Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 701 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Katri F skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en lägenhet och sålde en och Andreas var min mäklare i båda affärerna. Jag förväntade mig engagemang och ärlighet och det upplevde jag med honom. Han var lätt att samarbeta med. Lätt att få kontakt med när jag behövde diskutera något med honom. Jag blev bra bemött av Andreas. Läs mer

Åsa B skrev om Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Liten lght på 23m2 centralt i Södertälje.
    Alltid positivt och trevligt bemötande från mäklaren. Läs mer
  • 2020-10-29

Gunilla H skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt 4 rok på Västra Kanalgatan 9 S-tälje.
    Cajsa var mycket trevlig och tillmötesgående.
    Hon lämnade bra information. En mycket bra mäklare vi önskar Cajsa allt gott.

Med vänlig hälsning
    Gunilla och Stig Hellmers Läs mer
  • 2020-10-28

Jafar M skrev om Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I just provide a number 3/ 5 as my overall view

/ Jafar Läs mer
  • 2020-10-28

Angelina S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    - Pålitlig
    - Korrekt
    - Empatisk
    - Professionell
    - Genuin Läs mer

Per E skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt lägenhet i Kallfors och Henrik ger ett stabilt förtroende. Läs mer
  • 2020-10-27

Mats L skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde en lägenhet vilket gick fort.
    Cajsa var lätt och få tag på och svarade fort på våra frågor. Läs mer
  • 2020-10-27

Erik M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa höll oss väluppdaterade genom hela processen och var mycket professionell. Läs mer
  • 2020-10-27

Håkan J skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra mottagande! Hade förståelse för vår situation.
    Gjorde allt för att det skulle fungera smidigt.
    Vi köpte vår bostadsrätt "på distans", och via ett fullmaktsförfarande. Läs mer
  • 2020-10-26

Maud L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Han är toppen att ha att göra med. Svarar alltid när man sökt honom. Man blir uppringd om han inte kan ta samtalet på en gång.
    Jag har köpt en lägenhet och skall sälja mitt hus!
    Hittills har han varit bra att ha att göra med och framtiden utvisar vad han går för. Läs mer
  • 2020-10-24

Anna L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt villa tillsammans med Ida. Läs mer
    2020-10-25 Ida O svarar Anna L
    Tack för förtroendet och fortsätt gärna rekommendera mig till vänner och bekanta😊
  • 2020-10-23

Thomas S skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag köpte en lägenhet från bästa Andreas Özgun (Mäklaren).
    Han var väldigt duktigt och smidigt person att tala med.
    Han försökte alltid att hjälpa till med att hitta nya vägar och lösningar.
    Han var alltid positv och visade aldrig att han trött eller uttråkat.
    Till slut var jag väldigt nöjd med affär och det proffsiga sättet han hanterade det.

Tack för hjälpen!
    Thomas Läs mer
  • 2020-10-23

Fredrik W skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en lägenhet i Nykvarn av Henrik. Mycket trevligt bemötande. Han tog sig verkligen tid att förklara saker jag inte förstod . Läs mer
  • 2020-10-22

Anders C skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt och med engagemang. Läs mer
  • 2020-10-21

Ninib B skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Grym mäklare som fixade alla papper som va nödvändiga under dagen! Läs mer
  • 2020-10-21

Fidan D skrev om Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet i Södertälje blev mer intresserad av lgh pga av mäklarens insats ! Otroligt kunnig och hjälpsam.
    Tack för en fin bemötande Samuel Akdemir. Läs mer
  • 2020-10-16

Johan L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt lgh på Kallfors höjder, fått ett fint och seriöst mottagande och Henrik har levt upp till dom förväntningar man kan ha på sin mäklare vilket gör oss till nöjda kunder. Läs mer
  • 2020-10-16

Sadir T skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi var köpare, Henrik var väldigt tydlig med affären samt väldigt snabb på återkoppling !
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare!

Vh/ nöjd kund ! Läs mer
  • 2020-10-15

Sandra O skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Richard har hjälpt oss med både köp och sälj av hus. Han har varit mycket behjälplig, tydlig och effektiv. Kan varmt rekommendera Richard! Läs mer
  • 2020-10-14

Linnéa E skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde min bostadsrätt på distans (hade flyttat 40mil) och trots vissa utmaningar gick allt smidigt! Fick snabba svar, rätt hjälp och trevligt bemötande både i samtal och text. Kan rekommendera Andreas till alla som vill ha en seriös och okomplicerad affär. Läs mer
    2020-10-15 Andreas Ö svarar Linnéa E
    Tack Linnéa! Jag hoppas du trivs i Sundsvall och det var jättekul att hjälpa er, nu inväntar vi deklarationen som jag också ska hjälpa er med:)
  • 2020-10-13

Reza H skrev om Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Samuel är en riktig Duktig mäklare som gjorde ett riktigt bra jobb. Han hade koll på marknaden och var väldigt kunnig inom sitt arbete. Han lyssnade och var framåt under hela försäljningen. Läs mer
    2020-10-13 Samuel A svarar Reza H
    Stort tack för förtroendet Reza och tack för ett bra samarbete :-). Må så gott!
  • 2020-10-13

Zdravko Z skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra bemötande samt har erfarenhet och förståelse Läs mer
  • 2020-10-12

Vegard H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida hanterade försäljningen av vår villa på ett strålande sätt. Hon var mycket trevlig och professionell och fanns där för oss under hela resan från vår första träff tills att vi nu har skrivit kontrakt med ny ägare. Läs mer
    2020-10-12 Ida O svarar Vegard H
    Jag blir väldigt glad av din rekommendation Vegard. Tänk att vi påbörjade vårt samarbete redan 2017 och att jag nu äntligen fick möjligheten att hjälpa er hitta en bra köpare till ert fina hus. Stort tack för ert förtroende och fortsätt gärna rekommendera mig till vänner och bekanta!
  • 2020-10-11

Natalie I skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en bostad och tyckte att de skötte det proffesionellt samt att man alltid får återkoppling och jätte trevlig bemötande. Läs mer
    2020-10-15 Ida O svarar Natalie I
    Tack Natalie, vi hörs när det börjar närma sig tillträdet!
  • 2020-10-10

Hanna D skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt fint bemötande av mäklaren. Läs mer
    2020-10-12 Ida O svarar Hanna D
    Stort tack och lycka till med ert nya hus!
  • 2020-10-09

Patrik G skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Richard har hjälpt oss massvis och varit extremt trevlig och effektiv. Även mycket förtroendeingivande och tydlig under hela processen! Läs mer
  • 2020-10-07

Fehmi U skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig med gott bemötande. Stark samordningsförmåga, proaktiv till slutförandet av affären. Tydlig under genomgången innan kontraktskrivning och bra rådgivning under tiden. Läs mer
  • 2020-10-05

Hans H skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Nancy Chamaly och allt har fungerat perfekt. Hon har varit ett stort stöd i allt det praktiska och funnits tillhands när vi behövt. Nancy är en mycket tillmötesgående och kompetent mäklare som vi har förtroende för.
    Tack för allt Nancy! Läs mer
  • 2020-10-04

Steven Y skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en bostadsrätt och hela processen gick otroligt bra och smidig!
    Mäklaren Andreas hjälpe mig alltid och är otroligt kunnig. Läs mer
  • 2020-10-04

Christine H skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Nancy Chamaly hjälpte oss att sälja vår villa och jag fick genast ett stort förtroende för henne. Hon är en engagerad och kunnig mäklare som jag genast litade på. Hon är tillmötesgående och alltid tillgängl om det behövs.
    Vi har haft en tät kontakt och Nancy hör alltid av sig om vad som händer. Hon har varit en klippa vid vår försäljning.

Jag kan varmt rekommendera Nancy Chamaly, Läs mer
  • 2020-10-01

Ghazwan S skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig och mycket bra bemötande.
    Allt fungerade på bästa sätt, snabbt och smidigt och lägenhet sålt inom 7 veckor. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-09-29

Adrian Grzegorz B skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra och trevlig sakkunnig och proffsig. Läs mer
  • 2020-09-28

Maya B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Nykvarn! Vi är jättenöjda med Ida och allting kring försäljningen gick över förväntan. Vi rekommenderar varmt Ida som mäklare! Läs mer
    2020-09-28 Ida O svarar Maya B
    Härligt Maya! Nu ska vi ju försöka hitta något åt er också😉
  • 2020-09-27

Smedra K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte ett radhus. Ida har variet mycket hjälpsam, snäll,trygg, sakkunnig, professionell på henns jobb .Hon hjälpte med allt det behövs och svarade på alla våra frågor.man känner sig trygg och man kan lita på henne 100% och kommer vi rekommendera henne för alla mina släktingar och kompisar. Läs mer
    2020-09-28 Ida O svarar Smedra K
    Stort tack Smedra, ni får gärna tipsa alla ni känner om mig!

Victor K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida hjälpte oss att sälja våran villa. Hon var väldigt trygg och professionell och vi kände att vi kunde lita på henne till 100%. Vi kommer att rekommendera Ida till alla som behöver hjälp med en försäljning! Läs mer
    2020-09-27 Ida O svarar Victor K
    Tack för din rekommendation Victor. Hälsa familjen och må så gott!

Eva Å skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Eva Å sålde en 2:à i centrala Södertälje
    Jag är mycket nöjd med Andreas och fick ett trevligt proffesionellt bemötande. Snabba återkopplingar och att svara på meddelanden.
    Det kändes tryggt och jag känner att han är mycket engagerade i sina uppdrag Läs mer

Luma D skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag var köpt villa i Nykvarn. Han var trevlig och informerade mig om huset bra. Läs mer
  • 2020-09-23

Mathilda S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag och min pojkvän har köpt vår första lägenhet tack vare Cajsa. Hon har varit väldigt tillmötesgående och varit tillgänglig för frågor eller för att uppmärksamma om saker under budgivningen och processen med påskrivningen av kontraktet. Läs mer
    2020-09-23 Cajsa Q svarar Mathilda S
    Tack Mathilda! Jag tror att du och Lukas kommer trivas jättebra i lägenheten :-)
    Cajsa Q gillar detta
  • 2020-09-23

Ville M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte via henne. men vi fick reda på huset via bekanta. Läs mer
    2020-09-23 Cajsa Q svarar Ville M
    Jag hjälpte bara till med kontraktsskrivningen :-)
    Hoppas ni kommer trivas i huset.
  • Sara N

2020-09-18

Sara N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En riktig bra mäklare. Tar på sig extra tid, väldigt engagerad med excellent bemötande. Läs mer
    2020-09-23 Cajsa Q svarar Sara N
    Tack Sara :-)
    Välkommen till Nykvarn.
  • 2020-09-18

Louise H skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon har haft ett gott bemötande och skött försäljningen på bästa sätt enligt förväntningar! Läs mer
    Cajsa Q gillar detta
  • 2020-09-15

Gunilla R skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    har sålt en 4. jag blev väl bemött,min känsla av att inte riktigt hinna med . tycker pappers skrivandet gick för fort.tror vi hade kunnat få upp priset ngt. 4an såldes billigare än en 3a för 2år sedan trots bättre läge och större.Hon var inte tillräckligt stödjande. Läs mer
    2020-09-15 Nancy C svarar Gunilla R
    Jag är chockad över dina ord, det var absolut inte det du sa till mig innan, efter skrivning och inte heller för några dagar sedan. Du var nöjd med budet som las och tyckte det var kul att ett ungt par köpte lägenheten. Vid flertalet gånger sa jag till dig att du får fundera över budet men du ville ändå skriva kontrakt. ”Det kändes helt enkelt bra och rätt”, sa du. Jag är som sagt väldigt chockad!
  • 2020-09-15

Johanna B skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Allt har fungerat bra från första mötet till att vårt radhus blivit sålt innan visning (!) Läs mer
    2020-09-15 Nancy C svarar Johanna B
    Vad glad jag blir :) Tack själva för förtroendet!
    Nancy C gillar detta
  • 2020-09-14

Benny J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt bostadsrätt. Lugnt sakligt och väldig proffessionellt bemötande rakt igenom. Tog sig verkligen tid att svara på frågor och översålde inte. Läs mer
  • 2020-09-13

Jessica B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har sålt en villa. Bemötandet var proffessionellt. Läs mer
  • 2020-09-13

Erik S skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    God kummunikation, driven, engagerad och flexibel, rekommenderar för framtida köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-09-12

Kenth Arne B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en villa. På ett mycket proffsig sätt i allt från förberedelser till kontraktskrivning . Han levde upp till förväntningarna till 110%. Lung, trygg, säker på sitt arbete. Alltså ett helt exemplariskt utfört arbete👍 Läs mer
  • 2020-09-11

Johannes Simon Kristian S skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet på 55m2 2rok i centrala södertälje.
    Andreas var smidig och kunde anpassa visning efter mina behov enl. Arbetstider. Vid visning och vid signering uppvisas profesionalitet. Läs mer
  • 2020-09-11

Lukas B skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Nancy är en erfaren 100% proffsig mäklare! Läs mer
    2020-09-14 Nancy C svarar Lukas B
    Tack till hela familjen för ett trevligt samarbete :) Önskar er all lycka i framtiden! // Nancy
    Nancy C gillar detta
  • 2020-09-10

Christian Olof W skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett mycket bra bemötande och i hög grad tillgänglig under hela processen.
    Anna erbjuder en bra kommunikation, löpande dialog och visar en bra vilja att reda ut alla eventuella frågor på ett tydligt sätt. Läs mer

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte