Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling - Sveriges ledande mäklarkedja!

Vi finns på flera platser runt om i landet och vi känner våra områden väl. Vi vet vad köparna letar efter och kan ge tips på vad du ska tänka på inför visningen. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen som verkligen kan sin sak? Kontakta då oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Här på kontoret i Södertälje är vi ett glatt gäng som strävar efter det bästa resultatet, varje gång. Vi prioriterar alltid att du som kund ska bli nöjd, tänker nytt och jobbar affärsmässigt och med omtänksamhet. Funderar du på att byta bostad är du välkommen att ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst möte eller en värdering av din bostad.

Vi tror att den som är bäst förberedd gör den bästa affären och vi jobbar därför med rak kommunikation och tydliga besked för att kunna hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 90 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Cecilia S
    Cecilia S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina agerade mycket professionellt och gav oss all support vi behövde.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är jättebra , har inget att klaga på.
  • Eva F
    Eva F skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt o kunnigt intryck vilket stod sig hela "resan". Väldigt nöjd med uppdateringar under budgivning o bra information. Rekommenderar henne starkt att anlita vid försäljning av bostadsrätt
  • Syed Z
    Syed Z skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I think it was pretty good. I felt secure while talking to her and she was quite open and able to make me comfortable about my concerns and questions.
    2017-10-16 Ida O svarar Syed Z
    Thank you and congratulations to your new house, I hope you and your girlfriend will enjoy it! Let me know if you need any more help. you know where to find me =)
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Försäljningen sköttes mycket bra.
    Tydlig kommunikation om läget. Vad har hänt, vad kommer att hända.
    Tydlig planering inför försäljningen. Vem gör vad och när.

Det är trevligt att "jobba med" någon som kan sin sak,
    har en vision (typ örter i köket, annonseringsstrategi osv...) , kommunicerar
    hur den visionen ska förverkligas och sedan jobbar hårt för ett bra slutresultat (ett pris som är ok och en kund som vet vad denne köper).
    2017-10-16 Ida O svarar Fredrik R
    Tack Fredrik! Jag uppskattade verkligen att du litade på mina idéer och vågade prova några av våra nyheter vid marknadsföringen, och vilket bra resultat vi fick!=)
  • Niclas I
    Niclas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Riktigt bra bemötande vilket gjorde att vi valde Svensk Fast.
  • Ida E
    Ida E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, kunnig om området, bra på att höra av sig och kolla läget med alla uppdateringar, både i sms och via mail. Väldigt hjälpsam och mån om att de skulle vara en bra affär för båda parter. Kommer absolut rekommendera Anna till folk jag känner!
    2017-10-02 Anna H svarar Ida E
    Vilka fina ord Ida! Tack snälla du. Jag är så glad över att ni är nöjda med allt. Hoppas att ni kommer stortrivas i lägenheten. Hälsningar Anna
  • Heidi D
    Heidi D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett helt ok bemötande. Paulina var vänlig och kompetent.
    Lite knorr blev det då jag var tvungen att avboka mötet då vi skulle skriva på kontraktet.
  • Bengt T
    Bengt T skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycke bra ,återkopplade alltid snabb
    vi är mycke nöjda.
    2017-10-02 Anna H svarar Bengt T
    Tack för fina ord Bengt! Ta hand om er så hoppas jag att vi ses framöver!
    /Anna
  • Johan D
    Johan D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Mäklaren var både professionell och trevlig har inga invändningar.
    2017-09-21 Paulina U svarar Johan D
    Tack Johan för din fina rekommendation. Må så gott framöver!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett år sedan kontrakt skrevs på köp av bostadsrätt. Minns att alla delar av köpprocessen gick snabbt, tydligt och alldeles utmärkt tillväga. Endast själva budgivningen innehöll otydliga moment. Kanske pga. semestertider bland budgivare.
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jättebra! Proffsig och kan verkligen sitt område!
