Per Illner
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 124 Läs vad Per Illner

• Afrim R
    Afrim R sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-14

Klockaretorpet
    Han e den bästa mäklare som hjälpt oss jätte mycke både köpazsälja köpa.
    Tack per du är guldvärd. Läs mer
    2019-11-14 Per I svarar Afrim R
    Tackar =), kul att få hjälpa er i alla boendefrågor.
    Per I gillar detta
  • Inger H köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-13

Klockaretorpet
    Inger ett mycket stort förtroende god kundkontakt för alla parter Läs mer
    2019-11-13 Per I svarar Inger H
    Stort tack och mycket stort grattis till radhuset.
    Per I gillar detta
  • Peter H köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-12

Klockaretorpet
    Helt OK och mycket kunnig mäklare som ger ett stort förtroende för alla parter Läs mer
    2019-11-12 Per I svarar Peter H
    Tack och grattis till radhuset 🥂
    Per I gillar detta
  • Lena N sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-12

Drothem
    Sålt ett k-märkt hus i Söderköping. Per har verkligen gjort ett fint jobb. Han är noggrann, tydlig och Mkt trevlig. Förbereder mig som säljare inför visningen för att få bästa resultat. Jag är jättenöjd med hans arbete och engagemang.
    Får 10 av 10, och jag har rekommenderat honom till en bekant.
    En alltigenom trevlig upplevelse trots attrahera säljer mitt ÄLSKADE hus.
    Mvh Lena Nordahl Läs mer
    2019-11-12 Per I svarar Lena N
    Stort tack för dom mycket fina orden 🙏
    Att att just jag fick hjälpa dig 🙏
    Per I gillar detta
  • Jadranka P köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-08

Söderköping
    Dammsätter 1 Söderköping har jag köpt
    Per Illner va mycket trevlig, tillmötesgående, effektiv, hjälpsam med både säljaren och mig som köpare i fokus.
    Alla förväntningar som fanns från min sida uppfyllde han och mer än så.
    Tusen Tack till Per Illner för allt, riktigt duktig mäklare som har massor att lära ut till nya mäklare.
    Alla detaljer är viktiga att tänka på och utföra små som stora vilket va för honom enkelt och självklart. Läs mer
    2019-11-08 Per I svarar Jadranka P
    🙏 vilka fina ord. Tusen tack. 🙏 och grattis till skogsbadet :)
    Per I gillar detta
  • Sandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-07

Lagerlunda
    Har köpt ett radhus. Blev trevligt bemött, kunde även svara på de frågor vi hade.
    Väldigt tillgänglig och svarade snabbt på meddelande. Läs mer
    2019-11-07 Per I svarar Sandra L
    Tack och stort grattis till Radhuset 🥂
    Per I gillar detta
  • Anna V köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-04

Björkalund
    Väl bemött. Sakkunnig på området. Lättillgänglig. Läs mer
    2019-11-04 Per I svarar Anna V
    Tack för dom orden och stort grattis till lägenheten =), kommer bli toppen.
    Per I gillar detta
  • Gunnar Martin S sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-30

Lilla Getterö
    Sålt sommarstuga.
    Utmärkt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylldes

Fanns inget att klaga på. Läs mer
    2019-10-30 Per I svarar Gunnar Martin S
    Stort tack för dom orden och att jag fick hjälpa er =)
    Per I gillar detta
  • Maritza L köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-20

Haga
    Tillmötesgående och lättillgänglig Läs mer
    2019-10-20 Per I svarar Maritza L
    Tack för rekommendationen och välkommen till Norrköping.
    Per I gillar detta
  • Tilda E köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-18

Centralt
    Köpt bostadsrätt, en liten 2a i centrala norrköping.
    Var ett välkomnande möte, men var också rak på sak vilket var bra då jag var sent ute med att visa intresse.
    Mäklaren blir ju på många sätt ansiktet på bostaden då man i många fall inte träffar den riktiga ägaren, och därför fungerar hen som en form av mellanhand. Jag tyckte att mäklaren var en god mellanhand, han visade bra förståelse för hur saker låg till. Det kändes som att han va uppriktig och ärlig, vilket är viktigt hos en mäklare för mig då jag hört rykten om mäklare som spelat lite fult. Men det var skönt att mitt första köp av en bostadsrätt var skött av en person som verkade även se köpet ur köparens perspektiv.

I övrigt tyckte jag han var tydlig med hur budgivningens regler är, vilket uppskattades. Det blev i min mening väldigt stressande på slutet av budgivningen, men tyckte det behandlades väl. Läs mer
    2019-10-18 Per I svarar Tilda E
    Tack för dom fina orden och att du skönt att du kände dig trygg, grattis till en riktigt fin lägenhet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner