Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 877 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• 2020-04-04

Anna Erika J skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har både köpt och sålt bostad via William Afsan och kan varmt rekommendera honom. Trevlig, snabb, kunnig, tydlig och alltid tillgänglig. På 1 veckas tid hade vi både köpt och sålt via honom. Vi hade svårt att hitta en passande lägenhet och så hade han en på gång som passade oss perfekt. Väldigt snabb med att sedan ordna, fotografering, publicering och visning av vår lgt. Mycket mycket nöjda! Läs mer
  • Carl Christian Niklas Ö

2020-03-26

Carl Christian Niklas Ö skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt professionell och engagerad. Hjälpsam med alla delar i försäljningen, från första mötet, fotografering, visning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-24

Alina G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis har varit en utmärkt mäklare som är väldigt noggrann, mycket omtanke och har väldigt bra återkoppling och allting tillgänglig när man har frågor! Läs mer
  • 2020-03-21

Lisa H skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en bostadsrätt, en tvåa. Jag trodde nog det skulle bli lite svårt då bostadsmarknaden inte är helt enkel och en bra försäljning sällan är en självklarhet.
    Jag fick tips om Malik och från första mötet så visste jag direkt att jag gjort ett bra val, han ingav mycket hopp. Jag är evigt tacksam att jag valde honom.
    Han är en professionell, kompetent, Effektiv, lyhörd och mycket personlig mäklare som brinner för sitt arbete och människor. Han ingav tidigt förtroende som han sen höll hela resan. Jag kände mig trygg med hans unika sätt att arbeta vilket resulterade i toppresultat! Han lät mig hela tiden veta hur processen låg till, hur han tänkte, hans plan, jag fick vara med och påverka. Han var tydlig, rak och ärlig vilket jag uppskattade oerhört mycket, det hjälpte mig i många beslut. Han litade hela tiden på min och sin egen förmåga och på processen, peppade mycket. Han såg inte bara mig utan också köparen. Hans engagemang imponerade stort. Jag hoppades på att i alla fall få ut det jag hade givit för lgh och kanske något lite mer. Han toppade och presterade långt över mina förväntningar. Ska ni sälja bostad och vill skaffa er de bästa möjliga förutsättningar, bästa resultatet, då har ni er mäklare här! Stort TACK Malik! Bäst! Läs mer
  • 2020-03-14

Adisa C skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda över mäklarens sätt att utföra sitt arbete, stort engagemang och en välutförd försäljning.
    Kan varmt rekommendera Sam! Läs mer
  • 2020-03-14

Jon L skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en etta i Solna för att flytta till en större lägenhet. William gav direkt ett professionellt, kompetent och trevligt intryck och levererade också därefter. Hela affären, från uppdragsskrivning till slutförd försäljning, präglades av hans tydlighet, snabbhet och kunnighet. Hans bedömning av lägenhetens värde matchade det jag tillslut sålde för och hans arbetsinsats och engagemang i form av bla privatvisningar sträckte sig betydligt längre än vad jag kunde förvänta mig. Rekommenderar honom verkligen för alla som går i säljtankar! Läs mer
  • 2020-03-13

Björn A skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ställde upp med en individuell visning. Skjutsade mig till Arlanda efter kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-11

Beth C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trots stor konkurrens i området med många likvärdiga lägenheter till salu under samma tidsperiod som vår försäljning så kände vi oss väldigt trygga med Jennifer som fick lägenheten såld till ett bra pris! Otroligt nöjd med vår kommunikation under hela försäljningsprocessen, Jennifer är professionell och rekommenderas till 100% Läs mer
  • CHATRINE Å

2020-03-10

CHATRINE Å skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde en 3a med Nina på Evenemangsgatan. Försäljningen gick snabbt och smidigt! Nina har bra koll på området och dess spekulanter. Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar CHATRINE Å
    Tack att jag fick hjälpa er förmedla er bostad! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya!
  • 2020-03-10

Diana E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en extraordinär mäklare. Han är enormt kompetent. Han hjälper till helhjärtat kan besvara alla frågor och funderingar. Tack vare honom så kunde jag slappna av och låta han sköta hela försäljningen utan att ifrågasätta allt. Bästa mäklaren jag haft kommer garanterat ha honom vid alla mina försäljningar. Läs mer
  • 2020-03-06

Mats H skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde en trea.
    Jannis var tillmötesgående men också drivande och gav ett förtroendefull intryck. Vi hade satt ett ganska högt säljmål men kom i mål med Jannis hjälp. Läs mer
  • 2020-03-04

Fanny K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, lättillgänglig och ordnade en mycket snabb budgivning med ett bättre slutresultat än förväntat. Läs mer
  • 2020-03-02

Lwam A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer sålde min lgh i Solna. Hon är väldigt kompetent, effektiv, lyhörd och förtroendeingivande. Hon var genuin i sina metoder. Vi är otroligt nöjda med hennes arbete och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2020-02-28

ERIK P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Var härligt att få handledas av en person som faktiskt var ärlig efter att ha handskats med ett antal mäklare!
    Väldigt snabb på att återkoppla, och mycket trevlig att ha att göra med.
    Skulle definitivt rekommendera! 10/10 Toasters! Läs mer
  • 2020-02-27

Anita Margareta E skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Basit är trevlig driven och engagerad och ett bra kontaktnät.
    Mycket nöjda hitintills. Läs mer
  • 2020-02-24

Gun Marie S skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Råsunda.
    Vi har fått ett mycket bra bemötande och Malik/Fastighetsbyrån levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Moa R

2020-02-23

Moa R skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en 3a med Nina. Min bild av Nina är att hon är rak och ärlig, vilket var orsaken till att vi valde henne. Nina lyckades sälja innan hemnet och överträffade våra förväntningar.
    Jag rekommenderar Nina vid försäljning av bostad. Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar Moa R
    Tackar oerhört för din rekommendation och de fina orden du skrivit. Kul att vi lyckades slå rekord tillsammans!
  • 2020-02-22

KHADIJA A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig, trevlig, effektiv och hjälpsam. Tillgänglig under hela processen och besvarade alla mina frågor. Jag kände mig trygg i mitt bostadsköp och det hela gick smidigt till med Sam som mäklare. Läs mer
    2020-02-24 Sam E svarar KHADIJA A
    Hej Khadija

Tack för de vänliga orden.
    En ära att få hjälpa dig, tack för förtroendet.

• 2020-02-21

Johanna H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer sålde min lgh i Solna. Kan rekommendera henne då jag tyckte det gick väldigt smidigt genom hela processen med fotografering, visning , kontraktskrivning m.m. Väldigt rak vilket fick mig att känna mig trygg från dag 1. Läs mer
  • 2020-02-21

Göran J skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt en bostadsrätt på Huvudsta Strand i Solna. William är ödmjuk, mycket engagerad och effektiv. Ytterligare positiva egenskaper är att han är informativ och noggrann.
    William överträffade på alla plan mina förväntningar och jag kan starkt rekommendera honom i samband med fastighetsförsäljning. Läs mer

Marwan E skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är Sveriges näst bästa mäklaren! Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar Marwan E
    Tack Marwan för den fina rekommendationen! Ändå Sveriges näst bästa mäklare det är inte dåligt.

TOBIAS N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Sam för andra gången och vi blev återigen mycket nöjda.
    Lugn, proffsig och responsiv som syr ihop affären till allas belåtenhet. Läs mer
    2020-02-24 Sam E svarar TOBIAS N
    Hej Tobias

Tack för de fina orden.
    En ära att få hjälpa er för andra gången , stort tack för förtroendet.

Carl B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Dålig start på relationen blev bra till slut när jag köpte lägenhet i gamla Råsunda. Läs mer

BORA Ö skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är, till skillnad från många andra mäklare jag stött på, 'hands on' och driver köp -och säljprocessen framåt snabbt och smidigt. Jag upplever att vår kommunikation var mer personlig än formell vilket ledde till att vi kunde ha en helt öppen dialog som i sin tur ledde till en affär som kändes bra för oss och för säljarna. Läs mer
    2020-02-20 Sam E svarar BORA Ö
    Hej Bora

Stort tack för de fina orden.
    Ett previligium att hjälpa er och finna din :) drömbostad.
  • 2020-02-18

FELICIA E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi fick av Jennifer genom hela processen. Vi fick alltid snabb återkoppling och bra bemötande. Det kändes verkligen som hon la ner mycket tid för att göra oss så nöjda som möjligt och det är vi väldigt tacksamma för. Jag har redan rekommenderat Jennifer för vänner som är på jakt efter bostad och jag kommer absolut att ta kontakt med henne igen när det är dags för försäljning! :) Läs mer
  • 2020-02-18

ARNE E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra och effektiv mäklare - jag kan verkligen rekommendera henne!👍🏽 Läs mer
  • 2020-02-16

Mikael A skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en tre rum och kök på 93kvm.
    Vi blev bra bemötta av William som gick igenom med oss vad vi kunde förvänta oss för pris.
    William har ett bra kundregister och många intressenter innan visning.
    Snabb återkoppling mellan oss säljare och köpare.
    Väldigt nöjd med slutpriset.
    Jag varmt rekommenderar William som mäklare, själv kommer jag bara ha honom i framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-02-16

Jenny Caroline M skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Super bra mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-02-13

NINA M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Benjamin! Han gav verkligen det lilla extra som ledde till ett slutpris långt över förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-14 Benjamin A svarar NINA M
    Hej,

Har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning Nina,

Allt gott
    Benjamin
  • 2020-02-13

Marko Amar M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    ............................................. Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar Marko Amar M
    Tack för rekommendationen! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad!
  • 2020-02-11

Agil S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde lägenhet i Solna. Nina har varit tillgänglig hela tiden och svarat på mina frågor när det varit oklarheter.
    Bra på att kunna hjälpa till vid diverse ärenden som dyker upp. Trevlig och skicklig att hantera oväntade situationer. Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar Agil S
    Tack så mycket Agil! Uppskattar de fina orden.
  • 2020-02-07

Malin W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är väldigt trevlig och gav oss mycket förtroende med vår försäljning av lägenheten- kunskap om försäljning och området. Hjälpsam, lättsam och genuin kring affären. Tack Robin!! Läs mer
  • 2020-02-06

David L skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt en 2a om 48kvm i Solna. Basit är ambitiös i sitt arbete och mån om att affären ska bli så bra som möjligt. Han var tydlig i vilka förväntningar vi borde ha, och lyckades i slutändan överträffa dem. Snabb affär och vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-02-02

Linn P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Det var viktigt för oss, att ha en mäklare som var tillgänglig och det har Robin hela tiden varit.
    Han har hela tiden funnits där och varit snabb i sin återkoppling när det dykt upp frågor hos oss
    Kan bara ge Robin högsta betyg, han har skött försäljningen på bästa sätt! Läs mer
  • 2020-02-01

August G skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi valde Robin efter ha träffat fyra olika trötta mäklare från olika mäklarbyrår i Solna området. Vi valde Robin för han var aktiv och på! Han sålde vår 2a på 46m2. Robin är Trevlig och lyhörd som är duktig på kommunicera och jobba in det där extra budet trotts vikande marknad när allt ser hopplöst ut!
    Vi kan verkligen rekommendera Robin vom ni planerar försäljning .
    Med vänlig hälsning, Augusti G Läs mer
  • 2020-01-31

NATHALIE P skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell, flexibel, snabb, tillförlitlig. Rekommenderar varmt. Upplever att mäklare ofta behandlar köpare och säljare väldigt olika. Och att man som köpare, kan känna sig åsidosatt. Benjamin var verkligen motsatsen till det. Köpet kändes tryggt och transparant rakt igenom.

Är så pass nöjd att jag ett år senare hörde av mig på en bekants vägnar. Tack! Läs mer
  • 2020-01-27

James A skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en proffessionell och kommunikativ mäklare, rekommenderar hans tjänster! Läs mer
  • 2020-01-24

Arian B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    we sold our apartment through him. He was very persistent and thorough and was following up everyday. Very satisfied with working with him. Läs mer
  • HENRIK E

2020-01-21

HENRIK E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin var alltid snabb och tydlig i sitt bemötande. Han träffade även det pris som han utlovat, vilket uppskattades. Läs mer
  • 2020-01-19

Sofia Å skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt min bostadsrätt. Väldigt driven! Läs mer
  • 2020-01-18

Berzan K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är kunnig ärligt kunde svara alla frågor.
    Jag skulle rekommendera honom till alla mina bekanter. Läs mer
  • 2020-01-17

Anne B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd med att Tony sålt vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • SIMA T

2020-01-17

SIMA T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin hjälpte mig att lätt komma överens med säljare och allt funkade smidigt utan att jag behöva oroa mig! Läs mer
  • 2020-01-07

Asmus P skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tony hjälpte oss igen att sälja en bostadsrätt. Han är, som tidigare, extremt kunnig och professionellt, en bra rådgivare som kan marknaden och samtliga "små" detaljer som är viktiga för att få till en bra affär och tajming. Tony och Nina har ansträngd sig denna gång ut över det vanliga för att hitta en passande köpare och lyckats med det, trots att marknaden är svårt just nu. Sammanfattningsvis: Vill du ha en erfaren och engagerad mäklare och slippa alla småkrångel med mindre erfarna mäklare, så rekommenderar jag Tony och hans team som Tony "coachar"! Läs mer
  • Malin C

2020-01-01

Malin C skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenhet i Råsunda. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-29

Mattias L skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    William sålde vår lägenhet i Solna. Han var trevlig, tydlig och tillgänglig under hela försäljningen. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-12-26

Per W skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig kunnig service inriktad Läs mer
  • 2019-12-23

Alexander S skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en lägenhet och blev bemött jättebra, man märkte att alla gillade William. William levde upp till alla mina förväntningar och lite till, så en guldstjärna till dig! Läs mer
  • 2019-12-23

Carlos Aldada M skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    I am really pleased with Malik´s work to sell my apartment. He has been very responsive to all my concerns, active and clear throughout the whole selling process. From the first moment you can feel he is passionate about his work and a relentless good professional in the way how he treated me as well as the potential buyers. I can totally recommend him for your future selling. Läs mer
  • 2019-12-13

Anders W skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en lägenhet. Vi blev bra bemötta av William. Det kändes trygg hela processen. Vi fick alltid svar på de frågor vi hade, och han förklarade hur händelseförloppet fortlöpte hela tiden. Vi är supernöjda! Läs mer

Råsundavägen 131, 169 50 Solna