Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 808 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• 2019-11-14

Aleksandar R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en bostad i Solna via Robin Lind/Fastighetsbyrån.

Under hela processen så var Robin närvarande och svarade väldigt snabbt på de frågor man hade via telefonsamtal, sms och mail.

Han var saklig och rätade ut de frågetecken vi hade under köpeprocessen. Läs mer
  • Katarina O

2019-11-14

Katarina O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare med en naturbegåvning för yrket. Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jannis och vi är otroligt nöjda med insatsen. Därför rekommenderar vi honom varmt! Läs mer
  • 2019-11-14

Michèle F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    köpte min drömtvåa i Gamla Råsunda. Mäklaren Sam var otroligt tillmötesgående och jag fick snabbt komma och titta på lägenheten. Även resten av affären gick lika smidigt och Sam var snabb och professionell på att svara om jag hade några frågor. Mina förväntningar levdes det upp till och jag känner att det var en bra dialog mellan mäklare, säljare och köpare! Med tanke på att det gick fort och jag bara tagit en relativt snabb titt så gick allt bra.Kan varmt rekommendera Sam Edvinsson på Fastighetsbyrån Solna Läs mer
  • 2019-11-13

Arash S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte en bostadsrätt via Jennifer, supernöjd över hela processen! Läs mer
  • 2019-11-12

Pradeep A skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag fick all information på ett snabbt och enkelt sätt. Mäklaren var verkligen hjälpsam och hjälpte mig med allt. Jag är nöjd med köpet. Jag rekomendera Basit Malik. Läs mer
  • 2019-11-11

Filip M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min lägenhet i Solna genom Nina. Nina var tillgänglig genom hela processen, uppträdde mycket proffsigt och vi fick det pris vi ville ha. Utöver detta hjälpte Nina oss med bankkontakter vilket underlättade bolån på vårt nästa köp. Mycket bra mäklare! Läs mer
  • 2019-11-10

VAHID S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte vår lägenhet med hjälp av Sam och vi är super nöjd med mitt samarbete med Sam.
    Trevlig och duktig mäklare som professionell och lyhörd. Läs mer
  • 2019-11-08

Maria L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Järvastaden. Vi är oerhört nöjda med hela processen som utfördes på ett väldigt proffesionellt sätt! Han visade ett stort engagemang och var väldigt lyhörd till de önskemål vi hade. Samtidigt som han hela tiden var tillgänglig och höll oss uppdaterade om processen. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-11-07

Isabelle K skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt driven, engagerad och professionell! Kommer rekommendera han till andra som säljer! Läs mer
  • 2019-11-07

Jean-Francois O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment via Benjamin, who was always easy to reach and to talk to. He provided the help and information that I needed, when I needed it, and made the entire buying process feel lighter. I trust him and would recommend him. Läs mer
    Benjamin A gillar detta

Flexibel Läs mer
    William A gillar detta
  • 2019-11-06

ROBIN B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var snabb, påpasslig, alltgenom vänlig och professionell. Det kändes tryggt att genomföra mitt lägenhetsköp med Sam mäklare då han kändes erfaren och lugn. Varmt rekommenderad. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar ROBIN B
    Tack Robin för de fina orden.
    Jätte kul att jag kunde hjälpa dig.
    Önskar dig all lycka.
  • 2019-11-04

MADELEINE B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade höga förväntningar när vi anlitade Benjamin då vi hade fått honom rekommenderad. Vi kände oss i trygga händer från första mötet. Vi är nöjda med hur Benjamin har jobbat med köparna och att han alltid har informerat oss och gett oss råd. Vi hade dock lite för höga förhoppningar allihopa på slutpriset men vi är helt klart nöjda med det och hans insats. Läs mer
    2019-11-04 Benjamin A svarar MADELEINE B
    Hej Madeleine,

Det har varit en ära att få hjälpa er med bostadsförsäljningen. Tack för dina ord
    Önskar er all lycka!

Mvh Benjamin
    Benjamin A gillar detta
  • 2019-11-01

AMIRPASHA S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina is very professional, responsive and clear when it comes to plans and strategies for selling an apartment. I'm very happy to have her as my real estate agent. With her and her company, you're in good hands! Läs mer
  • 2019-11-01

Stefan O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig och trevlig men något forcerande. Läs mer
  • Jessica Erika Margareta M

2019-10-31

Jessica Erika Margareta M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det bästa med Jennifer är att hon kändes så äkta, trovärdig och rak. Hon har varit väldigt tillgänglig som en mentor genom hela försäljnings processen, vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-10-31

Lars Peter Erland J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är jätte nöjd med Jennifer som alltid fanns tillgänglig för att svara på frågor och gjorde ett bra jobb med min bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-10-27

Vesela M skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis gör objektiva och realistiska värderingar.
    Seriös, ärlig, punktlig - allt man skulle önska av en mäklare. Läs mer
  • 2019-10-23

ANN-CHRISTINE H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk människa som verkligen tar sig tid och bemöter kunden väl. Köpte nyss lägenhet i Solna ,då ställde hon upp och gjorde verkligen allt för att vi skulle få lägenheten . Svarar på telefon och Mail nästan dygnet runt, verkligen en proffsig mäklare som jag rekommenderar ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • 2019-10-21

Ola T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Slutförde affären på ett smidigt sätt. Skötte det formella (juridiska) bra. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Ola T
    Tack Ola
    kul att jag kunde hjälpa er
    Önskar er all lycka.
  • KERSTIN INGER MARGARETA G

2019-10-19

KERSTIN INGER MARGARETA G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam skötte vår försäljning på ett utmärkt vis, jag rekommenderar honom till din nästa affär. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar KERSTIN INGER MARGARETA G
    Tack Kerstin Jätte kul att jag kunde hjälpa er med försäljningen.
    Önskar er all lycka.
  • 2019-10-18

Louise K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har med hjälp av Jannis sålt min 1,5 i Huvudsta. Jannis har visat ett driv och stort engagemang i försäljningen samt ingett en stor trygghet i affären. Jag kan varm rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-10-18

Rachid K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har precis sålt en lägenhet och Robin Lind skötte försäljningen på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2019-10-17

Frida A skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej!

Vi har sålt vår bostadsrätt i Solna (Västra Skogen) via Jannis Nikopoulos och Fastighetsbyrån i Solna.

Vi blev professionellt bemötta av Jannis från första mötet tills dess att försäljningen var klar. Jannis har under processens gång haft en tät dialog med oss som säljare kring de olika stegen. På så sätt har vi som säljare kunnat känna oss så trygga som möjligt.

Jannis arbetade mycket hårt för att nå upp till de förväntningar som vi hade på denna bostadsförsäljning. För honom är det otroligt viktigt att du som kund blir nöjd och det märks i hans arbete! Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Jannis när det är dags för försäljning av bostad! Läs mer
  • KERSTIN INGER MARGARETA G

2019-10-13

KERSTIN INGER MARGARETA G skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edwinsson, vi är så nöjda med hela upplägget från start till försäljning. Läs mer
  • 2019-10-12

Arash S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson hjälpte oss sälja vår lägenhet och vi måste säga att han är en helt fantastisk mäklare som hjälper dig igenom alla steg i processen. Han tar sig även tid att svara på dina frågor och lugna dig när nervositeten tar över. Sam ger en ärlig och tydlig bild av marknaden och lägger upp en plan på hur processen ska ske. Vi var mkt nöjda med Sam som mäklare och skulle rekommendera honom utan att tveka. Tack igen. Arash Simyar och Sara Hultin Läs mer
    2019-10-20 Sam E svarar Arash S
    Hej Arash

Stort tack för förtroendet , ni litade på mig från dagen vi sågs, efter er korta 5 minuters överläggning :) och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • KIRSI M

2019-10-09

KIRSI M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan verkligen rekommendera Jennifer på grund av hennes professionalitet både under hela förhandlingsprocessen och när vi skrev under kontrakt. Kände direkt att vi fick bra kontakt och jag litade på hennes råd och det ledde till en affär jag är nöjd med. Hon har också hela tiden hållit mig underrättad under förhandlingarna och det har känts tryggt och att hon även jobbar för mig-köparen- inte bara för säljaren! Toppbetyg🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-10-09

Jerker J skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig, mycket kunnig, trevlig Läs mer
  • ERIK G

2019-10-09

ERIK G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är driven, transparant och tydlig. En erfaren och professionell mäklare som har bra koll på Solna. Vi säljer gärna via Sam igen. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar ERIK G
    Stort tack Erik alltid ett nöje och ha dig som kund.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
    Sam E gillar detta
  • 2019-10-07

Eva H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var ett superproffs från visning till inflyttning när vi köpte vår lägenhet i Råsunda i somras! Rekommenderar honom varmt om du letar efter den bästa i Solna! Läs mer
  • 2019-10-05

Asal A skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt en Bostadsrätt i Solna. Basit är en Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-04

Babak S skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tony är en kunnig mäklare. Han skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-10-04 Tony L svarar Babak S
    Tack så hemskt mycket! Jag var väldigt nöjd som mäklare också. Enklare att arbeta när kunden har fullt förtroende för en.
    Trevlig helg!
  • 2019-10-03

Alexander P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Super nöjd med mitt samarbete med Sam. Skulle inte tveka att anlita Sam igen om jag ska sälja lägenhet i Solna. Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar Alexander P
    Hej Alex

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa dig och köparen som fann sitt drömboende.
    Din bostad är en av de finaste bostäderna jag förmedlat och det är inte ofta man kommer upp till 4850 000 kr för en tvåa i Solna.
    Stort grattis till både dig och köparen.
  • 2019-10-02

ANKIE H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde vår lägenhet med Sam för första gången då vi fått flera varma rekommendationer och vi kan bara stämma in med de fina rekommendationerna vi fått. Sam har varit toppen från start till slut. Alltid nåbar, stöttande och lugnande och ett jättebra bollplank i olika frågor. Gillar att han har varit transparent, rak och inga konstigheter. Vi ger våra varmaste rekommendationer och kommer definitivt inte tveka på att välja Sam vid nästa försäljning också! Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar ANKIE H
    Hej Ankie

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Att samarbeta med er har varit väldigt en ära med tanke på att ni har gjort detta så många gånger och att ni valde mig som mäklare.
    Önskar er all lycka med det nya boendet.
  • ANNETTE K

2019-09-30

ANNETTE K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag kom i kontakt med Jennifer då jag var på jakt efter en lägenhet att köpa i Solna. Efter att jag beskrivit vilken typ av lägenhet jag sökte så kom hon med ett förslag på en lägenhet som passade in på min beskrivning och snart är det inflytt i denna bostad. Jennifer är en positiv och glad person som är mycket proffsig, lyhörd, flexibel och har varit superbra på att återkoppla. Detta tillsammans har gjort att allt har gått väldigt smidigt.
    Jag kan varmt rekommendera Jennifer då ni går i säljtankar eller letar efter en lägenhet att köpa. Läs mer
  • 2019-09-30

Nelia C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte bostad som förmedlades av Jennifer. Mycket proffsig och duktig, återkopplade alltid fort och såg till att vi som kunder var nöjda. Flexibel och tillgänglig. Återkopplade och följde upp kring alla frågor vi hade, rak och tydlig kommunikation som vi uppskattade väldigt mycket. Läs mer
  • 2019-09-30

Mohan N skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis is very professional. Helped me to close a deal on a short time and everything went well. Highly recommend him. Läs mer
  • Leonardo J

2019-09-30

Leonardo J skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är otroligt förtroendeingivande och ambitiös som person. Vi är glada att han hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Råsundavägen 154 till ett rekordpris och skulle absolut rekommendera honom till andra där ute. Läs mer
  • 2019-09-28

JERK H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är ödmjuk, proffesionell och har ett glatt humör, som också speglades genom hela säljprocessen. Han är på hugget och har ett fantastiskt "Go". Kan starkt rekommendera Benjamin om ni vill ha en seriös mäklare som kan sin sak, alltid är tillgänglig och som är mycket bra att kommunicera med. Stor eloge även till Sam och William på Fastighetsbyrån Solna.
    /Jerk Läs mer
  • 2019-09-28

ANNE H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är glad att vi råkade på Benjamin Afsan när vi skulle sälja vår lägenhet. Han är professionell, seriös och lugn och glad.
    Vi lämnade allt i hans händer, kände oss jätte trygga med att han skulle göra ett bra jobb, vilket också visade sig stämde. Smidig och snabb försäljning, vi är väldigt nöjda med Benjamins insats. Rekommenderar honom varmt!
    /Anne H Läs mer
  • 2019-09-27

Alexander P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sams hantering av försäljningen av min lägenhet i Solna var toppen. Mycket bra tips och förslag under processen och klar kommunikation. Det är skönt att ha ett bollplank man kan lita på när man gör något så viktigt som att sälja sin bostad. Skulle inte tveka med att gå till Sam igen om jag skulle köpa eller sälja min bostad. Läs mer
  • 2019-09-25

PETER B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    En väldigt proffsig och bra mäklare! Kände att jag var i trygga händer hela försäljningen. Och fick det pris jag ville ha för lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-18

André K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var professionell, arbetade hårt och var engagerad i att försäljningen skulle gå bra. Jag är absolut nöjd. Läs mer
  • OSCAR A

2019-09-17

OSCAR A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte via Sam för 5 År sedan och sålde nu via Sam, det var en mycket smidig affär! Tillgänglig, kommunikativ och förtroendeingivande Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar OSCAR A
    Hej Oscar

Stort tack för förtroendet ,det har varit ett nöje och hjälpa dig.
    Alltid trevligt med återkommande kunder.
  • 2019-09-16

Pia K skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostadsrätt. Väl bemött av mäklare Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar Pia K
    Tack så mycket för de fina orden Pia! Bara höra av dig om det finns något mer jag kan hjälpa till med.
    Nina Shisha gillar detta
  • 2019-09-16

Sakis K skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt min bostad fick ett mycket bra bemötande ifrån min mäklare. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare tycker att han varit både bra på att lyssna och agera. Upplevelsen har varit positiv och jag kan varmt rekommendera Basit Malik på Fastighetsbyrån i Solna för framtida uppdrag. Läs mer
  • 2019-09-12

Lars Anders I skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är den bästa mäklare jag mött, av de över tio mäklarfirmor jag haft kontakt med genom åren. Proffsig och lyhörd för mina önskemål och idéer. Alla steg i processen blev bättre än jag hade vågat tro. Jag kommer att vända mig till Jennifer nästa gång jag ska sälja. Läs mer
  • 2019-09-11

NINOS O skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lyhörd, engagerad, kunnig, professionell, förtroendegivande, serviceinriktad, målmedveten, personlig, driven, charmig, positiv, listan kan göras lång när man talar om Nina Shisha!

Den tid och det engagemang som Nina lagt ner på vår bostad från start till slut hade jag aldrig kunnat räkna med från någon mäklare! Det har varit så mycket saker som dykt upp under resans gång från vår sida som säljare. Det bästa beslut vi gjort var att välja Nina som mäklare. Hon har verkligen gått over and beyond för att hjälpa oss med allt från städning, styling, fotografering, privata visningar m.m. Hon är mån om både säljare och köpare och vill att alla parter ska vara nöjda, vilket hon verkligen lyckats med!

Nina du är verkligen bäst! Kan inte tacka dig nog för allt slit du lagt ner!

Rekommenderar verkligen alla som letar efter en duktig och kunnig mäklare att ta kontakt med Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar NINOS O
    Tackar oerhört mycket för förtroendet, att jag fick hjälpa till med er försäljning och för de fina orden du skrivit. Skulle ni ha några frågor
    eller funderingar tveka inte på att höra av er.
    Nina Shisha gillar detta
  • 2019-09-09

Jonathan William K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Snabb respons. Svarade direkt vid förfrågan om hjälp av försäljning. Började också direkt att skrida till verket. Lyckades få till en snabb försäljning till ett toppen pris och helt utan krångel. Kan inte annat än rekommendera Benjamin speciellt om du vill ha en mäklare som är på "hugget" Läs mer
  • 2019-09-09

Feng L skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Thanks to William for his tireless efforts. He gave me a lot of advices, and cares about my thoughts. The communication with him is very enjoyable. He always reply as quickly as possible. Excellent! Läs mer
    William A gillar detta

Råsundavägen 131, 169 50 Solna