Lena Larsson
Registrerad mäklare sedan 2006-03-30
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 117 Läs vad Lena Larsson

• Gunnar K sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-13

Grödinge
    5-sgjärnig! Allt från bemötande, kunigheg och engagemang!! Läs mer
  • Christian L sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-07

Tullinge
    Sålt ett radhus i Tullinge. Proffsig inställning och lätt att samarbeta med. Snabb respons på frågor och mycket kunnig i hennes område. Läs mer
    2020-06-07 Lena L svarar Christian L
    Hejsan och tack så mycket för fint betyg.
    Så lyckat det blev med både köp och försäljning inom en vecka. Hälsa Maya
  • Jacob B sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-01

Sålt villa.
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Niklas L sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-05-18

Tullinge
    Totalupplevelsen av Lena och fastighetsbyrån är Mycket bra. Det som vi inte var nöjd med var att hon var sen till visningarna vilket blev en stress och oro för oss. Läs mer
    2020-06-01 Lena L svarar Niklas L
    Hejsan Niklas,
    Tack för ditt svar, jag får hoppas att du inte tycker jag var sen till de öppna visningarna utan bara till den som var bokad innan visning.
    Hoppas ni ska trivas i nya huset i en helt ny stad, vi ses på tillträdet.
  • Gunnar S sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-05-02

Tullinge
    positiv, kan sitt yrke, professionell, lätt att ha kontakt med Läs mer
    2020-06-01 Lena L svarar Gunnar S
    Hejsan Gunnar och tack så mycket för det fina betyget, vi ses snart och ring sen om hjälp med deklarationen.
    Ha en skön sommar nu och hälsa Gunnel.
  • Levi Jakob L köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-15

Tumba
    Profsig och vänlig, kunnig och tillmötesgående.
    Vi har köpt en nybyggd lägenhet.
    Vänligt.
    Ja, det ingår liksom i professionen.
    Allt har gått bra med kontrakt och inflyttning. Läs mer
    2020-06-01 Lena L svarar Levi Jakob L
    Hejsan Levi,
    Tackar för fina ord det värmer mer än solen. Hoppas ni får en härlig sommar i nya bostaden.
  • Emad S köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-07

Tumba
    Har köpt en bostad med hjälp av Lena Larsson.
    Är jättenöjd med allt: bemötande, hjälpsamhet, trevlighet och tålamod.
    Stort tack Lena för all din hjälp! Du är bäst!
    //E.S. Läs mer
    2020-04-07 Lena L svarar Emad S
    Tack så mycket för ditt fina betyg på mitt arbete och tårtan jag fick mumsade vi på i tre dagar hoppas att går bra nu och att ni trivs i nya lägenheten
    Vi hörs och syns mvh lena
  • Tülay Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-05

Tumba
    Vi har köpt en nyproduktion som vi ville sälja innan vi flyttade in då vi hittade en annan nyproduktion med bättre läge.
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt av Lena Larsson och servicen var på topp!
    Våran förväntning var att få nyproduktionen såld innan vi fick nycklarna vilket Lena Larsson lyckades sälja i tid.
    Lena Larsson är en duktig mäklare som lyssnar på sina kunder och agerar därefter! Rekommenderas helhjärtat! Läs mer
    2020-04-15 Lena L svarar Tülay Ö
    Hejsan,
    Tack så mycket för era fina ord och beröm. Skönt att allt löste sig även om det tog lite tid. Nu hoppas jag att ni trivs i eran nya fina lägenhet. Vi ses
  • Jack K köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-01

Uttran
    Vi hade kontakt med Lena Larsson i samband med köp av huset.
    Hon var hjälpsam och förklarade saker och ting angående köpet, eftersom vi kunde inte så mycket hur man gör och vad ska man göra som köpare och vad är att förvänta sig av oss. Man märker snabbt att hon är kunnig i hennes jobb och gärna förklarar saker och ting och ha alltid svar på IF och OM. Hade kontakt med oss hela tiden och påminnande oss genom sms i förväg om saker som vi ska göra och när vi ska träffas.
    Vi kan säga att vi hade tur och ha henne som mäklare och skulle vi varmt rekommendera henne till både köpare och säljare.
    Jack och Oksana Läs mer
  • Zeth L sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-27

Tumba
    Lena gjorde ett utmärkt jobb i alla steg. Framförallt hanterade hon både vår och budgivarnas oro kopplat till corona-krisen på ett bra sätt.

Vi rekommenderar verkligen Lena! Läs mer
    2020-03-30 Lena L svarar Zeth L
    Tackar så mycket för fina ord, efter lite trög start gick det bra till slut och jag hoppas ni ska stormtrivas i er nya lägenhet nu.
    Vi ses snart på tillträde sen tar vi tag i deklarationen. Ha det så bra så länge.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg