Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 697 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2019-06-19

Lena S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine gjorde ett förtroendefullt och professionellt intryck från första visningen av lägenheten vi tittade på och sedan köpte. Hon gav oss hela den information som vi eftersökte mycket snabbt. Just att hon hela tiden smsade och ringde gjorde att vi kände oss trygga. Läs mer
  • 2019-06-17

Mats N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt min villafastighet i Tumba. Initialt positivt bemötande av Karin. Både hon och jag lite oroliga för tidsplaneringen, som också blev framflyttad. När vi sedan kom igång gjorde Karin ett par småmissar som jag först blev besviken över : 1) Var (i vilket område) min fastighet var belägen, 2) Senaste taxeringsvärde. Detta klarades självklart upp och försäljningen fortlöpte därefter på önskat sätt. Jag hade inte väntat mig så lång och intensiv budgivning, men jag är mycket nöjd med slutresultatet så här långt. Slutomdömet är att Karin levde upp till de förväntningar jag tycker man har rätt att ställa på en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-06-12

David R skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin var väldigt hjälpsam vid vårt köp av vårt hus i Uttran. Hon är väldigt trevlig och svarar på frågorna snabbt.
    /David Läs mer
  • 2019-06-10

Kerstin N skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt villa köpt lägenhet. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-07

Martin P skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Christine.
    Jag skulle önska att blir bemött av alla andra som jag blev bemöt av Christine, Fantastiskt.
    Allt jag undrade, frågade och ville veta så hade hon svar och tips till mig. Jag kan inte beskriva med ord vad hennes kunskap, trevlighet, tillgänglighet betydde för mig.
    I det situationer jag befann mig då, kunde jag inte önska mig bättre mäklare, person, att lära känna och få hjälp av.
    Jag hade tur .
    Stort Tack Christine :-) Läs mer
  • 2019-06-06

Anita L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har först köpt en lägenhet (efter tips från Yngve) och därefter med Yngves hjälp sålt vårt hus. Vi har blivit mycket väl bemötta av Yngve och hans kollegor och känt oss helt trygga under processens gång och har alltigenom mycket stort förtroende för Yngve. Hans råd och tips har varit ovärderliga för oss. Vi kan bara å det allra varmaste rekommendera Yngve för framtida fastighetsaffärer! Läs mer

Ingemar Å skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt lägenhet i samma område som jag bodde i.
    Bra bemötande. Läs mer

Christian B skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket kompetent, lyhörd, tillgänglig och snabb Läs mer

Hans L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander har givit oss superservice och vägledning i vårt köp av lägenhet. Till och med svarat på ”icke” arbetstid då vi haft frågor.
    Alexander och fastighetsbyrån Tumba får högsta betyg från oss 👍😀 Läs mer
  • 2019-06-03

Anders I skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt ett radhus.
    -Mäklaren var väl förberedd vid första mötet.
    -Visade stort intresse av att få och utföra uppdraget.
    -Lätt att komma överens om lämplig tidplan för försäljningen.
    -Bedömde marknaden rätt med lämpligt utgångspris.
    -Budgivning och slutpris över förväntan för båda parter.
    -Kan rekommendera den här mäklaren.
    -Hela processen utfördes yrkesskickligt.
    -Mäklaren ger ett förtroendegivande intryck. Läs mer
  • 2019-06-03

Pontus H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostadsrätt, fick ett väldigt bra bemötande och Christine var väldigt aktiv och hjälpsam genom hela processen. Allting gick smidigt och över förväntan! Läs mer
  • 2019-06-01

Jeanette H skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt Villa
    Mäklaren motsvarade förväntningarna avseende noggrannhet, kunskap och bemötande Läs mer
  • 2019-06-01

Jeanette H skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mkt bra på alla sätt och både vi som säljare och även köparen är nöjda med husförsäljningen! Och det är målet för en försäljning att båda parter är nöjda! Läs mer
  • Sven J

2019-05-31

Sven J skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt Fritidshus. Mycket trevligt bemötande med klar och tydlig information om säljprocessen, vad som behöver göras och vad som är viktigt. Tidpunkter för fotografering och första visning bestämdes och fungerade perfekt. Uppföljning och information om visning och intressenter gjordes omgående. Uppdraget sköttes på ett mycket proffsigt sätt och till vår fulla belåtenhet.
    Mäklaren Karin Spåre levde verkligen upp till våra förväntningar och avslutade uppdraget utmärkt. Vi vill gärna rekommendera henne för liknande uppdrag. Läs mer
  • 2019-05-30

Annika D skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin är såå trevlig, tillmötesgående, saklig, tydlig och känns kunnig och påläst
    Hon är glad o positiv och det har varit tryggt att ha henne som mäklare då vi sålt vår villa.
    Hon har aldrig givit oss förväntningar som varit för höga i relation tiöl hur marknaden sett ut Läs mer
  • Susanne F

2019-05-30

Susanne F skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej
    Jag har sålt en villa i Tumba.
    Min första kontakt med Daniela var ett halvår innan försäljningen då vi gick igenom dom olika stegen.
    Daniela var väldigt kunnig, inlyssnande och lugn. Det gjorde mig trygg i min stora kommande affär.
    När det sen var dags för försäljningen informerade hon mig hela tiden och frågade hur tex besiktningen gick.
    Vid budgivningen var hon också ett mycket bra ”bollplank”
    Även vid kontraktsskrivningen var hon lugn och metodisk och förklarade det ” juridiska språket” på ett pedagogiskt sätt.
    Jag kunde inte ha en bättre mäklare.
    Tack Daniela 💕 Läs mer
  • 2019-05-29

Navid O skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en bostadsrätt!
    Christine uppträdde professionellt under hela affären, bra information, engagerad mäklare och skötte allt smidigt. Jag är nöjd! Läs mer
  • Sylwia S

2019-05-24

Sylwia S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack för ett trevligt samt professionellt bemötande och hjälp vid köp av nytt hus!
    Det var första, stora investering för oss och kändes lite läskigt i början men tack vare Alexanders fantastiskt stöd och kunnighet kring bland annat juridik vid köpet av en villa blev hela affären rent nöje. Läs mer
  • 2019-05-24

Linda G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Positiv och säker i sin roll, och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-22

Anna-Maria T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi träffade olika mäklare när vi hade bestämt oss att sälja bostaden. Vi blev rekommenderade Christine av en vän som emellertid höll på att sälja sin bostad med Christine som mäklare. Första intrycket var mycket bra och det var inte svårt att fatta beslut om vilken mäklare vi skulle samarbeta vidare med. Eftersom vi hyrde ut bostaden hade vi inte bråttom att sälja den. Vi valde att vänta och avvakta marknaden som kändes lite trög då. Försäljningen blev ändå av och vi var nöjda hur smidigt och fort hela processen gick. Christine är väldigt professionell, strukturerad och tillmötesgående. Hon är genuint intresserad av sitt jobb och har en lugn personlighet. Det var trevligt att samarbeta med henne. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Anna E

2019-05-18

Anna E skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en tomt. Proffsig, trevligt bemötande, ärlig Läs mer
    2019-05-21 Karin S svarar Anna E
    Tack Anna!
    Det ska bli så kul att se när ert hus är färdig!
    Lycka till med bygget!
  • 2019-05-18

Jonny S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Grym mäklare. Riktigt trevlig och gjorde verkligen allt och lite till för att jag skulle få min lägenhet såld. Jag är supernöjd :) Läs mer
  • 2019-05-14

Rahim Ö skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon kunde hantera sitt jobb på ett bra sätt Med vänlig hälsning, Läs mer
    2019-05-15 Lena L svarar Rahim Ö
    Hejsan Rahim
    Tack så mycket för fina ord det värmer och betyder mycket för mig.
    Hoppas du ska trivas i nya huset.
  • 2019-05-14

Anette G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet via Christine. Hon har varit glad, trevlig och väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Förklarat allt på ett bra sätt och gått igenom alla bitar nogrant.
    Toppbetyg för Christine och kommer absolut anlita Fastighetsbyrån nästa gång det är dags för flytt. Läs mer
  • 2019-05-12

Kai C skrev om Emelie Roos en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en bostadsrätt där Emelie Roos var mäklare. Emelie är väldigt professionell i sitt yrke och svarade snabbt på de frågor som ställdes.
    Det var andra gången jag varit i kontakt med henne (förra gången var det när jag sålde ett hus). Kan varmt rekommendera henne till andra.
    Mvh Kai Läs mer
  • Anri S

2019-05-08

Anri S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag var mycket nöjd med att ha Alexander Lindeberg på Fastighetsbyrån Tumba som mäklare vid försäljningen av min stora lägenhet i Tullingeberg .Redan vid första mötet med honom ingav han stort förtroende och kunnighet i branschen .
    Hans bemötande var mycket lugnt,vänligt och tryggt och mina tidigare dåliga förväntningar av att visa upp lägenheten , börja röja och fixa till inför fotografering och visning försvann !
    Under visningsperioden och budgivningen gav han mig löpande och god information om utvecklingen och möjligheterna , som fanns !
    Ett varmt tack till Alexander för en väl genomförd försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-05-08

Mona K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Engagerad och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-05-06

Alvar L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde min lägenhet via Alexander.
    Helt suverän bemötande och mottagande sen första mötet.
    Ska ni sälja eller köpa kontanta Alexander på Fastighetsbyrån i Tumba. Läs mer
  • 2019-04-29

Leif T skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt ett fritidshus i Ribacken.

Fick ett mycket bra bemötande från både Karin och Emilie
    Mina förväntningar var att få ett engagerat och positivt bemötande, vilket jag verkligen fick.

Kan varmt rekommendera Karin. Läs mer
    2019-04-29 Karin S svarar Leif T
    Tack Leif!
    Hoppas allt går bra med utflytten ur Ribacken nu och att du kommer trivas bra i ditt nya fritidshus!
  • 2019-04-28

Peter H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Tydlig planering inför visning + försäljning och bra genomförande. Allt gick precis så bra och enkelt som vi önskade. Läs mer
  • 2019-04-24

Anton G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har varit väldigt engagerad och lätt att få tag på med frågor. Läs mer
  • 2019-04-23

Harry N skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde min bostadsrätt snabbt utan visning plus jag älskar raka svar på frågor. Proffsigt bemöt kom tid samt trevlig.
    Mina rekomenderingar Läs mer
  • 2019-04-22

Tereza J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve är en otroligt kunnig mäklare, med väldigt bra lokalt kännedom. Och trevlig på det! Läs mer
  • 2019-04-21

Lars N skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Svarar alltid inom kort, trovärdig, någon man litar på. Läs mer
  • 2019-04-20

Enid N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack för snabb och bra försäljning av min mors stuga. Hoppas att köparen kommer att trivas lika bra som vi har gjort.
    Leif. Läs mer
    2019-04-22 Karin S svarar Enid N
    Det var roligt att hjälpa er med försäljningen. Och kul att det gick så bra!
  • 2019-04-19

Pia B skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Med Alexanders proffsiga hjälp har jag köpt en lägenhet.
    Alexander har uppfyllt alla krav och önskningar jag har på vad en mäklare förväntas göra, ja t o m har han överpresterat i tillgänglighet.
    Alla frågor jag haft och undringar har besvarats direkt och aldrig har jag känt att jag varit Läs mer
  • 2019-04-18

Anders D skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastiskt trevlig och tillmötesgående, rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-17

Nuray K skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin är erfaren mäklare och kan sitt jobb. Läs mer
    2019-04-22 Karin S svarar Nuray K
    Tack Nuray! Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus!
  • 2019-04-14

Daniel Gonzalo Lopez G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en bostadsrätt.
    Blev jätte bra bemöt på ett proffsigt sätt.
    Och jag märkte att hon gjorde sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-04-13

Camilla W skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt ett hus på Strandvägen i Uttran.

Jag har hela tiden blivit respektfullt och lyhört bemött av Daniela Kavander.

Mina förväntningar var att känna trygghet och stöd i processen att sälja mitt hus. Dessa förväntningar infriades.

Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-04-10

Marianne H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine Berg har hjälpt oss med försäljningen av en bostadsrätt.
    Eftersom vi anlitat Fastighetsbyrån tidigare var valet inte svårt för oss när vi skulle välja mäklare. Christine kände vi inte sen tidigare. Första kontakten blev mycket bra.Tydliga uppgifter om händelseförloppet och snabba beslut om fotografering och visning. Bra kontakt under hela förberedelsetiden via samtal och mail/sms. Christine var med vid fotograferingen och hade också gett oss bra tips inför den. Efter visningen fick vi snabb återkoppling. Under budgivningen visade Christine ett lugn och en skicklighet som vi som säljare inte hade. Tack vare hennes kunskaper/erfarenheter fick vi mer för bostaden än vi trodde. Allt administrativt sköttes perfekt och snabbt. Sammanfattningsvis är vi supernöjda med allt Christine utfört och rekommenderar henne gärna till andra.
    Med vänlig hälsning
    Marianne Hellström och Jan Hellström Läs mer
  • 2019-04-08

Muhammad Usman T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    I found Lena as a professional broker with good communication skills and pleasant personality. She has been very easy to reach whenever I had a question or two. She also has been quite helpful during the whole buying process and explained unfamiliar terminologies. I would recommend her for future buying/selling. Läs mer
  • 2019-04-07

Alexej T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med Lena som gjorde att köpet att bostad gick otroligt smidigt. Tack Läs mer
  • 2019-04-05

Mikael K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra information om allt inför och under tiden vid vår husförsäljning! Läs mer
    2019-04-05 Lena L svarar Mikael K
    Hejsan Mikael och Ingela,
    Tack så mycket för det fina betyget, det är så trevligt att få på fredagen då mår jag bra hela helgen.
    Nu hoppas jag att ni ska trivas med livet i lägenhet. Vi syns på tillträdet ha det gott så länge.
  • 2019-04-05

Eva Maria J skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt bostadsrätt. Bemött bra och hjälpsam på ett bra sätt.
    Förväntningar. Att jag skulle få hjälp med det som jag behövde.
    Sammanfatta. Mycket trevlig och lätt att ha samarbeta med. Läs mer
  • 2019-03-20

Roger M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vill bara kort säga att mäklaren skött sig utmärkt och vill ge honom bästa betyg. Vi är mycket nöjda med hans proffsiga attityd och hans kunnande både mot oss och vi tror att köparen delar vår uppfattning i detta avseende. Vi har tidigare fått höra av andra kunder att Yngve Qvarnström nog måste utses till Botkyrkas bästa mäklare vilkas uppfattning till fullo delas.

Hälsningar Roger o Mia Magnusson Läs mer
    2019-03-22 Yngve Q svarar Roger M
    Tackar allra ödmjukast för de fina orden, känns såklart jättebra.
    Hälsningar Yngve
  • 2019-03-17

Fanur K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde vår bostadsrätt via Christine, vilket gick väldigt smidigt. Christine är väldigt professionell i sitt yrke och alltid tillgänglig för kunden. Vi är väldigt glada att vi valde henne. Läs mer
  • 2019-03-17

Anneli E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte ett radhus genom Lena, och är supernöjd med henne. Hade strul med en massa saker, men Lena visade proffsigt tålamod. Trygg, ärlig, inte pushig alls, proffsig, och lagom empatisk. Hade svar på frågor, och där hon inte hade det sa hon att hon återkommer med korrekta uppgifter, istället för att dra till med något som tyvärr många mäklare gör enligt min erfarenhet. Läs mer
  • 2019-03-15

David P skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Toppen mäklare!,

Bostaden såld snabbt och enkelt, Lena är väldigt duktig och tydlig med information hur allt ska gå till.
    Vi väldigt nöjda rekomenderar Lena starkt som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-07

Vibeke G skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt ett grändhus genom fastighetsbyrån/ Alexander Lindeberg.
    Alexander har skött sina åtaganden på ett utmärkt sätt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba