Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna!

Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är flera mäklare som arbetar utspritt i Solna kommun. Du hittar oss på Solna Torg 13, Telegrafgatan 8 och Råsundavägen 131. Kom gärna förbi något av våra trevliga kontor!

Läs vad 942 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna

• 2020-08-06

Emma S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har fått sålt min lägenhet under en svår tid som vi befinner oss i nu. Har varit väldigt nöjd med uppföljningar i lagom utsträckning, tydlighet och öppen för nya och olika åtgärder för att vi skuööe uppnå ett avslut. Läs mer
  • 2020-08-03

Elin L skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastiskt engagemang i och med försäljningen av vår trea i Solna.
    Hon lyssnade in och hjälpte oss nå ett resultat som vi var nöjda med genom bra förhandlingar och en stor dos envishet och ihärdighet. Vi har varit väldigt nöjda med Jennifer från början till försäljning. Läs mer
  • AZADEH H

2020-08-03

AZADEH H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    För oss som haft minst sagt negativa mäklarerfarenheter, så var Jennifer en frisk fläkt. Hon är mänsklig, proffsig och ffa målmedveten i avseendet att alla inblandade skall vara nöjda. Med ett sällan skådat driv lyckades hon få vår bostad såld till ett bra pris i en trög och skakig marknad. Tack. Och självfallet har du våra varmaste rekommendationer till ALLA som letar efter en mäklare i Solna. Läs mer
  • 2020-08-01

Daniel H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin hjälpte oss att sälja en trea i solna. Han hade ett genomgående proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-31

KHALED D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är super nöjd med mitt lägenhetsköpt, Jennifer hjälpte från start till slut! Hon är väldigt serviceminded och mån om att alla parter ska vara nöjda!

Tack för allt!!!! Läs mer
  • ALEKSANDRA M

2020-07-28

ALEKSANDRA M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk mäklare! Rekommenderar på alla sätt och vis! Guldstjärna till dig Jennifer. Läs mer
  • 2020-07-24

Amra H skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk bemötande !
    Lätt att göra med
    Effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för bästa mäklare i Stockholm Basit Malik ! Läs mer
  • 2020-07-09

ADEEL A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam was very professional during the whole buying process . Also he was quite flexible while discussing documentation & possible adjustments if required. I would highly recommend Sam for buying / selling. Läs mer
  • 2020-06-30

Kent O skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    William har varit organiserad,punktlig,ordningsam. mycket trevlig och även kommunicerat de olika strategierna på ett förtroendefullt och lättfattligt sätt. Han verkar fungera bra under stress eftersom försäljningen inte var den enklaste med tanke på omständigheterna. William rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-27

CHRISTINE G skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är väldigt nöjd med Benjamin som mäklare!
    Benjamin sålde min bostadsrätt i Solna och han har varit väldigt tillmötesgående, ärlig, vänlig, lyhörd och professionell genom hela vår försäljningsprocess!
    Jag kan varmt rekommendera honom för andra som står i läge att välja mäklare! Läs mer
    2020-06-29 Benjamin A svarar CHRISTINE G
    Hej Christine,

Tack för dina ord. Det har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.

All lycka,

Benjamin
  • 2020-06-26

Zoran D skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt en tera , totalrenoverad.
    Mäklaren beskrev hans arbetssätt och hur han brukar arbeta för att få bästa resultat i försäljning. Samtidigt berättade han på väldigt professionellt sätt hur mycket är vår bostad värd och lovade oss få det priset som motsvarar både våra förväntningar och värkliga bostadens värde.
    Malik var väldig professionell, besvarade vårt intresse i försäljning av vårt bostad samtidigt som han inte glömde köparna. Mycket bra gjort! Det kändes väldigt tryggt att ha Malik som mäklar. Läs mer
  • 2020-06-26

Dzeneta K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår bostad med Jennifer. Har dom egenskaperna som är viktiga vid en bostadsaffär, tillgänglig, öppen och ihärdig. Har tidigare rekommenderat henne till vänner som också varit väldigt nöjda vid båd köp och försäljning av lägenhet med och från Jennifer. Toppenmäklare!! Läs mer
  • 2020-06-25

Jakob T skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra driv, no bullshit, trevlig, rolig och duktig. Läs mer
  • 2020-06-24

Per L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hungrig, alert och med ett bra kontaktnät av köpare. Läs mer
  • 2020-06-22

Rebecca X skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min lägenhet i Solna med hjälp av Basit Malik och är extremt nöjd med mitt val av mäklare. Han är extremt kunnig, lugn och enkel att ha att göra med. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare då han har varit professionell genom hela processen. Läs mer
  • 2020-06-22

Hannali K skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte en lägenhet i Solna och blev väldigt varmt bemött av William. Han var där när vi behövde stöd och hjälp eller bara för att besvara våra frågor. Alltid glad, trevlig och redo att ställa upp. Vi upplevde hela köpet som väldigt smidigt vilket gjorde att vi sedan valde att sälja med den mäklare som William rekommenderat och som visade sig vara minst lika bra och härlig. Vi är otroligt nöjda! Läs mer
  • 2020-06-20

Faiez A skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    En 3a i Västra Skogen. Jannis är mycket proffsig, korrekt och har bra kommunikationsförmåga. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-06-12

Malin Inger Elisabeth E skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte lägenhet och affären gick mycket snabbt och smidigt hela vägen. William var mycket tillmötesgående och bra att ha att göra med. Läs mer

Boje P skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell och lyhörd mäklare. Blev en snabb och smidig försäljning. Kan rekommendera Benjamin. Läs mer

Boje P skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionellt bemötande och smidig affär. Är mycket nöjd med Williams insats. Läs mer

Leonie V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är superfin mäklare. Hon svarar alltid jättesnabbt och är super hjälpsam. Hon hjälpte mig även att förstå alla dokumenter på Engelska. Varmt rekommenderad! Läs mer
  • 2020-06-09

Jonas N skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt min 1,5 rumslägenhet på Hasselstigen 6 Råsunda. Benjamin Afsan var min mäklare.

Min upplevelse har varit att mäklaren har varit mycket engagerad och lyhörd för de behov jag har haft. Alltid ett trevligt bemötande och respekt för min tid och mina beslut.

Översteg de förväntningar jag hade.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min mäklare och Fastighetsbyrån Solna. Läs mer

Josefin J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde lägenhet med Jennifer och vi är supernöjda. Engagerad, driven och professionell. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Ingrid P skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är en lyhörd, ödmjuk och korrekt mäklare med positivt tänkande och en service minded attityd. Hon får mina bästa rekommendationer! Läs mer

Maria V skrev om Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    Viktor har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt.
    Är så imponerad av Viktors kundfokus för att få oss att känna oss trygga under hela processen.
    Jag hade förväntat mig att bli väl omhändertagen men Viktor har levererat utöver alla mina förväntningar och är så imponerad över hans konstanta återkoppling under hela processen.
    Mitt enda råd till fastighetsbyrån är att vara rädd om Viktor för hans kompetens och driv är enormt. Läs mer
  • 2020-06-05

Sofie V skrev om Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade en superbra upplevelse med Viktor! Super driven kille som gjorde allt för att det skulle gå så bra som möjligt. Såg också alltid till att vi var uppdaterade och nöjda längs resan.
    Jag kan verkligen rekommendera honom som din mäklare! Vi är mer än nöjda :) Läs mer
  • 2020-06-03

Sven Erik Mikael K skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Pressade på oss då vi redan vunnit budgivningen för att få upp priset åt säljaren, detta är såklart okej till viss mån men det kändes som den pressades upp mer än vad som behövdes för att få till en affär.
    Kom försent till vårt tillträdesmöte utan att informera oss om det vilket känns oseriöst. Läs mer
  • 2020-06-02

VIJAYAKUMAR K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Despite the unusual time & condition, Benjamin has helped us finalize our dream apartment. We extremely appreciate him for being kind & professional! Also, being a non-Swedish couple we would like to thank him for guiding us throughout the process through his excellent communication along with patience. Looking forward to the move-in date! We would definitely recommend Benjamin for real estate sales in Solna! Läs mer
  • Sara Christina M

2020-06-02

Sara Christina M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har varit en helt fantastisk mäklare! Underbar att ha att göra med, proffsig, kunnig och har alltid det bästa bemötandet. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Sara Christina M
    Hej Sara,
    Tack för de fina orden, wow! Hoppas ni trivs i den nya bostaden. Hälsa Johan!

• 2020-06-02

Frida E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis hjälpte oss sälja vår lägenhet mitt i coronakrisen och vi kände oss trygga och nöjda under hela processen. Trevlig och förtroendeingivande. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-06-01

MALIN Ä skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supernöjd med val av mäklare, kändes jätte tryggt genom hela processen. Bra kontakt med Jennifer som hela tiden återkopplade och gav råd. Kändes ärligt och proffsigt! Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar MALIN Ä
    Hej Malin,
    Tusen tack för förtroendet och för de fina orden!

• 2020-05-30

ERIC C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastiskt bra genom hela säljprocessen. Höll oss konstant uppdaterade och säkerställde att vi alltid kände oss nöjda med hur allt sköttes. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar ERIC C
    Hej Eric,
    Tusen tack för förtroendet och för allting! Hälsa Josefin.

• 2020-05-26

Shaun W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer was the best experience I’ve had in moving to this date! She was professional, dedicated and honestly a lot of fun to work with! I’m very thankful for what she has done for myself and my sambo! Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Shaun W
    Shaun, thank you so much for everything! See you soon, in the new apartment, looking forward to that!

Best regards, Jennifer Törnkvist
  • Xi L

2020-05-26

Xi L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Although I live in Spain now, Sam managed to make a good sell for both buyers & myself happens despite the unusual time & condition, with his profession, good communication and efficiency. I would definitely recommend Sam for real estate sales in Solna! Läs mer
  • 2020-05-24

Karin B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej!
    Jag fick ett fantastiskt fint mottagande av Mäklaren Jennifer!
    Alla mina förväntningar infriades, både tänkta och inte tänkta.
    Även mina barnbarn fick ta del av upplevelsen och vi är alla jätteglada!
    Mvh Karin Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Karin B
    Hej Karin,
    Tusen tack för förtroendet. Jag hoppas att du kommer trivas i den nya bostaden. Vi hörs efter sommaren!

• 2020-05-22

Joska J skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Såld lägenhet i Huvudsta 86 kv Läs mer
  • 2020-05-22

Vojkan P skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostadsrätt
    Fint bemött
    Enligt förväntningar!
    Nina uppskattade hur mycket lägenheten skulle gå för och det stämde bra! Läs mer
  • 2020-05-20

BRWA M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Smidig, lugn och professionell. Ser framemot ytterligare samarbeten.

/Brwa Läs mer
  • CALVIN T

2020-05-19

CALVIN T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fick ett professionellt och genuint bemötande.
    Uppskattar att han alltid var tillgänglig vid behov och ändrade sitt schema så det skulle passa oss, rekomenderas starkt.
    Kommer anlita Sam när det är dags för oss att sälja. Läs mer
  • 2020-05-14

Irene E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min 1-a i Råsunda med hjälp av Jannis.
    Jannis är:
    Klar och tydlig
    Förmedlar realistiska förväntningar
    Kunnig och har känsla för omvärlden
    Effektiv och noggrann
    Bryr sig om både säljare och köpare Läs mer
  • 2020-05-12

Martin E skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Lyhörd, engagerad, lösningsorienterad och bra på att återkoppla. Offensiv, men inte aggressiv. Läs mer
  • 2020-05-10

Kalika E skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej, Jag har köpt en 1:a i Solna mha Malik.

Som vår mäklare är han förstående och bemöter folk på ett vänligt och ändå proffsigt sätt. Detta är min första bostad och det var då extra viktigt att mäklaren var förståndig och kom med förslag och vägledning.

Malik är en bra mäklare och bör fortsätta inom branschen. Jag önskar honom lycka till framöver. Har redan rekommenderat honom och Fastigehtsbyrån i min nätverk. Tack allihopa. Mvh. Kalika Läs mer

MARTIN R skrev om Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin var jätte trevlig och serviceinriktad, han kämpade på bra och det gav goda resultat!
    /Martin Läs mer
  • BEATA B

2020-04-30

BEATA B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk professionell mäklare som hjälpte mig att få min alldeles första drömlägenhet! Mycket snabb och smidig affär! Kan inte vara mer tacksam över Benjamins engagerade insats. Läs mer
    2020-04-30 Benjamin A svarar BEATA B
    Hej Beata,

Stort Grattis till din bostadsköp och tack för förtroendet och även dina fina ord.

/Benjamin

Niklas Naser Ali S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt duktig mäklare, rekommenderar starkt! Läs mer

MARIA R skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra mäklare, kändes tryggt hela vägen. Blev uppdaterad med info, och han visste vad han pratade om. Rekommenderas!! Läs mer
    2020-04-30 Benjamin A svarar MARIA R
    Hej Maria,

Tack för dina ord, bara en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning och hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad!

/Benjamin
  • 2020-04-24

SHELSEA M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very happy with Benjamin's professional as well as helpful attitude right from viewing to the signing of the contract. Thank you! Läs mer
  • 2020-04-14

Frida S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer var professionell och hjälpsam hela vägen från start till mål. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Frida S
    Hej Frida,
    Tack för de fina orden. Tack för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen!

• 2020-04-12

Christine L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en bostadsrätt i Huvudsta.
    Min upplevelse av Jannis är att han är otroligt proffesionell och serviceminded. Otroligt trevlig och lättsam och verkligen tillmötesgående.
    Jag kommer definitivt att kontakta honom den dagen jag ska sälja.
    Skulle rekommendera honom direkt om jag hör någon vän som funderar på att sälja. Läs mer

Råsundavägen 131, 169 50 Solna