Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

• BadgeTwelveYears
2 376

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna! Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål,...

2376 omdömen om Fastighetsbyrån Solna

Sedan starten hos Reco 2015

Cyrous D
Arenastaden

En trevlig och professionell kille.

Hans R
Råsunda

Han uppträder bra och var påläst och kunde svara på våra frågor angående köpet. Vänliga hälsningar Hans Ryman

Matilda P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
Västra Skogen

Superbra! Ordnade så vi fick privatvisning som sen ledde till köp, väldigt trevlig och lätt att få tag på under hela processen.

Haci Rifat K
Solna Centrum

Emil är pålitlig till hundra procent , Jobbar proffsigt han gör så att man är lugn och är med hela försäljning processen från början till slut grym mäklare ♥️🌺

Adrian S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
Huvudsta

Viktor är en trevlig och lättillgänglig mäklare som fanns där för att besvara alla mina frågor och för att tillgodose mina behov vid mitt bostadsköp. Jag kan varmt rekommendera honom!

Ibrahim M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna

Duktig mäklare, bra kommunikation, tydlig och korrekt genom hela säljprocessen, han fick mitt fulla förtroende.

Jakob L

Seriös, tillmötesgående och kan rekommendera alla Viktor som mäklare!

Ankit P
Råsunda

André is a stellar agent in the industry. He managed the sale of my apartment with exceptional skill and professionalism. Throughout the process, he kept me informed, earning my trust with his reliability. Importantly, he never pressured me to accept an offer below my comfort level, instead kept on bringing new offers with higher bids. Being an expat, I felt he is genuine and posses great knowledge in the area. I highly recommend him.

Lena H
Centrala Solna

Jag blev fantastiskt bemött av Jennifer.Jag kände att hon ville göra sitt bästa för mig som köpare, men min upplevelse var att hon också hade kontakt med säljarna och gjorde sitt bästa även för dem. Jag kommer absolut att rekommendera Jennifer och Fastighetsbyrån även Swedbank, som skött den här affären till 100% kundnöjdhet 🤩

Tony S
Arenastaden

Emil är professionell, tillgänglig och transparent, lugn person och håller dig uppdaterad under hela processen. Rekommenderar honom!

Ida S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Andra gången jag har med Jennifer att göra, och är absolut beredd på en tredje!

Mohamed A
Arenastaden

He was very responsive, and helped a lot with clarifications

Lucas N

Social, trevlig och målmedveten

Sagar S
Arenastaden

Nice Guy, very supportive, soft spoken and understand your requirements very well.

Timothy D
Arenastaden

Emil is bold, focused and effective. Always in communication, incredibly active, and knows how to manage expectations of both buyer and seller in a way that enables all parties to be happy at the end of the deal. We sold in a tough market. We were under a lot of life stress. Emil was always upbeat, pragmatic and optimistic, but never unrealistic. He gave us the information we needed to adjust any expectations we had to the conditions of the market, and sold our requirements to buyers in an effective and empathetic manner....

Monica S
Järvastaden

Mycket professionellt bemötande. Öppen enkel och lyhörd.

Heddia E
Arenastaden

När jag letade efter en lägenhet hade jag kontakt med flera mäklare i området, men Emil stack ut med sin service! Han var mycket professionell, lyhörd och stödjande genom hela processen. Emil gjorde ett fantastiskt arbete med att hitta rätt lägenhet för mig och var alltid tillgänglig för att svara på frågor och ge vägledning. Jag rekommenderar varmt Emil till alla som söker en ny bostad.

Silan E
Solna Centrum

Viktor från Fastighetsbyrån Solna har på ett föredömligt och professionellt sätt guidat mig genom hela processen och varit tillgänglig i princip dygnets alla timmar. Snabb med återkoppling och uppdateringar hur processen fortskridit. Bemötandet han gett oss har varit det allra bästa och min tilltro till honom varit mycket stor. Jag tackar och ger Viktor mina största rekommendationer!

Ana J
Huvudsta

Väldigt trevlig, profisionell och pålitlig. Precis vad man söker hos en mäklare.

Levin F
Järvastaden

Emil är den bästa mäklaren jag någonsin har samarbetat med. Han lyssnar noggrant och förstår kundernas behov. Med sin positiva attityd och noggrannhet i detaljerna utmärker han sig verkligen. Emil arbetar hårt, är ärlig och mycket samarbetsvillig. Om du vill undvika risker med andra mäklare, välj Emil – han är den bästa du kan hitta i Solna!

Kemal S
Västra Skogen

Ambitiös, ger kontinuerliga uppdateringar, tillgänglig.

Aliisa N
Råsunda

Jennifer Törnqvist har hjälpt oss med våra två senaste bostadsförsäljningar och vi har varit mycket nöjda med den hjälp vi fått. Jennifer är lyhörd, tillgänglig och lösningsorienterad, vi kan varmt rekommendera Jennifer till alla som ska sälja eller köpa bostad i Solna.

Arash B
Västra Skogen

Vi vill varmt rekommendera Jennifer Törnkvist. Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet snabbt och smidigt. Vi uppskattade verkligen Jennifers professionalitet och engagemang. Tack vare henne fick vi en bra affär och kände oss trygga genom hela processen. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne starkt!

Kibrom S
Centrala Solna

Han var trevlig och professionell i sitt bemötande. Hjälpte oss att komma till en affär. Mycket bra

Kuresh M
Huvudsta

Trevligt bemötande, hjälpsam, tillgänglig, mycket nöjd. Tack🙏

Daniel H
Västra Skogen

André is a great real state agent and handled the sale of my apartment in a great way. He helped me set up cleaning, throwing away furniture and styling on top of normal real state agent duties. Very professional and trustworthy, kept me updated about the process and didn't push me to sell the apartment at a bid lower than I was comfortable with.

Aakanksha B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pandora Noureini en del av Fastighetsbyrån Solna
Hagalund

Pandora is an amazing broker who knows much about her work, it was very pleasant and easy process working with her.

Svar från Pandora Noureini

Hi Aakanksha, thank you so much for your kind words, the pleasure was all mine!

Bilan T
Karolinska

Emil gjorde köpet till en väldigt bra upplevelse på grund av hans drivkraft för affären. Han var tillgänglig, hjälpsam och allmänt duktig.

Ida K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nechirvan Kurachi en del av Fastighetsbyrån Solna
Bergshamra

Nechirvan är en skicklig mäklare med ett proffesionellt bemötande. Vi är mycket nöjda med stödet vi fick vid försäljningen av vår lght

Awin M

Trevlig, behjälplig och tillgänglig

Åsa

Viktor är driven, lyhörd och otroligt kompetent som mäklare. Jag fick ett stort förtroende för honom från första stund och genom hela processen lade han mycket tid och ansträngning för att hitta rätt köpare till min bostad. Det ledde till en snabb och effektiv försäljning. Supernöjd!

Linus S
Råsunda

André var ytterst professionell och försökte till det yttersta skapa en situation där både säljare och köpare var nöjda, bästa sorten av deals helt enkelt. Rekommenderar starkt. /Köpare

Siddhivinayak K
Råsunda

Andre helped us get a really good apartment!! In the beginning we were little bit skeptical but everything went smoothly and we are happy with our decision.

Camellia S
Arenastaden

Duktig mäklare! Följer upp lagom intensiv och ger all information man behöver.

Klara J
Centrala Solna

Jennifer var tevlig, tydlig och bra på att hålla koll på alla detaljer. Hon var snabb med att återkomma med svar på meddelanden och samtal. Hela köpet gick mycket snabbt och smidigt och jag är mycket nöjd.

Magali M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Farmandeh en del av Fastighetsbyrån Solna

Very good communication with Emil, I would definitely recommend him as a broker! We wish he was ours for our apartment sell

Okan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Farmandeh en del av Fastighetsbyrån Solna

Jag gjorde en noggrann research i mitt område före försäljning. Tog därefter kontakt med tre mäklare som sålt objekt på samma gata. Emil var den som stack ut, han är genuin och lätt att samarbeta med. Vid en bostadsförsäljning är det ett samarbete mellan mäklare och säljare under hela processen. Emil var transparent, vilket var viktigt för mig. Han svarade jämt när man ringde och bollade frågor. Han kom med taktiska förslag som påverkade försäljningen positivt. Trots en svår marknad och nedgång lyckades han efter endast...

Marcus L
Köpte sitt hus med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
Järvastaden

Har köpt och flyttat en del genom åren och därav träffat på ett flertal olika mäklare. Alex stod det verkligen ut och var trevlig, genuin och ingav ett stort förtroende i kombination med en rak och öppen dialog. Alex följde även upp efter att köpet var klart och frågade om det uppkommit några andra frågor eller om det var något han kunde bistå med, mycket professionellt!

Lidya H
Råsunda

Duktig, professionell och effektiv!

Izgiamen Z
Skytteholm

Trevlig och gott bemötande. Rekommenderar Jennifer Törnkvist starkt!

David L
Råsunda

Mitt intryck av Jennifer redan vid första mötet var att hon inger förtroende, är glad och utstrålar positivitet. Hon presenterade sig själv och förklarade hennes strategi inför min försäljning. Hon var hela tiden mån om att jag förstod hela upplägget och kände mig trygg med det. När väl visningar etc började så insåg jag ganska snabbt att Jennifer var väldigt driven och engagerad och hon hade bara ett mål och det var att min lägenhet blev såld till bästa pris. Jennifer har en varm och trevlig personlighet och vi klickade...

Elin H
Centrala Solna

Jennifer är otrolig!! Hjälpte oss att hitta och köpa vår drömlägenhet. Det gick så snabbt och smidigt och hon var så transparent och hjälpsam hela vägen! Kunde inte haft en bättre upplevelse :)

Isabella A
Skytteholm

Jennifer är en mäklare som inger förtroende samtidigt som hon är varm och engagerad. På grund av den oroliga bostadsmarknaden tog det ganska lång tid att sälja vår lägenhet, men Jennifer arbetade alltid enträget med att hitta spekulanter till oss samtidigt som hon hade stor förståelse för vår situation. Ibland blev det tyst i perioder när det inte hände något nytt, så lite mer regelbunden information (även när det inte fanns nyheter) är väl det enda jag hade velat ha mer av.

Alexander L
Karolinska

Proffsig, snabb och mån om mig som säljare. Mycket nöjd!

Philip S
Råsunda

Trevligt och professionellt bemötande. Engagerad och intresserad av att uppnå ett bra resultat.

Tina Melissa Z
Centrala Solna

Väldigt professionell och trevlig. Allting gick smidigt till och Jennifer är alltid tillgänglig vilket känns tryggt!

Alexandra K
Råsunda

Väldigt trevlig, hjälpsam och engagerad mäklare! Jag har varit väldigt nöjd under hela processen.

Helena E
Råsunda

Jennifer är förtroendeingivande, driven och proffsig. Vi är mycket nöjda med hur vår försäljning sköttes. Hon styrde processen, men hela tiden i dialog med oss, vilket kändes bra. Tack!

Anna F
Råsunda

Otroligt enkel att få kontakt med. Fanns en transparens i dialogen och lovade inte saker som inte kunde hållas. Första gången jag köpt en bostad och det var klart över mina förväntningar. Kände att mina åsikter och preferenser blev hörda och jag är otroligt nöjd. Blev bemött på ett professionellt men ändå personligt plan vilket jag uppskattade.

Julia Hye Margareta H
Centrala Solna

Bästa mäklare jag anlitat. Lyhörd, tillgänglig, erfaren och snabb. Väl påläst om föreningen och stenkoll på marknaden i området. Lägenheten gick före visning eftersom Jennifer redan hade intressenter. Mycket värdefullt för oss, och till ett pris vi var väldigt nöjda med. 5 av 5 stjärnor!