Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1155 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• 2020-10-19

Anna Karin F skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en bostad i Arkösund. Vi fick en privat visning av bostaden då vi intresserade oss för den efter ordinarie visning. Bemötandet har varit mycket bra, positivt och proffsigt. Eftersom vi fick 100% uppmärksamhet vid visningen så får Petra full pott. Läs mer
  • Benny Andreas L

2020-10-18

Benny Andreas L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin hjälpte oss med en skriftlig värdering av vår bostad i samband med omläggning av våra bostadslån.
    Det utfördes på ett professionellt sätt utan någon väntetid. Mycket trevligt bemötande med snabb och bra återkoppling.
    Efter att ha hört enbart gott om Malin så var valet givet att kontakta henne och nu ställer vi oss i raden av väldigt nöjda kunder.
    Vi återkommer gärna om så kommer att behövas! Läs mer
  • 2020-10-15

Maria T skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin sålde vår bostadsrätt. Vi valde henne för att hon kändes ambitiös och driven och hade flera rekommendationer sedan tidigare. Hon var trevlig och gav mycket återkoppling under processen.
    Efteråt har jag känt att det stundtals gick för fort i dialogen och svårt att hänga med i vilka beslut och alternativ som fanns.

I övrigt kändes det oprofessionellt att under vår kontraktsskrivning be om rekommendationer och att det ägnades såpass mycket tid. Vi kan inte föreställa oss andra branscher som hade agerat liknande, tex en kock som ber om en rekommendation mellan huvud- och efterrätt. Läs mer
    2020-10-16 Malin F svarar Maria T
    Tack för er feedback
    Jag är tacksam för vad ni skrivit eftersom ni stundtals upplevde att det gick fort i dialogen och att det var svårt att hänga med på de olika alternativen. Det är ju helt klart något jag har får möjlighet att förändra tack vare er feedback. Att sälja och köpa bostad är ett stort steg och det är dessutom många beslut som krävs av både köpare och säljare på en ofta komprimerad tid som gör att man många gånger kan uppfatta det som stressande. Självklart ska jag jobba vidare på att säkerställa tydlighet.
    Att be om en rekommendation är för mig naturligt och betyder oerhört mycket i mitt arbete då jag får möjlighet att utvecklas och förbättras. Tråkigt att läsa att ni upplevde det oprofessionellt. Tar till mig av det och ska tänka på hur jag ber om rekommendationer fortsättningsvis.
    Återigen stort grattis till ert fina hus & lycka till med flytten.
    Väl mött
    Malin
  • 2020-10-15

Per W skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra!
    Fick svar på alla frågor och hon ar alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-10-16 Malin F svarar Per W
    Tack Per för din rekommendation. Det blev en hel del telefonsamtal mellan oss. Ett bra samarbete vill jag tacka för 😊☺️
    Trevlig helg
  • Ellen O

2020-10-13

Ellen O skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fem stjärnor. Vi hade en dålig erfarenhet av en annan mäklare och därför kontaktade vi Magnus. Vårt mål var att få lägenheten såld och det fixade han galant. Vi är väldigt nöjda Läs mer
    2020-10-13 Magnus D svarar Ellen O
    Tack för dom fina orden och lycka till i Spanien.
  • 2020-10-10

Christoffer T skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en bostad i centrala Norrköping på St.persgatan. En 3a om 71kvm. Mycket bra bemött! Malin var väldigt trevlig, glad och proffsig i sitt arbete! Malin skötte det över mina och min sambos förväntningar, vi var väldigt nöjda! Vi var på en visning på en måndag och samma kväll hade vi bestämt oss för att lägga ett bud. Budet togs hand om väldigt snabbt och vi reagerade på hur smidigt allt gick tillväga. Vid vunnen budgivning så mötte vi upp Malin och gick igenom all pappersarbete vilket gick väldigt smidigt, hon förklarade bra och noggrant. Sammanfattning är fem av fem möjliga mäklarstjärnor! Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-10-16 Malin F svarar Christoffer T
    Tack snälla för rekommendationen & att ni uppskattat mitt arbetssätt. Det värmer att läsa.
    Stort grattis till er lägenhet som jag är övertygad om att ni kommer trivas lika bra som säljarna gjort.
    Trevlig helg
  • 2020-10-10

Eva S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt ett fritidshus utanför Norrköping.
    Henric har varit mycket tillmötesgående vid en extra visning och vid olika kontakter.
    På ett föredömligt sätt genomförde han första visningen genom att samla alla spekulanter på en och samma gång så att alla fick samma information. Jättebra!
    Skulle gärna rekommendera Henric!
    Eva Samson Läs mer
    2020-10-12 Henric T svarar Eva S
    Stort tack Eva för de fina orden och grattis till ett fint fritidshus!/Henric
  • 2020-10-08

Sarah O skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående och kunnig. Svarar snabbt! Rekommenderar Magnus som mäklare! Läs mer
    2020-10-13 Magnus D svarar Sarah O
    Tack så mycket Sarah för dom fina orden.
  • 2020-10-05

Gisela R skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt, smidigt och bra bemötande vid köp av tomt. Läs mer
    2020-10-13 Magnus D svarar Gisela R
    Tack för den fina rekommendationen Gisela.
  • 2020-10-04

Mimmi W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättebra bemötande och otroligt proffsig! Man kände ett stort förtroende och en trygghet med Petra.
    Hon har hjälpt oss sälja vårt radhus Läs mer
  • 2020-10-04

Kim A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande och full koll på läget. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-10-04 Per I svarar Kim A
    Tack 🙏 och stort grattis till din första lägenhet.
  • 2020-10-02

Tomas L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Alltid tillgänglig
    Bra kunskap och bra presentationer Läs mer
    2020-10-02 Per I svarar Tomas L
    Stort tack för att jag fick hjälpa er och tack för omdömet 🙏
  • Isabelle O

2020-10-01

Isabelle O skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Toppen service och engangemang som verkligen gör att bostadsaffären känns ledd i trygga händer. Rekommenderar absolut vidare. Läs mer
  • 2020-10-01

Mia B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt bostad
    *En etta på 30m²
    *I området Eneby
    *Såld för 800 000:-
    Bra bemött av mäklare som kommer med fakta om hur marknaden ser ut och vad som är realistiskt. Han lyckades sälja lägenheten på mindre en 1 månad, han sålde den till och med utan att den låg ute med pris på hemnet. Vilket är imponerande under dessa tider då ettor och tvåor inte går alls. Riktigt starkt jobbat av Per. Läs mer
    2020-10-01 Per I svarar Mia B
    Kul att du kom till mig efter att haft den ute med en annan mäklare och att vi hittade en bra köpare så både säljare och köpare kände sig nöjda.

Tack för förtroendet 🙏
  • 2020-09-30

Margaretha N skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt ett fritidshus tillsammans med mina 3 syskon. Det är inte en lätt sak men Petra har hanterat det mycket bra.
    Vi har känt oss trygga hela vägen.
    Hon har varit proffsig, kunnig, seriös med glimten i ögat. En kombination som passat oss perfekt.
    Med många frågor, synpunkter och olika uppfattningar har Petra haft en gedigen uppgift - något hon klarat på ett utomordentligt sätt.
    Vi är mycket nöjda med såväl vår mäklare Petra Torgilsman som slutpriset. Läs mer

Anton K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin leverade med bra kundservice samtidigt som hon var snabb och effektiv genom hela processen.

Kommer att rekommendera henne till både vänner och familj. Läs mer
    2020-10-01 Malin F svarar Anton K
    Tack Anton för att jag fick vara med på er resa. Inte alla som köper & säljer och dessutom blivit föräldrar under en 3 veckors period. Stort grattis till allt som hänt senaste veckorna & tack snälla för ert förtroende & rekommendation.

Kim H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Professionell, trevlig Läs mer
    2020-10-01 Magnus D svarar Kim H
    Stort tack Kim för dom fina orden.
  • 2020-09-30

Martin J skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Marcus hade ett proffsigt bemötande från dag ett. Förklarade och informerade under hela säljprocessen vilket gjorde att man kände sig uppdaterad från start till kontraktsskrivning. Jag kan varmt rekommendera Marcus. Läs mer
  • 2020-09-29

Carina F skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett radhus mycket trevlig och gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • Torbjörn A

2020-09-29

Torbjörn A skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Riktigt proffsigt från första möte till kontraktsskrivning, bra marknadsföring och sist men inte minst har vi med hjälp av Petra slagit alla tiders prisrekord i området.
    Kan verkligen rekommendera Petra om du går och funderar på att byta bostad. Läs mer
  • 2020-09-29

Adisa R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi anlitade Marcus för att hjälpa oss sälja vårt hus. Genom hela processen påvisade han stort engagemang och flexibilitet, var tillgänglig och svarade på alla frågor och funderingar. Professionellt bemötande med tydlighet och måluppfyllelse i fokus. Läs mer
  • 2020-09-28

Larz N skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är en fyra syskon som sålt ett samägt fritidshus. Mitt ena syskon har haft den huvudsakliga kontakten med Petra. Jag har. träffat henne vid två tillfällen, till en visning och vid kontraktsskrivning.
    Hon har varit korrekt och ordningsam utan att vara inställsam, möjligen något svalt intryck.

I stort sett levde hon upp till de förväntningar jag hade, vi fick ett mycket fint slutbud och sättet hon höll i kontraktsskrivningen var korrekt och transparent utan att stanna inför och lägga onödigt mycket tid på sådant som skulle kunna förlänga processen till köp, mycket professionell.

En del av kommunikationen skulle möjligen kunna skrivit till oss alla syskon, jag har intrycket att kontakten med kontaktsyskonet periodvis varit rätt intensiv. Hur det skulle gå till har jag inget svar på och det är också vårt ansvar att se till att ta del av den information som givits.

Jo jag skulle kunna rekommendera Petra, men om jag själv skulle sälja min fastighet skulle jag behövt se något mer engagemang gentemot mig som säljare, jag är övertygad om att hon gav det till kontaktsyskonet och som sagt vi är fyra så det är inget jag begär, jag vet också att det är många personer och objekt i svang, men några grader mer av "intresse", så hade det varit "utmärkt". Läs mer
  • 2020-09-28

Tobias K skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket hjälpsam och engagerad i försäljningen av vår lägenhet. Lätt att få tag på, oavsett tid och dag. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-05 Torsten K svarar Tobias K
    Tack för det fina omdömet Tobias. Det var roligt att få hjälpa er igen.
    Lycka till i ert nya hus!
  • 2020-09-27

Karl Johan M skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har varit på flera visningar av objekt som Magnus förmedlat. Dessa upplever jag som mycket bra, i synnerhet då han i allmänhet har en gemensam dragning för samtliga intressenter där man kan ställa frågor mm. Detta uppskattas otroligt mycket av mig då frågor man själv inte tänkt på att ställa kommer upp. Magnus har därtill framstått som väl påläst under de visningar som jag deltagit på.

Andra dagen för budgivning var en fredag och vi blev väldigt sent meddelade att vi vunnit densamma. Jag hade uppskattat om Magnus hört av sig och informerat tydligare vad som drog ut på tiden. Utöver denna detalj tycker jag att han skött sig exemplariskt!

När vi skrev under var informationen god! Därtill uppskattas detaljer som varudeklareringen av Anticimex och att fastigheten är försäkrad vid tillträde. Har inte köpt hus tidigare så känner ej till praxis, men upplever detta positivt.

Önskar uttrycka extra uppskattning till Magnus vad avser hur han skött och förmedlat mina önskemål om extra husbesiktning och radonmätning.

En smula besvikelse känner jag i det avseende att jag ej givit Magnus möjlighet att pitcha sig själv som mäklare vid försäljningen av min lägenhet - det tycker jag talar relativt väl för vad jag anser om honom som mäklare!!! Läs mer
    2020-10-01 Magnus D svarar Karl Johan M
    Stort tack Johan för dom fina orden.
  • 2020-09-26

Elina N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde ett parhus i Läge+. Henric fanns alltid tillgänglig och vi hade en bra kommunikation under tiden. Läs mer
    2020-09-28 Henric T svarar Elina N
    Tack Elina och Jonatan för den fina recensionen och ert förtroende!/Henric
  • 2020-09-26

Jesper S skrev om Marcus Mellwing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Han var kunnig och hjälpte mig med alla frågor jag hade. Läs mer
    Marcus M gillar detta
  • 2020-09-25

Nathalie K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min pojkvän köpte lägenhet via Josef. Bra och tydlig kontakt genom hela processen, rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-09-25

Daniel R skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt bemötande, svarar på frågor och är lyhörd, ända negativa var lite dålig respons ibland på telefon Läs mer
    2020-10-05 Torsten K svarar Daniel R
    Tack för omdömet Daniel.
    Lycka till i er fina nya våning!
  • Eva T

2020-09-25

Eva T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt förmedlad av Josef Dursun. Det började med visningen - ett välkomnande mottagande med saklig och relevant information. Bra upplysningar om bostaden och närområdet, hur det fungerade i föreningen samt hur budgivningen skulle gå till och kravet för att få lämna bud.
    All info som man som köpare behöver. Snabb återkoppling under hela processen.
    Viktig genomgång av köpekontrakt och tillfälle för frågor till säljaren vid kontraktsskrivningen. Så proffsigt och trevligt, han arbetade för att både säljare och köpare skulle vara nöjda.
    Jag kan rekommendera Josef som mäklare, både för att sälja och som köpare, saklig, kunnig och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-09-24

Mattias L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag jämförde många mäklare innan jag bestämde mig för Josef. Fastnade för att Josef var rak och tydlig samt gav mig intrycket att vara en mäklare man kunde vara trygg med även som köpare. Josef har haft en tydlig plan från start till mål och korrigerade snabbt när det behövdes. Under hela processen fick jag uppdateringar vad som händer och Josef var alltid bara ett sms eller telefonsamtal bort. Efter att ha anlitat Josef så förstår jag varför han är stans trovärdigaste mäklare. Ska du sälja så hör av dig till Josef, du kommer inte att ångra dig! Jag gjorde det definitivt inte! Läs mer
  • 2020-09-23

Arvid B skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bostadsrätt
    Jag fick ett gott bemötande
    Tycker mäklaren levde up till dom
    Bra Läs mer
  • 2020-09-23

Alice G skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp av bostadsrätt, förstagångsköpare. Petra ordnade med förhandsvisning för oss då vi stod och valde mellan två objekt. Det slutade med att vi köpte objektet som Petra sålde. Hon har hela tiden varit proffsig i sitt bemötande och tydlig med formalian (viktigt för oss som inte tidigare köpt bostad). Överlag mycket nöjd med Petras insats och har inga förbättringsförslag. Läs mer
  • 2020-09-23

Dennis A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte tomt mha Torsten.
    Blev mycket bra bemött! Läs mer
    2020-10-05 Torsten K svarar Dennis A
    Tack för omdömet Dennis. Jag tror ni kommer att stortrivas här.
    Ska bli spännande att se hur området ser ut om något år när allt är uppbyggt.
  • 2020-09-22

Emelie A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Efter flera försök att få vår lägenhet såld så bytte vi mäklare och kontaktade istället Henric som vi hade blivit tipsade om. Lägenheten blev då såld tre dagar efter första visningstillfället (!) Henric kan vi rekommendera som mäklare alla dagar i veckan. Har han inte dessa egenskaper på sitt cv så kan han lägga till de nu: Trevlig, proffsig, tillmötesgående, lättsam, intresserad, påläst och med glimten i ögat. Vi är otroligt nöjda över vårt val av mäklare. En smidigare affär kunde vi inte fått. / Emelie och Niclas på Finspångsvägen 72 Läs mer
    2020-09-23 Henric T svarar Emelie A
    Stort tack Emelie och Niclas för de fina orden och ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Lycka till med ert letande efter er nästa bostad!/Henric

Hanna L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Supernöjd! 😄👍🏼
    Väldigt serviceinriktad och flexibel 😊 Läs mer
    2020-09-23 Per I svarar Hanna L
    Stort tack för ert förtroende och dom orden 🙏
  • 2020-09-22

Caroline W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde min 2:a i centrala Norrköping våren 2020. Marcus ringde upp oss efter att vi önskat en kostnadsfri värdering och ingav direkt förtroende och kändes som ett självklart val när vi önskade gå vidare med försäljningen. Marcus uppfattades som mycket professionell, kunnig och tillgänglig för oss under säljprocessen. Jag skulle absolut rekommendera att välja Marcus som din mäklare vid försäljning! Läs mer
  • 2020-09-22

Christoffer L skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Utmärkt mäklare som hjälpte mig att sälja min lägenhet i Eneby Norrköping. Marcus gjorde ett proffsigt utförande och kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2020-09-22

Daniel H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt ett hus. Mäklaren var mycket trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-10-01 Magnus D svarar Daniel H
    Stort tack Daniel för dom fina orden.
  • 2020-09-21

Kent J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en sommarstuga i Bränntorp.Henric är en trevlig och kompetent person, som lade ner mycket arbete på att sälja våran stuga till seriösa köpare. Vi är väldigt nöjda med Henric. Läs mer
    2020-09-22 Henric T svarar Kent J
    Tack Kent för ert förtroende och den fina recensionen samt ett bra samarbete!/Henric
  • 2020-09-21

Ingemar A skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Villa med tillhörande byggnader

Proffsigt

I stort sett alla Läs mer
    2020-09-21 Magnus D svarar Ingemar A
    Tack Ingemar och lycka till i Spanien.
  • 2020-09-21

Robert E skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet och bemötandet från Marcus var positivt och bra.

Vi hade förhoppningen om en snabb hantering och det blev det så vi är nöjda med vår lägenhetsaffär. Läs mer

Maria L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag anlitade Malin för att sälja ett radhus. Malin är mycket noggrann och erfaren vilket gjorde att jag kände mig lugn och trygg genom hela processen. Hon är snabb på att återkoppla och är positiv.
    Jag kan verkligen rekommendera andra att anlita Malin! Läs mer
    2020-10-01 Malin F svarar Maria L
    Tack Maria för att du uppskattat mitt arbetssätt & tusen tack för rekommendationen 🙏🏽☺️☺️

Stefan L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin hjälpte mig att sälja ett radhus. Jag tycker att jag fick ett positivt och professionellt bemötande. Jag förväntar mig att en mäklare är kunnig, ordningsam, noggrann och lyhörd. Malin infriade mina förväntningar med råge.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Malin och skulle varmt rekommendera andra att anlita Malin. Läs mer
    2020-10-01 Malin F svarar Stefan L
    Tack snälla för ett gott samarbete & för rekommendationen ☺️☺️

Kim L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vill verkligen rekommendera Per! Från Läge+ till att tipsa om nya bostaden till försäljning utav vår bostad. Kontinuerlig kontakt och insyn under hela processen:) Stort tack Per! Läs mer
    2020-09-20 Per I svarar Kim L
    Stort tack ännu en gång att jag har fått hjälpa dig. 🙏
  • Hanna A

2020-09-20

Hanna A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig och otroligt kompetent mäklare som hjälpte och lotsade hela vägen igenom husköpet! Supernöjd! Tack! Läs mer
    2020-10-01 Malin F svarar Hanna A
    Tack snälla Hanna för rekommendationen 🙏🏽 Du kommer att trivas i ditt nya hem.
  • 2020-09-20

Niclas B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi anlitade Henric för att sälja vår 3a i Karlshov. Ett val vi är väldigt nöjda med.
    Vi kan verkligen rekommendera Henric Läs mer
    2020-09-21 Henric T svarar Niclas B
    Stort tack Niclas och Emelie för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen!/Henric
  • Birgitta W

2020-09-19

Birgitta W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt ett av Söderköpings äldsta hus.
    Vår mäklare Marcus Crifält visade ett genuint intresse för huset och våra önskemål om köpare. Marcus tog själv reda på fakta om huset och våra förväntningar på mäklaren överskrider långt över våra önskemål. Vi kommer definitivt att anlita Marcus Crifält igen. Läs mer
  • 2020-09-19

Carl T skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt villan med beteckningen Kanslisten 4. Mycket bra bemötande och en rak och tydlig dialog genom alla processer vilket jag uppskattat mycket. Hade höga förväntningar vilka infriades. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med försäljningen och resan från första kontakt med Magnus tills vi skrev kontraktet. Läs mer
    2020-09-22 Magnus D svarar Carl T
    Stort tack Calle för ert förtroende.
  • 2020-09-19

Rima K skrev om George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde mitt radhus genom svensk fastighetsförmedligen . Mäklare var klar och tydlig med informationen om sälje momentet.
    En bra mäklare som kan passa tiderna och vara tillgänglig när man söker honom. Varit i huset och i området vid flera tillfälle, han var efter att få en hel bild av bostaden och området och kunna vidarebefordra till köparen. Läs mer
  • 2020-09-18

Kristina B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt ett fritidsställe på Vikbolandet.
    Jag är mycket nöjd med kontakten med Torsten Karlsson.
    Han var engagerad, effektiv, snabb, noggrann med ett personligt och avspänt bemötande.
    Jag och min familj är alla mycket nöjda. Tack! Läs mer
    2020-10-05 Torsten K svarar Kristina B
    Tack så mycket Kristina. Det har varit roligt att hjälpe er med er försäljning och tycker det har fungerat utmärkt trots att vi har gjort det mesta på långdistans!
    Hälsa dina söner detta också.

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping