Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Tumba Christine Berg
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02

Läs vad 135 Läs vad Christine Berg

• Fanur K sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-03-17

Rikstens Friluftsstad
    Sålde vår bostadsrätt via Christine, vilket gick väldigt smidigt. Christine är väldigt professionell i sitt yrke och alltid tillgänglig för kunden. Vi är väldigt glada att vi valde henne. Läs mer
  • William R köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-03-06

Uttran
    En toppen mäklare. Väldigt hjälpsam, engagerad och visar intresse med säljare o köpare. Skötte hela processen mycket fint Läs mer
  • Joakim S sålde sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Vårsta
    Mycket kompetent. Inget negativt att säga. Läs mer
  • Magdalena S sålde sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Vårsta
    Bra mäklare som tar sitt jobb på största allvar. Läs mer
  • Johanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Rikstens Friluftsstad
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi hade inga direkta förvöntaningar då vi aldrig varit i kontakt med mäklare tidigare.
    Men vi tyckte allt funkade jättebra från början till slut. Hon var tydlig, kunnig och svarade snabbt på alla frågor vi haft.

Vi kommer med stor sannolikhet använda henne när vi säljer i framtiden. Läs mer
  • Rickard S sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-22

Uttran
    bra kommunikation med christine. Kunnig och lyhörd. Läs mer
  • Niclas B sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-21

Tullinge
    Kunnig, lätt att ha att höra med, duktig och snabb Läs mer
  • Jani S sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tumba
    Toppenmäklare som rekommenderas. Läs mer
  • Fredrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

1 review.room
    Tumba
    Jag har köpt en lägenhet på 41m2 och är nöjd med alla förfaranden då det gäller bostads köpet Läs mer
  • Mehmet B köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tullinge
    Kunnig och svarar på sin telefon vilken tid som helst på dygnet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg