Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 656 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• 2019-10-10

Amin F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En. Bra Och jordnära mäklare mycket hjälpsam och alltid lätt att få tag på vi ger han toppbetyg Läs mer
  • 2019-10-09

Pia N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostadsrätt i Årsta. Vi blev mycket bra bemötta av honom och våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • 2019-10-08

Simona S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mer än nöjd med Roberts insats - jag sålde min bostad efter 2 dagar. Det gick supersnabbt och smidigt och affären blev mycket bättre än vad jag förväntade mig! Riktigt stjärnmäklare som vet precis hur han ska lägga upp strategin :) Sedan är han både trevlig och snabb att ha att göra med. Funderar du på vilken mäklare du ska anlita - anlita Robert! Läs mer
  • 2019-10-07

Marjut S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde lägenheten med hjälp av Robert. Han var kunnig och hjälpsam. Vi fick några bra tips av honom inför försäljningen. Det var lätt att få kontakt med honom.
    Vi kan rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-06

Niklas B skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar är professionell och förtroendeingivande. Vi var väldigt nöjda med vår försäljning och hur det gick tillväga. Kan varmt rekommendera Oscar vid en försäljning. Läs mer
  • 2019-10-04

Lina F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande, lugn och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-02

Simone K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lugn, trygg och kunnig! Skulle varmt rekommendera Michel! :-) Läs mer
    2019-10-08 Michel W svarar Simone K
    Tack så mycket Simone :) Uppskattar förtroendet att få ta hand om din försäljning. Vi syns och hörs inom kort igen :) / Michel
  • Fredrik B

2019-09-30

Fredrik B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, kunnig, strategiskt i princip alltid tillgänglig för frågor och annan input. Förtroendeingivande med ärlig och rak kommunikation, inga förskönande löften och inställsamt säljsnack. Kan varmt rekommendera Robert Kassar till er som söker mäklare. Läs mer
  • 2019-09-28

Mattias W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är otroligt nöjda med Michel som har uppfyllt och överträffat alla våra förväntningar. Lägenhetsförsäljningen har varit mycket enkel och smidig. Läs mer
    2019-10-02 Michel W svarar Mattias W
    Vad roligt att höra Mattias! Det var ett nöje att hjälpa till att sälja din kanonfina lägenhet :) / Michel
  • 2019-09-23

Marcus B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel hade en del parallella ärenden under processen. Trotts det gick affären fläckfritt. Läs mer
    2019-09-24 Michel W svarar Marcus B
    Tack så mycket Marcus! Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet :) Hör av dig om det dyker upp några frågor eller liknande. Hälsningar Michel
  • 2019-09-22

John G skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Duktig och professionell. Förväntningarna var höga och Ramona levererade. Dagliga uppdateringar var uppskattade. Läs mer
  • 2019-09-09

Jani H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hjälpsam, tillgänglig och tydlig. Kan varmt rekommendera Robert . Läs mer
    2019-09-17 Robert K svarar Jani H
    Tusen tack Jani,
    Hoppas ni stormtrivs i er nya lägenhet! :)
  • 2019-09-08

Inger A skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostadsrätt i Årsta Sijansvägen 83.

Trevligt bemötande
    Professionell i sitt arbete
    Kunnig inom yrket

Kommer att varmt rekommendera till mina vänner att välja Oscar Parment som mäklare vid köp eller försäljning Läs mer
    Oscar P gillar detta

GUSTAV R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt nöjd med Robert som ledde oss till en lyckad försäljning. Robert är en Närvarande och tillgänglig mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
    2019-09-17 Robert K svarar GUSTAV R
    Tack Gustav, det har varit väldigt kul att få hjälpa till och jag får tacka för ert förtroende ännu en gång. Önskar er all lycka i den nya lägenheten! :)

Helga G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Än så länge har det flutit på bra, affären är inte riktigt klar ännu Läs mer
    2019-09-17 Robert K svarar Helga G
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
    Snart är medlemskapet godkänt och tillträdet närmar sig. Allt gott Helga och tusen tack för ditt förtroende! :-)

Lucian S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell mäklare som vet hu det hela ska gå till. Läs mer

Andreas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel bidrog till att köpet av min första lägenhet gick så smidigt det kunnat gå. Hjälpsam och enkel att vara i kontakt med. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-24 Michel W svarar Andreas B
    Stort tack för din reco Andreas! Hoppas du trivs i din lägenhet (det är jag övertygad om!) Hör av dig om det dyker upp några frågor eller liknande :) Hälsningar Michel
  • 2019-08-28

Ingrid Margareta N skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande. En mäklare som inte såg några hinder utan jobbade på framåt. Energisk och resultatinriktad. Våra förväntningar överträffades med råge. Läs mer
    2019-08-30 Ramona Girdea svarar Ingrid Margareta N
    Stort tack för gott samarbete och till förtroendet!!! Ännu större tack för de varma orden!
  • 2019-08-23

Moa D skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Oscar. Har anlitat flera mäklare tidigare och aldrig fått så trevligt bemötande som från Oscar! Han tar sig verkligen tid att förklara, och man känner dig trygg genom hela processen. Mer ambitiös och samtidigt genuin mäklare får man leta efter! Skulle varmt rekommendera Oscar! Läs mer
    Oscar P gillar detta

Anna Josefin N skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Via fastighetsbyrån har jag nu sålt min lägenhet, 1,5 rum på Seved. Till min hjälp hade jag mäklaren Ramona Girdea, som jag varmt rekommenderar vidare. Både mäklaren och fastighetsbyrån har fullfört försäljningen på bästa möjliga sätt. Smidigt, tydligt och kommunikativt hela vägen. Stort tack Ramona! Läs mer
    2019-08-22 Ramona Girdea svarar Anna Josefin N
    Ett nöje att få hjälpa er och jobba fram ett grymt slutpris!! Tackar ödmjukast för ert förtroende och era varma ord. Mina varmaste hälsningar till hela familjen!

Arne Ingvar A skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Håller det hon lovat och är redan driven Läs mer
    2019-08-07 Ramona Girdea svarar Arne Ingvar A
    Stort tack till förtroendet och för ditt omdöme, Arne!! Vilken lyckad affär det blev!!
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån

Jemima M skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö på 63 kvm. Vi var mycket glada och nöjda med Ramona, hon har verkligen varit super trevlig. Hon har hjälpt och underlättat köpet för oss eftersom det är vårt första bostadsköp. Hon har varit tydlig och kunnat besvara alla våra frågor. Hade rekommenderat Ramona och skulle kunna samarbeta med henne igen i framtiden. Läs mer
    2019-08-07 Ramona Girdea svarar Jemima M
    Det har varit ett nöje att hjälpa er! Hoppas ni kommer stormtrivas nya fina lägenhet!en! Ser fram emot ett samarbeta med er i framtiden.
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån

Fredrik M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostadsrätt via Michel. Trevligt bemötande. Tydlig process och bra dialog. Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Fredrik M
    Tack så mycket Fredrik! Tack själv också, ni har varit kanon att ha att göra med hela vägen!

Oskar M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt lägenhet, mycket nöjd med mäklaren. Trevlig och seriöst intryck! Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Oskar M
    Tack så mycket Oskar! Hoppas lägenheten lever upp till förväntningarna! (Det är jag övertygad om) :)
  • Charlie Y

2019-08-05

Charlie Y skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostad i Årsta. Michel har varit väldigt trevlig och professionell genom hela processen. Han anpassade sig enkelt till olika tider för visning av lägenheten och satt på mycket kunskap om föreningen och området. Affären sköttes enkelt, snabbt och utan krångel. Alltså, en smidig upplevelse och väldigt professionell mäklare! Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Charlie Y
    Stort tack Charlie! Ni vet att ni alltid har mig precis runt hörnet, så bara komma förbi om det skulle vara något i framtiden. Ha det så fint! :) / Michel
  • SHEELA DULEHOLE S

2019-07-30

SHEELA DULEHOLE S skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    We are happy with your service and we could close the deal soon. Läs mer
  • 2019-07-25

Malin C skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en tvåa i Årsta med Michel som mäklare. Förtroendeingivande, tydlig och smidig att ha att göra med genom hela processen. Jag skulle utan tvekan anlita Michel om/när det är dags för försäljning. Läs mer
    2019-07-26 Michel W svarar Malin C
    Hej Malin! Tack så mycket för ditt fina betyg! Det är superkul att höra att du är nöjd med affären :) Bara att slå mig en signal om du skulle komma på några frågor eller liknande :) Trevlig sommar!
  • 2019-07-24

Leonard P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en lägenhet i Årsta. Michael var lugn och förstående när vi var på visning första gången.
    Det som är bra med Michael är att han kunde tala på ett pedagogisk sätt.
    Han var framförallt vänlig och jag kände mig trygg att fråga frågor som kanske är uppenbara för andra Läs mer
    2019-07-26 Michel W svarar Leonard P
    Hej Leonard! Vad roligt att höra att du är nöjd. Stort grattis till en riktigt fin lägenhet också! Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar. / Michel
  • 2019-07-19

Jonas H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 3:a i Årsta. Vi fick ett bra bemötande och smidig affär. Läs mer
  • 2019-07-08

Anni R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket kunnig, dedikerat och trevligt Läs mer
  • 2019-07-04

Malin L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bostadsrätt 3 rium i Årsta

Michel såg möjligheter och förmedlade dem till både köpare o säljare samt gjorde ett snabbt o bra avslut. Läs mer
    2019-07-26 Michel W svarar Malin L
    Tack så mycket Malin! Det var kul att kunna bidra till en smidig lösning för dig och säljarna! Hälsningar Michel
  • 2019-07-03

Rasid H skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Yyyyyyyyyyyyyxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Läs mer
  • 2019-06-27

Per S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Genomtrevlig, trygg och enkel att ha att göra med. Proffsig men samtidigt en härlig kamrat att ha med sig på vägen!

Vi sålde en lite udda lägenhet i en liten förening - en utmaning för vilken mäklare som helst. Men Robert fick in stort intresse och vi fick den såld i tid till ett bra pris! Dock fick vi gå ner lite i pris i slutändan, men som plåster på det så bjöd han på flyttstädet - väldigt uppskattat! Läs mer
    2019-07-02 Robert K svarar Per S
    Tusen tack ännu en gång för förtroendet och ännu större tack för denna fina hyllning. Önskar er all lycka till på söder! :)
  • 2019-06-24

LENA S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert har varit bra rätt igenom när jag har sålt min lägenhet på Järnlundsvägen 16.
    smidig, lugn och lätt att få tag på.

Kan rekommendera honom! Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar LENA S
    Det har varit väldigt kul att få jobba ihop Lena. Tack så mycket!
    Vi inväntar bägge dina tillträden nu. Hoppas du får en fin sommar! :)
  • 2019-06-23

Marcus J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en 2:a i Årsta.
    Michel var trevlig, kunnig och tydlig. Bemötandet var proffsigt och vänligt. Jag skulle absolut rekommendera Michel till andra som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Marcus J
    Tack så mycket för dina fina reco Marcus! Det var kul att få jobba tillsammans!
  • 2019-06-23

Maziar M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är bäst ************************* Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Maziar M
    Tack så mycket Mazie :) Vi hörs av framöver!
  • 2019-06-19

ERIK U skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är ett fullblodsproffs som levererar på alla nivåer! Med mycket kort om tid gick vi från värdering till framgångsrik affär med oklanderligt stöd från Robert över tiden. Slutpriset överträffade den högre målsättningen med råge och vi hade roligt på vägen! Rekommenderas starkt!

Erik, Årsta Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar ERIK U
    Jag blir överväldigad av dina fina kommentarer Erik. Jag tackar ödmjukast för dessa ord och för ditt förtroende. Jag gör alltid mitt yttersta och ibland blir det lite bättre än väntat! Vi ses snart igen på tillträdet. Hoppas du får en fin sommar! :)
    Michel W gillar detta
  • 2019-06-19

Martin I skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Högsta betyg! Alltid nåbar, väldigt engagerad och med mycket bra lokalkännedom. Väl insatt i föreningens ekonomi och allmän status. Vi kunde luta oss tillbaka och låta Robert göra jobbet. Kom förbi oss fredag kväll kl 19 på direkten efter att vi kontaktat honom. Därefter tog det endast 2 veckor så var lägenheten såld till ett bra pris. Ger Robert mina bästa rekommendationer Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Martin I
    Bug och bock för dessa ord Martin! Tack ännu en gång för förtroendet. Kul att Ni kände att Ni var i trygga händer. Önskar Er all lycka i det nya boendet! :)
    Michel W gillar detta
  • Fredrik J

2019-06-18

Fredrik J skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mycket nöjd med Roberts insats.

Han var driven, tydlig och höll mig hela tiden uppdaterad när jag skulle sälja min lägenhet i Årsta.

Robert har mycket bra lokalkännedom och jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Fredrik J
    Tusen tack Fredrik. Väldigt roligt att få höra att du känt att jag gjort mitt bästa. Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende! :)
  • 2019-06-18

Christina I skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har sålt min bostad. Har snabbt och tålmodigt fått noggranna svar på alla frågor som jag har behövt hjälp med. Fått bra information och återkoppling snabbt. Processen har känts trygg. Läs mer
    2019-06-20 Michel W svarar Christina I
    Vad roligt att höra Christina! Känns väldigt bra att du är nöjd med din försäljning. Det har varit roligt att få hjälpa dig i mål med allting :)
    Syns på tillträdesdagen!
  • 2019-06-17

Viktor P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, kunnig och erfaren. Underlättade ett tryggt och smidigt köp. Var snabb att svara i alla lägen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-20 Michel W svarar Viktor P
    Tack så mycket Viktor för att du tog dig tiden att skriva din reco. Det var trevligt att göra en bostadsaffär tillsammans :)
  • 2019-06-17

Linnea S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt min första bostadsrätt lägenhet och Ramona var helt fantastisk under hela processen. Snabba svar kring all kommunikation och väldigt proffesionellt och trevligt bemötande i person varje gång. Jag skulle definitivt varmt rekommendera vidare henne till den som frågar. Läs mer
  • 2019-06-14

Jim Mikael Pontus A skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en 2:a i sofielund. Mycket nöjd med mitt val av mäklare. Mycket bra bemötande, tydlig och engagerad. Fick bra betalt för vår lägenhet, är mycket nöjd och redo för nästa bostad! Läs mer
  • Bengt Marcus W

2019-06-07

Bengt Marcus W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har bara positivt att säga om Michel och hans sätt att hantera vår försäljning på. Han har lett mig genom processen på ett tydligt och smidigt sätt, han är mycket kunnig och har lång erfarenhet inom området. Jag rekommenderar både honom och Fastighetsbyrån Årsta varmt! Läs mer
    2019-06-10 Michel W svarar Bengt Marcus W
    Tack så mycket för dina fina ord Marcus och tack för förtroendet att få hjälpa till. Ni har också varit kanon att ha att göra med :) / Michel
  • 2019-05-26

Josephine A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte lägenhet i Årsta. Blev bra bemött av mäklaren. Michel var trevlig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2019-06-10 Michel W svarar Josephine A
    Stort tack för din reco Josephine :) Hoppas ni trivs i lägenheten!
  • Cristina Noemi S

2019-05-22

Cristina Noemi S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en lägenhet 3a
    Bemötande med mäklare var jätte bra från första början, hon hjälpte mej på alla sätt. Skulle rekommendera henne utan tvekan Läs mer
  • 2019-05-21

Suzan A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyhörd och väldigt hjälpsam genom hela processen. Svarar på alla frågor som kommer upp och väldigt bra på att bolla tankar med. Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Suzan A
    Tack Suzan. Kul att vi kom i mål rätt omgående. Önskar Er all lycka till i framtiden!
  • Andreas L

2019-05-20

Andreas L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig, ordentlig och svarar snabbt vid frågor.

Gjorde ett utmärkt jobb att sälja våran lägenhet även i en svag marknad! Läs mer
    2019-06-25 Robert K svarar Andreas L
    Tack för förtroendet Andreas! Det har varit väldigt kul att jobba ihop. Fy skam för den som ger sig! :-)
    Vi ses snart igen på tillträdet. Önskar dig allt gott!
  • 2019-05-17

Marco Antonio S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lagom till att försäljningsmarknaden stod lite stilla bestämde jag mig för att sälja min 3a. Ramona tog sig an uppdraget med mycket vilja och tro. Det var aldrig en tvekan att anlita henne. Hon har ihärdigt och metodiskt arbetat med att visa lägenheten och hålla mig informerad om processen ända fram till försäljning. Hennes arbetsmoral är långt över vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    2019-05-22 Ramona Girdea svarar Marco Antonio S
    Ett nöje att få samarbeta med dig, Marco!! Tackar ödmjukast för ditt omdöme och för ditt fulla förtroende!
  • 2019-05-13

Malin Helena Elisabeth S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fick hjälp att köpa en lägenhet. Svarar alltid på frågor via sms och mail, var tydlig och upplevde att hon hade både mitt och säljarens intresse in mind. Jättenöjd! Läs mer

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta