Petra Torgilsman

Petra Torgilsman

Petra Torgilsman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Petra Torgilsman har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Petra Torgilsman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Petra Torgilsman har haft 28 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

146 omdömen om Petra Torgilsman

Sedan starten hos Reco 2018
Christina K
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Svärtinge

Mycket snack, liten verkstad! Vi har fått ligga på hela tiden. Dålig attityd. Ingen som helst social kompetens Ingen hjälp med deklarationen. Fick ta hjälp av annan mäklare. När vi kollar uppgifterna hon ska skicka in, är det fel flera gånger. Skulle hjälpa oss hitta bostad. Kom inte med ett enda förslag! Svarade inte när vi hade frågor. Den värsta upplevelse vi varit med om. Aldrig mer Svensk Fastighetsförmedling!!!

Joachim P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Norrköping

Hon var snäll och öppen. Hon up nådde mina förväntningar som en mäklare. Hon förklara på ett tydligt sätt vad som händer under kontrakt skrivningen.

Emma S
Norrköping

Nöjda rakt igenom från första möte till avslut. Lugn, trygg och pålitlig. Snabb återkoppling och lyhörd., Trevlig och behaglig att ha med att göra.

Lars-Åke N
Vilbergen

Intresserad och kompetent, bra bemötande.

Svar från Petra Torgilsman

Tack för de fina orden och stort lycka till med er fina nya lägenhet!

Björn K
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Svärtinge

Jag blev bra bemött av Petra vid visningen av Kottstigen 6. Hon var lugn och trevlig och gav ett professionellt intryck. Hon var inte pådrivande utan fanns där när mina frågor behövde svar. Även vid kontraktsskrivningen känndes allt lugnt och tydligt.. En mäklare som jag kan rekommendera. //Björn

Susanne B
Lindö

Fastighetsaffären har ännu inte "gått i hamn" eftersom köparen behöver få sin bostadsrätt såld innan affären med oss kan avslutas. Petra har känts seriös och väldigt tillmötesgående.

Richard T
Lindö

Professionellt hanterat från första kontakttillfälle och genom försäljningens alla faser...

Marianne P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Ljura

Enkelt, snabbt och proffsigt! Trevlig!

Kjell W
S:T Anna

Trevlig,saklig, håller vad hon lovar, enkelt att göra affärer med.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Kjell för den fina rekommendationen. Så glad att just ni fick köpa detta fina hus! Stort lycka till med ert drömboende!

Kenneth L
S:T Anna

Toppenmäklare som tar sig tid och engagerar sig fullt ut för att uppfylla våra önskemål vid försäljningen av huset, vi tog in några förslag från andra mäklaren innan vi bestämdes oss, men Petra gav ett jättebra intryck från början, så valet var inte så svårt. Tack Petra, anlitar dig gärna igen. Bästa hälsningar Kenneth o Minna.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Kenneth o Minna för att jag fick ert förtroende att få sälja ert fina hus! Tänk så bra det blev och lycka till i framtiden!