Torsten Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Torsten Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-04. Torsten Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.7. Torsten Karlsson har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 121 Läs vad Torsten Karlsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Vilbergen
    2022-07-01 Verifierad kund
    Torsten visade prov på rätt kunskap för att hitta rätt kund i ett läge när räntan och ekonomin i Sverige har gått in i ett osäkert läge.
  • sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och seriöst. Över förväntan i stöd och hjälp i samtliga situationer. Rekommenderas.
  • köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och snabb hantering av köpet av vår framtida bostad
    2022-06-20 Verifierad kund
    Det börjades fantastiskt trevligt och bra när vi diskuterade om han skulle få uppdraget.

När han väl fått uppdraget så infann sig en kaxighet och nonchalans som ingen av oss tre uppdragsgivare tyckte var varken trevlig och eller klädsamt.

Torsten vill väldigt gärna göra uttryck av ett högt kunnande angående fastigheter och dess tillhörande konstruktion och tekniska installationer.

Men då jag själv är verksam hantverksyrket sedan mer än 30 år, så känns det att han visar mer irritation än, med hörande när man påpekar att han är lite vilsen i sina tvärsäkra förklaringar.

Utgångspriset på fastigheten var inte ens i närheten av slutpriset, och då blir man väldigt fundersam över känslan för objektet.
    Det är högst anmärkningsvärt att priset går upp från hans värderingen 2.5 miljoner till nästan 4 miljoner......

Likaledes så var löpande återkoppling under pågående försäljning otroligt svag.

Även den stora missen med uppdateringen av SMS tjänsten vid budgivningen som låg nere en längre tid, som inte kom igång förens jag var tvungen att påpeka misstaget.
    Förklaringen om uppdatering av datasystemet känndes väldigt taffligt.
    Det är nämligen hans uppdraget att se till att allt ska fungera mot oss som uppdragsgivare och mot budgivare.

Övergripande så är känslan både från mig och mina bröder att Torsten Karlsson bara jagar pengar, och saknar helt fingertoppskänsla av att vårat föräldrahem såldes och givetvis är då ett stort känsloregister i gungning.......

Vänligen Michael Åklint
    • Finspång
    2022-06-18 Verifierad kund
    Korrekt o nästan för. Han var proferssionell o påläst. Vi var kanske ngt återspeglande, vilket inte stämde. Mäklaren gjorde ett bra jobb, totalt sätt o var mkt hjälpsam. Allt enligt vad som krävs för alla parter.
  • sålde sin stuga med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Skriketorp
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag har blivit bra bemött av Torsten. Han har varit tydlig och trevlig och skötte försäljning på ett mycket bra sätt.
    • Björkalund
    2022-04-06 Verifierad kund
    Torsten har verkligen gjort allt man kan begära gällande vår försäljning. Flexibel gällande visningar och med bra återkoppling.
    • Björkalund
    2022-04-04 Verifierad kund
    Hjälpsam, ger bra information, trevlig & lätt att få tag i. Vi som köpare är mycket nöjda.
    • Norrköping
    2022-03-07 Verifierad kund
    Enkel, rakt på, smidig, felxibel
    Tack för omdömet Jocke!
    Dito på dig.
    Lycka till med dina nya projekt.
    • Krokek
    2022-01-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig hade en bra kommunikation med honom.