Per Illner
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 79 kunder tycker om Per Illner

• Anders K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-16

Vi har köpt ett hus på Vikbolandet. Upplever mäklaren som professionell i bemötande, nogran och lyssnande i samtalet. Samt lotsade igenom köpeprocessen på ett bra sätt. Läs mer
    2019-02-16 Per I svarar Anders K
    Tack för det och stort grattis till huset 👌🏼
    Per I gillar detta
  • Beatrice K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-16

Jag och min man har köpt Eklund 4 och vi fick en tydlig och bra genomgång av huset. Mäklaren lät oss vara i fred med våra tankar, när vi gick runt och tittade och svarade på våra frågor när vi ställde dem. Läs mer
    2019-02-16 Per I svarar Beatrice K
    Grattis till ett mycket fint hus.
  • Carl H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-13

Per Illner ombesörjde försäljning av min 2:a.
    Väldigt trevlig bemötande, professionell mäklare som såklart arbetar för kundens bästa.

Knöt ihop affären på ett smidigt och effektiv sätt.
    Hjälpsam och pedagogisk. Läs mer
    2019-02-13 Per I svarar Carl H
    Tack 🙏 och grattis även till nya lägenheten 🥂
  • Eric A skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-12

* Sålt bostadsrätt.
    * mycket proffsigt bemötande med bra relevant information.
    * Förväntningarna gällande försäljningspris tidplan för färdig affär gick smidigt. Mäklaren gjorde sitt jobb korrekt och bra.
    * Ett bra helhetsintryck från start till slut. Läs mer
    2019-02-12 Per I svarar Eric A
    Tack Eric för jag fick hjälpa er och tack för rekommendationen 🙏
  • Åsa W skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-11

Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Jag fick ett väldigt bra intryck redan vid vårt första möte. Vi fick en bra presentation hur han jobbar vilket var viktigt för oss eftersom vi inte gjort detta tidigare. Han var även lyhörd för våra önskemål. Vi hade tät kontakt genom hela processen och känner att både visning och budgivning gick smidigt och som vi hade hoppats. Läs mer
    2019-02-11 Per I svarar Åsa W
    Stort tack Åsa för att jag har fått hjälpa er och för betyget 🙏
  • David C skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-09

Köpte lägenhet.
    Gillar tillgängligheten och den snabba responsen. Läs mer
    2019-02-09 Per I svarar David C
    Tack 🙏 och grattis till lägenheten
  • Elvisa Z skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-23

Bra och hjälpsam mäklare. Svarar snabbt på samtal och ger den information man behöver. Läs mer
    2018-12-23 Per I svarar Elvisa Z
    Tack och grattis till lägenheten 🥂
  • Tonny K skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-14

Per har varit väldigt bra och kunnig i sitt bemötande gentemot mig! Kan varmt rekommendera honom till andra👍🏻 Läs mer
    2018-12-14 Per I svarar Tonny K
    Tack Tonny och grattis till lägenheten 👌🏼🥂
  • Mats H
    Mats H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-01

Per Illner har sålt vår villa och verkligen överträffat våra förväntningar på alla sätt. Bemötandet mot oss och mot spekulanterna har varit utmärkt. Han är kunnig, serviceinriktad och lyhörd. Vi är mycket nöjda.0 Läs mer
    2018-12-03 Per I svarar Mats H
    Tack Mats att jag fick ert förtroende ibörjan av ert bostadsletande. Det blev ju toppen för er =).
    Tack för allt.
  • Hans H
    Hans H skrev om Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-26

2 r/kök, Vilbergsgatan, Norrköping som vi såg i NT dagar innan en resa inom Sverige. Då vi ej kunde delta i visningen kontakta-des Per Illner. Vi förklarade läget och han bokade extra dag för visning av lgh. Vi ansåg lgh utmärkt och ville delta i budgivning.
    Då svårigheter uppstod med lån pga resan, bistod Illner oss med det. Under budgivningen, som vi vann, hade Illner täta mobilkon-takter med oss. Vi anser Per Illner på ett föredömligt sätt bemött oss, informerat oss samt enl ovan ställt upp på ett ypperligt sätt båd före och efter köpet.Kommer till våra vänner/bekanta rekom-mendera Sv.Fastighetsförmedling vid försäljning eller köp, inkl Per Illner. Läs mer
    2018-11-28 Per I svarar Hans H
    Tack för denna utförliga recension och kul att jag har fått hjälpa er med allt =). Det kommer bli toppen för er.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner