Läs vad 131 Läs vad Jennifer Törnkvist

• 2020-12-26
    I have both bought and sold my apartment with Jennifer. She is professional, has good patient, easy to work with, and always willing to help. My case was a tough one, but she managed it so well that it ended up with a price much higher than my expectation. I would highly recommend her no matter for buying or selling an apartment!
    Xi C
    • 3:a
    • 66.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
  • 2020-12-22
    Helt obeskrivligt bra. Efter att en annan mäklare försökt sälja lägenheten två gånger utan ett enda bud kom Jennifer in i bilden, vips, så var lägenheten såld.
    Hon är grym på återkoppling, strategi och försäljning. Riktigt bra från början till slut.
  • 2020-12-22
    En mäklare som har sin kund i fokus och kämpar för dom mål som har satts upp av den samma. En trevlig mäklare som verkligen brinner för sitt yrke
    Erol K
    Erol K
    • 44.0 m²
    • Arenastaden
  • 2020-12-21
    Jag köpte en lägenhet på 31m2 i Råsunda.
    Jennifer var väldigt trevlig och jätteduktig :)
    Vincent S
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Råsunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
  • 2020-12-20
    Köpte en trea och sålde en tvåa i Solna med hjälp av Jennifer. Hon är ett ovärderligt stöd och jag kan varmt rekommendera hennes tjänster.
    Lena L
    Lena L
    • 52.0 m²
  • 2020-12-15
    Sålde via Jennifer och hon fick oss att känna oss trygga med vår försäljning och stötte oss igenom det hela! Mycket nöjd med vår försäljning med Jennifer!
    Tina Margareta Ö
    • 64.0 m²
    • Huvudsta
  • 2020-12-09
    I bought an apartment.
    Jennifer is very professional. She works for the interests of both the seller and the buyer. She strives to do all what she can to satisfy the customer. She is consistent as she has always got back to me with answers to my questions and concerns.
    It has been complicated to buy an apartment, Jennifer made it happen!
    Thank you Jennifer!
    Walida B
    • 64.0 m²
    • Huvudsta
  • 2020-11-22
    Sålde med Jennifer och hon skötte processen utmärkt från start till slut. Rekommenderar henne starkt!
  • 2020-11-22
    Jennifer är väldigt driven och sälj-inriktad.
    Hon är lätt att ha att göra med och gjorde ett bra jobb när hon sålde min bostadsrätt för ett topp pris i min Brf.
    Katrin W
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Centrala Solna
  • 2020-11-19
    Rekommenderar Jennifer starkt! Närvarande och snabb på att återkoppla. Hon gjorde ett jättebra jobb med att sälja min lägenhet.
    Conny K
    • 54.0 m²
    • Råsunda

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte