Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 649 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• Maria F
    Maria F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej,
    jag har sålt ett hus i en Brf där det är relativt svårt att sälja.
    Christine var påläst och hade bra strategi för att sälja huset.
    Hade inte så höga förväntningar då det är marknaden som styr och jag är glad att jag lyssnade på Christines råd att inte vänta då det kommit ut fler hus i området till försäljning.
    Jag känner mig som en vinnare i denna affär då jag slapp visning och sålde till ett högre pris än jag förväntat mig.
    Kan verkligen rekommendera Christine som inger stort förtroende och är toppen på att återkoppla. Läs mer
  • Andreas L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en villa.
    Trevligt bemötande. Förväntningarna var väl att få fram bostaden på bästa sätt och hjälp med det administrativa.
    Bilderna tyckte vi hade missat en del detaljer som vi hade velat se. Kändes som mer fokus på estetiskt fina bilder än att visa bostaden på bästa sätt. Planritningarna som gjordes var totalt felaktiga på alla tänkbara sätt.
    Med tanke på hur mycket pengar man lägger på relativt lite arbete så hade vi förväntas oss att allt skulle skötas exemplariskt. Anser inte att det finns inte utrymme för slarv med den ersättningen. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Daniela mäkade en villa vi köpte. Vi har generellt bara positiva efrarenheter från köpet. Vi fick ett toppenbemötande. Läs mer
  • Gustav C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine var mycket proffsig i sitt bemötande och tillgodosåg mina behov. En snabb, tydlig och enkel affär.

/GC Läs mer
  • DICK L skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde ett radhus med Niklas som hela tiden stod för ett professionellt och engagerat bemötande. Vi har stort förtroende för Niklas och rekommenderar honom verkligen som den duktig och driven mäklare! Läs mer
  • Anna-Pia T skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt ett BRF hus i Tumba där Danielle var mäklare. Hon var toppen! Fick jättebra tips inför fotograferingen där hon även var med. Hon är rak och tydlig vilket uppskattas mycket. Hon fick oss att vara realistiska vilket gjorde att vi inte blev så besvikna då priset inte blev det vi hoppades eftersom det är ett svårsålt hus men hon lyckades sälja det ändå.
    Hon inger förtroende och hög kompetens. Läs mer
  • Petter E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en Villa, Danielle har varit lyhörd för våra önskemål och kommit med nödvändig och relevant information om vad vi bör göra.
    Vi har med hjälp av Danielle nått de mål vi satt upp, hittat en nöjd och bra köpare!
    //Petter och Maria Läs mer
    2018-11-01 Danielle H svarar Petter E
    Hej Petter och Maria,

Stort tack för ert fina omdöme!
    Det är snart dags för flytt redan - vi ses på tillträdet! :)
  • C
    C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, kunnig, lätt att prata med och lätt att få tag i! Läs mer
  • Rut A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell, kunnig, trevligt bemötande. Läs mer
  • Mikael T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag hittar faktiskt inte så mycket alls att klaga eller anmärka på, snarare tvärtom! Jag tycker hon gjorde ett jättebra arbete, var proffsig, snäll, förstående och tillmötesgående. Hon får högsta betyg från mig! Rekommenderas! Läs mer
  • Yamah H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Nurgül D skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har varit jätte bra allt.hon var duktig och väldigt trevlig bemötande . Läs mer
  • Anna W skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag sålde min etta i Tullingeberg och var fantastiskt nöjd med min mäklare och Fastighetsbyrån. Kommunikationen var flexibel och jag fick bra info och stöd. Läs mer
  • Sofi B skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Månstorpsvägen 2.
    Jag har blivit bemött jättebra, fått svar på mina frågor och Daniella har varit hjälpsam. Läs mer
  • Elsy J skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Såg annons i somras om att man kunde få sitt hus värderat och besiktigat och beställde sådan. Har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt. Hade inte vågat sälja och köpa nytt utan Danielle Hamrin, vilken på alla sätt varit behjälplig långt utöver vad hennes arbete kräver. Läs mer
    2018-10-19 Danielle H svarar Elsy J
    Tusen tack Elsy för dina fina ord och att jag fick äran att hjälpa dig med ditt nya stora äventyr i livet - vi ses snart igen! :)
  • Gun V skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Måste säga att både min egna försäljning ,och mitt nya köp har jag upplevt positivt.Christine hadde hand om båda.Christine har varit mycket kompetent och tillmötesgående.Snabba svar,xtra-visning,lugn och,förtroendeingivande uppskattas.Jag har ändå sålt 3 villor,och nu lägenhet och anser att hon är den bästa mäklaren jag haft!Tack Christine! Läs mer
  • Schakt T
    Schakt T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren som gav ett förtroendegivande och professionellt intryck och var dessutom mycket trevlig och även väldigt ätligt person varmt rekommenderar lena Larsson till alla mvh frank awadi Läs mer
  • Marcus S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde min lägenhet med Alexander, strålande bemötande. Lugn och trevlig genom hela förförandet. Alltid villig att svara på frågor och hjälpa till att underlätta försäljningen för mig.
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare än Alexander. Och kommer inte tveka att vända mig till honom i framtida bostadsaffärer.

Stark rekommendation! Läs mer
    2018-10-10 Alexander L svarar Marcus S
    Tack Marcus för den fina rekommendationen, vi hörs!

• Cecilia F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en bostadsrätt, lägenhet. Mycket professionellt. Läs mer
  • Rickard J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lägenhetsköp gick som smort. Perfekt bemött av mäklaren.

Levde upp till alla förväntningarna. Läs mer
  • Björn A skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte ett nytt husbochbsålde vårt gamla.
    Danielle var enormt engagerad trots att försäljningen av det gamla huset drog it på tiden! Läs mer
    2018-10-19 Danielle H svarar Björn A
    Hej Björn& Maria . Tusen tack för ert fina omdöme, vi ses snart på tillträdet! :)
  • Johan B
    Johan B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastiskt duktig mäklare som rådde iland vår lägenhet på en svår marknad som avslutades med rekordförsäljning i området. Christine hörde av sig kontinuerligt och vi kände ett lugn över att få veta vad som pågick hela tiden. Efter ett vi själva blivit rekommenderade Christine av tidigare grannar kan vi bara överensstämma. Hon är en stjärna! Läs mer
  • Åke S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt vårt stora hus efter 22 år för att flytta till lägenhet och ta itu med nästa fas i livet. Alexander förstod våra känslor inför detta och är trevlig, lättillgänglig och påläst. Läs mer
    2018-10-10 Alexander L svarar Åke S
    Tack för den fina recon Åke, hoppas flytten går bra och att ni trivs i er nya lägenhet.

• Linnea S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt stor villa. Mäklaren mycket trevlig och engagerad. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Linnea S
    Tack för den fina recon, vi ses på tillträdesdagen!

• Bengt A skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Stort förtroende för Aleksander samt mycket proffsig. Bar bemötande. Kunnig . Vi fick all den hjälp som vi behövde. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Bengt A
    Tack Bengt för det fina betyget. Hoppas allt är bra med dig!

• Katarina L skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde lgh i Tullinge via Danielle. Mycket trevlig och hjälpsam med bra kunskap om området. Tydlig gällande processen. Inga konstigheter, inget smörande eller krusiduller vilket jag gillade. Alltid lätt att få tag på. Svarar snabbt både på mail och samtal. Smidigt genom hela affären 😊 Läs mer
    2018-10-02 Danielle H svarar Katarina L
    Hej Katarina!
    Tack för att du tog dig tid att skriva här - Hoppas du och Fabian kommer trivas i er nya bostad och nya stadsdel :) Hälsn. Danielle
  • Hanna H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde vårt radus med Niklas. Fantastiskt engagemng, kunnig, lätt att ha att göra med, vi har aldrig behövt jaga honom utan han har varit kanon på att hålla kontakten och meddela oss så snart något hänt. Kan varmt rekomendera Niklas! Läs mer
    2018-11-06 Niklas G svarar Hanna H
    Hej Hanna,
    Tack snälla för er reco, jag blir självklart glad av att läsa att ni är nöjda med vårt samarbete så här långt :) Vi hörs och ses framöver!

• Lovisa J skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Niklas. Niklas var engagerad och alltid snabb med att uppdatera oss om vad som hände med försäljningen och hur vi skulle gå vidare. Vi rekommenderar honom som mäklare och ger honom 5/5! Läs mer
    2018-10-01 Niklas G svarar Lovisa J
    Hej Lovisa och Samuel!
    Tack för recon. Kul att ni är nöjda med er insats. och det var skönt att se att både köp och försäljning gick bra tillslut :) Vi ses!

• Cecilia R skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte hus i Tullinge. Niklas var väldig hjälpsam, påläst och var alltid snabb och tydlig med sin återkoppling. Kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare. Mycket bra bemötande. Vi rekommenderar honom Läs mer
    2018-09-27 Niklas G svarar Cecilia R
    Tack Cecilia och Fernand för era fina ord, hoppas allt är bra med er :) Vi ses på tillträdesdagen!

• Agneta G skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande, bra tillgänglighet och bra information Läs mer
  • Annika K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en lägenhet.
    Christine är lyhörd och inkännande för önskemål. Positiv och glad. Väldigt tillmötesgående. Har bara gott att säga om Christine. Kommer att anlita Christine igen om behov uppkommer. Läs mer
  • Inger G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet. Blev bra bemött. På ett profsigt sätt. Allt gick snabbt och bra. Läs mer
  • Stefan G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och engagerad! Mycket nöjd med både köp och försäljning! Läs mer
    2018-09-21 Lena L svarar Stefan G
    Hej Stefan, tack för fint betyg och fina ord en härlig start på dagen och en skön känsla i magen, jag smyger nig förbi och knycker lite mer äpplen de är supergoda/lena
  • Montaha E skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet i Tumba
    Blev bemött på bästa sättet
    Tack för all hjälp Melissa 🤗 Läs mer
  • Greger G skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander hjälpte mig att med tur och skicklighet sälja min bostadsrätt till utgångspris i en svag marknad. Alexander var väldigt proffsig hela vägen och levererade utöver det förväntade. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Greger G
    Tack Greger för din reco. Hoppas att ni trivs i ert nya hus!
    Vi hörs!

// Alexander
  • Jose Moises M skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag och min sambo köpte en radhus, fick en vänlig bemötande Läs mer
    Daniela K gillar detta
  • Theresa S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag sålde ett kedjehus. Alexander var trevlig och mycket proffsig. Han skötte vår affär effektivt och tryggt. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Theresa S
    Tack Theresa, Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!

• Gertrud V skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon uppträdde korrekt och trevligt mot både köpare och säljare.
    Jag har sålt ett grändhus i Tumba under maj månad. Läs mer
    2018-09-11 Daniela K svarar Gertrud V
    Tack för omdömet Gertrud! Hoppas flytten och byte av stad gick bra och att ni trivs!
  • Anna L skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpte en lägenhet i Tullinge med Daniella som mäklare. Hon var snabb, trevlig och kunnig. Tack för en smidig affär! Läs mer
    2018-09-14 Danielle H svarar Anna L
    Hej Anna!
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten! /Danielle
  • Daniel L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt från början till slut. Kunnig och driven. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Daniel L
    Tack för din fina reco Daniel! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!

• Camilla L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt bemötande.
    Förtroendeingivande.
    Snabba svar på mina frågor. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Camilla L
    Tack för din fina reco Camilla, vi hörs!

• Fredrik H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Superservice och alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Philip C skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra mäklare, kunnig och framförallt trevlig! Köpte min första bostad med Niklas och tyckte jag både lärde mig mycket och fick god tid på att ta in allting. Känns bra. Rekommenderar! Läs mer
    2018-09-11 Niklas G svarar Philip C
    Hej Philip!
    Det är självklart lite pirrigt att köpa en ny bostad, speciellt då det är första gången. Då känns det bra för mig att få höra att allt känns bra för dig. Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet :)

• Maud N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förtroendeingivande, proffsigt, precis så som vi ville ha det. Läs mer
    2018-09-11 Niklas G svarar Maud N
    Hej Maud och Hasse, vad roligt att ni är nöjda med min insats. Vi ses när det närmar sig tillträdet!

• Jacob J skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle va den perfekta mäklarn som kände området och helt underbar att ha med. Prickade våra förväntningar som va mer än normalt höga för sälj uppdraget under marknaden som finns idag. Läs mer
    2018-09-05 Danielle H svarar Jacob J
    Hej Jacob & Sandra - Tack för era fina ord! Är glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen så ni kan ta nästa steg till ert nya boende. Lycka till med nya lägenheten så ses vi på tillträdet! / Danielle
  • Camilla B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Superproffsig mäklare.
    Vi är jättenöjda med bemötande och information kring hus och lägenhdtsaffär. Läs mer
    2018-09-04 Niklas G svarar Camilla B
    Hej Camilla och Martin! Vad glad jag blir att ni är nöjda med min insats :) Vi ses framöver!

• Roger J skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är lyhörd och återkopplar snabbt. Läs mer
    2018-09-04 Niklas G svarar Roger J
    Hej Roger och Sanna, tack för er fina reco :) Vi ses snart igen på tillträdet!

• Nicolas D skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag är bekväm med er att allt fungerar bra. Läs mer
  • Andreas G skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt bemötande från första stund. Visat stort engagemang och lyhördhet för våra behov. Trots en bökig affär så har vi upplevt ett proffsigt samarbete med förståelse för oss och affären. Läs mer
    2018-07-26 Niklas G svarar Andreas G
    Hej Andreas och Ulrika. Kul att ni är nöjda med min insats, och tack för er fina rekommendation. Vi ses framöver :)

• Runar J
    Runar J skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    För en mäklare. Vi har haft glädjen av att båda köpa och sälja med Niklas. Energi, utstrålning, stå på vilja. Alt för båda säljare och köpare. Frågor och funderingar går snabbt och smidigt. Bra täcken på en mäklare som sätter sig inn i sina objekt.
    Kan värkligen rekomendera denna fantastiska mäklare. Och vårat första val om man skulle sälja i Framtiden👍

Mvh Tanja & Runar Läs mer
    2018-07-06 Niklas G svarar Runar J
    Tack för era fina ord Tanja och Runar! Det har varit ett nöje att både hjälpa er att köpa och sälja :) Vi ses!

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba