Emelie Hagstedt

Emelie Hagstedt

Emelie Hagstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Emelie Hagstedt har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Emelie Hagstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Hagstedt har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Emelie Hagstedt

Amelie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Jag är jättenöjd med Emelie som mäklare :) Hon var väldigt hjälpsam och engagerad genom hela försäljningen och lätt att få tag på vid behov. Jag hade ett stort förtroende för Emelie genom hela processen!

Svar från Emelie Hagstedt

Tack snälla för fint utlåtande, vi var ett bra team! Hälsningar. Emelie Hagstedt

Stefan L
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Hårstorp

Emelie har hållit oss uppdaterade under hela processen, hon har haft förståelse för våra önskningar och behov. Varit lätt att få kontakt med och på ett bra sätt svarat på alla våra frågor.

Tack själva, allt har fungerat mycket bra! Hälsningar. Emelie

Stefan A
Smedby

Allt har flutit på ungefär som vi trodde med ränteläget som är nu. Emelie har väl gjort vad hon kunnat så som läget är.

Svar från Emelie Hagstedt

Tack Stefan! Tack för jag fick hjälpa er på resan mot lägenhet! :)

Tobias W
Sonstorp

Ett suveränt jobb! Rekordsnabb försäljning: 24 dagar från första kontakt till kontraktskrivning!

Svar från Emelie Hagstedt

Tackar Tobias! Tog ju lite extra tid när julen kom emellan! ;) Hälsningar. Emelie Hagstedt

Jenny W
Sonstorp

Kändes bra redan från början. Verkligen tillgänglig och snabb återkoppling. Personlig men ändå professionell. Emelie jobbade för att vi skulle få till en snabb och bra affär och lyckades med det konststycket över förväntan. Kan verkligen rekommendera Emelie som mäklare.

Svar från Emelie Hagstedt

Tack snälla snälla Jenny! Vilka fina ord! :) Tack för att ni trodde på mig! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt

Daniel L
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Sonstorp

Kunnig, trevlig och enkel med att lösa allt. Rekommenderas!

Svar från Emelie Hagstedt

Tackar! :) Och tack för det mycket fina jul-hälsningen! :) Vi ses ju snart för tillträde! :) Hälsningar. Emelie Hagstedt

Peter J
Sonstorp

Tryggt och proffsigt bemötande av Emelie. Hon uppfyllde alla förväntningar och försäljningen gick snabbt och smidigt så vi nöjda med allt!

Svar från Emelie Hagstedt

Tack för förtroendet, gick snabbt trots en svår marknad. Det gjorde vi som team! :) Hälsningar.

Evelina B
Sonstorp

Välkomnande ! Lätt att kontakta Vårat första husköp och allt har gått smidigt & fått svar på alla frågor . Engagerad i oss som budgivare & köpare . Snabb med tider att skriva kontrakt .

Svar från Emelie Hagstedt

Tack detsamma! :) Stort lycka till i ert hus! :) Hälsningar.

Lovisa A
Finspång

Kändes tryggt och fått bra återkoppling om hur läget ser ut under hela gången.

Svar från Emelie Hagstedt

Tack för förtroendet att få hjälpa er ett steg närmare villan! :) Hälsningar.

Andrii N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Finspång

Amazing maklar and person! Very open, helpful and friendly.

Svar från Emelie Hagstedt

Дякую і вітаю з гарною квартирою! :) (Thank you and congratulations on your nice apartment! :)) Hälsningar.