Lena Larsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-03

Läs vad 89 Läs vad Lena Larsson

• Muhammad Usman T köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-08

Tumba
    I found Lena as a professional broker with good communication skills and pleasant personality. She has been very easy to reach whenever I had a question or two. She also has been quite helpful during the whole buying process and explained unfamiliar terminologies. I would recommend her for future buying/selling. Läs mer
  • Alexej T köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-07

Tumba
    Vi är mycket nöjda med Lena som gjorde att köpet att bostad gick otroligt smidigt. Tack Läs mer
  • Mikael K sålde sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-05

Uttran
    Bra information om allt inför och under tiden vid vår husförsäljning! Läs mer
    2019-04-05 Lena L svarar Mikael K
    Hejsan Mikael och Ingela,
    Tack så mycket för det fina betyget, det är så trevligt att få på fredagen då mår jag bra hela helgen.
    Nu hoppas jag att ni ska trivas med livet i lägenhet. Vi syns på tillträdet ha det gott så länge.
  • Anneli E köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-03-17

Köpte ett radhus genom Lena, och är supernöjd med henne. Hade strul med en massa saker, men Lena visade proffsigt tålamod. Trygg, ärlig, inte pushig alls, proffsig, och lagom empatisk. Hade svar på frågor, och där hon inte hade det sa hon att hon återkommer med korrekta uppgifter, istället för att dra till med något som tyvärr många mäklare gör enligt min erfarenhet. Läs mer
  • David P köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-03-15

Toppen mäklare!,

Bostaden såld snabbt och enkelt, Lena är väldigt duktig och tydlig med information hur allt ska gå till.
    Vi väldigt nöjda rekomenderar Lena starkt som mäklare. Läs mer
  • Pia K köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-21

Grödinge
    Köpte vårt nya hus genom Lena och hon var proffsig, tydlig och hjälpte oss genom hela processen. Kunnig och trygg. Har inte köpt hus på 20 år och det är ju onekligen en del att hålla reda på...

Vi hade redan en mäklare som skulle sälja mitt hus, men han bestämde sig för att sluta innan det var dags för visning och försäljning. Då var valet enkelt; Lena fick ta över!
    Upplever att hon är lagom "pushig" men ändå trevlig. Är rak och tydlig mot budgivarna, t.ex. att de måste vara seriösa och ha torrt på fötterna innan de kan lägga bud.
    Uppskattade även att vi skrev avtal direkt då budgivningen stängdes - ett snabbt avslut var viktigt för oss.

Kändes som hon verkligen månade om både säljare och köpare - det var viktigt att det blev en bra affär för båda parter.

Lena,
    Du vet var vi bor. Kom förbi på en fika efter 1 mars ;-) Läs mer
    2019-02-21 Lena L svarar Pia K
    Hejsan Pia,
    Tack så mycket för fina ord det värmer i hjärtat, så tacksam för detta.
    Jag kommer gärna förbi på en fika i ert nya fina hem.
  • Gustav L sålde sin bostad med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-26

+Motiverad att sälja och erfaren.

_Mer motiverad att sälja än att vi skulle göra en bra affär. Läs mer
  • Anne M sålde sin bostad med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-01

Lena tog över försälningen av min bostad (= radhus) i samband med att min tidigare mäklarkontakt gick vidare till annat jobb.
    Lena är bra att bolla med, informativ och målinriktad. Hon är rutinerad, professionell och flexibel och kan snabbt tänka om/nytt då givna förutsättningar förändras efter hand.
    /Anne Läs mer
    2019-01-03 Lena L svarar Anne M
    Tack så mycket Anne bästa jag vet med nöjda kunder tack för de fina orden, jag hoppas ni fick en fin jul och jag önskar er ett fantastiskt 2019 i ny bostad.
  • Rut A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-26

Professionell, kunnig, trevligt bemötande. Läs mer
  • Schakt T
    Schakt T skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-11

mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren som gav ett förtroendegivande och professionellt intryck och var dessutom mycket trevlig och även väldigt ätligt person varmt rekommenderar lena Larsson till alla mvh frank awadi Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg