Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är tio mäklare utspridda i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 480 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Olof S
    Olof S skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Victor Öfverberg. Efter att ha träffat ett antal mäklare fick vi förtroende för Victor direkt. Victor är professionell, hårt arbetande, kunnig och informativ i alla delar av processen med ett otroligt driv och engagemang och väldigt trevlig som person. Allt ifrån första möte och fotografering till hantering av spekulanter, budgivning och slutligen en mycket lyckad affär!
  • MD
    MD skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare med positiv och handlingskraftig inställning! En mäklare med ett stort engagemang under hela försäljningsprocessen.
    Stort tack Danial för ditt fantastiska arbete, bra service, trevligt bemötande, fantastisk tillgänglighet och kommunikation.
    Du är definitivt en duktig mäklare som jag rekommenderar varmt. Lycka till!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Danial som mäklare. Det har varit ett rent nöje att få lära känna honom och samarbeta med honom. Hans styrkor ligger i att han är ödmjuk, flexibel, alltid tillgänglig och det är tydligt att han verkligen brinner för sitt arbete. Danial gör det där lilla extra för att du ska uppnå en kanonresultat. Danial är i övrigt en mycket sympatisk och positiv person. Jag rekommenderar Danial till alla som planerar att sälja sin bostad. Jag kan garantera att han inte kommer göra dig besviken!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Riktigt duktig mäklare. Robin är ambitiös och driven. Väldigt mån om att du som kund ska bli nöjd!
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Sluta skicka marknadsudersökningar till mig
  • Karin N
    Karin N skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, alltid tillgänglig för frågor mm.
    För övrigt trevlig och positiv.
  • Annika H
    Annika H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag hade en bra upplevelse. Bra kontakt och lätt att nå vid frågor. Verkade kunnig på objektet och tog sig tid för frågor.
  • Björn F
    Björn F skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sakligt bemötande, har följt upp och återkommit med besked.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Elisabeth var väldigt kompetent och arbetade för mitt bästa även när det innebar merarbete för henne och utan att hon tjänade något extra på det.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Ari C
    Ari C skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    När vi skulle sälja så var valet av Elisabeth en självklarhet för oss.
    Elisabeth har stor kännedom om Solna och är väldigt kunnig på området.

Under hela processen har hon varit enkel, tydlig och informationsrik! Precis det som behövs!

Vi är oerhört nöjda med henne som mäklare och ännu mer nöjd med försäljningen!

Tusen tack för allt:)

Ari Chian
  • Thea D
    Thea D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, korrekt , toppen, han ingav förtroende och mötte oss på allra nästa sätt
  • Abdu S
    Abdu S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    hej!

Jag tycker att Daniel G är mycket trevligt och kunnig med sin sak .

Fick väldigt bra bemötande och lever upp nästan min förväntningar (man vill mer).

Jag väl gärna avsluta genom och säga bara positivt om Daniel.

Abdu
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tillmötesgående, hjälpte oss trots att vi inte kunde närvara vid visningen.
    Tillgänglig och smidig.
  • Kenneth.eriksson@karvik.ax E
    Kenneth.eriksson@karvik.ax E skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, snabb service, utförlig beskrivning och dokumentation
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi blev väl informerade och bemötta av RL.
  • Zandra N
    Zandra N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har ingen direkt åsikt om honom då jag hade mer att göra med Robin Lindström och hittills har det fungerat bra.
  • Mehdi H
    Mehdi H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    En väldig pålitlig herre som kan sitt arbete, han förklarar allt på bästa sätt tills klienten har uppfattat.
    Man känner sig trygg när man sitter och diskuterar med honom.
  • Hossein W
    Hossein W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var väldigt professionell och skötte allt galant från fotografering till kontraktsskrivningen. Rekommenderas varmt. Vill man ha en lyckad försäljning skall man ta kontakt med Sam.
  • Annica A
    Annica A skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han var proffesionell och duktig och målmedveten!
  • James E
    James E skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alexander är noggrann, han tar sin tid att förstår läget och har koll på allt
  • Cg.halldin@gmail.com H
    Cg.halldin@gmail.com H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial var trevlig och lättåtkomlig!! Gjorde det som man förväntar sig av en mäklare!
  • Heba K
    Heba K skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Positiv utstrålning, otroligt självsäker och lugn var egenskaper hos Alexander som gjorde att vi valde just honom som mäklare. En mycket proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell. Lätt att få tag på. Kunnig på det mesta. Kunde ha varit lite bättre på att svara på frågor om fastigheten som vilka som byggde den etc men, överlag fick ett bra bemötande
  • Saeideh S
    Saeideh S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är trevlig , kompetent och väldig tydlig , vilket var mycket uppskattat och jag värdesätter ärligheten till väldigt stort .
    Kommer definitivt att rekommendera honom vidare .
    Hälsningar Saeideh Solimani
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid ett trevligt bemötande och hjälpsam hela vägen.
  • Praveen V
    Praveen V skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Quite a good experience, It was quite smooth and quick!
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik hjälpte oss på ett mycket bra sätt då vi sålda vår bostad när tidigare mäklare misslyckats. Han är positiv, målmedveten och väldigt serviceminded.
  • Ezo K
    Ezo K skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag upplevde Alexander som en riktig jägare, bestämd, självsäker och med stort tålamod inför hela processen till han uppnått målet att sälja vår bostad så dyrt som möjligt. Tack för all hjälp!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag valde Elisabeth eftersom hon var den mäklare som kunde ge mest detaljer angående försäljningsförloppet och statistik för Solna. Ingen av övriga mäklare kunde ge denna informationen. I mitt fall blev tiden till försäljning förskjuten, men Elisabeth följde upp status under hela denna period. Hantering av nycklar, kontakt och hjälp med styling sköttes exemplariskt.
    Jag hoppas hon byter till mitt nuvarande område innan jag säljer nuvarande bostad :)
    2017-06-02 Elisabeth S svarar Fredrik H
    Vilken underbar läsning Fredrik! Tack snälla! Önskar dig en underbar helg så hoppas jag vi ses i framtiden igen! All lycka till dig!
  • Lof.marcus@gmail.com L
    Lof.marcus@gmail.com L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    På tårna och levererade snabbt samt hade bra svar på våra frågor. Sedan blev vi som köpare väldigt nöjda med affären.
  • Erika F
    Erika F skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionellt bemötande, relativt snabb återkoppling. Vänliga mäklare, som kändes genuina och hjälpsamma.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Extremt dålig på att höra av sig. Svarar ej på mail, sms eller samtal. Höll oss inte alls uppdaterade om vad som händer. Håller ej vad han lovar. Extremt missnöjd, skulle inte rekommendera Sam. Inget som helst servicetänk. Väldigt slarvigt arbete. Prospektet kändes kopierat från andra objekt och trots av vi påpekade vad vi ville ha ändrat gjordes inte detta.
  • Matz M
    Matz M skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Robin för att sälja vår lägenhet i Solna och är väldigt nöjda med det valet. Robin var engagerad och proffsig och alltid nåbar vilket var väldigt uppskattat. Vi kan starkt rekomendera Robin.
  • Yumei W
    Yumei W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en duktig och professionell mäklare som hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag är väldigt nöjd med tjänsten och resultatet, så jag rekommenderar Sam till er.
  • Martin  A
    Martin A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket duktig och kompetent mäklare! Rekommenderas varmt!
  • Maria
    Maria skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en fantastisk mäklare med bra driv. Han har varit proffesionell, engagerad och väldigt lyhörd genom hela säljprocessen. Rekommenderar honom varmt.
  • Märta A
    Märta A skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag och min man anlitade Robin när vi sålde vår lägenhet i Solna. Vi upplever honom som personlig, påläst och med båda fötterna på jorden. Robin visade stort engagemang och det kändes verkligen att han vill göra ett bra jobb. Vi är supernöjda med det jobb Robin gjorde från start till mål och kommer definitivt rekommendera honom till våra vänner och bekanta.
  • Micke
    Micke skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Robin Lind vid en försäljning. Allt gick snabbt, enkelt och smidigt. Robin är engagerad och vill göra ett bra jobb. Han anstränger sig verkligen! Jag är supernöjd!
  • Linda N
    Linda N skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Robin för att sälja vår lägenhet i Järvastaden och vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Vi är fantastiskt nöjda med Robins bemötande och prestation! Robin är otroligt kunnig och väldigt lyhörd gentemot oss som säljare och vad som var viktigt för oss. Robin hade tät kontakt med oss genom hela processen och vi kände oss alltid delaktiga och väl informerade. Vi kan varmt rekommendera Robin och skulle anlita honom på studs igen! // Linda och Tommy
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt två lägenheter via Robin och han har vid båda tillfällena levererat på allra högsta nivå. Noggrann och ordentlig tillsammans med ett väldigt driv känns som en perfekt kombination för en mäklare. Jag är otroligt nöjd och kan varmt rekommendera Robin till andra som går i säljtankar!
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är supernöjda med vår försäljning! Vi rekommenderar verkligen Elisabeth :)
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam hjälpte mig att sälja min 4:a i arenastaden och han gjorde ett toppen jobb. Jag är jättenöjd med resultatet och jag kan starkt rekommendera Sam till er som går i säljtankar och letar en kunnig, professionell och hängiven mäklare. Sam är alltid tillgänglig på mail eller telefon och svarar han inte när du ringer så ringer han alltid upp.
  • Otto N
    Otto N skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Redan vid första mötet med Robin så visste jag att de var killen som skulle anlita för att sälja min lägenhet i Solna.
    Genuin kille, stort driv och väldigt trevlig.
    Självklart så resulterade de till att han sålde min lägenhet till exakt vad jag önskade.
    Super nöjd med hans jobb!
    2017-05-15 Robin L svarar Otto N
    Detsamma Otto! Detta var teamwork - Vi gjorde det tillsammans. Hoppas du kommer att trivas i Skåne! :)
  • DAVID S
    DAVID S skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har haft kontakt med Robin när han jobbade uppe i Umeå. Han hjälpte mig med de frågor jag hade kring fastighetsförsäljning och vad man bör tänka på. Mycket ödmjuk i sitt sätt och han hjälpte mig trots jag bara hade några frågor. Rekommenderar honom då jag tycker han är genuin och känns ärlig.

/ Davve i Umeå
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial gjorde ett väldigt bra jobb med att få ett så högt pris som möjligt för oss.
    Men även allt runt omkring våran försäljning, han ställde verkligen upp och gjorde allt som behövdes för att det skulle kännas 100% bra på ett professionellt sätt.
    Jag skulle gärna låta Danial sköta försäljningen nästa gång det är dags igen.
  • Marc M
    Marc M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lätt att ha att göra med och tillgänglig när man behöver honom.
    Han är principfast när det kommer till att inte arbeta på lördagar då han har hand om sina barn, det tycker jag om.
  • Yang Y
    Yang Y skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderas! Trevlig, professionell och kunnig.
  • Daniel
    Daniel skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anlitade Robin Lindström för att sälja min lägenhet. Processen kändes väldigt trygg och Robin uppdaterade mig flera gånger i veckan. Jag kommer låta Robin sälja min nuvarande lägenhet den dagen det är dags att sälja den. Kan varmt rekommendera honom.
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik var en mycket engagerad, proffsig och trevlig mäklare. Smidig och serviceinriktad.
    Kan rekommendera honom starkt!
  • Asmir K
    Asmir K skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Robins försäljning av min bostad. Väldigt duktig och påläst, kom förberedd och gav svar på de frågor som uppstod. När det kom till allt pappersarbete så var han väldigt noggrann och hade koll på läget. Överlag den bästa mäklaren jag haft att göra med.

Jag rekommenderar Robin till alla som letar efter den mäklare som gör det lilla extra och som har engagemanget och även hjärtat på rätt ställe! Toppenbra!

Råsundavägen 131, 169 50 Solna