Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Årsta
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Årsta

Fastighetsbyrån Årsta

Arenavägen 55, 121 77 Johanneshov — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Årsta och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 400 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Mattias B
    Mattias B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket trevlig, professionell och erfaren mäklare som levererar det han lovar och som du både som köpare och säljare kan lita fullt ut på.

Rekommenderas starkt.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd! Trevlig ärlig och lugn! Tack!
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lukas som mäklare. Vi är supernöjda med att ha anlitat honom. Det har känts tryggt och stabilt från början till slut. Försäljningen av vår lägenhet gick verkligen över förväntan. Jätteroligt!
  • Rebecka V
    Rebecka V skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hittills har vi en mycket god upplevelse. Bra tillgänglighet på mäklaren och trevligt bemötande.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är kanon. Han var delaktig i vår försäljning redan 6 månader innan visning. Då kom han med förslag på hur vi kunde piffa till lägenheten. Det var innan kontraktet var skrivet. Då kunde vi fixa med lägenheten i lugn och ro. Han var alltid nåbar under hela processen. Lukas kan Årsta väldigt bra. 5 plus!
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, tillmötesgående, informativ
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Eftersom vi både köpte och sålde vår lägenhet via Lukas Selberg så känner vi att han verkligen lever upp till våra förväntningar både som köpare och säljare!
  • Anders T
    Anders T skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är jättebra. Trevlig, kunnig och vet hur allt skall utföras så att försäljning/köp blir på bästa sätt och att alla blir nöjda. Vi har haft flera uppdrag med honom och även bekanta till oss. Och vi är jättenöjda. :-) Allra bästa rekommendationer ger jag honom. /Anders Tunell
  • Emma M
    Emma M skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande och snabb återkoppling i alla frågor gällande lägenhetsköpet.
  • Linda D
    Linda D skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är bästa mäklaren i Årsta!!
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och hjälpsam mäklare vid köp av vår nya bostad!
  • Mario P
    Mario P skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Nöjd. Försäljningen gick ganska snabbt. Rekommenderar
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Återigen väldigt nöjda med Michels insats i vår försäljning. Väldigt proffsigt bemötande, saklig, och utmärkt bollplank kring diverse frågor. Flexibel och tillgänglig.
    2016-10-31 Michel W svarar Fredrik R
    Tack så mycket Fredrik. Kul att få hjälpa er på nytt med försäljningen! :) Får tacka så mycket för förtroendet också!
  • Maja-malin E
    Maja-malin E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel kan sin grej, är proffsig och fick till en försäljning som jag som säljare är supernöjd med.
    2016-10-31 Michel W svarar Maja-malin E
    Vad roligt att höra Maja-Malin! Superfin lägenhet att jobba med och du har även varit kanon som säljare, så jag får själv tacka för bra förutsättningar för att göra en bra affär :) Ha det fint så hörs vi! / Michel
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och engagerad. Bra service!
    2016-10-31 Michel W svarar Niklas G
    Roligt att höra Niklas att du är nöjd! Får tacka så mycket! / Michel
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var den bästa mäklaren vi har träffat. Hon var trevlig, skapade en trygg atmosfär kring köpet och var alltid kontaktbar vilket var skönt för oss köpare.
  • Anna F
    Anna F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och hjälpsamt bemötande.
    2016-10-31 Michel W svarar Anna F
    Tack för din rekommendation Anna :) / Michel
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra kommunikation, snabbt och smidigt, det kändes som att han kunde sin sak. Jag upplevde att allt flöt på bra.
    2016-10-31 Michel W svarar Charlotte D
    Tack för detta Charlotte! Alltid kul att höra! Snällt att du tog dig tid att skriva din reco. Hälsningar Michel
  • Mats B
    Mats B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra intryck, trevlig med ordning och reda.
    2016-10-31 Michel W svarar Mats B
    Tack för din rekommendation Mats! Precis så det ska upplevas. / Michel
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande och snabb kontakt!
  • Emil S
    Emil S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt duktig! Vi var supernöjda med Amanda
  • Lennart Y
    Lennart Y skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi tycker att Amanda är en lättsam och trevlig, kompetent och trevlig. Vi är mycket nöjda med samarbetet med henne vid försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt.
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, mkt duktig på Årsta, är inte rädd för att göra det lilla extra. Strukturerd, trevlig och alltid förberedd!
    2016-10-31 Michel W svarar Patrick W
    Tack för detta Patrick! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Det var riktigt roligt att få samarbeta tillsammans!
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var påläst, sympatisk och engagerad. Han återkom snabbt med svar på våra frågor. Jag skulle ge honom varma rekommendationer alla dagar i veckan.
    2016-10-31 Michel W svarar Alexandra A
    Vad snällt sagt Alexandra! Får tacka för förtroendet och det känns kanonbra att ni är så nöjda. Tycker också att ni har varit kanon att ha att göra med! :) / Michel
  • Younes N
    Younes N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hon är bra och jätte duktig.Hon är grym.
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig och seriös mäklare med god attityd
    2016-10-31 Michel W svarar Sebastian P
    Tack så mycket Sebastian och tack för att du tog dig tid att skriva en reco :) Syns på tillträdesdagen! / Michel
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. både köpt och sålt med honom.
    inga konstigheter och man får alltid snabbt och bra svar, hur dumma frågor man än ställer.
    2016-10-31 Michel W svarar Camilla B
    Tack så mycket Camilla! Kul att jag fick hjälpa er med försäljningen på nytt och att ni är nöjda :)
    Inga frågor är för dumma :) Sköt om dig! / Michel
  • Linda
    Linda skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag ger högsta betyg till Michel! Han är otroligt service-minded, han har koll på läget, återkopplar alltid och snabbt. Och det viktigaste av allt när man gör en bostadsaffär – det kändes TRYGGT, hela vägen. Jag ger Michel mina varmaste rekommendationer.
    2016-10-17 Michel W svarar Linda
    Tack så mycket för din fina reco Linda! Superkul att höra att du är så nöjd med hela arbetet. Det har varit väldigt kul att få jobba med dig också i din försäljning :) Åter igen, stort tack, betyder väldigt mycket för mig! Hälsningar Michel
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en professionell, ärlig och informativ mäklare och därför har vi anlitat honom vid båda våra lägenhetsförsäljningar. Dessutom ett mycket trevligt bemötande och alltid tillgänglig! Vi rekommenderar verkligen Lukas!

/Hanna och Daniel
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjda med Michel! Trevlig, proffsig och initiativrik. Han har gjort ett kanonjobb!
    2016-09-12 Michel W svarar Andreas W
    Stort tack Andreas! Kul att ni är nöjda med affären :) Syns snart på tillträdesdagen! Hälsningar Michel
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg är en trevlig och kompetent mäklare som hanterade vår lägenhetsförsäljning på ett mycket professionellt sätt. Vi fick täta rapporter genom hela processen vilket gjorde att vi kände oss trygga. Vi kan varmt rekommendera Lucas.
  • Alice B
    Alice B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att Lukas Selberg har varit fantastiskt bra i mitt köp av lägenhet. Jag träffade honom vid en visning innan den lägenhet jag faktiskt köpte och han förstod snabbt vad det var jag sökte och vilka behov jag hade när det kom till läge och typ av lägenhet. Under hela processen har han var mycket positiv, hjälpsam och kunnig om området Årsta.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och trevlig . Var noggrann att informera oss om viktiga delar i bostaden.
  • Maria L
    Maria L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är mycket nöjda med hela processen, från första kontakt till lyckad försäljning.
  • Emilie F
    Emilie F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi var super nöjda, vi har både köpt och sålt med hjälp av Lukas. Rekommenderar starkt.
  • Aleksandar M
    Aleksandar M skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med Lukas och kommer fortsätta ha honom som min mäklare i framtiden!
  • Malin J
    Malin J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda är bäst – vi köpte vår lägenhet för snart två år sen och Amanda har varit fantastisk på uppföljning och alltid funnits till hands när vi undrat något eller behövt värdera lägenheten. Vi kommer självklart välja henne när vi ska sälja, det borde alla göra (eller okej inte alla, då har hon kanske inte tid med oss :-) )
    2016-10-14 Amanda H svarar Malin J
    Ni är så himla gulliga som tar er tiden att rekommendera mig! Jag kommer alltid ha tid för er och jag ser verkligen fram emot när vi ska jobba ihop igen :) /Amanda
  • Karl Johan L
    Karl Johan L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket kompetent och seriös mäklare. Lukas blev vårat självklara val på grund av hans personliga och trevliga bemötande, hans kunskap och erfarenhet om marknaden och att han alltid varit realistisk och ärlig vid våra samtal och möten. Försäljningen gick dessutom väldigt smidigt från början till slut och vi har kännt oss trygga och nöjda med Lukas hela vägen.

/Kalle och Maria
    2016-09-01 Lukas S svarar Karl Johan L
    Hej på er!

Tack, det var många fina saker ni skriver - tack själva för förtroendet! Hoppas att ni och den "lille" mår bra och att du fortsätter krya på dig Kalle!

Hälsa familjen!

Med vänlig hälsning Lukas
  • Märit L
    Märit L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och professionellt bemötande. En genuin känsla för vad kunden söker efter och samtidigt både lyhörd och effektiv som fastighetsmäklare, jag kan varmt rekommendera honom.
    2016-09-01 Lukas S svarar Märit L
    Hej Märit!

Det var roligt att höra! Hoppas att du ska trivas och ring framöver om jag kan hjälpa dig med något.

Med vänlig hälsning Lukas
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas gav mig fantastisk hjälp i mitt köp av lägenhet.
    Skulle absolut rekommendera honom och kommer att använda Lukas när det är dags att flytta igen.
    2016-09-01 Lukas S svarar Linnéa L
    Hej!

Vad kul att du är nöjd, hoppas att du ska trivas bra och jag ser fram emot den dag du återkommer!

• Benoît D
    Benoît D skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tillgänglig och han gör allt för att alla förstar varje steg (även när det behövs översätta).
    2016-09-01 Lukas S svarar Benoît D
    Hej Benoît!

Tack så mycket och tack igen för att du värdesätter min dåliga engelska :)

Hoppas att ni mår bra och ring om ni behöver hjälp framöver!

• Cinderella L
    Cinderella L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är väldigt nöjda med Lukas som alltid fanns "nära till hands" under vår försäljningsprocess.
    Engagerad, tillgänglig och pålitligt.
    2016-09-01 Lukas S svarar Cinderella L
    Hej Cinderella!

Tack för att ni svarade och det är väldigt kul att se att ni vart nöjda. Tack också för att jag fick hjälpa er!

Hälsa familjen och hoppas att ni trivs i ert nya hem!

• Jonas K
    Jonas K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande, respektfull och inlyssnande. Lukas var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor. Stort tack jag rekommenderar varmt honom
    2016-09-01 Lukas S svarar Jonas K
    Hej Jonas!

Tack det var roligt att höra - hoppas det gått bra för er att hitta en ny lägenhet.

Hälsa så gott!

• Lotta F
    Lotta F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stabil och pålitligt! Han är lite mindre mäklare -och mer av en samarbetspartner. Högsta betyg!!
    2016-09-01 Lukas S svarar Lotta F
    Tack Lotta!

Jag håller med, vi hade ett bra samarbete och det känns jättekul att du är nöjd!

• Marika W
    Marika W skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och professionellt bemötande från visning till överlåtelse. Lukas svarade alltid på frågor och höll oss underrättade genom hela köpeprocessen.
    2016-09-01 Lukas S svarar Marika W
    Hej Marika!

Tack så mycket för de snälla orden. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet och hör av er framöver om ni behöver hjälp!

• Daniel H
    Daniel H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt bra att ha att göra med. Andra gången som vi använder oss av Fastighetsbyrån Årsta och Lukas Selberg. Rekommenderar starkt!
    2016-09-01 Lukas S svarar Daniel H
    Hej Daniel!

Tack själva, det har vart ett nöje att få hjälpa er bägge gångerna!

Hälsa familjen och hoppas att ni får trivas söderöver!

• Elin B
    Elin B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och informativ. Nästan lite för mkt information, men bra!
    2016-08-31 Lukas S svarar Elin B
    Tack Elin - hoppas att du får trivas bra. Det stämmer nog bra det du säger, man är bra på surra när man väl sätter igång! :)

Ha det bra och hör av dig om du behöver hjälp framöver!

• Viktor H
    Viktor H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte lägenhet i Årsta och Michel var mycket hjälpsam som mäklare!
    2016-09-01 Michel W svarar Viktor H
    Tack så mycket Viktor! Alltid roligt med nöjda köpare :) Sköt om dig så hörs och syns vi framöver!
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra service och bemötande.jag bor utomlands och därför var det speciellt viktigt för mig att kunna lita pà en mäklare. Allt gick bra. TACK FÖR ALLT.
    2016-09-01 Michel W svarar Catherine B
    Får börja med att tacka för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Jätteroligt att höra att du är nöjd och att du upplever att allt gick fint trots långa avstånd oss i mellan. Sköt om dig och hör av dig om det dyker upp några frågor här framöver. Hälsningar Michel
  • Jerk L
    Jerk L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda skötte försäljningen av våran lägenhet på ett professionellt sätt och vi kan varmt rekommendera henne!
    2016-09-05 Amanda H svarar Jerk L
    Tack snälla för er fina reco! Jag uppskattar det enormt. Väldigt roligt att det gick så bra och smidigt. Vi ses på tillträdet! /A

Arenavägen 55, 121 77 Johanneshov