Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 121 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• Viktor D
    Viktor D skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Riktigt bra första intryck av Per, levde upp till mina förväntningar & prestera!
    2017-06-26 Per I svarar Viktor D
    Tack Viktor att jag fått hjälpa dig =)
  • Milli D
    Milli D skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag vill verkligen tacka för all hjälp. Du har varit omtänksam och personlig på ett mycket bra sätt. Alltid svarat snabbt om jag har undrat över något. Från det jag har ringt och till försäljningen har inte kunnat gå snabbare trots strul. Du har alltid varit vänlig . Den enda gången jag blev besviken och ledsen det var när du var och såg på sommarstugan, men allt blev ändå jätte bra. Jag är helnjöd och Börje med. Jag kommer verkligen att rek vidare. Kram Monika
    2017-06-26 Magnus D svarar Milli D
    Tack så mycket för dom fina orden Milli, hälsa Börje och ha en skön sommar.
  • Jonas  W
    Jonas W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har nu både sålt och köpt av Per Illner. Per har ett brinnande engagemang och stort intresse för sitt jobb. Väldigt proffesionell samtidigt som han har båda fötterna på jorden och hade alltid ett glatt och trevligt bemötande.
    Vill du ha en mäklare som alltid ställer upp och finns där vid frågor eller funderingar så tveka inte på att ta kontakt med Per, han ordnar allt!
    Vi är så otroligt nöjda med vår försäljning/köp och kan verkligen rekommendera honom till andra.

Tack Per!

/Jonas & Michelle
    2017-06-20 Per I svarar Jonas W
    Stort tack Jonas och Michelle för dom fina orden.

Kul att få hjälpa er med både med köp av ny bostad och försäljningen av er nuvarande bostad.

Återigen bockar jag för att jag fått ert förtroende, stort tack.

/ Per Illner
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton gav mig ett väldigt gott bemötande. Visade från första början ett stort intresse i min lägenhet. Det gav mig en väldigt trygg känsla, med vetskapen att han skulle kunna sälja den med ett gott resultat.
    Anton levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde allt i försäljningen väldigt väl utfört.

Jag kommer defenitivt rekommendera honom till andra och förlita mig till honom nästa gång det är dags för mig att köpa något.
    2017-06-19 Anton B svarar Marcus P
    Stort tack Marcus för otroligt fina ord och ett trevligt samarbete!
    Önskar dig en riktigt skön sommar :)

Magnus D, Anton B gillar detta
  • Philip B
    Philip B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag märkte ganska snabbt att Henric var en trevlig och seriös mäklare. Han var väldigt noggrann i förberedelserna. Jag har varit på två visningar som Henric har haft innan och jag måste säga att han skapar en trygghet hos de potentiella köparna. Hans visningar är kanon, därför valde jag Henric.
    Och i mitt fall nu så levererade Henric över förväntan, så jag är jättenöjd!
    2017-06-14 Henric T svarar Philip B
    Tack Philip för ditt förtroende och de fina orden! /Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta
  • Anna H
    Anna H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Är så nöjd med att just Marcus var min mäklare! Han har på ett mycket skickligt sätt skött allt kring försäljningen av min lägenhet. Från första stund ingav han professionalitet med trygghet, empati och trovärdighet.
    Han har lyckats skapa känslan av att jag var viktig och motsvarande till köparna. Därför tror jag att det gick så smidigt och med ett resultat över förväntan. Jag rekommenderar med varm hand alla, oavsett uppdrag, att anlita Marcus!
    2017-06-11 Marcus C svarar Anna H
    Tack snälla Anna för ditt förtroende! Dina ord värmer mycket. Hoppas vi ses i framtiden. / Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Milihate G
    Milihate G skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är väldigt duktigt på sitt jobb. Tillmötesgående lyhörd. Utmärkt mäklare. Vi är väldigt nöjda med Antons jobb
    2017-06-07 Anton B svarar Milihate G
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med er nya bostad. Hälsa familjen!
  • Lena L
    Lena L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Försäljningen gick snabbt och effektivt. Jag fick bra råd inför fotograferingen och jag blev nöjd med slutpriset.
    2017-06-05 Per I svarar Lena L
    Tack Lena. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet
  • Björn G
    Björn G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Erfaren, kunnig, inspirerande, noggrann, hjälpsam och en bra strateg.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Seriös hantering av hela säljförloppet och blev nästan som en vän.
    2017-05-19 Henric T svarar Gunnar H
    Tack för förtroendet och de fina orden! Lycka till med din resa och hoppas vi ses vid något mer tillfälle! /Henric
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henrik var hur proffsig som helst,han levererade utmärkt vad han lovade och mer därtill.
    2017-05-17 Henric T svarar Daniel P
    Tack Daniel för de fina orden och för förtroendet med försäljningen av ert hus! /Henric
  • Anna J
    Anna J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väl bemött. Engagerad och mycket proffsig i sitt arbete.
    2017-05-05 Magnus D svarar Anna J
    Tack så mycket Anna för dom fina orden. Ha en skön sommar.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Efter en grundlig utvärdering föll valet på Svensk Fastighetsförmedling och Magnus Dahlgren när vi beslutat oss för att sälja villan. Magnus är erfaren och engagerad i uppdraget och har genomfört hela processen från presentation till avslut på bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Magnus och Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping.
    2017-05-02 Magnus D svarar Thomas A
    Stort tack Thomas för dom fina orden.
  • Tina A
    Tina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Viktigt för mig vid en försäljning är att mäklaren är förtroendeingivande och erfaren, tillgänglig, noggrann och för processen framåt - allt detta levererade Magnus - lämnar mina varmaste rekommendationer!
    2017-04-28 Magnus D svarar Tina A
    Stort tack för ert förtroende Tina
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fungerade utmärkt. Profesionellt och trevligt bemötande. Mycket bra
    2017-04-28 Henric T svarar Bengt J
    Tack Bengt för ert samarbete och förtroende att hjälpa er med försäljningen! /Henric
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Noggrann, tydlig, engagerad. Rekommenderas.
    2017-04-26 Christoffer R svarar Sandra S
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er att sälja er lägenhet. Lycka till nu med nya boendet!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är en bra mäklare som utstrålar lugn och trygghet.
    2017-04-19 Anton B svarar Mattias E
    Stort tack för din fina rekommendation / Anton Berglund
  • Sabina L
    Sabina L skrev om Fredrik Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Professionellt och trevlig bemötande genom hela processen! Rekommenderar fredrik starkt!
    2017-04-19 Fredrik L svarar Sabina L
    Hej! Tack så mycket Sabina för förtroendet och för det fina omdömet. Ha det gott!
  • Nikola S
    Nikola S skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har varit i kontakt med många mäklare ingen slår honom ,han är bäst.
    Jag rekomenderar honom varmt.
    Fem stjärnor av fem.
    Niko
    2017-04-19 Christoffer R svarar Nikola S
    Tack så hjärtligt för ditt förtroende och utlåtande!
  • Louise F
    Louise F skrev om Edvin Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett proffesionellt och tillmötesgående bemötande, ett bra och säljande prospekt med fina bilder. Mer än nöjd över försäljningen!
    2017-04-05 Edvin B svarar Louise F
    Tack så mycket för ditt förtroende Louise. Lycka till med allt! /Edvin
  • AnnMarie H
    AnnMarie H skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton Berglund. Glad och vänlig målmedveten och kunnig tog du dig an vår fastighetsförsäljning och vårt nyköp av bostad. Vi är helnöjda med resan och resultatet rakt av! TACK!
    Sören och AnnMarie H.
    2017-03-27 Anton B svarar AnnMarie H
    Hej Ann-Marie och Sören,
    Tack snälla för era fina kommentarer.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Lars K
    Lars K skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra o kunnig. Lätt att få tag på o intresserad av oss o hur vi ville ha det.
    2017-04-25 Christoffer R svarar Lars K
    Tack så hjärtligt för ert förtroende!
  • Karlfeldt A
    Karlfeldt A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Grym mäklare, allt bara funkar
    2017-03-01 Per I svarar Karlfeldt A
    Stort tack Karlfeldt. Bugar o bockar för att jag fick ditt förtroende
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande kändes proffsigt, speciellt kontraktskrivningen kändes bra. Upplevdes lite nervös efter att vi ifrågasatte att ta bort ångerrätten på mäklarkontraktet.
    2017-02-27 Henric T svarar Sebastian A
    Tack Sebastian och Hanna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med er nya bostad!/Henric
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Motsvarade alla förväntningar som jag har på en väl genomförd försäljning av bostaden
    2017-02-27 Henric T svarar Marcus F
    Tack Marcus och Anna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med ert nya hus! /Henric
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    mycket bra bemötande. lever upp till vår förväntan. Bra engagemang
    2017-02-22 Magnus D svarar Susanne S
    Tack Susanne för ditt förtroende
  • Anna B
    Anna B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har bemött oss på ett utmärkt sätt och lyssnat in oss båda säljare som till viss del haft olika behov. Henric alltid lyhörd och trevlig. Kommit med goda råd grundade på sin erfarenhet. Han hanterade också budgivningen på ett bra sätt, det var under en dag dramatiskt med den budgivare som lagt det högsta budet tog tillbaka det men som sedan åter ville vara med och som sedan blev vår köpare.
    2017-02-20 Henric T svarar Anna B
    Tack Anna och Rebecca för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra och snabb affär som jag är mycket nöjd med. Anton gjorde ett väldigt bra jobb. Bra hjälp under hela försäljningen. Väldigt tacksamt och jag rekomenderar verkligen Anton till andra!
    2017-02-13 Anton B svarar Jenny J
    Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med studierna !
  • Britt-Marie R
    Britt-Marie R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kan varmt rekommendera Marcus Crifält till er eventuella försäljning.
    Driftig, kunnig och engagerat tar han sig an sina kunder.
    Låt er inte luras av hans ungdom,.det ligger mycket kunskap/vetskap och en vilja att göra ett bra "jobb".
    Britt-Marie och Reidar Rydin.
    Marcus C, Britt-Marie R gillar detta
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket fint bemötande. Kändes mycket professionell och noga med att se till att man "var med". Över förväntan och jag är mycket nöjd.
    2017-02-01 Anton B svarar Susanne L
    Stort tack Susanne för ditt positiva omdöme av mitt arbete.
  • Sabanagic M
    Sabanagic M skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är bra mäklare , det syns att han har varit försäljare och att han är en tevling mäninska.
    2017-01-30 Henric T svarar Sabanagic M
    Tack Mensur och Senada för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Jon K
    Jon K skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Anton var saklig och lyssnande.
    - Han hade en realistisk uppfattning angående lägenhetens marknadsvärde.
    - En välplanerad tidsplan för bostadsförsäljningen.
    - Anton tog sig också tid, under sin fritid, att svara på ett antal frågor efter affären.
    2017-01-31 Anton B svarar Jon K
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni trivs med er nya bostad!
  • Jonny A
    Jonny A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bemötandet var väldigt bra och proffsigt
    Mäklaren levde mer än väl upp till våra förväntningar
    2017-01-19 Per I svarar Jonny A
    Stort tack för förtroendet att sälja ert hus.
  • Carina K
    Carina K skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bemötandet var bra. Vi hade en bra dialog och raka rör. Återkoppling vid frågor eller undringar fungerade utmärkt.
    2017-01-19 Christoffer R svarar Carina K
    Tack för feedbacken. Tack för förtroendet och hoppas ni trivs i nya lägenheten!
    Med vänlig hälsning, Christoffer
    Christoffer R gillar detta
  • Johan L
    Johan L skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Riktigt kompetent och fantastiskt trevlig samt engagerad mäklare! Emelie har även efter avslutat uppdrag hjälpt till vid funderingar och frågor. Ett givet val av mäklare vid en eventuell nästa affär!

Johan & Liza
    2016-12-21 Emelie H svarar Johan L
    Tack snälla för de fina orden Johan & Liza! :) Hoppas ni trivs bra i ert fina hus! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Margareta O
    Margareta O skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande, kunnig och väl förberedd inför våra möten. Trovärdig . Lite smårolig och tillåtande personlig
    2016-12-12 Christoffer R svarar Margareta O
    Tack så hjärtligt för ert förtroende.
  • Kent J
    Kent J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och duktig även snabb och väl uppdaterad på allt!!
    2016-12-12 Henric T svarar Kent J
    Tack Kent för ert förtroende och lycka till med ert nya hus! /Henric
  • Kristin
    Kristin skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har både sålt och köpt fastighet via Emelie och är jättenöjda! Kunnigt bemötande och gott samarbete. Emelie är pålitlig vilket vi värdesätter högst! Vi kan varmt rekommendera Emelie till er nästa bostadsaffär!
    2016-12-06 Emelie H svarar Kristin
    Tack snälla för de fina orden! :) Så roligt att jag fått möjlighet att hjälpa er flera gånger om! : ) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Per C
    Per C skrev om Edvin Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Snabb och bra ,får jobbet gjort !
    2016-11-30 Edvin B svarar Per C
    Tack för ditt förtroende Per, lycka till med allt!
    Per I, Edvin B gillar detta
  • Gunnel Å
    Gunnel Å skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig. Berättade hur försäljningen går till och hörde av sig hur det gick med försäljningen.
    2016-11-20 Per I svarar Gunnel Å
    Stort tack Gunnel för ditt förtroende igen :)
  • Lilly P
    Lilly P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande både till min mor som sålt sin bostadsrätt och till mig som hjälpt henne med kontakt och flytt.
    2016-11-18 Henric T svarar Lilly P
    Tack Lilly och Ann-Christine för ert förtroende att hjälpa till med försäljningen! Hoppas du trivs i din nya lägenhet Lilly!/Henric
  • Karl-axel J
    Karl-axel J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig kille
    förklarade och svarade bra på mina frågor
    gav mig många goda råd.
    2016-11-14 Henric T svarar Karl-axel J
    Tack Karl-Axel för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/Henric
    Per I, Henric T gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Christoffer Rindstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har varit mycket nöjd med hela affären från första mötet till överlåtelsen i banken så om det blir aktuellt att anlita en mäklaren igen kommer jag absolut att välje samma.
    2016-11-18 Christoffer R svarar Peter J
    Det glädjer mig att ni är nöjda! Tack för ert för ert förtroende att jag fick hjälpa er att sälja lägenheten. Hoppas ni trivs i ert nya fina hem.
  • Ulla Och Birger F
    Ulla Och Birger F skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton har varit tillmötesgående och trevlig. Vi har hittills bara positiva erfarenheter av Anton.
    Mvh Birger och Ulla
    2016-10-31 Anton B svarar Ulla Och Birger F
    Hej Ulla och Birger. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Rafao N
    Rafao N skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var saklig och korrekt . Och framför allt lagom drivande i affären .
    Vi kände lugn och förtroende under försäljningens gång .
    2016-10-28 Anton B svarar Rafao N
    Tack Rafao för förtroendet att hjälpa dig/er med försäljningen!/Anton
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Sture B
    Sture B skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej. Anton gjorde från första början ett mycket förtroendeingivande intryck. Han var påläst, intresserad och kunnig. Under hela tiden försäljningen pågick var det inga problem. Jag är hur nöjd som helst, och rekommenderar honom gärna till andra.
    2016-10-27 Anton B svarar Sture B
    Hej Sture,
    Stort tack för förtroendet och de fina orden.
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Pirjo A
    Pirjo A skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi tycker att han är mycket professionell och lyhörd vad kunden önskade sig.
    Han var mjuk och varm i sitt sätt att möta kunden.
    Han lyssnade och kom med råd, om vad man kunde göra och inte borde göra.
    Vi tyckte att man var mycket bra.
    Han är någon som vi tala varmt för till andra människor att anlita
    2016-10-27 Anton B svarar Pirjo A
    Hej,
    Stort tack för ert förtroende. Önskar er all lycka till med era nya planer!
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Barbro P
    Barbro P skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren var professionell och pålitlig.
    2016-11-29 Per I svarar Barbro P
    Tack så mycket Barbro för att jag fick sälja er fastighet :)
  • Daniel Ä
    Daniel Ä skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt gick jätte bra är supernöjd.
    Per I, Magnus D, Marcus C, Daniel Ä gillar detta
  • Alen T
    Alen T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra helhetsbild. Va bra planering och lätt att få kontakt.
    2016-10-20 Torsten K svarar Alen T
    Tack för omdömet, Alen. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
    Per I, Torsten K, Magnus D gillar detta

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping