Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 401 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Fredrik L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte sutterängradhus i utkanten ev Norrköping stad. Trevlig mäklare med massor av glädje och energi. Blev positivt överraskad då mäklaren besvarade frågor och funderingar på ett jordnära sätt. Man kände att man verkligen fick gehör. Inte alls som den stereotypiska säljaren som bara vill sälja oavsett vad. Mäklaren gav oss betänketid och fanns ändå jämt tillgänglig via mobil. Läs mer
    2018-12-17 Malin F svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för dina beskrivande ord. Jag blir väldigt glad när jag läser det. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i radhuset.
  • Maria N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte ett hus. Bra visning och mäklaren var väl påläst.
    Men mäklaren hade svårt att komma ihåg vilket typ av lånelöfte vi hade och det strulade lite med att lägga bud via sms då han glömde ta bort karantänspärr.
    Men själva budgivningen var seg och tog några dagar innan den startade vilket ledde till att bud kom in på helgen efter. Då var det svårt att få tag på mäklaren för uppdateringar (vi var då högstbjudande) och det dröjde ytterligare några dagar innan vi fick besked om säljarna var nöjda med vårt bud eller ej. Tror mäklaren hade en del att stå i med andra försäljningar, men som sagt, hade uppskattat snabbare återkoppling. Läs mer
    2018-12-17 Torsten K svarar Maria N
    Tack för omdömet Maria.
    Det är säljaren som avgör när budgivningen ska avslutas och det fanns en inbokad visning på tisdagen samt att ni hade ett säljvillkor att uppfylla innan säljaren hade komplett underlag att ta ställning till, så det hade inte kunnat bli klart under helgen i vilket fall som helst.
    Hoppas ni alla kommer att trivas lika bra i villan som säljarna!
  • Tonny K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har varit väldigt bra och kunnig i sitt bemötande gentemot mig! Kan varmt rekommendera honom till andra👍🏻 Läs mer
    2018-12-14 Per I svarar Tonny K
    Tack Tonny och grattis till lägenheten 👌🏼🥂
  • Lina G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi anlitade Malin vid försäljningen av vårt radhus. Malin visade stort driv och engagemang under hela processen. Hon var mån om att skapa en god relation till oss som säljare och vi kände oss mycket trygga med henne vid rodret! Läs mer
    2018-12-13 Malin F svarar Lina G
    Tack snälla Lina för förtroendet och för fina ord.
  • Gabriel L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Smedjegatan 26
    Mycket bra bemött, tryggt!
    Jätte nöjd änsålänge! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Gabriel L
    Tack snälla Gabriel. Jag är övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Daniela A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fantastiskt bra jobb! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Daniela A
    Tack snälla för rekommendationen.
  • Håkan K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en enplansvilla m källare.
    Jag blev bra bemött av mäklaren.
    Vi hade högre förväntningar på priset och blev invaggade i detta gm jämförelser med andra hus i området. Tyvärr lyckades inte mäklaren leva upp till detta. Läs mer
  • Kristoffer Erik Gustav S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min lägenhet med hjälp av Henric, som skötte alla delar av processen galant. Mycket bra, tät och tydlig kontakt.
    Han var alltid väl förberedd och engagerad i alla delmomenten.
    Han hade också ett genuint intresse av att både säljare och köpare skulle vara nöjda med affären.
    Henric var på alla sätt mycket bra, och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-12-07 Henric T svarar Kristoffer Erik Gustav S
    Stort tack Kristoffer för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Jaana N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Villa försäljning och mycket professionellt bemötande av mäklaren. Berättade om hur marknaden låg till och vilka förväntningar vi kunde ha och Torsten levde upp till våra förväntningar med råge och vi är SUPERNÖJDA. Fjärde gången vi anlitar Torsten vid försäljning och han har levererat varje gång och vi har fått ibland mer än vi kunde drömma om...så blir det fler försäljningar i framtiden så blir det Torsten igen och igen. Läs mer
    2018-12-07 Torsten K svarar Jaana N
    Tack för de värmande orden Jaana! Roligt att få vara hela er familjs fastighetsmäklare. Välkomna åter i framtiden. /Torsten
  • Olov L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Upplevde ett distinkt och affärsmässigt bemötande som lovade ett snabbt resultat och levererade snabbt.
    Mindre än 2 veckor från första kontakt till kontraktstecknande. Läs mer
    2018-12-06 Magnus D svarar Olov L
    Tack så mycket Olov för ert förtroende och för dom fina orden.
  • Håkan B skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Norrköping. Vår mäklare, Petra, har hjälpt oss med hela affären från början till slut på ett alldeles utmärkt sätt. Allt har varit enkelt och effektivt och det blev ett snabbt avslut på en tillfredställande nivå. Petra är också som vi förväntar oss att en mäklare ska vara, trevlig och hjälpsam. Det gör att vi känner oss mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
  • Peter B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp och sålt. First class all the way Läs mer
    2018-12-05 Magnus D svarar Peter B
    Tack så mycket Peter för den varma rekommendationen.
    Magnus D gillar detta
  • Carina W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett hus.
    Blev väldigt trevligt o proffsigt bemött. Läs mer
    2018-12-03 Petra Torgilsman svarar Carina W
    Tack Carina för rekommendationen!
    Hälsningar Petra
  • Mats H
    Mats H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per Illner har sålt vår villa och verkligen överträffat våra förväntningar på alla sätt. Bemötandet mot oss och mot spekulanterna har varit utmärkt. Han är kunnig, serviceinriktad och lyhörd. Vi är mycket nöjda.0 Läs mer
    2018-12-03 Per I svarar Mats H
    Tack Mats att jag fick ert förtroende ibörjan av ert bostadsletande. Det blev ju toppen för er =).
    Tack för allt.
  • Dan R
    Dan R skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min 2a i Haga med hjälp av Malin och försäljningen gick över förväntan! Hon var tydlig med hur hon jobbar och bemötte alla frågor på ett professionellt sätt. Jag fick hela tiden uppdateringar vad som hände och hur försäljningen fortskred. Lägenheten blev såld snabbt och smidigt, jag kan verkligen rekommendera Malin! Läs mer
    2018-11-30 Malin F svarar Dan R
    Tack Dan för förtroendet och för rekommendationen.
  • Abdulbashir A
    Abdulbashir A skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet på 43 Kvadratmeter (1 rum).
    Jag fick bästa kundbemötande av mäklaren.
    Josef Dursun är en av de bästa mäklaren som finns i Norrköping. Han är tydligt och tar ansvar. Alltså jag har hittat min mäklare.

Tack Josef Dursun Läs mer
    2018-12-10 Josef D svarar Abdulbashir A
    Stort tack för dem fina orden, tusen tack! Önskar dig stort lycka till med nya lägenheten!

Josef Dursun
  • Johan S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde en bostadsrättslägenhet med hjälp av Malin Fingal.
    Malin är mycket enegerad och har ett trevligt bemötande, levde upp till mina förväntningar.
    Malin är en mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    Johan Läs mer
    2018-11-27 Malin F svarar Johan S
    Tack Johan för rekommendationen.
  • Hans H
    Hans H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2 r/kök, Vilbergsgatan, Norrköping som vi såg i NT dagar innan en resa inom Sverige. Då vi ej kunde delta i visningen kontakta-des Per Illner. Vi förklarade läget och han bokade extra dag för visning av lgh. Vi ansåg lgh utmärkt och ville delta i budgivning.
    Då svårigheter uppstod med lån pga resan, bistod Illner oss med det. Under budgivningen, som vi vann, hade Illner täta mobilkon-takter med oss. Vi anser Per Illner på ett föredömligt sätt bemött oss, informerat oss samt enl ovan ställt upp på ett ypperligt sätt båd före och efter köpet.Kommer till våra vänner/bekanta rekom-mendera Sv.Fastighetsförmedling vid försäljning eller köp, inkl Per Illner. Läs mer
    2018-11-28 Per I svarar Hans H
    Tack för denna utförliga recension och kul att jag har fått hjälpa er med allt =). Det kommer bli toppen för er.
    Per I gillar detta
  • Elisabeth N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en etta med inglasad balkong ganska centralt i Norrköping. Henric,vår mäklare, gav ett mycket trevligt och seriöst intryck från första stund. Han har varit mycket lätt att ha o göra med, inga frågor har varit för stora eller för små. Vi är mycket nöjda med det jobbet han lagt ner på försäljningen. Rätt man på rätt plats!!! Läs mer
    2018-11-26 Henric T svarar Elisabeth N
    Stort tack Elisabeth för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Max L
    Max L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vid köp av lägenheten som såldes av Malin så blev jag varmt välkomnad med en varm och glad känsla. Hennes noggrannhet och genuina persona fick mig att känna mig säker och trygg från början till slut av köpet. Mycket över mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-24 Malin F svarar Max L
    Tack Max för fina ord. Du har köpt dig en bra lägenhet som jag är övertygad om att du kommer trivas som fisken i vattnet.
    Malin F gillar detta
  • Anna P skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Min helhetsbild av Per Illner är mycket positiv han var kunnig och hjälpsam.

Proffsig!
    MVH Anna Porsmarker Läs mer
    2018-11-20 Per I svarar Anna P
    Tack Anna och grattis till huset
    Per I gillar detta
  • Jinwoo Johan Y skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Utmärkt! Väldigt hjälpsam, service-minded och hade svar på alla våra frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-11-20 Magnus D svarar Jinwoo Johan Y
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Johan och grattis till ert nya hem.
  • Hans S
    Hans S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en BR, en 2-a på Plankgatan genom Svensk Fastighetsförmedling. Professionellt handlagt hela vägen från start till mål! Läs mer
    2018-11-20 Torsten K svarar Hans S
    Tack så mycket för det fina omdömet, Hans. Lycka till med er nya lägenhet. /Torsten
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En fantastisk härlig tjej som tog emot för visningen av lägenheten. (som jag sedan köpte)
    Fick ett väldigt trevligt och proffessionellt bemötande.
    Lyhörd och engagerad.
    Malin rekommenderar jag varmt, hon känns både pålitlig och väldigt kunnig. Läs mer
    2018-11-14 Malin F svarar Jessica B
    Tack så mycket för rekommendationen och fina ord. Jag är helt övertygad om att du och barnen kommer att trivas i lägenheten.
  • Albin N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Nu har jag äntligen köpt min första lgh! Ett stort tack till mäklare Henric Theorell, allt gick så enkelt och smidigt! Super trevligt bemötande och ett professionellt intryck.

Kan varmt rekommendera Henric! :) Läs mer
    2018-11-20 Henric T svarar Albin N
    Tack Albin för de fina orden! Lycka till med din lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Michael Mikael M skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef fick uppdraget att sälja min bostad inne i City. Har haft en professionell upplevelse redan från första kontakten.

Bemötandet, snabbheten, service, och framför allt tillgängligheten. Josef är anträffbar 24/7 oavsett dag/tid.

Tack Josef, Svenskfast är lyckligt lottade! Läs mer
    2018-12-10 Josef D svarar Michael Mikael M
    Stort tack för förtroendet och dem värmande orden! Lycka till med allt i framtiden.

• Iza T skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag kontaktade Malin i syfte att förmedla min lägenhet i centrala Norrköping och fick till en träff dagen därpå, en söndag! Mötet kändes lovande och ett samarbete trädde i kraft.
    Jag är väldigt nöjd med vidare samarbete med Malin som är som mäklare glad, effektiv, social och tydlig! Jag kan VARMT rekommendera henne och önskar henne allt gott! Läs mer
    2018-11-12 Malin F svarar Iza T
    Tack Iza för rekommendationen, den värmer. Jag är glad att du uppskattar mitt arbetssätt.
    Iza T, Malin F gillar detta
  • Therése R skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt hus och tycker att Per varit mycket tillmötesgående och hjälpsam, gett bra råd o tips. Läs mer
    2018-11-12 Per I svarar Therése R
    Tack att jag har fått hjälpa er. 🙏
    Per I gillar detta
  • Helene F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Har köpt hus samt sålt bostadsrätt
    - Trevligt och professionellt
    - Bra information och regelbunden kontakt - vilket vi fått
    - Är mycket nöjd med bemötande och arbetsinsats Läs mer
    2018-11-12 Henric T svarar Helene F
    Stort tack Helene för de fina orden! Tack även för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet samt köp av ert fina hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Bengt S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp bostadsrätt
    Kontakt med mäklaren var mkt bra. Ett extra plus för de informativa smsen och mailen. Läs mer
    2018-11-12 Torsten K svarar Bengt S
    Tack Bengt! Lägenheten blir säkert jättefin när ni blir klara med renoveringen. Lycka till!
  • Guibao C
    Guibao C skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är en toppen mäklare! Han är mycket noggrann, trevlig och hjälpsam. Under processen blev vi mycket väl bemötta. Vi är glad med först gång köpt som gick snabbt och smidigt! Han är fantastisk!! Läs mer
    2018-11-12 Henric T svarar Guibao C
    Stort tack Guibao för de fina orden! Grattis och lycka till med er lägenhet!/Henric
  • Svante S
    Svante S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fick redan på visningen (smedvägen7)ett proffsigt och tydligt bemötande. Kändes direkt seriöst och trovärdigt. Det resulterande även i att Per Illner på ett proffsigt och effektivt sätt hjälpte oss hela vägen in i mål. En god lyssnare med förståelse för affärer av denna karaktär.

Mycket bra!
    Mvh nyblivna husägare :) Läs mer
    2018-11-10 Per I svarar Svante S
    Wow vilka fina ord. Tack 🙏 och grattis till huset 🏠
    Per I gillar detta
  • Mikael R skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    han är duktig och har stor erfarenhet .kunde varit lite bättre information om vad som hände Läs mer
    2018-11-08 Magnus D svarar Mikael R
    Taxk för dom fina orden Mikael, och tack för återkopplingen ang informationen.
  • Christina L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus Dahlgren är en toppen mäklare!
    Vi köpte en villa med en fantastiskt tomt och utsikt. Under processen blev vi mycket väl bemötta. Magnus är mycket trevlig, rak och hjälpsam.

Vi är otroligt nöjda med bostadsaffären som gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Hassan J skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Du är kanon bra och kunnig på alla sätt Läs mer
    2018-11-05 Torsten K svarar Hassan J
    Tack för det Hassan!
    Roligt att få hjälpa till med ännu en förmedling i din familj.
    Lycka till med nya lägenheten.
    Torsten K gillar detta
  • Roger L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt bostadsrätt 2 r o k I Norrköping, Stockholmsvägen 11 B.

Blev bra bemött av mäklaren som hade en positiv attityd, var klar och tydlig med det han ville förmedla.

Jag hade inga speciella förväntningar. Ville ha klart besked om hur det hela bostadsköpet fortlöpte och få besked om bud-givningen och det fick jag. Bra kommunikation mellan mäklaren och mig.

Vid kontraktsskrivningen fanns en bra struktur som var bra för både säljare och köpare. frågor kring det hela besvarades klart och tydligt.Inga tveksamheter fanns. Läs mer
    2018-11-12 Josef D svarar Roger L
    Tack snälla för rekommendationen! Önskar er lycka till i nya lägenheten, kommer bli kanonbra!

Josef Dursun
  • Håkan K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    •Jag har köpt en 1 1/2-plans villa.
    • Vi har träffat honom på ett par andra visningar och tycker att han bemöter oss på ett trevligt och personligt sätt.
    • vi fick svar på våra frågor och affären gick väldigt fort,
    • vi känner oss nöjda med mäklarens arbete så här långt. Läs mer
    2018-10-29 Magnus D svarar Håkan K
    Tack så mycket Håkan och härligt att höra att ni känner er nöjda.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte ett radhus, samt sålde en lägenhet av Josef på Svensk Fastighetsförmedling. Blev från första stund jättebra bemött och den känslan hade jag genom hela köpet och försäljningen. Mina förväntningar var höga och han nådde upp till dom. Min upplevelse med både Josef och Svensk fastighetsförmedling får 5/5 i betyg. Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Sofia S
    Stort tack för ert förtroende att sälja er fina lägenhet och dom fina orden, tusen tack! Önskar er stort lycka till med ert nya boende :)

Josef Dursun
  • Cai Joakim R skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte ett radhus och blev väldigt väl bemötta av mäklaren genom hela resan. Han var väldigt noggrann och tog sig alltid tid när vi hade någon fundering. Vi har varit på en hel del visningar senaste året och kan säga att vår mäklare på detta objektet var den klart bästa om man ser till helheten. Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Cai Joakim R
    Tack snälla för rekommendationen! Kommer bli kanon bra för er i radhuset :)

Josef Dursun
  • Jaana N skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus Dahlgren är kompetent och effektiv synnerligen nöjda med honom och Svensk Fastighetsförmedling!!😁 Läs mer
    2018-10-23 Magnus D svarar Jaana N
    Tack för dom fina orden, det värmer.
    Magnus D gillar detta
  • Sara R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt trevligt och proffessionalitet bemötande! Kunnig, tillgänglig och seriös. Många mäklare ger oseriösa intryck men inte här! Mycket bra. Läs mer
    2018-10-23 Henric T svarar Sara R
    Stort tack Sara för de fina orden! Grattis och lycka till med er fina lägenhet! /Henric
  • Per L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej
    Vi valde Josef som mäklare till försäljningen av vårt radhus.
    Han är en driven , social och lyhörd mäklare som gör sitt yttersta
    för att nå en optimal insatts för både säljare och köpare.
    Vi bestämde och satte ett högt utgångspris , vilket Josef tyckte
    var i överkant , men han lyckades ändå hitta rätt köpare till det priset. Vi rekommenderar Josef och kommer själva att anlita honom i framtiden. Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Per L
    Tusen tack för de fina orden och ert förtroende!

Josef Dursun
  • Oskar B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin är definitionen av kämparglöd. Hon har visat ett stort engagemang och en bred kunskap. Tålmodig och målinriktad! Rekommenderar starkt Malin! Läs mer
    2018-10-19 Malin F svarar Oskar B
    Tack Oskar för rekommendationen. Jag blir så otroligt glad och din definition av mig får mig att le.
    Tack snälla för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
  • Anders F skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt hus och är så nöjda med vår mäklare!
    Hon har under hela processen hållit oss väl informerade om vad som händer. Alltid tillgänglig och engagerad i både vår försäljning och vårt nya boende.
    Hon ger det där lilla extra och vi kunde nog inte haft en bättre mäklare!
    Tack Malin! Läs mer
    2018-10-19 Malin F svarar Anders F
    Tack Anders för de fina ordern. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er.
  • Anna T
    Anna T skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Uppfattade Henric som mycket kunnig och erfaren.Koncentrerad. Han vågade vara rak och tydlig både med arvodet som är högre än hos andra samt även med hur marknaden ser ut. Att investera i sin försäljning tycker vi han bidrog till genom sitt hanterande. Snabb, mycket återkoppling, tog sej tid, seriös.
    Sen att vi fick ett toppenpris gör ju inte saken sämre. Hade oavsett det rekommenderat Henric.
    Nöjda! Läs mer
    2018-10-18 Henric T svarar Anna T
    Stort tack Anna och Anders för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Tack även för ett bra samarbete!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Carl Anton Ö skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min flickvän var ute efter att köpa en lägenhet och fick bra hjälp och utmärkt service.
    Visade lägenheter och löste smidigt andra visningar före lägenheten kommit ut till försäljning.

Helnöjd på alla sätt Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Carl Anton Ö
    Tack snälla för rekommendationen! Kommer bli kanon bra för er i nya lägenheten :)

• Dilmon T
    Dilmon T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt lägenhet på St Persgatan 29, en 2a på 68 kvm.
    Mäklaren Josef Dursun är professionell och kunnig, vilket inte minst märktes på hans kunskaper om föreningen och lägenheten i allmänhet.

Vi hade väldigt höga förväntningar på honom, vilka han överträffade med marginal!

En kunnig, professionell och ärlig säljare som gör allt för kundens bästa och ser till att allting går smidigt. Från första mötet till det signerade kontraktet. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Dilmon T
    Tusen tack för de fina orden och ert förtroende!

• Bo Mikael H
    Bo Mikael H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Vilbergen (ja, med hjälp av Josef då).

Josef har enligt mig varit/är inte bara en säker och beslutsam mäklare, han är en mycket "mänsklig" och om än självsäker så är Josef väldigt ödmjuk som person.

Mina förväntningar, vilka inte har varit så många då det är första gången jag säljer mitt hem! Josef har under hela tiden varit professionell och har till 100% levt upp till de få förväntningar jag har/hade.

Skulle jag rekommendera honom till andra? Utan tvekan!
    Jag är fullt övertygad om att det kunde inte ha avlöpt på ett lättare och bättre sätt än det gjorde. Josef är värd sin vikt i guld! Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Bo Mikael H
    Stort tack för ditt förtroende att sälja lägenheten och dom fina orden, tusen tack! Lycka till i er nya lägenhet :)

Josef Dursun
  • Susanne F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt ett radhus i Norrkoping.
    Henric har varit lyhörd, stresstålig och mycket informativ under hela vår resa tillsammans.
    Han har levt upp till alla mina förväntningar.

Vi har nu kommit förbi kontraktsskrivning och tills nu så har vi klickat perfekt. Läs mer
    2018-10-16 Henric T svarar Susanne F
    Stort tack Susanne för de fina orden! Tack för förtroendet och ett bra samarbete!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Charles W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålt en lägenhet I Central Norrköping.Vi blev bemött av mäklaren Marcus Crifält på den bästa möjlighen sätt. Under mötten gört han en lite presentation om sig själv och SvenskFastighet bolaget och förklärt väldigt tydigt och kunnig alla steg och regler som ska tas för att sälja våra lägenhet på det bästa möjliga sätt till oss.
    Marcus hade svar för alla våra frågor och det känndes att det var ingen för mycket för den ung och fullt av energy man.Han hållt oss väl uppdaterat under försäljningsprocessen och
    levde upp till alla våra förväntningar. Resultat - lägenhet var såld snabbt, smidigt och för förväntat av oss pris.
    Om någon vill köpa eller säljar fast egendom I Nörrkoping, rekomenderar vi stark att kontakta Marcus Crifät.
    MvH
    Charles&Viktorija Läs mer