Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast tar dig till jobbet och var du hittar den bästa löpslingan. Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget så du får ut det mesta av din bostadsaffär.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 817 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• 2020-01-26

Mattias H skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Emelie och hon har bemött och hjälpt oss med försäljningen på bästa sätt.
    Emelie hjälpte till bra vid kontraktsskrivningen och förklarade för köparna om köpet på ett reva sätt, när det var deras första husaffär. Läs mer
  • 2020-01-24

Anita L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en tvåa i Norrköping. Innan försäljning gav Torsten en tydlig information om bostadsläget just nu och hur vi kunde planera försäljningen. Han är konkret och engagerad och vi fick förtroende för honom. Under hela resan har vi fått feedback av honom och anser att han är mycket kunnig.
    Med Vänliga Hälsningar

Anita och Rolf Läs mer
  • 2020-01-17

Razija M skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-01-10

Aurora E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har just köpt vårt första hus med hjälp från Malin. Hon gick den extra milen som krävdes för att affären skulle bli möjlig vilket vi är väldigt tacksamma för! Proffsig och noga och snabb återkoppling på små och stora frågor. Varmaste rekommendationer från oss! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Aurora E
    Tusen tack för dina fina ord☺️☺️jag är lika glad som ni att det gick vägen till slut. Jag vet att ni kommer trivas.
  • 2020-01-08

Linda H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Husköp, lantligt läge. Bra bemötande på visning och efterföljande telefonsamtal. Tog reda på det vi ville veta i möjligaste mån. Hade lokalkännedom om området (Söderköping och Norrköpings kommuner) Bra bemötande på kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-01-08 Henric T svarar Linda H
    Tack Linda och Andreas och grattis till ett fint hus!/Henric
  • 2020-01-07

Anna Ulrika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kom på visning. Anmält mig. Mäklaren går runt och hälsar på alla utom mej. Verkar lägga fokus på dem han tror är ekonomiskt tillförlitliga. Skenet kan bedra för där missade han en bra budgivare. När jag sa till att jag var anmäld sa han bara "jaha" och kryssade i. Tog inte i hand då heller el frågade om intresse. Kände mig ignorerad och bortvald som köpare varför jag gick därifrån, trots intresse för lägenheten. Läs mer
    2020-01-08 Svensk Fastighetsförmedling Norrköping svarar Anna Ulrika J
    Hej!
    Jag blir riktigt ledsen när jag läser hur du upplevde att gå på visning hos en av våra mäklare. Självklart ska alla våra visningsgäster känna sig väl bemötta av våra mäklare.
    Jag skulle verkligen uppskatta om du ville ringa mig på 0705505006 och berätta lite mer om din tråkiga upplevelse.
    Vänligen Emma Winblad von Walter, kontorschef Norrköping/Nyköping
  • 2019-12-30

Linda E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra service genom hela processen. Hela tiden tillgänglig för att svara på våra frågor och uppdaterade oss löpande! Läs mer
    2020-01-08 Emelie H svarar Linda E
    Tack Linda! Det gick ju väldigt smidigt det här! Tack snälla för fina rekommendationen.
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • 2019-12-30

Robin K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte ett hus med hjälp av Malin och hon rekommenderas varmt. Hjälpsam, tillgänglig och återkopplar, allt som behövs för nervösa köpare/säljare. Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Robin K
    Tack snälla Robin för rekommendationen. Jag hoppas ni haft en bra första jul i ert nya hem.
  • 2019-12-25

Jesper K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en lägenhet via Malin och blev bemötta med snabb och professionell hjälp vilket gjorde det möjligt för oss att förvärva vår lägenhet genom en snabb och smidig affär. Malin var sedan tillgänglig under hela processen med bank och övriga frågor, då det var vårt första lägenhetsköp vilket vi uppskattade.
    Vi är väldigt nöjda med Malin och hennes bemötande. Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Jesper K
    Tack Jesper för rekommendationen. Jag är övertygad om att ni kommer trivas.

Sven J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Smidig och proffsig mäklare med stort engagemang! Toppen! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Sven J
    Tack Sven för rekommendationen . Jag hoppas ni ska trivas och att bergvärmepumpen är på plats nu.

Anna W skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Rekommenderas varmt. Malin är en super engagerad och kompetent mäklare. Toppbetyg. Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Anna W
    Tack snälla för rekommendationen. Välkommen tillbaka till Norrköping

John T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef är trevlig, snäll , duktig och professionell! Han är nogrann och organiserad, så jag som köparen kände mig trygg under hela processen !
    Så glad att vi hade honom som vår mäklare! Läs mer
  • Julia J

2019-12-21

Julia J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet med hjälp av Malin! Hon är otroligt proffsig i sitt jobb, gav ett väldigt bra bemötande och återkopplar snabbt. Hon hjälpte oss att komma fram till rätt lösning för vår situation och varför det var rätt för oss. Vi kände oss trygga med hennes hjälp och kan absolut rekommendera Malin till alla andra som behöver sälja sin bostad! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Julia J
    Tack Julia för förtroendet att hjälpa er i försäljningen och för rekommendationen.
  • 2019-12-21

Smyrna T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Det var första radhus vi köpte, och Josef var den bästa mäklare som hade tålamod och var tillgänglig hela tiden ! Svarade på alla våra funderingar och hjälpte oss med allt !!
    Vi är så tacksamma att vi hade honom som vår mäklare !! Läs mer
  • 2019-12-21

Henrik M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde en 3a Centralt i Norrköping. Fick direkt glatt och trevligt bemötande och svar på alla funderingar man hade. La upp en plan för hur vi kunde optimera våran försäljning utifrån de önskningar och krav vi hade. Förklarade marknaden väldigt bra för oss hur den funkade i dagsläget och varför denna plan var bäst för våran försäljning. Var hela tiden tillgänglig för frågor.

Kanonbra helt enkel! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Henrik M
    Tack så mycket Henrik för rekommendationen!
  • 2019-12-20

Åsa N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt en bostadsrätt genom Josef. Mycket pålitlig och engagerad mäklare. Återkopplar alltid snabbt. Tydlig och hjälpsam. Väldigt trevlig och med en tydlig vilja att alla ska vara nöjda, både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-12-20

Johan N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Proffsig i sitt utövande samt extremt bra telefoni-disciplin Läs mer
  • 2019-12-19

Pernilla J skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Snabb och smidig affär. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-12-19

Charlotte G skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har köpt en liten lägenhet, mycket smidigt och proffsigt. Magnus Dahlgren är bäst! Läs mer

Sara E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte min första lägenhet! Jättetrevlig och resonlig mäklare som fick mig att känna mig trygg hela vägen. Fick all den info jag önskade innan jag ens hann fråga själv. Är väldigt nöjd och tacksam Läs mer
    2019-12-19 Malin F svarar Sara E
    Tack Sara för din rekommendation och för att du uppskattar mitt arbetssätt. Du har köpt dig en riktigt fin lägenhet som jag vet att du kommer trivas i.
  • 2019-12-18

Magnus C skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Inget att klaga på vid försäljning av vår fars villa Läs mer
    2019-12-20 Torsten K svarar Magnus C
    Tack för omdömet Magnus. Lycka till med flyttröjningen.
  • 2019-12-18

Inger T skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt Mammas villa.
    Bra bemötande,hade stora förväntningar och dom har infriats.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-18

Sten-inge L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt Butbro 2:91

Mkt. bra bemötande!
    Förväntningar uppfylldes`
    Magnus har förmodligen mkt. att göra, lite stressad i vissa situationer annars är vi väldigt nöjda med försäljningen där priset öveträffade våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-12-16

Sonja N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten har sålt min fastighet på Nya Rådstugugatan 13. Torsten har varit kanon, han har för fyra år sedan sålt denna lägenhet till mig. Kunnig, trevlig, noga, ser möjligheter och rolig. Läs mer
    2019-12-20 Torsten K svarar Sonja N
    Tack för de vänliga orden Sonja! Det är alltid lika trevligt med återkommande kunder. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Det glädjer mig att jag roar dig!
  • 2019-12-14

Sandra A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt lägenhet. Tillgängliga och anpassar tiden till oss både köpare och säljare. Läs mer
    2019-12-16 Henric T svarar Sandra A
    Tack Sandra! Lycka till med din fina lägenhet!/Henric
  • 2019-12-12

Niclas S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde en trea på Söder i Norrköping. Bemötandet och tillvägagångssättet var bästa tänkbara genom hela affären. Per är ärlig, uppriktig och övertygande - egenskaper som gör att han inger ett stort förtroende hos såväl säljare som köpare. En synnerligen professionell mäklare. Läs mer
    Per I gillar detta
  • 2019-12-12

Mikael P skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Han kändes samlad och saklig.
    Han började med en lägesbild/bakgrund varför försäljningen var aktuell i just vårt fall, vilket kändes bra. Läs mer
  • 2019-12-11

Silviya I skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är helt nöjd med mitt köp. Malin har varit super trevlig och lätt att ha att göra med. Helt klart en mäklare att rekommendera. Tack Malin Läs mer
    2019-12-16 Malin F svarar Silviya I
    Tack Silviya för rekommendationen. Jag hoppas du barnen ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-12-11

Sara H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anlitat Malin för försäljning av min bostadsrätt.
    Otroligt kompetent mäklare. Håller kunden ständigt underrättad om vad som händer. Alltid tillgängligt och så är Malin väldigt trevlig.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-12-11 Malin F svarar Sara H
    Tack så mycket Sara för de värmande orden och rekommendationen.

Peter H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en lägenhet av Josef. Josef är väldigt rak och tydlig med vad som sker hela tiden och ärlig i kommunikationen. Man känner sig trygg helt enkelt när Josef är inblandad i ens affär.

Jag sålde min lägenhet genom samma firma så jag förväntade mig att det skulle skötas snyggt och korrekt vilket jag även upplevde det hela som. Man får info hela tiden om vad som ska ske härnäst vilket känns tryggt oavsett om man köper eller säljer. Läs mer
  • 2019-12-10

Henrik A skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra o professionellt bemötande
    Ordningsam o trevlig
    Har köpt nyproduktion

Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-12-10

Oksana A skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    -Sålt en lägenhet.
    - Ingen stress vilket jag upplevt med andra mäklarfirmor i budgivningar.
    -Ja.Vi är nöjda och lite till. Läs mer
  • 2019-12-09

Hanna B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi hade Malin som mäklare när vi köpte vårt första hus. Vår upplevelse var att hon gav ett förtroendeingivande intryck. Hon var väldigt tillgänglig vilket var en trygghet för oss när vi behövde bolla frågor och funderingar. Hon var också mycket noggrann och tydlig genom hela bostadsaffären. Malin levde upp till våra förväntningar och vi skulle inte tveka på att anlita henne till framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2019-12-11 Malin F svarar Hanna B
    Tack snälla Hanna för rekommendationen, det värmer. Jag är mer än övertygad om att ni kommer trivas som fiskar i vattnen i ert nya hus.
  • 2019-12-09

Ervin D skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef Dursun hjälpte mig att sälja min lägenhet. Bemötandet var på topp och Josef skötte allt på ett mycket professionellt sätt. Josef överträffade alla förväntningar. Svarar i telefon och återkopplar, josef höll mig som säljare uppdaterad från dag 1 till kontraktsskrivningen. Kan varmt rekommendera Josef som mäklare och lovar att han gör ett grymt jobb och ger allt ifrån sig. Läs mer
  • 2019-12-05

Sten A skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Srevicminded, påläst. Trevlig. Läs mer
  • 2019-12-05

Dagmawi B skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    I bought bostadrätt. Marcus is genuine, polite and very helpful. It was a great pleasure dealing with him. I thank him for all his assistance and I recommend him without any reservations. Läs mer
  • 2019-12-05

Jesper W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och hjälpsam när vi sålde vår bostadsrätt. Tydlig o kunnig. Toppen! Läs mer
  • 2019-12-05

Birgitta A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt en villa.
    Förväntade proffsigt bemötande och hjälp.
    Malin är proffsig i sin yrkesroll, samtidigt mjuk, vänlig och smidig att samarbeta med. Hon är tillgänglig när man behöver, är hon upptagen hög hon snabbt av sig.
    Vi fick också mycket hjälp och råd av Malin när vi köpte bostadsrätt, via annan mäklare.
    Rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2019-12-05 Malin F svarar Birgitta A
    Tack snälla Birgitta för din fina rekommendation. Jag är otroligt tacksam för att ni uppskattat mitt arbetssätt och det har varit en ära att få jobba med er. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-12-05

Nils Gunnar A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vid en visning av en lägenhet fick vi ett mycket gott intryck av Malin vilket gjorde att vi anlitade henne. Underbar och korrekt kontakt vilket har resulterat i att vår fastighet nu är såld tack vare Malin. Vi ger henne maxpoäng!
    Nils Gunnar i Norrköping Läs mer
    2019-12-06 Malin F svarar Nils Gunnar A
    Tack snälla för förtroendet och din rekommendation. Jag är så glad över att jag fått varit med på er resa att sälja ert hus.
  • 2019-12-05

Anna V skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt, 4 rum och kök. Vi har blivit mycket bra bemötta av Petra, hon har varit noggrann och lagt ner den tid vi förväntade oss. Sammantaget är vi nöjda med Petra och Svensk Fastighetsförmedling. Vi skulle rekommendera Petra som mäklare till andra! Läs mer
  • 2019-12-04

Bertil N skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt villa i Åby, Norrköping. Engagerat bemötande från mäklaren som levde upp till förväntningarna. Mäklaren gjorde ett gott arbete. Läs mer
    2019-12-04 Per I svarar Bertil N
    Stort tack för ert förtroende och att jag fick hjälpa er att sälja huset.
    Per I gillar detta
  • 2019-12-03

Karin J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en trea tillsammans med min pojkvän. Kände från första ögonblicket att Henric var väldigt tillmötesgående och professionell. Upplevde att han fanns tillgänglig när vi hade frågor och han känns genuint intresserad! Vi är supernöjd med köpet av vår lägenhet!

Han kommer nu säljs min 2:a och det känns som jag är i väldigt trygga händer! Tack Henric! Läs mer
    2019-12-04 Henric T svarar Karin J
    Stort tack Karin för den fina recensionen och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet!/Henric

Peter H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Per hjälpte mig att sälja min lägenhet. Då jag hade ett utgångsläge där jag inväntade rätt pris trots att marknaden kanske inte var där just där och då hade Per tålamod med mig. Annons och allting innan sköttes bra och man känner sig trygg med att han vet vad han gör.

Mina förväntningar var att få en trygg försäljning där mäklaren hjälpte till och stöttade med det som jag inte själv kan och det blev precis så bra som jag hade kunnat hoppas på.

Direkt efter att köpeavtalet var påskrivet började Per att hjälpa till med att leta efter nästa boende så en helhetssyn finns med redan från början. Läs mer
    2019-12-03 Per I svarar Peter H
    Tack för den långa och fina rekommendation 🙏

Stort tack att jag fick hjälpa dig att sälja, nu ska vi hitta en annan bra lägenhet till dig.
  • 2019-12-03

Madeleine B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa. Hans största styrkor är hans tydlighet, kompetens och att han är väldigt noga med att återkoppla och hålla oss som säljare informerade om vad som händer under hela processen. Han lyckades väldigt bra med försäljningen och vi är helnöjda. Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-03

Kristian B skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag och min exfru har sålt vår villa via Magnus Dahlgren på Svensk Fastighetsförmedling. Hela processen har varit väldigt professionell och väldigt tydlig för oss som säljare.

Vi hade höga förväntningar på Magnus då vi blivit rekommenderad honom av vänner och arbetskamrater. Han uppfyllde varenda en av dem.

Väldigt bra mäklare som levererar en trygghet för mig som säljare som jag anser är väl värd. Sen har svensk fastighetsförmedling i övrigt väldigt bra kringtjänster också som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-12-02

Bergakungens B skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Gick lysande att genomföra kontraktsskrivning trots avstånd. Josef gick igenom det hela på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2019-11-30

Anders L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte oss att sälja en lägenhet i Villbergen, vilket han gjorde på ett föredömligt sätt. Påläst på området och olika faciliteter. Seriöst kundbemötande och engagerad. Tack Anders Läs mer
    2019-12-03 Henric T svarar Anders L
    Tack Anders för ert förtroende och den fina recensionen!/Henric
  • Håkan E

2019-11-28

Håkan E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt mitt barndomshem. Mäklaren ansåg mitt hus var annorlunda mot standardvillor, större ytor mm. Hon visade hur hon ville hitta rätt målgrupp för huset. Mina förväntningar låg högt, hon fick mig att diskutera detta men hon var mycket lyhörd för mina synpunkter. Hon var tydlig med hur marknaden såg ut. Den köpare som blev kvar fick en ovärderlig hjälp att lösa sin lånesits. Köparen svarade mot den profil jag önskade skulle köpa huset
    Min erfarenhet av Malin är att hon genom att hjälpa köparen löste mitt säljbehov och överträffade mina förväntningar på försäljningens resultat, som inte enbart handlade om pengar. Läs mer
    2019-12-05 Malin F svarar Håkan E
    Tack snälla Per Håkan för att jag fått vara med att hjälpa dig i din försäljning av ditt barndomshem.
    Jag är tacksam för vårt temavårt fungerat så bra.
  • 2019-11-25

Hanna Å skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte oss att sälja våran 3:a på ett utmärkt sett. Från att vi tog in offerter från samtliga större mäklare i regionen gav Henric störst förtroende med sitt kunnande och ambitiösa men realistiska mål.

Från start till mål har Henric varit tillgänglig, informerande och kreativ.

Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Henric Theorell. Läs mer
    2019-11-26 Henric T svarar Hanna Å
    Tack Hanna för förtroendet och de fina orden!/Henric
  • 2019-11-22

Anders S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en mindre villa i Norrköping. Magnus är kunnig, trevlig och engagerad. Trots att vi som köpare strulade så löste han affären på bästa sätt. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping