Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 664 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2019-04-22

Tereza J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve är en otroligt kunnig mäklare, med väldigt bra lokalt kännedom. Och trevlig på det! Läs mer
  • 2019-04-21

Lars N skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Svarar alltid inom kort, trovärdig, någon man litar på. Läs mer
  • 2019-04-20

Enid N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack för snabb och bra försäljning av min mors stuga. Hoppas att köparen kommer att trivas lika bra som vi har gjort.
    Leif. Läs mer
    2019-04-22 Karin S svarar Enid N
    Det var roligt att hjälpa er med försäljningen. Och kul att det gick så bra!
  • 2019-04-18

Anders D skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastiskt trevlig och tillmötesgående, rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-17

Nuray K skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin är erfaren mäklare och kan sitt jobb. Läs mer
    2019-04-22 Karin S svarar Nuray K
    Tack Nuray! Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus!
  • 2019-04-14

Daniel Gonzalo Lopez G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en bostadsrätt.
    Blev jätte bra bemöt på ett proffsigt sätt.
    Och jag märkte att hon gjorde sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-04-13

Camilla W skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt ett hus på Strandvägen i Uttran.

Jag har hela tiden blivit respektfullt och lyhört bemött av Daniela Kavander.

Mina förväntningar var att känna trygghet och stöd i processen att sälja mitt hus. Dessa förväntningar infriades.

Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-04-10

Marianne H skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine Berg har hjälpt oss med försäljningen av en bostadsrätt.
    Eftersom vi anlitat Fastighetsbyrån tidigare var valet inte svårt för oss när vi skulle välja mäklare. Christine kände vi inte sen tidigare. Första kontakten blev mycket bra.Tydliga uppgifter om händelseförloppet och snabba beslut om fotografering och visning. Bra kontakt under hela förberedelsetiden via samtal och mail/sms. Christine var med vid fotograferingen och hade också gett oss bra tips inför den. Efter visningen fick vi snabb återkoppling. Under budgivningen visade Christine ett lugn och en skicklighet som vi som säljare inte hade. Tack vare hennes kunskaper/erfarenheter fick vi mer för bostaden än vi trodde. Allt administrativt sköttes perfekt och snabbt. Sammanfattningsvis är vi supernöjda med allt Christine utfört och rekommenderar henne gärna till andra.
    Med vänlig hälsning
    Marianne Hellström och Jan Hellström Läs mer
  • 2019-04-08

Muhammad Usman T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    I found Lena as a professional broker with good communication skills and pleasant personality. She has been very easy to reach whenever I had a question or two. She also has been quite helpful during the whole buying process and explained unfamiliar terminologies. I would recommend her for future buying/selling. Läs mer
  • 2019-04-07

Alexej T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med Lena som gjorde att köpet att bostad gick otroligt smidigt. Tack Läs mer
  • 2019-04-05

Mikael K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra information om allt inför och under tiden vid vår husförsäljning! Läs mer
    2019-04-05 Lena L svarar Mikael K
    Hejsan Mikael och Ingela,
    Tack så mycket för det fina betyget, det är så trevligt att få på fredagen då mår jag bra hela helgen.
    Nu hoppas jag att ni ska trivas med livet i lägenhet. Vi syns på tillträdet ha det gott så länge.
  • 2019-04-05

Eva Maria J skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt bostadsrätt. Bemött bra och hjälpsam på ett bra sätt.
    Förväntningar. Att jag skulle få hjälp med det som jag behövde.
    Sammanfatta. Mycket trevlig och lätt att ha samarbeta med. Läs mer
  • 2019-03-20

Roger M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vill bara kort säga att mäklaren skött sig utmärkt och vill ge honom bästa betyg. Vi är mycket nöjda med hans proffsiga attityd och hans kunnande både mot oss och vi tror att köparen delar vår uppfattning i detta avseende. Vi har tidigare fått höra av andra kunder att Yngve Qvarnström nog måste utses till Botkyrkas bästa mäklare vilkas uppfattning till fullo delas.

Hälsningar Roger o Mia Magnusson Läs mer
    2019-03-22 Yngve Q svarar Roger M
    Tackar allra ödmjukast för de fina orden, känns såklart jättebra.
    Hälsningar Yngve
  • 2019-03-17

Fanur K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde vår bostadsrätt via Christine, vilket gick väldigt smidigt. Christine är väldigt professionell i sitt yrke och alltid tillgänglig för kunden. Vi är väldigt glada att vi valde henne. Läs mer
  • 2019-03-17

Anneli E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte ett radhus genom Lena, och är supernöjd med henne. Hade strul med en massa saker, men Lena visade proffsigt tålamod. Trygg, ärlig, inte pushig alls, proffsig, och lagom empatisk. Hade svar på frågor, och där hon inte hade det sa hon att hon återkommer med korrekta uppgifter, istället för att dra till med något som tyvärr många mäklare gör enligt min erfarenhet. Läs mer
  • 2019-03-15

David P skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Toppen mäklare!,

Bostaden såld snabbt och enkelt, Lena är väldigt duktig och tydlig med information hur allt ska gå till.
    Vi väldigt nöjda rekomenderar Lena starkt som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-07

Vibeke G skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt ett grändhus genom fastighetsbyrån/ Alexander Lindeberg.
    Alexander har skött sina åtaganden på ett utmärkt sätt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-06

Peter C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve är en mycket professionell mäklare. Med sitt personliga och väldigt trevliga bemötande gjorde han bästa att lyckas sälja vår parhus på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-03-22 Yngve Q svarar Peter C
    Tack Peter! Det blev en utmaning på slutet men jag tycker att vi hittade en bra lösning tillsammans.
  • 2019-03-06

William R skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En toppen mäklare. Väldigt hjälpsam, engagerad och visar intresse med säljare o köpare. Skötte hela processen mycket fint Läs mer
  • 2019-03-05

Serkan K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpte hus han ä super bra mäklare Läs mer

Joakim S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket kompetent. Inget negativt att säga. Läs mer

Magdalena S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra mäklare som tar sitt jobb på största allvar. Läs mer

Johanna B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi hade inga direkta förvöntaningar då vi aldrig varit i kontakt med mäklare tidigare.
    Men vi tyckte allt funkade jättebra från början till slut. Hon var tydlig, kunnig och svarade snabbt på alla frågor vi haft.

Vi kommer med stor sannolikhet använda henne när vi säljer i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-03

lena h skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en 2:a i Vårsta.. Alexander har vart hjälpsam och tagit sig tid för frågor som uppstått och alltid återkommit med svar! Läs mer
  • 2019-03-02

Nuray K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Här sålt ett br radhus. Här blivit bemött på ett bra sätt och lyssnar på en. Läs mer
  • 2019-02-22

Rickard S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    bra kommunikation med christine. Kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-21

Pia K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte vårt nya hus genom Lena och hon var proffsig, tydlig och hjälpte oss genom hela processen. Kunnig och trygg. Har inte köpt hus på 20 år och det är ju onekligen en del att hålla reda på...

Vi hade redan en mäklare som skulle sälja mitt hus, men han bestämde sig för att sluta innan det var dags för visning och försäljning. Då var valet enkelt; Lena fick ta över!
    Upplever att hon är lagom "pushig" men ändå trevlig. Är rak och tydlig mot budgivarna, t.ex. att de måste vara seriösa och ha torrt på fötterna innan de kan lägga bud.
    Uppskattade även att vi skrev avtal direkt då budgivningen stängdes - ett snabbt avslut var viktigt för oss.

Kändes som hon verkligen månade om både säljare och köpare - det var viktigt att det blev en bra affär för båda parter.

Lena,
    Du vet var vi bor. Kom förbi på en fika efter 1 mars ;-) Läs mer
    2019-02-21 Lena L svarar Pia K
    Hejsan Pia,
    Tack så mycket för fina ord det värmer i hjärtat, så tacksam för detta.
    Jag kommer gärna förbi på en fika i ert nya fina hem.
  • 2019-02-21

Niclas B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig, lätt att ha att höra med, duktig och snabb Läs mer
  • 2019-02-20

Douglas K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Riktigt bra mäklare som underlättat med mitt köp av lägenhet! Läs mer

Jani S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Toppenmäklare som rekommenderas. Läs mer

Göran W skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde en villa och Karin tog hänsyn till alla våra önskemål och krångligheter utan problem. All kontakt var enkel och positiv och utgången blev det vi önskade. Läs mer

Daniel K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag sålde en bostadsrätt, 1a på 46 kvm i centrala Tumba. Alexander bemötte mig jättebra, väldigt professionell, och fick mig att känna mig trygg i min försäljning. Läs mer

Sara M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har både köpt en hus och sålt samma hus genom Karin.
    Jag känner ett väldigt förtroende för henne, och uppskattar hennes avskalade fasad. Hon är otroligt ärlig och avslappnad, inga filter emellan. Läs mer

Fredrik K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en lägenhet på 41m2 och är nöjd med alla förfaranden då det gäller bostads köpet Läs mer

Mehmet B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och svarar på sin telefon vilken tid som helst på dygnet. Läs mer
  • 2019-02-12

Bo K skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag och min fru har sålt en villa centralt i Tumba. Vi hade ägt den i ca 17 år och gjort ett flertal förbättringar under dessa år. Daniela gav ett bra intryck då hon var saklig och beskrev både sina egna kunskaper om området men framförallt lyssnade på oss som kunder. Trots att vi ville ha en snabb hantering så försökte Daniela att lösa vår idé. När vi sedan ångrade oss och ville ta det i en annan takt löste hon det också.
    Vi utnyttjade även Danielas kontakter för att styla etc vilket gjorde huset attraktivt trots nya lånevillkor och banker som inte lånar ut pengar.

Vi är mao väldigt nöjda med hur hela uppdraget utförts och rekommenderar gärna bekanta att kontakta Daniela när de vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-02-12

Fadi S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Han var jätte Trevlig bra person. Uppskattar att alla ska vara som honom Läs mer
  • 2019-02-06

Monica M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kedjehus. Vänligt och kunnigt bemötande. Positiv, ärlig värdering. Smidig och flexibel. Levde helt och hållet upp till våra förväntningar Läs mer
  • 2019-02-06

Anargyros K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander hjälpte oss med att köpa hus i tumba.
    Enligt min uppfattning Alexander är duktig på sitt jobb och trevlig bemötande människa. Läs mer
  • 2019-02-01

Iréne G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Båse köpt och Sålt en bostadsrätt i Tullinge/Riksten
    fått mycket klara och bra besked vid varje tillfälle.

Enkel att prata med och mycket trovärdig.

Bra stöd och hjälp med allt.
    Sammanfattning rekommenderar gärna Läs mer
  • 2019-02-01

Anne S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin var målmedveten erfaren och proffsig som aldrig gav upp. Lät att kommunicera med.
    Engagemanget var på topp
    Säljprocessen upplevdes som professionell hela vägen. Läs mer
    2019-02-06 Karin S svarar Anne S
    Vad roligt att du blev nöjd! Det var lite nervöst ett tag men det löste sig ju så bra. Hoppas det går bra med flytten nu!
  • 2019-01-31

Josefine Ö skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte vår lägenhet för 2 år sedan av Christine Berg och var så nöjda med henne, nu när vi skulle sälja vår lägenhet var det därför självklart att anlita Christine som mäklare. Christine är proffsig, påläst och väldigt trevlig. Vi är mer än nöjda och kommer anlita Christine nästa gång vi säljer. Läs mer
  • 2019-01-28

Emil S skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag och min sambo köpte bostad på Aspvägen 27 i grödinge. Det är första gången jag köpt bostad och således har jag inte haft alltför mycket kontakt med mäklare. Daniella var trevlig, tillmötesgående och tog sig tid att svara på frågor och funderingar. Vi var på en visning samt en privatvisning på bostaden. Läs mer
  • 2019-01-26

Anna P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt en bostarätt. Daniela är jättesnäll och väldigt proffesionelt. Läs mer
  • 2019-01-26

Gustav L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    +Motiverad att sälja och erfaren.

_Mer motiverad att sälja än att vi skulle göra en bra affär. Läs mer
  • Anita L

2019-01-26

Anita L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt lgh 55+
    Proffesionell och vänlig
    Jag är jättenöjd Läs mer
  • 2019-01-23

Vanja G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet i Tumba. Vid visningen blev jag trevligt bemött av mäklaren. Hon visade oss lägenheten utan att vara påstridig. Jag hade inga förväntningar när jag kom men lägenheten föll mig i smaken, så sammanfattningsvis var jag nöjd med visningen och mäklaren. Läs mer
  • Sven-Olof Magnus B

2019-01-21

Sven-Olof Magnus B skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    *Sålt villa.
    *Mycket professionellt igenom hela processen.
    *Förväntningarna var att det skulle gå enkelt och smidigt samt informativt.
    Även få ett visst pris, allt detta levererade Alexander Lindeberg.
    Kommer definitivt rekommendera honom i framtiden. Läs mer
  • 2019-01-11

Dolveen M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte bostad i Tumba, Karin var jätte hjälpsam,hon svarade på alla våra frågor.
    Hon är en trevlig person. Läs mer
    2019-01-21 Karin S svarar Dolveen M
    Tack Dolveen! Hoppas ni kommer trivas i ert hus och att flytten gått bra!
  • 2019-01-11

Martin T skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej!
    Vi tackar Karin för hjälpen när vi köpte huset. Läs mer
    2019-01-11 Karin S svarar Martin T
    Tack själva! Hoppas ni kommer trivas bra!

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba