Romeo Sharro är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Romeo Sharro har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Romeo Sharro har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Romeo Sharro har haft 43 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 18 Läs vad Romeo Sharro

• 2020-11-26
    Vi är mycket nöjda med Romeo. Han gav ett bra intryck när vi träffades och har hanterat affären till full belåtenhet. Vi har sålt en lägenhet i Tullinge. Han uppfyllde väl de förväntningar vi har på en mäklare.
    Rickard H
    • 1:a
    • 42.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tack för era fina ord, det uppskattas verkligen! Lycka till i framtiden!

Visa svar
  • 2020-11-09
    Ordning och reda - pengar redan på fredag! Otroligt snabb affär helt enligt enligt önskemål.
    Per T
    • 50.0 m²
    • Rikstens Friluftsstad
  • 2020-10-25
    Enkel att nå, god kommunikation och väldigt tillmötesgående. Gjorde min snabbaste affär någonsin och Romeo skötte allting extraordinärt! Tack för allt! Med vänlig hälsning, Rez.
    Rezan G
    • 54.0 m²
  • 2020-10-12
    Har sålt en bostadsrätt i Tullinge. Blev bra bemött av Romeo, han tog väl hand om allt inför försäljningen. Han var lyhörd inför de "problem" jag hade. Han infriar med råge de förväntningar jag har på en mäklare.
    Carina S
    Miodrag S
    • 69.9 m²
    • Uttran
  • 2020-09-07
    Han var proffsig. Snabb effektiv och kanon bra kommunikation
    Linda L
    • 54.0 m²
  • 2020-08-05
    Köpt bostadsrätt, första köpet och hade många frågor och funderingar som mäklaren svarade på och förklarade på ett bra och tydligt sätt.
    Jenny O
    Jenny O
    • 4:a
    • 92.0 m²
  • 2020-08-03
    Jätte bra och trevligt bemötande. Var hjälpsam i alla lägen. Kanon och jätte bra, rekommenderas starkt.
    Samuel M
    • 4:a
    • 92.0 m²
  • 2020-07-26
    Romeo bemötte mig väldigt bra för mina behov i försäljningen av min lägenhet. Han var flexibel och snabb i processen.
    Björn N
    • 42.5 m²
    • Tullinge
  • 2020-07-03
    Sålde en trerummare för ett pris strax över vad vi hoppats på. Romeos roll vae avgörande då han ställde upp på flertalet privatvisningar och genom hela processen visade gott omdöme. Förutom att vara rak och tydlig i sin kommunikation är jag särskilt positiv till att han höll mig uppdaterad från första början till slut. Utan att vara påträngande så höll han ständig kontakt och han var tillgänglig i princip dygnet runt. Rekommenderas varmt om du vill sälja din bostad och vill ha en personlig och professionell mäklare.
    KIAN K
    • 79.3 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte