Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 764 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2020-02-24

Noura G skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tydlig och klar har tålamod och hjälpsam Läs mer
  • 2020-02-12

Farman A skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt.
    Det var på bra sätt.
    Det var bra.
    Han är bra , bra lyssnare. Läs mer

Nareg B skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra på alla sätt. Noggrann, informerar bra, duktig Läs mer
  • Catharina C

2020-02-10

Catharina C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en Etta på 45km2
    Mycket bra och är väldig trevlig o lätt att prata med.
    Hade inga speciella förväntningar, men hon skötte väldigt bra och levde upp till det mesta.

Väldig duktig och erfaren mäklare som vet vad hon gör. Försäljningen gick väldigt smidigt och inget att anmärka på. Läs mer

Kent L skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus.
    Vi tycker att det gick smidigt och fort. Läs mer

Sharadkumar K skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    I am new in Sweden, Mattias did very good help in analyzing and finalizing the property. I appreciate his help. Läs mer

Peter C skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt min lägenhet i Tumba. Mattias var otroligt professionell och lyhörd.
    Vi kom överens om ett pris och han arbetade för att få till det.

Rekommenderar Mattias starkt! Läs mer
  • 2020-02-08

Emanuel C skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket smart och framåt tänkt!
    Grym på att leverera enligt överenskommelser! Han är mottaglig för olika ändamål och lösningar!
    Han ser ett problem och säger till att lösa det istället för att sopa under mattan!

Mvh Emanuel Chamoun Läs mer
  • 2020-02-08

Akhila S skrev om Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostadsrätt
    Blev bra bemött, alltid anträffbar, kunnig
    Ända minus är att han inte deltog under sista överlämningen och kontraktsskrivningen till nya ägaren och jag fick inte veta det förs jag kom dit. Hade varit trevligt med den infon innan.
    Nu spelade det ingen roll, personen som fixade var duktig men info om det hade varit bra. Läs mer
  • 2020-02-03

Anna L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt ett litet hus som jag är väldigt glad för. Yngve Qvarnström var den som gjorde köpet möjligt. Han bidrog med en fin bankkontakt och hjälpte mig genom köpet. Yngve bemötte mig respektfullt, trevligt och proffsigt genom hela processen. Han informerade balanserat och tydligt om de fördelar och nackdelar som finns med huset och var lätt att komma i kontakt med via både telefon och sms.
    Jag hade inte förväntat mig det fina stöd jag har fått.
    Jag skulle verkligen rekommendera Yngve och Fastighetsbyrån i Tumba. Tack så mycket! Läs mer
  • 2020-02-01

Sara Y skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostadsrätt, smidig och snabb affär. Alltid ett professionellt och vänligt bemötande.
    Helt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2020-02-01

Liselotte V skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en 3rummare.
    Jag förväntar mig att en mäklare ska sälja min bostad till det bästa pris men även vara inlyssnande till mina behov.
    Christine känns trovärdig, engagerad och det har alltid känts tryggt med Christine.
    Christine har under hela processen varit närvarande och jag har aldrig behövt fundera på om det händer något.
    Det är andra gången Christine säljer åt mig och jag har även köpt lgh via Christine.
    Nästa gång jag säljer kommer jag att leta efter Christine och se om hon fortfarande är mäklare i området. Läs mer
  • 2020-01-31

Caroline L skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    sålt lägenhet.
    trevligt och professionellt bemött! flexibel och underlättar för säljaren.
    finns absolut inget att klaga på! smidig och enkel försäljning med hjälp av bra mäklare! Läs mer
  • 2020-01-24

Eda T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En underbar mäklare som har koll på allt.
    Med Christine känner man sig trygg genom hela affären. Vi kommer definitivt ta hjälp av Christine i framtiden. Läs mer
  • 2020-01-23

Sara N skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte en villa. Vi är jätte nöjda med alla information vi fick av mäklaren. Han hjälpte oss med allting. Allt kändes jätte bra! Läs mer
  • 2020-01-20

Jonathan A skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde en bostadsrätt. Allt gick smidigt och bra. Läs mer
  • 2020-01-16

Nadima H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström har hjälpt oss att hitta den perfekta villan. Vi har blivit så bra bemött av honom och dessutom har han alltid hjälpt oss med allt vi behövde, fått svar på alla frågor o funderingar vi hade.
    Bästa mäklare!! Läs mer
  • 2020-01-12

Anna L skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet i Tullingeberg. Hon har gjort ett fantastiskt jobb och varit snabb, vänlig och tydlig. Hon är dessutom väldigt trevlig och har humor samtidigt som hon är väldigt respektfull. Tack Christine! Läs mer
  • 2020-01-10

Victor S skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jätte trevlig mäklare!

Viktigast av allt så var han alltid tillgänglig. Var han upptagen så återkopplade han fort och såg alltid till kundens intresse.

Smidig försäljning och klara svar på alla min frågor!

Fastighetsbyrån och Romeo i sig är absolut av rekommendation! Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • 2019-12-25

Mårten L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Började lite trevande för ett par år sedan, efter det har kontakten, relationen och uppföljningen varit mycket bra Läs mer
  • 2019-12-22

Linda R skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine Berg har hjälp mig att sälja min bostadsrätt, trots sviktande marknad. Genom hela processen har hon stöttat, förklarat och funnits där som bollplank. Hon har svarat på alla frågor utan dröjsmål, både på telefon och mail. Hon skapar en familjär känsla på ett proffesionellt sätt och har gjort min försäljning till en positiv och trygg upplevelse. Läs mer
  • 2019-12-20

Bengt L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det var till belåtenhet med allt och han skötte de hela mycket professionellt Läs mer
  • 2019-12-20

Lars-erik L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ärende: Försäljning av mark.
    Bemötande: Vänligt, mjukt och trevligt. Skiktlig och kunnig samt lyssnande i samtal,diskussioner samt fakta och erfarenhetsutbyten.
    Förväntningar: Professionellt hanterade av uppdraget. Likt tidigare uppdrag. Läs mer
  • 2019-12-19

Rasha A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är väldig bra på det hon gör, vi fick info om allting och köpet gick väldigt smidigt.
    TACK Lena :) Läs mer
    2019-12-19 Lena L svarar Rasha A
    Tack så mycket Rasha jag blir så glad av era fina ord. Ha en härlig ledighet nu så ses vi snart.
  • 2019-12-17

Linus R skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Radhus i Tumba har sålts av Yngve
    Proffesionellt bemötande med saklig och tydlig information.
    Bra tips inför visning
    Mycket smidig försäljning
    Rekommenderar gärna Yngve till andra Läs mer
  • 2019-12-16

Sven E skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en villa.

Trevligt, entusiastiskt, förtroendeingivande

Korrekt, saklig, vänlig

Förväntningen var att få villan såld, vilket jag också fick till det pris vi gemensamt kom fram till.

Rekommenderar gärna Karin Spåre till andra Läs mer
  • 2019-12-16

David S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt radhus. Blev väl bemött. Hon var lyhörd och flexibel. Läs mer
  • 2019-12-15

Malin S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin Spåre var noga med att förstå och tillmötesgå våra önskemål om slutpris och andra önskemål ang visningar och annat.
    Vi är jättenöjda med Karins insats! Läs mer
  • Güven C

2019-12-14

Güven C skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Effektiv, kunning och engagerad.Rekomenderar starkt Lena. Läs mer
    2019-12-19 Lena L svarar Güven C
    Tack så mycket för fina ord värmer i kylan och mörkret vi ses snart igen gällande ditt nya boende. Ha en fin jul och nyår
  • 2019-12-02

Masoud R skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej.
    Jag är nöjd hon hade koll på allting.
    Hon är smart och duktig. Läs mer
  • 2019-11-30

Ulf N skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine Berg hjälpte oss att sälja vår etagelägenhet och var genom hela affären mycket professionell, effektiv och lyhörd och levde mer än väl upp till de höga förväntningar vi som kunder hade och har på en framgångsrik mäklare. Vi är mycket nöjda med allt från servicenivå till bemötande och den professionella hållningen. Läs mer
  • 2019-11-26

Christoffer O skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte min första lägenhet på Dalvägen 146 i Grödinge, hjälpen, servicen och bemötandet jag fick av mäklaren var perfekt. Hon svarade på alla olika frågor och funderingar så jag kunde känna mig lugn med affären. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-14

Katarina H skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en villa, vilket gått över förväntan bra med Karins hjälp. En mycket duktig och erfaren mäklare! Läs mer
  • 2019-11-14

Lasse L skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin Spåre är förtroendeingivande. Bra bemötande. Pålitlig och kan sitt jobb. Tryggt med ett sådant samarbete när man gör så här stora affärer.
    Vi är väldigt tacksamma att vi fick henne till mäklare. Läs mer
  • 2019-11-12

Magnus S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köp av bostadsrätt i Tumba. Christine har i hela den rekordsnabba affären varit snabb i sin återkoppling och vi har löpande fått bra information och hållits uppdaterade under hela affären. Det märks att Christine har mycket god lokalkännedom och hon ger överlag ett mycket professionellt intryck. Detta var vår fjärde affär med Fastighetsbyrån (olika kontor) på ett år, och Christine och Tumbakontoret är de vi tycker har varit bäst i jämförelse.
    Vi rekommenderar varmt Christine och Fastighetsbyrån Tumba. Läs mer
  • 2019-11-11

Lisbeth S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och raka svar, snabb försäljning.
    Exakt som vi ville ha det. Läs mer
  • 2019-11-10

Ellinor K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionellt och trevligt bemötande. Vi upplevde att det kändes som att hon tog till vara på alla spekulanter. Rekommenderar varmt Christine. Läs mer
  • Tobias B

2019-11-10

Tobias B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Chistine hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Tullinge.
    Hon gav hela tiden ett glatt och proffisionellt bemötande och vi upplevde att hon verkligen tog till vara på varje spektulat!
    Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-11-07

Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    En hel del strul med säljarna. Inflytnings datum som var fel och ändrades. Läs mer
  • 2019-11-04

Leif L skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en tomt
    Det gick fort och bra
    Jag är nöjd än så länge
    /Leif Läs mer
  • 2019-11-03

Anna T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mina varmaste och bästa rekommendationer till mäklare Christine Berg, som jag valt att anlita fler gånger och gärna rekommenderar. Läs mer
  • 2019-10-30

Pia H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt villa,

Gå snabbt ,smidigt och proffsigt
    Bra bemötande av mäklaren

Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-10-30

John E skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon har gjort ett utmärkt jobb. Svarade bombsnabbt oavsett om det var mejl sms lr telefon. Trevlig. Väldigt kunnig.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-10-28

Ulla J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har varit till stor hjälp vid försäljningen av mitt fristående hus. Han är kunnig, påläst i området, har ett mycket gott bemötande samt är väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-26

David J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bostadsrätt, 1,5a.
    Detta var mitt första lägenhetsköp så jag hade inte mycket erfarenhet men kände mig väldigt trygg med Christine. Läs mer
  • 2019-10-22

Anna L skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren jätte trevlig och duktig Läs mer
  • 2019-10-22

Johan G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt 4-rumslägenhet på 91 kvm i Tullinge.
    Christine var trevlig och tillmötesgående och samtidigt ärlig ang. förväntningar på försäljningspriset (dvs. byggde inga luftslott och gav falska förhoppningar), hon kändes kunnig och jag visste att hon hade erfarenheter från tidigare (dessutom lyckade) försäljningar i området.
    Jag hade förväntningar att Christine skulle göra ett så bra arbete som möjligt, göra vad hon kan för att sälja in min lägenhet och givetvis få lgh såld till ett så högt pris som möjligt. Hon levde upp till mina förväntningar med råge.
    Jag är nöjd med allt från start till mål, från ax till limpa so far (kvar nu är sista träffen på banken för att slutföra försäljningen). Jag kan definitivt tänka mig att rekommendera Fastighetsbyrån i Tumba i allmänhet och Christine Berg i synnerhet. Jag är som sagt MYCKET nöjd. Läs mer
  • 2019-10-14

Emelié K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Christine som mäklare. Hon ger en alltid ett trevligt bemötande och lyssnar på köparen/säljaren. Verkligen en mäklare jag skulle rekommendera till andra! Läs mer
  • 2019-10-11

Gabriella M skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostad.
    Mycket bra service både per telefon samt digitalt.
    Lätt att förstå.
    Hjälplig. Läs mer
  • 2019-10-08

Fatrus B skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin hjälpte oss med köp av huset, allt gick väldigt bra. Hon har bra erfarenhet och hjärta. Läs mer

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba