Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Annika E
    Annika E skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är öppen och glad och trevligt på ett genuint och naturligt sätt. Att få förtroende för Henric är inga som helst problem, han är kunnig och har känsla för säljare/köpare.Vi är helnöjda med Henric
    2017-09-25 Henric T svarar Annika E
    Tack Annika och Mattias för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Philip G
    Philip G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående och mån om kunden. Är engagerad, flexibel, driven, men ändå noggrann, i sin ambition att sälja kundens bostad till högsta möjliga pris. Jag är mycket nöjd med Torsten Karlssons insats.
  • Claes-Göran W
    Claes-Göran W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack Per för ett mycket proffsigt, trevligt och personligt
    bemötande vid vår försäljning. Du var verkligen engagerad
    och vi hade en bra kontakt genom hela affären.
    Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera dig.
    2017-09-11 Per I svarar Claes-Göran W
    Stort tack för dom fina orden och att jag fick hjälpa er
    Per I gillar detta
  • Ö P
    Ö P skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Lever INTE upp till "god mäklarsed". Den här mäklaren jobbar enbart för sitt uppdrag mot säljaren men försummar den tänkta köparen, allt för att maximera priset! Enligt "god mäklarsed" ska mäklaren tillvarata båda parters intressen lika, inte bara säljarens, vilken han ej gör. Dålig kommunikation dessutom!
    Nä, jag väljer definitivt annan mäklarfirma vid köp/sälj.
  • Harri N
    Harri N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En av dom bästa kunnig,påläst och en jätte bra mäklare! Vi är jätte nöjda och blir det fler försäljningar i framtiden så vet vi vem vi ska anlita.
    2017-09-04 Torsten K svarar Harri N
    Tack för omdömet Harri! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad.
    Och tack för rekommendationerna, jag ska försöka göra dem lika nöjda.
  • Emma D
    Emma D skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi rekommenderar starkt att anlita Anton som mäklare. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått i samband med försäljningen av vårt hus. Anton är lyhörd, ödmjuk och genuint engagerad. Och ett stort tack till Anton som inte bara sålde vårat hus utan också förmedlade försäljningen på det perfekta huset till oss.
    2017-08-24 Anton B svarar Emma D
    Det glädjer mig att höra era positiva erfarenheter :) Stort tack för ert förtroende!
    / Anton berglund
  • Marie F
    Marie F skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig, kunnig och professionell
  • Maria C
    Maria C skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande. Trevlig
    2017-08-30 Henric T svarar Maria C
    Tack Mia för förtroendet och lycka till med er nya lägenhet! /Henric
  • Marie M
    Marie M skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket förtroendeingivande, lätt att kommunicera med, återkopplade snabbt på mina frågor och påläst, en toppenkille helt enkelt.
    2017-08-15 Christoffer R svarar Marie M
    Tackar så hjärtligt för förtroendet Marie.
    Glädjer mitt hjärta att du är nöjd med min insats. Hoppas att ditt nya hus kommer dig till pass!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var trevlig och gav oss ett professionellt bemötande . Vi kände en trygghet och att vi kunde lämna över allt i trygga händer.
    Vi kommer att rekommendera honom och Svensk fastighetsförmedling till våra vänner.
    2017-08-09 Anton B svarar Thomas S
    Hej,
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete. Önskar er all lycka till med ert nya boende!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde mitt husen via Magnus, toppen bra mäklare! Kunde sitt yrke väl och kändes som ett givet val redan vid första träffen. Kan starkt rekommendera honom!
    2017-08-07 Magnus D svarar Marcus J
    Tack så mycket Marcus för ditt förtroende och lycka till med nya karriären.
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helt perfekt allt gick efter våra önskemål stort tack till anton
    2017-07-20 Anton B svarar Rolf F
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen. Lycka till i stan!

Med vänlig hälsning
    Anton Berglund
  • Piroz K
    Piroz K skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten rekommenderas varmt. Driven med god service. Det som gör att Torsten sticker ut bland andra mäklare jag har träffat är det förtroende som Torsten inger.
    2017-07-13 Torsten K svarar Piroz K
    Tack Piroz för förtroendet att hjälpa er med ännu en försäljning. Lycka till med er nya villa!
    Magnus D, Torsten K gillar detta
  • Maria Ingrid Elisabeth L
    Maria Ingrid Elisabeth L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi var mycket nöjda med Magnus.
    2017-07-14 Magnus D svarar Maria Ingrid Elisabeth L
    Tack för dom fina orden :-) Ha en skön sommar/Magnus
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per är snabb och effektiv. Han förmedlar det vi som säljare vill uppvisa på ett korrekt sätt. Alltid trevlig och tillgänglig.
    2017-07-09 Per I svarar Andreas H
    Tack för det och att jag åter igen fick hjälpa er.

Lycka till i ert nya hus
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Det var ett mycket trevligt möte med Henrik Thorell han sköte våran affär med mammas husförsäljning på ett mycket bra och professionellt det jag kan rekommendera Henrik starkt till andra. Magnus Andersson
    2017-07-03 Henric T svarar Magnus A
    Tack Magnus för ert förtroende och de fina orden! Hoppas vi ses vid något mer tillfälle! /Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har varit fantastisk på alla sätt. Otroligt kunnig och effektiv. Har imponerat från början till slut. Han har varit väldigt engagerad och personlig i sitt bemötande och verkligen sett oss och våra önskemål och möjligheter. Du är guld värd Per tack snälla för ditt engagemang! Vi kommer verkligen rekommendera dig till alla som går i sälj eller köptankar. Mvh Dennis och Josefine
    2017-06-27 Per I svarar Josefine K
    Tack för dom fina orden och att jag fått hjälpa er :)

Tusen tack
  • Göte G
    Göte G skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt har fungerat mycket bra utom sista uppdraget då vi skrev köpebrev och slutbetalning skedde. Kontakten med banken fungerade mycket dåligt med lång väntetid.
    2017-06-28 Marcus C svarar Göte G
    Tack för ert förtroende Göte!
    Hoppas vi ses igen i framtiden
  • Viktor D
    Viktor D skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Riktigt bra första intryck av Per, levde upp till mina förväntningar & prestera!
    2017-06-26 Per I svarar Viktor D
    Tack Viktor att jag fått hjälpa dig =)
  • Milli D
    Milli D skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag vill verkligen tacka för all hjälp. Du har varit omtänksam och personlig på ett mycket bra sätt. Alltid svarat snabbt om jag har undrat över något. Från det jag har ringt och till försäljningen har inte kunnat gå snabbare trots strul. Du har alltid varit vänlig . Den enda gången jag blev besviken och ledsen det var när du var och såg på sommarstugan, men allt blev ändå jätte bra. Jag är helnjöd och Börje med. Jag kommer verkligen att rek vidare. Kram Monika
    2017-06-26 Magnus D svarar Milli D
    Tack så mycket för dom fina orden Milli, hälsa Börje och ha en skön sommar.
  • Jonas  W
    Jonas W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har nu både sålt och köpt av Per Illner. Per har ett brinnande engagemang och stort intresse för sitt jobb. Väldigt proffesionell samtidigt som han har båda fötterna på jorden och hade alltid ett glatt och trevligt bemötande.
    Vill du ha en mäklare som alltid ställer upp och finns där vid frågor eller funderingar så tveka inte på att ta kontakt med Per, han ordnar allt!
    Vi är så otroligt nöjda med vår försäljning/köp och kan verkligen rekommendera honom till andra.

Tack Per!

/Jonas & Michelle
    2017-06-20 Per I svarar Jonas W
    Stort tack Jonas och Michelle för dom fina orden.

Kul att få hjälpa er med både med köp av ny bostad och försäljningen av er nuvarande bostad.

Återigen bockar jag för att jag fått ert förtroende, stort tack.

/ Per Illner
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton gav mig ett väldigt gott bemötande. Visade från första början ett stort intresse i min lägenhet. Det gav mig en väldigt trygg känsla, med vetskapen att han skulle kunna sälja den med ett gott resultat.
    Anton levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde allt i försäljningen väldigt väl utfört.

Jag kommer defenitivt rekommendera honom till andra och förlita mig till honom nästa gång det är dags för mig att köpa något.
    2017-06-19 Anton B svarar Marcus P
    Stort tack Marcus för otroligt fina ord och ett trevligt samarbete!
    Önskar dig en riktigt skön sommar :)

Magnus D, Anton B gillar detta
  • Philip B
    Philip B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag märkte ganska snabbt att Henric var en trevlig och seriös mäklare. Han var väldigt noggrann i förberedelserna. Jag har varit på två visningar som Henric har haft innan och jag måste säga att han skapar en trygghet hos de potentiella köparna. Hans visningar är kanon, därför valde jag Henric.
    Och i mitt fall nu så levererade Henric över förväntan, så jag är jättenöjd!
    2017-06-14 Henric T svarar Philip B
    Tack Philip för ditt förtroende och de fina orden! /Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta
  • Anna H
    Anna H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Är så nöjd med att just Marcus var min mäklare! Han har på ett mycket skickligt sätt skött allt kring försäljningen av min lägenhet. Från första stund ingav han professionalitet med trygghet, empati och trovärdighet.
    Han har lyckats skapa känslan av att jag var viktig och motsvarande till köparna. Därför tror jag att det gick så smidigt och med ett resultat över förväntan. Jag rekommenderar med varm hand alla, oavsett uppdrag, att anlita Marcus!
    2017-06-11 Marcus C svarar Anna H
    Tack snälla Anna för ditt förtroende! Dina ord värmer mycket. Hoppas vi ses i framtiden. / Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Milihate G
    Milihate G skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är väldigt duktigt på sitt jobb. Tillmötesgående lyhörd. Utmärkt mäklare. Vi är väldigt nöjda med Antons jobb
    2017-06-07 Anton B svarar Milihate G
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med er nya bostad. Hälsa familjen!
  • Lena L
    Lena L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Försäljningen gick snabbt och effektivt. Jag fick bra råd inför fotograferingen och jag blev nöjd med slutpriset.
    2017-06-05 Per I svarar Lena L
    Tack Lena. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet
    Per I gillar detta
  • Björn G
    Björn G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Erfaren, kunnig, inspirerande, noggrann, hjälpsam och en bra strateg.
    2017-07-13 Torsten K svarar Björn G
    Tack för omdömet och förtroendet att hjälpa dig. /Torsten
    Torsten K gillar detta
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Seriös hantering av hela säljförloppet och blev nästan som en vän.
    2017-05-19 Henric T svarar Gunnar H
    Tack för förtroendet och de fina orden! Lycka till med din resa och hoppas vi ses vid något mer tillfälle! /Henric
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henrik var hur proffsig som helst,han levererade utmärkt vad han lovade och mer därtill.
    2017-05-17 Henric T svarar Daniel P
    Tack Daniel för de fina orden och för förtroendet med försäljningen av ert hus! /Henric
  • Anna J
    Anna J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väl bemött. Engagerad och mycket proffsig i sitt arbete.
    2017-05-05 Magnus D svarar Anna J
    Tack så mycket Anna för dom fina orden. Ha en skön sommar.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Efter en grundlig utvärdering föll valet på Svensk Fastighetsförmedling och Magnus Dahlgren när vi beslutat oss för att sälja villan. Magnus är erfaren och engagerad i uppdraget och har genomfört hela processen från presentation till avslut på bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Magnus och Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping.
    2017-05-02 Magnus D svarar Thomas A
    Stort tack Thomas för dom fina orden.
  • Tina A
    Tina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Viktigt för mig vid en försäljning är att mäklaren är förtroendeingivande och erfaren, tillgänglig, noggrann och för processen framåt - allt detta levererade Magnus - lämnar mina varmaste rekommendationer!
    2017-04-28 Magnus D svarar Tina A
    Stort tack för ert förtroende Tina
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fungerade utmärkt. Profesionellt och trevligt bemötande. Mycket bra
    2017-04-28 Henric T svarar Bengt J
    Tack Bengt för ert samarbete och förtroende att hjälpa er med försäljningen! /Henric
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Noggrann, tydlig, engagerad. Rekommenderas.
    2017-04-26 Christoffer R svarar Sandra S
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er att sälja er lägenhet. Lycka till nu med nya boendet!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är en bra mäklare som utstrålar lugn och trygghet.
    2017-04-19 Anton B svarar Mattias E
    Stort tack för din fina rekommendation / Anton Berglund
  • Sabina L
    Sabina L skrev om Fredrik Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Professionellt och trevlig bemötande genom hela processen! Rekommenderar fredrik starkt!
    2017-04-19 Fredrik L svarar Sabina L
    Hej! Tack så mycket Sabina för förtroendet och för det fina omdömet. Ha det gott!
  • Nikola S
    Nikola S skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har varit i kontakt med många mäklare ingen slår honom ,han är bäst.
    Jag rekomenderar honom varmt.
    Fem stjärnor av fem.
    Niko
    2017-04-19 Christoffer R svarar Nikola S
    Tack så hjärtligt för ditt förtroende och utlåtande!
  • Louise F
    Louise F skrev om Edvin Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett proffesionellt och tillmötesgående bemötande, ett bra och säljande prospekt med fina bilder. Mer än nöjd över försäljningen!
    2017-04-05 Edvin B svarar Louise F
    Tack så mycket för ditt förtroende Louise. Lycka till med allt! /Edvin
  • AnnMarie H
    AnnMarie H skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton Berglund. Glad och vänlig målmedveten och kunnig tog du dig an vår fastighetsförsäljning och vårt nyköp av bostad. Vi är helnöjda med resan och resultatet rakt av! TACK!
    Sören och AnnMarie H.
    2017-03-27 Anton B svarar AnnMarie H
    Hej Ann-Marie och Sören,
    Tack snälla för era fina kommentarer.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Lars K
    Lars K skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra o kunnig. Lätt att få tag på o intresserad av oss o hur vi ville ha det.
    2017-04-25 Christoffer R svarar Lars K
    Tack så hjärtligt för ert förtroende!
  • Karlfeldt A
    Karlfeldt A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Grym mäklare, allt bara funkar
    2017-03-01 Per I svarar Karlfeldt A
    Stort tack Karlfeldt. Bugar o bockar för att jag fick ditt förtroende
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande kändes proffsigt, speciellt kontraktskrivningen kändes bra. Upplevdes lite nervös efter att vi ifrågasatte att ta bort ångerrätten på mäklarkontraktet.
    2017-02-27 Henric T svarar Sebastian A
    Tack Sebastian och Hanna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med er nya bostad!/Henric
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Motsvarade alla förväntningar som jag har på en väl genomförd försäljning av bostaden
    2017-02-27 Henric T svarar Marcus F
    Tack Marcus och Anna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med ert nya hus! /Henric
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    mycket bra bemötande. lever upp till vår förväntan. Bra engagemang
    2017-02-22 Magnus D svarar Susanne S
    Tack Susanne för ditt förtroende
  • Anna B
    Anna B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har bemött oss på ett utmärkt sätt och lyssnat in oss båda säljare som till viss del haft olika behov. Henric alltid lyhörd och trevlig. Kommit med goda råd grundade på sin erfarenhet. Han hanterade också budgivningen på ett bra sätt, det var under en dag dramatiskt med den budgivare som lagt det högsta budet tog tillbaka det men som sedan åter ville vara med och som sedan blev vår köpare.
    2017-02-20 Henric T svarar Anna B
    Tack Anna och Rebecca för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra och snabb affär som jag är mycket nöjd med. Anton gjorde ett väldigt bra jobb. Bra hjälp under hela försäljningen. Väldigt tacksamt och jag rekomenderar verkligen Anton till andra!
    2017-02-13 Anton B svarar Jenny J
    Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med studierna !
  • Britt-Marie R
    Britt-Marie R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kan varmt rekommendera Marcus Crifält till er eventuella försäljning.
    Driftig, kunnig och engagerat tar han sig an sina kunder.
    Låt er inte luras av hans ungdom,.det ligger mycket kunskap/vetskap och en vilja att göra ett bra "jobb".
    Britt-Marie och Reidar Rydin.
    Marcus C, Britt-Marie R gillar detta
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket fint bemötande. Kändes mycket professionell och noga med att se till att man "var med". Över förväntan och jag är mycket nöjd.
    2017-02-01 Anton B svarar Susanne L
    Stort tack Susanne för ditt positiva omdöme av mitt arbete.
  • Sabanagic M
    Sabanagic M skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är bra mäklare , det syns att han har varit försäljare och att han är en tevling mäninska.
    2017-01-30 Henric T svarar Sabanagic M
    Tack Mensur och Senada för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Jon K
    Jon K skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Anton var saklig och lyssnande.
    - Han hade en realistisk uppfattning angående lägenhetens marknadsvärde.
    - En välplanerad tidsplan för bostadsförsäljningen.
    - Anton tog sig också tid, under sin fritid, att svara på ett antal frågor efter affären.
    2017-01-31 Anton B svarar Jon K
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni trivs med er nya bostad!

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping