Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 430 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• 2019-12-06

Nina S skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt bostadsrätt
    Blev väldigt proffsigt och trevligt bemött.
    Fick all information om lägenhet, information om föreningen och hur köpet fungerar i detalj.
    Mycket tacksamt. Läs mer
  • 2019-12-05

Lilian M skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en bostadsrätt i Nykvarn.
    Fick mycket uppmuntran och stöd när det kändes svårt att sälja. Mycket bra genomförande av försäljningen.

Vi är mycket nöjda med mäklarens insatser. Läs mer
  • 2019-12-05

Kristina K skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev trevligt bemött, sakkunnig och korrekt. Bra kommunikation, tydlig. Läs mer
  • 2019-12-03

Christina R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är fantastisk! Det kändes rätt från början och hon levde upp till våra förväntningar i samband med försäljning som slutade i en snabb och smidig affär. Trevlig, påläst och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • 2019-12-03

Marcus E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt, professionellt. Nöjd! Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje. Läs mer

Peter N skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tycker det kändes bra. Gjorde en snabb affär på några tomter. Nancy är lätt att ha att göra med och van att ta mäniskor.

Allt Bra
    Med vänlig hälsning
    PEter Läs mer
  • 2019-11-29

Prerna P skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Experience with broker was good Läs mer
  • 2019-11-29

Susanne L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    köpt bostadrätt, blev bemött vänligt, effektivit och proffsigt, mäklaren levde upp till förväntningar om nyss nämnda - sammanfattningsvis allt gott, rekomenderar gärna Läs mer
  • 2019-11-27

Anna H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd från början till slut. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Anna H
    Vad kul att du är nöjd Anna! Tack för ett trevligt samarbete =).
  • 2019-11-26

Leif M skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde lgh mycket kunnig och engagerad, ville sälja snabbt och Anna fixade så vi blev mycket nöjd med henne. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Leif M
    Stort tack till er! Jättekul att det gick så snabbt & smidigt. Hoppas ni kommer trivas bra i Mariefred!
  • 2019-11-22

Sara S skrev om Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Nancy har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt i centrala Södertälje. Vi fick ett toppenbemötande och upplevde Nancy som väldigt kunnig. Vi fick bra uppdateringar under processen kring de intressenter vi hade och kände oss trygga under hela processen. Läs mer
  • Nashwan S

2019-11-22

Nashwan S skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🌷👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Nashwan S
    TACK Nashwan! :) :) :) :) :) :)
  • 2019-11-21

Mats R skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Noggrann, pålitlig och lugn beskriver bra Henrik. Är köpare av bostad. Utmärkt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2019-11-21

Tina P skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte en bostadsrätt i Nykvarn.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-20

Elisabet Ö skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida har på ett tydligt och trevligt sätt visat och redogjort detaljerna vid mitt köp av bostadsrätt Läs mer
    2019-11-20 Ida O svarar Elisabet Ö
    Tack Elisabet, så roligt att du kände så starkt för lägenheten du kommer nog att stortrivas där!
  • 2019-11-20

Staffan G skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Som skeppsbruten skulle man gärna sitta på en öde ö med Kajsa. Hon skulle säkert kunna sälja den till någon annan insimmande överlevare. Hon är helt enkelt bäst! Läs mer
    2019-11-26 Cajsa Q svarar Staffan G
    En av de bästa rekommendationerna i år, TACK Staffan :-)
    Henrik B gillar detta
  • 2019-11-17

Fredrik H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt lägenhet av Anna och.för oss är hon det självklara valet när vi ska sälja. Väldigt duktig och engagerad! Jag kan varmt rekommendera Anna till alla. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Fredrik H
    Stort tack för fina ord Fredrik. Det uppskattas verkligen! Nu ska vi se till att det blir en lika lyckad försäljning.
    Henrik B gillar detta
  • Viktoria H

2019-11-17

Viktoria H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har köpt lägenhet och det är självklart att välja Anna även för försäljningen. Engagerad, glad, kompetent och kunnig. En fröjd att ha Anna i både sälj- och köpsituation. Läs mer
    2019-11-29 Anna H svarar Viktoria H
    Tusen tack för din fina rekommendation Viktoria! Mycket trevligt att få samarbeta med er som är så glada & härliga =)
  • 2019-11-15

Piia Belinda H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket professionellt sätt. Vi kunde inte önska oss en bättre mäklare. Tillgänglig och snabb på att återkoppla om allt. Och därtill ett väldigt trevligt och ödmjukt sätt. Tack Anna! // Belinda och Björn Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Piia Belinda H
    TACK till er! Det har varit ett jättetrevligt samarbete och jag är så glad att jag fick hjälpa er och att resultatet blev så bra. Ta hand om er så ses & hörs vi framöver!
  • 2019-11-14

Johan W skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En mycket trevlig mäklare!
    Jag och min partner fick äntligen vårat gemensamma hem! Läs mer
  • Mats F

2019-11-14

Mats F skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostaden, vi blev bemötta proffsigt, Anna levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Mats F
    Vad kul att ni är nöjda. Stort tack för ert förtroende! Nu får ni se fram emot flytten till er fantastiska bostad. Vi ses!
  • 2019-11-14

Andreas A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde min farmors lägenhet efter att hon hade dött. Fick väldigt bra information och hjälp av mäklaren.

Det gick smidigt och snabbt allting precis som det skall vara. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Andreas A
    Tack för din rekommendation Andreas. Det uppskattas verkligen! Jag är glad att jag fick ert förtroende och att ni är nöjda. Ha det gott!
  • 2019-11-14

Michelle M skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa hjälpte oss sälja vårt hus i Järna. Hon kom snabbt ut till oss för att diskutera förloppet och göra en värdering. Tillsammans kunde vi sätta ett utgångspris som vi både tyckte vara riktig, göra om fotografering pga dåligt väder och få in våra åsikter i säljbeskrivningen. Förloppet fortlöpte smidigt och vi fick bra information från Cajsa och ett mycket bra pris för vårt hus. Läs mer
    2019-11-15 Cajsa Q svarar Michelle M
    Tack för fina ord Michelle! All lycka till med ert nya liv i Danmark. Jag ringer om jag behöver trädgårdstips :-)
  • 2019-11-13

Niclas J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte en lägenhet genom Anna och det fungerade bra. Anna var tydlige i dialogen med oss och säljaren. Hade vi frågor minns jag att hon undersökte allt på ett bra sätt så att vi kände oss trygga med affären.
    Anna har ett väldigt trevligt bemötande och ger att bra intryck och har inte den vanliga "säljapproachen" vilket vi uppskattade. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Niclas J
    Tack snälla Niclas. Vad glad jag blir att ni är så nöjda. Må så gott så ses vi säkert framöver!
  • 2019-11-12

Stefan K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är fantastisk bra på att kommunicera och direkt ta tag i frågor.
    Uthållig när försäljningen drog ut på tiden och det blev många visningar.
    Professionell och korrekt. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Stefan K
    Stort tack för ditt förtroende Stefan och för din rekommendation. Vi fick kämpa på och jag är jätteglad att resultatet blev så bra till slut. Nu får du koppla av i ditt nya boende!
  • 2019-11-12

Marko K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en bostadsrätt i Södertälje, 3:a i Mariekäll.

Har blivit fantastiskt bra bemött av Anna under hela köpeprocessen ända från första visningen till kontraktsskrivning. Anna har stöttat mig med tips och råd samt hållt mig väl informerad om vad som händer samt vad som jag borde göra vid de olika stegen.

En superduktiga mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Marko K
    Stort tack för den fina rekommendationen. Nu är det bara att ladda inför flytt. Snart ses vi igen =)
  • 2019-11-12

Philip K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionell, enkel, omtänksam Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Philip K
    Vad kul att du lämnande en rekommendation Philip. Tack det uppskattas verkligen. Hoppas du har det bra i fina lägenheten =)
  • 2019-11-12

Monna J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi köpte en Bostadsrätt. Vi fick bra bemötande, möjlighet till egen visning, bra hjälp o svar på frågor, ärlighet, trevligt o glatt bemött.

Sammanfattningsvis får hon mina bästa rekommendationer som mäklare Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Monna J
    Vilka fina ord Monna. TACK! Jag tyckte det var jättekul att få hjälpa er. Hoppas Jonathan trivs bra! =)
  • 2019-11-12

Klara A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Super trevlig, inte pushig, ärlig, Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Klara A
    Tack för din rekommendation Klara! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten och på nya jobbet. Ha det gott så ses vi säkert framöver!
  • 2019-11-09

Karin U skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fint bemötande i en utdragen budgivning och med tålamod och lugn väntade mäklaren in oss och hade respekt för både oss som köpare och säljarna av fastigheten. Läs mer
  • Valdemar Ö

2019-11-08

Valdemar Ö skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en lägenhet med Anna som mäklare. Mycket bra bemötande och kände mig alltid trygg med henne som mäklare. Svarar snabbt och har svar på alla frågor man har när man köper sin första bostad! Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Valdemar Ö
    Vad bra att kände dig trygg. Trygghet är verkligen viktigt när man gör så stora affärer.
    Nu hoppas vi att tiden går fort fram tills att det är dags att flytta =). Må så gott!
  • 2019-11-07

Fredrik K skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en 2a på 54,4 kvm.
    Mycket bra bemötande både på plats och via telefon av Cajsa Qvarfordt.
    Första bostaden jag köpt så hade inte några förväntningar, kul att se något nytt och lära sig nya saker.
    Överlag väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-11-05

Nawfal Sattar Nafil A skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Jag har köpt en radhus före en veckan .jag är super nöjd med mäklaren .Han förklara allt och han intresserad på hans jobb , han jätte smart mäklare . Jag hoppas att ni gå framme och lika mer än och mer . Det är kul att behandlar med er . MVH
    Hadeel Läs mer
    2019-11-05 Per F svarar Nawfal Sattar Nafil A
    Tack Hadeel och grattis till ett fint hus.
  • 2019-11-05

Jörgen R skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Florin är en kanon kille som kan sitt jobb och ger ett mycket bra intryck
    Har anlitat honom för min husförsäljning Läs mer
    2019-11-05 Per F svarar Jörgen R
    Stort tack för fina ord och förtroendet att få hjälpa till med försäljningen Jörgen.
  • 2019-11-04

Artur H skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt trevlig, pedagogisk, besvarade frågor innan frågorna ställdes. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-03

Ingela Christina J skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är inte färdiga ännu. Men mitt samarbete med Cajsa har motsvarat mina förväntningar. Hon är kunnig proffsig glad och positiv.
    Jag känner mig trygg att hon hjälper mig på bästa sätt till allt är klart.
    Ingela Johansson Läs mer
    2019-11-04 Cajsa Q svarar Ingela Christina J
    Tack Ingela, snart är vi helt klara och du kan flytta ett stenkast bort :-)
  • 2019-11-01

Bo Niklas L skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vårt hus, 28 år gammalt o det gick som en dans tack vare vår proffsiga mäklare Cajsa Cravfordt. Hon är snabb o vi fick hela tiden bra feedback. Kände direkt att hon skulle motsvara våra förväntningar att sälja snabbt o till bra pris. Läs mer
    2019-11-04 Cajsa Q svarar Bo Niklas L
    Tack för fina ord Niklas och att jag fick hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas i Nyköping.

Kim N skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en villa
    Hon känns varm, mänsklig och går att prata med. Läs mer
    2019-11-04 Cajsa Q svarar Kim N
    Tack Kim! Roligt att jag får hjälpa till med både köp och sälj :-)
  • 2019-11-01

Nour H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag och min familj har nyligen köpt en lägenhet som Anna har hittat åt oss utifrån vårt önskemål. Hon har varit oerhört trevlig och hjälpsam. Vi är super nöjda och kan rekommendera henne! Läs mer
    2019-11-20 Anna H svarar Nour H
    Tack snälla Nour! Jag är glad att jag fick hjälpa er köpa bostad. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya fina lägenheten.
  • 2019-10-25

Per Olof E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en villa, professionell och trevlig kille! Läs mer
    2019-10-26 Per F svarar Per Olof E
    Tack för förtroendet P-O! Hoppas ni kommer trivas i nya bostaden.
  • 2019-10-24

Ulrika G skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet och tycker att det har varit bra information och ett bra bemötande. Är jättenöjd och kan rekommendera mäklaren. Läs mer
    2019-12-05 Henrik B svarar Ulrika G
    Tack Ulrika, kul att höra. Hoppas du ska trivas i nya lägenheten.
  • 2019-10-24

Julia T skrev om Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Tillgänglig, flexibel, påläst, kunnig, ärlig och pålitlig! Toppenmäklare verkligen!! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-12-05 Henrik B svarar Julia T
    Tack Julia :) Hoppas ni ska stortrivas.

Sara E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har köpt bostad. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-10-24 Per F svarar Sara E
    Tack för omdömet Sara, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2019-10-22

Jesper K skrev om Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt 1a i Södertälje Centrum. Bra bemötande, hjälpsam. Bra påläst på lägenheten, bra info. Bra visning, väldigt tillgänglig, trevlig. Läs mer
  • 2019-10-21

Malin V skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde hus med genom Ida! Trevligt och proffsigt bemötande och affären gick snabbt och smidigt. Dock upplevde vi att hennes bemötande var mer personligt i början och i slutet kändes det mer affärsinriktat. Själva åtagandet skötte hon utmärkt men vi hade uppskattat ett personligt bemötande genom hela processen, det hade gett henne en 5:a! Läs mer
    2019-10-31 Ida O svarar Malin V
    Stort tack för ert förtroende och den fina rekommendationen men framförallt din feedback, det hjälper mig att bli en bättre mäklare!=) Vi ses snart igen!
  • Ewa T

2019-10-18

Ewa T skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Objekt: Sålt villa i Södertälje

Idas bemötande: Hjälpsamt, stöttande, vänligt och tydligt informativt. Vi kände oss trygga under hela processen.

Vi är väldigt nöjda med det arbete Ida gjort för oss.

Det var omtumlande och spännande upplevelse med att sälja huset vi bott i i nästan 25 år. Skönt att ha en bra mäklare att "hålla i handen" :) Läs mer
    2019-10-18 Ida O svarar Ewa T
    Hej Ewa! Tack för att jag fick "hålla er i handen" hela vägen i mål och för att ni tog åt er av mina tips inför försäljningen också, det blir ju en riktigt bra försäljning! Nu kanske det dröjer 25 år till innan ni säljer men då får ni gärna återkomma;)
  • 2019-10-17

Niclas T skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vår mäklare Ida hjälpte oss att sälja vår fina villa. Hon har varit väldigt engagerad och noggrann i hela processen från första mötet hos oss till kontraktsskrivningen med våra köpare. Vi har fått väldigt bra information och bra vägledning för att ta oss igenom hela processen. Vi känner att Ida har motsvarat våra förväntningar till fullo och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-10-18 Ida O svarar Niclas T
    Stort tack ert förtroende och fina ord! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus, vi ses snart igen!
  • Johan R

2019-10-17

Johan R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har hjälpt mina systrar mig med försäljning utav min bortgångne fars lägenhet.
    Allt har funkat jättebra och Anna har varit fenomenal på alla sätt och vis.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-25 Anna H svarar Johan R
    Stort tack för ert förtroende Johan! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa till. Må gott så ses vi framöver!
  • 2019-10-16

Ann-Charlotte H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren var proffesionell i sin roll, var lyhörd över våra förväntningar när vi sålde vårt hus och hade ett trevligt bemötande. Däremot mäklarassistenten, förväxlade och missade viktig information för spekulanter/köparen, såsom när dränering hade gjorts och i vilken utsträckning, även informationen av våtrum var förväxlat i faktabladet. Läs mer
    2019-10-16 Ida O svarar Ann-Charlotte H
    Tack för förtroendet och tack för feedbacken gällande informationen, vi kommer se över rutinerna där!
  • 2019-10-15

Erik E skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ida var duktig och professionell. Läs mer
    2019-10-16 Ida O svarar Erik E
    Stort tack Erik! Kul att du fick ditt drömhus tillslut=)

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje