Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 735 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2019-12-02

Masoud R skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej.
    Jag är nöjd hon hade koll på allting.
    Hon är smart och duktig. Läs mer
  • 2019-11-30

Ulf N skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine Berg hjälpte oss att sälja vår etagelägenhet och var genom hela affären mycket professionell, effektiv och lyhörd och levde mer än väl upp till de höga förväntningar vi som kunder hade och har på en framgångsrik mäklare. Vi är mycket nöjda med allt från servicenivå till bemötande och den professionella hållningen. Läs mer
  • 2019-11-26

Christoffer O skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte min första lägenhet på Dalvägen 146 i Grödinge, hjälpen, servicen och bemötandet jag fick av mäklaren var perfekt. Hon svarade på alla olika frågor och funderingar så jag kunde känna mig lugn med affären. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-14

Katarina H skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en villa, vilket gått över förväntan bra med Karins hjälp. En mycket duktig och erfaren mäklare! Läs mer
  • 2019-11-14

Lasse L skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin Spåre är förtroendeingivande. Bra bemötande. Pålitlig och kan sitt jobb. Tryggt med ett sådant samarbete när man gör så här stora affärer.
    Vi är väldigt tacksamma att vi fick henne till mäklare. Läs mer
  • 2019-11-12

Magnus S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köp av bostadsrätt i Tumba. Christine har i hela den rekordsnabba affären varit snabb i sin återkoppling och vi har löpande fått bra information och hållits uppdaterade under hela affären. Det märks att Christine har mycket god lokalkännedom och hon ger överlag ett mycket professionellt intryck. Detta var vår fjärde affär med Fastighetsbyrån (olika kontor) på ett år, och Christine och Tumbakontoret är de vi tycker har varit bäst i jämförelse.
    Vi rekommenderar varmt Christine och Fastighetsbyrån Tumba. Läs mer
  • 2019-11-11

Lisbeth S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och raka svar, snabb försäljning.
    Exakt som vi ville ha det. Läs mer
  • 2019-11-10

Ellinor K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionellt och trevligt bemötande. Vi upplevde att det kändes som att hon tog till vara på alla spekulanter. Rekommenderar varmt Christine. Läs mer
  • Tobias B

2019-11-10

Tobias B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Chistine hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Tullinge.
    Hon gav hela tiden ett glatt och proffisionellt bemötande och vi upplevde att hon verkligen tog till vara på varje spektulat!
    Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-11-07

Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    En hel del strul med säljarna. Inflytnings datum som var fel och ändrades. Läs mer
  • 2019-11-04

Leif L skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en tomt
    Det gick fort och bra
    Jag är nöjd än så länge
    /Leif Läs mer
  • 2019-11-03

Anna T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mina varmaste och bästa rekommendationer till mäklare Christine Berg, som jag valt att anlita fler gånger och gärna rekommenderar. Läs mer
  • 2019-10-30

Pia H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt villa,

Gå snabbt ,smidigt och proffsigt
    Bra bemötande av mäklaren

Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-10-30

John E skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon har gjort ett utmärkt jobb. Svarade bombsnabbt oavsett om det var mejl sms lr telefon. Trevlig. Väldigt kunnig.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-10-28

Ulla J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har varit till stor hjälp vid försäljningen av mitt fristående hus. Han är kunnig, påläst i området, har ett mycket gott bemötande samt är väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-26

David J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bostadsrätt, 1,5a.
    Detta var mitt första lägenhetsköp så jag hade inte mycket erfarenhet men kände mig väldigt trygg med Christine. Läs mer
  • 2019-10-22

Anna L skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren jätte trevlig och duktig Läs mer
  • 2019-10-22

Johan G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt 4-rumslägenhet på 91 kvm i Tullinge.
    Christine var trevlig och tillmötesgående och samtidigt ärlig ang. förväntningar på försäljningspriset (dvs. byggde inga luftslott och gav falska förhoppningar), hon kändes kunnig och jag visste att hon hade erfarenheter från tidigare (dessutom lyckade) försäljningar i området.
    Jag hade förväntningar att Christine skulle göra ett så bra arbete som möjligt, göra vad hon kan för att sälja in min lägenhet och givetvis få lgh såld till ett så högt pris som möjligt. Hon levde upp till mina förväntningar med råge.
    Jag är nöjd med allt från start till mål, från ax till limpa so far (kvar nu är sista träffen på banken för att slutföra försäljningen). Jag kan definitivt tänka mig att rekommendera Fastighetsbyrån i Tumba i allmänhet och Christine Berg i synnerhet. Jag är som sagt MYCKET nöjd. Läs mer
  • 2019-10-14

Emelié K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Christine som mäklare. Hon ger en alltid ett trevligt bemötande och lyssnar på köparen/säljaren. Verkligen en mäklare jag skulle rekommendera till andra! Läs mer
  • 2019-10-11

Gabriella M skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostad.
    Mycket bra service både per telefon samt digitalt.
    Lätt att förstå.
    Hjälplig. Läs mer
  • 2019-10-08

Fatrus B skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin hjälpte oss med köp av huset, allt gick väldigt bra. Hon har bra erfarenhet och hjärta. Läs mer
  • 2019-10-07

Anish P skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    She has done a brilliant job. Every process was so well explained and made sure everything was hassle free. Läs mer
  • 2019-10-03

Susanna B skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Toppen mäklare!!
    ALLT gick smidigt och bra; trevlig kunnig nöjda blev vi helt enkelt med allt !🙏🏻👍🏻❤ Läs mer

Magdalena J skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell bemötande, trevligt och duktig mäklare Mattias Izgin, jag är väldigt nöjd Läs mer

Kinora B skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Toppen mäklare, rekommenderar starkt Läs mer

Daniel P skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig glad och professionell Läs mer
  • 2019-10-01

Patrik F skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastisk personlighet och utomordentligt duktig mäklare. Märks klart att erfarenheten och servicetänkandet finns där Läs mer
    2019-10-02 Lena L svarar Patrik F
    Hejsan Patrik,
    Tack för fina ord och för att du svarade på förfrågan. Alltid kul med beröm det värmer även ett gammalt mäklarhjärta.
    Vi ses snart på tillträdet.
  • 2019-10-01

Peter V skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt villa i Vretarna, Tumba. Lena har skött allt väldigt bra, kommit med goda råd och idéer inför försäljningen. Känts tryggt och bra. Läs mer
    2019-10-01 Lena L svarar Peter V
    Tack så mycket Peter är så glad för de fina orden och återkopplingen. Jag hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten och inte sakna huset för mycket.
    Vi ses snart för tillträdet.
  • 2019-09-30

Anna-Maija R skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en fastighet.
    Jag har fått en rak och ärlig information om stället! Hon har hjälpt med att visa oss enskilt och även ordnat att vi har kunnat bekanta oss med fastigheten på ett djupare sätt innan vi har tagit vårt slutgiltiga beslut . Läs mer
  • 2019-09-26

Nargis A skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpt en lägenhet.
    Första bemötanden var bra men sen när allt blev klart vänder han om sig o blev jätte otrevlig.
    Tillträdsdagen var 12:45 men han ringer mig kl 12:15 och säger att säljaren inte har flyttat sina saker och inte städdat. Men ville att vi skulle träffas ändå, vi träffades och han sa att vi kan flytta lite på tiden så att tillträddsdagen bli 17:00 istället då han(säljaren) få tid på sig att flytta. Jag sa okej men han försvann en stund och kom tillbaka och hade pratat med banken och de hade skickade och överförad alla mina pengar utan att jag sa att det va okej, jag trodde banken skickar pengarna när jag får nycklar. plus jag hade inte fått något nyckel och visste samtidigt att han har sina saker kvar. Jag kände mig lurad. Hade ingen val utan att vänta till kl 17:00.
    Jag väntade från 12:45 till 19:00 men de hörde inte av sig, då ringde jag mäklaren då säger han att det är inte hans ansvar, efter att de fick pengarna från banken då blev han jätte otrevlig och sa bara att det är inte hans ansvar. Jag är en 23 årig tjej och helt ensam. Jag väntade till kl 21:30 men han fortfarande hade inte flyttat,Till slut efter 2 dagar flyttade han. Men jag tyckte jag blev väldig dålig bemöt av mäklaren, och han lurade mig,han gjorde allt han ville själv. Läs mer
  • Per R

2019-09-18

Per R skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt och ett proffsigt bemötande. Vi kände att hon tog tillvara på våra intressen.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-09-11

Niklas B skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Supertrevlig och alltid på gott humör.
    Köpte en 2:a i Grödinge.
    Upplevelsen var kanon och Lena var väldigt medgörlig. Läs mer
    2019-09-11 Lena L svarar Niklas B
    Hej Niklas
    Tack för att du tog dig tid och svarade och för de snälla orden.
    Så viktigt med feedback och hoppas du ska trivas i nya huset.
  • 2019-09-10

Gabor B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett trevligt bemötande och snabba återkopplingar på händelseförloppet i försäljningen.
    Bra att Christine har ett utbud av intresserade köpare. Läs mer
  • 2019-09-06

Anna Karin Margareta A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt en villa. Lena var hjälpsam i alla aspekter. Hon var lätt att nå och återkom fort med svar. Hon var proffsig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-09-10 Lena L svarar Anna Karin Margareta A
    Hejsan Anna,
    Tack för fina ord och betyg det betyder mycket för mig. Vi ses snart igen på tillträdet.
    Ha det så bra så länge och hälsa Jonas.
  • 2019-09-05

Leif Sven Wallentin S skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    villa
    trevlig och kunnig
    vi fick det vi ville ha men det tog lite längre tid
    engagerad och kunnig mäklare Läs mer
    2019-09-10 Lena L svarar Leif Sven Wallentin S
    Hej Leif tack för att du svarar och som du skrev det tog lite tid men till slut så gick det bra. Jag hoppas du kommer att trivas bra i nya bostaden, vi ses säkert på Ica mvh lena
  • 2019-09-05

Ajmal B skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt villa, är jätte nöjd med Daniella Läs mer
  • 2019-09-04

Maggie Izabela L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena har hjälpt oss med att sälja vårt lilla hus och allt har gått superbra hittills! Men.allt är inte slut ännu.Tack !! Mvh Maggie AdamLukasiewicz Läs mer
    2019-09-04 Lena L svarar Maggie Izabela L
    Tack så mycket Maggie tack för fina orden och betyget.
    Allt ska nog gå bra och ert nya hus blir nog jättefint
    Hälsa Adam vi ses.
  • Sven W

2019-09-03

Sven W skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin hjälpte mej att sälja en villa. I början var hon väldigt PÅ sedan hände nästan inget. På slutet var mera igång . Hon har gjort jätte fin pärm med alla bilder och handlingar. Läs mer

Niklas B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Super hjälpsam med tips och råd för att göra det så enkelt för en som köpte en lägenhet för första gången.

Snabbt kontakt och snabba svar med alla frågor vi kunde haft och super trevlig. Läs mer

Jessika G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en villa. Blev bra bemött, förväntningarna var att jag skulle få mitt hus sålt för en rimlig summa och så blev det! Läs mer
    2019-09-02 Lena L svarar Jessika G
    Hej Jessica,
    Tack för ditt svar och hoppas du ska trivas i din nya bostad som jag hörde att du köpte i veckan.
    Vi ses på tillträdet.

Mathias L skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde vår lägenhet och fick ett proffsigt bemötande med god kunskap och bra råd och direktiv över hur vi bäst skulle sälja lägenheten Läs mer
  • 2019-08-28

Loreto S skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Supertrevlig, personlig i sitt bemötande, mycket tydlig, återkopplar, noga med allt. Första gången jag köper lägenhet, allt var nytt för mig. Hon gjorde så att jag kände mig trygg genom hela processen. Jag är verkligen jättenöjd med henne. Läs mer
  • Joakim Ö

2019-08-26

Joakim Ö skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt ett radhus med Alex
    Blev bemött på ett utmärkt sätt
    Hade väldigt höga förväntningar och han levde upp till dom och lite till Läs mer

Hanna W skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine har hjälpt mig sälja min bostadsrätt, 1,5:a, 37 kvm.
    Det gick lite trögt i början men jag fick jättegoda tips och råd och Christine gav verkligen ett proffsigt intryck. Hon har funnits tillhands, lyssnat, gett råd, peppat. Det har blivit många skratt också.
    Jag är supernöjd! Läs mer

Jens L skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Såld Bostadsrätt . duktig och proffsig , bra kommunikation Läs mer

Nielsen B skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldig proffsigt hjälp med i samband med köp såväl som försäljning. Trevligt bemötande och lätt att prata med. Läs mer
  • 2019-08-21

Susan T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde en lägenhet på Tullingeberg. Jag tyckte redan på vårt första möte att Christine kändes som rätt person för oss. Hon var dels väldigt tydlig men vänlig. Hon visste vad hon pratade om utan att vara påträngande. Hon har ett mjukt sätt att få det hon vill och hon var väldigt trevlig att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-08-21

Walter R skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpte lägenhet 1506 på Ringvägen 1, 14770 Grödinge och hade nöjet att jobba med Lena. Det var mitt första bostadsköp och en helt ny upplevelse. Lena som var pedagogisk, lättillgänglig, tydlig och framförallt ärlig - bidrog till att hela affären gick smidigt till. Läs mer
    2019-08-21 Lena L svarar Walter R
    Hej Walter,
    Tack så mycket för ditt fina betyg på mitt arbete det betyder jättemycket att du tog dig tid att svara på detta och det värmer med så fina ord, hoppas du ska trivas i din fina lägenhet.
  • 2019-08-19

Patricia H skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag tycker inte att mäklaren hade tillräckligt med kunskap eller information om bostaden vi köpte eller om området där bostaden är. Det kändes inte som att han var särskilt engagerad eller brydde sig så mycket om att ta reda på sådant vi tyckte var viktigt . Läs mer
  • 2019-08-15

Åsa Maria S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt en vila och Karin Spåre på fastighetsbyrån har sköt det utmärkt Läs mer

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba