en del av Fastighetsbyrån Tumba

4.6 / 5 i betyg — 57 rekommendationer

Läs vad 57 användare tycker om Lena Larsson

• Conny R
    Conny R skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick god information och service kring försäljningen.
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig. erfaren, duktig, ambitiös
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kändes inte alldeles insatt i objektet hon sålde vilket gjorde att det tappade lite seriositet. Gillade dock hennes avslappnade stil, inte en typisk "backslick/BMW-säljare". Skulle troligen välja en annan mäklare om jag ska sälja själv nån gång.
    2016-09-08 Lena L svarar Torbjörn E
    Hejsan Torbjörn tack för din feedback tråkigt att du inte kände dig helt nöjd med mitt jobb. Tyckte att det gick både smidigt och att det blev bra betalt men det är inte alltid det som är viktigast för kunden det behöver jag tänka på. Hälsningar lena
  • Malin T
    Malin T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är en bra mäklare och rekommenderas varmt!
    2016-09-08 Lena L svarar Malin T
    Hejsan Malin och tack för ditt fina svar hoppas ni trivs bra i ert hus och att ni bor kvar länge ring om ni vill ha hjälp med något.
  • Britt Karin L
    Britt Karin L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon gjorde sitt jobb enligt regelboken.Alltid glad och trevlig.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Underbar människa 👍🏻👍🏻👍🏻
    2016-09-08 Lena L svarar Jonas B
    Tack så mycket Jonas och hoppas att ni kommit tillrätta uppe på backen ring om ni vill ha en värdering på huset. Hälsningar lena
  • Hillevi S
    Hillevi S skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena har vi anlitat 2 ggr som mäklare 😀👍🏻 Vi är mycket nöjda med hennes sätt att bemöta oss som säljare och ett proffsigt avslut
    2016-09-06 Lena L svarar Hillevi S
    Tack så mycket Hillevi hoppas livet leker för er vid vattnet i nya huset.
  • Parisa A
    Parisa A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En pålitlig mäklare som har sin kund intresse i fokus.
    2016-09-06 Lena L svarar Parisa A
    Hej och tack så mycket för de orden Parisa de värmer ett gammalt mäklarhjärta.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra. Lena är kunnig, proffsig och ett betryggande bollplank i en av livets stora affärer.
    2016-09-08 Lena L svarar Magnus T
    Hej Magnus tack för fina ord de värmer verkligen hoppas ni trivs bra på andra sidan och att ni blir kvar länge i ert nya hus.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket korrekt, hjälpsam och sympatisk mäklare! Köpte av hennes klient och hon körde inte med något överdrivet sälj, var uppriktig och hjälpsam och verkade inte ha bråttom att avsluta affären som exempelvis min egen mäklare hade. Rekommenderas!
    2016-09-08 Lena L svarar Lisa G
    Hejsan Lisa tack så mycket jag blir så glad över fina ord och det betyder mycket. Hoppas du trivs i Tullinge och att huset känns rätt.
    Hör av dig om ni behöver hjälp på något sätt med värdering eller något annat.
  • Marja E
    Marja E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag tycker att Lena Larsson skötte sitt uppdrag mycket kompetent. Hon har ocks¨å ett trevligt bemötande sätt. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta säljupp-
    draget. Marja Ek
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är nöjda med husförsäljningen. Gunvor och Kjell
  • Maj-lis E
    Maj-lis E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har helt nöjd med det bemötande och den hjälp och stöd vi fick av Lena Larsson. Hon är vänlig och kunnig och vi rekommenderar henne gärna!
  • Sara U
    Sara U skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det har fungerat väl, fått hjälp att sälja hus och samtidigt köpa lgh!
  • Marie-louise H
    Marie-louise H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är mycket lätt att ha att göra med. Hon genomförde affären enkelt och smidigt. Mycket tillmötesgående och lätt att få tag på. Vi var väldigt nöjda med Lena som mäklare!
  • Michael L
    Michael L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är för det första väldigt trevlig o glad. Hon är engagerad och löser ev problem
    på ett smidigt sätt!
    Hör av sig när hon sagt en tid så är det inga problem med det heller.
    Sammanfattningsvis så lever hon upp till dom förväntningar jag haft på henne.
  • Björn E
    Björn E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och proffsigt bemötande. Vi blev mycket nöjda. Hon höll tider bra.
  • Torborg W
    Torborg W skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är kompetent och duktig i alla avseenden. Mäklaren lever upp till mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd som kund. Jag kommer rekommendera andra att välja denna mäklare.
  • Anders E
    Anders E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt bemötande som gjorde att det blev affär , återkom med besked i budgivning
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Gjorde vad som förväntas, inget att klaga på direkt.
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är ett föredöme vad gäller bemötande och engagemang. Är aldrig några problem att få kontakt med henne, svarar oftast direkt via mail eller SMS.
    2015-10-01 Lena L svarar Margareta H
    Hejsan Margareta,
    Tack för fina ord och beröm lycka till och hör av dig om du vill ha hjälp med deklarationen.
  • Desirée A
    Desirée A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hög social kompetens, kunnig och effektiv.
    2015-10-01 Lena L svarar Desirée A
    Hejsan Desirée,
    Tack för det fina betyget och hoppas allt gått bra med husbygget och att du trivs i ny miljö.
  • Sara A
    Sara A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är nöjda med med denna mäklarfirma!
    2015-10-01 Lena L svarar Sara A
    Tack så mycket Sara vi hoppas vi kan fortsätta hjälpa er om ni behöver.
    Hör av er om ni behöver hjälp annars hoppas jag att ni ska trivas i ert fina hus.
  • Michael H
    Michael H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag upplevde Lena som väldigt omtänksam, motiverad, engagerad och tillmötesgående. Jag känner att jag som köpare fick en rättvis rådgivning, all information som jag behövde och framförallt i sammanhanget med betalning från utlandet fick jag allt stöd som behövdes.
    2015-10-01 Lena L svarar Michael H
    Hejsan Michael,
    Hoppas du trivs på höjden och i ditt fina hus. Tack för ditt fina svar och jag är glad att allt gick bra.
    Jag hoppas nya badrummet blev fint och att du fick tag i en bra firma.
    Ha det så bra vi syns säkert i centrum.
  • Göran N
    Göran N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevligt bemötande och utomordentligt genomfört uppdrag!
    2015-10-01 Lena L svarar Göran N
    Hejsan Göran,
    Tack för fina ord de värmer i höstkylan. Hoppas ni har det bra i värmen och att ni trivs jag ska ner till era trakter i Oktober så vi kanske syns.
  • Jack N
    Jack N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En bättre o ärligare mäklare finns inte vi var glada att vi fick Lena som tog hand om oss på bästa tängbara sätt ärlighet varar längst. Tack Lena
    2015-10-01 Lena L svarar Jack N
    Hejsan Jack,
    Jag blir så glad av dessa ord jag hoppas ni har kommit i ordning och att renoveringen gick bra. Jag ska göra det jag kan för att hjälpa till att finna ett hus åt din bror (tror att det var din bror). Lycka till i nya huset och hoppas ni ska trivas. Mvh Lena
  • Carina B
    Carina B skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kan bara säga toppenbra o trevlig på alla sätt!
    Bäst o rekommenderas varmt
    Mvh Carina
    2015-10-01 Lena L svarar Carina B
    Hejsan Carina,
    Tack så mycket för att du svarade med så fina ord. Hoppas att du trivs bra i radhuset och att du kommit i ordning. Vi syns framöver och ring när du vill ha hjälp med deklarationen. Mvh Lena
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett proffesionellt men ändå mycket personligt bemötande. Jag rekomendar henn och mäklarbyrån varmt.
    2015-10-01 Lena L svarar Margareta A
    Hejsan Margareta,
    Tack för ditt fina svar det värmer. Hoppas vi syns eller hörs framöver om inte förr så vid deklarationen.
    Ha det så gott.
  • Gul N
    Gul N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En duktig och ärlig mäklare genomför snabba avtal och försäljning av hus. Skicklig på det hon gör.
    2015-10-01 Lena L svarar Gul N
    Hejsan,
    Tack så mycket Gul för fina ord det är skönt att veta att det man gör uppskattas.
  • Lars H
    Lars H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastiskt bemötande och lyhörd. Överträffade våra förväntningar med råge!
    Lars och Margareta
    2015-10-01 Lena L svarar Lars H
    Hejsan Lars,
    Tack för fina ord det betyder så mycket att få beröm ibland. Hoppas ni trivs bra i lägenheten upp på berget och att allt är bra med er.
    Hör av er om ni vill ha hjälp med något annars syns vi när det blir dags för deklarationen.
    Ha det så bra.
  • Mats E
    Mats E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är nöjda med all hjälp och info vi fick.
    Bra uppföljning efter köpet.
    2015-04-15 Lena L svarar Mats E
    Hejsan Mats,
    Tack för det fina betyget det uppskattas verkligen, hoppas allt är bra med er och att ni trivs i huset. jag brukar titta till er när jag åker förbi mot löparspåren i brantbrink. Ring om ni behöver hjälp med något. Med vänlig hälsning Lena
  • Anna N
    Anna N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick i samband med köpet av vårt hus. Bemötandet från mäklaren upplevde vi som kunnigt och professionellt!
    2015-04-15 Lena L svarar Anna N
    Hej Anna,
    Tack för fint omdöme det värmer ända in i hjärtat. Hoppas allt är bra med er och nu kommer ju den verkliga högtiden för er att njuta av ert fantastiska hus vid sjön. Ha det så bra och hör av er om ni vill ha hjälp med något. Med vänlig hälsning Lena
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag är mycket nöjd med Lena Larssons bemötande i samband med att jag sålde min tomt i Tullinge hösten 2014. Personkemin fungerade perfekt och jag fick all information jag önskade. Resultatet av försäljningen blev också bra.
    2015-04-15 Lena L svarar Marianne W
    Hejsan Marianne,
    Tack för de fina orden, jag tyckte mycket om att jobba med dig också och jag hoppas att allt gått bra nu med deklarationer m.m. annars får du höra av dig.
    Jag har inte åkt förbi och tittat ännu men jag har hört att det är rensat och klart för bygge.
    Med vänliga hälsningar Lena
  • Peter F
    Peter F skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är en fantastiskt trevlig o kompetent mäklare. Rekommenderas varmt.
    2015-04-15 Lena L svarar Peter F
    Hejsan Peter och Amanda,
    Tack för fina ord det uppskattas verkligen.
    Hoppas ni inte saknar Uttran för mycket, men ni har nog landat bra i nya bostaden kan jag tänka mig. Hoppas all tär bra med lilltösen också nu får hon ju lite ytor att springa runt på.
    Ha det så bra och ta hand om varandra.
    Med vänliga hälsningar Lena
  • Karen H
    Karen H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Pålitlig mäklare. Rekommenderas varmt
    2015-04-15 Lena L svarar Karen H
    Hejsan Karen och Patrick,
    Tack för fina rekommendationer av er det värmer ett gammalt mäklarhjärta.
    Hoppas ni har det bra i nya huset trots att ni får lite längre till löparspåren i Brantbrink.
    Det kan ju även finnas sådana intill ert nya hus. Vi kanske syns framöver i spåren annars får ni ringa om ni vill ha hjälp framöver. Med vänliga hälsningar Lena
  • Maria G
    Maria G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena Larsson, Fastighetsbyrån Tumba, skötte försäljningen av mitt radhus i Tullinge på ett förtjänstfullt sätt och kan därför rekommenderas
    2015-04-15 Lena L svarar Maria G
    Hejsan Maria,
    Tack för att du rekommenderar mig. I din affär fick även jag vara med om något nytt och lärde mig att allt verkar kunna hända i bostadsaffärer. Till slut löste sig allt och det gick bra. Hoppas du trivs att bo i lägenhet efter att ha bott så länge i hus. Vi syns nog i centrum. Med vänliga hälsningar Lena
  • Francois F
    Francois F skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevlig och ger ett professionellt intryck. Svarar alltid på frågor, och ringer alltid tillbaka när det behövs.
    Bra bemötande och ställde även upp med att ringa upp ansvariga hos tak-leverantörerna.. Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt!
    2015-04-15 Lena L svarar Francois F
    Hejsan och tack så mycket för ditt svar.
    Jag hoppas allt är bra med dig och familjen. Lite nyfiken på vad som hände med taket.
    Nu måste det vara underbart när vår och sommar kommer att ha eran uteplats och pool, ni kommer att ha hela området hos er, ett bra sätt att lära känna grannarna.
    Med vänlig hälsning Lena
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är jättenöjda med Lena Larssons arbete när vi köpte våren bostad.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vid ett mycket svårt ärende har hon gett klara besked och varit väldigt tydlig i sin kommunikation.
  • Hadi M
    Hadi M skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon är mycket engagerad och omtänksamt. Lätt tillgängligt och behjälpligt.
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena var vår förmedlare när vi sålde (och köpte) hus. Kan varmt rekommendera Lena. Vi är väldigt nöjda med Lena och hennes engagemang i vår process.
  • Therese E
    Therese E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevligt o personligt bemötande.
    Snabb på svara om man hade frågor, samt att man alltid kännde att det var ok att höra av sig, det är viktigt tycker jag.

Rekomenderas!
  • Anders L
    Anders L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Är nöjd med den service vi har fått i samband med köp av hus och försäljning av hus .
  • Nicolas D
    Nicolas D skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra med lite stressig ibland.
  • Lars S
    Lars S skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt tjänst hos företaget var köp och sälj av fastighet.
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena gav ett professionellt intryck vid första besöket och verkade ha koll på området och kundernas behov. Hon lyckades helt enkelt jättebra sälja sina tjänster men senare upplevde vi att hon inte var så fokuserat och engagerat på uppdraget. I avtalet ingick flyttstädning men när det var dags försökte hon smita från det och hävdade att de aldrig erbjuder denna tjänst. Hon fick stå för det till slut när hon såg det på kontraktet. Det skadade i alla fall mitt förtroende henne för henne.
  • Gabriela L
    Gabriela L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra service och mycket trevliga!
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Utförde mäklartjänst vid husförsäljning på ett utmärkt sätt. Mycket nöjd. Rekommenderas.
  • Lena N
    Lena N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och professionell service, köpte hus
  • Sarah N
    Sarah N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra fastighetsbyrå p g a att de är snabba och hjälpsamma. Jag har högt förtroende för dem då jag kom i kontakt med dem då jag köpte bostad. Ska använda mej av dem när jag säljer med.
Christine Berg
Karin Öström