Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Jennifer Törnkvist
2018-07 - 2018-12

Läs vad 48 kunder tycker om Jennifer Törnkvist

• Emma B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-09

Jag hade fyra mäklare här som värderade bostaden och valde till slut Jennifer. Hennes upplägg passade mig bäst. Hon är målmedveten, pålitlig, engagerad mäklare som aldrig ger upp. Tänker alltid positivt oavsett marknad och enkel att kommunicera med. Mycket nöjd över mitt val av mäklare. Jennifer kan rekommenderas! Läs mer
  • Pekka H köpte sin bostad med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-17

Jag tycker att Jennifer är väldigt duktig, hjålpsam och professionell.
    Vi sålde vårt hus I Sollentuna och köpte sedan en lägenhet I Solna via Jennifer.
    Om vi skulle sälja igen så skulle vi vilja att Jennifer gjorde det.

Pekka Hedberg
    Framnäsbacken 9 Läs mer
  • Michaela M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-23

Jag sålde min mors lägenhet genom Jennifer Törnkvist. Hon är kunnig inom området, säljfokuserad och ger snabb återkoppling. Kände mig delaktig och trygg under hela processen. Jag bor också i Solna och nästa gång jag säljer, om 5-6 år kommer jag att anlita Jennifer igen. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Sara P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-23

Tack för hjälpen med försäljningen av min bostad, bra jobbat Jennifer! Nu måste jag bara hitta något att köpa också. Rekommenderar Jennifer om ni ska sälja! Läs mer
  • Per W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-22

Jennifer har gjort ett väldigt bra jobb som mäklare och hjälpte mig sälja min lägenhet till ett pris jag var nöjd med. Vi har haft löpande kontakt under en längre period då jag inte haft någon brådska med att sälja utan hellre velat få rätt pris. Jennifer har alltid varit lätt att få tag på och jag har fått ett bra stöd genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Robert Bertil Waldemar B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-16

Jennifer gav ett förtroendeingivande intryck genom hela sälj/köp-processen.

Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Marco S
    Marco S köpte sin bostad med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-05

Thanks for all the help during this process!! Läs mer
  • Adrian V
    Adrian V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-02

Otroligt proffsig, stort tålamod och är lätt att få tag på från början till slut. Fanns där igenom hela försäljningen av min lägenhet och vi nådde de mål vi satt upp tillsammans. Rekommenderar verkligen Jennifer som mäklare, hon är riktig bra! Läs mer
  • Leo R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-10-26

Ödmjuk och driven. Tacklar alla argument som en drottning. Solnas stjärna! Bra jobbat med försäljning på min lägenhet. Kommer att rekommendera dig bisare till alla jag känner ;) Läs mer
  • Josefine H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-10-26

Gav aldrig upp på försäljningen trots att det är en tuff marknad. Lyssnade på Jennifer och vi körde stenhårt på "på gång" och vi sålde lägenheten innan visning för ett riktigt bra pris. Rekommenderar starkt!
    Tack för all hjälp tjejen! Läs mer
    2018-12-21 Jennifer T svarar Josefine H
    Hej Josefine,
    Tack för att ni också trodde på "på gång". Tack för förtroendet, låt oss göra om det snart igen!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna