Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 723 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2019-08-19

Patricia H skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag tycker inte att mäklaren hade tillräckligt med kunskap eller information om bostaden vi köpte eller om området där bostaden är. Det kändes inte som att han var särskilt engagerad eller brydde sig så mycket om att ta reda på sådant vi tyckte var viktigt . Läs mer
  • 2019-08-15

Åsa Maria S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt en vila och Karin Spåre på fastighetsbyrån har sköt det utmärkt Läs mer
  • Eva R

2019-08-13

Eva R skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Försäljning av villa.
    Lena är mycket trevlig, glad och positiv.
    Höll mig hela tiden informerad.
    Precis vad jag förväntat mig. Läs mer
  • 2019-08-12

Alexander D skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpte ett radhus av Daniela. Nöjd med affären.
    Kollade även på några fler hus där hon var mäklare. Kunde svara på alla frågor, korrekt bemötande samt ordnade med extra visningstider på tre av husen varav jag köpte ett.
    Därmed full pott ! Läs mer
  • 2019-08-08

Elisabeth N skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en fin bostadsrättslägenhet.
    Christine har bemött mig på ett proffesionellt sätt. Haft mycket tålamod med alla mina frågor och hjälpt till med massor i samband med köpet av lägenheten. Smidig kommunikation via sms och telefon.
    Jag hade inga förväntningAr på mäklaren, detta är mitt första bostadsköp och visste inte vad jag kunde förvänta mig.
    Trots mycket strul runt omkring, med bank, styrelse, med mera så hjälpte Christine till hela vägen och underlättade den stress jag kände i samband med alla dess outföresägbara händelserna. Toppen mäklare! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-20

Elin J skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har bara gott att säga! Karin är en fantastisk och mycket engagerad mäklare. Hon har en fin balans mellan att vara professionell och personlig och vill både köpare och säljares bästa. Jag kände stor tillit till att ge Karin uppdraget att sälja vårt hus och jag kunde inte känt mig tryggare under resans gång.

Jag rekommenderar Karin varmt och kommer anlita henne igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2019-07-19

Emeli C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Punktlig, tydlig och mycket engagerad mäklare som fixade fotograf och visning med kort varsel! Läs mer
  • 2019-07-18

Anita L skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt en bostadsrätt via Christine Berg på Fastighetsbyrån i Tumba. Vi har under hela köpprocessen känt oss helt trygga med att ha stöd och hjälp av Christine, som lugnt och sansat lotsade oss fram till ett avslutat köp. Bemötandet från Christine har hela tiden varit trevligt och sansat, så att vi trots den snabba processen ända kände att vi hade tid till eftertanke.

Vi kan allts bara varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Tumba. Läs mer
  • Marcus J

2019-07-17

Marcus J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en lägenhet med christine som mäklare.
    Hon var tillmötesgående och från det att ett beslut fattades så jobbade hon hårt på att skynda på processen.
    Jag hade lägenheten i min hand på 2-3 veckor

Toppen!!!! Läs mer
  • 2019-07-15

Magdalena S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, kunnig och proffsig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-14

Marcus H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och seriös mäklare som hanterade försäljningen av en lägenhet till mig Läs mer
  • 2019-07-13

Joakim S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kanon rakt igenom. Tillgänglig och ordentlig. Läs mer
  • Kristina M

2019-07-13

Kristina M skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kompetent och trevlig, lätt att ha att göra med! Läs mer
  • 2019-07-09

SHAKIR MAHMOOD NAJI K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Under all kritik!! Oärlig mäklare som har kvar bud på budgivningssidan trots att hon i skriftligen i mejl bekräftar att de inte är giltiga och att budgivaren återkallat sitt bud. Är så ivrig och gör allt oavsett om det är rätt eller fel för att få till ett avtal. Undvik denna mäklare om ni ska ha en opartisk mäklare så som mäklare ska vara. Nekar buden själv utan att förmedla till säljaren och låta de avgöra. Läs mer

Nohodh Awad H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    jag köpte lägenhet, blev väldigt informerad av mäklare om allt när det gäller bostaden. Jag väldigt nöjd med all hjälp jag fick Läs mer
  • Thomas P

2019-07-08

Thomas P skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej!
    Vi köpte en helt ny bostadsrätt 2017-18, långt innan byggstart. Byggherren planerade för 64 lägenheter och vi bokade en 2 rums lägenhet i det planerade höghuset.
    Fastighetsbyrån i Tumba fick uppdraget att sälja lägenheterna.
    Vår kontaktperson blev Lena Larsson. En alldeles utmärkt kunnig och mycket trevlig mäklare. Vi har haft en hel del kontakter via e-mail och telefon under byggtiden på 1,5 år. Snabba svar och ett trevligt bemötande har vi alltid fått. Vi kan på det varmaste rekommendera Lena Larsson för liknande uppdrag. Nu har vi så smått flyttat in och det mesta är ok i lägenheten. Men som brukligt är, är inte allt helt ok med det nybyggda huset. De inglasade balkongerna lyser med sin frånvaro, trots en tidig bokning och betalning för dem. Detta har säkert retat upp många. En försening på ca: 2 månader (klart i slutet av sommaren) lär vi få acceptera! Där kunde Fastighetsbyrån ha agerat lite tuffare mot Byggherren. Lena Larsson borde ha informerat oss om att detta inte kommer att vara klart vid inflyttning. Men vi låter tiden få ha sin gång. Ev. kände Lena inte till denna händelse! Läs mer

Maria L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är fantastiskt kundorienterad, professionell och lyhörd som mäklare. Dessutom alltid med ett leende och skämt nära till hands!

Social, utåtriktad och snabb med återkoppling och svar i alla olika frågeställningar! Läs mer
    2019-07-08 Lena L svarar Maria L
    Tack så mycket för fina ord det värmer i hjärtat, hoppas att allt går bra med flytten från Göteborg upp till Stockholm, Vi ses och hörs.

Katja H skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Det var flera mäklare inkopplade vilket jag tyckte var bra då man kunde vända sig till flera av dom då vi köpte nyproduktion. Läs mer

Jack B skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt en lägenhet av Christine som var jättetrevligt och kompetent. Läs mer
  • 2019-07-04

Fadi B skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt en villa.
    Mäklaren var trevlig, personlig och tydlig. Läs mer
  • 2019-07-03

Monica D skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine är helt fantastisk att ha som mäklare, har haft henne i tre uppdrag hittills. Otroligt proffsig, lyhörd och uppriktig. Med henne kan man känna sig trygg. Läs mer
  • 2019-06-30

Isufi S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, hjälpsam och bra på sin sak. Läs mer
  • 2019-06-28

Carl Axel S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En bostadsrätt. Dottern hade Christine och var nöjd och vi tog henne och är också nöjda. Läs mer
  • 2019-06-27

Johanna S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet med min sambo, en 1a vid Tumba centrum. Vår mäklare var mycket trevlig och förklarade det vi behövde veta samt fanns tillgänglig om vi behövde hjälp eller svar på något under hela processen. En lyckad upplevelse av vårt bostadaköp med andra ord. Läs mer
  • 2019-06-26

Gunilla S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en bostadsrätt.
    En mycket duktig och pålitlig säljare.
    Har hört positivt om henne hon har sålt vår dotters bostadsrätt och de rekommenderade henne.
    Så snabbt och enkelt har vi aldrig sålt förrut. Vi är mycket nöjda och fått bra tips om städfirma och så fick vi 10 flyttlådor gratis från Bauhaus, toppen 😉 Läs mer
  • 2019-06-21

Elina S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Ingav en känsla av trygghet. Läs mer
  • 2019-06-19

Lena S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine gjorde ett förtroendefullt och professionellt intryck från första visningen av lägenheten vi tittade på och sedan köpte. Hon gav oss hela den information som vi eftersökte mycket snabbt. Just att hon hela tiden smsade och ringde gjorde att vi kände oss trygga. Läs mer
  • 2019-06-17

Mats N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt min villafastighet i Tumba. Initialt positivt bemötande av Karin. Både hon och jag lite oroliga för tidsplaneringen, som också blev framflyttad. När vi sedan kom igång gjorde Karin ett par småmissar som jag först blev besviken över : 1) Var (i vilket område) min fastighet var belägen, 2) Senaste taxeringsvärde. Detta klarades självklart upp och försäljningen fortlöpte därefter på önskat sätt. Jag hade inte väntat mig så lång och intensiv budgivning, men jag är mycket nöjd med slutresultatet så här långt. Slutomdömet är att Karin levde upp till de förväntningar jag tycker man har rätt att ställa på en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-06-12

David R skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin var väldigt hjälpsam vid vårt köp av vårt hus i Uttran. Hon är väldigt trevlig och svarar på frågorna snabbt.
    /David Läs mer
  • 2019-06-10

Kerstin N skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt villa köpt lägenhet. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-07

Martin P skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Christine.
    Jag skulle önska att blir bemött av alla andra som jag blev bemöt av Christine, Fantastiskt.
    Allt jag undrade, frågade och ville veta så hade hon svar och tips till mig. Jag kan inte beskriva med ord vad hennes kunskap, trevlighet, tillgänglighet betydde för mig.
    I det situationer jag befann mig då, kunde jag inte önska mig bättre mäklare, person, att lära känna och få hjälp av.
    Jag hade tur .
    Stort Tack Christine :-) Läs mer
  • 2019-06-06

Anita L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har först köpt en lägenhet (efter tips från Yngve) och därefter med Yngves hjälp sålt vårt hus. Vi har blivit mycket väl bemötta av Yngve och hans kollegor och känt oss helt trygga under processens gång och har alltigenom mycket stort förtroende för Yngve. Hans råd och tips har varit ovärderliga för oss. Vi kan bara å det allra varmaste rekommendera Yngve för framtida fastighetsaffärer! Läs mer

Ingemar Å skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt lägenhet i samma område som jag bodde i.
    Bra bemötande. Läs mer

Christian B skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket kompetent, lyhörd, tillgänglig och snabb Läs mer

Hans L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander har givit oss superservice och vägledning i vårt köp av lägenhet. Till och med svarat på ”icke” arbetstid då vi haft frågor.
    Alexander och fastighetsbyrån Tumba får högsta betyg från oss 👍😀 Läs mer
  • 2019-06-03

Anders I skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt ett radhus.
    -Mäklaren var väl förberedd vid första mötet.
    -Visade stort intresse av att få och utföra uppdraget.
    -Lätt att komma överens om lämplig tidplan för försäljningen.
    -Bedömde marknaden rätt med lämpligt utgångspris.
    -Budgivning och slutpris över förväntan för båda parter.
    -Kan rekommendera den här mäklaren.
    -Hela processen utfördes yrkesskickligt.
    -Mäklaren ger ett förtroendegivande intryck. Läs mer
  • 2019-06-03

Pontus H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt bostadsrätt, fick ett väldigt bra bemötande och Christine var väldigt aktiv och hjälpsam genom hela processen. Allting gick smidigt och över förväntan! Läs mer
  • 2019-06-01

Jeanette H skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt Villa
    Mäklaren motsvarade förväntningarna avseende noggrannhet, kunskap och bemötande Läs mer
  • 2019-06-01

Jeanette H skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mkt bra på alla sätt och både vi som säljare och även köparen är nöjda med husförsäljningen! Och det är målet för en försäljning att båda parter är nöjda! Läs mer
  • Sven J

2019-05-31

Sven J skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt Fritidshus. Mycket trevligt bemötande med klar och tydlig information om säljprocessen, vad som behöver göras och vad som är viktigt. Tidpunkter för fotografering och första visning bestämdes och fungerade perfekt. Uppföljning och information om visning och intressenter gjordes omgående. Uppdraget sköttes på ett mycket proffsigt sätt och till vår fulla belåtenhet.
    Mäklaren Karin Spåre levde verkligen upp till våra förväntningar och avslutade uppdraget utmärkt. Vi vill gärna rekommendera henne för liknande uppdrag. Läs mer
  • 2019-05-30

Annika D skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin är såå trevlig, tillmötesgående, saklig, tydlig och känns kunnig och påläst
    Hon är glad o positiv och det har varit tryggt att ha henne som mäklare då vi sålt vår villa.
    Hon har aldrig givit oss förväntningar som varit för höga i relation tiöl hur marknaden sett ut Läs mer
  • Susanne F

2019-05-30

Susanne F skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej
    Jag har sålt en villa i Tumba.
    Min första kontakt med Daniela var ett halvår innan försäljningen då vi gick igenom dom olika stegen.
    Daniela var väldigt kunnig, inlyssnande och lugn. Det gjorde mig trygg i min stora kommande affär.
    När det sen var dags för försäljningen informerade hon mig hela tiden och frågade hur tex besiktningen gick.
    Vid budgivningen var hon också ett mycket bra ”bollplank”
    Även vid kontraktsskrivningen var hon lugn och metodisk och förklarade det ” juridiska språket” på ett pedagogiskt sätt.
    Jag kunde inte ha en bättre mäklare.
    Tack Daniela 💕 Läs mer
  • 2019-05-29

Navid O skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en bostadsrätt!
    Christine uppträdde professionellt under hela affären, bra information, engagerad mäklare och skötte allt smidigt. Jag är nöjd! Läs mer
  • Sylwia S

2019-05-24

Sylwia S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack för ett trevligt samt professionellt bemötande och hjälp vid köp av nytt hus!
    Det var första, stora investering för oss och kändes lite läskigt i början men tack vare Alexanders fantastiskt stöd och kunnighet kring bland annat juridik vid köpet av en villa blev hela affären rent nöje. Läs mer
  • 2019-05-24

Linda G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Positiv och säker i sin roll, och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-22

Anna-Maria T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi träffade olika mäklare när vi hade bestämt oss att sälja bostaden. Vi blev rekommenderade Christine av en vän som emellertid höll på att sälja sin bostad med Christine som mäklare. Första intrycket var mycket bra och det var inte svårt att fatta beslut om vilken mäklare vi skulle samarbeta vidare med. Eftersom vi hyrde ut bostaden hade vi inte bråttom att sälja den. Vi valde att vänta och avvakta marknaden som kändes lite trög då. Försäljningen blev ändå av och vi var nöjda hur smidigt och fort hela processen gick. Christine är väldigt professionell, strukturerad och tillmötesgående. Hon är genuint intresserad av sitt jobb och har en lugn personlighet. Det var trevligt att samarbeta med henne. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Anna E

2019-05-18

Anna E skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en tomt. Proffsig, trevligt bemötande, ärlig Läs mer
    2019-05-21 Karin S svarar Anna E
    Tack Anna!
    Det ska bli så kul att se när ert hus är färdig!
    Lycka till med bygget!
  • 2019-05-18

Jonny S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Grym mäklare. Riktigt trevlig och gjorde verkligen allt och lite till för att jag skulle få min lägenhet såld. Jag är supernöjd :) Läs mer
  • 2019-05-14

Rahim Ö skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon kunde hantera sitt jobb på ett bra sätt Med vänlig hälsning, Läs mer
    2019-05-15 Lena L svarar Rahim Ö
    Hejsan Rahim
    Tack så mycket för fina ord det värmer och betyder mycket för mig.
    Hoppas du ska trivas i nya huset.
  • 2019-05-14

Anette G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte en lägenhet via Christine. Hon har varit glad, trevlig och väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Förklarat allt på ett bra sätt och gått igenom alla bitar nogrant.
    Toppbetyg för Christine och kommer absolut anlita Fastighetsbyrån nästa gång det är dags för flytt. Läs mer

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba