Cecilia Eng

Cecilia Eng

Cecilia Eng är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Cecilia Eng har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Cecilia Eng har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 5.0. Cecilia Eng har haft 15 försäljningar sen 2021-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-04 - 2021-07

Läs vad 13 Läs vad Cecilia Eng

• sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-06-24
    Jag upplevde Cecilia som kunnig och påläst samt att svarstiden på frågor och funderingar var väldigt kort.
    En försäljning som gick oerhört smidigt.
    2021-06-24
    En mäklare ska få dig att uppleva att du är hennes viktigaste kund oavsett om det stämmer eller ej. Cecilia uppfyller det på alla sätt. Varje gång jag kontaktade henne och hon inte kunde svara så återkom hon väldigt snabbt. Jag uppdaterades via Mail och text under processens gång och kände mig väl omhändertagen. Hennes energi och humör var på topp genom allt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Tullinge
    2021-06-18
    Jobbade snabbt och effektivt. Upplevde henne som mycket kunnig, professionell och kundvänlig.
    2021-06-02
    Köpte ett hus i Tumba av Cecilia. Hon har varit väldigt hjälpsam och supportande i vår jakt på hus och kom kontinuerligt med tips på bostäder som kunde passa oss. Hon motsvarade alla förväntningar man kan ha på en mäklare.
    2021-06-02
    Köpt ett hus i Tumba. Cecilia har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam i vår jakt på hus. Hennes bemötande motsvarade våra förväntningar och lite därtill då hon tipsade oss kontinuerligt om bostäder som kunde passa efter att vi förlorat första budgivningen. Vi är väldigt nöjda och tacksamma för den hjälp och det bemötande vi fått från Cecilia genom hela processen. Rekommenderas varmt :)
    2021-06-02
    Cecilia är professionell, glad och full av energi. Jag var trygg och bekväm under hela processen.
    2021-05-29
    Hon är bra för att hon lyssnar på vad kunden säger och hon är lungn och bra. Det märks att hon är seriös i sitt jobb och sköter det mycket bra.
    • Tullinge
    2021-05-29
    Cecilia är en otroligt trevlig och kompetent mäklare. Rekommenderar starkt!
  • Eva L
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2021-05-28
    Vi fick fin och engagerad hjälp att sälja vårt hus i Tumba. Cecilia tog sig alltid tid att svara på våra frågor och var ett stort stöd under hela säljprocessen. Stort tack!
    2021-05-28
    Finns ingen mäklare som henne, hon hjälpte mig och min fru så mycket, och alltid med ett leende på hennes läppar ☺️, duktig i sitt jobb, svarar alltid i telefon och håller hennes tider, skulle det finnas mer stjärnor så skulle hon defenetivt få Dt ✨