Mattias Törling

Mattias Törling

Mattias Törling är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Mattias Törling har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Mattias Törling har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Mattias Törling har haft 5 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

5 omdömen om Mattias Törling

Rikard N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Törling en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strömmen

Strukturerad och tydlig genom hela affären.

Svar från Mattias Törling

Tack Rikard för rekommendationen och stort grattis till en mycket fin lägenhet!

Björn B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Törling en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strömmen

Mattias var väldigt trevlig, kunnig och erfaren och professionell. Han hjälpte till med styling av min lägenhet och genomförde hela processen mycket exemplariskt. Dessutom fick han ut maximalt för min lgh under den svåra bostadsmarknaden som råder just nu. 5 av 5 i betyg. Jag som säljare är jättenöjd

Svar från Mattias Törling

Kul att höra Björn! Tack för rekommendationen!

Jan G
Oxelbergen

Har haft Mattias på båda sidor om försäljningar. Som säljare och köpare. Har aldrig varit missnöjd. Kommer att använda mig av Mattias när det försäljning nästa gång.

Svar från Mattias Törling

Tack för din rekommendation Janne! Alltid ett trevligt samarbete när jag får hjälpa er med era bostadsaffärer!

Albin H
Centralt

Mycket bra och kunnig mäklare som höll mig uppdaterad under hela processen, slutpriset blev vad jag hade hoppats på även under en väldigt svår och trög marknad. Full pott!

Svar från Mattias Törling

Kul att du är nöjd och att affären blev lyckad! Tack för rekommendation!

Mathias A
Norr

Trevlig och tillmötesgående. Väldigt effektiv. Ett bra komihåg och så svarar han när man ringer, eller ringer upp snabbt. Bara positivt alltså.

Svar från Mattias Törling

Stort tack Mathias för din rekommendation. Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i nya bostaden!