Fastighetsbyrån Årsta

Fastighetsbyrån Årsta

Varmt välkomna till oss på Fastighetsbyrån i Årsta!

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade och mest anlitade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var tredje bostad i Årsta. Detta ger oss de absolut bästa förutsättningarna att göra en exceptionellt bra bostadsaffär åt dig.

Hos oss är kundnöjdhet det som vi bygger hela vår verksamhet på. En bostadsaffär är livets största affär och ska bli behandlad just som det.

Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor kring en bostadsaffär i Årsta, oavsett om du funderar på att köpa eller sälja ett hem i Årsta.

Läs vad 943 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta 2

2021-09-23
    Ramona är väldigt trevlig, påläst och tillgänglig vilket gjorde att jag kunde känna mig helt trygg vid köpet av min lägenhet. Jag är mycket nöjd med min kontakt med henne och skulle absolut anlita henne vid en försäljning. Rekommenderar henne starkt!
    2021-09-23
    Kunnig, pålitlig och tillgänglig
    2021-09-18
    Jag blev trevligt bemött och fick alltid utförliga svar på mina frågor i samband med försäljningen. Det skapade en trygghet för mig som kund.
    2021-09-17
    Att anlita Robert vid vår försäljning var det bästa vi kunde gjort, vi fick en service och ett utfall lång över vad vi förväntade oss och jag har förstått på köparna att dom är precis lika nöjda som vi, så jag har inge problem att starkt rekommendera Robert och Fastighetsbyrån
    2021-09-17
    Robert har visat ett mkt professionellt bemötande. Lyhörd, informativ, engagerad. Vi är mkt nöjda
    2021-09-11
    Trevligt och pedagogiskt bemötande. Flexibel och proffsig.
    2021-09-11
    It was an absolute pleasure working with Oscar. He walked us through the process, patiently explained all the details, suggested how to better market the property, set the reasonable expectations and finally followed through with the plan. We highly recommend Oscar to help you sell your property in Årsta! A+++
    Thank you for a good cooperation Neven. It was a pleasure working with you! Oscar Parment
    2021-09-10
    Oscar var ett superbra stöd genom hela försäljningsprocessen för oss.

Rak och transparent i sin rådgivning samt suveränt bollplank för alla våra funderingar. Oscar är väldigt kunnig och arbetar flexibelt samt har en väldigt god tillgänglighet vilket var väldigt uppskattat från oss som säljare.

Oscar gick verkligen den extra milen för att allt skulle bli perfekt. 10/10 - kommer garanterat vända oss till Oscar igen!
    Stort tack Niklas för att jag fick sälja er fina lägenhet. Hör gärna av er om ni behöver hjälp med letandet efter något nytt. Oscar Parment
    2021-09-10
    Supertrevlig, förtroendeingivande och skapar en trygg atmosfär omkring sig.
    Tack så mycket Erika, det är precis så det ska kännas :) / Michel Michel Warnie
    2021-09-08
    Respektfull, informativ, pedagogisk, lyhörd, professionell, lugn, positiv, vänlig
    Tack Nils! Så bra att ni är nöjda med processen och mitt jobb! Oscar Parment
    2021-09-07
    Professionell och trevlig! Kändes tryggt genom hela försäljningen.
    Tack för de fina orden Annelie och att du tog dig tid att skriva din reco. Får även tacka för förtroendet att hjälpa till! :) / Michel Michel Warnie
    2021-09-07
    Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt och professionellt sätt.
    Allt gick väldigt smidigt med Michel, från första tel-samtalet till kontraktsskrivning.
    Tack Linus! Kul att höra att ni är nöjda. Det är det som är min målsättning :) / Michel Michel Warnie
    2021-09-06
    Ramona och jag fick bra kontakt direkt,hon svarade på mina frågor på ett bra sätt.Vi hade kontakt via tel och sms, så jag blev upptaderad väldigt snabbt.. skulle varmt rekommendera Ramona som mäklare till min familj och vänner.Trevlig och fin ung kvinna som fick mig att förstå mkt inför försäljningen! Tack Ramona❤️
    2021-09-06
    Väldigt bra, högsta betyg.
    Inkännande, positiv, trevlig, professionell, fokuserad.
    2021-09-06
    Jag upplevde Oscar som trevlig, lätt att samarbeta med, professionell och med god lokalkännedom. Han var engagerad och flexibel och anpassade försäljningen efter mina behov och önskemål, samtidigt som han gav bra råd för hur vi skulle tänka för att få de bästa förutsättningarna vid försäljningen. Han gav bra hjälp i planeringen av försäljningen samt gjorde en utmärkt insats under själva försäljningen med visningar och budgivning. Jag är mycket nöjd med Oscar som mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    STORT tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen Gunilla. Lycka till! Oscar Parment
    2021-09-01
    Oscar är professionell, rak och enkel att ha och göra med.
    Stort tack för förtroendet och för din fina rekommendation Sara! Oscar Parment
    2021-09-01
    Klar och redig. Pålitlig och insatt, dessutom trevlig.
    2021-08-31
    Professionell, trevlig och lyhörd mäklare. Toppenresultat!
    Tack för ett bra samarbete Susanne! Riktigt roligt att resultatet blev så bra också. Oscar Parment
    2021-08-29
    Snabb att återkoppla! Känns påläst och trevlig!
    2021-08-29
    Vi är väldigt nöjda med Michel. Vi köpte denna lägenhet av honom och det blev därmed naturligt för oss att anlita honom när vi nu skulle sälja.
    Tack så mycket Lina! Alltid roligt att få förnyat förtroende :) Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. / Michel Michel Warnie
    2021-08-29
    Alltid anträffbar o löser alla problem!
    2021-08-28
    Professionell, kunnig, och lugn. Köpt av Michel för två dagar sen och kändes tryggt och bra vid köpet.
    Tack så jättemycket för hjälpen!
    K&H
    Tack Kelsi! Kul att ni känner er nöjda med allting. Det är precis så det ska kännas :) / Michel Michel Warnie
    2021-08-26
    Proffsigt bemötande under visningen. Tydlighet i senare kontakt. Hanterade budgivningen tydligt liksom kontraktsskrivningen. Gav ett erfaret, vänligt och tydligt intryck.
    2021-08-26
    Robert är professionell och tillmötesgående för alla parter i en försäljning. Han finns tillgänglig för alla typer av frågor, och uppträder exakt som man förväntar sig en mäklare ska göra. Robert vill att alla parter ska känna sig nöjda i en affär vilket märks i hans agerande.
    2021-08-26
    Kompetent, riktigt bra bemötande och snabb affär! Levde upp till alla våra förväntningar på en mäklare 🌟
    2021-08-24
    Jag är nöjd med den hjälp jag fick vid försäljningen av min lägenhet.
    2021-08-24
    Engagerad, lugnande och man kände sig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Tack så mycket! Känns väldigt bra att du känner dig nöjd med allting. Får passa på att tacka så mycket för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. / Michel Michel Warnie
    2021-08-23
    Trevlig, enkel, lyhörd, tydlig, sanningsenlig.
    En toppen mäklare helt enkelt.
    Tack snälla för din rekommendation Martin. Glad att du är nöjd med försäljningen. Oscar Parment
    2021-08-20
    Bra bemötande,
    Väl påläst och hade svar på alla frågor
    2021-08-19
    Trevlig, tillgänglig och hjälpsam!
    2021-08-16
    Oscar är kunnig och professionell, personlig och engagerad. Jag är jättenöjd med processen och resultatet.
    Stort tack för ett bra samarbete med försäljningen Viveka! Oscar Parment
    2021-08-10
    Erfaren i området där vi köpte! Proffsig organisation.
    2021-08-09
    Trevlig, hjälpsam och flexibel!
    Tack för din rekommendation Petra. Kul att du blir kvar i Årsta! Oscar Parment
    2021-08-08
    Oscar har ett mycket trevligt bemötande. Är tydlig i sin kommunikation både via sms och telefonsamtal. Han är tydlig med var man är i processen och öppen med all information så man känner sig trygg.

Jag kan varmt rekommendera Oscar.
    Tack för dina fina ord Lena. Känns verkligen bra att ni är nöjda med processen. Oscar Parment
    2021-08-08
    Trevligt och proffessionelt bemötande! Affären gick snabbt, med bra information hela vägen. Vi fick svar på alla frågor och hjälp med att planera köp och inflyttning på ett bra sätt.
    2021-08-06
    Grymt duktig mäklare.
    Snabb på att svara och få resultat.
    Rekommenderar
    2021-08-04
    Supernöjd verkligen! Då jag inte varit hemma har allting skett online och det har varit smidigt och jag har känt mig väldigt trygg med Robert som har skött allting super proffsigt och snabbt. Kan verkligen rekommendera :-)
    2021-07-30
    Vi är otroligt nöjd med Roberts insats och stöd i vår försäljning av lägenheten. Han svarade alltid bra, förståligt och snabbt på alla mina frågor. Om jag skulle sälja min nästa lägenhet, jag kommer att välja Robert direkt!
    2021-07-25
    Up until signing the purchasing contract, Ramona has exhibited outstanding commitment and professionalism. This is particularly noteworthy, in facing the challenge that the buyer, i.e. I, do not speak Swedish.

Looking forward to finalise the transaction in October!
    2021-07-10
    Mäklaren har varit bra hela vägen. Hade önskat att mäklaren var lite mer tillgänglig precis i början. Men efter det har han varit mycket bra.
    2021-07-06
    Jättetrevlig och snäll. Proffsigt bemötande, väldigt hjälpsam och tillgänglig. Inte för på som vissa mäklare kan vara.
    2021-06-30
    Oscar var superduktig och lätt att jobba med. Han var lyhörd för önskemål men jag litade på honom från dag 1 då han visade stora kunskaper. Jag både köpte och sålde lägenhet genom Oscar och skulle göra det igen.
    Tack för ett bra sammarbete Markus! Kul att du blir kvar i Årsta också, vi hörs framöver! Oscar Parment
    2021-06-30
    Michael är en professionell person, som förmedlar trygghet, han var tillgänglig för att svara på frågor och han var kunnig om objektet.
    Vi fick alla information vi behövde när vi skrev på kontrakten, upplevelse överträffade våra förväntningar.
    Tack Michelle! Vi ses snart på tillträdesdagen :) / Michel Michel Warnie
    2021-06-30
    Ett trevligt bemötande av Oscar. Han löste fullmakt och köpet på ett smidigt sätt.
    Tack för din rekommendation Anders! Hoppas Cornelia kommer trivas. Oscar Parment
    2021-06-29
    Allt fungerade jättebra! Snabba svar på frågor, bra info vid visning.
    Stort tack Gunilla! Hoppas flytten gick bra. Oscar Parment
    2021-06-29
    Oscar är avslappnad och lätt att ha att göra med samtidigt som han har koll på alla formaliteter.
    Tack för din rekommendation Benjamin! Oscar Parment
    2021-06-28
    Mycket bra och professionell hantering av försäljningen.
    Ödmjuk och trevlig mäklare.
    Tack Matilda! Det är precis så det ska kännas när man säljer en lägenhet :) / MIchel Michel Warnie
    2021-06-22
    I had a great experience with Oscar! He is patient, kind, willing to talk and willing to help.
    Thanks alot Seunghun. It was a pleasure to work with you with the sales. Oscar Parment
    2021-06-21
    Oscar ger ett trvevligt och engagerat intryck! För oss som förstagångsköpare var han duktig på att ta oss igenom processen.
    Tack för din rekommendation Erik! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Oscar Parment
    2021-06-21
    Ramona har varit strålande i vårt bostadsköp. Tydlig och noggrann som vi varmt rekommenderar!