Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Nyängsvägen 3B, 146 30 Tullinge — Visa karta

Botkyrka har en spännande miljö med många kontraster och unga invånare. Här finns höghusområden, grönskande skog och vackra villaområden med trädgårdar. Du når Stockholms central med både tunnelbana och pendeltåg.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har kontakt med både köpare och säljare i hela Botkyrka. Vi tänker alltid långsiktigt och nyttigt, och förmedlar allt från bostadsrätter till villor. Kom in på vårt kontor på Nyängsvägen 3B så ger vi dig tips och råd om bostadsmarknaden här. Välkommen till oss!

Läs vad 26 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

• 2017-08-22

Martin C skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Utmärkt mäklare! Visar väldigt mycket engagemang, är väldigt pådrivande och framförallt tillgänglig/nåbar oavsett kontaktmetod! Samtliga i Tullinge-kontoret har varit väldigt hjälpsamma oavsett kund eller inte. Även längre tid efter avslutad affär har de gladeligen ställt upp och letat efter gammal dokumentation för att man själv har varit slarvig. Vill ni ha mäklare med konstant dialog så är det LänsFast, Tullinge, som är att rekommendera! Speciellt för er som har kontrollbehov och behöver veta minsta lilla direkt! Här lämnas ni inte strandade! Speciellt stort tack till Cecilia och Jennifer! Läs mer
  • Nisha H

2017-08-20

Nisha H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Duktig och engagerad. En mäklare som är lyhörd. Rekommenderas! Läs mer
  • Robin B

2017-08-18

Robin B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Extremt duktig mäklare! Professionellt och bra bemötande. Otroligt nöjd med anledning av att han är angelägen om att göra både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • Cecilia P

2016-10-27

Cecilia P skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia Eng sålde vår lägenhet i Salem/Rönninge och vi kan varmt rekommendera hennes arbetssätt och engagemang. Cecilia är trevlig, driven och väldigt kunnig på sin sak. Hon var hängiven under hela processen, allt från fotografering, annonsering, visning och kontakt med spekulanter/köpare. Vi hade väldigt bra dialog och vi upplever att det var viktigt för henne att det blev bra för både köpare och säljare. Hela processen gick smärtfritt och vi kände oss lugn i hennes professionella händer. Stort tack! Läs mer
  • 2016-10-26

Nina J skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Påläst, tydlig och trevlig. Vi kände oss helt trygga med kontraktsskrivningen med en ordentlig genomgång av alla bilagor. Läs mer
  • Christian L

2016-10-09

Christian L skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Första intrycket av Cecilia var "Här har vi en mäklare som verkligen är intresserad av att hjälpa sina kunder". Mycket trevlig och hjälpsam! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2016-10-06

Anders Ö skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia gjorde ett väldig proffsigt intryck från första stund. Kunnig och med en del unika ideèr om hur en försäljning bör gå till. Vi sålde utan allmän visning och det gick fort och smidigt. Kan starkt rekommendera Cecilia. Läs mer
  • Cigdem M

2016-09-27

Cigdem M skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Snabb hjälp och bra kommunikation, Läs mer
    2016-09-27 Cecilia E svarar Cigdem M
    Tack snälla Cigdem.Hoppas ni ska trivas i ert fina hus.
  • 2016-09-23

Sima U skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Informativt, lätt och snabbt.
    Vi fick svar på samtliga frågor med positiv inställning.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Ett bra jobb tycker vi! Läs mer
  • 2016-09-22

Johan F skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia är trevlig, kunnig, inger förtroende och är en duktig försäljare. För mig som säljare kändes det väldigt tryggt att jobba med Cecilia. Läs mer
  • 2016-09-21

Linnea N skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia verkar vara en lugn och bra person som inger förtroende. Läs mer
    2016-09-21 Cecilia E svarar Linnea N
    Tack snälla Linnea. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • 2016-08-15

Joacim S skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Snabbt och smidigt trevligt bemötande 👍 Läs mer
  • 2016-08-15

Davidsson 0 skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Trevlig,proffessionell,kundorienterad Läs mer
  • 2016-06-27

Johan I skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Med tydlighet och god kommunikation har Cecilia fått mig som köpare att känna mig trygg.
    Hon ger ett proffsigt intryck samtidigt som hon är mån om en god affär för båda köpare och säljare. Läs mer
  • 2016-06-03

Sigrid B skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag köpte lägenhet via Cecilia. Snabb kontakt och hon höll mig hela tiden underrättad. Proffsig men ändå varm och personlig. Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2016-05-31

ricard v skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Valet föll väldigt starkt på Cecilia då det var dags att sälja lägenheten. Cecilia har ett proffsigt, aktivt och engagerat sätt att marknadsföra sig på vilket resulterat i en lyckad försäljning.Cecilia har varit oerhört bra vad det gäller kontakt samt återkoppling och jag kommer i framtiden anlita Cecilia igen, oavsett om det gäller köp eller sälj av bostad. Kan gott och starkt rekommendera Cecilia till alla som är intresserade av bostadsbyte. Ricard V Läs mer
  • 2016-04-25

William K skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Första intryck: 5 av 5
    Process: 5 av 5
    Resultat: 6 av 5

Redan vid första mötet var vi övertygade om att vi hade valt rätt mäklare för vår försäljning. Entusiastisk, energisk, och bestämd. Vår magkänsla stärktes för varje steg i processen. Bilderna, de bästa som fanns på Hemnet vid försäljningstillfället. Första budet, knappt en 1/2 dag efter att lägenheten lades ut på Hemnet. Såld, 3 dagar efter att lägenheten lades ut (det var helg också där emellan), till ett pris som vi inte trodde var möjligt men som "vi skulle kunna få", enligt Cecilia vid första mötet.

Rekommenderas varmt, vi kommer att göra fler affärer och våra bekanta kommer att anlita henne.

- William Läs mer
  • 2016-04-20

Flouna A skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag finner nog inga ord för hur duktig och trevlig Cecilia är. Jag kommer definitivt spara Cecilias nummer och rekommendera nära och kära som vill ha en värdering eller hjälp med att sälja Läs mer
  • 2016-04-01

Taija M skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi fick extremt bra och personlig service av Cecilia! Hon höll oss välinformerade under hela processen och slutresultatet blev det vi förväntade oss. Det blev en trygg och bra affär!

En nöjd säljare Läs mer
    2016-04-01 Cecilia E svarar Taija M
    Tack Taija för de fina orden. Ser fram emot fortsatta samarbeten längre fram. :)
  • 2016-03-16

Linda J skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia var mycket proffsig och gjorde ett kanonjobb. Ger henne bästa rekommendationerna. Läs mer
  • 2016-03-15

Ann-Christin W skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Trevligt bemötande och mycket kunnig på sitt område. Jag är jättenöjd med Cecilia och hon har gjort ett utomordentligt arbete för att hitta rätt köpare till min bostadsrätt. Mina varmaste rekommendationer kommer jag att ge mina vänner som vill köpa/sälja snabbt. Tack!
    Anki Waldenmark Läs mer
  • 2016-03-03

Ellen B skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    En duktig och mycket trevlig mäklare Läs mer
  • 2016-02-09

Elin A skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Väldigt bra service! Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt och Cecilia lyssnade på alla önskemål jag hade. Jag fick även väldigt bra och tydlig information om hela försäljningen. Det var lätt att få tag på henne via telefon och jag fick alltid utförligt svar på mina frågor.
    Väldigt bra och duktig mäklare, som jag starkt kan rekommendera! Läs mer
    2016-02-09 Cecilia E svarar Elin A
    Tack snälla Elin för rekommendationen. Jag ser fram emot att höra ifrån dig när du hittat ditt nästa drömboende.
  • 2016-02-04

Yoismar P skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia gjorde ett väldigt proffsigt arbete med försäljning av vårt hus. Hon var väldigt kunnig, hade bra kommunikation, var mycket motiverad och sammanfattat mycket trevligt att jobba med. Jag kommer att rekommendera Cecilia till mina vänner och bekanta! Hälsningar, Yois Läs mer
    2016-02-04 Cecilia E svarar Yoismar P
    Tack snälla Yois för de fina orden. Jag tyckte också vi hade ett bra samarbete och ser fram emot att hjälpa er vid fler bostadsbyten längre fram. Hälsa familjen så gott.
  • Emelie E

2016-02-04

Emelie E skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia Eng hanterade både ett lägenhetsköp och en lägenhetsförsäljning på allra bästa sätt. Jag kände mig omhändertagen och fick hjälp med allt jag ville ha hjälp med. En komplett mäklarupplevelse. Jag kommer att komma tillbaka som kund. Läs mer
    2016-02-04 Cecilia E svarar Emelie E
    Tack Emelie! Hoppas att jag får komma och hjälpa till med en värdering när ni flyttat in i ert nya hus i Riksten. :)
  • 2016-02-04

henrik k skrev om Cecilia Eng en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka
    Cecilia Eng var super proffsig, ordning och reda på alla papper samt fakta om lägenheten. Tyckte hon var mycket engagerad i vår situation. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Nyängsvägen 3B, 146 30 Tullinge