Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 533 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• 2019-05-24

Malene D skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp av bostadsrätt. Tillmötesgående med hög tillgänglighet. Gav mycket och bra information. Upplevdes förtroendeingivande. Kändes dock lite påstressat ibland. Överlag är vi som köpare nöjda och kan rekommendera mäklaren för den som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-05-24

Yvonne R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt innan visning.
    Fick en snabb förhandsvisning, och en snabb affär.
    Mäklaren tog sej tid med mej, och säljarna trots att vi pladdrade oavbrutet!
    Det var en trevlig stund när kontrakt skrevs, och jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-05-23

Louise W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett hus, blev bra bemött av mäklaren. Hon välkomnade alla och prickade sv om man kommit. Sedan hade hon en gemensam dragning för alla. Det tycker jag var bra. Läs mer

Dan S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt ett fritidshus. Mäklaren visade ett seriöst och ärligt
    bemötande som man fick förtroende för. Hade inte direkt några förväntningar av vare sig objektet eller mäklaren men blev mycket överraskad av objektet och hur mäklaren skötte
    det hela. Läs mer
    2019-05-24 Malin F svarar Dan S
    Tack Dan. Jag vet att ni kommer att trivas med ert nya fritidshus med det läget kan ni inte annat än att trivas som fisken i vattnet.

Tobias R skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt ett fritidshus med hjälp av Malin
    Hon är en väldigt engagerad mäklare som gör sitt yttersta i alla läget.
    Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-24 Malin F svarar Tobias R
    Tack snälla Tobias för rekommendationen.
  • 2019-05-20

Ronny G skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Pelle är utan tvekan en av Sveriges mest dedikerade mäklare och jag rekommenderar samtliga köpare och säljare att nyttja hans tjänster. Läs mer
    2019-05-20 Per I svarar Ronny G
    Tack så mycket för dom fina orden 🙏
    Stort tack för ditt förtroende
  • 2019-05-19

Ibrahim I skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef Dursun har på ett väldigt proffsigt sätt lotsat oss genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Han har varit pedagogisk, positiv och helt igenom trevlig. Det har känns väldigt tryggt och roligt att ha en mäklare som mött oss på våra premisser. Att lägenheten sen såldes snabbt och för ett pris vi inte riktigt vågade fantisera om gör det hela ännu bättre. Vi kommer absolut att anlita Josef Dursun för eventuella bostadsaffärer i framtiden och har redan börjat rekommendera honom till vänner och bekanta som funderar på att flytta. Läs mer
    2019-05-20 Josef D svarar Ibrahim I
    Stort tack för rekommendationen och ert förtroende! Vi hörs av i framtiden med kommande försäljningar.

• Kevin M

2019-05-19

Kevin M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en 1a i Norrköping. Malin har varit jättetrevlig och även tillgänglig och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-05-18

Tonny S skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kungsstensvägen 14.
    Blev jätte bra bemött av Emelie.
    Tycker också att Emelie levde upp till förväntningarna.
    Trevlig och en glad mäklare som man får ett bra förtroende för. Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Tonny S
    Tack Tonny! :) Hoppas ni firade köpet! :) Tack för de fina orden!
  • Rose-Marie L

2019-05-18

Rose-Marie L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vår lägenhet på Rösgången 6 med hjälp av Torsten. Oerhört proffsig och trevlig. Väldigt tillgänglig och svarade på alla okunniga frågor. Rekommenderas varmt
    /Kenneth o Rose-Marie Larsson Läs mer
  • Katrin E

2019-05-17

Katrin E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt bostad av Malin F, blev väldigt trevligt bemött och förväntan av henne var toppen. Bra kontakt och snabb affär! Läs mer
    2019-05-17 Malin F svarar Katrin E
    Tack Katrin för rekommendationen. Jag vet att du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • Marianne O

2019-05-15

Marianne O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en lgh i brf Ektorpshöjden.Torsten engagerade sej verkligen i affären. Han gjorde allt för att få till en bra affär. Så jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-16 Torsten K svarar Marianne O
    Tack för omdömet Dick! Det är roligt när man får utdelning av sitt hårda slit.
  • 2019-05-13

Pia B skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt ett fritidshus, där slutbudet blev över förväntan.
    Affären sköttes proffsigt av mäklaren som var mycket trevlig, informativ och saklig.
    Hon gav ett seriöst intryck redan från början utan att vara överdrivet positiv.
    Sammantaget är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-13

Anna-Lisa G skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Engagerad, seriös och tillmötesgående. Läs mer

Ebba K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Träffade Malin i jakt på bostad. Hennes härliga engagemang, driv och tydlighet gjorde att hon senare fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Malin guidar både köpare och säljare på ett tryggt, professionellt och öppet sätt genom affären. Stort tack! Läs mer
    2019-05-13 Malin F svarar Ebba K
    Ebba tusen tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa dig i försäljningen.
  • 2019-05-12

Maria N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt min lägenhet med hjälp av Malin. Hon är genuint engagerad och vill att man som säljare blir nöjd. Hon är proffsig och mycket bra på det hon gör Läs mer
    2019-05-13 Malin F svarar Maria N
    Tack Maria! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • Tina A

2019-05-12

Tina A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet som förmedlats av Malin. Hon är en professionell, engagerad och aktiv mäklare som är lätt att få kontakt med, både som person och som mäklare. Vi är så nöjda med henne att vi gett henne uppdraget att sälja vår gamla lägenhet. Läs mer
    2019-05-13 Malin F svarar Tina A
    Tack Tina för förtroendet och för rekommendationen. Det värmer.
  • 2019-05-12

Jonas F skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en lägenhet. Fick en bra återkoppling under hela processen. Per är mycket trevlig, proffsig och kunnig.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-05-12 Per I svarar Jonas F
    Tack för att du kommer åter till mig :). Stort tack igen för ditt förtroende. 🙏
  • 2019-05-11

Jenny W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande på samtliga plan. Mitt köp är fritidshuset På Ringstadmovägen 41. Läs mer
  • 2019-05-11

Linnea S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde min lägenhet på 1 rok och jag trodde att upplevelsen av att vara säljare skulle bli nervös och lite jobbig. Men från dag ett har Malin tagit hand om både mig och min lägenhet på ett klockrent och professionellt sätt.
    Jag hade rätt höga förväntningar efter att en granne rekommenderat och talat gott om Malin, och jag ångrar inte en sekund att jag valde henne. Läs mer
    2019-05-13 Malin F svarar Linnea S
    Tack Linnea för förtroendet och för rekommendationen.
  • Desirée B

2019-05-11

Desirée B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min sambo var på jakt efter den perfekta bostadsrätten i Norrköping. Det här var första gången vi skulle ta oss ut på bostadsmarknaden. Vi kunde ingenting och vi var sjukt nervösa. Det som skiljer Malin Fingal från alla andra mäklare som vi har träffat är att hon var på både säljarens och köparens sida. Hon visade verkligen sin personlighet samtidigt som hon var professionell och det gjorde att vi kände oss bekväma och kände tillit till henne. Affären gick snabbt och alla parter gick därifrån mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-13 Malin F svarar Desirée B
    Tack snälla Desirée för rekommendationen. Jag vet att ni kommer att storm trivas i er nya lägenhet som är så fin.
  • 2019-05-10

Helene Ö skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi anlitade Magnus Dahlgren för att sälja vårat hus. Anledningen till att vi valde Magnus var att vi fått uppfattningen att han var mycket professionell och erfaren. Magnus överträffade alla våra förväntningar och lotsade oss genom processen på ett mycket förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2019-05-10 Magnus D svarar Helene Ö
    Stort tack för att jag fick ert förtroende och för dom fina orden😄
  • Fred M

2019-05-10

Fred M skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet på 44 kvm. Jag blev bemött på ett välkomnande och framförallt lugnt sätt. Svarade tydligt på mina frågor. Genom hela processen blev jag väl bemött på ett lyhört sätt. Läs mer
    2019-05-10 Per I svarar Fred M
    Kul att du är nöjd och tack för att du rekommenderar mig. Stort grattis till första lägenheten 🥂
  • 2019-05-10

Fredrik L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte ett hus genom Magnus och är mycket nöjda med hur Magnus hanterade hela processen från visning till påskrivet kontrakt.
    Magnus kändes genuint intresserad av att det skulle bli den bästa affären både för säljare och mig som köpare.

Jag kan varmt rekommendera Magnus som mäklare. Läs mer
    2019-05-10 Magnus D svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för dom fina orden. Ni kommer trivas i det huset.
  • 2019-05-10

Karl-Magnus H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Norrköping. Bråddgatan 29.

Vi har bara gott att säga om mäklarens insats.

- Bra bemötande
    - Bra presentation av lägenheten o föreningen
    - Snabb återkoppling
    - Mäklaren är trevlig o har glimten i ögat
    - Kan varmt rekommenderas

Kristina o K-M Holm Läs mer
    2019-05-10 Henric T svarar Karl-Magnus H
    Tack Karl-Magnus och Kristina för de fina orden! Lycka till med er lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • 2019-05-09

Amanyel E skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt villa. Mäklaren var tydlig och lätt att samarbeta med.
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-05-09 Magnus D svarar Amanyel E
    Tack för ert förtroende att sälja huset, kul att ni känner er nöjda.
  • 2019-05-08

Owe K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en lägenhet på Olai Kyrkogatan innan den officiella visningen och allt gick efter förväntan. Tack vare en snabbt handlade av mäklaren. Han var proffsig påläst trevlig och hade humor och väldigt lätt ha att göra med. 🥰 Läs mer
    2019-05-08 Magnus D svarar Owe K
    Tack för den fina rekommendationen Owe och Lillemor.
  • 2019-05-05

Bengt L skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en bostadsrätt, och har fått professionell och personlig service hela vägen från fotograferingen till försäljning..
    Så tack Petra, Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-05-02

Johan G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin sålde vår lägenhet och har från start till mål varit otroligt engagerad och professionell. Hon anstränger sig verkligen och gör allt som behövs och lite till. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-07 Malin F svarar Johan G
    Tack snälla Johan för att ni uppskattar mitt arbetssätt och för rekommendationen.
  • 2019-05-01

Johan G skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte ett fint radhus av Magnus. Professionell och ger mycket information på visningarna vilket uppskattas. Gick även smidigt med budgivning och kontraktsskrivandet. Kunde ibland vara lite svår att få tag på, men på det stora hela en utmärkt upplevelse av köpet! Läs mer
    2019-05-01 Magnus D svarar Johan G
    Tack så mycket Johan för den fina rekommendationen.
  • Zineta  V

2019-04-27

Zineta V skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en villa tack vare Malin. Hennes engagemang ,ansvar och leende ledde till att våran dröm besannades. Har träffat Malin på tidigare visningar och berömt hennes bemötande mot alla som kom på visning . Hon är glad, positiv och väldigt kunnig. Ingenting är svårt. Hon jobbar med en lättnad och ser till att jag kan känna mig trygg och omhändertagen. Önskar henne all lycka i framtiden. Läs mer
    2019-05-07 Malin F svarar Zineta V
    Tack snälla för en fin rekommendation. Jag är så glad för eran skull att ni äntligen hittade ert drömhus.
  • 2019-04-26

BELMINA H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vill du ha en mäklare som är verkligen professionell och kan sitt jobb hjärtlig rekommenderar Malin Fingal. Med hennes hjälp sålde jag hus under rekord tid och självklart bra pris. Stor tack Malin!!! Läs mer
    2019-05-07 Malin F svarar BELMINA H
    Tack själv för förtroendet och rekommendation.
  • 2019-04-26

Victor J skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte hagebygatan 43 och jag måste säga att Josef är en riktigt trevlig människa. Första intryck är allt och det satte han klockrent. Tack Josef! Läs mer
    2019-05-20 Josef D svarar Victor J
    Tack snälla för rekommendationen! Stort lycka till med nya lägenheten.

• 2019-04-24

Tobias S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Erfaren och lugn mäklare som sålde ett hus till oss.
    Vi hade gått på många visningar innan och mött många olika mäklare, oftast yngre, oerfarna och nervösa mäklare.
    Magnus var väldigt naturlig och allt kändes väldigt tryggt.
    Oerhört bra och duktig mäklare! Läs mer
    2019-04-24 Magnus D svarar Tobias S
    Tack så mycket Tobias för era fina ord, känns bra att ni känner er nöjda.
  • 2019-04-23

Jeanette G skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en villa och Magnus guidade oss genom den processen bra. Blev vänligt, proffsigt och sakligt bemött. Man gör ju inte sådana här affärer speciellt ofta så det kändes skönt med stödet från en erfaren mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Magnus D svarar Jeanette G
    Tack så mycket Jeanette för ert förtroende och kul att ni känner er nöjda.
  • 2019-04-20

Maud F skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är mycket nöjd med Torsten Karlsson som mäklare på SVensk Fastighetsförmedling, han är mycket nogrann och kunnig.

Maud Franz'en Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Maud F
    Tack för det Maud.
    Det blir nästan lite tomt nu när vi pratas vid dagligen. Men vi kanske får anledning att träffas längre fram?
    Jag tror i alla fall att du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
    Mvh Torsten Karlsson
  • 2019-04-20

Ahmed A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Villa.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett bra sätt, trevlig och ärlig.
    Glad Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Ahmed A
    Tack för omdömet, Ahmed.
    Hoppas att du och din bror kommer att trivas bra.
    Hör av dig om du behöver hjälp med förhandsvärdering eller råd inför renoveringar.
    Mvh Torsten Karlsson
  • 2019-04-19

Viktor T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten Karlsson är engagerad, driven och kompetent, en riktig klippa. Jag känner mig helt trygg med att lämna en affär i hans händer. Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Viktor T
    Tack för de fina orden, Viktor.
    Jag lovar göra allt jag kan för att fortsätta leva upp till dina höga förväntningar.
    Det är alltid roligt med återkommande trogna kunder och förhoppningsvis har vi många affärer framför oss!
    Mvh Torsten
  • 2019-04-18

Robert S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en friliggande villa. Magnus, likt många på Svensk Fast, är tydliga med information och är måna om att intressenter tar del och förstår vad det är för objekt jag tittar på. Det är något som bygger hög tillit. Personlig. Oerhört professionellt. Läs mer
    2019-04-18 Magnus D svarar Robert S
    Tack för dom fina orden Robert, det känns bra att ni känner er nöjda med min tjänst.
  • 2019-04-17

Maria N skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett hus. Bemötandet var mycket bra, kändes seriöst och trevligt. Jag förväntar mig t.e.x att mäklaren är insatt i objektet och kan svara på frågor. Detta tyckte jag att han kunde. Bra visning och vidare kontakt. Läs mer
    2019-04-18 Magnus D svarar Maria N
    Tack för dom fina orden Maria och jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hem.
  • 2019-04-17

Jonas H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt proffsigt bemötande. Vår villa såldes snabbt enligt önskemål och vi slapp massa onödiga visningar och frågor. Läs mer
    2019-04-18 Magnus D svarar Jonas H
    Stort tack Jonas för den fina rekomendationen och er återkoppling.
  • 2019-04-17

Martina N skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag anlitade Svensk Fast när jag skulle sälja min lägenhet och kan varmt rekommendera Emelie Hagstedt! Supertrevlig, lätt att ha o göra med & känns genuint intresserad av sitt arbete. Proffsig mäklare både för säljare och köpare! Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Martina N
    Tack Martina! Det var både trevligt och roligt att få hjälpa dig med din försäljning, det här kommer bli jättebra! :) Tack för de fina orden!
  • 2019-04-16

Johanna L skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en tvåa från i centrala Norrköping.

Bra bemötande från mäklaren. Snabb återkoppling vid frågor Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Johanna L
    Tack Johanna! Det här kommer bli jättebra! :)
  • 2019-04-15

Kjell F skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde en lgh och hade tre stycken mäklare men fick direkt ett stort förtroende för Petra vilket hon fortsatte att visa genom hela affären, mycket proffsigt. Läs mer
  • Pia A

2019-04-14

Pia A skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en bostadsrätt i norrköpimg . Mötet med Petra ingav förtroende med sitt lugna säkra kunnande . Det kändes som att Petra var lika förväntansfulla som oss och väldigt noga att informera oss i varje steg. Petra höll alla kvaliteter för mina förväntningar . Jag har redan rekommenderat Petra vidare som mäklare till kollegor och vänner. Läs mer
  • 2019-04-13

Sebastian N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra och trevlig mäklare. Återkopplade med jämna mellanrum. Svar på alla mina frågor och funderingar. Även ”utanför” arbetstid.

Kunde inte anlitat än bättre mäklare än Josef. Jag kommer anlita Josef mer framöver. Läs mer
    2019-05-20 Josef D svarar Sebastian N
    Tack snälla för rekommendationen Sebbe! Vill önska dig stort lycka till i Nyköping med både lägenhet och jobb.
    Vi hörs!

• Kaj T

2019-04-13

Kaj T skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet, Ljuragatan 2D
    Mycket bra
    Levde upp till mina förväntningar

Seriös och proffesionellt uppträdande. Mycket klar och tydlig information. Tog sig tid i alla möten.

Mäklare Petra Torgilsman, Norrköping Läs mer
  • 2019-04-13

Johan F skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej,

Har köpt nyligen en tvåa på Söder i Norrköping och är väldigt nöjd!

Fick ett varmt välkomnande av mäklaren och fick en insikt att den här mäklaren kan sin sak.

Mäklaren levde upp över mina förväntningar. Hur enkelt det var att hålla kontakt med mäklaren och svarade direkt på samtal även under helg. Jag känner mig väl bemött och all heder till mäklaren! Läs mer
    2019-05-20 Josef D svarar Johan F
    Stor tack för rekommendationen Johan! Den nya lägenheten kommer bli superbra för dig.

• Clary S

2019-04-12

Clary S skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt lägenhet för dödsbo. 2rok. Redan första kontakten var professionell och offensiv. Jag valde mellan tre mäklarfirmor och Petra Torgilson gav ett gott bemötande och förtroende vilket gjorde att det var lätt att välja. Hon har hela tiden varit drivande och det har känts tryggt hela vägen. Bra återkopplingar. Topp från början till slut. Läs mer
    2019-04-12 Petra Torgilsman svarar Clary S
    Tack snälla för rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att sälja lägenheten!
  • 2019-04-09

Elin M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vill du ha en aktiv mäklare som verkligen "walk the extra mile" så är Malin den du söker! Tack vare sin flexibilitet och oerhörda engagemang lyckades hon få igång budgivningen för vår 1,5a redan innan planerad visning vilket resulterade i en snabb försäljning och ett slutpris som vi är mer än nöjda med. Malin är både professionell och personlig och hon har genom resans gång gett oss känslan av att hon genuint bryr sig och att hon vill att allt ska kännas så tryggt och bra som möjligt.

Eftersom vi har en liten bebis och dessutom bor på annan ort bad vi om att behöva vara så lite fysiskt involverade som möjligt i försäljningen, något som Malin verkligen har visat att hon har förstått och respekterat.

Sammanfattningsvis så kan jag inte komma på en enda anledning till varför du som ska sälja din bostad inte ska anställa Malin - hon är en riktigt vass mäklare! Läs mer
    2019-04-09 Malin F svarar Elin M
    Elin, tack snälla för en fin beskrivande rekommendation, jag blir otroligt rörd och glad.

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping