Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 524 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• Ranjanii D
    Ranjanii D skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vänlig, tillmötesgående, hjälpsam och proffesionell
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra. Trevlig och tillmötesgående. Kan sitt jobb som mäklare.
  • Michael B
    Michael B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket nöjd...................
  • Therese B
    Therese B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är nöjda och hade en bra kommunikation från start. Viktigt med förtroende och Melissa gjorde sitt jobb bra och professionellt.
    Det var raka puckar och vi kunde ha en öppen dialog från början till slut.
  • Radmila O
    Radmila O skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa är proffs i sitt jobb.
  • Ida S
    Ida S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fick bra bemötande. Mäklaren uppflyllde sitt arbete som mäklare.
  • Katrin N
    Katrin N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är professionell, vänlig och tillmötesgående. Hon kände till området och förutsättningarna och lyckades på kort tid få till enbart försäljning.
  • Elin J
    Elin J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har inget negativt att säga om Melissa, jag blev bemött på bästa möjliga sätt.
  • Conny J
    Conny J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa bemötte oss mycket väl och var en duktig förhandlare då vi blev mycket nöjda med försäljningspriset. Rekommenderar starkt Melissa.
  • Sabina H
    Sabina H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förutom att Danielle är snabb, smidig, trevlig och kompetent är hon också rak och ärlig.

Jag tycker att det faktum att hon är ärlig utmärker henne och jag värdesätter en ärlig mäklare oerhört.

Danielle har därför mitt fulla förtroende och jag kommer utan tvekan att anlita henne igen.
  • Carl T
    Carl T skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hade inge förväntningar då det var första gången jag haft någon form av kontakt med en mäklare.
    Melissa var trevlig, snäll och mycket hjälpsam.
    Stor eloge för att hon inte fick mina frågor att verka dumma trots att jag vet att de var det.
  • Gösta F
    Gösta F skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa var hängiven men jag vill framför allt lyfta fram supporten från kontoret i from av Emelie Roos som var en klippa.
  • Joachim A
    Joachim A skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    trevligt och proffsigt bemötande, kändes trygg.
  • Juha U
    Juha U skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionellt arbete från början till slut,
    Har bra erfarenhet av Fastighetsbyrån sen tidigare.
  • Anna G
    Anna G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevlig och inget att klaga på👍
  • Elina H
    Elina H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda
  • Gabriella J
    Gabriella J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett stort tack för ett mycket bra arbete med att sälja vår lägenhet! Förtroendet växte fort! Skulle jag sälja igen så skulle jag utan tvekan välja Melissa som mäklare!

Med vänliga hälsningar Gabriella
  • Malin B
    Malin B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande från första stund.
  • Linda J
    Linda J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon var mycket trevlig vid första mötet. O informationen jag fick var att min lägenhet skulle bli lätt att sälja.
    Enl min uppfattning sattes utgångspriset dock för lågt och efter första visningen gjorde hon mig väldigt orolig när hon beskrev vilka som varit där o tittat på lägenheten, då en person hade åsikter på hur målningen var utförd osv. Jag kände inget stöd från mäklaren efter visning o känslan jag fick var att ta det enda budet som lades. Även fast det var lägre än jag räknat med för att gå plus.
  • Jessika L
    Jessika L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Positiv, Kunnig, Hjälpsam, Erfaren inom området.
    Rekommenderar gärna henne :-)
    Bästa mäklaren vi har haft👍
    2017-09-20 Lena L svarar Jessika L
    Hejsan Jessica, Tack för fina betyg det värmer nu i kylan och hoppas ni har kommit till rätta i helt ny miljö och att det fungerar med jobb och resande. Vi hörs igen till deklarationen. Ta hand om er och hälsa Mathias.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med det bemötande som Melissa gav oss. Trots en svag start på försäljningen så behöll vi förtroendet för henne tack vare en god dialog och slutresultatet blev över alla våra förhoppningar. Kan verkligen rekommendera Melissa som mäklare!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Otroligt kompetent och trevlig, gör det lilla extra för sina kunder.!
  • Glenn O
    Glenn O skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tipp topp! Funka kanon med försäljning och köp!.......
    2017-09-20 Lena L svarar Glenn O
    Hejsan Glenn jag tackar för toppbetyg härligt att ha med er att göra vi syns snart för deklarationen och hälsa familjen så gott.
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och bra bemötande. Finns inget att klaga på.
  • Michelle M
    Michelle M skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket tillmötesgående, svarade alltid på frågor och fanns tillgänglig när man behövde. Levde upp till min förväntan på alla plan. Professionell i all kontakt. Skulle gärna använda Fastighetsbyrån igen bara på grund av Melissa. Bästa mäklaren!
  • Berit M
    Berit M skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt gick bra från första bemötande till försäljningen var klar =proffsigt !
  • Karl Ö
    Karl Ö skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra. Marknadsfördes bra, det var många som kom och tittade innen visningen.
    Budgivningen gick trögt i början, men efter ett tag tog det fart.
  • Laila H
    Laila H skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket gott bemötande. Allt toppen från början till slut
  • Arja K
    Arja K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena skötte allt, från förjsälning till köp av nytt boende, även dom krångliga skattefrågorna! Tack Lena..toppenbetyg till Dig!!!
    2017-09-20 Lena L svarar Arja K
    Hejsan Arja,
    Tack så hemskt mycket för fina ord och jag är så glad att allt har gått bra med ert köp och jag hoppas ni har fått det bästa av två världar med lgh i Sverige och en på Kanarieöarna ha det så bra och hälsa Juha.
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt bra! Kan verkligen rekomendera henne!

Skulle inte tveka på att använda Lena igen om behov uppstod.
    2017-09-20 Lena L svarar Annelie F
    Hej Annelie, tack för fina ord och toppbetyg nu hoppas vi på att ni bor kvar länge och trivs bra i Strängnäs vi ringer när vi är i krokarna så får ni bjuda på kaffe. Ha det så bra så länge.
  • Malin J
    Malin J skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jätte trevlig, punktlig och pålitlig!
    2017-09-20 Lena L svarar Malin J
    Hejsan Malin, Tackar så mycket för fint betyg och fina ord, jag hoppas ni kommit till rätta i ert nya hus i helt nytt område.
    Ring mig om ni vill ha hjälp med deklarationen senare annars önskar jag er lycka till så länge.
  • Jan B
    Jan B skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon levde upp över min förväntan.
    Professionell, trevlig, lätt att samarbeta med.
    Väldigt korrekt mot både köpare och säljare.
    2017-09-19 Lena L svarar Jan B
    Hejsan Jan,
    Tack för de fina orden de värmer och jag hoppas verkligen att livet leker på Gotland.
    Hör av dig om du vill ha hjälp med deklarationen nästa år.
    Ha det så bra.
  • Parviz K
    Parviz K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är en kompetent, lyhörd, hjälpsam och trevlig mäklare.
    2017-09-20 Lena L svarar Parviz K
    Hejsan Parviz,
    Tack för era fina och varma ord trots lite jobbiga efterslängar, men det är då vi får jobba på allvar. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus och att ni börjar bli klara med renoveringen där. Vi tar ny kontakt när det blir dags för deklaration så träffas vi här igen. Hälsa familjen.
  • Andréas V
    Andréas V skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har dessvärre haft en väldigt dålig erfarenhet från Lena i samband med en budgivning. Lena som person är trevlig dessvärre råder det enligt vår uppfattning väldigt mycket okunskap och opartiskhet vilket leder till en bristfällig omsorgsplikt med hänvisning till god fastighetsmäklarsed. En fastighetsmäklare har en övergripande skyldighet att utföra sina uppdrag omsorgsfullt och att alltid följa god fastighetsmäklarsed. Det innebär framför allt att mäklaren ska vara en opartisk mellanman och ta till vara både säljarens och köparens intressen. Samtidigt ska mäklaren särskilt ta hänsyn till uppdragsgivarens ekonomiska intressen. Tyvärr kan vi inte anse att Lena uppträtt i enlighet med ovanstående utifrån ett objekt vilket lett till en anmälan hos Fastighetsmäklarinspektionen.
    2017-09-20 Lena L svarar Andréas V
    Hej Andréas,
    Du har helt rätt i vad du skriver gällande opartiskhet mellan parterna i en affär och god fastighetsmäklarsed.
    Jag förstår att ni är besvikna att ni inte fick köpa huset men det ingår även i god fastighetsmäklarsed att presentera samtliga bud till säljaren något jag också är skyldig att göra enligt fastighetsmäklarlagen. Säljaren väljer vem de vill sälja till och i detta fall valde de dem med det högsta budet.
  • Marika  A
    Marika A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har visat kunnighet, professionalism, engagemang och hög servicenivå. Dessutom mycket trevlig och lätt att förstå och diskutera med.
    Rekommenderar Niklas - tveklöst!
  • Erik B
    Erik B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Intresserad, effektiv, vänligt bemötande, kunnig, serviceminded
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Känner av kundens behov väldigt bra. SUpertrevlig och proffsig!
  • Christian K
    Christian K skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Otroligt nöjd med Niklas!
    Rekommenderar honom starkt.
  • Annika L
    Annika L skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt och väl bemött! Han är hjälpsam och försöker verkligen tillfredställa bägge parter. Är metodisk och tydlig i sitt arbete. Som köpare kändes det tryggt att ha honom som mäklare!
  • Margaret L
    Margaret L skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas var engagerad och var mån om en bra affär.
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick hjälp av Niklas från ett tidigt stadie och han har varit helt fantastisk genom hela processen! Förutom att vi fått hjälp med försäljningen så har han även hjälpt oss när vi skulle köpa, han har läst besiktningsprotokoll och kommit med råd och svarat på frågor. Han har varit extremt tillgänglig och snabb att återkoppla och alltid väldigt trevlig. Det har verkligen märkts att han vet vad han håller på med och att han tar vår försäljning på största allvar. Vi har känt att vi kunnat lita på Niklas till 100% och tack vare hans rekommendation om tidpunkt för försäljning så lyckades vi få ett väldigt bra slutpris som vi är mer än nöjda med. Vi kan verkligen rekommmendera Niklas!
  • Karin M
    Karin M skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mkt trevlig, lyhörd, kunnig/proffsig och nogrann. Ordnade allt på bästa sätt. Jag ör mkt nöjd.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas gav ett väldigt bra intryck och visade ett gediget engagemang.
  • Niclas E
    Niclas E skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Säljuppdraget flöt på enligt förväntan, och samspelet med Niklas fungerade mycket bra.
  • Bernt E
    Bernt E skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Trots att semestern låg väldigt nära inpå försäljningen träffades vi hemma hos mig den 12/ och satte en kort tidplan för allt som skulle ske innan. tider för besiktning, fotografering sattes till den 16/8 samt visningsdatum bokades till 3,4/9. huset såldes innan visning så jag är jättenöjd:)
  • Pär G
    Pär G skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag hade Melissa som sålde min lägenhet. Hon har varit mycket uppriktig i hela affären från det vi började tills kontraktsskrivning. Har haft förtroende för henne hela vägen. Skulle jag sälja igen skulle jag utan tvekan välja henne igen. Jag ger fastighetsbyrån 5 av 5. Mycket nöjd
  • Karl H
    Karl H skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    vi var väldigt nöjda, att det gick så fort och smidigt.
  • Per-Erik A
    Per-Erik A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har skött vår försäljning på ett proffsigt och kunnigt sätt från allra första kontakten. Hans bemötande har alltid varit positivt och trevligt och vi har fått snabb återkoppling på de frågor vi haft. Vi är mycket nöjda och vill därför rekommendera honom å det varmaste.
    Per-Erik och Eva
  • Anita R
    Anita R skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas Gruffman skötte hela affären på ett mycket kompetent, trevligt och professionellt sätt.
  • David R
    David R skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Engagerad mäklare som gav gott stöd hela vägen från annons till påskrivet kontrakt.

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba