Christine Berg
Registrerad mäklare sedan 2011-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 213 Läs vad Christine Berg

• Per-Erik ? köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-31

Tullinge
    Proffsig! Ställer alltid upp, fixar andra visningstider om så behövs och ser till att ha svar på alla frågor. Läs mer
  • Lena F sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-15

Uttran
    Jag har med hjälp av Christine sålt en bostad i Tumba. Jag kände till Christine sedan tidigare och ville att just hon skulle hjälpa mig. Hon är proffsig, lätt att samarbeta med. Det var inte helt enkelt att sälja min bostad och det kändes lite hopplöst emellanåt men Christine såg till att jag inte tappade hoppet. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Ingvar F sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-28

Bra bemötande mäklaren levde upp mycket bra. Kanon Läs mer
  • Eva F sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-27

Tullinge
    Trevligt och engagerad säljare.
    Snabb affär så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Youness H köpte sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Köpte nyproduktion.
    Ingen kontakt alls med mäklare.
    Kändes som att mäklarens ända jobb var att få provision. Ingen relation alls skapades utan endast kontakt när det var dags att skriva under.

Under 1 års tid hörde vi inget från mäklaren, ingen status på projektet och vi själva fick jaga mäklaren för att ta reda på information som egentligen mäklaren ska skicka ut...

Ibland har man tom glömt bort vem som är vår mäklare. Tråkig upplevelse för ens drömhus. Läs mer
  • Sokaina M köpte sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tumba
    Vid köp av vår nyproduktion fick vi ingen som helst information eller uppdatering etc under byggets gång eller när det närmade sig inflytt. Mäklaren var endast aktiv när avtal skulle skrivas på.

Jag fick jaga mäklaren för att få information om sånt som vanligtvis borde kommuniceras ut. Bemötandet var bland de sämsta jag stött på i mäklarvärlden och då är jag inte en kräsen person vad gäller bemötande.

Tråkigt att ens drömhus såldes av denna firma och mäklare, det drog ner hela upplevelsen. Läs mer
  • Josef J sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Rikstens Friluftsstad
    Vi har sålt våran lägenhet i Riksten och är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och tycker att Christine har skött det väldigt bra från start till mål. Läs mer
  • Chakib B köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tumba
    Jag fick hjälp Christine för att köpa en bostad.
    Hon är en duktig och hjälpsam mäklare.
    Hon var tillgänglig när man söker henne och fick svar på alla frågor och skötte sitt arbete på bästa sätt.
    Jag fick en mycket bra bemötande, hon tog sitt ansvar.
    Jag är glad för att jag fick henne som mäklare. Läs mer
  • Michael N sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2:a
    Tullinge
    Har sålt en lägenhet, mycket kunnig mäklare, klara besked rakt igenom och Hon kan sitt område. Läs mer
  • Rassul Y sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-16

4:a
    Tullinge
    När vi letade efter lägenhet i Tullinge för några år sedan hamnade vi på några av Christines visningar och vi fick ett mycket bra intryck av henne som mäklare. Lägenheten köpte vi dock via en annan mäklarbyrå. Efter några år i lägenheten bestämde vi oss för att sälja den och flytta till radhus och valet av mäklare föll självklart på Christine Berg. Hon har väglett oss igenom hela säljprocessen på ett mycket professionellt sätt och vi har känt oss trygga under resans gång trots rådande osäkerhet på bostadsmarknaden pga Coronapandemin. Vi är mycket nöjda med vårt val! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg