en del av Fastighetsbyrån Tumba

Läs vad 48 användare tycker om Yngve Qvarnström

• Nils E
    Nils E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi uppfattar Yngve Qvarnström som en komplett mäklare med lång
    erfarenhet, ansvarsfull,pålitlig och mycket trevlig.
  • Marie-louise E
    Marie-louise E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Q ingav ett starkt förtroende redan vid första mötet. Den upplagda planeringen följdes exakt. Han skapade en trygghet med sitt lugn, sin erfarenhet och fullla tillgänglighet under hela processen.
    En professionell mäklare, som vi varmt kommer att rekommendera.

Marielouise & Staffan Ede
  • Arne S
    Arne S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ödmjuk, påläst, kunnig.
    Mkt goda egenskaper hos en mäklare jag känner mig bekväm att göra affär med.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Arne S
    Tack Arne, känner du så är jag nöjd. Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fick ett bra intryck av Yngve. Han kunde svara på de flesta frågor och annars tog han reda på det! Hela affären gick tryggt och bra till.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Joakim G
    Kul att höra Joakim. Jag hoppas att renoveringarna gått bra. Tänker kika in nästa gång jag är i närheten.
  • Nils D
    Nils D skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kan inte bli bättre - alltså över förväntan
    2016-10-26 Yngve Q svarar Nils D
    Tack. Ja det blev en smidig och bra affär.
  • Anna G
    Anna G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell och med glatt humör, alltid redo att svara på frågor. Mycket nöjd!
    2016-10-26 Yngve Q svarar Anna G
    Tack! Kul att höra. Lätt att vara på gott humör med glada och trevliga köpare!
  • Aje N
    Aje N skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kan nog inte tänka oss att anlita någon annan mäklare, så proffsig väl omhändertagen,han tog hand om allt. Tacka och Hälsa . Aje & Bittan Norman.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Aje N
    Ni kämpade på bra ni också och gjorde ett bra förberedande jobb. Tack för de fina orden. Vi ses och hörs!
    Yngve
  • Johan E
    Johan E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Södra Stockholms bästa mäklare.
    Johan Elmberg
    2016-10-26 Yngve Q svarar Johan E
    Tack! Södra Stockholms bästa köpare/säljare kan jag ju kontra med. Var det tredje eller fjärde gången vi gjorde affär?
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Försäljningen av gick snabbt och allt sköttes proffsigt
    2016-10-26 Yngve Q svarar Patrik S
    Ja det gick verkligen snabbt till skillnad från när du köpte huset, då fick jag jobba lite mer... Ha det fint!
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har ett trevligt bemötande, och ger ett lugnt, tryggt och proffesionellt bemötande. Det jag oxå gillade var att han inte målade upp nån överdriven förväntan om försäljningspriset.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Jessica J
    Tack för det Jessica! Det känns bra att höra och även om jag inte målade upp någon bild om förväntan på höga priser blev det ju rätt bra ändå.
  • Maria C
    Maria C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det var ok. Jag har dock hela tiden haft problem med jordlukt som inte togs på allvar. Det visade sig vara en vattenskada. Positivt var att han hjälpte till med att få en besiktning av huset. Den besiktningen tyckte vi dock inte var bra då vi inte fick reda på vad som var fel med huset utan bara att allt var bra. Det var det ju inte. Plintar i grunden behövde stadgas upp, taket behövde ett nytt fackverk, golvet buktade upp pga plintar var för höga, badrummet var inte fackmannamässigt gjort, elen var inte fackmannamässigt gjort etc.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Maria C
    Tråkigt att höra att du inte var nöjd med besiktningen Maria. Även om ni har köpt ett fantastiskt ställe så tror jag att besiktningsmannen menade att det var bra för att vara ett ombyggt fritidshus men det kanske fanns mer att önska av besiktningen. Jag hoppas i alla fall att ni trivs bra i huset.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, tillmötesgående och säker!
    2015-11-30 Yngve Q svarar Susanne N
    Kul att höra. Det var ett nöje att göra affär med er.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kanon service och seriöst kundbemötande, mäklare som inte inger falska förhoppningar.
    2015-11-30 Yngve Q svarar Daniel A
    Tack för det Daniel! Jag hoppas att du och hela familjen mår bra i ert nya hus.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lugn och förtroendeingivande. Höll vad han lovade och inkluderade oss som köpare.
    2015-11-27 Yngve Q svarar Jessica B
    Tack för ditt omdöme Jessica! Jag hoppas att flytten går bra och att ni kommer att trivas i huset.
  • Carina T
    Carina T skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Blev mycket trevligt bemöta och fick lätt svar på de frågor vi hade.
    Vi köpte hus där Yngve var mäklaren som ordnade med allt.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström på Fastighetsbyrån är en bra hjälp när man ska sälja sin bostad. Han tar helhetsansvsr för hela affären.
    2015-10-02 Yngve Q svarar Agneta B
    Tack för det Agneta! Det är alltid kul med återkommande kunder. På återhörande.
  • Njetskii M
    Njetskii M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Är på väg att köpa ett nyproducerat objekt i Stockholms området. Jag har har talat med Yngve ett par gånger och jag måste säga att jag känner mig i trygga händer då jag fått mycket professionellt hjälp samt info. Då detta är mitt första köp av hus så är jag väldigt glad att Yngve dom är mäklare. Mr T
    2015-05-22 Yngve Q svarar Njetskii M
    Tack, det var verkligen roligt att höra. Det är min absoluta målsättning att du som köpare skall känna dig trygg!
  • Vera E
    Vera E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har blivit mycket nöjd med Yngve Kvarnströms arbete som gåller vår försäljning av vårt fritidshus.
    Njetskii M gillar detta
  • Ghill B
    Ghill B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Klart o tydligt proffesionellt bemötande!
  • Anders L
    Anders L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    mycket bra och saklig! trevlig högsta betyg från oss!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det är förstås mäklaren som gör företaget men jag har bara positiva erfarenheter av mäklarbyrå. Bra bemötande, råd och tips när man vill dem och en lyckad försäljning (och köp)
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    jag blev profesionellt och vänligt bemött vid alla möten med Yngve och företaget. Uppdraget sköttes exemplariskt och vi är jättenöjda.
  • Anna G
    Anna G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och tryggt intryck. Kommer att kunna rekommendera bekanta.
  • Marie S
    Marie S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Yngve och övrig personal som på ett sakkunnigt och pedagogiskt sätt besvarade alla våra frågor i samband med vårt husköp.
    Vi kände oss i trygga händer och kan varmt rekommendera Yngve Qvarnström.
    Marie & Kalle.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt vänligt bemötande,bra resultat,kan starkt rekommenderas.
  • Annette E
    Annette E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    vi köpte ett hus, och fick ett mycket bra bemötande.
    vi är helt nöjda med hus och omgivningen
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag fick bra information under tiden försäljningen av tomtmark pågick, därför tycker jag att fastighetsbyrån fungerade bra.
    Ett bra bemötande vid all kontakt med företaget.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Perfekt service från första kontakten och sedan genom hela processen.
  • Christian G
    Christian G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande. Kunde uppfylla önskemål om snabb affär.
  • Kent B
    Kent B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Företaget har på allra bästa sätt motsvarat våra förväntningar på utförande och kvalitét.
  • Eva S
    Eva S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström är en mycket bra mäklare med gott om tid och tålamod för frågor. Hela processen kändes seriöst genomförd och även efter vi flyttat in har vi kunnat vända oss till honom med funderingar, något som känns tryggt.
  • Karukh M
    Karukh M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är nöjda med det service och information vi har fått av Yngve. Vi rekommenderar stark Yngve till kunder.
  • Gunbritt F
    Gunbritt F skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Helt ok. Vi har köpt ett hus. Har inget särskilt att tillägga.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Detta är andra gången vi anlitar Yngve och han är mycket professionell från början till slut en mycket bra säljare helt enkelt .
  • Paulo C
    Paulo C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra! Seriös, förtroendeingivande, kunnig och kundorienyerad.
  • Björn W
    Björn W skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bemötandet mot oss som kund var utmärkt bra, under hela tiden som vår fastighetsförsäljning pågick.
    Vi blev bemötta som vi förväntade oss. Vi har dessutom rekommenderat Yngve Qvarnström till några av våra vänner.
  • Görel P
    Görel P skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har anlitat Yngve Q. som mäklare vid försäljningen av vår villa i Tullinge. Han har varit mycket vänlig och hjälpsam och skött försäljningen på ett proffsigt sätt. Yngve har också hjälpt oss med att deklarera försäljningen. Vi har även varit kund hos företaget tidigare och träffat andra mäklare och har bara goda erfarenheter.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde en bostadsrätt och köpte ett hus.
    Väldigt bra och snabb hjälp vid försäljningen
    Kan rekommendera detta företag till alla jag känner
  • Linda L
    Linda L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har anlitat Yngve vid två tillfällen. Han är engaskerad, rak och kunnig. Mycket nöjda.
  • Per P
    Per P skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och Yngve Qvarnström som mäklare vid försäljning av vår villa. Deras insats präglades av hög yrkeskompetens, hjälpsamhet, uthållighet och mycket vänligt bemötande. Ett företag och en mäklare som vi gärna rekommenderar.
  • Christoffer M
    Christoffer M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket kunnig mäklare som jag haft nöjet att göra affärer med två gånger.
  • Kattis K
    Kattis K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt hus via Fastighetsbyrån. Mycket bra guidning genom hela köpet och förmedlades till en bra kontakt på Swedbank för uppförande av bostadslån. Trevligt och kunnigt bemötande vilket gjorde det hela till en angenäm upplevelse.
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Påläst, tillmötesgående, trevlig, ringer tillbaka/svarar vid kontakt.
  • Patric F
    Patric F skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fastighetsbyrå i Tumba sålde vårt hus i Tumba villastad förra året. Det blev några visningar och slutpriset blev ungefär vad vi förväntade oss,alltså inget överpris och vi behövde heller inte gå ned i pris. Vår mäklare Yngve Qvarnström var oerhört proffsig, saklig, kundtillvänd och mycket pålitlig (vilket knappast kan sägas om mäklare i allmänhet som vi har träffat på då vi letade hus då det ibland har känts falskt och att allt handlar om att göra snabba affärer utan känsla och att lura av kunden så mycket pengar det bara går). Vi fick alltid snabb återkoppling efter visningarna och realistiska förväntningar.Det kändes helt enkelt genomärligt. Efteråt har vi fått hjälp inför deklarationen och Fastighetsbyran har följt upp oss efteråt, vilket känns äkta, att de har en sann känsla för sitt arbete med att sälja hus. /Patrik, nu mer i Vallentuna
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och bra mäklare.
    Trevligt bemötande, snabb och engagerad.
    Husköp.
  • Roger L
    Roger L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett mkt bra och service inriktad företag. Engagerade mäklare som lyssnar på kundens behov.
    Kan starkt rekommendera detta kontor.
  • Thom H
    Thom H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionella, mycket korrekta, kunniga. Samtidigt som de är trevliga och personliga.
  • Robert K
    Robert K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande från början till slut.

Seriös och kunnig.
Christine Berg