Romeo Sharro
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Romeo Sharro

• Jenny O
    Jenny O köpte sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-08-05

4:a
    Köpt bostadsrätt, första köpet och hade många frågor och funderingar som mäklaren svarade på och förklarade på ett bra och tydligt sätt. Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Samuel M köpte sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-08-03

4:a
    Jätte bra och trevligt bemötande. Var hjälpsam i alla lägen. Kanon och jätte bra, rekommenderas starkt. Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Björn N sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-26

2:a
    Tullinge
    Romeo bemötte mig väldigt bra för mina behov i försäljningen av min lägenhet. Han var flexibel och snabb i processen. Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Kian K sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-03

3:a
    Tumba
    Sålde en trerummare för ett pris strax över vad vi hoppats på. Romeos roll vae avgörande då han ställde upp på flertalet privatvisningar och genom hela processen visade gott omdöme. Förutom att vara rak och tydlig i sin kommunikation är jag särskilt positiv till att han höll mig uppdaterad från första början till slut. Utan att vara påträngande så höll han ständig kontakt och han var tillgänglig i princip dygnet runt.

Rekommenderas varmt om du vill sälja din bostad och vill ha en personlig och professionell mäklare. Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Therese G sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-14

Rikstens Friluftsstad
    Romeo sålde lägenheten på vårt första möte där endast en värdering skulle ske. Han lyckades med det man bara hör att andra är med om, men aldrig får uppleva själv! Och det skedde dessutom till ett toppenpris - i Corona-tider. Well Done! Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Mats M sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-08

Tumba
    Uppfyllde alla mina förväntningar. Snabba svar på mina frågor. Läs mer
  • RONJA M
    RONJA M skrev om Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-18

Romeo gav oss ett bra intryck från start. Ärlig och driven med bra kommunikation. Vi var supernöjda med Romeo. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Maksim S köpte sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-12

3:a
    Lyhörande och effektiv!Hjälpsam! Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Mårten W sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-27

Bostadsrätt.
    Mycket bra
    Absolut det gjorde han
    Mycket bra👌🏻 Läs mer
    Romeo S gillar detta
  • Henning T sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-10

Tullinge
    Romeo sålde min 1:a väldigt snabbt, effektivt och till ett bra pris. Väldigt proffsig, trevlig och duktig mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg