Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Solna
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

Solnatorg 13, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är tio mäklare utspridda i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 309 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• Robin A
    Robin A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan helt klart rekommendera Nasim om ni är vill sälja er lägenhet. Nasim har ett stort driv att göra kunden nöjd och jobbar nästintill dygnet runt för att nå ditt. Nasim sålde min lägenhet som om det var hans egen lägenhet han skulle sälja.
    Bättre mäklare kommer ni inte att hitta, jag vet vem jag kommer ringa när det är dags att sälja igen!
  • Kim R
    Kim R skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är väldigt nöjd med hur Nasim har skött försäljningen av min lägenhet. Han har varit exceptionell under hela processen. Tack för hjälpen!
  • Robert M
    Robert M skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är en seriös, kunnig och förtroendeingivande mäklare med högt tempo. Han är alltid tillgänglig och svarar väldigt snabbt oavsett när på dygnet du ringer eller mailar. Patrik balanserade mellan oss som köpare och säljarnas intressen på ett mycket proffsigt sätt. Han erbjuder en service när den är som bäst!
  • Mitra F
    Mitra F skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi inlede ett samarbete med Alexander. Redan från första mötet kände jag mig trygg. Alexander har med sittdrivkraft, possivitet, energi och det proffesionella bemöttande levererade 200%. Vid något tillfälle kände jag frustration över processen, men Alexander med sitt lugna och självsäkra sätt lugnade i sin tur mig och gav mitt hopp och tro tillbaka. Så Alexander Dig är jag evig tacksam för all tid och själ du lagt ner med vår lägenhetsförsäljning. Rekommenderas värmt
    Alexander Y gillar detta
  • Karl S
    Karl S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vill rekommendera Alexander till er andra!
    Vår försäljning gick lätt och smidigt och vi behövde bara luta oss tillbaka och åka med. Hans självsäkerhet och engagemang va kvaliteer vi fastnade för. Vi satt i en krånglig sits då vi redan hade köpt en lägenhet och hade tagit förlänge att bestämma oss för vilken mäklare vi skulle välja. Summa summarum levererades resultat över förväntan och vi tog ett överbryggningslån och semester i väntan på tillträde.
  • Pejman K
    Pejman K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam utförde försäjlningsuppdraget utmärkt, Han var hjälpsam och det hela gick som planerat.
  • Javad S
    Javad S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej !
    Vill först tacka fastighetsbyrån Solna och alla medarbetarna, ytterst mycket Alexander Yavar som vi va i kontakt med och lärde känna mest som är en otrolig kunnig och skicklig på alla vis som jag fortfarande är väldigt imponerad över. Alexander är otrolig hjärtlig, social, ärlig och lojal mot både säljare och köpare och de egenskaperna fick mig att känna mig trygg och lugn som säljare.
    Jag/vi tackar dig hjärtligt, du är en otrolig karismatisk människa och hoppas att i fortsättningen kunna få samarbeta med dig igen.
    Mvh : Javad Soltani
    Alexander Y gillar detta
  • Abbas K
    Abbas K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare & människa som verkligen är lyhörd och uppfyllde alla mina förväntningar till 100 procent.
    Tack Sam
  • Daniel d
    Daniel d skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Jag kan varmt rekommendera fastighetsbyrån
  • Jan H
    Jan H skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Valde Alexander för att han hade sålt dyrt i området och lovade göra detsamma med min lägenhet. Vi hade skiljda meningar om hur han skulle gå till väga, men vi gjorde på hans sätt och han levererade över förväntan. Varit väldigt driven och kunnat ge goda råd rörande allt genom hela säljprocessen och verkligen brunnit för sin profession.
    Kunnig och engagerad. Kommer definitivt välja honom igen.
    Rekommenderas varmt!
    Alexander Y, Jan H gillar detta
  • Sandra
    Sandra skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar varmt Alexander då han varit professionell och tillgänglig genom hela processen, fått oss att känna oss trygga och känna att vi var ett team. Driven och gjort oss nöjda till 100%!
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med att ha valt Nasim som mäklare! Han sticker ut i jämförelse med flera andra mäklare jag varit i kontakt med pga sitt driv. Köpeskillingen överträffade mina förväntningar och jag vet att det var Nasims förtjänst att det blev så! Kan inget annat än varmt rekommendera att anlita honom.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är en proftionel och kunnig mäklare . Han är kunnig och duktig och pålitlig , samt mycket hjälpsam person och är väldigt tillgänglig . Rekommenderar honnom varm
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik ger 100%, är extremt proffsig, väl påläst och har ett genuint engagemang att göra både köpare och säljare trygga och nöjda. Han har ett fantastiskt bra bemötande, återkopplar snabbt på frågor och är väldigt lyhörd för vad kunden önskar. Mitt råd till dig som läser detta är: anlita Patrik så kommer du garanterat känna dig trygg genom hela processen!
  • Chencheng Z
    Chencheng Z skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik is very professional and I feel very pleasant to be his customer. He is always with positive altitude. And of course, manage to achieve what he promised.
  • Anders A
    Anders A skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är mäklaren som ser till att du blir nöjd med resultatet, jobbar hårt in i det sista. Fokuserar på jobbet med glimten i ögat och levererar det han lovat.
  • Philip
    Philip skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och noggrann. Ger ett trovärdigt intryck och en bra magkänsla.
  • Sayeh T
    Sayeh T skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ambitiös och driven profetionell mäklare som gör allt i sin makt för att tillfredsställa både säljare och köpare. Super härlig person att ha och göra med, vilket gör processen enkel och rolig. Rekommenderas varmt!
  • Stina S
    Stina S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt duktigt och professionell, mycket imponerad!
  • Ufuk
    Ufuk skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell, lyhörd och kommunikativ. Väldigt bra bemötande från början till slut genom hela försäljningen. Rekommenderar Patrik starkt!
  • Dyana S
    Dyana S skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är en helt fantastisk mäklare med glimten i ögat. Han kändes rätt från allra första början. Han förstod snabbt mina önskemål och slog alla mina förväntningar. Han var trygg och självsäker genom hela säljprocessen precis som det ska vara med en bostadsaffär.
    Kan inget mer än och önska honom all lycka i framtiden! Hoppas Yassin vill sälja min nästa bostad. :)
  • Angelica D D
    Angelica D D skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik, en ytterst trevlig, lyhörd ,hjälpsam, genuin pålitlig mäklare, som med största kraft levererar vad han lovar.
    Patrik uppfyller och försäkrar dig om glädjande slut resultat!

1000 tack Patrik!
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Elisabeth!
    Redan vid första besöket så märkte man att Elisabeth hade koll på läget. I vårt fall så blev det rätt avgörande, då vi hade ett par första-gångs-köpare som inte var så vana vid det svenska säljningsförfarandet. Hon var alltid tillgänglig och lotsa oss med säker hand genom en del kurvor med de nervösa köparna. Tillslut stod vi nöjda och glada på andra sidan, i en tid när marknaden precis höll på att svalna.

2017-01-11 Elisabeth S svarar Niclas W
    Tack snälla Niclas för din varma rekommendation!
  • Silvia R
    Silvia R skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nasim känns trygg och professionell och han lyckades verkligen överträffa våra förväntningar när vi sålde vår bostadsrätt. Han är mycket kompetent, engagerad och väldigt trevlig och lyssnar till kundens önskemål. Nasim jobbar hårt och ger snabb återkoppling genom hela processen och går alltid att nås.
  • Dennis
    Dennis skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    En utav de bättre mäklarna jag haft, professionell och alltid tillgänglig.
    Rekommenderas starkt!
  • Tao X
    Tao X skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit engagerad under hela processen, funnits tillgänglig, jobbat effektivt.
  • Lidija M
    Lidija M skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    väldigt otrevlig och inte alls någon service minded person. Fel yrkesval.
    2017-02-02 Alexander Y svarar Lidija M
    Hej Lidija!

Jag är hemskt ledsen att du har fått det intrycket av mig.
    Jag är en person som verkligen brinner för mitt jobb och gör allt för mina kunder! Jag hoppas jag kan hjälpa dig i framtiden.

Jag önskar er all lycka med er bostads letandet här i Solna.
    2017-02-18 Lidija M svarar Alexander Y
    Hej Alexander,
    Jag har nog förhastat mig , då jag är lite stressad sista tiden och mitt omdöme som jag har skrivit här stämmer nog inte alls på dina proffetionella färdigheter som mäklare. Jag ber om ursäkt för tt jag skrev ett negativit omdöme .

Mvh Lidija Manfredi
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anders P
    Anders P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit engagerad under hela processen, funnits tillgänglig, jobbat effektivt och presterat bra.
  • Kristin
    Kristin skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är en fantastiskt mäklare som satte höga förväntningar och presterade över de. Han höll mig uppdaterad under hela processen och fanns alltid tillgänglig för frågor även under kvällar och helger. Helt klart den bästa mäklaren i Solna och jag kommer rekommendera honom till vänner och bekanta och kontakta honom vid framtida bostadsaffärer. Rekommenderas varmt!
  • Nina L
    Nina L skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik hade från början en tydlig plan. Han har alltid varit tillgänglig och haft ett proffsigt bemötande. Vi är riktigt nöjda och kan därför varmt rekommendera honom!
  • Feride A
    Feride A skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik är väldigt engagerad med positiv attityd. Han höll mig informerad om allt, varje steg! Rekommenderar starkt!
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett toppenjobb med att sälja min lägenhet - jag kan varmt rekommendera honom!
  • Siham
    Siham skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Till alla som funderar över valet av mäklarfirma, eller mer specifikt, mäklare...

Ni kan sluta fundera! Jag kan starkt rekommendera Nasim Havblom. Mycket trevlig, kunnig och professionell kille trots ung ålder. Ni kommer inte ångra er. Lycka till!
  • Fatine G
    Fatine G skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej,

Det hela började med att jag tillsammans med min man ringde in 5 olika mäklare för att jämföra dessa.
    Nasim var den yngsta av de alla och även den dyraste.
    Vi fick ett gott första intryck och gillade sättet han jobbade på, vilket var helt annorlunda från de andra mäklarna.
    Vi kände direkt att Nasim var hungrig, han var på oss på ett bra sätt, vilket visade hur han kommer vara mot spekulanter på vår lägenhet.

Slutligen fick vi ett pris som vi inte ens har drömt om, han slog rekord i området med hästlängder.
    Arvodet blev sexsiffrigt, men det var värt varenda krona.

Om ni vill ha en ung, hungrig mäklare som hela tiden återkopplar er som säljare så är Nasim ett självklart val.
    Tack för all hjälp!!
    /F & A
  • Amira
    Amira skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar starkt!
    Jag var helt klart vilsen i mitt tänk i och med att det var min första lägenhet och jag inte var så säker på vad man skulle hålla utkik efter. Fick den hjälpen jag behövde hela vägen tills vi hittade den lägenhet som jag nu kallar "Mitt hem"! Stort tack för ditt fina engagemang! Er kommer jag garanterat att rekommendera överallt
  • Saly A
    Saly A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej alla som läser detta!
    Nasim Havblom är en mäklare som jag rekommenderar varmt. Söker ni en person som är flexibel, full serviceriktad och har ett gott bemötande så är Nasim killen ni söker. Affären gick flitigt utan några problem, jag fick den lägenheten jag önskade mig och är väldigt tacksam för hans utstrålande jobb! Med glimten i ögat och ett leende på läpparna vinner han en plats i mitt och min sambos hjärtan.
    Tack så mycket för ditt grymma jobb Nasim!
  • Adam
    Adam skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej allesammans!

Jag vill börja med att rikta ett stort tack till Nasim! Tack för det professionella bemötandet jag fick av er när jag väl tog kontakt med er angående lägenheten. Tyvärr blev det inte en lägenheten denna gång. Med service, ödmjukhet samt flexibilitet kan jag med all säkerhet säga att jag kommer ta kontakt med Nasim för ett framtid köp av en lägenhet.

Men jag kan starkt rekommendera Nasim i framtiden, En ung man som är en ambitiös, målinriktad samt driven fastighetsmäklare som utför ett exemplarisk arbete när det gäller att informera kunden om hur läget till, detta får mig som kund att känna ett gott förtroende samt känna en trygghet som jag inte har upplevt sedan innan inom bostadsmarknaden! En kille som verkligen överträffade alla mina förväntningar!

Tack Nasim för allt, det uppskattas!

/Adam
  • Aliyah S
    Aliyah S skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Hej alla på Fastighetsbyrån i Solna,

Jag vill först och främst tacka Nasim för att ha utfört ett så bra jobb. Han var väldigt engagerad och ambitiös gällande försäljningen av vår lägenhet. Det var väldigt lätt att få tag på honom oavsett tid samt att han är väldigt organiserad och slutför sitt jobb på det bästa sätt man kan tänka sig. Då jag tidigare haft kontakt med flertal mäklare är jag mest nöjd med honom för att han är målinriktad och är väldigt professionell. Jag garanterar en bra försäljning av honom.
    Tack ännu en gång Nasim för det jobb du lade ner på vår lägenhet.

Med Vänliga Hälsningar
    En nöjd kund
  • Susanne
    Susanne skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är så OTROLIGT nöjda att vi valde Nasim som vår mäklare. Det finns många att välja mellan, men kunde inte ha hittat mer rätt! Han är otroligt ambitiös och professionell. Vi fick verkligen hjälp med allt under hela processen. Affären gick snabbt och smidigt och överträffade dessutom våra förväntningar. Vill man ha en mäklare med toppkvalité ska man vända sig till Nasim. Kan starkt rekommendera honom!
  • Robert R
    Robert R skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda med Nasim. Han har skött allting bra från första dagen. Jag har verkligen känt mig trygg med honom och har inte tvivlat på något under hela processen. Han är mycket ambitiös och satsar verkligen till 110 % på att få ett bra pris. Han lyckades överträffa våra förväntningar med råge. Han har varit lätttillgänglig hela tiden och det är något jag uppskattar mycket. Jag kan starkt rekommendera honom.
  • Shaian S
    Shaian S skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och proffessionell mäklare, kan varmt rekommendera!
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid vänligt bemötande. Snabb och effektiv. Rekommenderas
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och professionell. Gjorde ett fantastiskt arbete i mina ögon; god information om processen, alltid tillgänglig för frågor och funderingar, god bedömning av marknadsvärdet och sist men inte minst möjliggjorde en god och snabb affär. Bara positivt, rekommenderas varmt!!!
  • Ramiro A
    Ramiro A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nasim skötte försäljningen av vår bostad och gjorde ett strålande jobb med detta. Han fanns alltid tillgänglig vid frågor och såg till att vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen.

Nasim är ung och hungrig! Om ni väljer honom kommer han att jobba hårt för att göra er nöjda med er försäljning!
  • Amelie B
    Amelie B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is a great broker! I would not hesitate to recommend him. Good listener and adviser, and fast if you want him to be!
  • Lin C
    Lin C skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
    Patrik gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet, jag är supernöjd på hans insats! Han är snabb, omtänksam, effektiv och professionell, tack vare honom gick försäljningen så smidigt och snabbt.
  • Erik L
    Erik L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och social. Aningen stressad att få ett avslut vid vårat köp. Till köpet och kontraktsskrivningen, tydlig och noggrann så det inte var några frågetecken efter genomgången.
  • Anders M
    Anders M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd. Jag förväntade mig ett högt pris, över vad alla andra mäklare hade värderat lägenheten till - och Sam slog dessa förväntningar.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag vill varmt rekommendera Alexander Yavar som din mäklare. Han jobbar stenhårt, är snabb, flexibel och har för min del sålt min bostad för ett pris som jag aldrig kunnat föreställa mig. He´s a keeper!
  • Ida T
    Ida T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid nåbar och sjukt bra service för mig som köpare!

Solnatorg 13, 171 45 Solna