Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 842 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2020-07-10

Jeanette B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Utmärkt service ifrån början till slut , Yngve är proffesionell i sin roll och vi kände oss trygga med våran försäljning hela vägen .Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare.. Läs mer
  • 2020-07-08

Fredrik B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt vår bostad.
    Väldigt proffsig hjälp och bemötande.
    Enligt tidigare omdömen så stämde det helt med vår försäljning. Läs mer
  • 2020-07-05

Patrik J skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde en villa i Tullinge. Karin bemötte oss på ett proffsigt sätt. Hon gav oss realistiska förväntningar och är en tuff mäklare vilket vi uppskattade.
    Vi är jättenöjda med hela försäljningen och hennes bemötande. Vi kan starkt rekommendera henne för andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-07-05

Richard Louis G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena o team på Fastighetsbyrån i Tumba är jätte duktig! Läs mer
    2020-07-05 Lena L svarar Richard Louis G
    Thank you Richard for the Nice words i hope to see you soon when you get back to Sweden soon.
  • 2020-07-03

Hatun Ö skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med Mattias Izgin positiv och mycket tillmötesgående . Avslutade försäljningen av vårt hus som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2020-07-03

Kian K skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en trerummare för ett pris strax över vad vi hoppats på. Romeos roll vae avgörande då han ställde upp på flertalet privatvisningar och genom hela processen visade gott omdöme. Förutom att vara rak och tydlig i sin kommunikation är jag särskilt positiv till att han höll mig uppdaterad från första början till slut. Utan att vara påträngande så höll han ständig kontakt och han var tillgänglig i princip dygnet runt.

Rekommenderas varmt om du vill sälja din bostad och vill ha en personlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-06-28

Ingvar F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande mäklaren levde upp mycket bra. Kanon Läs mer
  • 2020-06-27

Henrik N skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt en villa på 150+75 kvm i fint skick, byggd på 1930-talet.
    Yngves bemötande var utmärkt. Vi fick utmärkta råd hela vägen, och med sin stora erfarenhet lotsade Yngve processen till ett lyckosamt avslut där vi fick strax över utropspris, trots att det inte såg lika ljust ut efter de första visningarna. Läs mer
  • 2020-06-27

Eva F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt och engagerad säljare.
    Snabb affär så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-24

Frida Maria Elisabet B skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Cecila var trevlig, gav ett seriöst intryck och var alltid tillgänglig för frågor. Vi är mycket nöjda över försäljningen. Läs mer

Youness H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte nyproduktion.
    Ingen kontakt alls med mäklare.
    Kändes som att mäklarens ända jobb var att få provision. Ingen relation alls skapades utan endast kontakt när det var dags att skriva under.

Under 1 års tid hörde vi inget från mäklaren, ingen status på projektet och vi själva fick jaga mäklaren för att ta reda på information som egentligen mäklaren ska skicka ut...

Ibland har man tom glömt bort vem som är vår mäklare. Tråkig upplevelse för ens drömhus. Läs mer

Sokaina M skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vid köp av vår nyproduktion fick vi ingen som helst information eller uppdatering etc under byggets gång eller när det närmade sig inflytt. Mäklaren var endast aktiv när avtal skulle skrivas på.

Jag fick jaga mäklaren för att få information om sånt som vanligtvis borde kommuniceras ut. Bemötandet var bland de sämsta jag stött på i mäklarvärlden och då är jag inte en kräsen person vad gäller bemötande.

Tråkigt att ens drömhus såldes av denna firma och mäklare, det drog ner hela upplevelsen. Läs mer

Josef J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt våran lägenhet i Riksten och är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och tycker att Christine har skött det väldigt bra från start till mål. Läs mer

Chakib B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag fick hjälp Christine för att köpa en bostad.
    Hon är en duktig och hjälpsam mäklare.
    Hon var tillgänglig när man söker henne och fick svar på alla frågor och skötte sitt arbete på bästa sätt.
    Jag fick en mycket bra bemötande, hon tog sitt ansvar.
    Jag är glad för att jag fick henne som mäklare. Läs mer

Michael N skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en lägenhet, mycket kunnig mäklare, klara besked rakt igenom och Hon kan sitt område. Läs mer

Viktoria Johanna L skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt mitt hus, min mäklare Cecilia Eng på svenskfastighetförmedling var helt fantastiskt. Hon var otroligt proffsig och fick mej att känna mej trygg genom hela affären. Jätte trevlig, hjälpsam och skulle varmt rekomendera henne till mina vänner. Läs mer
  • 2020-06-16

Rassul Y skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    När vi letade efter lägenhet i Tullinge för några år sedan hamnade vi på några av Christines visningar och vi fick ett mycket bra intryck av henne som mäklare. Lägenheten köpte vi dock via en annan mäklarbyrå. Efter några år i lägenheten bestämde vi oss för att sälja den och flytta till radhus och valet av mäklare föll självklart på Christine Berg. Hon har väglett oss igenom hela säljprocessen på ett mycket professionellt sätt och vi har känt oss trygga under resans gång trots rådande osäkerhet på bostadsmarknaden pga Coronapandemin. Vi är mycket nöjda med vårt val! Läs mer
  • 2020-06-15

Ulrika L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har köpt ett litet rött hus och har fått ett proffsigt och ett personligt bemötande från början till slut. Snabba svar på frågor och funderingar. Om jag någon gång skall sälja framöver eller rekommendera en mäklare så kommer Yngve att vara ett självklart val.

Tack!

Ulrika Läs mer
  • 2020-06-14

Therese G skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Romeo sålde lägenheten på vårt första möte där endast en värdering skulle ske. Han lyckades med det man bara hör att andra är med om, men aldrig får uppleva själv! Och det skedde dessutom till ett toppenpris - i Corona-tider. Well Done! Läs mer
  • 2020-06-13

Gunnar K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    5-sgjärnig! Allt från bemötande, kunigheg och engagemang!! Läs mer
  • 2020-06-12

Ellinor G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mäklare som vi köpte lägenhet av. Professionell och trevlig. Fanns tillgänglig vardagar men även obekväma tider. Rekommenderar starkt, Läs mer
  • 2020-06-10

Lutfi A skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi hat köpt en kedjahus och blev välbemött av Karin Spåre fastighetsbyrå. Allting gick bra. Läs mer
  • 2020-06-10

Tommie N skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hade en snabb och smidig affär med en toppenmäklare! Läs mer
  • 2020-06-09

Gunnar S skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    jag blev bemött på ett utmärkt sätt då jag köpte bostadsrätt via honom.
    Han skötte affären på ett mycket bra sätt Läs mer
  • 2020-06-08

Mats M skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Uppfyllde alla mina förväntningar. Snabba svar på mina frågor. Läs mer
  • 2020-06-07

Christian L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt ett radhus i Tullinge. Proffsig inställning och lätt att samarbeta med. Snabb respons på frågor och mycket kunnig i hennes område. Läs mer
    2020-06-07 Lena L svarar Christian L
    Hejsan och tack så mycket för fint betyg.
    Så lyckat det blev med både köp och försäljning inom en vecka. Hälsa Maya
  • 2020-06-03

Therese L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Snabb och proffsig i all kontakt. Alltid trevlig och lösningsorienterad. Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-06-01

Björn N skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket professionell och seriös Läs mer
  • 2020-06-01

Jacob B skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt villa.
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2020-05-29

Sofie H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostad i Tullinge. Christine var väldigt tillmötesgående, smidig och proffsig. Överträffade alla våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-05-28

Pia J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte ett fritidshus i närområdet (Grödinge). Vi blev vänligt och proffsigt bemött av Yngve Qvarnström både vid första kontakt och senare i hela processen. Han tog även hänsyn till både säljarens och oss som köpares speciella önskemål, väldigt uppskattad. Affären sköttes smidigt och snabbt och min erfarenhet är att alla parter blev nöjda. Trevlig och kunnig mäklare och kommer gärna att rekommendera Yngve Qvarnström och Fastighetsbyrån Tumba till vänner och bekanta i framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-05-24

Elisabeth H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har både köpt och sålt fastighet med Christine som mäklare. Christine är engagerad, påläst, proffsig och återkopplar snabbt. Både som säljare och köpare är man trygg genom hela processen. 💫
    Rekommendera Christine varmt! ❤ Läs mer
  • 2020-05-24

Nshekowah T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det var fantastiskt, mer än vad jag förväntade mig.hon var alltid redo att hjälpa och ge information Läs mer
  • 2020-05-20

Ketema Z skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpte radhus i Januari 2019 och har fått bra service av Karin.
    Helt nöjd!! Läs mer
  • 2020-05-18

Niklas L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Totalupplevelsen av Lena och fastighetsbyrån är Mycket bra. Det som vi inte var nöjd med var att hon var sen till visningarna vilket blev en stress och oro för oss. Läs mer
    2020-06-01 Lena L svarar Niklas L
    Hejsan Niklas,
    Tack för ditt svar, jag får hoppas att du inte tycker jag var sen till de öppna visningarna utan bara till den som var bokad innan visning.
    Hoppas ni ska trivas i nya huset i en helt ny stad, vi ses på tillträdet.
  • 2020-05-17

Youbert A skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt driven och engagerad. Lita på Mattias! Läs mer

Elisabeth W skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte lägenhet som Christine förmedlade.
    Christine var snabb på att svara, hon var duktig och kunnig när vi hade frågor.
    Tyvärr var det lite problem mellan köparen och förmedlaren och det fick även vi ta del av.
    Det kunde skötas bättre. Läs mer

Lisa W skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsig och kunnig mäklare som verkligen har koll på sitt uppdrag. Kunnig om området hon är verksam i. Läs mer

Kent L skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt bostadsrätt.

Utmärkt bemötande.

Allt flöt på smidigt och bra! Läs mer

Mikaela Ö skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jättetrevlig och lugn. Gav ett gott intryck. Läs mer

André T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra upplevelse, kommunikationen var tydlig och och det kändes som att man fick svar på sina frågor. Läs mer

Anna L skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt ett radhus. Det gick utan problem. Lugnt och tryggt och bra information. Läs mer
  • 2020-05-02

Gunnar S skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    positiv, kan sitt yrke, professionell, lätt att ha kontakt med Läs mer
    2020-06-01 Lena L svarar Gunnar S
    Hejsan Gunnar och tack så mycket för det fina betyget, vi ses snart och ring sen om hjälp med deklarationen.
    Ha en skön sommar nu och hälsa Gunnel.
  • 2020-05-01

Luis S skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte lägenhet med honom som mäklare, mycket snäll och proffsig. Han kunde området och gav info om allt som fanns i närheten. Mycket trevlig person. Läs mer
  • 2020-04-28

Morgan W skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alltid trevlig och glad och tog sig tid att svara på våra frågor som köpare. Läs mer
  • 2020-04-27

Elinor R skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En mäklare som är mån om att skapa en trygg affär för både säljare och köpare! Läs mer
  • 2020-04-27

Evelina T skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mattias har hjälpt oss sälja vår lägenhet. Han har stöttat genom att vara realistisk och väldigt tillgänglig. Bra att bolla funderingar med. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • RONJA M

2020-04-18

RONJA M skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Romeo gav oss ett bra intryck från start. Ärlig och driven med bra kommunikation. Vi var supernöjda med Romeo. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2020-04-15

Levi Jakob L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Profsig och vänlig, kunnig och tillmötesgående.
    Vi har köpt en nybyggd lägenhet.
    Vänligt.
    Ja, det ingår liksom i professionen.
    Allt har gått bra med kontrakt och inflyttning. Läs mer
    2020-06-01 Lena L svarar Levi Jakob L
    Hejsan Levi,
    Tackar för fina ord det värmer mer än solen. Hoppas ni får en härlig sommar i nya bostaden.
  • 2020-04-12

Lars F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba