Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 478 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• Karl H
    Karl H skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    vi var väldigt nöjda, att det gick så fort och smidigt.
  • Per-Erik A
    Per-Erik A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har skött vår försäljning på ett proffsigt och kunnigt sätt från allra första kontakten. Hans bemötande har alltid varit positivt och trevligt och vi har fått snabb återkoppling på de frågor vi haft. Vi är mycket nöjda och vill därför rekommendera honom å det varmaste.
    Per-Erik och Eva
  • Anita R
    Anita R skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas Gruffman skötte hela affären på ett mycket kompetent, trevligt och professionellt sätt.
  • David R
    David R skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Engagerad mäklare som gav gott stöd hela vägen från annons till påskrivet kontrakt.
  • Luma A
    Luma A skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    inga seriösa mäklare på Tumba Fastighetsbyrån, överenskommelse om ett slutpris och boka tid för kontrakt på skrivning, läggs ut dag två som budgivning. Kommer aldrig lita på dessa mäklare kontor, två besvikelse inom korttid av två mäklare!
  • Elcim Y
    Elcim Y skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Att vägledas av melissas kunnighet, omtanke och otroliga proffsighet i en av mitt livs största investeringar var en stor trygghet och Melissa vägledde oss med stark hand genom hela processen med starkt fokus på våra önskemål. Hon är magi!
  • Deniz B
    Deniz B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Rekommenderar henne varmt, otroligt proffsig!
  • Geir S
    Geir S skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa Segmen är en mycket professionell och serviceinriktad mäklare. Kunden kommer alltid först.
    Rekommenderas stärkt!
  • Amir A
    Amir A skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En trevlig mäklare som kan sitt jobb. Hon var alltid steget före och visste vad jag var ute efter. Jag ger henne fem stjärnor för hon helt enkelt är värd det. Tack så mycket Melissa. Vi hörs igen kan jag lova!
  • Bilge T
    Bilge T skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack Melissa Segmen!
    En professionell mäklare som vet vad hon pratar om. Hon analyserade vår bostad och visste precis vad som behövdes fixas inför fotograferingen. Melissa sålde vår bostad och eftersom vi ville köpa nytt så frågade vi om hon hade någon bostad som passade oss. Melissa letade och skickade flera obejekt till mig och min sambo och vi nappade på en utav bostäderna!
    Vi är super nöjda med priset vi fick för den vi sålde och även nöjda med den nya bostaden.
    Melissa är en mäklare som alltid är tillgänglig,trevlig,ödmjuk och professionell.
    Vi vill varmt rekommendera denna exemplariska mäklaren!
  • Kimonechai S
    Kimonechai S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack Melissa Segmen som jobbar på Fastighetsbyrån i Tumba. Under dem senaste fem åren har jag sålt 3 bostäder men den här gången var klart den bästa ! Melissa Segmen var en mäklare av toppklass !! Du visade ditt engangemang från första sekund. Jag tackar även för hjälpen med deklationen som du hjälpte mig med.
    Rekommenderas starkt! / Kim
  • Michaela Vanessa F
    Michaela Vanessa F skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack Melissa för ditt trevliga bemötande. Du lyckades att göra det ingen annan mäklare har gjort. Vi kommer att rekommendera dig att hela vår omgivning. Du är helt klart den bästa mäklare vi mött genom åren.
  • Semra  B
    Semra B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt engagerad mäklare med ett högt servicetänk. Tack Melissa för ditt vänliga bemötande och din snabba återkoppling.
  • Priscilla M
    Priscilla M skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förutom ett professionellt jobb så fick hon oss att känna oss speciella. Varm och godhjärtad och självklart serviceminded! En PERSONLIG mäklare helt enkelt. Tack för ditt professionella jobb och för den vänskapen du skapat. Blir inte sista gången vi vänder oss till Melissa. Rekommenderas starkt.
  • Helᅢᄅn H
    Helᅢᄅn H skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Jag kände att jag blev bemött med respekt och att jag är inte bara hade ett objekt tillförfogande att sälja. Jag var väldigt osäker på om jag ville sälja och detta togs emot med stor respekt. Jag fick en bra mjukstart på er hemsida "Pågång". Vilket gjorde att jag kunde landa i ett beslut som blev försäljning.
    Däremot om jag ska ge lite konstruktiv kritik. Så skulle utgångspriset vart lite högre. Lockpriser är svårt och veta hur mycket eller lite det ska vara. Det har jag full förståelse för. Jag hade förväntat mig något högre bud. Det är klart att jag som säljare vill ha ett så bra bud som möjligt. I slutändan vart jag lagom nöjd ändå på budet.
    Min mäklare Níklas är mycket professionell och vet hur han ska bemöta människor i olika situationer.
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick förtroende för Yngve och han är väldigt trevlig. Han är pålitlig och engagerad i sitt uppdrag. Rekommenderar honom gärna.
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag fick ett jätte bra bemötande. Hon varit varit till stor hjälp med alla tusen frågor vi hade. Hon fick även allt att verka mindre krångligt. Snabba svar hade hon också vilket är väldigt possitivt.
  • Anna N
    Anna N skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Var aktiv under själva försäljningen men efter så svarade hon inte på mail. Huset blev sålt till lägre pris än förväntat
  • Emma F
    Emma F skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig och tydlig. Närvarande och man kände att man alltid kunde höra av sig med frågor.
  • Mark A
    Mark A skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve är en riktigt duktig och erfaren fastighetsmäklare.
    Han har en trevlig inställning och är alltid vänlig.
    Vi kan stark rekommendera honom till andra som vill sälja sina fastigheter.
  • Helmi C
    Helmi C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström är Mäklarnas Mäklare.
    (Men jag som svarar är inte Helmi, hon var min Mamma och dog för ett år sen. Det är hennes hus i dödsboet som Yngve hjälpt till att sälja.
    Jag heter Britta. Kanske någon tar illa vid sig att kallas vid död persons namn)
    Mina förväntningar på Yngve var de allra högsta.
    Han överträffade dem. Betyg 5. OBS Framgår det nedan i mitt svar?
  • Leif C
    Leif C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har varit jattebra stod under processen att salja mamma's tva hus I Byrsta. Det har varit mycket att sta I, tex. besiktning, och pantbrev, vattenfraga, skatt etc. och han har hanterat det pa basta satt.
  • Johan H
    Johan H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket seriös och trevlig mäklare som håller det han lovar och hjälper till maximalt
  • Lillemor M
    Lillemor M skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick bra hjälp med försäljning och administrationen kring den! Vi är nöjda!
  • Kenneth W
    Kenneth W skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa är kunnig, engagerad, hjälpsam och positiv. Hela upplevelsen var smidig och problemfri.
  • Lee H
    Lee H skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Helt suverän från början till slut. Fick mycket hjälp, när det behövdes som mest. TACK!!!
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, lätt att få tag på. skulle rekommendera Melissa
  • Elin G
    Elin G skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mäklaren kändes inte påläst på objektet o gav inget tryggt intryck.
  • Sima U
    Sima U skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Enkel, lyhörd och hjälpsam. Ordna med det bi behövde!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt fungerade bra och Melissa var trevlig och hade koll på vad hon gjorde
  • Staffan M
    Staffan M skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag tycker att vi hade en mycket bra relation. Hon var lyhörd och var mån om att ta vara på mitt intresse och behjälplig i både försäljningen och deklarationen.
    Staffan Mendel-Hartvig
  • Emma J
    Emma J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ingen erfarenhet av mäklare innan. Melissa gjorde ett bra jobb!
  • Arvid H
    Arvid H skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mäklaren var proffesionell och visade tålamod då min gamla bank ej fungerade så det blev ett byte mitt i affären.
    Även återkommande efter försäljning och såg till att att kändes bra
  • Rasmus K
    Rasmus K skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket engagerad och professionell mäklare. Bra bemötande och fick otroligt bra resultat. Återkopplade omedelbart vid bud och var alltid tillgänglig på telefon 24/7. Rekommenderas STARKT!
  • Ingvar G
    Ingvar G skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bara bra med allt.
    Fick hjälp med deklaration
    Allt funkade utmärkt
  • Torborg W
    Torborg W skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon var väldigt kunnig och behjälplig vid såväl köp som försäljning.
  • Solveig A
    Solveig A skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande! Fick mycket hjälp pga extra krångel med köpet (som inte blev av till slut).
  • Alf M
    Alf M skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa svarade upp till mina förväntningar och genomförde denna försäljning på ett mycket bra och professionellt sätt. Jag är överlag mycket nöjd med både Melissa arbete men också Fastighetsbyrån Tumba hela arbete, vilket jag nu erfarit i 2 försäljningar och ett köp.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag tycker Melissa gjorde ett bra jobb. Hon var trevlig, tillmötesgående ochantal vi kände oss trygga.
  • Aysegül Y
    Aysegül Y skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jätte trevlig mäklare som man verkligen får förtroende för. Tackar henne för all hjälp vi fick.
  • Dimosthenis D
    Dimosthenis D skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa Segmen har förmåga och flexibilitet att förstå kundens behov och att reagera omedelbart och effektivt till något extra problem som uppstår.
    Vilket är mycket viktigt när man jobbar som mäklare.
    Det var min upplevelse som kund.
  • Linn L
    Linn L skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har endast positiva saker att säga om Melissa. Allt har gått smidigt i försäljningsprocessen och Melissa ger alltid snabb återkoppling och högsta service. Jag rekommenderar henne som mäklare alla dagar i veckan!
  • Majeda P
    Majeda P skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En bra mäklare, försäljningen gick bra utan problem .
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har både som potentiell köpare och reell säljare varit i kontakt med Karin och alltid bemötts korrekt.
  • Fatih K
    Krigar för sin kund
    Uppföljning på topp
  • Sigrid E
    Sigrid E skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Saklig, trevlig, noggrann, ...............
  • Arne J
    Arne J skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Dålig uppföljning av de frågor som uppkommer efter köp, tex fel beskrivning av panna och föreningsavgifter.
  • Lars E
    Lars E skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bemötandet var mycket bra och motsvarade våra förväntningar.
  • Kennet S
    Kennet S skrev om Karin Spåre fd. Öström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin lyssnade på oss, gav bra råd och var engagerad.
  • Nils E
    Nils E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi uppfattar Yngve Qvarnström som en komplett mäklare med lång
    erfarenhet, ansvarsfull,pålitlig och mycket trevlig.

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba