Torsten Karlsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15
602 25 Norrköping — Visa karta

Vad tror Torsten att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Torsten Karlsson

• Hans S
    Hans S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en BR, en 2-a på Plankgatan genom Svensk Fastighetsförmedling. Professionellt handlagt hela vägen från start till mål! Läs mer
    2018-11-20 Torsten K svarar Hans S
    Tack så mycket för det fina omdömet, Hans. Lycka till med er nya lägenhet. /Torsten
  • Bengt S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp bostadsrätt
    Kontakt med mäklaren var mkt bra. Ett extra plus för de informativa smsen och mailen. Läs mer
    2018-11-12 Torsten K svarar Bengt S
    Tack Bengt! Lägenheten blir säkert jättefin när ni blir klara med renoveringen. Lycka till!
  • Hassan J skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Du är kanon bra och kunnig på alla sätt Läs mer
    2018-11-05 Torsten K svarar Hassan J
    Tack för det Hassan!
    Roligt att få hjälpa till med ännu en förmedling i din familj.
    Lycka till med nya lägenheten.
    Torsten K gillar detta
  • Gösta T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt ett fritidshus. det gick bra och vi blev nöjda till slut Läs mer
    2018-11-05 Torsten K svarar Gösta T
    Tack för det Gösta.
    Trevligt att få hjälpa er med ännu en försäljning.
    Efter många visningar fick ni till slut riktigt bra betalt. Grattis!
  • Rose-Marie O
    Rose-Marie O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten Karlssons engagemang och tålamod var enastående vid försäljningen av vårt hus.. Försäljningen överträffade våra förväntningarna med råge och vi är jätte nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-11 Torsten K svarar Rose-Marie O
    Tack så mycket för omdömet Rose-Mari. Roligt att ni är nöjda.
    Lycka till med nya boendet och välkommen åter!
    Torsten K gillar detta
  • Gustav E skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Torsten, båda delarna har varit en bra upplevelse. Mäklaren bemötte oss med entusiams och fick processen att kännas enkel och smidig. Läs mer
    2018-06-24 Torsten K svarar Gustav E
    Tack så mycket Gustav. Jag är glad att ha kunnat hjälpa er ta nästa steg i er bostadskarriär.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Michael A
    Michael A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är mycket nöjd med Torsten Karlsson och kan varmt rekommendera honom !!
    Mycket lätt att prata med samt att Torsten är mycket kunning, driven och proffsig !!
    // Micke Läs mer
    2018-05-23 Torsten K svarar Michael A
    Tack för det fina omdömet, Micke!
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus också.
    /Torsten
  • Violeta B
    Violeta B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten var ärlig o lätt att prata med, under hela tiden. Lätt att få KONTAKT via telefon o mail goda råd o mycket bra tips ang renovering mm. Som vårt första köp med tre barn är vi jättenöjda med vårat hus. Där vi ska leva o bli gammal ihop. Sedan är vi så glada att en viss procent går till barncancetfonden. Tummen upp för er. Läs mer
    2018-05-21 Torsten K svarar Violeta B
    Tack för omdömet Violeta! Jag är övertygad om att ni kommer trivas riktigt bra hela familjen. Ni är välkomna att höra av er om ni vill diskutera era planer för huset. Mvh Torsten
  • Isabelle F
    Isabelle F skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag såg min absoluta once-in-a-lifetime-lägenhet som förhandsvisning och fick hjälp och chans att förverkliga min dröm tack vare Torsten! Verkligen supernöjd och han är mån om att båda parter blir nöjda. Med beröm godkänd och rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-18 Torsten K svarar Isabelle F
    Tack för de vänliga orden, Isabelle! Vad roligt att du trivs i din nya bostad och välkommen åter.
  • Sami J
    Sami J skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är jätte nöjda med Torsten Karlsson Jag kan varmt rekommendera honom han är verkligen profitionel och väldigt kunnig. Läs mer
    2018-04-18 Torsten K svarar Sami J
    Tack så mycket Sami. Skoj att få hjälpa dig med ännu en försäljning. Trevligt också att vara ditt bollplank vid villarenoveringen och se hur du skapar ännu en svan ur en ful ankunge!
  • Irja H
    Irja H skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra och hjälpsamt bemötande på alla sätt. Svarat på alla frågor som jag har haft. Givit också råd angående min ekonomiska situation om b.la framtiden om hur man skall tänka ekonomiskt framåt, hur mycket i handpenning kontra lån. Tack för all hjälp Torsten. Känns ärligt från din sida. Lycka till i fortsättningen... Läs mer
    2017-12-09 Torsten K svarar Irja H
    Tack så mycket själv. Jag är övertygad om att du kommer att trivas bra i din nya fina lägenhet.
    Torsten K gillar detta
  • Martin L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är fantastiskt nöjda med Torsten. Alltid professionellt och trevligt bemötande. Sitter inne på extrem kunskap om bostadsmarknaden i stan. Han lyssnar noga på oss som klienter om vad vi hade för önskan och krav på försäljningen. Vi har under vägens gång fått bra tips när det gäller timing av försäljning, hur vi bäst planerade visningar (VIP visning osv). Vi har träffat många mäklare när vi nu även letade hus och ingen har gett oss så skarpt intryck när det gäller bemötande, kunskap, social kompetens och säljarförmåga. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-24 Torsten K svarar Martin L
    Tack för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina våning. Ni får gärna fortsätta använda mig som ett bollplank när ni planerar ert husbygge.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Alltid engagerad och hjälpsam med tips och råd! Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar Kristina H
    Tack för det goda omdömet och lycka till med elproblemet.
    Torsten K, Magnus D, Emelie H gillar detta
  • Anders O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten har gjort ett väl genomtänkt arbete, tillmötesgående i alla förslag och förhandlingar jag haft med er ang försäljningen av min lägenhet på Pinnmogatan 32. Det kan bara bli ett toppbetyg för hans medverkan i en affär som jag förmodligen alldrig mer får uppleva. En mycket nöjd kund, Anders Ohlander. Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar Anders O
    Tack så mycket, Anders. Det var roligt att få hjälpa dig och att lära känna din dotter. Vi syns snart igen.
    Torsten K, Magnus D gillar detta
  • Dane T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej!

Vår upplevelse av vårt samarbete med Torsten är bara positivt. Torsten är otroligt proffsig o sakkunnig, vilket gör att man som kund snabbt känner sig trygg med sin försäljning. Torsten har också en stark förmåga att förmedla och berätta kring olika frågor på ett väldigt tydligt och pedagogiskt sätt i alla möten. Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar Dane T
    Tack för det goda omdömet. Det var lika roligt att hjälpa er med denna försäljningen som förra gången. Era bostäder är alltid så fina. Ni är välkommen tillbaka även nästa gång det blir dags att byta bostad!
    Torsten K gillar detta
  • Philip G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående och mån om kunden. Är engagerad, flexibel, driven, men ändå noggrann, i sin ambition att sälja kundens bostad till högsta möjliga pris. Jag är mycket nöjd med Torsten Karlssons insats. Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar Philip G
    Tack för det goda omdömet, Philip. Jag är glad att ha fått hjälpa dig både med din försäljning och ditt köp av ny fin bostad.
    Välkommen åter!
    Torsten K gillar detta
  • Ö P skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Lever INTE upp till "god mäklarsed". Den här mäklaren jobbar enbart för sitt uppdrag mot säljaren men försummar den tänkta köparen, allt för att maximera priset! Enligt "god mäklarsed" ska mäklaren tillvarata båda parters intressen lika, inte bara säljarens, vilken han ej gör. Dålig kommunikation dessutom!
    Nä, jag väljer definitivt annan mäklarfirma vid köp/sälj. Läs mer
    2017-11-24 Torsten K svarar Ö P
    Tråkigt att du upplever det på detta sätt. Säljaren bestämmer alltid vem han säljer till och om han vill acceptera ett nytt bud. Liksom spekulanten kan bestämmer om han vill bjuda över eller avstå som ni. Ring mig gärna om du vill prata mer.
  • Harri N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En av dom bästa kunnig,påläst och en jätte bra mäklare! Vi är jätte nöjda och blir det fler försäljningar i framtiden så vet vi vem vi ska anlita. Läs mer
    2017-09-04 Torsten K svarar Harri N
    Tack för omdömet Harri! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad.
    Och tack för rekommendationerna, jag ska försöka göra dem lika nöjda.
    Torsten K gillar detta
  • Piroz K skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Torsten rekommenderas varmt. Driven med god service. Det som gör att Torsten sticker ut bland andra mäklare jag har träffat är det förtroende som Torsten inger. Läs mer
    2017-07-13 Torsten K svarar Piroz K
    Tack Piroz för förtroendet att hjälpa er med ännu en försäljning. Lycka till med er nya villa!
    Magnus D, Torsten K gillar detta
  • Björn G skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Erfaren, kunnig, inspirerande, noggrann, hjälpsam och en bra strateg. Läs mer
    2017-07-13 Torsten K svarar Björn G
    Tack för omdömet och förtroendet att hjälpa dig. /Torsten
    Torsten K gillar detta
  • Alen T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra helhetsbild. Va bra planering och lätt att få kontakt. Läs mer
    2016-10-20 Torsten K svarar Alen T
    Tack för omdömet, Alen. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
    Per I, Torsten K, Magnus D gillar detta
  • Conny C skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra jobbat mycket tålamod flera visningar engagerad serviceinriktad Läs mer
    2016-10-20 Torsten K svarar Conny C
    Tack för omdömet, Conny. Ha det så bra!
  • åsa S
    åsa S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi upplevde att i första visningen kontrollerades inte att budgivare hade lånelöfte. I andra upplevde vi att mäklaren inte ville ha visningen men blev tvingad samt ansåg att vi skulle ta ett lägre bud än vad vi godkände för att få lägenheten såld. Vi gav oss inte och det blev ett bra redultat. Dock tycker vi att det tog lång tid innan kontrakt skrevs eftersom mäklaren hade semester. Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar åsa S
    Tråkigt att du upplevde det på detta sätt. Hör gärna av dig om du vill prata mer om det eller om jag kan hjälpa dig med något annat.
  • Eva B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Engagerad och påläst mäklare. Allt har gått smidigt! Läs mer
    2016-10-03 Torsten K svarar Eva B
    Tack Eva!
    Hoppas du trivs bra efter flytten.
    Per I, Torsten K, Magnus D gillar detta
  • Lena K skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi var nöjda med mäklare o handhavande av all formalia Läs mer
    2016-10-20 Torsten K svarar Lena K
    Tack för det fina omdömet, Lena.
    Per I, Magnus D, Torsten K gillar detta
  • Peter H skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande. Levde upp till alla våra krav på mäklaren.
    Peter H Läs mer
    2016-10-03 Torsten K svarar Peter H
    Tack för omdömet, Peter.
    Jag gör allt jag kan för att alla ska bli mer än nöjda.
    Torsten K, Magnus D gillar detta
  • Sara S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är nöjd. Torsten var trevlig. Läs mer
    2016-10-03 Torsten K svarar Sara S
    Tack för de värmande orden, Sara.
    Magnus D, Torsten K gillar detta
  • Mikael M skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har aldrig träffat en bättre mäklare. Påläst. Jobbar som en galning för kunden på alla sätt och vis. Har träffat många.andra.mäklare som inte.är av samma kaliber. Som Torsten.
    Vi är helnöjda Läs mer
    2017-07-13 Torsten K svarar Mikael M
    Tack Mikael för alla gånger jag fått förtroendet att hjälpa er och er släkt! Vi ses säkert snart igen!
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kontaktade Torsten för första gången 2014 och blev väl bemötta. Torsten är professionell och har god hand om försäljningens alla punkter. Vi är kort och gott mycket nöjda med Torsten! Läs mer
    2017-11-23 Torsten K svarar Niklas L
    Tack för det fina omdömet Niklas. Roligt att se att hela familjen trivs så bra i er nya bostad.
Per Illner
Magnus Dahlgren