Petra Torgilsman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 kunder tycker om Petra Torgilsman

• Ellinor F skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-12

Vi har köpt ett hus av Petra som är mäklare i Norrköping och är mycket nöjda med hennes brinnande engagemang i hennes arbete och kunskap inom objektet hon sålde. Vi kände oss trygga i vår affär och kan varmt rekommendera Petra till andra säljare/köpare. Läs mer
  • Kay B skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-11

Köpt lägenhet, sålt radhus.
    Bra och tydlig information. Läs mer
  • Ingrid O skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-03

Professionellt bemötande. Bra marknadsföring. Trevligt sätt.
    Mycket nöjd med affären (sålt en villa) Läs mer
    2019-02-04 Petra Torgilsman svarar Ingrid O
    Tack Ingrid för din fina rekommendation. Jag tackar så mycket för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus!
  • Rebecca L skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-27

När vi köpte vårt hus så möttes vi av en personlig, ärligt och mycket kunnig mäklare. Hon gjorde ett super bra intryck på oss och vi är helnöjda. Läs mer
    2019-02-04 Petra Torgilsman svarar Rebecca L
    Tack för rekommendation och jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus! Mvh Petra
  • Håkan B skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-06

Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Norrköping. Vår mäklare, Petra, har hjälpt oss med hela affären från början till slut på ett alldeles utmärkt sätt. Allt har varit enkelt och effektivt och det blev ett snabbt avslut på en tillfredställande nivå. Petra är också som vi förväntar oss att en mäklare ska vara, trevlig och hjälpsam. Det gör att vi känner oss mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
    2018-12-20 Petra Torgilsman svarar Håkan B
    Tack snälla Håkan för rekommendationen och tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet! Önskar er lycka till med er nya bostad!
    //Petra
  • Carina W skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-03

Köpt ett hus.
    Blev väldigt trevligt o proffsigt bemött. Läs mer
    2018-12-03 Petra Torgilsman svarar Carina W
    Tack Carina för rekommendationen!
    Hälsningar Petra
  • Caroline C skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-09-25

Vi sålde vårat hus med hjälp av Petra på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har fått gedigen hjälp och vägledning genom hela processen och är mycket nöjda från början till slut. Läs mer
    2018-09-28 Petra Torgilsman svarar Caroline C
    Hej Caroline!
    Tack för rekommendation och förtroendet att sälja ert fina hus! Önskar er all lycka till med ert nya boende!
    //Petra
  • Bengt Georg F skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-08-06

Sålt radhus i Norrköping mitt i sommaren.
    Kunnigt bemötande med sinne för detaljer.
    Efter genomförd affär en känsla av att både köpare och säljare samt mäklare är nöjda Läs mer
    2018-08-06 Petra Torgilsman svarar Bengt Georg F
    Tack Bengt för din fina rekommendation!
  • Mats H skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-05-18

Vi ville sälja vårt fritidshus och anlitade slumpmässigt mäklare
    Kom i kontakt med Petra som visade sig utstråla ett lugn och ingav förtroende,vilket i sin tur skapar trygghet .
    Under hela processen vid budgivning var det tryggt att ha Petra med sig, ett skönt tålamod verkar hon ha
    Vi känner oss väldigt nöjda Läs mer
    2018-05-29 Petra Torgilsman svarar Mats H
    Tack Mats för rekommendationen och de fina orden!
    Magnus D gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping