Petra Torgilsman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 28 Läs vad Petra Torgilsman

• Marie C skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-21

Vi har sålt vårt hus och vi är så otroligt nöjda med Petra Torgilsman. Hon är personlig och mycket proffesionell. Vi har fått mycket värdefulla råd som vi även fick nytta och glädje av när vi köpte vår nya bostad.
    Petra är ett givet val om vi någon gång ska sälja bostad igen. Läs mer
  • Mikael J skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-15

Mäklare Petra har sålt vårat hus och vi är mycket nöjda med allt. Hon har med stor profitionalitet, trygghet och lugn tagit hand om hela affären och levererat hög service. Affären gick snabbt plus bra betalt för huset.

Micke Läs mer
  • Amir H skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-13

Smidig och snabb affär utav en Villa, bland den bästa mäklaren jag haft med att göra, jättenöjd! Läs mer
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-16

Vi köpte ett hus, och är mycket nöjda med köpet. Professionellt bemötande och vi fick svar på frågorna vi ställde. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Linnéa H skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-11

Köpt bostadsrätt (radhus).
    Mäklaren tog sig tid att ge privat visning sent på eftermiddagen. Lät gå runt i lugn och ro och svarade på alla våra frågor.
    Vi på bud sent på fredag kväll. Lördag morgon svarade mäklaren oss och berättade att säljarna accepterat budet. Lät oss komma in och skriva på papper samma lördag.
    Jag upplevde att vår mäklare Petra gjorde det lilla extra och hela köpet och processen kändes säkert och bra. Vi fick snabba svar och hjälp hela vägen. Bara det att inte själv behöva hålla i alla trådar gällande bank och liknande var riktigt skönt. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-05

Allting funkade jättebra och smidigt och bra betalt fick vi också för villan.
    Petra.(mäklaren) tog hand om allting och förklarade på ett vettigt sätt.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • Timmy S skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-03

Köpte en bostadsrätt.
    Ett väldigt proffsigt bemötande och mäklaren levde upp till mer än alla förväntningar.
    Allt gick snabbt och smidigt PLUS att mäklaren skjutsade hem oss efter köpet. Plus i kanten! Läs mer
  • Claes J skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-27

Kom in sent för köp av bostadsrätt. Fick en extra visning och allt var klart redan samma kväll då vi kunde avsluta affären. Väldigt bra bemött.
    Skall vi göra någon affär kommer vi säkert kontakta Petra Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Claes J
    Tack Claes! Lycka till med er nya bostad! Den kommer passa er perfekt!
    Petra
  • Johan N skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-25

Trevlig och tillmötesgående. Kändes aldrig som hon försökte lura mig eller pusha på något jag inte ville ha som många försäljare oftast gör.

Uppskattar den smidighet under processen då jag inte tycker att jag har behövt göra speciellt mycket själv och lägenheten vart ändå såld. Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Johan N
    Tack Johan för rekommendationen och lycka till med inte bara er nya bostad utan också flytten till ny stad! Tack för förtroendet att sälja er lägenhet!
    Petra
  • Lars Arvid R skrev om Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-25

Köpt sommarhus
    Positivt, med erfarenhet
    Jag hade höga förväntningar på professionalitet och dessa levde mäklaren upp till
    En professionell och trevligt genomförd fastighetsaffär Läs mer
    2019-07-01 Petra Torgilsman svarar Lars Arvid R
    Tack! Det blev helt rätt köpare av sommarhuset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal