Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 1875 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-13 Verifierad kund
    Josef var med i hela processen från start till slutet och var mån om att det skall kännas bra i varje liten detalj, han stämde av kontinuerligt vilket känns väldigt tryggt. Mycket bra förmedling mellan mig som köpare och säljaren.

Mycket engagerad, proffessionell och förtroendegivande.
    Precis som en mäklare skall vara i mitt tycke!
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mycket nöjd med allt från förberedelser inför försäljning till att försäljningen var genomförd och klar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-12 Verifierad kund
    Positivt bemötande. Lättillgänglig.
    Tack Niclas för recon och stort grattis till lägenheten =) Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-11 Verifierad kund
    Pers engagemang har visats sig i varenda möte och telefonsamtal.
    Effektiv mäklare som överträffade mina förväntningar.
    Tack Calle för dom orden och tack ännu en gång att jag fått hjälpa dig =) Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-11 Verifierad kund
    1. Med ett leende på läpparna och super bra Energi!

2. Förväntningar är höga annars hade jag inte tagit honom, jag har haft trötta och blyga mäklare innan men ingen som kan hantera en kund som Josef!

Han är en kameleont, han anpassar sig efter personen och det är därför jag bara kan köra med honom i denna stad.

3. Bra bemötande, tar för sig ( på ett bra sätt), inte tyst som andra mäklare och håller med bara för kunden ska känna sig ” bättre” här säger vi vad vi tycker! Vilken jag tycker är bra, alla får säga vad dem tycker och sedan kör han sin version som det ska vara.

Går att få tag på honom 24/7 och det känns som man har känt honom hela livet när man pratar.

Klass-mäklare med andra ord, tipsar han till 10/10 av mina vänner som vill sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-11 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött. Hon var tillgänglig hela tiden för alla typer av frågor och funderingar. Vi kände oss trygga i allt gällande köpet tack vare Petra
    2022-05-06 Verifierad kund
    Proffsig ordningssam och bra bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Svärtinge
    2022-05-06 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus via Malin. Supersmidig affär, lätt att få kontakt med Malin och bra information rakt igenom hela köpet. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren, vid avtalsskrivning, efter visning samt under budgivningen.
    Mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Bra återkoppling under processen och en mycket positiv inställning till affären.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Positiv och trevlig med kristall-klar kommunikation hela processen igenom!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Emelie är en pärla till mäklare. Lagom mycket rundsnack och sätter sig snabbt och enkelt in i situationen som gäller för just detta säljuppdrag, lyhörd helt enkelt. Sen är det så skönt att möta en äkta, genuint glad och hjälpsam mäklare för det var så jag upplevde henne och dessutom kunnig. Jag skulle definitivt anlita henne igen!
    Åsa! Jag blev så rörd så jag inte vet vad jag ska svara! :) Detta gjorde vi som ett team! :) Hälsningar Emelie! Emelie Hagstedt
  • köpte en tomt med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Vikbolandet
    2022-04-30 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Vältalad och lätt att förstå. Jag och min sambo är nöjda med bemötandet samt känner oss trygga med vårat köp
    Tack för fina ord Tim, detta kommer bli jättebra för hela familjen! :) Emelie Hagstedt
  • sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag är så nöjd med att jag valde Henric som min mäklare! Fick bra kontakt från start till slut! Han är lyhörd,kunnig,påläst och väldigt närvarande! Henric tar sig alltid tid och är mån om kundens önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera honom!
    Stort tack Maria för den fina recensionen, det värmer! Tack också för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus! Lycka till med din nya bostad!/Henric Henric Theorell
  • köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-29 Verifierad kund
    Han är jättetrevlig, engagerad, respektfull till alla, ha mycket focus på sitt jobb, social, ger positiv känsla till kunderna. Har tålamod. .
    Stort tack Youhanna och Nancy för den fina recensionen och grattis till ert hus! Där kommer ni trivas!/Henric Henric Theorell
    2022-04-28 Verifierad kund
    Superbra & proffsig tillvägagångssätt från start till mål! Bryr sig både om dig som köpare & människa! Rekommenderar starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Norr
    2022-04-26 Verifierad kund
    Professional, kunnig och engagerad
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Magnus Dahlgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående! Hade ingen tidigare erfarenhet av att köpa bostadsrätt men fick bra med stöd och hjälp från Marcus- något som var viktigt för mig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött absolut men jag tycker inte riktigt hans värdering av lgh var 100 men visst vi hade ju kunnat stå på oss att vi ville ha ett högre utgångsbud men man litar ju på mäklaren och kanske hade det varit annorlunda om det blivit budgivning på lgh som vi vet nu i efterhand.
    Men Henric var både trevlig och kunnig
    Stort tack för recensionen! Det har varit trevligt att hjälpa er med er bostadsaffär.
    Jag gör alltid mitt yttersta för att mina kunder ska få det bästa slutresultatet. I detta fall nådde vi utgångspriset.
    Lycka till med ert nya boende!/Henric
    Henric Theorell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-24 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera med, snabb återkoppling och rak i kommunikationen.
    Drivande och kunnig.
    Tack Helen för att jag fick vara med er på denna resa. Synd bara att ni ska ska flytta utanför mitt arbetsområde annars hade jag gärna varit med och hittat ert nästa dröm boende med. Malin Fingal
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Kimstad
    2022-04-23 Verifierad kund
    Elin har varit både professionell och trevlig genom hela processen. Dessutom har hon varit väldigt lyhörd och flexibel. Jag skulle säga att Elin överträffade alla förväntningar jag hade på henne som mäklare.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig.............................................
    Stort tack Kia och Rolf för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Lycka till med er nya bostad!/Henric Henric Theorell
    2022-04-23 Verifierad kund
    Malin sålde min förra lägenhet för ca 3 år sedan. Jag var väldigt nöjd då och blev inte besviken att jag valde henne igen. Malin är professionell, lyhörd och tillgänglig. Hon är den enda mäklare jag helt och hållet litar på!
    Åh tack Linnea ☺️🙏🏽 Vilket team vi är du & jag. Hoppas ni firade ordentligt igår 🥂 Malin Fingal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-23 Verifierad kund
    väldigt bra bemött ! letat lägenhet länge och Malin var helt klart den bästa mäklaren jag träffat
    Tack Ludvig, vad glad jag blir ☺️🙏🏽 Malin Fingal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Kimstad
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jag fick ett härligt bemötande av Elin. Allt gick smidigt och enkelt.
  • Kennet J
    2022-04-21 Verifierad kund
    Mycket engagerad och jobbar aktivt för att uppnå bästa resultat. Har bara bra saker att säga om Per Illner
    🙌 tack för dom orden och ditt förtroende 🙏

Grattis till nya lyan 🥂
    2022-04-16 Verifierad kund
    Josef är tydlig, strukturerad och väldigt duktig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-15 Verifierad kund
    Malin skötte försäljningen alldeles utmärkt!
    Tack så mycket för förtroendet ☺️☺️ Malin Fingal
    2022-04-15 Verifierad kund
    Josef visade ett stor engagemang som verkligen gjorde det där lilla extra. Ständig uppdatering och rådgivande under hela försäljningens gång. Kan varmt rekommendera Josef!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Stort engagemang och alltid tillgänglig
    Stort tack för recon och grattis till er nya lägenhet 🙌 Per Illner
    2022-04-14 Verifierad kund
    Malin är väldigt professionell, hon är kunnig, tydlig, engagerad och duktig på återkoppling.
    Tack så mycket för rekommendationen. Stort grattis till ert fina hus. Jag är så glad för er skull att allt gick så smidigt. Malin Fingal
    2022-04-14 Verifierad kund
    Malin gjorde ett fantastiskt arbete där hon var professionell men samtidigt väldigt lättsam. Hon har ett enormt driv, väldigt nogrant och är i princip alltid tillgänglig samt att hon är väldigt duktig på att ständigt återkoppla. Kan varmt rekommendera Malin!
    Blir så otroligt glad att att du uppskattat mitt arbetssätt. Din rekommendation gör mig både glad & stolt, tusen tack 🙏🏽
    Stort grattis till ert fina hus & välkommen till my hoods ☺️☺️
    2022-04-13 Verifierad kund
    Kunnig och skarp! Lyssnade väl på mina och köparens behöv samt fick allt att gå smidigt med sin goda pedagogik.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Fantastik mäklare! Håller en uppdaterad genom varje steg.
    Kontaktade Josef för att sälja min lägenhet, efter 3 veckor var den såld🌟💫
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-11 Verifierad kund
    Jag har blivit väldigt bra bemött sen första mötet, Marcus har stort driv och engagemang och är väldigt trevlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-08 Verifierad kund
    Varmt bemötande, kändes väldigt tryggt och bra. Rekommenderas starkt.
    Tack för recon och stort grattis till ett nya hus 🥂 Per Illner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Tuvklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Elin som mäklare och bemötande, hon har kollat med mig hur det känns längs vägen och har varit ett bra stöd under köpet ☺️ Det är mitt första köp så jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen 🥳
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-07 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Per. Bättre mäklare går inte att hitta! Han är lyhörd, inkännande och vi har förtroende för honom. Han är snabb, noggrann och smidig. Därför anlitade vi honom för tredje gången nu och skulle inte tveka att anlita honom igen.
    Stort tack ännu en gång för att jag fått hjälpa er.

Wow vilka ord. Tack så mycket 🙏
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mina förväntningar var höga, men Malin levde lätt upp till dem. Trevlig, engagerad, kunnig och lätt att prata med. Dessutom fick hon vårt hus sålt på nolltid. Skulle inte tveka att anlita Malin igen och kan varmt rekommendera henne till alla.
    Wow tack för de fina orden, det värmer verkligen🙏🏽☺️ Malin Fingal
    2022-04-06 Verifierad kund
    Malin har ett positivt sätt och har lätt att ta olika sorters människor.
    Tack förtroendet att hjälpa er i denna försäljning & tack för rekommendationen. Malin Fingal
  • sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-06 Verifierad kund
    Torsten har verkligen gjort allt man kan begära gällande vår försäljning. Flexibel gällande visningar och med bra återkoppling.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande på visningen av huset.
    Bra kontaktbarhet vid frågor även om det kan råka bli lite sent. Bra tillgänglighet helt enkelt!
    Kul med en mäklare med lite humor och tar inte alla uttryck på allvar.

Har inga synpunkter bara positivt 😁👍🏻
    Tack Erik 🙏 och stort grattis till huset. Kommer bli grymt för er 🙌 Per Illner
    2022-04-05 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande, Malin hjälpte oss hela vägen genom köpet. Vi fick löpande information och svar på alla frågor och funderingar.
    Tack Edin för din rekommendation & stort grattis till ert fina hus.
    Där kommer ni trivas. Glad påsk 🐣
    2022-04-04 Verifierad kund
    Malin har en positiv energi förenat med stort engagemang samtidigt som hon är professionell.
    Malin har ett mycket bra bemötande och såg till våra förutsättningar på ett snabbt och tydligt sätt.
    Vi skulle välja Malin som mäklare igen om vi skulle sälja. Och som eventuella köpare skulle vi känna stort förtroende.
    Tusen tack för de fina orden, tålamod & ett bra samarbete.Det betyder så mycket för mig att ni uppskattat hur jag jobbar🙏🏽 Malin Fingal
    2022-04-04 Verifierad kund
    Henric hjälpte oss att sälja vår lägenhet utan Hemnet-annonsering. Vi är supernöjda och tycker att allt från kommunikation till flexibilitet har varit över förväntan. Henric är enkel att prata med och alltid supertrevlig. Försäljningen gick kanonbra och vi ger Henric som mäklare 10 av 10. Tack!
    Stort tack Sofie och Joakim för ert förtroende och den fina recensionen! Det har varit kul att hjälpa er och lycka till med husletandet!/Henric Henric Theorell
    2022-04-04 Verifierad kund
    -Bra bemötande från dag ett
    -mötte våra förväntningar på alla plan, från planering till försäljning och pris osv...
    -proffsigt och bra utfört arbete
    Tack Anton för rekommendationen☺️☺️ Malin Fingal
  • köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-04-04 Verifierad kund
    Hjälpsam, ger bra information, trevlig & lätt att få tag i. Vi som köpare är mycket nöjda.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Per är en mycket bra och professionell mäklare. Vi har anlitat honom flera tillfällen och alltid han har gjort en strålande jobb. Vi tycker att han är en förebild till många andra.
    Vi tackar så mycket för hans engagemang. Mvh Carlos och lydia
    Stort tack ännu en gång 🙏

Kul att få ert förtroende och jobba ihop 🙌
    2022-04-03 Verifierad kund
    Malin gjorde mer än vad man kan förvänta sig vid en visning. Proffsigt och trevligt bemötande och lättillgänglig. Bästa mäklaren!
    Tack Ronny för rekommendationen.
    Kul att läsa att ni uppskattade mitt arbetssätt, det värmer.
    Stort grattis till radhuset & välkommen till Östergötland. Jag är helt övertygad om att du/ni kommer storm trivas.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Malin gjorde mer än vad man kan förvänta sig vid en visning. Proffsigt och trevligt bemötande. Lättillgänglig. Bästa mäklaren!
    Tack ☺️
    Stor grattis till ert fina radhus.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Malin har varit positiv, hjälpsam och snabb att svara på våra tankar och funderingar. Hon har ett jordnära bemötande som gjort att vi har känt oss väldigt trygga med henne som mäklare.
    Stort tack Elin för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att höra att du uppskattar mitt arbetssätt. Stort grattis till er fina lägenhet. Malin Fingal