Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 995 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba 2

• sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-05-12
    Sålde min bostad med Yngve- Yngve är rak, klar och tydlig med en vänlig och bra attityd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-05-12
    Vi sålde vår villa med hjälp av Cecilia Eng.
    Hon har ett proffsigt och personligt bemötande. Vi uppskattade att hon var snabb och korrekt i kommunikationen

Vi är mycket nöjda med att vi valde Cecilia till vår mäklare och rekommenderar varmt att anlita henne till er som går i säljar-tankar.

/ Therese och Micke
    2021-05-08
    Vid försäljning av min villa vill jag rekommendera Lena Larsson på Fastighetsbyrån i Tumba som mäklare. Lena mycket proffsig och hjälpsam på alla sett och vis och snabb.
    MVH Gussy Berg
  • Meri A
    sålde en tomt med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-05-05
    Hon skulle sälja vår tomt och sa att hon arbetat som mäklare i 9 år och med erfarenhet av att sälja tomter och därför valde vi henne. Det visade sig att hon inte ens kunde tolka en tomtkarta, hon uppgav fel information till spekulanterna om byggarean på tomten och hittade på saker som inte ens lät kloka. I 6 månader skrämde hon iväg massa köpare tills vi fick reda på det genom henne själv.

När vi sa till henne att hon givit fel information var hon så säker på sin sak och sa att vi hade fel, så hon bad oss att ringa bygglovsnämnden, trots att vi upprepade gånger tidigare ringt och suttit med markexperter som informera oss om hur man får bygga på tomten. Hon uppgav till spekulanterna att man fick bygga hälften av det man fick.

När jag ringde tillbaka till Karin och informerade henne om att bygglovsnämnden sa att vi hade rätt, trodde hon Inte på oss ännu en gång, och hon ville ha namnet på handläggaren för att ringa och kontrollera att vi inte ljög. Varför inte ringa dit själv i början om man ändå inte tror på sin kund.. Tillslut när hon ringde bygglovsnämnden fick hon reda på att vi hade rätt och därför förhandlade vi priset på arvodet med henne på grund av de påtagliga bristerna.

Hon var svår att få tag på, hon svarade inte på oss eller ens uppgav att hon återkommer när
    Hon har tid. Utan hon totalt ignorera våra samtal. Vi fick skriva till henne på sms och fråga om varför vi inte får svar eller blivit återuppringda efter en så lång tid, det kunde de ta en vecka att få svar, och om vi inte hade ifrågasatt det skulle hon inte ens besvära sig att ringa tillbaka. Detta hände flera gånger när vi ringde.

Hon är klumpig och vimsig och skriver fel saker på avtalet, fel tid på inbjudan. Hennes kunder som var intresserade utav vår mark ringde själva till oss, trots att vi anlitat en mäklare som skulle sköta försäljningen åt oss. Tillslut fixade vi det priset med spekulanten själva och vi bad henne att sänka priset på arvodet eftersom vi själva fixade en köparen och priset vi ville ha utan hennes medverkan. Vi fick svaret att det kan vi glömma. Med en väldigt otrevlig ton.

Jag skulle inte ens anlita henne gratis, eller om jag fick betalt av henne. Väldigt oprofessionell, klumpig, ointresserad i sitt uppdrag, hittar på saker utan att faktiskt veta, ger information som skämmer iväg kunderna istället för att locka dem. Otrevlig, och tillslut hon fick betalt för för ett uppdrag som vi på egen hand löste utan hennes hjälp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-05-04
    Proffsigt intryck. Jobbade bra med att få spekulanter till våran försäljning.
    2021-05-04
    Han hjälpte oss otroligt bra, hitta rätt köpare på rät tid. Jag rekommenderar starkt faktiskt . Keep it up Mattias
    Tewodros
    2021-05-04
    Romeo har hjälpt mig både köpa och sälja fastighet. Han har en kunskap om marknaden som jag inte har sätt förut då han kan alla nyckel tal i huvudet. Förutom att Romeo är otroligt påläst så är han förberedd, ambitiös, trevlig och professionell. Att sälja lägenheten med Romeo var ett nöjde. Jag gjorde inte mycket som kund och fick mitt dröm pris.
    /REKOMENDERAR
    Stort tack för de fina orden bästa Philip! Stort grattis till ett lyckat köp och försäljning! Romeo Sharro
  • Mikael E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-04-30
    Supertrevlig och duktig mäklare!! Vi är extremt nöjda! :)
    2021-04-30
    Han jätte bra mäklare som svarar alla frågor som vi undrar, han informera alla information när det gäller bostaden.Han är väldigt snäll, duktig och väl bemötande.Han jätte bra
    2021-04-21
    Romeo är en grym mäklare som hjälpt oss mycket och uppfyllt alla våra krav. Rekommenderas starkt.
    Tack snälla för era varma och fina ord! Stort grattis till en fantastisk försäljning och lycka till framöver =) Romeo Sharro
    2021-04-09
    Sålde en bostadsrätt och anlitade R
    Tack för förtroendet och lycka till med nya bostaden! Romeo Sharro
    2021-04-08
    Sålde min sommarstuga allt funkade klockrent .
    Hejsan Magnus Tackar för fina ord och till slut gick det ju bra och det blev ju bästa tänkbara köpare. Hoppas allt är bra och att du tar det lugnt och kanske hänger på föräldrarnas ställe ibland. Vi ses Lena Larsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Grödinge
    2021-04-06
    Vi köpte en sommarstuga i Grödinge. Allt gick snabbt och smidigt, från första bud till att vi fick hjälp att ansöka lagfart efter att köpesumman var överfört och allt var klart.
    Vi blev vänligt bemötta under hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-04-06
    Sålt bostad. Christine är en engagerad, , proffsig, ärlig och jättetrevlig... .Hon har hjälpt oss genom hela säljprocessen snabbt och smidigt.Jag fick snabb och kontinuerlig återkoppling under hela säljprocessen. Med andra ord är jag en otroligt nöjd kund, rekommenderas starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-04-02
    Jag sålde min lägenhet i Tullinge och detta skulle hända hastigt, Christine tog tag i saken och fixade hela försäljningen med suveränt resultat. Hon är bra på alla sätt och vis. 10 poäng och guldstjärna till henne.
    2021-04-02
    När vi hade bestämt att sälja vårt hus tog kontakt med fastighetsbyrån. Sedan gick allt väldig fort, värdet av huset, besikta, bestämma startpriset, och ut på försäljningslistan i nätet.
    Våran mäklaren var en av dom bästa, så de tog inte många dagar innan huset var sålt. Tack så mycket våran mycket trevlig och
    energis mäklare. Vi fick ut stort set priset som vi hade räknat.
    Om vi ser helhet, så på minussidan hamnar prisnivån för att sälja hus, vi tycker att priset ligger väldig högt uppe.
    (rek. ev. omvärdering.)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-04-02
    Jag köpte en bostad Tullinge och tycker att allting med köpet har gått smidigt till.

Vid påskrift efter vunnen budgivning hamnade jag i lång telefonkö med banken men Romeo var förstående och allting löste sig bra.
    Jag är nöjd med min upplevelse.
    Ja, det var verkligen en lång telefonkö! Grattis till nya bostaden, hoppas du kommer trivas =) Romeo Sharro
    2021-04-01
    Christine sålde vår lägenhet och gjorde det på bästa sätt. Hon är kommunikativ, trevlig att ha att göra med, håller ordning och reda, är professionell och väldigt effektiv. Vi har bara gott att säga om Christine.
    2021-03-26
    Mattias helped me buy my first apartment and was very helpful!
    2021-03-25
    Sålde en villa med hjälp av Lena, trevlig, kompetent och levererade över förväntning.
    Hej Ronny, Tack så mycket för finaste betyget man kan så så trevligt att jobba med dig och också så kul då att allt gick så bra. Hoppas nya kapitlet i nya bostaden blir fantastisk. Vi ses på tillträdet. Lena Larsson
    2021-03-24
    Har sålt en lägenhet, det gick smidigt och fick ett bra bemötande.
    Tack för förtroendet och lycka till med bostadssökandet =) Romeo Sharro
    2021-03-23
    Personligt angajemang och proffessionellt bemötande.
    Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otrolig nöjda med Romeo o hur han skötte vår husförsäljning.
    Han har på ett proffsigt realistiskt och personligt sätt slussat oss genom hela processen. Perfekt från A till Ö.
    Vi kan varmt och verklingen rekommendera Romeo och Fastighetsbyrån.
    2021-03-22
    Vi har sålt ett radhus med Fastighetbyrån och Romeo Sharon.
    Vi är väldigt nöjda både med foto, annons, bemötande och försäljning.
    Allt har varit smidigt och proffsigt och vi rekommenderar både Romeo Sharro och Fastighetsbyrån.
    Vad kul att ni känner er nöjda med hela processen. Stort grattis till en lyckad försäljning och lycka till med nya bostaden =) Romeo Sharro
    2021-03-21
    Vi anlitade Romeo efter att han tagit initiativet att kontakta oss. Vi fick förtroende för honom redan efter första mötet.

Det tog nästan 9 månader till försäljning och under hela resan kände vi att han fanns där med återkoppling via sms och e-post.

Romeo är professionell, kan marknaden väl, lyssnar och hjälper till att se på saker och ting från annat perspektiv vilket underlättar när man behöver ta ett beslut.
    Tack snälla för era fina ord och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Romeo Sharro
    2021-03-19
    Toppenbra bemötande! Christine är vänlig och jordnära. Vi köpte en lägenhet där Christine var mäklare och valde att låta Christine sälja vår lägenhet. Hon levde upp till alla våra förväntningar. Hon var tillgänglig och supertrevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-03-17
    Jag köpte en etta via Christine och hade inga förväntningar för hela processen då det var min första bostadsrätt jag köpt (eller sålt). Allt gick väldigt smidigt och bemötandet var alltid väldigt trevlig. Kommunikation genom hela processen var tydlig och jag fick svar på alla mina frågor och lite mer snabbt. Överlag skulle rekommendera 5/5.
    2021-03-16
    Vi har sålt en bostadsrätt lägenhet med hjälp av Romeo.
    Vi är väldigt nöjda med honom, han lyssnade på vad vi gillade i lägenheten och sålde in det till köparen.
    Skulle välja Romeo för framtida försäljning.
    Tack för förtroendet och lycka till med nya bostaden! =) Romeo Sharro
    2021-03-12
    Mattias är seriös och jobbar strukturerad. Han kommunicerar väldigt väl under processen och ger kontinuerlig feedback. Jag kan verkligen rekommendera honom om just du behöver sälja din bostad.

Jag var väldigt nöjd😄 .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-03-11
    Hej.
    Vi köpte en lägenhet där vi fick och hade stor hjälp av Romeo Sharro. Från vår erfarenhet kan vi säga att vi hade utmärkt bra samarbete, positiva svar och utmärkt kommunikation. För Romeo som mäklare kan vi säga att han hade alla tackord och beröm samt rekommendationer till alla som vill köpa eller sälja en lägenhet.
    Tack för allt och stort grattis till er nya bostad! =) Romeo Sharro
    2021-03-09
    Romeo är en av de mest professionella mäklarna i branschen. Han kan sitt område bättre än någon annan med alla nyckel tal i huvudet.

Jag valde att jobba med Romeo just pga hans ödmjukhet men också kunskap. Han har både hjälpt mig att sälja min lägenhet och hitta en ny. Romeo ser till att du som kund inte lyfter ett finger och ser till att hela processen går på ett väldigt fint sätt!

Rekommenderar starkt.

Mvh Nöjd Kund.
    Tack snälla för dem fina orden! =) Romeo Sharro
    2021-03-07
    Me and my boyfriend bought an radhus. Romeo Sharro as a broker was very nice, friendly and professional. He gave us clear information when we had questions and he can consider both seller and buyer's need, then help us to find what we want.
    Thank you for the kind words! I wish you good luck with your new house😊 Romeo Sharro
    2021-03-07
    We have been looking to buy a new home for sveral months, we met several agents in the process. Romeo Sharro was by far the best. He helped us a lot, he was always ready to give us advice. During the entire process of buying the new place he kept in touch with us, made sure that we had all the information we needed and that we understood everything well, despite the fact that we did not speak Swedish. We are extremely satisfied with how he handled the entire process.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-03-05
    Tack till Cecilia, vårt mäklare- underbart personer och professionellt. Tack också till personer som jobbar på Tumba kontoret.
  • Yakup A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-03-04
    2a lägenhet köpte
    Med tålamod och god service är jag nöjd
    Alltid kontakt bar daglig helg han förtjänar all beröm ung driftig kille med goda framgångar
    Tack snälla bästa Yakup! Grattis till nya bostaden och lycka till! =) Romeo Sharro
    2021-03-03
    En mäklare jag använd fler än en gång. Rekommenderar starkt!
    Tack för förtroendet och lycka till med nya bostaden! =) Romeo Sharro
    2021-02-28
    Romeo hjälpte mig att sälja min lägenhet och gjorde ett fantastiskt jobb.
    Jag hade inga förväntningar alls då det var min första gång att sälja men jag kan säga att det var så skönt att ha Romeo som tog hand om allt och uppdaterade mig hela tiden. Stort tack!
    Tack för förtroendet och grattis till försäljningen! Romeo Sharro
    2021-02-27
    Bra samarbete och förståelse för min situation. Tillgänglig, kunnig och engagerad i mitt ärende. Känns att man hade ett bra stöd i sin bostadsaffär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-02-26
    Karin har skött sitt jobb som förväntas av en fastighetsmäklare.
    Har haft tålamod att vänta ut mig tills det blev dags att sälja mitt radhus.
    Helt ok...........................
    2021-02-26
    Sålt en lägenhet via Christine och som alltid så är hon glad positiv och engagerad. Vi lyckades på kort tid marknadsföra och sälja lägenheten vilket var bättre än mina förväntningar.
    2021-02-25
    Christine var super på alla sätt.
    2021-02-16
    Han förklarade allt bra och hjälpde oss att förstå säljeprocessen.
    Tack för förtroendet och grattis till försäljningen! Romeo Sharro
    2021-02-15
    Snabb återmatning och hjälpte till med en snabb överlåtelse.
    2021-02-14
    Vi har sålt en tvårumslägenhet efter att ha haft den "på gång" hos Fastighetsbyrån ungefär ett halvår. Det känns som att Romeo är bra på att lyssna och förstå mina frågor. Han har tålamod att förklara ordentligt och han kan även bolla funderingar kring varför det fungerar som det gör i mäklarbranschen.
    Tack för förtroendet och era fina ord, och grattis till försäljningen! =) Romeo Sharro
    2021-02-14
    Cecilia förmedlade försäljningen av vår villa. Hon bemötte oss professionellt med tydlighet, ärlighet och tät kommunikation när så krävdes. Vi är fantastiskt nöjda med försäljningen och vi kunde nog inte haft en bättre mäklare än Cecilia. Jag skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Vårsta
    2021-02-13
    Jag var super nöjd med Karin, som sålde mitt hus. Hon Gjorde sin del av överenskommelsen snyggt, smidigt, snabbt och väldigt kunnigt. En bra mäklare som Alltid var tillmötesgående och var snabb att återkomma vid eventuella frågor. Inget verkade vara för svårt att lösa. Värdesätter även Karins Medmänsklighet.
    2021-02-12
    Vi fick hjälp med att sälja våran villa. Vi fick ett trevligt bemötande, en grundläggande genomgång av hur försäljningen skulle gå till samt en saklig genomgång om hur hennes plan och taktik för försäljningen skulle se ut. För oss var det viktigt att vår mäklare stod för trovärdighet. Både mot oss men framförallt mot våra köpare, vilket vi kände.

Att försäljningen sedan också blev utöver förväntan gör att vi på alla sätt måste anse oss väldigt nöjda!
    2021-02-12
    Sålde en bostadsrätt i tullinge centrum.

Christine Berg var mycket vänlig och lyssnade på hur vi kände runt försäljningen och frågade vad våra mål var. Men hon var även väldigt påläst inför vårat första möte och kunnig om området och fastigheten i helhet.
    Väldigt jordnära och gav en rimlig prissättning utan att sväva på moln.
    Saklig med vad hon och fastighetsbyrån kunde erbjuda utan att skryta.

Tycker att vi fick en snabb och smidig affär som mötte våra förväntningar.

Toppen nöjd med Christine, utförde ett bra jobb.
    Tydlig, saklig, kunnig och bra kommunikation!
    5/5👍🏼
    2021-02-11
    Sålt Bostad
    Väl bemött.
    Mäklaren skötte sitt uppdrag.
    Vi kan rekommendera vårt val av mäklare.
    Hejsan Jan, Tack för att du tog dig tid att svara på detta och också tack för fina ord väldigt uppskattat av mig. Hoppas ni ska trivas nu i er nya lägenhet och att ni inte saknar huset för mycket. Ha det så bra. Lena Larsson
    2021-02-04
    Mattias har agerat professionellt under säljprocessen, svarat på frågor via mail utan fördröjning, varit trevlig och saklig. jag hade turen att få en säljare som var grymt hjälpsam och Mattias har varit ett bra stöd i mina frågor som rört affären. Mattias har mina varmaste rekommendationer. kan tänka mig att anställa honom själv men då är det B2B affärer som gäller men jag tror han skulle passa in där!
    Vänligen

Rickard