Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 263 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Marina K
    Marina K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin Fingal sålde vårt hus i Åselstad med ett engagemang över förväntan. Hon är ärlig och rak på sak vilket har varit viktig även I relationen till köparen. Malin är förutom väldigt engagerad en positiv och duktig mäklare som kan sin sak. Jag kan rekommendera henne till alla som har något att sälja... eller köpa. Läs mer
    2018-05-25 Malin F svarar Marina K
    Tack för rekommendationen, det värmer verkligen att läsa.
    Med vänlig hälsning Malin
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde en villa med hjälp av Malin Fingal som är en utmärkt mäklare och vi fick förtroende direkt. Hon gick verkligen in för uppgiften på bästa sätt och var hela tiden mån om att få till en så bra affär som möjligt. Jag är supernöjd med Malin, hon levde upp till förväntningarna med råge och kan rekommendera henne vidare till alla som vill ha en bra mäklare Läs mer
    2018-05-25 Malin F svarar Jonas A
    Tack för rekommendationen Jonas, jag blir otroligt glad att du uppskattat mitt sätt att arbeta.
    Med vänlig hälsning Malin
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt 1.5 funkat hur bra som helst! Malin är otroligt driven och engagerad Läs mer
    2018-05-23 Malin F svarar Magnus N
    Tack Magnus för din rekommendation.
  • Michael A
    Michael A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är mycket nöjd med Torsten Karlsson och kan varmt rekommendera honom !!
    Mycket lätt att prata med samt att Torsten är mycket kunning, driven och proffsig !!
    // Micke Läs mer
    2018-05-23 Torsten K svarar Michael A
    Tack för det fina omdömet, Micke!
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus också.
    /Torsten
  • Alva Agneta Elisabet T
    Alva Agneta Elisabet T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef har varit tillgänglig så gott som dygnet runt under den processen som lett till att jag kunde köpa min första lägenhet! Många frågor och funderingar och alltid snabba svar med ett vänligt och professionellt bemötande. Såg till att båda köpare och säljare kände sig trygga och nöjda under kontraktskrivningen. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Norrköping.
    Henric är lyhörd och vi har haft bra dialog om både pris och tillvägagångssätt.
    Han har gett bra input och varit tillgänglig och flexibel.

Jag är mkt nöjd med hur detta har skötts

Med vänlig hälsning / johan Läs mer
    2018-05-21 Henric T svarar Johan A
    Tack Johan för ditt förtroende och de fina orden! Lycka till med ert hus! /Henric
  • Violeta B
    Violeta B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten var ärlig o lätt att prata med, under hela tiden. Lätt att få KONTAKT via telefon o mail goda råd o mycket bra tips ang renovering mm. Som vårt första köp med tre barn är vi jättenöjda med vårat hus. Där vi ska leva o bli gammal ihop. Sedan är vi så glada att en viss procent går till barncancetfonden. Tummen upp för er. Läs mer
    2018-05-21 Torsten K svarar Violeta B
    Tack för omdömet Violeta! Jag är övertygad om att ni kommer trivas riktigt bra hela familjen. Ni är välkomna att höra av er om ni vill diskutera era planer för huset. Mvh Torsten
  • Mats H
    Mats H skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi ville sälja vårt fritidshus och anlitade slumpmässigt mäklare
    Kom i kontakt med Petra som visade sig utstråla ett lugn och ingav förtroende,vilket i sin tur skapar trygghet .
    Under hela processen vid budgivning var det tryggt att ha Petra med sig, ett skönt tålamod verkar hon ha
    Vi känner oss väldigt nöjda Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Villa köp. Bra information o bra bemötande. Önskade verkligen detta hus pga dess läge o det gick vägen. Mycket att se fram emot.
    Det har gått smidigt. Läs mer
    2018-05-18 Magnus D svarar Per S
    Tack Per och jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hem.
  • Sophie Nathalie W
    Sophie Nathalie W skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vid försäljningen av min lägenhet upplevde jag Henric på Svensk fastighetsförmedling i Norrköping som en proffsig och engagerad mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-05-17 Henric T svarar Sophie Nathalie W
    Tack Nathalie för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric
  • William John L
    William John L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag blev bemött väldigt bra av Henric, hade inga förväntningar för det är nästan första gången jag är kontakt med en mäklare, men är mycket nöjd med både köpet av lägenhet samt Henric som mäklare för han är hjälpsam med tanke på att det är mitt första lägenhetsköp. Läs mer
    2018-05-15 Henric T svarar William John L
    Tack William! Lycka till med din fina lägenhet!/Henric
  • Emma C
    Emma C skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt ett radhus och har från första träffen vid visningen till att vi skrev kontraktet fått ett proffsigt bemötande. Magnus är ärlig, tydlig och bra att kommunicera med. Har bara positiva ord att säga om hans sätt att arbeta med oss och säljaren. Läs mer
    2018-05-07 Magnus D svarar Emma C
    Tack för dom fina orden Emma:-)
  • Johan A
    Johan A skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt ett radhus i Norrköping. Mkt bra bemötande av mäklaren som tog sig tid att svara på alla våra frågor. Hade bra resonemang och verkade mkt kunnig.
    Vi hade höga förväntningar då vi vet han varit verksam som mäklare under en lång tid i Norrköping.
    Han levde upp till våra förväntningar med råge.

Mkt nöjda köpare Läs mer
    2018-05-07 Magnus D svarar Johan A
    Tack Johan för den fina rekommendationen.
  • Frida Linnea C
    Frida Linnea C skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Efter att ha träffat och övervägt olika mäklare fastnade vi för Josef Dursun. Josef har under hela säljprocessen varit tillgänglig, motiverad och driven. Han är mäklaren som är redo att göra det lilla extra för att nå bästa slutresultat. Tackvare att Josef var tillgänglig och alert kunde vi erbjuda en spekulant en extra visning som resulterade i att vi fick lägenheten såld (med budgivning som ett plus i kanten). Vi är jätte nöjda med Josef och kan varmt rekommendera han! Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie har varit mycket engagerad och uppdaterande under hela processen. Trevlig, lätt att prata med - vilket är mycket viktigt när man lägger försäljningen i någon annans händer. I det här fallet en sommarstuga. Mycket saker runt försäljning som mäklaren håller reda på och som känns skönt att slippa. Så rekommenderat att lägga den slanten på mäklare :) enligt mig. Jag är jättenöjd. Tack :) Läs mer
    2018-04-29 Emelie H svarar Madeleine S
    Tack snälla Madeleine, det var många fina ord! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Madeleine S gillar detta
  • Emanuel A
    Emanuel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En av Norrköpings bästa mäklare!

Tack för insatsen! Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt villa i Åby
    Magnus är en personlig mäklare med empati/sympati för köpar och säljare!
    Är supernöjd och kommer använda Magnus vid försäljning av vårat nuvarande hus! Läs mer
    2018-04-28 Magnus D svarar Camilla K
    Stort tack för dom fina orden Camilla och Tony och för förtroendet att sälja ert fina hus, det ska bli kul.:-)
  • Pär C
    Pär C skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt nöjd med Anton, personlig service på hög nivå, å all information å tydlighet har varit perfekt.
    Skulle verkligen använda Anton om jag skulle sälja.
    Å rekommendera Läs mer
    2018-04-26 Anton B svarar Pär C
    Vad härligt att höra :) Lycka nu till med renoveringen!
    Mvh Anton Berglund
    Magnus D, Anton B gillar detta
  • Helene T
    Helene T skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi fick hjälp av Anton vid köp av radhus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och all hantering i vårt ärende. Läs mer
    2018-04-24 Anton B svarar Helene T
    Stort tack för det omdömet :) Helt säker på att ni kommer att trivas toppen!
    Mvh Anton Berglund
    Magnus D, Anton B gillar detta
  • Sven H
    Sven H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Försäljningen av min fars trea
    gick som på räls.
    Marcus hade gjort ett väldigt bra
    upplägg som mynnade ut i ett bra avslut.
    Jag är helnöjd och kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en Villa. Har fått ett trevligt och bra bemötande, vänlig och hjälpsam. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-20 Per I svarar Elin K
    Grattis till huset 🎉🥂och tack själva för allt
  • Anders U
    Anders U skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket proffesionellt genomförd försäljning av vår villa Åby.
    Per har hela tiden gett oss som säljare mycket bra råd vilket sannolikt gjorde att fastigheten blev såld innan visning till ett bra pris.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-04-20 Per I svarar Anders U
    Stort tack Anders för ert förtroende och dom orden. Kul att få hjälpa er
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har varit mycket engagerad och lyhörd, vid försäljningen av vår bostadsrättslägenhet.
    Väldigt påläst och man märker att han har lång erfarenhet.
    Han hade många bra tips och idéer kring hur en försäljning bör läggas upp.
    Hade faktiskt ganska låga förväntningar (kring mäklare i allmänhet), men de överträffades med råge, och vi skulle nog vilja påstå att Henric återupprättat mäklaranseendet, hos oss i alla fall.
    Johan och Sofia Asterbäck Läs mer
    2018-04-20 Henric T svarar Johan Å
    Tack Johan och Sofia för förtroendet och de fina orden! Lycka till med ert hus!/Henric
  • Isabelle F
    Isabelle F skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag såg min absoluta once-in-a-lifetime-lägenhet som förhandsvisning och fick hjälp och chans att förverkliga min dröm tack vare Torsten! Verkligen supernöjd och han är mån om att båda parter blir nöjda. Med beröm godkänd och rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-18 Torsten K svarar Isabelle F
    Tack för de vänliga orden, Isabelle! Vad roligt att du trivs i din nya bostad och välkommen åter.
  • Wai W
    Wai W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Han var bra, men dock lite för tyst när han pratar Läs mer
  • Senid H
    Senid H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Stort tack till Josef Dursun och Svensk Fastighetsförmedling för engagemanget vid försäljningen av vår lägenhet.
    Tack vare en väldigt professionell och lyhörd mäklare avslutades affären med nöjda säljare och köpare. Josefs kunskap och tillgänglighet är en oslagbar kombination. Vi har ett stort förtroende för Josef Dursun och kan varmt rekommendera honom för ert kommande köp eller försäljningsobjekt.
    På återseende. Läs mer
  • Ann-Louise F
    Ann-Louise F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är mycket trevlig och ger ett proffsigt intryck.
    Vi är mycket nöjda med hans arbete och vi kommet fortsätta
    att ha kontakt med honom. Läs mer
    2018-04-12 Henric T svarar Ann-Louise F
    Tack Ann-Louise och Lars för ert förtroende och de fina orden! /Henric
  • Robin A
    Robin A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte mig att sälja min lägenhet!
    Jag upplevde Henric som en väldigt trevlig kille som alltid lät glad och positiv. Han höll mig hela tiden uppdaterad och fanns alltid tillgänglig på telefon om jag hade något jag undrade över.

Jag själv blev väldigt nöjd med resultatet av försäljningen och skulle verkligen rekommendera Henric till andra som ska sälja sin lägenhet etc.

5/5! Läs mer
    2018-04-05 Henric T svarar Robin A
    Tack Robin för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen. /Henric
  • Pernilla  H
    Pernilla H skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie har varit tydlig, uppriktig och tillmötesgående. Då vi inte fått ihop tiderna tillsammans med säljaren har hon ordnat dubbla tider som passat båda parter.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-04-05 Emelie H svarar Pernilla H
    Tack för de fina orden! :) Varit mycket trevligt att hjälpa er med köpet av ert nya boende! :)
  • Peter Ä
    Peter Ä skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt villa. En mycket erfaren och bra mäklare som har tagit hand om våra önskemål på bästa sätt. Var på några lägenhetsvisningar under denna period och han gjorde det väldigt bra. Tydlig och bra information ang. försäljningsobjekt.
    Är alltid tillgänglig när man behöver få svar på något.
    Vi är jätte nöjda med Magnus hjälp att sälja vårt hus. Läs mer
    2018-04-28 Magnus D svarar Peter Ä
    Stort tack för dom fina orden Peter och för ert förtroende vid försäljningen.
  • Anna H
    Anna H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättenöjd! Magnus ansträngde sig verkligen för att hitta ett boende som passar oss. Läs mer
    2018-04-03 Magnus D svarar Anna H
    Tack för dom fina orden Anna :-)
  • Hans H
    Hans H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vänlig kompetent och snabb med alla delar i försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2018-03-31 Magnus D svarar Hans H
    Tack för förtroendet Hans och hoppas du kommer trivas i Stockholm.
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Snabb återkoppling och trygg affär! Läs mer
    2018-03-30 Magnus D svarar Lisa C
    Tack Lisa för dom fina orden och glad påsk
  • Suzana K
    Suzana K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt bra och trevligt bemötande från Magnus D. Jättenöjd.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-03-30 Magnus D svarar Suzana K
    Stort tack för den fina rekommendationen och glad påsk
  • Rune B
    Rune B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Korrekt och proffesionellt från början till slut. Snabba svar på ställda frågor. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-03-30 Magnus D svarar Rune B
    Tack för dom fina orden Rune och Glad påsk
  • Johan H
    Johan H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra och driven mäklare. Läs mer
    2018-03-28 Malin F svarar Johan H
    Tack Johan för rekommendationen.
  • Jonas Mikael G
    Jonas Mikael G skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bostadsrätt på 57 m2. Mäklaren var trevlig och alltid glad mött. Jag är nöjd! Läs mer
    2018-03-28 Henric T svarar Jonas Mikael G
    Tack Jonas! Lycka till med din lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon var väldigt engagerad.
    Väldigt ärlig, tydlig och korrekt i sitt sätt att hantera processen. Läs mer
    2018-03-26 Malin F svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för förtroendet, fina ord & framför allt för ett gott samarbete.
    Malin F gillar detta
  • Martin H
    Martin H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte lägenhet på luntgatan 35. Tyckte hon agerade på ett professionellt sätt.
    Mycket snabb i sitt agerande och ett mycket vänligt framträdande Läs mer
    2018-03-26 Malin F svarar Martin H
    Tack Martin för rekommendationen. Jag är övertygad om att du kommer stormtrivas i ditt nya hem.
    Malin F gillar detta
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hörde av mig till Malin på måndagen och bad om en visning.. Budgivning var redan igång,men hon fixade till den..väl där mötes vi av en trevlig och i mitt tycke riktigt påläst mäklare..sedan har allt bara flytit på...kontraktet skrevs dagen efter... Även då på ett proffsigt sätt....vi är mycket nöjda med hjälpen vi fått hittills.. Mvh Magnus och Erica Läs mer
    2018-03-26 Malin F svarar Magnus K
    Tack snälla för rekommendationen / Malin
  • Elias A
    Elias A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är väldigt nöjda med Henric, engagerad och la ner mycket tid för att göra ett så bra resultat som möjligt, vilket han lyckades med! Rekommenderar verkligen Henric!
    // Elias och Elin Läs mer
    2018-03-22 Henric T svarar Elias A
    Tack Elias och Elin för ert förtroende och de fina orden!/Henric
  • Marie-Louise Marianne A
    Marie-Louise Marianne A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt har varit till belåtenhet och Henric har varit ett stort stöd. Läs mer
    2018-03-22 Henric T svarar Marie-Louise Marianne A
    Tack Marie-Louise! Lycka till med din fina lägenhet och jag hoppas du kommer trivas!/Henric
  • Charlotta P
    Charlotta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi anlitade Per Illner som mäklare till vår försäljning av hus. Mycket professionellt bemötande med bra säljteknik. Per hittade precis rätt köpare till huset.
    Processen har varit tydlig och bra förklarat under hela tiden. Per (och Malin) har varit lättillgängliga under hela försäljningen, vilket har varit viktigt för oss.
    Rekommenderar varmt Per Illner, Svensk fastighetsförmedling som mäklare vid försäljning! Läs mer
    2018-03-22 Per I svarar Charlotta P
    Stort tack för ert förtroende att sälja ert fina hus och dom fina orden, tusen tack.
  • Mats L
    Mats L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är väldigt nöjda med att ha anlitat Per. Förutom hans kunskaper så har han varit ödmjuk, förstående, lyhörd. Han har förklarat processen på ett bra, lugnt och tydligt sätt. Anser att vi haft en bra kommunikation och Per har alltid varit tillgänglig. Som sagt; vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-03-19 Per I svarar Mats L
    Tack Mats för att jag har fått hjälpa er och tack för dom fina orden.
  • Veronica J
    Veronica J skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Proffsigt bemötande. Den enda av alla mäklar firmor vi hade hembesök av som återkopplade med ett samtal efter några dagar. Lyssnade på våra önskemål. Supernöjda med uppdraget av vår husförsäljning . Läs mer
    2018-04-04 Marcus C svarar Veronica J
    Tack för ert förtroende och för de fina orden!
    Vi hörs snart igen! / Marcus
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Supertrevlig, levde upp till mer än mina förväntningar och jag skulle definitivt rekommendera Henric till andra (det har jag redan gjort)!

Professionell och väldigt tillmötesgående! Läs mer
    2018-03-14 Henric T svarar Amanda P
    Tack Amanda för ditt förtroende och de värmande orden!/Henric
  • Christina H
    Christina H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket nöjd med bemötandet från mäklaren. Bra med information och snabba svar vid frågor. Läs mer
    2018-03-13 Per I svarar Christina H
    Tack Christina och grattis igen till huset
  • Mika H
    Mika H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket engagerad mäklare. Lyhörd och påläst,. Tillgänglig för både köpare som säljare. Gör det där lilla extra för att alla parter ska bli nöjda. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig under visning och under möte men upplevdes som mer avig i mailkontakt. Läs mer
    2018-04-04 Marcus C svarar Malin L
    Tack för din rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. // Marcus
    Marcus C, Magnus D gillar detta
  • Christer S
    Christer S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt bemötande vid visning och bra ordning vid köpet. Läs mer
    2018-03-06 Magnus D svarar Christer S
    Tack för dom fina orden Christer, hälsa C med:-)

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping