Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Köpmansgatan 12a, 263 38 Höganäs — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höganäs!
I vårt vackra Kullabygden trivs vi att såväl leva som arbeta. Vi kan bygden i detalj, vet vad du som säljare ska tänka på inför en försäljning och vad köparna vill ha.

Vårt stora kundregister ger dig ytterligare en fördel och tillsammans med vår långa erfarenhet och Svensk fastighetsförmedling, en av Sveriges ledande mäklarkedjor, i ryggen, kan du med förtroende vända till dig oss när det är dags att byta läge. Här har du kompetenta mäklare med koll på läget.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 106 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

• 2019-11-18

Malin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi är jättenöjda med Conny som mäklare! Snabba svar och väldigt tillmötesgående. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Både köpt och sålt, de håller sig till fakta och är väldigt måna om en och framför allt så håller de vad de lovar. Läs mer

Catherine B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Mäklaren var mycket trevlig och det var lätt att ha kontakt med honom. Vi fick snabbt svar på det vi behövde hjälp med och hela försäljningen har flytit på mycket bra. Läs mer

Sarah B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi är väldigt nöjda med Conny och Svensk Fastighetsförmedling Höganäs. Vi fick en snabb och bra affär och alltid hjälp när vi behövde det. Conny var trevlig och tillmötesgående och tvekade aldrig med att hjälpa till😊 Tack! Läs mer
  • 2019-10-27

Johan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Conny är mycket hjälpsam och professionell. Vi kan rekommendera honom. Läs mer
  • Clas L

2019-10-27

Clas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Radhus i Viken
    Utmärkt bemötande
    dock lie dyrt Läs mer
  • 2019-10-25

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mäklarens erfarna insats gjorde att jag fick betydligt mer för min lägenhet än vad jag fått om jag tagit det första snabba bud som jag faktiskt övervägde att ta. Och han jobbade ändå bara för samma fasta kostnad. Mycket nöjd! Läs mer
  • Christina A

2019-10-22

Christina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Känner mig väl bemött. Inga konstigheter
    Har köpt ett hus Läs mer
  • 2019-10-22

Josephine G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Sålde nyligen vårt radhus. Hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare än Conny. Kunnig, seriös och väldigt trevlig, skulle absolut rekommendera honom. Kommer även att ha Conny till framtida försäljningar Läs mer
  • 2019-09-10

Kristina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi har köpt. Mkt nöjda fast vi alla fick en turbulent helg som sen gick vår väg.
    Tydliga svar från mäklaren när det kom sena bud
    Mkt bra o proffsigt skött
    Vi är nöjda Läs mer
  • 2019-09-04

Agneta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag har sålt mitt föräldrahem i Höganäs, ett s k orört objekt och klassiskt "Höganäshus" från 40-talet.
    Mäklaren Conny Holst har från första stund varit mycket professionell, engagerad och tillmötesgående på alla vis.
    Han har tillvaratagit mina önskemål och förväntningar fullt ut och köparen blev så nära det önskemål som jag hade och försäljningen gick smidigt och enkelt.
    Conny Holst kan sitt Kullabygden till 100% och är dessutom en glad, trevlig och mycket social person som det är ytterst enkelt att samarbeta med.
    Jag skulle absolut vända mig till honom igen och han får mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-06-30

Staffan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Försäljning av bostadsrätt utan marknadsföring, endast upprättande av avtal m.m.

Bra, korrekt, neutralt bemötande.

Rekommenderas. Läs mer
  • Sevda B

2019-06-28

Sevda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag har köpt villa
    På vänlig och trevligt sätt
    Jag förväntade mig att få mycket information om allt som händer under tiden och att mäklaren ska vara ärlig, tydlig och kunna förstå min stration.
    Jag tycker att mäklaren levde upp till dem.
    Jag fick mycket information och hjälp av mäklaren på hela vägen och det gjorde så jag kände mig trygg.
    Jag är nöjd med hela vägen till köpet
    Hoppas att mitt val är rätt och alting blir så bra när jag flyttar in också. Läs mer
  • 2019-06-28

Scandinavian Stenvillan skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Ska du ha en mäklare i Helsingborg eller Höganäs. Då är detta ditt självklara val. Läs mer
  • 2019-06-24

Magnus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Kontroll på marknaden.
    Snabb hantering.
    Saklig o trevlig Läs mer
  • 2019-05-17

Morre M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Utmärkt mäklare som hjälpte till med köp av drömvillan. Mycket trevligt bemötande och hela tiden hjälpsam med frågor och funderingar som uppstod. Ständig återkoppling och kontakt med vad som pågick under köpet och bra förmedlat mellan oss och säljaren. Vi kände oss inkluderade hela tiden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-10

Farhad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jo jag köpte en villa och bemötande var också jättebra, jag fick allt som jag förväntade mig. Läs mer
  • 2019-05-08

Björn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi sålde en 2-plansvilla i en by som heter Viken, strax söder om Höganäs.

Conny är driven, sakorientarad, rak mot både oss som säljare likväl som köpare, lovar inte inte för mycket utan guidade oss genom processen på ett tydligt och bra sätt. Ibland blir det mycket information på en gång men då får man bromsa och stanna upp ett ögonblick för hänga med i svängarna.

Det finns en tydlig process som följs och mail eller sms som skickas svaras på med kort responstid, jag upplever att Conny tar parti både för köpare och säljare, det ska vara ordning och reda i processen helt enkelt, det Conny lovar det håller han.

Jag kan starkt rekommendera Conny då han har i varje avseende gjort och följt upp det han har sagt, inte lovat guld och gröna skogar utan arbetat verklighetsnära, det är en bra mäklare som arbetar för båda parter och att för det ska bli en så bra lösning som möjligt.

Björn Läs mer
  • 2019-04-19

Sandra V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag har köpt bostadsrätt och känner mig helt trygg med Rickard som mäklare. Han är lugn och trevlig som person och upplevs som kunnig och opartisk i sin yrkesroll. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra V
    Det var roligt att höra, Sandra. Tack för de fina orden!
    Jag önskar dig mycket lycka på nya läget.
    Ha det fint!
  • 2019-04-11

Anna-Pia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Sålt ett bostadsrättsradhus. Mäklaren var proffsig, kompetent och försäljningen gick väldigt snabbt. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Pia B
    Tack för det Anna-Pia! Det gläder att du är nöjd.
    På återseende!
  • 2019-04-11

Annie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi har köpt ett hus i Höganäs. Patrick var saklig, kunnig och professionell. Vi hade en öppen dialog där han vägledde oss på ett tryggt sätt genom affären. Tack! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annie S
    Så roligt att höra, Annie, tack för det! Trygghet är a och o i bostadsaffären, så jag är mycket nöjd att ni är nöjda.
    Ha en fortsatt bra dag!
  • 2019-04-10

Charlotte S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Conny Holst på Svensk Fastighetsförmedling i Höganäs är en mycket skicklig och sympatisk mäklare som inger förtroende. Kan varmt rekommendera honom :) Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charlotte S
    Det var roligt att höra, Charlotte, tack så hjärtligt! Mycket glad för din rekommendation.
    Ha det fint, så ses vi!
  • Fredrik W

2019-04-10

Fredrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Sålde vår villa, mycket trevlig och kunnig. Mycket ärligt och rakt bemötande, gick snabbt och smidigt. Snabb återkoppling om man hade någon fråga. Supernöjda. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik W
    Fredrik, tack så mycket för dina fina ord, mycket glad att ni är nöjda!
    Ha det fint, så ses vi framöver!
  • 2019-04-08

Mats A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket trevligt och proffsigt sätt med mycket driv och framåtanda Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats A
    Tack ska du ha, Mats - uppskattar att du tog dig tid att skriva denna rekommendation!

Må så gott!
  • 2019-03-19

Lillian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Har sålt vår villa med hjälp av Patrick på svensk fastighetsförmedling i Höganäs.
    Träffade några mäklare men fastnade för honom.
    Proffesionell och hjälpsam.
    Vi är jättenöjda med försäljningen från början till slut.

P&L Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lillian B
    Tack så mycket! Mycket nöjd att ni är nöjda, det är ett strålande betyg.
    På återseende!
  • 2019-03-14

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Har sålt 2 hus via Patrick. Ska jag någon gång sälja igen är han det självklara valet.
    Förtroendeingivande, noggrann och lyhörd är de tre ord som beskriver Patrick bra.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-03-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Jonas A
    Jonas, tack så mycket för dina fina ord! Jag ser fram emot att hjälpa dig en tredje och fjärde gång också om det blir så. Ha det bra, så ses vi!
  • 2019-03-14

Bengt-Åke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Patrick Magiera har på ett utmärkt sätt sålt vårt radhus i föreningen Julivallen i Höganäs centrum.
    Patrick har visat ett mycket positivt bemötande och uppfyllt de förväntningar vi hade. Läs mer
    2019-03-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Bengt-Åke E
    Tack Bengt-Åke för denna fina rekommendation, den värmer. Är glad att ni är nöjda med mitt arbete - det blir ju extra roligt med så trevliga kunder! Vi ses!
  • 2019-02-23

Eva D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Köpt Midgårdsgatan 3D Höganäs. Lade in intresseanmälan på helgen och mäklaren ringer måndag middag och frågar om vi fortfarande är intresserade. Bestämmer visning på onsdagskvällen och gör upp affären på torsdagskvällen. Snabbt och enkelt. Fick bra information och mäklaren var mycket trevlig.. Är nöjd med affären Läs mer
    2019-03-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva D
    Tack Eva, för att du tog dig tid att skriva denna trevliga rekommendation! Tänk så snabbt och smidigt det kan gå ibland; Jag är mycket glad att jag fick möjligheten att hjälpa er hitta ert nya hem. Vi ses framöver, ha en fin dag!
  • 2019-02-22

Anita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Conny har sålt min villa ute på landsbygden i Härninge/Spannarp. En bättre mäklare kan jag inte tänka mig! Med stort tålamod och utmärkt service har allt gått smidigt. Conny har varit tillgänglig och stöttat i vått och torrt.
    Alla mina förväntningar har överträffats!
    Jag har ett stort förtroende för Conny och skulle gärna anlita honom igen och jag ger honom mina varmaste rekommendationer.

//Anita Läs mer
    2019-03-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Anita A
    Tack Anita, det här var ytterst trevlig läsning! Jag uppskattar din tid och att du är nöjd med bostadsaffären; Det gör mig nöjd också. Jag hoppas att vi får chans att samarbeta igen framöver. Ha det fint!
  • Jimmy S

2019-02-13

Jimmy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Det var andra försäljningen som vi anlitade samma mäklare. Vi har även köpt 2ggr. Allt har fungerat felfritt och smidigt. Läs mer
    2019-02-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Jimmy S
    Precis som det ska vara, Jimmy! Tack för att du tog dig tid för denna rekommendation och för att du återigen valde mig, det värmer gott. Ha det fint!
  • 2019-01-23

Camilla Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra. Ställde upp på obekväma tider med visningar, snabba svar och pålitlig som säljare. Högsta betyg! Läs mer
    2019-02-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Camilla Q
    Så roligt att höra att du är nöjd, tack för det Camilla! Jag bugar och tackar för ditt strålande betyg :-)
  • Katarina S

2019-01-22

Katarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag har sålt en villa i centrala Höganäs. Jag upplever Patrick Magiera som en mkt saklig, kunnig och noggrann mäklare. Han har haft ett positivt och realistiskt bemötande. Och jag har fått många goda råd, både för min försäljning och köp av ny bostad. Han har varit en mkt stor hjälp. Läs mer
    2019-02-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Katarina S
    Tack Katarina för de fina orden! Så glad att jag kunde hjälpa dig i båda avseendena - kanske får jag möjlighet fler gånger i framtiden. Må så gott, så ses vi!
  • 2019-01-16

Nicklas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Sålde vårt radhus genom er vilket vi en gång också köpt det av. Kändes tryggt. Bara positivt bemötande och väldigt professionellt. En bra kommunikation som kändes bra. Patrick är en tydlig och formell person som verkligen kan och brinner för sitt jobb. Läs mer
    2019-02-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Nicklas N
    Tack ska du ha Nicklas! Återkommande kunder är ett tydligt tecken på nöjdhet och det är jag/vi så glada och tacksamma för! Kanske får vi chansen att göra ytterligare bra affärer i framtiden. På återhörande!
  • Lina J

2018-12-21

Lina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag har både sålt och köpt en lägenhet, jag tycker Patrick har gjort ett fantastiskt jobb. Är mycket nöjd över hans jobb på alla sätt och vis. Läs mer
    2019-01-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Lina J
    Så roligt att höra Lina, tack för det! God fortsättning och på återseende!
  • 2018-12-02

Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Vi köpte hus och sålde våran lägenhet samtidigt av Patrick. Jättetrevligt, lugn jordnära och engagerad. Hjälpte oss verkligen att få bästa förutsättningar för våran affär Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik T
    Fredrik, tack så mycket för orden och för ert förtroende! Jag är glad att jag kunde hjälpa er hela vägen; Ett gott samarbete verkligen. Mycket lycka i nya bostaden, så ses vi när det är läge!
    Josefine H gillar detta
  • 2018-11-30

Markus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag tyckte om hur snabbt och lätt hela affären skötes av mäklaren. Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus W
    Tack Markus, det gläder att du tycker så! Hoppas du får många fina år i ditt nya boende. Ha det fint!
  • Jenny O

2018-11-14

Jenny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Informativ, rak och tydlig mäklare när vi köpte ett radhus. Läs mer
    2018-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny O
    Tack Jenny - det låter ju alldeles utmärkt; Vi önskar er många lyckliga år i nya hemmet!
  • 2018-11-01

Laila K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Väldigt trevlig och duktig mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Laila K
    Tack så mycket Laila!
    Det har varit en ynnest att få hjälpa till med denna bostadsaffär; Tack för förtroendet!
    Ha en fortsatt fin dag - och fortsätt gärna att titta in i butiken lite då och då ;-)
  • Jörgen  J

2018-10-12

Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt proffsig bemötande från början till på skrivet kontrakt
    Tack så mycket Patrick Läs mer
    2018-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen J
    Tack själv Jörgen - och tack för förtroendet! Jag hoppas vi ses igen om det skulle bli läge i framtiden. Ha en härlig dag!
  • 2018-10-07

Per Ola A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Köpt bostad och det var mycket smidigt och enkelt, väl förberett. Läs mer
    2018-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Ola A
    Tack Per Ola!
    Så bra att du är nöjd, det gläder oss! Hoppas du kommer trivas i nya bostaden.
    Väl mött!
  • 2018-09-26

Boris Tore Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Han har hjälpt mig sälja mitt enplanshus och jag tycker det har fungerat bra mellan oss. Intressenterna stod inte på kö men trots det blev huset sålt väldigt fort.

Jag hade nog trott att lite mer pengar skulle trillat in på mitt konto men tiden var nog inte riktigt rätt vald. Läs mer
  • 2018-08-29

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Jobbar hårt för att komma åt det vi båda är ute efter. Kommer att rekommendera Patrick till alla jag känner som skall sälja eller köpa. Läs mer
  • 2018-08-19

Carl Henrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Fick ett bra och korrekt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2018-08-18

Sahra P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Har köpt en villa i Viken. Upptäckte villan på mäklarens hemsida. Tog kontakt och fick återkoppling relativt snabbt.
    När mäklaren väl pratat med ägaren fick vi ganska omgående komma på visning, till trots för att huset inte var helt klart för visning.
    Vi hade en önskan om en snabb affär och ett snabbt avklarande.
    Vi gav ett snabbt bud och mäklaren avsluta affären snabbt och till fördel för alla parter.
    Väldigt nöjd med det effektiva arbetet som blev gjort och ser fram emot att flytta in i mitt hus om några månader. Läs mer
  • 2018-06-25

Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Köpt ett hus i centrum i Höganäs.
    Ett mycket bra bemötande från mäklaren.
    På detta hus hade vi stora förväntningar och de infriades på bästa sätt.

Sammanfattningsvis kan sägas att vi efter en lång resa nu äntligen hittat vårt blivande dröhus. Läs mer
  • Gertie L

2018-04-18

Gertie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Mycket bra bemötande. Trevlig o kunnig. Läs mer
  • 2018-04-18

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Patrick har agerat mycket professionellt genom hela affären och har visat på hög kompetens både vad gäller relationer, marknadsföring och juridik. Har känt mig trygg och väl omhändertagen hela vägen. Kan klart rekommendera Patrick för den som vill ha kvalitet.
    /Nöjd kund Läs mer
  • Lena F

2018-04-04

Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Patrick på svensk fast min mäklare
    Skötte allt snabbt o bekvämt Läs mer
  • 2018-03-13

2018-03-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Gun Marita S
    Tack så mycket Gun! På återseende hoppas vi
  • 2018-01-01

Björn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
    Gav ett väldigt bra första intryck när vi först tog kantakt med Patrick. Han va öppen och engagerad, väldigt trevlig att prata med.
    Va bra påläst i objektet som vi tittade på, försökte inte dölja något och visade att det va viktigare att få till en bra affär mellan säljare och köpare utan att fokusera på slutpriset.

Kan varmt rekommendera Patrick som mäklare. Han uppträder som man vill att en mäklare ska göra. Läs mer

Köpmansgatan 12a, 263 38 Höganäs