Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 604 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Linn P
    Linn P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    När vi skulle sälja vår lägenhet i centrala Årsta var valet av mäklare enkelt. Vi hade träffat Michel när vi letade lägenhet några år tidigare och fått stort förtroende för honom.
    Genom hela försäljningsprocessen har Michel varit bra på att hålla oss uppdaterade och trots en tuff marknad nådde vi det priset vi ville.
    Vi rekommenderar Michel varmt till alla som ska sälja sin bostad i Årsta och vi skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • Lars G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Undanhöll vissa detaljer om säljarna och informationen om föreningen var dålig Läs mer
  • Ivan D skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar skötte vår försäljning av vår lägenhet i Årsta med mycket gott resultat. Robert gav ett bra och förtroendegivande förstaintryck som kvarstod och förstärktes affären igenom. Vi är mkt nöjda med Robert. Läs mer
  • Kristoffer N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 1a i Årsta. Fick inte se förråd och tvättstuga på visningen, eluttag för hallampa och list i vardsgrummet var ej i brukligt skick. Fick ej initiavtagande respons från Mäklare angående detta. Oklart med hur elavtal och dylikt fungerar med föreningen. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Kristoffer N
    Hej Kristoffer,
    Det är tråkigt att höra att du upplever att du inte fick någon initiativtagande respons från mig gällande bristerna du upplevde i lägenheten efter tillträdet. Som jag nämnde så får jag inte ta ställning till vem som har rätt eller fel när man som köpare har funnit fel/brister som man vill få åtgärdat av säljarna. Jag måste vara opartisk i den delen och får enbart informera hur du kan ta vidare din reklamation till säljaren så att det går till på rätt sätt.
    Tyvärr så hade jag inte tillgång till tvättstugan och förrådet på visningarna men försökte berätta så gott som det gick om hur dessa utrymmen såg ut. Jag nämnde även att jag självklart ordnar en ny möjlighet om du vill så att du skulle få möjlighet att se tvättstuga och förråd, därefter fick jag ingen återkoppling av dig gällande den frågan. Ber om ursäkt ifall något har känts bristfälligt trots det att jag har försökt hjälpa så gott jag kan. Tar till mig detta och hoppas att du stormtrivs! :)
  • Emma L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en väldigt proffsig mäklare, känns tillgänglig, påläst och personlig, även i en stressad tillvaro. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Emma L
    Stort tack Emma! Ni lär stormtrivas med er fantastiska utsikt. Allt gott så hörs vi framöver! :)
  • Sara T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en 2:a i centrala Årsta. Michel var påläst, intresserad och kunnig. Sålde med vinst trots sviktande marknad.

Jag vill varmt rekommendera Michel till alla som ska sälja i Årsta. Ingen kan marknaden som han. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sara T
    Hej Sara! Vad snällt skrivet av dig, det blir jag superglad att höra :) Får även passa på att tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet :)
  • Mattias S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyckad försäljning av tvåa trots krånglig marknad. Man får mycket för arvodet både från Michel och Fastighetsbyrån. Alltid tillgänglig alt. återkommer väldigt snabbt, vilket jag tycker är viktigt hos en mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Mattias S
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva recon :) Väldigt kul att höra att du är nöjd på alla punkter Mattias :)
  • Sonya F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en 2a. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sonya F
    Tack så mycket Sonya! Hoppas du kommer trivas super i din nya lägenhet :) / Michel
  • Lars P
    Lars P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi kunde inte vara mer nöjda med vår mäklare Robert än vad vi är. Robert gör det lilla extra för att nå i mål. Stort engagemang, bra sinne för affärer och lätt att ha att göra med i allmänhet.
    Vi överträffade vårt mål på en tuff marknad. Det säger det mesta Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Lars P
    Jag är överväldigad av dina fina ord Lars. Det har varit en ära att få samarbeta med dig. Jag tackar ännu engång för förtroendet och en bra försäljning! :)
  • Nicole S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert skötte sig utmärkt under hela processen! Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Nicole S
    Stort tack för förtroendet Nicole! Jag hoppas att du trivs inne på Södermalm nu istället. Allt gott!
  • Anders L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det märks att Michel är en erfaren mäklare. Han utstrålar ett lungn och "know how" men framförallt så levererar han i försäljningsfasen. Vi rekomenderar starkt Michel. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Anders L
    Stort tack Anders! Härligt att höra att ni är nöjda :)
  • Kristina A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen av min lägenhet i Årsta gick otroligt smidigt o snabbt! Min mäklare Robert Kassar var superproffsig o gjorde ett fantastiskt bra jobb! Långt över mina förväntningar och önskningar på alla nivåer! Jag har ändå gjort många försäljningar under åren men denna var klart allra bäst! Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Kristina A
    Stort, stort tack till dig Kristina! Vi har haft ett klockrent samarbete, kul att du uppskattar mitt engagemang i det hela. Jag önskar dig fortsatt lycka till på den norra sidan av stan! :)
  • Lisa S skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt lgh. Marie var mycket proffsig och trevlig. Hon var mycket tillgänglig och snabb på att svara både via Mail och telefon. Läs mer
    2018-10-28 Marie R svarar Lisa S
    Stort tack Lisa för att du tog dig tid att rekommendera mig. Jag uppskattar det väldigt mycket och blir väldigt glad :). Ha det gott så ses vi på tillträdet!
  • Sara C skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig, professionell och serviceminded. Jag fick stor respekt för hans yrkeskunnande och kände förtroende att bolla med honom kring alltifrån styling av lägenheten till budgivning. Läs mer
    2018-10-30 Michel W svarar Sara C
    Hej Sara, tack så mycket för din reco :) Hoppas allt är fint med dig! / Michel
  • Sara T skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en väldigt kunnig och påläst mäklare som verkligen anstränger sig för att du som kund får ut vad du vill ha av bostadsaffären. Skulle varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Årsta till alla som ska sälja en bostad. Läs mer
  • Christian B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och smidig mäklare. Allt gick verkligen som vi hade hoppats och vi blev supernöjda!! Läs mer
    2018-10-29 Robert K svarar Christian B
    Bugar och bockar Christian. Det har varit riktigt kul att vara ett litet team som gjorde att vi kom i mål. Önskar Er all lycka i framtiden! :-)
  • Susanne A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har både köpt och sålt lägenhet gneom Michel.
    44 kvm på Siljansvägen i Årsta.

Michel lyckades bra med min försäljning när det var svårt att få lägenheter sålda. Han sålde över min förväntan. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Susanne A
    Stort tack för din reco Susanna :) Alltid lika trevligt att göra affärer med dig. Hälsningar Michel
  • Erica S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en trea i Årsta via Michel och är väldigt nöjd med hans insats - snabb, trevlig och proffsigt bemötande! Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Erica S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva din reco Erica, det uppskattas :) Hälsningar Michel
  • Lotta L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra, duktig,erfaren.
    Kändes proffsig och vänlig. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Lotta L
    Hej Lotta! Tack för att du skrev din reco och väldigt kul att höra att allt kändes bra, precis så det ska vara :) Hälsningar Michel
  • Martin A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Seriös, kunnig, pedagogisk och trevlig - Känns inte som en "typisk mäklare" vilket ska ses som en mycket positiv sak! Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Martin A
    Tack så mycket Martin! Precis så det ska vara och kännas. Ska vara tryggt, seriöst och trevligt att göra affärer tillsammans. Det har varit kanon att ha med dig att göra också! Hälsningar Michel
  • Niklas L skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra på att återkoppla, enkel att ha att göra med. Högsta betyg från mig. Läs mer
    2018-10-02 Marie R svarar Niklas L
    Hjärtligt tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, uppskattas enormt. Ha det gott!
  • Mimmi K
    Mimmi K skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har precis sålt vår gamla-, och köpt vår nya lägenhet, båda med Robert som mäklare. Robert har agerat professionellt i alla lägen och han har verkligen gjort allt för att hjälpa oss med kontakter med banker och allt annat som har med köp- och säljproceduren att göra. Vi fick riktigt bra pris för lägenheten vi sålde med många budgivare som trissade upp priset. Detta tack vare goda kontakter och bra prospekt och visning. Vi fick också möjlighet att köpa vår nya lägenhet till ett rimligt pris och med en bra process.

Vi rekommenderar gärna Robert till alla som ska köpa eller sälja. Läs mer
    2018-10-29 Robert K svarar Mimmi K
    Hatten av för Er fina rekommendation. Det var kul att vi hamnade i mål tillsammans. Ni lär stormtrivas i det nya boendet. På återseende! :)
  • Charlotte Ö skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig och korrekt. Höll det han lovat och återkopplade hela tiden. Robert hade koll på allt från början till slut. Läs mer
    2018-09-28 Robert K svarar Charlotte Ö
    Tusen tack för förtroendet. Önskar er all lycka i framtiden!
  • Harinder S skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Soft-spoken and assisted us in the smooth end-to-end sale. Läs mer
    2018-09-28 Marie R svarar Harinder S
    Many thanks. Hope you will enjoy your new home.
  • Paul A skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Allt sköttes perfekt i en trevlig atmosfär Läs mer
  • Ellinor E skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trygg och bra! Tillmötesgående och bra mäklare. Läs mer
    2018-09-25 Marie R svarar Ellinor E
    Tack för att du tog dig tid att rekommendera mig det uppskattas. Lycka till med nya bostaden!
  • Kristofer H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Smidig och bra kontakt från början till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Kristofer H
    Stort tack för förtroendet Kristofer. Vi ses på tillträdet! :)
  • Viktor H skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppen! Marie fixade snabbt en visning med mycket kort varsel, var tydlig i kommunikationen, flexibel och trevlig. Allt som allt blev lägenhetsköpet en mycket smidig affär - tack för det! Läs mer
    2018-09-21 Marie R svarar Viktor H
    Tack Viktor för att du tog dig tid att svara. Kul att få hjälpa till och att det blev smidigt och bra för dig.
    Det är bara att höra av dig om du undrar över något. Ha det gott!
  • Lotta L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert gjorde ett proffsigt bra jobb med försäljning av min lgh, mycket nöjd. Fick stort förtroende. Kan varmt rekommendera honom! Duktig! Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Lotta L
    Bugar och bockar för denna hyllning. Stort tack för förtroendet och lycka till med det nya boendet! :)
  • Ulrik J skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert genomförde försäljningen av vår lägenhet på ett synnerligen gediget och proffsigt sätt med en stark känsla för detaljer och timing i både annonsering, presentation och vägledning i de affärsmässiga besluten. Våra varmaste rekommendationer! / Ulrik Jansson Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Ulrik J
    Tackar ödmjukast för denna fina hyllning Ulrik. Det har varit en ära att få hjälpa till. Stort tack för ditt förtroende och på återhörande! :)
  • Robin C skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en lägenhet där Marie var mäklare. Marie är trevlig och profesionell. Hon känns genuin och är lätt att ha och göra med. Hon känns inte så tillgjord som många mäklare kan vara. Läs mer
    2018-09-17 Marie R svarar Robin C
    Tack Robin för de fina orden samt att du tog dig tid att svara. Lycka till med ditt nya boende och hör av dig om du undrar över något.
  • Urmas B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert fick man fötroende för direkt kändes helt rätt för mig .
    Kan varmt rekommendera Robert . Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Urmas B
    Tackar så mycket Urmas. Skönt att det löste sig smidigt utan några öppna visningar. Lycka till borta i Solna nu! :)
  • Alexandra R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt.
    Mycket bra bemötande och tydlig information inför tillträdesdagen både muntligt och skriftligt. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Alexandra R
    Hej Alexandra! Vad kul att höra :) Tack för att du skrev din reco. Tveka inte att höra av dig om det skulle vara någonting framöver :) / Michel
  • Rebecca L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en lägenhet i Årsta där Michel var mäklare. Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick av mäklaren han var väldigt kunnig och påläst om lägenheten och området. Uppdaterade om allting under tiden och var alltid tillgänglig om man hade några frågor. Han uppfyllde alla mina förväntningar. Supernöjd att han var mäklaren jag köpte lägenheten av. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Rebecca L
    Vad roligt att höra Rebecca! Du har också varit kanon att ha att göra med hela vägen :) Tack för att du tog dig tid att skriva några rader! Hälsningar Michel
  • Mattias skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert var lyhörd, engagerad, proffesionell och mycket hjälpsam igenom hela affären. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Mattias
    Stort tack för dina fina ord Mattias. Lycka till med letandet efter ett nytt boende! :)
  • Carl S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Förtroendeingivande och trygg mäklare som är tydlig och alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Carl S
    Tack så mycket Carl! Hoppas du trivs i nya lägenheten :) / Michel
  • Erik J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi anlitade Michel redan innan vi hade köpt ny bostad för att förbereda så att allt var klart till den dagen vi hittade något som vi ville köpa. Trots att det tog över ett år innan vi hittade ny bostad och kollade på många objekt så var Michel oerhört hjälpsam med att kolla på de objekt som vi tittade på och gav tips om vad som var bra att tänka på just då. Vi fick även fortlöpande information om hur vår dåvaranade bostad stod sig i värde mot den aktuella marknaden.
    När det väl var dags för försäljning hade vi en fin dialog resan igenom och Michel höll oss hela tiden uppdaterade om hur han på bästa sätt skulle locka spekulanter till visning.
    Försäljningen gick jättebra och Michel genomförde inte bara en bostadsförsäljning, utan erbjöd ett helhetsåtagande, resan igenom, precis så som vi önskar en mäklare ska arbeta. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Erik J
    Hej Erik! Tack så mycket för din utförliga reco! Det var superkul att få hjälpa er under hela resan och att få förmedla er fina lägenhet :)
    Får tacka så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem! / Michel
  • Maria M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en tvåa i Årsta. Professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Väldigt tillmötesgående. Skulle absolut anlita Michel igen och rekommendera andra att göra det. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Maria M
    Tusen tack för din fina reco Maria och tack för förtroendet :) / Michel
  • Fredrika L
    Fredrika L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Seriös,kunnig,trevlig,kommunikativ,tillgänglig, Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Fredrika L
    Tack för detta Fredrika och tack för förtroendet. Önskar dig all lycka framöver! :)
  • Erika H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi lyckades lösa affären utan den öppna marknaden till ett väldigt bra pris dessutom. Smidigt och bra process! Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Erika H
    Hej Erika!
    Ja, det gick smidigt minsann. Tack för förtroendet och lycka till framöver! :)
  • Susanna J skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Marie Redén hjälpte mig att på ett mycket snabbt och proffsigt sätt sälja min tvåa i Årsta. Hon har mycket god lokalkännedom och var lyhörd inför mina förväntningar och frågor, vilket underlättade hela processen – från fotografering och visning till utträde. Tack vare Marie blev affären smidig och enkel för alla parter. Läs mer
    2018-09-14 Marie R svarar Susanna J
    Tack Susanna för att du tog dig tid och för dina fina ord. Det var roligt att det blev bra både för dig och köparen.
    Lycka till med din nya bostad och undrar du över något så är det bara att höra av dig.
  • Pierre S skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mare har sålt min 3 rum/kök lgh i Årsta .
    Alla mina förväntningar har blivit uppfylla . Marie är mycket professionell,
    Så jag ger högsta betyg till Marie .
    Vänligen Pierre Sortelius. Läs mer
    2018-09-04 Marie R svarar Pierre S
    Tack Pierre för dina fina ord. Det var kul att få hjälpa till :).
    Vänligen / Marie
  • Jan S skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    köpt lägenhet i Årsta, trevligt och sakligt bemötande bidrog till att affären löste sig på ett smidigt sätt Läs mer
    2018-09-04 Marie R svarar Jan S
    Tack Jan, det var kul att få hjälpa till med nytt boende. Är det några frågor som dyker upp så hör bara av er.
    Önskar er en fin vecka :)
  • Jose E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    "Jag är väldigt nöjd med resultatet i den tuffa rådande bostadsmarknaden.
    Robert är personlig, tillförlitlig, snabb och väldigt lätt att kommunicera med. Han var alltid tillgänglig och rätade ut alla frågetecken snabbt och effektivt.
    Jag rekommenderar därför Robert med varm hand till de som är ute efter en utmärkt mäklare." Läs mer
    2018-09-03 Robert K svarar Jose E
    Jag bugar och bockar för denna fina rekommendation. Stort tack för ditt förtroende och lycka till framöver! :)
  • Kristoffer skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jättenöjd, pålitlig och proffesionellt genom hela försäljningen. Punktlig, noggrann och trevlig och får mej som säljare att känna mej säker och trygg. Läs mer
    2018-08-21 Robert K svarar Kristoffer
    Stort tack för ditt förtroende. Önskar dig all lycka i ditt nya boende! :)
  • Fabrice C skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert was helpful and took time to explain everything when I was selling my apartment. He was clear about what should be expected in a difficult market and how he intended to proceed.
    I think he handled everything in a professional manner and would recommend working with him. Läs mer
    2018-07-18 Robert K svarar Fabrice C
    Thank you very much for your kind words Fabrice. I wish you the best of luck back in France. Take good care of you!
  • Annika O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Duktig mäklare och medarbetare, som tog hand om allt, och talar om vad jag behövde göra, och som hela tiden var tillgänglig, hjälsam och trevlig. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-07-12 Fastighetsbyrån Å svarar Annika O
    Stort tack Annika! Det var väldigt kul att få hjälpa till, roligt att höra att du är nöjd och belåten. Ha en fortsatt fin sommar och skulle det vara något ner framöver så vet du vart du ska vända dig :) Hälsningar Michel
  • Eric L
    Eric L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert har varit mycket hjälpsam under affärens gång med att tillhandahålla information och råd. Informationen har i alla led varit tydlig och tillfredsställande. Det anordnades tillochmed en extra visning på hans lediga dag.

Robert har alltid hållit sig tillgänglig för frågor vilket har varit ett fint stöd för någon som mig som gör sin första bostadsaffär.

Robert rekommenderas helt och fullt till den som vill göra bostadsaffär. Läs mer
    2018-07-16 Robert K svarar Eric L
    Hallå Eric!
    Tack så mycket för din respons. Glad att höra att jag lyckades skapa bästa förutsättningarna under ditt första köp. Vi håller kontakten och jag är övertygad om att du kommer stormtrivas. Trevlig sommar på dig!
  • Daniel Å skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert gjorde ett grymt jobb. Va ständigt tillgänglig, visade till och med upp lägenheten på midsommardagen. Tack vare hans hårda jobb fick vi bra slutpris. Det va skönt med en mäklare som tog uppdraget på allvar och verkligen gjorde det han lovade och ständigt jobbade aktivt för att få lägenheten såld. Skulle rekomendera Robert till alla som vill ha en mäklare som verkligen jobbar hårt och alltid finns tillgänglig. Läs mer
    2018-06-29 Robert K svarar Daniel Å
    Stort tack för dina fina ord Daniel. Kul att Ni blev nöjda och ännu roligare att vi kom i mål smärtfritt. Vi ses på tillträdet! :)
  • Abrar K skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar är en av de bästa mäklarna vi någonsin har mött på. Han har visat ett fantastiskt engagemang, intresse av försäljningen, tillgänglighet och ett grymt bra avslut prismässigt. Robert har lagt ner tid för att få bästa resultat på försäljningen genom att vara tillgänglig under kvällar helger dagar och högtider. Han visade lägenheten till en spekulant på midsommarafton som resulterade i försäljning dagen efter.

Jag är tacksam att vi har haft turen att ha en så bra mäklare och rekommenderar Robert starkt till alla som vill sälja med hög standard och ett säkert köp för framtiden. Läs mer
    2018-06-23 Robert K svarar Abrar K
    Hej Abrar,
    Hatten av för din fina rekomendation. Jag tackar ödmjukast för lovorden och hyllningen. Jag uppskattar att Ni har sett mitt engagemang i det hela och jag önskar er all lycka med nästa köp. Vi ses på tillträdet, trevlig sommar! :)
    Michel W gillar detta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta