Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 782 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• 2019-12-05

Sten A skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Srevicminded, påläst. Trevlig. Läs mer
  • 2019-12-05

Dagmawi B skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    I bought bostadrätt. Marcus is genuine, polite and very helpful. It was a great pleasure dealing with him. I thank him for all his assistance and I recommend him without any reservations. Läs mer
  • 2019-12-05

Jesper W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och hjälpsam när vi sålde vår bostadsrätt. Tydlig o kunnig. Toppen! Läs mer
  • 2019-12-05

Birgitta A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en villa.
    Förväntade proffsigt bemötande och hjälp.
    Malin är proffsig i sin yrkesroll, samtidigt mjuk, vänlig och smidig att samarbeta med. Hon är tillgänglig när man behöver, är hon upptagen hög hon snabbt av sig.
    Vi fick också mycket hjälp och råd av Malin när vi köpte bostadsrätt, via annan mäklare.
    Rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2019-12-05 Malin F svarar Birgitta A
    Tack snälla Birgitta för din fina rekommendation. Jag är otroligt tacksam för att ni uppskattat mitt arbetssätt och det har varit en ära att få jobba med er. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-12-05

Anna V skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt, 4 rum och kök. Vi har blivit mycket bra bemötta av Petra, hon har varit noggrann och lagt ner den tid vi förväntade oss. Sammantaget är vi nöjda med Petra och Svensk Fastighetsförmedling. Vi skulle rekommendera Petra som mäklare till andra! Läs mer
  • 2019-12-04

Bertil N skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt villa i Åby, Norrköping. Engagerat bemötande från mäklaren som levde upp till förväntningarna. Mäklaren gjorde ett gott arbete. Läs mer
    2019-12-04 Per I svarar Bertil N
    Stort tack för ert förtroende och att jag fick hjälpa er att sälja huset.
  • 2019-12-03

Karin J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en trea tillsammans med min pojkvän. Kände från första ögonblicket att Henric var väldigt tillmötesgående och professionell. Upplevde att han fanns tillgänglig när vi hade frågor och han känns genuint intresserad! Vi är supernöjd med köpet av vår lägenhet!

Han kommer nu säljs min 2:a och det känns som jag är i väldigt trygga händer! Tack Henric! Läs mer
    2019-12-04 Henric T svarar Karin J
    Stort tack Karin för den fina recensionen och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet!/Henric

Peter H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per hjälpte mig att sälja min lägenhet. Då jag hade ett utgångsläge där jag inväntade rätt pris trots att marknaden kanske inte var där just där och då hade Per tålamod med mig. Annons och allting innan sköttes bra och man känner sig trygg med att han vet vad han gör.

Mina förväntningar var att få en trygg försäljning där mäklaren hjälpte till och stöttade med det som jag inte själv kan och det blev precis så bra som jag hade kunnat hoppas på.

Direkt efter att köpeavtalet var påskrivet började Per att hjälpa till med att leta efter nästa boende så en helhetssyn finns med redan från början. Läs mer
    2019-12-03 Per I svarar Peter H
    Tack för den långa och fina rekommendation 🙏

Stort tack att jag fick hjälpa dig att sälja, nu ska vi hitta en annan bra lägenhet till dig.
  • 2019-12-03

Madeleine B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa. Hans största styrkor är hans tydlighet, kompetens och att han är väldigt noga med att återkoppla och hålla oss som säljare informerade om vad som händer under hela processen. Han lyckades väldigt bra med försäljningen och vi är helnöjda. Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-03

Kristian B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min exfru har sålt vår villa via Magnus Dahlgren på Svensk Fastighetsförmedling. Hela processen har varit väldigt professionell och väldigt tydlig för oss som säljare.

Vi hade höga förväntningar på Magnus då vi blivit rekommenderad honom av vänner och arbetskamrater. Han uppfyllde varenda en av dem.

Väldigt bra mäklare som levererar en trygghet för mig som säljare som jag anser är väl värd. Sen har svensk fastighetsförmedling i övrigt väldigt bra kringtjänster också som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-12-02

Bergakungens B skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Gick lysande att genomföra kontraktsskrivning trots avstånd. Josef gick igenom det hela på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2019-11-30

Anders L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte oss att sälja en lägenhet i Villbergen, vilket han gjorde på ett föredömligt sätt. Påläst på området och olika faciliteter. Seriöst kundbemötande och engagerad. Tack Anders Läs mer
    2019-12-03 Henric T svarar Anders L
    Tack Anders för ert förtroende och den fina recensionen!/Henric
  • Håkan E

2019-11-28

Håkan E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt mitt barndomshem. Mäklaren ansåg mitt hus var annorlunda mot standardvillor, större ytor mm. Hon visade hur hon ville hitta rätt målgrupp för huset. Mina förväntningar låg högt, hon fick mig att diskutera detta men hon var mycket lyhörd för mina synpunkter. Hon var tydlig med hur marknaden såg ut. Den köpare som blev kvar fick en ovärderlig hjälp att lösa sin lånesits. Köparen svarade mot den profil jag önskade skulle köpa huset
    Min erfarenhet av Malin är att hon genom att hjälpa köparen löste mitt säljbehov och överträffade mina förväntningar på försäljningens resultat, som inte enbart handlade om pengar. Läs mer
    2019-12-05 Malin F svarar Håkan E
    Tack snälla Per Håkan för att jag fått vara med att hjälpa dig i din försäljning av ditt barndomshem.
    Jag är tacksam för vårt temavårt fungerat så bra.
  • 2019-11-25

Hanna Å skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte oss att sälja våran 3:a på ett utmärkt sett. Från att vi tog in offerter från samtliga större mäklare i regionen gav Henric störst förtroende med sitt kunnande och ambitiösa men realistiska mål.

Från start till mål har Henric varit tillgänglig, informerande och kreativ.

Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Henric Theorell. Läs mer
    2019-11-26 Henric T svarar Hanna Å
    Tack Hanna för förtroendet och de fina orden!/Henric
  • 2019-11-22

Anders S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en mindre villa i Norrköping. Magnus är kunnig, trevlig och engagerad. Trots att vi som köpare strulade så löste han affären på bästa sätt. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer

Anders S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en bostadsrätt i Norrköping.
    Malin är kunnig, engagerad och driven i sitt jobb. Lägenheten var såld på två dagar och dessutom till ett pris över förväntan. Läs mer
    2019-12-05 Malin F svarar Anders S
    Tack Anders för ditt förtroende samt rekommendationen. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Mats B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt bostadsrätt i Norrköping. Mycket bra bemötande. Professionell. Rekommenderar Malin. Läs mer
    2019-12-05 Malin F svarar Mats B
    Tack snälla för rekommendationen. Jag vet att ni kommer trivas i er fina lägenheten. Där kommer ni bo så bra.
  • 2019-11-21

Ingela K skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Marcus hjälpte oss sälja vår bostadsrätt och vi har verkligen varit helnöjda hela vägen! Kunde inte fått en mer engagerad, professionell och trevlig mäklare! Marcus lyckades hitta rätt köpare och genomförde affären snabbt och smidigt! Så behöver ni en mäklare? Ring Marcus! Betyg: 10 av 10!!! Läs mer
  • 2019-11-21

Todd K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte mig och min blivande sambo att köpa en dunderfin bostadsrätt i Norrköping. Det kändes som han direkt gjorde allt för att det skulle bli en snabb och smidig affär. Jag har alltid tänkt att mäklare är blodsugande monster som bara tänker på pengar. Men han var skitgullig! ❤ Läs mer
    2019-11-21 Henric T svarar Todd K
    Stort tack Todd och Karin och grattis till en riktgt fin lägenhet!/Henric
  • Erik L

2019-11-20

Erik L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin har varit en alldeles utmärkt mäklare vid försäljningen av vårat hus. Försäljningen drog ut på tiden med nästan ett år på grund av olika omständigheter men Malin hade stor förståelse och var hela tiden mycket bra att ha att göra med, kom med bra tips och pushade aldrig. Jag jobbar själv med fastigheter sen många år och har en viss skepsis till en del fastighetsmäklare baserat på min erfarenhet av tidigare köp och sälj av fastigheter där tex mäklare varut för okunniga och bara fokuserat på affären. Men i Malin har vi mött en kunnig mäklare som har ett mycket bra kundbemötande och som lyssnar in kund och lyfter fram fastighetens värden och känsla på ett lysande sätt. Vi kan utan tvekan rekommendera Malin som mäklare och förstås använda henne som mäklare vid eventuella kommande fastighetsaffärer. Läs mer
    2019-11-22 Malin F svarar Erik L
    Tack snälla Erik för de värmande orden. Jag blev otroligt glad.
  • 2019-11-20

Eva N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    försäljning av villa. professionellt bemötande med tydlighet i vad som kan förväntas av marknaden, tillgänglig och förstående. Läs mer
    2019-11-22 Malin F svarar Eva N
    Tack snälla Eva för förtroendet och rekommendationen.
  • Eric H

2019-11-19

Eric H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte ett radhus och vi blev väldigt väl bemöta.
    Josef var väldigt öppen och ärlig, och man kände genast ett förtroende för honom.
    Han hade även en liten genomgång som många andra mäklare inte håller.
    Vi är väldigt nöjda och känner stor tilllit och respekt för josef.
    Vi är väldigt nöjda!! Läs mer
    2019-11-20 Josef D svarar Eric H
    Stort tack för rekommendationen Eric! Önskar er lycka till med nya radhuset och välkomna tillbaka till Sverige :)

• Harun T

2019-11-19

Harun T skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt lägenhet med utmärkt service och bemötande. Väl genomförd affär från start till mål. Per erbjuder service på en ny nivå! Självklara valet. Läs mer
    2019-11-19 Per I svarar Harun T
    Stort tack för dom fina orden 🙏. Bra teamwork.
  • 2019-11-18

Abdulahad I skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är en seriös mäklare med otroligt engagemang och närvaro över förväntan.
    Levde helt klart upp till alla våra förväntningar. Vi är mer än nöjda med försäljningen och Josefs insats.
    Rekommenderas starkt av oss  Läs mer
    2019-11-20 Josef D svarar Abdulahad I
    Stort tack för rekommendationen Elias! Vill önska er lycka till med nya husbygget, ska bli kul att få följa det :)
    Tusen tack för ert förtroende, på återseende!

• 2019-11-17

Carina A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per har förmedlat ett hus i Söderköping till mig. Han har varit lätt att nå och har visat på flexibilitet och vänlighet vid kontakt. Läs mer
    2019-11-18 Per I svarar Carina A
    Stort grattis till ett mysigt hem, de kommer bli toppen för dig. Tack för rekommendationen 🙏
  • 2019-11-15

Martin G skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte vår första lägenhet med hjälp av Josef och kunde inte önska oss en bättre mäklare! Inför köpet tog Josef sin tid att visa oss runt samt besvara alla frågor. Vid köp gick Josef detaljerat igenom allting för att klargöra alla frågetecken.

Vill ni ha en professionell mäklare som verkligen kan sin grej så rekommenderar jag Josef, 5/5 utan tvekan.

Tack Josef för all hjälp med vår första lägenhet! Läs mer
    2019-11-20 Josef D svarar Martin G
    Stort tack för rekommendationen Martin! Önskar dig och Mathilda lycka till i nya lägenheten :)

• Afrim R

2019-11-14

Afrim R skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Han e den bästa mäklare som hjälpt oss jätte mycke både köpazsälja köpa.
    Tack per du är guldvärd. Läs mer
    2019-11-14 Per I svarar Afrim R
    Tackar =), kul att få hjälpa er i alla boendefrågor.
  • 2019-11-13

Göran H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt, hade träffat Magnus tidigare och fått ett gott förtroende för honom, därför valde jag honom som mäklare.

Hade naturligtvis förväntningar på ett bra utfall av försäljningen, och det blev bättre än förväntat tack vare Magnus.

Jag är mycket nöjd, då jag har befunnit mig utomlands under hela processen, lämnade bara nyckeln när vi träffades sedan fick både städning och fotograf hämta nyckeln hos Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-11-13

Inger H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Inger ett mycket stort förtroende god kundkontakt för alla parter Läs mer
    2019-11-13 Per I svarar Inger H
    Stort tack och mycket stort grattis till radhuset.
  • 2019-11-12

Peter H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helt OK och mycket kunnig mäklare som ger ett stort förtroende för alla parter Läs mer
    2019-11-12 Per I svarar Peter H
    Tack och grattis till radhuset 🥂
  • 2019-11-12

Lena N skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt ett k-märkt hus i Söderköping. Per har verkligen gjort ett fint jobb. Han är noggrann, tydlig och Mkt trevlig. Förbereder mig som säljare inför visningen för att få bästa resultat. Jag är jättenöjd med hans arbete och engagemang.
    Får 10 av 10, och jag har rekommenderat honom till en bekant.
    En alltigenom trevlig upplevelse trots attrahera säljer mitt ÄLSKADE hus.
    Mvh Lena Nordahl Läs mer
    2019-11-12 Per I svarar Lena N
    Stort tack för dom mycket fina orden 🙏
    Att att just jag fick hjälpa dig 🙏
  • Peter H

2019-11-11

Peter H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår villa i Lindö med stor hjälp av Magnus.

Magnus är väldigt professionell i sitt bemötande och ger ett stort förtroende som yrkesman.

Den plan- och försäljningsstrategi som Magnus presenterade i början av våra kontakter har han fullföljt vilket gav ett mycket bra resultat. Läs mer
  • 2019-11-11

Marie H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack Magnus för all hjälp vid försäljningen av vårt hus! Vi har fått ett mycket proffsigt bemötande från början till slut! Du kommer att vara vårt självklara val även vid ev framtida försäljningar. //M&P Läs mer
  • Josefine E

2019-11-10

Josefine E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är en ärlig, kommunikativ och förtroendeingivande mäklare som är mån om att verka för att både köpare och säljare blir nöjda med bostadsaffären. Genom sitt stora sociala engagemang och driv utmärker sig Josef jämfört med andra mäklare. Vi kan varmt rekommendera Josef till andra säljare! Läs mer
    2019-11-20 Josef D svarar Josefine E
    Stort tack för rekommendationen Josefine! Det har varit en kul resa tillsammans, önskar er lycka till i ert fina hus.
    Tusen tack för ert förtroende!

Alf N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Saklig och tydlig med vad som gällde och vilka skyldigheter man hade som säljare. Läs mer
    2019-11-08 Henric T svarar Alf N
    Tack Affe och Sussie för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus!/Henric
  • 2019-11-08

Mathilda Seyde K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en lägenhet centralt. Josef är både hjälpsam och lyhörd! Otroligt viktigt hos en mäklare. Lyssnade på våra önskemål och gav oss en fantastisk service. Läs mer
    2019-11-20 Josef D svarar Mathilda Seyde K
    Stort tack för rekommendationen Mathilda! Önskar dig och Martin lycka till i nya lägenheten :)

Jadranka P skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Dammsätter 1 Söderköping har jag köpt
    Per Illner va mycket trevlig, tillmötesgående, effektiv, hjälpsam med både säljaren och mig som köpare i fokus.
    Alla förväntningar som fanns från min sida uppfyllde han och mer än så.
    Tusen Tack till Per Illner för allt, riktigt duktig mäklare som har massor att lära ut till nya mäklare.
    Alla detaljer är viktiga att tänka på och utföra små som stora vilket va för honom enkelt och självklart. Läs mer
    2019-11-08 Per I svarar Jadranka P
    🙏 vilka fina ord. Tusen tack. 🙏 och grattis till skogsbadet :)
  • 2019-11-07

Sandra L skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt ett radhus. Blev trevligt bemött, kunde även svara på de frågor vi hade.
    Väldigt tillgänglig och svarade snabbt på meddelande. Läs mer
    2019-11-07 Per I svarar Sandra L
    Tack och stort grattis till Radhuset 🥂
  • 2019-11-05

Hans H skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt fastigheten. Mäklaren var proffsig och det gick snabbt. Läs mer
  • 2019-11-05

Claes K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en 2:a på söder i Norrköping. Magnus har varit väldigt hjälpsam, flexibel och informativ. Trots kort varsel fick jag en egen specialvisning då jag idag inte bor i Norrköping. Magnus har sedan sett till att jag smidigt kunnat sköta affären på distans. Läs mer

Jacob J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag skrev nyligen på för en superfin 1,5:a och mycket tack vare Malin och hennes goda service. Hon är en supertrevlig, pålitlig och väldigt duktig mäklare som bemöter sina kunder med öppna armar. För mig är det viktigt att mäklaren inte är för på i t.ex. början av visningen utan att man först blir ordentligt välkomnad men att man sedan får känna av lägenheten och tänka lite själv och därefter ställa frågor om så är fallet. Hon läste av mig som kund perfekt och kände precis när det var dags att kliva fram och när det var dags att avvakta lite. Hon var också väldigt kunnig om lägenheten vilket visar på att hon är påläst och verkligen vet vad hon pratar om. Mina förväntningar på den här affären var att den skulle vara enkel, smidig och snabb så att jag skulle kunna flytta in snabbt och Malin gjorde allt i hennes makt för att det också skulle bli så. Hon gjorde affären superenkel och gjorde det hela så smidigt, hon levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Jacob J
    Tack snälla Jacob för din fina rekommendation. Stort grattis till ditt köp av en fin lägenhet. Där kommer du att trivas.
  • 2019-11-04

Bengt V skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie hjälpte oss att sälja ett hus och det gjorde hon på bästa sätt map. visningar och kundkontakter etc. Läs mer
    2019-11-06 Emelie H svarar Bengt V
    Tack Bengt! Det har varit väldigt trevligt att arbeta tillsammans med dig och dina bröder. Hoppas allt känns bra!
    Hälsningar. Emelie Hagstedt

Anna V skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väl bemött. Sakkunnig på området. Lättillgänglig. Läs mer
    2019-11-04 Per I svarar Anna V
    Tack för dom orden och stort grattis till lägenheten =), kommer bli toppen.
  • 2019-11-02

Susanne H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt en villa. Mäklaren var trevlig och driven. Tydlig i kommunikation. Läs mer
    2019-11-04 Henric T svarar Susanne H
    Tack Susanne för ert förtroende och de fina orden!/Henric
  • Sanvila V

2019-10-31

Sanvila V skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sveriges bästa mäklaren Josef Dursun Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Sanvila V
    Tusen tack för ert förtroende Sanvila! Önskar dig stort lycka till med allt i nya lägenheten :)

Med vänlig hälsning
  • 2019-10-31

Kjell E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    bostadsrätt 72,5 kv sasandgatan 24 d Norrköping. Bemött på bästa sätt. han levde upp till alla delar. Mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Kjell E
    Stort tack för rekommendationen Kjell! Nya lägenheten kommer passa er så bra och ni kommer stortrivas :)

• 2019-10-30

Gunnar Martin S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt sommarstuga.
    Utmärkt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylldes

Fanns inget att klaga på. Läs mer
    2019-10-30 Per I svarar Gunnar Martin S
    Stort tack för dom orden och att jag fick hjälpa er =)
  • 2019-10-29

Pierre K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    3a på 86 kvadrat i Vilbergen. Proffesionellt och vänligt bemötande, lätt att få tag på, och snabb på att berätta när det hände något nytt i försäljningen. Har inget att klaga på och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-11-22 Malin F svarar Pierre K
    Tack snälla Pierre för rekommendationen och jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem.
  • Mattias S

2019-10-29

Mattias S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin Fingal fick förtroendet att sälja våran lägenhet i Eneby och gjorde det med bravu. Glad och positiv från första stund och återkopplar bra under hela processen. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Mattias S
    Tack snälla för rekommendationen och för förtroendet att hjälpa er i försäljningen. Vi var ett bra team.
  • 2019-10-29

Edvard K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte villa via Henric. Bra bemötande och hanterade affären på ett professionellt sätt. Läs mer
    2019-10-29 Henric T svarar Edvard K
    Tack Edvard och Ida och lycka till med ert fina hus!/Henric

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping