Jennifer Törnkvist
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 89 Läs vad Jennifer Törnkvist

• Ted M sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-06

Råsunda
    Vi är nöjda och skulle utan tvekan anlita Jennifer igen!

+ Vi fick den summa vi ville ha
    + Hon lyssnar och gör sitt absolut bästa för att man ska vara nöjd
    + Personligt engagemang & bra service

- Ibland fick man ej återkoppling när man förväntat sig det och mycket kontakt via sms

Sammanfattning:

Jennifer levererar på en hög nivå, vi kunde inte varit nöjdare. Läs mer
  • Beth C sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-11

Råsunda
    Trots stor konkurrens i området med många likvärdiga lägenheter till salu under samma tidsperiod som vår försäljning så kände vi oss väldigt trygga med Jennifer som fick lägenheten såld till ett bra pris! Otroligt nöjd med vår kommunikation under hela försäljningsprocessen, Jennifer är professionell och rekommenderas till 100% Läs mer
  • Lwam A sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-02

Råsunda
    Jennifer sålde min lgh i Solna. Hon är väldigt kompetent, effektiv, lyhörd och förtroendeingivande. Hon var genuin i sina metoder. Vi är otroligt nöjda med hennes arbete och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • ERIK P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-28

Var härligt att få handledas av en person som faktiskt var ärlig efter att ha handskats med ett antal mäklare!
    Väldigt snabb på att återkoppla, och mycket trevlig att ha att göra med.
    Skulle definitivt rekommendera! 10/10 Toasters! Läs mer
  • Johanna H sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-21

Jennifer sålde min lgh i Solna. Kan rekommendera henne då jag tyckte det gick väldigt smidigt genom hela processen med fotografering, visning , kontraktskrivning m.m. Väldigt rak vilket fick mig att känna mig trygg från dag 1. Läs mer
  • FELICIA E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-18

Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi fick av Jennifer genom hela processen. Vi fick alltid snabb återkoppling och bra bemötande. Det kändes verkligen som hon la ner mycket tid för att göra oss så nöjda som möjligt och det är vi väldigt tacksamma för. Jag har redan rekommenderat Jennifer för vänner som är på jakt efter bostad och jag kommer absolut att ta kontakt med henne igen när det är dags för försäljning! :) Läs mer
  • ARNE E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-18

Bra och effektiv mäklare - jag kan verkligen rekommendera henne!👍🏽 Läs mer
  • Cassandra R
    Cassandra R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-20

Jennifer skötte hela processen helt otroligt proffsigt men personligt. Har högt förtroende för Jennifer och kommer anlita henne när jag vill sälja. Men nu vill jag bo ett tag i vår drömlägenhet i Solna som hon hjälpte oss att hitta :) Läs mer
  • Arash S köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-13

Huvudsta
    Köpte en bostadsrätt via Jennifer, supernöjd över hela processen! Läs mer
  • Jessica Erika Margareta M
    Jessica Erika Margareta M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-10-31

Det bästa med Jennifer är att hon kändes så äkta, trovärdig och rak. Hon har varit väldigt tillgänglig som en mentor genom hela försäljnings processen, vi är jätte nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson