Torsten Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 31 kunder tycker om Torsten Karlsson

• Maria N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-15

Köpte ett hus. Bra visning och mäklaren var väl påläst.
    Men mäklaren hade svårt att komma ihåg vilket typ av lånelöfte vi hade och det strulade lite med att lägga bud via sms då han glömde ta bort karantänspärr.
    Men själva budgivningen var seg och tog några dagar innan den startade vilket ledde till att bud kom in på helgen efter. Då var det svårt att få tag på mäklaren för uppdateringar (vi var då högstbjudande) och det dröjde ytterligare några dagar innan vi fick besked om säljarna var nöjda med vårt bud eller ej. Tror mäklaren hade en del att stå i med andra försäljningar, men som sagt, hade uppskattat snabbare återkoppling. Läs mer
    2018-12-17 Torsten K svarar Maria N
    Tack för omdömet Maria.
    Det är säljaren som avgör när budgivningen ska avslutas och det fanns en inbokad visning på tisdagen samt att ni hade ett säljvillkor att uppfylla innan säljaren hade komplett underlag att ta ställning till, så det hade inte kunnat bli klart under helgen i vilket fall som helst.
    Hoppas ni alla kommer att trivas lika bra i villan som säljarna!
  • Jaana N skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-07

Villa försäljning och mycket professionellt bemötande av mäklaren. Berättade om hur marknaden låg till och vilka förväntningar vi kunde ha och Torsten levde upp till våra förväntningar med råge och vi är SUPERNÖJDA. Fjärde gången vi anlitar Torsten vid försäljning och han har levererat varje gång och vi har fått ibland mer än vi kunde drömma om...så blir det fler försäljningar i framtiden så blir det Torsten igen och igen. Läs mer
    2018-12-07 Torsten K svarar Jaana N
    Tack för de värmande orden Jaana! Roligt att få vara hela er familjs fastighetsmäklare. Välkomna åter i framtiden. /Torsten
  • Hans S
    Hans S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-18

Vi köpte en BR, en 2-a på Plankgatan genom Svensk Fastighetsförmedling. Professionellt handlagt hela vägen från start till mål! Läs mer
    2018-11-20 Torsten K svarar Hans S
    Tack så mycket för det fina omdömet, Hans. Lycka till med er nya lägenhet. /Torsten
  • Bengt S skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-12

Köp bostadsrätt
    Kontakt med mäklaren var mkt bra. Ett extra plus för de informativa smsen och mailen. Läs mer
    2018-11-12 Torsten K svarar Bengt S
    Tack Bengt! Lägenheten blir säkert jättefin när ni blir klara med renoveringen. Lycka till!
  • Hassan J skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-05

Du är kanon bra och kunnig på alla sätt Läs mer
    2018-11-05 Torsten K svarar Hassan J
    Tack för det Hassan!
    Roligt att få hjälpa till med ännu en förmedling i din familj.
    Lycka till med nya lägenheten.
    Torsten K gillar detta
  • Gösta T skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-09-13

Jag har sålt ett fritidshus. det gick bra och vi blev nöjda till slut Läs mer
    2018-11-05 Torsten K svarar Gösta T
    Tack för det Gösta.
    Trevligt att få hjälpa er med ännu en försäljning.
    Efter många visningar fick ni till slut riktigt bra betalt. Grattis!
  • Rose-Marie O
    Rose-Marie O skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-09-10

Torsten Karlssons engagemang och tålamod var enastående vid försäljningen av vårt hus.. Försäljningen överträffade våra förväntningarna med råge och vi är jätte nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-11 Torsten K svarar Rose-Marie O
    Tack så mycket för omdömet Rose-Mari. Roligt att ni är nöjda.
    Lycka till med nya boendet och välkommen åter!
    Torsten K gillar detta
  • Gustav E skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-06-23

Vi har både köpt och sålt med hjälp av Torsten, båda delarna har varit en bra upplevelse. Mäklaren bemötte oss med entusiams och fick processen att kännas enkel och smidig. Läs mer
    2018-06-24 Torsten K svarar Gustav E
    Tack så mycket Gustav. Jag är glad att ha kunnat hjälpa er ta nästa steg i er bostadskarriär.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Michael A
    Michael A skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-05-23

Jag är mycket nöjd med Torsten Karlsson och kan varmt rekommendera honom !!
    Mycket lätt att prata med samt att Torsten är mycket kunning, driven och proffsig !!
    // Micke Läs mer
    2018-05-23 Torsten K svarar Michael A
    Tack för det fina omdömet, Micke!
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus också.
    /Torsten
    Torsten K, Magnus D gillar detta
  • Violeta B
    Violeta B skrev om Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-05-21

Torsten var ärlig o lätt att prata med, under hela tiden. Lätt att få KONTAKT via telefon o mail goda råd o mycket bra tips ang renovering mm. Som vårt första köp med tre barn är vi jättenöjda med vårat hus. Där vi ska leva o bli gammal ihop. Sedan är vi så glada att en viss procent går till barncancetfonden. Tummen upp för er. Läs mer
    2018-05-21 Torsten K svarar Violeta B
    Tack för omdömet Violeta! Jag är övertygad om att ni kommer trivas riktigt bra hela familjen. Ni är välkomna att höra av er om ni vill diskutera era planer för huset. Mvh Torsten
    Torsten K, Magnus D gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping