Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 1153 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• 2020-11-24

Tobias V skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ur ett köparperspektiv så skötte sig Robin som förmedlare galant i kommunikation med säljare - precis där mäklarens roll skall vara. Var riktigt trött på många mäklare som inte lyssnar på köpare utan endast ska dra upp priset så långt det går och därmed inte är förtroendeingivande - Robin är inte en av dom, något fler mäklare skulle behöva anamma.

Robin har varit tydlig i hela processen - vilket även underlättat kommunikationen med säljare efter tillträde, då städfirmat gjort bort sig. Skulle utan tvekan köpa en bostad förmedlad av Robin i framtiden.

Tack Robin! Läs mer
  • 2020-11-24

BIANCA A skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har både köpt och sålt lägenhet mha Nina.
    Nina är lyhörd, noggrann och en strategisk mäklare som hjälpte mig att få det priset jag ville ha vid min bostadsförsäljning. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som går i köp eller säljtankar.
    Tack Nina! :) / En nöjd kund Läs mer

FREJA H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde med Jennifer och hon skötte processen utmärkt från start till slut. Rekommenderar henne starkt! Läs mer

Emma A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Sam för försäljning av vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med jobbet Sam gjorde, han uppfyllde alla våra förväntningar! Läs mer

Katrin W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är väldigt driven och sälj-inriktad.
    Hon är lätt att ha att göra med och gjorde ett bra jobb när hon sålde min bostadsrätt för ett topp pris i min Brf. Läs mer
  • 2020-11-20

Awtar Singh F skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very nice and Honest opinion, strongly recommend him to my friends Läs mer
  • 2020-11-19

Conny K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar Jennifer starkt! Närvarande och snabb på att återkoppla. Hon gjorde ett jättebra jobb med att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Fredric Elof M

2020-11-16

Fredric Elof M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, rak och tydlig hela vägen vid köp. Läs mer

Camilla H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är verkligen en toppmäklare. Alltid snabb återkoppling, alltid tillgänglig och otrolig hjälpsam för en första köpare som mig själv. Skulle rekommendera Jennifer till alla verkligen! Läs mer

Anna L skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer var alltid tillgänglig och jobbade hårt för att ge mig som säljare det jag önskade av min försäljning. Supertrevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-11-16

DANISH ABDUL RAZZAK S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    My first experience in buying a apartment in Stockholm and would had definitely not been so smooth and hassle free if it was not Jennifer helping me around.
    Very helpful and honest person . Always make sure you feel connected in the whole process and answers each of the questions ,
    Highly recommended !!

Br
    D Läs mer

Tomas H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Nina för att sälja min lägenhet och är jättenöjd nöjd med hennes insats.
    Det blev en snabb affär utan öppna visningar. Kan varmt rekommera Nina som är jag upplevde som superproffsig och mycket trevlig! Läs mer

MARZIEH J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är supernöjda! Har både köpt och sålt med Sam som mäklare.
    Engagerad, snabb och säljstark det är vad han är! rekommenderar honom stark och kommer absolut att sälja med honom vid nästa tillfälle! Läs mer
  • 2020-11-12

Julia Å skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är en mycket vänlig, tillgänglig och målinriktad mäklare. Rekommenderar honom varmt. Även köparen var nöjd och försäljningen gick över förväntan. Läs mer
  • 2020-11-12

Hans Lars Å skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tydlig och beskrivande mäklare med stor förståelse för våra och säljarens behov
    Sam har som vi upplever det lett oss till en bra bostads affär Läs mer
  • 2020-11-10

Nikoleta K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis har sålt vår lägenhet!
    Pofessionell från första mötet och hela vägen. Snabba affärer! Daglig återkoppling och stort engagemang! Mycket tydlig i vad som gäller och förväntas.
    Välj Jannis! 👍💪 Läs mer
    2020-11-13 Jannis N svarar Nikoleta K
    Hej Nikoleta

Tack för ert omdöme och kul att ni är nöjda med allt.
    Lycka till med allt nu

Mvh Jannis
  • 2020-11-10

Björn M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon ringde upp och sa att hon hade ett objekt som inte var ute, på den vägen blev det. Läs mer
  • 2020-11-09

Björn K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var professional från första mötet till kontaktskrivning.
    Han uppdaterade kontinuelligt mig som kund och var engagerad mot mig och mot köpare.

Han fick min lägenhet såld helt enligt förväntad tots pågående Pandemi och mina ganska höga krav på snabbbhet.

Jannis sköter allt och är mycket tydlig i vad som gäller och förväntas.
    5+ från mig ! Läs mer
    2020-11-10 Jannis N svarar Björn K
    Hej Björn

Tack för förtroendet från er sida och önskar er all lycka till med allt nu

Mvh Jannis
  • 2020-11-06

Mattias A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket engagerad, trevlig och proffsig mäklare. Jennifer har alltid varit tillgänglig och svarat snabbt på de frågor som dykt upp under köpeprocessen. Läs mer
  • 2020-11-05

Karin N skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Satte nog rekord på kvm-priset i vårt område och storlek på lägenhet! Läs mer
  • 2020-11-05

Ary D skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Driven, trovärdig och engagerad! Läs mer
  • 2020-11-04

Lu N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is really sweet and helpful, she is really professional as a mäklare. The selling went smooth and we had a great experience with her. Läs mer
  • David H

2020-11-03

David H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en lägenhet. Tyvärr gick marknaden ner, men vi fortsatte i över 2 år att försöka. Sam hade tålamod hela den perioden. Vi blev bemötta ärligt och bra under hela det långa uppdraget. Tillslut fick vi ett bra pris, högre än vi förväntat oss. Sammanfattningsvis är vi nöjda med Sam! Läs mer
  • 2020-11-01

Pekka I skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hade Sam Edvinson som mäklare när jag sålde mitt lägenhet i Solna förra gången och då var jag väldigt nöjd med honom plus vi har haft kontakt då och då efter det så det var lätt val att kontakta Sam igen när det blev dags att sälja lägenhet igen.

Jag ska flytta till Finland och har en hel del att ta hand om så då var det viktigt för mig att jag hade mäklaren jag kunde lita på och jag blev inte besviken. Sam tog action direkt och jag kände under hela processen att han hade stenkoll på läget och höll mig uppdaterat om utveckling om process. Till slutet såldes lägenhet redan i förhandsvisning bara tre veckor efter vårt första kontakt med priset jag var utan tvekan nöjd med. Jag kan varmt rekommendera Sam som Mäklare i Solna baserat på två väldigt lyckade affärer. Läs mer
  • 2020-11-01

Firedun A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag kan varmt rekommendera Benjamin Afsan. En mycket kompetent mäklare. Försäljningen av vår bostadsrätt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2020-10-26

Stephan M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en bostadsrätt med Sam som gick väldigt smidigt utan öppen visning. Han satte rätt förväntningar från start och lyckades hitta rätt köpare för just vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-10-26

Fabian W skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är lyhörd och otrolig professionell. Tar sig verkligen tid med kunden och ger allt. Kan inte annat än rekommendera starkt! Läs mer
  • 2020-10-24

Alejandro F skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Working with Basit has been a great experience. He supported us when we bought our new apartment and when we sold our just a couple of weeks later. He made sure we understood the paper work even our Swedish is limited. We are specially happy the smooth and clear process when selling our apartment and his avility to identify and engage with potential buyers. Läs mer
  • 2020-10-23

Matilda T skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Malik sålde vår trea i Solna och vi är så glada över att vi gav honom uppdraget. Han gjorde det lilla extra för att fixa en snabb och bra affär, vilket vi önskat. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • 2020-10-22

Patrik E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har slitit väldigt hårt med ett svårt uppdrag. Väldigt mycket visningar, många privatvisningar. Lång tid. 2 månader.

Utmärkt bemött.

Hon överträffade mina förväntningar.

Jag är väldigt nöjd. Allt som har sagts/avtalats har stämt exact. Läs mer
  • 2020-10-21

Adnan M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är väldigt proffsig och en ihärdig Mäklare. Hon är närvarande och hängiven. Vi kom överens om ett pris och trots att det gick trögt att sälja så låg Nina på och kom med nya köpare, även fast vi hade tagit bort objektet från Hemnet. Hon såg till att jag fick det pris jag önskade. Rekommenderar starkt henne. Hon är den bästa mäklaren i Arenastaden. Läs mer
  • 2020-10-20

Michelle Hsu C skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Good and professional, the end result exceed our expection.
    We are very happy with William. Läs mer
  • 2020-10-17

JASON C skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Quick and smooth process as buyer. I didn't know that buying a place could be this simple.
    Thank you Nina Läs mer
  • 2020-10-17

Michael C skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra jobbat, mycket nöjd med William. Läs mer
  • 2020-10-16

ALEXIS L skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    We bought an apartment through Nina and everything went great. We could arrange a visit and sign the same day, everything went really quick and smoothly. Thank you Nina! Läs mer
  • 2020-10-16

Navid F skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är bra mäklare. Han är ärlig och hade koll på allt som hanlade om lägenheten jag köpte. Dessutom är han trevlig mäklare. Läs mer
  • Karolina A

2020-10-15

Karolina A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är serviceinriktad, tydlig och duktig. Hjälpte oss att nå vårt mål och gjorde oss riktigt nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-13

Kristina A skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en bostadsrätt i Västra Skogen med hjälp av William Afsan på Fastighetsbyrån Solna. William är alltid vänlig, positiv och har ett professionellt bemötande. Han är kunnig i området och håller en hög service nivå .
    Försäljningen överträffade mina förväntningar och jag upplevde att William verkligen ansträngde sig för att jag skulle bli nöjd . Läs mer
  • 2020-10-12

Tedros G skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin sålde min 2 rums lägenhet i Ritorp, Solna. Benjamin agerade professionellt under hela processen och var mån om att höra av sig kontinuerligt vilket vi uppskattade. Rekommenderar Benjamin starkt! Läs mer
  • 2020-10-12

Shirin S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt en lägenhet genom Nina. Hon är väldigt trevlig person. Hennes bemötande var professionellt. Hon var hjälpsamt under hela arbetes gång. Läs mer
  • 2020-10-11

Tianyi L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought a apartment with help of Benjamin. He is kind and helpful in many aspects. Läs mer
  • SIMON B

2020-10-10

SIMON B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är en sällsynt ärlig och kompetent mäklare. Framförallt utmärker han sig genom att inte enbart förlita sig på gängse kanaler såsom hemnet - dessutom söker han aktivt kunder i andra forum - och genom en rak kommunikation som leder till rimliga förväntningar och god insikt i processen. Läs mer
  • Anders N

2020-10-09

Anders N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam hjälpe mig sälja min 1:a. Han är proffsig, driven, målmedveten och kunnig. Jag hade inte sålt en lägenhet innan så jag var tacksam för den erfarenhet som Sam besitter. Nästa gång jag tänker sälja kommer jag kontakta Sam igen. Läs mer
  • 2020-10-08

Frida S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt, hade utmärkt kommunikation och ett trevligt bemötande. Rekommenderar varmt. Läs mer
    Robin L gillar detta
  • ARKAN S

ARKAN S skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt professionell, seriös och trevlig herre som guidat oss genom köpet på ett smidigt och sakligt sätt. Vi var riktigt nöjda. TACKKK Läs mer
  • JOHAN L

JOHAN L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fick ett mycket bra intryck av Sam. Lyhörd, kunnig men framförallt driven vilket resulterade i att försäljningsprocessen blev bra och effektiv. Mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
  • ERIK S

ERIK S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är väldigt tillgänglig och brinner för sin kund.
    Vi är mycket nöjda med hans insats och tålamod. Läs mer
  • MARCUS A

2020-10-07

MARCUS A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi förde en dialog med Sam under närmare ett års tid innan det var dags att faktiskt starta upp försäljningsprocessen av vår bostadsrätt. Sam är driven, kunnig och hjälpsam med ett brett kontaktnät och generellt väldigt trevlig, lugn och behaglig att jobba med. Försäljningen gick smidigt med avslut innan öppen visning på en prisnivå som både vi och köparna var nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Sam till din nästa bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2020-10-06

ARASH V skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en lägenhet där Sam var fastighetsmäklaren.
    Jag blev väl bemött och upplevde honom lugn, professionell och omtänksam. 100% rekommenderas. Läs mer
  • JINGYA L

2020-10-06

JINGYA L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig bemötande, snabbt återkoppling! Jätte nöjd och rekommenderar Sam. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte