Mäklare i Skåne

Letar du en mäklare i Skåne? Då har du kommit rätt! Här hittar du Skånes bäst rekommenderade och aktuella mäklare på ett och samma ställe. Med hjälp av rekommendationer och kommentarer från tidigare kunder hoppas vi att du ska hitta rätt mäklare till din nästa hus- eller lägenhetsförsäljning i Skåne.

Det är ofta ett ganska stort projekt att sälja eller köpa hus, mycket regler och papper att hålla reda på. Att hitta rätt bland alla mäklare kan vara ännu svårare om man inte varit i köp- eller säljbranschen på sistone. Vi på Reco.se strävar efter att göra letandet så enkelt, smidigt och lättillgängligt som möjligt för dig och därför har vi också listat mäklarna i Skåne på specifika orter. Oavsett om du bor i Malmö eller i Osby hoppas vi att du ska hitta en mäklare som du trivs med och kan lita på!

Mäklare

Topp 25 mäklare i Skåne

MOHV Malmö

1,014 recos
    Regementsgatan 17, Malmö
    MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi vågar vara nytänkande för våra kunders bästa.
    Anna A
    Anna A: Bostaden såldes med enkelhet och utan krångel. Martina visade upp stor professionalitet genom hela affären!

Våningen & Villan Malmö

Mariedalsvägen 45, Malmö
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Gerth J
    Gerth J: Vänligt och proffisionellt bemötande, förstroendeingivande och trevlig!

Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12, Helsingborg
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Eivor B
    Eivor B: Trevligt bemötande, proffesionella

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, Lund
    Vi följer förändringarna på Lunds bostadsmarknad med spänning och har full koll, så att du slipper. Du kan känna trygghet när du lämnar bostadsförsäljningen eller köpet i våra händer!
    Linda J
    Linda J: Hade väldigt mycket hjälp av Rickard att reda upp en rörig fastighetsaffär.

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, Malmö
    Funderar du på att förändra ditt boende i Malmö? Vi på Fastighetsbyrån Malmö City kan vårt område och svarar gärna på dina frågor!
    Nadja B
    Nadja B: Vänligt bemötande, påläst, professionellt! Värt sina pengar i guld!

Fastighetsbyrån Österlen

Storgatan 1, Simrishamn
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Österlen! Här hittar du mäklare som engagerat hjälper dig till ett vackert boende nära hav och natur.
    Pierre H
    Pierre H: Superbra! Väldigt professionell och hjälpsam! Gjort ett klockrent jobb hittills!

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Södra Förstadsgatan 34, Malmö
    Varmt välkomna till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Malmö. Vi hjälper dig få Bäst Betalt för din bostad!
    Ellinor I
    Ellinor I: Mycket kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig! Det uppskattade jag och min sambo verkligen :)

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, Malmö
    Välkommen till Fastighetsbyrån Malmö Väster! Kontakta oss så tar vi ett kostnadsfritt möte och diskuterar dina bostadsplaner.
    Stefan B
    Stefan B: Proffs vänlig tydlig korrekt duktig

Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Cardellsgatan Box 227, Kristianstad
    Välkommen till Fastighetsbyrån i Krisitianstad och Åhus! Vi hyser stort engagemang för bostäder. Våra mäklare hjälper till med hela affären, och det med glädje.
    Jonas J
    Jonas J: Helt fantastiskt och hur trevlig som helt var Mim!!!!!!!

3etage Fastighetsmäklare

Kullagatan 52, Helsingborg
    Välkommen till 3etage fastighetsmäklare! Unika bostadsaffärer kräver unika lösningar. Kontakta oss så berättar vi om vårt framgångsrika koncept!
    Elza H
    Elza H: Väldigt professionell, kunnig och trevlig!

HusmanHagberg Kristianstad

Östra Storgatan 46, Kristianstad
    Välkommen till HusmanHagberg, när du vill ha en kunnig mäklare som bryr sig!
    Fanny T
    Fanny T: Väldigt hjälpsam, trevlig och kunnig. Vi är väldigt tacksamma!

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, Malmö
    Välkommen till Fastighetsbyrån Malmö Öster! Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte, vi hjälper dig gärna med affären.
    Jenny N
    Jenny N: Jesper är en mycket kompetent och driven mäklare. Han gav oss många goda råd och hjälpte oss göra en snabb och god försä...

Våningen & Villan Malmö City

Studentgatan 2, Malmö
    Välkommen till Våningen & Villan Malmö City! Vi hjälper dig att finna en central bostad och bjuder självklart på en kostnadsfri värdering.
    Maria W
    Maria W: Niclas är duktig och proffesionell och får affärer genomförda. Kanske trycker han på en aning för mycket känslomässigt n...

Fastighetsbyrån Eslöv

Malmgatan 2, Eslöv
    Lena E
    Lena E: Bra bemötande. Trevligt och kunnigt.

MOHV Helsingborg

Drottninggatan 20, Helsingborg
    Julia S
    Julia S: Hängiven och engagerad mäklare med glimten i ögat. Är väldigt nöjd med hela processen. Är mycket nöjd med Emily som mäkl...

Fastighetsbyrån Kävlinge

Kvarngatan 70, Kävlinge
    Patrik J
    Patrik J: Vill tacka Emma Lindskog för snabb och smidig försäljning av vår bostad. Hon känns, och är proffsig. /Patrik Johansson

Bostadsagenten Malmö

Kungsgatan 10, Malmö
    Få maximalt betalt till ett lägre arvode! Välj den av våra tre tjänster som passar er bäst så betalar ni bara för det ni behöver. Kontakta oss för en gratis värdering, så berättar vi mer. Välkommen!
    Lars G
    Lars G: Otroligt nöjd med Annikas bemötande och hantering av min bostadsaffär. Allting gick väldigt smidigt och hon höll mig väl...

Fastighetsbyrån Sjöbo

Gamla Torg 2A, Sjöbo
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Sjöbo! Vårt mål är att du ska bli så nöjd med din bostadsaffär att du rekommenderar oss till alla du känner.
    Christel M
    Christel M: Väldigt hjälpsam och tillnmötesgående.

Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58, Ängelholm
    Välkommen till Ängelholm och oss på Fastighetsbyrån! Vi har koll på alla bostäder här i denna vackra idyll. Kontakta oss så guidar vi dig.
    Madeleine S
    Madeleine S: Professionell och aktiv mäklare samt en affärsdriven och målmedveten säljare som motsvarade mina förväntningar mycket vä...

MOHV Lund

Karl XI gatan 1, Lund
    MOHV i Lund erbjuder dig den bästa mäklartjänsten. Här får du nytänkande, kreativitet och alltid en lösning anpassad för just dig. Välkommen!
    Hanna B
    Hanna B: Smidig, tillmötesgående, enkel att få kontakt med och fullständigt okomplicerad att göra affärer med. Professionell mäkl...

Våningen & Villan Malmö Dockan

Isbergs Gata 8C, Malmö
    Välkommen till Våningen & Villan Malmö Dockan! Vi är specialiserade mäklare som skräddarsyr din bostadsaffär, ger dig mervärden och kostnadsfri värdering.
    Amine M
    Amine M: En professionell mäklare som gav mig trygghet i min affär. Jag har absolut ingenting som jag kunde önska vara annorlunda...

Fastighetsbyrån Höganäs

Storgatan 65B, Höganäs
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Höganäs! Titta in till oss på kontoret om du har bostadsplaner här, vi bjuder på en kopp kaffe och hjälper dig vidare.
    Leif  P
    Leif P: Ett mycket gott bemötande, och arvodet är väl ganska normalt.

Hallonqvist Fastighetsbyrå AB

Tegnérg. 58, limhamn
    Vi är ett familjeägt företag som arbetar med personligt engagemang i varje bostadsaffär. Varmt välkomna in till oss för att diskutera din nästa bostadsaffär!
    Ladislav K
    Ladislav K: Trevlig mäklare med bra framtid 😉

Fastighetsbyrån Skurup

Stora Torggatan 7, Skurup
    Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi har som ambition att bli Skurups största mäklare.
    Ivar W
    Ivar W: Professionell, rak och affärsmässig - framförallt trevlig.

Våningen & Villan Lund

Klostergatan 2, Lund
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset och med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Arne F
    Arne F: Maria upplever jag som engagerad och öppen i sin yrkesroll. Vi fick förtroende för henne mycket snabbt.
Sida:   1 2 3 4 5   Nästa