Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 162 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Martin L
    Martin L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är fantastiskt nöjda med Torsten. Alltid professionellt och trevligt bemötande. Sitter inne på extrem kunskap om bostadsmarknaden i stan. Han lyssnar noga på oss som klienter om vad vi hade för önskan och krav på försäljningen. Vi har under vägens gång fått bra tips när det gäller timing av försäljning, hur vi bäst planerade visningar (VIP visning osv). Vi har träffat många mäklare när vi nu även letade hus och ingen har gett oss så skarpt intryck när det gäller bemötande, kunskap, social kompetens och säljarförmåga. Rekommenderas!
    2017-11-24 Torsten K svarar Martin L
    Tack för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina våning. Ni får gärna fortsätta använda mig som ett bollplank när ni planerar ert husbygge.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Alltid engagerad och hjälpsam med tips och råd!
    2017-11-23 Torsten K svarar Kristina H
    Tack för det goda omdömet och lycka till med elproblemet.
    Emelie H gillar detta
  • Elvy H
    Elvy H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande! Proffsig! Trevlig! Kan sitt jobb! Tack Magnus!!!
    2017-11-22 Magnus D svarar Elvy H
    Stort tack för ditt förtroende Elvy och tack för dom fina orden.
  • Elvy H
    Elvy H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett trevligt bemötande trots att jag bara tog en snabbtitt på lunchen och ej föranmäld! Mammas bostadsköp avlöpte bra!
    2017-11-22 Henric T svarar Elvy H
    Tack själv! Hälsa till din mamma och hoppas hon kommer trivas i lägenheten!/Henric
  • Jan-Olof A
    Jan-Olof A skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie är väldigt engagerad men på ett bra och diskret sätt.
    Hon har ett sätt som folk gillar!
    2017-11-22 Emelie H svarar Jan-Olof A
    Tack så jätte mycket för de fina orden! :)
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Anita L
    Anita L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren har bemött oss mycket vänligt och förtroendegivande. Vi har fått tydlig och bra information.
    Vi är mycket nöjda med hans arbete.

Vänligen
    Anita Logren
    Rolf Ekelund
    2017-11-21 Per I svarar Anita L
    Tack så mycket för dom fina orden och välkomna till Norrköping =)
  • Christina N
    Christina N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef gav mig allt man kan förvänta sig av en mäklare och lite till. Otroligt hjälpsam, höll mig ständigt uppdaterad och löste alla situationer så att jag kunde känna mig lugn och trygg som säljare. Rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en riktigt bra mäklare.
    2017-11-19 Josef D svarar Christina N

• Åsa B
    Åsa B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En positiv och engagerad mäklare som är jordnära och del i det vi känner och upplever.
    Lyhörd och vänlig och någon vi varmt rekommenderar vidare.
    2017-11-17 Magnus D svarar Åsa B
    Stort tack för dom fina orden och ert förtroende.
  • Kim J
    Kim J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Det Magnus gör är att man känner ett genuint intresse för både köpare och säljare, sinne för detaljer som jag inte sett tidigare som presenterats på visning.
    Rätt man på rätt plats :)
    2017-11-17 Magnus D svarar Kim J
    Tack så mycket för dom fina orden.
  • Mats T
    Mats T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En ambitiös och proffsig mäklare Silvi kan rekommendera till 100%
    2017-11-16 Josef D svarar Mats T

• Jean-jacques Och Annica P
    Jean-jacques Och Annica P skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    mycket trevlig och professionellt - allt gick perfekt tänker nu sälja mitt hus med honom
    2017-11-16 Josef D svarar Jean-jacques Och Annica P

• Mattias S
    Mattias S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kunnig, intresserad, tydlig, visade att ingen fråga från oss var fel, snabba återkopplingar och visar proffsigt kundbemötande.
    2017-11-16 Josef D svarar Mattias S

• Saeed M
    Saeed M skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Professionell
    • Trevlig
    • effektiv
  • Hillevi K
    Hillevi K skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi fick ett mycket gott intryck av Marcus. Han kändes från start som mycket seriös och noggrann. Då vi behövde komma i kontakt med honom fick vi direkt en återkoppling.
    Vi är supernöjda.
    2017-11-05 Marcus C svarar Hillevi K
    Stort tack för dom fina orden och att jag fick hjälpa er.
    Magnus D, Marcus C gillar detta
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett stort tack för ett trevligt bemötande, väl genomfört arbete, bra kommunikation och en förtroendeingivande och proffsig attityd. Vi är mycket nöjda!
    2017-11-05 Marcus C svarar Håkan O
    Tusen tack för de fina orden och ert förtroende Håkan! / Marcus
  • Anders O
    Anders O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten har gjort ett väl genomtänkt arbete, tillmötesgående i alla förslag och förhandlingar jag haft med er ang försäljningen av min lägenhet på Pinnmogatan 32. Det kan bara bli ett toppbetyg för hans medverkan i en affär som jag förmodligen alldrig mer får uppleva. En mycket nöjd kund, Anders Ohlander.
    2017-11-23 Torsten K svarar Anders O
    Tack så mycket, Anders. Det var roligt att få hjälpa dig och att lära känna din dotter. Vi syns snart igen.
  • Anders L
    Anders L skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande och engagerat sätt att arbeta.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och bra mäklare.
    2017-10-25 Magnus D svarar Mikael H
    Tack så mycket Mikael för dom fina orden.
  • Hardi J
    Hardi J skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättebra bemötande, svara på alla frågor och höll mig uppdaterad på vad som hände genom hela försäljningen.
    2017-10-30 Emelie H svarar Hardi J
    Tack så jätte mycket! Hoppas Hardi trivs i sin nya bostad! : ) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • frank g
    frank g skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har nyttjat Anton`s tjänster både som köpare och säljare. Anton skapar ett lugn och en trygghet i en stressig situation med sina kunskaper och sitt förtroendegivande utförande.
    2017-10-19 Anton B svarar frank g
    Tack Frank för din/era fina rekommendation.
    Med Vänlig Hälsning
    Anton Berglund
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Informativ, ärlig, trevlig o tillgänglig.
    2017-10-16 Henric T svarar Daniel S
    Tack Daniel för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet och lycka till med ert hus! /Henric
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket kompetent, saklig lugn och var alltid på något sätt närvarande. Alltid lätt att nå om frågor uppstod. Detta ger inte bara en stor hjälp i att sätta sig in i all dokumentation utan även en känsla av trygghet i hela processen under en fastighetsförsäljning. Ett stort föredöme i fastighetsbransch.
    2017-10-04 Henric T svarar Staffan A
    Tack Staffan och Carina för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! /Henric
  • Dane T
    Dane T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej!

Vår upplevelse av vårt samarbete med Torsten är bara positivt. Torsten är otroligt proffsig o sakkunnig, vilket gör att man som kund snabbt känner sig trygg med sin försäljning. Torsten har också en stark förmåga att förmedla och berätta kring olika frågor på ett väldigt tydligt och pedagogiskt sätt i alla möten.
    2017-11-23 Torsten K svarar Dane T
    Tack för det goda omdömet. Det var lika roligt att hjälpa er med denna försäljningen som förra gången. Era bostäder är alltid så fina. Ni är välkommen tillbaka även nästa gång det blir dags att byta bostad!
  • Annika E
    Annika E skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är öppen och glad och trevligt på ett genuint och naturligt sätt. Att få förtroende för Henric är inga som helst problem, han är kunnig och har känsla för säljare/köpare.Vi är helnöjda med Henric
    2017-09-25 Henric T svarar Annika E
    Tack Annika och Mattias för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Philip G
    Philip G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående och mån om kunden. Är engagerad, flexibel, driven, men ändå noggrann, i sin ambition att sälja kundens bostad till högsta möjliga pris. Jag är mycket nöjd med Torsten Karlssons insats.
    2017-11-23 Torsten K svarar Philip G
    Tack för det goda omdömet, Philip. Jag är glad att ha fått hjälpa dig både med din försäljning och ditt köp av ny fin bostad.
    Välkommen åter!
  • Claes-Göran W
    Claes-Göran W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack Per för ett mycket proffsigt, trevligt och personligt
    bemötande vid vår försäljning. Du var verkligen engagerad
    och vi hade en bra kontakt genom hela affären.
    Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera dig.
    2017-09-11 Per I svarar Claes-Göran W
    Stort tack för dom fina orden och att jag fick hjälpa er
  • Ö P
    Ö P skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Lever INTE upp till "god mäklarsed". Den här mäklaren jobbar enbart för sitt uppdrag mot säljaren men försummar den tänkta köparen, allt för att maximera priset! Enligt "god mäklarsed" ska mäklaren tillvarata båda parters intressen lika, inte bara säljarens, vilken han ej gör. Dålig kommunikation dessutom!
    Nä, jag väljer definitivt annan mäklarfirma vid köp/sälj.
    2017-11-24 Torsten K svarar Ö P
    Tråkigt att du upplever det på detta sätt. Säljaren bestämmer alltid vem han säljer till och om han vill acceptera ett nytt bud. Liksom spekulanten kan bestämmer om han vill bjuda över eller avstå som ni. Ring mig gärna om du vill prata mer.
  • Harri N
    Harri N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En av dom bästa kunnig,påläst och en jätte bra mäklare! Vi är jätte nöjda och blir det fler försäljningar i framtiden så vet vi vem vi ska anlita.
    2017-09-04 Torsten K svarar Harri N
    Tack för omdömet Harri! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad.
    Och tack för rekommendationerna, jag ska försöka göra dem lika nöjda.
  • Emma D
    Emma D skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi rekommenderar starkt att anlita Anton som mäklare. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått i samband med försäljningen av vårt hus. Anton är lyhörd, ödmjuk och genuint engagerad. Och ett stort tack till Anton som inte bara sålde vårat hus utan också förmedlade försäljningen på det perfekta huset till oss.
    2017-08-24 Anton B svarar Emma D
    Det glädjer mig att höra era positiva erfarenheter :) Stort tack för ert förtroende!
    / Anton berglund
  • Marie F
    Marie F skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig, kunnig och professionell
  • Maria C
    Maria C skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande. Trevlig
    2017-08-30 Henric T svarar Maria C
    Tack Mia för förtroendet och lycka till med er nya lägenhet! /Henric
  • Marie M
    Marie M skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket förtroendeingivande, lätt att kommunicera med, återkopplade snabbt på mina frågor och påläst, en toppenkille helt enkelt.
    2017-08-15 Christoffer R svarar Marie M
    Tackar så hjärtligt för förtroendet Marie.
    Glädjer mitt hjärta att du är nöjd med min insats. Hoppas att ditt nya hus kommer dig till pass!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var trevlig och gav oss ett professionellt bemötande . Vi kände en trygghet och att vi kunde lämna över allt i trygga händer.
    Vi kommer att rekommendera honom och Svensk fastighetsförmedling till våra vänner.
    2017-08-09 Anton B svarar Thomas S
    Hej,
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete. Önskar er all lycka till med ert nya boende!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde mitt husen via Magnus, toppen bra mäklare! Kunde sitt yrke väl och kändes som ett givet val redan vid första träffen. Kan starkt rekommendera honom!
    2017-08-07 Magnus D svarar Marcus J
    Tack så mycket Marcus för ditt förtroende och lycka till med nya karriären.
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helt perfekt allt gick efter våra önskemål stort tack till anton
    2017-07-20 Anton B svarar Rolf F
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen. Lycka till i stan!

Anton Berglund
  • Piroz K
    Piroz K skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten rekommenderas varmt. Driven med god service. Det som gör att Torsten sticker ut bland andra mäklare jag har träffat är det förtroende som Torsten inger.
    2017-07-13 Torsten K svarar Piroz K
    Tack Piroz för förtroendet att hjälpa er med ännu en försäljning. Lycka till med er nya villa!
    Magnus D, Torsten K gillar detta
  • Maria Ingrid Elisabeth L
    Maria Ingrid Elisabeth L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi var mycket nöjda med Magnus.
    2017-07-14 Magnus D svarar Maria Ingrid Elisabeth L
    Tack för dom fina orden :-) Ha en skön sommar/Magnus
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per är snabb och effektiv. Han förmedlar det vi som säljare vill uppvisa på ett korrekt sätt. Alltid trevlig och tillgänglig.
    2017-11-21 Per I svarar Andreas H
    Tack för det och att jag återigen fick hjälpa er.

Lycka till i ert nya hus
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Det var ett mycket trevligt möte med Henrik Thorell han sköte våran affär med mammas husförsäljning på ett mycket bra och professionellt det jag kan rekommendera Henrik starkt till andra. Magnus Andersson
    2017-07-03 Henric T svarar Magnus A
    Tack Magnus för ert förtroende och de fina orden! Hoppas vi ses vid något mer tillfälle! /Henric
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har varit fantastisk på alla sätt. Otroligt kunnig och effektiv. Har imponerat från början till slut. Han har varit väldigt engagerad och personlig i sitt bemötande och verkligen sett oss och våra önskemål och möjligheter. Du är guld värd Per tack snälla för ditt engagemang! Vi kommer verkligen rekommendera dig till alla som går i sälj eller köptankar. Mvh Dennis och Josefine
    2017-06-27 Per I svarar Josefine K
    Tack för dom fina orden och att jag fått hjälpa er :)

Tusen tack
  • Göte G
    Göte G skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt har fungerat mycket bra utom sista uppdraget då vi skrev köpebrev och slutbetalning skedde. Kontakten med banken fungerade mycket dåligt med lång väntetid.
    2017-06-28 Marcus C svarar Göte G
    Tack för ert förtroende Göte!
    Hoppas vi ses igen i framtiden
  • Viktor D
    Viktor D skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Riktigt bra första intryck av Per, levde upp till mina förväntningar & prestera!
    2017-06-26 Per I svarar Viktor D
    Tack Viktor att jag fått hjälpa dig =)
  • Milli D
    Milli D skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag vill verkligen tacka för all hjälp. Du har varit omtänksam och personlig på ett mycket bra sätt. Alltid svarat snabbt om jag har undrat över något. Från det jag har ringt och till försäljningen har inte kunnat gå snabbare trots strul. Du har alltid varit vänlig . Den enda gången jag blev besviken och ledsen det var när du var och såg på sommarstugan, men allt blev ändå jätte bra. Jag är helnjöd och Börje med. Jag kommer verkligen att rek vidare. Kram Monika
    2017-06-26 Magnus D svarar Milli D
    Tack så mycket för dom fina orden Milli, hälsa Börje och ha en skön sommar.
  • Jonas  W
    Jonas W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har nu både sålt och köpt av Per Illner. Per har ett brinnande engagemang och stort intresse för sitt jobb. Väldigt proffesionell samtidigt som han har båda fötterna på jorden och hade alltid ett glatt och trevligt bemötande.
    Vill du ha en mäklare som alltid ställer upp och finns där vid frågor eller funderingar så tveka inte på att ta kontakt med Per, han ordnar allt!
    Vi är så otroligt nöjda med vår försäljning/köp och kan verkligen rekommendera honom till andra.

Tack Per!

/Jonas & Michelle
    2017-06-20 Per I svarar Jonas W
    Stort tack Jonas och Michelle för dom fina orden.

Kul att få hjälpa er med både med köp av ny bostad och försäljningen av er nuvarande bostad.

Återigen bockar jag för att jag fått ert förtroende, stort tack.

/ Per Illner
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton gav mig ett väldigt gott bemötande. Visade från första början ett stort intresse i min lägenhet. Det gav mig en väldigt trygg känsla, med vetskapen att han skulle kunna sälja den med ett gott resultat.
    Anton levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde allt i försäljningen väldigt väl utfört.

Jag kommer defenitivt rekommendera honom till andra och förlita mig till honom nästa gång det är dags för mig att köpa något.
    2017-06-19 Anton B svarar Marcus P
    Stort tack Marcus för otroligt fina ord och ett trevligt samarbete!
    Önskar dig en riktigt skön sommar :)

Mvh Anton Berglund
    Magnus D, Anton B gillar detta
  • Philip B
    Philip B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag märkte ganska snabbt att Henric var en trevlig och seriös mäklare. Han var väldigt noggrann i förberedelserna. Jag har varit på två visningar som Henric har haft innan och jag måste säga att han skapar en trygghet hos de potentiella köparna. Hans visningar är kanon, därför valde jag Henric.
    Och i mitt fall nu så levererade Henric över förväntan, så jag är jättenöjd!
    2017-06-14 Henric T svarar Philip B
    Tack Philip för ditt förtroende och de fina orden! /Henric
  • Anna H
    Anna H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Är så nöjd med att just Marcus var min mäklare! Han har på ett mycket skickligt sätt skött allt kring försäljningen av min lägenhet. Från första stund ingav han professionalitet med trygghet, empati och trovärdighet.
    Han har lyckats skapa känslan av att jag var viktig och motsvarande till köparna. Därför tror jag att det gick så smidigt och med ett resultat över förväntan. Jag rekommenderar med varm hand alla, oavsett uppdrag, att anlita Marcus!
    2017-06-11 Marcus C svarar Anna H
    Tack snälla Anna för ditt förtroende! Dina ord värmer mycket. Hoppas vi ses i framtiden. / Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Milihate G
    Milihate G skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är väldigt duktigt på sitt jobb. Tillmötesgående lyhörd. Utmärkt mäklare. Vi är väldigt nöjda med Antons jobb
    2017-06-07 Anton B svarar Milihate G
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med er nya bostad. Hälsa familjen!
    Mvh Anton Berglund
    Anton B gillar detta
  • Lena L
    Lena L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Försäljningen gick snabbt och effektivt. Jag fick bra råd inför fotograferingen och jag blev nöjd med slutpriset.
    2017-06-05 Per I svarar Lena L
    Tack Lena. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet
  • Björn G
    Björn G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Erfaren, kunnig, inspirerande, noggrann, hjälpsam och en bra strateg.
    2017-07-13 Torsten K svarar Björn G
    Tack för omdömet och förtroendet att hjälpa dig. /Torsten
    Torsten K gillar detta

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping