Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Årsta

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 631 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• 2019-03-20

Linnea O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en lägenhet där Michel var säljarens mäklare. Väldigt förtroendeingivande samt en väldigt professionell approach mot mig som köpare, ffa med tanke på en säljare som inte levde upp till de krav som man ska vid försäljning. Läs mer
  • 2019-03-17

Kristina R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostad av Michel och han har varit trevlig och proffsig vid varje kontakt. Dock har han inte varit med på de två kontraktskrivnings tillfällena men det har fungerat utmärkt ändå. Läs mer
  • 2019-03-12

DANIEL S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En genuint engagerad insats av ett proffs som var lika trevlig som kompetent. En heder för kåren! Läs mer
    2019-03-14 Robert K svarar DANIEL S
    Daniel! Det har varit sannerligen en ära att få jobba med dig, underhållning och en bra dialog under hela affärens gång. Jag önskar dig all lycka i det nya huset och hoppas vi stöter på varandra längre fram igen. Stort tack för ditt förtroende! :)
  • 2019-03-03

Simon H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sätter rimliga förväntningar och är väldigt proffsig på alla plan! Läs mer
    2019-03-06 Michel W svarar Simon H
    Tack så mycket Simon :) Du och Sara har varit kanon att ha att göra med hela vägen också :) / Michel
  • 2019-03-02

Sandra O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, trevlig och pålitlig. Hela processen flöt på fint och jag kände mig alltid trygg med att Michel hade koll på läget. Läs mer
    2019-03-06 Michel W svarar Sandra O
    Hej Sandra! Tack så mycket för dina fina ord :) Det har varit superkul att få hjälpa till med försäljningen. Syns på tillträdesdagen! :)
  • 2019-03-01

Patrik Almqvist skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert skötte försäljningen av min lägenhet proffesionellt och snyggt.
    Jag kände att det var lätt att göra mig förstådd under processen, jag fick alltid bra svar på mina frågor och alltid snabb återkoppling.
    Jag ser honom som en strategisk och karismatisk person med glimten i ögat!

Hatten av för ett bra jobb och stort tack än en gång =)

MVH, Patrik Läs mer
    2019-03-04 Robert K svarar Patrik Almqvist
    Hatten av detsamma för dessa fina ord Patrik! Jag tackar ännu en gång för förtroendet och stort grattis till ert nya boende. Jag finns alltid tillgänglig ifall det skulle vara något! :-)
  • 2019-03-01

Cecilia S skrev om Robin Nyvall en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robin är flexibel och lyhörd i sitt arbete. Har varit till stor hjälp både vid försäljning och i jakten på ny bostad. Läs mer
    2019-03-01 Robin N svarar Cecilia S
    Tack Cecilia, vad roligt att du är nöd :)
    Kul att vi kunde få ihop en snabb affär och att lägenheten såldes innan visning till ett högt slutpris.
  • Frida B

2019-02-27

Frida B skrev om Robin Nyvall en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En trevlig, engagerad, och lyhörd mäklare. Kände mig trygg i mitt bostadsköp med Robin Nyvall som mäklare. Lätt att nå, och snabb på att återkoppla dessutom, vilket ger ett stort plus. Läs mer
    2019-02-28 Robin N svarar Frida B
    Stort tack Frida för den fina rekommendationen! Alltid lika roligt när man får veta att sina kunder är nöjda med sitt arbete. Det är bara att höra av dig om det dyker upp några frågor, annars ses vi vid tillträdet.
  • 2019-02-18

Eva I skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert sålde vår trea i Årsta snabbt och proffsigt.
    Med sitt trevliga och engagerande sätt fick jag snabbt förtroende för Robert och han utförde försäljningen till vår fulla belåtenhet.
    Vi kan varmt rekommendera Robert!!!

Hälsar
    Eva och Jan Läs mer
    2019-03-04 Robert K svarar Eva I
    Tusen tack för förtroendet Eva och Jan. Det har varit riktigt roligt att få jobba ihop. Önskar er all lycka i det nya huset! :)
  • 2019-02-15

Jan A skrev om Robin Nyvall en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Punktlig och korrekt, arbetade på bra för att erhålla en rättvis värdering och ett rättvist utfall. Tillgänglig både vardagar och helger och bra återkoppling vid frågor kring försäljningen.

Jag var ombud vid försäljning av min brors borätt, 3 RoK i Årsta och även han var mycket nöjd med Robins arbete och bemötande. Läs mer
    2019-02-15 Robin N svarar Jan A
    Tack så mycket Richard och Jan, det glädjer mig att läsa att ni är nöjda. Jag vill även passa på att tacka för ett väldigt bra samarbete.

• 2019-02-15

Jenny A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, lättillgänglig, hjälpsam och mycket proffsig som mäklare. Både köpt och sålt lägenhet av honom. Läs mer
    2019-02-25 Michel W svarar Jenny A
    Tack så mycket Jenny! Var superkul att få hjälpa dig på nytt med din försäljning :) / Michel
  • 2019-02-09

Ramazan Rahem skrev om Robin Nyvall en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack så mycket för vår första och bästa mäklare, Robin Nyvall från Fastighetsbyrån Årsta. Robin hela respekt för oss. Han var mkt engagerad och visste verkligen vad han pratade om. Han har kunnat svara på alla våra frågor samt hjälpt oss som vi hade förväntat oss. Vi rekommenderar innerligt Robin. Läs mer
    2019-02-09 Robin N svarar Ramazan Rahem
    Hej Ramazan, stort tack för den fina rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda =) Vi ses på tillträdesdagen. //Robin
  • 2019-02-09

Jamshid M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En oerhört vänlig och proffsig mäklare som är snabb med svar. Läs mer
    2019-02-25 Michel W svarar Jamshid M
    Stort tack Jamshid! Hoppas allting känns bra i nya lägenheten och att ni trivs :)
  • Monica P

2019-02-03

Monica P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert får utan tvekan mina allra varmaste rekommendationer! Trevlig, trygg och trovärdig. Och som han säljer! Svår marknad och min slitna trea utan balkong på årets fattigaste månad - ändå var det galet fullt på visningarna av min lägenhet och en stark budgivning gav mer än önskat resultat.

Efter att ha varit hemma och värderat min lägenhet ett par gånger de senaste åren, har Robert löpande hållit precis lagom och mycket vänlig kontakt. För mig var det därför givet att välja honom som mäklare, när det till slut var dags att köpa och sälja. Det gjorde jag verkligen väldigt rätt i!

Tack Robert - Årstas finest - för stor hjälp med allt och bäst bemötande! Läs mer
    2019-02-14 Robert K svarar Monica P
    Vilken fantastisk hyllning och vilka fantastiskt fina ord. Stort tack Monica! Det har varit en ära att få jobba med dig. Tackar ännu en gång för förtroendet och jag hoppas att du kommer att stormtrivas i ditt nya boende. Önskar dig all lycka framöver! :)
    Monica P gillar detta
  • 2019-02-03

Oscar S skrev om Robin Nyvall en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robin hjälpte oss med att sälja vår 4 i Årsta. Han var alltid väldigt trevlig och professionell, var påläst om området och hade redan en klar bild av situationen redan första gången vi träffades.
    Han kommunicerade med oss kontinuerligt under hela processen och höll oss konstant uppdaterade. Han gjorde allt vi hade förväntat oss, och sen lite till. Läs mer
    2019-02-05 Robin N svarar Oscar S
    Stort tack för det fina betyget! Vad roligt att ni är nöjda =)
    Vi ses på tillträdet! //Robin
  • 2019-01-28

Mikael L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har sålt en lägenhet i Årsta av Michel Warnie. En otroligt kompetent och tillmötesgående mäklare. Har den erfarenhet och kunskap att du som kund känner dig helt trygg hela vägen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Mikael L
    Stort tack för detta Micke! Tackar och bockar för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. / Michel
  • 2019-01-27

Anna N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde vår 3:a i Årsta med hjälp av Michel och vi är jättenöjda med det jobb han gjort. Snabba svar på frågor vi haft och en tillgänglighet som uppskattades mycket från vår sida. Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Anna N
    Tack så mycket för din reco Anna! Känns väldigt bra att du och Daniel är nöjda med samarbetet. Tack för förtroendet!
  • 2019-01-26

Håkan R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har sålt en 2:a i Årsta. Vi hade fått tips om att Robert Kassar var en duktig mäklare, och vi tycker att stämmer på alla sätt och vis. Vi har fått goda råd ang. prisläge, styling mm och presentationen av vår lägenhet blev utmärkt. Vi fick vår lägenhets såld tämligen omgående till ett hyfsat pris, i ett läge då marknaden var mycket trög (jan 2019). Så vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-14 Robert K svarar Håkan R
    Tusen tack Håkan och Ulla! Det har varit en tuff marknad visserligen, men det innebär bara lite hårdare jobb så löser det sig! Tackar igen för förtroendet och så hörs vi lite längre fram! :)
  • 2019-01-25

Daniel J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En bra mäklare som jag känner stort förtroende för. Köpt en lägenhet han förmedlat, ringt honom för att diskutera objekt och höra kring marknaden och anlitat honom vid försäljning. En mäklare som jag känner att jag litar på. Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Daniel J
    Hej Daniel! Tack så mycket för din fina reco. Får tacka så mycket för förtroendet att få hjälpa till både när ni köpte och sedan på nytt när ni sålde :) / Michel
  • 2019-01-24

Susanne E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt bostad med Michel. Hela hans kroppsspråk förmedlar trygghet, det kände vi direkt när han kom innanför dörren. Stort engagemang och tålamod. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom.. Läs mer
    2019-01-28 Michel W svarar Susanne E
    Tack så mycket för din fina reco Susanne :) Uppskattar dina ord väldigt mycket! / Michel
  • 2019-01-19

Erica S skrev om Robin Nyvall en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robin hjälpte oss jätte bra i en tuff tid på marknaden . Vi fick tyvärr inte det vi hade förväntat oss på försäljningen men vi är glada att vi fick den såld. Läs mer
    2019-01-22 Robin N svarar Erica S
    Tack för förtroendet och det fina betyget. Vi ses på tillträdet =) //Robin
  • 2019-01-15

Annacarin L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte och sålde lgh av honom i Årsta , Michel känns genuin och ärlig . Vi anlitade ju honom då vi tyckte han var så proffsig när vi köpte . Han återkopplar alltid snabbt vilket är mkt uppskattat . Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Annacarin L
    Det är jag som ska börja med att tacka för förtroendet :) Alltid kul när man får hjälpa till på nytt! ha det så fint så syns vi inom kort igen. / Michel
  • 2019-01-12

Alexander V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är grym. Både proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Alexander V
    Tack för det Alexander :) Var superkul att få hjälpa dig med din försäljning. Väldigt kul för mig att höra att du är nöjd! / Michel
  • 2019-01-07

Carl O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionellt bemötande och bra hjälp vid försäljning av 2a i Årsta. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Carl O
    Stort tack Carl! Hoppas allt är fint med dig. Syns på frånträdesdagen :) / Michel
  • 2019-01-02

Elsa E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 2:a i Årsta på 44,5 kvm. Mäklaren har skött affären okej från början till slut. Dock sen vid ett par tillfällen. Detta kompenserades dock genom en god tillgänglighet via telefon, sms och mail i princip jämt. Läs mer
    2019-03-04 Robert K svarar Elsa E
    Hej Elsa,
    Tack för din fina rekommendation. Jag vill dock minnas att jag berättade för dig långt innan att jag skulle bli lite sen med anledning av rådande väderlek, men jag ber om ursäkt för dröjsmålet ännu en gång. Hoppas att du kommer stormtrivas! :)
  • 2018-12-21

Folkert B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trustworthy and fast/clear in communication. Great support pre, during and after closing the sale of our 3-room apartment in Årsta in a unpredictable time of year and tough housing market situation. Happy with the whole process! Läs mer
    2019-01-03 Michel W svarar Folkert B
    Hello Folkert! Thank you so much for writing this recommendation :) Thanks for givning me the opportunity to take care of everything :)
  • 2018-12-12

Eva B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt 1:a. Utmärkt, trevlig och professionell. Läs mer
    2019-01-03 Michel W svarar Eva B
    Hej Eva! Stort tack för att du tog dig tid att skriva din reco. Det tackar jag för! Hoppas allting är fint med dig :)
  • 2018-12-08

Kristina A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar har rekordsnabbt o med bästa resultatet sålt min lägenhet i Årsta! Han har varit helt fantastisk, lyhörd, skicklig och i särklass den bästa mäklaren jag har haft! Det här är den 13:e bostaden jag sålt så det finns lite att jämföra med! Robert Kassar får toppbetyg från mig!
    Vänligen Kristina Arnstad i Årsta Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Kristina A
    Hatten av för denna otroligt fina rekommendation. Vilken fin uppskattning Kristina! Tusen och tusen tack igen för ett gott samarbete. Vi gjorde detta tillsammans och du ska också ha eloge för din insats i det hela. Bugar och bockar för ditt förtroende och önskar dig all lycka borta på norra sidan! :)
  • 2018-12-04

leo S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert var engagerad, otroligt snabb på att svara (även när man inte förväntade sig snabba besked, dvs. kvällar och helger)....lätt att göra med.. kam varmt rekommendera Robert! Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar leo S
    Bugar och bockar för ditt förtroende Leo. Självklart finns jag alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet. Lycka till med nya huset så hörs vi snart igen! :)
  • Marie E

2018-11-30

Marie E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag kunde fokusera på andra delar av mitt liv och tryggt lämna över arbetet med försäljningen i Roberts händer. Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Marie E
    Tackar så mycket för förtroendet. Kul att vi lyckades kliva över förväntningarna dessutom. Lycka till borta i Gustavsberg! :)
  • 2018-11-30

Barbro B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en otroligt driven och kompetent mäklare som jag gärna rekommenderar!
    Otroligt engagerad, trevlig och lyckades med affären som vi båda blev nöjda med, tack! Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Barbro B
    Tusen tack Barbro. Nöjet var på min sida. Tack så mycket för förtroendet igen!
  • Emanuel L

2018-11-19

Emanuel L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hösten 2018 var det dags för mig att sälja min fina lägenhet i Årsta. Efter att ha träffat ett antal olika mäklare valde jag att gå vidare med Michel. Ett mycket lyckat val! Michel är en mycket kunnig, erfaren och professionell mäklare som direkt ingav förtroende. Genom sitt engagemang och mångåriga erfarenhet hjälpte han mig att fatta rätt beslut. Slutresultatet blev över förväntan!
    Jag ger Michel högsta betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-11-20 Michel W svarar Emanuel L
    Tack så mycket för din fina reco Emanuel! Känns superkul för mig att höra att du är nöjd med försäljningen och jag får även passa på att tacka för förtroendet :) Det var en väldigt rolig lägenhet att få hjälpa till med och jag uppskattar bra och smidig kontakt med dig hela vägen från starten till frånträdet. Vi hörs när det närmar sig deklaration :) / Michel
  • Linn P

2018-11-17

Linn P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    När vi skulle sälja vår lägenhet i centrala Årsta var valet av mäklare enkelt. Vi hade träffat Michel när vi letade lägenhet några år tidigare och fått stort förtroende för honom.
    Genom hela försäljningsprocessen har Michel varit bra på att hålla oss uppdaterade och trots en tuff marknad nådde vi det priset vi ville.
    Vi rekommenderar Michel varmt till alla som ska sälja sin bostad i Årsta och vi skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
    2018-11-20 Michel W svarar Linn P
    Hej Linn,
    Tack för att du och Philippe tog er tid att skriva er rekommendation. Får även tacka för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Tycker att ni har varit superbra att ha och göra med hela vägen också, det gör mitt arbete väldigt mycket enklare med så pass bra säljare :)
    Vi hörs och syns här i kommande veckor :) / Michel
  • 2018-11-16

Lars G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Undanhöll vissa detaljer om säljarna och informationen om föreningen var dålig Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Lars G
    Hej Lars!
    Denna kommentar kom lite oväntat för mig då din dotter har varit väldigt nöjd med min insats gällande erat köp, både innan köpet och även efter. Men självfallet uppskattar jag att även du delar med dig av din upplevelse av köpet. Om det är någon information som du har saknat gällande föreningen så får du gärna maila mig så ska jag se till att det är kompletterat inför framtida försäljningar i föreningen. Vi gör alltid vårt yttersta och uppdaterar all föreningsinformation inför varje försäljning. Detta gäller tex en historik på genomförda renoveringar, kommande underhåll, gemensamhetslokaler, avgiftsförändringar, övrig intressant info osv. Det är trist att min insats inte uppskattades, men jag tar till mig detta och får tacka för återkopplingen.
  • 2018-11-14

Ivan D skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar skötte vår försäljning av vår lägenhet i Årsta med mycket gott resultat. Robert gav ett bra och förtroendegivande förstaintryck som kvarstod och förstärktes affären igenom. Vi är mkt nöjda med Robert. Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Ivan D
    Tusen tack Ivan. Kul att vi lyckades komma i mål till denna nivå. Strategi lönar sig alltid!
    Önskar Er all lycka i framtiden, bugar och bockar igen för förtroendet!
  • 2018-11-12

Kristoffer N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 1a i Årsta. Fick inte se förråd och tvättstuga på visningen, eluttag för hallampa och list i vardsgrummet var ej i brukligt skick. Fick ej initiavtagande respons från Mäklare angående detta. Oklart med hur elavtal och dylikt fungerar med föreningen. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Kristoffer N
    Hej Kristoffer,
    Det är tråkigt att höra att du upplever att du inte fick någon initiativtagande respons från mig gällande bristerna du upplevde i lägenheten efter tillträdet. Som jag nämnde så får jag inte ta ställning till vem som har rätt eller fel när man som köpare har funnit fel/brister som man vill få åtgärdat av säljarna. Jag måste vara opartisk i den delen och får enbart informera hur du kan ta vidare din reklamation till säljaren så att det går till på rätt sätt.
    Tyvärr så hade jag inte tillgång till tvättstugan och förrådet på visningarna men försökte berätta så gott som det gick om hur dessa utrymmen såg ut. Jag nämnde även att jag självklart ordnar en ny möjlighet om du vill så att du skulle få möjlighet att se tvättstuga och förråd, därefter fick jag ingen återkoppling av dig gällande den frågan. Ber om ursäkt ifall något har känts bristfälligt trots det att jag har försökt hjälpa så gott jag kan. Tar till mig detta och hoppas att du stormtrivs! :)
  • 2018-11-11

Emma L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en väldigt proffsig mäklare, känns tillgänglig, påläst och personlig, även i en stressad tillvaro. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Emma L
    Stort tack Emma! Ni lär stormtrivas med er fantastiska utsikt. Allt gott så hörs vi framöver! :)
  • 2018-11-07

Sara T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en 2:a i centrala Årsta. Michel var påläst, intresserad och kunnig. Sålde med vinst trots sviktande marknad.

Jag vill varmt rekommendera Michel till alla som ska sälja i Årsta. Ingen kan marknaden som han. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sara T
    Hej Sara! Vad snällt skrivet av dig, det blir jag superglad att höra :) Får även passa på att tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet :)
  • 2018-11-06

Mattias S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyckad försäljning av tvåa trots krånglig marknad. Man får mycket för arvodet både från Michel och Fastighetsbyrån. Alltid tillgänglig alt. återkommer väldigt snabbt, vilket jag tycker är viktigt hos en mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Mattias S
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva recon :) Väldigt kul att höra att du är nöjd på alla punkter Mattias :)
  • 2018-11-05

Sonya F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en 2a. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sonya F
    Tack så mycket Sonya! Hoppas du kommer trivas super i din nya lägenhet :) / Michel
  • Lars P

2018-11-02

Lars P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi kunde inte vara mer nöjda med vår mäklare Robert än vad vi är. Robert gör det lilla extra för att nå i mål. Stort engagemang, bra sinne för affärer och lätt att ha att göra med i allmänhet.
    Vi överträffade vårt mål på en tuff marknad. Det säger det mesta Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Lars P
    Jag är överväldigad av dina fina ord Lars. Det har varit en ära att få samarbeta med dig. Jag tackar ännu engång för förtroendet och en bra försäljning! :)
  • 2018-10-31

Nicole S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert skötte sig utmärkt under hela processen! Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Nicole S
    Stort tack för förtroendet Nicole! Jag hoppas att du trivs inne på Södermalm nu istället. Allt gott!
  • 2018-10-31

Anders L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det märks att Michel är en erfaren mäklare. Han utstrålar ett lungn och "know how" men framförallt så levererar han i försäljningsfasen. Vi rekomenderar starkt Michel. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Anders L
    Stort tack Anders! Härligt att höra att ni är nöjda :)
  • 2018-10-30

Kristina A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen av min lägenhet i Årsta gick otroligt smidigt o snabbt! Min mäklare Robert Kassar var superproffsig o gjorde ett fantastiskt bra jobb! Långt över mina förväntningar och önskningar på alla nivåer! Jag har ändå gjort många försäljningar under åren men denna var klart allra bäst! Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Kristina A
    Stort, stort tack till dig Kristina! Vi har haft ett klockrent samarbete, kul att du uppskattar mitt engagemang i det hela. Jag önskar dig fortsatt lycka till på den norra sidan av stan! :)
  • 2018-10-27

Sara C skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig, professionell och serviceminded. Jag fick stor respekt för hans yrkeskunnande och kände förtroende att bolla med honom kring alltifrån styling av lägenheten till budgivning. Läs mer
    2018-10-30 Michel W svarar Sara C
    Hej Sara, tack så mycket för din reco :) Hoppas allt är fint med dig! / Michel
  • 2018-10-25

Sara T skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en väldigt kunnig och påläst mäklare som verkligen anstränger sig för att du som kund får ut vad du vill ha av bostadsaffären. Skulle varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Årsta till alla som ska sälja en bostad. Läs mer
  • 2018-10-18

Christian B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och smidig mäklare. Allt gick verkligen som vi hade hoppats och vi blev supernöjda!! Läs mer
    2018-10-29 Robert K svarar Christian B
    Bugar och bockar Christian. Det har varit riktigt kul att vara ett litet team som gjorde att vi kom i mål. Önskar Er all lycka i framtiden! :-)
  • 2018-10-12

Susanne A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har både köpt och sålt lägenhet gneom Michel.
    44 kvm på Siljansvägen i Årsta.

Michel lyckades bra med min försäljning när det var svårt att få lägenheter sålda. Han sålde över min förväntan. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Susanne A
    Stort tack för din reco Susanna :) Alltid lika trevligt att göra affärer med dig. Hälsningar Michel
  • 2018-10-11

Erica S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en trea i Årsta via Michel och är väldigt nöjd med hans insats - snabb, trevlig och proffsigt bemötande! Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Erica S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva din reco Erica, det uppskattas :) Hälsningar Michel
  • 2018-10-07

Lotta L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra, duktig,erfaren.
    Kändes proffsig och vänlig. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Lotta L
    Hej Lotta! Tack för att du skrev din reco och väldigt kul att höra att allt kändes bra, precis så det ska vara :) Hälsningar Michel

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta