Emelie Hagstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Emelie Hagstedt har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Emelie Hagstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Hagstedt har haft 15 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 82 Läs vad Emelie Hagstedt

• köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Norrköping
    2022-08-24 Verifierad kund
    Förträffligt bemötande! Rekommenderar starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Öster
    2022-06-27 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående svarade på alla frågor o samt svarade snabbt på sms.
    Men tycker att det är konstigt att när jag lagt ett bud o hon återkom till mig o frågade om jag ville ha en tidig midsommarpresent (jag hade vunnit budgivningen). Jag blev jätteglad och tackade ja till lägenheten och fick även kontraktet mailat till mig. Två timmar senare ringde hon o sa att nån annan bjudit över! Väldigt konstigt system då jag trodde att muntligt avtal gällde och att jag även fått kontraktet med summan.
    Jättetråkigt Hampus att det blev såhär! Som jag sa när du la budet, och igen när vi bokade in kontrakt: ”Ingenting är klart förens skrivet kontrakt”.
    Det är inte vårt påhittade system utan det är lagboken som reglerar lagarna vid försäljning av bostadsrätter och villor att muntliga överenskommelser inte gäller. Jag eller någon branschkollega kan aldrig neka någon att lägga bud, när det sker innan kontraktet är påskrivet. Påskrivet kontrakt stänger budgivningen.

Jag är säker på att ni kommer få det bra i lägenheten och hoppas att ni firade hela helgen! ☺️ Jag finns på telefon/sms om det skulle vara något!
    Emelie Hagstedt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren, vid avtalsskrivning, efter visning samt under budgivningen.
    Mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Bra återkoppling under processen och en mycket positiv inställning till affären.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Positiv och trevlig med kristall-klar kommunikation hela processen igenom!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Emelie är en pärla till mäklare. Lagom mycket rundsnack och sätter sig snabbt och enkelt in i situationen som gäller för just detta säljuppdrag, lyhörd helt enkelt. Sen är det så skönt att möta en äkta, genuint glad och hjälpsam mäklare för det var så jag upplevde henne och dessutom kunnig. Jag skulle definitivt anlita henne igen!
    Åsa! Jag blev så rörd så jag inte vet vad jag ska svara! :) Detta gjorde vi som ett team! :) Hälsningar Emelie! Emelie Hagstedt
  • köpte en tomt med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Vikbolandet
    2022-04-30 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Vältalad och lätt att förstå. Jag och min sambo är nöjda med bemötandet samt känner oss trygga med vårat köp
    Tack för fina ord Tim, detta kommer bli jättebra för hela familjen! :) Emelie Hagstedt
    • Karlshov
    2022-02-06 Verifierad kund
    Samarbetsvillig, konkret, lösningsorienterad!
    Det gick ju bra hela vägen detta! :) Emelie Hagstedt
    • Nyhem
    2022-01-29 Verifierad kund
    Proffsigt och också personligt bemött. Lätt att fråga och att ha kontakt med. En lugn och bra strategi gjorde att vi blev mycket nöjda med försäljningen.
    Tack Ylva! :) Alltid redo för er vid nästa köp eller försäljning! Vi hörs igen! Emelie Hagstedt
    • Nyhem
    2022-01-27 Verifierad kund
    Har bara haft mailkontakt med Emelie
    Men upplever henne som glad och trevlig.
    Har blivit uppdaterad löpande vad som händer i vår försäljning.
    Snabbt & proffsigt
    Tack Anna! Det blev väldigt bra! :) Emelie Hagstedt
    • Söder
    2021-12-25 Verifierad kund
    👍 toppen
    Alltigenom proffsig
    Rekommenderas varmt
    Tack Jukka! Bara slå en signal när det är dags att sälja nästa gång! :) Emelie Hagstedt