Lena Larsson

Lena Larsson

Lena Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Lena Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-03. Lena Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.6. Lena Larsson har haft 35 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 146 Läs vad Lena Larsson

2021-07-08
    Ofattbar hets efter vunnen budgivning på att få köpet godkänt av banken, hotade med att ta andra köpare dagen efter vunnen budgivning. Sen så fort det var klart från min sida då fans det tydligen osianer av tid och det var inte allt stressigt. Verkade otroligt stressad körde fort med bilen på din lilla gårdsgatan.

Men hon var lätt att få tag på och hon fixade och ordnade med en massa saker. lätt att ha och göra med.
    Hejsan Patrik, Tack för att du svarade på detta och gav mig feedback. Tråkigt att du uppfattade allt som otroligt hetsigt, uppenbarligen har jag inte lyckats förklara varför det är viktigt med att få klart med banken så avtal kan skrivas speciellt som det fanns en öppen visning som väntade och en till budgivare som ville skriva och hade klart med banken. Sen har jag ju också säljaren att ta hänsyn till och de ville få detta klart snarast möjligt. Nu fick jag ju tag i en på banken som kunde hjälpa dig snabbt och du fick skriva avtal med låneklausul så allt löste sig. Det stämmer som du skriver att när allt är skrivet och klart då har vi ju ingen brådska längre med affären, nu ska vi bara ha tillträde på huset och det är ju också väldigt snart. Hoppas detta förklarar lite bättre varför allt var som du upplevde det hetsigt. Vi hörs och jag hoppas ni ska trivas bra i huset och området. Lena Larsson
    • Grödinge
    2021-07-06
    Lena är en väldigt personlig, kunnig och uppriktig mäklare. Hon är ärlig och känns som hon har ett personligt intresse av att se till så att alla blir nöjda. Vi är väldigt nöjda över vår kontakt med Lena. Vi har träffat en del mäklare och bland dessa hör hon till de som vi verkligen fick förtroende för.
    Hejsan Camilla, Tack för värmande och fina ord det betyder mycket att få höra. Jag hoppas allt ska gå bra för er på Grödingelandet och vi ses snart igen på tillträdet, ha en skön semester( jag vet att ni kommer ha att göra). Lycka till. Lena Larsson
    • Grödinge
    2021-07-03
    Alltigenom riktigt bra! Alltigenom riktigt bra!
    Hejsan Rickard, Tack för att du ger mig ett fint omdöme och högsta betyg det värmer ett gammalt mäklarhjärta. Vi hörs framöver om frågor och tillträdet. Ha det så bra nu i sommarvärmen. Lena Larsson
    2021-06-13
    Hon är professionell och lätt att ha en dialog med. Jag tror att jag hade turen att ha henne som mäklare. Så om du söker efter en professionell och erfaren mäklare, välj sedan Lena. Tack för din hjälp, Lena!
    Hejsan Hana, Tack för att du tog dig tid att svara på detta och tack för fina ord, det ger mig mycket att få läsa era betyg. Jag hoppas du ska trivas i ditt fina radhus så nära jobbet också och att det går bra att få plats på skolan till hösten. Vi ses säker i Centrum ha en skön sommar. Lena Larsson
    2021-06-09
    Sålt villa i Tumba. Kontaktade Lena och hon ingav förtroende så hon blev vår mäklare. Lena förklarade hur en försäljning går till och hjälpte oss att starta den. Vårt önskemål att sköta försäljningen så diskret som möjligt tog hon på allvar. Det är hennes förtjänst att resultatet blev som vi önskat och det med råge.
    Hejsan Elisabeth, Tack för de fina orden och jag är så glad att ni är nöjda det är ju en stor sak att byta bostad när man inte har gjort det på 45 år. Men ni har varit otroligt bra att ha med att göra allt i ordning och koll på alla siffror m.m. Så nu hoppas jag att ni ska trivas i Täby närmre familjen . Vi ses på tillträdet då kan vi kolla upp skatten också. Lena Larsson
    2021-06-08
    Vi har sålt vår villa i Tumba. Lena är kunnig, hjälpsam och har visat stort tålamod. Vi hade hoppats på att få tydlig vägledning och det fick vi. Processen har varit snabbare än väntat och det är till stor del Lenas förtjänst.
    Hejsan Lennart, Tack för att du svarade på detta och för de värmande orden. Processen gick ju fantastiskt bra men stor del av det är att jag fått så tydlig information av er hur ni ville ha det och att ni hade så bra kunskap om det hus ni bor i. Nu blir det lägenhet i Täby och jag hoppas ni ska trivas bra där. Vi ses snart igen på tillträdet. Lena Larsson
    2021-06-08
    Vi köpte hus utav Lena, björkvägen 59 tumba.
    Trevlig ödmjuk och hjälpsam genom hela processen. Även under kontrakt skrivningen gick hon igenom allt detaljerad och förklarade mycket man inte själv tänkte på.
    Och hon fick även ställa upp och vara "barnvakt" då vår dotter inte kunde sitta stil medans vi skrev på kontraktet, så stort tack för det. Top betyg!
    Hej Umit, Tack för att du tog dig tid att svara på detta, och för att du skriver så snälla saker. Allt gick ju bra och ni få flytta till ett jättefint och bra hus. Jag fick ju också chansen att baka både pizza och muffins med er dotter, och hon somnade säkert redan i bilen hem. Ring om ni undrar någon och jag hörde att ni ska träffa säljarna i huset snart då får ni mycket information där. Hälsa familjen Lena Larsson
  • sålde en tomt med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • Uttran
    2021-06-01
    Jag har sålt två tomter med Lenas hjälp. Hon är alltid lätt att nå och besvarar alla frågor med stor expertis. Mycket trevlig och behaglig till sättet men främst sätter jag hennes kunnade som mäklare. Hon känner trakten, har uppenbarligen många som söker hennes hjälp vilket gör att köpare finns oftast inom hennes cirklar. Hon är driven på det rätta sättet!

Jag kommer aldrig att anlita någon annan än Lena!
    Hejsan Christoffer, Tack så mycket för alla fina ord och det fina betyget, jag tycker att det är väldigt trevligt att ha med er att göra också:) jag hoppas det blir bra med nya grannar i kvarteret och att lantmäteriet blir klara i tid.. Vi hörs och ses framöver och hälsa frugan också. Ring om det är några frågor eller funderingar. Lena Larsson
    2021-05-20
    Vi har både köpt och sålt genom Lena och har verkligen fått professionell hjälp och ett personligt bemötande.
    Lena har löpande haft kontakt med oss, både inför köpet och i samband med försäljningen av huset.
    Hon har varit ett bra stöd utan att påverka för mycket i beslut kring försäljningen.
    Jag har köpt och sålt ett antal bostäder och Lena har varit den i särklass bästa mäklaren jag varit i kontakt med hittills.
    Hej Karin Vilket fint omdöme du har skrivit jag blir så himla glad och tacksam att du tog dig tid. Ni var själva väldigt härliga att ha med att göra så det underlättar alltid i processen. Nu hoppas jag verkligen att ni ska njuta av ert nya hem och att ni trivs i solen bland alla fåglarna. Vi ses säkert i Tullinge, ha det så bra båda två. Hör av er om ni vill ha hjälp med något. Vänligen Lena Lena Larsson
    2021-05-08
    Vid försäljning av min villa vill jag rekommendera Lena Larsson på Fastighetsbyrån i Tumba som mäklare. Lena mycket proffsig och hjälpsam på alla sett och vis och snabb.
    MVH Gussy Berg
    Hejsan, Tack för att du svarat och de fina orden det värmer i hjärtat. Det blev lite tumult men allt ordnade upp sig i slutänden, som tur var. Nu ses vi snart för att göra upp det sista. Ha det så bra fram till dess. Vänligen Lena Lena Larsson