Robert Kassar
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 51 kunder tycker om Robert Kassar

• Kristina A sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar har rekordsnabbt o med bästa resultatet sålt min lägenhet i Årsta! Han har varit helt fantastisk, lyhörd, skicklig och i särklass den bästa mäklaren jag har haft! Det här är den 13:e bostaden jag sålt så det finns lite att jämföra med! Robert Kassar får toppbetyg från mig!
    Vänligen Kristina Arnstad i Årsta Läs mer
  • leo S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert var engagerad, otroligt snabb på att svara (även när man inte förväntade sig snabba besked, dvs. kvällar och helger)....lätt att göra med.. kam varmt rekommendera Robert! Läs mer
  • Marie E
    Marie E sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag kunde fokusera på andra delar av mitt liv och tryggt lämna över arbetet med försäljningen i Roberts händer. Läs mer
  • Barbro B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en otroligt driven och kompetent mäklare som jag gärna rekommenderar!
    Otroligt engagerad, trevlig och lyckades med affären som vi båda blev nöjda med, tack! Läs mer
  • Lars G köpte sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Undanhöll vissa detaljer om säljarna och informationen om föreningen var dålig Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Lars G
    Hej Lars!
    Denna kommentar kom lite oväntat för mig då din dotter har varit väldigt nöjd med min insats gällande erat köp, både innan köpet och även efter. Men självfallet uppskattar jag att även du delar med dig av din upplevelse av köpet. Om det är någon information som du har saknat gällande föreningen så får du gärna maila mig så ska jag se till att det är kompletterat inför framtida försäljningar i föreningen. Vi gör alltid vårt yttersta och uppdaterar all föreningsinformation inför varje försäljning. Detta gäller tex en historik på genomförda renoveringar, kommande underhåll, gemensamhetslokaler, avgiftsförändringar, övrig intressant info osv. Det är trist att min insats inte uppskattades, men jag tar till mig detta och får tacka för återkopplingen.
  • Ivan D sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar skötte vår försäljning av vår lägenhet i Årsta med mycket gott resultat. Robert gav ett bra och förtroendegivande förstaintryck som kvarstod och förstärktes affären igenom. Vi är mkt nöjda med Robert. Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Ivan D
    Tusen tack Ivan. Kul att vi lyckades komma i mål till denna nivå. Strategi lönar sig alltid!
    Önskar Er all lycka i framtiden, bugar och bockar igen för förtroendet!
  • Kristoffer N köpte sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 1a i Årsta. Fick inte se förråd och tvättstuga på visningen, eluttag för hallampa och list i vardsgrummet var ej i brukligt skick. Fick ej initiavtagande respons från Mäklare angående detta. Oklart med hur elavtal och dylikt fungerar med föreningen. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Kristoffer N
    Hej Kristoffer,
    Det är tråkigt att höra att du upplever att du inte fick någon initiativtagande respons från mig gällande bristerna du upplevde i lägenheten efter tillträdet. Som jag nämnde så får jag inte ta ställning till vem som har rätt eller fel när man som köpare har funnit fel/brister som man vill få åtgärdat av säljarna. Jag måste vara opartisk i den delen och får enbart informera hur du kan ta vidare din reklamation till säljaren så att det går till på rätt sätt.
    Tyvärr så hade jag inte tillgång till tvättstugan och förrådet på visningarna men försökte berätta så gott som det gick om hur dessa utrymmen såg ut. Jag nämnde även att jag självklart ordnar en ny möjlighet om du vill så att du skulle få möjlighet att se tvättstuga och förråd, därefter fick jag ingen återkoppling av dig gällande den frågan. Ber om ursäkt ifall något har känts bristfälligt trots det att jag har försökt hjälpa så gott jag kan. Tar till mig detta och hoppas att du stormtrivs! :)
  • Emma L köpte sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en väldigt proffsig mäklare, känns tillgänglig, påläst och personlig, även i en stressad tillvaro. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Emma L
    Stort tack Emma! Ni lär stormtrivas med er fantastiska utsikt. Allt gott så hörs vi framöver! :)
  • Lars P
    Lars P sålde sin bostad med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi kunde inte vara mer nöjda med vår mäklare Robert än vad vi är. Robert gör det lilla extra för att nå i mål. Stort engagemang, bra sinne för affärer och lätt att ha att göra med i allmänhet.
    Vi överträffade vårt mål på en tuff marknad. Det säger det mesta Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Lars P
    Jag är överväldigad av dina fina ord Lars. Det har varit en ära att få samarbeta med dig. Jag tackar ännu engång för förtroendet och en bra försäljning! :)
  • Nicole S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert skötte sig utmärkt under hela processen! Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Nicole S
    Stort tack för förtroendet Nicole! Jag hoppas att du trivs inne på Södermalm nu istället. Allt gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie