Christine Berg

Christine Berg

Christine Berg är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Christine Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 267 omdömen med ett betyg på 4.9. Christine Berg har haft 83 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 267 Läs vad Christine Berg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Rikstens Friluftsstad
    2021-07-22
    Hade bara ett telefon samtal med Christine, sedan gick allt kontakt över till en annan mäklare då Christine gick på semester! Så hela processen fram till och nu under köp av lägenheten går via Lena. Men under det samtal Christine och jag hade blev jag väl bemött.
  • Linn L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Rikstens Friluftsstad
    2021-07-19
    Jag har bara bra saker att säga om Christine. Hon är professionell och trevlig och väldigt duktig på att återkoppla när man har ringt eller om någonting har hänt i försäljningsprocessen. Hon jobbade verkligen hårt i försäljningen av min bostad på Eklundshovsvägen och jag har henne att tacka att den tillslut gick så bra. Guldstjärna!
    2021-07-12
    Toppen på alla sätt och vis, från början till slut!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-07-12
    Christine är en fantastisk mäklare, som är sakkunnig, tydlig, känns ärlig och väldigt proffsig. Ovanpå det så är hon trevlig, varm och känns väldigt genuin. Vilket vi upplevt ovanligt för mäklare generellt. Vi är oerhört nöjda på alla punkter och kan varmt rekommendera Christine!
    • Vårsta
    2021-07-11
    Vi upplevde Christine som mycket ärlig, förtroendeingivande och professionell i sin roll som mäklare. Vi fick bra återkoppling och hon var engagerad och uppdaterade oss frekvent. Kort sagt, hon var allt som vi önskat. Rekommenderas varmt!
    2021-07-11
    Fantastisk mäklare! Överträffade våra förväntningar på alla sätt och vis. Verkligen supernöjda. Hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare.
    2021-07-10
    Christine är utan tvekan den bästa mäklaren i Tullinge.
    Hon är ett proffs ut i fingerspetsarna. Från första stund med hur vi blev bemötta och hennes ärlighet och expertis under hela säljprocessen till att hon knöt ihop säcken med köparna.

Vi har hittat vår mäklare för kommande bostadsförsäljningar.
    2021-07-10
    Vänlig kunnig snabba svar lätt att få tag i .ordnade förhandsvisning och visste vad hon visade
  • Sofia B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-06-30
    Fantastiskt första intryck!
    Christin visade på god kunskap inom området i allmänhet och i min förening/fastighet i synnerhet. Med tydlighet, god kommunikativ förmåga samt engagemang ingav hon ett seriöst och professionellt intryck under hela säljprocessen. Att hon dessutom kan "läsa av" olika människor innefattar en förmåga som inte alla mäklare tycks besitta. Därför ger jag henne, sammanfattningsvis, mina bästa rekommendationer!
    • Uttran
    2021-06-29
    En fantastisk mäklare med stor kunskap. Ett otroligt bra bemötande och hjälpsam!