Petra Torgilsman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 35 Läs vad Petra Torgilsman

• Emma E sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-25

Centralt
    Sålde min lägenhet. Petra var väldigt hjälpsam och det kändes väldigt tryggt allting.

Det gick väldigt snabbt och smidigt och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-10-29 Petra Torgilsman svarar Emma E
    Tack Emma för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd! Och lycka till i din nya stad!
    MVH/Petra
  • Thomas J köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-23

Centralt
    Har köpt en bostadsrätt. Petra har gett oss den information vi efterfrågat, hon har varit tillgänglig och väldigt trevlig på ett ärligt sätt.
    Våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2019-10-29 Petra Torgilsman svarar Thomas J
    Tack Thomas för rekommendationen! Övertygad om att sonen kommer trivas!
    MVH Petra
  • David K sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-11

Söderköping
    Sålt villa på landet.
    Petra är proffsig, lyhörd och noggrann med alla detaljer.
    Hon bidrar inte till mäklares dåliga rykte om snobbighet och nonchalans.

Det krävdes flera visningar och lite från dag til dag hade säljtaktiken svängt ganska mycket vilket var lite förvirrande men samtidigt postitivt att nya metoder och kreativitet påvisades.

Vi kommer absolut att ha Petra i åtanke vid en kommande bostadsaffär. Läs mer
  • Pia T köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Norrköping
    Köpt bostadsrätt. Blev trevligt och proffesionellt bemött. Ställde upp på ännu en visning innan vi bestämde oss. Kontakt med ordf i föreningen för att visa ytterligare utrymmen, riktigt bra. Ringde tillbaka när vi sökte henne och var upptagen. Alltid trevligt bemötande och omtänksamt.
    Allt fungerade mycket bra vid vårt köp. Läs mer
  • Lorita L köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt i Svärtinge, med många frågor då det var första gången jag köpte objekt på egen hand. Petra var suverän, en glad och väldigt tillmötesgående mäklare. Hade jag frågor var det inga problem för henne att svara mig oavsett om det var på hennes arbetstid eller fritid 😊 Den dagen jag ska sälja så blir hon mitt första val av mäklare. Läs mer
  • Hunar S köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Norrköping
    Jag och min sambo köpte en lägenhet och vi fick väldigt mycket hjälp av Petra som är en professionell mäklare. Man märker att hon är erfaren och brinner för sitt jobb. Läs mer
  • Mirsad D köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-29

Finspång
    Vi är ett par som köpt en fristående villa i Finspång. Mäklaren tog emot oss trots att visningstiden hade passerat. Vi blev väl bemötta och hon kunde svara på våra frågor. Hon var tillgänglig när vi ringde henne och såg till att saker blev gjorde som tex få kontakt med bank och besiktningman. Vi är jätte nöjda mestadels för att hela affären gick så smidigt tack vare henne. Läs mer
  • Marie C sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-21

Norrköping
    Vi har sålt vårt hus och vi är så otroligt nöjda med Petra Torgilsman. Hon är personlig och mycket proffesionell. Vi har fått mycket värdefulla råd som vi även fick nytta och glädje av när vi köpte vår nya bostad.
    Petra är ett givet val om vi någon gång ska sälja bostad igen. Läs mer
  • Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-15

Norrköping
    Mäklare Petra har sålt vårat hus och vi är mycket nöjda med allt. Hon har med stor profitionalitet, trygghet och lugn tagit hand om hela affären och levererat hög service. Affären gick snabbt plus bra betalt för huset.

Micke Läs mer
  • Amir H köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-13

Norrköping
    Smidig och snabb affär utav en Villa, bland den bästa mäklaren jag haft med att göra, jättenöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner