Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 360 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Per L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej
    Vi valde Josef som mäklare till försäljningen av vårt radhus.
    Han är en driven , social och lyhörd mäklare som gör sitt yttersta
    för att nå en optimal insatts för både säljare och köpare.
    Vi bestämde och satte ett högt utgångspris , vilket Josef tyckte
    var i överkant , men han lyckades ändå hitta rätt köpare till det priset. Vi rekommenderar Josef och kommer själva att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Oskar B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin är definitionen av kämparglöd. Hon har visat ett stort engagemang och en bred kunskap. Tålmodig och målinriktad! Rekommenderar starkt Malin! Läs mer
    2018-10-19 Malin F svarar Oskar B
    Tack Oskar för rekommendationen. Jag blir så otroligt glad och din definition av mig får mig att le.
    Tack snälla för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
  • Anders F skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt hus och är så nöjda med vår mäklare!
    Hon har under hela processen hållit oss väl informerade om vad som händer. Alltid tillgänglig och engagerad i både vår försäljning och vårt nya boende.
    Hon ger det där lilla extra och vi kunde nog inte haft en bättre mäklare!
    Tack Malin! Läs mer
    2018-10-19 Malin F svarar Anders F
    Tack Anders för de fina ordern. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er.
  • Anna T
    Anna T skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Uppfattade Henric som mycket kunnig och erfaren.Koncentrerad. Han vågade vara rak och tydlig både med arvodet som är högre än hos andra samt även med hur marknaden ser ut. Att investera i sin försäljning tycker vi han bidrog till genom sitt hanterande. Snabb, mycket återkoppling, tog sej tid, seriös.
    Sen att vi fick ett toppenpris gör ju inte saken sämre. Hade oavsett det rekommenderat Henric.
    Nöjda! Läs mer
    2018-10-18 Henric T svarar Anna T
    Stort tack Anna och Anders för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Tack även för ett bra samarbete!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Carl Anton Ö skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min flickvän var ute efter att köpa en lägenhet och fick bra hjälp och utmärkt service.
    Visade lägenheter och löste smidigt andra visningar före lägenheten kommit ut till försäljning.

Helnöjd på alla sätt Läs mer
  • Dilmon T
    Dilmon T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt lägenhet på St Persgatan 29, en 2a på 68 kvm.
    Mäklaren Josef Dursun är professionell och kunnig, vilket inte minst märktes på hans kunskaper om föreningen och lägenheten i allmänhet.

Vi hade väldigt höga förväntningar på honom, vilka han överträffade med marginal!

En kunnig, professionell och ärlig säljare som gör allt för kundens bästa och ser till att allting går smidigt. Från första mötet till det signerade kontraktet. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Bo Mikael H
    Bo Mikael H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Vilbergen (ja, med hjälp av Josef då).

Josef har enligt mig varit/är inte bara en säker och beslutsam mäklare, han är en mycket "mänsklig" och om än självsäker så är Josef väldigt ödmjuk som person.

Mina förväntningar, vilka inte har varit så många då det är första gången jag säljer mitt hem! Josef har under hela tiden varit professionell och har till 100% levt upp till de få förväntningar jag har/hade.

Skulle jag rekommendera honom till andra? Utan tvekan!
    Jag är fullt övertygad om att det kunde inte ha avlöpt på ett lättare och bättre sätt än det gjorde. Josef är värd sin vikt i guld! Läs mer
  • Susanne F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt ett radhus i Norrkoping.
    Henric har varit lyhörd, stresstålig och mycket informativ under hela vår resa tillsammans.
    Han har levt upp till alla mina förväntningar.

Vi har nu kommit förbi kontraktsskrivning och tills nu så har vi klickat perfekt. Läs mer
    2018-10-16 Henric T svarar Susanne F
    Stort tack Susanne för de fina orden! Tack för förtroendet och ett bra samarbete!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Charles W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålt en lägenhet I Central Norrköping.Vi blev bemött av mäklaren Marcus Crifält på den bästa möjlighen sätt. Under mötten gört han en lite presentation om sig själv och SvenskFastighet bolaget och förklärt väldigt tydigt och kunnig alla steg och regler som ska tas för att sälja våra lägenhet på det bästa möjliga sätt till oss.
    Marcus hade svar för alla våra frågor och det känndes att det var ingen för mycket för den ung och fullt av energy man.Han hållt oss väl uppdaterat under försäljningsprocessen och
    levde upp till alla våra förväntningar. Resultat - lägenhet var såld snabbt, smidigt och för förväntat av oss pris.
    Om någon vill köpa eller säljar fast egendom I Nörrkoping, rekomenderar vi stark att kontakta Marcus Crifät.
    MvH
    Charles&Viktorija Läs mer
  • Margaretha R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, från början till slut.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Elvy H
    Elvy H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt en villa på Idegransvägen.
    Josef är både påläst och noggrann.
    Det blev ett smidigt och väl genomfört husköp.
    Tack Josef för den här gången, återkommer efter avslutad
    lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Elin Engström W
    Elin Engström W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Han är väldigt noggrann och tydlig, man blir alltid trevligt bemött! Läs mer
    2018-10-12 Marcus C svarar Elin Engström W
    Stort tack för ert förtroende och den fina rekommendationen! // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Supertrevlig och smidigt genomförd affär och extravisning med kort varsel.
    5/5 Läs mer
    2018-10-15 Malin F svarar Gustav A
    Tack snälla Gustav för rekommendationen. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i huset.
  • Lina Johanna R skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Positivt bemötande och tät kontakt. Läs mer
  • Karin Linnea K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt bostadsrätt (2 bostadsrätter då han Även sålde min killes bostadsrätt).

Josef är alltid trevlig, tar reda på saker. Hjälpte oss mycket när vi skulle köpa våran nya bostadsrätt. Han är alltid tillgänglig. Skrev t.ex. överlåtelseavtal på en söndag.

Rekommenderar verkligen Josef som mäklare, han är en säljare ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • Bengt-åke L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En lyhörd och kompentent mäklare som sätter kunden i fokus. Läs mer
    2018-10-04 Per I svarar Bengt-åke L
    Tack för det och att jag har fått hjälpa dig ännu en gång =)
  • Ernes H
    Ernes H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte mig när jag köpte min första lägenhet. Tydlig kommunikation och noggrannhet genom processen var något jag uppskattade. Henric var även noga med att poängtera att det ska gå rätt till för både köpare och säljare, vilket det gjorde. Rekommenderar Henric för framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-10-03 Henric T svarar Ernes H
    Tack Ernes för den fina rekommendationen! Grattis och lycka till med din fina lägenhet! /Henric
  • Ellie A
    Ellie A skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt en lägenhet.
    Mäklaren har gjort ett super arbete för oss. Läs mer
    2018-10-01 Magnus D svarar Ellie A
    Tack och vad kul att höra att ni är nöjda.
  • Marie H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt en liten övernattning lägenhet i Norrköping.
    Blev väldigt positivt bemött både på mail telefon.
    Eftersom det är första gången jag kontaktar en mäklare var det viktigaste för mig var att jag kunde känna en trygghet i den kunskap som mäklaren har.
    Upplevelsen har på det hela varit väldigt positivt Läs mer
    2018-09-29 Per I svarar Marie H
    Härligt att de kändes bra :). Lägenheten kommer bli toppen för dig. Tack för det du skrev här
  • Åse L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har anlitat Per Illner för att sälja min 1:a på Rösgången och det för att jag har köpt en lägenhet av honom tidigare och blev så vänligt bemött och bestämde mig redan då att vid nästa fastighetsaffär så ville jag anlita honom, jag är så nöjd med honom som säljare och försäljningen och kommer med största sannolikhet att anlita honom vid min nästa fastighetsaffär Läs mer
    2018-09-29 Per I svarar Åse L
    Tack dom fina orden och kul att få hjälpa dig.
  • Stefan B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet till dottern och mäklaren Per Illner är klockren som mäklare Läs mer
    2018-09-29 Per I svarar Stefan B
    Tack Stefan och grattis till lägenheten. Kommer bli toppen 👍
  • Ellie A
    Ellie A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt ett hus.
    Mäklaren hade lite att leva upp till då vi hade en dålig erfarenhet av just den byrån, men det sa vi redan från början.
    Det klarade han med bravur och vi är jätte nöjda med det arbete han gjort för oss.
    Kan varmt rekomendera just honom. Läs mer
    2018-09-28 Henric T svarar Ellie A
    Tack Ellie för förtroendet och de fina orden! Hälsa Erik och lycka till med ert letande efter lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Margaretha R skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett kedjehus
    Mycket positivt och tillmötesgående sätt
    Jag tycker att vi fick svar på frågor
    Som kund känner man sig mycket väl bemött och affären så här långt har gått väldigt smidigt och effektivt. Läs mer
    2018-09-27 Magnus D svarar Margaretha R
    Vad härligt att höra att ni känner er nöjda med ert husköp.
    Magnus D gillar detta
  • Lars-Jungner E skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    -Köpt: Kedjehus i Sandbyhov, Norrköping.
    -Blev väl bemötta.
    -Tyckte att det var ett hus som motsvarade våra förväntningar.
    Mäklaren gav en fin beskrivning på huset.

Fick en positv bild av mäklarens arbete. Läs mer
    2018-09-26 Magnus D svarar Lars-Jungner E
    Tack för dom fina orden och stort tack för förtroende att sälja ditt radhus.
    Magnus D gillar detta
  • Caroline C skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårat hus med hjälp av Petra på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har fått gedigen hjälp och vägledning genom hela processen och är mycket nöjda från början till slut. Läs mer
    2018-09-28 Petra Torgilsman svarar Caroline C
    Hej Caroline!
    Tack för rekommendation och förtroendet att sälja ert fina hus! Önskar er all lycka till med ert nya boende!
    //Petra
  • Fanny A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare än Malin!
    Hon är otroligt engagerad, klok, charmig & social.
    Fick återkoppling snabbast möjligt & gör det bästa för både köpare & säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare! Läs mer
    2018-09-26 Malin F svarar Fanny A
    Tack snälla Fanny för rekomendationen☺️.
  • Maria H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En mäklare som både ger service till säljaren men också är en tillgång för köparen.
    Kompetens, professionell och mänsklig. Det är ord som jag tycker passar bra. Läs mer
    2018-09-24 Per I svarar Maria H
    Tack Maria för dom fina orden =)
    Per I gillar detta
  • Torbjörn F skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt bemötande
    Alltid närvarande Läs mer
    2018-09-24 Per I svarar Torbjörn F
    Tack för att jag fick ert förtroende att sälja lägenheten.
    Per I gillar detta
  • Christer Olav T skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Efter mkt jobb,engagemang,noggrannhet och mkt kul samtidigt,har Henric sålt pappas villa.Henric är en jättetrevlig mäklare,är lätt att prata med och är verkligen rätt man på rätt plats. Kan varmt rekommendera honom. // Viveca. Läs mer
    2018-09-20 Henric T svarar Christer Olav T
    Stort tack Viveca och Christer för de fina orden! Tack för ert förtroende och ett bra samarbete!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Amanda S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde min 1:a på 31 kvadrat. Fantastiskt kunnig och pålitlig mäklare. Har känt stor tillit och förtroende genom hela säljprocessen. Har ständigt återkopplat och varit lyhörd, samt glad och positiv. Alltid varit tillgänglig och lätt att få tag på. Är väldigt glad och nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
    2018-09-18 Malin F svarar Amanda S
    Tack snälla Amanda för rekomenadationen. Jag blev otroligt glad när jag läste vad du skrivit.
    Tack för förtroendet & för ett gott samarbete.
  • Vivianne O skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt radhus i kvarnberget med Malin som mäklare. Malin är mkt trevlig och energisk. Hon var lätt att ha kontakt med och vi hade alltid ett klar språk kring vad vi ville och vad hon kunde uppnå. Mäklaren Malin levde upp till alla förväntningar. Med vänlig hälsning, Vivianne och Manuel Läs mer
    2018-09-17 Malin F svarar Vivianne O
    Tack snälla för värmande ord & för rekommendationen.
  • Lars Christian L
    Lars Christian L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Recension av mäklar Josef Dursun:

Vi köpte en villa där Josef var säljande mäklare, redan när vi kom gående på uppfarten uppmärksammades vi av Josef. Han är verkligen påläst, engagerad och ger ett mycket seriöst intryck under hela processen från visning till kontraktsskrivning, samtidigt som han hela tiden har glimten i ögat. Läs mer
  • Gösta T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt ett fritidshus. det gick bra och vi blev nöjda till slut Läs mer
  • Anders R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Superbra och effektivt jobbat av Emelie från Norrköping när vi köpte vår lilla insatslägenhet i Finspång.
    Snabbt och professionellt utfört..! Läs mer
    2018-09-13 Emelie H svarar Anders R
    Tack så jätte mycket för fina ord! Detta kommer bli kanonbra! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Stefan S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevligt bemötande från mäklaren i samband med köp av lägenhet. Läs mer
    2018-09-13 Magnus D svarar Stefan S
    Tack så mycket Stefan, kul att höra att du är nöjd.
  • Emil K
    Emil K skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min bostadsrätt, och allt togs hand utmärkt av mäklaren, fick ett väldigt bra bemötande av henne även om all kontakt skedde via telefon, blev mycket nöjd med resultatet i slutändan Läs mer
    2018-09-13 Emelie H svarar Emil K
    Tack så jätte mycket Emil! Vi var ett bra team! :) All lycka i din nya stad! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en lägenhet i Norrköping och fick bästa möjliga service.
    Vi är väldigt glada och nöjda! Läs mer
    2018-09-12 Malin F svarar Josefin G
    Tack snälla Josefin för rekommendationen och att ni är nöjda med mitt arbetssätt.
    Mvh Malin
  • Rose-Marie O
    Rose-Marie O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten Karlssons engagemang och tålamod var enastående vid försäljningen av vårt hus.. Försäljningen överträffade våra förväntningarna med råge och vi är jätte nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-11 Torsten K svarar Rose-Marie O
    Tack så mycket för omdömet Rose-Mari. Roligt att ni är nöjda.
    Lycka till med nya boendet och välkommen åter!
  • Susanne L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt. När jag för fem år sedan sökte denna bostad var jag på många visningar och mötte där bl.a. av Per Illner.Tyckte att han då hade ett mycket bemötande. Framförde till min bank som hade kontakt med Svensk Fastighetsförmedling att jag ville anlita Per. Han har gjort vad som kunde göras i min situation. Läs mer
    2018-09-10 Per I svarar Susanne L
    Tack för att jag fått hjälpa dig.
    Per I gillar detta
  • Lukas A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en bostadsrätt i haga/norrköping blev väldigt bra bemött. Jätte trevlig & hjälpsam som jag är väldigt tacksam för.

Allt har gått utmärkt :) Läs mer
    2018-09-11 Malin F svarar Lukas A
    Tack Luckas för din rekommendation.
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Marcus har hjälpt oss på ett strålande sätt i vår säljprocess av vår bostad.
    Han har coachat oss hela vägen med bra tips om lyckad försäljning.
    Han är fantastiskt trevlig och verkligen en utmärkt påläst representant för svensk fast. Läs mer
    2018-10-12 Marcus C svarar Alexandra B
    Tack snälla Alexandra för de vackra orden. Det har varit ett roligt att få lära känna er. // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Nikola S
    Nikola S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Superkunigt ,profsigt och serios mäklare som gjörde jätte bra försäljning.Rekomenderas varmt
    Nikola Läs mer
    2018-09-05 Per I svarar Nikola S
    Stort tack Nikola för ditt förtroende denna gång och tack för orden. De värmer
  • Lars A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Med stor tillfredsställelse vill vi här gärna framföra vår
    uppskattning av det professionella och trivsamma sätt
    på vilket Malin Fingal genomfört försäljningen av vår
    villa i den högre prisklassen i Norrköping. Läs mer
    2018-09-03 Malin F svarar Lars A
    Tusen tack för förtroendet att få jobba med er. Det har varit en ära.
    Tack snälla för rekommendationen, det värmer.

Med vänlig hälsning
    Malin
  • Gustaf E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp av radhus. Mäklar var trevlig, kunnig och ingav ett seriöst intryck.

Vi visste inte vad vi skulle förväntat oss av första mötet med mäklaren. Vi blev positivt överraskade. Mäklaren kunde svara på de frågor vi hade på ett bra och enkelt sätt. Väldigt jordnära och duktig på att känna av stämningen i rummet. Läs mer
    2018-09-03 Malin F svarar Gustaf E
    Tack snälla Gustaf för de fina orden.
  • Henrik N skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp av villa och Magnus bemötande har känts tryggt och kunnigt. Vi fick snabba svar på våra frågor innan budgivningen startade och kontinuerlig information under själva budgivningen. Tack. Läs mer
    2018-09-02 Magnus D svarar Henrik N
    Tack så mycket och härligt att höra att ni är nöjda.
    Magnus D gillar detta
  • Björn M skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren skötte hela affären föredömligt. Bemötandet var utmärkt och vi fick hela tiden relevant information och snabba svar på våra frågor. Allt flöt på enligt plan och hela affären genomfördes smidigt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-02 Magnus D svarar Björn M
    Stort tack Björn för att jag fick ditt och dina syskons förtroende. Det var en ära för mig att återigen få sälja ett hus i samma område som jag själv bor.
    Magnus D gillar detta
  • Susanne K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Innan vi beslutade oss för att sälja gick Magnus på ett pedagogiskt sätt igenom säljprocessen och vilka olika alternativ som skulle kunna passa oss. Vi hade höga förväntningar på Magnus och han levde upp till dem. Han har varit lyhörd och har alltid varit snabb på att svara på de frågor som vi haft. Själva försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Magnus känns trygg, rutinerad och väldigt mån om sina kunder. Läs mer
    2018-09-02 Magnus D svarar Susanne K
    Stort tack vilka fina och värmande ord från er. Jag är mycket tacksam över att jag fick ert förtroende.
    Magnus D gillar detta
  • Marianne S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt radhus. Jag har blivit trevligt bemött hela tiden, kunnigt, informativt och tålamod hos mäklaren, alla frågor har han svarat på med trovärdigthet. Snabbt hanterat då det blev klart. Mina förväntningar var att det skulle vara seriöst, jag ville lita på att allt går rätt till väga, vilket är min upplevelse att det gjort. Det har varit smidigt att ha kontakt med Henric, han har informerat hela tiden. Tryggt, seröst ochsmidigt att ha haft den här kontakten. Jag , vi är riktigt nöjda Läs mer
    2018-09-20 Henric T svarar Marianne S
    Tack Marianne för de fina orden och förtroendet! Lycka till med ert nya hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Per Olov Emanuel L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt vårt drömhus via Magnus Dahlgren och allt gick super bra. Så nöjda med affären. Bara plus från oss :) Läs mer
    2018-08-26 Magnus D svarar Per Olov Emanuel L
    Tack vad härligt att höra, det kommer passa er jättebra.
  • Roger P skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra information och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-08-27 Per I svarar Roger P
    Grattis till er nya fina lägenhet och tack förtroendet att sälja ert hus.

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping