Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 884 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2020-10-20

Jari K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej. När jag tog kontakt med Lena för värdering av min villa fick jag genast bra känsla av henne, har hört av bekanta /rykten att hon är omtyckt.Jag köpte en bostadsrätt som Lena tog över av en av hennes kollega,Och fick hjälp att sälja min villa. Hela min affär gick helt otroligt bra, Lena var bra på att hålla kontakt med mig och fick bra kontakt / hjälp med Min bank.
    Sammanlagt väldigt bra mäklare Läs mer
    2020-10-21 Lena L svarar Jari K
    Hejsan Jari,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden det betyder mycket att få uppskattning för det man gör och jag är så glad att du tog dig tid att svara på detta utskick.
    Nu hoppas vi att flyttarna går bra och att du ska trivas i nya lägenheten.
    Vi ses snart igen.
  • 2020-10-12

Carina S skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en bostadsrätt i Tullinge. Blev bra bemött av Romeo, han tog väl hand om allt inför försäljningen. Han var lyhörd inför de "problem" jag hade. Han infriar med råge de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2020-10-11

Gebreslassie G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt en radhus och vi hittade annonsen via hemnet och kontaktade Lena Larson. Lena är mycket trevlig och hjälpsam person och lätt att kommunicera med henne. Vi rekommenderar henne en bra och kunnig mäklare. Vi tackar lena Larson och Fastighetsbyrån Tumba. Läs mer
  • 2020-10-10

Jose Moises M skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    köpte en 2a i Tullinge, tyckte att hela processen gick smidigt
    blev bemött på ett bra sätt.
    mycket bra kommunikation med mäklaren. jag skulle rekommendera mäklaren eller själv ta kontakt med henne i det fall jag skulle bestämma mig för att sälja. Läs mer
  • 2020-10-07

Fredrik G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har både köpt och sålt genom åren.
    Yngve är trygg och stabil.
    För mig har han varit kanon och skulle använda han igen om jag behövde. Läs mer
  • 2020-10-06

Lars Erik N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig, smidig och trevligt bemötande. Professionell både gentemot köpare som säljare. Läs mer
    2020-10-09 Lena L svarar Lars Erik N
    Hejsan Lars-Erik och tack för att du tog dig tid att svara det är värt mycket med fina rekommendationer. Jag pratade med Eva igår och hon sa att ni stormtrivs och det var skönt att höra. Hör av er om ni vill ha hjälp med något.
  • 2020-10-05

Christopher H skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lätt att ha och göra med, alltid tillgänglig och driven ! Läs mer

Sara B skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsig mäklare som gjorde sitt yttersta för att göra oss nöjda. Rekommenderas! Läs mer

Miodrag S skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Supernöjd med Romeo
    Rekommenderar honom Läs mer

Sara E skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en 2a i uttran och jag hade aldrig kunnat välja en bättre mäklare. Christine är en ärlig, öppen, lyhörd, oerhört erfaren och jordnära mäklare. Jag väljer henne nästa gång jag ska sälja utan att blinka! Läs mer
  • Linda F

2020-10-02

Linda F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine är en otroligt förtroendeingivande och proffsig mäklare med fingertoppskänsla i sitt bemötande. I samband med bostadssökande kom jag i kontakt med Christine vid olika visningar ,som lade märke till vad jag letade efter och månader senare bad sin kollega ringa mej och tipsa om lägenheter. Kundservice som gjorde mej glad.
    När jag hittade den lägenhet som jag köpte var det återigen Christine som var mäklaren och det gjorde att jag kände mej trygg genom hela processen. Jag kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Christine Läs mer
  • 2020-10-02

Anette H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde vårt radhus med Lenas hjälp.
    Hon är trevlig, proffsig och hjälpsam och vi fick ett bra stöd i säljprocessen av henne.
    Jag är mycket nöjd med att ha haft Lena som vår mäklare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-10-09 Lena L svarar Anette H
    Tack så hemskt mycket Anette ord som värmer ett gammalt mäklarhjärta.
    Nu hoppas jag att ni kommer att trivas på bästkusten annars hörs vi igen,.
    Hör av er när ni vill ha hjälp med deklarationen
  • Leif W

2020-10-02

Leif W skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt två lägenheter av Christine. Hon har sålt en åt mig. Jag har varit på ytterligare ett antal visningar som Christine haft. I samtliga fall har Christine varit kunnig, påläst och haft ett mycket trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Christine för både köp och sälj. Läs mer
  • 2020-10-02

Niklas L skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag som köpare har inget att invände emot. Läs mer
  • 2020-09-28

Sezai K skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bästa mäklaren någonsin . Jätte bra bemötande det går inte beskriva med ord. Rekommenderar stark Läs mer
  • 2020-09-21

Josefine N skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som vi hade när vi köpte vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-09-21

Kristina N skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt engagerad mäklare som ger bra stöd och råd. Läs mer
  • 2020-09-18

Rickard N skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt lägenhet via Mattias Izgin och upplever honom som en väldigt ärlig person. Det har alltid gått att snabbt få kontakt med honom och hela köpprocessen har upplevts som helt problemfri. Läs mer
  • 2020-09-17

Bertil S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve är en fantastiskt bra mäklare. Trevligt och kunnigt bemötande, väldigt hjälpsam, påläst och snabb uppföljning efter visningarna. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Birgit o Bertil Läs mer
  • 2020-09-17

Riikka J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lugn, saklig, realistisk i planering av bostadsförsäljning, har bara gott att säga om Yngve! Läs mer
  • 2020-09-07

Linda L skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Han var proffsig. Snabb effektiv och kanon bra kommunikation Läs mer
  • 2020-09-04

Nathalie I skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har nyligen sålt vår bostad. Vi har blivit bemötta på ett mycket bra och proffsigt sätt. Mattias har gjort sitt yttersta för att möta vår målbild för försäljning, han är flexibel och vi som kunder har känt oss trygga sen första dagen.

Han höll vad han lovade och sålde till rekordpris.

Vi är supernöjda och skulle starkt rekommendera Mattias till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • 2020-09-03

Viktor M skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig samt lugn och sansad. Är jättenöjd Läs mer
  • 2020-09-01

Henrik G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har varit i kontakt med Yngve både som köpare och säljare genom åren.
    Yngve är mycket förtroendeingivande, skapar trygghet och en känsla av att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-09-01

Patrik B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt kedjehus
    Yngve är saklig, tydlig och realistisk . Läs mer
  • 2020-08-27

Amanda L skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra säljare. Kan nog upplevas lite jobbigt för den som köper. Då kan vill att kontraktsskrivning ska gå mycket snabbt, kan inte högst bjudande så villa han ha den längre buden om de kan skriva innan Läs mer
  • 2020-08-17

Ida S skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mattias är ärlig och transparent och ser till att det blir det bästa för både säljare och köpare. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-08-16

Andreas S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt en bostad, väldigt positiv upplevelse ! Läs mer
  • 2020-08-14

Elin E skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mattias tog oss under sina vingar och med värme, engagemang och aldrig trytande tålamod fick oss in på bostadsrättsmarknaden och fann oss vår fina lägenhet! Läs mer
  • Jenny O

2020-08-05

Jenny O skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt bostadsrätt, första köpet och hade många frågor och funderingar som mäklaren svarade på och förklarade på ett bra och tydligt sätt. Läs mer
  • 2020-08-03

Henrik N skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hjälpte oss sälja vår lägenhet i Tumba. Bra kontaktnät och når fram till köpare/säljare med sina språkkunskaper. Läs mer
  • 2020-08-03

Samuel M skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jätte bra och trevligt bemötande. Var hjälpsam i alla lägen. Kanon och jätte bra, rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-07-31

Vasyl T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jättebra , var nöjd med mäklaren och fastighetsbyrå. Läs mer
    2020-10-09 Lena L svarar Vasyl T
    Hej Vasyl och tack för fint omdöme. Jag åker ofta förbi ert hus och ser alltid full fart på barnen i studsmattan så jag förstår att ni trivs med att ha lite tomt och större ytor. Hälsa familjen och hör av er om ni behöver hjälp med något.
  • 2020-07-31

Per-Erik ? skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsig! Ställer alltid upp, fixar andra visningstider om så behövs och ser till att ha svar på alla frågor. Läs mer
  • 2020-07-30

Juha Christer K skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Inget negativt. Behjälplig på alla sätt. Läs mer
  • 2020-07-26

Björn N skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Romeo bemötte mig väldigt bra för mina behov i försäljningen av min lägenhet. Han var flexibel och snabb i processen. Läs mer
  • 2020-07-18

Anna S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt radhus av Karin. Tyckte processen efter vunnen budgivning för att skriva kontrakt var stressande och inte bekväm.
    Som förstagångshusköpare vill man ha förståelse och all info innan man signar ett kontrakt.
    Säljaren och mäklaren ville signa samma dag utan förståelse för vad vi behövde från vår sida för att kunna genomföra köpet.
    Hanteringen av denna process tog bort det roliga med att köpa sitt första hus. Läs mer
  • 2020-07-16

Evelina T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är mycket kunnig och tar sig tid att svara på frågor samt har bra koll på området hon arbetar i. Läs mer
    2020-07-23 Lena L svarar Evelina T
    Tack så mycket Evelina för värmande ord hoppas ni ska trivas bra i ert nya hem och vi ses nog framöver tveka inte om ni behöver hjälp med något framöver.
    Ha en skön sommar och semester.
  • 2020-07-16

Andreas A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Försäljningen av mitt hus gick mycket smidigt. Kände mig trygg under hela processen.
    Märktes att hon la ner energi för att få till en bra försäljning. Läs mer
    2020-10-09 Lena L svarar Andreas A
    Hej Andreas och tack för att du tog dig tid att svara på detta.
    Jag blir såklart jätteglad av dina fina ord. Ni hade själva lagt ned mycket tid på att få huset så fint så försäljningen gick snabbt och smidigt. Nu hoppas jag att du ska trivas i din nya bostad. Ha det så bra och hör av er sen när det närmar sig deklarationen om ni vill ha hjälp.
  • 2020-07-15

Lena F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har med hjälp av Christine sålt en bostad i Tumba. Jag kände till Christine sedan tidigare och ville att just hon skulle hjälpa mig. Hon är proffsig, lätt att samarbeta med. Det var inte helt enkelt att sälja min bostad och det kändes lite hopplöst emellanåt men Christine såg till att jag inte tappade hoppet. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-07-14

Niklas I skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Vår mäklare var lyhörd och på tå när det gällde, avslutade med en toppenbra genomförd försäljning! Läs mer
  • 2020-07-12

Rickard A skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sandstuguvägen 26 UttranMycket bra.

Ambitiös och engagerad. Läs mer
  • 2020-07-10

Jeanette B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Utmärkt service ifrån början till slut , Yngve är proffesionell i sin roll och vi kände oss trygga med våran försäljning hela vägen .Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare.. Läs mer
  • 2020-07-08

Fredrik B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt vår bostad.
    Väldigt proffsig hjälp och bemötande.
    Enligt tidigare omdömen så stämde det helt med vår försäljning. Läs mer
  • 2020-07-05

Patrik J skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde en villa i Tullinge. Karin bemötte oss på ett proffsigt sätt. Hon gav oss realistiska förväntningar och är en tuff mäklare vilket vi uppskattade.
    Vi är jättenöjda med hela försäljningen och hennes bemötande. Vi kan starkt rekommendera henne för andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-07-05

Richard Louis G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena o team på Fastighetsbyrån i Tumba är jätte duktig! Läs mer
    2020-07-05 Lena L svarar Richard Louis G
    Thank you Richard for the Nice words i hope to see you soon when you get back to Sweden soon.
  • 2020-07-03

Hatun Ö skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med Mattias Izgin positiv och mycket tillmötesgående . Avslutade försäljningen av vårt hus som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2020-07-03

Kian K skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en trerummare för ett pris strax över vad vi hoppats på. Romeos roll vae avgörande då han ställde upp på flertalet privatvisningar och genom hela processen visade gott omdöme. Förutom att vara rak och tydlig i sin kommunikation är jag särskilt positiv till att han höll mig uppdaterad från första början till slut. Utan att vara påträngande så höll han ständig kontakt och han var tillgänglig i princip dygnet runt.

Rekommenderas varmt om du vill sälja din bostad och vill ha en personlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-06-28

Ingvar F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande mäklaren levde upp mycket bra. Kanon Läs mer
  • 2020-06-27

Henrik N skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt en villa på 150+75 kvm i fint skick, byggd på 1930-talet.
    Yngves bemötande var utmärkt. Vi fick utmärkta råd hela vägen, och med sin stora erfarenhet lotsade Yngve processen till ett lyckosamt avslut där vi fick strax över utropspris, trots att det inte såg lika ljust ut efter de första visningarna. Läs mer

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba