Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 383 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Johan R

2019-10-17

Johan R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har hjälpt mina systrar mig med försäljning utav min bortgångne fars lägenhet.
    Allt har funkat jättebra och Anna har varit fenomenal på alla sätt och vis.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-16

Ann-Charlotte H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren var proffesionell i sin roll, var lyhörd över våra förväntningar när vi sålde vårt hus och hade ett trevligt bemötande. Däremot mäklarassistenten, förväxlade och missade viktig information för spekulanter/köparen, såsom när dränering hade gjorts och i vilken utsträckning, även informationen av våtrum var förväxlat i faktabladet. Läs mer
    2019-10-16 Ida O svarar Ann-Charlotte H
    Tack för förtroendet och tack för feedbacken gällande informationen, vi kommer se över rutinerna där!
  • 2019-10-15

Erik E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var duktig och professionell. Läs mer
    2019-10-16 Ida O svarar Erik E
    Stort tack Erik! Kul att du fick ditt drömhus tillslut=)
  • Birgita N

2019-10-15

Birgita N skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är lugn & vägleder en genom hela processen på ett tryggt & sakligt sätt. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-08

Stefan B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag valde Anna aktivt mycket för att hon fått och får goda rekommendationer. Jag har köpt av henne tidigare och nu fick hon förtroendet att sälja.

Kontakten har genom hela resan varit mycket kompetent och Anna har infriat mina högt ställda förväntningar! Läs mer
    2019-10-08 Anna H svarar Stefan B
    Tack för dina fina ord Stefan! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa dig då jag vet att du har en hel del erfarenhet sedan tidigare. Nu får ni se fram emot nya huset =).
  • 2019-10-03

Rolf L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt ett radhus som ligger relativt centralt i Södertälje. Vi blev bra bemötta av mäklaren. Ett professionellt agerande och hon tog hand om säljprocessen på ett bra sätt.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna vad gäller agerande och planering. I detta fallet var det svårt att sätta rätt utgångspris då det säljs väldigt få av dessa radhus. Vi hamnade något för högt vilket gjorde att förväntningarna blev lite grusade då vi inte nådde till utropspris.
    Men sett till hela affären och processen är vi nöjda med mäklaren och hon kan rekommenderas. Läs mer
    2019-10-11 Ida O svarar Rolf L
    Tack för er rekommendation Rolf! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus, vi ses snart igen!

Per S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffs, mycket saklig och kunnig. Samtidigt i ett positivt klimat Läs mer
    2019-10-11 Ida O svarar Per S
    Tack Per, hoppas du ska trivas nu i ditt nya boende!

Helena S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket hjälpsam o kunnig, över förväntan! Läs mer
    2019-10-11 Ida O svarar Helena S
    Stort tack för din rekommendation Helena.

Afram L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var väldigt trevlig och behjälplig. Mycket kunskap om huset. Läs mer
    2019-10-03 Ida O svarar Afram L
    Tusen tack Afram, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2019-10-02

Kathryn Mary P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa var alltid mycket trevlig och svarade via mail och telefon snabbt. Hon var kunnig, professionell och hade mycket tålamod Läs mer
    2019-10-11 Cajsa Q svarar Kathryn Mary P
    Tack för att jag fick hjälpa dig Kathy, stort lycka till i Australien :-)
  • 2019-10-02

Krister S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    När vi köpte hus blev vi mycket väl bemötta av Cajsa. Läs mer
    2019-10-11 Cajsa Q svarar Krister S
    Hoppas ni och hundarna kommer trivas Krister!
  • 2019-09-30

Johan H skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Behövde jaga mäklaren för information jag upplevde det var jag som skulle ge förslagn på lösningar. Läs mer
    2019-10-15 Henrik B svarar Johan H
    Tack för återkoppling Johan, jag tar till mig detta. Grattis till en lyckad försäljning och ha det så bra.
  • 2019-09-28

Johan L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt villa.
    blev bra bemött.
    va alltid lätt att få tag i mäklaren vilket va ett bra plus,allt runt husköpet gick väldigt smidigt med.
    är nöjd med mäklaren,fanns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-09-23

Emma S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en villa i Södertälje. Vi blev bemötta mycket professionellt och trevligt av Per, han svarade gärna på alla frågor vi hade och var tydlig. Han var även lättillgänglig, hörde av sig för att stämma av läget och ställde upp vid kontraktskrivningen med kort varsel. Då vi är förstagångsköpare gick vi in i djungeln med öppet sinne och utan höga förväntningar. Per har helt klart gett oss ett gott intryck och vi är mer än nöjda med denna snabba och effektiva process. Läs mer
    2019-09-23 Per F svarar Emma S
    Stort tack Emma för fina ord och ett lika stort grattis till ett fantastiskt fint hus!
  • 2019-09-20

Bo A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Hade väntat mig högre pris men hon gjorde vad hon kunde för att få så många spekulanter som möjligt.
    Hittills har allt fungerat på ett professionellt sätt. Läs mer
    2019-10-02 Anna H svarar Bo A
    Tack för din rekommendation Bo. Vi kämpade på och jag är glad att vi hittade en köpare och att du tycker allt har fungerat bra.
  • Catrin P

2019-09-19

Catrin P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Att sälja mitt hus efter 18 år var inte beslut men med Cajsa Qvarfordts professionella och trygga hjälp så gick det fantastiskt smidigt. Cajsa var lugn, ärlig och ödmjuk samtidigt driven vilket var precis vad jag behövde vid min försäljning. Hon höll en tät kontakt och vägledde mig igenom hela processen. När jag bad om råd och rekommendationer så fick jag det men hon var väldigt tydlig med att hon inte ville påverka mina beslut, utan de var mina egna att ta. Jag rekommenderar varmt Cajsa Qvarfordt och kommer definitivt att vända mig till henne igen nästa gång jag ska sälja en fastighet! Läs mer
    2019-09-20 Cajsa Q svarar Catrin P
    Wow vilken rekommendation, så mycket fina ord. Blir alldeles rörd. Varmaste tack Catrin.
  • 2019-09-17

Fanar S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en bostad i Södertälje, bra genom gång och förklaring av bostaden samt kontrakten. Alltid hjälpsam när man undrade något och gjorde sitt bästa för att lösa en situation Läs mer
  • 2019-09-16

Simon C skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lägenhet och mäklaren var väldigt trevlig och förståndig! Läs mer
    2019-10-15 Henrik B svarar Simon C
    Härligt Simon. Tack! Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten sen.
  • Birgita N

2019-09-10

Birgita N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tack Cajsa för väl genomförd försäljning, ett lugnt & sakligt bemötande, kändes tryggt hela vägen, kommer absolut anlita dig i framtida försäljningar. /Peter & Gittan Läs mer
    2019-09-20 Cajsa Q svarar Birgita N
    Det var roligt att få hjälpa er och nu hoppas jag att ert nästa drömboende dyker upp.
  • ELIN K

2019-09-04

ELIN K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa Qvarfordt är en professionell och engagerad mäklare. Som lyssnade på vad som var viktigt för mig som säljare och som peppade en när det till en början gick lite trögt. Till slut blev min bostadsrätt såld och Cajsa har gjort ett fantastiskt jobb från start till mål! Läs mer
    2019-09-04 Cajsa Q svarar ELIN K
    Tack snälla Elin för fina ord :-)
  • Helen Y

2019-09-01

Helen Y skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är jätte nöjda. Vi säljande bostadsrätt hos Cajsa. Läs mer
    2019-09-04 Cajsa Q svarar Helen Y
    Tack för ett trevlig samarbete Helen!
  • Füsun D

2019-09-01

Füsun D skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag fick kontakt med Cajsa Qvarfordt när jag skulle sälja min bostadsrätt. Vid första möte har jag förstått att Cajsa är mycket kompetent mäklare eftersom hon förklarade hela processen för mig på mycket enkelt sätt och hon hade mycket kunskap om lokal marknaden för bostadsrätter. Hon var också mycket engagerad och saklig. Hon var alltid punktlig vad än hon lovade gjorde hon precis i tid. Hon levererade mer än förväntad. Jag tackar henne för et bra arbete och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-09-04 Cajsa Q svarar Füsun D
    Tack själv Füsun. Dina ord värmer.
  • 2019-09-01

Daniel O skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffesionell hjälpsam och tydlig mäklare.
    Tack för all hjälp Henrik Läs mer
    2019-09-04 Henrik B svarar Daniel O
    Tack själv Daniel. Hoppas ni ska stortrivas när ni väl får flytta in :)
  • 2019-08-30

Doris A skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt lägenhet.
    Toppbetyg för mäklare / mäklarfirma!
    Har hela tiden blivit uppdaterad. Läs mer
    2019-08-30 Henrik B svarar Doris A
    Tack snälla för det. Vi ses och hörs längre fram. Mvh Henrik
  • 2019-08-21

Julia T skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Supermäklare på alla sätt! Läs mer
  • 2019-08-18

Mikael I skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt. Gick smidigt ock lätt trots inget var som vanligt. Bostaden såldes utan visning vilket var jätteskönt Läs mer
    2019-08-27 Anna H svarar Mikael I
    Jättekul att det gick så smidigt och att vi inte ens behövde lägga ut lägenheten på Hemnet. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses i november!
  • Bo M

2019-08-16

Bo M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt en villa och valde Cajsa Qvarfort som mäklare. Jag fick ett oerhört stort förtroende för Cajsa redan vid vårt första möte.
    Känslan visade sig stämma till 100% och Cajsa utförde uppdraget på ett utmärkt sätt och med ett engagemang utöver det vanliga.
    Jag är mer än nöjd med Cajsa som mäklare och kan ge de bästa rekommendationer gällande Cajsa.

mvh
    Bosse Malmlöf Läs mer
    2019-09-04 Cajsa Q svarar Bo M
    Tack snälla för att jag fick hjälpa dig Bosse :-)
  • 2019-08-09

Michael L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt fritidshus.
    Bra bemötande, snabb affär utan krångel.
    Rekommenderar mäklarhus samt mäklare Läs mer
    2019-08-30 Henrik B svarar Michael L
    Tack själva Micke, roligt att affären gick så smidigt.
  • 2019-07-29

Magdalen J skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Både sålt och köpt med hjälp av Ida!
    Personligt och kunnigt!
    Hade önskat att mötet med köpare/säljare vid kontraktsskrivning var lite mindre stelt, blir väldigt formellt. Läs mer
  • 2019-07-17

Maximilian W skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde en 8 ROK tegelvilla i Mölnbo utanför Södertälje nu i sommar.

Anna rekommenderades av min far som jobbat tillsammans med henne tidigare, dock i en annan bransch. Hon är oförtröttligt glad, genomtrevlig och en sån där person som man verkligen känner får jobbet gjort. En doer, för att vara modernt svengelsk.

Då vi blivit rekommenderade Anna av min far så var förväntningarna höga - och det med rätta. Anna levde upp till dessa förväntningar utan några som helst problem, och de olika frågetecken som dök upp längs vägen fixade Anna fram svar på med lätthet. Hon är väldigt lättsam och lättillgänglig och vi kände aldrig att vi var "för på" - och jag litar på att Anna i sådana fall hade sagt till - för hon har pondus också.

Kanonbra upplevelse sammantaget. Vi har köpt och sålt hus förut och det är aldrig roligt enligt vårat tycke - tvärtom då det innebär stress i alla dess former. Lyckan är ju givetvis ett nytt hus, men fan, vägen dit åldrar en hastigt i förtid. Anna gjorde denna process mycket lindrig och vi rekommenderar henne alla dagar i veckan. Stort tack! Läs mer
  • Kristian H

2019-07-17

Kristian H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna sålde vår bostadsrätt på Dalgatan. En mäklare med riktigt bra och professionell service som håller säljare/köpare uppdaterade genom hela processen. Alltid trevlig och glad dessutom!

Anna, med sina ca 11 år i branschen, rekommenderas starkt vid både sälj och köp av boende! Läs mer
    2019-08-27 Anna H svarar Kristian H
    Tusen tack för din rekommendation Kristian. Så himla kul att få hjälpa er och att resultatet blev bra. Nu hoppas jag att ni kommer trivas bra i ert nya hus. =) Vi ses & hörs snart igen!
  • Ryad C

2019-07-12

Ryad C skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida är väldigt trevlig och proffsig 😊😊😊

Stort tack för hjälpen!! Läs mer
  • 2019-07-07

Gunilla S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket informativ och påläst.. Följde med och öppnade upp, visade på möjligheter i stugan. Läs mer
  • Yvette K

2019-07-06

Yvette K skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker Anna är en fantastiskt duktig mäklare. Detta är andra gången hon säljer ett hus åt mig. Jag har båda gångerna fått det pris jag önskat. Jag upplever att både köpare och säljare blir lyssnade på. Inget smussel eller några konstigheter som dyker upp. Dessutom har affärerna gått fort. Jag känner mig fullkomligt trygg med Anna som mäklare och kan ge henne mina varmaste rekommendationer. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Anton R

2019-07-05

Anton R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb och smidig affär. Bra återkoppling under hela processen! Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Anton R
    Tack för ett gott samarbete Anton. Jättekul att det gick så snabbt och smidigt. Nu kan ni ta det lugnt i sommar. Må så gott så hörs & ses vi framöver!
  • 2019-07-05

Hanna Maria O skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt min lägenhet och Cajsa gjorde ett fantastiskt jobb.

Fanns alltid där när man hade frågor eller funderingar.

Väldigt professionell. Läs mer
  • 2019-06-28

Andreas G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    försäljning av småbostadshus. trevlig och positiv mäklare. lyhörd och drivande. hjälpte till med en snabb och problemfritt försäljning av min bostad. lätt att kommunicera med. lätt att komma i kontakt med. lyckades att driva igenom en försäljning där alla inblandade blev mycket nöjda .
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-06-27

Johannes L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda med Anna, hon är noggrann och jobbar för oss för oss som kund på ett professionellt men personligt sätt. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Johannes L
    Tack till er Johannes! Det var jättekul att få hjälpa till. Nu får ni njuta av sommaren i ert fina hus!
  • 2019-06-24

Tobias L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte villa i Pershagen, där vi möttes av Ida Olheim. Ida höll en bra genom av objektet vilket vi uppskattade väldigt mycket. Vi fick all information och bra intryck av Ida, vilket gjorde att hon fick sköta försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-24

Eva D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde ett radhus och måste säga att vi är så himla nöjda med att vi valde just Anna H som mäklare!
    Så himla proffsig, hjälpsam,positiv och kunnig.
    Vi kände oss super trygga med henne och fick ett toppen resultat vid försäljningen 👍🏻
    Vi kan verkligen rekommendera Anna och jag/vi kommer att vända oss till henne om det blir aktuellt i framtiden. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Eva D
    Stort tack för er fina rekommendation Eva. Jag så jätteglad över att jag fick möjligheten att hjälpa till och så himla kul att resultatet blev så lyckat. Ha en fin sommar så ses vi i september!
  • 2019-06-21

Helena B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsig & trevlig.
    Snabb på att återkomma och alltid med en trevlig ton. Läs mer
    2019-06-25 Ida O svarar Helena B
    Tack Helena för förtroendet! Vilken tur att vi fick igång bilen också ;) Ha en skön sommar!
  • 2019-06-20

Rosalie H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är en trevlig, positiv engagerad mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Rosalie H
    Tack för dina fina ord Rosalie! Det var mycket trevligt att få hjälpa er med köp av ert nya boende. Ta hand om er så ses vi framöver!
  • 2019-06-20

Dan J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    allt var helt ok hon visade stort intresse och levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Dan J
    Tack för er rekommendation Dan! Det uppskattas verkligen. Vad kul att ni är nöjda. Vi hörs & ses framöver! /Anna
  • 2019-06-19

Karin D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har varit oerhört, duktig, proffsig och kunnig när hon hjälp oss sälja pappas radhus.
    Kan varmt rekommendera Anna om ni ska sälja en bostad. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Karin D
    Vad glad jag blir över din fina rekommendation Karin. TACK! Jag hoppas att pappa kommer trivas bra i sitt nya boende. Ha en härlig sommar så hörs & ses vi framöver! /Anna
  • 2019-06-19

Anders H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt ett radhus genom henne.
    Vi tycker Anna är en social och trevlig mäklare.
    Hon har uppfyllt alla vår förväntningar.
    Vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Anders H
    Tack snälla! Vad kul att ni vill rekommendera mig. Det betyder väldigt mycket. Jag tror att ni kommer trivas mycket bra i ert nya boende. Ha det gott så ses & hörs vi snart igen!

Per L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-06-25 Ida O svarar Per L
    Tack Per för din rekommendation och välkommen till Pershagen!=)
  • 2019-06-12

Lars R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi sålde nyligen vårt hus i Östertälje med hjälp av Ida. Kontakt togs redan i höstas och vi kände att Ida var kunnig, engagerad, trevlig och hade koll på detaljer och hjälpte oss planera en kommande försäljning. När det sedan blev dags att sälja kände vi oss trygga med processen och Ida gjorde verkligen det lilla extra för att se till att avslutet blev bra!
    Supernöjda och rekommenderar verkligen Ida! Läs mer
    2019-06-13 Ida O svarar Lars R
    Hej Lars! Stort tack för ert förtroende , så roligt att ni vill rekommendera mig vidare! Jag fick faktiskt en high five av er granne häromdagen, det var kul =) Må så gott så hörs vi vidare.
  • 2019-06-03

Pia N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en villa I Södertalje. Jag har fått proffsig hjälp och mäklaren hörde av sig löpande. Hon lämnade även tips och råd och om jag hade en annan uppfattning så var det ok för henne. Läs mer
  • 2019-06-01

Susanna L skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Hnerik Backman. Lättillgänglig och serviceinriktad mäklare som gör det lilla extra, både för säljare och köpare. Rekommeneras till 100 %. Läs mer
    2019-06-11 Henrik B svarar Susanna L
    Tack Susanna för fina ord och gott samarbete. Vi ses i augusti då ni får ert nya hus :)
  • Ida C

2019-06-01

Ida C skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren hade ett professionellt bemötande - förtroendegivande, drivande och strukturerat. Jag och min sambo är mycket nöjda! Läs mer

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje