Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 194 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Hans-Åke K
    Hans-Åke K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henrik har varit helt underbar lyssnar på oss och gett goda råd har skött uppdraget perfekt. Läs mer
    2018-01-22 Henric T svarar Hans-Åke K
    Tack Hasse och Annelie för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert hus! /Henric
  • Eva F
    Eva F skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie levde väl upp till våra förväntningar på en lägenhetsmäklare. Positiv och hjälpsam. Läs mer
    2018-01-22 Emelie H svarar Eva F
    Tack så jätte mycket Eva. :) Hoppas allt blir bra för er i eran nya bostad. //Emelie Hagstedt
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kände till Magnus och hans kompetens och har inte än drat oss Läs mer
    2018-01-22 Magnus D svarar Rolf K
    Tack så mycket Rolf för ert förtroende.
  • Annamaria J
    Annamaria J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton får högsta poäng på bemötandet och han levde mycket väl upp till mina förväntningar.
    Anton blev ett självklart val för min del. Ärlig och genuint intresserad av att sälja min bostad till högsta möjliga pris men också väldigt mån om att både jag som säljare, och även köparen, skulle vara helt nöjda med affären. Väldigt smidig att ha att göra med och gav mig snabba svar på, mina ibland, kanske smådumma frågor. ;-) Professionell helt enkelt! Läs mer
    2018-01-22 Anton B svarar Annamaria J
    Hej Annamaria,
    Tack för de fina orden och det glädjer mig att du är så nöjd :)
    Jag hoppas att du kommer att stortrivas i den nya bostaden.
    Mvh Anton
  • Adrian H
    Adrian H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Marcus är inte bara oerhört kompetent utan även väldigt lyhörd och trevlig!

Kände mig väldigt trygg genom hela processen och skulle verkligen rekommendera Marcus! Läs mer
    2018-01-17 Marcus C svarar Adrian H
    Tack för de fina orden! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad
  • Marie S
    Marie S skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Proffsigt och bra genomfört arbete! Läs mer
    2018-01-16 Marcus C svarar Marie S
    Tack Marie! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Karin S
    Karin S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har hanterat allt på ett korrekt och bra sätt. Läs mer
    2018-01-17 Henric T svarar Karin S
    Tack! Lycka till med er lägenhet!/Henric
  • Azra B
    Azra B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En kudfokuserad, professionell och lyhörd mäklare som gör sitt yttersta för att uppnå en bra affär. Har god kännedom om marknaden och får på så vis väldigt goda resultat. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
    2018-01-13 Per I svarar Azra B
    Tack och bock för att jag fått hjälpa er att sälja er lägenhet. Alltid kul med återkommande kunder. Tusen tack för allt.
  • Carolina N
    Carolina N skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Toppmäklare med både säljares och köpares bästa i fokus. Informativ och tydlig. Otroligt effektiv och smidig att jobba med, utmärkt på alla sätt! :) Läs mer
    2018-01-12 Magnus D svarar Carolina N
    Stort tack för dom fina orden och för ert förtroende
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt tryggt och proffsigt! Man känner att han är ärlig och vill alla parters bästa.
    Kommer garanterat Rekommendera till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-01-12 Magnus D svarar Jonas L
    Tack Jonas för dom fina orden och för ert förtroende
  • Siiri T
    Siiri T skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag kan varmt rekommendera
    Magnus Dahlgren.
    Trevligt,smidigt och snabbt.
    / Pertti Timonen Läs mer
    2018-01-12 Magnus D svarar Siiri T
    Tack så mycket för dom värmande orden och för ert förtroende
  • D & S I
    D & S I skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    När vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet var Josef ett självklart val för oss. Redan på vårt första möte förmedlade Josef en trygghetskänsla i en av de störta affärer som vi gör i livet. Vi skulle sälja vårt hem och det fanns inget utrymme för oengagemang.
    Josef var med oss under hela denna resa och fanns där, dag som natt, att besvara alla frågor och funderingar som dök upp.

Vi vill tacka Josef för det fantastiska jobb han har gjort i denna affär. Det har gett oss möjligheten att köpa vårt drömhem.
    Vi rekommenderar starkt Josef Dursun och svensk fastighetsförmedling till samtliga.

Tack!

Hälsningar,
    Sanda och Dado Läs mer
  • Dajana & Eset D
    Dajana & Eset D skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef har sedan dag ett levererat service på topp. Hans professionalism har genomsyrat hela arbetet med försäljningen av vårt hem.
    Vi som säljare har känt oss trygga med en toppmäklare som Josef vid vår sida med all dokumentation och arbete kring försäljningen.
    Josef kommer att förbli vår mäklare i alla våra affärer och jag kommer varmt rekommendera honom till samtliga i min omgivning.

Hälsningar familjen Imocanin Läs mer
  • Dajana I
    Dajana I skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Hälsningar familjen Imocanin Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Klar tydlig väldigt förtroendeingivande Läs mer
    2018-01-05 Anton B svarar Fredrik P
    Hej Fredrik,
    De fina orden glädjer mig :)
    Vi ses framöver och tack för förtroendet!
  • Anette D
    Anette D skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har varit kanonbra! Han har hjälpt till med andra kontakter som behövts i samband med försäljningen. En mäklare som verkligen levererat.
    Tack! Anette Läs mer
    2018-01-13 Per I svarar Anette D
    Tack Anette för dom orden och ert förtroende vid försäljningen.
  • Maryam K
    Maryam K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har fått utomordentligt bra service av Josef! Allt har flutit på helt krångelfritt och smidigt.

Nu har jag flyttat in och njuter av min nya bostad.

Gott Nytt År!
    /Maryam Läs mer
    2018-01-03 Josef D svarar Maryam K
    Tusen tack för de fina orden Maryam! Ser fram emot inflyttningsfesten och stort lycka till med nya jobbet.

• Niclas S
    Niclas S skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande och presenterar sitt arbete på ett bra sätt från början.
    Huset blev sålt och allt är till belåtenhet. Läs mer
    2018-01-16 Marcus C svarar Niclas S
    Tack för ditt förtroende Niclas!
  • Sami J
    Sami J skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är jätte nöjda med Torsten Karlsson Jag kan varmt rekommendera honom han är verkligen profitionel och väldigt kunnig. Läs mer
  • Almin A
    Almin A skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde vår lägenhet med Josef Dursun och har bara gott att säga om den killen! Påläst, professionell och charmig är ett av många ord för att beskriva honom! Skötte vår försäljning på ett exceptionellt sätt och kan verkligen rekommendera honom till alla! Detta är en ingen mäklare, det är en säljande mäklare! Läs mer
    2017-12-14 Josef D svarar Almin A
    Tack så mycket Almin och Sajra för ert förtroende och dem fina orden! Stort lycka till med huset, ser fram emot att komma med inflyttningspresenten.

• Edhem M
    Edhem M skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mötet med Josef var väldigt bra. Josef var tydlig med vad vi ska förvänta oss av att ha honom som mäklare till vår bostad. Med sin charm och kunskap fastnade vi för Josef efter att ha minglat med flera andra mäklare.
    Han höll oss uppdaterad under hela försäljningstiden.
    Vi är väldigt nöjda med de jobbet Josef utförde och skulle starkt rekommendera honom för en eventuell försäljning av er lägenhet. Läs mer
    2017-12-14 Josef D svarar Edhem M

• Irja H
    Irja H skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra och hjälpsamt bemötande på alla sätt. Svarat på alla frågor som jag har haft. Givit också råd angående min ekonomiska situation om b.la framtiden om hur man skall tänka ekonomiskt framåt, hur mycket i handpenning kontra lån. Tack för all hjälp Torsten. Känns ärligt från din sida. Lycka till i fortsättningen... Läs mer
    2017-12-09 Torsten K svarar Irja H
    Tack så mycket själv. Jag är övertygad om att du kommer att trivas bra i din nya fina lägenhet.
  • Eva F
    Eva F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi skickar ett stort tack till Henric som engagerad med lyhördhet och stort tålamod lotsade oss fram till en lyckad försäljning. Eva o Sten Läs mer
    2017-12-11 Henric T svarar Eva F
    Tack Eva och Sten för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus! Lycka till med er lägenhet!/Henric
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande och personligt engagemang.
    Jag kommer absolut rekommendera Magnus Dahlgren. Läs mer
    2017-12-07 Magnus D svarar Stefan D
    Tack så mycket Stefan för ditt förtroende och God Jul.
  • Marie S
    Trevlig bemötande med professionellt kunnande. Läs mer
    2017-12-06 Marcus C svarar Marie S
    Tack för ert förtroende och hoppas att ni trivs i nya lägenheten // Marcus
    Magnus D, Marcus C gillar detta
    Ger ett förtroende
    Vill allas bästa
    Smidig affär Läs mer
    2017-12-04 Per I svarar Andreas F
    Tack Andreas för dom fina orden. Kul att få hjälpa er :).
  • Marie R
    Marie R skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kunnig, påläst, serviceminded. Inger förtroende. Läs mer
    2017-12-01 Per I svarar Marie R
    Tack för dom orden och kul att få hjälpa er att sälja radhuset. Tack så mycket
  • Lars S
    Lars S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket mycket nöjda med hanteringen utav försäljningen, mina förväntningar uppfylldes plus det där lilla extra. Allt har gått toppenbra och vi kan rekommendera Josef vidare till alla vi känner. Han har varit engagerad, positiv och lätt att få en bra kontakt med under hela försäljningen. Om jag ska sälja bostad i framtiden så kommer jag definitivt anlita honom igen! Läs mer
    2017-12-04 Josef D svarar Lars S
    Tack så jätte mycket för de fina orden och ert förtroende!

• Sebastian A
    Sebastian A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är en sån människa som ger en trygg och bra känsla redan vid första mötet. Vilket var genomgående i hela försäljningsprocessen. Glad, trevlig och väldigt lätt att prata med. Jag är så glad att jag gick på min magkänsla och valde Henric som mäklare. Då mina förväntningar uppfylldes plus det där lilla extra.
    Eftersom Henric känns så trygg i det han gör så kan man släppa försäljningen, och den stressen det medför, och istället fortsätta fokusera på annat i livet.
    Servicen som Henric ger är helt perfekt! Allt från att han ALLTID svarade i telefon till hur han håller en uppdaterad från första mötet till att försäljningen är i hamn.
    Jag är helt enkelt super nöjd och skulle 10/10 gånger välja Henric som mäklare igen. Läs mer
    2017-12-01 Henric T svarar Sebastian A
    Tack Sebastian för förtroendet och de fina och värmande orden! Lycka till med din nya lägenhet!/Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta
  • Kourosh S
    Kourosh S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är jätte nöjd med hans insats, det gick smidigt och han försökte uppfylla mina önskemål så bra som möjligt , förhoppningvis kommer och anlita honom mer i framtiden. Läs mer
    2017-11-29 Per I svarar Kourosh S
    Tack Kourosh för att jag fick ditt förtroende att sälja din kommersiella fastighet.
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har varit proffsig och engagerad under hela processen. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2017-11-26 Henric T svarar Christoffer J
    Tack Christoffer för de fina orden! Lycka till med den nya lägenheten!/Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta
  • Martin L
    Martin L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är fantastiskt nöjda med Torsten. Alltid professionellt och trevligt bemötande. Sitter inne på extrem kunskap om bostadsmarknaden i stan. Han lyssnar noga på oss som klienter om vad vi hade för önskan och krav på försäljningen. Vi har under vägens gång fått bra tips när det gäller timing av försäljning, hur vi bäst planerade visningar (VIP visning osv). Vi har träffat många mäklare när vi nu även letade hus och ingen har gett oss så skarpt intryck när det gäller bemötande, kunskap, social kompetens och säljarförmåga. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-24 Torsten K svarar Martin L
    Tack för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina våning. Ni får gärna fortsätta använda mig som ett bollplank när ni planerar ert husbygge.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Alltid engagerad och hjälpsam med tips och råd! Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar Kristina H
    Tack för det goda omdömet och lycka till med elproblemet.
    Magnus D, Emelie H gillar detta
  • Jan-Åke S
    Jan-Åke S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kanon, seriös, skapar på sitt eget "lite virriga" sätt ett förtroende både hos säljare som köpare inbillar jag mig (bara varit säljare på 2 objekt).

Önskar Christoffer all framgång i yrket. Läs mer
  • Elvy H
    Elvy H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande! Proffsig! Trevlig! Kan sitt jobb! Tack Magnus!!! Läs mer
    2017-11-22 Magnus D svarar Elvy H
    Stort tack för ditt förtroende Elvy och tack för dom fina orden.
  • Elvy H
    Elvy H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett trevligt bemötande trots att jag bara tog en snabbtitt på lunchen och ej föranmäld! Mammas bostadsköp avlöpte bra! Läs mer
    2017-11-22 Henric T svarar Elvy H
    Tack själv! Hälsa till din mamma och hoppas hon kommer trivas i lägenheten!/Henric
  • Jan-Olof A
    Jan-Olof A skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie är väldigt engagerad men på ett bra och diskret sätt.
    Hon har ett sätt som folk gillar! Läs mer
    2017-11-22 Emelie H svarar Jan-Olof A
    Tack så jätte mycket för de fina orden! :)
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Anita L
    Anita L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren har bemött oss mycket vänligt och förtroendegivande. Vi har fått tydlig och bra information.
    Vi är mycket nöjda med hans arbete.

Vänligen
    Anita Logren
    Rolf Ekelund Läs mer
    2017-11-21 Per I svarar Anita L
    Tack så mycket för dom fina orden och välkomna till Norrköping =)
  • Christina N
    Christina N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef gav mig allt man kan förvänta sig av en mäklare och lite till. Otroligt hjälpsam, höll mig ständigt uppdaterad och löste alla situationer så att jag kunde känna mig lugn och trygg som säljare. Rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en riktigt bra mäklare. Läs mer
    2017-11-19 Josef D svarar Christina N

• Åsa B
    Åsa B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En positiv och engagerad mäklare som är jordnära och del i det vi känner och upplever.
    Lyhörd och vänlig och någon vi varmt rekommenderar vidare. Läs mer
    2017-11-17 Magnus D svarar Åsa B
    Stort tack för dom fina orden och ert förtroende.
  • Kim J
    Kim J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Det Magnus gör är att man känner ett genuint intresse för både köpare och säljare, sinne för detaljer som jag inte sett tidigare som presenterats på visning.
    Rätt man på rätt plats :) Läs mer
    2017-11-17 Magnus D svarar Kim J
    Tack så mycket för dom fina orden.
  • Mats T
    Mats T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En ambitiös och proffsig mäklare Silvi kan rekommendera till 100% Läs mer
    2017-11-16 Josef D svarar Mats T

• Jean-jacques Och Annica P
    Jean-jacques Och Annica P skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    mycket trevlig och professionellt - allt gick perfekt tänker nu sälja mitt hus med honom Läs mer
    2017-11-16 Josef D svarar Jean-jacques Och Annica P

• Mattias S
    Mattias S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kunnig, intresserad, tydlig, visade att ingen fråga från oss var fel, snabba återkopplingar och visar proffsigt kundbemötande. Läs mer
    2017-11-16 Josef D svarar Mattias S

• Saeed M
    Saeed M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Professionell
    • Trevlig
    • effektiv Läs mer
  • Hillevi K
    Hillevi K skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi fick ett mycket gott intryck av Marcus. Han kändes från start som mycket seriös och noggrann. Då vi behövde komma i kontakt med honom fick vi direkt en återkoppling.
    Vi är supernöjda. Läs mer
    2017-11-05 Marcus C svarar Hillevi K
    Stort tack för dom fina orden och att jag fick hjälpa er.
    Magnus D, Marcus C gillar detta
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett stort tack för ett trevligt bemötande, väl genomfört arbete, bra kommunikation och en förtroendeingivande och proffsig attityd. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2017-11-05 Marcus C svarar Håkan O
    Tusen tack för de fina orden och ert förtroende Håkan! / Marcus
  • Anders O
    Anders O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten har gjort ett väl genomtänkt arbete, tillmötesgående i alla förslag och förhandlingar jag haft med er ang försäljningen av min lägenhet på Pinnmogatan 32. Det kan bara bli ett toppbetyg för hans medverkan i en affär som jag förmodligen alldrig mer får uppleva. En mycket nöjd kund, Anders Ohlander. Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar Anders O
    Tack så mycket, Anders. Det var roligt att få hjälpa dig och att lära känna din dotter. Vi syns snart igen.
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande och engagerat sätt att arbeta. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer
    2017-10-25 Magnus D svarar Mikael H
    Tack så mycket Mikael för dom fina orden.

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping