Sofia Lindau är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Sofia Lindau har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Sofia Lindau har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Lindau har haft 62 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 78 Läs vad Sofia Lindau

• sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Järna
    2022-07-18 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och kundorienterad. Avbröt till och med sin semester för att ”sy ihop” vår försäljning.
    Sofia har sålt 2 hus åt oss och jag kan verkligen rekommendera henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Mörkö
    2022-07-13 Verifierad kund
    Sofia är en fantastiskt duktig och professionell mäklare. Mycket snabb återkoppling, kunnig och fint bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    2022-07-09 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Sofia Lindau som mäklare, trygg process med regelbundna uppdateringar i allt som händer. Helhjärtat arbete med försäljningen av lägenheten. Tydlig information i alla led i processen vilket gjorde mig som säljare väldigt trygg och lugn. Jag tycker Sofia levererade över alla förväntningar och jag är helnöjd.
    • Hölö
    2022-07-08 Verifierad kund
    Sofia är en erfaren mäklare med mycket kunskap och med ett jättebra bemötande på alla sätt och vis.
    Våra förväntningar blev vad vi hade hoppats på så tack
    Skulle rekommendera Sofia till alla som ska anlita mäklare.
    TACK Helene för fina ord! Hoppas ni får en fin sommar nu så ses vi snart igen! Sofia Lindau
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Första gången vi sålde ett hus och Sofia levde verkligen upp till våra förväntningar med att förklara och hjälpa till under försäljningsprocessen.
    En väldigt engagerad person som lade ner tid och arbete på att få vårt hus sålt.
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare!
    Tack Annica! Det var ett nöje att hjälpa er med ert fina hus. Kul att vi hittade så gulliga köpare. Vi ses snart igen. Ha en fin sommar! Sofia Lindau
    2022-07-06 Verifierad kund
    Allting var supersmidigt. Mäklaren var professionell, kunnig och lättillgänglig. Vi hade inga direkta förväntningar men blev bemötta väldigt bra!
    Tack för fina ord. Det gläder mig att ni kände er väl bemötta, alltid mitt mål! 😊

Ha en fin sommar så ses vi snart igen. 🌿
    • Hölö
    2022-07-06 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och smart mäklare, social och välkomnande. En mäklare jag verkligen rekommenderar för en köpare men även för en säljare. Hela familjen är väldigt nöjda med hennes bemötande!
    Men tack Rajaa! Så glad för er skull att affären fick så bra, lyx att ha turen att sälja och köpa på samma dag! BRA jobbat!

Hoppas resan ner nu går bra, och att ni ser till att ta några välbehövliga pauser efter vägen!

Ha en fantastisk sommar!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Sofia gav ett bra intryck hon gav inga löften eller falska förhoppningar.Hon var mycket professionell
    hon sålde före visning. Hon gillar sitt jobb
    Hon kan varmt rekommendera
    Hälsningar Börje
    Stort tack Börje för dem fina orden, det värmer gott! Hopps ni hittar något som passar er snart att köpa! Fortsatt trevlig sommar! Sofia Lindau
    2022-06-30 Verifierad kund
    Sofia var mycket trevligt och förtroendeingivande och hon gav inga löften om hur eventuell budgivning skulle bli men lovade att göra vad hon kunde för att det skulle bli bra för både oss och eventuell köpare. Hon var tydlig i hur marknaden ser ut nu och var mycket professional i sitt sätt. Försäljningen gick mycket bra och vi sålde före visning. Sofia kan verkligen rekommenderas/Maria
    Men TACK Maria för dem orden, glad jag blir!

Det var en ära att få hjälpa er med ert fina hus, och så fantastiskt att få hitta köpare som älskade huset lika mycket som ni gjort! Jätte kul.

Ha en fortsatt fin sommar och hör av er om några frågor eller funderingar uppkommer.

Må gott hälsningar Sofia
    2022-06-13 Verifierad kund
    Naturlig, pålitlig, insatt och kunnig. Trovärdig. Snabb med återkoppling.
    Tack Matilda! Vad glad jag blir, dem orden värmer. Ha en fortsatt trevlig sommar så hörs vi snart igen. Sofia Lindau