Per Illner
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 144 Läs vad Per Illner

• Carlos M sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-02

Centralt
    Hej, Per illner är en av den mes professionella mäklare som jag känner till, vi rekommendera stark honom som mäklare, den ger trygghet i en av den viktigaste sfären som man gör i sin liv. Mvh Carlos Läs mer
    2020-04-02 Per I svarar Carlos M
    Tack för dom fina orden 🙏 och stort tack för ert förtroende igen 🙏
  • Marianne L sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-29

Kneippen
    Jag har sålt en sekelskifteslägenhet””Norrköpings finaste hus” 2rok 68 kvm
    Per Illner kan inte tänka mig bättre mäklare. Seriös snäll och trevlig
    Lätt att samarbeta med.

Försäljningen blev en snabb och positiv upplevelse. Läs mer
    2020-03-30 Per I svarar Marianne L
    Stort tack för dom fina orden och att jag fick hjälpa er med en bra affär, både för dig och för köparna.
    Per I gillar detta
  • Åke K sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-23

Kneippen
    Sålt radhus. Blev bemött professionellt, kunningt och trevligt. Våra förväntningar har infriats helt. Läs mer
    2020-03-25 Per I svarar Åke K
    Stort tack för ert förtroende, kul att jobba med er =) och tack för dom dom orden.
    Per I gillar detta
  • Elin S köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-15

Loddby
    Vi fick ett mycket trevligt, proffsigt och personligt bemötande av Per vid köpet av vår drömbostad. Väldigt fin service genom hela processen. Läs mer
    2020-03-15 Per I svarar Elin S
    Kul att de känns så bra för er 😊. Stort grattis 🥂och tack för rekommendationen 🙏
    Per I gillar detta
  • John R köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-15

Loddby
    Vid köp av vår bostadsrätt så var Per väldigt bra att ha och göra med.
    Gav bra och relevant information och var väldigt noggrann och pedagogisk vid kontraktskrivning. Läs mer
    2020-03-15 Per I svarar John R
    Tack John🙏 Stort grattis, kommer bli toppen för er.
  • Viktor K köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-14

Söder
    Vi köpte precis en superfin lägenhet på Söder i Norrköping av Per!
    På visningen bemötte han oss med respekt och bra förståelse för våra behov. Han hjälpte till under hela processen och svarade på alla frågor som vi hade. Han var påläst och kunnig om lägenheten och föreningen.
    Vi tyckte Per gjorde ett suveränt jobb och vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    2020-03-14 Per I svarar Viktor K
    Stort tack för dom fina orden 🙏 och grattis till lägenheten 🥂
    Per I gillar detta
  • Mimmi O köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-24

Vikbolandet
    Köpte vårat första hus. Per är mycket trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
    2020-02-25 Per I svarar Mimmi O
    Tack och stort grattis till ert nya hus.
    Per I gillar detta
  • Stefan P sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-21

Centralt
    Vi sålde en bostadsrätt centralt i Norrköping. Vi har under hela säljresan haft bra dialog och ett gott förtroende för Per. Trots en lite tuffare marknad än vi hade hoppats så lotsade han fram till en affär som vi kände oss nöjda med. Vi kände oss hela tiden trygga med att Per gjorde den insats som krävdes för att sälja. Sammanfattningsvis är det lätt att rekommendera Per för dig som ska köpa/sälja boende i Norrköping. Läs mer
    2020-02-22 Per I svarar Stefan P
    tack för dom orden och kul att ni kom åter till mig :). Stort tack för allt 🙏
    Per I gillar detta
  • Lisa A köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-20

Jursla
    Förvärvade bostad med Per som mäklare, allt gick korrekt till. Läs mer
    2020-02-20 Per I svarar Lisa A
    Stort grattis till ert nya hem 🏠 det kommer bli riktigt bra för dig och din familj. 🥂

Tack för recon 🙏
  • Niklas L
    Niklas L köpte sin bostad med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-19

Åby
    Bra och trevligt bemötande. Lyckades balansera mellan köparens och säljarens intressen. Läs mer
    2020-02-19 Per I svarar Niklas L
    Tack för dom orden och stort grattis till huset =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal