Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling - Sveriges ledande mäklarkedja!

Vi finns på flera platser runt om i landet och vi känner våra områden väl. Vi vet vad köparna letar efter och kan ge tips på vad du ska tänka på inför visningen. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen som verkligen kan sin sak? Kontakta då oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Här på kontoret i Södertälje är vi ett glatt gäng som strävar efter det bästa resultatet, varje gång. Vi prioriterar alltid att du som kund ska bli nöjd, tänker nytt och jobbar affärsmässigt och med omtänksamhet. Funderar du på att byta bostad är du välkommen att ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst möte eller en värdering av din bostad.

Vi tror att den som är bäst förberedd gör den bästa affären och vi jobbar därför med rak kommunikation och tydliga besked för att kunna hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 148 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Elin N
    Elin N skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket proffesionellt bemötande! Vi kände oss trygga genom hela processen och uppskattade att Ida hade ett kreativt och inspirerande arbetssätt. Kan varmt rekommendera att anlita henne! Läs mer
    2018-02-21 Ida O svarar Elin N
    Tack fina Elin för din rekommendation! Kul att ni vågade testa mina nya idéer med marknadsföringen, man måste våga för att vinna😊. Hoppas ni ska trivas i ert nya radhus, välkomna till Pershagen😉
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vilken mäklare, lyssnade och tog in. Var ärlig och tydlig. Snabba besked, precis det man vill ha när man gör sin livs affär. Läs mer
    2018-02-22 Per F svarar Susanne L
    Stort tack för de fina orden Susanne, nu är det bara räkna veckorna till ni får flytta in i ert fina hus.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt, enkelt, ärligt, smsade när det skulle vara extravisning på en kväll och sa att vi var välkomna, positivt. Läs mer
    2018-02-20 Ida O svarar Kerstin H
    Hej Kerstin! Stort tack för din rekommendation, ska bli jättespännande och se hur ni förvandlar huset till just ert drömhus. Jag kommer hålla lite utkik när jag har vägarna förbi Järna;)
  • Sebastian M
    Sebastian M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik hjälpte oss genom hela processen och vi är otroligt nöjda med honom och hela vår försäljning. Skulle varmt rekommendera Henrik för andra. Läs mer
  • Ida B
    Ida B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är en sympatisk, lyhörd och professionell mäklare. Vi fick precis vad vi önskade utav vår försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-19 Henrik B svarar Ida B
    Tack Ida, härligt att läsa. Vi ses framöver.
  • Angela W
    Angela W skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Henrik är en fantastisk mäklare! Hela processen kändes trygg och bra med honom. Han kom med idéer och förslag om hur vi skulle göra för att piffa till innan foto och visning för att öka intresset. Kommer att rekommendera alla att kontakta Henrik vid försäljning. Stort tack! Läs mer
    2018-02-19 Henrik B svarar Angela W
    Tack själva för fint samarbete Angela. Och tack snälla för de fina orden. Vi ses i maj vid slutuppgörelsen på affären.
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är nöjda med Paulina som hon sköte försäljningen av lägenheten. Hon var angagerad strukturerad lyssnade positiv kunde nås lätt. Tack Paulina för din positiva utstrålning och kompetens /Birgitta Läs mer
    2018-02-22 Paulina U svarar Birgitta V
    Tack snälla Birgitta för din rekommendation. Väldigt kul att försäljningen gick snabbt och smidigt :-) Vi ses på tillträdet, och TACK själv!
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per gav ett väldigt förtroende fullt intryck vid första mötet. Vi valde honom, han var en av tre kandidater från andra mäklar firmor. Vi uppfattade Per mycket kompetent o skicklig. Från den första stora visningen i söndags tog det fem dagar till skrivning. Tio % över utgångsbudet var inte heller dåligt. Läs mer
    2018-02-12 Per F svarar Ulrika E
    Stort tack för det fina omdömet Ulrika och tack för ett bra samarbete. Tack för förtroendet!
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är väldigt nöjd med Paulina som mäklare. Hon har varit till en stor hjälp hela vägen :) Läs mer
    2018-02-22 Paulina U svarar Josefin K
    Tack fina Josefin för dina ord. Du kommer säkert trivas superbra i lägenheten! Vi ses snart på tillträdet :-)
  • Sara K
    Sara K skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, engagerad och kunnig. Ger ett ärligt och tryggt intryck. Proffsig! Läs mer
    2018-02-09 Ida O svarar Sara K
    Vad glad jag blir Sara! Även om det blåste lite motvind på marknaden så blev det bra tillslut ändå, kul att ni är nöjda!
  • Helen A
    Helen A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jätte trevlig mäklare , svarar alltid när man ringer. Ringer man så svarar hon omedelbart och ger de info man vill ha. Super nöjda med Ida Läs mer
    2018-02-07 Ida O svarar Helen A
    Hej Helen! Vilket bra betyg ni gett mig, så roligt att kunna hjälpa till vid ert första husköp! Hoppas ni vet att ni alltid kan ringa mig om det är något, ni vet vart jag finns =) Må så gott!
  • Anders P
    Anders P skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kunnig, Lugn o Pålitlig är min korta beskrivning av Anna, som varit behjälplig vid såväl köp som när jag sålde. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej o tack Anna Westerståhl för en ytterligare smidig och riktigt bra genomförd fastighetsaffär.Riktigt nöjd 😀Vi kommer säkert att ha mer samarbete i framtiden.
    Vhos Anders Hillemar 😀 Läs mer
  • Raied K
    Raied K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionellt, trevligt bemötande, kunnig och snabb på att svara på frågor. Hjälpte oss att genomföra vår affär, vi är supernöjda! Läs mer
    2018-01-22 Anna H svarar Raied K
    Tack snälla ni! Jag är jätteglad att jag fick förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Nu får ni se fram emot att flytta till ert fina hus. Må så gott så ses vi snart igen! /Anna
  • Anders N
    Anders N skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida gav mig ett mycket bra stöd och många kloka råd inför min försäljning. Hon gav ett lugnt, sakligt och trevligt bemötande. Hon trycker på att hon "brinner" för att få till en bra lösning för mig (och även för köparen, tror jag) utan att visa någon form av girighet. Hon verkar genuint intresserad av att få till en affär där båda parter ska känna sig trygga.
    Hon lade upp en bra tidsplan som kunde följas utan stress, för min del. När visningen var avklarad kunde affären bli avslutad snabbt.
    Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2018-01-22 Ida O svarar Anders N
    Vad glad jag blir när jag läser din rekommendation Anders! Så himla roligt att ni är nöjd med hur försäljningen av ert hus gick till. Jag förstår att det är mycket känslor inblandat när man bott länge i ett hus, då är det ytterst viktigt med ett bra avslut också.
    Vi ses snart igen!
  • Ivana J
    Ivana J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är fantastisk, hjälpte med allt som vi behövde och vi har köpt våran första lägenheten i Sverige. Läs mer
    2018-01-22 Anna H svarar Ivana J
    Vad glad jag blir Ivana! Det var jätteroligt att få hjälpa er och jag hoppas att ni kommer att trivas superbra i er fina lägenhet! /Anna
  • Linnéa A
    Linnéa A skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kommer punkts upp
    Bra bemötande
    Tydlig i sin roll som mäklare
    Tar reda på saker som jag som kund frågar
    Pratglad , trevlig
    Positiv
    Jag har köpt min första lägenhet och jag har fått möta en väldigt bra mäklare och vill bara säga tack ! Läs mer
    2018-01-22 Cajsa Q svarar Linnéa A
    Vad glad jag blir Linnéa. Roligt att jag fick hjälpa just dig :- )
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra mäklare i alla avseenden! Tack Anna! Läs mer
  • Joel R
    Joel R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Min upplevelse som debut på bostadsmarknaden är att Ida har gjort ett kanonjobb. Läs mer
    2018-01-16 Ida O svarar Joel R
    Tack Joel! Kul att du är nöjd och tack snälla för din fina rekommendation! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet!
  • Eva Elina Christina O
    Eva Elina Christina O skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Idas lugna och jordnära bemötande ger mig förtroende för henne. Jag upplever att hon är pålitlig. Jag har goda erfarenheter av hennes sätt att hantera mitt köp av lägenhet. Läs mer
    2018-01-16 Ida O svarar Eva Elina Christina O
    Stort tack Eva, din rekommendation betyder mycket för mig!
  • Mauro S
    Mauro S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fick ett jätte bra bemötande. Man fick bra information och så är hon väldigt tydlig vilket är bra tycker jag . Läs mer
    2018-01-17 Ida O svarar Mauro S
    Hej Mauro, kul att du nämner just bra information och tydlighet, det är något jag jobbat hårt för det senaste året. En påläst mäklare är en förutsättning för en trygg affär =) Hoppas ni kommer att trivas i huset nu och hör av er om ni behöver mig hjälp igen!
  • skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande och ett professionellt mycket bra utfört arbete som ledde till snabbt avslut Läs mer
    2018-01-11 Per F svarar
    Tack för din rekommendation och ett bra sammarbete!
  • Lea R
    Lea R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Stort tålamod och proffsigt bemötande Läs mer
    2018-01-12 Per F svarar Lea R
    Tack själv för ditt tålamod Lea! Hoppas ni trivs i lägenheten i stan.

/Per
  • Lars E
    Lars E skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt och personligt bemötande. Fick mycket goda råd som påverkade utgången positivt. Jag är mer än nöjd. Läs mer
  • Andreea Cornelia U
    Andreea Cornelia U skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda! Paulina har hjälpt oss väldigt mycket med vårt bostadsköp. Hon har varit professionell, tillmötesgående och anträffbar, en riktigt duktig mäklare som har svarat på alla våra frågor och funderingar även på kvällar och helger. Vi rekommenderar varmt både Paulina och Svensk Fastighetsförmedlingen. Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Andreea Cornelia U
    Tack för fina ord Andreea, det värmer! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med mig som mäklare vid ert första bostadsköp. Nu hoppas jag att ni kommer trivas i ert radhus och få en mysig första jul i ert nya hem. Vi hörs framöver :-)
  • Polus Y
    Polus Y skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är väldigt smidig och snabb på att svara.
    hon hjälpte mig hela vägen och svarade på alla mina frågor.
    trevligt bemötande och anträffbar, hon var anträffbar och hjälpte mig på en söndagskväll till och med.

duktig, rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Polus Y
    Tack Polus för din rekommendation. Kul att få hjälpa dig genom ditt första bostadsköp och kul att du äntligen hittade en bostad som passar dig och dina önskemål. Jag tror verkligen du kommer trivas där! Vi ses i Januari.
  • Petra K
    Petra K skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har hjälpt oss att både köpa och sälja bostad på ett mycket proffesionellt sätt. Men framför allt med mycket värme och personligt bemötande. Vi har känt ett stort förtroende för hennes expertis, hon har alltid varit lätt att nå, och hon har hela tiden varit snabb med att hjälpa oss förstå hur allt skulle göras. Tack Anna! Läs mer
  • Jan Bertel H
    Jan Bertel H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig mäklare, rekkommenderas varmt. Läs mer
    2018-01-05 Ida O svarar Jan Bertel H
    Tack Jan och god fortsättning, vi ses igen när det är dags för tillträde!
  • Raymond W
    Raymond W skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa höll huvudet kallt och arbetade enträget vidare med försäljningen trots den oro och turbulens som drabbade fastighetsmarknaden under senhösten. Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa är väldigt förstående, smidig och snabb! Gjorde det väldigt lätt för mig och är noga med att informera om allt genom hela processen. Läs mer
    2017-12-18 Cajsa Q svarar Johanna F
    Tack för fina ord Johanna. Jag är glad och tacksam att jag fick hjälpa dig.
  • Charlie Karl Joakim R
    Charlie Karl Joakim R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag kunde inte haft en bättre mäklare, väldigt kunnig och professionell. Alla frågor och komplikationer som dök upp på vägen fixade Anna utan problem och till ett väldigt bra resultat. Jag kommer garanterat använda mig av Anna igen vid en ny försäljning. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, kunnig o noggrann. Nåbar. Anna har o hade mitt fulla förtroende för oss som köpare. Ovanpå det skratt o gött i maggropen. Läs mer
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande, kunnig och snabb på att svara på frågor. Hjälpte oss att genomföra vårat första bostadsköp, vi är supernöjda! Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi hade inte kunnat tänka oss en bättre mäklare för att sälja vår lägenhet! Så proffsig och gjorde allt för att göra oss nöjda! Vi kommer definitivt välja Paulina igen om vi ska sälja något i framtiden 😊 Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Elin P
    Tack Elin för er fina rekommendation. Glädjer mig enormt att ni känner er så nöjda med mig som mäklare!
    Nu får ni börja planera inför er flytt till Pershagen, där ni säkert kommer trivas som fisken i vattnet :-) Kram på er!
  • Elin S
    Elin S skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande, kunnig och tog sig an oss som köper vårt första boende bra. Läs mer
  • Olle F
    Olle F skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffesionellt och smidigt. Mäklaren är väldigt duktig och gjorde affären möjlig. Är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Florin. Läs mer
    2017-12-04 Per F svarar Olle F
    Stort tack för förtroendet och bra sammarbete Olle!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jätte bra bemötande, superbra information och kommunikation. Läs mer
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra och duktig mäklare,trevlig och kunnig
    jag skulle rekomendera henne till andra Läs mer
    2017-12-04 Cajsa Q svarar Magdalena J
    Tack Magdalena och all lycka till med nya boendet.
  • Anne-marie R
    Anne-marie R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har upplevt ett bra bemötande med saklig information och känner mig nojd som kund. Läs mer
  • Ann-Chatrine Birgitta H
    Ann-Chatrine Birgitta H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra!Mycket bra!Mycket bra!Mycket bra!Mycket bra! Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig, lätt att få tag på och ställer upp även på kvällar. Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Rolf G
    Tack Rolf för din rekommendation. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Vi hörs framöver :-)
  • Miroslav A
    Miroslav A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina var mer än proffsig. Lugn,påläst och hon ger en komplet upplevelse av trygghet och förtroende. Köpet gick smidigt och vi kom till ett avslut inom rimlig tid.
    MVG
    Miro Läs mer
    2017-11-15 Paulina U svarar Miroslav A
    Tack snälla Miroslav för din rekommendation. Kul att höra, det värmer verkligen.
    Välkomna till Södertälje - jag tror verkligen ni kommer trivas här. Nu kommer ni ha en bra (låååg) boendekostnad framöver och kan njuta för fullt. Vi ses! Tack återigen.
  • skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Super proffsig, jätte trevlig, väldigt bra bemötande, tillmötesgående. Läs mer
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda. De frågor vi haft har fått snabba och bra svar och vi har kunnat påverka det vi vill. Toppbetyg. Läs mer
    2017-11-07 Paulina U svarar Bjarne E
    Tack snälla Bjarne! Så roligt att jag fick hjälpa till med er försäljning då det varit mina gamla hemtrakter :-) Nu kan ni fokusera på er husflytt framöver - det kommer nog passa er alldeles utmärkt. Vi hörs, må gott! Tack återigen för förtroendet. / Paulina
  • Teun v
    Teun v skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En kunnig mäklare som är lyhörd och har kundens bästa i fokus. Han gör det där lilla extra för att få till en bra affär. Läs mer
    2017-11-06 Per F svarar Teun v
    Stort tack Teun för gott sammarbete och för de fina orden!
  • Linda K
    Linda K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är mycket nöjd med min upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje! Paulina har varit proffesionell och guidat mig mycket bra i mitt bostadsköp! Bemötandet har varit på topp och hon har varit tillmötesgående i alla mina funderingar. Jag har känt mig trygg i mitt köp och skulle definitivt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2017-11-07 Paulina U svarar Linda K
    Tack fina Linda för rekommendationen!
    Det har varit så roligt att få hjälpa till med ditt första bostadsköp och guida dig genom processen.
    Så himla mysig lägenhet :-) Vi ses!
  • Caroline V
    Caroline V skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Världens bästa mäklare! Sålde min lägenhet efter första visningen. Lyhörd och otroligt omtänksam. Rekommenderar varmt Paulina till den som ska sälja sin bostadsrätt! Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Caroline V
    Tack snälla för dina ord fina Caroline! Blir otroligt glad. Så kul att det gick smidigt och snabbt, nu kan du äntligen fokusera på ert husköp. Tror verkligen ni kommer trivas =) Vi hörs framöver, kram
  • Sara R
    Sara R skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, tydlig och effektivt. Cajsa är väldigt enkel att ha och göra med. Läs mer
    2017-11-03 Cajsa Q svarar Sara R
    Tack Sara för fina ord. En intensiv dag för dig som ändå slutade bra :- )
  • Inger N
    Inger N skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är en mycket nöjd kund bra bemötande levde upp till mina förväntningar mycket bra Läs mer
  • Lars Uno T
    Lars Uno T skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    vi har fått ett mycket bra intryck avAnna. hon upplevs som
    kunnig och mycket profsig på det sysslar med. Läs mer

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje