Lena Larsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 108 Läs vad Lena Larsson

• Zeth L sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-27

Tumba
    Lena gjorde ett utmärkt jobb i alla steg. Framförallt hanterade hon både vår och budgivarnas oro kopplat till corona-krisen på ett bra sätt.

Vi rekommenderar verkligen Lena! Läs mer
  • Emma B sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-19

Tullinge
    Sålt en villa och är nöjd med bemötandet. Tycker att mäklaren varit kompetent och trevlig. Läs mer
    2020-03-19 Lena L svarar Emma B
    Hej Emma,
    Tack för fina ord ni har också varit så trevliga att ha kontakt med under denna tid, vi fortsätter att ha kontakt tills huset är deklarerat och det blir först nästa år så vi hörs och syns igen.
  • Per-Erik ? sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-15

Tullinge
    Helt underbar mäklare! Kunnig, saklig och gör försäljningen så enkel och smidig! Vi har haft kontakt med henne i över två år då det tog lite tid för oss att komma till skott med försäljningen och det tålamod hon visade var guld värd!!! Läs mer
    2020-03-19 Lena L svarar Per-Erik ?
    Tack Per-Erik för värmande ord och jag är så glad att allt har gått bra med nytt boende och försäljningen. Självklart hjälper jag er sen med er deklaration. Vi hörs och syns.
  • Rasha A köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-19

Tullinge
    Lena är väldig bra på det hon gör, vi fick info om allting och köpet gick väldigt smidigt.
    TACK Lena :) Läs mer
    2019-12-19 Lena L svarar Rasha A
    Tack så mycket Rasha jag blir så glad av era fina ord. Ha en härlig ledighet nu så ses vi snart.
  • Güven C
    Güven C sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-14

Effektiv, kunning och engagerad.Rekomenderar starkt Lena. Läs mer
    2019-12-19 Lena L svarar Güven C
    Tack så mycket för fina ord värmer i kylan och mörkret vi ses snart igen gällande ditt nya boende. Ha en fin jul och nyår
  • Patrik F sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-10-01

Vårsta
    Fantastisk personlighet och utomordentligt duktig mäklare. Märks klart att erfarenheten och servicetänkandet finns där Läs mer
    2019-10-02 Lena L svarar Patrik F
    Hejsan Patrik,
    Tack för fina ord och för att du svarade på förfrågan. Alltid kul med beröm det värmer även ett gammalt mäklarhjärta.
    Vi ses snart på tillträdet.
  • Peter V sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-10-01

Tumba
    Sålt villa i Vretarna, Tumba. Lena har skött allt väldigt bra, kommit med goda råd och idéer inför försäljningen. Känts tryggt och bra. Läs mer
    2019-10-01 Lena L svarar Peter V
    Tack så mycket Peter är så glad för de fina orden och återkopplingen. Jag hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten och inte sakna huset för mycket.
    Vi ses snart för tillträdet.
  • Niklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-09-11

Vårsta
    Supertrevlig och alltid på gott humör.
    Köpte en 2:a i Grödinge.
    Upplevelsen var kanon och Lena var väldigt medgörlig. Läs mer
    2019-09-11 Lena L svarar Niklas B
    Hej Niklas
    Tack för att du tog dig tid och svarade och för de snälla orden.
    Så viktigt med feedback och hoppas du ska trivas i nya huset.
  • Anna Karin Margareta A sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-09-06

Uttran
    Jag har sålt en villa. Lena var hjälpsam i alla aspekter. Hon var lätt att nå och återkom fort med svar. Hon var proffsig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-09-10 Lena L svarar Anna Karin Margareta A
    Hejsan Anna,
    Tack för fina ord och betyg det betyder mycket för mig. Vi ses snart igen på tillträdet.
    Ha det så bra så länge och hälsa Jonas.
  • Leif Sven Wallentin S sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-09-05

villa
    trevlig och kunnig
    vi fick det vi ville ha men det tog lite längre tid
    engagerad och kunnig mäklare Läs mer
    2019-09-10 Lena L svarar Leif Sven Wallentin S
    Hej Leif tack för att du svarar och som du skrev det tog lite tid men till slut så gick det bra. Jag hoppas du kommer att trivas bra i nya bostaden, vi ses säkert på Ica mvh lena

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg