Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling - Sveriges ledande mäklarkedja!

Vi finns på flera platser runt om i landet och vi känner våra områden väl. Vi vet vad köparna letar efter och kan ge tips på vad du ska tänka på inför visningen. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen som verkligen kan sin sak? Kontakta då oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Här på kontoret i Södertälje är vi ett glatt gäng som strävar efter det bästa resultatet, varje gång. Vi prioriterar alltid att du som kund ska bli nöjd, tänker nytt och jobbar affärsmässigt och med omtänksamhet. Funderar du på att byta bostad är du välkommen att ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst möte eller en värdering av din bostad.

Vi tror att den som är bäst förberedd gör den bästa affären och vi jobbar därför med rak kommunikation och tydliga besked för att kunna hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 288 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Erik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lgh med hjälp av Anna H
    Kändes tryggt med Annas kunnande Läs mer
  • Emelie B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Henrik för att säljavårt hus och vi är mycket nöjda! Trevligt bemötande, kunnig och flexibel, toppen! Läs mer
    2018-10-12 Henrik B svarar Emelie B
    Tack själv för väldigt fint & trevligt samarbete Emelie. Vi ses framöver. Mvh Henrik
  • Joakim R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig, trevlig allt är perfekt Läs mer
  • Fredrik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt bemötande och väldigt bra service. Vi är otroligt nöjda med Annas insats. Läs mer
  • Inge-Maj Carola H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte mig kompetent, engagerad, informerande. Inför fotografering tipsade mäklaren mig om styling.
    Detta var även mina förväntningar som mäklaren levde upp till.
    Vid försäljning blev det snabbt en visning av min lägenhet och såldes snabbt till min belåtenhet. Läs mer
    2018-10-05 Paulina U svarar Inge-Maj Carola H
    Tack snälla Carola för din fina rekommendation - det betyder mycket för mig. Väldigt bra att vi förberedde din försäljning i god tid så det snabbt kunde läggas ut för försäljning när du hittade ditt nya boende :-) Nu får du äntligen börja planera för din flytt till Nykvarn - tror verkligen du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Vi ses!
  • Eric S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra service och känns väldigt pålitlig! Läs mer
    2018-10-05 Henrik B svarar Eric S
    Tack för de fina orden Eric. Jag hoppas ni ska stortrivas i er nya fina lägenhet när det blir dags att flytta in.
  • Lisa G skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en bostadsrätt och blev direkt proffesionellt bemött och har haft bra kontakt sedan dess. Rask återkoppling vilket uppskattas rejält! Läs mer
  • Christer L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt ett radhus.
    Trevligt, kunnande och hjälpande bemötande..
    Mycket trovärdigt bemötande som gjorde att upplevelsen blev super. Läs mer
    2018-10-03 Per F svarar Christer L
    Tack Christer, hoppas att du kommer trivas i huset!
  • Sara L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Paulina och hon har verkligen överträffat våra förväntningar . Från dag ett har hon svarat rekordsnabbt och noggrant på våra många frågor både via mejl och telefon . Eftersom en bostadsaffär är något mycket stort man gör i sitt liv så har det känts så betryggande att haft så nära och professionell kontakt med henne. Hon är kunnig, noggrann och vill verkligen allas bästa och hon är alltid anträffbar och tillmötesgående , affären fortlöper smidigt och tryggt. Något som jag uppskattar mycket är att hon förmedlar en känsla till mig som köpare är att ingenting är jobbigt; att få en extra visning , extra kopia , extra återkoppling är inga problem utan görs med ett leende. / Sara L Läs mer
    2018-10-04 Paulina U svarar Sara L
    Tack underbara Sara för dina fina ord. Det värmer verkligen. Lägenheten är så fin - verkligen kärlek vid första ögonkastet. Tror verkligen ni kommer trivas super där :-) Vi ses på tillträdet, kram Paulina
  • Lena W skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Kunnig och proffsig mäklare med gott bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Lena W
    Tack Lena för din rekommendation, det betyder mycket för mig! Får passa på att önska er lycka till i huset i Rönninge :-) Vi ses på tillträdet, / Paulina
  • Fredrik K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte nyligen en villa via Svensk Fastighetsförmedling och vår upplevelse är väldigt positiv. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt samt fick tydlig information om allt från visning till budgivning och kontraktsskrivning. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Fredrik K
    Kul att ni är nöjda och tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • Johan Roger S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en bostadsrätt, väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Johan Roger S
    Tack Johan för ditt omdöme, det glädjer mig mycket att du känner dig nöjd! Bostaden är så fin, jag tror verkligen du kommer trivas bra där med den underbara altanen också :-) Vi ses på tillträdet!
  • Erika B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida Olheim har nyligen sålt vår villa och det har såhär långt varit en smidig process :) Vi träffade tre olika mäklare verksamma i Södertälje innan vi bestämde oss för att anlita Ida och Svensk Fast. Valet föll på Ida då vi upplevde henne som mest driven och nytänkande. Hon är proffsig och förtroendeingivande och bra på att återkoppla. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Erika B
    Tack Erika! Kul att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas ni kommer att trivas i det nya huset. Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver!
  • Ulrika E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej Per!
    Vi valde dig som mäklare för andra gången, den första affären gick jätte bra och det gjorde även denna. Mycket kunnig om allt som rörde affären av vårt gamla hus. Perfekt stöd under hela "resan". Du visste exakt vad som behövde göras och hur upplägget skulle vara.
    Du vill både säljarens och köparens bästa.
    //Ulrika Läs mer
    2018-09-25 Per F svarar Ulrika E
    Stort tack för de fina orden Ulrika, det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig igen.
  • Olof E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Villa såld, stort förtroende,personligt bemötande
    Stor trygghet ,framförallt ingen stress utan allt fick ta den tid som det tog. Läs mer
    2018-09-24 Per F svarar Olof E
    Tack Olof och Ulrika för bra samarbete och förtroendet att få hjälpa till med förmedlingen!
  • Britt-Louise A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt och köpt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande, proffsigt och trevligt. Bra stöd.
    Lever upp till mina förväntningar av en bra mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Britt-Louise A
    Tack Britt-Louise för dina ord. Din rekommendation/omdöme betyder mycket för mig! Kul att det gick bra, snabbt och smidigt med er försäljning. Även kul att du snabbt hittade en lägenhet i samma område :-) Vi ses på tillträdet.
  • Björn Erik S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har gjort ett mycket bra arbete med att sälja vårat hus.
    Om vi skall sälja ett hus till kommer vi att anlita Anna.
    Hon är lyhörd, pålitlig, påläst, vänlig, diskret respektfull en sådan mäklare som vi vill ha och kan rekommendera!
    Hon lyckades med att motsvara våra förväntningar. Läs mer
  • Virjin A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Tack Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Virjin A
    Tack Virjin för din rekommendation - betyder mycket för mig!
  • Aron O skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt bostadsrätt i Södertälje av Paulina. Jag är supernöjd med bostadsköpet och hela den service och bemötande Paulina visade.
    H/Aron Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Aron O
    Tack Aron för ditt omdöme :-) Hör gärna av dig efter att du renoverat så får jag kika på hur allting blev - så spännande. Må gott så hörs vi framöver!
  • Michal Adam N skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt radhus i Södertälje med hjälp av Paulina Uebel.
    Vi är supernöjda med samarbete med Paulina! Hon är kunnig och professionell, enormt positiv och ger perfekt regelbunden feedback på status - i stort, en mycket fin person!
    Wioletta och Michael Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Michal Adam N
    Tack snälla ni för ert omdöme. Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Kul att ni även snabbt efteråt hittade ert hus :-) Nykvarn är så mysigt så där tror jag verkligen ni kommer trivas bra. Vi ses på tillträdet - kram på er!
  • Andreas S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trots den skakiga bostadsmarknaden så lyckades Paulina göra ett bra jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Med stort engagemang och noggrannhet samt lyhördhet.
    Jag är mycket nöjd med Paulinas insats.

Tack! Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Andreas S
    Tack snälla Andreas för att du lämnat ditt omdöme - kul att du känner dig nöjd! :-) Väldigt glad över att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Nu får jag önska dig lycka till i din nya bostad. Ses på tillträdet!
  • Michael M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi vill tacka Paulina för ett fint samarbete med bra kommunikation vid försäljning av vår lgh,

Trevlig,positiv och proffsig i sitt utförande/ Micke&Eija. Läs mer
    2018-09-14 Paulina U svarar Michael M
    Tack snälla ni för er rekommendation. Superkul att jag fått hjälpa er med försäljningen av er unika lägenhet. Sååå unik och charmig. Ni kommer säkert trivas super i Stockholm! :-) vi ses. Må gott
  • Ingemar N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt en enplansvilla i Järna, Tällebyvägen 5.
    Mäklaren var mycket lätt att kommunicera med och hade ett trevligt mottagande.
    Förväntningarna på mäklaren uppfylldes, noggrannhet och klara uppgifter för det man behövde veta.
    En snabb och bra budgivning, trots många bud, som avslutades efter uppsatt plan från mäklaren. Läs mer
  • Marita P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Toppen bra bemötande, engagerad och kompetent Läs mer
  • Kristian P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Villa, bra personkemi allt vi har kunnat önska tack Läs mer
  • Liiza P
    Liiza P skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt våran villa genom Anna, vi är otroligt nöjda med hennes arbete, alltid glad, mycket positiv och har peppat oss hela vägen fram till försäljningen. Hunden är också helt underbar. Vi rekommenderar henne på de varmaste.
    Mvh Jan o Liiza Läs mer
  • Anders L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Seriös och kunnig. Hans lugn inger förtroende och vi har hela tiden känt oss trygga med att ha Per som mäklare. Läs mer
    2018-09-11 Per F svarar Anders L
    Tack för förtroendet Anders och Inger!
  • Farouk A
    Farouk A skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    jag skulle sköpa tomt i hölö jag venter svar frön kummunen Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Paulina för att sälja vår mammas bostadsrätt. Hon gav vid första intrycket ett stort förtroende och kunnighet om marknaden. Vi hölls kontinuerligt bra underrättade under hela visningsprocessen. Slutligen vid kontraktsskrivandet agerade hon mycket professionellt. Läs mer
    2018-09-14 Paulina U svarar Håkan A
    Tack så mycket Håkan för din rekommendation. Kul att försäljningen gick smidigt och snabbt :-) vi ses på tillträdesdagen!
  • Vinicius D
    Vinicius D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Really good agent. Very responsive and mindful. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Vinicius D
    Thank you very much for your words - it means a lot to me!
  • Viktoria H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är proffsig, trevlig, driven och mycket kompetent. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Viktoria H
    Tack Viktoria för dina ord, det betyder mycket för mig. :-)
  • Mikael F skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt villa
    Mycket trevligt bemötande.
    Förväntade med service och snabba svar.
    Utmärkt mäklare på alla plan. Läs mer
    2018-09-05 Cajsa Q svarar Mikael F
    Tack för fina ord Mikael, roligt att jag fick hjälpa just er med både köp och försäljning :-)
  • Trevliga Hus Stockholm AB skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett seriöst samt utmärkt bemötande.
    Toppen! Läs mer
  • Åsa S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har fått professionell hjälp genom hela processen när vi sålt villan för dödsboet efter min pappa. Mycket bra bemötande och förhandling när det gäller kontakter med överförmyndare och godman som krävdes. Läs mer
    2018-09-05 Ida O svarar Åsa S
    Hej Åsa! Tack för din fina rekommendation! Huset har ju så himla fint läge i Nykvarn, precis vid badet. Vi ses vid tillträdet!
  • Niclas K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    "Paulina är väldigt kompetent och professionell. Hon inger stort förtroende och är lugn och harmonisk.
    En ypperlig mäklare som kommer gå långt inom mäklaryrket. ” Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Niclas K
    Tack så mycket Niclas för er rekommendation. Superkul att få hjälpa er med er fantastiska lägenhet (som jag själv en dag gärna vill bo i). :-) Spännande tid för er med ert nybyggda hus. Vi ses framöver. Kram på er!
    Sålt en lägenhet i Nykvarn.
    Snabba svar, god service och trevligt bemötande.
    Förväntningarna jag har av en mäklare är nämnt ovan, självklart även att jag är nöjd med priset.
    Supermäklare! Läs mer
  • Benny H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en 3:a i Rosenlund, Södertälje. Proffsigt bemötande. Att mäklaren skulle ha kunskap om marknaden och taktik inför försäljningen, ja mer än väl. Hon kunde området och hade goda råd och idéer inför försäljningen. Anna var trevlig och lätt att samarbeta med inför och under försäljningen. Hon gjorde ett mycket bra jobb. Ett stort tack från en mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-09-06 Anna H svarar Benny H
    Tack för fina ord Benny! Jag är glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Hoppas letandet av ny bostad går bra. Vi ses framöver! /Anna
  • Elisabeth S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt ett fristående hus. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Ida Olheim.
    Väldigt noggrann vid kontraktsskrivningen.

Rekommenderar gärna denna mäklare. Läs mer
    2018-08-27 Ida O svarar Elisabeth S
    Stort tack för din fina rekommendation!
  • Lina M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Erfaren och ärlig mäklare
    Stadsträdgårdsgatan 7 Läs mer
    Cajsa Q gillar detta
  • Stellan B skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Seriös klar tydlig i sin information till oss som köpare. Läs mer
    2018-08-26 Per F svarar Stellan B
    Tack för det fina omdömet Stellan!
  • Marita E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Klockrent! Bra kommunikation i lite tvistiga situationer. Allt klart och tydligt i vårt samarbete.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2018-08-26 Per F svarar Marita E
    Tack för förtroendet Marita och ett bra samarbete!
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra bemötande då vi köpt Ragnhilborgsvägen 81. Per tog sig verkligen tid att visa huset och svara på frågor. Mitt svar i rutorna överst är utmärkt, fick inte bort de andra. Jag kan rekommendera Per och vi vill också att han ska hjälpa oss med försäljningen av det hus vi nu bor i. Läs mer
    2018-08-26 Per F svarar Margareta B
    Tack Margareta, ser fram emot att hjälpa er hitta en bra köpare till bostaden ni bor i nu.
  • Birgit F skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte en bostadsrätt, valde att fråga om det var ok att erbjuda lite mer och att säljaren då blev erbjuden att sälja innanvisning. Kajsa var väldigt proffesionell o bad att få återkomma.
    Vi träffades i bostadsrätten och i lugn o ro gick vi igenom alla dokument. Kajsa gjorde ett bra intryck o hittills ett proffesionellt jobb. Läs mer
    Cajsa Q gillar detta
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vår mäklare Anna har på ett mycket tryggt, vänligt och professionellt sätt bemött oss som säljare och hanterat försäljningen av vårt parhus. Trots svåra säljtider lyckades hon hitta seriösa spekulanter och både vi och köparna blev väldigt nöjda med bostadsaffären. Läs mer
  • Amer N skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren var super trevlig och hjälpsam, vi fick förklaringar och tips angående viktiga punkter för oss som köper ett hus för första gången. Läs mer
    2018-08-23 Henrik B svarar Amer N
    Härligt att läsa Amer. Tack! Lycka till med nya huset då det blir dags :)
  • Tommy L skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hejsta 13
    Mycket bra bemöttande.
    Allt utmärkt.Vi kan ge bästa rekommendationerna. Läs mer
    2018-08-20 Anna W svarar Tommy L
    Tack Tommy för din fina rekommendation. Alltid lika roligt att kunna hjälpa till!
  • Helen B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Som köpare av en villa som Ida förmedlat så är jag väldigt nöjd.

Att gå ensam kvinna på en visning är inte alltid lätt man blir ofta "dissad" av mäklaren men när jag var på den här visningen så fick jag aldrig den känslan.

Hon har visat engagemang i det hon säljer och jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-08-13 Ida O svarar Helen B
    Hej Helen!
    Tack för din rekommendation! Vad kul att du är nöjd med mitt bemötanade, vi ses snart igen då det är dags för tillträdet till huset.
  • Ginger C skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är allt man kan önska av en mäklare. Pigg, alert, snabb, lyhörd, affärsmässig, glad och positiv. Hon har skött försäljningen av svärmors BR med bravur och alla i familjen är supernöjda med hur hon skött det hela. 5+ från oss! Hälsningar Peter Läs mer
    2018-07-19 Anna H svarar Ginger C
    Vad glad jag blir när jag läser er rekommendation. Tack snälla! Jättekul att jag fått förtroende att hjälpa till och att det blev ett så lyckat resultat. Må så gott så hörs vi framöver! /Anna
  • Emma E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lägenhet via Ida och är supernöjd med hela processen, från visning till kontraktsskrivning. Jag kände mig trygg med Ida som mäklare och är glad att min drömlägenhet låg till försäljning via henne. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-07-17 Ida O svarar Emma E
    Stort tack Emma för din fina rekommendation! Hör av dig om du behöver hjälp med något. Ha nu en skön sommar!
  • Christer K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt min fars lägenhet i Södertälje med hjälp av Anna Hellerqvist.
    Jag är supernöjd med mitt samarbete med Anna! Hon är kunnig och professionell, enormt positiv och ger perfekt regelbunden feedback på status - i stort, en mycket fin person!
    Jag kommer att sakna dig Anna!!

Enda kommentar ang försäljningen om någon är att vi sålde lägenheten klart under utgångspris. Detta är inget bekymmer för mig i detta fall, jag är inte i direkt behov av pengarna, eller är inte i en sälj/köp process, men ett "tapp" kan ju ha stor inverkan vid en mer normal transaktion. Dock, Anna erbjöd sig initiera ytterligare en visningsrunda, vilket jag! dock avböjde
    Tack och lycka till Anna!
    Christer Läs mer
    2018-07-17 Anna H svarar Christer K
    Tack Christer! Din rekommendation värmer. Vi har haft ett himla trevligt samarbete tycker jag. Jättekul att du känner dig nöjd.
    Ha en härlig sommar nu så hör du av dig framöver om du vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen.
    Allt gott!

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje