Robert Kassar
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 55 kunder tycker om Robert Kassar

• Eva I sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-02-18

3:a
    77m²
    Årsta
    Robert sålde vår trea i Årsta snabbt och proffsigt.
    Med sitt trevliga och engagerande sätt fick jag snabbt förtroende för Robert och han utförde försäljningen till vår fulla belåtenhet.
    Vi kan varmt rekommendera Robert!!!

Hälsar
    Eva och Jan Läs mer
  • Monica P
    Monica P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-02-03

Robert får utan tvekan mina allra varmaste rekommendationer! Trevlig, trygg och trovärdig. Och som han säljer! Svår marknad och min slitna trea utan balkong på årets fattigaste månad - ändå var det galet fullt på visningarna av min lägenhet och en stark budgivning gav mer än önskat resultat.

Efter att ha varit hemma och värderat min lägenhet ett par gånger de senaste åren, har Robert löpande hållit precis lagom och mycket vänlig kontakt. För mig var det därför givet att välja honom som mäklare, när det till slut var dags att köpa och sälja. Det gjorde jag verkligen väldigt rätt i!

Tack Robert - Årstas finest - för stor hjälp med allt och bäst bemötande! Läs mer
    2019-02-14 Robert K svarar Monica P
    Vilken fantastisk hyllning och vilka fantastiskt fina ord. Stort tack Monica! Det har varit en ära att få jobba med dig. Tackar ännu en gång för förtroendet och jag hoppas att du kommer att stormtrivas i ditt nya boende. Önskar dig all lycka framöver! :)
    Monica P gillar detta
  • Håkan R sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-01-26

Vi har sålt en 2:a i Årsta. Vi hade fått tips om att Robert Kassar var en duktig mäklare, och vi tycker att stämmer på alla sätt och vis. Vi har fått goda råd ang. prisläge, styling mm och presentationen av vår lägenhet blev utmärkt. Vi fick vår lägenhets såld tämligen omgående till ett hyfsat pris, i ett läge då marknaden var mycket trög (jan 2019). Så vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-14 Robert K svarar Håkan R
    Tusen tack Håkan och Ulla! Det har varit en tuff marknad visserligen, men det innebär bara lite hårdare jobb så löser det sig! Tackar igen för förtroendet och så hörs vi lite längre fram! :)
  • Elsa E köpte sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-01-02

Köpt en 2:a i Årsta på 44,5 kvm. Mäklaren har skött affären okej från början till slut. Dock sen vid ett par tillfällen. Detta kompenserades dock genom en god tillgänglighet via telefon, sms och mail i princip jämt. Läs mer
  • Kristina A sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-12-08

Robert Kassar har rekordsnabbt o med bästa resultatet sålt min lägenhet i Årsta! Han har varit helt fantastisk, lyhörd, skicklig och i särklass den bästa mäklaren jag har haft! Det här är den 13:e bostaden jag sålt så det finns lite att jämföra med! Robert Kassar får toppbetyg från mig!
    Vänligen Kristina Arnstad i Årsta Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Kristina A
    Hatten av för denna otroligt fina rekommendation. Vilken fin uppskattning Kristina! Tusen och tusen tack igen för ett gott samarbete. Vi gjorde detta tillsammans och du ska också ha eloge för din insats i det hela. Bugar och bockar för ditt förtroende och önskar dig all lycka borta på norra sidan! :)
  • leo S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-12-04

Robert var engagerad, otroligt snabb på att svara (även när man inte förväntade sig snabba besked, dvs. kvällar och helger)....lätt att göra med.. kam varmt rekommendera Robert! Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar leo S
    Bugar och bockar för ditt förtroende Leo. Självklart finns jag alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet. Lycka till med nya huset så hörs vi snart igen! :)
  • Marie E
    Marie E sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-30

Jag kunde fokusera på andra delar av mitt liv och tryggt lämna över arbetet med försäljningen i Roberts händer. Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Marie E
    Tackar så mycket för förtroendet. Kul att vi lyckades kliva över förväntningarna dessutom. Lycka till borta i Gustavsberg! :)
  • Barbro B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-30

Robert är en otroligt driven och kompetent mäklare som jag gärna rekommenderar!
    Otroligt engagerad, trevlig och lyckades med affären som vi båda blev nöjda med, tack! Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Barbro B
    Tusen tack Barbro. Nöjet var på min sida. Tack så mycket för förtroendet igen!
  • Lars G köpte sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-16

Undanhöll vissa detaljer om säljarna och informationen om föreningen var dålig Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Lars G
    Hej Lars!
    Denna kommentar kom lite oväntat för mig då din dotter har varit väldigt nöjd med min insats gällande erat köp, både innan köpet och även efter. Men självfallet uppskattar jag att även du delar med dig av din upplevelse av köpet. Om det är någon information som du har saknat gällande föreningen så får du gärna maila mig så ska jag se till att det är kompletterat inför framtida försäljningar i föreningen. Vi gör alltid vårt yttersta och uppdaterar all föreningsinformation inför varje försäljning. Detta gäller tex en historik på genomförda renoveringar, kommande underhåll, gemensamhetslokaler, avgiftsförändringar, övrig intressant info osv. Det är trist att min insats inte uppskattades, men jag tar till mig detta och får tacka för återkopplingen.
  • Ivan D sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-14

Robert Kassar skötte vår försäljning av vår lägenhet i Årsta med mycket gott resultat. Robert gav ett bra och förtroendegivande förstaintryck som kvarstod och förstärktes affären igenom. Vi är mkt nöjda med Robert. Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Ivan D
    Tusen tack Ivan. Kul att vi lyckades komma i mål till denna nivå. Strategi lönar sig alltid!
    Önskar Er all lycka i framtiden, bugar och bockar igen för förtroendet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie