Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 558 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Annika O
    Annika O skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Duktig mäklare och medarbetare, som tog hand om allt, och talar om vad jag behövde göra, och som hela tiden var tillgänglig, hjälsam och trevlig. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-07-12 Fastighetsbyrån Å svarar Annika O
    Stort tack Annika! Det var väldigt kul att få hjälpa till, roligt att höra att du är nöjd och belåten. Ha en fortsatt fin sommar och skulle det vara något ner framöver så vet du vart du ska vända dig :) Hälsningar Michel
  • Eric L
    Eric L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert har varit mycket hjälpsam under affärens gång med att tillhandahålla information och råd. Informationen har i alla led varit tydlig och tillfredsställande. Det anordnades tillochmed en extra visning på hans lediga dag.

Robert har alltid hållit sig tillgänglig för frågor vilket har varit ett fint stöd för någon som mig som gör sin första bostadsaffär.

Robert rekommenderas helt och fullt till den som vill göra bostadsaffär. Läs mer
    2018-07-16 Robert K svarar Eric L
    Hallå Eric!
    Tack så mycket för din respons. Glad att höra att jag lyckades skapa bästa förutsättningarna under ditt första köp. Vi håller kontakten och jag är övertygad om att du kommer stormtrivas. Trevlig sommar på dig!
  • Daniel Å
    Daniel Å skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert gjorde ett grymt jobb. Va ständigt tillgänglig, visade till och med upp lägenheten på midsommardagen. Tack vare hans hårda jobb fick vi bra slutpris. Det va skönt med en mäklare som tog uppdraget på allvar och verkligen gjorde det han lovade och ständigt jobbade aktivt för att få lägenheten såld. Skulle rekomendera Robert till alla som vill ha en mäklare som verkligen jobbar hårt och alltid finns tillgänglig. Läs mer
    2018-06-29 Robert K svarar Daniel Å
    Stort tack för dina fina ord Daniel. Kul att Ni blev nöjda och ännu roligare att vi kom i mål smärtfritt. Vi ses på tillträdet! :)
  • Abrar K
    Abrar K skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar är en av de bästa mäklarna vi någonsin har mött på. Han har visat ett fantastiskt engagemang, intresse av försäljningen, tillgänglighet och ett grymt bra avslut prismässigt. Robert har lagt ner tid för att få bästa resultat på försäljningen genom att vara tillgänglig under kvällar helger dagar och högtider. Han visade lägenheten till en spekulant på midsommarafton som resulterade i försäljning dagen efter.

Jag är tacksam att vi har haft turen att ha en så bra mäklare och rekommenderar Robert starkt till alla som vill sälja med hög standard och ett säkert köp för framtiden. Läs mer
    2018-06-23 Robert K svarar Abrar K
    Hej Abrar,
    Hatten av för din fina rekomendation. Jag tackar ödmjukast för lovorden och hyllningen. Jag uppskattar att Ni har sett mitt engagemang i det hela och jag önskar er all lycka med nästa köp. Vi ses på tillträdet, trevlig sommar! :)
    Michel W gillar detta
  • Britta B
    Britta B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag fick min bostad värderad till 3.1 milj, men den såldes för 2.725, vilket ju var betydligt lägre. Mäklaren var trevlig och tillgänglig, men jag upplevde honom inte som särskilt noggrann. T ex gjorde han inget besök i lägenheten efter det att jag beslutat att anlita honom. Jag fick själv meddela den mesta informationen, inklusive fel och brister i lägenheten. Den största bristen - sprucket badrumskakel - hade mäklaren helt glömt bort när det sedan kom upp i samband med försäljningen och det föll på mig att lugna köparen beträffande detta. Jag är osäker på om andra brister jag nämnde kommit till köparens kännedom. Läs mer
    2018-06-13 Michel W svarar Britta B
    Hej Britta,

Tack för att du tog dig tid och skriva din reco och tack för dina synpunkter. När det gäller slutpriset så är jag inte heller nöjd med hur det gick trots att vi hade flera söndagsvisningar. Marknaden var väldigt rörig och turbulent kring amorteringskravets införande och tiden därefter. En marknad som präglades av ett väldigt stort utbud och därmed tuff konkurrens. Jag trodde att vi skulle komma upp på högre nivåer (även om jag var lite osäker på lägenhetens ombyggda planlösning skulle vara till fördel eller ej) där märkte vi rätt snabbt att den ej var attraktiv för större delen av spekulanterna som besökte visningarna och där gjorde du helt rätt som återställde planlösningen. Därefter lyckades vi också få lägenheten såld.

Jag hade själv gärna varit på plats och tagit hand om allting när vi skrev kontraktet (både kontakten med dig och köparen) men som du vet så var jag bortrest och försökte ordna allting både från distans och med hjälp av min kollega. Jag tar till mig av dina synpunkter och får på nytt tacka för din feedback. Hoppas du trivs i din nya lägenhet. Trevlig sommar!
  • Jannice A
    Jannice A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. En mycket smidig affär i lite osäkra tider. Läs mer
    2018-06-12 Michel W svarar Jannice A
    Stort tack Jannice, kul att vi fick till allting så bra. Det kommer bli kanon för dig och Marlon i nästa lägenhet :)
  • Jarl S
    Jarl S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hej!
    Jag har köpt en bostadsrätt i Årsta och är så här långt mycket nöjd med mitt köp. Har inte flyttat in ännu. Michel upplevdes som en sympatisk och saklig person. Gav bra information var inte påflugen. budgivning och kontraktsskrivning var smidig och bra upplagd.
    Jag är mycket nöjd med Michels arbete.
    MVH / Jarl Läs mer
    2018-06-10 Michel W svarar Jarl S
    Vad roligt att höra Jarl! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader, det uppskattas väldigt mycket. Hoppas du får en fin sommar så syns vi efter den :) Hälsningar Michel
  • Lars-Erik A
    Lars-Erik A skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en 3 rummare.
    Proffesionellt med en personlig tutch.
    Ja Läs mer
    2018-06-04 Marie R svarar Lars-Erik A
    Tack så mycket! Det var roligt att få hjälpa till.
  • Hampus A
    Hampus A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är ambitiös, driven, mycket trevlig och bjuder på sig själv. Upplevde att han kan området och svarar snabbt på frågor oavsett när på dygnet de kommer in, vilket underlättade för oss som köpare.

I vårt fall budade vi först på en lägenhet som blev för dyr, varpå Robert hittade en annan lägenhet - i linje med våra önskemål - som vi sedermera köpte. Ärlig och öppen med fördelar/nackdelar på alla lägenheter. Läs mer
    2018-06-03 Robert K svarar Hampus A
    Jag bugar och bockar för detta fina omdöme Hampus. Ibland måste man bygga pusslet på rätt sätt! Riktigt uppskattat att veta att jag lyckats ge Er min fullaste potential. Tack så mycket! Hoppas Ni trivs kanonbra till dess att det är dags att flytta lasset igen. Jag finns alltid anträffbar oavsett fråga.
    Stort grattis ännu engång och trevlig sommar på Er! :)
  • Inga-Lill B
    Inga-Lill B skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket kunnig och kompetent mäklare med ett personligt trevligt bemötande. Jag rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
  • Robert E
    Robert E skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Fick min borätt såld smidigt även när marknaden är i gungning Läs mer
  • Oleg L
    Oleg L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert har varit väldigt tillmötesgående och professionell. Han var alltid tillgänglig och behjälplig vid alla sorters eventuella frågor. Han var tydlig och förstående vid hela processen, speciellt med tanke på att detta var första bostadsköpet. Robert såg till att hela processen var smärtfritt och kändes trygg. Läs mer
    2018-06-03 Robert K svarar Oleg L
    Tack så mycket för denna fina respons Oleg. Kul att allting gick så bra och smidigt och att du kände att jag gav allt jag hade!
    All lycka till dig i den nya bostaden. Vi ses på tillträdet!
  • Christian C
    Christian C skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert har vart en supermäklare! Han har jobbat sent, ställt upp och jag har haft fullt förtroende av hans goda omdöme. Framför allt har han sett till en bra försäljning av lägenheten! Läs mer
    2018-05-30 Robert K svarar Christian C
    Stort tack för detta fina omdöme Christian! Fantastiskt kul att få jobba med dig och jag hoppas att du hittar det du finner. Lycka till med allt framöver!
  • Johan G
    Johan G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är snabb, vass och tydlig med vad som behövs av säljaren. Läs mer
    2018-05-23 Robert K svarar Johan G
    Tusen tack Johan!
    Skönt att vi kom i mål och nådde högre än förväntat. Hårt jobb lönar sig. Allt gott och lycka till i solna! :)
  • Robert E
    Robert E skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är mycket kunnig och kompetent mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är väldigt nöjd med hela processen när jag köpte min bostadsrätt i Årsta. Robert Kassar är väldigt snabb och tydlig i kommunikationen och jobbar hårt! Det märks och skapar trygghet. Läs mer
    2018-05-23 Robert K svarar Sara S
    Jag bugar och bockar för dina fina ord Sara. Superviktigt för mig att jag är tydlig i kommunikationen och inger trygghet. Det glädjer mig att höra att jag lyckats!
    Önskar dig all lycka i din nya bostad! :)
  • Inga-Lill B
    Inga-Lill B skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Toppenbra bemötande och samarbete med en kunnig påläst trevlig mäklare. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Oskar N
    Oskar N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan bara hålla med om det Kristin S skriver.

Upplevde Robert som något hetsande, påtryckande och som att han ville komma till ett snabbt avslut. Jag saknade det transparenta och professionella i kommunikationen.

När han sedan frågade om han förtjänade högsta betyg så förklarade jag hur jag upplevt processen. Tillbaka kom bl.a. en del försvarande samt en del kritik mot mig. Kändes inte jätteproffsigt.

I slutet när budgivningen var klar och det var dags för kontraktskrivning och tillträde kändes det bättre. Då var han tydlig, förklarande och ingav trygghet. Läs mer
    2018-05-26 Robert K svarar Oskar N
    Hej Oskar,
    Min drivkraft i rollen som mäklare är att ständigt hålla alla parter nöjda. Det är otroligt trist att höra att jag inte lyckats leva upp till den nivån av tillfredsställelse trots att jag har gjort allt i min kraft för att skapa transparens, trygghet och ett professionellt handläggande för dig. Jag lade ner mycket energi på att skapa de bästa förutsättningarna för dig i denna bostadsaffär. Du kikade i lugn och ro på visningen, jag upplyste dig om allt som hör till och du hade gott om betänketid. Som förstagångsköpare så kan en bostadsaffär kännas stressig och läskig just på grund av att det ofta går rätt fort gällande köp/försäljning av bostadsrätt i Årsta med omnejd.

Jag hoppas att du ändå känner att jag har gett det där lilla extra då jag gick igenom vartenda nyckeltal i årsredovisningen för dig över en konversation som vi höll i ca 23:00 under en vardagskväll, berättade utförligt vad siffrorna innebar och varför. Dessutom så visade jag upp lägenheten gladligen till dig och din far en extra gång precis innan kontraktsskrivningen då jag även visade upp alla allmänna utrymmen som hör till lägenheten, såsom tvättstuga, förråd, cykelrum etc.
    Jag ber om ursäkt ifall din upplevelse inte varit till din fullaste belåtenhet. Jag tar till mig av denna erfarenheten och bär med mig detta inför framtiden.
    Hoppas du stormtrivs i din nya lägenhet. Allt väl!
  • William J
    William J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Som köpare har vi varit väldigt nöjda. Höll oss uppdaterade hela tiden. Proffsigt bemötande. Hjälpsam. Mycket kunskap om området. Läs mer
    2018-05-02 Michel W svarar William J
    Tack William för att du tog dig tid att skriva några rader, det uppskattas :) Alltid roligt att få bra feedback. Hälsningar Michel
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert hjälpte oss på bästa sätt från första kontakt till försäljning. Alltid tillgänglig och engagerad. Vi är väldigt nöjda med valet av mäklare. Läs mer
    2018-04-12 Robert K svarar Cecilia G
    Tusen tack ska Ni ha för förtroendet! Allt gick som på räls och det är otroligt kul att ni upplevde min insats på bästa sätt. Önskar Er all lycka framöver i de nya boendet! :)
  • Ronnie V
    Ronnie V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är på hugget och väldigt kunnig av hur marknaden ser ut.
    Jag ville ha en snabb och smidig affär och han genomförde den galant. Är även mån av att min lägenhet gick till en bra köpare och det lyckades han mycket väl med.
    Klart jag hade velat ha lite mer betalt, men marknaden är som den är.
    Kan bara säga att han gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
    2018-05-02 Michel W svarar Ronnie V
    Stort tack för din fina reco Ronnie! Skönt att vi fick ihop det hela på ett bra sätt i rådande marknad. Kul att höra att du är nöjd! / Michel
  • Petter G
    Petter G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en energisk mäklare. Han är saklig och noggrann. Han är väldigt duktig på att sälja. Läs mer
    2018-04-10 Robert K svarar Petter G
    Stort tack för dina fina ord Petter. Men framförallt ett stort tack ska du ha för förtroendet. Det har varit en ära för mig att få jobba med Er. Riktigt kul att vi nådde en otrolig nivå och samarbetet var klockrent. Vi ses på tillträdet. Allt väl så länge! :)
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    När jag var på visning upplevde jag Robert som väldigt trevlig och påläst, men lite stressad. Han hade ytterligare en visning efter, och jag upplevde att han var lite stressad därav.
    Efter budgivningen var avslutat upplevde jag honom som rätt påtryckande och lite hetsande. Jag sade till att jag inte tidigare köpt bostad, och att jag behövde tydlighet och att jag inte ville stressas.
    Jag tyckte inte att det tydligt presenterades varför det var så bråttom med kontraktskrivning - det sades inget om detta under säljprocessen heller.
    Uppskattade hans hjälp i kommunikation med banken, och att han var tydlig i alla detaljer när kontrakt skrevs. Läs mer
    2018-04-09 Robert K svarar Kristin S
    Hej Kristin,
    Tack för den konstruktiva kritiken! Den viktigaste utgångspunkten i mitt arbete är tydlighet. Jag ber om ursäkt om du inte upplevde det till fullo denna gång. Jag tar med mig detta inför framtiden! Allt gott så länge till dess att vi ses på tillträdet! :)
  • Linda T
    Linda T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel gav ett kompetent och vänligt intryck. Han svarade på alla mina frågor och gav rådgivning/handledning på ett bra och lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-04-11 Michel W svarar Linda T
    Tack så mycket Linda för din reco och att du tog dig tid att skriva den :) Får även tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet! / Michel
  • Helena G
    Helena G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är väldigt nöjda med Michel, proffsig, trevlig och engagerad i vår försäljning. Läs mer
    2018-04-11 Michel W svarar Helena G
    Stort tack för förtroendet Helena och superkul att höra att ni är nöjda :) Ha det så fint så syns och hörs vi här lite längre fram! Hälsningar Michel
  • Joel E
    Joel E skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Den var bra då vi fick till en försäljning trots det marknadsläget som rådde. Läs mer
    2018-03-27 Michel W svarar Joel E
    Tack för din reco Joel! Skönt att vi lyckades knyta ihop säcken trots rådande marknad till en vettig nivå. Hoppas allt är fint med dig! / Michel
  • Michal J
    Michal J skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert helped us to sell our apartment. He was very energetic and always available for help or advice. He gave us space for own decisions yet had a good suggestions and recommendations based on his experience.
    Very easy guy to work with, very helpful with positive attitude. I can only recommend selling with him. Läs mer
    2018-03-23 Robert K svarar Michal J
    Thank you so much for your kind words. I loved every second of working with you. I wish you all the best with your new house and we´ll see each other soon again! Cheers! :)
  • Kaya H
    Kaya H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert was easy to work with, and answered all my questions (there were many), even taking care to help me in English, which is my favoured language.

He managed to help me not only sell, but at a good price in a volatile time for the market (March 2018).

He always seemed in control, and was always available when I needed some reassurance. Läs mer
    2018-03-23 Robert K svarar Kaya H
    It was a pleasure working with you Kaya, always polite and easy going. Thank you very much for this time and i wish you good luck! :)
  • Martin O
    Martin O skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Fick otroligt bra hjälp av Michel på Fastighetsbyrån. Hans lugn och erfarenhet gjorde att jag hela tiden kände mig lugn i försäljningen av min lägenhet. Att han sedan backade upp det med att nå det mål vi satt upp gör såklart allt ännu bättre.
    Stort tack Michel och Fastighetsbyrån! Läs mer
    2018-03-27 Michel W svarar Martin O
    Hej Martin!
    Vad roligt att höra att du är nöjd :) Det var väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen, så tack för förtroendet och roligt att höra att jag kunde förvalta det också. Du har också varit kanon att ha och göra med i hela försäljningen! / Michel
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Kompetent; hjälpsam, kunnig och driven. Dessutom rolig och äkta i sitt sätt att föra sig. Lukas får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte lägenhet i Årsta genom Robert och tyckte att han var trevlig och påläst på visningen, noggrann och tydlig vid kontraktsskrivningen samt snabb och effektiv på att besvara mina frågor som uppstod efteråt. Processen kändes mycket trygg och bra! Läs mer
    2018-02-26 Robert K svarar Hanna K
    Stort tack för detta fina omdöme Hanna!
    Dyker det upp någon fråga så tvekar du inte med att hojta till. Sköt om dig så länge så ses vi på tillträdet snart! :)
  • Hannah K
    Hannah K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Som säljare kände jag mig oerhört väl bemött av Michel! Han visade redan från start ett genuint intresse för min lägenhet och har genom hela processen varit lyhörd för våra önskemål och funderingar. Michel förmedlar en känsla av enorm kunskap och trygghet, extra viktigt nu när marknaden är tuffare. Kan varmt rekommendera honom till alla som ska sälja sin lägenhet i Årsta! Hls, Hannah Läs mer
    2018-02-23 Michel W svarar Hannah K
    Tack så mycket för din fina reco Hannah! Det är precis så det ska kännas och upplevas. Stort tack för förtroendet att hjälpa till med lägenheten :) / Michel
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket tillmötesgående och såg till att fixa förhandsvisning åt mig. Det blev en snabb affär som jag tror att båda jag och säljaren tjänade på. Skulle verkligen rekommendera Michel! Läs mer
    2018-02-23 Michel W svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna för att du tog dig tid att skriva din reco, det uppskattas! Håller med dig helt, tror ni fick till en affär som ni bägge blev väldigt nöjda med. Ha det nu riktigt fint och så syns vi på inflyttningsdagen :) / Michel
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det bästa bemötande man kan tänka sig; snabb respons, flexibilitet, bra kommunikation, bra information, koll på grejerna, lätt att få tag i och att prata/diskutera med vilket ger trygghet. Läs mer
    2018-02-20 Michel W svarar Ingrid G
    Stort tack för dina fina ord :) Kul att jag kunde hjälpa till med ditt köp och väldigt skönt att höra att du är nöjd! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen! / Michel
  • Camilla U
    Camilla U skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffesionell, kunnig och hjälpsam mäklare som svarade på alla mina frågor vilka de än var. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-07 Robert K svarar Camilla U
    Jätte tack ska du ha Camilla! Nu inväntar vi bara tillträdet! :)
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är mycket påläst, insatt i Årsta även i föreningen. Lätt att kommunicera med och mycket tydlig i sin målbild. Vi skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen. Läs mer
    2018-02-09 Robert K svarar Ulla S
    Ett stort tack till dig och Einar för det varma förtroendet. Jag uppskattar den korta och trevliga tid vi hade otroligt mycket. Lycka till i Västervik nu! :)
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En mäklare utan dess like! Fantastiskt att få vägledas genom denna ibland kluriga process tillsammans med Robert. På grund av hans vassa kompetens är man i goda händer. Robert är en mäklare som gör det där lilla extra, vilket för mig utgjorde hela skillnaden. En mäklare att ha fortsatt kontakt med i framtiden, stort tack! Läs mer
    2018-02-05 Robert K svarar Alexander H
    Otroligt fina ord och jag är otroligt tacksam för denna fina respons! Önskar dig ett stort lycka till i ditt nya boende så ses vi igen förhoppningsvis! :)
  • Kristina  E
    Kristina E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Smidigt i kommunikation, tydlig, professionell, flexibel och målinriktad. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-05 Robert K svarar Kristina E
    Jätte tack för denna fina respons. Ni hör hemma i Årsta, det är en självklarhet! Vi ses på tillträdet! :)
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, målmedveten mäklare med stort sinne för service och snabba avslut ledde till en positiv upplevelse av försäljning på en skakig marknad. Tack Robert för ett grymt jobb! Läs mer
    2018-02-03 Robert K svarar Ulrika C
    Jag bugar och bockar för denna fina respons. Ha det så gott nu och så ses vi på tillträdet snart! Stort tack igen!
  • Joacim Ö
    Joacim Ö skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ingen är perfekt sägs det. Well, Robban är så nära man kan komma i dessa sammanhang! Från första trevande stegen till att affären var i hamn har han varit otroligt hjälpsam och guidat mig genom det minfält som är Stockholms bostadsmarknad. Ett ultraproffs som ordnade en sanslöst snabb affär med ett väldigt bra slutpris. Jag är mer än nöjd och precis som betyget säger är han: Exceptionell. Glödande rekommendation. Tack för ett fantastisk samarbete! Läs mer
    2018-01-28 Robert K svarar Joacim Ö
    Wow! Hatten av för dina fina ord. Uppskattar detta enormt ska du veta. Jag älskar mitt yrke och detta blir resultatet. Stort lycka till i ditt nya boende! :)
  • Kimmo P
    Kimmo P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell, positiv, driven mäklare och en mästare på att förhandla :) Rekommenderas varmt av oss. H:Kimmo&Lotta Läs mer
    2018-01-19 Robert K svarar Kimmo P
    Jag tackar ödmjukast för dessa fina ord. Vi lyckades! Nu får ni smälta allt så ses vi på tillträdet! :-)
  • Elin C
    Elin C skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är jättetrevlig och hjälpsam. Det enda jag kan tycka var negativt var att avsyningen av stängningen gjordes själv med förra ägaren. Situationen blev stressad och lägenheten godkändes som ren, men jag upptäckte ganska snabbt att det fanns många brister i städningen. Detta hade kunnat undvikas om jag hade fått titta på stängningen utan ägaren eller om mäklaren var med. Läs mer
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En grym kille med koll på läget. Trevlig och kunnig innom alla områden. Rekommenderas starkt! 👊🏻👍🏻 Läs mer
    2018-01-08 Robert K svarar Jesper H
    Stort tack Jesper. Det har varit otroligt kul att jobba med dig. Lycka till med ditt nya boende! :-)
  • Erika H
    Erika H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag hade nöjet att träffa Robert när jag köpte en lägenhet i Årsta.

Han är charmig, trevlig och dessutom väldigt hjälpsam! Läs mer
    2018-01-06 Robert K svarar Erika H
    Stort tack Erika! Nöjet var på min sida. Du lär nog stormtrivas i din nya lägenhet. Stort grattis ännu en gång! :-)
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jättesnäll & lätt att ha och göra med :) Läs mer
  • Lina E
    Lina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket kompetent och proffsig! Skulle rekommendera alla att sälja via honom. Läs mer
    2018-01-18 Michel W svarar Lina E
    Tack så mycket Lina!
    Alltid kul att höra att det nedlagda arbetet är uppskattat. Stort tack för förtroendet igen :)
  • Sara S
    Sara S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Michel och varit supernöjda. Proffsig, trevlig och enkel! Rekommenderas varmt😊 Läs mer
    2018-01-18 Michel W svarar Sara S
    Stort tack för förtroendet Sara :) Alltid kul med en fin rekommendation. Ni har också varit super att ha att göra med!
  • Kristian E
    Kristian E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande och han gjorde vad han kunde i denna bostadskris. Han fick iväg min lgh trotts alla hot om högre amorteringar. Det blev tyvärr 300 000 mindre än vi räknade med men jag är nöjd ändå. Läs mer
    2018-01-18 Michel W svarar Kristian E
    Stort tack för din reco Kristian! Skönt att vi kom i mål med försäljningen trots sviktande marknad! Hoppas allt är bra med dig.
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert gick alltid att nå, morgon som kväll och var väldigt rakt på när de kom till kontentan. Vilket uppskattades enormt. Läs mer
    2017-12-13 Robert K svarar Viktor A
    Stort tack Viktor! Du lär nog stormtrivas i din nya lägenhet! Du är varmt välkommen att hojta till vid minsta lilla fråga eller fundering, morgon som kväll! ;)
  • Christian S
    Christian S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Taggad, ambitiös och påläst! Robert lyckades få iväg min bostad i svag marknad till ett pris jag kände mig nöjd med. Läs mer
    2017-12-12 Robert K svarar Christian S
    Tusen tack för dina fina ord! Hårt jobb skördar till slut. Lycka till med livet innanför tullarna! :-)

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta