Emelie Hagstedt

Emelie Hagstedt

Emelie Hagstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Emelie Hagstedt har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Emelie Hagstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Hagstedt har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 67 Läs vad Emelie Hagstedt

• sålde en tomt med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Kimstad
    2021-08-13
    Trevlig, kompetent, lämnar intryck som hög professionell mäklare.
    Tack Emelie för ditt arbete
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-06-22
    Jag upplevde ett gott bemötande och en smidig kontakt kring försäljningen. Snabb återkoppling och anpassat efter vad som passade mig, jag är mycket nöjd över försäljningen!
    • Svärtinge
    2021-06-14
    Emelie gav ett ödmjukt och omhändertagande intryck. Utöver det var prospektet proffsigt och försäljningen en succé.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Svärtinge
    2021-06-14
    Bästa

Fått hjälp som jag behövde.

Bra mottagning, bra tjänst oavsett allt.
    2021-06-01
    Jag har sålt en sommarstuga med Emelie som mäklare. Hon uppfyllde alla förväntningar som jag hade inför försäljningen.
    Tack snälla! :) Blev ju jättebra det här! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt Emelie Hagstedt
    2021-05-30
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag kunde ta kontakt med min mäklare när jag ville. Hon är och var väldigt jordnära. Lätt att diskutera med!
    Tack Gustav! Jag är alltid redo för nästa flytt! ;) Emelie Hagstedt
    2021-05-28
    En väldigt trevlig och hjälpsam mäklare!
    Tack Filip! Jag tror detta blir jättebra! Finaste lägenheten på gatan! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt Emelie Hagstedt
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Finspång - Hårstorp
    2021-04-11
    Behöver man en tillgänglig glad positiv mäklare som verkligen finns där då ska man anlita Emelie.

Har man frågor och funderingar får man snabba svar.
    Tack snälla rara! Och snart dags för flytt! :) (Tydligen bara Reco jag är seg att svara på!) Hälsningar. Emelie Hagstedt Emelie Hagstedt
    • Finspång - Hårstorp
    2021-04-08
    En mycket bra och lyhörd mäklare som ser till att para ihop rätt köpare med säljaren.
    Mycket pedagogisk lagd och förklarar mycket bra punkter i besiktningsprotokoll mm.
    Tack snälla! :) Och snart dags för flytt över kommungränsen! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt Emelie Hagstedt
  • köpte sin stuga med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Norsholm
    2020-12-22
    Fastigheten i fråga var ett äldre torp i lantlig miljö. Objektet överensstämde i mitt tycke väl med informationen som presenterades i annonsen vilken var rak och ärlig.

När jag först kontaktade Emelie Hagstedt angående fastigheten visade det sig att hon var på semester, trots det avvarade Emelie tid redan dagen efter för en förhandsvisning. Detta gav ett väldigt gott första intryck!

Under hela försäljningsprocessen fortsatte Emelie att visa gott mottagande och hög servicekänsla med öppet bemötande för diverse frågor och information kring området, fastigheten och genomförandet av köpet i sig. Jag uppfattade det som att Emelie gav det där lilla extra, som egentligen inte förväntas, men som välkomnas som spekulant.

Sammanfattningsvis anser jag att, från början till slut, var Emeilie Hagstedt en väldigt bra mäklare och jag rekommenderar henne starkt!
    Tack snälla, vad fina ord! :) Hoppas allt har blivit bra! Hälsningar. Emelie Hagstedt Emelie Hagstedt