Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

Fastighetsbyråns kontor ligger på Johanneshovsvägen 104, Årsta.

Vi har varit verksamma i området i flera år och är Årstas mest rekommenderade mäklarföretag. I dagsläget säljer vi ungefär var fjärde bostad i Årsta, vilket ger oss unika möjligheter att göra den största affären i livet till den bästa.

Kontakta oss så får du en mäklare med bred erfarenhet och stort engagemang. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 695 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årsta

• SARA A

2020-02-16

SARA A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med lägenhetsköp. Kunnig, tillmötesgående och snabbt hanterat. Väldigt smidigt och tryggt. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-02-15

Marcin S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsigt och ärlig bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-02-16 Michel W svarar Marcin S
    Stort tack Marcin :) Det är precis så det ska vara. Tack för bra dialog hela vägen! / Michel
  • 2020-02-14

Sofia Ulrika F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande.
    Smidig överenskommelse då jag som delägare bor på distans.
    Allt har löst sig så bra. Läs mer
  • 2020-02-14

Viktor A skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och kommunikativ mäklare som jobbade hårt för både köpare och säljare Läs mer
    2020-02-14 Oscar P svarar Viktor A
    Tack Viktor, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • 2020-02-10

Per-martin S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt bostadsrätt
    Mycket trevligt och bra bemötande
    Höga förväntningar som blev uppfyllda
    UTMÄRKT Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Per-martin S
    Tack så mycket PM! Känns väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i er superfina lägenhet. Varmt välkomna till Årsta! / Michel
  • 2020-02-07

Fredrik W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålde en 2:a i Årsta med hjälp av Michel. Michel tar hand om sina kunder på ett föredömligt sätt. Mina förväntningar var höga, vilka uppfylldes!

Några ord som beskriver min upplevelse:
    Kommunikativ
    Kompetent
    Pålitlig
    Engagerad

En bra affär helt enkelt. Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Fredrik W
    Tack för dina fina ord Fredrik! Det var ett nöje att få hjälpa till och det gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd och belåten med allting :) / Michel
  • 2020-02-02

Marcus M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En 2:a på 46kvm i Årsta.
    Michel har grym koll på Årsta och skötte allting snabbt och smidigt, riktigt nöjd! Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Marcus M
    Tack för förtroendet och tack för din fina reco :)
    Nu hoppas jag att vi kan hitta en passande lägenhet åt er också! / Michel
  • 2020-02-01

Susan N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel hjälpte oss med att sälja vår 2:a i Årsta och resultatet motsvarade våra förväntningar.
    Michel är oerhört kompetent, lugn och dessutom MYCKET trevlig; han får både säljaren och köparen (vi överhörde köparen nämna detta för Michel vid kontraktskrivningen), att känna sig helt trygga.
    Vi rekommenderar Michel helhjärtat!
    Susan och Glenn Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Susan N
    Vad roligt att höra Susan! Det gör mig väldigt glad att du och Glenn är nöjda med allting. Det är precis så det ska kännas :)
    Stort tack för er fina rekommendation. / Michel
  • 2020-01-25

Emilia G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert Kassar sålde vår fina lägenhet i årstaberg. Vi har fått ett professionellt bemötande av Robert Kassar som alltid har varit tillgänglig. Han är väldigt duktig på det han gör, påläst och trevlig och lever absolut upp till de förväntningar vi haft. Vi rekommenderar varmt Robert Kassar! Läs mer
    2020-02-10 Robert K svarar Emilia G
    Hej Emilia,
    Tusen tack för ert förtroende och denna fina rekommendation. Jag önskar er all lycka i Linköping! :)
  • 2020-01-23

Rickard P skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar Parment är en kompetent och ambitiös mäklare som vi varmt kan rekommendera. Han är tydlig och lätt att kommunicera med. Vi fick god information om vad som hände under hela säljprocessen vilket bidrog till känslan av kontroll. Läs mer
    2020-01-27 Oscar P svarar Rickard P
    Tack för att jag fick hjälpa till. Lycka till i Umeå nu!
  • 2020-01-15

Anja V skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Enkel att ha att göra med, snabb återkoppling
    Jag både köpte en 3:a och sålde en 2:a med hjälp av Robert Läs mer
    2020-02-10 Robert K svarar Anja V
    Hallå Anja!
    Tack för ett gott samarbete. Du lär stromtrivas! :)
  • 2020-01-14

Malin P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var ett bra stöd för oss som köpare genom hela processen, rekommenderas! Läs mer
    2020-01-14 Michel W svarar Malin P
    Hej Malin! Tack så mycket! Vad roligt att höra att ni känner er nöjda. Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet :)
  • 2020-01-13

Ulf B skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket driven och kompetent. Väldigt kunnig om området och hade god koll på marknaden. Läs mer
    2020-01-27 Oscar P svarar Ulf B
    Stort tack för ett bra samarbete Ulf och Caroline! Hör gärna av er om ni behöver hjälp att hitta något nytt.
  • 2020-01-12

Sofie A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi köpte vår lägenhet i Årsta av Michel för 4 år sedan och nu när vi skulle sälja var det ett självklart val att kontakta honom. Vi tycker att Michel uppdaterade oss hela vägen om hur läget såg ut och var snabb på återkoppling när vi hade frågor, precis vad vi önskade oss! Läs mer
    2020-01-14 Michel W svarar Sofie A
    Tack så mycket Sofie :) Känns väldigt roligt för mig att höra och jag är väldigt glad att jag fick fortsatt förtroende från er :) / Michel
  • 2020-01-12

Adem Umut G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    I bought an apartment with the help of Michel Warnie. He paid attention on every single detail and arranged everything very smoothly. He was behaving very nice and professional. Läs mer
    2020-01-14 Michel W svarar Adem Umut G
    Thank you so much! It was a pleasure helping you with everything. Lets keep in touch! / Michel
  • 2020-01-11

Anders J skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Robert. Vi köpte vår lägenhet i Årsta via honom och han ordnade både förhandsvisning och smidig affär. Dessutom hjälpte han till med att ordna en utmärkt bankkontakt. Läs mer
    2020-02-10 Robert K svarar Anders J
    Hej Anders,
    Tack för er rekommendation. Det är alltid värmande att höra att ni som köpare upplevt att ni varit i trygga händer. Allt gott! :)
  • 2020-01-09

Johanna N skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Har nyligen köpt en 2a i Årsta, och fick bra bemötande från första stund av mäklaren. Alltid hjälpt till och erbjudit sig att hjälpa om frågor dykt upp.

Hade inga större förväntningar på mäklare då det var första gången jag köpte en bostad, men är väldigt nöjd och det kändes väldigt bra från början till slut.

Kan varmt rekommendera Oscar för framtida säljare och köpare. Läs mer
    2020-01-13 Oscar P svarar Johanna N
    Tack för de fina orden Johanna. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Tiina V

2020-01-09

Tiina V skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en liten orenoverad tvåa i Årsta.
    Oscar var väldigt lyhörd angående mina önskemål och behov.
    Jag kände förtroende för honom. Han var också bra på att förklara saker och ting och hur han tänkte.
    Oscar stressade aldrig, det kändes bra.
    Om jag någonsin behöver anlita en fastighetsmäklare igen så vill jag att hen ska vara som Oscar. Läs mer
    2020-01-13 Oscar P svarar Tiina V
    Tack Tiina för att jag fick hjälpa till. Allt gick snabbt och smidigt!
  • 2019-12-15

Rosaria G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Har köpt en lägenhet i Årsta. Mäklarens bemötande var väldigt professionellt och vänligt, både under visningen och under kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-12-11

Siw B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en lägenhet i Årsta. Trevlig och saklig mäklare. Svarade på de frågor jag hade.
    På mötet på kontoret var alla papper klara och han förklarade köpet på ett bra sätt med mig och säljarna.
    Har inget att klaga på.
    Siw Bejerstål Läs mer
  • FREDRIK L

2019-11-27

FREDRIK L skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert spelar i en egen liga. Han är proffsig, trevlig och vet vad han håller på med. Återkopplar direkt och har alltid tid för dig. Dessutom var han saklig hela tiden och gav mig inte en massa falska förhoppningar som andra mäklare gjort, han höll sig till fakta. Det är ju tråkigare men så det är så man gör om man är proffs. Sedan hjälpte han till med lån, ordnade en visning bara till mig osv. Tycker allt bara flytit på och är verkligen nöjd med den hjälp jag fått av honom.
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-12-11 Robert K svarar FREDRIK L
    Jag kan inte mer än buga och bocka för dina fina ord Fredrik. Det glädjer mig att höra att ni har haft den bästa upplevelsen av mig, som er mäklare. Det ska vara tryggt när man köper bostad och det ska kännas rätt när det handlar om en av livets större affärer. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-11-26

Roger W skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Såld bostadsrättslägenhet i Årsta. Bemötandet var både professionellt och trevligt. Robert var tydlig med vad vi kunde förvänta oss för värde på lägenheten och denna lägstanivå passerades under budgivningen. Läs mer
    2019-12-05 Robert K svarar Roger W
    Tusen tack till er för ett fint samarbete. Det har varit riktigt kul att få jobba med er. Tackar ännu en gång för ert förtroende och jag önskar er all lycka till i framtiden!
  • 2019-11-25

Conny R skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ordningsam, tillgänglig, professionell och engagerad. God kunskap om Årsta och liknade objekt. Läs mer
  • 2019-11-18

Anna R skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar hjälpte mig sälja min bostad. Redan vid första mötet var han väl förbered och gav ett bra intryck. Det var en snabb och smidig process, jag är nöjd. Tack Oscar! Läs mer
    2019-11-18 Oscar P svarar Anna R
    Jag tyckte vi hade att bra samarbete genom hela processen. Stort tack för förtroendet!
  • 2019-11-17

Maria L skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar var vänlig och tillmötesgående under säljprocessen. Vi fick ett bra slutpris. Läs mer
    2019-11-18 Oscar P svarar Maria L
    Tack för att jag fick hjälpa till Maria. Hoppas ni kommer trivas på Söder!
  • Embla H

2019-11-16

Embla H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Exemplarisk på alla sätt och vis. Kommer med goda råd både gällande försäljning och köp samt svarar alltid i telefon oavsett helgdag och tid. Vi rekommenderar Michel helhjärtat. Läs mer
    2019-11-18 Michel W svarar Embla H
    Tack så mycket Embla! Och tack för förtroendet att få hjälpa dig och Stefan med er fina lägenhet :) / Michel
  • 2019-11-16

Teresa B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Robert hjälpte mig att sälja min bostadsrätts lägenhet. Robert visade sin yrkets skicklighet genom sin trygga närvaro och goda och kloka råd. Han var näst intill alltid nåbar .engagerad och stödjande i dem" jobbiga "delar under pågående sälj processen .
    Mina förväntningar blev besannade ju längre tiden gick, han behövde inte leva upp till mina förväntningar det blev bara en perfekt genomfört affär av Robert. Han är en perfektionist och ytterst professionell mäklare. Med varm rekommendation en fantastisk nöjd kund Läs mer
    2019-11-19 Robert K svarar Teresa B
    Vilken fin hyllning jag får! Oerhört tack ska du ha Teresa, dels för ditt förtroende och dels för dessa fantastiska ord. Jag har gjort mitt bästa och jag är glad över att jag lyckades göra dig störtnöjd. Vi ses snart igen vid tillträdet! :)
  • 2019-11-14

Josefine R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra dialog med oss säljare. Outtröttlig i att kontakta potentiella köpare och att följa upp intresse. Lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2019-11-18 Michel W svarar Josefine R
    Tack så mycket Josefine! Tack själva för ett bra samarbete :) Syns på frånträdesdagen / Michel
  • Ellen P

2019-11-04

Ellen P skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemött. Snabb på att svara. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • 2019-11-03

Christoffer L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en lägenhet i Årsta som Michel var mäklare för, bemöttandet var väldigt trevligt och de förväntningar som jag förväntade mig upplevdes.

En jättebra mäklare som löste alla de frågor vi hade. Läs mer
    2019-11-04 Michel W svarar Christoffer L
    Hej Christoffer! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader :)
    Känns super att höra! Kul att ni är nöjda med allting. Vi håller kontakten! :) Hälsningar Michel
  • Simon G

2019-11-02

Simon G skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi köpte en lägenhet och Oscar var trevlig och snabb på att återkoppla angående frågor och annat. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Ulla A

2019-10-29

Ulla A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel hjälpte mig sälja min trerummare på Hummelvägen i Årsta. Han har på ett proffsigt och realistisk sätt slussat mig genom hela processen, jag kunde känna mig trygg i en affär där jag verkligen behövde råd och vägledning. Jag har dessutom fått/får en massa goda råd om de objekt jag själv tittar på trots att de säljes av andra mäklare.Vad mer kan man begära! Läs mer
    2019-11-04 Michel W svarar Ulla A
    Hej Ulla! Vad skönt att höra att du är nöjd med allting :) Det har varit enkelt för mig eftersom du har varit så bra att göra med hela vägen också! Hoppas att vi kan hitta en bra lägenhet till dig nu också! / Michel
  • 2019-10-28

Ingrid H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket professionell och förtroendegivande. Trevlig, klok, effektiv och snabb på att återkoppla. Är så nöjd med hela processen under min försäljning. Sålde en 4:a i Årsta och kan varmt rekommendera Michel. Läs mer
    2019-10-29 Michel W svarar Ingrid H
    Stort tack Ingrid! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen, vi har varit ett bra team! :)
    Får tacka för förtroendet att hjälpa till att sälja din fina lägenhet! / Michel
  • 2019-10-28

Emma N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag valde att anlita Michel efter att jag träffat honom på flera visningar och alltid gjort ett sådant vänligt och proffsigt intryck.
    Jag är övertygad att han bidrog enormt till att min lägenhetsförsäljning gick så bra! Läs mer
    2019-10-29 Michel W svarar Emma N
    Tack så mycket för dina fina ord Emma! Det gör mig superglad :)
    Får tacka så mycket för förtroendet också att få hjälpa till med allting! / Michel
  • 2019-10-27

Erik P skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell och genuin mäklare. Trevlig kontakt och enkel att kommunicera med. En bidragande faktor till att jag blev nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-11-19 Robert K svarar Erik P
    Det har varit en ära att få hjälpa dig i bästa mån Erik. Mycket uppskattat att få läsa att du varit nöjd vid din första bostadsaffär, tack och bock! Du lär stormtrivas! :)
  • 2019-10-24

Michelle R skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Rekommenderas absolut. Snabb och snyggt hanterad affär. Läs mer
    2019-11-19 Robert K svarar Michelle R
    Tusen tack för ert förtroende Michelle. Önskar er all lycka i framtiden! :)
  • 2019-10-21

Maxx G skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Googlade runt lite innan bland recensioner på mäklaren i Årsta och hittade någon som beskrev Robert som ett "fullblodsproffs". Ett väldigt gott betyg, som passar väldigt bra på Robert. Det jag uppskattade mest med att jobba med Robert var att jag märkte direkt att han, på riktigt, älskade sitt jobb. Han brinner verkligen för det. Älskar att jobba med sånna människor! För då blir det bra. Roberts egna kontaktnät och koll på marknaden gjorde så vi time:ade försäljning perfekt, hade över +50 personer på visning och 9 budgivare. Vi lyssnade på Roberts förslag och rekommendationer hela vägen, och vi var väldigt nöjda med resultatet. Mäklararvodet blev högre än vi räknat med, men så även slutpriset. Robert är ett fullblodsproffs! Läs mer
    2019-10-21 Robert K svarar Maxx G
    Wow! Hatten av Maxx. Tusen tack för dessa fina ord och denna fina uppskattning. Jag bugar och bockar! Det glädjer mig att höra att ni fick uppleva en gedigen mäklartjänst. Tack snälla för ert goda förtroende och jag önskar er all lycka till i det nya huset! :)
  • 2019-10-20

Fady Yousif A skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han skötte bostads försäljningen utmärkt från start till slut. Läs mer
    2019-10-21 Robert K svarar Fady Yousif A
    Tack snälla Fady. Du lär stormtrivas i ditt nya hem. På återhörande! :)
  • 2019-10-20

Tobias S skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Positivt och proffsigt bemötande. Mer flexibel än vad som är rimligt att begära. Läs mer
    2019-10-21 Oscar P svarar Tobias S
    Tack Tobias! Hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten.
  • 2019-10-10

Amin F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En. Bra Och jordnära mäklare mycket hjälpsam och alltid lätt att få tag på vi ger han toppbetyg Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Amin F
    Tusen tack för ert förtroende och stort grattis till er nya etagevåning! :)
  • 2019-10-09

PIA N skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Sålt en bostadsrätt i Årsta. Vi blev mycket bra bemötta av honom och våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar PIA N
    Det har varit jättekul att få jobba med dig och Ingemar. Ännu roligare att det gick så pass smidigt. Jag tackar och bockar för ert förtroende, hoppas att ni stormtrivs i Uppsala! :)
  • 2019-10-08

Simona S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mer än nöjd med Roberts insats - jag sålde min bostad efter 2 dagar. Det gick supersnabbt och smidigt och affären blev mycket bättre än vad jag förväntade mig! Riktigt stjärnmäklare som vet precis hur han ska lägga upp strategin :) Sedan är han både trevlig och snabb att ha att göra med. Funderar du på vilken mäklare du ska anlita - anlita Robert! Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Simona S
    Vilken fin hyllning Simona, jag blir riktigt glad av att läsa detta. Det är mycket roligt att höra att du är nöjd med min insats, stort tack! Jag försöker alltid skapa den bästa upplevelsen och vi lyckades verkligen denna gång. Stort grattis till en bra försäljning, vi ses förhoppningsvis på andra visningar här i området! :)
  • 2019-10-07

Marjut S skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi sålde lägenheten med hjälp av Robert. Han var kunnig och hjälpsam. Vi fick några bra tips av honom inför försäljningen. Det var lätt att få kontakt med honom.
    Vi kan rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Marjut S
    Stort tack Marjut, för ditt och Bosses förtroende. Det har varit riktigt trevligt att ha med er att göra. Önskar er all lycka till med huset i Södertälje! :)
  • 2019-10-06

Niklas B skrev om Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Oscar är professionell och förtroendeingivande. Vi var väldigt nöjda med vår försäljning och hur det gick tillväga. Kan varmt rekommendera Oscar vid en försäljning. Läs mer
    2019-10-18 Oscar P svarar Niklas B
    Tack snälla för de fina orden och förtroendet!
  • 2019-10-04

Lina F skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande, lugn och kunnig. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Lina F
    Tack snälla för ditt förtroende och din rekommendation. Önskar dig lycka till i Hammarby Sjöstad! :)
  • 2019-10-02

Simone K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lugn, trygg och kunnig! Skulle varmt rekommendera Michel! :-) Läs mer
    2019-10-08 Michel W svarar Simone K
    Tack så mycket Simone :) Uppskattar förtroendet att få ta hand om din försäljning. Vi syns och hörs inom kort igen :) / Michel
  • Fredrik B

2019-09-30

Fredrik B skrev om Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, kunnig, strategiskt i princip alltid tillgänglig för frågor och annan input. Förtroendeingivande med ärlig och rak kommunikation, inga förskönande löften och inställsamt säljsnack. Kan varmt rekommendera Robert Kassar till er som söker mäklare. Läs mer
    2019-10-17 Robert K svarar Fredrik B
    Tack snälla Fredrik för din fina rekommendation och ett bra samarbete. Det glädjer mig att höra att ni haft en bra och förtroendeingivande upplevelse genom hela förloppet. Önskar er ett stort lycka till med nya äventyr i Göteborg! :)
  • 2019-09-28

Mattias W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är otroligt nöjda med Michel som har uppfyllt och överträffat alla våra förväntningar. Lägenhetsförsäljningen har varit mycket enkel och smidig. Läs mer
    2019-10-02 Michel W svarar Mattias W
    Vad roligt att höra Mattias! Det var ett nöje att hjälpa till att sälja din kanonfina lägenhet :) / Michel
  • 2019-09-23

Marcus B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel hade en del parallella ärenden under processen. Trotts det gick affären fläckfritt. Läs mer
    2019-09-24 Michel W svarar Marcus B
    Tack så mycket Marcus! Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet :) Hör av dig om det dyker upp några frågor eller liknande. Hälsningar Michel
  • 2019-09-22

John G skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Duktig och professionell. Förväntningarna var höga och Ramona levererade. Dagliga uppdateringar var uppskattade. Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta