Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

1567 omdömen om Fastighetsbyrån Tumba

Sedan starten hos Reco 2013
    2023-01-31 Verifierad kund
    Jag blev bemött med respekt och värme. Cecilia har varit lyhörd och kommunikativ på mina villkor. Hon har även en förmåga att lyssna och jag upplevde att hon arbetar med kompetens och trovärdighet. Jag kan varmt rekommendera henne för de som vill ha en bra partner i att sälja sitt hem.
  • sålde sitt hus med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2023-01-22 Verifierad kund
    Uppmärkt, Roméo är en mäklare som är lyhörd och har tålamod.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till försäljningen! =) Romeo Sharro
    2023-01-22 Verifierad kund
    Påläst om både området och objektet, trevlig, ser till så att man får svar på ev frågor snabbt.
    2023-01-20 Verifierad kund
    Finns ingen bättre fastighetsmäklare.
    Tack snälla för dem fina orden och stort grattis till försäljningen! =) Romeo Sharro
    2023-01-20 Verifierad kund
    Romeo är alltid tillmötesgående, professionell och svarar ödmjukt på alla frågor. Han fick uppdraget att sälja vår lägenhet långt innan marknaden blev så dålig och har ändå lyckats möta våra förväntningar okej. Vi är nöjda med en affär i hamn.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till försäljningen! =) Romeo Sharro
    2023-01-16 Verifierad kund
    Tydlig och förtroendeingivande.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till köpet! =) Romeo Sharro
    2023-01-15 Verifierad kund
    Mattias hade ett mycket proffesionellt och vänligt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och Mattias var ett bra stöd under hela processen. Han gjorde sitt absolut yttersta för att möta mina förväntningar och få till en så bra affär som möjligt.

Jag kan varm rekommendera Mattias som mäklare vid försäljning av er bostad.
    2023-01-15 Verifierad kund
    Lena Larsson is very supportive and treats very well.
    2023-01-13 Verifierad kund
    En helt underbar människa som ger allt för att affären ska bli så bra den bara kan
    2023-01-13 Verifierad kund
    Bra service och bra tillgänglighet, kommunikation samt ett mycket trevligt bemötande. Mina förväntningar motsvarade absolut vad jag fick.
    5 av 5 !
    2023-01-05 Verifierad kund
    Mattias har skött allt professionellt, vänligt och sakligt. Allt gick smidigt och fort.
    Jag är nöjd helt enkelt!
    • Rikstens Friluftsstad
    2022-12-21 Verifierad kund
    Tack så mycket för hjälpen Romeo! Professionell och väldigt duktig inom sin bransch.
    REKOMMENDERAR !
    Tack själv och grattis till försäljningen! Romeo Sharro
    2022-12-19 Verifierad kund
    Trevlig , artig och proffesionellt
    Lyhörd och flexibel
    2022-12-19 Verifierad kund
    Mycket professionell mäklare, rekommenderas.
    2022-12-18 Verifierad kund
    Jag fick ett fint och informativt första möte, blev respektfullt bemött.
    Har ingen erfarenhet av att sälja/köpa via mäklare. Det som var viktigaste att känna förtroende och få svar på de frågor som uppkom.
    På grund av svårare tider tog det längre tid att sälja än vad det brukar göra, men Aday har hela tiden varit positiv till att det skaq gå att sälja. Vi har haft ett bra samarbete.
    2022-12-17 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad, hjälpte oss på ett utmärkt sätt med att köpa vårt drömhus!
    2022-12-15 Verifierad kund
    Bra bemötande.

Jag hade kanske lite högre förväntningar men med tanke på rådande läge på bostadsmarknaden så är jag nöjd.
  • NISHANT CHANDRAKANT H
    sålde sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-12-15 Verifierad kund
    Aday was easy to reach throughout the process and very responsive even for the smaller details.
    Selling house involves lot of stuff and many things might be new to both sellers and buyers. But Aday was very clear in communications and made sure that we understood the process.
    He paid attention to all our requests and at the same time politely corrected us when it was needed.
    I can surely recommend him as a broker and wish all the best!
    2022-12-11 Verifierad kund
    Vänligt och profitionelli bemötande.
    Bra återkoppling.
    Bra stöd när jag haft funderingar.
    Känns som Mattias gjort vad han har kunnat med spekulanter, i dessa tuffa tider
    Vänligen Eva Höglin.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-12-08 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig och flexibel!
    2022-12-08 Verifierad kund
    Romeo has been very professional & helpful Real Estate Agent. He has helped and guided us through the selling process.

Moreover, when we sold our apartment (Dalvägen 146) Romeo was very calm and effective by going through the selling documents page by page which made it much easier for us sellers.

I would definitely recommend Romeo as an efficient, helpful and professional Real Estate Agenent.

Warmest regards,
    Ashor Isaac
    Thank you for your kind words and congratulations on a successful sale! =) Romeo Sharro
    2022-12-08 Verifierad kund
    Cecilia var mycket bra i sin kontakt med oss, tillmötesgående och proffesionell i sitt sätt att sköta försäljningen av vårt hus.
    Var beredd att göra det lilla extra för att försäljningen skulle lyckas!
    Sammantaget är vi mycket nöjda med hennes arbete, trots den svåra situationen som råder på marknaden för närvarande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-12-06 Verifierad kund
    Smidig och inget krångel. Lätt att ha att göra med.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare, kan rekommendera till andra.
    2022-12-04 Verifierad kund
    Snabb och bra affär. Trevlig mäklare, kan rekommendera till andra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-12-02 Verifierad kund
    He is kind and helpful. He helped us during the process
    2022-11-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professioniell, rekommenderar starkt.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Lena är den bästa mäklaren ....
    2022-11-27 Verifierad kund
    100 % proffsighet! Engagerad och tydlig i processen.
    2022-11-26 Verifierad kund
    Lena är nog den mest professionella mäklaren i Botkyrka. Hon finns alltid tillgänglig och svarar på frågor utan ett suck (även fast samma fråga ställts flera gånger om). Hon letar alltid efter lösningar som gynnar både säljare och köpare, något vi inte sett hos andra mäklare i området. Rekommenderar henne till alla som är i säljtankar.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Väldigt trovärdig och alltid tillgänglig, högsta betyg.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till nya bostaden! =) Romeo Sharro
    2022-11-18 Verifierad kund
    Adaj är en mycket driven, påläst och engagerad mäklare! Kan rekommendera honom till 100%.
    Tillgänglig 24/7 och trygg i hela processen!!
    2022-11-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och seriös! Jag som förstagångsköpare kände att Romeo förklarade allt mycket tydligt och bra!
    Tack för dem fina orden och stort grattis till din första bostad! =) Romeo Sharro
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevlig, skärpt och bra säljare
    Tack för dem fina orden och grattis till en lyckad försäljning! =) Romeo Sharro
    2022-11-11 Verifierad kund
    Bemötandet har varit i toppklass. Romeo har svarat på kanske lite knasiga frågor från oss med en professionalism utan dess like, han är lyhörd och så kunnig. Han ger ett intryck av att han var och är rätt man för detta jobb. Efter att ha varit i kontakt med en extremt omöjlig mäklare som slutade tragiskt för den mäklaren, vi köpte inte från hen är Romeo en drömmäklare, vilket inte är så förvånande. Som sagt professionalism ut i fingerspetsarna! Kan förstå varför så många säljare/köpare väljer denna firma för är alla där som Romeo , då är det inte svårt att förstå varför!
    Professionalismen! Bemötandet! Så från denna köpare är tacksamheten stor och lik så ödmjukheten, tack för utan han och Fastighetsbyrån Tumba skulle vi inte ha hittat vår drömlägenhet, så tusen tack! Med dessa ord tackar jag för mig. Danielle
    Tack så jättemycket för all beröm! Uppskattar det verkligen =) Stort grattis till nya bostaden! Romeo Sharro
    2022-11-08 Verifierad kund
    Alltid glad o positiv. Bra kundmottagande. Levererar verkligen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-11-07 Verifierad kund
    Jag anlitade precis Cecilia för andra gången. Valet föll så självklart på henne eftersom jag vet att hon genom hela processen bidrar med stort driv, engagemang och gedigen kompetens. Som säljare är det viktigt för mig att anlita en mäklare med god kännedom om den lokala marknaden och som också genomför visningarna på ett proffsigt och effektivt sätt. Även där briljerar Cecilia. Med facit i hand efter ännu en framgångsrik försäljning så rekommenderar jag Cecilia varmt.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Vi har en mycket positiv erfarenhet av Romeo Sharro! Tydlig, påläst och alltid såväl tillmötesgående som närvarande - och mycket trevlig! Vi blev alltid väl bemötta av honom. Romeo levde väldigt väl upp till våra förväntningar.

Summerat: Romeo gjorde vår upplevelse med att sälja vår bostad mycket fin. Vi rekommenderar Romeo varmt!
    Tack snälla för dem fina orden och stort grattis till en lyckad försäljning! =) Romeo Sharro
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-11-06 Verifierad kund
    Cecilia was very kind and professional. She took time to explain everything in English.
    2022-11-05 Verifierad kund
    Han är bäste och snäll mäklare för klarare på fint set
    Tack så mycket och grattis till nya bostaden! =) Romeo Sharro
    2022-11-05 Verifierad kund
    Professionell, bra bemötande med kunderna
    2022-11-05 Verifierad kund
    Romeo har vi haft stort förtroende för från första början. Han är tålmodig, tydlig, lugn och skapar en trygghet som gör att man inte kände någon osäkerhet kring säljprocessen när vi sålde vår lägenhet. Kan varmt rekommendera honom.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Jag blev bemött med ett lugn och inlyssnande. Trevlig.
    Förväntade mig bara att han skulle lyssna på mina önskemål. Vilket han gjorde.
    Lugnt och säkert.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till en lyckad försäljning! =) Romeo Sharro
    2022-10-31 Verifierad kund
    - Blev väl möt av Romeo, han var kunnig och proffsig.

-Jag hade stora förväntningar, då en vän till mig som jobbar på fastighetsbyrån rekommenderade Romeo i det området jag sålde min lägenhet. Han levde väl upp till dem förväntningarna.

- Romeo var väl informerad och kunnig i det området jag sålde min lägenhet, vilket gjorde att jag kände mig trygg att genomföra processen av att sälja min lägenhet. Han gav en bra service, genom att informera mig flitigt med olika uppdateringar gällade min lägenhet, genom hela processen.
    2022-10-30 Verifierad kund
    We had a good experience with Romeo. He is polite and open to all our questions. Since we are not Swedish, he translated the terms of our contract to English and explained it to us before signing. He is professional and good at communication which made our experience of buying our first ever house very smooth.
    Thank you for the kind words and congratulations on your new apartment! =) Romeo Sharro
  • köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Grödinge
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Upplevdes som kunnig, påläst och servicemind. Lättsam.
    Tack för det Marina och det var väldigt trevligt att ha er som köpare. Kul att det blev ni efter att vi setts på några visningar senaste året. Yngve Qvarnström
    2022-10-29 Verifierad kund
    Aday inger förtroende direkt genom att vara påläst och har ett trevligt bemötande. Han kommunicerar tydligt och professionellt. Som säljare kände jag att Aday hela tiden hade fokus på våra önskemål.
  • Nicole B
    köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande & proffsig samt väldigt hjälpsam!
    2022-10-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och transparent process.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Bra kommunikation sedan dag 1 där Aday alltid är villig att besvara ens frågor och funderingar. Har fungerat som en klockren mellanhand mellan köpare och säljare, och vi har känt oss trygga under hela processen.