Torsten Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2005-04-14
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 68 Läs vad Torsten Karlsson

• Hillevi L sålde sin stuga med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-24

2:a
    Ensjön
    Sålt Gökärtsvägen 20, en arrendestuga i Norrköping. Läs mer
  • Jeffery T köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-20

Öster
    Torsten är väldigt bemötande, hjälpsam genom hela köpet från start till slut. Läs mer
  • Lars-erik G sålde sin stuga med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-12

Åby
    Vi har sålt vårt sommarställe som vi haft i 50 år.
    Mäklaren Torsten Karlsson som vi anlitade har varit proffsig,
    informativ. vänlig och gjort så mycket för att vi skulle bli nöjda
    med affären. Han uppfyllde verkligen våra förväntningar så vi skulle rekommendera honom till kommande säljare. Läs mer
  • Johan L köpte sin stuga med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-12

Åby
    Vi köpte en sommarstuga. Torsten har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Han har sträckt sig över förväntningarna iom att han satte sig in i besiktningarna så att vi kunde känna oss trygga i att säljare, besiktningsman och mäklare gav rn enhällig bild.
    Vi anlitar gärna Torsten när vi ska sälja hus framöver. Läs mer
  • Karin B köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-28

Kvarsebo
    Ger lite stressat forcerat intryck men mycket effektiv och insatt i objekt som såldes Läs mer
  • Magnus B köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-26

Kvarsebo
    Säkerställa att samtliga som är på visning får tid med märklaren Läs mer
  • Boeno Sverige Ab C sålde en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-20

Norsholm
    Fantastisk och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för sina kunder. Läs mer
    2020-05-20 Torsten K svarar Boeno Sverige Ab C
    Härligt att höra Fabian!
    Hoppas att detta första projekt följs av flera.
    Mvh Torsten
  • Linnéa N köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-19

Norsholm
    Vi har köpt en råtomt av Torsten.
    Är mycket nöjd med det proffessionella och avslappnade bemötandet vi fick. Även om vi inte gick på visningen eller hade träffat Torsten personligen innan vi skulle skriva kontrakt så kände vi oss trygga.

Torsten är kunnig och lugn och vi uppskattade mycket att han inte var för på utan att vi fick ta köpet i vår takt. Läs mer
    2020-05-20 Torsten K svarar Linnéa N
    Tack Linnea.
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanon på denna härliga plats.
    Hör av er om ni har några funderingar eller när ert nya hus står klart.
    Mvh Torsten
  • Håkan F sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-14

Centralt
    Vi har sålt en enrummare i centrala Norrköping. Vi har hela tiden blivit bra bemötta och Torsten levde mycket väl upptill de förväntningar vi hade. Läs mer
    2020-04-14 Torsten K svarar Håkan F
    Tack för omdömet, Håkan. Välkommen åter närhelst jag kan hjälpa er!
  • Albin F sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-11

Centralt
    Torsten hjälpte mig sälja min 1a på 27 kvm. Jag mötte honom på en visning för en annan lägenhet och blev direkt fantastiskt bemött, och Torsten var direkt intresserad av att hjälpa mig att sälja min lägenhet. Han var alltid tillgänglig när jag behövde frågor och besvarade dem och gav mer info om det jag inte ens visste om. Kan starkt rekommendera Torsten som mäklare. Läs mer
    2020-04-14 Torsten K svarar Albin F
    Tack Albin för din fina rekommendation. Det var roligt att få hjälpa dig genom denna process. Tack för bra samarbete oss emellan så jag kunde göra extravisningar när så behövdes. Din lägenhet var alltid lika fin och redo.
    Hör av dig när det blir dags för deklaration eller nästa steg i din bostadskarriär. Mvh Torsten.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal