Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling - Sveriges ledande mäklarkedja!

Vi finns på flera platser runt om i landet och vi känner våra områden väl. Vi vet vad köparna letar efter och kan ge tips på vad du ska tänka på inför visningen. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen som verkligen kan sin sak? Kontakta då oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Här på kontoret i Södertälje är vi ett glatt gäng som strävar efter det bästa resultatet, varje gång. Vi prioriterar alltid att du som kund ska bli nöjd, tänker nytt och jobbar affärsmässigt och med omtänksamhet. Funderar du på att byta bostad är du välkommen att ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst möte eller en värdering av din bostad.

Vi tror att den som är bäst förberedd gör den bästa affären och vi jobbar därför med rak kommunikation och tydliga besked för att kunna hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 243 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Tommy L
    Tommy L skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hejsta 13
    Mycket bra bemöttande.
    Allt utmärkt.Vi kan ge bästa rekommendationerna. Läs mer
    2018-08-20 Anna W svarar Tommy L
    Tack Tommy för din fina rekommendation. Alltid lika roligt att kunna hjälpa till!
  • Helen B
    Helen B skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Som köpare av en villa som Ida förmedlat så är jag väldigt nöjd.

Att gå ensam kvinna på en visning är inte alltid lätt man blir ofta "dissad" av mäklaren men när jag var på den här visningen så fick jag aldrig den känslan.

Hon har visat engagemang i det hon säljer och jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-08-13 Ida O svarar Helen B
    Hej Helen!
    Tack för din rekommendation! Vad kul att du är nöjd med mitt bemötanade, vi ses snart igen då det är dags för tillträdet till huset.
  • Ginger C
    Ginger C skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är allt man kan önska av en mäklare. Pigg, alert, snabb, lyhörd, affärsmässig, glad och positiv. Hon har skött försäljningen av svärmors BR med bravur och alla i familjen är supernöjda med hur hon skött det hela. 5+ från oss! Hälsningar Peter Läs mer
    2018-07-19 Anna H svarar Ginger C
    Vad glad jag blir när jag läser er rekommendation. Tack snälla! Jättekul att jag fått förtroende att hjälpa till och att det blev ett så lyckat resultat. Må så gott så hörs vi framöver! /Anna
  • Emma E
    Emma E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lägenhet via Ida och är supernöjd med hela processen, från visning till kontraktsskrivning. Jag kände mig trygg med Ida som mäklare och är glad att min drömlägenhet låg till försäljning via henne. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-07-17 Ida O svarar Emma E
    Stort tack Emma för din fina rekommendation! Hör av dig om du behöver hjälp med något. Ha nu en skön sommar!
  • Christer K
    Christer K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt min fars lägenhet i Södertälje med hjälp av Anna Hellerqvist.
    Jag är supernöjd med mitt samarbete med Anna! Hon är kunnig och professionell, enormt positiv och ger perfekt regelbunden feedback på status - i stort, en mycket fin person!
    Jag kommer att sakna dig Anna!!

Enda kommentar ang försäljningen om någon är att vi sålde lägenheten klart under utgångspris. Detta är inget bekymmer för mig i detta fall, jag är inte i direkt behov av pengarna, eller är inte i en sälj/köp process, men ett "tapp" kan ju ha stor inverkan vid en mer normal transaktion. Dock, Anna erbjöd sig initiera ytterligare en visningsrunda, vilket jag! dock avböjde
    Tack och lycka till Anna!
    Christer Läs mer
    2018-07-17 Anna H svarar Christer K
    Tack Christer! Din rekommendation värmer. Vi har haft ett himla trevligt samarbete tycker jag. Jättekul att du känner dig nöjd.
    Ha en härlig sommar nu så hör du av dig framöver om du vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen.
    Allt gott!
  • Paulina M
    Paulina M skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vill tacka Per Florin för hans insats vid försäljning av mitt objekt. Per ledde affären i mål trots oseriös köpare som drog ut på tiden in i semesterperiod. Per engagerade sig så att jag som kund fick ett rimligt pris på objektet istället för att sälja det till underpris och avsluta ärendet. Hela affären känns bra, och mycket är tack vare Pers insats. Läs mer
    2018-07-16 Per F svarar Paulina M
    Stort tack för fina ord och ett bra samarbete Polina!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina sålde mitt radhus i Järna i maj 2018. Hon var mycket vänlig, kunnig och hjälpsam. Hon var professionell och svarade på alla mina frågor. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare då jag har mycket goda erfarenheter av hennes arbete och hennes fina bemötande. Läs mer
  • Kari R
    Kari R skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Engagerad och genomförde försäljning snabbt och effektivt. Läs mer
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Räckte med ett kort möte med Paulina för att allting skulle kännas bekvämt och bra. Proffsigt bemötande. Återkoppling och kommunikation i världsklass och hon fick lägenheten såld utan problem. Fantastisk mäklare, helt enkelt! Läs mer
  • Linnéa W
    Linnéa W skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra hjälp vid försäljning av vår villa. Tre visningar genomförda, och såld efter sista visningen. Bra support, service och återkoppling. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare! Läs mer
    2018-07-01 Per F svarar Linnéa W
    Stort tack Linnéa och Simon för gott samarbete och för rekommendationen. Trevlig sommar!
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag och min man har sålt med Henrik 2 gånger nu och det har gått lika bra och smidigt båda gångerna!
    Lätt att få tag på om det är något man undrar över och håller en uppdaterad under hela processen!
    Vi är grymt nöjda och rekommenderar honom till alla vi känner! Läs mer
    2018-07-19 Henrik B svarar Angelica J
    Tack för de fina orden Angelica - härligt att höra. Hoppas ni ska stortrivas i Kallfors nu!
  • Thobias J
    Thobias J skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket seriöst och väl genomfört mäklaruppdrag Läs mer
  • Ban Fareed A
    Ban Fareed A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna Hellerqvist är en jättebegåvade mäklar, social och får köparen att känna sig trygg genom hela affären. Anna Hjälpte oss att köpa ett radhus i Lina hage, vi blev väl bemötta och vi hade de rätta förväntningarna på henne. Hon var så hjälpsam och tålmodig och man kunde ställa flera frågor och hon bara förklarade så gott och djupt som möjligt.

/Ban Läs mer
    2018-06-28 Anna H svarar Ban Fareed A
    Tusen tack Ban. Jättekul att ni känner er nöjda och trygga då det är väldigt viktigt för mig.
    Hoppas att ni får en jättehärlig sommar nu!
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde ett parhus (bostadsrätt). En mäklare med stort engagemang. Höll oss uppdaterade hela tiden om vad som hände. Hon uppfyllde alla våra förväntningar. Bostaden såld efter 10 dagar på hemnet. Läs mer
    2018-06-28 Anna H svarar Ingrid H
    Vad kul att ni är nöjda Ingrid. Det betyder mycket för mig. Hoppas ni kommer att trivas bra med kossorna som granne nu framöver =).
    Jag önskar er en härlig sommar så ses vi i september!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt ett parhus bostadsrätt. Har blivit mycket trevligt bemött av Anna som under hela processen både kontaktat och svarat på frågor från oss.

Alla förväntningar vi haft gällande pris och tillträde är uppfyllda. Läs mer
    2018-06-28 Anna H svarar Ulf H
    Tack för ett gott samarbete Ulf. Jag är väldigt glad över att jag fick förtroendet att hjälpa er. Ha en härlig sommar så ses vi framöver! /Anna
  • Angelica
    Angelica skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är otroligt proffsig! Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Skulle absolut rekomendera Paulina till alla som vill ha en mäklare som gör allt och lite till för att man ska känna sig nöjd! :) Läs mer
  • Veronica N
    Veronica N skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bästa mäklaren, jätte hjälpsam! Läs mer
    2018-06-25 Anna W svarar Veronica N
    Tack Veronica - jätteroligt att ni är nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i erat nya fina hus.
    Kram o glad sommar!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är mycket nöjd, andra försäljningen som jag gör med denna mäklare, förut en villa och nu en bostadsrätt, och ångrar mig inte. Såldes med vinst båda gångerna. Bra bollplank genom hela försäljningen, valde en bra strategi vid den andra försäljningen i ett läge där bostadsmarknaden var klurig och få objekt blev sålda. Man märker att de lägger ner själ och hjärta i arbetet. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-06-21 Henrik B svarar Andreas H
    Tack Andreas, det värmer att läsa. Nu hoppas jag att du hittar en riktigt bra ny bostad åt er. Ha en fin sommar!
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har sålt min bostadsrätt i Brf Pettersberg. Jag kan varmt rekommendera Paulina, en mycket proffsig, ödmjuk, lyhörd och närvarande mäklare. Alltid ett glatt bemötande och snabb återkoppling! Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt fastighet för dödsbo.
    Proffsig och engagerad. Läs mer
    2018-06-15 Ida O svarar Anna R
    Tack Anna! Ha nu en skön resa och hör av er om ni vill ha hjälp med deklarationen också=)
  • Petter O
    Petter O skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna Westerståhl är en makalöst duktig mäklare som jag tror kan sälja både slott och koja! Vi hade träffat 3 stycken andra mäklare från andra stora mäklarfirmor innan vi träffade Anna men alla tre framstod som okunniga amatörer jämfört med henne!
    Hon lyssnar på dig och förstår det du vill förklara. Av informationen hon får höra samt av all annan fakta hon samlar in lyckas hon på ett mirakulöst sätt hitta rätt köpare för ditt objekt!

Alla blir nöjda med affären och samtliga parter känner sig som vinnare när allt är klart! Rekommenderas verkligen!

Petter Orwin Åhlin Läs mer
    2018-06-25 Anna W svarar Petter O
    Tack härliga Petter - alltid lika roligt att få hjälpa till och när det är ett unikt objekt som ditt är det extra roligt. Jag önskar dig och din underbara fru all lycka till i framtiden med era planer!
    Massor med kramar till er och jag önskar er en riktigt skön sommar,
    Anna
  • Elias S
    Elias S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker han har varit väldigt tydlig och hjälpsam. Köpet gick väldigt enkelt och snabbt.

Ett stort Tack.

Elias Seven Läs mer
    2018-06-11 Per F svarar Elias S
    Stort tack själv Elias, hoppas att ni kommer trivas i den fina bostaden!
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har sålt en villa med trädgård som med stor omsorg renoverats med flera originaldetaljer bevarade för framtiden. Min mäklare Per Florin har bemött mig proffessionellt och med respekt för allt arbete som är nedlagt på hus och den prunkande trädgården. Mina förväntningar kopplade till försäljningen införlivades och det var den smidig provess. Läs mer
    2018-06-11 Per F svarar Katarina S
    Tack för ett bra samarbete Katarina och för fina ord.
  • Per A
    Per A skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kunnig och effektiv........................ Läs mer
  • Tilda A
    Tilda A skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett mycket bra bemötande glad, sprallig och har humor.
    Min lägenhet blev såld snabbt och priset över min förväntan.
    Mycket nöjd!
    Kommer garanterat rekommendera vidare! Läs mer
    2018-06-08 Ida O svarar Tilda A
    Tack Tilda! Hoppas du får en härlig sommar!
  • Leif O
    Leif O skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt villa, bra bemötande från mäklaren, Förväntningarna infriades.

Trevligt bemötande, saklig kunnig och tillgänglig Läs mer
  • Catrine M
    Catrine M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina gjorde ett strålande jobb på en marknad som inte är säljarens. Jag tackar för ett gott samarbete och vi syns igen om några månader. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt vår sommarstuga som byggts och funnits i släkten i fyra generationer.
    Mäklaren, Per Florin, var otrolig ödmjuk och kunnig i sitt bemötande. Han förstod våra önskemål och ställde relevanta kontrollfrågor.
    Det gick precis så smidigt som man önskade att en försäljning ska gå till.
    En stor guldstjärna till Per som jag mycket varmt kan rekommendera. Läs mer
    2018-05-30 Per F svarar Mattias A
    Tack Mattias för en bra affär och för fina ord. Hoppas ni inte kommer sakna stugan för mycket framöver!
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har precis köpt min första bostad via Paulina och allt har gått väldigt smidigt och bra! ++++ Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Jesper P
    Tack Jesper för din rekommendation - glad jag blir! Jag gissar att kontraktsskrivning en fredagskväll blev en bra start på din helg. :)
    2018-05-29 Jesper P svarar Paulina U
    Japp, helt perfekt start på helgen blev det :D
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Catarina B
    Catarina B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bostadsrätt Fågelviksgränd 4 i Södertälje
    Anna är helt fantastikt bra som mäklare. Återkopplar alltid omgående, är socialt mycket kompetent. En person att lita på.
    Detta är min andra fastighetsaffär med Anna på drygt ett år.
    Rekommenderar Anna och önskar henne lycka till. Läs mer
    2018-06-28 Anna H svarar Catarina B
    Vilka fina ord Catarina. Tack! Jag tror att ni kommer att trivas jättebra i er nya lägenhet. Ha en fin sommar så ses vi i augusti! =) /Anna
  • Johan A
    Johan A skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en sommarstuga som ägts av familjen i över 50 år. Lysande service och bemötande av Per Florin på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje. Svårt beslut att sälja, men Per lotsade alla i familjen till en bra lösning, och lyckades dessutom hitta köpare som kommer att ta hand om fastigheten mycket väl i framtiden. Läs mer
    2018-05-28 Per F svarar Johan A
    Stort tack Johan för fina ord och för ett bra samarbete!
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Super duktig och trevlig kan varmt rekommendera Paulina tack för all hjälp till vårt nya boende Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Håkan L
    Så roligt att få hjälpa er med ert bostadsköp, Håkan. Tack för din rekommendation och superkul att du känner dig nöjd med mig i köpprocessen. Må gott och vi hörs framöver!
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bosdadsrätt Fågelviksgränd 4 Södertälje
    Anna är en utmärkt mäklare.Mycket trevlig, kunnig snabb på att återkoppla,förtroende ingivande.Anna får mina bästa rekommendationer. Tack Anna.
    Mvh Barbro Lundgren Läs mer
    2018-06-28 Anna H svarar Barbro L
    Tack Barbro! Det var superkul att få hjälpa dig och jag är jätteglad att det blev så lyckat resultat. Ha en härlig sommar så ses vi i augusti! /Anna
  • Pekka K
    Pekka K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en bostadsrätt via Svensk fastighets förmedling. Mäklaren var kunnig och tillgänglig när jag sökte henne. Affären gick strålande. Snabbt och smidigt när vi hittat våran köpare. Bara + poäng från mig. Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Pekka K
    Pekka - kul att du känner dig nöjd med mig som din mäklare. Allt gick väldigt snabbt på slutet :) vilken häftig flytt du har framför dig nu, spännande. Vi ses!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Otroligt bra och professionellt bemötande och allt otroligt snabb och smidig affär Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Mikael L
    Mikael, vad roligt att du känner att allt gått smidigt - det är mitt mål :-) nu får du äntligen åka till Ikea med din mor, hon verkade väldigt taggad på det. Skämt åsido, hoppas du kommer trivas (det är jag säker på). Vi hörs!
  • Christer Å
    Christer Å skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklartjänst med all service inkluderat och tillhandahöll även försäkringar etc. Läs mer
    2018-05-25 Ida O svarar Christer Å
    Tack för din rekommendation Christer, hoppas ni kommer att trivas i storstan. Ha en skön sommar så hörs vi när det börjar närma sig tillträde.
  • Lotten J
    Lotten J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vid försäljningen av bostadsrätt fick vi proffsig och bra hjälp av mäklaren. Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Lotten J
    Tack Lotten för din rekommendation :-) kul att jag fick hjälpa dig och din mor med hennes försäljning. Vi ses :)
  • skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var toppen att samarbeta med. informerade hela tiden hur det låg till.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Toppen tjej Läs mer
  • Louisa E
    Louisa E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi tycker att Paulina Uebel gör ett toppen jobb! Alltid glad och trevlig, lätt att nå och svarar på allt. Kan klart rekommendera henne. Vi är supernöjda 😊 Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Louisa E
    Tack gulliga Louisa för din rekommendation, det värmer väldigt mycket att läsa. Kul att vi äntligen hittade ett radhus i det området till er ☺️ Jag tror det kommer passa er superbra, er son verkade väldigt nöjd efter kontraktet på plats ☺️ Vi hörs framöver!
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna var min mäklare under min första försäljning. Trevlig och professionell. Bra på att kommunicera. Läs mer
    2018-05-23 Anna H svarar Mattias N
    Tack för din rekommendation Mattias! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa till.
    Lycka till med letandet av ny bostad!
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kändes väldigt tryggt och hjälpsamt från start till mål i processen.

Informativt med vad som behöver göras samt följer upp detta.

Kändes aldrig stressad när vi möttes utan vi fick verkligen tid att göra det vi behövde i lägenheten innan vi skrev på pappren Läs mer
    2018-05-23 Anna H svarar Jesper L
    Vad roligt att ni är nöjda. Det gör mig glad! Jag tror att ni kommer trivas superbra i nya fina lägenheten.
  • Lina O
    Lina O skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Toppen bra bemötande och hjälp vid köp av bostadsrätt. Är mkt nöjd med mäklare Ida som gav ett seriöst och informativt bemötande. Smidigt och bra. Rekommenderar gärna henne och svensk fast i Södertälje. Läs mer
    2018-05-21 Ida O svarar Lina O
    Stort tack Lina! Lite speciellt när det blev strömavbrott mitt i kontraktsskrivningen men det löste vi galant =) Hoppas du kommer trivas med det underbara läget vid kanalen, jag återkommer när medlemskapet är klart!
    Lina O gillar detta
  • Birgit Valborg Kristina H
    Birgit Valborg Kristina H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har både köpt och sålt bostad via mäklare Ida Olheim på Svensk Fast.
    Mycket proffesionellt agerande och alltid kontaktbar.

Anlita henne när du ska sälja din bostad vetja :)!! Läs mer
    2018-05-17 Ida O svarar Birgit Valborg Kristina H
    Stort tack för din fina rekommendation! Vi ses snart igen!
  • Monica W
    Monica W skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är mycket nöjd med Anna westerståhl.med. Mycket bra hjälp och tillmötesgående. Läs mer
  • Henric L
    Henric L skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt ett hus.
    Mycket bra bemötande och engagemang. Läs mer
    2018-05-15 Ida O svarar Henric L
    Tack Henric för ditt fina betyg! Nu ska vi se till att er husförsäljning också går bra=)
  • Hakon L
    Hakon L skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Inför försäljning av mitt fritidshus blev jag av en god vän rekommenderad Anna. När man väljer mäklare inför en försäljning så vet man inte förrän efteråt hur nöjd man är med vald mäklare. Jag kan dock konstatera att jag är jättenöjd och kan rekommendera Anna till andra som ska sälja sin fastighet.

Anna är trevlig och lättsam att ha att göra med men framför allt kunnig, arbetsvillig och engagerad. Så därför blir mitt "betyg" högsta möjliga. Tack Anna för all hjälp!

/Hakon Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fritidshus Järna
    Mycket bra bemött👍 Läs mer
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vår villa vid Sandvikensbrygga i Enhörna. Mäklare Per Florin skötte försäljningen på ett utmärkt sätt, tydlig, informativ och höll oss löpande informerade vad som hände runt affären. Mycket bra skött vid själva kontraktsskrivningen där det inte gavs utrymme för missförstånd. Läs mer
    2018-05-13 Per F svarar Stefan C
    Stort tack för fina ord och för ett bra sammarbete Stefan!
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    *Vi har sålt en villa och blivit bra bemötta av mäklaren Ida Olheim.
    *Vi anlitade Ida eftersom vi trodde att hon skulle kunna sälja vårt hus på bästa sätt. Nu blev huset sålt före utsatt visning, varför vi inte fick full möjlighet att utvärdera den förväntningen.
    *Vi anser att vi fick göra mer själva än vad vi hade förväntat oss, tex korrigera och redigera all text som stod i annonsen på nätet. VI anser att text borde ha varit mer genomarbetad innan den kom till oss för granskning. Läs mer
    2018-05-14 Ida O svarar Johanna G
    Hej Johanna! Tack för din feedback, det är bra för oss att veta vad som kan bli bättre till nästa gång. Kul att ni är nöjda med resultatet i alla fall! Ta hand om er och lycka till i storstan =)
  • Rosette I
    Rosette I skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Det var dags att sälja min bostadsrätt och jag var väldigt nervös inför valet av mäklaren. Till slut valde jag Cajsa och jag måste säga att det är det bästa valet jag gjorde.

Cajsa har ett professionellt bemötande, det märks att hon är en person som kan sitt jobb. Det har dessutom varit lätt att få tag på henne när jag hade funderingar, både dag tid och kvällstid.

Utöver det så skrev Cajsa en utmärkt text till min lägenheten när det las ut på nätet. Texten som hon skrev var inte lik någon annans, vilket gjorde att den stack ut bland mängden.

Jag är nöjd och ger Cajsa den högsta betyg 5 av 5. Läs mer
    2018-05-23 Cajsa Q svarar Rosette I
    Tack snälla för fina ord Rosette. Jättekul att jag fick hjälpa dig med en lyckad bostadsaffär.

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje