Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 675 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• FREDRIK L

2019-11-27

FREDRIK L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert spelar i en egen liga. Han är proffsig, trevlig och vet vad han håller på med. Återkopplar direkt och har alltid tid för dig. Dessutom var han saklig hela tiden och gav mig inte en massa falska förhoppningar som andra mäklare gjort, han höll sig till fakta. Det är ju tråkigare men så det är så man gör om man är proffs. Sedan hjälpte han till med lån, ordnade en visning bara till mig osv. Tycker allt bara flytit på och är verkligen nöjd med den hjälp jag fått av honom.
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-12-05 Robert K svarar FREDRIK L
    Jag kan inte mer än buga och bocka för dina fina ord Fredrik. Det glädjer mig att höra att ni har haft den bästa upplevelsen av mig som er mäklare. Det ska vara trygg när man köper bostad och det ska kännas rätt när det handlar om en av livet större affärer. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-11-26

Roger W skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Såld bostadsrättslägenhet i Årsta. Bemötandet var både professionellt och trevligt. Robert var tydlig med vad vi kunde förvänta oss för värde på lägenheten och denna lägstanivå passerades under budgivningen. Läs mer
    2019-12-05 Robert K svarar Roger W
    Tusen tack till er för ett fint samarbete. Det har varit riktigt kul att få jobba med er. Tackar ännu en gång för ert förtroende och jag önskar er all lycka till i framtiden!
  • 2019-11-25

Conny R skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ordningsam, tillgänglig, professionell och engagerad. God kunskap om Årsta och liknade objekt. Läs mer
  • 2019-11-18

Anna R skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar hjälpte mig sälja min bostad. Redan vid första mötet var han väl förbered och gav ett bra intryck. Det var en snabb och smidig process, jag är nöjd. Tack Oscar! Läs mer
    2019-11-18 Oscar P svarar Anna R
    Jag tyckte vi hade att bra samarbete genom hela processen. Stort tack för förtroendet!
  • 2019-11-17

Maria L skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar var vänlig och tillmötesgående under säljprocessen. Vi fick ett bra slutpris. Läs mer
    2019-11-18 Oscar P svarar Maria L
    Tack för att jag fick hjälpa till Maria. Hoppas ni kommer trivas på Söder!
  • Embla H

2019-11-16

Embla H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Exemplarisk på alla sätt och vis. Kommer med goda råd både gällande försäljning och köp samt svarar alltid i telefon oavsett helgdag och tid. Vi rekommenderar Michel helhjärtat. Läs mer
    2019-11-18 Michel W svarar Embla H
    Tack så mycket Embla! Och tack för förtroendet att få hjälpa dig och Stefan med er fina lägenhet :) / Michel
  • 2019-11-16

Teresa B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert hjälpte mig att sälja min bostadsrätts lägenhet. Robert visade sin yrkets skicklighet genom sin trygga närvaro och goda och kloka råd. Han var näst intill alltid nåbar .engagerad och stödjande i dem" jobbiga "delar under pågående sälj processen .
    Mina förväntningar blev besannade ju längre tiden gick, han behövde inte leva upp till mina förväntningar det blev bara en perfekt genomfört affär av Robert. Han är en perfektionist och ytterst professionell mäklare. Med varm rekommendation en fantastisk nöjd kund Läs mer
    2019-11-19 Robert K svarar Teresa B
    Vilken fin hyllning jag får! Oerhört tack ska du ha Teresa, dels för ditt förtroende och dels för dessa fantastiska ord. Jag har gjort mitt bästa och jag är glad över att jag lyckades göra dig störtnöjd. Vi ses snart igen vid tillträdet! :)
  • 2019-11-14

Josefine R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra dialog med oss säljare. Outtröttlig i att kontakta potentiella köpare och att följa upp intresse. Lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2019-11-18 Michel W svarar Josefine R
    Tack så mycket Josefine! Tack själva för ett bra samarbete :) Syns på frånträdesdagen / Michel
  • Ellen P

2019-11-04

Ellen P skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemött. Snabb på att svara. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • 2019-11-03

Christoffer L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en lägenhet i Årsta som Michel var mäklare för, bemöttandet var väldigt trevligt och de förväntningar som jag förväntade mig upplevdes.

En jättebra mäklare som löste alla de frågor vi hade. Läs mer
    2019-11-04 Michel W svarar Christoffer L
    Hej Christoffer! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader :)
    Känns super att höra! Kul att ni är nöjda med allting. Vi håller kontakten! :) Hälsningar Michel
  • Simon G

2019-11-02

Simon G skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi köpte en lägenhet och Oscar var trevlig och snabb på att återkoppla angående frågor och annat. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Ulla A

2019-10-29

Ulla A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel hjälpte mig sälja min trerummare på Hummelvägen i Årsta. Han har på ett proffsigt och realistisk sätt slussat mig genom hela processen, jag kunde känna mig trygg i en affär där jag verkligen behövde råd och vägledning. Jag har dessutom fått/får en massa goda råd om de objekt jag själv tittar på trots att de säljes av andra mäklare.Vad mer kan man begära! Läs mer
    2019-11-04 Michel W svarar Ulla A
    Hej Ulla! Vad skönt att höra att du är nöjd med allting :) Det har varit enkelt för mig eftersom du har varit så bra att göra med hela vägen också! Hoppas att vi kan hitta en bra lägenhet till dig nu också! / Michel
  • 2019-10-28

Ingrid H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket professionell och förtroendegivande. Trevlig, klok, effektiv och snabb på att återkoppla. Är så nöjd med hela processen under min försäljning. Sålde en 4:a i Årsta och kan varmt rekommendera Michel. Läs mer
    2019-10-29 Michel W svarar Ingrid H
    Stort tack Ingrid! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen, vi har varit ett bra team! :)
    Får tacka för förtroendet att hjälpa till att sälja din fina lägenhet! / Michel
  • 2019-10-28

Emma N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag valde att anlita Michel efter att jag träffat honom på flera visningar och alltid gjort ett sådant vänligt och proffsigt intryck.
    Jag är övertygad att han bidrog enormt till att min lägenhetsförsäljning gick så bra! Läs mer
    2019-10-29 Michel W svarar Emma N
    Tack så mycket för dina fina ord Emma! Det gör mig superglad :)
    Får tacka så mycket för förtroendet också att få hjälpa till med allting! / Michel
  • 2019-10-27

Erik P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell och genuin mäklare. Trevlig kontakt och enkel att kommunicera med. En bidragande faktor till att jag blev nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-11-19 Robert K svarar Erik P
    Det har varit en ära att få hjälpa dig i bästa mån Erik. Mycket uppskattat att få läsa att du varit nöjd vid din första bostadsaffär, tack och bock! Du lär stormtrivas! :)
  • 2019-10-24

Michelle R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Rekommenderas absolut. Snabb och snyggt hanterad affär. Läs mer
    2019-11-19 Robert K svarar Michelle R
    Tusen tack för ert förtroende Michelle. Önskar er all lycka i framtiden! :)
  • 2019-10-21

Maxx G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Googlade runt lite innan bland recensioner på mäklaren i Årsta och hittade någon som beskrev Robert som ett "fullblodsproffs". Ett väldigt gott betyg, som passar väldigt bra på Robert. Det jag uppskattade mest med att jobba med Robert var att jag märkte direkt att han, på riktigt, älskade sitt jobb. Han brinner verkligen för det. Älskar att jobba med sånna människor! För då blir det bra. Roberts egna kontaktnät och koll på marknaden gjorde så vi time:ade försäljning perfekt, hade över +50 personer på visning och 9 budgivare. Vi lyssnade på Roberts förslag och rekommendationer hela vägen, och vi var väldigt nöjda med resultatet. Mäklararvodet blev högre än vi räknat med, men så även slutpriset. Robert är ett fullblodsproffs! Läs mer
    2019-10-21 Robert K svarar Maxx G
    Wow! Hatten av Maxx. Tusen tack för dessa fina ord och denna fina uppskattning. Jag bugar och bockar! Det glädjer mig att höra att ni fick uppleva en gedigen mäklartjänst. Tack snälla för ert goda förtroende och jag önskar er all lycka till i det nya huset! :)
  • 2019-10-20

Fady Yousif A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han skötte bostads försäljningen utmärkt från start till slut. Läs mer
    2019-10-21 Robert K svarar Fady Yousif A
    Tack snälla Fady. Du lär stormtrivas i ditt nya hem. På återhörande! :)
  • 2019-10-20

Tobias S skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Positivt och proffsigt bemötande. Mer flexibel än vad som är rimligt att begära. Läs mer
    2019-10-21 Oscar P svarar Tobias S
    Tack Tobias! Hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten.
  • 2019-10-10

Amin F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En. Bra Och jordnära mäklare mycket hjälpsam och alltid lätt att få tag på vi ger han toppbetyg Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Amin F
    Tusen tack för ert förtroende och stort grattis till er nya etagevåning! :)
  • 2019-10-09

Pia N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostadsrätt i Årsta. Vi blev mycket bra bemötta av honom och våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Pia N
    Det har varit jättekul att få jobba med dig och Ingemar. Ännu roligare att det gick så pass smidigt. Jag tackar och bockar för ert förtroende, hoppas att ni stormtrivs i Uppsala! :)
  • 2019-10-08

Simona S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mer än nöjd med Roberts insats - jag sålde min bostad efter 2 dagar. Det gick supersnabbt och smidigt och affären blev mycket bättre än vad jag förväntade mig! Riktigt stjärnmäklare som vet precis hur han ska lägga upp strategin :) Sedan är han både trevlig och snabb att ha att göra med. Funderar du på vilken mäklare du ska anlita - anlita Robert! Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Simona S
    Vilken fin hyllning Simona, jag blir riktigt glad av att läsa detta. Det är mycket roligt att höra att du är nöjd med min insats, stort tack! Jag försöker alltid skapa den bästa upplevelsen och vi lyckades verkligen denna gång. Stort grattis till en bra försäljning, vi ses förhoppningsvis på andra visningar här i området! :)
  • 2019-10-07

Marjut S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde lägenheten med hjälp av Robert. Han var kunnig och hjälpsam. Vi fick några bra tips av honom inför försäljningen. Det var lätt att få kontakt med honom.
    Vi kan rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Marjut S
    Stort tack Marjut, för ditt och Bosses förtroende. Det har varit riktigt trevligt att ha med er att göra. Önskar er all lycka till med huset i Södertälje! :)
  • 2019-10-06

Niklas B skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar är professionell och förtroendeingivande. Vi var väldigt nöjda med vår försäljning och hur det gick tillväga. Kan varmt rekommendera Oscar vid en försäljning. Läs mer
    2019-10-18 Oscar P svarar Niklas B
    Tack snälla för de fina orden och förtroendet!
  • 2019-10-04

Lina F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande, lugn och kunnig. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Lina F
    Tack snälla för ditt förtroende och din rekommendation. Önskar dig lycka till i Hammarby Sjöstad! :)
  • 2019-10-02

Simone K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lugn, trygg och kunnig! Skulle varmt rekommendera Michel! :-) Läs mer
    2019-10-08 Michel W svarar Simone K
    Tack så mycket Simone :) Uppskattar förtroendet att få ta hand om din försäljning. Vi syns och hörs inom kort igen :) / Michel
  • Fredrik B

2019-09-30

Fredrik B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, kunnig, strategiskt i princip alltid tillgänglig för frågor och annan input. Förtroendeingivande med ärlig och rak kommunikation, inga förskönande löften och inställsamt säljsnack. Kan varmt rekommendera Robert Kassar till er som söker mäklare. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Fredrik B
    Tack snälla Fredrik för din fina rekommendation och ett bra samarbete. Det glädjer mig att höra att ni haft en bra och förtroendeingivande upplevelse genom hela förloppet. Önskar er ett stort lycka till med nya äventyr i Göteborg! :)
  • 2019-09-28

Mattias W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är otroligt nöjda med Michel som har uppfyllt och överträffat alla våra förväntningar. Lägenhetsförsäljningen har varit mycket enkel och smidig. Läs mer
    2019-10-02 Michel W svarar Mattias W
    Vad roligt att höra Mattias! Det var ett nöje att hjälpa till att sälja din kanonfina lägenhet :) / Michel
  • 2019-09-23

Marcus B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel hade en del parallella ärenden under processen. Trotts det gick affären fläckfritt. Läs mer
    2019-09-24 Michel W svarar Marcus B
    Tack så mycket Marcus! Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet :) Hör av dig om det dyker upp några frågor eller liknande. Hälsningar Michel
  • 2019-09-22

John G skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Duktig och professionell. Förväntningarna var höga och Ramona levererade. Dagliga uppdateringar var uppskattade. Läs mer
  • 2019-09-09

Jani H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hjälpsam, tillgänglig och tydlig. Kan varmt rekommendera Robert . Läs mer
    2019-09-17 Robert K svarar Jani H
    Tusen tack Jani,
    Hoppas ni stormtrivs i er nya lägenhet! :)
  • 2019-09-08

Inger A skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostadsrätt i Årsta Sijansvägen 83.

Trevligt bemötande
    Professionell i sitt arbete
    Kunnig inom yrket

Kommer att varmt rekommendera till mina vänner att välja Oscar Parment som mäklare vid köp eller försäljning Läs mer
    2019-10-18 Oscar P svarar Inger A
    Stort tack för förtroendet Inger!

Gustav R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt nöjd med Robert som ledde oss till en lyckad försäljning. Robert är en Närvarande och tillgänglig mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
    2019-09-17 Robert K svarar Gustav R
    Tack Gustav, det har varit väldigt kul att få hjälpa till och jag får tacka för ert förtroende ännu en gång. Önskar er all lycka i den nya lägenheten! :)

Helga G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Än så länge har det flutit på bra, affären är inte riktigt klar ännu Läs mer
    2019-09-17 Robert K svarar Helga G
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
    Snart är medlemskapet godkänt och tillträdet närmar sig. Allt gott Helga och tusen tack för ditt förtroende! :-)

Lucian S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell mäklare som vet hu det hela ska gå till. Läs mer

Andreas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel bidrog till att köpet av min första lägenhet gick så smidigt det kunnat gå. Hjälpsam och enkel att vara i kontakt med. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-24 Michel W svarar Andreas B
    Stort tack för din reco Andreas! Hoppas du trivs i din lägenhet (det är jag övertygad om!) Hör av dig om det dyker upp några frågor eller liknande :) Hälsningar Michel
  • 2019-08-28

Ingrid Margareta N skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande. En mäklare som inte såg några hinder utan jobbade på framåt. Energisk och resultatinriktad. Våra förväntningar överträffades med råge. Läs mer
    2019-08-30 Fastighetsbyrån Årsta svarar Ingrid Margareta N
    Stort tack för gott samarbete och till förtroendet!!! Ännu större tack för de varma orden!
  • 2019-08-23

Moa D skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Oscar. Har anlitat flera mäklare tidigare och aldrig fått så trevligt bemötande som från Oscar! Han tar sig verkligen tid att förklara, och man känner dig trygg genom hela processen. Mer ambitiös och samtidigt genuin mäklare får man leta efter! Skulle varmt rekommendera Oscar! Läs mer
    2019-10-18 Oscar P svarar Moa D
    Tack för ett bra samarbete med försäljningen!

Anna Josefin N skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Via fastighetsbyrån har jag nu sålt min lägenhet, 1,5 rum på Seved. Till min hjälp hade jag mäklaren Ramona Girdea, som jag varmt rekommenderar vidare. Både mäklaren och fastighetsbyrån har fullfört försäljningen på bästa möjliga sätt. Smidigt, tydligt och kommunikativt hela vägen. Stort tack Ramona! Läs mer
    2019-08-22 Fastighetsbyrån Årsta svarar Anna Josefin N
    Ett nöje att få hjälpa er och jobba fram ett grymt slutpris!! Tackar ödmjukast för ert förtroende och era varma ord. Mina varmaste hälsningar till hela familjen!

Arne Ingvar A skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Håller det hon lovat och är redan driven Läs mer
    2019-08-07 Fastighetsbyrån Årsta svarar Arne Ingvar A
    Stort tack till förtroendet och för ditt omdöme, Arne!! Vilken lyckad affär det blev!!
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån

Jemima M skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö på 63 kvm. Vi var mycket glada och nöjda med Ramona, hon har verkligen varit super trevlig. Hon har hjälpt och underlättat köpet för oss eftersom det är vårt första bostadsköp. Hon har varit tydlig och kunnat besvara alla våra frågor. Hade rekommenderat Ramona och skulle kunna samarbeta med henne igen i framtiden. Läs mer
    2019-08-07 Fastighetsbyrån Årsta svarar Jemima M
    Det har varit ett nöje att hjälpa er! Hoppas ni kommer stormtrivas nya fina lägenhet!en! Ser fram emot ett samarbeta med er i framtiden.
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån

Fredrik M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostadsrätt via Michel. Trevligt bemötande. Tydlig process och bra dialog. Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Fredrik M
    Tack så mycket Fredrik! Tack själv också, ni har varit kanon att ha att göra med hela vägen!

Oskar M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt lägenhet, mycket nöjd med mäklaren. Trevlig och seriöst intryck! Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Oskar M
    Tack så mycket Oskar! Hoppas lägenheten lever upp till förväntningarna! (Det är jag övertygad om) :)
  • Charlie Y

2019-08-05

Charlie Y skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt en bostad i Årsta. Michel har varit väldigt trevlig och professionell genom hela processen. Han anpassade sig enkelt till olika tider för visning av lägenheten och satt på mycket kunskap om föreningen och området. Affären sköttes enkelt, snabbt och utan krångel. Alltså, en smidig upplevelse och väldigt professionell mäklare! Läs mer
    2019-08-25 Michel W svarar Charlie Y
    Stort tack Charlie! Ni vet att ni alltid har mig precis runt hörnet, så bara komma förbi om det skulle vara något i framtiden. Ha det så fint! :) / Michel
  • Sheela dulehole S

2019-07-30

Sheela dulehole S skrev om Fastighetsbyrån Årsta
    We are happy with your service and we could close the deal soon. Läs mer
  • 2019-07-25

Malin C skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en tvåa i Årsta med Michel som mäklare. Förtroendeingivande, tydlig och smidig att ha att göra med genom hela processen. Jag skulle utan tvekan anlita Michel om/när det är dags för försäljning. Läs mer
    2019-07-26 Michel W svarar Malin C
    Hej Malin! Tack så mycket för ditt fina betyg! Det är superkul att höra att du är nöjd med affären :) Bara att slå mig en signal om du skulle komma på några frågor eller liknande :) Trevlig sommar!
  • 2019-07-24

Leonard P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en lägenhet i Årsta. Michael var lugn och förstående när vi var på visning första gången.
    Det som är bra med Michael är att han kunde tala på ett pedagogisk sätt.
    Han var framförallt vänlig och jag kände mig trygg att fråga frågor som kanske är uppenbara för andra Läs mer
    2019-07-26 Michel W svarar Leonard P
    Hej Leonard! Vad roligt att höra att du är nöjd. Stort grattis till en riktigt fin lägenhet också! Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar. / Michel
  • 2019-07-19

Jonas H skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt en 3:a i Årsta. Vi fick ett bra bemötande och smidig affär. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Jonas H
    Jättekul att ni kände att ni blev bemötta väl. Ni lär stormtrivas i er nya lägenhet. Stort grattis ännu en engång!
  • 2019-07-08

Anni R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket kunnig, dedikerat och trevligt Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Anni R
    Tack snälla Anni. Tack för ett fint samarbete. Önskar dig lycka till! :)
  • 2019-07-04

Malin L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bostadsrätt 3 rium i Årsta

Michel såg möjligheter och förmedlade dem till både köpare o säljare samt gjorde ett snabbt o bra avslut. Läs mer
    2019-07-26 Michel W svarar Malin L
    Tack så mycket Malin! Det var kul att kunna bidra till en smidig lösning för dig och säljarna! Hälsningar Michel

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta