Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 795 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• 2019-07-15

ANNA L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin var snabb, tillgänglig och proffsig under vår bostadsaffär. Vi kände oss trygga hela vägen! Tack Benjamin! Läs mer
  • 2019-07-10

Raheleh M skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Firat var artigt och duktig i hans yrke. Läs mer
  • 2019-07-09

Max E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har sålt en bostadsrätt i Solna med hjälp av Sam. Som mäklare är Sam professionell och lyhörd. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera vidare till vänner och bekanta! Läs mer
  • BAHAREH V

2019-07-08

BAHAREH V skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter 2 år försök för försäljning av vår lägenhet och bytte av 2 mäklare, hittade vi äntligen en mäklare som är profetionellt, smart och duktigt! Stort tack Sam för ett suveränt jobb!
    Tack för att du brydde dig verkligen och var tillgängligt och aktiv hela tiden.
    Sam ger sig aldrig tills han når det man verkligen förväntar sig och bli nöjd med!
    Så himla glad att vi valde dig som mäklare! Läs mer
  • ALIREZA K

2019-07-08

ALIREZA K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is by far the best broker you can find in Solna. I definitively recommend him for his great attitude, his nice character and his attention to the needs of seller.
    We sold our apartment by his help and after not being successful with two other brokers and with a price that meets our wishes. He always kept us updated during the process and he has a great plan from day 1 which guarantees the success.
    Sam is “the one” and “the only” seller who can get the job done without creating any stress and we would like to
    recommend him as the best broker you can ever find in Solna.

Thanks Sam for your fantastic job. Läs mer
  • 2019-07-08

Yusuf Emre E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket hjälpsam, professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • MARTIN S

2019-07-06

MARTIN S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och proffsig, effektiv vid avslut vilket är stort plus! Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar MARTIN S
    Tack Martin! Hoppas du trivs bra i din nya bostad.
  • 2019-07-05

Anki T skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en bostad och fått ett exemplariskt bemötande av mäklaren. Vänlig och gav ett proffsigt intryck. Tydlig i kommunikationen. Levde upp till mina förväntningar helt klart. Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar Anki T
    Stort tack för de fina orden Anki, och grattis till nya bostaden! :)
  • CHRISTOFFER M

2019-07-05

CHRISTOFFER M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande och väldigt professionell och enkelt att ha med att göra. Sålde min lägenhet väldigt snabbt. Läs mer
  • 2019-07-03

Sölve T skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, professionell mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar Sölve T
    Tack Sölve! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. :)
  • 2019-07-01

Aisha Marie S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt via Sam och det var en mycket smidig affär! Tillgänglig, kommunikativ och förtroendeingivande :) Läs mer
  • 2019-07-01

Robert A skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Grymt bra mäklare som gick över eld och lågor för att säkerställa att vi fick lägenheten såld, och till det pris vi begärt.
    Rekommenderar starkt William på fastighetsbyrån i solna! Läs mer
  • 2019-06-29

Mehdi Z skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt en 4 roms lägenhet i solna. Är väldigt nöjd och mycket glad att fick kontakt med William.
    Han är väldigt ambitiös och sålde min min lägenhet på det bästa sättet. Jag kommer i framtiden att hålla kontakt med honom.
    Han är min bästa mäklaren.
    Ge honom bara nyckeln då fixar han allt. Läs mer
  • 2019-06-28

Anders D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag fick förtroende direkt för Jennifer på telefonen. Vi sålde min tvåa på Framnäsbacken utan att vi träffades, för jag befann mej i Västerbotten affären sköttes med hjälp av kontoret i Skellefteå jag fick det pris jag ville ha
    innan visning pga. att Jennifer hade spekulanter
    på lägenheter i området. Läs mer
  • 2019-06-26

Karl L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra och trevligt bemötande. Blev en snabb och bra affär. Vi är mycket nöjda:) Läs mer
  • ULRIKA C

2019-06-26

ULRIKA C skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, proffsig och lyhörd. Personlig och kommunikativ. Ser till att det funkar. Läs mer
    2019-06-26 Nina Shisha svarar ULRIKA C
    Stort tack! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad Ulrika!
  • 2019-06-23

Ghyam Z skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt professionell och serviceinriktad. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-06-23

Rica Z skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var väldigt professionell från början till slut. Han var lyhörd, påvisade stor kunnighet om sitt yrke samt kunde bemöta samtliga frågor med betryggande svar.
    Vi kan definitivt rekommendera Jannis till alla som vi känner som går i säljtankar! Läs mer
  • 2019-06-19

KEIVAN R skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst, kunnig, kompetent och lyhörd. Och viktigast av allt mkt trevlig. Läs mer
    2019-06-26 Nina Shisha svarar KEIVAN R
    Tack så mycket för de fina orden Keivan!
  • CHRISTOFFER A

2019-06-19

CHRISTOFFER A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Benjamins arbete vid försäljningen av vår bostad.
    /Christoffer Ahlqvist Läs mer
  • 2019-06-18

Anita K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är en mycket driven och duktig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i centrala Solna trots den tuffa marknaden. Hon var väldigt professionell i sin roll under hela processen och det gick att nå henne när som. Hon jobbade extra hårt för att göra alla parter nöjda vilket hon lyckades med. Dessutom är hon jättetrevlig så vi rekommenderar henne varmt! :) Läs mer
  • NITIN R

2019-06-17

NITIN R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is very energetic and focused agent. Läs mer
  • 2019-06-17

Alexander S skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min etta i Solna tillsammans med Fastighetsbyrån. Min mäklare gav alltid ett varmt och trevligt intryck och jag är väldigt nöjd med vårt samarbete.
    Jag tycker man kan ställa relativt höga krav på sin mäklare och min mäklare mötte och överskred dom med råge. Inte minst genom att vara tillgänglig, lyhörd för frågor och verkligen göra allt för försäljningen. 5/5! Tack Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-06-14

Karl B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var väldigt professionell i sitt arbete och lyckades sälja lägenheten till ett högt pris. Vi är väldigt nöjda med honom! Läs mer
  • 2019-06-11

Jenny Yen-Ping C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och effektiv mäklare som var väldigt bemötande under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Jenny Yen-Ping C
    Hej Jenny,
    Tusen tack för de fina orden. Vad härligt att vi fick till ett fantastiskt pris på bostaden också. Hoppas ni trivs i den nya bostaden!

• 2019-06-11

SARA J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffesionell, tillgänglig och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar SARA J
    Hej Sara,
    Tack och ni kommer att trivas så bra i den nya bostaden!

• Joakim B

2019-06-11

Joakim B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Snabb och tydlig kommunikation
    Proffesionellt och seriöst agerande
    Drivande
    Genuint engagerad i att göra ett bra jobb och få ut så bra pris som möjligt för lägenheten Läs mer
  • 2019-06-07

Julimar S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Riktigt grym mäklare, hon hjälpte mig och min familj att hitta en perfekt lägenhet på alla sätt. Tack Jennifer! Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Julimar S
    Hej,
    Tusen tack! Så glad att allting löste sig till slut och hoppas att ni trivs.

• 2019-06-06

Ingemar L skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är driven flitig och bra tajming vid försäljning av min bostadsrätt Läs mer
    2019-06-26 Nina Shisha svarar Ingemar L
    Tack! hjälper er mer än gärna vid nästa försäljning!
  • 2019-06-04

Jakob P skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en 3:a i Solna. Hård marknad ställer krav på Mäklaren. Jannis skötte det hela med stor kompetens. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • AKHILESH C

2019-05-28

AKHILESH C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is professional hardworking mäklare and one I will hire if we ever sell again. She is exception and reachable anytime you want help or support. She managed to sell our apartment in a very turbulent market with exceptional results. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar AKHILESH C
    Hi Akhilesh,
    Thank you so much for the kinds words sir! It has been an honor.

Best regards, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • 2019-05-26

Josefin N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Jennifer i samband med försäljningen av vår lägenhet i Solna. I en tuff marknad visade Jennifer att det fortfarande är möjligt att åstadkomma en bra affär som i vårt fall möjliggjorde köpet av vårt drömhus! Genom hela processen har hon varit ytterst professionell i sitt bemötande och agerande och gång på gång bevisat att hon har stenkoll på området hon verkar i, vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar Josefin N
    Hej familjen,
    Tack för förtroendet! Det har varit en ära att representera er och lägenheten. Vi ses på tillträdet!

• 2019-05-24

Huan S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very responsible and helpful during the whole selling process! Läs mer
  • 2019-05-22

KATARINA S skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är mycket nöjd med Benjamins insats, han sålde min bostad innan visning till ett mycket bra pris! I övrigt är han trevlig och lättsam att ha att göra med och mycket service-minded vad gäller tider att träffas t ex. Jag rekommenderar att du använder Benjamin om du ska sälja din bostad! Läs mer
    2019-05-30 Benjamin A svarar KATARINA S
    Hej Katarina!

Stort tack för förtroendet, uppskattar verkligen dina ord!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning

Mvh Benjamin
  • 2019-05-21

VIKTOR F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Enkel att ha o göra med och snabb service! Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar VIKTOR F
    Tack Viktor, vi ses på tillträdet imorgon!

• 2019-05-20

Ann-charlotte B skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter att jag fick tips från William att det fanns en bostadsrätt som jag ev kanske skulle vara intresserad av, så är jag nu glad ägare till detta.

Jag kände mig trygg genom hela processen från visning och till kontrakt i handen.

Snabb och bra åter återkoppling, trevligt bemötande och mån om att jag fått svar på alla ev frågor. Läs mer
  • 2019-05-18

Andreas B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevligt bemötande! Hjälpsam och professionell mäklare Läs mer
    2019-05-19 Benjamin A svarar Andreas B
    Tack Andreas!
    Hoppas du trivs i din nya bostad

• 2019-05-18

Monica S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostadsrätt i Solna. Mycket trevligt bemötande från Jannis. Ordnade Facetimevisning då vi bort 40mil bort. När vi var på besök ordnade Jannis visning åt oss på en kvart, mycket flexibelt. God kunskap om objektet som skulle säljas. Vi fick även en guidning av en bit av Solna. Vid försäljningen kände vi stort stöd och allt flöt på otroligt bra och snabbt. Tack Jannis! Läs mer
  • Elena A

2019-05-15

Elena A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer helped us purchase our first home. She is exceptionally professional, patient a pleasure to work with. We have recently relocated to Sweden and were not familiar with local real estate regulation, however, Jennifer took the time to explain to us all the important details and made sure she translated all documents before we signed them. I would recommend Jennifer to anyone looking to buy or sell their homes, she is the type of impartial real estate agent who ensured that the interests of both parties are well addressed...this is a very important trait considering the local ways of having just one agent managing the transaction. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar Elena A
    Hi Elena & family,
    Thank you so much for everything, and especially for trust. I hope you enjoy the area and that the children are happy with the new school.

• 2019-05-08

ELON E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min lägenhet från Jennifer, väldigt duktig och professionell under hela köpprocessen, samt alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar ELON E
    Tusen tack Elon för de fina orden. Hoppas du trivs i den nya bostaden!

• John B

2019-05-03

John B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är extremt nöjda med slutpris och insats från mäklarens sida. Jannis var rak och tydlig från dag 1 och satte rätt förväntningar. Det vi uppskattade mest var engagemanget från mäklarens sida och strukturen. Givet att han har våra varmaste rekommendationer Solnas i särklass vassaste mäklare. Läs mer
  • 2019-05-03

HANNA B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår lägenhet med Sam, vi var så oroliga och stressade innan. Men Sam vände direkt på stämningen, fick oss att känna oss trygga samt att han kämpade in i det sista för att få till en försäljning som vi hade hoppats på! Ett till plus var att han var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt till oss. Tack Sam för ett underbart samarbete! Vi ser framemot nästa försäljning med dig! Läs mer
  • 2019-05-02

Ola L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en stor 3a i Huvudsta, Solna.
    Jannis är en engagerad och hårt arbetande mäklare som är noga med att följa upp samtliga potentiella köpare. Han använde både sitt eget och mäklarfirmans nätverk på ett ypperligt sätt, vilket gav betydligt mervärde för oss.
    Slutpriset blev väldigt nära det vi diskuterade på förhand, så resultatet var helt i linje med våra förhoppningar. Läs mer
  • 2019-04-30

Henrik O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde lägenhet med Sam för andra gången och även denna gång gick försäljningen snabbt, smidigt och med önskat resultat. Sam är driven och flexibel. Jag rekommenderar Sam starkt! Läs mer
  • 2019-04-27

Anna Liselotte H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenheten i Solna på en visning. Gick väldigt snabbt och fick ett väldigt fint bemötande😊 Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Anna Liselotte H
    Hej Liselotte,
    Vilken försäljning vi fick till! Tack återigen för förtroendet och tack för att ni trodde på "på gång".

• 2019-04-26

Pin Z skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt en 1.5:a lgh med hjälp av Jannis, vi träffades på visning på denna lgh jag köpte.

Jannis erbjöd användbar information och tog hand om andra problem som är nödvändiga för att slutföra denna övergång. Läs mer
  • 2019-04-25

NORA G skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är en rak och ärlig mäklare, väldigt stöttande mot mig som köpare. Även hjälpsam efter kontraktskrivning med rekommendationer på vilken bankman jag kunde vända mig till och diverse andra frågeställningar jag haft. Professionell och påläst mäklare, uppfattas som väldigt lugn och trygg i sin roll. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-04-25 Nina Shisha svarar NORA G
    Tack så mycket för de fina orden Nora. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • INGMARIE M

2019-04-22

INGMARIE M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin höll det han lovade, han var snabb och tillgänglig vid vår försäljning. Vi rekommenderar honom. Läs mer
    2019-04-23 Benjamin A svarar INGMARIE M
    Tack Ingmarie för dina ord!
    Tack även för att jag fick äran att hjälpa till med er försäljning

• 2019-04-18

MARTINA W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    I ett skakig marknad har Jennifer peppat oss när vi åkt en emotionell berg o dalbana i vårt letande. Alltid snabbåterkoppling och övertygat oss att vi inte ska släppa på
    våra krav bara för att vi är under tidspress. Jennifer hjälpte oss att hitta rätt och det är tydligt att det är viktigt för henne att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Kan starkt rekommendera henne och kommer använda henne nästa gång vi ska sälja om hon fortfarande jobbar kvar i Solna då :) Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar MARTINA W
    Hej Martina,
    Tack snälla! Det har varit en ära från star till slut. Jag kommer gärna och hälsar på när ni har renoverat klart!

• 2019-04-17

EMMA W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supernöjda med Benjamins insats! Levererade över förväntan på kort tid. Benjamin har en härlig och glad personlighet, professionell i sin yrkesroll och arbetade strukturerat vilket fick oss som säljare att känna oss trygga. Läs mer
    2019-04-17 Benjamin A svarar EMMA W
    Hej Emma!
    Tusen tack för er rekommendation.
    Det har varit en ära att få hjälpa er med er bostadsförsäljning.

Råsundavägen 131, 169 50 Solna