Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 989 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje 2

• köpte sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Karlhov
    2021-06-12
    Ett trevligt bemötande vid alla tillfällen: visningen, telefonsamtal och på kontoret. En trevlig, kunnig, positiv och hjälpsam mäklare som på ett proffesionellt sätt hjälpte oss att känna oss trygga att köpa bostaden. Ida levde upp till våra förväntningar: hon är tydlig, kunnig, positiv, hjälpsam och tålmodig. Hon är proffs. Vi hade tur att få träffa just Ida.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-06-11
    Trevlig och professionell mäklare, jag rekommenderar vidare till alla
    2021-06-11
    Samuel var jätteduktig och visade stort engagemang och kunnighet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Viksängen
    2021-06-11
    Bästa möjliga i alla avseenden
  • sålde sitt hus med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Mörkö
    Bra bemött
    Levde upp till förväntningarna
    Gick snabbt när väl visningen var
  • sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-06-10
    Fantastiskt trevlig, duktig, kunnig, bästa tänkbara mäklare. Kan varmt rekommenderas till alla som behöver kontakt med en mäklare i topp-klass!
    Får absolut högsta möjliga poäng ” o lite till”!
  • köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-06-10
    Snabb, tillmötesgående och korrekt.
    2021-06-09
    Mäklare med stort hjärta.Proffesionellt ut i fingerspetsarna.Förtroendeingivande noggrann och humoristisk.Vi är supernöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Farfars Udde
    Sålt hus
    Väldigt trevlig
    Saklig öppen
    Mycket bra,
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-06-08
    Köpte en modern 2a i Nykvarn som mäklaren förmedlade. Bemöttes mycket trevligt med snabbt och tydlig kommunikation. Rekommenderar verkligen att anlita Henrik
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-06-08
    Sofia har varit mycket professionell och hjälpsam vid vår försäljning av vår Villa, och vi känner ett stort förtroende för henne som en mycket kompetent och erfaren mäklare.
    Toppbetyg från oss alltså!
    2021-06-07
    Sålt en villa och hon var kunnig och trevligt bemötande.
    2021-06-07
    Trevligt bemötande . kunnig. Sålt en villa.
    2021-06-07
    Supersmidig och proffsigt genomförd bostadsförsäljning.
    Hej
    Jag vill nämna att mäklare Cajsa Qvarfordt är en härlig person och väldig klok och ärlig samt snäll. Vi vill tacka henne så mycket.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Karlhov
    2021-06-05
    Andreas var flexibel, lättsam, tillmötesgående och proffsig på alla punkter. Man trivs med honom och han gillar sitt jobb. Försäljningen av lägenheten var smidig och han var alltid tillgänglig på telefon.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-06-04
    Mycket behjälplig, väl påläst, trevligt bemötande. Ett riktigt föredöme för andra personer i branschen!
    2021-06-03
    Jag har köpt en bostad.
    Trevlig upplevelse och god kommunikation med Samuel.
    Inga problem skulle absolut köpa eller sälja med en mäklare som Samuel igen .
    • Bårstabergen
    2021-06-02
    Sålt lägenhet
    Mycke bra bemötande
    Allt va jättebra å bra bemötande
    Extra tack till Samuel 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Lina Hage
    2021-05-31
    Väldigt hjälpsam, ärlig samt förståelig människa.
    Köpet gick smidigt.
    2021-05-31
    Han är väldigt engagerad.
    Har fullt förtroende för honom från början till slut
    2021-05-31
    Sålde min första lägenhet med hjälp av Andreas. Mycket noggrann, duktig och trevlig och hjälpte mig genom denna processen på ett föredömligt sätt.
    Kan varmt rekommendera Andreas till andra!
    2021-05-31
    Har köpt en 2a i Marikäll och blev bemött väldigt bra av Andreas. Han har under hela köp förloppet hjälpt till att uppfylla alla mina önskemål om ev ändringar eller osäkerheter. Har hela tiden svarat snabbt och gett mig all information och haft bra koll på allt runtomkring för att affären ska gå så smidig som möjligt. Väldigt bra upplevelse.
    • Hölö
    Vi har sålt vårt hus

Cajsa är erfaren och duktig på att guida oss genom hela processen dessutom tillgänglig i alla situationer

Vi valde mellan tre mäklare där vi ville ha någon som verkligen engagerade sig i vår försäljning

Cajsa överträffade våra högt ställda förväntningar
    Vi är jättenöjda !
    Tack för förtroendet och att jag fick hjälpa er att sälja ert fina hus :-) Cajsa Qvarfordt
    • Hölö
    2021-05-31
    Mycket trevlig och proffsig mäklaren.
    • Lina Hage
    2021-05-31
    Vi sålde ett dödsbo med hjälp av Andreas - som var väldigt noggrann genom hela processen. Han höll oss hela tiden uppdaterad om alla steg i processen och gav inga tecken på att ”ge upp” förrän vi var helt nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Blombacka
    2021-05-28
    Jag har sålt en bostadsrätt i Blombacka, Södertälje. Totalt orustad..
    Vi har blivit bra bemötta av Richard och känt oss trygga i affären.
    Vi bor inte i Södertälje, men avståndet har inte varit några problem alls hittills....
    Vi är så nöjda.
    2021-05-28
    Såld våran lägenhet.Trevlig och professionell mäklare, rekommenderar honom starkt.
    2021-05-26
    I have bought an apartment, the deal was super quick without any hassle. Andreas was very helpful during the process. Andreas is
    very professional, well acquainted and responded fast and solved my queries and answered all my questions. Apart from being professional he is very friendly and a nice person to interact. I strongly recommend him
  • MAGNUS B
    skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-05-26
    Vi sålde nyss en lägenhet med hjälp av Andreas som var mycket professionell!
    Var alltid tillgänglig och hjälpsam med att få lägenheten såld!
    2021-05-25
    Jag köpte en lägenhet med hjälp av Andreas Özgun.
    Han var mycket hjälpsam och fick saker att gå smidigt utan problem.
    Stor tack för allt Andreas.

Samer kourie
    • Bårstabergen
    2021-05-25
    Vi köpte lägenhete på karlslundsgatan 20 tack.
    2021-05-21
    Väldigt nöjd med Andreas. Han har varit tydlig sedan dag ett, funnits tillgänglig och svarat på alla frågor. Ett tryggt första köp med honom som mäklare.
  • Martin L
    • Södra
    2021-05-20
    Jag och min sambo ville sälja min bostad i Södertälje och hade en dröm om att flytta mer lantligt, så var i kontakt med mäklare, och en var hemma hos mig, men kände mig inte trygg med att lägga den handen jag tilldelats på de firmorna.

Sen ringde Andreas från Svensk Fastighetsförmedling och kikade in min lägenhet, och jag blev respektfullt och vänligt bemött.

Under hela processen gav han råd och tips, och det gick i lås både smärtfriare och bättre än jag hoppats
    • Ritorp
    2021-05-19
    Riktig proffsig mäklare. Från dag ett till sista dagen. Rekommenderar honom starkt
    • Kallfors Höjder
    2021-05-18
    Fantastisk service och klanderfritt bemötande.
    Tack snälla Niklas. Jag hoppas du ska trivas i nya lägenheten. Vi ses framöver. Henrik Backman
    2021-05-17
    Andreas sålde min bostadsrätt. Andreas är trevlig, engagerad och flexibel. Engelsktalande kunder var inga problem. Försäljningen gick smidigt och bra, trots att min tidsplan ändrades från den ursprungliga ganska tidigt. I försäljningen fick vi ut det vi ville ha och lite till, redan efter första visningarna.

Andreas finns alltid på telefon, svarar på alla frågor och ser till att det händer saker!
    2021-05-17
    Richard har varit så hjälpsam, tillgänglig och stöttande. Det är jättekul att vi fick så bra betalt för huset men det är inte det som gör att vi är så tacksamma och nöjda med att ha anlitat honom. Han är en stjärna!
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-05-15
    Jag köpte ett hus via Andreas. Andreas är en trevlig och ärlig person. Jättebra bemötande. Flexibel. Duktig. Mensklig. Har moral. Jag skulle rekommendera Andreas som mäklare till alla som jag känner!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-05-14
    Lyhörd och erfaren, mycket duktig på att få ihop affären med nöjda säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Ida.
    Tack Charlotta, vad roligt att ni är nöjda. Ert nya hus var ju också fantastiskt fint, där kommer ni säkert trivas i flera år framöver. Ta hand om er så ses vi framöver! Ida Olheim
    2021-05-12
    It was very nice to meet Andreas and he helped by explaining each and every thing in the apartment which was not confuisng. The treating the customer was also very nice and there was respect given and taken as well.

Overall it was a very nice.
    • Pershagen
    2021-05-11
    Mycket trevlig, inlyssnande. Förklarade gången med allt vad det gäller försäkringar o själva husförsäljningen på ett mycket bra o tydligt sätt. Har själv inte haft kontakten med Ida utan det var min syster när hon sålde vår fars hus. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare.
    Mvh/ Birgitta Korsell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Fornhöjden
    2021-05-10
    Har sålt en bostadsrätt som tillhör ett dödsbo, Anna har uppdaterat mig om allt som har skett under annonseringen, bud i förväg och budgivning m.m. Anna har varit väldigt mån om jag hela tiden fått veta vad som händer eller ska hända framledes.
    Rekommenderar Anna på alla sätt och vis.
    2021-05-08
    Fast, courteous and super efficient service and communication from Ida and others on the team - we would not hesitate to recommend. 5 star service!
    Thank you Elena and welcome to Södertälje and Kallfors!=) Ida Olheim
  • sålde sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-05-07
    Enkel att ha och göra med, duktig, trevlig och kan sin sak.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-05-07
    Sofia har varit en fantastik mäklare. Lugn, tillmötesgående och hjälpsam då det var vårat första köp. Rekommenderas starkt!
    Stort tack Markus för dem orden! :) Hörs snart igen! Sofia Lindau
  • Lisbeth L
    2021-05-06
    Kom i kontakt med mäklaren i samband med köpet av bostadsrätten. Trots att tiden för visningen var passerad så erbjöds jag en tid för visning under samma eftermiddag. Service och mycket bra bemötande. Tydlig i sin presentation gällande objekten och en bra genomgång av de olika dokumenten.

Har anlitat mäklaren för att sälja min bostadsrätt.
    2021-05-06
    Sofia var suverän, lugn trevlig och saklig.
    Tack Krister, det gjorde vi bra! :) Hörs snart igen! Sofia Lindau
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-05-04
    Försäljning av min mammas lägenhet.
    Sofia var mycket hjälpsam och lätt att samarbeta med. Hela affären gick mycket snabbt och smidigt.
    Tack Åsa för dem fina orden, det värmer! :) Sofia Lindau
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2021-05-04
    Cajsa är en jätteduktig mäklare. Väldigt bra bemötande. Tydlig och strukturerad med informationen om hur det går till att köpa lägenhet. Hon svarade på alla våra frågor och skötte äffaren snabbt och väldigt professionellt. Hundra procent rekommenderas.