Yngve Qvarnström
Registrerad mäklare sedan 2006-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 99 Läs vad Yngve Qvarnström

• Jeanette B sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-10

Vårsta
    Utmärkt service ifrån början till slut , Yngve är proffesionell i sin roll och vi kände oss trygga med våran försäljning hela vägen .Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare.. Läs mer
  • Fredrik B sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-08

Sålt vår bostad.
    Väldigt proffsig hjälp och bemötande.
    Enligt tidigare omdömen så stämde det helt med vår försäljning. Läs mer
  • Henrik N sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-27

Tullinge
    Vi har sålt en villa på 150+75 kvm i fint skick, byggd på 1930-talet.
    Yngves bemötande var utmärkt. Vi fick utmärkta råd hela vägen, och med sin stora erfarenhet lotsade Yngve processen till ett lyckosamt avslut där vi fick strax över utropspris, trots att det inte såg lika ljust ut efter de första visningarna. Läs mer
  • Ulrika L köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-15

Grödinge
    Har köpt ett litet rött hus och har fått ett proffsigt och ett personligt bemötande från början till slut. Snabba svar på frågor och funderingar. Om jag någon gång skall sälja framöver eller rekommendera en mäklare så kommer Yngve att vara ett självklart val.

Tack!

Ulrika Läs mer
  • Therese L köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-03

Vårsta
    Snabb och proffsig i all kontakt. Alltid trevlig och lösningsorienterad. Mycket bra bemötande Läs mer
  • Pia J köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-05-28

Grödinge
    Vi köpte ett fritidshus i närområdet (Grödinge). Vi blev vänligt och proffsigt bemött av Yngve Qvarnström både vid första kontakt och senare i hela processen. Han tog även hänsyn till både säljarens och oss som köpares speciella önskemål, väldigt uppskattad. Affären sköttes smidigt och snabbt och min erfarenhet är att alla parter blev nöjda. Trevlig och kunnig mäklare och kommer gärna att rekommendera Yngve Qvarnström och Fastighetsbyrån Tumba till vänner och bekanta i framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Elinor R sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-27

Tumba
    En mäklare som är mån om att skapa en trygg affär för både säljare och köpare! Läs mer
  • Linda K köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-01

Tumba
    Mäklare var tydlig och behjälplig. Läs mer
  • Bo N sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-31

Grödinge
    Sålt en fastighet i Grödinge!
    Vi har träffat Yngve på många visningar och kände förtroende för honom och valde därför honom som våran mäklare när vi skulle sälja våran fastighet. Yngve är mycket duktig och trevlig, ett sant nöje att ha med honom att göra. Läs mer
  • Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-31

Tumba
    Vi sålde ett hus, vilket Yngve hanterade mycket bra! Stort intresse med många budgivare. Försäljningen överträffade våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg