Jennifer Törnkvist
Registrerad mäklare sedan 2017-01-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 104 Läs vad Jennifer Törnkvist

• Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-08-06

2:a
    Råsunda
    Jag har fått sålt min lägenhet under en svår tid som vi befinner oss i nu. Har varit väldigt nöjd med uppföljningar i lagom utsträckning, tydlighet och öppen för nya och olika åtgärder för att vi skuööe uppnå ett avslut. Läs mer
  • Elin L sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-08-03

Västra Skogen
    Fantastiskt engagemang i och med försäljningen av vår trea i Solna.
    Hon lyssnade in och hjälpte oss nå ett resultat som vi var nöjda med genom bra förhandlingar och en stor dos envishet och ihärdighet. Vi har varit väldigt nöjda med Jennifer från början till försäljning. Läs mer
  • AZADEH H
    AZADEH H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-08-03

För oss som haft minst sagt negativa mäklarerfarenheter, så var Jennifer en frisk fläkt. Hon är mänsklig, proffsig och ffa målmedveten i avseendet att alla inblandade skall vara nöjda. Med ett sällan skådat driv lyckades hon få vår bostad såld till ett bra pris i en trög och skakig marknad. Tack. Och självfallet har du våra varmaste rekommendationer till ALLA som letar efter en mäklare i Solna. Läs mer
  • KHALED D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-07-31

Jag är super nöjd med mitt lägenhetsköpt, Jennifer hjälpte från start till slut! Hon är väldigt serviceminded och mån om att alla parter ska vara nöjda!

Tack för allt!!!! Läs mer
  • ALEKSANDRA M
    ALEKSANDRA M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-07-28

Fantastisk mäklare! Rekommenderar på alla sätt och vis! Guldstjärna till dig Jennifer. Läs mer
  • Sigrid D köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-07-24

Centrala Solna
    Informativ, bra bemötande.
    Tillgänglig. Läs mer
  • Dzeneta K sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-26

2:a
    Skytteholm
    Vi sålde vår bostad med Jennifer. Har dom egenskaperna som är viktiga vid en bostadsaffär, tillgänglig, öppen och ihärdig. Har tidigare rekommenderat henne till vänner som också varit väldigt nöjda vid båd köp och försäljning av lägenhet med och från Jennifer. Toppenmäklare!! Läs mer
  • Leonie V köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-10

Råsunda
    Jennifer är superfin mäklare. Hon svarar alltid jättesnabbt och är super hjälpsam. Hon hjälpte mig även att förstå alla dokumenter på Engelska. Varmt rekommenderad! Läs mer
  • Josefin J sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-06

Centrala Solna
    Sålde lägenhet med Jennifer och vi är supernöjda. Engagerad, driven och professionell. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Sara Christina M
    Sara Christina M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-02

Jennifer har varit en helt fantastisk mäklare! Underbar att ha att göra med, proffsig, kunnig och har alltid det bästa bemötandet. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Sara Christina M
    Hej Sara,
    Tack för de fina orden, wow! Hoppas ni trivs i den nya bostaden. Hälsa Johan!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna