Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 837 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• 2020-01-18

Berzan K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är kunnig ärligt kunde svara alla frågor.
    Jag skulle rekommendera honom till alla mina bekanter. Läs mer
  • 2020-01-17

Anne B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd med att Tony sålt vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • SIMA T

2020-01-17

SIMA T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin hjälpte mig att lätt komma överens med säljare och allt funkade smidigt utan att jag behöva oroa mig! Läs mer
  • 2020-01-07

Asmus P skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tony hjälpte oss igen att sälja en bostadsrätt. Han är, som tidigare, extremt kunnig och professionellt, en bra rådgivare som kan marknaden och samtliga "små" detaljer som är viktiga för att få till en bra affär och tajming. Tony och Nina har ansträngd sig denna gång ut över det vanliga för att hitta en passande köpare och lyckats med det, trots att marknaden är svårt just nu. Sammanfattningsvis: Vill du ha en erfaren och engagerad mäklare och slippa alla småkrångel med mindre erfarna mäklare, så rekommenderar jag Tony och hans team som Tony "coachar"! Läs mer
  • Malin C

2020-01-01

Malin C skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenhet i Råsunda. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-29

Mattias L skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    William sålde vår lägenhet i Solna. Han var trevlig, tydlig och tillgänglig under hela försäljningen. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-12-26

Per W skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig kunnig service inriktad Läs mer
  • 2019-12-23

Alexander S skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en lägenhet och blev bemött jättebra, man märkte att alla gillade William. William levde upp till alla mina förväntningar och lite till, så en guldstjärna till dig! Läs mer
  • 2019-12-23

Carlos Aldada M skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    I am really pleased with Malik´s work to sell my apartment. He has been very responsive to all my concerns, active and clear throughout the whole selling process. From the first moment you can feel he is passionate about his work and a relentless good professional in the way how he treated me as well as the potential buyers. I can totally recommend him for your future selling. Läs mer
  • 2019-12-13

Anders W skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en lägenhet. Vi blev bra bemötta av William. Det kändes trygg hela processen. Vi fick alltid svar på de frågor vi hade, och han förklarade hur händelseförloppet fortlöpte hela tiden. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-12-13

Johanna B skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt lägenheten. Blev mycket bra bemött av mäklaren, kändes säkert genom hela processen. Snabba svar och inga krångligheter! Läs mer
  • Hampus Leevi K

2019-12-13

Hampus Leevi K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte precis en lägenhet där Benjamin var ansvarig mäklare och jag är mycket nöjd med hans proffessionalitet och att han alltid tar sig. Han svarar otroligt snabbt i jämförelse med andra mäklare och sätter både köpare och säljare i fokus. Tveka inte att gå på hans visningar eller att anlita honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-11

Bestoun N skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Man kände sig trygg och mäklaren var erfaren och förklarat allt på bästa sätt. Läs mer
  • JESSIKA V

2019-12-09

JESSIKA V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är extremt nöjd med Benjamin! Han har gjort sitt yttersta för att se till att både jag och säljaren var nöjda med affären. Han förstod exakt vad jag var ute efter och redan där hittade vi min framtida lägenhet på första försöket! Kan varmt rekommendera Benjamin, han är som gjort för detta jobb. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar JESSIKA V
    Hej Jessika,

Tusen tack för dina fina ord.
    Varit en ära och få hjälpa till med din bostadsköp, hoppas du stor trivs i din nya fina lägenhet.

Allt gott,

• TOMMY H

2019-12-08

TOMMY H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en ödmjuk mäklare som ger en god service och bemötande till både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Sam. Han är väldigt driven och återkopplar vid eventuella frågor. Läs mer
  • 2019-12-04

Mario D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig, Lyhörd och trevlig mäklare som kan sitt område.
    Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Elin K

2019-12-04

Elin K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Benjamins insats under hela försäljningsprocessen av min lägenhet. Han har varit mycket engagerad och verkligen mött mig utefter mina behov. Vill även tillägga att jag är jättenöjd med fotografen och de bilder han tog. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elin K
    Tack Elin, för dina ord!

Har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.,

All lycka!

• Johan H

2019-12-04

Johan H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trevlig, professionell och effektiv mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-16 Nina Shisha svarar Johan H
    Tackar oerhört för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad.
  • 2019-12-03

Elias F skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kanonmäklare! Vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elias F
    Tack Elias&Sandra!

Hoppas ni kommer att super trivas i er fina bostad!

• JOAKIM R

2019-11-29

JOAKIM R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en lägenhet via Robin. Smidig affär. Robin är trevlig och svarar snabbt. Läs mer
  • 2019-11-27

TOBIAS A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var väldigt tillmötesgående och professionell. Han var nog den första mäklare jag har stött på som inte var för påstridig vilket jag uppskattade mycket. Affären gick smidig och kan varmt rekommendera Sam. Läs mer

CHRISTIAN O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är kanon. Efter 3st försök med andra mäklare lyckades Benjamin sälja vår lägenhet till önskat pris! Rekommenderar alla som vill göra en smidig bostadsaffär att anlita Benjamin. Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar CHRISTIAN O
    Tack för dina ord Christian!

Jag är glad att ni är nöjda med min insats som mäklare och även slutpris

All lycka

Theodora V skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi tyckte han var och är enastående.
    Han är delux av proffs.
    Gjorde exakt som han lovat , och gav oss 200 % av allt. !!!!!! Mycket väl godtjänt!!! Läs mer

JOVICA D skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt duktig och seriös mäklare som har bra insyn på marknaden. Sam var engagerad, lyhörd och lätt att kommunicera med. Vi har både köpt och sålt via Sam och det är vi otroligt tacksamma för. Måste nämna hans kollega Jennifer som var lika duktig och engagerad ! Vi är otroligt nöjda och glada att vi hade Sam & Jennifer som mäklare .Skulle definitivt rekommendera båda ! Läs mer
  • Cassandra R

2019-11-20

Cassandra R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer skötte hela processen helt otroligt proffsigt men personligt. Har högt förtroende för Jennifer och kommer anlita henne när jag vill sälja. Men nu vill jag bo ett tag i vår drömlägenhet i Solna som hon hjälpte oss att hitta :) Läs mer
  • 2019-11-20

Ingrid Helena H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Flexibel, lösningsorienterad, hjälpsam Läs mer
    2019-12-16 Nina Shisha svarar Ingrid Helena H
    Tackar för de fina orden! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • 2019-11-18

Ehsan O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment with Benjamin. He's always been available and very helpful. He provided the help and information, when I needed, and made the entire buying process easier for me. I trust him and would recommend him. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Ehsan O
    Hi,
    it have been an honor to help you with your home purchase!
    hope you will enjoy it

Best Regards
  • 2019-11-16

Hans E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, med stort driv. Även hjälpsam med råd i vårt köp av ny bostad som gick lång över hans åtagande. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Hans E
    Tack Hans E, Hoppas ni kommer trivas i ert nya bostad!

Allt gott

• 2019-11-16

Karin R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en lägenhet av Robin som var bra och tydlig, han återkom snabbt med svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-11-14

Aleksandar R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en bostad i Solna via Robin Lind/Fastighetsbyrån.

Under hela processen så var Robin närvarande och svarade väldigt snabbt på de frågor man hade via telefonsamtal, sms och mail.

Han var saklig och rätade ut de frågetecken vi hade under köpeprocessen. Läs mer
  • Katarina O

2019-11-14

Katarina O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare med en naturbegåvning för yrket. Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jannis och vi är otroligt nöjda med insatsen. Därför rekommenderar vi honom varmt! Läs mer
    2019-12-07 Jannis N svarar Katarina O
    Tack Katarina för dem varma orden. Önskar er all lycka till med det nya nu också
    Med vänlig hälsning Jannis
  • 2019-11-14

Michèle F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    köpte min drömtvåa i Gamla Råsunda. Mäklaren Sam var otroligt tillmötesgående och jag fick snabbt komma och titta på lägenheten. Även resten av affären gick lika smidigt och Sam var snabb och professionell på att svara om jag hade några frågor. Mina förväntningar levdes det upp till och jag känner att det var en bra dialog mellan mäklare, säljare och köpare! Med tanke på att det gick fort och jag bara tagit en relativt snabb titt så gick allt bra.Kan varmt rekommendera Sam Edvinsson på Fastighetsbyrån Solna Läs mer
  • 2019-11-13

Arash S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte en bostadsrätt via Jennifer, supernöjd över hela processen! Läs mer
  • 2019-11-12

Pradeep A skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag fick all information på ett snabbt och enkelt sätt. Mäklaren var verkligen hjälpsam och hjälpte mig med allt. Jag är nöjd med köpet. Jag rekomendera Basit Malik. Läs mer
  • 2019-11-11

Filip M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min lägenhet i Solna genom Nina. Nina var tillgänglig genom hela processen, uppträdde mycket proffsigt och vi fick det pris vi ville ha. Utöver detta hjälpte Nina oss med bankkontakter vilket underlättade bolån på vårt nästa köp. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-11-20 Nina Shisha svarar Filip M
    Tackar oerhört för de fina orden Filip!
  • 2019-11-10

Vahid S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte vår lägenhet med hjälp av Sam och vi är super nöjd med mitt samarbete med Sam.
    Trevlig och duktig mäklare som professionell och lyhörd. Läs mer
  • 2019-11-08

Maria L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Järvastaden. Vi är oerhört nöjda med hela processen som utfördes på ett väldigt proffesionellt sätt! Han visade ett stort engagemang och var väldigt lyhörd till de önskemål vi hade. Samtidigt som han hela tiden var tillgänglig och höll oss uppdaterade om processen. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-11-07

Isabelle K skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt driven, engagerad och professionell! Kommer rekommendera han till andra som säljer! Läs mer
  • 2019-11-07

Jean-Francois O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment via Benjamin, who was always easy to reach and to talk to. He provided the help and information that I needed, when I needed it, and made the entire buying process feel lighter. I trust him and would recommend him. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Jean-Francois O
    it have been an honor to help with your home purchase hope you will enjoy it !

Best Regards

Serviceinriktad
    Flexibel Läs mer
  • 2019-11-06

Robin B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var snabb, påpasslig, alltgenom vänlig och professionell. Det kändes tryggt att genomföra mitt lägenhetsköp med Sam mäklare då han kändes erfaren och lugn. Varmt rekommenderad. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Robin B
    Tack Robin för de fina orden.
    Jätte kul att jag kunde hjälpa dig.
    Önskar dig all lycka.
  • 2019-11-04

Madeleine B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade höga förväntningar när vi anlitade Benjamin då vi hade fått honom rekommenderad. Vi kände oss i trygga händer från första mötet. Vi är nöjda med hur Benjamin har jobbat med köparna och att han alltid har informerat oss och gett oss råd. Vi hade dock lite för höga förhoppningar allihopa på slutpriset men vi är helt klart nöjda med det och hans insats. Läs mer
    2019-11-04 Benjamin A svarar Madeleine B
    Hej Madeleine,

Det har varit en ära att få hjälpa er med bostadsförsäljningen. Tack för dina ord
    Önskar er all lycka!

• 2019-11-01

Amirpasha S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina is very professional, responsive and clear when it comes to plans and strategies for selling an apartment. I'm very happy to have her as my real estate agent. With her and her company, you're in good hands! Läs mer
    2019-11-20 Nina Shisha svarar Amirpasha S
    Thank you so much for the kind words!
  • 2019-11-01

Stefan O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig och trevlig men något forcerande. Läs mer
  • Jessica Erika Margareta M

2019-10-31

Jessica Erika Margareta M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det bästa med Jennifer är att hon kändes så äkta, trovärdig och rak. Hon har varit väldigt tillgänglig som en mentor genom hela försäljnings processen, vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-10-31

Lars Peter Erland J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är jätte nöjd med Jennifer som alltid fanns tillgänglig för att svara på frågor och gjorde ett bra jobb med min bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-10-27

Vesela M skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis gör objektiva och realistiska värderingar.
    Seriös, ärlig, punktlig - allt man skulle önska av en mäklare. Läs mer
  • 2019-10-23

ANN-CHRISTINE H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk människa som verkligen tar sig tid och bemöter kunden väl. Köpte nyss lägenhet i Solna ,då ställde hon upp och gjorde verkligen allt för att vi skulle få lägenheten . Svarar på telefon och Mail nästan dygnet runt, verkligen en proffsig mäklare som jag rekommenderar ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • 2019-10-21

Ola T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Slutförde affären på ett smidigt sätt. Skötte det formella (juridiska) bra. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Ola T
    Tack Ola
    kul att jag kunde hjälpa er
    Önskar er all lycka.
  • Kerstin inger margareta G

2019-10-19

Kerstin inger margareta G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam skötte vår försäljning på ett utmärkt vis, jag rekommenderar honom till din nästa affär. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Kerstin inger margareta G
    Tack Kerstin Jätte kul att jag kunde hjälpa er med försäljningen.
    Önskar er all lycka.

Råsundavägen 131, 169 50 Solna