Per Illner
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 97 Läs vad Per Illner

• Hans A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-06

Den var bra, han ordnade med en visning med kort varsel utanför ordinarie visningstider. Läs mer
    2019-09-06 Per I svarar Hans A
    Tackar och grattis till lägenheten
  • Magnus A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-04

Proffsigt, personligt och utmärkt.
    Har en bra nära dialog med kund och inger förtroende. Läs mer
    2019-09-04 Per I svarar Magnus A
    Tack för dom orden och grattis igen 🥂
    Per I gillar detta
  • Wendy Pearl S skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-01

Vi har sålt en enplans villa.
    Per, vår mäklare, var proffsig, vänlig, kunnig, och vi kände oss jättetrygga med honom.
    Han gav bra råd och lugnande besked när vi behövde det!
    Om vi säljer något boende i framtiden kommer vi be Per att bli vår mäklare igen. Vi skulle inte tveka att varmt rekommendera honom till någon som tänker sälja. Läs mer
  • Anneli Ö skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-16

Per är en kompetent mäklare som har stor marknadskännedom och erfarenhet av sitt jobb. Han har sinne för detaljer och är noga med att göra kunden nöjd. Hans professionella bemötande och trevliga sätt gör att det är ett nöje att samarbeta med Per vid bostadsaffärer. Jag kan verkligen rekommendera Per. Läs mer
    2019-07-17 Per I svarar Anneli Ö
    Stort tack för ditt förtroende 🙏 och dom fina orden.
    Magnus D, Per I gillar detta
  • Johan Å skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-11

Jag sålde en gård. Möttes av en väldigt proffsig mäklare. Engagemanget överträffade förväntningarna. Den fackkunskap han behövde för att möta gårdsspekulanter tog han reda på.
    Rekommenderas ! Läs mer
    2019-07-11 Per I svarar Johan Å
    Stort tack för dom orden och att jag fick hjälpa dig 🙏
  • Ammar H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-10

Jag har sålt mitt fastigheten och maklare var så trevligt och hjälpsamt Läs mer
    2019-07-11 Per I svarar Ammar H
    Tack Ammar för ditt förtroende. 🙏
    Per I gillar detta
  • Cecilia H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-02

Vi har sålt vår villa, en Prästgård, 20 minuter från en större tätort.
    Mäklarens bemötande var trevligt och professionellt. Vi fick bra information och hela processen fram till visning gick snabbt och smidigt.
    Under tiden mellan visning och försäljning hade vi önskat lite mer återkoppling från mäklaren.
    Budgivning och avslut med kontraktsskrivning var en positiv upplevelse.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda med mäklarens jobb och försäljningen av vår bostad. Läs mer
    2019-07-02 Per I svarar Cecilia H
    Tack för jag fick ert förtroende att förmedla ert vackra hem.
    Per I gillar detta
  • Saga-Britt A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-20

Sålt min lägenhet Allt gick snabbt o smärtfritt Bra kontakt med minmäklste Läs mer
    2019-06-20 Per I svarar Saga-Britt A
    Tack Saga för ditt förtroende för tredje gången. 🙏
  • Göran H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-29

Per har alltid varit anträffbar och svarat snabbt när vi velat komma i kontakt med honom. Han brinner verkligen för sitt jobb. De råd vi fått under försäljningen har visat vara mycket värdefulla. Läs mer
    2019-05-30 Per I svarar Göran H
    Stort tack för att jag fick hjälpa er och dom fina och bra orden ?
  • Ronny G skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-20

Pelle är utan tvekan en av Sveriges mest dedikerade mäklare och jag rekommenderar samtliga köpare och säljare att nyttja hans tjänster. Läs mer
    2019-05-20 Per I svarar Ronny G
    Tack så mycket för dom fina orden ?
    Stort tack för ditt förtroende

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal