Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling - Sveriges ledande mäklarkedja!

Vi finns på flera platser runt om i landet och vi känner våra områden väl. Vi vet vad köparna letar efter och kan ge tips på vad du ska tänka på inför visningen. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen som verkligen kan sin sak? Kontakta då oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Här på kontoret i Södertälje är vi ett glatt gäng som strävar efter det bästa resultatet, varje gång. Vi prioriterar alltid att du som kund ska bli nöjd, tänker nytt och jobbar affärsmässigt och med omtänksamhet. Funderar du på att byta bostad är du välkommen att ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst möte eller en värdering av din bostad.

Vi tror att den som är bäst förberedd gör den bästa affären och vi jobbar därför med rak kommunikation och tydliga besked för att kunna hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 122 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Petra K
    Petra K skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har hjälpt oss att både köpa och sälja bostad på ett mycket proffesionellt sätt. Men framför allt med mycket värme och personligt bemötande. Vi har känt ett stort förtroende för hennes expertis, hon har alltid varit lätt att nå, och hon har hela tiden varit snabb med att hjälpa oss förstå hur allt skulle göras. Tack Anna! Läs mer
  • Jan Bertel H
    Jan Bertel H skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig mäklare, rekkommenderas varmt. Läs mer
  • Raymond W
    Raymond W skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa höll huvudet kallt och arbetade enträget vidare med försäljningen trots den oro och turbulens som drabbade fastighetsmarknaden under senhösten. Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa är väldigt förstående, smidig och snabb! Gjorde det väldigt lätt för mig och är noga med att informera om allt genom hela processen. Läs mer
  • Charlie Karl Joakim R
    Charlie Karl Joakim R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag kunde inte haft en bättre mäklare, väldigt kunnig och professionell. Alla frågor och komplikationer som dök upp på vägen fixade Anna utan problem och till ett väldigt bra resultat. Jag kommer garanterat använda mig av Anna igen vid en ny försäljning. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, kunnig o noggrann. Nåbar. Anna har o hade mitt fulla förtroende för oss som köpare. Ovanpå det skratt o gött i maggropen. Läs mer
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande, kunnig och snabb på att svara på frågor. Hjälpte oss att genomföra vårat första bostadsköp, vi är supernöjda! Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi hade inte kunnat tänka oss en bättre mäklare för att sälja vår lägenhet! Så proffsig och gjorde allt för att göra oss nöjda! Vi kommer definitivt välja Paulina igen om vi ska sälja något i framtiden 😊 Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande, kunnig och tog sig an oss som köper vårt första boende bra. Läs mer
  • Olle F
    Olle F skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffesionellt och smidigt. Mäklaren är väldigt duktig och gjorde affären möjlig. Är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Florin. Läs mer
    2017-12-04 Per F svarar Olle F
    Stort tack för förtroendet och bra sammarbete Olle!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jätte bra bemötande, superbra information och kommunikation. Läs mer
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra och duktig mäklare,trevlig och kunnig
    jag skulle rekomendera henne till andra Läs mer
    2017-12-04 Cajsa Q svarar Magdalena J
    Tack Magdalena och all lycka till med nya boendet.
  • Anne-marie R
    Anne-marie R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har upplevt ett bra bemötande med saklig information och känner mig nojd som kund. Läs mer
  • Ann-Chatrine Birgitta H
    Ann-Chatrine Birgitta H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra!Mycket bra!Mycket bra!Mycket bra!Mycket bra! Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig, lätt att få tag på och ställer upp även på kvällar. Läs mer
  • Miroslav A
    Miroslav A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina var mer än proffsig. Lugn,påläst och hon ger en komplet upplevelse av trygghet och förtroende. Köpet gick smidigt och vi kom till ett avslut inom rimlig tid.
    MVG
    Miro Läs mer
    2017-11-15 Paulina U svarar Miroslav A
    Tack snälla Miroslav för din rekommendation. Kul att höra, det värmer verkligen.
    Välkomna till Södertälje - jag tror verkligen ni kommer trivas här. Nu kommer ni ha en bra (låååg) boendekostnad framöver och kan njuta för fullt. Vi ses! Tack återigen.
  • skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Super proffsig, jätte trevlig, väldigt bra bemötande, tillmötesgående. Läs mer
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda. De frågor vi haft har fått snabba och bra svar och vi har kunnat påverka det vi vill. Toppbetyg. Läs mer
    2017-11-07 Paulina U svarar Bjarne E
    Tack snälla Bjarne! Så roligt att jag fick hjälpa till med er försäljning då det varit mina gamla hemtrakter :-) Nu kan ni fokusera på er husflytt framöver - det kommer nog passa er alldeles utmärkt. Vi hörs, må gott! Tack återigen för förtroendet. / Paulina
  • Teun v
    Teun v skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En kunnig mäklare som är lyhörd och har kundens bästa i fokus. Han gör det där lilla extra för att få till en bra affär. Läs mer
    2017-11-06 Per F svarar Teun v
    Stort tack Teun för gott sammarbete och för de fina orden!
  • Linda K
    Linda K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är mycket nöjd med min upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje! Paulina har varit proffesionell och guidat mig mycket bra i mitt bostadsköp! Bemötandet har varit på topp och hon har varit tillmötesgående i alla mina funderingar. Jag har känt mig trygg i mitt köp och skulle definitivt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2017-11-07 Paulina U svarar Linda K
    Tack fina Linda för rekommendationen!
    Det har varit så roligt att få hjälpa till med ditt första bostadsköp och guida dig genom processen.
    Så himla mysig lägenhet :-) Vi ses!
  • Caroline V
    Caroline V skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Världens bästa mäklare! Sålde min lägenhet efter första visningen. Lyhörd och otroligt omtänksam. Rekommenderar varmt Paulina till den som ska sälja sin bostadsrätt! Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Caroline V
    Tack snälla för dina ord fina Caroline! Blir otroligt glad. Så kul att det gick smidigt och snabbt, nu kan du äntligen fokusera på ert husköp. Tror verkligen ni kommer trivas =) Vi hörs framöver, kram
  • Sara R
    Sara R skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, tydlig och effektivt. Cajsa är väldigt enkel att ha och göra med. Läs mer
    2017-11-03 Cajsa Q svarar Sara R
    Tack Sara för fina ord. En intensiv dag för dig som ändå slutade bra :- )
  • Inger N
    Inger N skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är en mycket nöjd kund bra bemötande levde upp till mina förväntningar mycket bra Läs mer
  • Lars Uno T
    Lars Uno T skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    vi har fått ett mycket bra intryck avAnna. hon upplevs som
    kunnig och mycket profsig på det sysslar med. Läs mer
  • Helena D
    Helena D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina gav ett väldigt positivt intryck vid vårt första möte. Hon har under försäljningen hela tiden varit nåbar och lyssnat in på våra önskemål och samtidigt kommit med sin input.
    Hon har varit klar och tydlig och gjort ett bra jätte bra jobb. Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Helena D
    Tack för dina ord Helena, det värmer verkligen. Väldigt roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus. =)
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ger ett bra första intryck,. Serviceminded, engagerad, förtroendegivande utstrålning. Jag kan verkligen rekommendera Anna Hellerqvist. Läs mer
  • Roland A
    Roland A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Glad, lyhörd, social och trevlig =) Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Roland A
    Tack Roland. Jag tror verkligen att lägenheten kommer att passa dig - perfekt avstånd till jobbet! Vi hörs framöver. Tack igen.
  • Rimon T
    Rimon T skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Lyhörd, gör sitt bästa, trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Rimon T
    Tack snälla Rimona för dina ord! Jag tror radhuset kommer passa er perfekt. Så roligt för er. Grattis återigen till bostadsköpet och även i förskott till giftermålet. Vi hörs och ses framöver.
  • Margaretha S
    Margaretha S skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna har genom hela processen haft ett utmärkt bemötande. Hon har varit lyhörd, flexibel, hjälpsam och förtroendeingivande. Absolut högsta betyg! Läs mer
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra bemötande både på visning, under budgivning och vid kontraktskrivning. Informativ & tydlig. Läs mer
    2017-10-27 Ida O svarar Caroline J
    Tack för din feedback, det betyder mycket för mig! Hoppas att du kommer att trivas precis som Stina gjort!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är jättenöjd med Paulinas insats. Förtroendeingivande, professionell, trygg och engagerad. Till och med paragraferna blev spännande när Paulina informerade. Gjorde ett jäkligt bra jobb helt enkelt! Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Henrik N
    Tack snälla Henrik för din rekommendation. Det värmer och det har varit så roligt att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Kul att det gick smidigt, snabbt och ett bra slutpris! Vi hörs framöver. Tack återigen.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Cajsa är en mycket bra mäklare som alltid gör det lilla extra. Hon besvarade alla våra frågor och var alltid tillgänglig. Hon har bra lokalkännedom och och stenkoll på hur marknaden ser ut. Vi kan verkligen rekommendera Cajsa Qvarfordt! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina agerade mycket professionellt och gav oss all support vi behövde. Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Cecilia S
    Tack så mycket Cecilia för din rekommendation. Jag är helt säker på att ni kommer trivas i lägenheten. Nu är inte enbart bilen på plats utan även ni i det huset :-) Vi hörs framöver.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är jättebra , har inget att klaga på. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Cajsa Qvardfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt o kunnigt intryck vilket stod sig hela "resan". Väldigt nöjd med uppdateringar under budgivning o bra information. Rekommenderar henne starkt att anlita vid försäljning av bostadsrätt Läs mer
    2017-10-24 Cajsa Q svarar Eva F
    Va kul att ni är nöjda Eva, jag är tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen med ett så lyckat resultat.
  • Syed Z
    Syed Z skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I think it was pretty good. I felt secure while talking to her and she was quite open and able to make me comfortable about my concerns and questions. Läs mer
    2017-10-16 Ida O svarar Syed Z
    Thank you and congratulations to your new house, I hope you and your girlfriend will enjoy it! Let me know if you need any more help. you know where to find me =)
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Ida Olheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Försäljningen sköttes mycket bra.
    Tydlig kommunikation om läget. Vad har hänt, vad kommer att hända.
    Tydlig planering inför försäljningen. Vem gör vad och när.

Det är trevligt att "jobba med" någon som kan sin sak,
    har en vision (typ örter i köket, annonseringsstrategi osv...) , kommunicerar
    hur den visionen ska förverkligas och sedan jobbar hårt för ett bra slutresultat (ett pris som är ok och en kund som vet vad denne köper). Läs mer
    2017-10-16 Ida O svarar Fredrik R
    Tack Fredrik! Jag uppskattade verkligen att du litade på mina idéer och vågade prova några av våra nyheter vid marknadsföringen, och vilket bra resultat vi fick!=)
  • Niclas I
    Niclas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Riktigt bra bemötande vilket gjorde att vi valde Svensk Fast. Läs mer
  • Ida E
    Ida E skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig, kunnig om området, bra på att höra av sig och kolla läget med alla uppdateringar, både i sms och via mail. Väldigt hjälpsam och mån om att de skulle vara en bra affär för båda parter. Kommer absolut rekommendera Anna till folk jag känner! Läs mer
    2017-10-02 Anna H svarar Ida E
    Vilka fina ord Ida! Tack snälla du. Jag är så glad över att ni är nöjda med allt. Hoppas att ni kommer stortrivas i lägenheten. Hälsningar Anna
  • Heidi D
    Heidi D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett helt ok bemötande. Paulina var vänlig och kompetent.
    Lite knorr blev det då jag var tvungen att avboka mötet då vi skulle skriva på kontraktet. Läs mer
  • Bengt T
    Bengt T skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycke bra ,återkopplade alltid snabb
    vi är mycke nöjda. Läs mer
    2017-10-02 Anna H svarar Bengt T
    Tack för fina ord Bengt! Ta hand om er så hoppas jag att vi ses framöver!
    /Anna
  • Johan D
    Johan D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Mäklaren var både professionell och trevlig har inga invändningar. Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Johan D
    Tack Johan för din fina rekommendation. Må så gott framöver!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett år sedan kontrakt skrevs på köp av bostadsrätt. Minns att alla delar av köpprocessen gick snabbt, tydligt och alldeles utmärkt tillväga. Endast själva budgivningen innehöll otydliga moment. Kanske pga. semestertider bland budgivare. Läs mer
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jättebra! Proffsig och kan verkligen sitt område!
    Rekommenderar till 100% Läs mer
    2017-09-20 Anna H svarar Dennis H
    Vad kul att du är nöjd Dennis! Ha en riktigt härlig resa nu så får du återkomma till mig när det är dags att hitta ny bostad =) Ha det gott!
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag köpte lägenheten för nästan ett år sedan, så jag kommer inte ihåg något speciellt om henne, vilket jag antar är gott betyg... Läs mer
  • Stina S
    Stina S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kan absolut rekommendera Per Florin. Han var trevlig och tillmötesgående. Jag önskade att få tillgång till mitt hus mycket omgående och det löste han. Avslappnad och kunnig! Läs mer
    2017-11-06 Per F svarar Stina S
    Tack Stina, hoppas du trivs i huset!
  • Roger S
    Roger S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En trevlig och hjälpsam kvinna som har ett jobb hon brinner för. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En oerhört trevlig och proffesionell mäklare. Läs mer
  • Jenny Maria R
    Jenny Maria R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Det har fungerat väldigt bra.
    Bra kontakt och tydlig kommunikation Läs mer
  • Carina C
    Carina C skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket fint och proffsigt bemötande! Läs mer

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje