Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 687 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• 2019-01-20

Anna Maria M skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Det som gjordes, gjordes professionellt. Läs mer
  • 2019-01-19

Soraya K skrev om Fastighetsbyrån Solna
    jag skulle ha sålt det efter jul Läs mer
  • 2019-01-19

Angelica skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina var väldig kunnig och påläst, man känner sig väldigt trygg och lugn med henne, vilket är det man behöver i en sån svår marknad. Kommer definitivt ringa henne när vi ska sälja! Läs mer
  • 2019-01-16

Anette Caroline P skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Försäljning av bostadsrätt.
    Rak i kommunikationen, ingav inga orealistiska förväntningar.
    Bra upplägg av hela processen.
    Vi är nöjda Läs mer
  • 2019-01-12

Maria J skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har i dagarna sålt mina föräldrars lägenhet, en känslomässig resa där Nina har funnits och stöttat oss och där jag kunnat bolla frågor runt det som ingår i försäljningen. För oss var det viktigt att inte bara vara nöjd med försäljningen utan också att hitta en köpare som var nöjd över köpet så det känns extra bra för oss och det har Nina lyckats med.
    Om ca 1 månad lämnar vi över nycklarna och eftersom allt flutit på så bra såhär långt ser vi fram emot tillträdesdagen och ta nästa steg i livet :) Tack för allt Nina, ditt lugn och ditt positiva förhållningssätt har varit stort stöd för oss.
    Vänligen, Maria Läs mer
  • 2019-01-09

Emma B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag hade fyra mäklare här som värderade bostaden och valde till slut Jennifer. Hennes upplägg passade mig bäst. Hon är målmedveten, pålitlig, engagerad mäklare som aldrig ger upp. Tänker alltid positivt oavsett marknad och enkel att kommunicera med. Mycket nöjd över mitt val av mäklare. Jennifer kan rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-03

Magnus E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en lgh.
    Benjamin är tydlig i sin kommunikation samt gav väldigt snabb återkoppling på mina frågor.
    Hela processen gick snabbt och smidigt pga av att Benjamin var väl inläst och engagerad. Läs mer
  • Paulo B

2019-01-01

Paulo B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var alltid hjälpsam och tillgänglig för att svara på våra frågor samt förklara köpprocessen. Alltid tillmötesgående både med privatvisning och kontraktskrivning. Hans erfarenhet av branschen och kännedom av området är trygghet för alla parter inblandade. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Sam. Läs mer
  • Kolja G

2018-12-21

Kolja G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Stor varning för denna mäklare som bara värnade sina egna intressen.
    Han lovade guld och gröna ängar på värderingen och rekommenderade fast arvode med bonus om han skulle nå över värderingen för bästmöjliga resultat.
    Vid försäljningen gick han sen ut 12,5 % under värderingen och lyckades inte ens nå upp till utgångspriset så affären slutade 15% under värderingen. När det inte blev budgivningsrally direkt försvann hans engagemang totalt och affären skulle tryckas igenom så fort som möjligt från hans sida; kände mig nästan pressat att acceptera ett skambud. I samma ögonblick som jag tackade ja försvann mäklaren fullständigt ur bilden och lämnade över resten med kontraktsskrivning, etc till sina lakajer på kontoret.
    Bara någon dag efter såldes en något större lgh med samma antal rum i något bättre renoveringskick i samma hus för 20% högre kvm-pris än min.
    Allt i allo gör detta till den sämsta affären jag hittills har gjort i mitt liv och en känsla av att blivit blåst på nästan en årslön. Läs mer
    2018-12-21 Sam E svarar Kolja G
    Hej Kolja

Det gör mig väldigt ledsen att du har fått den uppfattningen om mig och jag respekterar fullt dina åsikter och tar till mig din kritik.
    Jag kommer att göra allt i framtiden för att vara ännu tydligare i min kommunikation.

Jag brukar ha väldigt nöjda köpare och säljare och ger alltid 100% med kunden i fokus.
    Det finns dock vissa delar som jag inte kan råda över hur mycket än jag vill, exempelvis marknaden som ändras ständigt (värdering på din bostad gjordes för över 1 år sen) eller folk som kommer över en timme försent till en bokad kontaktskrivning. Som tur har jag kollegor som kan hjälpa mig på plats. Annars hade vi som de resterande 70% av kunderna upplever idag, ingen affär överhuvudtaget efter 6 månaders kämpande med flertalet både öppna och privata visningar.
    När det gäller priset vill jag agera proffsigt och kommer inte att jämföra din bostad med den du nämner.

Jag vill slutligen be hemskt mycket om ursäkt att jag inte har kunnat göra mer för att göra dig nöjd.
    Jag kommer även ringa dig för att se om vi kan avsluta det här med dig som en nöjd kund i slutändan.
    Tack för din input!
    Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
    Med vänliga hälsningar, Sam Edvinsson
    2018-12-22 Kolja G svarar Sam E
    Värdering: Månadsskifte Juni-Juli 2018
    Ut på Hemnet: första veckan i November 2018
    Kontraktskrivning: 30/11-2018
    Jag påtalade klart och tydligt samt upprepat att jag var låst denna dag Västerås till minst kl 12:00 utan chans att komma därifrån tidigare, mäklaren insisterade dock på kontraktsskrivning kl 13:00 i Solna samma dag vilket i praktiken är en fysikaliskt omöjlighet med tanke på de 10 mil E18 som ligger mellan båda punkter dessutom en fredag.
    Att man nu försöka rädda det egna ryktet genom att försöka svartmåla min utvärdering med felaktigt fakta bekräftar tyvärr bara min uppfattning.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Daniel A

2018-12-20

Daniel A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej!

Jag köpte ett BRF Radhus av Benjamin i höstas. Det var mitt första egna köp av bostad vilket gjorde allting extra nervöst eftersom man då inte visste hur allt gick till. Men hela affären, från första möte till sista mötet, var jättebra där alla mina frågor förklarades tydligt.

// Mvh Daniel Läs mer
  • Georgios A

2018-12-19

Georgios A skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    ”Otroligt kunnig, proffsig och dedikerad i sitt arbete. Fick ett magiskt slutpris med tanke på marknaden idag! Lyhörd för mina frågor, önskningar och funderingar. Gör sitt yttersta för att göra en så bra affär som möjligt för mig som säljare samtidigt som han verkar mån om att köparen är nöjd, vilket också är viktigt för mig. Jag rekommenderar mer än gärna Nina till andra som går i säljtankar.” Läs mer
    2019-01-09 Nina Shisha svarar Georgios A
    Tack så mycket för de fina orden och att vi fick förtroendet att förmedla din bostad!
  • 2018-12-18

Tobias skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Försäljning i Råsunda.

Allt gick enligt plan och inga konstigheter där emellan. Robin har ett tydligt och väl fungerande sätt att arbeta på. Efter dialog med vår köpare så visar det sig att han gjort ett mycket positivt intryck även här, vilket man som säljare uppskattar. Läs mer
  • 2018-12-17

Pekka H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag tycker att Jennifer är väldigt duktig, hjålpsam och professionell.
    Vi sålde vårt hus I Sollentuna och köpte sedan en lägenhet I Solna via Jennifer.
    Om vi skulle sälja igen så skulle vi vilja att Jennifer gjorde det.

Pekka Hedberg
    Framnäsbacken 9 Läs mer
  • 2018-12-10

Robert A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostad i Solna Gamla Råsunda Läs mer
  • 2018-12-09

Conny H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt driven kompetent mäklare som samtidigt är lyhörd.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Eva H

2018-12-06

Eva H skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra mäklare. Kan rekommenderas. Bryr sig väldigt mycket om både kund och säljare. Läs mer
    2018-12-17 William A svarar Eva H
    Tack så mycket Eva för din rekommendation, det har varit ett nöje och ha dig som kund.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag så ses vi snart.
    Mvh William Afsan
    William A gillar detta
  • Sebastian W

2018-12-06

Sebastian W skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet på Råsundavägen 69 i Solna. Danial var vår mäklare vid köpet och sammantaget har vi upplevt en mycket god service. Danial gav ett bra första intryck genom att bemöta vår önskan om en förhandsvisning. Danial var snabb att svara på mail och tog sig god tid att besvara våra frågor. I de fall han inte hade all information bad han att återkomma vilket han också gjorde. Det var seriöst och gav oss en trygg känsla. Då vi la förhandsbud upplevde vi att Danial drev både vår och säljarens vilja vilket gjorde att vi snabbt och smidigt kunde komma överens om rätt pris. Vi upplevde att alla parter kände sig nöjda. Vi anlitar gärna Danial i framtiden. Mvh Sebastian W Läs mer
  • Ola B

2018-12-04

Ola B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kvalitetsmäklare!
    En mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare med personliga egenskaper som överträffat mina förväntningar.

Hälsar Ola Läs mer
    2018-12-05 Tony L svarar Ola B
    Hej Ola,
    Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Den är fantastik.
    Med vänliga hälsningar Tony Ghanbari Lundberg Fastighetsmäklare/Franchisetagare Fastighetsbyrån - Solna/Sundbyberg
  • 2018-12-04

Helena Y skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag och min sambo köpte en tvåa i Råsunda och fick bästa möjliga bemötande! Vi är så nöjda med Danial och hans arbete! Som helhet kändes allt lugnt, tryggt och stabilt vilket var skönt eftersom det var vårt första gemensamma lägenhetsköp. Danial var alltid trevlig och tillmötesgående. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-12-01

Xavier B skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial did an excellent job all along the way. He gave us very good advice from the start, and we were able to close a good deal before even going to the open viewing. He is a very energetic and hard working guy, and we would definitely recommend him and/or use his services again for selling and/or buying property in Solna Läs mer
  • 2018-11-26

Behrooz M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är supernöjda med Sams agerande från början till slut.
    Satte rätt prisförväntning, hade tydlig och tät dialog längs hela processen och var extremt proffsig i alla avseenden. Läs mer
  • 2018-11-23

Michaela M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min mors lägenhet genom Jennifer Törnkvist. Hon är kunnig inom området, säljfokuserad och ger snabb återkoppling. Kände mig delaktig och trygg under hela processen. Jag bor också i Solna och nästa gång jag säljer, om 5-6 år kommer jag att anlita Jennifer igen. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-23

Sara P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tack för hjälpen med försäljningen av min bostad, bra jobbat Jennifer! Nu måste jag bara hitta något att köpa också. Rekommenderar Jennifer om ni ska sälja! Läs mer
  • 2018-11-22

Per W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har gjort ett väldigt bra jobb som mäklare och hjälpte mig sälja min lägenhet till ett pris jag var nöjd med. Vi har haft löpande kontakt under en längre period då jag inte haft någon brådska med att sälja utan hellre velat få rätt pris. Jennifer har alltid varit lätt att få tag på och jag har fått ett bra stöd genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2018-11-21

Faruk S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    I sold my apartment through Jannis. He was very transparent and helpful throughout the process. He set the right expectations and delivered what he promised. I strongly recommend Jannis. Läs mer
    2018-12-10 Jannis N svarar Faruk S
    Thank you for your words
    Wish you all the best!
  • 2018-11-20

Marta skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt 2:a i Råsunda.

Vi rekommenderar INTE att köpa lägenhet med Robin Lind som mäklare.

Robin Lind marknadsförde lägenheten som total nyrenoverad.
    Efter köpet visade det sig att badrummet var endast uppfräschat på så sätt att klinkers hade lagts på en äldre, befintlig plastmatta.
    Vi kontaktade säljarna och det visade sig även att Robin Lind haft kännedom om detta innan försäljningen.
    Enligt en besiktning som vi lät utföra fanns även flera fel och riskkonstruktioner i badrummet.
    Reklamationen tog nästan 1.5 år. Läs mer

Carin L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade en rak och ärlig dialog. Han skötte hela affären snabbt och smidigt och var snabb med återkoppling. Kan starkt rekommendera Jannis som mäklare! Läs mer
    2018-12-10 Jannis N svarar Carin L
    Tack för dem varma orden Carin

All Lycka till er med den nya bostaden

Mvh Jannis

Eva D skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han har varit mycket proffsig och hjälpt mig med allt gällande försäljning. Försäljningen har känns trygg och Danial har varit mycket positiv och lösningsorienterad. Läs mer

Sofia A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och kompetent mäklare, med en bra drivkraft för att sälja lägenheten. Om Benjamin skulle vilja förbättra sig på något sätt skulle han kunna vända lite fokuseringen kring att även hjälpa säljare att finna nya bostäder.
    Men Benjamin är en mäklare väl värd att rekommendera. Läs mer
  • Ted J

2018-11-19

Ted J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt min lägenhet med hjälp av Danial. Saklig, enkel och inga konstigheter!
    Mycket uppskattad och hoppas våra vägar möts när vi behöver sälja vår lägenhet nästa gång! Läs mer

Slavko D skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk på alla sätt!

Med sitt stora engagemang och lojalitet så kände jag mig mycket trygg som kund.

Trots tuffa förhållanden på bostadsmarknaden så vart jag mer än nöjd.

Jag rekommenderar starkt att anlita Jannis om ni vill ha en lyckad bostadsaffär. Läs mer
    2018-12-10 Jannis N svarar Slavko D
    Hej Slavko

Tack för dem trevliga orden. Var väldigt kul att jobba med er.

All lycka till i nya bostaden

Mvh Jannis
  • Ellinor M

2018-11-18

Ellinor M skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en 3 rumslägenhet i Solna. Danial var proffsig och samtidigt ödmjuk. Han va inte för påstridig men såg till att finnas tillgänglig för att svara på alla ens frågor och var mycket hjälpsam. Min upppleverlse om Danial var sammantaget mycket bra och jag skulle både kunna köpa av honom igen eller ta hjälp vid en framtida försäljning. Läs mer
  • 2018-11-16

Victoria W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt en bostadsrätt på 60 kvm med balkong i Jakobsberg.

Vid första mötet vid värdering av bostaden fick jag en grundlig genomgång i händelseförloppet av en försäljning och vad som skulle krävas av mig. Jag fick ett trevligt, informativt bemötande, svar på mina funderingar och frågor.

Jag förväntade mig att bli uppdaterad på läget och vad som skulle hända i nästa steg vilket jag blev mycket väl under hela processen. Jag hade fullt förtroende och lätt att kommunicera med Benjamin. Han gav mig inga falska förhoppningar utan en trovärdigt bild av vad jag kunde vänta mig. Säljcoachen var också en mycket bra verktyg för att hela tiden veta vad som förväntades av mig i varje steg.

Som helhet är jag väldigt nöjd med Benjamin som mäklare och Fastighetsbyrån. Försäljningen gick verkligen snabbt och smidigt. Jag skulle absolut rekommendera Benjamin och Fastighetsbyrån till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • 2018-11-16

Robert Bertil Waldemar B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gav ett förtroendeingivande intryck genom hela sälj/köp-processen.

Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2018-11-13

Jens F skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande av Danial som svarade snabbt på mina frågor (både via sms och samtal). Jag upplevde Danial som en mycket seriös mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-11-09

Britt-Mari N skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevligt bemötande och han uppfyllde de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2018-11-08

Eak S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig mäklare som hanterade vår försäljning på en väldigt personlig nivå, vilket uppskattas. Var ärlig och rak med vilka förväntningar vi kunde ha i samband med försäljningen. På så sätt motsvarade våra förväntningar verkligheten och han fick oss således inte att "drömma oss iväg" eller hoppas på för mycket. Detta uppskattades särskilt. I övrigt fanns han alltid tillgänglig för samtal och vägledde oss därutöver när vi köpte vår nya bostad. Sammanfattningsvis - Toppbetyg! Läs mer
  • Louize E

2018-11-08

Louize E skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Mäklaren gav falska löften som han sedan inte höll. Jag och säljaren fick sköta dialog och få tag på brfen, detta fick vi väldigt lite stöd i. Totalt kändes det som att mäjlaren lade ner ca 15 minuter på denna affär, blev extremt mycket extra jobb för mig som köpare då 1. Jag fick jaga brf:en för godkännande själv. 2. Städningen var katastrof så tillträdet blev en hel vecka försenat trots att jag betalt och skrivit på.avtal - ingen hjälp från mäklaren. 3. Han lovade innan kontraktskrivning att hans säljare skulle ta en städfirma via honom vilket ej skedde. Då sa han bara att han inte kunde bestämma sådant, TROTS att han lovat just detta framför både mig och mina systrar som var med. 4. Säljaren försökte kräva pengar i efterhand för något som hade avtalats skulle ingå - mäklaren sa bara "oj vad tråkigt" men var INGEN hjälp.
    5. Varje gång jag kontaktade honom för att få hjälp sa han bara "jag har inte tid, har jättemånga andra kunder förstår du". Då kontaktade jag honom ENDAST efter minst 10 brev från säljaren som försökt ändra på saker i avtalet. Om säljaren är jobbig är det väl ändå mäklaren som ska hantera sådant, inte jag som köpare? Med denna mäklare kan man inte räkna med att få någon hjälp alls mot säljare som vill gå emot avtal. Eller något annat för den delen.

6. Till och med vid budgivningen var han extremt oproffsig. Jag bad om att få information om bud utan att vilja lägga ett själv omgående. Då sa han att jag inte kunde få någon info utan att själv lägga bud. När jag då sa, "jamen lägg på 5000 då" vägrade han och sa att 10k var det lägsta möjliga. Är det så här det ska gå till? Förväntar mig ett svar. Läs mer
  • Marco S

2018-11-05

Marco S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Thanks for all the help during this process!! Läs mer
  • 2018-11-03

K skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk mäklare! Förmedlar trygghet genom hela säljprocessen. Levererar det han lovar. Solnas stjärnskott utan tvekan! Läs mer
  • 2018-11-02

Hadi L skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Jag är inte njöd det var okej,jag hade en stresse sation tyvärr. Läs mer
  • Adrian V

2018-11-02

Adrian V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt proffsig, stort tålamod och är lätt att få tag på från början till slut. Fanns där igenom hela försäljningen av min lägenhet och vi nådde de mål vi satt upp tillsammans. Rekommenderar verkligen Jennifer som mäklare, hon är riktig bra! Läs mer
  • William S

2018-11-01

William S skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte en lägenhet som William hjälpte till att sälja. Proffsig och verkar pålitlig. Kan rekommendera Läs mer
    William A gillar detta
  • 2018-11-01

Joakim W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte min bostad precis och Robin var mäklaren som hade i uppdrag att sälja bostaden. Han gav ett mycket professionellt intryck och jag kommer att kontakta honom om jag i framtiden ska sälja bostaden. Läs mer
  • 2018-10-30

Stefano S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt 2:a i Råsunda.
    Bra bemötande, trevlig och proffsig! Svar på de flesta frågor och återkom med det han ej visste. Kan rekommendera Robin! Läs mer
  • 2018-10-26

Leo R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ödmjuk och driven. Tacklar alla argument som en drottning. Solnas stjärna! Bra jobbat med försäljning på min lägenhet. Kommer att rekommendera dig bisare till alla jag känner ;) Läs mer
  • 2018-10-26

Josefine H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Gav aldrig upp på försäljningen trots att det är en tuff marknad. Lyssnade på Jennifer och vi körde stenhårt på "på gång" och vi sålde lägenheten innan visning för ett riktigt bra pris. Rekommenderar starkt!
    Tack för all hjälp tjejen! Läs mer
    2018-12-21 Jennifer T svarar Josefine H
    Hej Josefine,
    Tack för att ni också trodde på "på gång". Tack för förtroendet, låt oss göra om det snart igen!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • 2018-10-23

Marianne S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Melle Törnkvist m'a aidé à vendre un 3 pièce à Huvudsta, Solna, suite au départ de ma mère en Ehpad. Elle s'est occupée de toutes les démarches administratives avec une gentillesse extraordinaire et de façon très professionnelle. Elle m'a conseillé et guidé tout au long, et a rapidement trouvé un acheteur. Je ne peux que me féliciter d'être tombée sur elle( un peu par hasard). Je la recommande vivement, surtout si vous êtes comme moi un peu perdu dans les affaires d'immobilier! Encore une fois mes chaleureux remerciements à Melle Törnkvist pour tout!! Tack sa innerligt Jennifer! Marianne Stalnert-Gombart Läs mer
    2018-12-21 Jennifer T svarar Marianne S
    Hej Marianne,
    Merci beaucoup för de fina orden. Tack återigen för förtroendet!
    God jul och gott nytt år!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • 2018-10-22

Sandro T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Estimada Jennifer
    Fue un placer conocerte y estamos muy contentos de que hayas sido tu la persona que nos ayudaste en la compra de nuestro nuevo hogar! Muchas gracias por tu eficiente trabajo,la paciencia y por el apoyo en momento en que no entendíamos algunas cosas.
    Has sido muy atenta y clara para responder cualquier inquietud que tuvimos sobre la compra, tu ética de trabajo es excepcional y no pasa desapercibida.
    Gracias de nuevo Jennifer y buena suerte en todos tus esfuerzos.

Atentamente Sandro Tamayo y familia Läs mer
    2018-12-10 Jennifer T svarar Sandro T
    Hej Sandro & familjen,
    Tusen tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med köpet, muchas gracias!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist
  • 2018-10-19

Sigrid W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt med Sam vid två tillfällen och vid båda tillfällena har jag upplevt ett smidigt och effektivt samarbete. Jag ser hela processen som ett teamwork och därför är det viktigt att samarbetet fungerar. Oavsett marknadsläge så har jag känt mig trygg att Sams bedömning av läget är korrekt och ärligt vidare att försäljningen kommer att bli som vi tänkt oss. Dessutom upplever jag att Sam bygger bra relationer även med köpare vilket för mig som säljare är viktigt. Jag har redan rekommenderat Sam flera gånger och skulle göra det igen. Om jag skulle sälja igen skulle jag kontakta Sam (även om det inte är i Solna) för råd&tips. Läs mer

Råsundavägen 131, 169 50 Solna