Läs vad 185 Läs vad Per Illner

• 2021-01-20
    Otroligt bra service. I vår husaffär fick vi alltid snabb återkoppling och tydliga svar på våra frågor som vi hade. Precis så man vill att en mäklare ska agera mot köparen. Jag kommer absolut anlita Per vid nästa bostadsaffär, om det skulle bli någon.
    Nellie S
    • 181.0 m²
    • Berga
    köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Stort garttis till huset, kommer bli så bra för er och tack för den fina rekommendationen. 🙏

• 2021-01-19
    Vi har köpt en villa på Sjöledsgatan 10 i Norrköping och ska även sälja ett parhus på Ånestadsgatan 155. Vi är väldigt nöjda med Per Illner och han ger ett väldigt proffesionellt intryck. Kontakten mellan honom och oss har fungerat perfekt.
    Sven B
    Sven B
    • 120.0 m²
    • Rönntorp
    Tack för den rekommendationen 🙏. Stort grattis till ett fint enplanshus. Kommer bli toppen. Tackar även för förtroendet att hjälpa er att sälja er nuvarande boende 👌🏼

• 2020-12-10
    Jag sålde min bostadsrätt. Och i vanlig ordning har Per hjälpt mig på ett utmärkt sätt. Smidig kontakt och hjälp hela vägen.
    Fredrik L
    • 181.0 m²
    • Berga
    Tack för att jag fått hjälpa er 🙏 och bra samarbete 🙌

• 2020-12-06
    Förtroendeingivande och synnerligen professionell, tillika en mycket trevlig person. Vi fortsätter gärna med Per som vår mäklare när nu vårt hus skall säljas efter att köpet av lägenhet är genomfört, hälsar Peter Ölander
    Peter Ö
    • 120.0 m²
    • Rönntorp
    sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Grattis till lägenheten och ska bli kul att få hjälpa er att sälja huset 🙌🙏

• 2020-11-23
    Trevligt och professionellt bemötande vid försäljningen av vår villa.
    Stig Arne Lennart L
    • 117.0 m²
    • Kättsätter
    Stort tack för att just jag fick hjälpa er. En mycket rolig resa tillsammans.

• 2020-11-17
    Per hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Norrköping. Från vår första kontakt har vi blivit otroligt bra bemötta. All kontakt har känts proffsig och, då det här är vår första bostadsförsäljning, har han på ett väldigt bra sätt förklarat för oss hur det går till, vad man ska tänka på osv. Vad jag vet har vi inte vid ett enda tillfälla känt att vi saknat information eller blivit förvånande över något som hänt.

Vi hittade en ny bostad vi var sugna på och då blev det ganska bråttom att sälja våran. Vi kontaktade Per om visning och, då han pratat med vissa intresserenter under tiden vår bostad låg på Läge+, han lyckades styra upp en visning på mindre än två dagar som sedan ledde till en snabb försäljning till högre pris än utgångspriset.

Om jag kommer vilja flytta igen i framtiden kommer jag kontakta Per och fråga om han vill sköta vår försäljning igen.
    Daniel B
    • 86.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Stort tack för dom fina orden 🙏 och att jag fick vara er mäklare 😃

• 2020-11-16
    Försäljning av bostadsrätt. Vi anlitade Per Illner då han tidigare sålt två bostadsrätter åt oss och vi har varit mycket nöjda med hans sätt att arbeta och det var vi även den här gången. Allt fungerade bra från det att vi skrev uppdragsavtal till vi skrev köpeavtal. Vi blev hela tiden informerade under resans gång och fort gick det bara tre veckor. Vi återkommer när det är dags att sälja huset och flytta till äldreboende ☺
    Ann S
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Eneby
    Så tacksam att jag fått hjälpa er för tredje gången 🙏 och tack för den fina rekommendationen ☺️

• 2020-11-15
    Sålt en bostadsrättslägenhet via Per Illner. Per har ett trevligt bemötande, han är lättillgänglig och erbjuder en service utöver det vanliga. Per är vidare väldigt flexibel och prioriterade en snabb försäljning för oss när vi stod i köptankar för nytt boende.

Våra förväntningar överträffades trots att vi hade höga förväntningar. Vi önskade att Per skulle vara lättillgänglig, även om vi inte förväntade oss svar på sena kvällar, men Per har vid samtliga tillfällen levererat snabba svar, oavsett tid på dygnet. Per har ett professionellt förhållningssätt, både gentemot oss som säljare och för köpare. Per är även väldigt trevlig och har humor, vilket vi uppskattar.

Det har känts väldigt tryggt att sälja via Per då upplever att han är väldigt erfaren och kunnig och verkligen har koll på det vi frågar om. Per känns även väldigt inläst inom området och han har även tipsat oss som säljare om nytt boende för oss, och det var även via Per vi fick kännedom om vårt nya boende, vilket vi är väldigt tacksamma för.

Vi är väldigt nöjda med Per som mäklare och kommer absolut anlita honom i framtiden om vi mot förmodan kommer sälja vårt nya boende. Per har verkligen levt upp till våra förväntningar.
    Emelie O
    • 86.0 m²
    • Centralt
    Tack Emelie 🙏. Vilka fina ord av av dig 😭. Stort tack för att jag fick hjälpa er att sälja lägenheten. Bra teamwork 🙌

• 2020-11-09
    Hej!
    Jag har köpt en lägenhet. Per var så trevlig och vi blev bemötts på en bra sätt.
    Zahra H
    • 98.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack och stort grattis till er nya bostad.

• 2020-11-01
    Bemöts alltid av ett seriös och trevligt intryck. Har sålt tidigare med andra mäklare men måste säga att detta var by far den bästa försäljningen jag gjort. Tack Per !
    Marcus H
    • 108.0 m²
    • Centralt
    Stort tack för dom orden och det utmärkta samarbetet 🙏