Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Årsta är en närförort till Stockholm, och här finns allt du kan önska dig! Här bor du nära både Gullmarsplan, Södermalm och ett stort utbud av restauranger, affärer och service. Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104. Vi har varit verksamma i området i flera år och har god koll på var du hittar de bästa boendemöjligheterna.

Vare sig du vill bo i lägenhet, radhus eller villa har vi koll på var köpare och säljare finns. Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 534 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Elin C
    Elin C skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är jättetrevlig och hjälpsam. Det enda jag kan tycka var negativt var att avsyningen av stängningen gjordes själv med förra ägaren. Situationen blev stressad och lägenheten godkändes som ren, men jag upptäckte ganska snabbt att det fanns många brister i städningen. Detta hade kunnat undvikas om jag hade fått titta på stängningen utan ägaren eller om mäklaren var med. Läs mer
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En grym kille med koll på läget. Trevlig och kunnig innom alla områden. Rekommenderas starkt! 👊🏻👍🏻 Läs mer
    2018-01-08 Robert K svarar Jesper H
    Stort tack Jesper. Det har varit otroligt kul att jobba med dig. Lycka till med ditt nya boende! :-)
  • Erika H
    Erika H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag hade nöjet att träffa Robert när jag köpte en lägenhet i Årsta.

Han är charmig, trevlig och dessutom väldigt hjälpsam! Läs mer
    2018-01-06 Robert K svarar Erika H
    Stort tack Erika! Nöjet var på min sida. Du lär nog stormtrivas i din nya lägenhet. Stort grattis ännu en gång! :-)
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jättesnäll & lätt att ha och göra med :) Läs mer
  • Lina E
    Lina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket kompetent och proffsig! Skulle rekommendera alla att sälja via honom. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Michel och varit supernöjda. Proffsig, trevlig och enkel! Rekommenderas varmt😊 Läs mer
  • Kristian E
    Kristian E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande och han gjorde vad han kunde i denna bostadskris. Han fick iväg min lgh trotts alla hot om högre amorteringar. Det blev tyvärr 300 000 mindre än vi räknade med men jag är nöjd ändå. Läs mer
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert gick alltid att nå, morgon som kväll och var väldigt rakt på när de kom till kontentan. Vilket uppskattades enormt. Läs mer
    2017-12-13 Robert K svarar Viktor A
    Stort tack Viktor! Du lär nog stormtrivas i din nya lägenhet! Du är varmt välkommen att hojta till vid minsta lilla fråga eller fundering, morgon som kväll! ;)
  • Christian S
    Christian S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Taggad, ambitiös och påläst! Robert lyckades få iväg min bostad i svag marknad till ett pris jag kände mig nöjd med. Läs mer
    2017-12-12 Robert K svarar Christian S
    Tusen tack för dina fina ord! Hårt jobb skördar till slut. Lycka till med livet innanför tullarna! :-)
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt bra genomfört rakt igenom! Läs mer
  • Angela  L
    Angela L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda gav ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande från första mötet till kontraktsskrivningen. Hon fanns tillgänglig under hela processen och svarade snabbt på mejl, sms och i telefon vilket verkligen uppskattas.
    Se till att träffa henne innan ni väljer en annan mäklare! Läs mer
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Min erfarenhet av Robert Kassar är mycket positiv. Ett gott bemötande, snabb och effektiv i sitt arbete och kommunikation. Mycket väl utfört arbete. Jag kan varmt rekommendera Robert för den som behöver anlita en mäklare! Läs mer
    2017-12-12 Robert K svarar Lisa G
    Jag tackar och bockar för dessa fina ord. Tackar ännu engång för ditt förtroende och jag önskar dig all lycka i framtiden! :)
  • Angela  L
    Angela L skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är väldigt nöjd med Fasighetsbyrån och framförallt min mäklare Amanda. Väldigt snabb på återkoppling, lyssnade till mina önskemål och behov och gjorde sitt yttersta för att jag skulle bli nöjd. Läs mer
  • Chriss Ö
    Chriss Ö skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi fick ett mycket proffsigt och tryggt bemötande genom hela köpprocessen. Lukas var snabb med att svara på frågor, väldigt kunnig och fick oss att känna oss väldigt nöjda och trygga genom hela genomförandet av köpet. Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas välkomnade på ett varmt och hjärtligt sätt. Vi kände oss välkomna, viktiga vilket gav ett gott förtroende för Lukas. Vi fick svar på våra frågor, vilket Lukas hade kunskap om. Vi var först och stannade till sist, kände art vi trots det inte kände oss stressade av varken honom eller andra besökare. Även efteråt och under budgivningen kände vi oss trygga med Lukas. Kunskap och lojalitet. Tack Lukas! Läs mer
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är supernöjda över affären och Lukas var till stor hjälp under arebtet! Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är trygg, kompetent och erfaren. Vi kände oss trygga från start till mål. Vi kommer defninitivt att återkomma vid nästa försäljningstillfälle. Läs mer
  • Lissa N
    Lissa N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är så innerligt nöjd med att jag valde just Lukas Selberg som mäklare för att sälja min lägenhet! Jag gjorde en grundlig research innan försäljning och jämförde en mängd mäklare och mäklarfirmor. Jag fastnade för Lukas för att han gav ett så genomhederligt och öppet intryck. Ett intryck som sedan visade sig vara helt korrekt. Han var dessutom mycket påläst på just min förening, gav mig värdefulla råd, var helt öppen om hela processen inklusive rådande marknadsförhållanden - och sist- men inte minst- har en fin känsla för humor! Det är viktigt att kunna trivas ihop och vara avslappnad i sådana stora och ofta pressade situationer som lägenhetsaffärer innebär. Jag kände mig både trygg och avslappnad med Lukas och dessutom hade vi roligt! Läs mer
  • Thommie S
    Thommie S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan verkligen rekommendera Michel till alla som planerar att sälja sin bostad. Han var väldigt proffesionell, förtroendegivande samt hade väldigt bra kunskap. Trots den tröga marknaden så såldes våran bostad över våra förväntningar. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Thommie S
    Tack så mycket Thommie!

Riktigt roligt att höra att ni är nöjda :)
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en otroligt drivande mäklare, han var väldigt proffesionell och förtroendegivande under hela försäljningen. Trots den sega marknaden såldes vår lägenhet över förväntan och till ett pris vi drömde om. Kan varmt rekommendera Michel, bara massa ++++++++++ Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Sandra B
    Tack så mycket för din rekommendation Sandra :)
    Superroligt att få hjälpa till att sälja en så fin lägenhet! Syns snart :)
  • Tove S
    Tove S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, trevlig och mycket bra mäklare! Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Michel. Han har varit ett fantastiskt stöd när det stormade som värst och lägenhetsförsäljningen, p.g.a. en vattenläcka, blev en mardröm för mig. Han har alltid varit tillgänglig på telefon när jag har behövt hjälp och råd.
    Det har varit en tuff resa, men allt blev bra till slut tack vare Michel och hans kompetens som mäklare. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Carina E
    Hej Carina!

Tack så mycket för din rekommendation!
    Väldigt skönt att vi kom i mål trots alla turer fram och tillbaka med försäljningen, skönt att höra att du är nöjd.
    Syns snart på tillträdesdagen!
  • Helena H
    Helena H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har fått mycket god hjälp och gott bemötande av Lukas Selberg, som vi verkligen kan rekommendera! Läs mer
  • Carolin H
    Carolin H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi var väldigt bekväma med Lukas och kände att han kunde representera vårt objekt på ett utmärkt sätt. Han har mycket kunskap om Årsta och han var väl insatt i vår förening. Han kom väl förberedd till oss när vi anlitade honom. För oss vad han ett självklart val.
    Med vänlig hälsning
    Carolin Läs mer
  • David G
    David G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell! Lyckades hjälpa mig till en bra affär trots ett mycket svårt läge. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar David G
    Hej David! Tack så mycket.
    Det var skönt att vi kom i mål på ett bra sätt. Du har också varit väldigt bra att ha att göra med :)
  • Arne Ö
    Arne Ö skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket duktig och trevlig mäklare Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Arne Ö
    Hej Arne!
    Stort tack att du tog dig tid att gå in och skriva din rekommendation. Syns på tillträdesdagen! :)
  • Johan D
    Johan D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mkt bra mäklare! Hjälpsam, tillmötesgående och seriös. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Johan D
    Tack Johan! Det var kul att få hjälpa er med försäljningen :)
  • Claes S
    Claes S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda hjälpte oss genom hela processen och svarade på alla våra frågor. Vi är otroligt glada över att ha Amanda som vår mäklare när vi köpte vår första lägenhet. Hon var alltid tillgänglig för frågor och svar. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Claes S
    Tack för er reco! Jag hoppas att ni är nöjda med köpet och att ni trivs bra. God jul och gott nytt år på er!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig och snäll. Perfekt bemötande. Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Johanna E
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande och ett mycket bra genomförande av försäljningen. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Fredrik H
    Stort tack för din fina rekommendation Fredrik! Alltid roligt att höra :)
  • Erica F
    Erica F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Otroligt trevligt bemötande genom hela processen. En bra balans mellan att vara proffesionell, påläst om lägenheten samt visa intresse för mig som köpare. Michel återkopplade alltid snabbt och är en av de bästa jag träffat i branschen. Läs mer
    2017-11-02 Michel W svarar Erica F
    Stort tack för din fina rekommendation Erica :) Gör mig superglad att höra! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen, en drömkund! :) Hälsningar Michel
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande, hade svar på alla mina frågor - snabb kommunikation. Hela affären gick otroligt smidigt. Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Stefan B
    Stort tack för de fina orden, jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att rekommendera mig! Må så gott så hoppas jag att vi ses i framtiden!
  • Levente K
    Levente K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag måste tacka Lukas för hjälpen till en lyckad bostadsköp, levde mer än väl upp till förväntan. Alltid redo, snabb och omtänksam. Läs mer
  • Josefine D
    Josefine D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hjälpsam, vänlig och tillmötesgående! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Josefine D
    Tack för er reco! Jag hoppas att ni är nöjda med köpet och att ni trivs bra, stort lycka till med bebisen framöver också. God jul och gott nytt år på er!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fick ett mycket bra bemötande. Trevligt och proffesionellt. Kan rekommendera Michel till den som ämnar sälja sim lägenhet. Nöjd! Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Thomas B
    Stort tack för din fina reco Thomas och att du tog dig tiden att skriva den :) Hälsningar Michel
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag upplever Michel som kunnig, glad och hjälpsam. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Rasmus P
    Hej Rasmus! Vad roligt att höra, tycker du har varit kanon att ha att göra med också. Tack för att du skrev din reco! hälsningar Michel
  • Lina H
    Lina H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig saklig och supervillig att svara på alla mina frågor. Lätt att få kontakt. Väldigt bra mäklare! Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Lina H
    Tack så mycket Lina för ditt fina betyg! Känns jättebra att du är nöjd med allting :) Stort tack! Hälsningar Michel
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan varmt rekommendera Michel Warnie som mäklare! Michel skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Han gav alltid snabb service och hjälpte även till att besvara frågor som jag hade vid köp av ny lägenhet. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Sofia N
    Hej Sofia!

Tack för att du tog dig tiden att skriva din reco! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen också :) Hälsningar Michel
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi träffade många mäklarna inför vår lägenhetsförsäljning och Amanda Hermander var den mäklare vi fick bäst intryck av. Hon gav ett personligt och professionellt intryck, och vi kände oss trygga med att hon skulle ge allt för att sälja vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Linnea A
    Stort tack för att ni tog er tid och rekommendera mig! Så himla roligt att allt gick så bra :) Vi ses på tillträdet!
  • Anna S
    Anna S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt positivt bemötande genom hela processen, Lukas känns väldigt lugn och förtroendeingivande. Kändes tryggt genom hela samarbetet och hans fanns alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi köpte vår lägenhet via Amanda och hon är superproffsig och duktig! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Johan D
  • Jan J
    Jan J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi upplever Amanda som trovärdig och hon ger ett bra intryck Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Jan J
    Tack för er reco! Ta hand om er och ha en riktigt fin jul!
  • Gustaf F
    Gustaf F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas var otroligt tillmötesgående och hjälpsam. Han gjorde det enkelt för mig att förstå mina rättigheter och skyldigheter i samband med min försäljning. Utöver det så var han lätt att nå och hålla ett bra och givande samarbete med. Ska du sälja eller köpa lägenhet i Årsta rekommenderar jag dig att använda dig av Lukas! Läs mer
  • Sara F
    Sara F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, kunnig och tillgänglig 24/7! Mkt nöjd med Michel och kommer definitivt att kontakta honom när det är dags att sälja :)

/Sara Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Sara F
    Hej Sara! Vad roligt att höra, såna betyg man vill få :) Du är såklart varmt välkommen den dagen det är dags :) Hälsningar Michel
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra och proffsig. Har koll på vad som ska ske och ger ett "solid" intryck Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Ingvar L
    Stort tack! Kul att få hjälpa till med försäljningen och tack för förtroendet :) hälsningar Michel
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Som köpare upplever jag kontakten med Lukas som mycket bra. Han upplevs som
    kunnig, tydlig, tillmötesgående och vänlig.
    Lukas, likaså mäklarassistenten Elin, är hjälpsam, väldigt trevlig och snabb när det gäller återkoppling. Läs mer
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och kunnig, fick svar på de frågor jag hade och var tydlig. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Sarah L
    Hej Sarah! Tack för din fina reco och känns kanon att du är nöjd :) Hälsningar Michel
  • Björn C
    Björn C skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, trovärdig och bra på att återkoppla. Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är jättenöjd med försäljningen av min lägenhet. Lukas var mycket professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg är mycket tillgänglig, flexibel, tydlig och noggrann. Som säljare anser jag att han levererade en komplett tjänst vid försäljningen av min lägenhet. Jag har även varit kund som köpare och då ingav han mig stort förtroende, vilket var en anledning till att anlita honom som säljare. Läs mer

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta