Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 980 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• 2020-05-24

Camilla H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte en lägenhet i centrala Norrköping genom Malin. Den insats som hon gjort för mig i jakten på ett nytt boende är något som går utöver det vanliga. Malin har verkligen engagerat sig i att hjälpa mig hitta en lägenhet som skulle passa mig, och hon insåg före mig att det var den lägenhet som jag nu köpt som skulle bli mitt nya hem. Envist har hon påmint mig om lägenheten och till slut gett mig den sista knuffen och hjälpen som behövdes för att komma vidare till ett beslut.

Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Norrköping som har ändrat synen på vad det innebär att vara mäklare till det bättre. Den som väljer att anlita Malin kommer få en mäklare som gör sitt yttersta för att det ska bli ett bra resultat, som har en stor energi, är rak och tydlig i sitt sätt att kommunicera, kreativ och engagerad! Läs mer
  • 2020-05-24

Camilla H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi valde att anlita Josef för försäljningen av vårt radhus i Norrköping och är mer än nöjda med det valet. Josef har ett stort engagemang och driv, det märks att han trivs med det han gör och att han alltid vill göra ett bra jobb. Det är lätt att samarbeta med Josef och han är tydlig och rak i sin kommunikation, något som verkligen uppskattas. Han har under de senaste månaderna varit ett bra bollplank både inför försäljningen och i jakten på ett nytt boende.

För oss var det viktigt att välja en mäklare som kunde ge både oss som säljare och köparen en bra service. I det här fallet fick Josef utmana sig själv eftersom köparna inte pratar svenska, han visade verkligen att det viktigaste för att lyckas är att ha viljan och inställningen att det går att lösa. Det var imponerande att se hur han tog sig an den språkliga utmaningen och trots det lyckades skapa ett gott förtroende även hos köparna.

Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Norrköping som har ändrat synen på vad det innebär att vara mäklare till det bättre - och Josef i synnerhet. Läs mer
  • 2020-05-23

Linus P skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte radhus i smedby där malin var mäklare. Bra information och tydlig med saker och ting. Bra och trevligt bemötande. Malin återkopplade alltid på ett bra och snabbt sätt. Lätt att kommunicera och få tag på malin. Engagerad och framåt . Blev en ganska snabb och smidig affär där malin verkligen var spindeln i nätet hela vägen från första visningen till kontraktet var påskrivet. Läs mer
    2020-05-23 Malin F svarar Linus P
    Stort grattis till ert radhus, det kommer bli så bra för er. Tusen tack för rekommendationen.

Annika T skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi handplockade Malin på grund av de goda recensioner vi hade läst om henne när vi skulle sälja vår lägenhet i centrala Norrköping. Hon blev ingen besvikelse!
    Vi fick inte bara en mäklare utan en driven, professionell och engagerad människa som ville hjälpa oss. Hon bidrog med sin positiva inställning och sin energi och hela tiden ”jobbade ” hon med oss. Hon delade i daglig basis aktuell information och erfarenheter på ett tydligt sätt och vi kände att hon verkligen var dedikerad till oss. Man kände sig omhändertagen! Vi kan verkligen rekommendera Malin Fingal. Man blir inte besviken! Läs mer
    2020-05-23 Malin F svarar Annika T
    Tack snälla för ert förtroende & för den otroligt fina rekommendationen. Det var super kul att få vara med er på denna resa & det värmer att ni uppskattat mitt sätt jobba med er.
  • 2020-05-21

Per Åke O skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin har på allra bästa sätt sålt vår 3:a på Trozelligatan 1d och Till det pris vi var ense om, hjälpt och peppat oss under försäljningen.
    Vi är super nöjda över vårt val av mäklare.

Malin har dessutom varit så innovativ och påhittig, har en härlig envishet.
    Lägenheten blev såld fortare än vi hoppats tro i dessa oroliga coronatider.
    Stort tack till Malin Fingal hon är bara bäst./ Per-Åke & Birgitta Läs mer
    2020-05-23 Malin F svarar Per Åke O
    Tack snälla för ert förtroende & för er fina rekommendation. Jag blir så rörd. Jag är så glad att det föll väl ut.
  • 2020-05-21

Jessica N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet. Malin var som mäklare proffsig, engagerad och tydlig. Läs mer
    2020-05-23 Malin F svarar Jessica N
    Tack Jessica för rekommendationen. Kul att du uppskattar mitt arbetssätt. Stort grattis till ert köp av en av Norrköpings finaste lägenheter.
  • 2020-05-20

Boeno Sverige Ab C skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fantastisk och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för sina kunder. Läs mer
    2020-05-20 Torsten K svarar Boeno Sverige Ab C
    Härligt att höra Fabian!
    Hoppas att detta första projekt följs av flera.
    Mvh Torsten
  • 2020-05-20

Marina A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en bostadsrätt och har varit nöjda med Henric Theorell som mäklare från första stunden. Han är trevlig och har ett bra bemötande i alla lägen. Läs mer
    2020-05-20 Henric T svarar Marina A
    Stort tack Marina för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Lycka till med byggnationen av ert hus! /Henric
  • 2020-05-19

Linnéa N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en råtomt av Torsten.
    Är mycket nöjd med det proffessionella och avslappnade bemötandet vi fick. Även om vi inte gick på visningen eller hade träffat Torsten personligen innan vi skulle skriva kontrakt så kände vi oss trygga.

Torsten är kunnig och lugn och vi uppskattade mycket att han inte var för på utan att vi fick ta köpet i vår takt. Läs mer
    2020-05-20 Torsten K svarar Linnéa N
    Tack Linnea.
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanon på denna härliga plats.
    Hör av er om ni har några funderingar eller när ert nya hus står klart.
    Mvh Torsten
  • 2020-05-18

André G skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fantastiskt trevlig och professionell mäklare.
    Gjorde mitt första bostadsköp och jag fick allt förklarat för mig både enkelt och pedagogiskt. Gick oerhört smidigt och inga frågor i efterhand.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-18 Henric T svarar André G
    Tack André för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet! Där kommer du trivas!/Henric

Julia G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte vårat första lilla radhus av Malin och har fått ett jätte fint bemötande.
    Då jag gärna ville se radhuset igen höll hon extra visning för oss.
    Hon har svarat på alla våra frågor och varit tillmötesgående hela vägen. Läs mer
    2020-05-19 Malin F svarar Julia G
    Tack Julia för din rekommendation.Stort grattis till ert radhus, kommer bli hur bra som helst.

Tarik C skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vänlig, duktig och ödmjuk. Kommer bli trevligt att eventuellt samarbeta i framtiden såsom erat kontor och Per! Läs mer
    2020-05-18 Per I svarar Tarik C
    Tack för recon och stort grattis till er lägenhet. 🥂
  • 2020-05-18

Sara J skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mkt bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-05-18

LISA Å skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fick snabb och väldigt bra hjälp med värdering av vår fastighet. Vi är mycket nöjda med Emelies arbete. Läs mer
    2020-05-19 Emelie H svarar LISA Å
    Tack snälla! :) Ni kommer få det så bra i er nya bostad!
    Hälsningar. Emelie ;)
  • 2020-05-17

Klas-ove E skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra information vid varje möte

Bra tips inför husvisningen

Allt tillgänglig

Glad o positiv Läs mer
    2020-05-17 Henric T svarar Klas-ove E
    Tack Klasse för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus!/Henric
  • 2020-05-17

Johan N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett radhus. Trevlig och lätt mäklare. Bra bemötande. Känns tryggt och bra Läs mer
    2020-05-17 Henric T svarar Johan N
    Tack Johan för den fina recensionen och grattis till ett fint radhus!/Henric
  • 2020-05-17

Dagmar H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Redan vid första kontakten, fick jag ett stort förtroende för Marcus. Han levde upp till mina förväntningar på en bra mäklare.
    Han förklarade försäljningens olika faser på ett lättsamt sätt.
    Jag är mycket nöjd.
    Mycket nöjd med försäljningen av Backgården 12.
    Dagmar Henriksen Läs mer
  • Desiree N

2020-05-15

Desiree N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårat hus och valde den bästa mäklaren. En engagerad, glad och kunnig mäklare. Han älskar sitt jobb, vilket märks i allt han gör. Lätt att samarbeta med och kommer med många positiva idéer och förslag om hur vi ska gå till väga med försäljningen av vårat hus. Helt enkelt den bästa. Läs mer
  • Krister D

2020-05-15

Krister D skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt ett radhus.Jag är god man för min bror, och det är hans hus jag sålt. Malin har skött det hela snabbt, kunnigt och effektivt men ändå lyhört för mina önskemål. Med trevligt bemötande dessutom. Läs mer
    2020-05-19 Malin F svarar Krister D
    Vi har varit ett bra team du och jag =). Tack snälla för rekommendationen
  • 2020-05-12

Gunilla K skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en bostadsrätt, mycket bra bemötande, fick extra visning när vi var i Norrköping av andra orsaker. Bra information. Läs mer
  • 2020-05-11

William K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej.

Jag har köpt en 1,5:a i Oxelbergen av Magnus Dahlgren. Jag tycker att han hade ett trevligt, proffsigt och enkelt bemötande och gjorde bostadsaffären enkel.

Med vänlig hälsning, william. Läs mer
  • 2020-05-11

Alexander W skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en tvåa på 53 m2 och är väldigt nöjd med mitt köp. Magnus har kontinuerligt hållit kontakt såväl under budgivningen som efter vilket har varit positivt. Magnus har även varit behjälplig med vilket ansvar jag respektive säljande har för att fixa saker tillhörande lägenheten. Är som köpare supernöjd med Magnus! Läs mer
  • 2020-05-10

Ida Maria Josefine G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde vårt hus genom Malin och fick ett mycket proffesionellt och engagerat intryck av henne. Hon var extremt hjälpsam och lyhörd och det blev en mycket snabb och smidig försäljning precis som vi ville. Läs mer
    2020-05-19 Malin F svarar Ida Maria Josefine G
    Tusen tack för förtroendet att få vara med er på denna resa och tack frö rekommendationen.
  • Ola

2020-05-09

Ola skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra presentation vid första mötet med tydligt förslag till upplägg av försäljningen av sommarstugan. Petra är engagerad under hela processen och hela tiden med stor vänlighet och serviceanda. Rekommenderas varmt. Läs mer

Tom J skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har haft Per Illner på Svensk Fastighets Förmedling till hjälp att sälja vårt hus. Allt har gått utmärkt och allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-05-06 Per I svarar Tom J
    Tackar tackar. Kul att få hjälpa er 🙏. Tack för recon också 👍🙏

Fabian F skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte lägenhet

Han hade bra koll på det mesta med lägenheten samt att vi fick en egen visning när vi hade tid vilket var super bra. Blev lite mycket prat ibland på ett vis som jag inte förvänta mig en mäklare att prata om men överlag super bra Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Fabian F
    Stort tack Fabian för rekommendationen! Gratulerar till första lägenhetsköpet och önskar dig lycka till.

• 2020-05-05

Tobias H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra att prata med, fick priset man ville. Rekommenderar. Läs mer

Mikael J skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köp en 3 rum och kök.
    Det va underbart. Visade allt på visningen och gav allt information och smitit affär Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Mikael J
    Stort tack för rekommendationen Mikael! Lycka till med nya lägenheten som du med största sannolikhet kommer stortrivas efter lite renovering.

• 2020-05-05

Susanne P skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Irriterande att mäklaren tycker att vi ska ta över lägenheten innan vi kan besiktiga att den är färdigstädad och redo för att lämnas över. Det blir vårt problem om städningen inte är genomförd på ett bra sätt. Läs mer
    2020-05-05 Magnus D svarar Susanne P
    Nu måste vi ha missuppfattat varandra helt. Jag pratade ju nyss med er och sa att vi kan skjuta på tillträdet om ni vill göra en besiktning av städningen innan. Då sa ni att vi skulle ha kvar den bokade tiden. Ansvaret för att städningen är korrekt utförd ligger alltid på säljaren, det sa jag till er också så det är inte ert "problem".

Louise C skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en trea i attraktivt läge.

Bra och kontinuerlig återkoppling, väldigt personligt bemötande. Tydlig. Bra upplevelse i köpet av bostaden. Läs mer
    2020-05-19 Malin F svarar Louise C
    Stort gratis till er fina lägenhet. Tack snälla för rekommendationen.
  • Ina G

2020-05-04

Ina G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin är en trevlig och kompetent mäklare som lyssnar på det du behöver. Rek henne både att köpa och sälja boende av, hon är även engagerad och peppande. Tack för dig och jag rek henne till alla som säljer eller vill köpa. Läs mer
    2020-05-19 Malin F svarar Ina G
    Tack Ina för att jag fått vara med dig i den här försäljningen. Tusen tack för rekommendationen.
  • 2020-05-04

Peter T skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt 2a
    Jag blev bemött på ett positivt sätt och fick bra svar på det jag hade att ta upp
    Sen så blev mötet med säljarna toppen med och Petra skötte allt jättebra. Läs mer
  • 2020-05-04

Kent B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Villa på Ängebyvägen Östra Husby.
    Bra på alla sätt.
    Förväntningarna vart väl uppfyllda.
    Vi fick ett väl bemötande när vi ringde och framförde våra
    önskemål som uppfylldes till fullo. Läs mer
    2020-05-04 Per I svarar Kent B
    Tack för din rekommendation 🙏 och stort grattis till huset 🏠
  • 2020-05-02

Elsa Inga-britta N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en bostadsrätt - Josef Dursun var mycket trevlig, social och informativ, men framförallt kompetent yrkesman. Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Elsa Inga-britta N
    Tack för rekommendationen och ett gott samarbete i dessa Coronatider.
    Jag hoppas ni håller friska så hörs vi igen framöver.

Lovisa H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har både köpt och sålt med Josef. Förtroendeingivande, tydlig och proffsig. Rekommenderar starkt Josef Dusun alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Lovisa H
    Tack Lovisa för rekommendationen! Jag är så glad för er skull att det gick vägen med allt.
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivs i ert nya hus. På återseende!

Janne W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per är en väldigt kunnig och lyhörd person, som lyssnar både på säljare och köpare. Det gör att alla berörda känner förtroende dör det han säljer.
    Han såld vårat nyrenoverade hus på landet och gjorde ett lysande jobb.👍😎 Läs mer
    2020-05-02 Per I svarar Janne W
    🙏 stort tack för recon och kul att få hjälpa er på bästa sätt.

Amanda A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Precis som en mäklare borde vara, genuin & trevlig!
    Mycket nöjd med vår upplevelse av både Svensk Fastighetsförmedling & Per Illner själv! Läs mer
    2020-04-30 Per I svarar Amanda A
    Tack för dom orden och stort grattis till ett första hus 🏡 🥂
  • 2020-04-30

Antoine H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hi!

I have been looking for an apartment for almost one year, I have been viewing 26 apartments in Norrköping! I think Josef he is the first broker that I met who cared about me and gave me advice when I tried to buy an apartment! Josef was ready to answer all my questions that I asked for! Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Antoine H
    Thanks a lot for your recommendation Tony! It required a knowledgeable and secure real estate agent until you bought your first apartment. Wish you many good years in your new and nice apartment!

Best regards

Catrin K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per hjälpte oss sälja vår villa genom ett professionellt och trevligt bemötande. Han levde upp och överträffade alla våra förväntningar!

Kan rekommendera Per om ni skall sälja eller köpa hus/lägenhet i framtiden! Läs mer
    2020-04-30 Per I svarar Catrin K
    🙏🙏🙏 tack för dom fina orden och mycket kul att samarbeta med er.

Tack för allt 🙏

Marita B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en villa.
    Per ingav stort förtroende direkt. Var kunnig och oerhört proffsig och lyhörd. Han upplevs som helt seriös och han utstrålar intresse för det han gör.
    Hans egen kommentar på första visningen var: det här ska bli kul att visa! Det säger väldigt mycket.
    Sammantaget är vi supernöjda!!! Läs mer
    2020-04-30 Per I svarar Marita B
    Tack för att jag fått hjälpa er att sälja huset 🙏 Och tusen tack för dom fina orden.
  • 2020-04-29

Jemi G skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde en bostadsrätt och från start var det direkt skött på ett professionellt sätt genom tydlighet och trygghet från mäklarens sida där vi kände att vi var i trygga händer. Försäljningen sköttes på ett bra sätt där det inte var några problem. Vi är väldigt nöjda med resultatet och med Josef som mäklare. Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Jemi G
    Stort tack för förtroendet och dem värmande orden Jemi! Kul att ni är nöjda med resultatet och mitt arbetsätt.
    På återseende!

• 2020-04-28

George A skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en 3-rumslägenhet och det var Petra fastighetsmäklare. Jag tror att hon gjorde sitt jobb underbart, förklarade alla stora och små detaljer och gav oss råd.
    Ja, jag tror att det har uppfyllt våra förväntningar 😊😊 Läs mer
  • Chris S

2020-04-27

Chris S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Duktig och professionell. Rätt man på rätt plats! Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Chris S
    Tack för rekommendationen Chris! Ser framemot inflyttningsfesten som man blivit bjuden på, KUL!
    Lycka till i nya huset

• 2020-04-27

Gustav R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mycket bra mäklare som bemötte mig väldigt trevligt och enligt mig så kunde mäklare sin sak. Läs mer
    2020-05-14 Emelie H svarar Gustav R
    Tack för fint betyg Gustav! :) Det här kommer bli så himla bra tror jag!
    Hälsningar. Emelie
  • 2020-04-26

Pia U skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett stort tack till PT som hjälpte oss med erfarenhet och kloka tankar gällande vår värdering, tidplan och försäljning. Alla målen uppfylldes och det kändes tryggt hela vägen. PT får varmaste rekommendationerna för väl genomförd fastighetsaffär från början till slut. Läs mer
  • 2020-04-25

Irene E skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus sålde min lägenhet till ett bra pris. Han var noggrann, engagerad , duktig och trevlig. Kan varmt rekommendera honom till liknande uppdrag. Läs mer
  • 2020-04-25

Marcus K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt ett hus och haft Per Illner som mäklare.
    Per har på ett utmärkt och föredömligt sätt hjälpt oss sälja huset.

Trevlig och väldigt förtroendeingivande.
    Jag är övertygad om att även köparen av huset instämmer.

Kan varmt rekommendera Per Illner som mäklare.

Med vänlig hälsning, Marcus Läs mer
    2020-04-25 Per I svarar Marcus K
    Stort tack för ett bra samarbete och dom fina orden 🥂
  • 2020-04-24

Matilda M skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har haft Emelie som mäklare både när vi befann oss i rollen som köpare och senare även som säljare, när det var dags för oss att sälja vår lgh.
    Upplever Emelie som väldigt jordnära och engagerad. Hon är proffisionell och duktig på sitt område, vi har haft full koll och insikt genom alla steg i försäljning och köp tack vare att Emelie guidat oss igenom hela processen på ett väldig bra och begripligt sätt. Jag har stort förtroende för Emelie och hennes kompetens som mäklare. Ger mina varmaste rekommendationer till Emelie och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-04-27 Emelie H svarar Matilda M
    Herregud Matilda, nu blev jag rörd! Tack snälla för dem fina orden!! :) Jag är så glad för er skull! Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Emelie H gillar detta
  • 2020-04-24

Jessica Linnéa S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt min lägenhet på 2 rok. Josef har gjort ett riktigt bra jobb som mäklare. Jag är supernöjd! Han har haft en härlig inställning och bra koll på läget under hela resans gång. Har varit lätt att få tag i och återkopplar snabbt. Trygghet är viktigt för mig och han levde upp till mina förväntningar, helt klart! Läs mer
    2020-05-15 Josef D svarar Jessica Linnéa S
    Tack för dem fina orden Jessica och ditt förtroende! Allt löste sig till slut väldigt smidigt.
    Önskar er även lycka till i nya lägenhet och hoppas ni kommer trivas.

• 2020-04-23

Magnus N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Malin och jag måste säga att vi är sjukt nöjda.
    Hon är extremt tydlig både mot oss som säljer och den som köper. Hennes öppna bemötande gör att man känner sig trygg genom hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera henne om du ska sälja eller köpa ny bostad, hon gör verkligen allt för både säljare och köpare! Läs mer
    2020-05-19 Malin F svarar Magnus N
    Tack Magnus för rekommendationen och för förtroendet.

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping