Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 39 Läs vad Emelie Hagstedt

• Elin S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-02

Ljusfallshammar
    Vi har sålt ett mindre hus på landet.
    Emelie har gett ett gott intryck. Seriös och kunnig.
    Försäljningen har gått över förväntan. Emelie har hållit oss välinformerade under hela processen. Lätt att få tag i vid frågor. Läs mer
    2020-04-02 Emelie H svarar Elin S
    Tack snälla för förtroendet att få hjälpa er med eran pärla på landet! Och tack för fina ord! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Mattias S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-02

Ljusfallshammar
    Driven, kunnig och ordnade en snabb försäljning.
    Mycket bra bemötande och höll oss väl informerade under resans gång. Läs mer
    2020-04-02 Emelie H svarar Mattias S
    Tack snälla för fina ord! :) Och tack för förtroendet än en gång! Hälsningar. Emelie!
  • Jonas Å sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-26

Vasaparken
    Emelie sålde vår lägenhet. Vi är nöjda. Snabb affär 5 dagar. Läs mer
    2020-02-27 Emelie H svarar Jonas Å
    Mycket nöjda hoppas jag! Nu ska vi bara se till att hitta ett nytt hem till er! :)
    Emelie Hagstedt
  • Jens Y sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-26

Torstorp
    Sålde mormors villa. Emelie sköte affären väldigt bra. Kan bara bli 10/10 Läs mer
    2020-02-27 Emelie H svarar Jens Y
    Tack för förtroendet och tack för fint betyg! Vi har haft ett väldigt bra samarbete! :)
    Emelie Hagstedt
  • Dragos C sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-30

Finspång
    .duktig person som tycker om sitt jobb och försöker att göra det på det bäesta sättet Läs mer
    2020-02-27 Emelie H svarar Dragos C
    Så glad för er skull! Hoppas det går minst lika bra med er lägenhet nu! :)
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Showan M köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-28

Smedby
    *Vi har köpt Parhus
    *På ett bra sätt Läs mer
    2020-01-29 Emelie H svarar Showan M
    På ett väldigt bra sätt hoppas jag! :) Jag är så glad för er skull!
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Mattias H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-26

Smedby
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Emelie och hon har bemött och hjälpt oss med försäljningen på bästa sätt.
    Emelie hjälpte till bra vid kontraktsskrivningen och förklarade för köparna om köpet på ett reva sätt, när det var deras första husaffär. Läs mer
    2020-01-28 Emelie H svarar Mattias H
    Tack det blev ju mycket bra det här! Tack för förtroendet ytterligare en gång! :)
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Linda E sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-30

Rambodal
    Bra service genom hela processen. Hela tiden tillgänglig för att svara på våra frågor och uppdaterade oss löpande! Läs mer
    2020-01-08 Emelie H svarar Linda E
    Tack Linda! Det gick ju väldigt smidigt det här! Tack snälla för fina rekommendationen.
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Bengt V sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-04

Norrköping
    Emelie hjälpte oss att sälja ett hus och det gjorde hon på bästa sätt map. visningar och kundkontakter etc. Läs mer
    2019-11-06 Emelie H svarar Bengt V
    Tack Bengt! Det har varit väldigt trevligt att arbeta tillsammans med dig och dina bröder. Hoppas allt känns bra!
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-07

Norrköping
    Sålt fastighet för dödsbos räkning. Emelie skötte det alldeles utmärkt och höll oss hela tiden underrättade om vad som hände Läs mer
    2019-10-08 Emelie H svarar Birgitta A
    Tack för fina ord Birgitta! :) Glädjer mig att allt känns bra!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal