Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 630 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Max E skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Husköp. Bra. Trevligt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
    2019-09-20 Per I svarar Max E
    Tack 🙏 och grattis till radhuset
  • 2019-09-19

Elisabeth A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Så himla nöjd med Malin, så proffsigt bemötande! När vi köpte våran bostad så fanns hon där hela tiden för oss. Hon gjorde så allt kändes väldigt personligt, vilket gjorde att man kände sig lugn å trygg. Läs mer
  • 2019-09-19

Tove L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    köpt en etta i Norrköping. Blev väl bemött. Det fanns hela tifden en snabbhet, tillgänglighet och en flexibilitet i kombination med vänlighet som var mycket bra. Hade inga eller isf lägre förväntningar så de överträffades ju. Läs mer
    2019-09-19 Henric T svarar Tove L
    Tack Tove för den fina recensionen och jag hoppas sonen kommer trivas i den fina lägenheten!/Henric
  • 2019-09-18

Chrisoffer S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin hjälpte oss när vi köpte vår första bostadsrätt, och mer postiv köpupplevelse har jag nog aldrig haft.

Oerhört tillmötesgående.

Ska jag sälja bostad någon gång vet jag vem jag ringer Läs mer
  • 2019-09-18

Linda S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min man köpte en lägenhet, efter x antal visningar. Malin fingal var verkligen unik, en fantastisk mäklare. Professionell med det lilla extra. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Linda S
    Linda tack så mycket för fina ord.
  • 2019-09-17

Robert B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag kan varmt rekommendera Malin Fingal som mäklare.
    Hennes proffsighet och engagemang för uppdraget gör att man får ett stort förtroende.
    Hon är kommunikativ och informativ samt höll mig väl uppdaterade innan huset lades ut till försäljning, under pågående visning och budgivning samt en bra uppföljning efter försäljningen.
    Hon är ständigt tillgänglig, och man får alltid utan dröjsmål svar på frågor som uppstår, man känner sig väl omhändertagen.
    Robert Barany Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Robert B
    Tack snälla Robert för dina värmande ord och rekommendationen.
  • 2019-09-15

Tomas L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en bostadsrätt.Vi blev jättebra bemötta mäklaren var verkligen engagerad och hjälpte oss på alla sätt och vis.Den här mäklaren kommer vi varmt att rekommendera Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Tomas L
    Tack snälla för rekommendationen.
  • 2019-09-15

Anne-Louise L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev jättebra bemötta mäklaren var verkligen engagerad och hjälpte oss på alla sätt och vis. Den här mäklaren kommer vi varmt att rekommendera. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Anne-Louise L
    Tack snälla för rekommendationen. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-09-09

Martin B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Dålig återkoppling. Inställningen på mäklaren till objektet min lght. Läs mer
  • Amelie Regina Elisabeth B

2019-09-09

Amelie Regina Elisabeth B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten hjälpte mig vid köp av bostadsrätt. Jag uppfattar honom som pålitlig, tillmötesgående och 100% korrekt. Mycket bra servicetänk, en mäklare som har förstått vikten av att skapa goda kundrelationer. Läs mer
  • 2019-09-08

Eva L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack Totsten Karlssons för hjälpen med försäljningen av folkethusvägen 10c. Vi kan varmt rekommendera dig som mäklare. Med en professionell och vänligt bemötande som ser till både säljaren och kundens behov . Mvh Eva o Leif Läs mer
  • 2019-09-08

Rikard F skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en villa genom Torsten. Han var proffsig, påläst och gav ett förtroendegivande intryck vid visningen. Toppbetyg från oss! Läs mer
  • 2019-09-06

Marie H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde en bostadsrätt en fyra. Tog kort på bostaden innan och låg som kommande. Fick mycket bra bemötande och hjälp med förberedelsen till försäljningen. Uppfyllde våra förväntningar på ett proffsigt och glatt sätt. Snabb respons från mäklaren, samt snabb information om bud och avslut.Kommer varmt rekommendera Malin Fingal på svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Marie H
    Tack snälla Mia och Åke för förtroendet samt för rekommendationen.
  • 2019-09-06

Hans A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Den var bra, han ordnade med en visning med kort varsel utanför ordinarie visningstider. Läs mer
    2019-09-06 Per I svarar Hans A
    Tackar och grattis till lägenheten
  • 2019-09-05

Mikael J skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en bostad. Duktig, påläst och mkt kompetent mäklare. Kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-04

Magnus A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Proffsigt, personligt och utmärkt.
    Har en bra nära dialog med kund och inger förtroende. Läs mer
    2019-09-04 Per I svarar Magnus A
    Tack för dom orden och grattis igen 🥂
  • 2019-09-04

Sigrid W skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fick hjälp med försäljning av en bostadsrätt i Ljura. Grannlägenheterna hade gått för lågs priser och vi var oroliga för att gå med förlust. Josef Dursun såg till att det inte blev så, tvärtom slog vår lägenhet prisrekord i föreningen. Det är skillnad på mäklare och mäklare. Läs mer
  • MARTIN E

2019-09-03

MARTIN E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min familj har nyligen köpt vårt första radhus av Malin. Hon har varit mycket driven och trevlig ända från vårt första möte. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar MARTIN E
    Tack Martin för rekommendation.
  • KRISTOFFER B

2019-09-03

KRISTOFFER B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En supertrevlig mäklare som utför sitt arbete på ett proffsigt sätt! Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar KRISTOFFER B
    Tack Snälla Kristoffer för förtroendet och rekommendationen.
  • 2019-09-01

Wendy Pearl S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en enplans villa.
    Per, vår mäklare, var proffsig, vänlig, kunnig, och vi kände oss jättetrygga med honom.
    Han gav bra råd och lugnande besked när vi behövde det!
    Om vi säljer något boende i framtiden kommer vi be Per att bli vår mäklare igen. Vi skulle inte tveka att varmt rekommendera honom till någon som tänker sälja. Läs mer
  • 2019-09-01

Anders M skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vid vårt köp av bostadsrätt kom vi i kontakt med en glad och trevlig mäklare, dessutom med ett korrekt bemötande och en bra dialog genom hela processen.
    Ett snabbt och smidigt avslut knöt ihop säcken.
    Vi är nöjda köpare! Läs mer
    2019-09-02 Torsten K svarar Anders M
    Hej Anders, och tack för omdömet.
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivas med nya lägenheten.
    Välkommen åter om ni får ändrade planer.
    Mvh Torsten Karlsson
  • Dag Martin M

2019-08-29

Dag Martin M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Duktig och framförallt driven mäklare . Lyssnar på kund .
    Jättenöjd 👍🏼. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Dag Martin M
    Tack Martin för rekommendationen samt förtroendet.
  • 2019-08-29

Amer H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    i was too happy with the hospitality and cooperation which was shown by josef dursun,
    thanks josef Läs mer
  • 2019-08-28

John K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Bostadsrätt om 3rok.
    - Bemötandet var proffsigt, seriöst och förtroende ingivande.
    - Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-28

Stefan G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt tomt genom framtagande av proffsig folder och personliga visningar. Har fått förtroendet att sälja ytterligare 2st tomter av familjen. Övertygad om att även köpare känt att de fått full och tillförlitlig information om objektet av Torsten.
    M.a.o proffsigt genomförd affär för bägge parter.

Stefan Guhnby Läs mer
    2019-08-28 Torsten K svarar Stefan G
    Tack för berömmet, Stefan!
    Alltid lika trevligt att göra affärer med dig.
    Mvh Torsten Karlsson
  • LINDA J

2019-08-26

LINDA J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Malin. Och är väldigt nöjd.

En glad o engagerad o varm människa. Förklarade allt på ett lättförståligt sätt, vi hade tät telefonkontakt.
    Min bostadrätt blev snabbt såld, så som jag ville.
    Och jag skulle absolut vilja ha henne som mäklare igen om jag skulle sälja. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar LINDA J
    Tack Linda för förtroendet och rekommendationen.
  • 2019-08-25

Rune F skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt kedjehus i Åby genom Malin Fingal på Svensk Fastighetsförmedling. Hon är en driven o engagerad person som är hjälpsam tydlig o positiv .Försäljningen gick snabbt så vi vill varmt rekommendera henne . Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Rune F
    Tack så mycket för rekommendationen och för förtroendet. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-08-25

Ulla F skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt kedjehus i Åby genom Malin Fingal på Svensk Fastighetsförmedling. Malin är mycket proffsig engagerad o positiv person .Hon gav allt för att försäljningen skulle lyckas och återkopplade under hela processen .Kan varmt rekommendera Malin Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Ulla F
    Tack snälla Ulla, det var en fröjd att jobba med er.
  • Emily S

2019-08-24

Emily S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har löpt ett kedjehus!
    Vi blev bemöt på ett positivt sätt av mäklaren som svarade på frågor o återkopplade hela tiden det hände något nytt!
    Vi hade inga jätte stora förväntningar då det var 3:e huset vi kollade! Men när vi kom in i huset så kändes det så rätt o mäklaren ärlig o rättvis! Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Emily S
    Tack Emily för rekommendationen.
  • 2019-08-24

Niklas L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lgh, mäklaren Henric gjorde ett utmärkt jobb.🤟 Läs mer
    2019-08-26 Henric T svarar Niklas L
    Tack Niklas för en fin recension och lycka till med lägenheten!/Henric
  • 2019-08-23

Sofie A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henrik är en glad och positiv mäklare som kämpar för säljarens bästa. Han har sålt 2 bostadsrätter och ett hus åt oss Läs mer
    2019-08-26 Henric T svarar Sofie A
    Tack Sofie för ditt förtroende och de fina orden!/Henric
  • Sandra W

2019-08-23

Sandra W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har med hjälp av Marcus Crifält sålt ett hus. Marcus visade på stor professionalism, trygghet och värme. Jag kommer i framtiden, vända mig till Marcus Crifält igen och rekommenderar honom varmt. Tack! Läs mer
  • 2019-08-21

Marie C skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt hus och vi är så otroligt nöjda med Petra Torgilsman. Hon är personlig och mycket proffesionell. Vi har fått mycket värdefulla råd som vi även fick nytta och glädje av när vi köpte vår nya bostad.
    Petra är ett givet val om vi någon gång ska sälja bostad igen. Läs mer

Sofie W skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Malin Fingal som var väldigt engagerad genom hela processen. Hon gav verkligen allt för att försäljningen skulle lyckas och bli så bra som möjligt för oss! Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Sofie W
    Tack Sofie för rekommendation. Jag hoppas ni trivs i ert hus

Ola E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min bostadsrätt till bra pris.
    Mäklaren var tillmötesgående och tillgänglig! Uppfyllde förhoppningarna av försäljningen. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Ola E
    Tack Ola för förtroendet samt rekommendationen.

Carlos T skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde mitt radhus och Malin fingal var verkligen toppen!!! Hon var professionell och hjälpsam från början till slut.jag rekommenderar henne varmt då hon har fingertoppskänsla i vad som krävs vid en försäljning. Jag fick huset sålt snabbt och smidigt och jag är supernöjd.
    Tack// Carlos. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Carlos T
    Tack Carlos för förtroendet samt rekommendationen.

Anders H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef Dursun är den bästa mäklare jag har anlitat. Han är mycket professionell, kompetent och är den där trygga punkten för både säljare och köpare som behövs i en bostadsförsäljning. Josefs positiva energi smittar lätt av sig och gör att du har roligt på vägen. Att min lägenhet såldes för ett rekordhögt pris är ytterligare ett bevis på kvaliteten Josef står för. Jag kunde inte vara mer nöjd med Josefs insatts. Läs mer
  • 2019-08-20

Karolin H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Det är lätt att smittas av Josefs glada och positiva utstrålning. Josef vann vårt förtroende från första början när vi anlitade honom för att sälja vår tvåa i Norrköping. Han var lyhörd, rak och ärlig, kunnig och professionell genom hela uppdragets gång. Han kom ihåg detaljer och var mån om att skapa trygga relationer. Att lägenheten dessutom slog försäljningsrekord visar på Josefs stora engagemang och professionalitet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-18

Maritza A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag skulle rekommendera Malin Fingal om och om igen. Hon är toppen på alla sätt och vis. Hon är inte bara en tjej som har känsla för det hon gör som mäklare, hon gör det där lilla extra för att man som kund ska känna sig nöjd. Vi fick sålt på vårat radhus på bara några veckor på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Maritza A
    Tack så mycket för rekommendationen.
  • Fredrik F

2019-08-18

Fredrik F skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt våran bostadsrätt som Malin Fingal tog hand om på Svensk fastighet sförmedling. Ett utmärkt bemötande och förklara allt i detalj. Affären gick snabbt och effektivt tack vare dej Malin. Så ett stort tack till dej Malin Fingal Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Fredrik F
    Tack snälla Fredrik för att jag fick hjälpa er i er försäljningen samt för rekommendationen.
  • 2019-08-17

Per-Ove M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt och anlitade Malin Fingal och blev väldigt proffsigt bemött och dessutom är hon mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt.
    Kan starkt rekommendera henne och är mycket nöjd med försäljningsuppdraget som hon har genomfört.//P-O Läs mer
    2019-08-17 Malin F svarar Per-Ove M
    Tack så mycket P-O! Kul att ni uppskattat mitt sätt att jobba. Återigen tack för rekommendationen & förtroendet att hjälpa er i försäljningen.
  • 2019-08-16

Andreas R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En välslipad säljare som har trevligt bemötande och vårdar både säljare som köpare. Läs mer
    2019-08-16 Henric T svarar Andreas R
    Stort tack för de fina orden och lycka till med ert fina hus! /Henric
  • 2019-08-16

Kristoffer E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte en villa av Josef. Mötes av en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som ville lösa en affär alla parter var nöjda med!
    Upplevde ett väldigt bra stöd och hjälp med förklaringar och genomgångar då vi var förstagångsköpare!
    Rekommenderar varmt Josef till fler som är påväg att köpa/sälja sin bostad! Läs mer
  • 2019-08-15

Olle S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt ett hus på landet och Henric har alltid varit positiv och glad. En man med konstanta mungipor i öronen. Läs mer
    2019-08-16 Henric T svarar Olle S
    Tack Olle för de fina orden och ett bra samarbete! Lycka till med ert nya hus!/Henric
  • 2019-08-15

Mikael J skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklare Petra har sålt vårat hus och vi är mycket nöjda med allt. Hon har med stor profitionalitet, trygghet och lugn tagit hand om hela affären och levererat hög service. Affären gick snabbt plus bra betalt för huset.

Micke Läs mer
  • 2019-08-14

Emelie E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är verkligen en mäklare som brinner för sitt jobb.Han visade bostaden en tidig lördag morgon, på grund av det så fick en köpare. Med en stor lyhördhet så tillgodsåg han hos med alla våra önskemål. Det bästa med Josef var att han sålde våran bostad 5 dagar efter att den kom ut på hemnet för en bra bit över utgång pris. Kommer använda Josef i alla kommande bostads affärer kommer även rekommendera nära och kära att göra samma sak ! Läs mer
  • 2019-08-13

Amir H skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Smidig och snabb affär utav en Villa, bland den bästa mäklaren jag haft med att göra, jättenöjd! Läs mer
  • 2019-08-10

Anders M skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt fritidshus sommaren 2019.

Vi är väldigt nöjda med hela processen från start till mål.
    Marcus Crifält är ett föredöme i mäklarbranschen.
    Marcus är sammanfattningsvis, engagerad, seriös, tydlig, tillmötesgående, väldigt proffsig mot oss som klient.
    Vi rekommenderar varmt Marcus till framtida säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-07-24

Sam S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hon är bra och smart.
    Bra förklaringar när det gäller allt.
    Jag blev bemött av mäklaren genom at köpte en bostadsrätt: Läs mer
    2019-08-17 Malin F svarar Sam S
    Tack Sam. Jag hoppas du ska trivas i din lägenhet.
  • 2019-07-22

Erika Hilma Maria T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en lägenhet där Josef var mäklare. Hela processen fungerade perfekt från första sekund till avslut vilket gjorde affären väldigt smidig. Josef var väldigt tydlig, tillmötesgående och förvissade sig om att både säljare och köpare var väl informerade under hela processen. Hela konceptet med Josef inkl mäklarassistent fungerade superbra. Skulle jag sälja min lägenhet i framtiden skulle jag anlita Josef. Läs mer

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping