Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1031 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Henric E

2020-07-07

Henric E skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt villa
    han är proffsig och trevlig.
    Kommunicerar hela tiden om hur det går mm. Läs mer
  • 2020-07-07

Ninna E skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Marcus sålde vårt hus och vi är mycket nöjda med hans arbete . Professionell och ödmjuk med ett smidigt arbete .
    Supertrevlig och alltid tillgänglig.
    Avslutande arbete med tydlig information kring allt .
    Kan Varmt rekommenderar Marcus vid köp och försäljning av hus . Läs mer
  • 2020-07-04

Malin G skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Riktigt grym, erfaren och trevlig mäklare, det känns tryggt att sälja med hjälp av Emelie då hon har koll och svar på exakt allt! Jag har inte bara fått hjälp med att sälja min lägenhet utan även fått tips och råd inför kommande husköp. Läs mer
    2020-07-08 Emelie H svarar Malin G
    Tack själv för förtroendet Malin! Detta gick ju himla bra, ska vi bara hitta ett hus till er! :)
  • 2020-07-04

Maryam Abbas Fadhil A skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpte en lägenhet, 2rok, 46 m2.
    Jag tycker att jag har blivit bemött på ett bra och proffsigt sätt.
    Jag ville ställa och få svar på alla mina frågor vilket är det viktiga för mig. Tycker att har fått det uppfyllt och därför är jag nöjd.
    Emelie gör ett bra jobb och jag tycker att det är bra att hon håller mig uppdatera och informerad om allt gällande köpet. Läs mer
    2020-07-08 Emelie H svarar Maryam Abbas Fadhil A
    Tack själv! :) Detta blir jättebra! En väldigt fin lägenhet! ;)
  • 2020-07-03

Herbert S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin kommit i kontakt med och om någon skulle ticka av samtliga boxar som gör en mäklare professionell, trovärdig, driven och ambitiös är Josef definitivt den personen.

Jag har i denna bostadsaffär köpt en lägenhet i centrala Norrköping. Detta är den första visningen jag någonsin gått på (och jag har gått på många...) där mäklaren är påläst och intresserad av mig som spekulant. Josef kunde svara på Garageplatser, garageköer, förrådsstorlek, närområden, kostnader, materialval & allt man kan tänka sig som köpare. Det var inte den mediokra upplevelse som ibland infrias när mäklaren står och gissar och tror att det finns ett förråd eller cykelrum, eller när de inte har en aning om föreningens faktiska ekonomi utan bara utgår ifrån att den är ”bra”. Varför är den bra, hur sannolikt är det med avgiftshöjning/sänkning och så vidare.

I hela den här upplevelsen var det också uppenbart att Josef hade ett intresse för mig och inte bara ville raka av all basfakta om lägenheten, som jag dessutom kan läsa mig till. Han frågade på ett oerhört proffsigt sätt vad jag intresserar mig för, vad som är viktigt för mig i en bostad och hur jag skulle kunna se mig i lägenheten och kopplade det till närområde och Norrköping som stad. Det var helt enkelt en FANTASTISK upplevelse och då ska man också tänka på att det här är den största investeringen som går att göra. Är det verkligen fantastiskt att skaka fram en miljon eller två? Ja i detta sammanhang var det så.

När jag gör mina framtida bostadsaffärer i Norrköping kommer jag ALDRIG välja någon annan än Josef. Läs mer
  • 2020-07-03

Viktor V skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har varit hjälpsam och lyhörd genom hela processen att sälja vårt hus. Han är noggrann, tillgänglig och pålitlig. Läs mer
    2020-07-03 Henric T svarar Viktor V
    Stort tack Viktor och Rebecca för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! /Henric
  • JONATHAN O

2020-06-30

JONATHAN O skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag upplevde från start att Marcus hade en tråkig attityd och svarade på få av mina telefonsamtal och meddelanden.

Mäklaren hade ingen öppen lista med bud och heller ingen rutin kring hur man fick reda på bud trots att vi bad om det vid flertal tillfällen och valde att framföra andras bud till oss först under kontraktskrivning vilket gjorde att säljaren ovetandes gick miste om 200 000kr.

Efter att ha köpt ett tiotal fastigheter med många olika mäklare så har jag aldrig varit med om någon så oseriös som Marcus Crifält. Läs mer
  • 2020-06-30

Sofia B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt radhus och vi kan varmt rekommendera Henric Theorell på Svensk Fastighetsförmedling! Henric är en otroligt engagerad mäklare som ser till både säljare och köpares intressen. Vi kom i kontakt med Henric första gången när vi var intresserade av ett objekt. Det som gjorde att vi sedan anlitade honom till vår försäljning var att han är tillgänglig, arbetar på professionellt sätt - han är påläst på objektet, och man kan lita på det han säger. Läs mer
    2020-06-30 Henric T svarar Sofia B
    Stort tack Sofia och Daniel för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus!/Henric
  • 2020-06-30

JOHANNA K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En snabb, smidig och professionell affär. Kan starkt rekommendera Henric som mäklare till alla köpare och säljare där ute! Läs mer
    2020-06-30 Henric T svarar JOHANNA K
    Tack Johanna för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet!/Henric
  • 2020-06-30

Josef D skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kanonbra mäklare! En mäklare som ser till att både köpare och säljare är nöjda. Kan varmt rekommendera Henric till andra köpare och säljare. Snabb och smidig affär! Läs mer
    2020-06-30 Henric T svarar Josef D
    Tack Josef för recensionen och grattis till en fin lägenhet!/Henric
  • 2020-06-29

Marie R skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har hjälpt oss med försäljningen av vårat hus.
    Mycket trevlig och lyhörd på våra önskemål även stort tålamod. Det har fått tagit den tid som har behövt för oss.
    Alla våra förväntningar som vi haft har Per levt upp till.
    Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera våran mäklare. Läs mer
    2020-06-30 Per I svarar Marie R
    Stort tack för er rekommendation och ett mycket bra samarbete =).
  • 2020-06-26

Malak Gebrael Girgis G skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt ett radhus på Attungsgatan 58 i Eneby. Vi blev nötta på ett trevligt sätt och var väldigt snäll och rättvis. Han redovisade också på ett lätt sätt som man kunde förstå med. Jag kunde hela tiden förstå vad som pågick när vi underskrev kontraktet. Det finns inget mot honom att tillägga och han levde upp till vad vi hade förväntat honom. Läs mer
    2020-06-26 Henric T svarar Malak Gebrael Girgis G
    Tack Malak för den fina recensionen och grattis till ett fint radhus!/Henric
  • 2020-06-24

Hillevi L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt Gökärtsvägen 20, en arrendestuga i Norrköping. Läs mer
  • 2020-06-23

Mersiha T skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett väldigt bra bemötande av Malin. Fanns alltid tillgänglig och kunde därmed svara på alla frågor som jag hade. Hon var tydlig med dig som gällde och kunde ge bra råd. Läs mer

Pär S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande och jag som säljare fick höra från köparna att visningen hade gått mycket ordentligt och sakligt till, inga överdrifter och svar på alla frågor. Läs mer
    2020-06-23 Per I svarar Pär S
    Stort tack för att jag fick hjälpa er =)
  • 2020-06-22

Johan E skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Duktig på uppföljning och beskrivning. Hörde alltid av sig när han lovat. Läs mer
  • 2020-06-22

Barbro A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt landställe som vi haft i 30 år, men huset har en 300-årig historia och därför var det viktigt för oss att hitta en Mäklare som känner lika starkt för gamla hus och byggnadsvård som vi gör. Vi fastnade för Henrik Theorell på Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping för att han gjorde intryck på oss med sin kunskap, sitt engagemang och för att han så tydligt visade respekt för våra tankar och önskemål kring försäljningen. Tillsammans arbetade vi fram en plan för hur vi skulle förhålla oss till och hantera situationen med Covid-19. Alla moment av försäljningen flöt smidigt och snabbt, och vi fann en köpare som också uppskattade vårt unika landställe och som ser fram emot att få vara en del av dess historia. Vi är så nöjda man bara kan bli! Läs mer
    2020-06-22 Henric T svarar Barbro A
    Stort tack Barbro för den fina rekommendationen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen! Det har varit inspirerande och kul att hjälpa er med ert fina hus som ni med känsla tagit hand om och restaurerat./Henric
  • 2020-06-20

Jeffery T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten är väldigt bemötande, hjälpsam genom hela köpet från start till slut. Läs mer

Ellen B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin var väldigt engagerad vid försäljningen av min lägenhet. Trevligt bemötande och bra återkoppling under hela processen! Läs mer
  • 2020-06-20

Oskar S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric var trevlig och lugn i sin kommunikation med oss. Han hade svar på alla frågor och förklarade det vi inte förstod med tålamod. Stort plus att Henric inte ger ett "säljigt" intryck. Vi kommer höra av oss direkt till honom i framtiden när/om vi ska sälja. Läs mer
    2020-06-22 Henric T svarar Oskar S
    Stort tack Oskar och Anna för de fina orden och grattis till en fin lägenhet!/Henric
  • 2020-06-18

Cecilia O skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Detta är en mäklare med hjärtat på rätta stället. Rak och tydlig och med en vilja att göra så bra som möjligt för både säljare och köpare. Vi sålde vår lägenhet och det kändes tryggt redan från start. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-18 Henric T svarar Cecilia O
    Tack Cecilia och Mikael för de fina orden, det värmer verkligen! Tack för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!/Henric
  • 2020-06-18

Johanna F skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt trevlig och glad mäklare, toppklass! Läs mer
  • 2020-06-18

Carl J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric var snabb, effektiv, lösningsinriktad och trevlig. Utmärkta mäklartjänster som gjorde det möjligt med en snabb affär. Läs mer
    2020-06-18 Henric T svarar Carl J
    Tack Carl för den fina recensionen och grattis till ett riktigt fint fritidshus! Det glädjer mig att vi kunde hitta en bra lösning!/Henric
  • 2020-06-17

Ann-christine E skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt ett hus. Petra var mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Riktigt tydlig och proffsig. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer

Lars R skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef har hanterat vårt köp av lägenhet på ett mycket bra sätt och levt upp till våra förväntningar.
    Ett stort tack //Lasse o Marie Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Lars R
    Stort tack för rekommendationen Lasse och Marie! Nya lägenheten kommer passa er så bra och ni kommer stortrivas!
    På återseende!

Sara A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min etta genom Malin och gick snabbare än jag trodde! Läs mer
    2020-06-17 Malin F svarar Sara A
    Tack för förtroendet att få vara med dig att sälja din fina lägenhet.
  • 2020-06-17

Charlotta G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har köpt en bostadsrätt, en etta i centralt läge i Norrköping. Vi fick ett vänligt, informativt och professionellt bemötande av Malin. Vi är nöjda och har ett bra minne med oss av lägenhetsköpet. Läs mer
    2020-06-17 Malin F svarar Charlotta G
    Stort grattis till ert köp, jag är övertygad om att han ska trivas.
    Tusen tack för rekommendationen.
  • Britt-marie C

2020-06-16

Britt-marie C skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Blåbärsstigen 14 åby.
    Mycket bra bemött. Levde gott och väl upp till mina förväntningarna. Fick mera betalt än vad jag hoppats på.
    Malin är kunnig och engagerad.Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2020-06-17 Malin F svarar Britt-marie C
    Tack snälla för ett bra samarbete samt rekommendationen.
  • 2020-06-15

Therese M skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per hjälpte oss med försäljningen av vår villa i Lindö, Norrköping. Mycket trevlig och seriös mäklare som värnar om både köpare och säljare. Kunnig och trygg, och gjorde verkligen det där lilla extra. Läs mer
    2020-06-15 Per I svarar Therese M
    Stort tack för att jag och svensk fastighetsförmedling fick hjälpa er 🙏
  • Fredrik H

2020-06-15

Fredrik H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef hjälpte oss med att sälja vårt hem på Enebygatan 18B i Norrköping. Josef är väldigt driven och kunnig och levererar med stort engagemang. Tydlighet och öppenhet gör också att Josef har stor trovärdighet som mäklare, både för säljare och köpare. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Fredrik H
    Tack snälla för rekommendationen Fredrik! Vill önska dig/er stort lycka till med allt i framtiden och nya lägenheten.
    Varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Tusen tack för ert förtroende och hälsa familjen :)

• 2020-06-13

Ramiza S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef var en grym mäklare då han kämpar som ingen annan. Jag har haft kontakt med fler mäklare men Josef är top 1. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Ramiza S
    Stort tack för rekommendationen Ramiza! Tack för ert förtroende.

• 2020-06-12

Lars-erik G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårt sommarställe som vi haft i 50 år.
    Mäklaren Torsten Karlsson som vi anlitade har varit proffsig,
    informativ. vänlig och gjort så mycket för att vi skulle bli nöjda
    med affären. Han uppfyllde verkligen våra förväntningar så vi skulle rekommendera honom till kommande säljare. Läs mer
  • 2020-06-12

Johan L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en sommarstuga. Torsten har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Han har sträckt sig över förväntningarna iom att han satte sig in i besiktningarna så att vi kunde känna oss trygga i att säljare, besiktningsman och mäklare gav rn enhällig bild.
    Vi anlitar gärna Torsten när vi ska sälja hus framöver. Läs mer
  • 2020-06-11

Ann-katrin B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är ett riktigt Mäklare
    Snabbt enkelt och smidigt
    Mycket nöjd kund

Ann-Katrin Läs mer
    2020-06-11 Henric T svarar Ann-katrin B
    Stort tack för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • 2020-06-10

Ulla-britt S skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt fritidshus. Bemötandet har varit mycket bra. Fick intryck från början att huset skulle säljas ganska snabbt, även om vi själva inte hade någon överhängande brådska.
    Har fått löpande info vilket var ett plus. Läs mer
    2020-06-12 Emelie H svarar Ulla-britt S
    Tack för fina ord! :) Det gick ju bra till slut!
  • 2020-06-08

Pier Y skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Efter en del sökande och träffar med olika mäklare så beslutade vi oss att låta Malin sälja vår bostadsrätt.
    Vi efterfrågade en mäklare som har koll på sin grej och sköter hela processen professionellt, där kände vi att Malin passade in.

Nu är bostaden såld och blickar jag tillbaka på hela processen från start till slut så kan jag bara säga att vi är Stort imponerade.

Rekommenderar Starkt Malin Fingal till alla som söker en supertrevlig och driven mäklare som gör det "lilla" extra! Läs mer
    2020-06-08 Malin F svarar Pier Y
    Tack för förtroendet och för er rekommendation. Jag är så glad över att ni uppskattat mitt arbetssätt.
  • 2020-06-05

Monica L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helnöjda från början till slut med Magnus som sålde våran bostadsrätt Läs mer
  • 2020-06-04

Inga-lill Maria R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie varit en superduktig kontakt. Enkel rättfram och känns som att hon är kompetent i sin roll samt att hon trivs i den.
    Jag är svårt förtjust i folk som alltid svarar i tel och återkommer som avtalat? här är Emelie ett verkligt föredöme.
    Överträffade mina förväntningar stort.
    Vi har sålt vår fritidshus med en drös intresserade.
    Måste även ge komplemanger till fotografen som tog sååå fina bilder o lockade dit spekulanter.
    Kanske även coronatiderna var till vår fördel....men jag/vi rekomferar varmt vår mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Emelie H svarar Inga-lill Maria R
    Tack snälla för de fina orden! Vi har haft ett mycket fint samarbete! :) Fotografen hälsar och tackar.

Ines J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin är en glädjespridare som skapar förtroende och trygghet för både säljaren och köparen. Allting har skett smidigt och Malin har varit tillgänglig och informativ. Hon har hjälpt oss med allting, besvarat alla frågor och återkopplat snabbt. Vi är mer än nöjda med Malin och letar ni efter en mäklare är Malin alltid rätt val. Läs mer
    2020-06-08 Malin F svarar Ines J
    Tack Ines för att de fina orden, de värmer enormt. Stort grattis till er fina lägenhet.
  • 2020-06-04

Christoffer K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet tillsammans, en 2a i Oxelbergen. Magnus var väldigt hjälpsam och proffsig genom hela processen från visning fram till kontraktsskrivning Läs mer
  • 2020-06-02

Matilda W skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef har fått mig som köpare att känna mig både trygg och väl bemött genom hela processen. Hans trevliga bemötande, noggrannhet, transparens och tydliga information har gjort att hela köpet gått smidigt och lätt, utan risk för några obehagliga överraskningar under resans gång. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Matilda W
    Tusen tack för rekommendationen Matilda! Vill önska familjen stort lycka med nya radhuset som ni kommer stortrivas i.
    På återseende! Trevlig sommar

• 2020-06-01

Lazaro G skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Med Josef Dursun gick det över vara förväntningar när det var dags att sälja huset.Vi varm rekommenderar Josef som mäklare Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Lazaro G
    Stort tack för rekommendationen Lazaro! Det har varit en kul resa tillsammans, önskar er lycka till i Spanien.
    Tusen tack för ert förtroende och hälsa frugan!

• 2020-06-01

Eva L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra trevligt bemötande.
    Snabb återkoppling.
    Tydlig i sin kommunikation.
    Totalt sett - mycket bra. Läs mer
    2020-06-01 Henric T svarar Eva L
    Stort tack Eva för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet!/Henric
  • Karin F

2020-05-30

Karin F skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt och köpt hus med hjälp av Emelie Hagstedt som arbetar för Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi fick ett öppet och trevligt bemötande av Emelie när vi första gången möttes för en visning. Har bara goda erfarenheter av Emelies arbetssätt. En glad och lättsam person, som med kunskap och känsla förmedlat det vi sökt och sålt.
    En toppen tjej. :) Läs mer
    2020-06-12 Emelie H svarar Karin F
    Tack snälla Karin för dem fina orden! Jag är så glad för eran skull, ni kommer få det så bra!

• Linus D

2020-05-29

Linus D skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helt klart den mest förtroendeingivande mäklaren jag träffat i Norrköping. Har ny köpt en lägenhet i centrum och är mycket nöjd med hela bemötandet som var professionellt och trevligt. Josef tänker på allt som behövs för att inblandade parter ska få bästa möjliga service. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Linus D
    Tack Linus för rekommendationen! Stort grattis till en riktigt fin lägenhet och välkommen till Norrköping!
    Önskar dig en trevlig sommar!

• 2020-05-28

Karin B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ger lite stressat forcerat intryck men mycket effektiv och insatt i objekt som såldes Läs mer
  • 2020-05-28

Henrik L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra och engagerad mäklare som håller dig väl uppdaterad under hela processen. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Henrik L
    Tack för ditt förtroende Henrik! Allt löste sig till slut väldigt smidigt och snabbt
    Önskar er även lycka till i nya huset, på återseende.

Med vänlig hälsning
  • 2020-05-26

Magnus B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Säkerställa att samtliga som är på visning får tid med märklaren Läs mer
  • 2020-05-26

Malin L skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Mitt intryck är att Petra inte var särskilt driven och man fick ibland mana på henne att ta kontakt med intressenter. Jag tyckte inte att insatsen speglade bilden jag fick under första mötet med henne där vi gav henne uppdraget med försäljningen. Jag skulle inte rekommendera henne till min omgivning. Läs mer

Monica E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en lägenhet och fått ett rakt och trevligt bemötande och känner mig nöjd. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Monica E
    Stort tack för rekommendationen Monica! Nya lägenheten kommer passa dig så bra och du kommer stortrivas!
    På återseende

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping