Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 1238 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-01-19 Verifierad kund
    Kunnig och påläst om objektet samt återkom snabbt med svar på våra frågor. Mycket trevlig!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Grymt bra bemötande av Mattias. Super proffsig :)!
    2022-01-14 Verifierad kund
    Väl bemött, gav alltid bra svar och hjälpte gärna till. Snabb och smidig process.
    2022-01-02 Verifierad kund
    Han är bäst, jag hade kontakt med honom under ett och ett halv år , svarade alltid på telefon, hjälpsam och gav oss bra tips.
    Tack Fadya för dem fina orden och stort grattis till en lyckad försäljning! Romeo Sharro
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-12-30 Verifierad kund
    Alltid trevlig, lätt att prata med & helt klart serviceminded.

Chritine fick verkligen kämpa för att vi sålde vid lite fel tidpunkt på året. Hon krigade på och lyckades få till en bra affär.
    2021-12-29 Verifierad kund
    En grym människa , bra säljare, snabbt hanteringen när man behöver hjälp
    2021-12-28 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och väl genomförd affär.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött och hon är grym!
    2021-12-25 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande o sakkunnig mäklare glad o hjälpsam
    Trevlig, snabb och kommunikativ
    2021-12-20 Verifierad kund
    Bra genomförd affär snabbt och så som vi ville ha det, utmärkt.
  • köpte en tomt med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-12-18 Verifierad kund
    Trevlig, bra bemötande, kunnig, professionell.
    Hejsan Johannes och tack för de fina orden det är så kul att läsa.
    Nu har ni en lång och spännande resa framför er och jag finns här för frågor och bollande av idéer.
    Ha en skön jul nu med massor av ledighet och god mat i vänners lag.
    Lena Larsson
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jag blev mycket vänligt bemött, och hon var hjälpsam, kunnig och tillmötesgående för mina önskemål på visningen. Vid budgivningen förklarade hon tydligt hur det skulle gå till och vad som krävs för att få delta. Även inför kontraktskrivningen var hon noga med att förklara förutsättningarna. Jag kännde mig hela tiden trygg genom alla steg i processen, och jag är mycket nöjd.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Väldigt trevlig o påläst svar på alla frågor hjälpsam o glad fixade allt smidigt o fort
    2021-12-15 Verifierad kund
    Bra utfört och trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bemötandet från Mattias var 10/10 från början till slut.
    Vi startade processen att sälja vår lägenhet mer än två år innan vi faktiskt sålde.
    Under hela processen har Mattias haft kontinuerlig kontakt med oss, tipsat om eventuella bostäder som passar våra preferenser och hållt oss uppdaterade gällande potentiella köpare.

Mattias engagemang och lyhördhet var långt över förväntan. Vi är väldigt nöjda att vi valde Mattias som mäklare för vår försäljning.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Saklig, tydlig, trevlig. Snabb i återkoppling och informativ. Lugn och trygg.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Driven, trevlig och tillmötesgående. Kan verkligen rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi fick ett jättebra intryck av Lena. Hon är trevlig, professionell, tillgänglig, svarar snabbt. Hon gav oss ett jättebra stöd med vårt köp av en ny bostad.
    Hejsan Elena,
    Tack så mycket för värmande ord i vinterkylan. Härligt att det gick smidigt med lägenheten också och att ni kan flytta in snabbare.
    Nu får ni ha en lång skön ledighet med familj och vänner så ses vi i Mars om inte förr.
    Lena Larsson
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevlig, snabb och tydlig mäklare.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket kunnig och hjälpsam, bästa mäklaren!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Cecilia är jätte proffsigt.
    Hjälpte oss väldigt mycket, vi är mycket nöjd med henne.
  • Glenn Mikael L
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-12-01 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som lyssnar till säljarnas och köparens behov och önskemål. Nära och god kontakt och gör det där lilla extra som behövs för att det ska bli så bra som möjligt.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Super trevlig, hjälpsam och man känner sig trygg.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande och trevlig !
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mycket bra
    Fick all hjälp
    Jag är mycket nöjd med Christine, var tillgänglig när man behöver henne och fick svar på mina frågor
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-11-23 Verifierad kund
    Bra återkopplingen och grymt bra att han hade tid att skriva köpeavtalet klockan 20:00. Uppskattades.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Superduktig, lyhörd och otroligt kompetens!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Hon var trevlig. Jag förväntade mig mer av denna bostadsaffär när sälja mitt radhus. Blev rätt besviken. Men men.
    Vad jag lärt mig av detta att en del mäklare värdesätter stil före det man fixat i huset som kostar.
    Om du har vitt, ljust och fräscht då är detta en bra mäklare. Och inte förväntar dig så mkt.
    Hej Christina
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Tråkigt att du känner så. Som jag försökte förklara för dig många gånger under processen så är det inte alls min smak eller vad jag själv tycker är fint eller stilfullt som avgör slutpriset. Det är varken du, din familj eller jag själv som kommer att köpa husen jag säljer utan det är spekulanternas bedömning av huset som är avgörande. Jag som mäklare lyfter alla attribut med bostaden, så som renoveringar ni gjort som positiva egenskaper varför man ska välja att bo just där. Men alla spekulanter tittar på olika boenden och har såklart olika önskemål hur det aktuella huset ska användas eller hur många sovrum som behövs för att de ska bli intresserade och lägga bud. Det är spekulanternas syn på skick m.m som avgör ett slutpris - inte mäklarens.

Jag gjorde allt som stod i min makt att få många spekulanter på visningarna och jag berättade för alla om era renoveringar som ni gjort i huset. Vi gick ut med ett högt utgångspris och vi lyckades till och med att få det som slutpris. Synd att det inte avspeglade era förväntningar.

Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem.
    Cecilia Eng
    2021-11-17 Verifierad kund
    Trevlig mäklare. Svarar snabbt på mail och sms.
  • sålde sitt hus med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-11-17 Verifierad kund
    Blev riktigt bra bemött, väldigt trevlig och hjälpsam. Fick svar på frågor mycket snabbt. Alla vpra förväntningar uppfylldes.
    Kul att höra! Stort grattis till en smidig och väldigt lyckad försäljning! =) Romeo Sharro
    2021-11-15 Verifierad kund
    Riktig bra och kreativ mäklare
    Tack för de fina orden och stort grattis till en lyckad försäljning! Romeo Sharro
    2021-11-12 Verifierad kund
    Vi kunde inte ha varit nöjdare! Oerhört duktig och trevlig.
    Stort tack för förtroendet och de fina orden =) Grattis till en lyckad försäljning! Romeo Sharro
    2021-11-12 Verifierad kund
    Lugn, tydlig, strukturerad och lösningsorirenterad.
    Alltid lika kul med en smidig försäljning =) Stort grattis till en lyckad försäljning! Romeo Sharro
    2021-11-12 Verifierad kund
    Professionell och kunnig. Snabb med att svara på frågor.
    Tack för de fina orden, jag hoppas du kommer trivas i nya bostaden =) Stort grattis återigen! Romeo Sharro
    2021-11-08 Verifierad kund
    Cecilia kan sitt jobb och går steg och steg framåt hjälpte oss både köpa och sälja vår hus på ett riktigt bra sätt Med vänlig hälsning,
    2021-11-08 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och ser alltid till att fixa svar på alla frågor. Skapar en god relation mellan säljare och köpare genom sin nära kontakt med bägge parter. Känns tryggt att ha Cecilia som mäklare och i mitt fall som köpare:-)
    2021-11-08 Verifierad kund
    Cecilia Eng är mycket trevlig, med förmåga att anpassa sig till den kund hon möter. Informerade hela tiden och svarade på alla frågor och gav väldigt bra tips och idéer. Är verkligen intresserad av vad kunden har för behov och gör allt för att hjälpa till. Genom sin goda ambition och kontaktnät ordnade Cecilia så vi fick möjlighet att få se och köpa och sälja vårt hus innan visning som är så rätt för mig. Stort TACK!
  • köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Grödinge
    2021-11-05 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Grödinge
    2021-11-05 Verifierad kund
    Yngve var trevlig och professionell, transparent med koll på läget så hela affären kändes trygg.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Cecilia. Mycket nöjda. Utmärkt bemötande- alltid glad, ambitiös, tillmötesgående. Svarar snabbt på mail och sms.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Toppen bra mäklare!

Jag är så glad över att hon är min mäklare!
    mvh Mariam
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-11-04 Verifierad kund
    Uppriktig och seriös mäklare ,rekommenderas.
    Trevlig, profetionell, tydligt, punktlig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mattias får en att känna sig säker på att säljet går bra och rätt till.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mycket professionell och kunnig mäklare, lätt att nå och bra lokalkännedom!
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-11-02 Verifierad kund
    En mycket kunnig mäklare om vårat närområde och var mycket bra och engagerad i våran försäljning. Målet som vi hade satt upp tillsammans med Karin uppfylldes, trots lågt antal bokade visningar. Huset blev sålt och vi är nöjda.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Lugn och saklig vid första mötet och gav rådgivning som visade sig bli helt rätt.

En smidig affär och och jag lämnar mina varmaste rekommendationer.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Mycket bra! Professionell och rak på sak. En mäklare som uppenbarligen tar sitt jobb på allvar.
    Stort tack för dem fina orden och grattis till din nya bostad! =) Romeo Sharro
    2021-10-31 Verifierad kund
    Mycket kompetent och engagerad.
    Lätt att kommunicera med.