Lena Larsson

Lena Larsson

Lena Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Lena Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 125 omdömen sedan 2014-05-07. Lena Larsson har haft 73 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 70% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

125 omdömen om Lena Larsson

• Hej. När jag tog kontakt med Lena för värdering av min villa fick jag genast bra känsla av henne, har hört av bekanta /rykten att hon är omtyckt.Jag köpte en bostadsrätt som Lena tog över av en av hennes kollega,Och fick hjälp att sälja min villa. Hela min affär gick helt otroligt bra, Lena var bra på att hålla kontakt med mig och fick bra kontakt / hjälp med Min bank. Sammanlagt väldigt bra mäklare
    Jari K sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-10-20
    • 125.0 m²
    2020-10-20
  • Vi har köpt en radhus och vi hittade annonsen via hemnet och kontaktade Lena Larson. Lena är mycket trevlig och hjälpsam person och lätt att kommunicera med henne. Vi rekommenderar henne en bra och kunnig mäklare. Vi tackar lena Larson och Fastighetsbyrån Tumba.
    Gebreslassie G köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-10-11
    • 110.0 m²
    2020-10-11
  • Kunnig, smidig och trevligt bemötande. Professionell både gentemot köpare som säljare.
    Lars Erik N köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-10-06
    • 158.0 m²
    • Grödinge
    2020-10-06
    Hejsan Lars-Erik och tack för att du tog dig tid att svara det är värt mycket med fina rekommendationer. Jag pratade med Eva igår och hon sa att ni stormtrivs och det var skönt att höra. Hör av er om ni vill ha hjälp med något.

Lena L

• Vi sålde vårt radhus med Lenas hjälp. Hon är trevlig, proffsig och hjälpsam och vi fick ett bra stöd i säljprocessen av henne. Jag är mycket nöjd med att ha haft Lena som vår mäklare och rekommenderar henne varmt.
    Anette H sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-10-02
    • 91.0 m²
    2020-10-02
    Tack så hemskt mycket Anette ord som värmer ett gammalt mäklarhjärta. Nu hoppas jag att ni kommer att trivas på bästkusten annars hörs vi igen,. Hör av er när ni vill ha hjälp med deklarationen

Lena L

• Jättebra , var nöjd med mäklaren och fastighetsbyrå.
    Vasyl T köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-07-31
    • 143.0 m²
    2020-07-31
    Hej Vasyl och tack för fint omdöme. Jag åker ofta förbi ert hus och ser alltid full fart på barnen i studsmattan så jag förstår att ni trivs med att ha lite tomt och större ytor. Hälsa familjen och hör av er om ni behöver hjälp med något.

Lena L

• Lena är mycket kunnig och tar sig tid att svara på frågor samt har bra koll på området hon arbetar i.
    Evelina T köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 154.0 m²
    2020-07-16
    Tack så mycket Evelina för värmande ord hoppas ni ska trivas bra i ert nya hem och vi ses nog framöver tveka inte om ni behöver hjälp med något framöver. Ha en skön sommar och semester.

Lena L

• Försäljningen av mitt hus gick mycket smidigt. Kände mig trygg under hela processen. Märktes att hon la ner energi för att få till en bra försäljning.
    Andreas A sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 94.0 m²
    2020-07-16
    Hej Andreas och tack för att du tog dig tid att svara på detta. Jag blir såklart jätteglad av dina fina ord. Ni hade själva lagt ned mycket tid på att få huset så fint så försäljningen gick snabbt och smidigt. Nu hoppas jag att du ska trivas i din nya bostad. Ha det så bra och hör av er sen när det närmar sig deklarationen om ni vill ha hjälp.

Lena L

• Lena o team på Fastighetsbyrån i Tumba är jätte duktig!
    Richard Louis G sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-07-05
    • 204.0 m²
    2020-07-05
    Thank you Richard for the Nice words i hope to see you soon when you get back to Sweden soon.

Lena L

• 5-sgjärnig! Allt från bemötande, kunigheg och engagemang!!
    Gunnar K sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-06-13
    • 158.0 m²
    • Grödinge
    2020-06-13
    Tack så jättemycket Gunnar fina ord värmer och betyder mycket för mig. Vi ses

Lena L

• Sålt ett radhus i Tullinge. Proffsig inställning och lätt att samarbeta med. Snabb respons på frågor och mycket kunnig i hennes område.
    Christian L köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-06-07
    • 125.0 m²
    2020-06-07
    Hejsan och tack så mycket för fint betyg. Så lyckat det blev med både köp och försäljning inom en vecka. Hälsa Maya