Fastighetsbyrån Årsta

Fastighetsbyrån Årsta

Varmt välkomna till oss på Fastighetsbyrån i Årsta!

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade och mest anlitade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var tredje bostad i Årsta. Detta ger oss de absolut bästa förutsättningarna att göra en exceptionellt bra bostadsaffär åt dig.

Hos oss är kundnöjdhet det som vi bygger hela vår verksamhet på. En bostadsaffär är livets största affär och ska bli behandlad just som det.

Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor kring en bostadsaffär i Årsta, oavsett om du funderar på att köpa eller sälja ett hem i Årsta.

Läs vad 1094 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta 2

2022-09-24 Verifierad kund
    Professionell i ordets mest positiva mening med känsla för kunden.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Han är helt OK hittills. Men affären är ännu inte avslutad
    Einar
    2022-09-22 Verifierad kund
    Oscar bemötte oss med ett leende och var väldigt tillmötesgående med alla funderingar vi hade. Kanonsnabb kommunikation och väldigt noggrann med att informera oss om allt vi behövde veta gällande bostaden, avtal och köpprocessen. Det gick snabbt, smidigt och det kändes tryggt hela vägen.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Diwan gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen och var tydlig och rak i kommunikationen genom hela processen. Han kan Årsta och ansträngde sig verkligen och kunde anpassa taktiken för försäljningen efter marknadens rådande situation.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Ett väldigt vänligt och professionellt bemötande, vi kände oss otroligt trygga med han som mäklare. Kändes ärlig och gav oss bra tips och råd och gick igenom allt väldigt grundligt och sakligt.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Diwan har inte bara varit otroligt professionell utan också tillhandahållit trygghet, mänsklighet och humor genom köpprocessen, vilket har varit av enorm betydelse för oss. Skulle absolut kunna vända oss till honom den dag (om!) vi säljer och för att köpa nästa gång!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Hade anlitat en mäklare innan Diwan, men den mäklaren lyckades inte leverera det slutpris som jag ville ha. Jag ringde upp Diwan och han tog över med en tydlig plan. Körde på med plan a, b och c och med sin förhandlingsförmåga så levererade han ett riktigt bra slutpris. Jag är så nöjd med hans insats och rekommenderar honom starkt till andra!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Bra mottagande som levde upp till våra förväntningar. Köpet har gåt smidigt och utan problem. Vi rekommenderar gärna Oscar.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Driven även i lite motigare tider när inte objekten säljer sig själva
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jättebra på alla sätt och vis!
    Bra bemötande
    Och köpet löpte av på bästa sätt.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Diwan hade ett väldigt lugnt, vänligt och genuint bemötande och va väldigt behjälplig genom hela processen.
  • Ann B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2022-08-07 Verifierad kund
    Robert har hanterat försäljningen av min lägenhet på bästa tänkbara sätt. Han har varit pålitlig och strategisk och hans förmåga att utföra uppdraget översteg min förväntningar.

Jag har även varit mycket tacksam för att han svarat på mail och sms utanför kontorstid.
    Robert får högsta betyg av mig.
    2022-07-28 Verifierad kund
    Snabb och bra kommunikation. Trovärdig och trevlig.
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jag fick ett utmärkt bemötande. Kemin stämde.
    Mina förväntningar överglänstes med att min lägenhet såldes på 24 timmar.
    Hon går ”all in” för yrket.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Ramona är väldigt proffsig, kunning och engagerad. Dessutom var hon tillänglig under hela processen och det var ganska lätt och smidigt att komunicera med henne.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Vänligt men inte påträngande men med ett väldigt
    Kunnande när man hade frågor kring lägenheten i fråga.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevlig och gav bra besked/återkoppling
    2022-06-27 Verifierad kund
    Diwan uppfattades som en jordnära och ärlig mäklare.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi tycker att Robert varit tillmötesgående och visat intresse för hur vi tänker kring köp och försäljning av lägenhet. Han har vid ett flertal gånger svarat på frågor och hört av sig när vi behövt svar på något.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Oscar was aware and honest about the selling process taking the market into account
    I had a good experience
    2022-06-24 Verifierad kund
    Diwan har varit behjälplig och förstående i mitt bostadsköp och kunnat svara på alla mina frågor med kunskap och tålamod. Skulle varmt rekommendera Diwan till alla som vill köpa/sälja lägenhet.
    2022-06-22 Verifierad kund
    My experience with Diwan was great from start to finish. He always had a lovely and helpful attitude when we talked, and did everything he could to make sure things went smooth for me, even thought I wasn't in Sweden during most of the process. Good guy to deal with and wouldn't hesitate to recommend him at all!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag träffade aldrig honom då min man var hemma och fixade den kontakten
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående, positiv och trevlig mäklare! Lägger upp en bra och detaljerad plan inför försäljning, med tips och knep. Rekommenderar starkt!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Förväntade mig att han skulle vara lite på, men inte för på. Vilket han också var.
    Robert var kanon under köpet av våran bostad!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Professionellt, trevligt bemöttande och
    försäljningsarbete. Vi är mycket nöjda.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Så nöjd från början till slut. Förtroendeingivande, flexibel, inlyssnande, alltid nåbar, professionell och går utöver vad han behöver göra med hjälpen kring allt i fastighetsaffären. Kan verkligen rekommenderas!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Diwan jobbat professionellt och aktivt. Han är den bästa mäklare som jag vet.
    starkt rekommenderat.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Oscar är ärlig, rak, kunnig och levererade!
    Han är lättillgänglig, inlyssnande och proffsig.
    Är mycket nöjd med mitt val med Oscar som mäklare.
  • Nanna Christina Anita G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ramona är oerhört proffsig när hon tar hand om kunder. Hon har hela tiden gått över våra förväntningar genom att alltid vara en nivå högre än man tror. Hon har hela tiden fått mig och min sambo att känna oss oerhört trygga. Om vi haft en fråga så har vi alltid fått supersnabba svar.
    Ramona är grym och jag kommer definitivt använda henne i framtiden om vi vill sälja .
    2022-05-23 Verifierad kund
    Diwan var tillmötesgående och inkännande! Han arbetade hårt för att vi skulle bli nöjda och känna oss trygga. Kan varmt rekommendera honom vidare!
  • Sofia W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2022-05-22 Verifierad kund
    Robert var fantastisk från början till slut. Han hjälpte mig hela vägen med att sälja min egen lägenhet och gav så mycket coachning att jag kunde köpa helt rätt också.
    Han är bäst helt enkelt.
    Hans bemötande är både professionellt, vänligt och mycket trevligt.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Diwan som gjorde ett utmärkt jobb.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, fick ett stort förtroende för hjälp med försäljning av min lägenhet Kommer starkt att rekommendera mäklaren
    2022-05-16 Verifierad kund
    Blev bemött trevligt och seriöst.
    Vi ville ha hjälp med försäljning av vår lägenhet och det som där hör till. Mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    Han är öppen och lättsam samt väldigt kunnig.
    Han kommer att rekommenderas av mig om någon frågar.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och snabb i kommunikationen! Även väldigt inlyssnande och flexibel. Rekommenderas starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Täby
    2022-05-16 Verifierad kund
    Michel är väldigt professionell i sin roll, både mot säljare och köpare. Jag har haft kontakt med Michel både som köpare och som säljare och har varit väldigt nöjd båda gångerna. Han ger ett tryggt intryck och har koll på allt som ska göras och håller tidsplanen. Han är lätt att diskutera med och det gör att man fort kommer fram till bra beslut. Rekommenderas starkt!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda. Vår mäklare var rak, tydlig och tillgänglig!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Korrekt och professionellt. Var inlyssnande och servicevillig.
    Att få svar på frågor och vara insatt i objektet, vilket han var.
    Hittills positivt!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Väl förberedd på första mötet. Kunnig i området. Försäljningen motsvarade förväntningarna.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Kan marknaden och gör sitt yttersta för en god affär för alla parter. Alltid hjälpsam och trevlig.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig. Gjorde allt för att få ett bra pris och gjorde det lilla extra! Rekommenderas starkt
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig och proffsigt bemötande. Levde upp till förväntning om sakkunnighet och tillgänglighet för snabb försäljning.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mycket professionell mäklare! Lyhörd och ger ett väldigt trevligt bemötande. Gör sitt jobb strålande bra! Jag kände mig trygg och lugn under hela försäljningen. Kan varmt rekommendera!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra service, återkommer snabbt och är kunnig.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Lösningsorienterad och ambitiös. Mina förväntningar infriades genom en snabb och smidig affär.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Ramona har hjälpt oss med försäljning av vår bostad. Hela processen från första möte till slutlig affär har gått väldigt smidigt och har skötts professionellt. Vi har uppskattat det trevliga bemötande och den tydliga och smidig kommunikation genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Ramona som mäklare. / Mikael
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell! Väldigt personligt bemött och engagerad.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Ramona visar ett seriöst och genuint intresse i sitt uppdrag som mäklare. Hon är en positiv, kunnig och engagerad person som möter kunden/ kundernas frågor med respekt och gott bemötande. Hon ger råd och tips på vad vi som säljare kunde ha i åtanke.
    Vår försäljning av lägenheten gick smidigt där allt var väl förberett både för oss säljare som för köpare.
    Kan varmt rekommendera Ramona i hennes vidare uppdrag som mäklare.

Mvh Mikael och Linnéa