Romeo Sharro

Romeo Sharro

Romeo Sharro är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Romeo Sharro har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Romeo Sharro har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.8. Romeo Sharro har haft 77 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 116 Läs vad Romeo Sharro

• Rikstens Friluftsstad
    2022-07-20 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och duktig mäklare!
    Tack snälla för dem fina orden och stort grattis till din nya bostad! =) Romeo Sharro
  • sålde sitt hus med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2022-07-05 Verifierad kund
    Han är jätte Professionellt och behjälplig. Rekommenderar honom jätte gärna.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till en lyckad försäljning! Romeo Sharro
    2022-06-22 Verifierad kund
    Han var kunnig, trevlig och lyhörd. Allt gick snabbt och smidigt och han informerade oss löpande.
    Romea gav ett positivt och förtroendegivande intryck.
    Stort tack för dem fina orden och grattis till försäljningen! Romeo Sharro
    2022-06-14 Verifierad kund
    A very young and dynamic broker. It was a short time, but the more interesting everything became. We thank you very much for his support and wish you continued success and health.
    Thank you for the kind words Musti and congratulations to your new apartment! =) Romeo Sharro
    2022-06-14 Verifierad kund
    Romeo var mycket professionell, vänlig och hjälpsam, alltid snabb att svara på förfrågningar, han uppfyllde alla mina förväntningar när han hanterade processen.
    Processen var väldigt smidig och Romeo gjorde ett bra jobb med att förklara alla steg i processen och hålla oss uppdaterade med alla detaljer.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till köpet! =) Romeo Sharro
    • Uttran
    2022-06-12 Verifierad kund
    Kunnig. Bra bemötande. Levde upp till förväntningarna.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till köpet! =) Romeo Sharro
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig, tydlig med processen, närvarande. Rekommenderas!
    Tack för dem fina orden och stort grattis till försäljningen =) Romeo Sharro
    2022-05-20 Verifierad kund
    Romeo är ödmjuk och extremt lugnt. Han jobbar strategiskt och med en tydlighet.
    Han levde upp till våra förväntningar.

Vi kände oss trygga med Romeo genom hela säljprocessen från start till mål.
    Han uppdaterade oss dagligen och jobbade verkligen stenhårt för att få oss nöjda.

Jag kommer verkligen att rekommendera Romeo till vänner och bekanta.
    Tack så mycket för dem fina orden Hakan och stort grattis till en väldigt lyckad försäljning! =) Romeo Sharro
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och återkoppling vid budgivning. Lätt att få kontakt med vid behov.
    Tack för dem fina orden och stort grattis till försäljningen! =) Romeo Sharro
    2022-05-12 Verifierad kund
    En otroligt professionell och hårt arbetande mäklare. Hans strategi resulterade i att försäljningen överträffade våra förväntningar.

Rekommenderas starkt!
    Stort tack för dem fina orden och grattis till en lyckad försäljning! =) Romeo Sharro