George El Ashkar

George El Ashkar

George El Ashkar är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

George El Ashkar har varit registrerad mäklare sedan 2023-10. George El Ashkar har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. George El Ashkar har haft 4 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-03

11 omdömen om George El Ashkar

Sandrino K
Sålde sin lägenhet med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

En kunnig mäklare, tillmötesgående och bra kommunikation. George gjorde hela försäljningsprocessen smidig och framgångsrik. Rekommenderar starkt!

Jonida C
Tullinge

En tillmötesgående, engagerad och lyhörd mäklare. George ingav trygghet under hela processen. Han sålde vår lägenhet väldigt snabbt och på en högre pris från det vi hade förväntat oss under dessa svåra tider med hög ränta. Vi kan varmt rekommendera!

Patric A
Köpte sin lägenhet med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

George gjorde ett väldigt bra intryck. Lugn, metodisk och snabb i kommunikationen. Det va aldrig något dröjsmål, han va snabb att informera löpande i processen. Tog lika mycket ansvar för mina intressen som köpare som för sina kunder som sålde. Kan starkt rekommendera George som mäklare

Valeriia M
Sålde sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Vi är jättenöjda med George som hjälpte oss att sälja huset ganska snabbt.. Vi hamnade i ett krångligt situationen för att vi kunde inte sälja våran lägenhet i tid (innan tillträdet till nytt hem) så då behövde vi sälja en av fastigheterna som snart som det var möjligt. George är empatisk person, snabbt att svara på alla frågorna och jätte hjälpsam!

Matilda A
Uttran

Super schysst & pålitlig mäklare!

Ali E
Uttran

George Fantastiskt professionell och kunnig mäklare. Lyhörd, organiserad och effektiv. Joe levde upp till alla förväntningar och lite till. Rekommenderar 👍🏻

Lauretta G
Uttran

Trevligt och professionellt bemötande. Jag hade förväntningar om att kunna titta på lägenheten vid flera tillfällen och att även se andra gemensamma lokaler. George var mycket hjälpsam och ordnade allt utan problem. Jag uppfattar George som en mycket lugn, omtänksam, hjälpsam och seriös mäklare.

David M
Sålde sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

George är trevlig och proffsig. Håller bra kommunikation och ge bra rådgivning. Han förstår både köparens och säljarens behov och ställer upp när det behövs. George har den attityden som vi alla oss önska i en mäklare. Vi var super nöjda med honom och vill ha honom som vår mäklare vid nästa tillfälle.

Linda Anna Maria S
Köpte sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Trevligt och engagerat bemötande. Märktes att mäklaren gillade sitt jobb. Förväntningarna var att mäklaren skulle kunna svara på frågor gällande bostaden/ta reda på svaret-det fungerade väldigt bra. Förväntade mig också en tydlig kommunikation gällande budgivning etc. Eftersom vi är förstagångsköpare har jag inte tidigare erfarenhet, men jag upplevde ett par gånger under processen dubbla budskap om budgivningen var klar eller inte. Förstår samtidigt att mäklarens situation. Totalt sett en bra upplevelse i samband med köpet.

José Juan B
Köpte sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

George var trevlig och hjälpte oss att ta en ordentlig titt på fastigheten. Kommunikationen var enkel och smidig.