Robert Kassar

Robert Kassar

Robert Kassar är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

Robert Kassar har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Robert Kassar har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 267 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Kassar har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

267 omdömen om Robert Kassar

Sedan starten hos Reco 2017
Evelina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Snabb, enkel och smidig försäljning med Robert!

Kenyi L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Very good communication, and very friendly.

Britt-marie H
Årsta

Robert Kassar förmedlade mitt köp på snabbt och effektivt sätt.

Cristina V
Hammarby Sjöstad

Professionell mäklare som inger förtroende.

Ulrika G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Oengagerad- ex inte så tillmötesgående vid visning o knapphändig m information.

Svar från Robert Kassar

Hej Ulrika, När vi sålde Pers lägenhet så hade vi totalt 41 deltagare på visningarna. Det var väldigt mycket engagemang i lägenheten och jag bad dig höra av dig efteråt per telefon eller mejl så går vi igenom alla frågeställningar. Jag bad dig även att komma tillbaka på måndagsvisningen för att det generellt är lite färre människor, vilket du även gjorde. Jag vill minnas att vi stod en längre stund tillsammans och gick igenom möjliga förändringar och du tog till dig mina tips när jag dessutom hjälpte dig ta mått på plats....

Kiana M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Hjälpsam, snäll, alltid tillgänglig och bra.

Zohreh K
Årsta

Kändes personligt. Robert tog sig tid och var alltid tillgänglig och villig att hjälpa oss. Han hjälpte oss med allt, och lite till. Guidade oss fint genom hela processen. Rekommenderar varmt.

Anton A
Årsta

Vi kände oss mycket trygga och nöjda med Roberts arbete under hela processen. Han var trevlig, professionell och effektiv från första stund och gav löpande goda råd och bedömningar om allt från detaljer kring lägenheten till bredare marknadsskeenden. Utöver det uppvisade Robert mycket god servicekänsla och fanns alltid tillgänglig för frågor om stort och smått. Han är en utmärkt mäklare och vi kan varmt rekommendera honom.

Jeffrey C
Årsta

Jag som är ny på det här så är Robert rätta mäklaren. Han ser till att allt löser sig! Ger bra tips!

Christopher A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Glad, positiv och engagerad mäklare. Enkel att ha att göra med och fanns alltid tillgänglig. Rekommenderas starkt.