Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 620 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• Agneta G
    Agneta G skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande, bra tillgänglighet och bra information Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en lägenhet.
    Christine är lyhörd och inkännande för önskemål. Positiv och glad. Väldigt tillmötesgående. Har bara gott att säga om Christine. Kommer att anlita Christine igen om behov uppkommer. Läs mer
  • Inger G
    Inger G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet. Blev bra bemött. På ett profsigt sätt. Allt gick snabbt och bra. Läs mer
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och engagerad! Mycket nöjd med både köp och försäljning! Läs mer
    2018-09-21 Lena L svarar Stefan G
    Hej Stefan, tack för fint betyg och fina ord en härlig start på dagen och en skön känsla i magen, jag smyger nig förbi och knycker lite mer äpplen de är supergoda/lena
  • Montaha E
    Montaha E skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet i Tumba
    Blev bemött på bästa sättet
    Tack för all hjälp Melissa 🤗 Läs mer
  • Greger G
    Greger G skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander hjälpte mig att med tur och skicklighet sälja min bostadsrätt till utgångspris i en svag marknad. Alexander var väldigt proffsig hela vägen och levererade utöver det förväntade. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jose Moises M
    Jose Moises M skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag och min sambo köpte en radhus, fick en vänlig bemötande Läs mer
  • Theresa S
    Theresa S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag sålde ett kedjehus. Alexander var trevlig och mycket proffsig. Han skötte vår affär effektivt och tryggt. Läs mer
  • Gertrud V
    Gertrud V skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon uppträdde korrekt och trevligt mot både köpare och säljare.
    Jag har sålt ett grändhus i Tumba under maj månad. Läs mer
    2018-09-11 Daniela K svarar Gertrud V
    Tack för omdömet Gertrud! Hoppas flytten och byte av stad gick bra och att ni trivs!
  • Anna L
    Anna L skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpte en lägenhet i Tullinge med Daniella som mäklare. Hon var snabb, trevlig och kunnig. Tack för en smidig affär! Läs mer
    2018-09-14 Danielle H svarar Anna L
    Hej Anna!
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten! /Danielle
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt från början till slut. Kunnig och driven. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt bemötande.
    Förtroendeingivande.
    Snabba svar på mina frågor. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Superservice och alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Philip C
    Philip C skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra mäklare, kunnig och framförallt trevlig! Köpte min första bostad med Niklas och tyckte jag både lärde mig mycket och fick god tid på att ta in allting. Känns bra. Rekommenderar! Läs mer
    2018-09-11 Niklas G svarar Philip C
    Hej Philip!
    Det är självklart lite pirrigt att köpa en ny bostad, speciellt då det är första gången. Då känns det bra för mig att få höra att allt känns bra för dig. Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet :)

• Maud N
    Maud N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förtroendeingivande, proffsigt, precis så som vi ville ha det. Läs mer
    2018-09-11 Niklas G svarar Maud N
    Hej Maud och Hasse, vad roligt att ni är nöjda med min insats. Vi ses när det närmar sig tillträdet!

• Jacob J
    Jacob J skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle va den perfekta mäklarn som kände området och helt underbar att ha med. Prickade våra förväntningar som va mer än normalt höga för sälj uppdraget under marknaden som finns idag. Läs mer
    2018-09-05 Danielle H svarar Jacob J
    Hej Jacob & Sandra - Tack för era fina ord! Är glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen så ni kan ta nästa steg till ert nya boende. Lycka till med nya lägenheten så ses vi på tillträdet! / Danielle
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Superproffsig mäklare.
    Vi är jättenöjda med bemötande och information kring hus och lägenhdtsaffär. Läs mer
    2018-09-04 Niklas G svarar Camilla B
    Hej Camilla och Martin! Vad glad jag blir att ni är nöjda med min insats :) Vi ses framöver!

• Roger J
    Roger J skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är lyhörd och återkopplar snabbt. Läs mer
    2018-09-04 Niklas G svarar Roger J
    Hej Roger och Sanna, tack för er fina reco :) Vi ses snart igen på tillträdet!

• Nicolas D
    Nicolas D skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag är bekväm med er att allt fungerar bra. Läs mer
  • Andreas  G
    Andreas G skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt bemötande från första stund. Visat stort engagemang och lyhördhet för våra behov. Trots en bökig affär så har vi upplevt ett proffsigt samarbete med förståelse för oss och affären. Läs mer
    2018-07-26 Niklas G svarar Andreas G
    Hej Andreas och Ulrika. Kul att ni är nöjda med min insats, och tack för er fina rekommendation. Vi ses framöver :)

• Runar J
    Runar J skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    För en mäklare. Vi har haft glädjen av att båda köpa och sälja med Niklas. Energi, utstrålning, stå på vilja. Alt för båda säljare och köpare. Frågor och funderingar går snabbt och smidigt. Bra täcken på en mäklare som sätter sig inn i sina objekt.
    Kan värkligen rekomendera denna fantastiska mäklare. Och vårat första val om man skulle sälja i Framtiden👍

Mvh Tanja & Runar Läs mer
    2018-07-06 Niklas G svarar Runar J
    Tack för era fina ord Tanja och Runar! Det har varit ett nöje att både hjälpa er att köpa och sälja :) Vi ses!

• Emma S
    Emma S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Super engagerad! Trevlig! Ärlig! Läs mer
    2018-07-06 Niklas G svarar Emma S
    Hej Emma och Pierre, och tack för er fina reco! :) Vi ses snart!

• Marina F
    Marina F skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har kollat hus seriöst i 1 år. Niklas är den enda mäklaren som vi stött på som verkligen ser kunden.
    Jag kan inte förklara hur nöjda över att ha köpt bostad genom Niklas.
    Han inger en trygghet och ett lugn. Svarar tydligt på alla miljoner frågor och vill att man ska vara trygg i sitt köp.
    Hade Niklas jobbat med bostadsrätter i vår kommun så hade han fått sälja vår lägenhet direkt. Läs mer
    2018-06-29 Niklas G svarar Marina F
    Vilka otroligt fina ord Marina och Oskar :) Det gör mig otroligt glad att ni uppskattat min insats än så länge. Vi ses längre fram och jag hoppas ni firar ordentligt i helgen! Vi hörs! //Niklas
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt hus! Trevligt bemötande! Läs mer
  • Firas A
    Firas A skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt ett radhus.
    Daniella varit väldigt bra. Läs mer
  • Pradeep F
    Pradeep F skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt lägenheten. Väldigt bra mäklare. Jag har fått alt information om lägenheten och sen jag har problem att förstå svenska , han har även översätte köpekontrakt i engelska för mig.
    Tack ! jag rekommenderas han till alla mina vänner som leta efter lägenheten att köpa. Läs mer
    2018-06-18 Niklas G svarar Pradeep F
    Hej Pradeep, tack för din fina reco. Vi ses snart på tillträdet :)

• Gertrud V
    Gertrud V skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Säljaren på fastighetsbyrån lugn och saklig.Fotografen mycket lugn och
    trevlig.Samma sak med besiktningen av huset. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Engagerad, snabb i återkopplingar, påläst och proffesionell i all hantering kopplat till vår försäljning.

Fredrik och Theres Nordblad Läs mer
    2018-06-11 Niklas G svarar Fredrik N
    Hej Fredrik och Theres och tack för er fina Reco :) Det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen av ert hus, och det var såklart väldigt kul att allt gick så bra. Jag blir självklart glad av att höra att ni är nöjd med min hantering av affären. Vi hörs nästa år inför deklaration!

• Åsa F
    Åsa F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell, trevlig, påläst och kunnig. Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt radhus på Månskensvägen 105 Tullinge.
    Gott första intryck. Tyvärr dålig kommunikation under processen samt bud som ej meddelades. Svårt att få till en försäljning trots flertalet intressenter.

Låga förväntningar från början pga instabil marknad, trots det blev budet långt lägre än väntat.
    Motsvarande bostäder i samma område och tid sålde bättre och på kortare tid.

Märkligt förfarande att lämna ut handpenning direkt till säljarna långt innan överlåtelsedagen.

Positiva aspekten är att hon är trevlig och uppträder professionellt.
    Förslag på förbättringsområden är säljteknik, kommunikation och marknadsanalys.

För fler frågor så kan ni höra av er.

Martin Tagel Läs mer
    2018-05-24 Melissa S svarar Martin T
    Hej!
    Det är tråkigt att du inte är nöjd med min tjänst. Mitt mål är såklart att sälja till högsta möjliga pris och att få en så smidig affär som möjligt då professionen är provisionsbaserad.
    Förfarandet med handpenningen är enligt lag. Vi får inte hålla inne pengar som efter villkorets uppfyllande tillhör er.
    Tack för din Reco.

Med vänlig hälsning, Melissa Segmen
  • Roland S
    Roland S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har enbart värderat huset.
    Han var saklig och korrekt.
    Fick en tid snabbt och enkelt. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve gjorde en värdering av vårt hus på ett professionellt sätt. Han erbjöd mig att förslag på intressanta lägenheter. Kändes bra och vi fick förtroende för Yngve när han var här. Läs mer
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt en 3.a på Middagsvägen 8 sålt en 5.a på Kvällsvägen 2.

Trevligt och ett korrekt bemötande av mäklaren. Affären gick smidigt och fungerade som jag förväntade mig. Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Yvonne R
    Tack för omdömet Yvonne! Hoppas allt gått bra med renoveringarna och att du trivs!
  • Anette H
    Anette H skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt ett radhus på kottestigen
    Daniela var mycket trevlig och glad
    Och hjälpsam
    Allt gick så snabbt och smidigt så jag vet inte om jag hade några förväntningar gick jättebra.
    Hon levde upp till det som hon skulle.
    Tack jag är super nöjd
    Anette Henriksson Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Anette H
    Härligt! Hoppas du trivs bra på Kottestigen! Tack för omdömet :D
  • Göran A
    Göran A skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde mitt hus i Tumba .Daniela var perfekt som mäklare.
    Från första mötet till långt efter försäljningen var klar. Var hon toppen, trevlig, kunnig, hjälpsam, hon hjälpte oss på alla möjliga sätt med rådgivning, saker jag inte hade en aning om löste hon galant.
    Jag trodde en försäljning skulle vara svår men med Daniela som hjälp blev det en lätt och trevlig upplevelse. Ett exempel kl 23:00 mailade jag henne en fråga kl 23:10 fick jag ett uttömmande svar. Mer än man kan begära.
    Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare.
    Hälsningar Kicki och Göran Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Göran A
    Åh vilket fint omdöme, tack Göran!

Hoppas allt är bra med er!
  • Erika J
    Erika J skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt min lägenhet och affären med Daniela fungerade smidigt och utmärkt! Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Erika J
    Tack för omdömet Erika! Hoppas allt är bra med dig!
  • Bo L
    Bo L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte villa på grens väg 12 i uttran mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren som gav ett förtroendegivande och proffesionellt intryck och var dessutom mycket trevlig Läs mer
    2018-04-23 Lena L svarar Bo L
    Tack Bo för fina ord det betyder mycket för mig, hoppas ni ska trivas i ert nya hus, ring mig om du behöver något och hälsa Lena.
  • Evelina W
    Evelina W skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Toppen, hjälpsam och tillmötesgående. Alltid positiv, ärlig och trevlig. Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Evelina W
    Härligt att höra! Hoppas allt är bra med er!
  • Caroline I
    Caroline I skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, professionell och tillmötesgående.
    Hjälpsam och bra på att återkopppla under processen. Noggrann och ser till att all pappersarbete är korrekt. Läs mer
    2018-04-23 Daniela K svarar Caroline I
    Tack Caroline för omdömet! Kul att du tycker det. Hoppas allt är bra med er!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett stort engagemangoch alltid bra på att återkoppla. Läs mer
    2018-04-23 Lena L svarar Thomas E
    Hej Thomas,
    Tack för att du har skrivit om mig här och tack för positiva ord, härligt att ni är så nöjda med ert nya boende och läget där ni har nära till allt.
    Ha det så bra och hälsa Gunilla
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt trevlig och duktig! Är jättenöjd och skulle varmt rekommendera Daniela. Läs mer
    2018-04-18 Daniela K svarar Johanna S
    Tack Johanna! Superhärligt att höra, hoppas allt är bra med er i det nya huset!
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hjälpsam och närvarande mäklare som alltid finns till hands när man behöver råd/hjälp. Kunnig inom sitt område, bra kundkontakt. Läs mer
    2018-04-18 Niklas G svarar Johanna N
    Hej Johanna :)
    Tack för din fina reco och vad roligt att höra att du är nöjd med min insats. Hoppas nu att du kommer trivas i din nya lägenhet!

• Richard D
    Richard D skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena Larsson på fastighetsbyrån är en trevlig och kompetent mäklare med gedigen kunskap om Tumba området Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Daniela var en toppenmäklare som utförde sitt uppdrag med stor professionalism på ett trevligt och ärligt vis. Läs mer
    2018-04-18 Daniela K svarar Sebastian T
    Tack för omdömet Sebastian! Hoppas ni trivs i huset och Tullinge!
  • Per S
    Per S skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett bra bemötande. Hon är kunnig och vi känner att vi har ett förtroende för hennes arbete. Vi kan varmt rekommendera Lena. Läs mer
    2018-04-16 Lena L svarar Per S
    Hejsan Per,
    Tack så mycket för fin feedback det betyder mycket för mig då många lyssnar på sina vänner och bekanta när de ska välja mäklare. Hoppas ni trivs bra i lägenheten och inte saknar er trädgård för mycket, hälsa Cecilia.
  • Torborg W
    Torborg W skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En Fantastiskt mäklare där alla mina förväntningar tillgodosetts. Läs mer
  • Mathias P
    Mathias P skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra och kompetent mäklare med kunden i fokus!j Läs mer
  • Jukka K
    Jukka K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Saklig, lugn, trygg i sin roll, trevligt bemötande, vi har bara positiva erfarenheter av honom. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande och Niklas Gruffman levde upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-04-13 Niklas G svarar Stefan S
    Hej Stefan och Monica,
    Tack för er fina rekommendation. Hoppas allt är bra med er!

• Therese W
    Therese W skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevlig och sympatisk tjej. Hon erbjuder värdering utan motkrav, och återkommer när hon har lovat.
    Är säljande men inte pushig och väldigt servicemided Läs mer
    2018-04-12 Lena L svarar Therese W
    Hej Therese,
    Tack för dina fina ord, hoppas du har det bra i nya lägenheten inne i stan och att du börjar få lite vårkänslor och nu börjar bästa tiden för att njut av allt du har i närheten. Ha det så bra och hör av dig om du behöver hjälp med något.

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba