Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Årsta är en närförort till Stockholm, och här finns allt du kan önska dig! Här bor du nära både Gullmarsplan, Södermalm och ett stort utbud av restauranger, affärer och service. Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104. Vi har varit verksamma i området i flera år och har god koll på var du hittar de bästa boendemöjligheterna.

Vare sig du vill bo i lägenhet, radhus eller villa har vi koll på var köpare och säljare finns. Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 521 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Chriss Ö
    Chriss Ö skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi fick ett mycket proffsigt och tryggt bemötande genom hela köpprocessen. Lukas var snabb med att svara på frågor, väldigt kunnig och fick oss att känna oss väldigt nöjda och trygga genom hela genomförandet av köpet.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas välkomnade på ett varmt och hjärtligt sätt. Vi kände oss välkomna, viktiga vilket gav ett gott förtroende för Lukas. Vi fick svar på våra frågor, vilket Lukas hade kunskap om. Vi var först och stannade till sist, kände art vi trots det inte kände oss stressade av varken honom eller andra besökare. Även efteråt och under budgivningen kände vi oss trygga med Lukas. Kunskap och lojalitet. Tack Lukas!
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är supernöjda över affären och Lukas var till stor hjälp under arebtet!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är trygg, kompetent och erfaren. Vi kände oss trygga från start till mål. Vi kommer defninitivt att återkomma vid nästa försäljningstillfälle.
  • Lissa N
    Lissa N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är så innerligt nöjd med att jag valde just Lukas Selberg som mäklare för att sälja min lägenhet! Jag gjorde en grundlig research innan försäljning och jämförde en mängd mäklare och mäklarfirmor. Jag fastnade för Lukas för att han gav ett så genomhederligt och öppet intryck. Ett intryck som sedan visade sig vara helt korrekt. Han var dessutom mycket påläst på just min förening, gav mig värdefulla råd, var helt öppen om hela processen inklusive rådande marknadsförhållanden - och sist- men inte minst- har en fin känsla för humor! Det är viktigt att kunna trivas ihop och vara avslappnad i sådana stora och ofta pressade situationer som lägenhetsaffärer innebär. Jag kände mig både trygg och avslappnad med Lukas och dessutom hade vi roligt!
  • Thommie S
    Thommie S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan verkligen rekommendera Michel till alla som planerar att sälja sin bostad. Han var väldigt proffesionell, förtroendegivande samt hade väldigt bra kunskap. Trots den tröga marknaden så såldes våran bostad över våra förväntningar.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en otroligt drivande mäklare, han var väldigt proffesionell och förtroendegivande under hela försäljningen. Trots den sega marknaden såldes vår lägenhet över förväntan och till ett pris vi drömde om. Kan varmt rekommendera Michel, bara massa ++++++++++
  • Tove S
    Tove S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, trevlig och mycket bra mäklare!
  • Carina E
    Carina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Michel. Han har varit ett fantastiskt stöd när det stormade som värst och lägenhetsförsäljningen, p.g.a. en vattenläcka, blev en mardröm för mig. Han har alltid varit tillgänglig på telefon när jag har behövt hjälp och råd.
    Det har varit en tuff resa, men allt blev bra till slut tack vare Michel och hans kompetens som mäklare.
  • Helena H
    Helena H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har fått mycket god hjälp och gott bemötande av Lukas Selberg, som vi verkligen kan rekommendera!
  • Carolin H
    Carolin H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi var väldigt bekväma med Lukas och kände att han kunde representera vårt objekt på ett utmärkt sätt. Han har mycket kunskap om Årsta och han var väl insatt i vår förening. Han kom väl förberedd till oss när vi anlitade honom. För oss vad han ett självklart val.
    Med vänlig hälsning
    Carolin
  • David G
    David G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell! Lyckades hjälpa mig till en bra affär trots ett mycket svårt läge.
  • Arne Ö
    Arne Ö skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket duktig och trevlig mäklare
  • Johan D
    Johan D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mkt bra mäklare! Hjälpsam, tillmötesgående och seriös.
  • Claes S
    Claes S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda hjälpte oss genom hela processen och svarade på alla våra frågor. Vi är otroligt glada över att ha Amanda som vår mäklare när vi köpte vår första lägenhet. Hon var alltid tillgänglig för frågor och svar. Rekommenderas!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig och snäll. Perfekt bemötande.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande och ett mycket bra genomförande av försäljningen. Kan varmt rekommenderas.
  • Erica F
    Erica F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Otroligt trevligt bemötande genom hela processen. En bra balans mellan att vara proffesionell, påläst om lägenheten samt visa intresse för mig som köpare. Michel återkopplade alltid snabbt och är en av de bästa jag träffat i branschen.
    2017-11-02 Michel W svarar Erica F
    Stort tack för din fina rekommendation Erica :) Gör mig superglad att höra! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen, en drömkund! :) Hälsningar Michel
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande, hade svar på alla mina frågor - snabb kommunikation. Hela affären gick otroligt smidigt.
  • Levente K
    Levente K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag måste tacka Lukas för hjälpen till en lyckad bostadsköp, levde mer än väl upp till förväntan. Alltid redo, snabb och omtänksam.
  • Josefine D
    Josefine D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hjälpsam, vänlig och tillmötesgående!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fick ett mycket bra bemötande. Trevligt och proffesionellt. Kan rekommendera Michel till den som ämnar sälja sim lägenhet. Nöjd!
    2017-10-11 Michel W svarar Thomas B
    Stort tack för din fina reco Thomas och att du tog dig tiden att skriva den :) Hälsningar Michel
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag upplever Michel som kunnig, glad och hjälpsam. Mycket positiv upplevelse.
    2017-10-11 Michel W svarar Rasmus P
    Hej Rasmus! Vad roligt att höra, tycker du har varit kanon att ha att göra med också. Tack för att du skrev din reco! hälsningar Michel
  • Lina H
    Lina H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig saklig och supervillig att svara på alla mina frågor. Lätt att få kontakt. Väldigt bra mäklare!
    2017-10-11 Michel W svarar Lina H
    Tack så mycket Lina för ditt fina betyg! Känns jättebra att du är nöjd med allting :) Stort tack! Hälsningar Michel
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan varmt rekommendera Michel Warnie som mäklare! Michel skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Han gav alltid snabb service och hjälpte även till att besvara frågor som jag hade vid köp av ny lägenhet.
    2017-10-11 Michel W svarar Sofia N
    Hej Sofia!

Tack för att du tog dig tiden att skriva din reco! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen också :) Hälsningar Michel
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi träffade många mäklarna inför vår lägenhetsförsäljning och Amanda Hermander var den mäklare vi fick bäst intryck av. Hon gav ett personligt och professionellt intryck, och vi kände oss trygga med att hon skulle ge allt för att sälja vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet!
  • Anna S
    Anna S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt positivt bemötande genom hela processen, Lukas känns väldigt lugn och förtroendeingivande. Kändes tryggt genom hela samarbetet och hans fanns alltid tillgänglig för frågor.
  • Johan D
    Johan D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi köpte vår lägenhet via Amanda och hon är superproffsig och duktig!
  • Jan J
    Jan J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi upplever Amanda som trovärdig och hon ger ett bra intryck
  • Gustaf F
    Gustaf F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas var otroligt tillmötesgående och hjälpsam. Han gjorde det enkelt för mig att förstå mina rättigheter och skyldigheter i samband med min försäljning. Utöver det så var han lätt att nå och hålla ett bra och givande samarbete med. Ska du sälja eller köpa lägenhet i Årsta rekommenderar jag dig att använda dig av Lukas!
  • Sara F
    Sara F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, kunnig och tillgänglig 24/7! Mkt nöjd med Michel och kommer definitivt att kontakta honom när det är dags att sälja :)

/Sara
    2017-10-11 Michel W svarar Sara F
    Hej Sara! Vad roligt att höra, såna betyg man vill få :) Du är såklart varmt välkommen den dagen det är dags :) Hälsningar Michel
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra och proffsig. Har koll på vad som ska ske och ger ett "solid" intryck
    2017-10-11 Michel W svarar Ingvar L
    Stort tack! Kul att få hjälpa till med försäljningen och tack för förtroendet :) hälsningar Michel
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Som köpare upplever jag kontakten med Lukas som mycket bra. Han upplevs som
    kunnig, tydlig, tillmötesgående och vänlig.
    Lukas, likaså mäklarassistenten Elin, är hjälpsam, väldigt trevlig och snabb när det gäller återkoppling.
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och kunnig, fick svar på de frågor jag hade och var tydlig.
    2017-10-11 Michel W svarar Sarah L
    Hej Sarah! Tack för din fina reco och känns kanon att du är nöjd :) Hälsningar Michel
  • Björn C
    Björn C skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, trovärdig och bra på att återkoppla.
  • Petra H
    Petra H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är jättenöjd med försäljningen av min lägenhet. Lukas var mycket professionell, kunnig och trevlig.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg är mycket tillgänglig, flexibel, tydlig och noggrann. Som säljare anser jag att han levererade en komplett tjänst vid försäljningen av min lägenhet. Jag har även varit kund som köpare och då ingav han mig stort förtroende, vilket var en anledning till att anlita honom som säljare.
  • David L
    David L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas var otroligt professionell i sitt bemötande och en väldigt trevlig person som gjorde att man kände sig trygg genom hela processen.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trost sin ungdom mycket rutinerad o kunnig, dessutom väldigt trevlig.
  • Valter K
    Valter K skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda har varit mycket lyhörd och hjälpsam under hela försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda med hennes insats!
  • Louise A
    Louise A skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas var trevlig och tillmötesgående. Han fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor och han visade stort intresse för oss som köpare.
  • Isabell N
    Isabell N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt professionell och kunnig. Både lyssnar på kunden och ger bra och genomtänkta råd.
    2017-10-11 Michel W svarar Isabell N
    Tack så mycket Isabell och tack för förtroendet för att jag fick hjälpa till med försäljningen :) Hälsningar Michel
  • Elin E
    Elin E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Gav ett professionellt intryck och har varit hjälpsam i allt som haft med bostadsaffären att göra.
  • Elin V
    Elin V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och trevlig och hållit en bra kontakt genom hela processen.
    2017-10-11 Michel W svarar Elin V
    Tack så mycket Elin för din rekommendation och för att du tog dig tiden att skriva :) Hälsningar Michel
  • Saga L
    Saga L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen gick snabbt och över förväntan!
    Amanda är ett proffs!
  • Anders K
    Anders K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg känns erfaren, mogen och sakkunnig inom sin yrkesroll och var mycket behjälplig under hela processen gällande försäljningen av min lägenhet i Årsta.
    Bästa hälsningar
    Anders Kälfors
  • Christina D
    Christina D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel sålde den lägenhet jag köpte och han fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Under både köp- och säljprocessen har han varit visat prov på professionalism och kunskap som var viktig för mig som köpare och säljare. Han har även tålmodigt svarat på mina frågor och funderingar samt varit mycket bra på återkoppla till mig med svar.
    2017-08-28 Michel W svarar Christina D
    Tack så mycket Christina att du tog dig tid att skriva några rader. Kul att du tycker att allting har gått bra, det glädjer mig! :) / Michel
  • Robin N
    Robin N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig, hjälpsam, ärlig, lösningsorienterad, trevlig.
  • Michaela L
    2017-08-28 Michel W svarar Michaela L
    Tack så mycket Michaela! Kul att höra att du är nöjd. Hälsningar Michel
  • Tore B
    Tore B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michael är mycket trevlig och proffsig mäklare som jag har stort förtroende för. Jag har flyttat tillbaks till Sverige efter många år utomlands och behövde saklig och korrekt information vilket jag också fick. Jag kan verkligen rekommendera Mikael när du behöver köpa lägenhet.
    2017-08-28 Michel W svarar Tore B
    Hej Tore! Stort tack för dina fina ord! Väldigt roligt att höra att du tycker att allt har gått till på ett korrekt och bra sätt. Allt gott! Hälsningar Michel

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta