Emelie Hagstedt

Emelie Hagstedt

Emelie Hagstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Emelie Hagstedt har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Emelie Hagstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Hagstedt har haft 25 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

109 omdömen om Emelie Hagstedt

Sedan starten hos Reco 2016
Tobias W
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Sonstorp

Ett suveränt jobb! Rekordsnabb försäljning: 24 dagar från första kontakt till kontraktskrivning!

Svar från Emelie Hagstedt

Tackar Tobias! Tog ju lite extra tid när julen kom emellan! ;) Hälsningar. Emelie Hagstedt

Jenny W
Sonstorp

Kändes bra redan från början. Verkligen tillgänglig och snabb återkoppling. Personlig men ändå professionell. Emelie jobbade för att vi skulle få till en snabb och bra affär och lyckades med det konststycket över förväntan. Kan verkligen rekommendera Emelie som mäklare.

Svar från Emelie Hagstedt

Tack snälla snälla Jenny! Vilka fina ord! :) Tack för att ni trodde på mig! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt

Daniel L
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Sonstorp

Kunnig, trevlig och enkel med att lösa allt. Rekommenderas!

Svar från Emelie Hagstedt

Tackar! :) Och tack för det mycket fina jul-hälsningen! :) Vi ses ju snart för tillträde! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt

Peter J
Sonstorp

Tryggt och proffsigt bemötande av Emelie. Hon uppfyllde alla förväntningar och försäljningen gick snabbt och smidigt så vi nöjda med allt!

Svar från Emelie Hagstedt

Tack för förtroendet, gick snabbt trots en svår marknad. Det gjorde vi som team! :) Hälsningar.

Evelina B
Sonstorp

Välkomnande ! Lätt att kontakta Vårat första husköp och allt har gått smidigt & fått svar på alla frågor . Engagerad i oss som budgivare & köpare . Snabb med tider att skriva kontrakt .

Svar från Emelie Hagstedt

Tack detsamma! :) Stort lycka till i ert hus! :) Hälsningar.

Lovisa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Finspång

Kändes tryggt och fått bra återkoppling om hur läget ser ut under hela gången.

Svar från Emelie Hagstedt

Tack för förtroendet att få hjälpa er ett steg närmare villan! :) Hälsningar.

Andrii N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Finspång

Amazing maklar and person! Very open, helpful and friendly.

Svar från Emelie Hagstedt

Дякую і вітаю з гарною квартирою! :) (Thank you and congratulations on your nice apartment! :)) Hälsningar.

Rasmus W
Karlshov

5/5 utan problem! Otroligt professionell, medgörlig, omtänksam, lugn och glad. Tagit emot och svarat på frågor när som helst, har hon inte haft svar så har hon tagit redo på dem eller dirigerat mig till folk som kan ge svar! Kan inte annat än att ge betyg 5 för hon har skött allting exemplariskt!

Svar från Emelie Hagstedt

Tack! Jag blir alldeles rörd för fina rekommendationen! Vi löste alla frågor tillsammans! :) Hälsningar.

Anna S

Försäljningen gick smidigt och snabbt. Emelie guidade mig tryggt genom processen och var alltid lätt att få tag på. Trevlig och proffsig mäklare som jag absolut skulle anlita igen!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Emelie Hagstedt

Tack för fina ord! Det utlåtandet var värt att vänta 2 år! :) Hälsningar.

Julia G
Norsholm

Väldigt positiv och glad i sitt bemötande, det är de jag vill att dom som ska kolla på min lägenhet ska mötas av när dom kommer in och det fick dom göra! :) Riktigt lätt att få tag i jämt och väldigt snabb och bra kommunikation så fort nått händer.

Svar från Emelie Hagstedt

Tack snälla! Krävdes lite jobba på semestern men bra slutresultat! :) Hälsningar.