Christine Berg

Christine Berg

Christine Berg är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Christine Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 227 omdömen med ett betyg på 4.9. Christine Berg har haft 103 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 227 Läs vad Christine Berg

• 2020-11-29
    Supertrevlig och tillmötesgående. Mycket bra upplevelse, hon gjorde allt så tydligt. Fler borde vara som Christine Berg!!!
    Tobias L
    • 62.0 m²
    • Rikstens Friluftsstad
  • 2020-11-29
    Sålde vår bostadsrätt radhus. Christine var saklig och proffesionell. Hon fanns tillgänglig när vi behövde hennes hjälp. Vi var väldigt nöjda med vår mäklare.
    Raoja E
    Raoja E
    • 108.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
  • 2020-11-27
    Christine hjälpte oss med att sälja vår bostad och kämpade verkligen med att hjälpa oss på bästa möjliga sätt. Kontaktbar oavsett tid eller dag. Kan sitt område ut och in. Rekommenderas starkt!
    Erdem E
    Erdem E
    • 108.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
  • 2020-11-24
    Alltid tillgänglig för frågor och snabb återkoppling vilket jag gillar. Service minded och kunden i fokus.
    Sylvia T
    • 58.5 m²
    • Tumba
  • 2020-11-20
    Christine hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Trevligt bemötande, duktig mäklare, rekommenderas !
    Robin B
    • 63.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
  • 2020-11-19
    Christine Berg är väldigt trevlig och tydlig ,hon förklara allt inför köpe på lägenheten på Sandstuguvägen 57 Uttran. Med ett tydligt och ordningssamt sätt så gjorde hon mig tryck och säker på vad jag skrev under. Då detta var första gången jag och min sambo köpte något så var det härligt att ha en mäklare som är proffisonel och lugn i sitt sätt man kunde alltid fråga vad man ville utan att känna sig dum. Tack Christine för ett bra jobb !
    Arthur A
    • 1:a
    • 30.1 m²
    • Uttran
  • 2020-11-19
    Jag tycker hon var bra och vi fick ju den lägenheten som vi ville ha
    Sara G
    • 71.5 m²
    • Rikstens Friluftsstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
  • 2020-10-27
    Hej , jättenöjd med hennes tillgänglighet hon var aldrig för upptagen.
    Kaan A
    • 76.5 m²
    • Tumba
  • 2020-10-10
    köpte en 2a i Tullinge, tyckte att hela processen gick smidigt blev bemött på ett bra sätt. mycket bra kommunikation med mäklaren. jag skulle rekommendera mäklaren eller själv ta kontakt med henne i det fall jag skulle bestämma mig för att sälja.
    Jose Moises M
    • 63.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte