Robert Kassar
Registrerad mäklare sedan 2017-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 127 Läs vad Robert Kassar

• Rebecka B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-08-08

3:a
    Årsta
    Robert har hjälpt oss från början till slut med vår lägenhetsförsäljning och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Andi S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-08-06

Årsta
    sålt lägenhet i Årsta, på ett bra sätt.
    Förväntning uppnådes Läs mer
  • Sven-erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-28

Hej
    Positivt, proffesionellt bemötande och genomförande . Än är inte hela affären genomförd, men så här långt är vi mycket nöjda och mäklaren kom snabbt till skott med en som vi tycker bra affär för båda parter. Läs mer
  • BAKHTIAR H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-17

Otroligt genuin och rakt igenom bra mäklare och person. Supernöjd med den hjälpen jag fick av Robert vid köp av lägenhet, detsamma såg man i säljarna för bostaden. Båda parter är nöjda och glada med det gedigna arbete som Robert bistod med. Utöver det vill jag gärna tillägga att Roberts kunskaper inom fastighetsbranschen och området (Årsta) är utan tvekan det bästa jag varit med om i mäklarvägar. Jag har personligen sökt bostadsrätt i över 1,5 år och hittills inte mött en mäklare som Robert. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-07-17 Robert K svarar BAKHTIAR H
    Wow, hatten av för dina fina ord. Vilken fin hyllning! Jag är mycket tacksam och jag gör alltid mitt yttersta så att alla parter ska bli så pass nöjda som möjligt. Det ska bli kul att få följa din resa här i Årsta igen. Stort grattis ännu en gång! :)
  • Pontus W köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-12

3:a
    Köpt en 3:a i årsta.
    Professionellt och kunnigt bemötande Läs mer
  • Ida T köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-09

Årsta
    Köpte lägenhet i Årsta via Robert Kassar och var smidigt, professionellt och bra bemött. Läs mer
  • Klas M sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-05

Årsta
    Vi fick hjälp av Robert med att sälja vår 4:a i Årsta.

Från första början har vi känt oss väldigt väl bemötta av Robert som under försäljningsprocessen varit mycket följsam och anpassat sig efter våra önskemål över tid. När vi velat avvakta har han hållit en låg profil och när vi velat driva en försäljning tydligare har Robert på ett föredömligt sätt skapat intresse kring lägenheten på olika sätt.

Till vår stora glädje lyckades Robert styra upp en försäljning utan öppen visning av lägenheten och dessutom bidra till att uppnå ett pris vi är mycket nöjda med i en svår marknad.

Vi har med andra ord bara goda ord att komma med om Robert som vi definitivt kommer överväga att anlita igen när vi väljer att sälja lägenhet/hus nästa gång! Läs mer
  • Joakim N
    Joakim N köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-18

Årsta
    Fick hjälp av Roger att köpa bostad. Trevlig och professionell på alla sätt! Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Joakim N
    Hej Joakim,
    Jag känner en Robert men ingen Roger, haha!
    Tusen tack och stort grattis igen! :)
    Joakim N gillar detta
  • Leif Eric Gustav F köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-17

Gick som planerat! Uppskattas! Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Leif Eric Gustav F
    Grattis till sonens nya lägenhet. Han kommer att stormtrivas!
  • Kerstin Elisabeth F köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-17

Robert Kassar är trevlig, proffsig och är snabb. Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Kerstin Elisabeth F
    Stort stort tack och grattis till ditt nya boende! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie