Mäklare i Skåne

Letar du en mäklare i Skåne? Då har du kommit rätt! Här hittar du Skånes bäst rekommenderade och aktuella mäklare på ett och samma ställe. Med hjälp av rekommendationer och kommentarer från tidigare kunder hoppas vi att du ska hitta rätt mäklare till din nästa hus- eller lägenhetsförsäljning i Skåne.

Det är ofta ett ganska stort projekt att sälja eller köpa hus, mycket regler och papper att hålla reda på. Att hitta rätt bland alla mäklare kan vara ännu svårare om man inte varit i köp- eller säljbranschen på sistone. Vi på Reco.se strävar efter att göra letandet så enkelt, smidigt och lättillgängligt som möjligt för dig och därför har vi också listat mäklarna i Skåne på specifika orter. Oavsett om du bor i Malmö eller i Osby hoppas vi att du ska hitta en mäklare som du trivs med och kan lita på!

Mäklare

Topp 25 mäklare i Skåne

Våningen & Villan Malmö

1,057 recos
    Mariedalsvägen 45, Malmö
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Matilda H
    Matilda H: Vi är väldigt nöjda med Caroline.

MOHV Malmö

1,083 recos
    Regementsgatan 17, Malmö
    Vi på MOHV Malmö står för framåtanda! Vi vågar vara nytänkande och sätter våra kunders behov främst. Välkommen till oss!
    Jiasheng L
    Jiasheng L: Josefin is very nice to talk with during the entire estate purchase. She showed her professional service to deal with th...

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, Malmö
    Funderar du på att förändra ditt boende i Malmö? Vi på Fastighetsbyrån Malmö City kan vårt område och svarar gärna på dina frågor!
    Esra L
    Esra L: Bra bemötande, man blir lyssnad och får snabb återkoppling.

Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12, Helsingborg
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Annika F
    Annika F: Trevlig engagerad tillmötesgående

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Södra Förstadsgatan 34, Malmö
    Varmt välkomna till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Malmö. Vi hjälper dig få Bäst Betalt för din bostad!
    Ingrid W
    Ingrid W: Han var väldigt engagerad och proffsig.

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, Lund
    Vi följer förändringarna på Lunds bostadsmarknad med spänning och har full koll, så att du slipper. Du kan känna trygghet när du lämnar bostadsförsäljningen eller köpet i våra händer!
    Margareta P
    Margareta P: Mycket positiv och drivande. Arbetade snabbt och effektivt. Efter att ha jämfört mäklaren med många andra på marknaden m...

Fastighetsbyrån Österlen

Storgatan 1, Simrishamn
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Österlen! Här hittar du mäklare som engagerat hjälper dig till ett vackert boende nära hav och natur.
    Irene E
    Irene E: Bra service och bemötande. Proffsigt och snabba.

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, Malmö
    Välkommen till Fastighetsbyrån Malmö Väster! Kontakta oss så tar vi ett kostnadsfritt möte och diskuterar dina bostadsplaner.
    Simon H
    Simon H: En mycket bra totalupplevelse! Carolina besitter alla bra egenskaper som man kan önska sig av en mäklare!

Våningen & Villan Lund

Klostergatan 2, Lund
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset och med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Daniella H
    Daniella H: Trevlig mäklare, bra information och bra på att kommunicera

3etage Fastighetsmäklare

Kullagatan 52, Helsingborg
    Välkommen till 3etage fastighetsmäklare! Unika bostadsaffärer kräver unika lösningar. Kontakta oss så berättar vi om vårt framgångsrika koncept!
    Viktoria N
    Viktoria N: Trevlig att prata med. Varm och öppen. Vi hade dock problem eftersom att vi träffade olika mäklare under vårt köp vilket...

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Södertorg, Kristianstad
    Välkommen till Fastighetsbyrån i Krisitianstad och Åhus! Vi hyser stort engagemang för bostäder. Våra mäklare hjälper till med hela affären, och det med glädje.
    Jonathan A
    Jonathan A: Jag har inget dåligt att säga om Erik som mäklare, han har gjort ett mycket bra jobb. Vi fick ett bra bemötande och han ...

Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, Landskrona
    Funderar du på att förändra ditt boende i Landskrona? Eller kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Fastighetsbyrån ger dig en trygghet i fastighetsaffären. Välkommen!
    Richard S
    Richard S: Hej Jag tycker att Gunilla uppfylle alla mina förväntningar,allt hon lovade blev uppfyllt till 100% Proffsigt!!!!

Våningen & Villan Malmö City

Studentgatan 2, Malmö
    Välkommen till Våningen & Villan Malmö City! Vi hjälper dig att finna en central bostad och bjuder självklart på en kostnadsfri värdering.
    Olof L
    Olof L: Tycker att allt fungerat bra från början till slut!

HusmanHagberg Kristianstad

Östra Storgatan 46, Kristianstad
    Välkommen till HusmanHagberg, när du vill ha en kunnig mäklare som bryr sig!
    Kristin H
    Kristin H: Jag fick det bemötande jag förväntar mig av en bra mäklare och lite till. Jag upplevde Daniel Samuelsson som mycket trev...

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2, Malmö
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Malmö Centrum! Vi hjälper dig till bästa boendet i Möllan, Gamla staden, Södra eller Västra innerstaden. Kontakta oss.
    Frederik S
    Frederik S: Riktigt snäll kille som är reel och gir allt hjälp man behöver när man skal göra sitt första fastighets köp

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, Malmö
    Välkommen till Fastighetsbyrån Malmö Öster! Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte, vi hjälper dig gärna med affären.
    Melanie M
    Melanie M: Mycket bra. Trevlig och professionell.

Våningen & Villan Malmö Dockan

Isbergs Gata 8C, Malmö
    Välkommen till Våningen & Villan Malmö Dockan! Vi är specialiserade mäklare som skräddarsyr din bostadsaffär, ger dig mervärden och kostnadsfri värdering.
    Therese A
    Therese A: Väldigt service minded och hjälpsam på alla vis. Kan starkt rekommendera er att köpa bostad av Emil.

MOHV Helsingborg

Drottninggatan 20, Helsingborg
    Vi på MOHV Helsingborg vågar vara nytänkande för våra kunders bästa! Välkommen att kontakta våra duktiga mäklare.
    Sofie S
    Sofie S: Förtroendeingivande och ordningsam mäklare.

MOHV Lund

Karl XI gatan 1, Lund
    MOHV i Lund erbjuder dig den bästa mäklartjänsten. Här får du nytänkande, kreativitet och alltid en lösning anpassad för just dig. Välkommen!
    Kristian M
    Kristian M: Kompetent och förtroendeingivande.

Svensk Fastighetsförmedling Lund

Scheelevägen 27, Lund
    Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Lund! Vi har koll på bostadsmarknaden här i Lundtrakterna och ger dig en trygg affär med bäst betalt. Kontakta oss!
    Sten L
    Sten L: Är energisk och engagerad. Väldigt kommunikativ. Bra bemötande.

Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, limhamn
    Vi är ett familjeägt företag som arbetar med personligt engagemang i varje bostadsaffär. Varmt välkomna in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär!
    Cecilia S
    Cecilia S: Trevlig, proffesionell och hjälpsam!

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Limhamn

Järnvägsgatan 38, Limhamn
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Malmö och Limham. Vi hjälper dig att finna den optimala bostadslösningen i utkanten av Sveriges tredje största stad!
    Petter B
    Petter B: Mycket hjälpsam, proffesionell och trevlig. Tack!

Fastighetsbyrån Eslöv

Malmgatan 2, Eslöv
    Albianda K
    Albianda K: Jätte trevlig lätt att ha och göra med.

Bostadsagenten Malmö

Kungsgatan 10, Malmö
    Få maximalt betalt till ett lägre arvode! Välj den av våra tre tjänster som passar er bäst så betalar ni bara för det ni behöver. Kontakta oss för en gratis värdering, så berättar vi mer. Välkommen!
    Madelene K
    Madelene K: Annika är professionell i sin framtoning men ändå enkel och familjär. Jag har stort förtroende för henne. Detta är andra...

Fastighetsbyrån Kävlinge

Unionsgatan 5, Kävlinge