Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 1388 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping 2

• köpte sin bostad med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Lotorp
    2021-05-12
    Vi har träffats vid ett par affärer och alltid fått ett fantastiskt bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Rambodal
    2021-05-12
    Vi har sålt en 2 rums lägenhet i rambodal . Malin har skött detta extremt smidigt och på en professionellt sätt så vi känt oss väldigt trygga. Malin har även hjälpt oss ta fram de dokument och information som vi behövde ha då detta var ett dödsbo.
    Vi kommer rekommendera Malin i alla försäljningar framöver. En riktig mäklare med kund en i fokus .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-10
    Mycket bra, saklig, gjorde det som sades och förväntades.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-10
    Vi har köpt ett radhus av Per, och han har ett professionellt bemötande, är lyhörd, förtroendeingivande och har en mycket hög servicekänsla.

Är supernöjd och kan varmt rekommendera honom.
    Stort tack för dom orden och grattis till lägenheten. Ska bli kul att även få hjälpa er att sälja lägenheten. Per Illner
    2021-05-10
    Per är fenomenal på att få en som köpare att känna sig trygg och säker.Han inger förtroende och är både kompetent och pedagogisk i varje steg i processen.
    Tackar tackar och stort grattis till huset Per Illner
  • sålde sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-09
    Vi ha sålt vår villa i Skärkind för att flytta in till lägenhet i Norrköping. Georg har på ett professionellt sätt hjälp oss med försäljning och köp. Vi är mycket nöjda. Att Georg dessutom har ett trevligt sätt, vänligt bemötande, är engagerad och mycket hjälpsam gör att han av oss får högsta betyg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-07
    Väldigt proffsig och service minded
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Oxelbergen
    2021-05-07
    Alla borde få ha en mäklare som Josef, stort tack för allt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-07
    Vi har köpt en bostadsrätt (ett rum och kök). Vi fick ett mycket bra och professionellt bemötande både på visningen och under budgivning.
    En bra upplevelse totalt sett!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-06
    Strålande och informativ, bra info rakt igenom, tummen upp!
    Tack för det och välkomna till Norrköping =) Per Illner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-06
    Köpt en liten etta i Norrköping. Jag var väldigt ivrig i att få tag på lägenheten och låg på säljaren rätt mycket. Henric var mycket hjälpsam och tillgänglig och trots mitt önskade höga tempo var han mycket enkel att Jobs med.

Kunde inte önskat mig en bättre mäklare i detta ärende.
    Stort tack Kalle för den fina recensionen och grattis till lägenheten!/Henric Henric Theorell
    2021-05-04
    Vi har köpt en trea på 76 kvm. Mäklaren var väldigt kunnig och tillmötesgående. Väldigt snabb affär vilket uppskattades. George svarade på alla våra frågor och funderingar! Han levde upp till våra förväntningar och ännu lite till! Vi skulle helt klart rekommendera George.
    • Vilbergen
    2021-05-04
    Sålt en lägenhet och fick genom kontakter nys om Malin, på sättet hon presenterade sig och förklarade vem hon var så fick vi ett väldigt gott intryck.
    Hade dock inga förväntningar.
    Skulle någon av mina vänner sälja så kommer jag att rekommendera Malin, skulle jag även sälja i framtiden så kommer jag definitivt att anlita Malin.
    Det gläder mig massor att du är nöjd med min arbetsinsats & vill rekommendera mig vidare 🙏🏽Tack så mycket ☺️ Malin Fingal
    • Vilbergen
    2021-05-04
    Vi har köpt en 2a ,sålt en 4,5a med suverän hjälp av Malin.Blev så bra bemött att vi inte titta efter en annan mäklare.
    Kan inte tänka oss en anna mäklare att få hjälp av.
    Rekommenderar henne till 100%
    Tack så mycket för förtroendet & rekommendation. Betyder mycket för mig ☺️☺️☺️ Malin Fingal
  • köpte sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-04
    Köpt villa. Mycket bra bemötande. Kunnig och påläst om objektet. Lättsam vid kontakt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-04
    Svårsåld lägenhet på grund av högt pris. Bemött på ett proffsigt och mycket trevligt sätt.
    Det blev som förväntat
    Uplevelsen var att allt sköttes av Marcus och vi aldrig behövde vara oroliga för något.
    Fick svar inom någon timme när vi ställde en fråga till honom. Guld värt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-04
    Min man och jag har sålt ett radhus. Per kontaktade vi själv genom rekommendationer av flera våra vänner som redan haft Per som mäklare.
    Per bemödade oss och på ett väldigt proffesionellt och trevligt sätt. Per lyckades sälja vårat hus inom rekordtid med bra pris och vi är väldigt nöjda med honom och hans engagemang!

Per är en proffesionellt, trevlig och kunnig mäklare som kan sitt jobb och anpassar sig till sina kunder! Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera honom till våra vänner och bekantar!👍
    Oj vilka fina ord 🙏 Stort tack för dom orden och att jag har fått hjälpa er 🙌🙏 Per Illner
    2021-05-04
    Snabb, proffsig och 100% kompetent hantering när min dotter behövde hjälp att sälja sin lägenhet. Vi kände stor trygghet och fick ett fantastiskt bemötande av Malin. Dessutom lyckades hon snabbt hitta en köpare som betalade mer än våra förväntningar.
    Stort tack för hjälpen!
    Tack så mycket för rekommendationen. Jag är så glad för allas skull att det gick så smidigt. Malin Fingal
    2021-05-04
    Jättebra proffsigt bemötande från en väldigt påläst, ordningsam och trevlig mäklare. Hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Bara positiva erfarenheter från Malin. Hade höga förväntningar på förhand som överträffades!
    Tack Filip för förtroendet och ett bra samarbete. Det gläder mig att du uppskattat mitt sätt att arbeta. Malin Fingal
    • Haga
    2021-05-04
    Utmärkt bemötande och blev ständigt informerad om det som jag vill och behöver veta
    Tydlighet och trygghet
    Bättre kan jag inte tänka mig att få
    2021-05-03
    Jag har med professionell vägledning av Malin Fingal precis sålt min 4a på S:t Persgatan 37 i Norrköping. Malins bemötande från första början genomsyrades av tydlighet, kunskap, det som brukar kallas raka puckar och ett stort engagemang. Det stod omedelbart klart att Malin inte bara fullt ut bemästrar sitt yrke utan att hon också gillar det. Allt detta gör att Malin i jämförelse med tidigare mäklare jag har haft att göra med står i en klass för sig. Alla förväntningar en säljare kan ha på en mäklare levde Malin upp till och mer därtill. Att jag dessutom fick mer än jag hade hoppats för lägenheten är förstås enkom Malins förtjänst. Jag kan därför VERKLIGEN rekommendera Malin som mäklare till alla ni därute som planerar att sälja en lägenhet eller fastighet!
    WOW vilken otroligt fin rekommendation, tusen tack. Blir oerhört glad över du uppskattat mitt arbetssätt. Tack för ett bra samarbete. Malin Fingal
    2021-05-03
    Köpte Villa i 2 plan på 168kvm.
    Vi är supernöjda med Georges insats. Påläst, kunnig och proffessionellt bemötande genom hela prossesen.
    2021-05-02
    Malin är en otroligt engagerad, målinriktad och driven mäklare. Hon har på bästa sätt sålt vår lägenhet otroligt snabbt, smidigt och över förväntan. Jag har under hela processen känt mig trygg och litat på hennes goda kompetens till fullo.
    Hon är öppen och tydlig i sin kommunikation och höll oss hela tiden uppdaterade om hur processen gick.
    Jag rekommenderar Malin starkt och kommer i alla framtida lägen välja henne som mäklare.
    Bästa Malin, stort stort tack!!!
    /Linnéa
    Tack snälla för de fina orden och för förtroendet. Det gör mig glad att läsa att du uppskattat mitt arbetssätt. Malin Fingal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Ektorp
    2021-04-30
    Marcus gjorde det enkelt och smidigt att genomföra mitt första lägenhetsköp!
    • Ektorp
    2021-04-30
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Jag har fått ett bra bemötande under hela processen från start till mål.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag förväntade mig en erfaren och professionell mäklare.

Min helhetsupplevelse är mycket bra!
    • Fyrby
    2021-04-30
    Sålt hus med gott bemötande, alltid tillgänglig och min upplevelse som tidigare har varit att alltid bli väl bemött, respekterad och tillgodosedda önskningar.
    Tack för dom orden och stort tack för att jag fått hjälpa er igen 🙏🙌 Per Illner
    2021-04-30
    Vi har köpt en lägenhet i stan och sålt vårt hus, en villa, på landet.
    Vi blev bemötta av mäklaren korrekt, med respekt.
    Våra förväntningar var, att hitta en lägenhet, som passade till oss, och sälja vårt hus till människor, som ska få glädje av huset och av platsen var vi har bott närmare trettio år. Våra förväntningar blev uppfyllda, och mäklaren var med oss hela vägen.
    Perfekt skött!
    • Åselstad
    2021-04-29
    Köpt en villa på 170 kvadrat
    Vi blev bra bemötta och lyckades få till en privat visning och ett ägarbyte innan ordinarie visning vilket vi uppskattade. Per tog sig tid en lördag morgon
    tack för den recon och stort grattis till huset. Per Illner
    2021-04-27
    En mäklare jag definitivt kommer tipsa andra om och som jag själv kommer vilja ha inför framtida objekt. Lättsam, smidig och effektiv!
    Otrolig mäklare!

Svarar alltid när man ringer, svarar alltid på alla frågor. Väldigt professionell men även väldigt skämtsam av sig. Kunde verkligen inte hitta en bättre mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-04-27
    Köpt bostadsrätt. Malin är väldigt välinformerad och kompetent. Återkopplar alltid inom kort och står alltid till förfogande.
    Tack snälla för rekommendationen och för värmande ord. Malin Fingal
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-04-14
    Försäljning av 2 rok. Bostadsrätt Norrköping.

Ett mycket proffsigt bemötande från början till slut.

Förväntningarna var inte så höga från början, men allt gick snabbt, smidigt,
    Långt över förväntan tack vare Torstens otroliga energi.

Ett utmärkt utfört arbete, hög energi stor kunskap. Ett fantastiskt bra resultat med en mycket målmedveten
    Mäklare.
    Tack för förtroendet Ragnhild. Nu har ni bra förutsättningar för nya äventyr! /Torsten Torsten Karlsson
    • Bränntorp
    2021-04-13
    Har köpt ett hus. Vi hade inte så mycket kontakt med mäklaren mer än när vi skrev på kontraktet, då vi lyckades köpa huset innan visning.
    Grattis till huset. Kommer bli toppen för er. Tråkigt att jag inte fick chansen att hjälpa till i hela affären utan att ni gjorde upp affären direkt med säljaren innan visning. Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-04-13
    Proffsigt och vänligt bemötande av Petra !
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-04-13
    Malin sålde mammas och pappas hus på Långängsgatan 10. Mycket pigg, glad och positiv tjej. Malin gjorde ett riktigt toppen jobb och är en riktigt bra mäklare som jag varmt kan rekommendera.

Hälsningar Lotta Larsdotter, dotter
    Tack snälla för rekommendationen, det värmer. Malin Fingal
  • Mats Å
    2021-04-13
    Petra har hjälpt mig att sälja min bostad, bostaden blev såld innan offentlig visning. Mycket proffsig 8ch trevlig mäklare.
    • Beckershov
    2021-04-12
    Malin Fingal ett riktigt proffs som skötte min bostadsinköp med stort engagemang. Hon gav ett seriöst och intresserat intryck under hela resan. Rekommenderas starkt!
    Tack snälla för rekommendationen och välkommen till Norrköping. Malin Fingal
  • Jennie A
    • Skärblacka
    2021-04-12
    Malin Fingal med sin positiva energi, stora kunskap och känsla för detaljer gjorde våran husförsäljning till en rolig och trygg upplevelse från start till mål.
    Malin var väldigt inkännande och lyssnade på våra önskemål samtidigt som hon gav kloka råd längs vägen. Alltid tillgänglig när man hade frågor eller behövde ett bollplank.
    Tack Svensk Fastighetsförmedling och Malin Fingal för en alltigenom bra upplevelse.
    Vilken resa vi gjort tillsammans och jag är så glad över att jag fått varit med på den. Tusen tack för en fin rekommedation och ett gott samarbete. Malin Fingal
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-04-12
    Trevlig och gav ett proffsigt intryck vid husköp
    2021-04-11
    Malin hjälpte oss att sälja vårt hus. Redan vid första kontakten har Malin varit professionell och tillmötesgående. Malin är en genuin, engagerad och pålitlig mäklare. Hon är en person som man kan ringa eller messa när som helst, när man har frågor och hon hjälper till med allt. Jag kan varmt rekommendera Malin, hon jobbar stenhårt för att man ska bli nöjd. Och det blir man verkligen.
    Vad glad jag blir över att läsa att ni uppskattat mitt arbetssätt. Stort grattis till en lyckad försäljning och tusen tack för föreroendet och ett bra samarbete. Malin Fingal
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Finspång - Hårstorp
    2021-04-11
    Behöver man en tillgänglig glad positiv mäklare som verkligen finns där då ska man anlita Emelie.

Har man frågor och funderingar får man snabba svar.
    • Bränntorp
    2021-04-10
    Per hjälpte oss att sälja vår villa. Vi valde honom då han fick bra rekommendationer från bekanta som anlitat honom, och han var precis så proffsig som vi fått höra. Han har lång erfarenhet, han är tydlig, snabb med återkoppling och finns tillgänglig vid eventuella frågor som dyker upp.
    Jag kan verkligen rekommendera Per, han uppfyllde våra förväntningar och mer därtill och fick försäljningen att gå snabbt och lätt. .
    Tackar tackar 🙏 vilka fina ord. Stort tack för jag fick hjälpa till. Per Illner
    2021-04-10
    Köpt Travbanevägen 56, Norrköping.
    Mäklaren har varit väldigt anträffbar och engagerad.

Trevligt bemötande och bra genomgång vid kontraktsskrivning.
    Stort grattis till husköpet. Kommer blir toppen för er. Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-04-10
    Jag har sålt lägenhet. Mäklarens bemötande var avslappnat och personligt. Henric är en professionell mäklare som är lyhörd och pålitlig.

Jag kan varmt rekommendera Henric!
    Stort tack Ninos för förtroendet och den fina recensionen!/Henric Henric Theorell
    • Skärblacka
    2021-04-10
    Bra mäklare vid köp av bostad.
    Lätt att få tag på.
    Har den info man söker.
    Rak och ärlig ( pratar inte runt saker)

Helt super nöjd :)
    Tack snälla för rekommendationen. Och stort grattis till ert fina hus. Malin Fingal
    2021-04-10
    Jag har sålt flertalet bostäder genom Per Illner genomåren och är väldigt nöjd.

Per är alltid anträffbar och väldigt professionell. Rekommenderas starkt.

/Nöjd säljare
    Stort tack för ditt förtroende igen 🙏 och kul att jobba tillsammans 👌🏼 Per Illner
    2021-04-10
    Köpt en villa. Trevligt och proffsigt bemötande. Hög tillgänglighet.
    Grattis till ett fint hus 👌🏼, kommer blir toppen för er. Per Illner
    • Finspång - Hårstorp
    2021-04-08
    En mycket bra och lyhörd mäklare som ser till att para ihop rätt köpare med säljaren.
    Mycket pedagogisk lagd och förklarar mycket bra punkter i besiktningsprotokoll mm.
  • Linda K
    2021-04-07
    Sålt en bostadsrätt. 4 rok.
    Malin är en väldigt driven och målinriktad mäklare som är uppriktig med förväntad prisbild och hur en försäljning kommer att få till.
    Jag valde Malin som mäklare just för att hon är extremt driven och det levde hon upp till.
    Tack Linda för förtroendet och den fina rekommendationen. Vilket bra team vi var. Malin Fingal
    2021-04-06
    Jag är så tacksam att jag fick möjligheten att få hjälp med försäljningen av min lägenhet av Malin Fingal. Malin har varit så professionell i hela försäljningsprocessen. Hon är lyhörd och engagerad och driver på ett mycket positivt sätt.
    Tack Själv! Stort grattis till försäljningen och tack för rekommendationen. Malin Fingal