Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 616 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2019-01-11

Dolveen M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte bostad i Tumba, Karin var jätte hjälpsam,hon svarade på alla våra frågor.
    Hon är en trevlig person. Läs mer
  • 2019-01-11

Martin T skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej!
    Vi tackar Karin för hjälpen när vi köpte huset. Läs mer
    2019-01-11 Karin S svarar Martin T
    Tack själva! Hoppas ni kommer trivas bra!
  • 2019-01-01

Anne M skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena tog över försälningen av min bostad (= radhus) i samband med att min tidigare mäklarkontakt gick vidare till annat jobb.
    Lena är bra att bolla med, informativ och målinriktad. Hon är rutinerad, professionell och flexibel och kan snabbt tänka om/nytt då givna förutsättningar förändras efter hand.
    /Anne Läs mer
    2019-01-03 Lena L svarar Anne M
    Tack så mycket Anne bästa jag vet med nöjda kunder tack för de fina orden, jag hoppas ni fick en fin jul och jag önskar er ett fantastiskt 2019 i ny bostad.
  • 2018-12-29

Jenny O skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt bostadsrätt. Väldigt proffessionell mäklare i alla led. Lätt tillgänglig och behjälplig samt vägledande vid förfrågan. Är mer än nöjd med bemötandet och servicen. Läs mer
  • Elin S

2018-12-21

Elin S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Tullinge i december 2018. Vi hade tajt om tid och det var fel tid på året försäljning. Alexander hjälpte oss att göra rätt val i hur vi skulle gå vidare och på så vis fick vi ändå lägenheten såld innan jul.
    Han har alltid varit snabb på återkoppling och uppdatering och svarar snabbt på telefon och sms. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2018-12-18

Sten-Olov N skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Helt ok. Jag har inget att invända mot Fastighetsbyrån i Tumba. Läs mer
  • 2018-12-16

Lars Erik H skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt min fina lägenhet i Segersjö, Uttran. Mäklare Daniela Kavander har skött försäljningen på ett bra profisionelt sätt.
    Jag har INGET att klaga på hittills. Jag kommer att rekommendera Daniela om jag vet någon som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-12-12

Moa J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt lägenhet.
    Christine var mycket hjälpsam och trevlig. Vi hade mycket frågor då detta var vår första bostadsrätt. Väldigt bra på att förklara utan att vi kände oss dumma. TACK! Läs mer
  • Marika L

2018-12-07

Marika L skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt vårt hus via Fastighetsbyrån i Tumba, vi fick enorm hjälp av Lena Larsson som var vår mäklare. Från dag 1 när vi anlitade henne tills huset blev sålt, hade vi gått genom en spännande, rolig, berg- dalbana resa tillsammans. Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi fick, det var mycket support och omtankte i arbetet. Rekommenderar starkt Lena Larsson som personlig mäklare. Läs mer
  • Mohamed N

2018-12-06

Mohamed N skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Hade Christine berg både när jag köpte och sålde min lägenhet, fungerade felfritt och gav inte upp tills lägenheten såldes till de pris som vi krävt!
    5/5 Läs mer
  • 2018-12-06

Helena M skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte en nyproduktion, alla på fastighetsbyrån var trevliga och tydliga när man hade frågor. Läs mer
  • 2018-12-05

Catharina S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt tomt , hus separat.
    Har alltid blivit utmärkt bemöt och alltid fått väldigt bra hjälp.
    Våra förväntningar var att få hjälp med att dela en tomt och sälja den när allt var klart vilket vi fick mycket god hjälp och goda råd.
    Har upplevt att vi fått den hjälp vi behövde och mer där till
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2018-12-02

Monika P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt bostad med hennes hjälp. Hon är proffsig, hjälpsam och duktig mäklaren. Jag är nöjd av bemötande. Läs mer
  • 2018-12-01

Michael V skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tillgänglig, påläst och bra lokalkännedom om bostadsområdena hon är verksam i. Kan rekommendera henne om ni ska sälja. Hon förmedlade vårt hus i Riksten (Tullinge) och vi är 100% nöjda. Fick det pris vi ville ha och detta innan visning. Läs mer
    2018-12-06 Karin S svarar Michael V
    Hej Michael,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden och feedbacken! Alltid kul att hjälpa till och extra kul när vi bor så nära varandra. Hoppas det går bra med allt nu fram tills ni flyttar till Trosa!
  • Christina O

2018-11-30

Christina O skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande och hjälp i försäljningsprocessen av vår villa. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-11-29

Christos K skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt proffsiga. Väldigt kunninga över marknaden och lyckades få ut mer än vad vi förväntade oss Läs mer
  • 2018-11-22

Helena M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Radhus friköpt. Bra bemötande och återkoppling löpande. Läs mer
    2018-11-22 Karin S svarar Helena M
    Tack Helena! JA, det tog ett tag innan vi fick i väg ert fina radhus men det blev ju bra tillslut! Vi ses i januari.
  • Sirpa N

2018-11-21

Sirpa N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastisk mäklare,lugn o mycket till mötes gående,saklig kunnig innom sitt yrke,rekommenderar henne varmt till kunder som behöver en bra mäklare. Läs mer
    2018-11-21 Karin S svarar Sirpa N
    Hej Sirpa!
    Tack för de värmande orden! Mitt arbete är alltid roligare med nöjda kunder.
  • 2018-11-19

Roger P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi lät sälja min mors lgh. Priset blev klart under vad jag förväntade mig även om det är lite mer trögt just nu. Daniella fick inte fram mer än ett par intresserade och därför blev priset lågt. Daniella upplevdes positivt och behaglig att ha som mäklare. Kanske skulle hon ha jobbat lite mer så vi hamnat på utgångspriset som redan det var 100.000 mindre än andra objekt. / Roger Läs mer
  • Karin L

2018-11-18

Karin L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Han har varit helt fantastisk!!
    Vi har sålt ett radhus i Tumba och från dag ett när jag kom in på fastighetskontoret med mina ”dumma” frågor har han varit super bra. Han är engagerad, lyhörd, tålmodig o lugnet själv, verkar verkligen trivas med sitt jobb. Jag är hel nöjd. Mvh Karin Läs mer
  • Maria F

2018-11-14

Maria F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej,
    jag har sålt ett hus i en Brf där det är relativt svårt att sälja.
    Christine var påläst och hade bra strategi för att sälja huset.
    Hade inte så höga förväntningar då det är marknaden som styr och jag är glad att jag lyssnade på Christines råd att inte vänta då det kommit ut fler hus i området till försäljning.
    Jag känner mig som en vinnare i denna affär då jag slapp visning och sålde till ett högre pris än jag förväntat mig.
    Kan verkligen rekommendera Christine som inger stort förtroende och är toppen på att återkoppla. Läs mer
  • 2018-11-10

Andreas L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en villa.
    Trevligt bemötande. Förväntningarna var väl att få fram bostaden på bästa sätt och hjälp med det administrativa.
    Bilderna tyckte vi hade missat en del detaljer som vi hade velat se. Kändes som mer fokus på estetiskt fina bilder än att visa bostaden på bästa sätt. Planritningarna som gjordes var totalt felaktiga på alla tänkbara sätt.
    Med tanke på hur mycket pengar man lägger på relativt lite arbete så hade vi förväntas oss att allt skulle skötas exemplariskt. Anser inte att det finns inte utrymme för slarv med den ersättningen. Läs mer
  • 2018-11-08

Fredrik E skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Daniela mäkade en villa vi köpte. Vi har generellt bara positiva efrarenheter från köpet. Vi fick ett toppenbemötande. Läs mer
  • 2018-11-08

Gustav C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine var mycket proffsig i sitt bemötande och tillgodosåg mina behov. En snabb, tydlig och enkel affär.

/GC Läs mer
  • C

2018-10-30

C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, kunnig, lätt att prata med och lätt att få tag i! Läs mer
  • 2018-10-26

Rut A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell, kunnig, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-26

Mikael T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag hittar faktiskt inte så mycket alls att klaga eller anmärka på, snarare tvärtom! Jag tycker hon gjorde ett jättebra arbete, var proffsig, snäll, förstående och tillmötesgående. Hon får högsta betyg från mig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-16

Yamah H skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    Danielle H gillar detta
  • 2018-10-15

Nurgül D skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har varit jätte bra allt.hon var duktig och väldigt trevlig bemötande . Läs mer
  • 2018-10-15

Anna W skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag sålde min etta i Tullingeberg och var fantastiskt nöjd med min mäklare och Fastighetsbyrån. Kommunikationen var flexibel och jag fick bra info och stöd. Läs mer
  • 2018-10-14

Sofi B skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Månstorpsvägen 2.
    Jag har blivit bemött jättebra, fått svar på mina frågor och Daniella har varit hjälpsam. Läs mer
  • 2018-10-12

Gun V skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Måste säga att både min egna försäljning ,och mitt nya köp har jag upplevt positivt.Christine hadde hand om båda.Christine har varit mycket kompetent och tillmötesgående.Snabba svar,xtra-visning,lugn och,förtroendeingivande uppskattas.Jag har ändå sålt 3 villor,och nu lägenhet och anser att hon är den bästa mäklaren jag haft!Tack Christine! Läs mer
  • Schakt T

2018-10-11

Schakt T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren som gav ett förtroendegivande och professionellt intryck och var dessutom mycket trevlig och även väldigt ätligt person varmt rekommenderar lena Larsson till alla mvh frank awadi Läs mer
  • 2018-10-09

Marcus S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde min lägenhet med Alexander, strålande bemötande. Lugn och trevlig genom hela förförandet. Alltid villig att svara på frågor och hjälpa till att underlätta försäljningen för mig.
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare än Alexander. Och kommer inte tveka att vända mig till honom i framtida bostadsaffärer.

Stark rekommendation! Läs mer
    2018-10-10 Alexander L svarar Marcus S
    Tack Marcus för den fina rekommendationen, vi hörs!

• 2018-10-09

Cecilia F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en bostadsrätt, lägenhet. Mycket professionellt. Läs mer
  • 2018-10-08

Rickard J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lägenhetsköp gick som smort. Perfekt bemött av mäklaren.

Levde upp till alla förväntningarna. Läs mer
  • Johan B

2018-10-06

Johan B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastiskt duktig mäklare som rådde iland vår lägenhet på en svår marknad som avslutades med rekordförsäljning i området. Christine hörde av sig kontinuerligt och vi kände ett lugn över att få veta vad som pågick hela tiden. Efter ett vi själva blivit rekommenderade Christine av tidigare grannar kan vi bara överensstämma. Hon är en stjärna! Läs mer

Åke S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt vårt stora hus efter 22 år för att flytta till lägenhet och ta itu med nästa fas i livet. Alexander förstod våra känslor inför detta och är trevlig, lättillgänglig och påläst. Läs mer
    2018-10-10 Alexander L svarar Åke S
    Tack för den fina recon Åke, hoppas flytten går bra och att ni trivs i er nya lägenhet.

Linnea S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt stor villa. Mäklaren mycket trevlig och engagerad. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Linnea S
    Tack för den fina recon, vi ses på tillträdesdagen!

Bengt A skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Stort förtroende för Aleksander samt mycket proffsig. Bar bemötande. Kunnig . Vi fick all den hjälp som vi behövde. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Bengt A
    Tack Bengt för det fina betyget. Hoppas allt är bra med dig!

• 2018-09-24

Agneta G skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande, bra tillgänglighet och bra information Läs mer

Annika K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en lägenhet.
    Christine är lyhörd och inkännande för önskemål. Positiv och glad. Väldigt tillmötesgående. Har bara gott att säga om Christine. Kommer att anlita Christine igen om behov uppkommer. Läs mer

Inger G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet. Blev bra bemött. På ett profsigt sätt. Allt gick snabbt och bra. Läs mer

Stefan G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och engagerad! Mycket nöjd med både köp och försäljning! Läs mer
    2018-09-21 Lena L svarar Stefan G
    Hej Stefan, tack för fint betyg och fina ord en härlig start på dagen och en skön känsla i magen, jag smyger nig förbi och knycker lite mer äpplen de är supergoda/lena
  • 2018-09-18

Montaha E skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet i Tumba
    Blev bemött på bästa sättet
    Tack för all hjälp Melissa 🤗 Läs mer
  • 2018-09-14

Greger G skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander hjälpte mig att med tur och skicklighet sälja min bostadsrätt till utgångspris i en svag marknad. Alexander var väldigt proffsig hela vägen och levererade utöver det förväntade. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Greger G
    Tack Greger för din reco. Hoppas att ni trivs i ert nya hus!
    Vi hörs!

// Alexander
  • 2018-09-14

Jose Moises M skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag och min sambo köpte en radhus, fick en vänlig bemötande Läs mer
    Daniela K gillar detta

Theresa S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag sålde ett kedjehus. Alexander var trevlig och mycket proffsig. Han skötte vår affär effektivt och tryggt. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Theresa S
    Tack Theresa, Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!

Gertrud V skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon uppträdde korrekt och trevligt mot både köpare och säljare.
    Jag har sålt ett grändhus i Tumba under maj månad. Läs mer
    2018-09-11 Daniela K svarar Gertrud V
    Tack för omdömet Gertrud! Hoppas flytten och byte av stad gick bra och att ni trivs!

Daniel L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt från början till slut. Kunnig och driven. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Daniel L
    Tack för din fina reco Daniel! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba