Robert Kassar

Robert Kassar

Robert Kassar är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

Robert Kassar har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Robert Kassar har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 231 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Kassar har haft 63 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 231 Läs vad Robert Kassar

2022-09-24 Verifierad kund
    Professionell i ordets mest positiva mening med känsla för kunden.
  • Ann B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2022-08-07 Verifierad kund
    Robert har hanterat försäljningen av min lägenhet på bästa tänkbara sätt. Han har varit pålitlig och strategisk och hans förmåga att utföra uppdraget översteg min förväntningar.

Jag har även varit mycket tacksam för att han svarat på mail och sms utanför kontorstid.
    Robert får högsta betyg av mig.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Vänligt men inte påträngande men med ett väldigt
    Kunnande när man hade frågor kring lägenheten i fråga.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevlig och gav bra besked/återkoppling
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi tycker att Robert varit tillmötesgående och visat intresse för hur vi tänker kring köp och försäljning av lägenhet. Han har vid ett flertal gånger svarat på frågor och hört av sig när vi behövt svar på något.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående, positiv och trevlig mäklare! Lägger upp en bra och detaljerad plan inför försäljning, med tips och knep. Rekommenderar starkt!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Förväntade mig att han skulle vara lite på, men inte för på. Vilket han också var.
    Robert var kanon under köpet av våran bostad!
  • Sofia W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2022-05-22 Verifierad kund
    Robert var fantastisk från början till slut. Han hjälpte mig hela vägen med att sälja min egen lägenhet och gav så mycket coachning att jag kunde köpa helt rätt också.
    Han är bäst helt enkelt.
    Hans bemötande är både professionellt, vänligt och mycket trevligt.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, fick ett stort förtroende för hjälp med försäljning av min lägenhet Kommer starkt att rekommendera mäklaren
    2022-05-16 Verifierad kund
    Blev bemött trevligt och seriöst.
    Vi ville ha hjälp med försäljning av vår lägenhet och det som där hör till. Mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    Han är öppen och lättsam samt väldigt kunnig.
    Han kommer att rekommenderas av mig om någon frågar.