Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Årsta och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 428 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• Lillie-ann B
    Lillie-ann B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med Michel. Bemötandet var bra o han gjorde en utmärkt visning av lägenheten. Även när vi skrev vårt kontraktet redovisade han allt ordentligt o tydligt. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
  • Irene E
    Irene E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg var den fjärde mäklaren som kom hem till mig för en första träff. Redan från början gjorde Lukas ett trevligt och kunnigt intryck. Han förmedlade pålitlighet och ansvarstagande som jag fick förtroende för.
    Inte nog med att han tog sig tid att ringa och påminna mig om saker jag skulle göra helst nästa dag - hela försäljningen gick högt över mina förväntningar. Att Lukas ordnade visning av en likadan lägenhet som min -men helrenoverad- på samma dag var säkert en av anledningarna till att det gick så bra.
    Jag kommer att rekommendera Lukas Selberg till den som söker mäklare!
  • Daniela L
    Daniela L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel arbetar mycket professionellt, återkopplar snabbt och är lätt att nå.
    Vi är mycket nöjda med hans engagemang vid försäljningen av vår lägenhet.
    2017-03-01 Michel W svarar Daniela L
    Tack så mycket Daniela! Känns riktigt kul att ni är nöjda med försäljningen :) Ni båda har varit kanon att ha att göra med under hela processen! / Michel
  • Eric H
    Eric H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffessionalitet! Vi uppskattade service, hjälpsamhet och framförallt en genuint bemötande.
    2017-03-01 Michel W svarar Eric H
    Tack för din fina reco Eric! Ni har också varit riktigt bra att ha och göra med, då blir det inte så svårt att leverera bra :) Syns på tillträdesdagen!
  • Johannes P
    Johannes P skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan rekommendera Lukas selberg. Är väldigt nöjd med min försäljning av lägenhet.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    De har varit en fröjd att ha Lukas som mäklare! Jag har verkligen känt mig trygg att ha Lukas som mäklare. De är synd att inte fler mäklare är som Lukas.
  • Jennifer P
    Jennifer P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bemött oss som kunder på ett vänligt och professionellt sätt. Varit aktiv och snabb i kommunikation.
    2017-03-01 Michel W svarar Jennifer P
    Vad roligt att ni är nöjda med hur allt har gått :) Känns riktigt kul att höra! Tack för er rekommendation. / Michel
  • Johan S
    Johan S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, lätt att få tag på, informativ och trevlig
    2017-02-28 Amanda H svarar Johan S
    Tack för att du tog dig tiden att rekommendera mig, det uppskattas! :)
  • Lena L
    Lena L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2017-02-28 Amanda H svarar Lena L
    Tack för din 5 av 5. Så roligt att försäljningen gick så bra :) Vi ses på tillträdet och tack för förtroendet!
  • Johan T
    Johan T skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Levererar det som förväntas utan konstigheter.
    2017-02-28 Amanda H svarar Johan T
    Tack för din reco! :) Jag hoppas att ni ska trivas i nya lyan, vi ses på tillträdet!
  • Magnus Q
    Magnus Q skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fantastisk smidigt att ha Lukas som mäklare.
    Fick ärliga och realistiska råd och rön, vilket uppskattas.
  • Martin P
    Martin P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har med beröm sköt försäljning av vår bostad. Av de anbud vi tog in, låg hans bedömning av slutpris ärligast och närmast det slutlgiltiga försäljningspriset, något som i efterhand visar på en genuin, affärsmässig proffesionalism -kan varmt rekommendera Michel om ni har en försäljning i trakten i åtanke!
    2017-03-01 Michel W svarar Martin P
    Stort tack Martin! Som jag sade redan från första början så var det raka puckar som skulle gälla, från början till slutet :)
    Jättekul att du och Ylva är nöjda, känns kanon för mig! / Michel
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra! Snabba svar vid frågor och hjälpsam.
  • Erik R
    Erik R skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, organiserad och saklig. Kan sina grejer!
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har varit trevlig, ödmjuk och professionell från början till slut. Vi har varit jättenöjda med honom som vår mäklare.
    2017-03-01 Michel W svarar Ylva S
    Stort tack Ylva för din rekommendation! Jättekul att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen :)
  • Josefina E
    Josefina E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Förtroendefullt och stabilt intryck.
  • Yasir A
    Yasir A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bemötandet var professionellt och konkret. Mäklaren var över förväntan. Det gick smidigt att sköta kontakta och hon tog tag i de utmaningar som fanns.
    2017-02-28 Amanda H svarar Yasir A
    Tack för din reco! Uppskattar att du tagit dig tid. Skönt att allt gick så smidigt och jag är glad att du är nöjd med vårt samarbete, jag är också väldigt nöjd :) Tack för förtroendet!
  • Sören A
    Sören A skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, snygg ung man som sköter sitt jobb exemplariskt! Väldigt kunnig och har god kännedom om allt inom fastighetsaffärer.
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig,engagerad,hjälpsam och supertrevlig!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jätte trevlig,lättsam person,tar hand om sina köpare.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas ger ett seriöst och pålitligt intryck. Rekommenderas.
  • Emma N
    Emma N skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har goda erfarenheter av Lucas i egenskap av fastighetsmäklare. Han har varit till tillmötesgående, förstående och tillgänglig.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, flexibel och snabb i kommunikationen. Bara positiv upplevelse från vår sida.
    2017-01-08 Michel W svarar Emelie F
    Tack så mycket för din fina reco Emelie och att du tog dig tiden att skriva den :) Betyder väldigt mycket för mig! Hälsningar Michel
  • Maria F
    Maria F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var väldigt trevlig och tillmötesgående och överträffade våra förväntningar då han förutom uppdraget att sälja vår lägenhet även hjälpte oss med ärenden rörande köpet av vår nya lägenhet
    2017-01-08 Michel W svarar Maria F
    Vad snällt sagt Maria! Det var superkul att få hjälpa till med allting :) Ha det nu fint så hörs och ses vi om några veckor! / Michel
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande. Informativ. Lite seg på att svara på sms gällande bekräftelse om insatt handpenning. Överlag bra helhetsbedömning.
    2016-12-20 Michel W svarar Daniel P
    Hej Daniel! Tack för din reco. Ber om ursäkt för sen återkoppling, ska bättra mig till nästa gång. God jul och gott nytt år i förskott! Hälsningar Michel
  • Anders L
    Anders L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket förtroendeingivande, påläst och effektiv//a
    2016-12-20 Michel W svarar Anders L
    Tack för att du tog dig tid att skriva en reco Anders! Alltid kul att få hjälpa till. Hälsningar Michel
  • Elvira G
    Elvira G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker Michel är en jättebra mäklare :)
    2016-12-20 Michel W svarar Elvira G
    Vad snällt skrivet Elvira! Stort tack för din fina reco :) Hälsningar Michel
  • Igor P
    Igor P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Angagerat, kunnig, trevligt ärligt.
    2016-12-20 Michel W svarar Igor P
    Stort tack för ditt fina betyg Igor :) / Hälsningar Michel
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket trevlig, professionell och erfaren mäklare som levererar det han lovar och som du både som köpare och säljare kan lita fullt ut på.

Rekommenderas starkt.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd! Trevlig ärlig och lugn! Tack!
    2016-12-20 Michel W svarar Susanne S
    Tack så mycket Susanne! Jätteroligt att höra att du är nöjd :) Hälsningar Michel
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lukas som mäklare. Vi är supernöjda med att ha anlitat honom. Det har känts tryggt och stabilt från början till slut. Försäljningen av vår lägenhet gick verkligen över förväntan. Jätteroligt!
  • Rebecka V
    Rebecka V skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hittills har vi en mycket god upplevelse. Bra tillgänglighet på mäklaren och trevligt bemötande.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är kanon. Han var delaktig i vår försäljning redan 6 månader innan visning. Då kom han med förslag på hur vi kunde piffa till lägenheten. Det var innan kontraktet var skrivet. Då kunde vi fixa med lägenheten i lugn och ro. Han var alltid nåbar under hela processen. Lukas kan Årsta väldigt bra. 5 plus!
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, tillmötesgående, informativ
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Eftersom vi både köpte och sålde vår lägenhet via Lukas Selberg så känner vi att han verkligen lever upp till våra förväntningar både som köpare och säljare!
  • Anders T
    Anders T skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är jättebra. Trevlig, kunnig och vet hur allt skall utföras så att försäljning/köp blir på bästa sätt och att alla blir nöjda. Vi har haft flera uppdrag med honom och även bekanta till oss. Och vi är jättenöjda. :-) Allra bästa rekommendationer ger jag honom. /Anders Tunell
  • Emma M
    Emma M skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande och snabb återkoppling i alla frågor gällande lägenhetsköpet.
  • Linda D
    Linda D skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är bästa mäklaren i Årsta!!
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och hjälpsam mäklare vid köp av vår nya bostad!
  • Mario P
    Mario P skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Nöjd. Försäljningen gick ganska snabbt. Rekommenderar
    2016-12-28 Amanda H svarar Mario P
    Tack för din reco :) Jag hoppas på fler samarbeten framöver! /A
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Återigen väldigt nöjda med Michels insats i vår försäljning. Väldigt proffsigt bemötande, saklig, och utmärkt bollplank kring diverse frågor. Flexibel och tillgänglig.
    2016-10-31 Michel W svarar Fredrik R
    Tack så mycket Fredrik. Kul att få hjälpa er på nytt med försäljningen! :) Får tacka så mycket för förtroendet också!
  • Maja-malin E
    Maja-malin E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel kan sin grej, är proffsig och fick till en försäljning som jag som säljare är supernöjd med.
    2016-10-31 Michel W svarar Maja-malin E
    Vad roligt att höra Maja-Malin! Superfin lägenhet att jobba med och du har även varit kanon som säljare, så jag får själv tacka för bra förutsättningar för att göra en bra affär :) Ha det fint så hörs vi! / Michel
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och engagerad. Bra service!
    2016-10-31 Michel W svarar Niklas G
    Roligt att höra Niklas att du är nöjd! Får tacka så mycket! / Michel
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var den bästa mäklaren vi har träffat. Hon var trevlig, skapade en trygg atmosfär kring köpet och var alltid kontaktbar vilket var skönt för oss köpare.
    2016-12-28 Amanda H svarar Viktor F
    Tack för så fin reco! Det uppskattas enormt! Ni har varit underbara att ha och göra med, hoppas att allt med flytten har gått bra :) /A
  • Anna F
    Anna F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och hjälpsamt bemötande.
    2016-10-31 Michel W svarar Anna F
    Tack för din rekommendation Anna :) / Michel
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra kommunikation, snabbt och smidigt, det kändes som att han kunde sin sak. Jag upplevde att allt flöt på bra.
    2016-10-31 Michel W svarar Charlotte D
    Tack för detta Charlotte! Alltid kul att höra! Snällt att du tog dig tid att skriva din reco. Hälsningar Michel
  • Mats B
    Mats B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra intryck, trevlig med ordning och reda.
    2016-10-31 Michel W svarar Mats B
    Tack för din rekommendation Mats! Precis så det ska upplevas. / Michel
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande och snabb kontakt!
    2016-12-28 Amanda H svarar Gustaf H
    Jag hoppas att flytten gick bra och jag tackar så mycket för att du tog dig tid att rekommendera mig :) /A
  • Emil S
    Emil S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt duktig! Vi var supernöjda med Amanda
    2016-12-28 Amanda H svarar Emil S
    Tack för er reco! Hoppas att ni ska trivas i nya lyan :) /A
  • Lennart Y
    Lennart Y skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi tycker att Amanda är en lättsam och trevlig, kompetent och trevlig. Vi är mycket nöjda med samarbetet med henne vid försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt.
    2016-12-28 Amanda H svarar Lennart Y
    Tack för fin reco, det uppskattas enormt! Gott nytt år på er! /A

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta