Viktor Milovanovic
Registrerad mäklare sedan 2020-03-18
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-05
2020-03 - 2020-08

Läs vad 5 Läs vad Viktor Milovanovic

• Annika A sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-09-17

Arenastaden
    Är så nöjd och glad att jag valde Viktor som mäklare för försäljning av min lägenhet! Han levererade sjukt bra, hade god kommunikation och var peppande! Supernöjd! :) Läs mer
  • Milanka D sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-09-16

3:a
    Vi har sålt bostadsrätt med hjälp av Viktor Milovanovic

Viktor har visat stort engagemang för att få till bästa möjliga affär.Bra dialog under hela processen.

Stor tack Viktor för ditt engagemang,bemötande och bra genomförd affär.

Vi önskar dig all framgång och lycka! Läs mer
  • Tarek H sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-09-15

3:a
    Ulriksdal
    Mycket påläst mäklare som kan marknaden och ger det där lilla extra i sitt arbete. Läs mer
  • Maria V sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-06

Huvudsta
    Viktor har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt.
    Är så imponerad av Viktors kundfokus för att få oss att känna oss trygga under hela processen.
    Jag hade förväntat mig att bli väl omhändertagen men Viktor har levererat utöver alla mina förväntningar och är så imponerad över hans konstanta återkoppling under hela processen.
    Mitt enda råd till fastighetsbyrån är att vara rädd om Viktor för hans kompetens och driv är enormt. Läs mer
  • Sofie V sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-05

Huvudsta
    Vi hade en superbra upplevelse med Viktor! Super driven kille som gjorde allt för att det skulle gå så bra som möjligt. Såg också alltid till att vi var uppdaterade och nöjda längs resan.
    Jag kan verkligen rekommendera honom som din mäklare! Vi är mer än nöjda :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson