Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 1345 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-14
    Vi blev väl bemötta och mäklaren hade ändast några få visningar innan vår lgh blev såld.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-14
    Hela köpet gick fort och smidigt.
    Jennifer var professionell och gjorde ett bra jobb som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-14
    Han är jätteduktig och proffsig!
    Han har varit hjälpsam under hela processen och rekommenderar honom starkt =)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-12
    Personlig hjälp som stödjer köpesprocessen
    2021-06-11
    Jannis är mycket professionell, kunnig och lyhörd. Arbetar snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda med hans service och rekommenderar honom varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-11
    Malik är en väldigt aktiv och energisk mäklare som har ett trevligt och bra bemötande.
    Jag kan starkt rekommendera honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-11
    Bra bemötande och bra information. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Det enda som avvek från det var att den första som köpte vår lägenhet inte blev godkänd av föreningen pga avsaknad av bolånelöfte/inkomst och detta hade varit bra att kolla upp ordentligt tidigare i processen. Vi fick dock snabbt igång processen igen och fick den såld. Så överlag är vi nöjda och har fått ett bra bemötande från vår mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-11
    Han är bra på att sälja och se på affären ur både säljarens och köparens perspektiv
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-10
    It was very warmth welcome and good experience throughout. Sam helped us understand many things which we aren’t aware of during the process. He was very helpful and we felt happy with his guidance and advise.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Skytteholm
    2021-06-10
    Fantastiskt trevlig, kunnig och tillmötesgående.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Great experience! Highly recommended
    2021-06-10
    Jag var mycket nöjd med Jannis
    Klar tydlig med allt och engagerad

Mvh Eva
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-10
    William is fast, prompt and an expert at his work.
    2021-06-09
    Va väldigt nöjd med bemötanden och hjälpsamhet under köpprocessen.
    2021-06-09
    I bought an apartment and everything went well 😊
  • Nusrat M
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-09
    Jag har tidigare köpt en bostad av William och blev väl bemött den gången. Det fanns därför ingen tvekan kring att anlita William när det var dags för att sälja bostaden som jag tidigare hade köpt av honom.

William är väldigt lyhörd, serviceminded och var med i hela processen från förberedelse till kontraktsskrivning.

Önskar man en professionell mäklare som är engagerad och som verkligen bryr sig om att just du ska få en lyckad bostadsaffär, så är William den absolut bästa därute. Han är på en helt annan nivå.
    2021-06-08
    Hej !
    En duktig mäklare med många fina sidor ..
    Jag tyckte om honom pga hans skicklighet och erfarenhet
    Med vänlig hälsning,
    Najat Dadoun Gustafsson
    2021-06-08
    Mycket skicklig och trevlig mäklare.
    2021-06-07
    Proffsig och trygg! Svarar alltid snabbt på alla möjliga funderingar och har stenkoll på hur köpare och säljare tänker så att han kan leverera en smidig och smärtfri affär.
    2021-06-07
    Väldigt fint och proffigt bemätande! Engagerad och avslappnad samtidigt!

Stark rekommenderad!
    2021-06-07
    Vi köpte lägenhet för första gången, fick bra bemötande, kändes engagerad och hjälpte oss igenom hela processen.
    2021-06-07
    Vi har sålt vår lgh 85 m2 på 5:e vån.
    Försäljningen började den 2 juni och avslutades den 4 juni med kontraktsskrivning.
    Vi hade ett bud på 6100000 men mäklaren vill vänta för ett bättre bud.
    Vi är helt nöjda med försäljningen.
    2021-06-06
    I highly recommend Jennifer, IMO she is the best. We just had a very nice experience with her in the selling of our apartments and we are very happy to have chosen her as our broker, I would do that ten times in row if I needed to. She listened to our goals and went for it, very professionally and with a very nice and friedly interaction. She is experienced, gives good and honest advices and knows what she does, going to the relevant points. She reached in full our goals to the maximum level and in a short time. Thank you, Jennifer!
    2021-06-04
    Mycket professionell och kompetent service - extremt nöjd och överträffade mina förväntningar. Jag skulle rekommendera Sam till alla som behöver en fastighetsmäklare
    2021-06-04
    Sam Edvinsson satte rekord i vårat område.
    Sam är helt enkelt bäst!🏅👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-03
    Snabb och effektiv med personligt bemötande.
    • Västra Skogen
    2021-06-03
    Vi kan verkligen rekommendera William. Han är kunnig, trevlig och alltid tillgänglig.
    2021-06-03
    From finding to signing we needed only four days to buy our new nest i Stockholm, Solna kommun - thanks Viktor! Professional and sensible at the same time with all our needs. Highly recommend!
    2021-06-01
    Sålt en bostadsrätt i Bergshamra, Solna. Toppbetyg. Föredömlig vad gäller engagemang och återkoppling. Lyhörd och väldigt mån om mig som kund. Överträffade min förväntningar på alla punkter.
    2021-06-01
    Viktor hjälpte oss att sälja en bostadsrätt I Järvastaden och vi är super nöjda med den service och stöd vi fick.

Han har visat att han har bra kunskap om området och grepp om kunder med intresse för området. Viktor har i all kontakt med oss visat en hög nivå av service och vart väldigt trevlig och enkel att ha att göra med.
  • skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-31
    I really enjoyed working with Benjamin. Best example of patience, professionalizm and readiness to go an extra mile to help a customer. Strongly recommended!
    2021-05-27
    Imponerande smidig lägenhet köpet.
    Jennifer gör köpet trygg och säker.
    2021-05-22
    Sam is the best broker that we met during our process of buying apartments in Stockholm (and we saw many) and we had no doubt that we want him as our broker once we need to sell the apartment. He is very professional, knows the market well, is driven. He is definitely the right man in the right place. We are very happy with his service and would definitely recommend him.
  • skrev om Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-20
    Köpte lägenhet i Råsunda med hjälp av Jennifer, fick värdefull hjälp och blev alltid uppdaterad/informerad under resans gång.
    Ska jag nån gång i framtiden sälja eller köpa så kommer jag säkert vända mig till Jennifer igen.

/Karin
    2021-05-19
    Professionellt arbetssätt och snabb återkoppling. Bra samarbetsförmåga där Sam visade på stor flexibilitet utifrån våra önskemål.
    2021-05-18
    Jag anlitade Viktor för att få min bostad i Gamla Råsunda såld. Han gjorde en insats utöver vad man bara skulle kunna förvänta sig och höll mig uppdaterad genom hela processen från initial diskussion till avslut. Jag kan varmt rekommendera Viktor.
    • Centrala Solna
    2021-05-14
    Vi sålde en lägenhet på 53kvm i Solna C och hjälpen från Viktor har varit kanon. Mycket bra info om alla steg i processen och Viktor var kunnig i alla frågor som vi hade. Viktor är väldigt flexibel.
    • Centrala Solna /rudviken
    2021-05-14
    William var otroligt hjälpsam under hela processen. Professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Väldigt enkel att ha att göra med och en supertrevlig person. Rekommenderar honom varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Rudviken
    2021-05-14
    Jag upplever ett starkt och positivt engagemang under hela processen. Jag uppskattade speciellt hans tålamod, energi och det resultat han levererade enligt mina önskemål.
  • ALEXANDRA W
    skrev om Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-11
    Snabb och smidig affär med hjälp av Viktor. Enkel att komma i kontakt med och anpassade sig efter situationen. Tack för hjälpen och rekommenderar alla som vill ha en mäklare som är mån om sina kunder!
    2021-05-08
    Jag sålde en 3 rums lägenhet i Järvastaden med hjälp am Viktor Milovanovic. Han är en mycket engagerad mäklare med utmärkt kommunikation. Tillsammans satte vi upp strategin för priset, annonsen samt visning. Jag blev kontinuerligt uppdaterad och hade en mycket bra sammarbete. Jag är mycket nöjd med Viktors insats och varmt rekommenderar honom!
    2021-05-07
    Viktor was great from beginning to end. He was always super engaged and proactive with all the communication. The whole process was super easy! He was also accommodating to all my requests and made me feel confident about the end result. The language (I still don't speak Swedish) was also not a problem, he explained everything well at the contract signing. Go with Viktor and you won't be disappointed!
  • skrev om Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-07
    Jennifer är grym! Hon har hjälpt mig med att köpa och sälja. Är så glad och tacksam för allt hon gjort för mig. Sånt engagemang hittar man inte hos andra och det viktigaste av allt är att hon är en riktig krigare som inte ger upp. Trots en svårsåld lägenhet så fick jag det jag ville ha! Hon höll mig uppdaterad under hela processen och såg till att jag var nöjd. Jag kommer alltid rekommendera Jennifer!
    2021-05-06
    Nöjd med William! Valde honom som mäklare för att han sålt för högsta pris/m2 historiskt i min förening. Han lyckades sätta ett nytt rekord igen m min försäljning, så hatten av. 5 av 5!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Centrala Solna
    2021-05-06
    Jag har köpt en lägenhet i Solna, jag tycker att Sam är ok mäklare.
  • skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-05
    Oerhört duktig mäklare. Flexibel, ärlig och uppmärksam.
    Som köpare har det gått väldigt smidigt med Sam. Rekommenderas starkt!
  • Victor G
    2021-05-04
    Viktor ingav ett förtroendeingivande lugn vilket gav ett gott intryck hos både oss som säljare och även köparen. Dessutom ansträngde han sig mycket för att få ett intresse kring objektet och få in fler intressenter till visningarna, något som gav utdelning på slutresultatet.
    2021-05-04
    Sam har hjälpt mig sälja min lgh på 64 kvm. Sam har ett trevligt bemötande, är lugn och lyssnar in clientens önskemål. Jag hade höga förväntningar på ett bra utfall vilket var svårare att uppfylla än vi först trodde. Sam har guidat mig tryggt genom processen och till slut nådde vi ett pris jag kunde acceptera.
    Sam är en seriös mäklare som är mån om både säljare och köpare. Kan rekommendera honom.
    Lotta
  • skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-04
    Sam Edvinsson slog försäljnings rekordet i vårat område,
    Sam är helt enkelt bäst👍✅
    Stort tack Andreas för att ni valde mig som mäklare. 🙏 Sam Edvinsson
    • Haga Norra
    2021-05-04
    Sålt min bostad genom William. Lättsam, trevlig och positiv, kunnig mäklare. Lätt att samarbeta med, då han alltid är tillgänglig och återkopplar snabbt. Att försäljningen gick snabbt o till ett bra pris, gör att jag rekommenderar William varmt!