Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Jennifer Törnkvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jennifer Törnkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 424 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Törnkvist har haft 76 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

424 omdömen om Jennifer Törnkvist

Sedan starten hos Reco 2017
Matilda P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
Västra Skogen

Superbra! Ordnade så vi fick privatvisning som sen ledde till köp, väldigt trevlig och lätt att få tag på under hela processen.

Lena H
Centrala Solna

Jag blev fantastiskt bemött av Jennifer.Jag kände att hon ville göra sitt bästa för mig som köpare, men min upplevelse var att hon också hade kontakt med säljarna och gjorde sitt bästa även för dem. Jag kommer absolut att rekommendera Jennifer och Fastighetsbyrån även Swedbank, som skött den här affären till 100% kundnöjdhet 🤩

Ida S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Andra gången jag har med Jennifer att göra, och är absolut beredd på en tredje!

Lucas N

Social, trevlig och målmedveten

Ana J
Huvudsta

Väldigt trevlig, profisionell och pålitlig. Precis vad man söker hos en mäklare.

Aliisa N
Råsunda

Jennifer Törnqvist har hjälpt oss med våra två senaste bostadsförsäljningar och vi har varit mycket nöjda med den hjälp vi fått. Jennifer är lyhörd, tillgänglig och lösningsorienterad, vi kan varmt rekommendera Jennifer till alla som ska sälja eller köpa bostad i Solna.

Arash B
Västra Skogen

Vi vill varmt rekommendera Jennifer Törnkvist. Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet snabbt och smidigt. Vi uppskattade verkligen Jennifers professionalitet och engagemang. Tack vare henne fick vi en bra affär och kände oss trygga genom hela processen. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne starkt!

Kuresh M
Huvudsta

Trevligt bemötande, hjälpsam, tillgänglig, mycket nöjd. Tack🙏

Awin M

Trevlig, behjälplig och tillgänglig

Klara J
Centrala Solna

Jennifer var tevlig, tydlig och bra på att hålla koll på alla detaljer. Hon var snabb med att återkomma med svar på meddelanden och samtal. Hela köpet gick mycket snabbt och smidigt och jag är mycket nöjd.