Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 318 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Jonny N
    Jonny N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig och väldigt lyhörd för våra önskemål och behov vid försäljning! Läs mer
  • Per Olov S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Försäljning av Villa
    Bemötande helt ok
    Förväntningarna var betydligt högre när det gäller priset men under rådande förhållande så får jag vara nöjd.

Vad jag förstår har hon gjort det bästa av sin förmåga. Läs mer
  • Ivan A skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt ett fritidshus och blev väl bemött av mäklaren. Tydligen information vad som skulle ske och vad som behövdes göras.
    Försäljningen gick snabbare än vad vi hade förväntat oss.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår mäklare Ann W Läs mer
  • Helmut M skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    sålt villa
    kunnighet och empati
    öppenhet och individuella lösningar
    lyckad samarbete med gott resultat Läs mer
    2018-11-30 Per F svarar Helmut M
    Tack Helmut och Lisa för fina ord och ett bra samarbete.
  • Joel K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Paulina, för det fina jobb du gjort och gör för oss! 🙏

Uppskattar att du gjort allt du kunnat för att hjälpa oss. Även att du utfört alla moment på ett så bra sätt.

Det har gjort att vi kännt oss trygga med vårt val 😊 Läs mer
  • Adrijano S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag kände mig trygg som köpare med Paulina som mäklare - professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Stefan O skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt och sålt lägenhet genom Paulina
    Trevligt och lyhört bemötande .
    Det vart stryl för köparen och detta lösta hon snabbt och smidigt.
    Vi är nöjda med henne och skulle rekommendera henne för andra.

Stefan/Kristina Läs mer
  • Ullis S
    Ullis S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har precis köpt en lägenhet som Paulina varit mäklare för. Hon kunde svara på det absolut mesta direkt. Det hon inte kunde svara på sa hon direkt att hon inte visste och återkopplade så fort hon fick reda på svaren jag sökte. Dvs inget gissande, utan konkret fakta. Hon är extremt snabb på återkoppling överlag vilket är A och O för en mäklare, det finns inget att klaga på alls! Läs mer
  • Petra W skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina har varit fantastisk i mitt sökande efter bostad.
    Snabb återkoppling vid frågor och önskemål. Nu har jag precis köpt via Paulina, men den dag jag ska sälja så är val av mäklare självklart. Läs mer
  • Imke S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina hjälpte oss med vårt köp av en bostadsrätt i Södertälje centrum. Vi kunde nå henne oavsett vilken dag eller tid det var och hon var alltid trevlig och tillmötesgående. Om det kom upp en fråga som hon inte kunde svara på direkt, tog hon reda på svaret och återkom snabbt.
    Vi kan varmt rekommendera Paulina! Läs mer
  • Leif S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket proffsigt av mäklaren. Sålde en trevlig 3.samtidigt skaffade han en ny renovering på en 2 åt mig. Behöver inte oroa mig för någonting alls. Han tog hand om dig, och alla pappers problem som uppstår. Tack så jättemycket för hjälpen Läs mer
  • Alexandra H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har både köpt och alldeles nyligen sålt bostad via Anna och kunde inte vara nöjdare. Trevlig, professionell, jobbar snabbt och återkopplar löpande om status. Kändes väldigt skönt att aldrig behöva vänta och undra var man står i processen utan istället få ett uppdateringar flera ggr dagligen. Både köpet och försäljningen kändes väldigt tryggt med Anna. Rekomenderar henne starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Alexandra H
    Tack snälla ni för er fina rekommendation! Det betyder mycket för mig! Det har varit så kul att få hjälpa er med både köp och försäljning. Äntligen har ni hittat ert drömhus och jag hoppas att ni kommer stortrivas där. Vi ses & hörs snart igen.
  • Isabel I
    Isabel I skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina har nyligen hjälpt mig med att sälja min lägenhet och hon har varit fantastisk genom hela processen. Hon är lyhörd, hjälpsam, snabb på att svara i telefon samt återkoppla, och jag fick känslan av att jag och min lägenhet kom i första hand. Jag kan inte annat än att tänka mig att Paulina gör ett lika bra jobb för alla köpare där ute, och det var något som kändes viktigt för mig.

Det finns bara gott att säga om Paulina. Hon är en härlig tjej som verkar brinna för sitt yrke och för att göra sitt bästa.

Så ett stort tack! 💖 Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Isabel I
    Tack snälla Isabel för din underbara rekommendation. Det betyder väldigt mycket för mig :-) Jag är superglad att jag fick hjälpa till med din försäljning. Så himla fin lägenhet - bilderna vi tog var helt underbara! Kul att jag själv bott i grannhuset också. Vi ses på tillträdesdagen, stort tack själv. Kram, Paulina
  • Harshad I
    Harshad I skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    We bought an apartment recently. It was a very smooth deal as Paulina was very helpful during the whole process. She is a professional in her work. We appreciate the transparency and thoroughness she brought in during the deal. I can gladly say, Paulina exceeded our expectations. Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Harshad I
    Thank you so much Harshad for your kindly words. I'm very glad that you are happy about my help during the process. I'm kind of jealous of your new kitchen, it's so nice :-) We'll keep in touch. See you! Thanks again. / Paulina
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina har sålt min bostadsrätt. Hon är en mycket professionell och trevlig mäklare trots sin ringa ålder! Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Kristina H
    Tack snälla Kristina för din rekommendation, det betyder mycket för mig. :-)
  • Kajsa B skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är kunnig, trevlig, kom med massa positiv energi och raka svar, och gjorde hela processen med att sälja det älskade barndomshemmet (villa från 70-talet) så enkel och fin! Tack! Läs mer
  • Lola J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vårt kedjehus. Jag upplevde Henrik Backman som trygg, ärlig, professionell och kunnig.
    Vi kunde inte ha gjort ett bättre val av mäklare! Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Lola J
    Tack Lola. Härligt att läsa. Hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet :)
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt hus.
    Trevligt och lungt bemötande ( mycket proffsig)
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar med råge!!
    Jättenöjd med vårat val! Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Jörgen L
    Tack för gott samarbete Jörgen & grattis till försäljningen!
  • Fadi M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt ett hus i Södertälje har blivit bemött jättebra ut av säljaren Jag är jättenöjd Läs mer
    2018-11-09 Henrik B svarar Fadi M
    Tack Fadi! Och välkommen tillbaka till Södertälje :)
  • Lena B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket trevlig och förtroendeingivande, har både köpt och sålt via Ida. Är absolut en av det bästa mäklarna vi haft att göra med. Löpande kontakt och information om var man var i processen. Läs mer
    2018-11-07 Ida O svarar Lena B
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Det var roligt att samarbeta med er och jag tror att alla grannar i Östertälje kommer att sakna er =) Vi ses på tillträdet!
  • Anders B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida, stort tack för din insats! Jag är glad att jag valde just Sv Fastighetsförmedling och dig för uppdraget att sälja mitt hus. Det blev så bra! Ibland svajar "marknaden" ;) men inte du! Tusen tack! Läs mer
    2018-11-07 Ida O svarar Anders B
    Härlig kommentar Anders! Stort tack!
  • Torsten O skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Professionellt bemött, lyhörd mäklare.
    Lovade inte mer än vad hon kunde uppfylla.
    Trevlig och professionell. Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Torsten O
    Tack för er rekommendation. Jag är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er. Nu kan ni se fram emot er flytt i lugn och ro. Vi ses framöver!
  • Emil O skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Med Paulinas hjälp kunde jag sälja min bostadsrätt till ett fantastiskt pris.
    Hon är väldigt engagerad, skötte alla förberedelser i form av upplägg, fotografering och planering riktigt bra och hanterade sedan försäljningen på ett mycket imponerande sätt. Jag hade hoppats på att kunna sälja åtminstone till ett rimligt pris med tanke på dagens marknad, men resultatet överträffade helt klart mina förväntningar. Jag kan verkligen tacka Paulina för ett fantastiskt jobb. Pigg inställning och bra kontakt med alla eventuella köpare ledde till ett pris jag inte ens vågat drömma om.
    Stort tack Paulina! Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Emil O
    Tack så hjärtligt Emil för din fina rekommendation kring mitt arbete. Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Roligt att det gick snabbt, smidigt och till ett väldigt bra slutpris. Nu får ni fokusera på att hitta nytt boende, så spännande tid framöver för er :-)
    Vi ses på tillträdesdagen. Må gott och återigen - stort tack!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en bostadsrätt i centrala Södertälje.
    Bemötandet var mycket bra. Anna är en mäklare som verkligen lyssnar på vad säljaren vill. Hon svarar snabbt på frågor, ger löpande information, återkoppling och tips.
    Förväntningarna överträffades då bostadsaffären gick så tryggt och smidigt. Läs mer
    2018-11-06 Anna H svarar Mikael J
    Vad kul att du är nöjd Mikael! Det gör mig väldigt glad =). Tack för rekommendationen! Vi ses vid tillträdet nästa vecka. /Anna
  • Jonte K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var snabb, korrekt, drivande, entusiastisk och proffsig. Alltid tillmötesgående och bra på att svara samt förklara.
    Hon kan varmt rekommenderas!

Jonte Karlsson Läs mer
    2018-11-02 Ida O svarar Jonte K
    Tack Jonte! Det var kul att sammarbeta med er, hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Margareta L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling vid försäljning av våra föräldrars hus. Vi fick professionall hjälp av mäklaren och allt sköttes snabbt och smidigt. Löpande återkoppling efter visningstillfällen och under budgivning fungerade oerhört bra. Så hela försäljningsprocessen kändes trygg och jag kan gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra som är på gång att sälja sitt hus. Läs mer
    2018-11-01 Ida O svarar Margareta L
    Stort tack för en fin rekommendation och för ett gott sammarbete! Kändes extra roligt att få hjälpa till att förmedla samma hustyp som jag själv bor i =)
  • Erik H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte villa i Nykvarn. Bemötandet från Anna var hela tiden väldigt trevligt, engagerat och proffsigt. Vi kunde ställa alla möjliga sorters frågor och fick god hjälp. Kändes förtroendeingivande och tryggt Läs mer
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte precis vår villa via Ida och kunde inte vara nöjdare! Hon är väldigt professionell, trevlig och rolig att ha att göra med. Kändes extra tryggt när hon tydligt visade att hon jobbar för både säljarens och köparens bästa. Vi är oerhört tacksamma för en trygg och smidig bostadsaffär. Rekomenderar henne starkt! Läs mer
    2018-11-01 Ida O svarar Alexandra H
    Tack så mycket och vad roligt att ni är nöjda! Ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem, vi hörs framöver!
  • Siv K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är professionell och samtidigt personlig i kundmötet. Läs mer
  • Jonny K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack så mycket Paulina för ett strålande jobb!
    Verkligen en superbra mäklare! Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Jonny K
    Tack Jonny för din rekommendation. Kul att vi sålde till ett bra slutpris :-) Vi ses!
  • Erik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lgh med hjälp av Anna H
    Kändes tryggt med Annas kunnande Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Erik A
    Tack för din rekommendation Erik! Det betyder mycket för mig att det kändes tryggt då det är något jag eftersträvar i varje affär. Nu får du förbereda dig inför flytten så ses vi i november!
  • Emelie B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Henrik för att säljavårt hus och vi är mycket nöjda! Trevligt bemötande, kunnig och flexibel, toppen! Läs mer
    2018-10-12 Henrik B svarar Emelie B
    Tack själv för väldigt fint & trevligt samarbete Emelie. Vi ses framöver. Mvh Henrik
  • Joakim R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig, trevlig allt är perfekt Läs mer
  • Fredrik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt bemötande och väldigt bra service. Vi är otroligt nöjda med Annas insats. Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Fredrik A
    Vad kul att höra att ni är nöjda Fredrik. Tack själva för ett väldigt trevligt samarbete. Nu hoppas jag att ni hittar drömhuset i er nya hemstad. Vi ses & hörs framöver!
  • Inge-Maj Carola H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte mig kompetent, engagerad, informerande. Inför fotografering tipsade mäklaren mig om styling.
    Detta var även mina förväntningar som mäklaren levde upp till.
    Vid försäljning blev det snabbt en visning av min lägenhet och såldes snabbt till min belåtenhet. Läs mer
    2018-10-05 Paulina U svarar Inge-Maj Carola H
    Tack snälla Carola för din fina rekommendation - det betyder mycket för mig. Väldigt bra att vi förberedde din försäljning i god tid så det snabbt kunde läggas ut för försäljning när du hittade ditt nya boende :-) Nu får du äntligen börja planera för din flytt till Nykvarn - tror verkligen du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Vi ses!
  • Eric S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra service och känns väldigt pålitlig! Läs mer
    2018-10-05 Henrik B svarar Eric S
    Tack för de fina orden Eric. Jag hoppas ni ska stortrivas i er nya fina lägenhet när det blir dags att flytta in.
  • Lisa G skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en bostadsrätt och blev direkt proffesionellt bemött och har haft bra kontakt sedan dess. Rask återkoppling vilket uppskattas rejält! Läs mer
  • Christer L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt ett radhus.
    Trevligt, kunnande och hjälpande bemötande..
    Mycket trovärdigt bemötande som gjorde att upplevelsen blev super. Läs mer
    2018-10-03 Per F svarar Christer L
    Tack Christer, hoppas att du kommer trivas i huset!
  • Sara L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Paulina och hon har verkligen överträffat våra förväntningar . Från dag ett har hon svarat rekordsnabbt och noggrant på våra många frågor både via mejl och telefon . Eftersom en bostadsaffär är något mycket stort man gör i sitt liv så har det känts så betryggande att haft så nära och professionell kontakt med henne. Hon är kunnig, noggrann och vill verkligen allas bästa och hon är alltid anträffbar och tillmötesgående , affären fortlöper smidigt och tryggt. Något som jag uppskattar mycket är att hon förmedlar en känsla till mig som köpare är att ingenting är jobbigt; att få en extra visning , extra kopia , extra återkoppling är inga problem utan görs med ett leende. / Sara L Läs mer
    2018-10-04 Paulina U svarar Sara L
    Tack underbara Sara för dina fina ord. Det värmer verkligen. Lägenheten är så fin - verkligen kärlek vid första ögonkastet. Tror verkligen ni kommer trivas super där :-) Vi ses på tillträdet, kram Paulina
  • Lena W skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Kunnig och proffsig mäklare med gott bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Lena W
    Tack Lena för din rekommendation, det betyder mycket för mig! Får passa på att önska er lycka till i huset i Rönninge :-) Vi ses på tillträdet, / Paulina
  • Fredrik K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte nyligen en villa via Svensk Fastighetsförmedling och vår upplevelse är väldigt positiv. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt samt fick tydlig information om allt från visning till budgivning och kontraktsskrivning. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Fredrik K
    Kul att ni är nöjda och tack för din rekommendation, det betyder mycket för mig!
  • Johan Roger S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en bostadsrätt, väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Johan Roger S
    Tack Johan för ditt omdöme, det glädjer mig mycket att du känner dig nöjd! Bostaden är så fin, jag tror verkligen du kommer trivas bra där med den underbara altanen också :-) Vi ses på tillträdet!
  • Erika B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida Olheim har nyligen sålt vår villa och det har såhär långt varit en smidig process :) Vi träffade tre olika mäklare verksamma i Södertälje innan vi bestämde oss för att anlita Ida och Svensk Fast. Valet föll på Ida då vi upplevde henne som mest driven och nytänkande. Hon är proffsig och förtroendeingivande och bra på att återkoppla. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-10-01 Ida O svarar Erika B
    Tack Erika! Kul att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas ni kommer att trivas i det nya huset. Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver!
  • Ulrika E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej Per!
    Vi valde dig som mäklare för andra gången, den första affären gick jätte bra och det gjorde även denna. Mycket kunnig om allt som rörde affären av vårt gamla hus. Perfekt stöd under hela "resan". Du visste exakt vad som behövde göras och hur upplägget skulle vara.
    Du vill både säljarens och köparens bästa.
    //Ulrika Läs mer
    2018-09-25 Per F svarar Ulrika E
    Stort tack för de fina orden Ulrika, det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig igen.
  • Olof E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Villa såld, stort förtroende,personligt bemötande
    Stor trygghet ,framförallt ingen stress utan allt fick ta den tid som det tog. Läs mer
    2018-09-24 Per F svarar Olof E
    Tack Olof och Ulrika för bra samarbete och förtroendet att få hjälpa till med förmedlingen!
  • Britt-Louise A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt och köpt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande, proffsigt och trevligt. Bra stöd.
    Lever upp till mina förväntningar av en bra mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Britt-Louise A
    Tack Britt-Louise för dina ord. Din rekommendation/omdöme betyder mycket för mig! Kul att det gick bra, snabbt och smidigt med er försäljning. Även kul att du snabbt hittade en lägenhet i samma område :-) Vi ses på tillträdet.
  • Björn Erik S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har gjort ett mycket bra arbete med att sälja vårat hus.
    Om vi skall sälja ett hus till kommer vi att anlita Anna.
    Hon är lyhörd, pålitlig, påläst, vänlig, diskret respektfull en sådan mäklare som vi vill ha och kan rekommendera!
    Hon lyckades med att motsvara våra förväntningar. Läs mer
  • Virjin A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Tack Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Virjin A
    Tack Virjin för din rekommendation - betyder mycket för mig!
  • Aron O skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt bostadsrätt i Södertälje av Paulina. Jag är supernöjd med bostadsköpet och hela den service och bemötande Paulina visade.
    H/Aron Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Aron O
    Tack Aron för ditt omdöme :-) Hör gärna av dig efter att du renoverat så får jag kika på hur allting blev - så spännande. Må gott så hörs vi framöver!
  • Michal Adam N skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt radhus i Södertälje med hjälp av Paulina Uebel.
    Vi är supernöjda med samarbete med Paulina! Hon är kunnig och professionell, enormt positiv och ger perfekt regelbunden feedback på status - i stort, en mycket fin person!
    Wioletta och Michael Läs mer
    2018-10-01 Paulina U svarar Michal Adam N
    Tack snälla ni för ert omdöme. Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Kul att ni även snabbt efteråt hittade ert hus :-) Nykvarn är så mysigt så där tror jag verkligen ni kommer trivas bra. Vi ses på tillträdet - kram på er!

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje