Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 758 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• 2019-11-17

Carina A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har förmedlat ett hus i Söderköping till mig. Han har varit lätt att nå och har visat på flexibilitet och vänlighet vid kontakt. Läs mer
    2019-11-18 Per I svarar Carina A
    Stort grattis till ett mysigt hem, de kommer bli toppen för dig. Tack för rekommendationen 🙏
  • 2019-11-15

Martin G skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte vår första lägenhet med hjälp av Josef och kunde inte önska oss en bättre mäklare! Inför köpet tog Josef sin tid att visa oss runt samt besvara alla frågor. Vid köp gick Josef detaljerat igenom allting för att klargöra alla frågetecken.

Vill ni ha en professionell mäklare som verkligen kan sin grej så rekommenderar jag Josef, 5/5 utan tvekan.

Tack Josef för all hjälp med vår första lägenhet! Läs mer
  • Afrim R

2019-11-14

Afrim R skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Han e den bästa mäklare som hjälpt oss jätte mycke både köpazsälja köpa.
    Tack per du är guldvärd. Läs mer
    2019-11-14 Per I svarar Afrim R
    Tackar =), kul att få hjälpa er i alla boendefrågor.
  • 2019-11-13

Göran H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt, hade träffat Magnus tidigare och fått ett gott förtroende för honom, därför valde jag honom som mäklare.

Hade naturligtvis förväntningar på ett bra utfall av försäljningen, och det blev bättre än förväntat tack vare Magnus.

Jag är mycket nöjd, då jag har befunnit mig utomlands under hela processen, lämnade bara nyckeln när vi träffades sedan fick både städning och fotograf hämta nyckeln hos Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-11-13

Inger H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Inger ett mycket stort förtroende god kundkontakt för alla parter Läs mer
    2019-11-13 Per I svarar Inger H
    Stort tack och mycket stort grattis till radhuset.
  • 2019-11-12

Peter H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helt OK och mycket kunnig mäklare som ger ett stort förtroende för alla parter Läs mer
    2019-11-12 Per I svarar Peter H
    Tack och grattis till radhuset 🥂
  • 2019-11-12

Lena N skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt ett k-märkt hus i Söderköping. Per har verkligen gjort ett fint jobb. Han är noggrann, tydlig och Mkt trevlig. Förbereder mig som säljare inför visningen för att få bästa resultat. Jag är jättenöjd med hans arbete och engagemang.
    Får 10 av 10, och jag har rekommenderat honom till en bekant.
    En alltigenom trevlig upplevelse trots attrahera säljer mitt ÄLSKADE hus.
    Mvh Lena Nordahl Läs mer
    2019-11-12 Per I svarar Lena N
    Stort tack för dom mycket fina orden 🙏
    Att att just jag fick hjälpa dig 🙏
  • Peter H

2019-11-11

Peter H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår villa i Lindö med stor hjälp av Magnus.

Magnus är väldigt professionell i sitt bemötande och ger ett stort förtroende som yrkesman.

Den plan- och försäljningsstrategi som Magnus presenterade i början av våra kontakter har han fullföljt vilket gav ett mycket bra resultat. Läs mer
  • 2019-11-11

Marie H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack Magnus för all hjälp vid försäljningen av vårt hus! Vi har fått ett mycket proffsigt bemötande från början till slut! Du kommer att vara vårt självklara val även vid ev framtida försäljningar. //M&P Läs mer
  • Josefine E

2019-11-10

Josefine E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är en ärlig, kommunikativ och förtroendeingivande mäklare som är mån om att verka för att både köpare och säljare blir nöjda med bostadsaffären. Genom sitt stora sociala engagemang och driv utmärker sig Josef jämfört med andra mäklare. Vi kan varmt rekommendera Josef till andra säljare! Läs mer

Alf N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Saklig och tydlig med vad som gällde och vilka skyldigheter man hade som säljare. Läs mer
    2019-11-08 Henric T svarar Alf N
    Tack Affe och Sussie för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus!/Henric
  • 2019-11-08

Mathilda Seyde K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en lägenhet centralt. Josef är både hjälpsam och lyhörd! Otroligt viktigt hos en mäklare. Lyssnade på våra önskemål och gav oss en fantastisk service. Läs mer

Jadranka P skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Dammsätter 1 Söderköping har jag köpt
    Per Illner va mycket trevlig, tillmötesgående, effektiv, hjälpsam med både säljaren och mig som köpare i fokus.
    Alla förväntningar som fanns från min sida uppfyllde han och mer än så.
    Tusen Tack till Per Illner för allt, riktigt duktig mäklare som har massor att lära ut till nya mäklare.
    Alla detaljer är viktiga att tänka på och utföra små som stora vilket va för honom enkelt och självklart. Läs mer
    2019-11-08 Per I svarar Jadranka P
    🙏 vilka fina ord. Tusen tack. 🙏 och grattis till skogsbadet :)
  • 2019-11-07

Sandra L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt ett radhus. Blev trevligt bemött, kunde även svara på de frågor vi hade.
    Väldigt tillgänglig och svarade snabbt på meddelande. Läs mer
    2019-11-07 Per I svarar Sandra L
    Tack och stort grattis till Radhuset 🥂
  • 2019-11-05

Hans H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt fastigheten. Mäklaren var proffsig och det gick snabbt. Läs mer
  • 2019-11-05

Claes K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en 2:a på söder i Norrköping. Magnus har varit väldigt hjälpsam, flexibel och informativ. Trots kort varsel fick jag en egen specialvisning då jag idag inte bor i Norrköping. Magnus har sedan sett till att jag smidigt kunnat sköta affären på distans. Läs mer

Jacob J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag skrev nyligen på för en superfin 1,5:a och mycket tack vare Malin och hennes goda service. Hon är en supertrevlig, pålitlig och väldigt duktig mäklare som bemöter sina kunder med öppna armar. För mig är det viktigt att mäklaren inte är för på i t.ex. början av visningen utan att man först blir ordentligt välkomnad men att man sedan får känna av lägenheten och tänka lite själv och därefter ställa frågor om så är fallet. Hon läste av mig som kund perfekt och kände precis när det var dags att kliva fram och när det var dags att avvakta lite. Hon var också väldigt kunnig om lägenheten vilket visar på att hon är påläst och verkligen vet vad hon pratar om. Mina förväntningar på den här affären var att den skulle vara enkel, smidig och snabb så att jag skulle kunna flytta in snabbt och Malin gjorde allt i hennes makt för att det också skulle bli så. Hon gjorde affären superenkel och gjorde det hela så smidigt, hon levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Jacob J
    Tack snälla Jacob för din fina rekommendation. Stort grattis till ditt köp av en fin lägenhet. Där kommer du att trivas.
  • 2019-11-04

Bengt V skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie hjälpte oss att sälja ett hus och det gjorde hon på bästa sätt map. visningar och kundkontakter etc. Läs mer
    2019-11-06 Emelie H svarar Bengt V
    Tack Bengt! Det har varit väldigt trevligt att arbeta tillsammans med dig och dina bröder. Hoppas allt känns bra!
    Hälsningar. Emelie Hagstedt

Anna V skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väl bemött. Sakkunnig på området. Lättillgänglig. Läs mer
    2019-11-04 Per I svarar Anna V
    Tack för dom orden och stort grattis till lägenheten =), kommer bli toppen.
  • 2019-11-02

Susanne H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en villa. Mäklaren var trevlig och driven. Tydlig i kommunikation. Läs mer
    2019-11-04 Henric T svarar Susanne H
    Tack Susanne för ert förtroende och de fina orden!/Henric
  • Sanvila V

2019-10-31

Sanvila V skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sveriges bästa mäklaren Josef Dursun Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Sanvila V
    Tusen tack för ert förtroende Sanvila! Önskar dig stort lycka till med allt i nya lägenheten :)

Med vänlig hälsning
  • 2019-10-31

Kjell E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    bostadsrätt 72,5 kv sasandgatan 24 d Norrköping. Bemött på bästa sätt. han levde upp till alla delar. Mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Kjell E
    Stort tack för rekommendationen Kjell! Nya lägenheten kommer passa er så bra och ni kommer stortrivas :)

Med vänliga hälsningar
  • 2019-10-30

Gunnar Martin S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt sommarstuga.
    Utmärkt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylldes

Fanns inget att klaga på. Läs mer
    2019-10-30 Per I svarar Gunnar Martin S
    Stort tack för dom orden och att jag fick hjälpa er =)

Pierre K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    3a på 86 kvadrat i Vilbergen. Proffesionellt och vänligt bemötande, lätt att få tag på, och snabb på att berätta när det hände något nytt i försäljningen. Har inget att klaga på och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Mattias S

2019-10-29

Mattias S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin Fingal fick förtroendet att sälja våran lägenhet i Eneby och gjorde det med bravu. Glad och positiv från första stund och återkopplar bra under hela processen. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Mattias S
    Tack snälla för rekommendationen och för förtroendet att hjälpa er i försäljningen. Vi var ett bra team.
  • 2019-10-29

Edvard K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte villa via Henric. Bra bemötande och hanterade affären på ett professionellt sätt. Läs mer
    2019-10-29 Henric T svarar Edvard K
    Tack Edvard och Ida och lycka till med ert fina hus!/Henric
  • 2019-10-29

Martina H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin är skicklig och serviceminded. Hon har gett mig jättebra återkoppling i samband med mitt köp av lägenhet och kunnat svara på alla mina frågor vilket har varit väldigt tryggt! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Martina H
    Tack Martina för rekommendationen. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er fina lägenhet.

Åsa L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevlig och korrekt mäklare.
    Hon är positiv och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Åsa L
    Stort grattis till ett köp av en fin fin lägenhet. Tack snälla för rekommendationen.
  • 2019-10-29

Maria A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår villa och har haft ett gott samarbete med Henric som varit ett stort stöd i form av rådgivare, diskussionspartner och lyssnare. Proffsigt och seriöst. Maria och Tobias Läs mer
    2019-10-29 Henric T svarar Maria A
    Stort tack Maria och Tobias för de fina orden och ert förtroende! Lycka till med ert nya hus!/Henric
  • 2019-10-29

Therese M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin är en Mäklare som ger allt o lite till, ser till att både köpare o säljare är nöjda! Vi sålde vår lägenhet med hjälp av henne, skulle ge högre betyd om jag kunde! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Therese M
    Super tack Therese för rekommendationen och förtroendet.
  • 2019-10-27

Towe E skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Positivt:
    Första mötet bra.
    Bra bemötande.
    Bra feedback av mäklarassistent.

Konstruktiv kritik:
    Tidigare köpar information kopierades över till annonsen på Internet, dock visade den fel över hur fastigheten var planerad, visade hur det gammla såg ut fast mäklare varit och tittat vid första mötet.

Kanske liten grej men jag upplever att det ska gå "så fort dom möjligt" och att det bara ska säljas utan att faktiskt ändra små saker som är felaktiga innan, så information i blivande köpares ögon vid första anblick på Internet inte stämmer. Dock ändrades detta när jag informerade om det som behövde uppdateras.

Efter visning - ingen feedback hur det gått, kontakten fick vi själva ta för att få information.

Vid försäljning - gick fort, dock hade mäklaren bråttom därifrån - min upplevelse blev då att mäklaren bara ville därifrån. Det hde varit bättre om mäklaren hade stannat kvar och följt upp så att vi i lugn och ro hade kunnat ställa frågor som vi hade funderat på.

Med tanke på den procent som mäklare tar för arbetet så tycker jag detta ovan är tråkigt att skriva. Tycker inte om att ge kritik men tänker att detta är konstruktivt, till nästa gång går det alltid att göra annorlunda. Det handlar om mycket pengar och för min del vill jag känna att personen som ska hjälpa oss inte ska stressa igenom "finliret" ' förstår att det är en tuff bransch.

Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2019-10-25

Emma E skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min lägenhet. Petra var väldigt hjälpsam och det kändes väldigt tryggt allting.

Det gick väldigt snabbt och smidigt och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-10-29 Petra Torgilsman svarar Emma E
    Tack Emma för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd! Och lycka till i din nya stad!
    MVH/Petra
  • 2019-10-24

Jan-Olof L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fritidshus föredömligt bemötande av mäklaren Läs mer
    2019-10-24 Henric T svarar Jan-Olof L
    Tack Jan-Olof och Ingrid och lycka till med ert fina fritidshus!/Henric
  • 2019-10-24

Marcus L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt lägenhet och köpt hus.
    Bra engagemang och driv för hitta en bra lösning.
    Återkopplade snabbt under köpprocessen. Läs mer
  • 2019-10-24

Maria L skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket proffisionell och engagerad, kunnig och effektiv. Läs mer
  • 2019-10-23

Thomas J skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt en bostadsrätt. Petra har gett oss den information vi efterfrågat, hon har varit tillgänglig och väldigt trevlig på ett ärligt sätt.
    Våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2019-10-29 Petra Torgilsman svarar Thomas J
    Tack Thomas för rekommendationen! Övertygad om att sonen kommer trivas!
    MVH Petra
  • 2019-10-23

Sofia G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi var i behov av en lägenhet, ganska akut. Malin var den mäklaren som svarade och hjälpte oss snabbt och tog på sig vår utmaning på ett proffsigt sätt. Hon var och gjorde sig tillgänglig till skillnad fr många mäklare i Norrköping som inte svarade. Sjukt nöjda med all återkoppling vi fick. Tack vare hennes hjälp så lyckades vi hitta det vi letade efter. Vänd er till Malin om ni vill få saker gjorda med kvalité! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Sofia G
    Välkommen tillbaka till Norrköping och stort grattis till ert köp av en fin lägenhet. Tack snälla för rekommendationen.
  • 2019-10-21

Jimmy A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har tagit hjälp av Malin Fingal hos svensk fastighetsförmedling Norrköping genom en försäljning av lägenhet. Malin har varit lysande rakt igenom. Alltid tillgänglig, alltid lyhörd och alltid ärlig, vilket vi verkligen har uppskattat. Vi hade höga förväntningar på Malin genom tips och råd vi hade fått av vänner och hon levererade över förväntan. Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Jimmy A
    Tack Jimmy för rekommendationen. Jag är så glad för er skull att det gick vägen med både köp och sälj. Jag är övertygad om att ni ska trivas.
  • 2019-10-20

Björn Bertil Fredrik O skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt hus.
    Josef var mycket engagerad och stöttande under hela processen.
    Han är fantastiskt trevlig och lätt att arbeta tillsammans med. Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Björn Bertil Fredrik O
    Stort tack för rekommendationen Björn! Önskar dig och familjen lycka till i nya lägenheten :)
    Tusen tack för ert förtroende!

Med vänliga hälsningar
  • 2019-10-20

Maritza L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående och lättillgänglig Läs mer
    2019-10-20 Per I svarar Maritza L
    Tack för rekommendationen och välkommen till Norrköping.
  • 2019-10-19

Desiree E skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde en lägenhet i Vilbergen .
    Ett mycket trevligt bemötande av Henrik .
    Han höll kontakt med mig under hela processen vilket jag uppskattade .Henrik levde upp till mina förväntningar till fullo.
    En mycket trevlig och kunnig mäklare som gjorde att man kände sig trygg . Läs mer
    2019-10-21 Henric T svarar Desiree E
    Tack Desiree för ert förtroende och den fina recensionen!/Henric
  • 2019-10-19

Gunnel S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej! Sålt en lägenhet. Positiv bemötande som ingav förtroende och erfarenhet vi är helt klart nöjda med all information vi fått av mäklaren! Läs mer
    2019-10-21 Henric T svarar Gunnel S
    Tack Gunnel för ert förtroende och den fina recensionen!/Henric

Karin N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Gott bemötande, kunnig, lättillgänglig
    Köpet gick snabbt och var okomplicerat. Läs mer
    2019-10-21 Malin F svarar Karin N
    Tack snälla Karin för rekommendationen. Du har köpt dig en riktigt fin och bra lägenhet. Jag hoppas du ska trivas.
  • 2019-10-18

Magnus B skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min 2 rum o Kök
    Mycket trevlig, kunning och professionell.

Rekommenderar honom! =) Läs mer
  • 2019-10-18

Matilda A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en 3:a, det gick snabbt och bra. Mäklaren var bra, gav bra info och uppdateringar. Samt gjorde detta väldigt effektivt och det fanns inga komplikationer. Läs mer
    2019-10-18 Henric T svarar Matilda A
    Tack Matilda för den fina recensionen och stort grattis till en fin lägenhet!/Henric

Tilda E skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt bostadsrätt, en liten 2a i centrala norrköping.
    Var ett välkomnande möte, men var också rak på sak vilket var bra då jag var sent ute med att visa intresse.
    Mäklaren blir ju på många sätt ansiktet på bostaden då man i många fall inte träffar den riktiga ägaren, och därför fungerar hen som en form av mellanhand. Jag tyckte att mäklaren var en god mellanhand, han visade bra förståelse för hur saker låg till. Det kändes som att han va uppriktig och ärlig, vilket är viktigt hos en mäklare för mig då jag hört rykten om mäklare som spelat lite fult. Men det var skönt att mitt första köp av en bostadsrätt var skött av en person som verkade även se köpet ur köparens perspektiv.

I övrigt tyckte jag han var tydlig med hur budgivningens regler är, vilket uppskattades. Det blev i min mening väldigt stressande på slutet av budgivningen, men tyckte det behandlades väl. Läs mer
    2019-10-18 Per I svarar Tilda E
    Tack för dom fina orden och att du skönt att du kände dig trygg, grattis till en riktigt fin lägenhet.
  • 2019-10-17

Goli M skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej
    Jag har köpt ett lägenhet.
    Jag blev bemött på ett respekt och trevligt sätt.
    Min mäklare var fantastiskt bra han var tydligt, trevligt och jag känner att jag fått mycket hjälp som jag behövde.
    Tackar honom mycket 💐💐💐🌹💐🌹🌹💐😊😊😊 Läs mer
    2019-10-17 Per I svarar Goli M
    Tack för dom fina orden 🙏 och grattis till en fin lägenhet. Där kommer ni trivs.
  • 2019-10-16

Ewa Martina B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte oss att sälja vår lägenhet!
    Vi är mycket nöjda med det arbete han utförde. Henric är noggrann, tydlig och förtroendeingivande. Vi är super nöja och om vi ska sälja något i framtiden kommer vi absolut anlita Henric igen. Läs mer
    2019-10-18 Henric T svarar Ewa Martina B
    Stort tack Martina och Marcus för ert förtroende och de fina orden! Lycka till med er nya lägenhet!/Henric
  • 2019-10-16

Nils-Olov A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt Brf . Mäklaren trevlig, kunnig 0ch sweriös. Läs mer
    2019-10-18 Henric T svarar Nils-Olov A
    Tack Nils-Olov för de fina orden och grattis till en fin lägenhet! /Henric
  • 2019-10-15

Jan N skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Svarar åt min pappa som köpt en super fin lägenhet, och ska sälja sin villa.
    Har fått och får proffsig hjälp av Per Illner som hjälp till med köpet av lägenheten och försäljningen av villan, mycket att tänka på och många papper att fylla i, då är det viktigt att man har ett mycket bra förtroende för sin mäklare. Läs mer
    2019-10-15 Per I svarar Jan N
    Stort tack 🙏 lägenheten kommer bli toppen 👍