Läs vad 13 Läs vad Viktor Milovanovic

• 2021-01-15
    Köpet av lägenheten gick smidigt. Tack!
    Iryna K
    • 46.0 m²
    • Ulriksdal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
  • 2020-12-27
    Viktor var tillgänglig för alla våra frågor och vi fick tydliga svar.
    Dinis Moreira Cabral M
  • 2020-12-23
    Vi köpte bostadsrätt i Solna, det gick bra, vi är nöjda.
    Sebastjan S
  • 2020-12-03
    Han blev rekommenderad av en bekant till oss.
    Mitt första intrycket om Viktor var postiv. Man fick direkt en känsla av en mäklare som gör allt för att få det bästa resultat.
    Vi sålde våra lägenheten via viktor och var inte alls förvånad när vi fick den sält inom kort och på en bra pris.
    Viktor är Bäst!
    Angela Oneige B
    • Hagalund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
  • 2020-11-30
    vår erfarenhet är att vi är supernöjda med Victor. Kan rekommendera honom.
    Tyra K
    • 83.0 m²
    • Huvudsta
  • 2020-11-28
    Viktor är en otroligt professionell mäklare, tillgänglig alltid vid eventuella frågor och funderingar. Han har dessutom en mycket vänligt bemötande vilket gjorde hela affären en jättetrevlig upplevelse.
    Stojan B
    • 80.0 m²
  • 2020-11-25
    En driven, motiverad och lyhörd mäklare som löpande informerade och gav goda råd genom hela affären.
    Anton H
    • 46.0 m²
  • 2020-09-24
    Jag har köpt en br på 54 kvm i ulriksdal. Viktor har varit noggran, professionell och sett till både mina och säljarens behov och önskemål. Jag är supernöjd!
    Fredrik H
    • 54.0 m²
  • 2020-09-17
    Är så nöjd och glad att jag valde Viktor som mäklare för försäljning av min lägenhet! Han levererade sjukt bra, hade god kommunikation och var peppande! Supernöjd! :)
    Annika A
    • 66.0 m²
    • Arenastaden
  • 2020-09-16
    Vi har sålt bostadsrätt med hjälp av Viktor Milovanovic

Viktor har visat stort engagemang för att få till bästa möjliga affär.Bra dialog under hela processen.

Stor tack Viktor för ditt engagemang,bemötande och bra genomförd affär.

Vi önskar dig all framgång och lycka!
    Milanka D
    • 67.0 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte