slutändan ”det lilla extra” och vi är mkt nöjda Läs mer
    2019-09-26 Lena K svarar Charlotte N
    Tack snälla Charlotte för ert fina omdöme.
  • 2019-09-23

Thomas K skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena hjälpte oss att hitta den lägenhet som vi letat efter under en lång tid.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Både vi som köpare och säljare blev nöjda. Läs mer
    2019-09-26 Lena K svarar Thomas K
    Härligt att ni blev nöjda. Fantastisk fin lägenhet ni köpte.
  • 2019-09-11

Sandra J skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena har varit väldigt lätt att sammarbeta med och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-16 Lena K svarar Sandra J
    Tack snälla Sandra för ditt fina omdöme.
  • 2019-09-01

Gunilla B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålt en lägenhet. Lena K visade stort engagemang och gjorde jobbet. Läs mer
    2019-09-16 Lena K svarar Gunilla B
    Vad glad jag blir Gunilla att ni är nöjda.
  • 2019-09-01

Henrik T skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Social, förtroendeingivande och effektiv. Läs mer
    2019-09-16 Lena K svarar Henrik T
    Härligt Henrik att du är nöjd.
  • 2019-08-14

Adrian M skrev om Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Proffsigt bemötande och superb service. Var väldigt behjälplig kring tillträddestiden på inköpt bostad och alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar. Läs mer
    2019-10-31 Sofia K svarar Adrian M
    Tack snälla för omdömet Adrian! Och grattis än en gång till din fina lägenhet!
  • 2019-08-09

Britt-Inger H skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena hade bra koll på vad som gällde för den lägenhet jag var intresserad av. I budgivningen var hon professionell och förstående i att jag var seriös spekulant samtidigt som jag inte var tillgänglig för budgivning ”7/24”. Lena var snabb i att återkomma vid de tillfällen jag sökte henne.
    Jag upplevde alltid att Lena litade på mig vilket gjorde att jag hade full tillit till henne.
    Dessutom lyckades hon kombinera rollen som professionell mäklare med att vara en trevlig människa. Lätt att ha att göra med helt enkelt. Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Britt-Inger H
    Tack snälla Britt-Inger för ditt engagemang med att skriva så mycket fint. Jag blir verkligen glad.
  • 2019-07-19

Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande, bra jobb och flexibel.
    Tack för fint jobb Läs mer
  • 2019-06-21

Bertil Å skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt en trea i sjöstan. Lena har skött affären på ett korrekt och lättsamt sätt. Läs mer
    2019-08-20 Lena K svarar Bertil Å
    Stort tack för er trevliga feedback.

Henriksdalsallén 35, 131 55 Stockholm