Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höganäs!
I vårt vackra Kullabygden trivs vi att såväl leva som arbeta. Vi kan bygden i detalj, vet vad du som säljare ska tänka på inför en försäljning och vad köparna vill ha.

Vårt stora kundregister ger dig ytterligare en fördel och tillsammans med vår långa erfarenhet och Svensk fastighetsförmedling, en av Sveriges ledande mäklarkedjor, i ryggen, kan du med förtroende vända till dig oss när det är dags att byta läge. Här har du kompetenta mäklare med koll på läget.

Läs vad 191 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs 2

2022-09-15 Verifierad kund
    Mycket proffsigt genomförd försäljning på ett snabbt och bra sätt
    Kunnigt, lugnt och sansat bemötande som helt motsvarade mina förväntningar.
    Kommer att rekommendera mäklaren till vänner och bekanta.
    Tack Eivor för de fina orden. Det var ett sant nöje att få vara din mäklare. Det gick ju bra denna gången också förväntningarna var höga på mig men då kan jag pusta ut nu :)
    /Richard Rosvall
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande.

Det har fungerat utmärkt från första kontakt till försäljning. Bra kontakt och uppföljning under tiden.

Jag uppskattar att mäklaren försökte att samla intressenterna till två visningar totalt.
    • Norra Häljaröd
    2022-06-20 Verifierad kund
    Fick ett väldigt bra bemötande, trevlig personal och det var en smidig försäljning!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Oerhört proffsigt bemötande.
    Förväntningar som förstagångsköpare att få relevant info och svar på frågor. Mäklaren levde upp till allt och lite till.
    Tack för fina ord, snälla Frida! Är så glad för er skull, att det äntligen blev ert! Ni kommer trivas som fisken i vattnet. Har ni några frågor innan tillträdet, tveka inte att höra av er!
    Mvh, Ameli
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mäklaren va mycket vänlig och redan från första samtalet, allt gick smidigt och lätt. Han gav mig den informationen jag behövde och var väldigt hjälpsam. Toppen betyd till en toppen mäklare.
    Så roligt att höra Niklas, tack för det! Glad att jag kunde hjälpa dig hitta ditt nya hem. Vi ses vid tillträdet om inte förr! Mvh, Patrick Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    2022-05-25 Verifierad kund
    Richard är kunnig, supertrevlig och svarade på alla våra frågor som kom upp. Vi kände oss väl bemötta och sammantaget är upplevelsen av vårt husköp mycket positivt!
    Tack Lovisa för fina ord som värmer en mäklares hjärta. Ett sant nöje att jobba med er. Ert engagemang och intresse i information kring fastighetens skick skapade även det möjligheter till en bra affär. Varudeklarerat är ett bra beslutsunderlag för alla parter. Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket bra bra kontakt inget att klaga
    Tack för det, Lars!
    Vi är nöjda, när du är nöjd :)
    2022-04-05 Verifierad kund
    Var positiv och intresserad från början. Lätt komma i kontakt med under tiden. Var aktiv med att hitta intressenter.
    Var noga med att hitta rätt köpare så affären skulle gå hela vägen utan förbehåll.
    Vi är nöjda.
    Hej Stig!
    Det gläder mig att ni är nöjda. Tack för ett mycket bra samarbete!
    Mvh,
    Patrick
    2022-04-05 Verifierad kund
    Först vill jag ge en eloge till receptionisten som var mycket serviceminded.
    Mäklaren jag träffade var mycket trevlig och tillmötesgående. Han gav bra information och svar på mina frågor.
    Tack så mycket för fina ord, Lennart! Det gläder oss att vi tillsammans hittade ditt och Gunillas nya hem så snabbt och smidigt; Ibland vet man inte riktigt vad man letar efter förrän man ser det.

Vi ses när det är dags för tillträde!
    Mvh, Nina & Patrick
    2022-03-24 Verifierad kund
    Tydlig, enkel och gav ett väldigt förtroende ingivande
    2022-03-22 Verifierad kund
    Elva köp/försäljning genom dem kan väl knappast vara ett bättre betyg!
    Effektivt, korrekt och sakligt, de sköter sig och får förmodligen vara med igen.
    Hej Bengt!
    Det har blivit många affären genom åren. Uppskattar verkligen förtroendet som vi får gång på gång!
    På återseende!
    Mvh, Patrick
    2022-03-17 Verifierad kund
    Proffessionellt bemötande med hög servicegrad och hjälpsamhet.
    Förväntningarna infriades.
    Korrekt och väl genomförd kontraktskrivning.
    Tack Sebastian! Det blev en del visningar innan ni hittade ert drömhus vid havet. Ni kommer att trivas så bra! Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    • Strandbaden
    2022-03-08 Verifierad kund
    Bra mäklare med positivitet. fick hjälp även när tekniken strulade. Allt fungerat snabbt och enkelt.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Mamma och jag rekommenderar hjärtligt Svensk Fastighetsförmedling i Höganäs. Mäklaren var mycket trevlig och gjorde en svår process enkel för oss. Proffsigt bemötande och annons på både Sv. Fastighetsförm. hemsida och Hemnet. Försäljningen gick över förväntan.
    Så trevligt att få hjälpa er med försäljningen, tackar ödmjukast för förtroendet. Vilken försäljning sen då, så glad för er skull!
    Varma hälsningar Ameli
    2022-02-14 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemötta. Mäklaren var kunnig och väl insatt i hur försäljningen skulle gå till. Och det blev precis som hon förutsagt. En snabb och utmärkt försäljning så som vi önskade!
    Tackar och bockar ödmjukast för förtroendet! Härligt att höra att ni blev nöjda, det gör mitt arbete ännu roligare än vad det redan är!
    Mvh Ameli
    2022-02-09 Verifierad kund
    För dålig återkoppling i processen egentligen, kändes som att man ville åt en budgivning vilket är ok, men mäklaren bör företräda båda parter.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Kunde lösa alla våra önskemål.
    2021-12-18 Verifierad kund
    Vi har fått en mäklare Conny på svensk fastighetsförmedlimg i Höganäs som dagligen höll kontakt med oss. Han var hela tiden professionell och gjorde mer än vad vi hade förväntat oss. Svarade i telefonen även på obekväma tider .En mäklare med kunskap och vi kan varmt rekommendera honom. Kan bara rekommendera han då han med hela sin yrkeskunskap hjälpte oss hela vägen och kontaktade oss även efter kontrakt. Högsta betygg vill vi ge honnom..mvh Kenneth/Agneta Håkansson Gerdas väg 23 Jonstorp
    Hej Kenneth och Agneta,

Stort tack för att jag fått äran att hjälpa er så här långt, det har varit en väldigt trivsam resa från start och jag ser fram emot att få hjälpa er få det allra sista på plats under kommande år och förhoppningsvis även finna det där specifika boendet vi pratat om. Så tack för alla kaffestunder vid ert köksbord och stort tack för de fina vitsorden! Njut nu julen och det nya året så hörs och ses vi snart igen 😊
    Mvh, Conny
    2021-12-16 Verifierad kund
    Mycket bra inledande möte som gav både ett proffsigt och förtroendeingivande första intryck.
    Bra svar på frågor och ett trevligt bemötande.
    Försäljningen fortsatte med fantastiskt fina bilder, snabb och effektiv hantering av ärendet.
    Hela affären avslutades snabbare än vi vågat hoppas.
    Stort tack Elisabeth för dina fina ord och för förtroendet att få sälja ert hem. Önskar er lycka till på ert nya äventyr!
    Mvh,
    Ameli
    • Nyhamnsläge
    2021-12-10 Verifierad kund
    Förtroendeingivande, tydlig och inkännande.

Efter många år ville vi sälja vårt hus, det gick fint och i vår takt. Ingen stress. Vi kom fint överens och vi fick en fin känsla.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Blev väl bemött, mycket nöjd med det pris för bostaden jag fick.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Patrick är mycket kunnig och proffessionell.
    Han är lätt att nå vid eventuella frågeställningar och han är engagerad.
    Vi är mycket nöjda
    2021-11-04 Verifierad kund
    Conny Holst är mkt proffsig, snabb och lätt att samarbeta med! Jag är mycket nöjd med hur han har skött min bostadsförsäljning!
    2021-10-26 Verifierad kund
    PROFFSIGT.

VILLE HA EN SNABB AFFÄR VILKET DET OCKSÅ BLEV.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Allt gick bra. Smidig och snabb försäljning utan konstigheter. Trevlig personal som förklarade hela processen, bra till de som är nya i marknaden. Rekomenderad utan tveka.
    2021-10-11 Verifierad kund
    100% positivt, men SÅ annorlunda mot mina tidigare upplevelser av Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg.
    Jag förstod att försäljningsrutinerna för bostäder ser helt annorlunda ut i Skåne och det var lite frustrerande, men slutresultatet blev jättebra!
    2021-10-06 Verifierad kund
    Trots att vi köpte hus 40 mil från där vi bor idag lyckades mäklaren fixa till så vi kunde hantera affären oerhört smidigt på distans. Vi fick bra uppdaterad information hela tiden vilket kändes väldigt tryggt.
    Sammantaget så är vi väldigt nöjda.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Vänligt och familjärt. Ameli är lugn och tålmodig jobbar bra och informerar kontinuerligt. Jag återkommer gärna till kontoret och till Ameli i framtiden.
    Rolf, du är varmt välkommen tillbaka. Det är en fröjd att få hjälpa dig med en försäljning. Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    2021-10-02 Verifierad kund
    Kunnig. Gav mig tid att i lugn och ro se fastigheten. Lätt att få kontakt med. Snabbt agerande för att slutföra affären.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Vår mäklare levde mycket väl upp till våra förväntningar och hjälpte oss till en bra och okomplicerad fastighetsaffär, både vad det gällde försäljningen av vår gamla fastighet och köpet av vår nya.
    2021-09-19 Verifierad kund
    Patrick är trevlig och engagerad mäklare, som överträffade våra förväntningar.

Vi kan varmt rekommendera honom.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Allting alldeles utmärkt, kan inte bli bättre.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Är så nöjd med mitt val av Svensk Fastighetsförmedling och deras personal, alltid trevliga!
    2021-09-09 Verifierad kund
    Trevligt och bra möte i sambamd med underskrift av köpekontrakt.
    2021-07-25 Verifierad kund
    Patrick är en toppenmäklare! Han guidade mig genom mitt bostaddrättsköp och var lättillgänglig för alla frågor som dök upp längst vägen. 5/5
    2021-07-21 Verifierad kund
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Trygg i att mäklaren tog hand om alla spekulanter bra under visningar. Skulle uppskattat löpande uppföljning från mäklaren med tätare intervall.
    2021-07-19 Verifierad kund
    Haft en mäklare med stort engagemang och glädje. Valde firman pga hennes genuina sätt att vilja sälja huset och se
    Själen i huset. Är jättenöjda med val av vår mäklare.
    2021-07-05 Verifierad kund
    Conny på Svensk Fastighetsförmedling Höganäs, är superbra, vi är mycket nöjd :)
    2021-07-05 Verifierad kund
    Fråga 1. Vi blev mycket bra bemötta av Conny Holst /mäklaren.
    Fråga 2. Vi hade inledningsvis enbart förhört oss om husets marknadsvärde, vilket i förlängningen gjorde att vi till sist bestämde oss för att avyttra fastigheten.
    Fråga 3. Eftersom vi tidigare haft Conny Holst, som mäklare, visste vi naturligtvis att han var mycket professionell och tillitsfull i sitt uppträdande. Då han dessutom har en mycket kundvändlig framtoning, kan vi rekommendera honom på det bästa.
    2021-06-30 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och snabb återkoppling!
    2021-06-12 Verifierad kund
    Toppen! Vi är så nöjda med vår mäklare. Alltid tillgänglig och trevlig.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Jag valde Svensk Fastighetsförmedling Höganäs för försäljning av min lägenhet eftersom jag har största förtroende för personen som skötte försäljningenav mitt hus för 20 år sedan och samma person fortfarande är med i företaget.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Försäljning av villa till ett bra pris
    2021-05-11 Verifierad kund
    Har sålt 2 fastigheter. Snabb försäljning av en super trevlig och kunnig mäklare. Allt gick enkelt från början till slut.
    2021-05-05 Verifierad kund
    Sålde en bostadsrätt via Conny Holst och har bara gott att säga om hela processen. Conny är en lyhörd och professionell mäklare med ett fantastiskt bemötande gentemot både köpare och säljare. Bostadsrätten låg endast ute ett par veckor som ”kommande försäljning” innan den såld.
    2021-04-07 Verifierad kund
    Glad, trevlig och driven mäklare
    2021-04-03 Verifierad kund
    Köpte villa i Viken, allting gick supersmidigt!
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    2021-04-03 Verifierad kund
    Vi köpte en gård. Mycket bra bemött av mäklaren. Mäklaren upplevde till alla förväntningar. Vår upplevelse är mycket bra.
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    2021-04-01 Verifierad kund
    Att sälja sitt hus om man hunnit leva ett längre tid är ett ngt svårt händelse och i det läget är det tryggt att ha ngn som Richard Rosvall vid sin sida. Erfaren, ömtänksam, praktiskt lagt,goa råd, mkt professionell. Tryggt. Jag är mkt nöjd med att jag valde just honom.
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    2020-12-14 Verifierad kund
    Köpte en tomt, Bra trevlig och tydlig och inga kontigheter.