Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 618 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• 2019-01-15

Annacarin L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte och sålde lgh av honom i Årsta , Michel känns genuin och ärlig . Vi anlitade ju honom då vi tyckte han var så proffsig när vi köpte . Han återkopplar alltid snabbt vilket är mkt uppskattat . Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Annacarin L
    Det är jag som ska börja med att tacka för förtroendet :) Alltid kul när man får hjälpa till på nytt! ha det så fint så syns vi inom kort igen. / Michel
  • 2019-01-12

Alexander V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är grym. Både proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Alexander V
    Tack för det Alexander :) Var superkul att få hjälpa dig med din försäljning. Väldigt kul för mig att höra att du är nöjd! / Michel
  • 2019-01-07

Carl O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionellt bemötande och bra hjälp vid försäljning av 2a i Årsta. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Carl O
    Stort tack Carl! Hoppas allt är fint med dig. Syns på frånträdesdagen :) / Michel
  • 2019-01-02

Elsa E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 2:a i Årsta på 44,5 kvm. Mäklaren har skött affären okej från början till slut. Dock sen vid ett par tillfällen. Detta kompenserades dock genom en god tillgänglighet via telefon, sms och mail i princip jämt. Läs mer
  • 2018-12-21

Folkert B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trustworthy and fast/clear in communication. Great support pre, during and after closing the sale of our 3-room apartment in Årsta in a unpredictable time of year and tough housing market situation. Happy with the whole process! Läs mer
    2019-01-03 Michel W svarar Folkert B
    Hello Folkert! Thank you so much for writing this recommendation :) Thanks for givning me the opportunity to take care of everything :)
  • 2018-12-19

Josef L skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Har precis köpt en etta på Sköntorpsvägen 124. Marie gav ett trevligt bemötande och det kändes som att hon förstod vad vi har ute efter :) Det enda jag har kommit på att jag kanske saknat är mer information om huset och lägenheten (typ möjlighet till att installera tvättmaskin) men jag kan inte heller minnas om vi frågat ordentligt om detta så det är en liten sak i sammanhanget!

I övrigt var hon trevligare än många andra mäklare vi stött på, så tack! Läs mer
    2018-12-20 Marie R svarar Josef L
    Stort tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, det uppskattas väldigt mycket!
    Det är bara att höra av er om ni har några frågor. Hoppas ni trivs i er nya bostad och i Årsta.
    God Jul och Gott Nytt År!
  • 2018-12-12

Eva B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt 1:a. Utmärkt, trevlig och professionell. Läs mer
    2019-01-03 Michel W svarar Eva B
    Hej Eva! Stort tack för att du tog dig tid att skriva din reco. Det tackar jag för! Hoppas allting är fint med dig :)
  • 2018-12-08

Kristina A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar har rekordsnabbt o med bästa resultatet sålt min lägenhet i Årsta! Han har varit helt fantastisk, lyhörd, skicklig och i särklass den bästa mäklaren jag har haft! Det här är den 13:e bostaden jag sålt så det finns lite att jämföra med! Robert Kassar får toppbetyg från mig!
    Vänligen Kristina Arnstad i Årsta Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Kristina A
    Hatten av för denna otroligt fina rekommendation. Vilken fin uppskattning Kristina! Tusen och tusen tack igen för ett gott samarbete. Vi gjorde detta tillsammans och du ska också ha eloge för din insats i det hela. Bugar och bockar för ditt förtroende och önskar dig all lycka borta på norra sidan! :)
  • 2018-12-05

Åsa L skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Marie uppnådde alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
    2018-12-05 Marie R svarar Åsa L
    Tack så mycket Åsa för att du tog dig tid och rekommendera mig. Uppskattas väldigt mycket. Ha det gott!
  • 2018-12-04

leo S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert var engagerad, otroligt snabb på att svara (även när man inte förväntade sig snabba besked, dvs. kvällar och helger)....lätt att göra med.. kam varmt rekommendera Robert! Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar leo S
    Bugar och bockar för ditt förtroende Leo. Självklart finns jag alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet. Lycka till med nya huset så hörs vi snart igen! :)
  • 2018-12-04

Joseph J skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Marie var supertrevlig, professionell, snabb och strukturerad. Uppskattade hennes uppriktighet och transparens. Läs mer
    2018-12-04 Marie R svarar Joseph J
    Stort tack Joseph för att du tog dig tid att rekommendera mig det uppskattas mycket. Tack också för de fina orden.
  • Marie E

2018-11-30

Marie E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag kunde fokusera på andra delar av mitt liv och tryggt lämna över arbetet med försäljningen i Roberts händer. Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Marie E
    Tackar så mycket för förtroendet. Kul att vi lyckades kliva över förväntningarna dessutom. Lycka till borta i Gustavsberg! :)
  • 2018-11-30

Barbro B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en otroligt driven och kompetent mäklare som jag gärna rekommenderar!
    Otroligt engagerad, trevlig och lyckades med affären som vi båda blev nöjda med, tack! Läs mer
    2018-12-28 Robert K svarar Barbro B
    Tusen tack Barbro. Nöjet var på min sida. Tack så mycket för förtroendet igen!
  • Emanuel L

2018-11-19

Emanuel L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hösten 2018 var det dags för mig att sälja min fina lägenhet i Årsta. Efter att ha träffat ett antal olika mäklare valde jag att gå vidare med Michel. Ett mycket lyckat val! Michel är en mycket kunnig, erfaren och professionell mäklare som direkt ingav förtroende. Genom sitt engagemang och mångåriga erfarenhet hjälpte han mig att fatta rätt beslut. Slutresultatet blev över förväntan!
    Jag ger Michel högsta betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-11-20 Michel W svarar Emanuel L
    Tack så mycket för din fina reco Emanuel! Känns superkul för mig att höra att du är nöjd med försäljningen och jag får även passa på att tacka för förtroendet :) Det var en väldigt rolig lägenhet att få hjälpa till med och jag uppskattar bra och smidig kontakt med dig hela vägen från starten till frånträdet. Vi hörs när det närmar sig deklaration :) / Michel
  • Linn P

2018-11-17

Linn P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    När vi skulle sälja vår lägenhet i centrala Årsta var valet av mäklare enkelt. Vi hade träffat Michel när vi letade lägenhet några år tidigare och fått stort förtroende för honom.
    Genom hela försäljningsprocessen har Michel varit bra på att hålla oss uppdaterade och trots en tuff marknad nådde vi det priset vi ville.
    Vi rekommenderar Michel varmt till alla som ska sälja sin bostad i Årsta och vi skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
    2018-11-20 Michel W svarar Linn P
    Hej Linn,
    Tack för att du och Philippe tog er tid att skriva er rekommendation. Får även tacka för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Tycker att ni har varit superbra att ha och göra med hela vägen också, det gör mitt arbete väldigt mycket enklare med så pass bra säljare :)
    Vi hörs och syns här i kommande veckor :) / Michel
  • 2018-11-16

Lars G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Undanhöll vissa detaljer om säljarna och informationen om föreningen var dålig Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Lars G
    Hej Lars!
    Denna kommentar kom lite oväntat för mig då din dotter har varit väldigt nöjd med min insats gällande erat köp, både innan köpet och även efter. Men självfallet uppskattar jag att även du delar med dig av din upplevelse av köpet. Om det är någon information som du har saknat gällande föreningen så får du gärna maila mig så ska jag se till att det är kompletterat inför framtida försäljningar i föreningen. Vi gör alltid vårt yttersta och uppdaterar all föreningsinformation inför varje försäljning. Detta gäller tex en historik på genomförda renoveringar, kommande underhåll, gemensamhetslokaler, avgiftsförändringar, övrig intressant info osv. Det är trist att min insats inte uppskattades, men jag tar till mig detta och får tacka för återkopplingen.
  • 2018-11-14

Ivan D skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar skötte vår försäljning av vår lägenhet i Årsta med mycket gott resultat. Robert gav ett bra och förtroendegivande förstaintryck som kvarstod och förstärktes affären igenom. Vi är mkt nöjda med Robert. Läs mer
    2018-11-29 Robert K svarar Ivan D
    Tusen tack Ivan. Kul att vi lyckades komma i mål till denna nivå. Strategi lönar sig alltid!
    Önskar Er all lycka i framtiden, bugar och bockar igen för förtroendet!
  • 2018-11-12

Kristoffer N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 1a i Årsta. Fick inte se förråd och tvättstuga på visningen, eluttag för hallampa och list i vardsgrummet var ej i brukligt skick. Fick ej initiavtagande respons från Mäklare angående detta. Oklart med hur elavtal och dylikt fungerar med föreningen. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Kristoffer N
    Hej Kristoffer,
    Det är tråkigt att höra att du upplever att du inte fick någon initiativtagande respons från mig gällande bristerna du upplevde i lägenheten efter tillträdet. Som jag nämnde så får jag inte ta ställning till vem som har rätt eller fel när man som köpare har funnit fel/brister som man vill få åtgärdat av säljarna. Jag måste vara opartisk i den delen och får enbart informera hur du kan ta vidare din reklamation till säljaren så att det går till på rätt sätt.
    Tyvärr så hade jag inte tillgång till tvättstugan och förrådet på visningarna men försökte berätta så gott som det gick om hur dessa utrymmen såg ut. Jag nämnde även att jag självklart ordnar en ny möjlighet om du vill så att du skulle få möjlighet att se tvättstuga och förråd, därefter fick jag ingen återkoppling av dig gällande den frågan. Ber om ursäkt ifall något har känts bristfälligt trots det att jag har försökt hjälpa så gott jag kan. Tar till mig detta och hoppas att du stormtrivs! :)
  • 2018-11-11

Emma L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en väldigt proffsig mäklare, känns tillgänglig, påläst och personlig, även i en stressad tillvaro. Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Emma L
    Stort tack Emma! Ni lär stormtrivas med er fantastiska utsikt. Allt gott så hörs vi framöver! :)
  • 2018-11-07

Sara T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en 2:a i centrala Årsta. Michel var påläst, intresserad och kunnig. Sålde med vinst trots sviktande marknad.

Jag vill varmt rekommendera Michel till alla som ska sälja i Årsta. Ingen kan marknaden som han. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sara T
    Hej Sara! Vad snällt skrivet av dig, det blir jag superglad att höra :) Får även passa på att tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet :)
  • 2018-11-06

Mattias S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyckad försäljning av tvåa trots krånglig marknad. Man får mycket för arvodet både från Michel och Fastighetsbyrån. Alltid tillgänglig alt. återkommer väldigt snabbt, vilket jag tycker är viktigt hos en mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Mattias S
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva recon :) Väldigt kul att höra att du är nöjd på alla punkter Mattias :)
  • 2018-11-05

Sonya F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en 2a. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sonya F
    Tack så mycket Sonya! Hoppas du kommer trivas super i din nya lägenhet :) / Michel
  • Lars P

2018-11-02

Lars P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi kunde inte vara mer nöjda med vår mäklare Robert än vad vi är. Robert gör det lilla extra för att nå i mål. Stort engagemang, bra sinne för affärer och lätt att ha att göra med i allmänhet.
    Vi överträffade vårt mål på en tuff marknad. Det säger det mesta Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Lars P
    Jag är överväldigad av dina fina ord Lars. Det har varit en ära att få samarbeta med dig. Jag tackar ännu engång för förtroendet och en bra försäljning! :)
  • 2018-10-31

Nicole S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert skötte sig utmärkt under hela processen! Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Nicole S
    Stort tack för förtroendet Nicole! Jag hoppas att du trivs inne på Södermalm nu istället. Allt gott!
  • 2018-10-31

Anders L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det märks att Michel är en erfaren mäklare. Han utstrålar ett lungn och "know how" men framförallt så levererar han i försäljningsfasen. Vi rekomenderar starkt Michel. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Anders L
    Stort tack Anders! Härligt att höra att ni är nöjda :)
  • 2018-10-30

Kristina A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen av min lägenhet i Årsta gick otroligt smidigt o snabbt! Min mäklare Robert Kassar var superproffsig o gjorde ett fantastiskt bra jobb! Långt över mina förväntningar och önskningar på alla nivåer! Jag har ändå gjort många försäljningar under åren men denna var klart allra bäst! Läs mer
    2018-11-12 Robert K svarar Kristina A
    Stort, stort tack till dig Kristina! Vi har haft ett klockrent samarbete, kul att du uppskattar mitt engagemang i det hela. Jag önskar dig fortsatt lycka till på den norra sidan av stan! :)
  • 2018-10-27

Lisa S skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt lgh. Marie var mycket proffsig och trevlig. Hon var mycket tillgänglig och snabb på att svara både via Mail och telefon. Läs mer
    2018-10-28 Marie R svarar Lisa S
    Stort tack Lisa för att du tog dig tid att rekommendera mig. Jag uppskattar det väldigt mycket och blir väldigt glad :). Ha det gott så ses vi på tillträdet!
  • 2018-10-27

Sara C skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig, professionell och serviceminded. Jag fick stor respekt för hans yrkeskunnande och kände förtroende att bolla med honom kring alltifrån styling av lägenheten till budgivning. Läs mer
    2018-10-30 Michel W svarar Sara C
    Hej Sara, tack så mycket för din reco :) Hoppas allt är fint med dig! / Michel
  • 2018-10-25

Sara T skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en väldigt kunnig och påläst mäklare som verkligen anstränger sig för att du som kund får ut vad du vill ha av bostadsaffären. Skulle varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Årsta till alla som ska sälja en bostad. Läs mer
  • 2018-10-18

Christian B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och smidig mäklare. Allt gick verkligen som vi hade hoppats och vi blev supernöjda!! Läs mer
    2018-10-29 Robert K svarar Christian B
    Bugar och bockar Christian. Det har varit riktigt kul att vara ett litet team som gjorde att vi kom i mål. Önskar Er all lycka i framtiden! :-)
  • 2018-10-12

Susanne A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har både köpt och sålt lägenhet gneom Michel.
    44 kvm på Siljansvägen i Årsta.

Michel lyckades bra med min försäljning när det var svårt att få lägenheter sålda. Han sålde över min förväntan. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Susanne A
    Stort tack för din reco Susanna :) Alltid lika trevligt att göra affärer med dig. Hälsningar Michel
  • 2018-10-11

Erica S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en trea i Årsta via Michel och är väldigt nöjd med hans insats - snabb, trevlig och proffsigt bemötande! Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Erica S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva din reco Erica, det uppskattas :) Hälsningar Michel
  • 2018-10-07

Lotta L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra, duktig,erfaren.
    Kändes proffsig och vänlig. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Lotta L
    Hej Lotta! Tack för att du skrev din reco och väldigt kul att höra att allt kändes bra, precis så det ska vara :) Hälsningar Michel
  • 2018-10-04

Martin A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Seriös, kunnig, pedagogisk och trevlig - Känns inte som en "typisk mäklare" vilket ska ses som en mycket positiv sak! Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Martin A
    Tack så mycket Martin! Precis så det ska vara och kännas. Ska vara tryggt, seriöst och trevligt att göra affärer tillsammans. Det har varit kanon att ha med dig att göra också! Hälsningar Michel
  • 2018-10-02

Niklas L skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra på att återkoppla, enkel att ha att göra med. Högsta betyg från mig. Läs mer
    2018-10-02 Marie R svarar Niklas L
    Hjärtligt tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, uppskattas enormt. Ha det gott!
  • Mimmi K

2018-09-30

Mimmi K skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har precis sålt vår gamla-, och köpt vår nya lägenhet, båda med Robert som mäklare. Robert har agerat professionellt i alla lägen och han har verkligen gjort allt för att hjälpa oss med kontakter med banker och allt annat som har med köp- och säljproceduren att göra. Vi fick riktigt bra pris för lägenheten vi sålde med många budgivare som trissade upp priset. Detta tack vare goda kontakter och bra prospekt och visning. Vi fick också möjlighet att köpa vår nya lägenhet till ett rimligt pris och med en bra process.

Vi rekommenderar gärna Robert till alla som ska köpa eller sälja. Läs mer
    2018-10-29 Robert K svarar Mimmi K
    Hatten av för Er fina rekommendation. Det var kul att vi hamnade i mål tillsammans. Ni lär stormtrivas i det nya boendet. På återseende! :)
  • 2018-09-28

Charlotte Ö skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig och korrekt. Höll det han lovat och återkopplade hela tiden. Robert hade koll på allt från början till slut. Läs mer
    2018-09-28 Robert K svarar Charlotte Ö
    Tusen tack för förtroendet. Önskar er all lycka i framtiden!
  • 2018-09-28

Harinder S skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Soft-spoken and assisted us in the smooth end-to-end sale. Läs mer
    2018-09-28 Marie R svarar Harinder S
    Many thanks. Hope you will enjoy your new home.
  • 2018-09-25

Paul A skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Allt sköttes perfekt i en trevlig atmosfär Läs mer
  • 2018-09-25

Ellinor E skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trygg och bra! Tillmötesgående och bra mäklare. Läs mer
    2018-09-25 Marie R svarar Ellinor E
    Tack för att du tog dig tid att rekommendera mig det uppskattas. Lycka till med nya bostaden!

Kristofer H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Smidig och bra kontakt från början till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Kristofer H
    Stort tack för förtroendet Kristofer. Vi ses på tillträdet! :)

Viktor H skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppen! Marie fixade snabbt en visning med mycket kort varsel, var tydlig i kommunikationen, flexibel och trevlig. Allt som allt blev lägenhetsköpet en mycket smidig affär - tack för det! Läs mer
    2018-09-21 Marie R svarar Viktor H
    Tack Viktor för att du tog dig tid att svara. Kul att få hjälpa till och att det blev smidigt och bra för dig.
    Det är bara att höra av dig om du undrar över något. Ha det gott!

Lotta L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert gjorde ett proffsigt bra jobb med försäljning av min lgh, mycket nöjd. Fick stort förtroende. Kan varmt rekommendera honom! Duktig! Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Lotta L
    Bugar och bockar för denna hyllning. Stort tack för förtroendet och lycka till med det nya boendet! :)
  • 2018-09-17

Ulrik J skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert genomförde försäljningen av vår lägenhet på ett synnerligen gediget och proffsigt sätt med en stark känsla för detaljer och timing i både annonsering, presentation och vägledning i de affärsmässiga besluten. Våra varmaste rekommendationer! / Ulrik Jansson Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Ulrik J
    Tackar ödmjukast för denna fina hyllning Ulrik. Det har varit en ära att få hjälpa till. Stort tack för ditt förtroende och på återhörande! :)
  • 2018-09-17

Robin C skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en lägenhet där Marie var mäklare. Marie är trevlig och profesionell. Hon känns genuin och är lätt att ha och göra med. Hon känns inte så tillgjord som många mäklare kan vara. Läs mer
    2018-09-17 Marie R svarar Robin C
    Tack Robin för de fina orden samt att du tog dig tid att svara. Lycka till med ditt nya boende och hör av dig om du undrar över något.
  • 2018-09-16

Urmas B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert fick man fötroende för direkt kändes helt rätt för mig .
    Kan varmt rekommendera Robert . Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Urmas B
    Tackar så mycket Urmas. Skönt att det löste sig smidigt utan några öppna visningar. Lycka till borta i Solna nu! :)
  • 2018-09-14

Alexandra R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt.
    Mycket bra bemötande och tydlig information inför tillträdesdagen både muntligt och skriftligt. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Alexandra R
    Hej Alexandra! Vad kul att höra :) Tack för att du skrev din reco. Tveka inte att höra av dig om det skulle vara någonting framöver :) / Michel
  • 2018-09-13

Rebecca L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en lägenhet i Årsta där Michel var mäklare. Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick av mäklaren han var väldigt kunnig och påläst om lägenheten och området. Uppdaterade om allting under tiden och var alltid tillgänglig om man hade några frågor. Han uppfyllde alla mina förväntningar. Supernöjd att han var mäklaren jag köpte lägenheten av. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Rebecca L
    Vad roligt att höra Rebecca! Du har också varit kanon att ha att göra med hela vägen :) Tack för att du tog dig tid att skriva några rader! Hälsningar Michel
  • 2018-09-12

Mattias skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert var lyhörd, engagerad, proffesionell och mycket hjälpsam igenom hela affären. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-21 Robert K svarar Mattias
    Stort tack för dina fina ord Mattias. Lycka till med letandet efter ett nytt boende! :)
  • 2018-09-11

Carl S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Förtroendeingivande och trygg mäklare som är tydlig och alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Carl S
    Tack så mycket Carl! Hoppas du trivs i nya lägenheten :) / Michel