Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 272 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• 2019-02-18

Karin D skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt mitt flerbostadshus , det gick snabbt och smidigt, väldig effektiv kunnig mäklare, med trevligt proffesionellt bemötande, väldigt nöjd ☺️/ Karin Läs mer
    2019-02-18 Per F svarar Karin D
    Tack för fina ord och för ett lika fint samarbete Karin!
  • Anne Pätsi

2019-02-14

Anne Pätsi skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt bostadsrätt , blev bemött på ett proffesionellt och ett varmt och trevligt bemötande på visningen. Rekommenderar gärna Ida! Läs mer
    2019-02-14 Ida O svarar Anne Pätsi
    Hej Anne! Stort tack och vad roligt att jag fick vända din tråkiga upplevelse du haft med andra mäklare i den här stan. Du får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta också! Må så gott så hörs vi närmare inflytt!
    Anne Pätsi gillar detta
  • 2019-02-01

Rukiye A skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Allt var bra. Läs mer
  • 2019-02-01

Anne-Lee Stor skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kunde inte fått en bättre mäklare.
    Tack Cajsa Qvarfordt för ditt lugna sätt och all din hjälp .
    Kan varmt rekommendera Cajsa och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-02-11 Cajsa Q svarar Anne-Lee Stor
    Tack snälla för fina ord, det värmer.
  • 2019-01-27

Maria L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon var mycket trevlig och proffesionell Läs mer
  • 2019-01-21

Christer d skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En Reco och professionell mäklare som ser till både säljaren och köparens. Läs mer
  • 2019-01-21

Berit P skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är otroligt nöjd med all hjälp och det stöd som jag fått under försäljningsprocessen av min 1,5 i Södertälje. Min mäklare var mån om att lyssna in mig och även hålla mig väl informerad hela tiden. Jag är också väldigt nöjd med att vi kunnat bolla tankar med vår mäklare kring sökandet av ny bostad. Läs mer
    2019-01-23 Anna H svarar Berit P
    Tack Berit för din rekommendation =). Jättekul att få hjälpa dig. Nu ska vi se till att hitta ett nytt fint boende åt er. /Anna
  • 2019-01-18

Annelie D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en lägenhet och blev bemött på bästa sätt i alla olika skeenden av visning och köp. Förväntningarna som jag hade var att mäklaren gav ut saklig information, hörde av sig efter visning och var tillgänglig för svar på frågor som vi hade. Mäklaren levde upp till allt och ska vi sälja kommer vi gärna kontakta henne. Läs mer
    2019-01-23 Anna H svarar Annelie D
    Tack Annelie! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Jag tror att Clara kommer stortrivas i lägenheten. Vi ses & hörs snart igen! =) /Anna
  • Adam L

2019-01-18

Adam L skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Lövlund 6 grödinge
    Supper duktig mäklare på alla tänkbara sätt Läs mer
  • 2019-01-16

Gunilla Vilhelmina P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Engagerad och proffsig mäklare som var lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-01-16 Cajsa Q svarar Gunilla Vilhelmina P
    Tack för fina ord Gunilla, vi kämpade på båda två och det gick bra till slut :-)
  • Cecilia B

2019-01-14

Cecilia B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Efter att ha läst alla fina omdömen på reco valde jag Anna som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare! Anna gör verkligen sitt allra yttersta för att göra kunden belåten och uppnå ett resultat som är så bra som möjligt för alla parter. Hon la ner sig och ställde upp mer än vad jag kunde förvänta mig, då jag bodde på annan ort när fotografering o visning skulle ske. Noggrann, dedikerad, ansvarsfull, tillgänglig och supertrevlig är några av vitsorden jag vill ge Anna. Hon är oerhört professionell, ärlig och korrekt, så även köparen kan känna sig heltrygg. Ett stort plus också för hennes öga för detaljer - är själv något av en perfektionist som har svårt att släppa kontrollen, men Anna la vikt vid mina brydderier om alltifrån hur sängen kunde stylas till blomster- och ljusstaksarrangemang. Mycket nöjd också med hur hon presenterade bostaden. Sammanfattningsvis, toppbetyg rakt igenom! Läs mer
    2019-01-23 Anna H svarar Cecilia B
    Vilka fina ord Cecilia! Tusen tack för förtroendet. Superkul att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet =). /Anna
  • 2018-12-20

Henrik H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vårt hus i Mölnbo av en professionell mäklare, som har ett bra bemötande och koll på alla delar vilket gjort oss trygga med hela försäljningen. Jag har träffat mäklare som är mer av påfrestande säljartyper och var glad att vi här hade att göra med en person som var målinriktad på ett sympatiskt sätt! Kompetens i kombination med det trevliga bemötandet ger toppbetyg, särskilt som försäljningen gick över förväntan! Läs mer
  • 2018-12-14

Lena N skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vår mäklare Per Florin har varit ett nöje att arbeta med från början till slut.
    Han har alltid varit vänlig, lyhörd och alltid helt proffsig i sitt jobb.
    Rekommenderar honom gärna till andra.

l,ena Nordmark Läs mer
    2018-12-17 Per F svarar Lena N
    Stort tack för fina vitsord och för ett ömsesidigt nöje Lena.
  • Jonny N

2018-12-06

Jonny N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig och väldigt lyhörd för våra önskemål och behov vid försäljning! Läs mer
    2018-12-18 Cajsa Q svarar Jonny N
    Tack för snälla ord, jag är jätteglad att jag fick hjälpa er.
  • 2018-11-30

Per Olov S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Försäljning av Villa
    Bemötande helt ok
    Förväntningarna var betydligt högre när det gäller priset men under rådande förhållande så får jag vara nöjd.

Vad jag förstår har hon gjort det bästa av sin förmåga. Läs mer
  • 2018-11-30

Ivan A skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt ett fritidshus och blev väl bemött av mäklaren. Tydligen information vad som skulle ske och vad som behövdes göras.
    Försäljningen gick snabbare än vad vi hade förväntat oss.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår mäklare Ann W Läs mer
  • 2018-11-29

Helmut M skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    sålt villa
    kunnighet och empati
    öppenhet och individuella lösningar
    lyckad samarbete med gott resultat Läs mer
    2018-11-30 Per F svarar Helmut M
    Tack Helmut och Lisa för fina ord och ett bra samarbete.
  • 2018-11-19

Leif S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket proffsigt av mäklaren. Sålde en trevlig 3.samtidigt skaffade han en ny renovering på en 2 åt mig. Behöver inte oroa mig för någonting alls. Han tog hand om dig, och alla pappers problem som uppstår. Tack så jättemycket för hjälpen Läs mer
  • 2018-11-16

Alexandra H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har både köpt och alldeles nyligen sålt bostad via Anna och kunde inte vara nöjdare. Trevlig, professionell, jobbar snabbt och återkopplar löpande om status. Kändes väldigt skönt att aldrig behöva vänta och undra var man står i processen utan istället få ett uppdateringar flera ggr dagligen. Både köpet och försäljningen kändes väldigt tryggt med Anna. Rekomenderar henne starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Alexandra H
    Tack snälla ni för er fina rekommendation! Det betyder mycket för mig! Det har varit så kul att få hjälpa er med både köp och försäljning. Äntligen har ni hittat ert drömhus och jag hoppas att ni kommer stortrivas där. Vi ses & hörs snart igen.
  • 2018-11-09

Kajsa B skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är kunnig, trevlig, kom med massa positiv energi och raka svar, och gjorde hela processen med att sälja det älskade barndomshemmet (villa från 70-talet) så enkel och fin! Tack! Läs mer
  • 2018-11-08

Lola J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vårt kedjehus. Jag upplevde Henrik Backman som trygg, ärlig, professionell och kunnig.
    Vi kunde inte ha gjort ett bättre val av mäklare! Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Lola J
    Tack Lola. Härligt att läsa. Hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet :)
  • Jörgen L

2018-11-08

Jörgen L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt hus.
    Trevligt och lungt bemötande ( mycket proffsig)
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar med råge!!
    Jättenöjd med vårat val! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Jörgen L
    Tack för gott samarbete Jörgen & grattis till försäljningen!
  • 2018-11-08

Fadi M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt ett hus i Södertälje har blivit bemött jättebra ut av säljaren Jag är jättenöjd Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Fadi M
    Tack Fadi! Och välkommen tillbaka till Södertälje :)
  • 2018-11-07

Lena B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket trevlig och förtroendeingivande, har både köpt och sålt via Ida. Är absolut en av det bästa mäklarna vi haft att göra med. Löpande kontakt och information om var man var i processen. Läs mer
    2018-11-07 Ida O svarar Lena B
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Det var roligt att samarbeta med er och jag tror att alla grannar i Östertälje kommer att sakna er =) Vi ses på tillträdet!
  • 2018-11-06

Anders B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida, stort tack för din insats! Jag är glad att jag valde just Sv Fastighetsförmedling och dig för uppdraget att sälja mitt hus. Det blev så bra! Ibland svajar "marknaden" ;) men inte du! Tusen tack! Läs mer
    2018-11-07 Ida O svarar Anders B
    Härlig kommentar Anders! Stort tack!
  • 2018-11-05

Torsten O skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Professionellt bemött, lyhörd mäklare.
    Lovade inte mer än vad hon kunde uppfylla.
    Trevlig och professionell. Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Torsten O
    Tack för er rekommendation. Jag är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er. Nu kan ni se fram emot er flytt i lugn och ro. Vi ses framöver!
  • Mikael J

2018-11-02

Mikael J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en bostadsrätt i centrala Södertälje.
    Bemötandet var mycket bra. Anna är en mäklare som verkligen lyssnar på vad säljaren vill. Hon svarar snabbt på frågor, ger löpande information, återkoppling och tips.
    Förväntningarna överträffades då bostadsaffären gick så tryggt och smidigt. Läs mer
    2018-11-06 Anna H svarar Mikael J
    Vad kul att du är nöjd Mikael! Det gör mig väldigt glad =). Tack för rekommendationen! Vi ses vid tillträdet nästa vecka. /Anna
  • 2018-11-01

Jonte K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var snabb, korrekt, drivande, entusiastisk och proffsig. Alltid tillmötesgående och bra på att svara samt förklara.
    Hon kan varmt rekommenderas!

Jonte Karlsson Läs mer
    2018-11-02 Ida O svarar Jonte K
    Tack Jonte! Det var kul att sammarbeta med er, hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • 2018-11-01

Margareta L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling vid försäljning av våra föräldrars hus. Vi fick professionall hjälp av mäklaren och allt sköttes snabbt och smidigt. Löpande återkoppling efter visningstillfällen och under budgivning fungerade oerhört bra. Så hela försäljningsprocessen kändes trygg och jag kan gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra som är på gång att sälja sitt hus. Läs mer
    2018-11-01 Ida O svarar Margareta L
    Stort tack för en fin rekommendation och för ett gott sammarbete! Kändes extra roligt att få hjälpa till att förmedla samma hustyp som jag själv bor i =)
  • 2018-10-31

Erik H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte villa i Nykvarn. Bemötandet från Anna var hela tiden väldigt trevligt, engagerat och proffsigt. Vi kunde ställa alla möjliga sorters frågor och fick god hjälp. Kändes förtroendeingivande och tryggt Läs mer
  • Alexandra H

2018-10-31

Alexandra H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte precis vår villa via Ida och kunde inte vara nöjdare! Hon är väldigt professionell, trevlig och rolig att ha att göra med. Kändes extra tryggt när hon tydligt visade att hon jobbar för både säljarens och köparens bästa. Vi är oerhört tacksamma för en trygg och smidig bostadsaffär. Rekomenderar henne starkt! Läs mer
    2018-11-01 Ida O svarar Alexandra H
    Tack så mycket och vad roligt att ni är nöjda! Ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem, vi hörs framöver!
  • 2018-10-25

Siv K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är professionell och samtidigt personlig i kundmötet. Läs mer
  • 2018-10-16

Erik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lgh med hjälp av Anna H
    Kändes tryggt med Annas kunnande Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Erik A
    Tack för din rekommendation Erik! Det betyder mycket för mig att det kändes tryggt då det är något jag eftersträvar i varje affär. Nu får du förbereda dig inför flytten så ses vi i november!
  • 2018-10-11

Emelie B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Henrik för att säljavårt hus och vi är mycket nöjda! Trevligt bemötande, kunnig och flexibel, toppen! Läs mer
    2018-10-12 Henrik B svarar Emelie B
    Tack själv för väldigt fint & trevligt samarbete Emelie. Vi ses framöver. Mvh Henrik
  • 2018-10-11

Joakim R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig, trevlig allt är perfekt Läs mer
  • 2018-10-10

Fredrik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt bemötande och väldigt bra service. Vi är otroligt nöjda med Annas insats. Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Fredrik A
    Vad kul att höra att ni är nöjda Fredrik. Tack själva för ett väldigt trevligt samarbete. Nu hoppas jag att ni hittar drömhuset i er nya hemstad. Vi ses & hörs framöver!

Inge-Maj Carola H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte mig kompetent, engagerad, informerande. Inför fotografering tipsade mäklaren mig om styling.
    Detta var även mina förväntningar som mäklaren levde upp till.
    Vid försäljning blev det snabbt en visning av min lägenhet och såldes snabbt till min belåtenhet. Läs mer
    2018-10-05 Paulina U svarar Inge-Maj Carola H
    Tack snälla Carola för din fina rekommendation - det betyder mycket för mig. Väldigt bra att vi förberedde din försäljning i god tid så det snabbt kunde läggas ut för försäljning när du hittade ditt nya boende :-) Nu får du äntligen börja planera för din flytt till Nykvarn - tror verkligen du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Vi ses!

Eric S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra service och känns väldigt pålitlig! Läs mer
    2018-10-05 Henrik B svarar Eric S
    Tack för de fina orden Eric. Jag hoppas ni ska stortrivas i er nya fina lägenhet när det blir dags att flytta in.
  • 2018-10-05

Lisa G skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en bostadsrätt och blev direkt proffesionellt bemött och har haft bra kontakt sedan dess. Rask återkoppling vilket uppskattas rejält! Läs mer
  • 2018-10-02

Christer L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt ett radhus.
    Trevligt, kunnande och hjälpande bemötande..
    Mycket trovärdigt bemötande som gjorde att upplevelsen blev super. Läs mer
    2018-10-03 Per F svarar Christer L
    Tack Christer, hoppas att du kommer trivas i huset!
  • 2018-10-01

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Kunnig och proffsig mäklare med gott bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Lena W
    Tack Lena för din rekommendation, det betyder mycket för mig! Får passa på att önska er lycka till i huset i Rönninge :-) Vi ses på tillträdet, / Paulina
  • 2018-09-30

Fredrik K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte nyligen en villa via Svensk Fastighetsförmedling och vår upplevelse är väldigt positiv. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt samt fick tydlig information om allt från visning till budgivning och kontraktsskrivning. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Fredrik K
    Kul att ni är nöjda och tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • 2018-09-29

Johan Roger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en bostadsrätt, väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Johan Roger S
    Tack Johan för ditt omdöme, det glädjer mig mycket att du känner dig nöjd! Bostaden är så fin, jag tror verkligen du kommer trivas bra där med den underbara altanen också :-) Vi ses på tillträdet!
  • 2018-09-29

Erika B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida Olheim har nyligen sålt vår villa och det har såhär långt varit en smidig process :) Vi träffade tre olika mäklare verksamma i Södertälje innan vi bestämde oss för att anlita Ida och Svensk Fast. Valet föll på Ida då vi upplevde henne som mest driven och nytänkande. Hon är proffsig och förtroendeingivande och bra på att återkoppla. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Erika B
    Tack Erika! Kul att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas ni kommer att trivas i det nya huset. Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver!
  • 2018-09-25

Ulrika E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej Per!
    Vi valde dig som mäklare för andra gången, den första affären gick jätte bra och det gjorde även denna. Mycket kunnig om allt som rörde affären av vårt gamla hus. Perfekt stöd under hela "resan". Du visste exakt vad som behövde göras och hur upplägget skulle vara.
    Du vill både säljarens och köparens bästa.
    //Ulrika Läs mer
    2018-09-25 Per F svarar Ulrika E
    Stort tack för de fina orden Ulrika, det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig igen.
  • 2018-09-22

Olof E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Villa såld, stort förtroende,personligt bemötande
    Stor trygghet ,framförallt ingen stress utan allt fick ta den tid som det tog. Läs mer
    2018-09-24 Per F svarar Olof E
    Tack Olof och Ulrika för bra samarbete och förtroendet att få hjälpa till med förmedlingen!
  • 2018-09-21

Britt-Louise A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt och köpt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande, proffsigt och trevligt. Bra stöd.
    Lever upp till mina förväntningar av en bra mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Britt-Louise A
    Tack Britt-Louise för dina ord. Din rekommendation/omdöme betyder mycket för mig! Kul att det gick bra, snabbt och smidigt med er försäljning. Även kul att du snabbt hittade en lägenhet i samma område :-) Vi ses på tillträdet.
  • 2018-09-19

Björn Erik S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har gjort ett mycket bra arbete med att sälja vårat hus.
    Om vi skall sälja ett hus till kommer vi att anlita Anna.
    Hon är lyhörd, pålitlig, påläst, vänlig, diskret respektfull en sådan mäklare som vi vill ha och kan rekommendera!
    Hon lyckades med att motsvara våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-09-13

Ingemar N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt en enplansvilla i Järna, Tällebyvägen 5.
    Mäklaren var mycket lätt att kommunicera med och hade ett trevligt mottagande.
    Förväntningarna på mäklaren uppfylldes, noggrannhet och klara uppgifter för det man behövde veta.
    En snabb och bra budgivning, trots många bud, som avslutades efter uppsatt plan från mäklaren. Läs mer
  • 2018-09-13

Marita P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Toppen bra bemötande, engagerad och kompetent Läs mer

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje