Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 1674 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jennifer var under hela processen otroligt lyhörd, professionell och alltid tillgänglig. Hennes sakkunnighet och tydlighet bidrog till att jag kände mig otroligt trygg under hela vägen fram till mitt första bostadsköp. Rekommenderar Jennifer starkt om man går i sälj och köp tankar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av André Nasiri en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Karolinska
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mäklaren var lyhörd, informativ och hjälpsam både under och efter hela processen. Rekommendera starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jennifer är djupt engagerad och driftig mäklare, hon bemöter både uppdragsgivare och köpare på ett professionellt sätt och hon upplevs som lugn och trygg trots att hon ofta jonglerar många bollar i luften samtidigt. Vi är återkommande uppdragsgivare i Solna eftersom Jennifer alltid levererar, hon är påläst och gör sin due diligence. Utöver det så har Jennifer ett stort kontaktnätverk och är jättebra att ha som bollplank för idéspåning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nechirvan Kurachi en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Rudviken/solna C
    2022-06-21 Verifierad kund
    Nechirvan gjorde ett jättebra jobb genom hela processen, han var väldigt engagerad och mån om stötta oss i den här resan. Vi uppskattade också hans lokala kännedom och lyhördhet för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera Nechirvan!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi fick jättebra support av Jennifer längs hela vägen. Jennifer är tillgänglig, tillmötesgående, inlyssnande och kommer framförallt med goda tips och insikter om marknaden.

Väldigt strukturerade och enkel att jobba med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nechirvan Kurachi en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Rudviken/solna C
    2022-06-21 Verifierad kund
    Blev bra bemötande och han gjorde sitt jobb bra!
    • Skytteholm
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jennifer är kunnig och lyssnar på kunder och ger god råd
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jennifer informerade oss om försäljningen på ett utmärkt sätt.
    Hon är driven och håller det hon lovar.
    Vi är jättenöjda med vår försäljning.
    2022-06-20 Verifierad kund
    I got the pleasure to work with Jennifer twice, once I bought my first apartment and once I sold it. She has been very helpful guiding me through both processes and has always been incredibly available to answer all my questions and doubts. She handled all the matters as a great professional and with great kindness.
    She is, without any doubt, my trusted broker for the Solna-Sundyberg area.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med mäklaren. Ingav en känsla av trygghet under hela bostadsaffären. Rekommenderar honom varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Ulin en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-06-17 Verifierad kund
    Great communication and feedback throughout the sales process. Viktoria took the time to explain everything and answered all of my questions during the showing as well as when we were signing the contract.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Solna
    • Karolinska
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mäklaren var jättebra. Väldigt tydlig med allt, lyhörd och förstående. Även hjälpt till att förklara saker efter köpet och känts väldigt tryggt att ha en mäklare som finns där för alla frågor. Det enda negativa var att processen kändes relativt stressig och hade inte jättemycket tid att fundera på saker, men nog en generell sak vid bostadsköp och inte kopplat till mäklaren. I helhet en superbra mäklare!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Supertrevlig bemötande och professionellt utförande helt i linje med önskemål. Rekommenderar starkt att välja Jennifer som er mäklare.
  • Jignesh M
    2022-06-08 Verifierad kund
    Nechirvan has been the best broker I have been associated with so far, he has good grip of the markets, understands both buyer and sellers point of view, makes you comfortable about the process and give needed time and commitment to our satisfaction. I recommend Nechirvan as a broker.
    2022-06-08 Verifierad kund
    He is one of a kind broker....extremely supremely tanlented ...kept patience with us....worked his socks off ...& helped both the buyer n seller till the point we reached our satisfaction....
    Totally Highly Recommend Nechirvan !!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Ulin en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-06-07 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare. Trots tuffa tider så höll hon i och stängde affären på ett bra pris. Kan starkt rekommendera Viktoria som mäklare!
    2022-06-05 Verifierad kund
    Nechirvan gav mig totalt engagemang i sitt uppdrag. Han har visat på genuint intresse att verkligen göra mig inte enbart nöjd utan också glad. Trots lite svajigare marknadsläge har Nechirvan lyckats med att säkra mig ett bra pris på min lägenhet. Vi hade kanske en aning högre förväntningar på slutpriset i början av processen, men landade till slut på ett väldigt acceptabelt slutpris. Jag är nöjd och kommer verkligen rekommendera honom som mäklare till de kontakter jag har som vill sälja framgent. Tack Nechirvan!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-06-03 Verifierad kund
    Han är kompetent, jobbar hårt och var väldigt mån om att jag skulle få en så bra upplevelse som möjligt. Det är många moment i processen att sälja sitt hem och han var förstående och hjälpte till på alla sätt. Jag är 100 % nöjd.
    • Arenastaden
    2022-06-03 Verifierad kund
    Viktor har varit engagerad, driven och lyhörd. Han har skött försäljning på sakligt och smidigt sätt. Försäljningen har varit en snabb och trygg affär. Jag rekommenderar Viktor som mäklare för de som vill ha en mäklare som kan göra så att köparen möter säljarens höga krav.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket drivande och rak mäklare.
    • Centrala Solna /rudviken
    2022-05-31 Verifierad kund
    Nechirvan was extremely professional and patient.

He took the time to explain everything and answered all of my questions during the showing as well as when we signed the contract.

I've been extremely satisfied and if I ever decide to sell the apartment he'll be my broker of choice.
    • Centrala Solna /rudviken
    2022-05-31 Verifierad kund
    Strålande presentation från en helt fantastiskt duktig mäklare. Nechirvan var stabil, trygg och otroligt engagerad genom hela säljprocessen. Vi satte ett högt mål och Nechirvan gav sig inte innan vi nådde det. Han hittade dessutom helt rätt köpare och jag ser verkligen fram emot att lämna över nycklarna om någon månad.

Nechirvan var extremt tillgänglig och svarade snabbt på sms/samtal samt gav återkoppling direkt. Han kan marknaden förde kloka resonemang både från säljarens och köparens perspektiv.

Blir kul att följa din karriär och ser fram emot att samarbeta igen.

TLDR: Ska du sälja i Solna trakten finns det bara en mäklare att välja: Nechirvan Kurachi.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-30 Verifierad kund
    - Tony är bemötande båda till säljare och köpare.
    - Tony hade väldigt bra tålamod.
    - Vi är glada att köpa bostaden från Fastighetsbyrån genom Tony.
  • skrev om Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-27 Spontant omdöme
    Solna har nog bland den bästa mäklaren i Sverige (Tony Lundberg).man känner sig lugn från dag ett och allt känns bra, man är trygg. Samtal, kommunikation och en vikänsla, som jag inte haft med andra mäklare. Om man får mer än man begärt är det värt priset. Tack
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jennifer är proffsig, personlig och trygg som mäklare. Hon checkar i dom boxarna en bra mäklare ska göra.
  • Franci Z
    2022-05-24 Verifierad kund
    Fantastisk bra kommunikation och återkoppling under hela säljprocessen.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Viktor is very approachable and professional in his job. He provided all the details and timely inputs on how the process will work and what needs to be done at different stages of the process. Very satisfied.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Lyhörd, proffsig, snabb, trevlig.
    Rekommenderas.

Mvh / Guy o Victoria
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-21 Verifierad kund
    Welcoming personality
    Helpful nature
    2022-05-19 Verifierad kund
    Bra bemötande, alltid lätt att få tag på. Väl påläst för att kunna svara på frågor.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bought and sold through Viktor.

The communication was transparent and clear from the beginning, expectations were set and met with no promises of huge profits or any specific final price. Viktor walked me through his commission model and we agreed on it together. It was a simple model, no hidden fees, I knew exactly what I would be paying for.

Viktor is well-aware of the housing market, constantly providing updates of what could affect the final price.

Viktor has a personal approach, he listens. He understood that time was crucial for me and acted quickly to bring in potential buyers to see the apartment.

I thought the selling process would be long but it turned out the apartment was sold even before taking pictures of it, mostly due the fact that Viktor is proactive and holds a good knowledge of the area. The buyer visited the apartment and we signed the papers on the same day.

Can't recommend Viktor enough, it was a nice experience doing business with him (twice).
    2022-05-15 Verifierad kund
    5/5 supernöjd, allt du behöver hos en mäklare
    2022-05-13 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och alltid snabb respons. Det blev en väldigt smidig och trygg affär.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Mycket lyhörd och driven mäklare.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och ivrig. En mäklare som mean kan bolla strategi med och som har en tydlig plan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Ulin en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-10 Verifierad kund
    Viktoria fick oss att känna enorm trygghet under hela köpesprocessen. Hon var väldigt välkomnande, lättillgänglig, informativ, saklig och kunde besvara alla våra frågor på ett professionellt sätt. Finns bara gott att säga om henne. Rekommenderar Viktoria starkt till kommande köpare men även säljare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-09 Verifierad kund
    Alex är en väl erfaren mäklare som är en proffs. Trevligt bemötande och lyhörd. Det gör verkligen skillnad när man anlitar en mäklare som är etablerad och kunnig. Tack Alex för ett fint samarbete.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bemött på bästa sätt. Kände mig trygg under hela processen. Rekommenderar starkt!
    2022-05-08 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med snabbt och proffsigt förfarande som var tillgänglig hela tiden. Levererade ett positivt pris för bostaden i tider av oro på marknaden.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Trevlig, energisk och hjälpsam, håller vad han lovar. Försäljningen gick fort och smidigt!
  • Egill O
    2022-05-06 Verifierad kund
    JT har stått under alla mina forventningar om hur en mäklare skal funka.

min sammanfattning är: att JT har i högsta grad aktat rett i et kort fönster vi hade vid försäljningen på Epistelvägen 7
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt, och vänligt bemötande. Hjälpsam med information och även film från takterrassen som inte var tillgänglig under visning. Snabb återkoppling var oxå bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Faraj en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag upplevde det som ett trevligt och positivt bemötande. Alla frågor i samband med visning samt kontraktskrivning besvarades på ett bra och sakligt sätt. Skulle kunna tänka mig att anlita Emilie om jag själv skulle sälja.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Faraj en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-05-05 Verifierad kund
    Emelie är kompetent, engagerad och har ett mycket trevlig bemötande. Lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt och resultatet blev det jag hade hoppats på.
    • Ritorp
    2022-04-29 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Lätt att nå vid frågor.
    • Ritorp
    2022-04-29 Verifierad kund
    Gott och proffsigt bemötande i dialogerna och han har hållit oss väl uppdaterade genom hela försäljningsprocessen, vilket har känts tryggt. Han överträffade våra förväntningar och jag skulle rekommendera honom till andra som går i tankar på att sälja (eller köpa) bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pandora Noureini en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Vireberg
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mäklaren gav ett ödmjukt intryck med en stark vilja av att göra en så bra affär som
    Möjligt.
    Mäklaren höll en god kontakt under hela processen.
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare och tycker vi har haft ett gott samarbete och kontinuerlig kommunikation.
    Vi har kunnat prata med varandra på ett proffesionellt sätt för att lösa olikheter.
    Jag skulle rekommendera henne som mäklare till andra.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Fastighetsbyrån och speciellt med mäklaren Viktor Milovanovic. Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar honom starkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-04-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från Alex! Lyhörd, intresserad och extremt erfaren. Jobbade hårt och har ett stort kontaktnät. Totalt en mycket bra upplevelse!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-04-15 Verifierad kund
    Sålde bostaden snabbt och fick mer betalt än vi kunnat hoppats på.