Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Årsta är en närförort till Stockholm, och här finns allt du kan önska dig! Här bor du nära både Gullmarsplan, Södermalm och ett stort utbud av restauranger, affärer och service. Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104. Vi har varit verksamma i området i flera år och har god koll på var du hittar de bästa boendemöjligheterna.

Vare sig du vill bo i lägenhet, radhus eller villa har vi koll på var köpare och säljare finns. Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 477 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Saga L
    Saga L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen gick snabbt och över förväntan!
    Amanda är ett proffs!
  • Anders K
    Anders K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg känns erfaren, mogen och sakkunnig inom sin yrkesroll och var mycket behjälplig under hela processen gällande försäljningen av min lägenhet i Årsta.
    Bästa hälsningar
    Anders Kälfors
  • Christina D
    Christina D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel sålde den lägenhet jag köpte och han fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Under både köp- och säljprocessen har han varit visat prov på professionalism och kunskap som var viktig för mig som köpare och säljare. Han har även tålmodigt svarat på mina frågor och funderingar samt varit mycket bra på återkoppla till mig med svar.
    2017-08-28 Michel W svarar Christina D
    Tack så mycket Christina att du tog dig tid att skriva några rader. Kul att du tycker att allting har gått bra, det glädjer mig! :) / Michel
  • Robin N
    Robin N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig, hjälpsam, ärlig, lösningsorienterad, trevlig.
  • Michaela L
    2017-08-28 Michel W svarar Michaela L
    Tack så mycket Michaela! Kul att höra att du är nöjd. Hälsningar Michel
  • Tore B
    Tore B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michael är mycket trevlig och proffsig mäklare som jag har stort förtroende för. Jag har flyttat tillbaks till Sverige efter många år utomlands och behövde saklig och korrekt information vilket jag också fick. Jag kan verkligen rekommendera Mikael när du behöver köpa lägenhet.
    2017-08-28 Michel W svarar Tore B
    Hej Tore! Stort tack för dina fina ord! Väldigt roligt att höra att du tycker att allt har gått till på ett korrekt och bra sätt. Allt gott! Hälsningar Michel
  • Måns B
    Måns B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jättebra!
  • Anette K
    Anette K skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Min affär blev krånglig och segdragen, men jag förstod ganska snart att det var på grund av säljaren och inte Amanda.
    Jag tycker att jag blev bemött på ett bra sätt!
  • Eva B
    Eva B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Intresserad, lugn och lagom "säljig". Kunnig och mycket seriös. Kände mig från början trygg med Michel som mäklare.
    2017-08-28 Michel W svarar Eva B
    Hej Eva! Tack för att du skrev din reco :) Uppskattar det väldigt mycket och tack för dina fina ord! / Michel
  • Sara H
    Sara H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker jag fick ett otroligt bra bemötande ifrån Lukas. Han var trevlig och tillmötesgående. Det kändes som att han hade väldigt bra koll på allting och fick oss att bli väldigt trygga med vårt köp. Han svarade på mejl, sms och i telefon när som helst. Så toppbetyg!
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt nöjd och skulle gärna rekommendera Michel! Laid back, kunnig, lugn och väldigt problemlösande. Trots hinder i form av marknad och en krånglig hyresgäst lyckades Michel med bravur manövrera oss till en försäljning.
    2017-08-28 Michel W svarar Oskar J
    Hej Oskar! Skönt att vi kom i mål trots lite små hinder på vägen. Du har också varit kanon att ha att göra med under hela processen :) / Michel
  • Ida B
    Ida B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och tillmötesgående, trevlig!
    2017-08-28 Michel W svarar Ida B
    Tack så mycket Ida! Uppskattas att du tog dig tid att skriva din reco :) / Michel
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Rekommenderar varmt Michel om du söker mäklare i Årsta. Bra bemötande i alla lägen och en duktig mäklare!
    2017-08-28 Michel W svarar Håkan H
    Stort tack Håkan! Både för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva några rader :) Hälsningar Michel
  • Björn L
    Björn L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket positivt! Både professionell och personlig.
    2017-08-28 Michel W svarar Björn L
    Tack så mycket Björn! Alltid roligt att höra :) Hälsningar Michel
  • Per S
    Per S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var toppen att ha att göra med när vi köpte vår lägenet. Han var hjälpsam och tillgänglig, både för frågor om objektet men också när det kom till budgivning etc.
    Michel bidrog till att göra processen enkel och transparent, vilket kändes skönt då det är mycket att hålla reda på.
    2017-08-28 Michel W svarar Per S
    Tack så mycket Per! Alltid kul att höra att processen har varit till belåtenhet! Hälsningar Michel
  • Helene B
    Helene B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det bemötande som vi fick av Michel var bra. Han gav ett intryck av att allt skulle ordna sig på ett smidigt sätt. Vilket det hittills också gjort. Bara tillträdet kvar och det går säkert också bra.
    2017-08-28 Michel W svarar Helene B
    Hej Helene! Vad roligt att höra att ni är nöjda :) Det är precis så det ska vara och så det ska upplevas :) / Michel
  • Anna-karin P
    Anna-karin P skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas hjälpte mig sälja min lägenhet i Årsta. Han är mycket kunnig, professionell och bra att ha att göra med. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera honom som mäklare!
  • Carolina H
    Carolina H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig och lyhörd, mycket proffsig.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande. Trevlig, tydlig och kunnig. Han får högsta betyg.
    2017-06-01 Michel W svarar Magnus S
    Stort tack för din reco Magnus! Du har också varit väldigt bra att ha och göra med. / Michel
  • Tove E
    Tove E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var uppmärksam och lyhörd från första stund. Han har också varit trevlig att prata med och alltid svarat snabbt på alla frågor. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-06-01 Michel W svarar Tove E
    Tack så mycket Tove :) Får tacka för förtroendet att hjälpa till med försäljningen :) / Michel
  • Carl R
    Carl R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har varit väldigt bra och professionell i säljandet av vår bostad. Rekomenderar verkligen honom och fastighetsbyrån i Årsta.
    2017-06-01 Michel W svarar Carl R
    Tack så mycket att du tog dig tid att skriva din Reco :) Det har varit en väldigt rolig försäljning att hålla i och kul att det gick så pass bra också! Hälsningar Michel
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Allt fungerade bra med Michel som mäklare. Trevligt bemötande och smidig affär. Rekommenderas!
    2017-06-01 Michel W svarar Johanna R
    Tack Johanna och tack för förtroendet från dig och Carl! Hälsningar Michel
  • Olof N
    Olof N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, återkopplade snabbt.
    2017-06-01 Michel W svarar Olof N
    Tack för din reco Olof och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen :) / Michel
  • Iris C
    Iris C skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig, lugn och ärlig mäklare! Bra bemötande från start och höll god kontakt med oss som köpare. Kändes som han ville det bästa inte bara för säljaren, men även för köparen. Man kände inte att man blev "på lurad" någonting.
  • Malin G
    Malin G skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en oerhört professionell mäklare, han tar verkligen hand om sina kunder på allra bästa sätt. Jag kommer varmt att rekommendera honom till alla jag känner!
  • Pia R
    Pia R skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är trevlig som det förväntas av en säljare.
  • Simone K
    Simone K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig och serviceminded! Lugn och trevligt bemötande! Skulle varmt rekommendera Lucas.
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionellt, sakligt, bra bemötande
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Effektiv, tillgänglig. Bra med noggrann genomgång av köpekontrakt.
    2017-06-01 Michel W svarar Susanne A
    Vad roligt att höra att du är nöjd Susanne! Det ska vara ordning och reda när man köper lägenhet :) Tack för att du skrev din reco. Hälsningar Michel
  • Susanne U
    Susanne U skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas bemötte mig intresse, initiativ, vänlighet och engagemang trots att det var många som besökte den första lägenheten jag tittade på. Jag rekommenderar honom varmt och skulle anlita honom om jag ville sälja min lägenhet i framtiden.

Mvh, Susanne
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har mött Amanda Hermander när vi skulle köpa lägenhet och kan därför enbart utvärdera Amanda utifrån den biten. Vi fick då lätt kontakt med henne, fin och korrekt information som man kan vänta sig när man skall köpa bostad.
    Mitt betyg är därför enbart satt på denna biten och inte utifrån helheten på henne som mäklare.

När sedan kontraktet skulle skrivas var Amanda på en planerad semester och vi mötte därför en kollega till henne.
    Därför kan jag inte svara/betygsätta hur Amanda är i detta sammanhanget.

Det vi har sätt och mött av Amanda har vi gillat.
  • Hampus G
    Hampus G skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyckas är en mycket bra mäklare som inte bara är väldigt trevlig och ödmjuk utan duktig och håller en informerad under hela processen.
  • Kent F
    Kent F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En mycket kompetent och trevlig kille.
    Hatten av
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En lyckad försäljning talar sitt tydliga språk
    2017-05-01 Michel W svarar Andreas T
    Tack så mycket Andreas! Kul att du är nöjd med försäljningen. Det var ett nöje att få hjälpa till med en sån fin lägenhet :) / Michel
  • Maria S
    Maria S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycketn trevlig och finns alltid tillgänglig för frågor och funderingar
    2017-05-01 Michel W svarar Maria S
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva din reco Maria! :) Hälsningar Michel
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är mycket nöjda med hur Amanda och fastighetsbyrån jobbar och tar hand om sina kunder!
    2017-05-09 Amanda H svarar Mathilda S
    Tack! Det uppskattas verkligen att du tog dig tiden att rekommendera mig! :) Jag hoppas att ni ska trivas! /A
  • Karin S
    Karin S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppenbra mäklare som var engagerad, kunnig och hjälpsam.
    2017-05-01 Michel W svarar Karin S
    Stort tack för din reco Karin :) / Michel
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell och trygg affär, från visning till kontraktsskrivning kändes det som en trygg affär.
    2017-05-09 Amanda H svarar Jesper H
    Tack snälla för din reco :) Jag hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten! /A
  • Nicklas G
    Nicklas G skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig mäklare väldigt bra bemötande
  • Angela J
    Angela J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, snabb kille som var professionel o förtroendeingivande från start till mål. Rekommenderas 100%
    2017-04-21 Michel W svarar Angela J
    Tack Angela! Alltid roligt att höra när någon är nöjd :) Får tacka för förtroendet att jag fick hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) / Michel
  • Carin C
    Carin C skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Våran försäljning av lägenheten gick jätte smidigt.
    Lucas Selberg är en väldigt kunnig och trevlig mäklare. Kan varmt rekommenderar.
  • Markus J
    Markus J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra upplevelse. Märks att Michel har bra koll på den typ av lgh vi sålde via honom, så det blev ett lätt val och allt har skötts proffsigt.
    2017-04-21 Michel W svarar Markus J
    Får börja med att tacka för de fina orden och även för förtroendet Markus! Det var väldigt kul att få hjälpa dig och Elin :) Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Michel
  • Emelina F
    Emelina F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Positivt bemötande. Tydlig med information, trevlig.
    2017-04-21 Michel W svarar Emelina F
    Tack Emelina! Hoppas du och Victor kommer trivas i er nya fina lägenhet :)
  • Fahimeh S
    Fahimeh S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Våran maklare Lukas Selberg var jättetrevligt och ärlig och tydlig person som man kunde lita på .
    Han kommer att hjälpe oss att sälja våran lägenhet och vi är glada att han är med oss.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, professionell och kunnig mäklare. Vi hade ett bra samarbete från första mötet och försäljningen gick helt enligt planerna.
    2017-04-21 Michel W svarar Tomas S
    Stort tack Tomas! Det har varit kanon att ha ett samarbete med dig och lägenheten är underbar att förmedla, så nöjet är helt på min sida! / Michel
  • Johan W
    Johan W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en utomordentlig mäklare som gör allt som behövs för att din försäljning ska bli en succé.
    2017-04-21 Michel W svarar Johan W
    Tack så mycket Johan! Det är jag som ska tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet, riktigt kul att du är nöjd med resultatet! Hälsningar Michel
  • Farhaneh B
    Farhaneh B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket positivt bemötande, glad, positiv och kunnig mäklare.
    Mest imponerad av den snabba hanteringen i hela processen.
    Vi rekommenderar Michel Warnie till alla som behöver sälja/köpa fastighet.
    2017-04-21 Michel W svarar Farhaneh B
    Tack så mycket för era fina ord, det uppskattas väldigt mycket :)
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vi syns om några dagar! Hälsningar MIchel
  • Erik W
    Erik W skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det är min son som haft kontakten med mäklaren.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Grymt bra service och en engagerad mäklare
  • Lillie-ann B
    Lillie-ann B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med Michel. Bemötandet var bra o han gjorde en utmärkt visning av lägenheten. Även när vi skrev vårt kontraktet redovisade han allt ordentligt o tydligt. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    2017-04-21 Michel W svarar Lillie-ann B
    Stort tack för din fina rekommendation Lillie-ann! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet :) Hälsningar Michel

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta