Emelie Hagstedt
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 27 Läs vad Emelie Hagstedt

• Barbro B skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-15

Jag har sålt ett fritidshus. Fick ett bra bemötande och hon höll punkligt överenskommelser och tider. Läs mer
    2019-07-29 Emelie H svarar Barbro B
    Tack Barbro! Det var trevligt att få sälja ditt fina fritidshus! Det gick ju jättebra! :)
    Hälsningar. Emelie
    Magnus D gillar detta
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-28

Sålt en Fristående villa. Emelies bemötande var är helt suveränt ,man känner att hon bryr sig om en som människa samt talar väldigt tydligt om vad som väntar en när man ska sälja en bostad samt köpa något annat. Läs mer
    2019-07-29 Emelie H svarar Elisabeth C
    Tack så jättemycket Elisabeth! Det var fina ord! :) Det här kommer bli jättebra ska du se!
    Hälsningar. Emelie
  • Tina D
    Tina D skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-31

Köpte en liten tvåa med Emelies hjälp. Hon ger ett lugnt och förtroendegivande intryck. Duktig på att uppdatera om saker som händer under försäljningens gång. Alltid positiv och hjälpsam! Kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-06-03 Emelie H svarar Tina D
    Tack så fina ord Tina! :) Hoppas allt blir jättebra för dig i lägenheten! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Tonny S skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-18

Kungsstensvägen 14.
    Blev jätte bra bemött av Emelie.
    Tycker också att Emelie levde upp till förväntningarna.
    Trevlig och en glad mäklare som man får ett bra förtroende för. Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Tonny S
    Tack Tonny! :) Hoppas ni firade köpet! :) Tack för de fina orden!
    Emelie H gillar detta
  • Martina N skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-17

Jag anlitade Svensk Fast när jag skulle sälja min lägenhet och kan varmt rekommendera Emelie Hagstedt! Supertrevlig, lätt att ha o göra med & känns genuint intresserad av sitt arbete. Proffsig mäklare både för säljare och köpare! Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Martina N
    Tack Martina! Det var både trevligt och roligt att få hjälpa dig med din försäljning, det här kommer bli jättebra! :) Tack för de fina orden!
    Emelie H gillar detta
  • Johanna L skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-16

Jag har köpt en tvåa från i centrala Norrköping.

Bra bemötande från mäklaren. Snabb återkoppling vid frågor Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Johanna L
    Tack Johanna! Det här kommer bli jättebra! :)
    Emelie H gillar detta
  • Kristian E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-16

Mycket bra arbete i en långsam marknad. Läs mer
    2019-02-21 Emelie H svarar Kristian E
    Tack så mycket Kristian! Det gjorde vi bra tillsammans! :)
    Emelie H gillar detta
  • Anders R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-09-13

Superbra och effektivt jobbat av Emelie från Norrköping när vi köpte vår lilla insatslägenhet i Finspång.
    Snabbt och professionellt utfört..! Läs mer
    2018-09-13 Emelie H svarar Anders R
    Tack så jätte mycket för fina ord! Detta kommer bli kanonbra! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Emil K
    Emil K skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-09-12

Sålde min bostadsrätt, och allt togs hand utmärkt av mäklaren, fick ett väldigt bra bemötande av henne även om all kontakt skedde via telefon, blev mycket nöjd med resultatet i slutändan Läs mer
    2018-09-13 Emelie H svarar Emil K
    Tack så jätte mycket Emil! Vi var ett bra team! :) All lycka i din nya stad! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Andrea R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-06-13

Jättetrevlig och Professionell Läs mer
    2018-06-14 Emelie H svarar Andrea R
    Tack snälla Andrea! :) Tror detta kommer bli kanon bra! Hälsningar. Emelie Hagstedt

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal