Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Årsta och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 448 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Susanne U
    Susanne U skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas bemötte mig intresse, initiativ, vänlighet och engagemang trots att det var många som besökte den första lägenheten jag tittade på. Jag rekommenderar honom varmt och skulle anlita honom om jag ville sälja min lägenhet i framtiden.

Mvh, Susanne
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har mött Amanda Hermander när vi skulle köpa lägenhet och kan därför enbart utvärdera Amanda utifrån den biten. Vi fick då lätt kontakt med henne, fin och korrekt information som man kan vänta sig när man skall köpa bostad.
    Mitt betyg är därför enbart satt på denna biten och inte utifrån helheten på henne som mäklare.

När sedan kontraktet skulle skrivas var Amanda på en planerad semester och vi mötte därför en kollega till henne.
    Därför kan jag inte svara/betygsätta hur Amanda är i detta sammanhanget.

Det vi har sätt och mött av Amanda har vi gillat.
  • Hampus G
    Hampus G skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyckas är en mycket bra mäklare som inte bara är väldigt trevlig och ödmjuk utan duktig och håller en informerad under hela processen.
  • Kent F
    Kent F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En mycket kompetent och trevlig kille.
    Hatten av
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En lyckad försäljning talar sitt tydliga språk
    2017-05-01 Michel W svarar Andreas T
    Tack så mycket Andreas! Kul att du är nöjd med försäljningen. Det var ett nöje att få hjälpa till med en sån fin lägenhet :) / Michel
  • Maria S
    Maria S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycketn trevlig och finns alltid tillgänglig för frågor och funderingar
    2017-05-01 Michel W svarar Maria S
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva din reco Maria! :) Hälsningar Michel
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är mycket nöjda med hur Amanda och fastighetsbyrån jobbar och tar hand om sina kunder!
    2017-05-09 Amanda H svarar Mathilda S
    Tack! Det uppskattas verkligen att du tog dig tiden att rekommendera mig! :) Jag hoppas att ni ska trivas! /A
  • Karin S
    Karin S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppenbra mäklare som var engagerad, kunnig och hjälpsam.
    2017-05-01 Michel W svarar Karin S
    Stort tack för din reco Karin :) / Michel
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell och trygg affär, från visning till kontraktsskrivning kändes det som en trygg affär.
    2017-05-09 Amanda H svarar Jesper H
    Tack snälla för din reco :) Jag hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten! /A
  • Nicklas G
    Nicklas G skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig mäklare väldigt bra bemötande
  • Angela J
    Angela J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, snabb kille som var professionel o förtroendeingivande från start till mål. Rekommenderas 100%
    2017-04-21 Michel W svarar Angela J
    Tack Angela! Alltid roligt att höra när någon är nöjd :) Får tacka för förtroendet att jag fick hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) / Michel
  • Carin C
    Carin C skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Våran försäljning av lägenheten gick jätte smidigt.
    Lucas Selberg är en väldigt kunnig och trevlig mäklare. Kan varmt rekommenderar.
  • Markus J
    Markus J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra upplevelse. Märks att Michel har bra koll på den typ av lgh vi sålde via honom, så det blev ett lätt val och allt har skötts proffsigt.
    2017-04-21 Michel W svarar Markus J
    Får börja med att tacka för de fina orden och även för förtroendet Markus! Det var väldigt kul att få hjälpa dig och Elin :) Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Michel
  • Emelina F
    Emelina F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Positivt bemötande. Tydlig med information, trevlig.
    2017-04-21 Michel W svarar Emelina F
    Tack Emelina! Hoppas du och Victor kommer trivas i er nya fina lägenhet :)
  • Fahimeh S
    Fahimeh S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Våran maklare Lukas Selberg var jättetrevligt och ärlig och tydlig person som man kunde lita på .
    Han kommer att hjälpe oss att sälja våran lägenhet och vi är glada att han är med oss.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, professionell och kunnig mäklare. Vi hade ett bra samarbete från första mötet och försäljningen gick helt enligt planerna.
    2017-04-21 Michel W svarar Tomas S
    Stort tack Tomas! Det har varit kanon att ha ett samarbete med dig och lägenheten är underbar att förmedla, så nöjet är helt på min sida! / Michel
  • Johan W
    Johan W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en utomordentlig mäklare som gör allt som behövs för att din försäljning ska bli en succé.
    2017-04-21 Michel W svarar Johan W
    Tack så mycket Johan! Det är jag som ska tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet, riktigt kul att du är nöjd med resultatet! Hälsningar Michel
  • Farhaneh B
    Farhaneh B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket positivt bemötande, glad, positiv och kunnig mäklare.
    Mest imponerad av den snabba hanteringen i hela processen.
    Vi rekommenderar Michel Warnie till alla som behöver sälja/köpa fastighet.
    2017-04-21 Michel W svarar Farhaneh B
    Tack så mycket för era fina ord, det uppskattas väldigt mycket :)
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vi syns om några dagar! Hälsningar MIchel
  • Erik W
    Erik W skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det är min son som haft kontakten med mäklaren.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Grymt bra service och en engagerad mäklare
  • Lillie-ann B
    Lillie-ann B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med Michel. Bemötandet var bra o han gjorde en utmärkt visning av lägenheten. Även när vi skrev vårt kontraktet redovisade han allt ordentligt o tydligt. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    2017-04-21 Michel W svarar Lillie-ann B
    Stort tack för din fina rekommendation Lillie-ann! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet :) Hälsningar Michel
  • Irene E
    Irene E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg var den fjärde mäklaren som kom hem till mig för en första träff. Redan från början gjorde Lukas ett trevligt och kunnigt intryck. Han förmedlade pålitlighet och ansvarstagande som jag fick förtroende för.
    Inte nog med att han tog sig tid att ringa och påminna mig om saker jag skulle göra helst nästa dag - hela försäljningen gick högt över mina förväntningar. Att Lukas ordnade visning av en likadan lägenhet som min -men helrenoverad- på samma dag var säkert en av anledningarna till att det gick så bra.
    Jag kommer att rekommendera Lukas Selberg till den som söker mäklare!
  • Daniela L
    Daniela L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel arbetar mycket professionellt, återkopplar snabbt och är lätt att nå.
    Vi är mycket nöjda med hans engagemang vid försäljningen av vår lägenhet.
    2017-03-01 Michel W svarar Daniela L
    Tack så mycket Daniela! Känns riktigt kul att ni är nöjda med försäljningen :) Ni båda har varit kanon att ha att göra med under hela processen! / Michel
  • Eric H
    Eric H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffessionalitet! Vi uppskattade service, hjälpsamhet och framförallt en genuint bemötande.
    2017-03-01 Michel W svarar Eric H
    Tack för din fina reco Eric! Ni har också varit riktigt bra att ha och göra med, då blir det inte så svårt att leverera bra :) Syns på tillträdesdagen!
  • Johannes P
    Johannes P skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan rekommendera Lukas selberg. Är väldigt nöjd med min försäljning av lägenhet.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    De har varit en fröjd att ha Lukas som mäklare! Jag har verkligen känt mig trygg att ha Lukas som mäklare. De är synd att inte fler mäklare är som Lukas.
  • Jennifer P
    Jennifer P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bemött oss som kunder på ett vänligt och professionellt sätt. Varit aktiv och snabb i kommunikation.
    2017-03-01 Michel W svarar Jennifer P
    Vad roligt att ni är nöjda med hur allt har gått :) Känns riktigt kul att höra! Tack för er rekommendation. / Michel
  • Johan S
    Johan S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, lätt att få tag på, informativ och trevlig
    2017-02-28 Amanda H svarar Johan S
    Tack för att du tog dig tiden att rekommendera mig, det uppskattas! :)
  • Lena L
    Lena L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2017-02-28 Amanda H svarar Lena L
    Tack för din 5 av 5. Så roligt att försäljningen gick så bra :) Vi ses på tillträdet och tack för förtroendet!
  • Johan T
    Johan T skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Levererar det som förväntas utan konstigheter.
    2017-02-28 Amanda H svarar Johan T
    Tack för din reco! :) Jag hoppas att ni ska trivas i nya lyan, vi ses på tillträdet!
  • Magnus Q
    Magnus Q skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fantastisk smidigt att ha Lukas som mäklare.
    Fick ärliga och realistiska råd och rön, vilket uppskattas.
  • Martin P
    Martin P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har med beröm sköt försäljning av vår bostad. Av de anbud vi tog in, låg hans bedömning av slutpris ärligast och närmast det slutlgiltiga försäljningspriset, något som i efterhand visar på en genuin, affärsmässig proffesionalism -kan varmt rekommendera Michel om ni har en försäljning i trakten i åtanke!
    2017-03-01 Michel W svarar Martin P
    Stort tack Martin! Som jag sade redan från första början så var det raka puckar som skulle gälla, från början till slutet :)
    Jättekul att du och Ylva är nöjda, känns kanon för mig! / Michel
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra! Snabba svar vid frågor och hjälpsam.
  • Erik R
    Erik R skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, organiserad och saklig. Kan sina grejer!
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har varit trevlig, ödmjuk och professionell från början till slut. Vi har varit jättenöjda med honom som vår mäklare.
    2017-03-01 Michel W svarar Ylva S
    Stort tack Ylva för din rekommendation! Jättekul att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen :)
  • Josefina E
    Josefina E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Förtroendefullt och stabilt intryck.
  • Yasir A
    Yasir A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bemötandet var professionellt och konkret. Mäklaren var över förväntan. Det gick smidigt att sköta kontakta och hon tog tag i de utmaningar som fanns.
    2017-02-28 Amanda H svarar Yasir A
    Tack för din reco! Uppskattar att du tagit dig tid. Skönt att allt gick så smidigt och jag är glad att du är nöjd med vårt samarbete, jag är också väldigt nöjd :) Tack för förtroendet!
  • Sören A
    Sören A skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, snygg ung man som sköter sitt jobb exemplariskt! Väldigt kunnig och har god kännedom om allt inom fastighetsaffärer.
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig,engagerad,hjälpsam och supertrevlig!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jätte trevlig,lättsam person,tar hand om sina köpare.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas ger ett seriöst och pålitligt intryck. Rekommenderas.
  • Emma N
    Emma N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har goda erfarenheter av Lucas i egenskap av fastighetsmäklare. Han har varit till tillmötesgående, förstående och tillgänglig.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, flexibel och snabb i kommunikationen. Bara positiv upplevelse från vår sida.
    2017-01-08 Michel W svarar Emelie F
    Tack så mycket för din fina reco Emelie och att du tog dig tiden att skriva den :) Betyder väldigt mycket för mig! Hälsningar Michel
  • Maria F
    Maria F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var väldigt trevlig och tillmötesgående och överträffade våra förväntningar då han förutom uppdraget att sälja vår lägenhet även hjälpte oss med ärenden rörande köpet av vår nya lägenhet
    2017-01-08 Michel W svarar Maria F
    Vad snällt sagt Maria! Det var superkul att få hjälpa till med allting :) Ha det nu fint så hörs och ses vi om några veckor! / Michel
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande. Informativ. Lite seg på att svara på sms gällande bekräftelse om insatt handpenning. Överlag bra helhetsbedömning.
    2016-12-20 Michel W svarar Daniel P
    Hej Daniel! Tack för din reco. Ber om ursäkt för sen återkoppling, ska bättra mig till nästa gång. God jul och gott nytt år i förskott! Hälsningar Michel
  • Anders L
    Anders L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket förtroendeingivande, påläst och effektiv//a
    2016-12-20 Michel W svarar Anders L
    Tack för att du tog dig tid att skriva en reco Anders! Alltid kul att få hjälpa till. Hälsningar Michel
  • Elvira G
    Elvira G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker Michel är en jättebra mäklare :)
    2016-12-20 Michel W svarar Elvira G
    Vad snällt skrivet Elvira! Stort tack för din fina reco :) Hälsningar Michel
  • Igor P
    Igor P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Angagerat, kunnig, trevligt ärligt.
    2016-12-20 Michel W svarar Igor P
    Stort tack för ditt fina betyg Igor :) / Hälsningar Michel
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket trevlig, professionell och erfaren mäklare som levererar det han lovar och som du både som köpare och säljare kan lita fullt ut på.

Rekommenderas starkt.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd! Trevlig ärlig och lugn! Tack!
    2016-12-20 Michel W svarar Susanne S
    Tack så mycket Susanne! Jätteroligt att höra att du är nöjd :) Hälsningar Michel

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta