Alla kategorier Mäklare Skåne Höganäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Storgatan 46, 263 31 Höganäs — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höganäs!
I vårt vackra Kullabygden trivs vi att såväl leva som arbeta. Vi kan bygden i detalj, vet vad du som säljare ska tänka på inför en försäljning och vad köparna vill ha.

Vårt stora kundregister ger dig ytterligare en fördel och tillsammans med vår långa erfarenhet och Svensk fastighetsförmedling, en av Sveriges ledande mäklarkedjor, i ryggen, kan du med förtroende vända till dig oss när det är dags att byta läge. Här har du kompetenta mäklare med koll på läget.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 55 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

• Camilla J
    Camilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevlig, proffessionell och lätt att få förtroende för
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi sålde vårt hus på 2 veckor en visningsdag med många familjer samt ett återbesök. Det va skönt att få det så komprimerat. Väldigt trygg process och ett mycket proffsigt bemötande och agerande. Vi e extremt nöjda och kan med 100% rekommendera Patrick Magiera och Svenskfast.
  • Jan U
    Jan U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra och förtroendeingivande bemötande. Vi fick snabb respons på vårt önskemål om att se huset. Vi fick tillräckligt med tid i huset. Bra information och ordning och reda. Vi är helt nöjda!
    2017-11-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan U
    Tack för fina ord, Jan! Mitt jobb blir extra trevligt med så härliga människor som ni och det gläder mig oerhört att vi nu fortsätter vårt samarbete; Jag ska jobba lika hårt med er försäljning och ge era kunder samma känsla!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Redan vid första mötet med Patrik på Sv Fast i Höganäs , möttes jag av ett vänligt o proffsigt bemötande , För mig va det självklart att jag anlitade Patrik , som är vänlig å kunnig i sin sak , Jag är mycket nöjd med försäljningen av mitt hus ,
    Mvh Stefan , Höganäs
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Stefan A
    Tack så hjärtligt, Stefan, för dina fina ord! De värmer oerhört och vi är väldigt glada över vårt samarbete och att du är nöjd; Vi hoppas vi får se mer av dig framöver :-)
  • Cina J
    Cina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket väl mottagen, "omhändertagen", visad och informerad. Lika glad om mottagande vid 2:a visningen.
    Lika väl omhändertagen och informerad vid kontraktsskrivning och avslut vid affären.
    Jag var köparen i detta fall, men fick även samma känsla för säljaren
    Det hem jag sålde via annan mäklare har varit helt uselt. Mycket snack och ingen verkstad.
    så OM jag någon gång ska sälja igen får det bli via Svensk Fastighetsförmedling
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Cina J
    Så roligt att höra Cina! Vi är väldigt måna om att såväl säljare som köpare ska känna sig nöjda, så vi är väldigt glada att du är det. Du är varmt välkommen om det skulle bli säljläge i framtiden!
  • Gun B
    Gun B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Hej, efter första kontakten med den mäklaren vi valde så kändes ett seriöst förstroende.
    Fick ordentligt förklarat hur allt skulle gå till med försäljningen och jag hade kontinuerlig kontakt med mäklaren under hela processen per email och telefon.
    Försäljningen var mycket smidig speciellt eftersom jag inte själv bor i Viken eller Höganäs.
    Jag kan uppriktigt säga att jag skulle definitivt rekommendera mäklare Patrick Magiera med varm hand.
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Gun B
    Tack Gun! Vi är glada att vi har så väl utvecklade tekniker och tjänster hos oss som gör att du som kund kan ha full inblick trots längre avstånd. Tackar ödmjukast för förtroende inför försäljningen och uppskattar varmt dina rekommendationer!
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Proffsigt bemötande. Rätt värdering. Smidigt.
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Birgitta G
    Tack så mycket, Birgitta; Varmt välkommen tillbaka om vi kan erbjuda våra tjänster i framtiden!
  • Marie E
    Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mina erfarenheter av min mäklare är utmärkta. Han var kunnig om både område, läge och förväntningar. Hela vägen från första kontakt till sista överlämning var professionell och pålitlig. Jag fick fantastisk god hjälp med minsta lilla detalj och han höll mig uppdaterad hela tiden. Tusen tack!
    2017-11-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie E
    Tack snälla Marie, så glada vi blir! Det är precis så vi vill att ni ska känna; Då känner vi att vi lyckats extra bra. Varmt välkommen tillbaka om det skulle bli läge i framtiden!
  • Ted S
    Ted S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Toppen.
    Proffsigt bemötande och bra hantering
  • Linus Oscar V
    Linus Oscar V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag fick Absolut bra bemötande, men själva affärer var rörig och det blev problem med köpare till våran lägenhet, de känndes som min mäklare hade för många affärer i luften, de blev många slarvfel
  • Hans C
    Hans C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mäklaren var kunnig,väl insatt i ärendet samt hade ett öppet och
    trevligt sätt.
  • Jan H
    Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi är mycket nöjda med vår fastighetsmäklarlag. Trevligt bemötande o mkt kunniga med stor erfarenhet.vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsmäklarlag i Höganäs Mvh Birgit o Jan Holmgren.;
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Ganska negativt!
    I huset jag köpte med friskrivningsklausul var många saker i kök och badrum "atrapper" och därför inte i enlighet med det säljaren hade skrivit på. Mäklaren tog säljarens parti och jag fick ingen hjälp.
    Ert släp lånade jag och en annan köpare skulle komma och hämta nyckeln hos mig, vilket var uppgjort med mäklaren. Köparen dök aldrig upp och mäklaren hörde inte av sig. Dagen därpå fick jag köra i ilfart från Bjuv och lämna nyckeln på kontoret. Mäklaren var oerhört otrevlig och i min värld, skulle mäklaren kontaktat mig när hans kund inte hämtade nyckeln enligt överenskommelse och jag skulle fått ny info angående nyckeln.
    Jag kommer aldrig mer köpa/sälja hus via Svensk Fastighetsförmedling. Och jag kommer inte rekommendera någon annan heller.
  • Ann R
    Ann R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    👍 mycket bra
    Vår mäklare återkom alltid snabbt till oss närv vi hade frågor
  • Ture A
    Ture A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket trevligt o proffsigt bemötande. Mycket bra hjälp, mäklaren erbjöd på eget initiativ hjälp som normalt inte ingår i tjänsten men som för mig som långväga kund var väldigt mycket värt. Han "bjöd på sig själv, gjorde det lilla extra". Så TACK än en gång för all hjälp från en mycket nöjd kund från Norrland.
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Gott bemötande. Uppdraget utfört
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt gott intryck och mycket hjälpsam mäklare Conny.
  • F
    F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket trevlig mäklare som lyckades ordna fram precis det vi ville ha. Eftersom han visste vad som skulle bli ledigt lyckades vi köpa ett hus innan det kom ut till öppen försäljning.
  • Annika B
    Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Ingav förtroende och var väldigt tillgänglig hela processen igenom.

Skulle absolut anlita honom igen vid en husförsäljning!
  • Andréas O
    Andréas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vår mäklare var helt fantastisk. Hjälpsam, kunnig, alltid glad och optimistisk, lätt att få kontakt med och få svar.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra, hjälpt mig hela vägen från försäljning och genom mitt köp. Svarade alltid snabbt på alla frågor både på epost och telefon. Rekommenderar dem varmt.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Bra, korrekt bemötande. Tog sin roll som just mäklare
  • Edvardas L
    Edvardas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Fantastisk trevlig och kunnande personal. Fick allt utfört till 100% i högsta nivå och blev trevliogt överaskad med möjligheten att låna grartis släp som kund. Tack till Patrick :)
    5 stjärnor!!!
  • Gun Marie A
    Gun Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Enkel och snabb hantering. Lätt att komma i kontakt med.
  • Karin F
    Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Påläst, engagerad, kompetent och trevlig.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Patrick har vait mycket hjälpsam och tillmötesgående I samband med vårt köp av lägenhet på Sundstorget. Han har alltid snabbt svarat på alla frågor, som vi har haft.
  • Karin S
    Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi var mycket nöjda med vår mäklare som var kunnig hjälpsam och personligt trevlig. Vi kände oss trygga med hans arbete hela vägen och vi fick mer betalt för huset än vad vi trodde. Han visade statistik före försäljningen och höll oss informerade under hela processen.
  • Anna J
    Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Min upplevelse var alltigenom positiv. Uppskattade att bemötandet var så professionellt men samtidigt kändes personligt. Affären hanterades snabbt och smidigt. Mycket nöjd kund!
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi var väldigt nöjda med vår upplevelse med mycket professionellt bemötande och hantering av affären. Rekommendera alla att använda sig av Svensk Fasthetsförmedling vid bostadsköp eller försäljning. Vår mäklare Patrick kan vi starkt rekommendera.
  • Lene P
    Lene P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, som på ett alldeles utmärkts sätt lotsat oss igenom och genomfört både försäljning av vårt hus och köp av vår ägarlägenhet. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Patrick om vi hör någon som behöver en bra mäklare.
  • Hans N
    Hans N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt bra och trevlig. Han fick nyckel och skötte allt själv. Kunde inte ha varit smidigare
  • Stephanie B
    Stephanie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bevisen.
    Fick en olustig känsla tidigt i processen.
    Mäklaren undanhöll vesäntlig fakta, i flera avseenden.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevlig men otroligt dåligt påläst om fastigheten. Kunde inte besvara många frågor och hänvisade till att det var ett dödsbo och att arvingarna inte heller hade någon information. Detta visade sig vara helt felaktigt när vi väl genomfört köpet; säljarna/arvingarna hade hur mycket information som helst att dela med sig av.
  • Sanja S
    Sanja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag är nöjd med svar på mina frågor!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Det kan inte bli bättre. Tio poäng av Tio möjliga.
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt B
    Tack så hjärtligt! Det både gläder oss och sporrar oss att fortsätta i samma anda.
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Från början till slut enmycket angenäm upplevelse
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per H
    Det gläder oss oerhört, Per! Tack för dina ord!
  • Anders P
    Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra, snabb, seriös och prisvärd trots det relativt höga priset
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders P
    Tack Anders, det uppskattar vi att höra! Ibland är det inte prislappen utan vad man får för pengarna, som är det essentiella. :-) Hoppas vi ses igen om det blir läge!
  • Mariann J
    Mariann J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevlig kontakt, snabb, effektiv. Mycket nöjd.
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mariann J
    Så glada vi blir av att höra det, Mariann! Tack för ditt förtroende och på återseende
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag har senaste året gjort 3 fastighetsköp gm dem och gjort två lägenhetsförsäljningar, vilket eg räcker som betyg.
    De får 9,95 på en 10-gradig skala, (de hinner inte alltid öppna dörren för mig när jag kommer.
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt H
    Haha, vi ska bli bättre på att springa fram till dörren när du kommer, Bengt! Vi uppskattar verkligen dina återkommande besök och ser alltid fram emot vad du har för spännande utmaningar åt oss. Vi ses!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Bra kontakt och snabb återkoppling på frågor och funderingar
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus S
    Tack Magnus, så bra att du fått uppskattat vår kommunikation! Varmt välkommen åter i framtiden
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag tycker att vår mäklare var engagerad och kunnig i vår husförsäljning. Han var tillgänglig och vi fick snabba svar om vi undrade över ngt.
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna S
    Tack Hanna! Mycket roligt att höra att du verkar nöjd med försäljningen. Vi önskar dig fortsatt lycka i ditt nya hem och på återseende om det skulle bli läge!
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Inte så kunnig mäklare. Hade fel i en del påstående.
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bertil B
    Hej Bertil! Tack för dina synpunkter. Vi hoppas att vi får en chans att förbättra din upplevelse av oss och våra kunskaper i framtiden.
  • Jens A
    Jens A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevligt, serviceinriktat och informativt bemötande.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jens A
    Tack så mycket, Jens! Vi uppskattar din tid och feedback och önskar dig fortsatt trivsel på nya läget.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevligt och korrekt bemötande, svar på frågor och allt korrekt skött.

Kändes tryggt.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin S
    Tack Kerstin! Skönt att höra att du upplevde processen som trygg och bra; Det gör oss mycket glada! På återhörande!
  • Boel R
    Boel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Fick ett utmärkt bemötande av all personal på firman. Riktigt service inriktade och gjorde allt för att man skulle hitta huset som passade mig. Det gjorde man även utanför arbetstid om man sprang på de ute på stan.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Boel R
    Tack Boel, för dina fina ord! Roligt att höra att du uppskattar vår service; Vi har tur som har idel trevliga kunder som du, så det blir än roligare att hjälpa till och göra vårt jobb!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Helt ok, snabb affär och allt legalt och byråkratiskt fungerade. Bra personkontakt och som sig bör.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie L
    Så bra att allt funkade smidigt för dig Emelie! Vi önskar dig allt gott och på återseende om/när bostadsbehovet förändras :-)
  • Anders F
    Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklaren som sålde huset som jag köpte.
    Bra information och support under hela processen fram till köpeavtalet var påskrivet.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders F
    Mycket trevligt att höra, Anders; Det är just så vi vill att ni ska känna! Vi önskar många trevliga år på nya läget :-)
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra! Engagerad mäklare som gjorde ett toppenjobb! Vi är mycket nöjda!
    2017-07-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Johanna V
    Tack för det Johanna! Det glädjer oss att ni är nöjda; Vi jobbar hårt för att möta - och överträffa - våra kunders förväntningar. Varmt välkomna åter om det skulle bli läge
  • Christin L
    Christin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Hej jag tyckte svensk fastighet Conny skötte sig alldeles utmärkr
    2017-07-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christin L
    Tack Christin, mycket trevligt att höra! Varmt välkommen tillbaka om/när det blir läge
  • Monica A
    Monica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Utmärkt bemötande genom hela säljprocessen. Höga förväntningar som infriades med råge.Mina bästa rekommendationer av Patrick.
    2017-07-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica A
    Tack för dina fina ord, Monica! Så roligt att höra att du är nöjd; Det gör i sin tur oss nöjda :-) Vi hörs!

Storgatan 46, 263 31 Höganäs