Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är tio mäklare utspridda i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 513 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Erik N
    Erik N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial räddade mig ur en katastrof med en annan mäklare. Tog tag i allt och kändes tryggt hela vägen! Rekomenderas stark!
  • Helens M
    Helens M skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en mycket professonell mäklare verkligen.Han vet vad han gör. Honom kan man lita på och jag har erfarenhet av mäklare som man INTE kan lita på.Jag rekommenderar honom varmast!
  • Jemal
    Jemal skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    trevlig och seriös hjälpsam ärlig med god kunskap.
    jag kände mig trygg och lugn i denna affär.
    och mycket nöjd.rekommendera varmt.
    en professionell mäklare med flaggan i topp
    stort tack för hjälpen
  • Fabio
    Fabio skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professional, honest, always available. Great broker!
  • Matts B
    Matts B skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En mäklare i toppklass , rekomenderas varmt.
  • Rawa N
    Rawa N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Stort tack till Danial som fick mig att uppleva att allt gick snabbt och smidigt i mitt köp!
  • Marlene M
    Marlene M skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket gott bemötande, trovärdig och flexibel.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och seriös mäklare som verkligen ansträngde sig för att svara på alla frågor och göra affären till den allra bästa möjliga för oss. Påläst, kompetent, trevlig och med god kunskap om området, vilket vi älskade.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag och min familj tycker att Yassin gjorde ett fenomenalt jobb i denna affär. Vi är mycket nöjda över hur han skötte allt under hela processen. Han var villig att hjälpa och ställa upp, han var alltid tillgänglig ifall vi hade några frågor. Han var ärlig och han var inte "för på", som vissa mäklare kan vara. Det gjorde att vi kände oss trygga med han som mäklare och vi kunde ta våra beslut i lugn och ro utan att känna press från mäklaren.
  • Jane N
    Jane N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, proffsig,effektiv.Man känner sig trygg att överlåta försäljning till henne.Det märks att hon gillar vad hon gör.Kan varmt rekommendera henne.
  • Krishnamurthy K
    Krishnamurthy K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Victor - the first time we met, we closed the deal. Sometimes, as they say, things just fall in place. The very moment we met and the apartment we saw and how he was quick to grasp the interest I had, was exemplary. He greatly reflects an excellent service personnel in an Industry which is one of the tougher profession in the world. Even when we ran into some unforeseen problems, he took it upon himself to resolve the issue from end to end. I can only honestly state this here: in future if i have to look for an excellent professional, then i would be the first to recruit him or recommend him. Having said that, Victor and your esteemed organisation have been excellent. Cheers, Krishnamurthy Kari
  • Sijohn M
    Sijohn M skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Experience was all good. I felt that they were in a hurry to close the deal giving very little time for a buyer to think and act.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra och professionellt bemötande. Vi nådde dock inte riktigt upp till de uppsatta målen vilket drar ner betyget något.
  • Robin  L
    Robin L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter att ha försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare valda jag att byta till Danial. Han skötte försäljningen mycket bra och var mycket hängiven och tillgänglig vid alla tillfällen. Det jag uppskattade med Danial, var att han var en bra rådgivare till mig som säljare, för att vi skulle lyckas med försäljningen på bästa sätt. Danial är en av de bästa mäklarna i Stockholm enligt mig.
  • Dan G
    Dan G skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är professionell, driven och flexibel. Han har kunnat träffas med kort varsel och haft bra svar på alla mina frågor.
  • Robin L
    Robin L skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket professionell, lyhörd och mån om säljarens bästa.

Varma rekomendationer
  • Christofer N
    Christofer N skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket proffsig och bra, kan varmt rekomendera! Ger en mycket förtroendeingivande intryck som han lever upp till.
  • Eva G
    Eva G skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi träffade honom endast vid påskrivning av lgh...han var supermysig
  • Prashant P
    Prashant P skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Excellent support and communication. Victor ensured each element clarified and also has very friendly way of managing customers. I definitely recommend Victor for great customer support
  • Gunnar U
    Gunnar U skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    gott och vänligt bemötande med snabba besked
  • Sarah Y
    Sarah Y skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial hade professionell och trevligt bemötande. han hjälpte mig hela vägen och gjorde min första bostadsköp möjlig. Danial kunde stanna länge på kontoret när alla andra har gått hem för dagen. Han svarade omgående på telefon, mejl och sms, gjorde verkligen sitt bästa med allt och visade säljglädje. Jag rekommenderar Danial varmt. Han passar perfekt som en mäklare!
  • Liza D
    Liza D skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda med Alexander. Han fångade upp vårt intresse på en tidigare visning av en annan lägenhet och var mycket lyhörd för våra önskemål. Jag är mycket nöjd. Alexander har varit kommunikativ och hållit mig uppdaterad med vad som händer, och snabbt svarat på mina frågor. Allt gick smidigt och förenklade hela grejen åt en! Noggrann och trevlig kille! Jag känner ett starkt förtroende för Alexander och rekommenderar honom verkligen till andra som har funderingar att sälja sin bostad.
    Det blir inte bättre än så här!
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Oerhört engagerad, tillgänglig och noggrann. Är mycket nöjd med Robin som mäklare!
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alexander har överträffat alla förväntningar från första kontakt. Med lyhördhet, stort intresset och kunskap har han hjälpt oss med inte bara försäljning, utan även köp av lägenhet. Proaktiv och genuint intresserad utan att överdriva försäljningspriser eller marknadsintresse. Han gav en realistisk bild av nutidsläget och var även tillgänglig för alla möjliga frågor.

Vi rekommenderar Alexander starkt och kommer att kontakta honom igen vid framtida affärer. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare.
  • Mona S
    Mona S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han var inte vår mäklare så varför ska vi som köpare betygsätta honom?!
  • Mona N
    Mona N skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd med min bostadsaffär som gick snabbt och smidigt.
  • Erol K
    Erol K skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trevlig, ödmjuk mäklare som är duktig på att lyssna på kunden.

Gör allt för att göra sin kund nöjd och är lyhörd för förslag
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppen bra bemötande seriös och kunnig! Från första möte till slutförande av äffären.
    Armégatan 36D
  • karin S
    karin S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter en besvikelse med en annan mäklare så valde jag att inleda ett samarbete och sälja min lägenhet med Alexander. Skillnaden har varit som natt och dag! Samtidigt som kommunikationen har varit utomordentligt bra, så har han lyckats sälja till ett pris som alla parter varit mycket nöjda med. När det var dags att sälja min andra lägenhet så tvekade jag inte en sekund på att höra av mig till Alexander ännu en gång. Marknaden där denna försäljning skedde har varit ostabil på sista tiden, och andra lägenheter har gått för relativt låga priser. Detta hindrade dock inte Alexander från att återigen kliva in och leverara ett utomordentligt resultat. Vad som imponerar mig som mest är det faktum att Alexander inte nöjer sig med att sälja till ett pris där han vet att din gräns som säljare går, utan istället arbetar hårt för att få till ett pris som du verkligen är nöjd med! Jag rekommenderar med andra ord alla i Solna att sammarbeta med Alexander vid försäljning/köp.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är väldigt nöjda med valet av Alexander som våran mäklare när vi skulle sälja våran lägenhet. Trevlig, professionell och väldigt mån om att man är delaktig i processen. Professionell attityd från första mötet till avslut. Väldigt snabb att svara på mail och i telefon. Rekommenderas varmt!
  • Anette S
    Anette S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Oengagerad, ända från visning till avslutad affär. Kände mig inte som en kund som skulle bli nöjd. Han ville bara få klart affären så fort som möjligt.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande och proffsigt arbete under bostadsresan
  • Micke Z
    Micke Z skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ja, vad ska man säga , Danial skötte sig oerhört bra. Kunnig lyhörd driven . Kan starkt rekommendera Danial ...
  • Olof S
    Olof S skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Victor Öfverberg. Efter att ha träffat ett antal mäklare fick vi förtroende för Victor direkt. Victor är professionell, hårt arbetande, kunnig och informativ i alla delar av processen med ett otroligt driv och engagemang och väldigt trevlig som person. Allt ifrån första möte och fotografering till hantering av spekulanter, budgivning och slutligen en mycket lyckad affär!
  • MD
    MD skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare med positiv och handlingskraftig inställning! En mäklare med ett stort engagemang under hela försäljningsprocessen.
    Stort tack Danial för ditt fantastiska arbete, bra service, trevligt bemötande, fantastisk tillgänglighet och kommunikation.
    Du är definitivt en duktig mäklare som jag rekommenderar varmt. Lycka till!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Danial som mäklare. Det har varit ett rent nöje att få lära känna honom och samarbeta med honom. Hans styrkor ligger i att han är ödmjuk, flexibel, alltid tillgänglig och det är tydligt att han verkligen brinner för sitt arbete. Danial gör det där lilla extra för att du ska uppnå en kanonresultat. Danial är i övrigt en mycket sympatisk och positiv person. Jag rekommenderar Danial till alla som planerar att sälja sin bostad. Jag kan garantera att han inte kommer göra dig besviken!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Riktigt duktig mäklare. Robin är ambitiös och driven. Väldigt mån om att du som kund ska bli nöjd!
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Sluta skicka marknadsudersökningar till mig
  • Karin N
    Karin N skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, alltid tillgänglig för frågor mm.
    För övrigt trevlig och positiv.
  • Annika H
    Annika H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag hade en bra upplevelse. Bra kontakt och lätt att nå vid frågor. Verkade kunnig på objektet och tog sig tid för frågor.
  • Björn F
    Björn F skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sakligt bemötande, har följt upp och återkommit med besked.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Elisabeth var väldigt kompetent och arbetade för mitt bästa även när det innebar merarbete för henne och utan att hon tjänade något extra på det.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Ari C
    Ari C skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    När vi skulle sälja så var valet av Elisabeth en självklarhet för oss.
    Elisabeth har stor kännedom om Solna och är väldigt kunnig på området.

Under hela processen har hon varit enkel, tydlig och informationsrik! Precis det som behövs!

Vi är oerhört nöjda med henne som mäklare och ännu mer nöjd med försäljningen!

Tusen tack för allt:)

Ari Chian
  • Thea D
    Thea D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, korrekt , toppen, han ingav förtroende och mötte oss på allra nästa sätt
  • Abdu S
    Abdu S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    hej!

Jag tycker att Daniel G är mycket trevligt och kunnig med sin sak .

Fick väldigt bra bemötande och lever upp nästan min förväntningar (man vill mer).

Jag väl gärna avsluta genom och säga bara positivt om Daniel.

Abdu
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tillmötesgående, hjälpte oss trots att vi inte kunde närvara vid visningen.
    Tillgänglig och smidig.
  • Kenneth.eriksson@karvik.ax E
    Kenneth.eriksson@karvik.ax E skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, snabb service, utförlig beskrivning och dokumentation
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi blev väl informerade och bemötta av RL.
  • Zandra N
    Zandra N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har ingen direkt åsikt om honom då jag hade mer att göra med Robin Lindström och hittills har det fungerat bra.
  • Mehdi H
    Mehdi H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    En väldig pålitlig herre som kan sitt arbete, han förklarar allt på bästa sätt tills klienten har uppfattat.
    Man känner sig trygg när man sitter och diskuterar med honom.

Råsundavägen 131, 169 50 Solna