Christine Berg
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 190 Läs vad Christine Berg

• Jesper L köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-29

Tumba
    Hon var proffesionel och pålitlig. Gav bra svar på frågor man hade. Samt köpet gick smidigt och snabbt. Stort tummen upp! Läs mer
  • Annie G köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-25

Tullinge
    Fick bra hjälp med att köpa min bostadsrätt. Läs mer
  • Salar Q sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-17

Tullinge
    Jag sålde min lägenhet på 55 kvm i Tullinge. Christine Berg är den bästa mäklaren jag har träffat. Hon är lyhörd, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Arjeet S köpte sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-14

Tullinge
    Christine Berg is an professional property säljare and she knows customers satisfaction and we got nice deal and according to our budget with the help of christine..
    Really appreciated
    Regards Läs mer
  • Catharina C
    Catharina C sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-02-10

Uttran
    Har sålt en Etta på 45km2
    Mycket bra och är väldig trevlig o lätt att prata med.
    Hade inga speciella förväntningar, men hon skötte väldigt bra och levde upp till det mesta.

Väldig duktig och erfaren mäklare som vet vad hon gör. Försäljningen gick väldigt smidigt och inget att anmärka på. Läs mer
  • Sara Y sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-02-01

Tullinge
    Sålt bostadsrätt, smidig och snabb affär. Alltid ett professionellt och vänligt bemötande.
    Helt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • Liselotte V sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-02-01

Sålt en 3rummare.
    Jag förväntar mig att en mäklare ska sälja min bostad till det bästa pris men även vara inlyssnande till mina behov.
    Christine känns trovärdig, engagerad och det har alltid känts tryggt med Christine.
    Christine har under hela processen varit närvarande och jag har aldrig behövt fundera på om det händer något.
    Det är andra gången Christine säljer åt mig och jag har även köpt lgh via Christine.
    Nästa gång jag säljer kommer jag att leta efter Christine och se om hon fortfarande är mäklare i området. Läs mer
  • Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-01-31

Tumba
    sålt lägenhet.
    trevligt och professionellt bemött! flexibel och underlättar för säljaren.
    finns absolut inget att klaga på! smidig och enkel försäljning med hjälp av bra mäklare! Läs mer
  • Eda T sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-01-24

Tullinge
    En underbar mäklare som har koll på allt.
    Med Christine känner man sig trygg genom hela affären. Vi kommer definitivt ta hjälp av Christine i framtiden. Läs mer
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-01-12

Tullinge
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet i Tullingeberg. Hon har gjort ett fantastiskt jobb och varit snabb, vänlig och tydlig. Hon är dessutom väldigt trevlig och har humor samtidigt som hon är väldigt respektfull. Tack Christine! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg