Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Tumba Christine Berg
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 121 kunder tycker om Christine Berg

• Moa J köpte sin bostad med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt lägenhet.
    Christine var mycket hjälpsam och trevlig. Vi hade mycket frågor då detta var vår första bostadsrätt. Väldigt bra på att förklara utan att vi kände oss dumma. TACK! Läs mer
  • Maria F
    Maria F sålde sin bostad med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej,
    jag har sålt ett hus i en Brf där det är relativt svårt att sälja.
    Christine var påläst och hade bra strategi för att sälja huset.
    Hade inte så höga förväntningar då det är marknaden som styr och jag är glad att jag lyssnade på Christines råd att inte vänta då det kommit ut fler hus i området till försäljning.
    Jag känner mig som en vinnare i denna affär då jag slapp visning och sålde till ett högre pris än jag förväntat mig.
    Kan verkligen rekommendera Christine som inger stort förtroende och är toppen på att återkoppla. Läs mer
  • Gustav C köpte sin bostad med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine var mycket proffsig i sitt bemötande och tillgodosåg mina behov. En snabb, tydlig och enkel affär.

/GC Läs mer
  • C
    C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, kunnig, lätt att prata med och lätt att få tag i! Läs mer
  • Mikael T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag hittar faktiskt inte så mycket alls att klaga eller anmärka på, snarare tvärtom! Jag tycker hon gjorde ett jättebra arbete, var proffsig, snäll, förstående och tillmötesgående. Hon får högsta betyg från mig! Rekommenderas! Läs mer
  • Gun V köpte sin bostad med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Måste säga att både min egna försäljning ,och mitt nya köp har jag upplevt positivt.Christine hadde hand om båda.Christine har varit mycket kompetent och tillmötesgående.Snabba svar,xtra-visning,lugn och,förtroendeingivande uppskattas.Jag har ändå sålt 3 villor,och nu lägenhet och anser att hon är den bästa mäklaren jag haft!Tack Christine! Läs mer
  • Cecilia F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt en bostadsrätt, lägenhet. Mycket professionellt. Läs mer
  • Rickard J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lägenhetsköp gick som smort. Perfekt bemött av mäklaren.

Levde upp till alla förväntningarna. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastiskt duktig mäklare som rådde iland vår lägenhet på en svår marknad som avslutades med rekordförsäljning i området. Christine hörde av sig kontinuerligt och vi kände ett lugn över att få veta vad som pågick hela tiden. Efter ett vi själva blivit rekommenderade Christine av tidigare grannar kan vi bara överensstämma. Hon är en stjärna! Läs mer
  • Annika K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde en lägenhet.
    Christine är lyhörd och inkännande för önskemål. Positiv och glad. Väldigt tillmötesgående. Har bara gott att säga om Christine. Kommer att anlita Christine igen om behov uppkommer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg