Torsten Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 39 Läs vad Torsten Karlsson

• Rose-Marie L
    Rose-Marie L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-18

Vi sålde vår lägenhet på Rösgången 6 med hjälp av Torsten. Oerhört proffsig och trevlig. Väldigt tillgänglig och svarade på alla okunniga frågor. Rekommenderas varmt
    /Kenneth o Rose-Marie Larsson Läs mer
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-15

Jag har sålt en lgh i brf Ektorpshöjden.Torsten engagerade sej verkligen i affären. Han gjorde allt för att få till en bra affär. Så jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-16 Torsten K svarar Marianne O
    Tack för omdömet Dick! Det är roligt när man får utdelning av sitt hårda slit.
  • Maud F skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-20

Jag är mycket nöjd med Torsten Karlsson som mäklare på SVensk Fastighetsförmedling, han är mycket nogrann och kunnig.

Maud Franz'en Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Maud F
    Tack för det Maud.
    Det blir nästan lite tomt nu när vi pratas vid dagligen. Men vi kanske får anledning att träffas längre fram?
    Jag tror i alla fall att du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
    Mvh Torsten Karlsson
  • Ahmed A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-20

Villa.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett bra sätt, trevlig och ärlig.
    Glad Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Ahmed A
    Tack för omdömet, Ahmed.
    Hoppas att du och din bror kommer att trivas bra.
    Hör av dig om du behöver hjälp med förhandsvärdering eller råd inför renoveringar.
    Mvh Torsten Karlsson
  • Viktor T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-19

Torsten Karlsson är engagerad, driven och kompetent, en riktig klippa. Jag känner mig helt trygg med att lämna en affär i hans händer. Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Viktor T
    Tack för de fina orden, Viktor.
    Jag lovar göra allt jag kan för att fortsätta leva upp till dina höga förväntningar.
    Det är alltid roligt med återkommande trogna kunder och förhoppningsvis har vi många affärer framför oss!
    Mvh Torsten
  • Johan M skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-03-29

Köpt Lägenhet.
    Väldigt trevlig, karismatisk och humoristisk mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Johan M
    Tack för omdömet, Johan.
    Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
    När det så småningom blir dags att skaffa större bostad är du välkommen åter.
  • Britt A
    Britt A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-03-28

Sålt vår åldriga mors bostadsrätt ,eftersom hon pga. ålder (snart 99) flyttat till särskilt boende. Det hade varit en lång process ,som vi önskade göra så kort som möjligt. En vaken och lyhörd mäklare hjälpte oss till ett snabbt och mycket bra resultat med försäljningen. Modern nöjd alla barn likaså ! Ser fram mot 100-års dagen nästa år. Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Britt A
    Härligt att höra, Britt!
    Hälsa och tacka din mamma från mig.
    Våra vägar korsas säkert snart igen!
    Mvh, Torsten Karlsson
  • Gabriel Y skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-03-21

Hej!
    Jag har köp en lägenhet på Bredgatan 10.
    Jag är jätte nöjd av mäklaren Torsten. Han är bäst!
    Han informerade oss om lägenheten, lagar och regler tydligt. Kommer starkt att rekommendera honom för alla.

Med vänlig hälsning
    Gabriel Yacoub Läs mer
    2019-04-23 Torsten K svarar Gabriel Y
    Tack så mycket för de fina orden Gabriel!
    Jag tror ni kommer trivas bra i er nya bostad.
    Hoppas vi ses mer i framtiden.
    Mvh, Torsten Karlsson
  • Maria N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-15

Köpte ett hus. Bra visning och mäklaren var väl påläst.
    Men mäklaren hade svårt att komma ihåg vilket typ av lånelöfte vi hade och det strulade lite med att lägga bud via sms då han glömde ta bort karantänspärr.
    Men själva budgivningen var seg och tog några dagar innan den startade vilket ledde till att bud kom in på helgen efter. Då var det svårt att få tag på mäklaren för uppdateringar (vi var då högstbjudande) och det dröjde ytterligare några dagar innan vi fick besked om säljarna var nöjda med vårt bud eller ej. Tror mäklaren hade en del att stå i med andra försäljningar, men som sagt, hade uppskattat snabbare återkoppling. Läs mer
    2018-12-17 Torsten K svarar Maria N
    Tack för omdömet Maria.
    Det är säljaren som avgör när budgivningen ska avslutas och det fanns en inbokad visning på tisdagen samt att ni hade ett säljvillkor att uppfylla innan säljaren hade komplett underlag att ta ställning till, så det hade inte kunnat bli klart under helgen i vilket fall som helst.
    Hoppas ni alla kommer att trivas lika bra i villan som säljarna!
  • Jaana N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-07

Villa försäljning och mycket professionellt bemötande av mäklaren. Berättade om hur marknaden låg till och vilka förväntningar vi kunde ha och Torsten levde upp till våra förväntningar med råge och vi är SUPERNÖJDA. Fjärde gången vi anlitar Torsten vid försäljning och han har levererat varje gång och vi har fått ibland mer än vi kunde drömma om...så blir det fler försäljningar i framtiden så blir det Torsten igen och igen. Läs mer
    2018-12-07 Torsten K svarar Jaana N
    Tack för de värmande orden Jaana! Roligt att få vara hela er familjs fastighetsmäklare. Välkomna åter i framtiden. /Torsten

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Magnus Dahlgren