Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Solna
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Solnatorg 13, 171 45 Solna — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Solna/ Sundbyberg och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 291 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Stina S
    Stina S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt duktigt och professionell, mycket imponerad!
  • Ufuk
    Ufuk skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell, lyhörd och kommunikativ. Väldigt bra bemötande från början till slut genom hela försäljningen. Rekommenderar Patrik starkt!
  • Dyana S
    Dyana S skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är en helt fantastisk mäklare med glimten i ögat. Han kändes rätt från allra första början. Han förstod snabbt mina önskemål och slog alla mina förväntningar. Han var trygg och självsäker genom hela säljprocessen precis som det ska vara med en bostadsaffär.
    Kan inget mer än och önska honom all lycka i framtiden! Hoppas Yassin vill sälja min nästa bostad. :)
  • Angelica D D
    Angelica D D skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik, en ytterst trevlig, lyhörd ,hjälpsam, genuin pålitlig mäklare, som med största kraft levererar vad han lovar.
    Patrik uppfyller och försäkrar dig om glädjande slut resultat!

1000 tack Patrik!
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Elisabeth!
    Redan vid första besöket så märkte man att Elisabeth hade koll på läget. I vårt fall så blev det rätt avgörande, då vi hade ett par första-gångs-köpare som inte var så vana vid det svenska säljningsförfarandet. Hon var alltid tillgänglig och lotsa oss med säker hand genom en del kurvor med de nervösa köparna. Tillslut stod vi nöjda och glada på andra sidan, i en tid när marknaden precis höll på att svalna.

2017-01-11 Elisabeth S svarar Niclas W
    Tack snälla Niclas för din varma rekommendation!
  • Silvia R
    Silvia R skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nasim känns trygg och professionell och han lyckades verkligen överträffa våra förväntningar när vi sålde vår bostadsrätt. Han är mycket kompetent, engagerad och väldigt trevlig och lyssnar till kundens önskemål. Nasim jobbar hårt och ger snabb återkoppling genom hela processen och går alltid att nås.
  • Dennis
    Dennis skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    En utav de bättre mäklarna jag haft, professionell och alltid tillgänglig.
    Rekommenderas starkt!
  • Tao X
    Tao X skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit engagerad under hela processen, funnits tillgänglig, jobbat effektivt.
  • Lidija M
    Lidija M skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    väldigt otrevlig och inte alls någon service minded person. Fel yrkesval.
    2016-12-24 Alexander Y svarar Lidija M
    Hej Lidija!
    Jag är hemskt ledsen att du har fått det intrycket av mig.
    Jag är en person som verkligen brinner för mitt jobb och gör allt för mina kunder, köpare som säljare.
    Dock måste ha något brustit i vår kommunikation.
    Jag önskar er all lycka med er bostads letandet.
  • Anders P
    Anders P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit engagerad under hela processen, funnits tillgänglig, jobbat effektivt och presterat bra.
  • Kristin
    Kristin skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är en fantastiskt mäklare som satte höga förväntningar och presterade över de. Han höll mig uppdaterad under hela processen och fanns alltid tillgänglig för frågor även under kvällar och helger. Helt klart den bästa mäklaren i Solna och jag kommer rekommendera honom till vänner och bekanta och kontakta honom vid framtida bostadsaffärer. Rekommenderas varmt!
  • Nina L
    Nina L skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik hade från början en tydlig plan. Han har alltid varit tillgänglig och haft ett proffsigt bemötande. Vi är riktigt nöjda och kan därför varmt rekommendera honom!
  • Feride A
    Feride A skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är väldigt engagerad med positiv attityd. Han höll mig informerad om allt, varje steg! Rekommenderar starkt!
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett toppenjobb med att sälja min lägenhet - jag kan varmt rekommendera honom!
  • Siham
    Siham skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Till alla som funderar över valet av mäklarfirma, eller mer specifikt, mäklare...

Ni kan sluta fundera! Jag kan starkt rekommendera Nasim Havblom. Mycket trevlig, kunnig och professionell kille trots ung ålder. Ni kommer inte ångra er. Lycka till!
  • Fatine G
    Fatine G skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej,

Det hela började med att jag tillsammans med min man ringde in 5 olika mäklare för att jämföra dessa.
    Nasim var den yngsta av de alla och även den dyraste.
    Vi fick ett gott första intryck och gillade sättet han jobbade på, vilket var helt annorlunda från de andra mäklarna.
    Vi kände direkt att Nasim var hungrig, han var på oss på ett bra sätt, vilket visade hur han kommer vara mot spekulanter på vår lägenhet.

Slutligen fick vi ett pris som vi inte ens har drömt om, han slog rekord i området med hästlängder.
    Arvodet blev sexsiffrigt, men det var värt varenda krona.

Om ni vill ha en ung, hungrig mäklare som hela tiden återkopplar er som säljare så är Nasim ett självklart val.
    Tack för all hjälp!!
    /F & A
  • Amira
    Amira skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar starkt!
    Jag var helt klart vilsen i mitt tänk i och med att det var min första lägenhet och jag inte var så säker på vad man skulle hålla utkik efter. Fick den hjälpen jag behövde hela vägen tills vi hittade den lägenhet som jag nu kallar "Mitt hem"! Stort tack för ditt fina engagemang! Er kommer jag garanterat att rekommendera överallt
  • Saly A
    Saly A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej alla som läser detta!
    Nasim Havblom är en mäklare som jag rekommenderar varmt. Söker ni en person som är flexibel, full serviceriktad och har ett gott bemötande så är Nasim killen ni söker. Affären gick flitigt utan några problem, jag fick den lägenheten jag önskade mig och är väldigt tacksam för hans utstrålande jobb! Med glimten i ögat och ett leende på läpparna vinner han en plats i mitt och min sambos hjärtan.
    Tack så mycket för ditt grymma jobb Nasim!
  • Adam
    Adam skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej allesammans!

Jag vill börja med att rikta ett stort tack till Nasim! Tack för det professionella bemötandet jag fick av er när jag väl tog kontakt med er angående lägenheten. Tyvärr blev det inte en lägenheten denna gång. Med service, ödmjukhet samt flexibilitet kan jag med all säkerhet säga att jag kommer ta kontakt med Nasim för ett framtid köp av en lägenhet.

Men jag kan starkt rekommendera Nasim i framtiden, En ung man som är en ambitiös, målinriktad samt driven fastighetsmäklare som utför ett exemplarisk arbete när det gäller att informera kunden om hur läget till, detta får mig som kund att känna ett gott förtroende samt känna en trygghet som jag inte har upplevt sedan innan inom bostadsmarknaden! En kille som verkligen överträffade alla mina förväntningar!

Tack Nasim för allt, det uppskattas!

/Adam
  • Aliyah S
    Aliyah S skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Hej alla på Fastighetsbyrån i Solna,

Jag vill först och främst tacka Nasim för att ha utfört ett så bra jobb. Han var väldigt engagerad och ambitiös gällande försäljningen av vår lägenhet. Det var väldigt lätt att få tag på honom oavsett tid samt att han är väldigt organiserad och slutför sitt jobb på det bästa sätt man kan tänka sig. Då jag tidigare haft kontakt med flertal mäklare är jag mest nöjd med honom för att han är målinriktad och är väldigt professionell. Jag garanterar en bra försäljning av honom.
    Tack ännu en gång Nasim för det jobb du lade ner på vår lägenhet.

Med Vänliga Hälsningar
    En nöjd kund
  • Susanne
    Susanne skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är så OTROLIGT nöjda att vi valde Nasim som vår mäklare. Det finns många att välja mellan, men kunde inte ha hittat mer rätt! Han är otroligt ambitiös och professionell. Vi fick verkligen hjälp med allt under hela processen. Affären gick snabbt och smidigt och överträffade dessutom våra förväntningar. Vill man ha en mäklare med toppkvalité ska man vända sig till Nasim. Kan starkt rekommendera honom!
  • Robert R
    Robert R skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda med Nasim. Han har skött allting bra från första dagen. Jag har verkligen känt mig trygg med honom och har inte tvivlat på något under hela processen. Han är mycket ambitiös och satsar verkligen till 110 % på att få ett bra pris. Han lyckades överträffa våra förväntningar med råge. Han har varit lätttillgänglig hela tiden och det är något jag uppskattar mycket. Jag kan starkt rekommendera honom.
  • Shaian S
    Shaian S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och proffessionell mäklare, kan varmt rekommendera!
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid vänligt bemötande. Snabb och effektiv. Rekommenderas
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och professionell. Gjorde ett fantastiskt arbete i mina ögon; god information om processen, alltid tillgänglig för frågor och funderingar, god bedömning av marknadsvärdet och sist men inte minst möjliggjorde en god och snabb affär. Bara positivt, rekommenderas varmt!!!
  • Ramiro A
    Ramiro A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nasim skötte försäljningen av vår bostad och gjorde ett strålande jobb med detta. Han fanns alltid tillgänglig vid frågor och såg till att vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen.

Nasim är ung och hungrig! Om ni väljer honom kommer han att jobba hårt för att göra er nöjda med er försäljning!
  • Amelie B
    Amelie B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is a great broker! I would not hesitate to recommend him. Good listener and adviser, and fast if you want him to be!
  • Lin C
    Lin C skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet, jag är supernöjd på hans insats! Han är snabb, omtänksam, effektiv och professionell, tack vare honom gick försäljningen så smidigt och snabbt.
  • Erik L
    Erik L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och social. Aningen stressad att få ett avslut vid vårat köp. Till köpet och kontraktsskrivningen, tydlig och noggrann så det inte var några frågetecken efter genomgången.
  • Anders M
    Anders M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd. Jag förväntade mig ett högt pris, över vad alla andra mäklare hade värderat lägenheten till - och Sam slog dessa förväntningar.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag vill varmt rekommendera Alexander Yavar som din mäklare. Han jobbar stenhårt, är snabb, flexibel och har för min del sålt min bostad för ett pris som jag aldrig kunnat föreställa mig. He´s a keeper!
  • Ida T
    Ida T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid nåbar och sjukt bra service för mig som köpare!
  • Aynur A
    Aynur A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är en grym kille som är ärlig o trevlig.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mitt köp av lägenhet gick väldigt smidigt tack vare Patriks professionella arbete! Han var alltid tillgänglig, tillmötesgående och ordnade en snabb och enkel affär. Supernöjd!
  • Daniella N
    Daniella N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Extremt nöjd med Patriks insatser i mitt köp av Bostad. Alltid kontaktbar, professionell, en problemlösare och inte minst alltid ett leende på läpparna. Dessutom fick jag en av Råsundas finaste lägenheter!
  • Stina S
    Stina S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi var väldigt nöjda med Patrik. Han var noggrann men även effektiv - många tummmar upp!
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anlitade Elisabeth för försäljning av min bostadsrätt, som också var min första försäljning. Redan vid första mötet så var Elisabeth väldigt trevlig och visade sin professionalism. Hon var väldigt tydlig med allt från förberedelser till diskussioner om förväntat slutpris. Hon var alltid tillgänglig för frågor om man hade några och hela processen gick smidigt. Jag rekommenderar helt klart Elisabeth.
    Elisabeth S gillar detta
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag fick ett superbra bemötande och grym service av Patrik under hela processen.
    Tillmötesgående, effektiv, flexibel och proffsig är några ord jag skulle använda för att beskriva Patrik.
    Jag är en mycket nöjd kund som ger Patrik 5 av 5 i betyg!
  • Yigang  L
    Yigang L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin Lind är en duktig och professionell mäklare med passion och ambition. Jag kan använda mer postiva ord för honom! Han jobbar strukturerat och effektivt, jag hölls uppdaterad under hela processen.

Han är enlyhörd och trevlig som person. Önskar honom lycka till i framtiden!

Ett stort tack till Robin för det fina arbetet han gjorde!
    Robin L, Viktoria B gillar detta
  • Ravi S
    Ravi S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    ag kan inte beskriva nog min lycka och uppskattning av det stora arbetet Patrik gjorde att sälja min lägenhet i Solna. Han fick med mitt konto och inom bokstavligen några dagar, kunde han mobilisera alla sina kontakter och resurser och kunna göra det bästa för min lägenhet. Jag skulle inte tveka att ge 5-stjärniga referenser för det stora professionella arbete han gjorde och för en effektiv vändning.
  • m
    m skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell. Alltid tillgänglig och tydligt. Honom kan jag varmt rekommendera.
  • Karin L
    Karin L skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    En jättebra mäklare, som lyssnat på mig som säljare och haft en mycket hög serviceanda!
    /Karin
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell från första kontakt till avslut. Blev fantastiskt nöjd över priset min lägenhet såldes för. Alltid tillgänglig för frågor, snabb återkoppling. Jag rekommenderar Robin till fullo.
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har genom sina goda kunskaper hjälpt oss att hitta vårt drömboende. Alltid snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde vår lägenhet. Han överträffade alla mina förväntningar och satte dessutom ett rekord i området som lär stå sig ett tag.
    En killer som inte missar ett uppsatt mål!
  • Richard L
    Richard L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde ett mycket bra och gediget jobb i att hitta spekulanter, driva och slutföra vår bostadsförsäljning och vi kände oss trygga i hans omdöme. Med allt i backspegeln är vi mycket nöjda!
  • Ingbritt J
    Ingbritt J skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin Lind är en mycket duktig mäklare. Han kan sitt jobb. Han gör sina uppdrag till full belåtenhet. Han kan jag varmt, rekommendera med varmt hjärta.
  • Sened T
    Sened T skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra bemötande från första träffen på visningen. Hade kontinuerlig kontakt och Patrik löste problem som dök upp på vägen väldigt smidigt. Alltid tillgänglig, professionell och enkel och smidig att ha att göra med.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Bra och kunnig mäklare__________________________________________________________________________________________________
  • Anna E
    Anna E skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är en engagerad, lyhörd, snabb och effektiv mäklare. Jag har fått ett mycket bra bemötande. Målet vi satt har uppnåtts med råge. En mycket nöjd kund.😊

Solnatorg 13, 171 45 Solna