Läs vad 70 Läs vad Petra Torgilsman

• 2020-12-22
    Köpt på Trestegsgatan 99
    Mäklaren ställde upp med en extra visning till mig.
    Mäklaren tog sig tid att lyssna på mig vid ställningstagande till budgivning.
    som köpare tycker jag att jag ska få reda på vem den andra budgivaren var.
    Det har jag inte fått reda på.
    Kerstin P
    • 2:a
    • 44.5 m²
    • Ektorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-12-04
    Bra bemött och snabb återkoppling.
    Merja S
    • 30.0 m²
    • Vikbolandet
    köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-10-19
    Jag har köpt en bostad i Arkösund. Vi fick en privat visning av bostaden då vi intresserade oss för den efter ordinarie visning. Bemötandet har varit mycket bra, positivt och proffsigt. Eftersom vi fick 100% uppmärksamhet vid visningen så får Petra full pott.
    Anna Karin F
    • 120.0 m²
    • Arkösund
  • 2020-10-04
    Jättebra bemötande och otroligt proffsig! Man kände ett stort förtroende och en trygghet med Petra.
    Hon har hjälpt oss sälja vårt radhus
    Mimmi W
    • Söderköping
    sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-09-30
    Jag har sålt ett fritidshus tillsammans med mina 3 syskon. Det är inte en lätt sak men Petra har hanterat det mycket bra.
    Vi har känt oss trygga hela vägen.
    Hon har varit proffsig, kunnig, seriös med glimten i ögat. En kombination som passat oss perfekt.
    Med många frågor, synpunkter och olika uppfattningar har Petra haft en gedigen uppgift - något hon klarat på ett utomordentligt sätt.
    Vi är mycket nöjda med såväl vår mäklare Petra Torgilsman som slutpriset.
    Margaretha N
    • 53.0 m²
    • Finspång
  • 2020-09-29
    Köpt ett radhus mycket trevlig och gav ett seriöst intryck.
    Carina F
  • 2020-09-29
    Riktigt proffsigt från första möte till kontraktsskrivning, bra marknadsföring och sist men inte minst har vi med hjälp av Petra slagit alla tiders prisrekord i området.
    Kan verkligen rekommendera Petra om du går och funderar på att byta bostad.
    Torbjörn A
    Torbjörn A
  • 2020-09-28
    Jag är en fyra syskon som sålt ett samägt fritidshus. Mitt ena syskon har haft den huvudsakliga kontakten med Petra. Jag har. träffat henne vid två tillfällen, till en visning och vid kontraktsskrivning.
    Hon har varit korrekt och ordningsam utan att vara inställsam, möjligen något svalt intryck.

I stort sett levde hon upp till de förväntningar jag hade, vi fick ett mycket fint slutbud och sättet hon höll i kontraktsskrivningen var korrekt och transparent utan att stanna inför och lägga onödigt mycket tid på sådant som skulle kunna förlänga processen till köp, mycket professionell.

En del av kommunikationen skulle möjligen kunna skrivit till oss alla syskon, jag har intrycket att kontakten med kontaktsyskonet periodvis varit rätt intensiv. Hur det skulle gå till har jag inget svar på och det är också vårt ansvar att se till att ta del av den information som givits.

Jo jag skulle kunna rekommendera Petra, men om jag själv skulle sälja min fastighet skulle jag behövt se något mer engagemang gentemot mig som säljare, jag är övertygad om att hon gav det till kontaktsyskonet och som sagt vi är fyra så det är inget jag begär, jag vet också att det är många personer och objekt i svang, men några grader mer av "intresse", så hade det varit "utmärkt".
    Larz N
    • 53.0 m²
    • Finspång
  • 2020-09-23
    Köp av bostadsrätt, förstagångsköpare. Petra ordnade med förhandsvisning för oss då vi stod och valde mellan två objekt. Det slutade med att vi köpte objektet som Petra sålde. Hon har hela tiden varit proffsig i sitt bemötande och tydlig med formalian (viktigt för oss som inte tidigare köpt bostad). Överlag mycket nöjd med Petras insats och har inga förbättringsförslag.
    Alice G
    • 3:a
    • 82.0 m²
    • Söder
  • 2020-09-15
    Köpt en lägenhet i Norrköping. Blev väldigt bra bemött av mäklaren som var väldigt tillmötesgående och professionell. Hon uppfyllde de förväntningar jag har på en mäklare och var bättre än många andra mäklare jag träffat. Skulle absolut rekommendera henne eller anlita henne själv.
    Anton N
    • 3:a
    • 82.0 m²
    • Söder

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte