Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 31 Läs vad Emelie Hagstedt

• Bengt V sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-04

Norrköping
    Emelie hjälpte oss att sälja ett hus och det gjorde hon på bästa sätt map. visningar och kundkontakter etc. Läs mer
    2019-11-06 Emelie H svarar Bengt V
    Tack Bengt! Det har varit väldigt trevligt att arbeta tillsammans med dig och dina bröder. Hoppas allt känns bra!
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-07

Norrköping
    Sålt fastighet för dödsbos räkning. Emelie skötte det alldeles utmärkt och höll oss hela tiden underrättade om vad som hände Läs mer
    2019-10-08 Emelie H svarar Birgitta A
    Tack för fina ord Birgitta! :) Glädjer mig att allt känns bra!
    Hälsningar.
    Emelie Hagstedt
  • Anna Helena H köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-29

Norrköping
    Köpte lägenheten bredvid min.
    Emelie var glad och positiv och hjälpte till med att reda ut en del frågetecken. Läs mer
    2019-09-30 Emelie H svarar Anna Helena H
    Tack Anna Helena! Det här blir jättebra tror jag! :) Jag är så glad för eran skull!
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Sebastian L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-23

Norrköping
    Jag valde att sälja min bostad genom Svensk Fastighetsförmedling, då jag hade blivit tipsad av en kompis.
    Mäklaren har varit superhjälpsam i alla steg i processen, verkligen jobbat hårt för att sälja bostaden och alltid bemött mig på ett suveränt sätt. Läs mer
    2019-09-24 Emelie H svarar Sebastian L
    Tack för de fina orden! Det gick ju verkligen jättebra detta! :) Och du är ett steg närmare din nya bostadsort! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt Svensk Fastighetsförmedling.
  • Barbro B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-15

Norrköping
    Jag har sålt ett fritidshus. Fick ett bra bemötande och hon höll punkligt överenskommelser och tider. Läs mer
    2019-07-29 Emelie H svarar Barbro B
    Tack Barbro! Det var trevligt att få sälja ditt fina fritidshus! Det gick ju jättebra! :)
    Hälsningar. Emelie
    Magnus D gillar detta
  • Elisabeth C
    Elisabeth C sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-28

Norrköping
    Sålt en Fristående villa. Emelies bemötande var är helt suveränt ,man känner att hon bryr sig om en som människa samt talar väldigt tydligt om vad som väntar en när man ska sälja en bostad samt köpa något annat. Läs mer
    2019-07-29 Emelie H svarar Elisabeth C
    Tack så jättemycket Elisabeth! Det var fina ord! :) Det här kommer bli jättebra ska du se!
    Hälsningar. Emelie
  • Tina D
    Tina D köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-31

Norrköping
    Köpte en liten tvåa med Emelies hjälp. Hon ger ett lugnt och förtroendegivande intryck. Duktig på att uppdatera om saker som händer under försäljningens gång. Alltid positiv och hjälpsam! Kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-06-03 Emelie H svarar Tina D
    Tack så fina ord Tina! :) Hoppas allt blir jättebra för dig i lägenheten! Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Tonny S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-18

Kungsstensvägen 14.
    Blev jätte bra bemött av Emelie.
    Tycker också att Emelie levde upp till förväntningarna.
    Trevlig och en glad mäklare som man får ett bra förtroende för. Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Tonny S
    Tack Tonny! :) Hoppas ni firade köpet! :) Tack för de fina orden!
    Emelie H gillar detta
  • Martina N skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-17

Jag anlitade Svensk Fast när jag skulle sälja min lägenhet och kan varmt rekommendera Emelie Hagstedt! Supertrevlig, lätt att ha o göra med & känns genuint intresserad av sitt arbete. Proffsig mäklare både för säljare och köpare! Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Martina N
    Tack Martina! Det var både trevligt och roligt att få hjälpa dig med din försäljning, det här kommer bli jättebra! :) Tack för de fina orden!
    Emelie H gillar detta
  • Johanna L skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-16

Jag har köpt en tvåa från i centrala Norrköping.

Bra bemötande från mäklaren. Snabb återkoppling vid frågor Läs mer
    2019-05-20 Emelie H svarar Johanna L
    Tack Johanna! Det här kommer bli jättebra! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner