Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Jennifer Törnkvist
2018-10 - 2019-04

Läs vad 56 Läs vad Jennifer Törnkvist

• VIKTOR F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-21

Enkel att ha o göra med och snabb service! Läs mer
  • Elena A
    Elena A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-15

Jennifer helped us purchase our first home. She is exceptionally professional, patient a pleasure to work with. We have recently relocated to Sweden and were not familiar with local real estate regulation, however, Jennifer took the time to explain to us all the important details and made sure she translated all documents before we signed them. I would recommend Jennifer to anyone looking to buy or sell their homes, she is the type of impartial real estate agent who ensured that the interests of both parties are well addressed...this is a very important trait considering the local ways of having just one agent managing the transaction. Läs mer
  • ELON E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-08

Köpte min lägenhet från Jennifer, väldigt duktig och professionell under hela köpprocessen, samt alltid tillgänglig. Läs mer
  • Anna Liselotte H sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-27

Huvudsta
    Sålt lägenheten i Solna på en visning. Gick väldigt snabbt och fick ett väldigt fint bemötande😊 Läs mer
  • MARTINA W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-18

I ett skakig marknad har Jennifer peppat oss när vi åkt en emotionell berg o dalbana i vårt letande. Alltid snabbåterkoppling och övertygat oss att vi inte ska släppa på
    våra krav bara för att vi är under tidspress. Jennifer hjälpte oss att hitta rätt och det är tydligt att det är viktigt för henne att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Kan starkt rekommendera henne och kommer använda henne nästa gång vi ska sälja om hon fortfarande jobbar kvar i Solna då :) Läs mer
  • KIM T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-11

Jennifer gjorde ett jättefint jobb med att sälja vår bostad trots lite tuff marknad. Trygg och rak kommunikation genom hela förloppet. Väldigt lyhörd och dessutom supertrevlig. Gav verkligen 110%. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Daljeet S
    Daljeet S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-21

ਜੈਨੀਫ਼ਰ ਬਹੁਤ ਹੀ ਭਰੋਸੇਮੰਦ ਤੇ ਮੇਹਨਤੀ ਬਰੋਕਰ ਹੈ .
    She's been very flexible and supportive in her job, I'll recommend her for sure :) Läs mer
  • Lasse E
    Lasse E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-23

Otroligt duktig service och professionalitet i sin yttersta spets! Läs mer
  • Emma B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-09

Jag hade fyra mäklare här som värderade bostaden och valde till slut Jennifer. Hennes upplägg passade mig bäst. Hon är målmedveten, pålitlig, engagerad mäklare som aldrig ger upp. Tänker alltid positivt oavsett marknad och enkel att kommunicera med. Mycket nöjd över mitt val av mäklare. Jennifer kan rekommenderas! Läs mer
  • Pekka H köpte sin bostad med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-17

Jag tycker att Jennifer är väldigt duktig, hjålpsam och professionell.
    Vi sålde vårt hus I Sollentuna och köpte sedan en lägenhet I Solna via Jennifer.
    Om vi skulle sälja igen så skulle vi vilja att Jennifer gjorde det.

Pekka Hedberg
    Framnäsbacken 9 Läs mer