Alla kategorier Mäklare Skåne Höganäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Storgatan 46, 263 31 Höganäs — Visa karta

I vårt vackra Kullabygden trivs vi att såväl leva som arbeta. Vi kan bygden i detalj, vet vad du som säljare ska tänka på inför en försäljning och vad köparna vill ha.

Vårt stora kundregister ger dig ytterligare en fördel och tillsammans med vår långa erfarenhet och Svensk Fastighetsförmedling - en av Sveriges ledande mäklarkedjor - i ryggen, kan du med förtroende vända till dig oss när det är dags att byta läge. Varmt välkommen till mäklaren med koll på läget!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

• Lene P
    Lene P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, som på ett alldeles utmärkts sätt lotsat oss igenom och genomfört både försäljning av vårt hus och köp av vår ägarlägenhet. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Patrick om vi hör någon som behöver en bra mäklare.
  • Hans N
    Hans N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt bra och trevlig. Han fick nyckel och skötte allt själv. Kunde inte ha varit smidigare
  • Stephanie B
    Stephanie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bevisen.
    Fick en olustig känsla tidigt i processen.
    Mäklaren undanhöll vesäntlig fakta, i flera avseenden.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevlig men otroligt dåligt påläst om fastigheten. Kunde inte besvara många frågor och hänvisade till att det var ett dödsbo och att arvingarna inte heller hade någon information. Detta visade sig vara helt felaktigt när vi väl genomfört köpet; säljarna/arvingarna hade hur mycket information som helst att dela med sig av.
  • Sanja S
    Sanja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag är nöjd med svar på mina frågor!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Det kan inte bli bättre. Tio poäng av Tio möjliga.
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt B
    Tack så hjärtligt! Det både gläder oss och sporrar oss att fortsätta i samma anda.
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Från början till slut enmycket angenäm upplevelse
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per H
    Det gläder oss oerhört, Per! Tack för dina ord!
  • Anders P
    Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra, snabb, seriös och prisvärd trots det relativt höga priset
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders P
    Tack Anders, det uppskattar vi att höra! Ibland är det inte prislappen utan vad man får för pengarna, som är det essentiella. :-) Hoppas vi ses igen om det blir läge!
  • Mariann J
    Mariann J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevlig kontakt, snabb, effektiv. Mycket nöjd.
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mariann J
    Så glada vi blir av att höra det, Mariann! Tack för ditt förtroende och på återseende
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag har senaste året gjort 3 fastighetsköp gm dem och gjort två lägenhetsförsäljningar, vilket eg räcker som betyg.
    De får 9,95 på en 10-gradig skala, (de hinner inte alltid öppna dörren för mig när jag kommer.
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt H
    Haha, vi ska bli bättre på att springa fram till dörren när du kommer, Bengt! Vi uppskattar verkligen dina återkommande besök och ser alltid fram emot vad du har för spännande utmaningar åt oss. Vi ses!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Bra kontakt och snabb återkoppling på frågor och funderingar
    2017-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus S
    Tack Magnus, så bra att du fått uppskattat vår kommunikation! Varmt välkommen åter i framtiden
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag tycker att vår mäklare var engagerad och kunnig i vår husförsäljning. Han var tillgänglig och vi fick snabba svar om vi undrade över ngt.
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna S
    Tack Hanna! Mycket roligt att höra att du verkar nöjd med försäljningen. Vi önskar dig fortsatt lycka i ditt nya hem och på återseende om det skulle bli läge!
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Inte så kunnig mäklare. Hade fel i en del påstående.
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bertil B
    Hej Bertil! Tack för dina synpunkter. Vi hoppas att vi får en chans att förbättra din upplevelse av oss och våra kunskaper i framtiden.
  • Jens A
    Jens A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevligt, serviceinriktat och informativt bemötande.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jens A
    Tack så mycket, Jens! Vi uppskattar din tid och feedback och önskar dig fortsatt trivsel på nya läget.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Trevligt och korrekt bemötande, svar på frågor och allt korrekt skött.

Kändes tryggt.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin S
    Tack Kerstin! Skönt att höra att du upplevde processen som trygg och bra; Det gör oss mycket glada! På återhörande!
  • Boel R
    Boel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Fick ett utmärkt bemötande av all personal på firman. Riktigt service inriktade och gjorde allt för att man skulle hitta huset som passade mig. Det gjorde man även utanför arbetstid om man sprang på de ute på stan.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Boel R
    Tack Boel, för dina fina ord! Roligt att höra att du uppskattar vår service; Vi har tur som har idel trevliga kunder som du, så det blir än roligare att hjälpa till och göra vårt jobb!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Helt ok, snabb affär och allt legalt och byråkratiskt fungerade. Bra personkontakt och som sig bör.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie L
    Så bra att allt funkade smidigt för dig Emelie! Vi önskar dig allt gott och på återseende om/när bostadsbehovet förändras :-)
  • Anders F
    Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklaren som sålde huset som jag köpte.
    Bra information och support under hela processen fram till köpeavtalet var påskrivet.
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders F
    Mycket trevligt att höra, Anders; Det är just så vi vill att ni ska känna! Vi önskar många trevliga år på nya läget :-)
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra! Engagerad mäklare som gjorde ett toppenjobb! Vi är mycket nöjda!
    2017-07-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Johanna V
    Tack för det Johanna! Det glädjer oss att ni är nöjda; Vi jobbar hårt för att möta - och överträffa - våra kunders förväntningar. Varmt välkomna åter om det skulle bli läge
  • Christin L
    Christin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Hej jag tyckte svensk fastighet Conny skötte sig alldeles utmärkr
    2017-07-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christin L
    Tack Christin, mycket trevligt att höra! Varmt välkommen tillbaka om/när det blir läge
  • Monica A
    Monica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Utmärkt bemötande genom hela säljprocessen. Höga förväntningar som infriades med råge.Mina bästa rekommendationer av Patrick.
    2017-07-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica A
    Tack för dina fina ord, Monica! Så roligt att höra att du är nöjd; Det gör i sin tur oss nöjda :-) Vi hörs!
  • Sven B
    Sven B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    De skötte uppgiften på rätt sätt nu är inte deklarationen klar men jag hoppas den är rätt.Conny ställde upp när jag hade problem och det var ju bussigt. Jag har försökt att få tag på honom men inte lyckats. Så någon uppföljning har jag onte sett till. Mäklaravgiften tycker jag var lite hög då han gjorde två affärer samtidigt.Han är artig och trevlig så i stort sätt är jag nöjd.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket nöjd, Conny har ett mycket trevligt bemötande.
    2017-04-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Kul att höra att du är nöjd, Fredrik - det är det bästa betyg jag/vi kan få och något vi strävar efter i alla lägen. Lycka till med ditt projekt och på återseende! :-)
  • Emma L
    Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket duktig och trevlig mäklare. Rekommenderas!
    2017-03-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Emma L
    Stort tack Emma! Vi i vår tur är väldigt glada för alla trevliga kunder ;-) Hoppas du trivs på ditt nya läge!
  • Ted K
    Ted K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag använde mig utav Richard Roswall i Höganäs för att sälja min fastighet.
    En riktigt bra upplevelse hela vägen och en smidig snabb affär, verkligen bra tack
    2017-02-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ted K
    Tack själv Ted för de fina orden. Bra samarbeten ger alltid bra slutresultat På återseende..
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Fått ett väldigt trevligt bemötande.
    2016-09-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin L
    Tack Kerstin. Det är ni kunder som gör arbetet roligt.

Storgatan 46, 263 31 Höganäs