Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Jennifer Törnkvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jennifer Törnkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 237 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Törnkvist har haft 70 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 237 Läs vad Jennifer Törnkvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Huvudsta
    2022-08-08 Verifierad kund
    Jennifer var till stor hjälp med att planera. Vi hade inte mycket tid för städning, fixa lägenhet och fick snabb hjälp där de hade samarbete med olika städföretag och inrednings stylister.
    Hon pratade med dessa och gav oss offert, ringde o fixa tiderna för detta så vi behövde bara vara borta under dessa tider.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-08-07 Verifierad kund
    Jennifer was very attentive, patient and easy to talk too. Our experience with her surpassed all the expectations. Great professional.
    • Haga Norra
    2022-07-25 Verifierad kund
    Bemötande har varit mycket bra. Vänlig, positiv, vi var inte rädda att ställa våra frågor om lgh och hela processen av köpet, hjälpsam att förstå,
    Jennifer har varit bättre än det som vi förväntade jfr med andra mäklare som vi hade träffat förut.
    Upplevelsen hittillsvarande var varit positiv.
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jennifer var väldigt genuin och transparent, vilket jag som förstaköpare uppskattar väldigt mycket. Hon är lyhörd och var väldigt tydlig och strukturerad under hela processen vilket gjorde att det blev väldigt smidig. Jag upplevde ett mycket stort förtroende för Jennifer!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Thank you Jennifer, you are always the best! Highly recommended!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Job well done Jennifer. Bra jobbat.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jennifer var under hela processen otroligt lyhörd, professionell och alltid tillgänglig. Hennes sakkunnighet och tydlighet bidrog till att jag kände mig otroligt trygg under hela vägen fram till mitt första bostadsköp. Rekommenderar Jennifer starkt om man går i sälj och köp tankar!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jennifer är djupt engagerad och driftig mäklare, hon bemöter både uppdragsgivare och köpare på ett professionellt sätt och hon upplevs som lugn och trygg trots att hon ofta jonglerar många bollar i luften samtidigt. Vi är återkommande uppdragsgivare i Solna eftersom Jennifer alltid levererar, hon är påläst och gör sin due diligence. Utöver det så har Jennifer ett stort kontaktnätverk och är jättebra att ha som bollplank för idéspåning.
    • Västra Skogen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi fick jättebra support av Jennifer längs hela vägen. Jennifer är tillgänglig, tillmötesgående, inlyssnande och kommer framförallt med goda tips och insikter om marknaden.

Väldigt strukturerade och enkel att jobba med!
    • Skytteholm
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jennifer är kunnig och lyssnar på kunder och ger god råd