Petra Torgilsman

Petra Torgilsman

Petra Torgilsman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Petra Torgilsman har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Petra Torgilsman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Petra Torgilsman har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Petra Torgilsman

Sedan starten hos Reco 2018
Kjell W
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
S:T Anna

Trevlig,saklig, håller vad hon lovar, enkelt att göra affärer med.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Kjell för den fina rekommendationen. Så glad att just ni fick köpa detta fina hus! Stort lycka till med ert drömboende!

Kenneth L
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
S:T Anna

Toppenmäklare som tar sig tid och engagerar sig fullt ut för att uppfylla våra önskemål vid försäljningen av huset, vi tog in några förslag från andra mäklaren innan vi bestämdes oss, men Petra gav ett jättebra intryck från början, så valet var inte så svårt. Tack Petra, anlitar dig gärna igen. Bästa hälsningar Kenneth o Minna.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Kenneth o Minna för att jag fick ert förtroende att få sälja ert fina hus! Tänk så bra det blev och lycka till i framtiden!

Conny A
Sålde sin stuga med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Vikbolandet

Trevligt bemötande vid varje tillfälle, kunnig, hjälpsam, samarbetsvillig, tar tillvara på kundens intresse, informativ efter alla visningstillfällen, både före och efter visningar, snabba återkopplingar såvida som kund ringt eller ansat.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Conny för dina fina ord och tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen! Lycka till med ert nya fina hus!

Margaretha N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Industrilandskapet

Petra är positiv och lätt att ha att göra med och samtidigt rak och tydlig. Det är inte alltid man har samma uppfattning och då kan Petra förklara på ett bra sätt och också vara lyhörd för våra önskemål. Jag uppskattar hur hon lugnt och sakligt fört arbetet framåt. //Margaretha

Svar från Petra Torgilsman

Tack Margaretha för de fina orden och uppskattar verkligen att du tagit dig tid att svara! Önskar er all lycka till med ert framtida boende och tacksam för att jag ännu en gång fick möjlighet att hjälpa er med ännu en bostadsförsäljning.

Anders A
Industrilandskapet

Petra har på ett alltigenom positivt och kunnigt vis fört försäljningen framåt från första möte till kontraktsskrivning.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Anders för att du tagit dig till att skriva! Så glad och tacksam att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet så ni kommer ett steg närmare ert drömboende!

Ellen E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Industrilandskapet

Jag fick ett trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren på visningen. Jag fick bra information om lägenheten inte bara vanliga svar utan mer ingående och det av personligt intresse. Mäklaren var väldigt glad och väldigt lätt att prata med. Förklarade processen väldigt tydligt, var väldigt hjälpsam och det kändes tryggt.

Svar från Petra Torgilsman

Hej Ellen! Tack för de fina orden och att du tog dig tid att svara! Stort lyckat till med denna fina lägenhet, så glad att just du fick köpa den!

Karin L

Petra har en härlig utstrålning och känns varm och inkännande. Hon är proffsig och har en tydlig plan i vilken ordning allting ska gå till, vilket gör att man känner sig trygg. Vi uppskattar mycket alla tips och råd inför fotografering och visning samt att hon närvarade under hela fotograferingen och hjälpte till. Rekommenderar Petra starkt!

Petra T gillar detta
Svar från Petra Torgilsman

Tack Karin för att du tagit dig tiden att lämna denna fina rekommendation och att jag fick ert förtroende att sälja ert fina hus! Det är också extra roligt att jag fick förmedla köpet av ert nya drömhus. Stort lycka till!!

Patrik F
Norrköping

Trevlig och enkel att ha att göra med under köpprocessen.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Patrik för att du tog dig tid att svara och så glad för er skull att ni hittade ett hus som passar er så bra! Lycka till!

Maria F
Norrköping

Har varit på två visningar först och köpte sedan. Tycker att Petra haft tålamod under tiden vi behövt för att fundera

Svar från Petra Torgilsman

Tack Maria för att du tog dig tid att svara och stort lycka till med ert nya fina hus!

Kerstin Margareta B
Norrköping

Trevlig ,glad, lätt att prata med och kunnig

Svar från Petra Torgilsman

Tack Kerstin för förtroende att hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus! Och välkommen till storstan!!