Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 307 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Jan-Håkan S
    Jan-Håkan S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt bostadsrätt i Norrköping.
    Bostadsrätten förmedlades av Malin F som var mycket professionell och förtroendegivande. Malin gjorde ett jättejobb med tanke på en hel del byråkratiskt krångel. Malin gjorde allt och lite till som man kan förvänta sig av en mäklare på absolut bästa sätt.
    Jag kan på alla sätt vis rekommendera Malin F.
    Verkligen stort tack Malin.
    Håkan och Louise Svensson Läs mer
    2018-08-19 Malin F svarar Jan-Håkan S
    Hej Håkan & Louise!
    Vad glad jag blir att ni uppskattat mitt arbetssätt & att ni är nöjda.
    Tack snälla för rekomendationen
    Välkommen till Norrköping Louise, jag hoppas du kommer trivas i både lägenhet & stad.
    Malin.
  • Lina K
    Lina K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en etta och blev bemött av en energisk, glad, mysig och personlig mäklare. Köpet gick snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-18 Malin F svarar Lina K
    Tack snälla Lina för de fina orden. Jag övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Mvh Malin
  • Ingmar P
    Ingmar P skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Object: bostadsrätt 3:à Norrköping

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Hade höga förväntningar. Mäklaren levde upp till dem råge. Vi kände oss trygga med hans utmärkta jobb.

Skulle gå till samma mäklare fler gånger.
    Rekommenderas å det bästa.
    Mvh Ingmar Pettersson o Rose- Marie Pettersson Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Köpt lägenhet
    Blev bemött välkomnande med stort engagemang.
    Tydlig och bra kommunikation mellan oss båda. Fanns hela tiden tillgänglig och var lätt att nå.
    Ingenting att anmärka. Bra rakt igenom. Läs mer
  • Michel Johannes S
    Michel Johannes S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    upplevde bara det bästa, bra mäklare.
    Riktigt nöjd! Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt trevlig och hjälpsam! Känns seriös och pålitlig. Läs mer
    2018-08-17 Henric T svarar Daniel N
    Tack Daniel! Grattis och lycka till med ert hus!/Henric
  • Edmond M
    Edmond M skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har kjøpt en leilighet, og har hatt et godt samarbeid med megleren. Han svarte på alle spørsmålene og ga oss god informasjon om boligen, området og salgsprosessen. Megleren var meget åpen og veiledet oss på det som er viktig å ta med seg når man kjøper bolig i et annet land.

Vi er svært fornøyde med deres megler Magnus og takker han for hyggelig kontraktmøte på mandag. Läs mer
  • Bengt Georg F
    Bengt Georg F skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt radhus i Norrköping mitt i sommaren.
    Kunnigt bemötande med sinne för detaljer.
    Efter genomförd affär en känsla av att både köpare och säljare samt mäklare är nöjda Läs mer
    2018-08-06 Petra Torgilsman svarar Bengt Georg F
    Tack Bengt för din fina rekommendation!
  • Anton A
    Anton A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde en etta i centrala Norrköping, Malin var tillmötesgående och hade tydlig kommunikation och återkoppling under hela säljprocessen. Läs mer
    2018-07-31 Malin F svarar Anton A
    Tack Anton för förtroendet, gott samarbete samt rekommendationen.
    Malin
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt bostadsrätt.
    Framförallt ett bra första intryck vid visningen. Mäklaren redogjorde vad som gällde om man var intresserad, klart och tydligt. Korrekt bemötande och handhavande av mäklaren vid budgivning. Ordning och reda vid undertecknandet av överlåtelseavtalet. Läs mer
    2018-07-31 Malin F svarar Fredrik B
    Tusen tack Fredrik för den fina rekommendationen
    Malin
  • Esko J
    Esko J skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    jag har sålt sommarstuga.
    alt gick efter förväntning. Läs mer
  • Joel Christer Patrick N
    Joel Christer Patrick N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte en lägenhet med Josef Dursun som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb och var inte blyg med att informera om allt som kan tänkas vara intressant. Jag som aldrig köpt en lägenhet förut var ganska oerfaren och behövde proffslig hjälp vilket han gav mig. Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Positivt bemött. Tillmötesgående, lugn, tydlig, flexibel, lyssnar och ger bra råd o tips inför försäljning. Lätt att nå, svarar snabbt. Läs mer
    2018-07-11 Per I svarar Cecilia G
    Tack för dom fina orden. Kul att få hjälpa er både vid köp av er nästa bostad samt försäljning av er nuvarande. Ha en fin sommar ☀️
  • Annette O
    Annette O skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet, mkt bra bemötande, proffsigt och tryggt. Läs mer
    2018-07-10 Per I svarar Annette O
    Tack och grattis igen till en fin lägenhet.
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi flyttar vidare. Utmärkt flexibilitet och tillgänglighet. Bättre får man nog leta länge efter. Läs mer
    2018-07-10 Per I svarar Jörgen N
    Tack så mycket för dom orden. Kul att få hjälpa er både vid köp och försäljning.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag skulle starkt rekommendera Marcus som mäklare speciellt för att han är så tillmötagående och fick en att känna sig väldigt trygg. 5/5! Läs mer
  • Roland A
    Roland A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med bemötandet. Försäljningen gick över mina förväntningar och jag fick ett pris som jag är mycket nöjd med. Kan väl inte vara annat än nöjd.
    Hälsningar
    Roland Läs mer
    2018-07-04 Per I svarar Roland A
    Tack Rolle för ditt förtroende och önskar er en skön sommar
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte en 2a där mäklaren var smidig att fixa visning. Väl där fick jag bra information, även de frågor jag hade efteråt besvarades snabbt och bra. Läs mer
    2018-07-04 Per I svarar Daniel J
    Grattis Daniel till lägenheten =), kommer blir toppen för dig
  • Nils Petter J
    Nils Petter J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde bostadsrätt i Norrköping, detta var den första gången jag gjorde detta och före jag började processen var jag väldigt nervös över hur allt skulle gå.

Oron försvann snabbt då jag blev väldigt bra bemött med bra information som var enkel att förstå. Jag kände mig alltid bekväm och lugn när det var igång och min mäklare var enkel att tala med samt kontakta.

Hade inga direka förväntningar när jag startade då det var min första gång så jag tog det lite som en chans att lära mig hur det går till. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping varmt. Läs mer
  • Karl Gerhard H
    Karl Gerhard H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric levde mycket väl upp till de höga förväntningar jag hade vid försäljning av min bostadsrätt. Jag kommer att rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
    2018-06-25 Henric T svarar Karl Gerhard H
    Tack Gunnar för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen!/Henric
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Torsten, båda delarna har varit en bra upplevelse. Mäklaren bemötte oss med entusiams och fick processen att kännas enkel och smidig. Läs mer
    2018-06-24 Torsten K svarar Gustav E
    Tack så mycket Gustav. Jag är glad att ha kunnat hjälpa er ta nästa steg i er bostadskarriär.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Peter M
    Peter M skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående, Seriös, professionell.
    Blev en bra affär, alla nöjda. Läs mer
  • Sven H
    Sven H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett stort tack till Per Illner för en väl genomförd lägenhetsaffär.
    Klart och tydligt engangemang ,
    vi är helt nöjda. Läs mer
    2018-06-23 Per I svarar Sven H
    Tack för dom orden och grattis till lägenheten. Det kommer bli toppen för er.
  • Dan J
    Dan J skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har nu sålt en bostadsrätt Per har igen gjort ett utmärkt jobb. Snabb och proffsigt försäljning? Jag är helnöjd Dan. Läs mer
    2018-06-23 Per I svarar Dan J
    Stort tack igen Dan, för ert förtroende. Kul att få hjälpa er.
  • Britt-Inger B
    Britt-Inger B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mkt trevlig kontakt. Lätt att samarbeta med förtroendeingivande och lyhörd. Tydlig i kommunikation mellan olika parter, snabb återkoppling. Bra logistik från första kontakt till sälj/ kontraktsskrivandet. Vi är väldigt nöjda med Per Illner som vår mäklare. " Läs mer
    2018-06-21 Per I svarar Britt-Inger B
    Tack så mycket att jag fick hjälpa er att sälja huset och tack för omdömet. 🙏
  • Annika K
    Annika K skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kan varmt rekommendera vår trevliga mäklare Marcus Crifält. Han har visat ett stort kunnande och är både lugn och drivande när han sköter allt kring husköp eller husförsäljning. Tack! /Fam Kindeberg Läs mer
    2018-06-20 Marcus C svarar Annika K
    Stort tack för den fina rekommendationen Annika! Roligt att höra att ni är nöjda. Tack för ert förtroende!
    Marcus C gillar detta
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag tycker han alltid är glad o trevlig enkel att prata med o försöker alltid göra det bästa av allt, Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-06-18 Henric T svarar Jimmy B
    Stort tack Jimmy för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen! Lycka till med er nya lägenhet!/Henric
  • Monia G
    Monia G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett radhus i mer lr mindre originalskick fr sent femtiotal.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående o ordnade omgående en förhandsvisning då ord visning inte fungerade. Vi hade en mycket bra dialog o mäklaren gjorde sitt yttersta för mig som köpare och jag kan verkligen rekommendera henne oavsett om man är säljare lr köpare. Har köpt o sålt fastigheter vid fyra tillfällen innan så har att jämföra med. Mycket nöjd med bemötande o engagemang Läs mer
    2018-06-18 Malin F svarar Monia G
    Tack snälla Monia för din rekommendation, den värmde.
  • Jorun Sofia J
    Jorun Sofia J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt nöjd med Magnus bemötande mot oss som köpare. Kändes som att han var mån om att vi inte skulle betala ett ”överpris” och att allt skulle gå rätt till. Vi fick den återkoppling vi behövde under budgivningen och bra information om huset på visningen. Läs mer
    2018-08-03 Magnus D svarar Jorun Sofia J
    Vad kul att ni känner er nöjda Sofia.
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Norrköping och fick den bästa tänkbara hjälp av Marcus Crifält på Svensk Fastighetsförmedling. Marcus gjorde det yttersta för att få vår lägenhet såld, tex erbjöd han sig hjälpa till att städa lägenheten vid en plötslig visning. Han återkopplade alltid fort efter en visning och har alltid varit lätt att ha att göra med. Marcus har även en naturlig fallenhet för hur en lägenhet ska stylas för att fånga spekulanternas intresse. Vi är väldigt nöjda med Marcus och tackar för ett väl utfört arbete. Läs mer
    2018-06-18 Marcus C svarar Gustav A
    Stort tack för de fina oden och för ert förtroende! Väldigt roligt att ni är nöjda. Lycka till med det nya huset!
    Marcus C gillar detta
  • Roland A
    Roland A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en villa och är mycket nöjd med bemötandet av mäklaren!
    Har helt mött upp mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-14 Henric T svarar Roland A
    Stort tack Roland och jag hoppas du kommer trivas i huset! /Henric
  • Andrea R
    Andrea R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättetrevlig och Professionell Läs mer
    2018-06-14 Emelie H svarar Andrea R
    Tack snälla Andrea! :) Tror detta kommer bli kanon bra! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Faris T
    Faris T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte hus och vår mäklare levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Faris T
    Tack Faris! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hem.

• Elin S
    Elin S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ja sålde en lägenhet.
    Våran mäklare är en driven, rak och väldigt engagerad i säljarens behov. Hon lämnar aldrig några frågetecken och återkopplar alltid. Läs mer
    2018-06-08 Malin F svarar Elin S
    Tack snälla för rekommendationen & för förtroendet att sälja din lägenhet.
  • Anders S
    Anders S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus har både hjälp oss att köpa ett hus samt sälja vår bostadsrätt. Han är lätt att få kontakt med och han lever upp till alla våra förväntningar. Är klar och tydlig vad som gäller vid förhandlingsbordet. Läs mer
    2018-06-12 Magnus D svarar Anders S
    Tack så mycket och vad kul att ni är nöjda både som säljare och köpare.
  • Ornamo M
    Ornamo M skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren som gör det lilla extra. Tack för engagemang och proffsig förmedling! Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Ornamo M
    Tack Ornamo för ditt förtroende och de fina orden!

• Erik F
    Erik F skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte bostadsrätt förmedlad av Josef. Mycket proffsig, serviceinriktad, säljande mäklare som brinner för sitt jobb. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Erik F
    Tack för den fina rekommendationen! Nu har ni en väldigt fin bostad att se fram mot när nyckeln skall överlämnas till er.

• Jonas A
    Jonas A skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett hus i Kolmården där Josef höll en bra presentation på en välbesökt visning. Tillfälle att få svar på några frågor vi hade gavs också.

Under budgivningen höll han bra kontakt med oss då vi var lite sena in i processen.

Han är noggrann och tydlig. Rekommenderas av oss. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Jonas A
    Tack snälla! Tror detta kommer bli kanon bra för er!

• Per-Olof S
    Per-Olof S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte vårt nya drömhus i Strömsfors av mäklaren Magnus Dahlgren och vi kan inte vara nöjdare. Affären var proffsigt genomförd och kändes framförallt trygg. Magnus var väl påläst vad gäller huset och själva området huset låg i. Detta var vårt första husköp och vi visste inte riktigt vad vi gav oss in i, men som sagt allt kändes bra redan från första visningen fram till avslut. Vi är mycket nöjda med allt! Läs mer
    2018-05-31 Magnus D svarar Per-Olof S
    Tack för den fina rekommendationen, nu har ni ett hem att se fram mot när nyckeln skall överlämnas till er.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt bostad.Har blivit bemött på ett servicevänligt och trevligt sätt.resultat av fastighetsaffären blev över förväntan . Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Magnus K
    Stort tack för de fina oden och för ditt förtroende! Väldigt roligt att du är nöjd :)

• Ingrid E
    Ingrid E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en tomt för nybyggnation ( med äldre sommarstuga i sämre skick).
    Vi blev väldigt trevligt bemötta. Mäklaren var mycket engagerad och "på", hon åkte ut o tittade på tomten redan dagen efter vårt första samtal. Hon höll oss hela tiden uppdaterade, åkte ut o visade tomten för intresserade i olika omgångar. Vi är supernöjda o rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2018-05-31 Emelie H svarar Ingrid E
    Tack för de fina orden och det har varit både trevligt och roligt att arbeta med er! :) Det kommer nog bli ett fint hus på tomten i framtiden! Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Emelie H gillar detta
  • Simon C
    Simon C skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    3a, 87 kvm.
    Utåtriktad och sprider glädje.
    Ambitiös och tydlig samt engagerad!
    Allting gick som smör under hela försäljningen. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Simon C
    Tack för de fina orden och ert förtroende!

• Jens K
    Jens K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt bostadsrätt / radhus. Mycket trevligt och proffesinellt bemötande. Mycket välutvecklad process som inger stort förtroende och trygghet. Stor tydlighet i varje steg, inga tveksamheter. Motsvarade och överträffade våra förväntningar i både kommunikation och utförande såsom tidsplan och resultat.
    En riktigt proffesionell, effektivt, smidig och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-05-28 Per I svarar Jens K
    Stort tack Jens för dom orden och verkligen kul att få hjälpa er.

Tusen tack 🙏🏻
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Proffsig mäklare från början till slut. Lugn metodisk och noggrann. Proffsig i sitt sätt att förhålla sig både till säljare och köpare. Läs mer
    2018-05-27 Per I svarar Carolina A
    Stort tack för dom orden och att jag har fått hjälpa er igen 😀
  • Marina K
    Marina K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin Fingal sålde vårt hus i Åselstad med ett engagemang över förväntan. Hon är ärlig och rak på sak vilket har varit viktig även I relationen till köparen. Malin är förutom väldigt engagerad en positiv och duktig mäklare som kan sin sak. Jag kan rekommendera henne till alla som har något att sälja... eller köpa. Läs mer
    2018-05-25 Malin F svarar Marina K
    Tack för rekommendationen, det värmer verkligen att läsa.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde en villa med hjälp av Malin Fingal som är en utmärkt mäklare och vi fick förtroende direkt. Hon gick verkligen in för uppgiften på bästa sätt och var hela tiden mån om att få till en så bra affär som möjligt. Jag är supernöjd med Malin, hon levde upp till förväntningarna med råge och kan rekommendera henne vidare till alla som vill ha en bra mäklare Läs mer
    2018-05-25 Malin F svarar Jonas A
    Tack för rekommendationen Jonas, jag blir otroligt glad att du uppskattat mitt sätt att arbeta.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt 1.5 funkat hur bra som helst! Malin är otroligt driven och engagerad Läs mer
    2018-05-23 Malin F svarar Magnus N
    Tack Magnus för din rekommendation.
  • Michael A
    Michael A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är mycket nöjd med Torsten Karlsson och kan varmt rekommendera honom !!
    Mycket lätt att prata med samt att Torsten är mycket kunning, driven och proffsig !!
    // Micke Läs mer
    2018-05-23 Torsten K svarar Michael A
    Tack för det fina omdömet, Micke!
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus också.
    /Torsten
  • Alva Agneta Elisabet T
    Alva Agneta Elisabet T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef har varit tillgänglig så gott som dygnet runt under den processen som lett till att jag kunde köpa min första lägenhet! Många frågor och funderingar och alltid snabba svar med ett vänligt och professionellt bemötande. Såg till att båda köpare och säljare kände sig trygga och nöjda under kontraktskrivningen. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Alva Agneta Elisabet T
    Stort tack för omdömet :) Helt säker på att ni kommer att trivas toppen!

• Johan A
    Johan A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Norrköping.
    Henric är lyhörd och vi har haft bra dialog om både pris och tillvägagångssätt.
    Han har gett bra input och varit tillgänglig och flexibel.

Jag är mkt nöjd med hur detta har skötts

Med vänlig hälsning / johan Läs mer
    2018-05-21 Henric T svarar Johan A
    Tack Johan för ditt förtroende och de fina orden! Lycka till med ert hus! /Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping