Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 579 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• 2019-07-17

Hester S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    We have recently sold our bachelor apartment in Norrköping and we had the priviledge of working with Malin Fingal as our realtor.
    Malin is a very neat, friendly, outgoing and spontaneous person and we got along right from the start! It was clear to us that Malin knew exactly what she was doing. She was determined to do whatever it takes to sell our apartment, and she did it even before the showing and at he price we wanted!
    Working with Malin and Svensk Fastighetsförmedling was overall a pleasure and a GREAT experience and we can HIGHLY recommend her and the company.
    Regards, Hester Läs mer

Linus S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Asså.. klart den bästa mäklaren jag någonsin stött på!
    Jag är så nöjd med allt och mycket bra genomfört av allt.
    Tack snälla för all hjälp!
    Alla ni som läser, ge Josef Dursun en chans! Ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
  • 2019-07-16

Maria B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig, lättsam och serviceminded. Var en fungerande länk mellan oss och säljaren till huset och vars engagemang gjorde att allt gick smidigt. Läs mer
    2019-07-16 Henric T svarar Maria B
    Tack Maria för den fina recensionen och lycka till med ert fina hus!/Henric
  • Linnéa L

2019-07-16

Linnéa L skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte ett hus, och är mycket nöjda med köpet. Professionellt bemötande och vi fick svar på frågorna vi ställde. Läs mer

Anneli Ö skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per är en kompetent mäklare som har stor marknadskännedom och erfarenhet av sitt jobb. Han har sinne för detaljer och är noga med att göra kunden nöjd. Hans professionella bemötande och trevliga sätt gör att det är ett nöje att samarbeta med Per vid bostadsaffärer. Jag kan verkligen rekommendera Per. Läs mer
    2019-07-17 Per I svarar Anneli Ö
    Stort tack för ditt förtroende 🙏 och dom fina orden.
  • 2019-07-15

Barbro B skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt ett fritidshus. Fick ett bra bemötande och hon höll punkligt överenskommelser och tider. Läs mer
  • 2019-07-13

Jennie R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi träffade Henric på ute på en visning och kände genast att vi ville anlita honom att sälja vår lägenhet. Detta för att vi som köpare blev otroligt bra bemötta, han var proffsig och ingav förtroende. Som säljare upplevde vi ett fortsatt bra bemötande , vår lägenhets affärr var i trygga kunniga hände. Vi skulle mer än gärna anlita Henric igen ! Läs mer
    2019-07-14 Henric T svarar Jennie R
    Stort tack Jennie för ert förtroende och den fina recensionen! Lycka till med er nya lägenhet! /Henric
  • 2019-07-11

Johan Å skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde en gård. Möttes av en väldigt proffsig mäklare. Engagemanget överträffade förväntningarna. Den fackkunskap han behövde för att möta gårdsspekulanter tog han reda på.
    Rekommenderas ! Läs mer
    2019-07-11 Per I svarar Johan Å
    Stort tack för dom orden och att jag fick hjälpa dig 🙏
  • 2019-07-11

Linnéa H skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt bostadsrätt (radhus).
    Mäklaren tog sig tid att ge privat visning sent på eftermiddagen. Lät gå runt i lugn och ro och svarade på alla våra frågor.
    Vi på bud sent på fredag kväll. Lördag morgon svarade mäklaren oss och berättade att säljarna accepterat budet. Lät oss komma in och skriva på papper samma lördag.
    Jag upplevde att vår mäklare Petra gjorde det lilla extra och hela köpet och processen kändes säkert och bra. Vi fick snabba svar och hjälp hela vägen. Bara det att inte själv behöva hålla i alla trådar gällande bank och liknande var riktigt skönt. Läs mer
  • 2019-07-10

Milad G skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef Dursun lyckades sälja vår lägenhet på knappt tre veckor från första kontakt. Seriös mäklare med otroligt engagemang och närvaro över förväntan.
    Levde helt klart upp till alla våra förväntningar. Vi är mer än nöjda med försäljningen och Josefs insats. Läs mer
  • 2019-07-10

Ammar H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt mitt fastigheten och maklare var så trevligt och hjälpsamt Läs mer
    2019-07-11 Per I svarar Ammar H
    Tack Ammar för ditt förtroende. 🙏
  • 2019-07-08

Jan-Ola L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är en engagerad och proffsig mäklare som sålt mitt hus. Han har hjälpt mig hela vägen från första kontakt till påskrivit kontrakt. Läs mer
  • 2019-07-05

Ingrid G skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en lgh i omr Ljura, Norrköping. Trevligt bemötande och saklig framställning om lgh. Läs mer
  • Johan C

2019-07-05

Johan C skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allting funkade jättebra och smidigt och bra betalt fick vi också för villan.
    Petra.(mäklaren) tog hand om allting och förklarade på ett vettigt sätt.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-07-03

Timmy S skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte en bostadsrätt.
    Ett väldigt proffsigt bemötande och mäklaren levde upp till mer än alla förväntningar.
    Allt gick snabbt och smidigt PLUS att mäklaren skjutsade hem oss efter köpet. Plus i kanten! Läs mer
  • 2019-07-02

Cecilia H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår villa, en Prästgård, 20 minuter från en större tätort.
    Mäklarens bemötande var trevligt och professionellt. Vi fick bra information och hela processen fram till visning gick snabbt och smidigt.
    Under tiden mellan visning och försäljning hade vi önskat lite mer återkoppling från mäklaren.
    Budgivning och avslut med kontraktsskrivning var en positiv upplevelse.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda med mäklarens jobb och försäljningen av vår bostad. Läs mer
    2019-07-02 Per I svarar Cecilia H
    Tack för jag fick ert förtroende att förmedla ert vackra hem.
  • Eva T

2019-07-01

Eva T skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Annonsen från mäklare stämde bra med det skick lägenheten hade. Bra information om föreningen och en mycket bra visning av objektet.
    Vid budgivningen fick jag inte intrycket att mäklaren på något sätt försökte trycka upp priset eller hetsa.
    Vid kontraktsskrivningen lämnades information som ska lämnas på ett sakligt sätt och mäklaren lyfte frågor som han av erfarenhet visste kan vara viktiga så att båda parter är nöjda och överens vid överlåtelsen.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med service, information och bemötande. Läs mer
    2019-07-02 Henric T svarar Eva T
    Tack Eva för de fina orden och lycka till med er lägenhet! Trevlig sommar!/Henric
  • Elisabeth C

2019-06-28

Elisabeth C skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en Fristående villa. Emelies bemötande var är helt suveränt ,man känner att hon bryr sig om en som människa samt talar väldigt tydligt om vad som väntar en när man ska sälja en bostad samt köpa något annat. Läs mer
  • 2019-06-28

Viktor D skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min tomt genom Josef Dursun. Blev mött av en glad och energifylld mäklare vid tomten på vårt första möte. Vi hade en bra dialog genom hela processen när det gällde tomten. Raka puckar. Läs mer
  • 2019-06-27

Claes J skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kom in sent för köp av bostadsrätt. Fick en extra visning och allt var klart redan samma kväll då vi kunde avsluta affären. Väldigt bra bemött.
    Skall vi göra någon affär kommer vi säkert kontakta Petra Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Claes J
    Tack Claes! Lycka till med er nya bostad! Den kommer passa er perfekt!
  • 2019-06-26

Joakim P skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Även med lite intresse på vår lägenhet lyckades Malin hjälpa oss att hitta en köpare, riktigt bra mäklare! Driven, alltid ärlig, bra samt kontinuerlig kommunikation till oss som säljare.

Tack! Läs mer
  • 2019-06-25

Christer F skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt fritidshus i Skärgården i skarp konkurrens.
    Magnus lyckades få ut fördelarna med vårt hus till spekulanter på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-06-26 Magnus D svarar Christer F
    Stort tack för den fina rekommendationen hoppas ni får en fin sommar.
  • 2019-06-25

Johan N skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig och tillmötesgående. Kändes aldrig som hon försökte lura mig eller pusha på något jag inte ville ha som många försäljare oftast gör.

Uppskattar den smidighet under processen då jag inte tycker att jag har behövt göra speciellt mycket själv och lägenheten vart ändå såld. Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Johan N
    Tack Johan för rekommendationen och lycka till med inte bara er nya bostad utan också flytten till ny stad! Tack för förtroendet att sälja er lägenhet!
  • 2019-06-25

Lars Arvid R skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt sommarhus
    Positivt, med erfarenhet
    Jag hade höga förväntningar på professionalitet och dessa levde mäklaren upp till
    En professionell och trevligt genomförd fastighetsaffär Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Lars Arvid R
    Tack! Det blev helt rätt köpare av sommarhuset!
  • 2019-06-25

Stefan H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej! vi sålde en större villa med pool
    Marcus var hela tiden engagerad o påläst
    vi är väldigt nöjda med hela processen Läs mer

Daniel B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte en lägenhet i Norrköping
    Först avvaktande sedan positiv och tillmötesgående.
    Fick svar på de flesta svar av mäklaren på visningen men ombads läsa i prospektet.
    Mäklaren är oerhört kunnig o trevlig när hon förstod att jag var intresserad. Läs mer
  • 2019-06-24

Anestis N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättesmidigt från första kontakten till försäljningen. Mycket proffsigt skött! Läs mer
  • Petra M

2019-06-24

Petra M skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus hjälpte oss sälja vår 30-tals villa på Vikbolandet med ett utgångspris som lockade ut 45 familjer till visning och använde effektivt sociala medier och egna kontakter för att få till 2 snabba visningar och en budgivning som startade direkt och priset blev 0.5miljoner högre än vi hoppats.
    Vi föll direkt för Magnus charm och engagemang och bestämde oss på plats att välja honom trots att vi haft ute den mäklare vi precis innan köpt vårt nya hus av. Kan verkligen rekommendera Magnus till alla jag känner som ska sälja sitt hus. Läs mer
    2019-06-24 Magnus D svarar Petra M
    Stort tack för att jag fick ert förtroende att sälja er vackra 30-talsvilla:-)
  • 2019-06-24

Marina K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus är en ovanligt förtroendeingivande mäklare. Han är personlig och utstrålar att han vet vad han gör. Känns proffsigt och tryggt att sälja och nu även att köpa hus med Magnus som mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Magnus D svarar Marina K
    Stort tack Marina, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i ert nya vackra hem:-)
  • 2019-06-24

Lennart S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt villa,
    Torsten gjorde ett säkert o förtroende ingivande snabbt arbete!
    Mycket bra utfört och jobbar på lika mycket för både säljare o köpare Läs mer
    2019-06-24 Torsten K svarar Lennart S
    Tack för omdömet, Lennart.
    Ha det så bra och lycka till med nya boendet.
    Mvh Torsten Karlsson
  • Carina B

2019-06-20

Carina B skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt ett hus långt ute på landet. Under hela processen har jag blivit ytterst professionellt bemött med stort engagemang och snabb återkoppling. Allt som utlovades i början upplevde jag infriades, till och med uppskattad försäljningssiffra. Mycket bra jobbat, Marcus Crifält! Läs mer
  • 2019-06-20

Saga-Britt A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt min lägenhet Allt gick snabbt o smärtfritt Bra kontakt med minmäklste Läs mer
    2019-06-20 Per I svarar Saga-Britt A
    Tack Saga för ditt förtroende för tredje gången. 🙏
  • Anny B

2019-06-18

Anny B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Bemötandet jag fick av min mäklare var att hon var väldigt trevlig och proffesionellt. Hon gav mig tips och råd för vad jag skulle tänka på under och efter köpet.
    Jag hade inte förväntningar men om jag hade haft det så är jag ganska säker på att hon överträffade dom!
    Hela processen gick ganska fort men mäklaren höll mig uppdaterad hela tiden och jag skulle lätt rekommendera Malin Fingal som mäklare om man är i tankar på att sälja eller köpa! Läs mer
    2019-06-24 Malin F svarar Anny B
    Tack snälla Anny för rekommendationen.
  • 2019-06-18

Stefan L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har tittat på ett antal lägenheter Malin visat för oss
    Fantastiskt bemötande och engangemang.
    Vi har tittat på små billiga lägenheter men ändå fått full service vilket inte är vanligt och sett från andra mäklare😀

Vi tänker kontakta Malin vid nästa köp innan någon annan det är väl ett betyg så bra som något annat😀 Läs mer
    2019-06-24 Malin F svarar Stefan L
    Tack Stefan, vad glad jag blir att ni uppskattat mitt arbetssätt.
  • 2019-06-16

Emma B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte min första bostadsrätt och fick ett superbra bemötande av Malin. Hon är personlig och genuin men samtidigt professionell och bryr sig om både köpare och säljare. Vi hade en bra kontakt och Malin var väldigt mån om att uppdatera mig om hur läget såg ut under hela processen, även när det bara var för att tala om att läget var oförändrat. Det gjorde att jag kände mig väldigt trygg som förstagångsköpare! Läs mer
    2019-06-18 Malin F svarar Emma B
    Tack Emma för de fina orden. Jag blir oerhört glad för dom.
  • 2019-06-13

Klara Lovisa B skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet. Blev bemött trevligt och respekterad. Är bara 23 år och som student tas man kanske inte allt på så stort allvar när det kommer till stora summor pengar men Josef bemötte mig som en potentiell köpare och sedan som första gångs köpare var han väldigt hjälpsam. Läs mer

Denis A skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde en trea på Tunnbindaregatan 32. Josef har ständigt kommunicerat angående vad som sker med försäljning och gjort sitt bästa hela tiden. Förvånansvärt lätt att få tag på och svarar nästan 24 timmar om dygnet. Mycket imponerande att han även under helger och röda dagar visade lägenheten för intresserade som inte kunde närvara på ordinarie visning. Läs mer

Robin K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef du är en kung! Tack för hjälpen! Läs mer

David Z skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Super mäklare som gör precis allt för att sälja din bostad! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ermin L

2019-06-01

Ermin L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef hjälpte mig med försäljningen av min bostad. Och kan inget annat än att säga att det här är Norrköpings bästa mäklare.
    Han gjorde det ingen annan mäklare har kunnat göra.

Tack Josef.
    Mvh nöjd kund. Läs mer
  • 2019-06-01

Ingrid Elisabeth G skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är kunnig och noggrann i det han gör. Han är öppen och trevlig att ha att göra med.
    Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Tina D

2019-05-31

Tina D skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte en liten tvåa med Emelies hjälp. Hon ger ett lugnt och förtroendegivande intryck. Duktig på att uppdatera om saker som händer under försäljningens gång. Alltid positiv och hjälpsam! Kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-06-03 Emelie H svarar Tina D
    Tack så fina ord Tina! :) Hoppas allt blir jättebra för dig i lägenheten! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • 2019-05-29

Göran H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har alltid varit anträffbar och svarat snabbt när vi velat komma i kontakt med honom. Han brinner verkligen för sitt jobb. De råd vi fått under försäljningen har visat vara mycket värdefulla. Läs mer
    2019-05-30 Per I svarar Göran H
    Stort tack för att jag fick hjälpa er och dom fina och bra orden ?
  • 2019-05-29

Jenny Margaretha K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt hus i Luddingsbo Norrköping och har känt oss i trygga händer med mäklare Magnus Dahlgren med sin mångåriga erfarenhet, effektivitet och kunnande. Han får de bästa rekommendationer ifrån oss. Läs mer
    2019-06-04 Magnus D svarar Jenny Margaretha K
    Härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Stort tack för jag fick ert förtroende.
  • 2019-05-25

Olof J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en etta.
    Vi blev verkligen väl bemött av Henric.
    Lyhörd för frågor, mycket tillmötesgående och serviceinriktad.
    Jag kan rekommendera Henric för framtida förmedlingar.
    /Olof Läs mer
    2019-05-27 Henric T svarar Olof J
    Tack Olof för den fina rekommendationen och grattis till en fin lägenhet!/Henric

Malene D skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp av bostadsrätt. Tillmötesgående med hög tillgänglighet. Gav mycket och bra information. Upplevdes förtroendeingivande. Kändes dock lite påstressat ibland. Överlag är vi som köpare nöjda och kan rekommendera mäklaren för den som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2019-06-13 Malin F svarar Malene D
    Tack snälla för rekommendationen.
  • 2019-05-24

Yvonne R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt innan visning.
    Fick en snabb förhandsvisning, och en snabb affär.
    Mäklaren tog sej tid med mej, och säljarna trots att vi pladdrade oavbrutet!
    Det var en trevlig stund när kontrakt skrevs, och jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-05-24

Margareta L skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Petra Torgilsman är en snabb, duktig, påläst och proffsig mäklare. Tar sig tid med kunderna. Erfarenhet från bankvärlden är ett plus. Vi kan på det varmaste rekommendera Petra. Ragnar o Margareta Lundberg Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Margareta L
    Tack för er rekommendation. Så ödmjukt tacksam att jag fick förtroendet att sälja ert hus som varit ert hem i 47 år!
  • 2019-05-23

Louise W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett hus, blev bra bemött av mäklaren. Hon välkomnade alla och prickade sv om man kommit. Sedan hade hon en gemensam dragning för alla. Det tycker jag var bra. Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Louise W
    Tack för rekommendationen och lycka till i er nya bostad!
  • 2019-05-23

Dan S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt ett fritidshus. Mäklaren visade ett seriöst och ärligt
    bemötande som man fick förtroende för. Hade inte direkt några förväntningar av vare sig objektet eller mäklaren men blev mycket överraskad av objektet och hur mäklaren skötte
    det hela. Läs mer
    2019-05-24 Malin F svarar Dan S
    Tack Dan. Jag vet att ni kommer att trivas med ert nya fritidshus med det läget kan ni inte annat än att trivas som fisken i vattnet.

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping