Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling - Sveriges ledande mäklarkedja!

Vi finns på flera platser runt om i landet och vi känner våra områden väl. Vi vet vad köparna letar efter och kan ge tips på vad du ska tänka på inför visningen. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen som verkligen kan sin sak? Kontakta då oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Här på kontoret i Södertälje är vi ett glatt gäng som strävar efter det bästa resultatet, varje gång. Vi prioriterar alltid att du som kund ska bli nöjd, tänker nytt och jobbar affärsmässigt och med omtänksamhet. Funderar du på att byta bostad är du välkommen att ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst möte eller en värdering av din bostad.

Vi tror att den som är bäst förberedd gör den bästa affären och vi jobbar därför med rak kommunikation och tydliga besked för att kunna hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 212 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Håkan L
    Håkan L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Super duktig och trevlig kan varmt rekommendera Paulina tack för all hjälp till vårt nya boende Läs mer
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bosdadsrätt Fågelviksgränd 4 Södertälje
    Anna är en utmärkt mäklare.Mycket trevlig, kunnig snabb på att återkoppla,förtroende ingivande.Anna får mina bästa rekommendationer. Tack Anna.
    Mvh Barbro Lundgren Läs mer
  • Pekka K
    Pekka K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en bostadsrätt via Svensk fastighets förmedling. Mäklaren var kunnig och tillgänglig när jag sökte henne. Affären gick strålande. Snabbt och smidigt när vi hittat våran köpare. Bara + poäng från mig. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Otroligt bra och professionellt bemötande och allt otroligt snabb och smidig affär Läs mer
  • Christer Å
    Christer Å skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklartjänst med all service inkluderat och tillhandahöll även försäkringar etc. Läs mer
    2018-05-25 Ida O svarar Christer Å
    Tack för din rekommendation Christer, hoppas ni kommer att trivas i storstan. Ha en skön sommar så hörs vi när det börjar närma sig tillträde.
  • Lotten J
    Lotten J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vid försäljningen av bostadsrätt fick vi proffsig och bra hjälp av mäklaren. Läs mer
  • skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var toppen att samarbeta med. informerade hela tiden hur det låg till.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Toppen tjej Läs mer
  • Louisa E
    Louisa E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi tycker att Paulina Uebel gör ett toppen jobb! Alltid glad och trevlig, lätt att nå och svarar på allt. Kan klart rekommendera henne. Vi är supernöjda 😊 Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var min mäklare under min första försäljning. Trevlig och professionell. Bra på att kommunicera. Läs mer
    2018-05-23 Anna H svarar Mattias N
    Tack för din rekommendation Mattias! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa till.
    Lycka till med letandet av ny bostad!
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kändes väldigt tryggt och hjälpsamt från start till mål i processen.

Informativt med vad som behöver göras samt följer upp detta.

Kändes aldrig stressad när vi möttes utan vi fick verkligen tid att göra det vi behövde i lägenheten innan vi skrev på pappren Läs mer
    2018-05-23 Anna H svarar Jesper L
    Vad roligt att ni är nöjda. Det gör mig glad! Jag tror att ni kommer trivas superbra i nya fina lägenheten.
  • Lina O
    Lina O skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Toppen bra bemötande och hjälp vid köp av bostadsrätt. Är mkt nöjd med mäklare Ida som gav ett seriöst och informativt bemötande. Smidigt och bra. Rekommenderar gärna henne och svensk fast i Södertälje. Läs mer
    2018-05-21 Ida O svarar Lina O
    Stort tack Lina! Lite speciellt när det blev strömavbrott mitt i kontraktsskrivningen men det löste vi galant =) Hoppas du kommer trivas med det underbara läget vid kanalen, jag återkommer när medlemskapet är klart!
    Lina O gillar detta
  • Birgit Valborg Kristina H
    Birgit Valborg Kristina H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har både köpt och sålt bostad via mäklare Ida Olheim på Svensk Fast.
    Mycket proffesionellt agerande och alltid kontaktbar.

Anlita henne när du ska sälja din bostad vetja :)!! Läs mer
    2018-05-17 Ida O svarar Birgit Valborg Kristina H
    Stort tack för din fina rekommendation! Vi ses snart igen!
  • Monica W
    Monica W skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är mycket nöjd med Anna westerståhl.med. Mycket bra hjälp och tillmötesgående. Läs mer
  • Henric L
    Henric L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt ett hus.
    Mycket bra bemötande och engagemang. Läs mer
    2018-05-15 Ida O svarar Henric L
    Tack Henric för ditt fina betyg! Nu ska vi se till att er husförsäljning också går bra=)
  • Hakon L
    Hakon L skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Inför försäljning av mitt fritidshus blev jag av en god vän rekommenderad Anna. När man väljer mäklare inför en försäljning så vet man inte förrän efteråt hur nöjd man är med vald mäklare. Jag kan dock konstatera att jag är jättenöjd och kan rekommendera Anna till andra som ska sälja sin fastighet.

Anna är trevlig och lättsam att ha att göra med men framför allt kunnig, arbetsvillig och engagerad. Så därför blir mitt "betyg" högsta möjliga. Tack Anna för all hjälp!

/Hakon Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fritidshus Järna
    Mycket bra bemött👍 Läs mer
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vår villa vid Sandvikensbrygga i Enhörna. Mäklare Per Florin skötte försäljningen på ett utmärkt sätt, tydlig, informativ och höll oss löpande informerade vad som hände runt affären. Mycket bra skött vid själva kontraktsskrivningen där det inte gavs utrymme för missförstånd. Läs mer
    2018-05-13 Per F svarar Stefan C
    Stort tack för fina ord och för ett bra sammarbete Stefan!
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    *Vi har sålt en villa och blivit bra bemötta av mäklaren Ida Olheim.
    *Vi anlitade Ida eftersom vi trodde att hon skulle kunna sälja vårt hus på bästa sätt. Nu blev huset sålt före utsatt visning, varför vi inte fick full möjlighet att utvärdera den förväntningen.
    *Vi anser att vi fick göra mer själva än vad vi hade förväntat oss, tex korrigera och redigera all text som stod i annonsen på nätet. VI anser att text borde ha varit mer genomarbetad innan den kom till oss för granskning. Läs mer
    2018-05-14 Ida O svarar Johanna G
    Hej Johanna! Tack för din feedback, det är bra för oss att veta vad som kan bli bättre till nästa gång. Kul att ni är nöjda med resultatet i alla fall! Ta hand om er och lycka till i storstan =)
  • Rosette I
    Rosette I skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Det var dags att sälja min bostadsrätt och jag var väldigt nervös inför valet av mäklaren. Till slut valde jag Cajsa och jag måste säga att det är det bästa valet jag gjorde.

Cajsa har ett professionellt bemötande, det märks att hon är en person som kan sitt jobb. Det har dessutom varit lätt att få tag på henne när jag hade funderingar, både dag tid och kvällstid.

Utöver det så skrev Cajsa en utmärkt text till min lägenheten när det las ut på nätet. Texten som hon skrev var inte lik någon annans, vilket gjorde att den stack ut bland mängden.

Jag är nöjd och ger Cajsa den högsta betyg 5 av 5. Läs mer
    2018-05-23 Cajsa Q svarar Rosette I
    Tack snälla för fina ord Rosette. Jättekul att jag fick hjälpa dig med en lyckad bostadsaffär.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna hjälpte oss som det proffs hon är, vi är över förväntan nöjda med henne och svensk fastighets förmedling. Läs mer
    2018-05-23 Anna H svarar Tommy E
    Tack Tommy! Det har varit ett jättekul samarbete. Hoppas ni kommer trivas bra i huset nu!
  • Jouli B
    Jouli B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte ett hus där Ida stod som mäklare. Hon har varit trevlig, hjälpsam, tydlig och professionell. Vi har hittils varit mer än nöjda. Läs mer
    2018-05-09 Ida O svarar Jouli B
    Vad kul att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer trivas, ska bli kul att se hur ni förvandlar huset så det passar er familj. Lycka till med nya familjemedlemmen också!
  • Niklas Y
    Niklas Y skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Min första å bästa mäklare hitintills. Lugn och trygg bostadsaffär å alla blir nöjda. Läs mer
    2018-05-23 Anna H svarar Niklas Y
    Superkul att jag fick förtroendet att hjälpa till vid din första försäljning. Lycka till med letandet nu. Du vet att det bara är att höra av dig om du vill rådfråga lite vid köp av ny bostad.
    Ha det gott!
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett fint upplägg på annonsen. Har varit på och haft en bra uppföljning med mig vad som händer. Har varit hjälpsam med alla problem som uppkommit.
    Härlig i sitt sätt att vara . Läs mer
    2018-05-23 Anna H svarar Stefan V
    Tack Stefan! Jättekul att du är nöjd. Ha en härlig sommar nu!
  • Antonius Staffan Mikael R
    Antonius Staffan Mikael R skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande, bra service, snabb affär. Läs mer
    2018-05-23 Cajsa Q svarar Antonius Staffan Mikael R
    Kul att det blev både försäljning och köp för er via oss på Svensk Fastighetsförmedling :-)
    Cajsa Q gillar detta
  • Antonius Staffan Mikael R
    Antonius Staffan Mikael R skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande, God Service, snabb affär! Läs mer
  • Riad H
    Riad H skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Han hjälpte mig jättemycket och var snäll.Jag fick veta allt jag behövde om huset jag köpte. Läs mer
    2018-04-28 Per F svarar Riad H
    Tack Riad, gratulerar dig och familjen till en fint hus!
  • Lis W
    Lis W skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var påläst, mycket kunnig och hade ett lättsamt sätt som gjorde det så lätt att samarbeta. Ytterligare en viktig egenskap var hennes humor, som gjorde att allt gick så smidigt och inte blev så dramatiskt. Läs mer
    2018-04-30 Anna H svarar Lis W
    Tack Lis! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att få hjälpa till och verkligen roligt att det blev ett så lyckat resultat trots lite trögare marknad. Och vi fick några härliga skratt på vägen =). Ha en fin vistelse i sommarhuset nu!
  • Per Marcus W
    Per Marcus W skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kan inte bli annat än betyg utmärkt. Per inger förtroende, är tydlig och proffesionell. Vi har både köpt och nu sålt vår villa genom Per. Båda gångerna gick allt mycket smidigt, kändes tryggt och bra. Per är lätt att kommunicera med, återkopplar snabbt med och svar på frågor. Vilket är mycket viktigt när man gör sitt livs affär. Jag är vanligtvis ganska skeptisk och svårflirtad till branschen. Men kan alltså varmt rekommendera Per som din mäklare. /Marcus Läs mer
    2018-04-26 Per F svarar Per Marcus W
    Tack Marcus! Känns hedrande och kul att få vara med er både när ni köper och säljer. Hoppas ni får bra hjälp när ni letar bostad norr om stan också.
  • Chrysovalanti S
    Chrysovalanti S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffs , kunnig och trevlig både på visningen och gå igenom kontraktet Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vid försäljningen av mitt föräldrahem i Södertälje valde jag Ida utifrån två personliga, men av varandra oberoende rekommendationer. Det visade sig snabbt vara ett gott val!
    Ida är målmedveten, effektiv, kunnig, seriös, saklig och förtroendeingivande. Samtidigt är hon trevlig, lugn och prestigelös.
    Jag kan bara stämma in i kören som lovprisar denna utmärkta mäklare. Välj Ida om du vill ha riktigt professionell hjälp! Läs mer
    2018-05-03 Ida O svarar Mia H
    Stort tack för din fina rekommendation Mia! Det är alltid extra roligt att kunna leva upp till förväntningarna=) Det har varit roligt att samarbeta med dig och superbra jobbat i huset inför både visning och fotografering. Vi ses snart igen!
  • Eric M
    Eric M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jättenöjd med Henrik. Det började med att vi kollade på ett parhus som han var mäklare för, slutade med att han ordnade en försäljning av vår lägenhet för mycket mer än vi räknat med och sålde parhuset till oss för bra pris. Allt har gått väldigt fort och smidigt till. Läs mer
  • Paolo C
    Paolo C skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en villa i Järna. Blev jättebra bemött. Förväntade mig em person som ger känslan av trygghet, och det fick jag.
    Allting gick på ett smidigt och snabbt sätt. Lätt att kontakta och kommunicera med märklaren. Läs mer
    2018-04-21 Per F svarar Paolo C
    Stort tack Paolo. Jag hoppas ni kommer trivas i den nya bostaden.
  • Jocke S
    Jocke S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde ett fritidshus med hjälp av Anna Westerståhl, allt var supersmidigt. Trevligt bemötande, och ett stort kunnande, allt gick blixtsnabbt. 6 av 5 stjärnor. Rekommenderas varmt.
    Joakim Sternborn Läs mer
  • Samanta B
    Samanta B skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    We bought a villa and are very pleased with the service provided, the explanations were thorough and the overall experience very satisfying. Läs mer
    2018-04-20 Per F svarar Samanta B
    Thank you Samanta. I hope you will be pleased with the house aswell.
  • Erik Ingvar K
    Erik Ingvar K skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra och engagerat bemötande snabb återkoppling, begriplig information Läs mer
    2018-04-20 Per F svarar Erik Ingvar K
    Stort tack för fina ord och för ett bra samarbete Ingvar.
  • Lena  H
    Lena H skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt tillmötesgående gällande visningar och svar på alla konstiga frågor. Direktkontakt utanför kontorstid. Resulterade i ett köp Läs mer
  • Brahmdev Rajeshkumar P
    Brahmdev Rajeshkumar P skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna Hellerqvist has very positive attitude and she is always ready to help and answers the question(s). I felt really very nice while discussing different things with her because her way of explaining the different points is really awesome. She always thinks about both seller and buyer comfort. I really appreciate that. And wish Anna a very great career. Läs mer
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var duktig på att hålla kontakt och berätta vad som hände och vad säljaren ville och tänkte. Hon svarade när jag ringde! Och var alltid vänlig och tillmötesgående. Hon känns proffsig helt enkelt! Snabb, korrekt, glad och personlig. Passar väldigt bra som mäklare. Läs mer
    2018-04-16 Anna H svarar Gunilla A
    Jättekul att du känner dig nöjd Gunilla. Det var roligt att få hjälpa dig att hitta ett nytt boende. Jag tror att du kommer stortrivas i nya lägenheten =).
  • Anders G
    Anders G skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt och skickligt från början till slut, ärligt och rakt! Läs mer
    2018-04-12 Per F svarar Anders G
    Stort tack för de fina orden och för ett bra samarbete Anders!
  • Lena H
    Lena H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra bemötande. Lugn och proffesionell. Läs mer
    2018-04-06 Ida O svarar Lena H
    Tack Lena! Jag hörde dessutom att du hade rekommenderat mig till Mia som nu också valde att ge förtroendet till mig vid deras husförsäljning, tusen tack!
  • Malin R
    Malin R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är professionell, har ett bra bemötande och alltid snabb på att svara. Paulina ger allt i en försäljning och förmedlar positivitet.
    Vi rekommenderar Paulina och svensk fastighetsförmedling om du ska sälja din bostad. Läs mer
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vänligt bemötande. Seriös, tar sitt uppdrag på allvar. Bra att resonera med. Tillgänglig när så behövs. Känner mig mycket nöjd!! Läs mer
    2018-04-12 Anna H svarar Ewa L
    Vad glad jag blir Ewa. Tack för din rekommendation! =)
  • Magdalena F
    Magdalena F skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Träffat på Cajsa vid två tillfällen, fem månader emellan och det känns uppmärksamt när mäklaren kommer ihåg var man sågs sist. Enkel att få kontakt med, hjälpsam och svarar på frågor och tydlig i vilka papper som behöver fixas. Nöjd Läs mer
  • Tom K
    Tom K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffesionell och trevlig
    Snabb på att återkoppla Läs mer
    2018-03-23 Anna H svarar Tom K
    Tack Tom! Jättekul att få hjälpa er med er fina lägenhet =).
  • Louise G
    Louise G skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi fick förtroende för Anna och upplevde henne som kunnig och professionell. Vi uppskattade att vi fick feedback om utvecklingen snabbt. Läs mer
  • Anette B
    Anette B skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina Uebel är varm och lyhörd som mäklare. Effektiv och skicklig beträffande den husförsäljning som Svensk Fastighetsförmedling bedrivit för min del.

Paulina Uebel är mycket positiv, realistisk och besitter en gedigen erfarenhet. Hennes goda framförhållning och orubbliga ansvarskänsla, skapar förtroendefulla möten med goda resultat. Tack! Läs mer
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har blivit bra bemött de få gånger vi har träffats hitintills. Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hus i hölö, säljare. Mkt positivt första intryck. Gillade mäklarens idéer om lite nytänk i upplägget. Känner att hon lagd ner tid och gjort vad hon kunnat i att öka försäljningspris. Supernöjd!! Stort tack <3 Läs mer
    2018-03-16 Ida O svarar Sanna S
    Kul att du är nöjd med mitt arbete och resultatet vi fick, trots det höga utbudet i Hölö just nu. Hoppas att du kommer trivas i Trosa nu och jag får passar på att tacka för tipset om rosévin på stenmuren i ert kvarter =)
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker att Paulina gjorde ett mycket bra jobb när hon sålde vår lägenhet. Väldigt engagerad. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har nyligen sålt min lägenhet med hjälp av Paulina. Hon är otroligt driven, snabb och effektiv. Oavsett vilken tid jag skriver till henne får jag svar på en gång även om det är mitt på natten .
    Jag kan lita på henne helt och hållet och lämna mina nyklar till henne för visningen under tiden jag var bortrest.
    Det känns som att hon har alla egenskaper som krävs för att vara en bra mäklare . Jag blir framför allt imponerande över hur duktig och ödmjuk hon är att bemöta människor, hur skicklig hon är att hantera mot tidsbrist och motgång , hur kunnig hon är utöver sin unga ålder.
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Paulina. Jag kan bara säga att jag är mer än nöjd båda gånger.
    Linda Läs mer

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje