Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 772 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• 2020-09-20

Mustafa R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tydlighet och starkt engagemang genom hela processen trots rådande omständigheter med Covid 19.
    Mycket professionellt bemötande! Läs mer
  • 2020-09-17

Patsy B skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ramona hade tålamod med oss och hon var jättebra i hela processen. Läs mer
  • 2020-09-11

Malgorzata S skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket duktig, trevligt, professionell Läs mer
  • 2020-09-09

Katrin Ö skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michels fina bemötande och goda kommunikation var till stor hjälp vid mitt köp av lägenhet i Årsta. Michel uppfyllde alla förväntningar jag hade på en bra mäklare; serviceinriktad, tydlig och kunnig. En mycket bra upplevelse! Läs mer
    2020-09-09 Michel W svarar Katrin Ö
    Stort tack Katrin :)
    Känns väldigt skönt att höra att du är nöjd med allting. Lycka till med din fina lägenhet :) / Michel
  • 2020-09-07

Christian S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel sålde vår 3:a på 87 kvm i Lindes Backe (Brf Arlaparken i Årsta). Mycket professionellt bemötande. Kunnig på Årsta över lag och JMs nybyggen i området. Vi hade smidig kontakt med Michel och fick snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2020-09-08 Michel W svarar Christian S
    Stort tack Christian! Både för förtroendet och din fina reco :) Syns snart igen! / Michel
  • Jonas J

2020-08-31

Jonas J skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tryggt och proffsigt genom hela processen! Sålde lägenhet med hjälp av Robert och kan verkligen rekommendera andra att göra samma sak. Läs mer
  • 2020-08-23

Johanna L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det var första gången vi skulle sälja en bostadsrätt och vi är glada och nöjda över att ha fått hjälp av Michel. Hela processen har känts trygg och vi har haft stort förtroende för Michels långa erfarenhet inom området! Läs mer
    2020-08-25 Michel W svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna! Det var ett nöje att arbeta tillsammans och förmedla er fina lägenhet :) / Michel
  • 2020-08-18

Gunilla C skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en tvårumslägenhet i Årsta Läs mer
    2020-08-25 Michel W svarar Gunilla C
    Tack så mycket Gunilla!

Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
    Hälsningar Michel
  • 2020-08-16

Malin F skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är väldigt nöjda med att vi anlitade Oscar. Han var lyhörd för våra önskemål och höll oss hela tiden uppdaterade på vad som hände i processen. Han har ett väldigt trevligt bemötande och är snabb på att svara på frågor. Vi rekommenderar verkligen Oscar! Läs mer
  • 2020-08-16

Mats E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Socialt begåvad person. Empatisk. Läs mer
    2020-08-25 Robert K svarar Mats E
    Hej Mats,
    Tusen tack för ert förtroende och för dessa fina ord. Glad att jag kunde hjälpa till i bästa mån. Allt väl! :)
  • 2020-08-09

Alex D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en 1a i Årsta av Michel. Han är en mycket trygg, lättillgänglig och kompetent mäklare. Inte heller överdrivet ”säljig” som vissa mäklare kan vara. Har även varit lätt att få hjälp av Michel efter mitt köp, då det dykt upp frågor från mitt håll.

Rekommenderar Michel varmt och kommer garanterat ta hjälp av honom igen när det blir dags för att sälja. Läs mer
    2020-08-10 Michel W svarar Alex D
    Tack så mycket Alex! Uppskattar det väldigt mycket att du tog dig tid och skriva din Reco. Glad att höra att du är nöjd med allting :)

Michel
  • 2020-08-08

Rebecka B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert har hjälpt oss från början till slut med vår lägenhetsförsäljning och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-08-25 Robert K svarar Rebecka B
    Tack för ett gott samarbete Rebecka, lycka till med huset och alla nya äventyr! :)
  • 2020-08-06

Andi S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    sålt lägenhet i Årsta, på ett bra sätt.
    Förväntning uppnådes Läs mer
    2020-08-25 Robert K svarar Andi S
    Tack för ett fint samarbete Andi, det är alltid lika kul när det går snabbare än tänkt! :)
  • 2020-07-28

Sven-erik S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hej
    Positivt, proffesionellt bemötande och genomförande . Än är inte hela affären genomförd, men så här långt är vi mycket nöjda och mäklaren kom snabbt till skott med en som vi tycker bra affär för båda parter. Läs mer
    2020-08-25 Robert K svarar Sven-erik S
    Hej Sven-Erik! Gratulerar till en bra försäljning.Tack för ert förtroende ännu en gång. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-07-22

Patrick S skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och professionellt bemötande. Tillgänglig och snabb med återkopplingar. Läs mer
  • 2020-07-17

BAKHTIAR H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Otroligt genuin och rakt igenom bra mäklare och person. Supernöjd med den hjälpen jag fick av Robert vid köp av lägenhet, detsamma såg man i säljarna för bostaden. Båda parter är nöjda och glada med det gedigna arbete som Robert bistod med. Utöver det vill jag gärna tillägga att Roberts kunskaper inom fastighetsbranschen och området (Årsta) är utan tvekan det bästa jag varit med om i mäklarvägar. Jag har personligen sökt bostadsrätt i över 1,5 år och hittills inte mött en mäklare som Robert. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-07-17 Robert K svarar BAKHTIAR H
    Wow, hatten av för dina fina ord. Vilken fin hyllning! Jag är mycket tacksam och jag gör alltid mitt yttersta så att alla parter ska bli så pass nöjda som möjligt. Det ska bli kul att få följa din resa här i Årsta igen. Stort grattis ännu en gång! :)
  • 2020-07-16

Felix F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en 3a i Årsta. Michel var trevlig, påläst och förtroendeingivande. Han har även varit väldigt hjälpsam vid frågor efter inflytt. Läs mer
    2020-08-10 Michel W svarar Felix F
    Tack så mycket Felix! Hoppas ni trivs i er superfina lägenhet :) Vi syns säkert i området!
  • 2020-07-12

Pontus W skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 3:a i årsta.
    Professionellt och kunnigt bemötande Läs mer
  • 2020-07-12

Mikaela Linnea L skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en bostad via Ramona. Professionellt bemötande, relativt god tillgänglighet och snabba svar. Mån om detaljer, helhet och kundnöjdhet Läs mer
  • 2020-07-11

Rikard B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är påläst och professionell. Som köpare gav han mig trygghet, kommer definitivt ta kontakt med honom när det är dags att sälja. Läs mer
    2020-07-12 Michel W svarar Rikard B
    Tack Rikard för att du tog dig tid att skriva din reco! Vad skönt att höra att du är nöjd med allting. Ha det nu riktigt fint i din nya fina lägenhet. Trevlig sommar! / Michel
  • 2020-07-09

Ida T skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte lägenhet i Årsta via Robert Kassar och var smidigt, professionellt och bra bemött. Läs mer
  • 2020-07-05

Klas M skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi fick hjälp av Robert med att sälja vår 4:a i Årsta.

Från första början har vi känt oss väldigt väl bemötta av Robert som under försäljningsprocessen varit mycket följsam och anpassat sig efter våra önskemål över tid. När vi velat avvakta har han hållit en låg profil och när vi velat driva en försäljning tydligare har Robert på ett föredömligt sätt skapat intresse kring lägenheten på olika sätt.

Till vår stora glädje lyckades Robert styra upp en försäljning utan öppen visning av lägenheten och dessutom bidra till att uppnå ett pris vi är mycket nöjda med i en svår marknad.

Vi har med andra ord bara goda ord att komma med om Robert som vi definitivt kommer överväga att anlita igen när vi väljer att sälja lägenhet/hus nästa gång! Läs mer
  • 2020-07-02

Eva D skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och proffsigt hanterat vid min lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2020-06-20

Evelina E skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 2rok i Årsta.
    Oscar har alltid bemött oss på ett trevligt sätt och alltid funnits där för att besvara frågor. Han har gjort vårt lägenhetsköp smidigt och enkelt. Läs mer
  • Joakim N

2020-06-18

Joakim N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fick hjälp av Roger att köpa bostad. Trevlig och professionell på alla sätt! Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Joakim N
    Hej Joakim,
    Jag känner en Robert men ingen Roger, haha!
    Tusen tack och stort grattis igen! :)
    Joakim N gillar detta
  • 2020-06-17

Leif Eric Gustav F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Gick som planerat! Uppskattas! Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Leif Eric Gustav F
    Grattis till sonens nya lägenhet. Han kommer att stormtrivas!
  • 2020-06-17

Kerstin Elisabeth F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar är trevlig, proffsig och är snabb. Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Kerstin Elisabeth F
    Stort stort tack och grattis till ditt nya boende! :)
  • 2020-06-15

Stephen Andrew P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålde 55kvm lägenhet i Årsta.
    Robert var väldigt tydlig, ärlig och tillgänglig.
    Han lyssnade till våra önskemål och tog hänsyn till dessa i försäljningsstrategin.
    Väldigt nöjd med tjänsten som vi fick från Robert. Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Stephen Andrew P
    Hej på er,
    Vilka fina ord!
    Stort grattis till en bra försäljning och tack för ett gott samarbete. Önskar er all lycka i er nästa resa! :)
  • 2020-06-13

Niklas H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Påläst om marknaden och lätt ha dialog med. Läs mer
    2020-07-12 Michel W svarar Niklas H
    Tack så mycket Niklas!
    Ha nu en riktigt fin sommar så hörs och ses vi efter det :)
    Michel
  • DORA S

2020-06-10

DORA S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Ramona. Hela processen gick mycket smidigt och snabbt, tack vare Ramona som varit professionell, konkret och lyhörd. Uppdaterat oss hela tiden samtidigt hon har styrt hela processen så vi behövde ej tänka på försäljningen. Vi kan bara rekommendera henne!! Läs mer
  • 2020-06-08

Victoria R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en lägenhet. Robert har varit mycket hjälpsam! Väldigt bra kommunikation och bemötande! Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Victoria R
    Tusen tack för ert fina omdöme Victoria. Grattis ännu en gång till ert fina boende!
  • 2020-06-04

Delfina S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert assisted me with the purchase of my first apartment in Stockholm. I have worked with other real estate brokers and agents but Robert is the best agent/ broker I have used.
    Robert has the qualities that make his an extremely successful and effective broker.
    One of the qualities I respected the most was his s extremely responsive to questions, often responding immediately to our late night emails and messages.
    He does a great job of listening to his clients needs. Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Delfina S
    Hello Delfina,
    Congratulations and thank you very much for your kind words. Im glad that i could assist you in the best way possible. Im always avalible for answering your calls and questions.
  • 2020-06-03

Karolina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en 2a i Årsta av Michel. Det märks att han är en lugn, trygg och rutinerad mäklare. Som köpare upplevde jag honom som lyhörd, tillgänglig och trevlig under hela processen. Rekommenderar Michel varmt och ger honom välförtjänta 5 stjärnor. Läs mer
    2020-07-12 Michel W svarar Karolina E
    Stort tack Karolina för dina fina ord :)
    Får passa på att önska dig en trevlig sommar! / Michel
  • 2020-06-03

Sofia B skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde min 2a i Årsta med Ramona som mäklare. Processen fungerade väldigt smidigt från början till slut och Ramona har en väldigt hög servicekänsla, är kunnig och lyhörd. Jag kände mig trygg genom hela processen då Ramona var noga med att uppdatera mig kontinuerligt och hon kändes proffsig och engagerad. Ramona var noga med att leverera det som utlovades och det har varit en bra upplevelse genom hela processen. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-06-01

Jenny S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel svarar alltid snabbt och hör av sig regelbundet, vilket känns skönt. Vi sålde innan visning, så allt gick väldigt snabbt, men vi är nöjda med allt hittills. Läs mer
    2020-06-02 Michel W svarar Jenny S
    Hej Jenny! Tack för din reco :)
    Kul att höra att ni är nöjda med processen hittills :)
  • 2020-06-01

Erik L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra hjälp vid köpet av vår nya lägenhet Läs mer
    2020-06-30 Robert K svarar Erik L
    Stort grattis till ert nya hem. Ni kommer stormtrivas!
  • 2020-05-29

Pontus H skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsigt och personligt bemötande med stort engagemang. Lyhörd för våra synpunkter och ett fokus att sälja vår bostad till bästa pris, vilket hon lyckades med. Läs mer
  • DELFINA S

2020-05-25

DELFINA S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Great person to deal with, highly professional and knowledgeable. He is able to get you the best possible outcome. He is always available! Robert made me feel comfortable and supported while I was making my first apartment purchase. Do not hesitate to choose him if you need help. Läs mer
  • 2020-05-23

Matilda G skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi anlitade Ramona vid försäljning av vår 3a i Årsta. Hon är trevlig, serviceinriktad och kommunikativ. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Erika K

2020-05-20

Erika K skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en bostadsrätt och förmedlande mäklaren Ramona har varit klockren från första samtalet till tillträde! Hon har haft väldigt god kommunikation under hela processen och varit otroligt trevlig, proffsig och serviceinriktad.
    Jag har känt mig väl omhändertagen som köpare och kommer definitivt att anlita Ramona vid en eventuell framtida försäljning! Läs mer
  • 2020-05-19

Ruusa R skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ramona = trevlig, kommunikativ, peppig, inläst, proffsig.

Sålde en minitrea med renoveringsbehov mitt i coronakrisen. Läs mer
  • 2020-05-19

Linus P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag rekommenderar Michel! Fick hjälp med alla frågetecken. Läs mer
    2020-06-02 Michel W svarar Linus P
    Stort tack Linus! Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet :) / Michel
  • 2020-05-18

Gina T skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert var och är en proffsig mäklare som sålde vår bostad snabbt och för ett bra pris på en ganska osäker marknad. Robert är väldigt tillgänglig för frågor, bollning och guidning samt att han är ambitiös, resultatinriktad och jobbar hårt för att proaktivt hitta och bearbeta spekulanter för din bostad. Läs mer
  • 2020-05-18

Rebecka H skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Superglad att vi fick sammarbeta med Oscar när vi skulle sälja vår lägenhet i Årsta. Det kändes aldrig stressigt och hetsigt som det gjort vid tidigare försäljning. Priset blev bättre än förväntat så vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-05-17

Oskar K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Serviceinriktad, trevlig, snabb och proffsig! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Oskar K
    Tack så mycket Oskar!
    Hoppas du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet :)
  • 2020-05-14

Henrik M skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Inkännande och kunnig. Lätt att få tag på och bra hand med både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-05-11

Kerstin H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2.a i Årsta behaglig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Kerstin H
    Tack så mycket Kerstin. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :) Hälsningar Michel
  • 2020-05-09

Gustaf B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte först genom Michel som gav ett intryck av erfarenhet och kompetens, vilket gjorde att vi genom hela processen kände oss trygga som köpare. Bemötandet från köpet gjorde att vi även valde att sälja genom Michel och de höga förväntningarna levde han upp till med råge! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Gustaf B
    Tack så mycket Gustaf! Precis så det ska kännas :) Tacksam att jag fick förtroendet att ta hand om er försäljning!
    Ha det så fint så hörs vi sen när det närmar sig in och utflytt. / Michel
  • 2020-05-02

Erik P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell och tillmötesgående. Lätt att prata med och en problemlösare. Läs mer
    2020-05-04 Michel W svarar Erik P
    Stort tack för din Reco Erik! Uppskattar att du tog dig tiden att skriva :) / Michel
  • 2020-05-01

Viktor E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är lyhörd, snabb och med väldigt god områdeskunskap.
    Vi hade satt höga mål med vårt försäljning som han sakligt bemötte och därefter även nådde upp till. Läs mer
    2020-05-13 Robert K svarar Viktor E
    Tack Viktor. Vi har varit ett bra team här under processens gång. Även fall prisbilden var tuff under rådande situation så är jag extra glad över att vi lyckades komma i mål bättre än väntat. Önskar lycka till i det nya boendet!

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta