Petra Torgilsman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 5 kunder tycker om Petra Torgilsman

• Håkan B skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Norrköping. Vår mäklare, Petra, har hjälpt oss med hela affären från början till slut på ett alldeles utmärkt sätt. Allt har varit enkelt och effektivt och det blev ett snabbt avslut på en tillfredställande nivå. Petra är också som vi förväntar oss att en mäklare ska vara, trevlig och hjälpsam. Det gör att vi känner oss mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
  • Carina W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett hus.
    Blev väldigt trevligt o proffsigt bemött. Läs mer
    2018-12-03 Petra Torgilsman svarar Carina W
    Tack Carina för rekommendationen!
    Hälsningar Petra
  • Caroline C skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårat hus med hjälp av Petra på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har fått gedigen hjälp och vägledning genom hela processen och är mycket nöjda från början till slut. Läs mer
    2018-09-28 Petra Torgilsman svarar Caroline C
    Hej Caroline!
    Tack för rekommendation och förtroendet att sälja ert fina hus! Önskar er all lycka till med ert nya boende!
    //Petra
  • Sålt radhus i Norrköping mitt i sommaren.
    Kunnigt bemötande med sinne för detaljer.
    Efter genomförd affär en känsla av att både köpare och säljare samt mäklare är nöjda Läs mer
    2018-08-06 Petra Torgilsman svarar Bengt Georg F
    Tack Bengt för din fina rekommendation!
  • Mats H skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi ville sälja vårt fritidshus och anlitade slumpmässigt mäklare
    Kom i kontakt med Petra som visade sig utstråla ett lugn och ingav förtroende,vilket i sin tur skapar trygghet .
    Under hela processen vid budgivning var det tryggt att ha Petra med sig, ett skönt tålamod verkar hon ha
    Vi känner oss väldigt nöjda Läs mer
    2018-05-29 Petra Torgilsman svarar Mats H
    Tack Mats för rekommendationen och de fina orden!
    Magnus D gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping