Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 359 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• 2019-08-21

Julia T skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Supermäklare på alla sätt! Läs mer
  • 2019-08-18

Mikael I skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt. Gick smidigt ock lätt trots inget var som vanligt. Bostaden såldes utan visning vilket var jätteskönt Läs mer
  • Bo M

2019-08-16

Bo M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt en villa och valde Cajsa Qvarfort som mäklare. Jag fick ett oerhört stort förtroende för Cajsa redan vid vårt första möte.
    Känslan visade sig stämma till 100% och Cajsa utförde uppdraget på ett utmärkt sätt och med ett engagemang utöver det vanliga.
    Jag är mer än nöjd med Cajsa som mäklare och kan ge de bästa rekommendationer gällande Cajsa.

mvh
    Bosse Malmlöf Läs mer
  • 2019-08-09

Michael L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt fritidshus.
    Bra bemötande, snabb affär utan krångel.
    Rekommenderar mäklarhus samt mäklare Läs mer
  • 2019-07-29

Magdalen J skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Både sålt och köpt med hjälp av Ida!
    Personligt och kunnigt!
    Hade önskat att mötet med köpare/säljare vid kontraktsskrivning var lite mindre stelt, blir väldigt formellt. Läs mer
  • 2019-07-17

Maximilian W skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde en 8 ROK tegelvilla i Mölnbo utanför Södertälje nu i sommar.

Anna rekommenderades av min far som jobbat tillsammans med henne tidigare, dock i en annan bransch. Hon är oförtröttligt glad, genomtrevlig och en sån där person som man verkligen känner får jobbet gjort. En doer, för att vara modernt svengelsk.

Då vi blivit rekommenderade Anna av min far så var förväntningarna höga - och det med rätta. Anna levde upp till dessa förväntningar utan några som helst problem, och de olika frågetecken som dök upp längs vägen fixade Anna fram svar på med lätthet. Hon är väldigt lättsam och lättillgänglig och vi kände aldrig att vi var "för på" - och jag litar på att Anna i sådana fall hade sagt till - för hon har pondus också.

Kanonbra upplevelse sammantaget. Vi har köpt och sålt hus förut och det är aldrig roligt enligt vårat tycke - tvärtom då det innebär stress i alla dess former. Lyckan är ju givetvis ett nytt hus, men fan, vägen dit åldrar en hastigt i förtid. Anna gjorde denna process mycket lindrig och vi rekommenderar henne alla dagar i veckan. Stort tack! Läs mer
  • Kristian H

2019-07-17

Kristian H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna sålde vår bostadsrätt på Dalgatan. En mäklare med riktigt bra och professionell service som håller säljare/köpare uppdaterade genom hela processen. Alltid trevlig och glad dessutom!

Anna, med sina ca 11 år i branschen, rekommenderas starkt vid både sälj och köp av boende! Läs mer
  • Ryad C

2019-07-12

Ryad C skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida är väldigt trevlig och proffsig 😊😊😊

Stort tack för hjälpen!! Läs mer
  • 2019-07-07

Gunilla S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket informativ och påläst.. Följde med och öppnade upp, visade på möjligheter i stugan. Läs mer
  • Yvette K

2019-07-06

Yvette K skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker Anna är en fantastiskt duktig mäklare. Detta är andra gången hon säljer ett hus åt mig. Jag har båda gångerna fått det pris jag önskat. Jag upplever att både köpare och säljare blir lyssnade på. Inget smussel eller några konstigheter som dyker upp. Dessutom har affärerna gått fort. Jag känner mig fullkomligt trygg med Anna som mäklare och kan ge henne mina varmaste rekommendationer. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Anton R

2019-07-05

Anton R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb och smidig affär. Bra återkoppling under hela processen! Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Anton R
    Tack för ett gott samarbete Anton. Jättekul att det gick så snabbt och smidigt. Nu kan ni ta det lugnt i sommar. Må så gott så hörs & ses vi framöver!
  • 2019-07-05

Hanna Maria O skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt min lägenhet och Cajsa gjorde ett fantastiskt jobb.

Fanns alltid där när man hade frågor eller funderingar.

Väldigt professionell. Läs mer
  • 2019-06-28

Andreas G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    försäljning av småbostadshus. trevlig och positiv mäklare. lyhörd och drivande. hjälpte till med en snabb och problemfritt försäljning av min bostad. lätt att kommunicera med. lätt att komma i kontakt med. lyckades att driva igenom en försäljning där alla inblandade blev mycket nöjda .
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-06-27

Johannes L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda med Anna, hon är noggrann och jobbar för oss för oss som kund på ett professionellt men personligt sätt. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Johannes L
    Tack till er Johannes! Det var jättekul att få hjälpa till. Nu får ni njuta av sommaren i ert fina hus!
  • 2019-06-24

Tobias L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte villa i Pershagen, där vi möttes av Ida Olheim. Ida höll en bra genom av objektet vilket vi uppskattade väldigt mycket. Vi fick all information och bra intryck av Ida, vilket gjorde att hon fick sköta försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-24

Eva D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde ett radhus och måste säga att vi är så himla nöjda med att vi valde just Anna H som mäklare!
    Så himla proffsig, hjälpsam,positiv och kunnig.
    Vi kände oss super trygga med henne och fick ett toppen resultat vid försäljningen 👍🏻
    Vi kan verkligen rekommendera Anna och jag/vi kommer att vända oss till henne om det blir aktuellt i framtiden. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Eva D
    Stort tack för er fina rekommendation Eva. Jag så jätteglad över att jag fick möjligheten att hjälpa till och så himla kul att resultatet blev så lyckat. Ha en fin sommar så ses vi i september!
  • 2019-06-21

Helena B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig & trevlig.
    Snabb på att återkomma och alltid med en trevlig ton. Läs mer
    2019-06-25 Ida O svarar Helena B
    Tack Helena för förtroendet! Vilken tur att vi fick igång bilen också ;) Ha en skön sommar!
  • 2019-06-20

Rosalie H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är en trevlig, positiv engagerad mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Rosalie H
    Tack för dina fina ord Rosalie! Det var mycket trevligt att få hjälpa er med köp av ert nya boende. Ta hand om er så ses vi framöver!
  • 2019-06-20

Dan J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    allt var helt ok hon visade stort intresse och levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Dan J
    Tack för er rekommendation Dan! Det uppskattas verkligen. Vad kul att ni är nöjda. Vi hörs & ses framöver! /Anna
  • 2019-06-19

Karin D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har varit oerhört, duktig, proffsig och kunnig när hon hjälp oss sälja pappas radhus.
    Kan varmt rekommendera Anna om ni ska sälja en bostad. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Karin D
    Vad glad jag blir över din fina rekommendation Karin. TACK! Jag hoppas att pappa kommer trivas bra i sitt nya boende. Ha en härlig sommar så hörs & ses vi framöver! /Anna
  • 2019-06-19

Anders H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt ett radhus genom henne.
    Vi tycker Anna är en social och trevlig mäklare.
    Hon har uppfyllt alla vår förväntningar.
    Vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Anders H
    Tack snälla! Vad kul att ni vill rekommendera mig. Det betyder väldigt mycket. Jag tror att ni kommer trivas mycket bra i ert nya boende. Ha det gott så ses & hörs vi snart igen!

Per L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-06-25 Ida O svarar Per L
    Tack Per för din rekommendation och välkommen till Pershagen!=)
  • 2019-06-12

Lars R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde nyligen vårt hus i Östertälje med hjälp av Ida. Kontakt togs redan i höstas och vi kände att Ida var kunnig, engagerad, trevlig och hade koll på detaljer och hjälpte oss planera en kommande försäljning. När det sedan blev dags att sälja kände vi oss trygga med processen och Ida gjorde verkligen det lilla extra för att se till att avslutet blev bra!
    Supernöjda och rekommenderar verkligen Ida! Läs mer
    2019-06-13 Ida O svarar Lars R
    Hej Lars! Stort tack för ert förtroende , så roligt att ni vill rekommendera mig vidare! Jag fick faktiskt en high five av er granne häromdagen, det var kul =) Må så gott så hörs vi vidare.
  • 2019-06-03

Pia N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en villa I Södertalje. Jag har fått proffsig hjälp och mäklaren hörde av sig löpande. Hon lämnade även tips och råd och om jag hade en annan uppfattning så var det ok för henne. Läs mer
  • 2019-06-01

Susanna L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Hnerik Backman. Lättillgänglig och serviceinriktad mäklare som gör det lilla extra, både för säljare och köpare. Rekommeneras till 100 %. Läs mer
    2019-06-11 Henrik B svarar Susanna L
    Tack Susanna för fina ord och gott samarbete. Vi ses i augusti då ni får ert nya hus :)
  • Ida C

2019-06-01

Ida C skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren hade ett professionellt bemötande - förtroendegivande, drivande och strukturerat. Jag och min sambo är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-05-30

Tomas R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag kontaktade Hendrik då jag önskade sälja min bostadsrätt till min bror, och vi behövde lite hjälp för att få till en snabb och smidig process.
    Allt gick väldigt väl då Hendrik alltid svarade på frågor och funderingar inom 30 minuter. Processen kändes mycket säker.
    Jag har tidigare varit i kontakt med andra mäklare vid andra bostadsaffärer och har känt att det är svårt att komma i kontakt med dem.
    Ett mycket gott bemötande, en lugn och trygg hållning, snabba svar samt väldigt tillmötesgående gör att jag fortsättningsvis kommer välja Hendrik Backman vid mina bostadsaffärer. Läs mer
    2019-06-11 Henrik B svarar Tomas R
    Härligt att höra Tomas. Tack själv!
  • 2019-05-30

Robert F skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra känsla för sitt arbete. Läs mer
    Anna W gillar detta
  • 2019-05-29

Roger K skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Allt gick smidigt och bra,när vi sålde våran villa. Läs mer
    2019-05-29 Per F svarar Roger K
    Tack för förtroendet Roger och för ett bra samarbete.
  • Jimmie K

2019-05-28

Jimmie K skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en lägenhet med Cajsa Qvarfordt i södertälje, är super nöjd med allt från bemötande samt upplägg utav försäljningen. Rekommenderar starkt Cajsa! Läs mer
  • MARTIN J

2019-05-27

MARTIN J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi anlitade Per Florin på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje när vi skulle sälja vårt hus i Pershagen. Det visade sig vara ett lyckodrag. Per lotsade oss med sin långa erfarenhet och goda kompetens genom försäljningsprocessen med stort lugn och tålamod. Resultatet blev över förväntan. Per visade stor lyhördhet mot både oss och köparna vilket gjorde försäljningen till en positiv och problemfri upplevelse. Jag kan varmt rekommendera Per Florin, han är professionell, ger trygghet har lång erfarenhet och är dessutom mycket trevlig. Läs mer
    2019-05-27 Per F svarar MARTIN J
    Tack snälla för fina ord och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i ert "nya" boende.
    Henrik B gillar detta
  • 2019-05-27

Marie A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en kolonistuga. Bra bemötande och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Ida O svarar Marie A
    Tack Marie! Nu är det bara att kavla upp ärmarna och börja odla!=)
  • 2019-05-26

Anna Karolina S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tydlig, tillgänglig och trevlig. Läs mer
    Anna W, Henrik B gillar detta
  • 2019-05-26

Nettan Inger Anette S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fått ett mkt bra bemötande av mäklaren som även varit tillgänlig och bra på att förmedla information. Trevlig utan att vara "lismande". Läs mer
    Anna W gillar detta
  • Ole N

2019-05-23

Ole N skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt villa 2 plan. Dödsbo efter mina föräldrar.
    Blev bemött super bra förväntningar var stora och Henrik Backman gjorde det super bra.
    På skala 1-10 blir det 10.👍👍👍👍 Läs mer
    2019-06-03 Henrik B svarar Ole N
    Tack för fint samarbete Tove och för din fina rekommendation.
  • 2019-05-23

Yvonne Mari A skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var väldigt proffsig i sitt arbete. Förarbete som visade och beskrev huset var väldigt bra gjort. Hon var lyhörd för önskemål som fanns, gav mycket bra tipps inför försäljningen. Proffsigt bemötande. Bättre mäklare kunde vi inte få. Kan varmt rekommendera Anna. En mycket nöjd kund. Yvonne Läs mer
    Henrik B, Anna W gillar detta
  • 2019-05-21

Marie N skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Villa i Södertälje
    Trevligt bemötande, hon återkopplade snabbt till frågor och funderingar.
    Snabb och smidig affär.
    Visning söndag och på torsdag skrev jag på kontraktet. Läs mer
    Anna W, Henrik B gillar detta
  • 2019-05-20

Uno Hans W skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Korrekt och bra rådgivning.
    Strul vid budgivning men kan inte belasta mäklaren.
    Språkproblem.
    Avslutet strulade något beroende på att köparens bank har stelbenta rutiner.
    Men slutet gott och allt gott. Läs mer
    2019-05-20 Henrik B svarar Uno Hans W
    Tack för fint betyg Uno. Det var roligt att hjälpa er och jag är glad att vi tog affären i mål med gott resultat till sist. Ta hand om er. Mvh Henrik
  • 2019-05-20

Krister I skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionellt bemötande, behjälplig. Läs mer
    2019-05-20 Anna H svarar Krister I
    Tack snälla för er rekommendation Kriser och grattis till en mycket fin lägenhet. Jag tror och hoppas att ni kommer stortrivas. Vi ses & hörs framöver!
  • 2019-05-18

Anna Lena P skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt mitt lilla underbara hus, och fick en fantastisk hjälp med visa upp det för allmänheten dels av skicklig fotograf och en trevlig beskrivning av hus och tomt av min mäklare. Sen visade mäklaren upp det för spekulanter som var intresserade . Mäklaren är otroligt kunnig , och jag fick mina förväntningar uppfyllda angående försäljningen . Tack så mycket ! Läs mer
    2019-05-20 Per F svarar Anna Lena P
    Stort tack Anna Lena för fina ord, och tack igen för förtroendet att få hjälpa dig!
  • 2019-05-17

Per S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt villa i Södertälje av en väldigt trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2019-05-18 Per F svarar Per S
    Tack för din rekommendation Per och grattis till ett fint hus!
  • Hans E

2019-05-16

Hans E skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en villa.Kändes rätt från första början och hade hört att Kajsa var en bra mäklare.Så jag är nöjd med allt. Läs mer
    2019-05-21 Cajsa Q svarar Hans E
    Tack Hans! Kul att det blev så lyckat och hoppas ni kommer trivas i Dalarna :-)
  • 2019-05-16

Marianna Irma L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna hjäpte mig med bostadsrättförsäljning det har varit en snabb , trygg och enkel resa . Hon är professionell och pesronlig.
    Rekomenderar gärna Anna ! Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Marianna Irma L
    Tack snälla Marianna! Jag är så glad att jag fick hjälpa dig. Nu får du se fram emot er nya fina lägenhet =).
  • 2019-05-14

Sebastian P skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per är proffsig och seriös med glimt i ögat. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-15 Per F svarar Sebastian P
    Tack för fina ord Sebastian och grattis till ett fantastiskt hus!
  • 2019-05-13

Johanna J skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionell mäklare med stor erfarenhet. Trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
    2019-05-13 Per F svarar Johanna J
    Tack Johanna för fina ord och för förtroendet att hjälpa er!
  • 2019-05-13

Åsa O skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har med Anna Hellerqvists otroligt proffsiga hjälp sålt en bostadsrätt. Anna hade alltid tid för mig som säljare med alla mina frågor. Hon svarade alltid blixtsnabbt både på sms och mail. Hon höll mig alltid uppdaterad gällande bostaden. Jag har anlitat mäklare förut. Den mäklaren kommer inte i närheten av Annas proffsighet och medkänsla när det gällde att möta mig i min bostadsaffär. Jag hoppas fler får möjligheten att träffa Anna. Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Åsa O
    Åsa, vilken fin rekommendation. TACK! Jag är glad att jag fick förtroende att hjälpa dig och att det blev en lyckad försäljning.
    Henrik B gillar detta
  • 2019-05-11

Annika D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En fantastiskt fin bostad med fantastiskt läge.
    Bra bemötande och bra information nåde när vi tittade på lägenheten och när köpet avslutades. Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Annika D
    Tack för er rekommendation och grattis till en mycket fin bostad! =)
  • 2019-05-10

VENTSISLAV M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en 3a i Södertälje. Väldigt bra bemötande. 👍
    Professionell, behjälplig och tillgänglig. Är väldigt nöjd med Cajsa Qvarfordt som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-10

Ventsislav M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en 3a i Södertälje. Väldigt bra bemötande av mäklaren Cajsa Qvarfordt, som jag uppfattade som väldigt professionell! 👍 Läs mer

Karin G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida fick nyligen uppdraget att sälja vår villa. Vi är väldigt nöjda med samarbetet, fick alltid hjälpsamma råd, en välgenomtänkt planering av försäljningen och vi är sammanfattningsvis väldigt nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Ida. Läs mer
    2019-05-13 Ida O svarar Karin G
    Hej Karin! Tack själva för ett bra samarbete, det är detaljerna som räknas=) Vi ses snart igen!

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje