Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 741 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• 2020-06-04

Delfina S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert assisted me with the purchase of my first apartment in Stockholm. I have worked with other real estate brokers and agents but Robert is the best agent/ broker I have used.
    Robert has the qualities that make his an extremely successful and effective broker.
    One of the qualities I respected the most was his s extremely responsive to questions, often responding immediately to our late night emails and messages.
    He does a great job of listening to his clients needs. Läs mer
  • 2020-06-03

Karolina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en 2a i Årsta av Michel. Det märks att han är en lugn, trygg och rutinerad mäklare. Som köpare upplevde jag honom som lyhörd, tillgänglig och trevlig under hela processen. Rekommenderar Michel varmt och ger honom välförtjänta 5 stjärnor. Läs mer
  • 2020-06-03

Sofia B skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde min 2a i Årsta med Ramona som mäklare. Processen fungerade väldigt smidigt från början till slut och Ramona har en väldigt hög servicekänsla, är kunnig och lyhörd. Jag kände mig trygg genom hela processen då Ramona var noga med att uppdatera mig kontinuerligt och hon kändes proffsig och engagerad. Ramona var noga med att leverera det som utlovades och det har varit en bra upplevelse genom hela processen. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-06-01

Jenny S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel svarar alltid snabbt och hör av sig regelbundet, vilket känns skönt. Vi sålde innan visning, så allt gick väldigt snabbt, men vi är nöjda med allt hittills. Läs mer
    2020-06-02 Michel W svarar Jenny S
    Hej Jenny! Tack för din reco :)
    Kul att höra att ni är nöjda med processen hittills :)
  • 2020-06-01

Erik L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra hjälp vid köpet av vår nya lägenhet Läs mer
  • 2020-05-29

Pontus H skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsigt och personligt bemötande med stort engagemang. Lyhörd för våra synpunkter och ett fokus att sälja vår bostad till bästa pris, vilket hon lyckades med. Läs mer
  • DELFINA S

2020-05-25

DELFINA S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Great person to deal with, highly professional and knowledgeable. He is able to get you the best possible outcome. He is always available! Robert made me feel comfortable and supported while I was making my first apartment purchase. Do not hesitate to choose him if you need help. Läs mer
  • 2020-05-23

Matilda G skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi anlitade Ramona vid försäljning av vår 3a i Årsta. Hon är trevlig, serviceinriktad och kommunikativ. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Erika K

2020-05-20

Erika K skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en bostadsrätt och förmedlande mäklaren Ramona har varit klockren från första samtalet till tillträde! Hon har haft väldigt god kommunikation under hela processen och varit otroligt trevlig, proffsig och serviceinriktad.
    Jag har känt mig väl omhändertagen som köpare och kommer definitivt att anlita Ramona vid en eventuell framtida försäljning! Läs mer
  • 2020-05-19

Ruusa R skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ramona = trevlig, kommunikativ, peppig, inläst, proffsig.

Sålde en minitrea med renoveringsbehov mitt i coronakrisen. Läs mer
  • 2020-05-19

Linus P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag rekommenderar Michel! Fick hjälp med alla frågetecken. Läs mer
    2020-06-02 Michel W svarar Linus P
    Stort tack Linus! Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet :) / Michel
  • 2020-05-18

Gina T skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert var och är en proffsig mäklare som sålde vår bostad snabbt och för ett bra pris på en ganska osäker marknad. Robert är väldigt tillgänglig för frågor, bollning och guidning samt att han är ambitiös, resultatinriktad och jobbar hårt för att proaktivt hitta och bearbeta spekulanter för din bostad. Läs mer
  • 2020-05-18

Rebecka H skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Superglad att vi fick sammarbeta med Oscar när vi skulle sälja vår lägenhet i Årsta. Det kändes aldrig stressigt och hetsigt som det gjort vid tidigare försäljning. Priset blev bättre än förväntat så vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-05-17

Oskar K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Serviceinriktad, trevlig, snabb och proffsig! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Oskar K
    Tack så mycket Oskar!
    Hoppas du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet :)
  • 2020-05-14

Henrik M skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Inkännande och kunnig. Lätt att få tag på och bra hand med både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-05-11

Kerstin H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2.a i Årsta behaglig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Kerstin H
    Tack så mycket Kerstin. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :) Hälsningar Michel
  • 2020-05-09

Gustaf B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte först genom Michel som gav ett intryck av erfarenhet och kompetens, vilket gjorde att vi genom hela processen kände oss trygga som köpare. Bemötandet från köpet gjorde att vi även valde att sälja genom Michel och de höga förväntningarna levde han upp till med råge! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Gustaf B
    Tack så mycket Gustaf! Precis så det ska kännas :) Tacksam att jag fick förtroendet att ta hand om er försäljning!
    Ha det så fint så hörs vi sen när det närmar sig in och utflytt. / Michel
  • 2020-05-02

Erik P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell och tillmötesgående. Lätt att prata med och en problemlösare. Läs mer
    2020-05-04 Michel W svarar Erik P
    Stort tack för din Reco Erik! Uppskattar att du tog dig tiden att skriva :) / Michel
  • 2020-05-01

Viktor E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är lyhörd, snabb och med väldigt god områdeskunskap.
    Vi hade satt höga mål med vårt försäljning som han sakligt bemötte och därefter även nådde upp till. Läs mer
    2020-05-13 Robert K svarar Viktor E
    Tack Viktor. Vi har varit ett bra team här under processens gång. Även fall prisbilden var tuff under rådande situation så är jag extra glad över att vi lyckades komma i mål bättre än väntat. Önskar lycka till i det nya boendet!
  • 2020-05-01

Johanna A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är lyhörd, effektiv och lättillgänglig!
    Hade vi frågor eller funderingar svarade han alltid sakligt och tog in våra önskemål. Vi är jättenöjda med hans arbete och rekommenderar honom verkligen. Läs mer
    2020-05-13 Robert K svarar Johanna A
    Hallå Johanna!
    Bug och bock för denna fina rekommendation. Vi tog risken och jobbade i motvind, slutade hur bra som helst trots allt. Önskar er all lycka till borta vid kajen! :)
  • 2020-04-24

ÅSA B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en bostadsrätt, en 2:a. Mäklarens bemötande var alltid proffsigt med löpande information. Bra tillgänglighet.
    Det enda var att prospektet visade fel månadsavgift (föreningen hade sänkt och sen tagit bort sänkningen) så avgiften är nu ca 260 kr mer i månaden än vad jag hade räknat med. Mäklaren förklarade vad som hänt och på det stora hela har allting funkat jättebra och jag har blivit bra bemött, fått svar på mina frågor osv. Läs mer
    2020-05-13 Robert K svarar ÅSA B
    Hej Åsa,
    Jag brukar säga att kommunikation är det viktigaste redskapet vi har. Kul att vi lyckades finna en bostad åt dig på så kort tid. Hoppas du kommer att stormtrivas i din fina lägenhet. Allt väl! :)
  • 2020-04-18

Margareta F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert är en trygg och kunnig mäklare, tydlig och alltid tillgänglig. Jag kan bara rekommendera honom. Läs mer
    2020-05-13 Robert K svarar Margareta F
    Tusen tack Margareta. Det har varit riktigt roligt att få jobba ihop. Skam den som ger sig!
    Lycka till i ditt nya boende! :)
  • 2020-04-16

Gustaf M skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar var väldigt smidig att ha & göra med. Väldigt flexibel! Läs mer
  • 2020-04-12

Tomas H skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är mycket nöjda med Ramona,som trots Corona-tider lyckades få in många spekulanter.
    Ett profesionellt bemötande,både av oss som säljare ,och även bemötandet av köparen av köparen.
    Våra önskemål tillgodosågs hela vägen,och vi kände oss trygga i hanterandet av försäljningen av vår 3:a i Årsta.Rekommenderar gärna Ramona till våra vänner och bekanta. Läs mer
    2020-05-23 Fastighetsbyrån Årsta svarar Tomas H
    Stort tack för era varma rekommendationer!! Jag är så tacksam att ni valde att tro på mig och gav mig ert fulla förtroende. Ni får inte glömma att komma in på en kaffe när ni har vägarna förbi Stockholm! Lycka till med det nya!!

Bästa hälsningar från mig, Ramona
  • 2020-04-11

Linnea H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han var tydlig, trevlig, lätt att kontakta och svarade snabbt på mina frågor jag hade. Läs mer
  • 2020-04-02

Karolina E skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert sålde min lägenhet på Järnlundsvägen. Han har under hela vägens gång varit tillgänglig och snabb på att svara. Försäljningen var snabb, smidig och gick för ett bra pris. Rekommenderar Robert till er som gillar fart och fläkt. Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Karolina E
    Stort tack för ditt förtroende Karolina, det har varit sjukt kul att få jobba ihop! :)
  • 2020-04-01

Jacob R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyhörd och professionel mäklare som hjälpte os med försäljning av lägenhet! Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Jacob R
    Tusen tack för ditt omdöme Jacob!
    Lycka till med det nya äventyret!
  • 2020-03-30

Fredrik W skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket påläst och kunnig gällande objekt som han sålde och tog sig tid att lyssna på såväl mig som säljare som intresserade spekulanter. Läs mer
  • 2020-03-30

Sandra Maria C skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert hjälpte oss att sälja vår 5:a, och det gick verkligen över förväntan! Trygg och kunnig mäklare som alltid fanns tillgänglig för våra frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med hur försäljningen gick från start till slut. Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Sandra Maria C
    Bugar och bockar för denna fina hyllning. Kul att samarbetet har gått så bra och att vi nådde mål med råge. All lycka till med det nya huset! :)
  • Rickard S

2020-03-30

Rickard S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig och förtroendeingivande. Han gav inga glädjekalkyler och skötte hela affären mycket smidigt och bra. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Rickard S
    Stort tack för dessa fina ord Rickard. Det är viktigt att sätta en trygg punkt från start för att sedan överraska åt det positiva hållet. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-28

Gabriel M skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt vår första lägenhet via Robert Kassar på Fastighetsbyrån Årsta. Av alla mäklare vi har träffat så har Robert Kassar särskiljt sig med ett oerhört engagemang och det har lyst trygghet rakt igenom. Vi har haft lite fler frågor än vanligt då detta är vårat första köp, men till skillnad från andra erfarenheter så upplevdes vi aldrig till besvär. Utöver det exceptionella bemötandet har Robert även varit anträffbar på minuten, oavsett tid på dygnet. När det väl är dags att flytta så är Robert det självklara valet. Stort tack och bra jobbat! Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Gabriel M
    Vilken fin hyllning Gabriel! Tusen tack!
    Det ska bli kul att få följa er resa här i Årsta.
    Allt väl! :)
  • 2020-03-23

GABRIEL M skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-04-07 Robert K svarar GABRIEL M
    Vilken fin hyllning Gabriel! Tusen tack!
    Det ska bli kul att få följa er resa här i Årsta.
    Allt väl! :)
  • 2020-03-21

Kimmo P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert hjälpte oss med att sälja vår lägenhet i Årsta. Rekommenderar verkligen ni kontaktar Robert om ni funderar på att sälja. Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Kimmo P
    Tusen tack Kimmo, det har varit kul att få jobba ihop för andra gången. Lycka till med studierna nu! :)
  • 2020-03-19

JON M skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Har sålt min lägenhet på Möckelvägen och Robert har varit mycket proffsig och till enorm hjälp under hela processen. Oerhört dedikerad vilket bl a yttrade sig i att jag fick sms med utkast på bostadsannonsen efter klockan 10 en fredagkväll. Stor koll på området och alltid lätt att få tag på, tvekar inte en sekund på att rekommendera Robert och ge högsta betyg här. Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar JON M
    Wow, vilken fin rekommendation. Jag tackar ödmjukast för detta Jon. Tack för ditt förtroende ännu en gång och lycka till med alla nya äventyr! :)
  • 2020-03-16

Jan Anton Love A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en lägenhet.
    Robert var öppen, trevlig och ödmjuk. Han var lättillgänglig under hela processen och återkom snabbt med svar på frågor. Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Jan Anton Love A
    Det har varit en ära att få vara en trygg pelare under din köpprocess Anton. Det ska bli kul att få följa resan här i Årsta. Sedan finns jag alltid ett samtal bort om det skulle vara något.
    Allt väl!
  • 2020-03-15

Irene K skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vår sammanfattning är att Robert Kassar har varit till våran belåtenhet när vi nu har sålt vår bostadsrätt med adress Malomajvägen och kan varmt rekommendera honom om ni letar mäklare med stort arrangemang.
    Irene och Janne Läs mer
    2020-04-07 Robert K svarar Irene K
    Hej på er!
    Tusen tack för ett gott samarbete. Extra kul blir det när det går smidigt.
    Lycka till med landstället! :)
  • 2020-03-13

Laura S skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostad i Årsta. Oscar var ärlig, seriös, kunnig och förtroendeingivande. Vi hade ett bra samarbete och allt kändes lätt och smidigt. Skulle jag sälja igen skulle jag utan tvekan kontakta Oscar igen! Läs mer
  • 2020-03-12

Emelina F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålde samma lägenhet som vi för några år sedan köpte från Michel, en tvåa i Årsta. Michel är professionell och vi kände oss trygga att sälja lägenheten med honom som mäklare. Han levde helt klart upp till våra förväntningar! Gav oss tydlig information och fanns tillgänglig. Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Emelina F
    Tack så mycket Emelina! Det bästa jag vet är återkommande kunder och det känns väldigt bra att du och Victor är nöjda med allting. Får passa på att tacka för förtroendet :) / Michel
  • 2020-03-08

Henrietta K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel fick i uppdrag att sälja min lilla etta i Årsta/Gullmarsplan och tack vare hans expertis gällande område, uthållighet och positiva anda lyckades vi tillslut sälja den, trots utmaningar i form av prisbild och praktiska detaljer. Rekommenderar varmt :-) Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Henrietta K
    Tack så mycket Henrietta! Det var såklart ett nöje att få hjälpa till med allting! Skönt att höra att du är nöjd :)
  • 2020-03-08

Emelie S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har sålt vår bostad med Michel. Han är både seriös, kunnig och trygg! Vi ville ha en mäklare som vi vet gör en schysst affär för alla inblandade parter, inte bara för oss som säljare, och där finns det nog få som slår Michel! Alltid snabb att svara på frågor, högt som lågt. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Emelie S
    Stort tack för era fina ord Emelie! Jag får tacka för förtroendet att sälja en av Årstas absolut bästa lägenheter :)
  • 2020-03-05

Johanna E skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålde min lägenhet på 45 kvm med hjälp av Oscar. Fick bra tips på vad vi skulle tänka på inför försäljning och när försäljningen kom igång gick allting väldigt snabbt och smidigt.

Väldigt tillgänglig och lätt att få kontakt med vid behov.

Är sammantaget mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Oscar som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-03

Aram M skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Enkel och smidig processen, från offert till fotografering och budgivning. Inget att anmärka. Vi är nöjda. Läs mer
    2020-03-05 Oscar P svarar Aram M
    Tack för ett bra samarbete Aram! Roligt att ni blir kvar i området.
  • 2020-03-01

Mathias S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket proffsigt och en grymt bra dialog mellan mig och mäklaren. Sammantaget är jag väldigt nöjd. Mvh Mathias Sernbrant. Läs mer
  • 2020-02-25

Camilla B skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En professionell och trygg resa mot det nya boendet. Läs mer
    2020-03-05 Oscar P svarar Camilla B
    Tack Camilla och varmt välkommen till Årsta!
  • 2020-02-21

Kristoffer B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålde min lägenhet i Årsta med Robert som mäklare. Robert jobbade bokstavligen dag och natt, jag fick notiser om bud mitt i natten som han då skrivit in manuellt. Hängiven, proffsig, trevlig och går alltid att få tag på, antingen via telefon eller sms. Robert har svar på allting man kan undra över vid en försäljning. Är riktigt nöjd med Robert. Läs mer
  • 2020-02-20

Frida J skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar är en kompetent och driven mäklare. Försäljningen gick väldigt smidig och tycker det funkade bra tack vare bra och tydlig kommunikation och att han alltid varit lätt att få tag på och svarat på frågor. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-25 Oscar P svarar Frida J
    Stort tack för förtroendet Frida. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • SARA A

2020-02-16

SARA A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med lägenhetsköp. Kunnig, tillmötesgående och snabbt hanterat. Väldigt smidigt och tryggt. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-02-15

Marcin S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsigt och ärlig bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-02-16 Michel W svarar Marcin S
    Stort tack Marcin :) Det är precis så det ska vara. Tack för bra dialog hela vägen! / Michel
  • 2020-02-14

Sofia Ulrika F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande.
    Smidig överenskommelse då jag som delägare bor på distans.
    Allt har löst sig så bra. Läs mer
  • 2020-02-14

Viktor A skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och kommunikativ mäklare som jobbade hårt för både köpare och säljare Läs mer
    2020-02-14 Oscar P svarar Viktor A
    Tack Viktor, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta