Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är tio mäklare utspridda i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 412 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Puyan R
    Puyan R skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig och jobbar väldigt metodisk och strategisk.
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Viktor visat stort engagemang, varit energisk och verkligen arbetat för oss! Med strålande resultat. Viktor har hela tiden hållit oss informerade om allt som skett. Hans bemötande vänligt och korrekt. Jag -en supernöjd kund! Barbro Koci
  • Per Henrik Ö
    Per Henrik Ö skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderas! Proffsig, erfaren och prisvärd
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, professionell och påläst. Han var effektiv och var mån om att leva upp till de förväntningar som vi tagit upp under vårt första möte. Mycket effektiv och överträffade våra förväntningar med råge.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig, engagerad mäklare som håller vad han lovar. Har anlitat Yassin vid två försäljningar.
  • Robert N
    Robert N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Genuin, bra och snabb att göra med. Allting man förväntar sig och mer än så.
  • Ramin B
    Ramin B skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig mäklare proffs på det hangör pålitlig
  • Azita G
    Azita G skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk mäklare, positiv, proffsig och framförallt engagerad i att sälja lägenheten.
    Patrik är kunnig, flexibel, snabb på att kommunicera och hade svar på alla mina frågor. Mycket trevlig och hjälpsam. Han hade stenkoll på allt som berörde lägenheten, föreningen och området. Jag är nöjd och skulle absolut rekommendera honom till andra.
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra intryck, kunnig och seriös.
  • Joanna K
    Joanna K skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, proffsig och engagerad!
  • Frida K
    Frida K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi träffade flera olika mäklare från olika företag inför vår bostadsförsäljning. Victor utmärkte sig som mycket tillmötesgående, lyhörd och engagerad och vi fick stort förtroende för Victor. Genom hela försäljningsprocessen har Victor agerat professionellt. Victor lyckades dessutom med en rekordförsäljning. Jag vill ge Victor mina bästa rekommendationer./ Frida
  • Simon D
    Simon D skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial jobbade hårt för att vi skulle få en så bra försäljning som möjligt och han lyckades väldigt bra med den. Han var ett väldigt bra stöd genom hela processen och får mina varmaste rekommendationer.
  • Karin J
    Karin J skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är väldigt nöjd med Victor då han hela tiden uppdaterar och håller en bra proffesionell nivå. Han är väldigt vänlig och mån om vad du som säljare vill ha.
    Tack Victor för ditt jobb med min bostad!
  • Simon T
    Simon T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin jobbade väldigt hårt och var ett väldigt bra stöd genom hela processen. Lyckades väldigt bra med min försäljning. Kan verkligen rekommendra honom.
  • Robert T
    Robert T skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är otroligt professionell, noggrann och kunnig, utan tvekan den bästa mäklaren jag haft att göra med. Rekommenderas starkt!!
    2017-04-21 Robin L svarar Robert T
    Tack Robert!
    Trevlig helg / Robin
  • Rasmus G
    Rasmus G skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial fixade ett fantastiskt pris på min lägenhet och slog marknaden med råge genom att vara aktiv i att hitta den perfekta köparen. Vem som helst kan ha en visning och ställa fram en skål citroner, men en bra mäklare jobbar för att få en perfekt matchning mellan objekt och köpare. Väldigt nöjd!
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Robin Lindström en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har skapat sig ett värdefullt nätverk i Solna som underlättar processen med att matcha köpare och säljare.Tar väl hand om alla parter och bidrar med mer än vad som förväntas, både innan och efter försäljning. Väldigt närvarande och tillgänglig när det behövs
    2017-04-21 Robin L svarar Viktor B
    Tack för förtroendet :)
    Det var jättekul att hjälpa er. Ha nu en trevlig helg!
  • Agnes C
    Agnes C skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en professionell och trevlig mäklare som lyssnade till mina behov och önskemål. Han har en bra strategi, är lättillgänglig, flexibel och kunnig. Kommer kontakta honom igen för framtida affärer.
  • Anders A
    Anders A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial var artig, kunnig och professionell. Kommer kontakta honom om jag ska sälja något i framtiden.
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    En mycket proffsig och trevlig mäklare, som vi varmt kan rekommendera.

Anders J och Kerstin N
    Solna
  • Zelimir
    Zelimir skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is the best agent. Wether you are selling or buying an apartment, he allways finds the best for you !!!

Good work !!!
  • Mia M
    Mia M skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är en grymt duktig mäklare, personlig, proffesionell och väldigt målinriktad.
    Väldigt lätt och trevlig att samarbeta med.
    Vi rekommenderar honom varmt och för oss är han given som mäklare vid framtida försäljningar
  • Nina M
    Nina M skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin gjorde ett mkt bra jobb med att sälja vår lägenhet. Han är snabb och tydlig i sin kommunikation och är mycket serviceminded. Med säljplan och goda försäljningsstrategier lyckades han sälja vår lägenhet till ett pris över förväntan.
  • Farbod A
    Farbod A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldig duktig och seriös, rekommenderas starkt.
  • Elizabeth G
    Elizabeth G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ett trevligt och proffsionellt bemötande med ärlig feedback vill jag säga att Sam är som mäklare.
  • Angelina A
    Angelina A skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är så nöjda över att ha haft Yassin Mermer som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Yassin inger förtroende. Genom hela försäljningsprocessen har han upplevts som delaktig och lyhörd inför våra önskemål. Efter en snabb och smidig försäljning kan vi inte annat än varmt rekommendera honom till såväl säljare som köpare!
  • Ramin S
    Ramin S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    He is a really good one. I enjoyed working with him and he delivers what he promises and you feel safe having him.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt kunnig, proffsig och dedikerad i sitt arbete. Lyhörd för mina frågor, önskningar och funderingar. Gör sitt yttersta för att göra en så bra affär som möjligt för mig som säljare samtidigt som han verkar mån om att köparen är nöjd, vilket också är viktigt för mig. Jag rekommenderar mer än gärna Sam till andra som går i säljtankar.
  • Fari S
    Fari S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt pålitlig duktig mäklare. En kompetent mäklare som står på båda benen. En karismatisk person som får människor att göra rätt beslut som känns bra.
  • Pontus C
    Pontus C skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en duktig och hjälpsam mäklare. Jag var första gångs köpare, vilket inte vara några problem, eftersom Sam hjälpte mig igenom hela processen på ett mycket proffisionellt och enkelt sätt.
    Tack!
  • Anne-Berit T
    Anne-Berit T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det lilla jag träffat Robin har jag upplevt positivt.
  • Sipan I
    Sipan I skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra mäklare, informerade tydligt så att man visste vad som skäde. Trevlig bemötande på visningen och tog sin tid med varje besökare! Rekommenderar starkt !
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Extremt trevlig. Väldigt seriös och ärlig i kommunikationen mellan köpare och säljare!
  • Björn B
    Björn B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lätt att ha att göra med, serviceminded. Rekommenderas.
  • Ann B
    Ann B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han har uppträtt vänligt och tillmötesgående. Varit intresserad av bästa möjliga försäljniningsresultat. Han är ung och entusiastisk.
  • Tountcher T
    Tountcher T skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, hjälpsam och effektiv.
  • Kalle T
    Kalle T skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Seriös kunnig och väldigt trevlig mäklare.
  • Kalle T
    Kalle T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Seriös kunnig och väldigt trevlig mäklare.
  • Johan W
    Johan W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Inga klagomål, smidig hantering av affären och bra hjälp av assistenten med det lilla extra
  • Alice G
    Alice G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har blivit väl bemötta av Sam, köpet gick väldigt snabbt, vi fick privat visning och vi är mycket nöjda!
  • Brita E
    Brita E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vänlig, lugn, professionell, saklig och artig
  • Gitte G
    Gitte G skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jättebra mäklare, saklig, svarar snabbt
    Allt fungerat så bra vid köp av lgh
    En mäklare att rekommendera
    Alexander Y gillar detta
  • Nicolas N
    Nicolas N skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket angagerad mäklare , har bra ideer och committment.Delta 100% i processen , leverera vad han lovar till 100%.Lätt att få kontakt med och mycket vänligt från första kontakten. hög motivation som har motivarat mig som säljare.
  • Dimen P
    Dimen P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och informativ. Är tacksam för snabb återkoppling.
  • Rohan R
    Rohan R skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik is very cooperative and friendly. He is very clear and specific about the details he shares and values time.
  • Philip  G
    Philip G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam ger ett väldigt proffsigt intryck i allmänhet och i synnerhet när det gäller hur han på bästa sätt presenterar sitt upplägg för en försäljning. Med sin lokala kännedom och vetskapen om vad hans kunder både som köpare och säljare önskar sig så är detta verkligen en mäklare att rekommendera för den som vill ha en väldigt bra och trygg affär.
  • Robin L
    Robin L skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik Ekdahl gav ett seriöst och energiskt intryck första gången vi träffade honom på visning. Jag hade sett hans namn på många unika och fina lägenheter i vårt område. Vi hade letat efter en mäklare länge men ingen har jobbat på det sättet som Patrik presenterade. Han lovade att prestera på en hög nivå och just för oss är seriositet en viktig aspekt. Patrik presenterade en lösning som passade oss perfekt och körde igång med försäljningen. Redan första budet var över förväntan & kontraktskrivningen flöt på felfritt, men vi blev helt ställda när vi även får se köparens glädje! De hade tydligen letat länge efter något unikt som passar dem. Vi kommer självklart att sälja med Patrik igen & rekommenderar honom nu till våra nära och kära. När ni ska sälja, gör rätt & slå en signal till Patrik Ekdahl.
  • Belma T
    Belma T skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Elisabeth var snabb och duktig när det väl kom till affären. Tyckte bara att det tog väldigt lång tid att få svar på mina frågor som jag hade ang lgh och jag kände inte att hon var så engagerad.
  • Martina E
    Martina E skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik var ambitiös, proffsig och tillmötesgående och gjorde ett bra jobb.
  • helene l
    helene l skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har fått stort förtroende för Robin Lind. Påläst o h proffsig! Trevligt uppträdande och lyhörd!

Råsundavägen 131, 169 50 Solna