Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 454 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• 2020-01-29

Frida V skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej!
    Jag köpte precis en lägenhet i Södertälje och Anna har varit superhärlig och hjälpsam under hela processen för mig som köpare. Jag hade ingen erfarenhet av allt som ingår i att köpa en bostadsrätt men hon byggde snabbt upp en trygg relation och hjälpte mig med allt jag behövde. Det märks tydligt att hon har hög arbetsmoral och är väldigt mån om sina kunder. Stort tack! Läs mer
  • 2020-01-24

Hugo W skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kanonbra rakt igenom. Trevlig, lugn och proffsig. Läs mer
  • 2020-01-24

Baydaa A skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt ett radhus. Jag blev välvilligt bemött av Nancy Chamaly. Hon levde upp till alla mina förväntningar och frågor.
    Det här är det första huset jag köpte. I en vecka innan levde jag i stress över hur det skulle ske men Nancy svarade tydligt på mina frågor och var jättesnäll och trevlig mot oss. Jag är jätteglad över att det är hon som är min mäklare. Hon är välbevandrad i sitt arbete. Läs mer
  • 2020-01-23

Jaran R skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Andreas var väldigt lyhörd och såg till att man va uppdateras i minuten över allt som hände. Han är väldig engagerad från start till mål. Läs mer
  • Kurt S

2020-01-22

Kurt S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida är en seriös och pålitlig mäklare som har koll på läget! Läs mer
    2020-01-29 Ida O svarar Kurt S
    Stort tack för din rekommendation Kurt!
  • 2020-01-22

Catia A skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vilken service av Andreas
    Profesionell, Trevlig, Proper duktig på det han säljer
    Super nöjd
    Köpte lägenheten i södertälje på knappt 2 dagar fort smidigt och bra gick det
    Andreas var toppen och jag är jätte nöjd samt kommer rekommendera till andra
    Mvh/Catia Läs mer
  • 2020-01-18

Frida G skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb, trevlig och enkel affär.. Läs mer
  • 2020-01-17

Anita Z skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt ett radhus. Jag fick snabba svar på alla mina frågor.
    Vi fick några tips om hur vi skulle kunna ändra om vi vill.
    Vi fick mycker hjälp.
    Jag kommer att rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • 2020-01-17

Dalibor Z skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte ett bostadsrätt,träffade Anna på visningen för första gången och blev vänligt bemött med respekt,hade telefon kontakt flera gånger om dagen varje dag tills vi till slut träffades och skrev under kontraktet.
    Visst är det en stor sak att köpa ett bostad men hon gjorde det på ett sätt att det kändes så enkelt.
    Jättepositiv och schysst person Läs mer
  • 2020-01-04

William C skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt lämbonäsvägen 65. Bra bemött och trevlig. Har bara bra intryck hitills. Läs mer
  • 2019-12-28

Afram K skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En bra och transparent mäklare som är svårt att få tag i. Läs mer
  • 2019-12-28

Kent F skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra och positivt bemött. Mitt omdöme gäller hela köpet, från första besöket till slutförande av affären.

Kent Forsberg Läs mer
  • 2019-12-18

Amanda Marie S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mycket tydlig och klar information.
    Väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-12-18

Maria L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Han är alltid trevlig och tillmötesgående.
    Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-12-18 Henrik B svarar Maria L
    Tack för det Maria. Detsamma får jag säga då.
  • 2019-12-15

Rainer L skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej!
    Vi köpte ett hus och Up till nu är kick jätte bra Läs mer
  • 2019-12-13

Karin F skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi var nyskilda inte bästa vänner och kommunicerade endast via sms. Vi sålde ett hus. Detta var en ny situation för mäklaren. Vid ett tillfälle fick jag ingen återkoppling efter en visningen, mäklaren var inte van vid två säljare om samma hus. Försäljningen drog ut på tiden, det dök upp en anonym budgivare som ställde villkor, en märklig situation som rörde till det för både budgivare och säljare.
    Jag tror dock att Ida har blivit en erfarenhet rikare och går stärkt framåt. Läs mer
    2019-12-19 Ida O svarar Karin F
    Hej Karin! Tack för din feedback. Hoppas du får en god jul!
  • 2019-12-12

Stefan L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Vi köpte en kolonistuga.
    • Trevligt och välkomnande.
    • Kunskap om område och dess regler och policys osv.
    • Ida är en trevlig och välkomnande mäklare som lyssnar är intresserad och har ordning och reda på allt genom köpeprocessen. Vi är mycket nöjda med Ida. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Stefan L
    Hej Stefan! Stort tack för din fina rekommendation! Vi ses säkert i området till sommaren igen =)
  • 2019-12-12

Emil L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Min personliga uppfattning av Ida var inte alls bra, den fördom jag alltid haft om mäklare har varit följande: dem är ”bara” till för att förmedla ett hus du kanske vill köpa eller sälja.. Det har jag aldrig märkt av på tidigare mäklare, men med Ida så uppfattade jag hennes attityd som sådan redan vid första kontakten och genom hela det köp jag/vi gjorde.
    Rent konkret vad hon gjorde vid all kontakt via telefon var att trycka snabb svar i stil med: jag kan inte svara för tillfället. Fullt förståligt i och med att hon arbetar som mäklare, men efter ett par gånger och när affären både sitt slut så tröttnade jag/vi!
    Mäklarbyrån verkar inte kunna ha förstånd att sälja ett hus som innehar allt det ska men en byggnad tar sitt tillhörde är obruklig och svaret efter min/våran fråga var att det är inget jag tänker hjälpa till med utan ni får helt enkelt anlita en jurist i så fall... absolut det svar hade jag kunnat godtycka om jag som kund varit besvärlig men det var första frågan som Ida tydligen såg som ett krav och hamnade i försvarsställning.
    Jag/vi pratade om att det är helt sjukt att en sådan människa kan vara mäklare och dessutom frenschisägare. Skrattretande är nog rätt ord egentligen... Mäklarbyrån överlag har jag ingen bra erfarenhet av heller i och med att övrig personal medtar hund i utrymme där kontrakt tecknas och ett utav mina barn nästan vart biten utav denna.

Hoppas min utvärdering stämmer så pass att nuvarande ägare säljer och kanske i längden får en ny. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Emil L
    Hej Emil! Ibland är det svårt att leva upp till förväntningarna som våra kunder har och efter 10 års erfarenhet finns det fortfarande saker jag kan förbättra, det är det som gör jobbet så roligt! Rådet att ni som köpare skulle kontakta en jurist var i all välmening eftersom ni får proffshjälp då, om jag inte varit intresserad av att hjälpa er hade jag inte lagt ner den tid jag gjorde på att medla mellan er. Om du vill lyssnar jag gärna på vilket sätt jag kan förbättra er upplevelse av oss. Stort tack för din feedback!
  • Kristian H

2019-12-12

Kristian H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb och smidig affär vid köp av hus och bra service!
    /Kristian Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Kristian H
    Tack Kristian! Hoppas ni trivs i huset nu, hälsa familjen! God jul!
  • 2019-12-11

HENRIK J skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack för en jätteproffsig och lyhörd försäljning av villan i Brunnsäng. Utöver det praktiska i samband med försäljningen var det enormt viktigt för oss att ha ett förtroendefullt samarbete och hjälp o stöd med de små sakerna- det fick vi! 👌 Läs mer
    2019-12-16 Nancy C svarar HENRIK J
    Tack för ert förtroende! // Nancy
  • Britt B

2019-12-10

Britt B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde privat. Men köparen ville använda mäklare för kontraktet. Det fungerade bra och smidigt. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Britt B
    Tack Britt för din rekommendation, ha en riktigt skön jul!
  • 2019-12-10

Mattias G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt radhus, bostadsrätt mha Ida.
    Hela affären gick mycket smidigt och vi har fått all hjälp vi har bett om.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Mattias G
    Stort tack Mattias! Hör av er om ni behöver mer hjälp i framtiden!=)
  • 2019-12-10

Michael M skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt lägenhet som förmedlades korrekt och tydligt utan onödigt försäljningssnack och efter 3 veckor så kan vi konstatera att vad som lovades också levererats. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Michael M
    Stort tack Michael! Hoppas ni får en härlig jul, må så gott!
  • 2019-12-09

Inga H skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde våra föräldrars hus och valde Svensk Fastighetsförmedling och Nancy blev vår mäklare.
    Hon har varit otroligt bra, proffsigt bemötande och väldigt hjälpsam.
    Jag kan varm rekommendera Nancy som mäklare. Läs mer
    2019-12-11 Nancy C svarar Inga H
    Tack till hela familjen för förtroendet! // Nancy
  • 2019-12-06

Nina S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt bostadsrätt
    Blev väldigt proffsigt och trevligt bemött.
    Fick all information om lägenhet, information om föreningen och hur köpet fungerar i detalj.
    Mycket tacksamt. Läs mer
  • 2019-12-05

Lilian M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en bostadsrätt i Nykvarn.
    Fick mycket uppmuntran och stöd när det kändes svårt att sälja. Mycket bra genomförande av försäljningen.

Vi är mycket nöjda med mäklarens insatser. Läs mer
    2019-12-18 Henrik B svarar Lilian M
    Tack Lilian. Jag är glad för er skull, skönt att det löste sig till sist. Önskar er en riktigt God Jul nu!
  • 2019-12-05

Kristina K skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev trevligt bemött, sakkunnig och korrekt. Bra kommunikation, tydlig. Läs mer
  • 2019-12-03

Christina R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är fantastisk! Det kändes rätt från början och hon levde upp till våra förväntningar i samband med försäljning som slutade i en snabb och smidig affär. Trevlig, påläst och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
    2019-12-11 Anna H svarar Christina R
    Tack för dina fina ord Christina! Det har varit ett fint samarbete. Jag är jätteglad att det var jag som fick möjlighet att hjälpa er och att det gick snabbt & smidigt precis som ni ville. Ta hand om er!
  • 2019-12-03

Marcus E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt, professionellt. Nöjd! Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje. Läs mer
    2019-12-11 Anna H svarar Marcus E
    TACK! Vad kul att du är nöjd Marcus! Nu får du se fram emot flytten. Jag tror att du kommer stortrivas =)

Peter N skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tycker det kändes bra. Gjorde en snabb affär på några tomter. Nancy är lätt att ha att göra med och van att ta mäniskor.

Allt Bra
    Med vänlig hälsning
    PEter Läs mer
  • 2019-11-29

Prerna P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Experience with broker was good Läs mer
  • 2019-11-29

Susanne L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    köpt bostadrätt, blev bemött vänligt, effektivit och proffsigt, mäklaren levde upp till förväntningar om nyss nämnda - sammanfattningsvis allt gott, rekomenderar gärna Läs mer
    2019-12-11 Anna H svarar Susanne L
    Tusen tack för din rekommendation Susanne! Jag blir så glad! Snart ses vi igen =).
  • 2019-11-27

Anna H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd från början till slut. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Anna H
    Vad kul att du är nöjd Anna! Tack för ett trevligt samarbete =).
  • 2019-11-26

Leif M skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde lgh mycket kunnig och engagerad, ville sälja snabbt och Anna fixade så vi blev mycket nöjd med henne. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Leif M
    Stort tack till er! Jättekul att det gick så snabbt & smidigt. Hoppas ni kommer trivas bra i Mariefred!
  • 2019-11-22

Sara S skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Nancy har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt i centrala Södertälje. Vi fick ett toppenbemötande och upplevde Nancy som väldigt kunnig. Vi fick bra uppdateringar under processen kring de intressenter vi hade och kände oss trygga under hela processen. Läs mer
  • Nashwan S

2019-11-22

Nashwan S skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🌷👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Nashwan S
    TACK Nashwan! :) :) :) :) :) :)
  • 2019-11-21

Mats R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Noggrann, pålitlig och lugn beskriver bra Henrik. Är köpare av bostad. Utmärkt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2019-11-21

Tina P skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en bostadsrätt i Nykvarn.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-20

Elisabet Ö skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida har på ett tydligt och trevligt sätt visat och redogjort detaljerna vid mitt köp av bostadsrätt Läs mer
    2019-11-20 Ida O svarar Elisabet Ö
    Tack Elisabet, så roligt att du kände så starkt för lägenheten du kommer nog att stortrivas där!
  • 2019-11-20

Staffan G skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Som skeppsbruten skulle man gärna sitta på en öde ö med Kajsa. Hon skulle säkert kunna sälja den till någon annan insimmande överlevare. Hon är helt enkelt bäst! Läs mer
    2019-11-26 Cajsa Q svarar Staffan G
    En av de bästa rekommendationerna i år, TACK Staffan :-)
  • 2019-11-17

Fredrik H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt lägenhet av Anna och.för oss är hon det självklara valet när vi ska sälja. Väldigt duktig och engagerad! Jag kan varmt rekommendera Anna till alla. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Fredrik H
    Stort tack för fina ord Fredrik. Det uppskattas verkligen! Nu ska vi se till att det blir en lika lyckad försäljning.
  • Viktoria H

2019-11-17

Viktoria H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt lägenhet och det är självklart att välja Anna även för försäljningen. Engagerad, glad, kompetent och kunnig. En fröjd att ha Anna i både sälj- och köpsituation. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Viktoria H
    Tusen tack för din fina rekommendation Viktoria! Mycket trevligt att få samarbeta med er som är så glada & härliga =)
  • 2019-11-15

Piia Belinda H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket professionellt sätt. Vi kunde inte önska oss en bättre mäklare. Tillgänglig och snabb på att återkoppla om allt. Och därtill ett väldigt trevligt och ödmjukt sätt. Tack Anna! // Belinda och Björn Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Piia Belinda H
    TACK till er! Det har varit ett jättetrevligt samarbete och jag är så glad att jag fick hjälpa er och att resultatet blev så bra. Ta hand om er så ses & hörs vi framöver!
  • 2019-11-14

Johan W skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En mycket trevlig mäklare!
    Jag och min partner fick äntligen vårat gemensamma hem! Läs mer
  • Mats F

2019-11-14

Mats F skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostaden, vi blev bemötta proffsigt, Anna levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Mats F
    Vad kul att ni är nöjda. Stort tack för ert förtroende! Nu får ni se fram emot flytten till er fantastiska bostad. Vi ses!
  • 2019-11-14

Andreas A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde min farmors lägenhet efter att hon hade dött. Fick väldigt bra information och hjälp av mäklaren.

Det gick smidigt och snabbt allting precis som det skall vara. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Andreas A
    Tack för din rekommendation Andreas. Det uppskattas verkligen! Jag är glad att jag fick ert förtroende och att ni är nöjda. Ha det gott!
  • 2019-11-14

Michelle M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa hjälpte oss sälja vårt hus i Järna. Hon kom snabbt ut till oss för att diskutera förloppet och göra en värdering. Tillsammans kunde vi sätta ett utgångspris som vi både tyckte vara riktig, göra om fotografering pga dåligt väder och få in våra åsikter i säljbeskrivningen. Förloppet fortlöpte smidigt och vi fick bra information från Cajsa och ett mycket bra pris för vårt hus. Läs mer
    2019-11-15 Cajsa Q svarar Michelle M
    Tack för fina ord Michelle! All lycka till med ert nya liv i Danmark. Jag ringer om jag behöver trädgårdstips :-)
  • 2019-11-13

Niclas J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte en lägenhet genom Anna och det fungerade bra. Anna var tydlige i dialogen med oss och säljaren. Hade vi frågor minns jag att hon undersökte allt på ett bra sätt så att vi kände oss trygga med affären.
    Anna har ett väldigt trevligt bemötande och ger att bra intryck och har inte den vanliga "säljapproachen" vilket vi uppskattade. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Niclas J
    Tack snälla Niclas. Vad glad jag blir att ni är så nöjda. Må så gott så ses vi säkert framöver!
  • 2019-11-12

Stefan K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är fantastisk bra på att kommunicera och direkt ta tag i frågor.
    Uthållig när försäljningen drog ut på tiden och det blev många visningar.
    Professionell och korrekt. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Stefan K
    Stort tack för ditt förtroende Stefan och för din rekommendation. Vi fick kämpa på och jag är jätteglad att resultatet blev så bra till slut. Nu får du koppla av i ditt nya boende!
  • 2019-11-12

Marko K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en bostadsrätt i Södertälje, 3:a i Mariekäll.

Har blivit fantastiskt bra bemött av Anna under hela köpeprocessen ända från första visningen till kontraktsskrivning. Anna har stöttat mig med tips och råd samt hållt mig väl informerad om vad som händer samt vad som jag borde göra vid de olika stegen.

En superduktiga mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Marko K
    Stort tack för den fina rekommendationen. Nu är det bara att ladda inför flytt. Snart ses vi igen =)

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje