Petra Torgilsman
Registrerad mäklare sedan 2018-01-03
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Petra Torgilsman

• Sofia J sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-08-05

Stavsjö
    Sålde vårat hus. Petra är en fantastisk mäklare. Väldigt professionell och den bästa mäklaren vi har haft. Vi är väldigt nöjda med hennes fina bemötande och kunskap. Läs mer
  • Ann-christine E köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-17

Kolmården
    Jag har köpt ett hus. Petra var mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Riktigt tydlig och proffsig. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-26

Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Mitt intryck är att Petra inte var särskilt driven och man fick ibland mana på henne att ta kontakt med intressenter. Jag tyckte inte att insatsen speglade bilden jag fick under första mötet med henne där vi gav henne uppdraget med försäljningen. Jag skulle inte rekommendera henne till min omgivning. Läs mer
  • Sara J köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-18

2.5:a
    Norrköping
    Mkt bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Gunilla K köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-12

Söder
    Köpt en bostadsrätt, mycket bra bemötande, fick extra visning när vi var i Norrköping av andra orsaker. Bra information. Läs mer
  • Ola
    Ola sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-09

Skärblacka
    Bra presentation vid första mötet med tydligt förslag till upplägg av försäljningen av sommarstugan. Petra är engagerad under hela processen och hela tiden med stor vänlighet och serviceanda. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Peter T köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-04

2:a
    Söder
    Jag har köpt en bostadsrätt 2a
    Jag blev bemött på ett positivt sätt och fick bra svar på det jag hade att ta upp
    Sen så blev mötet med säljarna toppen med och Petra skötte allt jättebra. Läs mer
  • George A köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-28

Norrköping
    Vi köpte en 3-rumslägenhet och det var Petra fastighetsmäklare. Jag tror att hon gjorde sitt jobb underbart, förklarade alla stora och små detaljer och gav oss råd.
    Ja, jag tror att det har uppfyllt våra förväntningar 😊😊 Läs mer
  • Pia U sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-26

Vikbolandet
    Ett stort tack till PT som hjälpte oss med erfarenhet och kloka tankar gällande vår värdering, tidplan och försäljning. Alla målen uppfylldes och det kändes tryggt hela vägen. PT får varmaste rekommendationerna för väl genomförd fastighetsaffär från början till slut. Läs mer
  • Anders R köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-14

Skärblacka
    Petra är en kompetent mäklare för säljare som köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal