Jennifer Törnkvist
en del av Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131
169 50 Solna — Visa karta

Vad tror Jennifer att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 43 kunder tycker om Jennifer Törnkvist

• Robert Bertil Waldemar B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gav ett förtroendeingivande intryck genom hela sälj/köp-processen.

Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Marco S
    Marco S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Thanks for all the help during this process!! Läs mer
  • Adrian V
    Adrian V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt proffsig, stort tålamod och är lätt att få tag på från början till slut. Fanns där igenom hela försäljningen av min lägenhet och vi nådde de mål vi satt upp tillsammans. Rekommenderar verkligen Jennifer som mäklare, hon är riktig bra! Läs mer
  • Leo R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ödmjuk och driven. Tacklar alla argument som en drottning. Solnas stjärna! Bra jobbat med försäljning på min lägenhet. Kommer att rekommendera dig bisare till alla jag känner ;) Läs mer
  • Josefine H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Gav aldrig upp på försäljningen trots att det är en tuff marknad. Lyssnade på Jennifer och vi körde stenhårt på "på gång" och vi sålde lägenheten innan visning för ett riktigt bra pris. Rekommenderar starkt!
    Tack för all hjälp tjejen! Läs mer
  • Marianne S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Melle Törnkvist m'a aidé à vendre un 3 pièce à Huvudsta, Solna, suite au départ de ma mère en Ehpad. Elle s'est occupée de toutes les démarches administratives avec une gentillesse extraordinaire et de façon très professionnelle. Elle m'a conseillé et guidé tout au long, et a rapidement trouvé un acheteur. Je ne peux que me féliciter d'être tombée sur elle( un peu par hasard). Je la recommande vivement, surtout si vous êtes comme moi un peu perdu dans les affaires d'immobilier! Encore une fois mes chaleureux remerciements à Melle Törnkvist pour tout!! Tack sa innerligt Jennifer! Marianne Stalnert-Gombart Läs mer
  • Sandro T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Estimada Jennifer
    Fue un placer conocerte y estamos muy contentos de que hayas sido tu la persona que nos ayudaste en la compra de nuestro nuevo hogar! Muchas gracias por tu eficiente trabajo,la paciencia y por el apoyo en momento en que no entendíamos algunas cosas.
    Has sido muy atenta y clara para responder cualquier inquietud que tuvimos sobre la compra, tu ética de trabajo es excepcional y no pasa desapercibida.
    Gracias de nuevo Jennifer y buena suerte en todos tus esfuerzos.

Atentamente Sandro Tamayo y familia Läs mer
  • Anders P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, och ser alltid till att möta möta behov. Läs mer
  • Helen H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är otroligt proffsig som mäklare och är lätt att få tag på. Vi fick ett mycket gott intryck av Jennifer från början till slut. Ska vi sälja vår lägenhet i framtiden finns ingen tvekan om vi skulle välja som mäklare. Hon är en riktig stjärna. Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Helen H
    Tusen tack för tålamodet samt ett gott samarbete! Ser redan fram emot ett samarbete med er. Tveka inte att ringa om det skulle dya upp frågor eller funderingar framöver. Vi ses i övrigt på tillträdesdagen. Hälsa familjen!

• Jennifer V
    Jennifer V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En riktig stjärna från början till slut! Mötte upp våra krav för att sälja vår pärla och slet för det. Med sin ödmjuka men säkra personlighet gav hon oss förtroendet från start. Hon brinner för det hon gör och precis därför gör hon det galant!

Ses på tillträdesdagen✨✨ Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Jennifer V
    Bästa Jennifer. Tack för att ni trodde på mig! Roligt att sätta ribban högt. Det här måste vi göra om! ;) Krama småttingarna från mig.

Vi ses på tillträdesdagen!

• Anna R
    Anna R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer and her collegues (Shout out to David) made our journey to selling our apartment - which we have lived in for the past 14 years...- smooth and safe. Impeccable communication, empathic management and true grit. She and her team is THE choice for future real estate business. +++++++ and ❤️❤️❤️❤️❤️ Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Anna R
    Tusen tack för förtroendet Anna. Det har varit en ära verkligen! Ni kommer trivas oerhört bra i den nya lägenheten. David hälsar!
    Hälsa familjen ❤️

• Vadym G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is one of the most awesome real estate agents we have worked with in Sweden.
    She showed great professionalism and smoothly coordinated the whole purchase process from the very first contact (Monday noon) to the actual signing (Thursday noon).
    The purchase went smoothly with all juridical aspects well explained. And we felt her personal involvement and empathy in buying of our new home.
    When we had issues with loan Jennifer helped solving questions with bank within hours.
    All our wishes were considered. And she will become a part of our family history as a person who helped us to find our dream home.
    If we ever decide to sell this house we will be referring to her as our real estate agent.
    Well done job for 110%! Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Vadym G
    Hi Vadym,
    Thank you so much for the kind words and also for the opportunity of letting me guide you through the whole process. It has been an honor. Looking forward to working with you in the future. You know where the office is, please come by and say hello sometime!,

Best regards, Jennifer Törnkvist
  • Fredrik G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid tillgänglig, ödmjuk och hög servicegrad. Hon vet vad hon gör! Rekommenderar samtliga säljare i Solna att sälja med henne! Läs mer
    2018-10-12 Jennifer T svarar Fredrik G
    Tusen tack Fredrik för fötroendet. Ha en trevlig semester så ses vi på tillträdesdagen!

Med vänliga hälsnignar, Jennifer Törnkvist
  • Inez F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Här har vi någon som verkligen bryr sig. Det syns att Jennifer älskar sitt jobb för jag har adrig sett henne utan ett leende på läpparna. Vi är väldigt nöjda och glada över att vi fick hjälp av henne. Vi kunde inte valt en bättre mäklare och vi kommer definitivt att välja Jennifer igen när det blir aktuellt att sälja eller köpa lägenhet! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Inez F
    Hej Inez,
    Tack för de fina orden. Jag ser fram emot att förmedla den nya bostaden i Råsunda ;)

• Hayat N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En vän rekommenderade Jennifer som mäklare och hon hjälpte oss med försäljningen av våran lägenhet. Hon gav oss även tips på många lägenheter vid köp och fanns där från start till slut. Hon är en engagerad och duktig säljare som gör sitt yttersta för att få till en så bra och snabb affär som möjligt. Vi har fått en annan bild av en mäklare nu efter samarbetet med Jennifer. Hon rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Hayat N
    Hej Hayat,
    Tusen tack för de fina orden. Vill även tacka er för förtroendet!

• Kurt B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra engagemang, raka kommunikationer, påläst. Arvodet mosvarade prestationen. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Kurt B
    Hej Kurt,
    Tack för recensionen! Jag hoppas att vi stöter på varandra igen. Hälsa familjen.

• Nasim S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har hjälpt oss med en försäljning i huvudsta. Hon är kunnig och hungrig mäklare, ger aldrig upp och tar försäljningen på stort ansvar. Vi fick snabbt hjälp av banken med lånelöfte av den nya bostaden också. Bra service! Vi är väldigt nöjda med försäljningen och med valet utav mäklare. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Nasim S
    Hej,
    Tack Nasim. Vad roligt att Swedbank kunde hjälpa er med lånelöftet i samband med det nya köpet. Jag önskar er all lycka inför framtiden!

• Tor H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon var dyr men det var värt det. Rekommenderar alla! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Tor H
    Hej Tor,
    Tusen tack för förtroendet!

• Josefine B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har tidigare försökt att sälja våran lägenhet i Solna med två andra mäklare utan att få ett enda bud. Vi ångrar att vi inte valde henne från första början eftersom att vi till slut sålde lägenheten för mycket högre summa än grannens som var ute med sin på hemnet. Vi sålde tom lägenheten via på gång med en privatvisning. Vi kommer att anlita Jennifer så länge vi bor kvar i Solna! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Josefine B
    Hej Josefine,
    Tack för din recension och för förtroendet! Jag hoppas att du och Elin kommer trivas i den nya lägenheten. Hälsa Elin!

• Elin L skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har tidigare försökt att sälja våran lägenhet i Solna med två andra mäklare utan att få ett enda bud. Vi ångrar att vi inte valde henne från första början eftersom att vi till slut sålde lägenheten för mycker högre summa än grannens som var ute med sin på hemnet. Vi sålde tom lägenheten via på gång med en privatvisning. Vi kommer att anlita Jennifer så länge vi bor kvar i Solna! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Elin L
    Hej Elin,
    Tack för din recension! Nu vet vi att den billigaste mäklaren är inte det bästa alternativet.
    Det här måste vi göra om, men nästa gång - ring mig! Hälsa Josefine.

• Yvo J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Jennifer. Innan jag köpte gick jag på många visningar och träffade många mäklare. Jennifer var den som var mest påläst, engagerad och bemötte mig på ett sätt som inte går att jämföra med de andra. Från visning, budgivning till kontraktsskrivning. Det var ingen tvekan om att hon skulle få sälja min lägenhet. Vilket hon gjorde till ett pris som var över mina förväntningar. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Yvo J
    Hej Yvonne,
    Tack för de fina orden. Det har varit en ära att få hjälpa dig med både köpet och försäljningen. Hälsa familjen!

• Gabriella K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt bostad. Jag fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Upplevde att hon var en helt okej mäklare Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Gabriella K
    Hej Gabriella,
    Tusen tack för din recension och feedback! Jag ska ta till mig detta och ha det i åtanke i framtida försäljningar. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det är väldigt viktigt för mig att alla mina kunder, både köpare och säljare får en bra upplevelse genom hela proseccen. Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder. Jag önskar dig all lycka i framtiden samt med det nya jobbet och hoppas du trivs i din nya lägenhet!

Med vänliga hälsningar Jennifer Törnkvist
  • Catharina N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en lägenhet tillsammans med vår dotter så den mesta kontakten hade hon med henne.
    Den information vi fick via mejl var utförlig och informativ
    Bra bemötande av en kunnig mäklare Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Catharina N
    Hej Catharina,
    Tack för din recension! Jag hoppas att dottern kommer trivas i den nya samt första lägenheten. Vi ses på tillträdesdagen!

• Martin A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer skötte min försäljning av min nyrenoverade bostadsrätt i Solna. Hon är effektiv och lade ner tid och engagemang att hitta rätt köpare och dessutom få ut rätt marknadspris för just min bostad. Hon kämpar lite mer och gör det där lilla extra. Kan varmt rekommendera Jennifer till blivande nöjda kunder. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Martin A
    Hej Martin,
    Tack för recensionen samt för förtroendet. Detta måste vi göra om!

• Daniel F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gjorde ett exceptionellt bra jobb vid mitt köp av lägenhet och jag rekommenderar verkligen henne. Hög service, kvalité och effektiv. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Daniel F
    Hej Daniel,
    Tack för din recension! Välkommen till Solna och jag önskar dig all lycka med jobbet samt med den nya lägenheten.

med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist
  • Iliya F
    Iliya F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har hjälp oss med två försäljningar med stor engagemang.

Hon är alltid tillgänglig och skötte försäljningarna med ett proffsigt sätt.

Jag kommer att rekommendera henne vidare till alla som bor i Solna. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Iliya F
    Hej Iliya,
    Tack för förtroendet! Jag hoppas att ni trivs i det nya huset. Hälsa familjen.

• Shenshen C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    She is really professional and helpful. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Shenshen C
    Hi Shenshen,
    Thank you for your trust!

Best regards, Jennifer Törnkvist
  • Joel K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Min uppfattning är att Jennifer tar sitt uppdrag på stort allvar och med stort engagemang. Hon har varit rak och hållit mig uppdaterad under hela processen. Något jag beundrar är att hon lyckas värna om att båda parter känner sig trygga och nöjda med affären.

Jag rekommenderar Jennifer till de som vill ha en tydlig och snabb affär utan krångel! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Joel K
    Hej Joel,
    Tack för förtroendet och att jag fick vara delaktig i ditt första bostadsköp. Hoppas du trivs i lägenheten!

• Daniel D
    Daniel D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min första lägenhet slutet av förra året, men skrev på kontraktet någon månad innan. Fick bra hjälp och svar på alla möjliga frågor. Höll mig uppdaterad under hela processen och Kände att jag hamna i bra händer. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Daniel D
    Hej Daniel,
    Tack för recensionen och för ett gott samarbet! Vi hörs och ses längre fram, ta hand om dig!

• Per-olov M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde bostadsrätt.
    Jennifer visade stort engagemang och jobbade aktivt för att öka intresset för lägenheten. Hon är effektivt, målmedveten med rak kommunikation. Inger förtroende. Det fungerade väldigt bra från första kontakt. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Per-olov M
    Hej Per-Olov,
    Tack för recensionen! Jag hoppas att ni trivs i den nya lägenheten. Hälsa!

• Jasmina G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är en driven och väldigt kunnig mäklare. Det jag uppskattade mest var den raka och öppna kommunikationen vi hade Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Jasmina G
    Hej Jasmine,
    Tack för recensionen! Ta hand om dig så hörs vi längre fram.

• Johan G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer hade ett väldigt bra engagemang och känslan var hela tiden att hon värdesatte att nå en överenskommelse där samtliga parter kände sig nöjda. Alltid anträffbar och tillgänglig för avstämning samt att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Johan G
    Hej Johan,
    Tack så mycket för recensionen!

• Mahmud R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer sålde min lägenhet på noll tid och bra pris!

Hon jobbar på ett väldigt proffsigt och efffektivt sätt. utmärkt bemötande. högsta rekommendationer! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Mahmud R
    Hej,
    Vilket team vi var. Såld innan fotografering samt hemnet. Tack för förtroendet Mahmud!

• Emelie Å skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte bostadsrätt.
    Jennifer bemötte oss professionellt och med ett perspektiv där inte bara säljarens önskemål togs till godo. Hon kom med tips, råd och stöttade oss mycket bra genom hela processen! Alltid tillgänglig och närvarande. Mycket glad, trevlig och lätt att ha att göra med! En mäklarstjärna! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Emelie Å
    Hej,
    Tack Emelie! Ser fram emot att se hur ni har det idag. Vi ses nästa vecka.

• Ann A

2018-02-10

Omdömet har granskats och är verifierat

Ann A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig, tillmötesgående. Finns tillgänglig för alla frågor. Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Ann A
    Hej Ann,
    Tack för de fina orden. Jag hopppas att du trivs i Bromma. Hojta gärna till om du flyttar tillbaka till Solna igen, så säger vi till att vi sätter ett nytt rekord i Bergshamra!

• Emelie I skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, snabb handläggning Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Emelie I
    Hej Emelie,
    Tack för samarbetet. Både för- och nackdelar med att jag redan hade en kund till lägenheten innan Hemnet. Jag hoppas att vi stöter på varandra igen!

• Samir B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trevlig och professionell. Vår första mäklare men jag anser att Jennifer levde upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Samir B
    Hej Samir,
    Vilken ära att få vara med under resan. Grattis till ditt första bostad!
    Kila gärna ner till kontoret någon gång. Vi ses på tillträdesdagen!

Hälsnigar, jennifer Törnkvist
  • Nina N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra och engagerad . Bra hanetring under hela uppdraget Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Nina N
    Hej Nina,
    Tack för ett gott samarbete! Jag hoppas att ni kommer trivas i Sundbyberg.

Hälsningar, jennifer Törnkvist
  • Kristin B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är en kunnig och gladlynt person som sätter sin klient först. Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Kristin B
    Hej Kristin,
    Tusen tack för förtroendet. Glädjer mig att du är mer än nöjd.
    Vi ses på tillträdesdagen om inget annat. Kom förbi kontoret när du vill!

• Klaus J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    duktig, energisk och målmedveten.
    trevlig och förstående samt hjälper till med tips för att sälja lägenheten Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Klaus J
    Hej Klaus,
    Tack för förtroendet. Håller tummarna på att ni hittar drömhuset. Håll mig gärna uppdaterad!
    Vi ses på tillträdesdagen.

• 2018-02-04

Omdömet har granskats och är verifierat

Krassimira E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag lämnar min bedömning senare när affären är avslutad! Hittills har hon har presterat ypperligt! Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Krassimira E
    Hej Krassimira,
    Tack för de fina orden. Vi ses på tillträdesdagen. Hälsa Olof!

• Therese G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd, väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2018-02-11 Jennifer T svarar Therese G
    Hej Therese,
    Tack för ett gott samarbete. Hoppas Vemdalen tog hand om er väl!
    Vi ses på tillträdesdagen.

Hälsnningar, Jennifer Törnkvist
  • Marianne J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig. Kan mycket om den lokala marknaden. Trevlig Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Marianne J
    Hej Marinne,
    Tusen tack för din recension. Jag hoppas att du trivs i den nya bostaden!

Sam Edvinsson
Danial Gandomani