Emelie Hagstedt
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 20 kunder tycker om Emelie Hagstedt

• Anders R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Superbra och effektivt jobbat av Emelie från Norrköping när vi köpte vår lilla insatslägenhet i Finspång.
    Snabbt och professionellt utfört..! Läs mer
    2018-09-13 Emelie H svarar Anders R
    Tack så jätte mycket för fina ord! Detta kommer bli kanonbra! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Emil K
    Emil K skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde min bostadsrätt, och allt togs hand utmärkt av mäklaren, fick ett väldigt bra bemötande av henne även om all kontakt skedde via telefon, blev mycket nöjd med resultatet i slutändan Läs mer
    2018-09-13 Emelie H svarar Emil K
    Tack så jätte mycket Emil! Vi var ett bra team! :) All lycka i din nya stad! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Andrea R skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättetrevlig och Professionell Läs mer
    2018-06-14 Emelie H svarar Andrea R
    Tack snälla Andrea! :) Tror detta kommer bli kanon bra! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Ingrid E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en tomt för nybyggnation ( med äldre sommarstuga i sämre skick).
    Vi blev väldigt trevligt bemötta. Mäklaren var mycket engagerad och "på", hon åkte ut o tittade på tomten redan dagen efter vårt första samtal. Hon höll oss hela tiden uppdaterade, åkte ut o visade tomten för intresserade i olika omgångar. Vi är supernöjda o rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2018-05-31 Emelie H svarar Ingrid E
    Tack för de fina orden och det har varit både trevligt och roligt att arbeta med er! :) Det kommer nog bli ett fint hus på tomten i framtiden! Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Emelie H gillar detta
  • Emelie har varit mycket engagerad och uppdaterande under hela processen. Trevlig, lätt att prata med - vilket är mycket viktigt när man lägger försäljningen i någon annans händer. I det här fallet en sommarstuga. Mycket saker runt försäljning som mäklaren håller reda på och som känns skönt att slippa. Så rekommenderat att lägga den slanten på mäklare :) enligt mig. Jag är jättenöjd. Tack :) Läs mer
    2018-04-29 Emelie H svarar Madeleine S
    Tack snälla Madeleine, det var många fina ord! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Madeleine S gillar detta
  • Emelie har varit tydlig, uppriktig och tillmötesgående. Då vi inte fått ihop tiderna tillsammans med säljaren har hon ordnat dubbla tider som passat båda parter.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-04-05 Emelie H svarar Pernilla H
    Tack för de fina orden! :) Varit mycket trevligt att hjälpa er med köpet av ert nya boende! :)
    Magnus D gillar detta
  • Håkan U skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig.kunnig.hjälpsam.och framförallt enkel att ha att göra med. Läs mer
    2018-02-26 Emelie H svarar Håkan U
    Tack snälla Håkan! Det var många fina ord! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Eva F skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie levde väl upp till våra förväntningar på en lägenhetsmäklare. Positiv och hjälpsam. Läs mer
    2018-01-22 Emelie H svarar Eva F
    Tack så jätte mycket Eva. :) Hoppas allt blir bra för er i eran nya bostad. //Emelie Hagstedt
    Magnus D gillar detta
  • Emelie är väldigt engagerad men på ett bra och diskret sätt.
    Hon har ett sätt som folk gillar! Läs mer
    2017-11-22 Emelie H svarar Jan-Olof A
    Tack så jätte mycket för de fina orden! :)
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Hardi J skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättebra bemötande, svara på alla frågor och höll mig uppdaterad på vad som hände genom hela försäljningen. Läs mer
    2017-10-30 Emelie H svarar Hardi J
    Tack så jätte mycket! Hoppas Hardi trivs i sin nya bostad! : ) Hälsningar. Emelie Hagstedt

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner