Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 552 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• P
    P skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra jobb från första möte till sista underskrift! Melissa har koll, är trevlig och har svar på allt - inga frågor känns dumma. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Peder J
    Peder J skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Bra,proffsiga,kunniga.tillgängliga Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig, trevlig, glad och korrekt Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande och väl genomfört. Läs mer
  • Monika A
    Monika A skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt och bra, inget att anmärka. Läs mer
  • katarina I
    katarina I skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    🏅Mycket professionellt🏅 arbete!  vi har känt oss trygga från första början.
    Vi har köpt lägenhet och sålt👍 allt gick super smidigt, vi fick det bästa bemötandet man kan ha. Niklas var engagerad och kunde sitt arbete perfekt🏅🏅 Svarade på våra frågor och var beredd att hjälpa till när det behövdes.. kan bara säga du är bäst Niklas Gruffman 🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅 rekommenderar dig varmt!! Familjen Ilic/Argelid Läs mer
    katarina I gillar detta
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag bokade ett flertal mäklare från olika mäklarfirmor i höstas, men bestämde mig väldigt snabbt för Danielle.
    Hon var (och är) mycket kompetent, ingav en trygghet och ett stort förtroende, jag kände att det här är någon som kommer att vara en stor tillgång.
    Hon visade alltid ett både professionellt och personligt bemötande, vid varje kontakt.
    Det som var så skönt, var att hon alltid visade att man fick ta kontakt så fort det var något som man funderade på. Ingen fråga kunde få mig att känna mig ”dum”, hon svarade rakt och ärligt, alltid med mitt bästa i tankarna.
    Det var alltid lätt att få tag i henne, inom rimliga gränser, så klart!
    En fantastisk kvinna, kunnig, kompetent, positiv och hjälpsam!
    Mitt första intryck, jag gick efter magkänslan, var rätt.
    Danielle var rätt mäklare för mig och torde vara det för alla, som söker en kompetent, hjälpsam och samtidigt mycket trevlig mäklare!
    //Camilla Olofsson Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig och kunnig mäklare och övrig personal. Affären gick smidigt. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag är mycket nöjd med Yngve från första bemötande till avklarad affär. Ärlig, tillmötesgående och neutral både mot säljare och köpare. Men det viktigaste av allt, han svarar alltid på samtal och mail, och är han upptagen ringer han upp när han har tid. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Magnus J
    Tack Magnus för de värmande orden! Jag hoppas att ni fortsätter trivas i huset.
  • Linda J
    Linda J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra. Otroligt bra service. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Linda J
    Tack för det Linda, kul att höra!
  • Börje S
    Börje S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande trevlig och kunnig och väldigt hjälpsam . Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Börje S
    Tack Börje! Det tog ju ett tag från vårt första möte till försäljning så jag hann samla på mig en del kunskap under tiden...
  • Krister J
    Krister J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt bemötande påläst och snabb återkoppling vid bud och frågor. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Krister J
    Tackar! Då låter som det borde vara. Jag hoppas att ni har det bra i ert nybyggda hus.
  • Eva A
    Eva A skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström är den perfekta mäklaren tyckte vi. Trevlig och kunnig, ett veritabelt proffs i yrket. Så lätt att kommunicera med och alltid positiv. Vi kunde inte ha varit mer nöjda! Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Eva A
    Tack Eva, det var verkligen fina ord. Det är inte så svårt när man har trevliga kunder som tar åt sig av det man säger.
  • Anders H
    Anders H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett trevligt bemötande och han ingav stort förtroende.
    Han var mycket lyhörd för våra frågor och han återkopplade alltid
    enligt uppgjord plan. Vi kände oss trygga genom hela affären. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Anders H
    Kul att höra Anders. Affären gick ju både fortare och smidigare än vad vi hade beräknat så det var ju skönt.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande.Han är kunnig och kan markanden. Yngve tar sig tid att lära känna sin kund. Ger bra feedback och man hålls uppdaterad under hela processen från början till slut. Yngve får mig att känna mig trygg som kund. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Cecilia B
    Tack Cecilia. Det har alltid varit ett nöje att göra affärer med er!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve lever med god marginal upp till vår förväntan i samband med vår bostadsförsäljning.
    Vi uppskattade mycket att Yngve i stort alltid var nåbar med snabba svar om det var något vi funderade över.
    Rekommenderar honom för både köpare & säljare då stor hänsyn tages till båda parter.

//Fredrik & Anna Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Fredrik S
    Ja det gick ju bra till slut. Tack ska ni ha! Hoppas ni kommit till rätta i ert nya hus.
  • Peter T
    Peter T skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve var mycket intresserad och hjälpsam. Han var lätt att få kontakt med. Hjälpte till med allt man kan tänka sig. När vi köpte huset så var Yngve mäklare vilket förenklade saken. Jag har bara gott att säga om Yngve och Fastighetsbyrån i Tumba. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Peter T
    Det var ett fint hus när ni köpte och det var inte sämre när ni sålde. Enkelt att jobba när man har trevliga kunder.
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve gav ett professionelt intryck. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Kristian K
    Tack Kristian! Jag hoppas att ni trivs i ert fina hus ute på landet.
  • Romina M
    Romina M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har vi känt sen tidigare då det var han som sålde huset vi bodde i till oss, och nu fick han sälja den igen åt oss.
    Vi känner en enorm trygghet och tillit till Yngve. Det kändes att han lyckades hjälpa oss ur en svår situation.
    Även om huset inte såldes som vi hade hoppats så såldes den och det var det som var huvudsaken i vår situation.
    Vi är tacksamma och vi skulle varmt rekommendera Yngve till vänner, familj och bekanta. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Romina M
    Ja det var verkligen en utmaning Romina men jag är otroligt glad för er skull att vi löste det till slut. Jag tackar för alla rekommendationer!
  • Martin S
    Martin S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett bra och korrekt bemötande! Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Martin S
    Tackar! Det var ett himla fint hus ni köpte.
  • Mona-lisa H
    Mona-lisa H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kanonbra! Ärlig, snabb och trevlig mäklare. Kändes tryggt och professionellt Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Mona-lisa H
    Tack Mona-Lisa! Om ni är nöjda så är jag nöjd.
  • Victor K
    Victor K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt bra bemötande och professionell. Läs mer
    2017-10-19 Yngve Q svarar Victor K
    Tack Victor! Jag hoppas att ni trivs bra i huset.
  • Karl H
    Karl H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon var jättetrevligt och hjälpsam, vi var nöjd med henne. Läs mer
    2017-10-09 Lena L svarar Karl H
    Hejsan och tack så mycket för fina ord hoppas allt gått bra för er och tveka inte att höra av er inför deklarationen nästa år så hjälper jag er med den. Ha det så bra så länge och ta hand om varandra.
  • Christine F
    Christine F skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Snurrig mäklare som är väldigt ivrig att få objektet sålt, men har dessvärre inte engagemanget att driva dialoger med parter därefter, utan ser en försäljning som en i mängden. Skulle vara på min vakt om jag var intresserad av ett objekt som denne mäklare var ansvarig för och tipset är att fråga för mycket änför lite, då mäklaren i sin tur är tvungen att fråga säljarna, vilket kan ge andra synvinklar på hur objektet egentligen är! Har erfarenhet av många mäklare och denne hamnar dessvärre i botten i form av intresse samt kundnöjdhet! Läs mer
    2017-10-04 Lena L svarar Christine F
    Hejsan Christine,
    Det är alltid tråkigt när säljare och köpare inte är överens om skick och vem som ska stå för vad, men som jag vid flera tillfällen förklarat för både er och säljaren så får jag inte agera domare i dessa fall enligt lag utan ska vara en opartisk mellanhand. Det jag gjort är att berätta för er båda hur ni kan gå vidare om ni väljer att göra detta. Självklart ska man fråga så mycket man kan vid fastighetsköp då det är köparen som har undersökningsplikten. De flesta hus vi säljer brukar vara besiktade vilket också ger en del information om husets skick.
  • Elin H
    Elin H skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och kunnig. Hade bra koll på området (Tullinge) som jag sålde min lägenhet i. Läs mer
  • Sven Olof H
    Sven Olof H skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, synes kunnig och levde upp till mina förväntningar.
    Hälsning Olle Läs mer
  • Toni L
    Toni L skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt fungerade bra, finns inget att klaga på Läs mer
  • Ranjanii D
    Ranjanii D skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vänlig, tillmötesgående, hjälpsam och proffesionell Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra. Trevlig och tillmötesgående. Kan sitt jobb som mäklare. Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket nöjd................... Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är nöjda och hade en bra kommunikation från start. Viktigt med förtroende och Melissa gjorde sitt jobb bra och professionellt.
    Det var raka puckar och vi kunde ha en öppen dialog från början till slut. Läs mer
  • Radmila O
    Radmila O skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa är proffs i sitt jobb. Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fick bra bemötande. Mäklaren uppflyllde sitt arbete som mäklare. Läs mer
  • Katrin N
    Katrin N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är professionell, vänlig och tillmötesgående. Hon kände till området och förutsättningarna och lyckades på kort tid få till enbart försäljning. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har inget negativt att säga om Melissa, jag blev bemött på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • Conny J
    Conny J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa bemötte oss mycket väl och var en duktig förhandlare då vi blev mycket nöjda med försäljningspriset. Rekommenderar starkt Melissa. Läs mer
  • Sabina H
    Sabina H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förutom att Danielle är snabb, smidig, trevlig och kompetent är hon också rak och ärlig.

Jag tycker att det faktum att hon är ärlig utmärker henne och jag värdesätter en ärlig mäklare oerhört.

Danielle har därför mitt fulla förtroende och jag kommer utan tvekan att anlita henne igen. Läs mer
  • Carl T
    Carl T skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hade inge förväntningar då det var första gången jag haft någon form av kontakt med en mäklare.
    Melissa var trevlig, snäll och mycket hjälpsam.
    Stor eloge för att hon inte fick mina frågor att verka dumma trots att jag vet att de var det. Läs mer
  • Gösta F
    Gösta F skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa var hängiven men jag vill framför allt lyfta fram supporten från kontoret i from av Emelie Roos som var en klippa. Läs mer
  • Joachim A
    Joachim A skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    trevligt och proffsigt bemötande, kändes trygg. Läs mer
  • Juha U
    Juha U skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionellt arbete från början till slut,
    Har bra erfarenhet av Fastighetsbyrån sen tidigare. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevlig och inget att klaga på👍 Läs mer
  • Elina H
    Elina H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Läs mer
  • Ann E
    Ann E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig, trevlig, glad och positiv. Läs mer
  • Gabriella J
    Gabriella J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett stort tack för ett mycket bra arbete med att sälja vår lägenhet! Förtroendet växte fort! Skulle jag sälja igen så skulle jag utan tvekan välja Melissa som mäklare!

Med vänliga hälsningar Gabriella Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande från första stund. Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon var mycket trevlig vid första mötet. O informationen jag fick var att min lägenhet skulle bli lätt att sälja.
    Enl min uppfattning sattes utgångspriset dock för lågt och efter första visningen gjorde hon mig väldigt orolig när hon beskrev vilka som varit där o tittat på lägenheten, då en person hade åsikter på hur målningen var utförd osv. Jag kände inget stöd från mäklaren efter visning o känslan jag fick var att ta det enda budet som lades. Även fast det var lägre än jag räknat med för att gå plus. Läs mer
  • Jessika L
    Jessika L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Positiv, Kunnig, Hjälpsam, Erfaren inom området.
    Rekommenderar gärna henne :-)
    Bästa mäklaren vi har haft👍 Läs mer
    2017-09-20 Lena L svarar Jessika L
    Hejsan Jessica, Tack för fina betyg det värmer nu i kylan och hoppas ni har kommit till rätta i helt ny miljö och att det fungerar med jobb och resande. Vi hörs igen till deklarationen. Ta hand om er och hälsa Mathias.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med det bemötande som Melissa gav oss. Trots en svag start på försäljningen så behöll vi förtroendet för henne tack vare en god dialog och slutresultatet blev över alla våra förhoppningar. Kan verkligen rekommendera Melissa som mäklare! Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Otroligt kompetent och trevlig, gör det lilla extra för sina kunder.! Läs mer

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba