Läs vad 827 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta 2

• 2021-01-21
    Jag förklarade att jag ville ha en snabb affär och Ramona såg direkt till att göra allt så smidigt så möjligt. Kommer absolut använda henne igen.
    Kristoffer Erik H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
  • 2021-01-18
    Grymt duktig och lätt att ha och göra med. Flexibel och svarade snabbt på frågor eller funderingar. Kan varmt rekommendera honom för framtida säljare av lägenhet 😊🙏🏻
    Adrian M
    • 32.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack så mycket för din fina rekommendation Adrian :) Tack för att jag fick hjälpa till med din försäljning. / Michel

• 2021-01-13
    Väldigt trevligt och mycket kompetent! Försäljningen av min bostad gick smidigt och snabbt. Lätt att få kontakt med och även mycket behjälplig med tips vid köp av ny bostad.
    Ylva K
    • 42.3 m²
  • 2021-01-10
    Mr Robert did a pretty god job in helping me find my dream apartment, he did all of the grinding, helped out on every corner and kept me up to date. He did his job 10/10, as a standard, and that is a high bar to jump over, and he excelled. I am thankful to have him on my side! Doing business with him was in fact a pleasure.
    Tomi S
  • 2021-01-07
    I have bought an apartment at Skedviksvägen 20. Michel Warnie as a broker answered my questions in time and in a detailed way, so I feel safe. The process went smoothly and I don't have any complaints.
    Yihui F
    • 63.5 m²
    Thanks for writing this :) I hope you will enjoy your new apartment! / Michel

• 2021-01-06
    Robert är en lugn, klok och inkännande person som man genast känner förtroende för.
    Han har stor kunskap om det han jobbar med,, svarar snabbt på allt man undrar och känns aldrig stressad eller forcerad.
    Ger dessutom kloka och avvägda råd som gör att man tänker till själv. En mycket trygg person att lita till genom hela den stora process det innebär när man som jag sålde det hem jag haft i 15 år!
    Eva S
    • 54.5 m²
  • 2020-12-28
    Michel var ansvarig mäklare vid mitt första bostadsköp, jag hade förväntningar på ett lugnt och tryggt bemötande då det kändes lite pirrigt. Michel inger lugn och förtroende, han är snabb på att svara om man har frågor. På det hela taget gick hela processen mycket smärtfritt och jag rekommenderar varm Michel om du ska köpa eller sälja bostad.
    Magnus B
    • 42.7 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hej Magnus! Tack så mycket för din fina reco. Känns väldigt bra att du är nöjd med allting. Det var ett nöje att få hjälpa till! Hör gärna av dig om det skulle dyka upp några frågor eller liknande i framtiden. / Michel

• 2020-12-23
    Jag har köpt en liten tvåa i Årsta. Samarbetet med Oscar har gått smidigt. Han är engagerad och kunnig.
    Sunniva E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack Sunniva! Varmt välkommen till Årsta, jag är helt säker på att du kommer trivas bra i din nya lägenhet!

• 2020-12-22
    Allt gick som smort inga problem med att få tag på medarbetare om så behövdes. Fantastiskt.
    Siv-helén N
    • 58.0 m²
  • 2020-12-14
    Köpt en etta i Årsta. Michel har hela tiden haft ett personligt och vänligt bemötande som jag uppskattar, alltid återkommit om jag velat få tag på honom för frågor och varit behjälplig i stort och smått.
    Mycket nöjd.
    Maria G
    • 41.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack så mycket Maria! Det var kul att göra en affär tillsammans :) Hojta gärna till om det finns något framöver som jag kan hjälpa till med. Lycka till med lägenheten! / Michel

• 2020-12-10
    Robert gav redan i första kontakten ett professionellt intryck.
    Vi har sålt en bostadsrätt och det märktes tydligt att Robert utifrån sin erfarenhet och engagemang kan sitt arbete.
    Jag förväntade mig en seriös mäklare och Robert levde upp till förväntningarna. Det är enkelt och smidigt att nå Robert när man behöver det.
    Jag rekommenderar starkt att man väljer Robert som mäklare om man ska sälja en bostadsrätt i Årsta.
    Rabi O
  • 2020-12-10
    Robert hjälpte oss att sälja vår lägenhet innan vi ens hann få ut den på hemnet! Otroligt professionellt bemötande och han överträffade våra förväntningar!
    Susan O
  • 2020-12-06
    Jag sålde min bostad på 75 kvm i Årsta. Robert visade ett stort engagemang från dag ett till dess att bostaden blev såld.
    Robert är erfaren , vänlig och engagerad i sitt yrke .
    Kassem H
    • 75.5 m²
  • 2020-12-05
    Jag upplevde Michel som mycket tillmötesgående och serviceminded, alltid redo att svara på frågor. Han var också väldigt tydlig med alla steg i processen. Jag rekommenderar verkligen Michel!
    Malin F
    • 55.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack Malin! Vad roligt att höra att du är nöjd med allting. Skulle det dyka upp några framtida frågor så är det självfallet bara att slå en signal. Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet!

• 2020-11-30
    Är så tacksam för Oscars engagemang i mitt lägenhetssökande! Han är nog den mest tillmötesgående mäklare jag stött på. Lugn, trevlig och duktig. Rekommenderas starkt.
    skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack Lisa. Varmt välkommen till Årsta!

• 2020-11-26
    Robert hjälpte oss sälja vår lägenhet och han gav bra råd och var lugn och trygg genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt från värdering till visning och kontrakt.
    Erik I
    • 57.0 m²
  • 2020-11-25
    Sålde bostadsrätten innan visning och var tydlig i hela processen. Rekommenderas!
    Robin F
  • 2020-11-25
    Vi köpte en lägenhet i Årsta, hela processen fungerade mycket bra, Robert var tillgänglig, budgivning och all information sköttes mycket bra.
    Kent E
  • 2020-11-21
    Oscar hjälpte oss genom försäljningen på ett bra sätt med ett bra bemötande. Han gav ett bra intryck till de som var intresserade av vår lägenhet och slutpriset var över vår förväntan så vi är nöjda och kan varmt rekommendera Oscar.
    Andreas A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack Andreas! Härligt att ni är nöjda med allting. Hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe!

• 2020-11-20
    Ramona hjälpte oss på ett snabbt, trevligt och effektivt sätt med försäljningen av vår bostadsrätt.

Hon var lyhörd och mycket duktig med att lyfta fram det vi tyckte var viktigt i lägenheten, samt var flexibel under processens gång som gick väldigt enkelt och smärtfritt.

Att sen försäljningen gick som vi ville var vi mycket tacksamma för.

Kan inte säga annat än att vi verkligen rekommenderar Ramona!
    Joel F
    • 72.0 m²
  • 2020-11-17
    Robert är en en mycket skicklig mäklare. Mycket engagerad och har alltid tid för frågor och funderingar och hans kunskap om området är ovärderlig. Jag rekommenderar honom!
    skrev om Fastighetsbyrån Årsta
  • 2020-11-17
    Helt okey, tillmötesgående men lite slarvig i processen.
    Anne S
    • 53.0 m²
  • 2020-11-16
    Vi är väldigt nöjda med Robert! Han är engagerad, smidig och var lätt att kommunicera med under hela processen.
    Peter J
    • 89.0 m²
  • 2020-11-15
    Ramona är intresserad, kunnig, hjälpsam, har en bra energi och gör allt för att det ska bli en så bra försäljning (och köp) som möjligt. Proffsig och trevlig, på ett mycket bra sätt. Rekommenderar henne till alla som ska sälja sitt boende. Hjälper mig även när jag letar nytt. En toppenperson och -mäklare att ha att göra med!
    Lisa A
    • 91.0 m²
  • 2020-11-11
    Mycket kompetent och engagerad mäklare
    Carl Theodor L
    Carl Theodor L
    • 5:a
    • 100.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack så mycket Carl! Kul att jag fick hjälpa till!

• 2020-11-09
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån i Årsta. Mäklaren Robert Kassar skötte detta på ett fantastigt bra sätt hela vägen från inledande möte till avslutad affär.
    Johan L
    • 117.0 m²
  • 2020-11-09
    Robert är en väldigt duktig mäklare. Han uppdaterar och var väldigt tillgänglig under vår köpprocess.
    Mattias M
    • 81.0 m²
  • 2020-11-08
    Lgh, Årsta
    Väldigt bra bemötande
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Kristoffer I
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack Kristoffer! Känns skönt att ni är nöjda.

• 2020-11-06
    Kompetent, erfaren, förtroendeingivande och trevlig som gav oss bra vägledning och resultat i både köp och försäljning.
    Curt R
    • 96.0 m²
    Tack så mycket Curt! Får tacka för förtroendet. / Michel

• 2020-11-04
    Jag och min sambo köpte nyligen våran första gemensamma bostad tillsammans. Vår mäklare på Fastighetsbyrån i Årsta var mycket behjälplig genom hela processen.

Vi som var nybörjare kändes oss trygga med den vägledning vi fick från mäklaren genom bostadsaffären. Robert Kassar är en mycket trevlig mäklare och inte alls framfusig på ett negativt sätt, något som vi tyvärr upplevt att många mäklare kan vara. Vi rekommenderar mer än gärna Robert till andra som eventuellt går i säljtankar!

Vi uppskattade också att få tillgång till "Köpcoachen". Ett verktyg som gav oss ytterligare många bra svar på frågor vi hade. Tjänsten hjälpte oss också att ständigt hålla koll på de olika delarna av bostadsaffären och när man förväntades göra vad.
    Sara Jazmin W
    • 43.0 m²
  • 2020-11-02
    Very responsive and clear in his communications. I like that Robert was very well organized.
    Vincent D
    • 54.2 m²
  • 2020-11-01
    Vi sålde vår bostad mha Robert. Bra dialog, tydlig kommunikation och snabb återkoppling. Vi justerade lite på beskrivningen av lägenheten då vissa delar blev väldigt förskönade, men det är nog något hela branschen skulle kunna se över och minska på superlativen.
    Jonna K
  • 2020-11-01
    Proffsigt bemötande, kunnig och alltid snabb på att svara på mail/meddelanden - vi har känt oss trygga hela vägen i vårt lägenhetsköp.
    Linnea E
    Tack för din reco Linnea! Det uppskattas väldigt mycket :) / Michel

• 2020-10-29
    Sålt en bostadsrätt i Årsta.
    Engagerad och kunnig mäklare.
    Lätt att samarbeta med.
    Trevlig och lätt att nå gällande olika spörsmål.
    Rekommenderar Varmt Oscar Parment
    Ulla G
    Ulla G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack för dina fina ord Ulla! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.

• 2020-10-26
    Sålde lägenhet i Årsta. Oscar tog sig tid att svara på alla frågor, mycket lättillgänglig under hela processen. Trygg och ärlig mäklare som gör allt.
    Max W
    • 62.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack Max! Skönt att allt gick smidigt. Hoppas ni kommer trivas i Västerås!

• 2020-10-22
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Michel. Han har under hela processen varit helt enastående! Extremt kunnig, lyhörd, proffsig och har verkligen gett det lilla extra. Framförallt har jag uppskattat hans kunskaper och erfarenhet, jag har känt mig 100 % trygg med honom som mäklare under hela försäljningsprocessen. Jag kan inte nog rekommendera Michel som mäklare vid en bostadsförsäljning!
    Carolina K
    • 41.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack så mycket Carolina! Väldigt kul att allting gick i mål på ett bra sätt. Känns väldigt roligt att du är nöjd. / Michel

• 2020-10-21
    Michel har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Årsta. Han är riktigt professionell, hjälpsam, kunnig och ansvarsfull. Han kan alltid svara på våra frågor som är relaterade till försäljningen. Han är alltid tillgänglig för oss när vi behöver hans hjälp. Fantastiskt jobb! Vi rekommenderar starkt Michel till dig om du fortfarande undrar över vilken mäklare du ska välja.
    Simone B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Thanks Simone! Its great to hear that you are satisfied with your sale :) / Michel

• 2020-10-20
    It was a great experience to buy an apartment with the help of Michel. He is genuinely helpful and is making every step of the process clear and secure. I feel lucky to have met him to buy an apartment. He is very open and honest and shares his opinion when needed.
    Eda D
    • 42.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Thank you so much Eda! It was a pleasure helping you :) Hope you will enjoy your fantastic apartment :)

• 2020-10-15
    Jag sålde bostadsrätt via Robert, mycket professionellt hela vägen från första kontakt till avslut trots en del oförutsedda händelser på vägen. Jag kan verkligen rekommendera Robert till dem som vill ha en trygg och engagerad mäklare. Tack Robert. Johan
    Johan L
    • 69.0 m²
  • 2020-10-12
    Michel är otroligt proffsig och inger både trovärdighet och ett lugn. Han är dessutom extrent kunnig inom sitt område och kan Årsta som rinnande vatten. Jag valde honom då jag själv köpte lägenheten jag precis sålde genom honom vilket ändå säger en hel del.
    Sara F
    Stort tack Sara :) Kul att ni är nöjda, det gör mig väldigt glad! / Michel

• 2020-10-09
    Ramona gjorde ett väldigt bra jobb med min försäljning. Hon höll mig uppdaterad på allt man kan tänks behöva under en försäljning, samt att hon var väldigt lugnande när man svävar iväg.

Kan varmt rekommendera Ramona
    Martin L
    • 45.0 m²
  • 2020-10-08
    Sålde en tvåa och köpte en trea i Storstockholmsområdet. Michel höll i båda affärerna. Michel är lugn, konkret, rak och kunnig. Det är alltid stressigt att genomgå lägenhetsaffärer men jag fick bra stöd och hjälp av Michel. När allt är i lås är jag överlag mycket nöjd. Jag rekomenderar Michel varmt.
    Staffan T
    • 70.0 m²
  • 2020-10-05
    Mycket bra som helhet, litet minus för info inför lägga ut annons. Jag som fick fråga istället för att få info först.

Men som sagt mycket bra som helhet.
    Håkan S
    • 75.5 m²
  • 2020-10-04
    Trevlig och driven kille som vet vad han gör. Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet.
    Daniel V
    • 55.0 m²
  • 2020-10-04
    Trevlig och med bra attityd. Professionell. Var det något Robert inte visste tog han reda på det och återkom. Flexibel - kom till säljarens och mitt jobb inne i stan för att skriva kontrakt!
    Amanda A
  • 2020-10-04
    Sålde en 2a i Årsta. Det var vår första försäljning av lägenhet och vi fick mycket hjälp av Michel som verkligen tog sig tid att svara på våra frågor, både när det gällde försäljningen av vår egen lägenhet och sådant som dök upp i jakten på nästa lägenhet. Har ett stort förtroende för Michel som mäklare och upplever att han är ärlig och mån om att alla involverade i affären skall bli nöjda. Ett enormt plus är att jag inte upplevde Michel som alltför ”säljig”, han överdrivet inte fördelar utan intar en väldigt balanserad roll vilket jag verkligen uppskattar både som säljare och köpare.
    Filippa F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hej Filippa! Tack igen, både till dig och Kalle för era fina recos :) Känns väldigt bra att ni är nöjda. Nu ska vi göra vårt bästa att hitta en bra lägenhet också. / Michel

• 2020-10-03
    Sålt en 1,5:a i Årsta.
    Har haft kontakt med Robert under en längre tid.
    Han har haft tålamod med mitt svåra beslut att lämna Stockholm.
    Jag kom till skott äntligen och Robert har varit tryggheten själv i alla mina funderingar. Robert har alltid varit lättillgänglig när frågor har uppstått. Han har en härlig framtoning, lyssnar uppmärksamt och är glad och positiv hela tiden.
    Vi kunde t o m ställa in visningen. Robert hade redan ordnat en intresserad spekulant så ingen oro för budgivning utan allt flöt lugnt och skönt för mej.
    Robert är en toppenkille och en stor tillgång för Fastighetsbyrån.
    Sture F
    Sture F
  • 2020-10-02
    Har du en gång varit i kontakt med Ramona så finns du alltid i hennes bakhuvud. I vårat fall sålde hon lägenheten ovanför lite drygt ett halvår efter att vi varit lite omständiga runt försäljning och tillslut skjutit på det och hade oss då i åtanke. Fixade enkelt privatvisning utan fotografering och fick till ett pris över förväntan. Helt sjukt driven, lyhörd och duktig! Rekommenderar starkt
    Pernilla H
  • 2020-10-02
    She is an amazing broker, she was always supportive in the process giving us recommendations and useful tips, since we are foreigns, we feel very satisfied with her help and contribution.

We will definately contact her when we decide to sell our house.

She does an excellent work in the company!
    Nicolas C
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
  • 2020-10-02
    Sålde en tvåa i Årsta med hjälp av Michel. Oerhört trevlig och behjälplig. Kände att han tog sig tid med alla våra frågor och upplevde honom som ärlig, hymlade inte om de negativa aspekterna vilket man förstås kan uppskatta. Försökte liksom inte översälja vår situation eller sig själv.

Angående priset vi fick är det förstås svårt att säga när marknaden är svängig. Men vi blev i stort sett nöjda. Svårt att se att Michel hade kunnat göra så mycket för att få upp det så mycket högre.
    Kalle B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack Kalle! Precis så jag tycker det ska upplevas, korrekt fakta och raka rör åt bägge hållen. Det har varit väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen, så jag får tacka för förtroendet :) / Michel