Torsten Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 53 Läs vad Torsten Karlsson

• Aristi P köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-07

Norrköping
    Köp av tomt. Mycket bra bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-10-07 Torsten K svarar Aristi P
    Tack för omdömet.
    Lycka till med husbygget och välkomna att kontakta mig om ni vill ha feedback angående ert blivande hus.
    Med vänlig hälsning, Torsten Karlsson
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-02

Norrköping
    Sålt dödsbo. Trevlig men hade inte koll på det juridiska så försäljningen fördröjdes ca 2 mån. Torsten lät oss veta att han visste hur affären skulle genomföras, till slut bad jag honom prata med deras jurist o då hade han haft fel hela tiden. Som kompensation drog han av lite på sitt arvode. Sammanfattningsvis skulle jag aldrig anlita Torsten igen. Läs mer
    2019-10-07 Torsten K svarar Lena B
    Tack för omdömet.
    Jag beklagar att affären tog lite tid men i själva verket tror jag att timingen blev bättre, då slutpriset blev väldigt bra.
    Med vänlig hälsning, Torsten Karlsson
  • Tuula H köpte sin stuga med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Norrköping
    Köpt fritidshus. Trevlig men mycket oförberedd och hade i ha korrekt fakta. Litar inte på honom! Läs mer
    2019-09-30 Torsten K svarar Tuula H
    Tack för ditt omdöme Tuula. Uppgifterna vid en försäljning kommer från säljaren och granskas av säljaren. Att de flyttade utomlands gjorde det svårt för dem att åtgärda det som var deras ansvar. Hoppas du trivs i din trevliga stuga.
  • Therese J köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Köpt tomt,
    Positivt och trevligt bemötande.
    Kommunikativ och hjälpsam när det har behövts.och har definitivt uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
    2019-09-30 Torsten K svarar Therese J
    Tack för omdömet, Therese!
    Hoppas ni kommer trivas bra när ni väl byggt er drömvilla. Hör gärna av er om ni vill ha bollplank!
    Med vänlig hälsning, Torsten Karlsson
  • Anna-Lisa G köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Trevligt bemötande! Allt okej! Läs mer
    2019-09-30 Torsten K svarar Anna-Lisa G
    Tack för rekommendationen Anna-Lisa!
    Hoppas du trivs bra i din lägenhet.
    /Torsten
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-23

Sålt radhus
    Torsten gav tydlig och bra information redan vid första träffen vilket överensstämde med våra förväntningar.
    Avslut och kontraktsskrivning genomfördes utan anmärkning. Läs mer
    2019-09-24 Torsten K svarar Magnus L
    Tack för förtroendet, Magnus.
    Jag är övertygad om att ni gör er nästa bostad lika fin.
    Välkommen åter.
    /Torsten Karlsson
  • Joakim S köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-21

Köpt villa .
    Mycket bra bemötande
    Noggrann och seriös !
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-09-24 Torsten K svarar Joakim S
    Tack för berömmet!
    Seriöst och raka besked gäller lika mycket dig.
    Hoppas ni kommer att trivas bra nu, när ni får nära till allt.
    Mvh Torsten Karlsson
  • Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-09

Norrköping
    Dålig återkoppling. Inställningen på mäklaren till objektet min lght. Läs mer
    2019-09-24 Torsten K svarar Martin B
    Tråkigt att du upplevde det så. Jag uppskattade verkligen din bostad även om jag av erfarenhet visste att många spekulanter skulle reagera på kaklet i köket. Nu kunde jag hantera dessa åsikter genom att med digital styling visa hur det skulle se ut med annat kakel, och på så vis få flertalet att ändra uppfattning till att gilla ert livfulla kakel.
    Välkommen åter.
  • Amelie Regina Elisabeth B
    Amelie Regina Elisabeth B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-09

Torsten hjälpte mig vid köp av bostadsrätt. Jag uppfattar honom som pålitlig, tillmötesgående och 100% korrekt. Mycket bra servicetänk, en mäklare som har förstått vikten av att skapa goda kundrelationer. Läs mer
    2019-09-24 Torsten K svarar Amelie Regina Elisabeth B
    Tack så mycket, Amelie.
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet.
    Mvh Torsten Karlsson
  • Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-08

Norrköping
    Tack Totsten Karlssons för hjälpen med försäljningen av folkethusvägen 10c. Vi kan varmt rekommendera dig som mäklare. Med en professionell och vänligt bemötande som ser till både säljaren och kundens behov . Mvh Eva o Leif Läs mer
    2019-09-24 Torsten K svarar Eva L
    Tack för era värmande ord.
    Det blev ju riktigt lyckat med försäljningen av er fina lägenhet, efter ett flertal extrainsatta förhandsvisningar.
    Tack för förtroendet.
    Mvh Tortsten Karlsson