Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Solna
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Solnatorg 13, 171 45 Solna — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Solna/ Sundbyberg och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 312 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Magnus R
    Magnus R skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett toppenjobb med att sälja min lägenhet - jag kan varmt rekommendera honom!
  • Siham
    Siham skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Till alla som funderar över valet av mäklarfirma, eller mer specifikt, mäklare...

Ni kan sluta fundera! Jag kan starkt rekommendera Nasim Havblom. Mycket trevlig, kunnig och professionell kille trots ung ålder. Ni kommer inte ångra er. Lycka till!
  • Fatine G
    Fatine G skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej,

Det hela började med att jag tillsammans med min man ringde in 5 olika mäklare för att jämföra dessa.
    Nasim var den yngsta av de alla och även den dyraste.
    Vi fick ett gott första intryck och gillade sättet han jobbade på, vilket var helt annorlunda från de andra mäklarna.
    Vi kände direkt att Nasim var hungrig, han var på oss på ett bra sätt, vilket visade hur han kommer vara mot spekulanter på vår lägenhet.

Slutligen fick vi ett pris som vi inte ens har drömt om, han slog rekord i området med hästlängder.
    Arvodet blev sexsiffrigt, men det var värt varenda krona.

Om ni vill ha en ung, hungrig mäklare som hela tiden återkopplar er som säljare så är Nasim ett självklart val.
    Tack för all hjälp!!
    /F & A
  • Amira
    Amira skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar starkt!
    Jag var helt klart vilsen i mitt tänk i och med att det var min första lägenhet och jag inte var så säker på vad man skulle hålla utkik efter. Fick den hjälpen jag behövde hela vägen tills vi hittade den lägenhet som jag nu kallar "Mitt hem"! Stort tack för ditt fina engagemang! Er kommer jag garanterat att rekommendera överallt
  • Saly A
    Saly A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej alla som läser detta!
    Nasim Havblom är en mäklare som jag rekommenderar varmt. Söker ni en person som är flexibel, full serviceriktad och har ett gott bemötande så är Nasim killen ni söker. Affären gick flitigt utan några problem, jag fick den lägenheten jag önskade mig och är väldigt tacksam för hans utstrålande jobb! Med glimten i ögat och ett leende på läpparna vinner han en plats i mitt och min sambos hjärtan.
    Tack så mycket för ditt grymma jobb Nasim!
  • Adam
    Adam skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej allesammans!

Jag vill börja med att rikta ett stort tack till Nasim! Tack för det professionella bemötandet jag fick av er när jag väl tog kontakt med er angående lägenheten. Tyvärr blev det inte en lägenheten denna gång. Med service, ödmjukhet samt flexibilitet kan jag med all säkerhet säga att jag kommer ta kontakt med Nasim för ett framtid köp av en lägenhet.

Men jag kan starkt rekommendera Nasim i framtiden, En ung man som är en ambitiös, målinriktad samt driven fastighetsmäklare som utför ett exemplarisk arbete när det gäller att informera kunden om hur läget till, detta får mig som kund att känna ett gott förtroende samt känna en trygghet som jag inte har upplevt sedan innan inom bostadsmarknaden! En kille som verkligen överträffade alla mina förväntningar!

Tack Nasim för allt, det uppskattas!

/Adam
  • Aliyah S
    Aliyah S skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Hej alla på Fastighetsbyrån i Solna,

Jag vill först och främst tacka Nasim för att ha utfört ett så bra jobb. Han var väldigt engagerad och ambitiös gällande försäljningen av vår lägenhet. Det var väldigt lätt att få tag på honom oavsett tid samt att han är väldigt organiserad och slutför sitt jobb på det bästa sätt man kan tänka sig. Då jag tidigare haft kontakt med flertal mäklare är jag mest nöjd med honom för att han är målinriktad och är väldigt professionell. Jag garanterar en bra försäljning av honom.
    Tack ännu en gång Nasim för det jobb du lade ner på vår lägenhet.

Med Vänliga Hälsningar
    En nöjd kund
  • Susanne
    Susanne skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är så OTROLIGT nöjda att vi valde Nasim som vår mäklare. Det finns många att välja mellan, men kunde inte ha hittat mer rätt! Han är otroligt ambitiös och professionell. Vi fick verkligen hjälp med allt under hela processen. Affären gick snabbt och smidigt och överträffade dessutom våra förväntningar. Vill man ha en mäklare med toppkvalité ska man vända sig till Nasim. Kan starkt rekommendera honom!
  • Robert R
    Robert R skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda med Nasim. Han har skött allting bra från första dagen. Jag har verkligen känt mig trygg med honom och har inte tvivlat på något under hela processen. Han är mycket ambitiös och satsar verkligen till 110 % på att få ett bra pris. Han lyckades överträffa våra förväntningar med råge. Han har varit lätttillgänglig hela tiden och det är något jag uppskattar mycket. Jag kan starkt rekommendera honom.
  • Shaian S
    Shaian S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och proffessionell mäklare, kan varmt rekommendera!
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid vänligt bemötande. Snabb och effektiv. Rekommenderas
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och professionell. Gjorde ett fantastiskt arbete i mina ögon; god information om processen, alltid tillgänglig för frågor och funderingar, god bedömning av marknadsvärdet och sist men inte minst möjliggjorde en god och snabb affär. Bara positivt, rekommenderas varmt!!!
  • Ramiro A
    Ramiro A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nasim skötte försäljningen av vår bostad och gjorde ett strålande jobb med detta. Han fanns alltid tillgänglig vid frågor och såg till att vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen.

Nasim är ung och hungrig! Om ni väljer honom kommer han att jobba hårt för att göra er nöjda med er försäljning!
  • Amelie B
    Amelie B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is a great broker! I would not hesitate to recommend him. Good listener and adviser, and fast if you want him to be!
  • Lin C
    Lin C skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet, jag är supernöjd på hans insats! Han är snabb, omtänksam, effektiv och professionell, tack vare honom gick försäljningen så smidigt och snabbt.
  • Erik L
    Erik L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och social. Aningen stressad att få ett avslut vid vårat köp. Till köpet och kontraktsskrivningen, tydlig och noggrann så det inte var några frågetecken efter genomgången.
  • Anders M
    Anders M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd. Jag förväntade mig ett högt pris, över vad alla andra mäklare hade värderat lägenheten till - och Sam slog dessa förväntningar.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag vill varmt rekommendera Alexander Yavar som din mäklare. Han jobbar stenhårt, är snabb, flexibel och har för min del sålt min bostad för ett pris som jag aldrig kunnat föreställa mig. He´s a keeper!
  • Ida T
    Ida T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid nåbar och sjukt bra service för mig som köpare!
  • Aynur A
    Aynur A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är en grym kille som är ärlig o trevlig.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mitt köp av lägenhet gick väldigt smidigt tack vare Patriks professionella arbete! Han var alltid tillgänglig, tillmötesgående och ordnade en snabb och enkel affär. Supernöjd!
  • Daniella N
    Daniella N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Extremt nöjd med Patriks insatser i mitt köp av Bostad. Alltid kontaktbar, professionell, en problemlösare och inte minst alltid ett leende på läpparna. Dessutom fick jag en av Råsundas finaste lägenheter!
  • Stina S
    Stina S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi var väldigt nöjda med Patrik. Han var noggrann men även effektiv - många tummmar upp!
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anlitade Elisabeth för försäljning av min bostadsrätt, som också var min första försäljning. Redan vid första mötet så var Elisabeth väldigt trevlig och visade sin professionalism. Hon var väldigt tydlig med allt från förberedelser till diskussioner om förväntat slutpris. Hon var alltid tillgänglig för frågor om man hade några och hela processen gick smidigt. Jag rekommenderar helt klart Elisabeth.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag fick ett superbra bemötande och grym service av Patrik under hela processen.
    Tillmötesgående, effektiv, flexibel och proffsig är några ord jag skulle använda för att beskriva Patrik.
    Jag är en mycket nöjd kund som ger Patrik 5 av 5 i betyg!
  • Yigang  L
    Yigang L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin Lind är en duktig och professionell mäklare med passion och ambition. Jag kan använda mer postiva ord för honom! Han jobbar strukturerat och effektivt, jag hölls uppdaterad under hela processen.

Han är enlyhörd och trevlig som person. Önskar honom lycka till i framtiden!

Ett stort tack till Robin för det fina arbetet han gjorde!
    Viktoria B gillar detta
  • Ravi S
    Ravi S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    ag kan inte beskriva nog min lycka och uppskattning av det stora arbetet Patrik gjorde att sälja min lägenhet i Solna. Han fick med mitt konto och inom bokstavligen några dagar, kunde han mobilisera alla sina kontakter och resurser och kunna göra det bästa för min lägenhet. Jag skulle inte tveka att ge 5-stjärniga referenser för det stora professionella arbete han gjorde och för en effektiv vändning.
  • m
    m skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell. Alltid tillgänglig och tydligt. Honom kan jag varmt rekommendera.
  • Karin L
    Karin L skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    En jättebra mäklare, som lyssnat på mig som säljare och haft en mycket hög serviceanda!
    /Karin
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell från första kontakt till avslut. Blev fantastiskt nöjd över priset min lägenhet såldes för. Alltid tillgänglig för frågor, snabb återkoppling. Jag rekommenderar Robin till fullo.
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har genom sina goda kunskaper hjälpt oss att hitta vårt drömboende. Alltid snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde vår lägenhet. Han överträffade alla mina förväntningar och satte dessutom ett rekord i området som lär stå sig ett tag.
    En killer som inte missar ett uppsatt mål!
  • Richard L
    Richard L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde ett mycket bra och gediget jobb i att hitta spekulanter, driva och slutföra vår bostadsförsäljning och vi kände oss trygga i hans omdöme. Med allt i backspegeln är vi mycket nöjda!
  • Ingbritt J
    Ingbritt J skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin Lind är en mycket duktig mäklare. Han kan sitt jobb. Han gör sina uppdrag till full belåtenhet. Han kan jag varmt, rekommendera med varmt hjärta.
  • Sened T
    Sened T skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra bemötande från första träffen på visningen. Hade kontinuerlig kontakt och Patrik löste problem som dök upp på vägen väldigt smidigt. Alltid tillgänglig, professionell och enkel och smidig att ha att göra med.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Bra och kunnig mäklare__________________________________________________________________________________________________
  • Anna E
    Anna E skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är en engagerad, lyhörd, snabb och effektiv mäklare. Jag har fått ett mycket bra bemötande. Målet vi satt har uppnåtts med råge. En mycket nöjd kund.😊
  • Mojdeh T
    Mojdeh T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig och engagerad mäklare, lättillgänglig och hjälpsam!
  • Murat C
    Murat C skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej. Armin är mycket professionell på sitt jobb tack vore han jag sålde min lägenhet i Solna på nästan rekord pris
    Tack Armin
  • Jarmo V
    Jarmo V skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Jag kan inte ge dig annat än högsta betyg, vissa är födda till att bli mäklare och du är en av dem.Tack för allt! / Jarmo
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och bra att ha kontakt med! Jag känner att jag fått hjälp och svar på mina frågor samt ett bra bemötande. Rekommenderar Sam som mäklare.
  • APS
    APS skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    I would like to strongly recommend Sam. Sam made us feel comfortable and kept us informed throughout the sales process. Sam worked hard to make a successful sale. Sam has deep local knowledge of the housing market in Solna.
  • Anna L
    Anna L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson är en otroligt duktig och professionell mäklare som alltid ser till att såväl köpare som säljare skall bli nöjd med sin bostadsaffär.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade Sam som mäklare vid vår försäljning och vi är otroligt nöjda!

Har rekommenderat honom till mina bekanta som går i säljtankarna. Han är smidig, snabb och enkel att ha och göra med samtidigt som han är otroligt proffesionellt, ambitiös och skapar en väldigt bra trygghet för båda parter vid en bostadsaffär.

Tack för allt!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan rekommendera Sam starkt. Han är pålitlig, seriös, och en trygg mäklare.
    Har alltid koll på allt som rör ett bostadsköp, så som marknads värde, konkurenter mm.

fullföljer alltid bostads köp/ sälj, med all pappersarbete samt att kontrakt skrivningar sker lätt och smidigt.
    Vi har både köpt och sålt med Sam.

Finns de problem som uppstår löser alltid han det, och är alltid kontaktbar.

Man får de man betalar för och lite mer.
    Kan start rekommendera Sam för både köp och försäljning av bostad.
  • Johan S
    Johan S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag jämförde flera olika mäklarfirmor i Solnaområdet innan jag bestämde mig för Sam som jag tycker hade klart bäst referenser. Han sålde min lägenhet till priset jag ville ha, affären gick snabbt och smidigt och jag upplevde att både säljare och köpare var nöjda efteråt.
    Sam kände till väl till området runt lägenheten och kunde utnyttja denna erfarenhet i säljprocessen.
    Jag har stort förtroende för Sam.

Vill också rekommendera fotografen som han samarbetar med som gjorde ett strålande jobb och verkligen fick lägenheten att synas från sin bästa sida!

Nu efter att hela processen är över så är jag mycket nöjd med hans insats och jag vill ge honom mina varmaste rekommendationer!
  • Tomas  E
    Tomas E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi uppskattar verkligen jobbet Elisabeth la ner vid försäljningen av vår lägenhet i Solna i somras. Hon visade prov på stor professionalitet med ett trevligt bemötande och en hög ambitionsnivå. Elisabeths kundfokus är något som vi är övertygade om påverkade priset positivt. Vi rekommenderar gärna Elisabeth till framtida kunder!
  • Ebba G
    Ebba G skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anlitade Elisabeth för försäljning av min bostad. Detta var min första lägenhetsförsäljning, som dessutom skulle ske nu när marknaden tyvärr visat sig vara lite skakig. Det bästa med Elisabeth var att hon på ett jättebra sätt kunde vägleda mig genom hela processen. När skulle vi gå ut med den, när var det bra att vänta och så. Hon gav verkligen känslan av att hon inte bara ville sälja min lägenhet, utan hon månade om hur jag skulle få så bra betalt som möjligt! Vilket jag också fick! Så vill ni ha en mäklare som inte bara vill sälja din bostad utan alltid månar om att få ut högst pris borde ni anlita Elisabeth!
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi visste att vi skulle sälja vår lägenhet över ett år innan det var dags så vi hade ett ganska långvarigt samarbete med Sam. Från första mötet med värdering till genomfört tillträde har det varit en alltigenom positiv upplevelse att sälja med Sam som mäklare. Värderingen upplevdes som väl motiverad (även av banken som beviljade nästa lån med denna som underlag) , fotografen var superproffsig och tips mm inför visning smarta och välgenomtänkta. Vi fick till slut ett fantastiskt bra pris för lägenheten i en budgivning där väldigt många ville vara med. Vi rekommenderar verkligen Sam som mäklare.
  • Annika D
    Annika D skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Bra engagemang! Värt pengarna! Vi är mycket nöjda!

Solnatorg 13, 171 45 Solna