Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 481 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• 2020-02-26

Mateusz B skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag köpte lagenheten i Södertälje.
    Allt var mycket snabb.
    Jag är jätte nojd. Läs mer
  • 2020-02-25

Nicklas H skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt ett kedjehus med hjälp av mäklare
    Jag blev jättebra bemött av denna mäklare som faktiskt står vid sitt ord
    Jag hade egentligen inga förväntningar
    Men han gjorde sitt bästa och gick igenom hela förloppet tillsammans med oss så vi har ingenting att klaga på utan bara att ge denna mäklare det beröm han förtjänar Läs mer
  • 2020-02-25

Alexandra D skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande och väldigt trevlig
    Snabb process på våran begäran som han tog på stort allvar. Läs mer
  • 2020-02-22

Jonny J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en bostadsrätt nyproduktion Kallfors höjder. Henrik har varit super! Trevlig och proffsig:) helt nöjd! Ger högsta betyg👍 Läs mer
    2020-02-27 Henrik B svarar Jonny J
    Tack Jonny! Hoppas du ska trivas på vackra Kallfors Höjder :)
  • 2020-02-22

Titti S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vår villa såldes av Cajsa.
    Cajsa var proffsig och lugn. Saklig och behjälplig.
    Vi behövde hjälp att sälja vår villa och ville ha erfarenhet. Viktigt med support bland alla frågor som dyker upp. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-02-22

Fadi S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en villa, bemötandet var god och professionellt. Ända saken jag saknade var en kopp kaffe vid tecknandet av kontraktet...:) Läs mer
  • 2020-02-21

Kip E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Man kände sig trygg genom hela processen med att köpa bostaden med hjälp av Anna. Läs mer
  • 2020-02-21

Josefine H skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt till rekordpris i föreningen innan visning! Hon är otroligt proffsig och kunnig och har varit ett bra stöd i våra bostadsköp- och försäljningar i flera år. Hon är alltid glad och möter såväl säljare som köpare med ett leende. Tack Cajsa för ett bra samarbete -som vanligt! Läs mer
    2020-02-21 Cajsa Q svarar Josefine H
    Vilket betyg Josefin - tack snälla! Hoppas ni kommer trivas i Pershagen.
  • 2020-02-20

Johan S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Korrekt, kunnig men även serviceminded mot både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-02-18

Claes D skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt lägenhet på uppdrag som förvaltare.
    Ingenting att klaga på då allt svarat upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-18 Henrik B svarar Claes D
    Tack för gott samarbete Claes!

Moa J skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en 3:a på Mariekällgatan. Vi hade egentligen inga förväntningar men är supernöjd med bemötandet från Cajsa Qvarfordt. Hon kändes proffsig och var väldigt trevlig. Vi kändes oss trygga med henne. Läs mer
  • 2020-02-17

Ingmar N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Positiv i bemötande och lyssnande. Informativ och starkt deltagande. Läs mer
  • 2020-02-17

Mikael S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en bostadsrätt.
    Blivit bemött på ett professionellt sätt, snabb återkoppling, "inget är omöjligt".
    Motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-17 Cajsa Q svarar Mikael S
    Tack Mikael! Kul att du både köpte och sålde via Svensk Fastighetsförmedling.
    Cajsa Q gillar detta
  • 2020-02-17

Tomi Raimo Olavi K skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Utmärkt jobb toppen tjej 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 Läs mer
    Henrik B, Cajsa Q gillar detta
  • 2020-02-13

Daniel A skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en bostadsrätt genom Henrik. Han har alltid ett trevligt bemötande, är hjälpsam och sakkunnig.
    Är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-02-27 Henrik B svarar Daniel A
    Tack för fina ord Daniel, det betyder mycket. Hoppas du ska trivas.
  • 2020-02-10

Anja F skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lägenhet 2r o kök i Brunnsäng Södertälje

Vänligt bemötande

Nancy var saklig o korrekt

Kan verkligen rekommenderas
    Bra mäklare

Mvh Anja o Olle Läs mer
  • 2020-02-09

Ingrid Margaretha K skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt en lägenhet på 60 km2. Nancy Chamaly gjorde ett riktigt bra jobb, snabbt och proffsigt.
    Margareta och Gunnar Karlsson Läs mer
  • Hans T

2020-02-08

Hans T skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har, tillsammans med mina bröder, sålt vår mors villa i Södertälje. Nancy har från första mötet uppträtt mycket professionellt, svarat snabbt på frågor och även kommit med mycket både seriösa och kreativa förslag hur vi skulle ta försäljningen i mål! Även de företag hon rekommenderade oss att arbeta med, har varit mycket bra och uppträtt i samma anda som Nancy. Som sammanfattning vill jag säga att Nancy överskred de förväntningar vi hade på en seriös mäklare och hon kommer definitivt att vara vårt förstaval när det är dags för oss tre bröder att göra förändringar i våra boenden! Läs mer
  • 2020-02-07

Mathias B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte bostad som Henrik sålde.
    Vi blev väldigt bra bemötta och fick tydliga svar på dem frågor vi hade. Läs mer
    2020-02-10 Henrik B svarar Mathias B
    Tack Mathias och grattis till husköpet.
  • Afram K

2020-02-05

Afram K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är en mäklare precis som man bara föreställer sig att de bästa mäklarna ska vara i de bästa av världar.
    Öppen, ärlig, långsiktig, tillgänglig och noggrann.

Anlitar man Anna anlitar man en trygghet inte bara för säljaren desto viktigare för köparen och när köparen är trygg vinnare alla på affären!

Vi önskar nästan att vi hade något mer att sälja då vet vi vem vi hade vänt oss till! Läs mer
  • 2020-02-04

Susanne L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Okej bemötande, men hade uppskattat ett högre engagemang vid kundkontakt. Läs mer
  • 2020-02-04

Andreas L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt ett hus med hjälp av Henrik Backman på Svensk Fastighetsförmedling.
    Henrik är en noggrann, ärlig och väldigt tydlig person.
    Det som står ut hos Henrik tycker jag är att han bryr sig lika mycket om människorna som själva affären - allt ska bli bra.
    För min del så tycker jag även att Henriks tillgänglighet varit trygg att kunna luta sig mot. Läs mer
    2020-02-10 Henrik B svarar Andreas L
    Tack för fina ord Andreas, det värmer. Lycka till med husbygget nu.
  • 2020-02-02

Dhuha K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon hjälpte oss att köpa, Hon var jätte duktigt på att svara frågorna och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ringstrom A

2020-01-31

Ringstrom A skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket kompetent, trevlig, drivande, tillgänglig mäklare som sålde vårt hus som vi ägt i 24 år på ett effektivt & professionellt sätt. Vi fick hjälp under hela processen från fotografering, annonsering, styling, visning och kontraktsskrivande. Vi är mycket nöjda. Cajsa Qvarfordt på svensk fastighetsförmedling får våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-02-03 Cajsa Q svarar Ringstrom A
    Tack för fina ord och ett trevlig samarbete. Jag är glad att jag fick hjälpa er.
  • 2020-01-31

Anette B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en 3:a i Brunnsäng.
    Anna är strukturerad, tydlig, kunnig och har ett mycket trevligt sätt att möta människor.
    Anna har stöttat på ett bra sätt utan att peka ut vägen så att jag har kunnat ta beslut.
    Jag hade höga förväntningar och Anna har infriat dem! Läs mer
  • 2020-01-31

Eva O skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt en bostadsrätt.
    Anna har varit helt fantastisk duktig och hjälpsam på alla sätt och vis. Från första samtal till kontraktsskrivning, allt inkluderat med snabba svar på mail om hur vi går vidare i nästa steg.
    Hade egentligen inga förväntningar, eftersom jag inte har kunskap i sådana här saker, så all information har bara blivit positiv och att man har lärt sig saker under resans gång.
    All heder till Anna.
    Trevlig helg Läs mer
  • 2020-01-30

Tommy D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt gott bemötande och hjälpsamma.
    Snabb och smidig affär, uppskattades verkligen Läs mer
    2020-02-05 Anna H svarar Tommy D
    Tack Tommy! Kul att allt gick så smidigt. Jag tror att ni kommer stortrivas i lägenheten.
  • 2020-01-29

Frida V skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej!
    Jag köpte precis en lägenhet i Södertälje och Anna har varit superhärlig och hjälpsam under hela processen för mig som köpare. Jag hade ingen erfarenhet av allt som ingår i att köpa en bostadsrätt men hon byggde snabbt upp en trygg relation och hjälpte mig med allt jag behövde. Det märks tydligt att hon har hög arbetsmoral och är väldigt mån om sina kunder. Stort tack! Läs mer
    2020-02-05 Anna H svarar Frida V
    Vilka fina ord Frida. Tusen tack! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten =).
    Anna H, Henrik B gillar detta
  • 2020-01-24

Hugo W skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kanonbra rakt igenom. Trevlig, lugn och proffsig. Läs mer
    2020-02-05 Anna H svarar Hugo W
    Stort tack Hugo! Vad glad jag blir! =D
  • 2020-01-24

Baydaa A skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt ett radhus. Jag blev välvilligt bemött av Nancy Chamaly. Hon levde upp till alla mina förväntningar och frågor.
    Det här är det första huset jag köpte. I en vecka innan levde jag i stress över hur det skulle ske men Nancy svarade tydligt på mina frågor och var jättesnäll och trevlig mot oss. Jag är jätteglad över att det är hon som är min mäklare. Hon är välbevandrad i sitt arbete. Läs mer
    Nancy C, Henrik B gillar detta
  • 2020-01-23

Jaran R skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Andreas var väldigt lyhörd och såg till att man va uppdateras i minuten över allt som hände. Han är väldig engagerad från start till mål. Läs mer
  • Kurt S

2020-01-22

Kurt S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida är en seriös och pålitlig mäklare som har koll på läget! Läs mer
    2020-01-29 Ida O svarar Kurt S
    Stort tack för din rekommendation Kurt!
  • 2020-01-22

Catia A skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vilken service av Andreas
    Profesionell, Trevlig, Proper duktig på det han säljer
    Super nöjd
    Köpte lägenheten i södertälje på knappt 2 dagar fort smidigt och bra gick det
    Andreas var toppen och jag är jätte nöjd samt kommer rekommendera till andra
    Mvh/Catia Läs mer
  • 2020-01-18

Frida G skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb, trevlig och enkel affär.. Läs mer
    2020-02-10 Henrik B svarar Frida G
    Tack Frida. Hoppas ni ska trivas i nya bostaden.
  • 2020-01-17

Anita Z skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt ett radhus. Jag fick snabba svar på alla mina frågor.
    Vi fick några tips om hur vi skulle kunna ändra om vi vill.
    Vi fick mycker hjälp.
    Jag kommer att rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2020-02-05 Anna H svarar Anita Z
    Tack snälla för din rekommendation Anita! Det glädjer mig. Nu får ni se fram emot sommaren i radhuset =). Ses i april!
  • 2020-01-17

Dalibor Z skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte ett bostadsrätt,träffade Anna på visningen för första gången och blev vänligt bemött med respekt,hade telefon kontakt flera gånger om dagen varje dag tills vi till slut träffades och skrev under kontraktet.
    Visst är det en stor sak att köpa ett bostad men hon gjorde det på ett sätt att det kändes så enkelt.
    Jättepositiv och schysst person Läs mer
    2020-02-05 Anna H svarar Dalibor Z
    Tack Dalibor! Det har varit ett trevligt samarbete. Hoppas ni ska trivas bra i fina radhuset!
  • 2020-01-04

William C skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt lämbonäsvägen 65. Bra bemött och trevlig. Har bara bra intryck hitills. Läs mer
  • Afram K

2019-12-28

Afram K skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En bra och transparent mäklare som är svårt att få tag i. Läs mer
  • 2019-12-28

Kent F skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra och positivt bemött. Mitt omdöme gäller hela köpet, från första besöket till slutförande av affären.

Kent Forsberg Läs mer
  • 2019-12-18

Amanda Marie S skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mycket tydlig och klar information.
    Väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-12-18

Maria L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Han är alltid trevlig och tillmötesgående.
    Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-12-18 Henrik B svarar Maria L
    Tack för det Maria. Detsamma får jag säga då.
  • 2019-12-15

Rainer L skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej!
    Vi köpte ett hus och Up till nu är kick jätte bra Läs mer
    Cajsa Q gillar detta
  • 2019-12-13

Karin F skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi var nyskilda inte bästa vänner och kommunicerade endast via sms. Vi sålde ett hus. Detta var en ny situation för mäklaren. Vid ett tillfälle fick jag ingen återkoppling efter en visningen, mäklaren var inte van vid två säljare om samma hus. Försäljningen drog ut på tiden, det dök upp en anonym budgivare som ställde villkor, en märklig situation som rörde till det för både budgivare och säljare.
    Jag tror dock att Ida har blivit en erfarenhet rikare och går stärkt framåt. Läs mer
    2019-12-19 Ida O svarar Karin F
    Hej Karin! Tack för din feedback. Hoppas du får en god jul!
  • 2019-12-12

Stefan L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Vi köpte en kolonistuga.
    • Trevligt och välkomnande.
    • Kunskap om område och dess regler och policys osv.
    • Ida är en trevlig och välkomnande mäklare som lyssnar är intresserad och har ordning och reda på allt genom köpeprocessen. Vi är mycket nöjda med Ida. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Stefan L
    Hej Stefan! Stort tack för din fina rekommendation! Vi ses säkert i området till sommaren igen =)
  • 2019-12-12

Emil L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Min personliga uppfattning av Ida var inte alls bra, den fördom jag alltid haft om mäklare har varit följande: dem är ”bara” till för att förmedla ett hus du kanske vill köpa eller sälja.. Det har jag aldrig märkt av på tidigare mäklare, men med Ida så uppfattade jag hennes attityd som sådan redan vid första kontakten och genom hela det köp jag/vi gjorde.
    Rent konkret vad hon gjorde vid all kontakt via telefon var att trycka snabb svar i stil med: jag kan inte svara för tillfället. Fullt förståligt i och med att hon arbetar som mäklare, men efter ett par gånger och när affären både sitt slut så tröttnade jag/vi!
    Mäklarbyrån verkar inte kunna ha förstånd att sälja ett hus som innehar allt det ska men en byggnad tar sitt tillhörde är obruklig och svaret efter min/våran fråga var att det är inget jag tänker hjälpa till med utan ni får helt enkelt anlita en jurist i så fall... absolut det svar hade jag kunnat godtycka om jag som kund varit besvärlig men det var första frågan som Ida tydligen såg som ett krav och hamnade i försvarsställning.
    Jag/vi pratade om att det är helt sjukt att en sådan människa kan vara mäklare och dessutom frenschisägare. Skrattretande är nog rätt ord egentligen... Mäklarbyrån överlag har jag ingen bra erfarenhet av heller i och med att övrig personal medtar hund i utrymme där kontrakt tecknas och ett utav mina barn nästan vart biten utav denna.

Hoppas min utvärdering stämmer så pass att nuvarande ägare säljer och kanske i längden får en ny. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Emil L
    Hej Emil! Ibland är det svårt att leva upp till förväntningarna som våra kunder har och efter 10 års erfarenhet finns det fortfarande saker jag kan förbättra, det är det som gör jobbet så roligt! Rådet att ni som köpare skulle kontakta en jurist var i all välmening eftersom ni får proffshjälp då, om jag inte varit intresserad av att hjälpa er hade jag inte lagt ner den tid jag gjorde på att medla mellan er. Om du vill lyssnar jag gärna på vilket sätt jag kan förbättra er upplevelse av oss. Stort tack för din feedback!
  • Kristian H

2019-12-12

Kristian H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb och smidig affär vid köp av hus och bra service!
    /Kristian Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Kristian H
    Tack Kristian! Hoppas ni trivs i huset nu, hälsa familjen! God jul!
  • 2019-12-11

HENRIK J skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack för en jätteproffsig och lyhörd försäljning av villan i Brunnsäng. Utöver det praktiska i samband med försäljningen var det enormt viktigt för oss att ha ett förtroendefullt samarbete och hjälp o stöd med de små sakerna- det fick vi! 👌 Läs mer
    2019-12-16 Nancy C svarar HENRIK J
    Tack för ert förtroende! // Nancy
    Nancy C gillar detta
  • Britt B

2019-12-10

Britt B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde privat. Men köparen ville använda mäklare för kontraktet. Det fungerade bra och smidigt. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Britt B
    Tack Britt för din rekommendation, ha en riktigt skön jul!
  • 2019-12-10

Mattias G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt radhus, bostadsrätt mha Ida.
    Hela affären gick mycket smidigt och vi har fått all hjälp vi har bett om.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Mattias G
    Stort tack Mattias! Hör av er om ni behöver mer hjälp i framtiden!=)
  • 2019-12-10

Michael M skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt lägenhet som förmedlades korrekt och tydligt utan onödigt försäljningssnack och efter 3 veckor så kan vi konstatera att vad som lovades också levererats. Läs mer
    2019-12-12 Ida O svarar Michael M
    Stort tack Michael! Hoppas ni får en härlig jul, må så gott!

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje