en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Emelie Hagstedt

• Kristin
    Kristin skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har både sålt och köpt fastighet via Emelie och är jättenöjda! Kunnigt bemötande och gott samarbete. Emelie är pålitlig vilket vi värdesätter högst! Vi kan varmt rekommendera Emelie till er nästa bostadsaffär!
    2016-12-06 Emelie H svarar Kristin
    Tack snälla för de fina orden! :) Så roligt att jag fått möjlighet att hjälpa er flera gånger om! : ) Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Anna E
    Anna E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Emelie Hagstedt är en toppenmäklare som jag med nöje kommer rekommendera till väner och bekanta om de ska sälja eller köpa i framtiden!
    2016-10-05 Emelie H svarar Anna E
    Tack snälla Anna för de fina orden. Har varit trevligt att hjälpa er. Med vänliga hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Johan O
    Johan O skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra service, hjälp och kunskap. Har uppfyllt mina förväntningar.
    2016-10-03 Emelie H svarar Johan O
    Tack så jätte mycket Johan! Hoppas du trivs i nya bostaden! Hälsningar. Emelie Hagstedt
    Magnus D, Per I gillar detta
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående, lyhörd och proffesionell!
    2016-10-20 Emelie H svarar Ulrika B
    Tack så mycket Ulrika. Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är mer än nöjd med den hjälp vi fick vid försäljningen av vårt hus. Allt gick otroligt smidigt, bra och tydlig information under hela resans gång. Det blev ett fint avslut, på alla plan, av vår "husägartid". Jag är glad att vi valde just Svensk fastighetsförmedling, ännu gladare att vi fick Emelie som våran mäklare.
    2016-10-20 Emelie H svarar Åsa B
    Tack snälla för de fina orden Åsa, jag blev rörd! : ) Tack för att jag fick hjälpa er och att du trivs bra i ditt nya boende. Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Carina E
    Carina E skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej!
    I det stora hela mycket nöjd, trevligt bemötande och bra upplägg kring försäljningen. Minuset står för att vi i slutändan hittade köpare själva och hade visning men fick full faktura, efter påpekande fick vi en del tillbaka men man ska inte behöva påpeka.
    2016-10-18 Emelie H svarar Carina E
    Tack för era åsikter. Hoppas ni trivs i er nya bostad. : )
    Hälsningar. Emelie Hagstedt
  • Anette F
    Anette F skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kontakten i början var rörig men efter att vi bytte mäklare till Jens Jörheden fungerade allt bra.
  • Jamili T
    Jamili T skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jättebra upplevelse tack så mycke
    2016-09-30 Emelie H svarar Jamili T
    Tack så jätte mycket! Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Saliba S
    Saliba S skrev om Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jätte bra
    Bra bemötande och bra service jag är nöjd att jag kund hoss dem
    2016-09-30 Emelie H svarar Saliba S
    Tack så jätte mycket! Kul att träffa er igen häromdagen : )
Per Illner
Magnus Dahlgren