Petra Torgilsman

Petra Torgilsman

Petra Torgilsman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Petra Torgilsman har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Petra Torgilsman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Petra Torgilsman har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 109 Läs vad Petra Torgilsman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Sandtorp
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell ! Noggrann.Glatt humör😊 Punklig.
  • Lorita L
    • Svärtinge
    2022-06-13 Verifierad kund
    Suveränt bemötande och otroligt kunnig. Petra hade koll på allt som man är i behov av inför, under och efter en försäljning.
    Kan med varmt hjärta rekommendera henne och är jag i behov av mäklare längre fram i framtiden så är det henne jag kommer ringa till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Svärtinge
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mäklaren gav, till skillnad från många andra mäklare jag träffat på, en presentation av lägenheten vid visningen. Därefter fick man möjlighet att titta runt. Petra var tydlig och professionell i all kommunikation och väldigt tillmötesgående när man bad om hjälp med diverse frågor. Jag upplevde inte Petra som överdrivet trevlig för att kunna sälja in lägenheten heller, hon kändes ärlig och genuin. Vid köpet var hon noggrann med att gå igenom alla dokument, hon var i god tid till vårt möte och trevlig att småprata med. Om jag någonsin säljer lägenheten jag köpte väljer jag Petra som mäklare, utan tvekan. Kommer även att rekommendera henne till vänner och familj.
    • Kaffebacken
    2022-05-27 Verifierad kund
    Proffsig, tydlig, noggrann och serviceminded!
  • sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Vånga
    2022-05-19 Verifierad kund
    Petra har känsla för aktuellt objekt och även för potentiella kunder. Hon har ett trevligt och kompetent bemötande!
    • Norrköping
    2022-05-11 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött. Hon var tillgänglig hela tiden för alla typer av frågor och funderingar. Vi kände oss trygga i allt gällande köpet tack vare Petra
    • Kaggebo
    2022-02-27 Verifierad kund
    Petra är en mäklare som är saklig, tillgänglig och kunnig. Vilket skapar förtroende. Det är för mig några av de viktigaste egenskaperna vid såväl försäljning som köp.
    Det gör att jag/vi känt oss trygga genom hela processen.
    Till det kan vi lägga att hon inte har långt till skratt vilket gör att det blir enkla otvungna kontakter.
    Margaretha
    • Vilbergen
    2022-02-01 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och proffsigt sätt!
    Hon lyssnade på mina önskemål och hjälpte mig att genomföra en affär snabbt och smidigt utan onödigt krångel!
    Jag kan ge henne mina varmaste rekommendationer!
    • Vilbergen
    2022-02-01 Verifierad kund
    Tillmötesgående , kompetent, saklig. Ett snabbt handläggande av affären. Rekommenderar Petra varmt till andra att anlita henne som mäklare. Ärr mycket nöjda och ger högsta betyg.
    • Kaggebo
    2022-01-25 Verifierad kund
    Petra uppträder proffsigt. Vi har nyttjat Petra vid flera fastighetsaffärer och det är lika positivt och sakligt genomförda uppdrag varje gång.