Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 84 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Kristin
    Kristin skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har både sålt och köpt fastighet via Emelie och är jättenöjda! Kunnigt bemötande och gott samarbete. Emelie är pålitlig vilket vi värdesätter högst! Vi kan varmt rekommendera Emelie till er nästa bostadsaffär!
    2016-12-06 Emelie H svarar Kristin
    Tack snälla för de fina orden! :) Så roligt att jag fått möjlighet att hjälpa er flera gånger om! : ) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Per C
    Per C skrev om Edvin Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Snabb och bra ,får jobbet gjort !
    2016-11-30 Edvin B svarar Per C
    Tack för ditt förtroende Per, lycka till med allt!
    Per I, Edvin B gillar detta
  • Gunnel Å
    Gunnel Å skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig. Berättade hur försäljningen går till och hörde av sig hur det gick med försäljningen.
    2016-11-20 Per I svarar Gunnel Å
    Stort tack Gunnel för ditt förtroende igen :)
  • Lilly P
    Lilly P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande både till min mor som sålt sin bostadsrätt och till mig som hjälpt henne med kontakt och flytt.
    2016-11-18 Henric T svarar Lilly P
    Tack Lilly och Ann-Christine för ert förtroende att hjälpa till med försäljningen! Hoppas du trivs i din nya lägenhet Lilly!/Henric
  • Karl-axel J
    Karl-axel J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig kille
    förklarade och svarade bra på mina frågor
    gav mig många goda råd.
    2016-11-14 Henric T svarar Karl-axel J
    Tack Karl-Axel för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/Henric
    Per I, Henric T gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har varit mycket nöjd med hela affären från första mötet till överlåtelsen i banken så om det blir aktuellt att anlita en mäklaren igen kommer jag absolut att välje samma.
    2016-11-18 Christoffer R svarar Peter J
    Det glädjer mig att ni är nöjda! Tack för ert för ert förtroende att jag fick hjälpa er att sälja lägenheten. Hoppas ni trivs i ert nya fina hem.
  • Ulla Och Birger F
    Ulla Och Birger F skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton har varit tillmötesgående och trevlig. Vi har hittills bara positiva erfarenheter av Anton.
    Mvh Birger och Ulla
    2016-10-31 Anton B svarar Ulla Och Birger F
    Hej Ulla och Birger. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Rafao N
    Rafao N skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var saklig och korrekt . Och framför allt lagom drivande i affären .
    Vi kände lugn och förtroende under försäljningens gång .
    2016-10-28 Anton B svarar Rafao N
    Tack Rafao för förtroendet att hjälpa dig/er med försäljningen!/Anton
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Sture B
    Sture B skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej. Anton gjorde från första början ett mycket förtroendeingivande intryck. Han var påläst, intresserad och kunnig. Under hela tiden försäljningen pågick var det inga problem. Jag är hur nöjd som helst, och rekommenderar honom gärna till andra.
    2016-10-27 Anton B svarar Sture B
    Hej Sture,
    Stort tack för förtroendet och de fina orden.
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Pirjo A
    Pirjo A skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi tycker att han är mycket professionell och lyhörd vad kunden önskade sig.
    Han var mjuk och varm i sitt sätt att möta kunden.
    Han lyssnade och kom med råd, om vad man kunde göra och inte borde göra.
    Vi tyckte att man var mycket bra.
    Han är någon som vi tala varmt för till andra människor att anlita
    2016-10-27 Anton B svarar Pirjo A
    Hej,
    Stort tack för ert förtroende. Önskar er all lycka till med era nya planer!
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Barbro P
    Barbro P skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren var professionell och pålitlig.
    2016-11-29 Per I svarar Barbro P
    Tack så mycket Barbro för att jag fick sälja er fastighet :)
  • Daniel Ä
    Daniel Ä skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt gick jätte bra är supernöjd.
    Per I, Magnus D, Marcus C, Daniel Ä gillar detta
  • Alen T
    Alen T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra helhetsbild. Va bra planering och lätt att få kontakt.
    2016-10-20 Torsten K svarar Alen T
    Tack för omdömet, Alen. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Känner mig väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och Magnus Dahlgren!
    Rekommenderar honom på det varmaste!
    2016-11-29 Magnus D svarar Barbro K
    Stort tack Barbro för dom värmande orden.
  • Conny C
    Conny C skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra jobbat mycket tålamod flera visningar engagerad serviceinriktad
    2016-10-20 Torsten K svarar Conny C
    Tack för omdömet, Conny. Ha det så bra!
  • Göran A
    Göran A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är nöjda med vår hjälp och mäklar insats
    2016-10-05 Per I svarar Göran A
    Stort tack Göran för ert förtroende
  • Sven Erik A
    Sven Erik A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kunde inte bli bättre. Vi är mycket nöjda med hur vår husaffär genomfördes. Tack svensk fastighetsförmedling och Per Illner.
    2016-11-29 Per I svarar Sven Erik A
    Kul att få hjälpa er. Tack så mycket
  • Anita A
    Anita A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt var toppen. Bra mäklare som alltid var tillgänglig, trevligt bemötande, ordning och reda, snabbt och smidigt helt enkelt. Kan verkligen rekommendera Per Illner
    2016-10-05 Per I svarar Anita A
    Kul att höra Anita, tack för dom varma orden och för ert förtroende.
  • Karin J
    Karin J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande. Lätt att få kontakt med när man hade funderingar och frågor.
    2016-11-29 Magnus D svarar Karin J
    Stort tack för dom fina orden Karin:-)
  • Jan B
    Jan B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra presentation av vårt hus och en proffsig mäklare Lugn och trevlig.
    2016-10-04 Per I svarar Jan B
    Tack Jan ännu en gång för ert förtroende :)
  • Anna E
    Anna E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie Hagstedt är en toppenmäklare som jag med nöje kommer rekommendera till väner och bekanta om de ska sälja eller köpa i framtiden!
    2016-10-05 Emelie H svarar Anna E
    Tack snälla Anna för de fina orden. Har varit trevligt att hjälpa er. Med vänliga hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Sara Therése H
    Sara Therése H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fantastiskt bra mäklare, Magnus Dahlgren. Vi är supernöjda!
    2016-11-29 Magnus D svarar Sara Therése H
    Stort tack för ert förtroende och för rekommendationen.
  • åsa S
    åsa S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi upplevde att i första visningen kontrollerades inte att budgivare hade lånelöfte. I andra upplevde vi att mäklaren inte ville ha visningen men blev tvingad samt ansåg att vi skulle ta ett lägre bud än vad vi godkände för att få lägenheten såld. Vi gav oss inte och det blev ett bra redultat. Dock tycker vi att det tog lång tid innan kontrakt skrevs eftersom mäklaren hade semester.
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Inte alls bra. Dåligt driv och för högt arvode kopplat till prestation.
    2016-10-03 Per I svarar Marcus W
    Hej Marcus, det var tråkigt att höra. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få lite mera feedback på din upplevelse. Ring mig gärna på 0709-285885 eller maila till per.norrkoping@svenskfast.se
  • Lena H
    Lena H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande. Allt fungerade bra.
    2016-10-28 Per I svarar Lena H
    Kul att höra Lena, hoppas ni trivs bra i huset =), vilken sommar att njuta i ert fina Fritidshus.
  • Göran M
    Göran M skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har ett proffsigt och förtroendeingivande sätt och hans kunnande gör att man känner sig lugn genom hela affären.
    Per uppfyller allt man kan önska av en mäklare och mer därtill!
    Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Per Illner.
    2016-10-03 Per I svarar Göran M
    Tack så mycket för ditt förtroende
  • Annika W
    Annika W skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag kände mig inte som en särskilt viktig kund
    2016-10-03 Magnus D svarar Annika W
    Hej Annika det var tråkigt att höra. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få lite mera feedback på din upplevelse. Ring mig gärna på 0709-285881 eller maila till magnus.norrkoping@svenskfast.se
  • Johan O
    Johan O skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra service, hjälp och kunskap. Har uppfyllt mina förväntningar.
    2016-10-03 Emelie H svarar Johan O
    Tack så jätte mycket Johan! Hoppas du trivs i nya bostaden! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling.
    2016-10-03 Magnus D svarar Elisabeth N
    Tack Elisabeth det känns bra att höra:-)
  • Linn B
    Linn B skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi var jättenöjda med bemötandet! Per tog sig verkligen tid till att svara på alla våra frågor och upplevdes som mycket seriös och kunnig.
    2016-10-28 Per I svarar Linn B
    Kul att höra, hoppas ni trivs bra i lägenheten =)
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Alla tekniska funktioner blev för lite beskrivna. Kändes som dom själva inte viste hur det fungerade. Sorry.
    2016-10-03 Magnus D svarar Peter Z
    Hej Peter det var tråkigt att höra. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få lite mera feedback på din upplevelse och vilka tekniska funktioner du menar. Ring mig gärna på 0709-285881 eller maila till magnus.norrkoping@svenskfast.se
  • Johnny R
    Johnny R skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Är inte nöjd, framförallt inte med tillträdet (felaktigheter i köpekontrakt) samt avsaknad av återkoppling.
    2016-11-29 Per I svarar Johnny R
    Hej Jonny, det var tråkigt att höra. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få lite mera feedback på din upplevelse. Ring mig gärna på 0709-285885 eller maila till per.norrkoping@svenskfast.se
  • Maja E
    Maja E skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt bemötande! Upplever dock att mäklaren inte lade särskilt mycket energi på försäljningen. Vi som säljare fick ligga på och påminna om att höra av sig till intresserade. Vi fick också frågor om vad lägenhetegna gått för i området, då mäklaren hade dålig koll på det.
    2016-10-03 Per I svarar Maja E
    Hej Maja, det var tråkigt att höra. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få lite mera feedback på din upplevelse. Ring mig gärna på 0709-285885 eller maila till per.norrkoping@svenskfast.se
  • Christofer O
    Christofer O skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per Illner The king of f everything!
    2016-11-29 Per I svarar Christofer O
    Tackar o bugar för dom fina orden och ert förtroende
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående, lyhörd och proffesionell!
    2016-10-20 Emelie H svarar Ulrika B
    Tack så mycket Ulrika. Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Birgitta Viola J
    Birgitta Viola J skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi tyckte att det gick väldigt smidigt vid vår försäljningen av vår villa. Fotograferingen blev väldigt. lyckad, bilderna blev jättefina.
    2016-10-03 Per I svarar Birgitta Viola J
    Tack för ert förtroende Birgitta
  • Mikael Stefan L
    Mikael Stefan L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket nöjd med bemötandet, transparensen i arbetet tillsammans med mig som kund och den kompetens Magnus uppvisade.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är mer än nöjd med den hjälp vi fick vid försäljningen av vårt hus. Allt gick otroligt smidigt, bra och tydlig information under hela resans gång. Det blev ett fint avslut, på alla plan, av vår "husägartid". Jag är glad att vi valde just Svensk fastighetsförmedling, ännu gladare att vi fick Emelie som våran mäklare.
    2016-10-20 Emelie H svarar Åsa B
    Tack snälla för de fina orden Åsa, jag blev rörd! : ) Tack för att jag fick hjälpa er och att du trivs bra i ditt nya boende. Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Gunnar Evert Åke S
    Gunnar Evert Åke S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är mycket nöjd med min förmedling av fastighet.
  • Carina E
    Carina E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej!
    I det stora hela mycket nöjd, trevligt bemötande och bra upplägg kring försäljningen. Minuset står för att vi i slutändan hittade köpare själva och hade visning men fick full faktura, efter påpekande fick vi en del tillbaka men man ska inte behöva påpeka.
    2016-10-18 Emelie H svarar Carina E
    Tack för era åsikter. Hoppas ni trivs i er nya bostad. : )
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    _____________________-_____-_-__-______
  • Anna L
    Anna L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Gjorde vad som förväntades av dem, varken mer eller mindre.
  • Frans A
    Frans A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket proffsigt upplägg. Allt från bilder till besök samt alla telefonsamtal utanför öppettiderna.
    👍
    2016-10-03 Per I svarar Frans A
    Tack Frans för att jag fick hjälpa er =)
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Professionell, trevligt och välorganiserat.
    2016-10-28 Per I svarar Magnus W
    Hoppas du trivs bra i lägenheten, tack för dom varma orden.
  • Eva B
    Eva B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Engagerad och påläst mäklare. Allt har gått smidigt!
    2016-10-03 Torsten K svarar Eva B
    Tack Eva!
    Hoppas du trivs bra efter flytten.
  • Lena K
    Lena K skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi var nöjda med mäklare o handhavande av all formalia
    2016-10-20 Torsten K svarar Lena K
    Tack för det fina omdömet, Lena.
    Per I, Magnus D, Torsten K gillar detta
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och kunnig persona!
    2016-10-03 Per I svarar Yvonne N
    Tack så mycket för ditt förtroende
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Fredrik Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt och att vi träffade flera av de som är våra grannar. Vi kom på att vi tyckte lika om många frågor. Rune o Birgitta
    2016-10-03 Fredrik L svarar Birgitta L
    Hej!

Tack för ert förtroende och kul att höra att ni trivs. Mvh Fredrik Lindström.
    Magnus D gillar detta
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Seriösa,kunniga o väldigt trevliga
    2016-10-31 Magnus D svarar Stefan B
    Tack så mycket för dom värmande orden Stefan
  • Joel C
    Joel C skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra service både vid försäljning av lägenhet och vid köp av hus.

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping