Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 443 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Anders K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt ett hus på Vikbolandet. Upplever mäklaren som professionell i bemötande, nogran och lyssnande i samtalet. Samt lotsade igenom köpeprocessen på ett bra sätt. Läs mer
    2019-02-16 Per I svarar Anders K
    Tack för det och stort grattis till huset 👌🏼

Beatrice K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min man har köpt Eklund 4 och vi fick en tydlig och bra genomgång av huset. Mäklaren lät oss vara i fred med våra tankar, när vi gick runt och tittade och svarade på våra frågor när vi ställde dem. Läs mer
    2019-02-16 Per I svarar Beatrice K
    Grattis till ett mycket fint hus.
  • 2019-02-16

Kristian E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra arbete i en långsam marknad. Läs mer
  • 2019-02-13

Helny R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt bemötande och bra service när jag sålde lägenheten Läs mer
    2019-02-14 Henric T svarar Helny R
    Tack Gunnel för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen!/Henric
  • 2019-02-13

Carl H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per Illner ombesörjde försäljning av min 2:a.
    Väldigt trevlig bemötande, professionell mäklare som såklart arbetar för kundens bästa.

Knöt ihop affären på ett smidigt och effektiv sätt.
    Hjälpsam och pedagogisk. Läs mer
    2019-02-13 Per I svarar Carl H
    Tack 🙏 och grattis även till nya lägenheten 🥂
  • 2019-02-12

Ellinor F skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt ett hus av Petra som är mäklare i Norrköping och är mycket nöjda med hennes brinnande engagemang i hennes arbete och kunskap inom objektet hon sålde. Vi kände oss trygga i vår affär och kan varmt rekommendera Petra till andra säljare/köpare. Läs mer
  • 2019-02-12

Eric A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    * Sålt bostadsrätt.
    * mycket proffsigt bemötande med bra relevant information.
    * Förväntningarna gällande försäljningspris tidplan för färdig affär gick smidigt. Mäklaren gjorde sitt jobb korrekt och bra.
    * Ett bra helhetsintryck från start till slut. Läs mer
    2019-02-12 Per I svarar Eric A
    Tack Eric för jag fick hjälpa er och tack för rekommendationen 🙏
  • 2019-02-11

Kay B skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet, sålt radhus.
    Bra och tydlig information. Läs mer
  • 2019-02-11

Anders K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en 4a bostadsrätt.
    Fint bemötande. Ett bra engagemang. Stort kunnande. Läs mer
    2019-02-14 Henric T svarar Anders K
    Tack Anders och Charlotte för de fina orden! Lycka till med er fina lägenhet!/Henric
  • 2019-02-11

Jari D skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Lägenheten som köptes beskrev av mäklaren som en "pärla", och jag kan bara hålla med. En central pärla med härlig utsikt över Strömmen och Rådhuset i Norrköping. Trots mycket folk på visningen kände jag mig sedd och fick bra information genom gemensam genomgång. Känslan är att affären har skötts proffsigt, snabbt och med lång erfarenhet. Bra bemötande från visning till affär. Drogs inte i långbänk, vilket resulterade i snabba beslut. Fick t ex från ena dagen till andra chans till andra privat visning. Vi var på visning på onsdagen och på lördagen skrev vi på. Säljaren och mäklaren tycks ha haft ett bra samarbete också, där säkert mäklarens erfarenheter fått till detta snabbt och med förståelse för att vi har flexibel inflyttning, då försäljning av egen bostad nu ska göras. Mäklaren visa även på genuint intresse för mig som köpare. Vi hann småprata om diverse resor och husköp vilket gav ännu mer förtroende. Helnöjd! Läs mer
    2019-02-11 Magnus D svarar Jari D
    Stort tack Jari för den fina rekommendationen och det känns mycket bra att ni känner er nöjda.
  • 2019-02-11

Helena D skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet. Mäklaren är proffsig och tydlig. Bra att samla alla på visningen för en genomgång. Det kändes som ordning och redan och det är viktigt i ett så stort köp.
    Mäklaren har svarat på alla våra frågor, och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-02-11 Magnus D svarar Helena D
    Tack så mycket Helena för den fina rekommendationen.

Åsa W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Jag fick ett väldigt bra intryck redan vid vårt första möte. Vi fick en bra presentation hur han jobbar vilket var viktigt för oss eftersom vi inte gjort detta tidigare. Han var även lyhörd för våra önskemål. Vi hade tät kontakt genom hela processen och känner att både visning och budgivning gick smidigt och som vi hade hoppats. Läs mer
    2019-02-11 Per I svarar Åsa W
    Stort tack Åsa för att jag har fått hjälpa er och för betyget 🙏
  • 2019-02-10

Leif S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket proffsigt utfört med bra info och återkoppling. Läs mer
    2019-02-10 Magnus D svarar Leif S
    Stort tack Leif för dom fina orden. Är övertygad om att ni kommer trivas bra i ert nya boende.
  • 2019-02-09

Joachim P skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min bortgångne mors lägenhet. Mycket bra bemötande, kanske lite väl högt arvode med tanke på att vi anlitat honom flertalet gånger förut. Mycket professionellt intryck. Kanske lite väl fort vid påskrift av avtalet ; mycket text men kändes forcerat. Läs mer
    2019-02-18 Magnus D svarar Joachim P
    Tack för ert förtroende Johan och kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete.

David C skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte lägenhet.
    Gillar tillgängligheten och den snabba responsen. Läs mer
    2019-02-09 Per I svarar David C
    Tack 🙏 och grattis till lägenheten
  • 2019-02-09

Raymond H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är en mäklare med båda fötterna på jorden.
    Lättsamt i all enkelhet men ändå av bästa kvalité på servicen. 10/10 möjliga. Läs mer
    2019-02-09 Henric T svarar Raymond H
    Tack Raymond för de fina orden och lycka till med ert fina hus!/Henric
  • 2019-02-07

Simon Isak T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket engagerad och vill verkligen göra båda parterna nöjda! Läs mer
  • Edmond Eddie V

2019-02-06

Edmond Eddie V skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fantastiskt arbete av Josef Dursun. Engagerad, professionellt bemötande och utmärkt mäklare. Satsar 100% på uppdraget. Jag är supernöjd!
    Stor tack Josef! Läs mer
  • 2019-02-06

Ola M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Lägenheten vi sålt har varit min brors, som avled i somras. Det är alltså dödsboet som jag representerat. Malin har på ett utmärkt sätt lotsat oss genom processen med boupptäckning och formalia m m i samband med försäljningen. Hon har dessutom varit utomordentligt trevlig och tillmötesgående och förtroende skapande på ett proffsigt sätt.

Arkösund 20190206

Carl Muhrbeck Läs mer
  • Kenneth N

2019-02-03

Kenneth N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin Fingal Fastighetsmäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping, är trevlig, proffsig, och hårt arbetande ung dam.
    Det är roligt att göra affärer med henne det är ordning och reda, klara fakta.
    Jag köpte en bostadsrätt av henne och blev presenterad ett utmärkt bildcollage som gjorde objektet rättvisa.
    Hon kontrollerade noga att man hade täckning för att lägga bud på bostaden, vilket gör att budgivningen, (vilket jag är emot), ändå blir lite sundare.
    Tack för en trevlig affär.
    Med Vänlig Hälsning
    Kenneth Nicander Läs mer
    2019-02-04 Malin F svarar Kenneth N
    Tack snälla Kenneth för de fina orden. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-02-03

Ingrid O skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Professionellt bemötande. Bra marknadsföring. Trevligt sätt.
    Mycket nöjd med affären (sålt en villa) Läs mer
    2019-02-04 Petra Torgilsman svarar Ingrid O
    Tack Ingrid för din fina rekommendation. Jag tackar så mycket för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus!
  • 2019-02-03

David C skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Söderköping.
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb och jag kände mig väldigt trygg och välinformerade under hela tiden.
    Trots att jag hade "fjärilar i magen" då det är en stor sak att köpa bostad så ingav mäklaren ett lugnt och professionellt bemötande. Gick igenom steg för steg på ett pedagogiskt sätt.
    Känner mig nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Marcus C svarar David C
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i lägenheten. // Marcus

Sören K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemött.
    Max pris nästan uppnått.
    Tursamt med två budgivare.
    Spännande och mycket nervöst- Läs mer
  • 2019-02-02

Birgitta L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bästa mäklaren! Noggrann, korrekt, påläst, vänlig, sympatisk... listan kan göras lång. Går dessutom alltid att nå/hör alltid av sig oavsett veckodag. Kommer helt klart att anlita Josef igen samt varmt rekommendera honom till andra som behöver en bra och pålitlig mäklare!!👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-02-01

Johannes C skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag hade ett akut behov av att sälja min bostadsrätt och fick snabb och proffsig hjälp från Josef.

Josef är en mycket driven, seriös och strukturerad mäklare som jobbar målmedvetet för att få både säljare och köpare nöjda.

Rekommenderas honom starkt! Läs mer
  • Birgitta L

2019-01-31

Sålt min lägenhet via Josef på Svensk fastighetsförmedling i Norrköping. Bästa mäklaren jag varit i kontakt med. Ödmjuk, proffsig, noggrann, otroligt trevlig och hjälpsam! Jag kommer helt klart att anlita honom igen samt varmt rekommendera Josef till andra som behöver en trygg mäklare. Bästa betyg Josef! Keep up the good work! 🤗👍👍👍 Läs mer
  • 2019-01-29

Bo E skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevligt bemötande av mäklaren.
    Sålde mammas lägenhet vi hade förväntat oss att det skulle ta lite tid, men lägenheten såldes dagen efter visning.
    Bra jobbat av mäklaren. Läs mer
    2019-01-29 Magnus D svarar Bo E
    Tack Bo för att jag fick ert förtroende och för den fina rekommendationen.
  • Sofie L

2019-01-28

Sofie L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus Dahlgren är en mycket god mäklare. Gav bra information om objektet, lättillgänglig. En mycket positiv person som ger förtroende. Har bara positivt att säga om Magnus. Läs mer
    2019-01-28 Magnus D svarar Sofie L
    Stort tack för dom fina orden, det känns mycket bra att ni känner er nöjda.
  • 2019-01-28

Johan P skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt villa(140kvm) byggd 2016
    Mäklaren har skött det hela väldigt proffsigt från start till mål.
    Alltid anträffbar och snabba svar på våra frågor.

Villan är såld till ett pris som vi är nöjda med. Mäklaren har utfört sitt arbete prickfritt

Som sagt tidigare. Hela försäljningen var mycket proffsigt utförd och vi rekommenderar gärna Magnus på Svenskfast i Norrköping Läs mer
    2019-01-28 Magnus D svarar Johan P
    Stort tack för ert förtroende och dom fina orden. Tack!
  • 2019-01-27

Rebecca L skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    När vi köpte vårt hus så möttes vi av en personlig, ärligt och mycket kunnig mäklare. Hon gjorde ett super bra intryck på oss och vi är helnöjda. Läs mer
    2019-02-04 Petra Torgilsman svarar Rebecca L
    Tack för rekommendation och jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus! Mvh Petra
  • Henrik R

2019-01-26

Henrik R skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Som alltid blir man bemöt på ett proffsigt sätt, detta köp gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-01-26 Magnus D svarar Henrik R
    Stort tack Henrik och Susanne för dom fina orden. Det värmer.
  • 2019-01-25

Veronica H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en 2:a ganska citynära i en fin gammal förening. Mäklaren var mån om att ge mig en tro på att det skulle finnas köpare, att det fanns mervärden i området samt höll mig medveten om hur marknaden är i dagsläget. Det kändes tryggt att få tydliga besked med vilka förväntningar jag kunde ha samtidigt som jag hade möjlighet att själv lägga nivån på hur jag ville ha det. Försäljningen gick smidigt och mäklaren gjorde ett bra jobb med ett bra engagemang. Läs mer
    2019-02-05 Marcus C svarar Veronica H
    Stort tack för ert förtroende Veronica! Tack för den fina rekommendationen! / Marcus
  • 2019-01-23

Tomas A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet.
    Mycket väl bemött. Tycker att mäklaren hade en bra presentation. Var lätt att få kontakt med.
    Allt som allt, ett väl utfört mäklaruppdrag. Läs mer
    2019-01-23 Malin F svarar Tomas A
    Tack snälla Tomas för de fina orden.
  • 2019-01-21

Jan Erik K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är mycket nöjda med Henrics insats, både vid köp av bostadsrätt och försäljning av villa. Han är glad, trevlig och kompetent och visar ett starkt engagemang. Läs mer
    2019-01-22 Henric T svarar Jan Erik K
    Tack Jan-Erik och Anita för de fina orden och ert förtroende gällande köp av bostadsrätt och försälning av ert hus! /Henric
  • Filip J

2019-01-14

Filip J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt min bostadsrätt. Mycket ödmjuk och trevligt bemötande. Duktig på att beskriva processen med försäljning och komma med goda råd. Läs mer
    2019-01-14 Henric T svarar Filip J
    Stort tack Filip för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric
  • 2019-01-13

Kjell H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt bostadsrätt 3 r & k .
    Ett mycket bra bemötande av Malin !
    Vi förväntade oss att hon skulle kunna sälja vår bostad till ett
    accepterat pris, och det lyckades hon med !
    Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående, och gjorde ett bra jobb ! Läs mer
    2019-01-14 Malin F svarar Kjell H
    Tack snälla Kjell & Eva för förtroendet att jobba med er. Tackar för en fin rekommendation. Jag är helt övertygad om att ni kommer storm trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-01-13

Margareta B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra att ha kontakt med och pålitlig, kunnig. Läs mer
    2019-01-14 Henric T svarar Margareta B
    Tack Margareta och lycka till med din fina lägenhet!/Henric
  • 2019-01-11

Kent Joel E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår villa. Vår mäklare överträffade alla förväntningar. Blev bemötta med stor respekt samtidigt som mäklaren gav ett stort stöd igenom hela processen. Det är inte var dag man säljer sitt hus precis. Vi fick all tänkbar hjälp.

Är så tacksam att fått jobba med en sådan proffsig mäklare, både att bemöta människor och kunnig i allt som rör försäljningen. Läs mer
    2019-01-14 Malin F svarar Kent Joel E
    Det värmer att ni känner att ni fått det stöd ni behöver genom hela säljprocessen och uppskattat mitt arbetssätt. Tack snälla för förtroendet samt de fina orden.
  • 2018-12-23

Elvisa Z skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra och hjälpsam mäklare. Svarar snabbt på samtal och ger den information man behöver. Läs mer
    2018-12-23 Per I svarar Elvisa Z
    Tack och grattis till lägenheten 🥂
  • 2018-12-20

Daniel Waijmar Emrik K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte min första lägenhet. Josef var väldigt tydlig med allting. Vilket gjorde att köpet kändes väldigt tryggt. Snabb med att återkoppla och allting kändes väldigt ärligt. Läs mer
  • 2018-12-19

Mimi L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en bostadsrätt.

Proffsigt bemötande, fick en att känna sig välkommen och sedd. Duktig på att översätta lagspråk till vanlig svenska så inget i kontraktet kändes konstigt. Service minded och otroligt vänlig. Läs mer
  • Emelie H

2018-12-19

Emelie H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Så nöjd över mitt val av mäklare i Josef. Försäljningen tog längre tid än jag räknat med men Josef hade hela tiden samma energi och glöd. Höll en mycket bra dialog med mig som säljare! Läs mer
  • 2018-12-17

Fredrik L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte sutterängradhus i utkanten ev Norrköping stad. Trevlig mäklare med massor av glädje och energi. Blev positivt överraskad då mäklaren besvarade frågor och funderingar på ett jordnära sätt. Man kände att man verkligen fick gehör. Inte alls som den stereotypiska säljaren som bara vill sälja oavsett vad. Mäklaren gav oss betänketid och fanns ändå jämt tillgänglig via mobil. Läs mer
    2018-12-17 Malin F svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för dina beskrivande ord. Jag blir väldigt glad när jag läser det. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i radhuset.
  • 2018-12-15

Maria N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte ett hus. Bra visning och mäklaren var väl påläst.
    Men mäklaren hade svårt att komma ihåg vilket typ av lånelöfte vi hade och det strulade lite med att lägga bud via sms då han glömde ta bort karantänspärr.
    Men själva budgivningen var seg och tog några dagar innan den startade vilket ledde till att bud kom in på helgen efter. Då var det svårt att få tag på mäklaren för uppdateringar (vi var då högstbjudande) och det dröjde ytterligare några dagar innan vi fick besked om säljarna var nöjda med vårt bud eller ej. Tror mäklaren hade en del att stå i med andra försäljningar, men som sagt, hade uppskattat snabbare återkoppling. Läs mer
    2018-12-17 Torsten K svarar Maria N
    Tack för omdömet Maria.
    Det är säljaren som avgör när budgivningen ska avslutas och det fanns en inbokad visning på tisdagen samt att ni hade ett säljvillkor att uppfylla innan säljaren hade komplett underlag att ta ställning till, så det hade inte kunnat bli klart under helgen i vilket fall som helst.
    Hoppas ni alla kommer att trivas lika bra i villan som säljarna!
  • 2018-12-14

Tonny K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har varit väldigt bra och kunnig i sitt bemötande gentemot mig! Kan varmt rekommendera honom till andra👍🏻 Läs mer
    2018-12-14 Per I svarar Tonny K
    Tack Tonny och grattis till lägenheten 👌🏼🥂
  • 2018-12-12

Lina G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi anlitade Malin vid försäljningen av vårt radhus. Malin visade stort driv och engagemang under hela processen. Hon var mån om att skapa en god relation till oss som säljare och vi kände oss mycket trygga med henne vid rodret! Läs mer
    2018-12-13 Malin F svarar Lina G
    Tack snälla Lina för förtroendet och för fina ord.
  • 2018-12-11

Gabriel L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Smedjegatan 26
    Mycket bra bemött, tryggt!
    Jätte nöjd änsålänge! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Gabriel L
    Tack snälla Gabriel. Jag är övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • 2018-12-10

Daniela A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fantastiskt bra jobb! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Daniela A
    Tack snälla för rekommendationen.
  • 2018-12-09

Håkan K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en enplansvilla m källare.
    Jag blev bra bemött av mäklaren.
    Vi hade högre förväntningar på priset och blev invaggade i detta gm jämförelser med andra hus i området. Tyvärr lyckades inte mäklaren leva upp till detta. Läs mer
  • 2018-12-07

Kristoffer Erik Gustav S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min lägenhet med hjälp av Henric, som skötte alla delar av processen galant. Mycket bra, tät och tydlig kontakt.
    Han var alltid väl förberedd och engagerad i alla delmomenten.
    Han hade också ett genuint intresse av att både säljare och köpare skulle vara nöjda med affären.
    Henric var på alla sätt mycket bra, och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-12-07 Henric T svarar Kristoffer Erik Gustav S
    Stort tack Kristoffer för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping