Torsten Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 56 Läs vad Torsten Karlsson

• Anita L sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-24

Centralt
    Vi har sålt en tvåa i Norrköping. Innan försäljning gav Torsten en tydlig information om bostadsläget just nu och hur vi kunde planera försäljningen. Han är konkret och engagerad och vi fick förtroende för honom. Under hela resan har vi fått feedback av honom och anser att han är mycket kunnig.
    Med Vänliga Hälsningar

Anita och Rolf Läs mer
    2020-01-27 Torsten K svarar Anita L
    Tack för förtroendet Anita och Rolf. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Magnus C sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-18

Tyketorp
    Inget att klaga på vid försäljning av vår fars villa Läs mer
    2019-12-20 Torsten K svarar Magnus C
    Tack för omdömet Magnus. Lycka till med flyttröjningen.
  • Sonja N sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-16

Strömmen
    Torsten har sålt min fastighet på Nya Rådstugugatan 13. Torsten har varit kanon, han har för fyra år sedan sålt denna lägenhet till mig. Kunnig, trevlig, noga, ser möjligheter och rolig. Läs mer
    2019-12-20 Torsten K svarar Sonja N
    Tack för de vänliga orden Sonja! Det är alltid lika trevligt med återkommande kunder. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Det glädjer mig att jag roar dig!
  • Aristi P köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-07

Norrköping
    Köp av tomt. Mycket bra bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-10-07 Torsten K svarar Aristi P
    Tack för omdömet.
    Lycka till med husbygget och välkomna att kontakta mig om ni vill ha feedback angående ert blivande hus.
    Med vänlig hälsning, Torsten Karlsson
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-02

Norrköping
    Sålt dödsbo. Trevlig men hade inte koll på det juridiska så försäljningen fördröjdes ca 2 mån. Torsten lät oss veta att han visste hur affären skulle genomföras, till slut bad jag honom prata med deras jurist o då hade han haft fel hela tiden. Som kompensation drog han av lite på sitt arvode. Sammanfattningsvis skulle jag aldrig anlita Torsten igen. Läs mer
    2019-10-07 Torsten K svarar Lena B
    Tack för omdömet.
    Jag beklagar att affären tog lite tid men i själva verket tror jag att timingen blev bättre, då slutpriset blev väldigt bra.
    Med vänlig hälsning, Torsten Karlsson
  • Tuula H köpte sin stuga med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Norrköping
    Köpt fritidshus. Trevlig men mycket oförberedd och hade i ha korrekt fakta. Litar inte på honom! Läs mer
    2019-09-30 Torsten K svarar Tuula H
    Tack för ditt omdöme Tuula. Uppgifterna vid en försäljning kommer från säljaren och granskas av säljaren. Att de flyttade utomlands gjorde det svårt för dem att åtgärda det som var deras ansvar. Hoppas du trivs i din trevliga stuga.
  • Therese J köpte en tomt med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Köpt tomt,
    Positivt och trevligt bemötande.
    Kommunikativ och hjälpsam när det har behövts.och har definitivt uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
    2019-09-30 Torsten K svarar Therese J
    Tack för omdömet, Therese!
    Hoppas ni kommer trivas bra när ni väl byggt er drömvilla. Hör gärna av er om ni vill ha bollplank!
    Med vänlig hälsning, Torsten Karlsson
  • Anna-Lisa G köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Trevligt bemötande! Allt okej! Läs mer
    2019-09-30 Torsten K svarar Anna-Lisa G
    Tack för rekommendationen Anna-Lisa!
    Hoppas du trivs bra i din lägenhet.
    /Torsten
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-23

Sålt radhus
    Torsten gav tydlig och bra information redan vid första träffen vilket överensstämde med våra förväntningar.
    Avslut och kontraktsskrivning genomfördes utan anmärkning. Läs mer
    2019-09-24 Torsten K svarar Magnus L
    Tack för förtroendet, Magnus.
    Jag är övertygad om att ni gör er nästa bostad lika fin.
    Välkommen åter.
    /Torsten Karlsson
  • Joakim S köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-21

Köpt villa .
    Mycket bra bemötande
    Noggrann och seriös !
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-09-24 Torsten K svarar Joakim S
    Tack för berömmet!
    Seriöst och raka besked gäller lika mycket dig.
    Hoppas ni kommer att trivas bra nu, när ni får nära till allt.
    Mvh Torsten Karlsson

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping