Yngve Qvarnström

Yngve Qvarnström

Yngve Qvarnström är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Yngve Qvarnström har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Yngve Qvarnström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.8. Yngve Qvarnström har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 148 Läs vad Yngve Qvarnström

2022-08-08 Verifierad kund
    Mycke seriöst genom hela uppdraget
    Flexibel med tid planering.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bemötande var seriöst.
    Förväntningar mötte varandra.
    Bra information, uppdatering under säljnings uppdraget.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Förväntningar är ju inte alltid marknadsanpassade. Jag tycker att Yngve gjort det bästa möjliga för vår försäljning.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Yngve var välkomnande, påläst och engagerad på visningen. Det fanns, tyvärr, inte så mycket tid för var och en av oss spekulanter. (Några tar tid från andra fast de vet att tiden är knapp.)

Genomförandet av köpet var professionellt. Vi fick en ordentlig genomgång av alla papper och detaljer.

Vi är väldigt nöjda.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi har inte valt Fastighetsbyrån som mäklarfirma men kom i kontakt med Yngve Quarnström när vi vann budgivningen på en villa. Yngve (och vår egen mäklare) hjälpte oss igenom en mycket stressfull process med tålamod och professionalism.
    Att köpa en fastighet är inte någonting vi har gjort tillräckligt ofta för att ha fastställda förväntningar men Yngve Quarnström bidrog genom att göra processen både transparant och stressfri.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Helt suverän, han hjälpte oss på alla sätt. En utmärkt Mäklare. Mvh Annette
    2022-06-12 Verifierad kund
    Eftersom vi köpte via Yngve.och fått ett bra intryck föll det naturligt att vi valde honom. Min uppfattning är att han är mycket kunnig och ärfaren i detta område.Vi är mycket nöjda med hur sköt försäljningen.Han är lugn tydlig och har tålamod..MVH Anders Eriksson
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra, tillmötesgående och flexibel
    2022-04-13 Verifierad kund
    Bara insatt i bostadsmarknaden i området
    • Uttran
    2022-04-11 Verifierad kund
    Yngve hade förberett visningen av bostaden väldigt bra och med tider som passade hela våran familj.

Det var ordning på listan om vilka som hade bokat plats på visningen.

Finns inget att anmärka på helt enkelt.