Fastighetsbyrån Årsta

Fastighetsbyrån Årsta

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 321

Varmt välkomna till oss på Fastighetsbyrån i Årsta! Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade och mest anlitade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var tredje bostad i Årsta. Detta ger oss de absolut bästa förutsättningarna att göra en exceptionellt bra bostadsaffär åt dig. Hos...

1321 omdömen om Fastighetsbyrån Årsta

Sedan starten hos Reco 2013

Eva W
Hammarby Sjöstad

Kan varmt rekommendera Robert . Har stöttat mig fullt ut i processen med min lägenhetsförsäljning .Alltid varit tillgänglig då jag sökt honom , svarat snabbt på Mail eller sms . Lugnat mig då jag stressat under processen . Visning en söndag , såld tre dagar senare .

Stefan H

Korrekt,lyssnande med proffesionellt handlag

Julian G

Återigen Kristian levererar! Väldigt bra! 👏👏

Vele P
Hammarby Sjöstad

My Exceptional Experience with Kristian at Virkesvägen 5C From the first viewing to signing and beyond, my experience with Kristian was outstanding. Viewing Process: Kristian was welcoming and knowledgeable, answering all my questions with patience and detail. Bidding Process: Kristian guided me confidently through the bidding process, providing invaluable advice and timely updates. Signing Process: He made the signing process smooth, explaining every document clearly and ensuring I understood everything....

Michał K
Hammarby Sjöstad

Rekommenderar honom starkt! Både väldigt proffsig och samtidigt lätt att kommunicera med. Levererar det som han lovar också!

Johanna T
Hammarby Sjöstad

Gott bemötande med rak och ärlig kommunikation, vilket uppskattats. Kristian har levt upp till förväntningarna vi hade genom att mycket aktivt jobba för försäljning av vår bostad. Har upplevt Kristian som driven och lättillgänglig. Vi är mycket nöjda med kontakten med Kristian och hade gärna tagit kontakt med honom igen.

Mona W
Årsta

Hög tillgänglighet och transparent. Kände mig väldigt trygg i köpet.

Isabelle B
Årsta

Mycket professionell och påläst!

Elinor H
Årsta

Effektivare försäljning kan man nog knappast få. Det tog nio dagar från första möte tills kontraktet var påskrivet efter en förhandsvisning. Diwan är lugn och trygg i sitt bemötande. Så nöjd!

Sara W
Årsta

Köpet gick väldigt smidigt och Diwan kunde svara på alla frågor jag hade under vägen.

André Ricardo S
Hammarby Sjöstad

Kristian was an excellent broker for us. Good communication, flexibility and efficiency throughout the whole process. We highly recommend him to anyone looking to sell their apartment!

Kajsa G
Hammarby Sjöstad

Kristian var väldigt professionell och förstod våra behov direkt. Han var väldigt snabb på att agera och hjälpte oss på bästa sätt.

Li G
Hammarby Sjöstad

Väldigt ödmjukt bemötande, tydlig i sin kommunikation, rekommenderar starkt Kristian!

Julian G
Hammarby Sjöstad

Kristian har varit väldigt snabbt och trevlig att jobba med.

Tuukka K
Hammarby Sjöstad

Utmärkt bemötande, topp mäklare med bästa håret! Super nöjd!

Krzysztof S
Hammarby Sjöstad

Kristian är väldigt ödmjuk och tillmötesgående person. Han satte en tydlig strategi för att få vår lgh såld. Rekommenderar varmt.

Karin M
Årsta

Jag hade höga förväntningar och de infriades. Diwan är kompetent och en duktig förhandlare, vi hade bara en budgivare som han lyckades förhandla upp till ett pris vi kände oss nöjda med. Han är även väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderar honom!

Anders W
Årsta

Vi var i kontakt med många mäklare när vi själva gick på visningar och när vi sen skulle sälja så kontaktade vi Diwan som utan tvekan gett det bästa och proffsigaste intrycket. Lättsam, glad, trevlig och återkopplade snabbt oavsett vad det gällde. Levde verkligen upp till förväntningarna och ordna fram ett bra slutpris. .

Anders N
Årsta

Bra grejer, ärlig och enkel att prata med.

Anders J
Årsta

Snabb, förklarade de framtagna mallarna effektivt så den enkla processen gick fort En annan bra sak var att han var passiv och inte så pushig

Anna S
Årsta

Bra kommunikation, snabb, lyhörd. Gjorde jobbet.

Eva T
Årsta

Vänlig, tydlig, lättkontaktad, humor. Lort sagt, än så länge utmärkt.

Clara S
Årsta

Mycket nöjd med Oscar som mäklare vid vår lägenhetsförsäljning! Proffsig och trevlig!

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

Proffsig och enkel att ha att göra med. Snabbt och smidigt vid köp av bostad utanför Hemnet.

Ola S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

Bra professionellt bemötande. Alltid tillgänglig.

Thomas S
Årsta

Trevlig, ärlig och rak på sak.

Maja Ö
Årsta

Professionell, seriös och trygg upplevelse när vi både sålde och köpte med Diwans hjälp. Snabb och tydlig återkoppling, rekommenderas varmt!

Karl S
Årsta

Jag upplever Diwan som trevlig, tillmötesgående och engagerad. Att han arbetade för att få lägenheten såld. Anledningen till att han inte får fem i betyg. Är för att han värderade den till lite mer än vad vi faktiskt fick lägenheten såld för.

Markus S
Årsta

Oscar var väldigt lätt att prata med och lyssnade på våra önskemål. Vi skulle definitivt använda oss av Oscar vid nästa försäljning också.

Maria G
Årsta

Diwan Budakci har med sin kunnighet, lyhördhet och tillgänglighet varit till stor hjälp vid försäljning av vår bostad. Vi kan naturligtvis varmt rekommendera Diwan Budakci för din kommande bostadsaffär! Christian & Maria

Michael H
Årsta

Jag känner mig supernöjd med mitt köp. Mycket bra, korrekt och ansvarstagande samt dessutom trevlig.

Daniela D
Årsta

En helt okej mäklare men tyvärr passivt aggressiv i sin kommunikation och en tendens till otrevlig ton.

Svar från Oscar Parment

Tråkigt att ni inte är nöjda med mitt bemötande. Aldrig varit min avsikt att vara otrevlig. Tvärtom så har jag alltid försökt bemöta er med en rak och tydlig dialog, trots det svåra uppdraget. Då vi lyckades med ett rekordpris på dagens marknad som var precis i linje med de förväntningar vi satte upp inför samarbetet uppfattade jag er som nöjda efteråt så måste säga att detta omdöme förvånar mig något. Önskar er all lycka till framåt!

Lisa B
Årsta

Fint, genuint bemötande och högt engagemang. Allt gick smidigt och Kristian fanns nära till hands när det behövdes. Jag är jättenöjd med honom som mäklare och helhetskänslan vid köpet är mycket god.

Jenny T
Hammarby Sjöstad

Ett mycket vänligt och professionellt bemötande som ingav förtroende. Vi förväntade oss att få hjälp och råd med allt administrativt och praktiskt runt försäljningen av vår lägenhet, vilket vi fick. Vi hölls informerade under hela processen vilket kändes tryggt. Robert var lätt att komma i kontakt med och kunde svara på våra frågor.

Christina S
Årsta

Effektiv, lyssnade och ett trevligt bemötande

Evelina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Snabb, enkel och smidig försäljning med Robert!

Erik H
Hammarby Sjöstad

Jag har idel goda erfarenheter av Kristian. Kristian har varit tydlig, saklig, trevlig och drivande i försäljningen av min lägenhet. Jag är på totalen mycket nöjd med hans arbete. Hälsningar Erik

Meta B
Årsta

Mycket bra bemötande. Ger ett lugnt och professionellt intryck.

Erik H
Årsta

Mycket bra bemötande och tillgänglighet. Lyhörd för våra önskemål och vi hade en god dialog. Oscar hjälpte oss att nå den prisnivå vi ville nå. Vi kan rekommendera honom som mäklare.

Kenyi L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Very good communication, and very friendly.

Britt-marie H
Årsta

Robert Kassar förmedlade mitt köp på snabbt och effektivt sätt.

Peter K
Årsta

Korrekt, engagerad, har koll på området (Årsta)

Anna W

Effektiv, korrekt och noggrann

Reemt L
Årsta

Väldigt vänligt bemtötande som bidrog till en positiv känsla. Mycket bra lokalkännedom.

Jan H
Årsta

Diwan upplevde vi som mycket kunnig och kompetent vad gäller bostadsrätter i Årsta; tillika engagerad,vänlig och tålmodig som person. Kan varmt rekommendera honom ! mvh , Janne

Yvonne H
Årsta

Trevlig, engagerad och kunnig. Kan verkligen rekommenderas

Philip R
Årsta

Engagerad och dedikerad mäklare med god lokalkännedom. Rekommenderas varmt vid din nästa bostadsaffär!

Anastasiia Z
Årsta

Oscar svarade på alla våra frågor och var jättetrevlig att jobba med!

Daphne A
Årsta

Oscar är en professionell och engagerad mäklare. Enkel att kommunicera med, flexibel och lyhörd för kundens behov.

Marcus W
Årsta

Klockren mäklare! Diwan har varit otroligt hjälpsam och trevlig att ha kontakt med som köpare. Svarar snabbt och korrekt på de frågor som har dykt upp på vägen. Tack Diwan till min första bostadsrätt!