Yngve Qvarnström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 92 Läs vad Yngve Qvarnström

• Linda K köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-01

Tumba
    Mäklare var tydlig och behjälplig. Läs mer
  • Bo N sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

Grödinge
    Sålt en fastighet i Grödinge!
    Vi har träffat Yngve på många visningar och kände förtroende för honom och valde därför honom som våran mäklare när vi skulle sälja våran fastighet. Yngve är mycket duktig och trevlig, ett sant nöje att ha med honom att göra. Läs mer
  • Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tumba
    Vi sålde ett hus, vilket Yngve hanterade mycket bra! Stort intresse med många budgivare. Försäljningen överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Mikael W sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tumba
    Lite annorlunda budgivning på villa med många budgivare där några budgivare hade varierade förberedelser med lånelöften. När flera banker dessutom ändrat rutiner för lånelöfte i samband med Corona perioden och minskad bemanning drog slutförande av affär ut på tiden. Detta hanterade Yngve på ett bra sätt trots omfattande merarbete i relation till alla budgivare. Yngve var rak och tydlig i budskap till oss som säljare och förutsättningarna under affärens gång. Professionellt bemötande. Är nöjd som säljare med Yngve som vår mäklare. Läs mer
  • Marie F köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-13

Grödinge
    Sökte upp Yngve för hans kännedom om området jag vill bo i. Fick snabbt den lilla stugan med stor tomt, i lugnt läge nära skogen som jag letat efter. Upplever en person som är erfaren, genuint intresserad av det han gör och inte räds utmaningar. Vänlig och professionell, och jag kommer både sälja och köpa igen med hans hjälp, 100% nöjd. Läs mer
  • Anna L köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-02-03

Grödinge
    Jag har köpt ett litet hus som jag är väldigt glad för. Yngve Qvarnström var den som gjorde köpet möjligt. Han bidrog med en fin bankkontakt och hjälpte mig genom köpet. Yngve bemötte mig respektfullt, trevligt och proffsigt genom hela processen. Han informerade balanserat och tydligt om de fördelar och nackdelar som finns med huset och var lätt att komma i kontakt med via både telefon och sms.
    Jag hade inte förväntat mig det fina stöd jag har fått.
    Jag skulle verkligen rekommendera Yngve och Fastighetsbyrån i Tumba. Tack så mycket! Läs mer
  • Sara N köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-01-23

Vårsta
    Vi köpte en villa. Vi är jätte nöjda med alla information vi fick av mäklaren. Han hjälpte oss med allting. Allt kändes jätte bra! Läs mer
  • Nadima H köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-01-16

Tumba
    Yngve Qvarnström har hjälpt oss att hitta den perfekta villan. Vi har blivit så bra bemött av honom och dessutom har han alltid hjälpt oss med allt vi behövde, fått svar på alla frågor o funderingar vi hade.
    Bästa mäklare!! Läs mer
  • Mårten L sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-25

Vårsta
    Började lite trevande för ett par år sedan, efter det har kontakten, relationen och uppföljningen varit mycket bra Läs mer
  • Bengt L sålde en tomt med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-20

Tumba
    Det var till belåtenhet med allt och han skötte de hela mycket professionellt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg