Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 685 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Eric
    Eric skrev om Behrang Jamal en del av Fastighetsbyrån Solna
    Som potentiell köpare var Behrang väldigt snabb på att svara men väldigt snabb på att ändra förutsättningarna för budgivningen.

Saker som avslut, antal aktiva budgivare med mera kommunicerades illa och ändrades väldigt ofta.

Även de frågor som ställdes under visningen saknades det svar på och tillslut var jag tvungen att hitta de svaren själv istället.

När budgivningen närmade sig avslut försvann kontakten helt och hållet och trots att jag lagt ett högre bud valde Behrang att rekommendera säljaren att skriva kontrakt med en annan budgivare. Läs mer
    2018-09-20 Behrang J svarar Eric
    Hej!

Tack för din feedback. Väldigt ledsen att du har fått det intrycket av mig. Ska verkligen tänka på att försöka vara ännu mer tydlig för att inte skapa några missförstånd i framtiden. När det gäller val av köpare var det säljarens beslut helt och hållet och jag hoppas innerligt att du tror på det.

Ha en fortsatt fin dag.
  • Nutvadee W
    Nutvadee W skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial is helpful and informative. Läs mer
  • Ludvig K
    Ludvig K skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vid detta som var mitt första bostadsköp så fick jag precis den hjälp jag behövde och lite till. Mäklaren följde med tills nycklarna var i min hand och allting löst. Stort tack! Läs mer
  • Olivia K
    Olivia K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en 2a i Råsunda.
    Jag tyckte Robin hade ett professionellt och sakligt bemötande men ändå glimten i ögat!
    Har ingen negativitet att säga, det var lätt att ställa frågor och få svar, förhandlingen sköttes snyggt, trevlig ovh rolig upplevelse! Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kanske den bästa Mäklaren i Sverige, han sålde min lägenhet till det pris jag ville ha. Läs mer
  • Göran O
    Göran O skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket öppen och lyssnande på vad som var viktigt för oss.
    Var en energi givare och var väldigt positiv. Mäklarnas Zlatan....
    Sålde en ett i Huvudstad, Solna.

Sammanfattningsvis så skulle jag jätte gärna rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
  • Sussi J
    Sussi J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och hjälpsam utan att vara påträngande och inställsam. Hjälpte mej med alla mina frågor/funderingar. Läs mer
  • Gabriella K
    Gabriella K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt bostad. Jag fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Upplevde att hon var en helt okej mäklare Läs mer
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en lägenhet tillsammans med vår dotter så den mesta kontakten hade hon med henne.
    Den information vi fick via mejl var utförlig och informativ
    Bra bemötande av en kunnig mäklare Läs mer
  • Joakim Å
    Joakim Å skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är väldigt trevlig, vältalig och förtroendeingivande.

Var på några visningar i våras varav en var Patriks, men det passade inte då. Han meddelande han skulle kontakta mig om det kommer något annat inom samma klass. Någon månad senare kom ett tips på en ny visning som slutade med att jag nu köpt en två.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Farid B
    Farid B skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anser att Björn är en utmärkt mäklare och gjorde sitt jobb utmärkt och det enda negativa jag kan säga är att jag blev orolig för hans hälsa eftersom han svarade på mina sms och mail även under hans lediga tid :) Läs mer
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fick känslan av att Danial hade både köpare och säljarese intresse i åtanke, supernöjd. Läs mer
  • Ingalill G
    Ingalill G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren uppträdde mycket konstigt med ex budgivningen, kontakter och var inte heller med vid kontraktsskrivning. Vid frågor var han nonchalant och hånfull som jag upplevde.
    Budgivningen verkar inte gått rätt till, fler med insyn i affären tycker att det var många frågetecken och konstigheter. Läs mer
  • Hayman A B H A H
    Hayman A B H A H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är jätte duktig👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenhet.
    Väldigt pratsam och lovande innan vi la ut lgh. Sen ändrade vad han sagt, mindre och mindre trovärdig med tiden.
    Förväntade mig mer proffesionalitet och service och mer omhändertag vid sista överlämningen med köpare.
    Rekommenderar inte Robin Lind som mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Robin L svarar Fanny H
    Hej Fanny,

Tråkigt att ni känner så!
    Marknaden är tyvärr i ständig förändring, ibland från vecka till vecka och det gör det svårt för oss mäklare att kunna bemöta kundernas förväntningar alla gånger, även fast vi tillslut nådde upp till dessa så jag hoppas ni känner någon lättnad för det. Men jag tar åt mig allt ni skriver här och tackar för era synpunkter. Önskar er lycka till i framtiden! :)

Hälsningar, Robin Lind
  • Bo W
    Bo W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mkt trevlig proffsig mäklare med glimten i ögat, kunnig och påläst, sympatisk. Jag har köpt en brf i Solna. Tony kan rekommenderas, jag är mkt nöjd. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer skötte min försäljning av min nyrenoverade bostadsrätt i Solna. Hon är effektiv och lade ner tid och engagemang att hitta rätt köpare och dessutom få ut rätt marknadspris för just min bostad. Hon kämpar lite mer och gör det där lilla extra. Kan varmt rekommendera Jennifer till blivande nöjda kunder. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gjorde ett exceptionellt bra jobb vid mitt köp av lägenhet och jag rekommenderar verkligen henne. Hög service, kvalité och effektiv. Läs mer
  • Sami O
    Sami O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ärlig, rak på sak, smidig och levererar på sina ord! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var exemplarisk. Han hjälpte oss med allt vi behövde för att kunna sälja vår bostad. Han va engagerad, noggrann, proffsig.
    Från första mötet till kontrakt skrivandet så har han hållit allt han lovat. Perfekt service. Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Ellen F
    Ellen F skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Björn är en toppen mäklare! Han sålde vår lägenhet till ett kanonbra slutpris, innan visning och vi kunde inte vara mer nöjda. Han anlitade en riktigt duktig fotograf, vi var verkligen nöjda med bilderna och hur vår lägenhet presenterades i annonsen. Hela processen gick jättesmidigt, Björn var alltid jättetrevlig och hjälpsam. Vi rekommenderar Björn varmt som mäklare! Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar Jannis starkt.
    - Snabb och bra affär.
    - Ypperlig kommunikation hela förloppet.
    - Bra kontaktnät Läs mer
  • Alejandro G
    Alejandro G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis was just exactly what we needed for our apartment. We struggled to sell our apartment the first time with another company, but Jannis stepped in to help us. With a lot of confidence he managed to sell our apartment above our expectations very quickly and smoothly. He took away the stress from us and solve our problems in a time where market conditions were not at all favorable . I undoubtedly recommend him to anyone who want have a smooth, fast and profitable sell. Läs mer
  • Roger R
    Roger R skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Björn ger ett gediget och bra första intryck och är en formulerad och målinriktad säljare. Läs mer
  • Susanna Ä
    Susanna Ä skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    En envis mäklare som inte ger sig. När jag anlitade honom va det tryck på marknaden men den dök snabbt och Jannis va envis. Dock fick vi såklart inte samma höga pris som vi satt men detta var bara marknaden som var anledningen. Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Försäljning av bostadsrätt. Jannis är en mycket professionell och lyhörd mäklare och besitter en stor social kompetens. Han uppfyllde våra förväntningar med råge och får våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-08-22 Jannis N svarar Henrik B
    Hej Henrik

Tack för dem varma orden och önskar er all lycka till

Mvh Jannis
  • Torbjörn Oskar B
    Torbjörn Oskar B skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostadsrätt. Seriöst och kunnigt bemötande. Vi fick bra information och råd inför försäljning. Flexibel! Bra slutpris Läs mer
  • Torbjörn Oskar B
    Torbjörn Oskar B skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Jag fick jättebra hjälp, och är nöjd med min försäljning Läs mer
  • Iliya F
    Iliya F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har hjälp oss med två försäljningar med stor engagemang.

Hon är alltid tillgänglig och skötte försäljningarna med ett proffsigt sätt.

Jag kommer att rekommendera henne vidare till alla som bor i Solna. Läs mer
  • Shenshen C
    Shenshen C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    She is really professional and helpful. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Effektiv,engagerad,smart och kunnig!Trots sen inflytt för mina köpare samt planerad renovering av ytterfasad i min fastighet lyckades Danial slutföra försäljning av min lägenhet till ett mkt bra pris!Jag hyser all respekt för Danial och rekommenderar honom varmt!! Läs mer
  • Danny M
    Danny M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig fastighetsmäklare som tar sitt arbete på stort allvar och respekt. Som säljare fick vi bra guidning med Fastighetsbyråns egna internetverktyg. Läs mer
  • Chirin O
    Chirin O skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är supernöjda med Björn som var inlyssnande, alltid trevlig, ärlig och tillgänglig. Björn gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Bra fotografering, bra annons. Vi kände oss hela tiden delaktiga och informerade och allt gick snabbt och smidigt. Vår lägenhet blev såld på rekordtid och både vi och köparna var nöjda. Han gav även bra rådgivning i samband med köp av ny lägenhet. Finns bara bra saker att säga om Björn som är en toppenmäklare! Läs mer
  • Dödsboet efter Björn L
    Dödsboet efter Björn L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christofer W
    Christofer W skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bytte till Danial efter att ha försökt sälja med en annan mäklare utan att fått ett enda bud. Jag var inte direkt missnöjd med den första mäklaren, han gjorde vad man kan förvänta sig men inte mer,men missnöjd med resultatet. Danial tog tag i det på en gång, jobbade aktivt med spekulanterna så det blev bra med folk på visningarna. Efter en bra budgivning var lägenheten såld till ett bra pris. Skillnaden mellan Danial och andra mäklare upplevde jag var att han inte lämnar något åt slumpen eller "hoppas" det ska gå bra, han gör något åt det. Han gjorde mer än vad man kan förvänta sig att en mäklare ska göra. Du hittar säkert billigare mäklare med bra historik (precis som jag gjorde), men du kommer hitta få som jobbar lika hårt som Danial. Känslan jag hade efter försäljningen var att vi verkligen gjort allt vi kunde för att få ett bra pris, den känslan var viktig för mig. Kan tillägga att det var ett speciellt objekt i en osäker marknad. Högsta rekommendationer! Läs mer
  • Samira H
    Samira H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var väldigt lyhörd kring våra önskemål av köpobjekt, hade respekt för våra önskemål om försäljning. Sydde tillslut ihop en sanslös bra försäljning. Alltid kontaktbar och hög service. Mycket nöjda kunder/Samira och Kim Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag skulle rekommendera att ta hjälp av Jannis för försäljning av bostadsrätt. Han skötte försäljningen av vår lägenhet på ett proffsigt sätt. Jannis är lyhörd, flexibel och trevlig. Vi skulle anlita honom igen! Läs mer
    2018-08-22 Jannis N svarar Karin L
    Tack Karin

Lycka till med allt nu

Mvh Jannis
  • Joel K
    Joel K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Min uppfattning är att Jennifer tar sitt uppdrag på stort allvar och med stort engagemang. Hon har varit rak och hållit mig uppdaterad under hela processen. Något jag beundrar är att hon lyckas värna om att båda parter känner sig trygga och nöjda med affären.

Jag rekommenderar Jennifer till de som vill ha en tydlig och snabb affär utan krångel! Läs mer
  • Vlasios
    Vlasios skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik hjälpte oss vid försäljning av vår lägenheten i January 2018 efter precis maklarstatistik gick ut med dyster statistik. Patrik var lugn och så lugnade oss att marknad var väldigt rörlig och vi skulle ha tålamod. Hav var helt rätt och vi sålde vår lägenhet till en pris som vi var nöjda med. Vad jag uppskattade mest var att Patrik hjälpte oss i Nov 2017 att förstår om var nuvarande lägenhet var bra eller inte och vid uppskattning av renoveringar att nu utför vi. Det var månader innan vi anlitade honom att sälja vår lägenhet. Det visar professionellt beteende vilket är sällsynt. Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min första lägenhet slutet av förra året, men skrev på kontraktet någon månad innan. Fick bra hjälp och svar på alla möjliga frågor. Höll mig uppdaterad under hela processen och Kände att jag hamna i bra händer. Läs mer
  • Per-olov M
    Per-olov M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde bostadsrätt.
    Jennifer visade stort engagemang och jobbade aktivt för att öka intresset för lägenheten. Hon är effektivt, målmedveten med rak kommunikation. Inger förtroende. Det fungerade väldigt bra från första kontakt. Läs mer
  • Jasmina G
    Jasmina G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är en driven och väldigt kunnig mäklare. Det jag uppskattade mest var den raka och öppna kommunikationen vi hade Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer hade ett väldigt bra engagemang och känslan var hela tiden att hon värdesatte att nå en överenskommelse där samtliga parter kände sig nöjda. Alltid anträffbar och tillgänglig för avstämning samt att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
  • Stina A
    Stina A skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har haft en lång dialog med Björn (då vi inte varit riktigt varit redo att sälja) och trots detta har inget runnit ut i sanden. Vi har under hela tiden haft en god kommunikation och aldrig känt oss bortglömda.När försäljning blev aktuell gick allt mycket smidigt! Läs mer
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte lägenhet i Järvastaden. Vid första visningen kändes Danial lite tveksam och hade inte bra svar på alla frågor vi ställde. Efter det (andra visningen och kontraktsskrivningen) kändes han mycket mer professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt en tvåa på Råsundavägen med hjälp av Patrik som mäklare. Trots dåliga säljtider så lyckades han sälja till det pris jag ville ha. Har sett Mail från ett par av spekulanterna som tyckt att han varit en toppenmäklare, så även jag. Tack Patrik! Du är bäst. Mvh. Maria wikner Läs mer
  • Mladen L
    Mladen L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment.
    He was very kind, accurate with information, always on service but not to pushy.
    Very pleasent experience. Läs mer
  • Mohsen P
    Mohsen P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och kunnig mäklare som jag köpt en lägenhet ifrån. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig, kan sitt jobb, inger förtroende, samt tillgänglig, svarar på mejl, sms omgående, kan rekomendera honom för vänner och bekanta. Läs mer
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt vår 3:a. Jannis har tagit hand om allt på ett professionellt och utmärkt sätt. Läs mer

Råsundavägen 131, 169 50 Solna