Yngve Qvarnström

Yngve Qvarnström

Yngve Qvarnström är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Yngve Qvarnström har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Yngve Qvarnström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Yngve Qvarnström har haft 30 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 104 Läs vad Yngve Qvarnström

• 2020-10-07
    Jag har både köpt och sålt genom åren. Yngve är trygg och stabil. För mig har han varit kanon och skulle använda han igen om jag behövde.
    Fredrik G
    • 168.0 m²
  • 2020-09-17
    Yngve är en fantastiskt bra mäklare. Trevligt och kunnigt bemötande, väldigt hjälpsam, påläst och snabb uppföljning efter visningarna. Vi kan varmt rekommendera honom. Birgit o Bertil
    Bertil S
    • 139.0 m²
    • Tullinge
  • 2020-09-17
    Lugn, saklig, realistisk i planering av bostadsförsäljning, har bara gott att säga om Yngve!
    Riikka J
    • 118.0 m²
    • Tumba
  • 2020-09-01
    Vi har varit i kontakt med Yngve både som köpare och säljare genom åren. Yngve är mycket förtroendeingivande, skapar trygghet och en känsla av att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter! Rekommenderas varmt!
    Henrik G
    • 40.0 m²
    • Grödinge
  • 2020-09-01
    Sålt kedjehus Yngve är saklig, tydlig och realistisk .
    Patrik B
    • 127.0 m²
  • 2020-07-10
    Utmärkt service ifrån början till slut , Yngve är proffesionell i sin roll och vi kände oss trygga med våran försäljning hela vägen .Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare..
    Jeanette B
    • 120.0 m²
  • 2020-07-08
    Sålt vår bostad. Väldigt proffsig hjälp och bemötande. Enligt tidigare omdömen så stämde det helt med vår försäljning.
    Fredrik B
    • 120.0 m²
  • 2020-06-27
    Vi har sålt en villa på 150+75 kvm i fint skick, byggd på 1930-talet. Yngves bemötande var utmärkt. Vi fick utmärkta råd hela vägen, och med sin stora erfarenhet lotsade Yngve processen till ett lyckosamt avslut där vi fick strax över utropspris, trots att det inte såg lika ljust ut efter de första visningarna.
    Henrik N
    • 149.0 m²
    • Tullinge
  • 2020-06-15
    Har köpt ett litet rött hus och har fått ett proffsigt och ett personligt bemötande från början till slut. Snabba svar på frågor och funderingar. Om jag någon gång skall sälja framöver eller rekommendera en mäklare så kommer Yngve att vara ett självklart val. Tack! Ulrika
    Ulrika L
    • 33.0 m²
    • Grödinge
  • 2020-06-03
    Snabb och proffsig i all kontakt. Alltid trevlig och lösningsorienterad. Mycket bra bemötande
    Therese L
    • 159.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte