Viktor Milovanovic

Viktor Milovanovic

Viktor Milovanovic är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Viktor Milovanovic har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Viktor Milovanovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Viktor Milovanovic har haft 61 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 121 Läs vad Viktor Milovanovic

• köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-09-22 Verifierad kund
    Superbra, trevlig, påläst och lätthanterlig
  • Conny M
    2022-09-06 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam mot mig som köpare, tog sig tid med extra visning. Kunde inte önskat ett bättre bemötande, proffsigt och transparent.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Jag och min son har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Vi har en positiv upplevelse av affären.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Järvastaden
    2022-08-21 Verifierad kund
    Viktor har varit engagerad, driven och lyhörd. Han har skött försäljning på sakligt och smidigt sätt. Utöver det har han gjort processen väldigt enkel och alltid varit tydlig med alla steg, rekommenderar Viktor starkt om du vill ha en riktigt bra mäklare som både möter dina krav och guidar dig i hela processen.
  • Rikard B
    2022-08-20 Verifierad kund
    Viktor är trevlig och professionell.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Very good experience, responsive and professional.
    • Frösunda
    2022-08-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Proffesionellt agerande.
    Kommunicerar väl.
    Kände av viss osäkerhet från en av oss vid kontraktsskrivning och lade lite extra tid på att få henne att förstå allt och känna sig trygg vilket hon uppskattade.
    Ingen annan mäklare har gjort så tidigare.
    • Råsunda
    2022-06-03 Verifierad kund
    Han är kompetent, jobbar hårt och var väldigt mån om att jag skulle få en så bra upplevelse som möjligt. Det är många moment i processen att sälja sitt hem och han var förstående och hjälpte till på alla sätt. Jag är 100 % nöjd.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Viktor har varit engagerad, driven och lyhörd. Han har skött försäljning på sakligt och smidigt sätt. Försäljningen har varit en snabb och trygg affär. Jag rekommenderar Viktor som mäklare för de som vill ha en mäklare som kan göra så att köparen möter säljarens höga krav.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Viktor is very approachable and professional in his job. He provided all the details and timely inputs on how the process will work and what needs to be done at different stages of the process. Very satisfied.