Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.

2124 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Skärblacka
    2023-03-30 Verifierad kund
    Torsten has been very kind and patient to our visiting and all the questions. He helped to explain our questions in details and help us out as we're not familiar with all the process as foreigners.

It's a nice and smooth process.
    Thank you very much for your review. I'm sure you'll be happy in your new house and soon feel comfortable with all new things as a house owner. Torsten Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-03-22 Verifierad kund
    Mycket bra! Synd bara att vi inte fick upp priset. Men är lägenheten iallafall såld!
    Tack för omdömet Carin.
    Ja, det är tuffa tider nu och det kommer märkas på slutpriset.
    Skönt för dig att jag ordnade ett snabbt tillträde så att kostnaderna snabbt upphör.
    Torsten Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-03-22 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med vår bostadsaffär. Torsten var kunnig, trevlig och professionell. Besvarade alla våra frågor. Det var även en smidig affär.
    Tack för omdömet Gabriel.
    Grattis till din första egna bostad!
    Torsten Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Finspång
    2023-03-18 Verifierad kund
    Jag har sett honom i lägen heten som jag såg i hemnet appen han var trävligt person
    Tack för det och stort grattis till lägenheten. Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Finspång
    2023-03-18 Verifierad kund
    Bästa mäklaren som finns. Jättetrevlig och väldigt mån om att det ska bli en bra försäljning
    Tack för dom orden 😊 och tack för att jag fick hjälpa till. Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-03-16 Verifierad kund
    Tillmötesgående som gör sitt yttersta för både köpare och säljare
    Stort tack Olof för den fina recensionen och ert återkommande förtroende! /Henric Henric Theorell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-03-14 Verifierad kund
    Henric hade ett väldigt trevligt och professionellt bemötande , Han var tydlig med information lätt att kontakta och få svar på frågor. Rekommenderas!
    Stort tack Robil för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet! //Henric Henric Theorell
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Östra Husby
    2023-03-11 Verifierad kund
    Anlitade Per Illner på rekommendationer. Alltid trevligt bemötande, goda råd och info. Snabb återkoppling via mail eller mobil (även ”efter kontorstid”)då man sökte honom.
    Det har varit mycket trevligt att ha kontakten med Per under försäljningstiden, är så nöjd!
    Tack för dom fina orden 🙏 och tack för att jag fått hjälpa dig 🥰 Per Illner
    2023-03-10 Verifierad kund
    Korrekt. Fint bemötande. Professionellt utförande.
    Stort tack Stig-Bertil för den fina recensionen och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/Henric Henric Theorell
    2023-03-08 Verifierad kund
    Tack för det vänliga bemötande. Allt gick smidigt och bättre än vad vi har förväntat oss tack vare bästa mäklare Per Illner.
    Stort tack själva och grattis till er första lägenhet 🙌 Per Illner
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-03-03 Verifierad kund
    Vi (min fru) har redan svarat, men vi var hur som helst mycket nöjda mer Per - i alla delar. Han får nog fler uppdrag av oss!
    Tack för recon och tack för att även du svarade. Betyder mycket för mig. Stort grattis till huset. Per Illner
    2023-03-03 Verifierad kund
    Allt gick så bra och smidigt. Vi blev bemötta på ett trevligt sätt.
    Stort grattis till en fin lägenhet, kommer bli toppen för er. Tack så mycket för recon. Per Illner
    2023-03-03 Verifierad kund
    Bra mäklare som gör sitt jobb på bästa sätt. Tror det är svårt att få en bättre mäklare.
    Tack Dicka för att jag äntligen fått hjälpa er att sälja ert hus. Kul att ni är nöjda =) och stort tack för recon. Per Illner
    2023-03-01 Verifierad kund
    Marcus är trevlig och proffsig! Dessutom engagerad och tydlig i varje steg framåt i försäljningsprocessen så att jag som säljare känner mig trygg hela vägen. Är mycket nöjd med hans insats vid min försäljning 😊
    Tack för detta fina omdöme! Och stort tack för ditt förtroende återigen :) // Marcus Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-03-01 Verifierad kund
    Hjälpte oss på alla sätt.
    En snabb affär där vi fick bästa hjälp proffsig pålitlig o positiv.
    Ska jag göra fastighets affärer är per mitt första alternativ.
    Så himla nöjd med allt fick ut vad han sa o lite till.
    Stort tack att jag har fått hjälpa er att sälja fastigheten och kul att ni fått en ny mäklare 🤩. Tack för recon Per Illner
    2023-03-01 Verifierad kund
    Genuin, vänlig, trevlig, Saklig och kunnig.
    Tack för recon och stort grattis till huset 🥂 Per Illner
    • Lagerlunda
    2023-02-23 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött väldigt bra affären gick snabbt o enkelt kanon service och han levde upp till mina förväntningar troligtvis får han sälja detta hus igen inom en snar framtid
    Stort tack recon 🙏 och grattis till huset. Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-02-20 Verifierad kund
    Petra var mycket proffsig genom hela försäljningsprocessen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-02-17 Verifierad kund
    Emelie är kunnig, snabb att få saker gjorda och duktig på att hålla oss ajour med vad som händer.
    2023-02-17 Verifierad kund
    Så otroligt trevlig och stort kundfokus.
    Positiv.
    Snabb och effektiv,
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-02-16 Verifierad kund
    En fantastisk tjej som hjäpte oss att köpa vår nytt hem. Trevlig och tillgänglig nästan dygnet runt. Ger en trygg känsla vilket uppskatas. Många positiva åsikter om vår mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-02-16 Verifierad kund
    Trevlig
    Tydlig
    Hjälpsam

Räknade med att få hjälp och det får vi 👍
    2023-02-07 Verifierad kund
    Överträffat förväntningarna flera gånger om. Är inte som andra mäklare - jobbar med sälj på ett smart sätt i alla led.
    Tack Johan, och dubbelt grattis till att vi fick till en rekordsnabb försäljning så ditt säljvillkor blev uppfyllt och dessutom till ett bra pris! Torsten Karlsson
    2023-02-07 Verifierad kund
    Torsten har en ovanlig men underbar blandning av humor och allvar, han kunde ge svar på alla frågor men lät inte som en säljande robot.
    Grattis till ert nya radhus. Här kommer ni trivas bra. Torsten Karlsson
    • Norsholm
    2023-02-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. klara och tydliga besked, vi är mycket nöjda
    Tack för recon och stort grattis till huset🥂 Per Illner
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Klockaretorpet
    2023-02-06 Verifierad kund
    Vi tycker att vi blev super väl bemöta, hon var mycket bra och noggran med allt, vi fick det jättebra bemötande
  • Hilda B
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Klockaretorpet
    2023-02-05 Verifierad kund
    Elin har under hela försäljningsprocessen varit otroligt engagerad, professionell och drivande. Hon har gjort mer än vad jag någonsin kunnat förvänta mig och har också varit mycket noggrann med att förklara alla steg under försäljningen. Med sin positiva energi och utstrålning så har det också varit en trevlig upplevelse att sälja min bostad!

Jag kan varmt rekommendera alla att anlita Elin vid köp eller försäljning av bostad. Kort och gott; hon är världens bästa mäklare!
    2023-02-05 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande av Elin. Hon var professionell, vänlig och tillgänglig för att svara på mina frågor. Hennes positiva inställning och engagemang ledde till att jag kunde känna mig trygg hela vägen med bostadsaffären. Jag rekommenderar starkt.
    • Beckershov
    2023-02-03 Verifierad kund
    Henric Theorell är en mycket trevlig och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Stort tack Ingrid för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!//Henric Henric Theorell
    • Beckershov
    2023-02-03 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och proffesionellt sätt. Henric beskrev bostaden bra och det var väldigt enkelt att ställa frågor, som fick bra svar.
    Detta är första gången som vi köper en bostad och vi fick den hjälp som vi behövde.
    Stort tack för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet! Där kommer ni trivas!//Henric Henric Theorell
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-02-01 Verifierad kund
    Bemötande:
    När Marcus för första gången knackade på vår dörr. Där stod Marcus med ett stort leende. Marcus utstrålade från första början energi, ett harmoniskt lugn sam ett artigt och trevligt bemötande. Vi kände ganska omgående att det här var rätt person för oss.

Förväntning:
    Eftersom vi inte är så särskilt kunniga/noviser i husprocessen förväntade vi oss en person som vi hoppades var insatt i dom flesta detaljer be.tr. hus försäljning. Marcus visade ganska snart att så var fallet.
    Vi kände att vi kunde ställa frågor som kanske var både dumma eller korkade. Marcus svarade och förklarade på ett glatt och trevligt sätt utan att vi behövde känna oss bortkomna. Eftersom processen har tagit sin tid ca 2år har Marcus aldrig varit pådrivande. Marcus har väntade tålmodigt ut det hela. Vi bestämde och återknöt affären på våra egna premisser. Noterat är att, Under processens gång när Marcus besökte oss så tyckte vi att när Marcus lämnade oss kanske vi hade blivit lite klokare i processen.

Försäljning:
    Försäljning och kontrakt skrivning gick som på räls. Som vanligt kom Marcus i god tid. Som vanligt var Marcus förberedd, uppdaterad. Marcus hade koll på läget ,att alla var på plats Mötet började med ett intro. där alla pratade av sig om div. allmänna saker. När Marcus upplevde att samtalen började mynna ut inledde Marcus processen om kontraktsrivning. Marcus gick igenom alla paragrafer punkt för punkt på ett lungt och informativt och sakligt sätt. Ibland uppstod under processens gång att samtalet tog en sväng ut i periferin bland målarburkar. men efter en stund ledde Marcus in samtalet på spåret igen. Processen gick väl, Marcus var observant bl.a hade Marcus koll på undertecknad när han inte hängde med vid signeringen av alla dokument .Marcus påtalade det hela utan att undertecknad behövde känna sig utpekad.
    Efter att allt blivit signerat, även av undertecknad vart det ett vänskapligt handslag .Processen/Mötet vart över kaffet var slut.
    Alla var nöjda och glada.

Med anledning av ovanstående vill vi varmt rekommendera Marcus Crifeldt. Vi önskar Marcus Crifeldt all lycka med kommande uppdrag.

Söderköping 2023-02-01.

Birgitta och Hans-Åke. Landqvist.
    Stort Tack Hans och Birgitta! Det har varit med stor ära att få ha ert förtroende under hela försäljningsprocessen. Att läsa ert omdöme gör mig mycket glad och tacksam. Det har varit ett nöje att få lära känna er. Återigen stort tack för ert förtroende och dessa vackra ord. Det betyder mycket för mig =) // Marcus Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-01-31 Verifierad kund
    Per är vänlig, hjälpsam, engagerad och pålitlig. Vi har fått bra och snabb hjälp med att både köpa en fastighet och sälja en annan.
    Tack för den fina recon och att jag även fått hjälpa er att sälja =) Per Illner
    2023-01-30 Verifierad kund
    Elin visade från start stort engagemang och såg till att man fick knuffen i rätt riktning som man behöver som säljare för första gången. Med sin härliga energi och viljan att hjälpa till oavsett problem skulle jag rekommendera Elin till alla som vill ha en toppenmäklare!
    2023-01-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig proffsig och kunnig mäklare. Svarade snabbt på alla mina frågor och hade bra kontakt med kunden. Skulle verkligen rekommendera!
    Stort tack Niclas för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet! Lycka till med er nya bostad!/Henric Henric Theorell
    • Öster
    2023-01-25 Verifierad kund
    Supergullig och jättegott bemötande, gjorde det väldigt enkelt för en som aldrig gjort detta innan att genomföra köpet. Väldigt tydlig och noggrann samt förklarar bra, vilket skapar en väldigt god trygghet. Supergullig tjej allmänt, gör verkligen ett jättebra jobb!
    • Öster
    2023-01-23 Verifierad kund
    1.Engagerat.
    2.Kommunicera mycket info. 2.Utmärkt.
    3.Snabb. Glad.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Henric var mycket behjälplig och lyssnde på vad kunden ville, mycket bra kommunikation mellan mig och Henric.
    Bland dom bästa på det han gör!
    Rekommenderas!
    Stort tack Mirza för den fina recensionen och ett bra samarbete! /Henric Henric Theorell
    • Kimstad
    2023-01-19 Verifierad kund
    Expressnabb försäljning! Mäklaren var duktig på att lyfta fram "objektets" bästa sidor och vända mindre bra egenskaper till ngt positivt istället. Mycket bra information om "allt runtomkring" såsom allmänna kommunikationer, affärer och barn-/äldreomsorgen. Tydligt förklarande av avtalsinnehåll. "Objektet" såldes för högre pris än utgångspriset.
    Tack för omdömet Agnieszka. Detta gick ju över förväntan både pris och tidsmässigt.
    Bra jobbat från er sida med styling och er noggranna beskrivning av alla detaljer från renoveringen.
    2023-01-18 Verifierad kund
    Trevlig, snäll, omtänksam med fint bemötande. Hjälpsam som gjort mer än våra förväntningar. Hon är perfekt.
    2023-01-18 Verifierad kund
    När man framförde något så togs det på största allvar och förmedlades vidare.
    2023-01-17 Verifierad kund
    Jättefint och Professionellt bemötande, glad och positiv, behjälplig. Elin har gjort mer än våra förväntningar med alla insatser för att vi får det bästa resultatet vid försäljning av vår lägenhet. Hon är bäst.
    2023-01-17 Verifierad kund
    Elin har under hela processen varit en hjälpande hand och svarat på frågor. Hon vill verkligen att det ska bli bra för båda parter och gör sitt yttersta för det. En mäklare jag starkt kan rekommendera.
  • köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-01-16 Verifierad kund
    Proffsig, förtroendegivande, tillgänglig och trovärdig.
    Stort tack Simon för den fina recensionen och grattis till ett fint hus! Där kommer ni trivas!//Henric Henric Theorell
    2023-01-15 Verifierad kund
    Per har från första mötet uppträtt på ett trevligt och förtroendeingivande sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom till andra.
    Tack Kjell för recon och att jag fått hjälpa er 🙏 Per Illner
    2023-01-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande.
    Grattis till lägenheten 🥂. Kommer blir så bra 👌. Tack för recon Per Illner
    2023-01-14 Verifierad kund
    Per har varit fantastiskt bra genom hela försäljningen, han har förklarat allt tydligt och återkopplat snabbt till oss. Vi är jättenöjda med honom och kommer att anlita honom igen om det blir aktuellt i framtiden.
    Stort tack för dom fina orden 🙏 och att jag fått hjälpa er. Per Illner
    • Kaffebacken
    2023-01-14 Verifierad kund
    Hon är bästa mäklaren i Norrköping
    Åh! Vad fint Ahmad! 🙏 Tack för fina ord och förtroendet att sälja din lägenhet! Det var ett nöje att jobba med dig🤩 Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-01-13 Verifierad kund
    Informativ, närvarande, tydlig.
    Stort tack Josefine och grattis till ett fint hus! Där kommer ni trivas. //Henric Henric Theorell
  • sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2023-01-12 Verifierad kund
    Trevlig och duktig och informerar väldigt bra vad som sker med
    fastigheten . Proffsiigt utförande genom hela försäljningen från början till slutet.
    Stort tack Madeleine för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa er med försäljningen med ert hus! Lycka till med er nästa bostad!/Henric Henric Theorell
    2023-01-10 Verifierad kund
    Emelie har hela tiden varit öppen med vad som händer genom hela försäljningsprocessen. Trevlig och lättsam, lagom mycket snick-snack och väldigt mycket verkstad. Hon satte rimliga förväntningar och lyckades få till en bra affär på en svår marknad! Svarade snabbt på frågor och var påläst, en trygghet för mig som säljare. Jag kommer definitivt anlita Emelie igen!
    Tack snälla för fina ord Kajza, och Lycka till framöver! :) Emelie Hagstedt