Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 620 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• 2020-07-03

Monika Camilla E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett enormt stöd och support igenom vår process att hitta och sälja hus. Läs mer
  • 2020-07-03

Anna K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en lägenhet.
    Jättetrevligt och proffesionellt beteende mot oss köpare!
    Tycker servicen har varit super bra!! Läs mer
  • 2020-07-03

Charbel R skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Underbart Andreas du är så grym jag är super nöjd.
    Professionell mäklare
    Mvh charbel Läs mer
  • 2020-07-03

Maikel N skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Extremt bra bemötande och snabb försäljningen. Proffisionellt bemötande hela vägen och väldigt hjälpsam med tips inför fotografering. Läs mer
  • 2020-07-02

Camilla K skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde min första lägenhet, 2a på 65 kvm, och fick utmärkt stöttning och vägledning genom hela processen. Kunde inte blivit mer nöjd! Läs mer
  • Saad F

2020-07-02

Saad F skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kan börja med och säga att jag har aldrig skrivit omdöme om någon. Men denhär gången kunde jag inte låta bli att skriva!!!
    Har precis köpt en nybyggt lägenhet i Södertälje. Supernöjd med köpet och kunde inte tänka mig en bättre lägenhet.
    Det som var extra bra och går egntligen inte att beskriva med ord är Andras Özguns insats och hjälp genom hela processen. F*N vilken bra mäklare! Det va mitt första köp och har varit stressad och tänkt på allt som kan hända i månader...Men men har man tur så hittar man en duktig, lugn och hjälpsam mäklare. Hela köpet tog 2 timmar, rekord?! Stort tack Andreas för din hjälp, uppskattar det väldigt mycket och jag önskar dig all lycka med din karriär!! Läs mer
  • 2020-07-01

Hillevi Ann-christine S skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida hjälpte oss på ett mycket professionellt sätt att sälja mammas lägenhet. Hon är trevlig och kompetent. Har stor kunskap och är väl insatt i bostadsmarknaden och väl uppdaterad . Hon hjälpte oss att styla lägenheten vilket bidrog till fler spekulanter. Gjorde sedan en snabb och enkel affär. Rekommenderar henne varmt ! Vi är supernöjda . Tack 😁 Läs mer
    2020-07-02 Ida O svarar Hillevi Ann-christine S
    Stort tack för din rekommendation och ett bra samarbete! Ha nu en riktigt skön sommar så hörs vi när det börjar närma sig tillträde.
  • 2020-06-30

Monica R skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    försäljning av fritidshus
    Vänligt och lyhört bemötande
    Har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-30

Szilvia R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har sålt vår bostadsrätt (en tvåa). Från och med den första tanken att vi skulle sälja lägenheten tog det knappt en månad till och med kontraktsskrivning. Hon var jätteflexibel, snäll och proffsig, hon har anpassat sig efter vårt behov. Vi fick bra tips av henne om hur vi ska förbereda lägenheten till fotografering och visning, skrev superfin annons, organiserade alla visningar och budgivning, samt kontraktsskrivning. Vi var i kontinuerlig kontakt med henne, hon kommunicerade tydligt alla för- och nackdelar, kostnader. Sammanfattningsvis kan vi säga att vi är 100% nöjda med hennes jobb och är tacksamma för den bra bostadsaffäreren. Läs mer
  • 2020-06-27

Ellen M skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har precis köpt en bostadsrätt!

Richard har varit oerhört flexibel och framförallt tillgänglig. Svarat på alla mina frågor inom några minuter oavsett tidpunkt!

Han har också uppdaterat oss väldigt snabbt under resans gång!

Har haft en väldigt trygg känsla hela vägen vilket jag värdesätter högst när de kommer till bostadsköp/sälj och är otroligt glad att vi fick möjligheten att ha honom som mäklare!

Tack! Läs mer
  • 2020-06-25

Lars E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt en fin 4.a i centrala Södertälje, förmedlad genom Anna.
    Anna är en mycket professionell säljare, påläst och med ett sällan skådat driv. Frågor blir snabbt och korrekt besvarade. När vi nu ska sälja vår sekelskiftes 3.a, väljer vi naturligtvis Anna som mäklare.
    Lars Eklund Läs mer
  • 2020-06-25

Madelene T skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt en vacker lägenhet på 4 rum och kök på 110 m2 med väldigt god planlösning. Lägenheten finns i centrum av Södertälje, Gran Central, och är i väldigt gott skick.

Vi är otroligt nöjda med Anna som märklare! En stjärna, hon levererade på ett professionellt, mycket trevligt och tillmötesgående sätt. Anna är inte rädd för att dela med sig av sina expertråd till kunden samtidigt som hon på ett effektivt och flexibelt sätt anpassar sig efter kundens behov och önskningar.

Anna har mött samtliga av våra förväntingar och mer därtill! Med sin effektivitet och gedigna erfarenhet lyckades hon får vår lägenhet såld på väldigt kort tid!

Tack Anna!

Vänligen,
    Madelene och Alexander Läs mer
  • 2020-06-24

Linnéa E skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande och smidig kontakt! Läs mer
  • 2020-06-24

Julia F skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har sålt min lägenhet. Det blev mycket fina bilder på lägenheten och en trevlig beskrivning av lägenheten.Anna har givit mig mycket goda råd i processen, men har samtidigt lyssnat om jag velat ha något på ett annat sätt. Anna har alltid varit anträffbar per sms och det har varit högt över min förväntan. Anna har alltid varit trevlig och lätt att ha att göra med. Toppen med allt! Läs mer
  • 2020-06-22

Martin H skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    *har köpt en lägenhet av mäklaren Andreas Özgun.

Jag blev bemött på ett trevligt och profitionellt sätt för att bli mer lockad till lägenheten som jag var intresserad av
    Jag hade förväntad mig om att Andreas skulle göra sitt bästa för att gå genom processen med banken och budgivningen vilket det hände och tack vare Andreas köpte jag lägenheten på ett stegmässigt och enkelt sätt.

Min upplevelse var det jag kunde var ganska litet info, vilket Mäklaren gav mig mer info om vad som jag borde vara försiktig med och vad som rekomenderas samt han var bra på att förklara om vad som ska tjänas om man köper denna bostad.
    Jqg fick allt jag hade förväntad mig tack vare Andreas Özgun. Läs mer
  • 2020-06-22

Bo A skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Blev hjälpt att sälja min kolonistuga. Annonsen var mycket trevligt framför med tydlig beskrivning. All kontakt var snabb och informativ om visningar och intresset av köpare.
    Vid kontraktsskrivningen var mötet med köparen och mäklaren lugnt och bra.
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Södertälje och mäklare Cajsa Qvarfort. Läs mer
    2020-06-23 Cajsa Q svarar Bo A
    Tack för fint omdöme Bosse! Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina stuga :-)
    Cajsa Q gillar detta
  • 2020-06-19

Tom Robin K skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Utmärkt bemötande. Tillgänglig utanför kontorstid och hjälpsam med frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-06-18

Shmoyel H skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en villa, mäklaren va tillmötesgående med alla frågor gällande objektet samt finansieringen. Mäklaren levde upp till förväntningarna och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-06-18

Eha Laine K skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt ett fritidshus. Richard var trevlig och tillmötesgående Läs mer

Eva T skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en bostadsrätt. Jag har fått ett mycket bra bemötande av Andreas genom sitt sätt att vara; sympatisk, tillmötesgående, proffsig, kunnig, seriös, tillgänglig, smidig. Jag har fått den hjälpen jag behövt o kännt mig trygg med Andreas o hans kunskap. Kan varmt rekommendera Andreas o Svensk fastighetsförmedling i Stälje. Läs mer

Monica A skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt ett fritidshus med Richards hjälp. Richard är proffsig, snabb, kunnig och trevlig. Vi kan ge Richard de allra bästa rekommendationer! Läs mer

Ida L skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa var ett otroligt stöd under vår försäljning. Hon såg till att hålla oss uppdaterade genom hela processen och vi upplevde att hon verkligen gjorde sitt yttersta för att det skulle bli en så bra affär som möjligt. Kan helt klart rekommendera Cajsa! Läs mer
    Cajsa Q, Cajsa Q gillar detta
  • 2020-06-15

Lukian S skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Nancy såg till så att jag och min fästmö fick en riktigt bra upplevelse på vårat första husköp. Allt gick väldigt smidigt och och enkelt, vilket jag hade hoppats på. Som person var Nancy professionell, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-06-14

Karl A skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag skulle köpa hus, min far tog kontakt med Richard och tyckte att han var mycket lätt att tala med. Richard har varit tydlig med hur saker och ting står till, och försökt på bästa vis hjälpa till med att få saker att gå till väga. Jag hade inte höga förhoppningar om att mäklaren skulle ställa upp, men han har visat stöd och givit råd vid förfrågan och även erbjudit sig att hjälpa till, vilket bringar en viss trygghet, vilket känns underlättande med tanke på all stress kring köpet. Läs mer
  • 2020-06-10

Adam A skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en nyproduktion med hjälp av Henrik. Han är snabb på att besvara frågor och fixar fram papper man undrar efter på ett snabbt sätt. Läs mer
    2020-06-10 Henrik B svarar Adam A
    Tack Adam. Jag tror ni kommer trivas alldeles förträffligt på vackra Kallfors Höjder!
  • 2020-06-08

Faris K skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag anlitade Andreas Özgun efter att en annan mäklare inte lyckats sälja lägenheten på 3 månader. Andreas lyckades sälja vår lägenhet mindre än tre veckor. Så bättre mäklare får man leta efter! Från första bemötande kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Mäklare visade ett stort engagemang och han uppdaterade oss hela tiden över hur försäljningen går samt hur den kommer fortsätta, han är perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Andreas Özgun för ärliga och snabba affärer! Läs mer
  • 2020-06-07

Monika B skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag köpte ett arrende m h a Richard Haus. Richard var mycket tillmötesgående, trevlig, kunnig och hjälpsam. Kan rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-06

Gunnar F skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har skott forsaljningen av en bostad i Soderalje mycket effektivt och fatt den sald till ett acceptabelt pris. Läs mer
  • Ninette O

2020-06-05

Ninette O skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Lätt att få kontakt med. Svarar snabbt på Mail,telsamtal mm. Han sålde vår gård. Men det främsta är att han hittade en kund som vill betala den köpeskilling som vi önskade få ut och detta utan prut och problem. Bra jobbat. Läs mer
    2020-06-18 Henrik B svarar Ninette O
    Tack Ninette, vad härligt att vi gick i mål med detta. Önskar dig en fin sommar nu och lycka till med flytten :)
  • 2020-06-05

Nils-olof N skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde fritidshus,Trevligt sätt, gjorde säkert sitt bästa i corona tider, Kreativa idéer,samarbete. Läs mer
  • 2020-06-05

Bengt Ö skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt ett radhus. Mycket bra bemötande och proffsig inställning. Läs mer
  • 2020-06-04

Daniel Mikael M skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Radhus 126kvm.
    Snabbt svar, anordna en förhandsvisning som gick väldigt smidigt. Trevligt bemötande och en väldigt flexibel mäklar som anordna mötet med säljaren under kvällstid. Väldigt flexibel och det uppskattades. Läs mer
    2020-06-05 Ida O svarar Daniel Mikael M
    Stort tack Daniel och välkommen till Pershagen!=)
  • 2020-06-01

Maria W skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde vårat Radhus snabbt och enkelt! En Mycket professionell och ärlig mäklare. Rekommenderar Cajsa till alla försäljningar! Läs mer
    2020-06-12 Cajsa Q svarar Maria W
    Tack Maria :-) Ha en härlig sommar!
    Cajsa Q gillar detta
  • 2020-05-29

Linda C skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket trevlig, professionell, lugn och trygg! Har koll på allt och har förståelse för situationen som ofta, när det gäller en så pass stor investering, även innebär en hel del känslomässiga bitar. Läs mer
    2020-06-18 Henrik B svarar Linda C
    Tack Linda. Jag är glad för din skull och övertygad om att ni ska trivas i ert nya fina hus då det är dags att flytta in.
  • 2020-05-29

Frida B skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt vårt drömhus i Nykvarn via Henrik. Han var snabb i sin kommunikation, ordnade en privatvisning åt oss och skötte processen extremnt pålitligt, proffsigt och informativt. Han tog sig tiden att förmedla huset till oss köpare på ett väldigt förtroendeingivande sätt. Vi är supernöja och förstår varför han måste vara Nykvarns bästa mäklare! Läs mer
    2020-06-18 Henrik B svarar Frida B
    Tack för denna fantastiska rekommendation Frida :)
    Hoppas ni ska trivas i nya huset då det är dags.
  • 2020-05-25

Irena S skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt professionell i sitt yrke, engagerad, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    Andreas Ö, Henrik B gillar detta
  • 2020-05-21

Daniel T skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trygg och stabil! Pålitlig och driftig! Väldigt bra mäklare! Läs mer
    Henrik B gillar detta
  • 2020-05-21

Dragica V skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en legenhet. Cajsa är en jätteduktig och hjälpsamt mäklare. Hon har sagt allt, fördelar samt nackdelar och det var faktiskt en av dem viktiga gräjer som gjörde att vi beslutade att köpa legenhet. Alla mäklarna skulle jobba på det sätt. Läs mer
    2020-06-12 Cajsa Q svarar Dragica V
    Roligt att jag fick hjälpa dig och din familj Dragica!
  • 2020-05-20

Marianne K skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionell och vänlig. Bemödar sig om de små detaljerna. Läs mer
  • 2020-05-20

Madeleine S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi skulle sälja vår villa mitt i Covid-19-krisen med stagnerande bostadsmarknad och finanskris. Det kändes väldigt skakigt, men Cajsa var en fast klippa att luta sig mot. Hon genomförde processen galant med sin klokhet och erfarenhet, och sitt lugn! Vi kan varmt rekommendera Cajsa!
    M & S Läs mer
  • 2020-05-20

Mike K skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Pragmatisk, out of the box thinking.
    Algatan 33
    Mycket bra bemötande
    Bra hantering och snabb Läs mer
  • 2020-05-19

Steve H skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev väl bemött av mäklaren, jag var alltid välkommen. Alla förvätningar tog han till sig vidare till säljaren. Han är pålitlig person, tillgänglig för sina kunder och professionell på sitt jobb. Jag är nöjd och ska rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2020-05-18

Elin K skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt, flexibelt och trevligt bemötande under hela processen. Vi har köpt en liten kolonistuga. Läs mer
    2020-05-18 Richard H svarar Elin K
    Hej Elin! Tack för ditt omdöme, jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i Solängen 😊
  • 2020-05-18

Johan C skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en lägenhet, gick väldigt smidigt och blev bemött på ett utmärkt sett. Läs mer
  • 2020-05-16

Stefan A skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trotts Corona tider lyckades vi sälja vår lägenhet med hjälp av Andreas. Han har alltid varit aktiv och gjort sitt bästa, vi är jätte nöjda Med att vi valde honom. Läs mer
  • 2020-05-15

Gabriella H skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Med hjälp av Andreas sålde vi våran lägenhet väldigt duktig mäklare och engagerad. Han var alltid aktiv på att svara och även uppdatera oss om allt som hände. Vi är otrolig nöjda över hela säljprocessen rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-05-12

Peter S skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig och professionell mäklare som sålde en trevlig lägenhet i Södertälje Läs mer

Emir H skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Richard är extremt professionell och hjälpte mig smidigt och snabbt med mitt bostadsköp, det var mitt första bostadsköp så jag behövde lite mer hjälp än vanligt. Extremt trevlig kille rekommenderar starkt!

Tusen tack!

Emir Läs mer
    2020-05-12 Richard H svarar Emir H
    Hej Emir! Tack för omdömet. Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten.

Björn G skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har varit jättenöjd med min mäklare Rickard Läs mer

Mikael L skrev om Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag sålde en bostadsrätt och upplevde att mäklaren klarade av mina förväntningar mycket bra. Försäljningen gick fort och smidigt som den i mitt fall brukar göra när jag säljer fastigheter med eller utan mäklare ! Mvh Micke Läs mer

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje