Robert Kassar
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 104 Läs vad Robert Kassar

• Sandra Maria C sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-30

Årsta
    Robert hjälpte oss att sälja vår 5:a, och det gick verkligen över förväntan! Trygg och kunnig mäklare som alltid fanns tillgänglig för våra frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med hur försäljningen gick från start till slut. Läs mer
  • Rickard S
    Rickard S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-30

Årsta
    Mycket trevlig och förtroendeingivande. Han gav inga glädjekalkyler och skötte hela affären mycket smidigt och bra. Rekommenderas! Läs mer
  • Gabriel M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-28

Vi har köpt vår första lägenhet via Robert Kassar på Fastighetsbyrån Årsta. Av alla mäklare vi har träffat så har Robert Kassar särskiljt sig med ett oerhört engagemang och det har lyst trygghet rakt igenom. Vi har haft lite fler frågor än vanligt då detta är vårat första köp, men till skillnad från andra erfarenheter så upplevdes vi aldrig till besvär. Utöver det exceptionella bemötandet har Robert även varit anträffbar på minuten, oavsett tid på dygnet. När det väl är dags att flytta så är Robert det självklara valet. Stort tack och bra jobbat! Läs mer
  • GABRIEL M skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-23

• Kimmo P sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-21

Årsta
    Robert hjälpte oss med att sälja vår lägenhet i Årsta. Rekommenderar verkligen ni kontaktar Robert om ni funderar på att sälja. Läs mer
  • JON M skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-19

Har sålt min lägenhet på Möckelvägen och Robert har varit mycket proffsig och till enorm hjälp under hela processen. Oerhört dedikerad vilket bl a yttrade sig i att jag fick sms med utkast på bostadsannonsen efter klockan 10 en fredagkväll. Stor koll på området och alltid lätt att få tag på, tvekar inte en sekund på att rekommendera Robert och ge högsta betyg här. Läs mer
  • Jan Anton Love A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-16

Köpt en lägenhet.
    Robert var öppen, trevlig och ödmjuk. Han var lättillgänglig under hela processen och återkom snabbt med svar på frågor. Läs mer
  • Irene K sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-15

Årsta
    Vår sammanfattning är att Robert Kassar har varit till våran belåtenhet när vi nu har sålt vår bostadsrätt med adress Malomajvägen och kan varmt rekommendera honom om ni letar mäklare med stort arrangemang.
    Irene och Janne Läs mer
  • Mathias S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-01

Mycket proffsigt och en grymt bra dialog mellan mig och mäklaren. Sammantaget är jag väldigt nöjd. Mvh Mathias Sernbrant. Läs mer
  • Kristoffer B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-21

Sålde min lägenhet i Årsta med Robert som mäklare. Robert jobbade bokstavligen dag och natt, jag fick notiser om bud mitt i natten som han då skrivit in manuellt. Hängiven, proffsig, trevlig och går alltid att få tag på, antingen via telefon eller sms. Robert har svar på allting man kan undra över vid en försäljning. Är riktigt nöjd med Robert. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie