Läs vad 58 Läs vad Emelie Hagstedt

• 2020-12-22
    Fastigheten i fråga var ett äldre torp i lantlig miljö. Objektet överensstämde i mitt tycke väl med informationen som presenterades i annonsen vilken var rak och ärlig.

När jag först kontaktade Emelie Hagstedt angående fastigheten visade det sig att hon var på semester, trots det avvarade Emelie tid redan dagen efter för en förhandsvisning. Detta gav ett väldigt gott första intryck!

Under hela försäljningsprocessen fortsatte Emelie att visa gott mottagande och hög servicekänsla med öppet bemötande för diverse frågor och information kring området, fastigheten och genomförandet av köpet i sig. Jag uppfattade det som att Emelie gav det där lilla extra, som egentligen inte förväntas, men som välkomnas som spekulant.

Sammanfattningsvis anser jag att, från början till slut, var Emeilie Hagstedt en väldigt bra mäklare och jag rekommenderar henne starkt!
    Markus T
    • 2:a
    • Norsholm
    köpte sin stuga med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-12-09
    Jag och min man har sålt ett radhus. Vi har blivit mycket bra bemötta av Emelie. Emelie är engagerad, kunnig, påläst, lyhörd, trevlig och trygg i sin roll som mäklare. Det har känts väldigt bra att ha Emelie som mäklare. Emelie har verkligen levt upp till våra förväntningar. 😊
    Åsa F
    Åsa F
    • 132.0 m²
    • Smedby
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-11-30
    Emelie gjorde ett utmärkt arbete vid försäljning av våra lägenheter. Det var tredje gången vi anlitade Emelie! Precis som vanligt har Emelie varit tydlig, snabb, initiativrik och pålitlig i alla frågor. Vi blev bemötta med respekt och ödmjukhet oavsett tiden på dygnet eller veckodag. Ett stort tack till Emelie från Aksanna och Peter Berglund.
    Aksanna B
    • 4:a
    • 135.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Galet vad tiden går! :) Tack snälla för förtroendet, och har varit jätteroligt att hjälpa er på eran resa! Hälsningar. Emelie Hagstedt

• 2020-11-25
    Jag köpte en lägenhet på albrecksvägen.. Jag fick ett bra bemötande under visningen. Lättam, trevlig och seriös. Fick svar på de frågor jag hade och vi hade en bra dialog under budgivningen. Har varit tillmötesgående under hela processen och har varit lättillgänglig för mig som köpare.
    Emilia R
    • 74.0 m²
    • Söder
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack snälla! Det kommer bli så bra för dig! En dröm-lägenhet har du fångat! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt

• 2020-11-12
    Man känner sig väldigt trygg när man säljer med Emelie,
    Alltid lätt att få tag på, kommunicerar information på ett bra sätt och hon är väldigt noggrann. Kan varmt rekommendera Emelie. 10/10
    Philip A
    • 74.0 m²
    • Söder
    Tack snälla ni! :) Blev ju väldigt bra det här och ni är ett steg närmare näsa boende ink. gräsklippare! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt

• 2020-11-02
    Emelie Hagstedt var mycket trevlig och proffsig och vi kände oss trygga med henne!
    Kristina A
    • Ringstad Mo
    köpte en tomt med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack snälla Kristina! År 2021 blir spännande vad som kommer hända på er tomt! Hälsningar. Emelie Hagstedt

• 2020-09-09
    Vi vil gerne rose Emilie for en rigtig god indsats og vi er meget tilfredse med hendes håndtering af vores hussalg. Hun er professionel, hjælpsom, imødekommende og meget let at kommunikere med. En dygtig mægler. Tak til Emilie.
    Jens G
    • 80.0 m²
    • Tjällmo
    Tack snälla Jens för alla fina ord! Det här gjorde vi bra tillsammans! :)

• 2020-09-06
    Sålt en trea. Mycket nöjd med hela processen. Emelie är en mycket engagerad mäklare som verkligen jobbar för dig.
    Christian W
    • 66.5 m²
    • Norr
    Tack snälla! Det gick ju bra det här! :)

• 2020-08-31
    Jag sålde min stuga med hjälp av Emelie. Säljpriset blev mycket mindre än det uppskattade priset i början. Det är dock en sak som man kan räkna med när det gäller stugor, speciellt sådana som min som är speciella. Hur mycket nytta jag hade av Emelies organisation vet jag inte. Allt detta kompenserades dock av den service jag fick av Emelie själv. För att sammanfatta mitt intryck av Emelie i några ord kan jag säga energisk, engagerad, kommunikativ och tillgänglig.
    Mehran A
    • 2:a
    • Norsholm
    sålde sin stuga med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack för fina ord Mehran! Blev inte riktigt som förväntat men till slut blev allt mycket bra iallafall! :)

• 2020-08-01
    Från första mötet med Emelie och hennes lugna och pedagogiska genomgång av vår husförsäljning fick vi stort förtroende och trygghet. Fotografering med bilder i en fin katalog och visningar blev mycket bra. Emelie ordnade för oss, som är i högriskgrupp underskrifter av alla dokument hemma hos oss utan att vi behövde åka och träffan någon . Vi rekommenderar varmt Emelie Hagstedt för hennes kunskaper och engagemang. Emelie får 5 av 5 möjöiga poäng.
    Carina och Peter Tullberg
    Peter T
    • 56.0 m²
    • Bränntorp
    Tack snälla Peter & Carina för fina ord! :) Hoppas allt känns bra, blev ju väldigt bra till slut!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte