Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är tio mäklare utspridda i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 446 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Martin  A
    Martin A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket duktig och kompetent mäklare! Rekommenderas varmt!
  • Maria
    Maria skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en fantastisk mäklare med bra driv. Han har varit proffesionell, engagerad och väldigt lyhörd genom hela säljprocessen. Rekommenderar honom varmt.
  • Märta A
    Märta A skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag och min man anlitade Robin när vi sålde vår lägenhet i Solna. Vi upplever honom som personlig, påläst och med båda fötterna på jorden. Robin visade stort engagemang och det kändes verkligen att han vill göra ett bra jobb. Vi är supernöjda med det jobb Robin gjorde från start till mål och kommer definitivt rekommendera honom till våra vänner och bekanta.
  • Micke
    Micke skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Robin Lind vid en försäljning. Allt gick snabbt, enkelt och smidigt. Robin är engagerad och vill göra ett bra jobb. Han anstränger sig verkligen! Jag är supernöjd!
  • Linda N
    Linda N skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Robin för att sälja vår lägenhet i Järvastaden och vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Vi är fantastiskt nöjda med Robins bemötande och prestation! Robin är otroligt kunnig och väldigt lyhörd gentemot oss som säljare och vad som var viktigt för oss. Robin hade tät kontakt med oss genom hela processen och vi kände oss alltid delaktiga och väl informerade. Vi kan varmt rekommendera Robin och skulle anlita honom på studs igen! // Linda och Tommy
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt två lägenheter via Robin och han har vid båda tillfällena levererat på allra högsta nivå. Noggrann och ordentlig tillsammans med ett väldigt driv känns som en perfekt kombination för en mäklare. Jag är otroligt nöjd och kan varmt rekommendera Robin till andra som går i säljtankar!
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är supernöjda med vår försäljning! Vi rekommenderar verkligen Elisabeth :)
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam hjälpte mig att sälja min 4:a i arenastaden och han gjorde ett toppen jobb. Jag är jättenöjd med resultatet och jag kan starkt rekommendera Sam till er som går i säljtankar och letar en kunnig, professionell och hängiven mäklare. Sam är alltid tillgänglig på mail eller telefon och svarar han inte när du ringer så ringer han alltid upp.
  • Otto N
    Otto N skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Redan vid första mötet med Robin så visste jag att de var killen som skulle anlita för att sälja min lägenhet i Solna.
    Genuin kille, stort driv och väldigt trevlig.
    Självklart så resulterade de till att han sålde min lägenhet till exakt vad jag önskade.
    Super nöjd med hans jobb!
    2017-05-15 Robin L svarar Otto N
    Detsamma Otto! Detta var teamwork - Vi gjorde det tillsammans. Hoppas du kommer att trivas i Skåne! :)
  • DAVID S
    DAVID S skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har haft kontakt med Robin när han jobbade uppe i Umeå. Han hjälpte mig med de frågor jag hade kring fastighetsförsäljning och vad man bör tänka på. Mycket ödmjuk i sitt sätt och han hjälpte mig trots jag bara hade några frågor. Rekommenderar honom då jag tycker han är genuin och känns ärlig.

/ Davve i Umeå
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial gjorde ett väldigt bra jobb med att få ett så högt pris som möjligt för oss.
    Men även allt runt omkring våran försäljning, han ställde verkligen upp och gjorde allt som behövdes för att det skulle kännas 100% bra på ett professionellt sätt.
    Jag skulle gärna låta Danial sköta försäljningen nästa gång det är dags igen.
  • Marc M
    Marc M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lätt att ha att göra med och tillgänglig när man behöver honom.
    Han är principfast när det kommer till att inte arbeta på lördagar då han har hand om sina barn, det tycker jag om.
  • Yang Y
    Yang Y skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderas! Trevlig, professionell och kunnig.
  • Daniel
    Daniel skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anlitade Robin Lindström för att sälja min lägenhet. Processen kändes väldigt trygg och Robin uppdaterade mig flera gånger i veckan. Jag kommer låta Robin sälja min nuvarande lägenhet den dagen det är dags att sälja den. Kan varmt rekommendera honom.
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik var en mycket engagerad, proffsig och trevlig mäklare. Smidig och serviceinriktad.
    Kan rekommendera honom starkt!
  • Asmir K
    Asmir K skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Robins försäljning av min bostad. Väldigt duktig och påläst, kom förberedd och gav svar på de frågor som uppstod. När det kom till allt pappersarbete så var han väldigt noggrann och hade koll på läget. Överlag den bästa mäklaren jag haft att göra med.

Jag rekommenderar Robin till alla som letar efter den mäklare som gör det lilla extra och som har engagemanget och även hjärtat på rätt ställe! Toppenbra!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjd med Robin som mäklare, för oss är det viktigt med engagemang, information och inte minst hjälp efter att det är sålt (pappersarbete).

Vi rekommenderar Robin till alla som skall köpa och skulle direkt välja honom igen om vi skulle behöva mäklartjänster!

/Thomas o Anna
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag hade förmånen att få hjälp av Robin när jag skulle sälja min bostad i Solna. Jag kan varmt rekommendera Robin som mäklare. Han är mycket professionell, tillmötesgående och serviceinriktad.
    2017-05-12 Robin L svarar Alexandra R
    Tack för de fina orden Alexandra! Lycka till i Norrland nu / Robin
  • Naz P
    Naz P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en fantastiskt duktig mäklare som värderat, köpt och sålt lägenheter åt mig och mina familjemedlemmar. Alltid med stort engagemang, hjärta för sitt yrke, kunder, proffsighet och kunskap inom fastighetsbranschen. Sam är tillgänglig när man behöver honom och proaktiv vilket underlättar vid köp eller sälj.

Rekommenderar starkt att anlita Sam som mäklare om du får chansen!
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam helped me and my boyfriend to sell our 2 apartments and we are happy with the service provided. I recommend Sam as professional, responsible mäklare and nice person.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi använde Robin vid föräsljning av vår bostad och han överträffade verkligen alla förväntningar! Han hade en tydlig plan och levererade från början till slut, och att han redan efter några dagar lyckades få ihop affären till ett pris som vi var mer än nöjda med! Rekomendear varmt Robin om ni ska sälja er bostad i Solna!
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, driven och kundorienterad. Hade en bra dialog kring hela processen med allt ifrån återkoppling till visning mm. ´Jag hade försökt att sälja den tidigare men inte lyckats. Robin överlevererade!
  • Mona M
    Mona M skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare med stort engagemang som sätter fokus på kunden. Danial har hjälpt oss med allt vi kan tänka oss och finns även till hjälp långt efter försäljningen. Vi hade önskan om att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Han överträffade våra förväntningar och sålde till rekordpris!!! Kan varmt rekomendera Danial, ödmjuk, hjälpsam och helt klart bästa mäklaren i Stockholm!

/Lars och Mona
  • Monica P
    Monica P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad och intresserad mäklare med mkt vänligt och kundinriktat bemötande. alltid vänlig i kontakten. Möjligen lite "på" men så fick han ju objektet sålt också....
  • Maria G
    Maria G skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är en kompetent mäklare.
  • Linda H
    Linda H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig, påläst och professionell och mån om både säljare och köpares intressen.
  • Nasibe C
    Nasibe C skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vår smidigaste bostadsförsäljning genomfördes nyligen av Patrik Ekdahl.
    Bara att gratulera till ett mycket professionellt upplägg och genomförande av hela processen som avslutades på ett väldigt ödmjukt och trevligt sätt.
  • Ann-Sofie B
    Ann-Sofie B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är väldigt nöjda med Robins engagemang vid försäljningen av vår lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt och han överträffade våra förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Robin!
  • Jesper W
    Jesper W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra bemötande. Över förväntan.
  • Nina E
    Nina E skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Med stort engagemang och proffsigt bemötande genom hela processen har Victor säkerställt att jag fick ett slutpris över förväntan! Tillgängligheten och engagemanget från Victor är något som jag har uppskattat särskilt mycket! Jag kan verkligen rekommenderar Victor som mäklare.
  • Tim K
    Tim K skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag behövde sälja min lägenhet på distans, Robin var förberedd, professionell och tog hand om allt och höll mig väl uppdaterad trots relativt stor tidsskillnad. Jag är mycket nöjd valet och försäljningen var gick smidigt och efter önskemål.
    2017-05-12 Robin L svarar Tim K
    Tack för förtroendet Tim! Lycka till i staterna, du är en förebild.
  • Rickard M
    Rickard M skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är en trevlig och duktig på sitt arbete ! Rekommenderar honom alla dagar i veckan!
  • Carina S
    Carina S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tyvärr så fick jag den inte såld på mina visningar. På grund av att flera treor i samma område hade visningar samma helg med bättre läge. Men Alexander fick den såld utan nya visningar och gjorde ett bra jobb.
  • Mehdi G
    Mehdi G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    i can't understand swedish any more,
    he is the best
  • Puyan R
    Puyan R skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig och jobbar väldigt metodisk och strategisk.
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Viktor visat stort engagemang, varit energisk och verkligen arbetat för oss! Med strålande resultat. Viktor har hela tiden hållit oss informerade om allt som skett. Hans bemötande vänligt och korrekt. Jag -en supernöjd kund! Barbro Koci
  • Per Henrik Ö
    Per Henrik Ö skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderas! Proffsig, erfaren och prisvärd
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, professionell och påläst. Han var effektiv och var mån om att leva upp till de förväntningar som vi tagit upp under vårt första möte. Mycket effektiv och överträffade våra förväntningar med råge.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig, engagerad mäklare som håller vad han lovar. Har anlitat Yassin vid två försäljningar.
  • Robert N
    Robert N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Genuin, bra och snabb att göra med. Allting man förväntar sig och mer än så.
  • Ramin B
    Ramin B skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig mäklare proffs på det hangör pålitlig
  • Azita G
    Azita G skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk mäklare, positiv, proffsig och framförallt engagerad i att sälja lägenheten.
    Patrik är kunnig, flexibel, snabb på att kommunicera och hade svar på alla mina frågor. Mycket trevlig och hjälpsam. Han hade stenkoll på allt som berörde lägenheten, föreningen och området. Jag är nöjd och skulle absolut rekommendera honom till andra.
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra intryck, kunnig och seriös.
  • Joanna K
    Joanna K skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, proffsig och engagerad!
  • Frida K
    Frida K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi träffade flera olika mäklare från olika företag inför vår bostadsförsäljning. Victor utmärkte sig som mycket tillmötesgående, lyhörd och engagerad och vi fick stort förtroende för Victor. Genom hela försäljningsprocessen har Victor agerat professionellt. Victor lyckades dessutom med en rekordförsäljning. Jag vill ge Victor mina bästa rekommendationer./ Frida
  • Simon D
    Simon D skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial jobbade hårt för att vi skulle få en så bra försäljning som möjligt och han lyckades väldigt bra med den. Han var ett väldigt bra stöd genom hela processen och får mina varmaste rekommendationer.
  • Karin J
    Karin J skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är väldigt nöjd med Victor då han hela tiden uppdaterar och håller en bra proffesionell nivå. Han är väldigt vänlig och mån om vad du som säljare vill ha.
    Tack Victor för ditt jobb med min bostad!
  • Simon T
    Simon T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin jobbade väldigt hårt och var ett väldigt bra stöd genom hela processen. Lyckades väldigt bra med min försäljning. Kan verkligen rekommendra honom.
  • Robert T
    Robert T skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är otroligt professionell, noggrann och kunnig, utan tvekan den bästa mäklaren jag haft att göra med. Rekommenderas starkt!!
    2017-04-21 Robin L svarar Robert T
    Tack Robert!
    Trevlig helg / Robin
  • Rasmus G
    Rasmus G skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial fixade ett fantastiskt pris på min lägenhet och slog marknaden med råge genom att vara aktiv i att hitta den perfekta köparen. Vem som helst kan ha en visning och ställa fram en skål citroner, men en bra mäklare jobbar för att få en perfekt matchning mellan objekt och köpare. Väldigt nöjd!

Råsundavägen 131, 169 50 Solna