    Rekommenderar till 100%
    2017-09-20 Anna H svarar Dennis H
    Vad kul att du är nöjd Dennis! Ha en riktigt härlig resa nu så får du återkomma till mig när det är dags att hitta ny bostad =) Ha det gott!
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag köpte lägenheten för nästan ett år sedan, så jag kommer inte ihåg något speciellt om henne, vilket jag antar är gott betyg...
  • Stina S
    Stina S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kan absolut rekommendera Per Florin. Han var trevlig och tillmötesgående. Jag önskade att få tillgång till mitt hus mycket omgående och det löste han. Avslappnad och kunnig!
  • Roger S
    Roger S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En trevlig och hjälpsam kvinna som har ett jobb hon brinner för.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En oerhört trevlig och proffesionell mäklare.
  • Jenny Maria R
    Jenny Maria R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Det har fungerat väldigt bra.
    Bra kontakt och tydlig kommunikation
  • Carina C
    Carina C skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket fint och proffsigt bemötande!
  • Amir R
    Amir R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt trevligt och duktig. En person som
    kan sitt jobb och lätt att jobba med.
    2017-09-21 Paulina U svarar Amir R
    Tack Amir för din fina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten. Må gott, vi hörs säkert framöver!
  • Lydia S
    Lydia S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionell, trevlig och serviceinriktad!
    Rekommenderar Paulina varmt.
    2017-09-21 Paulina U svarar Lydia S
    Tack så mycket, Lydia, för din rekommendation. Hör av dig om jag kan hjälpa till med något framöver, du vet var jag finns. Må gott!
  • Monica I
    Monica I skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig och tillmötesgående. Bra att informera processen.
    2017-09-21 Paulina U svarar Monica I
    Tack Monica för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i den superfina lägenheten! Sköt om er, Paulina.
  • Henry B
    Henry B skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Jag tycker att Paulina Uebel är verkligen än proffsig mäklare. Hon har alla dem kompetenser som behövs: mötande kunde med förståelse, arbetande hårt och tålamodigt och låtande frihet för kund att bestämma mm. Jag har varit hennes kund i många år och känner henne mycket bra. Jag fortsätta i framtiden att anlita henne.
    Med vänlig hälsning,
    Heby Bach
    2017-09-21 Paulina U svarar Henry B
    Tack så jätte mycket, Henry. Alltid lika kul att höra från dig. Vi hörs säkerligen framöver, ta hand om dig!
  • Sermed M
    Sermed M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är duktig och mycket trevlig person.
    2017-09-21 Paulina U svarar Sermed M
    Tack snälla Sermed för din rekommendation. Må gott. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa till med något framöver - du vet var jag finns!
  • Cenk O
    Cenk O skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb, effektiv och lyckad försäljning. Kompetent och trevlig mäklare.
    2017-09-21 Paulina U svarar Cenk O
    Tack Cenk för rekommendationen. Försäljningen gick väldigt smidigt och ett otroligt bra slutpris :-) Nu kan ni börja planera för huset - tror det kommer passa er jätte bra.
  • Billy W
    Billy W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande och proffsigt skött hela vägen genom affären! Att det sen gick på 3 veckor var bara ännu bättre. Kunde inte varit nöjdare!
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Ida, för fantastiskt engagemang och kunnighet.
    Snabb och rationell kommunikation oss emellan inför försäljningen.
    Proffesionellt Ida och de bästa rekommendationer.
    2017-09-08 Ida O svarar Barbro A
    Vad roligt att du är så nöjd Barbro! Skicka gärna bilder på din nya lägenhet så får jag se hur du har det där nere i Landskrona, annars får du gärna komma förbi och hälsa på när du har vägarna förbi Södertälje=)
  • Maria A
    Maria A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var en super duktig och proffsig mäklare.
    2017-09-08 Ida O svarar Maria A
    Tack Maria! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten, Mariekäll är ett av mina favoritområden!
  • Frank N
    Frank N skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ambitiös, noggrann, effektiv och vänligt professionellt bemötande.
    2017-09-01 Ida O svarar Frank N
    Tack Frank! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hus, behöver du något mer så är jag bara ett samtal bort!=)
  • Jeff H
    Jeff H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi kan ge vår varmaste rekommendationer till Ida Olheim.
    Ida var fantastisk genom hela köpet. Hon känner till området och marknaden väldigt bra.
    Vi är jätte tacksamma över att det vart just Ida som fick guida oss genom hela köpeprocessen.
    2017-09-01 Ida O svarar Jeff H
    Tack Jeff! Kul att ni är nöjda med mitt arbete, hoppas ni kommer att trivas i Pershagen! Med vänlig hälsning Ida
  • Matz-ola Å
    Matz-ola Å skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker att Paulina har ett bra och Korrekt bemötande.
    2017-09-01 Paulina U svarar Matz-ola Å
    Tack Matz-Ola. Tack för förtroendet gällande försäljningen av din fars lägenhet. Må gott, vi ses!
  • Peter H
    Peter H skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik jobbade bra med extravisningar och kommunicerade väl med mig mellan samtalen med spekulanterna. Han hade bra förslag och var ett bra bollplank i de olika situationerna som uppstod.
    2017-08-31 Henrik B svarar Peter H
    Tack Peter. Härligt att du känner så. Ta hand om er. Mvh Henrik
  • Nenad M
    Nenad M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I min roll som köpare upplevde jag Paulina som jätte trevlig och hjälpsam. Hon hade svar på alla mina frågor. Hon hjälpte mig dessutom att ta fram och skicka all nödvändig information till banken. Kan rekommendera henne varmt till alla som är ute efter en professionell och framförallt trevlig mäklare.
    2017-09-01 Paulina U svarar Nenad M
    Tack för din fina rekommendation, Nenad! Jag tror lägenheten kommer passa dig bra - skönt med nära till jobbet.
    Vi ses framöver, tack igen. Må gott!
  • Chatarina S
    Chatarina S skrev om Peter Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är nöjd och Peter levde upp till Mona förväntningar.
  • Maria H
    Maria H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har upplevt Paulina som lugn, vänlig och noggrann. Det upplägg som hon föreslog för försäljningen av min mammas lägenhet fungerade utmärkt.
    2017-08-23 Paulina U svarar Maria H
    Tack Maria för dina ord och för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Må gott, Paulina
  • Johan P
    Johan P skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett trevligt, engagerat och professionellt bemötande av mäklaren. Mindre positivt är att mäklaren inte förrän 36 timmar efter ett bud på utgångspriset följde upp det och tog kontakt med övriga enligt henne 7-8 spekulanter. Innan det gjordes drog budgivaren tillbaka sitt bud på utgångspriset och lade ett nytt bud cirka 25 procent lägre (de vill ju inte betala mer än nödvändigt) vilket lade nivån för resten av budgivningen.
  • Sara A
    Sara A skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Trevligt bemötande, engagerad och lätt att tycka om.
    2017-08-17 Cajsa Q svarar Sara A
    Tack för fina ord Sara och hoppas att sonen kommer trivas bra i lägenheten!
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa levde upp till mina förväntningar och hade ett bra bemötande. Hon gav ett bra intryck och det kändes tryggt att låta henne sköta försäljningen av min lägenhet!
    2017-08-17 Cajsa Q svarar Josefin S
    Jätteroligt att jag fick hjälpa er med både köp och försäljning, hoppas ni kommer trivas i Mariekäll.
  • Frida E
    Frida E skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är jättenöjd. Fick ett super trevligt mötande och hon levde verkligen upp till mina förväntningar och hjälpte till med allt. Topp betyg.
    2017-08-17 Cajsa Q svarar Frida E
    Tack Frida för att jag fick hjälpa dig, lycka till med basketen :-)
    Kram
  • Jakob R
    Jakob R skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa gjorde ett strålande jabb och hade ett trevligt bemötande!
    2017-08-17 Cajsa Q svarar Jakob R
    En av mina snabbaste försäljningar, men det gick ju bra ändå :-)
    Tack för ett trevligt samarbete!
  • Inger L
    Inger L skrev om Peter Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Peter var på semester och två andra mäklare gjorde jobbet .
    Svårt bedöma hans arbete då!!!
  • Tuula L
    Tuula L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik Backman har alla goda egenskaper som man väntar man av den bra mäklare.
    Dessutom Henrik Backman är lugn och trevlig och realistisk.
    När man träffar Henrik B så får man direkt uppfattning att han är pålitlig.
    2017-07-24 Henrik B svarar Tuula L
    Tack snälla Tuula :) Önskar dig lycka till med ditt nya boende framöver. Mvh Henrik
  • Linda R
    Linda R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Varmt, energiskt och professionellt bemötande. Ingen fråga var dum och man märkte att kundkontakten var en viktig faktor för Paulina. Jag kände mig 100% trygg i hennes arbetssätt och stark tillit.

Jag kommer helt klart att vända mig till Paulina i framtiden!
    2017-07-17 Paulina U svarar Linda R
    Tack snälla Linda för dina fina ord, det värmer. Inga frågor är dumma frågor! Kul att få hjälpa er med ert första Köp av bostad. Vi ses snart och lycka till framöver. Kram Paulina
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kunnig, ambitiös, trevlig och alltid redo att ställa upp. En fröjd att samarbeta med.
    2017-07-12 Per F svarar Gunnar J
    Tack för fint samarbete och förtroendet att hjälpa er med försäljningen Gunnar. Trevlig sommar så ses eller hörs vi säkert snart igen!
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är en fantastisk person och mäklare! Alltid tillgänglig, även när hon hade semester så svarade hon på mail. Hon är lyhörd, lyssnar på vad vill få fram och är alltid behjälplig när så behövs.
    Vill man sälja sin lägenhet och få all nödvändig hjälp, då kan jag verkligen rekommendera Paulina som fösta val av personlig mäklare :-)
    2017-07-17 Paulina U svarar Bengt A
    Det har varit så roligt att få hjälpa till med er försäljning. Tack så hjärtligt för er fina rekommendation!
    Jag tror ni kommer trivas väldigt bra i ert nya hem - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. :-) Kram på er, vi ses snart!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket trevlig och engagerad.
  • Ywonne N
    Ywonne N skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ingav från första möte ett bra förtroende.
    2017-07-24 Cajsa Q svarar Ywonne N
    Tack för fina ord och att jag fick hjälpa er.
  • Johan H
    Johan H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabbt och bra service! Enkelt och lösningsorienterat.
    2017-07-06 Paulina U svarar Johan H
    Tack snälla Johan för ditt omdöme. Det var kul att få hjälpa dig med din försäljning och det gick väldigt smidigt, både för dig och din köpare. All lycka till dig framöver, vi hörs! / Paulina
  • Jarmo M
    Jarmo M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket nöjd.
    Över förväntan vad gäller både slut pris
    Att objektet såldes så fort.
    2017-07-05 Henrik B svarar Jarmo M
    Tack för fina ord Jarmo, kul att det gick så bra. Ha en fin semester.
    Henrik
  • Catarina H
    Catarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Allt har fungerat så smidigt och inga som helst problem har uppstått. Vi har blivit informerade och uppdaterade under hela processen och mäklaren har alltid snabbt kunnat svara på våra frågor.
    Vi kan till 100% rekommendera Anna till andra säljare.
    2017-07-03 Anna H svarar Catarina H
    Tack Catarina. Er fina rekommendation betyder massor!
    Ta hand om er och ha en fin sommar!
    Vänliga hälsningar Anna
  • Robin W
    Robin W skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Riktigt nöjd rakt igenom, kan verkligen rekommendera starkt till alla som vill ha professionell och personlig service!
    2017-05-29 Cajsa Q svarar Robin W
    Tack snälla för fina ord. Hoppas du och familjen kommer trivas bra i huset.
    Per F gillar detta

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje