Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 327 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• 2019-05-26

Anna Karolina S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tydlig, tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-26

Nettan Inger Anette S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fått ett mkt bra bemötande av mäklaren som även varit tillgänlig och bra på att förmedla information. Trevlig utan att vara "lismande". Läs mer
  • Ole N

2019-05-23

Ole N skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt villa 2 plan. Dödsbo efter mina föräldrar.
    Blev bemött super bra förväntningar var stora och Henrik Backman gjorde det super bra.
    På skala 1-10 blir det 10.👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-05-23

Yvonne Mari A skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var väldigt proffsig i sitt arbete. Förarbete som visade och beskrev huset var väldigt bra gjort. Hon var lyhörd för önskemål som fanns, gav mycket bra tipps inför försäljningen. Proffsigt bemötande. Bättre mäklare kunde vi inte få. Kan varmt rekommendera Anna. En mycket nöjd kund. Yvonne Läs mer
    Anna W gillar detta
  • 2019-05-21

Marie N skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Villa i Södertälje
    Trevligt bemötande, hon återkopplade snabbt till frågor och funderingar.
    Snabb och smidig affär.
    Visning söndag och på torsdag skrev jag på kontraktet. Läs mer
  • 2019-05-20

Uno Hans W skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Korrekt och bra rådgivning.
    Strul vid budgivning men kan inte belasta mäklaren.
    Språkproblem.
    Avslutet strulade något beroende på att köparens bank har stelbenta rutiner.
    Men slutet gott och allt gott. Läs mer
    2019-05-20 Henrik B svarar Uno Hans W
    Tack för fint betyg Uno. Det var roligt att hjälpa er och jag är glad att vi tog affären i mål med gott resultat till sist. Ta hand om er. Mvh Henrik
  • 2019-05-20

Krister I skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionellt bemötande, behjälplig. Läs mer
    2019-05-20 Anna H svarar Krister I
    Tack snälla för er rekommendation Kriser och grattis till en mycket fin lägenhet. Jag tror och hoppas att ni kommer stortrivas. Vi ses & hörs framöver!
  • 2019-05-18

Anna Lena P skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt mitt lilla underbara hus, och fick en fantastisk hjälp med visa upp det för allmänheten dels av skicklig fotograf och en trevlig beskrivning av hus och tomt av min mäklare. Sen visade mäklaren upp det för spekulanter som var intresserade . Mäklaren är otroligt kunnig , och jag fick mina förväntningar uppfyllda angående försäljningen . Tack så mycket ! Läs mer
    2019-05-20 Per F svarar Anna Lena P
    Stort tack Anna Lena för fina ord, och tack igen för förtroendet att få hjälpa dig!
  • 2019-05-17

Per S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt villa i Södertälje av en väldigt trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    2019-05-18 Per F svarar Per S
    Tack för din rekommendation Per och grattis till ett fint hus!
  • Hans E

2019-05-16

Hans E skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en villa.Kändes rätt från första början och hade hört att Kajsa var en bra mäklare.Så jag är nöjd med allt. Läs mer
    2019-05-21 Cajsa Q svarar Hans E
    Tack Hans! Kul att det blev så lyckat och hoppas ni kommer trivas i Dalarna :-)
  • 2019-05-16

Marianna Irma L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna hjäpte mig med bostadsrättförsäljning det har varit en snabb , trygg och enkel resa . Hon är professionell och pesronlig.
    Rekomenderar gärna Anna ! Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Marianna Irma L
    Tack snälla Marianna! Jag är så glad att jag fick hjälpa dig. Nu får du se fram emot er nya fina lägenhet =).
  • 2019-05-14

Sebastian P skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per är proffsig och seriös med glimt i ögat. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-15 Per F svarar Sebastian P
    Tack för fina ord Sebastian och grattis till ett fantastiskt hus!
  • 2019-05-13

Johanna J skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionell mäklare med stor erfarenhet. Trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
    2019-05-13 Per F svarar Johanna J
    Tack Johanna för fina ord och för förtroendet att hjälpa er!
  • 2019-05-13

Åsa O skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har med Anna Hellerqvists otroligt proffsiga hjälp sålt en bostadsrätt. Anna hade alltid tid för mig som säljare med alla mina frågor. Hon svarade alltid blixtsnabbt både på sms och mail. Hon höll mig alltid uppdaterad gällande bostaden. Jag har anlitat mäklare förut. Den mäklaren kommer inte i närheten av Annas proffsighet och medkänsla när det gällde att möta mig i min bostadsaffär. Jag hoppas fler får möjligheten att träffa Anna. Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Åsa O
    Åsa, vilken fin rekommendation. TACK! Jag är glad att jag fick förtroende att hjälpa dig och att det blev en lyckad försäljning.
    Henrik B gillar detta
  • 2019-05-11

Annika D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En fantastiskt fin bostad med fantastiskt läge.
    Bra bemötande och bra information nåde när vi tittade på lägenheten och när köpet avslutades. Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Annika D
    Tack för er rekommendation och grattis till en mycket fin bostad! =)
  • 2019-05-10

VENTSISLAV M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en 3a i Södertälje. Väldigt bra bemötande. 👍
    Professionell, behjälplig och tillgänglig. Är väldigt nöjd med Cajsa Qvarfordt som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-10

Ventsislav M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en 3a i Södertälje. Väldigt bra bemötande av mäklaren Cajsa Qvarfordt, som jag uppfattade som väldigt professionell! 👍 Läs mer

Karin G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida fick nyligen uppdraget att sälja vår villa. Vi är väldigt nöjda med samarbetet, fick alltid hjälpsamma råd, en välgenomtänkt planering av försäljningen och vi är sammanfattningsvis väldigt nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Ida. Läs mer
    2019-05-13 Ida O svarar Karin G
    Hej Karin! Tack själva för ett bra samarbete, det är detaljerna som räknas=) Vi ses snart igen!
  • 2019-05-09

Torbjörn J skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har både sålt och köpt fastigheter med Anna och känner ett stort förtroende för henne. Hon är trevlig och professionell
    Och vi har ett bra sammarbete. Läs mer
  • Ulla-Britt H

2019-05-05

Ulla-Britt H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Efter att ha träffat Ida Olhem, vid en husvisning i Nykvarn, tyckte vi att hon kunde sin sak. Har konsulterat två mäklarfirmor tidigare för bedömning av vår fastighet inför försäljning. Nu kunde vi jämföra de olika mäklarnas upplägg.
    Vi bedömde att Ida hade bästa kunskaperna. Hon kunde svara trovärdigt på alla våra frågor.

Sammanfattnigsvis: Kunnig, trovärdig, uppriktig och trevlig.
    Allt gick bra med hennes upplägg. Läs mer
    2019-05-06 Ida O svarar Ulla-Britt H
    Hej! Vad roligt kul att jag fick förtroendet av er så stort tack för det och extra roligt att ni är nöjda med resultatet också! Hoppas ni njuta av våren och återkom om det är några frågor som dyker upp!
  • 2019-05-04

Meshlin Melki O skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En duktig och bra mäklare som vi kan rekommendera till andra! Läs mer
    2019-05-06 Ida O svarar Meshlin Melki O
    Tack för din rekommendation och självklart får ni gärna rekommendera mig vidare, vi ses efter sommaren!=)
  • 2019-05-02

Roland E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Gäller försäljning av brf-lägenhet.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntan: att få bra information kring och om försäljningen samt att få lägenheten såld.
    Detta uppfylldes mycket bra.
    Tacksam för all hjälp och information kring försäljningen. Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Roland E
    Hej! Vad roligt att ni är nöjda. Tack själva för att jag fick hjälpa er. Det var ett mycket trevligt samarbete =).
  • 2019-05-02

Martin H skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket trevlig mäklare som svarade på samtliga frågor jag hade. Hela försäljningen har gått smärtfritt och jag är mycket nöjd med arbetet hon gjort. Läs mer
  • 2019-04-26

Pierre C skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna mäklade min mammas bostadsrätt med ett mycket gott resultat. Jag uppskattade hennes effektivitet i planering och genomförande av alla moment, från det första mötet till kontraktsskrivning. Hon var mycket kommunikativ under hela processen. Jag behövde aldrig fundera på vad som hände. Hennes bemötande var alltid mycket trevligt och serviceinriktat. Känslan efteråt är att vi haft en mäklare som gjort sitt yttersta för att få till en bra affär. Läs mer
    2019-04-30 Anna H svarar Pierre C
    Vad roligt att läsa din rekommendation Pierre, stort tack!Jag är jätteglad att jag fick ert förtroende och att ni är nöjda. Ha det gott så ses vi snart igen!
  • 2019-04-24

Olof E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Försäljning av bostadsrätt.
    Vi fick direkt fin kontakt med Anna hon var aldrig stressad utan tog sig mer än god tid i alla lägen.
    Hon höll hela tiden en god uppdaterande kontakt
    Alltid nåbar vi är jättenöjda
    Mvh olle och yvonne Läs mer
    2019-04-26 Anna H svarar Olof E
    Tack för er fina rekommendation samt ett gott samarbete! Nu får ni se fram emot ert nya fina boende. Allt gott så ses vi framöver!
  • 2019-04-20

Tom C skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde ett parhus genom Per. Blev bemött på ett mycket bra sätt och han levde upp till alla våra förväntningarar på service, tillgänglighet och var mycket seriös genom hela processen. Kan varmt rekomendera honom Läs mer
    2019-04-20 Per F svarar Tom C
    Stort tack för förtroendet Tom och Jenny. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2019-04-19

Barbro N skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt lgh i Södertälje .Valde mäklaren för att hon redan hade en försäljning på gång i min förening. Det blev en fullträff då hon var mycket kunnig, lätt att samarbeta med och gav goda råd så att det var klart på drygt en månad. Läs mer
    2019-04-24 Anna H svarar Barbro N
    Stort tack för förtroendet Barbro. Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa till! Vi ses & hörs snart igen!
  • 2019-04-17

Elizabet S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt villa i Mölnbo.
    Mäklaren Ida är mycket professionell, engagerad och snabb med återkoppling. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är mer än nöjda!
    Vi kan varmt rekommendera Ida och Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje. Läs mer
    2019-04-17 Ida O svarar Elizabet S
    Kul att läsa din rekommendation Elizabet! Många uppskattar att slippa öppna visningar och allt vad det innebär så det var roligt att vi kunde hitta en köpare direkt. Glad påsk på er så ses vi framöver.
  • Mattias Ö

2019-04-13

Mattias Ö skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida har varit en fantastisk tillgång vid försäljningen av vår lägenhet (en bostadsrätt). Hon har haft järnkoll på detaljerna runt försäljningen, lagt upp en bra strategi runt försäljningen och haft mycket snabbt fotarbete när intressenter dök upp. Vi är hur nöjda som helst med hennes arbete och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-04-15 Ida O svarar Mattias Ö
    Stort tack Mattias! Kul att ni är nöjda trots att det tog tid innan vi hittade rätt köpare=). Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i ert nya hus i Enhörna, vi ses på tillträdet!
  • 2019-04-05

David S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa hjälpte mig med min första bostadsaffär och var supertrevlig och professionell! Läs mer
  • 2019-04-05

Silwan A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpt ett böstadsrätt, mäklaren har varit jätte trävligt och hjälpt oss så mychet att hålla kontakten med ägaren tills vi kom överens på prist samt att fixa förvägs visning.
    Vi känner oss jätte nöjda med Anna och stort tack för allt. Läs mer
    2019-04-05 Anna H svarar Silwan A
    Tack för er fina rekommendation! Det har varit trevligt att få hjälpa er. Nu får vi hoppas att tiden går fort fram tills att ni flyttar =).
  • 2019-04-04

Eva K skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Pappas lägenhet dödsbo
    Informativ
    Lätt att förstå
    Service inriktad
    Proffsig helt enkelt Läs mer
    2019-04-04 Cajsa Q svarar Eva K
    Tack Eva för att jag fick hjälpa dig och dina syskon med försäljningen.
  • 2019-04-03

Ninorta B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag kände direkt att jag klickade med henne! Kände aldrig att jag störde när jag ringde, o hon va alltid lika glad o trevlig!
    Bästa Anna!!
    Grym mäklare👊🏻👊🏻 Läs mer
    2019-04-05 Anna H svarar Ninorta B
    Vad glad jag blir Ninorta! Jättekul att få hjälpa dig. TACK för dina fina ord. Det värmer verkligen!
  • 2019-04-02

Jonathan J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bostadsrätt
    Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare som hade koll på allt.
    Väldigt nöjd söker jag mäklare någon gång kommer jag vända mig tilll henne. Läs mer
    2019-04-05 Anna H svarar Jonathan J
    Tack snälla! Vad roligt att du är nöjd med mitt bemötande. Jag är glad att jag fick möjlighet att hjälpa dig att hitta bostad. Vi ses och hörs snart igen!
  • 2019-03-31

Peter S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida hjälpte oss med radhusförsäljning. Det blev sålt för lågtsatt utgångspriset. Vilken mäklare som helst klarar av att sätta ett lågt pris på bostad och sedan jaga budet. Skulle inte rekommendera Ida, tyvärr. Läs mer
    2019-04-02 Ida O svarar Peter S
    Hej Peter! Tråkigt att ni inte är nöjda med slutpriset. Som jag sa när vi bestämde utgångspriset så beror prisnedgången framförallt på att föreningen höjer era avgifter med över 100% så blir det svårt att få lika bra betalt som grannarna fick på en bättre marknad. Hoppas ni iaf känner att jag har jaga på så gott jag kunde med ytterligare visningar m.m. Må så gott nu så ses vi framöver!
  • Daniel F

2019-03-30

Daniel F skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Cajsa.
    Hon var ett perfekt bollplank för allt som rörde försäljningen.
    Jag är supernöj med hennes arbete och kommer kontakta henne om en ny försäljning blir aktuell. Läs mer
    2019-04-02 Cajsa Q svarar Daniel F
    Tack snälla för de orden Daniel, det värmer :-)
  • 2019-03-30

Henrik Olov P skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt en villa i nykvarn. Vi har haft ett bra bemötande från våran mäklare. Våra förväntningar var att få en huvudvärks fri försäljning och det har våran mäklare sett till. Läs mer
  • 2019-03-24

Ellinor E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte en villa och blev mycket bra bemötta. Alla undringar och funderingar vi hade fick vi svar på omgående. Jag tycker att mäklarens engagemang och tillgänglighet var över förväntan. I det stora hela ett mycket positivt husköp på alla sätt och vis! Läs mer
    2019-03-26 Ida O svarar Ellinor E
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt bemötande och hoppas ni ska trivas i ett fina hus! Ni får gärna rekommendera mig vidare till vänner och bekanta=) Må så gott!
  • Morgan L

2019-03-24

Morgan L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En mycket snabb och enkel hantering, även mycket bra bemötande. Rekomenderas.👌😀. Väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-03-22

Kajsa J skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har både köpt och sålt villa med hjälp av Ida och det har varit en snabb, rolig, trygg och enkel resa. Ida hade en tydlig plan från början och den höll vi oss till. Hon är tillgänglig och återkopplar löpande, vilket vi har uppskattat. Professionell och personlig på samma gång. Har nya idéer och gör inte som alla andra.
    Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-03-26 Ida O svarar Kajsa J
    Stort tack för ert förtroende och denna fina rekommendation! Kul att ni uppskattat min strategi och arbetssätt. Nu hoppas jag att ni ska trivas i ert nya hus i Bergvik, vi ses framöver och fortsätt gärna tipsa om mig=)
  • 2019-03-18

Kaj J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har levt upp till de förväntningar som vi har på en mäklare.
    Vi har blivit korrekt bemötta av Anna. Läs mer
    2019-03-19 Anna H svarar Kaj J
    Stort tack för er rekommendation. Jag tror att ni kommer trivas mycket bra i er nya bostad.
  • 2019-03-17

Linda A skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väl bemött
    Trevlig
    Proffsig
    Flexibel med tider och mycket serviceminded
    Tillgänglig
    Kunnig
    Trygg Läs mer
    2019-03-20 Cajsa Q svarar Linda A
    Tack för fina ord Linda :-)
    Kul att jag fick hjälpa dig.
  • 2019-03-17

Katarina L skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde ett hus.
    Jättetrevlig mäklare, men lite passiv i sitt säljdriv. Läs mer
    2019-03-20 Cajsa Q svarar Katarina L
    I bland får man tyvärr inte det pris man hade hoppats på och det är självklart tråkigt.
    Hoppas ni kommer trivas i Hölö.
    Allt gott!
  • Åsa A

2019-03-17

Åsa A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Toppenbra hjälp med att sälja lägenheten efter min mamma. Allt, från början till slut, fungerade till full belåtenhet. Läs mer
    2019-03-19 Anna H svarar Åsa A
    Tack för ett gott samarbete Åsa! Jag är glad att jag fick ert förtroende =).
  • 2019-03-15

Bengt B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Försäljning av villafastighet
    Jag kan rekommendera Ida Läs mer
  • Thi Tuyet Nhung N

2019-03-14

Thi Tuyet Nhung N skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är riktigt nöjd med Annas jobb och skulle absolut rekommendera hon till andra ! Läs mer
    2019-03-15 Anna H svarar Thi Tuyet Nhung N
    Tack! Jättekul att ni är nöjda och att det blev ett så bra resultat. Vi ses framöver =)
  • 2019-03-09

Ibrahim Y skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna Hellerqvist gjorde toppen jobb och höll mig uppdaterad under hela processen. Ska ni köpa eller sälja ska ni definitivt kontakta henne. Läs mer
    2019-03-14 Anna H svarar Ibrahim Y
    Tack snälla för rekommendationen =). Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Vi ses snart igen!
  • 2019-03-07

Niklas Kristoffer E skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt villa i Södertälje. Fick väldigt mycket bra svar och mycket tydlig hjälp av mäklaren. Alltid tillgänglig och snabba klara svar! Kändes mycket tryggt. Läs mer
  • 2019-03-04

Ros-Marie E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per Florin gjorde ett utmärkt arbete med försäljningen av mitt hus. Kan varmt rekommendera honom. Oerhört proffsig.
    RE Läs mer
    2019-03-04 Per F svarar Ros-Marie E
    Stort tack för fina ord RE och för ett bra sammarbete!
  • 2019-02-28

Mattias L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Parhus!

supertrevlig, bra information och uppdateringar under "resans" gång. Läs mer
    2019-03-01 Henrik B svarar Mattias L
    Tack för gott samarbete Mattias och lycka till med husbygget nu!

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje