Robert Kassar
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 72 Läs vad Robert Kassar

• Jonas H köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-07-19

Köpt en 3:a i Årsta. Vi fick ett bra bemötande och smidig affär. Läs mer
  • Anni R köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-07-08

Årsta
    Mycket kunnig, dedikerat och trevligt Läs mer
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-06-27

Årsta
    Genomtrevlig, trygg och enkel att ha att göra med. Proffsig men samtidigt en härlig kamrat att ha med sig på vägen!

Vi sålde en lite udda lägenhet i en liten förening - en utmaning för vilken mäklare som helst. Men Robert fick in stort intresse och vi fick den såld i tid till ett bra pris! Dock fick vi gå ner lite i pris i slutändan, men som plåster på det så bjöd han på flyttstädet - väldigt uppskattat! Läs mer
    2019-07-02 Robert K svarar Per S
    Tusen tack ännu en gång för förtroendet och ännu större tack för denna fina hyllning. Önskar er all lycka till på söder! :)
  • LENA S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-06-24

Årsta
    Robert har varit bra rätt igenom när jag har sålt min lägenhet på Järnlundsvägen 16.
    smidig, lugn och lätt att få tag på.

Kan rekommendera honom! Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar LENA S
    Det har varit väldigt kul att få jobba ihop Lena. Tack så mycket!
    Vi inväntar bägge dina tillträden nu. Hoppas du får en fin sommar! :)
  • ERIK U skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-06-19

Robert är ett fullblodsproffs som levererar på alla nivåer! Med mycket kort om tid gick vi från värdering till framgångsrik affär med oklanderligt stöd från Robert över tiden. Slutpriset överträffade den högre målsättningen med råge och vi hade roligt på vägen! Rekommenderas starkt!

Erik, Årsta Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar ERIK U
    Jag blir överväldigad av dina fina kommentarer Erik. Jag tackar ödmjukast för dessa ord och för ditt förtroende. Jag gör alltid mitt yttersta och ibland blir det lite bättre än väntat! Vi ses snart igen på tillträdet. Hoppas du får en fin sommar! :)
    Michel W gillar detta
  • Martin I skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-06-19

Högsta betyg! Alltid nåbar, väldigt engagerad och med mycket bra lokalkännedom. Väl insatt i föreningens ekonomi och allmän status. Vi kunde luta oss tillbaka och låta Robert göra jobbet. Kom förbi oss fredag kväll kl 19 på direkten efter att vi kontaktat honom. Därefter tog det endast 2 veckor så var lägenheten såld till ett bra pris. Ger Robert mina bästa rekommendationer Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Martin I
    Bug och bock för dessa ord Martin! Tack ännu en gång för förtroendet. Kul att Ni kände att Ni var i trygga händer. Önskar Er all lycka i det nya boendet! :)
    Michel W gillar detta
  • Fredrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-06-18

Årsta
    Jag är mycket nöjd med Roberts insats.

Han var driven, tydlig och höll mig hela tiden uppdaterad när jag skulle sälja min lägenhet i Årsta.

Robert har mycket bra lokalkännedom och jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Fredrik J
    Tusen tack Fredrik. Väldigt roligt att få höra att du känt att jag gjort mitt bästa. Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende! :)
  • Suzan A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-05-21

Årsta
    Lyhörd och väldigt hjälpsam genom hela processen. Svarar på alla frågor som kommer upp och väldigt bra på att bolla tankar med. Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Suzan A
    Tack Suzan. Kul att vi kom i mål rätt omgående. Önskar Er all lycka till i framtiden!
  • Andreas L
    Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-05-20

Årsta
    Väldigt trevlig, ordentlig och svarar snabbt vid frågor.

Gjorde ett utmärkt jobb att sälja våran lägenhet även i en svag marknad! Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Andreas L
    Tack för förtroendet Andreas! Det har varit väldigt kul att jobba ihop. Fy skam för den som ger sig! :-)
    Vi ses snart igen på tillträdet. Önskar dig allt gott!
  • Maria R köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-05-12

Årsta
    Jag har köpt en trea i Årsta.
    Robert var tydlig och noggrann vid kontraktsskrivning. Han var mån om att vi verkligen förstod vad alla delar av kontraktet innebar.
    Han var också mycket snabb och hjälpsam när det kom upp en fråga om en skada i lägenheten.
    Jag är mycket nöjd med Roberts arbete Läs mer
    2019-05-13 Robert K svarar Maria R
    Tusen tack Maria. Kul att du känner att jag har gjort allt jag kan för att hjälpa till. Du lär nog stormtrivas i lägenheten. Vi hörs framöver! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie