Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Årsta

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 603 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• 2019-06-24

LENA S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert har varit bra rätt igenom när jag har sålt min lägenhet på Järnlundsvägen 16.
    smidig, lugn och lätt att få tag på.

Kan rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-06-23

Marcus J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en 2:a i Årsta.
    Michel var trevlig, kunnig och tydlig. Bemötandet var proffsigt och vänligt. Jag skulle absolut rekommendera Michel till andra som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-23

Maziar M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är bäst ************************* Läs mer
  • 2019-06-19

ERIK U skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är ett fullblodsproffs som levererar på alla nivåer! Med mycket kort om tid gick vi från värdering till framgångsrik affär med oklanderligt stöd från Robert över tiden. Slutpriset överträffade den högre målsättningen med råge och vi hade roligt på vägen! Rekommenderas starkt!

Erik, Årsta Läs mer
    Michel W gillar detta
  • 2019-06-19

Martin I skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Högsta betyg! Alltid nåbar, väldigt engagerad och med mycket bra lokalkännedom. Väl insatt i föreningens ekonomi och allmän status. Vi kunde luta oss tillbaka och låta Robert göra jobbet. Kom förbi oss fredag kväll kl 19 på direkten efter att vi kontaktat honom. Därefter tog det endast 2 veckor så var lägenheten såld till ett bra pris. Ger Robert mina bästa rekommendationer Läs mer
    Michel W gillar detta
  • 2019-06-18

Fredrik J skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mycket nöjd med Roberts insats.

Han var driven, tydlig och höll mig hela tiden uppdaterad när jag skulle sälja min lägenhet i Årsta.

Robert har mycket bra lokalkännedom och jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-06-18

Christina I skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har sålt min bostad. Har snabbt och tålmodigt fått noggranna svar på alla frågor som jag har behövt hjälp med. Fått bra information och återkoppling snabbt. Processen har känts trygg. Läs mer
    2019-06-20 Michel W svarar Christina I
    Vad roligt att höra Christina! Känns väldigt bra att du är nöjd med din försäljning. Det har varit roligt att få hjälpa dig i mål med allting :)
    Syns på tillträdesdagen!
  • 2019-06-17

Viktor P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, kunnig och erfaren. Underlättade ett tryggt och smidigt köp. Var snabb att svara i alla lägen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-20 Michel W svarar Viktor P
    Tack så mycket Viktor för att du tog dig tiden att skriva din reco. Det var trevligt att göra en bostadsaffär tillsammans :)
  • 2019-06-07

Marcus W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har bara positivt att säga om Michel och hans sätt att hantera vår försäljning på. Han har lett mig genom processen på ett tydligt och smidigt sätt, han är mycket kunnig och har lång erfarenhet inom området. Jag rekommenderar både honom och Fastighetsbyrån Årsta varmt! Läs mer
    2019-06-10 Michel W svarar Marcus W
    Tack så mycket för dina fina ord Marcus och tack för förtroendet att få hjälpa till. Ni har också varit kanon att ha att göra med :) / Michel
  • 2019-05-26

Josephine A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte lägenhet i Årsta. Blev bra bemött av mäklaren. Michel var trevlig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2019-06-10 Michel W svarar Josephine A
    Stort tack för din reco Josephine :) Hoppas ni trivs i lägenheten!
  • 2019-05-21

Suzan A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyhörd och väldigt hjälpsam genom hela processen. Svarar på alla frågor som kommer upp och väldigt bra på att bolla tankar med. Läs mer
  • Andreas L

2019-05-20

Andreas L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig, ordentlig och svarar snabbt vid frågor.

Gjorde ett utmärkt jobb att sälja våran lägenhet även i en svag marknad! Läs mer
  • Michaela E

2019-05-13

Michaela E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Andra gången vi anlitar Michel och han är tydlig, målar upp en realistisk bild av hur marknaden ser ut och vilka förväntningar vi kan ha på försäljningen, återkopplar snabbt på sms och mail och ger ett mycket professionellt intryck. Vi sålde en 4:a i Årsta och är nöjda med hela processen. Läs mer
    2019-05-13 Michel W svarar Michaela E
    Tack så mycket Michaela för att du tog dig tid att skriva din reco! Väldigt skönt att höra att ni är nöjda med allting. Vi hörs och syns inom kort igen :)
  • 2019-05-12

Maria R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en trea i Årsta.
    Robert var tydlig och noggrann vid kontraktsskrivning. Han var mån om att vi verkligen förstod vad alla delar av kontraktet innebar.
    Han var också mycket snabb och hjälpsam när det kom upp en fråga om en skada i lägenheten.
    Jag är mycket nöjd med Roberts arbete Läs mer
    2019-05-13 Robert K svarar Maria R
    Tusen tack Maria. Kul att du känner att jag har gjort allt jag kan för att hjälpa till. Du lär nog stormtrivas i lägenheten. Vi hörs framöver! :)
  • Mattias W

2019-05-06

Mattias W skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert sålde min 2a i Årsta och jag vill ge honom mina varmaste rekommendationer till alla som letar mäklare!
    Han agerar professionellt i alla lägen, guidar en omsorgsfullt genom hela processen och finns tillgänglig för frågor, vilket gör att man känner sig trygg precis hela tiden. Han lyckades även att sälja min lägenhet till ett fint pris på nolltid, mycket imponerande! Läs mer
    2019-05-13 Robert K svarar Mattias W
    Otroligt uppskattat att höra från dig Mattias, vad glad jag blir! :)
    Jag gör alltid mitt bästa och försöker vara tydligt och omsorgsfull med precis allt, oavsett om det är första gången man säljer, eller om man har sålt flera gånger innan. Önskar dig all lycka i Örebro! :)
  • 2019-05-04

Ramazan Rahem skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Jättebra, är väldigt nöjd. tack tack tack tack Läs mer
  • 2019-05-03

Sofia E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde vår 2 rok i Årsta och har genom hela förloppet fått otroligt bra, trevlig, snabb, seriös och trygg hjälp från Michel och Fastighetsbyrån! Han har genom hela förloppet hjälpt oss med allt vi behövt och vi kände från dag 1 att det här kommer bli en trygg affär.
    Skulle rekommendera Michel och Fastighetsbyrån alla dagar i veckan, vi är mycket nöjda med hans och deras arbete ! Läs mer
    2019-05-13 Michel W svarar Sofia E
    Vad fint skrivet Sofia :) Uppskattas väldigt mycket från min sida, tack så mycket! Tack även för ett fint samarbete :) / Michel
  • 2019-05-02

Sebastian P skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Michel grym som alltid. Både köpt av honom samt sålt med honom. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-01

Carina F skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Hjälpsam, lyhörd och trevlig! Läs mer
    2019-05-08 Fastighetsbyrån Årsta svarar Carina F
    Tack Carina för förtroendet och rekommendationen. Roligt att du är nöjd.

//Robin Nyvall
  • 2019-04-29

Elin P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en avslappnad, serviceorienterad och personlig mäklare. Han har lätt för att sätta sig in i både köpare och säljares perspektiv vilket gör att han uppfattas förtroendeingivande.
    Michel har även ett öga för detaljer och går med lätthet igenom avtal, kontrakt och ger värdefulla tips längst vägen. Läs mer
    2019-04-29 Michel W svarar Elin P
    Tack så mycket Elin för att du tog dig tiden att skriva din fina rekommendation! Du har också varit superbra att ha att göra med hela vägen. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya fina lägenhet :) Ha en fortsatt fin vår/sommar! / Michel
  • 2019-04-26

Kazal R skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Jättebra! Vi är jättenöjda med honom och önskar honom lycka till! Vi rekommemderar varmt honom. Läs mer
    2019-05-08 Fastighetsbyrån Årsta svarar Kazal R
    Tack snälla Kazal, hoppas ni blir nöjda med er nya lägenhet.

//Robin Nyvall
  • 2019-04-26

Patrik L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde vår lägenhet och träffade därför Michel i detta syfte. Han har extremt bra koll på marknaden. Mycket sympatisk och engagerad! Läs mer
    2019-04-29 Michel W svarar Patrik L
    Tack så mycket Patrik!
    Det var väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen och det känns väldigt bra att ni är nöjda :) / Michel
  • 2019-04-22

Simon B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert sålde vår tvåa i Årsta med bravur.
    Från första värderingsmötet till att det var skrivet och klart.
    Lyhörd och väldigt angelägen att göra en så bra affär som möjligt.
    Proffigaste mäklaren vi har anlitat hitintills. Läs mer
    2019-04-26 Robert K svarar Simon B
    Bugar och bockar Simon. Det har varit riktigt kul att få jobba ihop. Önskar Er all lycka i det nya boendet. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-04-19

Michael K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålde min bostadsrätt i Årsta, Stockholm och Michel gjorde ett utmärkt jobb. Letar du efter en dryg och skrytig säljare så är Michel nog inget för dig. Men vill du ha en mäklare som är professionell, hjälpsam utan att bli påträngande, har suverän koll på området och som framstår som seriös så är Michel det bästa Årsta har att erbjuda. Läs mer
    2019-04-29 Michel W svarar Michael K
    Tack så mycket för dina ord Michael! Känns superkul att höra och jag är väldigt glad över att ni är nöjda med mitt jobb :)
    / Michel
  • 2019-04-16

Mimmi W skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert fixade en bra och snabb säljning. Läs mer
    2019-04-17 Robert K svarar Mimmi W
    Tack för förtroendet och grattis till en bra försäljning Mimmi. Vi hörs vidare! :)
  • 2019-04-12

LENA S skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    hej. Robin har just hjälpt mig att köpa en lägenhet, det har gått galant. trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2019-04-06

Niklas N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och professionell! Skötte försäljningen så som vi önskat! Läs mer
    2019-04-17 Robert K svarar Niklas N
    Tusen tack för förtroendet. Det har varit en ära att få jobba med er. Ännu roligare att det blev bättre än väntat. Önskar er all lycka till i Er nya resa! :)
  • REBECCA B

2019-04-01

REBECCA B skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Pålitlig och hjälpsam under hela processen. Läs mer
    2019-05-08 Fastighetsbyrån Årsta svarar REBECCA B
    Tack Rebecca för det höga betyget!
    Du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet =)

Vi ses på tillträdet!
    //Robin
  • 2019-03-26

Siri B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, tydlig, lugn pch professionell. Perfekt för mig som förstagångs-köpare. Läs mer
    2019-04-17 Robert K svarar Siri B
    Tack för dina fina ord Siri. Extra kul för mig att veta att du kände dig trygg hela vägen trots att det är din första bostadsaffär någonsin. Ibland kan det kännas lite läskigt när det är första gången. Jag är ett samtal bort om det skulle vara något! :)
  • 2019-03-22

Cajsa O skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande, väldigt engagerad! Läs mer
    2019-05-08 Fastighetsbyrån Årsta svarar Cajsa O
    Stort tack för rekommendationen Cajsa! =)
    Det var roligt att få hjälpa till med både köp av ny bostad, samt försäljning av er lägenhet.
    Vi ses på tillträdet och frånträdet.
    //Robin
  • 2019-03-22

Fredrik L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en mycket lyhörd, kompetent och pålitlig mäklare.

Han var mäklare när jag köpte min tvårummare i Årsta 2016 och för mig var det självklart att välja honom igen vid försäljningen av samma objekt.

Affären gick väldigt smidigt, genomfördes professionellt och det rådde inga tveksamheter kring dokument och avtal som undertecknades under försäljningen.

Jag är väldigt nöjd med allt och rekommenderar varmt Michel som mäklare! Läs mer
    2019-03-25 Michel W svarar Fredrik L
    Hej Fredrik! Först och främst, tack så mycket för att du tar dig tid och skriva din reco. Måste även tacka för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen också. Återkommande kunder är alltid det roligaste tycker jag :) / Michel
  • 2019-03-20

Linnea O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en lägenhet där Michel var säljarens mäklare. Väldigt förtroendeingivande samt en väldigt professionell approach mot mig som köpare, ffa med tanke på en säljare som inte levde upp till de krav som man ska vid försäljning. Läs mer
    2019-03-25 Michel W svarar Linnea O
    Tack Linnea för att du tog dig tid och skriva din reco och tack så mycket för att du tycker att allt har fungerat bra i vår kontakt under affären också!
  • 2019-03-17

Kristina R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostad av Michel och han har varit trevlig och proffsig vid varje kontakt. Dock har han inte varit med på de två kontraktskrivnings tillfällena men det har fungerat utmärkt ändå. Läs mer
    2019-03-25 Michel W svarar Kristina R
    Tack så mycket för din reco Kristina. Skönt att det har fungerat bra när mina kollegor har fått hoppa in och att allting känns bra. / Michel
  • 2019-03-12

DANIEL S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En genuint engagerad insats av ett proffs som var lika trevlig som kompetent. En heder för kåren! Läs mer
    2019-03-14 Robert K svarar DANIEL S
    Daniel! Det har varit sannerligen en ära att få jobba med dig, underhållning och en bra dialog under hela affärens gång. Jag önskar dig all lycka i det nya huset och hoppas vi stöter på varandra längre fram igen. Stort tack för ditt förtroende! :)
  • 2019-03-03

Simon H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sätter rimliga förväntningar och är väldigt proffsig på alla plan! Läs mer
    2019-03-06 Michel W svarar Simon H
    Tack så mycket Simon :) Du och Sara har varit kanon att ha att göra med hela vägen också :) / Michel
  • 2019-03-02

Sandra O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, trevlig och pålitlig. Hela processen flöt på fint och jag kände mig alltid trygg med att Michel hade koll på läget. Läs mer
    2019-03-06 Michel W svarar Sandra O
    Hej Sandra! Tack så mycket för dina fina ord :) Det har varit superkul att få hjälpa till med försäljningen. Syns på tillträdesdagen! :)
  • 2019-03-01

Patrik Almqvist skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert skötte försäljningen av min lägenhet proffesionellt och snyggt.
    Jag kände att det var lätt att göra mig förstådd under processen, jag fick alltid bra svar på mina frågor och alltid snabb återkoppling.
    Jag ser honom som en strategisk och karismatisk person med glimten i ögat!

Hatten av för ett bra jobb och stort tack än en gång =)

MVH, Patrik Läs mer
    2019-03-04 Robert K svarar Patrik Almqvist
    Hatten av detsamma för dessa fina ord Patrik! Jag tackar ännu en gång för förtroendet och stort grattis till ert nya boende. Jag finns alltid tillgänglig ifall det skulle vara något! :-)
  • 2019-02-18

Eva I skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert sålde vår trea i Årsta snabbt och proffsigt.
    Med sitt trevliga och engagerande sätt fick jag snabbt förtroende för Robert och han utförde försäljningen till vår fulla belåtenhet.
    Vi kan varmt rekommendera Robert!!!

Hälsar
    Eva och Jan Läs mer
    2019-03-04 Robert K svarar Eva I
    Tusen tack för förtroendet Eva och Jan. Det har varit riktigt roligt att få jobba ihop. Önskar er all lycka i det nya huset! :)
  • 2019-02-15

Jenny A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, lättillgänglig, hjälpsam och mycket proffsig som mäklare. Både köpt och sålt lägenhet av honom. Läs mer
    2019-02-25 Michel W svarar Jenny A
    Tack så mycket Jenny! Var superkul att få hjälpa dig på nytt med din försäljning :) / Michel
  • 2019-02-09

Jamshid M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En oerhört vänlig och proffsig mäklare som är snabb med svar. Läs mer
    2019-02-25 Michel W svarar Jamshid M
    Stort tack Jamshid! Hoppas allting känns bra i nya lägenheten och att ni trivs :)
  • Monica P

2019-02-03

Monica P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert får utan tvekan mina allra varmaste rekommendationer! Trevlig, trygg och trovärdig. Och som han säljer! Svår marknad och min slitna trea utan balkong på årets fattigaste månad - ändå var det galet fullt på visningarna av min lägenhet och en stark budgivning gav mer än önskat resultat.

Efter att ha varit hemma och värderat min lägenhet ett par gånger de senaste åren, har Robert löpande hållit precis lagom och mycket vänlig kontakt. För mig var det därför givet att välja honom som mäklare, när det till slut var dags att köpa och sälja. Det gjorde jag verkligen väldigt rätt i!

Tack Robert - Årstas finest - för stor hjälp med allt och bäst bemötande! Läs mer
    2019-02-14 Robert K svarar Monica P
    Vilken fantastisk hyllning och vilka fantastiskt fina ord. Stort tack Monica! Det har varit en ära att få jobba med dig. Tackar ännu en gång för förtroendet och jag hoppas att du kommer att stormtrivas i ditt nya boende. Önskar dig all lycka framöver! :)
    Monica P gillar detta
  • 2019-01-28

Mikael L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har sålt en lägenhet i Årsta av Michel Warnie. En otroligt kompetent och tillmötesgående mäklare. Har den erfarenhet och kunskap att du som kund känner dig helt trygg hela vägen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Mikael L
    Stort tack för detta Micke! Tackar och bockar för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. / Michel
  • 2019-01-27

Anna N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde vår 3:a i Årsta med hjälp av Michel och vi är jättenöjda med det jobb han gjort. Snabba svar på frågor vi haft och en tillgänglighet som uppskattades mycket från vår sida. Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Anna N
    Tack så mycket för din reco Anna! Känns väldigt bra att du och Daniel är nöjda med samarbetet. Tack för förtroendet!
  • 2019-01-26

Håkan R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har sålt en 2:a i Årsta. Vi hade fått tips om att Robert Kassar var en duktig mäklare, och vi tycker att stämmer på alla sätt och vis. Vi har fått goda råd ang. prisläge, styling mm och presentationen av vår lägenhet blev utmärkt. Vi fick vår lägenhets såld tämligen omgående till ett hyfsat pris, i ett läge då marknaden var mycket trög (jan 2019). Så vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-14 Robert K svarar Håkan R
    Tusen tack Håkan och Ulla! Det har varit en tuff marknad visserligen, men det innebär bara lite hårdare jobb så löser det sig! Tackar igen för förtroendet och så hörs vi lite längre fram! :)
  • 2019-01-25

Daniel J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En bra mäklare som jag känner stort förtroende för. Köpt en lägenhet han förmedlat, ringt honom för att diskutera objekt och höra kring marknaden och anlitat honom vid försäljning. En mäklare som jag känner att jag litar på. Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Daniel J
    Hej Daniel! Tack så mycket för din fina reco. Får tacka så mycket för förtroendet att få hjälpa till både när ni köpte och sedan på nytt när ni sålde :) / Michel
  • 2019-01-24

Susanne E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt bostad med Michel. Hela hans kroppsspråk förmedlar trygghet, det kände vi direkt när han kom innanför dörren. Stort engagemang och tålamod. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom.. Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Susanne E
    Tack så mycket för din fina reco Susanne :) Uppskattar dina ord väldigt mycket! / Michel
  • 2019-01-15

Annacarin L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte och sålde lgh av honom i Årsta , Michel känns genuin och ärlig . Vi anlitade ju honom då vi tyckte han var så proffsig när vi köpte . Han återkopplar alltid snabbt vilket är mkt uppskattat . Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Annacarin L
    Det är jag som ska börja med att tacka för förtroendet :) Alltid kul när man får hjälpa till på nytt! ha det så fint så syns vi inom kort igen. / Michel
  • 2019-01-12

Alexander V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är grym. Både proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Alexander V
    Tack för det Alexander :) Var superkul att få hjälpa dig med din försäljning. Väldigt kul för mig att höra att du är nöjd! / Michel
  • 2019-01-07

Carl O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionellt bemötande och bra hjälp vid försäljning av 2a i Årsta. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Carl O
    Stort tack Carl! Hoppas allt är fint med dig. Syns på frånträdesdagen :) / Michel
  • 2019-01-02

Elsa E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 2:a i Årsta på 44,5 kvm. Mäklaren har skött affären okej från början till slut. Dock sen vid ett par tillfällen. Detta kompenserades dock genom en god tillgänglighet via telefon, sms och mail i princip jämt. Läs mer
    2019-03-04 Robert K svarar Elsa E
    Hej Elsa,
    Tack för din fina rekommendation. Jag vill dock minnas att jag berättade för dig långt innan att jag skulle bli lite sen med anledning av rådande väderlek, men jag ber om ursäkt för dröjsmålet ännu en gång. Hoppas att du kommer stormtrivas! :)

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta