Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 49 Läs vad Emelie Hagstedt

• Peter T sålde sin stuga med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-08-01

Bränntorp
    Från första mötet med Emelie och hennes lugna och pedagogiska genomgång av vår husförsäljning fick vi stort förtroende och trygghet. Fotografering med bilder i en fin katalog och visningar blev mycket bra. Emelie ordnade för oss, som är i högriskgrupp underskrifter av alla dokument hemma hos oss utan att vi behövde åka och träffan någon . Vi rekommenderar varmt Emelie Hagstedt för hennes kunskaper och engagemang. Emelie får 5 av 5 möjöiga poäng.
    Carina och Peter Tullberg Läs mer
  • Malin G sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-04

Beckershov
    Riktigt grym, erfaren och trevlig mäklare, det känns tryggt att sälja med hjälp av Emelie då hon har koll och svar på exakt allt! Jag har inte bara fått hjälp med att sälja min lägenhet utan även fått tips och råd inför kommande husköp. Läs mer
    2020-07-08 Emelie H svarar Malin G
    Tack själv för förtroendet Malin! Detta gick ju himla bra, ska vi bara hitta ett hus till er! :)
    Emelie Hagstedt
  • Maryam Abbas Fadhil A köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-04

Beckershov
    Jag har köpte en lägenhet, 2rok, 46 m2.
    Jag tycker att jag har blivit bemött på ett bra och proffsigt sätt.
    Jag ville ställa och få svar på alla mina frågor vilket är det viktiga för mig. Tycker att har fått det uppfyllt och därför är jag nöjd.
    Emelie gör ett bra jobb och jag tycker att det är bra att hon håller mig uppdatera och informerad om allt gällande köpet. Läs mer
    2020-07-08 Emelie H svarar Maryam Abbas Fadhil A
    Tack själv! :) Detta blir jättebra! En väldigt fin lägenhet! ;)
    Emelie Hagstedt
  • Ulla-britt S sålde sin stuga med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-10

4:a
    Högsjö
    Sålt fritidshus. Bemötandet har varit mycket bra. Fick intryck från början att huset skulle säljas ganska snabbt, även om vi själva inte hade någon överhängande brådska.
    Har fått löpande info vilket var ett plus. Läs mer
    2020-06-12 Emelie H svarar Ulla-britt S
    Tack för fina ord! :) Det gick ju bra till slut!
    Emelie Hagstedt
  • Inga-lill Maria R sålde sin stuga med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-04

3:a
    Bränntorp
    Emelie varit en superduktig kontakt. Enkel rättfram och känns som att hon är kompetent i sin roll samt att hon trivs i den.
    Jag är svårt förtjust i folk som alltid svarar i tel och återkommer som avtalat? här är Emelie ett verkligt föredöme.
    Överträffade mina förväntningar stort.
    Vi har sålt vår fritidshus med en drös intresserade.
    Måste även ge komplemanger till fotografen som tog sååå fina bilder o lockade dit spekulanter.
    Kanske även coronatiderna var till vår fördel....men jag/vi rekomferar varmt vår mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Emelie H svarar Inga-lill Maria R
    Tack snälla för de fina orden! Vi har haft ett mycket fint samarbete! :) Fotografen hälsar och tackar.
  • Karin F
    Karin F sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-30

Skärblacka
    Jag har sålt och köpt hus med hjälp av Emelie Hagstedt som arbetar för Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi fick ett öppet och trevligt bemötande av Emelie när vi första gången möttes för en visning. Har bara goda erfarenheter av Emelies arbetssätt. En glad och lättsam person, som med kunskap och känsla förmedlat det vi sökt och sålt.
    En toppen tjej. :) Läs mer
    2020-06-12 Emelie H svarar Karin F
    Tack snälla Karin för dem fina orden! Jag är så glad för eran skull, ni kommer få det så bra!

Emelie Hagstedt
  • LISA Å skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-18

Fick snabb och väldigt bra hjälp med värdering av vår fastighet. Vi är mycket nöjda med Emelies arbete. Läs mer
    2020-05-19 Emelie H svarar LISA Å
    Tack snälla! :) Ni kommer få det så bra i er nya bostad!
    Hälsningar. Emelie ;)
  • Gustav R köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-27

Finspång
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mycket bra mäklare som bemötte mig väldigt trevligt och enligt mig så kunde mäklare sin sak. Läs mer
    2020-05-14 Emelie H svarar Gustav R
    Tack för fint betyg Gustav! :) Det här kommer bli så himla bra tror jag!
    Hälsningar. Emelie
  • Matilda M köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-24

Skärblacka
    Vi har haft Emelie som mäklare både när vi befann oss i rollen som köpare och senare även som säljare, när det var dags för oss att sälja vår lgh.
    Upplever Emelie som väldigt jordnära och engagerad. Hon är proffisionell och duktig på sitt område, vi har haft full koll och insikt genom alla steg i försäljning och köp tack vare att Emelie guidat oss igenom hela processen på ett väldig bra och begripligt sätt. Jag har stort förtroende för Emelie och hennes kompetens som mäklare. Ger mina varmaste rekommendationer till Emelie och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-04-27 Emelie H svarar Matilda M
    Herregud Matilda, nu blev jag rörd! Tack snälla för dem fina orden!! :) Jag är så glad för er skull! Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Emelie H gillar detta
  • Sara S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-16

Skärblacka
    Jag har köpt ett jättefint litet hus i Vånga utanför Norrköping.
    Bemötandet från Emelie har varit jättebra från hela vägen från visningen till kontraktsskrivningen. Hon har varit väldigt tillmötesgående och kontakten har fungerat bra. Jag har känt mig trygg i mitt första bostadsköp vilket har varit väldigt skönt. Läs mer
    2020-04-27 Emelie H svarar Sara S
    Tycker det är jätteroligt att du blev köpare av detta gulliga hus, du kommer ta så väl hand om det! :) Tack för fina ord! Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Emelie H gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping