Per Illner är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Per Illner har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 252 omdömen med ett betyg på 4.8. Per Illner har haft 57 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 252 Läs vad Per Illner

• köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Centralt
    2021-09-12
    Jag fick snabbt telefonsvar på frågor jag mejlade innan visning.
    Per ordnade en egen visning för oss då vi var några stycken som ville titta tillsammans.
    Vi kunde i lugn och ro titta på lägenheten, vilket kändes mycket bra.
    Mycket trevligt bemötande!
    Tack för recon 🙏. Lägenheten kommer bli toppen 👍 Per Illner
    • Centralt
    2021-08-30
    Bra bemötande, fick privat visning, bar med information
    Tack för recon och stort grattis till lägenheten. Per Illner
    • Söder
    2021-08-25
    Per var lyhörd för mina lägenhetsbehov, gav bra och regelbunden uppdatering/info och ett avslappnat och förtroendeingivande intryck. Det praktiska kring lägenhetsaffären sköttes med trygg och proffsig hand.
    Stort grattis till lägenheten 🙌. Blev kanon för dig 👌🏼

Tack för recon 🙌
    Per Illner
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Smedby
    2021-08-23
    Per är professionell, lugn och förtroendeingivande. Vi är mycket nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera honom till andra!
    Stort tack för att jag fick hjälpa er att sälja och för den fina rekommendationen 🙌🙏 Per Illner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Söder
    2021-08-23
    Allt har gått hur bra som helst. Per är proffsig och jättetrevlig.

Rekommenderas starkt!
    Tack för att jag fått hjälpa er både vid köp och försäljning. Tack för allt 🙏 Per Illner
    • Smedby
    2021-08-23
    Väl genomförd försäljning från början till slut. Kan varmt rekommendera Per
    Stort tack för recon och att jag fått hjälpa er. 🙏 Per Illner
    • Eneby
    2021-08-17
    Jag tycker Per har ett tydligt och trevligt bemötande. Han gjorde affären på ett professionellt och smidigt sätt.
    Tack för dom orden och grattis till lägenheten Per Illner
    • Eneby
    2021-08-17
    Väldigt trevligt bemötande och tar uppgiften på allvar. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sina lägenheter/fastigheter.
    tack så mycket för recon och att jag fått fått hjälpa dig att sälja din lägenhet. Per Illner
    • Oxelbergen
    2021-06-30
    Per Illner är en pärla, bryr sig om sina kunder och ger dem den bäst service under hela processen. Behöver inte tänka på något.
    Mycket bra arbetat
    Tack snälla du för att jag fått hjälpa dig ännu en gång 🙏 och för att du rekommenderar mig 👌🏼 Per Illner
  • sålde sin stuga med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Södra Finnö
    2021-06-28
    Bra, kunde ha varit mer stöttande och gett råd vid säljtillfället. Detta för att vi då skulle kunnat höja priset på fastigheten och fått ut lite mer än utgångsbudet.
    Tack för ert förtroende att jag fick hjälpa er att sälja ert fina landställe. Tråkigt att du inte var nöjd med helheten då Jan Åke var mycket nöjd och det var honom jag hade kontakten med efter ök och att ni som säljare gjorde upp affären med grannen. Per Illner