Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 748 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• INGMARIE M

2019-04-22

INGMARIE M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin höll det han lovade, han var snabb och tillgänglig vid vår försäljning. Vi rekommenderar honom. Läs mer
    2019-04-23 Benjamin A svarar INGMARIE M
    Tack Ingmarie för dina ord!
    Tack även för att jag fick äran att hjälpa till med er försäljning

• 2019-04-18

MARTINA W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    I ett skakig marknad har Jennifer peppat oss när vi åkt en emotionell berg o dalbana i vårt letande. Alltid snabbåterkoppling och övertygat oss att vi inte ska släppa på
    våra krav bara för att vi är under tidspress. Jennifer hjälpte oss att hitta rätt och det är tydligt att det är viktigt för henne att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Kan starkt rekommendera henne och kommer använda henne nästa gång vi ska sälja om hon fortfarande jobbar kvar i Solna då :) Läs mer
  • 2019-04-17

EMMA W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supernöjda med Benjamins insats! Levererade över förväntan på kort tid. Benjamin har en härlig och glad personlighet, professionell i sin yrkesroll och arbetade strukturerat vilket fick oss som säljare att känna oss trygga. Läs mer
    2019-04-17 Benjamin A svarar EMMA W
    Hej Emma!
    Tusen tack för er rekommendation.
    Det har varit en ära att få hjälpa er med er bostadsförsäljning.

• 2019-04-17

Elena C skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt en lägenhet (46 m).
    William har arbetat mycket bra. Han hittade en köpare före visningen och priset var precis det vi vill få. Vi kommer att rekommendera homom om någon kompis behöver anlita en bra mäklare.
    Alltså snabb och duktig Läs mer
  • 2019-04-15

LISA W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det såg mörkt ut med vår försäljning på grund av en tung marknad men samma dag vi tänkte ge upp levererade Robin och lyckades skaka fram en köpare och vi kunde sälja vår tvåa och flytta in i vår trea (som vi även hade köpt av Robin)
    Vi höll på att ge upp men han gav sig inte, vi är väldigt nöjda och har fått ett ärligt intryck av Robin. Han lätt att få tag på och hjälpte oss till och med med banken.
    Tusen tack bästa Robin! Läs mer
  • 2019-04-12

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenhet. Mäklaren har haft ett trevligt bemötande och genomfört affären på ett mycket bra sätt Läs mer
  • 2019-04-11

KIM T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gjorde ett jättefint jobb med att sälja vår bostad trots lite tuff marknad. Trygg och rak kommunikation genom hela förloppet. Väldigt lyhörd och dessutom supertrevlig. Gav verkligen 110%. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Bashar M

2019-04-09

Bashar M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin har sedan första mötet gett bästa möjliga intryck och fortsatte på det spåret vad gäller prestationen, kommunikationen och hanteringen av hela försäljningen gentemot oss som säljare av våran bostad.

Vi är supernöjda med hans insats från början till slut. Benjamin utmärker sig med sin erfarenhet och briljanta strategier i försäljningsprocessen. Benjamin har utövat sin tjänst under god mäklarsed i alla situationer, både under dem stressiga och dem mindre stressiga faserna.

Det bästa med Benjamin var trygghetskänslan han ingav oss vilket gjorde att han vann vår tillit och fick därmed styra försäljningen till största del. Detta ledde till ett toppenbra resultat för alla parter. Läs mer
    2019-04-09 Benjamin A svarar Bashar M
    Tack Bashar!
    Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.
    /MVH
  • 2019-04-09

Lars Fredrik Martin N skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är duktig, kunnig och värnar om både säljare och köpare. Hjälpte oss med en snabb affär och fanns alltid tillgänglig i hela processen.
    Benjamin kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-04-09 Benjamin A svarar Lars Fredrik Martin N
    Tack för er rekomendation Fredrik!
    Hoppas att ni är nöjda med min insats.

/Benjamin
    Lars Fredrik Martin N, Benjamin A gillar detta
  • 2019-04-08

Marianne K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en 3:a i Solna och då vi köpt och sålt flera bostäder tidigare så tycker vi att han uppfyllde de förväntningar vi har på en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-04-08

Sepideh S skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    William hjälpte mig att sälja min 3:a i Solna.
    Jag bemöttes konstant av ett leende och en "can-do-attityd".
    Vi hade en hel del dialog om själva säljprocessen där William, genom att tillhandahålla relevant information, fick mig att känna mig trygg och nöjd med mina beslut.
    Jag kommer definitivt att vända mig till William och Fastighetsbyrån Solna/Sundbyberg vid nästa försäljning. Rekommenderar starkt! Läs mer

Anna L skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    William Afsan har stöttat och hjälpt mig sälja min bostad men även givit mig tips och stöd i bostadsköp. Han har varit kunnat dela med sig av sin kunskap på ett positivt och bra sätt. Han har alltid varit vänlig och bemött mig och min familj med lugn och kunskap. Läs mer

MAGNUS H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fungerade smidigt, med tydliga besked Läs mer

Christina D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det var ett bra och kunnit bemötande. Läs mer
  • 2019-04-05

VERONICA B skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan starkt rekommendera Nina! Blev väl omhändertagen då jag skulle köpa bostad första gången. Lyssnar på alla frågor man har och tar sig tiden att besvara allt man tänker på! Läs mer
    2019-04-05 Nina Shisha svarar VERONICA B
    Tack så mycket för de fina orden Veronica!
  • 2019-04-05

Hans Patrik D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en bostadsrätt i Solna. Väldigt bra bemötande av mäklaren som jag uppfattade som väldigt professionell. Läs mer
  • Lisbet K

2019-04-03

Lisbet K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bostadsrätt i Solna
    Jannis visade snabbt att hsn känner området väl och skapade en bra översikt för oss gällande försäljningsprocessen Läs mer
  • 2019-04-03

Elina Kristine Maria L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är seriös och professionell, ordnade en snabb och smidig affär. Vi är väldigt nöjda med hans arbete och vårat lägenhetsköp! Läs mer
  • Gustav W

2019-03-30

Gustav W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin gjorde ett kanonbra jobb i att få ihop en snabb och smidig fastighetsaffär. Jag är nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2019-03-30

SHIMA SARA O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam o Nina kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter en privat visningen sålde vi vår lägenhet till ett högre pris än vi hade tänkt oss. Tusen tack Sam o Nina för att ni lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar SHIMA SARA O
    Hej Shima

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
  • ANNIKA P

2019-03-30

ANNIKA P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter första visningen med Sam fick vi igång en bra budgivning och lyckades sälja till ett väldigt fint pris. Tusen tack Sam för att du lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar ANNIKA P
    Hej Annika

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • 2019-03-29

JOHAN K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson sålde vår bostadsrätt snabbt och till bättre pris än vi hoppats på trots att den redan hade legat ute till försäljning i över 2 månader med en annan mäklarfirma utan resultat. Ödmjuk och mycket kunnig mäklare med stor lokalkännedom och kontaktnät. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar JOHAN K
    Hej Johan

All lycka med nya huset.
  • 2019-03-29

HANNES E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har varit på både köp och sälj-sidan och kan verkligen rekommendera Sam!
    Flexibel, lyhörd och mycket trevlig. Han behärskar verkligen "hantverket" som krävs som fastighetsmäklare och kan Solna som ett rinnande vatten. Tack Sam! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar HANNES E
    Hej Hannes

Tack för förtroendet och de vänliga orden.
    All lycka med nya bostaden och flytten.
  • Daljeet S

2019-03-21

Daljeet S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    ਜੈਨੀਫ਼ਰ ਬਹੁਤ ਹੀ ਭਰੋਸੇਮੰਦ ਤੇ ਮੇਹਨਤੀ ਬਰੋਕਰ ਹੈ .
    She's been very flexible and supportive in her job, I'll recommend her for sure :) Läs mer
  • EMILY M

2019-03-19

EMILY M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar Benjamin Afsan, alltid tillgänglig, lyhörd och snabb vid försäljning. Läs mer
  • LIANA T

2019-03-16

LIANA T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Robin
    Otroligt trevlig och professionell
    gick enligt plan och inga konstigheter där emellan. Robin har ett tydligt och väl fungerande sätt att arbeta på. Efter dialog med vår köpare så visar det sig att han gjort ett mycket positivt intryck även här, vilket man som säljare uppskattar.
    Gardar och Liana Läs mer
  • 2019-03-08

Azad B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst. Saklig. Mycket trevlig. Duktig. Kommer att bli Stockholms bästa mäklare. Rekommenderar Benjamin Afsan med varm hand. Läs mer
  • 2019-03-07

Leo Alfoad skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina upplevs charmig och socialt kompetent. Hon lyssnar på köparens behov och tar sig tid att svara på frågor. Visar man att man är intresserad av bostaden så visar hon vägen och stöttar en med rådgivning. Hon är lätt att kommunicera med och detta underlättar väldigt mycket. Läs mer
    2019-04-05 Nina Shisha svarar Leo Alfoad
    Tack för dina fina ord Leo! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad!
    Leo Alfoad gillar detta
  • 2019-03-07

Fessehaye Hagos skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    William är en duktig mäklare som bryr sig om kunder. Han ger finna rekommendation för kunder som har frågor kring marknaden.
    William är väldigt trevlig, ödmjuk och kunnig i sitt yrke, han skapar trygghet när man pratar med honom.
    Jag skulle rekommendera honom utan tvekan för andra.

Fesse Läs mer
  • Athanasios K

2019-03-05

Athanasios K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin is a competent, communicative and professional real estate broker. He has been pleasant to talk to and helpful throughout the process and has both seller and buyer in mind. I would wholeheartedly recommend him for any prospective apartment/house sale or purchase. Läs mer
  • Stefan E

2019-03-05

Stefan E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt nöjd med Benjamin som mäklare vid min försäljning. Kunnig, pålitlig och hungrig. Lämnar mina varmaste rekommendationer, tack Benjamin! Läs mer
  • 2019-03-05

Rawa A skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av William Afsan som varmt rekommenderar som en kunnig mäklare, trevligt och artig. jag önskar redan idag att ha honom som mäklare ifall jag säljer min lägenhet i framtiden. William är dessutom jätte snabb på att svara alla de frågorna som dyker upp under processen.

min upplevelse är kort och gott sagd: William är en som mäklare man kan tänka sig, duktig, glad, flexibel person. rekommenderar upp till 100% Läs mer
  • 2019-03-03

Neda T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    En kompetent och supertrevlig mäklare som tryggt guidade oss genom försäljningen. Benjamin är en ärlig och uppriktig och kämpig mäklare. Vi är jättenöjda. Affären klar snabbt.

Rekommenderar Benjamin Afsan :)

MVH Läs mer
    2019-03-05 Benjamin A svarar Neda T
    Tack Neda! Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.

/MVH
  • 2019-03-01

Rickard H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och professionell! Läs mer
  • Niklas S

2019-03-01

Niklas S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte lägenhet via Sam. Blev trevligt bemött och Sam fanns alltid där för att svara på frågor. Kändes bra genom hela processen! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Niklas S
    Hej Niklas

Stort tack för förtroendet , uppskattar verkligen dina ord.
  • Eddy T

2019-02-25

Eddy T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trygg som mäklare ! Är super nöjd att jag valde denna mäklare. Tack ! Läs mer
  • 2019-02-25

Mohsen A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt duktig mäklare och engagerad. Danial är väldigt tydligt och höll mig uppdaterad hela tiden. Han kunnig inom sitt yrke och presterar hundra procent för att göra kunden nöjd. Min bostad blev såld väldigt snabbt och jag rekommenderar honom väldigt starkt. Läs mer
  • 2019-02-22

Amin Javaheri skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, lyhörd, rak och kunnig är nyckelord för Benjamin
    Benjamin genomförde en väldigt bra försäljning för mig. Något som jag särskilt uppskattade men inte heller förväntade mig var den väldigt snabba återkopplingen, flexibiliteten och viljan av att vilja finnas till hands under hela processen. Jag ger mina varma rekommendationer till Benjamin. Läs mer
  • Elvin  K

2019-02-21

Elvin K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bästa Mäklaren.
    Allt gick jätte smidigt👍 Läs mer
  • Gustav S

2019-02-20

Gustav S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionellt bemötande och snabb kommunikation. Läs mer
    2019-03-07 Nina Shisha svarar Gustav S
    Tack så mycket! Hoppas du trivs i din nya bostad!
    Nina Shisha gillar detta
  • 2019-02-19

Mattias H skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min lägenhet i December 2018. Proffesionellt, snabbt och smidigt. Rekommenderas! Läs mer

Aron Luthman skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam sålde snabbt och till önskat pris vår lägenhet trots att den redan legat ute hos SkandiaMäklarna utan resultat. Saken blev inte lättare av att SkandiaMäklarna önskade arvode till "deras" kunder varför kundutbudet minskade rejält... Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Aron Luthman
    Hej Aron

Indrojeet M skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very friendly and helpful person. We were buying our first apartment and he was a great help in figuring out this for us. We highly recommend him and the company. Läs mer

Radoslav S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    I met Jannis while buying a new apartment.
    From the moment we met till the contact was concluded Jannis act as extreme professional. He is very supportive person, always trying to help and make things happen. In this stressfull process of buying a new apartment, I would say Jannis was a person I could rely on.
    He has my high recommendations. Läs mer
  • Swati A

Swati A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    We discussed our requirements for desired apartment with Sam and he helped us to find right apartment very qucikly and handled all our needs exceptionally well. Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Swati A
    HI Swati

Thankyou for your trust it has been a great journy for me to help you to find your dream apartment.
    Br Sam

Zi Za skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin har en trygg framtoning och var alltid tillgänglig på mail och telefon. Han tog sig alltid tid att förklara och svara på frågor. Benjamin hanterade allt runtomkring med försäljningen på ett utomordentligt sätt samtidigt som han var väldigt aktiv i själva försäljningen och hjälpte till att driva affären framåt. Läs mer
    2019-02-14 Benjamin A svarar Zi Za
    Tack för din rekommendation Zian. Det har varit en ära att få hjälpa till med er försäljning.
    All lycka till er
    /Benjamin
  • Prem K

Prem K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Thank Benjamin for your support specially for explaining entire agreement in English to us.
    You guys really made our buying process simple by understanding our needs and contraints and then identifying a common ground after discussing with seller. Läs mer
    2019-02-14 Benjamin A svarar Prem K
    Thank you for your recommendation Prem. It has been an honor to help you with your home purchase

Best Regards
  • Calle K

Calle K skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min bostad via Fast.byrån och fick all den hjälp jag behövde och dessutom en portal på nätet som var över förväntan med realtiduppdatering. Mäklaren hör dessutom av sig med tips råd under och efter bostadens försäljning. Synd att man inte sålde när bostadsmarknaden var på topp dock, men vinst är vinst! Läs mer

Iqra S skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt vår lägenhet, han gav hopp om att vi ska få bra pris han hjälpte oss 100 % med allt och allting. Verkligen fantastiskt människan. Vi hade inte stora förväntningar på honom utan tvärtom han överraskade oss med det underbara hjälpen. Han var väldigt tydligt med hur det fungerar i försäljningen mm.

Väldigt nöjd verkligen. Läs mer

Ulrika Öhman skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag valde Sam som mäklare dels för hans mycket goda kännedom om Solnas kunder/marknad med tidigare väl genomförda försäljningar i området dels för tillmötesgående tidplan där tidsbrist var ett faktum.
    Värderingen var väl genomförd och försäljningen speglade denna mycket väl.
    Sam har ett härligt driv och brinner för sitt uppdrag som mäklare, alla steg i försäljningen var mycket väl genomförda och lyhördheten för mina egna önskemål fanns absolut med hela vägen. Sam visade god respekt för både mig som säljare och för köpare - god magkänsla när handskakningarna var klara! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Ulrika Öhman
    Hej Ulrika

Stort tack för förtroendet , det har varit fantastik kul och hjälpa dig
    Raka Rör :)

Råsundavägen 131, 169 50 Solna