Torsten Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2005. Torsten Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 78 omdömen sedan 2016-09-05. Torsten Karlsson har haft 24 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 78 Läs vad Torsten Karlsson

• Jag måste beskriva Torsten som ett verkligt stöd under hela processen med att vi skulle sälja ett dödsbo. Då var frågan om att sälja som den var eller renovera på något sett och vi valde det senare. I den processen fick vi så goda råd och praktisk lotsning i vad som är bäst att göra för att få ut bästa möjliga pris. Att vi faktiskt i änden slog rekordet i bostadsrättsföreningen tack vare Torstens goda råd som jag också följde. Så tackar honom verkligen för allt hans engagemang och värderade råd och kan varmt rekommendera honom som rådgivare och mäklare för din egna process. Mvh Jörgen Ättner
    Jörgen Ä
    Jörgen Ä sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-10-24
    • 3:a
    • 80.5 m²
    • Centralt
    2020-10-24
  • Mycket hjälpsam och engagerad i försäljningen av vår lägenhet. Lätt att få tag på, oavsett tid och dag. Rekommenderas!
    Tobias K sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-28
    • 105.0 m²
    • Söder
    2020-09-28
    Tack för det fina omdömet Tobias. Det var roligt att få hjälpa er igen. Lycka till i ert nya hus!

Visa svar
  • Trevligt bemötande, svarar på frågor och är lyhörd, ända negativa var lite dålig respons ibland på telefon
    Daniel R köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-25
    • 105.0 m²
    • Söder
    2020-09-25
    Tack för omdömet Daniel. Lycka till i er fina nya våning!

Visa svar
  • Köpte tomt mha Torsten. Blev mycket bra bemött!
    Dennis A köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-23
    • Skärkind
    2020-09-23
    Tack för omdömet Dennis. Jag tror ni kommer att stortrivas här. Ska bli spännande att se hur området ser ut om något år när allt är uppbyggt.

Visa svar
  • Jag har sålt ett fritidsställe på Vikbolandet. Jag är mycket nöjd med kontakten med Torsten Karlsson. Han var engagerad, effektiv, snabb, noggrann med ett personligt och avspänt bemötande. Jag och min familj är alla mycket nöjda. Tack!
    Kristina B sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • 61.0 m²
    • Vikbolandet
    2020-09-18
    Tack så mycket Kristina. Det har varit roligt att hjälpe er med er försäljning och tycker det har fungerat utmärkt trots att vi har gjort det mesta på långdistans! Hälsa dina söner detta också.

Visa svar
  • Funkade bra. Det enda jag tyckte var mindre bra var säkerheten under visningen. Alldeles för många intressenter på en liten yta. 3 st bokade på samma klockslag på 55kvm är inte ok under Corona-epedemin.
    Linda A köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • 42.0 m²
    • Graversfors
    2020-09-18
    Tack för omdömet, Linda. Tre spekulanter på 55 kvm inne och 1200 kvm ute borde inte vara något problem. Detta under förutsättning att spekulanterna håller sina tider och inte tar med för stora sällskap. Jag tror detta ställe blir perfekt för dig. Lycka till!

Visa svar
  • Torsten har uppträtt korrekt och agerat snabb när har vi har pratat och ändrat förutsättningar för försäljning.
    Kaj E sålde en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-16
    • Norrköping
    2020-09-16
    Tack för rekommendationen, Kaj. Det ska bli spännande att se vad kommer att skapa här.

Visa svar
  • Bra bemötande och snabb att svara på mail. Allt gått smidigt.
    Gustav Å köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-08-31
    • Norsholm
    2020-08-31
  • Torbjörn var erfaren, rak och tydlig i kommunikationen och tillgänglig under hela processen (även under obekväma arbetstider). Visningen skötte han exemplariskt på ett väl förberett sätt och hade bra koll på objektet.
    Maria L köpte sin stuga med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-08-29
    • 56.0 m²
    • Åby
    2020-08-29
    Tack för omdömet. Välkommen åter.

Visa svar
  • Köpte två tomter. Bemötandet av mäklaren var mycket vänligt och informativt. Mäklaren var lätt tillgänglig och svarade vänligt och med enkelhet på våra frågor.
    Nkatya F köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-07-24
    • Kolmården
    2020-07-24
    Tack, Nkatya. Hoppas ni kommer trivas på ert nya lantställe!

Senaste försäljningarna

Kristinagatan