Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 626 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• Pradeep F
    Pradeep F skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt lägenheten. Väldigt bra mäklare. Jag har fått alt information om lägenheten och sen jag har problem att förstå svenska , han har även översätte köpekontrakt i engelska för mig.
    Tack ! jag rekommenderas han till alla mina vänner som leta efter lägenheten att köpa. Läs mer
    2018-06-18 Niklas G svarar Pradeep F
    Hej Pradeep, tack för din fina reco. Vi ses snart på tillträdet :)

• Gertrud V
    Gertrud V skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Säljaren på fastighetsbyrån lugn och saklig.Fotografen mycket lugn och
    trevlig.Samma sak med besiktningen av huset. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Engagerad, snabb i återkopplingar, påläst och proffesionell i all hantering kopplat till vår försäljning.

Fredrik och Theres Nordblad Läs mer
    2018-06-11 Niklas G svarar Fredrik N
    Hej Fredrik och Theres och tack för er fina Reco :) Det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen av ert hus, och det var såklart väldigt kul att allt gick så bra. Jag blir självklart glad av att höra att ni är nöjd med min hantering av affären. Vi hörs nästa år inför deklaration!

• Åsa F
    Åsa F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell, trevlig, påläst och kunnig. Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt radhus på Månskensvägen 105 Tullinge.
    Gott första intryck. Tyvärr dålig kommunikation under processen samt bud som ej meddelades. Svårt att få till en försäljning trots flertalet intressenter.

Låga förväntningar från början pga instabil marknad, trots det blev budet långt lägre än väntat.
    Motsvarande bostäder i samma område och tid sålde bättre och på kortare tid.

Märkligt förfarande att lämna ut handpenning direkt till säljarna långt innan överlåtelsedagen.

Positiva aspekten är att hon är trevlig och uppträder professionellt.
    Förslag på förbättringsområden är säljteknik, kommunikation och marknadsanalys.

För fler frågor så kan ni höra av er.

Martin Tagel Läs mer
    2018-05-24 Melissa S svarar Martin T
    Hej!
    Det är tråkigt att du inte är nöjd med min tjänst. Mitt mål är såklart att sälja till högsta möjliga pris och att få en så smidig affär som möjligt då professionen är provisionsbaserad.
    Förfarandet med handpenningen är enligt lag. Vi får inte hålla inne pengar som efter villkorets uppfyllande tillhör er.
    Tack för din Reco.

Med vänlig hälsning, Melissa Segmen
  • Roland S
    Roland S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har enbart värderat huset.
    Han var saklig och korrekt.
    Fick en tid snabbt och enkelt. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve gjorde en värdering av vårt hus på ett professionellt sätt. Han erbjöd mig att förslag på intressanta lägenheter. Kändes bra och vi fick förtroende för Yngve när han var här. Läs mer
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt en 3.a på Middagsvägen 8 sålt en 5.a på Kvällsvägen 2.

Trevligt och ett korrekt bemötande av mäklaren. Affären gick smidigt och fungerade som jag förväntade mig. Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Yvonne R
    Tack för omdömet Yvonne! Hoppas allt gått bra med renoveringarna och att du trivs!
  • Anette H
    Anette H skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt ett radhus på kottestigen
    Daniela var mycket trevlig och glad
    Och hjälpsam
    Allt gick så snabbt och smidigt så jag vet inte om jag hade några förväntningar gick jättebra.
    Hon levde upp till det som hon skulle.
    Tack jag är super nöjd
    Anette Henriksson Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Anette H
    Härligt! Hoppas du trivs bra på Kottestigen! Tack för omdömet :D
  • Göran A
    Göran A skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde mitt hus i Tumba .Daniela var perfekt som mäklare.
    Från första mötet till långt efter försäljningen var klar. Var hon toppen, trevlig, kunnig, hjälpsam, hon hjälpte oss på alla möjliga sätt med rådgivning, saker jag inte hade en aning om löste hon galant.
    Jag trodde en försäljning skulle vara svår men med Daniela som hjälp blev det en lätt och trevlig upplevelse. Ett exempel kl 23:00 mailade jag henne en fråga kl 23:10 fick jag ett uttömmande svar. Mer än man kan begära.
    Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare.
    Hälsningar Kicki och Göran Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Göran A
    Åh vilket fint omdöme, tack Göran!

Hoppas allt är bra med er!
  • Erika J
    Erika J skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt min lägenhet och affären med Daniela fungerade smidigt och utmärkt! Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Erika J
    Tack för omdömet Erika! Hoppas allt är bra med dig!
  • Bo L
    Bo L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte villa på grens väg 12 i uttran mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren som gav ett förtroendegivande och proffesionellt intryck och var dessutom mycket trevlig Läs mer
    2018-04-23 Lena L svarar Bo L
    Tack Bo för fina ord det betyder mycket för mig, hoppas ni ska trivas i ert nya hus, ring mig om du behöver något och hälsa Lena.
  • Evelina W
    Evelina W skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Toppen, hjälpsam och tillmötesgående. Alltid positiv, ärlig och trevlig. Läs mer
    2018-06-11 Daniela K svarar Evelina W
    Härligt att höra! Hoppas allt är bra med er!
  • Caroline I
    Caroline I skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, professionell och tillmötesgående.
    Hjälpsam och bra på att återkopppla under processen. Noggrann och ser till att all pappersarbete är korrekt. Läs mer
    2018-04-23 Daniela K svarar Caroline I
    Tack Caroline för omdömet! Kul att du tycker det. Hoppas allt är bra med er!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett stort engagemangoch alltid bra på att återkoppla. Läs mer
    2018-04-23 Lena L svarar Thomas E
    Hej Thomas,
    Tack för att du har skrivit om mig här och tack för positiva ord, härligt att ni är så nöjda med ert nya boende och läget där ni har nära till allt.
    Ha det så bra och hälsa Gunilla
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt trevlig och duktig! Är jättenöjd och skulle varmt rekommendera Daniela. Läs mer
    2018-04-18 Daniela K svarar Johanna S
    Tack Johanna! Superhärligt att höra, hoppas allt är bra med er i det nya huset!
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hjälpsam och närvarande mäklare som alltid finns till hands när man behöver råd/hjälp. Kunnig inom sitt område, bra kundkontakt. Läs mer
    2018-04-18 Niklas G svarar Johanna N
    Hej Johanna :)
    Tack för din fina reco och vad roligt att höra att du är nöjd med min insats. Hoppas nu att du kommer trivas i din nya lägenhet!

• Richard D
    Richard D skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena Larsson på fastighetsbyrån är en trevlig och kompetent mäklare med gedigen kunskap om Tumba området Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Daniela var en toppenmäklare som utförde sitt uppdrag med stor professionalism på ett trevligt och ärligt vis. Läs mer
    2018-04-18 Daniela K svarar Sebastian T
    Tack för omdömet Sebastian! Hoppas ni trivs i huset och Tullinge!
  • Per S
    Per S skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett bra bemötande. Hon är kunnig och vi känner att vi har ett förtroende för hennes arbete. Vi kan varmt rekommendera Lena. Läs mer
    2018-04-16 Lena L svarar Per S
    Hejsan Per,
    Tack så mycket för fin feedback det betyder mycket för mig då många lyssnar på sina vänner och bekanta när de ska välja mäklare. Hoppas ni trivs bra i lägenheten och inte saknar er trädgård för mycket, hälsa Cecilia.
  • Torborg W
    Torborg W skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En Fantastiskt mäklare där alla mina förväntningar tillgodosetts. Läs mer
  • Mathias P
    Mathias P skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra och kompetent mäklare med kunden i fokus!j Läs mer
  • Jukka K
    Jukka K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Saklig, lugn, trygg i sin roll, trevligt bemötande, vi har bara positiva erfarenheter av honom. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande och Niklas Gruffman levde upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-04-13 Niklas G svarar Stefan S
    Hej Stefan och Monica,
    Tack för er fina rekommendation. Hoppas allt är bra med er!

• Therese W
    Therese W skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevlig och sympatisk tjej. Hon erbjuder värdering utan motkrav, och återkommer när hon har lovat.
    Är säljande men inte pushig och väldigt servicemided Läs mer
    2018-04-12 Lena L svarar Therese W
    Hej Therese,
    Tack för dina fina ord, hoppas du har det bra i nya lägenheten inne i stan och att du börjar få lite vårkänslor och nu börjar bästa tiden för att njut av allt du har i närheten. Ha det så bra och hör av dig om du behöver hjälp med något.
  • Pelle E
    Pelle E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Duktig, rekommenderas starkt för er som vill sälja/köpa bostad! Läs mer
  • Ronny E
    Ronny E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillgänglig. Men vi upplevde i samband med visningar och budgivningar att mäklaren inte hade tillräckligt mycket kunskap och erfarenhet för att leda försäljningen till åtminstone i närheten av det priset som förväntade oss få. Läs mer
    2018-04-11 Danielle H svarar Ronny E
    Hej Ronny och Nathalie! Vad tråkigt att höra att ni inte är nöjda med min prestation som er mäklare. Prisförväntningarna var högre än vad marknaden var villig att betala just då. Det är vanligt att säljare är missnöjda med slutpriser på denna vikande marknad då de inte är i nivå med vad som tidigare sålts i området. Jag tar till mig kritiken men vill att ni ska veta att jag under visningar och budgivning gjort allt jag kunnat för att driva försäljningen framåt. Hoppas renoveringen gått bra i ert nya hus och att ni trivs i området! Vänligen, Danielle
  • Elina S
    Elina S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt kunnig och engagerad mäklare. Snabb på att återkoppla vilket uppskattades mycket. Vi kände oss trygga genom hela husköpet. Läs mer
    2018-04-10 Niklas G svarar Elina S
    Hej Elina och Oscar, tack för era fina ord :) Det känns skönt att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas nu att ni kommer trivas i ert nya hus!

• Jan S
    Jan S skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med Daniela,, både det bemötande vi fick och hon motsvarade de de förväntningar vi hade på henne. Läs mer
    2018-04-10 Daniela K svarar Jan S
    Tack Jan, härligt att höra! Det var ett nöje att få ha detta samarbete med er!
  • Oleksandr S
    Oleksandr S skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt var bra. Perfekt jobbet. Tack. Läs mer
    2018-04-10 Daniela K svarar Oleksandr S
    Tack Oleksandr! Hoppas ni trivs!
  • Lena I
    Lena I skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tycker hon utförde sitt arbete oproffsigt med ett kaxigt bemötande. Hon borde koncentrera sig på försäljningen och inte prata om andra objekt hon har under försäljning. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Lena I
    Hej Lena!
    Tack för att du tig dig tiden till att svara. Det är mycket tråkigt att du är missnöjd med min tjänst. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet. Ha det fint, Hälsn Danielle
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas hjälpte oss att sälja vårt hus under feb månad... Niklas var väldigt professionell och hjälpsam under dessa osäkra tider... det var första gången vi sålde ett hus någonsin men med Niklas hjälp genom alla steg kändes det så naturligt han värderade vårt hus till en viss summa och vi fick tom mer än utgångspriset vilket inte händer dessa tider. All in All vi är jätte nöjda med Niklas och fastighetsbyråns service och skulle välja de alla dagar i veckan! Därför får Niklas högsta betyg utav mig och min make. Läs mer
    2018-04-10 Niklas G svarar Gabriella T
    Hej Gabriella och Philip :) Hoppas allt är bra med er. Tack för era fina ord - de värmer :) Om ungefär 2 månader ses vi för frånträde. Ha det bra så länge!

• Carina H
    Carina H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle var snabb, proffsig och gav hela tiden bra information om allt som skedde. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Carina H
    Tack Carina för att du tog dig tid att svara - hoppas du hittat något annat att investera i. Hälsn Danielle
  • Ulrica K
    Ulrica K skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi tyckte hon gjorde ett jättebra jobb. Supernöjda. Lätt att prata med och svarade om vi hade frågor. Tusen tack Danielle. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Ulrica K
    Tack för ett fint omdöme Ulrica! Vi hörs framöver! Hälsn Danielle
  • Per P
    Per P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Daniela har utfört sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Läs mer
    2018-04-09 Daniela K svarar Per P
    Hej Per! Tack för omdömet, hoppas allt är bra med er!
  • Marjorie P
    Marjorie P skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle Hamrin, en riktig professionell mäklare med en jordnära personlighet. Kändes som om hon kunde bemöta oss väl och efter våra önskemål. Har ett brett kontaktnät och hade snabba och effektiva lösningar på små problem som dök upp. Vi, i vår familj, såg oss verkligen sedda av Danielle Hamrin Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Marjorie P
    Hej Marjorie! Vad glad jag blir av ert fina omdöme - hoppas ni trivs bra i huset, så ses vi framöver! Varma hälsningar Danielle
  • Balvinder S
    Balvinder S skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon är mycket bra. Jätte bra bemötande. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Balvinder S
    Tack Balvinder! Hoppas hela familjen trivs i nya huset.
  • David M
    David M skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt naturlig att prata med. Inte den ”typiska säljaren”. Kändes tryggt hela vägen.
    Hon lyckades även sälja till högre pris än vi trott. Kan starkt rekommendera henne :) Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar David M
    Tack för en fin rekommendation David - hälsa familjen och hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten! Hälsn Danielle
  • Priscilla M
    Priscilla M skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle är mycket trevlig. Vi fick en väldigt proffesionellt bemötande och lätt att få tag på när jag behövde hjälp. Sånt uppskattas väldigt mycket nu för tiden Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Priscilla M
    Tack för en fin rekommendation - hoppas hela familjen trivs bra i lägenheten. Vi hörs snart igen! Hälsn Danielle
  • Einar Å
    Einar Å skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag kan inte annat än säga hon gjorde ett jättebra jobb jag är så tacksam för hennes utmärkta uppdrag. Supernöjd

Mvh Einar Åkerström Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Einar Å
    Tack för ditt fina omdöme Einar - Hoppas din stora 75 års fest blir lyckad i sommar! Hälsningar Danielle
  • Monika P
    Monika P skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Träffade inte Niklas så jättemycket men tyckte att han var hjälpsam även mot mig som köpare. Återkom när man sökt honom och var väldigt professionell. Läs mer
    2018-04-09 Niklas G svarar Monika P
    Hej Monika,

Tack för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet - den blir kanon för dig :) Sköt om dig ses vi kanske någon gång i framtiden!

• Monika P
    Monika P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jättetrevligt och professionellt bemötande. Hörde alltid av sig om man sökt henne per telefon eller mail. Skulle absolut rekommendera Daniela till mina vänner. Läs mer
    2018-04-09 Daniela K svarar Monika P
    Hej Monika!

Härligt att höra att du är nöjd. Det var ett nöje att få förmedla ert hus. Jag hoppas allt gått bra med flytten och att vi hörs av!
  • Christina R
    Christina R skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt en villa. Daniela var alltid trevlig sympatisk och medkännande. Vi sålde precis i början av nedgången. Trots strulande köpare, höll Daniela upp humöret på oss. Affären avslutades något under våra ursprungliga förväntningar, men under omständigheterna till belåtenhet. Läs mer
    2018-04-09 Daniela K svarar Christina R
    Hej Christina! Tack för omdömet, härligt att höra från er. Hoppas ni trivs i det nya huset och allt är bra med er!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt lägenheten och jag är nöjd av bemött av mäklaren. Jag fick information som behöver i lätt och tydligt form. Läs mer
    2018-04-09 Daniela K svarar Anna Z
    Hej Anna! Härligt att höra att ni är nöjda, det var ett nöje att ha er som köpare! Jag hoppas ni trivs i lägenheten och att vi hörs av!
  • Klarre  A
    Klarre A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En jordnära mäklare som är väldigt tillmötesgående med stor glädje men även med bra kunskap och tar den tiden som behövs för att göra alla parter nöjda. Väldigt lätt att samarbeta med och lägger vikt i de små detaljerna! Läs mer
    2018-04-06 Niklas G svarar Klarre A
    Tjena Klarre!
    Glädjer mig att höra att du är nöjd med mitt arbete! Det var ett nöje för mig att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!

• Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsig mäklare som jag kan rekommendera till alla som går i tankar på att sälja. Läs mer
    2018-04-06 Niklas G svarar Alexander Ö
    Tack Alex för din fina rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Ni är välkomna att höra av er i framtiden om det är något som ni undrar över. Ha det bäst!

• Erika J
    Erika J skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas får högsta betyg på samtliga punkter. Han är mycket trevlig, lättsam, och professionell. Under processen hörde han av sig kontinuerligt och var snabb på att återkoppla. Jag rekommenderar honom på alla sätt! Läs mer
    2018-04-05 Niklas G svarar Erika J
    Hej Erika, och tack för dina fina ord :) Det har varit kul att hjälpa dig. Hoppas att ni trivs i ert nya hus.

• Jan D
    Jan D skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det fungerade mycket bra. Han var lyhörd och svarade bra på mina frågor. Läs mer
  • Yvonne T
    Yvonne T skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vårt första goda intryck av Alexander förstärktes under vår lägenhetsförsäljnings gång. Den sköttes snabbt och effektivt på ett sympatiskt sätt till allas belåtenhet.
    Alex visade gott bemötande till både oss och köpare och fanns alltid snabbt till hands för svar på eventuella frågor.
    God fortsättning önskar vi honom. Läs mer
  • Sandeep G
    Sandeep G skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick Alexander som mäklare väl bemötande och hela affären gick jätte smidig och snabb. Läs mer

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba