Alla kategorier Mäklare Skåne Höganäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Storgatan 46, 263 31 Höganäs — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höganäs!
I vårt vackra Kullabygden trivs vi att såväl leva som arbeta. Vi kan bygden i detalj, vet vad du som säljare ska tänka på inför en försäljning och vad köparna vill ha.

Vårt stora kundregister ger dig ytterligare en fördel och tillsammans med vår långa erfarenhet och Svensk fastighetsförmedling, en av Sveriges ledande mäklarkedjor, i ryggen, kan du med förtroende vända till dig oss när det är dags att byta läge. Här har du kompetenta mäklare med koll på läget.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 69 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

• Laila K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt trevlig och duktig mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Jörgen  J
    Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt proffsig bemötande från början till på skrivet kontrakt
    Tack så mycket Patrick Läs mer
  • Per Ola A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Köpt bostad och det var mycket smidigt och enkelt, väl förberett. Läs mer
  • Boris Tore Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Han har hjälpt mig sälja mitt enplanshus och jag tycker det har fungerat bra mellan oss. Intressenterna stod inte på kö men trots det blev huset sålt väldigt fort.

Jag hade nog trott att lite mer pengar skulle trillat in på mitt konto men tiden var nog inte riktigt rätt vald. Läs mer
  • Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jobbar hårt för att komma åt det vi båda är ute efter. Kommer att rekommendera Patrick till alla jag känner som skall sälja eller köpa. Läs mer
  • Carl Henrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Fick ett bra och korrekt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Sahra P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Har köpt en villa i Viken. Upptäckte villan på mäklarens hemsida. Tog kontakt och fick återkoppling relativt snabbt.
    När mäklaren väl pratat med ägaren fick vi ganska omgående komma på visning, till trots för att huset inte var helt klart för visning.
    Vi hade en önskan om en snabb affär och ett snabbt avklarande.
    Vi gav ett snabbt bud och mäklaren avsluta affären snabbt och till fördel för alla parter.
    Väldigt nöjd med det effektiva arbetet som blev gjort och ser fram emot att flytta in i mitt hus om några månader. Läs mer
  • Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Köpt ett hus i centrum i Höganäs.
    Ett mycket bra bemötande från mäklaren.
    På detta hus hade vi stora förväntningar och de infriades på bästa sätt.

Sammanfattningsvis kan sägas att vi efter en lång resa nu äntligen hittat vårt blivande dröhus. Läs mer
  • Gertie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra bemötande. Trevlig o kunnig. Läs mer
  • Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Patrick har agerat mycket professionellt genom hela affären och har visat på hög kompetens både vad gäller relationer, marknadsföring och juridik. Har känt mig trygg och väl omhändertagen hela vägen. Kan klart rekommendera Patrick för den som vill ha kvalitet.
    /Nöjd kund Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Patrick på svensk fast min mäklare
    Skötte allt snabbt o bekvämt Läs mer
  • Gun Marita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Korrekt och vänligt
    Ja

Troligen

Positiv Läs mer
    2018-03-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Gun Marita S
    Tack så mycket Gun! På återseende hoppas vi
  • Björn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Gav ett väldigt bra första intryck när vi först tog kantakt med Patrick. Han va öppen och engagerad, väldigt trevlig att prata med.
    Va bra påläst i objektet som vi tittade på, försökte inte dölja något och visade att det va viktigare att få till en bra affär mellan säljare och köpare utan att fokusera på slutpriset.

Kan varmt rekommendera Patrick som mäklare. Han uppträder som man vill att en mäklare ska göra. Läs mer
  • Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Professionellt och vänligt bemötande. Tydlig och informativ kommunikation. Med sin långa yrkeserfarenhet ingav vår mäklare Patrick oss trygghet och lugn under hela försäljningsprocessen.
    Vi ger Patrick de allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Camilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevlig, proffessionell och lätt att få förtroende för Läs mer
  • Marcus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi sålde vårt hus på 2 veckor en visningsdag med många familjer samt ett återbesök. Det va skönt att få det så komprimerat. Väldigt trygg process och ett mycket proffsigt bemötande och agerande. Vi e extremt nöjda och kan med 100% rekommendera Patrick Magiera och Svenskfast. Läs mer
  • Jan U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra och förtroendeingivande bemötande. Vi fick snabb respons på vårt önskemål om att se huset. Vi fick tillräckligt med tid i huset. Bra information och ordning och reda. Vi är helt nöjda! Läs mer
    2017-11-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan U
    Tack för fina ord, Jan! Mitt jobb blir extra trevligt med så härliga människor som ni och det gläder mig oerhört att vi nu fortsätter vårt samarbete; Jag ska jobba lika hårt med er försäljning och ge era kunder samma känsla!
  • Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Redan vid första mötet med Patrik på Sv Fast i Höganäs , möttes jag av ett vänligt o proffsigt bemötande , För mig va det självklart att jag anlitade Patrik , som är vänlig å kunnig i sin sak , Jag är mycket nöjd med försäljningen av mitt hus ,
    Mvh Stefan , Höganäs Läs mer
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Stefan A
    Tack så hjärtligt, Stefan, för dina fina ord! De värmer oerhört och vi är väldigt glada över vårt samarbete och att du är nöjd; Vi hoppas vi får se mer av dig framöver :-)
  • Cina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket väl mottagen, "omhändertagen", visad och informerad. Lika glad om mottagande vid 2:a visningen.
    Lika väl omhändertagen och informerad vid kontraktsskrivning och avslut vid affären.
    Jag var köparen i detta fall, men fick även samma känsla för säljaren
    Det hem jag sålde via annan mäklare har varit helt uselt. Mycket snack och ingen verkstad.
    så OM jag någon gång ska sälja igen får det bli via Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Cina J
    Så roligt att höra Cina! Vi är väldigt måna om att såväl säljare som köpare ska känna sig nöjda, så vi är väldigt glada att du är det. Du är varmt välkommen om det skulle bli säljläge i framtiden!
  • Gun B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Hej, efter första kontakten med den mäklaren vi valde så kändes ett seriöst förstroende.
    Fick ordentligt förklarat hur allt skulle gå till med försäljningen och jag hade kontinuerlig kontakt med mäklaren under hela processen per email och telefon.
    Försäljningen var mycket smidig speciellt eftersom jag inte själv bor i Viken eller Höganäs.
    Jag kan uppriktigt säga att jag skulle definitivt rekommendera mäklare Patrick Magiera med varm hand. Läs mer
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Gun B
    Tack Gun! Vi är glada att vi har så väl utvecklade tekniker och tjänster hos oss som gör att du som kund kan ha full inblick trots längre avstånd. Tackar ödmjukast för förtroende inför försäljningen och uppskattar varmt dina rekommendationer!
  • Birgitta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Proffsigt bemötande. Rätt värdering. Smidigt. Läs mer
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Birgitta G
    Tack så mycket, Birgitta; Varmt välkommen tillbaka om vi kan erbjuda våra tjänster i framtiden!
  • Marie E
    Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mina erfarenheter av min mäklare är utmärkta. Han var kunnig om både område, läge och förväntningar. Hela vägen från första kontakt till sista överlämning var professionell och pålitlig. Jag fick fantastisk god hjälp med minsta lilla detalj och han höll mig uppdaterad hela tiden. Tusen tack! Läs mer
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie E
    Tack snälla Marie, så glada vi blir! Det är precis så vi vill att ni ska känna; Då känner vi att vi lyckats extra bra. Varmt välkommen tillbaka om det skulle bli läge i framtiden!
  • Ted S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Toppen.
    Proffsigt bemötande och bra hantering Läs mer
  • Linus Oscar V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag fick Absolut bra bemötande, men själva affärer var rörig och det blev problem med köpare till våran lägenhet, de känndes som min mäklare hade för många affärer i luften, de blev många slarvfel Läs mer
  • Hans C
    Hans C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mäklaren var kunnig,väl insatt i ärendet samt hade ett öppet och
    trevligt sätt. Läs mer
  • Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi är mycket nöjda med vår fastighetsmäklarlag. Trevligt bemötande o mkt kunniga med stor erfarenhet.vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsmäklarlag i Höganäs Mvh Birgit o Jan Holmgren.; Läs mer
  • Annelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Ganska negativt!
    I huset jag köpte med friskrivningsklausul var många saker i kök och badrum "atrapper" och därför inte i enlighet med det säljaren hade skrivit på. Mäklaren tog säljarens parti och jag fick ingen hjälp.
    Ert släp lånade jag och en annan köpare skulle komma och hämta nyckeln hos mig, vilket var uppgjort med mäklaren. Köparen dök aldrig upp och mäklaren hörde inte av sig. Dagen därpå fick jag köra i ilfart från Bjuv och lämna nyckeln på kontoret. Mäklaren var oerhört otrevlig och i min värld, skulle mäklaren kontaktat mig när hans kund inte hämtade nyckeln enligt överenskommelse och jag skulle fått ny info angående nyckeln.
    Jag kommer aldrig mer köpa/sälja hus via Svensk Fastighetsförmedling. Och jag kommer inte rekommendera någon annan heller. Läs mer
  • Ann R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    👍 mycket bra
    Vår mäklare återkom alltid snabbt till oss närv vi hade frågor Läs mer
  • Ture A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket trevligt o proffsigt bemötande. Mycket bra hjälp, mäklaren erbjöd på eget initiativ hjälp som normalt inte ingår i tjänsten men som för mig som långväga kund var väldigt mycket värt. Han "bjöd på sig själv, gjorde det lilla extra". Så TACK än en gång för all hjälp från en mycket nöjd kund från Norrland. Läs mer
  • Kenneth D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Gott bemötande. Uppdraget utfört Läs mer
  • Jenny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt gott intryck och mycket hjälpsam mäklare Conny. Läs mer
  • F
    F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket trevlig mäklare som lyckades ordna fram precis det vi ville ha. Eftersom han visste vad som skulle bli ledigt lyckades vi köpa ett hus innan det kom ut till öppen försäljning. Läs mer
  • Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Ingav förtroende och var väldigt tillgänglig hela processen igenom.

Skulle absolut anlita honom igen vid en husförsäljning! Läs mer
  • Andréas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vår mäklare var helt fantastisk. Hjälpsam, kunnig, alltid glad och optimistisk, lätt att få kontakt med och få svar. Läs mer
  • Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra, hjälpt mig hela vägen från försäljning och genom mitt köp. Svarade alltid snabbt på alla frågor både på epost och telefon. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Mikael W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Bra, korrekt bemötande. Tog sin roll som just mäklare Läs mer
  • Edvardas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Fantastisk trevlig och kunnande personal. Fick allt utfört till 100% i högsta nivå och blev trevliogt överaskad med möjligheten att låna grartis släp som kund. Tack till Patrick :)
    5 stjärnor!!! Läs mer
  • Gun Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Enkel och snabb hantering. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Påläst, engagerad, kompetent och trevlig. Läs mer
  • Joakim R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Patrick har vait mycket hjälpsam och tillmötesgående I samband med vårt köp av lägenhet på Sundstorget. Han har alltid snabbt svarat på alla frågor, som vi har haft. Läs mer
  • Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi var mycket nöjda med vår mäklare som var kunnig hjälpsam och personligt trevlig. Vi kände oss trygga med hans arbete hela vägen och vi fick mer betalt för huset än vad vi trodde. Han visade statistik före försäljningen och höll oss informerade under hela processen. Läs mer
  • Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Min upplevelse var alltigenom positiv. Uppskattade att bemötandet var så professionellt men samtidigt kändes personligt. Affären hanterades snabbt och smidigt. Mycket nöjd kund! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi var väldigt nöjda med vår upplevelse med mycket professionellt bemötande och hantering av affären. Rekommendera alla att använda sig av Svensk Fasthetsförmedling vid bostadsköp eller försäljning. Vår mäklare Patrick kan vi starkt rekommendera. Läs mer
  • Lene P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, som på ett alldeles utmärkts sätt lotsat oss igenom och genomfört både försäljning av vårt hus och köp av vår ägarlägenhet. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Patrick om vi hör någon som behöver en bra mäklare. Läs mer
  • Hans N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt bra och trevlig. Han fick nyckel och skötte allt själv. Kunde inte ha varit smidigare Läs mer
  • Stephanie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bevisen.
    Fick en olustig känsla tidigt i processen.
    Mäklaren undanhöll vesäntlig fakta, i flera avseenden. Läs mer
  • Ulrika W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevlig men otroligt dåligt påläst om fastigheten. Kunde inte besvara många frågor och hänvisade till att det var ett dödsbo och att arvingarna inte heller hade någon information. Detta visade sig vara helt felaktigt när vi väl genomfört köpet; säljarna/arvingarna hade hur mycket information som helst att dela med sig av. Läs mer
  • Sanja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag är nöjd med svar på mina frågor! Läs mer
  • Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Det kan inte bli bättre. Tio poäng av Tio möjliga. Läs mer
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt B
    Tack så hjärtligt! Det både gläder oss och sporrar oss att fortsätta i samma anda.
  • Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Från början till slut enmycket angenäm upplevelse Läs mer
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per H
    Det gläder oss oerhört, Per! Tack för dina ord!

Storgatan 46, 263 31 Höganäs