Lena Larsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 82 kunder tycker om Lena Larsson

• Anne M sålde sin bostad med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-01

Lena tog över försälningen av min bostad (= radhus) i samband med att min tidigare mäklarkontakt gick vidare till annat jobb.
    Lena är bra att bolla med, informativ och målinriktad. Hon är rutinerad, professionell och flexibel och kan snabbt tänka om/nytt då givna förutsättningar förändras efter hand.
    /Anne Läs mer
    2019-01-03 Lena L svarar Anne M
    Tack så mycket Anne bästa jag vet med nöjda kunder tack för de fina orden, jag hoppas ni fick en fin jul och jag önskar er ett fantastiskt 2019 i ny bostad.
  • Rut A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-26

Professionell, kunnig, trevligt bemötande. Läs mer
  • Schakt T
    Schakt T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-11

mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren som gav ett förtroendegivande och professionellt intryck och var dessutom mycket trevlig och även väldigt ätligt person varmt rekommenderar lena Larsson till alla mvh frank awadi Läs mer
  • Stefan G köpte sin bostad med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-09-21

Kunnig och engagerad! Mycket nöjd med både köp och försäljning! Läs mer
    2018-09-21 Lena L svarar Stefan G
    Hej Stefan, tack för fint betyg och fina ord en härlig start på dagen och en skön känsla i magen, jag smyger nig förbi och knycker lite mer äpplen de är supergoda/lena
  • Bo L
    Bo L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-04-20

Köpte villa på grens väg 12 i uttran mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren som gav ett förtroendegivande och proffesionellt intryck och var dessutom mycket trevlig Läs mer
    2018-04-23 Lena L svarar Bo L
    Tack Bo för fina ord det betyder mycket för mig, hoppas ni ska trivas i ert nya hus, ring mig om du behöver något och hälsa Lena.
  • Thomas E skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-04-18

Ett stort engagemangoch alltid bra på att återkoppla. Läs mer
    2018-04-23 Lena L svarar Thomas E
    Hej Thomas,
    Tack för att du har skrivit om mig här och tack för positiva ord, härligt att ni är så nöjda med ert nya boende och läget där ni har nära till allt.
    Ha det så bra och hälsa Gunilla
  • Richard D
    Richard D skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-04-17

Lena Larsson på fastighetsbyrån är en trevlig och kompetent mäklare med gedigen kunskap om Tumba området Läs mer
  • Per S skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-04-16

Vi fick ett bra bemötande. Hon är kunnig och vi känner att vi har ett förtroende för hennes arbete. Vi kan varmt rekommendera Lena. Läs mer
    2018-04-16 Lena L svarar Per S
    Hejsan Per,
    Tack så mycket för fin feedback det betyder mycket för mig då många lyssnar på sina vänner och bekanta när de ska välja mäklare. Hoppas ni trivs bra i lägenheten och inte saknar er trädgård för mycket, hälsa Cecilia.
  • Therese W skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-04-12

Mycket trevlig och sympatisk tjej. Hon erbjuder värdering utan motkrav, och återkommer när hon har lovat.
    Är säljande men inte pushig och väldigt servicemided Läs mer
    2018-04-12 Lena L svarar Therese W
    Hej Therese,
    Tack för dina fina ord, hoppas du har det bra i nya lägenheten inne i stan och att du börjar få lite vårkänslor och nu börjar bästa tiden för att njut av allt du har i närheten. Ha det så bra och hör av dig om du behöver hjälp med något.
  • Karl H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2017-10-06

Hon var jättetrevligt och hjälpsam, vi var nöjd med henne. Läs mer
    2017-10-09 Lena L svarar Karl H
    Hejsan och tack så mycket för fina ord hoppas allt gått bra för er och tveka inte att höra av er inför deklarationen nästa år så hjälper jag er med den. Ha det så bra så länge och ta hand om varandra.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg