Läs vad 152 Läs vad Robert Kassar

• 2021-01-10
    Mr Robert did a pretty god job in helping me find my dream apartment, he did all of the grinding, helped out on every corner and kept me up to date. He did his job 10/10, as a standard, and that is a high bar to jump over, and he excelled. I am thankful to have him on my side! Doing business with him was in fact a pleasure.
    Tomi S
    • 44.5 m²
  • 2021-01-06
    Robert är en lugn, klok och inkännande person som man genast känner förtroende för.
    Han har stor kunskap om det han jobbar med,, svarar snabbt på allt man undrar och känns aldrig stressad eller forcerad.
    Ger dessutom kloka och avvägda råd som gör att man tänker till själv. En mycket trygg person att lita till genom hela den stora process det innebär när man som jag sålde det hem jag haft i 15 år!
    Eva S
    • 54.5 m²
  • 2020-12-22
    Allt gick som smort inga problem med att få tag på medarbetare om så behövdes. Fantastiskt.
    Siv-helén N
    • 58.0 m²
  • 2020-12-10
    Robert gav redan i första kontakten ett professionellt intryck.
    Vi har sålt en bostadsrätt och det märktes tydligt att Robert utifrån sin erfarenhet och engagemang kan sitt arbete.
    Jag förväntade mig en seriös mäklare och Robert levde upp till förväntningarna. Det är enkelt och smidigt att nå Robert när man behöver det.
    Jag rekommenderar starkt att man väljer Robert som mäklare om man ska sälja en bostadsrätt i Årsta.
    Rabi O
  • 2020-12-10
    Robert hjälpte oss att sälja vår lägenhet innan vi ens hann få ut den på hemnet! Otroligt professionellt bemötande och han överträffade våra förväntningar!
    Susan O
  • 2020-12-06
    Jag sålde min bostad på 75 kvm i Årsta. Robert visade ett stort engagemang från dag ett till dess att bostaden blev såld.
    Robert är erfaren , vänlig och engagerad i sitt yrke .
    Kassem H
    • 75.5 m²
  • 2020-11-26
    Robert hjälpte oss sälja vår lägenhet och han gav bra råd och var lugn och trygg genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt från värdering till visning och kontrakt.
    Erik I
    • 57.0 m²
  • 2020-11-25
    Sålde bostadsrätten innan visning och var tydlig i hela processen. Rekommenderas!
    Robin F
    • 4:a
  • 2020-11-25
    Vi köpte en lägenhet i Årsta, hela processen fungerade mycket bra, Robert var tillgänglig, budgivning och all information sköttes mycket bra.
    Kent E
    • 42.5 m²
  • 2020-11-17
    Helt okey, tillmötesgående men lite slarvig i processen.
    Anne S
    • 53.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte