Petra Torgilsman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 47 Läs vad Petra Torgilsman

• Melinda W köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-02

Ljura
    Första kontakt för tidigare visning på ett ev. Köpeobjekt som sedan blev mitt (ljuragatan 8A) Supertrevligt bemötande och väldigt proffsig. Petra har verkligen följt hela processen och vart så hjälpsam med alla frågor man haft. Har även anlitat henne till försäljning av min nuvarande bostadsrätt, fick jättebra tips för styling samt hon gjorde bra val av fotograf. Man kan inte vara annat än nöjd med Petra! Läs mer
  • Ann D köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-31

Ljura
    Jag är helt klart imponerad av bemötandet och erfarenheten och att det känns tryggt med Petra. Hon är dessutom effektiv, håller i trådarna och ser till att allt går framåt. Jag kan varmt rekommendera Petra och kommer göra till de jag kan. Vi är både i köp- och säljartagen så vi ser det dessutom från två håll vilket gör vår beskrivning ännu starkare - hon är fantastisk och vi är nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • Monica Inga-lill S sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-31

Har sålt bostadsrätt.
    Petra har från första mötet haft ett mycket professionellt bemötande, trevlig, kunnig och förtroendeingivande. Hon överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • Gun Linnéa Elisabet O sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-24

Finspång
    Petra blev vår trygga lots över för oss helt okända vatten, då vi efter 43 år sålde vårt hus på en ort och köpte oss ett för nuet mera passande på annan ort.

Petra gav oss den trygghet och ryggrad som vi behövde i alla svåra beslut med sin kompetens och yrkesskicklighet!! Läs mer
  • Helen S köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-22

Finspång
    Köpte vårt första hus. Bra och trevligt bemötande. Tydlig och lugn. Läs mer
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-11

Centralt
    Sålt en lägenhet. Bra bemötande. Fick inte ut det jag förväntade mig på försäljningen. En ok genomförd affär. Läs mer
  • Juri P köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-06

Köpt bostadsrätt.
    Bra o snabbt bemötande. Läs mer
    2020-02-06 Petra Torgilsman svarar Juri P
    Tack Juri för din rekommendation!
  • Katarina L sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-02

Centralt
    Petra hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt.
    Hon är professionell i alla avseenden,
    noggrann och tydlig genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-02-06 Petra Torgilsman svarar Katarina L
    Tack för rekommendationen och lycka till med ert nya boende!
  • Oksana A sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-10

Söder
    -Sålt en lägenhet.
    - Ingen stress vilket jag upplevt med andra mäklarfirmor i budgivningar.
    -Ja.Vi är nöjda och lite till. Läs mer
    2020-02-06 Petra Torgilsman svarar Oksana A
    Tack för de fina orden och rekommendation! Önskar er lycka till med det nya boendet!
  • Sten A sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-05

Söder
    Srevicminded, påläst. Trevlig. Läs mer
    2020-02-06 Petra Torgilsman svarar Sten A
    Tack Sten för rekommendationen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal