Viktor Milovanovic

Viktor Milovanovic

Viktor Milovanovic är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Viktor Milovanovic har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Viktor Milovanovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Viktor Milovanovic har haft 49 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 55 Läs vad Viktor Milovanovic

• sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Frösunda
    2021-09-20
    Vi har bara gott att säga om Viktor! Hela resan, från första besöket till slutet, nu när vår lägenhet är såld, har vi känt oss väl omhändertagna och haft fullt förtroende för honom och hans sätt att jobba. Han har t.o.m. försett oss med vårt nya boende :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Huvudsta
    2021-09-20
    Ett leende och förtroendeingivande intryck från första börgan.
    Jag är mer än nöjd.
    • Frösunda
    2021-09-17
    Viktor har levt upp till förväntningarna vi satte upp i samband med vår lägenhetsförsäljning i Frösunda, Solna.
    Över tid har hans genuina engagemang ingett förtroende och övertygat oss om hans ambition att slutföra vår affär med bästa, möjliga utfall.
    Rekommenderar, utan tvekan, er att ta kontakt med Viktor om ni har för avsikt att sälja er bostad.

Mikael&Charlotte
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Arenastaden
    2021-09-10
    Vi upplever att vi fick ett väldigt proffsigt,vänligt och ödmjukt bemötande av Viktor. Han har varit väldigt driven utan att vara påträngande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Arenastaden
    2021-09-09
    Väldigt snabb, driven, kreativ och engagerad. Förstod mitt mål och hjälpte mig att uppnå det!
    • Västra Skogen
    2021-09-06
    Professionellt bemötande, lyhörd och väldigt kommunikativ. Vi kände oss i trygga händer under vår försäljning.
    • Västra Skogen
    2021-09-06
    Gott och bra bemötande, hela processen var bra och väl hanterad!
    • Hagalund
    2021-08-20
    Viktor har varit väldigt lyhörd och gjort ett väldigt proffsigt intryck genom hela säljprocessen.
    • Ulriksdal
    2021-08-16
    Jag hade höga förväntningar inför min försäljning och Viktor överträffade dessa med råge. Viktors engagemang lyser igenom hans arbete och han ser till att hela tiden hålla dig uppdaterad.

Välj Viktor för en lyckad bostadsaffär!
  • skrev om Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-08-15
    Jag träffade 4 mäklare innan jag bestämde mig för att anlita Viktor. Även om alla mäklare gav ett proffsigt intryck så tyckte jag att Viktor utmärkte sig genom att han hade sin plan färdig inför mötet med mig. Hans metodik stack ut på ett positivt sätt. Därutöver så har han genom processen varit strukturerad, kommunikativ.
    Jag har träffat en hel del mäklare genom åren och Viktor är utan tvekan den bästa jag har mött. Jag kan varmt rekommendera honom.