Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Södertälje & Nykvarn!

Vi är ett gäng med lång erfarenhet av mäklaryrket och genom att dela med oss av vår kunskap bildar vi ett mäklarteam som är specialister på försäljning av bostadsrätter, fastigheter och nyproduktion. Vi är stolta över att vara ett av Svensk Fastighetsförmedlings bästa kontor i Sverige med många prisbelönta mäklare i spetsen. Vi ser nytänkande och rekommendationer som vår främsta tillgång som hjälper oss att växa och bli bättre på det vi gör. Därför känns det extra roligt att vi är den mäklarfirma med högst betyg inom vårt område på Reco.se.

Hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje får du en skräddarsydd mäklartjänst som passar just ditt behov. Med lokalt förankrade mäklare och marknadens bästa marknadsföringsverktyg är vi det starkaste varumärket i branschen.

Välkommen till in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 1454 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje 2

• sålde sitt hus med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig och jag har fått bra information under hela processen.
    Svårt läge att sälja med tanke om det som händer i världen så jag är nöjd.
    Tomas Westergren
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-30 Verifierad kund
    Sofia gav ett bra intryck hon gav inga löften eller falska förhoppningar.Hon var mycket professionell
    hon sålde före visning. Hon gillar sitt jobb
    Hon kan varmt rekommendera
    Hälsningar Börje
    2022-06-30 Verifierad kund
    Sofia var mycket trevligt och förtroendeingivande och hon gav inga löften om hur eventuell budgivning skulle bli men lovade att göra vad hon kunde för att det skulle bli bra för både oss och eventuell köpare. Hon var tydlig i hur marknaden ser ut nu och var mycket professional i sitt sätt. Försäljningen gick mycket bra och vi sålde före visning. Sofia kan verkligen rekommenderas/Maria
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Blombacka
    Väldigt trevlig sätt
    Han är grym på det han gör. Min förväntningar gick hur bra som helst. Och jag är så nöjd med hans jobb.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Vi hade höga förväntningar på Andreas då vi hade fått honom rekommenderad av våra grannar och han levde definitivt upp till dem. Väldigt engagerad och professionell på alla sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-27 Verifierad kund
    Super nöjd med Cajsa som var delaktig från start till slut. Levde upp till förväntningarna och lyssnade på mig som kund men var också hjälpsam med egna tankar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bästa mäklaren!

Vi valde att anlita Ida Olheim efter rekommendation från våra vänner som också haft Ida som mäklare och var supernöjda.
    Trots en avsvalnad marknad så löste Ida uppdraget med bättre resultat än förväntat, vi fick det vi begärde och hela försäljningsprocessen gick mycket smidigt när vi skulle sälja vårt.

Det märks att Ida är ett riktigt proffs på det hon gör, hennes bemötande och engagemang för både oss som säljare och även för köparen skapar ett mycket starkt förtroende. I kombination med hennes kunskap och erfarenhet gör henne till en riktig stjärnmäklare.

Sammanfattningsvis, ett riktigt proffs med en känsla för både säljaren och köparen som skapar ett starkt förtroende och kan förklara allt på en ett enkelt sätt. Ordning och reda på alla detaljer och gör att man känner sig trygg under hela processen.
    Precis som en riktigt bra mäklare ska vara helt enkelt!

Vi är mer än nöjda och kan verkligen rekommendera att välja Ida!
    Stort tack för att ni lagt tid att skriva denna fina rekommendation! Det var väldigt roligt för mig att läsa och jag får verkligen tacka för att ni gav mig förtroendet att sälja ert fina hus. Nu hoppas jag att ni får en härlig sommar och ni får mer än gärna rekommendera mig vidare till vänner och bekanta i Södertälje/ Nykvarn. Vi ses! Ida Olheim
  • skrev om Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-23 Spontant omdöme
    Mycket trevlig mäklare som kan sin grej! Hjälper till mycket under hela processen, samt svarar på alla frågor man ställer. Är tydlig och lugn! Stark rekommendation!!!
    • Grusåsen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Grymt bra jobb av Andreas som alltid var tillgänglig och gav väldigt bra support och feedback. En lyckad försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Özgun en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-22 Verifierad kund
    Väldigt bra service, härlig mäklare som är lätt att prata med och kan verkligen sitt jobb utmärkt!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Enhörna
    2022-06-20 Verifierad kund
    Cajsa är trevlig, noggrann och tillmötesgående. Det var lätt att få kontakt med henne via sms och Mail, närhet var bråttom.
    Jag uppskattar henne mycket.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-18 Verifierad kund
    Samuel gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vårat radhus! Pålitlig, lyhörd, proffsig och alltid tillgänglig. kan absolut rekommendera honom till andra som ska sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt, kunnig och hjälpsam
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Backman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och vänligt bemötande. Henrik visade stort tålamod och var effektiv och kunnig. Kommer definitivt att kontakta honom om jag skulle behöva en mäklare i framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-16 Verifierad kund
    De förväntningar vi hade uppfylldes mer än väl.

Vi blev väl bemötta och fick klar och tydlig information.

Nancy Chamaly har med sin gedigna mäklarkunskap gått in i
    denna fastighetsaffär med proffsighet. Är tydlig med all information samt är lugn och tillmötesgående i sin profession som mäklare. Vi är mycket nöjda och tacksamma för att försäljningen av vår fastighet gick så bra.

Vänligen Marie o Anders Gustafsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av Cajsa, hon är sakkunnig, hjälpsam och trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mycket väl bemött, kände mig trygg med Cajsa, snabb på att återkoppla, jag är väldigt nöjd.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Henrik svarade på alla mina knepiga frågor dygnet runt ang husförsäljning.
    Så sjukt tillmötesgående och hjälpsam! Täljes bästa mäklare. 5/5
    Tack för det Mathias. Hoppas du ska trivas ute i skogen nu - jag tror det blir toppen i nya huset :)
    Ha en fin sommar.
    Henrik Backman
  • köpte sitt hus med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-16 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig, informativ. Förmedlade klart och tydligt vad köpet innebar. Richard kunde svara och förklara bra på de frågor jag hade. Jag skulle gärna använda Richard som mäklare och rekommenderar honom varmt.
    2022-06-15 Verifierad kund
    VILKEN MÄKLARE.

Jag vill be ALLA använda sig av denna människa i bostadsköp eller försäljning. Från dag ett har hon varit toppen i allting. Utöver de vanliga. Vilken genuin , mänsklig ; personlig mäklare. Så intresserad av kunden och bryr sig på RIKTIGT. Man märker att hon älskar sitt jobb och är brydd om att allt ska va bra.

Bästa Cajsa !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött. Nancy var proffsig och kunnig. Hon gav mycket goda råd och skötte annonsering och budgivning perfekt. Gav löpande information snabbt. Vi hade mycket distanskontakt då jag inte bor där bostaden ligger. Det märks att hon har lång erfarenhet.

Sammantaget kan jag varmt rekommendera Nancy Chamaly.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Hade en köpare som skulle köpa min lägenhet. Kontaktade Andreas för att fixa papper, vilket gick super smidigt. Var hela tiden tillgänglig och behjälplig vid alla frågor.

Kommer definitivt att hålla kontakten för framtida köp/försäljningar.

Tack för all hjälp.

Br/Linni
    2022-06-13 Verifierad kund
    Från första kontakt med Cajsa i denna affär av bostad har hon varit otroligt mycket bättre än man kan förvänta dig.

Skulle rekommendera Cajsa VARJE dag för bostadsaffärer både som köpare och säljare.

BÄSTA.

Would choose her every day!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Naturlig, pålitlig, insatt och kunnig. Trovärdig. Snabb med återkoppling.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Kajsa jobbar mycket snabbt , proffsigt och effektivt. Vår bostad blev sålt på nolltid. Tack!
    • Enhörna
    2022-06-11 Verifierad kund
    Sofia är en jätte bra mäklare!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Väldigt kunnig ger ett tryggt och säkert intryck, får inte full pott för han kan vara svår att få tag på men ringer alltid upp lite senare.
    • Östertälje
    2022-06-08 Verifierad kund
    Det har varit en positiv upplevelse att arbeta med dig Ida. Du hade en tydlig och enkel kommunikation under hela försäljningsprocessen. Strategin i processen var väl genomtänkt och effektiv.

Vi uppskattar att du har ett bra driv, är trevlig, saklig och inger en trygg känsla. ”Allt går att lösa” verkar vara ditt motto. Du är seriös men ändå humoristisk och lättsam i processen även när den skall drivas på, och inte ska stanna upp.

Vi uppfattar och bejakar din tydliga ambition att slutresultatet skall bli så bra som möjligt, för både säljare och köpare.

Vi samarbetar gärna med dig, om behovet av en ny försäljning skulle dyka upp i våra liv igen.
    Mats och Karin
    Tack snälla ni, så fint skrivet! Jag uppskattar verkligen vårt samarbete och jag hoppas att våra vägar korsas igen. Ta hand om er och ha en fin sommar! Ida Olheim
    2022-06-07 Verifierad kund
    We are first time buying house and agent has explained everything in details. Much appreciated!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-07 Verifierad kund
    Hon är trevlig och snabb på svara och kommunicera.
    Tack Haron! Jag uppskattar ditt fina omdöme, det värmer! Hopps allt ska gå bra med er resa framöver! Vi hörs snart igen! Sofia Lindau
    2022-06-06 Verifierad kund
    Samuel her team were knowledgeable, friendly, and very responsive. He made our first home buying process a breeze.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bra bemött

Han levde upp till mina förväntningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-06-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsam.
    • Viksäng Strand
    2022-06-03 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande och utan tveka en mäklare som man känner sig trygg med!
    Tack Shata :-) Ni kommer trivas bra i er nya lägenhet är jag övertygad om. Cajsa Qvarfordt
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra bemötande, proffsigt jobbat.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Allt gått smidigt och bra utan problem. Mycket bra mäklare.
    Rekommenderas
    • Viksäng Strand
    2022-06-03 Verifierad kund
    Cajsa är trevlig, kunnig, lyhörd och sätter kunden i centrum. Återkopplar snabbt i processen. Mina varmaste rekommendationer.
    Stort tack för fina ord och tack för ett trevlig samarbete :-) Cajsa Qvarfordt
    • Järna
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevlig och snabb återkoppling men var lite för på/säljing för min smak.
    • Karlberga Park
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och engagerad mäklare. Samuel är trevlig, glad och framförallt proffsig!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Cajsa har varit väldigt trevlig och professionell och vi har fått bra tips inför försäljningen. Genomgången vid kontraktsskrivningen var noggrann och informativ. Vi har varit mycket nöjda med Cajsa
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag upplevde Cajsa som duktig och ville göra hela processen med köpet så lätt för mig som möjligt.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Cajsa Qvarfordt, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Södertälje har haft ett mycket professionellt och vänligt bemötande i mötet med mig och min man och som den 19 maj 2022 sålde fastigheten Årsboken 13, Annalundsvägen 9F.

De förväntningar vi hade inför försäljningen var att Cajsa skulle förstå värdet i fastigheten och att snabbt starta de steg och strategier som krävdes för att försäljningen snabbt skulle kunna genomföras. Vilket det gjorde utifrån Cajsas kompetens och skicklighet.

Cajsa är en mycket god kommunikatör och har kommunicerat med oss de förslag och steg hon tagit i försäljningen, vilket uppskattas! Kommunikation, samverkan och samarbetet med oss har varit mycket professionellt!

Bästa hälsningar!
    Rose-Marie Jakobsson
    Annalundsvägen 9F, Södertälje
    2022-05-31 Verifierad kund
    Sålde våran lägenheten med hjälp av Andreas. Mycket hjälpsam och trevlig. Andreas var även mäklaren när vi köpte lägenheten vilket visar att han är professionell och pålitlig, då vi även valde att sälja den med hjälp av honom. Rekommenderar starkt!
    2022-05-31 Verifierad kund
    Andreas är grymt bra och väglett oss till en lyckad försäljning. Väldigt hjälpsam och flexibel. Detta ledde till snabb affär. :)
    • Brunnsäng
    2022-05-30 Verifierad kund
    Positiv attityd och inställning att aldrig ge upp. Försökte hela tiden hitta nya vägar när vi stötte på ”problem”
    Tack själva för ett trevligt samarbete! Nancy Chamaly
    • Järna
    2022-05-30 Verifierad kund
    Tack Sofia för ett fint bemötande!

Sofia har gett oss ett korrekt, tydligt, vänligt, förtroendeingivande bemötande.

Sofia har under hela ”affären” alltid varit tillgänglig.

Vi har fått den hjälp och det stöd i frågor, som vi som säljare har ställts inför i ”affären.

Sofia ger en tydlig bild av hur kunnig hon är på sitt arbetsområde.

Ulla & Agne
    Stort tack för dem fina orden, det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av ert fantastiska hus! Vi ses snart igen! Sofia Lindau
  • sålde sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Hölö
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande, kunnig och lyhörd.
    En bra uppfattning av marknaden och fastighetens för och nackdelar inför försäljningen.
    Levde helt klart upp till förväntningarna och var för oss en mycket god vägledare genom denna försäljnings-process.
    Glad, uppmärksam och tillgänglig - kan varmt rekomenderas.
    • Östertälje
    Proffsigt och vänligt.
    Det gick mycket snabbare än förväntat.
    Hittills har det gått mycket smidigt men affären är inte slutförd än. Förväntar mig inga problem.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Jätte trevlig. professionell och hjälpsam
    aktiv och närvarande
    TACK Silva för fina ord, det värmer. Hoppas sonen skall trivas gott i nya huset :) Sofia Lindau
    2022-05-28 Verifierad kund
    Sofia är en trevlig person och hon är mycket tålamodet. Hon gör sitt bästa för att kunden förstår. Hon är ärlig och vi har tjänat oss trygga vid alla råd och åsikter som vi fått från henna. Mycket nöjda med att anlitat Sofia som vår mäklare!
    Tack Firas! Är väldigt tacksam för att jag fick chansen att hjälpa er både med att hitta ett drömhus men också att få sälja erat nuvarande. Vi ses framöver i byn :) Välkomna till mina trakter! Sofia Lindau