Per Illner
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 71 kunder tycker om Per Illner

• Mats H
    Per Illner har sålt vår villa och verkligen överträffat våra förväntningar på alla sätt. Bemötandet mot oss och mot spekulanterna har varit utmärkt. Han är kunnig, serviceinriktad och lyhörd. Vi är mycket nöjda.0 Läs mer
    2018-12-03 Per I svarar Mats H
    Tack Mats att jag fick ert förtroende ibörjan av ert bostadsletande. Det blev ju toppen för er =).
    Tack för allt.
  • Hans H
    2 r/kök, Vilbergsgatan, Norrköping som vi såg i NT dagar innan en resa inom Sverige. Då vi ej kunde delta i visningen kontakta-des Per Illner. Vi förklarade läget och han bokade extra dag för visning av lgh. Vi ansåg lgh utmärkt och ville delta i budgivning.
    Då svårigheter uppstod med lån pga resan, bistod Illner oss med det. Under budgivningen, som vi vann, hade Illner täta mobilkon-takter med oss. Vi anser Per Illner på ett föredömligt sätt bemött oss, informerat oss samt enl ovan ställt upp på ett ypperligt sätt båd före och efter köpet.Kommer till våra vänner/bekanta rekom-mendera Sv.Fastighetsförmedling vid försäljning eller köp, inkl Per Illner. Läs mer
    2018-11-28 Per I svarar Hans H
    Tack för denna utförliga recension och kul att jag har fått hjälpa er med allt =). Det kommer bli toppen för er.
    Per I gillar detta
  • Min helhetsbild av Per Illner är mycket positiv han var kunnig och hjälpsam.

Proffsig!
    MVH Anna Porsmarker Läs mer
    2018-11-20 Per I svarar Anna P
    Tack Anna och grattis till huset
    Per I gillar detta
  • Vi har sålt vårt hus och tycker att Per varit mycket tillmötesgående och hjälpsam, gett bra råd o tips. Läs mer
    2018-11-12 Per I svarar Therése R
    Tack att jag har fått hjälpa er. 🙏
  • Svante S
    Fick redan på visningen (smedvägen7)ett proffsigt och tydligt bemötande. Kändes direkt seriöst och trovärdigt. Det resulterande även i att Per Illner på ett proffsigt och effektivt sätt hjälpte oss hela vägen in i mål. En god lyssnare med förståelse för affärer av denna karaktär.

Mycket bra!
    Mvh nyblivna husägare :) Läs mer
    2018-11-10 Per I svarar Svante S
    Wow vilka fina ord. Tack 🙏 och grattis till huset 🏠
    Per I gillar detta
  • En lyhörd och kompentent mäklare som sätter kunden i fokus. Läs mer
    2018-10-04 Per I svarar Bengt-åke L
    Tack för det och att jag har fått hjälpa dig ännu en gång =)
    Per I gillar detta
  • Har köpt en liten övernattning lägenhet i Norrköping.
    Blev väldigt positivt bemött både på mail telefon.
    Eftersom det är första gången jag kontaktar en mäklare var det viktigaste för mig var att jag kunde känna en trygghet i den kunskap som mäklaren har.
    Upplevelsen har på det hela varit väldigt positivt Läs mer
    2018-09-29 Per I svarar Marie H
    Härligt att de kändes bra :). Lägenheten kommer bli toppen för dig. Tack för det du skrev här
    Per I gillar detta
  • Jag har anlitat Per Illner för att sälja min 1:a på Rösgången och det för att jag har köpt en lägenhet av honom tidigare och blev så vänligt bemött och bestämde mig redan då att vid nästa fastighetsaffär så ville jag anlita honom, jag är så nöjd med honom som säljare och försäljningen och kommer med största sannolikhet att anlita honom vid min nästa fastighetsaffär Läs mer
    2018-09-29 Per I svarar Åse L
    Tack dom fina orden och kul att få hjälpa dig.
    Per I gillar detta
  • Köpt lägenhet till dottern och mäklaren Per Illner är klockren som mäklare Läs mer
    2018-09-29 Per I svarar Stefan B
    Tack Stefan och grattis till lägenheten. Kommer bli toppen 👍
    Per I gillar detta
  • En mäklare som både ger service till säljaren men också är en tillgång för köparen.
    Kompetens, professionell och mänsklig. Det är ord som jag tycker passar bra. Läs mer
    2018-09-24 Per I svarar Maria H
    Tack Maria för dom fina orden =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner