67 rekommendationer

Yngve Qvarnström
en del av Fastighetsbyrån Tumba

Gröndalsvägen 6
147 30 Tumba — Visa karta

Vad tror Yngve att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 67 kunder tycker om Yngve Qvarnström

• Magnus J
    Magnus J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag är mycket nöjd med Yngve från första bemötande till avklarad affär. Ärlig, tillmötesgående och neutral både mot säljare och köpare. Men det viktigaste av allt, han svarar alltid på samtal och mail, och är han upptagen ringer han upp när han har tid.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Magnus J
    Tack Magnus för de värmande orden! Jag hoppas att ni fortsätter trivas i huset.
  • Linda J
    Linda J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra. Otroligt bra service.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Linda J
    Tack för det Linda, kul att höra!
  • Börje S
    Börje S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande trevlig och kunnig och väldigt hjälpsam .
    2017-10-19 Yngve Q svarar Börje S
    Tack Börje! Det tog ju ett tag från vårt första möte till försäljning så jag hann samla på mig en del kunskap under tiden...
  • Krister J
    Krister J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt bemötande påläst och snabb återkoppling vid bud och frågor.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Krister J
    Tackar! Då låter som det borde vara. Jag hoppas att ni har det bra i ert nybyggda hus.
  • Eva A
    Eva A skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström är den perfekta mäklaren tyckte vi. Trevlig och kunnig, ett veritabelt proffs i yrket. Så lätt att kommunicera med och alltid positiv. Vi kunde inte ha varit mer nöjda!
    2017-10-19 Yngve Q svarar Eva A
    Tack Eva, det var verkligen fina ord. Det är inte så svårt när man har trevliga kunder som tar åt sig av det man säger.
  • Anders H
    Anders H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett trevligt bemötande och han ingav stort förtroende.
    Han var mycket lyhörd för våra frågor och han återkopplade alltid
    enligt uppgjord plan. Vi kände oss trygga genom hela affären.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Anders H
    Kul att höra Anders. Affären gick ju både fortare och smidigare än vad vi hade beräknat så det var ju skönt.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande.Han är kunnig och kan markanden. Yngve tar sig tid att lära känna sin kund. Ger bra feedback och man hålls uppdaterad under hela processen från början till slut. Yngve får mig att känna mig trygg som kund.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Cecilia B
    Tack Cecilia. Det har alltid varit ett nöje att göra affärer med er!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve lever med god marginal upp till vår förväntan i samband med vår bostadsförsäljning.
    Vi uppskattade mycket att Yngve i stort alltid var nåbar med snabba svar om det var något vi funderade över.
    Rekommenderar honom för både köpare & säljare då stor hänsyn tages till båda parter.

//Fredrik & Anna
    2017-10-19 Yngve Q svarar Fredrik S
    Ja det gick ju bra till slut. Tack ska ni ha! Hoppas ni kommit till rätta i ert nya hus.
  • Peter T
    Peter T skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve var mycket intresserad och hjälpsam. Han var lätt att få kontakt med. Hjälpte till med allt man kan tänka sig. När vi köpte huset så var Yngve mäklare vilket förenklade saken. Jag har bara gott att säga om Yngve och Fastighetsbyrån i Tumba.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Peter T
    Det var ett fint hus när ni köpte och det var inte sämre när ni sålde. Enkelt att jobba när man har trevliga kunder.
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve gav ett professionelt intryck.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Kristian K
    Tack Kristian! Jag hoppas att ni trivs i ert fina hus ute på landet.
  • Romina M
    Romina M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har vi känt sen tidigare då det var han som sålde huset vi bodde i till oss, och nu fick han sälja den igen åt oss.
    Vi känner en enorm trygghet och tillit till Yngve. Det kändes att han lyckades hjälpa oss ur en svår situation.
    Även om huset inte såldes som vi hade hoppats så såldes den och det var det som var huvudsaken i vår situation.
    Vi är tacksamma och vi skulle varmt rekommendera Yngve till vänner, familj och bekanta.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Romina M
    Ja det var verkligen en utmaning Romina men jag är otroligt glad för er skull att vi löste det till slut. Jag tackar för alla rekommendationer!
  • Martin S
    Martin S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett bra och korrekt bemötande!
    2017-10-19 Yngve Q svarar Martin S
    Tackar! Det var ett himla fint hus ni köpte.
  • Mona-lisa H
    Mona-lisa H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kanonbra! Ärlig, snabb och trevlig mäklare. Kändes tryggt och professionellt
    2017-10-19 Yngve Q svarar Mona-lisa H
    Tack Mona-Lisa! Om ni är nöjda så är jag nöjd.
  • Victor K
    Victor K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt bra bemötande och professionell.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Victor K
    Tack Victor! Jag hoppas att ni trivs bra i huset.
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick förtroende för Yngve och han är väldigt trevlig. Han är pålitlig och engagerad i sitt uppdrag. Rekommenderar honom gärna.
  • Mark A
    Mark A skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve är en riktigt duktig och erfaren fastighetsmäklare.
    Han har en trevlig inställning och är alltid vänlig.
    Vi kan stark rekommendera honom till andra som vill sälja sina fastigheter.
  • Helmi C
    Helmi C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström är Mäklarnas Mäklare.
    (Men jag som svarar är inte Helmi, hon var min Mamma och dog för ett år sen. Det är hennes hus i dödsboet som Yngve hjälpt till att sälja.
    Jag heter Britta. Kanske någon tar illa vid sig att kallas vid död persons namn)
    Mina förväntningar på Yngve var de allra högsta.
    Han överträffade dem. Betyg 5. OBS Framgår det nedan i mitt svar?
  • Leif C
    Leif C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har varit jattebra stod under processen att salja mamma's tva hus I Byrsta. Det har varit mycket att sta I, tex. besiktning, och pantbrev, vattenfraga, skatt etc. och han har hanterat det pa basta satt.
  • Johan H
    Johan H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket seriös och trevlig mäklare som håller det han lovar och hjälper till maximalt
  • Nils E
    Nils E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi uppfattar Yngve Qvarnström som en komplett mäklare med lång
    erfarenhet, ansvarsfull,pålitlig och mycket trevlig.
  • Marie-louise E
    Marie-louise E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Q ingav ett starkt förtroende redan vid första mötet. Den upplagda planeringen följdes exakt. Han skapade en trygghet med sitt lugn, sin erfarenhet och fullla tillgänglighet under hela processen.
    En professionell mäklare, som vi varmt kommer att rekommendera.

Marielouise & Staffan Ede
  • Arne S
    Arne S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ödmjuk, påläst, kunnig.
    Mkt goda egenskaper hos en mäklare jag känner mig bekväm att göra affär med.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Arne S
    Tack Arne, känner du så är jag nöjd. Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fick ett bra intryck av Yngve. Han kunde svara på de flesta frågor och annars tog han reda på det! Hela affären gick tryggt och bra till.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Joakim G
    Kul att höra Joakim. Jag hoppas att renoveringarna gått bra. Tänker kika in nästa gång jag är i närheten.
  • Nils D
    Nils D skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kan inte bli bättre - alltså över förväntan
    2016-10-26 Yngve Q svarar Nils D
    Tack. Ja det blev en smidig och bra affär.
  • Anna G
    Anna G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell och med glatt humör, alltid redo att svara på frågor. Mycket nöjd!
    2016-10-26 Yngve Q svarar Anna G
    Tack! Kul att höra. Lätt att vara på gott humör med glada och trevliga köpare!
  • Aje N
    Aje N skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kan nog inte tänka oss att anlita någon annan mäklare, så proffsig väl omhändertagen,han tog hand om allt. Tacka och Hälsa . Aje & Bittan Norman.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Aje N
    Ni kämpade på bra ni också och gjorde ett bra förberedande jobb. Tack för de fina orden. Vi ses och hörs!
    Yngve
  • Johan E
    Johan E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Södra Stockholms bästa mäklare.
    Johan Elmberg
    2016-10-26 Yngve Q svarar Johan E
    Tack! Södra Stockholms bästa köpare/säljare kan jag ju kontra med. Var det tredje eller fjärde gången vi gjorde affär?
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Försäljningen av gick snabbt och allt sköttes proffsigt
    2016-10-26 Yngve Q svarar Patrik S
    Ja det gick verkligen snabbt till skillnad från när du köpte huset, då fick jag jobba lite mer... Ha det fint!
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har ett trevligt bemötande, och ger ett lugnt, tryggt och proffesionellt bemötande. Det jag oxå gillade var att han inte målade upp nån överdriven förväntan om försäljningspriset.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Jessica J
    Tack för det Jessica! Det känns bra att höra och även om jag inte målade upp någon bild om förväntan på höga priser blev det ju rätt bra ändå.
  • Maria C
    Maria C skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det var ok. Jag har dock hela tiden haft problem med jordlukt som inte togs på allvar. Det visade sig vara en vattenskada. Positivt var att han hjälpte till med att få en besiktning av huset. Den besiktningen tyckte vi dock inte var bra då vi inte fick reda på vad som var fel med huset utan bara att allt var bra. Det var det ju inte. Plintar i grunden behövde stadgas upp, taket behövde ett nytt fackverk, golvet buktade upp pga plintar var för höga, badrummet var inte fackmannamässigt gjort, elen var inte fackmannamässigt gjort etc.
    2016-10-26 Yngve Q svarar Maria C
    Tråkigt att höra att du inte var nöjd med besiktningen Maria. Även om ni har köpt ett fantastiskt ställe så tror jag att besiktningsmannen menade att det var bra för att vara ett ombyggt fritidshus men det kanske fanns mer att önska av besiktningen. Jag hoppas i alla fall att ni trivs bra i huset.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, tillmötesgående och säker!
    2015-11-30 Yngve Q svarar Susanne N
    Kul att höra. Det var ett nöje att göra affär med er.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kanon service och seriöst kundbemötande, mäklare som inte inger falska förhoppningar.
    2015-11-30 Yngve Q svarar Daniel A
    Tack för det Daniel! Jag hoppas att du och hela familjen mår bra i ert nya hus.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lugn och förtroendeingivande. Höll vad han lovade och inkluderade oss som köpare.
    2015-11-27 Yngve Q svarar Jessica B
    Tack för ditt omdöme Jessica! Jag hoppas att flytten går bra och att ni kommer att trivas i huset.
  • Carina T
    Carina T skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Blev mycket trevligt bemöta och fick lätt svar på de frågor vi hade.
    Vi köpte hus där Yngve var mäklaren som ordnade med allt.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström på Fastighetsbyrån är en bra hjälp när man ska sälja sin bostad. Han tar helhetsansvsr för hela affären.
    2015-10-02 Yngve Q svarar Agneta B
    Tack för det Agneta! Det är alltid kul med återkommande kunder. På återhörande.
  • Njetskii M
    Njetskii M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Är på väg att köpa ett nyproducerat objekt i Stockholms området. Jag har har talat med Yngve ett par gånger och jag måste säga att jag känner mig i trygga händer då jag fått mycket professionellt hjälp samt info. Då detta är mitt första köp av hus så är jag väldigt glad att Yngve dom är mäklare. Mr T
    2015-05-22 Yngve Q svarar Njetskii M
    Tack, det var verkligen roligt att höra. Det är min absoluta målsättning att du som köpare skall känna dig trygg!
  • Vera E
    Vera E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har blivit mycket nöjd med Yngve Kvarnströms arbete som gåller vår försäljning av vårt fritidshus.
    Njetskii M gillar detta
  • Ghill B
    Ghill B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Klart o tydligt proffesionellt bemötande!
  • Anders L
    Anders L skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    mycket bra och saklig! trevlig högsta betyg från oss!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det är förstås mäklaren som gör företaget men jag har bara positiva erfarenheter av mäklarbyrå. Bra bemötande, råd och tips när man vill dem och en lyckad försäljning (och köp)
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    jag blev profesionellt och vänligt bemött vid alla möten med Yngve och företaget. Uppdraget sköttes exemplariskt och vi är jättenöjda.
  • Anna G
    Anna G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och tryggt intryck. Kommer att kunna rekommendera bekanta.
  • Marie S
    Marie S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Yngve och övrig personal som på ett sakkunnigt och pedagogiskt sätt besvarade alla våra frågor i samband med vårt husköp.
    Vi kände oss i trygga händer och kan varmt rekommendera Yngve Qvarnström.
    Marie & Kalle.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsigt vänligt bemötande,bra resultat,kan starkt rekommenderas.
  • Annette E
    Annette E skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    vi köpte ett hus, och fick ett mycket bra bemötande.
    vi är helt nöjda med hus och omgivningen
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag fick bra information under tiden försäljningen av tomtmark pågick, därför tycker jag att fastighetsbyrån fungerade bra.
    Ett bra bemötande vid all kontakt med företaget.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Perfekt service från första kontakten och sedan genom hela processen.
  • Christian G
    Christian G skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande. Kunde uppfylla önskemål om snabb affär.
  • Kent B
    Kent B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Företaget har på allra bästa sätt motsvarat våra förväntningar på utförande och kvalitét.
  • Eva S
    Eva S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström är en mycket bra mäklare med gott om tid och tålamod för frågor. Hela processen kändes seriöst genomförd och även efter vi flyttat in har vi kunnat vända oss till honom med funderingar, något som känns tryggt.
Christine Berg
Lena Larsson